استخراج اتریوم با موبایل

استخراج اتریوم با موبایل
استخراج اتریوم با موبایل

استخراج اتریوم با گوشی موبایل ، استخراج ارز های دیجیتال در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین کار هایی می باشد که افراد زیادی مشتاق به انجام دادن آن هستند. متاسفانه تجهیزاتی که برای انجام این کار استفاده می شوند قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از افراد توانایی تهیه آن ها را ندارند. حال گاهی این فکر به ذهن افرادی که نمی توانند تجهیزات ماینینگ تهیه کنند خطور می کند که با استفاده از کامپیوتر و یا موبایل هایشان اقدام به استخراج کنند.

در مقاله های پیشین درباره استخراج ارز های دیجیتال با موبایل و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ ها صحبت کرده ایم، شما می توانید با مراجعه به مقاله های موجود به صورت کامل آن ها را مطالعه کنید.

در این مقاله ما قصد داریم تا به شما عزیزان طریقه استخراج ارز دیجیتال اتریوم با گوشی موبایل را به صورت کامل شرح دهیم. اگر علاقه به استخراج اتریوم دارید اما هزینه تهیه تجهیزات را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

فهرست مطالب

ارز دیجیتال اتریوم در سال 2013 دقیقا 4 سال پس از بیت کوین توسط ویتالیک بوترین خلق شد. اتریوم را می توانید از دو طریق استخراج کنید، 1. با بکارگیری دستگاه های ماینر 2. با بکارگیری ریگ های ماینینگ.استخراج اتریوم با موبایل

الگوریتم استخراج ارز دیجیتال اتریوم ” ETHASH ” می باشد. شما می توانید با تهیه ماینر هایی که از این الگوریتم پشتیبانی می کنند اقدام به استخراج ارز دیجیتال اتریوم کنید.

چندی پیش، آقای ویتایک بوترین طی یک اطلاعیه گفت که در نظر دارد تا الگوریتمی پیاده سازی کنند و طبق آن الگوریتم استخراج اتریوم تنها از ریگ های ماینینگ امکان پذیر باشد. دلیل این کار نیز این بود که این کار باعث می شود تا افراد بیشتری بتوانند نسبت به استخراج اتریوم اقدام کنند. هزینه تهیه ریگ های ماینینگ نسبت به دستگاه های ماینر به مراتب پایین تر می باشد و این موضوع باعث شده است که آقای بوترین این تصمیم را بگیرد. البته شایان ذکر است که آقای بوترین یک جمله معروفی نیز در زمینه استخراج اتریوم با گوشی های موبایل دارد که می گویند: ” استخراج اتریوم با موبایل بازی احمق ها ” است. در ادامه همراه ما باشید تا نظر خالق اتریوم را درباره استخراج اتریوم با گوشی موبایل بدانیم.

قطعا استخراج با گوشی موبایل دارای مزایا و معایبی نیز می باشد. در این قسمت در نظر داریم تا درباره مزایا و معایب استخراج با گوشی موبایل گفتگو کنیم.

مزایا و معایب استخراج اتریوم با گوشی های موبایل عبارت اند از:

استخراج اتریوم با گوشی موبایل توسط نرم افزار های مختلف صورت می گیرد. شما می توانید این نرم افزار ها را به راحتی دانلود و سپس استفاده کنید. متاسفانه کمپانی اپل، نرم افزار های استخراج اتریوم را به منظور جلوگیری از گسترش استفاده از رمز ارز ها و همچنین نفوذ حملات سایبری به گوشی های هوشمند خود و دزدیده شدن اطلاعات پاک کرده است. بر این اساس تنها کاربران گوشی ها اندروید می توانند از نرم افزار های استخراج اتریوم استفاده کنند. کاربران اندرویدی نیز می توانید این نرم افزار از سایت های مختلف و همچنین فروشگاه گوگل پلی دانلود و استفاده نمایند.

در ادامه همراه ما باشید تا به سراغ معرفی نرم افزار های مختص به استخراج اتریوم برویم.

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزار هایی است که در زمینه استخراج ارز دیجیتال اتریوم در گوشی های موبایل فعالیت می کند. شما می توانید با بکارگیری این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال مختلفی کنید. یکی از این رمز ارز ها اتریوم است.

این نرم افزار دارای کیف پول داخلی نیز می باشد و شما می توانید ارز های خود را در آن ذخیره کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم رمز ارز های خود را در کیف پول این نرم افزار برای مدت محدود ذخیره کنید و سپس به کیف پول اصلی خود انتقال دهید. برای استفاده از این نرم افزار، پس از نصب باید در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این نرم افزار، نیاز به یک ایمیل می باشد. پس  از ساخت اکانت، در بدو ورود نرم افزار از شما سوال می کند که میخواهید یک اکانت استخراج با موبایل ایجاد کنید و یا یک اکانت استخراج ابری خریداری کنید. زمانی که بخواهید با موبایل استخراج کنید، نرم افزار از تراشه های ” سی پی یو ” CPU ” و ” گرافیک ” GPU ” گوشی موبایل شما استفاده می کند. متاسفانه یکی از معایب مهم استخراج با موبایل این است که اگر گوشی شما خاموش شود و یا اینترنت آن قطع شود عملیات استخراج متوقف می شود . این می تواند به ضرر شما باشد.

این نرم افزار نیز به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های استخراج اتریوم یاد می شود. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی ارز دیجیتال اتریوم را استخراج کنید. اگر هدف شما از نصب این نرم افزار تنها استخراج اتریوم باشد، می تواند یکی از بهترین نرم افزارهایی به شمار می آید که می توانید از آن استفاده کنید.

این نرم افزار بر روی سرور های استخر لایت کوین ” Lite coin Pool “ پیاده سازی شده است و آن استخر از این نرم افزار پشتیبانی می کند. شما می توانید سخت افزار خود را برای این نرم افزار طبقه بندی کنید.

زمانی که می خواهید با این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال کنید، باید به یک استخر متصل شوید. شما می توانید پس از متصل شدن به استخر در این برنامه اقدام به استخراج ارز دیجیجتال اتریوم کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی اتریوم استخراج کنید. عملکرد این نرم افزار تا حدودی شبیه به نرم افزار Crypto Miner  می باشد. در قسمت بعدی در نظر داریم تا کمی درباره این نرم افزار نیز گفتگو کنیم. متاسفانه یکی از معایب بزرگ این نرم افزار این است که تبلیغات زیادی برای شما نمایش می دهد.

همانطور که گفتیم این نرم افزار همانند نرم افزار ” NeoNeo Miner ” می باشد. این نرم افزار دارای یک مشکل بزرگ می باشد و آن هم پولی بودن نرم افزار است. قیمت این نرم افزار در گذشته چیزی حدود 2.30 دلار بوده است البته شایان ذکر است که شما می توانید این نرم افزار به صورت کرک شده در سایت های مختلف به دست آورید. برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال اتریوم استخراج کنید تنها باید نسخه پولی این نرم افزار را خریداری کنید. در غیر این صورت می توانید از نسخه کرک شده آن استفاده کنید.

این نرم افزار جزو کارامدترین های در این عرصه یعنی استخراج اتریوم است.شما می توانید با این نرم افزار به میزان دلخواه هش ریت مشخص کنید بدون اینکه در سرعت ماین کردن خللی ایجاد شود.

این نرم افزار در آخرین آپدیت خود درصد مایینگ را در حالت دوگانه از 2% به 1% کاهش داده است.این نرم افزار از سیستم عامل های لینوکس و ویندوز و همچنین کارت گرافیک های AMD و nvidia  پشتیبانی می کند.همچنین با استفاده از این نرم افزار شما می تواند کوین های دیگری مانند siacoin ,lbvy,decred و pascal را هم ماین کنید.

نرم افزار winETH  یک نرم افزار استخراج اتریوم با رابط کاربری ساده است که برای افراد مبتدی نیز مناسب می باشد.این نرم افزار مبتنی بر نرم افزار ETHminer است که قبلا بررسی کرده ایم با این تفاوت که این نرم افزار پیکربندی های بهینه تری ارائه می دهد که برای سخت افزار سیستم شما بسیار حائز اهمیت است.و این بخاطر استفاده از GUI همراه با الگوریتم قرار دادهای هوشمند است.این نرم افزار فقط برای سیستم عامل های ویندوز ارائه شده است.

به صورت کلی، استخراج اتریوم با گوشی های موبایل خارج از ذهن نمی باشد و شما می توانید به راحتی آن را استخراج کنید اما باید در نظر داشته باشید که این کار به گوشی موبایل شما صدمات متعددی وارد می کند که این صدمات می تواند برای شما هزینه های بسیار زیادی را در بر داشته باشد.

نکته که درباره دانلود نرم افزار ها باید به شما بگوئیم این است که در انتخاب نرم افزار دقت کنید. به دلیل کمیاب بودن نرم افزار ها، نسخه های فیک آن زیاد شده است. به همین علت انتخاب نرم افزار اصلی از میان نرم افزار های فیک کمی کار را سخت می کند.

بیشتر بخوانید

سلام
وقت بخیر
من نرم افزار MinerGate Mobile Miner رو دانلود کردم. بعد از ثبت نام لیست کوین های مختلف رو نمایش داده و نمیدونم چجوری شروع کنم به استخراج.
ممنون میشم راهنمایی کنید.🙏🏼

دوست عزیز فقط کافیست ارز را انتخاب کنید و استارت را بزنید

سلام ارز رو انتخاب کردم ولی همه چی صفر هستش استخراجی نیست؟

اتریوم رایگان از کجا بدست آورم ؟

به لینک زیر مراجعه کنیدhttps://www.zoomarz.com/free-etherum-extraction

تحلیل اتریوم را نمی گذارید ؟

لینک تحلیل امروزhttps://www.zoomarz.com/ethereum-analysis-on-13-07-99

چه زمانی اتریوم استخراج کنیم ، آخه امسال همه از استخراج اتریوم بیشتر مورد کردن

دوست عزیز ما صرفا می توانیم دیدگاه دهیم که آیا استخراج ارز مثلا x به صرفه هست یا خیر .مسوولیت تصمیم گیری انجام آن یا انجام ندادن آن برعهده خود شماست

سلام وقت بخیر
ممنون از مطالب مفید شما
اینجانب برنامه ETH Miner روی گوشی نصب کردم و عدد بالانس آن هم 0.6 شده ، خوشحال میشم اگر راهنمایی بفرمایید که از چه طریقی بتوانم این مقدار را بفروشم.

سلام باید به کیف پول انتقال بدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

استخراج اتریوم با موبایل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

رمزینکس ، پلتفرم مبادله ی آنلاین و بی واسطه ی ارز های دیجیتال، خرید و فروش عمده ارز های دیجیتال: ramzinex.com، تلفن تماس : 02166040261

استخراج ارزهای دیجیتالی به یکی از موضوعات مهم و قابل بحث در سال های اخیر تبدیل شده است. بسیاری از ماینرها به دنبال راهی جهت استخراج راحت‌ تر و به حداکثر رساندن ظرفیت بدون استفاده از تجهیزات قدرتمند و گران می باشند. در این بین توسعه دهندگان اپلیکیشن های گوشی شروع به ایجاد برنامه هایی جهت استخراج با استفاده از گوشی های هوشمند نموده اند تا نیازی به سرمایه گذاری کلان نباشد. جهت آشنایی با اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از موبایل در ادامه‌ی این مقاله با رمزینکس همراه باشید.

اپل به منظور جلوگیری از گسترش استفاده از ارزهای دیجیتالی و نفوذ حملات سایبری به گوشی های هوشمند و سرقت اطلاعات و سرمایه کاربران از فعالیت اپلیکیشن های استخراج این ارزهای محبوب، آنها را از اپ استور حذف نموده است. با توجه به حذف اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی از اپ استور اپل، برنامه‌ های کاربردی جهت تولید ارزهای دیجیتالی تنها با استفاده از گوشی هوشمند اندروید در دسترس می باشد. یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی در هر پلت فرم اندروید در سال 2019 MinerGate می باشد که با استفاده از آن قادر به استخراج بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، Monero و Baytcoin می باشید.

استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از گوشی های هوشمند به تعداد خروجی نرخ هش  و پردازنده‌ی گرافیکی آن مرتبط است. نرخ هش به عنوان خروجی تابع هش تعریف می شود که با استفاده از آن گوشی موبایل می تواند مسائل پیچیده‌ی  استخراج را حل کند. به عنوان مثال در گوشی هایی که از پردازنده ی گرافیک NVIDIA GTX 1080 Ti استفاده می شود، کاربر قادر است در هر ماه 0.01615 دلار از 980 میلیون هش در ثانیه کسب نماید. از این رو هر چه میزان هش بالاتر بوده درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. گوشی Huawei Mate 9 و سپس Samsung Galaxy Note 8 از قوی ترین گوشی های اندرویدی جهت استخراج ارز دیجیتالی می باشند.

در ادامه‌ی مطلب به تعدادی از برترین اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از گوشی هوشمند اندروید اشاره شده است:استخراج اتریوم با موبایل

این اپلیکیشن یکی از معروف‌ترین برنامه های استخراج ارز دیجیتالی در گوشی های هوشمند موبایل که بسیار کاربر پسند است. این برنامه از ارزهای Monero، Bytecoin، Dashcoin، DigitalNote، Bitcoin، FantomCoin، Infinium-8، MonetaVerde و QuazarCoin پشتیبانی می کند و یکی از معدود برنامه های ارز دیجیتالی است که دارای کیف پول برای ذخیره سکه های تولید شده است. پس از ایجاد یک اکانت در minergate دو گزینه استخراج موبایل یا خرید ابر استخراج ارائه می شود. گزینه‌ی استخراج موبایل از تراشه گوشی جهت استخراج استفاده می کند و گزینه‌ی دوم پردازش از طریق سرورهای MinerGate انجام می گیرد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا استخراج را در زمان هایی که شارژ یا اینترنت ندارند متوقف سازند و سرعت استخراج خود را کم، زیاد یا در حد متعادل نگه دارند. سرعت بالای استخراج نیاز به منابع سیستمی بیشتری دارد.

Crypto Miner یکی از اپلیکیشن‌ های استخراج ارزهای دیجیتالی است که از الگوریتم ها و ارزهای دیجیتالی زیادی نظیر بیت کوین، لایت کوین، Yacoin، Quarkcoin، Groestlcoin، DiamondCoin، Monero، Helixcoin، Skeincoin و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کند. متاسفانه تمامی ارزهای ذکر شده در نسخه‌ی رایگان در دسترس نمی باشند، برای دستیابی به تمامی ارزها نیاز به پرداخت 2.28 دلار می باشد.

این اپلیکیشن بسیار شبیه به Crypto Miner کار می کند، با این تفاوت که برای استفاده از آن نیاز به اتصال استخر استخراج ارزهای دیجیتالی است. NeoNeonMiner از ارزهای دیجیتالی بیت کوین، لایت کوین، Feathercoin و Vertcoin پشتیبانی می کند. یکی از معایب این اپلیکیشن تبلیغات زیاد در حین استخراج و اینترفیس آن است.

در صورتیکه به دنبال یک برنامه‌ی استخراج مناسب جهت کسب و کار می گردید، این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینه های موجود است. این اپلیکیشن از بیش از 50 ارز دیجیتالی نظیر بیت کوین، لایت کوین، دش، FantomCoin، Bytecoin و DigitalNote و الگوریتم CryptoNight پشتیبانی می کند.

Pocket Miner

Pocket Miner یکی دیگر از اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی است که روی گوشی های  هوشمند اندروید کار می کند. در صورتی که قصد سوییچ کردن بین ارزهای دیجیتالی را ندارید، اپلیکیشن Pocket Miner یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. این اپلیکیشن تنها از لایت کوین روی سرورهای LitecoinPool پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین ویژگی هایی نظیر افزایش یا کاهش تعداد پردازنده های ترید، انتخاب نزدیک ترین سرور به کاربر و شروع و توقف اتوماتیک در هنگام شارژ تلفن را نیز دارا می باشد.

رمزینکس ، پلتفرم مبادله ی آنلاین و بی واسطه ی ارز های دیجیتال، خرید و فروش عمده ارز های دیجیتال: ramzinex.com، تلفن تماس : 02166040261

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

کد بورسی

ورود به بورس | آموزش بورس

استخراج اتریوم با گوشی موبایل و به صورت کلی استخراج ارزهای دیجیتال امروزه یکی از پرطرفدار ترین کارهایی است که افراد اشتیاق بسیار زیادی برای انجام آن دارند. متاسفانه تجهیزاتی که برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از افراد توانایی تهیه آن ها را ندارند. حال بعضی اوقات این فکر به ذهن افرادی که نمی توانند تجهیزات ماینینگ تهیه کنند خطور می کند که با استفاده از کامپیوتر و یا موبایل های خود اقدام به استخراج اتریوم کنند! حال سوال اینجاست که آیا استخراج اتریوم با گوشی امکان پذیر است و آیا استخراج اتریوم با موبایل سودآوری مناسبی دارد؟ در واقع در این مقاله آموزشی رایگان ما قصد داریم دقیقا به همین موضوع یعنی استخراج اتریوم با گوشی بپردازیم و آموزش جامع استخراج اتریوم با موبایل رو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ پس به هیچ عنوان این مطلب راهنمای رایگان رو از دست ندهید.

استخراج ارزهای دیجیتالی به یکی از موضوعات حائز اهمیت و قابل بحث در سال های گذشته تبدیل شده است. بسیاری از ماینرها به دنبال روشی به منظور استخراج ساده تر و به حداکثر رساندن ظرفیت بدون استفاده از تجهیزات قدرتمند و گران هستند.

حتما بخوانید : همه چیز درباره اتریوم – تفاوت بیت کوین با اتریوم و آینده اتریوماستخراج اتریوم با موبایل

در این میان توسعه دهندگان اپلیکیشن های گوشی برای ایجاد برنامه هایی به منظور استخراج با استفاده از گوشی های هوشمند اقدام کرده اند تا به سرمایه گذاری کلان احتیاجی نباشد. در راستای آشنایی با اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از موبایل در ادامه‌ این مطلب با سایت کد بورسی همراه باشید.

ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۱۳ دقیقا ۴ سال پس از بیت کوین به وسیله ویتالیک بوترین به وجود آمد. اتریوم را قادرید از دو طریق استخراج کنید، ۱٫ با استفاده دستگاه های ماینر ۲٫ با بکارگیری ریگ های ماینینگ. الگوریتم استخراج ارز دیجیتال اتریوم ETHASH است. شما می توانید با تهیه ماینر هایی که از این الگوریتم پشتیبانی می کنند اقدام به استخراج ارز دیجیتال اتریوم نمایید.

اخیرا آقای ویتایک بوترین طی یک اطلاعیه گفت که در نظر دارد تا الگوریتمی پیاده سازی کنند و بر اساس آن الگوریتم استخراج اتریوم تنها از ریگ های ماینینگ امکان پذیر باشد. دلیل این کار نیز این بود که این کار موجب می شود تا افراد بیشتری بتوانند نسبت به استخراج اتریوم اقدام نمایند. هزینه تهیه ریگ های ماینینگ نسبت به دستگاه های ماینر به مراتب پایین تر می باشد و این امر موجب شده است که آقای بوترین این تصمیم را بگیرد.

البته این نکته را هم در خاطر داشته باشید که آقای بوترین یک جمله معروفی نیز در زمینه استخراج اتریوم با گوشی های موبایل دارد که می گویند؛ استخراج اتریوم با موبایل بازی احمق ها است. در ادامه همراه کد بورسی باشید تا نظر خالق اتریوم را درباره استخراج اتریوم با گوشی موبایل بدانیم. بوترین طی مصاحبه خود در ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ عنوان کرد که استخراج اتریوم با گوشی موبایل را قبول ندارد. استخراج با گوشی موبایل همانند فریب دادن کاربران با امید های بیجا است تا کمک به آن ها برای رشد.

مطمئنا استخراج با گوشی موبایل از مزایا و معایبی هم برخوردار است. در این بخش در نظر داریم تا درباره مزایا و معایب استخراج با گوشی موبایل گفتگو کنیم. مزایا و معایب استخراج اتریوم با گوشی های موبایل عبارت اند از:

استخراج اتریوم با گوشی موبایل به وسیله نرم افزار های گوناگون انجام می شود. شما عزیزان قادرید این نرم افزار ها را به سادگی دانلود و سپس مورد استفاده قرار دهید. متاسفانه شرکت اپل، نرم افزار های استخراج اتریوم را به منظور جلوگیری از گسترش استفاده از رمز ارز ها و همچنین نفوذ حملات سایبری به گوشی های هوشمند خود و دزدیده شدن اطلاعات پاک کرده است. بر این اساس تنها کاربران گوشی ها اندروید می توانند از نرم افزار های استخراج اتریوم استفاده کنند. کاربران اندرویدی نیز می توانید این نرم افزار از سایت های گوناگون و همچنین فروشگاه گوگل پلی دانلود و استفاده کنید.

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزار هایی است که در زمینه استخراج ارز دیجیتال اتریوم در گوشی های موبایل فعالیت می کند. شما عزیزان قادرید با استفاده از این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال گوناگونی نمایید. یکی از این رمز ارزها اتریوم است. این نرم افزار از کیف پول داخلی نیز برخوردار است و شما می توانید ارز های خود را در آن ذخیره کنید. در این راستا به شما عزیزان توصیه داریم رمز ارز های خود را در کیف پول این نرم افزار برای مدت محدود ذخیره کنید و سپس به کیف پول اصلی خود انتقال دهید. برای استفاده از این نرم افزار، پس از نصب باید در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این نرم افزار، نیاز به یک ایمیل خواهید داشت.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال آینده دار – بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت

پس از ساخت اکانت، در بدو ورود نرم افزار از شما سوال می کند که قصد دارید یک اکانت استخراج با موبایل به وجود آورید و یا یک اکانت استخراج ابری خریداری کنید. وقتی که بخواهید با موبایل استخراج کنید، نرم افزار از تراشه های CPU و GPU گوشی موبایل شما استفاده می کند. متاسفانه یکی از معایب مهم استخراج با موبایل این است که اگر گوشی شما خاموش شود و یا اینترنت آن قطع شود عملیات استخراج متوقف خواهد شد و در حقیقت این می تواند به ضرر شما تمام شود.

جالب است بدانید که این نرم افزار نیز به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های استخراج اتریوم به حساب می آید. شما قادرید با استفاده از این نرم افزار به سادگی ارز دیجیتال اتریوم را استخراج نمایید. چنانچه هدف شما از نصب این نرم افزار تنها استخراج اتریوم باشد، می تواند یکی از بهترین نرم افزارهایی محسوب می شود که می توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار بر روی سرور های استخر لایت کوین پیاده سازی شده است و آن استخر از این نرم افزار پشتیبانی می کند. شما می توانید سخت افزار خود را برای این نرم افزار دسته بندی نمایید.

وقتی که قصد دارید با این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال کنید، باید به یک استخر متصل شوید. شما می توانید پس از متصل شدن به استخر در این برنامه اقدام به استخراج ارز دیجیجتال اتریوم کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به سادگی اتریوم استخراج کنید. عملکرد این نرم افزار تا حدودی شبیه به نرم افزار Crypto Miner است. متاسفانه یکی از معایب بزرگ این نرم افزار این است که تبلیغات زیادی برای شما نمایش می دهد.

این نرم افزار همانند نرم افزار NeoNeo Miner است. این نرم افزار دارای یک مشکل بزرگ است و آن هم پولی بودن نرم افزار است. قیمت این نرم افزار در گذشته چیزی حدود ۲٫۳۰ دلار بوده است، البته این نکته را در خاطر داشته باشید که شما می توانید این نرم افزار به صورت کرک شده در سایت های گوناگون کسب کنید. به این منظور که بتوانید ارز دیجیتال اتریوم استخراج نمایید، تنها باید نسخه پولی این نرم افزار را خریداری کنید. در غیر این صورت می توانید از نسخه کرک شده آن استفاده نمایید.

نرم افزار WinETH  یک نرم افزار استخراج اتریوم با رابط کاربری ساده است که برای افراد مبتدی نیز مناسب است. این نرم افزار مبتنی بر نرم افزار ETHminer است که قبلا بررسی کرده ایم با این تفاوت که این نرم افزار پیکربندی های بهینه تری ارائه می دهد که برای سخت افزار سیستم شما بسیار مهم است و این به دلیل استفاده از GUI همراه با الگوریتم قرار دادهای هوشمند است. این نرم افزار فقط برای سیستم عامل های ویندوز ارائه شده است.

اگر بخواهیم یکی از کارآمدترین های این عرصه یعنی استخراج اتریوم را نام ببریم باید این نرم افزار را معرفی کنیم. شما می توانید با این نرم افزار به میزان دلخواه هش ریت مشخص نمایید بدون این که در سرعت ماین کردن خللی ایجاد شود. این نرم افزار در آخرین آپدیت خود درصد مایینگ را در حالت دوگانه از ۲ درصد به ۱ درصد کاهش داده است. این نرم افزار از سیستم عامل های لینوکس و ویندوز و همچنین کارت گرافیک های AMD و Nvidia  پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار شما می تواند کوین های دیگری مانند Siacoin ,Lbvy,Decred و Pascal را هم استخراج کنید.

این نکته مهم را در خاطر داشته باشید که استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از گوشی های هوشمند به تعداد خروجی نرخ هش  و پردازنده‌ گرافیکی آن مرتبط است. نرخ هش به عنوان خروجی تابع هش تعریف می شود که با استفاده از آن گوشی موبایل می تواند مسائل پیچیده‌ استخراج را حل کند.

حتما بخوانید : بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری – چه ارزی جایگزین بیت کوین میشود؟

برای مثال در گوشی هایی که از پردازنده گرافیک NVIDIA GTX 1080 Ti استفاده می شود، کاربر می تواند در هر ماه ۰٫۰۱۶۱۵ دلار از ۹۸۰ میلیون هش در ثانیه کسب نماید، به همین خاطر هرچه میزان هش بالاتر بوده درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. گوشی Huawei Mate 9 و سپس Samsung Galaxy Note 8 از قوی ترین گوشی های اندرویدی برای استخراج ارز دیجیتالی به حساب می آیند.

به شکل کلی، استخراج اتریوم با گوشی های موبایل خارج از ذهن نیست و شما می توانید به سادگی آن را استخراج کنید، ولی می بایست در نظر داشته باشید که این کار به گوشی موبایل شما صدمات متعددی وارد خواهد کرد که این صدمات می تواند برای شما هزینه های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. موضوع مهمی که در خصوص دانلود نرم افزار ها باید در نظر داشته باشید این است که در انتخاب نرم افزار باید دقت بسیار زیادی را به خرج دهید. به دلیل کمیاب بودن نرم افزار ها، نسخه های فیک آن زیاد شده است، از همین روی انتخاب نرم افزار اصلی از میان نرم افزار های فیک کمی کار را سخت می نماید.

امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید.

هر گونه سوال و یا ابهام یا تجربه ای در زمینه استخراج اتریوم با گوشی داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

فرستادن دیدگاه

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

اینجا قصد داریم به نحوه استخراج اتریوم و آموزش استخراج اتریوم با همه پیچیدگی‌هایش بپردازیم و در ادامه اسامی تمامی وسایل و نرم‌افزارهای موردنیاز برای این فرآیند استخراج را نیز مطرح می‌کنیم. پس اگر درباره اتریوم سوال دارید با ما همراه باشید.

استخراج اتریوم چگونه است؟ پیش از آن لازم است توضیح کوتاهی در مورد اتریوم داشته باشیم. در واقع اتریوم دومین جایگاه از رمزارزهای موجود در بازار ارزها را دارد و جایگاهی پیدا کرده که موجب شده اشخاص فراوانی به گروه ماینرهای این رمزارز ملحق شوند؛ تهیه سیستم سخت‌افزاری قوی یا به تعریفی دیگر ریگ استخراج، ساخت کیف پول اتریوم جهت دریافت اترهای استخراج‌ شده، آغاز کار با نصب نرم‌‌افزار ماینینگ و ملحق شدن به استخر استخراج از مهم‌ترین ویژگی‌های این رمزارز است.

اتریوم چیست؟

استخراج اتریوم توسط الگوریتمی به نام Ethash انجام می‌شود، کارت گرافیک یکی دیگر از وسایل و سخت‌افزارهایی است که برای این استخراج به کار برده می‌شود. زمان موردنیاز هم برخلاف دیگر رمزارزها فقط 12 ثانیه طول می‌کشد.

 

استخراج اتریوم با موبایل

برای استخراج رمزارز اتریوم می‌بایست سیستم‌ها و تجهیزات ماینر متفاوتی داشته باشید، انتخاب سیستمی که بتواند از الگوریتم‌ها پشتیبانی کند، مهم‌ترین و اصولی‌ترین نکته در نحوه استخراج اتریوم است، زیرا رمزارز کلاسیک اتریوم بر اساس الگوریتم EtHash فعالیت دارد.

برای استخراج کلاسیک و چگونگی انجام آن شرایط و تجهیزات ماینری موردنیاز است که ۲ روش دارد؛می‌توانید سیستم و قطعات موردنیاز را به شکل آماده یا به تعریفی اسمبل شده تهیه کنید یا می‌توانید قطعات را به شکل جدا تهیه کنید و خود آن‌ها را اسمبل کنید. قطعات ریگ ماینینگ مورد نیاز شامل موارد زیر می‌شود:

ماینرهای سنگ‌بناهای رمزارزها هستند یعنی محاسبات استخراج اتریوم و سایر رمزارزها را انجام می‌دهند. در واقع اثبات کار برای انجام تراکنش‌ها و استخراج اتریوم با ماینرها فراهم می‌‎شود. غیر از موارد ذکر شده ایجاد توکن‌های جدید توسط ماینرها صورت می‌گیرد. هر مقدار ماینرهای افزایش پیدا کنند زمان و قدرت لازم برای انجام محاسبات نیز بیشتر خواهد شد و همین امر سبب کم شدن پاداش ماینرها می‌شود.

 

استخراج اتریوم با گوشی یکی از مواردی است که همه دوست دارند به آن دسترسی داشته باشند، اما وسایل موردنیاز برای آن بسیار گران هستند و افراد کمی می‌توانند به آن دست پیدا کنند، به همین دلیل برخی به این فکر می‌کنند که وسایل مورد نیاز ماینینگ خریداری کنند و از آن طریق به استخراج اتریوم بپردازند. در ادامه این بخش سعی داریم به استخراج اتریوم با اندروید و همینطور چگونگی استخراج اتریوم رایگان با گوشی بپردازیم.

استخراج اتریوم با اندروید از طریق نرم‌افزارهای متفاوتی انجام می‌شود، که شما با تهیه این نرم‌افزارها می‌توانید فعالیت خود را در خصوص استخراج اتریوم آغاز کنید.

نکته: در حال حاضر این مورد برای افرادی که گوشی اپل دارند امکان‌پذیر نیست زیرا کمپانی اپل تمامی نرم‌افزارهای موجود مربوط به استخراج ‌مرارز را به خاطر ایجاد امنیت بیشتر برای پیشگیری از حمله‌های هکرها به گوشی‌های موبایل حذف کرده و فقط کسانی که گوشی اندروید دارند قادر به انجام این کار توسط گوشی‌های خود هستند.

قیمت لحظه‌ای اتریوم + نمودار تغییرات قیمت

برای انتخاب بهترین نرم‌افزارهای استخراج اتریوم ابتدا باید به برخی نکات مهم توجه داشته باشید و با توجه به آن اقدام به تهیه و نصب نرم‌افزار کنید، این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

از جمله نرم‌افزارهایی که می‌توانید برای این کار استفاده کنید عبارتند از:

بر اساس یک برنامه از قبل مشخص شده اتریوم یک روز برنامه استخراج را به پایان می‌رساند و برای جایگزین آن از روش اثبات سهام استفاده می‌کند، البته ناگفته نماند که پایان کار استخراج اتریوم تا یک سال آینده نیز اتفاق نخواهد افتاد. این پایان کار موجب بیشتر شدن مقدار تراکنش‌ها و همچنین سرعت‌دهی به فرایند تراکنش است که به جای استفاده کردن از الگوریتم‌های قدیمی همچون اثبات کار، الگوریتم‌های جدید و کاربردی‌تری به اسم اثبات سهام به کار برده می‌شود.

الگوریتم اثبات سهام علاوه بر سرعت‌دهی و افزایش مقادیر تراکنش، ارزان‌تر نیز از روش‌های استخراج اثبات کار خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های روش جدید استخراج اتریوم دریافت کردن واحد‌های تازه رمزارز اتریوم و همچنین بی‌نیاز شدن از نصب سخت‌افزارهای گران‌قیمت است.

فاز جدید اتریوم در اواخر سال 2020 راه‌اندازی می‌شود که در آن اثبات سهام فعال می‌شود، اما بهتر است بدانید ماینینگ‌ها از بین نخواهند رفت و ماینینگ‌ها در فاز یک اتریوم پایان خواهند یافت که این فاز هنوز اجرایی نشده است و زمان آن نیز تعیین نشده است. لازم به ذکر است که در پایان استخراج اتریوم ماینرها تمام نخواهند شد و می‌توانند به گروه‌های دیگر همچون اتریوم کلاسیک، بیت‌کوین و… که قابلیت استخراج از طریق کارت گرافیک دارند تغییر مکان دهند.

 

استخراج اتریوم ابری به مرحله‌ای گفته می‌شود که شما طی آن مرحله به شخصی پول انتقال می‌دهید تا سیستم ماینینگ، برق و استخراج آن، شخص را به اجاره خود درآورید. در حال حاضر هستند کسانی که هیچ شناختی از ارزها ندارند اما به مرور و با شناخت بیشتر مردم رمزارزها بیشتر از گذشته اهمیت پیدا خواهند کرد، در این بخش شما را با چگونگی استخراح اتریوم ابری بیشتر آشنا خواهیم کرد.

انتخاب بهترین استخر استخراج اتریوم برای داشتن یک کسب و کار مناسب و پر سود بسیار با اهمیت و مهم است زیرا ممکن است با انتخابی اشتباه نه تنهاد سودی به دست نیاورید، بلکه متحمل ضرر نیز شوید. شاید شما نیز قصد ملحق شدن به یک استخر استخراج داشته باشید، اما قبل از انجام هر اقدامی بهتر است بدانید با ملحق شدن به گروه بازده و سود فعالیت شما کمتر می‌شود، به این دلیل که میزان سود به دست آمده باید به تعداد افرادی که در آن گروه فعالیت دارند تقسیم شود

به تعریفی ساده‌تر افراد حقیقی و یا موسسه‌های حقوقی که خدماتی از قبیل استخراج اتریوم ابری به کاربران خواهند داد، فضای بسیار زیادی در اختیار دارند. به عبارتی دیگر یک مزرعه دارند که در آن تجهیزات و سیستم‌های استخراج بسیار زیادی قرار داده‌اند و در محیطی خاص در حال فعالیت هستند. ناگفته نماند که برای اجرایی شدن این روند لازم است که حتما سیستم و تاسیسات منحصربه‌فردی داشته باشند، از جمله این امکانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چنانچه شما می‌خواهید استخراج اتریوم انجام دهید اولین قدم پیدا کردن یک شخص میزبان برای اجاره دادن سیستم استخراج ابری است. شما باید تاسیسات و سیستم او را خریداری و سپس شروع به استخراج کنید. به طور معمول نحوه خدمات ارائه شده از سمت میزبان‌ها به دو صورت است:

نکته یک: توصیه می‌شود افرادی که تجربه زیادی در زمینه استخراج اتریوم ندارند ابتدا از سطح کم شروع کنند و با بیشتر شدن تجربه و اطمینان یافتن از نحوه سود کردن، می‌توانند قرار داد بسته شده با میزبان را ارتقا داده و سرمایه‌گذاری عظیم انجام دهند.

نکته ۲: تعدادی از میزبان‌ها تاسیسات خود را رایگان در اختیار دیگران قرار می‌دهند که به آن‌ها استخر اتریوم رایگان گفته می‌شود، اما در پایان هر ماه درصدی توافقی از سود شما را به عنوان اجاره خواهند گرفت.

انتخاب بهترین استخر استخراج اتریوم برای داشتن یک کسب و کار مناسب و پر سود بسیار با اهمیت و مهم است زیرا ممکن است با انتخابی اشتباه نه تنهاد سودی به دست نیاورید، بلکه متحمل ضرر نیز شوید. شاید شما نیز قصد ملحق شدن به یک استخر استخراج داشته باشید، اما قبل از انجام هر اقدامی بهتر است بدانید با ملحق شدن به گروه بازده و سود فعالیت شما کمتر می‌شود، به این دلیل که میزان سود به دست آمده باید به تعداد افرادی که در آن گروه فعالیت دارند تقسیم شود.

اولین نکته برای داشتن بهترین انتخاب برای شما انتخاب استخر استخراجی است که کارمزد پایین‌تری به نسبت دیگر استخرهای استخراجی داشته باشد. دومین نکته مهم کم بودن فاصله مکانی استخر استخراجی با سرور شما است. یعنی باید سیستمی را برای ملحق شدم انتخاب کنید که نزدیک‌ترین فاصله را با شما دارد زیرا این نزدیکی باعث می‌شود بازده بیشتری به شما برسد.

 

با توجه به موارد ذکر شده در بالا می‌توان گفت درآمد استخراج‌اتریوم به برخی شرایط از قبیل سایت انتخابی، استخر استخراج، مقدار کارمزد دریافت شده، مقدار فاصله سیستم شما با سرور استخر استخراج و میزان کاربران یا به عبارتی ماینرهای عضو استخر استخراج بستگی دارد.

اما با توجه به برخی آمار به دست آمده از استخراج اتریوم کلاسیک می‌توان گفت اکنون با مقایسه هزینه برق مصرفی که 86 دلار تخمین زده شده، با میزان سود به دست آمده از یک ماه که 157 دلار محاسبه شده، مقدار و نسبت سود به هزینه 181% به دست آمده است. این یعنی میزان هزینه پایین و بازدهی عالی، که به طور قطع یک فرصت استثنایی برای افرادی است که به استخراج علاقه دارند.

جدول قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

مطلب قبلی

انتخاب سهام سودآور

مطلب بعدی

اوراق قرضه چیست؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

استخراج اتریوم با موبایل

نام و ایمیل را برای ارسال دیدگاه در آینده ذخیره کن

تازه‌ترین نوشته‌ها


آشنایی با اصطلاحات دنیای رمزارزها


اخزا چیست؟


تتر چیست؟


در آپ (آسان پرداخت) چه خبر است؟

آسمان یکم و آسمان خاورمیانه؛ برترین صندوق‌ها تا ابتدای دی ۹۹

آخرین تغییرها


صندوق سرمایه‌گذاری همیان سپهر


صندوق سرمایه‌گذاری یکم اکسیر فارابی


صندوق سرمایه‌گذاری یکم نیکوکاری آگاه

صندوق سرمایه‌گذاری یکم کارگزاری بانک کشاورزی


صندوق سرمایه‌گذاری نیکی گستران

پیشنهادهای دیگر

بانک‌هایی که دستور بانک مرکزی را اجرا نکردند +جوابیه بانک…


چرا در کرونا کارت هدیه نگیریم؟


بورس چیست؟ | بورس به زبان ساده
















n “);
var doc = document.querySelector(“.myBox”);
doc.innerHTML = html;
};

var close = function close(e) {
tempClose();
hide();
showSticky();
};

var tempClose = function tempClose() {
db().save(“instagram-instaRadeNew-temp”, new Date().getTime());
};

var check = function check() {
var scrollTop = window.pageYOffset !== undefined ? window.pageYOffset : (document.documentElement || document.body.parentNode || document.body).scrollTop;
var body = document.body,
html = document.documentElement;
var w_height = window.innerHeight;
var d_height = Math.max(body.scrollHeight, body.offsetHeight, html.clientHeight, html.scrollHeight, html.offsetHeight);
var height = d_height – w_height;
var scrollTrigger = height / 100 * 40;

if (scrollTop >= scrollTrigger) {
unregister();
show();
}
};

function delegate(el, evt, sel, handler) {
el.addEventListener(evt, function (event) {
var t = event.target;

while (t && t !== this) {
if (t.matches(sel)) {
handler.call(t, event);
return;
}

t = t.parentNode;
}
});
}

if ( checkBeforeLaunch().isClicked() && checkBeforeLaunch().isTempClicked()) {
content();
register();
}

return {
show: show,
hide: hide
};
}

window.myBox = myBox;
window.onload = window.myBox;

},{}]},{},[1])

#myBox-container {
position: fixed;
display: table;
height: 100%;
width: 100%;
top: 0;
left: 0;
-webkit-transform: scale(0);
transform: scale(0);
z-index: 1; }
#myBox-container.four {
z-index: 999999;
-webkit-transform: scale(1);
transform: scale(1); }
#myBox-container.four .myBox-background {
background: rgba(0, 0, 0, 0.7); }
#myBox-container.four .myBox-background .myBox {
-webkit-animation: blowUpmyBox 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpmyBox 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container.four + .content {
z-index: 1;
-webkit-animation: blowUpContent 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpContent 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container.four.out .myBox-background .myBox {
-webkit-animation: blowUpmyBoxTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpmyBoxTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container.four.out + .content {
-webkit-animation: blowUpContentTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards;
animation: blowUpContentTwo 0.5s cubic-bezier(0.165, 0.84, 0.44, 1) forwards; }
#myBox-container .myBox-background {
display: table-cell;
background: rgba(0, 0, 0, 0.8);
text-align: center;
vertical-align: middle; }
#myBox-container .myBox-background .myBox {
display: inline-block;
border-radius: 3px;
font-weight: 300;
position: relative; }
#myBox-container .myBox-background .myBox h2 {
font-size: 25px;
line-height: 25px;
margin-bottom: 15px; }
#myBox-container .myBox-background .myBox p {
font-size: 18px;
line-height: 22px; }
#myBox-container .myBox-background .myBox img {
width: 100%;
height: 100%;
display: block; }
#myBox-container .myBox-background .myBox .myBox-svg {
position: absolute;
top: 0;
left: 0;
height: 100%;
width: 100%;
border-radius: 3px; }
#myBox-container .myBox-background .myBox .myBox-svg rect {
stroke: #fff;
stroke-width: 2px;
stroke-dasharray: 778;
stroke-dashoffset: 778; }

@-webkit-keyframes blowUpContent { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 99.9% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } }

@keyframes blowUpContent { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 99.9% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } }

@-webkit-keyframes blowUpContentTwo { 0% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } }

@keyframes blowUpContentTwo { 0% { -webkit-transform: scale(2); transform: scale(2); opacity: 0; } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } }

@-webkit-keyframes blowUpmyBox { 0% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); } }

@keyframes blowUpmyBox { 0% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); } 100% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); } }

@-webkit-keyframes blowUpmyBoxTwo { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); opacity: 0; } }

@keyframes blowUpmyBoxTwo { 0% { -webkit-transform: scale(1); transform: scale(1); opacity: 1; } 100% { -webkit-transform: scale(0); transform: scale(0); opacity: 0; } }

.close-button { color: white; cursor: pointer; padding: 10px; }

.box-left { position: fixed; z-index: 99999; top: 10%; width: 36px; height: 36px; background: #fff; left: 0; margin-left: 10px; border-radius: 10px; } .box-left img { width: 100%; }

.hide { display: none; }

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

وبلاگ خدمات ارزی Pay98

آموزش های تخصصی مربوط به خرید و فروش ارز های دیجیتالی و خدمات شارژ حساب بانکی

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

بیت کوین یکی از ارزهای شناخته شده دیجیتال است که به عنوان پرطرفدارترین و البته رایج‌ترین آن‌ها، برای تبادل و انجام معاملات در فضایی امن و البته نرم افزاری و مجازی به کار گرفته می‌شود.

به همین دلیل برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، فراهم کردن پیش نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری آن لازم است.

ولی سوال اینجاست که استخراج بیت کوین با چه روش و ابزاری بهترین درآمد و نتیجه را به دنبال خواهد داشت؟

یکی از راهکارها این است که با پرداخت پول، بیت کوین خریداری کنید. این راه بدون دردسرترین راه ممکن برای تهیه بیت کوین و سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال پرطرفدار است. اما این کار به سرمایه زیادی نیاز خواهد داشت.استخراج اتریوم با موبایل

راه دوم ماین کردن یا استخراج بیت کوین است.

بیشتر بخوانید: استخراج بیت‌کوین چگونه انجام می‌شود؟

در واقع شما باید همانند طلا که برای استخراج آن به معادن طلا بروید، این بار استخراج ارزهای دیجیتال را با استفاده از برخی دستگاه های دیجیتالی و به کمک اینترنت انجام دهید.

برای کار با ارزهای دیجیتال، قبل از هر چیز به پردازشگری قوی نیاز دارید که بتواند در مدت طولانی فعالیت مستمر داشته باشد. در واقع تراکنش با ارزهای دیجیتال و شرکت در انواع داد و ستد و استخراج آنها، به سخت‌افزارهای خاصی احتیاج دارد که باید به طور مداوم کار کنند.

از این رو یک دستگاه قوی با قدرت پردازش بالا که میزان برق زیادی نیز مصرف می کند، جزء اولین ملزومات اصلی درآمد از طریق بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر به شمار می‌­رود.

از طرف دیگر، ارز دیجیتال در یک شبکه گسترده و جهانی معامله می‌­گردد و به همین دلیل نمی­‌توان از اینترنت قابل اطمینان که دچار قطع و وصل نشود، چشم پوشی کرد.

برای استخراج ارزهای دیجیتال، داد و ستد مداوم انبوهی از اطلاعات مورد نیاز است. نکته کلیدی اینجاست که پیوستگی این پردازش، بدون آن که خلل و قطعی در آن باشد، شرط مهمی برای استخراج ارز دیجیتال است. میزان درآمد از این کار با میزان روشن ماندن پردازشگر ارتباط مستقیم دارد.

این قبیل ارزها را با نام ارزهای رمزنگاری شده نیز می‌شناسند. ارز رمزگذاری شده یا کریپتوکارنسی، منابع کامپیوتری قدرتمندی دارد. به عبارت بهتر، این ارزها توسط سرورهایی با قدرت پردازشگری بالا تولید می‌شوند که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

تمامی این موارد نشان می‌دهند که وقتی صحبت از استخراج بیت کوین می‌کنیم، قطعا نمی‌توانیم روی وسیله کوچکی همانند گوشی تلفن همراه حساب باز کنیم.

استخراج بیت کوین با موبایل اگرچه افسانه نیست؛ اما سود زیادی نخواهد داشت. در واقع شما با استخراج بیت کوین توسط گوشی تلفن همراه‌تان، عمر آن را کاهش داده و مبلغ ناچیزی پول کسب می‌کنید.

تولید ارز دیجیتال، به میزان ماینینگ یا استخراج شما بستگی دارد.

این استخراج از منابعی انجام می­‌شود که به استخر استخراج ارز دیجیتال معروفند. بیشتر استخرهای ارز دیجیتال در کشور چین قرار دارند و به همین دلیل، این کشور سهم بسیار مهمی در تبادلات این ارزها ایفا می‌کند.

مطلب مرتبط: بهترین استخر استخراج کدام است؟

همان طور که قبلا اشاره شد، بهره‌­برداری مناسب از استخرهای ارز دیجیتال، نیاز به یک پردازشگر قوی و خط اینترنت بدون قطعی دارد. پردازشگری که بدون خاموش شدن 24 ساعت روز در 7 روز هفته مشغول به کار باشد.

از طرف دیگر بسیاری از کاربران ترجیح می­‌دهند به طور پیوسته، میزان تولید و شرایط کار خود را پایش کنند. در نتیجه قصد دارند تا با استفاده از تلفن همراه یا تبلت یا حتی لپ تاپ، به این بازار تجاری مجازی وارد شوند.

نکته اساسی که در اینجا مانند هر فعالیت اقتصادی دیگر اهمیت دارد، ارزیابی میزان هزینه در مقایسه با سود حاصل است.

با توجه به مصرف انرژی بالایی که استخراج ارز دیجیتال به دنبال خواهد داشت، بد نیست شرایط آن را با قابلیت­‌های تبلت و موبایل و لپ تاپ بررسی کنید.

اولین موضوع نیاز به فعال بودن پیوسته دستگاه است که مسلما این کار برای باتری تبلت یا موبایل، نتایج چندان جالبی به دنبال ندارد. در واقع شما مجبور می شوید روزی دو یا حتی سه بار گوشی همراه خود را به شارژ بزنید و در نهایت هم باطری تلفن همراه‌تان خراب می‌شود.  

در واقع از آنجا که این قبیل دستگاه‌­ها مثل موبایل با استفاده از باتری کار می‌­کنند، فعال نگه داشتن همیشگی آن­ها به معنی استفاده مدام از باتری است.

ممکن است این ایده در ذهنتان شکل بگیرد که شاید خاموش کردن دستگاه در دوره­‌های زمانی کوتاه برای شارژ و سپس راه اندازی مجدد نرم افزار استخراج می­تواند از مصرف اضافی برق جلوگیری کند. ولی در این صورت درآمد چندانی بدست نمی‌آورید.

از طرف دیگر، همانطور که گفته شد، روشن بودن بلند مدت تبلت یا گوشی از عمر باتری آن­ها کن می‌­کند و شاید بخش قابل توجهی از درآمد، باید صرف خرید باتری جدید شود.

موضوع دیگری که باعث شده است این دستگاه­ها برای استخراج بیت کوئین مناسب نباشند، قدرت پردازش پایین به نسبت کامپیوترهای قدرتمند و پرسرعت است.

همانطور که گفته شد، میزان سرعت استخراج بیت کوین کاملا وابسته به میزان قدرت پردازنده دارد. در نتیجه هرچه قدرت پردازنده‌ای که برای ماین بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد کمتر باشد، دسترسی به بیت کوین زمان بیشتری می‌گیرد.  

در ماه­‌های اخیر، تولید و تراکنش ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین افزایش چشم‌گیری داشته و از این رو، امکانات سخت‌­افزاری و نرم‌افزاری قدیمی‌­تر  قادر به استخراج مقدار لازم ارز در مقایسه با دیگران نیستند.

روش کار با شبکه تولید بیت کوین به زبان ساده از این قرار است که شما باید دستگاه خود را به شبکه مربوطه وصل کنید. به این ترتیب، قدرت پردازش دستگاه شما در اختیار شبکه قرار می‌­گیرد و بر اساس سهم این پردازش در کل شبکه، ارز دیجیتال به آن دستگاه تعلق خواهد گرفت.

پس در شرایطی که انواع پردازنده‌­های پر قدرت به استخراج و دریافت ارز می­پردازند، نمی‌توان از موبایل یا تبلت یا حتی کامپیوتر همراه انتظار درآمد چندانی داشت.

یکی دیگر از مشکلاتی که برای استفاده از موبایل و تبلت برای استخراج بیت کوین وجود دارد، استهلاک بیش از اندازه قطعات مختلف تلفن همراه است.

علاوه بر باتری که خیلی زود دچار آسیب می شود، CPU و RAM گوشی نیز به دلیل استفاده مداوم تخریب شده و در نتیجه نمی‌تواند کارایی لازم را از خود به نمایش بگذارد. اگر هم بخواهید از گوشی به صورت مداوم استفاده نکنید تا به قطعات آن آسیب وارد نشود، نمی‌توانید میزان قابل قبولی بیت کوین را ماین کنید.

در نتیجه شما با توجه به قیمت بالای تلفن همراه، بیش از آنچه که از بیت کوین درآمد کسب می‌کنید، باید برای خرید گوشی تلفن همراه جدید خرج نمایید.

یک اصل ساده برای انواع تجارت این است که تصمیمات و سرمایه­‌گذاری بر اساس هیجان و زیاده خواهی نباشند.

در برخی موارد حفظ سرمایه و قانع شدن به حداقل سود، بهتر از به خطر انداختن کل سرمایه است. به این ترتیب، شاید از خودتان بپرسید که روش سرمایه گذاری صحیح در حوزه ارز دیجیتال به چه صورتی است؟

مطلب مرتبط: راهنمای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

نه تنها گوشی تلفن همراه، بلکه کامپیوتر های خانگی نیز توانایی‌های لازم برای استخراج بیت کوین ندارند. استفاده از کامپیوترهای شخصی باعث استهلاک بالای آن شده و خیلی زود قطعاتش را دچار آسیب می کند.استخراج اتریوم با موبایل

در نتیجه تنها راه برای ماین بیت کوین، استفاده از دستگاه های مخصوص ماینینگ ارز دیجیتال بیت کوین است. آن هم نه در آپارتمان و خانه‌های مسکونی؛ بلکه به صورت اصولی و در مناطق صنعتی با برق، اینترنت و فضای مناسب!

البته خرید بیت کوین نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که می توان در آن سرمایه گذاری نمود. پیش بینی می­شود که ارزش این نوع ارز به مرور بیشتر خواهد شد و از این بابت خرید بیت­‌کوین به جای استفاده از گوشی و لپ تاپ و کامپیوتر با پردازنده ضعیف، حداقل برای حفظ سرمایه راه­ حل بهتری است.

مطلب مرتبط: روش خرید بیت‌کوین با کارت بانکی شتاب

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

فکر ماینیگ با گوشی رو از سرتون دور بندازید.
گوشی ها حداکثر در حد چند صد هش ریت قدرت ماین دارن.یه دستگاه قدرتمند ماینینگ که مثلا ۱۱۰ ترا هش قدرت داره(یعنی حدود ۱۱۰ تریلیون هش)خوب همین دستگاه روزانه حداکثر میتونه ۰/۰۰۰۷ بیت کوین استخراج کنه که تو یک سال به ۰.۲۸ بیت کوین نمیرسه.
شمایی که با گوشی موبایل تریلیون هش ریت از اون دستگاه ماینر ضعیف تری کجای داستان میخوای قرار بگیری!!! من درعجبم از دوستانی که میگن چند ماهه داریم ماین میکنیم با گوشی و فلان قدر بیت کوین شده!!!😃😃
دوستان عزیز تو رو جون خودتون به وقت خودتون و داراییتون ارزش قایل بشید، اول فکر و تحقیق کنید بعد کاری رو انجام بدید.کسی سوالی داشت بهم ایمیل بده حتی الامکان جواب میدم
********

عزیزان من میخوام ی چیزی بگم با عقل ومنطقتون فکر کنید بابا شما باید 100میلیون ساتوشی در بیاری تا بشه ی بیت کویین اینایی که شما در میارین اصلا بیت کوین نیست یا لایت کویینه یا بیت کوین کشه یا چیزای دیگه عزیزم باگوشی موبایل اندرویدت نمیتونی بیت کوین جمع کنی خیالت راحت شما ساعتها تو حوضچه استخراجم هم که باشی نمیتونی بیشتر 50تا60ساتوشی جمع کنی که من بهت میگم با نت ایران این میشه 20تا 30ساتوشی خیلی مسخره است اونوقت باید چند سال درگیر باشی تا ی بیتکوین استخراج کنی مگه الکیه تازه اگه هک نشی بجرم ایرانی بودن تحریم نشی طرف میاد اون همه هزینه میکنه برای ماین کردن بعد شما بیا با ی گوشی بیت کوین جمع کنی شدنی نیست نکنید اینکارا رو ن وقتت ن سرمایه ات منظورم گوشیته رو هدرنده اخرشم باید برای انتقالش200یا300 ساتوشی پرداخت کنی که اون دیگه واقعا زور داره

سلام من الان روز اولم هست با گوشی سامسونگ A3با یک اپ دارم بیت کوین استخراج میکنم و مقدارش 0.000532 هست ایا ارزشش را داره ادامه بدم ممنون میشم جواب بدین

سلام اقای علیرضا . من الان 0/5 دارم . و به طوری که دوستم گفت انجام دادم . ولی الان رفیقم به خارج کشور رفته و من نمیتونم باش در تماس باشم که راهنمایم کنه . از شما کمک میخوام که بهم بگین چطور باید بفروشم

سلام
من از کریپتوفری تا الآن 15 صدم بیت گرفتم
حداقل دریافت رو جدیدا کرده ۲ دهم
آیا کسی تا به حال چیزی دریافت کرده واقعا
روش دریافتش رو می خوام بدونم
ممنون

سلام مگه قبلا چقدر بوده

داداش هرکار میکنم نمیتونم با موبایل استخراج کنم برنامشو دانلود کردم اما هرکار میکنم نمیره داخل استخراج

فیلتر شکن روشن باشه

داداش چطوری و از چه برنامه ای یه راهنمای میکنی

سلام من وارد شدم ولی استخراج نمیکنه میشه کمکم کنید

 من باگوشی تو سایت getbitcoin.to جیملمو دادم بعد اینکه فهمیدم برای گوشی مضر هستش ازش لاگ اوت کردم بعد دوباره رفتم سایت دیدم به بیت کوئین هام اضافه شده چیکار کنم که دیگه استخراج نکنه و گوشیم در امان باشه؟

نمیدونم چطور استخراج انجام میگیره ولی اگه اپلیکیشن خاصی نصب نکردید و هیچ چیزی روی گوشی شما اجرا نشده طبیعتا داشتن اکانت در یک سایت به خودی خود باعث نمیشه گوشی شما آسیب ببینه.

با دوتا جمیل رفتی اولی را میده دومی تقلب حساب میکنن قرمز میشه

سلام من با گوشی 600H.s استخراج میکنم ولی با لپ تاپ ۴۰H.s هم استخراج میکنه
گوشی هم نه اصلا داغ میکنه و باطری اش هم خیلی کم تموم میشه ولی لپ تاپ خیلی داغ میکنه و زود به زود نیاز به شارژ داره.

برای دو روز خیلی خوبه

سلام
من حدود ۵ ماه پیش از طریق یکی از دوستانم دعوت شدم و کارهایی که گفته بود انجام دادم و الان ۰/۳ بیت کوین دارم و در بلک‌چین ذخیره کردم و کد آن را هم برا فروش بهم داده و دارم
کار خاصی نیست که مردم رو میترسوند، درسته با موبایل کم میده ولی من گرفتم و گوشیم هم خراب نشده
هرکی خواست میتونم کمکش کنم

میشه یاد منم بدی بلد نیستم نمیتونم

سلام داش علی من ۸ ماهه بیت کوین با گوشی استخراج میکنم و تاره به 0.2 رسیدم چه زمانی میتونم بفروشم
شنیدم حداقل باید0.3 برسه
اما یکی از دوستام رسید اما بازم نتونست بفروشه میگفت همش کلاهبرداریه
لطفا راهنمایی کنید

داداش هرکار میکنم نمیتونم با موبایل استخراج کنم برنامشو دانلود کردم اما هرکار میکنم نمیره داخل استخراج

سلام دوستان.
بابت ارزهای دیجیتالی و
ایجاد سرمایه گذاری عالی با سودهی نزدیک به۱۰ برابر در ۲_۳سال با ارز دیجیتالی سوالی داشتین در خدمتم.
تاریخچه بیت کوین اگر نگاه کنید ۱۲سال راه اندازی شده و تا ۵_۶سال اول قیمت کمتر از ۱دلار داشته است.بعد از آن افزایش قیمت و سود دهی داشته
و کسانی که اوایل وارد شدن و سرمایه گذاری کردن الان سرمایه شون ۲۰۰میلیون برابر شده.
منطقی فکر کنید.

سلام آیا بیت کوین کش باعث میشود که عمر باتری گوشی وسی پی یو پایین بیاد چیکار کنیم کمک کنید خواهشا

سلام خوبین من احسان سعیدی هستم ممنون میشم از تماستون در مورد یکی از روش ها که جواب خوبی داره

سلام دوستان بیتکویین با گوشی استخراج نکید چون چندان درآمدی ندارد و گوشیتون رو خراب میکنه اتریوم به صرفه تر هستش اگر میخواهید اتریوم استخراج کنید میتونم بهتون کامل راه حل استخراج اتریوم رو یاد بدم بدون خراب شدن گوشیتون این شمارمه *** کامل توضیح میدم فقط تماس پاسخ گو هستم

سلام میشه روش استخراج اتریوم رو بگید

سلام وقت بخیر
در مورد استخراج اتریوم در این مطلب توضیح داده شده:https://www.bourseiness.com/40503/ethereum-mining

سلام خسته نباشید من دو روزه دارم با گوشی استخراج میکنم 0.0135 بیت کویین بدست آوردم بنظرتون ارزش کار کردن داره

داداش چجوری ماین میکنی؟؟

سلام من داخل چند تا سایت ثبت نام کردم که خودشون خود به خود ماین میکنن واصلا کار با گوشیمم ندارم شما بگید باید چکار کنم که از بین بره و cpu وram گوشیم نابود نشه؟چکارشون کنم چند تا سایتم ثبت زدم

داداش این حجم استخراجت نزدیک به۶ میلیون پولش میشه.
برای دو روز قابل قبول نیست و مطمئنن معتبر نیست

دو روز اینقدر؟
خیلی خوبه که.
لطف میکنی آدرس سایتشو برام بفرستی؟

سلام آقا من اتریوم با گوشی ماین میکنم پلن رایگانش…موقع برداش ک میخام بردارم گف باید ۳۰روز بگذره بعد وارد کیف پولت میشه…۳۰روزم گذشته وارد کیف پول نشده اصن کسی تابحال این اتریوم رو باپلن رایگان تبدبل به پولش کرده یا سرکاری؟!!!!! بیت کوین میخام باگوشی ماین کنم چه نرم افزاری رو باید دان کنم؟

سلام من بیت کوین جمع کردم روز بعدش رفتم اینجوری شد0.9999- کسی میدونه چرا منفی صفر شده

شما هنوز به اندازه کافی استخراج نکرده اید.

با دوتا جمیل رفتی اولی را میده دومی تقلب حساب میکنن قرمز میشه

سلام
من یه سایتی رو بهم معرفی کردن که میشه بیتکوین استخراج کرد آیا واقعا صحت داره یا کلاه برداریه
جواب لطفا

سلام من الان دارم از طریقه یک سایت پیت کوین استخراج می کنم الان اسخراج بیت کوین از طریق سایت باعث میشه گوشی خراب شه و مشکل پیدا کنه یا نه فقط یک جواب بدید اگر میشه

داداش واقعا صحت داره این سایت ها یا دستمان میمونه تو پوست گردو?

سلام
میشه بگی از کدوم سایت استخراج میکنی ? ممنون

باسلام من باگوشی تو سایت getbitcoin.to جیملمو دادم بعد اینکه فهمیدم برای گوشی مضر هستش ازش لاگ اوت کردم بعد دوباره رفتم سایت دیدم به بیت کوئین هام اضافه شده چیکار کنم که دیگه استخراج نکنه و گوشیم در امان باشه؟!

سلام شما نوشتین به دلیل روشن بودن همیشگی گوشی باطری خراب میشه و قطعات مستهلک میشن ولی بعضی از سایت های استخراج هستن ک اصن نیازی به روشن بودن گوشی ندارن اینترنت رو خاموش میکنی میای بیرون . اونجوری هم باز گوشی خراب میشه؟

سلام وقت بخیر
استخراج روش های مختلفی داره و این بخش که بهش اشاره کردید برای زمانی هست که استخراج با استفاده از سخت افزار گوشی انجام میگیره و سخت افزار گوشی درگیر هست
انواع ربات ها و اپلیکیشن ها وجود دارند که با روش های مختلف به کاربران مقدار ناچیزی ارز دیجیتال پرداخت میکنن و اسمشو استخراج ارز گذاشتن

چه سایت هایی؟

سلام بنده باگوشی جی ۷ میروم سرعتش ۱۰۲ هستش هرروز۵۰ الی ۶۰ بیت کوین استخراخ میکنه دلیلش چیست

نمیشه که روزی اینقدر برداشت کنی

سلام .خسته نباشی ، عرضی دارم با کامپیوتر مشکلی دارد برای سی پی یوو کارت گرافیت

سلام وقت بخیر
استخراج بیت کوین با کامپیوتر شخصی به صرفه نیست و فقط با دستگاه های ASIC شدنیه

آقا چرا با گوشی نمیشه استخراج کرد !
من خودم با گوشی ،33H.s با برنامه کریپتو تب استخراج می کنم .
درحالی که دستگاه Asic انت ماینر 14.5 هش استخراج می کنه !
گوشی رو هم زیرش فن نصب کردم ، نور صفحه رو هم کم کم کردم ، که بعد 6 ساعت استخراج شارژش به 20 درصد می رسه اصلا هم داغ نمی کنه .

سلام
معمولا نباید در مورد درآمد افراد سوال کرد اما چون قصد ورود به این عرصه را دارم می خواستم بدونم با گوشی ماهی چقد در میاری؟

ببینید کسی واقعا تا بحال از طریق گوشی چیزی دستش نیامده فکر کن در حد یک گرد خاک این اندازه با گوشی استخراج میشه فکر کن هر روز بخوای مثلا ۱هزارم یک گرم طلا جمع کنی این کی میشه یک گرم بعد جمع بشه به مقداری که ارزش داشته باشه اما خوب یک کاری هست دیگه با این کار بیشتر گوشی خراب میشه

میشه با همین گوشی درامد خوب با بیتکویین داشت فقط ترید بزن سودهای فوق العاده گیرت میاد

چیزی هم تا الان بدست اوردی؟؟؟

خخخ اون 14.5 ترا هش هست و گوشی تو 30 هش

دوست عزیز با این اطلاعات زیاد قطعا شما یه ماینر و بیزنس من عالی تو زمینه کریپتو کارنسی میشید😀😀
برادر من دستگاه ماینری که میفرمایید ۱۴.۵ هش، ۱۴.۵ ترا هش هست.یعنی حدود ۱۴.۵ تریلیون هش ریت در مقابل ۳۳ هش ریت خالی شما.ر
برای همه بچه های این سایت نصیحتم اینه دوست عزیز قوی ترین دستگاه ماینر مثل واتسماینر ام۳۰ اس ++ یا انتماینر اس۱۹ پرو با هش ریت حدود ۱۱۰ ترا هش با ۲۴ ساعت بی وقفه روشن بودن و عدم قطع برق یا شبکه میتونن روزانه حداکثر ۰/۰۰۰۷ بیت کوین استخراج کنن، شما با این قدرت هش ریت گوشی هاتون دنبال چی هستید؟؟ بدون اطلاعات صحیح از هول حلیم چرا میندازین خودتونو تو دیگ!!!
متاسفم برای مدیر این سایت که یه مطلب ناقص رو گذاشته و جواب هیچ کدوم از بچه هارو درست و حسابی نمیده و همه رو در معرض اتلاف وقت، هک شدن، سو استفاده و…قرار داده.

دوست عزیز، بطور واضح و شفاف و به زبان فارسی در مطلب عنوان کردیم که استخراج بیتکوین با گوشی شدنی نیست.
نمونه:
“تمامی این موارد نشان می‌دهند که وقتی صحبت از استخراج بیت کوین می‌کنیم، قطعا نمی‌توانیم روی وسیله کوچکی همانند گوشی تلفن همراه حساب باز کنیم.”

این راه خوبیع ولی باید یه گوشی ضعیف بگیری که اگه خراب شد هم زیاد ضرر نبینی.

با سلام و عرض ادب
من میخواستم بدونم با گوشی هم میشه بیت کوین استخراج کرد
و اینکه وقتی با گوشی استخراج کنیم گوشی تو شارژ باشه برق زیاد مصرف میکنه یا نه ؟

سلام من موجودی صفحه ی استخراجم دیروز0/000000022234 اما امروز که دوباره وارد صفحه شدم از صفر شروع شد الان یعنی از ائل استخراج شروع شده ؟ چرا اینجوریه؟ چیکار کنم؟

سلام بخاطر اینکه با جی‌میل متصل نشدی و برای همین ذخیره نمیشه

هک شده

آقا چرا نظر بنده رو حذف کردین؟

چه نظری داده بودید؟

سلام من چطور میتونم با شما در تماس باشم ؟ جناب جهاندیده

سلام احسان عزیز ، چنانچه نیاز به راهنمایی یا پاسخگویی به سئوالات تون در زمینه های مالی دارید می تونید در بخش نظرات وب سایت درج کنید تا ان شاءالله پاسخ بدیم. همینطور انتقادات و پیشنهادات هم به این صورت قابل دریافت هستند. اگر مورد دیگری هست می تونید به صورت خلاصه همراه با مشخصات تماس تون اعلام کنید و اگر ممکن بود آقای جهاندیده خودشون باهاتون ارتباط می گیرن. موفق باشید.

ایا واقعن اسخراج بیتکوین با گوشی گوشی رو خراب می کنه اگر از سایتی باشه که نیاز به روش بودن مداوم گوشی نباشه باز خراب می کنه لطفا جواب بدبد من متظر جواب شما هستمدو من

سلام منظورتون از ترید چیه و چگونه میشه انجام داد؟

سلام، در مورد ترید ارزهای دیجیتال اینجا بخونید

سلام.آقای جهاندیده.
در مورد دگ کوین اطلاعاتی دارین؟
سرمایه گذاری عالی و اطمینانی با دگ امکان داره.
مثل اوایل بیت کوین

سلام وقت بخیر
نه اطلاعی ندارم

از بایننس هم میشه بیتکویین بدست اورد البته با ترید خودم کار کروم درامدش عالیه

البته اطلاعات کامل نمیدین خوب مشخصه که یه گوشی یا لپ تاپ صرف نمیکنه ولی من با چشم دیدم با نرم افزار کریپتوتب کار می کرد و عضواش زیاد بود درامد هم داشت با کمترین هزینه
از اون ور هم ماینر دردسرای خودشو داره با افزایش سختی شبکه گاها اصلا سود ده نمیشه و …

سلام کسی میشناسین که از این کریپتتوتب استفاده کرده باشه و درامد کسب کنه؟

یعنی با گوشی میتونست بیت کویین تولید کنه؟

سلام
کاش درباره استخراج ابری هم توضیحاتی ارائه میدادید.

سلام، اینجا در موردش نوشتیم:کلود ماینینگ یا استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟

سلام مهندس وقتتون بخیر من برای اولین بار میخوام در این جور جاهای سزمایه گذاری کنم واقعیتش زیاد نمیدونم بهترین راه برای شروع ی فرد مبتدی چیه ممنون

من دورزه ک استخراج بیت کویین با موبایل رو شروع کردم و الا 0.00060 بیت کویین دارم
به نظرتون ارزش داره ادامه بدم؟

نه اصلا به صرفه نیست وقتتونوتلف نکنید

اینجور بگم از ۱۰۰هزار کیلو شما ۶۰کیلو دارین فکر کن کی بشه جمع استخراج شما ۱۰۰هزار

با چه برنامه ای و چجوری؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

استخراج اتریوم با موبایل
استخراج اتریوم با موبایل
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *