بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰
بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

برای صاف کردن موها از روش های مختلفی می‌توان استفاده کرد که برس حرارتی یک روش ترکیبی است که با کمک آن هم موهای خود را شانه می‌کنید و هم با کمک حرارت و گرمای این برس موهایتان صاف می‌شود.

در ساخت  برس حرارتی از شانه هایی کوچک سرامیکی استفاده شده است که این شانه ها باعث صاف شدن مو در زمان کمی خواهند شد، بررس حرارتی به دلیل شیوه پخش حرارت آسیب خیلی کمتری را نسبت به اتوی مو به سر وارد می‌کند.

اگر به دنبال خرید برس حرارتی هستید این مطلب را دنبال کنید، در این مطلب به بررسی بهترین برس‌های حرارتی موجود در بازار در سال ۲۰۲۰ پرداخته‌ایم که با مطالعه آن بهترین برس حرارتی متناسب با خود را انتخاب می‌کنید.

تماشا کنید: با ویژگی های محبوب ترین ابزار آرایشی این روزها آشنا هستید؟

 

بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

اولین دلیل و مهمترین دلیل برای خرید برس حرارتی محافظت از موهایتان است، برس حرارتی همانند اتوی مو موجب آسیب دیدگی موها نمی‌شود و حرارت آن کاملا ملایم است و در حال شانه کردن موها این حرارت به موها منتقل می‌شود.

اما در اتوی مو حرارت به شکل مستقیم به موها وارد می‌شود و حتما بوی سوختگی و آسیب رسیدن به موهایتان را حس کرده‌اید، خوشبختانه در برس حرارتی این آسیب به موها وارد نمی‌شود و حرارت به شکل ملایمتر و در عین حال موثری به موهای شما منتقل می‌شود.

البته تعریف‌هایی که از برس حرارتی داشتیم موجب نمی‌شوند که اتو مو دیگر گزینه مناسبی نباشد، در حقیقت برس حرارتی به اندازه اتو مو قدرتمند نیست و اگر موهای شما ضخیم و حجیم است، به احتمال زیاد برس حرارتی به خوبی اتو مو، موهایتان را صاف نمی‌کند.

از طرفی اگر موهای شکننده و ضعیفی دارد برس حرارتی بهترین گزینه برای شماست، چراکه اتو مو می‌تواند به راحتی آسیب‌های زیادی را به موهای شما وارد کند.

پس در نهایت متوجه می‌شویم که هم اتو مو و هم برس حرارتی مزایا و معایبی دارند که با توجه به جنس موهایمان باید بهترین انتخاب را داشته باشیم، اما در نهایت بازهم متذکر می‌شویم که برس حرارتی به مراتب آسیب کمتری به موها وارد می‌کند.

اما بهترین برس حرارتی کدام است چه مارکی بخریم؟ در ادامه مدل‌های مختلف برس حرارتی را از جنبه‌های مختلفی بررسی می‌کنیم تا در نهایت خودتان بهترین برس حرارتی موجود در بازار را که برای شما گزینه مناسبی است شناسایی کنید.

حتما بخوانید: ۷ مدل از بهترین مسواک برقی‌های موجود در بازار ایران

 

برس حرارتی بابیلیس مدل HSB101E محصولی بی نظیر بوده که بسیار سریع گرم می‌شود و برای استفاده کنندگان موهای صاف و براقی به ارمغان می‌آورد.

این مدل برس صفحه ای به پهنای ۶۰ سانتی متر مربع دارد که جنس آن از سرامیک می‌باشد و به راحتی موها را صاف و لخت می‌کند، از طرفی قابلیت تنظیم سه حالت دما برای موهای نرم، آسیب دیده و موهای ضخیم را دارد.

برس حرارتی مو پرومکس مدل ۸۰۰۰ که به آن  برس برقی نیز گفته می‌شود برای سالن های آرایشی طراحی شده تا زمان زیادی بتوانند ازآن استفاده کنند والبته کاربرد خانگی هم می‌تواند داشته باشد.

این نوع برس قابلیت صاف کنندگی مو، تنظیم درجه حرارت در ۶ دمای مختلف، قابلیت خاموشی خودکار بعداز ۶۰ دقیقه، فناوری تورمالین جهت تولید یون منفی طبیعی برای نرم کردن مو و جلوگیری از وز شدن موها را دارد.

برس حرارتی رمینگتون مدل CB7400 شبیه برس معمولی است ولی گرم شدن دندانه ها تنها در ۳۰ ثانیه باعث صافی و لختی موها می‌شود که گرم شدن سریع برس یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

ازقابلیت های دیگر این برس می‌توان به گرم شدن ۳۰ ثانیه ای آن  وگردان بودن سیم اشاره کرد، همچنین جنس دندانه ها از سرامیک می‌باشد که برای صاف کردن، حالت دادن و باز کردن موهای بهم گره خورده کاربرد دارد.

برس حرارتی جیمی مدل ۲۹۷۲ از کیفیت خوبی برخوردار میباشد و در ساخت آن از آخرین تکنولوژی استفاده شده است که موهای سر را در حداقل زمان خشک میکند.

این محصول دارای طراحی ارگونومیک میباشد که همین امر باعث میشود دستگاه در دست کاملا پایدار باشد، همچنین از قابلیت های دیگر این مدل می‌توان به گرم شدن سریع درعرض ۳۰ ثانیه، دارا بودن صفحه سرامیکی، تنظیم دما و صفحه نمایشگر اشاره کرد.

این مدل برس دارای صفحه سرامیکی میباشد که در مدت ۹۰ ثانیه به طور کامل گرم میشود وصفحه سرامیکی باعث میشود که حرارت به طور یکنواخت پخش شود.

هرچند که نمی‌توان این برند را با محصولت گران قیمت مقایسه کرد، ما با توجه به قیمتی که دارد از کیفیت خوبی هم برخوردار است، لذا اگر به دنبال خرید برس حرارتی با قیمت مناسب هستید این برس را هم می‌توانید به گزینه‌های انتخابی خود اضافه کنید.

برس بخار الکتریکی هانی هیر مدل BY-632 ترکیب کاملی از شانه وصاف کننده مو می‌باشد و علاوه برصاف کردن در زمان کوتاه، موها را به خوبی شفاف می‌کند.

این دستگاه دارای چند درجه قابل تنظیم دما از ۸۰ تا ۲۳۰ سانتیگراد است ،که ۸۰ برای موهای آسیب دیده، ۱۸۰ برای موهای طبیعی و۲۳۰ درجه برای موهای ضخیم وفر مناسب هستند.

از دیگر قابلیت های این محصول می تان به نانوتکنولوژی بودن محصول، چرخش ۳۶۰ درجه سیم، بازه حرارتی ۸۰ تا۲۳۰ درجه سانتیگراد، دارای مخزن ۱۷ میلی لیتری آب اشاره کرد.

برس حرارتی مو پروویو مدل pw-5112 یکی از محصولات شرکت آلمانی پروویو می‌باشد، که کار حالت دهی به موها را در حداقل زمان ممکن انجام می‌دهد.

این محصول قابلیت تولید یون را دارد بنابراین سرعت خشک کردن مو را بالا برده وآسیب کمتری به موها می‌رساند‌، دقت داشته باشید که داغ شدن دندانه ها و تاثیر آن در صاف کردن موها در حین شانه، بخشی از مکانیزم این برس حرارتی می‌باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول طراحی ارگونومیک، وزن سبک وکابل ۲.۵ متری می‌توان نام برد، همچنین این محصول رضایت ۸۶ درصدی خریداران را به همراه داشته است و توسط بیش از ۴۰ نفر از خریدران توصیه شده است.

برس حرارتی «بابیلیس» (Babyliss) مدل «HSB100E» وسیله‌ای شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند. این برس 126 دندانه‌ی مو دارد که به سه دسته تقسیم می‌شوند. از این دندانه‌ها 42 عدد سرامیکی و روی صفحه‌ی برس وصل هستند که آن هم از جنس سرامیک است.

با روشن‌کردن برس، این قسمت‌های سرامیکی داغ می‌شوند. سایر دندانه‌های برس پلاستیکی و سیلیکونی هستند و مانند دندانه‌های برس معمولی، گره‌های مو را باز می‌کنند.

دمای برس را می‌توان روی یکی از سه حالت 180، 90 و 200 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کرد. با تنظیم هرکدام از دماها، چراغ نشانگر مخصوص آن روی دسته‌ی برس روشن می‌شود. هنگامی‌که برس داغ است، می‌توان آن را روی پد نسوزی قرار داد که همراه دستگاه ارائه شده است. صاف‌کردن موها با برس حرارتی سریع و راحت است و کسانی که موهای بلند و متوسطی دارند، می‌توانند از این روش برای صاف‌کردن موهای خود استفاده کنند.

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880 دارای فناوری ترموپرفکت است. این فناوری پیشرفته در کنار عملکرد قطعات این برس، سلامتی کامل و در عدم وز کردن موهای شما را تضمین میکند و حالت دهی را به زیباترین شکل ممکن انجام میدهد.

این برس از جنس سرامیک تورمالین است که موهای شما را نرمتر و درخشان تر میکند. این دستگاه دارای 2 تنظیم دمایی 170 و 200 درجه سانتی گراد است که بر اساس دلخواه شما و نوع و جنس موهایتان قابل انتخاب میباشد. طراحی سه گانه قطعات برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880 که عرض پهنی دارد، باعث میشود که موهای شماها از هم جدا شوند و درحالیکه از پوست سر شما مراقبت میکند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت



امروزه صاف نمودن مو از فر نمودن آن بیشتر متداول تر است. یکی از روش ها استفاده از برس حرارتی است.

در حال حاضر بیشتر از خانم ها به دنبال صافی دائمی هستند اما مانند بسیاری دیگر از کارهای درمانی ممکن است صافی های دائم نیز ضرر هایی به موی طبیعی برساند که جبران ناپذیر باشند.

برس های حرارتی یکی دیگر از محصولاتی هستند که می‌توانیم با استفاده از آن‌ها هم ضرر کمتری به مو برسانیم هم موهای صاف و خوش حالتی داشته باشیم.

پیش تر با سشوار و اتو مو آشنا شده‌ایم؛ در تعریف برس حرارتی باید بگوییم که این برس هم کار سشوار را انجام می‌دهد هم کار اتو مو را. بدین صورت که هم مو را خشک می‌کند و حالت می‌دهد هم صاف و درخشان می‌نماید.بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

برس حرارتی شباهت زیادی به برس های عادی مو دارد با این تفاوت که الکتریکی بوده و قابلیت تنظیم دما را دارد و در نهایت مویی یکدست و درخشان به شما تحویل می‌دهد که در نتیجه این مو می‌تواند چهره ای جدید و زیباتر به زیبایی شما بیافریند.

در ساخت  برس حرارتی از شانه هایی کوچک سرامیکی استفاده شده است که این شانه ها باعث صاف شدن مو در زمان کمی خواهند شد.

هنگامی که شما تصمیم به استفاده از برس حرارتی گرفته‌اید بهتر است بدانید که چندین مزایای مختلف را شامل شده‌اید. مانند: استفاده ی راحت و آسان، وقت گیری کمتر و صافی مو در کوتاه ترین زمان ممکن، صاف شدن مو بی آنکه مو وز کند، کاربرد های متفاوت، حمل آسان و از همه ی این موارد مهم تر، آسیب رسانی کمتر به مو!

یکی از بهترین کارکرد های برس حرارتی حداقل آسیبی است که به مو می‌رساند چرا که مانند برس تنها روی موها کشیده می‌شود و حرارت درست و صحیحی به موها می‌دهد که باعث سوختن و آسیب رساندن به مو نخواهد شد.

امروزه انواع جدیدی از برس‌ها به نام برس‌های حرارتی وارد بازار شده است که‌ ‌در درون آن عنصر حرارتی به کار رفته تا کار برس و سشوار را همزمان انجام دهند و در وقت صرفه جوئی کنند.زمانی که از خواب برمی خیزید، هنگامی که با عجله می خواهید به دیدار دوستان خود بروید و وقتی که اندک زمانی برای آرایش موهای پیچیده خود دارید، بهترین و سریع ترین وسیله برس های حرارتی هستند.

برس حرارتی مدل CB7400 یکی از مجموعه گسترده حالت‌دهند‌های موی ساخت شرکت رمینگتون است. این محصول در نگاه اول شبیه به برس‌های معمولی است و شکل و ظاهر آشنایی دارد. اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه دندانه‌های سرامیکی آن خواهید شد. دندانه‌هایی که طی مدت 30 ثانیه پس از اتصال به پریز برق و روشن کردن دستگاه تا درجه 230 درجه سانتیگراد گرم می‌شوند.

برس حرارتی «بابیلیس» (Babyliss) مدل «HSB101E» انتخابی ایدئال برای صاف کردن موها در کمترین زمان و به آسان‌ترین روش ممکن است. این برس دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند. تعداد 126 دندانه‌ی مو دارد که به سه دسته تقسیم می‌شوند. 42 عدد دندانه‌ی سرامیکی روی صفحه‌ی برس قرار دارد که با روشن‌کردن برس، این دندانه‌های سرامیکی داغ می‌شوند و موثر در صاف شدن موها هستند.

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880 دارای فناوری ترموپرفکت است. این فناوری پیشرفته در کنار عملکرد قطعات این برس، سلامتی کامل و در عدم وز کردن موهای شما را تضمین میکند و حالت دهی را به زیباترین شکل ممکن انجام میدهد. این برس از جنس سرامیک تورمالین است که موهای شما را نرمتر و درخشان تر میکند. این دستگاه دارای 2 تنظیم دمایی 170 و 200 درجه سانتی گراد است که بر اساس دلخواه شما و نوع و جنس موهایتان قابل انتخاب میباشد.

برای صاف‌کردن موها می‌توان از روش‌های مختلفی مانند اتو مو یا سشوار استفاده کرد. یکی از این روش‌های نسبتا جدید برس‌های حرارتی هستند. برس حرارتی «بابیلیس» (Babyliss) مدل «HSB100E» وسیله‌ای شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند. این برس 126 دندانه‌ی مو دارد که به سه دسته تقسیم می‌شوند.

کالور به عنوان اولین سازنده اتوی برقی در سال 1882 میلادی در فرانسه شروع به کار کرد و در حال حاضر از پیشگامان این صنعت میباشد.  شرکت کالور برس حرارتی دارای 54 نقطه سرامیکی را راوانه ی بازار کرده است که به راحتی و در عرض ۵ دقیقه کل موهای شما را به بهترین شکل صاف می کند.

مدل «RS1104» یکی از برس حرارتی‌های صاف کننده‌ی موی شرکت «رولن» (Rollan) است. این محصول با اینکه از مدل‌های رده میانی است اما از نظر کیفیت ساخت نقطه ضعفی در آن دیده نمی‌شود و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده‌ی حرفه‌ای داشته باشید. بدنه‌ی این برس حرارتی از پلاستیک ساخته شده تا وزن کمی داشته باشد.

نقاط قوت

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

بررسی و خرید در دیجی کالا

ibond وب سایت بررسی و مقایسه انواع کالای آرایشی است. ما انواع لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت را بررسی و دسته بندی کرده و سپس بهترین پیشنهاد خرید کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهیم. درباره ما تماس با ما



خانه » لوازم آرایشی و بهداشتی » خرید برس حرارتی مو | معرفی 25 مدل با کیفیت و حرفه ای سال 2020

با توجه به این که بسیاری از افراد به دنبال صاف کردن موهای مجعد و فر خود هستند، دستگاهی معرفی شده است تا بتوانید از آن برای صاف کردن موهای خشک و بی حالت خود استفاده کنید. برس حرارتی مو همان دستگاهی است که در این زمینه بسیار میتواند کمک کننده باشد، لذا اگر قصد داشته باشید برای خرید برس حرارتی مو اقدام کنید، حتما باید نکات مهم برای خرید اینترنتی برس موی حرارتی را بدانید تا بهترین خرید را تجربه کنید. در این مقاله راهنما می خواهیم در مورد خرید برس حرارتی مو صحبت کنیم و در انتها هم به معرفی 25 برس حرارتی موی با کیفیت و حرفه ای در سال 2020 بپردازیم، بنابراین در ادامه همراه دیبا پرفیوم بمانید.

برس حرارتی اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و میزان فروش بالای این نوع برس، بی شک بیانگر علاقمندی قشر جوان نسبت به این محصول جذاب است. چنانچه شما هم قصد دارید برای صاف کردن موهای خود از آسان ترین روش حال حاضر استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم حتما از برس حرارتی مرغوب و باکیفیت استفاده فرمایید. اگر قصد خرید برس حرارتی را دارید این مقاله برای شما نوشته شده است تا علاوه‌ بر بررسی قیمت برس حرارتی ، کاربرد برس حرارتی عوامل مهم در خرید برس حرارتی را به شما نشان دهیم تا خرید بهینه و دقیقی را تجربه کنید.

قدیم ترها برای صاف کردن مو از سشوار یا اتو مو بهره می گرفتند، ولی سشوار کشیدن کار سختی است؛ هم سرو صدای زیادی دارد و هم اینکه مرتبا باید برس را برای همتراز کردن با سشوار بالا و پایین کرد. همچنین سشوار کشیدن موها وقت زیادی را از آدم می گیرد و استفاده هر روزه از آن هم برای صاف کردن موها منطقی به نظر نمی آید و باید در نظر داشت که سشوار گرم میتواند به ریشه مو آسیب وارد کند و ریشه مو را سست کند.بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

از طرفی اتو مو تقریبا به عنوان جایگزینی برای سشوار روانه بازار شد. چنانچه تجربه استفاده از اتو مو را دارید به خوبی مستحضرید که اتو مو با حرارت نامتناسب مو را نازک کرده و به ریشه مو آسیب جدی وارد می کند و ضمنا زمان زیادی طول می کشد تا سطح آن گرم شود، ولی چه کار باید کرد؟ آیا راه حل دیگری برای صاف کردن موهای خود داریم؟ بله برس های حرارتی مو که در ادامه می گوییم چیست و استفاده از آن چه مزیت هایی دارد.

در حقیقت این برس هم کار سشوار و هم کار اتو مو را برای شما انجام می ‌دهد. به این صورت که هم مو را خشک می‌ کند و حالت می ‌دهد هم صاف و درخشانش می کند. برس حرارتی به برس های عادی مو شباهت بسیاری دارد، با این فرق که الکتریکی است و از امکان تنظیم دما برخوردار است و در نهایت مویی یکدست و درخشان برای شما به ارمغان می آورد که در نتیجه این مو می ‌تواند چهره ای جدید و زیباتر به زیبایی شما بیافریند. در طراحی برس حرارتی از شانه هایی کوچک سرامیکی بهره می گیرند که این شانه ها موجب صاف شدن مو در زمان کمی می شوند.

وقتی که شما تصمیم به استفاده از برس حرارتی گرفته ‌اید، بهتر است بدانید که مزیت های گوناگونی برای شما به همراه دارد، مثل استفاده راحت و آسان، وقت گیری کمتر و صافی مو در کوتاه ترین زمان ممکن، صاف شدن مو بی آنکه مو وز شود، کاربرد های متفاوت، حمل آسان و از همه این موارد مهم تر، آسیب رسانی کمتر به مو که خود به تنهایی میتواند دلیل محکمی برای انتخاب این محصول و جایگزین کردن آن با محصولات مشابه باشد.

بنابراین یکی از بهترین کارکرد های برس حرارتی حداقل آسیبی است که به مو می ‌رساند، به خاطر این که مثل برس تنها روی موها کشیده می ‌شود و حرارت صحیحی به موها می‌ دهد که موجب سوختن و آسیب رساندن به مو نمی شود. شما با خرید برس حرارتی مو ، قادرید مو‌هایتان را به سادگی از هر حالتی که دارد به حالت صاف و لخت دربیاورید و دیگر نگران آسیب دیدن مو‌های خود نباشید.

این را در نظر داشته باشید که برس صاف کننده برقی مو‌یی که قصد دارید بخرید، دارای صفحه نمایش برای نشان دادن حرارت دستگاه باشد و در کمترین زمان ممکن داغ شود. امکان تنظیم دما یکی دیگر از قابلیت هایی است که یک برس برقی مو باید آن را داشته باشد و حرارت را به میزان مساوی در همه بخش ‌های شانه حرارتی پخش نماید. برس موی حرارتی باید هر نوع مدل مو و جنس مویی که دارید را صاف و لخت کند.

برس حرارتی مو همچنین می بایست از ویژگی خاموش شدن خودکار برخوردار باشد و طول استاندارد سیم و قابلیت چرخش 360 درجه یکی دیگر از قابلیت هایی است که برس موی حرارتی که می خرید باید آن را داشته باشد. برس حرارتی جیمی، بابلیس و پرومکس از مدل‌های معروف این محصول به حساب می آیند که شما قادرید آن‌ ها را با خیالی راحت خریداری کنید و از جنس و کیفیتشان خیالتان راحت باشد.

در حال حاضر صاف کردن مو از فر نمودن آن بیشتر متداول شده است و بهترین روش برای صاف کردن موها، استفاده از برس حرارتی مو می باشد.

پیشنهاد مطالعه : کیف لوازم آرایشی | پیشنهاد خرید 25 مدل شیک و با کلاس در سایز و رنگهای مختلف

امیدوارم از این مقاله با عنوان خرید اینترنتی برس حرارتی مو نهایت استفاده رو برده باشید.

اگر هر گونه سوال یا ابهامی درباره استفاده از انواع برس موی حرارتی داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها که در ادامه می بینید، بنویسید تا جوابتان را بدهم.

در ادامه به معرفی 25 برس حرارتی موی با کیفیت و حرفه ای در سال 2020 می پردازیم؛

برس اکستنشن مو به منظور سهولت برس کردن موهای بلند و اکستنشن طراحی شده است که در زمان شانه شدن […]

خرید اسپری مو تافت که در واقع همان اسپری حالت دهنده به مو می باشد، برای بسیاری از خانم ها […]

بهترین اسپری نگهدارنده حالت مو به صورت کلی موها را به حالت دلخواه ما فرم می ‌دهد و تغییر مدل […]

اگر می خواهید برای خرید سشوار اقدام کنید، بهتر است به دنبال بهترین برند و محصول روز بازار باشید، چرا […]

بسیار دیده شده است که افراد دارای موهای صاف به دنبال فر کردن موهای خود برای مهمانی یا موارد دیگر […]

در حال حاضر اتو مو یا مو صاف کن به یک عضو ثابت و اصلی بین وسایل آرایشی زنانه و […]

شامپو رنگ مو محصولاتی هستند که خیلی از ظهورشان در دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی نگذشته است و مدل های […]


DibaPerfume وب سایت اینترنتی دیبا پرفیوم یک مرجع کاملا معتبر و مطمئن در دنیای عطر و ادکلن های برند و معتبر به حساب می آید که به سادگی می توانید در آن به خرید اینترنتی عطر و ادکلن اورجینال بپردازید. این سایت چندین سال است که در زمینه عرضه، بررسی و مقایسه انواع ادکلن های اصل و اورجینال فعالیت خود را آغاز کرده است و شما عزیزان به آسانی قادر خواهید بود از خدمات ویژه این سایت که شامل بررسی و دسته بندی انواع عطر و ادکلن و در نهایت بهترین پیشنهاد خرید کالا میشود را در راستای خرید مطمئن و لذت بخش استفاده نمایید. درباره ما تماس با ما

یکی از ساده ترین و سریع ترین ابزار برای صاف کردن موها برس حرارتی است. زمانی که فرصت کمی برای آراستن موها دارید برس حرارتی در کمترین زمان می‌تواند موهایی لخت و کاملا صاف برای شما فراهم کند.

کار با برس حرارتی به سادگی کار با برس مو است از طرفی چون بسیار سبکتر از سشوار است کار با آن باعث خستگی دست نمی‌شود. بعلاوه دیگر نیازی نیست همزمان با برس موهای خود را شانه کرده و گره ها را باز کنید زیرا برس حرارتی این کار را نیز انجام می‌دهد. مزیت دیگر برس حرارتی کم صدایی آن است و برای خانم‌هایی که نوزاد کوچک دارند و می خواهند زمانیکه کودکشان در خواب است کارهای شخصی شان را انجام دهند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

با داشتن یک برس حرارتی به سادگی می‌توانید موهای خود را در منزل صاف کنید. به دلیل اینکه دمای برس‌های حرارتی به نسبت سشوارها و اتوهای مو کمتر است، آسیب کمتری به موها وارد می‌کند. فراموش نکنید که قبل از استفاده از برس حرارتی از کرم ها یا ماسک های مو استفاده کنید. هم چنین اگر بعد از حمام قصد استفاده از برس حرارتی را دارید اجازه بدهید موهایتان مقداری خشک شود و آن را روی موهای کاملا خیس نکشید.

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس» (Promax) مدل ۸۰۰۰» صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای ۲۱۰  درجه برای صاف کردن موها ایده آل است. از دیگر مزیت‌های مدل ۸۰۰۰ می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از ۶۰ دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما، صفحه نمایشگر و شانه‌های مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد. سیستم خاموشی خودکار به ایمنی دستگاه می‌افزاید و از حادثه جلوگیری می‌کنند.

همچنین قابلیت تنظیم دما در شش دما هنگام حالت دادن به موها به کاربر آزادی عمل بالایی می‌دهد. طول سیم این صاف‌کننده‌ی مو ۲٫۷ متر است که باعث می‌شود کاربر به‌راحتی بتواند با آن کار کند. همچنین این دستگاه ظرف مدت زمان ۳۰ ثانیه کاملا گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود.

بخوانید: ۹ سشوار حرفه ای برای استفاده در سالن های آرایشی

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

برس حرارتی GEMEI مدل gm-2972 در حقیقت مدل پیشرفته GM-2950 می باشد. بیشینه ی دما در این برس حرارتی تا ۷۵۰ درجه فارنهایت معادل ۴۰۰ درجه سانتی گراد می رسد که به لطف این حرارت می توان موهای سر را ۵ برابر سریع تر از برس های حرارتی معمولی صاف کرد و یکی از بهترین برس های حال حاضر می باشد.یکی از ویژگی های بارز این برس حرارتی فناوری تولید یون است که کمک می کند موهای سر در حداقل زمان خشک شوند.

در ساخت این برس حرارتی از ماده ای استفاده شده است که از موهای شما در برابر آسیب های گرما محافظت می کند. برس حرارتی جیمی مدل gm-2972 دارای یک پوشش پانل سرامیکی است. همچنین این برس حرارتی بصورت ارگونومیک طراحی شده است بطوری که دستگاه در دست کاملا پایدار است. به وسیله ی این برس حرارتی می توانید موهای صاف و براقی داشته باشید.بر روی بدنه ی این برس حرارتی یک نمایشگر LCD قرار داده شده است که شما با استفاده از آن درجه دستگاه را بسته به نوع موی خود تنظیم کنید.

بخوانید: بهترین دستگاه های حالت دهنده مو

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

معرفی برس حرارتی با صفحه نمایش دیجیتال LED هانی هیر مدل BY-621 یکی از ابزار بسیار کاربردی که برای صاف کردن موها استفاده می‌شود برس حرارتی است. برس حرارتی در واقع ترکیبی از برسو اتو مو است و کار هردو را انجام می‌دهد. به این شکل موها با حرارت نرم می‌شوند و حالت دادن آن‌ها ساده‌تر می‌شود، از طرف دیگر برس به موها حالت می‌دهد و آن‌ها را صاف می‌کند.برس حرارتی هانی هیر مدل HoneyHair BY-621 دارای صفحه نمایش LED و با قابلیت تنظیم دما و مدت زمان گرم شدن سریع، یک برس حرارتیکارآمد محسوب می‌شود.

این دستگاه تنها در مذت زمان ۹۰ثانیه به دمای ۲۳۰ میرسد و بیشینه دمای آن ۲۳۰ درجه است که برای صاف کردن موها کافی خواهد بود. البته دمای برس از ۸۰ تا ۲۳۰ درجه قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند بسته به جنس موها آن را تنظیم کند. با وجود قابلیت گردش ۳۶۰ درجه‌ی سیم، آزادی عمل زیادی به کاربرد خواهد داد. گفتنی است دندانه‌های برس  طوری طراحی شده که در برخورد با پوست سر به آن اسیبی وارد نکنند.

بخوانید: راهنمای خرید اپیلاتور و معرفی بهترین برندهای بازار

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

برس حرارتی مدل CB7400 یکی از مجموعه گسترده حالت‌دهند‌های موی ساخت شرکت رمینگتون است. این محصول در نگاه اول شبیه به برس‌های معمولی است و شکل و ظاهر آشنایی دارد. اما با نگاهی دقیق‌تر متوجه دندانه‌های سرامیکی آن خواهید شد. دندانه‌هایی که طی مدت ۳۰ ثانیه پس از اتصال به پریز برق و روشن کردن دستگاه تا درجه ۲۳۰ درجه سانتیگراد گرم می‌شوند.

البته این میزان حرارت قابلیت تنظیم تا سه درجه مختلف ۱۵۰، ۱۹۰ و ۲۳۰ درجه سانتیگراد را دارد. کاربرد اصلی این برس حرارتی برای صاف و یکدست کردن مو‌های بلند است و استفاده آن برای موهای کوتاه توصیه نمی‌شود، چراکه ممکن است برخورد دندانه‌های داغ برس با پوست سر موجب آسیب رساندن به آن شود. استفاده از این برس حرارتی برای از بین بردن یا کاهش میزان فر شدن موها مناسب است. همچنین این برس می‌تواند ابزاری برای براشینگ و صاف کردن موها باشد و حجم طبیعی موها را هم حفظ می‌کند. سیستم خاموش کردن خودکار، کلید روشن و خاموش و LED نشان دهنده وضعیت برس، از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

بخوانید: بهترین حالت دهنده­‌های مو برای موهای کوتاه و بلند

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

برس حرارتی اچ کیو تی (HQT) مدل «۹۰۶» وسیله‌ای شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند. با روشن‌کردن برس، قسمت‌های سرامیکی داغ می‌شوند. هنگام شانه‌کردن، موها از میان دندانه‌ها عبور کرده و در تماس با سطح داغ قسمت‌های سرامیکی صاف می‌شوند. سرامیک ضمن اینکه حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کند، از موها محافظت بیشتری به عمل می‌آورد. هنگام شانه‌کردن موها، برس در تماس با ساقه‌ی مو الکتریسیته‌ی ساکن را از بین می‌برند و از وزشدن و فرشدن موها جلوگیری می‌کنند. دمای برس را می‌توان روی پنج تنظیم کرد. با تنظیم هرکدام از دماها، چراغ نشانگر مخصوص آن روی دسته‌ی برس روشن می‌شود. صاف‌کردن موها با برس حرارتی سریع و راحت است و کسانی که موهای بلند و متوسطی دارند، می‌توانند از این روش برای صاف‌کردن موهای خود استفاده کنند.

بخوانید: ۷ مو زن و ریش تراش که هر مردی باید داشته باشد

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

برس حرارتی «بابیلیس» (Babyliss)  مدل  HSB100E وسیله‌ای شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف می‌کنند. این برس ۱۲۶ دندانه‌ی مو دارد که به سه دسته تقسیم می‌شوند. از این دندانه‌ها ۴۲ عدد سرامیکی و روی صفحه‌ی برس وصل هستند که آن هم از جنس سرامیک است. با روشن‌کردن برس، این قسمت‌های سرامیکی داغ می‌شوند. سایر دندانه‌های برس پلاستیکی و سیلیکونی هستند و مانند دندانه‌های برس معمولی، گره‌های مو را باز می‌کنند. هنگام شانه‌کردن، موها از میان دندانه‌ها عبور کرده و در تماس با سطح داغ قسمت‌های سرامیکی صاف می‌شوند.

سرامیک ضمن اینکه حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کند، از موها محافظت بیشتری به عمل می‌آورد. Babyliss HSB100E به یون‌سازی مجهز شده که دارای دو خروجی یون روی صفحه‌ی برس است. هنگام شانه‌کردن موها، یون‌ها در تماس با ساقه‌ی مو الکتریسیته‌ی ساکن را از بین می‌برند و از وزشدن و فرشدن موها جلوگیری می‌کنند. دمای برس را می‌توان روی یکی از سه حالت ۱۸۰، ۹۰ و ۲۰۰ درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کرد. با تنظیم هرکدام از دماها، چراغ نشانگر مخصوص آن روی دسته‌ی برس روشن می‌شود. هنگامی‌که برس داغ است، می‌توان آن را روی پد نسوزی قرار داد که همراه دستگاه ارائه شده است.

بخوانید: بهترین دستگاههای لیزر خانگی برای حذف موهای زائد بدن

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880 دارای فناوری ترموپرفکت است. این فناوری پیشرفته در کنار عملکرد قطعات این برس، سلامتی کامل و در عدم وز کردن موهای شما را تضمین میکند و حالت دهی را به زیباترین شکل ممکن انجام میدهد. این برس از جنس سرامیک تورمالین است که موهای شما را نرمتر و درخشان تر میکند. این دستگاه دارای ۲ تنظیم دمایی ۱۷۰ و ۲۰۰ درجه سانتی گراد است که بر اساس دلخواه شما و نوع و جنس موهایتان قابل انتخاب میباشد.

طراحی سه گانه قطعات برس حرارتی فیلیپس مدل BHH880 که عرض پهنی دارد، باعث میشود که موهای شماها از هم جدا شوند و درحالیکه از پوست سر شما مراقبت میکند، موهایتان را حالت میدهد. با روشن کردن دستگاه، پس از ۵۰ ثانیه دستگاه قابل استفاده است. این برس حرارتی دارای چراغ نشانگر آماده به کار، سیم ۱٫۸ متری و حلقه آویختن است که آن را در مجموع خاص و ویژه می‌کند.

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

ترکیب کاملی از شانه و صاف کننده مو داشتن همزمان یک موی زیبا و یک ماساژ درمانی برای سرتان که می توانید قطعا تمام خستگی را از بین ببرد. ویژگیها: دارای مخزن ۱۷ میلی لیتری آب دارای نانوتکنولوژی ۱۰۰% ضد نشت، امن و قابل اعتماد چرخش ۳۶۰درجه سیم بازه حرارتی ۸۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد دارای صفحه نمایش LCD استفاده از برس بخار الکتریکی هانی هیر مدل BY-632 علاوه بر صاف کردن موهای شما در زمان اندک، موهای شما را بسیار شفاف و درخشان خواهد کرد. این دستگاه از ۲ صفحه سرامیکی ۳ بعدی دندانه دار در بالا و پایین برخوردار است.

با کمک این برس بی نظیر می توانید خیلی سریع موهای خود را صاف کنید. این دستگاه برای زمانی که می خواهید در مدتی کوتاه موهای مجعد و یا ژولیده خود را صاف کنید بسیار مناسب و استفاده از آن بسیار راحت است. کافی است دستگاه را روشن کرده، کمی صبر کنید تا به دمای مورد نظر برسد و مانند یک برس عادی موهای خود را با آن برس بکشید. روشن کردن و تنظیمات: برای روشن کردن دکمه روشن / خاموش را بفشارید و کمی نگه دارید تا نشانگر دستگاه روشن شود. از آنجایی که حرارت برس بخار الکتریکی هانی هیر مدل BY-632 دارای چند درجه قابل تنظیم دما از۸۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد است که می توانید حرارت آن را با استفاده از + و – کم و زیاد کنید تا به درجه دلخواه برسید.بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

ما هفته‌ای یکبار خبرنامه ارسال می‌کنیم پس نگران اسپم نباشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

باسلام.برا کسانی که مشکل زبان چینی دارن باید بگم اول بلوتوث…

از وقتی بیلی رو شناختم زندگیم عالی شد میتونم بگم بیلی زندگیم…

آخه برادر من وای 5 لایت رو گذاشتی، نوا 7 آی رو نذاشتی واقعا…

چی بگم جز اینکه از کسی قهرمان نسازید واسه خودتون ببینید کی و…

بهترین ورژن ویندوزه عاااااالی…

ما هفته‌ای یکبار خبرنامه ارسال می‌کنیم پس نگران اسپم نباشید

ما هفته‌ای یکبار خبرنامه ارسال می‌کنیم پس نگران اسپم نباشید

نام کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

ورود

بهترین مارک برس حرارتی : برای صاف ‌کردن موها می‌توان از ابزارهای گوناگونی مثل سشوار یا اتوی مو استفاده کرد. برس‌ حرارتی یک ابزار نسبتا جدید و کاربردی است که برای شانه کردن، صاف و حالت دار کردن موها به کار می رود. این برس همزمان می تواند هم کار برس و هم سشوار را انجام دهد و موهایتان را خشک و خوش حالت کند. از همه مهم تر اینکه برس حرارتی می تواند مانند اتوی مو، موها را نرم و براق کند.

برس حرارتی یک ابزار ساده و سریع است که در وقت شما صرفه جویی می کند و در انتها نتیجه­ی مطلوبی به همراه خواهد داشت. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که وقت و حوصله­ی رسیدگی به موهایتان را ندارید یا فرصت کمی برای آراستن آنها دارید، برس حرارتی بهترین گزینه برای صاف کردن و حالت دادن به موهایتان در کمترین زمان است.بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

شانه حرارتی یک برس دور مفتول است و گرما را از داخل به بیرون هدایت می کند که موهای شما را در هنگام شانه کردن خشک و صاف می کند. جنس دندانه های آن از پلاستیک نارسانا است که برق را به هیچ وجه از خود عبور نمی دهد و این نشان دهنده امنیت این دستگاه می باشد.

برس حرارتی با انرژی برق کار می‌کند و انرژی برق را به گرما و حرارت تبدیل می‌کند. این برس در ولتاژ مختلف برای انواع موها طراحی و تولید شده‌ و می‌تواند تا دمای بین ۶۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم شود.

شکل برخی از برس های حرارتی مثل برس های معمولی است. در این نوع برس ها، دندانه ها داغ شده و هنگام شانه کردن، از وز یا مجعد شدن مو جلوگیری می کنند. همچنین بیشتر برای صاف و لخت کردن انواع موها مناسب هستند.

شکل برخی دیگر از برس های حرارتی گرد و دوار است. این برس ها برای حالت دادن، فر و موج دار کردن مو مناسب هستند. اگر موهای لختی دارید و دلتان می خواهد گاهی آن را مدل دار کنید، این برس به شما کمک خواهد کرد.

با داشتن برس حرارتی ، دیگر نیازی به سشوار و برس های معمولی ندارید تا با دردسر و زحمت زیاد و  کمک گرفتن از دیگران موهایتان را صاف و یکدست کنید. این برس می‌تواند در عرض چند دقیقه موهای شما را صاف و خوش حالت کند.

برس مو مزایای شگفت انگیزی دارد که خواندن آن شما را برای خرید و استفاده از آن ترغیب می کند. استفاده از برس حرارتی بسیار راحت است و مثل این است که دارید موهایتان را با برس معمولی شانه می کنید. این برس بسیار کم صداست و شما می توانید حتی موقعی که اعضای خانواده خواب هستند، در کمال آرامش به کارهای شخصی تان برسید.

نباید بلافاصله بعد بیرون آمدن از حمام برس حرارتی را استفاده کنید و روی موهای کاملا خیس نکشید، صبر کنید تا موهایتان مقداری خشک شود. این برس سبکتر از سشوار است که کار با آن موجب خستگی دست نمی شود. برس حرارتی هم کار سشوار و هم کار اتوی مو را انجام می‌دهد. به این گونه که هم مو را خشک می‌کند و حالت می‌دهد هم صاف و لخت می‌نماید.

مهم ترین مزیت برس حرارتی محافظت از موها است. چون حرارت تولید شده توسط برس ‌های حرارتی به نسبت سشوارها و اتوهای مو کمتر است، آسیبی به موها وارد نمی شود و حرارت به شکل ملایم و مطلوب به سرتاسر موهای شما منتقل می شود.

خانم هایی که موهای بلندی دارند هنگام شانه و صاف کردن آن ها مشکلات زیادی دارند که به کمک برس برقی این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. این برس کاربردی باعث می شود که شما موهای بسیار زیبا و خوش حالتی داشته باشید بدون اینکه هزینه زیادی بپردازید یا زحمت بسیاری بکشید.

انواع مختلفی از برس‌ حرارتی در بازار موجود است که کیفیت و کارایی آنها یکسان نیست حتی برخی از آنها نتیجه مطلوبی در زمینه صاف و خوش حالت کردن موها، به همراه ندارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید با بهترین مارک برس حرارتی آشنا شوید و در مورد آن اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

در این مقاله به معرفی بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده موجود در بازار پرداختیم. این مدل ها بهترین برس‌ها و پیشرفته‌ترین آن‌ها هستند. پیشنهاد می‌کنم این مطلب را تا پایان بخوانید تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید.

انواع مختلف مارک و مدل های برس حرارتی :

و …

برس حرارتی پرومکس (Promax) مدل 8000 عمل صاف و لخت ‌کردن موها را بسیار راحت کرده است. این برس دارای صفحات سرامیک تورمالین است و با حداکثر دمای 210 درجه موهایتان را کاملا صاف و درخشان می کند. از دیگر ویژگی های آن دارا بودن سیستم خاموشی خودکار بعد از 60 دقیقه است. سیستم خاموشی خودکار به جهت ایمنی دستگاه و جلوگیری از حادثه کاربرد موثری دارد.

برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس مدل 8000 دارای قابلیت تنظیم گرما و حرارت در شش دما، شانه های مقاوم و عایق در برابر حرارت و صفحه نمایشگر LCD می باشد. قابلیت تنظیم دما بسیار کاربردی است و هر چه موهای شما ضخیم و پرپشت تر باشد با افزایش حرارت برس می توانید موهایتان را بهتر حالت دهید و صاف کنید. همچنین این دستگاه در مدت زمان 30 ثانیه کاملا گرم و آماده‌ی استفاده می‌شود.

وزن این دستگاه 250 گرم می باشد که موجب خستگی دست نمی شود و فرد هنگام از آن احساس راحتی می کند. ناگفته نماند طول سیم این برس حرارتی 2.7 متر است که استفاده از آن را آسان کرده است. قیمت برس حرارتی پرومکس 8000 با توجه به امکانات و کارایی که دارد بسیار مناسب می باشد.

برس حرارتی رمینگتون CB7400 یکی از صاف کننده و حالت‌دهند‌های موی شرکت رمینگتون است. دندانه های این برس حرارتی سرامیکی است که در طی مدت زمان ۳۰ ثانیه بعد از اتصال به پریز برق و روشن کردن دستگاه تا حداکثر ۲۳۰ درجه سانتیگراد گرم می‌شوند. البته دستگاه قابلیت تنظیم تا سه درجه حرارت مختلف ۱۵۰، ۱۹۰ و ۲۳۰ درجه سانتیگراد را دارد. از دیگر ویژگی ها این برس سیستم خاموش کردن خودکار، کلید روشن و خاموش و صفحه نمایشگر LED می باشد. همچنین طول سیم آن 1.8 متر است.

برس حرارتی رمینگتون برای صاف کردن و حالت دادن مو‌های بلند مناسب است و استفاده از آن برای موهای کوتاه توصیه نمی‌شود، چون ممکن است دندانه‌های داغ برس با پوست سر برخورد کند و موجب آسیب رساندن به آن شود.

این برس یکی از پرطرفدارترین و بهترین مارک برس حرارتی صاف کننده است که برای از بین بردن یا کاهش میزان فر شدن موها استفاده می شود. همچنین این برس می‌تواند ابزاری برای براشینگ و صاف کردن موها بدون از بین بردن حجم طبیعی آن باشد. قیمت برس حرارتی رمینگتون مدل  CB7400 نسبت به دیگر برس های حرارتی کمی گران تر می باشد.

برس حرارتی بابیلیس(Babyliss)  مدلHSB101E  گزینه خوبی برای صاف و حالت دار کردن موها در کمترین زمان و آسان‌ترین روش است و برای افرادی که موهای بلند و متوسطی دارند، مناسب می باشد.

هنگامی که دندانه های این برس داغ می شوند با کشیدن آن به موهایتان به نتیجه دلخواه می رسید. این برس 126 دندانه‌ دارد که به سه دسته تقسیم بندی می‌شوند. 42 تا از دندانه‌ های آن سرامیکی است که با روشن شدن برس، این دندانه‌های سرامیکی داغ می‌شوند و با عبور از میان موها در صاف شدن آنها بسیار موثر هستند. سرامیک حرارت را به شکل یکنواخت پخش می‌کند و از آسیب دیدگی موها محافظت می کنند. سایر دندانه‌ها پلاستیکی و سیلیکونی هستند و مثل دندانه‌های برس معمولی، فقط گره‌های مو را باز می‌کنند.

برس حرارتی بابیلیس که از بهترین مارک برس حرارتی است با فناوری تولید یون، دارای دو خروجی یون روی صفحه‌ی برس است. این ویژگی از فر و وز شدن موها جلوگیری می کند چون موقع شانه‌کردن موها، یون‌ها در تماس با ساقه‌ی مو الکتریسیته‌ی ساکن را از بین می‌برند. این برس دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت در یکی از سه حالت 160، 180 و 200 درجه‌ی سانتی‌گراد می باشد و با تنظیم هرکدام از دماها، چراغ نشانگر مخصوص آن روی دسته‌ی برس روشن می‌شود. از امکانات جانبی این دستگاه پدنسوز است و هنگامی ‌که برس داغ است، می‌توان روی آن قرار داد. همچنین قابلیت سیم گردان باعث راحتی کار در هنگام استفاده از دستگاه شده است.

برس حرارتی GEMEI مدل GM-2972 یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک برس حرارتی است؛ چون حداکثر دما در این برس برقی 400 درجه سانتی گراد می باشد و در این درجه حرارت می توان موها را 5 برابر سریع تر از برس های حرارتی دیگر صاف کرد. دیگر ویژگی این برس حرارتی فناوری تولید یون است که به لطف این فناوری موها در حداقل زمان ممکن خشک می شوند. در ساخت این برس حرارتی صاف کننده از ماده ای استفاده شده که از موهای شما در برابر آسیب های گرمای شدید محافظت می کند.

طراحی ظاهری برس حرارتی جیمی به صورت ارگونومیک است که هنگام استفاده از آن احساس راحتی خواهید کرد و به خوبی در دست جای می گیرد. از دیگر امکانات دیگر این دستگاه می توان به دکمه خاموش و روشن، صفحه نمایشگر LCD روی بدنه آن و قابلیت تنظیم دما اشاره کرد.

برس حرارتی جیمی GM-2972  مدل پیشرفته GM-2950 می باشد و یک پوشش پانل سرامیکی دارد. به کمک این برس حرارتی می توانید موهای صاف و درخشان داشته باشید. قیمت برس حرارتی جیمی مدل  GM-2972با توجه به عملکرد موثر آن بسیار ارزان است.

برس حرارتی ROZIA مدل  HR767از لحاظ ظاهری شبیه برس معمولی است؛ اما دندانه‌هایی دارد که داغ می‌شوند و موها را صاف و یکدست می‌کنند. موها با عبور از میان دندانه ها و تماس داشتن با قسمت‌های سرامیکی صاف می‌شوند. سرامیک حرارت را به صورت یکنواخت پخش می‌کند و از آسیب موها در برابر حرارت زیاد محافظت می کند.

محدوده دما در این برس از 220 تا 240 درجه سانتی گراد است و موها را خیلی سریع و راحت صاف می کند، به همین دلیل برای افرادی که موهای بلند و متوسطی دارند گزینه خوبی می باشد. از دیگر امکانات این برس که جزء بهترین مارک برس حرارتی است، دکمه‌ی روشن و خاموش، سیستم خاموشی خودکار بعد 60 دقیقه، صفحه نمایشگر LCD و سیم گردان می باشد. قیمت برس حرارتی روزیا مدل  HR767باتوجه به کارایی موثر و نقاط قوتی که دارد بسیار ارزان و مقرون به صرفه است.بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰

تاثیر زیادی نداره و بهتره با همون اتومو مو ها رو صاف کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بیست برگ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰
بهترین برس حرارتی موجود در بازار ۲۰۲۰
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *