ایران خودرو قرعه کشی

ایران خودرو قرعه کشی
ایران خودرو قرعه کشی

قرعه کشی پیش فروش 5 محصول ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.

موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

223224

ایران خودرو قرعه کشی

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

موسسه حقوقی وکیل تلفنی اولین موسسه حقوقی آنلاین در کشور است و تأسیس آن همزمان با رشد اولین شاخه های اینترنت Adsl در ایران بوده است و امروزه به دیجیکالای حقوقی تبدیل شده که تمامی نیازهای حقوقی هموطنان مان را به صورت ۲۴ ساعته، فوراً حل می نماید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

فهرست برندگان نهایی قرعه کشی مرحله نهم فروش فوری فوق العاده ایران خودرو در آذر ۹۹ (بخشنامه ۴۳۴۴) پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی اعلام شد.

به گزارش ایمنا نهمین طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول ایران خودرو از ۹ آذر ماه آغاز شد و تا یازدهم آذر ماه ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز ۱۲ آذر ماه ۹۹ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی اینجا کلیک کنید

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماه خواهد بود.

ایران خودرو قرعه کشی

بر اساس بخشنامه ایران خودرو پنج محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس بنزینی، پژو پارس تی ی و ۵، سمند ال ایکس و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با مبلغ یک میلیارد و ۲۶۷ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۴۳۸ ریال، پارس بنزینی با مبلغ یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۷۵۰ ریال، پارس با موتور TU۵ با مبلغ یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۷۷۲ ریال، سمند ال ایکس با مبلغ یک میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۷۲۲ ریال و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با مبلغ یک میلیارد و ۹۹۶ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۳۲۷ ریال عرضه می‌شوند.

در این طرح ۴ میلیون و ۸۰ هزار و ۱۵۷ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

۱۳ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۵۰ درصد یعنی ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح ۱۳ هزار خودرو از پنج محصول ایران خودرو عرضه می‌شود:

مشتریانی که نامشان در قرعه‌کشی انتخاب می‌شود ۵ روز مهلت خواهند داشت نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند. عدم واریز وجه به‌منزله انصراف از خرید تلقی خواهد شد و نفرات لیست ذخیره جایگزین انصرافی‌ها خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

قرعه کشی طرح پیش فروش 5 محصول گروه خودروسازی ایران خودرو یکشنبه برگزار می‌شود.

با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یکشنبه ۱۴ دی ماه راس ساعت 10 صبح با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.

ایران خودرو قرعه کشی

موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 10-10-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 13-10-99 ادامه خواهد داشت.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 99/10/10 است.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز یکشنبه 30 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز یک شنبه مورخ 30-09-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 02-10-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقاضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي (شرايط عمومي) در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نكته1 :براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كساني كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 روز یک شنبه مورخ 99/09/30 می باشد*

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهاي مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی هاي قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 24-09-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 26-09-99 ادامه خواهد داشت.

ایران خودرو قرعه کشی

گویا علیرغم کاهش نسبی قیمت ارز، روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به سبک و سیاق سابق ادامه دارد و در تازه ترین رویداد از این دست، شاهد ارسال دعوت نامه تکمیل وجه خریداران پژو 207 و دنا معمولی هستیم که با قیمتی بیشتر نسبت به نرخ های اعلامی آبان ماه باید نسبت به تحویل خودرو خود اقدام نمایند. در این خصوص قیمت دنا معمولی با بیش از 3 میلیون تومان افزایش از 146.8 میلیون تومان به 149.9 میلیون تومان رسیده است و پژو 207 دنده دستی نیز که پیش از این با رقم 152.2 میلیون تومان تحویل خریداران می شد حالا با افزایشی 7 میلیون تومانی بدل به یک خودرو 159.8 میلیون تومانی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می‌کند.مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذیل از روز 09-09-99 شروع و تا روز 11-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 99/09/09 است.

گرچه مدیران وزارت صمت پیشتر در رهن بودن سند خودرو تا یکسال بعد از خرید را به عنوان راهی برای حذف دلال‎بازی عنوان می‎کردند، اما این مورد از شرایط پیش‎فروش اخیر ایران‎خودرو حذف شده است.

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید محصولات را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طــرح پیش فروش محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز دوشنبه مورخ 03-09-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 06-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان‌نهایی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خريد محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 99/09/03 است.

پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، فردا یک‌شنبه دوم آذر ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.

در این طرح چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور تی‌یو5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور هشتم فروش فوق العاده محصولات خود را از روز پنجشنبه 29 آبان ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می‌توانند 4 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که همچنان محدودیت‌های دور قبل ثبت نام به قوت خود باقی است، چهار خودروی پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس TU5 و همچنین خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، شنبه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود.

امروز با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود، پنج محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می‌کند. پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ پنج محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 20 آبان ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه) محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز سه شنبه مورخ 20-08-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 22-08-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقا ضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي ( شرايط عمومي )در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نکات:

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به خواست مشتریان برای خرید محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برنامه پیش فروش این خودرو را از فردا پنجشنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

مشتریان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی تعیین و اعلام خواهند شد. منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودرو، اردیبهشت و خرداد سال آینده تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد.

به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت های فروش های قبل در این طرح نیز اعمال می شود. از جمله آن می توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارایه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. سند مالکیت خودروهای تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

طرح پیش فروش ویژه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مطابق جدول ذیل بخشنامه از روز پنج شنبه مورخ 15-08-99 شروع و تا پایان روز شنبه مورخ 17-08-99 ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارشنبه ۱۴ آبان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

آمار فروش فوق‌العاده مرحله ششم ایران خودرو

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۱۳۰/۶۸۲ظرفیت: ۱۰۰۰رزرو: ۵۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۸۷۴/۶۲۶ظرفیت: ۲۰۰۰رزرو: ۱۰۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۶۴۲/۹۳۵ظرفیت: ۶۰۰۰رزرو: ۳۰۰۰

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

ایران خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 است.

طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به زودی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

طی مجوز اخذ شده از کمیته خودرو ایران‌خودرو تعداد 110 هزار خودرو فروش فوق‌العاده در شش ماه دوم سال و تعداد 70 هزار خودرو پیش‌فروش ثبت نام خواهد داشت.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در هفته‌ی دوم و چهارم هرماه به صورت مرتب تا انتهای سال ثبت نام خواهد داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر دیگر اخبار مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در نیمه دوم سال 99:

سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد: «بر اساس مصوبه شورای رقابت تمام فروش فوق‌العاده‌ها از مهرماه باید با قیمت‌های جدید انجام می‌شد اما به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی، این کار در فروش فوق‌العاده امروز و دیروز خودروسازان انجام نشده است.»

بر این اساس فروش فوق‌العاده اخیر خودروسازان، آخرین فروشی بود که با قیمت‌های قبلی انجام شده و طبق مصوبه شورای رقابت در طرح بعدی قیمت‌ها به‌روز‌رسانی خواهد شد.

در حال حاضر بانک‌ مرکزی تورم بخشی را به شورا اعلام کرده و خودروسازان منتظر تعیین قیمت‌های جدید از سوی این نهاد هستند.

در این مراسم که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

اسامی برندگان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است.

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 : برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 : كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

صنعت و معدنتهران- ایرنا- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، استراتژی این وزارتخانه برای رفع انحصار از صنعت خودرو را افزایش تولید خودرو با توجه ویژه به خودروسازان کوچک برشمرد.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش ۹ محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا (دوشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش پنج محصول ایران‌خودرو امروز (یکشنبه)‌ با حضو دستگاه‌های نظارتی برگزار شد و ۱۴ هزار متقاضی برای ثبت‌نام در این طرح و برابر با این…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- در حالی که هفته گذشته پس از اعلام نحوه قیمت‌گذاری‌های جدید خودرو از سوی شورای رقابت، قیمت‌ها در بازار با افزایش مواجه شد، رصد قیمت‌ها در روز جاری حاکی از بازگشت…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح پیش‌فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماه را از امروز (چهارشنبه، دهم دی‌ماه) به مدت سه روز…

ایران خودرو قرعه کشی

صنعت و معدنتهران- ایرنا- رییس شورای رقابت اعلام‌کرد: فرمول قیمت‌گذاری برای ۱۷ خودرو تغییر کرده و بر اساس فرمول جدید، تعیین قیمت انجام می‌شود.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- طرح پیش فروش یکساله ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- بررسی بازار خودرو در روز جاری (یکشنبه) حاکی از ثبات قیمت‌ها است و مشتریان همچنان به امید کاهش بیشتر نرخ ارز و قیمت‌های خودرو دست از خرید کشیده‌اند.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- بررسی‌ بازار خودروهای خارجی در پایتخت نشان می‌دهد همچون بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، مشتریان به انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها دست از خرید کشیده‌اند و ریزش بیشتر…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- با برگزاری مراسم قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، اسامی برندگان دهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو مشخص شد.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- تولید رقابت‌پذیر در صنعت خودرو و رفع انحصار، همواره یکی از دغدغه‌ها برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان خودرو بوده است. برخی از واردات خودرو، عده‌ای…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- حدود ۱۰ روزی است که نرخ دلار به عنوان مهمترین عامل تعیین‌کننده قیمت خودرو ثابت مانده و به اعتقاد کارشناسان، به همین دلیل قیمت انواع خودروهای داخلی، خارجی و مونتاژی…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌منظور پاسخگویی به نیاز بازار و تامین خواست مشتریان،‌ دهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را از امروز (یکشنبه، ۳۰ آذرماه) به مدت…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- بررسی آمار منتشره دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۶۲۱ هزار و ۷۸۳ دستگاه انواع خودرو در کشور از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- بررسی بازار خودروی پایتخت در روز جاری (چهارشنبه ۲۶ آذرماه) حاکی از تداوم رکود سنگین معاملات همچون هفته‌های گذشته است و آن‌طور که فعالان بازار می‌گویند چنین رکودی…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای پاسخ به نیاز بازار و مشتریان، طرح پیش‌فروش یک‌ساله سه محصول خود را از امروز (دوشنبه ۲۴ آذرماه) به مدت سه روز آغاز کرد.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- بازار خودروی پایتخت در هر سه رده داخلی، مونتاژی و خارجی در رکود به سر می‌برد و نوسان نرخ دلار در بین کانال‌های ۲۴ تا ۲۶ هزار تومانی در روزهای گذشته باعث شده…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- بررسی آمارهای رسمی منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید ۵۴۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه است. آماری که در مقایسه…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- امروز (شنبه) مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده هشت محصول سایپا با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

تبلیغات > بازارفروش فوق العاده ۸ محصول گروه خودروسازی سایپا از ۱۷ آذر آغاز شد و تا سه روز آینده ادامه دارد.

صنعت و معدنتهران- ایرنا-  فروش فوق العاده هشت محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت  ۱۴امروز (دوشنبه، ۱۷ آذر) آغازشد که تا سه روز آینده ادامه دارد.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- بررسی بازار خودروی پایتخت با گذشت سه روز از بازگشایی بازارها پس از تعطیلات دو هفته‌ای کرونایی، حاکی از آرامش در بازار و تداوم روند نزولی قیمت‌ها با شیب ملایم…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- امروز (چهارشنبه) با انجام مراسم قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر، برندگان مرحله نهم فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو مشخص شدند.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تولیدات بی‌کیفیت داخلی سبب ورود خودروسازان خارجی به کشورمان شده که در اجرای…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز متقاضیان،‌ نهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را از امروز (یکشنبه، نهم آذرماه) به مدت…

صنعت و معدنتهران- ایرنا- امروز (شنبه) مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید ۹ محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی اعلام می‌شود.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- امروز (شنبه، هشتم آذرماه) با انجام قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، برندگان طرح فروش مشارکت در تولید پنج محصول ایران‌خودرو مشخص شدند.

صنعت و معدنتهران – ایرنا – بررسی خبرنگار ایرنا از بازار خودرو حاکی از کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی نسبت به ۲۰ روز گذشته است.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- ثبت‌نام طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید ۹ مدل از محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ امروز آغاز شد.

صنعت و معدنتهران- ایرنا- گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش مشارکت در تولید پنج محصول خود را از امروز (دوشنبه، سوم آذرماه) به مدت چهار روز آغاز کرد.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

 { “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “مهلت ثبت نام خودرو ايران خودرو و سايپا تا چه زماني است؟”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “چهارشنبه 14 خرداد 99” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “تاريخ قرعه کشي ايران خودرو و سايپا چه روزي است؟”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “پنج شنبه و جمعه 15 و 16 خرداد” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “مهلت واريز مبلغ پيش فروش خودرو چند روز است؟”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “دو روز و احتمالا تا يک هفته تمديد شود” } }] } (function(){ var now = new Date(); var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0]; var script = document.createElement(‘script’); script.async = true; var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/rahbordemoaser.ir/native-rahbordemoaser.ir-10978.js’; script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours(); head.appendChild(script); })(); now = new Date(); var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0]; var script = document.createElement(‘script’); script.async = true; script.type = ‘text/javascript’; var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’; script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours(); head.appendChild(script);  (function(){ var now = new Date(); var version = now.getFullYear().toString() + “0” + now.getMonth() + “0” + now.getDate() + “0” + now.getHours(); var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0]; var link = document.createElement(“link”); link.rel = “stylesheet”; link.href = “https://app.najva.com/static/css/local-messaging.css” + “?v=” + version; head.appendChild(link); var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = true; script.src = “https://app.najva.com/static/js/scripts/rahbordemoaser-website-15489-052bbe1d-906c-4b07-8f3f-fbf6f6581d6b.js” + “?v=” + version; head.appendChild(script); })()

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

ایران خودرو قرعه کشی
ایران خودرو قرعه کشی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *