آموزش نرم افزار هلو

آموزش نرم افزار هلو
آموزش نرم افزار هلو

وقت طلاست‌‌ ! لازم نیست برای یادگیری نرم افزار وقت خود را صرف آزمون و خطا و یا شرکت در کلاس‌های حضوری کنید. پکیج صفر تا صد یک دوره جامع و حاصل سالها تجربه ما در بازار کار است. جهت آشنایی با این محصول بخشی از آن در لینک زیر قابل دانلود می‌باشد.

سالها در این مجموعه، کلاس‌های نرم افزار هلو بصورت حضوری برگزار می‌شد اما با توجه به وضعیت کنونی، ایده‌ای به ذهنمان رسید تا یک کلاس شبیه‌‌سازی شده‌ و ۳۶۰ درجه ایجاد کنیم . آموزش صفر تا صد حاصل سالها تجربه ما در بازار کار است و خبر خوب اینکه قصد داریم تمامی این تجربیات را بصورت یکجا در اختیار شما قرار دهیم .

در این محصول هر آنچه در ۶۰ ساعت کلاس حضوری آموزش داده می‌شد، بدون هیچ کم و کاستی گنجانده شده است . اگر قصد یادگیری نرم افزار هلو از پایه تا سطح حرفه ای را دارید ، پیشنهاد ما پکیج صفر تا صد نرم افزار هلو می باشد. در تولید محتوای این محصول سعی کردیم به تمامی سرفصلهای مهم و کاربردی بپردازیم تا به عنوان یک مرجع قابل اطمینان بتواند پاسخگوی تمامی سئوالات شما در حین آموزش باشد . بیشتر بخوانید

آموزش نرم افزار هلو

ورود اطلاعات اول دوره به عنوان زیر بنای یادگیری منوهای نرم افزار هلو به‌شمار می‌آید . پس از یادگیری کامل این بخش با عملیات طی دوره شامل صدور فاکتور ها ، اسناد و چکها …

عملیات تولید محصولات در نرم افزار هلو یک فرایند بسیار حساس و تعیین کننده برای حیات و ادامه کار یک واحد تولیدی است . در این آموزش قصد داریم تا اطلاعات جامعی از فرایند …

در این فرایند بصورت اتوماتیک، مانده حسابهای ترازنامه‌‌‌ای مانند موجودی کالاهای انبار، مانده حساب بدهکاران و بستانکاران ، موجودی صندوق و بانکها، چکهای دریافتی و پرداختی و …

این محصول حاصل سالها تجربه ما در زمینه راه اندازی سیستم حسابداری ۶۰۰ کسب و کار است که در حال حاضر سریع‌ترین راه برای آموزش حرفه‌ای هلو ویژه بازار کار به شمار می‌آید.

گام تکمیلی: پروژه، تمرین و پشتیبانی

فایل تمرینی یا پروژه : در این بخش یک پروژه کامل از امور جاری شرکت‌ها و فروشگاه‌ها در دسترس شما قرار داده شده تا بتوانید با صدور اسناد مالی در محیط واقعی نرم افزار هلو قبل از ورود به بازار کار با نحوه ثبت تمامی رویدادهای مالی آشنا شوید و سطح یادگیری خود را ارزیابی کنید .

پاسخگویی به سئوالات توسط مدرس دوره : تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا تمامی مباحث آموزشی را در این محصول بصورت کامل و کاربردی بیان کنیم و حتی از کوچکترین موارد هم عبور نکردیم اما اگر در حین و بعد از آموزش سئوالی برای شما پیش آمد پاسخگوی شما خواهیم بود .

نرم افزار تحت وب آموزشی : برای یادگیری بهتر و همچنین تمرین در محیط نرم افزار، لینک نرم‌افزار آموزشی تحت وب، در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در این روش بدون نصب نرم افزار روی سیستم امکان کار در محیط واقعی نرم افزار برای شما مهیا شده است. بیشتر بخوانید

پس از مشاهده فیلم‌های آموزشی به سادگی می‌توانید با تمامی نسخه‌های فروشگاهی ، شرکتی و تولیدی بصورت صحیح و حرفه ای کار کنید . پس در این آموزش هیچ تفاوتی نمی‌کند از کدامیک از نرم افزارها و و در چه سطحی استفاده می‌کنید چون به زیر و بم تمامی امکانات و منوهای نرم افزار هلو بطور کامل مسلط خواهید شد .

سالها در این مجموعه، کلاس‌های نرم افزار هلو بصورت حضوری برگزار می‌شد اما با توجه به وضعیت کنونی، ایده‌ای به ذهنمان رسید تا یک کلاس شبیه‌‌سازی شده‌ ایجاد کنیم . آموزش صفر تا صد حاصل سالها تجربه ما در بازار کار است و هر آنچه در ۶۰ ساعت کلاس حضوری آموزش داده می‌شد، بدون هیچ کم و کاستی گنجانده شده است . یادگیری شما را صد در صد تضمین می‌کنیم.

این محصول طوری طراحی شده که پس از مشاهده سرفصلهای آموزشی بتوانید با تمامی بخش‌های نرم افزار بصورت حرفه ای کار کنید . اگر روزی دو ساعت برای یادگیری وقت بگذارید، ظرف یک هفته به تمامی بخش‌های نرم افزار هلو بطور کامل مسلط خواهید شد . در این دوره مطالبی را می‌آموزید که تابحال در هیچ دوره آموزشی دیگری بیان نشده است .

1.200.000 تومان 850.000 تومان

بطور خلاصه این محصول حاصل ۱۵ سال تجربه ما در زمینه راه‌اندازی سیستم حسابداری بیش از ششصد شرکت، فروشگاه و تولیدی است که سریع‌ترین راه میانبر برای آموزش حرفه ای نرم افزار هلو در بین سایر دوره ها به‌شمار می‌آید. محتوای این دوره :

« روز مانده به پایان تخفیف ویژه »

سالها در این مجموعه، کلاس‌های نرم افزار هلو بصورت حضوری برگزار می‌شد اما با توجه به وضعیت کنونی، ایده‌ای به ذهنمان رسید تا یک کلاس شبیه‌‌سازی شده‌ ایجاد کنیم . در این محصول هر آنچه در ۶۰ ساعت کلاس حضوری آموزش داده می‌شد، بدون هیچ کم و کاستی گنجانده شده است.

پس از مشاهده سرفصلهای آموزشی به سادگی و بطور صحیح می‌توانید با تمامی نسخه‌های نرم افزار هلو (فروشگاهی ، شرکتی و تولیدی) بصورت صحیح و حرفه ای کار کنید . پس در این آموزش هیچ تفاوتی نمی‌کند از کدامیک از نسخه‌های نرم افزار هلو و در چه سطحی استفاده می‌کنید چون به زیر و بم تمامی امکانات و منوهای نرم افزار هلو بطور کامل مسلط خواهید شد.آموزش نرم افزار هلو

ثبت سند افتتاحیه یا همان ورود اطلاعات اول دوره به عنوان نقطه شروع کار با نرم افزار هلو به شمار می‌آید . اما برای ورود این اطلاعات در نرم‌افزار، لازم است تا لیست کاملی از مانده حسابهای ترازنامه‌ای به تاریخ سند افتتاحیه تهیه نمایید. در این بخش از آموزش ابتدا نحوه صحیح جمع آوری این اطلاعات ، سپس بطور کامل چگونگی معرفی و ورود اطلاعات اول دوره را در نرم افزار بطور کامل می‌آموزید .

پس از ورود اطلاعات اول دوره، کلیه منوهای نرم افزار در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در حقیقت عملیات طی دوره، گام اصلی شروع عملیات حسابداری با نرم افزار هلو بشمار می‌آید. اگر این فرایند بطور صحیح و کامل انجام شود، گزارشات دریافتی مانند مانده حساب مشتریان یا سود و زیان پایان دوره قابل اطمینان خواهد بود و در غیر اینصورت خسارات جبران ناپذیر مالی و مالیاتی کسب و کار شما را تهدید خواهد کرد.

گام سوم : آموزش ثبت هزینه‌های طی دوره و حقوق و دستمزد

هزینه‌ها در حسابداری طیف گسترده ای دارند، اما در این بخش قصد داریم به متداول‌ترین آنها در کسب و کارها بپردازیم . بطور کلی در تمامی فروشگاه‌ها و شرکتهای بازرگانی و خدماتی سه نوع هزینه مشاهده می‌شود . اول : هزینه‌های اداری و عمومی ، دوم : هزینه‌های توزیع و فروش ، سوم هزینه‌های مالی . در این آموزش نحوه ایجاد سرفصل حساب در کدینگ، نحوه ثبت سند حسابداری و گزارشات مربوط به این هزینه‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد .

گام چهارم : آموزش نحوه ثبت و کنترل هزینه‌های در حال انجام (خیلی مهم)

یکی از موارد بسیار مهم در آموزش حرفه ای نرم افزار هلو یادگیری صحیح و کامل ثبت عملکرد ، کنترل هزینه ها و محاسبه بهای تمام شده هزینه‌های در حال انجام است . این موارد می‌تواند یک شراکت ساده در بخشی از کار، کنترل هزینه‌های بخشی از مجموعه، واردات و صادرات کالا، خط تولید، ساخت و ساز، راه اندازی بخش جدیدی در شرکت ، اجاره میز، اتاق و یا هر چیز دیگری باشد.

گام پنجم : آموزش عملیات تولید و تبدیل مواد اولیه به محصول

بهای تمام شده به عنوان شاکله اصلی هر واحد تولیدی به‌شمار می‌آید و از طرفی امور حسابداری و در نهایت گزارشات مربوطه است که بقای آن مجموعه را پیش بینی خواهد کرد . در نرم افزار هلو با خرید مواد اولیه ، موجودی انبار شما اضافه خواهد شد اما در صورتی که این مواد با تغییر شکل فروخته شود یا در اصطلاح تبدیل به محصول گردد، برای اصلاح کاردکس انبارها و ثبت فرایند تولید در نرم افزار، باید به بخش تولید آن نیز تسلط کافی داشته باشید .

گام ششم : صورت مغایرت، انبارگردانی و بستن حسابها (سند اختتامیه)

عملیات بستن حسابها و ثبت سند اختتامیه ، به معنی اطمینان از صحت مانده حسابها و در نهایت انتقال آنها به سال مالی بعد است . در واقع اگر سود و زیان، موجودی کالا در انبارها ، مانده حساب اشخاص ، بانکها و چکها برای مدیر یک مجموعه مهم باشد ، شما به عنوان حسابدار هیچگاه با زدن دکمه بستن حسابها، مانده حسابها را بدون اطمینان از عملکرد آنها و در نهایت تایید مدیریت به سال مالی بعد منتقل نخواهید کرد. پس قبل از عملیات بستن حسابها اطلاع از صحت مانده حسابها امری اجتناب ناپذیر است .

گام تکمیلی : پروژه تمرینی ، نرم افزار تحت وب و پشتیبانی

فایل تمرینی یا پروژه : در این بخش یک پروژه کامل از امور جاری شرکت‌ها و فروشگاه‌ها به همراه فیلم آموزش گام به گام ثبت پروژه در نرم افزار وجود دارد تا بتوانید با صدور اسناد مالی در محیط  واقعی نرم افزار هلو  قبل از ورود به بازار کار ، با نحوه ثبت تمامی رویدادهای مالی آشنا و سطح یادگیری خود را نیز ارزیابی نمایید.

نرم افزار تحت وب آموزشی : برای یادگیری بهتر مطالب آموزشی و همچنین تمرین در محیط نرم افزار ، امکان استفاده از نرم افزار آموزشی تحت وب ، در دسترس شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از نرم افزار آموزشی تحت وب بدون نصب نرم افزار روی سیستم و صرفا با اتصال به اینترنت، امکان کار در محیط واقعی نرم افزار امکانپذیر است .

روشی نوین برای پاسخگویی به سئوالات حین تمرین پروژه : در کلاس حضوری اگر براتون سئوال یا ابهامی پیش بیاد میتونید از استاد بلافاصله سئوال کنید اما در دوره غیر‌حضوری برای رفع ابهامات حین تمرین پروژه چه باید کرد ؟ در این بخش دو سری فیلم منحصر به فرد برای شما آماده کردیم تا هر کجا حس کردید سئوالی دارید مثلا روش معرفی یا ثبت کالا رو نمی‌دونید به این بخش مراجعه کنید و پاسخ صحیح و روش ثبت رو مشاهده کنید .

پاسخگویی به سئوالات و پشتیبانی مستقیم توسط مدرس دوره: تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا تمامی تجربیات خود را در این محصول بصورت کامل و کاربردی بیان کنیم اما اگر در حین و بعد از آموزش سئوالی برای شما پیش آمد یک راه ارتباطی مستقیم برای شما در نظر گرفته شده است . در کنار فایلهای آموزشی شماره واتساپ آقای مهندس مرآتی مدرس این دوره را قرار دادیم تا بتوانید سئوالات خود را مستقیما مطرح و در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را دریافت کنید . خیالتان آسوده، هوای شما را داریم .

گواهینامه پایان دوره در صورت نیاز : برای صدور گواهینامه کافی است پس از مشاهده فیلم‌های آموزشی اطلاعات کامل خود را برای ما ارسال کنید تا گواهینامه پایان دوره به نام و کدملی شما صادر گردد . ورود شما را به جمع حسابداران حرفه ای تبریک می‌گوییم.


نوشین فرزانه
– ۲۴/۰۶/۹۹

تهیه این محصول رو پیشنهاد میکنم . علاوه بر توضیحات کامل میتونید با پشتیبان هم در ارتباط باشید و سوالاتتون رو سریع و کامل و با حوصله جواب میدن.


زهرا یزدی
– ۳۰/۰۶/۹۹

سلام آیا قبل از مصاحبه کاری لازمه از کارفرما بپرسم نرم افزارشون چه نسخه ای از هلو هست و بعد طبق اون آموزش رو تهیه کنم ؟


مدیر سایت
– ۳۰/۰۶/۹۹

در این دوره آموزشی ضمن آموزش منوها ، تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزیم تا به‌سادگی بتوانید حسابداری تمامی مشاغل را با هر نسخه‌ای از نرم افزار هلو که در اختیار شما قرار گرفت انجام دهید . پس لازم نیست از کارفرما سئوال کنید با چه سطحی از هلو کار می‌کنید .


م. افتخاری
– ۳۱/۰۶/۹۹

من این محصول رو تهیه کردم . برای کسانی که از ابتدا می‌خوان شروع کنن عالیه و تمامی بخش‌ها رو از ابتدا تا انتها بطور کامل توضیح میدن . خوبی دیگه‌اش اینکه یک نسخه آنلاین داره و می‌تونید اونجا تمرین کنید و مطمئناً در طی کار با مواردی روبرو میشید که می‌تونید از پشتیبان بپرسید و فوق العاده جواب میدن .


غلامرضا نقیبی
– ۲۹/۰۷/۹۹

باسلام بنده با افتخار باید بگویم بعد از ۲۵ سال سابقه کار اجرایی در حسابداری، تنها پکیج جامعی که در زمینه نرم افزار هلو مشاهده کردم این مجموعه میباشد . به آقای مرآتی همکارانشون که زحمت تهیه آنرا کشیدند تبریک میگم و آرزوی موفقیت روزافزون براشون دارم .🙏🙏🙏


علی اکبر فرجیان
– ۰۲/۰۸/۹۹

سلام و درود آیا می شود مدرکی هم بابت گذراندن دوره داده شود ؟ چون هرجا برای کار مراجعه می کنیم مدرک می خواهند


مدیر سایت
– ۰۲/۰۸/۹۹

در صورت تمایل به دریافت گواهینامه پس از مشاهده فیلم‌های آموزشی، اطلاعات کامل خود را برای ما ارسال کنید تا گواهینامه پایان دوره به نام و کدملی شما صادر و ارسال گردد .


عارفه ایزدی
– ۰۳/۰۸/۹۹

سلام من چند روز دیگه برای استخدام در یه شرکت تولیدی مصاحبه دارم سئوال من اینه با خرید این آموزش میتونم اونجا با هلو کار کنم ؟ چند روز برای آموزش لازمه وقت بزارم چون خیلی زمان برام مهمه .


مدیر سایت
– ۰۳/۰۸/۹۹

این محصول طوری طراحی شده که پس از مشاهده سرفصلهای آموزشی بتونید با تمامی بخشهای نرم افزار بصورت حرفه ای کار کنید . اگر روزی دو ساعت وقت برای یادگیری وقت اختصاص بدید ظرف یک هفته به تمامی بخشهای نرم افزار بطور کامل مسلط خواهید شد .آموزش نرم افزار هلو


محمد علی رضوانی
– ۱۱/۰۸/۹۹

با سلام . بنده به عنوان کسی که اولین تجربه کاریم بود با کمک این پکیج و راهنمایی آقای مرآتی خیلی از سردرگمی در اومدم . تشکر


میترا صفاری
– ۲۷/۰۸/۹۹

یه مورد جالبی که تو این آموزش دیدم تلفیق مباحث حسابداری با نرم افزار بود . من که توی این آموزش ، خیلی مطلب در مورد حسابداری با هلو یاد گرفتم 👍🏻 ممنون از مهندس مرآتی . عالی بود و راضی بودم 🙏🌹


نگارا مرادی
– ۰۷/۰۹/۹۹

من آموزش هلو رو داخل کلاسهای خود شرکت گذرونده بودم ولی فقط منوها رو بهمون یاد دادن . به نظرم آموزش صفر تا صد خیلی با اونجا متفاوته چون از چند زاویه مطالب رو یاد میده و برنامه ریزی شده آموزش جلو میره . مرسی


ابوالفضل
– ۰۹/۰۹/۹۹

سلام . بدون داشتن دانش حسابداری هم میشه تمام مباحث رو متوجه شد یا باید دانش حسابداری هم مطالعه داشته باشم؟


مدیر سایت
– ۰۹/۰۹/۹۹

درصورتیکه با منوها و امکانات نرم افزار هلو به خوبی آشنا شوید، دیگر نیازی به دانش حسابداری نخواهید داشت ولی برای ارتقای سطح کیفی آموزش سعی کردیم به تمامی مباحث از نظر حسابداری نگاهی داشته باشیم و در نهایت تجربه کاربردی ۱۵ ساله را هم چاشنی این آموزش نماییم .


امیرحسین
– ۱۲/۰۹/۹۹

سلام … واقعا این آموزش کاربردیه و من رو از گرفتن مدرس خصوصی و هزینه خیلی بالاتر بی نیاز کرد .


محمدحسین دهقان
– ۲۴/۰۹/۹۹

سلام استاد مرآتی ممنون بابت تولید این محصول. خیلی کاربردی و فوق العاده هست و به تمام افراد پیشنهاد میکنم حتما تهیه کنن. من خودم در وقت های استراحتم این مجموعه رو مشاهده میکردم کلی برام یه انگیزه ایجاد میکرد و اصلا خسته نمیشدم از دیدنش 😍


علی
– ۲۸/۰۹/۹۹

سلام . من پکیج رو بصورت فیزیکی سفارش دادم میخواستم بدونم چه زمانی به دستم میرسه ؟


مدیر سایت
– ۲۸/۰۹/۹۹

سفارشات فیزیکی در روزهای اداری (شنبه تا چهارشنبه) با پست سفارشی ارسال و حداکثر تا سه روز کاری به دست شما خواهد رسید.


نرگس عباسی
– ۰۷/۱۰/۹۹

من شناختی از نرم افزار هلو نداشتم و این محصول رو خریداری کردم . توضیحات خوب و کاملی داره این بسته و در زمانی که برام سوالی پیش اومد در اسرع وقت به سوالم پاسخ داده شد ممنون ازتون


طاهره
– ۳۰/۱۰/۹۹

پکیچ آموزشی جامع و کامله و از اون مهمتر پشتیبانی عالیه واقعا


حسن ثقفی
– ۰۳/۱۱/۹۹

من حدود ۱۰ ساله که با برنامه حسابداری هلو کد ۴۴ کار میکنم و تقریبا به برنامه اشراف دارم البته فعالیت ما بازرگانی است. به تازگی فهمیدم که در زمینه حسابداری مشکل دارم در واقع مشکلم کار با برنامه نیست ندانستن اصول حسابداری است آیا گرفتن این پکیج منو از گرفتن یک حسابدار حرفه ای بی نیاز میکنه؟


مدیر سایت
– ۰۳/۱۱/۹۹

در این محصول آنچه برای حسابداری با نرم افزار هلو مورد نیاز شماست قرار داده شده بطوریکه ضمن آموزش منوها ، تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزیم تا به‌سادگی بتوانید حسابداری تمامی مشاغل را با هر نسخه‌ای از نرم افزار هلو که در اختیار شما قرار گرفت انجام دهید .


مهدی وزیرلو
– ۱۳/۱۱/۹۹

سلام . بنده این مجموعه رو خریداری کردم خیلی جامع و کامل و به زبان ساده بیان شده با تشکر از مدرس محترم 🌹🌹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما *

نام

ایمیل

خانه :: آموزش نرم افزار حسابداری هلو

پس از نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری هلو ، بخش اول دوره به منظور ثبت سند افتتاحیه فعال در برنامه می باشد.
برای ثبت سند افتتاحیه دو حالت ثبت دستی و ثبت اتوماتیک وجود دارد. که بطور پیش فرض ثبت سند اتوماتیک فعال می باشد برای ثبت سند دستی باید از منوی تنظیمات –بر روی گزینه تنظیمات نرم افزار کلیک کنید. در فرم تنظیمات از سمت چپ بر روی آیتم امنیتی کلیک کنید.

مطابق تصویر در انتهای فرم ،از قسمت ثبت سند افتتاحیه ، نوع ثبت سند خود (دستی یا اتوماتیک ) را انتخاب کنید.

آموزش نرم افزار هلو

نکته: با انتخاب گزینه ثبت سند دستی و تایید فرم تنظیمات ، جهت اعمال تغییرات باید یک بار برنامه را بسته و مجددا باز نمایید.لازم بذکر است با ثبت سند افتتاحیه بصورت دستی در طی دوره فقط امکان اصلاح مقادیر کالا، طرف حساب، چک، بانک و صندوق وجود دارد و سایر سرفصل های درج نشده در این لیست، جهت اصلاح در دسترس نمی باشند.

در ثبت اتوماتیک سند افتتاحیه ، در صورت وجود کالا در انبار ، موجودی نقدی (بانک یا صندوق)، مانده بدهکاری یا بستانکاری طرف حساب ها و یا مشتریان خود، می توانید با استفاده از منوهای مخصوص هر بخش اقدام به درج اطلاعات فوق نمایید.

در منوی اطلاعات اول دوره – قسمت کالای اولیه انبار –گروه بندی کالا – گروه های اصلی که همان انبارهای شما هستند  را معرفی و سپس برای هر انبار گروه های فرعی یا دسته های کالاهای خود را  معرفی نمایید.

لازم بذکر است در برنامه هلو می توانید 100 گروه اصلی و برای هر گروه اصلی 100 گروه فرعی و برای هر گروه فرعی 999 کالا معرفی نمایید.
پس از معرفی انبارها  و دسته های محصولات خود به منظور معرفی کالاها ، بر روی منوی کالا کلیک کنید.
در این منو ابتدا از طریق کلیک بر روی آیتم کالای جدید، نام کالای خود را وارد نمایید . در سربرگ مشخصات اصلی می توانید تعداد و میانگین قیمت خرید را وارد کنید. میانگین قیمت خرید فقط در اول دوره فعال می باشد و در طی دوره بصورت اتوماتیک توسط نرم افزار محاسبه می گردد.

در فرم طرف حساب ، با کلیک بر روی طرف حساب جدید نام طرف حساب خود و مانده بدهکاری یا بستانکاری یعنی همان تراز نسیه اول دوره شخص را وارد کنید.

حساب های بانکی خود را نیز می توانید از طریق فرم حساب بانکی در سیستم تعریف نمایید.

برای درج موجودی صندوق یا تنخواه گردان و حساب های بانکی خود از فرم صندوق/بانک استفاده نمایید.

فرم های دریافت چک و پرداخت چک به منظور ثبت چک های گرفته شده یا داده شده به مشتریان می باشند.
با استفاده از آیتم دریافت چک میتوانید مشخصات چک های دریافتی خود را در سیستم ثبت نمایید. برای ثبت مشخصات چک های پرداختی خود از آیتم پرداخت چک استفاده نمایید.
پس از درج اطلاعات فوق از منوی اول دوره بر روی گزینه انتهای عملیات اول دوره کلیک کنید. با این عمل سند افتتاحیه بصورت اتوماتیک توسط سیستم ثبت شده و برنامه بسته میشود با بازکردن مجدد نرم افزار حسابداری هلو وارد طی دوره خواهید شد.


کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به گروه شرکت های طرفه نگار می باشد

آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان نمایندگی شرکت طرفه نگار، با هدف افزایش سطح دانش حسابداری در بین دانشجویان، کارمندان و علاقه مندان به حسابداری؛ آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو را به صورت فیلم رایگان تهیه و تنظیم نموده است.

آموزشگاه حسابداری عصرنخبگان نماینده رسمی شرکت طرفه نگار در شرق تهران از سال 1390 کلاس های حسابداری هلو را که همواره جز پرطرفدارترین دوره های آموزشی بوده است، برگزار میکند. مجموعه عصرنخبگان به دلیل استقبال کارآموزان از دوره های آموزش حضوری، فیلم آموزش نرم افزار هلو را با موضوعات جداگانه و تفکیک شده به صورت رایگان منتشر کرده است.

مباحث بیان شده در این ویدئوها متناسب با آموزش های کاربردی و نیاز روز بازار کار است. آیتم “بررسی تفاوت های میان نرم افزارهای مالی” با تعداد بازدید بالای 2500 نفر از جمله پربازدیدترین ویدئوهای آموزشی عصرنخبگان در یک سال گذشته بوده است. از دیگر موارد بررسی شده میتوان به صدور سند حقوق و دستمزد، مالیات بر ارزش افزوده، خام نمودن بانک اطلاعاتی نرم افزار و … اشاره کرد. هم چنین در راستای آشنایی کارآموزان، از سوالات آزمون عملی رایانه کار فنی حرفه ای یک نمونه فیلم آموزشی یه همراه جواب تهیه شده است.

سعی کرده‌ایم در بیان مباحث آموزش نرم افزار هلو قدم به قدم همراه کارآموز باشیم تا حس حضور در کلاس را داشته باشد. مخاطبین میتوانند با مشاهده این ویدئوها مهارت خود را بالا برده و چنانچه سوال یا دیدگاهی داشته باشند؛ در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارند.

سلام آقای مهدی زاده مرسی بابت فیلم های آموزشی که گذاشتید لطفا اگر میشه بفرمایید در نرم افزار هلو چطور میشه چند بانک اطلاعاتی برای چند شرکت درست کرد ؟آموزش نرم افزار هلو

نسخه اموزشی تا ۱۰ شرکت هستش
نسخه های کاری باید قابلیت چند شرکتی رو داشته باشه

سلام با تشکر از سایت خوبتون…فاکتور خرید و فروش هم آموزششو میذاشتید لطف بزرگی میکردید

سلام ممنون از حسن نظر شما
این آیتم را در فیلم های آینده در نظر خواهیم گرفت

سلام لطفا توضیح راجبه اصلاح قیمت میانگین بدین.چون تو هلو نمایش سود رو که میزنیم به درستی نشون نمیده میگه اصلاح قیمت میانـگین رو اول انجام بدین.ممنون

سلام
شما می تونید از منوی اصلاحات، آخرین گزینه ” اصلاح موجودی و …” این کار رو انجام بدید. البته فکر می کنم تو نسخه های آموزشی این مورد قفل باشه. به خاطر همین می تونید برای بستن حسابها اقدام کنید و قبل از بستن، از این آیتم استفاده کنید

با سلام و خسته نباشین.
از اینکه سایت و آموزشگاه فعالی دارید برام خیلی لذت بخشه. متاسفانه من غرب تهران هستم و امکان حضور در دوره های آموزشی رو ندارم. چطور میتونم به فیلم آموزشی هلو دسترسی پیدا کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

سلام ممنون از کامنتتون
می تونید بسته جامه آموزش نرم افزار هلو رو از سایت خریداری کنید

سلام
چجوری میتونم درثبت فاکتور خرید دوتا ۱۰ درصد تخفیف بزنم ؟

سلام باید تخفیف سطری رو از تنظیمات فعال کنید
تو پیج اینستاگرامیمون https://instagram.com/asrenokhbegan باشید، فیلمش رو هم میذاریم

ممنون ازاین همه اطلاعات رایگانی که برای مابه اشتراک میذارین وممنون اززحمات آقای مهدیزاده به جرعت میتونم بگم آموزشگاه عصرنخبگان بهترین آموزشگاه درایران هستش

با این که این همه انرژی منفی تو جامعه وجود داره، اما ما انرژیمون رو از کامنت های خوب شما می گیریم

سلام خسته نباشید ببخشید من چرا فیلمهای اموزشی رو نمیتونم در سایت ببینم؟

سلام سلامت باشید
نیلوفر جان بررسی شد مشکلی نیود لطفا کارهای زیر رو امتحان کن
1:مجدد چک کن
2:مرورگر خودتو بروز رسانی کن
3:از سیستم یا گوشی دیگه ای هم تست کن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فرستادن دیدگاه

آموزشگاه عصرنخبگان در تاریخ 1392/11/12 با اخذ مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای شهر تهران در رشته فناوری اطلاعات شروع به فعالیت نموده و علیرغم وجود مشکلات و چالشهای پیش‌رو، در مدت زمان قریب به یکسال، موفق به ارائه عملکردی فوق العاده در زمینه آموزشهای کاربردی گردید؛ به شکلی که … (ادامه مطلب)

لطفا زبان کیبورد را روی حالت انگلیسی قرار دهید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آموزشگاه عصرنخبگان می باشد. طراحی سایت توسط opdisweb

نرم افزار حسابداری هلو، یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین نرم افزارهای حسابداری در بازار کار است. در این فرادرس می خواهیم نرم افزار هلو را در حسابداری بررسی کنیم. نرم افزار هلو یکی از نرم افزارهای طراحی شده توسط شرکت طرفه نگار است که به حسابداران و اپراتورهای ثبت اسناد کمک می کند تا آسان تر و صحیح تر، اطلاعات حسابداری را ثبت و خروجی آن که همان گزارشات مالی است را تهیه کنند. در این آموزش ما با آخرین ورژن نرم افزار هلو (۸/۲) و کد ۴۱ (جامع) نرم افزار کار می کنیم.

فرادرس از جهت فرصت آموختن، یک محیط کاملا باز (بدون هیچ مرز و شرط برای ورود) برای همه است. اما از جهت فرصت آموزش دادن، یک محیط به شدت بسته است و مدرسین آن با عبور از سخت ترین ضوابط علمی و فیلترهای مهارت آموزشی برگزیده و دستچین می شوند. در چندین سال گذشته کمتر از 5 درصد متقاضیان تدریس در فرادرس توانسته اند به مرحله نهایی ارائه آموزش در آن برسند. ارائه یک آموزش توسط «گروه مدرسین فرادرس» تضمینی برای کیفیت آن می باشد.

حسابداری یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین رشته ها برای ورود به بازار کار است. امروزه هیچ بنگاه اقتصادی و کسب و کاری را نمیبینید که به حسابدار نیاز نداشته باشد. حسابدار موظف است با تجزیه و تحلیل و طبقه بندی اطلاعات کسب و کار، گزارشات مالی جهت تصمیم گیری و پیشبرد اهداف موسسه را به مدیریت مجموعه ارائه دهد.

قبل از ظهور نرم افزارهای حسابداری، یک حسابدار این گزارشات را به صورت دستی و دفتری انجام می داد، این کار بسیار هزینه بر و وقت گیر بود و اشتباهات زیادی در محاسبات رخ می داد. پس از ورود نرم افزارهای حسابداری، یکی از مهارت هایی که برای استخدام یک حسابدار باید داشته باشد علم کار کردن با این نرم افزارها است.

نرم افزار حسابداری هلو، یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین این نرم افزارها در بازار کار است. در این فرادرس می خواهیم نرم افزار هلو را در حسابداری بررسی کنیم. نرم افزار هلو یکی از نرم افزارهای طراحی شده توسط شرکت طرفه نگار است که به حسابداران و اپراتورهای ثبت اسناد کمک می کند تا آسان تر و صحیح تر، اطلاعات حسابداری را ثبت و خروجی آن که همان گزارشات مالی است را تهیه کنند. در این آموزش ما با آخرین ورژن نرم افزار هلو (۸/۲) و کد ۴۱ (جامع) نرم افزار کار می کنیم.آموزش نرم افزار هلو

سلام من این آموزش برای خواهرم میخوام لطفا سریعتر بزارید.

پاسخ به نظر

سلام. لطفا این دوره را زودتر تهیه نمایید. تشکر

پاسخ به نظر

بیصبرانه منتظر این اموزش هستیم

پاسخ به نظر

سلام لطفا این دوره و دوره کاربرد اکسل در حسابداری رو زودتر تهیه نمایید

پاسخ به نظر

سلام لطفا هرچه زودتر ارائه بدید این آموزش رو

پاسخ به نظر

عالی

پاسخ به نظر

سلام لطفا اموزش های مرتبط با رشته ی حسابداری رو گسترش بدید باتشکر از عوامل سایت خوب فرادرس

پاسخ به نظر

ممنونیم از فرادرس
منتظر آموزش جدید هستیم

پاسخ به نظر

سلام.. من رشته مهندسی خوندم ولی بسیار به حسابداری علاقمندم. لطفا آموزش پایه ای و مفهومی تهیه کنید که به درد همه بخوره

پاسخ به نظر

لطفا ممکن هست این آموزش رو زودتر منتشر کنید ممنونم

پاسخ به نظر

با عرض سلام و احترام … لطفا آموزش صفر تا صد نرم افزار پارسیان مخصوصا بازاریابی و پخش مویرگی با ثبت های شرکتهای توزیع مواد غذایی (فروشگاه بزرگ و توزیع کننده های اصلی) ارائه بفرمایید. با تشکر

پاسخ به نظر

سلام.
پیشنهاد می کنم از آموزش های استاد افشار بی نصیب نشید

پاسخ به نظر

لطفا ساده و نکته به نکته توضیح بدین چون ما هیچی از حساب داری نمی دونیم ولی به یادگیری این نوع نرم افزار ها علاقه مندیم

پاسخ به نظر

سلام لطفا یه طوری توضیح بدین که ما هم رشتمون حسابداری نیس کامل متوجه بشیم ممنون

پاسخ به نظر

لطفا این اموزش رو قرار بدید برای حسابداران بسیار پرکاربرده با تشکر

پاسخ به نظر

لطفا ساده و روان برای کساتی ک رشته حسابداری نبودند توضیخ بدید

پاسخ به نظر

رشتم حسابداری نیست لطف کنید این قد ساده و راحت توضیح بدید متوجه بشم

پاسخ به نظر

سلام اگر ممکنه به نحوی اموزش داده بشه که ماهایی که رشتمون حسابداری نیست هم استفاده ببریم

پاسخ به نظر

سلام وقتتون بخیر.. لطفا آموزش نرم افزار محک رو هم برامون بگذارید. اگ یکم زودتر باشه که چه عالی (:
ممنون از زحماتتون

پاسخ به نظر

سلام وقتتون بخیر بی صبرانه منتظر نرم افزار هلو و محک هستیم من میخواستم الان دانلودش کنم ولی متاسفانه اماده نشده هنوز. ممنون از اساتید پر انرژی فرادرس

پاسخ به نظر

لطفا در آموزش از مثالهای عمومی استفاده کنید تا هر کسی که حسابداری هم نخونده و علاقمند به یادگیریه بتونه از سرفصلها سر دربیاره

پاسخ به نظر

منتظر این آموزش هستیم،لطفا نرم افزار پارسیان رو هم آموزش بدین علی الخصوص مبحث بازاریابی و پخش مویرگی و حسابداری پیمانکاری

پاسخ به نظر

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (FaraDars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۳۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.
مشاهده بیشتر

فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۱۳۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. تمامی آموزش‌ها و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.
بستن

© فرادرس ۱۳۸۷-۱۳۹۹. تمامی حقوق محفوظ است.
ساخته شده با ❤️ در ایران

آموزش نرم افزار هلو
آموزش نرم افزار هلو
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *