بهترین سایت ترجمه در ایران

بهترین سایت ترجمه در ایران
بهترین سایت ترجمه در ایران

معرفی بهترین سایت های ایران در حوزه های مختلف. با ثبت رپورتاژ آگهی رایگان در سایت https://bestfarsi.ir/reportage

برای ترجمه متون مورد نیاز خود از چه روشی استفاده می‌ کنید؟ استفاده از دیکشنری های متنوع یا پرس و جو از کسانی که به زبان های مختلف مسلط اند؟ شاید هم از آن دسته افرادی باشید که از ابزارک‌‌ های مرورگر، برای ترجمه سریع استفاده می کنید. ترجمه در گذشته چگونه انجام می شده است؟ در گذشته‌های دور، امر ترجمه به صورت سرویس های بومی و محلی در یک موقعیت خاص به شیوه‌ ای کاملا سنتی، صورت می‌‌ گرفت. آنچه که نقطه ضعف این شیوه محسوب می شود، به کار گیری و جمع کردن چندین مترجم مختلف برای ترجمه متونی که به چند زبان نوشته شده است می باشد و از طرفی عدم شایستگی مترجمان موجب از بین رفتن اعتماد عموم مردم به متون ترجمه شده، گردید. اما امروزه امر ترجمه دچار تغییر و تحویل عظیمی گردیده است و بسیار متفاوت تر از شیوه‌ های سنتی عمل می کند. همان طور که پیش تر گفته شد، می توان برای ترجمه سریع از ابزار‌های مرورگر‌ها استفاده کرد اما ممکن است بنا به هدف از ترجمه، نصب افزونه‌ ها مجاز نباشد، در این صورت شما نیازمند سرویس ترجمه آنلاین خواهید بود.

در عصر جدید، تعداد کثیری از کاربران به علت آنلاین انجام شدن ترجمه و سرعت عمل آن، خواهان سرویس ‌های آنلاین ترجمه اند و همین امر موجب گسترش حضور سرویس‌ های ترجمه آنلاین در سیستم صنعتی، چاپ و نشر، تجارت الکترونیک، تحقیق و پژوهش و شرکت‌ های گسترده، شده است. به طور کلی می توان گفت در هر شاخه‌ ای از صنعت، احتیاج جدی به ترجمه آنلاین با تخصص مربوطه، احساس می شود.

سرویس‌ های مترجم آنلاین می توانند در کمترین زمان با نهایت دقت، نیازهای کاربران را رفع کنند اما همانند هر سیستمی ممکن است در آن اختلال، کیفیت پایین، خرابکاری یا حتی کلاهبرداری صورت گیرد. با همه‌ این‌ ها، این نوع از سرویس‌ ها با دخیل بودن افراد ستاره‌ ای، به منظور رفع احتیاج سازمان‌ ها، در موقعیتی قابل اعتماد و با کیفیت، رو به گسترش است. در ادامه با معیار قرار دادن امکاناتی که سرویس‌ های ترجمه به صورت مازاد در اختیار کاربران می گذارند، نظر مشتریان و بر مبنای تحقیقات به عمل آمده؛ به لیستی از با کیفیت ترین، معتبر ترین و بهترین سایت های ترجمه ایران در سال 98 خواهیم پرداخت.

از خدمات ترجمه سایت کارلنسر می‌توان به ترجمه متن، کتاب، مقاله، زیرنویس فیلم، صوت و موسیقی، ترجمه های تخصصی و… اشاره کرد. همچنین خدمات ترجمه برای بسیاری از زبان های روز دنیا مانند انگلیسی، عربی، فرانسوی، ترکی، کردی، آلمانی، فرانسوی، روسی و… در این سایت ارائه می‌شود.بهترین سایت ترجمه در ایران

-سیستم قیمت گذاری مناقصه ای و قیمت های رقابتی با کیفیت بالا

-امکان مشاهده نمونه متن های ترجمه مترجم ها پیش از پرداخت

-امکان درخواست ترجمه مجدد در صورت عدم رضایت

سیستم قیمت گذاری ترجمه ها در کارانسر به صورت مناقصه ای میباشد. هزینه ی ترجمه (بنا بر تعداد کلمات و میزان سختی متن) به صورت پیشنهادی توسط فریلنسرهای مترجم و توافقی با کارفرما محاسبه شده که بسیار کمتر از هزینه انجام کار با شرکت های ترجمه رسمی است. پس از درخواست پروژه ترجمه، بررسی پیشنهادها و توافق سر هزینه و زمان انجام کار، کارفرما، هزینه ی ترجمه را واریز کرده و سایت مبلغ را نزد خود نگه میدارد. پس از انجام ترجمه توسط فریلنسر مترجم و تایید نهایی کارفرما، مبلغ واریز شده برای مترجم آزاد شده و به حساب او واریز می‌شود.

ترجمیک سایت ترجمه تخصصی و بهترین سایت ترجمه مقاله در کشور است که فعالیت های خود را از اواخر سال 1395 آغاز کرده است. ترجمیک یک مجموعه دانش بنیان است که اعضای اصلی مترجمانش را فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و صنعتی شریف تشکیل می دهند و هم اکنون هم در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه شریف مستقر می باشند. سایر افراد این مجموعه از بهترین های کشور و خارج از کشور هستند. تمامی 3500 مترجم، سایت ترجمیک با ریزبینی و دقت در انتخاب استخدام شده اند و به صورت ۲۴ ساعته به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می دهند. اپراتور سایت ترجمیک در کمترین زمان ممکن، به صورت رایگان، سفارشات را قیمت گذاری می کند، لازم به ذکر است که ترجمه در این سایت براساس تعداد کلمه صورت می گیرد.

از خدمت های ارائه شده توسط سایت ترجمیک می توان به مواردی همچون؛ ترجمه چکیده پایان نامه، ترجمه تخصصی مقاله های ISI، ویراستاری مقاله های ترجمه شده خارجی، ترجمه و انتشار کتاب، ترجمه پروژه کسری خدمت، ترجمه کاتالوگ و ترجمه قراردادها اشاره کرد.

این سایت برای تخفیفاتی را در نظر گرفته است که به سه صورت مناسبتی، تخفیف های حجمی و اعتبار تشویق به کاربرانش ارائه میدهد، در طرح تخفیف های مناسبتی در مناسبات های چون روز دانشجو، اعیاد، نمایشگاه ها و… در هزینه های ترجمه تخفیف داده خواهد شد، همچنین در تخفیف های حجمی ۵ تا ۴۱ درصد تخفیف بسته به نوع حجم کار (هر چه تعداد کلمات بیشتر باشد، تخفیف نیز بیشتر خواهد بود) مشمول تخفیف می شود. در آخر در طرح اعتبار تشویق، مشتریان می توانند در سفارشات آتی خود از ۵ درصد از هر پرداخت آنلاین که توسط ترجمیک به حسابشان بر می گردد، استفاده کنند. این سایت ترجمه بیش از 17 زبان دنیا در خدماتش ارائه می دهد.

این سایت با کلمه کلیدی “سایت ترجمه” سومین سایت جستجو گوگل می باشد.

شبکه مترجمین ایران بهترین سایت ترجمه متون تخصصی در کشور است که در سال ۱۳۸۵ با هدف ترجمه زبان‌ های مختلف تاسیس شد و تا کنون با سابقه کاری یک دهه از بنیان گذاران کسب و کار ترجمه تخصصی آنلاین در ایران بوده است. این سایت با اهمیت دادن به مهارت ترجمه تخصصی متون که با سال ‌ها کار ترجمه به دست می آید، توانسته در تمامی این سال ‌ها مترجمانی متخصص و خبره ای را در کنار خود گرد هم آورد.

شبکه مترجمین ایران برای نخستین بار کیفیت‌ های ترجمه را به صورت برنز، نقره‌ ای و طلایی طبقه بندی و  امکان انتخاب سرعت ترجمه به طور نیمه فوری و فوری را برای مشتریان، فراهم کرده است. خصوصیات خاص سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران، شامل تقسیم بندی مطابق با سطح کیفی، سطح مترجمان، قیمت، مدت زمان کوتاه برای ترجمه می باشد که بنا بر نیاز کاربران طراحی شده‌ اند. از دیگر خدمات این سایت می‌ توان به ارائه رایگان حافظه ترجمه به کاربران و استخراج واژگان تخصصی برای ترجمه در بسیاری از ترجمه‌ ها اشاره داشت.

تمامی این خدمات و امکانات باعث شد پروژه ترجمه مترجمین ایران تا به امروز بیش از  200 هزار مشتری داشته باشد. ترنسنت ده‌ ها مترجم با سابقه کار ۱۰ ساله دارد که همراه با نظارت، آموزش و کنترل کیفی، به ترجمه حرفه‌ ای می پردازند. ارائه خدماتی نوین و مناسب و به کارگیری از بهترین نوآوری‌ ها باعث شد تا این مجموعه مفتخر به دریافت استاندارد ترجمه ISO17100 گردد.

شبکه مترجمین زبان ایران برای رضایت مشتریانش در ابتدا ۳ تا ۵ نمونه کار ترجمه با قیمتی ناچیز در اختیارشان قرار می دهد که مشتریان می توانند از میان آنان یک مترجم را برای ترجمه پروژه اصلی برگزینند، همچنین می توانند در لحظه ثبت شدن پروژه‌ های ترجمه آنلاین، خبره ترین مترجمان را مشاهده کنند، تا بتوانند برای پروژه‌ های بعدی خود بتوانند مترجم مدنظرشان را انتخاب کنند. از طرفی این سرویس دارای قیمت گذاری اختصاصی و تخفیفی ۷۰ درصدی برای جملات وزن‌ دار و تکراری می باشد که این قابلیت را دیگر سایت ‌های ترجمه آنلاین ارائه نخواهد داد. از دیگر مزیت ‌هایی که این سایت برای کاربران فراهم آورده، امکان پرداخت اقساطی هزینه ترجمه هایی دارای قیمت بیشتر از 400 هزار تومن می باشد. این سایت خدمات ترجمه خود را با 12 زبان به کاربرانش ارائه میدهد.

این سایت با کلمه کلیدی “سایت ترجمه” ششمین سایت جستجو گوگل می باشد.

ترگمان قویترین سایت ترجمه متن انلاین در کشور است که در سال ۱۳۹۰ نخست در دانشگاه امیرکبیر با تلاش بعضی از پژوهشگران و حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات شروع به فعالیت کرد. این سایت در زمینه‌ های ابزار‌های مورد استفاده در پردازش تخصصی زبان فارسی، توسعه الگوریتم‌ ها و ترجمه ماشینی آمار با به کار گیری متن باز، در طرحی پژوهشی و تحقیقاتی فعالیت خود را آغاز نمود.

ترگمان در سال ‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ بازنگری شد و تمامی بخش‌ های سرویس دهی و موتور ترجمه ماشینی، بومی سازی و به شیوه‌ ای مدرن طراحی گردید. نتیجه تغییرات پیش آمده در این طرح موجب افزایش ۲۷۰ درصدی سرعت و پایداری بسیار بالا شد و توانست 16 برابر مصرف منابع را با حفظ جزئیات کاهش بخشد. این ویژگی ‌ها موجب شد ترگمان با طراحی مهندسی بی‌ نظیر در لیست برترین نرم افزارهای ترجمه تخصصی آنلاین قرار گیرد.

از اسفندماه سال ۱۳۹۵ تاکنون نگهداری و ارتقای این سامانه بر عهده دو شرکت “پردازش هوشمند ترگمان” و “ویرا افزار آدان” به صورت مشارکت فنی و اجرایی قرار گرفته است.

این سامانه به گونه ای طراحی شده که  بخش حوزه زبان در انواع پروژه ‌های مرتبط و چه غیر مرتبط، به عنوان بخشی مستقل عمل کند. ترگمان علاوه بر داشتن موتور ترجمه به توسعه بخش ‌هایی از پردازش زبان از قبیل نویسه‌ گردان، پس پردازش‌، شناساگر موجودیت‌ های اسمی، پیش پردازش، مدل زبانی و ریشه ‌یاب کلمه نیز پرداخته است.

در این سایت ترجمه متون با همکاری یک شرکت اروپایی به 8 زبان از جمله روسی، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ترکی ، ژاپنی که البته چند مورد فعلا به صورت آزمایشی می باشد امکان پذیر است.

این سایت با کلمه کلیدی “سایت ترجمه” هشتمین سایت جستجو گوگل می باشد.

شرکت کسب و کار‌های “نوین طنین رایان” از اولین و بهترین شرکت های ترجمه متون در کشور است که از سال 1396 با نام تجاری ترنسیس، فعالیت خود را آغاز کرده است، از اهداف تاسیس ترنسیس می توان به ایجاد شغلی مناسب، بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی و شغلی برای افراد متخصص در زمینه ترجمه و پاسخگویی با کیفیت به نیاز ترجمه افراد، اشاره داشت.

در این سایت مترجم و کاربر به طور مستقیم باهم در ارتباط بوده و به تبادل نظرات می‌ پردازند. از طرفی مشتریان می توانند خبره ترین مترجم را از میان مناقصه سفارش ترجمه انتخاب نماید. از دیگر ویژگی‌ هایی که باعث تمایز این موسسه با سایرین می شود، قیمت مقرون به صرفه و ناچیز همراه با کیفیت بالا و پشتیبانی کامل شبانه روزی آن است. مترجمان به راحتی با ثبت نام می‌ تواند عضو مترجمان متخصص ترنسیس شده و به صورت دورکار به درآمدی چند میلیونی برسند. در این سایت ترجمه به 6 زبان انگلیسی، ترکی، روسی، عربی، فرانسه، آلمان امکانپذیر است.

این سایت با کلمه کلیدی “سایت ترجمه” دومین سایت جستجو گوگل می باشد.

مترجم هوشمند فرازین بهترین سایت ترجمه متن انگلیسی در کشور است که فعالیت های خود را از سال 1389 و در آزمایشگاه پردازش متن و زبان‌ های طبیعی دانشگاه تهران آغاز کرده است.

در دی ماه سال ۹۳ این شرکت با عنوان شرکتی دانش بنیان به ثبت رسید و همگام با مترجم فرازین، محصولاتی چون دیکشنری فرادیک، کمک مترجم فرازین بار، ویرستار و خطایاب املائی-معنایی نیز، تولید کرد. این سایت هم به مانند ترگمان از اسفند ماه ۱۳۹۵ تاکنون بر عهده دو شرکت “ویرا افزار آدان” و “پردازش هوشمند ترگمان” به صورت مشارکت علمی، فنی و اجرایی قرارگرفته است.

لازم به ذکر است که مترجم فرازین از موتور های نورونی برای ترجمه استفاده می کند که توسعه یافته توسط دو شرکت ذکر شده می باشند، و با استفاده از این موتور ترجمه که به صورت متن‌ باز عمل میکند کیفیت ترجمه‌ ای بالاتر از تمامی موتورهای ترجمه موجود ارائه خواهد داد.

محصول این شرکت “افزونه فرازین بار” است که مانند یک افزونه دانلود و در وورد نصب میشود.

امکانات فرازین بار

این سایت با کلمه کلیدی “سایت ترجمه” پنجمین سایت جستجو گوگل می باشد.

اگر شما هم سایتی مشابه دارید می توانید در رپورتاژ آگهی رایگان سایت بست فارسی به عنوان بهترین سایت ایرانی کسب و کار خود را معرفی کنید.

معرفی بهترین سایت های ایران در حوزه های مختلف. با ثبت رپورتاژ آگهی رایگان در سایت https://bestfarsi.ir/reportage

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

اهمیت ترجمه را در توســعۀ بازار | پذیرش مقاله| جهانـی شدن | فروش کتـاب | متون تخصصی | جایـگاه بـرند | انتـقـال پـیام شما درک می‌کنیم

برآورد هزینه و زمان تحویل ترجمه، سریع و رایگان

20,000 مترجم فریلنسر، 200,000 کاربر و بهترین تیم ترجمه، کنترل کیفی و پشتیبانی مستقر

پذیرش ترجمه مقاله ISI شما را تضمین می‌کنیم و تا زمان پذیرش مقاله ترجمه شده همراه شما هستیم. تیم مترجمان انگلیسی ما فوت و فن ترجمه تخصصی مقالات علمی و پژوهشی شما را در حوزه‌هایی نظیر پزشکی و مدیریت و … می‌دانند. همچنین، تاکنون صدها کتاب ادبی و علمی را ترجمه کرده‌ایم. می‌توانید نمونه کار ترجمه کتاب ما را در همین سایت به صورت آنلاین ملاحظه کنید. ما برای ترجمه تخصصی کتاب برنامه ویژه‌ای داریم و می‌توانیم تا 70% تخفیف ویژه ارائه دهیم.

درصورتیکه
به دنبال چندزبانه کردن وب‌سایت آنلاین یا اپلیکیشن خود هستید یا نماینده شرکت‌های خارجی هستید که در نظر دارند ضمن ترجمه کاتالوگ و سایت خود به فارسی، بازار خود را به ایران گسترش دهند؛ ما (به گواهی استانداردهای دریافتی) بهترین سرویس را در این زمینه ارائه خواهیم کرد. شرکت‌های بزرگی نظیر هواپیمایی ماهان و نستله، ترجمه و چند زبانه کردن سایت خود را به ما (سایت ترجمه تخصصی ترنسنت) سپرده‌اند و صادرات خود را افزایش داده‌اند.
بهترین سایت ترجمه در ایران

ویرایش فارسی و ویرایش نیتیو انگلیسی برای متون نوشته شده و یا ترجمه شده توسط شما. هر متن حساسی قبل از انتشار به ویرایش نیاز دارد. ما با همکاری با بهترین تیم ویرایش نیتیو انگلیسی و ویراستاران حرفه‌ای فارسی، متونی که شما نوشته‌اید یا از زبان فارسی و انگلیسی ترجمه کرده‌اید، ویرایش می‌کنیم. روال ثبت سفارش ویرایش در سایت کاملاً آنلاین و مشابه سفارش ترجمه تخصصی است. نکته‌ها و ریزه‌کاری ویرایش نیتیو در تخصص تیم ما است.

ما در سایت ترجمه تخصصی ترنسنت تمامی فرمت‌های ویدیویی و صوتی را برای ترجمه قبول می‌کنیم. فایل‌های شما به دقت ارزیابی می‌شوند و با توجه به نظر شما، پیاده‌سازی می‌شوند یا به فارسی و انگلیسی ترجمه می‌شوند. همچنین در صورتیکه در نظر دارید زیرنویس فیلمی را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای به انگلیسی یا فارسی ترجمه کنید. ما این خدمت را با 30% تخفیف نسبت به ترجمه تخصصی متون عادی انجام می‌دهیم.

دیگر نگران حضور مترجم حرفه‌ای و مسلط به زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر در جلسات، کنفرانس‌ها یا مکالمات خود نباشید، چرا که ما با مترجمان خبره در حوزه ترجمه همزمان، ترجمه شفاهی و ترجمه با هدفون همکاری می‌کنیم. حضور مترجم همزمان در هر منطقه از کشور میسر است. تمامی مترجمان شفاهی سایت ترجمه آنلاین ترنسنت دارای رزومه عالی و بهترین سابقه کار هستند. همچنین، ما ارائه دهنده تمامی تجهیزات تخصصی ترجمه همزمان هستیم.

آیا شما از صاحبان کسب و کار آنلاین هستید و سایت، فروشگاه یا وبلاگ و مجله آنلاینی دارید؟ سرویس تولید محتوای فارسی و تولید محتوای انگلیسی سایت ترجمه تخصصی شبکه به همین منظور آماده خدمت‌رسانی است. کافیست موضوع تولید محتوا و کلیدواژگان تخصصی درخواستی را در سفارش آنلاین خود تعیین کنید تا ما طبق زمان‌بندی دقیق محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو را به شما تحویل دهیم. هزینه پایین سرویس تولید محتوای شبکه مترجمین در مقایسه با کیفیت آن در کشور بهترین انتخاب است.

کلید ارتباط موثر با جهان سخن گفتن به زبان جهانیان است. خدمات ترجمه تخصصی ما که در کلاس جهانی ارائه می‌شود به شما کمک می‌کند بازارهای جدیدی بیابید و خود را به خوبی به شرکای بین المللی معرفی کنید. همچنین، طیف گسترده مترجم‌های ما، شما را قادر می‌سازد تخصصی‌ترین متون آکادمیک را بر اساس استانداردهای پذیرش معتبرترین ژورنال‌ها ترجمه کنید.

تخفیف بیشتر، سرعت و دقت بالاتر با تحلیل ترادوس استودیو، واژه‌نامه اختصاصی و حافظه ترجمه در نسخه جدید سایت ترجمه تخصصی آنلاین شبکه مترجمین ایران

بخشی از نظرات روحیه بخش کاربران سایت ما

مدت زیادی‌ است که با مجموعه شبکه مترجمین ایران کار می‌کنم. البته، قبل از ویدان هم کار می‌کردم.
از سطح همکاری و از کیفیت ترجمه‌ها بسیار رضایت دارم و مهم‌تر از آن، ارتباط با مشتریان و پیگیری‌ کارها. همچنین، سیستم بسیار خوبشون که هر لحظه در حال بهبود است و آپدیت‌های مطابق با تغییر فناوری و تکنولوژی‌های روز دنیا دارند. «من تشکر می‌کنم ازشون و هرروز به امید گسترش ارتباطاتمون و همکاریمون هستم.»

برای مجموعه‌های نشر که می‌خواهند کتابی را ترجمه کنند چند نکته مهم است:

سطح روان بودن ترجمه و به روز بودن مترجم، سرعت در ترجمه، نحوه پرداخت حق ترجمه و اقتباس‌کننده بودن مترجم.

شبکه مترجمین توانسته تا درصد بالای از این شرایط را‏ ایجاد کند.‏
در ارتباط با نحوه برخورد با ارباب رجوع چه از طریق سایت، تلفنی، یا حضوری می توان نمره مثبتی به آن مجموعه داد.‏

آزمایشگاه پردازش زبان طبیعی از وظیفه شناسی و احساس مسئولیت این سایت ترجمه تخصصی در انجام 10 میلیون کلمه ترجمه جهت پروژۀ ملی ترجمۀ ماشینی انگلیسی به فارسی کمال قدردانی را دارد.

مجله تحقیقات علوم پزشکی زاهدان از حسن انجام کار ترجمه و تعامل این سایت ترجمه مقاله، کمال تشکر را دارد و امیدوار است در آینده زمینه همکاری بیشتری با آن مرکز مهیا گردد.

معاونت توسعۀ سازمان و سرمایۀ انسانی شرکت ارتباطات سیار ایران از حسن انجام کار این مرکز ترجمه تخصصی و همچنین احساس مسئولیت و حسن همکاری و تعامل آن مؤسسه محترم قدردانی می‌کند.

همکاری و سرعت مطلوب در ارائه خدمات درخواست شده از طرف همکاران و مترجمین بزرگوار این سایت ترجمه ایران قابل تقدیر است.

بدینوسیله هفته نامه پزشکی امروز مراتب قدردانی و رضایت خود را از نحوه و کیفیت خدمات آن سایت ترجمه تخصصی اعلام می‌دارد.

در بین افراد کثیری از مترجمین کشور که در حوزه ترجمه حضور فعال دارند، این روزنامه این مرکز ترجمه آنلاین را به عنوان همکار و امین خود در ترجمه برگزیده است‎.

واقعا جای تبریک و تقدیر دارد. از شما و تیم موفقتان و کیفیت عالی ترجمه‌های شما.
برای شما آرزوی سربلندی و پیروزی‌های بیشتر را دارم.

به طور کلی، عملکرد آن مجموعه محترم مناسب به نظر می‌رسد. طرح و ایده ارائه خدمات آنلاین همواره ایده‌ای جذاب بوده است و سبب کاهش هزینه‌های متقاضیان می‌شود. خدمات ارائه شده از طرح آن مجموعه محترم نیز سبب افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های ترجمه شده است.
امید است موارد مطرح شده سبب بهبود روز افزون در شرایط کاری آن شرکت محترم شود.

موفق باشید و موفقیت آفرین

اینجانب از نحوه دریافت سفارش و تحویل امور و کیفیت ترجمه کمال استفاده را داشته‌ام و سپاسگزار م و امیدوارم که شبکه مترجمین کماکان از نیروهای کیفی ترجمه مطابق قبل استفاده کند.
کیفیت و زمان هر دو مکمل این کسب و کار است و من ترنسنت را برای دریافت خدمات ترجمه ترجیح می‌دهم و به مخاطبان استفاده و تجربه از این سایت ترجمه را توصیه می‌کنم.
آرزوی بهروزی و بهبود مستمر برای ترنسنت را دارم.

با تشکر از مترجمین محترم ترنسنت؛ تجربه ترجمه‌های مقاله‌های متعدد و قبولی آن‌ها در دایرکتوری‌های معتبر علمی دنیا این تجربه را یک فرصت مناسب و بی نظیر می‌دانم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

آنقدر از ترجمه‌های شما و تعهد ارائه کارتان راضی‌ام که اگرچه خودم مترجم سه زبان هستم، تمام کاراهایم را به شما می‌سپارم و شما را به دوستانم معرفی می کنم.

امیدوارم همیشه پایدار و موفق باشید.

‏مترجم‌های خوبی دارید، ما از کیفیت ترجمه‌ها خیلی راضی هستیم و همین طور اینکه، اصول نگارش هم مدنظر قرار می‌گیرد خیلی خوب است. مترجم‌های ضعیف هم دارید. ولی ما الان برای سفارش‌های ترجمه مترجم را خودمان انتخاب می‌کنیم.‏

سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران برای حمایت از مشتریان خود امکان ترجمه حرفه‌ای با 3 کیفیت را فراهم کرده است.

ترجمه 100% تخصصی، مناسب برای چاپ در ژورنال ISI، ارائه به کنفرانس، به همراه بازخوانی رایگان، ترجمه تضمینی با بهترین کیفیت

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی تا 70% تخصصی. مناسب برای پروژه و پایان نامه، ترجمه با کیفیت خیلی خوب

ترجمه انگلیسی به فارسی دانشجویی، ترجمه ارزان با مترجم های تازه کار، مناسب برای مطالب عمومی، ترجمه خوب

تضمین کیفیت ترجمه متون تخصصی، تحویل به موقع و تایید کیفیت ترجمه از طرف ژورنال‌های ISI، تایید نهایی پروژه‌های ترجمه چاپی نظیر کتاب و بروشور پیش از انتشار و اطمینان از نبود اشتباه، بازخوانی تخصصی رایگان پروژه‌های طلایی

با استفاده از سیستم پیام رسانی داخلی سایت (تیکت). از مزایای ترجمه انسانی در سایت ترجمه ما ارتباط مستقیم با مترجم پروژه و ارائه نکات ضروری بین مترجم و مشتری است.

تمامی پروژه‌های ترجمه تخصصی که هزینه آنها بیش از 400 هزار تومان باشد به صورت اقساطی قابل پرداخت هستند.

استخراج رایگان واژگان تخصصی پروژه ترجمه و هماهنگی برای ترجمه تخصصی واژگان و تاییدگیری قبل از شروع کار مترجم. این سرویس رضایت بالایی را در میان مشتریان پروژه‌های بزرگ ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ایجاد کرده‌است.

ایجاد پیکره حافظه ترجمه برای مشتریان که مساویست با یکپارچگی ترجمه متون تخصصی. این سرویس به صورت اختصاصی توسط سایت ترجمه تخصصی آنلاین شبکه مترجمین ارائه می‌شود.

تجزیه و تحلیل متون ارسالی و ارائه تخفیف تا 70% برای ترجمه جملات تکراری و وزن دار. این مدل قیمت‌گذاری نیز اختصاصی بوده و توسط سایت‌های ترجمه آنلاین دیگر ارائه نمی‌شود.

سفارش ترجمه در سایت به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام می‌گیرد. تمامی اطلاع‌رسانی‌ها نیز به صورت آنلاین انجام شده و فایل‌های نهایی نیز به صورت آنلاین در سایت قابل دریافت است.

دریافت 3 نمونه ترجمه با هزینه بسیار کم و انتخاب بهترین مترجم برای پروژه ترجمه تخصصی اصلی، امکان استفاده از مترجمان مدنظر کاربر در پروژه‌های بعدی و همچنین مشاهده بهترین مترجمان قبلی مشتری در هنگام ثبت پروژه ترجمه آنلاین

تحویل بخش به بخش ترجمه‌های بالای 10,000 کلمه، به همراه کنترل کیفی در هر بخش و امکان اعمال تغییرات مورد نظر کاربر

ما هم‌اکنون با بهترین مترجمان ایران در حوزه‌های تخصصی گوناگون همکاری می‌کنیم. شما نیز با پیوستن به تیم مترجمان ترنسنت، به مزایایی مانند پرداختی بالا، برنامه کاری منعطف و ترجمه در حوزه تخصصی خودتان دست پیدا کنید. فرصت استخدام مترجم دورکار و غیرحضوری در شبکه مترجمین همواره باز است.
بهترین سایت ترجمه در ایران

روزانه پروژه‌های ترجمه بسیاری به سایت ترجمه تخصصی ترنسنت ارسال می‌شود. از ترجمه تخصصی یک خبر کوتاه تا ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب‌های تخصصی چندین جلدی، ما راه‌کارهای متنوعی جهت انجام ترجمه آن‌ها ارائه می‌کنیم. شما نیز برای اولین بار در سایت سفارش ترجمه آنلاین دهید تا برتری در تضمین کیفیت ترجمه تخصصی در سایت ما را احساس کنید.

اصطلاحات کشاورزی به انگلیسی و فارسی | واژه‌نامه کشاورزی

۵ راه نوشتن عنوان های خیره‌کننده در تولید محتوا

راهنمای نگارش انگیزه‌نامه | گام به گام + مثال‌های کاربردی


ویرایش چیست ؟

&nbsp

&nbsp

&nbsp

نماینده رسمی SDL Trados

عضو اتحادیه صنعت زبان اروپا

عضو اتحادیه GALA

دارنده استاندارد ISO 17100

سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران فعالیت خود را از سال 1385 با رویکرد ترجمه انگلیسی، فارسی و سایر زبان‌ها آغاز کرده‌است. سفارش ترجمه در این سایت ترجمه به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. ترجمه تخصصی مهارتی است که یک مترجم با سالها تجربه کار ترجمه به صورت حرفه‌ای به دست می‌آورد. ما در این مجموعه با بهترین مترجمان خبره و متخصص همکاری می‌کنیم و به همین دلیل امکان ترجمه با سرعت‌های فوری و نیمه فوری و ایجاد کیفیت‌های ترجمه طلایی و نقره‌ای و برنز برای اولین بار در این سایت فراهم شده است. تحویل زودهنگام ترجمه، استفاده از جدیدترین ابزارهای ترجمه تخصصی، کنترل کیفی تمامی ترجمه‌ها، سطح‌بندی مترجمان و ارائه سطوح کیفی و قیمتی ترجمه مطابق با نیاز کاربران ترجمه از خصوصیات سایت ترجمه تخصصی ترنسنت است. همچنین برای بسیاری از پروژه‌ها واژگان تخصصی برای ترجمه استخراج می‌شود و حافظه ترجمه به رایگان برای مشتریان تشکیل می‌شود. در این مجموعه برای ترجمه طلایی بازخوانی ترجمه‌ها به رایگان انجام می‌شود.

موسسه فرهنگی ترجمه شماره 494

1399 © transnet.ir تمامی حقوق نزد موسسه فرهنگی و هنری (ترجمه) شبکه مترجمین ایرانیان محفوظ است.

9 صبح تا 9 شب

شما برای ترجمه متن های خود از خدمات کدوم وبسایت استفاده می‌کنید ؟ سلام، همون طور میدونید در این مقاله قصد داریم ۱۰ سایت برتر ترجمه ایرانی در سال ۹۹ رو خدمتتون معرفی کنیم. هدفمون از معرفی بهترین سایت های ترجمه ایران اینه که شما در کمترین زمان ممکن متون دلخواه خودتون رو به زبان شیرین فارسی یا دیگر زبان ها ترجمه کنید. پس با دکتر وردپرس همراه باشید

امروزه مترجم های آنلاین هوشمند مختلفی در سراسر دنیا به ویژه در ایران طراحی و ساخته شده اند. که یکی از قدیمی ترین سرویس های مترجم در کل دنیا به ویژه ایران مترجم گوگل یا translate Google هست، در واقع شما با استفاده از این سرویس گوگل می‌توانید متون دلخواه و سایت های مختلف رو هر زبانی که دوست دارید ترجمه کنید.

اما خوب یکی از مشکلاتی که این مترجم داره اینه که زبان فارسی رو به خوبی نمی‌تونه ترجمه کنه و از اونجایی که ما در بعضی مواقع از یکسری کلمات فارسی استفاده می‌کنیم که حتی خودمون هم نمیدونیم معنیش چیه 🙂 انتظار داریم که گوگل برای ما اونو ترجمه کنه. مترجم گوگل در واقع برای کار های ضروری که در حد چند خط بخوایم متنی رو ترجمه بکنیم واقعا میتونه مناسب باشه.

اما برای متون زیاد به نظرم کلا قاطی میکنه، چون در همون لحظه اگر شما ۵۰۰ کارکتر متن رو وارد کنید ۳ ثانیه بعد ترجمه شو تحویل میده و همین موضوع مطمعنا باعث کاهش کیفیت ترجمه متون شما میشه. اما من به شخصه همیشه از مترجم گوگل استفاده می‌کنم و بار ها بوده که در جاهایی به دادمون رسیده.بهترین سایت ترجمه در ایران

اما در این دوره زمونه تعداد کاربران اینترنت داره روز به روز افزایش پیدا میکنه و خیلی ها برای کسب و کارشون، کار های شخصی و … به دنبال یک مترجم مناسب میگردند. سرویس های مترجم آنلاین در واقع به شما کمک می‌کنند که با بالاترین کیفیت ممکن متن خودتون رو از زبان انگلیسی به فارسی یا برعکس به هر زبان دیگری ترجمه کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین درگاه‌ پرداخت اینترنتی واسط در ایران

اما هر مترجم آنلاینی برای شما این خدمات رو به صورت رایگان ارائه نمیده و شما باید از بهترین مترجم های آنلاین پولی استفاده کنید برای ترجمه صحیح و درست متون خود، چرا که این وبسایت ها در یک زمان مشخصی متن شما رو با ترجمه بسیار بالا تحویل خواهند داد. پس با ما همراه باشید تا ۱۰ سایت برتر ترجمه ایرانی در سال ۹۸ رو خدمتتون معرفی کنیم.

۱- سایت ترجمیک

وبسایت ترجمیک یک پلتفرم جامع ارائه خدمات زبانی (ترجمه، ویراستاری و …) است. ما بهترین خدمات ترجمه متون، ترجمه همزمان، ویراستاری متون و … را در چندین زبان ارائه می‌دهیم. یاری‌گر ما در ارائه این خدمات بیش از ۴,۰۰۰ نفر از باسوادترین و باتجربه‌ترین افراد کشور هستند. هسته بنیانگذار ترجمیک از میان دانشجویان دانشگاه شریف هستند و رشد ترجمیک نیز مرهون حمایت‌های مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف است.

مزایایی ترجمیک :

۲- سایت کارلنسر

سایت کارلنسر، یک سایت دورکاری اینترنتی و فریلنسینگ حرفه ای در ایران است که مترجم های بسیاری در این سایت، به کار ترجمه مشغول هستند.
از خدمات ترجمه سایت کارلنسر می‌توان به ترجمه متون مختلف، کتاب، مقالات دانشگاه، زیرنویس فیلم، صوت و موسیقی، ترجمه های تخصصی و… اشاره کرد. همچنین خدمات ترجمه برای بسیاری از زبان های روز دنیا مانند انگلیسی، عربی، فرانسوی، ترکی، کردی، آلمانی، فرانسوی، روسی و… در این سایت ارائه می‌شود.

مزایای ترجمه از طریق کارلنسر:

سیستم قیمت گذاری ترجمه ها در کارانسر به صورت مناقصه ای و توافقی میباشد. کارفرما ابتدا حدود قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کند، سپس هزینه ی ترجمه (بنا بر تعداد کلمات، میزان سختی متن و مدت زمان ترجمه) توسط مترجمان سایت، به کارفرما پیشنهاد می‌شود. کارفرما، پس از بررسی پیشنهادهای قیمتی، بررسی نمونه کارها، رزومه افراد و نظرات کارفرماهای قبلی و در نهایت چت با مترجمان، با یکی از فریلنسرهای مترجم، سر قیمت، هزینه و روند انجام کار توافق میکند.

پس از سفارش ترجمه، کارفرما، هزینه ی ترجمه را واریز کرده و سایت مبلغ را نزد خود نگه میدارد. پس از انجام ترجمه توسط فریلنسر مترجم و تایید نهایی کارفرما از کیفیت ترجمه, مبلغ واریز شده برای مترجم آزاد شده و به حساب او واریز می‌شود.

 

۳- سایت شبکه مترجمین ایران

شبکه مترجمین ایران با هدف ارائه خدمات مدرن ترجمه توسط عده‌ای از متخصصین ایرانی صنعت فن‌آوری اطلاعات و استادان فن ترجمه دایر شده‌است. ما با گردآوری مجموعه‌ای از بهترین مترجمان داخلی و خارجی در تمام زمینه‌های تخصصی، بستری را برای ارائه خدمات مطمئن، سریع و با کیفیت در هر نقطه از این کره خاکی که تحت پوشش شبکه اینترنت باشد فراهم کرده‌ است.

مزایایی شبکه مترجمین ایران :

۴- سایت ترنسیس

شرکت کسب و کارهای نوین طنین رایان با نام تجاری ترنسیس در سال ۹۶ تاسیس شد. ترنسیس سامانه ای است که در آن خدمات ترجمه به زبان های مختلف ارائه می شوند. سفارش دهندگان ترجمه می توانند به صورت مستقیم با مترجمین ارتباط داشته و در جهت بهبود کیفیت ترجمه با یک دیگر تعامل داشته باشند. ترنسیس نیز کیفیت ترجمه ها و امنیت پرداخت ها را تضمین می کند

مزایایی ترنسیس :

۵- سایت ترگمان

سامانه ترجمه‌ ماشینی دوزبانه ترگمان در سال ۱۳۹۰ به همت جمعی از پژوهشگران در آزمایشگاه پردازش زبان طبیعی و یادگیری ماشین دانشگاه صنعتی امیرکبیر تحت مدیریت جناب آقای دکتر شهرام خدیوی و با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) ایجاد شد. در حال حاضر سامانه ترگمان سرویس ترجمه‌ی انگلیسی-فارسی را با استفاده از موتور ترجمه نورونی مشترک توسعه داده‌شده توسط دو شرکت پردازش هوشمند ترگمان و ویرا افزار آدان ارایه می‌کند و با استفاده از این موتور ترجمه که به صورت متن‌باز منتشر می‌شود کیفیت ترجمه‌ای بالاتر از تمامی موتورهای ترجمه موجود ارایه می‌نماید.

مزایایی ترگمان :

۶- سایت ترجمیار

وبسایت ترجمیار یک سامانه دستیار مترجم ایرانی است که ابتدا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ به صورت آزمایشی آغاز کرد. در حال حاظر این سایت با مدیریت و کیفیتی عالی نزدیک به ۳ میلیون جمله را ترجمه کرده است و بیش از ۳۲۰۰۰ نفر به صورت رایگان و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر با خریداری اکانت از این سیستم استفاده کرده‌ اند.

مزایایی ترجمیار :

۷- سایت ترجمه ایران

وبسایت ترجمه ایران بخشی از مجموعه سایت های کارایران است. این بستر جهت انجام پروژه های ترجمه به صورت تخصصی و کارآفرینی مترجم های مختلف از سراسر کشور جهت انجام پروژه ها به صورت دورکاری می باشد. تخصصی بودن سایت در این زمینه باعث وجود امکانات و قابلیت های تخصصی می شود که سایت با برپایی آزمون های آنلاین تخصصی و سایر معیارهای اعتبارسنجی و راستی آزمایی در به انجام رساندن پروژه های ترجمه با حداکثر نتیجه گام بردارد.

مزایایی ترجمه ایران :

۸- سایت فرازین بار

بهترین سایت ترجمه در ایران

وبسایت مترجم هوشمند فرازین از سال ۸۹ در آزمایشگاه پردازش متن و زبان‌های طبیعی دانشگاه تهران آغاز شد و با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) استمرار یافت. در سال ۹۳ شرکت ویرا افزار آدان با هدف تجاری سازی فعالیت‌های آزمایشگاهی پیشین در زمینه پردازش متن و زبان‌های طبیعی با تمرکز بر مترجم ماشینی تأسیس شد و ارتقای کیفی و صنعتی سازی مترجم فرازین در کنار تولید محصولات دیگر در برنامه کاری شرکت قرار گرفت.

مزایایی فرازین :

۹- سایت ایران تایپیست

وبسایت ایران تایپیست یکی از وبسایت های باسابقه در حوزه مترجمی متن در کشور است که فعالیت های خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. می توان به ترجمه متون به بیش از ۳۷ زبان و چاپ کتاب و مقالات تخصصی اشاره کرد که توسط بیش از ۳۰۰۰۰ مترجم و تایپیست حرفه‌ای و کاربلد انجام می‌شود.

مزایایی ایران تایپیست :

۱۰- سایت ای ترنس

سایت ترجمه تخصصی ای ترنس با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات ترجمه با بالاترین کیفیت ممکن و حداقل هزینه برای مشتری با بهترین امکانات برای مترجمین آماده شده است. سایت ترجمه تخصصی با ارائه زمینه ها و زبان های مختلف به مشتری، امکان دسترسی مترجمین متخصص را به سفارش ها فراهم کرده است.

مزایایی ای ترنس :

 

 

 

نتیجه گیری :

خوب دوستان همون طور که مشاهده کردید در لیست بالا ۱۰ سایت برتر ترجمه ایرانی در سال ۹۹ خدمتتون معرفی و بررسی شد و تمام سعی ما بر این بوده بدون هیچگونه قضاوتی برترین سایت های مترجم ایرانی که دارای بهترین خدمات و عملکرد بوده اند رو اعلام کنیم. شما از کدام وبسایت برای ترجمه استفاده می‌کنید ؟ یا اگر تجربه ای با وبسایت های معرفی شده دارید خوش حال میشیم نظراتتون رو بشنویم.

#بهترین سایت ترجمه آنلاین #بهترین سایت های ترجمه ایرانی #بهترین سایت‌های ایرانی



سلام
من جزء مترجمین ترجمیک هستم و اصلا از این سایت رضایتی ندارم چون موارد زیادی شده که به دلایلی که حتی خلاف واقعیت بودند بیش از سی درصد حق ترجمه رو به عنوان جریمه کسر میکنه و پاسخگو هم نیستن. سایت های دیگه ای که باهاشون کار میکنم هم حق مترجم درصد بیشتری هست هم تشویق دارند و هم در کل اکثر سایت ها ارزان تر از ترجمیک هستند.

ارسال

   میزبانی شده در هاست وردپرس “میزبان فا”

امروزه سرویس های مترجم آنلاین حضور گسترده ای پیدا کرده اند. در واقع، آن ها مثل بمبی در جهان منفجر شده اند و از آنجایی که تقریبا در هر صنعتی نیاز به سرویس های ترجمه آنلاین وجود دارد، دسترسی جهانی به آن ها رو به افزایش است. در حال حاضر از شرکت های گسترده گرفته تا تجارت الکترونیک، چاپ و نشر، تحقیق و پژوهش، هریک نیازمند سرویس های ترجمه آنلاین تخصصی می باشند. این روز ها ترجمه در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین بسیار مورد توجه سیل گسترده ای از کاربران قرار گرفته است. در این مطلب بهترین مترجم آنلاین معرفی شده است.

در گذشته، سازمان هایی که نیاز به ترجمه داشتند، به طور سنتی از سرویس های محلی یا بومی در موقعیت های مورد نظر استفاده می کردند. این چندان ایده آل نبود زیرا این مترجمان شخصی گاها غیر قابل اعتماد و نامناسب بودند و اگر ترجمه در چند زبان نیاز بود، اغلب چندین شخص باید در محل می ماندند. اما در عصر امروز اوضاع فرق کرده است. خود شما وقتی که سریعا می خواهید متن یا کلمه ای را ترجمه کنید، چگونه این کار را انجام می دهید؟ از دوستتان که زبانش خوب است یا دیکشنری‌ های گوناگون؟ امروز حتی این امکان وجود دارد ابزارک هایی روی مرورگر به منظور ترجمه سریع لغت یا متن نصب و استفاده نمود. اما شاید سازمان شما اجازه نصب این افزونه ها را به شما ندهد. پس سرویس های ترجمه آنلاین به کمک شما می آیند.

امروزه سرویس های ترجمه آنلاین به منظور پاسخ دهی به نیاز های سازمان ها در کیفیت بالا و کاملا قابل اعتماد توسعه پیدا کرده اند و به طور قطع افراد ستاره ای در این سرویس ها نقش دارند. این سرویس ها در ترجمه لغت و متن بسیار هوشمندانه و به سرعت کار می‌ کنند و نیاز اغلب کاربران را پاسخگو هستند. با این حال، ممکن است مثل هرچیز دیگری، خرابکاری یا کلاهبرداری یا نتایج با کیفیت پایین در آن ها وجود داشته باشد.

در این مطلب ما قصد داریم تا به شما کمک کنیم تا سرویس مترجم آنلاین معتبر و حرفه ای که نتایجی با کیفیت بالا ارائه می دهد و نیاز های شخصی شما را برآورده می کند را انتخاب کنید. بعضی از این سرویس های آنلاین شامل امکانات دیگری هستند که در این مقاله این موارد را نیز برای شما شرح می دهیم. در اینجا شما می توانید سرویس هایی که در ادامه معرفی می کنیم عینا بررسی کنید و بر اساس تحقیقات و ارزیابی خود و همچنین نظر مشتریان و بازخورد های واقعی، از مناسب ترین آن ها در خور نیاز خود استفاده نمایید. این اطلاعات به شما در تصمیم گیری هوشمندانه کمک می کند. پس از تشخیص درست و انتخاب بهترین سرویس مترجم آنلاین در این فهرست حتما آن را در بوک ‌مارک خود به منظور دسترسی سریع تر قرار دهید.بهترین سایت ترجمه در ایران

اگر شما به انتخاب سرویس تصادفی فکر می کنید، باید عواملی را شناسایی کنید که نشان دهد شما یک محصول خوب را پیدا کرده اید. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد:

در مورد چگونگی خرید یک ماشین، یک دستگاه بزرگ، یا یک هتل برای تعطیلات فکر کنید. شما برخی تحقیقات اولیه انجام می دهید و در رسانه های اجتماعی نظرات دیگران را بررسی می کنید.  قطعا در آخر نظرات مشتریان سایت ها را بررسی می کنید تا اطلاعات واقعی را کسب کنید و از نظرات مشتریانی که محصول یا خدمات سایت را خریداری کرده اند، آگاه شوید. این خرید ها اهمیت دارند. بنابراین، اهمیت یافتن بهترین سایت ترجمه برای نیازهای سازمانی شما در چیست؟ ما معتقدیم که از اهمیت حیاتی برخوردار است و به همین دلیل است که این مطلب را آماده کرده ایم.

شما لازم نیست کار سختی انجام دهید. ما این کار را برای شما انجام داده ایم. این سایت تنها مکانی است که شما می توانید اطلاعات صادقانه پیدا کنید. ما هیچ “نقشی در این بازی نداریم؛” ما بر اطلاعات واقعی و تجارب مشتریان متمرکز هستیم.

ما معیارهای بسیار خاصی را توسعه داده ایم که اعتقاد داریم حرفه ای بودن، معتبر بودن و کیفیت بالا برای هر دوی محصولات و خدمات باید در نظر گرفته شوند. ما هر سرویس ترجمه را براساس این معیار ها ارزیابی کرده ایم تا بتوانیم یک بررسی واقعی و درست ارائه دهیم. ما سیاست ها و شیوه های هر شرکت را ارزیابی نموده ایم؛ ما به مشتریان گوش داده ایم؛ ما خودمان برای ارزیابی کیفیت و خدمات، انجام ترجمه ای را سفارش داده ایم. در اینجا شرکت های ترجمه که توسط ما بررسی شده اند و جزو برترین ها هستند معرفی می کنیم:

 

یکی از بهترین سرویس های مترجم آنلاین که حاصل کمپانی بزرگ گوگل می باشد که اکثر افراد در جهان دست کم یکبار با آن سروکار داشته اند؛ اغلب با سرچ اسم بعضی لغات، یکی از نتایج گوگل به این سرویس ترجمه آنلاین مربوط است. از این رو در چنین موقعیتی فرد نیاز ندارد که حتما صفحه اختصاصی این سرویس را باز نماید و در همان قسمت می تواند نتیجه را دریافت کند.

با این حال درصورتی که تمایل دارید جملات بسیاری را در Google Translate ترجمه کنید، لازم است حتما سایت اصلی آن را باز نموده و جملات را در کادر مربوطه برای ترجمه بنویسید. در آن صفحه جای بیشتری برای مشاهده و تغییر و ویراستاری جملات خود دارید و نوع ورودی جملات را می ‌توان از دست نویس به صفحه کلید عوض کرد. دیگر امکانات کارآمد این ابزار مترجم آنلاین از قبیل ویژگی ذخیره کردن، کپی نمودن، به اشتراک گذاشتن یا گوش دادن حاصل ترجمه می باشد.

درضمن در صورتی که تصور می ‌کنید حاصل ترجمه در بعضی بخش ها اشتباه است، امکان تصحیح و ثبت آن در منبع این سرویس برای شما وجو دارد. این سرویس از ۱۰۰ زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کند.

از دیگر بهترین سرویس های آنلاین مترجمی که شناخته شده و معروف است، سرویس مترجم آنلاین منحصر به فرد بینگ می باشد که از زیر نظر شرکت مایکروسافت است. این امکان را دارد که بدون انتخاب زبان ورودی ترجمه شما را انجام دهد، فقط کافی است متن یا کلمه خود را به آن زبان تایپ کنید تا خود سیستم به طور اتوماتیک تشخیص دهد که به چه زبانی است. در صورتی که میکروفون در دسترس شما هست، این زمینه فراهم است که به جای نوشتن جملات، آن ها برای این سرویس خواند.

پس از به پایان رسیدن پروسه ترجمه جملات، می توانید آن ها را گوش دهید. داستان آنجایی جالب می شود که می توانید پیش از گوش دادن انتخاب کنید که جملات با صدای مرد یا زن برای شما پخش شود. هم امکان اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی با دوستان خود و هم سرچ در موتور جستجوی بینگ وجود دارد. در آخر نسبت به میزان رضایت خود این امکان برایتان فراهم است که ترجمه انجام شده را پسندیده و یا آیکون کناری را برگزینید تا به عبارتی نظر خود را به این ابزار ترجمه گفته باشید. این سرویس ترجمه، بیشتر از ۶۰ زبان موجود جهان را پشتیبانی می کند.

شما قادرید جملات و مقالات موجود در بیش از ۴۵ زبان زنده جهان را در این ابزار مترجم آنلاین به آسانی به زبان دیگری ترجمه نمایید. آن گاه می توانید متون ترجمه شده را به شکل نوشته یا فایل صوتی ذخیره نمایید. از طرفی می توانید آن را چاپ کنید یا آن را برای دسترسی راحت تر با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر حالت ترجمه آنی را فعال نمایید، در آن واحد با نوشتن متن، ترجمه در قسمت دیگر انجام می شود.

ترجمه مستندات یکی از امکانات منحصر به فرد این مترجم آنلاین محسوب می شود. با این حال که کاربران به طور رایگان نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند، اما کارایی داشتن آن ما را متقاعد نمود حتما این سرویس مترجم آنلاین برتر را در فهرست جای دهیم. بعد از آپلود فایل مورد نظر در سرویس، هزینه ترجمه آن تعیین شده و می‌توان با واریز هزینه، ترجمه را تحویل گرفت.

 

یکی دیگر از بهترین سرویس های ترجمه آنلاین که زیرشاخه مایکروسافت می باشد و بیش از ۱۰۰ زبان موجود جهان را ساپورت می کند، Translate.com  می باشد. هم می توانید متن مورد نظر را برای این سرویس بخوانید و هم با صفحه کلید خود تایپ کنید، آنگاه ترجمه انجام شده را گوش دهید یا ببنید و بخوانید.

در صورتی که تمایل دارید ترجمه صورت گرفته مورد مشاهده و بررسی قرار گیرد، می ‌توانید ۱۰۰ لغت ابتدایی را به طور رایگان بر عهده ی مترجمین کارکشته این سرویس بگذارید. برای این کار اول باید در سرویس Translate.com  عضو شوید و از آیکون برقراری ارتباط استفاده نمایید.

 

یکی دیگر از سرویس های برتر مترجم آنلاین در فهرست ما به اسم DeepL می باشد که دارای امکانات منحصر به فردی از قبیل تکمیل نمودن اتوماتیک متون و مفهوم آن ها می باشد. در این مترجم می توانید متون خود را از ۷ زبان زنده و شناخته شده ی جهان به زبان دیگری برگردانید و در آخر با دوبار کلیک بر روی آن توضیحات بیشتری برای شما به نمایش می گذارد.

وقتی لغت مدنظر در حاصل ترجمه را انتخاب نمایید، لیستی با پیشنهادات بیشتر در اختیار شما قرار می گیرد. و نیز می ‌توان معنی لغت که سریعا در آخر صفحه نمایش داده می شود را بررسی نمایید. نمونه هایی از لغت که در زبان ترجمه شده و زبان اصلی استفاده شده است نیز قابل مشاهده است. این ویژگی ها برای افرادی که در حال آموزش زبان منحصر به فردی می باشند بسیار کارآمد خواهند بود.

 

یکی از نرم ‌افزار های ترجمه سریع امکان دانلود و نصب آن برای همه کاربران فراهم است بابیلون می باشد. با این وجود یادتان نرود که سرویس تحت وب آن یک سرویس آنلاین برتر دیگر در فهرست تهیه شده ما است. این سرویس ۳۰ زبان زنده جهان را حمایت می کند و ویژگی ترجمه ساده و سلیس را به خود اختصاص داده است اما به راحتی نمی توان آن را با ترنسلیت گوگل یا بینگ مورد مقایسه قرار داد. با این وجود تجربه نشان داده است که کارکرد بابیلون در ترجمه جملات و متن های طولانی بسیار موشکافانه است. از این رو در صورتی که با مترجم های آنلاین قبلی سازگاری ندارید، حتما این سرویس را مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که شغل شما در حال حاضر به یک مترجم ماهر احتیاج دارد، همچنین این نمونه در مترجم بابیلون فراهم شده است. کافیست بر روی گزینه ترجمه انسانی کلیک نمایید و وارد صفحه ‌ای دیگر با توضیحات تکمیلی در رابطه با این شیوه شوید.

با این وجود تجربه نشان داده است که کارکرد بابیلون در ترجمه جملات و متن های طولانی بسیار موشکافانه است. از این رو در صورتی که با مترجم های آنلاین قبلی سازگاری ندارید، حتما این سرویس را مورد بررسی قرار دهید.

برعکس دیگر سرویس های فهرست ما، مترجم آنلاین PROMT زبان‌ های بسیاری را حمایت نمی کند. فهرست زبان ‌های ساپورت شده توسط این مترجم به ۱۶ زبان معروف محدود است. با این وجود امکانات جذاب و کارآمد این مترجم نظر ما را به خود جذب نمود. در این سرویس این امکان وجود دارد که گزینه مربوط به تشخیص اتوماتیک زبان ورودی را فعال نمایید و نیز ترجمه را به مطلب ویژه ای در زمینه سرگرمی، ورزش، اخبار و… اختصاص دهید.

آنگاه می توان متن را کپی کرد و نیز امکان بررسی و تصحیح املای لغات برای افراد وجود دارد. به دیکشنری نیز دسترسی خواهید داشت. درضمن در صورتی که این سرویس را روی تبلت یا اسمارت فون بالا می آورید، صفحه کلید مجازی این سرویس مترجم آنلاین برتر کمک رسان شما خواهد بود. خرید و نصب نرم‌افزار منحصر به فرد این سرویس برای همه امکان پذیر است. در آخر امکان سفارش ترجمه انسانی مهیا شده است.

اگر با سایت سرشناس Collins در قالب دیکشنری آنلاین کار می کنید، باید در جریان باشید که همچنین مترجم آنلاین Collins  در دسترس می باشد. حدود ۳۰ زبان زنده جهان در این مترجم ساپورت می‌ شوند. با اینکه قابلیت های این سرویس مترجم آنلاین برتر کم هستند، اما باید ذکر کنیم که ترجمه توسط ابزار کارآمد مایکروسافت صورت می پذیرد و نیز گزینه ای مربوط به کپی آسان و سریع جملات در آن قرار دارد.

در صورتی که تمایل دارید که یک سرویس مترجم آنلاین ترجمه تهیه کنید که دارای یک دیکشنری توسعه یافته، لغت نامه ی مترادف و متضاد ها و سرویس مربوط به گرامر باشد، گزینه پیشنهادی ما سرویس ترجمه کالینز است.

یک سرویس کارآمد دیگر در حوزه ترجمه آنلاین IM Translator می باشد. علی رغم دیگر موارد فهرست ما، این سرویس دارای یک ویژگی منحصر به فرد است؛ در اینجا بعد از تایپ کردن متن خود قادرید ترجمه آن در سرویس های ترجمه آنلاین گوناگون مثل مترجم گوگل و bing مشاهده و بررسی نمایید. از این رو اشتباهات ترجمه در مواقع مختلف تشخیص داده شده و بهترین ترجمه را می ‌توان انتخاب نمود. این سرویس به دلیل اینکه به دیگر سرویس ‌های جانبی در ارتباط است در رابطه با پشتیبانی از زبان‌ های گوناگون با مشکلی رو به رو نیست.

یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد این سرویس مترجم آنلاین برتر، گزینه ترجمه معکوس می باشد؛‌ به این شکل که بعد از ترجمه جملات ورودی به زبان دلخواهتان، این امکان برای شما فراهم است که مجددا آن را به زبان اصلی برگردانید تا سطح ریزبینی و دقت ترجمه تعیین شود.

حتما از سایر امکانات این ابزار ترجمه مثل تشخیص اتوماتیک زبان، دیکشنری، املای درست و.. استفاده نمایید. در آخر ویژگی به اشتراک‌ گذاری زبان خروجی به درستی برای کاربران مهیا شده است.

در صورتی که قصد شما در ترجمه آنلاین، از زبان انگلیسی به اسپانیایی می باشد، این سرویس کارآمد گزینه خوبی محسوب می شود. در همان صفحه اصلی قادر هستید جملات خود را بنویسد تا امر ترجمه صورت بگیرد. در قسمت ترجمه این ابزار امکانات خاص و کاربردی مثل ترجمه لغت به لغت و نیز ترجمه معکوس وجود دارد و برای افرادی که تصمیم دارند زبان اسپانیایی را آموزش ببینند بسیار مفید و سودمند خواهد بود.بهترین سایت ترجمه در ایران

سلام ، ضمن تشکر از مدیریت سایت… من از طریق سایت زیر چند بار سفارش ترجمه دادم که سریعآ بهم تحویل دادن، گفتم به شما هم معرفی کنم(سایت ترجمانو) http://tarjomano.com

سوای از موتورهای ترجمه یکی از سایت هایی که خیلی برای ترجمه و آموزش زبان به من کمک کرد ترجمانو بود که واقعا کادر حرفه ای و دلسوزی داره اینم لینک سایت http://www.tarjomano.com

ترجمه,مترجم آنلاین,مترجم انلاین,دیکشنری,فرهنگ لغت,پارسی جو موتور جستجوی فارسی ترجمه پارسی جو

سایت ترجمه تخصصی ترنسیس برای ترجمه مقاله ها و ترجمه اخبار به صورت آنلاین از زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس کاملا آماده است و تا کنون خبر های زیادی را ترجمه کرده است که این ترجمه ها توسط مترجمان مرتبط با زمینه تخصصی ترجمه … ترنسیس – ترجمه مقاله | ترجمه تخصصی | سایت ترجمه | سفارش …

وب سایت ترجمه تخصصی در کشور تیم ترجمه تخصصی ایرانیان پس از چندین سال تجربه موفق در ترجمه تخصصی مقالات اقدام به گسترش حوزه فعالیت خود نمود و به صورت تخصصی وارد ترجمه در کلیه زبان های زنده دنیا شد. ترجمه تخصصی ایرانیان: ترجمه تخصصی متن و مقاله

سایت ترجمه پارس ترنس آماده خدمت رسانی شبانه روزی به شما کاربران گرامی در حوزه ترجمه متون تخصصی از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی می باشد. جهت ثبت سفارش ترجمه می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. سایت ترجمه – بهترین سایت ترجمه تخصصی در کشور – پارس ترنس

سایت رایت می یک ارائه‌دهنده خدمات ترجمه و ویرایش تخصصی به‌صورت آنلاین است که در آن می‌توانید پروژه‌ی خود را از ترجمه متون ساده گرفته تا ترجمه متون تخصصی و یا ویرایش تخصصی به آن بسپارید. تمامی مراحل سفارش، قیمت‌گذاری … سایت ترجمه تخصصی رایت می | سفارش ترجمه با خیال راحت

ما نیز به پشتوانه ۱۱ سال حضور در عرصه ترجمه و دارالترجمه سایت جدیدی به نام من مترجم هستم راه اندازی کردیم و تا خدمتی متفاوت هم به مترجم و هم به مشتری ترجمه ارائه دهیم.البته عمده کار این وب سایت … من مترجم هستم

ترجمه تخصصی، ترجمه مقاله، ترجمه فوری، ترجمه کتاب، سفارش آنلاین تایپ و ترجمه، چاپ کتاب، پایان نامه، ترجمه دانشجویی، ترجمه حرفه ایی، بهترین هزینه ترجمه، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، تایپ به صورت … موسسه ایران تایپیست

وبسایت ترجمه فا از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در زمینه مقالات انگلیسی isi و ترجمه آنها شروع کرده و هدف آن ارائه جدیدترین مقالات انگلیسی از نشریات معتبر به همراه ترجمه فارسی میباشد. ترجمه های آماده سایت ترجمه فا، به سه دسته ویژه … ترجمه فا – دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

ترجمه متون، مقالات و کتب علوم انسانی. ترجمه نوشته‌های کلیدی و مؤثر نویسندگان اصلی علوم انسانی علی الخصوص متون کمتر شناخته شده. ترجمان | علوم انسانی و ترجمه

در سایت ای ترجمه پرداخت امن در درگاه های بانکی کشور انجام میشود. در صورتی که امکان دسترسی به رمز دوم و پرداخت آنلاین نداشتید میتوانید درخواست واریز به کارت دهید. نحوه محاسبه هزینه سفارشات در ای ترجمه بر اساس تعداد کلمات … ای ترجمه | سایت ثبت سفارش ترجمه

سایت ترجمه تخصصی پارس ترنس امروزه با توجه تخصصی شدن علوم و گسترش ارتباطات، ترجمه تخصصی متون به یکی از دغدغه های افراد فعال در بسیاری از حوزه ها تبدیل شده است. ترجمه تخصصی دارای اصول و قوانینی است که تنها تسلط به زبان … ترجمه تخصصی – ترجمه مقاله – سایت ترجمه – پارس ترنس

ترجمه سایت فرازین سرویس ترجمه سایت مترجم هوشمند فرازین ترجمه متن سایت را از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی به صورت آنلاین، سریع و ارزان درمدت زمان کوتاه با کیفیت بهتر از مترجمان رقیب مانند مترجم گوگل انجام میدهد. … ترجمه رایگان متن فرازین – مترجم هوشمند فرازین

وب سایت جدید مترجم پارس (آزمایشی) کاربر گرامی، هم اکنون می‌توانید با کلیک روی لینک فوق از نسخه جدید وب سایت مترجم پارس دیدن فرمایید. نظرات و پیشنهادت خود را به support [at] mabnasoft [dot] com ارسال نمایید. مترجم پارس – ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی

سایت ترجمه گستر شامل جمعی از مترجمین فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی با هدف ارائه خدمات ترجمه تخصصی بصورت آنلاین است. ترجمه گستر با مترجمین و مشتریان به صورت آنلاین در ارتباط بوده و مراحل مختلف کار شامل … ترجمه مقاله | ترجمه تخصصی | سایت ترجمه متون تخصصی | ترجمه گستر

سایت ترجمه تخصصی شبکه مترجمین ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با رویکرد ترجمه انگلیسی، فارسی و سایر زبان‌ها آغاز کرده‌است. سفارش ترجمه در این سایت ترجمه به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود … شبکه مترجمین ایران | بزرگترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین کشور‎

سایت ترجمه آنلاین و نشر کتب مترجم ها با ارائه خدمات ۲۴ ساعته ترجمه و نشر، خدمات متنوع ترجمه آنلاین و بهره مندی از مترجمین متخصص و مجرب، سریع ترین و بهترین ترجمه را در زمینه های تخصصی و عمومی در تمامی رشته ها بدون نیاز به … سایت ترجمه انلاین مترجم ها : ترجمه انلاین و تخصصی متن …

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن … ترجمه گوگل مترجم آنلاین ترجمه رایگان Translate

فعالیت در ترجمه آنلاین نیاز به حضور فیزیکی ندارد و همه فعالیت ها مانند شرکت در آزمون و یا دریافت سفارش از طریق وب سایت انجام می گیرد. ترجمه آنلاین – ثبت نام مترجم

ما در سایت ترجمه ترنسیس بهترین مترجم ها را گردآورده ایم تا ترجمه فیلم و کلیپ های ویدئویی شما را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهند. پیاده سازی زیرنویس در ترجمه فیلم و الصاق آن به همراه لوگو به ویدئو . در … ترجمه فیلم، کلیپ، ویدئو و پیاده سازی زیرنویس – ترنسیس

ترجمیک، جامع‌ترین پلتفرم ارائه خدمات ترجمه و سایر خدمات زبانی در ایران است. ترجمیک مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف می‌باشد. مترجمان ایرانی و خارجی ما در زمینه فعالیت خود بسیار ماهر و با تجربه هستند … ترجمیک | ترجمه تخصصی و فوری | ورود

معرفی سایت های ترجمه رایگان برای ترجمه مقاله از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ترجمه رایگان – ترجمه مقاله و ویرایش مقاله ترنس۲۴

ترجمه وب‌سایت. ارائه خدمات ترجمه وب سایت یا ترجمه محتوای وب سایت، برای مالکین وب سایت‌های سازمانی و شخصی . گروه خدمات ترجمه آی اس یار . گروه خدمات ترجمه آی اس یار در اصل یک راه ارتباطی بین مترجم و کارفرما می باشد که در … ترجمه تخصصی – آی اس یار

وب‌سایت ترجمه تخصصی ترجمه‌یار، بستر سفارش آنلاین ترجمه تخصصی با امکان ثبت سفارش و برآورد قیمت رایگان است که خدمات ترجمه انسانی را به صورت گسترده در بین دانشگاهیان، شرکت‌های خصوصی و دولتی، ناشران و …، ارائه می‌نماید … ترجمه یار – سایت انجام سفارش ترجمه تخصصی متن، کتاب و مقاله

ترگمان سرویس ترجمه متن آنلاین و رایگان است. در ترگمان می‌توانید هر متنی را با کیفیتی بهتر از گوگل و دیگر مترجم‌ها ترجمه کنید. زبان مبدأ ۰/۵۰۰۰. زبان مقصد ترجمه‌کن! ترجمه شده با موتور محاوره در ۰.۰۴۲۴ ثانیه دیکشنری توسط … ترگمان مترجم متن آنلاین و رایگان

ترجمه ایران یک بستر کارآفرینی بزرگ است که می توانند برای هزاران مترجم کارآفرینی ایجاد کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترجمه ایران می باشد. ترجمه ایران – مرکز تخصصی ترجمه

سایت‌های و نرم‌افزارهای بزرگ ترجمه به فکر ایجاد راهی برای ترجمه فایل pdf به شکل کامل افتاده‌اند. در این رابطه، گوگل ترنسلیت، وب‌سایت Online Document Translator و برنامه ترادوس استودیو از جمله وب‌سایت و برنامه‌هایی هستند که از … ۳ راهکار آسان و سریع برای ترجمه فایل pdf | وبلاگ شبکه …

ترجمیک سایت ترجمه تخصصی و بهترین سایت ترجمه مقاله در کشور است که فعالیت های خود را از اواخر سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. ترجمیک یک مجموعه دانش بنیان است که اعضای اصلی مترجمانش را فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و صنعتی شریف تشکیل … ۱۰ تا از بهترین سایت های ترجمه ایران

سایت ترجمانت بیشتر خدمات ترجمه خود را به شکل غیرحضوری به انجام می‌رساند. با این شرایط کارشناسان سایت ترجمانت استخدام مترجم غیرحضوری را در دستور کار خود قرار داده‌اند. ترجمانت با توجه به تخصص، تجربه و سایر مواردی که … استخدام مترجم غیرحضوری از سراسر کشور در سایت ترجمه تخصصی …

سایت ترجمه تخصصی ترجمتن ارائه دهنده خدمات بدون واسطه ترجمه ، ترجمه و بازخوانی ، ترجمه مقاله ، ترجمه کتاب و ترجمه تخصصی برآورد هزینه ترجمه در کمتر از ۵ ثانیه سایت ترجمه | سایت ترجمه تخصصی | ترجمه و بازخوانی | ترجمه …

شبکه مترجمین پارس ارائه دهنده خدمات تخصصی ترجمه در ایران. خدمات تخصصی ترجمه – ترجمه کتاب مقاله و سایت – تحویل فوری گارانتی کیفی – ترجمه فارسی به انگلیسی ، ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه متن، کتاب و مقاله در زمینه های تخصصی … شبکه مترجمین پارس | خدمات تخصصی ترجمه مقاله، کتاب و متن

جهت دسترسی سریع و فوری به ترجمه مقالات انگلیسی، می توانید از ابزار جستجو پیشرفته استفاده نموده و لیست مقالات با ترجمه فارسی مرتبط با موضوع خود را مشاهده نمایید. مقاله با ترجمه فارسی | جستجو بین مقالات

دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد. مانند سایت دیکشنری آبادیس. در دیکشنری آنلاین شما با وارد کردن هر واژه ای در بخش مشخص شده … دیکشنری آنلاین آبادیس – Abadis Dictionary

ترجمیار یک سرویس برخط کمک‌مترجم است که در آن می‌توان اسناد pdf را در محیطی شبیه به وورد ترجمه کرد. ترجمیار متن pdf را از آن استخراج نموده و همزمان با ترجمه جمله به جمله مترجم را همراهی‌م می‌کند. ترجمیار – خودت ترجمه کن!

ترجمیک، سایت ترجمه تخصصی، ژورنال و کنفرانس، تولید محتوا، ترجمه همزمان، اعزام مترجم، ترجمه کتاب، ویرایش تخصصی انگلیسی و زبان‌های دیگر با بیش از ۶۵۰۰ متخصص ترجمیک | سایت ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، ترجمه …

المعانی قاموس عربی فوری متعدد اللغات والمجالات. قاموس عربی انجلیزی ثنائی, قاموس عربی فرنسی , قاموس عربی اسبانی, قاموس عربی برتغالی , قاموس عربی عربی معجم عربی قاموس ومعجم المعانی متعدد اللغات والمجالات – ‫قاموس عربی …

بهترین سایت ترجمه متون انگلیسی به فارسی تخصصی آنلاین. بهترین سایت ترجمه مقاله تخصصی یا بهتر بگوییم بهترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین کار خود را از سال ۱۳۸۹ درخراسان رضوی آغاز کرد و از همان روزهای آغازین تاسیس به صورت حرفه … سایت ترجمه مقالات تخصصی آنلاین – ترجمه مقاله تخصصی و …

ترجمه وب سایت. با توجه به قرار گرفتن کشورمان ایران در میان بازار های متعدد بین المللی،از شمال به کشورهای آسیای میانه با زبان روسی،از غرب به ترکیه با زبان ترکی استانبولی ، از شرق به پاکستان و هند با زبان انگلیسی و از جنوب … ترجمه متن – مترجم آنلاین آبادیس – Abadis Translator

ترجمه فایل، صفحات وب و تصاویر نیز با هزینه اندک و به سرعت انجام می شود.’}} ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی – مترجم هوشمند فرازین ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی – مترجم …

ترجمه متون تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه و ادیت مقاله برای کلیه رشته ها … راهنمای پرداخت اینترنتی کسب درآمد از بازاریابی ابزارهای مفید نقشه سایت . تماس با شعبه تهران . شعبه تهران. ستارخان – خسرو شمالی – برج بهاران – طبقه ۷ واحد … گروه ترجمه تخصصی … – ترجمه البرز

شبکه تخصصی ترجمه یک تمامی زبانهای روز دنیا پشتیبانی بیست و چهار ساعته، هفت روز هفته تلفن: ۴۴۲۷۰۴۳۶-۰۹۳۰۱۵۳۰۹۰۰ (۰۲۱) … دارلترجمه یک | ترجمه رسمی تایپ فوری تمام زبان ها

ترجمه آنلاین یا مترجم آنلاین. به خدمات ترجمه ماشینی ای که توسط وب سایت ها به صورت آنلاین و در بستر اینترنت به کابران ارائه می شود، ترجمه آنلاین گفته می شود. ترجمه متن – مترجم آنلاین آبادیس – Abadis Translator

دیکشنری آنلاین انگلیسی به فارسی و فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی دیکشنری آنلاین انگلیسی و فارسی

دارالترجمه رسمی الف به عنوان اولین و تنها دارنده اپلیکیشن آنلاین ثبت و سفارشات ترجمه رسمی کشور بستری را فراهم کرده است که مخاطبین محترم در هر زمان و مکانی که هستند، بتوانند تنها با در اختیار داشتن یک موبایل هوشمند … دارالترجمه رسمی الف | اولین دارالترجمه آنلاین ۲۴ ساعته در …

ترجمه آنلاین متون تخصصی با پارس ترنس . ارائه خدمات ترجمه آنلاین توسط پارس ترنس دارالترجمه آنلاین پارس ترنس از سال ۱۳۹۶ اقدام به ارائه خدمات ترجمه با بالاترین کیفیت با همکاری ۱۱۰۰ مترجم نخبه نموده است. ترجمه آنلاین تخصصی- دارالترجمه آنلاین- سایت انلاین ترجمه …

ترجمه تخصصی، ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی، ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی، ترجمه ارزان و دانشجویی، بانک مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی، استخدام مترجم آنلاین، ترجمه فوری، ترجمه مقالات isi،ترجمه کتاب فراترجمه | ترجمه فوری | ترجمه تخصصی متون و مقالات انگلیسی

اگر همچنان کار نمی‌کند، در جایی از صفحه کلیک راست کنید. سپس روی ترجمه به [زبان موردنظر] کلیک کنید. تغییر تنظیمات ترجمه پیش‌فرض . به‌طور پیش‌فرض، Chrome پیشنهاد می‌کند صفحات نوشته‌شده به زبانی را که نمی‌دانید ترجمه کند. � تغییر زبان‌های Chrome و ترجمه صفحات وب – رایانه – Google …

دیکشنری آبادیس شامل بخش هایی نظیر دیکشنری به زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فارسی، عربی و همچنین بیست دیکشنری تخصصی با تلفظ انگلیسی و آمریکایی، ترجمه مخفف و کلمات اختصاری، مترجم آنلاین متن، لغتنامه دهخدا، فرهنگ معین … دیکشنری عربی به فارسی – Abadis Dictionary

معرفی سایت های ترجمه رایگان برای ترجمه مقاله از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ترجمه رایگان – ترجمه مقاله و ویرایش مقاله ترنس۲۴

سایت ترجمه تخصصی ترنسیس برای ترجمه مقاله ها و ترجمه اخبار به صورت آنلاین از زبان انگلیسی به فارسی و بالعکس کاملا آماده است و تا کنون خبر های زیادی را ترجمه کرده است که این ترجمه ها توسط مترجمان مرتبط با زمینه تخصصی ترجمه … ترنسیس – ترجمه مقاله | ترجمه تخصصی | سایت ترجمه | سفارش …

دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد. مانند سایت دیکشنری آبادیس. در دیکشنری آنلاین شما با وارد کردن هر واژه ای در بخش مشخص شده … دیکشنری آنلاین آبادیس – Abadis Dictionary

گروه ترجمه آنلاین تخصصی ترین و حرفه ای ترین مرکز آنلاین ترجمه در ایران می باشد. با گرد آوری حرفه ای ترین مترجم ها از سرتاسر ایران و ارائه خدمات از راه دور به صورت کاملا آنلاین توانسته ایم … ترجمه آنلاین – برای ارسال و ثبت سفارش وارد شوید

گروه ترجمه آنلاین تخصصی ترین و حرفه ای ترین مرکز آنلاین ترجمه در ایران می باشد. با گرد آوری حرفه ای ترین مترجم ها از سرتاسر ایران و ارائه خدمات از راه دور به صورت کاملا آنلاین توانسته ایم … ترجمه آنلاین – ورود به حساب کاربری

مترجم گوگل، یا google translate یک واژه بسیار آشنا بوده، که حتما یک بار به گوش همه ما رسیده است. ترجمه آنلاین متن یا یک واژه، از طریق مترجم گوگل حداقل یک بار به کار همه ما آمده است. مترجم گوگل در خیلی از موارد به دلیل واژگان … مترجم گوگل | google translate – خدمت از ما

گروه ترجمه آنلاین ( فوری، تخصصی، ارزان ) ارائه کننده خدمات تخصصی ترجمه از انگلیسی به فارسی و ترجمه از فارسی به انگلیسی و سایر زبان ها است و خدمات خود را با کیفیتی بالا و به صرفه، در کمترین زمان ممکن به شما عرضه می نماید. ترجمه ارزان | سایت ترجمه | گروه ترجمه آنلاین

دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد. مانند سایت دیکشنری آبادیس. در دیکشنری آنلاین شما با وارد کردن هر واژه ای در بخش مشخص شده … دیکشنری فارسی به فارسی – Abadis Dictionary

خدمات ترجمه آنلاین رایگان . اگر قصد دارید از خدمات ترجمه آنلاین رایگان استفاده کنید، ابتدا باید در نظر داشته باشید که ترجمه شما تا چه حد عمیق و دقیق است. کلمات و عبارات ساده، پاراگراف ها و لغات مرکب می توانند توسط سایت … ترجمه سریع | ترجمه – ترجمه آنلاین

ترگمان سرویس ترجمه متن آنلاین و رایگان است. در ترگمان می‌توانید هر متنی را با کیفیتی بهتر از گوگل و دیگر مترجم‌ها ترجمه کنید. زبان مبدأ ۰/۵۰۰۰. زبان مقصد ترجمه‌کن! ترجمه شده با موتور محاوره در ۰.۰۴۲۴ ثانیه دیکشنری توسط … ترگمان مترجم متن آنلاین و رایگان

سرویس ترجمه رایگان متن مترجم فرازین ترجمه متون انگلیسی و فارسی را به صورت آنلاین، همزمان، آسان و خودکار از انگلیسی به فارسی و بالعکس انجام میدهد. ترجمه رایگان متن فرازین – مترجم هوشمند فرازین

ما نیز به پشتوانه ۱۱ سال حضور در عرصه ترجمه و دارالترجمه سایت جدیدی به نام من مترجم هستم راه اندازی کردیم و تا خدمتی متفاوت هم به مترجم و هم به مشتری ترجمه ارائه دهیم.البته عمده کار این وب سایت اطلاع رسانی آنلاین برای … من مترجم هستم

گروه تخصصی خدمات ترجمه آنلاین تک بر آن است که ترجمه هایی باکیفیت و تخصصی را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برساند. هدف این مجموعه رضایت مشتری و کیفیت برتر است. خدمات ترجمه تک از مترجم هایی متخصص و با مهارت در صنعت … ترجمه آنلاین تک

ترجمه آنلاین. ترجمه آنلاین به کابران این امکان را ارائه میدهند که کیفیت وسرعت تضمین شده به صورت کاملا رایگان باشد,آشنایی با ۱۰ ابزار ترجمه آنلاین به صورت کاملا رایگان. امروزه عرصه جهانی بیشتر شبیه دهکده جهانی وب می باشد … ترجمه آنلاین – دارالترجمه رسمی پارسیس

سایت ترجمه تخصصی آنلاین با ۲۰۰ هزار کاربر و ۲۰ هزار مترجم، مرکز ترجمه تخصصی با بهترین کیفیت و مدل تخفیفی منحصر به فرد در ترجمه متون تخصصی انگلیسی و فارسی شبکه مترجمین ایران | بزرگترین سایت ترجمه تخصصی آنلاین کشور‎

دیکشنری آنلاین فارسی تبدیل فونت فارسی به font farsi t,kj دیکشنری انلاین و بالعکس بلعکس nd;d, nd; یهزع یهز یهزفهخدشق خدمهدث دیکشنری آنلاین farsi thvsd persian irani parsi پارسی dictionay online farsi بهترین دیکشنری آنلاین متن مترجم آنلاین متن ترجمه … دیکشنری آنلاین دیک یو فارسی|Online Dictionary|مترجم متن

دیکشری تخصصی ایرانیان یک سرویس آنلاین است که به صورت رایگان در دسترس بوده و شامل تمامی رشته ها می شود. خدمات ما. ترجمه تخصصی. ترجمه متون علمی و فنی در زمینه های محتلف توسط مترجم مرتبط با متن. ترجمه انگلیسی به فارسی. ترجمه … دیکشنری تخصصی ایرانیان:دیکشنری تخصصی آنلاین در تمام رشته ها

ترجمه فایل، صفحات وب و تصاویر نیز با هزینه اندک و به سرعت انجام می شود.’}} ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی – مترجم هوشمند فرازین ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی – مترجم …

گروه ترجمه آنلاین تخصصی ترین و حرفه ای ترین مرکز آنلاین ترجمه در ایران می باشد. با گرد آوری حرفه ای ترین مترجم ها از سرتاسر ایران و ارائه خدمات از راه دور به صورت کاملا آنلاین توانسته ایم … ترجمه آنلاین – ثبت نام مترجم

قیمت ترجمه در سایت ترجمه آنلاین در پایین ترین سطح قرار دارد، درخواست تخفیف بیشتر نفرمایید. قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌ فاکتور منظور می گردد، معتبر می‌ باشد. *** اکثر افراد یا شرکت هایی که کار ترجمه دارند، دوست … قیمت ترجمه – گروه ترجمه آنلاین

وب سایتی است که تمامی نیازهای ترجمه شما را برآورده می کند. مترجم آنلاین ما به شما کمک می کند تا به بهترین ابزار ترجمه زبان موجود در شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید؛ بنابراین سفر خود به سرزمین زبان ها را از همین جا آغاز … Free Online Translation – ترجمه آنلاین

ترجمه گوگل یکی از سرویس‌های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان‌های فارسی ، انگلیسی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق وب سایت، اپلیکیشن … ترجمه گوگل مترجم آنلاین ترجمه رایگان Translate

مترجم عربی به فارسی و مترجم فارسی به عربی با تلفظ – ترجمه آنلاین آبادیس ترجمه فارسی به عربی | ترجمه عربی به فارسی

اگر به ترجمه فیلم و پیاده سازی زیرنویس، ترجمه زیرنویس فیلم و کلیپ های ویدئویی و صوتی از انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی و حتی سایر زبانها نیاز دارید، با خیال راحت سفارش ترجمه فیلم خود را به ما بسپارید. ترجمه فیلم، کلیپ، ویدئو و پیاده سازی زیرنویس – ترنسیس

نمونه ترجمه متن مترجم آنلاین گوگل. اگر کلمه‌ای را در باکس متن ورودی هایلایت کنید، تعاریف، جملات نمونه و اطلاعات ترجمه مربوط به آن کلمه نمایش داده می‌شود. بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، معرفی ۶ سرویس …

• ترجمه نوشتار: بین ۱۰۳ زبان ترجمه کنید • ترجمه با یک ضربه: نوشتار هر برنامه‌ای را کپی کنید و برای ترجمه روی نماد «مترجم Google» ضربه بزنید (همه زبان‌ها) • آفلاین: بدون اتصال اینترنت ترجمه کنید (۵۹ زبان) • ترجمه فوری با … مترجم Google‬ – برنامه‌ها در Google Play

مترجم آنلاین وب ترنس بر پایه ترجمه Google و سایر مترجم های آنلاین مطرح است. مترجم رایگان وب ترنس با کمک نرم افزارهای روز دنیا خصوصا ترجمه گوگل، می تواند کلمه (لغت – عبارت) یا جمله شما را از هر زبانی به ۹۳ زبان زنده دنیا ترجمه … ترجمه گوگل – ترجمه آنلاین گوگل Translate

ترجمه,مترجم آنلاین,مترجم انلاین,دیکشنری,فرهنگ لغت,پارسی جو موتور جستجوی فارسی ترجمه پارسی جو – Parsijoo

متن انگلیسی را برای ترجمه فارسی وارد نمایید . لطفا متن ارسالی بیشتر از ۱۵۰ کلمه نباشد. Custom Search دیکشنری موبایل انگلیسی به فارسی: مترجم فارسی به انگلیسی ترجمه همزمان متن قارسی به انگلیسی نقشه سایت: حمایت کنندگان: محصولات: یا مترجم پارس – مترجم متن آنلاین انگلیسی به فارسی

دیکشنری آنلاین انگلیسی به فارسی یکی از واجباتی است که هر فردی به آن نیاز دارد. هر کجایی که باشید و در حال انجام هر کاری باشید به یک مترجم آنلاین نیاز پیدا می کنید. سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی زیادی برای ترجمه متن و زبان … بهترین دیکشنری های آنلاین انگلیسی و فارسی (آپدیت جدید) – مخاطب

بهترین سرویس های مترجم آنلاین. امروزه سرویس های مترجم آنلاین حضور گسترده ای پیدا کرده اند. در واقع، آن ها مثل بمبی در جهان منفجر شده اند و از آنجایی که تقریبا در هر صنعتی نیاز به سرویس های ترجمه آنلاین وجود دارد، دسترسی … معرفی ۱۰ سرویس برتر مترجم آنلاین | ایران پیپر

این مترجم بر اساس سایت‌های ترجمه‌گر گوگل و فرازین عمل می‌کند. معنی کلمه مورد نظرتان را می‌توانید در گوگل ترنسلیت بیابید یا برای دقت بیشتر، به دیکشنری آبی دیک مراجعه کنید.; در ترجمه گر گوگل، سریع و رایگان ترجمه کنید و … ترجمه گوگل مترجم آنلاین ترجمه رایگان Translate

بهترین سایت های مترجم متن آنلاین را بررسی خواهیم کرد. گوگل ترنسلیت بهترین مترجم آنلاین متن در دنیاست که ۱۰۰ زبان را پوشش میدهد. بهترین ترجمه آنلاین متن را سایت Babylon دارد. ۱۰ تا از بهترین سایت های مترجم متن آنلاین

انتخاب بهترین مترجم آنلاین و مترجم غیر حضوری … ما در سایت ترجمه ترنسیس زیرساختی آماده کرده ایم که متخصص ترین و بهترین مترجم ها به عضویت آن درآیند تا سفارش ترجمه آنلاین شما به صورت کاملا تخصصی با بالاترین کیفیت و مناسب … ترنسیس – ترجمه مقاله | ترجمه تخصصی | سایت ترجمه | سفارش …

دانلود نرم افزار حرفه ای مترجم متن (برای ویندوز) Ace Translator 16.3 Windows . نسخه جدید نرم افزار ترجمه متن Ace Translator منتشر شد! (۱۶٫۳) نرم افزار Ace Translator یکی از بهترین نرم افزارها برای ترجمه متن است. نرم افزار حرفه ای مترجم متن (برای ویندوز) – Ace Translator …

گروه ترجمه آنلاین ( فوری، تخصصی، ارزان ) ارائه کننده خدمات تخصصی ترجمه از انگلیسی به فارسی و ترجمه از فارسی به انگلیسی و سایر زبان ها است و خدمات خود را با کیفیتی بالا و به صرفه، در کمترین زمان ممکن به شما عرضه می نماید. ترجمه ارزان | سایت ترجمه | گروه ترجمه آنلاین

۵- سیسترانت (SYSTRANet)، بهترین مترجم آنلاین برای ترجمه فایل‌ها . سیسترانت مترجم زبان دیگری است که نه تنها متن، بلکه فایل‌ها را هم ترجمه می‌کند. فقط کافی است سند خود مثلاً یک فایل ورد را آپلود کنید و بعد از اینکه فرایند … بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، معرفی ۶ سرویس …

استفاده بر خط از مترجم گوگل، بهترین دیکشنری رایگان اندروید و سایر سیستم عامل‌ها، شما از جستجوی عبارت دانلود بهترین دیکشنری رایگان اندروید در موتور جستجوی‌اش بی‌نیاز کرده. از اساسی‌ترین و دم دستی‌ترین واکنشهای غریز بهترین دیکشنری اندروید ؛ آشنایی با بهترین دیکشنری های …

حال مشاهده کردید تفاوت کدام مترجم آنلاین بهتر و قابل درک تر است , اگر بخواهیم عادلانه رتبه بندی کنیم به شرح ذیل خواهد بود : رتبه بندی بهترین ابزار ترجمه آنلاین شامل : گوگل ترنسلیت , ترجمه آنلاین بینگ , ترجمه شخصی , ترجمه … ترجمه آنلاین – دارالترجمه رسمی پارسیس

وبسایت مترجم آنلاین بابیلون برخلاف دو سرویس قبل از URL پشتیبانی نمی‌کند. ترنسلیت (Translate.com) یکی دیگر از بهترین مترجم‌های آنلاین که به صورت رایگان فعالیت می‌کند، Translate.com است. این سرویس از چندین … معرفی بهترین مترجم‌های آنلاین

ترجمه آنلاین; مترجم متن ; ترجمه شعر; ترجمه نثر ساده; ترجمه متون ادبی; ترجمه سریع. ترجمه تخصصی رشته ها; محاسبه هزینه ترجمه; استخدام مترجم; تعرفه ترجمه; پرداخت آنلاین; سفارش ترجمه; مقالات ترجمه; درباره ما; ترجمه آنلاین. ترجمه ترجمه سریع | ترجمه – ترجمه آنلاین

به کمک فناوری واقعیت مجازی مترجم گوگل میتوانید به راحتی و به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود، نوشته های مختلف اطرافتان مانند تابلوها و عکس ها را به صورت ترجمه شده ببینید؛ برای اینکار کافی است وارد برنامه گوگل … دانلود مترجم گوگل ۶٫۴٫۰ Google Translate – بهترین مترجم آنلاین

بهترین سرویس های مترجم آنلاین. حتی اگر دانشجو، استاد دانشگاه و دانش آموز هم نباشید، قطعا یک بار در زندگی خود نیاز به ترجمه یک متن خاص داشته اید. از گذشته تا به امروز یکی از رایج ترین سرویس های گوگل برای ترجمه، گوگل … ۱۰ تا از بهترین سایت های ترجمه ایران

ترگمان سرویس ترجمه متن آنلاین و رایگان است. در ترگمان می‌توانید هر متنی را با کیفیتی بهتر از گوگل و دیگر مترجم‌ها ترجمه کنید. زبان مبدأ ۰/۵۰۰۰. زبان مقصد ترجمه‌کن! ترجمه شده با موتور محاوره در ۰.۰۴۲۴ ثانیه دیکشنری توسط … ترگمان مترجم متن آنلاین و رایگان

وبسایت مترجم آنلاین بابیلون برخلاف دو سرویس قبل از URL پشتیبانی نمی‌کند. ترنسلیت (Translate.com) یکی دیگر از بهترین مترجم‌های آنلاین که به صورت رایگان فعالیت می‌کند، Translate.com است. این سرویس از چندین … معرفی بهترین مترجم‌های آنلاین | رسانه کلیک

۱۰ تا از بهترین سایت های مترجم آنلاین بسیار خوب. حالا که با خصوصیات و ویژگی‌های یک سایت دیکشنری آنلاین خوب آشنا شدید، وقت آن است که با ۱۰ تا از بهترین سایت های دیکشنری آنلاین هم آشنا شوید. معرفی ۱۰ سایت دیکشنری آنلاین و مترجم آنلاین برتر خارجی و …

بهترین راهکار پیش روی کاربران استفاده از سرویس‌های آنلاین ترجمه است؛ این ابزارها در ترجمه کلمه و جملات بسیار هوشمند و سریع عمل می‌کنند و پاسخگوی نیاز اکثر کاربران هستند. برخی از این مترجم‌ها شامل قابلیت‌های دیگری … معرفی ۱۰ مترجم آنلاین برتر با قابلیت‌های ویژه و کاربردی …

صفر تا صد گوگل ترنسلیت؛ با سیستم ترجمه گوگل و بهترین مترجم آنلاین جهان آشنا شوید . زومیت; ۹ دقیقه پیش; گوگل ترنسلیت یا ترجمه گوگل یکی از بهترین ابزارهای ترجمه آنلاین متن به‌شمارمی‌رود و در سال‌های اخیر علاوه‌بر ترجمه … صفر تا صد گوگل ترنسلیت؛ با سیستم ترجمه گوگل و بهترین مترجم …

مترجم گوگل یکی از سرویس های ماشینی رایگان و آنلاین است که یک متن را از زبانی به زبان دیگر بازگردانی می کند (زبان های فارسی ، عربی ، عربی ، فرانسه و …) و توسط گوگل ارائه شده است. این خدمت از طریق سایت آبادیس بخش ترجمه فارسی به عربی | ترجمه عربی به فارسی

Bing ، بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی . مانند سایر مترجم هایی که معرفی کردیم، بینگ نیز می تواند زبان ها را بطور خودکار تشخیص دهد؛ نکته قابل ذکر این مترجم سادگی آن است. ویژگی های مترجم بینگ به شرح زیر است: ترجمه ها را … بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی برای وب و اندروید | رسانه کلیک

بهترین سرویس های مترجم آنلاین. برای ترجمه متون مورد نیاز خود از چه روشی استفاده می‌ کنید؟ استفاده از دیکشنری های متنوع یا پرس و جو از کسانی که به زبان های مختلف مسلط اند؟ شاید هم از آن دسته … بهترین سایت های ترجمه ایران – ویرگول

گوگل ترنسلیت یا مترجم گوگل یکی از بهترین سرویس‌های گوگل محسوب می‌شود و به جرئت می توان آن را بهترین مترجم آنلاین نیز نامید. کمتر کسی است که با گوگل ترنسلیت آشنا نباشد و علاوه بر مترجمان اکثر کاربران دیگر نیز حتی برای … همه چیز در مورد ترجمه گوگل ؛ با گوگل ترنسلیت و بهترین …

وب سایت جدید مترجم پارس (آزمایشی) کاربر گرامی، هم اکنون می‌توانید با کلیک روی لینک فوق از نسخه جدید وب سایت مترجم پارس دیدن فرمایید. نظرات و پیشنهادت خود را به support [at] mabnasoft [dot] com ارسال نمایید. مترجم : موضوع . متن انگلیسی … مترجم پارس – ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی

ایران مترجم اولین و تنها گروه ارائه خدمات تخصصی ترجمه انگلیسی و فارسی است. ما با تخصصی کردن حوزه فعالیت و انحصاری کردن آن به ترجمه متن، به دنبال ارتقای کیفیت ارائه خدمات و صحه گذاشتن بر ادعای کیفیت برتر خود هستیم. ترجمه متن های علوم پزشکی – مترجم متن

مترجم آنلاین با قابلیت ترجمه صوتی و ترجمه از روی عکس. اگر به دنبال دستیار حرفه ای برای ترجمه میگردید این برنامه با قابلیت های شگفت انگیز شما را شگفت زده خواهد کرد مترجم آنلاین با استفاده از استانداردهای گوگل بهترین … برنامه مترجم آنلاین – دانلود | کافه بازار

دیکشنری آنلاین فارسی تبدیل فونت فارسی به font farsi t,kj دیکشنری انلاین و بالعکس بلعکس nd;d, nd; یهزع یهز یهزفهخدشق خدمهدث دیکشنری آنلاین farsi thvsd persian irani parsi پارسی dictionay online farsi بهترین دیکشنری آنلاین متن مترجم آنلاین متن ترجمه … دیکشنری آنلاین دیک یو فارسی|Online Dictionary|مترجم متن

در سرویس های انگلیسی، شما می توانید متن سوالات خود را به زبان فارسی نیز تایپ کنید و برای استفاده از امکانات نیز می توانید از مطلب بهترین مترجم ها آنلاین انگلیسی به فارسی کمک بگیرید. ۱۵ تا از بهترین سایت های ساخت آزمون فارسی و انگلیسی آنلاین …

وب سایت دارالترجمه رسمی آنلاین (RasmiOnline) بهترین دارالترجمه رسمی تهران و شهرستان است که خدمات ترجمه رسمی انگلیسی و آلمانی و … را ارائه می دهد. دارالترجمه رسمی آنلاین – ترجمه رسمی انگلیسی و سایر زبان ها …

با سلام خدمت شما کاربران گرامی ابزار وب، من سینا ریگی هستم و میخوام تو این مقاله بهتون بهترین مترجم و translator های آنلاین رو معرفی کنم. شاید اول ذهن‌تون فقط بره به گوگل ترنسلیت که خب بسیار هم مترجم خوبی هست ولی تو این مقاله … بهترین مترجم و translator های آنلاین و رایگان | وب ابزار

دیکشنری آنلاین هوشیار هم یکی از بهترین مترجم های متن آنلاین ایرانی محسوب می شود. رابط کاربری ساده و هیچگونه پیچیدگی در آن دیده نمی شود. از نکات جالب توجه هنگام ترجمه لغات توسط دیکشنری آنلاین هوشیار این است که از منوی … بهترین دیکشنری های آنلاین انگلیسی و فارسی (آپدیت جدید) – مخاطب

۵. سیسترانت ( Systranet): بهترین مترجم آنلاین برای ترجمه فایل‌ها. سیسترانت نیز یک سرویس ترجمه دیگر به شمار می‌رود که نه تنها متن، بلکه فایل‌ها را نیز ترجمه می‌کند. فقط کافی است فایل موردنظر خود به … بهترین سرویس‌های ترجمه آنلاین | برسام

همیشه مشکلات یادگیری ناشی از کمبود منابع نیست. اتفاقاً‌ گاهی وفور منابع مشکل‌زاست. یکی از بهترین مصداق‌های این نکته، سایت‌هایی است که خدماتی از جنس دیکشنری را به صورت آنلاین به مخاطبان ارائه می‌دهند. فهرست بهترین دیکشنری های آنلاین انگلیسی به انگلیسی | متمم

۵. سیسترانت ( Systranet): بهترین مترجم آنلاین برای ترجمه فایل‌ها. سیسترانت نیز یک سرویس ترجمه دیگر به شمار می‌رود که نه تنها متن، بلکه فایل‌ها را نیز ترجمه می‌کند. معرفی ۵ نرم افزار برتر مترجم آنلاین | کافه ترجمه

ترجمه آنلاین یا مترجم آنلاین. به خدمات ترجمه ماشینی ای که توسط وب سایت ها به صورت آنلاین و در بستر اینترنت به کابران ارائه می شود، ترجمه آنلاین گفته می شود. ترجمه متن – مترجم آنلاین آبادیس – Abadis Translator

بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ از ۶ دیدگاه . باید به این نکته نیز اشاره کنیم که، وقتی این نرم‌افزار را دانلود کنید، می‌بینید که در مقایسه با سایر دیکشنری ها به‌نسبت سنگین است؛ علت آن است که این نرم‌افزار فایل‌ها … بهترین دیکشنری های آفلاین برای اندروید، آیفون و ویندوز …

مترجم گوگل، یا google translate یک واژه بسیار آشنا بوده، که حتما یک بار به گوش همه ما رسیده است. ترجمه آنلاین متن یا یک واژه، از طریق مترجم گوگل حداقل یک بار به کار همه ما آمده است. مترجم گوگل در خیلی از موارد به دلیل واژگان … مترجم گوگل | google translate – خدمت از ما

سایت ترجمه تخصصی آنلاین رایت می یکی از بهترین مؤسساتی است که با تضمین کیفیت ترجمه، با همکاری مترجمان حرفه‌ای و متخصص، خدمات بسیار خوبی به مشتریان خود ارائه داده و در راه اعتلای دانش این مرز و بوم گام برمی‌دارد. ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با بهترین کیفیت

یکی از بهترین مترجم‌های آنلاین، DeepL Translator است که یک ابزار واقعا عالی با گزینه‌های تکمیل خودکار جمله است. گذشته از کیفیت و امکانات این مترجم، متاسفانه این مترجم تنها تعداد ۷ زبان را پشتیبانی می‌کند، اما کیفیت و دقت این … ۹ مترجم آنلاین برتر دنیا: بهترین مترجم آنلاین کدام است …

دارالترجمه آنلاین آپ بهترین ارائه دهنده انواع خدمات ترجمه آنلاین از جمله ترجمه کتاب ، ترجمه مقاله ، ترجمه پایان نامه ، ترجمه عمومی ، ترجمه تخصصی و اعزام مترجم همزمان و دیگر خدمات فوری ترجمه آماده انجام ترجمه در تمامی … دارالترجمه آنلاین آپ : ارائه دهنده خدمات ترجمه آنلاین

ترجمه,مترجم آنلاین,مترجم انلاین,دیکشنری,فرهنگ لغت,پارسی جو موتور جستجوی فارسی ترجمه پارسی جو – Parsijoo

زمانی که به یک مترجم سریع برای ترجمه جملات زبان دیگری نیاز دارید، بهترین راه استفاده از سرویس های ترجمه آنلاین می باشد. این مترجم ها رایگان هستند و از زبان های مختلف پشتیبانی می کنند و بدون نیاز به نصب در سیستم عامل هستند. ۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و.. – انزل وب

همانند سایر نرم ­افزارهای مترجم متن معرفی شده ، Ace Translator نیز برای اینکه بهترین نتیجه را به شما بدهد باید متصل به اینترنت باشد. این نرم افزار می ­تواند لغات و متون را به ۵۹ زبان مختلف از جمله زبان فارسی ترجمه کند. Ace Translator … بهترین نرم افزار های ترجمه متن رایگان برای کامپیوتر و موبایل

دیکشنری آنلاین گوگل. این دیکشنری بدون هیچ شک و تردیدی، بهترین مترجم آنلاین فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی و هر زبانی که فکر کنید می باشد. علت هم این است که نوابغ شرکت … ۳ تا از بهترین دیکشنری های آنلاین فارسی به انگلیسی و برعکس …

بهترین سایت های مترجم و دیکشنری آنلاین نویسنده: آسمونی ۲۰ دی ۱۳۹۵ – ۱۰:۴۰ فناوری آسمونی __ Asemooni Tech بهترین سایت های مترجم و دیکشنری آنلاین | آسمونی

دیکشنری آموزشی بیاموز، یک دیکشنری آنلاین و رایگان است که با هدف استفاده زبان آموزان زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسه طراحی شده. در طراحی این دیکشنری گذشته از استاندارد بودن محتوا، توجه ویژه ای به المان های آموزشی شده … دیکشنری آنلاین آلمانی به فارسی – بیاموز

مترجم آنلاین ما به شما کمک می کند تا به بهترین ابزار ترجمه زبان موجود در شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید؛ بنابراین سفر خود به سرزمین زبان ها را از همین جا آغاز کنید! Free Online Translation – ترجمه آنلاین

Google’s free service instantly translates words, phrases, and web pages between English and over 100 other languages. Google Translate

با سلام خدمت شما کاربران گرامی ابزار وب، من سینا ریگی هستم و میخوام تو این مقاله بهتون بهترین مترجم و translator های آنلاین رو معرفی کنم. شاید اول ذهن‌تون فقط بره به گوگل ترنسلیت که خب بسیار هم مترجم خوبی هست ولی تو این مقاله … بهترین مترجم و translator های آنلاین و رایگان | وب ابزار

دیکشنری آنلاین فارسی تبدیل فونت فارسی به font farsi t,kj دیکشنری انلاین و بالعکس بلعکس nd;d, nd; یهزع یهز یهزفهخدشق خدمهدث دیکشنری آنلاین farsi thvsd persian irani parsi پارسی dictionay online farsi بهترین دیکشنری آنلاین متن مترجم آنلاین متن ترجمه … دیکشنری آنلاین دیک یو فارسی|Online Dictionary|مترجم متن

با ما همراه باشید تا با ۹ مورد از بهترین مترجم‌های آنلاین رایگان آشنا شویم. ۱- گوگل ترنسلیت . یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ترجمه آنلاین که توسط گوگل ساخته شده است. این مترجم آنلاین توانایی ترجمه متن‌های طولانی را دارد … ۹ مترجم آنلاین برتر دنیا: بهترین مترجم آنلاین کدام است …

Bing ، بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی . مانند سایر مترجم هایی که معرفی کردیم، بینگ نیز می تواند زبان ها را بطور خودکار تشخیص دهد؛ نکته قابل ذکر این مترجم سادگی آن است. ویژگی های مترجم بینگ به شرح زیر است: ترجمه ها را … بهترین مترجم آنلاین متون تخصصی برای وب و اندروید | رسانه کلیک

۵- سیسترانت (SYSTRANet)، بهترین مترجم آنلاین برای ترجمه فایل‌ها . سیسترانت مترجم زبان دیگری است که نه تنها متن، بلکه فایل‌ها را هم ترجمه می‌کند. فقط کافی است سند خود مثلاً یک فایل ورد را آپلود کنید و بعد از اینکه فرایند … بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، معرفی ۶ سرویس …

بهترین سرویس های مترجم آنلاین. امروزه سرویس های مترجم آنلاین حضور گسترده ای پیدا کرده اند. در واقع، آن ها مثل بمبی در جهان منفجر شده اند و از آنجایی که تقریبا در هر صنعتی نیاز به سرویس های ترجمه آنلاین وجود دارد، دسترسی … معرفی ۱۰ سرویس برتر مترجم آنلاین | ایران پیپر

بهترین مترجم آنلاین متن در سال ۲۰۱۹ از ۶ دیدگاه ; ۱۰ راهکار برتر برای ترجمه و بومی‌سازی ویدئو; نحوه کار مترجم صوتی فوری به چه صورت است؟ ابتدا کمی درباره تکنولوژی مترجم صوتی صحبت می‌کنیم، خیلی ساده بگوییم که سیستم‌های … اپلیکیشن‌های مترجم صوتی و مترجم سخنگوی آنلاین + دانلود …

بهترین سرویس های مترجم آنلاین. برای ترجمه متون مورد نیاز خود از چه روشی استفاده می‌ کنید؟ استفاده از دیکشنری های متنوع یا پرس و جو از کسانی که به زبان های مختلف مسلط اند؟ شاید هم از آن دسته … بهترین سایت های ترجمه ایران – ویرگول

{{$model.description || ‘ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی توسط مترجم فرازین کاملا رایگان است … ترجمه انگلیسی به فارسی | ترجمه فارسی به انگلیسی – مترجم …

دیکشنری آنلاین هوشیار هم یکی از بهترین مترجم های متن آنلاین ایرانی محسوب می شود. رابط کاربری ساده و هیچگونه پیچیدگی در آن دیده نمی شود. از نکات جالب توجه هنگام ترجمه لغات توسط دیکشنری آنلاین هوشیار این است که از منوی … بهترین دیکشنری های آنلاین انگلیسی و فارسی (آپدیت جدید) – مخاطب

ترجمه,مترجم آنلاین,مترجم انلاین,دیکشنری,فرهنگ لغت,پارسی جو موتور جستجوی فارسی ترجمه پارسی جو – Parsijoo

بهترین سایت های مترجم متن آنلاین را بررسی خواهیم کرد. گوگل ترنسلیت بهترین مترجم آنلاین متن در دنیاست که ۱۰۰ زبان را پوشش میدهد. بهترین ترجمه آنلاین متن را سایت Babylon دارد. ۱۰ تا از بهترین سایت های مترجم متن آنلاین

سرویس رایگان Google کلمات، عبارات و صفحه‌های وب را فوراً به زبان انگلیسی و بیش از ۱۰۰ زبان دیگر ترجمه می‌کند. مترجم Google

این درصورتی است که برنامه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و بهترین مترجم آنلاین حتی متوجه این موارد نیز نخواهند شد. در ادامه، این چالش‌­ها و لزوم کمک گرفتن از مترجمان حرفه‌­ای را بیشتر بررسی می­‌کنیم. ترجمه با کیفیت کاربرد … ترجمه متن انگلیسی | قیمت ترجمه متن انگلیسی در بازار آنلاین …

خب بیایید به ده تا از بهترین مترجم های آنلاین نگاهی بیاندازیم: ۱- مترجم گوگل (Google Translate) یکی از محبوب ترین خدمات ترجمه توسط کمپانی فوق بزرگ گوگل ارائه می شود. و اگر Google را برای ترجمه جستجو می کنید، ابزار مفید آن درست در … معرفی ۱۰ تا از بهترین مترجم های آنلاین برای ترجمه در زندگی …

۱۰ تا از بهترین سایت های مترجم آنلاین بسیار خوب. حالا که با خصوصیات و ویژگی‌های یک سایت دیکشنری آنلاین خوب آشنا شدید، وقت آن است که با ۱۰ تا از بهترین سایت های دیکشنری آنلاین هم آشنا شوید. معرفی ۱۰ سایت دیکشنری آنلاین و مترجم آنلاین برتر خارجی و …

مترجم آنلاین ما به شما کمک می کند تا به بهترین ابزار ترجمه زبان موجود در شبکه اینترنت دسترسی داشته باشید؛ بنابراین سفر خود به سرزمین زبان ها را از همین جا آغاز کنید! Babylon Software – ترجمه آنلاین

ترگمان سرویس ترجمه متن آنلاین و رایگان است. در ترگمان می‌توانید هر متنی را با کیفیتی بهتر از گوگل و دیگر مترجم‌ها ترجمه کنید. زبان مبدأ ۰/۵۰۰۰. زبان مقصد ترجمه‌کن! ترجمه شده با موتور محاوره در ۰.۰۴۲۴ ثانیه دیکشنری توسط … ترگمان مترجم متن آنلاین و رایگان

زمانی که به یک مترجم سریع برای ترجمه جملات زبان دیگری نیاز دارید، بهترین راه استفاده از سرویس های ترجمه آنلاین می باشد. این مترجم ها رایگان هستند و از زبان های مختلف پشتیبانی می کنند و بدون نیاز به نصب در سیستم عامل هستند. ۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و.. – انزل وب

یکی از سایت های ترجمه که توسط مترجم مقاله و متن ها ترجمه می شود و همچنین دارای سطح های متفاوت است ترجمه پارس ۶۸ translate68.ir می باشد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


خرید PDF کتابDownloads-icon


دانلود کتاب pdfDownloads-icon

به نقل از خبرگزاری مهر و به گزارش سایت خبری ساعد نیوز امروزه همزمان با توسعه فناوری‌های جدید و نفوذ اینترنت در تمامی بخش‌های زندگی و کسب و کار ، همه ما برای تهیه انواع کالا و خدمات به وب‌سایت‌های معتبر مراجعه می‌کنیم تا علاوه بر رفع نیازهای خود در کمترین زمان ممکن بتوانیم در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کنیم.

سرعت پیشرفت تکنولوژی و انتشار اطلاعات در فضای اینترنت اکنون بسیار بالاست و هر شخصی در طول تحصیل و در زمان توسعه کسب و کار و تجارت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه‌های مختلف دارد اما همه اطلاعات تنها به زبان انگلیسی منتشر نمی‌شود و در بسیاری از موارد باید برای دستیابی به محتوای مورد نظر سایر زبان‌ها مانند فرانسوی، عربی، آلمانی، ترکی، ژاپنی و غیره را نیز در نظر بگیریم.

به گزارش ویرلن؛ همانطور که می‌دانیم تا چند سال پیش ترجمه این اطلاعات خود یک چالش بود و پیدا کردن مترجم مورد اعتماد که بتواند محتوا را با کیفیت عالی و در کمترین زمان ترجمه کند، بسیار دشوار بود. اما امروز وب‌سایت‌های معتبری برای ترجمه انواع محتوا، (از ترجمه مقاله گرفته تا ترجمه کتاب) وجود دارد که محتوای مورد نظرمان را در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ترجمه می‌کنند.

شبکه مترجمین اشراق (موسسه طلایه داران افق علم) نام برند معتبرترین و جامع‌ترین وب‌سایتی است که خدمات منحصر به فرد ترجمه را بصورت آنلاین و براساس استاندارد های روز دنیا برای تمامی آحاد جامعه در تمامی رشته‌ها و گرایش‌ها در ۳۷ زبان زنده دنیا ارائه می‌دهد لذا در این مقال بر آنیم تا دلایل موفقیت این وب‌سایت آنلاین ترجمه را ارائه کرده که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

نظر به اینکه کیفیت ترجمه هر وب‌سایت ترجمه بسته به سطح مترجمین آن دارد لذا از آنجا که استخدام مترجم این شبکه پس از آزمون‌های چندگانه به اسنخدام این موسسه درمی‌آیند و همچنین از آنجا که هر مترجم صرفا در رشته تخصصی که در آن پذیرفته شده است قادر به ترجمه تخصصی در بر اساس ضوابط شبکه خواهد شد؛ لذا این یکی از عوامل بسیار مهم و اصلی در افزایش کیفیت ترجمه‌هایی است که توسط مترجمان این شبکه انجام می‌پذیرد و شاید بتوان گفت اصلی‌ترین عامل موفقیت شبکه مترجمین اشراق همین باشد.بهترین سایت ترجمه در ایران

شبکه مترجمین اشراق خدمات مختلف ترجمه اعم از ترجمه رسمی و غیررسمی شامل ترجمه مقاله، کتاب، فایل‌های صوتی و تصویری و حتی ترجمه وب‌سایت‌ها و ترجمه همزمان را در یک وبسایت جامع تجمیع کرده، لذا کاربران به سهولت از خدمات این وب‌سایت جهت امور همه انواع ترجمه استفاده می‌کند و ضمن مشاهده و اطلاع از مرحله سفارش ترجمه خود در پنل کاربری‌شان، ترجمه خود را در زمان مشخص شده، دریافت می‌کنند و نظر به آمار اخذ شده بیش از ۹۹.۶ ترجمه‌های این وب‌سایت در موعد مقرر تحویل داده شده است که نشان از مشتری مداری و احترام به وقت کاربران این شبکه دارد.

شبکه مترجمین اشراق، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب و سایر انحای ترجمه را با دارا بودن بیش از هزاران مترجم کارآزموده و زبده در همه زبان‌های زنده دنیا انجام می‌دهد که به نوع خود بی‌نظیر است و این می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این وب‌سایت ترجمه آنلاین باشد.

بر اساس قاعده مشتری مداری شبکه مترجمین اشراق، کاربران پس از دریافت ترجمه محق هستند که ترجمه را بررسی و در صورت هرگونه اظهار نظر و اعمال سلیقه کارشناسان و پشتیبانی شبکه رادرجریان قرار دهند و شبکه وظیفه خود می‌داند که جهت مرتفع کردن موارد اعلامی از طرف کاربر آنها را در اسرع وقت انجام دهد.

البته درصورت عدم رضایت کاربر حتی در صورت درخواست بر برگشت هزینه، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مبلغ واریز شده بدون هیچ کسری مرجوع می شود. این مبنای گارانتی دار بودن ترجمه‌ها در شبکه مترجمین اشراق یکی از عواملی است که کاربران با اطمینان می‌توانند هزینه درخواستی را واریز و منتظر دریافت فایل ترجمه شده باکیفیت باشند.

یکی دیگر از رمزهای موفقیت شبکه مترجمین اشراق امکان حق انتخاب مترجم به مشتریان می باشد در واقع کاربر اگر از کیفیت مترجمی که قبلا ترجمه را انجام داده است رضایت داشته باشد در زمان ارسال فایل جدید در کادر مربوط به مترجم پیشنهادی آن را مرقوم می‌کنند تا همان مترجم سابق جهت ترجمه اقدام کنند. این طرح باعث شده که کاربران با خیالی آسوده جهت ارسال فایل‌های جدید به ترجمه اقدام کنند.

شبکه مترجمین اشراق از آنجا که از بدو تاسیس جهت جذب حداکثری کاربران بوده، لذا اصل مشتری مداری را در اولوبت کاری خود قرار داده است، پس بمنظور ارج نهادن به کاربران وفادار با توجه به مدت همکاری و حجم کار ارسالی کوپن تخفیف دائمی را ارائه می‌دهد. شما نیز اگر جزء افرادی هستید که حجم ترجمه بالایی دارید، پیشنهاد می‌شود با ثبت نام در سایت شبکه مترجمین اشراق از تخفیف‌های خوبی می توانید بهره مند شوید.

پشتیبانی در تمامی ایام سال، حتی روزهای تعطیل و بصورت شبانروزی یکی از آیتم های اصلی این سایت ترجمه است که در نوع خود بی‌نظیر است. نظر به بررسی‌های انجام شده تنها وب‌سایت ترجمه در ایران است که این تنوع پشتیبانی را دارد و این امر باعث رضایت صددرصدی کاربرانی است که از خدمات این وبسایت جهت ترجمه استفاده کرده‌اند.

فایل‌های ترجمه شده قبل از تحویل به کاربران محترم توسط مسئولان کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرند، در واقع هر ترجمه بسته به  اینکه در چه زبان و چه رشته‌ای ترجمه شده است، توسط مسئول کیفی همان بخش از لحاظ زبانی و هم از لحاظ تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به بازخوانی و ویرایش داشت قبل از تحویل به کاربر انجام می‌پذیرد تا ترجمه نهایی که به دست مترجم می‌رسد، بدون ایراد باشد.

شبکه مترجمان اشراق برای اینکه بتواند رضایت تمامی کاربران را با خود به همراه داشته باشد، سعی می‌کند تا برای فایل‌های حجیم از یک الی ۴ مترجم زبده و متخصص نمونه ترجمه را دریافت کند و این خود کاربر است که مترجم متن خود را انتخاب می‌کند.

این استراتژی یکی از بهترین استراتژی‌هایی است که احساس رضایتمندی کاربران را قبل و بعد از ترجمه به خود جلب می‌کند و باعث هم افزایی بیش از پیش بین موسسه، مترجم و کاربر می‌شود. همچنین مساله قابل توجه از نظر کاربران اینجاست که برای ترجمه فایل‌های حجیم با مبلغ بیش از ۳۰۰ هزار تومان امکان پرداخت قسطی نیز وجود دارد. 

در سایت شبکه مترجمان اشراق ادعایی مبنی بر تحویل سرموعد سفارشات وجود دارد لذا کاربرانی که فایل را برای ترجمه ارسال می‌کنند، انتظار دارند حتما در زمان مقرر فایل را تحویل بگیرند، بدین منظور طراحی فنی این سایت بنحوی آماده شده است که اگر فایل ترجمه بنا به هر دلیلی تاخیر داشت که معمولا در یک دهم درصد فایل ها احتمالا پیش می‌آید، به اندازه مدت تاخیر، هزینه به عنوان خسارت به پنل کاربری سفارش دهنده عودت داده می شود.

این عمل به مشتری ثابت می کند که موسسه نسبت به کاری که انجام داده، متعهد است و سعی می‌کند بهترین خدمات را بر اساس زمان اعلامی ارائه کند. این ویژگی نیز یکی از ده‌ها ویژگی برتر شبکه مترجمین اشراق نسبت به سایر وب‌سایت‌های ترجمه است.

با همه ی این توصیفات بنظر می رسد بجاست که بیان نماییم شبکه مترجمین اشراق به عنوان بهترین وب‌سایت ترجمه آنلاین در ایران است که علاوه بر اینکه مورد اعتماد بیش از ۶۰۰ برند اعم از دانشگاه‌ها، نهادها، صنعتگران، سازمان‌ها، ادارات متفاوت و غیره بوده بلکه همچنین دارای بیش از ۱۵ هزار کاربر فعال اعم از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

جهت مشاهده ی لینک خبر در سایت خبرگزاری مهر کلیک نمایید.

دیگر لازم نیست نگران ترجمه متون دانشجویی خود باشید! مترجمان کافه یادداشت به عنوان بهترین سایت ترجمه تخصصی تمامی پروژه هایتان را در اسرع وقت و با دقت هرچه تمام تر برآورد قیمت می کنند؛ قیمتی کاملا رقابتی، متنوع و شفاف. یکی از وجه تمایزات سایت ترجمه کافه یادداشت قیمت یکسان ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی در رشته های مختلف است!

ترجمه متون، مقالات و کتاب های خود را به صورت آنلاین در بهترین سایت ترجمه (کافه یادداشت) آپلود و پس قیمت گذاری و پرداخت بدون ثبت نام در سایت روی شماره شخصی و تلفن همراهتان دریافت کنید. کافه یادداشت علاوه بر ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی خدماتی همچون ترجمه متون فرانسوی و عربی را نیز به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تا آخرین روز به ثمر رسیدن پروژه و تحویل ترجمه متن و حتی ۱۵ روز پس از تحویل فایل ترجمه تخصصی و پروژه در کنارتان خواهیم بود و اصلاحات لازم را انجام خواهیم داد. فرقی ندارند سفارش کارتان ترجمه مقاله باشد یا ترجمه دانشجویی و یا حتی تجزیه و تحلیل داده های آماری تیم بزرگ کافه یادداشت تا به ثمر رسیدن پروژه پا به پایتان خواهد آمد.

ترجمه تخصصی متن – ترجمه تخصصی متون – ترجمه متن تخصصی در تمامی رشته ها

پارافریز مقالات و پایان نامه ها تمامی رشته های دانشگاهیبهترین سایت ترجمه در ایران

تولید محتوا هدفمند برای رتبه گرفتن بهتر در گوگول

ارائه پروپوزال و پایان نامه جزو مهمترین مراحل مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

تجزیه و تحلیل داده های مربوط به فصل ۴ پایان نامه با نرم افزارهای مختلف و تخصصی

پیاده سازی متن – ترجمه زیرنویس – پیاده سازی تصویری به متن

تجربه ثابت کرده است که یکی از مهمترین اصول موفقیت در حرفه و کاری که در آن هستید تخصص داشتن در آن حوزه است، مسلما کسی که هیچ تجربه ای در ترجمه مقاله یا ترجمه متون ندارد نمی تواند مدیر خوبی برای سایت آنلاین ترجمه باشد و مترجمانی که در این سایت های ترجمه نیز فعالیت می کنند نمی توانند به خوبی غربال شوند. سایت ترجمه آنلاین کافه یادداشت به عنوان یکی از رقیب های سرسخت سایت های بزرگ کشور کار خود را با قدرت هرچه تمام تر آغاز کرده است. یکی از خصوصیت های که سایت آنلاین ترجمه کافه یادداشت را از سایت های مشابه متمایز می کند دامنه فعالیت های آن و هم چنین مقالات آموزشی است که در حوزه زبان انگلیسی برای علاقه مندان ارائه می دهد. همانطور که بارها هم بیان کردیم کافه یادداشت با شعار بهرین سایت ترجمه آنلاین وارد عرصه رقابت شده است و برای آن ادله محکی نیز دارد.

کافه یادداشت یا بهتر بگوییم بهترین سایت ترجمه در ایران کار خود را از سال ۱۳۸۹ درخراسان رضوی آغاز کرد و از همان روزهای آغازین تاسیس به صورت حرفه ای وارد حوزه ترجمه شد. به جرات می توان گفت سایت ترجمه آنلاین کافه یادداشت یکی از بهترین سایت های ترجمه ایران مقاله کشور است که در حوزه ترجمه تخصصی متون از انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی و پارافریز و حتی مشاوره پایان نامه فعالیت می کند. تیم کافه یادداشت متشکل از مترجمانی است که همه آنها در رشته مترجمی زبان انگلیسی فعالیت داشته و مدرک خود را در این رشته اخذ نموده اند. مشاوران پایان نامه در تیم ما استادان دانشگاه های مطرح کشور هستند. نرخ های ترجمه سایت تخصصی ترجمه مقالات کافه یادداشت برخلاف دیگر سایت های ترجمه شفاف و مشخص است. به بیان دیگر برای مترجمان تیم کافه یادداشت ترجمه متون پزشکی یا معماری تفاوتی ندارد و نرخی که برای ترجمه متون تخصصی در نظر گرفته شده است یکسان است. از دیگر از خدماتی که توسط تیم کافه یادداشت ارائه می شود می توان به ترجمه تخصصی متون فرانسوی و عربی و حتی تولید محتوا نیز اشاره کرد. به بیان دیگر مترجمان حرفه ای تیم کافه یادداشت می توانند تمام متون با زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسوی و عربی را به این چهار زبان اصلی با بهترین کیفیت ترجمه نمایند. تنها تفاوتی که بین ترجمه های تیم ما وجود دارد تفاوت در مترجمان است. مترجمان تیم ما به سه دسته مترجمین حرفه ای، نیم حرفه ای و آماتور تقسیم می شوند که همگی پس از گذراندن آزمونهای متعدد جذب تیم بزرگ کافه یادداشت شده اند.

یکی دیگر از فاکتورهایی که مشتری در حوزه ترجمه متون تخصصی به آن توجه ویژه ای دارد قیمت ترجمه متن و کیفیت آن است! به عبارت دیگر مشتری علاوه بر این که از مترجم درخواست ترجمه متن تخصصی دارد در عین حال ترجمه ای میخواهد که از نظر قیمتی هم برایش مقرون به صرفه باشد که به اصطلاح به این ترجمه ها ترجمه دانشجویی نیز می گویند. ترجمه های دانشجویی بیشتر با هدف کسب نمره سفارش داده می شوند. خوشبختانه تیم بزرگ سایت ترجمه آنلاین کافه یادداشت که نام بهترین سایت ترجمه در ایران را برای خود یدک می کشد فکر این مسئله را هم کرده است. مترجمان تیم بزرگ سایت ترجمه تخصصی کافه یادداشت متشکل از ۵۰ مترجم در رشته های مختلف هستند که نرخ دستمزد هرکدام بسته به تخصص و کیفیت ترجمه توسط کارشنان کنترل کیفی ترجمه مشخص می شود.

کافه یادداشت به عنوان بهترین سایت ترجمه در ایران تمامی پروژه های خود را نظیر ترجمه مقاله تخصصی انگلیسی به فارسی، ترجمه متون فارسی به انگلیسی و ترجمه مقالات دانشگاهی و دانشجویی را از نظر کیفیت، دقت و زمان تحویل تضمین می کند. به هیچ عنوان نگران کیفیت نباشید، تیم کافه یادداشت متشکل برای هر رشته دانشگاهی حداقل ۳ مترجم فارغ التحصیل همان رشته در اختیار دارد. با ما نگران هیچ چیز نباشید!

تیم پژوهشی کافه یادداشت کار خود را از سال ۱۳۸۹ به مدیریت آقای احسان عطایی فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز کرد؛ زمینه فعالیت های این تیم از ترجمه و خلاصه سازی شروع شده و به مشاوره در انجام پروپوزال، پایان نامه، مقالات دانشگاهی و سمیناری ختم می شود. مترجمان زبده این تیم پژوهشی همگی پس از پشت سر گذاشتن مراحل ارزیابی دقیق در تیم کافه یادداشت دعوت به همکاری شده اند.

این تیم پژوهشی متشکل از مترجمان، محققان، پژوهشگران و استادان بنام کشور است که قادر است تمام نیازهای دانشجویان و فرهیختگان را مرتفع سازد. کافه یادداشت در انجام ترجمه های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با کمک همکاران متعهد وکارکشته می تواند متون را در اسرع وقت و با هزینه کاملا منصفانه انجام دهد.

 

تلفن تماس:

09359816287

آدرس:

خراسان رضوی – گناباد – رسالت 5 – پلاک 34

ترجمه ایران یک بستر آزاد برای انجام پروژه های ترجمه به صورت دورکاری است

ثبت رایگان پروژه و سپردن به هزاران مترجم

ثبت نام رایگان و کسب درآمد مطمئن

بهترین سایت ترجمه در ایران

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ترجمه ایران می باشد. قدرت گرفته از کارایران



شما از نسخۀ قدیمی مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده می کنید و به دلیل حمایت نکردن این ورژن از استاندارد ها و توابع جديد وب،
قادر نیستید سايت را به درستی مشاهده نمایید. پيشنهاد ما استفاده از مرور گر
فاير فاكس
يا
گوگل كروم
است. شما مي توانيد مرورگر خود را به نسخۀ 8 يا 9 به روزرساني كنيد.
با اين مرورگرها شما قادر خواهيد بود سايت ها را به صورت استاندارد و با سرعت و امنيت بيشتري مرور كنيد.

سایت ایران ترجمه یک مرکز پیشرو ارائه خدمات ترجمه آنلاین در ایران می‌باشد.خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و بیش از 30 زبان دیگر زنده دنیا مانند ایتالیایی، چینی، فرانسوی، روسی، ترکی آذربایجانی، آلمانی، ترکی استانبولی، کردی، عربی، اردو، ترکمنی، کره ای، سوئدی، مجاری، هلندی، رومانیایی، ارمنی، ژاپنی، اکراینی، تاجیک، پرتغالی، اسپانیایی، هندی، لهستانی، یونانی، دانمارکی و همکاری با بیش از چند هزار مترجم مجرب در حال ارائه خدمات ترجمه می‌باشد.خدمات ترجمه تخصصی مقاله، ترجمه کتاب و متن با بیش از سه هزار مترجم در 33 رشته و زمینه تخصصی بصورت آنلاین، از خدمات اصلی ایران ترجمه در حوزه ترجمه متون می‌باشد.کلیه مراحل خدمات ترجمه در موسسه ایران ترجمه، از ثبت سفارش ترجمه تا پرداخت هزینه و تحویل به مشتری، آنلاین انجام می‌پذیرد.

خدمات ترجمه آنلاین متون،ترجمه ISI، ترجمه دانشجویی، ترجمه مقاله، ترجمه تحقیق، ترجمه چکیده پایان نامه های دانشگاهی، ترجمه همزمان بصورت شفاهی با هدفون، اعزام مترجم یا ترجمه تلفنی، ترجمه چند رسانه ای صوتی و تصویری و زیرنویس فیلم، دارالترجمه رسمی و ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و دانشگاهی و اسناد تجاری با تاییدیه دادگستری و قوه قضاییه و وزارت خارجه، ترجمه ناجیت، ترجمه وب سایت و ترجمه شرکتی و سازمانی از دیگر خدمات ایران ترجمه می باشد.در هر کجای ایران که باشید؛ تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و … خدمات آنلاین ایران ترجمه بصورت 24 ساعته در دسترس شماست.

ترجمه چند رسانه ای یا مولتی مدیا (Multimedia) یکی دیگر از خدمات ایران ترجمه می‌باشد که طی سالیان اخیر نیز رشد روزافزونی داشته است.
امروزه ديگر اطلاعات از قالب صرف متن خارج شده و در قالب های جديدی همراه با صوت و تصوير و یا نرم افزارهای چند رسانه ای ارائه مي گردند.ایران ترجمه نیز با درک این موضوع چند سالی است ارائه خدمات ترجمه چند رسانه ای را شروع نموده است.

ترجمه مقالات دانشجویی، تحقيق، كتب و پايان نامه های دانشجویی براي دانشجويان و اساتيد دانشگاه ها در هر نقطه اي از كشور عزيزمان ايران، از بيشترين سفارشات انجام شده توسط تيم مترجمين ايران ترجمه مي باشد.ترجمه تخصصی دانشجویی در رشته های دانشگاهی پزشکی و دندانپزشکی، روانشناسی، جغرافیا، حقوق، شیمی و … بهترین سایت ترجمه در ایران

ترجمه متن فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی به همراه بیش از 30 زبان دیگر زنده دنیا، از جمله مهم‌ترین خدمات ترجمه ای است که تیم ایران ترجمه در حال ارائه آن می‌باشد.
هم اکنون ایران ترجمه با پشتیبانی و ترجمه متن به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، عربی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، چینی، کردی، اردو، ژاپنی و … دارای یکی از گسترده‌ترین تیم‌های ترجمه در کشور می‌باشد.


برای اقداماتی نظیر مهاجرت، اقامت، دریافت گرین کارت، گرفتن ویزا، پذیرش و ثبت‌نام در دانشگاه‌های خارج از کشور، شرکت در سمینارها و همایش‌های خارج از کشور و سایر موارد مشابه، ارائه ترجمه رسمی مدارکی از قبیل شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج، گواهینامه، دانشنامه، ریزنمرات، گواهی اشتغال به کار و سایر موارد مربوطه به زبان مورد نظر الزامی است.

ایران ترجمه با تکیه بر تجربیات گذشته در بومی سازی و ترجمه وب سایت های بسیاری از شرکت ها، کارخانجات، مشاغل و صاحبان کسب و کارو با همراهی مترجمان ایرانی و Native، کلیه محتوای وب سایت ها، اعم از سایت های استاتیک و داینامیک، صفحات اصلی، صفحات داخلی، بانک های اطلاعاتی و … را به کامل‌ترین شکل ممکن به انجام برساند.

ترجمه همزمان(حضوری و تلفنی)، برگزاری تله کنفرانس و ویدئو کنفرانس، اعزام مترجم همزمان ( همراه)، ارائه خدمات ترجمه در نمایشگاها و سمینارها نوع ديگري از خدمات ترجمه است كه ايران ترجمه افتخار انجام آنها را دارد.

ترجمه نامه ها و مكاتبات و تجاري، ترجمه اسناد و مناقصه ها، ارائه خدمات ترجمه نمایشگاه های بین المللی، ترجمه تلفنی طرف های تجاری ، ترجمه مراودات روزمره شرکت ها، بنگاه های اقتصادی و تجاری و بطور کل ترجمه اداری و بازرگاني از خدماتي است كه در ايران ترجمه در حال انجام است.

كليه نشريات و انشارات این روزها ترجمه کتاب به زبان های مختلف را در صدر کارهای خود قرار داده اند.بگونه ای که در خیلی از کشورها، کتاب های ترجمه شده معمولاً برابر با کتاب های اصلی همان کشور و گاهی نیز بیشر می‌باشد. تعدادی از کتاب های ترجمه شده توسط مترجمین ایران ترجمه بخصوص در رشته های مهندسی به چاپ رسیده و در کتاب فروشی های سراسر کشود عرضه شده است. بیشتر بدانید

ایران ترجمه افتخار دارد که تا به حال به تعداد بسیاری از موسسات و سازمانهای دولتی و خصوصی خدمات ترجمه متنوعی ارائه کرده است.
از آنجایی‌که بسیاری از سازمانها و موسسات به همراه نهادهای آموزش و پژوهشی همیشه نیاز دارند تا بطور ثابت منابع و مطالب متنوع و گوناگونی را ترجمه و در اختیار داشته باشند، در ایران ترجمه بر آن شدیم تا مجموعه خدماتی را برای این دست از سازمانها و موسسات ارائه دهیم.

با توجه به محدودیت های اخیر اینترنت و جهت رفع مشکل کاربران عزیز، میتوانید ترجمه های خود را از طریق پیام رسان های داخلی سروش، گپ Gap، بله و آی گپ iGap ارسال بفرمایید.

مشهد – حاشیه خیابان احمد آباد – بین راهنمایی و شیرین – جنب بانک مسکن – ساختمان میر- طبقه 1 – واحد 113

ايميل: translate.iran@gmail.com

فرقی نمی‌کند که تاجر هستید یا یک چهره فرهنگی، دانش‌آموز هستید یا آموزگار، در یک سازمان دولتی مشغول به کار هستید یا کارآفرین شده‌اید و قصد دارید روی پای خودتان بایستید و تولید درآمد کنید و… ؛ در هر حال شما نیاز دارید که با دنیا در ارتباط باشید.

لازمه ارتباط با دنیا هم به یک ابزار اولیه و بسیار مهم نیاز دارد: زبان انگلیسی. اگر این زبان را بدانید و به خوبی به آن مسلط شوید که عالی است اما اگر این‌طور نباشد هم جای نگرانی وجود ندارد.

در دنیایی که فناوری‌های رنگارنگ با اشاره یا لمس یک گزینه به شما کمک می‌کنند تا در عرض چند ثانیه از غرب دنیا به شرق آن متصل شوید، بدیهی است که این خلأ هم به راحتی پر می‌شود: کمک گرفتن از سایت‌های ترجمه تخصصی و عمومی.

رایت می یکی از وب سایت‌های فعال در حوزه  ترجمه تخصصی  است که با خدمات ارزنده‌اش، خیال بسیاری از افراد، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی و… را بابت ترجمه مقاله، متون تخصصی و… راحت کرده است.

بهترین سایت ترجمه در ایران

بهترین وب سایت ترجمه تخصصی و همکاری با مترجمان متخصص

وب سایت‌های مختلفی در سطح اینترنت مشغول فعالیت هستند و خدمات ترجمه عمومی و تخصصی ارائه می‌دهند اما بهترین سایت ترجمه آنلاین را با در نظر گرفتن چه ویژگی‌هایی باید انتخاب کرد؟

فقط دانستن زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری، از یک فرد مترجم نمی‌سازد. مترجم خوب کسی است که عمق کلام را از زبان اصلی دریافت کند و به معنی کردن و ساختن جملاتی در زبان مقصد اکتفا نکند. این مهم تنها زمانی عملی می‌شود که مترجم نسبت به محتوای متن پیش روی خود، آگاهی و تخصص کافی داشته باشد.

سایت ترجمه تخصصی رایت می برای اینکه لقب بهترین سایت ترجمه را یدک بکشد، در این زمینه آگاهانه تلاش می‌کند و با کمک مترجمانی که در رشته‌های مختلف دارای دانش تخصصی هستند از بروز هر گونه ابهام و اشکال در ترجمه‌ها جلوگیری می‌کند.

تنها کمک گرفتن از مترجمان متخصص در رشته‌های مختلف نیست که رایت می را به بهترین سایت ترجمه تخصصی بدل می‌کند، شیوه و فرایند پذیرش یک پروژه تا تحویل نهایی هم به شکل محسوسی، ساده و سریع است.

برای ثبت سفارش، کافی است به رایت می مراجعه کنید و با ارسال سفارشتان از قیمتی که برای انجام و تحویل پروژه در نظر گرفته می‌شود، اطلاع کسب کنید. در واقع با مراجعه به وب سایت رایت می نه نیازی به تماس تلفنی دارید نه مراجعه حضوری یا هر روش دیگری که سرعت کارتان را کم کرده یا به شما زحمت و دردسر تحمیل می‌کند.

 

مراحل ثبت سفارش کاملا آنلاین است:

 

جالب است که همه این فرایند تنها با چند کلیک انجام می‌شود. یعنی رایت می تلاش کرده تا به کمک حضور آنلاینش در فضای مجازی به شما راه‌کاری تازه برای رفع مشکلاتتان در زمینه ترجمه ارائه بدهد.

 

تلفیق تخصص و نظارت بر کیفیت در رایت می

ارزیابی هر متن و مقاله‌ای در رایت می با گذر از 4 مرحله به نتیجه می‌رسد. بسیاری از پروژه‌ها از نیروهای زبده و کاربلد بهره می‌برند اما برای اینکه سایتی به عنوان بهترین سایت  ترجمه مقاله، متون و… شناخته شود، نیاز به نظارت کیفی چندمرحله‌ای وجود دارد.

در رایت می، ویراستاران و کارشناسانی وجود دارند که بعد از تحویل اولیه کار از سوی مترجم، متن را با دقت بررسی می‌کنند و هر گونه اشکال و ناهمخوانی با متن را به مترجم گوشزد می‌کنند.

به این مرحله در رایت می، بررسی گفته می‌شود. پس از بررسی و تصحیح اشکالات محتمل، هر پروژه وارد مرحله بازنگری می‌شود.

رایت می به بار واژه‌ها دقت زیادی می‌کند به همین خاطر است که بررسی در ادبیات این سایت با واژه بازنگری متفاوت تعریف می‌شود. این دقت نظر در پیاده‌سازی مقالات و متون هم وجود دارد. در نتیجه در مرحله بازنگری، ویراستار دیگری متن را اصلاح می‌کند و بعد از تأیید محتوا، آن را به مرحله بعدی یعنی مرور می‌فرستد.

در مرحله مرور هم از کارشناسی دیگر برای کنترل کیفیت پروژه کمک گرفته می‌شود تا به عنوان بهترین سایت ترجمه متون تخصصی و مقالات تخصصی، خِللی در فرایند ترجمه ایجاد نشود.

در نهایت هم هر گونه نقطه نظر و موردی که از نظر مشتری وجود داشته باشد در رایت می مجددا بررسی‌ها صورت می‌گیرد و به خواسته مشتری ترتیب اثر داده می‌شود.

پشتیبانی از مشتری یعنی پشتیبانی از کسب و کار

پشتیبانی هم از آن دست واژه‌هایی است که بار معنایی بسیار گسترده‌ای دارد.

در رایت می تلاش می‌شود تا حق مطلب درباره این واژه ادا شود؛ پشتیبانی 24ساعته در این سایت وجود دارد که از طریق آن، مشتریان می‌توانند به طور مداوم با کارشناسان پشتیبانی و مترجمان در ارتباط قرار بگیرند.

ارتباطات گسترده موجب پیش‌گیری از بروز سؤتفاهم‌ها در حین انجام کار می‌شود. پشتیبانی مداوم هم به انتقال بهتر پیام میان مشتری، رابطان پشتیبانی و مترجمان می‌انجامد و هم سرعت و دقت کار ترجمه را بالا می‌برد.

بهترین‌ها همیشه یک ویژگی مهم دارند و آن انعطاف‌پذیری است. بهترین‌ها می‌دانند که با انعطاف‌پذیری امکان رشد و تسریع عملکرد وجود دارد. به همین خاطر رایت می برای معرفی خود به عنوان بهترین سایت ترجمه مقاله تمام سعی خود را می‌کند تا به شکلی کاملا منعطف، نیازهای مشتریان و مخاطبانش را مدیریت کند.

تحویل بخش به بخش ترجمه‌ها، پرداخت اقساط برای سفارش‌ها با حجم بالا و انواع تخفیفات و شرایط ویژه از جمله مصادیق انعطاف‌پذیری این وب سایت است.

رعایت حریم خصوصی در دنیای تولید محتوا از مهم‌ترین دل‌مشغولی‌ها و دغدغه‌های افراد است. وجود وب سایتی که با آگاهی به این نکته که در دنیای امروز، محتوا پادشاه است از هدر رفتن زحمت مترجمان و افراد مختلف در تولید محتوایی ارزشمند جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد که محتوای مورد نظر برای استفاده در بسترهای مختلف به غارت رود، بسیار جالب توجه است. رایت می، احترام به حریم خصوصی مشتریان را احترام به کسب و کار خود می‌داند.

 

در آخر:

اگر به دنبال یک وب سایت ترجمه تخصصی هستید، رایت می انتخابی است که از مراجعه به آن پشیمان نخواهید شد.

شفاف‌سازی عملکرد و فرایند ترجمه از آغاز تا انتهای کار در این وب سایت، خیال مشتریان را بابت دریافت نتیجه دلخواهشان کاملا راحت می‌کند.

سرعت، دقت، ابتکار عمل از مهم‌ترین رموز موفقیت در دنیای پرازدحام امروز هستند و سایت ترجمه تخصصی رایت می با همین فرمول توانسته، پروژه‌های موفق متعددی را به سرانجام برساند.

ترجمه‌ای روان، دقیق و تخصصی فقط با چند کلیک در دسترستان خواهد بود. کافی است وارد سایت ترجمه رایت می شوید و از بابت هیچ‌چیز نگران نباشید.

 

برای ورود به سایت و ارسال سفارش، همین الان کلیک کنید:  رایت می

انتهای پیام/

بهترین سایت ترجمه در ایران

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

با پیشرفت فناوری و توسعه کسب و کارها، برقراری روابط بین الملل و حرفه‌ای اهمیت یافته است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کارلنسر، برخی از کارفرماها برای تولید محتوای جدید و کاربرپسند، نیازمند مهارت ترجمه به زبان‌های مختلف هستند.

امروزه پلتفرم‌های اینترنتی، دورکاری و تخصصی ترجمه، انواع ترجمه متون تخصصی، مکاتبات اداری، ترجمه کتاب، ترجمه کاتالوگ و بروشور، ترجمه زیرنویس و غیره را انجام می‌دهند.

سفارش ترجمه و استخدام مترجم فریلنسر در سایت های اینترنتی ترجمه

سفارش ترجمه در سایت های ترجمه و یا استخدام مترجم حرفه‌ای در سایت‌های فریلنسینگ و دورکاری، باعث دستیابی به ترجمه با کیفیت و اشتغال‌زایی برای مترجم‌های بومی می‌شود.بهترین سایت ترجمه در ایران

کارفرما یا مشتری برای رسیدن به ترجمه مطلوب باید به مواردی در حین ثبت سفارش ترجمه روی سایت‌های ترجمه دقت کند.

باید محتوای مدنظرش را از نظر عمومی یا تخصصی بودن، نوع زبان مبدأ و مقصد، نوع مخاطب، قرارگیری محتوای گرافیکی در متن نهایی، نوع فایل نهایی پروژه و نیاز به ویراستاری بررسی نماید و اطلاعات کافی را در اختیار فریلنسرها قرار دهد.

هیچگونه تعرفه دقیق و مشخصی برای انواع سفارش ترجمه وجود ندارد. این هزینه بر اساس تعرفه های خود سایت و یا توافق دو طرفه و با توجه به عواملی مثل حجم ترجمه، زبان مدنظر و تجربه و مهارت مترجم یا فریلنسر مشخص می‌شود.

مهارت‌های مترجم یا فریلنسر شامل مهارت‌های زبانی، ویرایش، آشنایی با فرهنگ زبان مبدأ و مقصد، مهارت‌های نرم افزاری برای ترجمه و تایپ، مهارت‌های مدیریت زمان، مهارت نظم دهی و انگیزش شخصی هستند. در ادامه برخی سایت های مناسب و معروف برای خدمات ترجمه را معرفی خواهیم کرد.

پلتفرم دورکاری کارلنسر – پیشنهاد اول (ویژه)

کارلنسر، یک سایت دورکاری اینترنتی برای استخدام فریلنسرهای حرفه‌ای از جمله مترجمان است. انواع پروژه‌های ترجمه در بسیاری از زبان‌های روز دنیا (انگلیسی، عربی، ترکی، کردی، آلمانی، روسی، فرانسوی، ایتالیایی و…) در کارلنسر قابل برونسپاری و واگذاری به مترجم‌ها و فریلنسرهای دورکار است.

پس از واگذاری پروژه در مدت معین، هزینه پرداختی کارفرما، در سیستم پرداخت امن کارلنسر باقی می‌ماند. پس از اعلام رضایت کارفرما از کیفیت ترجمه، مبلغ ترجمه بعد از کسر کمیسیون، به حساب مترجم یا فریلنسر واریز می‌شود.

هزینه ترجمه در این سایت، به صورت کاملا توافقی با مترجم انجام می‌گیرد و این مورد، یکی از برتری های این پلتفرم، نسبت به بقیه سایت‌هاست. همچنین ثبت سفارش ترجمه در این سایت و چت با مترجم‌ها جهت هماهنگی ها، رایگان است.

استخدام فریلنسرهای مترجم در کارلنسر

برای استخدام فریلنسرهای مترجم و رسیدن به ترجمه با کیفیت موارد خاصی را مدنظر قرار دهید:

. همواره ترجمه مفهومی را به جای ترجمه کلمه به کلمه مطالبه کنید.

. می‌توانید چند خط از متن را در قسمت ثبت پروژه قرار دهید تا با بررسی ترجمه‌های مختلف مترجمان، بهترین لحن و مفهوم متناسب با کارتان را انتخاب کنید.

. در حین ثبت پروژه با دقت و وسواس کادر مربوط به ثبت سفارش ترجمه را تکمیل کنید.

. عنوان مناسب پروژه را با توجه به رشته و حوزه کسب و کارتان قید کنید.

. زمان را منصفانه مشخص کنید.

. اگر به دنبال ترجمه فوری و با کیفیت هستید، پس باید هزینه بالاتری را در نظر بگیرید.

. توضیح کاملی از حجم کار و خروجی مدنظرتان را ثبت کنید تا فریلنسرها با آگاهی کامل به ثبت پیشنهاد بپردازند.

. در نهایت هم حداقل و حداکثر بودجه مدنظرتان را برای سفارش ترجمه مشخص کنید و درخواست خود را به رایگان ثبت کنید.

پس از ثبت پروژه از جانب کارفرما، فریلنسرهای مترجم روی پروژه ثبت شده پیشنهاد گذاشته یا فایل نمونه ترجمه را ارسال می‌کنند. پیشنهادها حاوی قیمت، زمانبندی و مراحل انجام پروژه هستند.

سپس کارفرما می‌تواند پروفایل و نمونه کارهای ترجمه ی فریلنسرها را بررسی نموده و مناسب ترین مترجم را انتخاب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید از بخش چت سایت با مترجم ها گفتگو کنید. در نهایت که به تصمیم مناسب رسیدید، گزینه استخدام فریلنسر را انتخاب می‌کنید.

حالا پروژه آغاز شده و فریلنسر می‌تواند فایل‌ها را پس از اتمام هر مرحله برای کارفرما ارسال کند. کارفرما هم با ذکر دلیل می‌تواند نتایج ثبت شده را قبول یا رد کند. فریلنسرها هم موظف به جلب رضایت کارفرما از طریق اصلاح فایل‌ها هستند.

در نهایت هم کارفرما با بررسی کیفیت کار فریلنسر و در صورت رضایت از ترجمه، اتمام پروژه را اعلام می کند تا هزینه توافق شده پرداخت شود.

شبکه مترجمین ایران – پیشنهاد دوم

شبکه مترجمین ایران، بزرگترین سایت آنلاین ترجمه تخصصی با تعداد زیادی مترجم است. این سایت پروژه‌های ترجمه تخصصی مقاله و کتاب، ترجمه سایت، ویرایش و بازخوانی متون، ترجمه فیلم و فایل صوتی، ترجمه همزمان و شفاهی و تولید محتوا را انجام می‌دهد.

ترجمه در این سایت با سه کیفیت طلایی، نقره ای و برنزی ارائه می‌شود که تعرفه آن مشخص است.

ترنسیس – پیشنهاد سوم

ترنسیس سامانه‌ای برای ارائه خدمات ترجمه به زبان‌های مختلف است. ترجمه تخصصی، ترجمه کتاب، فیلم و غیره در این سامانه انجام می‌شود.

بعد از ثبت نام در این سایت، سفارش ترجمه را با توجه به زبان و زمینه ترجمه ثبت می‌کنید. کیفیت ترجمه در این سامانه به صورت معمولی، خوب و خیلی خوب دارای تعرفه‌های متفاوت و مشخص است.

ترجمیک – پیشنهاد چهارم

جامع ترین پلتفرم خدمات ترجمه است. خدمات تخصصی متون، ترجمه همزمان، ترجمه مدارک رسمی و غیره در این شرکت انجام می‌شود. این سامانه واقع در مرکز رشد و فناوری‌های پیشرفته دانشگاه شریف قرار دارد.

این سایت خدمات ترجمه را با کیفیت عمومی، تخصصی نقره ای، تخصصی طلایی و تخصصی طلایی+ بازخوانی ارائه می‌دهد که شامل تخفیف حجمی هم می‌شوند. قیمت گذاری روی پروژه‌های ترجمه هم به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

بهترین سایت ترجمه در ایران
بهترین سایت ترجمه در ایران
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *