استخراج اتریوم رایگان

استخراج اتریوم رایگان
استخراج اتریوم رایگان

پس از این که آموختید سرمایه‌گذاری بر روی اتریوم نیازمند دانش و کوشش بسیار برای کسب آن است، شاید از خود بپرسید که آیا به دست آوردن اتریوم بدون هیچگونه تلاش و یا سرمایه گذاری به شکل رایگان شدنی هست یا خیر. تا کنون راهی برای بدست آوردن اتریوم به صورت رایگان شناخته نشده است جدای این به یاد داشته باشید که هیچ کس به شما ناهار رایگان نخواهد داد و شاید جستجو برای این که چگونه اتریوم رایگان بدست آوریم وقت تلف کردن باشد.


پس چگونه می توان اتریوم رایگان به دست آورد؟

اگر می‌خواهید بدون پول کافی برای سرمایه‌گذاری در اتریوم و یا استخراج و یا خرید آن، اتریوم به دست آورید می توانید از وب سایت هایی که اتریوم را به گونه‌ی رایگان پخش میکنند بازدید کنید. به اینگونه وبسایت ها شیرآب اتریوم گفته می‌شود و پس از نمایش چند آگهی تبلیغاتی و یا پر کردن فرم‌های کپچا میزان بسیار کمی اتریوم را به کاربر پاداش می‌دهند. حتی اگر روزانه به انجام اینکار بپردازید میزان اتریومی که دریافت خواهید کرد بسیار کم است. بسیاری از این وبسایت ها نیز کاربران را وادار می‌کنند تا به یک میزان مشخص از درامد رسیده و سپس خواهند توانست اتریوم ETH خود را برداشت کنند.

چند نمونه از وبسایت هایی که به آنها شیرآب اتریوم گفته می‌شود:

اگر میخواهید فهرستی همیشه به روز از وبسایت های شیرآب اتریوم داشته باشید میتوانید اینجا را ببینید. برخی از این وبسایت‌ها از شما خواهند خواست که نرم‌افزار های بلاک کننده‌ی آگهی های تبلیغاتی خود را خاموش کنید و برای برداشت درآمد خود شمارا وادار می کنند تا میزان درآمد خود را به یک حداقل که همواره به نسبت درآمد مبلغ بالایی است برسانید، بنابراین زمانی که تصمیم می گیرید وقت و انرژی خود را برای این کار بگذارید بهتر است از این نکات آگاه باشید.استخراج اتریوم رایگان

اگر همچنان برآنید تا اتریوم رایگان به دست بیاورید، شما می توانید اپلیکیشن های موبایلی اندروید و iOS(آیفون) که با همین هدف ساخته شده اند را نصب کنید. شما در برخی از آن ها تنها باید یک دکمه را بفشارید و یا اپلیکیشن را برای دیگر دوستان خود بفرستید تا بتوانید اتریوم رایگان دریافت نمایید. دیگر اپلیکیشن ها بر روی قرعه‌کشی و بازی ها تمرکز دارند. اگر وقت تان آزاد است شاید بخواهید این اپلیکیشن ها را ببینید:


آیا شیرآب های اتریوم ارزش امتحان را دارند

به راستی تنها برنده در بازی شیر آب های اتریوم کسانی هستند که آنها را راه اندازی کرده اند، آنها پول بسیار زیادی را نیز به جیب نمی‌زنند. درباره شما چه، شما هم قطعاً پول بسیار زیادی را به دست نخواهید آورد. اگر نهایت تلاش و انرژی خود را برای بدست آوردن پاداش های اینچنینی بگذارید، در نهایت شاید بتوانید یک دلار به دست آورید.

همچنین اگر همچنان خواهان این هستید که بدون کار کردن و یا سرمایه گذاری اتریوم به دست آورید، آگاه باشید که شما ممکن است خود را در خطر هکر ها و کلاهبرداران قرار دهید. آنها می‌توانند برای شما پیشنهادهایی بفرستند، برای نمونه شما با خرید میزان بسیار کمی از یک ارز دیگر اتریوم رایگان دریافت خواهید کرد. هرگز به آنها اعتماد نکنید و کلاهبرداران و هکرها را در شبکه های اجتماعی معرفی کرده و به دوستانتان هشدار دهید.

با اینهمه حتی اگر وبسایت شیرآب اتریومی را نیز پیدا کنید که قانونی باشد، باز هم میزان زمانی که باید برای به دست آوردن اتریوم رایگان بگذارید را می توانید برای یادگیری روش های واقعی و رایج صرف کنید که بسیار منطقی تر است.


جایگزین های بهتر برای شیر آب های اتریوم

استخراج اتریوم. می‌دانیم که استخراج نیازمند سرمایه اولیه است، ولی هم اکنون این روش قانونی ترین روش برای به دست آوردن اتریوم است. این همایش رایگان نیست ولی می‌توان میزان درآمد درخور تلاش را انتظار داشت.

یک قرارداد استخراج ابری ببندید. شما می توانید یک قرارداد استخراج ابری اتریوم ببندید و یک دستگاه را به صورت آنلاین خریداری کنید. شما سود میزان مشارکت خود را دریافت خواهید کرد اما بدانید که چه چیزی را امضا می کنید.

اتر بخرید. ساده ترین روش برای بدست آوردن میزانی اتریوم این است که آن را از یک صرافی شناخته شده خریداری کنیم. چند صرافی بسیار خوب برای این که تجربه کاری تریدینگ خود را آغاز کنید کوین‌بیس, کرکن و بیت‌استمپ هستند. همچنین شما می‌توانید نمایشگر قیمت مارا برای یافتن بهترین نرخ خرید و فروش اتریوم ETH بیابید.

برای اتر کار کنید. شما می توانید از مهارت و دانش خود برای کارکردن بهره برده و در برابر آن اتریوم دریافت کنید. هیچ تفاوتی نمی کند که شما یک نویسنده خوب هستید یا یک طراح خوب یا یک حسابدار خوب، کار کردن برای اتر با هر مهارتی شدنی است. شما می توانید به وب سایت کریپتوجاب لیست و جابز.کریپتو را برای یافتن یک کار سر بزنید.

بسیار روشن است که هر پیشه‌ی دیگری برای شما بیش از 5 سنت در ساعت درآمد خواهد داشت آنهم بدون نیاز به اینکه ریسک های گوناگونی را بپذیرید. بله برخی اپلیکیشن ها و بازی ها ممکن است جالب و سرگرم کننده باشند، ولی از دید سرمایه گذاری گزینه های بهتری هم برای این کار هست. به یاد داشته باشید که هیچ چیز هیچ وقت رایگان نیست!

پی‌پل یکی از امن‌ترین درگاه‌های پرداختی آنلاین در بستر اینترنت است که به سبب سرعت بالا و گستردگی، بسیار پرطرفدار است. اگر به دنبال…

حال اتریوم در حال جذب توجه در میان انواع کسب و کار ها می باشد، به همین دلیل شد برای این که ما ۵ دلیل برای این که چرا باید اتریوم را به عنوان…

برای ارسال، دریافت یا استخراج توکن‌های درون شبکه اتریوم، شما نیاز به یک مکان ذخیره سازی دارید. سه گونه پرطرفدار کیف پول اتریوم شامل کیف…

اتریوم به دست جامعه‌ای از کاربران آن که پشتیبانی و گسترش این بستر را بر عهده دارند، کنترل می‌شود

در سال 2008، بیت کوین با عنوان روشی انقلابی که به پرداخت آنلاین، امنیت و حفظ حریم خصوصی نزدیکمان می‌کند اختراع شد. فقط با گذر سه سال،…

اتریوم (ETH) رمزارزی پرطرفدار است که بر روی بستر بلاک چین ایجاد شده و پس از بیت کوین، بزرگترین پروژه مهم فضای رمزارزی به شمار می‌رود. این…

©Cryptonews.com

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز،

اگر دوست دارید بدون پول کافی برای سرمایه گذاری در استخراج معدن یا خرید آن، دست خود را به اتریوم برسانید، می توانید به وب سایتهایی مراجعه کنید که اتریوم از لحاظ تئوری، بصورت رایگان در آن ها جریان دارد.

به این وب سایت ها، شیرهای اتریوم گفته می شود و در ازای تکمیل گرفتن کپچا ها یا مشاهده تبلیغات متعدد، پاداشهایی به شکل مقادیر کمی از اتر ارائه می دهند.

مقدار اتری که در پایان روز دریافت خواهید کرد، مقدار بسیار ناچیزی خواهد بود.

اگر تصمیمی برای به دست آوردن این مقدار اتر دارید باید کارهای تکراری و تبلیغات تهاجمی را مشاهده کنید.استخراج اتریوم رایگان

بسیاری از این سایت ها همچنین حداقل مقدار اتر را به عنوان درآمد در اختیار شما قرار می دهند.

چند نمونه از وب سایت های شیر اتریوم (Ethereum faucet) را در زیر مشاهده می کنید:

در بالا یک لیست از چندین سایت دریافت اتریوم رایگان را مشاهده کردید.

برخی از این سایت ها از شما می خواهند که نرم افزار مسدود کردن تبلیغات خود را خاموش کرده و محدودیت های بالایی از وجه نقد را ایجاد کنید، بنابراین هنگام سرمایه گذاری در وقت و منابع خود مراقب باشید.

اگر به فکر گرفتن رایگان اتریوم هستید،همچنین می توانید برنامه های مختلف تلفن همراه را نیز امتحان کنید.

آنها می توانند با فشار یک دکمه ساده اتریوم را ارائه دهند.

در حالی که همان ارز به کسانی که کد های برنامه را به دوستان خود ارسال می کنند اهدا می شود.

سایر برنامه های تلفن همراه حول بازی ها و قرعه کشی ها می چرخند.

اگر اوقات فراغت دارید، می توانید برنامه های زیر را امتحان کنید:

Ethereum Faucet

Faucet Run

Free Ethereum Spinner

تنها برندگان واقعیای ماجرا افراد اصلی صاحب این وب سایت ها و نرم افزار ها می باشند.

شما به احتمال زیاد مقدار زیادی نسیبتان نخواهد شد.

حتی اگر با جوایز بی حد و حصر یک سایت رو به رو شوید، احتمالا بیشتر از یک دلار در ساعت درآمد کسب نخواهید کرد.

علاوه بر این، اگر همچنان اصرار دارید که چگونه اتریوم را بدون هیچ کار و سرمایه گذاری دریافت کنید، مراقب باشید که ممکن است خود را در برابر هکرها و کلاهبرداران مختلف قرار دهید.

آن ها می توانند پیشنهاداتی را برای شما ارسال كنند و ادعا كنند كه اتریوم را به صورت رایگان یا در ازای مبلغ خنده داری از ارزهای دیگر به شما می دهند.

این کار را هرگز انجام ندهید.

می توانید با قرار دادن پیام کلاهبرداران در شبکه های اجتماعی، به دوستان خود در این باره هشدار دهید.

سایت های معتبر کسب اتریوم رایگانی را پیدا کنید که مشروعیت داشته باشند.

مدت زمانی که برای یادگیری چگونگی دریافت رایگان اتریوم صرف می کنید، می تواند صرف مطالعه برای روش های واقع بینانه برای کسب اتریوم شود.

این کار با بالا بردن دانش شما در مورد اتریوم باعث سرمایه گذاری مطمئنی در آینده می شود.

استخراج از معادن با هزینه های اولیه همراه است، با این حال هنوز قانونی ترین راه برای کسب اتریوم می باشد.

این برنامه رایگان نیست اما پتانسیل بیشتری برای بازده قابل توجه دارد.

از طرف دیگر، می توانید یک قرارداد معدن ابری خریداری کرده و وسایل استخراج را در یکی از سکوهای استخراج اتریوم اجاره کنید.

با انجام این کار سهم خود را از پاداش های موجود در کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

اما قبل از اینکه قراردادی امضا کنید، دوره breakeven خود را بشناسید.

ساده ترین راه برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی اتر صرفاً خرید آن در یکی از صرافی ها است.

برخی از بهترین صرافی ها برای شروع کار تجاری شما Coinbase ، Kraken و Bitstamp هستند.

در آنجا می توانید اتر را با دلار یا یورو خریداری کنید.

علاوه بر این، شما می توانید ردیاب قیمت ها را بررسی کنید تا بهترین قیمت را برای خرید یا فروش اتر پیدا کنید.

می توانید استعدادهای خود را برای کار کردن در اتر به نمایش بگذارید.

این که آیا شما در نوشتن، طراحی یا حسابداری خوب هستید، کار برای اتر غیرمعمول نیست.

به وب سایتهایی مانند Cryptojoblist.com یا Crypto.jobs مراجعه کنید تا از وجود فرصت های شغلی مطلع شوید.

بلاکچین اتریوم دومین بلاکچین محبوب در صنعت رمز ارز ها است.استخراج اتریوم رایگان

اما در واقع چند موضوع در مورد مقیاس پذیری وجود دارد. (مقیاس پذیری به تعداد معاملاتی است که یک بلاکچین می تواند در هر ثانیه پردازش کند.)

اتریوم تنها قادر به پردازش 15 معامله در ثانیه است.

در اوایل پروژه، این عمل مشکلی نداشت، زیرا افراد زیادی از آن استفاده نمی کردند.

با این حال، هرچند که اتریوم محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، این مشکل هم اکنون برای اتریوم پیش آمده است.

به دلیل این محبوبیت، توانایی پردازش داده ها در این رمز ارز رو به تضعیف است.

در صورت حل نکردن این مشکل اتریوم در آینده دچار مشکل بزرگی خواهد شد.

خوشبختانه توسعه دهندگان اتریوم کاملاً از این مسائل آگاه هستند و در حال انجام برخی تغییرات مهم می باشند.

این تغییرات شامل طرح ها و پروژه های عظیمی است که در صورت عملی شدن آن ها آینده درخشانی برای اتریوم رقم خواهد خورد.

آموزش بدست آوردن اتریوم رایگان ، علاقه مندان زیادی هستند که می خواهند به صورت انفرادی اقدام به استخراج ارز های دیجیتال کنند. همانطور که می دانید استخراج ارز های دیجیتال با دستگاه های ماینر ” ASIC ” و یا کارت های گرافیک ” GPU ” سرمایه زیادی می خواهد زیرا ر کدام به اندازه خود نیاز به یک سری تجهیزات دارند که این تجهیزات هر کدام به صورت جداگانه نیازمند یک مبلغ می باشند.

اصولا افرادی که توانایی تهیه این مبالغ هنگفت را ندارند، به سراغ راه های دیگر می روند. ما در این مقاله قرار است درباره یکی از راه های موجود گفتگو کنیم. پس از مطالعه این مقاله شما می توانید به صورت کامل آموزش ببینید که از چه راه هایی می توانید ارز دیجیتال اتریوم را رایگان استخراج کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

در ابتدا کمی درباره اتریوم و طریقه استخراج اتریوم در توضیح خواهیم داد و سپس به سراغ اصل مطلب یعنی به سراغ طریقه استخراج رایگان اتریوم می رویم. همراه ما باشید.

 

استخراج اتریوم رایگان

از ارزدیجیتال اتریوم، تعریف های بسیاری می توان عنوان کرد اما بهترین و قابل فهم ترین تعریف این است که بگوییم:

ارز دیجیتال اتریوم تشکیل شده است تا انسان ها برای راه افتادن کار هایشان نیاز به شرکت و یا بانک ها نداشته باشند و تنها به خودمان نیاز داتشه باشیم تا کارهایمان انجام شود.

 برای اینکه بتوانید اتریوم استخراج کنید همانطور که گفتیم نیاز به سرمایه دارید. اگر سرمایه آنچنانی ندارید و علاقه به استخراج اتریوم دارید می توانید در ادامه با توجه به کارهایی که گفته ایم، این عمل را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از دستگاه های ماینر و یا کارت های گرافیک اتریوم را استخراج کنید اما خوب با نظریه جدید تیم خلق کننده اتریوم، از چند وقت آینده دیگر امکان  استخراج اتریوم با دستگاه های ماینر یا ASIC ها وجود ندارد زیرا آنها معتقد هستند که همه افراد باید بتوانند اتریوم را استخراج کنند. زمانی که افراد با بکارگیری دستگاه های ماینر یا ASIC ها اقدام به استخراج اتریوم می کنند شبکه دچار سختی می شود وافرادی که از کارت های گرافیک استفاده می کنند دیگر نمی توانند  استخراج کنند زیرا سختی شبکه زیاد می شود و کارت های گرافیک جوابگو این سختی نمی باشد.

حال در این بین افرادی نیز هستند که توانایی فراهم کردن امکانات و تجهیزات مایینگ را ندارند و به دنبال راهی برای استخراج و بدست آوردن رایگان اتریوم هستند.باید بدانید که استخراج رایگان در واقع وجود ندارد.زیرا باید زمان زیادی صرف کنید تا با استفاده از پردازشگر سیستم خود استخراج کنید.درواقع پردازشگر شما برای استخراج مدت زمان زیادی در گیر خواهد بود. رایگان به دست آوردن بسیار از ارزها در سایت های کلیکی و تبلیغاتی بیشتر دیده می شود.یعنی شما با دیدن تبلیغات و صرف زمان و کلیک کردن که ان هم زمان زیاد میطلبد ؛ می توانید اتریوم به دست اوردید.در سایر سایت هایی که به این روش نیستند اینگونه خواهد بود که شما پردازشگر موبایل یا کامپیوترتان را صرف استخراج می کنید .باید بدانید که این روش برای شما سودآوری خاصی ندارد و موجب رسیدن آسیب به دستگاه شما می شود.با این حال اگر علاقمند به اطلاعات بیشتر در مورد روش کار سایت های مذکور هستید این مقاله را تا انتها بخوانید.

در ادامه قرار است، به راه های استخراج اتریوم به صورت رایگان بپردازیم. همراه ما باشید.

همانطور که می دانید در این قسمت قرار است تا به شما توضیح دهیم که چگونه می توانید به صورت رایگان اتریوم استخراج کنید. اولین نکته ای که باید توجه کنید این است که این مقدار از استخراج بسیار ناچیز می باشد.

در نظر داریم تا در اولین قسمت به شما نرم افزار و وب سایت ” فاست ” یا ” Faucet ” معرفی کنیم. در ادامه بیشتر درباره این نرم افزار توضیح خواهیم داد.

فاست همانطور که گفتیم یک وب سایت و نرم افزار است که شما می توانید در آن به سادگی اتریوم رایگان به دست آورید. البته شایان ذکر است که شما در این نرم افزار با کارهایی که قرار است انجام دهید به صورت کامل اتریوم به دست نمی آورید بلکه یک واحد کوچک تر از بیت کوین با نام ” GWEI ” دریافت می کنید. تقریاب می توان گفت که هر ” 10.000.000 GWEI ” یک اتریوم کامل می باشد.

در این نرم افزار و یا وب سایت می توانید با انجام کارهایی همانند: حل نمودن کپچا و یا بازی کردن اتریوم رایگان به دست آورید. ثبت نام در این آپلیکشن و یا وب سایت بسیار راحت می باشد. شما تنها با وارد نمودن یک نام کاربری و ایمیل و همچنین رمز عبور حساب کاربری خود را بسازید و پس از ساخت حساب با وارد شدن به آن اقدام به جمع آوری اتریوم کنید. اگر در گذشته در این سایت ثبت نام کرده باشید در حال حاظر تنها می توانید از بخش ” Login ” وارد حساب کاربری خود شوید.

 

برای اینکه بتوانید در این نرم افزار اتریوم دریافت کنید باید در صفحه اصلی بر روی گزینه ” CLAIM ” ضربه بزنید. حالا هر سری با انجام این کار یک مقدار GWEI دریافت می کنید. پس از به حد نساب رسیدن تعداد اتریوم شما، می توانید آن را کیف پول اختصاصی خود انتقال دهید.

در ادامه این مقاله، به سراغ معرفی سایت و نرم افزار های بیشتری برای استخراج ارز دیجیتال اتریوم رایگان خواهیم رفت. در ادامه همراه ما باشید.

این سایت، یک استخر استخراج می باشد. شما می توانید در این استخر به استخراج اتریوم با کامپیوتر خود بپردازید. اگر به مقاله استخراج بیت کوین با کامپیوتر مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که این کار به هیچ عنوان به صرفه نمی باشد. زمانی که با بکارگیری کامپیوتر خود اقدام به استخراج می کنید، از منابع سیستم شما همانند پردازشگر ” CPU ” و کارت گرافیک ” GPU ” استفاده زیادی می شود و آنها دائما در حال پردازش های سنگین می باشند. این قطعا ممکن است گاهی اوقات به ضرر کامپیوتر شما باشد و کامپیوتر شما بعد از مدت کوتاهی صدمات متعددی ببیند. پس به شما پیشنهاد می کنیم که هرگز این کار را انجام ندهید.

در این نرم افزار ، شما می توانید از طریق بازی کردن و چرخاندن یک گردونه شانس، اقدام به دریافت اتریوم رایگان کنید. کار با این نرم افزار کمی زمان بر است. اگر وقت آزاد دارید و علاقه به درآمد دلاری دارید، می توانید به کمک این نرم افزار این کار را انجام دهید.

در این سایت شما می توانید، با مشاهده ویدیو ها، تکمیل نمودن کپچا و دیگر اقدامات، اتریوم رایگان کسب کنید. اینکه چه مقدار می توانید در هر سایت اتریوم کسب کنید به خودتان و اینکه چه کاری قرار است انجام بدهید بستگی دارد. پس به راحتی می توانید با انجام کارهایی که پاداش آن ها اتریوم های نسبتا بالایی دارند، به راحتی اتریوم رایگان کسب کنید. خوشبختانه ثبت نام در این سایت ها رایگان می باشد و همچنین رابط کاربری آسانی نیز دارد. هر فردی و با هر سطحی ( مبتدی تا حرفه ای ) می تواند از این سایت استفاده کند.

هشدار: به دست آوردن ارز های دیجیتال به صورت رایگان، مسئله ای است که بیشتر افراد روی آن حساب کرده اند. از این رو هکران و سو استفاده کنندگان به سمت افراد مبتدی آمده اند. اگر مبتدی هستید و وارد این راه می شوید، مراقب باشید تا مورد حمله هکر ها قرار نگیرید.

هم اکنون به پایان این مقاله رسیده ایم و در این قسمت قرار است با شما مقداری درباره استخراج رایگان اتریوم گفتگو کنیم.

اگر علاقه به استخراج ارز های دیجیتال و یا اتریوم دارید و سرمایه زیادی برای این کار ندارید، ممکن است نام استخراج رایگان را زیاد شنیده باشید. همانطور که گفتیم این کار از طریق سایت و نرم افزارهایی که معرفی کرده ایم امکان پذیر است اما ما به شما انجام این کار را پیشنهاد نمی کنیم. بهتر است اگر علاقه به دریافت اتریوم دارید، آن را از طریق خرید و فروش و یا ترید به دست آورید. ترید را می توان به عنوان امن ترین و مطمئن ترین راه برای کسب اتریوم عنوان کرد.

اگر همچنان علاقه دارید تا به سراغ سایت های رایگان استخراج ارز دیجیتال اتریوم بروید، قطعا باید مراقب هکران و سواستفاده کنندگان باشید.

ممنون که تا پایان مطلب “آموزش بدست آوردن اتریوم رایگان” با ما همراه بودید.

بیشتر بخوانید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

رمزارز نیوز – سایت خبری تحلیلی بلاک چین و ارز دیجیتال

کسب درآمد و امرار معاش یکی از نیاز‌‌های مهم بشری است. هر چه راه کسب درآمد آسان‌‌تر باشد، افراد بیشتری ترغیب به بخت‌‌آزمایی در آن می‌‌شوند. کسب اتریوم رایگان یکی از شیوه‌‌های کسب درآمد است که بعد از کسب بیت کوین رایگان، بیشترین خواهان را دارد. در این مطلب شما را با 5 شیوه کسب اتریوم، البته به صورت رایگان، آشنا می‌‌کنیم.

این شیوه رایج‌‌‌ترین راه کسب اتریوم به صورت رایگان است. فاست (Faucet) در زبان فارسی، شیر آب ترجمه شده است. این نام‌گذاری به دلیل درآمد بسیار ناچیز و قطره‌‌‌چکانی آن بوده است. طریقۀ کسب درآمد از آنها نیز بسیار آسان است. با هم به مرور این مراحل می‌‌‌پردازیم:

شاید بگویید چه عالی! اما باید بدانید که بازدید‌‌‌های شما محدودیت زمانی دارند. بدین معنا که شما برای مشاهده هر آگهی باید چند ثانیه زمان صرف کنید. پس از مشاهدۀ هر آگهی نیز در اکثر مواقع باید زمانی را صبر کنید تا آگهی بعدی به نمایش دربیاید. با این حساب، کسب اتریوم از این طریق چندان هم آسان نیست. نکته مهم و قابل‌توجهی که در این میان می‌‌‌توان به آن اشاره کرد، محدودیت برداشت از این فاست‌‌‌ها است. شما به ازای هر بازدید، میزان بسیار اندکی اتریوم دریافت می‌‌‌کنید. به عنوان مثال، شما به ازای هر بازدید، معادل 1 سنت دلار، اتریوم دریافت می‌‌‌کنید. اما زمان برداشت متوجه می‌‌‌شوید که حداقل میزان برداشت 50 دلار است. این یعنی شما باید حداقل 5 هزار بار از آن سایت یا صفحه بازدید کنید تا بتوانید درآمد خود را دریافت کنید. البته اگر مدیران آن سایت به بهانه‌‌‌های مختلف از واریز حق شما خودداری نکنند. این مشکلات در مورد فاست بیت کوین نیز صدق می‌کند.

استخراج اتریوم رایگان

توکن‌‌‌های جدید برای جذب سرمایه از شیوه‌های مختلفی از جمله عرضۀ اولیه (ICO) استفاده می‌‌‌کنند. اگر بخواهیم ایردراپ را تعریف کنیم، باید بگوییم که ایردراپ، هدیه‌‌‌ای از طرف توکن‌‌‌های جدید است. بر این اساس، زمانی که شما توکنی را که بر پایه ERC20 استوار است می‌‌‌خرید، توکن هدیه نیز دریافت می‌‌‌کنید. فراموش نکنید ایردراپ‌‌‌ها به شما اتریوم هدیه نمی‌‌‌دهند، بلکه تعدادی توکن اضافه به شما می‌‌‌دهند. برای کسب اتریوم از طریق ایردراپ، می‌‌‌بایست توکن‌‌‌های دریافتی را از طریق یک صرافی آنلاین مانند بایننس تبدیل به اتریوم کنید. هرچند این شیوه فقط برای توکن‌‌‌های ERC20 قابل استفاده است، اما به هر حال این هم شیوه‌‌‌ای برای کسب اتریوم به صورت رایگان است. با این حساب، برای دریافت هدایای خود، کافی است یک کیف‌ پول که از ERC20 پشتیبانی می‌کند، داشته باشید.

جوایز کریپتویی می‌‌‌‌‌توانند هر رمزارز یا ارز دیجیتالی را شامل شوند. این جوایز را می‌‌‌‌‌توان ساز‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌کاری مابین فاست و ایردراپ تلقی کرد.

شما مانند فاست باید یک سری فعالیت‌‌‌‌‌ها در راستای شناساندن یک توکن جدید انجام دهید. مثلاً شما می‌توانید با لایک کردن، به اشتراک گذاشتن پست‌‌‌‌‌ها یا حتی کامنت گذاشتن، جایزه بگیرید. این فعالیت‌‌‌‌‌ها اغلب در شبکه‌‌‌‌‌های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک و توئیتر انجام می‌‌‌‌‌گیرد. البته اگر به دنبال سهم بیشتری از جوایز هستید، می‌‌‌‌‌توانید خودتان دست به کار شوید و اقدام به تولید محتوا کنید. هرچه تعداد دنبال‌کنندگان شما در این شبکه‌‌‌‌‌ها بیشتر باشد، درصد موفقیت شما نیز افزایش می‌‌‌‌‌یابد. زمانی که این کمپین‌‌‌‌‌ها متوقف می‌‌‌‌‌شوند، جوایز بین همه شرکت‌‌‌‌‌کنندگان تقسیم می‌‌‌‌‌شود. یعنی همان چیزی که در ایردراپ‌‌‌‌‌ها اتفاق می‌افتد. با دریافت هدایای خود و مراجعه به یک صرافی آنلاین می‌‌‌‌‌توانید آنها را به اتریوم تبدیل کنید. اگر می‌‌‌‌‌خواهید از این جوایز مطلع شوید، بهتر است سری به سایت Bitcointalk بزنید.

اجازه دهید آسان‌ترین تعریف استیکینگ را ارائه دهیم:

اگر اتریوم در اختیار دارید، می‌توانید آن را به دیگران قرض داده و در عوض سود دریافت کنید. برای این منظور کافی است به پلتفرم‌هایی مانند اسیس (Oasis) مراجعه کنید. اسیس اتریوم شما را دریافت و آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهد. دریافت‌کنندگان عموماً تریدرهای مارجین هستند. اسیس بهرۀ دریافتی از آنها را با شما قسمت می‌کند.

نکتۀ مثبت این موضوع، در گردش بودن اتریوم شماست. این گردش اتریوم، نویدبخش یک درآمد نسبتاً ثابت از اتریوم خواهد بود.

یکی از ساده‌ترین و در عین حال نام‌آشناترین شیوه‌های کسب اتریوم، شرکت در طرح‌های زیرمجموعه‌گیری است. در این طرح‌ها شما با مراجعه به سایت‌های مرتبط با این موضوع، یک لینک اختصاصی یا یک بنر منحصربه‌فرد دریافت می‌کنید. با کلیک هر فرد روی این بنر، مقدار بسیار اندکی اتریوم دریافت می‌کنید. در این شیوه هم مانند فاست، درآمد چندان دندان‌گیری نصیبتان نخواهد شد.

در دنیای امروز تقریباً هیچ چیز گران‌بهایی بدون زحمت به دست نمی‌آید. این قاعده در مورد کسب اتریوم نیز صادق است. تقریباً تمام کاربران باتجربۀ دنیای کریپتو، هیچ‌یک از شیوه‌های بالا را برای درآمدزایی از طریق اتریوم تأیید نمی‌کنند.

در حال حاضر بهترین شیوه کسب درآمد از اتریوم، ترید و خرید و فروش آن است. استخراج اتریوم نیز در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.

کارمزد انتقال ترون چقدر است؟

تبدیل الراند به الراند گلد

ارز دیجیتال Wrapped Bitcoin یا WBTC چیست؟

ارز دیجیتال ویوز (Waves) چیست؟

سلام
به صورت رایگان اتریم استخراج کنید
ثبت نام فقط با آدرس کیف پول اتریم خود چیزی لازم نداره
اینم آدرس سایتش
ات آنلاین
من برداشت داشتم در حالت رایگان
سایت خیلی خوبیه
کسب درامد بدون سرمایه گذاری

آخرین خبرها

روند صعودی توکن‌های برتر دیفای همچنان ادامه دارد

کمک به دولت‌ها در مدیریت ارزهای دیجیتال مصادره‌شده


معاملات پی پال، ۸۵% از حجم بایننس آمریکا

راه‌اندازی استخر استخراج اتریوم توسط صرافی بایننس


قیمت بیت‌کوین از ۱۶ هزار دلار گذشت

هدف قرار گرفتن برنامه‌ی موبایل صرافی‌های رمزارزی توسط یک بدافزار بانکی…

بازیابی ۸۴ درصد از ارزهای دیجیتال به سرقت‌رفته از صرافی رمزارزی کوکوین

افزایش ۹٫۷۵ درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال طی هفته‌ی گذشته

افت قیمت بیت‌کوین به دنبال انتشار خبر موفقیت‌آمیز بودن آزمایش‌های واکسن…

شبکه‌ی ارز دیجیتال گرین، هدف حمله‌ی ۵۱ درصدی قرار گرفت

امکان عضویت غیر فعال است

سایت cryptostar.asia کریپتو استار آسیا یک سایت استخراج ابری برای 1500 ارز دیجیتال است برای استخراج ارز دیجیتال شما در این سایت نیاز به خرید دستگاه ماین های گران قیمت ندارید و با خرید هش می توانید هر ارزی که دوست دارید استخراج کنید همچنین این سایت برای شروع دارای پلن های رایگان است که شامل 28 GH/s بونس و پاداش خوش آمد و دریافت روزانه ارز دیجیتال رایگان است اصلا نیاز نیست حتی سرمایه کنید. همچنین حالت استخراج با CPU را هم دارد که می توانید با استفاده از قدرت سیستم خود چند ارز مانند دوج کوین را استخراج…

هدف بیگ والت، تبدیل کسب و کار اینترنتی به یک تجربه لذت بخش برای شما است. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از دارایی آنلاینتان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم بیگ والت، می توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، مرجعی برای آموزش ارزهای دیجیتال بیت کوین و بلاک چین باشد تا شما بتوانید به راحتی در این زمینه سرمایه گذاری و از طرح های کلاهبرداری پانزی دور بمانید.

استخراج اتریوم رایگان
استخراج اتریوم رایگان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *