انواع پوزیشن ها

انواع پوزیشن ها
انواع پوزیشن ها

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از هنر زندگی، روابط جنسی و سکس نیاز اصلی هر انسانی است که با مدل و پوزیشن های جنسی مختلفی صورت می گیرد. هر فرد با شناخت پوزیشن های متفاوت می تواند حالت مناسب برای لذت خود و شریک جنسی خویش را پیدا و به یک رابطه خوب دست پیدا کند. بسیاری از زوج ها از یک مدل پوزیشن استفاده می کنند و از مدل های دیگر اطلاعات کافی ندارند و حاضر نیستند تغییری در آن ایجاد کنند. بعضی از افراد نیز در روابط خود از پوزیشن های مختلفی استفاده می کنند که می تواند معایبی داشته باشد.

حالت معمولی

در این حالت که بسیار مرسوم است زن به پشت می خوابد و پاهایش را باز می کند و مرد روی او دراز می کشد و دخول را انجام می دهد. در این حالت مرد باید آرام دخول را انجام دهد به طوری که از فشار زیاد خبری نباشد و زن بتواند تا حدودی فشار را کنترل کند. بهتر است دستانش را در طرفین بدن زن قرار دهد تا فشار وارد شده به بدن زن کاهش پیدا کند.

حالت پهلو به پهلو

در این پوزیشن هر دو به پهلو دراز می کشند و دخول انجام می گیرد. در این پوزیشن، صورت باید روبروی یکدیگر قرار بگیرد.

انواع پوزیشن ها

حالت متقاطع

در حالت متقاطع زن به پهلو دراز می کشد و مرد در بین پاهای او قرار می گیرد. زن باید یکی از پاهایش را روی مرد قرار دهد. این روش می تواند احساس بسیار خوبی را برای زنان ایجاد کند.

حالت زانوهای خمیده

در این پوزیشن زن به پشت دراز می کشد و پاهایش را دور گردن یا دور کمرمرد قفل می کند، در این حالت مرد می تواند به خوبی دخول را انجام دهد.

حالت دخول از پشت یکی از پوزیشن های جنسی رایج

در حالت دخول از پشت زن زانوها و دست هایش را به موازات هم روی زمین قرار می دهد و مرد در پشت او ایستاده و آلت خود را وارد واژن می کند. در حالت دیگر زن می تواند روی زمین دراز بکشد و دخول انجام شود.

حالت زانو زدن

در این پوزیشن زن به روی زمین زانو می زند و بدن خود را به سمت جلو می کشد، مرد پشت او می نشیند و عمل دخول را انجام می دهد.

حالت نشسته

در این حالت مرد دراز می کشد و زن به روی آلت تناسلی او می نشیند؛ در این پوزیشن زن فشار وارد شده را تنظیم می کند و بالا و پایین می رود. (ممکن است در این پوزیشن زن به ارگاسم برسد). درحالت دیگر زن می تواند در این پوزیشن بعد از دخول روی مرد دراز بکشد.

حالت ضربدر

این پوزیشن مانند پوزیشن پهلو به پهلو است اما در این حالت هردو پاهایشان را پشت یکدیگر قفل می کنند و با عقب و جلو کردن پاها رابطه جنسی را انجام می دهند. در این حالت باید فشار بسیار کم باشد در غیر این صورت دخول دردناک می شود.

حالت دنوکا از جمله پوزیشن های جنسی

در این پوزیشن در حالی که زن ایستاده و پاهایش را باز کرده مرد از پشت دخول را انجام می دهد و زن تا جایی که دستش را روی زمین قرار دهد خم می شود. اگرهردو قدرت بدنی و توانایی کافی داشتند مرد می تواند کمر زن را نگه دارد تا پاهایش را بالا نگه دارد.

حالت ایستاده و معلق

در این پوزیشن مرد در جای خود می ایستد، زن دستانش را به دور گردن مرد می اندازد و پاهایش را به دور پاهای مرد قفل می کند. این حالت برای کسانی که می خواهند یک رابطه طولانی داشته باشند بسیار دشوار است و نیازمند تعادل بسیار بالایی است. این پوزیشن تنها در مواردی که می خواهید بعد از مدت ها تنوع ایجاد کنید مناسب است، در غیر این صورت توصیه نمی شود.

مرد ایستاده و زن نشسته

در این پوزیشن زن بر روی میز یا تخت می نشیند و مرد روبروی او ایستاده است. در این حالت زن می تواند پاهایش را دور کمر مرد قفل کند و یا با دست، پاهایش را بالا نگه دارد.

چرخیدن

در این پوزیشن مرد باید به پشت روی زمین دراز بکشد و زانوهایش را از زمین جدا کند بعد از جدا کردن زانو باید ران ها را نیز بالا نگه دارد ( به صورتی که پل درست شود) و زن روی الت تناسلی او بنشیند. برای استفاده از این پوزیشن باید از قدرت بدنی فوق العاده ای برخوردار باشید و بهتر است برای مدت زیادی ادامه پیدا نکند.

انتخاب پوزیشن مناسب بستگی به خود فرد دارد و این که در کدام یک از آن ها بیشتر احساس راحتی می کند و لذت بیشتری برای فرد به وجود می آید اما باید نسبت به شرایط بدنی و محیط اطراف پوزیشن، مناسب انتخاب شود.

زنان دارای اضافه وزن: بهترین روش برای این اشخاص روش معمولی است که زن به پشت دراز بکشد. در این حالت می تواند از بالشت برای زیر باسن خود استفاده کند.

مردانی با درد کمر: بهترین روش برای این زوج ها، پوزیشن نشسته است که زن روی مرد می نشیند و پاهایش را روی زمین قرار می دهد اما باید بدانید که در این پوزیشن درصد تحریک و لذت کم است.

جلوگیری از بارداری : در این حالت بهتر است از روش پهلو به پهلو استفاده شود اما با این تفاوت که پایش را روی شانه مرد قرار دهد و همان زاویه را حفظ کند.

باردار شدن: حالت مناسب برای باردار شدن پوزیشن معمولی است به طوری که پاهای زن به طور کامل باز شده باشد.

زنان باردار : شیوه انجام رابطه جنسی در زمان بارداری بسیار مهم است زیرا در صورت فشار آوردن به رحم و شکم نه تنها به مادر بلکه به کودک نیز می تواند آسیب برساند. در این حالت زن باید به پشت دراز بکشد و مرد به صورت برعکس روی او قرار بگیرد اما با او تماس نداشته باشد و از این راه به آرامی دخول را انجام دهد.

رابطه جنسی با مردان دارای آلت تناسلی کوچک و باریک : در این حالت می توان از پوزیشنی که زن می نشیند و مرد می ایستد استفاده کرد به طوری که زن روی یک صندلی بنشیند و باسنش را از آن خارج کند که مرد بتواند به راحتی با فشار، آلت تناسلی خود را وارد واژن زن کند.

ممکن است رابطه جنسی با یک نوع پوزیشن بعد از مدت ها شما را خسته کند و دیگر علاقه ای به ادامه آن نداشته باشید و این موضوع می تواند برای شما و شریک جنسی تان خوشایند نباشد. با ایجاد تنوع در انجام رابطه جنسی می توانید به بهتر شدن و لذت بیشتر رابطه خود کمک کنید.

تنوع دادن متداول و ممتد در پوزیشن های جنسی می تواند نارضایتی در شریک جنسی شما ایجاد کند و از حالتی که در آن لذت بیشتری دارید دور شوید. ممکن است بعضی از پوزیشن ها اصلا برای شما مناسب نباشد و موجب به وجود آوردن بعضی از مشکلات شود. حتما قبل از امتحان کردن یک نوع پوزیشن با شخص مقابلتان مشورت کنید که از رخ دادن بعضی مشکلات جلوگیری شود.

پوزیشن های جنسی تا حدودی می تواند باعث تعیین جنسیت فرزند شود. صفات جنسی مردانه خیلی زودتر از صفات جنسی زنانه از بین می روند. اگر شما از پوزیشنی استفاده کنید که با آن اسپرم، قبل از این که صفات جنسی مرد از بین برود به دهانه رحم برسد و خود را به تخمک برساند می تواند احتمال پسر شدن جنین بالا می رود و اگر از پوزیشنی استفاده شود که در آن اسپرم دیرتر به دهانه رحم وارد شود و به دیواره ها بچسبد احتمال دختر شدن جنین زیاد می شود.

برای آشنایی کامل درمورد اولین رابطه جنسی کلیک کنید.

ممکن است درد واژن در زمان رابطه جنسی به دلیل پوزیشن نامناسب انتخاب شده باشد پس تغییر آن می تواند درد واژن را کاهش دهد.

انواع پوزیشن ها

انتخاب بهترین پوزیشن بستگی به خود و شریک جنسی شما دارد که با کدام یک لذت بیشتری می برید.

تغییر پوزیشن و امتحان کردن مدل های متفاوت ممکن است در به ارگاسم رسیدن بهتر نقش داشته باشد. استفاده از روش معمولی اما به طوری که زن روی مرد باشد می تواند کمک بسیاری کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نازچی،بهترین پوزیشن برای اولین دخول کدام است ؟ اگر شما در شرف ازدواج هستید و می خواهید اولین رابطه جنسی با شریک خود را تجربه کنید حتما این سوال در ذهن شما ایجاد خواهد شد که بهترین حالت یا پوزیشن برای دخول کدام است .

معمولا در اولین تجربه رابطه جنسی زوجین استرس و اضطراب دارند که برخی اوقات ممکن است این استرس به حدی زیاد باشد که زوجین نتوانند آنطور که از قبل برنامه ریزی کرده بودند عمل نمایند . بهترین گزینه برای جلوگیری از استرس در هنگام رابطه جنسی معاشقه و عشق بازی است .

هنگام انتخاب بهترین پوزیشن برای اولین دخول، ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید که بدن زوجین در این حالت تا چه اندازه در آرامش است. همچنین باید این نکته را مد نظر قرار دهید که با این پوزیشن، هر دو طرف از رابطه لذت برابر می برند یا این که لذت جنسی برای یکی از زوجین بیشتر است.
با بررسی این موارد می توانید از بین پوزیشن های موجود، یک پوزیشن مناسب را برای اولین رابطه جنسی انتخاب کنید.

۱. پوزیشن مرد رو و زن زیر

این پوزیشن که هنوز هم در بسیاری از مواقع به عنوان بهترین پوزیشن برای اولین دخول شناخته می شود، یک پوزیشن متداول برای برقراری رابطه جنسی است. در این پوزیشن زن باید روی زمین بخوابد. سپس مرد باید دست هایش را روی زمین قرار دهد و روی زن قرار بگیرد.
با توجه به این که پوزیشن مرد رو و زن زیر احساس راحتی بیشتری برای زن به همراه دارد، این امکان برای زوجین وجود دارد که رابطه جنسی طولانی تری را تجربه کنند. همچنین با توجه به این که بدن زن در آرامش کامل به سر می برد، تجربه اولین رابطه جنسی با درد کمتری برای وی همراه خواهد بود.

انواع پوزیشن ها

۲. پوزیشن خوابیده به پهلو

یکی دیگر از بهترین پوزیشن هایی که زوجین جوان می توانند برای اولین رابطه خود انتخاب کنند، برقراری رابطه از پهلو می باشد. در این حال زن به سمت پهلو دراز می کشد و مرد پشت او می خوابد. با توجه به این که لمس بدنی کامل در این رابطه صورت می پذیرد، تحریک زوجین بیشتر از سایر پوزیشن ها خواهد بود و این گزینه را می توان به عنوان بهترین پوزیشن برای اولین دخول در نظر گرفت. در این حالت مرد و زن به سمت پهلو دراز کشیده اند و همین موضوع سبب می شود که مرد به راحتی بتواند سینه یا اندام جنسی زن را برای تحریک بیشتر وی لمس کند.

۳. پوزیشن خوابیده به پشت

برخی از افراد با نگاه کردن به صورت طرف مقابل در اولین رابطه دچار استرس و اضطراب بیشتری می شوند. همین موضوع سبب می شود که رابطه جنسی به خوبی صورت نپذیرد. برای این افراد بهترین پوزیشن برای اولین دخول، پوزیشنی است که در آن زن به سمت پشت دراز کشیده. در این پوزیشن باید زن به صورت کامل به پشت بخوابد و یک بالش زیر سرش بگذارد. استفاده از یک بالش زیر شکم می تواند به بهبود رابطه کمک کند. مرد کنترل رابطه جنسی را در این پوزیشن بر عهده دارد.

۴. پوزیشن گره عشق

پوزیشن گره عشق بی شک می تواند بهترین پوزیشن برای اولین دخول باشد. در این پوزیشن زوجین به صورت نیمه ایستاده قرار می گیرند. مرد مانند ستونی محکم مقابل زن می ایستد و زن مانند یک پیچک به دور آن می پیچد. با توجه به این که این پوزیشن خاص است و رابطه نزدیکی بین زوجین در این زمان وجود دارد، رابطه جنسی با شور و لذت بیشتری برای زوج ها همراه خواهد بود.
در پوزیشن گره عشق، صورت زوجین مقابل هم قرار می گیرد و می توانند بوسیدن و معاشقه را برای هیجان انگیزتر کردن رابطه داشته باشند.

۵. پوزیشن قرار گرفتن مقابل هم

بهترین پوزیشن برای اولین دخول همیشه باید از بین گزینه هایی انتخاب شود که زوج ها بتوانند حین رابطه چهره هم را به خوبی مشاهده کنند. این موضوع سبب می شود که احساس لذت یا درد که طرف مقابل دارد را بهتر حس کرده و رابطه کنترل شده تری داشته باشند.
پوزیشن قرار گرفتن روبروی یکدیگر، این امکان را برای زوج ها فراهم می کند که بدون این که وزن یکدیگر را حین رابطه تحمل کنند بتوانند یک رابطه جنسی آرام و سرشار از لذت را تجربه نمایند. در این پوزیشن زوج ها می توانند به راحتی یکدیگر را نوازش کنند و ببوسند. همین موضوع سبب می شود که اولین رابطه به آرامی و به دور از استرس انجام شود.

۶. پوزیشن نیمه نشسته

این پوزیشن شباهت زیادی با پوزیشن قبلی دارد. هنگام انتخاب بهترین پوزیشن برای اولین دخول بیشترین توجه به سمت زن معطوف است. در صورتی که مرد هم باید به عنوان شریک جنسی از این رابطه لذت ببرد.
برای این که هم رابطه جنسی راحت تر باشد و هم زن و مرد به اندازه کافی لذت رابطه را تجربه کنند، یکی از بهترین انتخاب ها پوزیشن نیمه نشسته است.
در این حالت مرد به صورت نشسته قرار می گیرد و پاهایش را باز می کند. زن نیز به حالت نیمه نشسته باید میان پاهای مرد قرار بگیرد. برای این که رابطه جنسی نیمه نشسته لذت بیشتری داشته باشد، باید به معاشقه و پیش نوازی و همچنین تحریک جنسی حین رابطه توجه داشته باشید.

۷. پوزیشن قرار گرفتن زن روی مرد

بهترین پوزیشن برای اولین دخول می تواند به نحوی باشد که زن روی مرد قرار بگیرد. در این پوزیشن زن تسلط بیشتری روی رابطه دارد و برای کاهش درد می تواند رابطه را به طور کامل تحت کنترل داشته باشد.
در این حالت مرد باید به طور کامل روی زمین قرار بگیرد و دست هایش را دو طرف بدنش قرار دهد. این پوزیشن انتخاب مناسبی برای زوج های جوان است؛ زیرا احساس لذت بیشتری در این رابطه وجود خواهد داشت و زوجین از اولین رابطه خود همیشه به عنوان رابطه ای سرشار از ترس و اضطراب یاد نخواهند کرد.

پس از انتخاب بهترین پوزیشن برای اولین دخول، باید درباره این که چگونه می توان درد را حین رابطه جنسی اول کاهش داد اطلاعات مناسبی به دست بیاورید. در ادامه درباره روش هایی که به زوجین کمک می کند تا رابطه جنسی لذت بخش و بدون دردی را تجربه کنند سخن خواهیم گفت.

۱. با همسرتان صحبت کنید

برخی از زوج ها تصور می کنند که رابطه جنسی باید در سکوت کامل انجام شود و به هیچ عنوان نباید احساسات یا ناراحتی های خود را نشان دهند. در صورتی که صحبت کردن حین رابطه به بالا بردن کیفیت آن کمک شایانی می کند. در صورتی که عمل خاصی سبب تحریک شما می شود یا احساس درد دارید، حتما این موضوع را با طرف مقابلتان در میان بگذارید تا بتوانید رابطه ای لذت بخش و آرام را تجربه کنید.

۲. تحریک شدن قبل از رابطه

یکی از مهم ترین مواردی که زوجین برای اولین رابطه زناشویی باید به آن توجه داشته باشند، معاشقه قبل از نزدیکی است. معاشقه به زوج ها کمک می کند تا آشنایی بیشتری با بدن و احساس یکدیگر پیدا کنند و دخول با درد و خونریزی کمتر انجام شود.
با توجه به این که اولین رابطه جنسی برای خانم ها با ترس و دلهره همراه است، زوج باید آداب معاشقه و آماده کردن همسرش را برای یک رابطه لذت بخش بداند. دانستن این موضوع که زن بیشتر با لمس چه نواحی تحریک می شود و چگونه به لذت جنسی می رسد، به مرد کمک می کند تا یک رابطه مدیریت شده و هیجان انگیز با همسرش داشته باشد.

۳. پوزیشن های مختلف را امتحان کنید

در صورتی که حین رابطه جنسی احساس ناراحتی یا درد دارید، بهتر است پوزیشنی که انتخاب کرده اید را تغییر دهید. امتحان کردن پوزیشن های مختلف، به زوجین این امکان را می دهد که بهترین پوزیشن برای اولین دخول یا پوزیشن بدون درد را برای رابطه پیدا کنند و اولین رابطه جنسی را در کمال آرامش تجربه نمایند.

۴. واقع بین باشید

برخی از خانم های جوان برای اولین شبی که در آن رابطه جنسی دارند برنامه های خاصی در نظر می گیرند. درست است که این شب برای هر دختر جوانی یک شب خاطره انگیز و فراموش نشدنی است، اما بهتر است برای این رابطه واقع بین باشید و مطابق روحیات و حالت بدنی که دارید تصمیم بگیرید. زمانی که حس کردید آمادگی لازم را برای رابطه دارید اقدام کنید. اگر استرس و اضطراب بی اندازه شما را آزار می دهد، حتماً به پزشک مراجعه کرده و از وی کمک بگیرید.

۵. مکان مناسبی را در نظر بگیرید

انتخاب محیط مناسب برای رابطه جنسی، به شما این امکان را می دهد که بهترین پوزیشن برای اولین دخول را پس از امتحان کردن روش های مختلف پیدا کنید. محیطی که انتخاب می کنید باید حاوی یک تخت باشد و نورپردازی و تهویه مناسبی داشته باشد. همچنین محیط باید زیبا باشد تا آرامش لازم را به زوجین القا کند.

۶. از روان کننده ها استفاده کنید

استفاده از ژل لوبریکانت و سایر روان کننده ها به کاهش درد در اولین رابطه جنسی کمک می کند. این ژل ها واژن را لغزنده می کنند و با وجود انتخاب بهترین پوزیشن برای اولین دخول، رابطه جنسی راحت تر انجام می شود.

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش کاملا محفوظ می باشد

با توجه به شیوع کرونا ازپذیرفتن بیماران بدون دستکش و ماسک معذوریم. برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از پذیرفتن همزمان بیماران در کلینیک اجتناب خواهد شد.

اگر شما هم دنبال یک سکس آتشین با همسر خود هستید ، از همسرتان بخواهید این صفحه را بخواند. پوزیشن های  متفاوت رابطه جنسی وقتی توسط زن طراحی و هدایت می شوند، حرارت و صمیمیت عشق را  خیلی بالا تر می برند. 

اگر شما هم اتاق خوابتان خیلی پرماجرا نیست با نگاهی به این 45 پوزیشن رابطه جنسی به رابطه اتان تنوع بدهید .بعضی ها همیشه از پوزیشن های سکس تکراری استفاده می کنند.در صورتی که اختراع پوزیشن های جدید می تواند ارگاسم بهتری برای شما و شریک زندگی تان به ارمغان بیاورد و رابطه جنسی شما را بسیار لذت بخش تر کند.

انواع پوزیشن ها

 

 

 

به طور کلی تمام پوزیشن های زناشویی فارغ از وضعیت خوابیده ،نشسته و یا ایستاده در سه گروه کلی قرار می گیرند.. و معمولا شما بسته به وضعیت جسمانی تان و یا طبق عادت از یکی از این سه گروه استفاده می کنید.  هر کدام از این پوزیشن ها از جهت امکاناتی که در حین رابطه جنسی در اختیار شما می گذارند متفاوت هستند.

 

 

در این وضعیت ها مرد در بالای زن قرار دارد و در نتیجه صورت شما در مقابل همسرتان است . مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن میسیونری ( Missionary Position )  است . در پوزیشن میسیونری امکان بوسه های داغ و عشقبازی در حین رابطه راحت تر در دسترس است. 

 

 

در این وضعیت ها زن بالاتر از مرد قرار دارد و کنترل رابطه زناشویی را می تواند در دست بگیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن دختر کابوی یا دختر گاو چران  ( Cowboy Girl Position )  است. اگر مرد چاقی بیش از حد دارد و یا زن نیاز به دخول کامل دارد این وضعیت بسیار کمک کننده است. در پوزیشن دختر کابوی لذت نگاه به رفتار آتشین زن  توسط مرد و امکان تحریک کلیتوریس توسط زن  کاملا در دسترس است. 

 

 

در این وضعیت ها  مرد در پشت زن قرار می گیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن گربه ای  ( Cat style – Dog Style ) است .در این گروه از پوزیشن ها امکان حرکت هم برای زن و هم مرد وجود دارد و حرکات سریعتر و محکمتر قابل انجام است 

در اینجا بهترین پوزیشن های سکس را گرد آورده ایم ولی واقعیت این است که در هر کسی چند تا ازاین پوزیشن ها کارآمد و لذت بخش است. شما می توانید این وضعیت ها را تست کنید و در نعدادی مهارت خود را بالا ببرید.

در هر بخش 3  قسمت وجود دارد : 

1- چکار بکنید : در این قسمت شما یاد می گیرد وضعیت بدنی شما و شوهرتان به چه صورت باشد. 

2-این پوزیشن چه کمکی کی کند : در این بخش به شما درباره فایده این وضعیت گفته می شود . 

3-حرکت را آتشین کنید : در اینجا شما یاد می گیرید چطور حرارت رابطه جنسی را بالا ببرید. 

اگر سوالی دارید  یا نظری دارید از طریق فرم پایین این صفحه بپرسید.

 

 

 

چکار بکنید : در نزدیکی لبه تخت یا نیمکت ، روی لگن و ساعد به صورت یک طرفه دراز بکشید  و ران های خود را به هم فشار دهید و باسن خود را به عقب متمایل کنید. از همسرتان بخواهید بایستد و در حالیکه پاها را از هم کمی باز میکند  ازپشت  رابطه واژینال را انجام دهد 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما وقتی در این موقعیت جنسی ران های خود را به هم فشار می دهید  باعث می شود همسرتان بخواهد که با نیروی بیشتری رابطه را انجام دهد.  

حرکت را آتشین کنید: به جای اینکه به همسرتان اجازه دهید تمام کارها را انجام دهد ، سعی کنید باسن خود را بیشتر به عقب فشار دهید تا همسرتان با ضرباهنگ شما هم ریتم شود.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: در این موقعیت جنسی ، شما کنترل زاویه و عمق ورود و شدت حرکات را کنترل می کنید. نشسته بودن باعث می شود تحریکات در اختیار شما باشد ، بنابراین  در این وصعیت خود را برای یک ماراتن جنسی آماده کنید.

حرکت را آتشین کنید: بگذارید انگشتان و دستانتان  به جای شما صحبت کنند . پس از نشستن ، می توانید دست های خود را در هر کجای بدن  خود و یا همسرتان قرار دهید تا جالب تر جلوه کنید. می توانید دستان همسرتان را نیز هدایت کنید.

 

انواع پوزیشن ها

 

چکار بکنید : روی چهار دست و پا قرار بگیرید  ، سپس از همسرتان بخواهید  در پشت سر شما زانو بزند ، و بالاتنه  اش کمی به روی شما متمایل  باشد . به طوری که کاملا بر شما تسلط داشته باشد

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان نفوذ عمیق و تحریک نقطه G را فراهم می کند.

حرکت را آتشین کنید: یک طرف سر خود را به زمین بگذارید و کلیتوریس خود را با یک دست تحریک کنید ، می توانید دست همسرتان را بگیرید و بر روی کلیتوریس بگذارید  و از او بخواهید با حرکات ریتمیک شما را به ارگاسم برساند.

 

 

چکار بکنید: به پهلوی راست خود بخوابید. شریکتان بر روی زانوهای خود و در میان دو پای شما قرار بگیرد ، پای راست خود را کمی به عقب خم کنید و پای چپتان را به دور بدن او بپیچید. 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با استفاده این پوزیشن جنسی همانند پوزیشن سگ وحشی میتوانید دخول عمیق تری را تجربه کنید با این تفاوت که در این نوع، رابطه چشمی نیز برقرار است.

حرکت را آتشین کنید: از شریک زندگی خود بخواهید که کلیتوریس شما را با دست تحریک کند..و شما دست و پاهای خود را مانند شاخه های بید مجنون پیچ و تاب دهید

 

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید ، پاها صاف و باسن خود را کمی بالا بیاورید. شریک جنسیتان به روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی تناسب خاصی ایجاد می کند ، به گونه ای که آلت شریک زندگی شما بزرگتر به نظر می رسد.

حرکت را آتشین کنید: در بعضی مواقع این پوزیشن  باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود. با دست کلیتوریش خود راتحریک کنید

 

 

چکار بکنید: دراز بکشید و پاهای خود را روی سرشانه های شریک جنسیتان بگذارید.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی بسیار جذاب است زیرا وقتی پاهای خود را بالا می برید ، واژن تنگ تر و باریک می شود و به تحریک بیشتر شما کمک می کند.

حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسی خود بخواهید که شما را با حرکت به سمت چپ و راست یا بالا و پایین قرار دهد. دست های همسر تان را به سمت سینه ها یا باسن تان هدایت کنید.  

 

 

چکار بکنید: شریک جنسیتان دراز بکشد و شما روی بدن او و بر روی زانوهایتان بنشینید. دستانتان را روی قفسه سینه شریک جنسیتان بگذارید و بدنتان را بالا و پایین کنید. برای فشار کمتر بر روی ران های خود، از شریک خود بخواهید ران هایتان را نگهدارد تا به شما کمکی کرده باشد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی فشار کمتری را روی پاهای شما ایجاد می کند و ارگاسم را آسان تر می کند حرکت را آتشین کنید: برای تحریک بخش های مختلف واژن ، فشار ها و دخول را به طور منظم کم عمق و عمیق کنید. از همسرتان بخواهید  سینه هایتان را لمس کند .  

 

 

این کار را انجام دهید: روی دست و پایتان بمانید .شریک جنسیتان از پشت پاهای شما را بالا نگهدارد. سپس پاهای خود را به دور کمر او قفل کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از اینکه یک تمرین شگفت انگیز بازو برای شماست، این موقعیت جنسی به شریک جنسیتان امکان نفوذ عمیق تری را می دهد. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید به یک میز یا کنار تخت تکیه کنید تا به بازوهای خود استراحت دهید و بدنتان را از کمر پیج و تاب دهید .  

 

 

چکار بکنید: زانو بزنید و کف دستانتان را روی زمین بگذارید .همزمان با بالا نگه داشتن باسن ، به سر و دستانتان استراحت دهید. حال شریک جنسیتان پشت شما روی زانوها نشسته و مقاربت انجام میگیرد.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن جنسی باعث نفوذ عمیق تر آلت می شود و به شما امکان استراحت روی بالش را می دهد. حرکت را آتشین کنید: با دستانتان کلیتوریس خود را تحریک کنید.  

 

 

چکار بکنید: هر دو بایستید ، شما از کمر به سمت جلو خم شوید. شریک جنسیتان از پشت به شما نزدیک شود و رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: خم شدن در طی این موقعیت جنسی به محکم تر شدن دیواره های واژن کمک می کند و شدت اصطکاک را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: شریکتان میتواند با دست آزاد خود ، کلیتوریس شما را تحریک کند ، و یا دستان شما را از پشت با تکه ای پارچه ببندد.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما نشسته ، پاها را خم کرده و به دست و ساعد خود تکیه داده است. شما همین کار را می کنید و بعد از آن به او نزدیک میشوید تا اینکه ارتباط برقرار شود.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با نگاه کردن به یکدیگر احساس صمیمیت بیشتری خواهید کرد. با برخورد کردن کلیتوریس بر روی لگن وی ، تحریک خود را افزایش دهید. حرکت را آتشین کنید: تکه های یخ را روی سینه خود بکشید و بگذارید آب سرد در زیر لگن او جمع شود.  

 

 

چکار بکنید: روی تن شریکتان بنشینید و بر روی زمین زانو بزنید، دستانتان را بر روی سینه شریک جنسیتان بگذارید و با کمک ران های خود ، بدنتان را بالا و پایین ببرید. شما می توانید با تکیه به عقب و حمایت از خود بر روی رانهای شریکتان ، مقداری از وزن خود را از طریق لگن وی تسکین دهید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با تسلط بر این موقعیت جنسی ، ارگاسم خود را به تاخیر می اندازید. حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را از هم دور کنید تا به او نزدیک تر شوید.  

 

 

چکار بکنید: همانند حرکت گاوچران ، بر روی تن شریکتان نشسته و زانو بزنید با این تفاوت که روی او به پشت شما باشد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شما این امکان می دهد تا کنترل خود را به دست بگیرید و سرعت و ریتمی را که دوست دارید را به شریکتان نشان دهید. حرکت را آتشین کنید: برای به دست آوردن تکیه گاه بیشتر ، زانوها و شانه های خود را درون پاها و بین ران های شریکتان قرار دهید.  

 

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید تا شریک جنسیتان بر روی شما بنشیند و دخول انجام شود.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: شدت نفوذ را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید سینه هایتان را نوازش کند  

 

 

چکار بکنید: روی یک پا بایستید ، با شریک زندگی خود روبرو شوید و پای دیگر را دور کمر او بپیچانید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی امکان رابطه جنسی با تماشای صورت شریک جنسیتان را فراهم میکند حرکت را آتشین کنید: اگر بدن انعطاف پذیری دارید ، سعی کنید که پای بلند شده تان را روی شانه او برای نفوذ عمیق تر آلت، قرار دهید.  

 

 

چکار بکنید: ابتدا شما روی تخت دراز بکشید بعد شریکتان بر روی شما.به طوری که بتوانید صورت های یکدیگر را ببینید.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ساده ، زیبا ، مؤثر و با کمال تعجب همه کاره است. حرکت را آتشین کنید: می توانید با تغییر دادن زاویه پاها ، احساس خوشایند تری به هردویتان ببخشید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید تا شریک جنسیتان روی شما قرار بگیرد. سپس زاویه را بچرخانید تا جایی که بدن هایتان X را تشکیل بدهند.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با این موقعیت جنسی احساس می کنید که  بدن او بیشتر در حال حرکت است. حرکت را آتشین کنید: از این زاویه منحصر به فرد برای ماساژ دادن کمر ، باسن یا پاهای او هنگام رابطه استفاده کنید.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که او روی تختخواب یا صندلی نشسته است و پاهایش را دراز کرده است، به پشت بنشینید و پاهایتان را دراز کنید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: برای برخی افراد، ندیدن صورت شریک جنسیشان حین رابطه جنسی ، به آنها آرامش میدهد. پیشنهاد ما برای چنیتن افراد این پوزیشن است. حرکت را آتشین کنید: ماهیچه های کف لگن خود را منقبض کنید. 

 

 

چکار بکنید: هر دو به یک سمت مشترک بخوابید به گونه ای که همسرتان پشت شما قرار بگیرد. زانوهایتان را کمی به جلو خم کنید. حال شریکتان از پشت رابطه را برقرار میکند. (در این پوزیشن با ریتمی مشترک ،به بدن خود حرکت دهید و از شریک خود بخواهید با شما همگام شود.)

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان تماس پوستی بیشتر را فراهم می کند و تحریک شما را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: از شریک خود بخواهید دسه هایش را بر شانه های شما بگذارد تا بیشتر به جلو سمت بدنتان متمایل شود. بدین ترتیب دخول عمیق تر اتفاق می افتد.

 

 

چکار بکنید: مقابل یکدیگر بخوابید و دستهایتان را بر شانه های شریک جنسیتان قرار دهید. اکنون دخول صورت میگیرد. (به یاد داشته باشید در این پوزیشن نیز مانند پوزیشن قبل، هر دو باید با ریتمی یکسان به اندام خود حرکت بدهید)

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: تمامی اندام شریکتان را در این پوزیشن میتوانید ببینید و همچنین رابطه چشمی نیز برقرار است. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهایتان بین پاهای او قفل کنید.  

 

 

چکار بکنید: هر دو به سمت یکدیگر بنشینید و زانو هایتان را به سمت بالا خم کنید و از پشت به دست هایتان تکیه دهید. حال فاصله را به حداقل برسانید تا رابطه ایجاد شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با انجام این پوزشین میتوانید اندام های یکدیگر را ببینید تا لذتتان بیشتر شود. شما همچنین می توانید بر عمق ، سرعت و زاویه رابطه جنسیتان کنترل داشته باشید. حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسیتان بخواهید کلیتوریس شما را تحریک کند.  

 

 

چکار بکنید: دراز بکشید و سعی کنید پاهایتان را به قدری بالا ببرید تا در پشت گردنتان آنها را به هم قفل کنید. حال شریکتان بر روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد تا رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: دستان شما برای تحریک کردن کلیتوریستان آزاد است. حرکت را آتشین کنید: به گونه ای قرار بگیرید که کلیتوریس شما بیشترین تحریک را داشته باشد.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که پاهای خود را به سمت بالا و خم قرار داده اید ، روی پشت خود دراز بکشید تا قوزک های پایتان را دو طرف سر شما باشد. اکنون شریک جنسیتان از بالا می تواند رابطه را ایجاد کند.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از برقراری تماس چشمی ، ریزش جریان خون بیشتر به سر شما باعث افزایش اکستازی می شود. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید از مواد خوراکی شیرین استفاده کند و آن را بر روی بدنتان برید و بخورد. این اتفاق احساسات شما را درگیر می کند و باعث افزایش تجربه می شود.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما روی لبه تخت می نشیند و شما روی او می نشینید ، رو به جلو.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ، تحریم بیشتر را در نقطه ی G-spot شما بدنبال می آورد. در ضمن ، می توانید از دستان خود برای تحریک استفاده کنید. حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را به سینه خود نزدیک کنید و از پای خود را روی تخت بعنوان تکیه گاه استفاده کنید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید و از شریکتان بخواهید به سمت شما بر روی زانوهایش بنشیند . حال او از ران هایتان شما را به سمت بالا بیاورد و دخول شکل گیرد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شریکتان این فرصت را میدهد تا بیشتر ناحیه کلیتوریس شما را تحریک کند. حرکت را آتشین کنید: برای نفوذ عمیق تر ، یکی از پاهایتان را صاف نگه دارید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید و پاهایتان را از هم دور کرده و آنها را بالا بیاورید.حال شریکتان به حالت خوابیده بر روی شما قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن امکان تماس عالی بدن ها با یکدیگر را فراهم می کند. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید مچ پا را بگیرید. این کار می تواند تمرین کشش عالی برای عضلاتتان باشد.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که روی پشت خود دراز کشیده اید ، پای راست خود را بالا ببرید تا او بتواند خود را بین زاویه 90 درجه بین پاهای شما قرار دهد و دخول را شکل بدهد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: میتوانید برای استراحت دادن به پاهای خود، آنها را بر روی شانه ی شریک جنسیتان بگذارید. همچنین میتوانید ناحیه کلیتوریس خود را تحریک کنید. حرکت را آتشین کنید: تنفس خود را همزمان کنید. یکی از شما رهبری را به دست می آورد و دیگری را دنبال می کند تا با هم استنشاق و بازدم کنید. ریتم هماهنگ ، گفتگوی ناگفته از صمیمیت را باز می کند.  

 

 

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که در لبه یک تخت یا صندلی بنشیند و خود را به گونه ای قرار دهید که باسن شما در دامان او باشد و دستان خود را محکم روی زمین بگذارید. پاهایتان را از پشت کمر بکشید و از او بخواهید ران هایتان را نگهدارد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند. همچنین این حرکت میتواند بازوهای شما را تقویت کند. حرکت را آتشین کنید: توسط ماهیچه های لگنتان ، به بدنتان حرکت دهید.  

 

 

چکار بکنید: شما لازم نیست این کار را روی یک میز انجام دهید ، هر سطحی که باعث شود دخول در این پوزیشن به آسانی انجام شود مناسب است. لبه ی یک تخت بخوابید به گونه ای که پاهایتان آزاد باشد. حالا از او بخواهید بصورت ایستاده به شما نزدیک شود و دخول را شکل بدهد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت برای عملکرد چهره به چهره عالی است. به علاوه اگر شما و شریک جنسیتاندارای قد های مختلف هستید ، این پوزیشن بسیار مناسب شماست. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهای خود را به سمت پایین بیاورید و پاهای خود را روی سینه او ، جلوی شانه های خود قرار دهید. این کار به شما این امکان می دهد که سرعت و عمق فشار را کنترل کنید.  

 

 

چکار بکنید: در حالیکه شریکتان بر روی صندلی و یا لبه تخته نشسته است، شما نیز مانند او و در مقابل او بنشینید تا دخول صورت بگیرد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: به شما کمک می کند سرعت و شدت دخول را تنظیم کنید. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید این پوزیشن را روی پله ها یا لبه وان انجام دهید.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما به صورت چهار زانو بنشیند ، شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و پاهایتان را به دور کمر او در هم قفل کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: داشتن پوزیشن های جنسی تازه ، باعث لذت شما میشود. حرکت را آتشین کنید: یکدیگر را نگاه کنید تا این تماس جنسی باعث لذتتان شود.  

 

چکار بکنید: از شریکتان بخواهید شما را در آغوش خود نگهدارد به گونه ای که پاهایتان دور کمر او قفل شود و تماسی با زمین نداشته باشید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت فیلم های عاشقانه است که شما نیز با انجام آ« ، تجربه ای تازه بدست می آورید. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که شما را با دقت در مقابل دیوار بالا بکشید.  

 

چکار بکنید: با پشت بخوابید و زانوهای خود را به گونه ای که کف پاهایتان روی زمین است، خم کنید. از شریک خود نیز بخوابید بنشیند و او هم مانند شما زانوهایش را خم کند، به گونه ای که کف پاهایش بر روی زمین باشد. حال پای خود را کنار کمر او بگذارید تا او نیز پایش را کنار دست شما بگذارد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با این حرکت شما میتوانید تماس چشمی هنگام انجام رابطه، حفظ کنید. حرکت را آتشین کنید: دست شریک زندگی خود را بگیرید و در حالی که او دراز کشیده است خود را به حالت چمباتمه ای بکنید. یا او می تواند به صورت نشسته بماند و شما را در مقابل سینه خود بکشاند.  

 

چکار بکنید: با پاهای رو به جلو ، روی تخت روبرو یکدیگر بنشینید. شما روی تخت بخوابید. پای راست شریکتان را بر روی شانه سمت چپ خود بگذارید و پای سمت راستتان را بر روی شانه سمت چپ شریکتان بگذارید

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این پوزیشن ،رابطه جنسی آهسته و طولانی ای برای شما رقم خواهد زد. حرکت را آتشین کنید: شما میتوانید موقعیت خود را با شریکتان عوض کنید.

 

 

چکار بکنید: بالش هایی را در پشت شریک زندگی خود قرار دهید از او بخواهید به آنها تکیه دهد و پاهایش را دراز کند. حال شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و زانوهای خود را خم کنید تا خود را بیشتر به او نزدیک کنید ، با استفاده از یک دست ، آلت تناسلی خود را هدایت کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت شما را کنترل می کند و صمیمیت زیادی را حفظ می کند. از آلت تناسلی مرد خود به عنوان یک ابزار خودارضایی ، چیزی برای مالش و تحریک کلیتوریس خود استفاده کنید. حرکت را آتشین کنید: کمی بعد پوزیشن خود را به حالت عنکبوتی تغییر دهید  

 

چکار بکنید: روی پشتتان دراز بکشید و شریک زندگی تان بخواهید چهار دست و پا باشد. پاهای خود را بلند کرده و آنها را به پشت او بپیچانید تا لگن شما را بالا رود تا رابطه ایجاد شود. باسنش را بگیرید و به او کمک کنید تا حرکت راحت تری انجام دهد. کمی عمل ماساژ را به دست خود اضافه کنید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما یک نمای واضح از باسن او را دریافت می کنید که این امر موجب لذت بیشتر شما می شود. بعلاوه ، در این موقعیت ، شما می توانید به راحتی به تحریک آلت او بپردازید. حرکت را آتشین کنید: میتوانید با تغییر موقعیت های خود و شریکتان، تجربه ای تازه بدست آورید.  

 

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که روی ران ها و ساق پاهایش بنشید و به روی ران هاییش بنشینید ، رو به روی او ، پاهایتان را دور کمر او بگذارید.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: با چهره به چهره شدن با شریکتان، صمیمیت در رابطه را افزایش دهید. به علاوه در این موقعیت فضای کافی برای خلاقیت وجود دارد ، مانند تحریک مناطق مختلف. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که نوک سینه هایتان را لیس بزند و بگذارید دستانش شما را تحریک کند.  

 

چکار بکنید: روی شکم خود دراز بکشید ، و شریک زندگی تان بر روی شما نیز به حالت دراز کشیدن باشد تا رابطه صورت بگیرد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند ، و تناسب خاصی به شما می دهد که شما و شریک زندگی خود احساس خوبی داشته باشد. حرکت را آتشین کنید: می توانید به عقب برگردید تا عمق دخول را کنترل کنید.  

 

چکار بکنید: این موقعیت دقیقاً مانند گاوچران است اما با حرکاتی همراه با پیچ و تاب. از شریک جنسیتان بخواهید بخوابد و شما روی او بنشینید اما اینبار دستانتان را پشت خود و بر روی پاهای او بگذارید

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این تغییر در زاویه به هدف قرار گرفتن نقطه G شما کمک می کند و به شما امکان کنترل سرعت و عمق دخول  را می دهد. به علاوه، شریک زندگی تان به آسانی به کلیتوریس شما دسترسی دارد. حرکت را آتشین کنید: به کمک دستتان، کلیتوریس خود را تحریک کنید.  

 

اگر شما منتظر به دنیا آمدن فرزندتان هستید و نگرانید که رابطه جنسی به فرزندتان آسیب برساند ، نباید از رابطه جنسی دست بکشید و آن را موکول کنید به بعد از دوران بارداری . مردان باید بدانند در دوران بارداری همسرشان بیشترین نیاز را به هم آغوشی دارد . سلامت روانی کودک شما در گرو رابطه عاطفی قوی و گرم در دوران بارداری است. در صورتیکه یک بارداری طبیعی دارید ممین باشید که کودک هیچ آسیب از رابطه زناشویی شما نخواهد دید. 

1-پوزیشن spooning : این نوع پوزیشن فشار را از روی شکم باز می دارد و باعث می شود همسر باردار شما راحت بماند . این پوزیش محبوبیت زیادی بین زوجین دارد .  دیدن پوزیشن شماره 19 به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

2- پوزیشن دختر گاوچران : در این نوع از پوزیشن وقتی زن در بالا قرار می گیرد نفوذ را کنترل می کند و رضایت جنسی زیادی برای زنان باردار دارد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

3-پوزیشن دختر گاوچران معکوس : مرد در این پوزیشن خوابیده و زن باردار از پشت رو تن مرد نشسته و زانو می زند . این سبک از رابطه زناشویی کمک می کند که زن کنترل و سرعت دلخواه را به دست بگیرد . دیدن پوزیشن شماره 13 به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

4-ایستاده : اگر سن بارداری همسر شما کمتر از 20 هفته باشد می توانید از این سبک استفاده کنید . همسر باردار شما میتواند کف دست ها را به دیوار و برای پایداری به دیوار تکیه دهد .  

1-پوزیشن جادوگری : برای انجام این حالت شریک زن به پشت خوابیده و پاهای خود را روی شانه های مرد که رو به روی او ایستاده می گذارد . این پوزیشن کمک می کند که شما درد کمتری را احساس کنید . برای بهتر انجام دادن این پوزیشن مدل شماره 25 را نگاه کنید .

2-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

3-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره 39 به شما بیشتر کمک می کند .

 

دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

1-پوزیشن بید مجنون : در این حالت شریک زن به پهلوی راست می خوابد و پاهای خود را باز می کند . شریک مرد بین پاهای زن قرار می گرد . پای چپ زن دور مرد و پای راست کمی عقب تر قرار می گیرد . پوزیشن شماره 4 میتواند بیشتر شما را راهنمایی کند .

2-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

3-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره 39 به شما بیشتر کمک می کند .

 

4-پوزیشن مار : این حالت باعث می شود شریک مرد نفوذ عمیق تری داشته باشد . زن به روی شکم خوابیده و مرد هم روی زن خوابیده و نفوذ صورت می گیرد . مدل 28 شما را بیشتر راهنمایی می کند .

 

1-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

2-دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

3-گاوچران معکوس : در این حالت زن برعکس روی تن همسر خود می نشیند . اکر دوست داشتید می توانید کمی به جلو خم شوید و کف دست خود را روی زمین بگذارید . دیدن پوزیشن شماره 13 به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

4-اسپونینگ spooning  : در اسپونینگ زن خوابیده و مرد پشت آن قرار گرفته  به این صورت  نفوذ انجام می شود  . دیدن پوزیشن شماره 19 به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

1-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

2-پوزیشن میز : در این حالت نفوذ به راحتی صورت می گیرد . این کار را روی میز یا تخت می توانید انجام دهید . شریک زن میتواند رو تخت خوابیده و شریک مرد روبروی زن ایستاده سپس زن پاهای خود را دور مرد حلقه ومرد  نفوذ را انجام می دهد . مدل شماره 29 می تواند بیشتر به شما کمک کند .

3-پوزیشن اتو : در این حالت آلت شریک جنسی شما بزرگتر به نظر می آید . شریک زن به روی شکم خوابیده و شریک مرد روی زن خوابیده و به این صورت نفوذ انجام می شود . مدل شماره 5 شما را بیشتر راهنمایی می کند . 

 

 

پوزیشن صدف : این حالت نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد . برای انجام این کار شریک زن به پشت می خوابد سپس پاهای خود را بالا گرفته و باز می کند و دست ها پشت زانو قرار می گیرد . شریک مرد زانو زده و نفوذ را انجام می دهد . مشاهده کردن پوزیشن شماره 22 میتواند به شما کمک کند چکونه این کار را انجام دهید .  

جهت دانلود این فایل در صورتی که عضو هستید ابتدا با نام کابری خود وارد شوید و در غیر این صورت از طریق فرم زیر بصورت سریع عضو سایت شوید و فایل را دانلود نمائید

اطلاعات شما نزد کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش کاملا محفوظ می باشد

ممنون از نظر باارزش شما

با سلام و تشکر از نظرات شما

با سلام. نظرات شما اعمال خواهد شد. با تشکر

با تسکر از نظرات شما

با سلام و تشکر. نظرات شما اعمال خواهد شد.

با سلام و تشکر از نظرات شما 

با تشکر

با تشکر از نظرات شما 

تعداد کل امتیازات این مطلب 76

این مطلب را به اشتراک بگذارید

چهار راه پاسداران – خ دولت – پلاک 111 – واحد 39

02188888283

info@kameshyar.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش می باشد.


Downloads-icon


پوزیشن پیچ و مهره Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن یکی شدن صورت ها Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن سگ وحشی Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن بید مجنون Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اتو Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جادوگری Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن دختر گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جهش قورباغه Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن ایستاده و خم شده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن کوه جادویی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن معکوس گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن پسر گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن رقص باله Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن خوابیده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن ضربدری Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن تکیه گاه Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اسپونینگ spooning Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن حرکت یکسان معکوسDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن دیوار طلاییDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صدفDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن چرخیدهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صندلیDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جادوگرDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن زاویه بازDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جرقهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صندلی چرخ دارDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن میز Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اتاق نوشیدنی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن چهار زانو Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مرد ایستاده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن عنکبوت Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن خوابیده و نشستهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مرد تنبلDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن برفی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن گل پیچیده در هم Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مارDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن زن فرمانرواDownloads-icon

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش کاملا محفوظ می باشد

با توجه به شیوع کرونا ازپذیرفتن بیماران بدون دستکش و ماسک معذوریم. برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از پذیرفتن همزمان بیماران در کلینیک اجتناب خواهد شد.

اگر شما هم دنبال یک سکس آتشین با همسر خود هستید ، از همسرتان بخواهید این صفحه را بخواند. پوزیشن های  متفاوت رابطه جنسی وقتی توسط زن طراحی و هدایت می شوند، حرارت و صمیمیت عشق را  خیلی بالا تر می برند. 

اگر شما هم اتاق خوابتان خیلی پرماجرا نیست با نگاهی به این 45 پوزیشن رابطه جنسی به رابطه اتان تنوع بدهید .بعضی ها همیشه از پوزیشن های سکس تکراری استفاده می کنند.در صورتی که اختراع پوزیشن های جدید می تواند ارگاسم بهتری برای شما و شریک زندگی تان به ارمغان بیاورد و رابطه جنسی شما را بسیار لذت بخش تر کند.

انواع پوزیشن ها

 

 

 

به طور کلی تمام پوزیشن های زناشویی فارغ از وضعیت خوابیده ،نشسته و یا ایستاده در سه گروه کلی قرار می گیرند.. و معمولا شما بسته به وضعیت جسمانی تان و یا طبق عادت از یکی از این سه گروه استفاده می کنید.  هر کدام از این پوزیشن ها از جهت امکاناتی که در حین رابطه جنسی در اختیار شما می گذارند متفاوت هستند.

 

 

در این وضعیت ها مرد در بالای زن قرار دارد و در نتیجه صورت شما در مقابل همسرتان است . مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن میسیونری ( Missionary Position )  است . در پوزیشن میسیونری امکان بوسه های داغ و عشقبازی در حین رابطه راحت تر در دسترس است. 

 

 

در این وضعیت ها زن بالاتر از مرد قرار دارد و کنترل رابطه زناشویی را می تواند در دست بگیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن دختر کابوی یا دختر گاو چران  ( Cowboy Girl Position )  است. اگر مرد چاقی بیش از حد دارد و یا زن نیاز به دخول کامل دارد این وضعیت بسیار کمک کننده است. در پوزیشن دختر کابوی لذت نگاه به رفتار آتشین زن  توسط مرد و امکان تحریک کلیتوریس توسط زن  کاملا در دسترس است. 

 

 

در این وضعیت ها  مرد در پشت زن قرار می گیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن گربه ای  ( Cat style – Dog Style ) است .در این گروه از پوزیشن ها امکان حرکت هم برای زن و هم مرد وجود دارد و حرکات سریعتر و محکمتر قابل انجام است 

در اینجا بهترین پوزیشن های سکس را گرد آورده ایم ولی واقعیت این است که در هر کسی چند تا ازاین پوزیشن ها کارآمد و لذت بخش است. شما می توانید این وضعیت ها را تست کنید و در نعدادی مهارت خود را بالا ببرید.

در هر بخش 3  قسمت وجود دارد : 

1- چکار بکنید : در این قسمت شما یاد می گیرد وضعیت بدنی شما و شوهرتان به چه صورت باشد. 

2-این پوزیشن چه کمکی کی کند : در این بخش به شما درباره فایده این وضعیت گفته می شود . 

3-حرکت را آتشین کنید : در اینجا شما یاد می گیرید چطور حرارت رابطه جنسی را بالا ببرید. 

اگر سوالی دارید  یا نظری دارید از طریق فرم پایین این صفحه بپرسید.

 

 

 

چکار بکنید : در نزدیکی لبه تخت یا نیمکت ، روی لگن و ساعد به صورت یک طرفه دراز بکشید  و ران های خود را به هم فشار دهید و باسن خود را به عقب متمایل کنید. از همسرتان بخواهید بایستد و در حالیکه پاها را از هم کمی باز میکند  ازپشت  رابطه واژینال را انجام دهد 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما وقتی در این موقعیت جنسی ران های خود را به هم فشار می دهید  باعث می شود همسرتان بخواهد که با نیروی بیشتری رابطه را انجام دهد.  

حرکت را آتشین کنید: به جای اینکه به همسرتان اجازه دهید تمام کارها را انجام دهد ، سعی کنید باسن خود را بیشتر به عقب فشار دهید تا همسرتان با ضرباهنگ شما هم ریتم شود.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: در این موقعیت جنسی ، شما کنترل زاویه و عمق ورود و شدت حرکات را کنترل می کنید. نشسته بودن باعث می شود تحریکات در اختیار شما باشد ، بنابراین  در این وصعیت خود را برای یک ماراتن جنسی آماده کنید.

حرکت را آتشین کنید: بگذارید انگشتان و دستانتان  به جای شما صحبت کنند . پس از نشستن ، می توانید دست های خود را در هر کجای بدن  خود و یا همسرتان قرار دهید تا جالب تر جلوه کنید. می توانید دستان همسرتان را نیز هدایت کنید.

 

انواع پوزیشن ها

 

چکار بکنید : روی چهار دست و پا قرار بگیرید  ، سپس از همسرتان بخواهید  در پشت سر شما زانو بزند ، و بالاتنه  اش کمی به روی شما متمایل  باشد . به طوری که کاملا بر شما تسلط داشته باشد

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان نفوذ عمیق و تحریک نقطه G را فراهم می کند.

حرکت را آتشین کنید: یک طرف سر خود را به زمین بگذارید و کلیتوریس خود را با یک دست تحریک کنید ، می توانید دست همسرتان را بگیرید و بر روی کلیتوریس بگذارید  و از او بخواهید با حرکات ریتمیک شما را به ارگاسم برساند.

 

 

چکار بکنید: به پهلوی راست خود بخوابید. شریکتان بر روی زانوهای خود و در میان دو پای شما قرار بگیرد ، پای راست خود را کمی به عقب خم کنید و پای چپتان را به دور بدن او بپیچید. 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با استفاده این پوزیشن جنسی همانند پوزیشن سگ وحشی میتوانید دخول عمیق تری را تجربه کنید با این تفاوت که در این نوع، رابطه چشمی نیز برقرار است.

حرکت را آتشین کنید: از شریک زندگی خود بخواهید که کلیتوریس شما را با دست تحریک کند..و شما دست و پاهای خود را مانند شاخه های بید مجنون پیچ و تاب دهید

 

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید ، پاها صاف و باسن خود را کمی بالا بیاورید. شریک جنسیتان به روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی تناسب خاصی ایجاد می کند ، به گونه ای که آلت شریک زندگی شما بزرگتر به نظر می رسد.

حرکت را آتشین کنید: در بعضی مواقع این پوزیشن  باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود. با دست کلیتوریش خود راتحریک کنید

 

 

چکار بکنید: دراز بکشید و پاهای خود را روی سرشانه های شریک جنسیتان بگذارید.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی بسیار جذاب است زیرا وقتی پاهای خود را بالا می برید ، واژن تنگ تر و باریک می شود و به تحریک بیشتر شما کمک می کند.

حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسی خود بخواهید که شما را با حرکت به سمت چپ و راست یا بالا و پایین قرار دهد. دست های همسر تان را به سمت سینه ها یا باسن تان هدایت کنید.  

 

 

چکار بکنید: شریک جنسیتان دراز بکشد و شما روی بدن او و بر روی زانوهایتان بنشینید. دستانتان را روی قفسه سینه شریک جنسیتان بگذارید و بدنتان را بالا و پایین کنید. برای فشار کمتر بر روی ران های خود، از شریک خود بخواهید ران هایتان را نگهدارد تا به شما کمکی کرده باشد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی فشار کمتری را روی پاهای شما ایجاد می کند و ارگاسم را آسان تر می کند حرکت را آتشین کنید: برای تحریک بخش های مختلف واژن ، فشار ها و دخول را به طور منظم کم عمق و عمیق کنید. از همسرتان بخواهید  سینه هایتان را لمس کند .  

 

 

این کار را انجام دهید: روی دست و پایتان بمانید .شریک جنسیتان از پشت پاهای شما را بالا نگهدارد. سپس پاهای خود را به دور کمر او قفل کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از اینکه یک تمرین شگفت انگیز بازو برای شماست، این موقعیت جنسی به شریک جنسیتان امکان نفوذ عمیق تری را می دهد. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید به یک میز یا کنار تخت تکیه کنید تا به بازوهای خود استراحت دهید و بدنتان را از کمر پیج و تاب دهید .  

 

 

چکار بکنید: زانو بزنید و کف دستانتان را روی زمین بگذارید .همزمان با بالا نگه داشتن باسن ، به سر و دستانتان استراحت دهید. حال شریک جنسیتان پشت شما روی زانوها نشسته و مقاربت انجام میگیرد.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن جنسی باعث نفوذ عمیق تر آلت می شود و به شما امکان استراحت روی بالش را می دهد. حرکت را آتشین کنید: با دستانتان کلیتوریس خود را تحریک کنید.  

 

 

چکار بکنید: هر دو بایستید ، شما از کمر به سمت جلو خم شوید. شریک جنسیتان از پشت به شما نزدیک شود و رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: خم شدن در طی این موقعیت جنسی به محکم تر شدن دیواره های واژن کمک می کند و شدت اصطکاک را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: شریکتان میتواند با دست آزاد خود ، کلیتوریس شما را تحریک کند ، و یا دستان شما را از پشت با تکه ای پارچه ببندد.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما نشسته ، پاها را خم کرده و به دست و ساعد خود تکیه داده است. شما همین کار را می کنید و بعد از آن به او نزدیک میشوید تا اینکه ارتباط برقرار شود.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با نگاه کردن به یکدیگر احساس صمیمیت بیشتری خواهید کرد. با برخورد کردن کلیتوریس بر روی لگن وی ، تحریک خود را افزایش دهید. حرکت را آتشین کنید: تکه های یخ را روی سینه خود بکشید و بگذارید آب سرد در زیر لگن او جمع شود.  

 

 

چکار بکنید: روی تن شریکتان بنشینید و بر روی زمین زانو بزنید، دستانتان را بر روی سینه شریک جنسیتان بگذارید و با کمک ران های خود ، بدنتان را بالا و پایین ببرید. شما می توانید با تکیه به عقب و حمایت از خود بر روی رانهای شریکتان ، مقداری از وزن خود را از طریق لگن وی تسکین دهید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با تسلط بر این موقعیت جنسی ، ارگاسم خود را به تاخیر می اندازید. حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را از هم دور کنید تا به او نزدیک تر شوید.  

 

 

چکار بکنید: همانند حرکت گاوچران ، بر روی تن شریکتان نشسته و زانو بزنید با این تفاوت که روی او به پشت شما باشد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شما این امکان می دهد تا کنترل خود را به دست بگیرید و سرعت و ریتمی را که دوست دارید را به شریکتان نشان دهید. حرکت را آتشین کنید: برای به دست آوردن تکیه گاه بیشتر ، زانوها و شانه های خود را درون پاها و بین ران های شریکتان قرار دهید.  

 

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید تا شریک جنسیتان بر روی شما بنشیند و دخول انجام شود.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: شدت نفوذ را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید سینه هایتان را نوازش کند  

 

 

چکار بکنید: روی یک پا بایستید ، با شریک زندگی خود روبرو شوید و پای دیگر را دور کمر او بپیچانید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی امکان رابطه جنسی با تماشای صورت شریک جنسیتان را فراهم میکند حرکت را آتشین کنید: اگر بدن انعطاف پذیری دارید ، سعی کنید که پای بلند شده تان را روی شانه او برای نفوذ عمیق تر آلت، قرار دهید.  

 

 

چکار بکنید: ابتدا شما روی تخت دراز بکشید بعد شریکتان بر روی شما.به طوری که بتوانید صورت های یکدیگر را ببینید.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ساده ، زیبا ، مؤثر و با کمال تعجب همه کاره است. حرکت را آتشین کنید: می توانید با تغییر دادن زاویه پاها ، احساس خوشایند تری به هردویتان ببخشید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید تا شریک جنسیتان روی شما قرار بگیرد. سپس زاویه را بچرخانید تا جایی که بدن هایتان X را تشکیل بدهند.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با این موقعیت جنسی احساس می کنید که  بدن او بیشتر در حال حرکت است. حرکت را آتشین کنید: از این زاویه منحصر به فرد برای ماساژ دادن کمر ، باسن یا پاهای او هنگام رابطه استفاده کنید.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که او روی تختخواب یا صندلی نشسته است و پاهایش را دراز کرده است، به پشت بنشینید و پاهایتان را دراز کنید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: برای برخی افراد، ندیدن صورت شریک جنسیشان حین رابطه جنسی ، به آنها آرامش میدهد. پیشنهاد ما برای چنیتن افراد این پوزیشن است. حرکت را آتشین کنید: ماهیچه های کف لگن خود را منقبض کنید. 

 

 

چکار بکنید: هر دو به یک سمت مشترک بخوابید به گونه ای که همسرتان پشت شما قرار بگیرد. زانوهایتان را کمی به جلو خم کنید. حال شریکتان از پشت رابطه را برقرار میکند. (در این پوزیشن با ریتمی مشترک ،به بدن خود حرکت دهید و از شریک خود بخواهید با شما همگام شود.)

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان تماس پوستی بیشتر را فراهم می کند و تحریک شما را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: از شریک خود بخواهید دسه هایش را بر شانه های شما بگذارد تا بیشتر به جلو سمت بدنتان متمایل شود. بدین ترتیب دخول عمیق تر اتفاق می افتد.

 

 

چکار بکنید: مقابل یکدیگر بخوابید و دستهایتان را بر شانه های شریک جنسیتان قرار دهید. اکنون دخول صورت میگیرد. (به یاد داشته باشید در این پوزیشن نیز مانند پوزیشن قبل، هر دو باید با ریتمی یکسان به اندام خود حرکت بدهید)

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: تمامی اندام شریکتان را در این پوزیشن میتوانید ببینید و همچنین رابطه چشمی نیز برقرار است. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهایتان بین پاهای او قفل کنید.  

 

 

چکار بکنید: هر دو به سمت یکدیگر بنشینید و زانو هایتان را به سمت بالا خم کنید و از پشت به دست هایتان تکیه دهید. حال فاصله را به حداقل برسانید تا رابطه ایجاد شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با انجام این پوزشین میتوانید اندام های یکدیگر را ببینید تا لذتتان بیشتر شود. شما همچنین می توانید بر عمق ، سرعت و زاویه رابطه جنسیتان کنترل داشته باشید. حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسیتان بخواهید کلیتوریس شما را تحریک کند.  

 

 

چکار بکنید: دراز بکشید و سعی کنید پاهایتان را به قدری بالا ببرید تا در پشت گردنتان آنها را به هم قفل کنید. حال شریکتان بر روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد تا رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: دستان شما برای تحریک کردن کلیتوریستان آزاد است. حرکت را آتشین کنید: به گونه ای قرار بگیرید که کلیتوریس شما بیشترین تحریک را داشته باشد.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که پاهای خود را به سمت بالا و خم قرار داده اید ، روی پشت خود دراز بکشید تا قوزک های پایتان را دو طرف سر شما باشد. اکنون شریک جنسیتان از بالا می تواند رابطه را ایجاد کند.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از برقراری تماس چشمی ، ریزش جریان خون بیشتر به سر شما باعث افزایش اکستازی می شود. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید از مواد خوراکی شیرین استفاده کند و آن را بر روی بدنتان برید و بخورد. این اتفاق احساسات شما را درگیر می کند و باعث افزایش تجربه می شود.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما روی لبه تخت می نشیند و شما روی او می نشینید ، رو به جلو.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ، تحریم بیشتر را در نقطه ی G-spot شما بدنبال می آورد. در ضمن ، می توانید از دستان خود برای تحریک استفاده کنید. حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را به سینه خود نزدیک کنید و از پای خود را روی تخت بعنوان تکیه گاه استفاده کنید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید و از شریکتان بخواهید به سمت شما بر روی زانوهایش بنشیند . حال او از ران هایتان شما را به سمت بالا بیاورد و دخول شکل گیرد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شریکتان این فرصت را میدهد تا بیشتر ناحیه کلیتوریس شما را تحریک کند. حرکت را آتشین کنید: برای نفوذ عمیق تر ، یکی از پاهایتان را صاف نگه دارید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید و پاهایتان را از هم دور کرده و آنها را بالا بیاورید.حال شریکتان به حالت خوابیده بر روی شما قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن امکان تماس عالی بدن ها با یکدیگر را فراهم می کند. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید مچ پا را بگیرید. این کار می تواند تمرین کشش عالی برای عضلاتتان باشد.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که روی پشت خود دراز کشیده اید ، پای راست خود را بالا ببرید تا او بتواند خود را بین زاویه 90 درجه بین پاهای شما قرار دهد و دخول را شکل بدهد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: میتوانید برای استراحت دادن به پاهای خود، آنها را بر روی شانه ی شریک جنسیتان بگذارید. همچنین میتوانید ناحیه کلیتوریس خود را تحریک کنید. حرکت را آتشین کنید: تنفس خود را همزمان کنید. یکی از شما رهبری را به دست می آورد و دیگری را دنبال می کند تا با هم استنشاق و بازدم کنید. ریتم هماهنگ ، گفتگوی ناگفته از صمیمیت را باز می کند.  

 

 

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که در لبه یک تخت یا صندلی بنشیند و خود را به گونه ای قرار دهید که باسن شما در دامان او باشد و دستان خود را محکم روی زمین بگذارید. پاهایتان را از پشت کمر بکشید و از او بخواهید ران هایتان را نگهدارد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند. همچنین این حرکت میتواند بازوهای شما را تقویت کند. حرکت را آتشین کنید: توسط ماهیچه های لگنتان ، به بدنتان حرکت دهید.  

 

 

چکار بکنید: شما لازم نیست این کار را روی یک میز انجام دهید ، هر سطحی که باعث شود دخول در این پوزیشن به آسانی انجام شود مناسب است. لبه ی یک تخت بخوابید به گونه ای که پاهایتان آزاد باشد. حالا از او بخواهید بصورت ایستاده به شما نزدیک شود و دخول را شکل بدهد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت برای عملکرد چهره به چهره عالی است. به علاوه اگر شما و شریک جنسیتاندارای قد های مختلف هستید ، این پوزیشن بسیار مناسب شماست. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهای خود را به سمت پایین بیاورید و پاهای خود را روی سینه او ، جلوی شانه های خود قرار دهید. این کار به شما این امکان می دهد که سرعت و عمق فشار را کنترل کنید.  

 

 

چکار بکنید: در حالیکه شریکتان بر روی صندلی و یا لبه تخته نشسته است، شما نیز مانند او و در مقابل او بنشینید تا دخول صورت بگیرد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: به شما کمک می کند سرعت و شدت دخول را تنظیم کنید. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید این پوزیشن را روی پله ها یا لبه وان انجام دهید.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما به صورت چهار زانو بنشیند ، شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و پاهایتان را به دور کمر او در هم قفل کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: داشتن پوزیشن های جنسی تازه ، باعث لذت شما میشود. حرکت را آتشین کنید: یکدیگر را نگاه کنید تا این تماس جنسی باعث لذتتان شود.  

 

چکار بکنید: از شریکتان بخواهید شما را در آغوش خود نگهدارد به گونه ای که پاهایتان دور کمر او قفل شود و تماسی با زمین نداشته باشید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت فیلم های عاشقانه است که شما نیز با انجام آ« ، تجربه ای تازه بدست می آورید. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که شما را با دقت در مقابل دیوار بالا بکشید.  

 

چکار بکنید: با پشت بخوابید و زانوهای خود را به گونه ای که کف پاهایتان روی زمین است، خم کنید. از شریک خود نیز بخوابید بنشیند و او هم مانند شما زانوهایش را خم کند، به گونه ای که کف پاهایش بر روی زمین باشد. حال پای خود را کنار کمر او بگذارید تا او نیز پایش را کنار دست شما بگذارد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با این حرکت شما میتوانید تماس چشمی هنگام انجام رابطه، حفظ کنید. حرکت را آتشین کنید: دست شریک زندگی خود را بگیرید و در حالی که او دراز کشیده است خود را به حالت چمباتمه ای بکنید. یا او می تواند به صورت نشسته بماند و شما را در مقابل سینه خود بکشاند.  

 

چکار بکنید: با پاهای رو به جلو ، روی تخت روبرو یکدیگر بنشینید. شما روی تخت بخوابید. پای راست شریکتان را بر روی شانه سمت چپ خود بگذارید و پای سمت راستتان را بر روی شانه سمت چپ شریکتان بگذارید

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این پوزیشن ،رابطه جنسی آهسته و طولانی ای برای شما رقم خواهد زد. حرکت را آتشین کنید: شما میتوانید موقعیت خود را با شریکتان عوض کنید.

 

 

چکار بکنید: بالش هایی را در پشت شریک زندگی خود قرار دهید از او بخواهید به آنها تکیه دهد و پاهایش را دراز کند. حال شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و زانوهای خود را خم کنید تا خود را بیشتر به او نزدیک کنید ، با استفاده از یک دست ، آلت تناسلی خود را هدایت کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت شما را کنترل می کند و صمیمیت زیادی را حفظ می کند. از آلت تناسلی مرد خود به عنوان یک ابزار خودارضایی ، چیزی برای مالش و تحریک کلیتوریس خود استفاده کنید. حرکت را آتشین کنید: کمی بعد پوزیشن خود را به حالت عنکبوتی تغییر دهید  

 

چکار بکنید: روی پشتتان دراز بکشید و شریک زندگی تان بخواهید چهار دست و پا باشد. پاهای خود را بلند کرده و آنها را به پشت او بپیچانید تا لگن شما را بالا رود تا رابطه ایجاد شود. باسنش را بگیرید و به او کمک کنید تا حرکت راحت تری انجام دهد. کمی عمل ماساژ را به دست خود اضافه کنید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما یک نمای واضح از باسن او را دریافت می کنید که این امر موجب لذت بیشتر شما می شود. بعلاوه ، در این موقعیت ، شما می توانید به راحتی به تحریک آلت او بپردازید. حرکت را آتشین کنید: میتوانید با تغییر موقعیت های خود و شریکتان، تجربه ای تازه بدست آورید.  

 

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که روی ران ها و ساق پاهایش بنشید و به روی ران هاییش بنشینید ، رو به روی او ، پاهایتان را دور کمر او بگذارید.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: با چهره به چهره شدن با شریکتان، صمیمیت در رابطه را افزایش دهید. به علاوه در این موقعیت فضای کافی برای خلاقیت وجود دارد ، مانند تحریک مناطق مختلف. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که نوک سینه هایتان را لیس بزند و بگذارید دستانش شما را تحریک کند.  

 

چکار بکنید: روی شکم خود دراز بکشید ، و شریک زندگی تان بر روی شما نیز به حالت دراز کشیدن باشد تا رابطه صورت بگیرد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند ، و تناسب خاصی به شما می دهد که شما و شریک زندگی خود احساس خوبی داشته باشد. حرکت را آتشین کنید: می توانید به عقب برگردید تا عمق دخول را کنترل کنید.  

 

چکار بکنید: این موقعیت دقیقاً مانند گاوچران است اما با حرکاتی همراه با پیچ و تاب. از شریک جنسیتان بخواهید بخوابد و شما روی او بنشینید اما اینبار دستانتان را پشت خود و بر روی پاهای او بگذارید

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این تغییر در زاویه به هدف قرار گرفتن نقطه G شما کمک می کند و به شما امکان کنترل سرعت و عمق دخول  را می دهد. به علاوه، شریک زندگی تان به آسانی به کلیتوریس شما دسترسی دارد. حرکت را آتشین کنید: به کمک دستتان، کلیتوریس خود را تحریک کنید.  

 

اگر شما منتظر به دنیا آمدن فرزندتان هستید و نگرانید که رابطه جنسی به فرزندتان آسیب برساند ، نباید از رابطه جنسی دست بکشید و آن را موکول کنید به بعد از دوران بارداری . مردان باید بدانند در دوران بارداری همسرشان بیشترین نیاز را به هم آغوشی دارد . سلامت روانی کودک شما در گرو رابطه عاطفی قوی و گرم در دوران بارداری است. در صورتیکه یک بارداری طبیعی دارید ممین باشید که کودک هیچ آسیب از رابطه زناشویی شما نخواهد دید. 

1-پوزیشن spooning : این نوع پوزیشن فشار را از روی شکم باز می دارد و باعث می شود همسر باردار شما راحت بماند . این پوزیش محبوبیت زیادی بین زوجین دارد .  دیدن پوزیشن شماره 19 به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

2- پوزیشن دختر گاوچران : در این نوع از پوزیشن وقتی زن در بالا قرار می گیرد نفوذ را کنترل می کند و رضایت جنسی زیادی برای زنان باردار دارد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

3-پوزیشن دختر گاوچران معکوس : مرد در این پوزیشن خوابیده و زن باردار از پشت رو تن مرد نشسته و زانو می زند . این سبک از رابطه زناشویی کمک می کند که زن کنترل و سرعت دلخواه را به دست بگیرد . دیدن پوزیشن شماره 13 به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

4-ایستاده : اگر سن بارداری همسر شما کمتر از 20 هفته باشد می توانید از این سبک استفاده کنید . همسر باردار شما میتواند کف دست ها را به دیوار و برای پایداری به دیوار تکیه دهد .  

1-پوزیشن جادوگری : برای انجام این حالت شریک زن به پشت خوابیده و پاهای خود را روی شانه های مرد که رو به روی او ایستاده می گذارد . این پوزیشن کمک می کند که شما درد کمتری را احساس کنید . برای بهتر انجام دادن این پوزیشن مدل شماره 25 را نگاه کنید .

2-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

3-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره 39 به شما بیشتر کمک می کند .

 

دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

1-پوزیشن بید مجنون : در این حالت شریک زن به پهلوی راست می خوابد و پاهای خود را باز می کند . شریک مرد بین پاهای زن قرار می گرد . پای چپ زن دور مرد و پای راست کمی عقب تر قرار می گیرد . پوزیشن شماره 4 میتواند بیشتر شما را راهنمایی کند .

2-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

3-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره 39 به شما بیشتر کمک می کند .

 

4-پوزیشن مار : این حالت باعث می شود شریک مرد نفوذ عمیق تری داشته باشد . زن به روی شکم خوابیده و مرد هم روی زن خوابیده و نفوذ صورت می گیرد . مدل 28 شما را بیشتر راهنمایی می کند .

 

1-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

2-دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

3-گاوچران معکوس : در این حالت زن برعکس روی تن همسر خود می نشیند . اکر دوست داشتید می توانید کمی به جلو خم شوید و کف دست خود را روی زمین بگذارید . دیدن پوزیشن شماره 13 به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

4-اسپونینگ spooning  : در اسپونینگ زن خوابیده و مرد پشت آن قرار گرفته  به این صورت  نفوذ انجام می شود  . دیدن پوزیشن شماره 19 به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

1-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

2-پوزیشن میز : در این حالت نفوذ به راحتی صورت می گیرد . این کار را روی میز یا تخت می توانید انجام دهید . شریک زن میتواند رو تخت خوابیده و شریک مرد روبروی زن ایستاده سپس زن پاهای خود را دور مرد حلقه ومرد  نفوذ را انجام می دهد . مدل شماره 29 می تواند بیشتر به شما کمک کند .

3-پوزیشن اتو : در این حالت آلت شریک جنسی شما بزرگتر به نظر می آید . شریک زن به روی شکم خوابیده و شریک مرد روی زن خوابیده و به این صورت نفوذ انجام می شود . مدل شماره 5 شما را بیشتر راهنمایی می کند . 

 

 

پوزیشن صدف : این حالت نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد . برای انجام این کار شریک زن به پشت می خوابد سپس پاهای خود را بالا گرفته و باز می کند و دست ها پشت زانو قرار می گیرد . شریک مرد زانو زده و نفوذ را انجام می دهد . مشاهده کردن پوزیشن شماره 22 میتواند به شما کمک کند چکونه این کار را انجام دهید .  

جهت دانلود این فایل در صورتی که عضو هستید ابتدا با نام کابری خود وارد شوید و در غیر این صورت از طریق فرم زیر بصورت سریع عضو سایت شوید و فایل را دانلود نمائید

اطلاعات شما نزد کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش کاملا محفوظ می باشد

ممنون از نظر باارزش شما

با سلام و تشکر از نظرات شما

با سلام. نظرات شما اعمال خواهد شد. با تشکر

با تسکر از نظرات شما

با سلام و تشکر. نظرات شما اعمال خواهد شد.

با سلام و تشکر از نظرات شما 

با تشکر

با تشکر از نظرات شما 

تعداد کل امتیازات این مطلب 76

این مطلب را به اشتراک بگذارید

چهار راه پاسداران – خ دولت – پلاک 111 – واحد 39

02188888283

info@kameshyar.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش می باشد.


Downloads-icon


پوزیشن پیچ و مهره Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن یکی شدن صورت ها Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن سگ وحشی Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن بید مجنون Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اتو Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جادوگری Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن دختر گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جهش قورباغه Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن ایستاده و خم شده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن کوه جادویی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن معکوس گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن پسر گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن رقص باله Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن خوابیده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن ضربدری Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن تکیه گاه Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اسپونینگ spooning Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن حرکت یکسان معکوسDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن دیوار طلاییDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صدفDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن چرخیدهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صندلیDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جادوگرDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن زاویه بازDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جرقهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صندلی چرخ دارDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن میز Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اتاق نوشیدنی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن چهار زانو Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مرد ایستاده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن عنکبوت Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن خوابیده و نشستهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مرد تنبلDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن برفی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن گل پیچیده در هم Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مارDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن زن فرمانرواDownloads-icon

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش کاملا محفوظ می باشد

با توجه به شیوع کرونا ازپذیرفتن بیماران بدون دستکش و ماسک معذوریم. برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از پذیرفتن همزمان بیماران در کلینیک اجتناب خواهد شد.

اگر شما هم دنبال یک سکس آتشین با همسر خود هستید ، از همسرتان بخواهید این صفحه را بخواند. پوزیشن های  متفاوت رابطه جنسی وقتی توسط زن طراحی و هدایت می شوند، حرارت و صمیمیت عشق را  خیلی بالا تر می برند. 

اگر شما هم اتاق خوابتان خیلی پرماجرا نیست با نگاهی به این 45 پوزیشن رابطه جنسی به رابطه اتان تنوع بدهید .بعضی ها همیشه از پوزیشن های سکس تکراری استفاده می کنند.در صورتی که اختراع پوزیشن های جدید می تواند ارگاسم بهتری برای شما و شریک زندگی تان به ارمغان بیاورد و رابطه جنسی شما را بسیار لذت بخش تر کند.

انواع پوزیشن ها

 

 

 

به طور کلی تمام پوزیشن های زناشویی فارغ از وضعیت خوابیده ،نشسته و یا ایستاده در سه گروه کلی قرار می گیرند.. و معمولا شما بسته به وضعیت جسمانی تان و یا طبق عادت از یکی از این سه گروه استفاده می کنید.  هر کدام از این پوزیشن ها از جهت امکاناتی که در حین رابطه جنسی در اختیار شما می گذارند متفاوت هستند.

 

 

در این وضعیت ها مرد در بالای زن قرار دارد و در نتیجه صورت شما در مقابل همسرتان است . مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن میسیونری ( Missionary Position )  است . در پوزیشن میسیونری امکان بوسه های داغ و عشقبازی در حین رابطه راحت تر در دسترس است. 

 

 

در این وضعیت ها زن بالاتر از مرد قرار دارد و کنترل رابطه زناشویی را می تواند در دست بگیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن دختر کابوی یا دختر گاو چران  ( Cowboy Girl Position )  است. اگر مرد چاقی بیش از حد دارد و یا زن نیاز به دخول کامل دارد این وضعیت بسیار کمک کننده است. در پوزیشن دختر کابوی لذت نگاه به رفتار آتشین زن  توسط مرد و امکان تحریک کلیتوریس توسط زن  کاملا در دسترس است. 

 

 

در این وضعیت ها  مرد در پشت زن قرار می گیرد. مهمترین پوزیشن در این گروه، پوزیشن گربه ای  ( Cat style – Dog Style ) است .در این گروه از پوزیشن ها امکان حرکت هم برای زن و هم مرد وجود دارد و حرکات سریعتر و محکمتر قابل انجام است 

در اینجا بهترین پوزیشن های سکس را گرد آورده ایم ولی واقعیت این است که در هر کسی چند تا ازاین پوزیشن ها کارآمد و لذت بخش است. شما می توانید این وضعیت ها را تست کنید و در نعدادی مهارت خود را بالا ببرید.

در هر بخش 3  قسمت وجود دارد : 

1- چکار بکنید : در این قسمت شما یاد می گیرد وضعیت بدنی شما و شوهرتان به چه صورت باشد. 

2-این پوزیشن چه کمکی کی کند : در این بخش به شما درباره فایده این وضعیت گفته می شود . 

3-حرکت را آتشین کنید : در اینجا شما یاد می گیرید چطور حرارت رابطه جنسی را بالا ببرید. 

اگر سوالی دارید  یا نظری دارید از طریق فرم پایین این صفحه بپرسید.

 

 

 

چکار بکنید : در نزدیکی لبه تخت یا نیمکت ، روی لگن و ساعد به صورت یک طرفه دراز بکشید  و ران های خود را به هم فشار دهید و باسن خود را به عقب متمایل کنید. از همسرتان بخواهید بایستد و در حالیکه پاها را از هم کمی باز میکند  ازپشت  رابطه واژینال را انجام دهد 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما وقتی در این موقعیت جنسی ران های خود را به هم فشار می دهید  باعث می شود همسرتان بخواهد که با نیروی بیشتری رابطه را انجام دهد.  

حرکت را آتشین کنید: به جای اینکه به همسرتان اجازه دهید تمام کارها را انجام دهد ، سعی کنید باسن خود را بیشتر به عقب فشار دهید تا همسرتان با ضرباهنگ شما هم ریتم شود.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: در این موقعیت جنسی ، شما کنترل زاویه و عمق ورود و شدت حرکات را کنترل می کنید. نشسته بودن باعث می شود تحریکات در اختیار شما باشد ، بنابراین  در این وصعیت خود را برای یک ماراتن جنسی آماده کنید.

حرکت را آتشین کنید: بگذارید انگشتان و دستانتان  به جای شما صحبت کنند . پس از نشستن ، می توانید دست های خود را در هر کجای بدن  خود و یا همسرتان قرار دهید تا جالب تر جلوه کنید. می توانید دستان همسرتان را نیز هدایت کنید.

 

انواع پوزیشن ها

 

چکار بکنید : روی چهار دست و پا قرار بگیرید  ، سپس از همسرتان بخواهید  در پشت سر شما زانو بزند ، و بالاتنه  اش کمی به روی شما متمایل  باشد . به طوری که کاملا بر شما تسلط داشته باشد

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان نفوذ عمیق و تحریک نقطه G را فراهم می کند.

حرکت را آتشین کنید: یک طرف سر خود را به زمین بگذارید و کلیتوریس خود را با یک دست تحریک کنید ، می توانید دست همسرتان را بگیرید و بر روی کلیتوریس بگذارید  و از او بخواهید با حرکات ریتمیک شما را به ارگاسم برساند.

 

 

چکار بکنید: به پهلوی راست خود بخوابید. شریکتان بر روی زانوهای خود و در میان دو پای شما قرار بگیرد ، پای راست خود را کمی به عقب خم کنید و پای چپتان را به دور بدن او بپیچید. 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با استفاده این پوزیشن جنسی همانند پوزیشن سگ وحشی میتوانید دخول عمیق تری را تجربه کنید با این تفاوت که در این نوع، رابطه چشمی نیز برقرار است.

حرکت را آتشین کنید: از شریک زندگی خود بخواهید که کلیتوریس شما را با دست تحریک کند..و شما دست و پاهای خود را مانند شاخه های بید مجنون پیچ و تاب دهید

 

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید ، پاها صاف و باسن خود را کمی بالا بیاورید. شریک جنسیتان به روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی تناسب خاصی ایجاد می کند ، به گونه ای که آلت شریک زندگی شما بزرگتر به نظر می رسد.

حرکت را آتشین کنید: در بعضی مواقع این پوزیشن  باعث طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود. با دست کلیتوریش خود راتحریک کنید

 

 

چکار بکنید: دراز بکشید و پاهای خود را روی سرشانه های شریک جنسیتان بگذارید.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی بسیار جذاب است زیرا وقتی پاهای خود را بالا می برید ، واژن تنگ تر و باریک می شود و به تحریک بیشتر شما کمک می کند.

حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسی خود بخواهید که شما را با حرکت به سمت چپ و راست یا بالا و پایین قرار دهد. دست های همسر تان را به سمت سینه ها یا باسن تان هدایت کنید.  

 

 

چکار بکنید: شریک جنسیتان دراز بکشد و شما روی بدن او و بر روی زانوهایتان بنشینید. دستانتان را روی قفسه سینه شریک جنسیتان بگذارید و بدنتان را بالا و پایین کنید. برای فشار کمتر بر روی ران های خود، از شریک خود بخواهید ران هایتان را نگهدارد تا به شما کمکی کرده باشد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی فشار کمتری را روی پاهای شما ایجاد می کند و ارگاسم را آسان تر می کند حرکت را آتشین کنید: برای تحریک بخش های مختلف واژن ، فشار ها و دخول را به طور منظم کم عمق و عمیق کنید. از همسرتان بخواهید  سینه هایتان را لمس کند .  

 

 

این کار را انجام دهید: روی دست و پایتان بمانید .شریک جنسیتان از پشت پاهای شما را بالا نگهدارد. سپس پاهای خود را به دور کمر او قفل کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از اینکه یک تمرین شگفت انگیز بازو برای شماست، این موقعیت جنسی به شریک جنسیتان امکان نفوذ عمیق تری را می دهد. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید به یک میز یا کنار تخت تکیه کنید تا به بازوهای خود استراحت دهید و بدنتان را از کمر پیج و تاب دهید .  

 

 

چکار بکنید: زانو بزنید و کف دستانتان را روی زمین بگذارید .همزمان با بالا نگه داشتن باسن ، به سر و دستانتان استراحت دهید. حال شریک جنسیتان پشت شما روی زانوها نشسته و مقاربت انجام میگیرد.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن جنسی باعث نفوذ عمیق تر آلت می شود و به شما امکان استراحت روی بالش را می دهد. حرکت را آتشین کنید: با دستانتان کلیتوریس خود را تحریک کنید.  

 

 

چکار بکنید: هر دو بایستید ، شما از کمر به سمت جلو خم شوید. شریک جنسیتان از پشت به شما نزدیک شود و رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: خم شدن در طی این موقعیت جنسی به محکم تر شدن دیواره های واژن کمک می کند و شدت اصطکاک را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: شریکتان میتواند با دست آزاد خود ، کلیتوریس شما را تحریک کند ، و یا دستان شما را از پشت با تکه ای پارچه ببندد.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما نشسته ، پاها را خم کرده و به دست و ساعد خود تکیه داده است. شما همین کار را می کنید و بعد از آن به او نزدیک میشوید تا اینکه ارتباط برقرار شود.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با نگاه کردن به یکدیگر احساس صمیمیت بیشتری خواهید کرد. با برخورد کردن کلیتوریس بر روی لگن وی ، تحریک خود را افزایش دهید. حرکت را آتشین کنید: تکه های یخ را روی سینه خود بکشید و بگذارید آب سرد در زیر لگن او جمع شود.  

 

 

چکار بکنید: روی تن شریکتان بنشینید و بر روی زمین زانو بزنید، دستانتان را بر روی سینه شریک جنسیتان بگذارید و با کمک ران های خود ، بدنتان را بالا و پایین ببرید. شما می توانید با تکیه به عقب و حمایت از خود بر روی رانهای شریکتان ، مقداری از وزن خود را از طریق لگن وی تسکین دهید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با تسلط بر این موقعیت جنسی ، ارگاسم خود را به تاخیر می اندازید. حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را از هم دور کنید تا به او نزدیک تر شوید.  

 

 

چکار بکنید: همانند حرکت گاوچران ، بر روی تن شریکتان نشسته و زانو بزنید با این تفاوت که روی او به پشت شما باشد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شما این امکان می دهد تا کنترل خود را به دست بگیرید و سرعت و ریتمی را که دوست دارید را به شریکتان نشان دهید. حرکت را آتشین کنید: برای به دست آوردن تکیه گاه بیشتر ، زانوها و شانه های خود را درون پاها و بین ران های شریکتان قرار دهید.  

 

 

چکار بکنید: به پشت بخوابید تا شریک جنسیتان بر روی شما بنشیند و دخول انجام شود.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: شدت نفوذ را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید سینه هایتان را نوازش کند  

 

 

چکار بکنید: روی یک پا بایستید ، با شریک زندگی خود روبرو شوید و پای دیگر را دور کمر او بپیچانید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی امکان رابطه جنسی با تماشای صورت شریک جنسیتان را فراهم میکند حرکت را آتشین کنید: اگر بدن انعطاف پذیری دارید ، سعی کنید که پای بلند شده تان را روی شانه او برای نفوذ عمیق تر آلت، قرار دهید.  

 

 

چکار بکنید: ابتدا شما روی تخت دراز بکشید بعد شریکتان بر روی شما.به طوری که بتوانید صورت های یکدیگر را ببینید.

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ساده ، زیبا ، مؤثر و با کمال تعجب همه کاره است. حرکت را آتشین کنید: می توانید با تغییر دادن زاویه پاها ، احساس خوشایند تری به هردویتان ببخشید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید تا شریک جنسیتان روی شما قرار بگیرد. سپس زاویه را بچرخانید تا جایی که بدن هایتان X را تشکیل بدهند.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما با این موقعیت جنسی احساس می کنید که  بدن او بیشتر در حال حرکت است. حرکت را آتشین کنید: از این زاویه منحصر به فرد برای ماساژ دادن کمر ، باسن یا پاهای او هنگام رابطه استفاده کنید.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که او روی تختخواب یا صندلی نشسته است و پاهایش را دراز کرده است، به پشت بنشینید و پاهایتان را دراز کنید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: برای برخی افراد، ندیدن صورت شریک جنسیشان حین رابطه جنسی ، به آنها آرامش میدهد. پیشنهاد ما برای چنیتن افراد این پوزیشن است. حرکت را آتشین کنید: ماهیچه های کف لگن خود را منقبض کنید. 

 

 

چکار بکنید: هر دو به یک سمت مشترک بخوابید به گونه ای که همسرتان پشت شما قرار بگیرد. زانوهایتان را کمی به جلو خم کنید. حال شریکتان از پشت رابطه را برقرار میکند. (در این پوزیشن با ریتمی مشترک ،به بدن خود حرکت دهید و از شریک خود بخواهید با شما همگام شود.)

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت جنسی امکان تماس پوستی بیشتر را فراهم می کند و تحریک شما را افزایش می دهد. حرکت را آتشین کنید: از شریک خود بخواهید دسه هایش را بر شانه های شما بگذارد تا بیشتر به جلو سمت بدنتان متمایل شود. بدین ترتیب دخول عمیق تر اتفاق می افتد.

 

 

چکار بکنید: مقابل یکدیگر بخوابید و دستهایتان را بر شانه های شریک جنسیتان قرار دهید. اکنون دخول صورت میگیرد. (به یاد داشته باشید در این پوزیشن نیز مانند پوزیشن قبل، هر دو باید با ریتمی یکسان به اندام خود حرکت بدهید)

 

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: تمامی اندام شریکتان را در این پوزیشن میتوانید ببینید و همچنین رابطه چشمی نیز برقرار است. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهایتان بین پاهای او قفل کنید.  

 

 

چکار بکنید: هر دو به سمت یکدیگر بنشینید و زانو هایتان را به سمت بالا خم کنید و از پشت به دست هایتان تکیه دهید. حال فاصله را به حداقل برسانید تا رابطه ایجاد شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با انجام این پوزشین میتوانید اندام های یکدیگر را ببینید تا لذتتان بیشتر شود. شما همچنین می توانید بر عمق ، سرعت و زاویه رابطه جنسیتان کنترل داشته باشید. حرکت را آتشین کنید: از شریک جنسیتان بخواهید کلیتوریس شما را تحریک کند.  

 

 

چکار بکنید: دراز بکشید و سعی کنید پاهایتان را به قدری بالا ببرید تا در پشت گردنتان آنها را به هم قفل کنید. حال شریکتان بر روی شما به حالت خوابیده قرار بگیرد تا رابطه جنسی اتفاق بیافتد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: دستان شما برای تحریک کردن کلیتوریستان آزاد است. حرکت را آتشین کنید: به گونه ای قرار بگیرید که کلیتوریس شما بیشترین تحریک را داشته باشد.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که پاهای خود را به سمت بالا و خم قرار داده اید ، روی پشت خود دراز بکشید تا قوزک های پایتان را دو طرف سر شما باشد. اکنون شریک جنسیتان از بالا می تواند رابطه را ایجاد کند.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: گذشته از برقراری تماس چشمی ، ریزش جریان خون بیشتر به سر شما باعث افزایش اکستازی می شود. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید از مواد خوراکی شیرین استفاده کند و آن را بر روی بدنتان برید و بخورد. این اتفاق احساسات شما را درگیر می کند و باعث افزایش تجربه می شود.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما روی لبه تخت می نشیند و شما روی او می نشینید ، رو به جلو.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت جنسی ، تحریم بیشتر را در نقطه ی G-spot شما بدنبال می آورد. در ضمن ، می توانید از دستان خود برای تحریک استفاده کنید. حرکت را آتشین کنید: زانوهایتان را به سینه خود نزدیک کنید و از پای خود را روی تخت بعنوان تکیه گاه استفاده کنید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید و از شریکتان بخواهید به سمت شما بر روی زانوهایش بنشیند . حال او از ران هایتان شما را به سمت بالا بیاورد و دخول شکل گیرد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت به شریکتان این فرصت را میدهد تا بیشتر ناحیه کلیتوریس شما را تحریک کند. حرکت را آتشین کنید: برای نفوذ عمیق تر ، یکی از پاهایتان را صاف نگه دارید.  

 

 

چکار بکنید: بخوابید و پاهایتان را از هم دور کرده و آنها را بالا بیاورید.حال شریکتان به حالت خوابیده بر روی شما قرار بگیرد و دخول انجام شود.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این پوزیشن امکان تماس عالی بدن ها با یکدیگر را فراهم می کند. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید مچ پا را بگیرید. این کار می تواند تمرین کشش عالی برای عضلاتتان باشد.  

 

 

چکار بکنید: در حالی که روی پشت خود دراز کشیده اید ، پای راست خود را بالا ببرید تا او بتواند خود را بین زاویه 90 درجه بین پاهای شما قرار دهد و دخول را شکل بدهد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: میتوانید برای استراحت دادن به پاهای خود، آنها را بر روی شانه ی شریک جنسیتان بگذارید. همچنین میتوانید ناحیه کلیتوریس خود را تحریک کنید. حرکت را آتشین کنید: تنفس خود را همزمان کنید. یکی از شما رهبری را به دست می آورد و دیگری را دنبال می کند تا با هم استنشاق و بازدم کنید. ریتم هماهنگ ، گفتگوی ناگفته از صمیمیت را باز می کند.  

 

 

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که در لبه یک تخت یا صندلی بنشیند و خود را به گونه ای قرار دهید که باسن شما در دامان او باشد و دستان خود را محکم روی زمین بگذارید. پاهایتان را از پشت کمر بکشید و از او بخواهید ران هایتان را نگهدارد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق را فراهم می کند. همچنین این حرکت میتواند بازوهای شما را تقویت کند. حرکت را آتشین کنید: توسط ماهیچه های لگنتان ، به بدنتان حرکت دهید.  

 

 

چکار بکنید: شما لازم نیست این کار را روی یک میز انجام دهید ، هر سطحی که باعث شود دخول در این پوزیشن به آسانی انجام شود مناسب است. لبه ی یک تخت بخوابید به گونه ای که پاهایتان آزاد باشد. حالا از او بخواهید بصورت ایستاده به شما نزدیک شود و دخول را شکل بدهد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت برای عملکرد چهره به چهره عالی است. به علاوه اگر شما و شریک جنسیتاندارای قد های مختلف هستید ، این پوزیشن بسیار مناسب شماست. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید پاهای خود را به سمت پایین بیاورید و پاهای خود را روی سینه او ، جلوی شانه های خود قرار دهید. این کار به شما این امکان می دهد که سرعت و عمق فشار را کنترل کنید.  

 

 

چکار بکنید: در حالیکه شریکتان بر روی صندلی و یا لبه تخته نشسته است، شما نیز مانند او و در مقابل او بنشینید تا دخول صورت بگیرد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: به شما کمک می کند سرعت و شدت دخول را تنظیم کنید. حرکت را آتشین کنید: سعی کنید این پوزیشن را روی پله ها یا لبه وان انجام دهید.  

 

 

چکار بکنید: شریک زندگی شما به صورت چهار زانو بنشیند ، شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و پاهایتان را به دور کمر او در هم قفل کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: داشتن پوزیشن های جنسی تازه ، باعث لذت شما میشود. حرکت را آتشین کنید: یکدیگر را نگاه کنید تا این تماس جنسی باعث لذتتان شود.  

 

چکار بکنید: از شریکتان بخواهید شما را در آغوش خود نگهدارد به گونه ای که پاهایتان دور کمر او قفل شود و تماسی با زمین نداشته باشید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: این موقعیت فیلم های عاشقانه است که شما نیز با انجام آ« ، تجربه ای تازه بدست می آورید. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که شما را با دقت در مقابل دیوار بالا بکشید.  

 

چکار بکنید: با پشت بخوابید و زانوهای خود را به گونه ای که کف پاهایتان روی زمین است، خم کنید. از شریک خود نیز بخوابید بنشیند و او هم مانند شما زانوهایش را خم کند، به گونه ای که کف پاهایش بر روی زمین باشد. حال پای خود را کنار کمر او بگذارید تا او نیز پایش را کنار دست شما بگذارد.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: با این حرکت شما میتوانید تماس چشمی هنگام انجام رابطه، حفظ کنید. حرکت را آتشین کنید: دست شریک زندگی خود را بگیرید و در حالی که او دراز کشیده است خود را به حالت چمباتمه ای بکنید. یا او می تواند به صورت نشسته بماند و شما را در مقابل سینه خود بکشاند.  

 

چکار بکنید: با پاهای رو به جلو ، روی تخت روبرو یکدیگر بنشینید. شما روی تخت بخوابید. پای راست شریکتان را بر روی شانه سمت چپ خود بگذارید و پای سمت راستتان را بر روی شانه سمت چپ شریکتان بگذارید

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این پوزیشن ،رابطه جنسی آهسته و طولانی ای برای شما رقم خواهد زد. حرکت را آتشین کنید: شما میتوانید موقعیت خود را با شریکتان عوض کنید.

 

 

چکار بکنید: بالش هایی را در پشت شریک زندگی خود قرار دهید از او بخواهید به آنها تکیه دهد و پاهایش را دراز کند. حال شما نیز بر روی پاهای او بنشینید و زانوهای خود را خم کنید تا خود را بیشتر به او نزدیک کنید ، با استفاده از یک دست ، آلت تناسلی خود را هدایت کنید.

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت شما را کنترل می کند و صمیمیت زیادی را حفظ می کند. از آلت تناسلی مرد خود به عنوان یک ابزار خودارضایی ، چیزی برای مالش و تحریک کلیتوریس خود استفاده کنید. حرکت را آتشین کنید: کمی بعد پوزیشن خود را به حالت عنکبوتی تغییر دهید  

 

چکار بکنید: روی پشتتان دراز بکشید و شریک زندگی تان بخواهید چهار دست و پا باشد. پاهای خود را بلند کرده و آنها را به پشت او بپیچانید تا لگن شما را بالا رود تا رابطه ایجاد شود. باسنش را بگیرید و به او کمک کنید تا حرکت راحت تری انجام دهد. کمی عمل ماساژ را به دست خود اضافه کنید.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: شما یک نمای واضح از باسن او را دریافت می کنید که این امر موجب لذت بیشتر شما می شود. بعلاوه ، در این موقعیت ، شما می توانید به راحتی به تحریک آلت او بپردازید. حرکت را آتشین کنید: میتوانید با تغییر موقعیت های خود و شریکتان، تجربه ای تازه بدست آورید.  

 

چکار بکنید: از شریک زندگی خود بخواهید که روی ران ها و ساق پاهایش بنشید و به روی ران هاییش بنشینید ، رو به روی او ، پاهایتان را دور کمر او بگذارید.

 

 

این وضعیت چه کمکی میکند: با چهره به چهره شدن با شریکتان، صمیمیت در رابطه را افزایش دهید. به علاوه در این موقعیت فضای کافی برای خلاقیت وجود دارد ، مانند تحریک مناطق مختلف. حرکت را آتشین کنید: از او بخواهید که نوک سینه هایتان را لیس بزند و بگذارید دستانش شما را تحریک کند.  

 

چکار بکنید: روی شکم خود دراز بکشید ، و شریک زندگی تان بر روی شما نیز به حالت دراز کشیدن باشد تا رابطه صورت بگیرد.

 

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این موقعیت امکان نفوذ عمیق تر را فراهم می کند ، و تناسب خاصی به شما می دهد که شما و شریک زندگی خود احساس خوبی داشته باشد. حرکت را آتشین کنید: می توانید به عقب برگردید تا عمق دخول را کنترل کنید.  

 

چکار بکنید: این موقعیت دقیقاً مانند گاوچران است اما با حرکاتی همراه با پیچ و تاب. از شریک جنسیتان بخواهید بخوابد و شما روی او بنشینید اما اینبار دستانتان را پشت خود و بر روی پاهای او بگذارید

 

 

این وضعیت چه کمکی می کند: این تغییر در زاویه به هدف قرار گرفتن نقطه G شما کمک می کند و به شما امکان کنترل سرعت و عمق دخول  را می دهد. به علاوه، شریک زندگی تان به آسانی به کلیتوریس شما دسترسی دارد. حرکت را آتشین کنید: به کمک دستتان، کلیتوریس خود را تحریک کنید.  

 

اگر شما منتظر به دنیا آمدن فرزندتان هستید و نگرانید که رابطه جنسی به فرزندتان آسیب برساند ، نباید از رابطه جنسی دست بکشید و آن را موکول کنید به بعد از دوران بارداری . مردان باید بدانند در دوران بارداری همسرشان بیشترین نیاز را به هم آغوشی دارد . سلامت روانی کودک شما در گرو رابطه عاطفی قوی و گرم در دوران بارداری است. در صورتیکه یک بارداری طبیعی دارید ممین باشید که کودک هیچ آسیب از رابطه زناشویی شما نخواهد دید. 

1-پوزیشن spooning : این نوع پوزیشن فشار را از روی شکم باز می دارد و باعث می شود همسر باردار شما راحت بماند . این پوزیش محبوبیت زیادی بین زوجین دارد .  دیدن پوزیشن شماره 19 به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

2- پوزیشن دختر گاوچران : در این نوع از پوزیشن وقتی زن در بالا قرار می گیرد نفوذ را کنترل می کند و رضایت جنسی زیادی برای زنان باردار دارد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

3-پوزیشن دختر گاوچران معکوس : مرد در این پوزیشن خوابیده و زن باردار از پشت رو تن مرد نشسته و زانو می زند . این سبک از رابطه زناشویی کمک می کند که زن کنترل و سرعت دلخواه را به دست بگیرد . دیدن پوزیشن شماره 13 به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

4-ایستاده : اگر سن بارداری همسر شما کمتر از 20 هفته باشد می توانید از این سبک استفاده کنید . همسر باردار شما میتواند کف دست ها را به دیوار و برای پایداری به دیوار تکیه دهد .  

1-پوزیشن جادوگری : برای انجام این حالت شریک زن به پشت خوابیده و پاهای خود را روی شانه های مرد که رو به روی او ایستاده می گذارد . این پوزیشن کمک می کند که شما درد کمتری را احساس کنید . برای بهتر انجام دادن این پوزیشن مدل شماره 25 را نگاه کنید .

2-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

3-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره 39 به شما بیشتر کمک می کند .

 

دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

1-پوزیشن بید مجنون : در این حالت شریک زن به پهلوی راست می خوابد و پاهای خود را باز می کند . شریک مرد بین پاهای زن قرار می گرد . پای چپ زن دور مرد و پای راست کمی عقب تر قرار می گیرد . پوزیشن شماره 4 میتواند بیشتر شما را راهنمایی کند .

2-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

3-پوزیشن زن فرمانروا : این پوزیشن شبیه به دختر گاوچران است با این تفاوت که دست های شریک زن پشت قرار می گیرد . مدل شماره 39 به شما بیشتر کمک می کند .

 

4-پوزیشن مار : این حالت باعث می شود شریک مرد نفوذ عمیق تری داشته باشد . زن به روی شکم خوابیده و مرد هم روی زن خوابیده و نفوذ صورت می گیرد . مدل 28 شما را بیشتر راهنمایی می کند .

 

1-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

2-دختر گاوچران : در این حالت زن روی تن مرد می نشیند. شما می توانید یک بالشت زیر لگن همسر خود یک بالشت بگذارید تا باسن هایش را برای یک زاویه بهتر بالا بیاورد . پوزیشن شماره 12 به شما کمک می کند این حالت را چگونه انجام دهید . 

3-گاوچران معکوس : در این حالت زن برعکس روی تن همسر خود می نشیند . اکر دوست داشتید می توانید کمی به جلو خم شوید و کف دست خود را روی زمین بگذارید . دیدن پوزیشن شماره 13 به شما کمک می کند ای کار را چگونه انجام دهید .

4-اسپونینگ spooning  : در اسپونینگ زن خوابیده و مرد پشت آن قرار گرفته  به این صورت  نفوذ انجام می شود  . دیدن پوزیشن شماره 19 به شما کمک می کند که چگونه این کار را انجام دهید .

1-پوزیشن سگی : این پوزیشن برای زنان چاق بسیار مفید است زیرا شکم نمیتواند مانع شود .  در این حالت زن روی دست و زانو قرار می گیرد . مرد هم پشت زن ایستاده و نفوذ صورت می گیرد . پوزیشن شماره 3 شما را بشتر راهنمایی می کند.

2-پوزیشن میز : در این حالت نفوذ به راحتی صورت می گیرد . این کار را روی میز یا تخت می توانید انجام دهید . شریک زن میتواند رو تخت خوابیده و شریک مرد روبروی زن ایستاده سپس زن پاهای خود را دور مرد حلقه ومرد  نفوذ را انجام می دهد . مدل شماره 29 می تواند بیشتر به شما کمک کند .

3-پوزیشن اتو : در این حالت آلت شریک جنسی شما بزرگتر به نظر می آید . شریک زن به روی شکم خوابیده و شریک مرد روی زن خوابیده و به این صورت نفوذ انجام می شود . مدل شماره 5 شما را بیشتر راهنمایی می کند . 

 

 

پوزیشن صدف : این حالت نیاز به انعطاف پذیری زیادی دارد . برای انجام این کار شریک زن به پشت می خوابد سپس پاهای خود را بالا گرفته و باز می کند و دست ها پشت زانو قرار می گیرد . شریک مرد زانو زده و نفوذ را انجام می دهد . مشاهده کردن پوزیشن شماره 22 میتواند به شما کمک کند چکونه این کار را انجام دهید .  

جهت دانلود این فایل در صورتی که عضو هستید ابتدا با نام کابری خود وارد شوید و در غیر این صورت از طریق فرم زیر بصورت سریع عضو سایت شوید و فایل را دانلود نمائید

اطلاعات شما نزد کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش کاملا محفوظ می باشد

ممنون از نظر باارزش شما

با سلام و تشکر از نظرات شما

با سلام. نظرات شما اعمال خواهد شد. با تشکر

با تسکر از نظرات شما

با سلام و تشکر. نظرات شما اعمال خواهد شد.

با سلام و تشکر از نظرات شما 

با تشکر

با تشکر از نظرات شما 

تعداد کل امتیازات این مطلب 76

این مطلب را به اشتراک بگذارید

چهار راه پاسداران – خ دولت – پلاک 111 – واحد 39

02188888283

info@kameshyar.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت کلینیک تخصصی سلامت جنسی کامش می باشد.


Downloads-icon


پوزیشن پیچ و مهره Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن یکی شدن صورت ها Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن سگ وحشی Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن بید مجنون Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اتو Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جادوگری Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن دختر گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جهش قورباغه Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن ایستاده و خم شده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن کوه جادویی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن معکوس گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن پسر گاوچران Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن رقص باله Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن خوابیده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن ضربدری Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن تکیه گاه Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اسپونینگ spooning Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن حرکت یکسان معکوسDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن دیوار طلاییDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صدفDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن چرخیدهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صندلیDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جادوگرDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن زاویه بازDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن جرقهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن صندلی چرخ دارDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن میز Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن اتاق نوشیدنی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن چهار زانو Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مرد ایستاده Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن عنکبوت Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن خوابیده و نشستهDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مرد تنبلDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن برفی Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن گل پیچیده در هم Downloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن مارDownloads-icon


Downloads-icon


پوزیشن زن فرمانرواDownloads-icon

رابطه جنسی یک بخش مهم از رابطه زن و شوهر است و تاثیر زیادی روی کیفیت رابطه زوجی و همچنین سلامت جسمانی و روانی افراد می‌گذارد، به همین خاطر طبیعی و البته ضروری است که به دنبال شیوه‌های مختلف افزایش کیفیت و تنوع رابطه جنسی‌تان باشید. راهکارهای زیادی برای جذاب‌تر کردن سکس با همسر وجود دارد؛ یکی از این راه‌ها تلاش برای یادگیری و امتحان کردن پوزیشن‌های مختلف رابطه جنسی است. استفاده از پوزیشن‌های مختلف و محدود نکردن خود به 2 یا 3 پوزیشن خاص،‌ در ایجاد تنوع،‌ لذت بیشتر،‌ تحمل درد و فشار کمتر و هیجان‌انگیزتر شدن رابطه تاثیر زیادی دارد. در این مقاله سعی داریم به اثر پوزیشن‌های جنسی بر جذابیت رابطه بپردازیم و چند پوزیشن کاربردی را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

مخاطب این مقاله فقط افراد متاهلی هستند که تمایل دارند روی جذابیت رابطه جنسی‌شان کار کنند و با یادگیری راهکارهایی در این زمینه به ازدواج و رابطه زناشویی‌شان دوام و استحکام ببخشند.

فهرست مطالب

برخی زوج‌ها با اینکه سال‌ها از زندگی زناشویی‌شان می‌گذرد، در رابطه جنسی فقط از چند پوزیشن سکس محدود استفاده می‌کنند. اما باید بدانید استفاده از پوزیشن‌های جنسی متنوع می‌تواند رابطه جنسی‌تان را از یکنواختی دور کند و لذت بسیار بیشتری برایتان ایجاد کند. هیچ‌وقت از امتحان کردن کارهای جدید در سکس طفره نروید، امتحانش کنید و اگر هردویتان از آن لذت بردید ادامه‌اش دهید. درباره پوزیشن‌های رابطه جنسی هم به همین شکل عمل کنید.با انواع پوزیشن‌های سکس آشنا شوید و امتحانشان کنید. اما خیلی مهم است که هردویتان از نظر جسمی و روانی با آن پوزیشن خاص ارتباط برقرار کنید و راحت باشید. آشنایی با پوزیشن‌های مختلف جدا از ایجاد جذابیت و تنوع برای رابطه‌تان، می‌تواند به برطرف شدن خیلی از مشکلات شما در رابطه جنسی مثل درد، به ارگاسم نرسیدن یا زودانزالی هم کمک کند؛ همچنین گاهی شرایطی وجود دارد که نمی‌توانید از بعضی پوزیشن‌ها در رابطه جنسی استفاده کنید. مثلا زمانی که خانم باردار است یا یکی از شما دچار دردهای جسمانی در ناحیه پا یا کمر هستید. در این شرایط به جای اینکه رابطه جنسی را برای مدتی متوقف کنید می‌توانید از پوزیشن‌های متناسب با شرایط‌تان استفاده کنید. ضمن اینکه استفاده از پوزیشن‌های جنسی مناسب می‌تواند باعث افزایش مدت زمان دخول شود، یعنی مرد دیرتر به انزال برسد،‌که در این صورت هردو لذت بیشتری را از سکس می‌برید. در ادامه به معرفی چند پوزیشن جنسی کاربردی و خاص‌تر می‌پردازیم.

انواع پوزیشن ها

درصورتیکه هربار در رابطه جنسی با همسرتان درد زیادی تحمل می‌کنید

یا از طریق دخول یا به روش‌های دیگر نمی‌توانید به ارگاسم برسید

یا اگر آقایی هستید که از مشکلات نعوظ یا زودانزالی رنج می‌برید

با مراجعه به یک سکس‌تراپ یا درمانگر متخصص در مسائل جنسی خانواده، راهکارهایی برای از بین بردن یا مدیریت مشکل‌تان یاد بگیرید و رابطه جنسی‌تان را متحول کنید.

می‌توان گفت این پوزیشن معروف‌ترین و پرکاربردترین پوزیشن جنسی در بین زوج‌ها است، که در آن خانم به پشت می‌خوابد و آقا روی او قرار می‌گیرد، به طوریکه هردو چهره به چهره هستند. این پوزیشن جنسی انعطاف‌پذیری بالایی دارد. به این صورت که عمل دخول قابل تنظیم بوده و تحریک کلیتوریس، ران‌ها، سینه‌‌ها و سایر نقاط بدن زن امکان‌پذیر است.

طبق یک سری نظرسنجی‌ها این پوزیشن جنسی، محبوب‌ترین پوزیشن از دیدگاه مردان بوده است. در این حالت خانم روی زانوها و دست‌هایش قرار می‌گیرد، آقا نیز روی زانوهایش تکیه می‌کند و از پشت به خانم می‌چسبد. در این حالت کنترل دخول دست آقا است و می‌تواند با عمق و زاویه دخول را تنظیم کند. با تنظیم زاویه مناسب امکان تحریک نقطه ‌G هم در این حالت وجود دارد.

نقطه G منطقه‌ای در واژن است که تحریک آن ارگاسم قوی و بسیار لذت‌بخشی را برای زنان ایجاد می‌کند. در این پوزیشن زن باید به پشت بخوابد و پاهایش را به صورت ضربدری بالا نگاه دارد، طوریکه مجرای واژن مقابل آلت تناسلی مرد قرار گیرد. ضربدری پاها باعث تنگ‌تر شدن مجرای واژن می‌شود و لذت بیشتری را به هردوی شما می‌دهد.

در مواردی که خانم مشکل رسیدن به ارگاسم دارد بهتر است از پوزیشن‌هایی استفاده شود که کنترل خانم روی دخول بیشتر باشد. یکی از بهترین حالت‌ها که به آن پوزیشن دخترگاوچران هم می‌گویند این است که آقا به پشت دراز بکشد و خانم روی آلت تناسلی او بنشیند. در این حالت دست‌های آقا آزاد است و می‌تواند همزمان با تحریک سینه‌ها یا کلیتوریس خانم او را برای ارگاسم آماده‌تر کند. ضمن اینکه می‌تواند یا گرفتن باسن خانم و فشار دادنش به سمت پایین دخول عمیق‌تری ایجاد کند. از طرفی خانم نیز روی دخول کنترل بیشتری دارد و می‌تواند متناسب با میل خود با حرکت‌های چرخشی کمرش، حرکت آلت را در واژنش کنترل و راحت‌تر کند.

پوزیشن دخترگاوچران می‌تواند به صورت معکوس هم اجرا شود، یعنی خانمی در حالتی روی بدن آقا می‌نشیند که پشتش به او باشد. در این حالت نقطه G خانم راحت‌تر تحریک شده و ارگاسم بهتری برای خانم ایجاد می‌کند.

زمانی که خانم باردار است باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که کمترین فشار ممکن روی شکم خانم ایجاد شود. بهترین حالت این است خانم به پشت بخوابد و آقا به صورت معکوس روی او قرار بگیرد، یعنی پاهایش به سمت سر خانم باشد، در حالیکه که کمترین تماس ممکن را با شکم خانم داشته باشد. خانم تا حد ممکن پاهایش را باز کند و آقا با احتیاط دخول را انجام دهد.

یک پوزیشن مناسب دیگر برای این شرایط پوزیشن قاشقی است. به این صورت که خانم به پهلو می‌خوابد و آقا نیز پشت سرش به پهلو دراز می‌کشد و او را در آغوش می‌گیرد. خانم باید یکی از پاهایش را جلوتر قرار دهد تا امکان دخول برای آقا فراهم شود. این روش نه تنها به شکم خانم فشار نمی‌آورد بلکه جلوی دخول عمیق و آسیب‌های احتمالی را می‌گیرد.

خیلی از زوج‌ها به دلیل نگرانی زیاد یا کمبود دانش رابطه جنسی‌شان را در دوران بارداری به شدت محدود می‌کنند. کاری که می‌تواند آسیب‌های زیادی را برای زندگی مشترک به همراه داشته باشد. اما بدانید لازم نیست رابطه جنسی را تعطیل کنید، فقط باید با یک مشاور خانواده یا سکس‌تراپ صحبت کنید.

برای رزرو نوبت می‌توانید:

با شماره تلفن 02146015870 تماس بگیرید.

به شماره 09035714068 در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.

و یا بصورت اینترنتی نوبت خود را در روز و ساعت دلخواهتان رزرو کنید.

در این حالت خانم به پشت دراز می‌کشد و پاهایش را بالا می‌آورد. آقا روی زانوهایش جلوی خانم می‌ایستد و خانم پاهایش را روی سینه آقا می‌گذارد، به طوریکه واژن در مقابل آلت تناسلی آقا قرار گیرد و دخول انجام شود. در این پوزیشن نقطه ‌G به خوبی تحریک می‌شود.

آقا یک بالش راحت را زیر لگنش قرار دهد و زانوهایش را تاحدی عقب بیاورد که بالش بین ران‌ها و زانوهایش قرار گیرد و سپس خانم روی آقا قرار بگیرد. این روش باعث می‌شود دخول عمیق‌تری را تجربه کنید و کلیتوریس هم همزمان تحریک شود. این روش برای خانم‌هایی که از طریق دخول به ارگاسم نمی‌رسند، خیلی مفید است.

در این حالت مرد روی تخت یا یک صندلی می‌نشیند و خانم هم روی پاهای او می‌نشیند، طوری که پشت خانم به آقا باشد و دخول را انجام می‌دهند. آقا از پشت می‌تواند کمر، سینه‌ها و گردن خانم را ببوسد و نوازش کند. این حالت برای تحریک نقطه G و همچنین مردانی که زودانزالی دارند، بسیار مناسب است،‌ چون آلت تناسلی کمتر تحریک می‌شود و وضع قرارگیری آلت در واژن به گونه‌ای است که ماهیچه‌های آن می‌توانند بهتر عمل کرده و حالت نعوظ را حفظ کنند.

آقا به یک میز یا دیوار تکیه دهد، با در آغوش گرفتن خانم از زیر باسنش، واژن او را مقابل آلت تناسلی خود قرار دهد. بهتر است خانم برای ایجاد کنرل بیشتر، پاهایش را دور پاهای آقا حلقه کند. خانم با تکان‌های آرام و تماس دادن کلیتوریس خود به آلت تناسلی آقا می‌تواند باعث تحریک همزمان هردوطرف شود.

یک حالت دیگر در پوزیشن ایستاده این است که خانم به یک دیوار تکیه دهد، به طوریکه صورتش به سمت دیوار باشد و آقا پشت او قرار بگیرد. خانم باید پاهایش را از هم باز کند و آقا از پشت دخول را انجام دهد. در این حالت دست‌های آقا آزاد است و هم می‌تواند به تحریک سینه‌های خانم بپردازد و هم با تنظیم کمر و باسن خانم،‌ دخول را کنترل کند. در این حالت بهتر است آقا همزمان با دخول با بوسیدن یا مکیدن گردن، گوش یا شانه‌های خانم او را تحریک کند.

در این حالت آقا روی یک کاناپه یا صندلی می‌نشیند و خانم روی پای می‌نشیند،‌ طوریکه صورت‌های هر دو مقابل هم باشد و دخول را انجام می‌دهند. در این حالت زن و شوهر می‌توانند کاملا یکدیگر را در آغوش بگیرند و با بوسیدن سر و گردن هم و دیدن چهره همدیگر هنگام دخول، صمیمیت و لذت بیشتری تجربه کنند. امکان تحریک کلیتوریس و نقطه G هم در این حالت وجود دارد. این پوزیشن می‌تواند با نشستن آقای روی زمین هم انجام شود. به این صورت که آقا روی زمین می‌نشیند و پاهایش را دراز می‌کند، خانم روی آلت می‌نشیند و پاهایش را در دوطرف بدن مرد قرار می‌دهد. به این پوزیشن مرد تنبل هم می‌گویند.

در این حالت آقا به پشت دراز کشیده و پاهایش را به طوریکه از زانو خم شده بالا می‌آورد، خانم در حالیکه تکیه‌اش روی زانوها و پاهای خودش قرار دارد، روی آلت آقا قرار می‌گیرد و دخول انجام می‌شود. آقا می‌تواند پاهایش را دور کمر خانم یا کنار سینه‌های او نیز قرار دهد.

خانم روی تخت یا یک میز دراز می‌کشد و آقا در مقابل او می‌ایستد. خانم باید پاهاش را بالا بیاورد و روی شانه‌های آقا بگذارد و آقا با نگه داشتن باسن او لگنش را کمی بالا بیاورد و سپس دخول را انجام دهد. قرار دادن یک بالش زیر لگن خانم می‌تواند راحتی بیشتری برای هر دو طرف ایجاد کند. این پوزیشن تحریک عمیقی برای هر دو طرف ایجاد می‌کند.

یکی از حالات برقراری رابطه جنسی که می‌تواند روی افزایش کیفیت و جذابیت سکس تاثیر داشته باشد، بستن دست‌ها، پاها یا چشم‌های همسر است. شما می‌توانید در هر کدام از پوزیشن‌ها دست‌ها یا چشم‌های همسرتان را ببندید. در این حالت فردی که دست‌ها یا چشم‌هایش بسته شده کنترل کم‌تری روی رابطه دارد و نمی‌تواند حرکات همسرش را حدس بزند، به همین دلیل رابطه برایش جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شود.

در این حالت زن و مرد روبه‌روی هم دراز می‌کشند،‌ خانم پاهایش را دور کمر آقا حلقه می‌کند و هردو یکدیگر را در آغوش می‌گیرند. در این حالت یکی از پاهای خانم باید زیر بدن آقا قرار گیرد و آقا نیز از یکی از دست‌هایش به عنوان تکیه‌گاه زیر سر خانم استفاده می‌کند. دخول در این حالت بسیار صمیمانه و با بالاترین میزان تماس جسمانی است.

 آقا به صورت چهارزانو می‌نشیند و خانم روی پاهای می‌نشیند و پاهایش را دور کمر آقا حلقه می‌کند و او را محکم بغل می‌کند. کنترل دخول در این حالت بیشتر در اختیار خانم است و به خاطر تماس فیزیکی بالا، این پوزیشن احساس بسیاری خوبی در دو طرف ایجاد می‌کند و چون هر دو نفر کاملا در آغوش هم هستند، دخول به طور کامل انجام می‌شود.

در این پوزیشن زن زانو می‌زند و کف دست‌هایش را هم روی زمین قرار می‌دهد. آقا پشت سر او می‌ایستد. آقا مچ پاهای خانم را می‌گیرد و بالا می‌آورد و یکی از پاهای خودش را هم به صورت خم شده زیر کمر خانم قرار می‌دهد. دخول در این حالت بسیار عمیق و لذت‌بخش است، فقط به قدرت بدنی بالای خانم و آقا بستگی دارد.

در این حالت خانم روی زانوهایش قرار می‌گیرد، صورتش را روی زمین قرار می‌دهد و باسنش را بالا می‌گیرد، سپس آقا دخول را از پشت انجام می‌دهد. اگر بهتر زاویه مناسب خودتان را در این حالت پیدا کنید، می‌توانید به دخول عمیق دست پیدا کنید، بنابراین این حالت می‌تواند برای آقایانی که آلت کوچک‌تری دارند، مناسب باشد. در این حالت خانم می‌تواند همزمان کلیتوریس خود را تحریک کند.

اگر در رابطه جنسی خود احساس نارضایتی، درد یا کمبود لذت می‌کنید، اگر رابطه جنسی‌تان تکراری و یکنواخت شده و نسبت به آن بی‌میل شده‌اید، اگر در به ارگاسم رسیدن مشکل دارید یا اگر گاهی دچار اختلال نعوظ یا زود انزالی می‌شوید، بهترین کار برای شما مراجعه به سکس‌تراپ است. درمانگر ماهر در امور جنسی با بررسی رابطه شما، می تواند تکنیک‌ها و مهارت‌هایی به شما آموزش دهد که بتوانید به بهترین شکل رابطه جنسی‌تان را متحول کنید و دیگر در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشید.

ایجاد تنوع در رابطه جنسی و تلاش برای تکراری نشدن آن یکی از دغدغه‌های مهم همسران خصوصا بعد از چند سال زندگی مشترک است. یکی از مسائلی که می‌تواند به ایجاد تنوع در رابطه جنسی‌تان کمک کند و آن را برایتان لذت‌بخش‌تر و هیجان‌انگیزتر کند، کمک گرفتن از پوزیشن‌های مختلف سکس است. پوزیشن‌های مختلف علاوه بر ایجاد تنوع می‌تواند کیفیت سکس‌تان را هم در شرایط خاص افزایش دهد. مثلا اگر خانم کمتر به ارگاسم می‌رسد استفاده از پوزیشن‌هایی که نقطه ‌G را تحریک کنند یا کنترل خانم را در دخول بیشتر کنند، مثل پوزیشن دخترگاوچران، می‌تواند ارگاسم راحت‌تر و قوی‌تری را برایشان ایجاد کند. ضمن اینکه برخی پوزیشن‌ها مثل پوزیشن قاشقی برای دوران بارداری مناسب‌تر است و از آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. پوزیش‌های خاص‌تری مثل نشستن روی بالش، ایستاده، پروانه، نیلوفر آبی و لاک‌پشتی می‌توانند در ایجاد این تنوع به شما کمک کنند.

یکی از بهترین کارها این است که او را با پوزیشن‌های مختلف و اثر تنوع پوزیشن‌ها بر جذابیت سکس آشنا کنید و با صبر و حوصله، هر چند وقت یکبار پوزیشن جدیدی را امتحان کنید. اگر برخی از پوزیشن‌ها را نمی‌توانید اجرا کنید یا همسرتان در مقابل ایجاد تغییر در رابطه جنسی مقاومت می‌کند، صحبت کردن با یک مشاور خانواده یا سکس‌تراپ به شما کمک می‌کند. شما در روال سکس‌تراپی می‌توانید با تکنیک‌ها و پوزیشن‌هایی که متناسب با علایق خودتان است آشنا شوید.

تفاوت وزن زیاد زن و شوهر یکی از مواردی است که باعث ایجاد مشکل در رابطه جنسی می‌شود. اما علاوه بر تلاش برای بهبود تناسب اندام، استفاده از برخی پوزیشن‌های خاص می‌تواند کمک کننده باشد. شما باید پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که باعث فشار بدن‌تان روی شوهرتان نشود و دخول را نیز راحت‌تر کند. مثلا پوزیشنی به پشت بخوابید، یک بالش بزرگ زیر باسن‌تان قرار دهید و پاهای‌تان را به اندازه کافی باز کنید تا همسرتان بتواند به راحتی دخول را انجام دهد. همچنین می‌توانید پاهای‌تان را دور کمر همسرتان نیز قلاب کنید.

انواع پوزیشن ها

دیسک کمر یا دردهای ناحیه کمر و پا در زن یا شوهر،‌ در رابطه جنسی‌شان تاثیر می‌گذارد و حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. نکته مهم است که این مسائل نباید شما را در رابطه جنسی محدود کند، فقط کافی است پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که کمتر فشار را به ناحیه آسیب دیده ایجاد کند. مثلا افرادی که دیسک کمر دارند، باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنند که در آن کمر ثابت می‌ماند. ضمن اینکه باید آرامش کافی را در حین رابطه جنسی داشته باشید، چون استرس باعث تحریک درد می‌شود. استفاده از یک تکیه‌گاه برای کمر مثل بالش، می‌تواند درد و آسیب‌دیدگی کمر هنگام سکس را کمتر کند، یعنی فردی که درد دارد بالشی را زیر کمرش قرار دهد و همسرش روی او قرار گیرد،‌به طوریکه که کمترین فشار ممکن را به او بیاورد. همچنین پوزیشن قاشقی برای افرادی که کمردرد دارند بسیار مناسب است.

چنانچه تمایلی به بارداری ندارید و می‌خواهید از روش‌های طبیعی برای جلوگیری استفاده کنید،‌ باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها کنترل دخول با مرد است تا هر زمان که انزال را احساس کرد بتواند دخول را قطع کند. یکی از حالت‌هایی که کنترا مرد را برای اینکار زیاد می‌کند، به این صورت است که خانم به پشت بخوابد، و یکی از پاهایش را با زاویه 90 درجه بالا بگیرد. مرد می‌تواند با دستش پای او را نگه‌ دارد یا آن را روی شانه‌اش بگذارد. در این حالت تحرک زن کمتر است و مرد به راحتی می‌تواند دخول را کنترل کند.

پوزیشن‌هایی که دخول عمیق را راحت می‌کنند و اسپرم مستقیم‌تر وارد گردنه رحم می‌شود،‌ احتمال بارداری را افزایش می‌دهند. پوزیشن‌های سنتی‌تر مثل missionary که زن به پشت روی زمین می‌خوابد و مرد روی او قرار می‌گیرد، بهترین پوزیشن‌‌های افزایش دهنده احتمال بارداری است. چون در این حالت واژن خانم به سمت پایین قرار دارد و اسپرم مستقیم‌تر وارد رحمش می‌شود. همچنین بهتر است تا 20 دقیقه بعد از انزال خانم از جایش بلند نشود.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “1.همسرم فقط از چند پوزیشن محدود میتونه استفاده کنه، چیکار کنم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “یکی از بهترین کارها این است که او را با پوزیشن‌های مختلف و اثر تنوع پوزیشن‌ها بر جذابیت سکس آشنا کنید و با صبر و حوصله، هر چند وقت یکبار پوزیشن جدیدی را امتحان کنید. اگر برخی از پوزیشن‌ها را نمی‌توانید اجرا کنید یا همسرتان در مقابل ایجاد تغییر در رابطه جنسی مقاومت می‌کند، صحبت کردن با یک مشاور خانواده یا سکس‌تراپ به شما کمک می‌کند. شما در روال سکس‌تراپی می‌توانید با تکنیک‌ها و پوزیشن‌هایی که متناسب با علایق خودتان است آشنا شوید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “2.به دلیل اضافه وزن توی رابطه جنسی با شوهرم به مشکل خوردم. چه پوزیشن‌هایی برای افراد چاق بهتره؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تفاوت وزن زیاد زن و شوهر یکی از مواردی است که باعث ایجاد مشکل در رابطه جنسی می‌شود. اما علاوه بر تلاش برای بهبود تناسب اندام، استفاده از برخی پوزیشن‌های خاص می‌تواند کمک کننده باشد. شما باید پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که باعث فشار بدن‌تان روی شوهرتان نشود و دخول را نیز راحت‌تر کند. مثلا پوزیشنی به پشت بخوابید، یک بالش بزرگ زیر باسن‌تان قرار دهید و پاهای‌تان را به اندازه کافی باز کنید تا همسرتان بتواند به راحتی دخول را انجام دهد. همچنین می‌توانید پاهای‌تان را دور کمر همسرتان نیز قلاب کنید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “3.همسر من دیسک کمر داره، چیکار کنیم بتونیم رابطه جنسی داشته باشیم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “دیسک کمر یا دردهای ناحیه کمر و پا در زن یا شوهر،‌ در رابطه جنسی‌شان تاثیر می‌گذارد و حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. نکته مهم است که این مسائل نباید شما را در رابطه جنسی محدود کند، فقط کافی است پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که کمتر فشار را به ناحیه آسیب دیده ایجاد کند. مثلا افرادی که دیسک کمر دارند، باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنند که در آن کمر ثابت می‌ماند. ضمن اینکه باید آرامش کافی را در حین رابطه جنسی داشته باشید، چون استرس باعث تحریک درد می‌شود. استفاده از یک تکیه‌گاه برای کمر مثل بالش، می‌تواند درد و آسیب‌دیدگی کمر هنگام سکس را کمتر کند، یعنی فردی که درد دارد بالشی را زیر کمرش قرار دهد و همسرش روی او قرار گیرد،‌به طوریکه که کمترین فشار ممکن را به او بیاورد. همچنین پوزیشن قاشقی برای افرادی که کمردرد دارند بسیار مناسب است.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “4.در چه پوزیشن‌هایی احتمال بارداری کمتر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “چنانچه تمایلی به بارداری ندارید و می‌خواهید از روش‌های طبیعی برای جلوگیری استفاده کنید،‌ باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها کنترل دخول با مرد است تا هر زمان که انزال را احساس کرد بتواند دخول را قطع کند. یکی از حالت‌هایی که کنترا مرد را برای اینکار زیاد می‌کند، به این صورت است که خانم به پشت بخوابد، و یکی از پاهایش را با زاویه 90 درجه بالا بگیرد. مرد می‌تواند با دستش پای او را نگه‌ دارد یا آن را روی شانه‌اش بگذارد. در این حالت تحرک زن کمتر است و مرد به راحتی می‌تواند دخول را کنترل کند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “5.من و همسرم برای بارداری تلاش می‌کنیم. در چه پوزیشن‌هایی احتمال بارداری بیشتر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “پوزیشن‌هایی که دخول عمیق را راحت می‌کنند و اسپرم مستقیم‌تر وارد گردنه رحم می‌شود،‌ احتمال بارداری را افزایش می‌دهند. پوزیشن‌های سنتی‌تر مثل missionary که زن به پشت روی زمین می‌خوابد و مرد روی او قرار می‌گیرد، بهترین پوزیشن‌‌های افزایش دهنده احتمال بارداری است. چون در این حالت واژن خانم به سمت پایین قرار دارد و اسپرم مستقیم‌تر وارد رحمش می‌شود. همچنین بهتر است تا 20 دقیقه بعد از انزال خانم از جایش بلند نشود.”
}
}]
}

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

70 بازدید

85 بازدید

84 بازدید

113 بازدید

152 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

پوزیشن فرغونی,پوزیشن 69,انواع پوزیشن جنسی,بهترین پوزیشن رابطه جنسی,بهترین پوزیشن برای بارداری سریع,بهترین پوزیشن برای رسیدن به ارگاسم,پوزیشن تحریک کننده نقطه G,پوزیشن سکس مناسب برای خانم‌های باردار,پوزیشن پروانه,پوزیشن داگ استایل,پوزیشن شکاف آتش,پوزیشن مبل راحتی,,پوزیشن ستون,,پوزیشن پل,پوزیشن چشم تو چشم,پوزیشن خرچنگ,پوزیشن جنسی

نوع عشقبازی و رابطه جنسی در زوجین می تواند علاوه بر حال خوب و ارضاء طبیعی زوجین سبب برطرف شدن خستگی ها و امواج منفی و ارتباط عمیقتر عاطفی در زناشویی مشترک شود . زن و شوهر به واسطه ابراز محبت و عشقبازی علاقه بهم را نشان می دهند و بنیان خانواده را محکمتر می کنند. برای رابطه جنسی علاوه بر محیط آرام و دلچسب و ابراز محبت نکات دیگری هم باید مورد توجه قرار گیرد .

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد رابطه جنسی باید رعایت شود پوزیشنی است که بدن در آن قرار دارد. پوزشین های رابطه جنسی در واقع موقعیتی هستند که بدن مرد و زن برای انجام دخول در آن حالت قرار دارد.

انواع پوزیشن ها

برخی از این پوزشین های رابطه جنسی می توانند به روند ارگاسم سرعت بخشند و برخی نیز برای موقعیت های خاص مثل پریود بودن زنان استفاده شوند. در ادامه این مطلب در مورد بهترین پوزیشن های رابطه جنسی برای حالات مختلف اشاره خواهیم کرد.

روش اول

زن ، رو به زمین زانو می زند و به جلو خم می شود و یا به رو می خوابد و سر خود را روی بالش می گذارد و مرد ازپشت سر دخول را انجام می دهد.در این حالت ، بیشترین تماس مرد با باسن زن است و می تواند با کمر و باسن همسرش بازی کند و قسمت های مختلف را ماساژ دهد.این کار لذت بساری دارد که هر رو از این حالت لذت وافری خواهند برد و به علت برخورد پی در پی کلوریتوس با آلت تناسلی مرد، زن بیشترین لذت جنسی را درون وجودش احساس می کند.

روش دوم

مرد روی صندلی می نشیند و زن را از پشت در آغوش می کشد و آلتش را درون فرج زن فرو می کند. در این حالت کلوریتوس تحریک نمی شود و طرفین زود خسته می شوند.

روش سوم

مرد مقابل زن می نشیند و آلت تناسلیش را درون فرج زن فرو می کند. در این حالت دست ها برای نوازش نقاط حساس آزاد است .

روش چهارم

زن و مرد مقابل هم می ایستند و عمل جنسی را انجام می دهند.در این حالت دخول کامل انجام نمی شود،ولی کلوریتوس تحریک می شود و دست ها برای نوازش سینه و باسن زن آزاد است .

روش پنجم

مرد می ایستد و زن آلت تناسلی او را به داخل فرج خود فرو می کند و سپس دست ها را به گردن او حلقه کرده و پاها را به کمر او حلقه می زند و در واقع به مرد آویزان می شود. در این حالت وحدت کامل جنسی حاصل می شود و دخول کامل صورت می گیرد.

روش ششم

زن می ایستد و خم می شود و دست ها و سر را روی دسته صندلی یا دیوار می گذارد و به جلو خم می شود و مرد به حالت ایستاده از پشت سر دخول را انجام می دهد . در این حالت دست ها برای نوازش پستان ها و سایر قسمت ها آزاد است ، ولی احتمالاً برای مرد بسیار خسته کننده است .

روش هفتم

خانم به پهلو دراز می کشد و زانو ها را به طرف شکم جمع می کند ، مرد روبه پهلوی خانم قرار می گیرد و پایی که به طرف بالا قرار دارد را بلند می کند و دخول انجام می شود.در این روش ، مرد سر و سینه خود را بالا می گیرد و حرکت را انجام می دهد .

روش هشتم

زن به پهلو و پشت به مرد می خوابد و مرد آلت تناسلی خود را از عقب به جلو می راند .این حالت برای دوران حاملگی مناسب است .

روش نهم

ازشیوه های متداول برای آمیزش انجام عمل جنسی که اکثر نزدیکی ها به این روش انجام می شود ، قرار گرفتن مرد روی زن است ؛ به این ترتیب که زن به پشت می خوابد و ران هایش را از هم باز و زانوهایش را کمی خم می کند و مرد میان دوپای او قرار می گیرد و پس از فرو کردن آلت تناسلیش روی زن می خوابد، در حالی که نقطه اتکا پائین تنه او روی زانوهایش است. در این نوع عمل جنسی زن کم تحریک می شود.این روش برای شب زفاف مناسب است؛ ولی برای زنان باردار مخصوصاً از نیمه دوم ایام حاملگی ، به علت اینکه سنگینی بدن مرد بر شکم زن وارد می شود ، مناسب نیست .

روش دهم

یکی از حالت آمیزش الی این است که در این روش ، زن به پشت می خوابد و پاها را روی شکم خود خم می کند و یا بر شانه های مرد می گذارد و یا بر شانه های مرد می گذارد یا دور کمر کمر او حلقه می زند. در این حالت ، عمق واژن ، 3 الی 4 سانتیمتر کوتاهتر می شود و در نتیجه عمل دخول به طول کامل انجام می شود.

روش یازدهم

حالت عالی برای آمیزش زن بر لبه تختخواب یا میز نشسته و پاهایش را از هم باز و روی آرنج های خود را تکیه می کند. مرد بین پاهای او قرار می گیرد و آلت تناسلی خود را درون مهبل فرو می کند. برای اجرای این روش ، قرار دادن چند بالش زیر باسن زن به منظور اینکه اندام جنسی زن به منظور اینکه اندام جنسی مرد در یک سطح و روبروی هم قرار بگیرد الزامی است.

روش دوازدهم

در این روش ، زن به پشت می خوابد و پاهایش را از هم باز می کند؛ اما بعد از دخول ، ران ها را به هم نزدیک می کند وبه آرامی پاهایش را می بندد یا روی هم قرار می دهد ، به طوری که زن کاملاً بین پاهای مرد واقع می شود. در این حالت فشار ران ها باعث تحریک لب های بزرگ آلت زن و کلوریتوس می شود. این نوع عمل جنسی برای زنانی که احساس می کنند واژن آنها گشاد است خوب است .

روش سیزدهم

مرد به پشت می خوابد و پاهایش را دراز می کند ، زن روی مرد می نشیند و پاهایش را در طرفین مرد قرار می دهد و یا زانو می زند و کمی به جلو خم می شود و به دست های خود تکیه می دهد و آلت تناسلی مرد را در فرج خود فرو می کند. در این حالت فعالیت و حرکات رفت و آمد و ابتکار عمل با خانم است.به خصوص خانم هایی که دیر ارضا می شوند، می توانند طوری بدن خود را تنظیم کنند که سر آلت تناسلی مرد ، کلوریتوس و G spot را تحریک کند و در حداقل زمان به مرحله اورگاسم یا لذت نهایی برسد ، که بسیار ساده و آسان است .

روش چهاردهم

مرد به پشت می خوابد و زن روی او می نشیند و یا زانو زده به جلو خم می شود ،اما این بار پشت زن به طرف مرد است. در این حالت آلت تناسلی مرد را به درون مهبل خود فرو می کند و مانند حالت قبل خود را حرکت می دهد تا اوج لذت جنسی فرا برسد.این روش ممکن است برای مردان چاق و زنان حامله مناسب باشد.

روش پانزدهم

زن به پشت می خوابد و مرد یک پهلو طوری قرار می گیرد که نسبت به بدن زن عمود بوده و زیر ران های بلند شده زن قرار می گیرد ، به طوری که ران های زن روی باسن مرد باشد. یکی از مزایای این روش این است که انجام آن ساده بوده و در ضمن هیچکدام سنگینی دیگری را تحمل نمی کند.

روش شانزدهم

خانم به پهلو بخوابد و زانوها را به طرف شکم جمع کند .مرد نیز رو به پهلوی خانم قرار گیرد و یک پای خانم را روی شانه خود بگذارد و سپس دخول انجام دهد . این روش بسیار لذت بخش می باشد و زوجین به لذت نهایی خواهند رسید.

انواع پوزیشن ها

روش هفدهم

خانم هایی که بسیار دیر انزال هستند می توانند از روشی که بیان می شود استفاده کنند و زودتر به اورگاسم و لذت نهایی برسند. ابتدا مرد به پشت بخوابد و خانم روی او قرار می گیرد .پس از دخول ، خانم پاهای خود را در وسط می گذارد و مرد پاهای خود را به طرفین و بالا قرار می دهد ،به طوری که خانم روی او قرار گیرد. پس از دخول ، خانم پاهای خود را در وسط می گذارد و مرد پاهای خود را به طرفین و بالا قرار می دهد ، به طوری که خانم وسط پاهای آقا قرار گیرد.

روش هجدهم

در روش دیگر ، خانم به پهلو می خوابد (به چپ یا راست ) و آقا پشت سر خانم قرار می گیرد و پایی که به طرف بالا قرار گرفته را بلند می کند و دخول انجام می گیرد . بعد از چند حرکت ، خانم به پشت غلطیده و آقا به حالت نشسته قرار گرفته و همان پا را روی شانه خود قرار دهد و نصف باسن خانم را بغل کرده و در نهایت نزدیکی را انجام دهد.

روش نوزدهم

روش دیگر این که ، خانم به پشت بخوابد و آقا میان پاهای خانم قرار گیرد و هر دو پای خانم را روی شانه های خود قرار دهد و سپس دخول صورت گیرد . در این روش ، آقا بر خانم فوق العاده مسلط است و می تواند دخول کامل انجام هد.

امروزه در هر کاری زمان حرف اول را می زند. گاهی زمان به حدی کم است که برای مقاربت نیز کافی نیست. اگر می خواهید رابطه جنسیتان را سریع تمام کنید از پوزیشن زیر استفاده کنید. برای قرار گرفتن در این استایل، همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید زن باید به صورت چهار زانو قرار بگیرد و مرد پشت سر آن باشد. بهتر است این پوزیشن روی بلندی تقریبا نیم متری انجام شود. محققان دانشگاه کنتاکی با بررسی ۱۴،۰۰۰ مرد و زن به این نتیجه رسیدن که داگ استایل کوتاه ترین زمان را برای برقراری رابطه جنسی طلب می کند. ضمن این که این پوزیشن موجب اصطحکاک و نفوذ بیشتر شده به همین جهت برای باردار شدن پوزیشن مناسبی است. داگ استایل مستقیما نقطه G در زنان را تحریک می کند. به همین دلیل این پوزیشن مورد علاقه زنان می باشد.

طبق آمارهای رسمی تقریبا ۶۰ درصد از زنان در طول رابطه جنسی خود به ارگاسم نمی رسند. این موضوع باعث می شود برخی از افراد از رابطه جنسی خود دلسرد شوند. این افراد قافل از این موضوع هستند که تغییر موقعیت رابطه شان می تواند رضایت جنسی بیشتری را به همراه بیاورد. پوزیشنی که در زیر مشاهده می کنید تقریبا بهترین پوزیشن برای مرد و زن برای تحریک شدن و رسیدن به ارگاسم است. ضمن این که این پوزیشن برای مردانی که دچار زود انزالی هستند نیز مناسب است. برای تحریک بیشتر باید در این پوزیشن تمام بدن زن با تمام بدن مرد در تماس باشد. به این حالت ماساژ شکم نیز گفته می شود.

بهترین حالت برای سریعتر باردار شدن روش سنتی است که در آن زن و مرد روبروی یکدیگر قرار می گیرند و می توانند راحت تر عشق بازی کنند . این وضعیت برای بارداری مناسب است و در آن خانم می تواند حرکت آزادانه داشته باشد همچنین مرد در این وضعیت کنترل بیشتری بر روی حرکات خود دارد و می تواند وزنش را با بلند کردن خود با دست هایش یا بالا کشیدن بدنش با استفاده از زانوهایش از روی زن بردارد .

این پوزیشن قدیمی ترین حالت رابطه جنسی می باشد که در آن زن به پشت می خوابد و پاهایش را باز می کند و زانویش را خم و کف پاها را بر روی زمین می گذارد و مرد بر روی او قرار می گیرد . این حالت مدل های دیگری نیز دارد مثلا زن پاهایش را بر روی شانه مرد قرار می دهد و یا پاهای خود را صاف بر روی زمین می گذارد.

وضعیت سنتی به این علت بهترین حالت برای بارداری سریع و لقاح می باشد که در آن آلت تناسلی زن رو به پایین است و اسپرم راحت تر می تواند در این حالت به داخل واژن برود و از گردنه رحم عبور کند همچنین در این حالت رابطه عمیق تر است و آلت مرد عمیق تر وارد واژن می شود و اسپرم مستقیم بعد از انزال وارد گردنه رحم می گردد.

اگر می خواهیداحتمال باردار شدن خود را پس از انزال افزایش دهید، نکات زیر را رعایت کنید:

مرد آلت تناسلی خود را عمیق تر وارد واژن زن کند تا مایع منی کمتر بیرون بریزد.

مرد پس از بیرون کشیدن آلت تناسلی خود برای کمتر بیرون ریختن مایع انزال شده آرام دو لب واژن را به یکدیگر فشار دهد.

زن بعد از 20 تا 30 دقیقه از جای خود بلند شود. به پشت خوابیدن زن بیشتر از 30 دقیقه احتمال بارور شدن زن را بیشتر نمی کند.

برای اینکه کمترین میزان از مایع انزال شده بیرون از واژن بریزد باید زیر کمر زن بالش کوچکی قرار گیرد.

توجه کنید اگر زن از جای خود پس از گذشت 20 تا 30 دقیقه بلند شود مقداری مایع منی از واژن او بیرون می ریزد که احتمال بارور شدن او را کاهش نمی دهد زیرا اسپرم هایی که در واژن مانده اند مرده اند.

نقطه G منطقه‌ای در واژن است که تحریک آن ارگاسم قوی و بسیار لذت‌بخشی را برای زنان ایجاد می‌کند. در این پوزیشن زن باید به پشت بخوابد و پاهایش را به صورت ضربدری بالا نگاه دارد، طوریکه مجرای واژن مقابل آلت تناسلی مرد قرار گیرد. ضربدری پاها باعث تنگ‌تر شدن مجرای واژن می‌شود و لذت بیشتری را به هردوی شما می‌دهد.

زمانی که خانم باردار است باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که کمترین فشار ممکن روی شکم خانم ایجاد شود. بهترین حالت این است خانم به پشت بخوابد و آقا به صورت معکوس روی او قرار بگیرد، یعنی پاهایش به سمت سر خانم باشد، در حالیکه که کمترین تماس ممکن را با شکم خانم داشته باشد. خانم تا حد ممکن پاهایش را باز کند و آقا با احتیاط دخول را انجام دهد.

یک پوزیشن مناسب دیگر برای این شرایط پوزیشن قاشقی است. به این صورت که خانم به پهلو می‌خوابد و آقا نیز پشت سرش به پهلو دراز می‌کشد و او را در آغوش می‌گیرد. خانم باید یکی از پاهایش را جلوتر قرار دهد تا امکان دخول برای آقا فراهم شود. این روش نه تنها به شکم خانم فشار نمی‌آورد بلکه جلوی دخول عمیق و آسیب‌های احتمالی را می‌گیرد.

آنچه در مورد آمیزش جنسی خیلی مستحب است :

۱- مالش، لیسیدن و بازی کردن با پستان زن در ابتدای آمیزش

۲-گفتن بسم ا… الرحمن الرحیم و اعوذ با… من الشیطان الرجیم قبل از آمیزش

۳-کوتاه کردن موهای زائد بدن قبل از آمیزش ( زیر بغل ، بالای عورت ، شکم و زیر گردن )

۴-وضو گرفتن قبل از آمیزش

۵-شوخی کردن مرد با زن قبل از آمیزش

۶-استفاده از عطر توسط مرد و زن قبل از آمیزش

۷-آرایش زن قبل از آمیزش استفاده از طلا توسط زن در حین آمیزش

۸-بازی مرد با آلت زن در حین آمیزش

۹-بوسیدن زن

۱۰-مکیدن زبان زن

۱۱-آمیزش در شب اول ماه رمضان آمیزش در شبهای دوشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ظهر روز پنجشنبه و عصر روز جمعه

۱۲-خوردن عسل بعد از آمیزش

۱۳-ادرار کردن بعد از آمیزش

آنچه در مورد آمیزش جنسی جایز و مباح است :

۱-بوسیدن آلت زن

۲-لیسیدن آلت زن ( چوچوله )

۳-لیسیدن آلت مرد

۴-استفاده از کاندوم

۵-نگاه کردن به آلت زن

آنچه در مورد آمیزش جنسی مکروه است :

۱-آمیزش از مقعد اگر زن راضی باشد

۲-آمیزش بین اذان صبح تا طلوع آفتاب

۳-آمیزش بین غروب آفتاب تا اذان مغرب

۴-آمیزش در ساعات اولیه شب

۵-آمیزش در زمان کسوف و خسوف

۶-آمیزش در اول ، وسط و آخر هر ماه ( قمری ) به استثناء شب اول ماه رمضان

۷-آمیزش در شب نیمه شعبان ، شب عید فطر ، شب عید قربان ، شب اول صفر

۸-آمیزش درشب قبل از سفر

۹-رو به قبله و یا پشت به قبله بودن

۱۰-آمیزش زیر درخت میوه دار

۱۱-آمیزش در برابر خورشید

۱۲-آمیزش در حالت جنابت مرد

۱۳-حرف زدن در حین آمیزش

۱۴-نگاه کردن درون آلت زن

۱۵-نگاه کردن به عورت زن در حین آمیزش

۱۶-آمیزش با زن حامله بدون گرفتن وضو

آنچه در مورد آمیزش جنسی خیلی مکروه است :

۱-آمیزش بدون مقدمه

۲-آمیزش از مقعد در حالت حیض زن، اگر زن راضی باشد

۳-ایستاده آمیزش کردن

۴-استفاده از انواع داروها و وسائل آمیزشی توسط مرد در صورتی که باعث آزار زن شود

آنچه در مورد آمیزش جنسی حرام است :

۱-دخول به آلت زن در حالت حیض

۲-آمیزش از معقد اگر زن راضی نباشد

۳-خوردن منی و ادرار

1.همسرم فقط از چند پوزیشن محدود میتونه استفاده کنه، چیکار کنم؟

یکی از بهترین کارها این است که او را با پوزیشن‌های مختلف و اثر تنوع پوزیشن‌ها بر جذابیت سکس آشنا کنید و با صبر و حوصله، هر چند وقت یکبار پوزیشن جدیدی را امتحان کنید. اگر برخی از پوزیشن‌ها را نمی‌توانید اجرا کنید یا همسرتان در مقابل ایجاد تغییر در رابطه جنسی مقاومت می‌کند، صحبت کردن با یک مشاور خانواده یا سکس‌تراپ به شما کمک می‌کند. شما در روال سکس‌تراپی می‌توانید با تکنیک‌ها و پوزیشن‌هایی که متناسب با علایق خودتان است آشنا شوید.

2.به دلیل اضافه وزن توی رابطه جنسی با شوهرم به مشکل خوردم. چه پوزیشن‌هایی برای افراد چاق بهتره؟

تفاوت وزن زیاد زن و شوهر یکی از مواردی است که باعث ایجاد مشکل در رابطه جنسی می‌شود. اما علاوه بر تلاش برای بهبود تناسب اندام، استفاده از برخی پوزیشن‌های خاص می‌تواند کمک کننده باشد. شما باید پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که باعث فشار بدن‌تان روی شوهرتان نشود و دخول را نیز راحت‌تر کند. مثلا پوزیشنی به پشت بخوابید، یک بالش بزرگ زیر باسن‌تان قرار دهید و پاهای‌تان را به اندازه کافی باز کنید تا همسرتان بتواند به راحتی دخول را انجام دهد. همچنین می‌توانید پاهای‌تان را دور کمر همسرتان نیز قلاب کنید.

3.همسر من دیسک کمر داره، چیکار کنیم بتونیم رابطه جنسی داشته باشیم؟

دیسک کمر یا دردهای ناحیه کمر و پا در زن یا شوهر،‌ در رابطه جنسی‌شان تاثیر می‌گذارد و حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود. نکته مهم است که این مسائل نباید شما را در رابطه جنسی محدود کند، فقط کافی است پوزیشن‌هایی را انتخاب کنید که کمتر فشار را به ناحیه آسیب دیده ایجاد کند. مثلا افرادی که دیسک کمر دارند، باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنند که در آن کمر ثابت می‌ماند. ضمن اینکه باید آرامش کافی را در حین رابطه جنسی داشته باشید، چون استرس باعث تحریک درد می‌شود. استفاده از یک تکیه‌گاه برای کمر مثل بالش، می‌تواند درد و آسیب‌دیدگی کمر هنگام سکس را کمتر کند، یعنی فردی که درد دارد بالشی را زیر کمرش قرار دهد و همسرش روی او قرار گیرد،‌به طوریکه که کمترین فشار ممکن را به او بیاورد. همچنین پوزیشن قاشقی برای افرادی که کمردرد دارند بسیار مناسب است.

4.در چه پوزیشن‌هایی احتمال بارداری کمتر است؟

چنانچه تمایلی به بارداری ندارید و می‌خواهید از روش‌های طبیعی برای جلوگیری استفاده کنید،‌ باید از پوزیشن‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها کنترل دخول با مرد است تا هر زمان که انزال را احساس کرد بتواند دخول را قطع کند. یکی از حالت‌هایی که کنترا مرد را برای اینکار زیاد می‌کند، به این صورت است که خانم به پشت بخوابد، و یکی از پاهایش را با زاویه 90 درجه بالا بگیرد. مرد می‌تواند با دستش پای او را نگه‌ دارد یا آن را روی شانه‌اش بگذارد. در این حالت تحرک زن کمتر است و مرد به راحتی می‌تواند دخول را کنترل کند.

5.من و همسرم برای بارداری تلاش می‌کنیم. در چه پوزیشن‌هایی احتمال بارداری بیشتر است؟

پوزیشن‌هایی که دخول عمیق را راحت می‌کنند و اسپرم مستقیم‌تر وارد گردنه رحم می‌شود،‌ احتمال بارداری را افزایش می‌دهند. پوزیشن‌های سنتی‌تر که زن به پشت روی زمین می‌خوابد و مرد روی او قرار می‌گیرد، بهترین پوزیشن‌‌های افزایش دهنده احتمال بارداری است. چون در این حالت واژن خانم به سمت پایین قرار دارد و اسپرم مستقیم‌تر وارد رحمش می‌شود. همچنین بهتر است تا 20 دقیقه بعد از انزال خانم از جایش بلند نشود.

پوزیشن تحریک کننده جی اسپات (Gspot)

پوزیشن پروانه

پوزیشن داگ استایل

پوزیشن شکاف آتش

پوزیشن مبل راحتی

پوزیشن ستون

پوزیشن پل

پوزیشن چشم تو چشم

پوزیشن خرچنگ

 

منبع:

sanykala.com

payamesalamat.com

namnak.com

mashhadcondom.com

tribuneazad.ir

lovesradio.com

kameshyar.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

اسطوخودوس پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین برای بالابردن آگاهی و ارتقا سلامت تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند.

تمام توصیه های دارویی ، گیاهی و پزشکی موجود در این سایت فقط جهت افزایش آگاهی بوده و جایگزین تجویز پزشک نیست.شما به هیچ عنوان مجاز به خوددرمانی و مصرف خودسرانه داروها و گیاهان دارویی نیستید.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.

این مطلب برای رابطه میان همسران بوده و برای سایر افراد توصیه نمی شود.

چرا در صورت انجام ندادن کاری در اتاق خواب، این کار قوی، انعطاف پذیر و دارای شکل مناسب نخواهد بود؟

رابطه جنسی هم جزء این کارها می باشد. رابطه جنسی در صورتی می تواند به یک نوع فعالیت ورزشی تبدیل شود که شما و همسرتان تمایل و شرایط مناسبی برای انجام دادن آن داشته باشید.

ما نتایج آزمایشات خودمان را به متخصصان مسائل جنسی خودمان فرستادیم تا نظرات آنها را در مورد سخت ترین و غیر معمول ترین پوزیشن های رابطه جنسی بپرسیم.

انواع پوزیشن ها

این متخصصان در حوزه های مختلفی از مسائل مربوط به رابطه جنسی و تمایلات جنسی متخصص هستند، به همین دلیل توصیه های آنها از نظر شدت و رهیافت با یکدیگر متغیر می باشند و همچنین یک سری گزینه هایی برای سطوح مختلف ورزشی بیان شده است.

به دستور کمیته فیلترین تصاویر حذف گردید.

ابتدا پوزیشن های جنسی بیان شده و سپس آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب، مستحب، مکروه، حرام است.

نظر اسلام در مورد رابطه جنسی با همسر: پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم): هیچ کس دراسلام ایمانش زیاد نمی شود مگر آن که محبت او به زنان بیشترباشد.پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) : هر مومنی که با همسرش آمیزش نماید ، هفتاد هزار فرشته بال هایشان را برای آنها می گسترانند و رحمت خدا بر آنان نازل می گردد ( مستدرک الوسائل ج ۱۴ ص ۱۵۴ ). امام صادق ( علیه السلام ) : هیچ مباح و حلالی نزد خداوند ، دوست داشتنی تر از آمیزش با هم نیست. پس زمانی که مومن با همسرش نزدیکی و غسل جنابت می کند ، شیطان به گریه می افتد و می گوید : ای وای ! این بنده از پروردگارش اطاعت نموده و گناهانش بخشیده شده است . ( وسائل الشیعه ج۲ ص ۱۷۹ ) پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در خطاب به مردان فرمودند : چنانچه حیوانات بر جفت های خویش می جهند بر همسرانتان نجهید ، بلکه پیش از آن با بوسه و سخن گفتن وی را برای عمل آماده سازید. امام صادق ( علیه السلام ) در خطاب به مردان فرمودند : اگر یکی از شما به همسرش نزدیک شود و سپس برخیزد و او را ارضا نکند همسر او اگر به یک سیاه زنگی دست یابد به او متوسل می شود ، پس به هنگام نزدیکی شوخی و ملاعبه کنید که لذت بخش و بهتر است و زن بهتر ارضا می شود .(مکارم اخلاق ) امام علی ( علیه السلام ) : چون یکی از شما خواست با همسرش آمیزش کند ، از شتاب کردن در این کار پرهیز نماید که زنان نیز نیازهایی ( جنسی ) دارند . (خصال صدوق) از امام صادق ( علیه السلام ) درباره آمیزش از مقعد پرسیدند حضرت فرمود : همسرت عروسک و عشق زندگی توست پس او را با این کار اذیت مکن .( وسائل الشیعه ج۲۰ ص۱۴۳)

پوزیشن های جنسی مرسوم بیان شده و در انتها دیدگاه اسلام بیان شده است.

آوا کادل[۲] به عنوان یک متخصص در حوزه تمایلات جنسی انسان و نویسنده کتاب راهنماهای ساده: کاما سوترا[۳]، از ایده مربوط به استفاده از پوزیشن چرخیدن برای ورزشکاران در آخر شب حمایت می کند.

به منظور انجام دادن این پوزیشن، یک مرد باید از قسمت پشت بر روی زمین دراز بکشد و زانوهای خودش را بالا نگه دارد، بعد از آن مفصل ران خودش را از کف زمین بلند کند و یک نوع پلی درست کند.

زن هم باید در قسمت بالای این پل بنشیند. کادل معتقد است که “شما باید کمر و پاهای قوی داشته باشید تا بتوانید این پوزیشن جنسی آکروباتیک را انجام دهید؛ در کتاب کاما سوترا، این مورد یکی از سخت ترین روش ها در نظر گرفته شده است.”

این کتاب توصیه می کند که این موقعیت باید به جای تختخواب بر روی کف زمین صورت بگیرد تا مبنا و پایه محکم تری پیدا کند.

 

زناشویی پوزیشن جنسی چرخیدن (پرنخولیتا)

این پوزیشن یکی از چالش برانگیزترین پوزیشن ها در کتاب کدل می باشد.

همانطور که خودتان هم می توانید حدس بزنید، در این روش یک مرد در حالت ثابت قرار می گیرد و زن از آن آویزان می شود، پاهای زن به پاهای مرد پیچیده می شود و زن با دست های خودش، گردن مرد را می گیرد.

کادل معتقد است که “این پوزیشن یکی از سخت ترین پوزیشن ها برای زوجینی است که می خواهند یک مدت زمانی را در این حالت بمانند”.

همچنین وی هشدار می دهد که افراد نباید بعد از مشروب خوردن پوزیشن معلق ثابت را اجرا کنند، چرا که آنها نیاز دارند که یک توازن بالایی داشته باشند.

افرادی که می خواهند این پوزیشن را امتحان کنند، می توانند استفاده از این حرکت را به عنوان یک حرکت انتقالی از یک مکان به مکان دیگر در نظر بگیرند.

 

حالت گاو کلاسیک عبارت از موقعیتی است که در آن یک زن در حالت ایستاده پاهای خودش را از هم جدا می کند و مرد از پشت با وی رابطه جنسی برقرار می کند.

بعد از آن زن آنقدر خم می شود تا دست هایش به کف زمین برسند.

در ورژن جذاب تر از این پوزیشن، مرد می تواند کمر زن را هم بگیرد تا زن پاهایش را از زمین بردارد – این موقعیت به قدرت بدنی و کنترل عضلانی بالا نیاز دارد.

 

در پوزیشن دخول از بالا، زن بر روی کمر خودش دراز می کشد و پاهای خودش را بر روی سینه مرد می گذارد.

بعد از آن مرد زانو می زند و از زیر پاهای زن دخول را انجام می دهد.

در حالی که ورژن کلاسیک دخول از بالا برای زن راحت می باشد، ولی ورژن جذاب تر از این پوزیشن یک پوزیشن راحتی نمی باشد.

در این پوزیشن تغییر یافته، مرد بر روی زانوهای خودش بلند می شود و مفصل ران زن از سطح زمین بالا می آید، در نتیجه قسمت بالای کمر وی بر روی کف زمین قرار می گیرد.

کدل معتقد است که این پوزیشن برای تحریک نقطه G و مردهایی که در پاهای خودشان شلوار دارند، مناسب می باشد.

 

کریستین میلرو[۷] ، به عنوان یک محقق، درمانگر و یکی از ویرایشگران کتاب دایره المعارف فرهنگی مردانه[۸]، توصیه می کند که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پوزیشن های جدید، از سایت مشاورانه- پوزیشن جنسی استفاده شود.

این سایت یکی از سایت هایی می باشد که یکی از بالاترین نمرات را از مشتریان آمازون دریافت کرده است.

در این پوزیشن، زن در حین نشستن بر روی پشت پاهای خودش، به صورت حالت چمباتمه (یا قوز) بر روی مرد قرار می گیرد..

پاهای مرد به سمت سینه زن چرخیده می شود و زن بر روی کف پای خودش دولا می شود.

همچنین این پوزیشن می تواند با یک زنی که به پشت برگشته است و / یا زانو زده است، اجرا شود.

پوزیشن جنسی آمازون

این پوزیشن یک پوزیشن خلاقی از پوزیشن فرستاده[۱۰] می باشد.

میلورد گفته است که  این روش ” در زمانی مناسب است که شما بخواهید به بدن خودتان توجه کنید و در عین حال از بدن طرف مقابلتان لذت ببرید.”

انواع پوزیشن ها

به منظور انجام دادن سکس قدیمی، مرد به نحوی بر روی زن دراز می کشد که سر مرد در روبروی پای زن قرار بگیرد.

هر دو نفر پاهای خودشان را باز می کنند. به دلیل اینکه بدن مرد در سمت معکوس بدن زن قرار می گیرد، مرد باید نسبت به زاویه غیر معمول دخول مراقب باشد.

پوزیشن جنسی آمازون

 

میلورد هشدار داده است افرادی که دارای مشکلاتی در ناحیه مفصلشان هستند، باید از این روش استفاده نکنند – و همچنین این روش برای هیچ فردی راحت نخواهد بود.

در این پوزیشن، زن بر روی پهلوی خودش دراز می کشد.

مرد هم در قسمت پشت زن بر روی پهلوی خودش دراز می کشد و پاهای وی در مابین پاهای زن قرار می گیرد.

زن و مرد همراه با یکدیگر شکل X را درست می کنند، و به همین دلیل به این اسم مشهور شده است.

هر چند که اسم این روش به صورت مناسبی گویا نمی باشد، ولی میلرود گفته است که این پوزیشن برای “دخول عمیق و تحریک چوچوله ای کامل در طول آمیزش” مناسب می باشد.

به منظور انجام دادن پوزیشن جایزه دزدی، زن بر روی کمر خودش قرار می گیرد و یکی از پاهای خودش را بر روی شانه مرد می گذارد و پای دیگر خودش را به ران مرد می پیچد.

مرد زانو می زند.

قرار دادن یک بالش در زیر کمر زن می تواند انجام این پوزیشن را راحت تر کند.

 

این پوزیشن یک حالت دیگری از پوزیشن فرستاده می باشد که توسط میلرود توصیه می شود، ولی در این روش زن در قسمت بالا قرار می گیرد و صورتش مقابل پای مرد قرار می گیرد.

هر دو نفر پاهای خودشان را به صورت X باز می کنند.

این پوزیشن با قرار گرفتن زن در بالا شروع می شود، بعد از آن بدن زن به تدریج به سمت جلو کج می شود.

 

همانند روش دخول از بالا، در این موقعیت زن بر روی کمر خودش دراز می کشد و پاهای وی بر روی سینه مرد قرار می گیرد.

مردزانو می زند و از قسمت زیر پای زن دخول را انجام می دهد.

پیچش موجود در این پوزیشن عبارت از جایی است که قسمت قوزک پاهای زن به هم وصل می شوند.

ویدمارک[۱۵]،  معتقد است که “فشار ایجاد شده از طریق پاهای متصل شده به هم باعث می شود که هر حرکتی لذت بخش باشد، بنابراین کشف جالبی خواهید داشت”.

 

در این پوزیشن، مرد و زن روبروی یکدیگر می نشینند و زن پاهای خودش را بر روی شانه مرد می گذارد.

در صورتی که مرد یک مقدار به سمت عقب تکیه بدهد، این پوزیشن راحت تر خواهد بود، چر که زن می تواند پاهای خودش را به آرامی بالا ببرد.

ویدمارک معتقد است که “به منظور پیدا کردن پوزیشنی که برای هر دو شما مناسب می باشد، زاویه موجود را تغییر دهید.”

این پوزیشن یکی از پوزیشن های با کیفیت می باشد، ولی از نظر فیزیکی یک مقدار مشکل می باشد.

پوزیشن قرار گرفته شده در یک منسوج شامل شخصی می باشد که به صورت محتاطانه در یک منسوج ۱۰ فوت در ۱۰ فوت قرار گرفته است.

فرد قرار گرفته در منسوج به نحوی قرار گرفته است که برای برقراری رابطه جنسی موقعیت مناسبی دارد و فرد آزاد می تواند به هر نحوی که راحت است با وی رابطه جنسی برقرار کند.

تایگر دور[۱۸]، به عنوان یک روان شناس بالینی و درمانگر سکس مجاز معتقد است که این منسوج یکی از هنرمندانه ترین و سکسی ترین پوزیشن هایی می باشد که وجود دارد.

 

به منظور انجام دادن روش فرقان کلاسیک، مرد می ایستد و زن در طرف دیگر قرار می گیرد و زانو می زند.

بعد از آن مرد از طریق قوزک پای خودش، قسمت وسط کمر زن را بالا می برد و پاهای خودش را از قسمت پهلوی زن بیرون می آورد.

ونسا مارین[۲۰]، به عنوان یک سکستراپ، معتقد است که “این پوزیشن یک دخول مناسب و عمیقی را ایجاد می کند و به دلیل میزان لذت ایجاد شده، حالت حیوانی به فرد دست می دهد.”

این پوزیشن یکی از آکروباتیک ترین روش ها می باشد که به چابکی و قدرت بدنی زیادی نیاز دارد.

 

این پوزیشن از طریق به پهلو حرکت کردن مرد و زن شروع می شود (یک حرکت غیر واقعی).

به این معنای که آنها پاها و دست های خودشان را بر روی زمین می گذارند و شکم آنها به سمت بالا می باشد. بعد از آن زن لگن خودش را بالا می کشد و سپس بر روی آلت تناسب مرد می گذارد.

مارین معتقد است که “شما برای ادامه دادن حرکت مجبور هستید که به عنوان یک تیم با یکدیگر همکاری کنید و این یک کارکرد واقعی برای هر دو فرد می باشد.”

 

پوزیشن ارضاء شدن زنان

پوزیشن ارضاء شدن مردان

این پوزیشن به نیروی فیزیکی قابل توجهی نیاز ندارد، ولی یکی از پیچیده ترین پوزیشن ها برای یادگیری می باشد.

مرد و زن در قسمت لگن به هم متصل می شوند و پاهای هر دو آنها باز می شود، و موقعیتی همانند تیغه های یک قیچی پیدا می کنند.

لیندا بنر[۲۳]، به عنوان یک روان شناس سلامت و کارشناس بالینی مسائل جنسی در تکنیک خصوصی در سن خوزه[۲۴]، معتقد است:

که این روش می تواند یک انتخاب خوبی برای افرادی باشد که دارای محدودیت های حرکتی خاصی هستند، افرادی که دارای شرایطی همانند بارداری یا مشکلات کمر هستند.

این پوزیشن دارای ترفند زیادی نمی باشد، ولی به یک حالت حادثه جویی نیاز دارد.

این پوزیشن دارای دو ورژن می باشد: در ورژن اول، زن در حین سیکل چرخشی ماشین لباسشویی بر روی آن می نشیند و مرد در حالت ایستاده دخول را انجام می دهد؛

در این روش زن از طریق دخول و لرزش ایجاد شده از طریق ماشین تحریک می شود.

در مکان هایی که شوینده و خشک کن در نزدیکی یک دیگر قرار دارند، حتی هر دو نفر می توانند به بالای ماشین بروند. آنکا راداکویچ[۲۶]، به عنوان یک مقاله نویس در حوزه سکس و نویسنده کتاب باشگاه دختران وحشی:

بخش ۲: افسانه ها[۲۷] از نیوروک تا هالیوود، معتقد است که “مردها این موقعیت را خیلی دوست دارند.”

به همین دلیل وی به زوجین هشدار می دهد که ممکن است رابطه جنسی بر روی ماشین لباس شویی، مدت زمان زیادی به طول نکشد.

 

حتی ورزشکاران هم نیاز دارند که خنک بشوند، به همین دلیل می توانند این پوزیشن را به عنوان یک ریکاوری در پایان روز در نظر بگیرند.

این پوزیشن یک حالت دیگری از پوزیشن X می باشد که در آن مرد بر روی پهلوی خودش دراز می کشد و زن بر روی پشت خودش دراز می کشد.

زن یکی از پاهای خودش که نزدیک به مرد است را بر روی ران مرد می گذارد.

زن می تواند با استفاده از پای دیگر خودش و از طریق پیچیدن پای خوش بر روی پای پایینی مرد، خودش را به مرد نزدیک تر کند.

کی ال. کراو[۲۹]، به عنوان یک سمس بیان می کند: که این پوزیشن منجر به تحریک راحت تر چوچوله می شود و می تواند به حالت بوسه تبدیل شود.

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی خیلی مستحب است :

۱- مالش، لیسیدن و بازی کردن با پستان زن در ابتدای آمیزش

۲-گفتن بسم ا… الرحمن الرحیم و اعوذ با… من الشیطان الرجیم قبل از آمیزش

۳-کوتاه کردن موهای زائد بدن قبل از آمیزش ( زیر بغل ، بالای عورت ، شکم و زیر گردن )

۴-وضو گرفتن قبل از آمیزش

۵-شوخی کردن مرد با زن قبل از آمیزش

۶-استفاده از عطر توسط مرد و زن قبل از آمیزش

۷-آرایش زن قبل از آمیزش استفاده از طلا توسط زن در حین آمیزش

۸-بازی مرد با آلت زن در حین آمیزش

۹-بوسیدن زن

۱۰-مکیدن زبان زن

۱۱-آمیزش در شب اول ماه رمضان آمیزش در شبهای دوشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ظهر روز پنجشنبه و عصر روز جمعه

۱۲-خوردن عسل بعد از آمیزش

۱۳-ادرار کردن بعد از آمیزش

 

۱-بوسیدن آلت زن

۲-لیسیدن آلت زن ( چوچوله )

۳-لیسیدن آلت مرد

۴-استفاده از کاندوم

۵-نگاه کردن به آلت زن

 

۱-آمیزش از مقعد اگر زن راضی باشد

۲-آمیزش بین اذان صبح تا طلوع آفتاب

۳-آمیزش بین غروب آفتاب تا اذان مغرب

۴-آمیزش در ساعات اولیه شب

۵-آمیزش در زمان کسوف و خسوف

۶-آمیزش در اول ، وسط و آخر هر ماه ( قمری ) به استثناء شب اول ماه رمضان

۷-آمیزش در شب نیمه شعبان ، شب عید فطر ، شب عید قربان ، شب اول صفر

۸-آمیزش درشب قبل از سفر

۹-رو به قبله و یا پشت به قبله بودن

۱۰-آمیزش زیر درخت میوه دار

۱۱-آمیزش در برابر خورشید

۱۲-آمیزش در حالت جنابت مرد

۱۳-حرف زدن در حین آمیزش

۱۴-نگاه کردن درون آلت زن

۱۵-نگاه کردن به عورت زن در حین آمیزش

۱۶-آمیزش با زن حامله بدون گرفتن وضو

 

۱-آمیزش بدون مقدمه

۲-آمیزش از مقعد در حالت حیض زن، اگر زن راضی باشد

۳-ایستاده آمیزش کردن

۴-استفاده از انواع داروها و وسائل آمیزشی توسط مرد در صورتی که باعث آزار زن شود

۵-آنچه در مورد آمیزش جنسی حرام است :

۶-دخول به آلت زن در حالت حیض

۷-آمیزش از معقد اگر زن راضی نباشد

۸-خوردن منی و ادرار

پوزیشن های مختلف جنسی

۲۰ مکان عجیب برای رابطه جنسی

اختلال های مربوط به تمایل جنسی

آموزش مسائل زناشویی و باورهای جنسی غلط

پوزیشن ارضاء شدن زنان

پوزیشن ارضاء شدن مردان

ارگاسم زنان

مشکلات جنسی همچون زودانزالی ، دیرانزالی و سردمزاجی

[۱] The Swing (Prenkholita)

[۲] Ava Cadell, Ph.D

[۳] Idiot’s Guides: The Kama Sutra

[۴] Standing Suspended (Avalambitaka)

[۵] Advanced Cow (Dhenuka)

[۶] Advanced High Squeeze (Utpiditaka)

[۷] Christine Milrod

[۸] Cultural Encyclopedia of the Penis

[۹] Ex Sex

[۱۰] Missionary

[۱۱] Intersextion

[۱۲] Pirate’s Bounty

[۱۳] The Worm

[۱۴] Cross Your Heart

[۱۵] Tristan Weedmark

[۱۶] Lap of Luxury

[۱۷] Caught in a Web

[۱۸] Tiger Devore

[۱۹] The Wheelbarrow

[۲۰] Vanessa Marin

[۲۱] The Pretzel

[۲۲] Scissors

[۲۳] Linda Bnner

[۲۴] San Jose

[۲۵] Washing Machine

[۲۶] Anka Radakovich

[۲۷] The Wild Girls Club, Part 2: Tales

[۲۸] The Sunday Afternoon

[۲۹] Cay L. Crow

نام (الزامی)

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (الزامی)

وب سایت

کد کپچا *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تریبون آزاد می باشد. | طراحی و پشتیبانی توس وب فروشگاه قالب وردپرس توس وب

شما هم دوست دارید فقط در چند ثانیه همسرتان را به ارگاسم برسانید؟ پس این مقاله را دنبال کنید

ما راهش رو به شما زوج های محترم آموزش میدیم

وضعیت اول در تصویر بالا نمایش داده شده یکی از بهترین پوزیشن ها برای تحریک همزمان واژن و کلیتوریس است و حتی برای افرادی که سایر آلت خیلی کوچکی هم دارند با لذت زیادی برای شریک شان همراه خواهد بود.

 

انواع پوزیشن ها

پوزیشن چهره در چهره (رویارو)

این موقعیت عاشقانه تنها با افزودن توجه بیشتر به کلیتوریس برای شما شیرین تر می شود. شما می توانید با چسباندن بدنتان به شریک جنسی تان کلیتوریس شریک تان را بیش از پیش تحریک کنید.

گاهی زاویه رو به سمت عقب هم کمک کننده است.

 

در این پوزیشن هم مرد در اوج تحریک است و هم زن و همزمان برای تحریک بیشتر نقطه جی زن میتواند دست ها را از هم بازتر کند و به زمین نزدیک تر شود و بازکردن باسن هم باعث نفوذ عمیق تر آلت مرد می شود.

سایر پوزیشن های لذت بخش جنسی برای زنان در ادامه در تصاویر آمده است و امیدواریم که از دیدن این تصاویر لذت ببرید و آموزش های کافی جنسی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

 

پوزیشن های زناشویی
پوزیشن های تصویری زناشویی
پوزیشن زناشویی
پوزیشن های متحرک
پوزیشن های تصویری دخول
عکس پوزیشن های مختلف روابط زناشویی
پوزیشن های تصویری زناشویی جدید
پوزیشن های زناشویی متحرک
پوزيشن هاي مختلف نزديكي
پوزیشن زناشویی تصویری

 

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

اگر بی خوابی دارید، نیازی به مراجعه حضوری یا حتی نیازی به تماس تلفنی هم ندارید! با خرید این دوره که توسط دکتر مصطفی امیری فلوشیپ اختلالات خواب تهیه شده است

می توانید بی خوابی تان را برای همیشه و بدون دارو درمان کنید (کلیک کنید)

 

درمان بی خوابی بدون دارو با 77 روش علمی و قطعی (برای شروع، اینجا کلیک کنید)

 

باسپاس.

سلام
از توجه شما سپاسگزاریم

سلام .به همه دوستانیکه مشکل سوت کشیدن گوش دارن ـمن تونستم درمان کنم ـدوسال خودم رو به هر دری زدم ..اما در نهایت درمان شد

دوست عزیز از انتشار اطلاعات تماس با شما معذوریم

چطوری؟

انواع پوزیشن ها

با سلام
با توجه به گیف هایی که در مقاله وجود دارد بهتر است پوزیشن ها را انجام دهید.

چطوری درمان کر ی؟

سلام
جهت درمان و آموزش عملی نیاز به جلسات حضوری می باشد برای خانم مریم عبداللهی در شعبه شریعتی جهت دریافت نوبت ویزیت تماس حاصل فرمائید .

امتیاز بینندگان:5 ستاره


روش‌های آمیزش جنسی که معمولا از آن‌ها با عنوان پوزیشنِ سکس (به انگلیسی: Sex position) یاد می‌شود، روش‌های هستند که افراد برای انجام معاشقه و سایر فعالیت‌های جنسی استفاده می‌کنند. روش‌های آمیزش جنسی معمولا بر اساس موقعیتی که طرفین درگیر در رابطه جنسی اتخاذ می‌کنند، توصیف می‌شوند. روش‌های آمیزش جنسی لزوما به دخول منتهی نمی‌شوند.

سه دسته اصلی برای معاشقه‌های جنسی درنظر گرفته شده‌است که عبارت‌اند از آمیزش واژنی، آمیزش مقعدی و آمیزش دهانی.[۱] فعالیت‌های جنسی همچنین سایر مواردی که موجب تحریک اندام تناسلی می‌شوند را نیز شامل می‌شود. مقعدلیسی، خودارضایی یک یا دوطرفه، که می‌تواند شامل مالیدن یا دخول با کمک انگشتان دست یا اسباب‌بازی‌های جنسی مانند دیلدو شود، از جمله این فعالیت‌ها هستند. روش‌های بسیار زیادی برای انجام یک رابطه جنسی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند اعمال جنسی متنوعی را شامل شود.

راهنما‌های آمیزش جنسی معمولا راهنماهایی برای روش های آمیزش جنسی ارائه می‌دهند.این راهنماها تاریخچه بسیار کهنی دارند.در عصر یونانی-رومی یک راهنمای آمیزش توسط فیلینیس نگاشته شد که احتمالاتی مبتنی بر این مطرح است که او یک روسپی درباری(Courtesan‎) در عصر هلنیستی (قرن ۱ تا ۳ پیش از میلاد) بوده است.
کتاب کاما سوترا از واتسیایانا(فیلسوف هندی) که معتقدند میان قرون یک تا شش، نگاشته شده به بدنامی میان راهنماهای آمیزش جنسی شهرت دارد.
تفاوت در میان روش های آمیزش جنسی منجر به تفاوت میان ژرفا و زاویهٔ دخول می‌‌گردد.تلاش های زیادی صورت گرفته تا روش های آمیزش جنسی دسته بندی شوند.
آلفرد کینزی شش موقعیت بدوی آمیزش را دسته بندی کرد.از اولین متون زمان قرون وسطی در اروپا می‌توان به Speculum al foderi اشاره کرد که بعضا به نام های “آینهٔ جماع” یا “آینه‌ای برای سپوزندگان” شناخته می‌شود. این متن در قرن پانزدهم به زبان کاتالان نگاشته شده و در ۱۹۷۰ کشف شده است.
[۲][۳]

این دسته از روش‌های آمیزش، مواردی را دربر می‌گیرند که در آنها آلت تناسلی مرد یا جسمی شبیه به آن[a] (مثل دیلدو و سایر وسایل مانند آن) وار واژن، مقعد یا دهان شریک جنسی می‌شود.

انواع پوزیشن ها

این روش، یکی از معمول‌ترین، طبیعی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین[۴] روش‌های آمیزش است که بسیاری آن را انجام می‌دهند و بدین صورت است که زن به پشت خوابیده و به‌صورت تاق‌باز در زیر قرار گرفته و پاهای خود را به اندازه‌ای که احساس راحتی کند باز می‌کند و مرد در میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول را انجام می‌دهد.
این حالت یکی از راحت‌ترین حالت آمیزش است و به‌علت افقی قرار گرفتن مهبل یا بدن زن و جهت آلت مرد ورود و خروج به آسانی انجام می‌گیرد و دخول کامل می‌باشد و جهت کامل‌تر داخل‌شدن آلت مرد پاهای خم‌شدهٔ زن بر روی شکم تا می‌شود در این‌صورت آلت زن کاملاً در معرض دید مرد قرار می‌گیرد و تماس آلت مرد با دیواره مهبل نیز تأمین می‌شود ضمناً مرد از روبه‌رو به سینه‌ها و صورت و بدن زن جهت تحریک بیشتر دسترسی کامل دارد.[۵] روش یاد شده پذیرفته‌ترین روش در آدمیان است.

در این حالت بهتر است که هر از چند گاهی مرد، تمام بدن خود را با بدن زن تماس بدهد، ولی در این میان توجه لازم به توانایی جسمی زن داشته باشد که باعث فشار و تنگی نفس زن نشود. در صورتی که مرد دو دست خود را به صورت عمودی در طرفین سینهٔ زن روی زمین قرار دهد که وزن بدن را تحمل کند، فعالیت جنسی از کیفیت بهتری برخوردار می‌شود به این علت که زن آزادی عمل و امکان تحرک بیشتری داشته و البته حس لامسه زن هم به دلیل تماس قسمت‌های بالای قسمت زنانگی با بدن مرد تحریک می‌شود و همچنین تنگی نفس در زن به وجود نمی‌آید.

یکی از بهترین کارهای جانبی در این نوع آمیزش نوازش کردن و بوسیدن زن است. زن نیز می‌تواند با نشان دادن علاقه به نوازش شدن و به بوسیده شدن و کمک به حرکات بالا و پایین مرد و کشیدن نفس‌های عمیق و با احساس، مرد را تحریک کند. میزان لذت جنسی در این وضعیت ۷۰٪ برای مرد و ۳۰٪ برای زن است.

برای دوران بارداری می‌توان از این روش استفاده کرد ولی باید توجه داشت که برای جلوگیری از وارد شدن فشار به شکم و بچه، پاهای زن نباید زیاد باز شوند یا بالا برده شوند و همچنین بهترین حالت این هست که پاهای زن به صورت باز بر روی ران‌های مرد قرار گیرد و مرد به صورت نشسته که پاهایش در اطراف زن قرار دارد یا به صورت ایستاده در صورتی که زن در لبه تخت دراز کشیده‌است، عمل دخول را انجام دهد.

به این روش آمیزش، اصطلاحاً پهلو به پهلو نیز گفته می‌شود. در این حالت هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول را انجام می‌دهند. البته می‌شود حالت اول را به این حالت پیوند زد، یعنی به همان صورت که مرد روی زن قرار گرفته بود دوتایی به پهلو بخوابند.

در مورد نحوهٔ قرار گرفتن دست و پاها، بهتر است که آن را به‌عهدهٔ زن گذاشته تا به هر صورتی که راحت‌تر است، آن‌گونه انتخاب کند. در این حالت از آنجایی که اکثر نقاط بدن مرد و زن با یکدیگر در تماس خواهند بود، لذت بیشتری عاید طرفین می‌شود. این حالت از آنجا که زن متحمل فشار زیادی نمی‌شود و آزادی عمل مناسبتری دارا خواهد بود، در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. همچنین این روش یکی از روش‌های مناسب برای دوران بارداری است.

در این روش به‌علت کم‌شدن حرکت بدن در زن و مرد برای بهبود بخشیدن به کیفیت آمیزش جنسی نوازش، بوسه و مالش بدن زوج مقابل پیشنهاد می‌شود و مرد در موارد تکمیلی روش، می‌تواند گردن و لاله گوش زن را ببوسد و با دست آزاد ماساژ سینهٔ زن را انجام دهد و زن با دست آزاد خود می‌تواند باسن و ران مرد را نوازش کند.

این روش از جمله حالات طبیعی و رایج است و اصولاً در تمام حیوانات و پستانداران این حالت دیده می‌شود در این روش زن روی شکم دراز می‌کشد و سپس پاها را روی شکم جمع می‌کند و باسن در این صورت کمی بالاتر قرار می‌گیرد و مرد از پشت در حالت نشسته یا ایستاده دخول می کند. در این حالت شکم مرد کاملاً با باسن زن تماس پیدا می‌کند، ولی به علت قرار گرفتن باسن زن بین مرد و زن دخول کامل ممکن نیست[۶]

این روش را معمولاً برای رفع خستگی بدنی در حین آمیزش پیشنهاد می‌کنند. به علت اینکه زن کنترلی در انجام فعالیت جنسی ندارد برای افزایش لذت جنسی برای زن، حرکت‌های مکمل مانند در آغوش گرفتن زن، بوسیدن، نوازش کردن، مالش سینه‌ها، مالش کلیتوریس توسط مرد یا خودزن پیشنهاد می‌شود.

برای استفاده از این روش در زمان بارداری زن باید کف زمین خم شده و تمام قسمت‌های سینه و دستان خود را روی زمین بگذارد به‌طوری‌که هیچ فشاری بر شکمش وارد نشود. در این حالت بهتر است چند بالش نرم در زیر شکم و سینه زن قرار گیرد تا فشار کمتری بر زن وارد شود. در این روش مرد توانایی ورود و خروج کنترل شده آلتش را دارد.

این روش از جمله روش‌های کم آسیب آمیزش جنسی است ولی باید به این نکته توجه کرد که در صورتی که زاویه بدن مرد بالاتر یا پایین‌تر از زن قرار گیرد احتمال ورود هوا به درون مهبل و ایجاد لخته خون و عوارض حاصل از حرکت لخته خون در بدن زن وجود دارد.

بهترین حالت از نظر آزادی عمل برای مرد و کیفیت رابطه جنسی برای زن به نحوی است که زن بر روی لبه تخت یا سطح بلند نرمی مانند دسته مبل یا لبه میز دراز بکشد به نحوی که بر روی پا ایستاده و شکمش بر روی سطح نرمی قرار گیردو مرد به صورت ایستاده عمل دخول را انجام دهد.

در این روش مرد به پشت حالت تاق باز دراز کشیده و زن بر رو قرار گرفته و آلت مرد را در مهبل وارد می‌کند در این حالت زن می‌تواند روی مرد دراز بکشد در این صورت طرفین به بیشتر نقاط بدن یکدیگر دسترسی دارند و در حالت دیگر زن در حالی که پاهایش در طرفین مرد قرار دارد بر روی او می‌نشیند و حرکات افقی یا عمودی انجام می‌دهد در این حالت کلیتوریس کاملاً با اطراف آلت مردانه تماس دارد و این حالت در مواقعی انجام می‌گیرد که به دلایلی مرد قادر به انجام حرکات بدنی نباشد یا برای وی مضر باشد.[۵] برای مثال در مواقعی که مرد دچار کمر درد است این روش خیلی مفید می‌باشد.
این روش‌ها برای خانم‌هایی که جثه بسیار کوچکتری از شریک جنسی خود دارند نیز بسیار مناسب هستند.

باید توجه داشت این روش به علت اینکه آلت مرد به‌طور کامل در مهبل فرومی‌رود برای موارد زیر پیشنهاد نمی‌گردد:

به علت اینکه فشار حاصل از وزن زن بر روی آلت مرد زیاد است امکان بروز مشکلات زیر وجود دارد:

در این نوع آمیزش زن‌ها آزادی عمل بیشتری دارند و عمل حرکت آلت در مهبل را در کنترل خود دارند از طرفی چون زاویه مناسبی دارند این امکان را دارند که آلت مرد را به‌طور کامل داخل مهبل جای دهند. مرد می‌تواند برای ایجاد لذت بیشتر در زن، سینه‌ها و کلیتوریس را به آرامی ماساژ دهد.

این حالت نوعی از حالت از پشت به پهلو با این فرق که وقتی مرد به حالت نشسته در میان پاهای زن که به پهلو دراز کشیده قرار گرفت زن و مرد هر دو پاها را به جای اینکه جمع کنند دراز می‌کنند در این حالت زن و مرد در هم رفته‌اند یک پای مرد در مقابل و پای دیگر در پشت زن به موازات بدن زن قرار دارد و پاهای زن نیز همچنین طرفین با کشیدن پاهای هم می‌توانند حرکات دخول را انجام دهند و در این حالت دخول عمقی است و نمی‌بایست حرکات ناگهانی و ضربه‌ای انجام گیرد زیرا برای زن ایجاد ناراحتی و درد در ناحیه تخمدان می‌کند.[۷]

این روش جزو روش‌هایی هست که سطح تماس بدن زوج به حداکثر می‌رسد با وجودی که حرکت و هیجان در فعالیت جنسی کاهش می‌یابد لذت جنسی از طریق حس لامسه و حرکات مکمل مانند بوسیدن، نوازش کردن، ماساژ دادن تأمین می‌گردد.

این روش برای زوج‌هایی پیشنهاد می‌گردد که مرد توانائی بلند کردن زن را داشته باشد و معمولاً به علت فشاری که بر مرد وارد می‌گردد و همچنین دلهره زن از واژگونی جنبه نمایشی و ایجاد تنوع دارد و لذت چندانی به نسبت روش‌های دیگر ندارد و برای بهبود کیفیت در این روش نشستن زن بر روی میز یا سطح بلند پیشنهاد می‌گردد.

آمیزش جنسی مقعدی یا دخول مقعدی نام گونه ای از آمیزش جنسی است که در آن یک آلت مردی یا شبیه آن برآمده وارد مقعد شریک جنسی می‌شود. روش‌های مختلفی برای انجام آمیزش مقعدی وجود دارد که در زیر آمده‌است.

آمیزش دهانی به تحریک آلت تناسلی با کمک دهان گفته می‌شود. در این روش ممکن است دخول صورت بگیرد و این عمل ممکن است قبل، در حین یا پس از معاشقه انجام شود. همچنین ممکن است به‌صورت همزمان (مانند روش ۶۹) صورت پذیرد یا این‌که تنها یکی از طرفین به این عمل اقدام کند.[۸]

قضیب‌لیسی یکی از روش‌های آمیزش دهانی است که طی آن طرف مقابل به تحریک آلت جنسی مرد با دهان می‌پردازد.

یک روش آمیزش جنسی است که طی آن فرج و واژن با دهان مورد تحریک قرار می‌گیرد. برخی از حالت‌های ممکن در این روش عبارت‌اند از:

در این روش هر دو شریک جنسی به‌صورت همزمان مشغول تحریک آلت جنسی طرف مقابل با کمک دهان خود هستند. این کار می‌تواند به‌صورت میشنری، پهلو به پهلو یا به‌صورت یکی ایستاده و دیگری وارونه انجام پذیرد.

یکی از روش‌های آمیزش جنسی است که زیرمجموعه روش‌های آمیزش مقعدی محسوب می‌شود. این روش می‌تواند در حالت‌های مختلفی انجام شود.

انگشت کردن عملی است که طی آن، انگشت یا انگشتان فرد دست به درون مقعد یا واژن طرف مقابل فرستاده می‌شود.

مشت کردن عملی است که طی آن، انگشتان فرد دست به‌صورت مشت شده به درون مقعد یا واژن طرف مقابل فرستاده می‌شود. این عمل نیازمند مقدار زیادی ماده روان کننده‌است. این عمل می‌تواند منجر به وارد شدن آسیب‌های جدی و حتی کشنده به مقعد یا واژن طرف مقابل شود.[۱۲][۱۳][۱۴][۱۵][۱۶]

روش‌هایی که به‌عنوان روش‌های بدون دخول تلقی می‌شوند، روش‌هایی هستند که طی آن‌ها هر نوع دخول (آلت جنسی یا سایر اعضا) در آنها انجام نمی‌شود و معمولا با مالیدن آلت جنسی به انجام می‌رسند. این روش‌ها می‌تواند صرفا محدود به آلت جنسی شریک‌های جنسی محدود باش یا این‌که به بخش‌های دیگر بدن آن‌ها مانند مقعد توسعه پیدا کند. در زیر برخی از این روش‌ها اشاره شده‌اند.

مالیدن آلت تناسلی به آلت تناسلی فرد دیگر در هردوجنس انجام می‌شود و معمولا به‌صورت مالیدن آلت دو فرد همجنس است با این‌حال انجام آن میان دو فرد غیرهمجنس نیز غیرمعمول نیست. این روش از جمله روش‌های آمیزش جنسی بدون انجام دخول است که در میان حیوانات هم دیده می‌شود.[۱۷][۱۸] دو حالت‌ اصلی متداول برای این روش عبارت است از:

آمیزش جنسی گروهی یکی دیگر از روش‌های آمیزش جنسی است. اگرچه آمیزش جنسی گروهی به این معنی نیست که همه افراد شریک در آن، به‌صورت همزمان دارای تماس جنسی با یکدیگر هستند، با این‌حال برخی از روش‌های متداول در آن، مستلزم سه یا تعداد بیشتری از افراد مشارکت کننده‌است.[۱۹] در زیر برخی از روش‌هایی که زیرمجموعه روش‌های آمیزش جنسی گروهی قرار دارند، آورده شده‌اند.

زمانی‌که سه نفر در آمیزش جنسی با یکدیگر مشارکت داشته باشند، به این نوع آمیزش جنسی، سکس سه‌نفره یا اصطلاحا تری‌سام[b] گفته می‌شود. این سه نفر ممکن است سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن یا دو زن و یک مرد باشند. روشهای مختلفی برای انجام این نوع آمیزش جنسی وجود دارد که در ادامه آورده شده‌اند.

زمانی‌که چهار نفر در آمیزش جنسی با یکدیگر مشارکت داشته باشند، به این نوع آمیزش جنسی، سکس چهارنفره یا اصطلاحا فور‌سام[e] گفته می‌شود. روش ۴۶۹، روشی متداول در آمیزش جنسی چهارنفره است. در این روش، دو نفر مشغول انجام روش ۶۹ هستند و دو نفر دیگر به‌صورت همزمان مشغول رابطه مقعدی یا واژنی با دو فرد مشغول در روش ۶۹ هستند. این روش مانند روش ۳۶۹ است با این تفاوت که در طرف مقابل نفر چهارم نیز حضور دارد.

روشهای چندنفره، روش‌هایی هستند که می‌تواند با کمک تعداد مختلفی از شریک‌های جنسی به انجام برسند. در ادامه برخی از آنها آورده شده‌اند.

روشی است که طی آن، یک فرد مورد دخول چندگانه همزمان واقع می‌شود. دخول می‌تواند شامل استفاده از انگشتان دست یا پا، اسباب بازی‌های جنسی یا آلت جنسی مردانه انجام پذیرد. صحنه‌هایی از این نوع آمیزش در فیلم‌های پورنوگرافی به نمایش درمی‌آید.

اگر یک شخص از دو طریق مورد دخول قرار بگیرد، اصطلاحا به این روش دخول دوگانه[f] یا به‌صورت مخفف دی‌پی (DP) می‌گویند. دخول دوگانه می‌تواند شامل دخول در واژن، مقعد، دهان یا همگی باشد. برخی از موارد این روش آمیزش، در زیر آورده شده‌است.

انواع پوزیشن ها


 

این بخش ویژه متاهلین است برای افراد مجرد زیر 18 سال به هیچ عنوان مناسب نیست تنها با مطالعه این بخش که ویژه زوجین است دچار درگیری ذهنی و روحی می شوید. ادامه همین موضوع انواع مدل های مختلف رابطه دهانی را به شما زوجین آموزش می دهیم.

انواع پوزیشن ها

 

 

مدل های مختلف رابطه دهانی را آموزش ببیند تا متناسب با سلیقه و شرایط جسمی بتوانید یک رابطه خوب داشته باشید. 90 درصد مرد ها عاشق این هستند که همسرشان به آن ها رابطه دهانی بدهد. همچنین در سکس دهانی، خیلی مهم است که زن از روش های مختلفی استفاده کند تا خسته نشود.پوزیشن های زیادی برای رابطه جنسی دهانی وجود دارد. از ساده ترین آن که مرد روی زمین و به روی کمر دراز میکشد تا پوزیشن های سخت تر.

 

بطور کلی باید گفت که نوع پوزیشنی که برای سکس دهانی استفاده میکنید کاملا به علایق همسرتان مربوط است. رابطه دهانی شکلی از رابطه جنسی است که در آن از دست ها، زبان، انگشت ها و حتی سینه ها استفاده میشود.در رابطه دهانی باید آلت مرد را خیلی محتاطانه لمس کنید، به اندازه کافی از حرف های سکسی استفاده کنید، اگر چنین کنید مطمئن باشید که رابطه خوبی خواهید داشت.

 

اکثر زنان رابطه دهانی را کاری زجر آور میدانند، اما باید بیاد داشت که هنگام سکس دهانی مرد کاملا در اختیار شماست و هر کاری که بخواهید میتوانید با او انجام دهید. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی ایران ناز باشید.توجه! تصاویر همه پوزیشن های توضیح داده شده در انتهای مقاله قرار دارد. به ترتیب، تصویر اولین پوزیشن شرح داده شده، سمت چپ بالا قرار داشته و به ترتیب به سمت راست حرکت کرده و پایین میاید.

 

 

چگونه رابطه ی دهانی داشته باشیم؟

 

1- حالت ساعت

راه های زیادی وجود دارد که زنان در رابطه دهانی میتوانند استفاده کنند که شوهر شان به خوبی ارضا شود.اگر هم زن از این نوع رابطه خوشش نیاید، در این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی، زن بطور کامل در اختیار مرد است و نمیتواند مقاومت کند.در این پوزیشن مرد باید بر روی دستان خود که کمی از هم فاصله دارد در برابر دیوار بایستد، پا های خود را در عین حال که کاملا صاف است، از هم باز کند.

 

زن نیز باید روبروی مرد بایستد و پا های خود را کاملا بسته در کنار هم نگه دارد و سر خود را بین پا های همسر خود قرار دهد. سپس زن میتواند به راحتی رابطه دهانی داشته باشد و از دستان خود نیز استفاده کند.

 

 

حالت شیر آتش نشانی

زمانی که با شوهر تان رابطه دهانی دارید، اصلا به چیزی فکر نکنید، افکار خود را خاموش کنید و فقط روی آلت تناسلی همسرتان تمرکز کنید تا بتوانید به او اوج لذت رابطه را هدیه دهید.در این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی دهانی مرد باید بایستد و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز کند و از قسمت زانو ها کمی خم شود. سپس زن بین پا های مرد قرار میگیرد و با دست های خود ران های مرد را میگیرد.

 

سپس مرد دستان خود را پشت سر زن قرار میدهد و شروع میکند به کنترل حرکات با استفاده از حرکات لگن و باسن. البته در این پوزیشن بدلیل کنترل زیادی که مرد دارد، باید مراقب بود که محدودیت های و ظرفیت زن در نظر گرفته شود.

 

حالت زئوس

این مسئله که مرد ها دوست دارند احساس قدرت و برتری نسبت به زن داشته باشند اصلا چیز جدیدی نیست و همه میدانند که مرد ها عاشق یک رابطه دهانی خوب هستند.به همین دلیل هیچ چیز مثل یک رابطه دهانی خوب در این پوزیشن باعث غرور مرد نمیشود. در این پوزیشن مرد می ایستد و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز میکند.

 

سپس زن جوری جلوی مرد زانو میزند (زیر پا یک بالشت کوچک قرار دهید) که آلت تناسلی مرد درست رو به روی صورت و دهان او قرار بگیرد.در مرحله بعد مرد سر زن را میگیرد و ریتم حرکت را کنترل میکند. زن نیز باسن مرد را در دست خواهد داشت. در این پوزیشن مرد میتواند همسر خود و سینه هایش را نگاه کند.

 

حالت میله

اگر زن شما به هر دلیلی دوست ندارد رابطه جنسی دهانی داشته باشد، از این پوزیشن استفاده کنید و به او بگویید که در این حالت نیازی نیست که خیلی فشار بیاورد و میتواند طبق میل خودش حرکت کند.در این پوزیشن مرد به صورت بر عکس طوری قرار میگیرد که دست هایش از ناحیه آرنج خم شده و در کنار سرش قرار گرفته باشد. پا های مرد نیز باید صاف بوده و در کنار هم قرار داشته باشد.

 

زن نیز روی زانو های خود جوری در مقابل مرد قرار میگیرد که سرش نزدیک آلت تناسلی مرد باشد.همچنین زن میتواند از دست های خود به عنوان تکیه گاه استفاده کند و آن ها را روی ران مرد قرار دهد و یا آنکه با دستان خود ناحیه تناسلی مرد را نوازش کند و ماساژ دهد.

 

انواع پوزیشن ها

 

حالت مته

سکس دهانی هم میتواند بسیار لذت بخش باشد و هم آزار دهنده. این موضوع که کدام حالت برای شما صادق است بستگی به احوالات زوجین و طرز فکر آن ها دارد.در این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی مرد با پا هایی که به اندازه عرض شانه باز شده می ایستد و از قسمت زانو کمی خم میشود. زن بین پا های مزد مینشیند و سر خود را رو به بالا و پا ها را خم کرده و کمی از هم فاصله میدهد.

 

یکی از دست های زن روی کمر مرد است و دست دیگر بر روی آلت تناسلی او. دست های مرد نیز روی صورت زن است و حرکات را کنترل میکند.اگر زن دوست داشته باشد میتواند بصورت همزمان با یکی از دستان خود، واژن خود را تحریک کند.

 

حالت لوله کش

این حالت یک پوزیشن خیلی جالب اما غیر استاندارد برای رابطه جنسی دهانی میباشد که توصیه میشود حتما با شریک جنسی خود آن را امتحان کنید.در این پوزیشن مرد مینشیند و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز میکند و در همان حالت باید تلمبه بزند و حرکت کند. زن نیز جلوی مرد به حالت نیمه دراز کشیده قرار گرفته و صورت خود را به آلت تناسلی مرد نزدیک میکند.

 

مرد نیز باید دستان خود را روی کمر یا باسن همسر خود گذاشته و آن را ماساژ دهد و یا صرفا با دستان خود حرکات را کنترل کند. به عنوان یک حرکت آغازین و گرم کننده رابطه جنسی، این پوزیشن بسیار عالی است.

 

حالت آویز

این پوزیشن رابطه جنسی دهانی نوعی پوزیشن 69 میباشد، با این تفاوت که مرد میتواند در این حالت کاری انجام ندهد و فقط از حرکات زن لذت برده و ارضا شود.در این پوزیشن مرد به صورت مستقیم روی زمین درا میکشد و یک پا را صاف و پای دیگر را از قسمت زانو کمی خم میکند.

 

در ضمن پا ها باید کمی فاصله داشته باشند.زن نیز به شکلی روی مرد قرار میگیرد که سر او بین پا های مرد بوده و باسن وی نیز روی سینه ها و پا ها نزدیک سر مرد باشد. در این حالت مرد میتواند با دست و یا دهان خود زن را تحریک کند.

 

حالت هالووین مکزیکی

این پوزیشن رابطه جنسی خیلی سخت و عجیب است اما قطعا بهتر از پوزیشن های تکراری و معمولی است. در این پوزیشن مرد لذت بسیاری میبرد اما خانم ها باید مواظب باشند که شوهر شان خیلی سریع ارضا نشود.

 

برای اجرای این پوزیشن زن باید روی زمین دراز بکشد و کمی پا های خود را از قسمت زانو ها خم کند. مرد نیز باید به گونه ای روی زن دراز بکشد که کمرش روی ران زن تکیه داشته باشد و سر و صورت زن نیز بین پا های مرد باشد.

 

پا های مرد باید کمی از قسمت زانو ها فاصله داشته باشد و دست ها نیز باید از قسمت آرنج خم شده و تکیه گاه وزن بدن باشد.اگر مرد بتواند به خوبی وزن خود را کنترل کند و وزن خود را روی زن نگذارد، این پوزیشن برای خانم ها خیلی راحت تر میشود.

 

حالت دزد دریایی عصبانی

اگر شوهر شما حتما نیاز به رابطه دهانی دارد و شما هم خیلی خسته هستید، این پوزیشن را امتحان کنید.در این پوزیشن رابطه جنسی دهانی، زن دراز میکشد و پا های خود را از قسمت زانو کمی خم کرده و از هم فاصله میدهد.

 

مرد باید به شکلی روی زن قرار بگیرد که بدن خود را بخوبی مستحکم کند و روی انگشت ها و شست پا تکیه داشته باشد. دست ها و پا ها باید صاف باشد.در این حالت زن نه تنها از دهان خود استفاده میکند بلکه از دستان خود نیز باید استفاده کند. حرکات در این پوزیشن توسط مرد با تکان دادن لگن انجام میشود.

 

حالت بتمن

در این پوزیشن که صرفا برای رابطه دهانی طراحی شده، اکثر حرکات را زن کنترل میکند گرچه مرد هم کنترل کمی بر روی حرکات دارد.در این حالت مرد ریتم و میزان وارد شدن آلت تناسلی به دهان زن را کنترل میکند. برای این پوزیشن جنسی زن باید روی کمر دراز بکشد و کمی پا ها را باز کند.

 

مرد نیز به نحوی در مقابل زن زانو میزند که سینه های زن مقابل ران های مرد قرار بگیرد. مرد در این پوزیشن باید دست های خود را صاف قرار دهد و وزن خود را کنترل کند.زن نیز دستان خود را پشت مرد قرار میدهد تا بتواند با حرکت دادن سر خود مرد را ارضا کند.

 

حالت زن زندانی

اینکه بخواهید همسر خود را برای رابطه دهانی اجبار کنید کاری بسیار اشتباه است مگر اینکه این رفتار نوعی نقش بازی کردن برای افزایش جذابیت رابطه جنسی شما باشد.اگر چنین قصدی دارید، این پوزیشن کاملا برای شما مناسب است.

 

زن باید برای این حال بخوابد و پا های خود را از قسمت زانو کمی خم کند، مرد نیز باید به گونه ای روی صورت زن قرار بگیرد که دهان او را نزدیک آلت تناسلی خود قرار دهد.در این پوزیشن مرد بطور کامل روی زن نمیشیند

 

و بیشتر فشار بر روی زانو ها که پشت شانه های زن قرار دارد، وارد میشود.سپس مرد با میتواند با دستان خود سر زن را تکان دهد و رابطه جنسی را ادامه دهد. دست های زن نیز روی کمر مرد قرار دارد و در این پوزیشن زن به معنای واقعی در اختیار مرد میباشد.

 

 

حالت سراب

زوج های کمی هستند که رابطه جنسی دهانی دارند و اکثرا گمان میکنند که این نوع رابطه جنسی خیلی خسته کننده و یکنواخت میباشد.اما باید اشاره کرد که پوزیشن های زیادی برای سکس دهانی وجود دارد. در این حالت از پوزیشن های رابطه دهانی مرد به گونه ای چهار دست و پا قرار میگیرد که وزن خود را روی زانو ها و دست ها قرار دهد.

 

دست ها باید صاف و به اندازه عرض شانه باز باشد. زن نیز باید روی زمین دراز بکشد و سر خود را بین پا های مرد قرار دهد و با دستان خود باسن مرد را گرفته و پا هایش نیز باید کمی فاصله داشته باشد.در این پوزیشن هم مرد و هم زن میتواند حرکت کنند.

 

حالت افقی

در این پوزیشن مرد به کنار میخوابد و قسمت بالایی بدن خود را با استفاده از آرنج دست کمی بالاتر آورده و همچنین پا ها را نیز از هم باز میکند.زن نیز کنار مرد دراز میکشد به شکلی که زانو هایش به نزدیکی شانه های مرد رسیده،

 

پا ها را خم کرده و صورت خود را به آلت تناسلی مرد میرساند.زن با یک دست باسن مرد را میگیرد تا بتواند به راحتی آلت تناسلی مرد را در دهان خود قرار دهد. مرد نیز میتواند با دست خود آلت تناسلی زن را تحریک کند.

 

حالت شمشیر

برای انجام این پوزیشن سکس دهانی مرد به کنار دراز کشیده و با استفاده از آرنج خود بالا تنه خود را بالا میاورد، پا ها را در قسمت زانو خم کرده و از هم فاصله میدهد، همچنین کف پا ها باید بصورت ضربدری قرار بگیرد.

 

زن نیز به شکلی کنار مرد میخوابد که سر او بین پا های حلقه شده شوهر خود قرار بگیرد. پا های زن بصورت صاف و در کنار هم است و دست ها هم روی ران مرد استراحت میکند.در این حالت خود مرد هم میتواند آلت تناسلی خود را بمالد.

 

حالت تخلیه

زمانی که شوهر تان خسته است و حوصله رابطه جنسی ندارد این پوزیشن بکار می آید. برای انجام این حالت مرد میخوابد و پا های خود را به اندازه عرض شانه باز میکند.زن نیز بین پا های مرد مینشیند و پا های خود را به نحوی روی پا های مرد قرار میدهد که او بتواند با دستان خود پای زن را بگیرد.

 

سپس زن یکی از دستان خود را روی شکم مرد قرار داده و با دست دیگر آلت تناسلی او را تحریک میکند. در این پوزیشن زن باید به اندازه رو به جلو خم بشود که به راحتی بتواند رابطه دهانی داشته باشد.

 

حالت سمفونی

رابطه جنسی دهانی چیزی است که مردان عاشق آن هستند و شاید بتوان گفت که یکی از بهترین راه برای دست یابی به قلب مردان میباشد.اگر قصد دارید با همسر خود رابطه جنسی دهانی داشته باشی این پوزیشن گزینه خوبی برای امتحان کردن است.

 

در این پوزیشن مرد به پشت میخوابد و سرش را روی یک بالشت گذاشته، پا ها را صاف بالا برده، از هم فاصله میدهد و پشت ران های خود را میگیرد و کمی به سمت بالا میکشد.زن نیز باید جلوی مرد زانو بزند و رو به جلو خم شود تا صورتش به ناحیه تناسلی او برسد. در این حالت علاوه بر حرکات دهان، زن میتواند با دست خود مرد را تحریک کند.

 

 

حالت کروسانت

در این پوزیشن زن میتواند آلت مرد را بصورت خیلی عمیق در دهان خود فرو کند و مرد نیز با توجه به کنترلی که بر شرایط دارد لذت بسیار زیادی میبرد.برای انجام این پوزیشن مرد میخوابد و پا های خود را از قسمت زانو ها اندکی خم میکند.

 

سپس زن جلوی مرد قرار گرفته و زانو میزند و سر خود را میان پا های مرد قرار میدهد.اگر مرد دوست داشته باشد، زن میتواند علاوه بر دهان خود، با دست هایش نیز او را تحریک کند. در این پوزیشن مرد دستان خود را روی سر زن قرار داده و حرکات را کنترل میکند.

 

حالت مارشمالو

این پوزیشن هم مخصوص زمان هایی است که شوهر تان خیلی خسته است و یا زمانی که میخواهید بصورت ویژه از او قدردانی کنید!برای انجام این پوزیشن رابطه دهانی مرد باید روی زمین بخوابد، پا های خود را بالا بیاورد و از ناحیه زانو خم کرده و کف دستان خود را روی زمین قرار دهد.

 

زن نیز باید مقابل پا های مرد بنشیند و با دستان خود ران های او را گرفته و به سمت جلو خم شود. این پوزیشن برای مردان ایده آل است و میتواند به عنوان عشق بازی قبل از دخول و یا یک رابطه جنسی کامل محسوب شود.

 

اینفوگرافی رابطه جنسی

 

حالت سرباز

این گزینه هم یکی از پوزیشن هایی است که اگر شوهر تان خسته باشد بدرد تان میخورد. برای اجرای این پوزیشن مرد فقط باید براحتی دراز بکشد و زن نیز باید در کنار او دراز کشیده و سر خود را روی شکم وی قرار دهد.

 

سپس با یک دست آلت مرد را در دست گرفته و با دهان نیز رابطه دهانی انجام میدهد. اگر خیلی در سکس دهانی تجربه ندارید اشکالی ندارد. فقط خونسرد باشید و خیلی آرام و عاشقانه پیش بروید.

 

حالت برده

در این پوزیشن سکس دهانی مرد دراز کشیده، بالا تنه خود را بالا آورده و روی آرنج هایش تکیه میکند، سپس پا های خود را از قسمت زانو ها خم کرده و از هم فاصله میدهد.زن جلوی مرد زانو زده و سر خود را خم میکند تا بتواند رابطه دهانی را انجام دهد. مردان هنگام رابطه دهانی خیلی دوست دارند که زن را تماشا کنند، به همین دلیل این پوزیشن قطعا مورد علاقه شوهر تان خواهد بود.

 

 

حالت زمزمه

به جرات میتوان گفت که اگر در این پوزیشن برای همسر خود رابطه دهانی انجام دهید، او را دیوانه خود خواهید کرد!برای انجام این حالت از پوزیشن های رابطه جنسی دهانی مرد باید به حالت نیمه خوابیده قرار بگیرد و یک بالشت پشت خود قرار داده، دست ها کنار بدن و پا ها صاف و با کمی فاصله باشد.

 

زن نیز جلوی مرد دراز میکشد و سر خود را به آلت تناسلی او نزدیک میکند. در این پوزیشن زن باید پا های خود را همانند تصویر خم کند و میتواند برای ارضا کردن بهتر همسر خود از دست هایش نیز استفاده کند.در این پوزیشن مرد به راحتی میتواند سر زن را تکان دهد، مو های او را در دست بگیرد و یا صرفا از منظره لذت ببرد!

انواع پوزیشن ها
انواع پوزیشن ها
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *