ارز دیجیتال q چیست

ارز دیجیتال q چیست
ارز دیجیتال q چیست

کوین سرا – در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار بیت کوین و ارزهای رمزپایه مطلع می شوید.

بازار فارکس؛ تفاوت ها و شباهت های فارکس با بازار ارز رمزنگاری

چگونه می توان از طریق استخراج ابری کسب سود کرد؟


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

موج الیوت چیست؟ آیا استفاده از آن در معاملات کارایی دارد؟
ارز دیجیتال q چیست

در این مطلب قصد داریم تا شبکه پرداختQ یا ( Initiative Q )،سازندگان و اهداف آن را بررسی کنیم و از همه مهمتر ببینیم که آیا یک شبکه هرمی کلاهبرداری است یا فناوری جدید.

تقریبا به تازگی اخباری پیرامون پروژه  Initiative Q در رسانه های اجتماعی ایرانی منتشر شده. سار ویلف(یکی از سازندگان پروژه) می گوید که این “شبکه پرداخت آینده” خواهد بود. ازافراد زیادی دعوت شده تا به این شبکه پرداخت بپیوندند، چون هدف آن ایجاد یک ارز دیجیتال جدید است. این پروژه در سال 2018 راه اندازی شده و از آن زمان تنها اعلام می کند که به زودی شبکه خود را عملیاتی می کند.

بسیاری از افراد با هیجان خواسته اند تا به Q دعوت شوند. اما برخی معتقدند که این فقط یک طرح هرمی با ایجاد وَهم سریع ثروتمند شدن و بدون ماهیت است.

این طرح سعی کرده با این شعار که “هر چه زودتر به این شبکه بپیوندید، شانس شما برای به دست آوردن ارز رایگان بیشتر است”، افراد زیادی را به سمت خود جلب کند. اگر چه تا حدودی موفق شده، اما با انتقاداتی نیز مواجه شده. به ویژه اینکه پروژه Q شبیه یک طرح هرمی پیچیده است، زیرا موفقیت آن به تعداد افراد ثبت نام کننده بستگی دارد.

در حال حاضر Initiative Q تنها یک ایده است و ارز آن هیچ رسمیتی ندارد. کسانی که در این پروژه ثبت نام کرده اند تنها روی تبدیل شدن این ارز به یک ارز واقعی و با ارزش(طبق وعده ها) حساب کرده اند.

از دیگر مواردی که این طرح دارد سوء استفاده از نام پی پال است، در حالی که هیچ ارتباطی با این شبکه پرداخت ندارد.

 Initiative Q یک ارز رمزنگاری نیست، بلکه یک پروژه اختصاص یافته برای ایجاد یک شبکه جهانی پرداخت با ارز مخصوص به خود، بدون واسطه یا بانک و کارمزدهای بسیار پایین است. 

با این حال، Initiative Q فعلا مبتنی بر بلاک چین نیست، اما براساس “فناوری های جدید پرداخت” است. برخلاف معروف ترین ارزهای رمزپایه، این شبکه یک سیستم پولی متمرکز با ویژگی برگشت پذیری پرداخت خواهد بود.

این پروژه تلاشی برای ایجاد یک سیستم پرداخت جدید با این شعار بوده است : “چیزی برای از دست دادن وجود ندارد، اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت پیشرو در جهان تبدیل شود، ارزهای کیو شما ارزش بسیاری خواهند داشت.”

این شعار به سرعت در شبکه های اجتماعی گسترش یافت. در حال حاضر، افراد زیادی بدون تحقیق و تحت تاثیر همین شعارها، به این پروژه ملحق شده اند.

این باعث شد تا فوربس و گوگل مقالاتی را درباره این پروژه منتشر کنند. هدف این است که افراد زیادی به این شبکه بپیوندند، چون سازندگان این ارز (معروف به Q) معتقدند روزی Q ارزش پولی خواهد داشت.

کاربران در هنگام ورود به صفحه اصلی Initiative Q این پیامد خوشامدگویی را مشاهده می کنند:

Q شبکه پرداخت آینده است، برای جذب میلیون ها نفر، ما ارز آینده خود را رایگان ارائه می دهیم.

سار ویلف، بنیانگذار این پروژه، یک کارآفرین و بازیکن نیمه حرفه ای پوکر است. لارنس اچ وایت نیز از پروژه Q پشتیبانی می کند. وی یک اقتصاددان مشهور در دانشگاه است که سال هاست از نظریه بانکداری آزاد حمایت می کند.

با این حال، برخی ملاحظات را باید در نظر گرفت:

اول، این واقعیت که سار ویلف یک کارآفرین سریالی است؛ اگرچه این یک نکته منفی نیست، انتظارات کاملا مشخصی درباره سرنوشت پروژه Initiative Q ایجاد می کند.

وقتی که پروژه ای موفقیت آمیز است، می توان آن را به مزایده گذاشت و به بالاترین پیشنهاد دهنده (یکی از شرکت های بزرگ فناوری) فروخت. مانند آنچه ویلف در گذشته انجام داده است.

دوم، حضور اقتصاددانی مانند وایت، به جای اطمینان بخشی، برخی نگرانی ها را بوجود می آورد. این اقتصاددان سال هاست که از ضرورت حذف پول های ملی و بانک های مرکزی حمایت می کند. وی به طور جدی به دنبال جایگزینی برای سیستم مالی کنونی است که مبتنی بر عرضه پولی خصوصی بوده و توسط بانکهای مستقل شخصی اداره می شود .

بنابراین، بسیاری از افراد مشارکت وی در این پروژه را عجیب می دانند و آن را تلاشی برای سوار شدن بر موجی (دقیق تر ایجاد جنجال) تلقی می کنند که توسط دنیای ارز رمزنگاری ایجاد شده است. زیرا بیت کوین توسط هیچ دولت یا قدرتی کنترل و اداره نمی شود که این با اعتقاد وایت منافات دارد.

در همین رابطه، وایت در مصاحبه اخیر خود گفت که وی از همان مراحل اولیه، بیت کوین را به عنوان یک پدیده مورد مطالعه قرار داده است، اما از این که در آن زمان روی آن به اندازه کافی سرمایه گذاری نکرده، ابراز تاسف کرد.

ویلف در مصاحبه ای اظهار داشت که بیش از 20 سال است که آرزوی ایجاد یک ارز دیجیتال را دارد. این کارآفرین با سیستم های پرداخت بیگانه نیست. او از دانشگاه انصراف داد تا به عنوان توسعه دهنده و برنامه نویس کار کند و اولین استارتاپ پرداخت خود را در سال 1997 راه اندازی کرد. وی بعدا شرکت پرداخت  Fraud Sciences را تاسیس کرد که در سال 2008 توسط پی پال خریداری شد.

ویلف با راه اندازی Initiative Q  قصد دارد از پیشرفت های فناوری چند دهه گذشته در عرصه پرداخت استفاده کند تا یک شبکه پرداخت با هزینه های پایین بهره برداری ایجاد کند. وب سایت این پروژه اعلام کرد که فناوری چنین سیستمی از سال ها قبل وجود داشته اما استفاده نشده است، چون هیچ خریداری نمی خواهد به یک شبکه پرداخت جدید بدون فروشنده بپیوندد و برعکس.

این ارز را با بیت کوین و ارزهای رمزنگاری مقایسه کرده اند. ارزهای دیجیتال از روش های رمزگذاری برای محافظت از تراکنش ها استفاده می کنند. بر خلاف بیت کوین، ارز Q عرضه ثابتی نخواهد داشت و از نظارت دولت ها جلوگیری نخواهد کرد. 

عرضه  ارز Q دو تریلیون خواهد بود که 80 درصد آن به افراد ثبت نام شده از طریق دعوت، 10 درصد به شرکت پرداخت Q و 10 درصد به ذخایر پولی ارز Q اختصاص دارد. پس از توزیع دور اول، Q های بیشتری عرضه خواهد شد.

ویلف در سال 2018 گفت:

ما انتظار داریم که در عرض یک سال بتوانیم این سیستم پرداخت را در چندین منطقه جغرافیایی راه اندازی کنیم.

طبق گفته ویلف، Initiative Q در آرژانتین، برزیل، بریتانیا، اسپانیا، هند، آلمان، کانادا و ایالات متحده آمریکا کاربران زیادی داشته است. وی معتقد است که طی یک دهه آینده، این سیستم پرداخت به شبکه پیشرو جهانی تبدیل می شود.

اما این تنها در صورت فعال شدن شبکه اتفاق خواهد افتاد. Initiative Q با ارائه دسترسی “ارز رایگان ” افراد را تشویق(و شاید فریب) به ثبت نام سریع می کند. هر چه افراد سریع تر به این شبکه ملحق شوند، پاداش آنها بیشتر خواهد شد و در نتیجه Q های بیشتری دریافت خواهند کرد. البته این رویه،همانطور که گفته شد، سوء ظن های زیادی را بوجود آورده است.

بیت کوین یک ارز رمزنگاری است و هیچ بانک مرکزی آن را ردیابی نمی کند. این ارز سریع و قابل اعتماد بوده که یک بلاک چین اصولی دارد. اما ارز Q رمزپایه نیست. ارزهای رمزنگاری به خاطر نیاز قدرت محاسباتی خیلی زیاد و مصرف بالای انرژی مورد انتقاد قرار گرفته اند. در مقابل، ارزهای Q از طریق ثبت نام و ارجاع توزیع می شوند.

 قیمت ارزهای رمزنگاری بی ثبات است و تحت نظارت و یا اختیار قدرت یا دولتی نیست. از طرفی،  Initiative Q در نظر دارد سیستمی در حیطه نظارت ها و شکلی پایدار از پول با هدف دستیابی به 1Q= 1$ ایجاد کند.

صنعت بازاریابی علاقه زیادی به کشف این موضوع دارد که چگونه یک پروژه تقریبا ناشناخته توانسته چنین هیاهوی گسترده ای را  ایجاد کند.

در حال حاضر، I.Q فقط از طریق دعوت نامه کار می کند و ارزهای Q فقط با دریافت پیوند از یک کاربر که قبلا ثبت نام کرده، قابل رزرو هستند. این پروژه اعلام می کند:

هر چه کاربران بیشتری ثبت نام کنند، ارزهای کمتری را می توان رزرو کرد. بنابراین، تصور کنید که یک موقعیت بی نظیر وجود دارد و فقط کسانی از آن سود می برند که به موقع ثبت نام کرده باشند. برای ثبت نام و رزرو این ارز جدید فقط به نام، نام خانوادگی و یک ایمیل نیاز است.

پس از ثبت نام، اگر کاربر لینک دعوت را برای 5 دوست دیگر بفرستد، می تواند ارزهای بیشتری رزرو کند. اما اگر این سیستم جدید نه ارز رمزپایه است و نه مبتنی بر بلاک چین، چرا باید در مورد آن بحث کنیم؟

جواب ساده است:  Initiative Q تقریبا همان هدف بیشتر ارزهای رمزنگاری را دنبال می کند، زیرا می خواهد نظر کاربران علاقه مند به دنیای ارز رمزنگاری را به خود جلب کند. بعلاوه، رمزپایه نبودن Initiative Q آن را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل می کند و برای کسانی که تازه وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده اند جذابیت بیشتری دارد.ارز دیجیتال q چیست

این پروژه در حال تبلیغ و ایجاد هیاهو در بین تازه واردان و سرمایه گذارانی است که اخیرا به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه مند شده اند و از اوج این بازار در اوایل سال 2018  سود کسب نکرده اند. این نیز خود یکی دیگر از سوء ظن ها به این پروژه است.

در حال حاضر، Initiative Q درخواست پول نمی کند، بلکه فقط به یک آدرس ایمیل و نام نیاز است. به این ترتیب می توانید ارزهای Q را رزرو کنید. البته به خاطر داشته باشید که این وب سایت درباره رزرو ارز صحبت می کند نه خرید آن. 

اما باید توجه داشت که با رزرو ساده، این حق برای سازندگان وجود دارد تا بعدا برای آزاد کردن ارزهای Q از کاربران ارز فیات درخواست کنند.

به نظر می رسد که Initiative Q برنامه موبایل خود را در App Store منتشر کرده است. البته  این برنامه فقط در دسترس کاربرانی  قرار دارد که گوشی آیفون دارند. آنها می توانند با نصب برنامه برای خود Q رزرو کنند و همچنین لینک دعوت برای دوستان خود بفرستند تا به این پروژه ملحق شوند.

تیم توسعه این ارز افراد را با وعده توزیع رایگان Q، تشویق به ثبت نام، نصب برنامه و اشتراک گذاری لینک دعوت از طریق این برنامه می کند. آنها اعلام کردند که این سیستم پرداخت پس از رسیدن تعداد کاربران به سطح مورد نظر راه اندازی می شود و بعد از آن برنامه موبایل با قابلیت پرداخت کاملا به روز رسانی خواهد شد.

 دیوید جرارد (روزنامه نگاری ارز رمزپایه و بلاک چین در بریتانیا) یک پست انتقادی درباره پروژه  Initiative Q منتشر کرده است. با خواندن این پست می فهمیم که پروژه  Initiative Q یک سری تغییرات اساسی نسبت به طرح آغازین خود داشته است که کاربران ثبت نام شده توانسته اند لینک دعوت را به اعضای شبکه خود بفرستند تا آنها از این طریق به این پروژه ملحق شوند. 

پس از این که OMR بوسیله ایمیل با Initiative Q تماس برقرار کرد، سخنگوی این پروژه گفت که آنها طبق بازخوردی که دریافت کرده بودند، این تغییر را اعمال کرده اند. 

از طرفی برخی منتقدین می گویند که این پروژه یک طرح هرمی پیچیده است، زیرا موفقیت آن عمدتا به تعداد افراد ثبت نام کننده بستگی دارد. 

در نسخه جدید آمده:

Initiative Q طرحی از طرف افراد سابق پی پال برای ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارت های اعتباری طراحی شده در دهه 1950 است. این سیستم از ارز اختصاصی خود به نام Q استفاده می کند و این ارزها به افرادی که اکنون ثبت نام کنند به صورت رایگان داده خواهند شد . چیزی برای از دست دادن وجود ندارد، اما اگر این پروژه به یک روش پرداخت پیشرو در جهان تبدیل شود، ارزش Q های شما خیلی بیشتر خواهد شد. اگر هفت سال پیش نتوانسته اید بیت کوین دریافت کنید، حالا می توانید از فرصت استفاده کنید و Q بدست بیاورید.

آیا واقعا می تواند به همین سادگی باشد؟آیا این رشد باورنکردنی Q را می توان به یک ویرایش متن ساده نسبت داد؟ متن اولیه نقطه تماس بسیاری از افراد بوده است. آنچه فراتر از حدس و گمان می رود، همبستگی زمانی بین ویرایش متن و رشد چشمگیر پروژه است. در ادامه به تجزیه و تحلیل این متن می پردازیم.

پروژه Initiative Q از اعتماد دو گروه  بهره می برد. اول، توصیه یکی از دوستان یا آشنایان در شبکه کاربر است. دوم، با ذکر نام پی پال اعتماد به این پروژه بیشتر می شود، چون افرادی خبره این سیستم پرداخت دیجیتال را هدایت می کنند. این یکی از پر رونق ترین و فعال ترین سیستم های پرداخت بوده و از اعتماد گسترده مشتریان برخوردار است.

تا به امروز ،مغزهای متفکر در سیستم پرداخت پی پال شخصیت های فوق العاده تاثیر گذاری در عرصه فناوری ایالات متحده آمریکا بوده اند. شش نفر از آنها (از جمله ایلان ماسک، پیتر تیل و رِید هافمن) میلیاردر هستند.

Initiative Q از اعتبار نام پی پال سوء استفاده می کند، در حالی که سار ویلف (بنیانگذار پروژه) از موسسان پی پال نبوده است. ویلف تنها شرکت Fraud Sciences را تاسیس کرد که در سال 2008 توسط پی پال خریداری شد. در واقع ویلف هیچ ارتباطی به پی پال ندارد و به نظر می رسد این یک سوء استفاده از نام پی پال است.

برعکس نسخه قبلی، متن دعوت جدید “ترس از دست دادن یا فومو” را در بین کاربران ایجاد می کند (هر چه افراد بیشتری وارد شوند، مقدار Q ها کمتر می شود. بهتر است که زودتر به پروژه ملحق شوید). ثبت نام رایگان بوده و فقط به نام و ایمیل نیاز دارد. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد، در صورت موفقیت جهانی این سیستم پرداخت، ارزش ارزهای Q بیشتر خواهد شد.

وقتی لینک دعوت متوقف شود، دیگر نمی توان به این پروژه پیوست. در ابتدا این عبارت ( مقدار پاداش حدود 1300 دلار خواهد بود) در متن اولیه موجود بود. فلیکس بیل هارز این پروژه را “ریسک معکوس” نامید و گفت که شرکت نکردن در آن ترس از دست دادن موقعیت را تحریک می کند و می خواهد فقط سریع ثبت نام کنید.

برای پیروزی طمع بر عقل، در آخرین بخش به بیت کوین اشاره می کند: ” اگر هفت سال پیش موقعیت دریافت بیت کوین را از دست داده اید، اکنون می توانید از فرصت بوجود آمده استفاده کنید.”  Initiative Q به این ترتیب توانسته کاربران زیادی را متقاعد به ثبت نام کند. به لطف اوج های باور نکردنی بازار ارزهای رمزنگاری در سال های گذشته، این پروژه خود را فراگیر کرد و در نتیجه توانسته افراد زیادی را تحریک به ثبت نام کند.

حتی قبل از این که  Initiative Q متن را اصلاح کند، ثبت نام رایگان بود. فقط به نام و ایمیل کاربر نیاز بود که این یک نکته منفی برای این پروژه تلقی می شود. علاوه بر این، آنها در متن قبلی در مورد ” ارز آینده” صحبت کرده اند، در حالی که متن جدید به “Q های رایگان” اشاره می کند. از منظر بازاریابی، این تغییرات ممکن است باعث فراگیر تر شدن این پروژه شده باشند.

در واقع دیگر به این نکته اشاره نمی شود که احتمالا با یک امید واهی، شاید در آینده این ارز ارزش پیدا کند.

بنیانگذاران پروژه با استفاده از این کمپین و بیان متفاوت در متن توانسته اند به اندازه کافی فشار (یا اصطلاح مثبت تر تشویق) بر کاربران قبلا ثبت نام شده و ثبت نام کنندگان جدید  وارد کنند. به کاربران جدید توصیه می شود تا در مدت 96 ساعت پنج کاربر جدید را دعوت کنند تا Q های بیشتری بدست آورند. 

زمانی که همه دعوت شدگان به این پروژه ملحق شوند، می توانید 10 نفر دیگر را دعوت کنید، بنابراین Q های شما بیشتر خواهد شد. اگر کاربرانی که توسط عضوی دیگر دعوت شده اند، کاربران دیگر را دعوت کنند، کاربر اصلی Q های بیشتری دریافت خواهد کرد(دقیقا مانند طرح های هرمی). فلیکس بیلهارز ، متخصص رسانه های اجتماعی ، این کار را تا انتها انجام داد و دریافت که حد مجاز 40 دعوت است.

به گفته بیلهارز ، ظاهرا Q های اضافی فقط برای کاربران و از طریق دعوت درجه 3 قابل دستیابی است. در قسمت سوالات متداول Initiative Q  آمده که کاربران آینده می توانند با انجام کارهای اضافی مانند بارگیری برنامه یا خرید با Q ، ارزهای اضافی دریافت کنند. در حال حاضر، این پروژه در حد ایده است و واقعیت ندارد.

حتی اگر این پروژه یک طرح کاملا کلاهبرداری نباشد، سابقه بدی از خود به جای خواهد گذاشت و ذاتا با خطرات زیادی همراه خواهد بود.

دیوید زی موریس در مقاله ای به نام “Initiative Q Is All the Bad Parts of Crypto and None of the Good Ones”(Q دارای تمام معایب رمزنگاری و بدون ویژگی خوب)، به توضیح این پروژه پرداخته است. وی در این مقاله به رویکرد بازاریابی “تهاجمی” پروژه  اعتراض دارد و با توجه به تکنیک های کاهش کلاهبرداری که قبلا در سیستم های پرداخت نظیر Apple Pay، Google Pay و سیستم های کارت هوشمند پیاده سازی شده، این سوال را مطرح می کند که آیا پروژه Q واقعا طرح جدیدی دارد.

احتمال دارد که سازندگان این پروژه در سطح(علمی) خوبی باشند، اما به نظر می رسد آنها برنامه های خود را با هدف کلاهبرداری به دنیا ارائه داده اند. اگر کاربر جدید باشید می توانید به  Initiative Q  ملحق شوید و هر تازه وارد می تواند لینک دعوت را برای 5 نفر از دوستانش بفرستد. در صورتی که آنها به شبکه بپیوندند، Q های بیشتری به شما پاداش داده خواهد شد. حتی بدون قیمت خرید(رایگان بودن)، این به معنای واقعی کلمه یک طرح هرمی است.

ویلف با این نظر مخالف است و خاطر نشان کرد که تفاوت عمده ای بین این پروژه و طرح های هرمی وجود دارد. وی می گوید که مسئله اصلی در مورد طرح های هرمی یا پانزی این است که افراد از طریق پیوستن کاربران جدید به شبکه درآمد کسب می کنند. این اساسا یک طرح کلاهبرداری است.

اما Q از کاربران پول نمی گیرد. فقط با پیوستن و آوردن دوستان می توان Q ها را بدست آورد. با این واقعیت که همه به این شبکه پرداخت خواهند پیوست و یک پشتوانه بزرگی برای آن بوجود خواهد آمد، ارز Q ارزش پیدا خواهد کرد. در شبکه Q هیچ پولی بین افراد رد و بدل نمی شود. اما آنچه Q می گوید تنها امیدهای واهی به نظر می رسد که باید به آینده داشت.

انتقاد موریس از این پروژه پس از آن صورت گرفت که دیوید جرارد نگرانی هایی را در مورد آن مطرح کرد. وی پرسید که اگر این سیستم پرداخت هرگز فعال نشود، آیا نام و ایمیل های جمع آوری شده توسط این شبکه امن خواهند ماند؟ آیا این داده ها به یک منبع برای هکرها و کلاهبرداران تبدیل خواهند شد؟

مشخص است که در مورد Initiative Q نظرات موافق و مخالف زیادی وجود دارد. اما زمانی که طرح ها و پروژه های کلاهبرداری در همه زمینه ها وجود دارد و مردم هنوز درک خوب و درستی از ارزهای رمزنگاری و جایگزین ارزهای فیات ندارند، احتیاط بیشتر عقلانی خواهد بود.

در پایان، سوالی که همه از خود می پرسیم این است: آیا باید Initiative Q را یک کلاهبرداری بدانیم یا یک محصول واقعی؟ برای اینکه ارزیابی واضحی از این پروژه داشته باشیم ، باید منتظر تحولات بعدی آن بود.

مقاله قبلی

کمتر از 2.5 میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده

مقاله بعدی

در حال حاضر کدام کارت های گرافیک برای استخراج اتریوم مناسب تر هستند؟

ترس و وحشت با انتقال 24000 بیت کوین توسط اوکی اکس

در حال حاضر کدام کارت های گرافیک برای استخراج اتریوم مناسب تر هستند؟

شاخص بافت: احتمال سقوط بازارهای سهام؛ واکنش بیت کوین چه خواهد بود؟

آیا قیمت بیت کوین تا سال نو میلادی به 15 هزار دلار خواهد رسید؟

بلومبرگ: شاخص های کلیدی به روند صعودی بیت کوین اشاره می کنند

سوء استفاده از شیوع کرونا؛ باج افزار کویدلاک (CovidLock)

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام و ایمیل برای ارسال نظرات بعدی از این مرورگر

لینک خدمت شما :
https://initiativeq.com/invite/_brttEFiZ

لینک جدید برای شما :
https://initiativeq.com/invite/_brttEFiZ

باسلام خدمت دوستان گرامی…👋
برای ورود به سیستم Q میتونید از لینک زیر که لینک دعوت من هستش ، رزرو رو انجام بدید که به سرعت تایید میشوید و بلافاصله ۲۳۰۰ Q دریافت خواهید کرد.
https://initiativeq.com/invite/VUJmaoytwO

برای دریافت رایگان Qبا لینک زیر وارد شوید:
https://initiativeq.com/invite/SMzMehqOK

چرا اینک های دعوت برای من باز نمیشه؟با فیلتر شکن vpn

لینک ثبت نام :
https://initiativeq.com/invite/_brttEFiZ

تایید در کمتر از چند دقیقه، من هر ۵ دقیقه پروفایلم رو چک میکنم دوستان

اگه لینک واستون باز نشد حتما از تحریم شکن استفاده کنید
لینک دعوت:

https://initiativeq.com/invite/gowUbQt5h

https://initiativeq.com/invite/IaQKPY0LP

سلام دوستان
لینک دعوت Q من
سریعا تایید میکنم
موفق و پیروز باشید

https://initiativeq.com/invite/HHfX5VGbG
سریعا تایید می شوید

سلام وقت بخیر
لینک دعوت من
https://initiativeq.com/invite/Vtz_t8PIV
زود تاییدتون می کنم.

https://initiativeq.com/invite/1xJ8WFjCC

سلام
این لینک دعوت من هست. نوتیفیکیشن ایمیلم فعال هست و بلافاصله تایید خواهید شد. موفق باشید.

لطفا تایید کنید

لینک دعوت، تایید سریع
https://initiativeq.com/invite/3XYCfbAvM

خوش حال میشم با لینک دعوت من وارید شوید

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/r5k89Gnq7

سلام دوستان
لینک دعوت و تایید فوری
https://initiativeq.com/invite/uWaLIKkX_
درصورت نیاز آموزش تلگرام sky0091

https://initiativeq.com/invite/Km_I4l3OP
✨✨✨زمان کمی مونده برای دریافت Q همین حالا اقدام کن✨✨✨
✨✨✨برای سوالات به آیدی Ares131 مراجعه فرمایید✨✨✨

دوستانی که جدیدا به Initiative Q پیوستن بد نیست بدونید وقتی مهلت 13 روزه ای که برای دعوت از ۵ نفر دارید منقضی شد، مشروط بر اینکه اون ۵ نفر رجیستر کرده باشن و شما کانفرم (تایید) کرده باشید باز یک مهلت دیگر برای دعوت از ده نفر به شما داده میشه. طی مهلت دوم اگر موفق به دعوت از ده نفر نشید، روی ستون نمایشگر میزان Q هایی که به شما تعلق گرفته، مقدار ۱۱٢۴۰ Q از مجموع ٢٨٨۰۰ Q ای که میتوانید بدست بیاورید Expire (منقضی) میشود. اگرچه Q هایی که قبلا جمع آوری کرده اید به قوه خود باقیست ولی چون در مهلت دوم موفق به دعوت و رجیستر کردن ده نفر نشده اید این بخش از Qهایی که میتوانستید جمع آوری کنید منقضی میشود. بنابر این توصیه میکنم حتما در مهلت دوم مانند مهلت اول فعالیت کنید.
بعد از منقضی شدن ۱۱٢۴۰ Q در بخش Tasks به شما اعلام میکند اگر موفق شوید ۱۰ نفر را دعوت کنید و آنها رجیستر کنند و مجموع مدعووین رجیستر شده شما به ۱۵ نفر برسند، قفل اخذ Q شما باز شده و قادر خواهید بود الباقی Q های باقیمانده بر روی ستون امتیازات در Wallet خود را (بجز آن ۱۱٢۴۰ Q منقضی شده) با دعوت های بعدی جمع آوری نمایید. توجه داشته باشید در این مرحله یعنی بعد از منقضی شدن کیوهای مرحله دوم، در ازای دعوت از نفراتی که بعد از مهلت تعیین شده رجیستر نموده و شما رجیستر آنها را تأیید کرده اید، هیچ امتیازی به شما تعلق نمیگیرد بجز امتیازات ٧۰٢ Qای که بعنوان جایزه لینک دانلود اپلیکیشن Initiative Q ارسال کرده اید و مخاطب شما از طریق آن لینک اپلیکیشن را نصب کرده باشد.
من هم اکنون در مرحله ای هستم که ٨ نفر دیگر میبایست با دعوت من رجیستر نمایند تا قفل جمع آوری Qهای بعدی برایم باز شود.
لذا از دوستانی که تاکنون رجیستر نکرده اند و مایل هستند این ارز رایگان را پس انداز نمایند دعوت میکنم از طریق لینکهای زیر اقدام به (الف) ثبت نام و (ب) دانلود اپلیکیشن کنند:
لینک مرحله اول (ثبت نام):

https://initiativeq.com/invite/FqITMIP1M

لینک مرحله دوم (دانلود اپلیکیشن):

https://invite.initiativeq.com/FqITMIP1M/e

یادآوری:
*این ثبت نام هیچ هزینه ای ندارد
*عضویت و اخذ Q جایزه عضویت تنها ۵ دقیقه زمان می برد
* شبکه پرداخت Q یک ساختار هرمی نیست. در مکانیزم هرمی مبالغی از زیردست ها اخذ و بخشی از آن به بالا دست ها تعلق میگیرد. ولی در این سیستم هیچ مبلغی از ثبت نام کنندگان دریافت نمیشود و کلیه Qهایی که بعنوان جایزه به عضو شونده و دعوت شونده اعطا میگردد هدیه تشویقی از سوی خود سیستم جدید پرداخت فراگیر Q میباشد.
* از شما تنها نام و آدرس ایمیل درخواست میشود پس جای هیچ نگرانی مانند هک شدن یا کلاهبرداری نیست
* این یک سیستم پرداخت جدید جهانی و فراگیر است که در آینده نزدیک جایگزین روشهای سنتی و پر هزینه خواهد شد.
* بخاطر داشته باشید در زمان معرفی و توسعه ارز دیجیتالی Bitcoin هم نظرات مخالف و جنجالی فراوانی بود و حتی بسیاری نشریه های معتبر از آن بعنوان کلاهبرداری یاد کردند… بسیاری متخصصان معتقد بودند این ارز آینده ای نخواهد داشت و بسیاری اشخاص در نیمه راه جمع آوری بیت کوین را رها کردند و بعدها دیگر به اطلاعات کیف خود دسترسی نداشتند مانند خود من که ۱٧۰۰ بیت کوین جمع کرده بودم و بعد از شایعه ها آنرا ادامه ندادم!
پیروز و سربلند باشید

دوستان اگر لینک برایتان باز نشد حتما از تحریم شکن استفاده کنید

https://initiativeq.com/invite/gowUbQt5h

من ثبت نام کردم لطفا تایید کن

تایید در کمتر از چند دقیقه، من هر ۵ دقیقه پروفایلم رو چک میکنم دوستان
لینک دعوت:

https://initiativeq.com/invite/gowUbQt5h

به لطف دولت تدبیر و امید برای ما ایرانی ها هیچ خطری نداره دیگه کلاهی نمونده کسی دیگه برداره.تنها خطرش پولدار شدنه و قطع یارانه (والا).
عزیزانی که این خطر سهمگین پذیرفتن بازهم خواستن ثبت نام کنند اینم لینک دعوتم

https://initiativeq.com/invite/LOLxYelLd

با کد شما ثبت کردم منتظر تایید هستم

سلام، ترتیب کامنت ها بگونه ای هست که کاربران متوجه نمیشن کدوم ریپلای مربوط به کدوم کامنت هست. دست کم روی گوشی من اینطوریه. شما نوشتید با کد شما ثبت نام کردم منتظر تأییدم.
دوتا ثبت نام برای من اومده یکی با آیدی Ali Dayne و دیگری بنام Farshid Mohajerani که هردو را تأیید کردم ولی دسترسی و تماسی با شما بزرگواران ندارم. اگر بعد از تأیید لطف کنید و از طریق لینک زیر اقدام به دانلود اپلیکیشن Initiative Q کنید از بابت دانلود شما 702 Q بمن تعلق خواهد گرفت. ممنونم
لینک دانلود اپلیکیشن Initiative Q:

https://invite.initiativeq.com/FqITMIP1M/e

من همیشه گفتم بازم میگم
سرمایه گذاری تو کیو و پای مث این میمونه که بهت بگن که تو فیسبوک یه عکس ماشینو لایک کردم چراغاش روشن شد .
همینقدر پوچ و بیهوده
یا یه مثال دیگه . کیو و پای اینده شون میشه کینگ مانی .
خب ماین کردی در اوردی چطور میخوای نقد کنی؟؟؟؟ بخاطر نقد نشدن ارزشش میشه صفر

دوست عزیز الان کینگ مانی می دونی چنده؟؟؟
الان قیمتش 1800 یورو
بوده دونه ای 4 یورو

https://initiativeq.com/invite/w8h0-FdBF
✨✨✨زمان کمی مونده برای دریافت Q همین حالا اقدام کن✨✨✨
✨✨✨برای سوالات پی وی مراجعه فرمایید✨✨

سیستم جهانی پرداخت برتر به صورت رایگان ارزی به نام کیو اهدا می کند اگر شما هفت سال پیش دریافت رایگان بیت کویین را از دست دادید بهتر است که این فرصت ار از دست ندهید

در همان ابتدای بعد از تایید ثبت نام شما توسط صاحب لینگ حدودا 1250 کیو که برابر است با هزار 1250 دلار است به شما اهدا میگردد با گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر ۵ نفر زیر مجموعه بگیرید( البته اگر پنج زیر مجموعه را زودتر بگیرید این امکان است که سی زیر مجموعه دیگه بگیرید : یعنی بیش از سی هزار دلار)

ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه

بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید

لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا 1250کیو که معادل 1250دلار است به شما اهدا شود

بعد از ثبت نام ارز کیو و تایید ایمیل و تایید توسط معرف مجددا از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا 1250 کیو دیگه بهتون بده

لینک ثبت نام:https://initiativeq.com/invite/TK1Bxd3Gs

همچین با نصب برنامه از لینک زیر 1300 Q اضافه تر بگیرید
https://invite.initiativeq.com/TK1Bxd3Gs/e

سلام سلامت باشین. لینک دعوت

https://initiativeq.com/invite/6vSLRavp7

بلافاصله تایید خواهم کرد لینک دعوت نامه ارز کیو

https://initiativeq.com/invite/7q8yM2w5I

سلام گفته شده اون هایی که فقط گوشی آیفون دارن میتونن ثبت نام کنن ما که ایفون نداریم چکار کنیم لطفا پاسخ بدید ممنونم

بریم ایفون بخرید

همه می تونن ثبت نام کنن. من سامسومگ دارم الانم q دارم.

اونیکه این گفته هیچ چیزی از ای ارز بارش نبده من گوشیم اندروید واردش شدم به آسونی

چنین چیزی صحت ندارد. با هر گوشی و سیستم عاملی میتونید ثبت نام کنید.
اگر مایل به ثبت نام و دریافت 1405 کیو رایگان هستید میتونید از لینک من عضو بشید:
https://initiativeq.com/invite/FqITMIP1M

بعد از عضویت لطفا از طریق این لینک اپلیکیشن Initiative Q را نصب کنید (خیلی امن و کاربردی هست) تا هم 1405 کیو دیگه به شما و هم 702 کیو بمن جایزه تعلق بگیره:

Initiative Q continues to grow, with more than 6 million people registered! They are now moving to the next step, and releasing an Android/iPhone app, which will become their payment app once the payment network is launched. Install it now using this link and we both reserve more Qs. https://invite.initiativeq.com/FqITMIP1M/e
در توضیح بالا درج شده: هم برای Ios و هم برای Android
اگر سئوال دیگری داشتید میتونید برای من ایمیل کنید:
[email protected]
علیرضا

ممنون و سپاسگزارم

لینک دعوت برای شما
https://initiativeq.com/invite/7kpiY5eov

کلمه به کلمه این سایتو ترجمه کردم به نظر من مجریان این پروژه سو، نیتی تو کارشون نیست
اجرا و موفقیت چنین پروژه نیاز به جمع آوری کاربر زیادی داره
جمع آوری کاربر یکی از اساسی ترین ارکان این پروژه است بعداً هم با همین کاربران مبادلات و معاملات صورت می کیرد

مطالب ارائه شده کاملا بی طرفانه هستند .فقط نظرات مخالفان و موافقان این طرح منعکس شده اند و نظر شخصی نیست.

لینک دعوت با تایید فوری و راهنمایی و مشورت با ایدی تلگرام خودم:[email protected] لینک:https://initiativeq.com/invite/xREavTnYQ

سلام دوستان…
من هم معتقدم، علیرغم اطلاعات بسیار عالی که در تحقیق و مقاله فوق ارائه گردیده، چند پاراگراف نهایی آن با اندکی بدبینی و اقرار در ملاحظه کاری نوشته شده… یعنی تهش با چند میلیون نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل هیچ عملیات هک امکانپذیر نیست… مگر اینکه یه دفترچه راهنما یا دایرکتوری برای یافتن آدرس ایمیل تدوین کنن که حتی هزینه ی انتشار خودشو در نمیاره…
روزگاری که بیت کوین در حال معرفی و پی ریزی بود خوب بخاطر دارم همین حرف و حدیثها و نظرات در همه سایتها دیده میشد… همه مردد بودن…
من خودم 1700 بیت کوین جمع آوری شده را فقط با یک شایعه رها کردم و بعد از سالها نتونستم پسورد و والت قبلیمو پیدا کنم و الان از بابت توجه به اون شایعه حسابی لجم می گیره!
شایعه شده بود بخاطر تحریمهای بین المللی، بیت کوین جمع آوری شده در اکانت های ایرانیها در هر والت یا شبکه انتقال ارزی که باشه ضبط و بهیچ وجه قابل نقد کردن به هیچ اکانتی نخواهد بود!!
من ادامه فعالیتم روی جمع آوری بیت کوین (از محل تماشای ایمیلهای تبلیغاتی) را متوقف کردم و بعد از گذشت چند سال آدرس سایت و نام کاربری و کلمه عبور و همه اطلاعاتش را فراموش کردم و الان اون 1700 بیت کوین نزدیک ٢۰ میلیون دلار ارزش داره که بهش دسترسی ندارم…
پس توصیه میکنم بابت فعالیتی که ضرری نداره از صرف چند دقیقه وقتتون منصرف نشید و حتما ثبت نام کنید و از ۵ نفر و ده نفر بعدی هم دعوت کنید…
اگر تمایل داشتید میتونید از طریق لینک دعوت من رجیستر کنید تا من هم ۱۰ نفر بعدیمو تکمیل کنم
ممنونم و براتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
لینک دعوت اول:
https://initiativeq.com/invite/FqITMIP1M
لینک دعوت دوم:
https://initiativeq.com/invite/JOGR_TqJ5

سلام
می توانید با دعوتنامه زیر ثبت نام‌کنید
Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/GNSTYAuNr

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

به نظرم من مشکلی پیش نمیاد.سنگ مفت گنجشک مفت. از طریق این لینک دعوت میتونید ثبت نام کنید.موفق باشید.
https://initiativeq.com/invite/A_CQuxZHn2

سلام
این لینک میگه دیگه معتبر نیست؟؟ چکار باید کنم؟

سلام لطفا ازین لینک اقدام کنید بلافاصله تأیید میکنم
https://initiativeq.com/invite/FqITMIP1M

سلام
لینک دعوت به q

خب الان اومده تو بازار ارز های دیجیتال؟؟

سلام
من در ثبت نام از اسمی که در شناسنامه ام هست استفاده نکرده ام و اسمی که با آن صدا میزنند ثبت نام کرده ام ، آیا بعدا مشکلی پیش می آید ؟؟

جهت دریافت این ارز مطمئنا احراز هویت لازم است نام شناسنامه ای را وارد کنید

به نظر من هرکی در این پروژه ثبت نام کنه چیزی رو از دست نمیده . یک آدرس ایمیل و یک اسم و فامیل چیزی نیست که کسی بتونه ازش سوء استفاده کنه و این نگاه بدبینانه اشتباست . حتی اگر مبلغی رو درخواست میکرد بازم باید نسبت به ثبت نام تفکر کرد و ریسک کرد

نگاه بدبینانه نیست. فقط باید جانب احتیاط را در نظر گرفت.

سلام جهت دریافت ارز Q مراحل زیر را انجام دهید
بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی، یک ایمیل وارد کنید ، رمز ترکیب از حروف بزرگ و کوچک ، عدد و کاراکتر از خودتان وارد کنید ، بعد از تایید یک ایمیل برایتان ارسال می گردد وارد شوید و روی لینک بزنید ، انشاالله در اسرع وقت تایید می گردد و q به شما می دهد ، ضمنا نرم افزار Initiative Q را هم از گوگل پلی نصب کنید به شما q می دهد ( کیف پول ارز Q می باشد )

بعد از نصب app روی گوشی چطور باید وارد شد با ادرس و ایمیل جیمیل و پسورد جی میل وارد نمی شه

سلام، در پاسخ پرسشتون:
شما نباید از پسورد جی میلتون استفاده کنید. وقتی رجیستر کردید هم باید یه پسورد براش میساختین.
ممنونم که از لینک ارسالی من رجیستر کردید. ولی مهلت جایزه اون لینک (جایزه ای که بمن میده) دیروز به پایان رسیده بود و جزو 18000 کیو جایزه ای بود که در مهلت 14 روزه قرار داشت.
سعی کنید در مهلت 14 روزه حد اکثر دعوت رو انجام بدید. بعد ده روز مهلت اضافه میکنه که ده نفر دیگه رو اضافه کنید و با دعوت + دعوت برای نصب آپ Q میتونین تا 28000 کیو دیگه جمع آوری کنید.
موفق باشید
[email protected]

Q هایی که پس از اتمام کارها قبلاً رزرو شده اند. هنگامی که شبکه پرداخت Initiative Q ایجاد شد ، این Q ها به تدریج و با نرخ یک دلار برای هر Q در دسترس قرار می گیرند.

این متن مال خود سایته

خوبه به نظرم تیری در تاریکه.

چطور باید ثبت نام کرد؟

لینک دعوت با تایید سریع

https://initiativeq.com/invite/sairfLwrB

آیا حتما باید با لینک دعوت وارد این برنامه شد؟

بله

بله خوشحال میشم از این لینک استفاده کنید

Here is my invite link:
https://initiativeq.com/invite/BRvjXDeNb

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

سایت فارسی زدن براش وطنم پاره تنم ….

https://initiativeq.info

مگه الان تعداد کاربراش چند نفرن ؟

جوری که من فهمیدم 13 میلیون بازدید و ۲ میلیون ثبت نام داشته

بسیار عالی. واقعا تخصصی موضوع رو بررسی کردید. منم نظرمو عنوان میکنم. به نظر من این ارز ساختار هرمی داره و موفقیت اصلیش اینه که بتونن افراد زیادی رو از سرتاسر دنیا جمع کنن و هدف نهاییشون رو فقط خودشون میدونن. اگر از این افاد حداقل ۵ دلار هم در ازای ارزایی که وعدشو دادن بگیرن یک سرمایه کلانی خواهد شد و q رو هم به یک ارز تبدیل خواهند کرد با یک قیمت خیلی پایینتر از یک دلار

به نظر من امتحانش ضرر نداره اگر کسی لینک دعوت میخواد به این ایدی تل پیام بده

خیلی از این ارزها که امروز دارن معامله میشن هیچ اسم و رسمی نداشتن

والا به نظر من هر مزخرفی هم که باشه با این همه تعداد کاربر فقط کافیه چند تا فروشگاه اینترنتی رو مجاب به استفاده کنه تا شرکت هایی مثل پی پل و مستر کارت رقمای خوشگلی بهش پیشنهاد بدن، هیچ ارز دیجیتالی تا الان نه همچین پشتوانه ای داشته نه به این اندازه مردم بهش امید وار بودن. یعنی همین اول کار چندین قدم از بقیه ارز های موفق جلوتره، بیت کوینم اولش کسی به حساب نمی اورد چه برسه به این

دقیقا

محبوب ترینها

موج الیوت چیست؟ آیا استفاده از آن در معاملات کارایی دارد؟


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

چگونه می توان از طریق استخراج ابری کسب سود کرد؟

بازار فارکس؛ تفاوت ها و شباهت های فارکس با بازار ارز رمزنگاری

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین اخبار آگاه شوید

چگونه بفهمیم که یک آدرس بیت کوین متعلق به کلاهبرداران است

ارز بیلیون کوین یا TBC چیست؟ TBC، واقعی یا جعلی؟

کلاهبرداران صدها بیت کوین را به صرافی ها منتقل کردند

در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

تماس با ما: [email protected]

محبوب ترینها

موج الیوت چیست؟ آیا استفاده از آن در معاملات کارایی دارد؟


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

چگونه می توان از طریق استخراج ابری کسب سود کرد؟

بازار فارکس؛ تفاوت ها و شباهت های فارکس با بازار ارز رمزنگاری

پر بحث ترینها

ارز دیجیتال کیو یا Initiative Q چیست؟ آیا یک طرح کلاهبرداری است یا…

کیف پول ترون والت چیست؟ نحوه نصب و راه اندازی آن چگونه است؟

دیفای چیست؟ اهداف، مزایا و موارد استفاده آن چه هستند؟

کمتر از 2.5 میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده

الگوریتم Equihash چیست؟ چه ارزهایی از آن استفاده می کنند؟

بلومبرگ: شاخص های کلیدی به روند صعودی بیت کوین اشاره می کنند

در حال حاضر کدام کارت های گرافیک برای استخراج اتریوم مناسب تر…

منتخب سردبیر

کیف پول ترون والت چیست؟ نحوه نصب و راه اندازی آن چگونه است؟

همه چیز درباره کیف پول تراست والت(trust wallet)؛ نحوه نصب، راه…

5 نکته ای که هر سرمایه گذار مبتدی باید بداند

5 علامتی که نشان می دهند احتمالا بیت کوین وارد چرخه صعودی خواهد شد

نحوه تنظیم و پیکربندی کیف پول اندروید مایسلیوم: راهنمای مبتدیان

استیکینگ اتریوم 2.0 چیست و چگونه کار می کند؟

بیت مین قدرتمندترین دستگاه استخراج خود را عرضه کرد

بازار فارکس؛ تفاوت ها و شباهت های فارکس با بازار ارز رمزنگاری

چگونه می توان از طریق استخراج ابری کسب سود کرد؟


پاییر چیست؟ چگونه یک حساب پاییر بسازیم؟

موج الیوت چیست؟ آیا استفاده از آن در معاملات کارایی دارد؟

خوش آمدید؛ به حساب خودتان لاگین کنید

بازیابی کلمه عبور

یک کلمه عبور از طریق پست الکترونیک برای شما ارسال می شود.

وضعیت Initiative Q : نامشخص در حال بررسی

ارز کیو Initiative Q حاصل تلاش یک تیم هشت نفره از اعضای تیم پی پال است که مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد. طبق گفته تیم پی پال هدف از ایجاد ارز Q ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای بانکی ست. این سیستم از ارز اختصاصی خود به نام Q استفاده می کند و برای اینکه افراد بتوانند از زمان استفاده از سیستم شروع به کار کنند ، Qs را به افرادی که هم اکنون وارد سیستم می شوند به صورت رایگان اختصاص می دهند (با عضویت بیشتر افراد مقدار کاهش می یابد – بهتر است زودتر بپیوندند). ثبت نام رایگان است و آنها فقط نام و آدرس ایمیل شما را می پرسند. هیچ چیز برای از دست دادن نیست اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت پیشرو در جهان تبدیل شود، اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.

ارز Q فعلا قیمت گذاری نشده و هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار به ازای هر Q است.اعتبار این پروژه بسیار بالاست تا جایی که در شبکه های خبری خارج از کشور معرفی شده و بیش از یک و نیم میلیون کاربر فیسبوک در آن ثبت نام کردند و اپلیکیشن Q در گوگل پلی در مدت بسیار کوتاهی بیش از ۱۰۰ هزار نصب گرفته است. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.

در طرح های کلاهبرداری هرمی از اعضای جدید پول دریافت میشود و نفرات شاخه های بالاتر به سود میرسند ولی طرح هرمی کیو چون رایگان است و هیچ هزینه ای از هیچ کاربری دریافت نمیکند کاملا مورد اطمینان است.

برای دریافت توکن کافیست به سایت رسمی این ارز برای ثبت نام مراجعه کرده و با اکانت جیمیل یا فیسبوک خود در سایت ثبت نام کنید.ارز دیجیتال q چیست

بعد از ثبت نام مقدار 1.602 کیو به شما تعلق میگیرد و با دانلود برنامه INITIATIVE Q در گوگل پلی یا اپ استور یا دعوت دیگران به سایت با لینک رفرال خود توکن های بیشتری دریافت کنید و همه این توکن ها در کیف پول اختصاصی آن ذخیره میشود و بعد از پایان فاز سوم این ارز قابل برداشت و تبادل در صرافی های معتبر خواهد بود.

بعد از ثبت نام Initiative Q چکار باید کنیم؟

1- ایمیل خود را ورفای کنید(برای شما ایمیلی ارسال شده است)

2- زیر مجموعه های خود را تایید کنید.

برای 14 روز آینده می توانید حداکثر 5 دوست را دعوت کرده و تأیید کنید و برای هر یک 1،176 Q نفر را ایمن کنید. دعوت شما به آنها امکان می دهد Qs را زودتر رزرو کنند و به گسترش شبکه Q کمک کنند.

طرح ابتکاری Q در حال ساخت سیستم پرداخت آینده است. شبکه پرداخت Q بهترین پیشرفت های تکنولوژیکی را که طی چند دهه گذشته در صنعت پرداخت ایجاد شده است ، ادغام می کند تا یک شبکه پرداخت انعطاف پذیر ، با کاربرد آسان و ارزان ایجاد کند.این فناوری ها سالهاست که در دسترس است اما به دلیل وجود سد مرغ و تخم مرغ کلاسیک مورد استفاده قرار نگرفته است: هیچ خریدار نمی خواهد به یک شبکه جدید بدون فروشنده بپیوندد و هیچ فروشنده گزینه پرداختی را که هیچ خریدار از آن استفاده نمی کند ارائه نمی دهد.طرح ابتکاری Q با پیوند دادن شبکه پرداخت با ارز جدید جهانی و توزیع این ارز به رایگان به فرزندان پذیرفته شده ، مشکل فرزندخواندگی را حل می کند.

هیچ خطری ندارد. عضویت در آن ایمن و رایگان است. شما فقط نام و آدرس ایمیل خود را ارائه می دهید. ما داده های شخصی شما را ایمن ذخیره می کنیم و آنها را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذاریم. ما فقط در مورد پروژه و حساب شما از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهیم کرد (سیاست حفظ حریم خصوصی ما را بخوانید). اگر Initiative Q موفق نشود ، تمام داده های جمع آوری شده را حذف خواهیم کرد.

تأیید ایمیل به شما اطمینان می دهد که حساب ها توسط افراد واقعی ساخته شده اند و نه ربات ها. اگر ایمیل خود را تأیید نکنید ، در نهایت از سیستم حذف می شود و حساب شما فعال یا واجد شرایط جوایز نمی شود.

فقط با استفاده از مشخصات واقعی خود می توانید فقط یک حساب Q باز کنید. ارائه جزئیات جعلی ، مشخصات شخص دیگری یا افتتاح حسابهای مختلف منجر به حذف کلیه حسابها و مانده های Q آنها می شود.توجه داشته باشید که این مورد در مورد حسابهای یک شخص با استفاده از روشهای مختلف ثبت نام نیز اعمال می شود ، به عنوان مثال باز کردن یک حساب Q با استفاده از Facebook ، و دیگری با استفاده از Twitter.

زمان مورد نیاز: 5 دقیقه.

به دلایل زیر

پاداش شما بالاتر خواهد بود. ما معتقدیم که Initiative Q از مانع اصلی سیستم پرداخت بهتر عبور کرده و شانس زیادی برای تبدیل شدن به استاندارد جهانی دارد. اما حتی اگر فقط 0.1٪ موفقیت به آن می دهید ، آن را به عنوان یک بلیط رایگان قرعه کشی در نظر بگیرید.

چرا که نه؟ رایگان و بی خطر است. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که نام و ایمیل خود را ارائه دهید. ما هرگز به شما اسپم نخواهیم داد یا داده های شما را نمی فروشیم. اگر Initiative Q موفق نشود ، ما تمام داده های کاربر را پاک خواهیم کرد.

با عضویت ، شانس موفقیت را افزایش می دهید و تحول در صنعت پرداخت را تسریع می کنید – تغییری که به نفع همه خواهد بود ، از بین بردن نیاز به حمل پول نقد و / یا پلاستیک و کاهش هزینه ها ، تقلب کمتر و کلاهبرداری کمتر.

یک سیستم پرداخت مدرن و محبوب شامل جمعیت کم مصرف فعلی در سراسر جهان خواهد بود. در نهایت دسترسی آسان آنها به پرداخت ها ، ابزارهای تأمین مالی خرد و معاملات ارزان قیمت را برای آنها فراهم می کند.

شما به کاهش زباله های عظیم و آلودگی ناشی از بیت کوین و ارزهای رمزپایه کمک خواهید کرد ، در حال حاضر به اندازه 6،000،000 خانوار انرژی مصرف می کنید!

شما می توانید در دو گروه مخصوص بیگ والت که بیش از 8000 نفر می باشد لینک زیرمجموعه خودتون رو بزارید و در کمتر از چند روز تعداد قابل توجهی زیرمجموعه بگیرید.

سلب مسئولیت مانیتورینگ بیگ والتبیگ والت یک سیستم مانیتورینگ است نه معرفی سایت های معتبر پس این سایت هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده‌ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر می‌کنید نمی‌توانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه‌ها جداً بپرهیزید. همه بنرها و پیوندها در اینجا فقط تبلیغات هستند. ما هیچ تبلیغی را تأیید یا تضمین نمی کنیم. [بیشتر…]

** قوانین مهم ارسال دیدگاه **

توجه!! آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر دهنده است. که قابل پیگیری قضایی می باشد. در صورت هرگونه شکایت مسئولیت آن بر عهده شخص نظر دهنده می باشد.

لطفاً همیشه قبل از ارسال دیدگاه قوانین را مشاهده نمایید. چون قوانین دائماً بروز رسانی می‌شوند.

** قوانین مهم ارسال دیدگاه **

توجه!! آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر دهنده است. که قابل پیگیری قضایی می باشد. در صورت هرگونه شکایت مسئولیت آن بر عهده شخص نظر دهنده می باشد.

لطفاً همیشه قبل از ارسال دیدگاه قوانین را مشاهده نمایید. چون قوانین دائماً بروز رسانی می‌شوند.

. 13 روز دیگه این ارز رونمایی میشه گفته شده قیمت اوليه هر Q یک دلار خواهد بود پس اگه 7 سال پیش خرید بیت کوین از دست دادید این فرصتو از دست ندید خیلی کم پیدا میشه ارز دیجیتالی عرضه اولیه داشته باشه پس با یک ثبت نام ساده این فرصتو به خودتون بدید.

لینک ثبت نام:https://initiativeq.com/invite/TK1Bxd3Gs

همچین با نصب برنامه از لینک زیر 2000 Q اضافه تر بگیرید
https://invite.initiativeq.com/TK1Bxd3Gs/e

همش چرته پروژه در بهترین حالت محکوم به شکسته الکی خودتونو امیدوار نکنید

اگه حرف شما درستم باشه هر کس ثبت نام کنه چیزی واسه از دست دادن نداره…سنگ مفت گنجشگ مفت…اگه از امنیت کار میترسین با یه ایمیل جدید وارد بشین و ثبت نام کنید …البته میدونم افرادی مثل شما زودتر از بقیه ثبت نام کردین 😜

آره شما درست میگین ولی 90 درصد الکیه

با سلام اگه کسی لینک ثبت نام خواست پیام بده تا بفرستم براشون با تشکر

میشه برام بفرستی؟!

سلام ببخشید دوستان عزیز 🙏🙏🌹 کسی میدونه زمان تقریبی قیمت گذاری کی هست 🌹🌹🙏💐💐

سلام هنوز خوده ابداع کنندش تو مصاحبه گفته هیچ چیز معلوم نیست .
امکان داره اصلا عرضه نشه .ارز دیجیتال q چیست

سلام لینک جدید خواستین در خدمتم

سلام من ثبت نام کردم اما هیچ کیویی بهم نداده یعنی Q0. برنامه رو هم مصب کردم کجارو اشتباه کردم ساعت هاست درگیرم

سلام هنوز کسی که با لینکش دعوت شدید درخواست شمارو قبول نکرده

سیستم جهانی پرداخت برتر به صورت رایگان ارزی به نام کیو اهدا می کند اگر شما هفت سال پیش دریافت رایگان بیت کویین را از دست دادید بهتر است که این فرصت ار از دست ندهید ثبت نام فقط با لینگ دعوت صورت میگیرد ثبت نام با چیمیل و پسورد (اولش حرف بزرگ باشه) دلخوا است بعد از ثبت نام وارد جیمیل شوید و روی لینگ کلیک کنید تا جیمیلتون تایید شود بعد از ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر پنج نفر زیر مجموعه بگیرید لازم به ذکر بعد از ثبت نام منتظر بمانید تا شمارا تایید… بیشتر بخوانید »

سلام .احتمالا دعوت کننده ما ( صاحب لینک دعوت شما) هنوز تاییدت نکرده.

 سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام بعد از تایید ایمیل حدودا به شما ۱۴۴۴ کیو که برابر است با هزار ۱۴۴۴ دلار است میده با گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر ۵ نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه… بیشتر بخوانید »

سلام.. ایمیل میاد واسم که فلان نفر از طریق لینک شما درخواست داده … بعدش باید چیکار کنم اخه چند نفر از طریق لینک من عضو شدن اما به کیو من اضافه نشده چرا؟

باید اونارو تایید کنید وارد برنامه شو

سلام دوستان من وقتی میخوام داخل اپ لاگین کنم ارور “somthing went wrong”
میده مشکلش چیه؟ داخل گوگل پلی هم خیلیا گفته بودن همین مشکل رو دارن

اقا این لینکی که گذاشتی( اسمتم احسانه) این ایمیل مارو وریفای کن مام دعوت کنیم

باید رمزتو اینجوری بزاری 0912000000aA

دوستان، این پروژه خوبی هست. ولی ارز دیجیتال پای Pi الان بیش از 8 میلیون عضو فعال داره و با سرعت داره رشد میکنه. اون هم در مرحله ایردراپ هست و اپلیکیشنش رو از گوگل پلی میتونید دانلود کنید. جالب اینجاس که دقیقا در اواسط 2020، وزارت خزانه داری امریکا به پای مجوز فعالیت داد درصورتی که فعالیت ارز فیسبوک یعنی لیبرا و ارز تلگرام را غیرقانونی اعلام کرد. از من امروز شنیدید. موفق باشید. سایتهای ایرانی هم آنرا تخریب میکنند به دلیل اینکه بهتر است ارز دیجیتال جهانی که دولت امریکا پشتیبانش هست در دست مردم ایران حتی الامکان… بیشتر بخوانید »

این خبرو از کجات در آوردی داداش میشه به مام بگی ………….
دوستان از این خبرا نیست لطفا به 4 تا خبر جعلی دل خوش نکنید

با سلام اتفاقا کاملا موثق هست .لطفا خودتو بروز کم

با سلام با این شرایط نمیتونم بروز نباشم پس بدون خیلی تو اخبارشم که میگم چنین چیزی نیست فعلا

داشتم نظرات رو میخوندم یا این نقل قول منتسب به انیشتین افتادم: “دو چیز را پایانی نیست: یکی جهان هستی و دیگری حماقت انسان. البته من در مورد اولی مطمئن نیستم.” حالا شما بگو این ارز اسکم هست و شبیه طرح های پانزی هست و …. مگه همین سکه های گلدکوئست نبود. مگه همین بازاریابی شبکه ای نیست هنوزم فعاله. بعضی ها زاده شدن برای گول خوردن و مقاومت شدیدی در مقابل فهمیدن از خودشون نشون میدن. حالا شما هی گلوی خودتو پاره کن از سر دلسوزی مطلب بذار. اینو نوشتم چون واقعا به عنوان یک هموطن که میدونم هممون… بیشتر بخوانید »

داداش من ایمیل تایید رو دریافت نکردم .. ثبتنام کردم ولی چیزی دریافت نکردم .. یخورده توضیح بدع ببینیم وضعیت چیه

با سلام به شما متخصص آیتی . بحث و جدل ما رو جایی نخواهد رساند .گذر زمان درستی گفتار جنابعالی و به زعم شما خامی بنده رو اثبات خواهد کرد .متضر ر کسی خواهد بود که سنگ مفت رو به گنجشک مفت نزده.

دوست عزیز قیمه هارو تو ماست ها نریزیم.اینجا هزینه ای نمیکنی که بخوان کلاهتو بردارن

دوستانی که موفق به ثبت نام شدن لینک دعوتشون رو اینجا ارسال کنن تا ما هم بتونیم ثبت نام کنیم.
گویا سقفی برای تعداد نفرات دعوتی وجود داره.

سلام بفرمایین لینک دعوت بنده سریع تایید میکنم نگران نباشین دوستان

باید با ایمیل ثبت نام کنی یا با جیمیل

gmail

با گوگل معنی کردم

aparat.com/v/c7RL9/%DA%AF%D9%BE%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF_%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85_%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D9%85%D8%AB%D9%84_Initiative_Q_%D9%88 حتما ببنید

معنی 14 روز
برای 14 روز آینده می توانید حداکثر 5 دوست را دعوت کرده و تأیید کنید و 1،144 نفر را برای هر کس تأمین کنید. دعوت شما به آنها امکان می دهد Qs را زودتر رزرو کرده و به گسترش شبکه Q کمک کنند
معنی 27 روز
برای 24 روز آینده شما 1،166 نفر را فقط برای اعضای جدیدی که دوستانتان آنها را دعوت کرده و تأیید می کنند ، تأمین می کنید ، این کار با 41 دعوت شده شروع می شود و با 120 ام.

سلام دوستان من‌ ۴ نفر زیر مجموعه داشتم ! یک نفرم اضافه کردم شد ۵ نفر از اول واسم‌۱۴ روز رو‌شروع کرد‌! کسی میدونه علتش چیه؟؟

سلام
شما گفتید که اگه با یک حساب هم از طریق توییتر و هم فیسبوک عضو شویم حساب کار بری حذف میشه اما اگه با استفاده از چند جیمیل چند حساب کاربری داشته باشیم اونطوری مشکل پیشمیاد؟ یا نه؟

سلام دوستان لطفاً به منم لینک دعوت بفرستید

سلام من 16نفر زیر مجموعه دارم ولی روزشمارش زیاد شد شده 27روز ولی اولش که نصب کردم 14روز بود مشکل کجاست؟

می خواد امتیاز بیشتری بد بده

سلام کی رونمایی میشه؟؟

سلام دوستان،واقعا کسی بوده که بتونه از این برنامهQ پول دراورده باشه بعد گذراندن مرحله ۳ بنا به نوشته ها از صرافی اکسنچ کنه؟

هنوز عرضه نشده تو بازار و قیمت گذاری نشده

اهان مرسی عزیز
پس این ارز زمان رونماییش کی هستش؟

خدایی دمت گرم با یک متن چند خطی و خیلی سطح پایین داری همه رو متقاعد میکنی ثبت نام کنن اونم با لینک دعوت خودت . ایول بابا چند تا کیو جمع کردی تا حالا؟

دقیقا

ثبت نام کنید آینده ش خوبه

سلام لینک خواستید بگید

چرا همه دنبال لینک دادن هستن ؟ بالای 50 نفر لینک رفرال فرستادن و حذف کردیم.

سلام داداش لینک لطفا

سلام
کیو را چطوری بایدثبت نام کنیم
میشه کمک کنید

سلام
این ارز کی وارد بازار میشه؟

سلام ممنون ازدعوتتون🌹🌹

سلام برایه تایید و ثبت نام پیام

سلام،این چه سایتیه؟؟لینک رفرال ثبت نام ارز q میدید و چند روزه هنوز اکانتو فعال نکردید ،! جواب پیامارم اصلا نمیدید؛!اگ فعال نمیکنید بگید که دلیت اکانت بزنیم زیرمجموعه یه شخص دیگه بشیم

ساده نباش این پروژه ها همش کلاه برداریه

دوست عزیز مگه پولی گذاشته میشه که کلاه مونو بردارند؟

سلام،لطف کنید لینک دعوت دادید حساب مارو فعال کنید ،ممنون

هر 1,000 تا

یک q حساب میشه؟؟؟؟

The person who invited you has used up all their invites

سلام لطفاتاییدکنیدثبت نام مون رومرسی

سلام توسط یک لینک معرف ثبت نام کردم منو تایید نمیکنه چکار کنم الانم خودم زیر مجموعه گرفتم ولی میگه شما تایید نشدید به نطرتون چکار کنم اون ثبت نام کنسل کنم با کد شما انجام بدم ممنون زودتر جواب بدید

باید بری پروفایلت دیلیت اکانت کنی

سلام.لطفا بفرمایید کی تبدیل به پول میشه و توکن رو میتونیم نقد کنیم

اقا لطفا به صاحب توکنی که گذاشتید بگید مارو تایید کنه

هدف ما، تبدیل کسب و کار اینترنتی به یک تجربه لذت بخش برای شما است. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از دارایی آنلاینتان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان بیگ والت، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، مرجعی برای بررسی و مانیتورینگ کسب و کار های معتبر آنلاین بمانیم.

ارز دیجیتال ( Q ( initiative ، آیا تا به حال نام “ ارز دیجیتال Q ” یا کیو را شنیده اید؟ آیا درباره این ارز اطلاعاتی دارید؟ شاید چندی قبل در بستر اینترنت تعریف های متعدد و زیادی از ارز کیو یا همان Q شنیده باشید. ارز کیو یا Q به تازگی ( تقریبا یک سال نیم ) است که وارد بازار شده است و این پروژه موفق شده است تقریبا 2 میلیون نفر را در مدت کم به سوی خود جذب کند.

این ارز قصد دارد تا سیستم پرداخت جدیدی ایجاد کند و اگر واقعا این اتفاق انجام شود، قیمت Q به شدت افزایش پیدا می کند. اگر قصد دارید تا بیشتر درباره این پروژه بدانید در ادامه همراه ما باشید.

در حال حاضر این رمز ارز و یا توکن قیمتی ندارد و توسعه دهندگان آن گفته اند که قیمت آن به یک دلار خواهد رسید، اما کی قرار است این ارز رشد کند و قیمت آن بالا برود مشخص نیست. هدف این پروژه این است که آینده شبکه های پرداخت به جای کارت های اعتباری می باشد. منظور از کارت های اعتباری همان مستر کارت و ویزا کارت است. در نتیجه این پروژه قرار است تا با این شرکت ها رقابت کند. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این پروژه آشنا شوید.

فهرست مطالب

اگر یکی از تبلیغات این پروژه را ببینید، خواهید دید که توسعه دهندگان پروژه کیو خود را از افراد تیم پی پال ( همانطور که می دانید پی پال یک شرکت پرداختی می باشد ) معرفی می کنند. اولین دروغی که آنها به کاربران خود گویند همین موضوع است زیرا آن ها اصلا در تیم پی پال فعالیت نمی کنند. لازم به ذکر است که اصلا تیمی وجود ندارد و تنها یک فرد بنیانگذار این پروژه است که تنها همان فرد پروژه را اداره می کند.ارز دیجیتال q چیست

آقای سارفیل فردی است که پروژه کیو را ایجاد کرده است که اهل اسرائیل می باشد. این فرد و یا هیچ فردی دیگری از پروژه کیو در شرکت پی پال حضور نداشته است و تنها همکاری آقای ساریفل با شرکت پی پال برمیگردد به فروش یک شرکت.

چندی پیش زمانی که یکی از شرکت های آقای ساریفل به سوددهی رسید، آن را طبق یک قرار داد به شرکت پی پال واگذار نمود. تقریبا با مستندات موجود شرکت پی پال برای خرید شرکت ساریفل مبلغی معادل 169 میلیون دلار پرداخت کرده است. اگر می خواهید با این پروژه بیشتر آشنا شوید و اطلاعاتی درباره طریقه کارکرد آن به دست آورید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

با توجه به اطلاعاتی که در ادامه برایتان خواهیم آورد، می توان به راحتی کلاهبرداری بودن این پروژه را متوجه شد. متاسفانه برخی ها نمی خواهند قبول کنند که این پروژه و امثال این پروژه کلاهبرداری می باشد و در آن نیز سرمایه گذاری می کنند. اگر فکر می کنید که این مقاله می تواند تاثیری بر روی تصمیم گیری شما کند، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

توسعه دهندگان کیو گفته اند که شرط موفقیت ما تعداد کاربران بالا می باشد. آن ها می گویند که شما می توانید با دعوت از دوستانتان اقدام به دریافت پاداش کنید. آن هم نه پاداشی که متعلق به خودتان باشد، پاداش رزو شده. ( درباره پاداش رزو شده در ادامه بیشتر توضیحات خواهیم داد. ) برای اینکه بتوانید دوستانتان را دعوت کنید، ابتدا باید خودتان عضو سایت این پروژه شوید و حال با لینک دعوا اقدام به دعوت از دوستان خود کنید. توسعه دهندگان این پروژه بر روی این کار تمرکز ویژه ای دارند زیرا تنها امید رشد کردنشان همین موضوع است.

این پروژه برای شما پیشنهادات ویژه ای در نظر گرفته است که شما می توانید از آنها استفاده کنید. این پیشنهادات تا حدودی وسوسه برانگیز است و آن ها به شما این موارد را می گویند تا اعتماد کنید و اقدام به دعوت از دوستان و یا.. کنید. در این قسمت به پیشنهاداتی که از سمت توسعه دهندگان کیو مشاهده کنید با شما گفتگو خواهیم کرد.

یکی از پیشنهادات که دریافت می کنید این است که شما تنها تا چندین ساعت فرصت دارید تا از باقی دوستانتان دعوا کنید و پاداش آن را دریافت کنید. از دیگر پیشنهاد هایی که این پروژه در نظر دارد این است که هر فردی که زودتر ثبت نام کند پاداش بیشتری دریافت می کند.

زمانی که به دنبال جمع آوری اطلاعات بودیم تا برای شما در این مقاله بیاوریم، با یک مصاحبه رو به رو شدیم. در آن مصاحبه بنیانگذار کیو Q آقای ساریفل گفته است که شاید هیچکدام از وعده هایی که داده ایم عملی نشود و قیمت کیو Q هیچگاه به یک دلار نرسد و یا اینکه هیچ وقت این پروژه به یک ارز دیجیتال تبدیل نشود. این موضوعی ای بود که از شنیدن آن تعجب کردیم. نتیجه این سخنان این است که هنوز توسعه دهندگان پروژه کیو به خودشان نیز اعتماد ندارند!! در انتها آورد که تمامی کاربران باید صبور باشند و ببیند که چه پیش خواهد امد.!

بله، همانطور که پیش تر مطالعه کردید، متاسفانه این پروژه شبیه به یک طرح هرمی می باشد زیرا شما با جمع آوری زیر مجموعه، اقدام به دریافت پاداش می کنید.

بیشتر بخوانید
طرح پانزی ponzi scheme چیست؟ | چطور آن را تشخیص دهیم؟

اگر به گذشته بنیانگذار پروژه Q آقای ساریفل نگاهی کنید، می بینید که این فرد چندین سال پیش زمانی که شرکتش به سوددهی رسید آن را به شرکت پی پال به مبلغ 169 میلیون دلار فروخت. حال سوالی که برای ما پیش می آید این است که از کجا معلوم است زمانی که این پروژه به سوددهی برسد آن را نفروشد؟ واقعا نمی توان برای این سوال پاسخی پیدا نمود زیرا تمام موارد به ساریفل مربوط است و معلوم نیست واقعا چه قصد و نیتی دارد.

از دیگر سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که منبع درآمد این پروژه از کجا تامین می شود؟ همانطور که می دانید ارز و یا توکن Q خرید و فروش نمی شود و برای آن هیچ عرضه اولیه ICO صورت نگرفته است. پس عاقلانه است که بخواهد این سوال برایتان پیش بیاید. اگر به سایت رسمی این پروژه مراجعه کنید در بخش Privacy به این سوال شما پاسخ داده شده است. در تصویر ذیل می توانید آن قسمت از بخش Privacy که به این سوال پاسخ داده شده است را ببینید، از تصویر ذیل دقیقا چه جوابی به دست می آورید؟؟

در تصویر بالا مشاهده می کنید که به صورت محترمانه نوشته شده است که اطلاعات شما جمع آوری و فروخته می شود.!!

توسعه دهندگان این پروژه از فروش اطلاعات شما برای خود کسب درآمد می کنند. زمانی که اطلاعات شما را به دست می آورند آن ها را در یک پایگاه داده ذخیره و به افرادی که تقاضا داشته باشند اطلاعات شما را می فروشند دقیقا همانند نرم افزار مسیر یاب ویز.

اگر تا به حال از نرم افزار ویز برای مسیر یابی استفاده کرده اید باید بدانید که اطلاعات شما در داخل پایگاه داده سازنده برنامه ذخیره شده است و در صورت تقاضا فرد و یا افرادی اطلاعات شما در عوض اطلاعات دیگر به اشتراک گذاشته می شود. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که اطلاعات را از چه طریقی پیدا می کنند و همچنین به چه اطلاعاتی دسترسی دارند؟

زمانی که شما می خواهید در این سایت ثبت نام کنید از شما درخواست ایمیل می شود. ایمیلی که شما وارد می کنید حاوی اطلاعاتی از موقعیت و ….. شما می باشند. این موارد با آنها به اشتراک گذاشته می شود.

در حال حاضر بیشترین ورودی های سایت رسمی پروژه کیو از دو نرم افزار فیسبوک و توییتر می باشد. هر دو نرم افزار در حال حاض با این پروژه پشتیبانی می کند. قطعا یکی از مواردی که باعث می شود تا اعتماد کاربران خدشه دار شود همین موضوع است چراکه دو نرم افزار کم امنیت در حال پشتیبانی از این پروژه می باشد. اینکه می گوئیم کم امنیت منظور این است که بارها خودتان در خبر ها و یا جاهای مختلف شنیده اید که برای مثال فیسبوک و یا تویتر هک شده است و اطلاعات کاربران لو رفته است.

همانطور که مطالعه کردید در این مقاله، برخی از سخنان بنیانگذار این پروژه این معنی را می دهد که کلاهبرداری است و ممکن است روزی از بین برود و کسی از این اتفاق خبر ندارد. همانطور که متوجه شدید به دست آوردن این توکن و یا ارز رایگان است و قرار نیست هزینه ای پرداخت کنید و شاید برخی ها با دیدن این قضیه بگویند که پس می ارزد که بخواهیم امتحان کنیم. همان امتحان از شما وقت زیادی را می گیرد. برای هر فردی وقت او با ارزش است پس اینکه بخواهید این کار را انجام دهید شاید به صرفه نباشد زیرا شما با همان مقدار وقت می توانید کار پولساز تر دیگری را نیز انجام دهید.

البته قابل ذکر است که این مقاله صرفا بر اساس تحقیقات تیم زوم ارز می باشد.

ممنون از اینکه تا پایان “ ارز دیجیتال ( Q ( initiative  ” همراه ما بودید.

بیشتر بخوانید

سلام جهت بررسی اعتبار ارزها از چه منبعی استفاده کنیم؟

سلام دوست عزیز .
تیم زوم ارز مطلبی را با عنوان تحلیل فاندامنتال نوشته که شما می توانید با مطالعه این مطلب بر خوب یا بد بودن یک ارز پی ببرید.
https://www.zoomarz.com/category/analys/fundamental-analysis-of-digital-currency

سایت فارسی زدن براش وطنم پاره تنم ….

https://initiativeq.info

:)))

سلام
من در ماه گذشته خیلی جاها تحقیق کردم و همه جا اگر مثبت نظر نداشته باشند ولی منفی هم ننوشته بودند. مطالب شما هم صد درصد این ذهینت که این پروژه صد درصد کلاه برداری میباشد رو به خواننده القا نمیکنه.
بهرصورت من کلا زیر یک دقیقه ثبت نام انجام دادم و نظر خود من اینست که احتمال موفقیت پروژه نهایتا سه تا پنج درصد می باشد که باز به زیر یک دقیقه وقت گذاشتن می ارزه .

دوست عزیز هدف ما اطلاع رسانی است در نهایت اعتماد کردن یا اعتماد نکردن بر عهده خود شماست .اما پیشنهاد می کنیم خیلی هم خوشبین نباشد 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نیترو تقدیم به شما 🌷🌴

کاملا درست و عالی ممنونم از آموزشهای کاربردی شما دوست خوب من.پاینده باشید

درود بر آقا رضا

با سلام خدمت دوست عزیز. با لینک شما ثبت نام کردم. لطفا مرا تایید کنید ممنون

درود بر شما
تایید سایت انجام شد ،نرم افزار را از گوگل دان کنید تا آنهم تایید و برایش امتیاز دریافت کنید.ارز دیجیتال q چیست

دوستانیکه در این سایت ثبتنام کردند لطفا نامشون رو در پیام خصوصی اعلام کنند و گزینه استخراج یوز از پست رو بزنند تا پاداش رو دریافت کنند.

سلام منم ثبتنام کردم با ایمیل
Pazba76@gmail.com

سلام من هم با آدرس شما ثبت نام کردم لطفا تایید فرمایید mumzom@gmail.com

با سلام، ثبت نام انجام شد. در انتظار تایید از طرف شما….

با درود بر همه دوستان
#جهت اطلاع

تمامی دوستانیکه از روی لینک در سایت ثبتنام کردند باید برای مرحله بعدی و دریافت مابقی سهام خود در سایت کیو باید نرم افزار یا برنامه آنرا هم در همان صفحه در پایین صفحه دانلود و نصب و سپس وارد شوند تا دریافت کنند.

اما #پاداش_یوزکوین
تمام عزیزانیکه در این سایت با لینک بنده ثبتنام کردند لطفا بعد از ارسال نام ثبتی در سایت کیو ،گزینه استخراج ارز در زیر همین پست را بزنند تا پاداش یوزکوین خود را دریافت بدارند.

با احترام و سپاس
#تاکوین
#TACcoin

سلام منم با لینک شما ثبت نام کردم
Shyrynyly4@gmail.com
ممنون

و اینکه ببخشین برای کسب درآمد حتما باید کسیو دعوت کنیم؟؟

درود بر شما
مگه شما جایی رو سراغ داری که بری بشینی بهت پول بدن؟!
لطفا دوستان قبل از وارد شدن قوانین سایت رو مطالعه کنند بعد ثبتنام کنند نه اول ثبتنام بعد سوال در مورد چگونگی کار؟!
با احترام و سپاس

فکر کنم متوجه نشدین چی گفتم یا درست سوال نکردم
میگم الان که این کیو فعالیتشو شروع کرده تا زمانی که مثل بیت کویین باشه فقد از طریق زیرمجموعه گیری درآمد داره یا راه دیگه داره؟
ممنون

درود بر خردمندان ایران
بله دوست من، ابتدا یک ۵ نفر رو در بازه زمانی که اگه بتونید بگیرید نشون میده که بابتش یکجا ۱۶۰۰۰ تا میده ولی شما خودتون رو بفشار نندازید و فقط پستتون رو در شبکهای اجتماعی منتشر کنید تا با هر ورود مقدار تعیین شده رو بگیرید.
با احترام

سلام من با لینک شما ثبت نام کردم تایید می کنید لطفا. تو گوشی هم نصب کردم و فعال کردم. ایمیلم اینه Mehran.akr@gmail.com

درود بر شما
مفتخرم که منتخب اعتماد شما هستم.
مبارکتون باشه و تایید شدید.
با احترام و سپاس

سلام.با لینک شما ثبت نام کردم لطفا تایید کنین.
Mohammadimajid164@ymail.com

درود بر شما
در سایت تایید شدید و برای دریافت کامل پاداش حتما باید نرم افزار موبایل را نصب کنید از لینک زیر اقدام نمایید

Initiative Q continues to grow, with more than 6 million people registered! They are now moving to the next step, and releasing an Android/iPhone app, which will become their payment app once the payment network is launched. Install it now using this link and we both reserve more Qs. https://invite.initiativeq.com/EZXvWh08_/e

کلیه دوستانیکه در این پروژه شرکت کردند باید برای تکمیل کار نرم افزار موبایل را نیز نصب نمایند
https://invite.initiativeq.com/EZXvWh08_/e

سلام بی زحمت ثبت نام منم تاییدکنید azari8665@gmail.com

درود بر شما
بسیار خرسندم که شرکت کردید اما بیاد داشته باشید که اگر در سایت ثبت زدید باید نرم افزار موبایل را نصب نمایید تا از امتیاز کامل و سود لازم بهرهمند گردید.
با احترام و سپاس
#TACcoin

taccoin:
 initiative Q ( توکن q ) چیست ؟
شبکه پرداخت مدرن با تمرکز بر ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی جدید به جای کارتهای اعتباری (پی پال – مسترکارت – ویزاکارت و . . . )
با ثبت نام رایگان در این ایردراپ می توانید تا ۱۶۰۰۰ عدد توکن Q ( معادل ۱۶ هزار دلار $ ) بدست بیاورید.

همانطور که می دانید ( پی پال ، مستر کارت و ویزا کارت ) سه شرکت جهانی پرداخت هستند که بعد از دهه ۵۰ میلادی شروع به کار کردند و در حال حاضر جزو بزرگترین سیستمهای پرداخت مالی جهان هستند.

Initiative Q محصول یک تیم هشت نفره از اعضای تیم پروژه پی پال است و مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد.

تعریفی که توسعه دهندگان این پروژه در مورد آن ارائه داده اند به شرح ذیل است :

Initiative Q تلاشی است از طرف توسعه دهندگان سابق PayPal برای ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای پرداخت که در دهه ۵۰ طراحی شده است.

این سیستم از ارز خود ، به نام کیو ( Q ) استفاده می کند و برای اینکه مردم بتوانند پس از آماده شدن سیستم ، کار خود را آغاز کنند ، آنها تعدادی توکن Q را به صورت رایگان به افرادی که هم اکنون ثبت نام کرده اند اختصاص می دهد.

(روزانه تعداد بیشتری از مردم به این پروژه می پیوندند – بنابراین بهتر است شما هم زودتر بپیوندید)

و در آخر هم این نکته ذکر شده که اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، خیلی خوب است که این فرصت را از دست ندهید.

البته این یک طرح برای یک شبه پولدار شدن نیست و تکمیل شدن مراحل آن ممکن است زمان بر باشد.

چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.

ثبت نام در این پروژه کاملا رایگان است و تنها چیزی که برای ثبت نام و دریافت رایگان ارز Q نیاز است یک نام و آدرس ایمیل می باشد.

هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار $ به ازای هر Q است.

تعداد کل توکنهای قابل عرضه دو میلیارد عدد اعلام شده است.

آیا Initiative Q، می تواند مانند بیت کوین‌‌ فراگیر شود؟
لطفا دقت کنید که Initiative Q به هیچ وجه یک کریپتوکارنسی ( ارز دیجیتال ) نیست اما ممکن است بیت کوینِ جدید باشد !

در خارج از ایران روز به روز بر محبوبیت این پروژه افزوده می‌شود و به تدریج به سمت فراگیر شدن پیش می‌رود.

خبرگزاری های مهم نظیر BBC و فایننشال تایمز نیز درباره برنامه Q گزارش داده اند. پوشش خبری از طریق این خبرگزاریها باعث افزایش توجه و بازدید از برنامه Q شده است و طبق گزارش گوگل، اخیرا تعداد جستجوهای برای برنامه Q بیشتر از رمزارز دیجیتال اتریوم بوده است.

طبق آخرین آمار تا کنون بیش از ۱.۵ میلیون کاربر دعوت شده از فیسبوک در برنامه کیو ثبت نام نموده اند.

آیا برنامه کیو Q می تواند یک طرح هرمی یا کلاهبرداری باشد؟
توسعه دهندگان این پروژه در جواب این سوال که آیا برنامه کیو Q یک طرح هرمی یا طرح MLM  است ؟

اینگونه پاسخ داده اند :

خیر. طرح های هرمی از اعضای جدید پول دریافت می‌کنند و آن را به اعضای قبلی توزیع می‌کنند. در مقابل، پیوستن به برنامه Q کاملا رایگان است. بنابراین کاملا واضح است هیچ پولی از هیچ کدام از کاربران دریافت و به کاربران قبلی داده نمی‌شود. پس نمی توان آنرا به یک طرح هرمی نسبت داد.

و نکته دیگر اینکه این پروژه توسط افرادی که در پی پال کار می کنند اجرا می شود.

آیا برنامه کیو Q می تواند یک طرح هرمی یا کلاهبرداری باشد؟
توسعه دهندگان این پروژه در جواب این سوال که آیا برنامه کیو Q یک طرح هرمی یا طرح MLM  است ؟

اینگونه پاسخ داده اند :

نحوه ثبت نام در Initiative Q و دریافت رایگان ۳۲۷۶ توکن کیو Q 
ثبت نام در این پروژه فقط از طریق لینک دعوت امکان پذیر است

نکته مهم :

همانطور که گفته شد پرداخت ارز Q رایگان در این برنامه شبیه به سیستم ایردراپها هست و به مرور هرچه تعداد کاربران این پروژه افزایش پیدا کنند تعداد توکنهای توزیع شده کمتر و کمتر خواهد شد.

برای فعال شدن اکانت شما و دریافت توکنهای Q باید شخصی که شما را دعوت کرده در اکانت خودش شما را وریفای یا تایید کند. همچنین بعد از دعوت دوستانتان شما هم باید اکانتهای دعوت شده را طبق شکل زیر تایید نمایید.

برای تایید حساب ، ابتدا باید در لیست کاربران روی گزینه Review زده و سپس دکمه Approve را انتخاب نماید
از لینک زیر ثبتنام کنید سپس اعلام کنید تا تایید هویت شما انجام شود:
در اینجا پیوند دعوت من وجود دارد: 👇👇👇https://initiativeq.com/invite/EZXvWh08_

#TACcoin #BTC #Airdrop

 

شبکه پرداخت مدرن با تمرکز بر ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی جدید به جای کارتهای اعتباری (پی پال – مسترکارت – ویزاکارت و . . . )

با ثبت نام رایگان در این ایردراپ می توانید تا ۱۶۰۰۰ عدد توکن Q ( معادل ۱۶ هزار دلار $ ) بدست بیاورید.

در صورت موفقیت این پروژه قیمت هر Q در فاز نهایی آن یک دلار $ خواهد شد.

ارز دیجیتال q چیست

initiativeq1

 

همانطور که می دانید ( پی پال ، مستر کارت و ویزا کارت ) سه شرکت جهانی پرداخت هستند که بعد از دهه ۵۰ میلادی شروع به کار کردند و در حال حاضر جزو بزرگترین سیستمهای پرداخت مالی جهان هستند.

Initiative Q محصول یک تیم هشت نفره  از اعضای تیم پروژه پی پال است و مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد.

تعریفی که توسعه دهندگان این پروژه در مورد آن ارائه داده اند به شرح ذیل است :

Initiative Q تلاشی است از طرف توسعه دهندگان سابق PayPal برای ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای پرداخت که در دهه ۵۰ طراحی شده است.

این سیستم از ارز خود ، به نام  کیو ( Q ) استفاده می کند و برای اینکه مردم بتوانند پس از آماده شدن سیستم ، کار خود را آغاز کنند ، آنها تعدادی توکن Q  را به صورت رایگان به افرادی که هم اکنون ثبت نام کرده اند اختصاص می دهد.

(روزانه تعداد بیشتری از مردم به این پروژه می پیوندند – بنابراین بهتر است شما هم زودتر بپیوندید)

و در آخر هم این نکته ذکر شده که اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، خیلی خوب است که این فرصت را از دست ندهید.

البته این یک طرح برای یک شبه پولدار شدن نیست و تکمیل شدن مراحل آن ممکن است زمان بر باشد.

چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.

ثبت نام در این پروژه کاملا رایگان است و تنها چیزی که برای ثبت نام و دریافت رایگان ارز Q نیاز است یک نام و آدرس ایمیل می باشد.

هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار $ به ازای هر Q است.

تعداد کل توکنهای قابل عرضه دو میلیارد عدد اعلام شده است.

لطفا دقت کنید که Initiative Q به هیچ وجه یک کریپتوکارنسی ( ارز دیجیتال ) نیست اما ممکن است بیت کوینِ جدید باشد !

در خارج از ایران روز به روز بر محبوبیت این پروژه افزوده می‌شود و به تدریج به سمت فراگیر شدن پیش می‌رود.

هنگامی که کاربران ثبت نام نکرده وارد صفحه اصلی برنامه Q می‌شوند با پیام خوشامدگویی زیر مواجه می‌شوند: “برنامه Q آینده شبکه های پرداخت می‌باشد. به منظور پیوستن میلیون ها نفر به این برنامه، در حال ارائه ارز آینده خود می‌باشیم”. پس از ثبت نام، کاربران مقداری توکن Q دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که برای ثبت نام، کاربران باید دعوت نامه دریافت کنند. خوشبختانه افراد علاقه مند به برنامه Q می‌توانند در فیسبوک یا توییتر با یک کلیک ساده تقاضای دعوت نامه ارائه دهند.

۱.۵ میلیون کاربر دعوت شده از فیسبوک

دیگر نیازی به فرم آماده نمی‌باشد. اگر تاکنون دعوت نامه ای دریافت نکرده اید، یک جستجوی ساده در گوگل می‌تواند مشکل شما را حل کند. صدها هزار کاربری که در برنامه Q ثبت نام کرده اند با پست ها و کامنت ها و لینک ها مختص به خود در صدد جذب کاربران جدید بیشتری می‌باشند و این موضوع به دلیل انسان دوستی یا هیجان برای سیستم پرداخت جدید نمی‌باشد. هر کاربر علاقه دارد که کاربران بیشتری از لینک مختص به او ثبت نام کنند، زیرا این امر باعث می‌شود توکن های Q بیشتری دریافت کند.

این روش نتیجه بسیار خوبی داشته است. بررسی ارقام و عملکرد ابزار تحلیلی رایج نشان می‌دهد که میزان انتشار اخبار مرتبط با برنامه Q در شبکه های اجتماعی طی ۲ هفته گذشته بسیار چشمگیر بوده است. طبق اطلاعات ابزار تحلیلی Crowdtangle، حدود ۲.۲ میلیون بار با پست های عمومی حاوی آدرس اینترنتی صفحه ثبت نام برنامه Q تعامل انجام شده است که حدود یک میلیون از این تعاملات شامل کامنت ها و حدود ۷۰۰ هزار مورد شامل به اشتراک گذاری می‌باشد. این تعداد بسیار بیشتر می‌تواند باشد زیرا در گزارش Crowdtangle، پست ها و پیام های سایر پلتفرم ها نظیر توییتر، واتس اپ و یوتیوب در نظر گرفته نشده است.

خبرگزاری های مهم نظیر BBC و فایننشال تایمز نیز درباره برنامه Q گزارش داده اند. پوشش خبری از طریق این خبرگزاریها باعث افزایش توجه و بازدید از برنامه Q شده است و طبق گزارش گوگل، اخیرا تعداد جستجوهای برای برنامه Q بیشتر از رمزارز دیجیتال اتریوم بوده است.

 

 

۲ میلیون ثبت نام، ۱۳.۴ میلیون بازدید از وبسایت

 

ابزار آماری Similarweb نیز ارقام مشابهی ارائه می‌دهد و تعداد بازدیدها از صفحه اصلی برنامه Q را حدود ۱۳.۴ میلیون طی ۲۸ روز گذشته تخمین می‌زند که اکثر این بازدیدها از تاریخ ۲۳ الی ۳۰ اکتبر بوده است.

 

 

افراد مسئول برنامه Q نیز به طور عمومی بیان کرده اند که این میزان بازدید، تعداد شگفت انگیزی است. اخیرا آنها می‌خواستند که رسیدن به یک میلیون کاربر را جشن بگیرند اما نتوانستند زیرا طبق پست فیسبوک که منتشر کرده بودند بیان داشتند:

    تا زمانی که در حال نوشتن این پست هستیم بیش از ۲ میلیون کاربر از بیش از ۱۸۰ کشور جهان در وبسایت ما ثبت نام کرده اند.

برنامه Q در توییتر نوشت:

    ۲ میلیون نفر از ۱۸۰ کشور جهان در برنامه Q ثبت نام کرده اند. با پشتیبانی و حمایت کافی، یک سیستم پرداخت مدرن می‌تواند به طور جهانی محبوب شود. در عین حال، برای عرضه باید میلیون ها نفر دیگر نیز به این برنامه بپیوندند. ما به سیاست حریم خصوصی خود پایبند هستیم و اطلاعات شخصی را نخواهیم فروخت حتی اگر این تلاش ها موفقیت آمیز نباشد.ارز دیجیتال q چیست

 

روز به روز بر محبوبیت این برنامه افزوده می‌شود و به تدریج به سمت رایج شدن پیش می‌رود. خبرگزاری های مهم نظیر BBC و فایننشال تایمز نیز درباره برنامه Q گزارش داده اند. پوشش خبری باعث افزایش توجه و بازدید از برنامه Q می‌شود و طبق گزارش گوگل، تعداد جستجوهای برای برنامه Q بیشتر از اتریوم بوده است.

صنعت بازاریابی علاقه قابل توجهی به این موضوع پیدا کرده است که چگونه پروژه ای که به غیر از اینسایدرهای عرصه بلاک چین و ارز دیجیتال تقریبا برای همه ناشناخته بوده است توانست یکباره به چنین توجهی دست یابد.

 

موفقیت ناگهانی برنامه Q بسیار شگفت انگیز است. حتی با اینکه برنامه Q خود را به طور مستقیم از حوزه ارز دیجیتال دور می‌داند، اما مقایسه آن با ICO بیراه نمی‌باشد. اما با این وجود نیز هیچ ICO ای نمی‌تواند این سطح از آگاهی و شناخته شدن را دربرداشته باشد. اگر جستجوهای گوگل را به عنوان یک شاخص در نظر بگیریم، چرا پس از ۶ ماه از عرضه ناگهان با چنین موفقیتی مواجه هستیم؟

یکی از فرضیه ها این است که اینفلوئنسرها یا افراد معروف شبکه های اجتماعی و رسانه ها با تعداد کاربران زیاد می‌توانند از دلایل این موفقیت باشند. هرچند نتوانستیم این فرضیه را با استفاده از ابزارهای تحلیل مورد بررسی قرار دهیم.

 

پس از خواندن پست دیوید جرارد یکی از خبرنگاران حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال که برنامه Q را به طور دقیق بررسی کرده است با نکته مهمی مواجه شدیم: برنامه Q تغییرات مهمی را در خصوص عرضه خود انجام داده است، به طوری که کاربران ثبت شده می‌توانند به سایر کاربران دعوت نامه ارسال کنند تا به برنامه Q بپیوندند. پس از تماس با برنامه Q از طریق ایمیل، سخنگوی شرکت به ما بیان کرد که این تغییر به دلیل بازخوردهای دریافتی بوده است که اذعان داشتند “پیام قبلی نمی‌توانست ماهیت پروژه را به صورت معنادار و کامل انتقال دهد”. این پیام سرانجام در اوایل اکتبر سال گذشته تغییر کرد.

 

برنامه Q در حال ایجاد شبکه پرداخت جدید می‌باشد. برای آنکه کاربران این برنامه را بپذیرند، برنامه Q مقداری از ارز آینده خود را به کاربران اولیه اهدا می‌کرد. برای ثبت نام فقط به اسم، ایمیل و دعوت نامه از جانب کاربران حاضر در این برنامه نیاز بود.

برنامه Q فقط در صورتی موفق میشد که افراد بسیار زیادی به آن می‌پیوستند. هرچه کاربران بیشتری دعوت می‌شدند، احتمال آنکه این برنامه به هدف خود که همان رسیدن توکن Q به یک دلار بود نزدیک تر میشد.

 

برنامه Q تلاشی از جانب افراد سابق پی‌پال برای ایجاد سیستم پرداخت جدید به جای کارت های اعتباری است که در دهه ۱۹۵۰ طراحی شده اند. سیستم جدید از ارز خود به اسم Q استفاده می‌کند و برای آنکه مردم در هنگام آماده شدن این سیستم بتوانند از آن استفاده کنند، مقداری توکن Q به افرادی که ثبت نام کرده اند تعلق می‌گیرد. (این تعداد با پیوستن افراد بیشتر، کاهش می‌یابد پس بهتر است زودتر به این برنامه بپیوندید) ثبت نام در این سیستم رایگان است و فقط به اسم و آدرس ایمیل نیاز دارد. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به روش پرداخت برتر جهانی تبدیل شود، توکن های Q شما ارزش بسیار زیادی خواهند داشت. اگر ۷ سال قبل فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین را از دست داده اید بهتر است از فرصت کنونی ساده عبور نکنید.

 

آیا واقعا موفقیت به این سادگی به دست می‌آید؟ آیا موفقیت چشمگیر و رشد دیوانه وار برنامه Q صرفا با ویرایش یک متن به دست آمده است؟ این موضوع به نظر بعید می‌رسد اما باید در نظر داشت که متن اصلی برنامه Q تنها راه ارتباطی با بسیاری از افراد بود. موضوعی که فراتر از فرضیه های دیگر است، همزمانی ویرایش متن مورد نظر و روند صعودی پروژه می‌باشد.

 

در جمله ابتدایی، برنامه Q می‌تواند اعتماد مضاعفی بین مخاطبان ایجاد کند. نکته اول توصیه دوستان یا آشنایان برای پیوستن به این شبکه می‌باشد. نکته دوم این است که با اشاره به اسم پی‌پال، اعتماد به این برنامه افزایش می‌یابد، زیرا این شرکت توسط افرادی اداره می‌شود که در تنها سیستم پرداخت دیجیتال فعالیت داشتند که توانسته است به روش رایج پرداخت تبدیل شود و اعتماد گسترده مشتریان را جلب کند.

اما سپس به این نکته می‌رسیم که افراد بسیار زیادی که حضور جانبی و اندکی در تجارت دیجیتال دارند ممکن است اصطلاح مافیای پی‌پال را شنیده باشند. افراد اصلی مسئول پی‌پال از افراد شاخص و تاثیرگذار در عرصه فناوری آمریکا و کل جهان می‌باشند. ۶ نفر از این افراد جزو میلیاردرها هستند که از بین آنها می‌توان به ایلان ماسک سرمایه گذار شناخته شده، پیتر تیل و رید هافمن موسس لینکداین اشاره کرد. با حذف اسم پی‌پال، برنامه Q به طور ضمنی این مفهوم را بیان می‌کند که اگر این افراد مهم بر روی چیزی کار کنند، پتانسیل آن بسیار عظیم می‌باشد. نکته جالب این است که سار ویلف (Saar Wilf) موسس برنامه Q از موسسان پی‌پال نمی‌باشد. ویلف شرکت Fraud Science را تأسیس کرده که در سال ۲۰۰۸ توسط پی‌پال خریداری شده است.

 

متن جدید برخلاف متن قبلی، بین مخاطبان فومو (ترس از دست دادن فرصت مناسب سرمایه گذاری) ایجاد می‌کند. ثبت نام رایگان است و فقط به اسم و آدرس ایمیل نیاز دارد. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به روش پرداخت برتر جهانی تبدیل شود توکن های Q ارزش بسیار زیادی به دست خواهند آورد. در ابتدا، عبارت “ارزش این جایزه حدود ۱۳۰ هزار دلار خواهد بود” در متن اولیه وجود داشت. فلیکس بایلهارتز بلاگر آلمانی این اقدام را “ریسک معکوس” خوانده است، به طوری که مخاطبان می‌گویند شرکت در برنامه اصلا خطری ندارد پس بهتر است که هرچه سریع تر ثبت نام کنم.

بخش آخر با اشاره به بیت کوین سعی در جلب توجه مخاطبان دارد: “اگر ۷ سال قبل فرصت سرمایه گذاری در بیت کوین را از دست داده اید بهتر است این فرصت را از دست ندهید.” با ذکر این موضوع، برنامه Q کاربران را به ثبت نام در این برنامه متقاعد می‌کند.  به لطف حجم معاملات شگفت انگیز ارزهای دیجیتال در سال گذشته، برنامه Q باعث جلب توجه افراد بسیاری زیادی می‌شود.

 

حتی قبل از آنکه برنامه Q متن ثبت نام را اصلاح کند، ثبت نام رایگان بود. در این ثبت نام نیز فقط به اسم و آدرس ایمیل نیاز است. هم چنین عبارت “ارز آینده” در متن قبلی به “توکن های رایگان Q” در متن جدید تغییر کرده است.

از نظر بازاریابی امکان دارد که این تغییرات، عامل رسیدن این کمپین به حداکثر پتانسیل خود باشد. اصول اولیه بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) در خصوص سود بردن هر دو طرف از ثبت نام، ستون اصلی رشد این برنامه نیز می‌باشد. فقط کافی است به بازاریابی ارجاعی موفق دراپ باکس نگاه کنید که با در اختیار گذاشتن فضای ذخیره سازی بیشتر به ارجاع دهنده و ارجاع شونده باعث افزایش تعداد کاربران خود شد.

 

پی‌پال نیز از این روش استفاده کرد و به کاربران اولیه خود از طریق برنامه ارجاعی، پول اضافی اهدا کرد. در ابتدا هر کاربر برای ثبت نام ۲۰ دلار و برای هر ثبت نام دیگری که از طریق ارجاع وی انجام میشد ۲۰ دلار دیگر دریافت می‌کرد. این طرح برای پی‌پال جوابگو بود و باعث جذب ۱۰۰ میلیون کاربر برای آنها شد. تفکر موجود در این روش هزینه بر برای جذب کاربر به این صورت است که پلتفرم و بازارهای جدید برای کسب سود باید پول خرج کنند، پس چرا این پول مستقیما به کاربران پرداخت نشود و کاربران به سفیران محصول مورد نظر تبدیل نشوند؟

برنامه Q حتی متحمل تعهدات مالی زودتر از موعد هم نشده است زیرا ارز آنها هیچ ارزشی ندارد. از نظر هزینه، این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از طرف دیگر، باعث کاهش جذابیت ثبت نام برای کاربران و افزایش ترس از ثبت نام بین آنها می شود.

 

تغییر متن و سازوکار این کمپین باعث شده است که موسسان آن بتوانند فشار کافی (یا به طور مثبت می‌توان آن را مشوق در نظر گرفت) بر روی کاربران ثبت نام کرده و کاربران بالقوه جدید ایجاد کنند. کاربران جدید تشویق می‌شوند که طی ۹۶ ساعت به منظور دریافت توکن های Q بیشتر، ۵ نفر دیگر را نیز دعوت کنند. با محدود کردن دعوت به ۵ نفر، افراد علاقه مند مجاب می‌شوند تا هرچه سریع تر دعوت را بپذیرند.

پس از آنکه تمام افراد مورد نظر خود را دعوت کردید می‌توانید ۱۰ دعوت نامه دیگر ارسال و تعداد توکن های Q دریافتی خود را افزایش دهید. سپس اگر کاربران دعوت شده، کاربران جدیدی دعوت کنند، کاربران اصلی توکن بیشتری دریافت خواهند کرد. فلیکس بایلهارتز این کار را تا جایی ادامه داد که متوجه شد محدودیت تعداد دعوت ها ۴۰ کاربر می‌باشد. ظاهرا به نظر می‌رسد که تعداد توکن Q بیشتر را فقط از کاربران غیرمستقیم و از دعوت های سطح سوم می‌توان دریافت کرد. در بخش سوال های رایج برنامه Q گفته شده است که کاربران آتی با انجام کارهای دیگری نظیر دانلود برنامه یا خرید با توکن Q می‌توانند توکن های بیشتری دریافت کنند.

 

برنامه Q با داشتن چنین ساختار پاداش بسیار مشابه با طرح هرمی می‌شود. به نظر می‌رسد که از این موضوع آگاه است که این پروژه چطور می‌تواند تفسیر شود، به طوری که در یکی از توییت ها اذعان داشتند:

 

    آیا برنامه Q یک طرح هرمی یا طرح MLM است؟ خیر. طرح های هرمی از اعضای جدید پول دریافت می‌کنند و آن را به اعضای قبلی توزیع می‌کنند. در مقابل، پیوستن به برنامه Q کاملا رایگان است. بنابراین کاملا واضح است هیچ پولی از هیچ کدام از کاربران دریافت و به کاربران قبلی داده نمی‌شود.

 

نکته بسیار مهم :

در داخل نرم افزار زمانی را برای شما نمایش میدهد شما وظیفه دارد تا اتمام آن زمان اقدام به رفرال گیری کنید و به مدت زمان خود افزایش دهید . اگر تا اتمام زمان تعین شده شبکه را به دیگران معرفی نکنید از توکن شما کم خواهد شد .

 

نکته دوم : با لینک رفرال ما ثبت نام کنید تا اکانت شما را تایید بکنیم . شما برای دریافت توکن رایگان نیاز به تایید حساب دارید تا اینکه شبکه شما را یک فرد حقیقی بشناسد .

این نکات قوانین مهم شبکه است

 

نحوه ثبت نام در Initiative Q و دریافت رایگان ۳۲۷۶ توکن Q

ثبت نام در این پروژه فقط از طریق لینک دعوت امکان پذیر است.(پس از کلیک روی لینک باید چند ثانیه صبر کنید تا لینک ثبت نام فعال شود.)

initiativeq1

 

با کلیک روی لینک بالا بعد از چند ثانیه وارد صفحه اصلی ثبت نام در سایت می شوید.طبق عکس زیر روی گزینه Reserve your spot بزنید.

 

 

و با استفاده از اکانت جیمیل (Sign up with google) یا فیسبوک خود (Sign up with Facebook) در سایت وارد شوید.پس از وروود به سایت برای دریافت توکنهای رایگان باید حتما اپلیکیشن کیو (Initiative Q) را از گوگل پلی یا اپ ستور دانلود و نصب نمایید تا مراحل ثبت نام شما تکمیل گردد.

 

 

جهت دانلود برنامه کیو (Initiative Q)  روی یکی از گزینه های ( google play ) یا ( App store ) زده و پس از نصب آن مجددا با استفاده از همان اکانت جیمیل یا فیسبوک خود وارد برنامه شوید.

 

در اینجا مراحل ثبت نام شما تکمیل شده است و تعداد توکن اعلام شده به والت یا کیف پول اپلیکیشن q اضافه می شود.

مهمترین روش افزایش درآمد در این برنامه دعوت از دوستان با استفاده از لینک ریفرال تان است.در صفحه ثبت نام طبق عکس بالا با زدن روی گزینه copy یا در اپلیکیشن با استفاده از گزینه Share که در وسط صفحه برنامه قرار دارد می توانید لینک دعوت خود را برای سایر کاربران یا دوستان خود ارسال نمایید.

در  قسمت TASKS در صفحه اصلی اپ ، یک روز شمار وجود دارد که در مرحله اول آن ۱۴ روز فرصت دارید تا ۵ نفر به این برنامه دعوت نموده و تا ۱۶۰۰۰ عدد Q دریافت نمایید.

در صورتی که در این مدت بتوانید تعداد نفرات تایید شده را ثبت نام نمایید آفرهای بعدی نیز برای شما در نظر گرفته خواهد شد. که با استفاده از آنها می توانید تعداد Q بیشتری بدست بیاورید.

نکته مهم :

همانطور که گفته شد پرداخت ارز Q رایگان در این برنامه شبیه به سیستم ایردراپها هست و به مرور هرچه تعداد کاربران این پروژه افزایش پیدا کنند تعداد توکنهای توزیع شده کمتر و کمتر خواهد شد.

برای فعال شدن اکانت شما و دریافت توکنهای Q باید شخصی که شما را دعوت کرده در اکانت خودش شما را وریفای یا تایید کند. همچنین بعد از دعوت دوستانتان شما هم باید اکانتهای دعوت شده را طبق شکل زیر تایید نمایید.

برای تایید حساب ، ابتدا باید در لیست کاربران روی گزینه Review زده و سپس دکمه Approve را انتخاب نماید.

 

 

قسمت تایید رفرالهای شما یا در کیف پول نمایش داده میشود و یا در صفحه وب داخل اکانت نمایش داده میشود

 

نکته مهم : به گفته سازندگان این توکن اگر کاربران به 30 میلیون نفر برسند توکن وا بازار خرید و فروش خواهد شد . در حال حاظر 10 میلیون کاربر به شبکه پیوسته اند

 

همراهان عزیز از طریق لینک زیر میتوانید صحت واقعی بودن توکن را بررسی کنید و عکسی را که در زیر لینک قرار میدهم نمایش دهنده همان صفحه اینترنت است

https://etherscan.io/token/0x5604c71698789d0911327d4d0e4aa830d6f120a0

 

 

 

 

 

 

 

initiativeq1

 

عزیزانی که تازه عضو شده اند لینک زیر مجموعه گیری خودشان را پایین همین پست در قسمت نظرها قرار دهند تا دیگران هم از این فرست استفاده کنند. ارسال لینک رایگان میباشد

چند نکته مهم :

1- لطفا در قسمت نظرهای خصوصی سوال نپرسید . سوال های خود را به صورت نظر عمومی ارسال کنید تا بتوانیم به سولات شما پاسخ دهیم .

 

2- هنگام ثبتنام از لینکهای موجود در بخش نظرات , اگر لینکی کار نکرد از لینکهای تازه ارسال شده استفاده نمایید . لینکهای داخل پست هم بروز میشوند و هر بار لینک جدید را قرار میدهیم و بعداز تایید حتما توکن به حساب شما اضافه خواهد شد .

 

3- کاربر عزیزی سوال کرده بودند که از حساب خارج شده اند . اگر حساب را حذف نکرده باشید دوباره میتوانید با همان جیمیلی که ثبتنام انجام دادی وارد اکانت خود شوید . هم از طریق وب سایت شرکت و هم از طریق نرم افزار

 

4- سوال بعدی : چرا توکنهای داخل اکانت وب سایت با اکانت نرم افزار فرق میکند ؟ اگر این مورد برای شما هم پیش آمده باشد یکبار از حساب نرم افزار خارج شوید و دوباره وارد حساب نرم افزار شوید. با این کار توکنها در حساب نرم افزار نمایش داده خواهد شد توجه داشته باشید که اکانت را حذف نکنید فقط خارج شوید . برای خارج شدن از حساب دکمه logout را در قسمت account بزنید تا از حساب خارج شوید . دکمه delete account برای حذف کردن کل حساب شما میباشد . اگر آن را بزنید تمامی توکنهای جمع شده شما از بین خواهد رفت .

 

خیلی ممنون که ما را انتخاب کردید

مطالب دیگر :

دریافت توکن رایگان , توکن yfic چیست , ارز دیجیتال

کسب درآمد بدون سرمایه گذاری Free Litecoin

کسب درآمد از طریق موبایل بدون سرمایه گذاری free bitcoin cash

آموزش کامل کیف پول کوینومی (Coinomi)

 

 

 

 

https://initiativeq.com/invite/zT3-ZNZKs

سلام

این لینک منه، نوتیفیکیشنم هم روشنه و سریع هم تایید میکنم…

https://initiativeq.com/invite/UjiaF9fIQ

اگر هم تایید نشد ایمیل بدید یادآوری کنید:

Sir.harry1993@gmail.com

https://initiativeq.com/invite/YNmDthKEl

لطفن با لینک جدید بنده ثبت نام بفرمایید چون این لینک بروز رسانی شده است …

و با توجه به فعال بودن بنده در عرض چند ثانیه پس از ثبت نامتان اکانت شما را فعال خواهم کرد…

لینک دعوت

https://initiativeq.com/invite/ZoOEH7CaY

لینک جدید برای شما : https://initiativeq.com/invite/_brttEFiZ

لینک دعوت کیو 

قبول فوریhttps://initiativeq.com/invite/QBZ3VHA-S

https://invite.initiativeq.com/IaQKPY0LP/e

سلام.لطفا به لینک دعوت Q منم مراجعه کنید در اسرع وقت تایید میکنم

سلام، میتونید از لینک دعوت زیر استفاده کنید. سریعا تایید میشه. اگر نیاز بود به آیدی زیر در تلگرام هم میتونید پیام بدید.

 

https://initiativeq.com/invite/bk4vrYVtw

 

آی دی من در تلگرام :

Telegram ID :   @B_Gh98

لینک دعوت به ارز دیجتال Q

تایید فوری

https://initiativeq.com/invite/QBZ3VHA-S

تایید در کمتر از چند دقیقه، من هر ۵ دقیقه پروفایلم رو چک میکنم دوستان

اگه لینک واستون باز نشد حتما از تحریم شکن استفاده کنیدلینک دعوت:

https://initiativeq.com/invite/gowUbQt5h

لینک دعوت ارز Q

سریع تائید میکنم

لینک دعوت، تایید سریع

https://initiativeq.com/invite/3XYCfbAvM

عرض ادب خدمت دوستانتایید فوری  از طرف بندهدرصورت آموزش پیام بدید در تلگرام پاسخگو هستمhttps://initiativeq.com/invite/h2yPbZlPb

لینک دعوت 

https://initiativeq.com/invite/1bzqr8gTt

لینک ثبت نام تایید فوری از طرف من در صورت آموزش پیام بدید

https://initiativeq.com/invite/uWaLIKkX_

آیدی تلگرام

@sky0091

 

 اگه 7 سال پیش خرید بیت کوین از دست دادید این فرصتو از دست ندید خیلی کم پیدا میشه ارز دیجیتالی عرضه اولیه داشته باشه پس با یک ثبت نام ساده این فرصتو به خودتون بدید.لینک ثبت نام:https://initiativeq.com/invite/TK1Bxd3Gsهمچین با نصب برنامه از لینک زیر 2000 Q اضافه تر بگیریدhttps://invite.initiativeq.com/TK1Bxd3Gs/e

با این لینک برید پولارو جمع کنید

تایید زیر یک ساعت 

https://initiativeq.com/invite/PDnMkOlSI

.

آدرس لینک:

https://initiativeq.com/invite/izrN4YNvB 

در طرح های کلاهبرداری هرمی از اعضای جدید پول دریافت میشود و نفرات شاخه های بالاتر به سود میرسند ولی طرح هرمی کیو چون رایگان است و هیچ هزینه ای از هیچ کاربری دریافت نمیکند کاملا مورد اطمینان است.

شبکه پرداخت مدرن با تمرکز بر ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی جدید به جای کارتهای اعتباری (پی پال – مسترکارت – ویزاکارت و . . . )

با ثبت نام رایگان در این ایردراپ می توانید تا ۱۶۰۰۰ عدد توکن Q ( معادل ۱۶ هزار دلار $ ) بدست بیاورید.

در صورت موفقیت این پروژه قیمت هر Q در فاز نهایی آن یک دلار $ خواهد شد.https://initiativeq.com/invite/Yoo-qMhO3k

لینک دعوت ارز Q با تأیید سریع زیره 1 ساعت 👇👇👇👇

https://initiativeq.com/invite/CnGRnPHOB

اگر ارز رایگان بیشتر میخواید با لینک زیر اپلیکیشن ارز Q را دانلود کنید👇👇👇👇

https://invite.initiativeq.com/CnGRnPHOB/e

لینک ثبت نام

https://initiativeq.com/invite/JXabT3Ud3

لینک عضویت در سایت Qhttps://initiativeq.com/invite/johOWsj9dلینک نصب نرم افزار ‌Qhttps://invite.initiativeq.com/joh0Wsj9d/e

 

لینک دعوت ارز Q با تایید سریع 👇👇👇👇

 

https://initiativeq.com/invite/CnGRnPHOB

https://initiativeq.com/invite/5R5XrAxaU✨✨✨زمان کمی مونده برای دریافت Q همین حالا اقدام کن✨✨✨✨✨✨برای سوالات به آیدی Ares131 مراجعه فرمایید✨✨✨

سلام۔ این ھم لیکن دعوت من

لینک دعوت من

https://initiativeq.com/invite/H05D6QP23C

تایید سریع

پس از ثبت نام از لینک بالا با دانلود ونصب برنامه از لینک زیر ۲۰۰۰q اضافه تر بگیریتا ۲۷ روز دیگه فعاله           https://initiativeq.com/invite/mBrODh8La

سلام. این لینک دعوت هر کی خاست سریع اکسپت میشه. با تشکر

 

 

https://initiativeq.com/invite/ZuscqbMpH

https://invite.initiativeq.com/1z07tZNTU/e لینک دعوت من

لینک دعوت با تایید فوری : در صورت نیاز به راهنمایی با تلگرام زیر پیام دهیدbardia96kh@                     :  https://initiativeq.com/invite/xREavTnYQ

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwaسیستم جهانی پرداخت برتر   ارز اختصاصی خود را به نام کیو Q به افرادی که هم اکنون ثبت نام می کنند  به صورت رایگان اهدا میکند با عضویت بیشتر افراد مقدار اهدا ان کاهش می یابد پس بهتر است زودتر بپیوندند. ثبت نام رایگان است ثبت نام هم فقط با لینک دعوت انجام میشود برای ثبت نام یک جیمیل و پسورد(حرف بزرگ کوچک اعداد باشه) لازم است بعد از ثبت نام جیملتون را تایید کنید بعد از ثبت نام و تایید شما توسط صاحب لینگ بیش از هزار کیو که معادل بیش از هزار دلار است به شما اهدا می شود چهارده روز فرصت دارید که پنج تا زیر مجموعه بگیرید البته اگر زودتر پنج زیر مجموعه بگیرید این امکان هست که سی زیر مجموعه بگیرید یعنی سی هزار دلار بابت هر زیر مجموعه ۱۱۵۵ کیو به شما اهدا میشود پس سعی کنید زیر مجموعه بگیرید

اپلیکیشن ارز کیو را از گوگل پلی نصب کنید تا بیش از هزار کیو دیگر به شما داده شودبعد از ثبت نام منتظر بمانید تا شما را تایید کنیم تا مقدار ارز لازم به شما اهدا شود

سلام لینک دعوت سریع و تایید…

https://initiativeq.com/invite/cH3jKGQg5

لینک دعوت منه هرکی خواست استفاده کنه

لینک دعوت کیو با تایید سریع

 

https://initiativeq.com/invite/sairfLwrB

https://initiativeq.com/invite/L4IvXAd3l

https://initiativeq.com/invite/Qx0J1_xec

https://initiativeq.com/invite/Qx0J1_xec

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwaسیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان ارز کیو را اهدا می کند اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.ثبت نام فقط با لینگ دعوت صورت می گیرد ثبت نام با یک جمیل و پسورد (اول پسورد حرف بزرگ باشه)دلخواه است بعد از ثبت نام وارد ایمیل شود روی لینگ کلیک کنید تا ایمیلتون تایید شود بعد از ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر پنج زیر مجموعه بگیریدلازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید تا شما را تایید کنیم تا بیش از هزار کیو که معادل بیش از هزار دلار است به شما اهدا گردداپلیکیشن ارز کیو را از گوگل پلی نصب کنید تا کیو بیشتری به شما اهدا شودبنده پیشنهاد میکنم ثبت نام کنید و حتما چند زیر مجموعه بگیریداگر در همان روزهای اول پنج زیر مجموعه بگیرید احتمال اینکه بتونید زیر مجموعه بیشتری بگیرید خیلی زیاد است.

سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان ارز کیو را اهدا می کند اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.ثبت نام فقط با لینگ دعوت صورت می گیرد ثبت نام با یک جمیل و پسورد (اول پسورد حرف بزرگ باشه)دلخواه است بعد از ثبت نام وارد ایمیل شود روی لینگ کلیک کنید تا ایمیلتون تایید شود بعد از ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر پنج زیر مجموعه بگیریدلازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید تا شما را تایید کنیم تا بیش از هزار کیو که معادل بیش از هزار دلار است به شما اهدا گردداپلیکیشن ارز کیو را از گوگل پلی نصب کنید تا کیو بیشتری به شما اهدا شودبنده پیشنهاد میکنم ثبت نام کنید و حتما چند زیر مجموعه بگیریداگر در همان روزهای اول پنج زیر مجموعه بگیرید احتمال اینکه بتونید زیر مجموعه بیشتری بگیرید خیلی زیاد است.

لینک دعوت ارز Q با تأیید سریع 👇👇👇👇

 

https://initiativeq.com/invite/CnGRnPHOB

 

https://initiativeq.com/invite/W0xTLl_1X

https://initiativeq.com/invite/sairfLwrB

لینک دعوت Q

 

https://initiativeq.com/invite/sairfLwrB

https://initiativeq.com/invite/dopIUq8_Y

سلام این لینک دعوت منه بزنید تا تاییدتون کنم سریع

https://initiativeq.com/invite/RbhJCmhiB

سلام سعید جان میشه منو تایید کنی 

 https://initiativeq.com/invite/Bjs2oNq12

 

در صورت نیاز به راهنمایی و لینک دعوت با شماره 09111515461 به تلگرام یا واتساپ پیام دهید.

سلام دوستان 

خوشحال میشیم به گروه 110 نفرمون بپیوندید

10 نفر دیگه تکمیل میشیم 

لینک :    https://initiativeq.com/invite/dopIUq8_Y

شماره تماس : 09199911784

https://initiativeq.com/invite/jX47kGLWY

سلام با لینک من هم وارد بشین سریع تایید میکنم

https://initiativeq.com/invite/jX47kGLWY

https://initiativeq.com/invite/s9gvxli8A

 

جهت ثبت نام ارز دیجیتال Q از لینک فوق استفاده نمایید تایید ثبت نام کمتر از 2 دقیقه

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/rwkP5MSD5

 

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwa 

این لینگ رو هم به دوستان بدهید

https://initiativeq.com/invite/ybQFb0MWz

 

 

سلام لینک من برای ثبت نام سریع تایید میشه

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwa

به چند نفر نیاز دارم کمکم کن

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwa

سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام بعد از تایید ایمیل حدودا به شما 1444 کیو که برابر است با هزار 1444 دلار است میدهبا گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر 5 نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید سعی کنید قبل از ثبت نام نحوه ثبت نامش را از سایتها یاد بگیرید بعد ثبت نام کنید. درخواست می کنم ثبت نام کنید که بعدا افسوس نخورید.لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا 1444کیو که معادل 1444دلار است به حسابتان واریز شود

بعد از ثبت نام ارز کیو و تایید ایمیل و تایید توسط معرف مجددا از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا کیو بیشتری بهتون بده

https://initiativeq.com/invite/eQLNkJvpw

 

درود دوستان من همیشه تو اپلیکیشن Q فعال هستم

با این لینک استارت بزنید من فوری تایید میکنم

 

https://initiativeq.com/invite/bsyOu5CAA لینک دعوت فعال با تایید فوری.پس از ثبت نام حتما آپ کیو را نصب کرده و واردش شوید.

https://invite.initiativeq.com/xREavTnYQ/e لینک دعوت با تایید فوری و راهنمایی.بعد از ثبت نام حتما آپ کیو باید نصب بشه و واردش بشید.

لینک فعال

سلام

لینک جدید 

تآیید زیر دو دقیقه

https://initiativeq.com/invite/7Hu-3r3lx

سلام

تایید زود زیر 2 دقیقه. لینک جدید هست.

دوستان نرم افزارشو هم نصب کنید 1100 واحد جایزه میده

initiativeq گوگل پلی سرچ کنید

https://initiativeq.com/invite/VYsjVgpa-

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwa

سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام بعد از تایید ایمیل حدودا به شما 1444 کیو که برابر است با هزار 1444 دلار است میدهبا گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر 5 نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید سعی کنید قبل از ثبت نام نحوه ثبت نامش را از سایتها یاد بگیرید بعد ثبت نام کنید. درخواست می کنم ثبت نام کنید که بعدا افسوس نخورید.لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا 1444کیو که معادل 1444دلار است به حسابتان واریز شود

بعد از ثبت نام ارز کیو و تایید ایمیل و تایید توسط معرف مجددا از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا کیو بیشتری بهتون بده

https://invite.initiativeq.com/xREavTnYQ/e

سلام

لینک فعال  ارز دیجیتال Q 

 https://initiativeq.com/invite/nxopA_AaG

 

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwaعرضه جهانی ارز کیو به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام حدودا به شما 1444 کیو که برابر است با هزار 1444 دلار است میده و با گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر 5 نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید سعی کنید قبل از ثبت نام نحوه ثبت نامش را از سایتها یاد بگیرید بعد ثبت نام کنید. درخواست می کنم ثبت نام کنید که بعدا افسوس نخورید. لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا 1444کیو که معادل 1444دلار است به حسابتان واریز شود

بعد از ثبت نام ارز کیو  از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا کیو بیشتری بهتون

با سلام خدمت دوستان عزیز…

ابتدا باید از فروشگاه پلی برنامه Q را دانلود و نصب کنید…سپس نیاز به یک لینک دعوت یا معرف میباشد که شرکت شما را قبول کند الینک زیر را کپی 

https://initiativeq.com/invite/XzHGpVjmkM

سپس برنامه Q را باز کنید در پایین برنامه روی کلمه virifty زده و یک کادر باز میشود لینک بالا کپی شده رو داخل کادر الصاق یا past کنید سپس زیر کادر کلمه subbit را زده وداخلبرنامه Q میشوید حال باید ابتدا نامتان را وارد کنید سپس gmail  ودر آخر یک رمز که باید اول کلمه  حرف بزرگ باشد عدد داده شود ویه حرف مثلا$ داده شود مثلا Ali1396$ ودر آخر اتمام زده شده و وارد برنامه خود شرکت میشود ..سپس به جمیلتان بروید و یه پیام شرکت بهتون میده باز کرده و کلمه confirm را بزنید تا جمیلتان تایید شود سپس منتظر میمانید من بلافاصله شما را تایید میکنم و حسابتان تایید میشود ….به امید موفقیت تمام عزیزان یاحق…🤲🤲🤲

nomohammad لطفا verify بکن

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

 

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/ouT9ZfSoV

 

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

سلام اینم لینک دعوت بنده، 

https://initiativeq.com/invite/qKJqTr6Eb

 

 

https://initiativeq.com/invite/2eEVarA3o

سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام بعد از تایید ایمیل حدودا به شما 1444 کیو که برابر است با هزار 1444 دلار است میدهبا گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر 5 نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید سعی کنید قبل از ثبت نام نحوه ثبت نامش را از سایتها یاد بگیرید بعد ثبت نام کنید. درخواست می کنم ثبت نام کنید که بعدا افسوس نخورید.لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا 1444کیو که معادل 1444دلار است به حسابتان واریز شود

بعد از ثبت نام  از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا کیو بیشتری بهتون بده

لطفا با لینگ بالا ثبت نام کنید

https://initiativeq.com/invite/LqYkw1rW9

لینک فعال تا دوهفته ظرفیت محدود

سلام لینک فعال میخواین به این آیدی تل پیام بدین neda_1313

https://initiativeq.com/invite/2Mc5uWhNjI

سلام دوستان 

خوشحال میشیم به گروه 110 نفرمون بپیوندید

10 نفر دیگه تکمیل میشیم 

لینک :    https://initiativeq.com/invite/dopIUq8_Y

شماره تماس : 09199911784

مائده خانم منو تایید کن درخواست دادم 

https://initiativeq.com/invite/xREavTnYQلینک دعوت برای ثبت نام در رمز ارز Q

لطفا از طریق لینک زیر در سایت Qثبت نام کنید. همین الان تایید میکنم.https://initiativeq.com/invite/ibWtp4Reg

https://initiativeq.com/invite/MT8hGbfxz

لینک دعوتبرای دوستان علاقه مند

سلام دوستان اینم شمارمه تایید انی09334013670

باسلام  لینک دعوت https://initiativeq.com/invite/geLpehBQuای دی

ahmad38@  

لینک ثبت نام جدید و فعال برای دریافت رایگان ارز کیو Q + تایید سریع اکانت شما:

 

https://initiativeq.com/invite/g255766F2

 

ظرفیت محدود!

https://initiativeq.com/invite/1eZKJXj5h

 

این لینک من هستش سریع تایید میکنم

https://initiativeq.com/invite/s8F94OCUI

سلام دوستان متاسفانه مشکل بزرگی برام پیش اومده ،من با لینک دعوت یکی از دوستام ثبت نام کردم و حدود ۳۰زیر مجموعه داشتم که اونا هم حدود ۵۰زیرمجموعه،مشکل این بود که تو سایت توکن هایی که میگرفتم اضافه می‌شد اما به اپ برنامه چیزی اضافه نمیشد فک کنم من مرحله اول با فیس بوک وارد شدم ولی اپ برنامه رو با اکانت گوگل،خلاصه از سایت log out زدم تا دوباره نصب کنم اما همه امتیازام پرید و پیغام شروع دریافت توکن از اول رو میده که تازه دوباره دعوت بشم چیکار باید کنم؟لطفا راهنماییم کنید

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/uVrswzZ8U7

 

با سلام خدمت دوستان عزیز…

ابتدا برنامه Q را از فروشگاه play یا google play دانلود کنید تا مراحل نصب آسان گردد بعد لینک زیر را کپی کنید

https://initiativeq.com/invite/XzHGpVjmkM

لینک باز جدید

https://initiativeq.com/invite/ksEP0DFf5

سلام .این هم لینک فعال منه، اگه دوست داشتید خوشحال میشم مولحق  بشید‌https://initiativeq.com/invite/ZofoyGBcSk

لینک دعوت رمز ارز q

https://initiativeq.com/invite/DvH27J20O

 

 

سلام دوستان 

خوشحال میشیم به گروه 110 نفرمون بپیوندید

10 نفر دیگه تکمیل میشیم 

لینک :    https://initiativeq.com/invite/dopIUq8_Y

شماره تماس : 09199911784

https://initiativeq.com/invite/BC-dmadLD

با سلام

لینک دعوت

https://initiativeq.com/invite/geLpehBQu

 

آیدی تلگرام

ahmad_38@

سلام خدمت دوستان این لینک دعوت من خوشحال میشم استفاده کنید در عرض ۵ دقیقه هم تایید می کنم

https://initiativeq.com/invite/gowDi9Xjk

آدرس وارد شدن لیتک زیر:

https://initiativeq.com/invite/XzHGpVjmkM

لینک برای ثبت نام در

https://initiativeq.com/invite/3y2tOUzDN

سلام دوستان تایید آنی اینم شمارمه09334013670

سلام دوستان 

خوشحال میشیم به گروه 110 نفرمون بپیوندید

10 نفر دیگه تکمیل میشیم 

لینک :    https://initiativeq.com/invite/dopIUq8_Y

https://initiativeq.com/invite/_hSvl7aed

پذیرش سریع

سلام

تایید زود زیر 2 دقیقه. لینک جدید هست.

تلگرام هم پیام بدید زودتر تایید میکنم: fandogh13

https://initiativeq.com/invite/VYsjVgpa-

از کجا میشه فهمید تا الان چند نفر عضو شدند

کی عرضه جهانی میشه

از کجا میشه فهمید به طور کلی چند نفر عضو شدند 

یا کی عرضه جهانی میشه ؟!؟!

سلام خسته نباشید دوستان

 لینک دعوت من برای ورود به رمز ارز Q

https://initiativeq.com/invite/H3Xlw5vAk

https://initiativeq.com/invite/dopIUq8_Y

https://initiativeq.com/invite/kIjviNgrb 

تایید آنی

لینک دعوت 

 https://initiativeq.com/invite/qXhzvwRmT

مهمترین چیزی که از دست میدی وقته چرا باید گول این کلاهبرداری هارو بخوریم وقتی خیلی واضحه که دارن داده های جیمیل یا هر ایمیلی که باهاش وارد شدی رو ازت میگیرن (الان به خودت میگی داده ایمیلم به چه درد میخوره ) باهاش میشه موقعیت جغرافیایتو که هستی بفهمن و وو ………….اینکه به چه دردشون میخوره با 4 تا سرچ ساده میشه فهمیددر آخر دوستان هیچ آدمی یک شبه پولدار نمیشه باید زحمت کشید اینا یجور شستشوی مغزیه که از من و شما برای سود و منفعت خودشون استفاده کنندو روز دیگه هم داده های مارو میفروشن به یک سرمایه گذار دیگه و خدافظ ……….( اینکه به چه درد میخوره داده ایمیل با یک سرچ ساده تو گوگل میشه فهمید )یا علی

لینک دعوت خاستین پیام بدین

 

آیدی تل AlinH97

کسانى که لینک فعال و تایید آنى میخوان به این ایمیل پیام بدن

hkhastou@gmail.com

سلام دوستان

کسانی که میخوان ثبت نام کنند با لینک بنده وارد شوند سریع تاییدشون میکنم که معطل نشن و بتونن سریع زیرمجموعه داشته باشند

ارز دیجیتال Q  کاملا رایگانه و برای ثبت نام فقط یک ایمیل لازمهبا ثبت نام 3000 Q رایگان بگیریداگر 5 سال پیش از ثبت نام بیتکوین جا ماندید اینبار فرصت را از دست ندهیدبرای ثبت نام و اطلاعات بیشتر واتساپ پیام بدین

تایید اکانتتون لحظه ای انجام میشه

79778922483+

من ۱۳۶ هزار توکن تا الان دریافت کردم ۳۰ نفر خودم زیرمجموعه دارم و بیشتر از ۱۲۰ نفر رو هم زیرمجموعه هام گرفتن ولی دیگه متوقف شده برام و توکن جدیدی برام نمیاد، چیکار باید بکنم؟

سلام دوستان

هر کسی لینک دعوت خواست به جیمیل bstorm110@gmail.com یک پیغام بفرستد تا لینک دعوت را ارسال کنم و در همان زمان گزینه تایید را نیز فعال کنم.

یکیتو هم با این ثبت نام کنه

برای دریافت لینک دعوت به ایمیل زیر درخواست بدهید 

Azindarbemodern@gmail.com

برای دریافت توکن 3000$ و تایید فوری پیام بدید

bitcomini@gmail.com

سلام دوستان این ایده ی بسیار عالی و بزرگیه هرچند که توکن های کیو العان هیچ ارزشی نداره مثل این میمونه که واسه بچه ای که وجود نداره اسم انتخاب کنی ولباس بخری ولی اگه این بچه به دنیا بیاد وبزرگ بشه اونوقت میفهمین که اشتباه نکردین سالها از تولد بیت کویین میگذره و هر روز گرانتر ودست نیافتنی تر امروز من فرصت واز دست نمیدم توکن ها رو بدست میارم و تو والتم نگه میدارم واسه پنج شش سال دیگه یه نکته ی حائز اهمیت اینه که این یک سیستم پرداخته و پشتش پی پاله امکان شکستش خیلی کمه تازه من رایگان دارم ثبت نام میکنم چیزی از دست نمیدم  دوستانی که مایل به دریافت لینک دعوت هستن به شماره صفرنهصدوچهارده پانصدوشصت ویک نودو دو هفتادوپنج پیام بدن 

لینک دعوت رمز ارز q

https://initiativeq.com/invite/8XFinvXDI

جهت دریافت لینک به روز درخواست خود را ایمیل نمایید 

Azindarbemodern@gmail.com

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ، ارز کیو(Q) حاصل تلاش یک تیم هشت نفره از اعضای تیم پی پال است که مدتی است در شبکه های اجتماعی توسط کاربران غیر ایرانی در حال تبلیغ می باشد. طبق گفته تیم پی پال هدف از ایجاد ارز Q ایجاد یک سیستم پرداخت جدید به جای کارتهای بانکی ست. اگر شما هفت سال پیش دریافت بیت کوین را از دست دادید ، بهتر است که این فرصت را از دست ندهید.

ارز Q فعلا قیمت گذاری نشده و هدف قیمتی ارز Q در فاز نهایی پروژه رسیدن به قیمت یک دلار به ازای هر Q است.اعتبار این پروژه بسیار بالاست تا جایی که در شبکه های خبری خارج از کشور معرفی شده و بیش از یک و نیم میلیون کاربر فیسبوک در آن ثبت نام کردند و اپلیکیشن Q در گوگل پلی در مدت بسیار کوتاهی بیش از ۱۰۰ هزار نصب گرفته است. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد اما اگر این سیستم پرداخت به یک روش پرداخت جهانی منجر شود Q می تواند ارزش زیادی داشته باشد.

در طرح های کلاهبرداری هرمی از اعضای جدید پول دریافت میشود و نفرات شاخه های بالاتر به سود میرسند ولی طرح هرمی کیو چون رایگان است و هیچ هزینه ای از هیچ کاربری دریافت نمیکند کاملا مورد اطمینان است.

برای دریافت توکن کافیست به سایت رسمی این ارز برای ثبت نام مراجعه کرده و با اکانت جیمیل یا فیسبوک خود در سایت ثبت نام کنید.

بعد از ثبت نام مقدار 1.602 کیو به شما تعلق میگیرد و با دانلود برنامه INITIATIVE Q در گوگل پلی یا اپ استور یا دعوت دیگران به سایت با لینک رفرال خود توکن های بیشتری دریافت کنید و همه این توکن ها در کیف پول اختصاصی آن ذخیره میشود و بعد از پایان فاز سوم این ارز قابل برداشت و تبادل در صرافی های معتبر خواهد بود.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالی دارید؟🤔 برای دریافت پاسخ کلیک کنید

سوالی دارید؟🤔 برای دریافت پاسخ کلیک کنید

در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به بررسی تبلیغات گسترده Initiative Q یا همان ارز کیو که البته برخی آن را با یک ارز دیجیتال و پروژه بلاک چینی اشتباه گرفتند، پرداخته می شود.

طبق توضیحات مطرح شده در سایت Initiative Q ، این پروژه به دنبال راه اندازی یک شبکه پرداخت جدید است و تا الان جزئیات کاملی در زمینه ویژگی های این شبکه پرداختی یا میزان مقیاس پذیری آن، توضیحات کامل و شفافی ارائه نشده است. در اصل اشتباه خیلی از افراد این است که برداشت اشتباهی نسبت به تبلیغات این پروژه دارند که می گوید اگر شما چند سال قبل بیت کوین گرفته بودید، الان ثروتمند بودید و موضوع را به منزله بلاک چینی بودن ارز کیو تلقی می کنند که این موضوع کاملا اشتباه است.ارز دیجیتال q چیست

پروژه Q در مرحله فعلی فقط و فقط به دنبال جمع کردن اطلاعات کاربران است و وعده داده که هر چقدر کاربران این سیستم بیشتر شوند، راه اندازی این پروژه نیز سریع تر انجام خواهد شد. پس با این تفاسیر ممکن است هیچ وقت ارز کیو ایجاد نشود و سازندگان این پروژه از اطلاعات کاربران فقط برای اهداف تبلیغاتی خودشان استفاده کنند.

توجه داشته باشید که برای ورود به این سیستم حتما باید از طرف یکی از اعضا فعلی این سیستم دعوت شوید و به صوت مستقل نمی توانید در این سایت ثبت نام انجام دهید.

لینک دانلود ویدیو با کیفیت HD

مشاهده دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال

لینک فعال عضویت initiative Q برا دریافت کیو تایید در چند دقیقه
https://initiativeq.com/invite/Onfpu-WhM

سلام من و تایید می فرمایید

لینک جهت ثبت نام با تایید سریع
https://initiativeq.com/invite/V_8wlfxHHn

سلام تایید کن لطفا ثبت ناممو

https://initiativeq.com/invite/BC-dmadLD

لینک ثبت نام
https://initiativeq.com/invite/zEcNjA_lC

سلام دوستان
لینک فعال ثبت نام ارز جهانی Q با تایید انلاین سریع….
https://initiativeq.com/invite/nxopA_AaG

https://initiativeq.com/invite/XZW-455Ck
لینک معرفی ثبت نام ارز Q

لطفا لینک دعوت راتایید کنید

https://initiatview.com/invite/qoUxET81cهر چه زودتر اقدام کنید داره از دست تون میره

سلام فقط ۵ تا میتونی زیر مجموعه بگیری و بیشتر از ۵ تا چیزی نمیده ؟

لینک دعوت خیلی جدید و فعال برای ثبت نام و دریافت ارز کیو + وریفای سریع اکانت شما

https://initiativeq.com/invite/g255766F2

سلام اقا مانی لطفا ثبت نام منو تایید کن

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can b تایید فوری با لینک زیر، بابت ثبت نام یا نصب اپلیکیشن هم راهنمایی خواستین در خدمت هستم

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/M16yihP3T

سلام لطفاً تایید کنید

سلام وقتت بخیر منو تایید کن لطفا

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/I2nTWHQjK

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

سلام.وقتت بخیر لطفا منم تایید کنید ممنون میشم

https://initiativeq.com/invite/3wdLLLMZ1
لطفا از این لینک ثبت نام کنید برای دریافت ارز q

تایید کنید لطفا

تایید کنید لطفن

چیزی برای از دست دادن نیست هزینه ای در کار نیست با شما موافقم با یه جیمیل جدید ثبت نام کنید اما صد درصد کسانی که تو کار ارز دیجیتال هستن وبه نوعی خودشونو استاد میدونن ،به تمام ارزهای جدید بدبین هستن البته حق دارن اما ما حق نداریم ریسک کنیم؟ اونم ریسک رایگان ؟؟ دوستان از لینک زیر ثبت نام کنید رایگانه قرار نیست زندگیتونو پای این ثبت نام بذارین خخخ
https://initiativeq.com/invite/Pz-I4fov3w همه چیز بشتگی به عرضه وتقاضاس این ارز قرار دست خیلی از دلال هارو ببره افرادش همون افراد پیپال هستند و بهیچوجه نمیتونن کلاهبردار باشن چون همه شون شناخته شده هستن

سعی کنید با ایمیلی که هیچ جایی استفاده نکردید ثبت نام کنید

آقا من با جیمیل زدم، بعد پیام تو جیمیلم نیومده تا ویرفای کنم تایید کنم ک ربات نیستم، باید چیکار کنمارز دیجیتال q چیست

سلام از لینک زیر وارد شوید همان لحظه تاییدتون میکنم. آنلاین
https://initiativeq.com/invite/zf4RSKQwy

سلام. من رو تایید کنید لطفا
Mahmoodghaedamini

لینک دعوت تایید فوری و در لحظه : شانستو امتحان کن
https://initiativeq.com/invite/531pL8CP3

لینک دعوت و فعال برای ثبت نام و دریافت ارز کیو
https://initiativeq.com/invite/wMWd90tls

https://initiativeq.com/invite/2eEVarA3o

سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام بعد از تایید ایمیل حدودا به شما 1444 کیو که برابر است با هزار 1444 دلار است میده
با گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر 5 نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید سعی کنید قبل از ثبت نام نحوه ثبت نامش را از سایتها یاد بگیرید بعد ثبت نام کنید. درخواست می کنم ثبت نام کنید که بعدا افسوس نخورید.
لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا 1444کیو که معادل 1444دلار است به حسابتان واریز شود

بعد از ثبت نام ارز کیو و تایید ایمیل و تایید توسط معرف مجددا از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا کیو بیشتری بهتون بده

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/mdZSlOTeA

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

سلام دوستان با این لینک وارد بشید
https://initiativeq.com/invite/xj1tDB1pT

تاییدم کن M.Mjjj

لینک دعوت فعال https://initiativeq.com/invite/grgWHeGrc چجوری میخوان اطلاعاتمونو وردارن؟ مگه پسورد ایمیلمونو خواستن؟

توکن دعوت با فعالسازی در لحظه 24 ساعته آنلاین

https://initiativeq.com/invite/531pL8CP3

با سلام من کیو رو نصب کردم بعد از اینکه به دوستان دعوت نامه ارسال کردم بعد مدتی گزینه shareدیگه از روی صفحه پاک شد و نمیتونم دعوت نامه ارسال کنم
۲۳ روز دیگه هم وقت دارم که دعوت نامه بدم به دوستان اما نمیتونم دعوت نامه ارسال کنم. گونیهای مرور گر رو هم پاک کردم و دوباره با همون جیمیلت و اکانت وارد شدم اما باز نمیتونم کسی رو دعوت کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام عزیزم
ظرفیتتون پرشده هر نفر فقط 15 نفر رو میتونه دعوت کنه

بچه سریعا از طریق لینک من وارد شوید تا کیو بیشتری بهتون بده عجله کنید
“Q”
یه ارز دیجیتالی که اینده کسب و کار دنیا رو در دست داره و تا اینده ای نزدیک تخمین زده شده با بیتکوین رقابت میکنه
۶روز دیگه وارد بازار دیجیتالی میشه و قیمت هر یدونش یه دلار ارزشیابی شده.
با ثبت نام در لینک زیر مبلغ ۱۵/۰۰۰ Q دریافت کنید!
لینک ثبت‌نام:
https://initiativeq.com/invite/3kKTHsi8F

سلام لینک ثبت نام منه 1 نفر مونده هرخواست بزنه که تاییدش کنم
https://initiativeq.com/invite/3UsiANK_a

فاطیما انجام شد

Qبه عنوان ارز به کاربران اهدا خواهد شد

سلام دوستان.
برای ثبت نام هیچ هزینه ای نیاز ندارید. من لینک اصلی ثبت نام رو‌میزارم براتون. لینک رو بزنین. و وارد بشید . فقط یک ایمیل یا جیمیل فعال نیاز دارید برای ثبت نام. ثبت نامش کمتر از دو دقیقه.
لینک اورجینال ثبت نام ،👇
Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/mdZSlOTeA

https://initiativeq.com/invite/fILDean_t
این هم لینکش . هم رایگانه هم 1500 تا جایزه میده که اگه اپ رو هم نصب کنی رو گوشی میشه 3000 تا

https://initiativeq.com/invite/GCD97wD3sb
دوستان این لینك ارز Q هست ثبت نام كنید سریع تایید میكنم🙏🌹

لینک برای ثبت نام
https://initiativeq.com/invite/3y2tOUzDN

با ثبت نام در لینک زیر مبلغ ۱۵/۰۰۰ Q دریافت کنید

https://initiativeq.com/invite/mcOQxGwm2g

لینک فعال عضویت initiative Q خیلی راحت عضو بشوید
https://initiativeq.com/invite/E7xLKAJC7

https://initiativeq.com/invite/2ZPyJKpZR
لينك فعال با تاييد آنى

سلام لینک دعوت هرکی خواست بزنه سریع قبول میکنم
https://initiativeq.com/invite/OS8DoG38R

سلام خدمت دوستان این لینک دعوت من در عرض 5 دقیقه بعد از ثبت نام تایید می کنم https://initiativeq.com/invite/gowDi9Xjk

سلام من لینک دعوت ارز کیو رو دارم … بزنید سریع تایید میکنم
Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/SGYOyjCqY

لینک دعوت
https://initiativeq.com/invite/8I7h1kODa4

سلام این لینک کوتاه کننده برای ثبت نام : https://initiativeq.com/invite/T6PINfTpW

سلام این هم لینک فعال من:
https://initiativeq.com/invite/ZofoyGBcSk

لینک فعال با تایید سریع
https://initiativeq.com/invite/momrWxv8T

سلام لینک دعوت Q دوستانی که تمایل دارند در خدمتشون هستم. سپاس
https://initiativeq.com/invite/-0n9XfTYF

سلام لینک رفرال من فعاله همیشه لطفا ثبت نام کنین و از کیو های رایگان با توجه ب تلاش خودتون لذت ببرید این ارز بسیاربسیار ارزشمندتر از بیت کوین خواهر بود موفق و پیروز باشین
https://initiativeq.com/invite/4qVfrjJwW

سلام خدمت دوستان این لینک دعوت من خوشحال میشم استفاده کنید در عرض ۵ دقیقه تایید می کنم
https://initiativeq.com/invite/gowDi9Xjk

لینک برنامه q
زود قبول میکنم
https://initiativeq.com/invite/-HrsBwUmGb

سلام
لطفا ثبت نام منو تایید کنید

سلام
# لینک دانلود ارز رایگان کیو با تایید آنی
https://initiativeq.com/invite/BqHMf8uC

https://initiativeq.com/invite/BC-dmadLD

سلام لطفا ثبت نام منو تایید کن

لینک qکویین

فوری تایید میشودhttps://initiativeq.com/invite/JZ8_0696-

اخرین لینک فعال سازی
https://initiativeq.com/invite/gUcK_5yMq

تایید کنید لطفا

اگه لینک فعال میخواد این هست

https://initiativeq.com/invite/ksEP0DFf5.

سلام خدمت دوستان این لینک دعوت من در عرض 5 دقیقه بعد از ثبت نام تایید می کنم
https://initiativeq.com/invite/gowDi9Xjk

https://initiativeq.com/invite/2FONiRHQQ
لینک فعال

لینک فعال برای عضویت و تایید آنی شما در سایت
https://initiativeq.com/invite/QZZarmpJX-

سلام دوستان
میتونید با این لینکی که در زیر قرار داره وارد بشین و برای ارز دیجیتال q ثبت نام کنید.(حدود ۱۵۰۰تا کیو میده). فقط برای بار اول فیلتر شکن روشن کنید ولی بعدش دیگه نیازی نیست
شما هم بعد ثبت نام در سایت، برنامش رو هم از همونه صفحه سایت دانلود کنید تا حدود ۱۵۰۰تا کیو دیگه به شما بده
که گفته شده هر qبرابر ۱دلاره🤑یعنی ۳۰۰۰دلار

از این که شما هم ثبت نام کردین میتونید لینک خودتون رو به بقیه بدین تا تعدادqهاتون بیشتر بشه . به ازای هر دعوت به شما حدود ۱۲۰۰ کیو میده .
درضمن نگران بابت تایید نباشید من خودم حدود ۱ساعت یکبار چک میکنم اگه کسی بود تایید میکنم
موفق باشید
اینم از لینک 👇👇:

https://initiativeq.com/invite/NA5HQhlZP

سلام مانی جان لطفا منو تایید کن ! سپاس

link دعوت ارز Q :

https://initiativeq.com/invite/tq98AmJFt

https://initiativeq.com/invite/H-CukePpm

لینک عضویت :
https://initiativeq.com/invite/NcsrTHFqU

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/Yoo-qMhO3k

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

ایین لینک دعوت منه لطفا بزنید رو لینک

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/Ha0a0XTRZ

سلام دوستانی که تمایل دارن ثبت نام کنند از لینک زیر میتونید استفاده کنید تایید در چند دقیقه
https://initiativeq.com/invite/TEKKrcA4a

هر کی q مجانی میخواد ثبت نام کنه

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/yPJKLN64j

لینک ثبت نام ارزQ👇👇👇
با تاییدیه بسیار سریع کمتر از یک ساعت
https://initiativeq.com/invite/p5KHyhDBB

https://initiativeq.com/invite/S9s0VV0Yu با این لینک فعال ثبت نام کنید

سلام دوستان
لینک ثبت نام ارز جهانی q با تایید آنلاین و در لحظه
https://initiativeq.com/invite/LAMNHmDju

با سلام
لینک فعال ثبت نام q
https://initiativeq.com/invite/tvLb-O5CX
سریع اوکی میکنم

https://initiativeq.com/invite/cqjjm9DWx
لینک جهت ثبت نام تایید سریع

سلام دوستان این لینک من https://initiativeq.com/invite/jkVqoZmDR
تایید سریع

اینم لینک من تایید سریع کمتر از نیم ساعت مهلتش داره تموم میشه فقط 6 نفر مونده.
https://initiativeq.com/invite/xBG3KdI-C

سلام دوستان ممنون میشم از لینک من استفاده کنید. مرسی
https://initiativeq.com/invite/741orA-tC

https://initiativeq.com/invite/2eEVarA3o
لطفا با این لینگ هم ثبت نام کنید

https://initiativeq.com/invite/396hWWyGg

لینک دریافت سریع 2000 کیو در چند دقیقه
https://initiativeq.com/invite/3Qg49zygZ

مرسی برای تایید سریع و 2000 کیو. دیگه باید چکار کنم که کیو بیشتری بگیرم؟

https://initiativeq.com/invite/efDbH7VO0
لیتک عالی جهت ثبت نام فوری

تو برنامه هستم خیلی زود تاییدتون میکنم لینک جدا فرستادم

تو 1دقیقه تاییدتون میکنم
Initiative Q is an attempt by
ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/p2jKFQ6wP

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

https://initiativeq.com/invite/IwPDqeTyA

https://invite.initiativeq.com/jHOxZivNj/e
دعوت برای ثبت نام
سریع تایید میشه.

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/eJT6cOMyF

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

https://initiativeq.com/invite/MT8hGbfxz
لینک جدید خدمت شما

دوستان به این لینک هم نگاهی بندازید☹️
کسیو تا حالا دعوت نکردم☹️☹️
زود زود چک میکنم

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/Ge87XcUqX

https://initiativeq.com/invite/ym-Ba4E81
سلام دوستان گلم …عزیزان دل لینک فعال عضویت در ارز مجازی و بسیار خوش آتیه Q
تایید حساب سروران گرامی در کوتاه ترین زمان..
فرصت رو از دست ندید …جزو شبکه پرداخت قدرتمند سازندگان موفق پی پال شوید و به صورت رایگان با ثبت نام رایگان دارنده 2000 دلار شوید!!!!!

https://initiativeq.com/invite/_rgeH6lIR
لینک دعوت با تایید فوری اکانت شما

https://initiativeq.com/invite/Mi_sNnsYc
ثبت نام فوری فوری

https://initiativeq.com/invite/4ZUsYAFpL
https://initiativeq.com/invite/n4oPpJzKa
لینک ثبت نام فوری

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/DwtNm-XZx

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

لینک جدید ثبت نام تایید سریع

https://initiativeq.com/invite/gUcK_5yMq

دريافت ارز رايگان كيو در عرض دو ديقه تاييد https://initiativeq.com/invite/9x5xUbdNL

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/LT6v7Ue0c

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

https://initiativeq.com/invite/cyPcTaP4z
سلام خدمت شما لینک عضویت سریع در 24ساعت شبانه روز انجام میشود.

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwa سیستم پرداخت جهانی به صورت رایگان در همان ابتدای ثبت نام بعد از تایید ایمیل حدودا به شما ۱۴۴۴ کیو که برابر است با هزار ۱۴۴۴ دلار است میده با گرفتن زیر مجموعه در طول چهارده روز این مقدار به ازای هر نفر افزایش می یابد بعداز ثبت نام تنها چهارده روز فرصت دارید تا حداکثر ۵ نفر زیر مجموعه بگیرید ثبت نام هم فقط و فقط با لینک دعوت صورت می گیرد ثبت نامش هم ساده است اسمتون به صورت کامل میخواد با ایمیل و یک بسورد دلخواه اولش حرف بزرگ و بقیه اش حرف کوچک و اعداد باشه بعد حتما وارد ایمیلتون بشید و ایمیلتون را تایید کنید سعی کنید قبل از ثبت نام نحوه ثبت نامش را از سایتها یاد بگیرید بعد ثبت نام کنید. درخواست می کنم ثبت نام کنید که بعدا افسوس نخورید. لازم به ذکر است بعد از ثبت نام منتظر بمانید که ما شما را تایید کنیم تا ۱۴۴۴کیو که معادل ۱۴۴۴دلار است به حسابتان واریز شود بعد از ثبت نام ارز کیو و تایید ایمیل و تایید توسط معرف مجددا از گوگل پلی اپلیکیشن ارز کیو را نصب کنید و ایمیل و پسورد بدید تا کیو بیشتری بهتون بده

https://initiativeq.com/invite/iWTsTrUFbY سریع ترین تایید رو داریم با ۲تا ادمین فعال

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/6reXRDNrjM

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

https://initiativeq.com/invite/cY43rS855

ثبت نام رایگان عرضه اولیه ارز.دیجیتال
مراحل ثبت نام:

1_با فیلتر شکن باز شود.
2_وارد کردن نام ونام خانوادگی
3_انتخاب یک رمز حداکثر ۸ کارکتر حاوی اعداد و حروف از کوچیک و بزرگ(حتما انگلیسی)
پس از ثبت نام ایمیل بشما ارسال که باید ایمیل رو تایید کنید. کار خاصی نیست فقط باید کلید سبز رنگ رو ok کنید

https://initiativeq.com/invite/6reXRDNrjM

تایید ۲۴ ساعته با سه ادمین فعال

https://invite.initiativeq.com/xREavTnYQ/e لینک دعوت فعال با تایید فوری و در صورت نیاز راهنمایی.دوستان بعد از ثبت نام حتما آپ کیو باید نصب شود و واردش شوید.موید باشید.

لینک تایید با تایید سریع
https://initiativeq.com/invite/Ml8cmo7v9
دوستان بعد از تایید حتما اپلیکیشن رو نصب کنید که امتیاز بیشتری بگیرید

لینک دعوت
جدیده هرکی خواست دعوت شه
https://initiativeq.com/invite/d5VSGuUYb

لینک جدید وفعال عضویت و بدست اوردن ارز Q تایید چند دقیقه ایی
https://initiativeq.com/invite/Ybnu5LPDV
درصورت سوال و راهنمایی برای عضویت وتایید در این ایدی تلگرامی در خدمت شما هستم Admicookl@

لینک عضویت در سایت Q
https://initiativeq.com/invite/BC-dmadLD
لینک نصب نرم افزار ‌Q
https://invite.initiativeq.com/BC-dmadLD/e

لطفا ثبت ما تایید کنید

لینک فعال
https://initiativeq.com/invite/U2dJHaaLw

سلام دوستان لینک دعوت من سریع تایید میکنم
https://initiativeq.com/invite/v-BcwOHUU

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/9uzi0hNXn3

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.
تاید دقیقه ای

هرکی لینک دعوت Qمیخاد Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/lrqpHyFiUV

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

https://initiativeq.com/invite/p18rrpXdw
لینک دعوت به Q ( کیو ) ، کاملا اپدیت و رایگان

لطفا از این لینک ثبت نام کنید
https://initiativeq.com/invite/DtxpAJsHD

https://initiativeq.com/invite/ybQFb0MWz

سلام لینک من برای ثبت نام سریع تایید میشود

https://initiativeq.com/invite/wzbB-FQTwa
زود تایید میکنم

عزیزان برای ثبت نام سریع در Q لینک پایینو بزنید
https://initiativeq.com/invite/AsNq1m3jb

Text successfully copied 👍
“Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/s5uBnvI2q

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.”

سلام خدمت دوستان این لینک دعوت من در عرض 5 دقیقه بعد از ثبت نام تایید می کنم. https://initiativeq.com/invite/gowDi9Xjk

https://initiativeq.com/invite/YfPaIeFZY

https://initiativeq.com/invite/_URO9b0-s
دوستان این لینک Qوارد کنین سریع تاییدتون میکنم

لینک دعوت برای ثبت نام در رمز ارز Qدیجیتال https://initiativeq.com/invite/u87PRuhUp و تایید فوری در هر ساعت از شبانه روز و در صورت نیاز راهنمایی.

لینک دعوت تایید فوری
https://initiativeq.com/invite/Ye1C0LrrU

https://initiativeq.com/invite/rmgRomAzN
لطفا لینک زیر و تایید کنید تا وارد کیو شوید

لینک فعال و تایید لحظه ای برای ثبت نام q

https://initiativeq.com/invite/1-f1Ddmvo

در verify اپ q این لینک را وارد کنید.سریع تاییدتون میکنم.

سلام با لینک من هم وارد بشین سریع تایید میکنم
https://initiativeq.com/invite/jX47kGLWY

https://initiativeq.com/invite/eanVvMsA_

سلام دوستان لطفا این لینک دعوت رو تایید کنید .فقط ۳ تا زیرمجموعه نیاز دارم .تایید کنین که لینک من حذف نشه.مرسی
https://initiativeq.com/invite/jwtQIAwMv

تایید سریع اکانت و پشتیبانی ۲۴ ساعته
‏https://initiativeq.com/invite/IxMpWXRlrY

سلام لینک ثبت نام پروژه با تایید فوری

رفتین داخل سایت برین وسطاش گزینه ساین بزنین بعدش لوگین بعدش یه صفحه باز میشه ۳ تا جا خالی داره که بترتیب نام نام خانوادگی بعدش ایمیلتون بعدش یه پسورد بدین به انتخاب خودتون

با آرزوی آینده روشن برای پروژه و همه دوستان
https://initiativeq.com/invite/nAq67C8UTk

initiativeq.info
سایت فارسی
لینک جدید : https://initiativeq.com/invite/rAia8Ucdz

سلام لینک دعوت https://initiativeq.com/invite/aEUooQ22M

اینم لینک من درجا تایید میکنم: https://initiativeq.com/invite/y9SK21Ikc
نظر بنده اینه که هیچ مشکلی پیش نباید بیاره و بنظرم کلاه برداری نیست و بنظرم اگه کارش رو شروع کنه میتونی سود کنی فقط برای اطمینان ایمیل جدید بساز وارد شو که اگر زمانی مشکلی داشت اتفاقی برات نیفته منم همین کارو کردم درضمن مسئولیتی بنده ندارم(البته ادم مطمئنی هم هستم😎😁)

سلام
در صورت تمایل میتونید از لینک زیر برای ثبت نام در initiative Q استفاده کنید

https://initiativeq.com/invite/rwkP5MSD5

https://initiativeq.com/invite/LT6v7Ue0c
سریع تایید میکنم

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/dCtzMq4Xy

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

https://initiativeq.com/invite/5R5XrAxaU
✨✨✨زمان کمی مونده برای دریافت Q همین حالا اقدام کن✨✨✨

لینک دعوت رمز ارز Q

https://initiativeq.com/invite/W0xTLl_1X

لینک دعوت ارز Q با تأیید سریع 👇👇👇👇

https://initiativeq.com/invite/CnGRnPHOB

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/T9MvnmZDw

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.

لینک دعوت جهت ثبت نام آنی تایید میکنم

https://initiativeq.com/invite/iKPblARl3

لینک دعوت ارز کیو ..تایید در سریع ترین وقت

https://initiativeq.com/invite/x1z_VdZk0

Initiative Q is an attempt by ex-PayPal guys to create a new payment system instead of payment cards that were designed in the 1950s. The system uses its own currency, the Q, and to get people to start using the system once it’s ready they are allocating Qs for free to people that sign up now (the amount drops as more people join – so better to join early). Signing up is free and they only ask for your name and an email address. There’s nothing to lose but if this payment system becomes a world leading payment method your Qs can be worth a lot. If you missed getting bitcoin seven years ago, you wouldn’t want to miss this.

Here is my invite link: https://initiativeq.com/invite/jqgDf_y7-

This link will stop working once I’m out of invites. Let me know after you registered, because I need to verify you on my end.
مراحل ثبت نام رایگان عرضه اولیه ارز دیجیتال
1 با فیلتر شکن وارد شوید
2 وارد کردن نام و نام خانوادگی
3 انتخاب یک رمز حداکثر8 کارکتر حاوی اعداد و حروف کوچک و بزرگ به انگلیسی
پس از ثبت نام ایمیل به شما ارسال میشود که باید ایمیل رو تایید کنید بعد کلید سبز رنگ رو okکنید.

سریع تائید میکنم
https://initiativeq.com/invite/ewwvju2br

تایید میکنید لطفا؟
خیر ببینی جوون🤭

https://initiativeq.com/invite/mNH6kdnh2

اینم لینک رایگان ثبتنام
https://initiativeq.com/invite/pev75k5O-

سلام بلافاصله تاییدتون خواهم کرد

https://initiativeq.com/invite/7q8yM2w5I

جدیدترین لینک. معتبر تا تاریخ سوم آذرماه 99 با تایید سریع
هر شب ساعت 23 درخواست ها تایید میشه.
https://initiativeq.com/invite/WLQL4qFZw

سلام دوستان فقط ۲۰ ساعت تا پایان ارز رایگان مونده سریعا درخواستتون قبول میشه
: https://initiativeq.com/invite/c6euIgocQ

سلام چرا سایت باز نمیشه؟

اصغر جان لطفا من راتائید کنید

https://initiativeq.com/invite/f4dSEاللینک ثبت نام و تایید سریع

لطفا من راتائید کنید

شبکه پرداخت مدرن با تمرکز بر ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی جدید به جای کارتهای اعتباری (پی پال – مسترکارت – ویزاکارت و . . . )

با ثبت نام رایگان در این ایردراپ می توانید تا ۱۶۰۰۰ عدد توکن Q ( معادل ۱۶ هزار دلار $ ) بدست بیاورید.

در صورت موفقیت این پروژه قیمت هر Q در فاز نهایی آن یک دلار $ خواهد شد.
https://initiativeq.com/invite/Yoo-qMhO3k

تایید کن منو

https://invite.initiativeq.com/ewwvju2br/e

لینک دعوت جهت ثبت نام در کیو:https://initiativeq.com/invite/xREavTnYQ جهت راهنمایی به ایدی تلگرام bardia96kh@پیام عید.

یاسی جان لطفا تایید کنید.ممنون

با این لینک وارد بشین و ثبت نام کنین
https://initiativeq.com/invite/1bzqr8gTt

https://initiativeq.com/invite/1xJ8WFjCC

نوتیفیکیشن ایمیلم فعال هست و بسرعت تایید میشید.

تایید در کمتر از چند دقیقه، من هر ۵ دقیقه پروفایلم رو چک میکنم دوستان
لینک دعوت:

https://initiativeq.com/invite/gowUbQt5h

لینک دعوتنامه ارز کیو بلافاصله تایید میکنم

http://initiativeq.com/invite/7q8yM2w5I

https://initiativeq.com/invite/eEYCjbbgF

تایید بلافاصله

https://initiativeq.com/invite/x9oimTJkF

لینک دعوت تایید سریع
https://initiativeq.com/invite/p3jBUPZ66

لینک جدید برای شما :
https://initiativeq.com/invite/_brttEFiZ

با این لیک برید در عرض 5 دقیقه تایید میشه و سریعا کیو خود را دریافت میکنید : https://initiativeq.com/invite/dYSkw2ZDz

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مشاهده رزومه کامل


ایمیل شما:


به من اطلاع بدهید!


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


آدرس ایمیل *


گذرواژه *


عضویت

ارز دیجیتال q چیست
ارز دیجیتال q چیست
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *