ارضای صحیح زن

ارضای صحیح زن
ارضای صحیح زن

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از تک پزشک،شاید این سوال در زهن شما هم باشد که دختران و زنان چگونه ارضا می شوند؟ اگر بتازگی نامزد کرده اید و قرار باشد با همسرتان رابطه جنسی داشته باشید و او را ارضا کنید چه باید بکنید؟ در این نوشتار روش های ارضا شدن خانمها در رابطه جنسی را می خوانید.

امیدواریم دوران نامزدی شیرینی داشته باشید.

اگر قصد ارضای بدون دخول و یا پاره نشدن پرده بکارت را دارید و در دوران نامزدی هستید میتوانید از انگشت در تحریک این قسمتها و به ارگاسم رساندن همسر خود استفاده کنید.

اگر مردان با همان سکس بدون دخول یعنی مالیدن سینه و دیگر قسمتهای بدن زن که باعث تحریک خود آنها هم میشود ارضا نشدند میتوانند بجای دخول از مالش آلت خود توسط همسر و نیز مالیدن آلت مخصوصا سر آلت به قسمتهای مختلف بدن همسر غیر از دستگاه تناسلی به انزال برسند.

البته بنظر بنده احتیاجی به مالش آلت هم نیست و مرد با همان ملامسه بدن همسرش ارضاء خواهد شد و به انزال خواهد رسید. نکته دیگر اینکه در دوران نامزدی سعی در ارضا شدن نکنید! مخصوصا آقایان. بیشتر سعی کنید با معاشقه ارضا شوید و معاشقه ی طولانی داشته باشید.

ارضای صحیح زن

متاسفانه در چنین مواقعی پسرها از روی فیلمهای پورنو تقلید میکنند و همیشه سعی میکنند دختر را مجبور به سکس دهانی کنند. حتی به دروغ به دخترها میگویند که منی با وجود نجس بودن دارای خواص هست و حتی برای پوست مفید است و…

هم سکس دهانی و هم سکس مقعدی بخاطر اینکه زنها از این نوع تنفر دارند و در سکس دهانی منی نجس است و آلت و مقعد هم که درد و خونریزی و…. وجود دارد در اسلام حرام شده است. اطراف آلت مرد مو رشد میکند و عرق هم که هست فکر کنید چقدر میکروب میتواند در آن قسمت وجود داشته باشد؟!

در مالش آلت مرد برای به انزال رسیدن میتوانید با کف صابون آلت را خیس کنید و زن با دست بصورت حلقه اطراف آلت مرد را بگیرد و با مالش و بصورت حلقه دور آلت بالا و پایین کند تا مرد ارضا شود که البته در هنگام بالا آمدن حتما دست به سر آلت تماس پیدا کند. این کار بهتر است خیلی کم و بندرت صورت گیرد ولی باز هم تاکید میکنم در دوران نامزدی در پی ارضاء شدن از طریق معاشقه باشید تا ارضاء شدن با سکس!

در دوران نامزدی سعی شود بیشتر از طریق ماساژ و ملامسه ارضا شوید نه دخول! چون خطر حاملگی هست و مواردی بوده که کاندوم پاره شده و شخص دیر متوجه شده یا نتوانسته از روش “جلوگیری اورژانس پس مقاربت” استفاده کند و…

برای رسیدن به ارگاسم و نیز پاره نشدن بکارت فقط میتوانید از روش اول یعنی تحریک چوچوله(کلیتوریس) استفاده کنید.

زنها بسته به محل تحریک دو نوع ارگاسم دارند:

نوع اول ارگاسم بوسیله تحریک کلیتوریس است که شایع میباشد.در این روش کلیتوریس باید با لمس تحریک شود.

نوع دوم ارگاسم از طریق واژن میباشد.این نوع ارگاسم از طریق فشار(معمولا”فشار نوک آلت مرد) روی نقطه جی ایجاد میگردد.نقطه جی در دیواره قدامی واژن در فاصله حدود ۲ اینچی از مدخل آن قرار دارد. در احساس این دو نوع ارگاسم تفاوت زیادی وجود داردکه شایدبه علت تفاوت عصب گیری کلیتوریس با نقطه جی باشد .

گاهی پیدا کردن چوچوله برای خود زن یا فردی که در حال امیزش با اوست مشکل است زیرا گاه کاملا در جوف لبهای بزرگ فَرج پوشیده شده و به اصطلاح در زیر سقف ان مخفی است (البته در هر حال نوک ان تا حدی بیرون است). چوچوله در جریان تحریکات جنسی بزرگ می شود و بافت آن از همان بافت عمامه چول مردان است.

ضمنا فقط ۴% از کل جسم چوچوله در خارج از بدن زن قرار دارد بنابراین نسبت به آلت مرد کوچکتر می نماید و دارای لوله مدور هم نیست و فقط به در آمیزش لذت جنسی را بیشتر می کند و در هنگام تحریک زن پر از خون می شود و حالت سفتی به خود می گیرد.ضمنا هیچ عضو جنسی در مردان به حساسیت چوچوله وجود ندارد. چوچوله توسط کلاهکی (Clitoris hood) پوشیده می شود.

جی اسپات توی مهبل( تقریبا دو سوم راه) واقع شده. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک جی اسپات را انجام دهد. تحریک این مرکز به ارگاسم( اوج لذت جنسی) در اکثر زنان منجر میشود. طوری که در بعضی زنان مایعی از آن ترشح میشود.

در باره این مایع نظرات متفاوتی بیان میشود.بعضی ها میگویند که همان ادرار است و بعضی آن را شبیه مایعی میدانند که از پروستات مردان تولید میشود .

نقطه جی در واژن در دیواره قدامی (دیواره جلویی ) واژن و در عمق تقریبی دو سوم آن قرار گرفته است. بافت این نقطه در موقع لمس حالتی نرم و اسفنجی و در عین حال کمی چروک خورده تر (مانند آدامس جویده) از باقی دیواره دارد.

یافتن این نقطه: اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیتی ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن میتواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا (Come Here Gesture) میتوان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافیست.

لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه نمی باشند. اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود. ممکن است در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود.

ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

اگر داشته باشید، نقطه G ۲/۵ تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد. باید بتوانید با انگشت آنرا حس کنید. اگر از نظر جنسی تحریک نشوید یعنی بزرگتر از یک نخودفرنگی نیست. اما اگر تحریک شدید، یعنی اندازه آن بزرگتر از این است.

نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

برای خیلی از خانمها، نقطه G ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.

تئوری های مختلفی درمورد اینکه نقطه G واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است. نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد مونث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه G کنار می گذارد. متخصصین دیگری با تئوری پروستات هم عقیده هستند اما آنرا بیشتر توضیح می دهند و میگویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست.

آنها به چوچوله و مجرای پیشاب بعنوان منابع لذت دیگر اشاره میکنند که هر دو آنها را می توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل های زیادی برای ارضاء جنسی وجود دارد و دیگری نیازی به گشتن دنبال نقطه G نیست.

متخصص دیگری که اولین بار نقطه G را به اطلاع عموم رسانید اخیراً استفاده دیگری برای آن کشف کرده است. او در تحقیقات خود نشان داده است که تحریک کردن نقطه G می تواند آستانه درد را تا ۴۷% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، آستانه درد تا ۸۴% بالا می رود، و ۱۰۷% روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس یکی از مسکن های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است.

با همه این حرفها هنوز کسی دقیقاً نمی داند نقطه G چیست اما مسئله مهم این است که ببینید شما این نقطه را دارید یا نه.

با آن چه باید کرد؟

وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است.

معمولاً توصیه می شود که انگشت سبابه تان را تا بند انگشت دوم وارد کنید و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشید. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

برحسب اندازه و محل دقیق نقطه G این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید.

راه دیگر حس کردن آن این است که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.

خیلی از خانمها می گویند که وقتی نقطه G را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G تقریباً مشابه پروستات در آقایان است.

اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

یکی دیگر از شخصیت

یادتان باشد همه ما خاص هستیم. ممکن است شما نقطه G را داشته باشید یا نداشته باشید. اگر می خواهید این مسئله را کشف کنید، اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه G فقط یکی از آنهاست.

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

ارضای صحیح زن

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp



 

 ارضا شدن زنان نسبت به مردان پیچیده تر و به زمان بیشتری نیاز است

 

ارضای صحیح زن

ارگاسم یا ارضاء شدن زنان

معنای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و ارضا شدن آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش که تجربه نکردن آن در حین عمل جنسی می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی گردد. یکی از دلایلی که از ارضاء شدن به عنوان معمای سربسته یاد می شود پیچیده بودن ارگاسم زنان در قیاس با آقایان است، عوامل زیادی بر فرایند ارضا شدن زنان موثر است.

 

مسولیت مردان در فرآیند رابطه جنسی و تامین نیاز جنسی خانم ها بیش از خانم ها در مقابل آقایان می باشد، به عبارتی در یک رابطه جنسی برای تحریک کردن و به ارگاسم رساندن زنان کارهای مقدماتی و اساسی لازم است که در مورد آقایان چنین نخواهد بود.

 

نشانه های فیزیکی اختصاصی در ارگاسم یا ارضا شدن زنان را می‌توان این‌ گونه برشمرد:

تغییر سریع رنگ لب‌‌های فرج (لبیا)، انقباض واژن، رحم و اسفنکتر مقعد، رفع احتقان آرئول، افزایش شدت نبض واژن و افزایش سطح پرولاکتین که این علایم نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

 

چه عاملی سبب ارضاء شدن زنان می‌شود؟

ارگاسم زنان می‌ تواند طی تحریک جنسی مکان‌ های متنوعی در نواحی جنسی یا غیرجنسی ایجاد شود. کلیتوریس و دیواره قدامی واژن شایع‌ ترین مکان‌ های تحریک هستند. تحریک غدد دور مجرای ادرار، سینه، نوک سینه، رویا پردازی یا هیپنوز نیز منجر به بروز ارضاء شدن زنان می‌شود. اختلال در مرحله اوج لذت جنسی و ارضاء شدن زنان:

برداشتن رحم تاثیر چندانی در کاهش ارگاسم و ارضاء شدن زنان ندارد

شامل فقدان ارگاسم متعاقب تحریک جنسی یا تاخیر تكرار شونده در رسیدن به ارگاسم است که به ایجاد دسترس یا مشکلات زناشویی منجر می‌شود. اختلال در مرحله اوج لذت جنسی ممکن است به علت عوامل طبی مثل مصرف داروهای ضد فشارخون مثل متیل دوپا، برخی داروهای ضد اضطراب و خواب‌ آور، داروهای ضدافسردگی مثل فلوکسیتین و آرام‌بخش‌ها، بیماری‌هایی مثل دیابت، کمبود هورمون استروژن و بیماری‌هایی مثل ام‌اس ایجاد شود.

 

البته برداشتن رحم تاثیر چندانی در کاهش ارگاسم و ارضا شدن زنان ندارد. اکثر زوج‌ ها به طور همزمان به ارگاسم نمی‌ رسند اما تحریک جنسی مستقیم و شدید زنان قبل از نزدیکی، احتمال ارگاسم همزمان را بیشتر می‌کند.

عوامل روانی مرتبط با ارضاء شدن زنان

سن، تحصیلات، کلاس اجتماعی، مذهب، شخصیت و ارتباطات بین فردی عوامل روانی اجتماعی هستند كه روی توانایی ارضا شدن زنان تاثیر دارند. شایع‌ترین علت روانی برای اختلال ارگاسم پایش وسواس‌ گونه خویشتن در مرحله تحریک است که غالبا با اضطراب و افکار گیج‌ کننده و منفی و خودشکن همراه است.

 

 

این زنان به حدی در مورد رابطه جنسی خود نگران شکست هستند که قادر به کسب آرامش به منظور بروز بازتاب عصبی طبیعی برای ایجاد ارگاسم نیستند و ناخودآگاه خودشان باعث مهار این عملکرد طبیعی می‌شوند.

 

این نوع اضطراب، اضطراب نمایشی نامیده می‌شود. عوامل فردی مانند احساس ضعف عمومی و کمبود احساس سلامت جسمی، تجارب منفی جنسی قبلی و استرس‌ های زندگی، بیکاری و خصومت‌ های روزانه، احساس منفی نسبت به همسر، کیفیت بد ارتباط زن و شوهر، فقدان صمیمیت و تفاهم جنسی باعث کاهش ارتباط جنسی و اختلال عملکرد تمام مراحل جنسی و همچنین اختلال در ارضاء شدن زنان می‌شود.

 

اختلالات مربوط به دوران کودکی، اختلال در مرحله اجتماعی شدن و وجود یک تفکر غلط در مورد رابطه جنسی و نگرش منفی در مورد لذت جنسی، جهت‌ گیری جنسی یا هویت جنسی تاثیر منفی روی عملکرد جنسی و ارگاسم در بزرگسالی دارد. این سوابق در دوران کودکی مربوط به نگرش والدین نسبت به رابطه جنسی است.

 

وجود سابقه سوء استفاده جنسی در دوران کودکی و احساسات منفی در مورد تمایلات جنسی، مشکلات ارتباطی با همسر و کاهش اعتماد به‌ نفس، احساس منفی زن در مورد خودش از نظر شکل بدن، زیبایی و ترس از، از دست دادن کنترل اثر عمیقی بر عملکرد جنسی و به‌ خصوص ارضاء شدن زنان دارد. اضطراب نیز نقش مخربی بر عملکرد جنسی و به خصوص ارگاسم (ارضا شدن) دارد.

 

 

برنامه‌ های متعددی برای درمان اختلال ارگاسم پیشنهاد می‌شود از جمله بررسی و درمان اختلالات طبی، روانی و سوءمصرف مواد، آموزش جنسی و ایجاد مهارت ارتباط و مهارت‌های جنسی، مشاوره برای کاهش اضطراب جنسی و عملکردی. ورزش ایروبیک منظم، افزایش احساس مثبت، نشاط با کنترل وزن بدن، ورزش‌ های مفرح، افزایش صمیمیت جنسی و تغییر در روش‌ های روتین و کلیشه‌ ای ارتباط جنسی با همسر نیز به ارگاسم زنان کمک می‌کند.

 

علامت و نشانه های ارضاء شدن زنان:

برخی از زنان بعد از ارضا شدن نمی توانند راه برود

 1- یکی از علایم ارضاء شدن زنان سفت شدن نوک سینه هاست

با اینکه ممکن است خانمتان سرد یا عصبی باشد، سفت شدن نوک پستان ها، به همراه چند نشانه دیگر نظیر نفس نفس زدن، به هیجان آمدن و ادای کلماتی خاص حاکی از ارضای جنسی ممکن است نشان دهنده ارضاء شدن زنان است.

ارضای صحیح زن

 

2- زنان بعد از ارضاء شدن احساساتی می شوند

همسرتان بعضی وقت ها بعد از ارضا شدن گریه می کند. اما واقعیت این است که گاهی اوقات ارگاسم در زنان چنان موجی از احساس با خود به همراه می آورد که او شروع به گریه کردن می کند. در اینجا یک نکته مهم هست. اگر خانمتان بعد از رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می شود یا مثل یک دختر بچه به گریه می افتد ( که خودش یک علامت است)، نگران نباشید، این بدین خاطر است که احساس خیلی خوبی دارد و صد البته خوب ارضا شده است.

 

3- بعد از ارضاء شدن، زنان به خواب میروند تا صدمات وارده را جبران کنند

با این که این مسئله بیشتر به مردان نسبت داده می شود، اما زنانی هم هستند که چرتی می زنند تا صدمات وارده از جانب شما را جبران کنند. اگر خانمتان رویش را برگرداند و بخواب رفت، این کار او را بی احترامی تلقی نکنید بلکه این نشانه خوب ارضا شدن زنان است، فقط بازوان تان را دورش حلقه کنید و شما هم مثل او بخوابید.

 

4- زنان برای اتمام کسب لذت نیاز به آغوش صمیمی دارند

با این که این مورد به ارگاسم رساندن زن را تضمین نمی کند، نیاز وی به محکم بغل کردن شما و این که او را در میان بازوان خود بگیرید ممکن است نشانه اتمام کسب لذت او از تجربه جنسی باشد.

 

5- برخی از زنان بعد از ارضا شدن نمی توانند راه بروند

خانم تان می خواهد بلند شود تا آن تغذیه خوشمزه پس از رابطه جنسی که شما خیلی دوست دارید را آماده کند، اما او به آسانی قادر به راه رفتن نیست، چون پاهایش می لرزد. لرزیدن پاها نشانه خیلی مطمئنی از این است که شما به عنوان یک مرد وظیفه تان را خوب انجام داده اید. اگر او نیاز به زمان کوتاهی دارد تا بتواند برای نظافت به حمام برود و آن ساندویچ عالی را برایتان درست کند، پس شما می توانید با خاطری جمع از این که کارتان را خوب انجام داده اید به استراحت بپردازید.

 

6- نمی توانند درمورد رابطه جنسی حرف نزنند

اگر، پس از اتمام کار، خانمتان در مورد وضعیت انجام تکنیک هایی که بکار بردید و احساسی که داشت بی اراده شروع به حرف زدن کرد یا حتی بهتر، کلماتی که موقع آمیزش می گفت را تکرار کرد (مثلا، چه نفس نفس زدن حیرت انگیزی، نفس نفس زدن، چه حیرت انگیز بود، خارق العاده، حیرت انگیز، تو هم نفس نفس می زنی، خیلی عالی بود …. خوشبختانه او را خیلی خوب ارضا کرده اید.

 

7- زنان برای تشکر از مردان برای خوب ارضا شدن لبخند رضایت بر لب دارند

روزها خانمتان نمی تواند آن لبخند زیبا را از صورتش دور کند و این لبخند برای تشکر از شماست. به آرامی در پشت وی قرار بگیرید و بدون هیچ دلیلی او را ببوسید. حالا نه تنها برای آمیزش بیشتر بی قرار خواهد شد، بلکه حتی به تمام دوستانش خواهد گفت که شما چگونه مردی هستید.

 

البته، مادامی که شما در حال انجام آمیزش هستید، خانمتان نمی تواند به راحتی گاز بگیرد، پنجه بکشد، جنب و جوش داشته باشد یا حتی با تمام توانش فریاد بزند.

 

خانم شما باید آن قدر متواضع باشد که به شما بفهماند با اعمال جنسی شما کاملاً راضی می شود یا نه. ما مردان ساده هستیم. ارگاسم ما به راحتی اثبات می شود. بدبختانه، در مورد زنان این طور نیست. اگر این علائم زیرکانه را بکار نمی برید، پس خوشبختانه زن شما شایستگی آن را خواهد داشت که شما را از این که در کارتان استاد هستید، مطلع کند.

 

اهمیت نوازش کردن زنان قبل از رابطه جنسی:

بهترین نقاط تحریک پذیر برای ارضاء شدن زنان کلیتوریس و نقطه G است

– برای داشتن رابطه عاشقانه تر از فکرتان استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که برای زنان تحریک ذهنی به اندازه تحریک احساسی حائز اهمیت است. یک یادداشت عاشقانه، تماسی تحریک کننده از محل کار و دیگر موارد این چنینی می توانند منجر به فکر کردن خانم در مورد رابطه عاشقانه با شما گردند. شمع، گل های تازه، همچنین موسیقی ملایم، اتمسفری عاشقانه و احساسی ایجاد می کنند.

 

– لطافت و لمس کردن زنان پیش از رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد.

لمس کردن حتی پیش از آغاز شروع رابطه، میل جنسی را ایجاد می کند. او را بغل کرده، دستش را بگیرید یا به رانهایش دست بزنید. رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان بیشتر زمانی رخ می دهد که مثلاً در حال بوسیدن او هستید و دستان تان بخش های حساس تری از بدنش را لمس می کند. (سینه ها نقاطی شهوانی هستند اما تنها نقاط نیستند! نوازش پشت و ران هایش را امتحان کرده یا انگشتان خود را در موهایش فرو کنید.)

 

– بوسیدن مهمترین مرحله برای لذت بخش تر کردن رابطه جنسی است

برای پیش نوازشی عالی بوسیدن خیلی مهم است. کشف نقاطی جدید برای بوسیدن که تحریک کننده است برای همسرتان بسیار جالب است. برای شروع پشت گردن، یا شانه هایش را ببوسید.

 

– صحبت کردن با زنان از مراحل پیش نوازشی به شمار می آید.

حین پیش نوازش صحبت کردن با او را فراموش نکنید. زنان تمایل بیشتری برای شنیدن دارند و اعتراف به این که همسرتان چه احساس خوبی به شما می دهد، احساس آزادی بیشتر برای لذت بردن و باز بودن به او می دهد.

 

نقاط تحریک پذیر زنان برای ارضا شدن:

دو نقطه در بدن زنان وجود دارند که در اوج گیری لذت زنان مهم اند. در صورتی که مایلید همسرتان به اوج لذت برسد باید یاد بگیرید که این نقاط بدن وی را تحریک کنید.

 

– کلیتوریس:

این بخش کوچک دارای تراکم شدیدی از پایانه های عصبی است که در بخش بیرونی و بالایی واژن قرار دارد. کلیتوریس به وسیله تکه کوچکی از پوست به نام “کلاهک کلیتوریس ” پوشانده شده است که از تحریک دائمی آن جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با لیس زدن یا لمس کردن، کلیتوریس را نوازش کنید. پس از تحریک شدن، کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند می شود.

 

– نقطه “G”:

این نقطه تحریک کننده داخل واژن قرار گرفته است. دسته ای ازپایانه های عصبی در محدوده ای حدود پنج سانتی متر بالاتر از استخوان زهاری برروی دیواره داخلی  و بالایی واژن قرار دارد.

 

برای یافتن نقطه G، به آرامی انگشت خود را به داخل واژن فروبرده، سپس انگشت خود را به صورت حرکت ” بیا نزدیکتر” خم کنید. بدانید که برخی زنان دوست دارند نقطه G  آنها به طور مستقیم نوازش شود، درحالی که دیگران فشار کمتری در این نقطه را ترجیح می دهند. تکنیک های مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را بیشتر دوست دارد.

 

رسیدن زنان به ارگاسم: وضعیت برقراری رابطه جنسیپس از توضیح موارد فوق، حدس خواهید زد که بهترین وضعیت برقراری رابطه جنسی، حالتی است که بیشترین تحریک کنندگی در کلیتوریس و نقطه G (یا هردو) را فراهم آورد. این وضعیت ها شامل موارد زیر می باشند:

 

– زن در بالا:

این وضعیت با توجه به زاویه آلت تناسلی مردانه، تحریک کنندگی مناسب نقطه G را فراهم می آورد. همچنین زن می تواند به نحوی بدن خود را حرکت دهد که کلیتوریس وی نیز تحریک شود.

 

– دخول از عقب:

این وضعیت برای تحریک کلیتوریس مناسب نیست، اما دخولی عالی بوده و تحریک بسیار خوب در نقطه G را ایجاد می کند. هرکدام از زوجین می توانند حین رابطه، کلیتوریس را مالش دهند.

– حالت نشسته میتواند یک تحریک جنسی برای زنان فراهم آورد:

اجازه دهید زن در آغوشتان بنشیند، در این حالت دخول عمیق و تحریک مناسب کلیتوریس رخ می دهد. این حالت صمیمیت عالی را نیز ایجاد می کند.

 

توجه داشته باشید که وضعیت مرد در بالا در لیست نیامده است؟ زمانی که مرد در بالا قرار دارد، تحریک کلیتوریس سخت است، مگر اینکه آلت تناسلی را کاملاً به داخل فرو کند. در این حالت، زاویه دخول نیز برای تحریک نقطه G مناسب نیست.

 

این موارد را به ذهن بسپارید و نترسید که در مورد نتیجه از خانم خود سئوال کنید! رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان، به اندکی سعی و خطا نیاز دارد، اما فراموش نکنید که حین تلاش از رابطه جنسی لذت ببرید.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوتهمنابع :persianteb.comhidoctor.irmedicinenet.com

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

آخر هفته کجا بریم غذا بخوریم؟

چطور سیگار را ترک کنیم؟

تشخیص و درمان اختلالات جنسی

رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات

اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

خرید مشکین تاژ با 15% تخفیف

بین دو راهی طلاق و ادامه زندگی مانده اید؟

سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

هوشمند سرمایه گذاری کنید

درمان اختلالات جنسی توسط سکس تراپیست

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

دریافت سود روز شمار بدون ریسک

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020



حدود 20% خانم‌ها اصلا از نظر جنسی ارضا نمی شوند

 

اسرار ارضای جنسی خانمها را بياموزيداسرار ارضای جنسی خانم ها- خانم‌ها ، خوشحال باشيد كه در عصر جدید زندگي مي كنيد، زیرا كه با نگاهي به قبل، حدود 50 يا 100 سال گذشته، نه تنها به مساله ارضای جنسی زن اهمیتی نمي دادند، بلكه محققان و دانشمندان نيز در اين مورد به طور واضح نظريه قطعي نداشتند! و در نظر آن ها، تنها مردها نقشي حياتي در توليد مثل اجرا می کردند.

ارضای صحیح زن

اما با وجود اهمیت به ارضای جنسی زنان در عصر جدید، باز هم در خصوص برخي خانم‌ها ، زمان و چگونگي ارضای جنسی آن ها شفاف نيست و نياز به بررسی بیشتر دارد. بر اساس آخرين امار، حدود 20% خانم‌ها اصلا از نظر جنسی ارضا نمی شوند، شايد با اين امار فكر كنيد كه خوشبختانه 80% آن ها به درجه ارضای جنسی مي رسند، امّا متأسفانه در همين بين هم بخش عمده اي از آن ها، با خود ارضایی به اين درجه مي رسند نه رابطه جنسی واقعی!در اين مقاله، مبحث اصلي، كمك به ارضاي طبيعي در حين رابطه ي جنسي براي زنان است. اين مساله را جدّي بگيريد، در زندگی زناشویی، روابط جنسي، لذّت و ارضا، نقشي حياتي را بازی می کند و منشأ حقيقي و اصلي بيشتر طلاق ها عدم انجام رابطه ي جنسي مطلوب بين زن و شوهر است.ارضای جنسی چیست؟ارضاي مردها در ظاهر به دليل انزال، كاملاً ديده مي شود، اما به ندرت اين وضعیت در برخي زن ها نيز وجود دارد ، اما حقيقت اين است كه ارضاء در اكثر خانم‌ها قابل تشخيص نيست و به چشم ديده نمي شود. ارضاء در خانم‌ها ، اول با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و ديگر اعضاء بخش تناسلی آن ها آغاز و بعد ادامه مي يابد. دهانه ي رحم آن ها تا 30 درصد باز مي شود، ماهيچه و عضلات ديواره رحم، گردن رحم و خود دهانه بطور متناوب منقبض و منبسط مي شوند.

 

پژوهش هانشان داده است كه زمان رسيدن به اوج لذت جنسی (ارگاسم) در خانم‌ها مختلف است، برخي زمان زيادي بايد بگذرد تا ارضاء شوند و در مقابل بعضي دیگر از خانم ها نيز خيلي زود ولي چندين بار در طي يك رابطه جنسی، ارضاء مي شوند.( اين در حالی است كه يك مرد معمولاً ظرف تنها چند دقيقه يا بيشتر به درجه ي انزال مي رسد)يكي از موانع اصلي رسيدن به اوج لذّت جنسی در زنان، كنترل مستقيم رابطه جنسي به وسیله مرد است، در بيشتر مواقع، شیوه ی اجرای مراحل روابط جنسي و دخول بر اساس آن چیزی است كه مرد لذّت مي برد و تحت اختيار اوست. اما زن نيز در اين بين از رابطه جنسی لذّت مي برد ولي اين علامترسيدن به درجه ي ارضاء كامل نيست. مرد به محض انزال مي تواند دست از ادامه ي روابط جنسي بردارد و اين زن است كه برای ارضا شدن به زمان بيشتري نياز دارد.تفاوت هاي ارتباطي بين زن و مرداولين راهکار اصلي براي اينكه خانم‌ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، اين است كه از مرد بخواهد، اهسته تر مراحل رابطه جنسی را پيش ببرد.در اين بين خود زن نيز ميتواند با مداخله خود، روال رابطه جنسی را به نفع خود آهسته تر كند. مي توانيد خود، كنترل اوضاع را به دست بگيريد. جالب است بدانيد كه اغلب مردها اين وضعیت را بيشتر دوست دارند و جذابيت بيشتري براي آن ها خواهد داشت.

 

اما خود زن مي تواند آن شیوه و حالتي كه دوست دارد و بيشتر از آن لذت مي برد را از همسر خود تقاضا كند. دقيقاً اين مسئله را بگوييد كه درصورتی که وي سريع و خيلي زود رابطه جنسي را تمام كند و خود، تنها به درجه ي انزال برسد، شما لذّتي نخواهيد برد. اما لازم به ذكر است كه علي رغم آگاهي كم بيشتر مردها در مورد ي چگونگي و زمان ارضاء خانم‌ها ، خود آن ها حقيقتاً مايلند كه زن نيز ارضاء شود و مانند خود، نهايت لذّت جنسی را از اين روابط ببرد.

 

درصورتی که شیوه روابط جنسي همسرتان با سرعت، خشن و دردناک است، از وی با كلماتي محبّت آميز و عاشقانه بخواهيد كه آرامتر پيش رود تا شما هم ارضاء شويد.

شما نيز مي توانيد همسرتان را در اين راه همراهي كنيد، با تحریک اندام تناسلی در حين دخول، زمان رسيدن به ارضاء را كمتر كنيد، از همسرتان انتظار نداشته باشيد كه در حين دخول اين كار را برای شما انجام دهد، به دلیل اینکه وی تمركزش را در ارضای خود گذاشته است. بر اساس امار در 20 تا 30 درصد مردها، به دليل عدم كنترل و درنتيجه انزال زودرس، ناخواسته مجبورند كه شما را در همان وضعیت و در حين رسيدن به اوج ارضاء، رها كنند، كه خود عاملی است ويران كننده در رابطه زناشویی و اما خود مردها نيز از اين وضعیت ناراضي و غمگین هستند.

 

تمامی خانمها دوست دارند كه پس از رابطه جنسی، درآغوش گرفته و نوازش شوند

اختلال های جسمي و روحي، يكي از دلايل انزال زودرس در مردهاست. مردهايي كه تجربه ي كمي در رابطه جنسي دارند، به دليل هيجانات و شهوت بيش از حدّ دچار اين وضعیت مي شوند. استرس، نگرانی، افسردگی، و… نيز خود، مي توانند عواملي مهم در اختلال در عملكرد رابطه زناشویی و انزال زودرس باشند. خانم‌ها بايد بدانند كه چنانچه در حين عمل رابطه جنسي با وجود اينكه از همسرتان خواسته ايد آرامتر مراحل را پيش ببرد، با انزال زودرس و در نتيجه عدم ارضای خود رو به رو شدند، عصبي نشويد و وي را محكوم نكنيد، بهتر است به دنبال عامل روحي يا جسمي در وی باشيد، چرا كه باور كنيد، براي مرد هيچ چيزي بدتر از اين نيست كه نتواند معشوقه و همسر خود را از نظر جنسی ارضا كند.

به جاي غر زدن و محكوم كردن، از پيش از زمان رابطه جنسی، با صحبت های عاشقانه و تسكين دهنده در خصوص روابط  مستحكم و رويايي خود حرف بزنید و حافظه و روح وي را ارام كنيد، صحبت و گفتگو در خصوص مشكل اصلي (زودانزالی) در مواقعي كه زود انزالی مرد شما منشا روحي، استرس،… داشته باشد اوضاع را بدتر ميكند. در در برابر خيلي از مردها نيز با تكنيكي خاص، مي توانند طرف خود را به اوج لذّت جنسي و درجه ي ارضاء برسانند، به طوري كه در حين عمل دخول، 20 تا 30 ثانيه دست از آن مي كشند، نفسي عميق مي كشند و مجدد آغاز مي كنند، شايد اين عمل براي مرد كمي ناخوشايند باشند، امّا كمك قابل توجهی در كنترل انزال زودرس در آنهاست.

 

 

با اين كار شما نيز مهلت داريد كه بخود برسيد و بر ارضاء و دستيابي به اوج لذّت خود در حين مراحل دست يابيد. در يك مطالعه در اروپا پس از نظرخواهي از تعداد زيادي از زنها ليستي از مواردي كه آن ها پس از رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند برايشان انجام شود، تهيه شده است. بايد توجه داشت كه گروه های گوناگون خانمها خواسته های متفاوتي داشته و حتي ممكن است چيزهاي موردعلاقه افرادی در اين ليست وجود نداشته باشد، به عبارت ديگر موارد زيرقابل تعميم به كل جامعه زنان نيست.

در آغوش گرفتنتقريبا” تمامی خانمها دوست دارند كه پس از رابطه جنسي، به وسیله مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. در اغوش گرفتن و حلقه كردن دست ها بدور زن و نوازش وی حس بسيارخوبي به زن مي بخشد. حتي درصورتی که بسيار خسته شده ايد و ديگر انرژي براي ادامه دادن نداريد، دست هايتان را بدور وی حلقه كرده چندكلمه محبّت آميز به وی بگوييد و بعد بخوابيد!

هيچگونه تماس جسمی و عاطفی را دوست ندارنددر مقابل گروه قبل، تعداد کمی از زنها هم هستند كه پس از پايان رابطه جنسي، ديگر هيچگونه تماس جسمي و عاطفي را دوست ندارند. اين اشخاص اظهار مي كنند كه آن ها بقدري تحريك شده اند كه پس از آن هرگونه تحريك ديگري برايشان لذتي نداشته و عذاب آور خواهدبود.

اما اين خواسته هیچوقت به معني سردمزاجی اين زنها نيست. آن ها تنها دوست دارند زمان كوتاهي باخودشان تنها باشند، پس آن ها را درك كنيد. در برخورد با اين زنها بايد پس از انجام روابط جنسي از آن ها بپرسيد:« عزيزم حالت خوبه؟ آيا همه چيز مرتب است؟ يا آيا چيزي احتياج نداری؟» و پس از ابراز رضایت ازانجام نزدیکی با وی، زن را نيم ساعتي تنها بگذاريد تا استراحت كند.

صحبت كردناگرچه اغلب مردها بعد از رابطه جنسي خسته شده و توانایی انجام هيچكاري را ندارند ولي گروهي از زنها دوست دارند كه پس از رابطه جنسي كمي صحبت كنند. در اين مواقع صرفا بايد گوش خود را به وی بسپاريد! اگرخوش شانس باشيد وی به شرح آنچه گذشت و احساسش از روابط جنسي با شما مي پردازد. ولی مراقب باشيد كه در بين صحبت هاي وی صداي خوروپف شما بلند نشود!تمامی مردها پس از ارگاسم دوست دارند كمي بخوابند، اين امرکاملا طبیعی است. ولي به شریک جنسي تان هم توجه داشته باشيد واجازه دهيد وی در كنار شما باشد، تا اين تصور پيش نيايد كه شما تنها به فكر خودتان هستيد. در پایان، مي توانند با مطالعه در كتابها و منابع جديد، بر دانش خود بر چگونگي مراتب و حالات ارضای زناشویی بيافزاييد.منبع :ايرانيان شاد  

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی

باغ رستوران باصفا وتوریستی/تنوع غذایی عالی

پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان

ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

راه ورسم حفظ وتداوم عشق درزندگی مشترک

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی

درمان اختلالات جنسی توسط سکس تراپیست

بالاترین قدرت پاک کنندگی شیشه خودرو

لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

در شرف ازدواج هستید و دچار سردرگمی؟

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

خرید مشکین تاژ با 15% تخفیف

مشاوره تلفنی طلاق

کاملا رایگان مشاوره بگیر!

ارضای صحیح زن

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

امروزه، آمار طلاق، افزایش چشمگیری داشته است و این می تواند به دلایل مختلفی باشد. شاید یکی از مهم ترین دلایلی که منجر به طلاق می شود، عدم رضایت جنسی طرفین از یکدیگر باشد. بله درست است، ممکن است در نگاه اول بگوییم که مسخره است، ولی هرچه عمیق تر به این موضوع نگاه می کنیم، می بینیم که واقعا پراهمیت است و حتی می تواند زندگی زوجین را به نابودی بکشاند.

بطور کلی مردان راحت تر و زودتر از زنان به اوج لذت جنسی می رسند. ولی در مورد زنان این قضیه فرق می کند و مردان باید در ابتدا با اندام های حساس زنان آشنا باشند. همچنین باید تمایلات و احساسات زنان را خوب درک کنند و اگر با این موضوع آشنا نیستند، خجالت را کنار گذاشته و از شریک زندگی شان، این مسائل را جویا شوند. زنان هم نباید از همسرشان عدم رضایت جنسی شان را پنهان کنند و از آنها بخواهند که در به ارگاسم رسیدن همسرشان کمک کنند.

البته شما عزیزان می توانید در مورد ارگاسم و به ارضا رساندن زنان، از کتاب ها، مقالات و سایت های اینترنتی نیز استفاده کنید. خوشبختانه، فضای مجازی آنچنان گسترده است که می توان در مورد هرچیزی از آن کمک گرفت. ما و دوستانمان هم، در این فضا، سعی بر این داریم تا شما را موضوعاتی که در پی آن هستید، آشنا کنیم.

در این مقاله نیز ما می خواهیم در مورد نحوه به ارگاسم رساندن زنان و نقاط حساس زنان صحبت کنیم. پس اگر می خواهید به اوج لذت جنسی برسید یا اینکه می خواهید همسرتان از برقراری رابطه جنسی با شما لذت ببرد، این مطلب را بخوانید.

 

ارضای صحیح زن

علائم ارگاسم زنان

هر نوع ارگاسم به شما یک احساس باورنکردنی می دهد و تنوع واقعاً ادویه زندگی است. شما هر روز سه وعده غذایی یکسان نمی خورید و لباس های مشابه را بارها و بارها نمی پوشید. بنابراین چرا افق های جنسی خود را گسترش نمی دهیم و در مورد انواع ارگاسم مختلف که بدن زن قادر به کشف آن است، کنجکاو نمی شوید؟

قبل از شروع کار، دانستن این که ارگاسم در واقع چیست، به شما کمک می کند. شري راس “Sherry Ross”، دكتر مركز بهداشت و درمان كاليفرنيا، مي گويد: “ارگاسم، رفلكس جسمي است كه هنگامي كه عضلات در هنگام برانگيختگي جنسي سفت مي شوند و سپس از طريق يك سري انقباضات ريتميك شل مي شوند، رخ مي دهد.

به گفته وی، هر اوج، بسته به اینکه چه بخشی از بدن شما برانگیخته می شود، از لحاظ شدت و مدت زمان ممکن است احساس مختلفی داشته باشند. علاوه بر ارائه رهاسازی جسمی، این نیز احساسی است و به شما امکان می دهد بعد از یک روز سخت احساس نزدیکی با شریک زندگی خود داشته باشید.

برخی از مردان، برای به ارگاسم رساندن زنان، فقط روی واژن تمرکز دارند. ولی این چنین نیست و زنان می توانند از نقاط مختلفی به ارگاسم برسند. برای همین ما اینجا هستیم تا شما را با این نقاط بیشتر آشنا کنیم، تا بتوانید یک شب رویایی و زیبا را با همسرتان داشته باشید. در زیر می توانید با نقاط حساس زنان برای رسیدن به ارگاسم آشنا شوید.

 

آیا زن آب دارد

کلیتوریس برای بسیاری از خانمها هنگامی که می خواهند لذت و به ارگاسم رسیدن را تجربه کنند، یک نقطه شیرین است. هر زن برای رسیدن به اوج ، انواع مختلفی از لمس را در اینجا ترجیح می دهد. تحریک مستقیم یا غیرمستقیم کلیتوریس می تواند منجر به ارگاسم کلیتوریال شود. هنگامی که مالش را به درستی دریافت می کنید، احساس رضایت و اوج لذت را خواهید کرد.

دکتر راس می گوید: “کلیتوریس قسمت بسیار حساسی از آناتومی زنان است که متشکل از میلیون ها انتهای عصبی شبیه به آلت است.” تماس با لمس یا نوازش از طریق تحریک مستقیم یا غیرمستقیم (به عبارت دیگر با لمس لبه های اطراف کلیتوریس) باعث افزایش جریان خون به منطقه شده و باعث می شود کلیتوریس درگیر و نیاز به رهاسازی داشته باشد.

انگشتان دست، کف دست یا ویبراتور کوچک می تواند به شما در داشتن ارگاسم کلیتوریال کمک کند. اطمینان حاصل کنید که کلیتوریس شما خیس است و به آرامی مالش را از یک طرف به طرف دیگر و یا بالا و پایین شروع کنید. از آنجا که احساس خوبی به شما دست می دهد، فشار را سریع و سخت تر و با یک حرکت تکراری اعمال کنید. هنگامی که احساس می کنید لذت شما به اوج رسیده است و به دارید به ارگاسم می رسید، حرکت را سریعتر کرده تا به ارگاسم برسید.

 

چگونه همسرم را ارضا کنم

نقطه G، در دیواره جلوی مهبل (واژن)، تقریباً در بین دهانه واژن و دهانه رحم قرار دارد که بافتی موجدار و اسفنجی دارد. نقطه جی را نمی توانید با چشم ببینید، اما معمولاً می توانید آن را حس کنید. زمانی که قصد نزدیکی دارید، از همسرتان بخواهید تا آلت خود را به طرف این نقطه هدایت کند.

تلاش کنید به پهلو و رو به هم دراز بکشید و پاهایتان را به صورتی که راحت باشید در هم گره بزنید (تصویری شبیه به دو قیچی در هم). اندام‌های تناسلی خود را همراستا با هم نگهدارید و مطمئن شوید که آلت تناسلی همسرتان به دیواره جلویی واژن شما تماس دارد. این وضعیت امکان نفوذ عمیق‌تر آلت تناسلی را ایجاد می‌کند که سبب تحریک بیشتر نقطه «جی» می‌شود.

فشار دادن نقطه «جی» به آرامی و نوازش کردن آن، همان کاری است که بسیاری از خانمها برای رسیدن به ارگاسم انجام می دهند. دکتر راس می گوید: “هنگامی که شما از راه جنسی برانگیخته می شوید، نقطه G پر از خون می شود و متورم می شود.” در این زمان، لمس کردن آن با انگشتان یا آلت شریک زندگی تان به شما احساس خوبی می دهد که می توتاند شما را به ارگاسم برساند.

 

نحوه ارضای صحیح زن

اگر می توانید دو، سه یا حتی چهار برابر شدت و لذت یک ارگاسم معمولی را تحمل کنید، این نوع ارگاسم برای شما مناسب است. ارگاسم مخلوط یک اوج لذت جنسی است که وقتی بیش از یک ناحیه، همان زمان تحریک می شود، اتفاق می افتد.

فشار بر روی نقطه «جی»، به همراه لمس کلیتوریسريا، یکی از راههای تجربه ارگاسم انفجاری است که به طور معمول نتیجه می گیرد. همچنین می تواند از طریق دخول به واژن به همراه تحریک کلیتوریس، نوک پستان یا تحریک مقعد – یا همه اینها به طور همزمان ناشی شود.

دکتر هال، متخصص زنان و زایمان در مرکز پزشکی HALL در کالیفرنیای جنوبی، می گوید: “هر چه تحریک بیشتری وجود داشته باشد، جریان خون بیشتر خواهد شد و ارگاسم بزرگتر خواهد شد.” بسیاری از ترکیبات لمس می توانند ارگاسم ترکیبی ایجاد کنند.

 

مضرات رابطه جنسی مقعدی

برخی عاشق آن هستند و برخی دیگر اصلاً به آن اهمیت نمی دهند. دکتر هال می گوید: مقعد بسیار نزدیک به مهبل (واژن) و کلیتوریس هستند. این قسمت برای بسیاری از زنان حساس است و تحریک آن نیز می تواند باعث ارگاسم شود. اما این نوع رابطه جنسی با خطراتی همراه است که باید قبل از امتحان کردن در نظر بگیرید. رابطه جنسی ایمن برای شما و شریک زندگی شما یک ضرورت است.

 

کلیتوریس در زنان کجاست

کلیتوریس و نقطه «جی»، تنها بخش های لذت در زنان نیستند. محققان جنسی می گویند که مناطقی درون مهبل وجود دارد که در صورت لمس صحیح آن، می تواند منجر به آنچه که در مجموع به عنوان یک ارگاسم عمیق واژن شناخته می شود، شود.

نقطه A، نقطه ای در داخل واژن و جلوی گردن رحم هست. همین نقطه هست که با تماس انتهای آلت می تواند، تحریک پذیر باشد و به نوعی سبب تحریک هیجانی و ارگاسم خانم ها شود. البته اگر ورود آلت و تماس با گردن رحم بدون احتیاط صورت بگیرد، بر عکس عمل کرده و حتی می تواند باعث درد و ناراحتی شود.

 

ارضای صحیح زن

علائم ارضا شدن زنان

شما می دانید که سینه ها و نوک سینه ها، ارضا کننده تحریکات شهوانی و جنسی هستند. نوک سینه ها به خصوص در مورد لمس و نوازش، واکنش نشان می دهند. زیرا از شبکه عصبی و پوست فوق العاده حساس پر شده اند. اما بعضی از خانم ها، می توانند با تحریک نوک پستان شان، به اوج لذت جنسی برسند. اگر این ایده برای شما جذاب باشد، می توانید با بوسیدن، مکیدن و نوازش کافی نوک سینه ها، همسرتان را به اوج لذت و یا حتی ارگاسم برسانید.

 

ارضای صحیح زن بدون دخول

دکتر راس می گوید: “بعضی از خانم ها هنگام خواب می توانند به ارگاسم برسند.” یک گزارش نشان می دهد که 37٪ از زنان تا 45 سالگی یک بار، ارگاسم خواب را تجربه کرده اند. ارگاسم خواب معمولاً با یک رویای جنسی شروع می شود، که باعث افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی و همچنین آرامش اساسی می شود که به نوعی به بدن اجازه می دهد تا به ارگاسم برسد در حالی که آن زن حتی بیدار هم نیست.

 

بدن هر زن، متفاوت است و ارگاسم آنها نیز به همین صورت است. برخی شدیدتر از دیگران هستند. برخی بیشتر از سایرین ماندگار هستند. برخی از دیگران مرطوب تر هستند.

علائم اوج لذت در زنان

آنچه از نظر جسمی در هنگام ارگاسم اتفاق می افتد عبارتند از:

نشانه های ارگاسم در زنان

شاید تعجب آور باشد، اما همه آنها فرق نمی کنند. هر دو شامل افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی، سریع تر تنفس و ضربان قلب و انقباضات عضلات هستند. در جایی که ارگاسم زن و مرد به طور معمول متفاوت هستند، از نظر طول و بهبودی است.

ارگاسم زن ممکن است بیشتر طول بکشد و به طور متوسط ​​از 13 تا 51 ثانیه باشد، در حالی که ارگاسم “مرد” معمولاً بین 10 تا 30 ثانیه است. در صورت تحریک مجدد نیز، زنان، معمولاً می توانند ارگاسم بیشتری داشته باشند.

 

بله! و این یک چیز عادی است. جدیدترین مطالعه مقطعی در مورد انزال خانم ها نشان داد که بیش از 69 درصد از شرکت کنندگان در هنگام ارگاسم، انزال را تجربه کردند. انزال وقتی اتفاق می افتد که مایعات از طریق مجرای ادرار یا برانگیختگی جنسی از دهانه مجرای شما خارج شود. انزال یک مایع غلیظ و سفید است که به شیر کم رنگ شبیه است و حاوی برخی از مؤلفه های مشابه مایع منی است.

 

ارضا صحیح زن

می دانید که ارگاسم در زندگی واقعی می تواند بسیار متفاوت از آنچه که دیگران می گویند، باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که استرس را کنار بگذارید تا بتوانید لذت ببرید. این سناریویی است که در آن واقعاً بیشتر از مقصد سفر به مقصد است. موارد زیر نیز می تواند برای تان مفید باشد:

آیا زن آب دارد

برخی از زنان، راحت تر از دیگران به ارگاسم می رسند، ولی برخی دیگر دیرتر. بنابراین به ارگاسم نرسیدن، لزوماً به معنای اشتباه بودن آن نیست. اگر احساس می کنید در اوج گرفتن مشکل دارید یا نگرانی های دیگری دارید، به پزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که در زمینه بهداشت جنسی تخصص دارند مراجعه کنید.

 

منابع:

https://www.health.com

https://www.healthline.com

 

مطالب بیشتر:

روش های عشق بازی قبل از رابطه

روش استفاده از ژل تاخیری

ارضا شدن زنان از موضوعات مهم زندگی زناشویی است؛ چرا که اگر خانم‌ها در زمان نزدیکی به ارگاسم نرسند ممکن است حس عدم رضایت را به زندگی تسری دهند. ارضا شدن مرحله‌ای لذت بخش از رابطه‌ی جنسی است که در آن تغییرات فیزیولوژیک مثل سیخ شدن نوک پستان‌ها و تجمع خون در کلیتوریس اتفاق می‌افتد. در زمان به ارگاسم رسیدن تخلیه ناگهانی فشاری که در مرحله برانگیختگی ایجاد شده است اتفاق می‌افتد، جالب است بدانید خانم‌ها همانند مردان در رابطه‌ی جنسی به انزال می‌رسند اما تعداد دفعات آن به نسبت کمتر است. در ادامه به نشانه‌ها و مراحل رسیدن به ارگاسم در زنان، نقاط حساس خانم‌ها و علل ارضا نشدن آن‌ها پرداخته‌ایم. در صورتی که در مورد مسائل جنسی زنان نیاز به مشورت دارید می‌توانید از مشاوره جنسی کمک بگیرید. 

رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم در خانم‌ها با نشانه‌های فیزیکی و روانی همراه است و زمانی که این علائم بروز پیدا کنند می‌توان اطمینان حاصل کرد که به مرحله‌ی ارگاسم رسیده‌اید. تغییر رنگ سریع لب‌های واژن، انقباض واژن، افزایش شدت نبض واژن و سفت شدن نوک سینه‌ها از جمله نشانه‌های جسمانی رسیدن به ارگاسم در خانم‌ها است. 

رسیدن به ارگاسم در خانم‌ها به وضعیت ذهنی و روانی آنها نیز مربوط است. زنان ممکن است پس از رسیدن به اوج رابطه‌ی جنسی احساساتی شوند و حتی شروع به گریه کردن کنند و در این زمان نباید نگران شوید زیرا آن‌ها به دلیل رسیدن به ارگاسم دچار ضعف می‌شوند و مانند بچه‌ها شروع به گریه کردن می‌کنند. گاهی ممکن است خانم‌ها در رابطه‌ی جنسی به خواب بروند و این کار یکی از نشانه های ارضا شدن آن‌ها است. شما باید آن‌ها را در آغوش بگیرید و نوازش کنید که این کار باعث اتمام لذت و کسب رضایت جنسی می‌شود. در همین ارتباط می‌توانید مقاله رابطه جنسی را بخوانید. 

 

ارضای صحیح زن

رسیدن به ارگاسم به روش‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد. تحریک مستقیم یا غیر مستقیم آلت زنانگی به وسیله‌ی سکس، خود ارضایی، آمیزش مقعدی، سکس دهانی و استفاده از ابزارهای جنسی از جمله مواردی هستند که باعث رسیدن به ارگاسم و ارضا شدن می‌شود. رسیدن به ارگاسم در زنان فرایند پیچیده‌ای دارد و زمان رسیدن به ارگاسم در زنان نسبت به مردان بیشتر است و حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه طول می‌کشد، اما زمان رسیدن به اوج لذت جنسی در هر فردی متفاوت است و حتی ممکن است برخی از افراد زمان رسیدن به اوج لذت جنسی‌ شان کمتر از ۱۰ دقیقه باشد. در مقاله چگونه یک زن را به اوج لذت برسانیم بطور کامل به روش‌های ایجاد رضایت جنسی پرداخته‌ایم.

همچنین برخی از خانم‌ها گمان می‌کنند که تنها حضور آن‌ها در رابطه‌ی جنسی کافی است و می‌توانند در این رابطه ارضا شوند و به ارگاسم برسند، در صورتی که تنش عضلانی و تحرک در رابطه یکی از اصول اساسی در رسیدن به ارگاسم است. تحرک عضلات قسمت پایین لگن و منقبض کردن آن‌ها و داشتن تمرینات کگل نیز بیشترین تاثیر را در رسیدن به ارگاسم کامل دارد.

نرسیدن به ارگاسم در خانم‌ها ممکن است در ابتدا مشکلی ایجاد نکند اما در آینده باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی زناشویی می‌شود. بنابراین اگر در رابطه‌ی جنسی به ارگاسم نمی‌رسید لازم است با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید این مشکل را رفع کنید، همچنین می‌توانید با مشورت روان‌شناس از نظر روانی نیز مشکل خود را بررسی کنید و به راه‌های رسیدن به ارگاسم پی ببرید. در مقاله ارضا نشدن زنان به علل و درمان اختلال در ارگاسم پرداخته‌ایم. 

 

یکی از راه‌هایی که رسیدن به ارگاسم را در رابطه‌ی جنسی امکان‌پذیرتر می‌کند، داشتن رابطه‌ی عاشقانه قبل از نزدیکی است. نوازش و لمس کردن نقاط حساس بدن خانم‌ها مثل سینه‌ها، گوش‌ها، ران‌ها و مچ‌ها یا بوسیدن پشت گردن و و شانه‌ها باعث می شود میل جنسی در آن‌ها بالا برود و در زمان نزدیکی راحت‌تر به ارگاسم برسند. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است خانم‌ها به دلیل داشتن استرس، نتوانند از رابطه‌ی جنسی لذت کافی ببرند و به ارگاسم برسند؛ به همین دلیل ایجاد احساس آرامش در آن‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است و کمک زیادی به ارضا شدن آن‌ها در رابطه‌ی جنسی می‌کند. اگر می‌خواهید بیشتر از مراحل لذت جنسی در زنان بدانید مقاله ارگاسم زنان را بخوانید. 

همچنین بهتر است با همسر خود درباره رابطه‌ی جنسی صحبت کنید و از علایق او با خبر شوید تا بتوانید کیفیت رابطه‌ی جنسی تان را بالا ببرید. مشورت با یک روان‌شناس متخصص نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. با استفاده از راهنمایی‌های مشاور لذت رابطه‌ی جنسی‌تان را چند برابر کنید.

 

در مقاله نقاط حساس بدن زن به شش نقطه مهم پرداخته‌ایم که باید با احتیاط به آنها نزدیک شوید. قسمت‌هایی از بدن خانم‌ها نسبت به سایر نقاط بیشتر تحریک‌پذیر هستند و با تحریک کردن این نقاط می‌توانید آن‌ها را به ارگاسم برسانید. یکی از این نقاط حساس در خانم‌ها کلیتوریس نام دارد، که در بخش بالایی و بیرونی واژن قرار دارد و به وسیله‌ی کلاهک کلیتوریس پوشانده شده است تا از تحریک دائمی آن جلوگیری شود و لیس زدن و لمس کردن آن، باعث می‌شود کلاهک کلیتوریس به عقب رفته و کلیتوریس اندکی بلند شود.

نقطه‌ی دیگری که در خانم‌ها تحریک پذیر است، نقطه  G نام دارد و بر روی دیواره‌ی داخلی و بالایی واژن قرار دارد و برای نوازش و تحریک آن لازم است انگشت خود را به داخل واژن فرو برده، سپس انگشت خود را به صورت حرکت (بیا نزدیکتر) خم کنید. خانم‌ها معمولا دوست دارند این نقطه به صورت مستقیم لمس شود اما بهتر است تکنیک‌های مختلف را امتحان کرده و از همسر خود بپرسید که کدام روش را دوست دارد و بیشتر تحریک می‌شود.

 

حالت‌هایی از رابطه‌ی جنسی که در آن‌ها کلیتوریس و نقطه‌ی G بیشتر تحریک می‌شوند برای رسیدن به ارگاسم بهتر هستند. اگر در رابطه ی جنسی زن در بالا قرار بگیرد باعث می‌شود با توجه به زاویه ی آلت جنسی مردانه، نقطه‌ی G بیشتر تحریک شود و زن هم می‌تواند بدن خود را به گونه‌ای حرکت دهد که کلیتوریس نیز تحریک شود. یکی دیگر از وضعیت‌های مناسب در رابطه‌ی جنسی که باعث تحریک نقطه‌ی G می‌شود دخول از عقب است، در این روش کلیتوریس تحریک نمی‌شود و لازم است با لمس کردن تحریک شود. همچنین رابطه‌ی جنسی در حالتی که در آغوش شما نشسته است علاوه بر اینکه باعث تحریک کلیتوریس می‌شود، صمیمت جنسی زیادی ایجاد می‌کند.

 

عدم ارضا یا ارضا شدن با تاخیر در خانم‌ها با استرس و اضطراب همراه است و باعث ایجاد مشکلات زناشویی می‌شود. این مسئله علت‌های مختلفی دارد که با بررسی و حل آن‌ها می‌توانید مشکل به ارگاسم نرسیدن را برطرف کنید. استفاده از داروهای ضد فشار خون، داروهای ضد اضطراب و خواب آور، داروهای ضد افسردگی و آرام بخش، بیماری دیابت، کمبود هورمون استروژن، بیماری ام اس و عوامل اجتماعی مثل تحصیلات، سن و ارتباطات اجتماعی از جمله مواردی هستند که می‌تواند علت به ارگاسم نرسیدن خانم‌ها باشند.

برخی علت‌های روانی مثل افسردگی، احساس ضعف عمومی، تجربه‌های منفی از رابطه‌ی جنسی قبلی، ارتباط نادرست زن و شوهر با یکدیگر، نداشتن صمیمیت و تفاهم جنسی، خجالت و کمرویی، اختلالات مربوط به دوران کودکی، احساس منفی به رابطه‌ی جنسی و نداشتن اعتماد به نفس از جمله علت‌های روانی هستند که باعث ارضا نشدن خانم‌ها در رابطه‌ی جنسی می‌شود.

 همچنین داشتن تحریکات جنسی قبل از رابطه‌ی جنسی، افزایش صمیمیت جنسی، ورزش ایروبیک، تقویت احساس مثبت نسبت به خود، ورزش‌های مفرح و تغییر پوزیشن‌ها در رابطه‌ی جنسی می‌تواند در رسیدن به ارگاسم در زنان موثر باشد. برای این مسئله توصیه می شود با روان شناسان متخصص در این زمینه صحبت کنید تا بتوانید در رابطه‌ی جنسی به اوج لذت برسید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ارضا شدن زنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

آرشیو موضوعی وبسایت

تغذیه و سلامتی

سلامت زنان

سلامت مردان

سلامت کودکان

ارضای صحیح زن

سلامت میانسالان

سلامت روان

سلامت جنسی

اعتیاد و سیگار

پوست و مو

دهان و دندان

تناسب اندام

ویتامین و مکمل

انواع دارو ها

انواع بیماری

آیا می‌خواهید یاد بگیرید چطور همسر خود را در بستر تحت تاثیر قرار دهید؟ جای درستی آمدید. این مقاله به شما می‌آموزد که توجه خود را در هنگام رابطه جنسی چطور و کجا متمرکز کنید تا دنیای او را به لرزه در آورید. برای یادگیری چگونگی ارضا کردن زن خود فقط با مرحله ۱ زیر آغاز کنید!

 

اولین چیزی که شما باید انجام دهید تا مطمئن شوید که یک زن در تختخواب لذت می‌برد این است که مطمئن شوید او راحت است. سعی کنید همه چیز را برای لذت بردن او فراهم کنید. با انجام این کار شما به او کمک خواهید کرد تا بر اضطراب اولیه غلبه کند و میزان استرس پایین‌تری داشته باشد. زنان معمولا به سطح بالای استرس با کاهش میل جنسی پاسخ می‌دهند. در واقع زمانی که استرس دارند، لذت بردن از رابطه جنسی برای آنها سخت می‌شود. هر کاری انجام دهید تا مطمئن شوید بانوی شما آرام و راحت است.

در منزل به همسر خود کمک کنید. کارهای ساده مانند کمک به او برای شستن ظروف و یا پختن شام را انجام دهید. زنان به یک مرد که در کارهای روزمره خانه شریک می‌شود فوق العاده پاسخ می‌دهد. آنها احساس می‌کنند درک می‌شوند و احساس امنیت بیشتر و معشوق بودن می‌کنند. هنگامی که یک زن احساس ‌کند درک و دوست داشته می‌شود، معمولا میل جنسی او افزایش می‌یابد.

پشت او را به خوبی ماساژ دهید. مخصوصا اگر شما از لوسیون، روغن های ماساژ و برخی شمع‌های معطر خوب استفاده کنید، او از آن لذت می‌برد. احساسی مانند یک ملکه به او بدهید، اما لازم نیست مانند یک کار سخت و طاقت فرسا به نظر برسد. اجازه دهید او بداند که شما از ساختن احساس خوبی برای او لذت می‌برید.

برای او یک حمام عاشقانه با شمع، بوی شیرین، و موسیقی آرامش بخش آماده کنید. همه زنان چیزهایی مثل این را دوست ندارند، اما قطعا همه زنان می‌توانند یک عمل واقعی و بدون تظاهر عاشقانه را درک ‌کنند.

هرگز تحت فشار و یا گناه او را وادار به رابطه جنسی نکنید. اگر او آماده نیست، پس هرگز سعی نکنید در این مسئله به زور متوسل شوید. این کار به ضرر شما تمام میشود.

 

زمانی را صرف  عشقبازی کنید تا به بدن او برای آماده شدن برای فعالیت جنسی کمک کنید.

عشقبازی برای یک زن بسیار مهم است و بعد دیگری از هیجان به زندگی جنسی شما می‌افزاید. عشقبازی می‌تواند برای مردان و زنان بسیار سرگرم کننده باشد. شیوه‌های عشقبازی شایع شامل بسیاری از چیزهای مختلف، اعم از نوازش  او، بوسه عمیق و پرشور و تحریک مناطق نفسانی بدن او  می‌شود. بسیاری از مردم نیز شیوه عشقبازی مانند ضربه به باسن، نقش بازی کردن، گاز گرفتن، خاراندن و غیره لذت می‌برند.

سعی کنید با او در مورد مسائل جنسی صحبت کنید، مگر اینکه بدانید که او آماده است. به او بگویید که چقدر شما می‌خواهید او لباس خود را، به آرامی در بیاورد و چگونه می‌خواهید با لب خود از تمام بدن او لذت ببرید. به او بگویید چگونه می‌خواهید هر سانت از بدن او را با زبان خود کشف کنید. به نفس نفس زدن، ناله و حرکت که او دارد توجه کنید (شما به شناختن آنچه که او به آن پاسخ می دهد دارید.) زبان شما باید صرفا بر تمایل شما به لذت بردن او متمرکز شده باشد، نه خود شما.

تمام بدن او را با نوک انگشتان خود لمس کنید. با مناطقی که شما می‌دانید حساس هستند ملایم باشید. به جای دست زدن مستقیم به آنها، شروع به تحریک آنها کنید. اطراف نواحی‌ای که بیشتر لذت بخش هستند را ماساژ دهید تا زمانی که او از شما بخواهد آنها را لمس کنید. حتی پس از آن، فقط به آرامی مالش دهید، سپس به شوخی و تحریک او برگردید. این کار ها او را وحشی می‌کند و مطمئن می‌شوید که او آماده است.

 

هنگامی که همسر شما از نظر جنسی ارضا نشده است، معمولا به خاطر این است که شما او را در مسیر درستی لذت نبخشیده‌اید. مردان با تحریک آلت تناسلی لذت می‌برند، پس منطقی به نظر می‌رسد که زنان نیز از طریق تحریک مهبل (واژن) به لذت برسند، اما این همیشه صدق نمی کند. برخی از زنان تنها با تحریک چوچوله، که یک غده روپوش‌دار واقع در بالای مهبل است، می‌توانند به اوج لذت جنسی برسند، تحقیقاتی در مورد چوچوله انجام دهید و راهی که برای شما و شریک شما جواب می‌دهد را برای تحریک این بخش حساس بدن بیابید.

 

نواحی دیگری نیز در بدن زن هستند که بسیار حساس هستند و زمانی که تحریک شوند لذت جنسی بوجود می‌آورند. سعی کنید این مناطق را لیس بزنید، ببوسید، و یا آنها را بین نوک انگشتان خود مالش دهید. برخی از زنان ممکن است حتی از یک کمی درد در این مناطق لذت ببرند، بنابراین شما ممکن است نیاز به نیشگون گرفتن، گاز گرفتن، خارش، و ضربه زدن داشته باشید. مناطق مانند این شامل اطراف و پشت گردن، نوک سینه ها (و اطراف بافت سینه)، معده و داخل رانها می‌شود.

 

این جایی است که ضرب المثل قدیمی می‌گوید “مقدار داشته‌های شما مهم نیست این که چقدر می توانید از آن استفاده کنید مهم است.” به کار میآید. زنان چند پایانه عصبی در مهبل (واژن) خود دارند، که به آنها هنگام ایجاد تنوع در حرکات شما در موقع نزدیکی لذت می‌بخشد. سعی کنید ریتم‌ها، فشار و زاویه‌های مختلف را برای پیدا کردن یک واکنش خوب از او امتحان کنید. هر زن متفاوت است، بنابراین شما هرگز نمی‌دانید کدام یک از این روشها بهتر است.

 

رابطه جنسی دهانی احساس خوبی است و به ارضا کردن زن کمک میکند ٬ اما برخی از مردان تمایل چندانی به آن ندارند. زنان درست به همان اندازه که مردان انجام می‌دهند از آن لذت می‌برند. اگر شما واقعا می‌خواهید امتیازی در برابر او کسب کنید، باید بر روی روش خود کار کنید و آن را مکررا انجام دهید. جستجو کنید و یا حتی از او بخواهید تا شما را راهنمایی کند که به کجا بروید. چوچوله تمرکز اصلی شما در اینجا خواهد بود، اما بقیه مهبل (واژن) را فراموش نکنید. آنچه او دوست دارد کشف کنید، کمی او را تحریک، و از آنجا عبور کنید.

 

مطمئن شوید که او می‌داند شما می‌خواهید از هر راهی او را خوشحال کنید و تا حد ممکن به فانتزی های او نفوذ کنید. هنگامی که او در به اشتراک گذاشتن تاریک‌ترین خواسته‌های خود راحت است، و آشکارا با گفتن چیزهایی که هرگز به کسی نگفته به شما اعتماد می‌کند، به پیش بروید و فانتزی های زندگی او را برآورده کنید!

ارضای صحیح زن

 

برخی از زنان دوست دارند به هنگام رابطه جنسی مطیع باشند، برخی از زنان ترجیح می‌دهند کنترل شده باشد. همه زنان متفاوت هستند و شما نباید به وب سایت‌هایی که ادعا می‌کنند که پاسخ واقعی را میدانند، اعتماد کنید. به او فرصت دهید تا هر دو را امتحان کند و ببیند کدام یک را بیشتر دوست دارد. حتی اگر او یکی را ترجیح دهد، بدان معنا نیست که او نمی خواهد روش خود را حالا و بعدا تغییر دهید!

اگر به دنبال راهی برای ارضا کردن زن خود هستید همیشه رابطه را تازه نگه دارید. رابطه جنسی قابل پیشبینی و معمول یک راه تضمین شده برای رضایت بخش نبودن آن است. اجازه ندهید که زندگی جنسی شما قابل پیش بینی شود تا بقیه روز خود را مشغول و شاد کنید. موقعیت‌های جدید، مکان‌های جدید، زمان جدید از روز، و نحوه تسلط متفاوت را امتحان کنید.

 

اگر هنوز احساس خوبی ندارید، شما باید با او صحبت کنید! ارتباط کلید روابط است و شما نباید از بحث در مورد چگونگی ارضا کردن زن با او خجالت بکشید. زندگی جنسی شما تنها وقتی بهبود می‌یابد که شما در مورد خواسته هر دو شما و آنچه هر دو شما دوست دارید صحبت کنید. هنگامی که شما بر اضطراب اولیه غلبه کنید، تا حد زیادی برای صحبت کردن با شریک زندگی خود پاداش می‌گیرید. بر روی آنچه او می‌خواهد تمرکز کنید، به جای خواسته‌های خود بر خواسته او تمرکز کنید، همسر شما نیز جبران خواهد کرد. در این صورت نه تنها زندگی جنسی شما بهبود خواهد یافت، بلکه رعایت این موارد شما را از تغییرات کلی رابطه آگاه می‌کند.

مقاله مرتبط : چگونه ارضا کردن مرد!

سایت پزشکی و مجله سلامتی راستینه

منابع

wikihow

منبع تصاویر 

mensxp
videohive
momkizz

منبع تصاویر 

زیبایی

پوست و مو

زیبایی

زیبایی

اطلاعات پزشکی

اطلاعات پزشکی

پوست و مو

پوست و مو

پوست و مو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

باسلام راهنمایی از شما خواستم جواب دریافت نکردم موضوع ” مردی هستم ۴۶ ساله چهار سال پیش تیروئید پرکار داشتم یکسال تحت درمان متخصص غدد بودم با نظر دکتر مصرف دارو را ترک کردم الان همه مشخصات تیروئید را دارم ولی آزمایش نشان نمیده لطفا راهنمایی نمائید متشکرم

کاش عکسم میزاشتین

ارضا شدن زن و رسیدن به ارگاسم حسی است که بر خلاف کلیشه های قبلی جامعه زنان به آن نیاز دارند و عدم تجربه آن ناامیدکننده است. عزت نفس، اضطراب و خستگی تنها چند مورد از عواملی هستند که می توانند روی ارگاسم زنان تاثیر بگذارند. برای زنان طبیعی است که در تمام دفعات روابط جنسی خود ارگاسم را تجربه نکنند، اما اگر این اتفاق اصلا نمی افتد تاثیر بدی روی روابط عاطفی زوج و روان زن دارد. در این مطلب سعی می کنیم، موضوعات مختلفی را در این ارتباط بررسی کنیم و به راهکارهای رسیدن به ارگاسم برای زنان و توصیه هایی به مردان اشاره داشته باشیم.

قبل از اینکه خود یا همسرتان را سرزنش کنید، باید بدانید که بسیاری از زنان در روابط جنسی خود دچار مشکل در رسیدن به ارگاسم هستند و تنها شما نیستند.

در تحقیق منتشر شده در مجله رفتارهای جنسی مشخص شد که از بین 52 هزار شرکت کننده، تقریبا 95 درصد از مردان تقریبا همیشه به اوج لذت جنسی می رسند. در حالی که این رقم برای زنان حدود 60 درصد است.

چطور می توان به زنان کمک کرد که تجربه بهتری از رابطه جنسی داشته باشند؟

 

ارضای صحیح زن

| مطالعه مطلب “سکس تراپی (سکس درمانی | روانشناسی جنسی) و هر آنچه باید در مورد آن بدانید” به شما پیشنهاد می شود |

 

در حالی که رسیدن به اوج لذت جنسی برای برخی از زنان ساده تر از دیگران است، برخی دیگر به ندرت یا هرگز این احساس را تجربه نکرده اند. دسته دیگری نیز تنها در صورت خودارضایی می توانند ارضا شدن را تجربه کنند. این باعث نارضایتی از رابطه زناشویی، احساس فشار روی مرد و بی میلی جنسی می شود.

 

| مطالعه مطلب “تفاوت در میل جنسی زوج: حل مشکل سرد مزاجی یا گرم مزاجی” به شما پیشنهاد می شود |

 

ارضا نشدن زنان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله:

هر چند در اینترنت حرف های زیادی در مورد منافع ارگاسم برای پوست، مو و سلامت کلی بدن وجود دارد، اما شواهد علمی به ندرت آنان را حمایت می کنند.

اما ارگاسم لذت بخش است و لذت بردن منافع خود را به همراه دارد. رابطه جنسی لذت بخش می تواند خلق و خوی فرد را بهبود ببخشد، باعث کاهش استرس شود، ایمنی بدن او را بالاتر ببرد و باعث بهبود روابط بین زوج شود.

افسانه ها و سوءتفاهمات زیادی در ارتباط با ارگاسم زنان وجود دارد، از جمله:

ارگاسم تجربه پیچیده ای به لحاظ روانی و بیولوژیک برای زنان است که در هر کس متفاوت رخ می دهد. برخی از زنان نیاز دارند احساس دوست داشته شدن کنند تا ارضا شوند و برای برخی دیگر این مهم نیست. دسته دیگری رابطه با همسر بر لذت بردنشان از رابطه جنسی تاثیر می گذارد و برای دسته ای دیگر ارتباط روزمره از رابطه جنسی جداست.

به طور کلی، زنان در شرایط زیر بهتر می توانند ارگاسم را تجربه کنند:

همچنین فاکتورهای زیر نیز بر ارضا شدن زنان موثر هستند:

اگر همسری ندارید که به ندرت ارضا می شود یا اصلا این اتفاق برای او نمی افتد، از او بپرسید از این موضوع چه حسی دارد. گاهی زن احساس بدی دارد، اما گاهی نیز راضی است و آن را مشکل خاصی نمی داند. سوال کردن از او حداقل این مشکل را حل می کند که می دانید در این موضوع چقدر سهیم هستید.

اگر بدنتان یا دهانتان بو می دهد، موهایتان آشفته و کثیف هستند و آراستگی ندارید، انتظار نداشته باشید که همسرتان به شما جلب شده و لذت جنسی را همراه با شما تجربه کند. همیشه قبل از خواب، دوش بگیرید، مسواک بزنید، و خوشبو باشید.

اگر او شیوه شما را مشکل خود عنوان می کند، از او بپرسید چه چیزی او را تحریک می کند. او می تواند به شما نشان دهد از چه حرکت و پوزیشنی بیشتر لذت می برد تا فشار و اضطراب نسبت به عملکرد در رابطه شما از بین برود.

بله، گاهی رابطه جنسی سریع اتفاق می افتد و تمام می شود. اما همیشه نباید این طور باشد. معاشقه به هر دوی شما، به خصوص زن، کمک می کند که آمادگی بیشتری برای رسیدن به اوج لذت جنسی پیدا کند. زمانی که زن به اندازه کافی تحریک نشده باشد، رابطه جنسی دردناک و کسل کننده به نظر می رسد. پیش نوازی می تواند هر چیزی و هر کاری از ارسال پیام های عاشقانه و جنسی تا نوازش های عاشقانه باشد.

ارضا شدن زنان صرفا با دخول رخ نمی دهد. رابطه جنسی دهانی و پوزیشن های دیگری که کلیتوریس را تحریک می کنند بیشتر به زنان کمک می کند که به اوج لذت جنسی برسند.

مشکلات زوجی خود را حل کنید و رابطه خود را تقویت کنید. دعوا و تنش باعث حواس پرتی زن می شوند و مانع از لدت بردن او از رابطه می شود. اگر مشکلی جدی در زندگی و رابطه شما وجود دارد که از حل کردن آن درمانده اید، از یک مشاور زوج درمانی کمک بگیرید.

 

| مطالعه مطلب “مشاوره خانواده یا زوج درمانی و هر آنچه باید از آن بدانید” به شما پیشنهاد می شود |

 

برای مردان رسیدن به اوج لذت جنسی ساده تر است. در بعضی از موارد، زود ارضا شدن مرد باعث می شود که زن این حس را تجربه نکند. اگر این مورد برای شما صدق می کند، به تحریک همسرتان با دست یا روش های دیگر ادامه دهید تا به اوج لذت جنسی برسد.

گاهی نیازی نیست برای ارضا شدن زنان پوزیشن را عوض کنید، یا سرعت را کم یا زیاد کنید. تغییر دادن وضعیت باعث می شود که حس خوب زن از بین برود و تحریکش را از دست بدهد. اگر هر دو احساس درد و ناراحتی ندارید و از وضعیت راضی هستید، بهتر است فقط ادامه دهید.

بسیاری از زنان اسم این تمرینات را شنیده اند. اما این تمرین کاری بیشتر از جلوگیری از افتادگی رحم و بی اختیاری ادرار انجام می دهد. بسیاری از زنانی که این تمرینات را انجام داده اند گزارش کرده اند که پس از آن تجربه بهتری از رابطه جنسی داشته اند.

با تقویت عضلات کف لگن می توانید احساس بهتری از دخول داشته باشید.

همیشه مردان نباید مسئول ارضا شدن زنان باشند. از اینکه شما مسئولیت بیشتری در رابطه جنسی به عهده بگیرید، همسرتان نیز خوشحال تر می شود. کدام وضعیت برای شما مناسب تر است؟ در لحظاتی که حس می کنید همسرتان به تحریک کافی رسیده است، به آن پوزیشن بروید تا قبل از ارضا شدن او، شما ارضا شوید.

هیچ چیز بدی در مورد انتقال نیازهایتان به یکدیگر وجود ندارد. برخلاف کلیشه های موجود، زنان نیز باید از رابطه جنسی لذت ببرند. به همسرتان بگویید از چه چیزی لذت می برید، اما اگر نمی توانید مستقیما با او حرف بزنید، دست هایش را به نقطه ای که فکر می کنید درست است هدایت کنید یا با صدا به او نشان دهید که از کدام وضعیت بیشتر لذت می برید.

هر کسی رابطه جنسی خوبی می خواهد. تمام موارد فوق می توانند به شما کمک کنند، اما در کنار آنها به ذهن آرام نیز نیاز دارید.

برای رسیدن به ارگاسم باید اول آرام باشید و از استرس و نگرانی خلاص شوید.

به اندازه کافی بخوابید، ورزش کنید و غذای خوب مصرف کنید.

بالاتر از همه، به بدنتان علاقه داشید باشید. خودتان را دوست داشته باشید و تمام انحناهای بدنتان را بپذیرید. وقتی شما خودتان را دوست داشته باشید، رابطه جنسی نیز لذت بخش تر می شود.

سعی کنید محرک های حواس پرتی را از بین ببرید. در مدت برقراری رابطه جنسی، حواستان را به تمام حرکات و حسی که در بدنتان دارید بدهید. به تمام حرکات خودتان و همسرتان فکر کنید. تمرکز روی حرکات و حسی که دریافت می کنند، به ارضا شدن زنان کمک زیادی می کند.

ارضای صحیح زن

برای زنان آراستگی اهمیت زیادی دارد. زنی که حس می کند زیبایی ظاهری ندارد، نمی تواند از رابطه جنسی لذت کافی را ببرد. اگر اضافه وزن دارید، یا وزن شما بیش از حد پایین است، در بدنتان خال یا موی زائد دارید یا هر چیز دیگری باعث شده فکر کنید که از جذابیت ظاهری برخوردار نیستید، برای برطرف کردن آن تلاش کنید.

امروزه پیشرفت پزشکی باعث شده تقریبا تمام مشکلات ظاهری قابل درمان باشند.

مکانی را انتخاب کنید که از امنیت و حریم شخصی آن اطمینان دارید. اگر فرزند دارید به او آموزش دهید که بدون در زدن نباید وارد اتاق مامان و بابا شود. در اتاق را قفل کنید. اتاق باید از نور کافی برخوردار باشد. مرتب بودن محیط و تمیزی نیز بر آرامش روان و تمرکز نقش مهمی دارد.

گرم یا سرد بودن اتاق می تواند تمرکز شما را به هم بزند.

اگر از رابطه جنسی خود رضایت کافی را ندارید، غر زدن یا پرخاشگری، پیدا کردن مقصر، برچسب زنی و دیگر روش های منفی چاره کار نیست.

رابطه جنسی صمیمانه ترین ارتباط بین دو نفر است که جای هیچ خجالت و شرمی ندارد. هر دوی شما حق دارید از آن لذت ببرید و نیازهایتان تامین شود. تامین این نیاز باعث آرامش جسم و روان می شود و اثرات مثبت آن در رابطه شما متبلور می شود.

اگر در رابطه با همسرتان ارضا نمی شوید، با او حرف بزنید. نیازی به بحث یا غرولند نیست. فقط کافی است به او نشان دهید از چه کاری لذت می برید. اگر ارضا نشدن شما ارتباطی با تکنیک های همسرتان ندارد و مربوط به چیزی در گذشته یا یک نگرانی در حال حاضر است، روی برطرف کردن آن تمرکز کنید. با مشاور صحبت کنید و به دنبال چاره باشید.

اگر احساس می کنید نمی توانید همسرتان را ارضا کنید، از او در این مورد سوال کنید. بپرسید از رابطه جنسی رضایت دارد؟ چه چیزی حس بهتری به او می دهد؟ چه کاری می توانید انجام دهید که کیفیت رابطه جنسی شما بهتر شود؟ اگر همسرتان از حرف زدن خجالت می کشد، از او بخواهید در طول رابطه جنسی شما را با صدا یا لمس راهنمایی کند.

در عین حال، کمک گرفتن از یک مشاور جنسی یا سکسولوژیست نیز می تواند به بهبود کیفیت ارتباط جنسی شما کمک کند. این حوزه از مشاوره با سوءتفاهمات و ابهامات زیادی همراه است. نگران نباشید در جلسه مشاوره هیچ نوع لمس جنسی یا انجام حرکات جنسی انجام نخواهد شد. هر چه هست، مشاوره، راهنمایی و آموزش های بهبود کیفیت ارتباط جنسی بدون شکستن حریم شخصی و زندگی مشترک شماست.

medicalnewstoday

netdoctor

glamour

در صورتی که نیاز به برگزاری جلسه مشاوره آنلاین (تصویری) در حوزه خانواده، ازدواج، زوج درمانی دارید میتوانید با اساتید سیمیآروم وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

دکتر مهدی بینا
روانپزشک و استاد دانشگاه

رزومه و رزرو وقت مشاوره

دکتر فرشته موتابی
استاد دانشگاه

رزومه و رزرو وقت مشاوره

دکتر فرشاد شیبانی
دکترای تخصصی روانشناسی

رزومه و رزرو وقت مشاوره

دکتر عاطفه سلطانیفر
فوق تخصص روانپزشکی کودکان

رزومه و رزرو وقت مشاوره

دکتر ساره بهزادی پور
استاد دانشگاه

رزومه و رزرو وقت مشاوره

دکتر سعاده ملک عسگر
دکترای روانشناسی

رزومه و رزرو وقت مشاوره

دکتر سعید ایمانی
استاد دانشگاه

رزومه و رزرو وقت مشاوره

تماس با سیمیا

ایمیل: Info@simiaroom.com شماره تماس: ۰۰۹۸۲۱۸۸۵۶۲۶۱۵ پیام رسان تلگرام:@maryamkhazraee پیام رسان واتساپ: 00989302672054

شبکه های اجتماعی سیمیا

حوزه های مشاوره


اختلال شخصیت


درمان افسردگی


مشاوره ازدواج


درمان اضطراب


وسواس فکری


مشاوره جنسی


مشاوره روانشناسی

درباره سیمیا

اگر از مشاوره روانشناسی آنلاین اطلاعات کمی دارید توصیه می کنیم راهنمای مشاوره های آنلاین روانشناسی را در لینک زیر مشاهده نمایید:

ترفند های عجیب برای رسیدن به ارگاسم ، بهترین ترفند ها برای
رسیدن به ارگاسم و ارضای صحیح زن روش های
غیر جنسی برای رسیدن به ارگاسم و ارضای صحیح زن
زمانی که به مقدمات شروع رابطه جنسی فکر میکنید احتتمال تصورتان این است که روی تخت و
بین ملافه ها آغاز می شود اما یک دقیقه وقت بگذارید تا واقعا در مورد مقدماتی که قرار است به
تختخواب منجر شود صحبت کنیم. اگر بخواهید همیشه مقدمات زناشویی را از تخت خواب شروع
کنید مسلما مشکل بزرگی با رسیدن به ارگاسم پیدا خواهید کرد. شاید برایتان خنده دار به نظر برسد
ولی اعتماد به نفس تحریک کننده ترین چیز در شماست و اگر شما اعتماد به نفس انجام حرکات
مناسب را داشته باشید نیمی از راه را به سادگی طی کرده اید.

سکوت در شب

بعد از اتمام رابطه جنسی در هر پوزیشنی که روی تخت انجام داده اید می توانید برای استراحت روی
به شکم روی شریک خود دراز بکشید و کلیتوریس خود را روی آلت او بمالید رسیدن به ارگاسم در
این حالت شاید بدون سر و صدا و هیجان باشد ولی حس بسیار دلپذیر و آرامش دهنده ای دارد و خوبی
آن این است که اگر شریک شما خسته شده و توانایی همراهی با شما را نداشته باشد هیچ مشکلی
پیش نخواهد آمد.

حتما شنیده اید که معمولا توصیه می شود گذاشتن یک بالش زیر باسن برای رسیدن به ارضای صحیح زن مفید
است. شما باید بهترین حالت قرار گرفتن روی بالش و کوچکی و بزرگی بالش را متناسب با نیاز خود
تنظیم کنید تا بتوانید مناسب ترین حالت برای خود را پیدا کرده و از آن لذت کافی را ببرید.

یکی از مشکلاتی که خانم ها به صورت ناخودآگاه هنگام رابطه زناشویی و به خصوص نزدیک به
ارگاسم انجام می دهند حبس کردن نفس است. این بار دست کنید زمانی که حس می کنید نزدیک به
ارگاسم هستید نفستان حبس نشود و به نفس کشیدن ادامه دهید تا متوجه تغییر بزرگی در لذت خود
و افزایش شدت ارگاسم و ارضای صحیح زن شوید.

ارضای صحیح زن

رابطه جنسی روی قفسه ای که بالاتر از سطح زمین است به صورت اتفاقی بین زوجین ایجاد می شود
مثلا در آشپزخانه به طور ناگهانی شما را بلند کرده روی کابینت یا میز یا سینک قرار دهد و دخول را
آغاز کنید.

برخی خانم ها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به فشار و ایجاد اصطکاک بیشتر دارند مثلا به جای این که
با انگشت و به صورت ملایم کلیتوریس را بمالید برای ارضای صحیح زن از برجستگی کنار کف دست و با فشار بیشتر این کار
را انجام دهید. و با سرعت بالا و پایین بکشید این حرکت سریع را می توانید همراه با فشار یا بدون فشار
امتحان کنید مسلما ارزشش را دارد.

زمانی که به پشت دراز کشیده اید می توانید پاها را روی شانه شریک خود قراردهید. این حالت یکی از
بهترین روش ها برای رسیدن به ارگاسم است.

برخی افراد ارگاسم بهتری زیر دوش حمام احساس می کنند. حتما رابطه در حمام را امتحان کنید و علاوه
بر ایجاد تنوع به دلیل گرمای آب و لمس همزمان تمام پوست بدن می تونید ارگاسم بهترین را تجربه کنید.

استفاده از روغن نارگیل

اگر در رابطه جنسی معمولی ارگاسم را تجربه نمی کنید برای ارضای صحیح زن
می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید ولی حتما
باید روی تختان از یک لایه نایلونی استفاده کنید. می توانید تمام بدن خود و شریکتان را به نوبت روغن
مالی کنید تا کاملا لیز شود. این ماساژ کوتاه و لیز شدن پوست بدن میتواند در زمان رابطه جنسی
هیجان بهتری به رابطه شما بدهد و منجر به تجربه ارگاسمی شدید شود.

بلند کردن باسن

در حالی که شریک زندگی شما در تلاش است تا شما را به ارگاسم برساند به جای منفعلانه دراز کشیدن
باسنتان را بالا بیاورید و عضلاتش را منقبض کنید.

ساعت را نادیده بگیرید

برای رسیدن به ارگاسم نباید اضطراب داشتهب اشید. اگر بخواهید عجله به خرج دهید یا زمان بندی داشته باشید
به ویژه در روابط طولانی مدت که زمان بیشتری برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارید باید ساعت را
نادیده بگیرید و فارغ از زمان از رابطه خود لذت ببرید و تحریک کلیتوریس را فراموش نکنید.

صدایتان را بالا ببرید

بالا بردن صدا هنگام رابطه جنسی در لذت بردن هر دوی شما نقش زیادی دارد. ناله کنید، حرفهای
جنسی بزنید، زمزمه کنید، از هم تعریف کنید ، همدیگر را ترغیب کنید
یا هر صدای دیگری که فکر میکنید به تحریک شدن بیشتر شما دو نفر کمک کند.

روی رابطه متمرکز شوید

هیچ چیز بهتر از این نیست که فکرتان را آزاد کرده و فقط روی لذت بردن از رابطه و لذت رساندن
به شریک خود تمرکز کنید حتی به ارگاسم هم فکر کنید. لباس های نشسته را فراموش کنید، آنچه می خواهید
در مهمانی بپوشید را کنار بگذارید و فقط به احساساتی که تجربه می کنید فکر کنید.

رویا پردازی

در مورد رابطه ای که مثلا قرار است در آخر هفته یا آخر شب داشته باشید فکر کنید و فانتزیهایی که میخواهید
انجام دهید و حرفهایی که باید بزنید را با خودتان مرور کنید.

تاخیر د ارگاسم

به جای این که عجله داشته باشید به خط پایان برسید از نظر علمی اگر تا نزدیک ارگاسم پیش رفته ولی
آن را به تاخیر بیندازید می توانید ارگاسم بهتری داشته باشید. یک نکته دیگر که می تواند منجر به
ارگاسم شما شود این است که عشقبازی را به جای این که در تختخواب شروع کنید از صبح شروع
کنید با پیام های متفاوت یا رفتارهای ناگهانی ولی رابطه را به آخر شب موکول کنید.

ورزش منظم

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی بر اساس مطالعات ورزش میتواند تا ۲۴ درصد تستوسترون را
در بدن زنان بالا ببرد. افزایش این هورمون منجر به افزایش میل جنسی و افزایش گردش خون در
بدن می شود که ارگاسم را تسهیل می نماید.

گرما را افزایش دهید

قبل از رابطه جنسی دوش گرم بگیرید یا اگر زمان کم است دمای اتاق را بالا برده یا یک دستمال
گرم را بین پاهایتان قرار دهید. گرما جریان خون به واژن را افزایش داده و منجر به روانکاری
بهتر و افزایش حساسیت واژن می شود. پوشیدن جوراب و گرم نگه داشتن پاها هم یکی از روش های
موثر در تسهیل ارگاسم است.

شیر زعفران بنوشید

یک ساعت قبل از شروع رابطه جنسی یک لیوان شیر گرم به همراه زعفران و عسل بنوشید
این نوشیدنی از قدیم به عنوان بهترین محرک و افزایش لذت در رابطه جنسی شناخته شده است.

سمت راست ستون فقرات را دریابید

لمس و بوسیدن سمت راست ستون فقرات زنان بیشتر از سمت چپ او را برانگیخته می کند.

منبع : Womenshea ، glamour ، marieclaire

تهیه و ترجمه گروه بارداری و زناشویی پرشین وی

اختصاصی پرشین وی

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

صفحه نخست » زناشویی » 👫 مسائل زناشوئی » آقایان برای ارضا کردن زنان این موارد را فراموش نکنید

 

 

پرسشی که برای اکثرا آقایان بعد از ازدواج پیش می آید چکار کنم زنم ارضا بشه ، آنچه اکثر آقایان تصور می کنند در آن مهارت دارند و به خوبی می تواند انجام دهند کم کم به دغدغه ای جدی مبدل می شود که در مقاله ذیل به آن خواهیم پرداخت

ارضای صحیح زن

بخش اول : اگر قبل از ازدواج از آن دسته از افرادی بوده اید که به تماشای فیلم پورنو می پرداخته اید ، هر آنچه در این فیلمها دیده اید را فراموش کنید چرا که همسر شما بازیگر فیلم پورنو نمی باشد و نباید با وی چنینی رفتاری داشته باشید

 

📌برای ارضای بهتر خانم ها حتما بخوانید : 

 محل نقطه جی در خانمها • روش پیدا کردن نقطه جی برای ماساژ

 

1) گام نخست : احساس آرامش

لازمه تحریک جنسی خانم ها احساسات و عواطف آنها می باشد حس آرامش در زنان باید از ساعتها قبل در آنها وجود داشته باشد تا بتوانند به خوبی به مرحله برانگیختگی برسند شاید 24 ساعت تا 48 ساعت قبل از رابطه این حس در آنها باید شکل گرفته باشد ،این مطلب از سایت تنظیم خانواده می باشد مردانی که همیشه به عواطف همسر خود توجه می کنند مسلما همیشه همسری آماده برای رابطه جنسی خواهند داشت

 

2) محل برقراری رابطه

اگر قصد تجربه یک رابطه جنسی عمیق را دارید محل برقراری رابطه برای زنان اهمیت دارد ، مرتب بودن محیط بر تمرکز بهتر موثر است ، نور کم و یک موسیقی بی کلام آرام حتما بر کیفیت روانی رابطه تاثیر گذار است

 

3) دما

گرم بودن محل برقراری رابطه و گرم بودن اندامهای بدن زنان در تحریک و ارگاسم آنها موثر است ، گرم بودن پاها خصوصا در ارگاسم و تحریک پذیری موثر است افرادی که دست و پای آنها ( کف پاها ) سرد می باشد دیرتر تحریک و یا ارگاسم می شوند

 

4) پیشنوازی و معاشقه

برای مردان شاید اصل مطلب در رابطه جنسی تنها دخول محسوب شود این در حالی ست که در زنان پیش نوازی و معاشقه از اصول مهم حتی در برخی افراد مهمتر از دخول می باشداین مطلب از سایت تنظیم خانواده می باشد یک مرد باید تمامی نقاط بدن همسر خود را در معاشقه دخیل کند ، نوازش موها ، لمس صورت ، لمس کامل بدن ، حرفهای درگوشی ( لازم است در رابطه جنسی با همسر خود صحبت کنید حرفهای محبت آمیز ) بوسیدن بوئیدن لیسیدن مکیدن یا حتی گاز گرفتن حداقل مدت زمان لازم برای پیش نوازی شاید 20 دقیقه زمان نیاز داشته باشد

 

5) انجام مرحله دخول

به آرامی نه با یک روش تکراری نه در یک حالت نه فقط خوابیده چنید روش مختلف برای نزدیکی وجود دارد ، دخول باید با وقفه همراه باشد و در وقفه ها مجددا به معاشقه بپردازید مجددا دخول را ادامه دهید

 

6) ممکن است همسر شما از دخول به ارگاسم نرسند

نگران آن باشید که همسرتان از طریق دخول ارگاسم را تجربه نمی کند، اصلا غیر طبیعی نیست ، اکثر خانم ها از ناحیه کلیتوریس ارگاسم را تجربه میکنند نه از طریق دخول

 

7) خانم ها مقدم هستند

همسرتان را به ارگاسم نزدیک کنید سپس به ارضای خود متمرکز شوید از آنجایی که بطور طبیعی مردان زودتر از زنان میتوانند ارضاء شوند توصیه میشود ابتدا زن به مرحه ارگاسم نزدیک سپس مرد برای ارضا شدن از روش دخول عمیق استفاده کند تا مدت زمان ارضای هر دو نزدیک به هم یا همزمان صورت گیرد.

 

8) بخشی از ارضای زنان مربوط به بعد از رابطه جنسی است

بعد از ارگاسم پشتتان را نکنید و بخوابید ، قدردانی بوسه و در آغوش گرفتن همسر میل و خواسته او را در دفعات بعدی چندین برابر میکند

 

 » اصول برقراری رابطه جنسی موفق «

سایت تنظیم خانواده

سلام، خانم ها همیشه باید مقدم باشند ولی مردهای بیچاره باید معوق باشند.

من نیم ساعت همسرم رو پیش نوازش می کنم و بعد اکثرا بیش از یک ساعت دخول انجام میدیم.

چقدر ازدواج کردن و روابطش سخته

ارضای صحیح زن

بدک نبود¤

موقعه نزدیکی حرف تعویض موبلمان خانه یا دکوراسیون خونه رو بزن اون شب که هیچ هر وقت سکس کنه یادش میوفته دیگه همه چی به خوبی تمام میشه .

سلام لطفا میشه بگید چه چیزی واسه دیر ارضا شدن برای مرد میشه انجام داد.

موقه سکس قول خرید کادوی طلا ازش بگیر تا صبح همچنان ارضا نمیشه

از چیزهای بی ربط حرف بزن

قرص

سلام، هم میشه از قرص یا پماد تاخیری استفاده کرد و هم میشه قبل از احساس ارضاشدن التش رو بیرون بیاره و بعداز چندثانیه شروع کنه چندبار میتونه اینکار انجام بده واگه همین روش موقع دراوردن اب سرد به التش بریزه به حالت قبل از امیزش میرسه یعنی انگارتازه شروع کرده چندبار میتونه انجام بده قبل از ارضاشدن

ویاگرا

لیدوکائین بزنه

قابل درک نیست که یه مرد هنوز نقاط حساس بدن زنش رو نمیدونه و از ارضا کردنش عاجز

سلام خوشبحال شوهر تان لطفا بفرمائید چکارکنم زنم مثل شما هات بشه لطفا

همش دروغه باور نکن. اینا یه ماه یبارم نزدیکی ندارن فقط برا سوزوندن دل بقیست.

سلام من دوست دارم شبی سه بار نزدیکی با همسرم داشته باشم ولی زنم هفته ای یکبار میخواد، بگویید چه کنم دلم میخواد مهر و محبت ببینم همیشه واسش طلا میخرم ولی فایده نداره

با نوک انگشتا بدن زنت رو ماساژ بده بزار تحریک بشه اون هم مطمئن باش روزی سه بار میخواد

زیاد ببرش گردش

چون که بلد نیستی زنت رو ارضا کنی فقط خودت که ارضا میشی دیگه بدبخت رو ول میکنی اونم مجبوره بگه هفته ای یک بار

من از ارضا شدن همسرم لذت میبرم دوست دارم فقط اون لذت ببره، از ارضا کردنم راضیه

نام:

ارضای صحیح زن
ارضای صحیح زن
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *