امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت

امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت
امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

به گفته سخنگوی ستاد رهبری سهام عدالت، حدود ۷۵ درصد معادل ۳۶ میلیون نفر روش غیرمستقیم را برای آزادسازی سهام خود انتخاب کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، آزادسازی سهام عدالت از روز ۱۰ اردیبهشت ماه شروع شد و تا دو روز دیگر یعنی تا ساعت ۲۴ روز هشتم خرداد ماه ادامه دارد.

پس از گذشت چهار روز از آغاز آزادسازی، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که ۹۰ درصد افرادی که به سایت سهام عدالت مراجعه کرده‌اند خواستار مدیریت مستقیم سهام خود شده‌اند.

اما حسین فهیمی، سخنگو ستاد راهبری سهام عدالت روز گذشته تعداد سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهامشان انتخاب کرده‌اند را ۸۰ درصد اعلام کرد.امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت

وی در خصوص این تغییر درصدها با اشاره به این که تاریخ اعلام آمارها متفاوت است به تجارت‌نیوز گفت: این آمارها حتی طی چند روز اخیر نیز تغییر کرده است، در حال حاضر حدود ۲۵ درصد از سهامداران روش مستقیم و ۷۵ درصد روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

با احتساب این ۷۵ درصد یعنی ۳۶ میلیون نفر روش غیرمستقیم و ۱۳ میلیون نفر روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند که البته آمار نهایی آزادسازی سهام عدالت باید پس از اتمام زمان آزادسازی سهام عدالت اعلام شود.

از آنجایی که فروش سهام عدالت از طریق باتک‌ها از امروز آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه دارد، کسانی که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب می‌کنند دو راه پیش رو دارند یا طی روزهای آینده به بانک‌ها مراجعه کنند و فرم فروش ۳۰ درصد از سهام خود را تکمیل کنند یا این که از شنبه هفته آینده این ۳۰ درصد را از طریق بورس بفروشند.

اما فهیمی در خصوص کسانی که روش آزادسازی غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، عنوان کرد: وی در خصوص کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند گفت: محدودیت ۳۰ درصدی برای کسانی است که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کنند پس از این که نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس پذیرفته شد می‌توانند سهام خود را بدون محدودیت بفروشند.

این موضوع موجب اعتراض سهامداران شده است، زیرا از ابتدای آغاز فرایند آزادسازی سهام عدالت مسئولان بارها اعلام کردند که اگر سهامداران به پول سهامشان نیاز و قصد فروش فوری آن را دارند روش مستقیم را انتخاب کنند، حال به نظر می‌رسد فروش از طریق روش غیرمستقیم آسان‌تر است.

از آنجایی که در روش مستقیم سهامداران باید تا حدودی دانش بورسی داشته باشند، این روش برای برخی از آنها مشکل آفرین است.

باید دید طی هفته‌های آینده جزئیات فروش سهام عدالت برای کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند به چه شکلی خواهد بود؟


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

جالبه از ۶ خرداد تا ۸ خرداد دولت حرفش عوض شد. کسانی که روش غیر مستقیم و انتخاب کردن حتی ۳۰ درصد هم نمیتونن بفروشن. یعنی فعلا هیچ

لطفا راهی واسه ویرایش بزارین!

شما که گفتین سهام عدالت واسه ازاد سازی تمدید نمیشه چرا پس تمدید کردین چون ازاد سازی به نفع شماست اما چرا واسه کسانی که اشتباهان ازاد کردن ویرایش نمیزارین که به حالت غیر مستقیم برگردن؟

اگر مستقیم کردیم سهام رو
حالا میتوانیم غیر مستقیم کنیم؟؟

هر کس میخواد بفروشه باید اینترنتی از طریق سایت بانک خودش اقدام کنه خیلی راحته

سلام…ما که رفتیم بانک صادرات اصلا نمیدونستن چیه..قبول نکردن وکالت بدن

سلام لطفا یه نفر بگه سهام عدالت با چه نمادی خرید فروش میشه ما که کد بورسی داریم

وعدالت :))))))

شما که کد بورسی داری هنوز نمیدونی سهام عدالت نماد نداره؟ عجب……

سلام میخوام بدونم قیمت این ۳۰درصدچنداست کسی جواب نمیده صبی توبانکم رفتم جواب ندادن

سی درصد میشه230هزار تومان

اقاااااا.مرسی از راهنماییت.عالی گفتی بهش.اونایی که سهم 532000 داشتن.تقریبا تا هفته پیش 8.200.000 تومان دارن.میشه 2.460.000 تقریبا.حالا شما به من بگو چیو ضربدر چی کردی شده 230 هزار تومان من همون موقع 2 تومان به شما میدم

رئیس جمهور قرارگرفتن ایام نوروز امسال در میانه دو روز بزرگ شادی آفرین، زادروز سرور آزادگان، اباعبدالله الحسین(ع) و میلاد ولیعصر، مهدی موعود (عج) را به فال نیک گرفت و با تبریک سال نو به همه ملت ایران،گفت: امسال، پایان زمستانِ طبیعت، و آغازِ هنگامه‌یِ نور و گرما و شکوفایی و سرسبزی طبیعت؛ با پایانِ دورانی، سخت و دشوار از تاریخِ حیات ملّت ایران هم‌زمان شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به هم‌میهنان بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، و با ابراز امیدواری به کسب برکات مادی و معنوی از تقارن سال جدید با اعیاد شعبانیه و متبرک شدن سال ۱۴۰۰ به دو عید نیمه‌شعبان و جشن ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سال جدید را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

 معامله گران بازار سهام برای آنکه تبدیل به معامله‌گرانی حرفه‌ای شوند نیاز به آشنایی با کدام اصطلاحات مربوط به این بازار دارند؟‌ تجارت نیوز در این گزارش مروی داشته است به ۲۰ اصطلاح رایج بورسی که فعالان بازار سهام نیاز به آشنایی و بکارگیری آنها در روند فعالیت خود دارند. ‌ بورس چیست؟ بورس یا

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

The online version of the Iranian daily Hamshahri

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت از ادامه فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین فهیمی با اعلام خبر فوق افزود: فرآیند انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت برای مشمولان فعلا تا جمعه ادامه دارد و پس از آن اعلام خواهد شد این زمان تمدید می‌شود یا خیر. بنابراین مشمولان فرصت دارند تا جمعه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.samanese.ir روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند. در غیر این صورت روش غیرمستقیم برای آن‌ها انتخاب خواهد شد.

به گفته وی بیش از ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا کنون روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کردند.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت در ادامه درمورد اختلال در درگاه اینترنتی sahamedalat.ir نیز توضیح داد: این درگاه برای دیدن ارزش واقعی سهام مشمولانی است که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند. این سامانه درحال توسعه  و اختلال آن برطرف شده است. سامانه درحال توسعه است.امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت

فهیمی به این سوال که آیا مشمولان همچنان می‌توانند فقط ۳۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند، پاسخ داد: ۳۰ درصد مصوبه شورای عالی بورس است و درصدهای بعدی به تدریج اعلام می‌شود.

پیش از اعلام شده بود مشوولان سهام عدالت تا هشتم خرداد فرصت دارند مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند، البته این فرصت تا ۱۵ خردادماه تمدید شده بود. بر این اساس مشمولینی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانک یا کارگزاری نسبت به فروش ۳۰ درصد سهام خود اقدام کنند.

البته توصیه کارشناسان انتخاب روش مستقیم و نفروختن آن است.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

بانک اول – رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: آنهایی که آمدند روش مستقیم را انتخاب کردند همین الان ضررش این است که یک شرکت باارزشی مثل شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را از دست دادند.

به اشتراک بگذارید:

به گزارش بانک اول، عسکر توکلی امروز درباره سازوکار آزادسازی سهام عدالت و مشکلاتی که در این زمینه شاهد هستیم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به نقش سهام عدالت در گسترش عدالت اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های کم‌درآمد تاکید کردند ولی در این زمینه شفاف‌سازی لازم صورت نگرفت و به‌نوعی سهام‌عملا از دست مردم خارج شد.امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت

وی افزود: حتی بابت آزادسازی تا 20 هزار تومان نیز از مردم وجه دریافت کردند که در این زمینه شکایاتی داشتیم.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور با بیان اینکه بیشتر مردم اطلاعاتی از بازار سرمایه ندارند درحالی‌که باید برای مردم شفاف‌سازی می‌شد، اضافه کرد: از ۵۰ میلیون سهام‌دار در کل کشور  ۱۴ میلیون نفر روش مستقیم را انتخاب کردند.

توکلی با اعلام اینکه ۳۲ درصد مازندرانی‌ها روش مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند، تصریح کرد: یکی از مسائلی که برای مردم شفاف‌سازی نشد این بود که مردم تصورشان بر این اگر سهام‌شان را به روش مستقیم انتخاب می‌کردند می‌توانستند سهام‌شان را برای فروش به بانک‌ها واگذار کنند درحالی‌که در روش غیرمستقیم هم این امکان فراهم بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم توجهی به حاشیه سازی نکنند، خاطرنشان کرد: در روش مستقیم ۴۹ شرکت و در روش غیرمستقیم ۵۱ شرکت سهام‌پذیر وجود دارد که در آینده شرکت‌های تعاونی سهام عدالت به محل خرید و فروش سهام تبدیل می‌شوند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور ادامه داد: آنهایی که آمدند روش مستقیم را انتخاب کردند همین الان ضررش این است که یک شرکت باارزشی مثل شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را از دست دادند.

توکلی با اشاره به اینکه برخی شایعه کردند اگر سهام خود را آزاد نکنید سهام دست دولت می‌ماند، گفت: باید بگوییم این درست نیست؛ به این دلیل که سهام دارد آزاد می‌شود و حتی اگر وارد سامانه هم نشوند سهام‌شان آزاد خواهد شد؛ اتفاقا اگر به‌صورت روش غیرمستقیم مراجعه نکنند مدیریت سهام‌شان بهتر و ارزش دارایی‌شان بیشتر خواهد شد.

هادی شکوری

پنج شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۹

من ازاد کردم که تو اوج قیمت بفروشم و بعد وقتی قیمتش اومد پایین دوباره برم سهام بخرم از شرکت های دیگه،ولی پول ندادن که ندادن و انقد دیر فروش رفت که قیمت سهم رسید به 12 تومن.
اگه میدونستم نمیتونن مثه ادم پول بدن که روش مستقیم انتخاب نمیکردم.
الان تعداد سهام من 10000 تاس با 12 میلیون ارزش
ماله غیر مستقیما 200000 تاس با 30 میلیون ارزش.
واقعا که سرمایمونو نابود کردن.

حسین درویشی

سه شنبه ۲۵ آذر۱۳۹۹ – ۲:۳۲

باسلام
همو اول برای هر اتفاقی بلد نیستن اولش یکبار درست توضیح بدن فقط شلوغ کاری میکنن و هرکسی برا خودش مهندس و صاحب نظر میشه … ما سهام رو مستقیم کردیم که به پرتفوی شخصی خودمون بیاد وگرنه برا چیمون بود وقتی پولم نمیدین
خاهشا درستش کنید وقتی خودمون مالک سهام هستیم به پرتفوی خودمون با برنامه ریزی دقیق و بصورت درصدی اضافه کنید که بورس منفی نشه به دلیل فروش بالا و تورمی هم ایجاد نشه ( گرچه همی الانشم بورس منفیه و همه هم درخواست فروش دادن
تو رو بقرآن درستش کنید یا اصلا نمیگفتییییییید سهام عدالت ……….

Sepideh Gh

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۹:۵۰

سلام؛من اصلا کاری در راستای سهام عدالتم انجام ندادم و هنوز هم روش غیرمستقیم رو دارم و الان سوالم اینه که اگه بخوام مستقیمش کنم و بفروشم به نظرتون کار درستی هستش؟

Mohama M

یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ – ۷:۲۱

سلام من روش مستقیم انتخاب ک

مرضیه

سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۷

باسلام .واقعا دولتی که این همه حق ملت رورده نمیاد ضرر کنه وبخواد به نفع مردم کار کنه اصلا نگران نباشید که روش مستقیم رو انتخاب کردین حالا دولت محترم چند روز دیگه میاد دوباره اعلام میکنه بنا به درخواست مردم فهیم ودلسوز که نمیدونستن روش مستقیم سودی نداره ما اومدیم روش مدیریت دست دولت رو هم گذاشتیم که مردم برن این روش رو انتخاب کنن وما تمام سهم را نوشجان کنیم ودر پشت پرده به ملت بخندیم

سجاد اندرز

سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۷

سلام من همه کارهای ازادسازیو انجام دادم وکد هم گرفتم ولی الان دیگه نمیدونم باید چیکار کنم.ایا الان باید سهام شرکتی رو بخرم یا هیچ کاری نمیتونم انجام بدم تا وقتی که بازم دولت چیزی اعلام کنه؟لطفا کمکم کنین ممنون

صادق ق

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۴

سلام دوستان …من روش مستقیم رو زدم و توی چند تا سایت وقتی نظر کاربران رو دیدم دلشوره گرفتم که نکنه اشتباه کرده باشم و کاش این کارو نمیکردم ولی یکی از دوستان دلم رو قرص کرد و شفاف سازی کرد برام که سود خوبی توشه انشالله در آینده…اونایی که روش مستقیم زدن باید برن دفتر امور مشترکین و توی سامانه سجام ثبت نام کنن تا کد سجام براشون فعال بشه برای ثبت نام هزینه باید پرداخت کنین نگران نباشین قانونشه و باید مراحل طی بشه تا احراز هویت بشین با داشتن مدارک اصلی حتما برین خلاصه بعد از طی مراحل که همون دفاتر میگن چکار کنیم کد بورسی برامون درست میشه و میتونیم توی بورس وارد بشیم و منتظر بمونیم تا آزاد سازی فروش سهام عدالت انجام بشه فک کنم چند ماه دیگه شروع بشه اونجاس که سود واقعی رو میفهمین چقدره و متوجه میشین که اشتباه نکردین برای روش مستقیم در ضمن اونایی که روش مستقیم رو زدن میتونن برن توی سایت مخصوصی که ارزش واقعی سهامشون رو نشون میده ببینن اینم آدرسش https://panel.sahamedalat.ir

محمد .

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۹

دوستانی که میگندآزاد سازی مستقیم خوبه؟
از چه لحاظ خوبه
اومدیمو اون شرکت ورشکسته شد اونجا باید جچیکار کنیم؟
از کجا بیاریم سهامو
بنظر من دست دولت باشه بهتره

میثم پ

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۱

انسان تعجب میکنه ازدست این مردم!واقعا بعداین همه وقت نفهمیدین که دولتها فقط میان به مردم حقه بزنن وجیبشونو پرکنن!!! احمدی نژاددلسوزمردم بود فقط احمدی نژاد بعقیه همشون اومدن خیانت کنن به مردم این سهامم احمدی نژادداده بودکه الان اینامیخوان همونم بکشن بالا! لت به دولتی هایی که به ملت لم میکنن

بورس بورس باز

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۶:۳۹

سلام. اونایی که روش مستقیم را انتخاب کردن میتونن کل سهام عدالتشو نا یکجا بفروشن. البته تا دو ماه آینده، واونهایی که روش غیر مستقیم انتخاب کردن، نمیتونن سهامشو نا خود به قیمت روز بفروشن وفقط باید منتظر بمانند تا دولت ماهی 100 تومن بریزه به حسابشون.

ارزو ارزو

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۲:۳۱

فقط میشه گف یه کلاه گشاد سر مردم گذاشتن،خدا لعشون کنه،هیچ خبری هم به مردم نمیدن فقط باعث سردرگمی مردم شدن

Ahmad Karami

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱:۳۷

خداوند جای حق نشسته وداره ثابت میکنه که شماها جز ضرر و ریا کاری هیچ کاری این ملت نکردید خداوند به احمدی نژاد عمر طولانی وبا عزت بده و انشاالله بازم به زودی برگرده یاور مستضعفان دردت و بلات به جون همه از ون بای تا زیدستاشون

نیما سامانی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱:۱۴

باید بگم ک بهترین کار رو انجام دادین ک روش مستقیم رو انتخاب کردین .دارن با این حرفا مردم رو ب بی راهه میکشن ک همینم از دستشون در بیارن گول اینجور آدما رو نخورید دولت روحانی ک همش با دروغ شروع شد و همچنان با دروغ ادامه میدن.. بخدا آزاد سازی مستقیم خیلی بهتر از غیر مستقیمه چون خودتون مدیریت میکنید و کسی نمیتونه دخالت انجام بده… حالا ب حرفم میرسید

محمدرضا ابراهیمی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۹

سلام من از سال۸۵سهام دارم شماره شبا ثبت نکرده بودم تقریبا ۱ماه از وقت ثبت کردن میگذره کلا توی این ۱۳سال ۲۸۱هزار به من سود واریز کردن ،کی میگه اگه دست دولت باشه بهتره!!!

بیوک انصار

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۰

امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت

با سلام خدمت سهامداران ،سهام یک میلیونی ۱۲سال دست دولت بود یعنی ۱۲سال پیش ۱میلیون ۱۰۰۰دلاربودالان آقایان میکروبیولوژی سهام ۱میلیونی معادل ۱۴الی۱۵ میلیونها که با حساب دلار ۱۸ تومن نه تنها سود نکرده بلکه بعدار۱۲سال ۳الی۴میلیون هم ارزشش در دست دولت ازبین رفته داروهایی هم که ۳۰درصدش برافروختن بانکها ۳۵۰الی۴۵۰ تومن بهشون داده پس کوارزش۱۵ ۱۶ میلیونی سهام؟؟؟

سعید برهانی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۵

حالا انگار این سهام چقده ک ازاد سازیش ضرر داشته باشه🤣🤣🤣

علی علی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۰

سلام شما که نمیتونستید یه چندر غاز سود به مردم میدادید با فریبتون سهامو از دستمون دراوردین اونوقت الان دارین میگین چرا قبل از اینا شفاف سازی نکردین واقعا برای این دولت متاسفم که هیچ چیزش رو نظم و برنامه نیس حداقل کاری کنین اونایی که روش مستقیمو انتخاب کردن برگردوننش

علی پوردلان

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۶

۱۵ سال به روش غیر مستقیم دست دولت بوده سهام من وخانوادم شده سیصد هزار تومان چرا ؟کسی هست جواب بده .آیا کسی در این مدت از ما پرسید سود سهامتونو میخواید که به حسابمون واریز کردن و از سهام اصلی کم کردن.بجای اظهار نظر بهتره به اینا جواب بدن.

یعقوب عابدیی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۳۵

سلام
بهترین انتخاب مستقیم هست
شما الان اگه پول سهامتونو بزارین و صندوقهای دولتی یا سهامهای خوب بگیرین نسبت به رشدی ک تا حاالا سهام داشته تو این چنند سال.. سالانه امکان رشد سرمایه دویست درصد تا سیصد چهار صد درصد وجود دررد
سهام عدالت الان باید حداقل بیست برابر شده باشه ک نشده…..

سعید خلیل پور

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۳۲

بیشتر ما سهام را برای فروش 30 درصد آزاد کردیم…نه این که ضرر کنیم یا ضرر بدیم..من خودم و میگم از بورس سر در نمیارم…این باید شفاف سازی کنند .بعد بگن آزاد کنید یا نه…که بعدم نکن ضرر کردی آزاد کردید…

سعید خلیل پور

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۲۷

سلام.خسته نباشید…در خصوص ضرر کردن…الان باید بگید…این توضیح را اول میدهند نه آخر…ممنونم.

محمد محم

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۰۲

سلام
به این تحلیل‌های آب دوغ خیاری توجه نکنید
اگر کسی طی این چهل سال به ذولت اعتماد داره سرمایه اش رو دست امنها بسپره

رها کریمیان

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۴:۱۸

الان که خیلی دیرشده .چراازاول به مردم نگفتین. همیشه باید ما بدبخت بیچاره ها ضرر کنیم . ۳۰ درصد که دادیم به بانک صادرات پول هم برامون نریخت .

سهامدار

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۳:۰۸

منظور از ضرر اون پولهایی هستش که این چند مدت که سهام دست شرکتهای استانی بود از این به بعد دست این آقایون ازش کوتاه شده منتظر باشید که در آینده نزدیک موج دزدی‌های دلسوزان مردم از طریق پرداخت حقوق های نجومی به مدیران شرکتهای استانی از سود همین سهامداران غیرمستقیم آشکار بشه اینها همه چیز رو برعکس میگن

مسعود محمودی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱:۵۱

سالها سهام عدالت دست شما و دولت بود غیر از اینکه ازراه نفراتتون در هیات مدیره شرکتها میلیاردها تومن لفت ولیس کردید و سالی ۳۰ تا ۴۰هزار تومن سود می دادید چه گلی بسر سهامدار زدید؟
سهام عدالت برای شما دکان و بازار شده بود.حالا همون ۱۳ و ۱۴ میلیون سر عقل اومدن اختیار رو(البته اگر دولت بگذارد)خودشون دست گرفتن به تی تیش ثبت برخورده؟شما باید سر ۲۵ میلیون باقی را کلاه بگذارید.عملکرد شما به ماها ثابت شده است…..

مهدی زرندی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ – ۱:۲۲

فکر می‌کنید بانک اون 30درصد رو از شما وکالت گرفته ورفته به کارگزار خودش داده بفروشه نه نه نه اشتباه نکن بانک دست کرده تو جیب مبارک گول شما رو از جیب خودش. که همون جیب من وشما ست واریز کرد وحالا همین روزها بالاتر از مبلغی که به شما داده توی یه بازه زمانی 30تا 60روزه بالاتر میفروشه بعد مگه شما مشخص کردین 30درصد از کدوم سهم رو بفروشه خودش سهام شرکت های بر منفعت وسود ده رو انتخاب میکند یعنی گل چین وخوباش رو برداشت میکنه بنجول که نداره ولی کم سودهاش باقی موندن برای او دسته 30درصد وکالت فروش دادن

مریم نیک رو

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۹

من باهیچی کار ندارم همه چی برعکسه ، درستش این بود که اول آگاه سازی میکردید بعد این بیصاحابشده سهامو آزاد میکردید ، من ششم به بانک امضا دادم اما تا الان چیزی برام واریز نشده به کی بگیم ؟؟ این بیصاحابو بریزید دیگه بقران گرفتاریم

X

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۹

دولت ر همینه دیگه شفاف سازی نداره

محمود نصری

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۵۲

بخاطرعدم آشنایی بادو روش مستقیم وغیرمستقم سهام عدالت ما مستقیم راانتخاب کردیم .حالا که قضیه تمام شده تازه به فکر اگاه کردن مردم افتادن شما باید قبلا اگاه سازی میکردید. لاقل دوباره امکان تعویص این دو روش را فراهم کنید. برای شما کاری نداره

مهران کامل آباد

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۴:۱۸

پدر مردمو با سهام عدالت درآوردین درهرصورت به نفع دولت میشه چه روش مستقیم انتخاب کنیم چه غیر مستقیم
منی که روش مستقیم زدم مثلا میخاستم تو بورس باهاش کار کنم دولت الان داره یه بلایی سر مردم میاره که ینی مثلا اگر دست دولت میموند بهتر بود

خدا عمر طولانی به احمدی نژاد بده که بازم این بنده خدا به فکر مردم بود یکم اونم دولت آقای روحانی داره از دست ملت در میاره که این اواخر دولتش کسری بودجه هاشو ازجیب مردم بیچاره پر کنه مثل بازی دلار که دوسال پیش سر ملت درآورد

لعنت بر مسئول بی وجدان واقعا مردم از دست امثال روحانی و دارو دسته اش خسته شدند هرروز یه داستان سر ملت پیاده میکنن💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

علی رحیمی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۴:۱۶

بوی سوختگی میاد

شر اقا

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۳:۲۳

متاسفم که برای سود بانک و دولت قبل فروش هیچ اطلاع رسانی نشد که چه در انتظار ما بدبختها هست که دو دستی تقدیم نکنیم

علی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱:۴۸

دستشون درد نکنه بابت سود خوبی که در چندین سال اخیر دادن ارزش سهام عدالت ۵۰۰ تومنی الان باید بالای ۱۲ میلیون میبود
من روش مستقیم رو انتخاب کردم تا سهامم رو مدیریت کنم چون اعتمادی به دولت ندارم

محمد حسین

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۷

خوب این رو چرا قبل از آزاد سازی نگفتند؟ چطور ممکنه برای یکی بیشتر و برای یکی کمتر حساب کنن؟

N ناصر

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۳

سلام هیچوقت شفاف سازی نکردید و همیشه اطلاعات ناقص به مردم دادید…حالا میگید دارندگان روش مستقیم ضرر کردند….مردم دستتون را خواندن و بهتون اعتماد ندارند…

محمد

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۹

نماد خودرو و خساپا که اخیرا افزایش سرمایه دادن بدون افزایش تعداد قیمتشون کم شده خیلی خوب شد سرمایمون رو از چنگ شیادان بیرون کشیدیم

یحیی ملا

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۶

سلام اول توضیح وبعد درنظرسنجی باید اقدام به این کار می شد حالا کسانی که روش مستقیم دوست ندارند همان روش غیر مستقیم باشد جای ویرایش بگذارند باتشکر

یحیی ملا

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۳۱

سلام چرا مسولین اول درخصوص مزایا و معایب روش مستقیم حرفی نزدند و حالا که مردم این روش را انتخاب کرده شروع به توضیح دراین خصوص گرفته و جالب اینکه خیلی نمی دانستند روش مستقیم یعنی چه وهدف ازافروختن یعنی چه واگر امکان دارد نظرسنجی کنند چه تعدادموافق این طرح هستند واگر بشه همان روش غیر مستقیم انتخاب کنند

Fh lk

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۲۰

یا خدددا ببین چه دولتیه که سر مردم کلاه نیزاره یا ابوفضل یا امام زمان

قدرت ناصری

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۷

چون برای جیب شما ضرر بوجود آورده روش مستقیم خوب نیست.
میگم زن صیغه ای بهتره یا زن رسمی

علی موسوی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۶

کسانی که مستقیم ازادساری کردن هرگز پشیمان نمیشن…اینا تبلیغات هست واسه اهداف استانها در آینده

ناشناس

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۳

باسلام. نوش دارویی بعد مرگ سهراب . چرا این توضیحات را قبلاً نگفتید و فرصت انتخاب درست را از مردم گرفتید

علیرضا

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۲

ارزش سهام من ۹ میلیون تومان است که به بانک ملی وکالت ۳۰ درصد فروش دادم و بانک هم زحمت کشید یه کلاهی سرم گذاشت که تا روی پاهام اومد و مبلغ ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان به حسابم واریز کرد . من به باتک اعتماد کرده بودم چرا باید از اعتماد من سو استفاده بشه

هادی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۷

به نظر من هر چی اینا میگن باید برعکسشو انجام داد اینا هیچوقت دلشون به حال مردم نسوخته حتما یه ریگی به کفششون هست

امین اسماعیلی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۷

این آقاچرا قبل از اینکه مردم روش مستقیم انتخاب کنن .ضررهاشو نگفت.همه کاراشون ازروی مکروحیله هست.الان هم اگه دلسوز مردم هستن .امکانشو فراهم کنن تامردمی که روش مستقیم انتخاب کردن ولی سهمشون رونفروختن بتونن به روش غیر مستقیم برگردن.

حسن ذبیحی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۳

سلام
متاسفانه برداشت شما درست نیست.
شخص من به دلیل نیاز مالی شدید اقدام به انتخاب روش مستقیم نمودم ولی نمی دانستم که شما به فکر مردم نبستید.
چون‌ محدودیت ۳۰ درصد فروش ایجاد کردین و چون مبلغی نمی شد خیلیها موندن بلاتکلیف
البته تعدادی هم که واقعا نیاز داشتن بدون در نظر گرفتن آینده اقدام به فروش سهم خود به مبلغ اندکی به بانکها نمودن.
همه این مشکلات بر میگردد به وضعیت بد اقتصادی قشر ضعیف جامعه که خدا وکیلی هیچکدام از مسئولین درکشون نمی کنند و فقط شعار حمایت از مستضعف رو میدن.

Soheil

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۰۶

اینا به حرف مفت زدن عادت کردن.
کدوم سهام .
سهامی که سودش در سال به 100 هزار هم نرسه .
حالا روش مستقیم
یا غیر مستقیمش.
چه فرقی برا این مردم داره.
😯😯😯😯

حرف حق

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۹:۱۶

بله درست میگید اون زمان که سالی برا مردم ۵۰ تومن واریز میکردید بقیه حق مردم رو میخوردید حق مردم ضایع نمیشد الان دلسوز مردم شدید یا دولت که کیلویی حق مردما میخورد ازاد شده رو دلش مونده

امین اسکندری

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۵۶

یعنی واقعیت داره ؟!

Sajad یوسفی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۳۹

آخی عیب نداره حالا شما لطف کنید سهام ما ک روش مدیرییت مستقیم رو انتخاب کردیم ب خودمون واگذار کنید بزار ضرر ما باشه. آزاد نمیکتید نه آینقدر طرفند بکار میگیرین اینقدر تقصیرها رو گردن سیستم میندازین ک بزرگترین دشمن ما مردم تو 40 سال اخیر همین جناب سیستم بوده از بس هرجا برا هرچی رفتیم گفتن این رو سیستم میگه و کاری از ما برنمیاد. حالا هم لطف کنید ب سیستم بگین زودتر این سهام مارو آزاد کنه میخوایم ضرر کنیم،

رضا زنجانی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۸:۳۸

سلام واقعا متاسفم واسه مسئولان مربوطه به سهام عدالت زیرساخت های فروش که افتضاحه اون به کنار از مردم از طریق پیشخوان های دولت چقدر در آمد کسب کردید اونم به کنار الان اومدی میگی اونایی که مستقیماً سهام عدالت خود را انتخاب کردن ضرر کردن یه سوال چه ضرری کردن سالی صد تومن سود میدادید به مردم حداقلش اینه مردم ما آگاه هستن ماشاءالله خودشون از شما بهتر میتونن مدیریت کنند و سود بیشتری که شما میدادید دریافت کنند

ُسیدعلیرضاسجادی سجادی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ – ۶:۱۷

سلام طرف وارد نبوده سهام عدالت خودش آزاده کرده تکلیف چی می شود

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۳۹۹

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت آخرین آمار مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، اعلام کرد.

حسین فهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مشمولان سهام عدالت یا باید روش مستقیم یا روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند، اظهار کرد: طبق آخرین آمار از بین حدود ۴۹ میلیون نفر سهام‌دار، حدود ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

وی ادامه داد: مشمولان توجه داشته باشند تا ساعت ۲۴، بیست و نهم خردادماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.SAMANESE.IR نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم اقدام کنند. عدم مراجعه مشمولان به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیرمستقیم است. در این راستا از مشمولان تقاضا می‌شود با توجه به اینکه در روش مستقیم سهام‌دار ۳۶ شرکت می‌شوند، باید در  مجامع حضور داشته باشند، از نحوه اخذ سود آگاهی داشته باشند و …  مستلزم داشتن دانش و اگاهی و وقت کافی هستند، بنابراین آگاهانه روش مستقیم را انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، ابلاغیه آزادسازی سهام عدالت نهم اردیبهشت ماه توسط مقام معظم رهبری صادر شد و مشمولان این سهام می‌توانند با روش مستقیم یا با روش غیرمستقیم سهام خود را مدیریت کنند.

در روش مستقیم فرد شخصا سهام‌دار ۳۶ شرکت موجود در پرتفوی سهام عدالت می‌شود اما در روش غیرمستقیم فرد سهام‌دار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خواهد بود.امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت

انتهای پیام

امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت
امار انتخاب روش مستقیم سهام عدالت
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *