ایمان اشراقی در خط قرمز

ایمان اشراقی در خط قرمز
ایمان اشراقی در خط قرمز

ایمان اشراقی ، یکی از بازیگران سریال خط قرمز که به تازگی مادرش را از دست داده است، مدعی شده مادرش، شهلا فرد خاصی بوده و از مقربین خدا است 

به تازگی ویدئویی از اشراقی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که او را در حال سخنرانی در مراسم ختم مادر تازه درگذشته ی خود نشان می دهد.

ایمان اشراقی و مادرش

ایمان اشراقی مادرش را از دست داد در اظهار نظری عجیب او را از مقربین خواند و فریاد لبیک یا شهلا سر داد. او در بخشی از صحبت های خود می گوید: اشهد ان لا اله الا الله، لبیک یا شهلا!

ایمان اشراقی در خط قرمز

ایمان اشراقی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، است. او دکترای تخصصی پیشگیری از بیماری های قلبی از کالج سلطنتی لندن دارد و تخصص پوست و موی خود را هم از فرانسه گرفته است. شغل اصلی ایمان اشراقی طبابت است اما در کنار آن گهگاهی هم بازیگری میکند.

ایمان اشراقی

ایمان اشراقی یک برادر کوچکتر از خود دارد و پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود. این هنرپیشه در کلاس های خصوصی بازیگری امین تارخ شرکت کرده و در سال ۱۳۷۸ در سن ۲۳ سالگی برای بازی در فیلم متولد ماه مهر با بازی میترا حجار جلوی دوربین رفت.

علاقه به هنر، اشراقی را به شرکت در کلاس های بازیگری امین تارخ سوق داد.برای اولین بار در سال ۷۸ وقتی ۲۳ سال داشت با بازی در فیلم سینمایی متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش رسماً پا به عرصه ی بازیگری گذاشت. دومین تجربه ی سینمایی او در سال ۸۰ با بازی در فیلم سینمایی اتاناری به کارگردانی رحمان رضایی بود. اشراقی در سال ۷۹ ابتدا به بازی در سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری پرداخت. همان سال، همزمان با تحصیل در رشته ی پزشکی برای بازی در سریال خط قرمز انتخاب شد.

سریال خط قرمز که کارگردان آن هم قاسم جعفری بود به یکی از سریال های محبوب و پربیننده ی دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بدل شد. این سریال در زمان خود سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری کلیشه های رایج آن روزها را شکست.

سریال خط قرمز

سریال خط قرمز که کارگردان آن هم قاسم جعفری بود به یکی از سریال های محبوب و پربیننده ی دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بدل شد. این سریال در زمان خود سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری کلیشه های رایج آن روزها را شکست. 

ایمان اشراقی در خط قرمز

داستان این سریال درباره ی چند جوان حدوداً بیست ساله بود که هر یک برای گریز از مشکلات زندگی خود از خانه فرار کردند، دور هم جمع شدند و با هدف سفر به سوی آرمان‌ ها و خواسته‌ های خود پا به راهی با مقصد نامعلوم گذاشتند. بازی در سریال خط قرمز که ایمان اشراقی در آن نقش کامران را برعهده داشت، او را به شهرت رساند.

بیشتر بدانید : سرنوشت بازیگران سریال محبوب خط قرمز +عکس

ایمان اشراقی بعد از بازی در خط قرمز برای ادامه تحصیل و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و تخصص رشته preventive cardiology یا جلوگیری از بیماری های قلبی را خواند. همانطور که اشاره کردیم او سپس به فرانسه رفت و دوره های پوست و مو و زیبایی را در این کشور گذراند. پس از بازگشت به ایران کلینیک تخصصی و درمانی ایمانمهر را راه اندازی کرد که در زمینه زیبایی و پوست و مو فعالیت می کند.

مدتی پیش بعد از انتشار تصاویری از آقای اشراقی این شایعه قوت گرفت که ایشان عمل تغییر جنسیت داده اند اما بعدها مشخص شد که آن عکس ها مربوط به گریم ایشان در یک تئاتر بوده است و چنین خبری صحت ندارد.

پویا امینی و ایمان اشراقی در نمایش «بولدوزر»

ایمان اشراقی حالا ۴۵ ساله است و هنوز ازدواج نکرده. او که در سال های اخیر کم کار شده بود و کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی دیده می شد ایمان اشراقی با بازی در چند تئاتر در سال های اخیر بار دیگر به عرصه ی بازیگری بازگشته است.

شبنم قلی خانی و ایمان اشراقی

چندی پیش با تئاتر بولدوزر در کنار بازیگران شناخته شده ای چون، شبنم قلی خانی و پویا امینی به ایفا نقش پرداخت.

بیشتر بدانید : نمایش پربازیگر «بولدوزر» با بازی شبنم قلی خانی، پویا امینی و….

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغseemorgh.com/cultureمنبع: rooziato.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

  متن زیبا برای پسرم با عکس نوشته به همراه جملات عاشقانه در مورد فرزند پسر جوانم با دلنوشته مادرانه و از طرف پدر را می خوانید   متن زیبا برای پسرم با عکس     پسرم مهم نیست چند سال از عمرت گذشته است برای من هنوز همان بچه‌ شیطون و بازیگوشی تو دلیل […]

.

 

 

ایمان اشراقی در خط قرمز

 

 

ایمان اشراقی متولد 17 مرداد 1355 در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل دکترای تخصصی بیماری های قلبی از دانشگاه انگلستان دارد و پوست و مو از فرانسه می باشد در کنار پزشکی، گهگاهی نیز بازیگری می کند

 

در این مطلب بیوگرافی ایمان اشراقی را می خوانید

 

 

 

در یک خانواده چهار نفره بدنیا آمده است

 

تنها یک برادر کوچک تر از خود داردم، پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود

 

پدر ایمان یکی از ثروتمندان خیر و نیکوکار می باشد

 

 

ایمان اشراقی بخاطر علاقه اش به هنر دوره های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذراند و در سال 1378 زمانی که 23 ساله بود اولین بار در فیلم متولد ماه مهر جلوی دوربین رفت

 

او سپس در فیلم آتانازی سال 80 نیز بازی کرد

 

 

 

در سال 79 – 80 اولین بار با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری وارد قاب تلویزیون شد اما یکسال بعد همزمان با تحصیلات پزشکی سال 1380 به سریال خط قرمز دعوت شد

 

بازی در این سریال در نقش کامران او و بسیار از بازیگران از جمله شهرام حقیقت دوست، سروش گودرزی، پویا امینی را به اوج شهرت رساند

 

 

بعد از بازی در خط قرمز برای ادامه تحصیلات و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و تخصص رشته preventive cardiology یا همان جلوگیری از بیماری های قلبی را خواند

 

 

 

ایمان اشراقی در خط قرمز

ایمان اشراقی مدتی نیز دوره های پوست و مو و زیبایی را در فرانسه گذراند و به ایران بازگشت و حالا کلینیک تخصصی و درمانی ایمانمهر را برای زیبایی و پوست و مو اداره می کند

 

 

در نگاه اول آقای اشراقی را فردی متفاوت تر می بینید، عکس ها و استایل او هیچ شباهتی با مردان شرقی ندارد، او آرایش، پوشش و طرز گفتار مخصوص خود را دارد

 

 

 

ایمان اشراقی که در سال 97 پا به سن 43 سالگی گذاشته است هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، بیشتر عکس های منتشر شده او با دوستان اجتماعی اش می باشد

 

 

دکتر اشراقی بجز اولین تجربه خود با نمایش جنین در سال 96 در سال 97 با تئاتر بولدوزر در کنار بازیگران شناخته شده ای چون، شبنم قلی خانیو پویا امینی به ایفا نقش پرداخت

 

 

این هنرمند تا کنون موفق به کسب افتخاراتی چون بهترین بازیگر شبکه 3 سیما و پزشک نمونه همایش سلامت و پزشکی شده‌ است

 

بیوگرافی ایمان اشراقی و همسرش | سایت فتوکده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


عالی لذت بردم

چقدر بد ریخت شده ، قبلا چهره ش خیلی بهتره

هرگونه نشر، بازنشر و باز تولید تمام یا بخشی از محتوای سایت فتوکده برای (خبرگزاری ها) بدون اجازه کتبی ممنوع است

در ادامه با بیوگرافی کامل ایمان اشراقی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و نقش کامران در سریال خط قرمز به همراه عکس های خانوادگی و ماجرای تغییر جنسیت و فوت مادرش شهلا کارآموز و فیلمشناسی دکتر ایمان اشراقی با شما در نم نمک خواهیم بود.

ایمان اشراقی متولد 17 مرداد 1355 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

ایمان اشراقی دارای مدرک دکتری از انگلستان در رشته تخصصی بیماری های قلبی و البته برد تخصصی زیبایی پوست و مو از فرانسه می باشد.

ایمان اشراقی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است.ایمان یک برادر کوچکتر از خود با نام ایمن دارد.

ایمان اشراقی در خط قرمز

مهندس احمد اشراقی پدر ایمان اشراقی یکی از مهندسان بنام تهران است که اصالتا گلپایگانی است که سابقه رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی تهران را نیز دارد.

پدر ایمان یکی از ثروتمندان خیر و نیکوکار می باشد.

ایمان اشراقی از همان ابتدا به علت علاقه ای که به هنر داشت وارد کلاس های بازیگری امین تارخ شد.

اولین تجربه ایمان اشراقی در سال 1378 وقتی 23 ساله بود در فیلم سینمایی متولد ماه مهر اتفاق افتاد.

در دومین تجربه سینمایی اش در سال 1380 در فیلم اتانازی می باشد.

ایمان اشراقی سال 79 ابتدا در سریال همسفر به ایفای نقش پرداخت این سریال به کارگردانی قاسم جعفری ساخته شد ، ایمان اشراقی همان سال همزمان با تحصیل در رشته پزشکی برای بازی در سریال خط قرمز انتخاب شد.

بازی در این سریال در نقش کامران او و بسیار از بازیگران از جمله شهرام حقیقت دوست ، سروش گودرزی ، پویا امینی را به اوج شهرت رساند.

شهلا کارآموز مادر ایمان اشراقی است که در سال 99 فوت کرد.

ایمان اشراقی در مراسم چهلم مادرش گفت :

مادرم فردی خاص بوده و از مقربین خداست.

همه دانشگاه ها ، کشورها ، شهرها به یک جمله میرسند: اشهد ان لا اله الا الله ، لبیک یا شهلا!

گریم زنانه ایمان اشراقی در یک تئاتر باعث شد نا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شود که ایمان اشراقی تغییر جنسیت داده است.

بعد از بازی در خط قرمز برای ادامه تحصیلات و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و تخصص رشته preventive cardiology یا همان جلوگیری از بیماری های قلبی را خواند.

ایمان اشراقی بعداز دریافت مدرک تخصصی بیماری های قلبی از لندن به فرانسه رفت و آنجا مدرک تخصصی زیبایی پوست و مو را اخذ کرد و به ایران بازگشت و کلینیک تخصصی ایرانمهر را افتتاح کرد.

در نگاه اول آقای اشراقی را فردی متفاوت تر می بینید ، عکس ها و استایل او هیچ شباهتی با مردان شرقی ندارد ، او آرایش ، پوشش و طرز گفتار مخصوص خود را دارد.

ایمان اشراقی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ، بیشتر عکس های منتشر شده او با دوستان اجتماعی اش می باشد.

دکتر اشراقی بجز اولین تجربه خود با نمایش جنین در سال 96 در سال 97 با تئاتر بولدوزر در کنار بازیگران شناخته شده ای چون ، شبنم قلی خانیو پویا امینی به ایفا نقش پرداخت.

این هنرمند تا کنون موفق به کسب افتخاراتی چون بهترین بازیگر شبکه 3 سیما و پزشک نمونه همایش سلامت و پزشکی شده است.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

ایمان اشراقی در خط قرمز

خوش گوشت و خوئک کجای گاو و گوسفنده برای اینکه پاسخ خود را بیابید با نم نمک همراه باشید.

اگر نمی دانید چه لباسی برای ساقدوش های شما مناسب است و راه و رسم انتخاب ساقدوش ها چیست و ساقدوش ها باید چه ویِژگی هایی داشته باشند؟ به مطالعه این بخش از دنیای مد نم نمک بپردازید.

All Rights Reserved – © 2016 – 2020



بازیگر ایمان اشراقی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، است. او دکترای تخصصی پیشگیری از بیماری های قلبی از کالج سلطنتی لندن دارد و تخصص پوست و موی خود را هم از فرانسه گرفته است. شغل اصلی ایمان اشراقی طبابت است اما در کنار آن گهگاهی هم بازیگری میکند.

بازیگر ایمان اشراقی یک برادر کوچکتر از خود دارد و پدرش مهندس احمدی اشراقی اصالتا اهل شهرستان گلپایگان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های ساختمانی استان تهران بود. این هنرپیشه در کلاس های خصوصی بازیگری امین تارخ شرکت کرده و در سال ۱۳۷۸ در سن ۲۳ سالگی برای بازی در فیلم متولد ماه مهر با بازی میترا حجار جلوی دوربین رفت.

سریال خط قرمز

اتانازی با بازی سولماز غنی از دیگر فیلم هایی بود که ایمان اشراقی حضوری کوتاه در آن داشت تا اینکه نهایتا در سال ۸۰ اولین بار با سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری وارد قاب تلویزیون شد و یکسال بعد همزمان با تحصیلات پزشکی اش به سریال خط قرمز دعوت شد.

ایمان اشراقی در خط قرمز

ایمان اشراقی بعد از بازی در خط قرمز برای ادامه تحصیل و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و تخصص رشته preventive cardiology یا جلوگیری از بیماری های قلبی را خواند. همانطور که اشاره کردیم او سپس به فرانسه رفت و دوره های پوست و مو و زیبایی را در این کشور گذراند. پس از بازگشت به ایران کلینیک تخصصی و درمانی ایمانمهر را راه اندازی کرد که در زمینه زیبایی و پوست و مو فعالیت می کند.

مدتی پیش بعد از انتشار تصاویری از آقای اشراقی این شایعه قوت گرفت که ایشان عمل تغییر جنسیت داده اند اما بعدها مشخص شد که آن عکس ها مربوط به گریم ایشان در یک تئاتر بوده است و چنین خبری صحت ندارد.

ایمان اشراقی حالا ۴۵ ساله است و هنوز ازدواج نکرده. او که در سال های اخیر کم کار شده بود و کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی دیده می شد چندی پیش با تئاتر بولدوزر در کنار بازیگران شناخته شده ای چون، شبنم قلی خانی و پویا امینی به ایفا نقش پرداخت.

ایمان اشراقی که شب گذشته مادرش را از دست داد در اظهار نظری عجیب او را از مقربین خواند و فریاد لبیک یا شهلا سر داد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یادش بخیر.
بهترین سریالی بود که تا الان ساخته شده. فکر کنم اولین سریالی بودش که نشون داد جوونا هم حق دارن. حق دارن برن مسافرت خوش باشن. عاشق بشن. حق دارن حداقل یکبارم شده برا خودشون تصمیم بگیرن. من یکی واقعا عشق میکردم با این سریال. خودمو میزاشتم جا کنارشون و فکر میکردم منم اونجام منم دارم باهاشون میرم مسافرت.
در واقع با این سریال مسافرت مجردی به شمال رونق گرفت. خودم حداقل ۱۰ بار به عشق همین سریال با دوستا رفتیم مسافرت. البته ماها با اتوبوس دوطبقه میرفتیم.
پول خرید ماشین نداشتیم.
یادمه ۱۳۸۵ بود دوستی ماشین خرید یه پیکان دست دوم. جمع شدیم همه چی رو جمع کردیم ریختیم صندوق عقب و رفتیم شمال. ۲ هفته کامل اونورا بودیم. گلستان رفتیم مشهد بعدشم برگشتیم. بهترین سفر عمرم تا الان بود. دختر بازی لب ساحل. بعضی شهرکا بودن عین خارج دخترا بدونه روسری میگشتن با شلوارک تا زانو. اون موقعا تو تهرانش طرف شلوارک نمیتونست بپوشه. ماهام دید میزدیم عشق و حال میکردیم. یادش بخیر. شور جوونیه ها. بخوایی نخوایی چه دختر چه پسر این دوره ها رو داره. حتی دخترایی که تا الان باهاشون اشنا شدم میگن موافق یه رابطه ازاد و دوست دختر بازی هستن.

آره این سریال رو دیدید یاد گرفتید بیاید شمال الواتی هاتونو اینجا بکنید. مواد بکشید با شلوارک بگردید بیاید شمال رو به گند بکشید و بعدشم برید پشت سر شمالی ها حرف بزنید. همون بهتر هرگز این سریال مزخرف پخش نمیشد تا امثال شماها کمتر پاشونو اینجا بذارن. این رو من باب تذکر عرض کردم. وگرنه مردم شمال همیشه بهترین و مهمان نوازترین و با فرهنگ ترین و با شعور ترین و با جنبه ترین ها بودن و پذیرای مهمانان. اومدید خوش بگذرونید فقط سالم بگذرونید و درست نه اینکه فکر کنید اینجا آب و هواش خوبه هر جور دوست دارید بگردید

خیلی دوست دارم بدونم چرا ظرف سه روز دوباره روی ایشان مانور خبری میدین ؟ رپرتاش اگهی میگیرین؟مشخصه حرف های ایشان راجب مادرش خیلی پایه اساس درستی ندارد چرا به این احیار زرد دامن میزنین؟

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.



ایمان اشراقی ، یکی از بازیگران سریال خط قرمز که به تازگی مادرش را از دست داده است، مدعی شده مادرش، شهلا فرد خاصی بوده و از مقربین خدا است.

به تازگی ویدئویی از اشراقی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که او را در حال سخنرانی در مراسم ختم مادر تازه درگذشته ی خود نشان می دهد.

او در بخشی از صحبت های خود می گوید: اشهد ان لا اله الا الله، لبیک یا شهلا!

ایمان اشراقی در خط قرمز

ایمان اشراقی در سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. او  دارای مدرک دکتری از انگلستان در رشته ی تخصصی بیماری های قلبی و همینطور برد تخصصی زیبایی پوست و مو از فرانسه است.

علاقه به هنر، اشراقی را به شرکت در کلاس های بازیگری امین تارخ سوق داد.

برای اولین بار در سال ۷۸ وقتی ۲۳ سال داشت با بازی در فیلم سینمایی متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش رسماً پا به عرصه ی بازیگری گذاشت.

دومین تجربه ی سینمایی او در سال ۸۰ با بازی در فیلم سینمایی اتاناری به کارگردانی رحمان رضایی بود.

اشراقی در سال ۷۹ ابتدا به بازی در سریال همسفر به کارگردانی قاسم جعفری پرداخت.

همان سال، همزمان با تحصیل در رشته ی پزشکی برای بازی در سریال خط قرمز انتخاب شد.

سریال خط قرمز که کارگردان آن هم قاسم جعفری بود به یکی از سریال های محبوب و پربیننده ی دهه ی ۸۰ تلویزیون ایران بدل شد. این سریال در زمان خود سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری کلیشه های رایج آن روزها را شکست.

داستان این سریال درباره ی چند جوان حدوداً بیست ساله بود که هر یک برای گریز از مشکلات زندگی خود از خانه فرار کردند، دور هم جمع شدند و با هدف سفر به سوی آرمان‌ ها و خواسته‌ های خود پا به راهی با مقصد نامعلوم گذاشتند.

بازی در سریال خط قرمز که ایمان اشراقی در آن نقش کامران را برعهده داشت، او را به شهرت رساند.

بعد از بازی در سریال خط قرمز، اشراقی برای ادامه ی تحصیلات و گرفتن تخصص به دانشگاه امپریال لندن رفت و به تحصیل در رشته ی تخصصی جلوگیری از بیماری های قلبی پرداخت.

بعد از دریافت مدرک تخصصی بیماری های قلبی از انگلیس به فرانسه رفت و در آنجا مدرک تخصصی زیبایی پوست و مو را اخذ کرد، سپس به ایران بازگشت و یک کلینیک تخصصی پوست و مو افتتاح کرد.

ایمان اشراقی با بازی در چند تئاتر در سال های اخیر بار دیگر به عرصه ی بازیگری بازگشته است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خدا شفاش بده .

در اصرع وقت به روانپزشک مراجعه کنه

نصف بیشتر ادعاهاش کذبه

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

2020-08-04

بیوگرافی ایمان اشراقی و همسرش + خبر و عکس جدید بازیگر خط قرمز و ماجرای دکتر شدن و اینستاگرام
ایمان اشراقی و عکس همسر و جدید بازیگر نقش کامران در خط قرمز را در مجله شبونه مشاهده کنید.

ایمان اشراقی بازیگر ایرانی و پزشک متخصص پوست و مو متولد دهه شصت بازیگر سریال خط قرمز است که با
همین مجموعه تلویزیونی معروف و مشهور شد.

ایمان اشراقی از دهه هفتاد دارد عرصه بازیگری شده و تعداد انگشت شماری فیلم و سریال بازی تا به امروز بازی کرده است.

ایمان اشراقی در خط قرمز

اشراقی اولین باز جلوی دوریین فیلم متدلد ماه مهر رفت در سال ۱۳۷۸ رفته و نقش آفرینی کرد.
اما این حضور و بازی او به چشم نیامد و وی با سریال خط قرمز دیده شده و مخاطبان تلویزیون با چهره و نامش آشنا شدند.

بیوگرافی ایمان اشراقی

او در این مجوعه تلویزیونی نقش پسری جوان با نام کامران را بازی کرده بود که با چند تن از رفقایش از خانه فرار کرده و با دوستان ناباب همسفر و همراه شده بود.

بیوگرافی ایمان اشراقی

ایمان اشراقی بعد از بازی در خط قرمز برای حضور در فیلمی به نام اتانازی در همان سال ۸۰ دعوت به کار شد.
هر چند باید گفت این بازیگر بعد از خط قرمز دیکر فعالیت چندانی در سینما و تلویزیون نداشته و سال ها خبری از او نبود.
خط و مشی زندگی او بعد از بازی در چند کار سینمایی و سریال عوض شد و جهت زندگی خود را بطور کل تغییر داد.

باید گفت او در عرصه بازیگری به جایی نرسیده و به هیچ شهرت نیز نرسید.
نام او بعد از نقش آفرینی در خط قرمز و بعد از سال ها گذشت از پخش آن بکلی از یادها رفت.
اما با پخش مجدد این سریال مخاطبان دوست دارند بدانند که بعد از گذشت نزدیک به دو دهه سرنوشت این جوانان بازیگر به کجا کشیده و اکنون به چه کاری مشغول هستند

ایمان اشراقی بعد از اتمام کارش در بازیگری مشغول تحصیل در رشته پوست و مو در فرانسه شده و مدرک متخصص پوست و مو را دریافت کرده و اکنون نیز در کلینیک درمانی ایمان مهر مشغول است.
وی همچنین دوره ی پیشگیری و بهبود بیماری های  قلبی را از لندن گرفته است.
دکتر ایمان اشراقی اکنون به عنوان متخصص پوست و مو فعالیت دارد و مطب وی در شمال تهران است.
همچنین بازیگر نقش کامران چند کتاب نیز تالیف کرده و روانه بازار کرده است.

 

اگر چه ایمان در حرفه هنرپیشگی شهرت چندانی بدست نیاورد اما در کار و شغل طبابت بسیار موفق بوده و خدمات مختلفی را از مشاوره و جراحی پلاستیک و این موارد را به بیماران خود می دهد.

عکس جدید ایمان اشراقی و پویا امینی و شبنم قلیخانی در یک نمایش

از زندگی خصوصی و وضعیت تاهل و مجرد بودنش اطلاعات چندانی در دست نیست.

پیشنهاد ما : بازیگران سریال خط قرمز و بیوگرافی داریوش اسدزاده و همه بیوگرافی بازیگران مرد را مشاهده کنید

شهلا مادر ایمان اشراقی بازیگر چندی پیش درگذشت و این بازیگر سوگوار مادرش شد.

او مدعی است که مادرش (شهلا) فردی خاص بوده و از مقربین خداست! و  همه دانشگاه ها، کشورها، شهرها به یک جمله میرسند: اشهد ان لا اله الا الله، لبیک یا شهلا!

تئاتر
جنین – بلوری ها – بولدوزر – برزخ – خون به پا می شود

سینما
متولد ماه – مادر – اتانازی

….

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

برچسب هابازیگران مرد

2020-10-13

2020-10-12

2020-10-12

2020-10-10

2020-10-10

2020-10-10

سلام به نظرم تخصص قلب هم خوند تو لندن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ایمان اشراقی در خط قرمز

وب‌ سایت

ایمان اشراقی در خط قرمز
ایمان اشراقی در خط قرمز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *