![آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین
آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین](http://dl.molisy.ir/wp-content/uploads/20210224/4302173.jpg)
The online version of the Iranian daily Hamshahri
همشهری آنلاین – آیدارزاقی:
اینستاگرام یک سرویس شبکه اجنماعی در قالب یک اپلیکیشن موبایل رایگان برای به اشتراکگذاری عکس و ویدئو است.
این اپلیکیشن به کاربران اجازه میدهد عکسها را در محدود یک کادر مربع قرار دهند و از این بابت شبیه دوربینهای کداکاینستامتیک و دوربینهای پولاروید است. کاربران میتوانند فیلترهای مختلفی روی عکسهای قرار دهند و آنها را در شبکههای اجتماعی دیگر نیز به اشتراک گذارند.
شرکت اینستاگرام واقع در سیلیکونولی شهر سان فرانسیسکو آمریکا اولین نسخه این اپلیکیشن را در اکتبر 2010 برای سیستم عامل iOS ارائه داد. در آوریل ۲۰۱۲ اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید منتشر شد.
این اپلیکیشن توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد کالیفرنیا تولید شد. کوین سیستروم پایهگذار و مدیر عامل کمسن شرکت اینستاگرام، پس از فارغالتحصیلی در رشته مدیریت علوم مهندسی در سال 2006، در شرکت اودئو که بعدها توییتر نامیدهشد، کارآموزی خود را آغاز کرد. 2 سال در شرکت گوگل کار کرد و سپس پروژه بوربون را آغاز کرد.
آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین
او به دلیل علاقهاش به عکس و فضای سایبر تصمیم گرفت پروژهاش را در راستای یک هدف خاص پیش ببرد و پس از پیوستن به مایک کریگر دیگر موسس شرکت نام instagaram را که برگرفته از دو مفهوم instant-telegram که به معنی تلگراف فوری میباشد، انتخاب کردند.
شرکت فیسبوک در آوریل سال 2012، اینستاگرام را به قیمت 715 میلیون دلار با سیزده کارمند خریداری کرد. این اپلیکیشن داغترین اپلیکیشن سیستم عامل iOS در سال 2010 شناخته شد.
در سال 2013 اینستاگرام با خرید تیم و تکنولوژی لوما (میدنوکس سابق) به طور همزمان، قابلیت ضبط فیلم از سه تا پانزده ثانیه و اشتراک آنرا به امکاناتش افزود و بعدها این امکان را به یک دقیقه ارتقا داد.
حقوق همشهریآنلاین متعلق به موسسه همشهری است
Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved
The online version of the Iranian daily Hamshahri
همشهری آنلاین:
محدودیتهای جدید اینستاگرام چیست؟ خداحافظی با پستهای لاغری و زیبایی
حقوق همشهریآنلاین متعلق به موسسه همشهری است
Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved
The online version of the Iranian daily Hamshahri
اینستاگرام در جدیدترین بهروزرسانی خود به افراد اعلام میکند با کدامیک از کاربران کمترین ارتباط را دارند بدینترتیب با شیوه جدید، امکان آنفالو سریع کاربران را فراهم کرده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام در جدیدترین بهروزرسانی خود قابلیت جالبی را به شبکه اجتماعیاش اضافه کرده است. اینستاگرام اعلام کرد نرمافزار این شرکت از این به بعد به افراد اعلام میکند که با کدامیک از کاربران کمترین ارتباط را دارند. این قابلیت جدید به کاربران امکان میدهد صفحه فید خود را با آنفالو کردن افرادی که با آنها ارتباطی ندارند تمیز نگه دارند.
با روش جدید اینستاگرام کاربران میتوانند دنبالشوندگان (Following) خود را به چند بخش مختلف تقسیم کنند. از این دستهبندیهای میتوان به بیشترین آمار بازدید در فید و کمترین میزان ارتباط اشاره کرد.
در بیانیهای یکی از سخنگویان اینستاگرام گفت که این تغییرات به منظور راحتتر کردن کنترل و نظارت افراد بر کاربرانی است که دنبال میکنند. در این بیانیه آمده است:
آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین
«اینستاگرام واقعاً قصد دارد شما را به افراد و چیزهایی که به آنها اهمیت میدهید نزدیکتر کند، اما ما میدانیم که با گذشت زمان، علایق و روابط شما میتوانند تکامل یابد و تغییر کند. اینکه فارغالتحصیل شوید، به یک شهر جدید بروید یا به یک سرگرمی جدید علاقه پیدا کنید. ما میخواهیم مدیریت حسابهای مورد نظر شما را در اینستاگرام آسانتر کنیم تا آنها به بهترین شکل نشاندهنده علایق فعلی شما باشند».
کاربران پس از بهروزرسانی اینستاگرام به آخرین نسخه، با ضربه زدن روی تب Following در پروفایل خود این ویژگی جدید را پیدا میکنند. در این بخش، کاربران قادر خواهند بود دنبالکنندگان خود را به سریعترین و جدیدترین روش مرتب کرده و مواردی را که بی ربط هستند حذف کنند.
حقوق همشهریآنلاین متعلق به موسسه همشهری است
Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved
The online version of the Iranian daily Hamshahri
آیا به دنبال یکراه برای بهتر کردن تولید محتوا در اینستاگرام هستید و میخواهید که در این امر به مهارت برسید؟ در این محتوا موضوع چگونگی تولید محتوا در اینستاگرام را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما به درستی با این موضوع آشنا شوید و از این پس بهترین محتواها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید.
انتخاب یک تم و پیش زمینه برای محتوا
همانطور که میدانید، اینستاگرام یک پلتفرم بصری به حساب میآید و شکل و شمایل صفحه شما در موفقیتتان بسیار موثر خواهد بود؛ بنابراین میتوان گفت اولین قدم در راستای موفق شدن، برنامهریزی درست برای تمام بخش و قسمتهای پیج است که باید به آن توجه داشته باشید. انتخاب تم و یک پیش زمینه مناسب برای اینستاگرام، یکی از موضوعاتی به حساب میآید که اهمیت بالایی دارد. در راستای این انتخاب باید به برخی از مسائل که در ادامه ذکر خواهد شد، دقت داشته باشید.
آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین
· رنگهای استفاده شده برای صفحه
· فیلترهایی که برای تصاویر و محتواهای خود انتخاب میکنید.
· نوع محتوایی که تصمیم به تولید و انتشار آن دارید.
· توجه به مخاطبین پیج
مسائل نام برده شده از اهمیت بالایی برخوردار هستند و اگر به آنها توجه کافی شود، تاثیرات مثبتی بر موفقیت شما خواهند داشت. برای آنکه متوجه تاثیرات این موارد شوید، توصیه میشود از پیج های بزرگ و موفق دیدن کنید. با انجام این کار متوجه میشوید که همه پیج های موفق به چنین مسائلی دقت کردهاند و از بهترین رنگها، فیلترها و طراحیها بهره بردهاند. همچنین باید متذکر شد که راه دیگری نیز برای تحت تاثیر قرار دادن فالوورها وجود دارد و آن استفاده پیچیده و به هم متصل از فیلم و عکس است. توجه داشته باشید که تولید محتوای سریالی، یک نوع از تولید محتواهای بسیار کارآمد به حساب میآید که تا به حال نقش پررنگی بر موفقیت بسیاری از پیج ها داشته است و امروزه بسیاری از افراد به این شیوه از تولید محتوا توجه ویژهای دارند.
بیشتر بخوانید: چگونه تولید محتوا کنیم؟
دقت داشته باشید که سبک محتوای تصویری اینستاگرام شما، نشاندهنده برندتان خواهد بود و اگر میخواهید در این زمینه به درستی تصمیم بگیرید، باید به برخی از سوال ها پاسخ مناسبی دهید. در ادامه به برخی از کلیدیترین سوال ها اشاره خواهیم کرد تا بتوانید از آنها کمک بگیرید و یک محتوای مناسب تولید کنید.
۱. چه رنگی برای برند شما مناسبتر است و مردم با چه رنگی بیشتر ارتباط برقرار خواهند کرد؟ پاسخی که برای این سوال وجود دارد، رنگ پستهای شما را در اینستاگرام نشان خواهد داد.
۲. تصمیم به انتشار چه نوعی از محتوا دارید؟ عکس، فیلم، نوشته، صدا و بسیاری دیگر از ایدهها وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید و با توجه به آنها یک محتوای بینقص و مناسب را تولید و منتشر کنید و با این کار نتیجه مناسبی به دست آورید.
۳. از کدام فیلترها برای تولید محتوا باید استفاده کرد؟ برای پست و محتواهایی که تصمیم به تولید دارید، یک فیلتر خاص انتخاب کنید. فیلتر انتخابی شما برای محتواهای تولیدی، نشاندهنده برند مخصوص به خودتان است. از همین جهت اهمیت خاصی دارد و توصیه میشود به آن توجه ویژهای داشته باشید.
چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام را برنامهریزی کنیم؟
پس از آنکه نما و پیش زمینه مربوط به محتواهای خود را انتخاب کردید، تا حدودی برای برنامهریزی مربوط به تولید محتوا آمادهشدهاید. سپس به این موضوع فکر کنید که از تولید محتوا چه میخواهید و قصد دارید چه چیزی به دست آورید؟ پاسخ به این سوال نیز میتواند زمینه تولید محتوا بهتری را برای شما فراهم آورد؛ بنابراین اگر به دنبال فروش بیشتر هستید، از تاثیر تولید محتوا غافل نشوید و تمام اقدامات لازم را برای انتشار بهترین محتوا انجام دهید.
از دیگر کارهایی که باید انجام دهید، تعیین مدت زمان برای فعالیت در فضای اینستاگرام است. شما باید پیش از شروع فعالیت، زمانی را برای آمادهسازی محتوا و سپس انتشار آن در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که مسائل گوناگونی بر این مدت زمان تاثیر دارند؛ برای مثال اگر حرفه شما بزرگ باشد، باید مدت زمان بیشتری را برای تولید محتوا برای اینستاگرام در نظر بگیرید و با بالطبع اگر شغل و حرفه شما کوچک است، باید زمان کمتری را به این کار اختصاص دهید. در این موضوع صادق باشید و رویایی فکر نکنید؛ چرا که میتواند تاثیر منفی بر فعالیت شما داشته باشد.
تقویم انتشارات اینستاگرام خود را برنامهریزی کنید
در این مرحله، شما باید نوع محتوای خود را مشخص کرده باشید و نوبت به انتخاب یک ترتیب رسیده باشد. لازم به ذکر است که این موضوع اهمیت بسیاری خواهد داشت و شما باید در انتخاب ترکیب و چگونگی انتشار محتواهای خود، ترتیب به خصوصی را رعایت کنید. برای مثال دو پست در روز که یکی از آنها عکس و دیگری فیلم است. وجود یک ترتیب خاص در زمینه تولید و انتشار محتوا، تاثیر بسیاری بر موفقیت کسبوکار شما خواهد داشت، بنابراین ساده از کنار آن نگذرید.
ابزارهایی برای کمک به برنامهریزی محتوای اینستاگرام
از جمله ابزارهایی که میتواند به شما کمک کند تا محتوای مناسبی را برای اینستاگرام خود آماده کنید، گوگل است. صفحات گوناگونی در گوگل وجود دارند که به شما خدمات گوناگونی را در رابطه با موضوع موردنظرتان ارائه خواهند داد؛ بنابراین از آنها استفاده کنید و محتوای قوی و مناسبی را آمادهسازید. ابزار و برنامههای گوناگون دیگری نیز وجود دارند که میتوانید از آنها نیز استفاده کنید؛ اما باید متذکر شد که بهترین این ابزارها همان گوگل است.
منابع آنلاین رایگان و پولی نیز هستند که میتوانید از طریق آنها عکس و فیلمهای با کیفیتی را متناسب با زمینهای که در آن فعالیت دارید، تهیه کنید. استفاده از این فیلم و عکسها میتواند محتوای پستی شما را به خوبی پیش ببرد و مشتریان شما را با حوزه فعالیتتان آشنا کند؛ بنابراین میتوان گفت بهرهگیری از چنین شیوهای، بسیار مناسب خواهد بود و میتواند به شما کمک شایانی داشته باشد؛ پس استفاده از چنین منابعی را نیز در راستای کار خود قرار دهید.
از جمله سایتهای رایگانی که میتوانید از طریق آنها به عکسهای با کیفیتی دسترسی پیدا کنید، باید به مواردی چون Unsplash، Pexels و Pixabay اشاره کرد. سایتهای دیگری چون Shutterstock و Getty Images نیز هستند که فیلم و عکسهای متفاوتی را در اختیار شما قرار میدهند و در این راستا از شما هزینهای را نیز دریافت میکنند.
چگونه محتوای بازاریابی اینستاگرام خود را ایجاد کنیم
اگر شما یک کسبوکار بزرگ را از طریق اینستاگرام هدایت میکنید، میتوانید در این راستا از آژانسهای گوناگونی استفاده کنید که تولید محتوا انجام میدهند. شما به کارمندانی نیاز دارید که برای شما محتواهای متنوع و با کیفیتی تولید کنند. کمک گرفتن از چنین شرکتهایی برای کسبوکار شما بسیار مناسب خواهد بود؛ پس توصیه میشود یک شرکت مناسب را برای انجام چنین کاری انتخاب کنید و موفقیت خود را به این دست از شرکتها بسپارید.
شرکت الو کانتنت یکی از شرکتهای فعال در این حوزه به حساب میآید که میتواند محتوای شما را در بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان آماده کند؛ بنابراین اگر نیاز دارید که برای حرفه و کسبوکار خود محتوایی را تولید کنید، میتوانید از این شرکت کمک بگیرید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.
البته باید متذکر شد که بیشتر کسبوکارهای بزرگ هستند که تولید محتوای اینستاگرام را به شرکتهای فعال در این زمینه میسپارند و مشاغل کوچک از راه و روشهای دیگر استفاده میکنند. باید متذکر شد که بسیاری از کسبوکارهای کوچک نیز هستند که این کار را به شرکتهای مخصوص واگذار میکنند و مسیر موفقیت و رو به رشدی را با سرعت بیشتری پشت سر میگذارند.
به یاد داشته باشید: اگر میخواهید از اینستاگرام نتایج خوبی را به دست آورید و مسیر موفقیت را به سرعت طی کنید، توصیه میشود بهطور منظم وقت خود را صرف ایده پردازی و در نظر گرفتن شیوههای جدید برای تولید محتوا کنید. هر چه شما در این زمینه ماهرتر شوید، میتوانید در زمینه کاری موفقتر به نظر برسید و نتیجه مطلوبی را به دست آورید.
نکات مهمی که باید در هنگام تولید محتوا آنها را در نظر بگیرید!
· اهداف خود را همیشه در ذهن داشته باشید. هر زمان که به یک ایده برای تولید محتوا رسیدید، از خود بپرسید چه چیزی به شما در دستیابی به هدفتان کمک خواهد کرد.
· از تصاویر، فیلم و صداهای با کیفیت استفاده کنید. اگر خودتان عکس و فیلمها را تهیه میکنید، از دوربینهای مناسب و با کیفیتی استفاده کنید. همچنین میتوانید در این راستا از برنامههای گوناگون مربوط به عکاسی و ویرایش عکس نیز بهره ببرید و محتوای با کیفیتی را نیز به تولید برسانید.
· وسایل لازم برای تهیه عکس و فیلم را آماده کنید. شما برای ضبط فیلم و عکس باید یک دوربین با کیفیت یا یک تلفن هوشمند، پایه موبایل، کیت روشنایی و یک میکروفون داشته باشید. برخورداری از چنین وسایلی به شما این امکان را میدهد که یک محتوا با کیفیت را منتشر کنید و با استفاده از آن مشتریان بیشتری به دست آورید.
چرا الو کانتنت؟
در طول محتوا به این موضوع اشاره داشتیم که شرکتهای گوناگونی هستند که در زمینه سفارش تولید محتوا همچون الو کانتنت مشغول به فعالیتاند و در این راستا الو کانتنت را به شما معرفی کردیم. در این شرکت انواع گوناگون از مدلهای تولید محتوا صورت میگیرد و شما میتوانید متناسب با سلیقه و نیازی که دارید، یکی از شیوهها را انتخاب کنید. با مراجعه به سایت این شرکت، میتوانید از پکیجهای گوناگونی که برای شما آماده شده است، دیدن کنید و سپس یکی از آنها که مناسب به نظر میرسد را انتخاب کنید. توصیه میشود از کنار موضوعی چون تولید محتوا در اینستاگرام به سادگی نگذرید؛ چرا که بر موفقیت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
منبع: socialmediaexaminer
حقوق همشهریآنلاین متعلق به موسسه همشهری است
آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین
Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved
اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل رایگان برای به اشتراک گذاری عکس و ویدئو است.
– فضای سایبر > شرکت ها- همشهری آنلاین – آیدارزاقی:اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل رایگان برای به اشتراک گذاری عکس و ویدئو است.
این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد عکس ها را در محدود یک کادر مربع قرار دهند و از این بابت شبیه دوربین های کداک اینستامتیک و دوربین های پولاروید است.
کاربران می توانند فیلترهای مختلفی روی عکس های قرار دهند و آن ها را در شبکه های اجتماعی دیگر نیز به اشتراک گذارند.
آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین
شرکت اینستاگرام واقع در سیلیکون ولی شهر سان فرانسیسکو آمریکا اولین نسخه این اپلیکیشن را در اکتبر 2010 برای کار کرد و سپس پروژه بوربون را آغاز کرد.
او به دلیل علاقه اش به عکس و فضای سایبر تصمیم گرفت پروژه اش را در راستای یک هدف خاص پیش ببرد و پس از پیوستن به مایک کریگر دیگر موسس شرکت نام instagaram را که برگرفته از دو مفهوم instant-telegram که به معنی تلگراف فوری می باشد، انتخاب کردند.
در آوریل سال 2012، شرکت فیس بوک اینستاگرام را به قیمت 715 میلیون دلار با 13 کارمند خریداری کرد.
این اپلیکیشن داغ ترین اپلیکیشن سیستم عامل iOS در سال 2010 شناخته شد.
در سال 2013 اینستاگرام با خرید تیم و تکنولوژی لوما (میدنوکس سابق) به طور همزمان، قابلیت ضبط فیلم از 3 تا 15 ثانیه و اشتراک آن را به امکاناتش اف
تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۳۹۹
برای دریافت رایگان کتاب سئو 2021 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید
وب سایت همشهری آنلاین دارای رتبه 235 الکسا در ایران و رتبه 9 هزار الکسا در جهان است. 88 درصد از بازدیدکنندگان این وب سایت از ایران و مابقی از کشورهایی مانن
برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
همشهری آنلاین وب سایتی وابسته به موسسه همشهری است که از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. این وب سایت نسخه آنلاین روزنامه همشهری است و به طور مداوم به روز می شود.
وب سایت همشهری آنلاین دارای رتبه 235 الکسا در ایران و رتبه 9 هزار الکسا در جهان است. 88 درصد از بازدیدکنندگان این وب سایت از ایران و مابقی از کشورهایی مانند آمریکا و کشورهای همسایه ایران هستند. مدت زمانی که کاربران به وقت گذرانی در این وب سایت می پردازند به طور میانگین به 4 دقیقه می رسد که بر اساس آمار و معیار های الکسا مدت زمان مناسبی است. تعداد صفحاتی که کاربران در این وب سایت به مشاهده می پردازند به طور میانگین به 2 صفحه می رسد. بیش از 30 درصد از ترافیک ورودی این وب سایت از موتورهای جستجو حاصل می شود که بسیار مناسب است. درصد کاربران مذکر این وب سایت از کاربران مونث آن بسیار بیشتر بوده و تقریباً دو برابر است. همچنین اکثر افرادی که وارد وب سایت می شوند دارای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی هستند.
آشنایی با اینستاگرام همشهری آنلاین
تحلیل طراحی سایت همشهری آنلاین
فونت استفاده شده در طراحی سایت همشهری آنلاین بسیار کوچک و ریز بوده و کاربران به سختی می توانند اخبار و مطالب را مطالعه کنند. اما فونت مورد استفاده مناسب و زیبا است.
ترکیب رنگ های خاکستری تیره، سفید و زرد قالب سایت را جذاب کرده و توجه زیادی را به خود جلب می کند. همچنین این رنگ ها در حین مطالعه چشم را اذیت نکرده و کاربر می تواند بدون دردسر به مطالعه بپردازد.
تصاویر استفاده شده برای مطالب نسبتاً کوچک بوده و به سختی قابل رویت هستند. استفاده از تصاویر مناسب در کنار محتوا می تواند باعث ایجاد جذابیت محتوا و افزایش تاثیر گذاری آن شود.
صفحه اصلی سایت از بخش بندی دو ستونه برای مطالب اصلی و مهم استفاده کرده و در طراحی سایت فضای کمی را به خود اختصاص داده است.
یکی از ویژگی های منفی طراحی سایت همشهری آنلاین نادیده گرفتن استفاده مناسب از منو است. با ورود به سایت تقریباً منویی قابل مشاهده نیست اما با کمی دقت می توان منو را در بالاترین قسمت سایت مشاهده کرد. این موضوع در گشت و گذار در سایت تاثیر منفی داشته و باعث می شود کاربران به سختی با سایت ارتباط برقرار کنند.
نوار جستجو در قسمت بالایی سایت کاملا مناسب بوده و کاربران به راحتی می توانند به جستجو موارد دلخواه بپردازند.
برای سفارش آنلاین
طراحی سایت
کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین
طراحی سایت
ثبت نمائید
تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.
اولین نظر را شما ثبت نمائید
جهت درخواست مشاوره رایگان شماره موبایل خود را وارد نمائید تا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در اسرع وقت با شما تماس بگیرند
برای دریافت مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی با شماره زیر تماس حاصل نمائید
تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری،
تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ICT آینده ما را رقم میزنند.
شعبه انقلاب:
تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3
شعبه آمل:
میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302
شعبه اصفهان
خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم