اعتراض یارانه معیشتی

اعتراض یارانه معیشتی
اعتراض یارانه معیشتی

لذا متقاضیان می‌بایست با وارد کردن کد ملی، و شماره حساب واریز یارانه و کد امنیتی که در سایت برایشان نمایش داده می‌شود اقدام به ثبت درخواست رسیدگی به طرح حمایت معیشتی کنند.لازم به ذکر است با توجه به این که سایت مذکور در بستر شبکه ملی اطلاعات کشور اقدام به ارائه سرویس می‌کند در زمان مراجعه به سایت باید تمامی فیلترشکن‌ها غیرفعال شوند، در غیر این صورت سایت پیغام خطا را نمایش داده و کد امنیتی را به کاربر نشان نمی‌دهد.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

پس از اعلام بروز خطا در واریز یارانه معیشتی احتمالا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نحوه اعتراض را اعلام کند. با توجه به تجربه‌های پیشین به نظر می‌رسد مجددا از طریق سامانه پیامکی یا استفاده از اطلاعات نهادهای حمایت‌گر این تجدیدنظر در مشمولان صورت بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بروز خطا و اشتباه در شناسایی مشمولان طرح‌های حمایتی دولت موضوع جدیدی نیست. پیش از این در طرح اعطای سهام عدالت نیز از سوی مجلس شورای اسلامی اعلام شد که 20 میلیون نفر به اشتباه سهام عدالت دریافت کرده‌اند و در مقابل برخی از مشمولان واقعی از این حمایت جاماندند.

در طرح یارانه نقدی نیز قبلا برخی نسبت به مشمول نبودن خود اعتراضاتی داشتند که در نهایت از طریق سامانه پیامکی و مراجعه به یک سایت اعلام شده توسط دولت، این اعتراضات بررسی شده بود.

در طرح یارانه 100 هزار تومانی کرونا نیز برخلاف اعلام قبلی به نظر می‌رسد به برخی از کسانی که درآمد ثابت دارند یارانه داده شده و در مقابل به برخی از کسانی که ادعا می‌کنند واجد شرایط این حمایت هستند، یارانه‌ای پرداخت نشده است.اعتراض یارانه معیشتی

آخرین پیگیری‌های تجارت‌نیوز حاکی از این است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن پذیرش احتمال بروز خطا به دنبال آن است که راهی را برای بررسی این اعتراضات معرفی کند که در صورت اعلام این روش اعتراضی، احتمالا تجدیدنظری در مشمولان یارانه 100 هزار تومانی صورت خواهد گرفت.

ضمن اینکه اطلاعات خیلی از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی و بازنشسته‌ها در نهادهای مرتبط وجود دارد که با توجه به واریز برای برخی از مشمولان این نهادها، احتمالا بررسی‌هایی از این نهادها نیز انجام شود. در مقابل کسانی که ادعا می‌کنند مشمول این طرح می‌شوند باید منتظر باشند تا وزارت کار در آینده نزدیک راه اعتراض را اعلام کند.

آیا مجددا سامانه پیامکی یا سایت‌هایی مثل سایت رفاهی فعال خواهد شد و امکان اعتراض برای متقاضیان وجود خواهد داشت؟

پیش از این اعلام شده بود، خانوارهایی مشمول دریافت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی بوده‌اند که هیچ یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی‌کند، هیچ یک از اعضای خانواده آنها بیمه‌پرداز نباشد، طبق شاخص‌های بانکی از درآمد حداقلی برخوردار نباشند و یارانه معیشتی بگیرند.

امروز روابط عمومی وزارت کار به خبرنگار تجارت‌نیوز گفته است: در شناسایی نهایی متقاضیان مشکلی وجود دارد که موجب شده لیست مشمولان مشخص نشود.

با این روند به نظر می‌رسد هنوز امکان تجدیدنظر در لیست مشمولان یارانه 100 هزار تومانی وجود دارد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احتمالا راه جدید برای اعتراض به لیست را اعلام خواهد کرد.

گزارش خطا در پرداخت یارانه 100 هزار تومانی را اینجا بخوانید.


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

سلام تو رو خدا نه وام یک ملیون ی رو دادی نه این یارانه معیشتی رو الان ماه چهارم هسش من یک کارگر ساده هسم چرا برا من واریز نمیکنین ادمایی که کارمند هستند براشون واریز میشه ولی برا ما نه ….دلیلش چیه چون بی کسیم

بابا این چه عدالتی هسش ما مسلمانیم چرا به یکی که کارمند هسش میدی به ما یه کارگر ساده نکیدین تو رو خدا الان سه ماه واریز نکردی ماه چهارم هم اومد پس کی این یارانه معیشتی 100تومانی مارو تعلق میگیر وام یک تومنی رو هم به ما ندادین تو رو خدا پی گیری کنین الان دم عید هسش

سلام چرا این یارانه معیشتی برا نمیریزین به خدا من یه کار گر ساده هسم به این پولم خیلی نیاز دارم هیچ درامدی از جایی ندارم

س.من داخل روستای اطراف شهرکرد زندگی میکنم
.به ما نه معیشتی نه کمک کرونا میدهند…طور خدا. کمکمون کنی . داخل روستروستا . هر وقت بار باشه بار کشی میکنم.وام بدهکارم. ..لطفا رسیدگی کنید. کمک کنید. که به ما. معیشتی بدهنم..ممنون.‌هزار با ر اعتراض زدیم. ولی. خبری نیست

عدالت نیست

سلام بنده کارگر ساختمانی ام ماجرایی که کارگری میریزم از شما تقاضای یارانه کرونا دارم واقعا جلو عیده لباسم خالی

سلام چرا ب من یارانه 100 تومنی نمیریزن واقعا لازم ب دریافت هستم

مجید شهرکی حسن ابادی

بنده:مجید شهرکی حسن ابادی . یک سر پرست هستم و با این وضع نمی توانم از پس مخادج زندگی بر بیام
چرا نباید یارانه معیشتی دریافت نکنم واقعا لازم ب دریافت این بسته هستم من

ممنون میشم رسیدگی بشه

سلام برامایه مرحله یارانه کرونا۱۰۰تومنی رومیگم نریختن لطفاًبریزیدش.همچنین بسته حمایتی معیشتی رو۱۴ مرحله رونریختن ومرحله۱۵ و۱۶ هم مبلغ ۵۰ تومن ریختن که براخانوار۱ نفره اس،درصورتی که ماخانواربالا۱ نفره هستیم لطف کنیدهمه مراحلوبرامون یکجابریزیدومراحلی روکه نصف دادن بقیشوهم پرداخت کنید.بخدااین عدالت نیست که بین مردمی که همه نیازمنداین بسته هاهستندبه یه عده پرداخت کنن وبه یه عده پرداخت نکنن.بخدانیازشدیدداریم بهش.

آقایان محترم چرا اینقدر حق وناحق میکنید اون کسی که کمک معشیتی واجب بهش نمیدید روی چه حسابی تقسیم کردی به خدای محمد آدم سراغ دارم مولتی تلیارد دارد کمک معشیتی داره میگیره والا خیلی ظلمه خیلی دارید ستم میکنید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دقایقی پیش خبر داد که علی‌الحساب برای بازنشستگان تامین اجتماعی تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا دو سه روز آینده واریز می‌شود.

نوروز امسال را با برنامه‌های کافه‌بورس همراه تجارت‌نیوز و معامله‌گران حرفه‌ای بورس باشید. اگر برای شما جذاب است که بدانید معامله‌گران حرفه‌ای بورس چطور وارد این عرصه شدند و چه تجربه‌های شیرین و تلخی دارند ویدیوهای کافه بورس را ببینید. تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» را آغاز کرده که جزئیات

همین حالا اگر از کسی که اندک اطلاعات تجاری و اقتصادی داشته باشد، این سوال را بپرسید که «بهشت مالیاتی چست و کدام کشورها بهشت مالیاتی هستند؟» احتمالاً چندتایی نام آشنا به گوش‌تان می‌خورَد: «سوئیس»، «لوکزامبورگ»، «هنگ کنگ»، «موناکو» و «پاناما». اما «بهشت مالیاتی» کجاست و اطلاق این صفت به یک کشور به چه معنا

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

سخنگوی ستاد کمک هزینه معیشتی با تأکید بر اینکه در این مرحله فقط 666 هزار نفری که درخواست آنها در کد دستوری 6369ثبت شده است، وارد سامانه حمایت شوند، گفت: شب گذشته مرحله دوم کمک معیشتی به حساب 419 هزار 304 خانوار جدید واریز شد.

وزارت رفاه اجتماعی اعلام کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام نکرده و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند، از امروز برای پیگیری درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

کسانی که مشمول یارانه نقدی دولت نیستند ولی خود را محق برای دریافت بسته معیشتی می‌دانند می‌توانند از ۱۰ تا ۲۰ دی ماه برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

متقاضیان دریافت طرح حمایت معیشتی دولت تا روز چهارشنبه (۲۰ آذرماه) فرصت دارند درخواست خود را در سایت Hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند و بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاریخ اعلام شده تمدید نمی‌شود.

ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: متقاضیان دریافت حمایت معیشتی از این پس می‌توانند به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.
اعتراض یارانه معیشتی


“نود اقتصادی” قرار است رسانه‌ای تخصصی در حوزه اقتصاد باشد که با کنار گذاشتن تعارفات و ملاحظات معمول در رسانه‌های اقتصادی، مشکلات و مطالبات مردم را در این حوزه مهم پیگیری کند.

رصد، تحلیل و نقدهای منصفانه نسبت به سازمان‌ها، جریان‌ها و دستگاههای دولتی و غیردولتی در حوزه اقتصاد از جمله امور محوله به این رسانه مردمی است.

امید است که به یاری شما در دهه‌‎ای که برطرف کردن معضلات اقتصادی مردم ایران دغدغه همه گروه‌ها، تفکرات و اندیشه‌های موجود در کشور است، بتوانیم گامی کوچک در این بخش برداریم و گره کوچکی را از مشکلات اقتصادی شما باز کنیم. ان‌شاءالله.

صاحب امتیاز: موسسه مطبوعاتی نوین رسانه سپهر تصویر | مدیر مسئول: محمدسعید جباری | تحریریه خبر: 86071673,86071659-021 | نمابر: 88839741-021

به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی گفت: اگر کسانی مشمول دریافت کمک معیشتی حمایتی در طرح بنزین باشند، مبلغ مرحله اول و دوم برای آنها به صورت یکجا واریز می‌شود و نتیجه بررسی تقاضای این افراد برای دریافت کمک‌هزینه معیشتی تا پایان دی‌ماه مشخص و اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

درحال بارگزاری …

اعتراض یارانه معیشتی

/*
//window.onload = function () {
//window.setTimeout(InitMagnifier, 1500, ‘vertical’, ‘#eee’,true);

//};
InitMagnifier(‘vertical’, ‘#eee’,true);
*/

اعتراض یارانه معیشتی
اعتراض یارانه معیشتی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *