آموزش تصویری ملاعبه

آموزش تصویری ملاعبه
آموزش تصویری ملاعبه

سماتک

آموزش تصویری ملاعبه

ملاعبه با همسر بسیار مهم است و اگر زوجی هستید که می خواهید بدانید ملاعبه با همسر چگونه است در ادامه آموزش تصویری ملاعبه با همسر تهیه و گردآوری شده است.  ملاعبه با همسر در لغت به معنای بازی کردن جنسی با همسر است، اما این واژه در ادبیات دینی و مسائل زناشویی معانی گسترده تری دارد. ملاعبه با همسر مجموعه رفتار‌های عاشقانه و جنسی است که افراد قبل از برقراری رابطه جنسی و به منظور آماده شدن برای دخول و لذت بیشتر انجام می‌دهند.

 

بازی کردن در روابط جنسی به معنای ملاعبه و بازی با اعضای جنسی زن می باشد. امروزه از نظر علم روانشناسی اثبات شده که ملاعبه بوسیدن لب ها تاثیر مثبت زیادی در افراد دارد این به علت رشته های عصبی موجود در پشت لب ها می باشد بوسیدن هم روشهای خاص خود را دارد. ملاعبه چیست؟ ملاعبه به بازی کردن و شوخی‌های قبل از آمیزش جنسی می‌گویند. اسلام برای تشویق به روابط جنسی سالم توصیه‌های فراوانی به ملاعبه با همسر و عشق بازی قبل از آمیزش دارد.

ممکن است که برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید معنی ملاعبه با همسر را بدانید. اینکه ملاعبه چیست و حکم ملاعبه با همسر در اسلام چگونه است این مقاله سایت سماتک را با یک حدیث از رسول اکرم آغاز می کنیم. رسول خدا (ص)می فرماید: وقتي كسي قصد نزديكي با همسرش را دارد مانند مرغان به نزد او نرود بلكه اول با او ملاعبه و دست بازي و شوخي كند و سپس با او نزديكي كند . ( حليه المتقين ، انتشارات هجرت ، چ 11 ، ص 126 ) این موضوع اهمیت ملاعبه با همسر را نشان می دهد. در ادامه با چگانه همراه شوید.

 

ملاعبه با همسر بسیار مهم است هر شخصی که می خواهد با همسر خود نزدیکی کند یکی از مهمترین نکاتی که در ذهنش می پرورد کیفیت رابطه جنسی است. هر آمیزشی باید بهترین کیفیت را داشته باشد. در روايات فراواني اين موضوع مهم بيان شده و تصريح مي كند يكي از آداب همبستر شدن با همسر، ملاعبه با همسر يعني تحريك زن از طريق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن است و حتي در حديثي آمده است مردي كه قبل از نزديكي با همسرش ملاعبه كند، مورد نظر و لطف و رحمت ويژه خدا قرار مي گيرد.

1- گرفتن وضو 2- گفتن بسم اللّه‏ 3- در هنگام جماع تعجيل نكند و زن را براى آن آماده كند تا او هم كاملاً لذت ببرد؛ يعني، كمي با هم گفتگو كنيد سپس ملاعبه و بازي و بعد از آمادگي اقدام كنيد. 4- جماع در شب‏هاى دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه يا جمعه باشد. 5- هنگام جماع با زن ملاعبه و بازى كند تا او كاملاً آماده شود. 6- جماع را وقتى انجام دهد كه زن ميل دارد. 7- نزديكي بهتر است در اول شب نباشد بلكه ساعاتي بعد از خوردن شام باشد زيرا معده پر است نزديكي موجب قولنج و فلج و رعشر و نقرس و سنگ درون و چكيدن بول و فتق و ضعف بينايي مي شود.

 

از لحاظ روانی ملاعبه با همسر که در فاصله قصد و اجرا اعمال می گردد رضایت بخش و آرامش دهنده بوده و عمل دخول هرگز نمی تواند نام تجاوز را به خود بگیرد و درک لذت جنسی را با تنی محو در آرامش که فقط جای لذت را باقی گذارده بهمراه خواهد ساخت . از نظر جسمی نیز مرد نعوظی پیدا کرده که ناشی از پرخون شدن نسج و اسفنجی سراسر آلت اوست و زن نیز پر خونی شعریه های سراسر دستگاه تناسلی را دارد مرد بدون دخالت ملاعبه و معاشقه دخولی انجام داده و انزالی صورت گرفته و در پی آن همه پرخونی ها مرد فرو کش کرده است ولی زن هیچ نفهمیده و این شعریه ای پر خون لگن و نعوظ زن برگشت نکرده و زن را به درد کمر بی ارزش اما پر دردی مبتلا می کند.

• سلول های واقع در هاله پستان : ملامسه و مالش پستان ها که هر چه به نوک آن نزدیکتر شود حساسیت بیشتر است…… البته بهتر است همه پستان و بعد قسمتی و بعد کمتر و بالاخره نوک آن را دریافت و مکیدن و لیسیدن پستانها که بسیار لذت بخش است.

 

• کلیتوریس: در زن حکم آلت مرد را دارد و حتی ملامسه مختصرآن تحریک شدیدی به زن می دهد آلت مرد نیز با ملامسه زن تحریک می شود و هر چه به حشفه نزدیکتر حساس تر است تا به حدی که سلول های نوک آلت حتی گرمی و سردی را حس نکرده و فقط برای لذت درک کردنند.

 

• سطح داخلی ران و لب های فرج نیز پاسخ می دهد و چنانچه انگشت را بر وتر های عضلانی که از هر دو طرف به استخوان می چسبند گذاشته و همانند به لرزه در آوردن تار های سیم عمل شود بهتر جواب می دهد ملامسه می تواند با دست ، دهان ، سر ، آلت و حتی لاشه پاصورت گیرد چه بسا مالیدن کف پا به پشت پای زن یا مالیدن پشت پا به کف پای زن بهترین تحریک باشد و یا زنی پیدا شود که با مالش سطح داخلی بازوهایش به سرعت به اوج لذت جنسی برسد.

• بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن زن باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

 

• مکیدن زبان زن یا مکیدن زبان مرد توسط زن برای هر دو طرف تحریک کننده است.

 

• عطر و بوی خوش : به محض آن که مرد با زن تماس پیدا کرد سوراخ های بینی او باز می شود و در مراکز هیجانی سمپاتیکی وی فعال شده ترشح اورنالیز شروع و در نتیجه فشار خون بالا رفته و بالاخره ترشحات دستگاه تناسلی شروع می شود . زن و مرد هر دو بوهای مخصوص خود را دارند که از لحاظ کیفی اثر عمیق بر یکدیگر دارند مثلا زن بوی دستان مرد را دوست دارد و دوست دارد همسرش به نام نوازش دستی به گونه ها و صورتش بکشد که بوی دستان او را حس کند . آنچه که در هر دو حنس محرک است بوی مناطق جنسی زن و پوست بیضه های مرد است گرچه بوی طبیعی بدن زن و مرد برای یکدیگر فوق العاده است اما استفاده از عطر ی که خوشایند همسر باشد نیز توصیه می شود نکته مهم در این مورد رعایت بهداشت و زدودن موهای زائد و برطرف کردن هر گونه عفونت و بوی بد است که برای هر دو طرف مخصوصا زن لازم و ضروری است.

 

• گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن دو دلداده به هم بینشان رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است نکته آخر این که مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد زود نعوظ وی پایان می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.

 

• لب: یکی از روشهای لب گرفتن، گاز گرفتن لب (البته با فشار کم) حس خوبی را منتقل می کند وارد کردن و مکیدن لب ها نیز در جای خود تاثیر زیادی دارد. در اروپا گروههایی نوع دیگری از لب گرفتن را باب کردند؛ در این نوع لب گرفتن که از زبان استفاده می شود مالیدن زبانهای یکدیگر به هم به صورت بیرونی و وارد کردن زبان به درون دهان است. دقت کنید این عمل با لب گرفتن تفاوت دارد و شاید همسر شما این رفتار شما را نپذیرد، این نوع برخورد معاشقه نیست.

 

• نوازش: بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد. قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت میبرند (البته به آرامی و با ملایمت توام با محبت). این نکته را در نظر داشته باشید در معاشقه و ملاعبه با همسر سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید. زیاد از حد هم پیشروی نکنید که همه چیز را خراب می کنید. اکثر مشکلات از همین افراط و تفریط بوجود می آید. هر رفتاری جا و مکان خاص خود را دارد فرق نمی کنه چه مرد چه زن چه پسر و چه دختر !

یکی از مواردی که خانم ها باید در ملاعبه با همسر رعایت کنند این است که بدانند چه چیزهایی همسرشان را تحریک می کند. آنها را شناسایی و در زمان لازم از آن استفاده کنند. مثلاً اگر مردی همسرش را با یک مدل موی خاص یا لباس خاصی جذاب میبیند، خوب است که گاهی از این آرایش مو و لباس استفاده کنند. اما در استفاده از آنها افراط نکنید و اثر آن را از بین نبرید.

 

یک مثال ساده میزنم: به فرض همسر شما از قرمه سبزی خوشش می آید، پس شما هفته ای 5 شب قرمه سبزی بپزید، در این حالت نتیجه عکس می دهد و کم کم از این غذا دلزده می شود. پس در همه چیز اعتدال رعایت شود. حتماً سعی کنید در ملاعبه با همسر عوامل تحریک همسرتان را بشناسید. نسبت به رنگ ها حساس باشید. مثلاً بدانید که لباس خواب شما چه طرحی و چه رنگی باید باشد تا همسرتان را تحریک کند.حتماً ازش بخواهید که برایتان تشریح کند که چه طرح و رنگی را دوست دارد. حتی اجازه بدهید که او برایتان خرید لباس را انجام دهد. پاهای زنان در تحریک همسر واقعاً موثرند. شاید حتی مرد پاهای با جوراب شلواری های متنوع را بیش از پای برهنه دوست داشته باشد. تمام این موارد ریز را شناسایی کنید و از آن استفاده کنید. اینها چیزهای کوچکی هستند که تاثیرات بزرگی در زندگی دارند. گردنبند، رنگ تل سر، گوشواره ، دستمال گردن و تمام زیور آلات شما، رنگ وطرح لباس و … میتوانند عامل کشش همسرتان بشوند. شاید مرد شما هیچوقت اینها را برایتان شرح ندهد بلکه شما باید تمامی آن را شناسایی کنید و از آن برای تحریک همسرتان استفاده کنید…

یکی دیگر از موارد کوچک ولی مهم در هنگام ملاعبه با همسر و آمیزش جنسی، انتخاب مناسب روش پیشگیری از بارداری است. زنها و مردانی که نمی خواهند صاحب فرزند شوند و سعی میکنند از شیوه جلوگیری طبیعی استفاده کنند( یعنی قبل از زمان انزال، مرد دست از رابطه بکشد)، همواره یک نوع ترس را در خود مبحوس میکنند. آنها رابطه جنسی را با یک وحشت پنهان آغاز میکنند و شدیداً باعث تشنج میگردند. عموماً زنها بدلیل دیرتر به ارگاسم رسیدن، لذت این رابطه را از دست میدهند!!! چون مرد در طول رابطه مدام در فکر زمان و کنترل انزال خویش بوده و نمی تواند حواسش را کاملاً معطوف به زن کند و اکثراً قبل از ارضای کامل زن از وی کناره گرفته و سبب نارضایتی زن می شوند. زنها معمولاً چیزی نمی گویند ولی این امر به روان آنها صدمه میزند. زیرا زنی که از نظر جنسی از مرد خود راضی نباشد هرگز نمی تواند در کنار آن آرامش داشته باشد!!! توصیه می شود، حتماً از وسایل ضد حاملگی استفاده کنید تا بتوانید این اضطراب را از بین ببرید…

آموزش تصویری ملاعبه

 

مورد دیگر اینکه زنها و مردها همیشه نگران آن هستند این است که فکر میکنند بدلیل افزایش سن و کهولت جذابیت خود را از دست داده اند ، و دلیل کم شدن توجه همسرشان و دلسردی وی این مورد می باشد!! واقعیت این است که علت آن بی اعتنایی به عوامل، در جاذبه جنسی میباشد…. زن و شوهری که از امور جنسی به عنوان یک عادت استفاده می کنند نباید انتظار آینده ای پر هیجان داشته باشند… تعویض زمانهای آمیزش ، تغییر حالتهای آمیزش ، تغییر مکانهای آمیزش و عوامل دیگر چیزهایی هستند که اصولا توسط زوجین فراموش میشوند. در اختیار داشتن یک عامل همواره باعث فراموشی این مورد می گردد که ما باید آن مورد را حفظ هم بکنیم!!! توجه نمی شود که هر قدر سن بالاتر رود فهم نیز بیشتر می شود و در نتیجه انتظار بیشتری طلب می شود. باید به تنوع در امور جنسی توجه کرد زیرا که زن و مرد جا افتاده دیگر یک جوان ناشی نیستند که با یک رابطه ساده ارضا روحی شود… توجه نمی شود که یک زن سی ساله یا یک مرد سی و پنج ساله انسانهایی هستند که از رابطه جنسی یک لذت کامل می خواهند نه مثل نوجوانان یک هیجان ساده!!! بدانید در صورت افزایش عمر، وظیفه شما در قبال همسرتان بیشتر شده و او خواستار لذت بیشتری است چون او عاقل و کاملاً بالغ شده و نیازهای خود را بهتر می شناسد. پس همواره سعی کنید که در امور جنسی توان خود را حفظ کنید، زیرا که زن و شوهری که از نظر جنسی دیگر قادر به خاموش کردن عطش روحی هم نباشند قطعاً زندگی جذابی نخواهند داشت…

ملاعبه با همسر در اسلام چگونه است؟ اسلام دینی است که درباره ابعاد مختلف زندگی انسان آموزه‌های مخصوص به خودش را دارد و ملاعبه با همسر از این دست موضوعات است که اسلام به آن پرداخته است. اهمیت امور جنسی در اسلام از این رو است که نیاز جنسی و ملاعبه با همسر یکی از نیاز‌های انکارناپذیر انسان است و سلامت در رفتار‌های جنسی تاثیر مستقیمی بر روحیه افراد، سبک زندگی، روابط عاطفی، وضعیت خانواده و تربیت فرزند دارد. کانون خانواده در اسلام اهمیت دارد، اما ربط آن به ملاعبه چیست؟ ابتدا خوب است بدانید که ملاعبه با همسر در زبان فارسی بیشتر با عنوان عشق بازی معروف است و طبق نظرات علم روانشناسی و سکسولوژی آمیزش بدون آمادگی قبلی هم آسیب‌های مخرب روانی بسیاری در پی دارد و هم موجب برخی اختلالات فیزیکی در بدن می‌شود. یکی از مشکلات ابتدایی این نوع آمیزش خالی بودن از احساسات و عواطف است. رابطه‌هایی که در آن‌ها ملاعبه با همسر یا عشق بازی با زن قبل از دخول نقشی ندارند شریک جنسی فرد، در معرض مشکلات زیادی قرار می‌گیرد. از این رو اسلام در دفاع از کانون خانواده و نیاز‌های مسلّم انسان توصیه‌های فراوانی در زمینه ملاعبه دارد.

 

همانطور که قبلاً ذکر کردیم برخی از احادیث به جا مانده از معصومین (ع) توصیه‌هایی مستقیم و غیر مستقیم درباره روابط جنسی و ملاعبه با همسر دارند. اکنون چند نمونه را در کنار هم قرار داده‌ایم:

 

آمادگی دو سویه از امیرالمومنین (ع) در کتاب وسائل الشیعه نقل شده است: “هنگام آمیزش و ملاعبه با همسر، چون پرندگان شتاب نکنید، صبر پیشه‌ی خود سازید، زن‌ها نیازمند وقت بیشتری هستند، مدتی نه چندان طولانی به ملاعبه با همسرتان و عشق بازی بپردازید، همسرتان را کاملاً آماده سازید. آمادگی دو سویه؛ آمیزش را فرح بخش و کامل می‌کند. “

 

آرامش قلبی امام حسن (ع) می‌فرمایند: “مکانی خلوت در زمانی بی سرو صدا، با دلی آرام؛ شرایط مناسبی برای هم بستری است. اگر آمیزش و انعقاد نطفه با دلی آرام و خالی از اضطراب صورت پذیرد، خون به صورت طبیعی در رگ‌ها جریان می‌یابد، انتقال ژن‌ها طبیعی‌تر انجام می‌گیرد و در نتیجه فرزند، به پدر و مادرش بیش‌تر شبیه خواهد شد. “

 

نقل شده است که پیامبر اکرم (ص) فرمودند: “خانم‌ها در ملاعبه با همسر از آرایش دریغ مکنید، بهترین، ملایم‌ترین و دلنوازترین عطر را به کار برید، زیباترین و دلرباترین لباس را به اندام خویش بپوشانید، خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید. در یک کلام؛ چشم و دل شریک زندگیتان را در ملاعبه با شوهر هنرمندانه بربایید. “

 

توصیه برای آقایان در ملاعبه و مکمل حدیث بالا، روایتی است به نقل از امام رضا (ع): “آقایان! مطابق میل خانم‌تان برای ملاعبه با او لباس بپوشید، در خانه نیز آراسته و دلربا باشید، هوش و حواس همسرتان را ماهرانه به خود جلب کنید، با این کار، غدد جنسی او را نسبت به خود فعال کنید و عفت او را نسبت به دیگران فزونی می‌بخشید. “

 

لذت چشم نواز حدیثی از امام صادق (ع) در کتاب حلیه المتقین نقل شده است که فرمودند: “چه لذتی بالاتر و چشم نوازتر از دیدن بدن عریان همسر قبل از ملاعبه است. قبل از همخوابی و ملاعبه با همسر خود را از شوهرتان دریغ مدارید، بگذارید شوهرتان شما را ببوید و ببوسد. “

 

همان که می‌خواهی و در جایی دیگر امام رضا (ع) فرمودند: “آمیزش مکن مگر اینکه با همسرت بسیار بازی کنی و سینه هایش را آرام بفشاری، وقتی چنین کنی آمادگی لازم را برای در آمیختن پیدا می‌کند. در این حالت، شهوت از صورت و چشمان او نمایان می‌شود و از تو همان می‌طلبد که تو از وی می‌خواهی. “

حال بعد از مطالعه چند نمونه از توصیه‌های روایی به ملاعبه و عشق بازی قبل از آمیزش خیلی خوب مشخص است که با توجه به تاکید پیشوایان دین، جایگاه ملاعبه چیست. نکته‌ی با ارزشی که نباید از ذکر آن غافل شد این است که توصیه‌ها فقط به زن یا فقط به مرد نبود و رابطه جنسی در تفکر اسلامی کاملا یک رابطه دو‌سویه و با محوریت هر دو نفر است. این خبر از غنی بودن فرهنگ اسلامی دارد.

 

ملاعبه با نامحرم حرام است. ملاعبه با زن نیز دقیقا مانند آمیزش و دخول در مواردی حرام است. به عنوان مثال ملاعبه با نامحرم و با هر کسی که همسر فرد نیست حرام است. یعنی جنسیت، سن و ارضاء شدن اهمیتی ندارد و به صرف اینکه شخصی با شخصی دیگر شوخی و بازی و ملاعبه کند و تحریک شود حتی اگر ارضا نشود هم حرام است. ملاعبه با همسر در حال روزه حتی برای زوجی که در حالت روزه هستند و اگر ملاعبه کنند مایع منی از آن‌ها خارج می‌شود نیز حرام است.



عشق بازی

 

عشق بازی چیست؟

آموزش تصویری ملاعبه

عشق‌ بازی یا معاشقه یا مغازله به مجموعه‌ای از حرکات و رفتارهای روانی و یا جسمی میان دو یا چند فرد، گفته می‌شود که منجر به انگیزش جنسی آنان گشته، و بیشتر مقدمه‌ای برای آمیزش جنسی، تلقی می‌شود.

 

همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟

تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد.

 

انجام ماساژ تحریکی به صورت یک عمل منظم و مرتب در ارتباطات جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش رابطه فیزیکی و احساسی است. ملاعبه و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آهسته عضلات و بافتها همه با زبان بی صدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

 

تحریک جنسی زنان:

زنان برعکس مردان که براي برقراری روابط جنسی نیازی به عشق بازی و پیشنوازی ندارند، زنان به تحریک جنسی و اماده سازی احتیاج دارند. براي مردها در صورت مساعد بودن وضعیت روحی تنها یک جرقه ذهني کافیست که برانگیخته و براي روابط جنسی کاملاً آماده شوند، در حالی که تحریک زنان احتیاج به پیشنوازی و اماده سازی دارند و فهمیدن راه‌های تحریک جنسی زنان الزامی و ضروری است.

 

آموزش تصویری ملاعبه

 

– مردهایی که به آرامی و با مهربانی ملاعبه ميکنند و خانم خود را تحریک می کند( آقایانی که سریع می روند سراغ لباس زیر خانمشان و عمل ورود را آغاز ميکنند و فوري و باعجله می خواهند کار را تمام کنند به این نکته توجه کنند که درصورتی که شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مقطع بیشتری روشن خواهند ماند.)- عشق بازی با همسر در بستر: برای اینکه حس شهوت زن ها بیشتر تحریک شود ، قبل و بعد از رابطه جنسی(نه حین رابطه) به صحبت کردن و ابراز علاقه بپردازید. همان طور که می دانید زن ها از طریق کلام بیشتر جذب می شوند.

– بوسه های حرفه ای! خوب بوسیدن و حرفه ای بوسیدن شهوت را در زنان بسیار بیشتر می کند.

مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند شبیه پیامی پرقدرت بر قلب همسرشان فرود آید و وی را شعله‌ور سازد، این جمله را هیچوقت فراموش نکنید!)- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می‌دهند وی را دوست دارند و به وی عشق می ورزند( این را بدانید که رابطه چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن گردش های ديگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان حس محبوبیت بدهید و از مزایای این رابطه لذت ببرید.)- مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند( قابل توجه آقایانی که تا شهوتی میشوند فوري و با شتاب آغاز می کنند در آوردن لباسهای خانمشان و چه بسا گاهی تمایل دارند که معشوقشان بدون لباس روی تخت آماده و در انتظار خوابیده باشه! زنان در فرآیند جنسی شان احتیاج به امادگی دارند و این کار می تواند یکی از آمادگیهای الزامی را به آن ها بدهد.)- مردهایی که در تحریک جنسی همسرشان توسط لمس کردن مهارت دارند ( زنها در فرآیند امادگی براي روابط جنسی احتیاج دارند که با نوازش و لمس آهسته، آماده ورود و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید.)- بازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز بهترین حالت برای نوازش کردن موهای آنها می باشد. مردان نیز از بازی کردن با دستانشان لذت می برند . این نکته را در نظر داشته باشید ، در معاشقه سعی در تحریک کردن یکدیگر نداشته باشید . فقط به احساس دوست داشتن میان خود و عشقتان فکر کنید .- مردهایی که از عشق بازی روابط جنسی با همسرشان لذت می برند( خيلي ساده است زمانی که عشق بازی بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهم ترين جذب کننده براي همسرتان است.)

 

تصاویر عشق بازی

 

– مردهایی که عشق بازی دونفره خود را در بیرون از اتاق خواب هم به همسرشان نشان می‌دهند و وی را به حس و عقیده محبوبیت وادار ميکنند ( یک« دوستت دارم»، یک شاخه گل، یک پیامک عاشقانه و یک تک زنگ نصف روزی که به همسرتان حس محبوبیت بدهد، می تواند در شبانگاه به طوفانی عشقی تبدیل شود!)- مردهایی که قبل از ملاعبه و  تحریک همسر، خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده ميکنند .( کارهایی ماننده خوش بو کردن دهان، ازاله موهای زاید، عطر زدن و حمام کردن و … می توانند براي آماده کردن جسمی شما مؤثر باشند.)- ماساژ حرکات منظمی ست که طبق اصول معین انجام می شود و تاثیر شگرفی روی سیستم عصبی، عضلات، مفاصل و عروق می گذارد. جالب است بدانید ماساژ علاوه بر لذت و نشاطی که در شما ایجاد می کند به عنوان روشی درمانی برای تسکین دردهای استخوانی، عضلانی، نخاعی، سردرد و کاهش درد زایمان و … به کار می رود. از عوارض استرس، بی خوابی و کاهش میل جنسی یا اختلال در عملکرد جنسی است، ماساژ با کاهش استرس به بهبود کیفیت خواب و افزایش برانگیختگی جنسی تان کمک می کند.- مردهایی که دستهای همسر خود را در دست می گیرند و آن را نوازش ميکنند.

 

تحریک جنسی مردان

به طور کلی مردان هم آسان‌تر و هم زودتر از زنان تحریک میشوند اما این دستور متأسفانه در برخی از جوامع آن طور که باید و احتمالا جا نیفتاده و اشخاص مخصوصا خانمها دید منفی به تحریک پذیری زود مردان دارند ولی این یک دستور خدادادی میباشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است ولی بعضی رفتارها و یا بلوغ زودرس و یا دیرس سبب تغییراتی در مدل تحریک پذیری اشخاص بوجود می آورد.

مردان از چه رفتارهای برانگیخته جنسی از طرف همسرشان لذت می برند؟

آموزش تحریک جنسی همسر:

عشق بازی با همسر در بستر

 

– اولین مرحله ی شروع یک آمیزش، انگیزش و برانگیختگی جنسی است. برای برانگیختگی جنسی در آقایان وجود آمادگی ذهنی و مقدار کافی از هورمون تستوسترون لازم است. بدن غالب مردان پس از بلوغ هورمون تستوسترون را در سراسر عمر تولید می‌کند. اگرچه بعد از مدتی این تولید هورمون سیر نزولی پیدا می کند اما قطع نمی‌شود. منشا تحریک می‌تواند هریک از حواس پنج گانه لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی باشد. اگر هریک از این حواس در معرض سوژه جنسی قرار بگیرند،‌ امکان تحریک مردان به میزان متفاوت هست. پردازش اطلاعات جنسی که مغز دریافت می‌کند در بخشی از مغز به نام هیپوتالاموس صورت می گیرد.- بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

– سطح داخلی ران ( مرد و زن ) و لب های فرج ( زن ) ، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.- مردان عاشق زنانگی خانم ها هستند؛ بهترین راه برای توصیف زنانگی، فقدان توانایی ها و خصوصیات مردانه است که در آنها موجود نیست که از جمله آن ها می توان به نداشتن خشونت، قابلیت، کارایی و قدرت مردانه اشاره کرد. یک زن زنانه باعث می شود مرد مردانگی بیشتری احساس کند و این احساس یکی از بهترین تجربیات برای اوست.زنان زنانه هیچوقت به خود بی توجه نمی شوند و همیشه و در همه حال ظاهری آراسته و مرتب دارند. هیچوقت افراطی برخورد نمی کنند اما این یکی از اولویت های آنهاست که بدانند ظاهرشان بر اطرافیانشان تاثیر می گذارد.- بجای این که صرفا روی نوک آلت تناسلی تمرکز شود تلاش کنید تمام آلت مردانه را لمس کنید و در موقع تماس زبانی تنها به نوک آلت اکتفاء نکنید. زبان را بصورت دایره وار دور کل آلت تناسلی بچرخانید و از دستانتان براي لمس بیضه ها استفاده کنید و این یکی از روشهای تحریک جنسی همسر خود میباشد .- نوک سینه مردان هم یکی از راه‌های تحریک جنسی میباشد ، برخی مردان بسیار نوک سینه حساسی دارند، ولی بعضی خيلي طرف دار این قسمت نیستند. برای این که بفهمید مرد شما جز کدامیک گروه است با بوسیدن و نوک زبان، نوک سینه مردان را لمس کنید. از وی سوال کنید که آیا دوست دارد تا ادامه دهید.- قسمتهایی از بدن که مرکز تجمع اعصاب است برترین جا براي به اوج رساندن لذت و تحریک جنسی است می توان خاطرنشان کرد حساس ترین نقطه بدن مرد هم جایی است که بيش ترین ميزان رگ های تندخو آنجاست این زمینه در خصوص زنان هم صدق ميکند . زیر بیضه ها و در ناحیه مقعد و پشت کشاله ران بسیار حساس است این قسمت را با زبان وانگشتان به آرامی لمس کنید و تلاش کنید با زبان خلاقیت داشته باشید و نوک زبان را در جهت ها گوناگون حرکت دهید.- با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید . خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

– درست مثل اطراف گردن، پشت گردن هم دارای مجموعه اعصابی است که بعنوان حساس ترین نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحریک جنسی و بوسیدن این ناحیه سیگنالهای حسی و جنسی را به مغز می رساند. این قسمت را با بوسه، ماساژ جنسی و مهم تر از همه با گرمای نفس های خود تحریک کنید.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

آموزش تصویری ملاعبه

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

خاص ترین باغ رستوران فشم برای دورهمی ها

تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن

هوشمند سرمایه گذاری کنید

ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

به کمک مشاورعشق را به رابطه‌تان بازگردانید

حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟

ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

با ترک سیگار جلوی نابودی بدنت رو بگیر!

این بار دیگه میتونی راحت ازسیگارخلاص بشی

تشخیص و درمان اختلالات جنسی

تجویز انواع سمعک نامرئی و هوشمند

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

 

ماساژ جنسی بدن زن توسط مرد باعث میشود بدن زن از قبل تحریک جنسی شود و آماده یک رابطه زناشویی داغ و لذت بخش باشد. در روایات و احادیث مختلفی به این موضوع مهم اشاره شده و تصریح می‌کند

آموزش تصویری ملاعبه

 

که یکی از آداب همبستر شدن با همسر، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن است و حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می‌گیرد.

 

 

ماساژ زناشویی قبل از رابطه جنسی باعث آماده شدن زن برای رابطه جنسی میشود . ماساژ جنسی ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب میشود تا انها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یکدیگر ببرند.در زنانی که مشکل ارگاسم دارند یا این‌که دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ واژن زن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد و در این امر بسیار کمک کننده است.

 

1- ماساژ باسن زن

برای شروع ماساژ باسن زن و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود رابه پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید. سپس به طور متناوب با حرکات کششی،

 

لرزشی «vibration» و دایره وار، آنرا ماساژ واژن زن دهید. گاهی می توانید گوشت بدن او را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.پوست سر را ماساژ واژن زن داده و گاهی مو های او را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش را با دست فشار دهید…

 

2- ماساژ جلوی بدن زن

برای ماساژ واژن سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها رابه آرامی ماساژ واژن زن تحریک کنید. مو های ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم بمالید.

 

ماساژ واژن کف دودست خودرا بهم مالیده و وقتی گرم شد آنرا روی تخمدانهای زن بگذارید. عده ای معتقدند که انجام این کار انرژی زن برای سکس را بیشتر میکند.برای ماساژ دادن واژن سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. در این هنگام بهتر است زن تمرینات kegel را انجام داده و ماهیچه های‌ کف لگن خودرا مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.

 

3- ماساژ واژن زن

می‌دانید که زنها با 2 روش به ارگاسم میرسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس. بسیاری از خانمها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر می‌دانند. برای ماساژ واژن زن گاهی اگر تحریکات به طور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسم های‌ متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.

 

برای ماساژ واژن زن دست خود رابه یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن رابه انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان رابه سمت بالا « بطرف ناف» بگیرید. لبهای داخلی و خارجی «کوچک و بزرگ» را با انگشتتان از هم جدا کرده و انها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.

 

 

سپس برای ماساژ واژن زن حالا یک انگشت خودرا وارد واژن کرده بدنبال ان انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خودرا بالا نگه داشته و آنرا مقابل کلیتوریس قرار دهید. میتوانید دست خودرا فشار دهید یا این‌که بلرزانید طوری که دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.

 

کف دست خودرا روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود رابه آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به ان بدهید. با حرکت دست حدود 10 دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خودرا بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.

 

شما میتوانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن به‌ صورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط ان «مانند چانه» لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آنرا تحریک کنید. عده ای از خانمها از این کار لذت زیادی برده و از شما می‌خواهند این کار را برایشان تکرار کنید.

 

بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. برای ماساژ واژن زن بنابراین هرگز انگشت خودرا به‌ صورت خشک و خشن روی ان نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس می‌کنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک می توانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با ان تحریک کنید.

 

انگشت خودرا وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود را که آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و بطرف یکدیگر فشار دهید.اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک کند. بعد از ان خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

 

10 نکته مهم در یک رابطه جنسی

آموزش تصویری ملاعبه

1-رابطه جنسی یكی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد« بعد اقتصادی،بعد عاطفی ؛ بعد فكری، بعدجنسی» و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست كه خانواده ها نسبت به ان بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود كوتاهی می كنند.

 

2- خانمها توجه كنند رابطه جنسی یك قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم میباشد پس راجع به ان واقع بین باشیم.آقایان هم توجه كنند كه رابطه جنسی تنها رابطه بین زن و مرد نیست.

 

3- رابطه جنسی یك رفتار است ولی پانتومیم نیست و ما باید در رابطه جنسی هم، از كلام و بیان استفاده كنیم و بطرف مقابلمان بگوییم و از او بشنویم كه ما برای یك رابطه جنسی لذت بخش به چه چیزی نیاز داریم.

 

4- باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی كه از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض كرده و رابطه جنسی لذت بخش رابه رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نكنیم.

 

5- هیچوقت از رابطه جنسی به عنوان سلاح استفاده نكنیم «گاهی مردها رفتاری از خود بروز میدهند كه بعضی از زنها فكر می كنند كه رابطه جنسی یك اسلحه در دست آنهاست.و از رابطه جنسی برای رسیدن به بعضی از خواسته های‌ خود استفاده می كنند» البته شاید این كار در ابتدا مفید به نظر برسد ولی اثرات تخریبی ان در آینده نزدیك تمام ابعاد زندگی را در بر خواهد گرفت.

 

6- برای یك رابطه جنسی موفق باید اضطرابها و ترسها كنار گذاشته شوند: مهمترین انها ترس از بچه دار شدن در طی رابطه جنسی است این ترس می تواند به صورت كاهش لذت جنسی، عدم لذت جنسی در زن، انزال زودرس و بسیاری مشكلات دیگر بروز نماید .

 

توجه شود كه بر خلاف عقیده عوامانه با بچه، هیچ مردی را نمی‌شود به زندگی پایبند كرد اینكه می گویند تا ازدواج كردی بچه دار شو كاملاً تحریف شده است . باید اجازه داد وجوه مختلف ارتباطی بین زن و مرد «با چاشنی رابطه جنسی لذت بخش» آرام آرام مستحكم شود .

 

7- خانمها معمولاًً نگران رابطه جنسی در شب زفاف هستند. مسائلی از قبیل : آیا درد دارد؟ آیا خون دارد؟ و غیره.پس آقایان بدون توجه به خرافات شب زفاف و شب اول زندگی مشترك رابه رضایت همسر خود اختصاص دهند و سعی نكنند با زور و فشار و اذیت اهداف از پیش تعیین شده خودرا دنبال كنند چه بسا همین مسئله عواقب وخیمی را در زندگی آینده آنها پیش می آورد«پس لذت برای شبهای دیگر و رضایت برای شب زفاف »

 

8- رابطه جنسی تنوع زیادی دارد و هیچ ارتباطی به شرط رعایت بهداشت ان؛ از نظر علمی و حتی شرعی مضر نمی باشد.پس زن و مرد با مشورت هم همه ی ي ارتباطها را می توانند امتحان كنند و انها را كه لذت بخش تر است ادامه و بعضی ها را متوقف كنند. فهمیدن اینكه طرف مقابل از چه چیزی لذت می برد یك هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند زندگی خوب و لذت بخش تری خواهند داشت.

 

نوازش سینه ها ؛ لمس با زبان ؛ نوازش رانها ؛ لمس كلیتوریس، لمس نقطه g ؛ ارتباط دهانی وبسیاری مسائل دیگر … پس خانمها و آقایان سعی كنند سفرهای اكتشافی در طرف مقابل خود داشته باشند.

 

9- كانال واژن،حفره ای روی هم خوابیده میباشد كه بعد از ازدواج طول و قطر ان با آلت تناسلی همسر تطابق پیدا میكند پس آقایان وخانمها استرس كوچكی و بزرگی آلت را از خود دور كنند و به نكات دیگر و مهمتر ارتباط جنسی توجه كنند.

 

10- برعكس آقایان كه معمولاًً فقط از طریق نزدیكی به اوج لذت جنسی میرسند خانمها از طرق دیگر مثل لمس و غیره هم میتوانند به این امر برسند این را از بابت این گفتم كه آقایان همیشه در استرس این نباشند كه آیا خانم هم مثل من لذت می برد و چكار كنیم كه با هم به اوج برسیم «خصوصاً در اول ازدواج معمولاًً این امر شدنی نیست» و به تدریج شاید عملی شود.

 

ولی آقایان میتوانند حتی بعد از اینكه خود به اوج لذت رسیدند با ادامه دادن مطالب پیش گفته راه رسیدن خانم به نقطه اوج را فراهم نمایند.و دست آخر اینكه رابطه جنسی زیاد و مكرر با همسر هیچ عارضه ای ندارد و روی قوای جسمانی و سلامتی فرد نه تنها مضر نیست بلكه بسیار هم مفید میباشد به شرط اینكه به رابطه جنسی به عنوان یكی از ابعاد بسیار مهم زندگی نگاه شود.

 

استفاده از تریاك، مواد نیروزا و غیره هیچ اثر مثبتی بر روی رابطه جنسی ندارد و در آینده صدمات برگشت ناپذیری را سبب خواهد شد ؛ پس بهتر است هر مشكلی در معاشقه پیدا كردید سریعاً به پزشك خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگیرید. و هیچوقت رابطه جنسی را مسئله بی اهمیت تلقی نكنید.

 

ماساژ جنسی، نوعی عشق ورزی و روندی درمانی است که موجب آزاد شدن کششهای بدن و فشارهای روحی است، همچنین ماساژ جنسی به فرد اجازه می‌دهد تا با آزادی بیشتری از رابطه دو طرفه دلخواه لذت ببرد. چنانچه دو طرف یکدیگر رابه نوبت ماساژ دهند، هر دو می توانند لذت تقسیم نقش را در دادن و گرفتن خوشی فرا گیرند.

 

ماساژ جنسی وسیله مناسبی جهت برقرار کردن رابطه فیزیکی در زمانی ست که شهوت یکی از طرفین کم است، و یا زمانی که اختلالی جنسی و یا شرایط فیزیکی خاصی وجوددارد که باعث محدودیت و یا ممانعت از رابطه جنسی کامل بین دو طرف می‌گردد.

 

با ادامه لمس طرف مقابل، احساسات اولیه که درپی تماسهای فیزیکی به جنبش در آمده ادامه میابد، و موجب پیشگیري از بروز حس ناامیدی و ایجاد نیاز و حس تنهائی خواهد شد.ماساژ جنسی به ایجاد اعتماد فیزیکی و روانی کمک می‌کند زیرا یکی از طرفین خودرا در احاطه دستهای دیگری قرار میدهد. در هنگام ماساژ جنسی باید به عکس العمل کلامی و بدنی همسرتان خوب توجه کرده و با توجه به میزان رضایت و نیاز او به ماساژ سایر قسمتهای بدنش ادامه دهد.

 

 

اصول ماساژ جنسی و شهوانی

– بهتر است ماساژ جنسی روی یک پارچه نرم و لطیف و روی زمین انجام شود. تخت خوابهای فنری برای این کار مناسب نیستند.

– برای انجام ماساژ جنسی باید محیط شما آسان و امن بوده و نگران آمد و رفت سایرین و مزاحمت دیگران نباشید.

– قبل از شروع ماساژ جنسی دستهای خودرا تمیز شسته و آنها را گرم کنید.

– مواظب باشید که روغن ماساژی که استفاده می کنیدخیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.

– در هنگام ماساژ جنسی ساعت مچی انگشتر و زیورآلات خودرا خارج کنید تا به پوست او آسیبی نرسد.

– همیشه اول روغن ماساژ را روی دستهای خود ریخته بعد به بدن همسرتان بمالید. گاهی اگر روغن یا لوسیون ماساژ را مستقیما” روی بدن بریزید آزاردهنده خواهد بود.

– از شروع ماساژ جنسی تا پایان آن هیچوقت هر دو دست خودرا با هم ازبدن او برندارید.

– همیشه با نرمی و صرف وقت ماساژ دهید و هیچگاه عجله نکنید.

 

اگر هر دو شما پی برده اید که ماساژ جنسی، مقدمه ای با شکوه برای عشقبازی است آنگاه یک بار که تمایل جنسی زیادی داشته و تمام بدن‌تان در حالت آرامش است، می توانید با نوازش قسمت تحریک شونده شریکتان، موجب افزایش حالت جنسی وی شوید.

 

مهیا شدن جهت ماساژ جنسی

در هنگام ماساژ جنسی می توانید یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خودرا انتخاب کنیدهرگاه که آماده انجام یک ماساژ جنسی و باشکوه هستید، برای خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک موقعیت خاص است.

 

جهت ایجاد یک محیط خوشبو و خوشبو، دور تا دور اتاق را بوسیله گلهای خوشبو تزئین کنید و برای ایجاد یک محیط عاشقانه از تعدادی شمع کمک بگیرید، البته آنها را در فاصله ای امن از محل ماساژ قرار دهید.

 

تشک یا سطحی را که بر روی آن قصد انجام ماساژ جنسی را دارید، بوسیله ملحفه های تمیز و پاک پوشانده و همچنین ملحفه های اضافی و حوله های تمیز برای مواقعی که شریک شما احساس سرما میکند درکنار خود داشته باشید.

 

به عنوان موسیقی پس زمینه در ماساژ، یکی از موسیقی های سبک مورد علاقه خودرا انتخاب کنید، اما مراقب باشید که صدای زیاد موسیقی سبب برهم خوردن ریتم طبیعی حرکات ماساژ شما نشود.

 

بدقت برنامه و حرکات ماساژتان را انتخاب کنید تا بدین صورت هر دو شما احساس اسانی کنید. درصورتی که تمامی لباسها را از تن خارج کرده‌اید، باید حرارت اتاق گرم و بدون رطوبت باشد. از داشتن یک محیط شخصی«Privacy» خاطرجمعی حاصل کنید تا بدین طریق فرد گیرنده ماساژ جنسی قادر باشد تمامی افکار و نگرانیها را از خود دور کرده، و فرد ماساژ دهنده نیز بتواند تمام توجه خودرا معطوف انجام ماساژ نماید.

 

دریک ماساژ جنسی کامل «بر روی تمام بدن»، هر دو شریک به یک زیرانداز محکم مانند یک لایه فوتن«Futon»، یا لایه ای از اسفنج، و یا یک تشک محکم نیاز دارند که بتواند وزن بدن آنها را در زیر فشارهای مالش و حرکات ماساژ تحمل کند.

 

البته پتوهای تاشده، کیسه خوابهای پوشیده شده بوسیله ملحفه، و یا بالشهای محکم قرارگرفته بر روی زمین نیز کفایت می‌کنند. حوله ها و روغنهای ماساژ جنسی باید درکنار و معرض شما باشند.

 

ماساژ جنسی پیشبینی نشده

مکان ها و موقعیتهای مختلف می توانند ماساژ رابه عملی لذت بخش تبدیل کنند. به عنوان مثال، وقتی که در حال حمام کردن با هم هستید، شما بهترین فرصت را جهت یک ماساژ فی البداهه دارید، خصوصأ اگر تماس پوست به پوست بین شما، حس طبیعی لذت بخش و آزادانه ای را ایجاد می‌کند.

 

آموزش ماساژ خانم ها قبل از رابطه جنسی 18+

 

روشهای انجام ماساژ جنسی

1- انتخاب روغن مناسب بسیار در ماساژ جنسی موثر است

 

روغن های مخصوص ماساژ جنسی و لمس

نخستین قدم، چرب کردن موضع ماساژ است. مقدار کمی روغن را در کف یک دست ریخته و سپس هر دو دست را بهم بمالید تا قبل از گستردن آن بر روی بدن بوسیله حرکات نرم و ملایم و با به کار بردن بخش نرم کف دست آنرا گرم کرده باشید. درکنار خود دستمال یا حوله ای به منظور پاک کردن دستهای خود و یا روغنهای ریخته شده داشته باشید.

 

در صورتیکه شریک شما مالیدن روغن بر روی پوست خودرا دوست ندارد، از لوسیون های بدن که حالت مغذی برای پوست دارند استفاده کنید.حرکات روان شما در حین گستردن روغن بر روی پوست، سبب گرم شدن عضلات و تسهیل جریان گردش خون شده و بافتهای بدن را برای سایر مالشها آماده می‌کند. در این مرحله از ماساژ جنسی نباید عجله کرد، چون به هر دو شما فرصت آرامش می‌دهد. توجه خودرا معطوف یکدیگر کنید.

 

2- دنبال کردن برجستگیها

در حین ماساژ جنسی تمامی تنشها را از دستانتان خارج کنید تا بتوانند بر روی برآمدگیها و فرورفتگیهای بدن شریکتان ماهرانه بلغزند و سُر بخورند و ذوب شوند و بدین طریق تفسیر واضحتری از فرم و ساختمان بدن هم برای شما و هم برای او به ارمغان آورند.

 

3- در ماساژ جنسی باید تماس نزدیکی با همسرتان داشته باشید

نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزایدبا قرار گرفتن به صورت باز بر روی کمر شریکتان می توانید به اسانی او را احاطه کرده و تمامی سطح پشت او را به وسیله یک حرکت مالشی طولانی و جارو مانند دستان خود در طول شانه ها و پشت وی مالش دهید. نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزاید، اما مراقب باشید وزن بدن‌تان را دریک محل متمرکز نکنید.

 

4- در ماساژ جنسی باید حرکات دورانی داشته باشید

حرکت در ماساژ جنسی تحریکی باید ملایم و دورانی بوده هرگز نباید به طور ناگهانی در نیمه بدن ختم شوند. همیشه دستان خودرا در حول برآمدگی های بدن به نرمی حرکت دهید. تمامی تنش هائی را که ممکن است داشته باشد، از یاد ببرد و برای احساس لمس دستان شما پذیرا و آماده تر شود.

 

با به حرکت در آوردن دستهایتان از ناحیه کمر به سمت ساقها و به شکل حرکات ساده نوازشگرانه و یا، هنگامیکه قسمت جلوئی بدن را از ناحیه ران به سمت شکم مالش میدهید، شما قادرید تا یک حس یگانگی و کمال را در بدن شریکتان پدید آورید.

 

5- مالشهای بادبزنی و دایره ای

مالشهای بادبزنی و دایره ای در حین ماساژ جنسی باعث خارج شدن تنش و آزاد کردن فشارها از بافتهای نرم بدن گشته، یک حرکت هیپنوتیزم کننده و یک جریان دلپذیر و لذت بخش را دریک ماساژ جنسی به همراه می آورند.

 

مالشهای دایره ای برای کلیه مناطق با سطح گسترده در بدن مانند، کمر و کناره های قفسه سینه، ران ها، شکم و سینه به کار می‌روند. رمز اثر این مالشها آن است که آنها را به طور غیر منقطع و بدون وقفه بر روی پوست بدن به‌ صورت پیچشی انجام دهید تا آنکه آماده ادامه ماساژ و دنبال کردن آن با حرکت بعدی شوید.

 

6- مالش های بادبزنی یکی از روشهای ماساژ جنسی میباشد

حرکات بادبزنی می توانند به سمت بالا و یا پائین انجام شوند. دریک حرکت رو به پائین وقتی که دستان شما به قاعده کمر رسید، با لغزاندن دست ها به سمت بالا و در طول لبه های قفسه دنده ها، به بالای ستون مهره ها باز گردید.

 

7- مالش های دایره ای

جهت انجام ماساژ جنسی به‌ صورت مالش های دایره ای، هر دو دست را صاف و به طور موازی بر روی بدن قرار دهید، بطوریکه انگشتان دست ها حالت دور شونده از هم داشته باشند. وجود فاصله ای درحدود ۱۰ سانتیمتر بین دستان شما کافی است. در حالی‌که دست راست حالت تقدم دارد، با یک فشار یکنواخت بر روی کمر، مالش را در جهت حرکت عقربه های ساعت انجام دهید، البته باید دست راست در جلوی دست چپ حرکت کند.

 

 

8- مالش های قدرتی

مالشهای قدرتی به ماساژهای جنسی شما تنوع بخشیده، موجب لذت بخش شدن آن میگردد. این مالشها دارای یک اثر طراوت بخشی بر روی بدن بوده، جریان خون را تسهیل میکند، و همچنین شل شدن عضلات گرفته و سفت را در پی داشته و بافتها را از سموم بدام افتاده در بافت خلاصی می بخشد.

 

شریک شما از تأثیر تحریکی و حسی فشارهای مختلف موجود در این مالشها لذت میبرد. پس از آنکه ماهیچه ها گرم و شل شدند، مالشهای اصطکاکی، ورز دادنی، و ضربه ای را انجام دهید.جهت تسکین پوست ناحیه مورد ماساژ، باید حرکات قدرتی بوسیله نوازشهای حسی دنبال شده و ادامه یابند.

 

 

حرکات اصطکاکی باعث سائیده شدن و مالش محکم پوست گشته و جهت آزاد کردن عده ای از اعضای بدن از فشارها و تنشها بی نظیر هستند. فشار در این مالشها باید به آرامی و با احساس از طریق قسمتهای ابتدائی کف دست « قسمت نرم کف دست»، شست ها، انگشتان و یا حتی بندهای انگشتان دست اعمال گردد.

 

حرکت قدرتی می تواند به‌ صورت یک مالش مداوم، یک کشیدگی کوتاه، و یا یک حرکت مدور انجام شود که طی آن، فشار بر روی نیمه خارجی دایره بیشتر است. حرکات اصطکاکی و سایشی را زمانی انجام دهید که در نواحی مجاور استخوان مانند طول ستون مهره ها، در حوالی تیغه شانه ها، زیر و روی جمجمه، و یا بر روی دست ها ، پاها و صورت در حال کار کردن هستید.

 

9- مالشهای تسکین دهنده

مالشهای با دایره بزرگ بر روی شکم بسیار تسکین دهنده بوده، به شریک شما کمک میکند تا عمیق تر نفس بکشد، بطوریکه بیشتر در تماس با احساس جنسی و عاطفی خود قرار میگیرد. همیشه بآرامی به شکم نزدیک شوید چون شکم، ناحیه ای آسیب پذیر است.

 

10- تمدد اعصاب کمری

ستون مهره ها معمولأ یکی از پر تنش ترین نواحی بدن است. حرکات اصطکاکی گسترده تر و شدیدتر بر روی عضلات و رباطات در طول ستون مهره ها به آزاد شدن تنش و سختی عضلات از ناحیه پشت شریک شما کمک کرده، او را قادر میسازد تا عمیق تر تمدد اعصاب نموده و از ماساژ جنسی لذت ببرد.

 

 

در این حرکت، بالشتک شستها بآرامی در ناحیه بالائی کمر و در شیار ناودانی طرفین ستون مهره ها فشار میآورد، در حالی‌که دست ها بقیه نواحی پشت را ماساژ میدهند. در حالی که شستهای خود رابه سمت پائین کمر حرکت می‌دهید، وزن خودرا به طور یکنواخت بر روی حرکات مالشی در ماساژ وارد نمائید.

 

سپس بمنظور تکرار کامل حرکت و با مقدار بیشتری فشار، دستان خودرا در اطراف باسن و ران، بالای سطح کناری قفسه دنده ای و بر روی شانه ها بلغزانید. برای تنوع بخشیدن به مالشها، یک حرکت دایره ای کوچک را بوسیله شستهای خود و با حرکت دادن در قسمت پائینی دو طرف ستون مهره ها انجام دهید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از فراناز

،دو روایت از شب زفاف:روایت سنتی و روایت نسبتا جدید
الف : سنتی مذهبی
حقیقت مطلب اینست که اکثر مسلمانان نتوانسته اند اهمیت بسیار زیاد مسائل جنسی و توجهی که اسلام به این مسئله دارد را درک کنند. این مسئله باعث می شود که آموزش مسائل جنسی تبدیل به یک حلقه ی مفقوده در جامعه شود و به خاطر همین سهل انگاری و عدم اطلاع رسانی بعضی از نهادهای آموزشی و فرهنگی ، افرادی که در مسائل جنسی دچار مشکل می شوند و به سراغ منابع علمی معتبر می گردند ، اغلب مواقع نتایج خوب و استانداردی را به دست نمی آورند.

شب عروسی (شب زفاف) اولین شب شروع زندگی مشترک و یکی از شب های بسیار مبارک است . مبارکی آن از این جهت است که در روایت آمده مؤمن با ازدواج و عروسی کردن نیمی از ایمانش تکمیل می شود. به همین جهت در منابع اسلامی آداب فراوانی برای آن ذکر شده است . در شب زفاف دعا مستجاب است و فرشتگان رحمت خدا را برای عروس و داماد نازل می کنند.
از آموزه های دینی به دست می آید ، همبستر شدن زن و شوهر و ارضای غریزه جنسی از این راه عبادت محسوب می شود و حتی در روایتی آمده است اگر کسی عمل نزدیکی با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد ، به یکی از سنت های پیامبران (ص) عمل کرده است.

نکاتی که در این جا باید بر آن تأکید کرد این است :
1- در انسان برخلاف سایر جانداران ، کیفیت همبستر شدن و انجام رفتار جنسی با همسر غریزی نیست ، بلکه آموختنی است و باید روش صحیح آن را یاد گرفت ، گرچه اصل وجود غریزه جنسی ، غریزی و فطری است. به همین دلیل یکی از ضروریات برای هر پسر و دختر جوان که تصمیم بر ازدواج دارند ، این است که دانستنی های لازم برای این کار را یاد بگیرند.

این دانستنی ها شامل: مقدمات همبستر شدن ، شناخت نیازهای عاطفی یکدیگر در هنگام آمیزش و رعایت آن، شناخت راه های مختلف همبستر شدن ، آگاهی از راه های جلوگیری از بارداری ، تنظیم خانواده ، آگاهی از احکام شرعی آن اعم از زمان و مکان آمیزش و مسائل دیگر آن مثل غسل و امثال آن ، رعایت بهداشت ظاهری مثل مسواک زدن ، خوشبو بودن و امثال آن ، آگاهی از نکات بهداشتی آمیزش و رعایت آن ، آگاهی ضمنی از اختلال های جنسی که در صورت وقوع ، سریعا برای معالجه اقدام کنند و صدها نکته ریز و درشت که بیان آنها در این جا مقدرو نیست و برای فراگیری آن لازم است به کتاب های مفیدی که در این زمینه تألیف شده مراجعه شود.

آموزش تصویری ملاعبه

2- رسیدن زن و شوهر به اوج لذت جنسی (ارگاسم) ، یکی از علائم انجام شدن موفقیت آمیز آمیزش جنسی است. اما با تأسف باید بگوییم بسیاری از همسران به دلایل مختلف که مهمترین آن عدم آگاهی است ، از انجام رضایت بخش این عمل ناتوانند و به همین جهت به مشکلات زیادی اعم از جسمی و روانی مبتلا می شوند. حتی طبق آماری که روان شناسان و کارشناسان امور خانواده ارائه کرده اند بیش از 75 درصد از عوامل اختلاف های خانوادگی ریشه در این موضوع دارد. حتی شیخ اجل سعدی در گلستان در ضمن داستانی می گوید:
زن کز بر مرد بی رضا برخیزد
زان خانه و زان سرا بلا برخیزد

در رسیدن به اوج لذت جنسی ، که علامت آن انزال در زن و مرد است ، بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و معمولا مرد بسیار زودتر از زن به این مرحله می رسد. به همین خاطر بسیاری از مردان وقتی به ارگاسم می رسند،دست از کار می کشند ؛ در حالی که هنوز همسرشان به ارگاسم نرسیده است. رها کردن زن دراین حالت باعث می شود مشکلات جسمی زیادی از جمله ایجاد درد در ناحیه کمر و شکم برایش به وجود آید . پس لازم است مرد به این نکته توجه کند و قبل از آمیزش ، همسرش را با تحریک نقاط حساس زن ، او را برای این کار آماده کند.

در روایات فراوانی این موضوع مهم بیان شده و تصریح می کند یکی از آداب همبستر شدن با همسر ، ملاعبه یعنی تحریک زن از طریق لمس و مالش بدن و در آغوش گرفتن و … است . حتی در حدیثی آمده است مردی که قبل از نزدیکی با همسرش ملاعبه کند ، مورد نظر و لطف و رحمت ویژه خدا قرار می گیرد.

الف – آداب شب زفاف که عبارت است از:
– ابتدا عروس و داماد وضو بگیرند ، تکبیر گفتن در این شب ، خواندن دو رکعت نماز ؛ خواندن این نماز با حال خضوع و خشوع و دعا کردن در سرنوشت عروس و داماد بسیار مؤثر است . خواندن دعا و نیایش ، که بعد از خواندن نماز زفاف صورت می گیرد.

– دست گذاشتن داماد بر پیشانی عروس ؛
پس از ورود عروس به حجله ، داماد در حالی که رو به قبله می ایستد ، دست خویش را بر پیشانی عروس بگذارد و برای خود و عروس و اولاد آینده ‏شان ، دعا می کند و از خداوند خیر و برکت می طلبد.

ب – آداب عمومی ( مستحبات) زناشویی :
– گرفتن وضو و گفتن بسم اللّه‏
– در هنگام جماع (نزدیکی) تعجیل نکند و زن را برای آن آماده کند تا او هم کاملاً لذت ببرد.
– جماع در شب‏های دوشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه یا جمعه باشد.
هنگام جماع با زن ملاعبه و بازی کند تا او کاملاً آماده شود.
جماع (نزدیکی) را وقتی انجام دهد که زن میل دارد.
بهتر است نزدیکی در اول شب نباشد ، بلکه ساعاتی بعد از خوردن شام باشد ، زیرا معده پر است و نزدیکی موجب قولنج و فلج و چکیدن بول و فتق و ضعف بینایی و برخی بیماری های دیگر می شود.

ب – نسبتا جدید

هم در گذشته و هم در حال حاضر در خانواده های سنتی ایرانی رسم است که در شب اول عروسی (شب زفاف) زنان پشت در اتاق عروس و داماد می نشینند تا داماد پارچه ای خونین را نشان آنها بدهد تا از پشت در بلند شوند و به خانه های خود بازگردند . این دستمال خونی نشان دهنده پاره شدن پرده بکارت عروس توسط داماد است.

در تلقی عمومی جامعه ما ، شب ازدواج و زفاف ، شب خوشبختی و رسیدن به آرزوهاست ، اما شب زفاف ، شب خستگی هم هست ، شب اظطراب و نگرانی است شب سر درد ، شب گریه ، شب سوزش معده و شب …….و حتی شاید شب بر باد رفتن آرزوها هم باشد.
اینكه چنین شبی با جایگاهی كه در فرهنگ اجتماعی ما دارد و اثرات آن بر زندگی ما اینقدر درباره اش كم صحبت شده و حتی از دید نویسندگان و دیگر هنرمندان ما هم پنهان مانده خود معمایی است.

شب عروسی در فرهنگ ما فعلا آن موقعی است كه دو تا آدم كه چند وقت در تدارك ازدواج بوده اند برای اولین بار زن و شوهر می شوند و به صورت رسمی در یك رختخواب می خوابند ، شب ازدواج فقط و فقط یك كار اجباریست. شما و همسرتان باید از ماشین عروس پیاده شوید ، به درون خانه بروید و در را ببندید، همین . هر كس دیگری انتظاری به غیر از این داشت زیاد به حرفش گوش نكنید.

در فرهنگ ما ازدواج به همه فامیل مربوط است بعضی جاها ( كه از لحاظ سواد عمومی رابطه جنسی در مرحله پایین تری هستند ) از داماد انتظار دارند در عرض 10 دقیقه تا نیم ساعت پارچه خون آلودی را به عنوان نشان باكره بودن عروس تحویل بدهد. بعضی ها ممكن است تا شب ازدواج ، عروس اشون یا دامادشون را ندیده باشند و خیلی های دیگر ممكن است اون رو لخت ندیده باشند. عده زیادی هم هستند ماه قبل از عروسی با همسرشون رابطه جنسی داشته اند، پس پیچیدن یك نسخه ثابت غیر ممكن است اما چیزهای مشتركی هم وجود دارد.

همه ما شب ازدواج خسته ایم توی این بحثی نیست ازدواج ایرانی سخته حداقل یك هفته دویدن و حرص خوردن داره دنبال جا می گردید خونه رو مرتب می كنید . دعوت فامیل و خلاصه تحمل دردسر های جشن. همه اینها باعث می شود كه بهترین شب زندگی شما با خستگی و تنش های بدنی شروع بشه . عروس و داماد یا به اجبار غذا میخورند یا اصلا فرصت غذا خوردن پیدا نمی كنند و هر دو حالت برای یك رابطه جنسی خوب مضر است.

احیانا اگر در شب زفاف دفعه اولی است كه می خواهیم رابطه جنسی داشته باشیم . تاثیر خستگی و اضطراب را می دونید ؟ برای آقایون این احتمال هست كه اندام جنسیشون راست نشه و در صورت وقوع این امر اضطراب چند برابر می شود و اوضاع بدتر . در مورد خانمها این اضطراب باعت خشك شدن مهبل می شود كه حتی برای خانمهای كار كشته هم دخول مشكل می شود چه برسه به دختری كه برای اولین بار میخواد دخول را تجربه كنه پس اولین كار شما مبارزه با اضطراب است. بهتر است اون دسته از كسانی كه فامیل هاشون منتظر دیدن دستمال خونی هستند این مطلب را براشون روشن كنند كه این فكر بیهوده ای است و بهتره شما را به حال خودتون بذارن .
یکی از راه های مبارزه با اضطراب اینه كه منبع اونو از بین ببرید . منبع اضطراب شب زفاف است اجبار به عمل جنسی است پس این ” اجبار ” لعنتی را از بین ببرید.

اگه میتوانید با همسرتان صحبت كنید و بگویید احتیاجی نمی بینید كه شب اول در اوج خستگی و تنش و اضطراب حتما رابطه جنسی داشته باشید صحبت كنید چه قبلا و چه وقتی آخر شب با هم تنها هستید كه عاشق عمل جنسی هستید ولی امشب اجباری در انجام كامل اون ندارید و بهتر می بینید كه این كار را به فردا یا روزهای بعد موكول كنید كه بدن هاتون تازه هستند و فكرتون باز و از نظر وقتی هیچ جور تنگی ندارید.

با این فكر هم آغوشی را شروع كنید اگر دوست داشتید تا آخرش بروید و هرجا احساس كردید وقتش نیست متوقف شوید . اما خواهشا وحشی بازی هم در نیارید عمل هم آغوشی را یك اجبار نشون ندهید نه به مرد و نه به زن . مرد باید اولین نكته براش راحتی و آرامش همسرش باشه و زن به جای اینكه مردانگی را توی …. سفت و دراز و زور زیاد ببینه توی اخلاق و رفتار دنبالش بگرده.
یك نكته بسیار مهم : در اولین تجربه رابطه جنسی اگر باعث ناراحتی و ناخوشایندی طرف مقابل خود بشوید این كار مطمئنا از لحاظ روحی و روانی تاثیر بدی روی رابطه جنسی آینده شما هم خواهد داشت ( می دانید كه روان آدمی در رابطه جنسی چقدر تاثیر گذار است).

صحبتی با آقا دامـــــــاد :
قبل از هر چیز یادتان باشد كه آب یا نوشیدنی دیگری كه میل دارید در اتاق باشد كه اگر هر كدام از شما احساس تشنگی كردید لازم نباشد بروید بیرون دنبال نوشیدنی بگردید.
چون خیلی ها شب اول به خاطر ترس و تنش و….. دهنشان خشك می شود و احتیاج به آبی دارند. وارد خانه كه می شوید قبل از افتادن روی مبل و صندلی بطرف همسرتان بروید و او را در آغوش بكشید ، زیر گوشش بگوید كه دوستش دارید و قول بدهید كه این زندگی زیبایی را كه كنارش شروع كردید را ادامه خواهید داد . همین طور كه در آغوشش گرفتیه اید به سمت جایی برای نشستن بروید و كنار هم بنشینید ،هم او خسته است و هم شما .

توی صورتش نگاه كنید و بگویید كه زیباست هیچ عجله ای نكنید با حوصله باشید و صبور . آرام حجابش را بردارید و عاشقانه به همسرتان نگاه كنید و تكرار كنید كه واقعا زیباست بسیار ظریف به دستهایش دست بزنید دست ها را بالا بیارین و آرام ببوسید . بعد از بوسه چند لحظه مكث كنید و به خاطره این بوسه فكر كنید ( اینجا فرصت مناسبی است كه آیا آب یا نوشیدنی دیگه ای لازم داره ؟)

اگر قبلا با همسرتون رابطه جنسی داشته اید این كارها را به عنوان یك عروس با او بكنید و اگر نداشته اید و دختر از طبقاتی باشد كه هیچ وقت با پسری حتی خود شما نبوده به او اطمینان بدهید تا ترس و اضطرابی نداشته باشد . توجه كنید كه زنها نسبت به بدنشان خیلی حساس می باشند پس یك ضرب به سینه ها یا جاهای دیگر دست نزنید اگر خیلی خسته نیستید با همسرتان بایستید و ایستاده در آغوشش بگیرید اینطوری میتوانید آروم دستهاتونو حركت بدین و پشت بدن همسرتونو نوازش كنید آروم در گوشش حرف های عاشقانه بزنید.
بقیه مراحل به همین سادگیست به آرومی همین فضا را دنبال كنید ( عاشق باشید و اعتماد دهنده به طرف مقابل در هر تماس ). كنار هم دراز بكشید و آروم تا حدی لباسها را در بیاورید همسرتان را تحسین كرده و شهوت انگیزی اش را بهش یاد آور شوید . سانتی متر به سانتی متر بدن همسرتان را لمس كرده و به آن عادت كنید .

صحبتی با عروس خانم :
خانم عزیز شما هم وظیفتان همین چیز هاست . اگر لباس آقا داماد را تا آخر در آورده اید بهش بگوید به پشت بخوابد و چشماش را ببندد با احتیاط كامل به بدن همسرتان دست بكشید آلت جنسی او را اگر خواستید نوازش كنید و نه كار بیشتر. اگر بار اول است در این جلسه اجازه دهید كه گذشت زمان همه چیز را یاد بدهد جلسه اول حداكثر می تواند شناخت باشد به هر حال نه آقا از آلت جنسی شما زیاد سر در نیاورد و نه شما از آلت جنسی او پس یك حركت لذت بخش را شروع كنید مانند نوازش آلت همدیگر و كمی به همین حركت ادامه دهید.

قصدتان كمی نوازش و بعد خوابیدن و استراحت كردن باشد هر چند ممكن است كه چیز های دیگری هم پیش آید. رابطه جنسی لازم نیست حتما دخول باشد اگر بخواهید یك ضرب سراغ دخول بروید مثل اینه كه با زبانی كه نمی شناسید برنامه نویسی كنید. صبر كنید تا اول چگونگی موضوع را یاد بگیرید این باعث می شود موقع عمل مقدمات را خوب بدانید.

خلاصه كلام :
1 – تا احساس آمادگی كامل برای كاری نكرده اید وارد عمل نشوید.
2 – هر لحظه مطمئن باشید همسرتان راحت است ( آقایون بیشتر توجه كنند چون این عمل اولین بار برای خانمها خیلی اضطراب آورتر است ).
3 – اگر عروس باكره باشد از پرده بكارت نترسید اگر دخول را درست انجام بدهید پرده بكارت بدون درد یا خونریزی باز خواهد شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز،عشق بازی یکی از مسائل مهمی است که باید در رابطه مورد توجه قرار داد چون خواه ناخواه کیفیت رابطه را تحت تاثیر قرار می دهد. برای این کار راه و روش های مختلفی وجود دارد که باید بر حسب شرایط و خلق و خوی طرفین به کار گرفته شود.

دوران نامزدی یکی از شیرین ترین دوران های زندگی هر دختری یا پسری مخصوصا برای عشق بازی است. در این دوران است که دو طرف علاوه بر آشنایی که نسبت به همدیگر پیدا می کنند، می توانند از تک تک لحظات شیرین آن لذت ببرند. اما براساس عرف و آنچه که در بیشتر خانواده های ایرانی وجود دارد، دختر و پسر بعد از این که عقد کردند به صورت جدا از هم و در خانه پدری زندگی می کنند. هر چند آن ها از نظر شرعی و قانونی زن و شوهر هستند و آن ها دوست دارند به نیازهای جنسی خود پاسخ دهند.

اما باید این دوران کوتاه را سپری کنند. به عقیده بسیاری از کارشناسان برقراری رابطه جنسی کامل در دوران نامزدی پیشنهاد نمی شود؛ زیرا آن ها اعتقاد دارند که اگر طرفین در این دوران رابطه داشته باشند در صورت به وجود آمدن هر گونه اختلاف، جدا شدن آن ها مشکل خواهد بود. پس باید در این دوران چه کار کرد که تا حدودی به بر طرف شدن نیازهای عاطفی و حتی جنسی خود کمک کنیم؟

پاسخ این سوال عشق بازی است. عشق بازی مجموعه ای از حرکات و رفتاری روانی و جسمی است که موجب انگیزش جنسی طرفین خواهد شد. پس دختر و پسر می توانند در دوران نامزدی از عشق بازی با یکدیگر لذت ببرند و لحظات شیرین این دوران برای همیشه در ذهن باقی بماند. اما دختر و پسر در این دوران چگونه می توانند با هم عشق بازی کنند؟

۱- برای عشق بازی او را ببوسید

آموزش تصویری ملاعبه

بر اساس تحقیقاتی که روانشناسان انجام داده اند بوسیدن یک فرد به ویژه بوسیدن لب های او به دلیل وجود رشته های عصبی در پشت لب ها تاثیر بسیار شگرفی بر روی شخص دارد. همیشه سعی کنید او را ببوسید و به او بهترین لذت و احساس را بدهید. بوسیدن به سبک فرانسوی یکی از شیرین ترین بئسیدن هایی است که می توانید با نامزد خود انجام دهید. حتماً این نوع بوسیدن را یاد بگیرید.

۲- او را نوازش کنید

برای عشق بازی با نامزد خود او را نوازش کنید. به آرامی نقاط حساس بدن طرف مقابل خود را نوازش کنید. در دخترها سینه ها بسیار حساس است و در پسرها آلت تناسلی بسیار حساس خواهد بود. پس با نوازش و لمس کردن این نقاط به طرف مقابل خود بیشترین لذت را بدهید. به یاد داشته باشید هیچوقت از انجام چنین کارهای خجالت نکشید؛ اگر شما اینگونه باشید هیچوقت نمی توانید نیازهای خود و یا حتی طرف مقابل را برطرف کنید و در این کار موفق نخواهید بود.

۳- با موهای نامزد خود را بازی کنید

شاید از دیدگاه بسیاری از افراد بازی کردن با موی طرف مقابل خیلی کار ساده ای باشد و اصلاً به آن اهمیت ندهند. اما می توان گفت افرادی که با موهای نامزد خود بازی می کنند در رساندن او به لذت جنسی بسیار موفق تر هستند. پس هنگامی که در کنار نامزد خود هستید او را در آغوش بگیرید و با دست های خود موهای او را ناز کنید. ناز کردن موها در آقایان نیز تاثیرگذار خواهد بوده و به آن ها نیز از این کار لذت می برند.

۴- قسمت های مهم بدن او را ببوسید

بوسیدن واقعاً معجزه آور است. تا جایی که امکان دارد قسمت های مهم و حساس او را ببوسید. هر بوسه از طرف شما می تواند همانند یک پیام عاشقانه از طرف شما به قلب نامزدتان باشد و او را از نظر جنسی شعله ور کند. در آقایان دو طرف گردن بسیار حساس هستند و در خانم ها زیر گردن و حتی لاله گوش نیز از نقاط حساس هستند.

۵- با او حرف بزنید

گاهی اوقات حرف زدن با نامزدتان می توان باعث تحریک او شود. شما در این مکالمه های می توانید در مورد چگونگی رابطه های جنسی با همدیگر، انواع پوزیشن های سکس، اندام های یکدیگر و … حرف بزنید و طرف مقابل خود در برطرف کردن نیازهای خود کمک کنید. اگر احساس می کنید به طور مستقیم نمی توانید با هم چنین حرف هایی را بزنید می توانید از طریق پیامک و یا فضای مجازی این کار انجام دهید.

۶- برای عشق بازی بدن او را لمس کنید

کسانی که در لمس کردن نامزد خود مهارت بهتری دارند می توانند از این دوران خود بهترین لذت را ببرند. شما باید نقاط حساس نامزد خود را لمس کنید تا بتوانید به او بیشترین لذت را بدهید. در خانم ها لمس کردن سینه ها و دست هایش بسیار مهم است و در آقایان لمس کردن ران ها و حتی سینه ها بسیار مهم است.

۷- او را در آغوش بگیرید

شاید هیچ چیزی به اندازه قرار گرفتن یک شخص در آغوش نامزد و شریک زندگی خود برایش لذت بخش نباشد. نامزد خود را با تمام عشق و علاقه در آغوش بگیرید. سر او را بر روی سینه های خود قرار دهید و گاهی او را به سینه های خود فشار دهید. پس اگر دوست دارید با نامزد خود عشق بازی کنید در آغوش گرفتن را از یاد نبرید.

۸- احساسات خود را بروز دهید

هنگامی که با طرف مقابل خود در حال معاشقه هستید هیچ وقت احساسات خود را پنهان نکنید و آن را به او نشان دهید. اگر شما احساسات خود را نشان دهید این امر می تواند بهترین جذب کننده برای او باشد و طرف مقابل نیز از معاشقه با شما لذت خواهد برد.

۹- از ارتباط چشمی نیز استفاده کنید

شما برای عشق بازی با نامزد خود می توانید از چشم هایتان نیز بهره بگیرید. ارتباط چشمی از طرف بسیاری از افراد نادیده گرفته خواهد شد. اما شما باید آن را جدی بگیرید. کسی که با چشمان خود به نامزد خود نشان می دهد که او را دوست دارد و به او عشق می وزد می تواند نامزد خود را حتی از نظر جنسی هم تحریک کند. این نکته را نیز باید اضافه کرد که ارتباط چشمی قوی ترین و موثرترین برای روشن کردن آتش نیاز جنسی است.

پس اگر شما مطالب و روش های ارائه شده در این مقاله را خوانده باشید به راحتی می توانید با نامزد خود عشق بازی کنید و از این دوران خود بیشترین لذت را ببرید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که دختر بیشتر از آقایان عشق بازی را دوست دارند و شما به عنوان یک مرد این امر را در نظر داشته باشید و در هنگام عشق بازی با نامزد خود صبر داشته باشید.

چگونگی ملاعبه و معاشقه در رابطه جنسی همسران

۱۳۹۳/۰۳/۲۹


۳۴۰۰۱ بازدید

انتشار اینترنتی مطالب یا چاپ در نشریات دانشجویی با ذکر منبع موجب امتنان است.
نقل مطالب در دیگر نشریات با اطلاع این مجموعه و ذکر منبع بلامانع است.
برای چاپ در کتب، کسب اجازه کتبی الزامی است.
اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها


روش با همسر عکس تصویر آموزش کامل ماساژ بدن توسط مرد در رابطه زناشویی زناشوییدانستنیهای delgarm حکم خوردنمرد nazweb نگاه به عکس خارجي هدانا HADANA IR اگر حائض جنب شود در زمان عادت می تواند غسل جنابت انجام غسل جنابت به چه صورت هست درچه مواردی بایدانجام داد شهر – آموزش تصویری ملاعبه.

( آموزش تصویری ملاعبه ) آموزش با همسر آموزش تصویری رابطه آموزش آموزش روش های با عکس آموزش روشهای با تصویر آموزش کامل س با همسر رابطه آموزش ماساژ بدن توسط مرد در رابطه زناشویی ماساژ بدن توسط مرد باعث میشود بدن از قبل تحریک شود و آماده یک رابطه زناشویی داغ و لذت بخش باشد بزرگ بدون دارو افزایش سایز روش های طبیعی 1 یکی از بهترین روش های بزرگ مردان ورزشاست برای دستیابی به یک نعوظ خوب جریان خون شما باید مناسب باشد حکم خوردن و و مرد مهم ترین بخش و سوالاتی که بین هر زوج و رابطه آنها بوجود می آید عکس و فيلم مبتذل پرسش ۵۵ نگاه به فيلم هاى مبتذل که بيشتر غير مسلمان در آن بازى مى کنند در صورتى که موجب تحريک انسان نشود چه حکمى دارد آيا در زماني که خانمي حائض است جنب شود؛ می تواند غسل جنابت کند آیا در زمان حیض غسل جنابت واجب است با سلام اگر یا بر اثر تحریک های در خواب یابیداری به قدری تحریک شود که به اوج لذت و برسد و در آن حال مایعی از او خارج شود جنب می شود [ آموزش تصویری ملاعبه ]

اگر دوس داری وارد بورس بشی ولی توان تحلیل سهم ها رو نداریاگر نمیدونی کدوم سهم رو بخری و سود خوبی ببریوارد کانال رایگان سهم بین شو و رایگان سهم های خوب بازار رو ببینکاملا رایگان و با بازده عالیبهت میگیم کجا بخر کجا بفروش
sahmbin

https://t.me/sahmbin

دسته بندی ها

همه دسته ها
پکیج ها
فضایی
اسپری تاخیری
پیشنهاد روز
انواع ژل
خرید کاندوم
تنگ کننده
خاردار و حلقوی
کاندوم تاخیری
میوه ای
نازک
محصولات بهداشتی
نوار بهداشتی

وضعیت محصول

همه محصولات
فقط موجود ها

در مقاله ی قبل درباره ضرورت های توجه به اولین رابطه جنسی و شب اول عروسی ( شب زفاف ) مطالبی نوشتیم و چند مورد از مقدمات انجام این کار را عرض کردیم.

در این مقاله از باید ها و نباید های شب زفاف و چگونگی انجام شب زفاف می گوئیم.

آموزش تصویری ملاعبه

تذکر مهم : این مقاله و سایر مقالات این سایت ویژه متاهلین است و از افراد مجرد خواهشمندیم از خواندن این مقالات خودداری فرمایند.

 

یکی از تصورات اشتباه و خطرناک در شب اول عروسی ( شب زفاف ) این است که حتما باید در این شب پرده بکارت خانم پاره شود.

در صورتی که اگر دخول به شیوه صحیح و درست انجام شود بطور معمول شاید پاره شدن پرده بکارت در دهمین یا بیستمین رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

و پاره کردن پرده بکارت در اولین رابطه با خشونت و فشار زیاد باعث آسیب و درد و ترس زیادی در خانم می شود و ممکن است این زن تا سالها از رابطه جنسی بترسد و نتواند شریک جنسی خوبی برای همسرش باشد.

پس فکر پاره کردن پرده در اولین رابطه را به کل از ذهن تان خارج کنید و به شیوه ای که ما می گوییم عمل کنید تا خودتان و همسرتان از اولین رابطه جنسی لذت ببرید.

 

شما در شب اول عروسی باید ابتدا یک معاشقه و ملاعبه طولانی با همسرتان داشته باشید.

این معاشقه طولانی اثرات روحی و جسمی بسیار خوب و موثری در افزایش لذت و کاهش اضطراب و درد زن دارد.

به این ترتیب که مرد با نوارش و محبت لباس های خانم را از تنش در بیاورد و به آرامی و با حوصله شروع به لمس و نوازش قسمت های مختلف بدن زن کند.

برخی آقایان عجله دارند که زودتر این مقدمات را تمام کنند و بروند سر اصل مطلب؛

در صورتی که اگر تجربه داشتند می دانستند که لذت جنسی این نوازش ها و بوسیدن ها گاهی خیلی بیشتر و رویایی تر از دخول است.

مرد باید بصورت خطوط ممتد صاف یا دایره ای شکل با پشت یا روی دست یا حتی گاهی با ناخن به آرامی بدن زن را نوازش کند و ماساژ بدهد.

منظور از ماساژ، یک مالش خیلی نرم و آرام است، نه شبیه ماساژ استخر و مشت و مال حمام های قدیم!

مکیدن و زبان زدن به لاله گوش، همسرتان را به اوج لذت می رساند.

لب ها مهمترین اعضای بدن انسان هستند که می توانند عواطف را از طریق بوسیدن و کلام منتقل کنند.

هیچ وقت از بوسیدن لب های همسرتان غافل نشوید.

گردن همسرتان را ببوسید، بو کنید و از رابطه با همسرتان لذت ببرید.

سینه های همسرتان را به آرامی فشار و مالش دهید.

با انگشتان دست خطوطی دایره ای دور هاله ی سینه زن بکشید.

مکیدن و زبان زدن نوک سینه زن ها آنها را به برای شروع رابطه جنسی آماده می کند.

با انگشت تان خطوطی از پهلو به سمت شکم بکشید. سپس کم کم روی ران ها و عانه (زیر شکم) را لمس کنید و ببوسید.

باسن را به آرامی فشار دهید و گاهی با کف دست به باسن ضربه بزنید.

کم کم با انگشت خطوطی در داخل ران و اطراف آلت تناسلی همسرتان بکشید.

این مرحله آخرین مرحله پیش نوازی قبل از دخول و رابطه جنسی است.

به علت حساسیت و لطیف بودن پوست واژن، یا با زبان این ناحیه را لمس کنید یا انگشت تان را با آب دهان خیس کنید.

ابتدا لبه های بیرونی واژن را به لمس کنید و سپس به آرامی به انگشت نواحی داخلی واژن را لمس کنید.

در حین این کار به عکس العمل همسرتان توجه کنید.

اگر همسرتان پاهایش را جمع (اصطلاحا تنگ) کرده بود و خودش را سفت گرفته بود نشانه این است که هنوز آماده دخول نیست و به ملاعبه بیشتری نیاز دارد (چه بسا در یکی دو رابطه اول فقط مرد آلتش را به ران ها و روی آلت زن بمالد تا زن کم کم آمادگی دخول را پیدا کند) .

وقتی که واژن زن کم کم خیس شد یعنی آمادگی دخول و رابطه جنسی را پیدا کرده است.

 

پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را حتما بخوانید:

پیشنهاد محصول:

اگر همسر شما سخت تحریک میشود و یا واژن او سخت خیس میشود پیشنهاد میکنیم از ژل تحریک کننده بانوان و ژل روان کننده استفاده کنید.

آموزش تصویری ملاعبه

شوهرم از کاندوم خاردار استفاده میکنه و هر دومون همزمان به ارگاسم میرسیم

با طعم موز بخور

اره عالیه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه


نام شما (اجباری)


ایمیل شما (اجباری)

اطلاعات مرا در مرورگر ذخیره کن

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار با هدف خرید غیرحضوری محصولات بهداشتی زناشویی (مانند کاندوم، انواع ژل ها و سایر محصولات جنسی) و سایر محصولاتی که شاید خرید آنها برای شما بصورت حضوری راحت نباشد تاسیس شده است.
تمام بسته های روم به دیوار بصورت محرمانه و فوری ارسال می شود. خرید های تهران، کرج، مشهد و رامسر حداکثر 2 ساعته بدست شما میرسد و برای سایر شهرها بسته ها با پست پیشتاز ارسال می شود.

تمامی حقوق، مطالب، عکس ها و … متعلق به روم به دیوار می باشد.

آموزش تصویری ملاعبه
آموزش تصویری ملاعبه
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *