اکرم محمدی

اکرم محمدی
اکرم محمدی

اکرم محمدی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده‌است.

فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد.

از جمله افتخارات وی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

اکرم محمدی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده‌است.

فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد.

از جمله افتخارات وی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

اکرم محمدی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده‌است.

فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد.

از جمله افتخارات وی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

اکرم محمدی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده‌است.

فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد.

از جمله افتخارات وی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

مجید جعفری (زاده ۳ خرداد ۱۳۳۴ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.[۱][۲] او در دههٔ پنجاه، پس از گذراندن دورهٔ دبیرستان مدتی را در آتلیه دیزاین زیرنظر فرح اصولی به فراگیری طراحی پرداخت، سپس به عکاسی روی آورد و دورهٔ آموزش فیلمسازی را در مدرسهٔ سینمایی باغ فردوس زیرنظر بزرگمهر رفیعا گذراند.[نیازمند منبع] در سال ۱۳۶۱ فیلم کوتاه قرقاولان را ساخت.[نیازمند منبع]سپس یک دورهٔ فیلمنامه‌نویسی را در کلاس محسن مخلباف در حوزه هنری گذراند.[نیازمند منبع]جعفری در ۱۳۶۶ با نمایش قصهٔ ملکزاد[۱] به کارگردانی احمد ناطقی، وارد عرصهٔ بازیگری شد و در بیش از ۳۰ نمایش صحنه‌ای نظیر المیرا در آتش،[۱] کوری،[۱] آمادئوس،[۱] روسمرسهلم،[۱][۳] رویاهای رام نشده و حادثه در ویشی[۴] به ایفای نقش پرداخته‌است. وی همچنین در سریال ماه و پلنگ[۵] و فیلم سینمایی بی‌خداحافظی[۶] حضور داشته‌است. او همسر سابق اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

بازیگر[۱] یا آکتور[۲][۳] (به فرانسوی: Acteur) به کسی گفته می‌شود که به‌طور حرفه‌ای یک نقش را در یک نمایش، تئاتر، سینما و تلویزیون بازی می‌کند.
این اصطلاح بیشتر برای آنان که در نقش بازی می‌کنند به کار می‌رود هرچند که صداپیشه‌ها و بازیگران نقش‌ها در هر برنامه رادیویی نیز ممکن است بازیگر خوانده شوند.
بازیگر می‌تواند کار خود را در چهارچوب یک تئاتر، فیلم، مجموعه تلویزیونی یا در حین آموزش دیگر بازیگران انجام دهد.
بازیگران گاه به صداگذاری شخصیت‌های کارتونی یا صحبت کردن به جای افرادی در آگهی‌های تلویزیونی هم می‌پردازند.
بازیگران امروزی گاه در بازی‌های ویدئویی هم نقشی را به اجرا می‌گذارند. این کار توسط ثبت حرکات و صدای آن‌ها و بازسازی داده‌های رایانه‌ای به دست آمده صورت می‌گیرد.

در فارسی، پیشتر به‌جای اصطلاحات «بازیگر» یا به‌طور اشتباه «هنرپیشه»، واژه‌های «آکتور»، «آرتیست» یا «ارباب صنایع ظریفه» به‌کار می‌رفت و واژه «هنرپیشه» معنی کلی هنرمند را داشت (نمونه از ناصرخسرو: هنرپیشه آن است کز فعل نیک، سر خویش را تاج، خود برنهد)، اما فرهنگستان زبان فارسی، «بازیگر» و «هنرپیشه» را برابر آکتور قرار داد.[۴]

مسئولیت انتخاب بازیگران را، یا تهیه‌کننده و کارگردان با مشارکت همدیگر انجام می‌دهند یا از فردی می‌خواهند که زیر نظر آن‌ها، بازیگران مناسب را انتخاب کند.

او کسی است که مسئولیت بازیگران را بر عهده دارد، نقششان را به آن‌ها تفهیم می‌کند و نقششان را با آن‌ها تمرین می‌کند و سر انجام، آن‌ها را برای بازی نهایی جلوی دوربین آماده می‌کند. برخی از کارگردان‌ها این کار را خودشان انجام می‌دهند، اما امروزه در فیلم‌سازی حرفه‌ای، معمولاً از شخصی که خود اشراف کامل به عرصه بازیگری دارد (حتی گاهی از بازیگران مطرح)، استفاده می‌شود، تا این مسئولیت را به عهده گیرند و به نوعی بازیگران را کارگردانی کنند.


بازیگران اصلی:

اکرم محمدی

بازیگرانی که نقش‌های مهم فیلم را بر عهده دارند، به ویژه نقش‌های اول و دوم.

بازیگران نقش جزئی: نقش کوچکی در فیلم که معمولاً با ذکر یک یا دو جمله همراه است و همین آن را از نقش سیاهی لشکر که کلمه‌ای به زبان نمی‌آورد و معمولاً جزئی از جمعیت است، متمایز می‌کند.

بازیگری که برای حضور در جمع، یا حضور تصادفی در صحنه‌ای، بی‌آنکه حرفی به زبان آورد، استخدام می‌شود. این بازیگران به صورت روزمزدی دستمزد می‌گیرند و بر خلاف بازیگران نقش جزئی، نامشان در عنوان بندی ذکر نمی‌شود.

رده:تئاتر

Akram Mohammadi (Persian: اکرم محمدی‎) is an Iranian actress.

Setayesh 3

اکرم محمدی متولد سال 1337 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده است. او همسر سابق مجید جعفری بازیگر میباشد.

اکرم محمدی با مجید جعفری ازدواج کرده است، این دو زوج صاحب یک دختر می باشند. اکرم محمدی و مجید جعفری زندگی خوبی را شروع کردند اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که ادامه زندگی مشترک برایشان مناسب نیست به همین دلیل طلاق را ترجیح دادند. این در حالی بود که آنها دختری به نام مروارید داشتند.

مجید جعفری در سال ۱۳۳۰ در شیراز متولد شد. او تحصیلات مقطع لیسانس بازیگری و کارگردانی را در دانشگاه تهران گذراند و دوره فوق لیسانس را در دانشگاه فارابی و با اخذ مدرک درجه یک هنری به اتمام رساند. از سال ۱۳۵۸ رئیس اداره ی برنامه های نمایش شد و از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۷ رئیس تئاتر شهر بود. برخی از تجربه های تئاتری او عبارتند از: کریولاتوس اثر شکسپیر، اکلترا اثر سوفوکل، پرومته در زنجیر اثر اشیل، آنتیگونه اثر سوفوکل، هملت اثر شکسپیر، بکت اثر ژان آنوی، دایره ی گچی چینی امپراطور جونز اثر اونیل، عقابی با دو سراثر ژان کوکتو، خاطره ی دو دوشنبه اثر آرتور میلر، خسیس اثر مولیر، آنشب که تو رو زندانی کرد، صعود مقاومت پذیر آرتور واوئی اثر برشت و … از جمله نوشته های جعفری می توان به آنک وصال، اگر غم لشکر انگیرد، هالو نباش ژنرال، تراژدی کسری، هرچی شما بگید اشاره کرد. او آثاری از قبیل شکستن و رستن، جنبش تنباکو، الموت، عنکبوت، چوبدست های ورزیل، افعی طلائی را نیز که از دیگر نویسندگان ایرانی بوده به اجرا درآورده است.

اکرم محمدی در كلاس های آزاد بازيگری شرکت کرد و اینطور وارد وادی هنر شد، اکرم محمدی فعالیتش را از سال 1364 با نمایش خسیس آغاز کرد.

اولین بار با فیلم مرغ حق به کارگردانی حسین مختاری در سال 66 وارد تلویزیون شد و دو سال بعد در سال 68 در فیلم مادر علی حاتمی بازی کرد.اکرم محمدی

او به واسطه بازی در فیلم هایی نظیر مادر، دختری با کفش های کتانی، نرگس به شهرت رسید و در سریال های ماندگار پدرسالار و خانه سبز به ایفای نقش پرداخت.

فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری که اولین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار و معرفی او به دنیای بازیگری بود آن زمان این فیلم برای خیلی ها خاطره انگیز شد؛ اما برای محمدی که یکی از بازیگران این فیلم بود، حادثه ای به دنبال داشت که هنوز هم اثر آن حادثه بر چهره او مشخص است:«سر یکی از صحنه های این فیلم پیشانی ام بشدت ضربه خورد و شکست. صحنه هایی که متعلق به من بود یک هفته تعطیل شد؛ چون پیشانی ام بخیه خورده بود و می بایست تا زمان کشیدن بخیه ها صبر کنیم.»

تلخ ترین حادثه دیگر زندگی اکرم محمدی، شهریور دو سال پیش اتفاق افتاد: «خواهرزاده ام جوان بسیار موفق و خوبی بود؛ اما در یک حادثه ناگهانی فوت کرد و شوک بسیار عمیقی به ما وارد کرد و تصویر او همیشه در ذهن من می ماند. این اتفاق نه تنها برای من تلخ بود؛ بلکه تاثیر عمیقی بر همه اعضای خانواده گذاشت.»

نقش ها به دلم نمی نشیند، متاسفانه طی سال های اخیر، سطح کیفی آثار پیشنهادی به شدت افت پیدا کرده است. اکثر آثاری که به دستم می رسد به لحاظ فیلمنامه در سطح پایینی قرار دارند از طرفی نحوه پرداخت دستمزدها هم همیشه با مشکل مواجه بوده و هیچ شفافیتی در مورد زمان پرداخت و چگونگی آن وجود ندارد.

از جمله افتخارات وی می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

سال

نام

کارگردان

توضیحات

۱۳۹۷

ستایش

سعید سلطانی

شبکه۳

۱۳۹۲

بچه های نسبتاً بد

سیروس مقدم

شبکه ۱

۲۸ قسمت

۱۳۹۱

چمدان

خسرو ملکان

شبکه ۲

۲۴ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۹۱

مسیر انحرافی

بهرنگ توفیقی

شبکه ۳

۱۴ قسمت

۱۳۹۰

سایه روشن

آرش معیریان

شب تهران

۳۷ قسمت

۱۳۸۹

اکرم محمدی

عملیات ۱۲۵

(سری دوم)

محمدرضا آهنج

شبکه تهران

۱۸ قسمت

۱۳۸۷–۱۳۸۸

گلستان

سیدمحمد مختاری

۱۳۸۷

عملیات ۱۲۵

(سری اول)

بهروز افخمی

شبکه تهران

۱۳ قسمت

۱۳۸۶

مرد هزارچهره

مهران مدیری

شبکه ۳

۱۳ قسمت

پخش در نوروز ۸۷

۱۳۸۵

اولین شب آرامش

احمد امینی

شبکه ۳

۲۵ قسمت

۱۳۸۴

شاهزاده سرزمین آلان

حسین مختاری

شبکه ۱

۱۶ قسمت

پخش در نوروز ۸۷

۱۳۸۴

پای پیاده

اصغر توسلی

شبکه تهران

۲۹ قسمت

۱۳۸۱

فرمان

مسعود رشیدی

شبکه ۲

۱۵ قسمت

۱۳۸۱

زیر آسمان شهر (سری سوم)

مهران غفوریان

شبکه ۳

در نقش ساکنین ساختمان

۱۳۸۱

هزاران چشم

کیانوش عیاری

شبکه ۳

۱۲ قسمت

۱۳۷۸–۱۳۸۱

روشنتر از خاموشی

حسن فتحی

شبکه ۱

۳۵ قسمت

۱۳۸۰

شب دهم

حسن فتحی

شبکه ۱

۱۵ قسمت

پخش در نوروز ۸۱

۱۳۷۸

پدرخوانده

حمید قدکچیان

شبکه تهران

۱۳۷۸

دلبر آهنی

مهدی صباغ زاده

شبکه تهران

پخش در نوروز ۷۹

۱۳۷۷

فکر پلید

محسن شاه محمدی

شبکه ۱

۲۰ قسمت

۱۳۷۶

سرزمین سبز

بیژن بیرنگ
مسعود رسام

شبکه ۲

۱۳ قسمت

پخش در سال ۸۶ [۳][۴]

۱۳۷۵

خانه سبز

بیژن بیرنگ

مسعود رسام

شبکه ۲

۲۲ قسمت

۱۳۷۵

خانه به خانه

کیانوش عیاری

شبکه ۱

۱۳۷۴

وکلای جوان

بهرام کاظمی

شبکه ۲

۱۳ قسمت

بازیگر مهمان

۱۳۷۳

نیمهٔ پنهان ماه

مجید جعفری

شبکه ۱

۳۰ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۷۳

پدرسالار

اکبر خواجویی

شبکه ۲

۲۲ قسمت

۱۳۷۲

ضلع ششم

مسعود فروتن

شبکه ۱

۱۳ قسمت

۱۳۶۶

مرغ حق

حسین مختاری

شبکه ۱

نام:اکرم

نام خانوادگی:محمدی

تاریخ تولد:1337

محل تولد:تهران

تحصیلات:دیپلم

اکرم محمدی

همسر:مجید جعفری(همسر سابق)

——————————————————-

اکرم محمدی متولد سال 1337 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم و کلاس های آزاد بازیگری را گذرانده است.

او همسر سابق مجید جعفری بازیگر میباشد.

اکرم محمدی فعالیتش را از سال 1364 با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات وی می توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

بازی اکرم محمد را در سریال خانه سبز به همراه خسرو شکیبایی و رامبدجوان بخاطر داریم. او در سال های ابتدای کارش با کارگردانان بسیار مطرحی از جمله علی حاتمی همکاری کرد.

محمدی در جشنواره هشتم فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم سینمایی «مادر»، نامزد بهترین بازیگر نقش دوم شد. از جمله فیلم های سینمایی که محمدی در آنها حضور داشته می توان به «دختری با کفش های کتانی»، «ساحره»، «شیدا» و «سام و نرگس» اشاره کرد. او همچنین در سریال «اولین شب آرامش» حضوری متفاوت داشت.

شهریور دو سال پیش اتفاق افتاد:«خواهرزاده ام جوان بسیار موفق و خوبی بود؛ اما در یک حادثه ناگهانی فوت کرد و شوک بسیار عمیقی به ما وارد کرد و تصویر او همیشه در ذهن من می ماند. این اتفاق نه تنها برای من تلخ بود؛ بلکه تاثیر عمیقی بر همه اعضای خانواده گذاشت.»

فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری که اولین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار و معرفی او به دنیای بازیگری بود آن زمان این فیلم برای خیلی ها خاطره انگیز شد؛ اما برای محمدی که یکی از بازیگران این فیلم بود، حادثه ای به دنبال داشت که هنوز هم اثر آن حادثه بر چهره او مشخص است:«سر یکی از صحنه های این فیلم پیشانی ام بشدت ضربه خورد و شکست. صحنه هایی که متعلق به من بود یک هفته تعطیل شد؛ چون پیشانی ام بخیه خورده بود و می بایست تا زمان کشیدن بخیه ها صبر کنیم.»

جای شکستگی هنوز روی پیشانی اکرم محمدی دیده می شود و با این که از آن حادثه سال ها می گذرد؛ اما خاطره فیلم سام و نرگس را به واسطه زخم روی پیشانی از یاد نبرده است.

 



عکس های جدید اکرم محمدی

 

چکیده ای از بیوگرافی اکرم محمدی:

اکرم محمدی

 نام اصلی: اکرم میرمحمدی خلیل‌آبادپیشه: بازیگر زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون متولد: ۱۳۳۷محل تولد: تهرانملیت: ایرانیهمسر سابق: مجید جعفری

 

بیوگرافی اکرم محمدی:اکرم محمدی (زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۳۷ ، تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی. اکرم محمدی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و کلاس‌های آزاد بازیگری را گذرانده است. فعالیتش را از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس آغاز کرد. از جمله افتخارات اکرم محمدی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر اشاره کرد.

 

‌مصاحبه با سرکار خانم اکرم محمدی:

عکس اکرم محمدی

 

• خانم محمدی، چند وقتی است که کم‌کار شده‌اید. علت این کم‌کاری چیست؟ پیشنهادهای کاری کم شده است؟

این کم‌کاری بیشتر به این دلیل است که نقش‌ها به دلم نمی‌نشنیند. متأسفانه طی مدت اخیر سطح کیفی فیلمنامه‌های پیشنهادی به شدت افت پیدا کرده و کار‌ها در سطح پایینی قرار دارند. از طرفی نحوه پرداخت دستمزد‌ها هم همیشه با مشکل مواجه بوده و هیچ شفافیتی در مورد زمان پرداخت و چگونگی آن وجود ندارد.

 

وقتی که نه فیلمنامه من را برای کار ترغیب می‌کند و نه دستمزد‌ها چنگی به دلم می‌زند، ترجیحم این است که به جایگاه خودم در عرصه بازیگری لطمه نزنم و اجازه دهم مخاطب‌‌ همان خاطرات خوشی را که از من در ذهن دارد، حفظ کند.

 

• نگران نمی‌شوید که با این کم‌کاری فراموش شوید؟

نه، بیشتر از فراموش شدن نگران جایگاهم در عرصه بازیگری هستم. تجربه در طول این سال‌ها نشان داده که مردم دوست دارند از هنرمندشان کار خوب ببینند و زمانی که شما در کار خوب حضور پیدا می‌کنید، هر چقدر هم که زمان از آن بگذرد، باز هم در ذهنشان فراموش نمی‌شوید و آن‌ها با عشق و علاقه از شما یاد می‌کنند.

 

• ضعف فیلمنامه مختص به این دوران است یا ریشه در گذشته دارد؟

سال‌هاست که ما با ضعف فیلمنامه در عرصه سینما و به ویژه تلویزیون مواجه هستیم، اما طی سال‌های اخیر این معضل پررنگ‌تر شده است.

 

• علت را در چه می‌دانید؟

بی‌تردید بخشی از این مسئله به این دلیل است که خلاقیت در نویسندگان ما کم شده است و آن‌ها قصه گفتن را فراموش کردند. مردم طالب شنیدن قصه هستند و همین موضوع باعث شده دنیا به سمت فیلم و سریال قصه‌گو برود؛ آنوقت ما با آن فرهنگ غنی که در امر قصه‌گویی داریم از این موضوع مهم فاصله گرفتیم. از طرفی ما به لحاظ ساختار هم بسیار ضعیفیم و آثار ما از این جنبه‌ها با ضعف‌های جدی همراه است.

 

مجموعه این عوامل باعث شده است که فیلمنامه‌ها کشش لازم را نداشته باشد، البته در کنار موضوع فیلمنامه مسئله دیگری هم وجود دارد.

 

آثار سینمایی اکرم محمدی:

جدیدترین عکس های اکرم محمدی

 

۱۳۹۰ – زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست‌گفتار)

۱۳۸۶ – دایره زنگی (پریسا بخت‌آور )

۱۳۸۵ – پای پیاده (فریدون حسن‌پور)

۱۳۷۹ – سام و نرگس (ایرج قادری)

۱۳۷۷ – دختری با کفش‌های کتانی (رسول صدرعاملی)

۱۳۷۷ – شیدا (کمال تبریزی)

۱۳۷۶ – ساحره (سید داود میرباقری)

اکرم محمدی

۱۳۷۰ – دره شاپرک‌ها (فریال بهزاد)

۱۳۶۹ – آوای دریا (رحمان رضایی)

۱۳۶۹ – همه یک ملت (حسین مختاری)

۱۳۶۸ – مادر (علی حاتمی)

 

کارنامه ی تلویزیون اکرم محمدی:

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون

 

۱۳۹۱ چمدان

۱۳۹۱ مسیر انحرافی

۱۳۹۰ سایه روشن

۱۳۸۷-۱۳۸۸ گلستان

۱۳۸۷ مرد هزارچهره

۱۳۸۷ تله فیلم «پسرها سرباز به دنیا نمی آیند»

۱۳۸۶ تله فیلم «با من حرف بزن»

۱۳۸۴-۱۳۸۵ اولین شب آرامش

۱۳۸۴ پای پیاده

۱۳۸۱ فرمان

۱۳۸۱ زیر آسمان شهر – سری سوم

۱۳۸۱ هزاران چشم

۱۳۷۸-۱۳۸۱ روشنتر از خاموشی

۱۳۸۰ شب دهم

۱۳۷۸ پدرخوانده

۱۳۷۸ دلبر آهنی

۱۳۷۷ فکر پلید

۱۳۷۶ سرزمین سبز

۱۳۷۵ خانه سبز

۱۳۷۵ خانه به خانه

۱۳۷۴-۱۳۷۵ وکلای جوان

۱۳۷۳ نیمه پنهان ماه

۱۳۷۲ پدرسالار

۱۳۶۶ مرغ حق

 

عکس های اکرم محمدی:

عکس جدید اکرم محمدی

 

تصویر جدید اکرم محمدی

 

عکس اکرم محمدی

 

عکس اکرم محمدی بازیگر

 

عکس اکرم محمدی

 گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته

از بازیگران بیشتر بدانید

تور هیجان انگیز کیش با تخفیف استثنائی

مهاجرت به ساده ترین و ارزان ترین روش

بهترین فرصته الان برای سفر به کیش!

دنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟

سوغات خوشمزه و مقوی نقاط مختلف ایران

شیشه شوی ضدانجماد درلوله انتقال برف پاک کن

کوتاه ترین راه اخذمجوز کار وتحصیل درآمریکا

تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

همین حالا وکیل بگیر

مرجع معتبر خرید انواع گیفت کارت

سیگاررا نه؛ وسوسه سیگارکشیدن راترک کنید!

بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین خریدکن

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

بهترین روش شستوشوی لباس های مشکی و تیره

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

تلفن تماس:

۶۶۰۶۶۱۴۳-۰۲۱

استفاده از مطالب سلام سینما با ذکر منبع مجاز است.

کلیه حقوق این سایت برای سلام سینما محفوظ می‌باشد.

راه های ارتباطی با ما در شبکه های اجتماعی و پاسخ به سوالات شما:

اکرم محمدی بازیگر سریال پدر سالار تا کنون سریال های و فیلم های مطرحی را بازی کرده است. وی به دلایلی سال ها کم کار بوده و علت این کم کاری را نبود نقش های خوب و سطح پایین فیلمنامه ها عنوان کرده است. بازیگر سریال ستایش سال ها قبل با مجید جعفری بازیگر و کارگردان پیشکسوت ازدواج کرد و در نهایت از هم جدا شدند و ثمره این ازدواج دختری به نام مروارید جعفری می باشد. در ادامه با پرشین وی همراه شوید و درباره زندگی اکرم محمدی بازیگر ایرانی بیشتر بدانید.

اکرم محمدی متولد ۶ مرداد سال ۱۳۳۷ است و در تهران به دنیا آمده است. او همیشه زندگی شخصی آرامی داشته و در تمام این سال‌ها از هرگونه حاشیه‌ای دور بوده است.

اکرم محمدی اگرچه تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده اما در کلا‌س‌های آزاد بازیگری شرکت کرده و دانش و تجارب زیادی به دست آورده است.

او از سال ۱۳۶۴ با نمایش خسیس وارد دنیای بازیگری شد و در همین دنیای سینما و هنر با همسر سابقش مجید جعفری آشنا شد. مجید جعفری کارگردان و بازیگر شیرازی است که از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۷ رئیس تئاتر شهر بود.

اکر محمدی مدتی از دنیای بازیگری دور بود. او در این باره گفته است: من تجربه بازی در پدر سالار و خانه سبز را داشته ام و به شدت دلتنگ بازیگری هستم. بعد از سالها فعالیت انگار بخشی از وجود بازیگر را با بیکاری از او می گیرند اما من همچنان اعتقاد دارم نباید به هر قیمتی کار کرد. از سال ۹۲ به بعد هیچ پیشنهاد بازی به من نشد.اکرم محمدی

من دلیل این کنار گذاشته شدن را نمی دانم. البته معدود پیشنهاداتی بوده اما به هر حال کارهایی نبوده که من بازی در آنها را دوست داشته باشم. برخی پیشنهادات نسبتاً خوب هم بوده که متاسفانه به سر انجام نرسید.

اکرم محمدی با مجید جعفری ازدواج کرده است، این دو زوج صاحب یک دختر می باشند. اکرم محمدی و مجید جعفری زندگی خوبی را شروع کردند اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدند که ادامه زندگی مشترک برایشان مناسب نیست به همین دلیل طلاق را ترجیح دادند. این در حالی بود که آنها دختری به نام مروارید داشتند.

طلاق یکی از اتفاقات تلخ زندگی شخصی بازیگر نقش خانم بزرگ سریال ستایش ۳ است اما اتفاق تلخ‌تری نیز برای او رخ داده است. خودش در این باره می‌گوید:«خواهرزاده‌ام جوان بسیار موفق و خوبی بود؛ اما در یک حادثه ناگهانی فوت کرد و شوک بسیار عمیقی به ما وارد کرد و تصویر او همیشه در ذهن من می‌ماند. این اتفاق نه‌تنها برای من تلخ بود؛ بلکه تاثیر عمیقی بر همه اعضای خانواده گذاشت.»

اکرم محمدی چرا کم کار شده است؟

به واسطه بازی در فیلم هایی نظیر «مادر»، «دختری با کفش های کتانی»، «نرگس» و… به شهرت رسید و در سریال های ماندگار «پدرسالار» و «خانه سبز» به ایفای نقش پرداخت، اما مدتی است که کم کار شده!

می گوید: دلیل این کم کاری به خاطر عدم فیلمنامه های خوب و دستمزدهای به موقع است. او معتقد است در شرایطی که یک اثر نه به لحاظ مالی و نه موقعیت هنری شما را ارتقا نمی دهد، بهترین کار این است که در خانه بمانی و به خاطرات مردم احترام بگذاری. مصاحبه متفاوت ما را با او بخوانید.

در سریال های قدیمی عشق بود

خارج از این که بخواهم شعار دهم در سریال های قدیمی، نوعی عشق جمعی وجود داشت که از ابتدای کار شکل می گرفت و به همه افراد گروه، سرایت می کرد.

در وهله اول، وقتی شما فیلمنامه خوبی را می دیدی سر شوق می آمدید و بعد می دانستید
که همراه با کارگردان و عوامل قرای است کاری را انجام دهید که ماندگار شود و مردم آن را دوست
داشته باشند، اما زمانی که هیچ کدام از این عوامل از جمله فیلمنامه خوب، کارگردان و گروه نباشند،
شما به سمت کاری می روید که تنها منبعی برای درآمد باشد، همچنان که اکنون بسیاری
مجبور هستند به این شکل کار کنند.

محمدعلی کشاورز پدر همه ماست

من در سریال «پدر سالار» افتخار همبازی شدن با محمدعلی کشاورز را داشتم، ایشان نقش پدر را در سینما و تلویزیون ایران جاودانه کردند و به نوعی پدر معنوی تمام ما محسوب می شوند، هر روز دعا می کنم که ایشان بتوانند سلامتی شان را زودتر به دست بیاورند…

سریال «پدر سالار» به نوعی بهترین و کامل ترین سریالی بود که توانست به دلیل پتانسیل بالای
فیلمنامه و نوع داستان پردازی اش که برگرفته از فرهنگ بومی ما بود میان همه مردم ماندگار شود
و جالب این است که تاکنون در سینما و تلویزیون ایران سریال یا فیلمی مشابه با «پدر سالار»
ساخته نشده و این سریال همچنان پیشتاز و پیشرو است که تا سال ها بعد نیز برای مخاطبان
جذاب و باورپذیر خواهدبود.

چرا کم کار شدم؟

نقش ها به دلم نمی نشیند، متاسفانه طی سال های اخیر، سطح کیفی آثار پیشنهادی به شدت افت پیدا کرده است. اکثر آثاری که به دستم می رسد به لحاظ فیلمنامه در سطح پایینی قرار دارند.

از طرفی نحوه پرداخت دستمزدها هم همیشه با مشکل مواجه بوده و هیچ شفافیتی در مورد زمان
پرداخت و چگونگی آن وجود ندارد، وقتی که نه فیلمنامه، مرا برای کار ترغیب می کند و نه دستمزدها،
چنگی به دلم می زند ترجیح می دهم که به جایگاه خودم در عرصه بازیگری لطمه نزنم و اجازه دهم
مخاطب همان خاطرات خوشی که از من در ذهن دارد را حفظ کند.

نگران فراموش شدن نیستم

بعضی ها از من می پرسند نگران نیستی که با این کم کاری، فراموش شوید، جواب من به آنها «نه» است چرا نه، چون که بیشتر از فراموش شدن، نگران جایگاهم در عرصه بازیگری هستم.

تجربه در طول این سال ها نشان داده که مردم دوست دارند از هنرمندشان کار خوب ببینند… زمانی که شما در کار خوب حضور پیدا می کنید، هرچقدر هم که زمان از آن بگذرد، باز هم در ذهن شان فراموش نمی شوید و آنها با عشق و علاقه از شما یاد می کنند.

برای خانم های میانسال نقشی نیست

متاسفانه طی سال های اخیر، در تلویزیون اثری ساخته نشده که از شخصیت پردازی قوی
در گروه های سنی مختلف برخوردار باشد، اکثر نقش ها به لحاظ کیفی در سطح پایینی
قرار دارند و خب این موضوع در مورد خانم های میانسال هم شدت پیدا کرده است.

سال هاست که ما با ضعف فیلمنامه، در عرصه سینما و به ویژه تلویزیون مواجه هستیم،
اما طی سال های اخیر این موضوع پررنگ تر شده است، بی تردید بخشی از این مسئله
به این خاطر است که خلاقیت در نویسندگان ما کم شده و آنها قصه گفتن را فراموش کرده اند،
مردم طالب شنیدن قصه هستند و همین موضوع باعث شده «دنیا» به سمت فیلم و سریال قصه گو برود،
آن وقت ما با آن فرهنگ غنی که در امر قصه گویی داریم، از این موضوع مهم، فاصله گرفتیم.

از طرفی ما به لحاظ ساختار هم بسیار ضعیف عمل کردیم، آثار ما از این جنبه ها با ضعف های
جدی همراه است. مجموعه این عوامل باعث شده است که فیلمنامه ها، از کشش لازم برخوردار نباشند.

جایگزینی برای حرفه بازیگری

به دلیل ملاحظاتی که در بخش هزینه ساخت یک فیلم و سریال در تلویزیون وجود دارد عوامل
تولید سعی می کنند دستمزدها را به حداقل برسانند به همین خاطر به سراغ افرادی
در این بخش می روند که دستمزد کمتری بگیرند، وقتی هدف شما صرفا کم کردن دستمزد باشد،
پس در نتیجه ترجیح تان این است که به جای رفتن به سراغ بازیگران حرفه ای به سراغ بازیگران
غیرحرفه ای بروید تا بتوانید دستمزد کمتری را پرداخت کنید.

اکرم محمدی پس از ۲۰ سال دوری از تئاتر، بازیگر نمایش “خورشیدهای همیشه” به کارگردانی بهاره رهنما می‌شود.

اکرم محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که فعالیت هنری خود را در سال ۶۴ با بازی در نمایش “خسیس” آغاز کرد، پس از وقفه‌ای طولانی با نمایش “خورشیدهای همیشه” به کارگردانی بهاره رهنما دوباره به صحنه تئاتر باز خواهد گشت.

او درباره حضور دوباره خود در تئاتر گفت: با توجه به شرایط تلویزیون و سینما ترجیح دادم در نمایشی
ایفای نقش کنم. ضمن آنکه “خورشیدهای همیشه” اثری بسیار زیبا است که به واقعه کربلا
می‌پردازد و مخصوص ایامی است که اکنون در آن حضور داریم و این مسئله دلیل حضورم در این اثر نمایشی شد.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه حدود ۲۰ سال از آخرین تئاتری که در آن بازی کرده‌ام، گذشته است، اضافه کرد: “خورشیدهای همیشه” روایت عاشقانه بانوان از آن دوره تاریخی است و من نقش ام‌البنین را در این اثر نمایشی ایفا می‌کنم.

اکرم محمدی: سینما دورهمی گروه‌های خاص شده

اکرم محمدی،‌ بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: این روزها شرایط سینما تبدیل به یک
دورهمی شده است که همه فقط گروه‌های خاص خود را دارند و خیلی از حضور پیشکسوتان
و تجربیاتشان در کارها استفاده نمی‌کنند.

اکرم محمدی بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت هنری‌اش را با نمایش «خسیس» در سال ۶۴ آغاز کرد و بازیگر نقش دوم زن در هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر شد.

او با کارگردان‌های مطرحی همچون علی حاتمی کار کرد و بازی‌های خوبی در سریال «خانه سبز»،
«مادر»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «ساحره»،‌ «شیدا»، «سام و نرگس» و سریال «اولین شب آرامش» داشت.

محمدی که برای بازدید از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پردیس
چارسو حاضر شده بود، به سوالات ما پاسخ داد.

نظرتان درباره جدا شدن بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر و دادوستد
فرهنگی بین کشورها در این عرصه چیست؟

اگر کسانی که از خارج ایران به این جشنواره می‌آیند، همه کشورها را شامل بشوند و نه فقط یک تعداد کشورهای خاص، این رخداد می‌تواند اتفاق خوبی باشد و آنها سفیر کشور ما خواهند شد و سینمای ما به سطح جهانی تبدیل خواهد شد.اکرم محمدی

مشروط بر اینکه این روابط ادامه یابد و بعد از آمدن دیگر کشورها به ایران، این آثار منتقل شود؛
چه در زمینه بازیگری کارگردانی و سایر عوامل با هم مرتبط باشند. سینمای ما نیاز دارد که کارهای
مشترکی با سینمای دنیا انجام دهد. اخیرا هم کارهای مشترک با سینمای هند انجام شده و استقبال مردم هم خوب بوده است.

بنابراین اگر این روابط حتی شکل تجاری هم داشته باشد، باز هم تبادل فرهنگ و صنعت با هم رخ می‌دهد. این تبادلات به ما کمک می‌تواند تا سینمایمان شناخته‌تر شود بنابراین اگر هدف این باشد بسیار اتفاق خوبی است اما اگر فقط این باشد که جشنواره‌ای برگزار شود چند فیلم معرفی و دیگر نتیجه‌ای نداشته باشد تنها هیاهویی برای هیچ است.

دست اندرکاران و مسئولانی که مهمانان را به جشنواره دعوت می‌کنند باید با برنامه‌ریزی صحیح
این کار را انجام دهند تا اینکه تنها اینطور نباشد چند مهمان خارجی بیایند و بروند و هیچ اتفاقی
هم نیفتد، بلکه تأثیرات اینها باید بررسی شود، حتی فیلم‌هایی که اکران می‌شود تأثیرشان
بر سینمای ایران مشخص شود و در اولویت قرار بگیرد.

از فیلم‌های ایرانی هم موفق به دیدن کار خاصی شدید؟

بله من تقریبا فیلم‌های مختلفی دیده‌ام، چند کار خوب در عرصه دفاع مقدس مثل «تنگه ابوقریب» و «سرو زیر آب» تماشا کردم، البته کار آقای حاتمی‌کیا را فرصت نکردم ببینم.

کارهای دفاع مقدسی چطور بود؟

به نظر من الان برای این فیلم‌ها خیلی خوب حمایت و سرمایه‌گذاری می‌شود، با توجه به اینکه فیلم‌ها
به لحاظ جلوه‌های ویژه و امکانات خیلی خوب هستند، برای این کارها بسیار زحمت کشیده شده است
و کار ساده‌ای هم بازسازی آن زمان و زنده کردنش نیست و حمایت از این کارها
خیلی خوب و قابل توجه بوده است.

شما چرا چند سالی است که بازی نمی‌کنید؟

من سالیان سال است که کاری نمی‌کنم، فعلا بیننده هستیم تا شرایط را بررسی کنیم.

علتش کارهای ضعیفی بوده که پیشنهاد می‌شود یا دلیل دیگری دارد؟

قطعا کارهایی که پیشنهاد شده خوب نبوده و من یک جایی گفته بودم در زمینه تلویزیون تکلیف مشخص است و کارها ضعیف است، امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد و کارها بهتر از این شود تا مخاطب را جذب کند، نه به زور بلکه خود مخاطب بخواهد که کارها را ببیند.

اما در زمینه سینما هم من یک جایی گفتم اتفاق دیگری در حال رخ دادن است، سینما تبدیل به یک دورهمی شده است که یک تعداد افراد دورهم جمع هستند، البته من نقدی به این قضیه ندارم که اصلاح شود؛ باید بگویم که سینما امروز
از پیشکسوتان خیلی کم استفاده می‌کند.

من مخالف حضور نسل جدید در کارها نیستم، منتها به نظرم در یک جایی دیگر اتفاقات
و شخصیت‌ها تکرارشان خسته کننده و به روزمرگی می‌رسند درحالیکه در هنر نباید
این اتفاق بیفتد و مباحث و شخصیت‌ها برای مردم جذابیتشان را از دست دهند.
باز هم می‌گویم که نقدی به حضور جوانان ندارم شاید علتش این باشد که یک گروه وقتی
با هم کار می‌کنند و راحت هستند، باز هم دوست دارند با هم ادامه دهند، اما قطعا
بعد از چند کار نتایج خوبی نخواهند گرفت.

سینما، هنر و یک ریسک است، نباید بترسیم که پیشکسوتان و جوانان را با هم وارد کار کنیم؛ چرا که اولین خاصیت سینما این است که دل به ماجراها بزنیم. در حال حاضر فیلم‌های عزیزان ما یکی هم از یکی بهتر هستند این را نشان می‌دهد مثلا در یک جشنواره
شاهد هستیم که سه فیلم از یک نفر وجود دارد، این نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد.

در نهایت باید باز هم بگویم که همه این حرف‌هایم به معنای کار کردن خودم یا کار نکردنم نیست،
من اگر کار مورد نظرم پیشنهاد نشود، به حرمت سی سال فعالیت هنری‌ام شاید اعلام کنم
که دیگر کار نمی‌کنم اما این هم شاید مهم نباشد به نظرم اگر این روند جلو برود، روند جذابی نیست.

در همه جای دنیا مخصوصا در سینمای پیشرفته کسانی که جلوتر هستند و پرتجربه‌اند،
طوری دیگری به آنها نگاه می‌کنند چرا که حاصل سالیان سال تجربه را با خود دارند
و جوانان می‌توانند از آنها استفاده کنند اما در ایران کاملا برعکس است
و این اتفاق خوبی برای مردم و سینمای ایران نیست.

در ایران از یک جایی تصمیم گرفته می‌شود که فلان فرد دیگر نباشد! این اتفاق پیش
پا افتاده‌ای است و اساسا به لحاظ هنری کار خوبی نیست زمان نشان خواهد داد
که این روند تا کجا جلو می‌رود و به چه نتایجی می‌رسد.

امیدوارم به زودی کار خیلی خوبی از شما شاهد باشیم، چرا که شما برای نسل ما نوستالژی هستید…

من وقتی این حرف را از عزیزی می‌شنوم، برایم با ارزش‌ترین صحبت است و فکر می‌کنم شنیدن این
حرف و حفظ آن به جرأت می‌گویم معادل ۱۰ کاری است که بخواهم در پرونده‌ام اضافه کنم؛
اگر این نوستالژی برای افرادی وجود داشته باشد به شدت باعث افتخار است.

بنابراین به نظرم سه کار اضافه کردن به آمار کارها آنقدر تفاوت نمی‌کند
تا اینکه عده‌ای واقعا هنرمندان را دوست داشته باشند.

دوات آنلاین  , مجله خانواده سبز , هنر انلاین , فارس

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1337 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار اکرم محمدی می‌توان به بازیگری در سریال مرد هزارچهره، سریال شوق پرواز و سریال خانه سبز اشاره کرد.

اکرم محمدی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1366 در 29 سالگی در سریال مرغ حق به کارگردانی حسین مختاری و مسعود فروتن بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مرد هزارچهره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای اکرم محمدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون دانیال حکیمی، رضا فیاضی، آلبر مجاهدیان و بهروز مسروری را تجربه کرد.

اکرم محمدی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم اکرم محمدی در این سال، بازیگری در سریال مرد هزارچهره به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی اکرم محمدی بازی در سریال مرد هزارچهره بوده است. اکرم محمدی سال 1387 در 50 سالگی در سریال مرد هزارچهره نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. اکرم محمدی توانست با بازی در سریال مرد هزارچهره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، پرویز فلاحی‌پور، علیرضا خمسه و پژمان بازغی بر تجارب او افزود.

اکرم محمدی علاوه‌بر سریال مرد هزارچهره، سال 1391 در 54 سالگی در سریال شوق پرواز نیز بازی کرده است. اکرم محمدی این‌بار با یدالله صمدی یعنی کارگردان سریال شوق پرواز و هنرمندانی چون سید شهاب حسینی، شهرام حقیقت‌دوست، افسانه بایگان و الهام حمیدی همکاری داشت.اکرم محمدی

اکرم محمدی سال 1368 در 31 سالگی برای فیلم مادر به کارگردانی علی حاتمی توانست در 8مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم زن نامزد شود.

در این سال‌ها اکرم محمدی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران حمیده خیرآبادی با 5 مرتبه، مجید جعفری با 5 مرتبه، فاطمه طاهری با 4 مرتبه، عبدالرضا اکبری با 4 مرتبه و کمند امیرسلیمانی با 4 مرتبه بیشترین همکاری را با اکرم محمدی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی اکرم محمدی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. اکرم محمدی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که 60% آثار وی تلویزیونی و 40% آثارش سینمایی است. در واقع اکرم محمدی از مجموع 30 اثری که در کارنامه دارد، در 18 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بچه‌های نسبتاً بد، سریال شوق پرواز، سریال چمدان، سریال مسیر انحرافی، سریال عملیات ۱۲۵، سریال مرد هزارچهره، سریال پای پیاده، سریال هزاران چشم، سریال فرمان، سریال شب دهم، سریال فکر پلید، سریال وکلای جوان، سریال خانه سبز، سریال پدرسالار، سریال ضلع ششم، سریال مزد ترس، سریال نیمه پنهان ماه و سریال مرغ حق نام‌های و در 12 اثر در سینما با نام‌های فیلم یکی برای همه، فیلم زنان ونوسی٬مردان مریخی، فیلم کنسرت روی آب، فیلم دایره زنگی، فیلم سام و نرگس، فیلم دختری با کفش‌های کتانی، فیلم شیدا، فیلم ساحره، فیلم دره شاپرک، فیلم آوای دریا، فیلم همه‌ی یک ملت و فیلم مادر بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه 60 ساله و بیوگرافی اکرم محمدی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی اکرم محمدی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار اکرم محمدی در منظوم سر بزنید. همه 30 اثر مهم اکرم محمدی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار اکرم محمدی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر اکرم محمدی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی اکرم محمدی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی اکرم محمدی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال مرد هزارچهره محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی اکرم محمدی کمترین امتیاز را گرفته است، سریال مرغ حق محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی اکرم محمدی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران اکرم محمدی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی اکرم محمدی، آثار اکرم محمدی، جوایز اکرم محمدی، همکاران اکرم محمدی، گالری عکس اکرم محمدی، قد اکرم محمدی، وزن اکرم محمدی، رنگ چشم اکرم محمدی، وضعیت تأهل و همسر اکرم محمدی، فرزندان اکرم محمدی، حواشی اکرم محمدی و کودکی اکرم محمدی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

وی در سال‌های ابتدای کارش با کارگردانان بسیار مطرحی از جمله علی حاتمی همکاری کرد. بعد از چندی، برای بازی در فیلم سینمایی «مادر» به کارگردانی مرحوم علی حاتمی دعوت شد.

اکرم محمدی در سریال‌هایی نظیر؛ «پدرسالار» (1372)، «نیمه‌ی پنهان‌ ماه» (1373)، «وکلای جوان» (1375-1374)، «خانه‌ی سبز» (1375)، «فکر پلید» (1377)، «شب دهم» (1380)، «روشن‌تر از خاموشی» (1381-1378)، «زیرآسمان شهر 3» (1381)، «مرد هزارچهره» (1386)، «عملیات 125» (1387)، «مسیر انحرافی» (1391) و «بچه‌های نسبتاً بد» (1392)، بازی کرده‌است. وی همچنین در فیلم‌هایی نظیر؛ «مادر» (1368)، «دره‌ی شاپرک‌ها» (1370)، «ساحره» (1376)، «دختری با کفش‌های کتانی» (1377)، «سام و نرگس» (1379)، «دایره‌زنگی» (1386) و «یکی برای همه» (1392)، به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

اکرم محمدی، نامزدی دریافت جایزه‎ی بهترین بازیگر نقش دوم برای بازی در فیلم سینمایی «مادر»، جشنواره‌ی هشتم فیلم فجر، را در کارنامه دارد.

اکرم محمدی
اکرم محمدی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *