آینده ارزهای دیجیتال

آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارزهای دیجیتال

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، امروزه همه ی ما با ارزهای دیجیتال آشنایی کامل داریم. اما چگونه باید آینده آن ها را اطلاع داشته باشیم؟ آیا این نوع ارزها می توانند در آینده هم برای انجام معاملات و یا استفاده روزمره قرار بگیرد یا دولت ها جلوی آن را خواهند گرفت؟ چگونه می توانیم این آینده را تصور کنیم؟ ارز های دیجیتال تا کی قدرت پیشرفت را دارند؟ اینها همه سوالاتی هستند که در آینده نه چندان دور مشخص خواهد شد.

یک مفهوم اقتصادی توسط جنس بکرت جامعه شناس آلمانی در کتابش به نام “Imagined Futures – آینده های خیالی” وجود دارد. اساساً، او می گوید نظریه اقتصادی سنتی، جایی که تصمیمات مبتنی بر تاریخ است، کاملاً منصفانه نیست. در عوض، همچنین مردم اعتقاد دارند باید بر اساس آنچه که در آینده محقق خواهد شد تصمیماتی بگیرند. هر شخصی میتواند قدرت تصور و تصمیم گیری هر آنچه را که می خواهد داشته باشد.

بکرت همچنین در مورد اهمیت این نظریه ها درباره آینده ارزهای دیجیتال میگوید:

حتی اگر ارزهای رمزی به واقعیت بدل نشوند. صرف نظر از ظهور ارزهای رمزی، آنها گروه هایی از مردم را به سمت آینده ی حدید که همه ما در آن نقش داریم هدایت میکنند، لزوماً نه به خاطر ویژگی های بیان شده هر ارز بلکه به خاطر توانایی ویژه آنها برای تغییر آینده باید جدی گرفته شوند.

هر روز در دنیای کریپتوکارنسی و بلاکچین، تصور و پیش بینی های جدیدی از آینده ارزهای دیجیتال به گوش ما می رسد. با این حال، هیچ چیزی برای اثبات یا رد این نظریه ها وجود ندارد.
حتی اگر بیت کوین غالباً به عنوان کاتالیزوری که حرکت دنیای ارزهای دیجیتال را آغاز کرد اعتبار دارد، اما اکثر ارزهای رمزپایه و ارزهای دیجیتال کنونی با آنچه که Satoshi Nakamoto ایجاد کرده است بسیار متفاوت است.آینده ارزهای دیجیتال

قرار دادن بیت کوین در گروه Ripple مناسب است اما باعث گمراهی بیشتر میشود. در این دو مورد، سکه های دیجیتال مبتنی بر فناوری های بسیار متفاوتی هستند، از مکانیزم های مختلف اجماع استفاده می کنند و جایگاه های متفاوتی در بازار را اشغال می کنند. توکن های دیجیتالی مانند Libra Facebook و Telegram’s Ton بیشتر آب این دنیای جدید را گل آلود می کنند. تازه واردان صنعت کریپتو اغلب برای ایجاد تفاوت های بیشتر از یکدیگر تلاش می کنند.

از این رو آشنایی و شناخت این صنعت که مملو از پروژه های جدید است و طیف گسترده ای از وعده و وعیدها را می سازد بسیار مهم است. به نظر می رسد که همه ارزهای رمزنگاری و دارایی های دیجیتال بر سر یک بازار مشترک میجنگند، اما همه آنها رویکردهای بسیار متفاوتی را ارائه میدهند. به این راحتی نمی توان چگونگی تفاوت یک رویکرد با دیگری را درک کرد.

با درک این موضوع که “آینده ذهنی است” یعنی چیزی است که در ذهن ما شکل میگیرد و پروژه ها، رخ دادها و خودمان تصورات متفاوتی از آن می بینیم و می توانیم درک کنیم که قرار است در کل چه اتفاقی رخ بدهد.

هدف این است که مزایای ارزهای رمزی برای مصرف کنندگان، بانک ها و اپراتورهای بخش پرداخت و همچنین به طور کلی برای اقتصاد ملی مشخص و تعیین شود. بیت کوین که از برجسته ترین ارزهای رمزنگاری است، مبتنی بر فناوری Blockchain است، سیستم بلاکچین یک سیستم غیر متمرکز برای ثبت معاملات و اطمینان از تغییر ناپذیری آنها با گذشت زمان و رفع نیاز فعلی طرف حساب ها برای مجوز معاملات است.

علاوه بر ایجاد راندمان بیشتر از نظر زمان و هزینه، ارزهای دیجیتال در مقایسه با روش های پرداخت سنتی، برخی مزایای متمایز دارند. از جمله: امکان مدیریت بومی قوانین و مقررات، هزینه پروتکل در سطح معاملات، واحد سکه و… که قابل برنامه ریزی را ارائه می دهد. در واقع مشتریان نقش پررنگی در آینده ارزهای دیجیتال دارند و امروزه با استقبال خیلی زیادی از کاربران در حال پیشرفت است و پیش بینی می شود که تا چند سال آینده ارز های دیجیتال چایگزین پول های سنتی نیز شوند و انجام معاملات بزرگ در دنیا با آن ها انجام شوند.

در واقع ارز دیجیتال، پول سکه و اسکناس نیست؛ اینها چیزهای است که مردم مایل هستند از آنها استفاده کنند تا به طور منظم ارزش سایر چیزها را به منظور مبادله کالا و خدمات نشان دهد. پول افراد را قادر می سازد که به سرعت و به راحتی ارزش کالاهای مختلف را مقایسه کنند و به راحتی یک چیز را با چیز دیگری مبادله کنند و ثروتشان را به راحتی ذخیره کنند. ارز دیجیتال نوعی دارای اینترنتی است که ارزش مالی دارد و بدون پشتوانه است و عملکردی کاملاً غیر متمرکز دارد.

در واقع این طور که پیش می رود و با نظر خیلی از متخصصین و آینده نگران خبره در این عرصه، ارز های دیجیتال در آینده ای نه چندان دور جایگزین پول های سنتی و کارتهای بانکی برای انجام هر گونه معامله و مبادلات می شود.

راز جذب پول در اینترنت, کسب درآمد از اینترنت, مقاله ها

شاید شما نیز راغب باشید که بدانید آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتالی چه خواهد بود؟

سال ۲۰۱۷ بستر پایداری برای بازار ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها ایجاد کرد اما در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

آیا ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) مانند بیت کوین آمده اند که بمانند؟آینده ارزهای دیجیتال

آیا بیت‌کوین نابود می‌شود یا اینکه به ارزی با قیمت  ۱ میلیون دلار تبدیل می‌شود؟

خیلی از دوستان از ما می پرسند آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال چیه؟

در اینجا نگاهی عمیق به ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی ها) مانند (بیت کوین، اتریوم، مونرو، ریپل و…) و آینده ای که در انتظار این ارزهای دیجیتال است می اندازیم.

آخرین مقاله ها و اخبار آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) آکادمی رشد را می توانید با عضویت در گروه زیر دنبال کنید:

 

آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر می تواند شما را میلیونر کند؟

روند بیت کوین و ارزهای دیجیتال توقف نخواهد یافت و رشد انفجاری بیت کوین هنوز در ابتدای راه خود است.

 

تام لی، بنیانگذار شرکت تحقیقاتی Fundstrat و یکی از سرشناس ترین چهره های بازار بورس جهانی معتقد است :

با توجه به عملکرد بیت کوین پس از افت بازار، قیمت این ارز تا پیش از مارس ۲۰۲۰ به ۹۱ هزار دلار خواهد رسید!

تام لی از زمانی که قیمت بیت کوین زیر ۳۰۰۰ دلار بود، قیمت های بالایی برای آن پیش بینی می کرد. پیش از این در اکتبر ۲۰۱۷، تام لی پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین تا پیش از سال ۲۰۲۲ به ۲۵۰۰۰ دلار می رسد.

 

پس از ابداع بیت کوین در ژانویه ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) انقلابی برای ایجاد سیستم های غیرمتمرکز به وقوع پیوست. در اینجا توجه شما را به چند نکته مهم در مورد آینده ارزهای دیجیتال جلب می کنیم:

وقتی حباب دات کام در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی ترکید، ۹۰ درصد شرکت های اینترنتی از بین رفتند! و تنها بعضی از کسب و کارهای آنلاین مانند آمازون و گوگل که واقعا خدمات ارائه می دادند، به حیات خود ادامه دادند.

در مورد ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها هم پیش بینی می شود ۹۰ درصد ارزهای دیجیتال موجود از بین برود و تنها ارزهای دیجیتالی که کاربردی هستند باقی بمانند.

ویتالیک (از بنیان‌گذاران اتریوم) معتقد است ۹۰ درصد توکن‌ها و ICO ها شکست خواهند خورد.

ایده ارزهای دیجیتال یا رمزپول ها ، پول های کاغذی را که توسط دولت ها بدون پشتوانه چاپ می شوند تهدید می کند. بنابراین خیلی از دولت‌ها بیکار نمی‌شینند و بدون جنگ دست از ذخیره پولی شان نمی‌شویند.

مردم نیز بدون یک لحظه تردید، ارزهای دیجیتالی دولتی را مانند گوسفندهای سربه‌راه قبول خواهند کرد!

البته دولت‌ها جنگ را در درازمدت می‌بازند!

در کنار کریپتوکارنسی های غیرمتمرکز، دولت ها به کریپتوکارنسی های متمرکز که تحت نظارت خودشان است روی خواهند آورد.

خیلی کشورها بی‌پرده کریپتوکارنسی‌های غیرمتمرکز را پذیرفته و می پذیرند، به‌ویژه کشورهایی که طی قرن اخیر به خاطر دلار آمریکا و اروپا رنج کشیده‌اند.

مثلا کشورهای آمریکای لاتین، بدون هیچ محدودیتی و با اختیار خودشان، از جمله سنگاپور، بانک‌های تاریخی سویس و خیلی از کشورهای آسیایی و آفریقایی، با آغوش باز از کریپتوکارنسی های غیرمتمرکز استقبال می‌کنند.

در نتیجه در کنار ارزهای دیجیتالی دولتی متمرکز، ارزهای دیجیتالی غیرمتمرکز بصورت موازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

طی بیست سال آینده، اگر صدها پدیده‌ آزمایشی غیرمتمرکز شکل نگیرد، حداقل ده ها سیستم غیرمتمرکز بوجود خواهد آمد که می‌توانند سطحی از تراکنش‌ها را مدیریت کنند و فرآیندهایی مانند ویزا کارت‌ها و پی پال را به کل نابود کنند، چنین اتفاقی به کمک سیستم‌های هوش مصنوعی امکان پذیر خواهد بود.

امروزه تجربه‌ کار با کریپتوکارنسی ها وحشتناک است.

اگر اشتباه تایپی داشته باشیم، یا اینکه چیزی را اشتباهی کپی و پیست کنیم، پول مان برای همیشه ناپدید می‌شود.

ولت‌ ها کند هستند، استفاده از آنها مشکل است و زشت هستند. وقتی که آخرین بار اتریومم را آپگرید کردم، فراموش کردم که کلید خصوصیم را نگه دارم، به خاطر همین مجبور شدم همه کلیدهای خصوصیم را بازیابی کنم!

در آینده مطمئنا کار با کریپتوکارنسی ها بسیار آسانتر خواهد شد و تجربه کاربری ارزهای دیجیتال بطرز چشمگیری بهبود خواهد یافت.

 

 

در طول تاریخ، پول چندین بار تغییرات زیادی به خود دیده است: طلا به عنوان ارز مبادله ای، جای مبادله پایاپای را گرفت؛ پول کاغذی، جایگزین طلا گردید؛ و بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یا رمزپول ها، به عنوان ارز مبادله ای جایگزین پول های کاغذی خواهند شد.

اگر دقت کنیم می بینیم که هر نوع ارزی که جایگزین ارزهای قبلی شده، مشکلی از مشکلات نسل قبلی پول را حل کرده است.  بیت کوین (Bitcoin) نیز مشکل چاپ بی شمار پول، جعل، کلاهبرداری و ناشناس بودن (امنیت) را حل می کند. من روی بیت کوین، اتریوم، لایت كوین، زدكش (zcash) و فایل کوین (filecoin) سرمایه گذاری کرده ام.

با توجه به عدم تعادل عرضه تقاضا، پیش بینی می شود قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۱۸ به بالای ۴۰ هزار دلار برسد.

هم اکنون سرمایه بازار ارزهای دیجیتال (cryptocurrency) بیش از ۵۲۶ میلیارد دلار است و تقاضای پول (میزان پول کاغذی + شمش طلا) بیش از ۲۰۰ تریلیون دلار در جهان است.آینده ارزهای دیجیتال

البته باید توجه کنیم که ۹۸ درصد ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) تقلبی هستند. و تنها بیت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر پایدار خواهند ماند.

به احتمال زیاد، این بزرگترین تغییر اساسی در پول های رایج دنیاست که در طول عمر خود شاهد آن خواهیم بود.

 

 

اما پیش بینی آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال (رمزپول ها) در کوتاه مدت:

۱- احتمالا به زودی پول رایج یک یا چند کشور از بین برود (احتمالا آرژانتین یا ونزوئلا) این امر موجب می شود تا در این کشورها، مردم به بیت کوین هجوم آورند. این امر به نوبه خود، منجر به افزایش قیمت بیت کوین (بیش از ۵۰۰۰۰ دلار) خواهد شد. ۲- بانک های اصلی بیت کوین قبول خواهند کرد و شروع به ارائه نرم افزارهای ذخیره بیت کوین خواهند کرد. همچنین این بانک ها مشتقات ارزهای دیجیتال را ایجاد خواهند کرد. همانطوریکه شرکت آمریکایی CME در حال کار روی این موضوع است. ۳- ۹۵ درصد ارزهای دیجیتال، از بین خواهد رفت (درست مثل حباب دات کام) و ارزهای باقیمانده در عرض چهار تا شش ماه بعد رشد انفجاری خواهند کرد.

۴- دولت آمریکا، بطور مخفیانه شروع به جمع آوری یکی از این ارزهای دیجیتالی کوچکتر خواهد کرد تا تراکنش های سری خود را با کشورهای دیگر راحت تر انجام دهد. این امر در حال حاضر اتفاق افتاده است اما در سال ۲۰۱۸ افزایش پیدا خواهد کرد. ۵- چین به شدت روی ارز دیجیتالی دیگری (احتمالا به جز بیت کوین) کار خواهد کرد. چین می خواهد ارز دیجیتالی داشته باشد که با بیت کوین رقیب است، اما تحت کنترل متمرکز خود قرار دارد. این امر، به طور کلی، سبب قانونی شدن تمام ارزهای دیجیتال خواهد شد.

۶- در حال حاضر، مشکل بزرگی که ارزهای دیجیتال (رمز پول ها) دارند، نوسان شدید آنهاست. به احتمال زیاد، یک یا چند ارز، نوسان شدید آنها را در سال ۲۰۱۸ به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

۷- همانطوریکه اینترنت، صنعت مخابرات انحصاری را تغییر داد، ارزهای دیجیتال نیز انحصار پول هایی که توسط دولت پشتیبانی می شود را تغییر خواهد داد. ۸- یک سازمان دولتی برای قانونگذاری روی ارزهای دیجیتال ایجاد خواهد شد. این امر، منجر به افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتالی خواهد شد که کاربرد واقعی دارند. ۹- هزاران شرکت ارز دیجیتال ایجاد شده و عمومی خواهند شد، اما تنها چند شرکت به موفقیت خواهند رسید.

 

پ.ن ۱ : پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر روی ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی های) مفید (بیت کوین، اتریوم، ریپل، مونرو و …) سرمایه گذاری کنید.

پ.ن ۲ : ما در دوره میلیونر دیجیتال ، صفر تا صد کسب درآمد میلیونی از ارزهای دیجیتال را آموزش داده ایم.

 

دسته هاآینده ارزهای دیجیتال اتریوم ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال بیت کوین پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال رمز پول ها رمزپول ریپل کریپتوکارنسی مونرو

  اپیدمی کرونا زندگی اجتماعی و کسب و کارها در سراسر دنیا را تحت تأثیر …

ممنون

میشه در مورد کسب درامد از طریق بیت کوین بیشتر توضیح بدید

درود بر شما و وقت بخیر برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین می تونید دوره میلیونر دیجیتالی ما رو مشاهده کنید. همچنین می توانید مطالب رایگان ما در مورد ارزهای دیجیتال را دنبال کنید. موفق باشید.

سلام امروز چهارشنبه ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰! بیت کوین ۱۱۰۰۰ دلار و هرگز به ۴۰۰۰۰ نرسیده تا به امروز! ارزهای دیجیتال بیشتر شدن که کمتر نشدن!! قضیه حباب دات کام هنوزم پیش نیومده و معلوم نیست به کجا برسیم! و همه ی ارزها بعداز سال ۲۰۱۸ سقوط های وحشتناکی داشتن و الان تازه دارن دوباره یکم جون میگیرن! دوستان عزیزی که تازه مثل من این مقاله رو بعداز دو سال و خورده ای میخونن توجه داشته باشن تمام این حرفها و حرف های جدید و به روزی که در سایت های دیگه میبینن صرفا فقط و فقط پیش بینی های ضعیفی هست و با این حرفها نه خودشونو ببازن نه تصمیم عجولانه ای بگیرن و زیادی امیدوار بشن..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مرا از دیدگاه‌های پس از این با رایانامه آگاه کن.

مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

موفقیت در بازاریابی شبکه ای

 

 

 

 

آکادمی رشد با بیش از 7 سال سابقه به شما کمک می کند از اینترنت کسب درآمد کنید و به استقلال مالی و زمانی برسید.

آموزش‌های ما: 1. محصولات آموزشی 2. ارائه مشاوره



جشنواره پاییز به مدت محدود تمدید شد. ۲۵ میلیون تومان هدیه نقدی!

ورود به جشنواره

khanesarmaye – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

این روزها مدام از ارزهای دیجیتالی صحبت می‌شود. اما با وجود شهرتی که پیدا کرده‌اند هنوز هم عده زیادی از افراد دقیقا نمی‌دانند که منظور از ارز دیجیتال چیست و این ارزها دقیقا چه کاربردی در دنیای امروز دارند. ارزهای دیجیتالی در حقیقت ارزهایی هستند که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی می‌شوند و هدف‌شان کاهش تقلب و ممانعت از جعل و کلاه‌برداری ارزی است.آینده ارزهای دیجیتال

اگر شما هم کنجکاو هستید که درباره هویت و کارکرد این ارزهای تازه‌وارد، بیشتر بدانید، بهتر است تا پایان این مقاله با خانه سرمایه همراه باشید.

سرفصل های این مقاله

مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال در غیرمتمرکز بودن آن است. یعنی هیچ نهاد، سازمان یا دولت خاصی، آن را تحت نظارت و کنترل خود ندارد. در نتیجه، دیگر خبری از دخالت دولت‌ها در مدیریت و پیشبرد پروژه‌های موجود در شبکه بلاک‌چین نیست. شبکه بلاک چین، شبکه‌ای وسیع و گسترده است که ارزهای دیجیتالی در بستر آن تبادل می‌شوند.

استفاده از انواع ارز دیجیتال برای تراکنش‌های مالی مختلف از نقاط گوناگون دنیا مقدور است. برای انجام هرگونه تراکنش با ارز دیجیتالی در بستری گسترده نیاز به کلید‌های عمومی و خصوصی وجود دارد. این کلیدها، امنیت فعالیت با رمزارزهای دیجیتالی را بالا می‌برند. در واقع، عملیات تراکنش با ارزهای دیجیتال به کمک فرایندهای رمزگذاری مسیر تراکنش انجام می‌شود.

در روش‌های قبلی که نسبت به تراکنش با ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین، سنتی محسوب می‌شوند، مبلغ زیادی به عنوان کارمزد در جابجایی ارزها و معاملات از سوی موسسات مالی واسطه و بانک‌ها دریافت می‌شود. اما انجام فعالیت‌های گوناگون با انواع ارز دیجیتال دیگر چنین مشکلی ندارد. یعنی به ازای مبلغ بسیار اندکی از کارمزد، امکان تراکنش‌های مالی وجود دارد.

این روزها که اوضاع ارزهای دیجیتال مطلوب است و به عنوان پدیده‌ای نوظهور با کاربردهای فراوان از آنها یاد می‌شود، نیاز به شناخت و کسب آگاهی درباره‌شان بیش از هر زمانی است. بانک‌ها، موسسات مالی، دولت‌ها و سرمایه‌گذاران زودتر از باقی افراد، متوجه این ارزها شده‌اند. اینها علاوه بر اینکه به اهمیت و ظرفیت ارز دیجیتال پی برده‌اند، از حضور این بازیگر تازه‌وارد در بازار کمی احساس ترس و دل‌نگرانی هم پیدا کرده‌اند.

همان‌طور که گفته شد، تبادلات مالی و انجام تراکنش‌های مختلف با رمزارزهای دیجیتال بسیار کم‌هزینه‌تر از استفاده از روش‌های سنتی گذشته است. در نتیجه، بدیهی خواهد بود که موسسات مالی و بانک‌ها کمی احساس خطر کنند.

البته با وجود تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره جانشینی انواع ارز دیجیتال با ارزهای حقیقی مطرح می‌شود، همچنان، همه چیز درباره این ارزها در حد حدس و گمان است و حتی دولت‌ها، مهندسان، کارشناسان و افراد خبره در دنیای اقتصاد، تجارت و بازارهای مختلف از اطلاعات کافی در این زمینه برخوردار نیستند.

یکی از دلایل عمده‌ این موضوع، تخصصی بودن بیش از حد ساز و کار انواع ارز ها است. در واقع، دانش دولت‌ها، کارشناسان و… بسیار کمتر از آن است که بتوانند این پدیده تازه را به خوبی تحلیل کنند.

عده اندکی از افراد از پیدایش انواع ارز دیجیتال اطلاع دارند. این پدیده، در واقع به عنوان اختراعی در کنار یک اختراع دیگر، پا به دنیای ارزها گذاشت. بیت‌کوین، معروف ترین ارز دیجیتالی است که خالق آن، فردی ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو است.

هویت این فرد کاملا مشخص نیست و فرضیه‌هایی وجود دارد که شاید این فرد، نامی جعلی برای گروهی از افراد باشد که اقدام به تولید و طراحی نخستین ارز دیجیتال یعنی بیت‌کوین کرده‌اند که نخستین و مهم‌ترین پول دیجیتال است و از سایر انواع این ارز بیشتر در معرض قضاوت و تحلیل قرار می‌گیرد.

به عبارت دقیق‌تر، در دنیای دیجیتال به بیت‌کوین توجه زیادی می‌شود. این ارز، قیمت‌ ارزهای دیگر را تعیین می‌کند و روی مسیری که ارزهای دیگر دیجیتالی طی می‌کنند، اثرات فوق‌العاده‌ای دارد. قبل از اینکه ایده طراحی و تولید اسکناس‌های دیجیتالی به عرصه ظهور برسد، بیت‌کوین به عنوان ارزی به بازار عرضه شد که برای معامله و انجام تراکنش‌های مختلف با آن، هیچ واسطه‌ای میان دریافت‌کننده و گیرنده وجود نداشت.

در واقع، ارز دیجیتال بیت کوین در بستری کاملا غیرمتمرکز، امکان معامله میان دو فرد را بدون نیاز به بانک‌ها و موسسات فراهم می‌کند. در واقع، بیت کوین و شیوه جذاب تراکنش با آن، قبل از اینکه ایده پول دیجیتالی به منصه ظهور برسد، پا به دنیا گذاشت.

همان‌طور که عنوان شد، بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر به عنوان اختراعی جانبی در حین کار کردن روی پروژه پول دیجیتالی به وجود آمدند. این پروژه به دنبال تولید روشی بود که طی آن در بسترهای دیجیتالی، امکان تبادل و تراکنش مالی مقدور شود اما این سیستم، سیستمی متمرکز بود.

در‌حالی‌که بیت‌کوین و انواع ارز دیجیتال در بستری کاملا غیرمتمرکز قابل‌استفاده هستند و این دستاوردی تصادفی است که در طی کار کردن روی تولید پول دیجیتالی به دنیا معرفی شد.

از مزایای سیستم و شبکه غیرمتمرکز می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تمام تراکنش‌ها در بستر بلاک‌چین و شبکه‌ای که ارزهای دیجیتال در آن رد و بدل می‌شوند مانند یک دفتر کل حسابداری بسیار بزرگ است. در این دفتر کل بزرگ، تمام تراکنش‌هایی که از سوی کاربران صورت می‌گیرد، کاملا در شبکه ثبت می‌شود و همه از آن خبر دارند.

در این صورت، امکان ایجاد تغییر در اطلاعات ثبت‌شده در سیستم و دستکاری آنها وجود نخواهد داشت. هر تراکنش جدیدی که قرار است در سیستم به ثبت برسد باید مورد تایید تمام کاربرانی باشد که در شبکه بلاک چین و شبکه‌های مشابه آن با عنوان گره شناخته می‌شوند.

انواع ارزهای دیجیتال از طریق استخراج کردن از سوی کارشناسانی تولید می‌شوند که آنها را با روش‌هایی پیچیده و رایانه‌هایی مجهز، تولید یا به عبارت بهتر استخراج می‌کنند.

در مسیر استخراج ارز دیجیتال، چیزی به نام هَش وجود دارد. هَش، در واقع نوعی مکانیزم است که هر بلوک اطلاعاتی در شبکه بلاک چین را به بلوک قبلی خود مرتبط می‌کند.

استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتالی با تولید هر بلوک و اضافه کردن آن به بلاک‌چین، کار خود را پیش می‌برند. برای اینکه بتوان، ارزهای دیجیتال را استخراج کرد نیاز به رایانه‌های پیشرفته وجود دارد. ضمن اینکه این فرایند، برق بسیار زیادی هم مصرف می‌کند.

مصرف برق زیادی که در حین استخراج ارزهای دیجیتال به کار گرفته می‌شود، باعث شده تا دلمشغولی بزرگی برای ماینرها یا همان استخراج‌کنندگان پول دیجیتال به وجود آید. برخی از دولت‌ها هم معتقدند که این حجم از الکتریسیته برای هر کشوری، هزینه زیادی به همراه خواهد داشت.

ارزهای دیجیتال از تنوع زیادی برخوردار هستند. بیشتر آنها کارکرد و ویژگی‌های مشابهی دارند. معروف‌ترین آنها بیت کوین است. اما موارد و گزینه‌های مشهور دیگری هم در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که از آنها می‌توان به ریپل (Ripple)، اتریوم (Ethereum)، لایت کوین (Litecoin) و مونِرو (Monero) اشاره کرد.

این ارزهای دیجیتالی، مشهورتر از گزینه‌های دیگر بازار هستند و به نوعی رهبران بازار ارزهای دیجیتالی به شمار می‌روند. شاید برای‌تان این سوال به وجود آمده باشد که وضعیت ارز دیجیتال در ایران به چه ترتیب است؟

در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا، ارزهای دیجیتال مورد بررسی افراد خبره‌ای مانند مهندسان، سرمایه‌گذاران و از همه مهم‌تر دولت قرار گرفته‌اند. البته فعلا به شکل رسمی و قانونی، خبری درباره استفاده و کاربرد این ارزها مطرح نشده است.

اخباری درباره اینکه دولت، به زودی، ارز دیجیتال مخصوص به خود را راهی بازار می‌کند هم در میان اخبار منتشر شده بود اما اینکه چنین قضیه‌ای تا چه اندازه جدی باشد، چندان مشخص نیست. در هر حال، نخبگان و کارشناسان زیادی در ایران هم در حال بررسی ارزهای دیجیتال و کارکردهای آن هستند.

ارزهای دیجیتالی به شدت در حال گسترش هستند. حدود ۱۰ سال از ظهور آنها در دنیا می‌گذرد و در این مدت کوتاه به اندازه کافی جنجال و خبر آفریده‌اند. در سال ۲۰۱۸، ارزهای دیجیتالی، وضعیت چندان مطلوبی را پشت سر نگذاشتند و علیرغم پیش‌بینی‌ها، ارزش‌شان به اندازه‌ای تغییر نکرد که پیش‌بینی می‌شد.

اما در سال ۲۰۱۹، همه چیز با تغییرات مثبتی رو به رو شد. تغییراتی که تمام ذی‌نفعان در بازار ارزهای دیجیتال را به آینده درخشان آنها امیدوار کرده است. واقعیت این است که ساز و کار و بستری که ارزهای دیجیتال در آن فعالیت می‌کنند از ظرفیت بسیار زیادی برای رشد و فعالیت در صنایع و عرصه‌های مختلف برخوردار است. در نتیجه به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، بیشتر و بیشتر از رمزارزها خواهیم شنید.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.5 / 5. تعداد امتیاز: 68

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

آینده ارزهای دیجیتال

سلام.یه شرکت در زمینه ارز دیجیتال از من خواسته که کارت بانکی دراختیارشون بزارم تا مشتریاشون پول واریزکنند و اینها ارز دیجیتال خرید کنند و سود منو بهم بدن. بنظر شما امکان کلاهبرداری با استفاده از کارت بانکی من وجود داره؟ ممنون

باسلام دوست عزیز اگر کلاهبرداری انجام نشود باید آمادگی پاسخگویی به مراجع ذیصلاح در خصوص پولشویی را داشته باشید

سلام خسته نباشد ممنون میشم یه کیف پول خوب فارسی بهم معرفی کنید

سلام ثبت نام از طریق صدافیهای بیرون هم انجام میشود؟

باسلام دوست عزیز درگاههای غیرحضوری برخی از صرافی ها این امکان را برای شما فراهم آورده اند

کار کردن با کیف پول چگونه است ؟

باسلام دوست عزیز کیف پول ارز دیجیتال ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین چگونه انجام می شود؟

سلام من میخوام آموزش ببینم وثبت نام کنم باید چکاری انجام بدم

با سلام و احترام لطفاً طی ساعات اداری با بخش پشتیبانی آموزشگاه ۰۲۱۹۱۰۰۷۵۹۰ تماس بگیرید، تا مشاوران مربوطه شما را راهنمایی کنند.

سلام هر ماه من ی مقدار از پولم رو بجای پس انداز ارز میخرم برای آینده آیا معتبره؟و از اینکه با گوشی خریداری میشه مشکلی برای گوشی پیش بیاد همه چی از دست میره؟

باسلام دوست عزیز باید حتما بکاپ از دارایی دیجیتال خود داشته باشید تا امکان بازیابی آنرا داشته باشید

با سلام . طریقه گرفتن ارز دیجیتال چگونه هستش امنیت داره چند نمونه ارز دیجیتال معرفی کنید که کم ارزش و داری رشد باشند دید خودتون درباره گرفتن ارز دیجیتال و نگهداری ب صورت طولانی مدت چگونه هست باتشکر

باسلام دوست عزیز ترید ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟

سلام لطفا درباره ارز ATC یکم توضیح بدین آیا معتبره؟

باسلام دوست عزیز ATC Coin با نماد اختصاری ATCC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱٫۳۴ میلیون دلار، در رتبه ۹۸۷ بازار قرار داشته و سهم ۰٫۰۰۰۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . تعداد واحدهای در گردش ATC Coin 403.21 میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۴۱۰ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن ATC Coin معامله می‌شود، صرافی Trade Satoshi با سهم ۶۴٫۴۳% از حجم معاملات روزانه است.

سلام نحوه استفاده و سرمایه گذاری در این حوزه چگونه است

باسلام دوست عزیز رمز ارز چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟

باسلام من یه معامله دارم طرف میگه بیت کوین بهت میدم ایابه این کاراعتمادکنم فردامیتوانم به راحتی پولش کنم مشکلی برام پیش نمیادممنون

در کل بیت کوین رسمیت دارد ولی در ایران باید پرس و جو کنید که غیر قانونی نباشه

سلام میخواستم بدونم که میشه فقط خرید و فروش کرد و استخراج نکرد و اگه میشه، با گوشی هم میشود انجام داد

باسلام دوست عزیز بله. با گوشی هم می شود

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم از کجا بفهمیم دوتا آدرس بیتکویین مربوط به یک کیف پول هست

با سلام دوست عزیز وبسایت‌های بسیاری برای مشاهده بلاک‌چین وجود دارند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به blockchain.info و btc.com اشاره کرد. استفاده از این ابزارهای آنلاین بسیار آسان است و فقط کافیست یک آدرس و یا تراکنش را درون آن‌ها سرچ کرده و تمام جزییات مربوط به آن را مشاهده کنید. بعد از این‌کار می‌توانید آدرس‌ها و تراکنش‌های ثبت شده قبل و بعد از تراکنش مورد نظر خودتان را نیز ببینید و در واقع به تمام بلاک‌چین دسترسی خواهید داشت.

باسلام مطلب خوب ارائه شده ولی سوالی برای من مطرح هست و آن اینکه هزینه ای که استخراج کننده باید در مقابل استخراج ارز دیجیتالی بپردازد چیست و چگونه و بکجا و کی پرداخت می شود. درضمن چگونه می توان حساب ارز دیجیتالی بدست آورد؟باتشکر.

با سلام دوست عزیز برای اینکه بتوان، ارزهای دیجیتال را استخراج کرد نیاز به رایانه‌های پیشرفته وجود دارد. ضمن اینکه این فرایند، برق بسیار زیادی هم مصرف می‌کند. مصرف برق زیادی که در حین استخراج ارزهای دیجیتال به کار گرفته می‌شود، باعث شده تا دلمشغولی بزرگی برای ماینرها یا همان استخراج‌کنندگان پول دیجیتال به وجود آید. برخی از دولت‌ها هم معتقدند که این حجم از الکتریسیته برای هر کشوری، هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. معرفی بهترین ارزهای دیجیتال به تفکیک سهم بازار کیف پول ارز دیجیتال آموزش ترید در بایننس (Binance) ترید ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟

امممم یه سوال وقتی که با استخراج تولید میشن ، پس این حجمی که تو بازار وجود داره چی اینجوری که محدودیتی وجود نخواهد داست میشه توضیح بدید

با سلام دوست عزیز پاسخ کامل در مطلب داده شده است https://www.khanesarmaye.com/digital-cryptocurrency/

خیلی عالی و حرفهای بجا و منطقی

خیلی عالی مچکرم?

عالی بود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.ما اعتقاد داریم ثروت زمینه ساز رشد انسان در سایر ابعاد زندگیست و با آموزش روش های درست موفقیت مالی و سرمایه گذاری، نه تنها خودمان به ثروت دست خواهیم یافت بلکه وطنی ثروتمند خواهیم داشت.

تهران، پاسداران، بوستان دوم، گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲  ۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰  

لینک های آموزشی مهم

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

درحالی‌که شیوع کرونا و پیامدهای اقتصادی آن بر بازار ارزهای دیجیتال هم تاثیر گذاشته است، برخی تحلیلگران بر این باورند که سال ۲۰۲۰، سال بیت‌کوین است و احتمالا این ارز رمزنگاری‌شده محبوب، رکورد تاریخی خود را به‌ثبت خواهد رساند.

پس از آنکه در ماه گذشته میلادی، قیمت بیت‌کوین به کمتر از چهار هزار دلار کاهش یافت، طی دو هفته گذشته بار دیگر به محدوده هفت هزار دلار بازگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از فوربس، قیمت این ارز محبوب دیجیتال طی این مدت تحت تاثیر پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا با افت مواجه شد. با این حال بیت‌کوین اخیرا نوسانات خاصی را تجربه نکرده و تا حدودی به‌ثبات رسیده است.

در عین حال، هلوینگ (Halving) یا همان نصف شدن دستمزد استخراج بیت‌کوین به زودی (حدودا در ماه می) فرا می‌رسد و برخی از کارشناسان قیمت کنونی را قیمت کف بازار می‌دانند. با این حال برخی دیگر چندان در این زمینه مطمئن نیستند.آینده ارزهای دیجیتال

مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال، اخیرا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری بلومبرگ گفته است: بیت‌کوین در حال حاضر در مرکز توجه قرار دارد و از سال گذشته این ارز رمزنگاری‌شده به یک گزینه مهم سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

هفته گذشته نیز نووگراتز پیش‌بینی کرد که طی چند ماه آینده بیت‌کوین از هر بازار دیگری از جمله طلا، اوراق خزانه‌داری و دلار آمریکا عملکرد بهتری خواهد داشت.

برخی دیگر از کارشناسان هم در هفته‌های اخیر اظهارنظرهایی از این دست کرده و رشد ماه‌های آینده را مشابه فرآیند رشد در سال ۲۰۱۷ دانسته‌اند.

در سال ۲۰۱۷ و در کمتر از ۱۲ ماه قیمت بیت‌کوین از هزار دلار به به ۲۰ هزار دلار رسید.

قابل ذکر است که رشد قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ منجر به افزایش سرمایه‌گذاران این بازار شد.

اقدام فدرال‌رزرو و تزریق شش تریلیون دلار نقدینگی به بازار با هدف مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از ویروس اما مانع از رشد اخیر قیمت بیت‌کوین شد.

علی‌رغم خوش‌بینی‌های نووگراتز در مورد آینده بیت‌کوین و طلا، برخی دیگر به اندازه او خوش‌بین نیستند.

اخیرا آرتور هیز، مدیرعامل صرافی بیتمکس پیش‌بینی کرده است که بورس آمریکا سقوط دیگری را تجربه خواهد کرد و با توجه به همسو بودن این دو بازار، به‌تبع آن قیمت بیت‌کوین هم کاهش یافته و به کانال سه هزار دلار وارد می‌شود.

با این حال این پیش‌بینی او در کوتاه‌مدت است و به‌عقیده او در اواخر سال ۲۰۲۰ قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در طول تاریخ خواهد رسید.

علی‌رغم همبستگی بازار سهام آمریکا و بازار بیت‌کوین اما برخی تحلیلگران بر این باورند که این همبستگی در نهایت در نقطه‌ای معکوس می‌شود. برای مطالعه بیشتر در این زمینه و اتخاذ استراتژی‌های مناسب لینک زیر را مطالعه کنید.

با در نظر گرفتن دو عامل مهم، یعنی چشم‌انداز اقتصادی تحت تاثیر شیوع کرونا و فرآیند هلوینگ (حدودا در ۱۳ ماه می) بسیاری از تحلیلگران این حوزه نسبت به آینده بیت‌کوین بسیار خوش‌بین هستند.

در ماه آینده میلادی سومین هلوینگ بیت‌کوین رخ می‌دهد و پس از آن به‌ازای هر بلاکی که یک ماینر کشف می‌کند ۶٫۲۵ بیت‌کوین به‌دست خواهد آورد. تا پیش از هلوینگ سوم، این رقم ۱۲٫۵ بیت‌کوین است.

داده‌های تاریخی به ما نشان می‌دهد که هر بار هلوینگ رخ داده، قیمت بیت‌کوین افزایش یافته است.

از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیت‌کوین دو هلوینگ را تجربه کرده که یکی در سال ۲۰۱۲ و دیگری در سال ۲۰۱۶ رخ داد. نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین تا زمانی که ۲۱ میلیون بیت‌کوین توسط شبکه ایجاد شود، حدودا هر چهار سال یک‌بار ادامه خواهد داشت.

جدیدترین اتفاقات مربوط به بیت‌کوین را می‌توانید در سلسله اخبار بیت‌کوین تجارت‌نیوز ملاحظه کنید.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

باچقدرمیشه سرمایه‌گذاری کرد

بایملیونم میشه شروعکردتابعده چندماه که کارویادگرفتی مبلغوبیشترکنی البته باکمترازینم میشه فقط بایدازیه صرافیه داخلی تتر یا چندساتوشی بیتکوین بخریو شروع کنی امااگرمیخوای مراحلشوبدونی بایدخودت مطالعه کنی چون ازبازاربورس خودمونم پیچیده تره که تحریماباعثشه .
فقط ۳چیزمهموبیادبایدبسپریم اول صبوری دوم صبوری سوم دوموردقبلی

سلام

علیک السلام

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

بررسی عملکرد وزیر راه در طرح‌های یک سال اخیر این وزارتخانه نشان می‌دهد که نه‌تنها نتوانسته طرح‌های مسکن ملی و وام ودیعه مسکن را طبق انتظار اجرا کند بلکه حتی در لغو افزایش قیمت بلیت‌ها هم چندان موفق نبوده است.

در حالی که ۱۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده اما از مدت‌ها پیش در تمام محافل سیاسی و اقتصادی سرنوشت این انتخابات بر سر زبان‌ها بوده و بازارهای داخلی نیز همگی منتظر نتیجه آن هستند. حسین عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز از دلایل اهمیت انتخابات آمریکا برای اقتصاد

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

خاص‌ترین و شیک‌ترین دسته گل و باکس گل در ایران!

نسیم آنلاین: احتمالاً شما هم تاکنون نام ارزهای دیجیتال را شنیده‌اید و ممکن است بعد از آگاهی نسبت به مزایای سرمایه‌گذاری در این زمینه قصد داشته باشید تا وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید. ازاین‌رو در این مقاله سعی داریم بررسی کوتاهی روی انواع ارزهای دیجیتال آینده دار داشته باشیم. در نظر داشته باشید که ارزهای دیجیتال مختلفی در این لیست می‌توانند حضور داشته باشند و ما تنها به معرفی تعداد کوتاهی بسنده کردیم.

کدام ارز دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت انتخاب کنیم؟

افراد زیادی مایل هستند که مرجع مناسبی پیدا کنند تا ارز دیجیتال آینده داری را برای سرمایه‌گذاری به آن‌ها معرفی کند. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که هیچ راهنمای دقیقی برای انتخاب بهترین ارز آینده دار وجود ندارد اما با شناخت نقاط قوت و ضعف، آگاهی از حجم معاملات و پیشینه می‌توان در فرآیند خرید ارز دیجیتال، با ریسک کمتری سرمایه‌گذاری انجام داد.

1-   بیت کوین، از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلندمدتآینده ارزهای دیجیتال

کاملاً طبیعی است که بیت کوین به‌عنوان اولین ارز دیجیتال آینده دار در این مقاله حاضرشده باشد. مهم‌ترین و واضح‌ترین نکته‌ای که درباره ارز دیجیتال بیت کوین وجود دارد این است که سهم زیادی از بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر مربوط به این ارز است.

 با توجه به حجم معاملات بالا، شناخته‌تر شدن این ارز و همچنین تاریخچه آن، قطعاً می‌توان به‌عنوان انتخابی مناسب روی آن حساب باز کرد. اگر قصد دارید تحقیقات خود را درباره این ارز دیجیتال افزایش دهید و با روند قیمت و حجم معاملات آن آشنا شوید می‌توانید به صفحه آشنایی و خرید بیت کوین مراجعه کنید.

2-  ریپل، ارز دیجیتال آینده دار مناسب تراکنش در دستگاه‌های مالی دنیا

ریپل به‌عنوان یکی از قدرتمندترین شبکه‌های تبادل انواع تراکنش مالی شناخته می‌شود که برتری خاصی نسبت به بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال دارد. منظور از برتری ریپل این است که بسیاری از بانک‌ها و سیستم‌های مالی دنیا این شبکه و همچنین ارز دیجیتال آن (XRP) را انتخاب می‌کنند.

البته که تعداد دستگاه‌های مالی که قصد استفاده از این شبکه را دارد نیز در حال گسترش است و همین مورد می‌تواند ریپل را به‌عنوان انتخابی مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت و آینده دار تبدیل کند.

مهم‌ترین نقطه مثبت ریپل که باعث محبوبیت آن شده است، سرعت بی‌نظیر انجام تراکنش‌هاست که نسبت به ارزهای دیگر برتری بالایی دارد. همچنین امنیت این ارز به‌گونه‌ای است که بسیاری از نگرانی‌ها را در این میان از بین خواهد برد. ازاین‌رو می‌توان ریپل را ارزی مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت دانست. بااین‌حال بازهم نیاز به تحقیقات بیشتر و مقایسه این ارز با سایز ارزهاست. برای خرید این ارز دیجیتال می توانید به سامانه نوبیتکس مراجعه کنید.

3-  اتریوم، محبوب‌ترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین برای سرمایه‌گذاری

بعد از بیت کوین، محبوب‌ترین ارز دیجیتال ازنظر حجم معاملات و خریدوفروش، اتریوم است. با توجه به دوشاخه شدن ارز دیجیتال اتریوم و توافق توسعه‌دهندگان برای این تصمیم، می‌توان ساده‌تر شدن فرآیند استفاده از اتریوم را پیش‌بینی کرد و همین مورد باعث محبوب شدن ارز اتریوم خواهد شد.

 قطعاً بعد از اعمال تصمیمات جدید بر بستر ارز اتریوم شاهد تغییراتی در بازار این ارز خواهیم بود. در حال حاضر هم اتریوم به‌عنوان ارزشی محبوب میان کاربران شناخته می‌شود و با توجه به نمودار قیمتی این ارز می‌توان به‌خوبی متوجه این موضوع شد. برای آشنایی بیشتر و خرید این ارز دیجیتال می‌توانید به انواع صرافی‌های آنلاین نظیر نوبیتکس مراجعه کنید و این ارز را تهیه کنید.

4- ارز دیجیتال نئو، ارزی کدباز با آینده روشن

نئو به‌عنوان اولین ارز دیجیتال چینی به‌صورت کدباز ارائه عرضه‌شده است و سرعت بسیار بالایی در معاملات دارد. به‌صورت کلی نئو یک پلتفرم و شبکه گسترده است که واحد ارزی آن تنها جزئی از این شبکه محسوب می‌شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که این ارز را به‌عنوان انتخابی مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت تبدیل می‌کند این است که در حال حاضر نسخه سوم نئو تا سال میلادی آینده عرضه می‌شود. به همین دلیل به‌سادگی می‌توان متوجه شد که نئو می‌تواند ارزی مناسب برای سرمایه‌گذاری بلندمدت باشد.

5-  تزوس، پلتفرم خود اصلاحگر با سرعت فوق‌العاده توسعه و رشد

از مهم‌ترین دلایلی که باعث محبوبیت تزوس میان کاربران شده است می‌توان به قابلیت خود اصلاحگر بودن اشاره کرد. منظور از خود اصلاحگر بودن ارز دیجیتال تزوس این است که تمامی افراد سهام‌دار در این بلاک چین، باهدف ارتقا و ایجاد تغییرات مثبت می‌توانند نظرات خود را اعمال کنند. درنهایت با توجه به نتیجه رای شرکت‌کنندگان این بلاک چین، تغییرات احتمالی، اعمال می‌شود.

ویژگی‌های مثبت این ارز دیجیتال که آن را به انتخاب اول بسیاری از سرمایه‌گذاران تبدیل کرده ، سرعت‌بالا در توسعه، ثبات تیمی و همچنین قراردادهای هوشمند و بررسی رسمی است.

6-  ترون، ارز دیجیتالی که در زمانی کم، بسیار محبوب شد!

ترون به عنوان یک ارز دیجیتال بر بستر فناوری بلاک چین با بیشترین سرعت و کمترین هزینه نسبت به بیت کوین و اتریوم موفق شده تا اکنون در لیست محبوب ترین ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. نظرات متفاوتی درباره آینده ترون وجود دارد و آنچه به خوبی پیداست، استقبال مردم از این ارز دیجیتال است. واحد اختصاری ارز دیجیتال ترون  TRX است. جالب ترین نکته ای که درباره ی ترون وجود دارد تفاوت اساسی آن با ارزهای دیگر مانند بیت کوین و اتریوم است. این ارز دیجیتال مبتنی بر ماینینگ و الگوریتم اثبات سهام نیست بلکه از الگوریتم اثبات سهام نمایندگی شده استفاده می کند تا شانس تمامی افراد برای موفقیت در سرمایه گذاری یکسان شود.

رشد قیمت ترون از مواردی بود که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. در ابتدای زمان عرضه این ارز دیجیتال که سپتامبر 2017 بوده است، قیمت آن تنها 0.002 دلار بود اما در ژانویه 2018 این رقم به 0.30 دلار رسید. همین رشد بسیار خوب قیمت در چندین ماه، نظرات بسیاری به ترون جلب کرد.

7- چین لینک، ارز دیجیتال محبوب با رشد عالی قیمت!

چین لینک یکی از ارزهای دیجیتال است که رشد قیمت آن باعث شده تا توجه افراد زیادی به خود جلب کند. چین لینک به عنوان یک شبکه اوراکل غیر متمرکز معرفی شده است و تاکنون به پروژه هایی نظیر سینتتیکس (Synthetix) و آوی (Aave)، اوراکل ارائه کرده است. به صورت کلی با توجه به استقبال بسیاری از سرمایه گذاران از این ارز دیجیتال، شاهد محبوبیت بیشتر آن هستیم.

نوبیتکس، بهترین مرجع برای خرید انواع ارزهای آینده دار

درنهایت پیشنهاد می‌کنیم برای خریدوفروش مطمئن انواع ارز دیجیتال، بهترین و معتبرترین روش را انتخاب کنید. نوبیتکس یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین ایرانی است که با پشتیبانی 24 ساعته و کارمزد بسیار کم، اکنون به‌عنوان انتخاب بسیاری از سرمایه‌گذاران شناخته‌شده است. نوبیتکس امکان خرید و  فروش تتر، اتریوم، بیت کوین و سایر رمزارزها دیجیتالی را فراهم کرده است. برای شروع فعالیت همین الان به سایت نوبیتکس مراجعه کنید.

آینده ارزهای دیجیتال
آینده ارزهای دیجیتال
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *