اعلام نتایج ارشد ۹۹

اعلام نتایج ارشد ۹۹
اعلام نتایج ارشد ۹۹

نتایج ارشد ۹۹، تا ۵ آبان اعلام خواهد شد. به نظر می رسد نتایج کنکور ارشد آزاد ۹۹ نیز همزمان با نتایج کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری اعلام شود.

میترسی از نتایج کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار نتایج ارشد ۹۹ رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

در این مقاله سعی داریم مراحلی که بعد از برگزاری کنکور ارشد تا اعلام اولیه نتایج، انتخاب رشته و در نهایت اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۹ رخ می دهد را برای شما توضیح دهیم.

با دانستن مطالب زیر می‌تواند خیالتان راحت باشد که هیچ یک از مراحل پذیرش کارشناسی ارشد ۹۹ تا نتایج ارشد ۹۹ را از دست نخواهید داد.

اعلام نتایج ارشد ۹۹

به گزارش مسترتست، کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ پس از دو بار تعویق، در نهایت در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه برگزار شد. پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، نتایج اولیه کنکور اعلام خواهد شد که رتبه داوطلبان را مشخص می‌کند.

دفترچه انتخاب رشته ارشد ۹۹، ۱۳ شهریور منتشر شد و داوطلبان فرصت داشتند تا در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از روز سیزدهم تا صبح روز جمعه هجدهم مردادماه امکان دریافت کارت ورود به جلسه را دارد که تا صبح امروز بیش از ۵۱۳ هزار داوطلب معادل ۷۴ درصد داوطلبان کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹؛ ۱۳ شهریورماه منتشر شد.

کارنامه نتایج اولیه کنکور ارشد شامل رتبه داوطلب در گرایش‌های مختلف رشته امتحانی (بدون سهمیه و (در صورت داشتن سهمیه) با سهمیه) در دوره روزانه و غیرروزانه، نمره تراز و درصد کسب‌شده در دروس آزمون کارشناسی ارشد، آخرین رتبه مجاز و نیز مجاز بودن یا نبودن به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و نیز کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد است. نمونه کارنامه را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

اطلاعات رشته امتحانی اول در کارنامه نتایج اولیه به شرح زیر است:

ردیف ۱- شماره داوطلب: در این ردیف، شماره داوطلب در رشته امتحانی اول (اصلی) درج شده است.

ردیف ۲- علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی: در این ردیف، برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مندی خود را به رشته‌های تحصیلی در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به هنگام ثبت نام در تقاضانامه اینترنتی اعلام نموده اند، کلمه «بلی» و برای سایر داوطلبان کلمه «خیر» درج شده است.

ردیف ۳- وضعیت انتخاب رشته داوطلب: در این ردیف مفهوم درج کلمه «مجاز می‌باشید» به منزله آن است که با توجه به نمرات اکتسابی داوطلب در رشته امتحانی و کد ضریب و یا کد ضرایب موجود در هر رشته و سهمیه مربوط و مندرجات جدول شماره ،۷مجاز به انتخاب رشته بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (همین دفترچه) می‌باشد و برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته نمی باشند، در ردیف ۶ کارنامه آنان کلمه «مجاز نیستید» درج شده است.

ردیف ۴- معدل مؤثر: در این ردیف، بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی تحصیلات تکمیلی، با توجه به اختلاف سطح علمی دانشگاه‎ها، معدل داوطلبان بر اساس رشته، دانشگاه و نمره علمی تراز شده است و به عنوان معدل مؤثر درج شده است.

ردیف ۵- کد و نام رشته امتحانی اول: در این ردیف، کد و نام رشته امتحانی اول (اصلی) داوطلب درج شده است.

ردیف ۶- نمرات اکتسابی در نتایج ارشد ۹۹: در این ردیف، نام دروس امتحانی و نمرات اکتسابی داوطلب به ترتیب دروس در فاصله ( ۱۰۰ و ۳۳/۳۳-) درج شده است.

تبصره ۱- نمره‌های خام هر درس به صورت درصدی درج گردیده و این نمرات در هر درس نشانگر آن است که داوطلب چند درصد از نمره یک آزمون (یک درس) را پس از کسر نمرات منفی پاسخ‌های غلط، به دست آورده است. مثلاً نمره خام ۷۵ در درس زبان خارجی بدین معنی خواهد بود که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور هفتاد و پنج (۷۵) شده است.

تبصره ۲- در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس عدد صفر (۰) درج شده است، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور صفر (۰) شده است.

تبصره ۳- در مواردی که داوطلب به هیچ یک از سؤالات یک درس پاسخ نداده باشد، در مقابل درس مذکور کلمه «سفید» درج شده است.

تبصره ۴- در مواردی که نمره خام داوطلب در یک درس به صورت عدد منفی درج گردیده، به منزله آن است که پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی حاصل از پاسخ‌های داده شده، نمره خام داوطلب در درس مذکور منفی شده است.

ردیف ۷- وضعیت داوطلب در هر کد ضریب: نظر به اینکه بر اساس کلیه شرایط و ضوابط آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ابتدا فهرست اسامی چند برابر ظرفیت استخراج و فقط این افراد (افرادی که در ردیف چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند) مجاز به انتخاب رشته خواهند بود و برای مراحل مختلف شامل: بررسی صلاحیت عمومی، شرکت در آزمون تشریحی یا عملی معرفی میگردند، لذا وضع علمی داوطلبان بر اساس گزینش علمی انجام شده مذکور در هر گرایش رشته امتحانی، در این جدول مشخص شده است.

مفهوم هر یک از مندرجات جدول شماره ۷ کارنامه اولیه نتایج به شرح زیر اعلام میگردد.

۷-۱- کد ضریب: منظور از کد ضریب، کد مجموعه رشته گرایش هایی است که دارای ضرایب یکسان می‌باشند. این کد در جدول ذیل بند ۵ کارنامه و هر یک از کد رشته‌های امتحانی دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین بالای جداول کدرشته محل‌های تحصیلی، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده است.

۷-۲- نمره کل: عبارت است از نمره داوطلب بر اساس %۸۰ نمره علمی حاصل از آزمون اختصاصی که با ضرایب مربوط برای هر کد ضریب (در رشته هایی که دارای چند گرایش می‌باشند) محاسبه شده و %۲۰ معدل مؤثر مقطع کارشناسی. (درباره تأثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد بیشتر بخوانید.)

۷-۳- رتبه کل داوطلب در سهمیه: در این ستون، رتبه کل داوطلب در بین کلیه شرکت کنندگان رشته امتحانی در سهمیه و در هر کد ضریب، درج گردیده است.

نمره کل و رتبه داوطلب درج شده برای آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و رشته امتحانی آنان دارای آزمون عملی، دروس پروژه و یا تشریحی بوده و آزمون آن متعاقباً برگزار می‌گردد، غیرقابل استناد میباشد، چون پس از برگزاری آزمون مذکور و اعمال نمره دروس مربوط، این رتبه‌ها تغییر می‌نماید. به عبارت دیگر این رتبه‌ها فقط تا این مرحله معتبر و در گزینش نهایی معتبر نخواهد بود.

۷-۴- رتبه کل داوطلب بدون سهمیه: در این ستون، رتبه داوطلب در بین کلیه شرکت کنندگان رشته امتحانی در هر کدضریب، بدون در نظر گرفتن سهمیه درج گردیده است.

۷-۵- آخرین رتبه مجاز در سهمیه در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، آخرین رتبه مجاز در رشته‌های تحصیلی دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه درج گردیده است.

۷-۶- نتیجه در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، در رشته‌های دوره روزانه و نوبت دوم شبانه و در هر کد ضریب، که نشانگر مجاز یا غیرمجاز بودن داوطلب برای انتخاب کد رشته محل یا رشته محلهای کد ضریب مربوط، بر اساس ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (همین دفترچه) درج شده، مشخص می‌شود. بدین ترتیب داوطلبی مجاز به انتخاب کد رشته محل یا رشته محل هایی از کد ضریب مربوط به رشته امتحانی میباشد، که در ستون نتیجه برای وی کلمه «مجاز» درج شده است. بدیهی است در صورتی که در ستون نتیجه در مقابل کد ضرایبی از رشته امتحانی کلمه «غیرمجاز» درج شده باشد. به منزله آن است که داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محلهای کد ضرایب غیرمجاز نمیباشد.

۷-۷- رتبه داوطلب در سهمیه در دوره‌های غیرروزانه و غیر نوبت دوم «شبانه»: در این ستون، رتبه داوطلب در سهمیه و در بین علاقمندان به رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه مربوط درج گردیده است.

۷-۸- آخرین رتبه مجاز در سهمیه در دوره‌های غیرروزانه و غیرنوبت دوم «شبانه»: در این ستون، آخرین رتبه مجاز برای رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب با توجه به سهمیه مربوط درج گردیده است.

۷-۹- نتیجه در دوره‌های غیرروزانه و غیرنوبت دوم «شبانه»: در این ستون، نتیجه در رشته‌های تحصیلی غیرروزانه و غیرنوبت دوم (شبانه)، در هر کد ضریب که نشانگر مجاز یا غیرمجاز بودن داوطلب برای انتخاب کد رشته محل یا رشته محل‌های کد ضریب مربوط، بر اساس ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (همین دفترچه) درج شده، مشخص میشود. بدین ترتیب داوطلبی مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محلهایی از کد ضریب مربوط به رشته امتحانی میباشد که در ستون نتیجه برای وی کلمه «مجاز» درج شده است. بدیهی است در صورتی که در ستون نتیجه در مقابل کد ضریب و یا کد ضرایبی از رشته امتحانی کلمه «غیرمجاز» درج شده باشد. به منزله آن است که داوطلب مجاز به انتخاب کدرشته محل یا کدرشته محل‌های کد ضرایب غیرمجاز نمی باشد.

اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ سراسری و آزاداز طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org صورت می‌گیرد.

با اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹، داوطلبان با ورود به «سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹» می‌توانند از نتایج کنکور مطلع شوند. بدین منظور داوطلبان می‌بایست با انتخاب گزینه «ورود به سیستم» و وارد کردن اطلاعات موردنیاز نسبت به مشاهده کارنامه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد خود اقدام نمایند.

جهت مشاهده کارنامه نتایج آزمون کارشناسی ارشد می‌توانید به دو روش اقدام کنید:

۱. نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی و شماره شناسنامهاعلام نتایج ارشد ۹۹

۲. نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و شماره پرونده

در صورتی که در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون یا اعلام نتایج آزمون ها به شماره پرونده، شماره داوطلبی، شماره سریال ثبت نام و …  دسترسی ندارید یا آنها را فراموش کرده اید، پس از عضویت و ورود به سیستم، در زمان ارسال درخواست جدید، پس از انتخاب آزمون و سال مربوطه، درخواست  با عنوان “دریافت شماره پرونده یا داوطلبی” را انتخاب کنید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.
در این فرم در صورت صحت و مطابقت مشخصات فردی ثبت شده در سامانه پاسخگویی با اطلاعات مندرج در پایگاه داده ازمون، بلافاصله، شماره پرونده، شماره داوطلبی و سایر اطلاعات مورد نیاز توسط سیستم در پاسخ به درخواست شما اعلام می شود.

لازم به ذکر است که این فرم در بازه های زمانی دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتیجه آزمون ها فعال می باشد.

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور ارشد ۹۹

 

با توجه به این که کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است، نتایج اولیه کنکور ارشد ۹۹ سراسری و آزاد به طور یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

اما نتایج نهایی کنکور ارشد آزاد ۹۹ ممکن است از سایت سنجش و یا دانشگاه آزاد منتشر شود.

پس از مشاهده کارنامه نتایج اولیه آزمون، آن دسته از داوطلبانی که در خصوص مندرجات کارنامه (به غیر از معدل کاردانی و کارشناسی، نام رشته تحصیلی و یا نام محل اخذ مدرک کارشناسی) خود سوالی دارند، ضمن توجه به توضیحات مربوط به کارنامه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و در سایت این سازمان درج گردیده است، لازم است منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج کنکور ارشد ۹۹، مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ می‌شوند، ضرورت دارد بر اساس دستورالعمل‌هایی که اعلام خواهد شد و مطابق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از کد رشته امتحانی یا کد رشته‌های امتحانی مجاز اقدام و از طریق اینترنت نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته مربوط اقدام کنند.

زمان‌بندی اعلام‌شده برای اعلام نتایج و انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۹۹ به قرار زیر است:

گفتنی است با اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان عزیز می‌توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد به صورت کاملاً رایگان به لینک زیر مراجعه کنند:

مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد

سخنگوی سازمان سنجش، زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ (نتایج انتخاب رشته ارشد ۹۹) را هفته آخر مهرماه اعلام کرده بود.

اما این زمان بندی تغییر کرد و بر اساس آخرین اخبار، نتایج ارشد ۹۹؛ تا ۵ آبان اعلام می شود.

احتمالا همانند سال گذشته، نتایج ارشد آزاد ۹۹ نیز همزمان با اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش، نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۹ تا ۵ آبان اعلام خواهد شد. همه اخبار در سایت مسترتست اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید توجه کنند که پذیرش در این آزمون براساس تلفیق معدل و نمره آزمون است. تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد ۲۰ درصد و نمره آزمون ۸۰ درصد است.

احتمالاً زمان آغاز ترم پذیرفته شدگان از آبان ۹۹ خواهد بود.

با توجه به اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۹ در هفته آخر آبان، به نظر می رسد که شروع ترم پذیرفته شدگان ارشد ۹۹ از آبان ماه باشد. در واقع، پذیرفته شدگان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ محسوب خواهند شد.

مهلت فارغ التحصیلی پذیرفته شدگان با توجه به شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا، ۳۰ مهر ۹۹ اعلام شده است.

دانشگاه سراسری تنها یک کدرشته را به عنوان قبولی نهایی داوطلبان اعلام می کند؛ حتی اگر داوطلبان در دو کدرشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند. اما نتایج کنکور ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد مستقلاً اعلام می شود. بنابراین، داوطلبان ممکن است بر اساس نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد قبول شوند و در نهایت می توانند یکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”❓اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۹۹ کی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش، نتایج نهایی کنکور ارشد ۹۹ در مهرماه اعلام خواهد شد. همه اخبار در سایت مسترتست اطلاع رسانی خواهد شد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”❓معدل در آزمون ارشد ۹۹ چقدر تاثیر دارد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد باید توجه کنند که پذیرش در این آزمون براساس تلفیق معدل و نمره آزمون است. تاثیر معدل در کنکور کارشناسی ارشد ۲۰ درصد و نمره آزمون ۸۰ درصد تأثیر دارد.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”❓شروع ترم پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ چه زمانی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”احتمالاً زمان آغاز ترم پذیرفته شدگان از آبان ۹۹ خواهد بود.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا ممکن است در کنکور کارشناسی ارشد در دو دانشگاه قبول شویم؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”دانشگاه سراسری تنها یک کدرشته را به عنوان قبولی نهایی داوطلبان اعلام می کند؛ حتی اگر داوطلبان در دو کدرشته در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند. اما نتایج کنکور ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد مستقلاً اعلام می شود. بنابراین، داوطلبان ممکن است بر اساس نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد قبول شوند و در نهایت می توانند یکی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.”}}]}

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد، کارنامه نهایی نتایج کارشناسی ارشد ۹۹ نیز از سوی سازمان سنجش منتشر می شود. در این کارنامه جزئیات نمره و وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلب در همه کدرشته‌های انتخابی در انتخاب رشته مشخص است.

در بخش اول کارنامه اعلام نتایج کنکور ارشد، مشخصات ثبت نامی داوطلبان درج می‌شود.

در بخش دوم جدولی وجود دارد که مربوط به وضعیت داوطلب در هر کد رشته است. این جدول شامل اطلاعات زیر است:

۱. اولویت‌های انتخاب رشته داوطلب بر اساس فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد که آن را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده است.

۲. کدرشته‌ای که داوطلب در آن پذیرش شده با علامت ستاره مشخص شده است.

۳. در کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد، رتبه داوطلب در هر کد رشته نیز درج می‌شود. این رتبه به این معنی است که داوطلب بین همه کسانی که آن کدرشته را انتخاب کرده‌اند چه رتبه‌ای داشته است. بنابراین با رتبه داوطلب در آزمون متفاوت است.

۴. همچنین آخرین رتبه قبولی در هر کد رشته نیز مشخص شده است و داوطلبان با استفاده از آن می‌توانند وضعیت خود را نسبت به آخرین رتبه قبولی بسنجند.

۵. کارنامه نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای رشته‌هایی که آزمون عملی نیز دارند شامل یک بخش دیگر نیز می‌شود. در این بخش نمره داوطلب در آزمون عملی درج شده است.

 

امسال تکمیل ظرفیت انجام نشد؟؟؟

سلام
تکمیل ظرفیت ارشد ۹۹ قرار هست به صورت پذیرش ارشد بر اساس سوابق تحصیلی صورت بگیره که جزئیاتش در لینک زیر هستش:https://mastertest.ir/1399/09/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D8%A8%D9%82-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C/

نفس اینقدررررررر درس نخون داغان میشی

من دارم مهمونداری میکنم😂😂😂😂درس فعلا تعطیله

وای چه زود خواستگارا اومدن 😁😁😁😁

منتطر بودن ارشد قبول بشم😂😂😂😝😝😝😝

سلام
نازنین جون انتخاب واحدتون انجام شد ؟

میشه هر کس دانشگاه ازاده جوابمو بده
تکلیف این دو هفته که گفتن منتظر باشید انجام میشه چی شد ؟
ماله من زده شما در این ترم مجاز به انتخاب واحد نیستید

سلام عزیزم چرا؟
برا من انتخاب واحد شده ولی زمان کلاسا رو نزده

سلام خوش به حالتون
من ۶۰۰ دیگه ریختم به حسابشون چون افزایش خورده بود ولی بازم انتخاب واحد نشده نوشته شما مجاز به انتخاب واحد در نیمسال اول نیستید😭😭😭😭

برا دانشگاه ما هم همین مشکیل پیش اومده کلا فکر کنم مشکلشون سیستمی هست گفتن تا اخر هفته اینده درستش میکنن حالا شما باز هم برو دانشگاهتون یه سوال بپرس

شروعش اینه خدا به داد برسه
باشه دوباره میرم 🙁
دفه پیش رفتم فقط گفتن اطلاع میدیم اصلا نگفتن از چه طریق اطلاع میدن
فک کنم میخوان آتیش روشن کنن با دود خبر بدن انتخاب واحد شده

انتخاب واحدای ما هم میخان پاک کنن دوباره بر اساس چارت جدید بچینن چارت جدید وحشتناکه حدودا ۷۰ واحد داره😐😐😐😐

بچه هااااااا میگن دو سه روز دیگه تکمیل ظرفیت دانشگاه های آزاد میاد دانشگاه های غیر انتفاعی ام شامل میشه یا غیرانتفاعی ها یه روز دیگه میان؟

آزاد کلا جداس

واسه غیرانتفاعی ها نمیاد؟

ایمیلم رو اشتباه نوشتم آرمم عوض شد

سلام، مثلا ما دانشگاه رفتیم دیگه اینجا نمیتونیم بیایم خخخخخخ
اینکه فرقی نکرد بازم خونه ایم …. میگن کروناست نیاید دانشگاه

دروغ میگن مهدی میخوان فقط خودشون برن دانشگاه….تو باور نکنیا…حتما برو خخخ

سلاااااام بچه ها. حالتون چطوره؟ احوالتون چطوره؟ چقد دلم براتون تنگ شده…یادش بخیر تا سه چهار هفته پیش همش ریفرش میکردیم. خخخخخخخخخخخخخخ

اره خدایی یادش بخیر و نامش گرامی….چه روزگاری داشتیم.هیییییییی

اره بخدا

فکر کنم درخشان رفته بکووووووب بخونه ها دیگه بهمون سر نمیزنه.🤔🤔🤔🤔

کاش هرازگاهی به ما سربزنه دلمون

سر که میزنه قطعا…..چون همه امون به اینجا عادت کردیم و ترک عادت موجب مرضه……فقط سکوت اختیار کرده و به نشانه اعتراض به نتایج کنکور حرف نمیزنه.

مهدی بالاخره چیکار کردی؟ مشکل ثبت نامت حل شد؟؟؟؟

سلام اره خدارو شکر. ولی دانشگاه علامه واقعا سختگیر هستن و درس ها خیلی سنگینه.

خب خداروشکر…..پس شانس آوردم علامه قبول نشدم خخخ

نفس جان چیکار کردی عزیزم؟ موفق شدی کلاساتو شرکت کنی…..ما که همش سامانهومشکل داره چه حالی میده خخخخ

سلام عزیزم بله ما تا حالا فقط دو تا از کلاسامون تشکیل شده
۸ واحد داریم
ترانه جان چه خوب که تورو دارم

فدات عزیزم. چه درسهایی رو این ترم داری؟

امار
روانشناسی تربیتی
تعلیم و تربیت
نظریه های تحولی

بجز آمار در بقیه مشترکیم

دلم میگیره بیام پیاماتونو بخونم ، انشالله اونایی که قبول شدن موفق باشن و اونایی که قبول نشدن سال اینده با رتبه بهتر😔 ؛ حمید هم انشالله شیمی معدن قبول بشه

میلاد مطمئنم سال آینده شهید بهشتی میاری.دلت نگیره که دل ما هم میگیره ها….

مرسی ترانه جان لطف داری ، انشالله همیشه موفق باشی

ممنون عزیزم. من خودم سه سال پشت کنکور موندم که روزانه شهر خودم قبول شم و قصد داشتم اینقدر پشت کنکور بمونم تا به چیزی که میخوام برسم. رو ده سال بسته بودم که امسال دیگه کنکور خودش کوتاه اومد خخخخ

خوشبحالتون من امسال قبول نشدم صبح تا شب گریه میکنم افسردگی گرفتم خوشبحالتون که قبول شدین😥😥😥😥😥

منم ازاد قبول شدم تهران شمال ولی نمیرم ، پارسال دولتی قم قبول شدم به عشق دانشگاه شهید بهشتی نرفتم تا امسال قبول بشم ، 😔

من آزاد نزده بودم کلا مردود هیچی غذا نمیخورم خیلی حالم بده خیلی 😭😭😭😭😭😭

الهی عزیز دلم اینجوری نکن با خودت. انشاءالله سال بعد قبول میشی.خیلی ناراحتت شدم.

کوثر جان رشته ات چیه و رتبه ات چند بود؟

طراحی پارچه و لباس بود رتبه ۱۸۱😭😭😭😭😭

یعنی با این رتبه الزهرا هم نیاوردی؟؟؟؟خیلی عجیبه.سهمیه داشتی؟

ن امتحان عملی هم داشتیم ۲۰ شدم امتحان عملی ولی نتیجه نهایی نوشته مردود

کارنامه سالهای قبل رو ببین حتما….یعنی برای این‌رشته باید رتبه پایین تر باشه؟؟؟؟

تا رتبه ۱۹ میخان اخه مگه چه گناهی کردیم فقط تا ۱۹

اوه خیلی سخته اینجوری که…..من رشته کارشناسیم اینجوری بود ولش کردم تغییر رشته دادم.

میخام برم غیرانتفاعی ولی میترسم بعدا برام دردسربشه

چه دردسری؟؟؟؟

نمیدونم مثلا بگن معتبر نیست یا مدرک سراسری معتبرتره

ترانه باچه امیدی بخونم زندگیم با خاک یکسان شده دانشگاه ها بچه های خودشونو برمیدارن🥺🥺🥺🥺

یعنی چی دختر؟ خدا نکنه….رشته و علاقه شما طوریه که بدون دانشگاه هم جای پیشرفت داره.چرا اینجوری میگی؟؟؟؟؟ منم که دارم دانشگاه میرم چون کارم لنگ مدرکه.

من میگفتم این سال بااین رتبه در میام میخونم انتظار مردود شدن رو اصلا نداشتم

سلام کسی فهمید تکلیف روانشناسی بابینی ازاد چی شد اخه من اون روز ۲۷۰۰ شهریه ثابت دادم دیگه امروز زده ۳۳۰۰ ثابت این یعنی چی اخه

سلام من از ترم بالایی های روانشناسی بالینی پرسیدم
چون رفته زیر شاخه علوم پزشکی ما دیگه شهریه علوم انسانی نیستیم یعنی شهریه ثابتمون ۵میلیونو ۶۰۰ میشه اگه بخوان متغیرم بگیرن که از ترم بالایی ها با وجود کرونا و کلاس مجازی بازم میگیرن شهریه میشه ۱۰ میلیون
یعنی حتی واسه ترمای بالایی هم یهو اومدن این ترم انتخاب واحد کنن افزایش ۲۰۰ درصدی داشتن
فعلا پرداخت نکنید میگن قراره دوباره بشه علوم انسانی همه اعتراض زدن

بازم خوبه ماله شما زده ۳۳۰۰ من با این که ۳تومن دادم زده ۵۱۰۰ دیگه باید شهریه ثابت بدم
فک کنم از من دارن پول زوررر میگیرن 😂

اره جالبه هیچ کسی هم جوابگو نیست

میشه هر وقت انتخاب واحد کردید یا دانشگاه واستون انجام داد به منم بگید ؟
قبلا که نتایج نیومده بود شرایط خیلی بهتر بود واقعا دیگه کلافه شدم

اره میام همینجا میگم شما کجا قبول شدید راستی؟

مرسی ممنونم
من لاهیجان قبول شدم

🔴 رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد همسان‌سازی شد / کاهش شهریه این رشته در نیمسال جاری

🔸 حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، درخصوص کاهش شهریه دانشجویان رشته روانشناس بالینی که افزایش غیر منطقی آن موجب اعتراض این دانشجویان شده بود، گفت: در جلسه کمیته شهریه دانشگاه آزاد مقرر شد شهریه دانشجویان رشته روانشناسی بالینی با رشته روانشناسی غیر بالینی در گروه علوم انسانی همسان سازی و شهریه این رشته بر اساس آن تعیین شود.

🔸 به دلیل اینکه ساماندهی امور رشته روانشناسی بالینی به گروه علوم پزشکی سپرده شده بود، شهریه ترم جدید این رشته افزایش یافت؛ اما با تصمیم دانشگاه، این شهریه اصلاح شد و کاهش یافت.

🔸 لازم به ذکر است، بنا بر تصمیم مسئولان دانشگاه آزاد شهریه این رشته به نصف هزینه اعلام شده قبلی کاهش یافته است.

خدارو شکر واقعا خیلی زیاد بود

مال ما ک هنوز همون ۳۳۰۰ هست کم نشد ک اضافم شد

اره منم نگاه میکنم همون ۵۱۰۰ نوشته
نکنه فقط واسه ترم بالایی ها کم شده شهریه
ما همون بهداشت مونده باشه ؟؟؟
شبا خواب شهریه ۱۰ میلیونی میبینم 😢😢😢😢
حالا دقیق سر ما باید جز علوم پزشکی میشد 😭

اشکال نداره رفیق همه چی درست میشه انشاالله 😘😘

انشالله 🌹🌹🌹

گفتن در دست بررسی

سلام دوستان

من با شماره دانشجویی نمیتونم وارد سیستم بشم.بنظرتون مشکل چیه

دوستان کسی میدونه ادوبی کانکت رمز عبور و کاربری چی باید بزنیم؟

باید همون نام کاربری و رمز عبور سامانه دانشگاه باشه

برا ما هنوز هیچ کلاسی تشکیل نشده

ادوبی کانکت نیاز به رمز عبور نداره وقتی شما از طریق سامانه مجازی دانشگاه با اطلاعات شماره دانشجویی و کد ملی وارد میشی لیست دورست هست رو هر کدوم بزنی ی صفحه جدید باز میشه و در این صفحه یک گزینه داره به نام پیوستن به کلاس که روش کلیک کنی مستقیم میره تو صفحه ادوبی کانکت…

مرسی ناصر جان♡♡♡♡

✅ طبق پیگیری های به عمل آمده، کاهش شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته بالینی، بعید نیست!
همه دانشجویان با توضیحات لازم، اینکه کنکور وزارت علوم و مجموعه علوم انسانی را داده اند نه بهداشت، پس زیر مجموعه علوم هستند، در شهریه هم همینطور! به ریاست واحد خود به صورت جداگانه نامه بزنند، قرار هست این نامه ها به ریاست کل دانشگاه آزاد، دکتر طهرانچی منعکس شود.
و قول تصمیم گیری مجدد داده شده ، فقط همه دانشجویان واضح به ریاست دانشگاه خود از طریق دبیرخانه دانشگاه خود، نامه بزنند، همه! و جدا از هم!

سلام شهریه ثابت باید چقدر باشه از من ۲۷۰۰ گرفتن

تو سایت خود دانشگاه ازاد سال پیش و ببینید شهریه ثابت ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ بوده امسال میگرفتن مثلا ۲۲۰۰
ولی از شما گرفتن ۲۷۰۰ و از من ۳میلیون یعنی یک رشته بالینی و هر دانشگاهی یه چیز گرفته ولی اونجور که من تو کانال تلگرام دانشگاه خودم الان دیدم مثل این که قراره بررسی بشه
چون فعلا ثابته اگه متغییرم بگن باید ۷میلیون بدیم شما رشته های علوم انسانی و ببینید چنین شهریه ای اصلا نمیدن
این شهریه پزشکیه

من میخوام انتخاب واحدمو ببینم با این که ۳ میلیون دادم بازم نوشته پیش پرداخت ۲۸۰۰ باید بدم تا بتونم انتخاب واحد کنم یعنی نمیدونم این متغیرم ننوشته دیگه چه پیش پرداختی ؟؟؟؟
الان شما انتخاب واحد شده براتون ؟ چون قرار بود دانشگاه خودش انتخاب واحد کنه

نه برا منم هیچی نزده

سلام دوستان
لطفا قبولی های رشته روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد حتما و حتما به افزایش دو برابری شهریه اعتراص بزنن به واحدای دانشگاه خودشون
من لینک اعتراضو نمیشه اینجا بذارم لطفا پی گیر باشید اسم علوم پزشکی و رفتن زیر پرچم وزارت بهداشت جز شهریه دو برابر هیچ فایده ای برامون نداره

چرا راهنمای ورود به کلاسهای مجازی برا من باز نمیشه
خیلی دارم اذیت میشم
کاش کلاسا حضوری بود
من نمیدونم کلاس رو چطور شرکت کنم

سلام
بچه های محقق کلاسامون حضوری؟
من واقعا نمیدونم از کجا بفهمم

نه بابا….همه اداره ها رو میخوان تعطیل کنند و نیمه وقت..به خاطر کرونا لعنتی…مطمئن باشید کاملا همه جا غیر حضوریه این ترم

توی انتخاب واحدم زده محل تشکیل
کلاس شماره ۶
کلاس شماره ی ۷

چرا هیچکس جوابم رو نمیده ؟؟؟ من هنوز نتونستم انخاب واحدم رو ببینم … کسی علامه هست ؟؟؟

اقا مهدی میتونی وارد سامانه گلستان بشی؟

بله وارد میشم. ثبت نام من هنوز کامل نشده. اون قسمت که تایید مدارک تحصیلی مقطع قبلی هر کار میکنم نه ویرایش میشه نه تایید ولی مقطع قبلیم و نمایش میده. برای همین نمیتونم تایید نهایی ثبت نام و بگیرم و برم مرحله انتخاب واحد. بدبخت شدم یهنی؟ 😪

توی سایتتون شماره کارشناس گروه رو پیدا کن و با اون تماس بگیر.

اگر میتونی وارد سایت گلستان بشی که اون پایین یه سری کلمات بازگشت یا چاپ هست اونارو هم بزن دانشگاه قبلی من صفحات و خوش باز میکرد ولی اینجا روی صفحه ی ثبت نام مونده بود اول باز گشت و زدم بعدش وارد صفحه ی جدید شدم بعدش روی هر مرحله که میخواستم کلیک میکردم ولی کلمه ی چاپ رو هم باید میزدم تا نمایش داده میشد

ممنونم از راهنماییت نفس. ولی مشکل من این نیست. کامنت بالایی که به ترانه دادم توضیح کاملش میشه. دانشگاه هم جوابی نمیده

دانشگاه خلیج فارس بوشهر کسی هست قبول شده باشه؟؟؟

بله

سلام آره من قبول شدم چرا؟

هر دو آقای محمد چه رشته ای و کدوم دانشکده؟ سامانه lms برای شما فعال شده؟

من کشتی سازی قبول شدم وقتی شماره دانشجویی داری وارد lms میتونی بشی اره من وارد شدم فرداهم کلاس دارم شما چه رشته ای هستین؟

من ارشد مهندسی شیمی هستم
آره باز شده
اگه برای شما باز نشده قرار هست امشب درستش کنند
نام کاربری شماره دانشجویی رمز عبور کد ملی

هادی تونستی انتخاب واحدتو ببینی ؟
بچه های محقق صفحه ی انتخاب و برنامه هفتگی براشون نشون داده میشه؟ یا باید بازم صبر کنیم؟

بله گزارش ۷۷ بزنید کادر زیر روز و ساعت کلاس هفتگی هست

دانشگاه ازاد روانشناسی بالینی کی ثبت نام کرده؟درسته که شهریه ثابت رو دو برابر کردند؟

سلام من ثبت نام کردم ۲۷۰۰ فقط ثابت بود

گویا برخی از دانشگاه ها دوبرابر گرفتند به بهانه اینکه بالینی رفته زیرگروه علوم پزشکی.شما چه شهری بودید.واسه شما درست بوده ۲۷۰۰

من شیراز بودم الان ٢٧٠٠ درسته من فکر کردم خیلیه اخه یه جا خونده بودم ثابت ارشد حدودا ١٧٠٠ هست

بچه های دانشگاه شیراز کسی هست اینجا ؟؟؟؟؟

سلام دوستان کسی علوم کامپیوتر تحصیلات تکمیلی زنجان قبول شده؟؟؟؟؟ تورو خدا اگ قبول شده کسی بیاد بهم بگه ببینم دانشگاه گروهی چیزی نداره؟؟؟ من هرچی میزنم سایتشون مدارکم رو قبول نمیکنه ز زدم گفتم حضوری بیام گفت نه نیازی نیست اینکارو کن ده دیقه دیگ ز بزن ده دیقه دیگ ده دیقه دیگ…همش پیچوندنم تا الان که نمیدونم از چندم همه دارن میرن سر کلاسا

سلام من برای این دانشگاه نیستم ولی خب ببینید تو سایت خود دانشگاه فیلم یا تصاویر راهنمای ثبت نام چی گداشتن…چون مثلا برای فرستادن تصویر اسکن شده مدرک و …. مثلا برای دانشگاه ما گفته بود حجمش چقد باشه یا چندتا عکسه چطور تو یه فایل بفرستید و….

درخشان هم نیست یه خورده امید به زندگی بگیریم!!!!لنتی

ترانه جان کلاساتون شروع شده؟ غیر حضوری هستید؟

بله عزیزم.از یکشنبه. غیرحضوری

دوستان هزینه ترم اول روانشناسی پیام نور چقدر بوده

خسته شدم…..قبل از اومدن نتایج چقدر خوب بود…هی

منم خیلی استرسم بیشتر شده انتخاب واحد ما هنوز باز نشده

سلام دوستان کسی علامه هست؟ مراحل ثبت نامش به کجا رسید؟ انتخاب واحد چطور کنیم

سلام دوستان کسی علوم و تحقیقات هست؟درباره کلاسها سوال داشتم، کی شروع میشه و چجوری باید وارد سیستم کلاس های مجازی شد

سلام دوس کسی میدونه چطوری باید انتخاب واحد کنیم تو اطلاعیه دانشگاه چیزی ننوشته لطفا راهنمایی کنید

آنا جون کدو دانشگاهی آخه؟
دانشگاه من:دانشگاه شهید بهشتی > معاونت ها > معاونت آموزشی > مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه > امور آزمون و پذیرش > پذیرش کارشناسی ارشد

اینطوری باید جلو بری خانمی

ممنون ازشمااین مراحل رو که فرمودید رو طی کردم ولی چیزی نمیاره نمیدونم چرا

وارد سامانه گلستان بشید، زبانه ثبت نام و بعد برنانه هفتگی

وارد قسمت ثبت نام شدم ولی اصلابرنامه هفتگی نداره

کد تاییدیه ثبت نام رو دریافت کردین؟

چی نیومده کجا کد تایید رو میده؟

بعد از اینکه کارشناس گروهتون مدارک ارسالی شما رو بررسی و تایید کنه براتون پیامک تایید نهایی میاد بعدا ز اون برنامه هفتگی رو در سامانه گلستان میزنن‌‌‌‌‌‌‌

ممنون ترانه جون از راهنماییتون

بچه های محقق اردبیلی برای شما انتخاب واحد نشون داده میشه؟ برنامه هفتگی دارید؟

نه زنگ زدم گفتن تا شنبه صبر کنید.

خداروشکر که هستی
یه دنیا ممنون

سلام نفس خانم تونستید برنامه کلاسی رو ببینید

ارشد ادبیات فارسی یزد کسی نیست؟ لطفا اعلام حضور کنید سوال دارم.

ثبت نام دانشگاه شیراز یه کم پیچیده شده ؟؟؟؟؟؟
نمیدونم واسه من اینجوریه یا بقیه هم همین مشکل رو دارن.

بچه ها دانشگاه شیراز کسی ثبت نام کرده ؟؟؟؟؟؟؟

دوستان کسی اطلاع داره کلاس های ارشد ازاد گی شروع میشه….

بچه های محقق اردبیلی تعداد واحداتونو و برنامه کلاسها رو تونستید ببینید؟

نه من نمیتونم ببینم

بچه ها حتما تصاویر راهنمای مراحل ثبت نام رو ببینید که مرحله ای رو اشتباه نکنیود من خودم دچار این کار شدم با اینکه فکر میکردم درست دارم پیش میرم ولی بهد خداروشکر بادقت دیدم تصاویرو فهمیدم چه جوریه

سلام بچه های محقق اردبیلی تونستید انتخاب واحدتون و ببینید؟

نخیر,شما چه رشته ای بودین؟

روانشناسی تربیتی

نفس برنامه هفتگی مارو دادن…..ترم اول ۸ واحد داریم….شما چطور؟ از یکشنبه کلاسمون شروع میشه….

من انتخاب واحدمو نمیتونم ببینم

مگه سامانه گلستان نیستین؟ برو قسمت ثبت نام.برنامه هفتگی رو ببین

ترانه جان شماره دانشجویی میزنم میگه کد اشتباه کد و وارد میکنم اصلا چیزی به نام انتخاب واحد و برنامه هفتگی نداریم

شما کدوم دانشگاهید…چه رشته ای…

روانشناسی تربیتی. الزهرا تهران

سلام.چه دانشگاهی بودید‌….چه رشته ای

✅ نکته بسیار مهم درمورد شهریه دانشگاه آزاد اسلامی
۱: شما چه کنکوری دادید؟ کنکور وزارت علوم
۲: شما چه گروهی را انتخاب کردید؟ گروه علوم انسانی
۳:شما چه مجموعه و رشته ای شرکت کردید و قبول شدید؟ روانشناسی/ روانشناسی بالینی
۴: مجوز رشته شما و پذیرش رشته شما از کنکور بهداشت بوده؟ خیر

✅ پس غیرقانونی هست زیر مجموعه بهداشت حساب بشید، این موضوع امتیازی ندارد جز شهریه بیشتر برای شما،
از طریق قانونی، به مراجع ذیصلاح اعتراض کنید.

اینو توی یه کانال کنکور ارشد یکی از استادا نوشته بود تورو خدا اگه شما ها هم خبری دارید بگید چون وزارت بهداشت حتما کارشناسیش باید مشاوره یا بالینی باشه ماله من روانشناسی عمومی بود استرسی شدم 😢

دانشگاه ازاد امسال واقعا اشتباهات مسخره زیاد داشته

سلام دوستان من امروز رفتم دانشگاه ازاد رشته روانشناسی بالینی ثبت نام کردم بعد که شهریه رو ۳میلیون پرداخت کردم فهمیدم واسه همه به جای کنکور وزارت علوم زدن کنکور بهداشت و شهریه نزدیک ۱ میلیون بیشتر شده اگه واسه شما هم همینطوره اعتراض بزنید چون نزدیک به ۳۰ نفر اونجا همین مشکلو داشتن اگه اصلاح نشه بعدشم دچار مشکل میشیم

یعنی ۳میلیون شهریه ثابت بود اگه متعیر بگن با پزشکی یکی میشه

یعنی چیییی
فکر نمیکنم !
من روانشناسی شخصیت آزاد ثبت نام کردم امروز حدود ۲۷۰۰۰۰۰بود با حدودا ۱۸۰ هزار هزینه بیمه و…در کل حدود ۲۸۷۰۰۰۰ گرفتند.یعنی اشتباه بوده‌؟یکی از دوستان هم بالینی قم بوده همین اندازه داده

اگه وزارت علوم نیست اشتباهه ماله من بهداشت زده
دقیق نمیدونم میگن حتما اعتراض کنید جدای از پولش ممکنه دچار مشکل شیم

واسه شما نیست فقط روانشناسی بالینی مشکل پیدا کرده تعداد واحدای بهداشت با علوم فرق داره

سلام دوستان دانشگاه تهران بعد از اینکه پایان پذیرش غیرحضوری رو می زنیم باید چیکار کنیم؟
انتخاب واحد به چ صورت هست؟

ترم اول خودشون انتخاب واحد میکنن
اطلاعیه های دانشکده تونو چک کنید.
البته منم هنوز واحدمو ندیدم چیان

توی سامانه جامع برای شما نشون میده انتخاب واحد رو؟
برای من هنوز تو پذیرش غیرحضوری مونده

برای من امروز ی اس ام اس اومد که شماره دانشجویی فلان و برو تو سایت ی سری پرسشنامه رو جواب بده.
و واحدها رو هم نشون میده

بچه ها کسی درسای ترم اول روانشناسی عمومی رو نمیدونه چیان؟توپیام نور.شهرستان کتاب ارشدنداره اومدم مشهدواسه کارای دیگم الان ک اینجام اینارم بگیرم

توی سایت چارت انتخاب واحد دانشگاهتون برای سالای قبل هست

اصلاگذرواژم هنوز وارد نشده نمیتونم برم تو سایت

سلام دوستان به نظرتون روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد شیراز بهتره یا تربیتی غیر انتفاعی شیراز

بالینی ازاد

فدات❤️

هچکدام. گزینه بعدی لطفا

متاسفانه دیگه گزینه ای ندارم😂😂😂😂

سلام دوستان اینجا کسی دانشگا روزانه شهرکرد قبول شده من هرچی شناسه کاربری ورمز عبور را میزنم میگه اشتباهه کسی علتشا میدونه؟هرچی هم زنگ میزنم دانشگاه فایده نداره

والامن که اینجوریه زنگ زدم میگه یه مسئولی هست بایدتاییدیه نهایی رو بزنه احتمالاهنوز نزدواسه شمام

چیکار کردی شما ثبت نام کردی؟چه رشته ای هستین ؟انتخاب واحد شروع شد؟

سلام دوستان کسی اینجا دانشگاه تبریز پردیس ثبت نام کرده؟برا من هنوز هیچ پیامکی نیومده که بتونم انتخاب واحد بکنم از ۱۴همم نوشته کلاس ها شروع میشه تازه دیروز هم فقط ثبت نام مجازی بود هنوز تحویل حضوری مدارک هم مونده هر چقدر هم به دانشگاه زنگ میزنم کسی جواب نمیده
خواهشا کسی اگه چیزی میدونه راهنمایی کنه لطفا

سلام من ثبت نام کردم محقق اردبیلی کد رهگیری تاییدیه تحصیلی رو وارد کردم سایت قبول نکرد و گفت اگه اطمینان داری درست دیگه لازم نیست،ثبت نام رو تکمیل کردم دو روزه برام هنوز اس ام اس نیومده که مدارک تایید شده برم انتخاب واحدمو ببینم. کسی محقق اردبیل ثبت نام کرده راهنمایی کنه لطفا

من ثبت نام کردم ولی میگه مدارک در حال برسی میباشد منم نمیتونم انتحاب واحدمو ببینم کاش یکی بود که ساکن اردبیل بود حضوری میرفت تلفنیم جواب نمیدن

سلام. فکر کنم فقط دانشگاه ما هستش که صبورانه هر وقت تماس میگیرم راهنمایی میکنن….باید مدارک‌رو کارشناس گروهتون تایید کنه تا پیامک براتون بیاد.

میشه رفت ولی باز سعی کنین با شماره آموزش تماس بگیرین. یا با ادمین کانال تلگرامی محقق در میان بزارید یا به دانشکده ایمیل بزنید یا تو گروه تلگرامیتون مطرح کنید که مورد اول و دوم بهتره.

واسه منم همون اخطارو میده

بچه هامن دیروز ثبت نام کردم پیام نور اما نمیتونم انتخاب واحد کنم از دیروز میشده انتخاب واحد هی میگه گذرواژهذخیره نشده شماهااینجوری نشدین؟

سلام دوستان بچه های دانشگاه تهران موفق به گرفتن شناسه یکتا شدین؟؟برای من هیچ پیامی نمیاد؟ کسی میتونه راهنمایی کنه؟

من دیروز ثبت نام کردم مشکلی نداشت، یه فیلم آموزشی برای گرفتن شناسه یکتا گذاشتن اونو ببین

سلام دوستان به نظرتون روانشناسی شخصیت دانشگاه آزاد ارزش رفتن داره ؟ یا بشینم یکسال دیگه بهتر بخونم

بستگی داره امسال چقدر تلاش کردی
اگر تلاشت و کردی بنظرم همین امسال برو

روانشناسی شخصیت نزدیک به بالینی هست….در اینده هم گویا با گذراندن چند دوره کار درمانی هم می تونند داشته باشند.

دوستان الزهرایی موفق انتخاب واحد شدین؟؟؟

من هنوز ثبت نام نکردم مدرک کارشناسیم صادر نشده قراربود امزروز کارش رو درست کنن هرچی زنگ زدم انگاری تعطیل بودن جواب ندادن فقط یه گواهی موقت گرفتم که اونم خودش نوشته بود فارغ التحصیل های قبل ۹۹ باید اصل مدرک باشه گواهی قبول نیست مگه اینکه امشب انجام بدم . شما انجام دادید؟

دوستان اختلاف هزینه در رشته روانشناسی در شبانه وپیام نور و ازاد چقدره ؟

خیلی

مثلا چقدر

شبانه خیلی بهتر

تا اونجایی که من شنیدم پیام نور از هر دوتاش کم تره شبانه هم زیاد تفاوتی با ازاد نداره مخصوصا اگه راه دور باشه خیلی هزینش بیشترو بیشترم میشه

اینو از کجا گفتی!
اولا که شبانه دانشگاه سراسری و شامل تمام مزایا روزانه هست و اسمش نوبت دوم مه حتی کلاس ها هن تفاوتی نداره با روزانه یا نوبت اول و در مدرک هم اصلا قید نمیشه نوبت دوم. در ضمن شهریه خیلی پاییینی داره حدود ترمی بین ۲ الی ۳.۵ و اینکه وام های شهریه میتونی بگیری د از همه مهمتر بعد از فارغ التحصیلی تعهد خدمت نداری چون شهریه دادی و مدرکت و میگیری راحت برخلاف نوبت اول.
بنظرم اگر یرای کسی شهریه خیلی کمش اهمیت نداشته باشه حتی بین نوبت اول و دوم. نوبت دوم بهترترترترتره…

(حقیقت این است که دانشگاه های نوبت دوم شبانه، شهریه بسیار بالاتری نسبت به دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی دریافت می نمایند)

این جمله رو دقیق من از یه سایتی خوندم منم گفتم پیام نور کمتره نگفتم بار علمی کدوم بهتره یا بد تره

ایا من اصلا چیزی از بار و باربر د علم زدم!!!!؟!
دقیقا گفتم خیر مطلبی که خوندی اشتباهه و شهریه نوبت دوم خیلی کمه. وقتی نسبت به صحت اطلاعات یک منبع ناشناس اطمینان ندارید لطفا برای راهنمایی دیگران مطالب رد انتشار ندید چون ممکنه یکنفر تصمیم اشتباه بگیره و متضرر بشه. سکوت برای همین موقع هاست دیگه. با کمال احترام

شبانه‌ معتبر تره فرقش با اون‌دوتا از زمین تا آسمونه شما اینهمه وقت و انرژی صرف میکنین حداقل یه جای خوب برو

سلام من پردیس شهید بهشتی رشته سیاستگذاری علم و فناوری قبول شدم و آزاد مدیریت مالی کدوم بهتره؟؟/

اگر شرایط مالی رو داری پردیس بهتره

ممنونم میتونم بدونم شما چه رشته ای قبول شدین؟

بله..مهندسی عمراه – راه روزانه دانشگاه امام قزوین…

خیلی ازتون ممنونم ارشد مهندسی عمران- راه؟

بله ولی اصلا بهش علاقه ندارم منتظر تکمیل ظرفیت هستم ببینم

نفس خانم شما ثبت نام کردین؟

بله من دانشگاه محقق ثبت نام کردم

سلام دوستان کسی ارشد تربیتی محقق اردبیلی ثبت نام کرده
کلاساش میدونین چجوریه یسری میگن حضوریه
میترسم نتونم این ترم حضوری بیام

من دیدم توی سایت نوشته ۱۴ غیر حضوری اگر حضوری و کسی اطلاع داره بگه لطفا

واحداتونو تونستین ببینین برای ترم ۱

شما تونستید؟

والا من هنوز ثبت نام نکردم
واسه استخدام اپ ثبت نام کردم میترسم تداخل کنه

هیچ تداخلی پیش نمیاد نگران نباش

تاییدیه تحصیلی من ارسال نمیشه

من مجازی رو ثبت نام کردم پیامک تایید اومد و شماره دانشجویی و رمز ارسال کرد، مدارک هم باید طبق تاریخی که اعلام کردن تو سایت حضوری تحویل بدید، اگر در سیستم نقص در پرونده دارید تماس بگیرید با بخش ثبت نام آموزش،کلاس های ارشد و دکتری با صلاحدید استاتید حضوری و مجازی برگزار میشه کارشناسی مجازی خواهد بود

دوستان بنظرتون دانشگاه مجازی صنعتی اصفهان بهتره یا دانشگاه ازاد؟

سلام دوستان.من شبانه دانشگاه تهران قبول شدم.بعد امروز ثبت نام مجازی کردم ۳ میلیون و ۱۵۰ شهریه خواست.ولی هیچ توضیحی نداده.این الان همه ش شهریه است یا باید بعدا بازم شهریه بدیم برا این ترم؟

نه این کل شهریه شما در این ترمه، هر ترم حدودا همین مبلغ رو باید پرداخت کنی

سلام.بچه هاچطور بایددرخواست بدم که الویت های بعدی که آوردم رو برم؟؟اصلا تغییر هست؟باید چیکار کنم؟

من درخواست دادم ولی جواب نیومد

شنیدم کارنامه سبز خیلی برای ارشد کاربرد نداره.راسته؟؟؟یعنی نمیشه تغییر الویت داد مگه اینکه دانشگاهها قبول کنن

منم اطلاعی ندارم فعلا فقط درخواست دادم ولی رسیدگی نشده

اینجا کسی هست که شاهد قبول شده باشه

سلام دوستان
خوب و خوشین؟چە خبرا؟ من بازم منتظرم تا تکمیل ظرفیت😃😃😃😭😭😭به نظرتون امسال تکمیل ظرفیت میاد؟

من شک ندارم میاد و تو با من همکلاسی میشی😂😂😂

فک نکنم امسال تکمیل ظرفیت داشته باشیم

بالاخره میخوای دانشگاه بری یا ازدواج کنی؟؟؟دوتاش با هم نمیشه ها….گاماس گاماس خخخ

😂😂😂😂

سلام دوستان من ریز نمراتم و باید برم دانشگاه بگیرم ؟ وای اصلا کسی جواب نمیده نه میگن بعد ثبت نام مجازی حضوری کی باید رفت نه میگن شروع کلاسا از چه تاریخیه کلافه شدم از کرونا متنفرم 😭😢😢

سلام برای دانشگاه ما *تربیت مدرس*که یه فرم گداشتن اونو پرینت گرفتیم و پرکردیم و پست کردیم دانشگاه قبلیمون که اونا خودشون ریز نمراتو بفرستن دانشگاهی که درومدیم

ممنونم که جوابمو دادید 🌹🌹🌹

من امروز رفتم دانشگاه گرفتم

🌼🌼🌼🌼

سلام.یکی از دوستام رفت از دانشگاه گرفت

همه باید یه فرم رو پست‌کنن به دانشگاه قبلی عزیزم

شما جدای مجازی حضوری هم رفتید دانشگاه ثبت نام کردید ؟ تا چه زمانی وقت هست ؟

دانشگاه ما که گفتند از اول آذر ماه باید حضوری مدارک رو ببریم.

سلام، اینجا کسی هست دانشگاه تربیت مدرس قبول شده باشه؟

سلام من

سلام دوستان من معدلم بعداز معادل سازی دروس افتاده و اینا تقریا یک نمره معدلم بیشتر شد .الان منم مغایرت محصسوب میشم؟؟یا اینکه زیاد شده مشکلی نیست؟خواشا ممنون میشم جواب بدین

فقط معدل کمتر مشکل ایجاد میکنه،شما مشکلی ندارین خیالتون راحت

دوستان کسی میدونه عدد ۱۴ ، مقابل بعضی از کد رشته محل های انتخابی به چه معناست؟
توضیحات خودش نوشته، داوطلبی در این کد رشته محل در سهمیه مجاز شما پذیرفته نشده است، لذا آخرین رتبه درج نمی شود

سلام بچه ها فکر کنم تو نطرات پایین تر توضیحش دادن ولی دقیق نخوندم باز ببینید خودتون

دوستان نوشتند یعنی این رشته کلا حذف شده

سلام. دوستانی که علوم تربیتی دانشگاه اردبیل قبول شدن برای ثبت نام در مرحله اول گروه دانشگاهتونو حتما پیدا کنید.
در مرحله دوم، گذرواژه همون کدملیتونه و کدکاربری u912+شماره داوطلبیتون. یعنی چی یعنی مثلا اگه شماره داوطلبی من ۴۶۳۷۰۶۹ باشه. نام کاربری میشه u9124637069. انشاللا که متوجه شده باشید و کمکی بهتون بشه.

سپاس بابت راهنماییتون

گروه دانشگاه رو چطوری پیدا کنیم اخه

گروه دانشگاه مون و چطور پیدا کنیم؟

تماس بگیری بیشتر راهنماییت کنم 🥰😋🥰😋🥰😋🥰

😂😂😂😂

انتظار داشتم خیلی زرنگ باششششششی چقد تلاش کردم تا اینجا اینو بتونم ثبت کنم 😋😋

سلام دوستان.بین شما کسی داوطلب بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد (استعداد درخشان) هست؟ زمان ثبت نام، اسکن اصل مدرک نمیخواست و الان نتایج اعلام شده درحالیکه نوشته ( عدم دارا بودن مدرک کل در اداره کل دانش آمختگان و نتیجه اعلام نشده!)
برای شما هم همین را نوشته؟
برای اعتراض باید به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد زنگ بزنیم؟

استعداد درخشان 😃😎😍

دوستان من بوعلی قبول شدم
برای ثبتنام کد کاربری و گذرواژه رو میگه اشتباهه
من چطوری ثبتنام کنم؟
فقط امروز و فردا فرصت داره

سلام. در مرحله اول گروه دانشگاهتونو حتما پیدا کنید.
در مرحله دوم، گذرواژه همون کدملیتونه و کدکاربری u991+شماره داوطلبیتون. یعنی چی یعنی مثلا اگه شماره داوطلبی من ۱۰۱۶۸۵۴ باشه. نام کاربری میشه u9911016854. انشاللا که کارتونو را بندازه

سلام.شماره دواطلبی کدومه؟؟؟؟؟

خیلی ممنون از راهنماییتون

البته قبل از اینکه گروهتون رو پیدا کنید، حمید ۱۱۷۵ رو پیدا کنید و ملتی رو از نگرانی در بیارید….خیر از جووونیتون ببینید خخخخ

دانشگاه چیه؟؟؟ دانشگاه مدرک میاره ولی لزوما درک نمیاره….چیزی که شما داری ومطمئناً نفس جون هم داره…..مباااااارکه

یا خداااا ترانه تو خیلی خوبی😂😂😂

نفس مطمئنی این درخشان اصلیه؟؟؟آدم دیگه به هیچی اعتماد نداره. …اگه درخشان اصلی هستی اسم شب چیه؟؟؟ خخخ

درخشان اگه خودتی بگو تو بحث من و تو و ترانه خانم گفته بودی چی خیلی مهمه؟
فکر نکنم اگه درخشان نباشی از بین پیاما پیدا کنی.

این مهدی لامصب یه بار به جا نفس گفته زاهدان قبول شدم. الانم به جا درخشان داره بازی درمیاره. لامصب آرمشم شبیهه ولی کپی مال درخشان نیست. زدی به کاهدون مهدی.

کدوم مهدی؟ حالا اگه مهدی باشه چی میشه؟

اینجا فضای مجازیه. پیاما حذف میشن. آدما عوض میشن.

رمز شب گردوئه😄

اگر مهربونی و با اخلاقیات اشنا هستی
اگرانسانیت رو بلدی
اگر خنده جز لاینفک چهره ات هست
مطمعن باش برای ازدواج شرایط اصلی رو داری

برعکس خیلیا من به این دنیا نمیگم مجازی اینجا ادما خیلی واقعی تر هستن

ادرس بده من عاشق باغ گردو هستم😂😂😂😂😁😁😁😁

دوستان کسی هست ک سوابق تحصیلی براش بزنه عدم تطابق مالک شماره و کد ملی؟
دقیقا برا این مشکل کجا باید پرسید

باید سیم کارت به نام خودت باشه

سیم کارت به نام خودمه باز اینو میگه تا فردام بیشتر وقت ندارم⁦🤦🏻‍♀️⁩

نه عزیزم وقت داری
فردا زنگ بزن بپرس

باید همه چی رو دقیق بزنی اگع تشدید هست اگه حمزه یا هر چی

سلام دوستان
کی کاشان قبول شده؟

سلام من دانشگاه آزاد کاشان قبول شدم

سلام بچه ها چرا ترازمون در دانشگاه محل کارشناسی با بقیه ی دانشگاهها یکیه
تورو خدا شما هم اعتراض بدید تا دانشگاه شهر و محل تحصیل کارشناسیمونو قبول شیم

دوستان بنظرتون به اعتراض توجهی میکنن؟اصن جواب اعتراض کی میاد؟

بله اعتراض بدید جواب میدن

واسه انجام تکمیل ظرفیت باید چیکار کنیم؟

فعلا اعلام نکردن

از کجا اعلام میکنن چه جوری میشه شرایطش؟

سایت سنجش و‌آزمون

سلام شهریه ثابت پیام نور چقدر هست؟

سلام .
بچه هاکسی روانشناسی عمومی پیام نور قبول شده؟

من
ولی ازاد میخوام توشهر خودم برم

سلام..من پیام نور عمومی قبول شدم..آزادم بالینی قبول شدم معلوم نیست کدومو برم

سلام دوستان فیش تاییدیه تحصیلی از کجا باید بیاریم منظور همون تاییدیه تحصیلیه که از دانشگاه محل اخذ کارشناسی میگیریم؟

دوستان درست شد کارنامه نهایی دانشگاه آزاد

اره برا من شد علوم تحقیقات تهران

تبریک میگم عالیه علوم تحقیقات.چه گرایشی؟
من روانشناسی شخصیت کرج که محل زندگیمه اوردم.خداروشکر خداروشکر .با وجود دوفرزند واسم سخت بود جایی دیگه برم

روانشناسی عمومی ولی میخوام روزانه برم

تحقیق کنید علوم تحقیقات آزاد تهران رتبه علمیش از برخی روزانه های شهرستان ها بالاتره.ولی در هر صورت آرزوی موفقیت براتون دارم.

عزیزان برای روانشناسی تا چه رتبه ای روزانه دانشگاه های تهران قبول میشه؟

سلام ، کسی دانشگاه سمنان قبول شده ؟

سلام
دوستان کسی هست در خواست اعلام پذیرش توی کد محل پایین تر از کد محل قبولی برای سازمان سنجش ارسال کرده باشه و جواب برسی براش اومده باشه؟

سلام.من درخواست دادم امروز .شما میدونید اگر روزانه قبول شدم و درخواستمم برای روزانه و همون رشته و گرایش هستش فقط شهرش فرق میکنه اگر موافقت بشه آیا باید هزینه چیزی پرداخت کنیم؟

نه عزیزم هزینه ای نمیخواد

بچه ها یه سوال لطفا اگر کسی میدونه ج بده🙏
من زمان انتخاب زشته معدل مدرک‌ کارشناسی پیوسته و کاردانی رو باهم وارد کردم. یعنی الان واسه ثبت نام دانشگاه به من ایراد میگیره و میگه چون پیوسته هستی نباید معدل کاردانی رو میزدی و فقط باید کارشناسی پیوسته رو وارد میکردی؟

براشون فقط مهم که معدل وارد شده بیشتر از معدل خودتون نباشه همین

سمیه بانو تبریک میگم الزهرا قبول شدید.منم علامه ادبیات عربی قبول شدم

ممنونم عزیزم . همچنین منم تبریک میگم ان شاءالله موفق باشید

خواهر جان رتبه شما چند بود؟

سلام دوستان کسی دانشکاه امام خمینی قبول نشده ؟ من برای ثبت نام غیر حضوری فرم آخرشو باز میکنم کد گذرواژه و کاربری نمیاد

سلام ناهید
نام کاربری شماره داوطلبی +u991
رمز هم کد ملی تو بزن

سلام کسی ادبیات عربی علامه قبول شده؟هرکی هست خبر بده

سلام دوستان
ثبت نام غیرحضوری دانشگاه تهران شروع شده
اول کد یکتا، بعد هم بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات تو گلستان
موفق باشید همگی

کد یکتا چیه؟

https://reg.ut.ac.ir/fa
این سایت رو ببین کامل توضیح داده

سلام نگین ولی تو اطلاعیه زده از ۱۰ ابان تا ۱۵ ابان ثبت نامشه.

من دیشب ثبت نامم و انجام دادم

درخشان کجایی؟ ؟؟؟

سلام دوستان خواهش می کنم جوابمو بدید در مدرک شبانه رو می نویسند.

نوبت دوم یا همون شبانه در گواهی موقت یا دانشنامه نوشته نمی شه.
فقط پردیس رو قبلا می نوشتن.

مجازی رو چطور مینویسن ؟
مجازی صنعتی خوبه بنظرتون ؟

نه نمینویسن مدرک شبانه روزانه مثل هم هست تفاواش فقط دادن شهریه هست

میخوام کارنامه نهایی رو ببینم کد دسترسی میخواد نمیدونم چیه کسی میتونه راهنمایی کنه

سلام کد دسترسی رو زیر رتبه کنکور شما که تو کارنامه اولیه سنجش هست نوشته

بچه ها کلاسا انلاینه این ترم کلا؟

من ارشد تبدیل انرژی روزانه محقق اردبیلی قبول شدم کسی تبدیل انرژی اونجا قبول شده؟

دوستانی که به خاطر اشتباه و خطای کامپیوتری سنجش دانشگاه آزاد تمامی انتخابها بررسی نشده…در سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت حضوری در تهران و یا الکترونیکی اعتراض کنند تا رسیدگی شود.

هرکسی این مشکل رو داره شنبه حضوری بتونه بره خوب میشه .اگه ببینند همه رفتند پیگیری میکنند

سلام بله منم اعتراض کردم

بچه ها کد دسترسی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

کد دسترسی همون عدد هفت رقمی داخل کارنامه اولیه هست،برو سایت سنجش

ممنونم بانو

دوستان کسی میدونه کلاسها مجازی هست یا حضوری؟

مجازی

سلام دوستان کسی دانشگاه خاتم قبول شده بگه چیکار باید بکنیم کی ثبت نامه دقیق

دوستان کسی تو کارنامه دانشگاه آزاد به مشکل برخورده؟ من ۴۰ تا کد رشته انتخاب کردم ولی متاسفانه تو کارنامم فقط دوتا کد رشته ثبت شده ، اولویت اول ویازدهم ثبت شده فقط ک اولویت یازدهم رو قبول شدم… ی دوست عزیز دیگه ای هم این مشکلو داشت، واقعا تو حق بنده و بقیه دوستانی که این مشکلو دارن اجحاف شده… شماره تماس سنجش دانشگاه آزادم ک کلا اشغاله …. با این وضعیت چ میشه کرد؟ بنده درخواست دادم ولی گمون نکنم رسیدگی کنن.

برا منم انتخاب ۱ و ۱۰ و ۱۰۰ بررسی شده و متاسفانه ۱۰۰ به عنوان انتخاب سومم پدیرفته شدم😭😭😭😭😭

هنوزم سایتی باز نشده واسه اعتراض به قبولی های دانشگاه آزاد.

تو قسمت ارتباط با ما میتونین مطرح کنین تا ۷۲ ساعه بعد جواب میدن، بنده گفتم فعلا منتظرم

اونجا یه جمله کلی واسه همه میفرستند

الان من پرس و جو کردم باید با مدارک بریم مرکز سنجش و پذیرش داشگاه آزاد تو تهران.حصارک چهار دیواری…..اونجا باید پیگیری کرد.ان شاالله که کار هممون درست بشه.

آخه مگه همچین چیزی ممکنه؟ همه فقط از این طریق میتونن شکایت کنن؟ یکی که ساکن ی شهر دیگس چجوری تو این اوضاع بره تهران؟

همه باید از خبر گذاری ها مثلا ۲۰:۳۰ و بقیه درخواست بدیم بررسی کنند.الان به ضرر خیلی ها شده و ناحقیه

همه همین مشکل و دارن

شما چنتا انتخاب داشتین چنتا ثبت شده؟ کدومو قبول شدین؟

حدود ۲۰ تا فقط دوتاش بررسی شده

سلام منم بیست انتخاب داشتم دوتا برام زده دومیشو زده قبول ..

همه همین مشکلو دارن
منم فقط دوتا انتخابمو نشون میده که دومی زده قبول در حالی که رتبم خوبه

سلام
هم دانشگاهی های ارشد در دانشگاه محقق اردبیلی، ثبت نام و بارگذاری مدارک غیر حضوری از فردا پنجشنبه ۸آبان شروع میشه

بله کلاسها هم ۱۴ هم شروع میشه

اطلاع دارید من که اعتراض زدم باید چیکار کنم
من رشته ای که کد محل پاین تر هست و بیشتر دوس دارم
و درخواستمو ارسال کردم

والا اطلاع ندارم
چرا موقع انتخاب رشته اون یکی رشته رو الویت نزدین

خب مرتب برو سایت تو بخس درخواست ها ببین عنوان درخواستت چ رنگیه

بینهایت ممنون ❤❤❤

خواهش میکنم😊⁦❤️⁩

از کجا خوندی این خبر رو

😐

آرمت هم شبیه. خیلی عجیب

بچه ها یکی داره به جای من حرف میزنە. نمیدونم چرا. آخه چه معنی داره.
خلاصه هر کی شخصیت خودشو داره. ولی متاسفانه بعضیا ظاهرا خیلی مشکل دارن.دوست عزیز خودت باش.همین

هر کیه آدرس ایمیلتو داره عزیز

بچه ها یکی دیگه س

خجالت بکش.

عجب آدمی هستی تو.

الکی حرف نزن.

چرا به جای من الکی حرف میزنی؟مشکلت چیه؟

نمیدونم هدفشون چیه؟

سلام دوستان من تربیتی محقق اردبیلی روزانه قبول شدم برم بنظرتون؟

متاسفانه همه اینجا بە جای من حرف میزنن.خیلی عجیبه

من روانشناسی عمومی دوست داشتم خیلی تحقیق کردم گفتن اگر تربیتی بخونی میتونی در حیطه کودک و نوجوان کار کنی

اتفاقا رشته مد نظرم همینه فقط بخاطر اینکه اموزش پرورش شرکت کردم میترسم تداخل کنه

سلام. حتما برو هوای نفس هم داشته باش خخخ

سلام دوستان.کارنامه نهایی دانشگاه آزاد اومده…واسه من کاملا اشتباه بوده.۱۰۰ تا انتخاب رشته داشتم فقط ۳ تاش بررسی شده .و انتخاب ۱۰۰به عنوان انتخاب سومم قبول کرده😐در صمن رتبه خولی هم داشتم و احتمال اینکه آنتخاب دوم و سوم قبول بشم بالا بوده.
کسی میدونه چطور باید پیگیری کنم؟

منم دقیقا برام اینجوری شده، ۴۰ تا کد رشته انتخاب کردم ولی تو کارنامه فقط اولویت اول و یازدهم ثبت شده که یازدهم اومده اولویت دومم بقیشم ک نبود کلا، واقعا چه میشه کرد؟

درخشان من حدس میزدم تو برا توسرکان باشی اخه اونجا گردوها و ادماش بینظیرن

بچه ها من الزهرا تهران قبول شدم
الان باید چیکار کنم
هنوز مدرکمم نگرفتم از دانشگاه

برو اطلاعیه رو بخون.تو سایت نوشته همه چی رو….

من تا اخرش اینحا کنارتون میمونم

نفس اصلی خودت کجایی هستی که اردبیل قبول شدی؟؟؟

من اینجام عزیزم در خدمتتت

من هنوز ثبت نامم شروع نشده

این کیه بجای من حرف میزن؟عجیبه آرمشم آبیه.

خواهش میکنم.نفس جان چند سالته و خودت از کدوم شهری؟

من سی سالم عزیزم اصالتا برا زنجانم ولی ساکن قم هستم

همسنیم پس…..از قم میخوای بری اردبیل؟؟؟؟؟؟ چه حوصله ایی خوش به حالت

برا من سخت نیست برعکس خیلیم دوس دارم😂😂😂

عه من نمیدونستم ترانه ام تربیتی میخونه جه جالب
ترانه کجا قبول شده😍😍

من روزانه الزهرا قبول شدم نفس جان.

من اردبیل قبول شدم

منم اردبیل، ولی مهندسی معماریش

چقدررر عالی

میدونم اردبیل قبول شدی میگم خودت کجایی هستی؟؟؟

درخشان جان من امسال سومین سالی بود که کنکور شرکت میکردم، راستشو بخوای خودمو آماده کرده بودم حالا حالاها کنکور بدم تا وقتی روزانه دانشگاههای تهران قبول بشم چون تهران زندگی میکنم و به دانشگاههای پولی هم اعتقادی ندارم.همیشه هم گفتم یا روزانه یا هیچی (البته این اعتقاد منه و به کسی بر نخوره) سال اول رتبه ام ۵۰۰شد، سال دوم ۲۰۰۰و امسال ۵۷……راستشو بخوای امسال فقط یکماه خوندم چون منابع رو کامل حفط شده بودم خخخخ بعدشم تکنیکهای تست زنی رو سرچ زدم و با راهکارتوزیع موازی تونستم رتبه خوبی بیارم.باور کن من از اول مهر برنامه ریزی کرده بودم واسه سال بعد بخونم که دیگه کنکور متوجه همت من شد و خودش کم آورد خخخخ اصلا ناراحتی معنایی نداره….

یعنی پیام نور رو نمیری؟ چرا؟؟؟؟

یکی دیگه به جای من حرف میزنە اینجا
دوباره

نفس خانم اشتباه زدی اونکه داری باهاش حرف میزنی درخشان نیست فیکه… در ضمن من اون حرف رو بدون غرض گفتم. منظورم این بود اگه کسی میخواد دانشگاه خوب قبول بشه کمتر توی اینترنت و فضای مجازی بره. اصلا هم نخواستم بگم که من موفقم و درخشان موفق نیست.

آرمت فرق داره با آرم درخشان

نه آقا مهدی من به شما جسارت نکردم خودم بعتوان کسی که دکتری ریاضی داره پیشنهاد میدم هیچ تحصیلاتی به درد نمیخوره لحظه مرگ عشق و ازادی که باعث میشه بگیم از زندگیمون راضی هستیم یا نه من بعد لیسانس ریاضی رفتم خارج از کشور تحصیلاتمو تمون کردم بعنوان سر گرمی روانشناسی رو توی پیام نور خوندم دانشگاه بدی نبود و من و به خواسته هان رسوند

معلومه که مردم آزاری واقعا

کسی هست دانشگاه سمنان قبول شده باشه؟

سمنان قبول شدم ، شما چه رشته ای قبول شدین ؟

سمنان قبول شدم ، شما چه رشته ای قبول شدین ؟

کسی اطلاعی از مدارک مجازی دانشگاهها داره؟
من صنعتی اصفهان مجازی قبول شدم، میخواستم بدونم توی مدرک ارشد مینویسن مجازی یا فرقی با روزانه نداره؟
و بنظرتون خوبه برم یا نه؟

سلام. بله عنوان دوره الکترونیکی درج میشه.

سلام درخشان خوبی؟
من گاهاقبلا میاومدم ومیرفتم اماتواین چن روزه دیدم بچه هاخیلی سراغتومیگرفتن نمیدونم چیاگفتین اماهرچی بوده خیلی خیلی دوست داشتن حالابعضیایه چیزایی میگن وخب این عادیه به خاطرطرز فکره که رکسی یه جوره طرز فکروبینشش به آینده اعم از همین دانشگاه.امامهم اینه توروحیه داری وفکرت خیلی خیلی خیلی جلوترازاون افراده خوشحال شدم اینجوزی باهات آشناشدم تواین اوضاع داغون اینکه کسی باشه که نه تنهاخوشحالی رو توکوچیکترین چیزابتونه پیداکنه بلکه اونوبه بقیه هم سرایت بده واقعافوق العادس
باور کن جامعه الان به افرادی مثل تونیازداره خودتونبازوهمینجوری ادامه بده توکلتم به الله حتماجواب این لبخندایی که به لب بقیه آوردی رو خودش میده شک نکن

ایولالله

سلام ، خد قوت به همه
دوستان کسی میدونه عدد ۱۴ ، مقابل بعضی از کد رشته محل های انتخابی به چه معناست؟
توضیحات خودش نوشته، داوطلبی در این کد رشته محل در سهمیه مجاز شما پذیرفته نشده است، لذا آخرین رتبه درج نمی شود،
منظورشو متوجه نمیشم، کسی میتونه راهنمایی کنه

احتمالا این رشته توسط دانشگاه حذف شده. شما پیوستی رو که برای انتخاب رشته اومد رو یه نگاه بندازین ببینین جزو حذف شده هاست یا نه

جزو حذف شده ها نبود

کسی هست دانشگاه تهران قبول شده باشه؟من هرچی سایتشو ‌نگاه‌ میکنم چیزی نمیبینم.ثبت نام مجازیش شروع نشده که.نه؟اگر شروع شده میشه راهنمایی کنید.

ممنون

نمیدونم ادم باید به کجا رسیده باشه تا بتونه فردی مثل شمارو ناراحت کنه
اصلا ناراحت نباش
روزایی که پر از استرس بودیم تو باشوخیات و حرفای مهربونت لبخند و ارامش به قلبمون دادی الان که نتیجه ها اومده ازت خواهش میکنم روانشناسی رو ادامه بدی چون امثال تو میتونن ارامش و لبخند رفته رو به دل یه عده برگردونن
درخشان من هم مثل خیلیا خوشحالم که تصادفی وارد این سایت شدم و خوش حال تر اینکه تورو پیدا کردم

چشششم چرا که نه چی بهتر از اینکه دوستی مثل شما داشته باشم

من درصد سهمیه ندارم چرا برای من ۲۵درصد ایثارگری زده؟

سلام من شیمی آلی دانشگاه باهنر کرمان قبول شدم

کجا بمونم؟

زمان تکمیل ظرفیت کی هست؟
نمیدونم این رشته رو واسه چی انتخاب کردن -_-

من مهندسی نفت گرایش مدیریت مخازن هیدروکربوری دانشگاه مهر البرز تهران قبول شدم
دانشگاه ازاذ هم دانشگاه شیراز
ایشالله همه موفق باشید

سلام دوستان من برنامه ریزی سیستم های اقتصادی دانشگاه تبریز قبول شدم
کسی از دوستان هست که دانشگاه تبریز قبول شده باشه چون من هرچی گشتم تاریخ ثبت نام رو ننوشته بودن کسی میدونه ثبت نام از کی شروع میشه

از ۱۰ آبان

سلام بچه ها حتما تست هارو با پاسخ تشریحی میخونیو کنکورای سال های قبلی تا سالی که منابع عوض نشده بوده و اگر ازمونی هم شرکت میکنید حتنا تست هاش رو با پاسخ تشریحی بخونید خداروشکر خیلی برای من که کمک کننده بود.البته خوندن کتاب های منبع رو هم فراموش نکنید.
ولی کتابارو بخونید کامل ولی تست نزنید بی فایده هستش.کتاب در کنار پاسخ تشریحی تست ها عالیه.

سلام به سلام گفته‌ها! و خداحافظ
من که زیاد نظر نذاشتم ولی نظرات از چن روز پیش دنبال میکردم خیلی خوب بود

سلام دوستان مدارک رو به چه صورت باید تحویل دانشگاه بدیم؟

دانشگاهی ک قبول شدید یسری مدارک رو مثل مدرک کارشناسی اسکن میکنید کپی شناسنامه و کارت ملی و عکسم یه روز اعلام میکنن برای تشکیل پرونده میبرید دانشگاه

حضوری هم باید بریم من رام دوره؟

آیا فکر میکنی تو از من موفقتری که دانشگاه خوبی قبول شدی؟از کجا میدونی؟آیا این کار قضاوت غلط نیست؟

سلام دوستان منم پیام نور بوشهر رشته مطالعات فرهنگی قبول شدم که به دلیل شاغل بودن مجبور شدم اولویت اولم پیام نور باشه والا دانشگاه روزانه هم قبول شدم

خوب اشتباه کردی الان دانشگاه ها کلا مجازی شدن

سلام بوشهری؟ منم بوشهرم دانشگاه خلیج روزانه اوردم منم شاغلم مجبور شدم فقط بوشهر بزنم

درخشان جان حالا که دانشگاه خوبی قبول نشدی دو تا کار رو پیشنهاد میکنم: یا بی خیال درس بشو و برو دنبال یه کار دیگه، یا اینکه فضای مجازی رو ترک کن و بچسب به درسات (اینو صادقانه گفتم)

یعنی چی؟اولا همه چی فقط دانشگاه خوب نیست و جاهای دیگەم میشه موفق و مفید عمل کنی.دوما تو که منو نمیشناسی،رو چه حسابی این دوتا نصیحتو میکنی؟سوما چرا فقط من؟

حالا از ما گفتن بود، خودت بهتر میدونی…

همیشه اونی رو میزنن که تو چشمه. نگران نباش بیشتر سلبریتیا رو میزنن. خوش به حالت

دقیقا منم همین نظر رو دارم….ادم تو هر رشته ای و دانشگاهی میتونه جزو بهترین ها باشه…

ما بارها از درخشان خواستیم بیاد جواب مارو بده گاهی تنها نبودن بهتر از هر مدرک تحصلی هست

ممنون از همتون بخاطر وجود قشنگتون . چقدر این مدت با شما بودن زیبا بود . امیدوارم همگی تو راهی که جلوی رومون هست موفق و پیروز بشیم .
خدانگهدار 😙😙😙😙😙😙😙😙😙

موفق باشید دوستان مرسی که این مدت بودید و باعث دلگرمی شدید چه خوب که این سایت بود
درخشان بدرخشی
نفس نفسی
حمیدنگفتی کجا قبولی

مرررررسی عزیزترینم😘😘

سپاسگزارم.انشالا در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و پر تلاش

سلام دوستان کسی دانشگاه سوره قبول شده ؟رشته هنر اسلامی

دوستان از ته دل برای همتون ارزوی موفقیت دارم انشاالله همیشه بهترینا براتون رقم بخوره
خدانگهدار همه

سلام دوستان
رشته حقوق دانشگاه قم وضعیتش به چ شکلی من رتبه ۷۲ شدم منتهی تهران انتخاب نکردم قم رو در اولیت قرار دادم چون شنیده بودم توی رشته حقوق بسیار قوی هست شما اطلاعی دارین از این دانشگاه؟

نفس بالاخرە کجا قبول شدی؟امیدوارم تو دانشگاه موفق باشی.برای دکترا هم بخون

من زاهدان قبول شدم عزیزم. برات ارزوی موفقیت دارم. خدانگهدار

نفس خودت کجایی هستی؟؟؟؟ زاهدان؟؟؟؟؟؟

من لر هستم عزیزم.خدا روشکر رشته ای که دوست داشتم قبول شدم ولی یکم راهش دوره و چاره ای نیست و میرم.

جدی میگی؟دیروز که گفتی اهواز و اردبیل😃😊

ارم من فرق داره این یه نفس دیگه اس من سبزم

من تربیتی اردبیل قبول شدم
شناختی اهوزام اوردم
میخوام درخواست تغییر اولویت بدم اگر بشه
ولی اصلا نمیدونم تربیتی بهتر یا شناختی؟

درخشان من مطمعنم توی تکمیل ظرفت قبول میشی تو باید هم کلاسی من بشی

اردبیل رتبەش۴۵بود، من ۴۶بود رتبه م بخدا

من اگر اردبیل نزده بودم و اهواز و اول زده بودم تو الان اردبیل قبول شده بودی😔😔😔

خدایی فیلم هندیش نکنین. من که اشکم دراومد

ما که بسم الله گفتیم و….هیلگارد رو شروع به خواندن کردیم ……

دوباره ؟امسال قبول نشدی؟

روانشناسی عمومی پیام نور قبول شدم…..شروه کردم خوندن دروس ترم اول….وقت نداااااااریم😍

کدوم شهری؟ایولالله باباکتاباروازکجاآوردی ب این زودی؟

راستی نمیدونی هزینش چقددرمیاد؟من مطمئن نیستم فک کنم حدود۳تومن بشه آره؟

سلام پیام نور کجا…منم پیام نور عمومی ام شیراز

سلام
من الان پیام نور قبول شدم، اولویت بعدیم روزانه هست و قبول میشدم، حالا چجوری میتونم برم اولویت بعدی؟؟؟

دوستان خیلی از دانشگاهها در قسمت معاونت آموزشی تحصیلات تکمیلی اطلاعیه ثبتنام رو زدن. مثل الزهرا…. جانمونید

چقدر سوت و کور شده اینجا…
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد….😭

آره میببنی؟ تا نتایج اومد همه پر کشیدن رفتن یه عده هم که همش مسافر میزنن: رشت نبود؟ قزوین نیست؟ 😂😂

انگار داخل ترمیناله. یزد، کرمان،شیراز،ساری حرکت😃

آره…تا دیروز هر پنج دقیقه یه بار ریفرش میکردی، ده تا پیام جدید میدیدی…اما حالا

واقعا که دانشگاه ندیده ها خخخخ

اره واقعا . قبول شدگان رفتن دنبال اسکن مدارک و …. . اونایی که قبول نشدن هم رفتن تا دوباره تلاش کنن. ایشاله همه موفق باشن . روزای خوبی رو همه با هم سپری کردیم 😢😢😢

اره درسته اما من هنوز نرفتم اخه نمیتونم از شماها دل بکنم
راستی درخشان جان شما نگفتی از پیام نور کجا قبول شدیا؟؟؟؟؟؟

بهت میگم.😃😚😘

سلام بچه ها *۴ در ستون نتیجه یعنی چی ؟؟؟

یعنی قبول شدی اما نه با سهمیه خودت

ممنونم یعنی با چه سهمیه ای قبول شدم متوجه نشدم

سلام ظاهرا ینی قبولی با سهمیه.البته طبق چیزایی ک اینجا شنیدم میگم

سلام یعنی در این کد رشته با سهمیه غیر از سهمیه ثبت نامیت قبول شدی احتمالا سهمیه ثبت نامی شما ۵ درصد بوده که چون رشته با سهمیه ۲۵ درصدی پر نشده شما انتخاب شدی..

ممنونم

ینی یه نفرم خوارزمی نبودااا انگار فقط منم اونجا 😂 من خوارزمی رتبه ی ۱۷

من خوارزمی مدیریت آی تی قبول شدم

سلام
لطفاً راهنمایی میکنید؟
مدیریت
پردیس تربیت مدرس یا آزاد تهران مرکز؟

پردیس ها هزینه زیادی دارند خیلی بیشتر از آزاد این تنها فرقشونه .تهران مرکز از واحد های خوب دانشگاه آزاد و پردیس هم مدرک دولتی داره

مراحل ثبت نام امسال، غیر حضوریه؟ فقط از طریق سایت دانشگاه؟

سلام بچه ها
امام خمینی قزوین کی قبول شده؟؟

من پایین جوابتونو دادم من شیمی آلی قبول شدم روزانه و الویت اولم بود بخاطر شرایطم نمتونستم برم شهر دیگه

دانشگاه امام رتبه کشوریش ۱۳ و اینکه اگه شما روزانه آورده باشین و نرین از سال بعد محروم میشین

سلام بچه ها
قضیه این رشته هایی که پشت هم تو کارنامه قبولی زدن چیه؟ دوست‌من رشته اول رو شهر خودش اوره اما شش جای دیگه هم بعد اون براش زدن، کسی میدونه قضیه‌چیه؟ گیج شده بنده خدا

بله…یعنی میتونه اگر جایی که قبول شده دوس نداره بره تو سایت سازمان درخواست بررسی الویت پایین تر بزنه و اونجا قبول شه

ببخشید اقا ناصر یعنی امکان تغیر هست؟

بله..ولی از زمان پایان اعتراض حدودا یک ماه طول میکشه اگر درخواست بررسی الویت بعدی رو بدید باید کد رشته محل مورد نظرتون رو در کادر وارد کنید تا بررسی شه اگر قبول بشید بهتون اعلام میکنن و قبولی قبلیتون حذف میشه

دقیقا کدوم قسمت باید برم میشه راهنمایی کنید؟

تو صفحه اول سنجش سمت چپ قسمت پاسخگویی رو وارد شید اگر عضو نیستید عضویت رو پر کنید یا اگر عضو هستید وارد شید و درخواست جدید رو بزنید از منوی کشویی کارشناسی ارشد انتخاب کنید ثبت رو که میزنی ی صفحه جدید باز میشه گزینه دومش نوشته درخواست بررسی الویت بعدی اونو که بزنی وارد ی صفحه میشه شماره پرونده و داوطلبی رو وارد کن ثبت کن ی صفحه جدید باز میشه و میتونی اونجا تیک بررسی الویت بعدی رو بزنیو کد رشته محل مورد نظر رو وارد و ثبت کنی منتظر بمونی تا جوابش بیاد.

برنامه ریزی درسی شهید چمران اهواز روزانه😍

سلام دانشگاه سمنان قبول شدم هر کی احیانا قبول شده یه ندا بده ببینم خخخخ

چی قبول شدی؟

دوستان سازمان سنجش باز؟ میشه حضوری رفت؟

با سلام دوستان ثبت نام در دانشگاه به چه صورت هست؟حضوری یا غیر حضوری

از شنبه غیرحضوری تو سایت دانشگاهت

دو مرحله حضوری و غیر حضوری

اشاره ای به حضوری نکرده سنجش

من رتبم هفتاد بود تهران نزدم چون سر کارم شهر خودم زدم اولین اولویتم قبول شدم خدارو شکر انشالله همتون موفق باشید

نبود اراک

بچه ها

ها؟ 😂😂😂

سلام خوبید بچه بنظرتون دانشگاه اراک خوبه روزانه

مهم اینه روزانه ایی…. روزانه گینه بیسائو هم خوبه

کسی هست اینجا که برگ اعزام برا آذر داشته باشه ؟ باید چیکار کنیم چه مدارکی به دانشگاه قبولی بدیم؟

📢#ثبت_نام_ارشد
زمان ثبت‎نام قبول‎شدگان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

🔹زمان ثبت‌ نام از پذیرفته‎شدگان کد رشته‎های امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ که نتایج آنها به صورت قطعی اعلام شده، از ۱۰ آبان ماه ۹۹ به بعد است.

بچه ها دلم واستون تنگ میشه . چقدر این روزهای انتظار با وجود شما شیرین بود. چقدر همتون خوبین .

فدات قابل نداریم😂

😄😄😄😄😄😄😄😄
😍😍😍😍😍😍😍😍
😙😙😙😙😙😙😙😙

بچه ها کی مهندسی پزشکی علوم پزشکی تهران اورده؟؟درصداشو میشه بگه؟؟؟

دانشگاه رشت کسی نیست؟

یسسسس

چه رشته ای؟

بچه ها کیا رازی قبول شدن فعلا اطلاعیه ای درباره ثبت نام نزدن فکر کنم دهم میزنن

سلام.بچه ها من هرچی به شماره دانشگاه زنگ میزنم کسی جواب نمیده تواین سایت سنجشن زده ثبت نام از ۱۰آبان یعنی از ۱۰آبان ثبت نام میکنن؟
راستی کسی پیام نور فردوس روانشناسی عمومی قبول نشده تبادل اطلاعات ثبت نامی کنیم؟

پیام نور شهریه اش چقدر درمیاد؟

حدود ۳تومن فک کنم.دقیق نمیدونم امروز هرچی زنگیدم دانش برنداش کسی.
نکنه توهم پیام نوری؟

کسی از درخواست بررسی اولویت بعدی خبر داره کی درخواستمون بررسی میشه

مدارک منو ناقص ارسال کردن ویرایش نداره؟؟؟

اینجا هیچکی جواب نمی ده. 😓

من هستم هنوز. ههههههههه

فقط لطفا بگید تکمیل ظرفیت کی میاد؟

سلام درخشان جان تبریک میگم انشاا…همیشه موفق و سربلند باشی اگه امسال تکمیل ظرفیت باشه خودشون اعلام میکنن اونوقت شماهم مطلع میشین فقط میتونم بپرسم از پیام نور کجا قبول شدین؟

منم منتظر تکمیل ظرفیتم

سلام بچه ها تبریک به همه من رتبم ۴۲ شد و روابط بین الملل قبول شدم چون شاغلم اولویت اولمو رازی زدم شهر خودم الان ته دلم میگم کاش اول تهرانو میزدم اما برام خیلی سخت میشد

عزیزم مبارک باشه.دانشگاه رازی هم عالیه.به نظر من دانشگاه شهر خود آدم آرامشش خیلی بیشتره.موفق باشی.

مرسی گلم

۵۹۴ سهمیه آزاد
محیط زیست خواجه نصیر روزانه

به همتون تبریک میگم. اونایی هم که قبول نشدن مثل یک واقعیت بهش نگاه کنن. اگه میتونن حتما بخونن برای سال بعد.
خلاصه ببخشید دیر اومدم اینجا.کمی ناراحت بودم😟😟😟😊😊

انشاءالله سال بعد علامه قبول میشی. …

تو کجا قبول شدی؟😎

همونجایی که خودم حدس زده بودم روزانه الزهرا تهران

منم الزهراء قبول شدم ترانه جان اطلاعیه چیزی ندیدی که کلاساش کلا مجازیه یا تلفیقی؟ و اگه تلفیقی برای خوابگاه باید چکار کنیم

راستش من میخواستم بگم که روزانه قبول نمیشی اما شاعر میگه: خبری که دلی بیازارد تو خاموش تا دیگری بیارد…منم خاموش شدم تا سنجش بیارد خخخ

ما نگرانت بودیم چیزی که وقت برای درس خوندن

ببخشید دیر اومدم.پیام نور قبول شدم😍😭ولی باز خدارو شکر.شاید تکمیل ظرفیت یه جایی قبول بشم.رتبەم خیلی نزدیک به قبولی دانشگاه ها بود
یکیشون ۴۵بود، رتبه من۴۶😯😃

تبریک میگم.پیام نور کجا قبول شدید؟ تربیتی؟ چه رتبه ای داشتید؟ من تو کارنامه سبز انتخاب های بعدیم پیام نور تهران جنوب تربیتی اورده بودم.

نمیبخشیم…..تا گردو ندی حلالت نمیکنیم

درخشان من دلن روشن

سلام بچه ها خوبین؟خوشین؟
بریم برای پنجشنبه؟😃😃😃😃

خخخخخخخخخ

دوستان کسی بوعلی قبول نشده؟
تو سایت دانشگاه اصلا برای ثبتنام غیرحضوری و حضوریش چیزی نزده

سنجش اعلام کرده از دهم به بعد تو سایتا اعلام میشه

ممنون

چه رشته ای هستین؟

حقوق عمومی

سلام دوستان با ارزوی موفقیت برای تک تکتون من روانشناسی عمومی دانشگاه تبریز قبول شدم کسی هست اینجا که با من همکلاس باشه؟

دوستان شیمی آلی سمنان کسی قبول نشده؟

من هوش سمنان

یکسال روزی ۸ ساعت کار میکردم با یه بچه کوچیک و درس خوندم بعد از یکسال سر جلسه کنکور فهمدیدم کلا منابع رو اشتباه خوندم یه جورایی ریاضی رو علوم خونده بودم خخخخخ خدایا شکرت الانم قبول نشدم در خدمتم شمام با رتبه ۴ رقمی زبان انگلیسی

خیلی باهالی 🙂 نکنه تو همون ماریا خواهر فرشیدی ؟

ماریااا جان میدونی چرا اینجا بودی؟
ادما هیج وقت توی جای نامربوط قرار داده نمیشن
اینجا بودی تا ما ازت صبوری استقامت و تلاش و یاد بگیریم
ما همه توی زندگی اشتباه کردیم کدومامون مثل تو اینقدر محکم اشتباه خودمون و پذیرفتیم و سرمون و بالا گرفتین و گفتیم اره حاصل اشتباه من یه رتبه ی ۴ رقمی شد
به شخصه حاصل اشتباهات من خیلی بدتر از رتبه ۴ رقمی بود ولی من شحاعت و جرات تورو نداشتم و سرمو انداختم پایین و شرمنده شدم
افررررین به شجاعت و جراعتت
شحاعتت من و یاد زنای کورد میندازه😘😘😘😘😘

تو همه سایت ها که منابع رو گذاشتن (از هر درس چند تا منبع)منظورتون اینه که منابع کم اهمیت تر رو خوندین

بابا درخشان بیا بگو کجا قبول شدی…من ضمانت میکنم کسی ازت گردو نخواد….نترس مرد خخخ

چقدر دلم برا همه اتون تنگ میشه
دلم میخواست سال دیگه توی چیدن گردوها به درخشان کمک میکردم

منم همینطور….در دلتنگی ها نه در چیدن گردو خخخخ

من سازه نوشیروانی بابل روزانه قبول شدم

سلام دوستان من عمران راه دانشگاه امام قزوین قبول شدم به نظرتون برم یا نه؟خودم خیلی دوست داشتم مدیریت ساخت قبول شم..ممنون میشم

خدایی این چه سوالی که میپرسی ؟ خخخخ
من بگم نرو نمیری؟

حالا شما بگو شاید نرفت

ترانه شما کجا قبول شدی؟

الزهرا

من میخوام بدونم شما جای من بودی چیکار میکردی؟

واقعا این تصور غیر ممکنه ! من که شرایط زندگی شما رو نمیدونیم ! خیلی مسایل میتونه روی تصمیم اثر بذاره . فقط خودت میتونی درست ترین تصمیم و بگیری .

اگر اطلاعیه ای برا ثبت نام حضوری پیدا کردین خوشحال میشم اینجا بذارین

چشم. من با مدیر گروه اقتصاد علامه تماس گرفتم وفتند هنوز بخشنامه ای نیومده و تا ۱۰ ابان توی سایت دانشگاه اعلام میشه

و اینکه هم دانشگاهی عزیز موفق باشی

اینم سواله اخه! اگه روزانه قبول شدی نری محروم میشی از کنکور سال دیگه!اگه بدون علاقه بری ،بازم محرومی از نتیجه ای که باید بگیری تو این مسیر

در هر صورت محرومش کردی…😂😂🌹🌹🌹

سلام کسی میدونه من باید چکار کنم من انتخاب رشته کردم اما نوشته بدلیل عدم انتخاب رشته کارنامه ای ندارید خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

از قسمت سیستم پاسخگویی تیکت سوال بگذارین.اگر تا فردا جواب ندادن تشریف ببرین سازمان سنجش.

بچه ها کسی دانشگاه خلیج بوشهر قبول شده؟

سلام
من خلیج قبول شدم کارشناسی هم همونجا بودم

موفق باشید، چه رشته ای؟ خودتون کجایی هستید؟ بنظرتون دانشگاه خوبیه؟

مهندسی شیمی
شیراز
آره تو این رشته که خیلی خوبه ضریب همسان سازی معدل از ۱.۱ ۱.۰۹ هست
کلا دانشگاه خوبی هست
رشته شما چیه؟

من قبول نشدم لطفا اگر منابع انگلیسی رو دارید بهم بگید

منابع کدوم رشته؟ آموزش

تو رو خدا شماها که قبولیتونو می زنین، رتبه هاتونم بنویسید، شاید کمکم کنه

تو رو خدداااا. یکی به داد من برسه. دوباره خوندن خیلی سخته برام. به نظر شماها اعتراض حضوری میشه داد؟ یا توی سایت پیگیری می کنن
آخه من حتی پردیسان رو هم زده بودم. چطور شده آخه😓😓😓

چه رشته ای هستید.می تونید تو سایت سازمان سنجش عضو بشید و اعتراض رو بزنید.
منم از نتیجه آزادم کاملا در حیرتم

روانشناسی، رتبه ۱۷۰ بدون سهمیه. هیچچ کدوم از انتخابامو نیووردم. حتی پردیسان. حتی شبانه هایی که رتبه های ۴۰۰ یا بیشتر میخاست. آخه چراااا

احتمالا انتخاب رششتونو ثبت نکردید و اصلا براتون انتخاب رشته نشده!مگه نه با این رتبه عجیبه

این چندمین کامنتیه که من میبینم اصلا عجیبه بیشترم بچه های روانشناسی هستند یه رتبه هم دیدم قبول نشده بود

منم روانشناسیم..رتبه من بیشتر از شماست ۳۸۰شدم ولی بازم نه تنها شبانه قبول نشدم آزاد هم قبول نشدم اصلا نمیدونم چرا اینجوری شده..اعتراض بزنین شاید نتیجه عوض شه متاسفم واقعا

مگه رتبه و رشته قبولیتون چی بوده.مشاورم که انتخاب رشته کرده برام هم اصلا جواب نمیده

واقعا هیچکس اینجا اقتصاد علامه قبول نشده با هم راجع ثبت نام تبادل اطلاعات کنیم ؟ چه غم انگیز و تنهام من 🙁

آخه کدوم آدم عاقلی اقتصاد میخونه؟؟؟ شوخی کردم…مبارک باشه فکر میکنم یه خانوم دیگه هم اقتصاد علامه داشتیم.

اقتصاد توو ایران خیلی به درد میخوره کلا همه چیزمون اقتصادی باید باشه خخخخ

تا همین الانشم که اقتصاددانان اقتصادمونو ساختن کافیه دیگه بقیه زحمت نکشند میترسم گوشت بشه کیلویی سیصدهزار تومن خخخ

من علامه قبول شدم اما اقتصاد نه

بچها از نتایج راضی بودین؟؟ یعنی ی چیزی بالاتر از انتظارتون قبول شدید و سوپرایز شدید؟؟
کلا نتایج نسبت ب رتبها چطور بود؟؟

بچه ها من علامه قبول شدم کسی هست که دانشگاه علامه قبول شده باشه؟

چی قبول شدی ؟ ایشالا اقتصاد ؟

برنامه ریزی رفاه اجتماعی و رتبمم ۲۸ بود

من زنگ میزنم دانشگاه کسی جواب درست نمیده لینک ثبت نام انلاینم قطع …

الان پیگیر شدم گفتن ثبت نام احتمالا حضوری و تا ۱۰ ابان اعلام میشه و هنوز بخشنامه نیومده .

نه برا دکترا که ثبت نام از طریق ارسال مدارک با پست هست البته برای شهرستانی ها

عزیزم من قبول شدم

سلام دوستان من که امسال منابع رو اشتباه خونده بودم و قبول نشدم هرچند به زندگی وابسته بود و الان خیلی افسرده ام چهار رقمی شده بود . ولی تور خدا هرکس منابع زبان و داره به من بگه که از الان برنامه ریزی کنم برای سال اینده با داداشم فرشید بخونم ایشالا قبول شم. ممنونم

به همه دوستانی که دانشگاه روزانه قبول شدن واقعا تبریک میگم، مخصوصا اونایی که دانشگاههای معتبری قبول شدن که دیگه دمشون واقعا گرم….من کلا با دانشگاه پولی مخالفم مگر اینکه مدرکش پول زا باشه خخخ امیدوارم همگی موفق باشید. این مدت خیلی خوب بود کنار هم بودیم.

شما دانشگاه ازاد بیرجند مگه قبول نشدی؟!! اونجا شهریه داره ها !!!!

نخیر….من اون ترانه نیستم. به آرمها توجه کنید.

سلام و درود خدمت شما میخواستم بپرسم اگر کسی در آزمون ارشد بیش از یکجا قبول شده باشد منظورم این است که یک کد رشته قبول شده باشد و کد رشته های دیگری هم باشند که رتبه داوطلب در آنها کمتر از رتبه کد رشته باشد آٰیا میتواند به آن کد رشته ها برود یا خیر؟

من دانشگاه سمنان قبول شدم

چه رشته ای عزیزم؟

سلام و درود خدمت شما یک سوال داشتم میخواستم بپرسم من برای آزمون ارشد یک کد رشته قبول شدم اما کد رشته های دیگه ای که رتبم باهاشون میخونه بهتره میتونم اون کد رشته رو برم یا نه؟ باید چکار کنم؟ لطفا راهنماییم کنین.ممنون میشم.

مکاترونیک روزانه اراک💪
با اینکه نخوندم و حتی یه کتاب تستم ندارم اما راضیم خداروشکر
دلم براتون تنگ میشه
موفق باشین

فقط یه سوالی داشتم چرا سایت سنجش باز نمیشه؟ دلیل خاصی داره؟

فیلتر شکنتون رو خاموش کنید

باز میشه مگر اینکه دی ان اس خارجی وصل بشید یا با فیلتر شکن وارد بشی

سلام همگی دوستان من چن شب بود پیاماتون رو میخوندم ولی خب میخوندم و خسته میشدم تا منم کامنتی بنویسم. ولی دیگ نتایح اومد من رشتم کامپیوتر بود ولی خوده کامپیوتر هیچی قبول نشدم. علوم کامپیوتر تحصیلات تکمیلی زنجان روزانه قبول شدم و خیلی خوشالم. به همه کسانی که قبول شدن هم تبریک میگم امیدوارم اینده خوب باشه . اگ کسی اینجا قبول شده بگه تا ببینیم برا ثبتنام باید چیکار کرد

من انتخاب رشته کردم برای دانشگاه آزاد ولی الآن دیدم نتایج نهایی زده بود مردود به دلیل عدم انتخاب رشته محل.کسی اطلاعی داره در مورد دانشگاه آزاد؟

اون تیک ثبت رو نزدید متاسفانه و انتخاب رشتتون لحاظ نشده

ددااطلاعیه سازمان سنجش چندجا رو زده که ظرفیتشون صفر شده جزء اونها نبودین؟

ی سوال خیلی مهم
من مجازی تهران قبول شدم
تو اینترنت گشتم زده بود تغییر رشته امکان پذیر نیست
من کارشناسیم رشته دیگه بوده و ارشد تغییر رشته دادم یعنی نمیتونم ثبت نام کنم؟

منظورش اینه بعد از قبولی توی ارشد دیگه نمیتونید رشته اتون و تغیر بدید

دوستان یه سوااااال
اعتراض به نتایج دانشگاه ازاد هم در سایت سازمان سنجش باید اعمال کنیم یا اینکه جایی دیگه؟!
خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه.ممنون

در اطلاعیه سازمان سنجش نوشته.

اقا صرفا برای اینکه مطعن شم دوباره میپرسم ، مطمعنید اگه معدلمو کم تر زده باشم مشکلی پیش نمیاد؟ اگه مطمعنید از کجا

برای منم کمتر شده ۰.۶۸
برای تمام کسایی که کاردانی داشتن معدل کاردانی و کارشناسی رو معدل گرفته!

آره عزیزم.در خود اطلاعیه سازمان سنجش نوشته.با دقت بخون.

درست زدن معدل به این خاطره که تو تراز تاثیر داره و تو قبولی هم تاثیر داره و حتی ممکنه به خاط یک صدم شما از یه دانشگاهی قبول شین که آخرین نفر قبولیش هستین. ولی اه معدلتونو کمتر از اونچه که هست زدین، شما از اون دانشگاه قطعا در میومدین و شبهه ای وجود نداره

بله ۱۰۰% بهتون میگم اگر معدل شما در مدرک بالاتر از چیزی باشه که موقع ثبت نام زدید مشکلی نداره ولی اگر برعکس این باشه ثبت نام نمیشید یا مشروط ثبت نام میکنند .

معدل بالاتر باعث بهبود رتبه ی شما میشه .پس اگه به اشتباه بالاتر بزنید تخلف محسوب میشه و قبولیتون ملغی میشه.اما شما که کمتر زدید در عمل به ضرر خودتون عمل کردید و باعث ضایع شدن حق دیگران نشدید پس نباید مشکلی باشه.

ثبت نام از کی شروع میشه؟تربیت مدرس زده از ۵ تا ۱۰ آبان
آخه امرپوز جواب اومده
سنحش هم گفته از ۱۰ آبان شروع میشه
توروخدا یکی بگه😞😞😞😞😞😞

والا امروزتازه ثبت نام دکتری ها فعال شده بود! هرجا قبول شدید زنگ بزنید

مدارکتو اسکن کن و فقط از دانشگاه پیگیر باس.هر دانشگاهی مقررات خودشو داره.دیگه با سازمان سنجش کاری ندارید.موفق باشی.

پیگیر باس😃😚

منم رفتم سایت گلستان نتوستم وارد بشم ایراد میگیره از نام کربری تلفنم جواب نمیدن

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.تماس با ما

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

نتایج کنکور ارشد 1400 در طی دو مرحله از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد . زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون بوده و احتمالا تا مرداد ماه منتشر شود تا داوطلبان مجاز شده بتوانند به انتخاب رشته ارشد بپردازند . اعلام نتایج ارشد ۱۴۰۰ که در طی آن کارنامه نهایی متقاضی منتشر می شود نیز تا شهریور ماه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .اعلام نتایج ارشد ۹۹

برای مشاوره زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

برای مشاوره زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

یکی از مهم ترین مراحل پذیرش کنکور کارشناسی ارشد ، اعلام نتایج اولیه و نهایی آن است تا داوطلبان را از وضعیت قبولی خود آگاه کند . معمولا نتایج نهایی ارشد تا یک ماه پس از اعلام نتایج اولیه و بررسی کد رشته های ثبت شده داوطلبان منتشر می شود تا آن ها را از وضعیت علمی خود مطلع سازد .

در جواب اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۰ علاوه بر اینکه وضعیت مجاز یا غیر مجاز داوطلبان برای انتخاب رشته به نمایش در می آید ، سایر اطلاعات مانند رتبه ، تراز و درصد دروس نیز مشخص می شود . در اعلام نتایج نهایی ارشد نیز که تا شهریور ماه منتشر خواهد شد ، محل قبولی داوطلب اعلام می شود . در ادامه برای اطلاع داوطلبان از زمان اعلام نتایج ارشد به بررسی زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1400 می پردازیم . 

سازمان سنجش آموزش کشور پس از بررسی الویت بندی کد رشته محل های داوطلبان کارشناسی ارشد 1400 ، اولین رشته محلی را که با توجه به رتبه داوطلب امکان پذیرش در آن وجود دارد ، به عنوان رشته پذیرفته شده ارشد اعلام می کند . متقاضیان برای اطلاع از نتیجه نهایی ارشد خود می بایست در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نتیجه ارشد دانشگاه سراسری و آزاد خود را مشاهده نمایند .

 

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد سراسری ۱۴۰۰ :

 

سال پیش نتایج نهایی کارشناسی ارشد به علت تعویق زمان برگزاری کنکور ارشد در هفته اول آبان ماه منتشر شد . اما امسال پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400 در شهریور ماه باشد .

 

 

نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ :

 

نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه آزاد نیز احتمالا مانند سال های پیش همزمان با اعلام نتایج ارشد دانشگاه های سراسری خواهد بود . با این وجود احتمال اینکه این نتایج پس از نتایج نهایی ارشد سراسری نیز منتشر شود وجود دارد . بنابراین به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شوند .

 

نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .

 

پس از مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400 ابتدا به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و سپس از بخش کارشناسی ارشد گزینه ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ” را انتخاب کنید تا اسامی پذیرفته شدگان ارشد را مشاهده نمایند .

 

در صفحه بعد روی گزینه ورود به سیستم کلیک کرده و وارد بخش درج اطلاعات ثبت نامی خواهند شد . 

 

اطلاعات ثبت نامی خود را وارد کرده تا به  صفحه میز کار خود وارد شوید .

 

 

بر روی گزینه نتایج نهایی کارشناسی ارشد کلیک کرده تا جواب پذیرش خود را مشاهده نمایید .اعلام نتایج ارشد ۹۹

 

 

راهنمای تصویری فوق مربوط به اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال قبل می باشد .

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد نیز توسط سازمان سنجش اعلام شده و سپس در همان سامانه به آدرس sanjesh.org منتشر می شود . داوطلبان می توانند پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد را مشاهده نمایند .

از این مرحله به بعد مسیر دانشگاه آزاد و سراسری جدا شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به سایت سازمان سنجش و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به سایت دانشگاه آزاد مراجعه می کنند .

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد جواب اولیه آزمون ارشد 1400 در قالب کارنامه منتشر شده و وضعیت علمی کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد را مشخص می کند . با توجه به تاریخ برگزاری کنکور ارشد ، احتمالا شاهد اعلام نتایج اولیه ارشد در مرداد ماه خواهیم بود .

 

 نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .

 

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ آگاه شوند .

 

اطلاع به موقع از فرآیند های کنکور کارشناسی ارشد 1400 باعث خواهد شد داوطلبان از مراحل بعدی جا نمانده و مسیر آزمون را بدون دغدغه و نگرانی طی کنند . از این رو سازمان سنجش جدول زمان بندی کنکور کارشناسی ارشد را در دفترچه ثبت نام این آزمون منتشر کرده و بر روی سایت خود قرار می دهد تا متقاضیان بر اساس تاریخ های اعلام شده به برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد بپردازند .

مندرجات این جدول شامل زمان ثبت نام ، برگزاری آزمون ، دریافت کارت ورود به جلسه ، انتخاب رشته و اعلام نتیجه اولیه و نهایی می باشد . انتخاب رشته صحیح نیز نقش بسزایی در کسب رتبه قبولی دارد که به متقاضیان توصیه می کنیم بدین منظور از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایند . 

همچنین داوطلبانی که در این آزمون موفق به پذیرش در هیچ یک از کد رشته ها نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد 1400 شرکت کرده و شانس دوباره ای را به خودشان بدهند . بدین منظور پیگیر اخبار بوده تا از این فرآیند جا نمانده و به ثبت کد رشته ها بپردازند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز تا زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ همراه داوطلبان بوده و تجربیات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار آن ها قرار می دهند  .

✔️ بله ، همانطور که در متن مقاله در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 فقط یک کارنامه برای کلیه داوطلبان منتشر می شود .

✔️ در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد تنها وضعیت قبولی یا مردودی داوطلبان مشخص شده و کارنامه نهایی چند روز پس از آن منتشر خواهد شد که لینک آن در مقاله قرار خواهد گرفت .

✔️ با توجه به توضیحات مقاله این داوطلبان حداکثر می توانند 100 کد رشته محل را انتخاب کنند .

برای مشاوره زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

برای مشاوره زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

با سلام وقت بخیر من ارشد ۹۹ شرکت کردم و از انتخاب رشته جا موندم می خواستم بدونم میشه تا اسفند صبر کنم برای ثبت نام دوباره ی ارشد ؟ یعنی اسفند هم ثبت نام هست ؟ چون می خوام ببینم تا اون موقع تکمیل ظرفیت برگزار میشه یا خیر … ممنون میشم راهنمایی کنید و در اسرع وقت پاسخ بدهید , سپاس

سلام . می تونین الان فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو تکمیل کنین و در صورتی که تکمیل ظرفیت برگزار شد در تکمیل ظرفیت شرکت کنین ، یا اینکه در فرصت ثبت نام مجدد فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو تکمیل کنین .

با عرض سلام و خسته نباشید . توی قسمت کارنامه نهایی به عنوان مثال انتخاب سومم رتبه داوطلب زده 11 و اخرین رتبه قبولی زده 42 ولی پذیرفته نشدم و فقط انتخاب اول که مشابه همین مورد هست تایید شده علت چیه ؟؟ دو سه مورد دیگه از الویت هامم به همین شکل هست.

سلام . فرم انتخاب رشته شما به ترتیب اولویت های انتخابی تون چک شده شما در اولین رشته / محل شانس قبولی داشتین به همین دلیل در اولین اولویت پذیرفته شدین .

سلام خسته نباشيد ، الان برا ثبت نام دانشگاه چمران اهواز حضوريه يا مجازى ؟

سلام . برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام باید از روز شنبه 10 آبان سایت دانشگاهی که پذیرفته شدین رو چک کنین .

سلام . نتایج گفتن امروز میاد یعنی بعد از ظهر.انتظار سخته

سلام . به محض اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا ( masterexam@) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

با سلام با رتبه 65 از محل سهمیه 5 درصد حقوق خصوصی روزانه یا شبانه قبول می شوم ؟ با تشکر

سلام . برای تعیین شانس قبولی می تونین از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا استفاده کنین .

ثبت نام دانشگاه ها حضوری یا غیر حضوری ؟ کلاس ها چطوری حضوری یا غیر حضوری؟

سلام . بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد زمان و نحوه ثبت نام در دانشگاه اعلام میشه ، نحوه برگزاری کلاس ها با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در هر شهر و منطقه تعیین میشه در اکثر دانشگاه ها آموزش به صورت غیر حضوری صورت می گیره .

سلام پس نتیجه ها کی میاد خسته شدیم یه تاریخ دقیق بگن

سلام . نتایج کنکور کارشناسی ارشد احتمالا حداکثر تا 30 مهر اعلام میشه .

سلام خدا قوت با رتبه 166 بهداشت و کنترل کیفی روزانه قبول میشم ؟ ممنون میشم ج بدید

سلام . برای تعیین شانس قبولی می تونین از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

سلام با رتبه 59 با سهمیه 25 درصد اقتصاد شریف روزانه یا شبانه قبول میشم؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام . بر اساس نتایج کنکور کارشناسی ارشد 98 شانس قبولی دارین .

بابا پس جواب این ارشد لعنتی کی میاد مهر تموم شد


مقالات منتخب سردبیر

زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

منتخب های خواندنی

گوش شنوای دیگران باشید

مهارت هایی که قبل از ازدواج باید داشته باشید

آموزش زبان بدن

فرار مغزها

کدام کشور را برای تحصیل انتخاب می کنید

بورسیه تحصیلی چیست

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ شرکت کرده بودند می توانند تقریبا در شهریور ماه نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد را از طریق سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند . داوطلبان پذیرفته شده می بایست در موعد مقرر به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کرده و اقدامات پس از اعلام نتایج ارشد را سپری کنند .اعلام نتایج ارشد ۹۹

برای مشاوره اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400

برای مشاوره اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400

اعلام نتایج نهایی ارشد 1400 برای آن دسته از داوطلبانی منتشر می شود که با توجه به کارنامه اولیه خود مجاز به ثبت کد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد شده بودند . معمولا زمان انتشار نتایج نهایی ارشد در شهریور ماه است تا داوطلبان فرصت ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده را داشته باشند .

داوطلبان کنکور ارشد باید در موعد مقرر از زمان انتشار کارنامه نتایج ارشد ۱۴۰۰ مطلع شده تا اگر سازمان سنجش اقدام به پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد نمود ، متقاضیان علاقه مند بتوانند در آن مرحله نیز شرکت نمایند . بنابراین در ادامه مقاله قصد داریم اطلاعات جامعی از زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 1400 را در اختیار داوطلبان قرار دهیم .

پس از اینکه اولویت های انتخابی داوطلبان توسط نرم افزار سازمان سنجش بررسی شد ، اولین الویتی که با توجه به حد نصاب اکتسابی داوطلب ، امکان قبولی در آن وجود دارد منتشر می شود . با این حال سازمان سنجش با انتشار کارنامه سبز ارشد وضعیت قبولی داوطلب در سایر کد رشته ها را نیز نشان داده تا اگر متقاضی تصمیم به شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد داشته باشد بتواند از اطلاعات آن استفاده نماید .

سال گذشته زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد به علت شیوع کرونا و تعویق در زمان برگزاری کنکور ارشد به تاخیر افتاد و در آبان ماه اعلام شد . اما امسال پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 در شهریور ماه بر روی سامانه سنجش منتشر شود .

 

نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .

 

پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ داوطلبان می بایست به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و از بخش کارشناسی ارشد وارد ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ” شوند تا اسامی پذیرفته شدگان ارشد را مشاهده نمایند . 

 

بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کرده و وارد بخش درج اطلاعات ثبت نامی شوید . 

 

سامانه آزمون کارشناسی ارشد طوری طراحی شده که هر داوطلب با درج اطلاعات ثبت نامی وارد میز کار خود شده و امکان مشاهده نتایج برای او فراهم می شود . تصویر زیر دو روش ورود به به میز کار داوطلب را نشان می دهد :
1 – بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی 
2 – بر اساس شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام 

 

 

بر روی گزینه ” نتایج نهایی ” کلیک کرده تا محل قبولی داوطلب به نمایش درآید .

 

 

راهنمای تصویری فوق مربوط به اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته می باشد .

 

در صورتی که داوطلبی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده و به آن دسترسی نداشته باشد می تواند با ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش نسبت به بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نماید .

داوطلبانی پذیرفته شده ارشد قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی می بایست به سایت اطلاع رسانی آن دانشگاه مراجعه کرده و از زمان ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شوند . سازمان سنجش برای دانشگاه هایی که تاریخ مشخصی را در سایت خود اعلام نمی کنند بازه زمانی مشخصی در نظر گرفته و در سایت خود اعلام می کند . عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد . 
سازمان سنجش برای داوطلبانی که از محل قبولی خود رضایتی نداشته و این عدم رضایت را نتیجه اشتباه در انتخاب رشته خود می دانند قابلیتی فراهم کرده که بر اساس آن می توانند نسبت به ثبت درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته ارشد اقدام نمایند .

به متقاضیان توصیه می کنیم در صورت قبولی در رشته محل مورد علاقه خود حتما ثبت نام خود را انجام داده و به امید موافقت سازمان سنجش با درخواست بررسی اولویت بعدی انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نمانند . اما اگر در کنکور ارشد در هیچ رشته ای پذیرفته نشده اند ، با مطالعه مقاله زیر اقدام به ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نمایند .

 

چند سالی است که نتایج ارشد دانشگاه آزاد نیز از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود . در صورتی که امسال نیز این روند تکرار شود داوطلبان دانشگاه آزاد طبق راهنمای تصویری فوق الذکر می توانند جواب خود را مشاهده نمایند . داوطلبانیکه در انتخاب رشته پذیرفته نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز تجربیات خود را در اختیار پذیرفته شدگان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا داوطلبان را در مشاهده نتایج یاری می نمایند .

✔️ بله ، سازمان سنجش در مدت زمان کوتاهی بعد از اعلام نتایج این آزمون کارنامه نهایی کارشناسی ارشد را منتشر کرده و به بررسی رتبه اکتسابی داوطلب در هر رشته محل می پردازد .اعلام نتایج ارشد ۹۹

✔️ در حال حاضر خبر دقیقی در این خصوص منتشر نشده اما به دلیل محدودیت های زمانی در سال جاری احتمالا شاهد انتشار نتایج نهایی کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به صورت هم زمان خواهیم بود .

✔️ بله ، سازمان سنجش با انتشار کارنامه سبز کارشناسی ارشد امکان ارسال درخواست بررسی اولویت بعدی در انتخاب رشته را فراهم می کند .

برای مشاوره اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400

برای مشاوره اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 1400

تکمیل ظرفیت کی شروع میشه ؟ من قبول نشدم باید چیکار کنم می خوام اعتراض بدم راهبرد شمال برم میشه؟

سلام . می تونین درخواست اعتراض تون رو به سازمان سنجش اعلام کنین ، به محض مشخص شدن زمان دقیق برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا ( masterexam@ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد .

سلام سهمیه نهایی و سهمیه ثبت نامی من آزاد هستش ولی سهمیه قبولی را نوشته ایثارگر25 درصد ظریفت من اصلا ایثارگر نبوده ام و اصلا گزینه ایثارگری انتخاب نکرده ام منظور از این مدل قبولی چی هستش؟؟

سلام . شما در ظرفیت خالی داوطلبین دارای سهمیه ایثارگران 25% پذیرفته شدین .

سلام خسته نباشین من از انتخاب سومم قبول شدم و در کارنامه سبز رتبه ام به انتخاب ‌‌ ششم و هفتم و هشتم میرسه م یتونم بمونم برای انتخاب هشتمم؟ یعنی در این صورت چیکار باید بکنم که بجای انتخاب سومم که زنجان بود ودر نتایج نهایی پذیرفته شده ام ، انتخاب هشتمم که دانشگاه الزهرا هست ثبت نام کنم ؟ همچین راهی هست آیا همچین کاری میشه کرد ؟ اگه میشه چه جوری ؟ لطفا راهنماییم کنید ممنونم

سلام . باید به سازمان سنجش درخواست بررسی شانس قبولی در اولویت مورد نظرتون رو بدین ممکنه با درخواست شما موافقت شه .

با سلام . بنده دانشگاه کاشان دولتی رشته طراحی کاربردی قبول شدم می تونم با پردیس خودگردان دانشگاه تهران که رتبه ۷۸ اوردم و اخرین رتبه قبولی ۱۴۷ بوده تغییر بدم..خواهشا جواب بدید..با سپاس

سلام . می تونین به سازمان سنجش درخواست بررسی اولویت بعدی رو بدین ممکنه با درخواست شما موافقت شه .

سلام بنده در رشته مدیریت شهری واحد شیراز قبول شدم ولی می خواستم در مدیریت کسب کار دانشگاه ازاد بندرعباس ادامه تحصیل بدم که اولویت دوم و سوم بوده چکارکنم ممنون اگر راهنمایی بفرمایید

سلام . در صورتی که رتبه قبولی رشته / محل انتخابی اولویت دوم و یا سوم رو دارین ، می تونین درخواست بررسی اولویت بعدی رو بدین ممکنه با درخواست شما موافقت شه .

سلام امکان داره بفرمایید چرا من معدل لیسانس رو ۱۸و۳۶ ثبت کردم و الان که نتایج اعلام شده و متاسفانه قبول هم نشدم .معدلم ۱۷و ۹۲خورده تو اعلام نتایج

سلام . احتمالا شما زمان ثبت نام و یا در فرصت ویرایش معدل تون رو اشتباه در فرم ثبت نام وارد کردین ، در صورتی که مطمئن هستین معدل تون رو به درستی در فرم ثبت نام وارد کردین ، می تونین از طریق سیستم پاسخ دهی سازمان سنجش درخواست تون رو ثبت کنین .

سلام. اگر طبق کارنامه سبز، رتبه داوطلب ۷۰ و آخرین رتبه قبولی ۶۵ باشه، امکان قبولی در اون دانشگاه در زمان تکمیل ظرفیت وجود داره؟

سلام . در صورتی که تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد برگزار شه ، می تونین در تکمیل ظرفیت شرکت کنین و شانس قبولی در رشته / محل مورد نظر وجود داره .

سلام خسته نباشید . تو رو خدا جواب بدید من غیرانتفاعی ارومیه قبول شدم ولی می خوام برم آزاد که قبول نشدم . آی اهنگام تکمیل ظرفیت اگه دوباره ازاد ارومیه قبول نشم غیرانتفاعی هم دیگه رفته ؟؟؟

سلام . در صورتی که در زمان تعیین شده در دانشگاهی که پذیرفته شدین ثبت نام نکنین قبولی شما لغو میشه .

سلام من انتخاب رشته کردم کد رهگیری اینا هم دارم برگه انتخاب رشته هم موجوده ولی امروز که نتایج رو خواستم ببینم نوشته شما انتخاب واحد نکردید مردود انتخاب رشته اصلا موندم که چه کاریه لطفا کمکم کنید چی می تونم بکنم؟؟؟؟

سلام . به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی : http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنین .

من بدبخت شدم با رتبه 799 نتوانستم قبل بشم یا خدا ………………


مقالات منتخب سردبیر

زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دانلود دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

منتخب های خواندنی

گوش شنوای دیگران باشید

مهارت هایی که قبل از ازدواج باید داشته باشید

آموزش زبان بدن

فرار مغزها

کدام کشور را برای تحصیل انتخاب می کنید

بورسیه تحصیلی چیست

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل) مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال1399 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامیDownloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنماي عملي انتخاب رشته آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال1399Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1399Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای آزمون دوره های کارشناسی ارشد سال 1398Downloads-icon


دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 (به همراه اصلاحات مربوطه)Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنماي شركت در آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته داخل) سال 1396Downloads-icon


دفترچه راهنمای آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال 1395Downloads-icon


رشته هاي ممنوعه براي داوطلبان اتباع غيرايرانيDownloads-icon

دکتر خدايي معاون وزير و رييس سازمان سنجش اموزش کشور به همراه معاونان ، مديران وکارکنان سازمان با حضور در حرم مطهربه مقام شامخ امام خميني (ره) اداي احترام کردند هم چنين در ادامه حضور…

اطلاعيه سازمان سنجش اموزش کشور درخصوص اصلاح تاريخ برگزاري ازمونهاي کارشناسي ارشد ناپيوسته و سراسري سال 1400

اخيرا مشاهده شده است که عده اي از افراد سود جو و کلاهبردار با سوءاستفاده از اشتياق داوطلبان و همچنين شرايط کنوني شيوع و همه گيري ويروس کرونا، اقدام به راه اندازي کانال هاي تلگرامي و اينستاگرامي جعلي با…

به اطلاع کليه داوطلبان ازمون سراسري سال 1400 مي‌رساند، بنا به درخواست تعدادي از اعضاي کميسيون اموزش، تحقيقات و فناوري مجلس محترم شوراي اسلامي مبني بر ….


دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400Downloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوریDownloads-icon


دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال1400Downloads-icon


راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفا” بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال 1399Downloads-icon

ایران مشاوره

۵۶ نظرها

با وجود کشمکش های فراوان در خصوص برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال 99، نهایتا این آزمون در روزهای 16، 17 و 18 مرداد ماه در پنج گروه آزمایشی (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر) برای دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی برگزار شد.

سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، مسئولیت اعلام نتایج آن را نیز در هر یک از مراحل اولیه و نهایی بر عهده دارد. از همین رو، متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت رسمی این سازمان در زمان مقرر، نتایج آزمون خود را دریافت نمایند.

اطلاعات علمی داوطلبانی که در دو کد رشته امتحانی شرکت کرده اند در یک کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد.

بعد از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد در سال 99، داوطلبان بی صبرانه منتظر انتشار کارنامه نتایج اولیه هستند تا پس از آگاهی از وضعیت قبولی خود بتوانند نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 اقدام نمایند.اعلام نتایج ارشد ۹۹

در واقع نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در قالب کارنامه ای اعلام می شود که شامل اطلاعاتی همچون رتبه و تراز مکتسبه داوطلبان و همچنین درصدهای اکتسابی آن ها در هر درس می باشد. پس از صدور این کارنامه، متقاضیان می توانند بر اساس وضعیت مجاز شدن خود در هر یک از دروه های دانشگاه سراسری اعم از روزانه، شبانه (نوبت دوم)، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی، اقدامات لازم در این راستا را به انجام برسانند.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال جاری از روز پنج شنبه مورخ 13 شهریور ماه بر روی سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد قرار می گیرد و پذیرفته شدگان این آزمون می توانند در مدت زمان مقرر نسبت به تکمیل فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 اقدام نمایند.

پس از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد داوطلبان هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد، در انتظار اعلام نتایج به سر می برند تا بتوانند در مدت زمان تعیین شده، به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت حضوری تکمیل نمایند.

تاخیر در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد سال جاری، قطعا در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد نیز تاثیرگذار بود اما سرانجام نتایج نهایی این آزمون در روز دوشنبه 5 آبان ماه 99 اعلام شد و داوطلبان می توانستند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتایج نهایی خود مطلع گردند.

تمامی فرآیند مربوط به آزمون کارشناسی ارشد از طریق سایت الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد. البته این فرآیند از زمان انتخاب رشته تغییر کرده و روند مشاهده نتایج نهایی این آزمون برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد، از طریق سامانه azmoon.net انجام می پذیرد. اما تمامی شرکت کنندگان کنکور کارشناسی ارشد می توانند مطابق با راهنمای زیر نسبت به مشاهده نتایج اولیه خود اقدام نمایند.

احتمال بروز اشتباه در کارنامه داوطلبان بسیار کم است اما غیر ممکن نیست. در صورت مشاهده هر گونه خطا در کارنامه و موجه بودن دالایل داوطلبان، سازمان سنجش کارنامه داوطلب را مجددا بررسی خواهد کرد. ثبت تمامی اعتراضات به نتایج کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد لذا از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری نمایید. نحوه ثبت اعتراض به مندرجات کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد به شرح زیر می باشد:

1- برای ثبت اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99، ابتدا باید وارد سایت سازمان سنجش شده و سپس طبق تصویر زیر بر روی گزینه “ارسال درخواست” کلیک کنید.

2- همان طور که در تصویر زیر مشخص شده است، می بایست بر روی گزینه “عضویت در سایت” کلیک کنید.

3- صفحه ای همچون تصویر زیر پیش روی شما قرار خواهد گرفت. اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و بر روی دکمه “تایید” کلیک کنید.

4- پس از انجام این مرحله و تایید آن، از طرف سازمان سنجش رمز عبوری به ایمیلی که وارد کرده اید، ارسال خواهد شد. پس از دریافت آن مجددا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و بر روی گزینه “ارسال درخواست” کلیک کنید. سپس مطابق با تصویر زیر گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید. پنجره ای به شکل زیر برای شما نمایان می شود که بایستی نام کاربری و رمز عبور دریافتی را وارد کرده و سپس بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

5- پس از کلیک بر روی گزینه ورود، به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد که باید گزینه “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.

6- با ورود به صفحه جدید، در قسمت آزمون “کارشناسی ارشد” و در قسمت سال “99” را انتخاب کرده و سپس دکمه جستجو را بفشارید.

در زمان انتشار کارنامه کارشناسی ارشد گزینه “اعتراض به نتیجه قبولی” فعال می باشد. پس از کلیک بر روی دکمه ورود صفحه ای پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید متن اعتراض خود را وارد کنید که با کلیک بر روی گزینه ارسال، اعتراض شما ثبت می شود. پس از رسیدگی به اعتراض به نتایج کنکور ارشد 99، مجددا وارد سیستم شده و نتیجه رسیدگی به اعتراض خود را از طریق همان رمز عبور دریافتی مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش، می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

داوطلبان می توانستند از تاریخ 13 شهریور ماه 99 نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سنجش آموزش کشور به نشانی  sanjesh.org، نتایج نهایی خود را مورد بررسی و مشاهده قرار دهند.

معمولا این امکان برای داوطلبان فراهم می گردد و آن ها می توانند از طریق سامانه ارسال درخواست سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاکارشناسی ارشد سراسری نتایج آزمون ارشد سراسری

3 روز پیش

3 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

اعلام نتایج ارشد ۹۹

سلام
من مجازی قبول شدم

رایگانه یا پولیه؟؟

با سلام، بله دوره های مجازی دارای شهریه می باشند.

سلام بنده در کنکور ای تی کد ضریب ۱ با سهمیه ۲۵ درصد رتبه در سهمیه ۶۶ و رتبه کشوری ۲۳۴۷ شده است و تراز بنده ۲۳۹۳ است . آیا شانس قبولی در دانشگاه های دولتی روزانه شبانه دارم? ?

با سلام، با توجه به اینکه تعداد شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد هرساله دارای تغییراتی می باشد، شانس قبولی شما به نسبت آخرین فرد مجاز در سهمیه ثبت نامی در نظر گرفته می شود. لذا با توجه به رتبه و تراز کسب شده، احتمال پذیرش نهایی شما در دوره های روزانه و نوبت دوم متوسط می باشد.

سلام. چرا سوال من گذاشته نمیشه؟ میخواستم بدونم در دانشگاه روزانه کارشناسی ارشد میتونم بصورت مجازی تحصیل کنم؟ و اگر میشه امتحانات پایان هر ترم رو در منزل بصورت انلاین میدم یا جای خاصی تعیین میکنن؟

با سلام. دوره های روزانه و مجازی دو دوره ی مجزا از هم می باشند. لازم به ذکر است شما می توانید در صورت ارائه و مجاز شدن در دوره های مجازی دانشگاه های سراسری انتخاب رشته نمایید. امتحانات دوره ی مجازی به صورت حضوری برگزار می شود.

چرا سوال منو نمیذارین؟؟با رتبه ی ۹۷ در سهمیه رشته ی اموزش زبان،با سهمیه پنج درصدی،شانس قبولی تو دانشگاه دولتی تبریز رو دارم؟

سلام.توکانال اومده ک تکمیل ظرفیت نمیگیرن ایادرسته یان؟؟

سلام خسته نباشید ببخشید چجوری میشه کل ظرفیت روزانه رشته و مقطع رشته ارشد بالینی رو بدست آورد
ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام
برای اطلاع از ظرفیت در گرایش های مختلف آخرین رتبه ی مجاز برای انتخاب رشته در گرایش های مختلف را بر ۳ تقسیم کرده تا ظرفیت اصلی در کل کشور در آن گرایش مشخص شود. هرچقدر رتبه ی شما از عدد بدست آمده کمتر باشد احتمال قبولی شما بیشتر خواهد بود.

من تماس گرفتم گفتن فردا

با سلام . طبق آخرین آمارها و دیدگاه های مربوطه در خصوص مقطع ارشد باید خدمتتان عرض نمایم که اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم شهریور ماه میباشد .

سلام خسته نباشید،جواب های ارشد چه زمانی منتشر میشه ؟

سلام احتمالا نتایج در طی هفته ی جاری اعلام میگردد.

سلام من رتبه در سهمیه ۶۰۷ شدم سهمیه ۵ درصد هم دارم. روزانه خوارزمی تهران محل تحصیل حصارک کرج رشته مکانیک طراحی کاربردی میتونم قبول شم؟ مرسی
تو رشته تبدیل انرژی هم رتبم ۳۴۷ شده روزانه تهران این رشته چطور؟

سلام پس جواب نهایه کنکور ارشد ۹۷ چه زمانی اعلام میشه دهه اول شهریورم داره تموم میشه

باسلام
نتایج احتمالا در نیمه اول شهریور از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

یا سلام و عرض خسته نباشید
با رتبه ی کل ۹۶۹۱ در منطقه دو ( زیر گروه یک ۹۲۷۳) و نمره کل ۶۶۰۰ چند درصد امکان قبولی در پردیس خودگردان امیرکبیر برای رشته ی صنایع را دارم؟

سلام من ۱۷ هزار منطقه ۱ بدون سهمیه و تراز ۷۳۳۵ زیر گروه ۱ هستم…هوشبری یا اتاق عمل آزاد تهران قبول میشم؟؟

سلام من رتبه م ۶۵۰۰ شده میتونم دانشگاه ازاد یا غیر انتفاعی فیزیوتراپی قبول بشم؟

سلام ببخشید من درس های کارشناسیم تموم شده،ولی هنوز مدرکم آماده نیست،اگه ارشد قبول بشم برام مشکلی پیش میاد،امکان داره قبولک نکنن؟؟؟

سلام برای وارد شدن به مقطع جدید حتما باید مدرک تحصیلی خود را ارائه بدهید و معمولا برای شهریور ماه، مدرک موقت دانشجویان برای ثبت نام در دانشگاه جدید صادر میگردد.

سلام تو رشته ریاضی برای معلم شدن فقط باید به دانشگاه فرهنگیان رفت؟؟
مرسی

با آزمون های استخدامی هم میتونید معلم شوید ولی دانشگاه فرهنگیان خیلی بهتره، چون هم سابقه حساب میشه در طول تحصیل و هم حقوق میدن

سلام با رتبه زیر ده هزار رشته ریاضی شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان چقدره؟؟

سلام با این درصد ها تو رشته ریاضی رتبه من تقریبا چند میشه؟؟
ادبیات ۲۱،عربی ۲۱،دینی ۳۰،زبان ۴،ریاضی ۹،فیزیک ۳،شیمی ۱
لطفا جواب بدید.ممنون

با سلام.تو رشته ریاضی با رتبه زیر ده هزار احتمال اینکه تراز من بالای ۶۵۰۰ بشه چقدره؟؟با تشکر

سلام و وقت به خیر. به نظرتون با رتبه ۲۵۷۰ قدرت و ۳۷۰۰ کنترل امکان قبولی روزانه هرجایی در این دو رشته هست. تراز برای قدرت حدود ۳۰۰۰ و برای کنتر حدود ۲۲۰۰ هست.و آخرین رتبه ها در این دور شته به ترتیب ۶۶۰۰ و ۵۵۰۰ .ممنون

سلام با رتبه های ارائه شده توسط شما شانس پذیرش برای دوره های روزانه ضعیف میباشد.

با سلام من رتبه ام ۱۳۵ در سهمیه و۱۴۵ بدون سهمیه شده است ایا احتمال قبول شدن روزانه رو دارم اخرین رتبه مجاز روزانه ۳۱۰ می باشد

سلام
با رتبه ۸۴ امکان قبولى تهران یا مشهد یا شیراز رو دارم؟
آخرین رتبه مجاز روزانه ۵۱۰

سلام بله احتمال قبولی شما وجود دارد و درصد بالای هم دارد

سلام من اشتباها۱۱تومن ب حساب سنجش واریز کردم..چجوری میتونم برگردونم این پولو؟!

با سلام امکان پذیر نیست

سلام نتایج انتخاب رشته ارشد ۹۷ چه زمانی منتشر میشه

با سلام. زمان اعلام نتایج ارشد برای دوره سراسری اواخر مرداد و اوایل شهریور می باشد.

باسلام.نتایج نهایی کارشناسی ارشد سراسری نیمه آخر مرداد یا اوایل شهریور اعلام خواهد شد.

سلام ببخشیدمن بارتبه۱۱۷ باسهمیه و۱۲۹ بدون سهمیه بامعدل موثر۱۸.۲۸صدم ارشدرشته فقه وحقوق میتونم دانشگاه قم یاعلامه روبیاوم البته من اولویت اول قم زدم سوال دومی هم داشت که برای رشته فقه وحقوق ارشددانشگاه علوم قضایی پذیرش داره باتشکر

من متولد ۷۴هستم.و ترم آخر ادبیات انگلیسی_و شهریور امسال کارشناسیم رو می گیرم.در کنکور ارشد امسال شرکت کردم ولی متاسفانه روزانه مجاز نشدم.قصد دارم براب کنکور ارشد ۹۸بخونم ولی معافیت دانشجویی من تا ۱۶ فروردین ۹۸ است و کنکور اردیبهشت است آیا میتوانم در کنکور سال آینده شرکت کنم.تو رو خدا جواب بدین دلهره دارم

با سلام . خیر و مهلت پذیرش شما باید قبل از معافیت باشد نه بعد از آن .

سلام دوست عزیز
شما تا یک سال پس از تاریخ فارغ‌التحصیل شدن مهلت شرکت در آزمون و استفاده دوباره از معافیت تحصیلی دارید.

با سلام اشتباه رشته خود را انتخاب کردم در دانشگاه آزاد میشه تغییر داد

سلام با رتبه ١۴٩ خصوصى دانشگاه علامه و تربیت مدرس و خوارزمى روزانه میشه قبرل شد؟

سلام بارتبه ۱۲۹ارشدفقه ومبانی البته رتبه ام باسهمیه ۱۱۷هستش اصلادولتی میتونم قبول شم دانشگاه قم

به نظر شما مجازی ارشد دانشگاه تهران بیشتر ارزش داره یا دانشگاه ازاد برای مترجمی

سلام . دفترچه اتنخاب رشته ازاد جداگانه هست ؟ چون من فقط در ازاد مجاز شدم ولی در دفترچه هیچ رشته ای برای دانشگاه آزاد نیست

باسلام.دفترچه ی دانشگاه آزاد دو سه روز پس از اتمام انتخاب رشته سراسری خواهد آمد.

سلام به نظر شما ارشد مجازی دانشگاه تهران برای رشته ی مترجمی انگلیسی بهتره یا دانشگاه ازاد?

سلام. من اصلا نمیتونم نتیجه ارشدمو ببینم، سیستم زده به دو روش باز میشه که من روش دوم رو امتحان میکنم چون شماره ۱۶ رقمی ندارم به عنوان کد پیگیری بعد سیستم وارد صفحه کارنامه نمیشه و میخواد روش اول رو هم پر کنم. چیکار کنم؟

باسلام.شما می توانید از روش دوم استفاده کنید اما برای گرفتن اطلاعاتی که ندارید با اپراتور سازمان سنجش تماس بگیرید و دکمه ۳ را باید فشار دهید چون مختص حل مشکلات کارشناسی ارشد می باشد. ۴۲۱۶۳

سلام من ورزش یک از دروس عمومی کارشناسی دارم و اگه تابستون ارائه نشه باید ترم ۹بیام کنکور ارشد دادم میتونم برم دانشگاه ترم یک مرخصی بگیرم اون درس رو پاس کنم از بهمن ماه برم ارشد؟؟

با سلام. طبق دفترچه سال ۹۷ شما باید تا تاریح ۹۷/۰۶/۳۰ واحد های خودرا به اتمام برسانید.

نتایج اعلام نشد مگه قرار نبود امروز بیاد؟

سلام. زمان اعلام نتایج کنکور ارشد امروز میباشد اما در حال حاضر سایت برای مشاهده کارنامه ها باز نشده است.

سلام ۲۳سالمه لیسانس حسابداری دارم و رشته ام علوم انسانی است میخوام کنکور تجربی شرکت کنم و به رشته پرستاری علاقه دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام. شما می توانید با شرکت در آزمون سراسری گروه تجربی و کسب رتبه در رشته پرستاری یا پیراپزشکی تحصیل کنید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره

۹۱۵ نظرها

طبق روال هر سال پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری 99 توسط سازمان مجری یعنی سازمان سنجش آموزش کشور، زمانی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد تعیین شده و به متقاضیان ابلاغ می گردد و داوطلبان نیز پس از مطالعه توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام می کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، پس از اعلام زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99 در هریک از گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی انتخاب رشته می کنند؛ در ادامه در اواخر شهریور ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه خود را دریافت نموده و چنان چه در یکی از رشته محل های انتخابی، پذیرفته شده باشند، اقدامات لازم در خصوص ثبت نام خود در دانشگاه پذیرنده را انجام دهند.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد سال 99 در روز دوشنبه مورخ 5 آبان ماه اعلام شد.

پس از انتشار کارنامه های اولیه در 13 شهریور ماه 99، داوطلبانی که در کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند، در زمان معین شده توسط سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد، نسبت به انتخاب کدرشته محل های انتخابی خود می نمایند. متقاضیان می بایست کدرشته محل های مورد نظر خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99 استخراج کرده و آن ها را در سایت مذکور ثبت نمایند.اعلام نتایج ارشد ۹۹

پس از انجام این امر، متقاضیان برای مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود تا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری 99 منتظر می مانند. لازم به ذکر است که نتایج انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد مانند سال قبل، از سایت رسمی سازمان سنجش به صورت همزمان در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

از این رو نتایج نهایی ارشد سراسری و آزاد برای سال 99 پس از برگزاری آزمون عملی برخی از رشته ها، در روز دوشنبه 5 آبان ماه سال جاری از سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور و وارد کردن اطلاعات شخصی، کارنامه اینترنتی خود را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است که نتایج مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد علاوه بر سایت سازمان سنجش آموزش کشور، بر روی پایگاه اینترنتی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد در تاریخ 7 آبان ماه 99 قرار گرفت.

همچنین داوطلبان بایستی از تاریخ 10 آبان ماه سال جاری با مراجعه به سایت دانشگاه محل پذیرش خود از مدارک لازم، زمان دقیق و نحوه ثبت نام مطلع شوند. فراموش نکنید که عدم اقدام به موقع، به منزله انصراف از نام نویسی می باشد. شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد، از به روزترین و آخرین اخبار مربوط به آزمون کارشناسی ارشد در اسرع وقت باخبر شوید.

تمامی شرکت کنندگانی که در انتخاب رشته این آزمون شرکت نموده اند، می بایست در زمان مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org کارنامه نهایی خود را مشاهده نمایند. در این قسمت راهنمای گام به گام دریافت نتایج را به صورت تصویری قرار داده ایم که به شرح زیر می باشد.

معمولا در تمامی دوره ها، به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، امکان اعتراض به نتایج اعلام شده فراهم می شود. شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به سامانه ارسال درخواست سازمان سنجش آموزش کشور اعتراض به نتایج کنکور ارشد خود را اعلام کنند.

نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش به این صورت است که بایستی ابتدا داوطلب عضویت خود را در سامانه مذکور انجام داده و سپس با در دست داشتن آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور، وارد سامانه ارسال درخواست شده و مراحل لازم را طی کند. شایان ذکر است که مهلت ثبت درخواست تجدید نظر در این آزمون تا روز 12 آبان ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

همچنین لازم است بدانید که سازمان سنجش سامانه جدیدی را تحت عنوان “سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور” به نشانی darkhast.sanjesh.org راه اندازی نموده است که داوطلبان می توانند در بازه زمانی مذکور نسبت به ثبت اعتراض خود از طریق این سامانه نیز اقدام نمایند.

 

این نتایج در روز دوشنبه مورخ 5 آبان ماه 99 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار می گیرند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطابق با مراحل مذکور در این مقاله کارنامه اینترنتی خود را مشاهده نمایند.

نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 99 از دو طریق یعنی سایت رسمی سازمان سنجش و دانشگاه آزاد اعلام شد.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هااعلام نتایج ارشد اعلام نتایج نهایی ارشد

3 روز پیش

3 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقت بخیر
من کارشناسی ارشددانشگاه ازاد انتخاب رشته کرده بودم و کد رهیگری هم دارم . ولی الان در کارنامم زده بعلت عدم انتخاب رشته مردود . الان باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین

من رتبم زیرگروه ۱علوم سیاسی ۵۰شده با سهمیه ۵درصد اما شبانه و روزانه تهران رو نیاردم به نظر شما اعترا به نتیجه قبولی بزنم؟

نتایج اعلام شدن، ایا نتیجه رشته ها با شرایط خاص جدا اعلام میشن؟

برای رشته های با شرایط خاص چگونه باید از نتایج آن با خبر شد؟ تو کارنامه اعلام میشن؟

سلام ایا نتایج ارشد اعلام شدن و کارنامه نباید بزنن؟

سلام
نتایج نهایی ارشد ۹۸کی اعلام می شود؟؟؟

با سلام , در حال حاضر اطلاعیه خاصی مبنی بر انتشار نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ منتشر نشده است . و با در نظر گرفتن تجارب سال های گذشته اعلام نتایج احتمالا در نیمه اول شهریور انجام خواهد شد. شما همچنین جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج می توانید عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد باشید .

سلام ببخشید نتایج رو کی میزنن

اعلام نتایج ارشد ۹۹

وزانه ارشدقبول شدم پس ازثبت نام انصراف دادم البته به امید تکمیل ظرفیت میشه مشاور گرانقدر بگین اصلا تکمیل طرفیت داریم یا نه وچه کسانی حق شرکت دارند

سلام و عرض ادب
تکمیل ظرفیت چ شد؟
من روزانه رو ثبت نام اینترنتی انجام دادم،ولی بخاطر مسافت و… پشیمون شدم.باید برا انصراف چیکار کنم؟نیاز هست یا خیر

با سلام
معمولا صرفا با ثبت نام اینترنتی ثبت نام شما نهایی نمیشود،اما برای اطمینان از اینکه شما در دانشگاه پذیرفته شده ثبت نام شده اید یا نه حتما با واحد دانشگاهی تماس بگیرید.توجه داشته باشید در صورتی که در دانشگاه های دوره روزانه ثبت نام کنید امکان شرکت در تکمیل ظرفیت را نخواهید داشت.

اصلا تکمیل ظرفیت داریم وشامل چه کسانی میشود من روزانه قبول شدم ابتدا ثبت نام کردم ولی سپس به امید تکمیل ظرفیت انصراف دادم

سلام،درخواست الویت بعدی اومده الان نمیخوام الویت بعدی برم چکارباید کنم؟؟؟؟؟آیادانشگااولی ک ثبتنام کردم سوخته؟؟؟

سلام . انتخاب به عهده شما میباشد و سازمان فقط برای آگاهی و درخواست شما پاسخ داده است . شما میتوانید برای همان رشته قبولی اول ثبت نام کنید .

سلام ، چقدر طول میکشه تا نتیجه اعتراض رو اعلام کنند؟ من ۱۴ شهریور اعتراض کردم ولی هنوز در صف انتظاره؟

با سلام.
معمولا نتایج اعتراض بر آزمون ۲ الی ۳ روز بعد از وارد کردن اعتراض اعلام میگردد. شما مجدد پیگیر داشته باشید.

سلام وقتتون بخیر، خواستم بپرسم کاربرد کارنامه نهایی یا کارنامه سبز برای ارشد آزاد هم هست چون در انتخاب رشته اشتباه کردم و اولویت اول رو قبول شدم آیا امیدی هست؟

سلام اگه دانشگاهی را انتخاب رشته نکرده باشیم ودرنتیجه توی کارنامه سبز نباشه ولی باتوجه به رتبه تقریبا مطمئن باشیم قبول میشیم آیا با رفتن به دانشگاه موردنظر احتمالش هست ثبت نامم کنن؟؟

با سلام . خیر . شما فقط برای کد رشته هایی که در لیست انتخاب رشته داشته اید میتوانید درخواست بررسی اولویت دهید . به طور کلی شما میتوانید در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت برای رشته مد نظر خود اقدام نمایید .

سلام خسته نباشید من دوس دارم برم دانشگاه شهر خودم(ملایر) ولی توی انتخاب رشته اصلا انتخابش نکردم واسه همین توی کارنامه سبزم نیستش راهی هست بفهمم قبول میشدم یا نه؟؟ الان روزانه زنجان قبول شدم ورتبم ۳۳۸۵ هست آخرین رتبه قبولی عمران روزانه ۷۳۸۶ هست. آیا اگه برم دانشگاه ملایر ثبت نامم میکنن؟ چون احتمال زیاد میدم اگه انتخابش میکردم قبول میشدم

سلام.متاسفانه من در انتخاب رشته اشتباه زیادی داشتم.رتبه من ۳۴۲۴ شده است.الان مهندسی فناوری اطلاعات مجازی موسسه مهر البرز که انتخاب پنجمم بوده قبول شدم.همه انتخابهام فقط در تهران بوده.الان که کارنامه نهایی ام رو که بررسی کردم رشته های مدیریت دانشگاههای شهید بهشتی و علم وصنعت رشته مدیریت سیاست گذاری علم و فناوری و مدیریت تکتولوژی البته پردیس خود گردان قبول می شدم و رتبه خوبی هم داشتم.البته اینها انتخابهای بعدی من هستند.الان مهندسی فناوری اطلاعات مجازی مهر البرز ثبت نام کردم ..الان از شما مشورت می خواهم که ایا صلاح می دانید که من رشته های مدیریت پردیس خودپردان دانشگاهای شهید بهشتی و علم وصنعت رو به جای رشته مهندسی فناوری اطلاعات موسسه مهر البرز انتخاب کنم ؟و اگه بخواهم انتخاب کنم باید چکارکنم؟لطفا به من راهنمایی کنید.

پس نتایج کارشناسی پیوسته بدون ازمون ازاد کی میاد؟؟ الان همش بحث سر کارشناسی و ارشد با ازمون ازاد هست…. یعنی اونایی که بدون ازمون ثبت نام کردن آدم نیستن؟؟؟ خب منم سنجش غیر انتفاعی حقوق قبول شدم ازاد هم بدون ازمون ثبتنام کردم ولی نتیجش نیومده الان بلاتکلیفم در صورتی که کارشناسی با ازمون اومده و ارشد هم نهایتا فردا میاد ولی بدون ازمون هفته اینده اعلام میشه واقعا این بی انصافی است

سلام . خیلی ممنون که راهنمایی میکنین .
ببخشید من یه سوال داشتم من درخواست اولویت بعدی رو زدم خواستم بدونم نتایجش کی میاد ؟شما تو قسمت نظرات بعضی جاها گفتین ۲-۳ روز طول میکشه بعضی جاها هم نوشتین برای ترم دوم جوابا میاد .

باسلام میخواستم بپرسم بنده توکارشناسی علمی کاربردی ثبتنام کردم ورشته پدافندغیرعامل ازعلمی کاربردی امام حسین خراسان رضوی میخواستم بدونم من شرایط شاغل که تعریف کردن روداره هم بسیج فعالم هم جزگردان وهمکارت۴۵روزه و۱۵روزه رودارموایامدرکش معتبره ودوم جذب سپاه میشم یانه ممنون میشم جواب روبرام ایمیل کنیدباتشکر

سلام.
آیا برا ترم اول هم میشه درخواست مهمان داد؟

سلام
خیر، درخواست مهمان در ترم اول پذیرفته نمی شود.

با سلام
سوالم درباره انتقالی گرفتن از دانشگاه دولتی به دانشگاه تهرانه؟
خواستم بپرسم که برای مقطع ارشد روزانه؛ از دانشگاه دولتی به دانشگاه تهران انتقالی انجام میگیره یا خیر؟ارزش داره که پیگیری کنم یا نه؟
ممنون از شما

با سلام انتقالی از دانشگاه های سطح پایین به دانشگاه های سطح بالاتر مثل دانشگاه های تهران بدون داشتن شرایط خاص امکان پذیر نیست .

سلام،میگن تکمیل ظرفیت نمیگیرن درسته یان؟لطفاجواب بدین،

سلام خواهشا راهنماییم کنید نمیدونم باید کجا مراجعه کنم.
من روزانه زنجان قبول شدم ارشد . ثبت نام کردم. میخوام انتقالی بگیرم برا قزوین. خانم هستم و فرزند کوچیک دارم برام سخته راه دور.
من باید همین اولین ترم اقدام کنم؟دانشگاه زنجان باید درخواستدبدم یا قزوین؟

سلام. من روزانه زنجان قبول شدم ثبت نام هم کردم. اما از شهر محل سکونتم دو سه ساعتی فاصله داره.
من هم میتونم تو تکمیل ظرفیت برای شهر خودم همچنان شرکت کنم؟ایا امکان انتقالی یا مهمان هستش؟ اگه هست کی میتونم اقدام کنم؟(متاهل و فرزندهم دارم)

سلام ، خسته نباشید . یه سوالی داشتم. توی کارنامه اولیه برای رشته زبان ، گرایش ادبیات من با سهمیه رتبه ۱۴۶۶ و بدون سهمیه رتبه ۱۵۸۲ شدم. ولی تو کارنامه اولیه رتبه ۱۱۴ واسم نوشتن واسه ادبیات دانشگاه گیلان!! می خواستم بدونم کدوم رتبه اصلیه و بر چه اساسی انتخاب میشه؟

خسته نباشید . یه سوالی داشتم. توی کارنامه اولیه برای رشته زبان ، گرایش ادبیات من با سهمیه رتبه ۱۴۶۶ و بدون سهمیه رتبه ۱۵۸۲ شدم. ولی تو کارنامه اولیه رتبه ۱۱۴ واسم نوشتن واسه ادبیات دانشگاه گیلان!! می خواستم بدونم کدوم رتبه اصلیه و بر چه اساسی انتخاب میشه؟

سلام من راه روزانه امام خمینی قزوین قبول شدم
احتمالا مدیریت ساخت علوم تخقیقات هم قبول شم
واقعا خیلی دو دلم به نظر شما کدوم بهتره
با تشکر از راهنمایی های عالیتون

سلام.کارشناس محترم میشه لطف کنید حدودی شهریه ارشد دانشگاه آزاد در رشته حقوق عمومی وخصوصی رو برام بگید

با سلام . شهریه رشته مد نظر شما در دانشگاه آزاد بین ۲/۵۰۰/۰۰۰ تا ۳/۵۰۰/۰۰۰ متغیر میباشد که بستگی به تعداد انتخاب واحد شما دارد .

سلام برای ارشد مدیریت آموزش چه کتابی را پیشنهاد می دیدید تشکر

سلام
من کنکور مدیریت شرکت کرده بودم ک قبول نشدم. کارشناسی کامپیوتر خوندم. الان راهی هست بدون کنکور همین کامپیوتر را ادامه بدهم؟

باسلام،از دو راه شما میتوانید در مقطع ارشد بدون کنکور شرکت کنید اولی استعداد درخشان دیگری فراگیرپیام نور می باشد که ثبت نام دانشگاه پیام نور از اواسط مهرماه می باشد.

سلام ، خسته نباشید . یه سوالی داشتم. توی کارنامه اولیه برای رشته زبان ، گرایش ادبیات من با سهمیه رتبه ۱۴۶۶ و بدون سهمیه رتبه ۱۵۸۲ شدم. ولی تو کارنامه اولیه رتبه ۱۱۴ واسم نوشتن واسه ادبیات دانشگاه گیلان!! می خواستم بدونم کدوم رتبه اصلیه و بر چه اساسی انتخاب میشه؟

با سلام.متاسفانه ثبت نام اینترنتی رو انجام ندادم وقتشم تمام شده،آیا حضوری میتونم برا ثبت نام اقدام کنم؟روزانه کردستان

باسلام.درصورت موافقت دانشگاه قبولی بله شما می توانید ثبت نام خود را بصورت حضوری انجام دهید.

سلام ، خسته نباشید . یه سوالی داشتم. توی کارنامه اولیه برای رشته زبان ، گرایش ادبیات من با سهمیه رتبه ۱۴۶۶ و بدون سهمیه رتبه ۱۵۸۲ شدم. ولی تو کارنامه اولیه رتبه ۱۱۴ واسم نوشتن واسه ادبیات دانشگاه گیلان!! می خواستم بدونم کدوم رتبه اصلیه و بر چه اساسی انتخاب میشه؟؟؟؟ لطفا جواب بدین

سلام، من درخواست بررسی اشتباه انتخاب رشته و انتخاب اولویت بعدی دادم الان پشیمونم چطور میتونم انصراف بدم؟؟؟اگ مورد تایید سنجش قرار بگیره باید حتما برم دانشگاه مقصد یا اینکه میتونم توی همون دانشگاه خودم بمونم

با سلام.
شما میتوانید مجدد درخواست خود را با عنوان انصراف از گزینش ارسال نمایید. تا بررسی صورت نگیرد. و اگر بررسی صورت گرفته باشد شما باید در رشته جدید ثبت نام نمایید.

سلام ،من کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب کار دانشگاه تهران پردیس کیش قبول شدم( انتخاب ۹).انتخاب ۷۴ من دانشگاه شیراز پردیس خودگردان همین رشته و زیر شاخه بوده و با توجه به کارنامه سبز قبول میشدم.تقاضای اولویت بعد دادم سازمان سنجش اما ثبت نام غیر حضوری تهران فردا تمام میشود.توصیه شما چیست؟احتمال چقدر با اولویت ۷۴ من موافقت میکنند؟جواب بررسی رو کی میدهند؟اگر کیش اقدام به ثبت نام کنم و با درخواست من موافقت شود،چه اتفاقی می افتد؟

سلام ، خسته نباشید . یه سوالی داشتم. توی کارنامه اولیه برای رشته زبان ، گرایش ادبیات من با سهمیه رتبه ۱۴۶۶ و بدون سهمیه رتبه ۱۵۸۲ شدم. ولی تو کارنامه اولیه رتبه ۱۱۴ واسم نوشتن واسه ادبیات دانشگاه گیلان!! می خواستم بدونم کدوم رتبه اصلیه و بر چه اساسی انتخاب میشه؟

سلام ، خسته نباشید . یه سوالی داشتم. توی کارنامه اولیه برای رشته زبان ، گرایش ادبیات من با سهمیه رتبه ۱۴۶۶ و بدون سهمیه رتبه ۱۵۸۲ شدم. ولی تو کارنامه اولیه رتبه ۱۱۴ واسم نوشتن واسه ادبیات دانشگاه گیلان!! می خواستم بدونم کدوم رتبه اصلیه و بر چه اساسی انتخاب میشه؟

با سلام
مشاور محترم،چرا رتبه۱۸ در سهمیه۵ درصد باید مردود اعلام بشه؟
چرا در کارنامه نهایی هر انتخاب رشته من رتبه ام فرق میکنه؟
چرا در مقابل انتخاب رشته من برای دانشگاه تربیت مدرس خط تیره ودر مقابل نتیجه عدد۱ بود؟
چرا اینقدر تناقض وابهام وجود داره!
امسال هرکی سهمیه ۵ درصد داشته وهم رتبه اولیه اش خوب بود وهم رتبه با سهمیه ۵ درصدش،مردود اعلام شد؟
یعنی سهمیه ۵ درصد فقط دلخوشی الکیه که در عمل فایده ای نداره؟
سهمیه۵ درصد فقط یه سرابه
لطفا جواب منو بدید؟
۱۵ شهریور اعتراضموثبت کردم اما هنوز پاسخی داده نشده،لااقل شما به ما یه راهنمایی کنید.

آیا اگه نتیجه درخواست اشتباه انتخاب و اولویت بعدی ارشد دیر اعلام بشه و برم در همان رشته قبولی اول ثبت نام کنم، و نهایتا بعدا از درخواست خودم پشیمون بشم امکانش هست در همان رشته اول قبولی ادامه دهم و به سراغ درخواست خودم نروم؟؟؟

من ارشد روزانه ارومیه قبول شدم، از محل زندگیم خیلی دوره، تقاضای بررسی اولویت بعدی انتخاب رشته رو دادم، لطفا بگید کی جواب میدن؟؟ آیا اگه تا دو سه روز دیگه جواب ندن باید برای ثبت نام حضوری حتما به ارومیه مراجعه کنم؟؟

با سلام . معمولا تا ۳ روز نتیجه درخواست منتشر میشود ولی شما میتوانید با در نظر گرفتن رتبه خود در همان رشته و آخرین نفر قبولی در آن رشته حضوری به دانشگاه مربوطه مراجعه نمایید و در صورت موافقت برای تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایید .

سلام
من رتبه۱۸ جغرافیا وبرنامه ریزی شهری سهمیه ۵ درصد بودم و در هیچکدام از انتخاب هایم چه روزانه چه نوبت دوم قبول نشدم .
عجیب اینکه در مشاهده کارنامه ام متوجه شدم رتبه من در هر انتخاب رشته ام که گرایش یکسانی داشت متفاوت بود ودر مقابل نتیجه هر انتخاب رشته عدد۵ در ج شده بود ودر انتخاب رشته دانشگاه تربیت مدرس برای من یک خط فاصله گذاشته شد ونتیجه۱ درج شد.
در ذیل کارنامه نوشته توضیح عدد ۵ که محل ظرفیت به پذیرش شما تعلق نمیگیرد وعدد۱شمافاقد شرایط وضوابط مندرج در دفترچه راهنما میباشید.به نظرتون حیرت آور نیست؟من اعتراضم به نتیجه رو ۱۵ شهریور در سایت سنجش ثبت کردم اما حتی از جانب کارشناس مربوطه در سیستم پاسخگویی مشاهده نشده شما لطف بفرمایید راهنمایی کنید.ممنون

سلام وقتتون بخیر. مچکر از وقتی که برای پاسخ دادن به سوالا میزارید. خدا قوت
ببخشید من تیرماه ۹۷ معافیت تحصیلی ام تمو شده بوده و متاسفانه بعلت ناآگاهی دفترچه رو اعزام نکردم. الان که دانشگاه قبول شدم و یک شنبه باید برای ثبت نام برم بهم گیر میدن درسته؟ هیچ راهی هست من اقدام کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. مرسی

با سلام حتما برای بررسی شرایط نظام وظیفه خود به پلیس+۱۰ مراجعه کنید . در صورتی که برای ارسال مدارک نظام وظیفه شما غیبت درج شود از ثبت نام شما برای ورود به دانشگاه ممانعت میشود .

سلام .
من یه کد رشته اشتباه زدم و دقیقا همونو اوردم.درصورتی که تمام الویت های بعدی رو میارم.و الان به سازمان سنجش اعتراض کردم.حالا می خوام ببینم نتیجه اعتراضات کی میاد؟ایا من دانشجو مهر میشم یا بهمن؟یه جا گفتید دو یا سه روز بعد اعتراض،یه جا دیگه گفتید تو مهر و اینا.

سلام من مجموعه ایمنی صنعتی شرکت کردم(سهمیه ۵%)

درکد ۱ مجاز نشدم
در کد ۲ رتبه در سهمیه ۱۲ شدم
حالا در پذیرش نهایی مردود شدم با اینکه پذیرش نوبت اول ۷ و شبانه ۵ نفر بود

بنظر شما این طبیعی بود من مردود بشم و سهمیه من در پذیرش نهایی لحاظ نشه!؟

باسلام شما در زیر گروه دو رتبه خوبی را کسب کرده اید اما توجه داشته باشید که این رتبه رتبه شما در سهمیه ۵ درصد است و شما نسبت به حالت ازاد فاصله زیادی با رتبه واقعی خود دارید بهتر است شما نسبت به نتیجه حاصله اعتراض کنید تا مجددا بررسی شود

سلام
روزانه سنندج قبول شدم
ولی برا ۱۰ تا انتخاب ام عدد ۱۴ درج شده،یکی هم ۱۶
منظور کلی ازشون چیه؟!چون ۳ تا انتخاب روزانه هم جزوشون هست

سلام
من تو سایت سنجش تقاضای اولویت بعدی رو کردم. که طبق کارنامه سبز قبول میشدم. جواب سنجش به اعتراض کی میاد؟؟؟ و الان باید برم کدوم دانشگاه ثبت نام کنم؟؟؟

با سلام . معمولا جواب پاسخ های وارده به سایت سنجش دو الی سه روز طول میکشد و در ضمن شما در صورت قبولی یک ثبت نام غیر حضوری دارد و بعد از شما باید به صورت حضوری به دانشگاه قبول شده مراجعه نمایید تا مدارک خود تحویل دهید .

من یکشنبه میخوام برای ثبت نام اقدام کنم اگه تا اون زمان نتیجه اشتباه در اولویت سنجش اومد برم در همون اولویت بعدی ثبت نام حضوری انجام بدم؟

با سلام معمولا نتایج برای اشتباه در انتخاب رشته و انتخاب اولویتهای بعدی برای ثبت نام برای ترم دوم اغاز میشود و مانند انتقالی میباشد . حتما در دانشگاه قبولی اولیه خود ثبت نام کنید .

با سلام.من رتبه ۱۸ با سهمیه ۵درصد با اینکه در صدر کارنامه اعلام شده دارای سعمیه هستم اما در جدول نتیجه نتیجه نهایی عدد ۵یعنی گزینش بر اساس سعمیه آزاد ومردود.برداشتم این هست که سهمیه برای قبولی بنده اعمال نشده است واصلا رتبه من که در نتایج اولیه ۱۸بوده الان ۱۸نیست؟چرا اعمال نکردند؟اعتراضم رو ثبت کردم واینکه در هر انتخاب من ،رتبه ام متفاوت درج شده چرا؟ممنون میشم پاسخ بدهید

سلام دوستان
میخواستم ببینم فرق پیام نور و فراگیر پیام نور چیست ؟ و اینکه هزینه ترم های کدام بیشتر است ؟ و آیا مدرکشون اعتبار داره؟؟؟

با سلام فراگیر پیام نور در کارشناسی ارشد ازمون جداگانه و مستقل دارد ولی پیام نور در ارشد از طریق کنکور سراسری پذیرش میگیرد شهریه هر دو دانشگاه یکی است و از نظر اعتبار تفاوتی با یکدیگر ندارند .

سلام خواهش میکنم جواب بدین بین قبولی دانشگاهی که با درخواست بررسی الویت بندی صورت گرفته و قبولی که با تکمیل ظرفیت به دست امده کدام ارجحیت دارن و درصورتی قبولی در هر دو کدام رو موظف به رفتن هستم

با سلام در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت قبولی اولیه شما حذف خواهد شد همچنین قبولی درخواست شما در تکمیل ظرفیت مثل انتقالی میباشد و به معنای حذف قبولی اولیه نیست .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

یکی از سوالات داوطلبان کنکور ارشد 99 درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد 99 است. این مطلب به دنبال پاسخی برای سوالات درباره تاریخ اعلام نتایج اولیه ارشد 99 است و اطلاعاتی درباره کارنامه اولیه ارشد 99، زمان انتخاب رشته ارشد 99، اعلام نتایج نهایی ارشد 99 ارائه می دهد.

امسال به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا زمان کنکور کارشناسی ارشد در چند نوبت به تعویق افتاد. در نهایت این آزمون در نیمه مردادماه 99 با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. با توجه به شرایط، طبعا نتایج آزمون ارشد 99 نیز با تاخیر اعلام و در سامانه اعلام نتایج کارشناسی ارشد سازمان سنجش منتشر می شود.
 

لینک مشاهده نتایج:http://register3.sanjesh.org/nrgarshad99

 

 

اعلام نتایج ارشد ۹۹

ثبت نام یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان

 

کارنامه کارشناسی ارشد 99 حاوی اطلاعات شامل درصدهای کسب شده داوطلب در هر یک از دروس، رتبه داوطلب، آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته های انتخابی و سهمیه مربوطه است.

پس از انتشار کارنامه اولیه، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند باید پس از مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 نسبت به انتخاب کد رشته های مورد علاقه خود اقدام نمایند. دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99، در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود که با انتشار آن می توانید در مطلب دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد 99 در سایت 3گام، آن را دانلود کنید.

کد رشته های دانشگاه های سراسری، غیرانتفاعی، پیام نور و دوره های مختلف روزانه، شبانه (نوبت دوم)، پردیس خودگردان، مجازی، غیرانتفاعی و پیام نور برای مقاطع کارشناسی ارشد در این دفترچه درج شده است. با اعلام کد رشته های ارشد، ظرفیت های پذیرش جدید مقطع کارشناسی ارشد برای سال 99 مشخص می شود. در سال گذشته ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 760 هزار نفر اعلام شده بود.

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 و نحوه انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در زمان مقتضی اعلام خواهد شد. شما می توانید در راهنمای تصویری انتخاب رشته ارشد 99 با نحوه انتخاب رشته آشنایی شوید.

ثبت نام یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان

 

پس از مشخص شدن ظرفیت های پذیرش و رتبه های داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99، فرآیند انتخاب رشته کنکور ارشد 99 آغاز می شود. زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد متفاوت است. انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری است. هر داوطلب می تواند با توجه به رتبه خود تا سقف 100 کد رشته را در فرم انتخاب رشته خود وارد کند.

اولین مساله ای که داوطلبان پس از انتشار کارنامه آزمون ارشد 99 به آن توجه می کنند، رتبه به دست آمده در زیرگروه ها و گرایش های مختلف است. باید بین گرایش های مختلف هر رشته اولویت بندی انجام شود.

در این زمان داوطلب با سوالات بسیار زیادی مواجه می شود؛ کدام گرایش بهتر است؟ کیفیت آموزشی و رفاهی دانشگاه های مختلف به چه صورت است؟ آموزش محور خوب است یا خیر و … برای کسب اطلاعات لازم در زمینه های مختلف انتخاب رشته می توانید از خدمات مشاوره حضوری یا تلفنی 3 گام استفاده نمایید.  شما می توانید از شهریه دانشگاه های کشور در سایت 3گام مطلع شوید.

همچنین نرم افزار منحصر به فرد 3 گام در زمان انتخاب رشته کارشناسی 99 خدمت شما داوطلبان عزیز ارائه می شود که اطلاعات آن بر اساس دفترچه انتخاب رشته سال گذشته است.

ثبت نام یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان

 

به محض انتشار تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 99، در سایت 3گام اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله اعلام نتایج نهایی، داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی و ثبت نامی خود نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 99 را مشاهده کنند. در این زمان نتایج قبولی داوطلبان هم برای دانشگاه سراسری و هم دانشگاه آزاد مشخص می شود. در زمان اعلام نتایج نهایی، سازمان سنجش توضیحات تکمیلی را برای تمامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 99 منتشر می کند که توصیه می کنیم حتما مطالعه فرمایید.


 

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 99 زمان انتخاب رشته فرا می رسد. شما برای انتخاب رشته می توانید از راهنمای انتخاب رشته ارشد 99 استفاده کنید.

امسال به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا زمان کنکور کارشناسی ارشد در چند نوبت به تعویق افتاد. در نهایت این آزمون در نیمه مردادماه 99 (16 – 17 – 18 ) با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. با توجه به شرایط، طبعا نتایج آزمون ارشد 99 نیز با تاخیر اعلام و در سامانه اعلام نتایج کارشناسی ارشد سازمان سنجش منتشر می شود.

به محض اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 99 ، زمان اعلام نتایج آزمون ارشد 99 در سایت 3گام اطلاع رسانی خواهد شد.

به محض انتشار تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 99، در سایت 3گام اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله اعلام نتایج نهایی، داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی و ثبت نامی خود نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد 99 را مشاهده کنند. در این زمان نتایج قبولی داوطلبان هم برای دانشگاه سراسری و هم دانشگاه آزاد مشخص می شود. در زمان اعلام نتایج نهایی، سازمان سنجش توضیحات تکمیلی را برای تمامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 99 منتشر می کند که توصیه می کنیم حتما مطالعه فرمایید.


فرشید‏ – 99/7/30

سلام کمپین حمایت از اعتراض به زمان نتایج ارشد 99 رو یادتون نره اگه به هزار حمایت کننده برسیم از مسوول مربوطه خبرگزاری فارس پیگیری میکنه


عارفه‏ – 99/7/28

سلام چرا پس هنوز نتایج رو اعلام نکردند؟


zahra‏ – 99/7/11

سلام کسانی که موفق به انتخاب رشته نشدند درسایت سنجش.org سمت چپ صفحه نوشته ارسال درخواست…. یک درخواست بفرستن ش.پرونده.کدرهگیری و ش.تماس .و کد رشته محل های درخواستی رو هم بفرستیدمن قبلا این کار رو کردم.انجام دادند.


فرهاد‏ – 99/7/5

سلام. من دیر از نتایج باخبر شدم. آیا راهی برای انتخاب رشته هست..


تاجی رودی‏ – 99/7/2

سلام.دیر متوجه اعلام نتایج شدم وموفق به انتخاب رشته نشدم.حالا چکار کنم.تو رو خدا کمکم کنید99/7/2 تاجی


حسین‏ – 99/7/2

سلام من رتبم در گروه برق شده ۲۹۶۱ احتمال داره دانشگاه روزانه قبول شم . رشته قدرت .یا رشته ماشین


امید‏ – 99/7/2

سلام با رتبه ۸۸ مهندسی نفت تهران ثبول میشم؟


مهتاب بیهقی پور‏ – 99/7/1

اعلام نتایج ارشد ۹۹

سلام دانشگاه تهران شیمی آلی تا چه رتبه ای میگیره تقریبا


مرضیه‏ – 99/6/31

با سلام من رتبه کارشناسی ارشدم ۱۱۷۳در سهمیه رشته روانشناسی عمومی شدم چقدر احتمالش هست دانشگاه روزانه قبول بشم


حمید‏ – 99/6/31

باسلام.بنده رتبه۱۰۷۲رشته شیمی محض آوردم در تمامی دوره هامجازشدم…ولی انتخاب رشته دانشگاه بوعلی و دانشگاه ملایر زدم احتمال قبولی بنده در کدامیک بیشتر است؟؟؟؟؟….باتشکر


فاطمه سلیمانی‏ – 99/6/31

سلام من 30شهریور 99 ازنتایج با خبرشدم 5روز گذشته از انتخاب رشته ومهلت تمام شده کسی من رو راهنمایی کند


میلاد‏ – 99/6/30

سلام وقت بخیر-من رتبه 360 ارشد مهندسی کامپیوتر-گرایش هوش مصنوعی تو سهمیه 5 درصد شدم .امکان قبولی روزانه هست ؟


مسلم رحمیان دزکی‏ – 99/6/28

سلام و خسته نباشید شرمنده من جایی مشغول به کار بودم متوجه اعلام نتایج نشدم آیا امکان دوباره باز شدن سایت هست


خانم قبادی‏ – 99/6/23

سلام.دیر متوجه اعلام نتایج شدم وموفق به انتخاب رشته نشدم.حالا چکار کنم.تو رو خدا کمکم کنید


علی نعمت الهی‏ – 99/6/23

باسلام و احترام به دلیل درگیری کورنا از نتایج اطلاع پیدا نکردم ایا می توانم نتیجه خود را ببینم و در صورت قبولی می توانم انتخاب رشته کنم راهنمایی بفرمایید


نیما‏ – 99/6/22

با سلام‌و عرض ادب. نتایج نهایی ارشد ۹۹ کی اعلام‌میشه؟


mahsa‏ – 99/6/8

نتایج اولیه کنکور ارشد کی میاد؟؟


ابوالفضل‏ – 99/5/30

سلام.الان معدل واسه کنکورو معدل ترم ۶میگیرن؟چون اگ بخوان معدل ترم هفت وتاثیربدن هنوزنمرهای عملی ماکامل نشده

محمد مقدم درخشان‏ – 99/5/30

بله معیار اصلی معدل تا ترم 6 هست و همونی که توی ثبت نام کنکور ارشد وارد کردین 


پیمانه‏ – 98/6/20

آیا کارشناسی ارشد 98تکمیل ظرفیت داره؟


خانم حسن زاده‏ – 98/6/21

سلام وقت بخیر چند سالی هست که تکمیل ظرفیت برداشته شده، امکان اینکه گذاشته بشه بسیار کم هست. موفق باشید


هليا‏ – 98/6/14

سلام ببخشيدبارتبه ١١٠ ارشد مكانيك بيوسيستم دانشگاه تهران يامدرس روزانه قبول ميشم ز


هادی‏ – 98/6/12

سلام من با رتبه517شیمی فیزیک ایا روزانه تهران،تبریز یا اصفهان قبول میشم،به نظر مالامال قبولی تو کدوم شهر بیشتره


Saman‏ – 98/6/10

سلام میشه بگید نتیجه ارشد چه روزی میاد


خانم حسن زاده‏ – 98/6/11

سلام وقت بخیر در دفترچه نوشته شده دهه اول شهریورماه ولی طبق تجربه ای که سازمان سنجش داشته جواب ارشد نیمه دوم شهریور ماه هست.


بیرانوند‏ – 98/6/10

از این که اینقدر با حوصله و قشنگ جواب می دهید ممنونم . لااقل قسمت نظرات را غیر فعال کنید.


خانم حسن زاده‏ – 98/6/11

سلام وقت بخیر دوست عزیزبه همه ی سوالات در هر صفحه ای که باشید پاسخ داده میشود و هر صفحه پاسخگوئه خاص خودش را دارد، متاسفانه من سوالی از شما دریافت نکرده بودم. اگر سوالی دارید من در خدمتم 


Roz‏ – 98/6/5

سلام من با رتبه ۲۶۰ از مجموعه مدیریت کد ضریب ۱ امکانش هست دانشگا روزانه شیراز قبول بشم؟


محسن‏ – 98/6/4

سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد هستم سال قبل به علت تاخیر افتادن زمان اعلام نتایج نهایی ارشد ازاد مجبور شدم دفترچه پست کنم و بعد که نتایج اومد ثبت نام کردم دانشگاه و گواهی معافیت تحصیلی گرفتم. امسال میخام کنکور ارشد بدم دوباره و دانشکاه دولتی قبول بشم. ایا باید از دانشگاه ازاد انصراف بدم قبل ثبت نام و درصورت انصراف چقدر جریمه دارد؟و اینکه اگر انصراف بدم بلافاصله غیبت سربازی میخورم ؟


حامد‏ – 98/6/3

سلام مگه شروع کلاس های ارشد از ۲۰شهریور نیس؟پس کی نتایجش میاد و کی ثبت نام میکنن؟


خانم حسن زاده‏ – 98/6/4

سلام وقت بخیر طبق دفترچه ثبت نام ارشد نتایج نهایی دهه اول شهریور ماه هست، اما طبق تجربه ای که سنجش این سالها داشته نتایج نهایی و نیمه دوم شهریور ماه اعلام کرده. 


مهدی‏ – 98/6/3

سلام.اگه کسی رشته خاص انتخاب کرده باشه در اون رشته خاص قبول بشه نخواست بره میتونه رشته های عمومی قبول بشه یعنی بجز رشته خاص اولویتهای عمومی هم میشه قبول بشی


رستمی‏ – 98/6/3

سلام وقت بخیرنتایج نهایی ارشد کی میاد؟


محسن‏ – 98/6/3

سلام خسته نباشید نتایج نهایی ارشد دانشگاه ازاد کی اعلام میشود؟


خانم حسن زاده‏ – 98/6/3

سلام وقت بخیر نتایج نهایی ارشد معمولا نیمه دوم شهریور ماه اعلام میشود.


Ali‏ – 98/6/2

سلام نتایج نهایی کنکور ارشد 98 چه روزی اعلام میشود


سلطانی‏ – 98/5/27

سلام وقت بخیر من در گروه اقتصاد رتبم 769شده اخرین رتبه مجاز 2700میباشد امکان قبولی روزانه بومی ایلام هستم رو دلرم یا داتشگاه های تهران که گذاشتم؟؟؟


zahra‏ – 98/5/25

نتایج نهایی ارشد چه تاریخی میدن؟


خانم رهبر‏ – 98/5/26

نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98 تا پایان شهریور ماه در سایت سنجش اعلام خواهد شد.


خانم حسن زاده‏ – 98/5/26

سلام وقت بخیر نتیج نهایی ارشد همیشه دهه اول شهریور ماه اعلام میشد اما امسال به دلیل تاخیر در آزمون امکان کمی تاخیر در اعلام نتایج هست.


ليلا جعفري زاده‏ – 98/5/23

سلاممن دير متوجه اعلام نتايج شدم و تمام دانشگاهها روهم مجاز شدم،توروخدا بگيد چيكار كنم،خواهش ميكنم


خانم حسن زاده‏ – 98/5/24

سلام وقت بخیردیگر نمیتوانید انتخاب رشته ارشد و انجام بدید اگر زودتر متوجه میشدید امکان اینکه حضوری به سازمان سنجش مراجعه کنید و انتخاب رشته تان راانجام بدید بود ولی در این تایم متاسفانه نمیپذیرند.


سیداحسان‏ – 98/5/22

سلام لطفا چنانچه امکان داره راهنماییم کنید من در ضریب 3 رتبه م 700 شده و آخرین رتبه مجاز در سهمیه 1493هستش میخواستم بدونم برا روزانه های یا شبانه تهران شانش دارم ؟؟؟؟


محبوبه ‏ – 98/5/18

باسلام من دیر متوجه اعلام نتایج کنکور ارشد شدم ایا کاری میشه کرد ؟؟؟منو راهنمایی کنید لطفا


صادقي‏ – 98/5/14

متاسفانه موفق به انتخاب رشته نشدم و الان متوجه اعلام نتايج شدم آيا كاري ميشه كرد؟


امیر‏ – 98/4/15

سلام همه جا اعلام کردند نتایج اولیه ۱۵ تیر منتشر میشه پس چیشد ؟؟؟


خانم حسن زاده‏ – 98/4/16

سلام وقت بخیر اعلام نتایج اولیه روز دوشنبه ساعت 20 میاد. 


اسمعیلی‏ – 98/4/14

سلام دوستان کسی از سهمیه ایثارگران اطلاع داره واقعا تاثیری داره یا خیر


ناشناس‏ – 98/4/14

مگه قرار نبود شنبه منتشر کنن جوابا رو؟؟؟!!!


خانم حسن زاده‏ – 98/4/15

سلام وقت بخیر قرار هست این هفته اعلام نتایج اولیه بیاد .زمان مشخص نشده


حسین‏ – 98/4/14

با سلام آیا گزینه منحصرا شرکت در المپیاد رو هم میشه هنگام اعلام نتایج ویرایش کرد ؟من به اشتباه اون گزینه رو زدم و از انتخاب رشته تو حالت عادی محروم میشم


خانم حسن زاده‏ – 98/4/16

سلام وقت بخیر متاسفانه نمیتونید ویرایش کنید و محروم میشید .


مائده‏ – 98/4/8

سلاممن معدلم رو اشتباه وارد کردم ایا امکان داره موقع انتشار کارنانه اولیه اصلاحش کنم


خانم حسن زاده‏ – 98/4/9

سلام وقت بخیر زمان انتخاب رشته یک مهلت دیگه برای ویرایش معدل دارید موفق باشید.


سارا‏ – 98/4/5

با سلامخواهش میکنم یکی منو راهنمای کنه من مال یه منطقه سیل زده هستم وموقع ثبتنام دوستم مرا ثبت نام کرد وادرس خودش که ساکن شهر هستند رو برام زده و الان بااین توضیحات من از سهمیه سیل زده ها محروممم چه مراحلی رو باید طی کنم که ادرسم منزلمون راتغییر بدم


خانم رهبر‏ – 98/4/6

سلام. فقط در مهلت اول و دومی که برای ثبت نام آزمون ارشد 98 در نظر گرفته شده بود امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی مانند آدرس وجود داشت. 

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2021 AtiTech. All Rights Reserved.

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج کنکور ارشد1400 اعلام شد لذا کلیه داوطلبان محترم می توانند از امروز با مراجعه به سامانه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سنجش با وارد کردن اطلاعات داوطلبی و هویتی خود نسبت به مشاهده جواب و نتایج نهایی کنکور ارشد اقدام نمایند.

 

جهت اطلاع از نتایج آزمون سراسری کارشناسی ارشد – مشاوره انتخاب رشته بر اساس بازار کار و تست های استعدادیابی – اطلاع از نحوه پذیرش و لیست رشته های بدون کنکور در مقطع ارشد از سراسر کشور با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور و شماره 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شباعلام نتایج ارشد ۹۹

 

اعلام نتایج کنکور ارشد 1400 تنها از منابع معتبری همچون سایت سازمان سنجش و همچنین سایت ایران تحصیل قابل استناد می‌باشند و اخباری که در فضاهای مجازی و منابع نامعتبر مبنی بر نتایج آزمون ارشد سراسری وجود دارد، قابل اعتماد نخواهد بود. مشاهده جواب کنکور ارشد تنها در زمان مقرر شده امکان پذیر می‌باشد لذا در تاریخ اعلامی نسبت به ورود به سایت اقدام نمایید.

 

 

 

اعلام نتایج کنکور ارشد در دو زمان در هر سال در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری صورت می‌پذیرد. پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، داوطلبان در یک مرحله اعلام نتایج ، رتبه و درصدهای زده شده در هر درس را می‌توانند ملاحظه نمایند. مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد منحصر به داوطلبانی است که در کنکور شرکت نموده‌اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند و در حال حاضر می‌توانند نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشدخود را دریافت نمایند.

 

همانند سال های گذشته اعلام نتایج کنکور ارشد در شهریور ماه می‌باشد و در یک بازه زمانی اعلام شده متقیاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی نتایج نهایی خود را ملاحظه نمایند. شایان ذکر است که قبولی در این مرحله به منزله پذیرش نهایی خواهد بود و در صورت قبولی داوطلب زین پس دانشجو محسوب می‌گردد.

 

جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ادامه مطلب را دنبال نمایید. داوطلبان توجه داشته باشند که مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد در زمان مقرر لازم و ضروری می‌باشد. زیرا چنانچه شما در دانشگاه پذیرفته شده خود به موقع ثبت نام ننمایید، سایت دانشگاه پس از زمان مقرر بسته خواهد شد و امکان ثبت نام اینترنتی وجود نخواهد داشت.

 

 

 

طبق سنوات گذشته مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد با استفاده از سامانه ایران تحصیل امکان پذیر می‌باشد. متقاضیان محترم می‌توانند بدون مراجعه به سایت سنجش و سایت آزمون دانشگاه آزاد، با استفاده از این سامانه نتایج خود را مشاهده و همچنین آدرس سایت دانشگاه مورد نظر جهت ثبت نام الکترونیک و نحوه این ثبت نام ارشد بدون كنكور آزاددریافت نمایند. کافی است با شماره‌های 9099072952 و 9099072952 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.

 

متأسفانه زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ارشد توسط سازمان سنجش اعلام نمی‌گردد. به همین دلیل استرس و اضطراب داوطلبان مبنی بر نامشخص بودن نتیجه خود، بسیار بالا می‌باشد و به همین دلیل ما بران شدیم سامانه ایران تحصیل را جهت رفاه حال کلیه متقاضیان طراحی کنیم. لازم به ذکر است مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد تنها برای آن دسته از داوطلبانی که درانتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد شرکت نموده‌اند امکان پذیر می‌باشد.

 

داوطلبان در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد لازم است مدارک هویتی و داوطلبی را جهت اخذ نتیجه دارا باشند و با استفاده از وارد نمودن این اطلاعات نتایج نهای خود را مشاهده نمایند. چنانچه داوطلبی به اطلاعات داوطلبی یا ثبت نامی خود دسترسی ندارد، راه‌های پیش بینی شده برای این دسته از متقاضیان در نظر گرفته‌شده است.

 

برای دانلوددفترچه تکمیل ظرفیت ارشدروی عبارت کلیک نمایید

 

 

در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد راه‌های مختلفی برای مشاهده نتایج وجود دارد. با استفاده از اطلاعات ثبت نامی و داوطلبی می‌توانید نتیجه نهایی خود را دریافت نمایید. در هر دو روش برای دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد شما نیازمند داشتن شماره پرونده می‌باشید. با استفاده از شماره پرونده و اطلاعات هویتی خود نتیجه را دریافت نمایید.

 

روش اول همراه داشتن شماره پرونده بعلاوه کد پیگیری ثبت نام می‌باشد. کد پیگیری همان کدی است که شما پس از پایان ثبت نام آن را دریافت نموده‌اید. شماره پرونده نیز همانند کد رهگیری در پایان ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. این نوع مشاهده نتایج برای آن دسته از داوطلبانی که به اطلاعات داوطلبی خود دسترسی ندارند، مفید می‌باشد.

 

چنانچه به کد رهگری دسترسی ندارید و یا به دلیل فراوان بودن این کد تمایلی جهت وارد نمودن آن ندارد، می‌توانید از روش دوم که نیازمند وارد نمودن شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد می‌باشد نتیجه را ملاحظه نمایید. شماره پرونده در کارت ورود به جلسه نیز درج گردیده است. راه‌های دستیابی به نتیجه در صورت نداشتن این اطلاعات نیز، تعریف شده است.

 

 

تیم ایران تحصیل خدمات متنوعی را به داوطلبان ارائه می نماید. آگاهی از منابع معتبر و همچنین انجام امور ثبت نام ،مشاوره تلفنی و تکمیل ظرفیت ارشد … از خدمات این سایت می باشد. اطلاع رسانی از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ارشد و تکمیل ظرفیت ارشد سراسریجهت کاهش استرس داوطلبان و راهنمایی های لازم پس از مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد ، از جمله خدمات مر بوط به این سامانه می باشد.

 

با توجه به امکان استفاده از سامانه ایران تحصیل به راحتی می توانید در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد بدون نیاز به حضور در مراکز کافی نت ها نتیجه نهایی را دریافت نمایید. شماره های مندرج در سایت در اختیار کلیه داوطلبانی است که برای موفق شدن برنامه ریزی نموده اند و نیازمند دریافت راهنمایی می باشند. داوطلبانی که موفق به پذیرش در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد نشده اند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت شرکت نمایند و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید.

 

جهت اطلاع از نتایج آزمون سراسری کارشناسی ارشد – مشاوره انتخاب رشته بر اساس بازار کار و تست های استعدادیابی – اطلاع از نحوه پذیرش و لیست رشته های بدون کنکور در مقطع ارشد از سراسر کشور با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور و شماره 9099072952 (تماس از استان تهران)اعلام نتایج ارشد ۹۹

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

مطالب مرتبط :

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

شهریه ارشد دانشگاه آزاد

مشاهده نتایج آزمون دکتری

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

لینک اعلام نتایج کنکور ارشد

بله جهت تغییر اولویت با مشاهده جواب آزمون محل های مجاز برای شما ثبت می شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمالا اعلام نتایج آزمون در نیمه نخست شهریور ماه خواهد بود.

نتایج پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد همزمان از سنجش اعلام می گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

به محض اعلام نتایج اولیه ارشد ، داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سازمان سنجش بشن و کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد رو دریافت کنن و بر اساس وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودنشون ، کد رشته محل های مد نظرشون رو تو فرم اینترنتی انتخاب رشته وارد کنن که بعد از بررسی انتخاب رشته داوطلبا توسط سنجش ، نتایج نهایی کنکور ارشد در پنجم آبان ماه اعلام میشه .

برای مشاوره اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج ارشد ۹۹

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

داوطلبایی که در کنکور ارشد شرکت می کنن ، می تونن تو دو مرحله نتایج آزمون کارشناسی ارشد خودشون رو مشاهده کنن . تو مرحله اعلام نتایج اولیه ، تموم داوطلبایی که تو آزمون ارشد حاضر بودن ، می تونن وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودنشون رو ببینن و تو مرحله دوم که در واقع همون مرحله نهایی اعلام نتایج کنکور ارشد نتیجه نهاییشون رو ببینن .

اما چون خیلی از داوطلبا از زمان اعلام نتلایج کنکور ارشد 1400 اطلاع ندارن و نمی دونن که چه جوری باید نتایجشون رو ببینن در ادامه در مورد زمان و نحوه مشاهده نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

بعد از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ، همه اونایی که ثبت نام کنکور ارشد رو انجام دادن و سر جلسه آزمون حاضر بودن ، می تونن تو زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد وارد سایت سازمان سنجش بشن و نتیجه شون رو مشاهده کنن و داوطلبایی که در انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد شرکت می کنن می تونن تو شهریور ماه از طریق همین سایت ، نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو ببینن . 

 

نتای اولیه کنکور ارشد معمولا تا یک ماه بعد از برگزاری آمون اون در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلب برای اطلاع از زمان اعلام نتایج باید پیگیر اطلاعی های سایت سنجش باشن .

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ارشد ، نتیجه اولیه کنکور ارشد در نیمه دوم شهریور ماه اعلام شد . هنوز زمان اعلام نتایج ارشد 1400مشص نشده ولی پیش بینی می کنیم این نتایج در خرداد ماه اعلام بشه .

داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ، مشخص شد ، با خبر بشن .

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد مشخص بشه در این مقالع اطلاع میدیم .

 

 برای اطلاع از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بعد از اینکه کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد منتشر شد و داوطلبا کد رشته محل های مد نظر شون رو تو فرم انتخاب رشته کنکور ارشد وارد کردن ، باید منتظر اعلام نتایج نهایی آزمونشون باشن تا ببین در کدوم رشته محل پذیرش شدن .

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری نکور ارشد ، نتایج نهایی در نیمه دوم مهر ماه اعلام شد و داوطلبا می تونستن با استفاده از اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و نتایج انتخاب رشته کنکور ارشد و همچنین نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو مشاهده کنن .

داوطلبا می تونن با عضویت تو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با خبر بشن .

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد مشخص بشه در این مقالع اطلاع میدیم .

 

 بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد کارنامه سبز برای داوطلبا صادر میشه که طبق اون می تونن رتبه خوشون و آخرین فرد قبولی رو بررسی کنن .

 

 

نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد از طریق سایت سنجش منتشر میشه و داوطلبا می تونن به محض اعلام نتایج با اطلاعات ثبت نامیشون وارد sanjesh.org بشن و جواب کنکورشون رو مشاهده کنن . مشاهده نتایج کنکور ارشد ، با اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ) امکان پذیره .

داوطلبا برای مشاهده کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد کافیه وارد سازمان سنجش یعنی sanjesh.org و بخش کارشناسی ارشد بشن ، 

 

 

در ادامه  با باز شدن صفحه بعد روی لینک ” نتایج اولیه کارشناسی ارشد ناپيوسته ) سال 1400 ” کلیک کنین . 

 

برای مشاهده نتایج خود می تونین از 2 روش استفاده کنین که تو تصویر زیر مشخصه .

 

اعلام نتایج ارشد ۹۹

 

پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی میز کار شما به نمایش در میاد و کافیه بر روی گزینه ” مشاهده کارنامه اولیه ” کلیک کنین .

 

به محض اعلام نتایج ارشد ، لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

 برای اطلاع از جزئیات و بخش های کارنامه می تونین مقاله توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد رو مطالعه کنین .

 

واسه مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد باید وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشین و روی قسمت <> کلیک کنین .
 

 

 

روی لینک ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1400 ” کلیک کنین . 

 

وارد قسمت ” ورود به سیستم ” بشین .
 

 

 

تو این قسمت می تونین به دو روش نتیجه تون رو ببینین ، اطلاعاتتون رو وارد و روی کلمه <>کلیک کنین .
 

روش اول : شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام 

روش دوم : شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد 

 

 

تو این قسمت میزکارتون رو می بینین که برای مشاهده نتایج نهایی ارشد باید وارد قسمت ” مشاهده نتیجه نهایی ” بشین .

 

 

تو این مرحله می تونین نتیجه انتخاب رشته کنکور ارشد و همچنین جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 رو ببینین .

 

به محض اعلام نتایج ارشد ، لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعاتشون دسترسی ندارن ، می تون از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن .

بیشتر بخوانید :  سیستم پاسخگوی سازمان سنجش

بعد از اینکه نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام بشه ، چه مرحله اعلام نتایج اولیه و چه نهایی ، داوطلبایی هستن که از جواب کنکورشون راضی نیستن و به نتیجه اعلام شده از طرف سازمان سنجش اعتراض دارن . سازمان سنجش کشور واسه بررسی اعتراضای این داوطلبا ، سیستم ارسال درخواست رو تو سایت خودش یعنی sanjesh.org راه اندازی کرده تا داوطلبا بتونن بعد از عضویت تو سایت این سازمان ، اعتراض به نتایج کنکور ارشد رو ثبت کنن و از طریق همین پورتال پاسخ سازمان سنجش رو دریافت کنن .

نتایج اولیه کنکور ارشد که اعلام بشه ، داوطلبایی که به نمره و رتبه کنکورشون معترض هستن ، می تونن از طریق لینک ” اعتراض به نتایج آزمون کارشناسی ارشد ” ، درخواست ” بررسی مجدد نمره آزمون ” رو ثبت و از طریق پورتالشون پاسخ کارشناسای سازمان سنجش رو دریافت کنن .

بعد از اینکه نتایج نهایی آزمون ارشد اعلام بشه ، داوطلبایی که به هر دلیلی از نتیجه شون راضی نیستن ، می تونن درخواست ” اعتراض به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ” رو تو سایت سازمان سنجش و از طریق لینک مربوط ثبت کنن .

همچنین بعد از انتشار کارنامه نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۰ ، داوطلبا می تونن از طریق همین پورتال درخواست اشتباه در انتخاب رشته کنکور ارشد رو ثبت کنن و با توجه به مواردی که این سازمان در اختیارشون قرار داده ( تقاضای بررسی اولویت بعدی ، تغییر دوره ، به حد نصاب نرسیدن ظرفیت دانشگاه قبولی ، لغو محرومیت از کنکور سال بعد ) ، خواسته شون رو مطرح و پیگیری کنن .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد سراسری 1400 و همچنین اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 

 

برای مشاوره اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1400

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند
.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

24601

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

اعلام نتایج ارشد ۹۹
اعلام نتایج ارشد ۹۹
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *