استعلام تلفن ثابت

استعلام تلفن ثابت
استعلام تلفن ثابت

شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید

با

ورود به حساب کاربری

سابقه استعلام‌ها و قبض‌های قبلی شما در دسترس خواهد بود

تلفن ثابت همواره یکی از ابزارهای پر کاربرد و
ضروری در محل کار و خانه است و پرداخت دوره‌ای قبوض تلفن ثابت نیز یکی از
مهم‌ترین دغدغه‌های ما در زمینه پرداخت قبوض است. به منظور تسهیل فرایند
استعلام و پرداخت، قبضینو امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت
قبض تلفن را فراهم کرده است. در این بخش کافیست شماره تلفن ثابت خود را
وارد کتید و مبلغ کارکرد و جزئیات قبض را مشاهده و در صورت تمایل اقدام
به پرداخت کنید. قبضینو ضمن آرشیو کردن تمام قبض های تلفن ثابت، امکان
نامگذاری و دسته بندی قبض ها را نیز فراهم کرده است. جهت چاپ رسید قبوض
پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی قبضینو در تماس باشید.

به منظور تسهیل فرایند مشاهده و
پرداخت قبوض، امکان استعلام قبض تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه
قبض و شناسه پرداخت و تنها با استفاده از شماره تلفن ثابت
فراهم شده است. با وارد کردن شماره خود مبلغ قبض میان دوره
و پایان دوره در دسترس خواهد بود. همچنین امکان پرداخت
گروهی قبوض در سبد قبض قبضینو فراهم شده است تا قبض تلفن
ثابت خود را در کنار سایر قبوض به صورت یکجا پرداخت نمایید.

قبضینو امکان نمایش قبض میان‌دوره و
پایان‌دوره تلفن ثابت را در اختیار شمار کاربران عزیز قرار داده
است. قبض پایان دوره، کارکرد یک دوره کامل (تا زمان صدور قبض)
است اما قبض‌میان دوره کل هزینه کارکرد را تا همان روزی که
استعلام را انجام می‌دهید به شما نمایش می‌دهد. اگر قبض میان‌دوره تلفن ثابت
خود را پرداخت کنید دیگر نیازی به پرداخت قبض پایان‌دوره نخواهید داشت.

استعلام تلفن ثابت

با استـفاده از سـامانه قـبضینو می‌تـوانید
به سادگی قبـض تلـفن ثابت خود را استـعلام بگیرید. امکان مـشاهده
مبلغ قـبض تلـفن به تفکـیک کـارکرد میـان‌دوره و پایان‌دوره و همـچنین
جزئیات کـامل آخـرین قـبض پایان دوره شـامل ریز اطـلاعات قـبض کـاغذی،
در اخـتیار شـما کاربران عزیز قرار گرفته است. در صـورت قطـعی،
دو تا سـه روز کـاری پس از پـرداخت، تلـفن ثـابت شما وصـل خـواهد شد.

کلیه قبوض پرداختی شما بلافاصله بعد از پرداخت از طریق درگاه پرداخت بانک سامان تسویه می شوند، ولی ممکن است فرایند وصل تلفن ثابت تا 48 ساعت کاری زمان ببرد. در صورتی که تمایل به وصل سریع تلفن داشته باشید، می‌توانید با مراکز امور مشترکین تلفن ثابت منطقه خود تماس گرفته و کد پیگیری خود را اعلام کنید. کد پیگیری پس از پرداخت قبض تلفن صادر می‌شود، با اعلام کد پیگیری به مراکز تلفن منطقه خود، تلفن شما وصل خواهد شد.

قبض پایان دوره کاردکرد ۲ ماه آخر تلفن شما را نشان می دهد. قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن شما را شامل می شود. برای مثال اگر شما در تاریخ ۱۰ خرداد قبض خود را استعلام کنید، قبض پایان دوره هزینه کارکرد از تاریخ یک فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ( دو ماه ) را نمایش می دهد. در حالی که قبض میان دوره برای این مثال هزینه کارکرد ۷۰ روز ( ۶۰ روز پایان دوره + ۱۰ روز از ماه جاری ) را نمایش می دهد.

به طور کلی میان دوره = پایان دوره + تعداد روز های ماه جاری.

قبض پایان دوره و میان دوره را نباید همزمان پرداخت کنید. اگر قبض میان دوره را پرداخت کرده باشید قبض پایان دوره نیز به طور اتوماتیک پرداخت خواهد شد.

با توجه به زیر ساخت کاملا اتوماتیک این سرویس در کشور، در صورت پرداخت تکراری قبض، بلافاصله به عنوان بستانکار شناخته می‌شوید. چون این سرویس، قبض میان دوره هم ارائه میدهد، به راحتی می‌توانید با استعلام قبض میان دوره این مورد را چک کنید. البته در قبضینو امکان پرداخت تکراری قبوض وجود ندارد.

مشترکین درصورتی که دوره های قبل را هم از طریق قبضینو پرداخت کرده باشند، می‌توانند از قسمت سوابق اطلاعات تراکنش هایشان را مشاهده کنند، در غیر اینصورت بایستی به اداره مربوطه منطقه خود مراجعه نمایند.

برای حل پرداخت گروهی و مدیریت قبض ها، قبضینو ورژن جدیدی به نام قبضینو سازمانی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن امکان پرداخت آسان قبوض فراهم گردیده است. برای درخواست می‌توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

اپلیکیشن قبضینو يک نرم‌افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکان
پرداخت همه قبوض به روشي متفاوت و آسانتر از هميشه بدون نیاز به قبض کاغذی
و شناسه پرداخت در اختيار شماست. سوابق استعلام و پرداختی برای همیشه در
قبضینو قابل دسترس است قبضینو شما را از صدور قبض های جدید مطلع خواهد کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است. در این بخش روش های پرداخت قبض تلفن ثابت را بیان خواهیم کرد. لازم به ذکر است یکی ا ز راه پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه، استفاه از سامانه پرداخت قبضینو می باشد. اکثر روش ها نیازمند شناسه پرداخت و شناسه قبض هستند. با استفاده از قبضینو نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت و قبضینو هر ماه شما را از قبض های جدید مطلع خواهد کرد. برای استعلام قبض و مشاهده جزئیات قبض تلفن ثابت، شماره تلفن خود را در فرم بالای این صفحه وارد کنید و سپس کلید استعلام قبض تلفن ثابت را انتخاب نمایید. در ادامه سایر روش های پرداخت اینترنتی قبض ذکر شده است. 

مشترکین تلفن ثابت با مراجعه به وبسایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir می‌توانند از سرویس های مشاهده قبض تلفن ثابت، استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت استفاده نمایند. در ا​ین روش برای پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت، پس از ورود به سایت  tci.ir با انتخاب گزینه پرداخت من، تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام، دریافت کد تایید و تکمیل ثبت نام میتوانید از بخش پرداخت اینترنتی قبض تلفن به راحتی تمامی قبض های تلفن ثابت خود را پرداخت نمایید. مشترکین ساکن تهران میتوانند برای مشاهده و استعلام قبض تلفن ثابت تهران و استفاده از سایر خدمات اینترنتی مخابراتی به سایت مخابرات تهران به آدرس http://tehran.tci.ir مراجعه نمایند. 

با استفاده از تلفن همراه و تلفن گوشی به را​حتی میتوانید  مبلغ صورت حساب قبض تلفن ثابت را استعلام نموده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت نمایید. روش های پرداخت قبض تلفن ثابت با تلفن به شرح ذیل می باشد:  پرداخت قبوض تلفن با ۱۸۱۸ : مشترکین محترم تلفن ثابت میتوانند با شماره گیری ۱۸۱۸ (‌از تلفن ثابت یا تلفن همراه) و قبض خود را پرداخت نمایند. از دیگر امکانات سامانه پرداخت غیر حضوری شرکت مخابرات (۱۸۱۸)‌ دریافت قبض میان دوره تلفن ثابت است.مشترکان تلفن ثابت می توانند با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و ریز مکالمات خ​ود را به همراه آخرین دوره صورتحساب دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند. در صورتی که پرداخت قبوض تلفن‌های ثابت، آخر ماه و زمان اوج استفاده از این سامانه باشد، اعلام وصول‌ها به طول می‌انجامد اما در حالت عادی حداکثر ظرف مدت یک ساعت، اعلام وصول انجام می گردد و بدهی کابر تسویه می شود. مشترکان تمامی بانک‌های عضو شتاب با دارا بودن رمز دوم کارت خود می‌توانند به پرداخت غیر حضوری قبض با ۱۸۱۸ اقدام کنند. اگر پس از پرداخت توسط سمانه ۱۸۱۸  اتصال تلفن انجام نگیرد، مشترکین میتوانند با مراجعه به سایت مخابرات و درج ۴ رقم پرداخت قبوض با سامانه ۲۰۰ : شرکت مخابرات استان تهران برای راحتی شهروندان تهرانی سامانه ۲۰۰ را طراحی کرده است. مشترکین با شماره گیری ۲۰۰ و درج شناسه قبص و شناسه پرداخت میتوانند تمام قبوض خود را ( قبض تلفن همراه اول، قبض گاز، قبض تلفن، پرداخت قبض مالیات و قبض جریمه) را پرداخت نمایند. از برنامه‌های آینده این سامانه، فروش شارژهای اعتباری تلفن همراه و کدهای دستوری ( امکان دسترسی از طریق USSD) است.

برای دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشترکین میتوانند با ارسال شماره ۸ رقتی تلفن ثابت خود بدون کد به شماره ۳۰۰۰۷۱۳ خلاصه صورتحساب دوره ای خود را مشاهده نمایند. استفاده از این سرویس پیامکی رایگان است.

اپلیکیشن های  پرداخت موبایلی  که در نسخه های مختلف IOS و اندوریدی و ویندوزی ارایه می شوند، امکان پرداخت آسان  را فراهم کرده اند.  برای پرداخت آنلاین قبض میتوانید از این اپلیکیش های استفاده کنید. از جمله نرم افزاز های پرداخت معروف می توان به اپلیکیشن آپ، سکه و نرم افزار پرداخت قبضینو اشاره کرد. در دسترس بودن و پرداخت آسان قبض، انتقال وجه و پیگیری قبوض پرداخت شده و کارت به کارت از مزایای این نرم افزار ها است.  در صورت نیاز به قبض کاغذی به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه فرمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با شماره ۳۶۹۹۹ تماس  بگیرد.


* کلیه خدمات قبضینو رایگان است *

تجارت الکترونیک پارسیان

تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان سایه، پلاک 8

021-2318
info@pec.ir

برای دریافت و مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت و دریافت شناسه قبض تلفن ثابت و پرداخت قبض تلفن ثابت میتوانید از روش های زیر استفاده کنید.

دریافت قبض تلفن ثابت با استفاه از TCI.ir

ورود به سامانه www.Tci.ir

انتخاب گزینه منوی “مخابرات من”

استعلام تلفن ثابت

ثبت نام در سامانه www.Tci.ir در منوی “مخابرات من”جهت ثبت نام یک نام کاربری دلخواه و یک رمز عبور دلخواه وارد نمایید. سپس روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

دریافت کد فعالسازی از طریق تلفن همراه و درج آن در قسمت “کدفعالسازی” و انتخاب دکمه “بعدی”

خروج از سامانه www.Tci.ir و ورود دوباره به سامانه www.tci.ir و انتخاب منوی های مخابرات من ورود

سایر روش های مشاهده قبض تلفن ثابت

تماس رایگان با سامانه ۲۰۰۰ و پرداخت صورتحساب

دریافت خلاصه صورتحساب دوره از طریق پیامک رایگان با یک بار ارسال شماره تلفن ثابت خود (۸ رقم بدون کد) از طریق تلفن همراه به سامانه ۳۰۰۰۷۱۳
کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با سامانه ۳۶۹۹۹ در ساعات اداری

تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است. به منظورتسهیل فرایند استعلام و پرداخت، قبضینو امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن را فراهم کرده است. در این بخش تنها با وارد کردن شماره تلفن ثابت می توانید از مبلغ کارکرد تلفن آگاه و در صورت تمایل اقدام به پرداخت کنید. قبضینو ضمن آرشیو کردن تمام قبض های تلفن ثابت، امکان نامگذاری و دسته بندی قبض ها را نیز فراهم کرده است. در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با پشتیبانی قبضینو تماس بگیرید.

روش های استعلام قبض گاز به صورت آنلاین
روش های دریافت قبض الکترونیکی برق
روش مشاهده و پرداخت قبض سیم کارت دائمی همراه اول

در این مقاله، همراه کارت قصد دارد روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت را معرفی کند. شما می‌توانید به دلخواه یکی از روش‌ها را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

درست است که با ظهور موبایل‌ها، استفاده از تلفن‌های ثابت کاهش یافته است؛ اما هنوز هم تلفن ثابت یکی از ابزارهای ضروری در خانه‌ها و به خصوص در ادارات است. در ادامه به راه‌های استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت می‌پردازیم.

بعد از وارد کردن کارت بانکی و زدن رمز عبور، در منوی نمایش داده شده گزینه «پرداخت قبوض» را انتخاب کرده و نوع قبض موردنظر خود را مشخص کنید. در مرحله بعد شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد کرده و قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کنید.

در دستگاه‌های خودپردازی که مجهز به بارکد خوان هستند می‌توانید با انتخاب گزینه پرداخت از طریق بارکدخوان، بارکد مندرج در قبض خود را توسط دستگاه، اسکن کرده و اقدام به پرداخت قبض نمایید.

یکی دیگر از راه‌های پرداخت قبوض تلفن ثابت، استفاده از تلفن‌های گویاست. مشترکین می‌توانند از طریق سامانه‌های 1818 و 2000 هزینه کارکرد تلفن را دریافت کرده و بدهی خود را از همان طریق پرداخت نمایند. تنها کافیست از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه خود، شماره‌های ذکر شده را شماره‌گیری نمایید. 

استعلام تلفن ثابت

در این روش، پس از راهنمایی تلفن گویا بایستی شماره تلفن و مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و عملیات پرداخت را انجام دهید.

روش دیگر پرداخت قبض تلفن، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت است که برای گوشی‌های اندورید و ios ارائه شده و امکان کارهای اینترنتی غیرحضوری را برای کاربران خود فرآهم می‌کنند. در دسترس بودن، کاربری آسان و امنیت بالا از مزایای آنهاست.

یکی از این اپلیکیشن‌ها، همراه کارت است که با نصب آن می‌توانید به آسانی قبض تلفن خود را استعلام یا پرداخت کنید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به وبسایت همراه کارت به آدرس https://hamrahcard.ir/ مراجعه کنید. 

در این اپلیکیشن، علاوه بر قبض تلفن می‌توانید پرداخت قبض برق، آب، گاز و سایر تراکنش‌ها مانند کارت به کارت و پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی را نیز انجام دهید.

همچنین،  پرداخت قبض همراه اول و ایرانسل هم در همراه کارت امکان پذیر است و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی این دو اپراتور می‌توانند پرداخت قبض خود را بسیار آسان و سریع انجام دهند.

برای پرداخت اینترنتی قبض می‌توانید وارد وبسایت شرکت مخابرات شده و قبض میان‌دوره یا پایان دوره موردنظر خود را انتخاب کرده و اقدام به استعلام و پرداخت آن کنید. در مرحله بعد با وارد کردن مشخصات خط تلفن، آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنید.

به منظور دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشترکین می‌توانند شماره 8 رقمی تلفن ثابت خود را بدون کد به شماره 3000713 ارسال کرده و به این ترتیب خلاصه صورتحساب دوره ای تلفن ثابت خود را مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که استفاده از این سرویس پیامکی رایگان است.

 2121

در شهر اصفهان و در محله حکیم آن، مسجد حکیم قرار گرفته است که دارای یکی از تاریخی ترین سردرهای ایران است.

بزرگترین بازار فروش محصولات دیجیتال و الکترونیک شمال تهران در مرکز تجاری اپال افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

با استفاده از اپلیکیشن بامن24، امکان استعلام قبوض تلفن ثابت بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت وجود دارد. شما می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن خود، استعلام قبض خود را بگیرید و در صورت تمایل پرداخت کنید.

در اپلیکشن بامن24 صورتحساب پایان‌دوره و میان‌دوره برای قبض تلفن ثابت به صورت مجزا نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید در سریعترین زمان هر یک از قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره را به صورت جداگانه پرداخت کنید.

در اپلیکشن بامن24 سوابق کلیه استعلام ها و پرداخت های قبوض قابل مشاهده است. بنابراین در مراجعات بعدی نیازی به وارد کردن شماره تلفن نیست و برای استعلام قبوض خود کافیست روی شماره تلفن خود کلیک کنید.

این سامانه همواره می کوشد تا ایمنی و سهولت در پرداخت قبض تلفن ثابت و دیگر خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. با در اختیار داشتن کارت های بانکی عضو شتاب و رمز دوم یا رمز پویا، اقدام به استعلام قبض، پرداخت قبض و استفاده از سایر خدمات وبسایت نمایید. همچنین می‌توانید این وبسایت را به صفحه اصلی خود اضافه کرده و یا اپلیکیشن بامن24 را نصب کنید و از خدمات این سامانه در هر زمان و مکانی که نیاز بود به راحتی استفاده نمایید.

استعلام تلفن ثابت

با پرداخت قبض تلفن قطع بدهی یک طرفه و دو طرفه (میان دوره و پایان دوره) از طریق سامانه بامن24، تلفن شما در کمتر از یک ساعت کاری به صورت اتوماتیک وصل خواهد شد.

خیر، کلیه پرداخت ها در سامانه بامن24 به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود و نیاز به مراجعه به هیچ ارگان و محل خاصی وجود ندارد.

قبض پایان دوره میزان کارکرد در 2 ماه اخیر را نشان می دهد، در حالی که قبض میان دوره کل هزینه کارکرد را به نمایش می گذارد، در واقع قبض میان دوره حاصل جمع قبض پایان دوره 2 ماهه بعلاوه تعداد روزهای اضافه کارکرد شما در ماه جاری می باشد.

بله، با پرداخت قبض میان دوره، قبض پایان دوره نیز تسویه می شود.

اگر به هر دلیلی قبض تکراری را پرداخت کنید، در سامانه به صورت بستانکار شناخته می شوید.

به فروشگاه سیم پی خوش آمدید! در این قسمت می توانید قبوض تلفن ثابت تمام شهرها را استعلام گرفته و پرداخت نمایید.

نکاتی که باید بدانید :

در صورت داشتن کد تخفیف آن را در این قسمت ثبت کنید سپس دکمه اعمال کد را کلیک کنید

آدرس : تهران خیایان شیخ بهایی شمالی، خیایان صائب تبریزی پلاک1

استعلام تلفن ثابت


ورود به حساب کاربری

جهت ذخیره سوابق خریدها و امکان پیگیری آسان تر هنگام بروز مشکل ، لطفا با وارد کردن شماره موبایل خود وارد سیستم شوید.

توجه : لطفا شماره‌ای را که به آن دسترسی دارید وارد نمایید.

لطفا صبر کنید

در حال دریافت اطلاعات …

همچنین می‌توانید این وبسایت را به صفحه اصلی خود اضافه کرده و از خدمات این سامانه در هر زمان و مکانی که نیاز بود به راحتی استفاده نمایید.

سوالات رایج:

با پرداخت قبض تلفن، میزان بدهی تسویه خواهد شد. اما ممکن است اتصال خط تلفن قطع شده تا ۴۸ ساعت کاری زمان ببرد.

در صورتی که تمایل دارید خط تلفن قطع شده شما بلافاصله بعد از پرداخت صورتحساب وصل شود، بایستی با مراکز امور مشترکین تلفن ثابت منطقه خود و یا شماره تلفن ۲۰۲۱ تماس بگیرید. سپس کد پیگیری قبض تلفن پرداخت شده را اعلام کنید تا خط شما به صورت آنی وصل شود.

 

استعلام تلفن ثابت

مطالب مرتبط

شرکت مخابرات ایران شرایطی ایجاد کرده است تا از این پس مشترکین بتوانند با استفاده از پرتال شرکت مخابرات به ریز مکالمات تلفن ثابت خود دست یابند.

مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با ورود به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس WWW.tci.ir  و کلیک بر روی لینک “مخابرات من” و واردکردن نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه کاربری شوند.

توجه داشته باشید پس از باز شدن صفحه کاربری مشترک، باید روی لینک تلفن کلیک کرده و سپس بر روی لینک خلاصه کارکرد و یا ریز مکالمات تلفن ثابت برحسب نوع نیاز کلیک کنید.

در ادامه نیز اگر می‌خواهید به صورت دقیق شماره‎‌های تمام تماس‌های تلفن ثابت را دریافت کنید باید از سرویس ریز مکالمات تلفن ثابت استفاده کنید،

با این توضیح که دریافت این سرویس نیازمند رمز دوم می‌باشد و مشترک قبل از اقدام به دریافت ریز مکالمات تلفن ثابت از طریق پرتال TCI لازم است با مراجعه به مرکز مخابراتی مربوط به تلفن خود، رمز دوم را پس از احراز هویت دریافت نماید.

مطالب مرتبط

 

برای پرداخت اینترنتی قبض تلفن ثابت بدون شناسه می‌توانید از همین صفحه قبض میان‌دوره یا پایان دوره موردنظر خود را انتخاب کرده و اقدام به استعلام و پرداخت آن کنید.

در مرحله بعد با وارد کردن مشخصات خط تلفن، آن را از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت کنید.

ویا اینکه از همین صفحه قبوض خود را استعلام و پرداخت نمایید.

اگر قصد پرداخت قبض تلفن ثابت بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت را دارید، راه های متفاوتی برای انجام این کار پیش روی شما قرار دارد.

ساده ترین راه پیش روی شما استفاده از تلفن ثابت و سیستم پرداخت خود شرکت مخابرات است. کافی است با خط ثابت خود با شماره 2000 تماس بگیرید.

از این طریق هم قادر خواهید بود قبض مربوط به خطی که با آن تماس گرفته اید را پرداخت کنید، هم قادر خواهید بود با وارد کردن شماره هر خط دیگری در چند مرحله ساده و به سرعت بدهی آن را تسویه نمایید.

تلفن ثابت همواره یکی از ابراز های پر کابرد و ضروری در محل کار و خانه است به طوری که با ظهور تلفن های همراه و موبایل همچنان استفاده از تلفن ثابت پا برجا است.

به منظورتسهیل فرایند استعلام و پرداخت، ایقبض امکان استعلام بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض تلفن را فراهم کرده است. 

تگ ها

برای مشاهده جزئیات کارکرد قبوض ابتدا به وب‌سایت شرکت مخابرات مراجعه و پس از آن بر روی گرینه «مخابرات من» کلیک می‌کنید.

برای ورود به این قسمت ابتدا باید ثبت‌نام کنید. با کلیک بر روی گزینه «ثبت‌نام» مشخصات خود را وارد می‌کنید

پس از وارد کردن نام کاربری و شماره موبایل، کدی برای شما پیامک می‌شود. با وارد کردن آن کد به صفحه منو وارد می‌شوید.

با کلیک بر روی «تلفن» و قسمت «شماره تلفن‌های من» شماره تلفن مورد نظر را ثبت می‌کنید.

پس از ذخیره کردن شماره تلفن، در قسمت «مشاهده ریزهزینه‌های قبض» شماره تلفن، سال و دوره مورد نظر را وارد و پس از آن گزینه «مشاهده قبض» را انتخاب می‌کنید. پس از آن ریزجزئیات قبض مانند شرح هزینه دوره را می‌توانید مشاهده کنید.

برای پرداخت قبوض نیز می‌توانید از قسمت «پرداخت قبض»، پرداخت پایان دوره یا میان دوره را انجام می‌دهید.

مشترکین تلفن ثابت می توانند هزینه کارکرد تلفن و ریز مکالمات خود را از پانزدهم ماه‌های فرد سال از طریق سامانه های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ دریافت کنند.

مشترکین تلفن ثابت می توانند از پانزدهم ماه‌های فرد سال از طریق سامانه‌های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ ضمن دریافت هزینه کارکرد تلفن ثابت و ریز مکالمات نسبت به پرداخت صورت حساب میان دوره و پایان دوره خود اقدام کنند.

براساس این گزارش مشترکین می توانند از طریق سامانه پیامکی ۰۲۱۱۸۱۸ نیز نسبت به دریافت صورتحساب و کارکرد تلفن ثابت خود اقدام و بدهی خود را از همان طریق پرداخت کنند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مشترکین تلفن ثابت از این پس می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان تهران به نشانی WWW.TCT.IR بدون نیاز به شناسه و رمز عبور تنها با وارد کردن شماره تلفن و کدپستی خود

نسبت به دریافت قبض المثنی صورتحساب کارکرد تلفن خود اقدام کنند.

براساس همین گزارش مشترکینی که عضو سایت خدمات اینترنتی هستند نیز می توانند از طریق سایت مخابرات تهران ریزمکالمات و قبض المثنی صورتحساب دوره ای خود را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، شرکت مخابرات تهران اعلام کرده با توجه به تجمیع کدهای مخابراتی، مشتریان مخابرات منطقه تهران، جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت به جای شماره 1818 با سامانه 2000 تماس بگیرند.

با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشتریان می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم و با شماره‌ گیری سامانه ۲۰۰۰، در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض تلفن خود اقدام و از همین طریق نیز بدهی صورتحساب خود را پرداخت کنند.

بنا بر اعلام، با توجه به ضرورت یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداختی و ضرورت مشتری مداری، سامانه ۲۰۰۰ علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب، عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.

 مشترکین تلفن ثابت می توانند از پانزدهم ماه‌های فرد سال از طریق سامانه‌های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ ضمن دریافت هزینه کارکرد تلفن ثابت و ریز مکالمات نسبت به پرداخت صورت حساب میان دوره و پایان دوره خود اقدام کنند.

براساس این گزارش مشترکین می توانند از طریق سامانه پیامکی ۰۲۱۱۸۱۸ نیز نسبت به دریافت صورتحساب و کارکرد تلفن ثابت خود اقدام و بدهی خود را از همان طریق پرداخت کنند.

استعلام تلفن ثابت

استفاده از کد دستوری #2020* ( تلفن همراه ) و مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir  نیز دو روش دیگر جهت پرداخت غیر حضوری تلفن ثابت برای مشترکین می باشد.

تگ ها

با توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مخابرات منطقه خراسان رضوی قبوض کاغذی کارکرد  تلفن ثابت مشترکان را در این استان از ابتدای مهرماه از طریق پیامک به مشترکان اطلاع رسانی خواهد کرد.

تگ ها

 مشترکین می توانند با شماره گیری ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت وارد سامانه ارائه خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات شده و از این طریق نسبت به دریافت و پرداخت کارکرد تلفن ثابت خود اقدام کنند، در این سامانه امکان دریافت و پرداخت کارکرد به روز تلفن ثابت هم وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی ادامه داد: علاوه بر سامانه ۲۰۰۰، جهت سهولت در ارائه خدمات کارکرد تلفن ثابت این امکان فراهم شده که مشتریان با کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن های همراه نیز نسبت به دریافت و پرداخت صورتحساب خود اقدام کنند

 پرداخت صورتحساب تلفن ثابت با شماره 2828 و پرداخت صورتحساب تلفن همراه با سامانه رایگان 9990 و 09129990 آسان‌ترین و سریع‌ترین شیوه پرداخت صورتحساب است

برای استفاده از این سامانه کافیست کد شهر و شماره تلفن مورد نظر را به سامانه 300002828 ارسال کنید تا از میزان صورتحساب، شناسه قبض و شناسه پرداخت آن مطلع شوید


درباره ایقبض

مشترک گرامی شما می توانید کلیه قبوض آب ، برق ، گاز تلفن ثابت ، تلفن همراه ، جرایم خودرو و موتورسیکلت خود را علاوه بر استعلام در سامانه ای قبض پرداخت نمایید. اگر تلفن همراه یا ثابت شما قطع شده باشد برای وصلی آنی آن نیاز به حضور در دفاتر مخابراتی را ندارید به محض پرداخت تلفن شما وصل می گردد. کلیه خدمات و پرداخت قبوض شما بصورت رایگان و بدون کسر هزینه پرداخت می گردد . شرکت ارتباطات کنام با شناسه ملی 10104091428 و شماره ثبت 262877 در سال 1388 تاسیس و در حوزه B2B ارائه سرویس به دفاتر پیشخوان کشور جهت فروش شارژ ، سیم کارت ، بسته های اینترنت ، پرداخت قبوض و فروش بلیط فعالیت دارد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به ای قبض می باشد .

استعلام تلفن ثابت
استعلام تلفن ثابت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *