استخراج ارز با گوشی

استخراج ارز با گوشی
استخراج ارز با گوشی

رمزینکس ، پلتفرم مبادله ی آنلاین و بی واسطه ی ارز های دیجیتال، خرید و فروش عمده ارز های دیجیتال: ramzinex.com، تلفن تماس : 02166040261

استخراج ارزهای دیجیتالی به یکی از موضوعات مهم و قابل بحث در سال های اخیر تبدیل شده است. بسیاری از ماینرها به دنبال راهی جهت استخراج راحت‌ تر و به حداکثر رساندن ظرفیت بدون استفاده از تجهیزات قدرتمند و گران می باشند. در این بین توسعه دهندگان اپلیکیشن های گوشی شروع به ایجاد برنامه هایی جهت استخراج با استفاده از گوشی های هوشمند نموده اند تا نیازی به سرمایه گذاری کلان نباشد. جهت آشنایی با اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از موبایل در ادامه‌ی این مقاله با رمزینکس همراه باشید.

اپل به منظور جلوگیری از گسترش استفاده از ارزهای دیجیتالی و نفوذ حملات سایبری به گوشی های هوشمند و سرقت اطلاعات و سرمایه کاربران از فعالیت اپلیکیشن های استخراج این ارزهای محبوب، آنها را از اپ استور حذف نموده است. با توجه به حذف اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی از اپ استور اپل، برنامه‌ های کاربردی جهت تولید ارزهای دیجیتالی تنها با استفاده از گوشی هوشمند اندروید در دسترس می باشد. یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی در هر پلت فرم اندروید در سال 2019 MinerGate می باشد که با استفاده از آن قادر به استخراج بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، Monero و Baytcoin می باشید.

استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از گوشی های هوشمند به تعداد خروجی نرخ هش  و پردازنده‌ی گرافیکی آن مرتبط است. نرخ هش به عنوان خروجی تابع هش تعریف می شود که با استفاده از آن گوشی موبایل می تواند مسائل پیچیده‌ی  استخراج را حل کند. به عنوان مثال در گوشی هایی که از پردازنده ی گرافیک NVIDIA GTX 1080 Ti استفاده می شود، کاربر قادر است در هر ماه 0.01615 دلار از 980 میلیون هش در ثانیه کسب نماید. از این رو هر چه میزان هش بالاتر بوده درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. گوشی Huawei Mate 9 و سپس Samsung Galaxy Note 8 از قوی ترین گوشی های اندرویدی جهت استخراج ارز دیجیتالی می باشند.

در ادامه‌ی مطلب به تعدادی از برترین اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی با استفاده از گوشی هوشمند اندروید اشاره شده است:استخراج ارز با گوشی

این اپلیکیشن یکی از معروف‌ترین برنامه های استخراج ارز دیجیتالی در گوشی های هوشمند موبایل که بسیار کاربر پسند است. این برنامه از ارزهای Monero، Bytecoin، Dashcoin، DigitalNote، Bitcoin، FantomCoin، Infinium-8، MonetaVerde و QuazarCoin پشتیبانی می کند و یکی از معدود برنامه های ارز دیجیتالی است که دارای کیف پول برای ذخیره سکه های تولید شده است. پس از ایجاد یک اکانت در minergate دو گزینه استخراج موبایل یا خرید ابر استخراج ارائه می شود. گزینه‌ی استخراج موبایل از تراشه گوشی جهت استخراج استفاده می کند و گزینه‌ی دوم پردازش از طریق سرورهای MinerGate انجام می گیرد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا استخراج را در زمان هایی که شارژ یا اینترنت ندارند متوقف سازند و سرعت استخراج خود را کم، زیاد یا در حد متعادل نگه دارند. سرعت بالای استخراج نیاز به منابع سیستمی بیشتری دارد.

Crypto Miner یکی از اپلیکیشن‌ های استخراج ارزهای دیجیتالی است که از الگوریتم ها و ارزهای دیجیتالی زیادی نظیر بیت کوین، لایت کوین، Yacoin، Quarkcoin، Groestlcoin، DiamondCoin، Monero، Helixcoin، Skeincoin و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کند. متاسفانه تمامی ارزهای ذکر شده در نسخه‌ی رایگان در دسترس نمی باشند، برای دستیابی به تمامی ارزها نیاز به پرداخت 2.28 دلار می باشد.

این اپلیکیشن بسیار شبیه به Crypto Miner کار می کند، با این تفاوت که برای استفاده از آن نیاز به اتصال استخر استخراج ارزهای دیجیتالی است. NeoNeonMiner از ارزهای دیجیتالی بیت کوین، لایت کوین، Feathercoin و Vertcoin پشتیبانی می کند. یکی از معایب این اپلیکیشن تبلیغات زیاد در حین استخراج و اینترفیس آن است.

در صورتیکه به دنبال یک برنامه‌ی استخراج مناسب جهت کسب و کار می گردید، این اپلیکیشن یکی از بهترین گزینه های موجود است. این اپلیکیشن از بیش از 50 ارز دیجیتالی نظیر بیت کوین، لایت کوین، دش، FantomCoin، Bytecoin و DigitalNote و الگوریتم CryptoNight پشتیبانی می کند.

Pocket Miner

Pocket Miner یکی دیگر از اپلیکیشن های استخراج ارزهای دیجیتالی است که روی گوشی های  هوشمند اندروید کار می کند. در صورتی که قصد سوییچ کردن بین ارزهای دیجیتالی را ندارید، اپلیکیشن Pocket Miner یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. این اپلیکیشن تنها از لایت کوین روی سرورهای LitecoinPool پشتیبانی می کند. این برنامه همچنین ویژگی هایی نظیر افزایش یا کاهش تعداد پردازنده های ترید، انتخاب نزدیک ترین سرور به کاربر و شروع و توقف اتوماتیک در هنگام شارژ تلفن را نیز دارا می باشد.

رمزینکس ، پلتفرم مبادله ی آنلاین و بی واسطه ی ارز های دیجیتال، خرید و فروش عمده ارز های دیجیتال: ramzinex.com، تلفن تماس : 02166040261

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

بیت کوین یکی از ارزهای شناخته شده دیجیتال است که به عنوان پرطرفدارترین و البته رایج‌ترین آن‌ها، برای تبادل و انجام معاملات در فضایی امن و البته نرم افزاری و مجازی به کار گرفته می‌شود.

به همین دلیل برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، فراهم کردن پیش نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری آن لازم است.

ولی سوال اینجاست که استخراج بیت کوین با چه روش و ابزاری بهترین درآمد و نتیجه را به دنبال خواهد داشت؟

یکی از راهکارها این است که با پرداخت پول، بیت کوین خریداری کنید. این راه بدون دردسرترین راه ممکن برای تهیه بیت کوین و سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال پرطرفدار است. اما این کار به سرمایه زیادی نیاز خواهد داشت.استخراج ارز با گوشی

راه دوم ماین کردن یا استخراج بیت کوین است.

بیشتر بخوانید: استخراج بیت‌کوین چگونه انجام می‌شود؟

در واقع شما باید همانند طلا که برای استخراج آن به معادن طلا بروید، این بار استخراج ارزهای دیجیتال را با استفاده از برخی دستگاه های دیجیتالی و به کمک اینترنت انجام دهید.

برای کار با ارزهای دیجیتال، قبل از هر چیز به پردازشگری قوی نیاز دارید که بتواند در مدت طولانی فعالیت مستمر داشته باشد. در واقع تراکنش با ارزهای دیجیتال و شرکت در انواع داد و ستد و استخراج آنها، به سخت‌افزارهای خاصی احتیاج دارد که باید به طور مداوم کار کنند.

از این رو یک دستگاه قوی با قدرت پردازش بالا که میزان برق زیادی نیز مصرف می کند، جزء اولین ملزومات اصلی درآمد از طریق بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر به شمار می‌­رود.

از طرف دیگر، ارز دیجیتال در یک شبکه گسترده و جهانی معامله می‌­گردد و به همین دلیل نمی­‌توان از اینترنت قابل اطمینان که دچار قطع و وصل نشود، چشم پوشی کرد.

برای استخراج ارزهای دیجیتال، داد و ستد مداوم انبوهی از اطلاعات مورد نیاز است. نکته کلیدی اینجاست که پیوستگی این پردازش، بدون آن که خلل و قطعی در آن باشد، شرط مهمی برای استخراج ارز دیجیتال است. میزان درآمد از این کار با میزان روشن ماندن پردازشگر ارتباط مستقیم دارد.

این قبیل ارزها را با نام ارزهای رمزنگاری شده نیز می‌شناسند. ارز رمزگذاری شده یا کریپتوکارنسی، منابع کامپیوتری قدرتمندی دارد. به عبارت بهتر، این ارزها توسط سرورهایی با قدرت پردازشگری بالا تولید می‌شوند که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

تمامی این موارد نشان می‌دهند که وقتی صحبت از استخراج بیت کوین می‌کنیم، قطعا نمی‌توانیم روی وسیله کوچکی همانند گوشی تلفن همراه حساب باز کنیم.

استخراج بیت کوین با موبایل اگرچه افسانه نیست؛ اما سود زیادی نخواهد داشت. در واقع شما با استخراج بیت کوین توسط گوشی تلفن همراه‌تان، عمر آن را کاهش داده و مبلغ ناچیزی پول کسب می‌کنید.

تولید ارز دیجیتال، به میزان ماینینگ یا استخراج شما بستگی دارد.

این استخراج از منابعی انجام می­‌شود که به استخر استخراج ارز دیجیتال معروفند. بیشتر استخرهای ارز دیجیتال در کشور چین قرار دارند و به همین دلیل، این کشور سهم بسیار مهمی در تبادلات این ارزها ایفا می‌کند.

مطلب مرتبط: بهترین استخر استخراج کدام است؟

همان طور که قبلا اشاره شد، بهره‌­برداری مناسب از استخرهای ارز دیجیتال، نیاز به یک پردازشگر قوی و خط اینترنت بدون قطعی دارد. پردازشگری که بدون خاموش شدن 24 ساعت روز در 7 روز هفته مشغول به کار باشد.

از طرف دیگر بسیاری از کاربران ترجیح می­‌دهند به طور پیوسته، میزان تولید و شرایط کار خود را پایش کنند. در نتیجه قصد دارند تا با استفاده از تلفن همراه یا تبلت یا حتی لپ تاپ، به این بازار تجاری مجازی وارد شوند.

نکته اساسی که در اینجا مانند هر فعالیت اقتصادی دیگر اهمیت دارد، ارزیابی میزان هزینه در مقایسه با سود حاصل است.

با توجه به مصرف انرژی بالایی که استخراج ارز دیجیتال به دنبال خواهد داشت، بد نیست شرایط آن را با قابلیت­‌های تبلت و موبایل و لپ تاپ بررسی کنید.

اولین موضوع نیاز به فعال بودن پیوسته دستگاه است که مسلما این کار برای باتری تبلت یا موبایل، نتایج چندان جالبی به دنبال ندارد. در واقع شما مجبور می شوید روزی دو یا حتی سه بار گوشی همراه خود را به شارژ بزنید و در نهایت هم باطری تلفن همراه‌تان خراب می‌شود.  

در واقع از آنجا که این قبیل دستگاه‌­ها مثل موبایل با استفاده از باتری کار می‌­کنند، فعال نگه داشتن همیشگی آن­ها به معنی استفاده مدام از باتری است.

ممکن است این ایده در ذهنتان شکل بگیرد که شاید خاموش کردن دستگاه در دوره­‌های زمانی کوتاه برای شارژ و سپس راه اندازی مجدد نرم افزار استخراج می­تواند از مصرف اضافی برق جلوگیری کند. ولی در این صورت درآمد چندانی بدست نمی‌آورید.

از طرف دیگر، همانطور که گفته شد، روشن بودن بلند مدت تبلت یا گوشی از عمر باتری آن­ها کن می‌­کند و شاید بخش قابل توجهی از درآمد، باید صرف خرید باتری جدید شود.

موضوع دیگری که باعث شده است این دستگاه­ها برای استخراج بیت کوئین مناسب نباشند، قدرت پردازش پایین به نسبت کامپیوترهای قدرتمند و پرسرعت است.

همانطور که گفته شد، میزان سرعت استخراج بیت کوین کاملا وابسته به میزان قدرت پردازنده دارد. در نتیجه هرچه قدرت پردازنده‌ای که برای ماین بیت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد کمتر باشد، دسترسی به بیت کوین زمان بیشتری می‌گیرد.  

در ماه­‌های اخیر، تولید و تراکنش ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین افزایش چشم‌گیری داشته و از این رو، امکانات سخت‌­افزاری و نرم‌افزاری قدیمی‌­تر  قادر به استخراج مقدار لازم ارز در مقایسه با دیگران نیستند.

روش کار با شبکه تولید بیت کوین به زبان ساده از این قرار است که شما باید دستگاه خود را به شبکه مربوطه وصل کنید. به این ترتیب، قدرت پردازش دستگاه شما در اختیار شبکه قرار می‌­گیرد و بر اساس سهم این پردازش در کل شبکه، ارز دیجیتال به آن دستگاه تعلق خواهد گرفت.

پس در شرایطی که انواع پردازنده‌­های پر قدرت به استخراج و دریافت ارز می­پردازند، نمی‌توان از موبایل یا تبلت یا حتی کامپیوتر همراه انتظار درآمد چندانی داشت.

یکی دیگر از مشکلاتی که برای استفاده از موبایل و تبلت برای استخراج بیت کوین وجود دارد، استهلاک بیش از اندازه قطعات مختلف تلفن همراه است.

علاوه بر باتری که خیلی زود دچار آسیب می شود، CPU و RAM گوشی نیز به دلیل استفاده مداوم تخریب شده و در نتیجه نمی‌تواند کارایی لازم را از خود به نمایش بگذارد. اگر هم بخواهید از گوشی به صورت مداوم استفاده نکنید تا به قطعات آن آسیب وارد نشود، نمی‌توانید میزان قابل قبولی بیت کوین را ماین کنید.

در نتیجه شما با توجه به قیمت بالای تلفن همراه، بیش از آنچه که از بیت کوین درآمد کسب می‌کنید، باید برای خرید گوشی تلفن همراه جدید خرج نمایید.

یک اصل ساده برای انواع تجارت این است که تصمیمات و سرمایه­‌گذاری بر اساس هیجان و زیاده خواهی نباشند.

در برخی موارد حفظ سرمایه و قانع شدن به حداقل سود، بهتر از به خطر انداختن کل سرمایه است. به این ترتیب، شاید از خودتان بپرسید که روش سرمایه گذاری صحیح در حوزه ارز دیجیتال به چه صورتی است؟

مطلب مرتبط: راهنمای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

نه تنها گوشی تلفن همراه، بلکه کامپیوتر های خانگی نیز توانایی‌های لازم برای استخراج بیت کوین ندارند. استفاده از کامپیوترهای شخصی باعث استهلاک بالای آن شده و خیلی زود قطعاتش را دچار آسیب می کند.استخراج ارز با گوشی

در نتیجه تنها راه برای ماین بیت کوین، استفاده از دستگاه های مخصوص ماینینگ ارز دیجیتال بیت کوین است. آن هم نه در آپارتمان و خانه‌های مسکونی؛ بلکه به صورت اصولی و در مناطق صنعتی با برق، اینترنت و فضای مناسب!

البته خرید بیت کوین نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که می توان در آن سرمایه گذاری نمود. پیش بینی می­شود که ارزش این نوع ارز به مرور بیشتر خواهد شد و از این بابت خرید بیت­‌کوین به جای استفاده از گوشی و لپ تاپ و کامپیوتر با پردازنده ضعیف، حداقل برای حفظ سرمایه راه­ حل بهتری است.

مطلب مرتبط: روش خرید بیت‌کوین با کارت بانکی شتاب

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

درود به شرفت هموطن جواب شما کاملا درست ومنطقی وبدون هیچ منظور خاصی جواب دادی‌ فقط ازروی وجدان جواب خیلی ازمردم رو دادی دمت گرم🙏🌹

سلامت و موفق باشین.

من چندماهه با گوشیم در سایت دارم کار میکنم و بیت کوینم به ./۰۹۱۳۴ رسیده. ایا ارزش داره ادامه بدم؟

ایا میشه با کامپیوتر ماین کرد یا از طریق زیر مجموعه جمع کرد

چه سایتی هست اسم سایت یا برنامه ای که ماین میکنیدو بگید

سلام خسته نباشد من با گوشی نوت ن ۹پرو دارم استخراج میکنم
روزی ۱۰۰تا ۱۵۰هم میگیرم
الانم تقریبا 0.00001650
ارزش دارع ادامه بدم
درضمن الان تقریبا 2روزه کی سرعتش خیلی کم شده
بعضی از روزام سرعتش زیادن دلیلش چیه
ایا ارزش ادامه داره؟

روزی ۱۵۰ یعنی سالی ۵۴۰۰۰ بعد ده سال ۵۴۰۰۰۰
خودت فکن یکم

سلام اقا ساسان با چه برنامه ای استخراج میک‌نی میشه به من هم معرفی ک‌نی منم جمع کنم

داداش میشه بگی چیکار کردی منم انجام بدم

فکر ماینیگ با گوشی رو از سرتون دور بندازید.
گوشی ها حداکثر در حد چند صد هش ریت قدرت ماین دارن.یه دستگاه قدرتمند ماینینگ که مثلا ۱۱۰ ترا هش قدرت داره(یعنی حدود ۱۱۰ تریلیون هش)خوب همین دستگاه روزانه حداکثر میتونه ۰/۰۰۰۷ بیت کوین استخراج کنه که تو یک سال به ۰.۲۸ بیت کوین نمیرسه.
شمایی که با گوشی موبایل تریلیون هش ریت از اون دستگاه ماینر ضعیف تری کجای داستان میخوای قرار بگیری!!! من درعجبم از دوستانی که میگن چند ماهه داریم ماین میکنیم با گوشی و فلان قدر بیت کوین شده!!!😃😃
دوستان عزیز تو رو جون خودتون به وقت خودتون و داراییتون ارزش قایل بشید، اول فکر و تحقیق کنید بعد کاری رو انجام بدید.کسی سوالی داشت بهم ایمیل بده حتی الامکان جواب میدم
********

سلام خیلی ها با گوشی دارن ماین میکنن و روزانه کلی ساتوشی گیرشون میاد و بنظر شما این امکان پذیر نیست

ایا میشه با کامپیوتر ماین کرد یا از طریق زیر مجموعه جمع کرد

عزیزان من میخوام ی چیزی بگم با عقل ومنطقتون فکر کنید بابا شما باید 100میلیون ساتوشی در بیاری تا بشه ی بیت کویین اینایی که شما در میارین اصلا بیت کوین نیست یا لایت کویینه یا بیت کوین کشه یا چیزای دیگه عزیزم باگوشی موبایل اندرویدت نمیتونی بیت کوین جمع کنی خیالت راحت شما ساعتها تو حوضچه استخراجم هم که باشی نمیتونی بیشتر 50تا60ساتوشی جمع کنی که من بهت میگم با نت ایران این میشه 20تا 30ساتوشی خیلی مسخره است اونوقت باید چند سال درگیر باشی تا ی بیتکوین استخراج کنی مگه الکیه تازه اگه هک نشی بجرم ایرانی بودن تحریم نشی طرف میاد اون همه هزینه میکنه برای ماین کردن بعد شما بیا با ی گوشی بیت کوین جمع کنی شدنی نیست نکنید اینکارا رو ن وقتت ن سرمایه ات منظورم گوشیته رو هدرنده اخرشم باید برای انتقالش200یا300 ساتوشی پرداخت کنی که اون دیگه واقعا زور داره

سلام من الان روز اولم هست با گوشی سامسونگ A3با یک اپ دارم بیت کوین استخراج میکنم و مقدارش 0.000532 هست ایا ارزشش را داره ادامه بدم ممنون میشم جواب بدین

سلام اقا حسین شما با کدوم آپ داری ماین میکنی که به این مقدار رسیدی ؟

سلام اقای علیرضا . من الان 0/5 دارم . و به طوری که دوستم گفت انجام دادم . ولی الان رفیقم به خارج کشور رفته و من نمیتونم باش در تماس باشم که راهنمایم کنه . از شما کمک میخوام که بهم بگین چطور باید بفروشم

به یه صرافی معتبر بفروش

سلام من میتونم بفروشم ولی ۲۰ درصد ازتون میگیرم

سلام
من از کریپتوفری تا الآن 15 صدم بیت گرفتم
حداقل دریافت رو جدیدا کرده ۲ دهم
آیا کسی تا به حال چیزی دریافت کرده واقعا
روش دریافتش رو می خوام بدونم
ممنون

سلام مگه قبلا چقدر بوده

داداش هرکار میکنم نمیتونم با موبایل استخراج کنم برنامشو دانلود کردم اما هرکار میکنم نمیره داخل استخراج

فیلتر شکن روشن باشه

داداش چطوری و از چه برنامه ای یه راهنمای میکنی

سلام من وارد شدم ولی استخراج نمیکنه میشه کمکم کنید

 من باگوشی تو سایت getbitcoin.to جیملمو دادم بعد اینکه فهمیدم برای گوشی مضر هستش ازش لاگ اوت کردم بعد دوباره رفتم سایت دیدم به بیت کوئین هام اضافه شده چیکار کنم که دیگه استخراج نکنه و گوشیم در امان باشه؟

نمیدونم چطور استخراج انجام میگیره ولی اگه اپلیکیشن خاصی نصب نکردید و هیچ چیزی روی گوشی شما اجرا نشده طبیعتا داشتن اکانت در یک سایت به خودی خود باعث نمیشه گوشی شما آسیب ببینه.

با دوتا جمیل رفتی اولی را میده دومی تقلب حساب میکنن قرمز میشه

سلام من با گوشی 600H.s استخراج میکنم ولی با لپ تاپ ۴۰H.s هم استخراج میکنه
گوشی هم نه اصلا داغ میکنه و باطری اش هم خیلی کم تموم میشه ولی لپ تاپ خیلی داغ میکنه و زود به زود نیاز به شارژ داره.

برای دو روز خیلی خوبه

سلام
من حدود ۵ ماه پیش از طریق یکی از دوستانم دعوت شدم و کارهایی که گفته بود انجام دادم و الان ۰/۳ بیت کوین دارم و در بلک‌چین ذخیره کردم و کد آن را هم برا فروش بهم داده و دارم
کار خاصی نیست که مردم رو میترسوند، درسته با موبایل کم میده ولی من گرفتم و گوشیم هم خراب نشده
هرکی خواست میتونم کمکش کنم

میشه یاد منم بدی بلد نیستم نمیتونم

سلام داش علی من ۸ ماهه بیت کوین با گوشی استخراج میکنم و تاره به 0.2 رسیدم چه زمانی میتونم بفروشم
شنیدم حداقل باید0.3 برسه
اما یکی از دوستام رسید اما بازم نتونست بفروشه میگفت همش کلاهبرداریه
لطفا راهنمایی کنید

داداش هرکار میکنم نمیتونم با موبایل استخراج کنم برنامشو دانلود کردم اما هرکار میکنم نمیره داخل استخراج

سلام خوبی داداش نوکریتو میکنم تروخدا بهم یاد بده

سلام میشه منوراهنمایی کنی ممنون میشم دوست عزیز

سلام داداش میشه منو راهنمایی کنید؟

دایی من تازه شروع کردم از تو سایتش. یعنی من الان ادامه بدم ؟
گوشی هیچی نمیشه؟

سلام آقاعلیرضاسایت خوبی معرفی کن که بشه استخراج کرد
راستی سایت کوین پوت بسته شده اطلاع نداری الان بایدچکارکنیم

میشه کمک کنید

من کمک میخام

سلام دوستان.
بابت ارزهای دیجیتالی و
ایجاد سرمایه گذاری عالی با سودهی نزدیک به۱۰ برابر در ۲_۳سال با ارز دیجیتالی سوالی داشتین در خدمتم.
تاریخچه بیت کوین اگر نگاه کنید ۱۲سال راه اندازی شده و تا ۵_۶سال اول قیمت کمتر از ۱دلار داشته است.بعد از آن افزایش قیمت و سود دهی داشته
و کسانی که اوایل وارد شدن و سرمایه گذاری کردن الان سرمایه شون ۲۰۰میلیون برابر شده.
منطقی فکر کنید.

سلام آیا بیت کوین کش باعث میشود که عمر باتری گوشی وسی پی یو پایین بیاد چیکار کنیم کمک کنید خواهشا

سلام.آقا مسعود من درمورد خرید دستگاه ماینر میخوام باهاتون مشورت کنم‌ کجا جوابم رو میدین؟

سلام خوبین من احسان سعیدی هستم ممنون میشم از تماستون در مورد یکی از روش ها که جواب خوبی داره

سلام دوستان بیتکویین با گوشی استخراج نکید چون چندان درآمدی ندارد و گوشیتون رو خراب میکنه اتریوم به صرفه تر هستش اگر میخواهید اتریوم استخراج کنید میتونم بهتون کامل راه حل استخراج اتریوم رو یاد بدم بدون خراب شدن گوشیتون این شمارمه *** کامل توضیح میدم فقط تماس پاسخ گو هستم

سلام میشه روش استخراج اتریوم رو بگید

سلام وقت بخیر
در مورد استخراج اتریوم در این مطلب توضیح داده شده:https://www.bourseiness.com/40503/ethereum-mining

سلام اتریوم چیه لطفا راهنمایی کنید من میخوام باگوشیم بیت کوین استخراج کنم ولی میترسم گوشیم خراب شه چون ادمومیترسونن

سلام
چطوري ميتونم بيت ها رو انتقال بدم به كيف پول اگه راهنمايي كنيد ممنون ميشم

سلام خسته نباشید من دو روزه دارم با گوشی استخراج میکنم 0.0135 بیت کویین بدست آوردم بنظرتون ارزش کار کردن داره

داداش چجوری ماین میکنی؟؟

سلام من داخل چند تا سایت ثبت نام کردم که خودشون خود به خود ماین میکنن واصلا کار با گوشیمم ندارم شما بگید باید چکار کنم که از بین بره و cpu وram گوشیم نابود نشه؟چکارشون کنم چند تا سایتم ثبت زدم

داداش این حجم استخراجت نزدیک به۶ میلیون پولش میشه.
برای دو روز قابل قبول نیست و مطمئنن معتبر نیست

دو روز اینقدر؟
خیلی خوبه که.
لطف میکنی آدرس سایتشو برام بفرستی؟

سلام آقا من اتریوم با گوشی ماین میکنم پلن رایگانش…موقع برداش ک میخام بردارم گف باید ۳۰روز بگذره بعد وارد کیف پولت میشه…۳۰روزم گذشته وارد کیف پول نشده اصن کسی تابحال این اتریوم رو باپلن رایگان تبدبل به پولش کرده یا سرکاری؟!!!!! بیت کوین میخام باگوشی ماین کنم چه نرم افزاری رو باید دان کنم؟

سلام من بیت کوین جمع کردم روز بعدش رفتم اینجوری شد0.9999- کسی میدونه چرا منفی صفر شده

شما هنوز به اندازه کافی استخراج نکرده اید.

با دوتا جمیل رفتی اولی را میده دومی تقلب حساب میکنن قرمز میشه

سلام
من یه سایتی رو بهم معرفی کردن که میشه بیتکوین استخراج کرد آیا واقعا صحت داره یا کلاه برداریه
جواب لطفا

آقا بیاین پای نتورک ثبت نام کنید ارز تازه ای که ایجاد شده آلان در مرحله دوم قرار داره یعنی مرحله استخراج رایگان روزی ۴ الی۵ تا پای بهتون میده اگه ممبر هم جمع کنین سرعت استخراج بیشتر میشه آینده روشنی داره حتی شاید بهتر از بیت کوین الان قیمت گذاری نشده در اواخر سال۲۰۲۱ قیمت گذاری میشه و دیگه به این آسونی پای بهتون نمیده پارسال که تو مرحله اول قرارداشت اگه ثبت نام کرده بودین روزی بیشتر از ۱۵ تا پای بهت میداد ولی الان کمتر شده و۴یا ۵ تابیشتر نمیده خلاصه وقت تلف نکنین و ثبت نام کنین کاری هم نداره روزی یه بار یعنی هر۲۴ ساعت یه بار برنامه رو باز میکنی و فعالش میکنی و برنامه رو میبندی تمام خودش تا۲۴ ساعت استخراج میکنه مطمئنا تو دوسه سال آینده ارزش زیادی خواهد داشت و اونایی که ثبت نام نکردن مثل همین الان که به بیت کوین حسرت می خوریم که چرا ده سال پیش ثبت نام نکردیم خواهند بود .
ثبت نامش آسونه برنامه pi networks را از گوگل پلی دانلود کنین بعد فیلتر شکن رو روشن بکنین و برنامه باز بکنین اول کشور ایران رو انتخاب بکنین بعد شماره تلفن که مال خودتونه رو(ترجیحا ایرانسل) وارد میکنین بعد رمز میخواد که باید ترکیب عدد و حروف باشه و حداقل یک حرف هم باید حرف بزرگ باشه رو وارد میکنین بعد یوزر نیم میخواد که وارد میکنین مثلا اسمتون و سال تولدتون اگه قبول نکرد یکی دو حرفش رو عوض کنید بعداز اون هم وریفاکشن کد رو میخواد که کد معرف هست که اون رو هم وارد میکنین خواستین کد معرف من که urmiaa هست رو وارد میکنین و تمام میشه( رمز و یوزر نیم و… همه باید با حروف لاتین باشه) و برنامه شروع بکار میکنه رمزتون رو یه جا یادداشت کنین یا حفظ کنین و به هیچ عنوان گم نکنین به دو صورت تائید هویت میشین یکی به صورت پیامک که خیلی سخت شده و دومی از طریق اکانت فیسبوک اگه ندارین یه اکانت باز کنین تا به راحتی تائید هویت بشید.
انشاالله موفق باشید.

باگوشی یا کامپیوتر انجام میدین

سلام من الان دارم از طریقه یک سایت پیت کوین استخراج می کنم الان اسخراج بیت کوین از طریق سایت باعث میشه گوشی خراب شه و مشکل پیدا کنه یا نه فقط یک جواب بدید اگر میشه

داداش واقعا صحت داره این سایت ها یا دستمان میمونه تو پوست گردو?

سلام
میشه بگی از کدوم سایت استخراج میکنی ? ممنون

باسلام من باگوشی تو سایت getbitcoin.to جیملمو دادم بعد اینکه فهمیدم برای گوشی مضر هستش ازش لاگ اوت کردم بعد دوباره رفتم سایت دیدم به بیت کوئین هام اضافه شده چیکار کنم که دیگه استخراج نکنه و گوشیم در امان باشه؟!

سلام شما نوشتین به دلیل روشن بودن همیشگی گوشی باطری خراب میشه و قطعات مستهلک میشن ولی بعضی از سایت های استخراج هستن ک اصن نیازی به روشن بودن گوشی ندارن اینترنت رو خاموش میکنی میای بیرون . اونجوری هم باز گوشی خراب میشه؟

سلام وقت بخیر
استخراج روش های مختلفی داره و این بخش که بهش اشاره کردید برای زمانی هست که استخراج با استفاده از سخت افزار گوشی انجام میگیره و سخت افزار گوشی درگیر هست
انواع ربات ها و اپلیکیشن ها وجود دارند که با روش های مختلف به کاربران مقدار ناچیزی ارز دیجیتال پرداخت میکنن و اسمشو استخراج ارز گذاشتن

چه سایت هایی؟

سلام بنده باگوشی جی ۷ میروم سرعتش ۱۰۲ هستش هرروز۵۰ الی ۶۰ بیت کوین استخراخ میکنه دلیلش چیست

نمیشه که روزی اینقدر برداشت کنی

سلام .خسته نباشی ، عرضی دارم با کامپیوتر مشکلی دارد برای سی پی یوو کارت گرافیت

سلام وقت بخیر
استخراج بیت کوین با کامپیوتر شخصی به صرفه نیست و فقط با دستگاه های ASIC شدنیه

آقا چرا با گوشی نمیشه استخراج کرد !
من خودم با گوشی ،33H.s با برنامه کریپتو تب استخراج می کنم .
درحالی که دستگاه Asic انت ماینر 14.5 هش استخراج می کنه !
گوشی رو هم زیرش فن نصب کردم ، نور صفحه رو هم کم کم کردم ، که بعد 6 ساعت استخراج شارژش به 20 درصد می رسه اصلا هم داغ نمی کنه .

سلام
معمولا نباید در مورد درآمد افراد سوال کرد اما چون قصد ورود به این عرصه را دارم می خواستم بدونم با گوشی ماهی چقد در میاری؟

ببینید کسی واقعا تا بحال از طریق گوشی چیزی دستش نیامده فکر کن در حد یک گرد خاک این اندازه با گوشی استخراج میشه فکر کن هر روز بخوای مثلا ۱هزارم یک گرم طلا جمع کنی این کی میشه یک گرم بعد جمع بشه به مقداری که ارزش داشته باشه اما خوب یک کاری هست دیگه با این کار بیشتر گوشی خراب میشه

میشه با همین گوشی درامد خوب با بیتکویین داشت فقط ترید بزن سودهای فوق العاده گیرت میاد

چیزی هم تا الان بدست اوردی؟؟؟

خخخ اون 14.5 ترا هش هست و گوشی تو 30 هش

دوست عزیز با این اطلاعات زیاد قطعا شما یه ماینر و بیزنس من عالی تو زمینه کریپتو کارنسی میشید😀😀
برادر من دستگاه ماینری که میفرمایید ۱۴.۵ هش، ۱۴.۵ ترا هش هست.یعنی حدود ۱۴.۵ تریلیون هش ریت در مقابل ۳۳ هش ریت خالی شما.ر
برای همه بچه های این سایت نصیحتم اینه دوست عزیز قوی ترین دستگاه ماینر مثل واتسماینر ام۳۰ اس ++ یا انتماینر اس۱۹ پرو با هش ریت حدود ۱۱۰ ترا هش با ۲۴ ساعت بی وقفه روشن بودن و عدم قطع برق یا شبکه میتونن روزانه حداکثر ۰/۰۰۰۷ بیت کوین استخراج کنن، شما با این قدرت هش ریت گوشی هاتون دنبال چی هستید؟؟ بدون اطلاعات صحیح از هول حلیم چرا میندازین خودتونو تو دیگ!!!
متاسفم برای مدیر این سایت که یه مطلب ناقص رو گذاشته و جواب هیچ کدوم از بچه هارو درست و حسابی نمیده و همه رو در معرض اتلاف وقت، هک شدن، سو استفاده و…قرار داده.

دوست عزیز، بطور واضح و شفاف و به زبان فارسی در مطلب عنوان کردیم که استخراج بیتکوین با گوشی شدنی نیست.
نمونه:
“تمامی این موارد نشان می‌دهند که وقتی صحبت از استخراج بیت کوین می‌کنیم، قطعا نمی‌توانیم روی وسیله کوچکی همانند گوشی تلفن همراه حساب باز کنیم.”

جوک

این راه خوبیع ولی باید یه گوشی ضعیف بگیری که اگه خراب شد هم زیاد ضرر نبینی.

با سلام و عرض ادب
من میخواستم بدونم با گوشی هم میشه بیت کوین استخراج کرد
و اینکه وقتی با گوشی استخراج کنیم گوشی تو شارژ باشه برق زیاد مصرف میکنه یا نه ؟

سلام من موجودی صفحه ی استخراجم دیروز0/000000022234 اما امروز که دوباره وارد صفحه شدم از صفر شروع شد الان یعنی از ائل استخراج شروع شده ؟ چرا اینجوریه؟ چیکار کنم؟

سلام بخاطر اینکه با جی‌میل متصل نشدی و برای همین ذخیره نمیشه

هک شده

آقا چرا نظر بنده رو حذف کردین؟

چه نظری داده بودید؟

سلام من چطور میتونم با شما در تماس باشم ؟ جناب جهاندیده

سلام احسان عزیز ، چنانچه نیاز به راهنمایی یا پاسخگویی به سئوالات تون در زمینه های مالی دارید می تونید در بخش نظرات وب سایت درج کنید تا ان شاءالله پاسخ بدیم. همینطور انتقادات و پیشنهادات هم به این صورت قابل دریافت هستند. اگر مورد دیگری هست می تونید به صورت خلاصه همراه با مشخصات تماس تون اعلام کنید و اگر ممکن بود آقای جهاندیده خودشون باهاتون ارتباط می گیرن. موفق باشید.

ایا واقعن اسخراج بیتکوین با گوشی گوشی رو خراب می کنه اگر از سایتی باشه که نیاز به روش بودن مداوم گوشی نباشه باز خراب می کنه لطفا جواب بدبد من متظر جواب شما هستمدو من

سلام منظورتون از ترید چیه و چگونه میشه انجام داد؟

سلام، در مورد ترید ارزهای دیجیتال اینجا بخونید

سلام.آقای جهاندیده.
در مورد دگ کوین اطلاعاتی دارین؟
سرمایه گذاری عالی و اطمینانی با دگ امکان داره.
مثل اوایل بیت کوین

سلام وقت بخیر
نه اطلاعی ندارم

از بایننس هم میشه بیتکویین بدست اورد البته با ترید خودم کار کروم درامدش عالیه

البته اطلاعات کامل نمیدین خوب مشخصه که یه گوشی یا لپ تاپ صرف نمیکنه ولی من با چشم دیدم با نرم افزار کریپتوتب کار می کرد و عضواش زیاد بود درامد هم داشت با کمترین هزینه
از اون ور هم ماینر دردسرای خودشو داره با افزایش سختی شبکه گاها اصلا سود ده نمیشه و …

سلام کسی میشناسین که از این کریپتتوتب استفاده کرده باشه و درامد کسب کنه؟

یعنی با گوشی میتونست بیت کویین تولید کنه؟

سلام
کاش درباره استخراج ابری هم توضیحاتی ارائه میدادید.

سلام، اینجا در موردش نوشتیم:کلود ماینینگ یا استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟

سلام مهندس وقتتون بخیر من برای اولین بار میخوام در این جور جاهای سزمایه گذاری کنم واقعیتش زیاد نمیدونم بهترین راه برای شروع ی فرد مبتدی چیه ممنون

من دورزه ک استخراج بیت کویین با موبایل رو شروع کردم و الا 0.00060 بیت کویین دارم
به نظرتون ارزش داره ادامه بدم؟

نه اصلا به صرفه نیست وقتتونوتلف نکنید

اینجور بگم از ۱۰۰هزار کیلو شما ۶۰کیلو دارین فکر کن کی بشه جمع استخراج شما ۱۰۰هزار

با چه برنامه ای و چجوری؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

استخراج بیت کوین با موبایل ؛ از آنجایی که در حال حاضر بازار سرمایه گذاری در رمز ارز ها و استخراج ارزهای دیجیتال بسیار پر رونق می باشد . عده ای بر تلاشند که بخواهند از طریق گوشی همراه خود به استخراج بیت کوین با ارز های دیجیتال دیگر بپردازند .ما در این مطلب درباره طریقه استخراج بیت کوین از تلفن همراه صحبت می کنیم و به شما آموزش نرم افزار ماینرگیت را جهت استخراج می دهیم . اما بر اساس اینکه توان پردازش شما با گوشی همراه بسیار پایین است، این سوال پیش می آید که آیا استخراج با گوشی برای شما به صرفه است ؟ از آنجایی که افراد این سوال را از خودشان نمی پرسند و فقط بر استخراج ارز های دیجیتال پافشاری می کنند ، به همین دلیل این مطلب را برای شما اماده می کنیم .تا شما را با استخراج رمز ارز ها با گوشی های همراه آشنا کنیم.همچنین در انتها به شما یکسری اپلیکیشن معرفی کردیم که بتوانید از طریق بازی و دیدن تبلیغات بیت کوین دریافت کنید.

در این مرحله بعضی ها با فکر به این نتیجه می رسند که از طریق موارد که در ادامه برایتان آورده ایم اقدام به استخراج ” بیت کوین ” و یا رمز ارزهای دیگر کنند.

حال ما قرار است در این مقاله به شما توضیح دهیم که چگونه می توانید از طریق گوشی های هوشمند و یا “ Smart Phone “  اقدام به استخراج ” بیت کوین ” کنید. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

اگر به ذهن شما خطور کرده است که می توانید از طریق تلفن گوشی های موبایلتان شروع به استخراج ” بیت کوین ” و یا دیگر رمز ارزها کنید، باید به شما بگوئیم که این فکر، یک فکر کاملا درست و قابل انجام است اما سود شما در این نوع استخراج خیلی کمتر از دیگر روش ها است و ممکن است خساراتی به سخت افزار گوشی شما بخورد.استخراج ارز با گوشی

بیشتر بدانید: استخراج بیت کوین چگونه است؟

نرم افزار هایی برای سیستم عامل اندروید توسط توسعه دهندگان طراحی شده است که با استفاده از آن می توانید به راحتی عمل استخراج را انجام دهید. متاسفانه برای سیستم عامل آیفون نرم افزاری توسعه داده نشده است و تنها چند بازی برای این کار در ” اپ استور ” وجود دارد که به علت مناسب نبودن پیشنهاد نمی شود.

برای ورود به دنیای رمز ارزها و همچنین کسب درآمد از آن باید تجهیزاتی که این کار نیاز دارد را فراهم کنیم. همانطور که در مقاله های قبل مطالعه کردید، طریقه های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید ارز دیجیتال ” بیت کوین ” و یا رمز ارزهای دیگر استخراخ نمایید.

استخراج با ارز های دیجیتال با استفاده از گوشی امری دور از ذهن نیست اما به دلیل اینکه امکان دارد خساراتی به سخت افزار گوشی شما بخورد منطقی نباشد. زمانی که شما توسط دستگاه های ماینینگ شروع به انجام فرایند استخراج می کنید، هزینه هایی به شما تحمیل می شود، این هزینه ها شامل: برق، یک مکان مناسب، سیستم تهویه، سیستم خنک کننده و … می شود.  با این وجود عمل ماینینگ با گوشی خیلی سخت امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: استخراج بیت کوین با کامپیوتر کوانتومی

شما قبل از تصمیم گیری باید معایب استخراج از طریق گوشی را در نظر داشته باشید. این معایب عبارتند از:

خیر، چندی پیش گوگل پلی تصمیم به حذف تمامی برنامه های ماینینگ گرفت و تمامی آن ها را حذف نمود.

این اپلیکشن یکی از بهترین و شناخته شده ترین اپلیکشن های استخراج از طریق موبایل می باشد. این نرم افزار به غیر از بیت کوین قابلیت استخراج چند رمز ارز دیگر را نیز هم داد. بعضی از استفاده کنندگان از این نرم افزار در گذشته گفته اند که : این نرم افزار کارمز استفاده مقداری از توان سخت افزاری را پرداخت نمی کند.که در ادامه به آموزش برنامه Minergate می پردازیم.

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار، هر رمز ارزی که با الگوریتم ” X11 ” توسعه داده شده است را استخراج کنید. “ Crypto Miner “ مانند نرم افزار های دیگر از ظاهر زیبایی برخوردار نمی باشد اما امکان اتصال به استخر را برایمان فراهم می کند.

شما می توانید از طریق این نرم افزار از تمامی ارز هایی که از الگوریتم ” Sha-256 ” پشتیبانی می کند را استخراج نمایید. اکثر کاربرانی که از این اپلیکشن استفاده می کنند به طور کامل رضایت ندارند اما حدود 10 هزار با دانلود شده است و امتیاز آن 3 ستاره است. یکی از معایب این برنامه استفاده زیاد از باطری می باشد، تعدادی از کاربران اظهار داشتند که این نرم افزار باطری گوشیشان را زود تمام می کند.

می توان گفت این نرم افزار تقریبا گزینه مناسبی از نظر کاربران می باشد. الکترونیوم تا کنون تقریبا یک میلیون دانلود داشته است و میانگین امتیازات کاربرها ، 4 بوده است.

این نرم افزار بر اساس رمز ارز الکترنیوم توسعه داده شده است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید به عنوان پاداش بیت کوین به دست آورید. شما می توانید این نرم افزار را در سایت رسمی آن دانلود و نصب نمایید.

مطالعه بیشتر: استخراج بیت کوین با کامپیوتر

برای استخراج ارز های دیجیتال با برنامه MinerGate ، به یک تلفن همراه با مشخصات زیر نیازمندیم:

 

مراحل استخراج بیت کوین با نرم افزار Minergate و آموزش کار با قسمت های دیگر نرم افزار به شرح زیر است:

شما برای نصب کافی است از فروشگاه Google Play نرم افزار ” MinerGate ” را جستجو کنید. این کار شما را به صفحه نصب برنامه تلفن همراه می برد. روی ” نصب ” کلیک کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی وب سایت MinerGate اقدام به دانلود این نرم افزار نمایید.

پس از اتمام نصب ، راه اندازی برای استخراج رمز ارز را شروع می کنیم .

وقتی برنامه برای اولین بار راه اندازی شد ، گزینه هایی برای شروع استخراج یا ورود به سیستم مشاهده خواهید کرد. اگر قبلاً حساب کاربری در نرم افزار MinerGate را ندارید ، ابتدا باید ثبت نام کنید. پس روی “ثبت نام” (Sign up) کلیک کنید.برای ثبت نام در نرم افزار MinerGate نیاز است که یک ایمیل معتبر داشته باشید. و در قسمت “ایمیل” یک آدرس ایمیل وارد کنید.و همچنین یک کلید عبور امن را وارد قسمت “گذرواژه” کنید. حتما این جزئیات را ایمن نگه دارید زیرا می توانند برای تغییر تنظیمات استخر خود استفاده شوند. برای ادامه روی “ثبت نام و شروع به استخراج” کلیک کنید.

حال باید در برنامه MinerGate یک کد عبور چهار رقمی وارد کنید.این کد جهت مجوز دسترسی برای برداشت و نقل و انتقالات رمز ارز است. یک پین به یاد ماندنی را وارد کنید و دوباره پین را وارد کنید برای تأیید.

حالا اپلیکیشن MinerGate شما را به صفحه می برد که می توانید بلافاصله استخراج را در تلفن هوشمند خود شروع کنید.

مرحله 1) شما در این مرحله  ابتدا رمز ارز خود را انتخاب می کنید.

مرحله 2) در دستگاه شما یک هش ریت مشخص می شود. شما در این قسمت می توانید مشخص کنید که می خواهید چقدر از میزان منابع پردازشگر خود را به استخراج اختصاص دهید.

شایان ذکر است مبلغی که از انجام این کار می گیرید بسته به قدرت پردازش و هزینه برق دستگاه شما در کشور خود متفاوت خواهد بود. از آنجایی که سختی شبکه بعضی از رمز ارزها بالا می باشد. استخراج آن نیاز به دستگاههای تخصصی دارد اما در برخی از ارزهای شما به راحتی می توانید با cpu آن را استخراج کنید به عنوان مثال مونرو را می توان با استفاده از یک CPU ساده استخراج کرد. اما استخراج بیت کوین برای سودآوری نیاز به تجهیزات تخصصی دارد.

برنامه MinerGate دارای یک ماشین حساب است که شما در محاسبه سودآوری خود کمک می کند. البته این مقادیر هزینه برق را در نظر نمی گیرند.

مرحله 1 ) خطوط بالا سمت چپ را انتخاب کنید تا مانند شکل یک داشبورد برای شما باز شود.

مرحله 2 ) ماشین حساب را انتخاب کنید.

مرحله 3) در تب هش پاور رمزارز خود را انتخاب کنید.

مرحله 4) در تب price  ماشین حساب سود روزانه ، هفتگی و ماهانه را برای شما پیش بینی می کند.

در حالی که شما به صورت تئوری می توانید ارزهای رمزنگاری شده را به تنهایی استخراج کنید ، شانس کشف راه حل محاسبات پیچیده مورد نیاز برای استخراج بسیار کم است. در عوض ، اکثر دستگاههای ماینر قدرت هش خود را در استخرهای مختلف ترکیب می کنند.

بیشتر بخوانید: استخر استخراج Mining Pool چیست ؟

استخراج ارز با گوشی

شما از طریق چت در برنامه MinerGate می توانید با کاربران باتجربه تر ارتباط برقرار کنید.

برای شروع به چت کردن و گفتگو با افراد با سابقه مراحل زیر را جلو بروید.

مرحله 1 ) منو را در سمت چپ بالای صفحه برنامه MinerGate باز کنید و “گپ” را انتخاب کنید.

مرحله 2) برای پیوستن به مکالمه ، ابتدا وارد کادر در انتهای صفحه شوید. اگر زبان انگلیسی اولین زبان شما نیست ، می توانید با استفاده از گزینه های موجود در بالای صفحه ، زبان را تغییر دهید.

مرحله 3) وارد محیط چت می شوید.

اگر تلفن هوشمند اندرویدی شما به اندازه کافی Hash Power ندارد که بتواند استخراج ارز را توسط موبایل خود انجام دهید شما می توانید در برنامه Affiliate MinerGate ثبت نام کنید. برنامه Affiliate MinerGate به شما این امکان را می دهد تا درصدی از کل کوین ها را دریافت کنید.

برای شروع جهت بدست آوردن رمز ارز رایگان مراحل زیر را طی می کنیم:

مرحله 1 ) وارد منو اصلی minergate شوید.

مرحله 2 ) به منو در بالا سمت چپ رفته و ” free coin ” را انتخاب کنید.

مرحله 3 ) برنامه MinerGate به شما لینکی را اختصاص می دهد که با اشتراک گذاری این لینک و یکسری عملیات در برنامه Affiliate MinerGate یکسری کوین را به صورت رایگان دریافت کنید. دریافت کوین ها بر اساس میزان تعداد افراد از طریق لینک شما وارد می شوند ، درصد سود هایی که دریافت خواهید کرد به سه طبقه تقسیم می شود.که با ورود به نرم افزار آن می توانید با آن بیشتر آشنا شوید.

استخراج ابری شامل استفاده از سخت افزار قدرتمند برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده است.  تعدادی از شرکت های استخراج ابری وجود دارند که هش ریت را اجاره می دهند ، بنابراین شما می توانید بدون خرید تجهیزات گران قیمت به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید. برنامه MinerGate به شما امکان می دهد تا از طریق مرکز داده خود شروع به استخراج ابری کنید. شایان ذکر است که در حال حاضر فقط بیت کوین و مونرو پشتیبانی می شوند.

برای شروع استخراج ابری  مراحل زیر را طی کنید:

مرحله 1 ) وارد منوی اصلی شوید.

مرحله 2 ) “خرید ابر استخراج” را انتخاب کنید.

مرحله 3 ) از اسلایدر برای انتخاب مقدار Hash Power مورد نظر برای خرید استفاده کنید.

مرحله 4 ) سپس “خرید با استفاده از XMR”یا “BTC” را انتخاب کنید.

مرحله 1 ) به سمت منو در سمت چپ بالای برنامه MinerGate بروید.

مرحله 2 )گزینه “داشبورد” را انتخاب کنید.حالا از این قسمت می توانید موجودی خود را مشاهده نمایید.

اگر شما می خواهید رمزارزهای خود را به فیات تبدیل کنید ، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله 1 ) به سمت منو در سمت چپ بالای برنامه MinerGate بروید.

مرحله 2 ) گزینه “داشبورد” را انتخاب کنید.

مرحله  3) از سرویس MinerGate Changelly برای تبدیل ارزهای مبهم به ارزهای اصلی مانند BTC استفاده کنید.

مرحله 4 )جهت برداشت از حساب روی گزینه “Withdraw” کلیک می کنید. سپس مبلغ مورد نظر برای برداشت را وارد کنید. قبل از پردازش برداشت ها به حداقل رمز ارز برای برداشت نیاز خواهید داشت. اگر موجودی شما این حداقل را دارا بود شما می توانید رمز ارز خود را به BTC یا فیات تبدیل کنید.

در قسمت 5 شما می توانید تمام تاریخچه مربوط به تراکنشات خود را مشاهده نمایید.

اولین ارزدیجیتالی که به کاربران نرم افزار مخصوص استخراج بر روی موبایل را ارائه داد. رمز ارز الکترونیوم بعد از ارائه به بازار پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت به همین دلیل توسعه دهندگان آن تصمیم به ارائه نرم افزار استخراج موبایلی آن کردند.با توجه به نظرات ،کاربران می توانند به صورت حداکثر 50 هش در ثانیه ماینینگ کنند.البته گزارش شده که هشریت آن تا 30 هش بر ثانیه هم امکان کاهش دارد.کاربران این ارزدیجیتال می توانند به راحتی از طریق نرم افزار موبایلی این رمز ارز آن را استخراج کنند.

قابل ذکر است که این نرم افزار قدرت هشی مناسب با موبایل شما ارائه می دهد.(به منظور جلوگیری از اسیب به سخت افزار موبایل) مثلا در موبایلی که با 30 هش در ثانیه استخراج انجام می شود. با فعالبت شبانه روزی تقریبا 0.7 الکترونیوم ماین می شود.قیمت الکترونیوم در زمان نگارش این مطلب $0.005465 می باشد. شما می توانید این ارزدیجیتال را به بیت کوین و هر رمز ارز دیگری که مایلید تبدیل کنید.(از طریق صرافی های ارزدیجیتال ) استخراج الکترونیوم با این قیمت سوداوری خاصی به ارمغان نمی آورد اما بعضی کاربران عقیده به با ارزش تر شدن این ارز طی سال های آینده دارند و اقدام به استخراج و نگهداری از آن می کنند.از فروشگاه گوگل پلی می توانید نرم افزار موبایلی استخراج الکترونیوم را دانلود کنید.برای راحتی کار لینک دانلود آن را برای شما قرار داده ایم.

دانلود نرم افزار موبایلی استخراج الکترونیوم 

برای استفاده از این نرم افزار بعد از دانلود آن باید یک حساب کاربری بسازید.

اکنون حساب کاربری شما ایجاد شده و می توانید از آن استفاده کنید.

 

در این قسمت شما را با کسب بیت کوین به صورت رایگان توسط گوشی همراه آشنا می کنیم . در صورتی که از استخراج بیتکوین با گوشی توسط موبایل خود پشیمان شدید می توانید از اپلیکیشن های زیر استفاده نمایید.البته برای کار با این اپلیکیشن ها حتما باید کیف پول داشته باشد .

شما در این دامنه می توانید با استفاده از کارهای رقابتی می توانید بیت کوین را به صورت رایگان بدست آورید.این برنامه هم در سیستم عامل اندروید در دسترس است هم در سیتم عامل اندروید.

اپلیکیشن Bitcoin Aliens یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های بازی برای رمز ارز ها است.که شما به ازای تکمیل هر مرحله مجبور به پراخت رمز ارز بیتکوین هستید . اما در بین بازی برنامه شما رابه تماشای تعداد زیاذی تبلیغ دعوت می کند.

محتوای این بازی بر این اساس است که شما کمک می کنید تا بیگانگان کشته شوند و در ازای آن بیت کوین در یافت می کنید و این رمز ارزها یی که دریافت کردید به کیف پول دیجیتالی شما ارسال می شود. شایان ذکر است که این نرم افزار برای گوشی های موبایلی است که از سیستم عامل IOS  پشتیبانی می کنند.

با استفاده این اپلیکشن نیز با استفاده از بازی و تماشای تبلیغات شما می توانید رمز ارز بیت کوین و اتریوم را دریافت کنید.این برنامه صرفا برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید است.

شما در این اپلیکیشن نیز با بازی کردن می توانید واحد های کوچکتر بیت کوین را دریافت نمایید.

در این اپلیکیشن ها بازی ها زمانبندی دارند . و شما می توانید با توجه به زمانبندی ها بازی کنید و رمز ارز خود را دریافت نمایید.صرفا این بازی برای گوشی هایی مناسب است که دارای سیستم عامل اندروید می باشند.

” ممنون که تا پایان مطلب استخراج بیت کوین با موبایل با ما همراه بودید “

بیشتر بخوانید:

با سلام و احترام
بازهم بسيار عالي و جامع

سپاس از همراهی شما

سلام.ایا استخراج اتریوم با گوشی امکان پذیر است؟

بله به لینک زیر مراجعه کنیدhttps://www.zoomarz.com/mining-ethereum-with-mobile/

سلام .بی زحمت راهنمایی کنید طرز درست کردن ارز دیجیتالی بیت کوین وغیره چه لازم دارد

سلام به این لینک مراجعه کنید.https://www.zoomarz.com/how-is-bitcoin-extracted/

کدام گوشی برای استخراج بهتر است ؟

گوشی هایی که قدرت پردازش بیشتری داشته باشند.اما کلا پیشنهاد نمی کنیم

اصلا استخراج بیت کوین با موبایل به صرفه نیست ؟ اصلا به سراغ این نوع استخراج نرویم ؟

اصلا صرفه اقتصادی ندارد و باعث آسیب به دستگاه شما هم می شود .پیشنهاد نمیکنیم

با موبایل چه ارزهایی را می شود استخراج کرد ؟

بیت کوین ، اتریوم ، مونرو ، بیت کوین کش و….اما سوددهی ندارد .پیشنهاد نمی کنیم

سلام
میشه لطف کنین لینک ساخت ترون رو بذارین،
ممنون

https://www.zoomarz.com/how-to-create-a-teron-wallet

سلام چقدر طول می کشد 1 بیت کوین با گوشی استخراج کرد

بی نهایت 🙂

استخراج بیت کوین اگرشی مقرون به صرفه است

استخراج بیت کوین با کدام گوشی منطقی تر است

با هیچ گوشی!

استخراج بیت کوین منطقی است؟

بله

استخراج (btc) با کدام نرم افزار منطقی تراست

با ماینرها

آیا بیت کوین را میشه با یک ماینر بدون وصل شدن به مزرعه استخراج کرد؟

بله

استخراج btc با کدام گوشی بهتر است.

استخراج کدام رمز ارز منطقی است؟

با موبایل اصلا منطقی نیست

ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

استخراج اتریوم با گوشی موبایل ، استخراج ارز های دیجیتال در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین کار هایی می باشد که افراد زیادی مشتاق به انجام دادن آن هستند. متاسفانه تجهیزاتی که برای انجام این کار استفاده می شوند قیمت بسیار بالایی دارند و بسیاری از افراد توانایی تهیه آن ها را ندارند. حال گاهی این فکر به ذهن افرادی که نمی توانند تجهیزات ماینینگ تهیه کنند خطور می کند که با استفاده از کامپیوتر و یا موبایل هایشان اقدام به استخراج کنند.

در مقاله های پیشین درباره استخراج ارز های دیجیتال با موبایل و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ ها صحبت کرده ایم، شما می توانید با مراجعه به مقاله های موجود به صورت کامل آن ها را مطالعه کنید.

در این مقاله ما قصد داریم تا به شما عزیزان طریقه استخراج ارز دیجیتال اتریوم با گوشی موبایل را به صورت کامل شرح دهیم. اگر علاقه به استخراج اتریوم دارید اما هزینه تهیه تجهیزات را ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

فهرست مطالب

ارز دیجیتال اتریوم در سال 2013 دقیقا 4 سال پس از بیت کوین توسط ویتالیک بوترین خلق شد. اتریوم را می توانید از دو طریق استخراج کنید، 1. با بکارگیری دستگاه های ماینر 2. با بکارگیری ریگ های ماینینگ.استخراج ارز با گوشی

الگوریتم استخراج ارز دیجیتال اتریوم ” ETHASH ” می باشد. شما می توانید با تهیه ماینر هایی که از این الگوریتم پشتیبانی می کنند اقدام به استخراج ارز دیجیتال اتریوم کنید.

چندی پیش، آقای ویتایک بوترین طی یک اطلاعیه گفت که در نظر دارد تا الگوریتمی پیاده سازی کنند و طبق آن الگوریتم استخراج اتریوم تنها از ریگ های ماینینگ امکان پذیر باشد. دلیل این کار نیز این بود که این کار باعث می شود تا افراد بیشتری بتوانند نسبت به استخراج اتریوم اقدام کنند. هزینه تهیه ریگ های ماینینگ نسبت به دستگاه های ماینر به مراتب پایین تر می باشد و این موضوع باعث شده است که آقای بوترین این تصمیم را بگیرد. البته شایان ذکر است که آقای بوترین یک جمله معروفی نیز در زمینه استخراج اتریوم با گوشی های موبایل دارد که می گویند: ” استخراج اتریوم با موبایل بازی احمق ها ” است. در ادامه همراه ما باشید تا نظر خالق اتریوم را درباره استخراج اتریوم با گوشی موبایل بدانیم.

قطعا استخراج با گوشی موبایل دارای مزایا و معایبی نیز می باشد. در این قسمت در نظر داریم تا درباره مزایا و معایب استخراج با گوشی موبایل گفتگو کنیم.

مزایا و معایب استخراج اتریوم با گوشی های موبایل عبارت اند از:

استخراج اتریوم با گوشی موبایل توسط نرم افزار های مختلف صورت می گیرد. شما می توانید این نرم افزار ها را به راحتی دانلود و سپس استفاده کنید. متاسفانه کمپانی اپل، نرم افزار های استخراج اتریوم را به منظور جلوگیری از گسترش استفاده از رمز ارز ها و همچنین نفوذ حملات سایبری به گوشی های هوشمند خود و دزدیده شدن اطلاعات پاک کرده است. بر این اساس تنها کاربران گوشی ها اندروید می توانند از نرم افزار های استخراج اتریوم استفاده کنند. کاربران اندرویدی نیز می توانید این نرم افزار از سایت های مختلف و همچنین فروشگاه گوگل پلی دانلود و استفاده نمایند.

در ادامه همراه ما باشید تا به سراغ معرفی نرم افزار های مختص به استخراج اتریوم برویم.

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزار هایی است که در زمینه استخراج ارز دیجیتال اتریوم در گوشی های موبایل فعالیت می کند. شما می توانید با بکارگیری این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال مختلفی کنید. یکی از این رمز ارز ها اتریوم است.

این نرم افزار دارای کیف پول داخلی نیز می باشد و شما می توانید ارز های خود را در آن ذخیره کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم رمز ارز های خود را در کیف پول این نرم افزار برای مدت محدود ذخیره کنید و سپس به کیف پول اصلی خود انتقال دهید. برای استفاده از این نرم افزار، پس از نصب باید در آن ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این نرم افزار، نیاز به یک ایمیل می باشد. پس  از ساخت اکانت، در بدو ورود نرم افزار از شما سوال می کند که میخواهید یک اکانت استخراج با موبایل ایجاد کنید و یا یک اکانت استخراج ابری خریداری کنید. زمانی که بخواهید با موبایل استخراج کنید، نرم افزار از تراشه های ” سی پی یو ” CPU ” و ” گرافیک ” GPU ” گوشی موبایل شما استفاده می کند. متاسفانه یکی از معایب مهم استخراج با موبایل این است که اگر گوشی شما خاموش شود و یا اینترنت آن قطع شود عملیات استخراج متوقف می شود . این می تواند به ضرر شما باشد.

این نرم افزار نیز به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های استخراج اتریوم یاد می شود. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به راحتی ارز دیجیتال اتریوم را استخراج کنید. اگر هدف شما از نصب این نرم افزار تنها استخراج اتریوم باشد، می تواند یکی از بهترین نرم افزارهایی به شمار می آید که می توانید از آن استفاده کنید.

این نرم افزار بر روی سرور های استخر لایت کوین ” Lite coin Pool “ پیاده سازی شده است و آن استخر از این نرم افزار پشتیبانی می کند. شما می توانید سخت افزار خود را برای این نرم افزار طبقه بندی کنید.

زمانی که می خواهید با این نرم افزار اقدام به استخراج ارز های دیجیتال کنید، باید به یک استخر متصل شوید. شما می توانید پس از متصل شدن به استخر در این برنامه اقدام به استخراج ارز دیجیجتال اتریوم کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به راحتی اتریوم استخراج کنید. عملکرد این نرم افزار تا حدودی شبیه به نرم افزار Crypto Miner  می باشد. در قسمت بعدی در نظر داریم تا کمی درباره این نرم افزار نیز گفتگو کنیم. متاسفانه یکی از معایب بزرگ این نرم افزار این است که تبلیغات زیادی برای شما نمایش می دهد.

همانطور که گفتیم این نرم افزار همانند نرم افزار ” NeoNeo Miner ” می باشد. این نرم افزار دارای یک مشکل بزرگ می باشد و آن هم پولی بودن نرم افزار است. قیمت این نرم افزار در گذشته چیزی حدود 2.30 دلار بوده است البته شایان ذکر است که شما می توانید این نرم افزار به صورت کرک شده در سایت های مختلف به دست آورید. برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال اتریوم استخراج کنید تنها باید نسخه پولی این نرم افزار را خریداری کنید. در غیر این صورت می توانید از نسخه کرک شده آن استفاده کنید.

این نرم افزار جزو کارامدترین های در این عرصه یعنی استخراج اتریوم است.شما می توانید با این نرم افزار به میزان دلخواه هش ریت مشخص کنید بدون اینکه در سرعت ماین کردن خللی ایجاد شود.

این نرم افزار در آخرین آپدیت خود درصد مایینگ را در حالت دوگانه از 2% به 1% کاهش داده است.این نرم افزار از سیستم عامل های لینوکس و ویندوز و همچنین کارت گرافیک های AMD و nvidia  پشتیبانی می کند.همچنین با استفاده از این نرم افزار شما می تواند کوین های دیگری مانند siacoin ,lbvy,decred و pascal را هم ماین کنید.

نرم افزار winETH  یک نرم افزار استخراج اتریوم با رابط کاربری ساده است که برای افراد مبتدی نیز مناسب می باشد.این نرم افزار مبتنی بر نرم افزار ETHminer است که قبلا بررسی کرده ایم با این تفاوت که این نرم افزار پیکربندی های بهینه تری ارائه می دهد که برای سخت افزار سیستم شما بسیار حائز اهمیت است.و این بخاطر استفاده از GUI همراه با الگوریتم قرار دادهای هوشمند است.این نرم افزار فقط برای سیستم عامل های ویندوز ارائه شده است.

به صورت کلی، استخراج اتریوم با گوشی های موبایل خارج از ذهن نمی باشد و شما می توانید به راحتی آن را استخراج کنید اما باید در نظر داشته باشید که این کار به گوشی موبایل شما صدمات متعددی وارد می کند که این صدمات می تواند برای شما هزینه های بسیار زیادی را در بر داشته باشد.

نکته که درباره دانلود نرم افزار ها باید به شما بگوئیم این است که در انتخاب نرم افزار دقت کنید. به دلیل کمیاب بودن نرم افزار ها، نسخه های فیک آن زیاد شده است. به همین علت انتخاب نرم افزار اصلی از میان نرم افزار های فیک کمی کار را سخت می کند.

بیشتر بخوانید

سلام
وقت بخیر
من نرم افزار MinerGate Mobile Miner رو دانلود کردم. بعد از ثبت نام لیست کوین های مختلف رو نمایش داده و نمیدونم چجوری شروع کنم به استخراج.
ممنون میشم راهنمایی کنید.🙏🏼

دوست عزیز فقط کافیست ارز را انتخاب کنید و استارت را بزنید

سلام ارز رو انتخاب کردم ولی همه چی صفر هستش استخراجی نیست؟

همه ی این نرم افزارا برای مانیتورینگن!! نه استخراج

اتریوم رایگان از کجا بدست آورم ؟

به لینک زیر مراجعه کنیدhttps://www.zoomarz.com/free-etherum-extraction

تحلیل اتریوم را نمی گذارید ؟

لینک تحلیل امروزhttps://www.zoomarz.com/ethereum-analysis-on-13-07-99

چه زمانی اتریوم استخراج کنیم ، آخه امسال همه از استخراج اتریوم بیشتر مورد کردن

دوست عزیز ما صرفا می توانیم دیدگاه دهیم که آیا استخراج ارز مثلا x به صرفه هست یا خیر .مسوولیت تصمیم گیری انجام آن یا انجام ندادن آن برعهده خود شماست

سلام وقت بخیر
ممنون از مطالب مفید شما
اینجانب برنامه ETH Miner روی گوشی نصب کردم و عدد بالانس آن هم 0.6 شده ، خوشحال میشم اگر راهنمایی بفرمایید که از چه طریقی بتوانم این مقدار را بفروشم.

سلام باید به کیف پول انتقال بدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

استخراج ارز با گوشی

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

آیا به این فکر کرده‌اید که با گوشی تلفن همراهی که در دست دارید، غیر از گشت‌وگذار در اینستاگرام و باز و بسته کردن شبکه‌های اجتماعی، شاید بتوانید پول هم دربیاورید؟

البته که بسیاری از افراد با همین تلفن همراه، پول درمی‌آورند، اما تلفن برای آن‌ها یک ابزار ارتباطی است. آن‌ها در اصل با مهارت‌ها و روابطشان پول در می‌آورند.
ما امروز می‌خواهیم به بیت‌کوین ماینینگ و ماینینگ هر ارز دیجیتال دیگری روی تلفن‌های هوشمند اندرویدی بپردازیم و ببینیم که آیا می‌شود با آن‌ها پولی به جیب زد؟

وقتی صحبت از بیت‌کوین ماینینگ می‌شود، احتمالا یاد دستگاه‌های بیت‌کوین ماینینگ پر سروصدا و پرمصرف بر پایه ASIC بیفتیم. این تصور البته مختص ما نیست؛ زیرا امروزه کسی سراغ بیت‌کوین ماینینگ با کامپیوتر نمی‌رود.

استفاده از دستگاه‌های ماینینگ ASIC به‌قدری گسترده شده که امروزه اصطلاح بیت‌کوین ماینینگ با ماینینگ با استفاده از دستگاه‌های ASIC معادل شده است.استخراج ارز با گوشی

اگر هم بخواهیم سراغ ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگر برویم باز هم به مسئله مشابهی برمی‌خوریم. در حوزه ماینینگ ارزهای دیجیتال غیر از بیت‌کوین یا همان آلت‌کوین‌ها (Altcoins) هم ماینینگ بیشتر معادل ماینینگ با دستگاه‌های ASIC است.

شروع کار بیت‌کوین ماینینگ هم چه با دستگاه‌های ASIC و چه با کامپیوتر گران است. لااقل برای مایی که ساکن ایران هستیم گران تمام می‌شود.

یک دستگاه بیت‌کوین ماینینگ یا آلت‌کوین ماینینگ، حداقل ۷۰۰ دلار با منبع تغذیه قیمت دارد. به دلار ۱۳ هزارتومانی هم که حساب کنیم می‌شود ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان.

هزینه‌های واردات و حمل‌ونقل و قیمت‌های دلالی را هم که حساب کنید، چیزی که به دست شما می‌رسد از این هم بیشتر می‌شود.

برای مثال یک دستگاه بیت‌کوین ماینینگ Antminer S9J که با منبع تغذیه، حدود ۷۷۶ دلار است. این دستگاه در حال حاضر در بازار ایران بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

وقتی بخواهیم سراغ کامپیوترها هم برویم اوضاع همین است. یک کارت گرافیک Radeon VII که ۷۰۰ دلار قیمت دارد احتمالا در بازار ایران چیزی در حدود ۹ میلیون قیمت داشته باشد.

با در نظر گرفتن قطعات ضروری دیگر مثل مادربرد، سی‌پی‌یو، هارد، رم، کیس و منبع تغذیه هم چنین سیستمی حداقل ۱۱ میلیون قیمت خواهد داشت.

برای کسب درآمد قابل قبولی از بیت‌کوین ماینینگ هم فقط یک دستگاه کفایت نمی‌کند. بهتر است چندین دستگاه وجود داشته باشند. در نتیجه برای آغاز یک فعالیت بیت‌کوین ماینینگ که درآمد قابل قبولی داشته باشد، شما حداقل باید ۱۳ میلیون پول داشته باشید.

پرداخت چنین مبلغی برای بسیاری از افراد از جمله خود من چندان راحت نیست. احتمالا باید سراغ وام بروم اما راستش گرفتن وام برای کار غیرمولدی مثل بیت‌کوین ماینینگ چندان اخلاقی به نظر نمی‌آید.

یکی از راه‌هایی که ممکن است به ذهنمان برسد استفاده از پردازشگرهایی است که همین‌الان در دست داریم. مثل لپ‌تاپ و کامپیوتری که از آن استفاده می‌کنیم و همچنین گوشی تلفن همراه.

مثل بیت‌کوین ماینینگ یا آلت‌کوین ماینینگ با دستگاه‌های ASIC و کامپیوتر، ماینینگ با گوشی را هم می‌توان به دو صورت منفرد و استخرهای ماینینگ انجام داد.

ماینینگ منفرد یعنی اینکه گوشی شما به‌صورت یک نود مستقل به شبکه آن ارز دیجیتال متصل شود، بلاک‌چین آن را دانلود کند (این بلاک‌چین معمولا در سرور خود ارائه‌دهنده اپلیکیشن ذخیره می‌شود)، تراکنش‌های تایید نشده را بردارد و تلاش کند با آن‌ها بلوک معتبری بسازد.

اینکه چقدر با بیت‌کوین ماینینگ منفرد روی گوشی هوشمند می‌توان پول درآورد بستگی به چیزهایی متعددی دارد.

همان‌طور که در مقالات قبلی نیز به آن پرداخته‌ایم توان پردازشی دستگاه‌های متصل به شبکه بیت‌کوین بسیار زیاد است؛ مثلا همین دستگاه Antminer S9J می‌تواند با 14.5 TH/s کار کند و بااین‌همه شما فقط می‌توانید یک‌میلیون و هفت‌صد هزار تومان در ماه با آن درآمد داشته باشید.

افزایش توان پردازشی شبکه میزان سختی ماینینگ بیت‌کوین را زیاد کرده است. همین قضیه باعث می‌شود بیت‌کوین ماینینگ با گوشی هوشمند چندان به‌صرفه و معقول نباشد؛ زیرا در نهایت درآمد شما متناسب با توان پردازشی گوشی شما نسبت به‌ کل توان پردازشی شبکه است. کل توان پردازشی شبکه بیت‌کوین هم حدود ۵۲ اگزا هش در ثانیه (52 EH/s) یا ۵۲ میلیون ترا هش در ثانیه است. چیزی حدود ۳۵۰۰ برابر یک دستگاه Antminer S9J.

وقتی توان پردازشی گوشی خود را با کارت گرافیک Radeon VII مقایسه کنید که حدود ۴۵۰ مگا هش در ثانیه است احتمالا خواهید دید که گوشی شما یک ۹ میلیونم یک کارت گرافیک هم قدرت ندارد.

در جدول زیر می‌توانید توان پردازشی گوشی‌های اندرویدی گوناگون را ببینید. اطلاعاتی در مورد گوشی‌های جدید‌تر وجود ندارد.

البته این نرخ هش برای الگوریتم کریپتونایت (CryptoNight)‌ که برای ارز دیجیتال مونرو (Monero) است آزمایش شده است. برای الگوریتم SHA-256 که در بیت‌کوین استفاده می‌شود، این نرخ هش احتمالا سه یا چهار برابر می‌شود.

در شبکه بیت‌کوین، ماینینگ منفرد چه برای گوشی، چه کامپیوتر و چه تلفن همراه، کار عاقلانه‌ای نیست. چون هیچ سودی تولید نخواهد کرد.

اما حتی اگر ما به‌صورت منفرد ماینینگ نکنیم و به یک استخر ماینینگ متصل شویم، باز هم با ماینینگ با استفاده از گوشی تلفن همراه، چیزی به دست نخواهیم آورد.

توان پردازشی یک دستگاه Antminer S9J حدود 72.5 میلیارد برابر یک گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ است. با این حساب اگر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را که درآمد حاصل Antminer S9J است، به این عدد تقسیم کنیم، در‌آمد ماهانه شما از ماینینگ با این گوشی 0.000234483 ریال خواهد بود.

در نتیجه استخراج بیت‌کوین با گوشی هوشمند، کار بی‌معنایی خواهد بود. از آنجایی هم که گوشی باید دائما با توان صد درصد کار کند، احتمال اینکه در کوتاه‌مدت بسوزد هم وجود دارد.

با این حساب تلفن هوشمند قدیمی که احتمالا در خانه دارید نمی‌تواند چندانی سودی برای شما ایجاد کند؛ اما می‌توانید با همین گوشی‌ها ارزهای دیجیتال دیگری استخراج کنید که می‌تواند سودی قابل قبولی تولید کند.

اتریوم یکی از این ارزهای دیجیتال است. اتریوم ارز دیجیتالی است که فعلا سختی استخراج آن چندان زیاد نیست و مثلا با همین کارت گرافیک Radeon VII می‌توانید ماهانه حدود 43 دلار یا با احتساب دلار ۱۳ هزارتومانی 559 هزار تومان درآمد داشته باشید.

با توجه به اینکه درآمد حاصل از بیت‌کوین ماینینگ با کامپیوتر با استفاده از این کارت گرافیک که حدود 450 میلیون هش در ثانیه توان پردازشی برای SHA-256 دارد، می‌توانید ماهانه 0.004206 دلار یا 54 تومان در ماه می‌شود، مشخص است که ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگری همچون اتریوم به‌صرفه‌تر از بیت‌کوین ماینینگ است.

شما می‌توانید همین ارز به‌دست‌آمده را در سایت‌های خریدوفروش بیت‌کوین با استفاده از سواپ اتمی به هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید.

مثل دستگاه‌های بیت‌کوین ماینینگ شما می‌توانید تلفن همراه خود را نیز به استخرهای بیت‌کوین ماینینگ یا ماینینگ ارزهای دیجیتال دیگر متصل کنید و دستگاه‌ خود را به مجموعه آن‌ها اضافه کنید؛ اما یادتان باشد که اگر بخواهید بیت‌کوین ماینینگ کنید، در نهایت وضعیت درآمد شما نیز تفاوت چندانی با حالت منفرد نخواهد کرد.

تا اینجا هر آنچه را باید در مورد بیت‌کوین ماینینگ و ماینینگ آلت‌کوین‌ها با کامپیوتر می‌دانستیم، توضیح دادیم. در ادامه ما می‌خواهیم اپلیکیشن‌های اندرویدی را برای ماینینگ ارزهای گوناگون را معرفی کنیم.

مثل هر نرم‌افزار یا دستگاه ماینینگ، این اپلیکیشن‌ها هم تراکنش‌های تایید نشده را از شبکه هر ارز دیجیتال جمع‌آوری می‌کنند و سعی می‌کنند با آن‌ها یک بلوک معتبر درست کنند.

ماینرگیت یکی از بهترین مجموعه نرم‌افزارها برای ماینینگ ارزهای دیجیتال در کامپیوترها و گوشی‌های موبایل است. ماینرگیت نرم‌افزار ماینینگ برای ویندوز، مک، لینوکس و اندروید دارد و همچنین به کاربر یک کیف پول دیجیتال هم می‌دهد که ارزهای استخراج شده را در آن ذخیره کند.

کیف پول دیجیتال آن نیز مستقیما به سایت خریدوفروش ارزهای دیجیتال خود ماینرگیت یعنی چنجلی متصل است.

با ماینرگیت شما می‌توانید مونرو، بیت‌کوین، اتریوم، دش، دیجیتال‌نوت (DigitalNote)، فانتوم کوین (Fantom Coin)، اینفینیوم-۸ (Infinium-8)، مونتاورد (Moneta Verde) و کوازار کوین (Quazzar Coin) استخراج کنید.استخراج ارز با گوشی

ماینرگیت همچنین امکانات کنترلی نیز به شما می‌دهد؛ مثلا شما می‌توانید تنظیم کنید که از چه تعداد از هسته‌های پردازنده گوشی هوشمند شما برای ماینینگ استفاده شود، تنظیم کنید زمانی که باتری گوشی کم است ماینینگ نکند و همچنین سرعت پردازشی ماینینگ را عوض کنید.

کریپتو ماینر واسط کاربری زیبای ماینرگیت را ندارد اما از تعداد ارزهای دیجیتال بیشتری پشتیبانی می‌کند. البته همه الگوریتم‌ها و ارزهای دیجیتال در نسخه رایگان آن در دسترس نیستند.

کریپتو ماینر طوری ساخته شده است که شما برای ماینینگ با آن باید به یک استخر ماینینگ متصل شوید. کریپتو ماینر هم ابزارهای مفیدی برای کنترل میزان استفاده از منابع گوشی به کاربران می‌دهد.

برای استفاده از نئونئون ماینر هم مثل کریپتو ماینر شما باید به یک استخر ماینینگ بپیوندید. نئونئون ماینر تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و رایگان است. چون رایگان است، تبلیغات دارد.

نئو‌نئون ماینر گزارش‌ها و اطلاعات دقیقی از عملیات و فرآیند ماینینگ ارائه می‌دهد. شما در نئونئون ماینر هم ابزارهایی برای کنترل میزان دسترسی و استفاده از منابع تلفن هوشمند در اختیار دارید.

AA ماینر بیش از ۵۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و به ادعای خود بهترین و سودده‌ترین الگوریتم‌های ماینینگ یعنی کریپتونایت را ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن‌های ماینینگ برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی مثل هر اپلیکیشن اندرویدی دیگری پیش‌ازاین روی فروشگاه پلی گوگل موجود بودند؛ اما کمتر از یک سال پیش گوگل با تغییر قوانین خود، این اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه پلی حذف کرد.

در حال حاضر راه‌های نصب این اپلیکیشن‌ها مراجعه به سایت آن‌ها، دانلود نسخه APK یا نصب کردن آن‌ها از فروشگاه‌های دیگر اپلیکیشن‌های اندرویدی است.

همچنین به یاد داشته باشید که توان پردازشی تقریبا همه گوشی‌ها نه قابل‌مقایسه و نه در حد کامپیوترها نیست. توان پردازشی کامپیوترها هم برای ماینینگ ارزهای دیجیتال در حد دستگاه‌های ماینینگ ASIC نیست.

پس در نتیجه وقتی می‌خواهید با تلفن هوشمند خود به ماینینگ ارزهای دیجیتال بپردازید، یادتان باشد که چیز زیادی نصیبتان نخواهد شد و از آن‌سو به دلیل بار کاری زیادی که روی پردازشگر تلفن هوشمند شما می‌آید، احتمال آسیب و خرابی آن نیز افزایش می‌یابد.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

دوستان به هیچ وجه با موبایل به استخراج بیت کوین روی نیارید
چون براحتی گوشیتون میسوزه
آخه استخراج به این سنگینی رو چطور گوشی تحمل کنه

کجاست لینکش

من نصب کردم ساین آپ هم شدم چیکار باید بکنم حالا؟

سلام، دوستان چطوری رایگان استخراج کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

توضیح خوبی دادی ولی من الان دارم با گوشی ماینینگ میکنم البته با کمک دوستام که تو هر سه روز یک بار حدود یک دلار درمیارم و هیچ فشاری رو هم به گوشیم نمیارم اگر خواستین لینک رو میزارم شما هم استفاده کنین آدرس اینستای منم اینه اگر مشکلی داشتین بگین تا حل

لینکو میشه بدی

میشه بگید چطوری ایتخراج میکنید ،ممنون میشم

سلام ادرس سایت را بفرستید

داداش بزار

میشه توضیح بدید

سلام لطفا بگید هر سه روز چطور یک دلار میگیری بگید اگر امکتنش هست ما هم استفاده کنیم با تشکر

لینک لطفا

سلام، میشه واقعا رایگان استخراج کرد؟

سلام میشه کمک کنید تا منم رو گوشیم نصب کنم

ب منم یاد بدههه🥲

لینک دانلود استخراج بیت کوین با موبایل اگه نصب نشد فیلتر شکن استفاده کنید بعد از گوگل پلی دانلود کنید

بیت کوین و کیف پول
استخراج بیت کوین

نصبش کنید رایگانه حالشو ببرید

به راحتی استخراج کن فقط با یه جیمیل ولی باید 30روز به بالا فعال باشی تا بعد بتونی برداشت بزنی من 130میلیون فروختم 0/2بیتکوین رو برو تا دیر نشده توی سایت

سلام میشه لطف کنید آدرس سایت رو بدید.ممنون

سلام چندتازیرمجموعه داشتی که ۲دهم بدست اوردی

سلام میشه لینکشو برام بفرستی

سلام میشه لینکشو بدی

این لینک برای استخراج بیت کوین با گوشی
با فیلتر شکن روشن وارد لینک بشید و با یه جیمل ثبت نام کنید و استخراج کنید

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

استخراج ارز با گوشی
استخراج ارز با گوشی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *