انگشتر در خواب

انگشتر در خواب
انگشتر در خواب

تعبیر خواب خریدن و گم کردن و بخشیدن انگشتر شکسته و دیدن انواع انگشتر طلا ، نقره ، یاقوت ، فیروزه ، نگین دار سبز ، یشمی ، آهنی ، مس یا برنج در خواب تعییرهای متفاوتی دارد اما در حالت کلی از نظر معبرین بزرگ دیدن انگشتر در خواب نمادی از تعهدات و مسئولیت هایی است که بر عهده شماست. معبرین غربی گویند:تعبیر خواب حلقه دیدن حلقه در خواب نشان می دهد شما به یک رابطه پایدار فکر می کنید و یا حتی به تمام کردن یک رابطه بی ثمر فکر می کنید. تعبیر دیگر خواب حلقه این است که شما نسبت به کاری یا فردی احساس تعهد می کنید، یا عضو مهم یک گروه اجتماعی هستید.

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر کسی ببیند انگشتری در دست دارد که قبلا هرگز آن را نداشته، و از داشتن آن خوشحال شد، به موفقیتی بزرگ و باور نکردنی نائل خواهد شد. اگر کسی انگشتری خود را گم کرد، مالی را از دست می دهد. اگر انگشتری اش در زیر پایش له شد، در اثر سهل انگاری، خیر و منفعتی را از دست می دهد. اگر ناگاه نگاهش به انگشترش افتاد و آن را بدون نگین دید، کاری را در پیش خواهد داشت که منفعتی برایش ندارد.

اگر انگشترش را در جایی گذاشت و رفت و بازگشت و دید که دزد انگشترش را برده، از وی مالی به هدر می رود. اگر کسی انگشتری به شما داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود. اگر کسی در خواب ببیند که انگشتری خودش را شکست در صورتی که ازدواج کرده باشد، بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد.

اگر در خواب دیدید که انگشتری خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد و به شما باز پس داد، خواب شما می گوید که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او نمی پذیرد و چنان چه در شرایط ازدواج نباشید از آرزو و تمنائی بر آورده نشده خبر می دهد.
گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی معزول می شود.

انگشتر در خواب

اگر کسی انگشتری داشت که نام مقدسی بر نگین آن حک شده بود، در امر دین به توفیق می رسد. داشتن انگشتری با نگین سیاه، در صورتی که در بیداری چنین انگشتری نداشته باشید، اختلاف با همسر و طلاق و جدایی است.

یوسف نبی (ع) می گوید: دیدن حلقه انگشتری تعبیرش فرزند است. دیدن انگشتر طلا برای مردان بد است اما دیدن انگشتری نقره یا فیروزه خوب است.
حضرت دانیال می گوید: چون نقش و صفت انگشتری ببیند، به او خیر و نیکی خواهد رسد. گرفتن انگشتر از کسی در خواب، به فراخور توانایی و استحقاق آن شخص است به این صورت که اگر کسی لایق پادشاهی باشد پادشاهی یابد و اگر توانگر باشد، به انداره قیمت انگشتری، مال یابد. اگر ببیند که در مسجد یا در نماز، کسی انگشتری به وی داد، آن شخص زاهد و عابد است. اگر بازرگان بود، نصیب او نفع تجارت خواهد بود.

محمد ابن سیرین می گوید: اگر کسی ببیند که انگشتری او ضایع شد یا دزد برد، دلیل که در کارهای او آفت و دشواری پدید آید. اگر ببیند انگشتری او بشکست و نگین او بماند، دلیل که بزرگی و جاه او برود و آبرو و هیبتش برجای خواهد بود. اگر ببیند انگشتری خود را به کسی بخشید، دلیل که از آن چه دارد، برخی را ببخشد. اگر ببیند انگشتری خویش بفروخت، دلیل است از آن چه دارد، جمله بفروشد و هزینه کند.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند در انگشت وی انگشتری آهن بود، قوت و توانائی یابد. اگر ببیند از برنج یا مس است، از مردمان بی اصل منفعت یابد. اگر ببیند که بلور است، از مردم عامه چیزی به او رسد. اگر ببیند انگشتری خویش نزد کسی به امانت نهاد یا وی را بخشید و آن کس هم انگشتر را نپذیرفت، زنی به نکاح بخواهد و آن زن نپذیرد. اگر ببیند انگشتری خویش بشکست، دلیل که در میان او و عیالش جدایی افتد.
اگر زنی ببیند که انگشتری با نگین از او ضایع شد، دلیل است حشمت و جاه او کم شود یا فرزند یا همسرش بمیرد یا مالش تلف شود. اگر والی بود معزول گردد.

لوک اویتنهاو می گوید: دیدن انگشتر نشانه افتخار و آرامش است. گم کردن آن به معنی جدایی، یافتن آن به معنای اختلاف، دریافت کردن آن به معنی دام و تله، انگشتری گرانقیمت، نشانه ازدواج موفق و خرید انگشتر تعبیرش نامزدی است.

داشتن، پیدا کردن و خریدن انگشتر نقره، به رسیدن به ثروت پایدار و مالی ماندنی تعبیر شده است.
اگر زنی که حامله است خواب ببیند که صاحب انگشتر نقره شده است، صاحب فرزند دختر خواهد شد. همینطور است اگر مردی که همسرش باردار است، خواب ببیند که انگشتر نقره بر دست دارد، تعبیرش این است که همسر او دختری به دنیا خواهد آورد.

اگر کسی در سن ازدواج باشد و خواب ببیند که انگشتر نقره به او دادند، با کسی ازدواج می کند که برای او می ماند و زندگی با ثبات و پایداری خواهند داشت.

نگین انگشتر نشانه منفعت و سود دارنده نگین در خواب است. اگر خواب ببینید که انگشتری دارید که نگین زیبایی دارد، به منفعتی بزرگ خواهید رسید.

اگر ببینید که نگین انگشتر خود را گم کردید، ولی انگشتر همچنان در دستتان است، از سمت خود معزول می شوید و موردی پیش می آید که اعتبار سابق را نخواهید داشت. اگر ببینید که انگشتری را با نگین آن گم کردید، کسی را از دست می دهید و این به معنای مرگ آن شخص نیست. گم کردن انگشتر، می تواند به معنای به هم خوردن دوستی و یا جدایی در رفاقت و ازدواج تعبیر شود. بسته به اینکه چه انگشتری را گم کنید، تعبیر آن متفاوت است.

اگر کسی دید که در انگشتر خود نگین زیبایی دارد، زنی زیبا اختیار می کند. اگر در نگین خود از اسماء امامان حک کرده بود، مرد پارسایی است و اگر زنی انگشتری زیبای نگین داری داشت و مجرد بود، با مرد ثروتمندی ازدواج می کند. اگر زنی در بیداری نگین انگشترش مشکی نباشد و خواب ببیند که نگین مشکی بر روی انگشترش قرار گرفته، نشانه جدایی و اختلاف با همسر است.

تعبیر خواب انگشتر نگین سیاه
داشتن انگشتری با نگین سیاه، در صورتی که در بیداری چنین انگشتری نداشته باشید، اختلاف با همسر و طلاق و جدایی است.

تعبیر خواب انگشتر نگین سبز
داشتن انگشتری با نگین سبز، نشانه رسیدن به خیر و برکت و سربلندی است.
اگر کسی خواب ببیند که به او انگشتری سبز دادند، خیر و برکت یافته و بر دشمن ظفر می یابد. اگر بیمار است شفا پیدا می کند و رنگ سبز نشانه ایمان قوی و خلوص نیت است.

تعبیر حلقه ازدواج در خواب منوط به اینکه این حلقه از چه جنسی است و نگین دارد یا ندارد، یا آن نگین از چه جنسی است، می تواند تعابیر متفاوتی داشته باشد. برای انگشترهای با نگین های متفاوت و جنس متفاوت، جداگانه در بخش تعبیر خواب انگشتر و نگین توضیح داده شده است.

اگر کسی که مجرد است خواب ببیند که به او حلقه ازدواج دادند، یا خودش حلقه ازدواج برای کسی می خرد، تعبیرش ازدواج کردن و رسیدن به کسی است که آرزویش را دارد.
اگر خواب ببینید که حلقه ازدواج خود را گم کرده اید، کدورت و ناراحتی بین شما و همسرتان به وجود خواهد آمد.

اگر خواب ببینید که حلقه ازدواج شما شکست، یا آن را از شما دزدیدند تعبیر آن جدایی و فاصله بین شما و همسرتان است.
اگر خواب ببینید که همسر شما به شما حلقه ازدواج داد، بین شما صمیمیت و صفا به وجود می آید.

دیدن انگشتر طلا در خواب برای مردان رسیدن به سختی و ناراحتی و ارتکاب به کاری حرام تعبیر شده است.
اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلا دارد، احتمالا ضرر مالی خواهد دید.
اگر مردی خواب ببیند که از زرگر انگشتر طلا می خرد، مردی لاف زن و دروغ گو قصد فریب او و گول زدن او را دارد.

اگر مردی خواب ببیند که به او انگشتر طلا دادند، از کسی سخنی مکروه خواهد شنید.
اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلای خود را پیش کسی به امانت می گذارد، آن کس که انگشتر را به امانت گرفته است، در بیداری به او خیانت می کند و یا سخن ناروایی بین آنان رد و بدل خواهد شد.

تعبیر خواب پیدا کردن انگشتر طلا
پیدا کردن انگشتر طلا در خواب برای زنان، رسیدن به موفقیت و شادکامی است.
اگر زنی خواب ببیند که شوهر او به او انگشتر طلا داد، مورد احترام او واقع می شود و به عزت و شادی می رسد.

اگر دختری خواب ببیند که برای او انگشتر طلا خریدند، شوهر می کند و شوهر او موجب سربلندی و افتخار او خواهد شد.
اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلا پیدا کرد، با کاری مواجه می شود که به ضرر اوست.

تعبیر خواب انگشتر طلا در دست چپ
اگرزنی خواب ببیند که در دست چپ انگشتری از طلا دارد، شوهرش به او وفادار است.
اگر دختری خواب ببیند که انگشتر طلا در دست چپ او کردند، برای او خواستگار می آید.
اگر مردی خواب ببیند که در دست چپ خود انگشتر طلا کرد، پنهانی و بدون مشورت با کسی به کاری مبادرت می کند که برای او مشکل و ناراحتی پیش می آورد.

داشتن، پیدا کردن و یا خریدن انگشتر عقیق در خواب، نشانه زیاد شدن ایمان، فراخی روزی و گشایش کار است.
اگر خواب ببینید که انگشتر عقیق خود را فروختید یا آن را از شما دزدیدند و یا آن را گم کردید، مال و ثروت یا فرصت مناسب و خوبی را از دست خواهید داد و متضرر خواهید شد.
اگر خواب ببینید که به کسی انگشتر عقیق دادید، برای او کاری انجام می دهید و به او کمک می کنید.
اگر خواب ببینید که فقط نگین عقیق به کسی دادید، او را راهنمایی می کنید.

داشتن انگشتر فیروزه در خواب، رسیدن به قدرت روانی و روحی بالا و نشانه تسلط بر اعصاب و خویشتن داری است.
پیدا کردن انگشتر فیروزه در خواب، رسیدن به ثروت، اعتبار، عمر دراز، صاحب فرزند شدن و مسلط بودن بر اعصاب و روان تعبیر می شود.
از دست دادن انگشتر فیروزه، تعبیری بر عکس خواهد داشت.

انگشتر الماس در خواب رسیدن به موفقیت تعبیر شده است. اگرخواب ببینید صاحب انگشتر الماس هستید، مورد لطف و احترام مقامات بالا قرار می گیرید. اگر دختری خواب ببیند نامزدش به او الماس هدیه می دهد، ازدواجش با افتخار و سربلندی همراه خواهد شد.

گم کردن الماس، نشانه رسوا شدن یا مرگ است. اگر کسی خواب ببیند که انگشتر الماس دارد، سعادتمند خواهد شد و هدایای زیادی دریافت خواهد کرد. اگر بازرگانی چنین خوابی یببیند، معاملات سود آوری خواهد داشت.

اگر کسی خواب ببیند که انگشتر او شکست، اگر حلقه ازدواج او بود، از همسرش جدا خواهد شد. در غیر این صورت، از مقامی که دارد عزل خواهد شد. و اگر صرفا نگین انگشتری او افتاد، از احترام او کاسته خواهد شد

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

مریم : سلام، لطفا متن نمایش داده نشود

فریبا هراتی : سلام. شما دوست دارید که ارزش و خوش شانسی، باروری و شانس به زندگی تان وارد شود. و زمینه ی زندگی تان سرشار از آرامش و بدون منیت باشد. حاجت روا خواهید شد. شانس و موفقیت و عشقی سرشار از انرژی و آرامش به زندگی تان راه می یابد. انرژی روحانی و عشق به زندگی تان خواهد آمد. شما نسبت به انجام وظائفتان با ملاحظه و کارایی زیاد، متعهد خواهید بود و شخصیتی مسئولیت پذیر و سخت کوش دارید. شاید از بیرون خشک و سرد یا غیر قابل نفوذ و جدی به نظر برسید، اما بسیار با احساس و موفق عمل خواهید کرد. تشکر از همراهیتون.

نرجس : سلام بانو جان. خواب دیدم به همراه دوستی(ناشناس) در یک پاساژ هستم و دوستم میگفت صبر کن که یه پسری قراره بیاد از دور تو رو ببینه شاید بپسنده. من خوشم نیومد از این کار ولی موندم. لباس سفید و شال سفید داشتم و کمی آرایش کرده بودم و از نظر خودم خیلی خوشگل شده بودم. پسر مورد نظر اومد. چشمای رنگی و روشنی داشت اما نگاهش هیزبود و اصلا ازش خوشم نیومد.بعد از یه سری وقایعی که یادم نمیاد، خودم رو دیدم هنوز در اون پاساژ وایسادم و گویی در این فاصله رفته بودم از پاساژ بغلی، یه انگشتر خریده بودم. انگشتر الان در انگشت حلقه من بود. بسیار ظریف و زیبا و مزین شده به یه مروارید نسبتا ریز اصل و برلیان. بعد نمیدونم،همون پسره بود یا دوستم بود که اومد سمتم و گفت کجا بودی و گفتم برای خرید انگشتر رفته بودم فلان جا. انگشتری بهم نشون داد که کم و بیش شبیه انگشتر من بود و مروارید داشت. گفت عه ببین منم مثل انگشتر تو خریدم از همینجا. اما چند لحظه بعد گفت شوخی کردم انگشتر من اصل نیست. حالا دیگه من چادر مشکی سرم بود.(در بیداری چادری نیستم). هوا داشت تاریک میشد و من به کسی که همراهم بود( یادم نیست کی بود) گفتم بریم. اون یه خورده کند راه میرفت و پشت سر من بود. انگار باید از جایی که کوچه ای راهرو مانند بود و سقف داشت رد میشدیم تا برسیم خونه. ابتدای اون راهرو سکویی بود که یه پیرزن نشسته بود و نمیدونم چرا یه کم میترسیدم ازش. همراهم هنوز کند میامد. همه شجاعتم رو جمع کردم و خیلی سریع از کنار پیرزن رد شدم و وارد اون راهرو که شدم یه در رو به روم بود که باز شد و دوباره در راهرو میدویدم و دوباره دری دیگر و دری دیگر و…. راهرو نیمه تاریک بود اما جلوی پام و درها رو میدیدم. از هر دری که میگذشتم در رو پشت سرم میبستم که پیرزن پشت سرم نیاد. طول راهرو رو با عجله و تقریبا به حالت دو طی میکردم.و در تمام طول راهرو پشت سر هم سوره های فلق و ناس رو میخوندم. راهرو که تموم شد مستقیم به حیاط خونمون رسیدم. خونمون جایی بود قدیمی با حیاطی بسیار بزرگ یه لامپ معمولی از سر درش آویزون بود. انگشتر رو هنوز در انگشت حلقه داشتم و یه انگشتر بدلی با نگین قرمز( که در بیداری دارمش) در دست راستم بود. سعی کردم انگشترها رو کسی نبینه و خواستم سریع بذارم توی کیفم که خاله مرحومم گفت چی رو داری مخفی میکنی؟ من ناراحت شدم و انگشتر بدلی رو نشون دادم و گفتم بدلیه. و احتمالا انگشتر مروارید رو گذاشتم تو کیفم! نگین های قرمز انگشتر بدلی رو با یه لایه چسب مایع پوشونده بودم که هنوز کاملا خشک نشده بود. خاله م که باور نکرده بود بدلی باشه، خواست ببینه انگشتر طلاست یا نه با ناخن سعی کرد نگین ها رو بکنه که لایه ی چسب بلند شد و همه نگین ها باهاش دراومد. من بغض کردم و ناراحت شدم و سعی کردم دوباره لایه چسب رو روی انگشتر محکم کنم. متشکرم از لطفتون

فریبا هراتی : سلام عریزم. کسی به شما پیشنهاد می دهد که به انتخاب های پیش رویتان نگاه کنید و شاید با کسی آشنا شوید. شما رفتاری با کرامت و پاک دارید و سعی می کنید که موقر و با سیاست رفتار کنید ولی از انجام کارهای بیهوده و وقت گذرانی ها و خوشی های الکی و دو روزه، خوشتان نمی آید. شما می خواهید که با کسی ازدواج کنید که خردمند و اصیل و ماندنی باشد و عشق واقعی را به شما نشان دهد. اما چیزی که دوستانتان به شما پیشنهاد می کنند خوشی های دو روزه است. کسی به زندگی تان راه می یابد که دلتان به او متعهد می شود. شما در مسیر زندگی تان تحولی مثبت را پیش رو دارید و در مقابل پیچ و خمهای زندگی و شرایطی که برایتان پیش می آید با صبر و ایمان و استقامت، مقاومت خواهید کرد و اسیر هوس ها و اشتباهات دنیا نخواهید شد. برای شما مهمترین هدفتان در زندگی، حفظ این عشق و ارتباط قویست و نه تعهد به کارهای دیگری که برایتان ماندنی نیستند. روح خاله تان شاد. او می داند که شما عشقی را در قلبتان دارید که نمی خواهید آن را فعلا برای کسی رو کنید ( یا خواهید داشت). چون ارواح از همه چیز با خبرند. او هم به شما گیر داده تا بگوید که می داند که واقعیت چیست. تشکر از همراهیتون.

نرجس : ممنونم بانو جان از تعبیر دقیق و باحوصله‌تون.الان عشقی در دلم هست. و یه سوال داشتم از حضورتون. فرمودین «کسی به زندگیتان راه می‌یابد که دلتان به او متعهد میشود.» این یعنی در آینده؟ یا میتونه حال هم باشه و اشاره به شخص فعلی داره؟ باز هم متشکرم بابت زحماتتون.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. عشق امروزتان هم می تواند همین شخصی که عرض کردم باشد. کسی که به او احساس تعهد می کنید. برای من که از زندگی تان با خبر نیستم، کاربرد لفظ آینده به معنی این است که “انتظار می رود” که این اتفاق بیافتد. نه اینکه قطعا در آینده اتفاق بیافتد. تشکر.

زیبا : باسلام من معلم هستم ، یکی از شاگردانم این خواب را برای من دیده اند درکلاس بودیم شما داشتید درس می دادیداگر اشتباه نکنم انگشتری دست راستتون بودانگشتری بود نقش دار طرح این ظرفهای آبی اصفهان اگر دیده باشیداون طرحی بود با رنگ آبی فیروزه ای و نگین دار، درس که تمام شد به دخترم گفتیدفلان مغازه این انگشتر ها رو می دهند شما هم بروید بگیرید از رستورانی گرفته بودید اونجا غذا خورده بودید بعدش هم از این انگشتر ها بهتون داده بودند.

فریبا هراتی : سلام. شما نسبت به انجام وظائفتان احساس تعهد می کنید و سعی می کنید که با انرژی و قدرت زیاد، برای رسیدن مردم به آرامش و موفقیت آنها در کارها و حل مشکلاتشان اقدام کنید. مهارتهای ذهنی و فیزیکی تان قویست و اصیل و پایبند به فرهنگ و تاریختان هستید. شما قبلا نیاز به حمایت داشته اید و کسی شما را حمایت و پشتیبانی کرده است و به شما آموخته است که چطور باید رفتار کنید و حالا شما دارید از دیگران حمایت و پشتیبانی می کنید. تشکر از همراهیتون.

انگشتر در خواب

زیبا : با سلام، یکی از دوستانم خواب دیده است که من در حال درس دادن هستم و انگشتری فیروزه پر از نگین طرح کار اصفهان بدست دارم که تا به حال به دست کسی ندیده است لطفا تعبیرش را بفرمایید

فریبا هراتی : سلام. اگر خودتان در واقعیت معلم نیستید، به دنبال راهنمایی و توصیه و کسب دانش هستید و می خواهید زندگی تان را متحول کنید و مسیرش را عوض کنید. اما اگر در واقعیت معلم هستید، شما درسهای زیادی از تجارب و زندگی تان را به دیگران خواهید آموخت. در هر دو صورت، شما مهارتهای ذهنی و فیزیکی بالایی دارید، به انجام وظائفتان متعهد هستید و شانس و موفقیت زیادی هم به دست خواهید آورد. قدرت شفا، معنویت و انرژی شما برای ترغیب آدمها به پذیرش افکارتان، زیاد است. شما شخصیتی اصیل و با سلیقه دارید. تشکر از همراهیتون.

مانلی : سلام خانم هراتی عزیز، این خواب را همسرم دیده اند و متن خواب را ایشون نوشتند :
داشتم پیاده توی خیابان راه می رفتم که میان خانه ها و هتل ها و.. به یک زمین خالی بزرگ رسیدم داشتم به زمین نگاه می کردم که بدون این که بپرسم کسی گفت اینجا قبلا خونه یک فرد بزرگی(یک عارف مشهور) بوده. زمین خونه اش هم کاملا صاف شده بود انگار تخریب کرده باشند. یک دفعه یه سنگی روی زمین نظرم رو جلب کرد گِل و خاک گرفته بود و رفتم جلو دستم رو که بردم به سمتش، درخشش عجیب ایجاد شد ازش و وقتی بیرون کشیدم و تمیز کردم دیدم یک انگشتر هست و نوری سفید رنگ درون نگین سبزش در حال چرخش هست! بعد اون رو دستم کردم و بعدش نمی دونم چرا به لباسم وصلش کردم بعد رفتم جلوتر حس کردم باز انگشتر هست دستم رو که به سمت خاک می بردم انگشتر های خیلی زیاد به هم وصل شده با سنگ های مختلف از خاک بیرون می زدند. هوا انگار برفی/ بارونی بود و گل و خاک بود مردم تمایلی نداشتن از این مسیر زمین خاکی عبور کنند. بعد یک گوشه هم کلی برف بود من اونها رو هم که کنار زدم از زیرش کلی انگشتر های به هم متصل بیرون میزد. انگشترها با این که از توی خاک بیرون می اومدند بدون هیچ خاکی بودن و تمیز و براق. هر طرف که تست می کردم انگشتر های بیشتر پیدا می کردم که با ریسمان خیلی هاشون به هم وصل بودند. بعد من هم تا تونستم توی لباس و جیب هام ریختم و رفتم.
بعد که از زمین بیرون اومدم، از توی حلقه اون انگشتر ناخودآگاه به اطراف نگاه کردم به نظرم میومد اون نور که توی نگین میچرخه یه جریانی داره ولی چیز خاصی از توی حلقه ندیدم و به دکمه لباسم آویزش کردم و رفتم
بعد که از خیابان می گذشتم به چشمم بعضی مردم را به شکل گرگ و ببر میدیدم و اول ترسیدم و وقتی با احتیاط به سمتشون می رفتم اون ها که گرگ و ببر بودن با ترس از من، بدون این که نگاه از من بردارن به عقب می رفتن مثل حالتی که آهنربا دفع می کنه آهنربا رو، از من دور میشدن در این بین مردم عادی هم بودن که بدون این که اون آدم ها رو به شکل گرک و ببر ببینند راحت و بدون توجه رد می شدند. بعد که دیدم اونها خود به خود از من دور میشند به راهم ادامه دادم و دیگه ترسی هم نداشتم. گرگ و ببرها مثل انسان ها روی دو پا بودند ولی کاملا شکل گرگ و ببر و ترسناک بودند.
بعد توی همون عالم خواب این جریان رو برای خانمم تعریف کردم گفت من اون فرد بزرگ که زمین و انگشترها از اون هست، رو می شناسم بیا ببرمت به موزه ش/محلی که آثارش یا چیزی هایی که ازش مونده رو نگه می دارند داستان اون عارف را نگفت، بعد رفتم به یک محل که ورودی شکل حرم امام ها بود و کاشی کاری ،وارد شدیم داخل شبیه به نمایشگاه آثار بود تمام دیوار ها از انگشتر های مختلف پر بود توی ویترین ها خاص با نورپردازی با سنگهای متفاوت و بعد رفتم سراغ یکی از موارد که خیلی انگار مهم بود و یک انگشتر نمادین بود که خیلی در سایز بزرگ درست شده بود و با سنگی بزرگ که توجه ما رو جلب کرد یادم هست یک نوشته هم روی اون بود که متن ش یادم نیست و کلا مات و مبهوت بودیم از جذابیت اون انگشتر ها و سنگ ها .

فریبا هراتی : سلام. شما به زندگی ، به افکار انسانها، به تغییراتی که در هویت و ماهیتشان بوجود آمده نگاه می کنید. شما می خواهید درک بالاتری نسبت به وقایع تاریخی داشته باشید و به گذشته ها فکر می کنید، تفکری که برای خیلی از مردم امروز، مفهوم نیست و مردم علاقه ای به درک تاریخ و مشکلاتی که در گذشته وجود داشته ندارند، بدون اینکه متوجه باشند که تاریخ همیشه تکرار می شود و با داشتن درک درستی از تاریخ است که شما می توانید آینده تان را با موفقیت بسازید. شما به اعتقادات و باورهای تسلیم ناپذیر گذشتگان نگاه می کنید و به اینکه چطور آنان اینقدر به تعهداتشان وفادار بودند. دیدن این انگشترها در خوابتان نمادی از تکامل احساسی، استمرار، تعهدات و افتخارات است. شما به این درک می رسید که مردمان گذشته که اهل عرفان و با بینشی قوی بوده اند، به ایده آلها و مسئولیتها و باورهایشان وفادار بوده اند و شما در مورد هر موضوعی که درک تازه ای پیدا می کنید، ارتباط و اتصال آن را با موضوع قبلی بیشتر متوجه می شوید. شما بینشی قوی بدست آورده اید و رفتار انسانها را بر طبق غرایزشان و ذات درونی شان درک می کنید. شما شاهد این هستید که عده ای گرگ صفت با خصومت و پرخاشگری و آبزیرکاهی، اهدافشان را به پیش می برند و در ظاهر، با اعتماد به نفسی بالا، می خواهند همه چیز را کنترل کنند و به خودشان بسیار مغرورند و عده ای وحشی صفت، با قدرت و اقتدار زیاد، سعی می کنند که به دیگران مسلط باشند…ولی در ظاهری با وقار قدرت را در موقعیت های مختلف به دست می گیرند. شما نور و بینشی جدید بدست آورده و می خواهید که با اعتماد به نفسی بالا، به زندگی تان امنیت ببخشید و به ثروت برسید. خانم شما می داند که کسی که صاحب این اعتقادات و متعهد به این مرام های معنویست، کسی نیست جز او که پیروانش نسل اندر نسل با اعتقاد به همین مرامها، در راه اهداف الهی او جنگیده اند و الان قومی دیگر جانشین آنان شده اند. برو ای گدای مسکین، در خانه ی علی زن! که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را. شاه ولایت و رهبر به حق رسول خدا علی ع و فرزندان او که مریدان به حق او هستند صاحبان این انگشترها هستند و شما که شیعه ی او هستید، باید به تعهداتی که آنان به آن اعتقاد داشتند، پایبند باشید. شجاع و قوی و منصف و متفکر و با ایمان باشید. تشکر از همراهیتون.

somayeh : سلام. خواب دیدم تو انگشت حلقم یه حلقه تماماسبز بود نمی دونم جنسش چی بود با دست راستم هم داشتم یه انگشتری که نمی دیدم چه شکلی هست رو می انداختم تو انگشت حلقم وقتی این دوتا انگشتر به هم نزدیک شدن مثل اینکه آهن ربا داشته باشن محکم به هم چسبیدن و یه انگشتر کامل درست کردن که یه نقش روش بود ولی یادم نیست نقش روش چی بود. تعبیرش رو می خواستم ممنون

فریبا هراتی : سلام. شما نسبت به انجام کاری یا ازدواج با کسی متعهد خواهید شد و شریک روحی تان را پیدا می کنید. شما مثبت اندیش و خوشبین هستید و ایمانتان قویست که می توانید به موفقیت و محبوبیت برسید. شما به ایده آلها، مسئولیت ها و باورهایتان وفادار هستید و عشق و تعهدی دراز مدت خواهید داشت. تشکر از همراهیتون.

somayeh : سلام من خواب دیدم تو انگشت حلقم یه انگشتر که همه جاش سبز رنگه بود نمی دونم جنسش چه بود ولی انگشتر درسته و کامل بود تو دست راستم یه انگشتر دیگه بود که من شکلش رو ندیدم ولی داشتم می انداختم توی همون دست که انگشتر سبز بود وقتی نزدیک انگشتر قبلی شد انگار که آهن ربا داشته باشن محکم به هم چسبیدن و یه انگشتر کامل دست کردن یه نقش روش اومد ولی یادم نیست چی بود تعبیرش رو می خواستم

فریبا هراتی :
سلام. طبق قوانین سایت و به علت کثرت و ازدیاد کاربران عزیز و حجم بالای تعابیر، شما فقط مجاز به ثبت 1 خواب در 24 ساعت هستید و یک خواب شما برای تعبیر ثبت شد. ((در نوبت هستید)) و باید این خواب دومتان را یک روز دیگر ارسال کنید. این قوانین هنگام ثبت نام در سایت در جایی که علامت زده اید که با قوانین موافقم به شما اطلاع رسانی شده است. تشکر از همراهیتون.

Masihaa : سلام خانم هراتی عزیز پریروز خوابمو تعبیر کردین و پیامتون مملو از محبتو و مهربانی و تواضع بود از وقتی با شما آشنا شدم با راهنمایهاتون کاری کردین که قلبم سرشار از آرامش و یقین باشه و عشقم و فهمم در مورد خدا بسیار تغییر کرده هزاران بار سپاس از شما بهترینهارو از خدا براتون آرزو دارم.پریروز صب خواب دیدم دم یه مغازه ی طلا فروشی هستم مغازه پر از طلا بود جوری که تو دلم گفتم چقدر طلا به در و دیوار این مغازس همراهم مامانم بود و یه هیبت سفید پوش تو خواب حس کردم یه جوون خیلی مهربونه که بهم علاقه داره خیلی برام آشنا بود ولی نمیشناختمش و در اصل اون منو اورده برای خرید طلا مثل زوجایی که برای خرید عروسی میان طلا فروشی.بعد دیدم کلی انگشتر طلای خوشکل تو انگشتامه و همه مال من هستن البته یکی از انگشترا ذکر حسبی الله و نعم الوکیل داشت که در واقعیت دارمش تو خواب هم دستم بود و تو خواب دقت کردم که اون انگشتر حتما دستم باشه بجز انگشتای شصتم همه ی انگشتام انگشتری بود اون اقا در مجموع بدون انگشتر خودم 10انگشتر برام هدیه گرفت که بجز دوتا که تو دستم جا نشدن همه دستم بودن من تو دلم گفتم خیلی زیاده زشته که همه رو قبول کنم که مامانم گفت هدیه هست درست نیست قبول نکنی منم همه رو قبول کردم اون اقا لبخندی از روی محبت و رضایت بهم زد و من بیدار شدم این توضیحو بدم من قبل خواب با خدا حرف زدم قبل اینکه خوابم ببره این سوالو از آقا امام زمان عج پرسیدم(یه جورایی این سوالم به دلم افتاد که بپرسم)ایا علاقم و دوست داشتنم نسبت به ایشون واقعیه به اقا گفتم من از اخلاص و خلوص نیاتم بی خبرم و بهشون گفتم شما به حال من آگاه ترین ایا من روش درستی در زندگی دارم ایا از من راضی هستید بعد صب این خوابو دیدم ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید

فریبا هراتی : سلام خانم گل. تشکر. استدعا می کنم. در پناه خداوند به آرامش و خوشبختی برسید انشالله. شما به تعهدات خودتان در قبال امام زمان ع، آنطور که او از شما انتظار دارد، متعهد و پایبند هستید و در تمام زمینه ها سعی می کنید که از مهارت های ذهنی و فیزیکی تان برای رضای خداوند و خوشنودی امام زمان ع بهره ببرید. البته شما شاید از پس همه ی کارها برنیایید و نتوانید که بی عیب و کامل باشید ولی آنقدر کامل هستید که به دستاوردهای بزرگی در زندگی تان برسید و در دنیا و آخرت کامروا باشید. شما می دانید که خداوند برای شما کافیست و او بهترین کسی است که ارزش دوست داشته شدن دارد و بهترین تکیه گاه و حامی و مدافع شماست. تشکر از همراهیتون.

سمیرام : سلام روزتون بخیر
من با همکارم به مدت یک سال رابطه جدی و عاشقانه ولی پر از تنش و دعوا داشتیم. حالا ایشون یه مدته که شامل تعدیل نیرو شدن و دیگه همکار نیستیم و فعلا بیکار هستن و چند وقتی هم هست که رابطه رو کات کردیم.
من دیشب بعد اذان صبح خواب میدیدم سر کارم هستم، مثل قبل همکار بودیم و من برای کاری رفتم پشت میزش و ایشون چند تا چیز که یادم نیست چی بود یهم دادن و بعدش یه انگشتر طلا که عقیق زرد داشت بهم هدیه داد و من با خوشحالی انگشتر رو تو دست چپم کردم و هردومون هم خیلی شاد بودیم… من رفتم پشت میز خودم و از خوشحالی توی پوست خودم نمیگنجیدم و مدام انگشتری که تو دستم بود رو نگاه میکردم…یکم بعد ایشون اومد سمتم و یکی و نصفی نون گرد محلی برام آورد و گفت اینارو برا تو نگه داشتم!! نون هارو گرفتم و با خوشحالی تشکر کردم…
ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید

فریبا هراتی : سلام. عقیق زرد به این اشاره دارد که او امیدوار است که شما نسبت به او متعهد باشید و بتوانید به شفای معنوی برسید هر چند که هردوی شما از هم ناراحت هستید. او امیدوار است که بتواند شرایط سخت بین شما و خودش را حل و فصل کند هر چند که از نظر مالی استطاعتش را ندارد که پا پیش بگذارد. خوابتان ممکن است مربوط به گذشته هم باشد. تشکر از همراهیتون.

Tranom : سلام،پدر من شغل مهمی داشتن اما در حال حاضر ب مشکل برخوردن،و چند شب پیش نیمه شب خواب چند تا انگشتر رو دیدن ک توی آب روان بودن..و پیش خودشون ب این فکر میکردن ک بگیرم اینارو ک یک آقایی بهشون میگه بردار اینو دستت کن،پدرم میگن اینو دارم خودم،میگه نه دستت کن فرق داره،ایشون دستش میکنه و میبینه یک نگین ک انگار یک چراغ داخلش روشن شده و نور قرمز رنگ با اسم امام حسین..روشن میشه و کلی کیف میکنه..میتونم تعبیرش رو بدونم؟!

فریبا هراتی : سلام. پدر شما به انجام کارهایی متعهد خواهد شد که برای او آرامش روح و خوشبختی و موفقیت به همراه خواهد آورد. خصوصا تعهد پدر شما نسبت به امام حسین ع باعث خواهد شد که دعای خیر امام حسین ع شامل پدرتان و حامی او در زندگی اش باشد. همانطور که پدرتان با شور و شوق از امام حسین ع حمایت می کند، حمایت امام حسین ع هم شامل حال پدرتان خواهد بود. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

یوسف نبی علیه السلام می گوید :دیدن حلقه انگشتر فرزند است .دیدن انگشتر مردان را کراهت باشد ، بعضی گویند عزت و جاه است .دیدن انگشتر نقره یا فیروزه : مهربانی از خلق

 حضرت دانیال (ع) می گوید :چون نقش و صفت انگشتری بیند ، دلیل است از خداوندش بدو خیر و نیکی رسد . اگر ببیند انگشتری کسی به وی داد تا چیزی بدان مهر کند ، دلیل است از آنچه لایق او باشد برخی بیابد . یعنی اگر لایق پادشاهی باشد پادشاهی یابد . اگر توانگر بود مال یابد به قدر و قیمت انگشتر . اگر ببیند که در مسجد یا در نماز یا در عزا کسی انگشتری به وی داد اگر آن شخص بازرگان بود ، نصیب او نفع تجارت شود و جمله هم بر این قیاس باشد . اگر ببیند که انگشتری سلطان به وی داد ، دلیل نماید که از مملکتی سلطان به وی دهد یا دلیل است از مملکت سلطان به او یاد به خویشان وی بدی رسد .

 محمد بن سیرین می گوید :اگر کسی ببیند که انگشتر او ضایع شود یا دزد برد ، دلیل بود که در کارهای او آفت و دشواری پدید آید . اگر ببیند انگشتر او بشکست و نگین او بماند ، دلیل که بزرگی و جاه او برود و آبرو و هیبتش بر جای بماند . اگر ببیند انگشتر خود را به کسی بخشید ، دلیل که از آن چه دارد برخی از آن ببخشد . اگر ببیند انگشتر خویش بفروخت و پول گرفت ، دلیل است از آن چه دارد جمله بفروشد و هزینه کند . اگر پول نگرفت ، آن چه دارد برخی از آن بفروشد .

انگشتر در خواب

 ابراهیم کرمانی می گوید :اگر ببیند صناعت انگشتری او ناپسندیده است ، دلیل است از مالی که دارد چیزی بشود و پادشاهی بر وی خشم گیرد . اگر ببیند انگشتر او از سیم بود ، دلیل است آن چه دارد پسندیده و حلال است . اگر انگشتر از آهن بیند آن چه دارد اندک و حقیر است . اگر ببیند انگشتری از هفت جوش یا از سپیده روی بود ، دلیل است بر آن چه در آهن گفتیم . اگر ببیند انگشتر او از زیور بود حقیرتر از آن جمله بود که گفتیم .

 جابر مغربی می گوید :اگر ببیند در انگشت وی انگشتری آهن بود ، دلیل که قوت و توانایی یابد . اگر ببیند از برنج یا مس است ، دلیل که از مردمان بی اصل منفعت یابد . اگر ببیند که بلور است ، دلیل که از مردم عامه چیزی بدو رسد . اگر ببیند انگشتر خویش نزد کسی به امانت نهاد یا وی را بخشید و آن کس هم انگشتر بدو رد کرد ، دلیل است که زنی به نکاح بخواهد و اجابتش نکند . اگر ببیند انگشتر خویش بشکست ، دلیل که در میان او و عیالش جدایی افتد . اگر ببیند که انگشتر او دو نگین داشت یا کسی بدو داد که آن هر دو نگین یکی موافق یکدیگرند ، دلیل است خداوند انگشتر ، غلام زاده بود . اگر ببیند که از آن دو نگین یکی بیفتاد ، دلیل که از دو گناه یکی توبه کند . اگر ببیند نامه نوشته بود و به انگشتر خویش مهر کرد ، دلیل است چیزی پنهان بدو رسد . اگر ببیند که نامه گشاده را مهر کرد ، دلیل که چیزی آشکار بدو رسد .

 حضرت امام جعفر صادق (ع) می فرمایند :انگشتر سیمین (نقره) در خواب بر چهار وجه استاول : قدرت و سلطنتدوم : زنسوم : فرزندچهارم : مالانگشتر زرین نیک است .اگر زنی ببیند که انگشتری با نگین از او ضایع شد ، دلیل است حشمت و جاه او بشود یا فرزندش بمیرد یا مالش تلف شود .

 لوک اویتنهاو می گوید :انگشتر : افتخار ، آرامش خاطرگم کردن آن : جدایییافتن آن : اختلافدریافت کردن آن : دام ، تلهانگشتر گران قیمت : ازدواج موفقخریدن : نامزدی

 منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید که قبلا هرگز نداشته اید و از دیدن آن به انگشت خود دچار حیرت و تحسین شده اید نشان آن است که به موفقیت بزرگی می رسید که برای دیگران و حتی خودتان باور کردنی نیست . اگر کسی انگشتری به شما داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود که بر اعتبارتان می افزاید . گرفتن انگشتر از دیگران خوب است و نفعی که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر دارد و محلی که انگشتر گرفته و داده می شود .

 

اگر کسی در خواب ببیند که انگشتر خودش را شکست در صورتی که ازدواج کرده باشد بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد . اگر در خواب دیدید که انگشتر خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد و مسترد داشت خواب شما می گوید که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او نمی پذیرد و چنانچه در شرایط ازدواج نباشد از آرزو و تمنائی بر آورده نشده خبر می دهد . گم شدن انگشتر برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی معزول می شود .

تعبیر انگشتر در خواب ( انگشتر طلا ، انگشتر نقره ، حلقه عروسی در خواب ، خواب حلقه نامزدی ، تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر ، شکستن انگشتر ، دزدیده شدن انگشتر ، گم کردن انگشتر و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

یوسف نبی علیه السلام گوید :1- تعبیر خواب انگشتر فرزند است2- تعبیر خواب انگشتر برای مرد عزت وجاه است

حضرت دانیال گوید :3- اگر در خواب ببیند کسی انگشتر به او داد تا چیزی را با آن مهر کند ، تعبیر ، آنست به هر چه لیاقتش را داشته باشد میرسد .

انگشتر در خواب

کارل یونگ، پروفسور سوئیسی میگوید : 4- تعبیرِ خوابِ دیدن یا دریافت انگشتر در خوابتان نمادی از تکامل احساسی، استمرار، تعهدات و افتخار است.5- اگر در خواب ببینید که حلقه در انگشت شما باشد، بیانگر تعهد شما به رابطه یا یک تلاش جدید است.

لوک اویتنهاو می گوید :6- تعبیر خواب انگشتر افتخار و آرامش خاطر است7- دیدن خواب پیدا کردن انگشتر نشانه اختلاف است8- دیدن انگشتری گرانقیمت در خواب تعبیرش ازدواج موفق است9- تعبیر خواب خریدن انگشتر نامزدی است

جابر مغربی گوید :10- اگر کسی د خواب دید که نامه نوشته بود و با انگشتر خودش آنرا مهر کرد ، نشانه آنست که چیزی پنهانی به او میرسد .11- اگر کسی در خواب دید که نامه گشاده را با انگشتر مهر کرد ، تعبیر خواب ، آنست که چیزی آشکاری به او می رسد .

کارل یونگ، پروفسور سوئیسی میگوید : 12- دیدن خواب حلقه عروسی نشانه کامل بودن و عشق ابدی است.13- اگر ازدواج نکردید و حلقه عروسی پیدا می کنید، به این معنی است که رابطه ی شخصی تان به سطح جدیدی رسیده است14- تعبیر خواب گم کردن حلقه عروسی یک مساله یا موضوع حل نشده در ازدواجتان است

کارل یونگ، پروفسور سوئیسی میگوید : 15- خواب حلقه نامزدی بیانگر این است که در مورد یک تعهد دراز مدت و ازدواج فکر می کنید. نمادی از عشق است.16- اگر شما در مورد خواستگاری کردن فکر می کنید، خواب حلقه نامزدی ممکن است نشانه این باشد که در موردش نگرانید

حضرت امام جعفر صادق فرماید :17- تعبیر خواب انگشتر طلا در خواب ، اگر بیننده خواب والی باشد ( موقعیت کاری بالایی داشته باشد ) نشانه آنست که عزل میشود ( از کارش برکنار میشود )18- اگر زنی خواب انگشتر طلا ببیند نشانه آنست که شوهرش یا فرزندش بمیرد .

یوسف نبی علیه السلام گوید :19- دیدن انگشتر نقره یا فیروزه نشانه خوش اخلاقی است

حضرت امام جعفر صادق فرماید :دیدن خواب انگشتر نقره در خواب چهار تعبیر دارد21- زن22- فرزند23- مال

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :24- اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید که قبلا هرگز نداشته اید و از دیدن آن به انگشت خود دچار حیرت و تحسین شده اید نشان آن است که به موفقیت بزرگی می رسید که برای دیگران و حتی خودتان باور کردنی نیست

ابراهیم کرمانی گوید :25- اگر کسی در خواب ببیند انگشتر او سیمی بود ، تعبیر ، آنست که آن چه دارد ( مال ) پسندیده و حلال است .26- تعبیر خواب انگشتر آهنی به این معنی است که آن چه دارد ( مال ) بسیار ناچیز است .

جابر مغربی گوید :27- اگر کسی خواب ببیند در انگشت او انگشتر آهنی بود ، نشانه آنست که که قوت و توانائی به دست میآورد .28- خواب انگشتر از جنس برنج یا مس نشانه آنست که از مردمان بی اصل منفعت یابد .29- اگر در خواب ببیند که انگشترش از جنس بلور است ، نشانه آنست که از مردم عادی چیزی به او میرسد .

حضرت دانیال گوید :30- اگر کسی در خواب ببیند که در مسجد یا در نماز یا عزا کسی انگشتری به او هدیه داد نشانه آنست که از آن شخص به او منفعت میرسد .

لوک اویتنهاو می گوید :31- تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر نشانه دام و تله است

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :32- اگر خواب دیدید کسی انگشتری به شما هدیه داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود که بر اعتبارتان می افزاید .33- تعبیر خواب هدیه گرفتن انگشتر از دیگران خوب است و نفعی که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر دارد و محلی که انگشتری گرفته و داده می شود .

حضرت امام جعفر صادق فرماید :34- اگر زنی در خواب ببیند که انگشتر نگین داری از او گم شد ، نشانه آنست که یا فرزندش بمیرد یا مالش از بین برود .

محمدبن سیرین گوید :35- اگر کسی در خواب ببیند که انگشتر او گم شود یا دزد ببرد ، نشانه آنست که در کارهای او آفت و دشواری پدید آید .36- اگر کسی در خواب ببیند که انگشتر او شکست و فقط نگین آن ماند ، نشانه آنست که بزرگی او از بین برود و فقط آبرو و هیبتش بماند .37- تعبیر خواب از دست دادن انگشتر یا بخشیدن آن به کسی ، نشانه آنست که مقداری از هر چیزی که دارد را به دیگری خواهد بخشید .38- تعبیر خواب فروختن انگشتر آنست که همه مالی که دارد را هزینه میکند .

جابر مغربی گوید :39- اگر کسی در خواب ببیند انگشتر خود را به کسی امانت داد یا به او بخشید ولی آن شخص انگشتر را قبول نکرد ، نشانه آنست که زنی را میخواهد ولی از آن زن جواب رد میشنود .40- تعبیر خواب شکستن انگشتر نشانه طلاق و جدایی است .

لوک اویتنهاو می گوید :41- تعبیر خواب گم کردن انگشتر نشانه جدایی و طلاق است

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :42- تعبیر خواب شکستن انگشتر ( در صورتی که ازدواج کرده باشد ) نشانه آنست که بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد .43- اگر در خواب دیدید که انگشتر خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد نشانه آنست که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او نمی پذیرد و چنان چه در شرایط ازدواج نباشیدنشانه آنست که به آرزویی که داشتید نمیرسید44- گم شدن انگشتر برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی ( شغلی ) برکنار می شود .

کارل یونگ، پروفسور سوئیسی میگوید : 45- تعبیر خواب شکستن انگشتر نشانه آنست که وفاداری تان زیر سوال می رود.46- تعبیر دیگر این است که حلقه ی شکسته نمادی از پایان دادن به یک رابطه است.47- تعبیر خواب گم کردن انگشتر یا دزدیده شدن انگشتر نشانه عدم امنیت است. شما ممکن است علاقه تان را به یک رابطه یا مساله از دست بدهید

 

فرایند خواب دیدن همواره با سؤالات زیادی رو به رو بوده است. از آنجائیکه رویاهای هر فردی نشأت گرفته از مغز وی می‌باشد و از وضعیت جسمی‌اش تأثیر می‌پذیرد، می‌تواند شرایط جسمی و روحی فرد را بیان کند. همین امر موجب شده است روانشناسان به بررسی رویاهایی که بیماران خود در خواب می‌بینند، علاقه‌مند شده و مبادرت به این امر کنند. به احتمال زیاد شما هم مانند بسیاری از افراد حین خواب، رویاهایی را می‌بینید که بعد از بیداری دوست دارید آن‌ها را تعبیر کنید. به عبارتی می‌خواهید رویاهایی را که در خواب می‌بینید معنی کنید. چنانچه تاکنون پیش آمده است در رویاهای خود انگشتری طلا ببینید و دوست داشته‌اید معنی خواب خود را بدانید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید اما قبل از این‌که معنی دیدن انگشتر طلا در خواب و به طور کلی تعبیر خواب انگشتر را بدانید بهتر است با معنی خواب انگشتر آشنا شوید.

معنی خواب گم کردن انگشتر، خریدن انگشتر، دادن انگشتر شکسته، هدیه دادن انگشتر و یا حتی دیدن انواع انگشتر فیروزه، طلا، مس، نقره، آهنی، یاقوت، نگین دار سبز، برنج، آهنی و غیره دارای تعابیر مختلفی است ولی در حالت کلی از دیدگاه خوابگزاران به نام، دیدن انگشتر در خواب نشانه‌ای از پذیرش و مسئولیت‌هایی می‌باشد که بر عهده شما خواهد بود. خوابگزاران غربی می‌گویند خواب دیدن حلقه در خواب نشان دهنده این است که شما در فکر یک رابطه بادوام و مستحکم هستید و یا حتی در فکر این هستید که رابطه‌ای بی‌حاصل را خاتمه دهید. معنی دیگری که در خصوص حلقه وجود دارد این است که شما در رابطه با کاری و یا فردی احساس تعهد می‌نمائید و یا این‌که در یک گروه مهم اجتماعی عضو می‌باشید.

افزون بر این می‌توان گفت انگشتر در خواب نشانه‌ای است از ازدواج، عهد بستن، یکپارچگی، ابدیت و کمال. خواب انگشتر می‌تواند نشانه‌ای از عهد بستن در مقابل رابطه‌ای باشد. علاوه بر این می‌تواند نشانه‌ای از تعهداتی دیگر از قبیل پیمان بستن در مقابل آرزویی معلوم و یا هدفی باشد. احیاناً دیدن انگشتر در خواب نمادی از پیمان و وفاداری است که نسبت به باورها، هدف‌ها و نیز آرزوهایتان دارید.

چنانچه در خواب تنها انگشتری را ببینید که جزئیات آن برایتان معلوم نباشد می‌تواند نشانه‌ای بر این باشد که در زندگی خود دارای مشکلاتی هستید که قابل حل شدن نمی‌باشد و به ظاهر پایانی هم ندارد. علاوه بر این‌ها می‌تواند نمادی از اهمیت عهد و پیمان وفادارانه و عشق و محبتی باشد که به زودی از سوی فردی که به شما علاقه دارد و اهمیت و ارزش زیادی برای شما قائل است، دریافت خواهید نمود.تا این‌جا به معانی مختلفی که خواب انگشتر می‌تواند داشته باشد پرداختیم در ادامه به معانی متفاوتی که دیدن انگشتر طلا در خواب دارد خواهیم پرداخت.

در ابتدا بهتر است بدانید که خواب انگشتر طلا از هر جنس دیگری بهتر می‌باشد. دیدن خواب انگشتر طلا نشانه بسیار خوبی می‌باشد و بیانگر عهد و پیمانی استوار و پا برجا خواهد بود. افزون بر این دیدن انگشتر طلا در خواب، علاقه و شیفتگی شما را به وفاداری، امنیت و پایداری نشان می‌دهد. گفتنی است که امام صادق علیه‌السلام فرموده‌اند: تعبیر خواب انگشتر طلا خوب است. همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم دیدن خواب انگشتری طلا علامتی بسیار خوب می‌باشد و بیانگر عهدی پایدار و استوار خواهد بود.

انگشتر در خواب

امام جعفر صادق علیه‌السلام می‌فرمایند: اگر فردی دارای موقعیت کاری بالایی باشد به عبارتی والی باشد، در خواب انگشتری طلا ببیند، از کار خود بر کنار می‌شود.

چنانچه در خواب دیدید که در دست راست و یا در دست چپ خود انگشتر طلا دارید یعنی شما و همسرتان به یکدیگر وفادار خواهید ماند.

چنانچه مردی در خواب انگشتر طلا ببیند، به این معناست که به سختی و ناراحتی دچار خواهد شد و یا مبادرت به کاری حرام نموده است. در این خصوص یوسف نبی علیه‌السلام می‌فرمایند: تعبیر خواب انگشتر فرزند می‌باشد. دیدن انگشتر طلا در خواب برای مردان خوب نیست اما دیدن انگشتری که از جنس فیروزه و یا نقره می‌باشد خوب است.

چنانچه مردی در خواب ببیند که انگشتری طلا یافت، با کاری رو به رو خواهد شد که به زیانش می‌باشد.

چنانچه مردی در خواب ببیند که در دست چپش انگشتر طلا کرد، مخفیانه و بدون این‌که با کسی مشورت نماید، اقدام به کاری می‌کند که برایش ایجاد مشکل و ناراحتی خواهد کرد. از دیدگاه امام جعفر صادق علیه‌السلام چنانچه مردی در خواب ببیند انگشتری طلا در دست دارد و آن را گم می‌کند به این معنا خواهد بود که همسر خود را از دست می‌دهد.

یافتن انگشتر طلا در خواب برای زنان به این معناست که به موفقیت و شادکامی خواهند رسید.

از دیدگاه امام جعفر صادق علیه‌السلام چنانچه زنی در خواب ببیند انگشتری طلا در دست چپ خود دارد و انگشترش را گم کرده باشد و یا به هر علتی از بین برده باشد نشان دهنده این خواهد بود که فرزند خود را از دست می‌دهد و یا اموالش ضایع و تباه می‌گردد.

اگر در خواب ببینید که حلقه طلا خریداری می‌کنید ازدواج سریعی پیش رو خواهید داشت.

از نظر امام جعفر صادق علیه‌السلام اگر در خواب ببینید که حلقه طلا گم کرده‌اید، پیام آور این امر است که در آینده‌ای نزدیک رابطه‌ای به هم خواهد خورد. چنانچه در خواب ببینید که حلقه طلا از دستتان افتاد بد شانسی به خانه‌اتان خواهد آمد و به سلامتی شما آسیب خواهد رسید. در این صورت باید بیشتر مراقب سلامتی خود و خانواده‌اتان باشید.

در حالت کلی گم کردن اجناسی از جنس طلا نامبارک می‌باشد. با این وجود دیدن گم شدن انگشتر طلا در خواب شوم و بد یمن است. از دیدگاه امام جعفر صادق علیه‌السلام این خواب نشان دهنده اهمال و بی‌دقتی شما خواهد بود. به سبب چنین خصوصیت‌های منفی امکان این وجود دارد که مهم‌ترین تغییر زندگی خود را از دست دهید. در نتیجه می‌توان گفت که فکرهایی را که در سر می‌پرورانید در حد رویا باقی خواهند ماند.

چنانچه زنی در خواب ببیند که چیزی از جنس طلا ولو انگشتر طلا باشد و یا اجناس طلای دیگری، از فردی به عنوان هدیه دریافت می‌کند خواب وی نشانه مردی ثروتمند است که بخیل، وسواسی و طماع می‌باشد. در حقیقت باید گفت این‌که می‌بینید برای تحمل چنین وضع شخصیتی منفی آمادگی دارید ارزشش را دارد.در حالت کلی اگر در خواب دیدید که انگشتری طلا از کسی دریافت می‌کنید چه طلای زرد باشد چه طلای سفید، البته در طلای سفید نقش و صفت انگشتری را ببینید، به این معناست که از خداوند به شما خیری خواهد رسید.

از دیدگاه جابر مغربی اگر دختر مجردی در خواب ببیند انگشتر طلای خود را به هر علتی شکست و یا اقدام به تعمیر کردن آن نمود خواب وی به این معنا خواهد بود که هر رابطه‌ای با هر فردی در زمین دارد که آن را با عشق و علاقه آغاز نموده است به گریه جدایی و نیز غم و غصه تبدیل خواهد شد.

به عبارتی می‌توان گفت معنای آن شکست در امور عاطفی می‌باشد و البته می‌توان اظهار کرد که این رویا می‌تواند هشداری برای شما باشد تا زمانی‌که اوضاع خراب‌تر نشده است این رابطه را خاتمه دهید. چنانچه در خواب ببیند که انگشتری طلا از دست مرده‌ای دریافت می‌کنید، نشان دهنده انرژی، هیجان و رویدادهایی است که مثبت بوده و در زندگی آتی شما تأثیرگذار خواهد بود، افزون بر این با افراد مختلفی ملاقات خواهید نمود.

گفتنی است که از نظر شیخ طوسی تعداد زیادی از انگشترهای طلا برای دختران مجرد به معنای خواستگارهای زیاد است. در نهایت باید گفت که خالد اصفهانی در مقاله‌ای اظهار کرده‌اند که در اغلب موارد معنی خواب انگشترهای طلا بدون در نظر داشتن اندازه، رنگ و این‌که چه نگینی بر روی آن بوده است برای دخترانی که مجرد می‌باشند دارای چندین علامت می‌باشد که در ادامه به هریک از این موارد اشاره می‌کنیم.

تعبیر خواب انگشتر طلا از دیدگاه خالد اصفهانی به این شکل است که اگر دختری یا زنی و یا مردی مبادرت به خرید انگشتر طلای سفید نگین‌دار نمود، حاکی از ازدواجی موفقیت آمیز و یا یک شادی و جشنی بزرگ است که در آینده‌ای نزدیک به انجام خواهد رسید. اگر هم انگشتری با ویژگی‌های ذکر شده در بالا به تعداد زیاد مشاهده نمایند حاکی از دام و تله‌ای خواهد بود. گفتنی است که در حالت کلی دیدن این رویا چه در شب چه در روز برای مردان و زنان، استوار بر چند وجه اصلی است که در ادامه هریک از این موارد را بر می‌شماریم.

در ادامه تعبیر خواب انگشتر طلا از دیدگاه برخی بزرگان را بررسی می‌کنیم:

چنانچه در خواب ببینید انگشتری طلا با نگین سبز که موجب خشنودی و پسند هیچ یک از افراد خانواده‌اتان قرار نگرفته است و اشخاص دیگر شما را به دلیل خریداری چنین حلقه‌ای مورد سرزنش قرار می‌دهند، نشان دهنده آن خواهد بود که از اموالی که دارید چیزی شود و پادشاهی شما را مورد خشم قرار خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به انگشتر می توانید به ویکی پدیا مراجعه نمایید.

همچنین اگر قصد خرید و فروش زیورآلات مورد نظر خود را دارید می‌توانید به وبسایت واسط کالا یا اپلیکیشن واسط کالا مراجعه نمایید و بدون دردسر اینکار را انجام دهید.

با مطالعه‌ی مطلب زیر می‌توانید اطلاعات لازم در مورد تعبیر خواب گریه و زاری را بیاموزید.

سلام؛من خواب دیدم با خانم همکارم که بیوه می باشد باهم در حال صحبت و قدم زدن بودیم. به من گفت چیزی گم کرده ام.من گفتم پیدا می کنم.بعدا انگشتر طلاش را پیدا کردم تعبیر چیست؟

سلام من الان همسرم به تازگی فوت شده دیشب خواب دیدم یک نفر ازم خاستگاری کرد ویک انگشتر طلا دستم کرد این تعبیرچیه

سلام خسته نباشید من دیشب تو خواب دیدم با یه نفر تو کوه پایه هستیم و صاعقه شدید به زمین میخوره و ما فرار میکنیم و بهمون اصابت نمیکنه بعد دیدیم یه صاعقه شدید به زمین خورد و گودال کوچیک به وجود اومد دوستم گفت وقتی ساعقه میاد از لون تو الماس در میاد رفتیم یکم همونجا که ساعقه زده بود رو کردیم کلی الماسای ریز پیدا کردیم با سه تا انگشتر طلا سفید که شبیه حلقه بودن، تعبیرش چی میشه؟

سلام.من دیشب خواب دیدم همکارشوهرم که سیدهم هستن اومدن منزل ما و بعداز پذیرایی شدن توسط من وهمسرم تعدادی انگشتر نگین داربسیار زیبا به مادادن که بسیار زیبا بودند نگینهای شفاف و رنگی.من باردارم اما دیروز گفتن باید سقط انجام بدم دیشب خیلی گریه مردم و خوابیدم

با سلام.‌وقت بخیر.‌ من شنبه یه نفر خواستگاری کرده منو از بابام ولی قراره خونه بخرن اول
دیشب خواب دیدم با مادرم رفتیم طلا فروشی برای خریدحلقه. ما حلقه عروس و داماد رو خریدم.زرد بود و خیلی خوشکل.ینی توی خواب احساس میکردم کارمون جور شده میخایم حلقه بخریم. بعد یه خانواده دیگه هم همراهمون بودن.یه زن و شوهر.اونا هم یه حلقه عروس و داماد برامون خریدن. اما خوشکل نبود. وانگار استیل بود رنگش. ولی توی خواب طلا بود.بعد گفتن حلقه ما و شما رو نشون خواستگارت بدیم ببینیم‌اونا کدومو انتخاب میکنن .

سلام و عرض ادب
این خواب نشانه ای از این است که ممکنه افرادی در کار شما برای امر ازدواج دخالت کنند. شما باید خیلی مراقب باشید که امر خیر ازدواجتون با دخالت دیگران به مشکل نخورد.
تشکر

سلام شوهرم خواب دیده رفته طلا فروشی بهم یه انگشتر طلا با نگین فیروزه که قبلا گم کرده بودم خریده اورده خونه همون انگشتری که گم کرده بودم اونم پیدا شده بعد هم انگشتری که بهم خریده بردیم نشون بقیه هم دادیم

لطفا تعبیر خواب منو بگین

سلام. در جواب زری خانم بگم من انگشترو گردنبندو به عنوان هدیه دیدم. ولی گوشواره نه. خریده بودن ولی اونجا ندادن. آخرسرم یکی اومد بهم یه سری کتاب هدیه داد که اونجا بیدار شدم.

سلام من خواب دیدم یه انگشتر طلاسفید با نگین جواهر سفید خریدم که انگشتر درشتی بود و خیلی زیبا و اونو همون موقع به دست راستم کردم و از خریدش خیلی راضی بودم .من ازدواج کردم وفرزند چهارماهه دارم .

سلام بیتا خانم انگشتر رو به شما هدیه دادن ؟ یا فقط گوشواره رو به شما دادن؟

سلام وقت بخیر
من خواب دیدم که عاقد تو یه مراسمی منو به عقد کسی درآورد. دامادو اون لحظه کنارم ندیدم ولی میدونم که ازدواج کردم. بعد رسم همیشگی مادر، مادرشوهر و یه سری از آدما اومدن به هم طلا هدیه دادن. مثل انگشتر و گردنبند…فقط گوشواره رو خریده بودن ولی اونجا نشد گوشم بندازن. به نظر شما تعبیرش چیه؟؟
ممنون میشم زود بگید

سلام عاطفه خانم شما ۶ فرزند قسمتشان میشه.. گمونم

سلام…تعبیر خواب انگشتر عقیق میگن سود و منفعت….مفهوم دیگه ای هم ممکنه داشته باشه

سلام حدود ساعت شیش سه شنبه صبح خواب دیدم با داییم رفتم طلا فروشی و حدود شیش تا انگشتر طلا برای ی دستم خریدم و تمامشو دستم کردم و ی دونه هم قایمکی گذاشتم توی جیبم و بردارم .متاهل و باردار هم هستم البته
تعبیرش چیه ممنون میشم بگید

انگشتر در خواب

سلام خواب دیدم شوهرم بهم یک گوشوار طلا داد که خیییلی قشنگ بود و دوتا انگشتر طلا که ازش خوشم اومد ولی معمولی بود پیشم و به این فکر کردم همین که برام هدیه آورده خیلی ارزش داره لطفا تعبیرش رو بهم بگین.

سلام عرض ادب و احترام
گوشواره نشانه‌ی این است که شما دختر دار می‌شوید. دختر باعث تحکیم زندگی می‌شود.

سلام، پنجشنبه ساعت پنج صبح خواب دیدم داخل ماشین خودمان و دستم روی لبه ی پنجره هست، برادر همسرم که فوت شدند بطرف من آمد و با نگاه نافضی گفتند انگشترت خیلی به چشم میاد، من دستم را پایین آوردم و روی پام گذاشتم تا دیده نشه، دیدم همسرم را صدا کردند و گفتند میای از این خیابان رد بشیم؟ همسرم سریع از ماشین پیاده شد و گفت بله بریم، دستش را دراز کرد که دست برادرش را بگیرد اما او ندید و گفت فقط یک لحظه هست چیزی نیست، من با شنیدن این حرف ترسیدم و همسرم را صدا کردم و نرفت واون خودش رفت

سلام عرض ادب و احترام
ماشین به معنی کار است. اینکه داخل ماشین خودتان بودید یعنی روی کار شما هیچ تاثیری نمی‌گذارد. یک اتفاق نامحسوس و ضعیف برای همسرتان پیش می‌آید که بخیر و خوشی می‌گذرد.

سلام..خواب دیدم انگشتر نگین سفیدی گم کردم، حالا نمی دونم طلا بود یا نه..بعدش همه فهمیدن و سرزنش شدم..تعبیر خواب انگشتر نگین سفید رو خوندم نوشته بود دردسر و بحث پیش میاد..حالا نمیدونم راست گفتن یا نه

سلام خسته نباشید ، در روز سه شنبه خواب دیدم که کسی را که دوست دارم ولی اما نمیدانم او به من علاقه ای دارد یا خیر، بر انگشت حلقه من ، انگشتری که طلایی بود اما نمیدانم طلا بود یا خیر، بر دستم کرد.
تعبیرش چیست؟

سلام عرض ادب و احترام
اینکه کسی انگشتر به دست شما می کند نشانه ی محکم کردن عهد و پیمان است و اینکه نمی دانید طلا بوده یا نه، نشان دهنده این است که شما اطمینان و باور قلبی به آن شخص ندارید. و نه اینکه شخص بدی باشد فقط شما آن باور قلبی را ندارید.

شنیدم تعبیر خواب انگشتر الماس که مال من خواب الماس بود که میگن موفقیت و ثروت است و نماد موقعیت های بالقوه ای که در زندگی به دست میاد …ان شالله که خیره

سلام. از همسرم جدا شده ام ولی هنوز طلاق نگرفته ام. دو شب پشت هم خواب دیدم انگشتر طلا هدیه میدهد به من. در یکی از خوابها، حلقه طلای سفید داد که بعدا دیدم به طلای سیاه نگین سیاه تبدیل شد. در خواب دیگر هم دیدم کلی پاکت سکه در دست دارد و یک جعبه انگشتر. انگشتر را داد به من که یک انگشتر بسیار یزرگ زرد بود که به انگشت میانه دست چپم انداختم

سلام، عرض ادب و احترام
چون که دو شب پشت هم یک خواب را می بینید، نشان دهنده ی پیامی از طرف خداوند است. در کل خواب بسیار خوبی است.
مفهوم کلی خواب شما نیز بدین صورت است، همسر شما تمایل دارد که برگردد و زندگی با شما را دوست دارد. درخواست او را بپذیرید و برگردید قطعا برای شما بهتر است.

سلام…من خواب دیدم انگشتر طلام در خواب شکسته هرجا تعبیر خواب انگشتر طلا شکسته رو نگاه کردم دیدم نوشته دزدی میشه یا افت خورده ولی از من اینجوری نشد..خیلی خوب بود برام…

تعبیر خواب انگشتر نگین سبز چهار تعبیر دارد که امام صادق علیه السلام می فرمایند قدرت و پادشاهی، زن ، فرزند و مال و ثروت است.

سلام. خواب دیدم،انگشترم افتاد تو سوراخ توالت،ولی با ی وسیله مثله قیچی ک اونجا بود آوردمش بیرون🤔😐

سلام عرض ادب و احترام
عهد و پیمان زناشویی شما توسط یک انسان پولدار و یا پول و مال در خطر است و می‌خواهد آلوده شود. اما شما اجازه نمی‌دهید این اتفاق بیافتد.

سلام من خواب دیدم انگشتر دستم، رو تو دهنم کردم ته گلوم رفت و گیر کرد بعد هر چی سعی کردم در نیومد، در نهایت انگشتم رو تو دهنم کردم و درش آوردم و سریع ب دست راستم کردم

سلام عرض ادب و احترام
عهد و پیمان زناشویی شما و یا زندگی فعلی شما به واسطه‌ی یک احساس از طرف شما به خطر می افتد. یعنی ممکنه شما حس کنید که بالاتر هستید و لایق زندگی مشترک بهتری هستید. اما خود شما دوباره اجازه نمی دهید این اتفاق رخ دهد.

خسته نباشید من خواب دیدم که لباس عروس تنم هست و جشن عروسی منه اما نه با کسی که الان نامزدم محسوب میشه با یه غریبه و چهرشون رو هم یادمه و توی جشن دوبار به من انگشتر طلا زرد دادن که خیلی بزرگ هم بود که یکیش نگین های قرمز کم هم داشت تعبیرشو لطف میکنید ؟

سلام ممنون . خواب شما بسیار خوب و خوش یمن است. و به دلیل اینکه این انگشتر توسط داماد به شما داده شده هرچند که شخص غریبه ای باشد، نشان یک پیوند محکم و استوار است. و اینکه شما باید سهم خودتون رو انجام بدین برای حفظ رابطتون که به سرانجام برسد. و این خواب شما نوید یک زندگی خوب را می دهد به شرط اینکه شما برای حفظ این رابطه تلاش کنید. براتون آرزوی خوشبختی دارم

تعبیر خواب انگشتر فیروزه خیلی خوبه دوستان موفق شدن توی کاری، حاجت روایی، قدرت و ایناس…اینهایی که گفتم تعبیر امام صادق علیه السلام هستنش

در پاسخ به آقای فرشاد: سلام میگن دیدن خواب طلا کلا برای آقایون خوب نیست باز هم بستگی داره در چه روزی و چه زمانی از شب خواب دیده باشید.

سلام اگه مردی تو خواب ببینه که تو دست یه زن جوان انگشتره طلاست تعبیرش چیه کمک کنید بگید؟

سلام عرض ادب و احترام
هدف و مقصود شما که می تواند مقام، مال، قبولی در دانشگاه و یا هر موفقیت دیگری باشد، رقبای سرسخت دیگری دارد. البته شما با تلاش بیشتر می‌توانید آن را بدست آوردید.

تعبیر خواب انگشتر در دست مرده رو کسی میدونه؟ البته دیگه فایده نداره بخاطری برام اتفاق افتاد و خیلی خوب بود

سلام عرض ادب و احترام
انگشتر دست مرده نشان دهنده‌ی یک عهد و پیمانی قدیمی و فراموش شده است. نشان و پیامی برای آینده ندارد

در مورد تعبیر خواب طلا گوشواره هم مطلبی بگذارید. ممنون

تعبیر خواب طلا گرفتن از مرده چیه؟ کسی میدونه؟ نسیم خانم دزدین طلا که گفتین من شنیدم گرفتاری و یا مشکلی در زندگیتون پیدا میشه و یا کسی برای اذیت شما برنامه ریزی کرده است.

تعبیر همه مدل خوابی رو گفتین به جز تعبیر خواب طلا دزدیدن . وای که دیشب خواب دیدم کل طلاهام رو دزدین کلی گریه کردم.

خواب طلا باشه. شکسته هم که باشه ما قبول داریم. میگن تعبیرخواب طلا شکسته هم خوبه…

تعبیر خواب طلا دادن به مرده چیه؟ مهرشید جان منم دیشب خواب دیدم که طلاهامو دادم به عموی مادرم که سالها پیش فوت شده. از صبح از خواب پاشدم همش حس بدی دارم. چمدونم ….

تعبیر خواب طلا فروختن هم نامبارکه؟؟؟ خدا کنه اینجوری نباشه! من دیشب خواب دیدم شوهرم کل طلاهام رو فروخته…. وای که چقد گریه کردم…

تعبیر خواب انگشتر فیروزه قدرت روانی و روحی است و نشان تسلط بر اعصاب و خویشتن داری.

من هفته پیش خواب دیدم یه انگشتر الماس خیلی درخشان برام هدیه آوردن ولی تعبیر خواب انگشتر الماس برای منکه چیز خاصی نبود ولی تو بیداری فکنم خیلی بهتر باشه:))

تعبیر خواب انگشتر عقیق: داشتن ، پیدا کردن و یا خریدن انگشتر عقیق در خواب نشانه زیاد شدن ایمان ، فراخی روزی و گشایش کار است.

تعبیر خواب انگشتر طلا شکسته از دیدگاه ابن سیرین اگر انگشتر از بین بره و نگینش بمونه اینه که شخص مقامش از دست میره ولی آبروش میمونه

تعبیر خواب انگشتر نقره خوبه یا بد؟ من دیشب یه خواب عجیبی در مورد انگشتر نقره دیدم!

سلام.
خواب دیدم در کار منزل داشتم کمک میکردم و مبل خانه را جابجا میکردم. یهو دیدم حلقه طلای خانمم که گم شده بود و پیدا کردم و پیش خودم گفتم صداش کنم بیاد کمکم بعد که اومد یهو سوپرایزش کنم و بگم درینگ درینگ انگشترتو پیدا کردم و خوشحالش کنم. میشه محبت کنید و تعبیرش و برام بگید.

سلام خواب دیدم با یک پسر وارد طلا فروشی شدم و در حال انتخاب کردن انگشتر بودم اول یکی رو دستم کردم گرد نگین دار بود بعد خوشم نیومد بعد یکی دیگر که انگشتر طرح بال داشت رو انتخاب کردم که حتی گرون تر بود ولی خریداری شد برام از طرف آون پسر انگشتر طلا سفید بود

سلام. من خواب دیدم همسر قبلیم اومده و در حالیکه من میدونم ازدواج مجدد کردم کنار من نشسته و دست منو گرفته و حلقه منو درآورد و حلقه طلایی قشنگی رو که خودش گرفته بود و روی اون حلقه حروف لاو بود رو توی انگشت حلقه من کرد.
خواهش میکنم تعبیرش رو به ایمیل من بفرستین

من که تا حالا خواب انگشتر طلا ندیدم ولی به نظرم تو بیداری بهتر از خواب باشه:))

سلام.ممنون از مطلبتون.من چند وقت پیش خواب پیدا کردن انگشتر طلا دیدم.از مطلب شما تعبیرش رو خوندم چند روز بعد اتفاقات خوبی برام افتاد که واقعا خوابم به خوبی که گفتید برام تعبیر شد.

تعبیر خواب انگشتر طلا در دست راست بهتر از تعبیر خواب انگشتر طلا در دست چپ هستش

تعبیر خواب انگشتر طلا نگین دار برا من خوب نبود.دوسش نداشتم

سلام.تعبیر خواب انگشتر طلا دیدم…باردارم..خیلی اتفاقا خوبی برام افتاد

تعبیر خواب انگشتر طلا هدیه گرفتن خیلی خوبه

لطفا درباره تعبیرخواب انگشتر نقره هم مطلب بگذارید.تشکر

من چند شب پیش خواب انگشتر نگین سبز دیدم تعبیرش چیه؟

خواب انگشتر طلا برای دختر مجرد چه نشونه ای میتواند باشد؟

چند شب پیش خواب انگشتر شکسته طلا دیدم تعبیرش کردم بسیار عالی بود

انگشتر در میان زنان و مردان مورد استفاده قرار می گیرد. در کشور ما بیشتر انگشتر های طلا و نقره در خانم ها و انگشتر هایی با نگین های مختلف از جمله عقیق در میان مردان به دست می شود. امروز برای شما تعبیر خواب انگشتر به شکل های مختلف به صورت کامل و جامع از نگاه معبران بزرگ قرار داده ایم که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید که قبلا هرگز نداشته اید و از دیدن آن به انگشت خود دچار حیرت و تحسین شده اید نشان آن است که به موفقیت بزرگی می رسید که برای دیگران و حتی خودتان باور کردنی نیست. اگر کسی انگشتری به شما داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود که بر اعتبارتان می افزاید.

گرفتن انگشتری از دیگران خوب است و نفعی که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر دارد و محلی که انگشتری گرفته و داده می شود. اگر کسی در خواب ببیند که انگشتری خودش را شکست در صورتی که ازدواج کرده باشد بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد.

اگر در خواب دیدید که انگشتری خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد و مسترد داشت خواب شما می گوید که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او نمی پذیرد و چنان چه در شرایط ازدواج نباشد از آرزو و تمنائی بر آورده نشده خبر می دهد. گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی معزول می شود.

انگشتر در خواب

حضرت امام جعفر صادق (ع) می فرماید : تعبیرهای انگشتر نقره عبارتند از: ۱- مملکت ۲- زن ۳- فرزند ۴- مال. همچنین انگشتر زرین نیک است.

همچنین امام صادق (ع) میفرمایند اگر زنی خواب ببینید که انگشتر نگین دار خود را گم کرده است یعنی اینکه جاه و مقامش از بین خواهد رفت و یا اینکه فرزند و یا شوهرش از دنیا خواهد رفت و یا اینکه مالش تلف خواهد شد. و اگر آن زن حاکم یا مقامی داشت مقامش را از دست خواهد داد.

همچنین ببینید : تعبیر خواب خواستگاری رفتن

یوسف نبی (ع) می فرمایند

دیدن حلقه انگشتر فرزند است دیدن انگشتر مردان را کراهت باشد ، بعضی گویند عزت و جاه است دیدن انگشتر نقره یا فیروزه : مهربانی از خلق

حضرت دانیال (ع) می فرمایند : چون نقش و صفت انگشتری بیند ، دلیل است از خداوندش بدو خیر و نیکی رسد. اگر ببیند انگشتری کسی به وی داد تا چیزی بدان مهر کند ، دلیل است از آنچه لایق او باشد برخی بیابد . یعنی اگر لایق پادشاهی باشد پادشاهی یابد . اگر توانگر بود مال به قدر و قیمت انگشتر یابد.

همچنین وی می فرمایند اگر ببیند که در مسجد یا در نماز یا در عزا کسی انگشتری به وی داد اگر آن شخص بازرگان بود ، نصیب او نفع تجارت شود و جمله هم بر این قیاس باشد. و اگر ببیند که انگشتری سلطان به وی داد ، دلیل نماید که از مملکتی سلطان به وی دهد یا دلیل است از مملکت سلطان به او یاد به خویشان وی بدی رسد.

اگر ببینی انگشتر خود را به کسی بخشیده ای یعنی بخشی از دارایی خود را می بخشی. همچنین اگر ببینی انگشترت را فروخته ای و پولش را هم گرفته ای یعنی همه اموال خودت را می فروشی و خرج می کنی، ولی اگر پولش را نگرفتی یعنی قسمتی از اموالت را می فروشی. همچنین اگر ببینی انگشتر یشمی داری یعنی با زنی ازدواج می کنی.

اگر ببینی انگشترت شکسته است ولی نگینش آسیب ندیده است یعنی بزرگی و جاه و مقام تو از بین می رود ولی آبرو و هیبت تو بر جا می ماند، ولی اگر فقط نگین انگشترت شکست یعنی آبرو و هیبت تو از بین رفته ولی مقام و ریاست تو برجا می ماند. و اگر ببینی انگشترت را از دست داده ای یا اینکه آنرا دزدیده اند یعنی کارهایت دچار اشکال و دشواری خواهد شد.

همچنین ببینید : تعبیر خواب مو

داشتن ، پیدا کردن و یا خریدن انگشتر عقیق در خواب را نشانه زیاد شدن ایمان ، فراخی روزی و گشایس کار می داند. اگر خواب ببینید که انگشتر عقیق خود را فروختید یا اینکه آن را از شما دزدیدند و یا آن را گم کردید مال ، قروت و یا فرصت مناسب و خوبی را از دست خواهید داد و دچار ضرر و زیان خواهید شد.

دادن انگشتر عقیق به کسی در خواب نشانه انجام دادن کاری برای آن شخص خواهد بود. و اگر در خواب فقط نگین عقیق انگشتر را به کسی دادید یعنی اینکه آن شخص را راهنمایی خواهید کرد.

دیدن انگشتر الماس در خواب را نشانه رسیدن به موفقیت تعبیر می کند. اگر خواب ببینید که صاحب انگشتر الماس شده اید مورد لطف و احترام مقامات بالا قرار خواهید گرفت.

اگر دختری خواب ببیند که نامزدش به او انگشتر الماس هدیه می دهد ازدواجش با افتخار و سربلندی همراه خواهد شد.

اگر ببینی انگشترت خوب ساخته نشده است یعنی قسمتی از مال و اموال تو از بین می رود و پادشاه بر تو خشمگین می شود. اگر ببینی انگشترت نقره می باشد یعنی تمام اموال تو خوب و حلال خواهند بود. همچنین اگر ببینی انگشترت آهنی یا سپیدروی یا هفت جوش است یعنی دارائی تو اندک و حقیر خواهد بود.

گم کردن انگشتر الماس را نشانه رسوا شدن یا مرگ تعبیر می کند و می گوید : اگر کسی خواب ببینید که انگشتر الماس دارد سعادت مند خواهد شد و هدایای زیادی به او داده خواهد شد.

اگر ببینی انگشتری داری که دارای دو نگین مشابه می باشد یا کسی آن را به تو داده است یعنی غلام‌زاده هستی یا اگر ببینی یکی از آن دو نگین افتاده است یعنی از یکی از دو گناه خودت توبه می کنی. اگر ببینی انگشتر آهنی در انگشت تو می باشد یعنی قدرت و توانایی بدست می آوری. و اگر ببینی انگشترت را شکسته ای یعنی بین تو و زنت جدایی میافتد.

اگر ببینی انگشترت از برنج یا مس می باشد یعنی از انسان های بی اصل و نسب به تو سود و منفعت می رسد. همچنین اگر ببینی انگشتر تو از بلور می باشد یـعـنـی از مردم بی اصل و نسب چیزی به تو می رسد. اگر ببینی انگشترت را به کسی بخشیده ای یا به امانت گذاشته‌ای، ولی آن شخص قبول نکرد و پس داد یعنی به خواستگاری زنی می روی ولی قبول نمی کنند.

منابع : taveel.org tabirestan.com saednews.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

میهن بک لینک

♥ یا علی مدد ♥
کپی برداری مطالب فقط با ذکر نام و لینک مستقیم به مطلب مجاز است.

تعبیر دیدن انگشتر در خواب چیست؟

تعبیر خواب حلقه ازدواج

دیدن حلقه ازدواج در خواب در تعبیر با انگشتر میتواند تفاوت هایی داشته باشد پس لازم است ابتدا به تعبیر حلقه ازدواج بپردازیم:

حلقه در خواب نشانه وحدت و تمامیت، ذات بنیادین شخص، ارتباط با هستی و حلقه نامزدی یا ازدواج نمادی از حال و وضع پیوند زوجین است.

لوک اویتنهاو می‌گوید: حلقه ازدواج: دوستی

انگشتر در خواب

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید حلقه ای به انگشت دارید، نشانه آن است که کارهایی جدید انجام می‌دهید و در به ثمر رساندن آن‌ها توفیق می‌یابید.

لوک اویتنهاو می‌گوید: گم کردن حلقه ازدواج: دردسر و ناراحتی، رنجش

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید حلقه ازدواج خود را جایی گم کرده‌اید، علامت آن است که اندوه فراوانی به زندگی شما راه خواهد یافت.

برایت مى‌گوید: پیدا كردن حلقه ازدواج در خواب، به معناى دلبستگى به جنس مخالف است.

لوک اویتنهاو می‌گوید: هدیه گرفتن حلقه ازدواج: خوشبختی خانوادگی، وفاداری

آنلی بیتون می‌گوید: اگر دختری خواب ببیند از کسی حلقه ای می‌گیرد، نشانه آن است که نگرانی و تردیدی که نسبت به نامزدش دارد متوقف خواهد شد.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر دختری خواب ببیند حلقه ازدواجش پر زرق و برق و درخشان است، علامت آن است که شوهر آینده او مردی وفادار و مهربان خواهد بود.

از نظر تحلیلگران خواب و رویا دیدن انگشتر نمادی از تعهد به رابطه و یا پذیرفتن مسئولیت‌هایی است که بر عهده شماست. تعبیرگران اسلامی تعبیر خواب انگشتر را زن و فرزند دانسته‌اند که در واقع می‌توان این دو را نیز جز متعلقات و وابستگی‌های فرد رویا بین در نظر گرفت. در ادامه به بررسی دیدن انواع انگشتر و حالت‌های مختلف آن در خواب خواهیم پرداخت.

کارل گوستاو یونگ روانشناس مشهور سوییسی در رابطه با رویای انگشتر می‌گوید:

دیدن یا دریافت انگشتر در خوابتان نمادی از تکامل احساسی، استمرار، تعهدات و افتخار است. اگر حلقه در انگشت شما باشد، بیانگر تعهد شما به رابطه یا یک تلاش جدید است. شما به ایده آل هاتان، مسئولیت هاتان یا باور هاتان وفادارید.

تعبیر خواب انواع انگشتر

ابراهیم کرمانی می‌گوید اگر در خواب دیدی که انگشترت خوب ساخته نشده نشان از هدر رفتن مال و اموال توست .

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی انگشتری داری که دارای دو نگین مشابه می‌باشد یا کسی آن را به تو داده است، یعنی غلام‌زاده هستی، یا اگر ببینی یکی از آن دو نگین افتاده است، یعنی از یکی از دو گناه خودت توبه می‌کنی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی انگشترت نقره می‌باشد، یعنی تمام اموال تو خوب و حلال خواهند بود.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای انگشتر نقره عبارتند از:

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی انگشترت آهنی است، یعنی دارائی تو اندک و حقیر خواهد بود، ولی جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی انگشتر آهنی در انگشت تو می‌باشد، یعنی قدرت و توانایی بدست می‌آوری.

جابر مغربی می‌گوید:

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی انگشتر یشمی داری، یعنی با زنی ازدواج می‌کنی.

عقیق از سنگ های عبادی است. در اسلام عقیق را منهای سنگ های جوهری تایید کرده اند و همراه داشتن آن را نیکو دانسته اند…

به همین علت و با توجه به برداشتی که نسبت به عقیق داریم دیدن این سنگ در خواب بد نیست. چنانچه در خواب ببینید عقیقی دارد که روی آن آیه ای از قرآن یا دعایی نوشته شده است برای بیننده چنین خوابی خیر و خوشی پیش می آید و کارش گشاده و روزیش فراخ می گردد.

اگر در خواب ببینید انگشتری از عقیق دارید که قبلا آن را نداشته اید موردی پیش می آید که خوشحال می شوید. اگر این انگشتری را در خواب کسی به شما بدهد خدمتی از جانب او در جهت شما انجام می گیرد که سود بخش است. اگر در خواب شما به کسی انگشتری عقیق بدهید خدمتی برای او انجام می دهید.

اگر عقیق و نگین خالی بدهید راهنمایی مفیدی می کنید. اگر ببینید عقیقی داشته اید که گم شده مالی را از دست می دهید یا فرصتی خوب و مناسب از شما فوت می شود.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیر خواب انگشتر طلا خوب می‌باشد.

تعبیرگری می‌گوید:

ابن سیرین می‌گوید:

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی انگشترت را شکسته‌ای، یعنی بین تو و زنت جدایی میافتد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی انگشترت را از دست داده‌ای یا اینکه آنرا دزدیده‌اند، یعنی کارهایت دچار اشکال و دشواری خواهد شد.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر زنی در خواب ببیند که انگشتر نگین‌دار خود را از دست داده است، یعنی جاه و مقامش از بین می‌رود و یا اینکه فرزند یا شوهرش از دنیا خواهد رفت و یا اینکه مالش تلف می‌شود، یا اگر حاکم و فرمانده این خواب را ببیند، یعنی برکنار می‌شود

تعبیرگری می‌گوید: اگر کسی خواب ببیند که انگشتر او شکست، اگر حلقه ازدواج او بود، از همسرش جدا خواهد شد. در غیر این صورت، از مقامی که دارد عزل خواهد شد. و اگر صرفا نگین انگشتری او افتاد، از احترام او کاسته خواهد شد

کارل گوستاو یونگ:

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر در خواب ببینی پادشاه به تو انگشتری داد، تعبیرش این است که پادشاه تو را حاکم قسمتی از مملکتش می‌کند و یا اینکه از حکومت پادشاه به تو یا بستگانت بدی می‌رسد، ‌‌‌‌‌ ابن سیرین می‌گوید: یعنی پادشاه می‌شوی.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی انگشتر خود را به کسی بخشیده‌ای، یعنی بخشی از دارائی خود را می‌بخشی.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی انگشترت را به کسی بخشیده‌ای یا به امانت گذاشته‌ای، ولی آن شخص قبول نکرد و پس داد، یعنی به خواستگاری زنی می‌روی ولی قبول نمی‌کنند.

منابع:

اگر در خواب‌تان «انگشتر» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

انگشتر در خواب

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

سلام خواب رفتم خواب جای میروم با همکلاسی مدرسه ام که چند سالی می‌شود ندیدیم و از هم خبری نداریم روبرو میشوم بعد یک حلقه طلا خیلی مقبول برایم میدهد در دستم میکنم به اندازه انگشتم اس میشود برایم تعبیرش را بفرسید ممنون

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که در آینده مزدوج خواهید شد و به عد و پیمانی وفادار خواهید بود. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم رفتم مسجد میخواستم یک مهر نماز بردارم اما یه انگشتر اومد به دستم و به انگشت دست راستم امتحانش کردم نرفت گفتم خب حتما کوچیک هست اومدم بپوشمش به انگشت کوچیک دست چپم اما وقتی نگاه کردم دیدم به انگشت ازدواج دست چپم پوشیدمش و حلقه ی ازدواجم که قبلا به همان انگشتم بود رو به انگشت وسط همان دست چپم پوشاندم و اینکه همش دودل بودم که نکند صاحب این انگشتر پیداشود و آن را ازمن بگیرد نگران بودم

با سلام تعبیر خواب انگشتر نگین دار بر این صورت است که جا و مقام با ارزش و ابرو پیدا خواهید کرد و اینکه انگشتر حقله نشان بر وفاداری و عاد و پیمان است و اینکه اگر متاهل هستید خوب نیست. سربلند و پیروز باشید.

من دیشب خواب دیدم انگشتری که قبلا داشتم و مدتی در دستم نبوده دوباره به دستم کرده ام تعبیر چیست؟

با سلام تعبیر خواب انگشتر اگر حلقه باشد نشان بر عهد و وفا است به شخصی دیگر و اینکه اگر انگشتر شما از نوع نگین دار باشد به معنی جا و مقام است که مدتی از دست داده اید و دوباره به دست خواهید آورد که نیک است و پایه و رکاب انگشتر هم نشان بر ابرو و عزت است. سربلند و پیروز باشید.

سلام..ی چله گرفتم برای ازدواج با ی نفریکه دوست دارم درزمان چله خواب دیدم اقای بهجت ی انگشترشرف شمس دستم کرد ولی ازاین قسمت خواب نگران شدم که گفتن توباعث جدایی حضرت زهراوامام علی شدی؟ یعنی چی؟

با سلام تعبیر خواب شما وجح اول آن نشان بر خیر دارد و اینکه مراد دلتان حاصل خواهد شد انشالله و اما وجح دوم خوابتان تعبیر به موضوعی دارد که به وسیله خواسته شما احتمالا دل دو عزیز از هم جدا شود و اینکه اگر خانواده طرفتان راضی به این امر هستند شما هم راضی باشید و شاید غیر این برای شما نیک نباشد. سربلند و پیروز باشید.

سلام و خسته نباشید خواب دیدم رفتم خونه یکی از دوستان قدیمیم واسه تولدش البته دورند از ما اونا تهرونند و ما اصفهان بعد اونجا دوستم بهم گفت یکی از انگشترهای نقرمو که قبلا گم شده بود پیدا کرده که انگشترم نگینه سبز داره من رفتم ازش بگیرم فکر میکردم کدومو میگه که دیدم یه حلقه ازدواجم که چند ساله پیش خونه مادر بزرگم گم کرده بودم بهم داد که طلا بود وانگشترش بزرگترو سنگینترم شده بود خیلی زوق کردم شوهرمم خوشحال شد چون من عاشق اون حلقه بودم میگفتم واسم خوش یمنه

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خوبی است و به این تعبیر است که شما و همسرتان به زندگی زناشویتان بیشتر از قبل متعهد هستید و اینکه زندگیتان در کنار هم پر بار تر و بهتر از قبل شده است و نشان بر خیر و نیکی دارد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من دیشب خوابی دیم که در مکانی خلوت انشتری بزرگ که نیگین سبز رنگی داشت پیدا کردم و روی انگشر سبز رنگ علی نوشته بود بعد دو انگشتر کوچگ پیدا کردم با نیگن قرمز دو انگشتر کوچک خاکی بودند با سپاس

با سلام تعبیر خواب شما بسیار نیک است و اینکه از اسم های مبارک بر آن بوده است بسیار خوش یمن است و خیر و برکتی حلال و یا جا و مقامی مناسب شخصیت خود پیدا خواهید کرد و خیر است. سربلند و پیروز باشید.

سلام ..من دیشب خواب دیدم انگشتری خیلی بزرگ مردونه که رکابش توزمین بود ونگین قرمز بزرگی داشت ازتوی زمین بیرون کشیدم وپیدا کردم ولی دیدم رکاب انگشتر شکسته بود ولی نگین بسیار بزرگ وقشنگی داشت

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما از لحاظ مرتبه و مقامتان مقداری دچار مشکل خواهد شد اما ابرویتان حفظ خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

ببخشید یکی از دوستان خواب دیدن که آقا هستن محرم و سرشون شکسته ولی خونی نمیاد پشت دسته محرم در حال حرکتن که ۲تا انگشتر نقره با نگین زرد پیدا میکنن که یکیش رکابش شکسته و روی نگینش آیه های قرانی نوشته شده و دیگری روی رکابش ایه های قرآنی نوشته شده. میشه بگین تعبیرش چی میشه

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که این فرد دچار ضرر مالی خواهند شد که قابل جبران است و اینکه انگشتر پیدا کردن در خواب نشان بر خوبی دارد اما رکاب شکسته به این معنی است که ایشان جا و مقامشان دچار مشکل خواهد شدو اما ابرویسان محفوظ خواهد مان و صدقه بدهید که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

با سلام مادر من در خواب دیده من(پسرش) یه انگشتری با ارزش داشتم البته ارزشش گویا از لحاظ معنوی و شامل اسامی امامان بوده و گویا من جایی جاگذاشته بودم و مادرم پیداش میکنه در خواب با خودش گفته چرا من انگشتر بارزش رو همینجوری هر جا دیدم فراموش میکنم خواستم بدونم تعبیرش چیه پایدار باشید

با سلام تعبیر خواب شما به این معنی است که به خیری که با ارزش است و میتواند منبع خیر باشد برای شما بی اهمیت هستید و رفتار صحیح و قابل قولی در مقابل در خواست مادرتان انجام نمیدهید و احتمالا از لحاظ اعمال معنوی دچار تزلزل شده اید.که خوب نیست. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم دو تا انگشتر نگین دار دستمه که اون دو تا انگشتر برای دو زن و شوهری بود که با هم اختلاف داشتن نگین انگشتر زنه برجسته تر بود دو انگشتر تو دست راستم بود و رنگ نین سبز بود

با سلام تعبیر خواب شما خیر است و اگر ان افراد را میشناسید به معنی دوستی و صمیمیت بین ان زن و مرد است ونشان بر خوبی و نیکی براش انها دارد و هم برای شما که این خواب را دیده اید و اینکه انگشتر نشان بر وفاداری دارد. سربلند ویروز باشید.

سلام من خواب دیدم ۵ عدد انگشتر نقره از داخل برکه اب پیدا کردم یکی از انگشترها زرد بود یکیش سبز بود مابقی دقیق نمیدونم چه رنگی بود تردید کردم که دنبال صاحبش برم انگشترها را توی جیبم گذاشتم لطفا تعبیر شو میگین

با سلام تعبیر خواب شما به این صورت است که اموال شما حلال میباشد و نیک است.و اینکه به گفته امام صادق به معنی زن. مال و اموال تعبیر شده است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من دیشب در خواب دیدم انگشتری قدیمی کنار ساحل پیدا کردم که بسیار زیبا بود ولی طلا نبود و آن را ب عنوان هدیه ب پسری که در خواب می‌شناختم اما تا ب حال اون رو ندیدم دادم که در چیدن منزل ب ما کمک مکیرد

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما در اینده به فردی علاقه مند خواهید شد که به او خیری خواهید رساند و یا اگر در حال حاضر به شخصی علاقه مند هستید نشان بر این دارد که شما خیری ان شخص خواهید رساند و اینکه ان شخص سود و یا منفعی خوب کسب خواهد کرد. سربلند وپیروز باشید.

سلام .من خواب دیدم مادربزرگم که هنوز یکسال نیست فوت کردن بهم انگشتر دادن نمیدونم چند تا انگشتر بود چون از دستم افتادن روی زمینی که پر از شن بود من گشتم و پیدا کردم دوتا انگشتر طلا ویک انگشتر نقره با نگین یاقوت بود فک کنم خیلی خوشرنگ بود ومن از دیدن اونها و داشتن انها خوشحال بودم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیر دارد و اینکه شما از میت هدیه گرفته اید بسیار نیک است و انگشتر نشان بر روا شدن حاجت است و عقیق در خواب نشان بر دین شما است و به تعبیر معبران اسلامی نشان بر خوش یمن بودن دارد. سربلند و پیروز باشید.

سلام. من چند وقت پیش به یک خانوم علاقه مند بودم. اما الان حسی ندارم. اون خانوم به تازگی ازدواج کردن. اما سه شبه که یک خواب تکراری میبینم . میبینم که ایشون از خودشون در پروفایلشون عکسایی میزارن و در دو عکس اول انگشتر ازدواج دارن اما در مابقی عکس ها خبری از انگشتر نیست. در عکس هایی که انگشتر ندارن چهره ای خندان دارن ولی انگار زورکی میخندند. تعبیرش چیه؟!

با سلام این خواب برای شما دارای تعبیر نیست و نشان از حس درونی شما به این موضوع دارد که ناخوداگاه شما هنوز باور به این موضوع را نپذیرفته است و از طرفی سعی بر آن دارد که انچه شما در واقعیت برای خود کتمان کرده اید را در خواب به شکل واقعی به شما نمایش دهد و از این رو از بابت این خواب نگران نباشید. سربلندو پیروز باشید

سلام شوهرم خواب دیده که از روی زمین ۳انگشتر پیدا کرده که اولی عقیق زرد که بزرگتر هم بوده و دومی عقیق قرمز متوسط بوده و سومی عقیق قرمز کوچک که دوتاش گذاشته تو جیبش اما کوچیک رو تو دستش کرده میشه تعبیرش بگین ممنون میشم

با سلام تعبیر خواب عقیق به گفته معبران اسلامی اینگونه است که عقیق از سنگ های عبادی است. در اسلام عقیق را منهای سنگ های جواهری است همراه داشتن آن را , نیکو دانسته اند. به همین دلیل و با توجه به برداشتی که نسبت به عقیق داریم دیدن این سنگ, در خواب نشان بر خیر است برای بیننده آن. و اگر در خواب ببینید انگشتری از عقیق دارید که قبلا آن را نداشته اید موضوعی پیش می آید که خوشحال می شوید. و این که همسر شما سه عدد پیدا کردند به معنی فرزند صالح و سالم هم باشد. و بر این معنی هم باشد که ، یـعـنـی از شخص بزرگی به شما سود و منفعت می‌رسد. سربلند و پیروز باشید.

با عرض سلام و شاد باش من خواب دیدم انگشتری که همیشه تو دست راستم میپوشم دوتا شده و البته نازک انگار از این انگشتری که دارم یه انگشتر دیگه هم درست شده شبیه خودش، و تو خواب نگران شدم قصد فروش کردم

با سلام در تعبیر این خواب باید بدانید که به این معنا می تواند باشد که شما در اینده ای نه چندان دور تصمیمی خواهید گرفت که قصد خیر در ان دارید اما نتیجه ای برای شما نمی دهد و ممکن است این موضوع سبب شود که قصد جبران کنید اما باید بسیار اگاه باشید که خدای ناکرده این موضوع برای شما سبب ضرر بزرگی نشود. سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشید شب گذشته خواب میدیدم که در اتاق پذیرایی خانه مهمان داریم وارد خانه که شدم دختر عمه ام که حدود دوسال قبل براثر بیماری از دست داده بودم را دیدم..همین که او را دیدم با علم به اینکه او مرده است دانستم خواب میبینم به اتاقم رفتم خودم را در خواب دیدم و در خواب از ترس اینکه او مرده است شروع به لرزیدن کردم مادرم مرا بغل کرد و گفت:چرا می‌ترسی نترس نمیری یه موقع.

(مادرم زنده است) دخترعمه ام از من خواست که یک انگشتر را ازدست راست انگشت وسط او دربیاورم هرچقدر انگشتر را می‌کشیدم انگشتر در نمی آمد.. در همین حین شروع به التماس کردم که من نمیخوام خواب شماراببینم لطفا برید و سرم را روی زمین گذاشتم اما آنها نمی‌رفتند هرکاری میکردم از خواب بیدار شوم نمی‌توانستم و وارد اتاقم شدم و به خودم که خواب بودم نگاه میکردم و سعی میکردم بیدارشوم در تمام مدت خواب دائم صلوات می‌فرستادم مثل حالت عادی که مشکلی دارم یا میترسم صلوات میدهم در خواب هم همین کار را انجام می دادم….ناگهانی از خواب پریدم وقتی که بیدارشدم تمام بدنم انگار کوفته شده بود بعد از گذشت دقایقی بهترشدم..

با سلام این خواب برای شما ترکیبی از ترس های ناخوداگاهتان به همراه خوابی است که ممکن است تعبیر داشته باشد و به این معنا خواهد بود که ممکن است شما را دینی نسبت به ایشان باشد که باید در جهت رفع ان بکوشید زیرا در این خواب نشان داده شده است که انگشتر نشان از تعهد است و این خود نشان از ان است که ان عهد اجرا نشده است. برای ایشان خیراتی دهید و فاتحه بفرستید سربلندو پیروز باشید

باسلام من در خواب دیدم همسرم که به تازگی فوت شده میخاستن سوزن به من وجاریم بزنن که ترسیدیم و بعد رویم کرد وگفت انگشترم رومیخواهم این رو چند بار گفت تعبیرش چیست

با سلام در تعبیر خواب مرده امده است که اگر مرده از شما چیزی بخواهد خیر نیست اما اگر شما را چیزی بدهد برای شما نیکو است واین خواب برای شما نشان از ان دارد که ممکن است ایشان به چیزی و موضوعی از جانب شما نیاز داشته باشد که باید برای رفع ان اقدام کنید. سربلند و پیروز باشید

درود برشما . من خوابی دیدم ک مادرم برام یه انگشتر خرید پر نگین و قشنگ بود. و توی خواب یه نفر دنبالم بود ک حسم میگفت شخص شریری هست و میخواد منو بکشه. و تا برسم خونه مادر بزرگم و پدر بزرگم ک فوت کردن انگشتر تو دستم خورد خورد میشکست و من باقی مونده و خورده هاشو جمع میکردم. تا برسم خونه مادربزرگم تو دلم میگفتم دیگه دستم نیست به کسی نشون بدم.

با سلام تعبیر خواب شما خوب نیست و نشان بر این دارد که مادرتان به شما خیری خواهند رساند و شما ان را با بیتوجهی و کارهای بیهوده کم کم از دست خواهید داد و هوشیار باشید که در اعمالتان دقت و اهمیت را سلوحه زندگیتان قرار دهید . سربلند و پیروز باشید .

در خواب ديدم كه از زندگيم چند روزي بيش نمانده بخاطر ناراحتي كليه و در مزار امام خميني بودم تعداد زياديانگشتر انجا بود كه برشان داشتم ، تقريبا همه را ديگران برداشتند بجز يكي كه انگشتري نقره اي با عقيق آبي و بسيار زيبا بع شكل دروازه قران شيراز بود ، تفسيرش چيست؟

با سلام در این خواب چند چیز به شما نشان داده شده است و اول انکه نشان از طول عمری برای شما می تواند داشته باشد و از طرف دیگر هم در تعبیر خواب زیارت امده است که به معنای بزرگی و منزلت یافتن است و در پایان هم باید بدانید که در خواب داشتن انگشتر عقیق بسیار خیر است و این خواب در مجموع برای شما خبر از خیری در اینده می دهد که انشالله حاصل شود. سربلند و پیروز باشید

سلام بنده نامزد هستم و دو ماهی هست که بخاطر رفتار بدی که همسرم کرده با هم قهریم امشب توو خواب دیدم دارم توو ی کوچه ای راه میرم دوتا انگشتر عقیق ست ( زنانه و مردانه) پیدا کردم البته مثل این نبود که افتاده باشه بیرون انگار که کنار هم گذاشته باشن تا کسی ببینه و برداره. لطفآ تعبیرش رو بفرمائید.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما جفت همدیگر هستید و باید به این کدورت پایان دهید و این که گذشت داشته باشید و زندگی را به کام یکدیگر زهر نفرمایید و این خواب تعبیری بسیار نیک برای شما دارد و اینکه آشتی انجام خواهد گرفت. سربلند و پیروز باشید.

سلام شاید ۱۲ یا ۱۵ سال پیش خوابی دیدم که فکر هنوز تعبیر نشده.دیپلم گرفته بودم کار میکردم. خواب دیدم با لباس فرم مدرسه تو مدرسه هستم انگشتری دارم که چشم همه دنباش هست همه میگفتن به من بدش من نمیدادم.انگشتر هر چهار گوشه اش نگین داشت که چهار رنگ متفاوت بودن فقط آبی، سبز یادم هست. نگینش یاقوت یا عقیق بود، بعد رفتم آب بخورم انگشتر در اوردم گفتم خراب میشه، تا زنگ مدرسه خورد خواستم برم خونه یادم اومد که انگشتر کنار آبخوری جا گذاشتم کل مدرسه گشتم با دوستم خیلی خیلی گشتیم تا کف حیاط مدرسه روی آسفالت پیداش کردم. ۷،۸ سال بعد این خواب یک بار عقد کردم جدا شدم. بعدش سال گذشته نامزد کردم باز جدا شدم. آیا این خواب من تعبیر شده ربطی به این نامزدی ها داره؟ مانا باشید.

با سلام با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که به شما نشان بر شریک عاطفی تان می‌تواند باشد که از نظر دیگران فردی خاص است و اینکه این خواب هم می‌تواند تعبیر شده باشد و اینکه در آن دو انتخاب بوده است و هم اینکه نشان از این دارد که هنوز تعبیر نشده است چون آینده هر روز با خواسته های ما متفاوت است و با تلاش و شما رنگ زیباتری خواهد گرفت و اینکه این خواب تعبیر به نیکی دارد و خیر و منفعتی که به شما خواهد رسید و اینکه شما فردی هستید که به مسائل مهم زندگیتان بی اهمیت هستید. و باید زودتر از سریعتر در لحظه عمل کنید تا فرصت ها را از دست ندهید. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم پدرم در جمع خانوادگی هست ومن نگاه می کنم یه انگشتر عقیق را با زنجیر بلند از گردن خود آویزان کرده وچند تا هم در دستانش است

با سلام در تعبیر خواب عقیق امده است که به معنای خیر است و ببرای شما هم به همین صورت است و بدانید که در تعبیر این خواب باید به این شکل ان را تعبیر کرد که به ایشان و شما و خانوادیتان احتمالا در اینده چندین خبر خیر خواهید رسید که سبب مسرت شما می شود. سربلند و پپیروز باشید

سلام شوهرم خواب دیده که برای من انگشتر طلا داره میخره

با سلام از نظر تحلیلگران خواب و رویا دیدن انگشتر نمادی از تعهد به رابطه و یا پذیرفتن مسئولیت‌هایی است که بر عهده شماست. تعبیرگران اسلامی تعبیر خواب انگشتر را زن و فرزند دانسته‌اند که در واقع می‌توان این دو را نیز جز متعلقات و وابستگی‌های فرد رویا بین در نظر گرفت. و اینکه برای شما میتواند نشان بر فرزندی باشد که در اینده داشته باشید و این تمایل از طرف همسرتان بیان میشود . خوابتان بسیار نیک است . سربلند و پیروز باشید .

سلام خوابه شخصي که شهيد شده بود را ديدم ازشون انگشتري خاستم ايشون 3 انگشتر اوردن و من از بينشان يکيش رو انتخاب کردم ياقوت زرد رنگ داشت و ايشون مراحل شهادت رو گفتن ميشه تعبيرش رو لطف کنين که چي هست

با سلام این خواب فقط بیانگر خیر است و برای شما خوابی بسیار نیکو است و باید بدانید که تعبیر آن نشان از ان دارد که شما در مسیری صحیح هستید و باید برای خود استقامتی داشته باشید تا در این مسیر ادامه بدهید که انشالله پایان ان سهادت است. سربلند و پیروز باشید

سلام خوابه شخصي که شهيد شده بود را ديدم ازشون انگشتري خاستم ايشون 3 انگشتر اوردن و من از بينشان يکيش رو انتخاب کردم ياقوت زرد رنگ داشت و ايشون مراحل شهادت رو گفتن ميشه تعبيرش رو لطف کنين که چي هست

و باره دیگر خوابي ديدم که به همراه گروهي جايي بوديم براي نماز مرتب اشهدان علي ولي الله رو تکرار ميکردم يک دفعه به سمت اسمان رفتيم و گروهي از شهدا به استقبالمون امدن بعدجايي رفتيم مانند ساختمان در همون حين خواب ياده خانواده ام افتادم و در يک لحظه برگشتم به بيداري در اون حين يک صدايي گفت چون وابسته بودي نتونستي بري ممنون ميشم از تعبير اين خواب

با سلام راجع به خواب اول بر اساس تعبیر معبران خوابی خیر است و به این صورت تعبیر خواهد شد که خیری معنوی به شما ممکن است برسد و از این رو بسیار برای شما خیر است و بدانید که رسیدن به این سعادت کاملا به انتخاب شما بوده است. اما برای خواب دوم هم باید عرض کنم که که این خواب برگرفته از خواب اول است و این موضوعات در ناخوداگاه شما جای دارد و در ان شهادت برای شما بسیار با ارزش است و این خود برای شما خیر است اما در خوابی که دیده ایدبه شما مسیری برای رسیدن به عاقبت خیر نمایان شده است و تمام خواب برای شما نشان از واقعیتی است که باید بدان پایبند باشید. سربلند و پیروز باشید

سلام من دیشب خواب دیدم همسرم سوپرایزم کرد و یه انگشتر بهم کادو داد.اینقدر انگشتر قشنگ بود که حیرت زده شدم انگشتر تو خواب بنظرم خیلی گرون قیمت بود و دو نگین متفاوت داشت که یکی از نگینها سفید بود. بنظرتون تعبیر این خواب چیه؟

با سلام این خواب بسیار در تعابیر خیر است و به این معنا میتواند باشد که شما عزت و احترامی بسیار زیاد خواهید یافت که فقط از سمت همسرتان نیست و برای همه است. بسیار خیر است سربلند و پیروز باشید

سلام. من خواب دیدم که با شوهرم که بتازگی فوت شده رفتیم انگشتر فروشب بهم گفت بیا برات یه هدیه گرفتم، بازش کردم دیدم توش یه انگشتر نقره مثل رینگه اما روش طرح هایی کار شده بود، اونو دستم کردم و بهش خندیدم، اما دیگه باقیش و ندیدم، میخواستم بدونم تعبیرش چی میتونه باشه

با سلام در این خواب برای شما اشاره شده است که کاری را شروع خواهید کرد که همراه با موفقیت و سعادت است و این خود نشانی از خیر برای شماست و در تعبیر خواب انگشتر برای زنان هم تعهد امده است و در اینجا نشان از ان است که شما در ان کار تعهدی را خواهید داد که برای شما سعات می اورد. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم همسرم (که بیست سال پیش براثربیماری فوت کرده) شهیدشده ،به من گفتن بیا وسایلش روتحویلت بدیم.اونجایه انگشتر حرز امام جواد(ع) به من دادن،من انگشتررودستم کردم،مقداری هم دکمه های رنگارنگ توی نایلکس کرده بودند اونا روبهم دادن، میخوام بدونم تعبیراون انگشتر چیه؟ من الان مجدداً ازدواج کرده ام

با سلام در تعبیر این خواب باید عرض کنم که در تعبیر خواب شهادت امده است که به معنای ان است که ابن سیرین گوید به این معناست که بسیار فرد صالحی بوده است و در این خواب برای شما هم خیری و برکتی از طرف ایشان شفاعت شده است که انشالله برای شما بسیار خیر است. سربلند و پیروز باشید

سلام. چند ماه پیش خواب دیدم که انگشتری با نگین تقریبا صورتی رنگی تووی یک مراسم مذهبی شبیه به سفره نذری یا ختم انعام و … دستم هست که انگار قبلا هدیه یکی از اقوام به من بوده. دختر یکی از فامیلا میاد بهم میگه انگشترت رو به من میدی؟ منم یه کم پیش خودم فکر میکنم که نکنه اون خانومی که این انگشتر رو بهم داده ناراحت بشه از اینکه به این فرد بدمش، ولی در نهایت در میارم و بهش میدم و اون هم انگشتر رو میپوشه، وقتی انگشتر رو دست اش میکنه متوجه میشم که گوشواره و گردنبند صورتی رنگی الان پوشیده که خیلی به اون انگشتر میاد و انگار ست با اونها هست، بهش میگم چقدر این سه تا به هم میخوره و انگار با هم خریدیشون، اون انگشتر باشه برای خودت و بذار روی گردنبند و گوشوارت. بعد هم با هم یه گشتی تووی خونه شون و همه فامیل که جمع بودن توو خونشون میزنم و یه تعدادی از اقوام رو اونجا تووی خواب میبینم.

با سلام در تعبیر خواب انگشتر از نظر روانکاوان غربی امده است که دریافت یا اهدای انگشتر به معنای تحکم و تعهد در روابط ایت و از این رو خواب شما ممکن است بدین شکل تعبیر یابد که شما رابطه ای که در گذشته داشته اید و شما بدان پایان داده اید را به منزله ی خیر ببینید چرا که تجربیات ان در رابطه ای که در اینده ی نه چندان دور برای شما پیش می اید سبب تحکم و ثبات رابطه ی جدید میشود. سربلند و پیروز باشید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدن انگشتر سیمین در خواب نشانه ی زن و فرزند است.اگر بیند انگشتری خویش
بفروخت و بها بستند، دلیل است از آن چه دارد جمله بفروشد و هزینه کند.اگر انگشتری
از آهن بیند آن چه دارد اندک و حقیر بود. گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین
داشته باشد خوب نیست.در متن زیر تعبیر خواب انگشتر را قرار داده ایم.
می توانید تعبیر خواب انگشتر ما را در سایت پرشین وی بخوانید.

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق

انگشتری سیمین در خواب بر چهار وجه بود. اول: مملکت، دوم: زن، سوم: فرزند،
چهارم: مال و انگشتری زرین نیک بود. اگر زنی بیند که انگشتری با نگین از او ضایع
شد، دلیل است حشمت و جاه او بشود یا فرزندش بمیرد یا مالش تلف شود. اگر
والی بود معزول گردد. اگر زن بیند شوهرش بمیرد یا فرزندش.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

اگر کسی بیند که انگشتری او ضایع شود یا دزد برد، دلیل بود که در کارهای او آفت
و دشواری پدید آید. اگر بیند انگشتری او بشکست و نگین او بماند، دلیل که بزرگی
و جاه او برود و آبرو و هیبتش بر جای بود.

انگشتر در خواب

گم کردن انگشتر از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر
می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی معزول می شود.

تعبیر خواب انگشتر از نظر محمد بن سیرین

اگر بیند انگشتری خود را به کسی بخشید، دلیل که از آن چه دارد برخی از آن ببخشد.
اگر بیند انگشتری خویش بفروخت و بها بستند، دلیل است از آن چه دارد جمله بفروشد
و هزینه کند. اگر بها نبستند، آن چه دارد برخی از آن بفروشد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند صناعت انگشتری او ناپسندیده است، دلیل است از مالی که دارد چیزی بشود
و پادشاهی بروی خشم گیرد. اگر بیند انگشتری او از سیم بود، دلیل است آن چه دارد
پسندیده و حلال بود.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید که قبلا هرگز نداشته اید و از دیدن آن
به انگشت خود دچار حیرت و تحسین شده اید نشان آن است که به موفقیت بزرگی
می رسید که برای دیگران و حتی خودتان باور کردنی نیست. اگر کسی انگشتری به
شما داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما
می شود که بر اعتبارتان می افزاید. گرفتن انگشتری از دیگران خوب است و نفعی
که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر
دارد و محلی که انگشتری گرفته و داده می شود.

دیدن انگشتر آهنی از نظر ابراهیم کرمانی

اگر انگشتری از آهن بیند آن چه دارد اندک و حقیر بود. اگر بیند انگشتری از هفت جوش
یا از سپیده روی بود، دلیل است بر آن چه در آهن گفتیم. اگر بیند انگشتر او از زیور بود
حقیرتر از آن جمله بود که گفتیم.

تعبیر خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر کسی در خواب ببیند که انگشتری خودش را شکست در صورتی که ازدواج کرده
باشد بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد. اگر در خواب دیدید که
انگشتری خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد و مسترد داشت خواب شما
می گوید که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او
نمی پذیرد و چنان چه در شرایط ازدواج نباشد از آرزو و تمنائی بر آورده نشده خبر
می دهد.

بانک جامع تعبیر خواب

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

انگشتر جواهر، انگشتر عقیق، انگشتر فیرزوه، انگشتر الماس، انگشتر نقره، انگشتر طلا و …

 

تعبیر خواب انگشتر چیست؟ دیدن یا دریافت انگشتر در خواب نمادی از تکامل احساسی، استمرار، تعهدات و افتخار است. اگر حلقه در انگشت شما باشد، بیانگر تعهد شما به رابطه یا یک تلاش جدید است. شما به ایده آل هاتان، مسئولیت هاتان یا باور هاتان وفادارید. همراه ما باشید تا به بقیه ی معانی دیدن انگشتر در خواب بپردازیم.


تعبیر خواب انگشتر

یوسف نبی علیه السلام می فرماید:

انگشتر در خواب

دیدن حلقه انگشتری فرزند بود

دیدن انگشترمرد انرا کراهت باشد بعضی گویند عزت وجاه بود

 

 

دانیال نبی علیه السلام می فرماید:

اگر توانگر بود مال یابد به قدر و قیمت انگشتری اگر بیند که در مسجد یا در نماز در عزا کسی انگشتری به وی داد اگر آن کس زاهد و عابد بود.

اگر بازرگان بود، نصیب او نفع تجارت بود و جمله هم بر این قیاس بود.

 

 

جابر مغربی می گوید:

اگر بیند انگشتری خویش بشکست، دلیل که در میان او و عیالش جدایی افتد.

اگر بیند نامه نوشته بود و به انگشتر خویش مهر کرد، دلیل است چیزی پنهان بدو رسد.

اگر بیند که نامه گشاده را مهر کرد، دلیل که چیزی آشکار بدو رسد.

 

 

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

اگر کسی در خواب ببیند که حلقهی انگشتری را در انگشتش کرد، سپس آن را بیرون آورد، اگر مسؤولیتی داشته باشد، آن را از او میگیرند یا دارائیش را از دست میدهد یا زنش را طلاق میدهد.

اگر زنی این خواب را ببیند، شوهرش خواهد مرد.
اگر مرد مجرّدی در خواب ببیند که حلقهی انگشتر در دست میکند، زن میگیرد. دیدن انگشتری که از چوب ساخته شده باشد، بر زنی دورو دلالت دارد.

 

اگر به زنی در خواب انگشتری داده شود، یا شوهر میکند یا بچهدار میشود. گرفتن انگشتر نقره از پیامبرص یا از یک عالِم، مژدهای است برای دستیابی به علم و دانش، امااگر انگشتر از طلا یا آهن باشد هیچ خیری ندارد.

اگر کسی در خواب ببیند که یک انگشتر برای قومی فرستاده و آنها آن را بازگرداندهاند، سخنانی را به قومی میگوید، اما آنها سخنانش را قبول نمیکنند.

 

 

لوک اویتنهاو می گوید :

انگشتر : افتخار ، آرامش خاطر

گم کردن آن : جدایی

یافتن آن : اختلاف

دریافت کردن آن : دام ،تله

انگشتری گرانقیمت : ازدواج موفق

خریدن : نامزدی

 

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید که قبلا هرگز نداشته اید و از دیدن آن به انگشت خود دچار حیرت و تحسین شده اید نشان آن است که به موفقیت بزرگی می رسید که برای دیگران و حتی خودتان باور کردنی نیست.

اگر کسی انگشتری داشت که نام مقدسی بر نگین آن حک شده بود، در امر دین به توفیق می رسد.
اگر کسی انگشتری به شما داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود که بر اعتبارتان می افزاید.

انگشتر در خواب

 

گرفتن انگشتری از دیگران خوب است و نفعی که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر دارد و محلی که انگشتری گرفته و داده می شود.
اگر کسی در خواب ببیند که انگشتری خودش را شکست در صورتی که ازدواج کرده باشد بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد.

 

اگر در خواب دیدید که انگشتری خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد و مسترد داشت خواب شما می گوید که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او نمی پذیرد و چنان چه در شرایط ازدواج نباشد از آرزو و تمنائی بر آورده نشده خبر می دهد.

گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی معزول می شود.

 

 

تعبیرگری می گوید:

اگر فردی در رویا مشاهده کند انگشترهایی در بازار آزاد فروخته می شوند، به این معنی است که دارایی وی به فروش گذاشته شده است یا می تواند نشانه توقیف باشد.

اگر فردی در رویا انگشتر را گاهی در انگشت کوچک، سپس در انگشت میانی و سپس در انگشت حلقه خود ببیند، بدون اینکه خود این کار را کرده باشد، به این معنی است که همسرش با مرد دیگری به او خیانت خواهد کرد.

اگر فردی یک انگشتر حکاکی شده در یک رویا بخرد به این معنی است که او صاحب چیزی خواهد شد که هرگز قبلا نداشته است، از قبیل یک خانه، یک وسیله، یا شاید ازدواج کند یا فرزندی به دنیا آورد.

اگر در رویا مومنی در حال نماز انگشتر خود را به داخل بچرخاند نشانه خضوع او است.
یک انگشتر ازدواج قرضی در رویا نشان دهنده مالکیتی است که دوام نخواهد آورد.

 

 


تعبیر خواب انگشتر نامزدی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:

خواب انگشتر نامزدی ، دوستی گم کردن انگشتر نامزدی دردسر هدیه گرفتن انگشتر نامزدی خوشبختی

 


تعبیر خواب فروختن انگشتر

ابن سیرین می گوید:

اگر بیند انگشتر خویش بفروخت و بها بستند، دلیل است از آن چه دارد جمله بفروشد و هزینه کند. اگر بها نبستند، آن چه دارد برخى از آن بفروشد.

 

ابراهیم کرمانى گوید:

اگر بیند صناعت انگشتر او ناپسندیده است، دلیل است از مالى که دارد چیزى بشود و پادشاهى بر وى خشم گیرد. اگر بیند انگشتر او از نقره بود، دلیل است آن چه دارد پسندیده و حلال بود.

 

 

تعبیر خواب انگشتر – دیدن حلقه ازدواج در خواب مفهومی دارد؟


تعبیرخواب دزدیدن انگشتر

 

 

محمد بن سیرین گوید:

اگر کسى بیند که انگشتر او ضایع شود یا دزد برد، دلیل بود که در کارهاى او آفت و دشوارى پدید آید.

 


تعبیر خواب نقش انگشتر

حضرت دانیال علیه‌ السلام گوید:

چون نقش و صفت انگشتر بیند، دلیل است از خداوندش بدو خیر و نیکى رسد. اگر بیند انگشتر کسى به وى داد تا چیزى بدان مهر کند، دلیل است از آن چه لایق او باشد بدان برسد. یعنى اگر لایق پادشاهى باشد پادشاهى یابد.


تعبیر خواب بخشیدن انگشتر

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند:

اگر در خواب ببینی پادشاه به تو انگشتری داد، تعبیرش این است که پادشاه تو را حاکم قسمتی از مملکتش می‌کند و یا اینکه از حکومت پادشاه به تو یا بستگانت بدی می‌رسد، ‌‌‌‌‌

 

 

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی انگشتر خود را به کسی بخشیده‌ای، یعنی بخشی از دارائی خود را می‌بخشی.

 

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی انگشترت را به کسی بخشیده‌ای یا به امانت گذاشته‌ای، ولی آن شخص قبول نکرد و پس داد، یعنی به خواستگاری زنی می‌روی ولی قبول نمی‌کنند.

 

 


تعبیر دیدن انواع انگشتر در خواب

● آهنی و قلعی و هفت جوش:

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر ببینی انگشترت آهنی یا سپیدروی یا هفت‌جوش است، یـعـنـی دارائی تو اندک و حقیر خواهد بود،

 

 

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی انگشتر آهنی در انگشت تو می‌باشد، یـعـنـی قدرت و توانایی بدست می‌آوری.

 

 

● مس یا برنج:

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی انگشترت از برنج یا مس می‌باشد، یـعـنـی از انسان‌های بی‌اصل و نسب به تو سود و منفعت می‌رسد.

 

 

● بلور:

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی انگشتر تو از بلور می‌باشد، یـعـنـی از مردم بی‌اصل و نسب چیزی به تو می‌رسد.

 

 

● یشمی:

خالد اصفهانی می گوید:

اگر در خواب ببینی انگشتری از یشم داری ، یعنی با زنی ازدواج می‌کنی

 

 

● زیور:

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گوید:

اگر بیند انگشتری او از سیم بود، دلیل است آن چه دارد پسندیده و حلال بود.

اگر بیند انگشتر او از زیور بود حقیرتر از آن جمله بود که گفتیم

 

 

● یاقوت:

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

انگشتری با تزئین یاقوت سبز در رویا به معنی لقاح پسری هوشمند است که دانشمند بزرگی خواهد شد.

 

 


تعبیر خواب انگشتر طلا

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

تعبیر خواب انگشتر طلا خوب می‌باشد.

 

تعبیرگری می‌گوید:

دیدن انگشتر طلا در خواب برای مردان رسیدن به سختی و ناراحتی و ارتکاب به کاری حرام تعبیر شده است. اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلا دارد، احتمالا ضرر مالی خواهد دید.

 

اگر مردی خواب ببیند که از زرگر انگشتر طلا می خرد، مردی لاف زن و دروغ گو قصد فریب او و گول زدن او را دارد.
اگر مردی خواب ببیند که به او انگشتر طلا دادند، از کسی سخنی مکروه خواهد شنید. اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلای خود را پیش کسی به امانت می گذارد، آن کس که انگشتر را به امانت گرفته است، در بیداری به او خیانت می کند و یا سخن ناروایی بین آنان رد و بدل خواهد شد.

 

پیدا کردن انگشتر طلا در خواب برای زنان، رسیدن به موفقیت و شادکامی است.
اگر زنی خواب ببیند که شوهر او به او انگشتر طلا داد، مورد احترام او واقع می شود و به عزت و شادی می رسد.
اگر دختری خواب ببیند که برای او انگشتر طلا خریدند، شوهر می کند و شوهر او موجب سربلندی و افتخار او خواهد شد.
اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلا پیدا کرد، با کاری مواجه می شود که به ضرر اوست.

 

 

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

اگر مردی در خواب، انگشتر طلا ببیند و زنش هم حامله باشد، دارای فرزند پسر خواهد شد. شکست حلقهی انگشتر در خواب بر طلاق دادن زن دلالت دارد.

 


تعبیر خواب انگشتر نقره

یوسف نبی علیه السلام می فرماید:

دیدن انگشتری نقره یا فیروزه مهربانی از خلق

 

 

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر ببینی انگشترت نقره می‌باشد، یـعـنـی تمام اموال تو خوب و حلال خواهند بود.

 

 

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

تعبیرهای انگشتر نقره عبارتند از:

۱- مملکت

۲- زن

۳- فرزند

۴- مال

 

 

تعبیر خواب انگشتر – دیدن حلقه ازدواج در خواب مفهومی دارد؟

 


تعبیر خواب انگشتر الماس

لیلا برایت می گوید:

انگشتر الماس در خواب رسیدن به موفقیت تعبیر شده است. اگرخواب ببینید صاحب انگشتر الماس هستید، مورد لطف و احترام مقامات بالا قرار می گیرید. اگر دختری خواب ببیند نامزدش به او الماس هدیه می دهد، ازدواجش با افتخار و سربلندی همراه خواهد شد.

آنلی بیتون می‌گوید:

گم کردن الماس، نشانه رسوا شدن یا مرگ است. اگر کسی خواب ببیند که انگشتر الماس دارد، سعادتمند خواهد شد و هدایای زیادی دریافت خواهد کرد. اگر بازرگانی چنین خوابی یببیند، معاملات سود آوری خواهد داشت.

 

 


تعبیر خواب انگشتر فیروزه

محمد ابن سیرین بصری گوید:

داشتن انگشتر فیروزه در خواب، رسیدن به قدرت روانی و روحی بالا و نشانه تسلط بر اعصاب و خویشتن داری است. پیدا کردن انگشتر فیروزه در خواب، رسیدن به ثروت، اعتبار، عمر دراز، صاحب فرزند شدن و مسلط بودن بر اعصاب و روان تعبیر می شود.

از دست دادن انگشتر فیروزه، تعبیری بر عکس خواهد داشت.

 

 


تعبیر خواب انگشتر عقیق

لیلا برایت مى‌گوید:

داشتن، پیدا کردن و یا خریدن انگشتر عقیق در خواب، نشانه زیاد شدن ایمان، فراخی روزی و گشایش کار است.

اگر خواب ببینید که انگشتر عقیق خود را فروختید یا آن را از شما دزدیدند و یا آن را گم کردید، مال و ثروت یا فرصت مناسب و خوبی را از دست خواهید داد و متضرر خواهید شد. اگر خواب ببینید که به کسی انگشتر عقیق دادید، برای او کاری انجام می دهید و به او کمک می کنید.

 

 

اگر خواب ببینید که فقط نگین عقیق به کسی دادید، او را راهنمایی می کنید.

 

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:

اگر کسی در خواب ببیند انگشتری از عقیق دارید که قبلا آن را نداشته اید موردی پیش می آید که خوشحال می شوید

اگر این انگشتری را در خواب کسی به شما بدهد خدمتی از جانب او در جهت شما انجام می گیرد که سود بخش است.

اگر در خواب شما به کسی انگشتر عقیق بدهید خدمتی برای او انجام می دهید .

 

 

تعبیر خواب انگشتر – دیدن حلقه ازدواج در خواب مفهومی دارد؟


تعبیر خواب حلقه ازدواج و نامزدی

لوک اویتنهاو می گوید :

حلقه ازدواج : دوستی

 

 

آنلی بیتون می گوید:

اگر در خواب حلقه ازدواج را در انگشت یکی از دوستان یا آشنایان خود ببینید ، علامت آن است که اصول اخلاقی را زیر پا می گذارند و به تفریحات نامشروع می پردازید .

 

 

معبرین غربی گویند:

تعبیر خواب حلقه دیدن حلقه در خواب نشان می دهد شما به یک رابطه پایدار فکر می کنید و یا حتی به تمام کردن یک رابطه بی ثمر فکر می کنید. تعبیر دیگر خواب حلقه این است که

شما نسبت به کاری یا فردی احساس تعهد می کنید، یا عضو مهم یک گروه اجتماعی هستید.

 

 

کارل گوستاو یونگ:

دیدن حلقه عروسی در خوابتان بیانگر کامل بودن و عشق ابدی است. اگر ازدواج نکردید و حلقه عروسی پیدا می کنید به این معنی است که رابطه ی شخصی تان به سطح جدیدی رسیده است.
خواب دیدن اینکه حلقه عروسی تان را گم می کنید بیانگر یک مساله یا موضوع حل نشده در ازدواجتان است.

 

خواب دیدن در مورد حلقه نامزدی بیانگر این است که در مورد یک تعهد دراز مدت و ازدواج فکر می کنید. نمادی از عشق است. اگر شما در مورد خواستگاری کردن فکر می کنید،خواب دیدن حلقه نامزدی ممکن است بیانگر این باشد که در موردش نگرانید

 

 

تعبیر خواب هدیه گرفتن حلقه ازدواج

 

لوک اویتنهاو می‌گوید:

هدیه گرفتن حلقه ازدواج: خوشبختی خانوادگی، وفاداری

 

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر دختری خواب ببیند از کسی حلقه ای می‌گیرد، نشانه آن است که نگرانی و تردیدی که نسبت به نامزدش دارد متوقف خواهد شد.

 


تعبیر خواب گم کردن و پیدا کردن حلقه ازدواج

لوک اویتنهاو می‌گوید:

گم کردن حلقه ازدواج: دردسر و ناراحتی، رنجش

 

آنلی بیتون می گوید:

اگر خواب ببینید حلقه ازدواج خود را جایی گم کرده‌اید، علامت آن است که اندوه فراوانی به زندگی شما راه خواهد یافت.

 

لیلا برایت مى‌گوید:

پیدا کردن حلقه ازدواج در خواب، به معناى دلبستگى به جنس مخالف است

 

 


تعبیر خواب در آوردن حلقه ازدواج

لیلا برایت می گوید:

اگر خواب ببینید که حلقه‌ى ازدواجتان را از دست خود درمى‌آورید، به این معناست که کارهاى نادرستى انجام مى‌دهید.

 


تعبیر خواب حلقه شکسته

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن حلقه شکسته در خواب، علامت روبرو شدن با مشاجرات و اختلافات است. اگر افراد متأهل چنین خوابی ببینید، نشانه آن است که از همسر خود جدا خواهند شد.

 


تعبیر خواب حلقه گران قیمت

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر دختری خواب ببیند حلقه ازدواجش پر زرق و برق و درخشان است، علامت آن است که شوهر آینده او مردی وفادار و مهربان خواهد بود.

 

 


تعبیر خواب داشتن حلقه ی ازدواج در دست مرده

جابر مغربی می گوید:

نشانه و حلقه ای که در دست مرده ها در خواب می بینیم خوب نیست و میتواند نشانه ی موجی از مشکلات گرفتاری ها و مصیبت ها باشد که به یکبار به سراغ صاحب رویا خواهد آمد این مشکلات می تواند بیمار شدن،شکست عشقی خوردن،از دست دادن مال و یا ثروت و …باشد

 

 


تعبیر خواب حلقه ی ازدواج در دست خواهر

شیخ طوسی می گوید:

چنان چه پسر یا دختری ببیند که خواهرش حلقه ی نامزدی عقد و یا ازدواج در دست دارد به نشانه ی موجی از خوشبختی و اخبار خوشحال کننده است که بدست پدر خانواده میرسد در واقع موفقیت مرد و یا پدر خانواده در امور مختلف زندگی معنای چنین خوابی است


تعبیر خواب نگین

لیلا برایت می گوید:

دیدن نگین عقیق سیاه در خواب، نشان‏دهنده‏ى مشکلات در زمینه‏ى کارى است.

 

محمد ابن سیرین بصری گوید:

دیدن نگین درخواب، دلیل بزرگی بود. اگر بیند که نگین او بشکست یا ضایع شد، دلیل که مالش نقصان شود یا فرزندش بمیرد.

 

جابر مغربی می گوید:

اگر مردی بیند که نگین و تاج دارد، دلیل بر ولایت بود و زنان را، دلیل شوهر بود و مردم عامه را، دلیل جاه و بزرگی بود.

 

داستان

از حضرت امام جعفر صادق (ع) درباره تعبیر خواب انگشتر به رنگ سفید و و همراه با نگین (در آن زمان برجستگی کوچک روی انگشتر ) سوال شد حضرت فرمودند این رویا به معنای دور شدن آفات بلاها خطرات و ناامنی های دنیوی می باشد و مخصوصا اگر کسی خواب ببیند چنین انگشتری با این مشخصات را از یک مرده به عنوان هدیه میگیرد تعبیر بسیار خوبی دارد و باعث سربلندی کامیابی موفقیت و سعادت و کمال خواهد شد اگر ببینی انگشتر سفید نگین دار پیدا میکنی به معنای این است که با عقل و درایت کامل و با فهمی بالا راه صحیح را از باطل تشخیص میدهی در زندگی تصمیمات درست و بجا میگیری و در نهایت یک زندگی سالم خوشبخت و همراه با رفاه خواهی داشت اگر ببینی روی انگشتر پا میگذاری به این معنی است که عده ای از دوستان ناباب یا کلک سعی بر گمراه کردن تو دارند و اخلاق و رفتار ایشان به گونه ای است که تاثیر منفی روی شما دارند و باید از آن ها فاصله بگیری اگر آن را از یکی از دوستان خود دریافت کنی به علامت آرامش خاطر است چنان چه گم کنی یا از تو کسی بدزدد به علامت اختلافات و یا مشاجراتی طولانی است که بین زن و شوهر شکل میگیرد

تعبیر خواب انگشتر – دیدن حلقه ازدواج در خواب مفهومی دارد؟


تعبیر خواب نگین انگشتر

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

اگر زنی در خواب ببیند که انگشتر نگین‌دار خود را از دست داده است جاه و مقامش از بین می‌رود و یا اینکه فرزند یا شوهرش از دنیا خواهد رفت و یا اینکه مالش تلف می‌شود، یا اگر حاکم و فرمانده این خواب را ببیند برکنار می‌شود.

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی انگشتری داری که دارای دو نگین مشابه می‌باشد یا کسی آن را به تو داده است، یـعـنـی غلام زاده هستی، یا اگر ببینی یکی از آن دو نگین افتاده است از یکی از دو گناه خودت توبه می‌کنی.

ابن سیرین می گوید:

اگر ببینی انگشترت شکسته است، ولی نگینش آسیب ندیده است، یـعـنـی بزرگی و جاه و مقام تو از بین می‌رود ولی آبرو و هیبت تو بر جا می‌ماند، ولی اگر فقط نگین انگشترت شکست آبرو و هیبت تو از بین رفته ولی مقام و ریاست تو برجا می‌ماند.


تعبیر خواب انگشتر با نگین سیاه

آنلی بیتون می‌گوید:

داشتن انگشتری با نگین سیاه، در صورتی که در بیداری چنین انگشتری نداشته باشید، اختلاف با همسر و طلاق و جدایی است.


تعبیر خواب انگشتر با نگین سبز

آنلی بیتون می‌گوید:

داشتن انگشتری با نگین سبز، نشانه رسیدن به خیر و برکت و سربلندی است. اگر کسی خواب ببیند که به او انگشتری سبز دادند، خیر و برکت یافته و بر دشمن ظفر می یابد. اگر

بیمار است شفا پیدا می کند و رنگ سبز نشانه ایمان قوی و خلوص نیت است.


تعبیر خواب باریدن انگشتر در خواب

اگر زنی خواب ببیند که از آسمان انگشتر می بارد، به این معنی است که او در طول آن سال آبستن خواهد شد.

اگر مرد مجردی خواب ببیند که از آسمان انگشتر می بارد، به این معناست که او در همان سال با یک زن جوان ثروتمند و باکره ازدواج می کند.

انگشتر در خواب
انگشتر در خواب
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *