اخبار کرونا ایران

اخبار کرونا ایران
اخبار کرونا ایران

همدان – «گلنار قیامتی» کمک بهیار بیمارستان فاطمیه همدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و عنوان دومین شهید مدافع سلامت استان همدان به نام این بانوی ایثار گر ثبت شد.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به محدودیت و ممنوعیت های جدید فعالیت اصناف از ۲۰ آبان گفت: ضمن ادامه تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴، واحدهای صنفی گروه شغلی ۲ مشمول محدودیت زمانی برای فعالیت می‌شوند.

پژوهشگران چینی یک سیستم هوش مصنوعی (AI) ساخته‌اند که به پزشکان کمک می‌کند در کمتر از سه ثانیه کووید-۱۹ را از آنفلوانزا و بیماری‌های تنفسی دیگر تشخیص دهند.

به گفته مدیرعامل شرکت چینی سینوفارم هیچ یک از ۵۶ هزار دریافت کننده واکسن بالقوه این شرکت که به خارج از کشور سفر کرده اند، به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه روز سه شنبه شورا به دلیل تشدید بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.
اخبار کرونا ایران

رفسنجان – نماینده مردم رفسنجان و انار با اشاره به کمبود تجهیزات بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) برای بیماران کرونایی گفت: مسئولان باید هرچه زودتر امکانات مورد نیاز این بیمارستان را تأمین کنند.

شیراز – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ نفر مبتلا به کرونا در استان فارس جان باختند و ۲۴۵ نفر نیز در «آی سی یو» هستند.

معاونت بهداشت ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، با تدوین یک بسته پیشنهادی، ۲۵راهکار کاربردی برای مقابله با ویروس کرونا به دستگاه های ذی ربط ارائه کرد.

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: قرارگاه عملیاتی، نظارتی و بازرسی ستاد مقابله با کرونا در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با همکاری فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل می‌شود.

کامیاران- فرماندار کامیاران گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، کسانی که در این شرایط اقدام به برگزاری مجالس عزا و عروسی کنند، با حکم قضایی بازداشت می‌شوند.

یزدـ مدیر روابط عمومی بیمارستان دولتی شهید رهنمون یزد از نیاز فوری این مرکز درمانی برای تامین اکسیژن و جرثقیل به منظور رفع نیاز بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان خبر داد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در صورتی که عدم رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل در زیرساختی منجر به خسارت شود برخورد قضایی لازم صورت می‌پذیرد.

شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۱۰ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

ایلام- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ثبت ۹ مورد فوتی ناشی از کرونا در ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تا امروز ۴۳۱ نفر است.

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور، از جان باختن ۴۵۹ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

قراردادن اطلاعات بیماران مبتلا به کرونا در اختیار پلتفرم های خدماتی مانند تاکسی های اینترنتی و فروش بلیط با انتقاداتی از جمله نقض حریم خصوصی و دسترسی به پرونده پزشکی افراد روبرو شده است.

تهران- استاندار تهران گفت: تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت فعلا در دستور کار نیست.

رفسنجان-رئیس بیمارستان علی بن ابیطالب رفسنجان با اشاره به ابتلای ۲۰۰ نفر از کارکنان این بیمارستان به کرونا گفت: اگر این موج همچنان ادامه پیدا کند ممکن است نتوانیم خدمات رسانی را ادامه دهیم.

مشهد ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مشارکت بسیج در حوزه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به صورت عملیاتی و خانه به خانه خبر داد.

رفسنجان – رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت از ۵ تا ۱۵ آبان همزمان با سراسر کشور در رفسنجان، گفت: در این مدت بیش از ۵ هزار نفر از این طرح بهره مند شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه همچنان در کنار کارکنان زحمتکش سازمان بهشت زهرا قرار دارد و برای هرگونه همکاری و همراهی در این شرایط سخت و بحرانی اعلام آمادگی می‌کند.

مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به رایزنی با مدیران و مسئولان تصمیم‌گیرنده اعلام کرد، در تلاش است تا ساعت فعالیت تئاتر در محدودیت‌های جدید لحاظ شده، از ساعت ۱۸ افزایش پیدا کند.

مرحله برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان یادواره شهید پورجعفری از روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه در تهران آغاز خواهد شد.

جو بایدن، ساعاتی پس از پیروزی احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از تشکیل یک ستاد مقابله با شیوع کرونا در این کشور خبر داد.

اراک- مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله از اعزام ۱۲۷ گروه جهادی همزمان با شیوع موج سوم کرونا در استان مرکزی خبر داد.

شیراز – مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از خرید تجهیزات حفاظتی و پیشگیری برای سه بیمارستان شیراز از طریق اهدای هزینه های مراسم ترحیم یکی از خیرین خبر داد.

شیراز – معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران فارس از فعالیت جهادی ۷۰۰ بانوی طلبه استان در ایام شیوع کرونا به‌منظور حفظ سلامت مردم خبر داد.

انبوه داده‌ها و اطلاعات مربوط به کرونا بیش از آنکه به مردم اطمینان علمی و روانی دهد، سرگشتگی و بی‌عملی به بار می‌آورد و اطلاعات از یک جایی به بعد وقتی زیاد شود ضد خودش می‌شود.

تبریز- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی گفت: یک دهم جان باختگان کرونا در کشور از آذربایجان شرقی است.

اصلاندوز – فرماندار اصلاندوز گفت: تمام کارکنان ادارات و سازمان ها ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بوده و ارائه خدمات به مراجعینی که پروتکل های بهداشتی را نقض کنند ممنوع است.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 9 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 11 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2 هزار و 754 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 604 هزار و 952 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 365 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 34 هزار و 478 نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون 477 هزار و 3 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری  5128 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون 4 میلیون و 892 هزار و 704 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.اخبار کرونا ایران

لاری تأکید کرد: تاکنون هیچ تحقیقی در جهان مدعی دستیابی بشر به درمان قطعی کووید19 نیست بنابراین توصیه و تأکید ما بر لزوم عمل به نکات بهداشتی است؛ در ماه ربیع الاول به سر می‌‌بریم و یکی از نگرانی‌‌های ما در این ایام، برگزاری جشن‌‌های عروسی است؛ مطمئناً هیچ‌‌یک از زوج‌‌های جوان کشورمان دوست ندارند که شروع زندگی مشترک‌‌شان با بیماری دوستان، اقوام وخانواده‌‌شان توام شود بنابراین با توجه به خطر بسیار جدی تجمعات در انتشار کووید19 از تمام زوج‌‌های سرزمین‌‌مان می‌‌خواهیم از برگزاری مراسم عروسی در دوران همه‌‌گیری بیماری جدداً خودداری کنند.

انتهای پیام/

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:  از دیروز تا امروز 15 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 8 هزار و 772 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 789 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 654 هزار و 936 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 406 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 36 هزار و 985 نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون 505 هزار و 287 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته لاری  5472 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون پنج میلیون و 110 هزار و 752 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.اخبار کرونا ایران

آخرین آمار جهانی کرونا/ رکورد جدید آمریکا با ابتلای بیش از 108000 نفر+جدول

لاری گفت: با توجه به این‌که یکی از راه‌های گسترش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ازدحام افراد در مکان‌های سرپوشیده  است، رعایت توصیه‌های بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس بسیار مهم است بنابراین درخواست ما از هموطنان عزیز کشورمان این است که تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند، از سوار شدن به اتوبوس‌ها یا واگن‌های مترو با جمعیت زیاد و با سیستم تهویه نامناسب خودداری کنند. در صورت استفاده از مترو یا اتوبوس حتماً از ماسک استفاده و نسبت به رعایت اصول فاصله گذاری اقدام کنند.

لاری افزود: مردم از صحبت کردن در طول مسیر پرهیز کنند، هزینه  سفر را به‌صورت غیر نقدی پرداخت کنند، تا حد امکان سعی کنند که دستگیره، صندلی و سایر بخش‌های مترو یا اتوبوس لمس نشود و از هرگونه تماس دست با صورت، دهان، بینی و چشم در طول مسیر خودداری و پس از استفاده از مترو یا اتوبوس دست‌های خود را به خوبی ضد عفونی کنند.

انتهای پیام/

منبع تصویر، Reuters

پرستاران، پزشکان و دیگر کارکنان درمانی در ایران می‌گویند همه‌گیری کرونا و مشکلاتی چون عدم پرداخت دستمزد آنها را فرسوده کرده

آمار مجموع درگذشتگان در تابستان ۱۳۹۹ در ایران حاکی از ثبت بیش از ۴۰ هزار مرگ اضافی در سه ماهه تابستان است.

به این ترتیب مجموع قربانیان کووید-۱۹ در ایران از آغاز شیوع تا پایان شهریور ماه می‌تواند به ۶۵ هزار نفر برسد، که ۲/۷ برابر آمار رسمی تا پایان تابستان است.

تنها در استان تهران نزدیک به ۱۴ هزار مرگ اضافی ثبت شده است. استان‌های اردبیل، خوزستان، همدان و کردستان هم به نسبت جمعیتشان بیشترین تعداد مرگ‌ومیر را داشته‌اند.اخبار کرونا ایران

پیش از این گزارش‌های قبلی سازمان ثبت احوال و همچنین اطلاعات بیماران و درگذشتگان کرونا که به بی‌بی‌سی فارسی درز کرده بود، نشان می‌داد که آمار واقعی درگذشتگان کرونا نزدیک به سه برابر آمار رسمی است.

ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت ایران نیز چندی پیش اذعان کرد که آمار واقعی بیش از دو برابر آمار رسمی است.

سازمان ثبت احوال در ایران گزارشی از کل مرگ‌های ثبت‌شده در تابستان، به تفکیک جنس و استان، منتشر کرده است.

مقایسه این گزارش با آمار سال‌های گذشته نشان می‌دهد که مجموع مرگ‌های ثبت‌شده در سه ماهه تابستان نسبت به دوره مشابه در سال‌های گذشته ۴۰ هزار مورد بیشتر بوده است.

برآورد مرگ‌ومیر اضافی، که بر مبنای اختلاف با نرخ معمول و مورد انتظار مرگ‌ومیر در شرایط غیربحرانی در یک جمعیت به خصوص تعریف می‌شود، برای تعدیل کم‌شماری درگذشتگان در شرایط بحرانی، نظیر بروز بیماری واگیر، قحطی یا امثال آن استفاده می‌شود.

گزارش سازمان ثبت احوال از مجموع درگذشتگان در تابستان ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که مجموع قربانیان کرونا در این سه ماه می‌تواند تا بیش از ۴۰ هزار نفر باشد.

این در حالی است که وزارت بهداشت ایران در آمار رسمی خود تنها ۱۵ هزار و ۳۳ مورد مرگ در اثر به کووید-۱۹ را در تابستان اخیر اعلام کرده است.

در عین حال اطلاعات بیماران و درگذشتگان کرونا که به بی‌بی‌سی فارسی رسیده بود نشان می‌داد که تعداد واقعی درگذشتگان تنها در تیر ماه بیش از ۱۰ هزار نفر بود.

مقایسه این آمار واقعی با گزارش اخیر سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد که در مرداد ماه و شهریور ماه شمار درگذشتگان روندی افزایشی داشته است.

این در حالی است که آمار رسمی وزارت بهداشت از درگذشتگان روزانه تا نیمه شهریور ماه روندی کاهشی داشت و تا پایان شهریور هم به اوج آن در تیر ماه نرسید.

منبع تصویر، Borna

در مجموعه ۵ مرداد مراسمی برگزار شده که برخی حاضران ماسک ندارند و فاصله‌گذاری را رعایت نکرده‌اند

دولت ایران در ماه‌های مرداد و شهریور با وجود هشدارهای قبلی حاضر به لغو مناسک مذهبی نشد و مراسم عزاداری شیعیان در محرم با وجود شیوع کرونا در سراسر ایران برگزار شد.

تصاویر منتشرشده از عزاداری‌های محرم همزمان با کرونا نشان می‌داد که در بسیاری از موارد حاضران ماسک نداشتند و فاصله‌گذاری را رعایت نمی‌کردند.

برگزاری کنکور و مسافرت‌های تابستانی از دیگر عواملی است که می‌تواند مرگ‌ومیر بیشتر در مرداد و شهریور، نسبت به تیر ماه را توضیح دهد.

از نکات جالبی که می‌توان از گزارش سازمان ثبت احوال استنباط کرد این است که استان گیلان به نسبت جمعیتش یکی از پایین‌ترین آمار قربانیان کرونا را در تابستان داشته است.

این در حالی است که گیلان در کنار قم از استان‌هایی بود که بیشترین ضربه انسانی را از شیوع کووید-۱۹ خوردند.

© 2020 بی بی سی. بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست. سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

خبرها را در تلگرام تابناک دنبال کنید:

بیمه چگونه آزمایش کرونا را پوشش می دهد؟ (کلیک کنید)

صحنه گل های 3 بازی دیشب لیگ برتر فوتبال (کلیک کنید)

تغییر مسیر به صفحه: 

کروناویروس

اخبار کرونا ایران

کووید 19

هر روز می توانید آمار رسمی و مورد تأیید وزارت بهداشت کشورمان را درباره شمار مبتلایان و جان باختگان ویروس کرونا (بیماری کویید19) اینجا مشاهده کرده و اخبار مرتبط به آن را در ادامه مطالعه کنید.

 

 

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ هفدهم آبان ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه هفدهم آبان ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۹ هزار و ۴۵۰ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۷۳ هزار و ۲۵۰ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۵۱۵ هزار و ۱۵۳ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۴۲۳ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۳۷ هزار و ۸۳۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، سه هزار و ۷۰ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌آیند.اخبار کرونا ایران

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: پنج هزار و ۵۰۶ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: هم اکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را تا تاریخ پانزدهم آبان ماه ۹۹ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنجشنبه پانزدهم آبان ماه- اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور هشت هزار و ۷۷۲ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۶۵۴ هزار و ۹۳۶ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۵۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۴۰۶ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۳۶ هزار و ۹۸۵ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

لاری تصریح کرد: از شمار مبتلایان شناسایی شده، دو هزار و ۷۸۹ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌آیند.اخبار کرونا ایران

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: پنج هزار و ۴۷۲ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: هم اکنون استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون پنج میلیون و ۱۱۰ هزار و ۷۵۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

شفقنا- سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کروناویروس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۷ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۸۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۹۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۳ هزار و ۷۱۴ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون ۴۶۷ هزار و ۹۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.اخبار کرونا ایران

وی ادامه داد: ۵۰۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون چهار میلیون و ۸۲۱ هزار و ۶۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره استانهای در شرایط قرمز گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی ادامه داد: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

استان‌هامشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه طی حکمی سخنگو و رییس کمیته درمان، پیشگیری و قرنطینه…

استان‌هاجیرفت – ایرنا – فرماندار و رییس شورای تامین جیرفت از برخورد قاطع و قانونی با برگزارکنندگان…

استان‌هابیرجند – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از ادامه روند افزایشی بستری بیماران تنفسی و…

استان‌هاآبادان – ایرنا – رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان…

دانشگاه و آموزشتهران – ایرنا – معاونت بهداشت ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با…
اخبار کرونا ایران

استان‌هابوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شمار بیماران کرونایی بستری شده این استان در…

دانشگاه و آموزشتهران- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، راه اندازی مرکز خدمات طب سنتی ایران ویژه…

دانشگاه و آموزشتهران- ایرنا- وزیر آموزش‌وپرورش گفت: این وزارتخانه آمادگی دارد با استفاده از شبکه بزرگ معلمان،…

استان‌هااستانها- ایرنا- شیوع و روند افزایشی بیماران کرونایی این روزها به دغدغه مردم و مسوولان تبدیل…

جامعهتهران- ایرنا- سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۵۹ بیمار دیگر از مبتلایان…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اخبار کرونا ایران
اخبار کرونا ایران
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *