بسته همراه اول

بسته همراه اول
بسته همراه اول

بسته های کوتاه مدت (بسته های یک روزه و هفت روزه) فاقد تمدید خودکار (حجمی و زمانی) هستند. این بسته ها به دو صورت به پایان می رسند:

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

بسته های ماهانه دارای رزرو خودکار می باشند به طوری که هر بسته رزرو خودش می باشد. این بسته ها در دو صورت به پایان می رسند:

با پایان یافتن بسته یکی از حالت های زیر اتفاق خواهد افتاد:

تمدید خودکار زمانی: این قابلیت مربوط به بسته های ماهانه می باشد که پس از گذشت مدت زمان بسته، به صورت خودکار تمدید می شوند. مشترکین می  توانند با ارسال کد دستوری *100*18# تمدید خودکار را لغو کنند.

بسته همراه اول

تمدید خودکار حجمی: با اتمام حجم بسته های ماهانه، این بسته ها به صورت خودکار تمدید حجمی خواهند شد (حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد) . مشترکین می توانند با ارسال کد دستوری *100*18# تمدید خودکار را لغو کنند.

بسته‌های بلندمدت تمدید خودکار ندارند و به دو صورت به پایان می رسند:

توجه: در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

بسته های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته‌های اینترنت هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. مشترکین با شماره گیری *100*331# می‌توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند. در حال حاضر این بسته‌ها در دو نوع بسته‌های صبحانت (6 صبح تا 12 ظهر) و بسته‌های شبانت (2 تا 7 صبح) ارائه می‌شوند.

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید ارائه می‌شود.

در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف وی) با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می شود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافیست کد *100*62# را شماره گیری کنید.

بسته های ترکیبی محتوایی، بسته های جدید همراه اول هستند که شامل اینترنت، مکالمه، پیامک و همچنین اینترنت هدیه قابل استفاده در سرویس های مشخص شده (اپلیکیشن ها و سایت های داخلی مشخص شده) در حوزه های مختلف، آموزشی، ویدیویی، ورزشی و … است.

بسته های مدار فیروزه ای، بسته های اینترنت و بسته های مکالمه کوتاه مدت (ساعتی) و به صرفه ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان های مختلف شبکه همراه اول متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از بسته های پیشنهادی خود کافیست کد *121# را شماره گیری کنید.

بسته‌های اشتراکی دیتا، بسته‌های 30 روزه اینترنت هستند که حجم آنها می‌تواند میان چند مشترک به اشتراک گذاشته شود. در این سرویس فعالسازی توسط یک مشترک (خریدار بسته) انجام می‌شود. خریدار بسته در صورت تمایل می‌تواند در هنگام فعالسازی و یا در طول مدت زمان استفاده از سرویس، اقدام به افزودن یک یا چند مشترک زیر مجموعه و یا حذف آنها نموده و حجم بسته را با آنها به اشتراک گذارد.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

بسته‌های اشتراکی دیتا، بسته‌های 30 روزه اینترنت هستند که حجم آنها می‌تواند میان چند مشترک به اشتراک گذاشته شود. در این سرویس فعالسازی توسط یک مشترک (خریدار بسته) انجام می‌شود. خریدار بسته در صورت تمایل می‌تواند در هنگام فعالسازی و یا در طول مدت زمان استفاده از سرویس، اقدام به افزودن یک یا چند مشترک زیر مجموعه و یا حذف آنها نموده و حجم بسته را با آنها به اشتراک گذارد.

در خصوص خریدار بسته و عضوهای زیر مجموعه محدودیتی به لحاظ نوع سیم‌کارت وجود ندارد و هر دو می‌توانند سیم‌کارت دائمی و یا اعتباری همراه اول باشند.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

همراه اول تمامی محصولات و خدمات خود را علاوه بر سایر درگاه ها از طریق درگاه های USSD (کدهای دستوری) نیز ارائه می کند. جزئیات کدهای دستوری را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

سامانه جامع خدمات اینترنت همراه

طرح محدوده 1000 همراه اول، با 1000 شروع میشه

سامانه جامع همراه اول

راحت ترین روش خرید شارژ همراه اول

بسته همراه اول

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

از زمستان 1394، 800MB اینترنت (آلفا+) به مشترکین جدید سیم کارت های دائمی با اعتبار یک هفته هدیه داده می شود.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

به موجب این طرح مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری *1# نسبت به خرید شارژ همراه اول برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر اقدام نمایند.

مشترکین می توانند با شماره گیری *1*1*1# از شارژ عادی و با اعمال شارژ از طریق کد دستوری *1*1*2# بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی از مزایای شارژ فوق العاده استفاده نمایند. همچنین در صورتی که بخواهند مبلغی را به صورت دلخواه شارژ نمایند می توانند با شماره گیری *1*1*3# شارژ دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند (شارژ دلخواه باید حداقل 10,000 ریال و مضربی از 1,000 ریال باشد).

مشترکین اعتباری می‌توانند با شماره گیری #مبلغ شارژ*1* ، شارژهای 10,000 و 20,000 و 50,000 و 100,000 و 200,000 و 500,000 و 1,000,000 ریالی را سریع تر از هر روشی به صورت فوق العاده برای خود خرید نمایند.

برای مثال: 100000#*1* = شارژ 100,000 ریالی با 30,000 ریال هدیه 3 روزه

این مبلغ براساس میزان اعمال شارژ متفاوت بوده و پس از وارد نمودن رمز شارژ با کد دستوری *1*2# ، و انتخاب مبلغ شارژ فوق‏ العاده به صورت جدول زیر فعال خواهد گردید:

بسته همراه اول

منظور از 1 روز اعتبار شارژ هدیه، تا 24 ساعت پس از زمان اعمال شارژ بوده و منظور از 3 روز اعتبار شارژ هدیه، تا 72 ساعت پس از اعمال شارژ می ‏باشد.

شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، SMS و دیتا می‏ شود و در صورتی که پیش از اتمام اعتبار شارژ هدیه اقدام به اعمال شارژ فوق ‏العاده‏ ی مجدد نمایید، مبلغ شارژهای هدیه با هم جمع و زمان اعتبار طولانی‏ تر، منظور می‏ گردد (زمان اعتبار شارژ هدیه جمع نمی‏ گردد). لازم به ذکر است در زمان تماس با اپراتورهای دیگر و همچنین تماس خارج از کشور و رومینگ از شارژ اصلی مشترک کسر خواهد گردید.

پایان یافتن مهلت زمانی استفاده از شارژ هدیه، تأثیری بر مبلغ و مهلت استفاده از شارژ اصلی نمی‏ گذارد.

اگر شما با پرداخت غیر حضوری قبض تلفن همراه خود به جمع همراهان طبیعت پیوسته اید یا علاقمند به بهره مندی از خدمات الکترونیکی پرداخت قبض می باشید، برای دسترسی سریع و آسان به اطلاعات قبوض خود نظیر مبلغ میان دوره و پایان دوره و پرداخت راحت و سریع، می توانید با شماره گیری *1# و ورود به منوی “قبض” یا با شماره گیری راحت و آسان کد دستوری *1*2# نسبت به رویت مبلغ و پرداخت قبض میان دوره و یا پایان دوره خود اقدام نمایید.

ستاره اول به منظور تسهیل خرید بسته های اینترنت نوترینو برای مشترکین دائمی و اعتباری، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک با مراجعه به درگاه *1# و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می توانند تنها با یکبار مراجعه به درگاه *1# ، بسته های نوترینو را به سرعت و براحتی برای خود و یا دیگران خریداری و فعال نمایند.

جهت اطلاع از ویژگی ها و نحوه خرید بسته های متنوع اینترنت نوترینو می توانید به بخش بسته های اینترنت مراجعه نمایید.

فقط برای خانم ها! 30 درصد شارژ بیشتر در هر بار شارژ ستاره اول به پاس قدردانی از بانوان گرامی امکان استفاده از سرویس شارژ بانوان را در منوی خود فراهم نموده است. مشترکین می توانند از این طریق به راحتی و بدون نیاز به پین کد برای خود یا دیگران اقدام به خرید شارژ نمایند و از مزایای شارژ بانوان بهره مند شود.لازم به توضیح است مشترکین دائمی و اعتباری می توانند برای خطوط اعتباری که در پایگاه اطلاعاتی همراه اول به نام یک خانم ثبت شده است به صورت مستقیم با کد دستوری *1*1*4# اقدام به خرید شارژ نمایند. جهت اطلاع از جدول زمانبندی مهلت استفاده از شارژ بانوان و سایر شرایط و قوانین به صفحه هدیه شارژ بانوان مراجعه نمایید.

در صورت بروز هرگونه پرسش، می‏ توانید به یکی از روش‏های زیر با سامانه‏ ی اطلاع‏ رسانی همراه اول تماس حاصل فرمایید:

همراه اول به منظور تسهیل خرید بسته های نوترینو، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک تنها با یک بار مراجعه به سرشماره *1# و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب دیگر مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می توانند تنها با یکبار مراجعه به سرشماره *1# ، بسته های نوترینو را به سرعت و براحتی خریداری و فعال نمایند.

قوانین خرید و پرداخت هزینه بسته های به شرح جدول ذیل می باشد:

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:

هزینه خرید بسته ها برای مشترکین دائمی بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین اعتباری از شارژ کسر خواهد شد.

برای مشترکین اعتباری مبلغ %9 مالیات ارزش افزوده در زمان فعالسازی سرویس کسر می گردد.
اطلاعات بیشتر

قیمت هریک از بسته ها بدون احتساب مالیات می باشد.

ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با %50 تخفیف محاسبه خواهد شد. برای مشاهده لیست صفحات به
کاهش تعرفه ترافیک داخلی در سایت ها و پیام رسان های منتخب
مراجعه نمایید.

بسته‌های بلندمدت (دوماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یکساله) به دو صورت به پایان می رسند:

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

بسته‌های کوتاه ‌مدت (بسته‌های یک روزه و هفت‌ روزه) فاقد تمدید خودکار(حجمی و زمانی) هستند. این بسته‌ها به دو صورت به پایان می‌رسند:

بسته همراه اول

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می‌گردد.

بسته‌های ماهانه (30 روزه) دارای ترافیک هدیه صبحانت (قابل استفاده در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر) هستند. برای مثال بسته ماهانه 5 گیگابایت +500 مگابایت هدیه صبحانت سی روزه، علاوه بر 5 گیگابایت خریداری شده، 500 مگابایت ترافیک هدیه دارد که در ساعات 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده می‌باشد.

بسته‌های ماهانه دارای رزرو خودکار می باشند به طوری که هر بسته رزرو خودش می باشد. این بسته‌ها در دو صورت به پایان می رسند:

با پایان یافتن بسته یکی از حالت های زیر اتفاق خواهد افتاد:

بسته‌های گروه وودافن (Vodafone)، ویژه مسافرانی است که قصد استفاده از خدمات همراه اول را در اپراتور وودافن کشورهای اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، ایرلند، افریقای جنوبی، پرتغال، آلمان، ترکیه، چک، رومانی، غنا، مجارستان، نیوزلند، هلند، یونان، مالت را دارند.

بسته پس از خريد، فعال و مدت زمان اعتبار بسته از لحظه فعال شدن شروع خواهد شد ولی حجم بسته به محض رومینگ به اپراتور وودافن کشورهای مذکور، قابل استفاده است.

بسته رومينگ به صورت خودکار تمديد نمی‌گردد و در صورت نياز، ميتوانيد مجددا اقدام به خريد بسته نماييد.

با تغییر کشور و انتخاب اپراتور وودافن نیازی به خرید مجدد بسته نیست.

بسته‌های گروه Vodafone تنها در کشورهای مذکور و اپراتور Vodafone قابل استفاده بوده و پس از بازگشت به ایران امکان ادامه استفاده از بسته‌ها میسر نیست.

با خرید بسته رومینگ بین الملل در کشور عراق ، ضمن اطلاع از میزان استفاده از دیتا و مکالمه و پیامک، می‌توانید هزینه کمتری پرداخت نمایند.

به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید ارائه می‌شود. این بسته‌ها صرفا مخصوص مشترکین جدید (دائمی/اعتباری) می‌باشند. منظور از مشترکین جدید مشترکینی می‌باشند که حداکثر ۳۰ روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها گذشته است. سایر مشترکین قادر به خرید بسته‌ها نیستند. مشترکین جدید می‌توانند در دوره مجاز (قبل از گذشتن ۳۰ روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها) به هر تعدادی از این بسته‌ها خریداری کنند. این بسته‌ها قابل رزرو کردن هستند. در صورتی که مشترک در بازه مربوطه اقدام به رزرو یکی از بسته‌ها کند، پس از پایان ۳۰ روز، امکان فعالسازی رزرو برای مشترک وجود خواهد داشت.

بسته‌ها دارای رزرو خودکار می‌باشند؛ به این صورت که بسته‌ای با همان حجم و مدت اعتبار ولی با قیمت بدون تخفیف، رزرو خواهد شد که امکان لغو بسته رزرو از طریق شماره گیری کد
*۱۰۰*۱۸# وجود دارد

بسته¬های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته‌های اینترنت هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته¬ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. در حال حاضر این بسته‌ها در دو نوع بسته‌های صبحانت (۶ صبح تا ۱۲ ظهر) و بسته‌های شبانت (۲ تا ۷ صبح) ارائه می‌شوند.

بسته های اینترنت ساعات مشخص برای تمامی مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده می‌باشند.

این بسته ها فاقد تمدید خودکار حجمی و یا زمانی هستند.

مشترک در یک زمان تنها می تواند یک بسته ساعات مشخص را فعال نماید.

در صورت فعالسازی همزمان این بسته‌ها با سایر بسته‌های اینترنت، اولویت مصرف با بسته‌های ساعات مشخص خواهد بود.

در طرح اینترنت همراهی به هر یک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بسته اینترنت مختص وی(متناسب با الگوی مصرف وی) از نوع آلفا+ با سرعت بدون مرز، با قیمت مقرون به صرفه پیشنهاد می شود.

در طرح مکالمه همراهی به هر یک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول یک بسته مکالمه یک ماهه، متناسب با الگوی مصرف وی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) با قیمتی ویژه و مقرون به صرفه پیشنهاد می شود.

در طرح پیامک همراهی به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بر اساس الگوی مصرف ایشان، بسته پیامکی مختص به آن ها با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد داده می‌شود.

لازم به ذکر است بسته های پیامک همراهی رزرو خودکار ندارند اما امکان رزرو بسته توسط مشترک وجود دارد.

مشترکینی می توانند بسته پیامک همراهی را فعال کنند که حداقل ۱۲ ماه از تاریخ فعالسازی سیم کارت آن ها گذشته باشد.

هر یک از مشترکین در هر ماه مجاز هستند حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال کنند.

بسته های ترکیبی دلخواه (بسته بساز)، بسته‌هایی 30 روزه شامل سه بخش اینترنت، مکالمه و پیامک هستند که حجم هر بخش متناسب با مصرف و نیاز کاربر قابل انتخاب است. بنابراین کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با ساختن بسته مورد نیاز خود هزینه‌های ارتباطی را بهتر مدیریت نمایند.

بسته های دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

مکالمه و پیامک بسته دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده هستند و مکالمات و پیامک‌های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می‌شوند.

فعالسازی همزمان بسته‌های دلخواه با هر یک از بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان‌پذیر است و اولویت مصرف با بسته‌ای خواهد بود که زودتر به اتمام می‌رسد.

امکان فعالسازی همزمان بسته‌های دلخواه با سایر بسته‌های ترکیبی (بسته‌های گلخانه، بسته‌های قیمتی و یک بسته ‌دلخواه دیگر) وجود ندارد.

در صورتی که حجم هریک از بخش‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک بسته دلخواه زودتر از حجم سایر بخش‌های بسته و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد، چنانچه بسته دیگری از این نوع برای مشترک فعال نباشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

هیچ یک از اجزای بسته دارای تمدید خودکار نیستند.

کلیه پیامک های مربوط به اتمام زمانی (24 ساعت و 1 ساعت قبل از تمام شدن باندل)، اتمام 85% حجم بسته های اینترنت و اتمام حجمی هر کدام از بسته های پیامک و مکالمه و اینترنت، همانند سایر بسته های ترکیبی برای مشترکین ارسال می گردد.

توجه:رمز عبور یکبار مصرف از طریق پیامک ارسال می‌شود و مدت زمان اعتبار آن 10 دقیقه است.

مشترک گرامی بسته شما

می‌باشد. در صورت فعالسازی مبلغ

(با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به قبض (کسر از اعتبار) شما اضافه خواهد شد.

توجه:رمز عبور یکبار مصرف از طریق پیامک ارسال می‌شود و مدت زمان اعتبار آن 10 دقیقه است.

مشترک گرامی بسته شما

می‌باشد. در صورت فعالسازی مبلغ

(با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به قبض (کسر از اعتبار) شما اضافه خواهد شد.

توجه:رمز عبور یکبار مصرف از طریق پیامک ارسال می‌شود و مدت زمان اعتبار آن 10 دقیقه است.

مشترک گرامی بسته شما

می‌باشد. در صورت فعالسازی مبلغ

(با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به قبض (کسر از اعتبار) شما اضافه خواهد شد.

با خرید بسته های ترکیبی همراه اول از یک اینترنت خوب همیشه لذت ببرید!

در گام اول از میان گروه های مختلف بسته (شامل مکالمه، اینترنت و …) گروه مد نظر را انتخاب می کنید. سپس در آن گروه از قسمت “انواع بسته” نوع بسته مدنظر خود را انتخاب می کنید. (مثلا در گروه اینترنت انواع بسته ها شامل آلفا بلند مدت، آلفا کوتاه مدت، بسته های رومینگ و…می باشند.)

در گام دوم از میان بسته های نمایش داده بسته مورد نظر خود را با زدن دکمه سبزرنگ خرید انتخاب کنید. شما می توانید بازه زمانی و بازه قیمتی مد نظر خود را نیز مشخص کنید.

در گام سوم، شماره تلفن خود را وارد کنید

در گام چهارم، با انتخاب شیوه پرداخت از روی قبض یا از طریق درگاه بانکی مبلغ مورد نظر را پرداخت و پس از آن بسته فعال خواهد شد.


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:

با خرید بسته های ترکیبی همراه اول از یک اینترنت خوب همیشه لذت ببرید!

در گام اول از میان گروه های مختلف بسته (شامل مکالمه، اینترنت و …) گروه مد نظر را انتخاب می کنید. سپس در آن گروه از قسمت “انواع بسته” نوع بسته مدنظر خود را انتخاب می کنید. (مثلا در گروه اینترنت انواع بسته ها شامل آلفا بلند مدت، آلفا کوتاه مدت، بسته های رومینگ و…می باشند.)

در گام دوم از میان بسته های نمایش داده بسته مورد نظر خود را با زدن دکمه سبزرنگ خرید انتخاب کنید. شما می توانید بازه زمانی و بازه قیمتی مد نظر خود را نیز مشخص کنید.

در گام سوم، شماره تلفن خود را وارد کنید

بسته همراه اول

در گام چهارم، با انتخاب شیوه پرداخت از روی قبض یا از طریق درگاه بانکی مبلغ مورد نظر را پرداخت و پس از آن بسته فعال خواهد شد.


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه آنلاین همراه اول به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به فروشگاه آنلاین همراه اول هنگام استفاده از پروفایل شخصی، خرید شارژ و بسته‌ها، خرید سیم‌کارت و فعالسازی آن، خرید محصولات، استفاده از تخفیفات و سایر خدمات ارائه شده توسط فروشگاه آنلاین همراه اول به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه آنلاین همراه اول است. توجه داشته باشید که خرید شارژ و بسته (هم در حساب کاربری و هم بدون ثبت‌نام در سایت) و ثبت سفارش سیم‌کارت و سایر محصولات در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه آنلاین همراه اول از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

سیم‌کارت‌های اعتباری یکی از سه وضعیت زیر را دارا می‌باشد:

بسته همراه اول


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:


قرارداد اشتراک تلفن‌های همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداختDownloads-icon


قرداد اشتراک تلفن‌های همراه دائمی معمولیDownloads-icon


قرارداد اشتراک تلفن‌های همراه اعتباریDownloads-icon

در راستای توجه بیشتر به حقوق مصرف کننده، از تاریخ چهارشنبه 97/01/22 روال کسر شدن 9% مالیات بر ارزش افزوده برای خرید شارژ سیم کارت های اعتباری تغییر کرده و به جای آنکه در زمان خرید شارژ، مالیات ارزش افزوده کسر شود، هر زمان که مصرف و استفاده از شارژ رخ دهد مالیات ارزش افزوده کسر خواهد شد.

به عنوان مثال، پیش از این تاریخ، مشترکین اعتباری همراه اول در هنگام خرید شارژ 10,000 تومانی، با کسر شدن 9% مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ ۹،۱۷۴ تومان اعتبار دریافت می کردند. اما از تاریخ 97/01/22 به بعد، با خرید شارژ 10,000 تومانی، همان مبلغ 10,000 تومان را در اعتبار و موجودی شارژ خود داشته اما در هنگام مصرف شارژ برای مکالمه، پیامک، اینترنت و غیره، 9% مالیات بر ارزش افزوده از اعتبار ایشان کسر می شود.

بنابراین به طور کلی تغییری در هزینه های مشترکین اعتباری همراه اول ایجاد نشده و صرفا زمان کسر شدن مالیات بر ارزش افزوده تغییر یافته و از زمان خرید شارژ به زمان استفاده و مصرف شارژ منتقل شده است.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:

با خرید شارژ از فروشگاه آنلاین همراه اول، از ۵ درصد اعتبار بیشتر بهره مند
شوید.

با خرید بسته های همراه اول از یک اینترنت خوب همیشه لذت ببرید!

انتخاب و خرید شماره های دائمی و اعتباری همراه اول


همراه اول در شبکه‌های اجتماعی:

بسته‌های اشتراکی دیتا، بسته‌های 30 روزه اینترنت هستند که حجم آنها می‌تواند میان چند مشترک به اشتراک گذاشته شود. در این سرویس فعالسازی توسط یک مشترک (خریدار بسته) انجام می‌شود. خریدار بسته در صورت تمایل می‌تواند در هنگام فعالسازی و یا در طول مدت زمان استفاده از سرویس، اقدام به افزودن یک یا چند مشترک زیر مجموعه و یا حذف آنها نموده و حجم بسته را با آنها به اشتراک گذارد.

در خصوص خریدار بسته و عضوهای زیر مجموعه محدودیتی به لحاظ نوع سیم‌کارت وجود ندارد و هر دو می‌توانند سیم‌کارت دائمی و یا اعتباری همراه اول باشند.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

از زمستان 1394، 800MB اینترنت (آلفا+) به مشترکین جدید سیم کارت های دائمی با اعتبار یک هفته هدیه داده می شود.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

 

مثال : name@mci.ir در این صورت مشترک پیامکی دریافت می کندکه در آن نوشته شده است: مشترک گرامی آدرس ایمیل شما در سامانه ثبت موقت گردید، جهت تکمیل فرآیند ثبت با مراجعه به ایمیل خود، شناسه ثبت دریافتی را به سامانه 990009 پیامک نمایید.

پس از دریافت پیامک، مشترک می بایست جهت تکمیل فرآیند ثبت آدرس ایمیل خود در سامانه و دریافت ماهیانه صورتحساب از طریق ایمیل، شناسه دریافتی در ایمیل را به سرشماره پیامکی 990009 پیامک کند. (شناسه ارسالی در inbox یا spam (هرزنامه) ایمیل شما می باشد، که پس از مشاهده آن را به سرشماره پیامکی 990009 ارسال کنید.) در انتها و پس از ارسال شناسه توسط مشترک و در صورت تایید آدرس ایمیل توسط سیستم، پیامک زیر برای مشترک ارسال می شود: مشترک گرامی آدرس ایمیل شما در سامانه ثبت نهایی گردید، جهت فعال سازی هدیه 1 گیگ اینترنت رایگان کد #کد فعال سازی*131*10* را شماره گیری نمایید.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

بسته های ترکیبی دلخواه، بسته‌هایی 30 روزه شامل سه بخش اینترنت، مکالمه و پیامک هستند که حجم هر بخش متناسب با مصرف و نیاز کاربر قابل انتخاب است. بنابراین کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با ساختن بسته مورد نیاز خود هزینه‌های ارتباطی را بهتر مدیریت نمایند. اطلاع از سرویس و فعالسازی از طریق سایت همراه من و اپلیکیشن همراه من (قسمت خدمات من، بسته های ترکیبی) امکان‌پذیر است.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

این طرح در پایان روز 1399/05/18 به پایان رسیده است

از تاریخ 99/05/10 تا پایان 99/05/18 کلیه مشترکین دائمی، اعتباری و انارستانی می توانند با خرید یک بسته ترکیبی ویژه به مبلغ 1,800 تومان، ظرف مدت 24 ساعت از خرید بسته، از 300 مگابایت اینترنت + 30 دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند گردند.

کپی رایت © 1399 _ شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)

همراه اول به منظور تسهیل خرید بسته های نوترینو، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک تنها با یک بار مراجعه به سرشماره*۱# و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب دیگر مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می توانند تنها با یکبار مراجعه به سرشماره *۱#، بسته های نوترینو را به سرعت و براحتی خریداری و فعال نمایند.

قوانین خرید و پرداخت هزینه بسته های به شرح جدول ذیل می باشد:

نوع مشترک خریدار

دریافت کننده بسته

نحوه کسر مبلغ بسته از مشترک خریدار

بسته همراه اول

مبلغ بسته

دائمی/ اعتباری

دائمی/ اعتباری

طی عملیات بانکی: کسر از حساب بانکی (نیازمند به رمز دوم کارت)

قیمت بسته نوترینو
+
عوارض و مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد قیمت بسته)

بسته های آلفا+ بسته های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم، چهارم و نسل چهارونیم ممکن می سازند. افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می توانند از بسته­ های آلفا+ استفاده کنند. بسته های آلفا+ تنوع بسیاری جهت پاسخگویی به مصارف مختلف دارند. جزئیات بسته های آلفا+ در جدول ۱ ارائه شده است.

جدول ۱-بسته های آلفا+(سرعت بدون مرز)

بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید

به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید از تاریخ ۲ دی ماه ۹۶ ارائه می شود.

اتمام بسته

بسته ها در دو صورت به پایان می رسند:

۱.پایان مدت اعتبار بسته

۲.پایان حجم بسته

با پایان یافتن بسته یکی از حالت های زیر اتفاق خواهد افتاد:

۱.تمدید خودکار زمانی: این قابلیت مربوط به بسته­ های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله آلفا+ می باشد که پس از گذشت مدت زمان بسته، به صورت خودکار تمدید می شوند. مشترکین می­ توانند با ارسال کد دستوری *۱۰۰*۸# تمدید خودکار را لغو کنند.

۲.تمدید خودکار حجمی: با اتمام حجم بسته های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله آلفا+، این بسته ها به صورت خودکار تمدید حجمی خواهند شد. مشترکین می توانند با ارسال کد دستوری*۱۰۰*۸# تمدید خودکار را لغو کنند.

توجه: بسته های یک روزه و هفت روزه دیتا فاقد تمدید خودکار (حجمی و زمانی) است.

۳.تعرفه عادی: در صورتی که بسته به اتمام برسد و تمدید خودکار زمانی یا حجمی اتفاق نیافتد، مصارف آتی اینترنت مشترک طبق جدول زیر محاسبه خواهد شد:

نوع سیم کارت

تعرفه هر کیلوبایت تبادل اطلاعات

تعرفه هر کیلوبایت تبادل اطلاعات در سایت های منتخب داخلی*

سیم کارت دائمی

۰.۴ ریال

۰.۲ ریال

سیم کارت اعتباری

۰.۶ ریال

۰.۳ ریال

برای مشاهده لیست صفحات منتخب به https://www.mci.ir/internet-tariff-reduction مراجعه نمایید.

بسته های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته های پرسرعت نوترینو هستند که در بازه های زمانی مشخصی از شبانه روز قابل مصرف می باشند. این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. مشترکین با شماره گیری *۱۰۰*۲۷# می توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند.
در حال حاضر این بسته ها در دو نوع بسته های صبحانت (۶ صبح تا ۱۲ ظهر) و بسته های شبانت (۲ تا ۷ صبح) ارائه می شوند.

در صورتی که مشترکی بسته­ ی فعال آلفا+ داشته باشد، اگر اقدام به فعالسازی بسته­ ی دیگری نماید، بسته­ ی جدید برای وی رزرو می­ گردد. به این معنی که پس از پایان بسته فعلی، در هنگام تمدید حجمی یا زمانی، بسته­ ی رزرو برای وی فعال خواهد شد. بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترک امکان می دهد بسته­ ی بعدی خود را از قبل مشخص کند تا تمدید با بسته­ ی دلخواه صورت پذیرد.

نکات اصلی در خصوص رزرو بسته :

روش های خرید و پرداخت:

بسته همراه اول

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته ها در جدول زیر شرح داده شده است:

سامانه جامع *۱۰#

سامانه *۱۰۰#

سامانه جامع پیامکی
۰۰۹۸۱۰
یا
۹۸۱۰+

سامانه پیامکی ۸۰۸۰

حساب کاربری همراه من

– شماره گیری *۱۰*۳۲#
– مشاهده بسته ها و انتخاب بسته مورد نظر

– شماره گیری
*۱۰۰#
– مشاهده بسته ها و انتخاب بسته مورد نظر

– ارسال عدد ۳۲ لاتین
– مشاهده بسته ها و ارسال عدد بسته

– ارسال عدد ۳۲ لاتین
– مشاهده بسته ها و ارسال عدد بسته

– مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرس
my.mci.ir
– مشاهده و انتخاب بسته موردنظر

مشترکین دائمی

مشترکین اعتباری

اضافه شدن مبلغ بسته به قبض مشترک

-کسر مبلغ بسته از اعتبار مشترک

– برای مشترکین اعتباری مبلغ ۹% مالیات ارزش افزوده در زمان فعالسازی سرویس کسر می گردد.

خرید بسته نوترینو به صورت مستقیم

خرید بسته نوترینو برای دیگران

-تنها با یک بار مراجعه به سرشماره *۱# و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی

– خرید برای اعضا خانواده و نزدیکان
– خرید برای خود مشترک جهت استفاده روی دستگاههایی مانند تبلت

مشترکین می توانند با استفاده از روش های ذیل از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و همچنین بسته رزرو خود اطلاع پیدا کنند:

سامانه جامع *۱۰#

سامانه *۱۰۰#

سامانه جامع پیامکی ۱۰

سامانه پیامکی ۸۰۸۰

حساب کاربری همراه من

شماره گیری *۱۰*۳۲۰#

شماره گیری *۱۰۰*۰#

ارسال عدد ۳۲۰ لاتين

ارسال عدد ۰ لاتين

مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرسmy.mci.ir قسمت گزارش مصرف

بسته های نامحدود شبانه، بسته های یک روزه، یک هفته و یک ماهه نوترینو با سرعت بدون مرز، با حجم نامحدود هستند که با قیمت مناسب فقط برای استفاده در ساعات مشخصی از شبانه روز ارائه می شوند.

بسته های اینترنت نامحدود شبانه

مدت زمان اعتبار بسته نامحدود

کد دستوری فعال سازی

قیمت بدون احتساب مالیات

سیاست مصرف منصفانه

اینترنت نامحدود شبانه (یک روزه)

۱ روز از ۲ تا ۷ بامداد

*۱۰۰۰*۲۲۱۱#

۱,۹۰۰ تومان

۲۰ گیگابایت

۱ روز از ۱ بامداد تا ۱۱ صبح

*۱۰۰۰*۲۲۱۲#

۳,۹۰۰ تومان

۵۰ گیگابایت

اینترنت نامحدود شبانه (یک هفته)

۷ روز از ۲ تا ۷ بامداد

*۱۰۰۰*۲۲۲۱#

۴,۹۰۰ تومان

۶۰ گیگابایت

۷ روز از ۱ بامداد تا ۱۱ صبح

*۱۰۰۰*۲۲۲۲#

۸,۹۰۰ تومان

۱۵۰ گیگابایت

اینترنت نامحدود شبانه (یک ماهه)

۳۰ روز از ۲ تا ۷ بامداد

*۱۰۰۰*۲۲۳۱#

۹,۹۰۰ تومان

۱۸۰ گیگابایت

۳۰ روز از ۱ بامداد تا ۱۱ صبح

*۱۰۰۰*۲۲۳۲#

۱۹,۹۰۰ تومان

۴۵۰ گیگابایت

سایر کدهای دستوری مربوط به این بسته­ ها در جدول زیر آمده است:

اینترنت نامحدود

*۱۰۰۰*۲۲#

استعلام

*۱۰۰۰*۰#

راهنما

*۱۰۰۰*۹#

بسته همراه اول
بسته همراه اول
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *