برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد
برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

تهران – ایرنا – متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیونی ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به ۹۸۶۳۶۹+ بفرستند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای ثبت نام در این طرح باید کد ملی سرپرست خانوار را از سیم کارتی که به نامش هست،  به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

هنوز برخی از متقاضیان در ارسال پیامک ناموفق بوده‌اند، آنها گفته اند: پیامک ارسال نمی‌شود و تلفن همراه خطای ناموفق بودن ارسال پیامک را نمایش می‌دهد.

وزارت تعاون درباره حل این مشکل اعلام کرد: تنظیمات برخی از گوشی‌های همراه نیازمند اضافه کردن ۹۸+ قبل از شماره ۶۳۶۹ است.

واقعیت اینکه در این گوشی‌ها ارسال پیامک به شکل ۹۸۶۳۶۹+ است؛ بنابراین متقاضیان ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به ۹۸۶۳۶۹+ بفرستند.برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

به گزارش ایرنا، ثبت نام برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی از چهارم آذرماه شروع و به مدت یک هفته (۱۱ آذرماه) ادامه دارد. این وام قرض الحسنه و در ۳۰ قسط از یارانه معیشتی خانوار کسر می‌شود.

تهران – ایرنا – براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه معیشتی آذر ماه فردا (دوشنبه)…

تهران – ایرنا – استاد دانشگاه و جامعه شناس گفت: در دوران شیوع کرونا که بسیاری از مشاغل دچار…

تهران – ایرنا – ۱۱ میلیون خانوار مشمول کمک هزینه بلاعوض ۱۰۰ هزار تومانی (معادل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار …

تهران – ایرنا – رییس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری برق ایران…

تهران – ایرنا – رییس کل بانک مرکزی گفت: علاوه بر تأمین ارز واکسن های…

تهران- ایرنا- اداره کل نظارت فنی بر بیمه‌های غیرزندگی بیمه مرکزی در…

تهران – ایرنا – با اقدام مجلس در تصویب افزایش ۱۰ درصدی حق‌السهم دولت…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

منبع تصویر، Tasnim

درآمد برخی از مشاغلی بنابر ویژگی آن درآمد آن ثابت نیست مثل دارندگان واحدهای تجاری و فروشگاه ها که پشتوانه مالی مناسب تری از نظر دولت دارند هم مشمول دریافت وام نیستند

دولت حسن روحانی، رئیس جمهور ایران همزمان با دومین دور تعطیلی های گسترده برای مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا اعلام کرده است که مساعدت های مالی برای گروهی از شهروندان ایرانی در نظر گرفته است.

این حمایت های مالی شامل پرداخت چهار ماه کمک هزینه بلاعوض و یک امکان دریافت یک وام بانکی است.

مبلغ کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومان است که آذر ماه تا پایان سال به حساب برخی از واجدان شرایط واریز می شود و میزان وام یک میلیون تومان است که بازپرداخت آن در اقساط سی ماهه در نظر گرفته شده است.برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

اما این حمایت های مالی شامل حال تمام شهروندان ایرانی نمی شود. قرار است کمک هزینه بلاعوض به ۳۰ میلیون نفر پرداخت شود و واجدان شرایط دریافت وام هم ۱۰ میلیون نفر اعلام شده اند.

منبع تصویر، President.ir

حسن روحانی رئیس جمهور ایران همزمان رئیس ستاد ملی مقابله با کروناست

حسن روحانی رئیس جمهور ایران گفته در حدود یک سوم جمعیت ایران واجد دریافت کمک هزینه دولتی هستند که در ماه های آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان است. مشخصات دریافت کنندگان این کمک اعلام نشده اما رئیس جمهور ایران کسانی را که آن را دریافت نمی کنند مشخص کرده است.

این ۱۰۰ هزار تومان به کسانی که حقوق ثابت دارند داده نخواهد شد. بنابراین کارکنان دولت و شرکت ها در میان حدودا ۳۰ میلیون نفری که این کمک هزینه را دریافت می کنند، نیستند. رسانه های ایران می گویند مشخص نیست کارگرانی که بر اثر این تعطیلات کارگاه های آنها از سوی کارفرما تعطیل شده و حقوقی دریافت نمی کنند مشمول این کمک هزینه هستند یا نه.

به طور معمول دولت ایران زنان سرپرست خانوار، کارگران روزمزدی که درآمد ثابت ندارند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در زمره افراد مورد حمایت طرح های دولتی قرار می دهد اما مشخصات دریافت کنندگان این کمک به طور دقیق روشن نیست.

مشخصات دقیق واجدان شرایط دریافت وام یکی میلیونی اعلام نشده و رسانه های ایران هم می گویند توضیحات شفافی از سوی دولت در اختیار نیست اما مشخص است که این وام فقط به افراد فاقد درآمد ثابت تعلق خواهد گرفت و مثلا کارکنان دولت و شرکت و موسساتی که حقوق مشخصی دارند، نمی توانند این وام را دریافت کنند.

همچنین درآمد برخی از مشاغل بنابر ویژگی آنها ثابت نیست مثل دارندگان واحدهای تجاری و فروشگاه ها که پشتوانه مالی مناسب تری از نظر دولت دارند هم مشمول دریافت این وام نیستند.

منبع تصویر، Tasnim

به گفته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران، دولت پرداخت سود وام یک میلیونی به بانک ها را تقبل کرده است

حسن روحانی گفته این وام به افرادی که حقوق بگیر هستند هم داده نخواهد شد با این حساب احتمالا کارگران بخش خصوصی که حقوق بگیر ثابت بر اساس کارکرد روزانه محسوب می شوند اما ممکن است در جریان تعطیلی دو هفته ای مشاغل حقوقی دریافت نکنند، مجاز به دریافت این وام نیستند..

رسانه های ایران می گویند با توجه به اینکه افراد واجد شرایط ۱۰ میلیون نفر عنوان شده اند احتمالا این افراد فاقد شغل ثابت هستند که سرپرست خانوار محسوب می شوند و احتمالا تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند.

دولت ایران می گوید وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه است و به آن کارمزدی تعلق نمی گیرد. به این ترتیب، ۱۰ میلیون ایرانی واجد شرایط که یک میلیون را دریافت می کنند مطابق وعده دولت باید عینا همین مبلغ را در سی ماه بازپس دهند.

به گفته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران، دولت پرداخت سود این وام به بانک ها را تقبل کرده است.

با این همه منابع مالی پرداخت این وام مشخص نشده و برخی از نمایندگان مجلس هم به همین دلیل از وعده پرداخت این مبلغ به شهروندان از دولت انتقاد کرده اند.

دولت ایران در ابتدای شیوع ویروس کرونا پرداخت یک تا دو میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با نرخ سود چهار درصدی به چهار میلیون خانوار را تصویب کرده که عمدتا به صاحبان کسب و کار‌های خرد تعلق می گرفت.

قرار بر این شده بود تا این وام به حساب بانکی مرتبط به دریافت یارانه آنها واریز شود و اقساط این تسهیلات نیز پس از یک دوره تنفس سه ماهه از همان محل یارانه معیشتی خانوارها کسر شود. دوره بازپرداخت این تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده‌ بود.

افزایش یارانه کالاهای اساسی در شورای نگهبان رد شد

کرونا در ایران؛ دولت می‌گوید وام یک میلیون تومانی به برخی شهروندان می‌دهد

محدودیت‌های کرونا در سراسر ایران از فردا تا ‘تغییر وضعیت’: ۱۶۰ شهر تعطیل و ۲۰۸ شهر نیمه تعطیل

© 2021 بی بی سی. بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست. سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

یک مقام آگاه گفت: دومین مرحله اعطای وام یک میلیون تومانی برای یارانه‌بگیران آغاز شد.

به گزارش مشرق، امروز پیامکی از سرشماره وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نشانی V.Refah برای برخی شهروندان ارسال شد.

متن پیامک به شرح زیر است:

«سرپرست محترم خانوارتسهیلات یک میلیون تومانی دوران کرونا قبلا به حساب یارانه شما واریز شده است اگر متقاضی تسهیلات تکمیلی به مبلغ یک میلیون تومان بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید لطفاً از طریق همین خط تلفن همراه ،حداکثر تا ۵ روز آینده عدد ۱ را به ۶۳۶۹ ارسال نمایید.»

برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

یک مقام آگاه ضمن تائید این خبر،‌گفت: این وام مرحله دوم برای حمایت از خانوارهای یارانه بگیر به مبلغ یک میلیون تومان است که مانند مرحله قبل بازپرداخت آن ۳۰ ماهه با اقساط ۳۵۱۰۰ تومان خواهد بود که از تیرماه از حساب یارانه افراد کسر خواهد شد.

در مرحله اول تسهیلات حمایت کرونایی خانوارهای یارانه بگیر به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۲۱۴ سرپرست خانوار پرداخت شد.

مسئولان وزارت رفاه فرآیند پرداخت تسهیلات یک میلیونی مرحله اول حمایت کرونایی به یارانه‌بگیران را بزرگترین پروژه دولت الکترونیک دانستند که با ارسال فقط شماره ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ و بدون مراجعه حضوری و بدون ضامن این تسهیلات پرداخت و اقساط آن هم از حساب یارانه‌ای سرپرست خانوار کسر خواهد شد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

میزان حقوق کارگران در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

پاسخ مستند به جدیدترین ادعای عجیب روحانی

توضیح بانک مرکزی درباره‌ بازداشت مدیر ارشد ارزی

قیمت جدید سمند در بازار +جدول

افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت

برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

عکس/ دوست دارید راننده این خودرو زیبا باشید؟

عکس/ گران ترین خودرو دست ساز دنیا

کاهش قیمت طلا و ارز +جدول

ژنرال زنگنه! غیر از بدگویی هنری هم دارید؟!

کارخانه بنز به دنبال این جوان ایرانیست

جدیدترین قیمت ساینا، کوییک و تیبا +جدول

کارخانه بنز به دنبال این جوان ایرانیست

پاسخ مستند به جدیدترین ادعای عجیب روحانی

توضیح بانک مرکزی درباره‌ بازداشت مدیر ارشد ارزی

سایت‌های 5G همراه اول در مشهد افتتاح می‌شود

بانک اول – متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیونی ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به ۹۸۶۳۶۹+ بفرستند.

به اشتراک بگذارید:

به گزارش بانک اول متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا برای ثبت نام در این طرح باید کد ملی سرپرست خانوار را از سیم کارتی که به نامش هست،  به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

هنوز برخی از متقاضیان در ارسال پیامک ناموفق بوده‌اند، آنها گفته اند: پیامک ارسال نمی‌شود و تلفن همراه خطای ناموفق بودن ارسال پیامک را نمایش می‌دهد.

وزارت تعاون درباره حل این مشکل اعلام کرد: تنظیمات برخی از گوشی‌های همراه نیازمند اضافه کردن ۹۸+ قبل از شماره ۶۳۶۹ است.

واقعیت اینکه در این گوشی‌ها ارسال پیامک به شکل ۹۸۶۳۶۹+ است؛ بنابراین متقاضیان ابتدا کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند، چنانچه پیامک ارسال نشد، بار دوم آن را به ۹۸۶۳۶۹+ بفرستند.

 ثبت نام برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی از چهارم آذرماه شروع و به مدت یک هفته (۱۱ آذرماه) ادامه دارد. این وام قرض الحسنه و در ۳۰ قسط از یارانه معیشتی خانوار کسر می‌شود./ایرنا

بانک اول – سه شرط برای دریافت بسته جدید معیشتی و وام یک میلیونی آسیب دیده‌گان کرونایی در این مرحله از سوی دولت اعلام شد.

به اشتراک بگذارید:

به گزارش بانک اول،در حالی قرار است طی هفته‌های آتی، حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت‌های شدید کرونایی در مرحله جدید آغاز شود که وزارت رفاه سه شرط برای دریافت این تسهیلات به خانواده‌ها اعلام کرده است.برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد

نخست اینکه این بسته به افرادی که درآمد ثابت نداشته باشند، پرداخت می‌شود؛ دوم اینکه این افراد باید متقاضی وام یک میلیون تومانی کرونایی در مرحله اول باشند و سوم اینکه دریافت‌کننده بسته معیشتی فعلی باشند.

همچنین کمک بلاعوض ( ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازاء هر یک از اعضای خانوار) از آذر ماه تا پایان امسال به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود علاوه بر اینکه وام یک میلیون تومانی به صورت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد از محل باقی مانده منابع بسته جبرانی مصوب جلسه دوازدهم مورخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ستاد ملی مدیریت کرونا، با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار پرداخت خواهد شد.

بنابر اعلام وزارت رفاه ثبت‌نام از متقاضیان از با ارسال کد ملی سرپرستان خانوار از طریق تلفن همراه ثبت شده به نام وی به سرشماره ۶۳۶۹ از روز سه‌شنبه ۴ آذر آغاز شده روز سه‌شنبه ۱۱ آذر به پایان خواهد رسید همچنین پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش خواهد شد و در نهایت در هفته سوم از ۲۰ آذر تا ۲۷ آذر به پیامک‌های دریافتی مشمول با سرشمارهv.refah پاسخ داده می‌شود.

برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد
برای دریافت وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *