آموزش کار با ادوب کانکت

آموزش کار با ادوب کانکت
آموزش کار با ادوب کانکت



نرم افزار adobe connect 

 

ادوبی کانکت (Adobe Connect) نرم‌افزاری برای آموزش از راه دور، کنفرانس وب، ارائه و نمایش صفحه کامپیوتر از راه دور است. تمام اتاق‌های جلسات به صورت “pod” تشکیل شده‌اند. هر pod یک نقش خاص را انجام می‌دهد (به عنوان مثال بحث، تخته سفید، یادداشت و غیره) Adobe Connect قبلاً به نام Adobe Acrobat بود و چندین بار نام خود را تغییر داده‌است. 

 

آموزش کار با ادوب کانکت

آدوبی کانکت یک سیستم نرم افزاری آموزشی تحت وب می باشد. با توجه به آن که امروزه این تکنولوژی جای آموزش سنتی را در دست گرفته است سیستم آدوب کانکت به عنوان بهترین های این پلت فرم آموزشی شناخته می شود.

 

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect

 

۱- جهت اتصال به نرم افزار Adobe Connect  برای سهولت کار و وضوح تصویر اسلایدها پیشنهاد می­شود از لپ تاپ (Laptop) یا کامپیوتر شخصی (PC) استفاده نمایید. هر چند از طریق موبایل با سیستم عاملهای Android, IOS نیز قابل استفاده خواهد بود.

 

۲- یک دستگاه کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا (Mac) با حافظه اصلی حداقل ۱ گیگابایت

 

۳- یک عدد هدست با کیفیت مناسب (به دلیل امکان ایجاد اعوجاج و برگشت صدا در کلاس، استفاده از میکروفون و اسپیکر پیشنهاد نمی شود.)

 

۴- اینترنت پرسرعت ADSL) (Mobile Data ,Wi-Fi, با پهنای باند حداقل kbps 512

 

برای شرکت در کلاس لازم است نرم‌ افزار Adobe Connect را با توجه به نوع سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید. این نرم افزار بسیار سبک بوده و نصب آن هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

 

حال که پیش نیازهای لازم برای ورود به کلاس را در اختیار دارید باید وارد محیط کلاس مجازی شوید. برای این منظور شما به یک آدرس url و یک نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. این اطلاعات باید از طرف آموزشگاه در اختیار شما قرار بگیرد.

 

پس از دریافت اطلاعات دو راه پیش رو دارید:

1) آدرس مورد نظر را در یک مرورگر مانند کروم یا فایرفاکس وارد کنید. در پنجره باز شده هشداری به شما نشان داده می‌شود. در این مرحله بهتر است گزینه Open in Application را انتخاب کنید تا نرم افزار به شکل خودکار اجرا شود.

 

2) نرم افزار را در لپ تاپ (از طریق جستجو در منو استارت) یا گوشی خود باز کنید. در صفحه نخست در کادر مربوطه آدرسی که دریافت کرده‌اید را وارد کنید و دکمه Continue را بزنید.

حال نام کاربری و کلمه عبوری خود را وارد کرده تا وارد محیط کلاس شوید.

 

adobe connect آموزش

 

اگر میزبان هستید ، با ورود به اتاق جلسه خود جلسه‌ای را شروع کنید و سپس دیگران را از طریق ایمیل یا پیام فوری دعوت کنید. جلسات می توانند به صورت خودجوش یا از پیش تنظیم شده باشند.

 

وقتی وارد یک اتاق جلسه می شوید ، می توانید کارهای حضوری را برای شرکت کنندگان انجام دهید. به عنوان مثال ، اطلاعات کنفرانس را مشخص کنید ،پذیرش یا رد درخواست برای پیوستن به جلسه ، تنظیم مجدد pod و نوع یادداشت ها بپذیرید.

 

1. در شروع به سربرگ Meeting بروید. توجه داشته باشید که شما باید دسترسی Administrator داشته باشید.

 

2. در صورتی که میخواهید کلاس های خود را دسته بندی کنید. بر روی New Folder کلیک نمایید و کلاس های خود را دسته بندی کنید.

 

3. پس از آنکه وبینار مورد نظر خود را در دسته بندی قرار دادید بر روی New Meeting کلیک نمایید تا شما را به مرحله تعریف کلاس آنلاین مجازی هدایت کند.

 

آموزش adobe connect

آموزش کار با ادوب کانکت

 

– در قسمت نام میتوانید یک نام برای وبینار خود تعریف کنید. 

– در قسمت custom url میتوانید یک URL آدرس اختصاصی تعریف کنید.

– در قسمت summery هم میتوانید توضیحاتی در رابطه با وبینار خود بنویسید. این اطلاعات را زمانی که کاربر مشارکت کننده شما میخواهد به وبینار متصل شود مشاهده می کند.

– در قسمت access شما میتوانید نوع و روش ورود کاربران را مدیریت کنید.

گزینه اول : فقط کاربران تعریف شده و معرفی شده به این کلاس اجازه ورود دارد و مهمان اجازه ورود ندارد.

گزینه دوم : همه کاربران تعریف شده در سیستم ادوب کانکت اجازه ورود دارد.

گزینه سوم : اعضا و مهمان در صورت تایید در کلاس اجازه ورود دارد.

گزینه چهارم: هر کسی که لینک URL را داشته باشد اجازه ورود دارد.

 

با زدن بر روی دکمه Finish کلاس ساخته می شود و با زدن بر روی دکمه Next به مرحله بعدی (مشخص کردن کاربران از لیست قبل تعریف شده) بروید.

 

میزبان می تواند شرکت کنندگان را در حالت آماده باش قرار دهد تا دسترسی اتاق جلسه به میزبان و مجری به طور موقت محدود شود. تماس های کنفرانس صوتی در انتظار قرار می گیرند.

 

میزبان می تواند برای حذف همه افراد ، از جمله میزبان ، مجری و شرکت کنندگان ، جلسه ای را به پایان برساند. تماس های کنفرانس صوتی قطع می شوند.

 

• از قسمت کشویی کنار نام اتاق جلسات در نوار عنوان گزینه Manage Access & Entry > Place Participants on Hold را انتخاب کنید.

 

• در صورت تمایل پیام را برای شرکت کنندگان تجدید نظر کنید و روی Place on Hold کلیک کنید تا جلسه در انتظار باشد.

 

نرم افزار adobe connect

 

شرکت کنندگانی که به جلسه‌ای که در انتظار است وارد شوند ، هنگام شروع مجدد جلسه به طور خودکار وارد می شوند.

 

بر روی دکمه End Session در سمت راست بالای پنجره webinar کلیک کنید. 

در صورت تمایل پیام را برای حاضرین تجدید نظر کنید و برای پایان دادن به جلسه برای همه حاضرین ، بر روی End Now کلیک کنید .

 

استفاده از نرم افزار adobe connect

 

اگر روی Save Message کلیک کنید ، جلسه پایان نمی یابد. شما به رابط جلسه باز خواهید گشت.

  

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

هوشمند سرمایه گذاری کنید

مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک

دنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟

ارائه موثرین راهکاررفع اضطراب و حواس پرتی

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

خرید قسطی انواع سمعک بدون بهره

نقش هیپنوتیزم و طب سوزنی در ترک سیگار

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل

بالاترین سود سرمایه در کدام بازار است؟

حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟

بهترین شیوه درس خواندن در زمان کرونا

رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

راهی بدون بازگشت برای ترک سیگار

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

کهکشان نور با حدود دو دهه سابقه تدریس در حوزه IT و برگزاری دوره‌های تخصصی شبکه، امنیت و برنامه نویسی همواره سعی کرده در راستای ارتقا سطح سواد و دانش جامعه ایرانی تلاش کند.

در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی تعطیل شده‌اند؛ بسیاری از کلاس‌ها به شکل آنلاین در حال جریان هستند. یکی از مهم‌ترین نیازهای برگزاری کلاس‌های لایو، بستر برگزاری است.

بسترهای متعددی برای برگزاری کلاس‌های آنلاین از جمله ادوبی کانکت، BlueJeans و اسکای روم وجود دارد که به دلایل مختلفی در ایران بیشتر از بستر Adobe Connect استفاده می‌شود. در این آموزش تلاش می‌کنیم آموزش گام به گام متصل شدن به یک کلاس آنلاین که بر بستر ادوبی کانکت ایجاد شده است را با زبانی ساده توضیح دهیم.

برای شرکت در یک کلاس لایو شما باید یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ و یک اینترنت پرسرعت داشته باشید، البته امکان حضور در کلاس با موبایل و تبلت هم وجود دارد اما در این حالت ممکن است بعضی قابلیت‌ها را از دست بدهید.

برای حضور در کلاس آنلاین و مشاهده با کیفیت محتوا بهتر است به یک اینترنت پرسرعت و مطمئن دسترسی داشته باشید. البته سرعت اینترنت ارتباط مستقیمی با شیوه ارایه مطلب دارد چراکه اگر مدرس بخواهید مانیتور خود را به اشتراک بگذارد یا به شکل تصویری دانشجویان در کلاس قصد ارتباط برقرار کردن داشته باشند طبیعتا سرعت بالاتری مورد نیاز است. آموزش کار با ادوب کانکت

همچنین برای برقراری ارتباط بهتر صوتی ما توصیه میکنیم از یک هدفون استفاده کنید. با استفاده از هدفون شما دیگر مشکل برگشت صدا را هم نخواهید داشت.

برای شرکت در کلاس لازم است نرم‌ افزار Adobe Connect را با توجه به نوع سیستم عامل خود دانلود و نصب کنید. این نرم افزار بسیار سبک بوده و نصب آن هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

اگر از سیستم عامل ویندوز (لپ‌تاپ یا کامپیوتر ویندوزی) یا مک (لپ ‌تاپ های اپل) استفاده می‌کنید به صفحه راهنمای آموزش آنلاین کهکشان مراجعه کنید و نرم افزار مناسب خود را دانلود کنید.

اگر هم قصد شرکت در کلاس آنلاین به کمک موبایل یا تبلت دارید، بهترین کار آن است که به استور گوشی خود (گوگل پلی در گوشی های اندرویدی یا اپ استور در آیفون) مراجعه کنید و با جستجوی اسم Adobe Connect نرم افزار را به رایگان دانلود و نصب کنید.

حال که پیش نیازهای لازم برای ورود به کلاس را در اختیار دارید باید وارد محیط کلاس مجازی شوید. برای این منظور شما به یک آدرس url و یک نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. این اطلاعات باید از طرف آموزشگاه در اختیار شما قرار بگیرد.

پس از دریافت اطلاعات دو راه پیش رو دارید:

راه اول: آدرس مورد نظر را در یک مرورگر مانند کروم یا فایرفاکس وارد کنید. در پنجره باز شده هشداری به شما نشان داده می‌شود. در این مرحله بهتر است گزینه بازکردن در نرم افزار (Open in Application) را انتخاب کنید تا نرم افزار به شکل خودکار اجرا شود.

راه دوم: نرم افزار را در لپ تاپ (از طریق جستجو در منو استارت) یا گوشی خود باز کنید. در صفحه نخست در کادر مربوطه آدرسی که دریافت کرده‌اید را وارد کنید و دکمه Continue را بزنید.

حال نام کاربری و کلمه عبوری خود را وارد کرده تا وارد محیط کلاس شوید.

تمام! به همین راحتی شما وارد محیط کلاس شدید.

با ورود به کلاس شما به محیطی وارد می‌شوید که می‌توانید آموزش‌ها و منابعی که استاد در اختیار شما قرار می‌دهد را دریافت کنید.

محیط کلی و پیش فرض نرم افزار ادوبی کانکت را می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید. در ادامه هر کدام از بخش‌های را به مختصر توضیح خواهیم داد.

اگر در استفاده از این نرم افزار به مشکل برخوردید می‌توانید به سایت کهکشان و صفحه مخصوص راهنمای آموزش آنلاین کهکشان مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید. از جمله مشکلات رایج نرم افزار ادوبی کانکت:

کهکشان نور با حدود دو دهه سابقه تدریس در حوزه IT و برگزاری دوره‌های تخصصی شبکه، امنیت و برنامه نویسی همواره سعی کرده در راستای ارتقا سطح سواد و دانش جامعه ایرانی تلاش کند.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

سلام در این مقاله آموزش تصویری استفاده از ادوبی کانکت را به صورت مرحله به مرحله در نسخه وب و موبایل نوشته ام و امیدوارم تا انتهای مقاله همراه من باشید.

نرم افزار وب کنفرانس ادوبی کانکت قدرتمندترین پلت فرم دنیا محسوب می گردد و جهت برگزاری جلسات آنلاین تحت وب، وبینارها و آموزش الکترونیک (کلاس مجازی) مورد بهره برداری قرار می گیرد و در واقع ماموریت آن پایان دادن به بحران ارتباطات سریع، آسان و کم هزینه است و راه حل مناسبی برای هر دانشگاه، آموزشگاه و سازمانی است.

 

درخواست نقد و بررسی اپلیکیشن

۱- یک دستگاه کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز باحافظه اصلی حداقل ۱ گیگابایتآموزش کار با ادوب کانکت

۲- یک عدد هدست با کیفیت مناسب (استفاده از میکروفن و اسپیکر به دلیل امکان برگشت صدا در کلاس ترجیحا مورد تایید نمی باشد.)

۳- اینترنت پرسرعت ADSLبا پهنای باند حداقل ۱۲۸ kbps

قبل از اتصال به کلاس باید نرم افزار های مورد نیاز زیر بر روی سیستم شما نصب شده باشد.

۱- نصب مرورگر موزیلا فایرفاکس (آخرین ورژن)

۲- نصب Adobe FlashPlayer 3- نصب اپلیکیشن Adobe Connect یا فایرفاکس بر روی گوشی برای اتصال به کلاس از طریق تلفن همراه

بعد از نصب نرم افزار های مورد نیاز، مرورگر را اجرا نمایید و وارد کلاس مجازی خود شوید.

 

 

بعد از وارد کردن لینک مربوطه و ورود به صفحه جدید با دو گزینه روبرو می شوید

Enter as a Guest : برای ورود بعنوان کاربر دانشجو شرکت کننده در جلسه از طریق این گزینه نیاز به نام کاربری و کلمه عبور نمی باشد و تنها کافیست نام خود را وارد کرده و کلید enter room را بفشارید. مطابق عکس زیر

Enter with your login and password: اگر بعنوان مدرس یا سخنران و مدیر جلسه قصد ورود به سامانه را دارید با در دست داشتن کلمه عبور و نام کاربری از طریق این گزینه وارد سامانه شوید. مطابق عکس زیر

 

 

بعد از ورود به کلاس آنلاین ، محیط کلاس Adobe Connect را مشاهده می نمایید، که محیط کلاس شامل بخش های زیر می باشد:

 

شامل لیست شرکت کنندگان که تعداد افراد حاضر در کلاس و اسامی آنان را نشان می دهد،که شامل سه گروه کاربری می باشد:

Host مدیران: کارشناسان ، ناظران و اساتید مدیریت کامل کلاس اعم از شروع و پایان کلاس ها، صدور اجازه دسترسی به صوت به کاربران، اخراج کاربران و …. از دسترسی های کاربران مدیر می باشد و تنها مدیر کلاس می تواند وضعیت حاضرین کلاس را عوض نمایید و کاربری از یک گروه به گروه دیگر منتقل نمائید.

Presenters ارائه دهندگان: اساتید و استاد یارها کنترل کلاس اعم از مدیریت فایل ها، محیط اشتراک گذاری ، صوت از دسترسی های کاربران ارائه دهنده می باشد.

Participants شرکت کنندگان: دانشجویان حضور درکلاس، گفتگوی متنی بصورت عمومی و خصوصی ،دانلود فایل، مشاهده محیط اشتراک گذاری، شنیدن صوت کلاس، شرکت در نظرسنجی و درصورت اجازه مدیر کلاس گفتگوی صوتی از دسترسی های کاربران این بخش می باشد.

 

در این بخش امکانات زیر موجود می باشد:

صوت ( از طریق میکروفون): جهت صحبت کردن در کلاس

تصویر ( وب کم): جهت اشتراک گذاری تصویر خود در کلاس

اجازه گرفتن : برای کاربران، چنانچه میخواهند از میکروفون برای بیان مطالب استفاده نمایند.

قطع و وصل صدای Speaker: از این طریق میتوانید صدای محیط برنامه را قطع کنید.

 

 

از طریق منوی کلاس (Meeting) در نوار ابزار نیز امکان تنظیمات صوت نیز وجود دارد.

تذکر : توصیه میشود برای اولین بار جهت اطمینان از کارکرد درست میکروفون و Speaker حتما از منوی کلاس، گزینه راه اندازی صوت این موارد بررسی گردد.آموزش کار با ادوب کانکت

وقتی کاربری درخواست ورود به جلسه آنلاین را دارد پیغام زیر برای مدیر سیستم و ارائه دهندگان به نمایش در می آید که با انتخاب گزینه allow توسط مدیران جلسه به دانشجو و شرکت کننده در جلسه اجازه ورود به کلاس داده میشود .

از منوی بالا و در قسمت اعلام وضعیت و اجازه گرفتن بعد از باز شدن منو زیر با استفاده از گزینه Raise Hand میتوانید درخواست خود را برای استاد (مدیر جلسه) بفرستید.

 

بعد از این که کاربر درخواست اجازه کرد و دست خود را بالا برد حالت نمایشی برای باقی کاربران و مدیر جلسه به این صورت خواهد شد.

مدیر جلسه یا استاد بعد از بررسی درخواست شما با کلیک بر روی اسم کاربر مورد نظر میتواند دسترسی ویدیو و یا صوت را به شما دهد و حتی امکان تغییر وضعیت از حالت شرکت کننده به ارائه دهنده را انجام دهد.

 

ارائه دهنده ، استاد و یا مدیر جلسه میتواند علاوه بر اشتراک ویدیو خود با استفاده از گزینه اشتراک (صفحه نمایش ، وایتبرد ، فایل همچون ورد و یا پاورپوینت و عکس و … ) را با دانشجویان و شرکت کنندگان به اشتراک بگذارد.

 

از منو سمت راست قسمت چت میتوانید با مدیر جلسه و یا سایر کاربران چت و پرسش و پاسخ انجام دهید (زمانی که استاد مشغول تدریس هستند و شما دسترسی صدا و تصویر ندارید ) این گزینه مناسب می باشد .

 

برای این کار لازم است ابتدا اپلیکیشن ادوب کانکت را با گوشی خود دانلود و نصب کرده و سپس وارد برنامه شوید. در ابتدای ورود قوانین برنامه و توضیحات را مشاهده میکنید با کلیک بر روی دکمه Accept وارد محیط برنامه می شوید.

 

بعد از تایید قوانین در صفحه جدیدی که مشاهده میکنید باید لینک جلسه و یا کلاس آنلاین را که در اختیار دارید وارد کنید و بر روی دکمه next کلیک کنید.

 

 

 

برای ورود به کلاس و یا جلسه به عنوان مدرس یا سخنران با در اختیار داشتن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه member کلیک کرده و در صفحه باز شده نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد میکنید تا وارد محیط جلسه شوید.

 

برای ورود بعنوان شرکت کننده و یا دانشجو در جلسه و کلاس آنلاین کافیست با کلیک بر روی گزینه Guest و وارد کردن نام خود به راحتی وارد کلاس آنلاین خود شوید.

محیط جلسه مشابه حالت ویندوزی هست و همان گزینه ها و تنظیمات نیز در برنامه وجود دارد که می توانید به راحتی با آن کار کنید. برای اجازه گرفتن و درخواست ویدیو نیز باید بر روی آدمک سمت راست کلیک کنید و درخواست خود را برای مدیر سیستم ارسال کنید.

 

 

برای فعال کردن ویدیو خود در جلسه لازم است بر روی دکمه وب کم کلیک کرده و بعد از نمایش پیغام زیر بر روی allow یا تایید کلیک کنید در پنجره جدید تصویر خود را مشاهده خواهید کرد برای نمایش تصویر به سایر شرکت کنندگان باید بر روی دکمه broadcast کلیک کرده تا تصویر شما نمایش داده شود و آیکن وبکم نیز به رنگ آبی در بیاید.

 

برای فعال کردن مَیکروفون خود در جلسه لازم است بر روی دکمه میکروفون کلیک کرده و بعد از نمایش پیغام زیر بر روی allow یا تایید کلیک کنید در پنجره جدید گزینه connect my microphone کلیک کرده در این قسمت میتوانید میزان بلندی صدای خود را نیز تنظیم کنید و در نهایت باید آیکن میکروفون نیز به رنگ آبی در بیاید.

 

امیدوارم از آموزش تصویری استفاده از ادوبی کانکت استفاده کرده باشید و خوشحال میشم شما هم تجربه کارتون با نرم افزار ادوب را برای من به اشتراک بزارید.

 

نویسنده : سجاد پروانه

به گفتگو بپوندید و نظر خود را به ما بگویید.

لطفا تصویری آموزش دهید من اصلا متوجه نشدم😩🤷‍♀️🤦‍♀️

سلام آموزش ویدیویی هم به زودی درست میکنم و براتون میزارم

سلام ..من در حال حاضر دارم ازین نرم افزار استفاده میکنم ولی متاسفانه صدارو اصلا باکیفیت ندارم همش بریده بریدس و جالب اینکه بقیه این مشکل رو ندارن فقط برای من اینجوریه …چرا ؟؟

سلام…چطور باید خریداری کنیم؟؟

ممنونم
لطف کردید عالی ، خلاصه و کاربردی 🌺

سلام روی گوشی من اصلا نصب نمیشه باید چیکار کنم

سلام.ببخشید من وقتی کلاس شروع میشه به هیچ عنوان صدا ندارم و چیزی نمیشنوم میشه بگید چیکار کنم؟ممنون

متأسفانه به هر روشی رفتم، لانچ نمی‌شه و داخل مرورگر خطا می‌ده! مدتی بالا میومد ولی دیگه نمی‌شه که نمی‌شه!

باید از نرم افزار ادوب کانکت استفاده کنید

سلام.آیا از طریق گوشی هم میشه هنگام شرکت در کلاس، فایل هایی اعم از pdf, ppt و… به اشتراک گذاشت؟

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

© کپی رایت 1398. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سجاد پروانه می باشد.

آموزش راه اندازی و کار با Adobe Connect :

پس از انجام مرحله نصب و راه اندازی Adobe Connect در قسمت آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار Adobe Connect – ادوبی کانکت،

حال به آموزش راه اندازی و کار با Adobe Connect – ادوبی کانکت می پردازیم.

 

 

آموزش کار با ادوب کانکت

 

1- پس از نصب، باید ابتدا سرویس های مورد نظر نرم افزار را راه اندازی نماییم.

برای این کار ابتدا در منوی start، کلمه start را جستجو می کنیم.

بر روی دو سرویس start مربوط به Adobe Connect راست کلیک و Run as administrator می نماییم.

با این کار با دسترسی administrator لوکال ویندوز سرور این سرویس های راه اندازی شوند.

2- پس از فعال سازی سرویس های نرم افزار، نام Adobe Connect Host ی را که در مرحله اول تنظیم کرده بودیم را وارد مرورگر می کنیم.

Enter زده و پنجره Login نرم افزار، به ما نشان داده می شود.

سپس User و Pass را به ترتیب:

1- E-mailی که موقع نصب قرار دادیم را وارد کرده و 2- رمز عبوری که تنظیم کرده بودیم را وارد می کنیم.

 

3- حال وارد صفحه شده و برای اولین قدم از تب بالای صفحه اقدام به تشکیل جلسه(کلاس) می کنیم:

برای این کار بر روی Meeting کلیک می نماییم.

از سه گزینه به نمایش درآمده، بر روی Meeting List کلیک کرده و دکمه New Meeting را انتخاب می کنیم

 

 

4- حال باید تنظیماتی برای این Meeting قرار دهیم که شامل:

1- Name نام جلسه

2-  Custome URL که ادامه آدرس اصلی درج می شود

3- زمان شروع جلسه و مدت زمان آن

4- زبان انجام تنظیم

5- در بخش Access، قرار دادن نوع دسترسی که شامل 3 آیتم است و در اینجا ما گزینه سوم(آخر) را انتخاب می کنیم.

این امر بیانگر این است که هرکسی آدرس URL را دارد می تواند وارد اتاق جلسه (صفحه Login برای ورود به جلسه) شود.

 

 

5- در ادامه تنظیمات:

در بخش Audio Conference Setting، اولین گزینه را انتخاب کرده و تیک گزینه Update Information for any items linked to this item را زده و دکمه Next را می زنیم.

 

 

 

آموزش کار با ادوب کانکت

 

6- در مرحله بعدی انتخاب Userها و گروها های شرکت کننده در این جلسه می باشد.

 

 

 

7- در صفحه بعدی توضیحاتی از تنظیمات اعمال شده نمایش داده می شود.

با کلیک بر Next به صفحه بعد رفته و در نهایت با زدن Finish به این قسمت پایان می دهیم.

 

 

8- در اینجا که از بخش Meeting، قسمت Shared Meetings، آیتم Meeting Information می باشد که با کلیک بر Enter Meeting Room است.

 

 

 

9- با این کار به صفحه اصلی جلسه و Meeting تنظیم شده وارد می شویم.

در این بخش که شامل تصویر، صدا، نمایش منابع به اشتراک گذاری شدی و… می باشد.

 

 

 

10- برای نمونه، به منظور به اشتراک گذاشتن فایل یا سندی:

از منوی وسط صفحه (Share My Screen)، بر روی Share Document کلیک می کنیم.

از بخش Browse My Computer، فایلی را از داخل سیسیتم انتخاب کرده و بارگذاری می کنیم.

لازم به ذکر است که نوع فایل ما می تواند صوتی، تصویری، سند و Document، همچنین PDF و… باشد.

 

در مقاله بعدی ادامه مبحث آموزش راه اندازی و کار با Adobe Connect – ادوبی کانکت را برایتان به طور مفصل شرح خواهیم داد.

گردآورنده : علی کاتوزیان

آموزش کار با Adobe connect | راه اندازی ادوبی کانکت | آموزش راه اندازی meeting در adobe connect | شروع کار با adobe coonect | راه اندازی سرور adobe connect

مطالب مرتبط :

 

 

 

تبدیل فایل ضبط شده به فایل MP4 در Adobe Connect – ادوبی کانکت از مسائل قابل توجه در نرم افزارهای آموزش مجازی ، چگونگی تبدیل فایل ضبط شده به فایل MP4 در Adobe Connect – ادوبی کانکت می باشد. در اینجا فایل ضبط شده در ادوبی کانکت مد نظر است. این آموزش در ادامه آموزش های […]

آموزش فیلمبرداری از صفحه گوشی با استفاده از اپلیکیشن AZ Screen Recorder در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم با استفاده از اپلیکیشن کاربردی و آسان AZ Screen Recorder چگونه از صفحه گوشی فیلم بگیریم . اگر علاقمندید از کلاس مجازی خود در Adobe Connect فیلم بگیرید حتما با ما همراه باشید. برای […]

آموزش فیلم گرفتن از صفحه کامپیوتر با استفاده از نرم افزار FonePaw Screen Recorder در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم با استفاده از نرم افزار FonePaw Screen Recorder چگونه از صفحه کامپیوتر فیلم بگیریم. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید از صفحه نمایشگر خود ویدیو ضبط کنید، عکس بگیرید […]

استفاده از شکلک در چت Adobe Connect – ادوبی کانکت یکی از موارد قابل توجه استفاده از شکلک در چت Adobe Connect – ادوبی کانکت می باشد. همان طور که می دانیم نرم افزار Adobe Connect – ادوبی کانکت ، نرم افزاری کاربردی است. از جمله کاربردهای این نرم افزار می توان به : وبینار […]

مدیریت دسترسی جلسه در Adobe Connect – ادوبی کانکت یکی از مسائل مهم در مدیریت Adobe Connect ، مدیریت دسترسی جلسه در Adobe Connect – ادوبی کانکت می باشد. به دلیل انعطاف پذیری بالای این نرم افزار می توان از جلسات و اتاق ها برای موارد زیادی استفاده نمود. برخی موارد ، استفاده به عنوان […]

مینی کیس hp اورجینال با گارانتی اگر شما به دنبال خرید کیس با سخت افزاری قدرتمند ، اندازه و قیمت بسیار مناسبی هستید، شما را دعوت به خواندن مطلب مربوط به مینی کیس hp اورجینال با گارانتی می کنم. کاربرانی هستند که می خواهند از فضای میز خود نهایت استفاده را ببرند و یا شرایط […]

میانبرهای کیبورد در Adobe Connect – ادوبی کانکت از اهمیت زیادی برخوردارند. افراد دارای معلولیت، مثلا دارای اختلالت حرکتی، کم بینایی و نابینایی، نیازمند ویژگی های متمایز نرم افزار Adobe Connect دارند. این ویژگی ها سبب دسترسی بهتر این عزیزان به این نرم افزار شده است. میانبرهای کیبورد در Adobe Connect به منظور انجام کارهای […]

مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت ما به منظور ارائه بهتر خدمات شبکه در این مقاله قصد داریم به موضوعی تحت عنوان مشکل Connecting در Adobe Connect – ادوبی کانکت اشاره داشته باشیم. این مقاله در ادامه مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت اول و مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – […]

مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت دوم مجموعه توسعه فناوری ژیوان در این مقاله قصد دارد به موضوعی تحت عنوان مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت دوم اشاره داشته باشیم. که در ادامه مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت اول می باشد. در مقالات قبلی با موضوعاتی در زمینه Adobe Connect آشنا […]

 

شرکت ژیوان ارائه دهنده خدمات شبکه شامل پشتیبانی شبکه , راه اندازی و نصب شبکه , طراحی شبکه , فروش تجهیزات شبکه , سرور و مجازی سازی , اتوماسیون صنعتی , خانه هوشمند

 

سلام و خسته نباشید. من همه مراحل نصب رو دقیقا با همین ترتیبی که فرمودین انجام دادم. اما وقتی ایمیل و پسورد رو وارد میکنم برنامه اجرا نمیشه و کادر ایمیل و پسورد خالی میشه. ممکنه راهنماییم کنین؟

سلام خیلی ممنون. من دربخش بالای پنجره قسمت هیدن رو انتخاب کردم و کل صفحه پنهان شده میخواستم بدونم چطوری دوباره باید برگردونمش؟

سلام . تشکر از آموزشتون. مشکلی که من دارم زمانی که share my screen زو می زنم اصلا عمل نمیکنه . خیلی سرچ کردم احتمالا بخاطر add in باشه ولی دقیق نمیدونم مشکل از کجاست میشه راهنمایی بفرمائید. تشکر

سلام منم همین مشکل رو دارم ولی منتها برام یوزر و پسورد رو خطا می زنه با اینکه مطمِِءنم درست وارد می کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام . خود برنامه رو برای ویندوز از کجا دانلود کنم ؟ ایا نرم افزار تماما پولیه؟

نرم افزار پولیه ولی نسخه غیر پولی در سایت digiboy.ir قابل دانلوده

با سلام و خسته نباشید من طبق پست قبلی مربوط به نصب ادوبی یوزر و پسورد برای ادمین را مشخص کردم ولی پس از نصب با آن یوزر و پسورد نمی توانم وارد شوم حتی در قسمت administaration سرور مجددا کاربر ادمین تعریف کردم ولی باز هم نتوانستم وارد شوم ممکن است راهنمائی بفرمائید با تشکر

سلام احتمال از دیتابیس یا سرویس Adobe Connect می باشد. سرویس adobe connect service را از قسمت services ویندوز سرور restart کنید و اگر مشکل مجددا ادامه داشت یکبار دیگر با اطلاعات دیگری اقدام به نصب نمایید. ترجیحا از ورژن 10.5 که جدیدترین ورژن این نرم افزار می باشد استفاده کنید.

سلام وقت بخیر من با همین دستوری که فرمودید جلو رفتم اما بعد که لاگین میکنم not ready بالا میاد.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سلام not ready به معنی فعال نبودن سرویس هاست باید چند دقیقه منتظر فعال شدن سرویس ها از لحظه start آنها بمانید

سلام وارد نرم افزار شدم در قسمت میتینگ تنظیماتی انجام دادم حالا نمیتونم وارد نرم افزار بشم منو به عنوان دانشجو میشناسه میگه منتظر استارت استاد باشید چیکار کنم

سلام با اکانت اصلی که دسترسی administrator دارد وارد تب meeting شده و از قسمت my meeting گزینه set permissions رو زده و permissions و سطح دسترسی هر اکانتی که می خواهید دسترسی ورود به meeting را داشته باشد را روی manage قرار دهید

سلام من بااین که میکروفونم رو سبز رنگ می کنم اما صدام منتقل نمیشه چکار کنم

سلام ممکنه مشکل از میکروفون، درایور کارت صدا (به صورت نرم افزاری) و حتی خود کارت صدا (به صورت سخت افزاری) باشد. از طریق محیط ویندوز هم تست بفرمایید.

سلام بخش نوشتن را چطور بزرگتر میشه کرد؟؟

سلام اگه منظورتون بخش chat هستش که باید در قسمت پایین و سمت راست صفحه meeting ، بر روی شکلی که 4 خط عمودی روی هم دارد و یک فلش کوچک کنارش می باشد، روی فلش کلیک کرده و font size رو بزنید و سایز نوشتن رو انتخاب کنید.

اگر هم برای whiteboard که به اشتراک گذاشته اید منظورتون می باشد، باید موقعی که حالت T را برای نوشتن انتخاب می کنید، در قسمت سمت چپ که size نوشته شده است، با بالا و پایین بردن فلش جهت نما، مقدار سایز و اندازه مورد نظر را برای به اشتراک گذاری روی whiteboard ، کم و زیاد کنید.

با سلام. من دانشجو ام .دانشگاهم با این نرم افزار تدریس میکنه.دو هفته ای همه چیز خوب بوده. اما ناگهان کلا اسم من شد چند تا علامت سوال این شکلی ؟؟؟؟-؟؟؟؟؟ لطفا کمک کنید برای حظور و غیاب به مشکل خوردم

سلام نرم افزار Adobe Connect کماکان با زبان فارسی مشکل دارد و امکان دارد مسئول شبکه (مدیر نرم افزار Adobe Connect دانشگاه) با نصب پلاگین خاصی باعث تغییر ناخواسته یک سری اسامی به این مشکل شده باشند. لذا با ادمین شبکه دانشگاه خود مطرح کنید

از چه سایتی برنامه ادوبی کانکت رو برای ویندوز دانلود کنم؟ رایگان هست؟

سلام digiboy.ir

سلام،من در قسمت چت نرم افزار نمیتونم پیاممو ارسال کنم در واقع وقتی پیامو مینویسم هیچ بخشی برای sendپیام وجود نداره و نمیدونم چطور باید send اش کنم؟!

مشکل می تواند از سطح دسترسی (Permission) شما باشد.

سلام من adobe connect enterprise 10.6 رو جهت تدریس به عنوان استاد راه اندازی کردم برنامه با ip لوکال نصب شده و در منزل کار هم میکنه سوالی که دارم اینه که آیا URL تولید شده توسط این برنامه برای هر meeting در خارج از شبکه محلی هم کار میکنه یا باید از domain ثبت‌شده یا ip static استفاده کرد

باید ip static هم از مخابراتتون بگیرید و تنظیماتی هم در رابطه با dmz روی مودم و یه سری کارهای مشابه هم انجام بدید

سلام خسته نباشید من این نرم افزار رو برای عموم نصب کردم عموم مشکل بینایی داره و با موس نمیتونه کار کنه هر جا تو اینترنت گشتم نتونستم میانبر های برنامه رو پیدا کنم تا از روی کیبورد راحت بتونه کار کنه اگه شما میدونید لطفا بگید مخصوصا وصل کردن صدا برای جواب دادن سوالای استاد تو این برنامه حتی tab هم درست روی دکمه ها سوییچ نمیکنه

سلام شاید این صفحه بتونه کمکتون کنه https://helpx.adobe.com/adobe-connect/using/connect-keyboard-shortcut.html

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید من همه مراحل ذکر شده را بدون هیچ مشکلی انجام دادم و بعد از استارت دو گزینه اعلام شده ، نمیتوانم وارد برنامه بشوم که صد البته اشکال در وارد کردن آدرس میباشد خواهشمندم نحوه صحیح وازد کردن Adobe Connect Host را با ذکر مثالی عنوان نمائید سپاسگزارم.

سلام حالت اول اگر Adobe Connect Host را به صورت نام وارد کردید، مثلا zhivan ، آن را در مرورگر به صورت /zhivan وارد کنید البته در این حالت قبلش هم باید تو فایل hosts ویندوز آدرس ip سرور Adobe Connect و نام Adobe Connect Host را وارد کنید.

حالت دوم اگر Adobe Connect Host را به صورت ip وارد کردید، آن را در نوار addressbar مرورگرتون بدون هیچ پسوند یا پیشوندی وارد کنید البته ترجیحه حالت دوم مد نظر و مورد تایید است.

برای اطلاع بیشتر به مقاله مشکلات Adobe Connect – ادوبی کانکت – قسمت دوم مراجعه کنید.

سلام با تشکر و سپاس از اینکه در اسرع وقت پاسخی برای مشکل ارائه دادید.همه مراحل را انجام دادم حال یک سوال بصورت لوکال چگونه میتوانیم به کلاسی که تشکیل دادیم کانکت بشویم؟چون در فایل host من آی پی سیستمی که نصب کرده ام را داده و در سیستم دیگری در قسمت Enter meeting URL بصورت http://192.168.1.51/ghavidel.com/Claas a رو وارد کردم ولی مشکل network error داد تیک توضیح داده شده را برداشتم مجددا همان مشکل را داد برای تست بصورت لوکال چه راه حلی پیشنهاد می دهید و سوال دوم بعد از تهیه آی پی استاتیک در صورت لزوم جسارتا با قبول هزینه میتوانید ریموت شده و تنظیمات را انجام دهید.متشکرم

سلام خسته نباشید من سوالم این هست که وقتی میتینگ رو تعریف میکنیم از ما duration time میخواد اگر کلاسی داشته باشیم که سه روز در هفته س و مثلا زمان هر جلسه 1 ساعته باشه و ما این زمان رو انتخاب کنیم، برای هر جلسه از کلاس باید یک میتینگ تعریف بشه؟

سلام خیر نیاز به تعریف meeting جدید نیست و فقط از بخش Edit Information مربوط به جلسه، تاریخ و ساعت را به روز نمایید

سلام وقت بخیر، یک سوال داشتم،برای پاک کردن جلسات ضبط شده در نرم افزار ادوبی کانکت،رکوردها پاک نمیشن و ارور ۴۰۳ میده و نوشته شده ویژگی پاک کردن از دسترس خارج شده،به چه علت نمیشه جلسات اضافه رو پاک کرد؟ممنون

سلام مشکل می تواند از سطح دسترسی شما باشد.

سلام و خسته نباشدی ممنونم بابت مطالب مفیدتون

ببخشید من سرور ادوبی را راه اندازی کردم اما یک مشکلی که دارم با موبایل نمیشه وارد کلاس ها شد دو نسخه مختلف 9.8.2 و 10.6.1 با دو سرور مختلف هم تست و راه اندازی کردم اما همچنان مشکلی یکی هست موقع ورود به کلاس از طریق موبایل ارور میده trying alternate server را میده و در نهایت به network error ختم میشه

در نسخه 10.6.1 هم تیک Enable HTML client for participants را هم برداشتم اما مشکل حل نشد

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید پیشاپیش سپاسگذارم

سلام من بعنوان host وارد میشوم و دو نفر دیگر را از طریق ارسال لینک به meeting دعوت میکنم و هر دو را هم host قرار می دهم ولی با این حال نفر اولی که وارد می شود می تواند صحبت کند و ویدئو شیر کند ولی نفر دوم نه. کنار اسم نفر دوم علامت deny یا علامت منها قرار می گیرد. مشکل از کجاست؟ ممنون که وقت گذاشتید.

سلام به دلیل این می باشد که باید دسترسی user دوم هم روی manage باشد نه deny وارد تنظیمات کاربری شده و از تب meetings به shared meetings رفته و گزینه set permissions را انتخاب کرده و از جدول سمت چپ کاربر مورد نظر را Add کرده و در جدول سمت راست از قسمت permissions گزینه manage را انتخاب کنید.

سلام من یه مدت با برنامه ادوب کانکت کلاس هام شرکت کردم و هیچ مشکلی نداشتم متاسفانه امروز وقتی وب کمم روشن کردم تصویرم نیومد و جزو افرادی که وب کمم روشن هست بودم اما نه خودم نه استاد تصویرم نداشتیم تنظیمات دوربین لپ تاپ هم.چک کردم مشکلی نداشت اگه امکانش هست کمکم کنید:(

اگه تنظیمات چت به هم خورده باشه به طوری که برای دانشجو قایل مشاهده نباشه، چکار باید کرد.؟ حتی روی نوار بالا در قسمت pod گزینه چت هم علامت خورده است. سپاس

سلام ببخشید ایا امکان داره private chat دانشجو ها رو غیرفعال کرد؟ یا بشه بهشون دسترسی پیدا کرد؟ مثلا چه کسایی باهم chat میکنن؟

سلام بله Choose Meeting > Preferences. Select Chat Pod from the list on the left. Deselect Enable Private Chat For Participants

ایا اساتید میتونن private char رو ببینن؟ یا اینکه کی با کی chat میکنه؟

آیا امکان دارد شما نصب کنید برایمان؟؟؟

سلام بله

با سلام و تشکر از جناب کاتوزیان عزیز بابت تمام زحماتشان سوالی که در ذهن بنده است و نتونستم جایی جوابشو پیداکنم که کامل و دقیق باشه

اینکه اگر من بخوام این برنامه را نصب کنم و کلاسی تشکیل بدم که با استفاده از دومین دانشجوها بتونند وارد بشن باید چکار کنم؟ باید روی ویندوز مثلا لپتاپ نصب کنم ؟ روی هاست ویندوزی نصب کنم؟

دقیقا متوجه نمیشم که چطور افراد شهرهای دیگه می تونند از طریق اینترنت به کلاسی که تشکیل میدم متصل بشن ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر

سلام خیلی ممنون از همراهی، لطف و بزرگواری شما در ابتدا باید عرض کنم که نیاز به تهیه سرور و سپس نصب ویندوز سرور و نصب adobe connect روی ویندوز سرور هستش سپس ip static از مخابرات یا در کل isp مورد نظرتون که اینترنت ازش استفاده می کنید، تهیه می کنید و تو بخش dmz مودم Adsl یا براساس پیکربندی شبکه وارد کرده و در نهایت با کلاس بندی در قسمت meeting بخش مدیریت نرم افزار، اقدام به تشکیل کلاس کرده و آدرس کلاس را به دانشجویان ارسال کرده و با وارد کردن user و pass مورد نظر خود وارد کلاس می شوند و براساس سطح دسترسی که شما برای آنها تعیین می کنید، دسترسی می گیرند.

سلام میشه یه راه آسون تر و سریع تر بگین چون من تقریبا 9 یا 10 سال است که اصلا با لپتاپ و کامپیوتر کار نکردم و کلا هر چی بلد بودم یادم رفته و این که با لپتاپ یکی دیگه میخوام وارد ادوب کانکت بشم و صاحب لپتاپ هر لحظه ممکنه بخاطر شغلش با لپتاپ کار داشته باشه و لپتاپ رو ازم بگیره پس لطفا یه راه سریع و آسون وتضمینی بهم پیشنهاد بدین.ممنون

دیدگاه * سلام من دانشجوام و کلاسام در ادوبی کانکت برگزار میشه. من دوتا سوال داشتم اول اینکه خیلی وقتها صدای اساتید با خش و قطع و وصل شدن زیاد منتقل میشه و دوم اینکه من اصلا نمیتونم صحبت کنم میکروفونم رو استادم فعال میکنه خودمم فعال میکنم ولی اونها میگن هیچ صدایی از طرف من ندارند!!! ممنون میشم اگه راهکاری برام ارائه بدین. در ضمن من با گوشی وارد میشم امکان استفاده از لب تاپ رو ندارم. ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارائه دهنده خدمات شبکه ، راه اندازی و نصب شبکه ، پشتیبانی شبکه ، طراحی ساختار شبکه ، امنیت شبکه ، فروش تجهیزات شبکه ، خدمات راه اندازی انواع سرور و مجازی سازی ، اتوماسیون صنعتی ، خانه هوشمند ، ارائه دهنده کلیه خدمات سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات . ( Information Technology )

Copyright © 2014 توسعه فناوری ژیوان, Inc.

Adobe Connect ادوب کانکت یک سکوی کنفرانس وب است که تجربیات مشترکی را شامل می شود که شامل ویدیو، صدا، اشتراک گذاری صفحه، نظرسنجی، گپ, پرسش و پاسخ، به اشتراک گذاری اسناد و موارد دیگر است. هیچ مشکلی برای نصب یا پیکربندی شرکت کنندگان وجود ندارد، Adobe Connect در هر مرورگر مدرن کار می کند.

1- پس از نصب، باید ابتدا سرویس های مورد نظر نرم افزار را راه اندازی نماییم.

برای این کار ابتدا در منوی start، کلمه start را جستجو می کنیم.

بر روی دو سرویس start مربوط به Adobe Connect راست کلیک و Run as administrator می نماییم.

با این کار با دسترسی administrator لوکال ویندوز سرور این سرویس های راه اندازی شوند.آموزش کار با ادوب کانکت

2- پس از فعال سازی سرویس های نرم افزار، نام Adobe Connect Host ی را که در مرحله اول تنظیم کرده بودیم را وارد مرورگر می کنیم.

Enter زده و پنجره Login نرم افزار، به ما نشان داده می شود.

سپس User و Pass را به ترتیب:

1- E-mailی که موقع نصب قرار دادیم را وارد کرده و 2- رمز عبوری که تنظیم کرده بودیم را وارد می کنیم.

برای این کار بر روی Meeting کلیک می نماییم.

از سه گزینه به نمایش درآمده، بر روی Meeting List کلیک کرده و دکمه New Meeting را انتخاب می کنیم

4- حال باید تنظیماتی برای این Meeting قرار دهیم که شامل:

1- Name نام جلسه

2- Custome URL که ادامه آدرس اصلی درج می شود

3- زمان شروع جلسه و مدت زمان آن

4- زبان انجام تنظیم

5- در بخش Access، قرار دادن نوع دسترسی که شامل 3 آیتم است و در اینجا ما گزینه سوم(آخر) را انتخاب می کنیم.

این امر بیانگر این است که هرکسی آدرس URL را دارد می تواند وارد اتاق جلسه (صفحه Login برای ورود به جلسه) شود.

در بخش Audio Conference Setting، اولین گزینه را انتخاب کرده و تیک گزینه Update Information for any items linked to this item را زده و دکمه Next را می زنید.

با کلیک بر Next به صفحه بعد رفته و در نهایت با زدن Finish به این قسمت پایان می دهیم.

در این بخش که شامل تصویر، صدا، نمایش منابع به اشتراک گذاری شدی و… می باشد.

از منوی وسط صفحه (Share My Screen)، بر روی Share Document کلیک می کنیم.

از بخش Browse My Computer، فایلی را از داخل سیسیتم انتخاب کرده و بارگذاری می کنیم.

لازم به ذکر است که نوع فایل ما می تواند صوتی، تصویری، سند و Document، همچنین PDF و… باشد.

%PDF-1.4
%
22 0 obj
>
endobj
23 0 obj
>
/XObject >
/Font >
>>
/MediaBox [0 0 612 792]
/Annots [>
>> >
>>]
/Contents 28 0 R
>>
endobj
28 0 obj
> stream
x]ݪe9n8/նl6:UsА@’!v-K۪*::˒O?v巄%o8קx˫E7v˟o}bd~˩|ho4WM?`?5_?oW~ӟRo$JvC”idH]_i ?V$Ð|M.T, _%bC~ű*uM
Iψdݙ(h`s4ewk$>/nk- []}|jHrTq:eZvA9$%]Y/-i*UKүZe-(w+PW4mit>u5;ES|2wܮ-ɸ9{nAwcu+7>DWӦ.5F2ǖ@ZyHOyJ_i?+ :RsƗ:=’OMb6>BȆ慌暮Y[y8UfYS)ɐ|Z_%gXOW
W%g&q,PWS/~5ݹ!6h/np_I’#L,D _S%Ah};φ$AL9T#JUB/ͫЈ4C^*LՒ&Wjgך$
>H,#}XLDpfn$dYL|b’= ܓ3`$I(;m
Sz!z]82r2*~19u/#)_ILLeb[ˁ}Tz ,_Q%R+4tͫ{!4

آموزش کار با ادوب کانکت
آموزش کار با ادوب کانکت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *