استعلام قبض گاز

استعلام قبض گاز
استعلام قبض گاز

شما هنوز وارد حساب کاربری خود نشده‌اید

با

ورود به حساب کاربری

سابقه استعلام‌ها و قبض‌های قبلی شما در دسترس خواهد بود

با وارد کردن شناسه قبض گاز خود در کادر بالا می‌توانید
به راحتی اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت
قبض گاز نمائید. برای استعلام قبض گاز خود کافیست شناسه قبض موجود روی قبض کاغذی
دوره‌های قبل و یا شناسه قبض موجود در پیامک قبض اداره گاز را در بخش مربوطه
وارد کرده و گزینه استعلام قبض گاز را انتخاب کنید. جهت چاپ رسید قبوض
پرداختی نیز می‌توانید به بخش سوابق در پروفایل کاربری خود مراجعه کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با پشتیبانی قبضینو در تماس باشید.

تنها با یک بار وارد کردن شناسه قبض گاز خود می‌توانید آخرین قبض صادره
را مشاهده و پرداخت کنید. همچنین امکان پرداخت گروهی قبوض در سبد قبض قبضینو
فراهم شده است تا قبض گاز را در کنار سایر قبوض به صورت یکجا پرداخت نمایید.
با قبضینو به راحتی قبوض گاز خود را پرداخت نمایید.

جزئیات کامل قبض گاز شامل تاریخ قرائت،
بهای مصرفی گاز، شماره کنتور و .. در قبضینو قابل مشاهده است و
دیگر نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت. با وارد کردن شناسه قبض گاز خود به همه
این جزئیات دسترسی خواهید داشت، شناسه قبض برای همه قبض های گاز شما ثابت است.

استعلام قبض گاز

قبضینو کلیه استعلام‌ها و پرداخت‌های مربوط به قبض گاز
را در پروفایل شما ذخیره می کند. کافیست یک بار شناسه قبض گاز خود
را در قبضینو وارد کنید تا اطلاعات مربوط به قبض مورد نظر ذخیره شود. علاوه بر
این امکان نام‌گذاری قبوض نیز در اختیار شما قرار دارد تا قبوض خود را مدیریت کنین.

با نصب اپلیکیشن قبضینو می توانید از جزئیات کامل قبض قبض گاز ( مهلت پرداخت، زمان قرائت، مبلغ دوره، بدهی قبلی قبض گاز و ..) مطلع شوید.

کافیست یکی از قبض های کاغذی دوره های قبل را داشته و یا شماره اشتراک گاز یا شناسه قبض را بدانید. اگر یکی از این اطلاعات را داشته باشید و فقط یک بار این اطلاعات را در قبضینو وارد کنید دیگر نیازی به اطلاعات جدید نخواهد بود و هر قبض جدیدی که برای شما صادر شود در قبضینو نمایش داده خواهد شد. اگر هیچ یک از اطلاعات اولیه را نداشته باشید به اداره گاز منطقه خود مراجعه و با ارائه کدپستی محل سکونت خود، شناسه قبض یا اشتراک را دریافت کنید.

برای راحتی کار اپلیکیشن قبضینو رو نصب کنید و منتظر پیامک نباشید. تنها با یک بار واردکردن اطلاعات قبض تمامی مشخصات قبض شما در قبضینو ثبت خواهد شد و از ماه های بعد قبضینو به طور اتوماتیک قبض های جدید را برای شما نمایش خواهد داد و امکان پرداخت قبض را نیز خواهید داشت. در صورت تغییر مکان هم کافی است اطلاعات قبض مکان جدید را یک بار وارد کنید و مکان قبلی را حذف کنید. برای اطلاعات بیشتر مقاله حذف قبوض کاغذی قبضینو را مطالعه کنید.

شهروندان محترم ضمن تاکید بر مطابقت هزینه پرداختی قبض مورد نظر و هزینه تراکنش خود، در صورت پرداخت اشتباهی هر یک از قبوض آب، برق و گاز، با در دست داشتن مدارک پرداخت به سازمان مربوطه مراجعه کنید.

اپلیکیشن قبضینو يک نرم‌افزار بسيار کاربردي و رايگان است که با استفاده از آن امکان
پرداخت همه قبوض به روشي متفاوت و آسانتر از هميشه بدون نیاز به قبض کاغذی
و شناسه پرداخت در اختيار شماست. سوابق استعلام و پرداختی برای همیشه در
قبضینو قابل دسترس است قبضینو شما را از صدور قبض های جدید مطلع خواهد کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

با استفاده از سامانه پرداخت قبض قبضینو میتوانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کنید. در قبضینو از دو روش میتوانید قبض گاز خود را پرداخت کنید.

با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید. لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. متاسفانه شرکت گاز  هیج راهکار درستی برای دریافت قبض گاز از طریق شماره کانتور  و یا کد پستی ارایه نداده است.

روش دوم در مشاهده و استعلام قبض با شناسه پرداخت و شناسه قبض می باشد. برای استفاده از این بخش با انتخاب گزینه ” قبض کاغذی گاز ” و سپس وارد کردن شناسه قبض گاز و شناسه پرداخت قبض گاز، میزان کارکرد گاز شهری را در دوره مشخص استعلام و مشاهده کنید. برای پیگیری قبض گاز خود و یا پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته نیز میتوانید از سامانه قبضینو استفاده نمایید. 

شماره تلفن اداره گاز  ۲۰۰ می باشد و شهروندان با تماس از طریق تلفن ثابت و با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت میتواند عملیات پرداخت را انجام دهند.

شهروندان تهرانی می توانند با اعلام شماره اشتراک گاز، به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۴ قبض الکترونیکی دریافت کنند به طوری که پس از ارسال این شماره مبلغ گاز بها، شماره اشتراک، کد شناسایی را دریافت خواهند کرد و می توانند از این طریق  صورتحساب قبض گاز خود را  مشاهده و پرداخت نمایند.

برای مشاهده صورتحساب قبض استان آذربایجان شرقی مشترکین علاوه بر استفاده از سامانه ۲۱۹۴ می توانند با ارسال شماره اشتراک خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۱۹۴ از آخرین صورتحساب و بدهی مصرف خود با جزئیات آگاه شوند.

هم وطنان عزیز با مراجعه به سایت های استانی پرداخت شرکت گاز میتواند قبض گاز خود را به صورت آنی استعلام، دریافت و پرداخت کنند. برای نمونه آدرس اینترنتی شرکت گاز چند استان به شرح زیر است:‌ مشاهده قبض گاز اصفهان :‌http://www.nigc-isfahan.ir/Portal/Home   گاز مازندارن :‌ http://www.nigc-mazandaran.ir  گاز مشهد :‌ http://www.egas.ir/egas/default.aspx قبض گاز همدان :‌ http://www.nigc-hm.ir دریافت قبض گاز شیراز :‌ http://nigc-fars.ir/Portal/Home برای محاسبه قبض گاز و  چگونگی محاسبه گازبهای مشترکین خانگی گاز طبیعی میتوانید به آدرس http://billing.nigc.ir/gasPrice مراجعه فرماید. 

 


* کلیه خدمات قبضینو رایگان است *

ساختمان مرکزی :
تهران – خیابان کریمخان زند، خیابان شهید عضدی(آبان) جنوبی، نبش خیابان سپند، ساختمان شهدای شرکت ملی گاز ایران

021-84870

info@nigc.ir

با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری، حدود ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی خواهد شد و به تبع آن، هزینه گازبهای مشترکین نیز کاهش می‌یابد.

استعلام قبض گاز

با همت و تلاش پرسنل شرکت ملی گاز ایران، عملیات گازرسانی به برخی دیگر از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ايران از برون سپاري قريب به 50 درصد دارايي هاي این شركت خبر داد.

تولید گاز و میعانات گازی در 6 ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در پالایشگاه گاز پارسیان افزایش یافت.

جهت مشاهده و پرداخت الکترونیکی صورتحساب های گاز، با درج شماره اشتراک خود در کادر
بالا دکمه مشاهده را کلیک کنید

جهش گازرسانی در آذربایجان غربی؛ مفهومی زیبا که استاندار آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از طرح‌های گازرسانی که با حضور رئیس جمهوری و بصورت ویدئو کنفراس، برگزار شد، خطاب به وی و در توصیف وضعیت گازرسانی در این استان عنوان کرد.

گازرسانی به روستاهای محروم و دورافتاده آذربایجان‌غربی از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون بسیار چشمگیر بوده و به بیش از سه برابر پیش از این دولت رسیده که همین امر، موجب گرما و رفاه بیشتر مردم و رضایتمندی جامعه روستایی در این استان شده است.

.

مرزنشینی توام با مصائب است. مصائبی برآمده از دل محرومیت که روح و روان ساکنان‌‌اش را می‌آزارد و همچون خراشی عمیق بر تن رنجورشان، آنها را زجر می‌دهد.

.

منطقه 10 عملیات انتقال گاز ایران در حوزه نگهداری و تعمیرات خطوط لوله به منظور انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره‌ور گاز طبیعی از ابتدای امسال تاکنون، گام های موثری برداشته است.

پیگرانی هوشمند خط لوله چهارم سراسری در محدوده منطقه دو، به طول 334 کیلومتر با موفقیت انجام شد.

با ثبت 660 پيشنهاد در دبيرخانه نظام مشاركت و همياري منطقه در 6 ماهه نخست سال 1399، سود صرفه جوئي 23 ميليارد و 284 ميليون و 770 هزار ريال از اجراي پيشنهادات كمي ارائه شده و افزايش 52 درصدي سرانه دريافت پيشنهادات نسبت به سال گذشته، بدست آمده است.

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران، از نشت یابی 1370 کیلومتر از خط لوله در 6 ماهه نخست سال 99 و همچنین استقرار نرم افزار پایش آنلاین نشت یابی در این منطقه خبر داد.

عملیات نصب شير دوم بلودان ایستگاه لانچر رسیور تربت جام بر روی خط لوله 16 اینچ تربت جام- تایباد با هدف جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی در کمترین زمان ممکن اجرا شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از آمادگی این شرکت برای تولید پایدار و حداکثری گاز در روزهای سرد سال جاری خبر داد.

پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک پالایشگاه کاملاً ایرانی، به زودی به تولید کامل خود مطابق طراحی می رسد.

مديركل سازمان بازرسي خراسان رضوي و هيات همراه از واحدهاي عملياتي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد بازديد و از نزديك با روند توليد گاز طبيعي و خدمت رساني به هموطنان عزیز آشنا شدند.

مدير پالايشگاه دوازدهم پارس جنوبي گفت: 100 درصد کار‌های برنامه‌ریزی شده و ضروری دربازه تعمیرات اساسی انجام ‌شده است و فازهای 22 و 24 مجتمع گاز پارس جنوبي با توان کامل برای تولید محصولات خود در زمستان آماده هستند.

مجتمع گاز پارس جنوبی بازار هدف بسيار مناسبي برای شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان قطعات و تجهيزات داخلی مي‌باشد و با برنامه ریزی صحیح، مدون و استراتژيك مي‌توان زیر ساخت های صنعتی و اقتصادی کشور را براین مبنا، ترسیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، همزمان با شروع فصل سرما به مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی هشدار داد.

شرکت گاز استان گیلان در راستای افزایش سطح دانش کارکنان و به تبع آن بهره وری سازمان، در نیمه اول سال جاری بیش از 72 هزار نفر ساعت دوره آموزش برگزار کرده است.

مديرعامل شرکت گاز استان كردستان گفت: مشتركان در بخش‌هاي خانگي، صنعتي و تجاري در 6 ماهه نخست سال جاري، بيش از یک ميليارد و 319 ميليون و 669 هزار و 729 متر مكعب گازطبيعي مصرف كرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از ارائه 11هزار خدمت امدادی به مشترکین شرکت گاز در مرکز استان در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

مديرعامل شركت گاز استان بوشهر از بهره‌مندي صد درصدي جمعیت شهری و 99 درصدي جمعیت روستایی شهرستان عسلویه از نعمت گاز، خبر داد.

با اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری، حدود ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی خواهد شد و به تبع آن، هزینه گازبهای مشترکین نیز کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ايران از برون سپاري قريب به 50 درصد دارايي هاي این شركت خبر داد.

وزارت نفت مشتمل بر شرکت ملی گاز ایران به همراه سه شرکت اصلی برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند.

یکی از مشخصه‌های بارز دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه گازرسانی، افزایش تولید گاز در عسلویه و به تبع آن، افزایش گازرسانی روستایی است.

در راستای اجرای طرح پویش استان سبز، امروز، کرمان شاهد بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی از چندین پروژه گازرسانی خواهد بود.

استعلام قبض گاز

National Iranian Gas Company – Copyright© 2018

©
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت ملی گاز می باشد. 1397


Downloads-icon

تجارت الکترونیک پارسیان

تهران، خیابان نلسون ماندلا، خیابان سایه، پلاک 8

021-2318
info@pec.ir

مشترکین ازاین پس می توانند برای پرداخت قبض گاز خود به سامانه جامع پرداخت قبض بامن ۲۴ به آدرس اینترنتی baman۲۴.ir به منظور پرداخت قبض برق، تلفن ثابت، آب، گاز و دیگر قبوض مراجعه کنند و با وارد نمودن شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خود را به راحتی پرداخت نمایند.

برای صدور قبض پیامکی، به منظور ثبت شماره تلفن همراه مشترکین گاز ۳ روش وجود دارد:

از طریق کنتورخوان های شرکت گاز
با مراجعه کنتورخوان های شرکت گاز به منازل، شماره تلفن همراه مشترکین را دریافت کرده و در سامانه ثبت خواهند کرد.

ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴
شرکت ملی گاز سرشماره ای را اعلام کرده تا مشترکین با پیامک شناسه اشتراک خود، اطلاعات خود را ثبت کنند. تمامی مشترکین برای صدور قبض پیامکی، می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۱۰۰۰۱۹۴ اقدام کنند.

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی گاز

استعلام قبض گاز

مشترکین می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://ghabz.nigc.ir/ اطلاعات و شماره تلفن همراه خود را به دقت وارد و ثبت نمایند.

یکی از بهترین روش های پرداخت قبض، مراجعه به سامانه بامَن ۲۴ است که با چند کلیک ساده به راحتی این امکان را فراهم ساخته است. این سامانه علاوه بر پرداخت قبض، خدمات خرید شارژ و خرید بسته اینترنتی را نیز ارائه می دهد.

به سامانه بامَن ۲۴ به آدرس اینترنتی www.Baman۲۴.ir مراجعه کنید، پس از انتخاب گزینه «پرداخت قبض» به گزینه های پرداخت قبض تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل، برق، گاز، آب، عوارض شهرداری، جریمه راهنمایی و رانندگی و مالیات دسترسی خواهید داشت.

«پرداخت قبض گاز» را انتخاب کرده و «شناسه پرداخت» و «شناسه قبض» را وارد کنید. پس از استعلام و مشاهده اطلاعات قبض گاز خود مانند مبلغ قابل پرداخت، گزینه پرداخت را انتخاب و هزینه قبض خود را پرداخت نمایید.

با سایت قبضینو میتوانید با وارد کردن شماره اشتراک ۱۲ رقمی روی قبض خود می توانید اطلاعات قبض گاز خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض گاز نمایید. لازم به ذکر است برای برخی از استان های کشور شماره اشتراک قبض گاز کمتر از ۱۲ رقم می باشد که در این صورت کاربر باید به اندازه تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ صفر به شماره اشتراک خود وارد نماید. برای مثال شماره اشتراک قبض گاز تهران ۱۲ رقمی است. تنها با استفاده از روش مذکور امکان استعلام قبض گاز وجود دارد و امکان دریافت قبض گاز از طریق شماره کنتور و یا کدپستی وجود ندارد.

با نصب اپلیکیشن بامن24، برای استعلام قبض گاز نیازی به شناسه قبض و یا شناسه پرداخت ندارید، فقط با داشتن شماره اشتراک قبض گاز می‌توانید استعلام قبوض گاز خود را بگیرید.

با نصب اپلیکشن بامن24 قبض الکترونیکی گاز را دریافت می‌کنید که جزئیات کامل قبض گاز نظیر تاریخ قرائت، بهای مصرفی گاز، شماره کنتور و … در آن نمایش داده می‌شود.

در اپلیکشن بامن24 سوابق کلیه استعلام ها و پرداخت های قبوض قابل مشاهده است. می‌توانید با یک کلیک از قبض گاز خود استعلام بگیرید و برای پرداخت آن اقدام کنید.

این سامانه همواره می کوشد تا ایمنی و سهولت در استعلام قبض گاز و دیگر خدمات را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. با در اختیار داشتن کارت های بانکی عضو شتاب و رمز دوم یا رمز پویا، اقدام به استعلام قبض، پرداخت قبض و استفاده از سایر خدمات وبسایت نمایید. همچنین می‌توانید این وبسایت را به صفحه اصلی خود اضافه کرده و یا اپلیکیشن بامن24 را نصب کنید و از خدمات این سامانه در هر زمان و مکانی که نیاز بود به راحتی استفاده نمایید.

استعلام قبض گاز

بله، با حذف قبوض کاغذی، در سامانه بامن24 میتوانید نسبت به مشاهده و پرداخت قبض الکترونیک خود اقدام نمایید.

کافسیت شناسه قبض و شناسه پرداخت اشتراک خود را از قبوض قبل داشته باشید و با استفاده از سامانه بامن24 با اطلاعات دقیق حساب خود دسترسی داشته باشید. و هر قبض جدیدی که صادر شود نیز در این سامانه قابل رویت می باشد.

با ثبت اطلاعات در سامانه بامن24 و یا استفاده از اپلیکیشن بامن24 در پرداخت های بعد فقط با مراجعه به سامانه به حساب خود دسترسی خواهید داشت که این امر خیالتان را از بابت پرداخت قبض مربوط به اشتراک خودتان راحت می کند.

بامن24 را می توانید از کافه بازار و یا وبسایت بامن24 دانلود و نصب کنید.

اگر به هر دلیلی قبض تکراری را پرداخت کنید، در صورت استفاده از سامانه بامن24 می توانید با پشتیبانی تماس برقرار کنید و در صورت عدم استفاده از سامانه بامن24 باید با در دست داشتن اطلاعات مربوط به اشتراک و پرداخت، به سازمان مربوطه مراجعه نمایید.



 

در حال حاضر، چندین روش آسان و غیر حضوری برای پرداخت قبض گاز وجود دارد. این روش‌ها باعث شده تا افراد بدون نیاز به حضور در بانک، اقدام به پرداخت قبض خود کنند تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، زمینه‌ای برای حذف قبض‌های کاغذی و کمک به محیط زیست فراهم شود. در ادامه قصد داریم نحوه پرداخت قبض گاز از روش‌های مختلف را توضیح دهیم.

 

استعلام قبض گاز

یکی از روش‌های سریع و آسان برای پرداخت و مشاهده قبض گاز، استفاده از اپلیکیشن‌‌های پرداخت از جمله «همراه‌‌‌‌‌‌‌کارت» است. در همراه کارت می‌توانید پرداخت قبض گاز تهران، مشهد، شیراز، کرج، تبریز و سایر شهرهای ایران را انجام دهید. در این اپلیکیشن دو روش استعلام (محاسبه قبض گاز) و پرداخت قبض گاز وجود دارد که در ادامه به این روش‌ها خواهیم پرداخت:

 

استعلام و پرداخت قبض‌گاز: در منو اصلی گزینه استعلام قبض را لمس کنید. سپس با انتخاب گزینه «قبض گاز» وارد نیم صفحه استعلام شوید و با وارد کردن شماره اشتراک، مبلغ صورت‌حساب گاز را مشاهده کنید. پس از بررسی مبلغ قبض گاز و اطمینان از درستی اطلاعات وارد شده می‌توانید قبض را پرداخت نمایید.

 

پرداخت از منوی اسکن: در صورت دسترسی به قبض گاز کاغذی، می‌توانید با اسکن بارکد روی قبض (از طریق منوی اسکن همراه کارت)، مبلغ آن را پرداخت کنید.

 

* امکان پرداخت سایر قبوض خدماتی از جمله قبض برق، قبض آب، قبض تلفن ثابت، قبض همراه اول و قبض ایرانسل نیز در همراه کارت ممکن است. همراه کارت را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

از راه‌های پرداخت اینترنتی قبض گاز می‌توان مراجعه به وب‌سایت شرکت ملی گاز را نام برد که خدمات پرداخت قبض گاز را ارائه می‎‌دهد. افراد با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانند آخرین قبض و سوابق قبض گاز را مشاهده کرده و در صورت تمایل قبض خود را پرداخت کنند.

 

یک راه دیگر، مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز و پرداخت قبض گاز از این طریق است. کافیست پس از وارد نمودن کارت بانکی، شناسه قبض و پرداخت را در منوی پرداخت قبض وارد کرده یا بارکد قبض کاغذی را اسکن کنید تا مبلغ قبض از حساب شما کسر شود.

 

یکی دیگر از راه‌های پرداخت غیر حضوری قبض، استفاده از تلفن گویا و پرداخت قبض گاز با تلفن است. شماره تلفن گویای (۲۰۰۰) برای پرداخت قبض گاز از طریق تلفن راه اندازی شده است. لازم به ذکر است که از این طریق می‌توانید پیگیری پرداخت قبض گاز را نیز انجام دهید.

 

تمامی مشترکین برای صدور پیامکی قبض، می‌توانند شماره اشتراک خود را به صورت *1شماره اشتراک به شماره 1000194 ارسال کنند که این سرشماره از سوی شرکت ملی گاز اعلام شده است.

 

قبض گاز را از طریق اینترنت بانک هم می‌توان پرداخت کرد ولی برای پرداخت قبض از مبدا هر بانک باید وارد اینترنت بانک همان بانک شوید. مثلا اگر بخواهید به عنوان بانک مبدا پرداخت قبض پاسارگاد را انتخاب کنید، باید وارد اینترنت بانک پاسارگاد شوید. اطلاعات ورود به اینترنت بانک هر بانک را باید از شعب همان بانک دریافت نمایید.

 در صورتی که برای پرداخت قبض گاز از اپلیکیشن‌های موبایل استفاده می‌کنید به نکات زیر دقت کنید:

 

زمان تسویه حساب قبض:  قبض گاز پرداخت شده ممکن است تا ۷۲ ساعت بعد تسویه شود.

* در صورتی که اقدام به پرداخت قبض گاز تاریخ گذشته کنید، یعنی پرداخت قبض بعد از مهلت پرداخت صورت بگیرد زمان بیشتری جهت تسویه نیاز است.

 

پرداخت قبض تکراری: در صورتی که قبضی به اشتباه دوبار پرداخت شود، مبلغ بازگردانده نمی‌شود و در قبض دوره بعد از حساب شما کسر می‌شود.

شماره اشتراک عددی 12 رقمی است که اولین رقم اول آن صفر است (برای مثال 007011590054) و بر روی قبض گاز درج شده است. با وارد کردن شماره اشتراک در اپلیکیشن همراه کارت می‌توانید اقدام به استعلام و پرداخت قبض گاز خود کنید. البته شماره اشتراک بعضی از استان‌های کشور کمتر از 12 رقم است که در این صورت کاربر باید به میزان تعداد ارقامی که کم است از سمت چپ به شماره اشتراک خود صفر اضافه کند.

نام و ایمیل اختیاری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

توسعه تجاری اپلیکیشن همراه کارت برعهده «شرکت فناوری همراه پیدا» بوده که زیرمجموعه «شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا» است. ارتباط فردا دارای مجوز رسمی از شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) است.

همراه کارت آماده ارائه اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد. همچنین فراموش نکنید همراه کارت از شنیدن پیشنهادات و انتقادات تک تک مخاطبان خود استقبال می‌کند.

استعلام قبض گاز
استعلام قبض گاز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *