بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

بهترین سایت خرید ارز دیجیتال
بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

با دعوت از دوستانتان از نوبیتکس پاداش بگیرید!

بیشتر بدانید

اولین و تنها پلتفرم دانش بنیان، صرافی ارز دیجیتال در ایران

معاملات انجام شده

مشتریان نوبیتکس

جمع مبادلات

بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

جهت دانلود کد زیر را اسکن کنید.

ما در نوبیتکس از آخرین استانداردهای امنیتی وب استفاده کرده‌ایم و با انجام آزمون‌های دوره‌ای نفوذ، از امنیت پلتفرم اطمینان حاصل می‌کنیم. ذخیره سازی سرد رمزارزها، امنیت کیف پول کاربران را دوچندان می‌کند.

در نوبیتکس کیف پول اختصاصی و امن خواهید داشت که می‌توانید بدون نگرانی، دارایی‌های رمزاریتان را در آن نگه‌داری نمایید. کلید خصوصی شما به صورت آفلاین نگه‌داری می‌شود و در برابر هک ایمن خواهد بود.

نوبیتکس یک بازار 24 ساعته و تمام خودکار است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز معامله نمایید و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کنید. ‫مطمئن‬ باشید پشتیبانی نوبیتکس همیشه در کنارتان خواهد بود.

در نوبیتکس علاوه بر امکان مبادله رمزارزها با ریال، امکان مبادله با تتر با کمترین کارمزد هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به انتقال دارایی‌های خود به بازارهای خارجی، از ریزنوسان‌های بازار هم کسب درآمد کنید.

نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. مهمترین ویژگی نوبیتکس، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت. همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد. نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

اینها سوالاتی هستند که می‌توانند با توجه به مقدار خرید، هدف از خرید و حسابی که در اختیار دارید و سایر عوامل، پاسخ متفاوتی داشته باشند.

در ادامه با یک راهنمای کامل برای خرید و فروش ارز دیجیتال (کریپتو کارنسی‌ها) همراه ما باشید.

برای خرید ارز دیجیتال موردنظرتان با حساب بانکی شتاب (تبدیل ریال به ارز دیجیتال) می‌توانید از سایت نوبیتکس اقدام کنید.

پس از خرید ارز، می‌توانید آنرا در کیف پول نگهدارید یا اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر را دارید، آن ارز را در پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مانند بایننس معامله کنید:بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

راهنمای پلتفرم معاملاتی بایننس

همه ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم معامله نمی‌شوند.

هیچ بازار مرکزی برای معاملات کل ارزهای دیجیتال تشکیل نشده است. در اکسچنج‌های بزرگ مانند سایت بایننس که محبوبیت و اعتبار بالایی دارند، ارزهایی که قابلیت معامله دارند (در صرافی پذیرفته شده‌اند) با توجه به سیاست‌های کاری خود صرافی انتخاب می‌شوند.

ممکن است در یک صرافی‌ یا پلتفرم‌، ارز دیجیتال مدنظرتان وجود نداشته باشد.

البته ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب مانند بیت‌‌کوین، اتریوم، تتر، لایت‌کوین، ریپل و موارد مشابه در همه صرافی‌ها یافت می‌شود.

اگر ارز دیجیتال موردنظر شما، ارزی غیر از ارزهای مشهور اشاره شده است، به احتمال زیاد صرافی آنلاینی را نخواهید یافت که ارز موردنظرتان را با تومان (پول ایران) خریداری کنید. در این مواقع ابتدا باید یک ارز رایج تهیه کنید ( پیشنهاد ما بیت‌کوین، تتر یا اتریوم) سپس آن ارز را در صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس به ارز موردنظر تبدیل نمایید.

توجه: در سایت نوبیتکس کلیه ارزهای زیر معامله می‌شود پس به راحتی می‌توانید این ارزها را با پرداخت ریال خریداری کنید:

>> ورود به سایت نوبیتکس

در صورتی که ارز موردنظرتان در لیست فوق وجود ندارد مراحل پیشنهادی زیر را طی کنید:

مراحل خرید سایر ارزهای دیجیتال:

قدم 1 – در سایت نوبیتکس بیت‌کوین، تتر یا اتریوم خریداری کنید.

قدم 2 – ارز را وارد همان صرافی کنید که ارز موردنظرتان در آن معامله می‌شود.

نکته: برای اینکه بدانید ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی معامله می‌شود، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، نام ارز را جستجو کنید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

به طور مثال ارز ترون در این صرافی‌ها لیست شده است:

 

3 – پس از عضویت در سایت صرافی، ارزها را به هم تبدیل کنید و موجودی موردنظرتان را وارد یک کیف پول معتبر نمایید (در صورتی که قصد نگهداری آنرا دارید)

مهم: تقریبا همه صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی خارجی اجازه فعالیت ایرانیان را نمی‌دهند و فقط در برخی آنها با تغییر آی‌پی می‌توان خرید و فروش کرد که در لیست پایین مطلب مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط: لیست کیف پول‌های معتبر ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در برابر دلار، بستگی به این دارد که حساب دلاری شما چیست.

برای یک شخص معمولی ایرانی، فقط امکان بازکردن حساب‌هایی در سیستم پرفکت مانی و وب‌مانی وجود دارد و گزینه‌های زیادی برای افتتاح حساب دلاری نیست. و این حساب‌ها نیز در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال معتبر پذیرفته نمی‌شوند.

اگر شما دارای حساب بانکی در یکی از بانک‌های خارج از کشور هستید و ویزا کارت یا مستر کارت در اختیار دارید، در برخی از صرافی‌ها مانند سایت cex.io و Binance.com امکان خرید بیت‌کوین و سایر ارزها با کارت‌های اعتباری وجود دارد.

این روزها ارزهای دیجیتالی که معادل دلار آمریکا هستند مانند تتر (Tether) در بین ایرانیان محبوب شده زیرا استفاده از آن با محدودیت کمی همراه است. بنابراین اشخاص به جای تبدیل ارزهایی مانند بیت‌کوین به دلار پرفکت مانی یا وب‌مانی یا دلار اسکناس، بیت‌کوین را به تتر تبدیل می‌کنند.

تتر در واقع ارز دیجیتالی است که هر 1 واحد آن معادل 1 دلار آمریکا ارزش دارد.

پس بطور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال با دلار، معمولا از طریق ارز Tether انجام می‌شود که یک ارز دیجیتال معادل دلار آمریکاست و بیشتر صرافی‌های معتبر به سمت این ارز رفته‌اند و با نماد USDT مشخص است.

بیشتر بخوانید: دلار تتر (Tether) چیست؟

اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت هستید و توانایی احراز هویت را دارید (برای خرید ارز دیجیتال با مستر و ویزاکارت نیاز به احراز هویت است)،  از صرافی‌های معتبر مانند Binance استفاده کنید، از آنجا امکان تبدیل بیت‌کوین و اتریوم به سایر ارزها به راحتی مقدور خواهد بود.

اما اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت نیستید، توصیه می‌کنیم از وب‌مانی یا پرفکت‌مانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوری کنید، چون علاوه بر قیمت نامتعادل و کارمزدهای بالا، در صرافی‌هایی که با این 2 سیستم کار می‌کنند احتمال کلاهبرداری بیشتر است.

در ایران، صرافی‌های آنلاین زیادی هستند که می‌توانید از آنها ارزهای دیجیتال شناخته‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، تتر، ریپل، بیت‌کوین‌کش و … را بخرید یا به آنها بفروشید.

اما به همه صرافی‌های آنلاین ایرانی نمی‌توان اطمینان کرد.

خرید ارز دیجیتال، به سادگی خرید اینترنتی است که با کارت بانکی پرداخت آنلاین را انجام می‌دهید. این صرافی‌های آنلاین نیاز به احراز هویت دارند به این معنی که باید تصویر کارت ملی، کارت بانکی و گاهی سلفی خودتان را برای آنها بفرستید. اینکار برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می‌شود.

با این حال، با فرستادن مدارک هویتی ممکن است از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده کنند.

و متاسفانه روشی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز وجود ندارد.

چاره این است که احراز هویت را در یک سایت معتبر انجام دهید، سایتی که شناخته شده و دارای حجم معاملات بالا باشد تا هربار نیاز نداشته باشید تصویر مدارک هویتی‌تان را به صرافی‌های آنلاین متفرقه بدهید.

از جمله سایت‌های ایرانی که خرید ارز دیجیتال را ساده‌تر کرده‌اند و اعتبار مناسبی نیز دارند سایت نوبیتکس است.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

 سایت نوبیتکس سیستمی طراحی کرده که افراد با هم وارد خرید و فروش می‌شوند ولی خود سایت است که احراز هویت را یکبار انجام می‌دهد و امکان معاملات بین خریداران و فروشندگان را فراهم کرده است.

پس یک راهکار برای اینکه هربار نخواهید تصویر مدارک شناسایی و کارت بانکی شما به دست افراد ناشناخته بیفتد این است که از پلتفرم‌هایی معاملاتی مانند سایت نوبیتکس استفاده کنید.

نکات قابل توجه در انتخاب صرافی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در ادامه چند سایت‌ که خرید و فروش ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، ریپل) در آنها قابل انجام است را لیست کردیم.

برخی از این سایت‌ها پلتفرم‌های معاملاتی برای معامله‌گران حرفه‌ای هستند که می‌توان در آنها به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت، البته می‌توان به عنوان صرافی و برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده هم از آنها استفاده کرد.

برای تشخیص نوع فعالیت به مشخصات هر صرافی توجه کنید. توجه داشته باشید سایت بورسینس در تلاش است سایت‌های معتبر را معرفی کند ولی در ادامه، مسئولیت تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص این سایت‌ها برعهده خودتان است.

.

.

در صورتی که تجربه یا نظری در خصوص این صرافی‌ها دارید در بخش دیدگاه بنویسید. نوشتن تجربه‌تان به سایرین کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشند.

سلام دوستان،
سوالم اینه که ما چجوری میتونیم به صرافی اعتماد کنیم؟؟
یعنی باید باهاشون قراردادی چیزی ببندیم که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد؟؟

سلام وقت بخیر
صرافی ها چیزی به عنوان قرارداد ندارند.
اعتماد صرافی رو اغلب براساس سابقه صرافی، شناخته بودن تیم صرافی، نظرات و بررسی هایی که بقیه داشتن میشه متوجه شد

سلام به همگی
خواهش میکنم اگه کسی هست که بلد باشه خریددوج انجام بده بیاد لطف کنه کمک کنه تا بتونم خرید انجام بدم بخدا گیج شدم چند روزه درگیرم اما نتونستم بی مزد نمیزارم اگه لطف کنه

سلام
1- آیا صرافی والکس را تایید می کنید؟
2- بین کیف پول تراست والت و کوینکومی کدام مطمئن تر یا بهتر است؟
سپاس از توجهتان.

سلام وقت بخیر
1. باهاشون کار نکردم
2. هردوشون رتبه خیلی خوبی توی google play دارند و میشه گفت در یک سطح هستن. خودم تراست والت رو ترجیح میدم

سایت ایرانی فینکس چی امنیت لازمو داره؟

سلام وقت بخير آيا صرافي رو ميشناسيد که کيف پول perfect money رو داشته باشه.ممنون ميشم راهنمايي کنيد.

سلام دوستان من اکرامی هستم الان حدود دو ماه حساب منو صرافی کریپتولند بلاک کرده هفته ای یک بارم تماس میگیرم اما هنوز درگیرم با صرافیشون . تمام اطرافیانم هم تو این صرافی بودن بعد از این که حساب من و با کلی تتر بلاک کردن بهشون اطلاع دادم و سریع اومدن بیرون خودم هم از طریق پلیس فتا اقدام کردم انشالله که زودتر دستشون رو بشه بیشتر از این ملت تو وضعیت بد جامعه ضرر نکنن

سلام منم حدودا دوماه بسته بودن تازه شهرستانم هستم. با زبون خوش اصلا حالشون نمی شه . اخرش با تهدید به شکایت و پلیس فتا و دادو بیداد حسابمو باز کردن اونم فقط در حدود نیم ساعت که فقط پولمو بکشم بیرون بعدم مسدود کردن . واقعا هدف کریپتولند چیه خدا می دونه

سلام خسته نباشید من تازه آشنا شدم با ارز های دیجیتالی فهمیدم که بیت کوین بهتر از همه ارز ها هست چون امنیتش بالا هست و پول زیادی نسبت به همه ارز های دیجیتالی دارد
شما آموزش صفر تا صد بیت کوین را یاد میدید که به مشکل بر نخوریم

سلام وقت بخیر
بله از همه شناخته شده‌تر و قابل اطمینان‌تر بیت کوین هست.برای شروع، یه راهنمای مقدماتی در این صفحه وجود داره
همینطور کتاب الکترونیک «ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول» میتونه به شما کمک کنه درک بهتری از ارزهای دیجیتال داشته باشید

سایت نوبیتکس میگه مجوزی برای بازار رمز ارزها نداریم خلا قانونیه؟یعنی نمادالکترونیکی نمیدن .
سایتی مثل arzjoo.com
چجوری eنماد گرفته؟

سلام. اصلا این کار رو نکنید علاوه بر اینمه اصلا نمیصرفه چون چندان قدرتی نداره برا استخراج لپ تاپ هم بعد از مدتی به کل از کار میفیته به خاطر فشاری که بهش میاد

سلام من تازه شروع به استخراج بیت کوین با لپتاپ کردم به نظر شما میصرفه یا اینکه بی فایده اس و کیف پول و کدام صرافی دیجیتال قابل اعتماد هست و تایید میکنید؟
اگر کسی تجربه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنه

سلام آبجی،
توصیه میکنم به هیج عنوان با لپ تاب مبادرت به استخراج ارز دیجیتال نکنید،
چون فشار زیادی به سیستم شما میاد و سود این کار هم تو جیب کسان دیگری میره.

سلام
برای خرید ارز دیجیتال صرافی مجازی لند اعتبار لازم رو داره یا خیر؟
ارز دگ کویین از نظر شما برای سرمایه گذاری مناسبه

با سلام من میخوام حساب پایر خودم رو 500 روبل شارژ کنم کدوم صرافی این کار رو واسم انجام میده و ایا این سایت صرافی ایرانی معتبر است؟

سلام
مدتیه که من داخل یه سایتی شدم که بطور رایگان بیت کوین میده. اسم سایتشم فیری بیت کوین/کریپتوفیری هست. روزانه باید هفت ساعت آنلاین باشم. آیا قابل وقت گذاشتن هست؟
میشه به پول تبدیلش کرد؟
اگر میشه باید بیت کوینم چند واحد بشه تا بتونم به صرافی بفروشمش؟

نه سر کاری هست

سلام ببخشید میخواستم مقداری ارز در صرافی والکس بفروشم این صرافی معتبر هست؟

سلام من تست کردم والکس رو،خوبه

صرافی کریپتولند بدترین و بدقول ترین صرافی ایرانی است . اوایل خوب بود ولی الان یکماه هست که صدای همه رو درآورده ، البته توی گروههای خود کریپتولند بیش از ۱۰۰ تا ادمین شبانه روزی هستند و اجازه نمیدند شما انتقاد کنی یا مشکلت رو بگی که بقیه هم بفهمن.
وقتی میخای پول واریز کنی بدون هیچ مشکلی در کسری از ثانیه انجام میشه ولی امان از زمانی که بخواهید برداشت کنید چه ریال چه رمز ارز . آسمون و زمین رو به هم میدوزن که بالای ۱ هفته برداشت شما از صرافیشون انجام نشه . ساعتها باید پشت تلفن پشتیبانی منتظر باشی و آخرش هم فقط میگن فنی چیزی به ما اعلام نکرده ، اصلا معلوم نیست واحد فنی که نمیتونه مشکلی رو بعد از یک هفته حل کنه چرا باید وجود داشته باشه.
بعد از تمامی درگیریهایی که با کریپتولند داشتم ، الان چند روزه رفتم سمت نوبیتکس ، غیر شلوغ بودن پشتیبانی برای احراز هویت واقعا هیچ ایرادی نمیشه بهشون گرفت. در کمتر از ۱۰ دقیقه تمامی برداشتهای ارزی انجام میشه هیچ ربطی هم به میزان ارز نداره.واقعا نوبیتکس رو پیشنهاد میدم ولی ضعف در واحد احراز هویتشون شدیدا احساس میشه

سلام
من ی مقدار پول تو ی بازی برنده شدم و میخواستم بپرسم چجوری میتونم برشون دارم یعنی چجوری برام واریزش میکنن؟؟

اگه امکانش هست جواب بدید ممنون

آیا این صرافی حساب پی پل هم دارد!؟

نمره منفی برای نوبیتکس
از هفته گذشته دارم تلاش میکنم تتر برداشت کنم اما دایم خطا میده. سطح دو کاربری هم هستم.
۲ مرتبه به پشتیبانی درخواست دادم، یه بار گفتن حداکثر تا یک روز ولی خبری نشد. دفعه دوم هم گفتن حداکثر تا دوساعت باز هم خبری نشد.
خیلی تجربه بدیه

سلام،
شما گفتید برای جلوگیری از کلاهبرداری، باید تصویر کارت ملی و شناسنامه رو واسشون ارسال کنیم تا صرافی به ما اعتماد کنه.
حالا سوال من اینه که ما چجوری میتونیم به صرافی اعتماد کنیم تا دوباره ماجرایی مثل همین کریپتولند واسمون پیش نیاد؟
آیا باید باهاشون قراردادی سفت و محکم ببندیم؟؟

سلام کبف کوینومی خوبه برای نگه داری ارز؟

سلام، گزینه بدی نیست

سلام یک کیف پول دارم میخوام فعالش کنم میشه راهنمای کنید

سلام سایت نوبیتکس توی نماد اعتماد الکترونیک نیست – میشه سایت های معتبر که توی نماداعتماد الکترونیک هستن را بگید ؟ مثل ارزجو ، ولی ارزجو کارمزد هاش نسبت به بقیه سایت ها بالاتره یه سایت بهتر معرفی کنیدلطفا

هر جا میری برو ، فقط کریپتولند نرو

با سلام قصد سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال برای بلند مدت داشتم،در حال تحقیق برای یک صرافی معتبر ایرانی بودم ،ولی شنیدم که صرافی ها خیلی وقتها هک میشن و خیلی نباید مثل بورس با دید چند ساله خرید و نگه داشت،میشه لطفا راهنمایی بفرمایید،

سلام وقت بخیر
اگه ارز دیجیتال رو بخرید و در صرافی نگهداری نکنید. و در عوض در یک کیف پول امن (مثلا کیف پول سخت‌افزاری یا کاغذی) نگهداری کنید احتمال هک شدن خیلی خیلی کم میشه.در مورد کیف پول ها این دسته مطالب رو بخونید

سلام. آیا ایران هنوز از سوی بایننس تحریم است؟

اگر بله، پیشنهاد شما ثبت نام در کدام صرافی است؟

آیا صرافی داخلی انتخاب کنیم یا خارجی و چرا؟

متشکرم از پاسخ
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

سلام وقت بخیر
بله، ایرانیها اجازه ثبت‌نام و عضویت در بایننس ندارند
هر صرافی مزایا و معایب خودشو داره
اگه قصد دارید خرید و فروش معمول ارز دیجیتال با ریال انجام بدید، صرافی های ایرانی کفایت میکنه.
اما برای خرید و فروش حرفه‌ای‌تر در حجم‌های بالا و در جفت ارزهای مختلف، صرافی های خارجی به مراتب بهتر هستن.

میشه با شماره مجازی یه کشور دیگه هویت رو پنهان کرد؟! خی خارجی‌ها همه ایرانیا ذو تحریم کردن و اگه بفهمن بلوکه میکنن

فقط شماره موبایل نیست، ممکنه از شما مدارک هویتی بخواد.

سلام
وقت بخیر.للطفا راهنمای کنین ارز دیجیتال کشور چین (link) رو از طریق کدوم کارگزاری ایرانی میشه خرید کرد که ریال پرداخت شود.
ممنونم

سلام وقت بخیر
دوست عزیز ارز مدنظر شما ارز دیجیتال کشور چین نیست.
منظور شما Chainlink هست که یه ارز دیجیتال مستقله و ربطی به کشور چین نداره
در کارگزاریها هم خرید و فروش نمیشه بلکه در طریق صرافی های آنلاین معامله میشه
برای خرید این ارز، یکی از راهها اینه بیت‌کوین یا USDT در صرافی های ایرانی بخرید و بعد از طریق سایتهایی مثل changelly یا binance یا coinex به ارز chainlink تبدیل کنید
ولی حتما قبل از اینکار، زمان خیلی زیادی رو صرف تحقیق و یادگیری نحوه کار این ارزها و بررسی سایتها کنید

از ایکسکوینو میتونی بخری و بفروشی

سلام خسته نباشین
میخاستم نظرتونو درباره صرافی اکسکوینو بپرسم؟ واس سرمایه گذاری بالا قابل اعتماد است؟

بهترین صرافی آنلاین ایرانی . من مدت زیادی باهاش کار میکنم عالیه

سلام
من مقداری بیت کوین توی یه سایت دارم میخواستم از معتبر بودن سایت مطمعن بشم و ببینم بیت کوینی که دارم وجود داره و این سایت از من برای ماینین برای خودش استفاده نمیکنه
سایت(cryptofree)

بهتره بیت کوین رو داخل کیف پول سخت افزاری نگهدارین سایت ها ممکنه هک بشن و مطمئن نیستن

برای انتقال ارزها به کیف پول هم محدودیت هست ،؟؟ مثلا باینانس برداشت بیشتر از دو بیتکوین اخراز هویت میخواد
یه سوال دیگه آیا شماره موبایل مجازی یه کشور دیگه میشه در صرافیها ثبت‌نام کرد؟

دوس عزیز یک سر به قسمت برداشت حساب همین سایتی ک فرمودین بزنید. ببینید حداقل میزانی که باید برسه تا بتونید برداست کنید چقد هس و سما چقد دارید. این سایت از افراد بی اطلاع سو استفاده میکنه

سلام وقت بخير جسارتا در مورد صرافي كريپتولند بپرسم كه ايا معتبر و قابل اعتماد هستش ؟ من دوست داشتم با اين صرافي كار كنم چون ارزهاي ديجيتال زيادي رو پشتيباني ميكنه ولي نميدونم معتبر هستش يا خير.ممنون ميشم پاسخ بدين

سلام دوست عزیز من اکرامی هستم الان حدود دو ماه حساب منو صرافی کرپتولند بلاک کرده هفته ای یک بارم تماس میگیرم اما هنوز درگیرم با صرافیشون . تمام اطرافیانم هم تو این صرافی بودن بعد از این که حساب من و با کلی تتر بلاک کردن بهشون اطلاع دادم و سریع اومدن بیرون خودم هم از طریق پلیس فتا اقدام کردم انشالله که زودتر دستشون رو بشه بیشتر از این ملت تو وضعیت بد جامعه ضرر نکنن

از منم بلوکه کرده بود . یک روز کامل . دیگه باهاش کار نمیکنم

به هیچ عنوان طرفش نرو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

ارزهای رمزنگاری‌شده، ارزهایی هستند که از رمزنگاری (Cryptography) برای امنیت، صحت پرداخت‌ها و عملکرد خود استفاده می‌کنند.

سایت‌های فارسی‌زبان برای اشاره به ارزهای رمزنگاری‌شده (Cryptocurrency) از نام‌های زیر نیز استفاده می‌کنند:

در واقع ارزهای دیجیتال دسته گسترده‌ای ارزها هستند و ارزهای رمزنگاری شده (یا اصطلاحا کریپتوکارنسی‌ها) به عنوان زیردسته این ارزها محسوب می‌شوند.

ارزهای دیجیتال ارزهایی هستند که فقط بصورت دیجیتال وجود دارند، به صورت دیجیتال نگهداری و منتقل می‌شود. این ارزها شکل فیزیکی ندارند، گرچه می‌توان کلید خصوصی آنها را بطور مثال روی یک کاغذ چاپ کرد. (کلید خصوصی، مانند یک رمز است)بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

 نقل و انتقال ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌های نرم‌افزاری که روی موبایل و کامپیوتر نصب می‌شوند انجام می‌شود. البته کیف پول‌های سخت‌افزاری که برخی از آنها شکلی مشابه فلش مموری دارند نیز برای این ارزها ساخته شده است.

معروف‌ترین ارز دیجیتال، بیت‌کوین است که احتمالا نام آن را شنیده‌اید.

بیت‌کوین مانند تمام ارزهای دیگر دنیا دارای ارزش است. برخی کشورها بیت‌کوین را به عنوان کالا دسته‌بندی کرده‌اند و برخی دیگر به عنوان ارز دیجیتال، قوانینی برای آن وضع کرده‌اند.

اما چه بیت‌کوین را به عنوان یک کالا یا دارایی دیجیتال در نظر بگیریم و چه به عنوان یک ارز، بیت‌کوین ارزش بالایی پیدا کرده و حجم معاملات روزانه آن به میلیاردها دلار می‌رسد.

تکنولوژی ارزهای دیجیتال (و به خصوص تکنولوژی بلاک‌چین) استفاده‌ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد. 

بیشتر بخوانید: کوین چیست و چه تفاوتی با توکن دارد؟

اگر بخواهیم یک ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین را با ساختار فعلی پول و سیستم بانکی شرح دهیم، می‌توان گفت:

با این حساب برای ارسال بیت‌کوین، باید کیف پول‌تان را باز کنید، وارد بخش ارسال شوید، آدرس بیت‌کوین طرف مقابل را وارد فیلد گیرنده کنید، رقم را وارد کنید و ارسال را بزنید، به همین سادگی!

برای دریافت بیت‌کوین، باید کیف پول‌تان را باز کنید، وارد بخش دریافت شوید، آدرس بیت‌کوین را بردارید و آنرا به شخص یا سایتی که قصد دارد برای شما بیت‌کوین بفرستد بدهید.

در سیستم بانکی، کار پردازش تراکنش‌ها، نگهداری موجودی و همه کارهای مرتبط را سیستم بانکی و بانک مرکزی انجام می‌دهد.

اما بیت‌کوین دارای چنین سیستمی نیست. بیت‌کوین شبیه یک سیستم خودمختار است. شبکه بیت‌کوین شامل هزاران کامپیوتر و دستگاه ماینر است که در سرتاسر دنیا پراکنده هستند. تایید تراکنش‌ها و بروزرسانی موجودی‌ها توسط این سیستم انجام می‌شود.

در شبکه بیت‌کوین، همه کامپیوترهای متصل به شبکه یک نسخه از داده‌ها (بلاک‌چین بیت‌کوین) را دارا هستند.

زمانی که یک تراکنش بیت‌کوین به شبکه ارسال می‌شوند و توسط ماینرها (استخراج‌کنندگان) تایید می‌شود، این تراکنش در بلاک‌چین ذخیره می‌شود و غیرقابل تغییر باقی می‌ماند.

بنابراین بلاک‌چین را می‌توان یک پایگاه داده دانست که در هزاران دستگاه در سرتاسر دنیا ذخیره شده و برای اینکه تغییری در این دیتابیس ایجاد شود باید همه کامیپوترهای وصل شده به شبکه آنرا تایید کنند.

همین ساختار فوق‌العاده باعث شده تا سیستمی ایجاد شود که نیاز به بانک یا نهاد مرکزی برای پردازش و نظارت وجود نداشته باشد.

بیت‌کوین از سال 2009 توسط فرد یا گروهی ناشناس ایجاد شده که هنوز هویت واقعی آن مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

بیت‌کوین چیست (شرح کاملتر)

نحوه کارکرد بلاک‌چین (شرح فنی)

این تعریف، ساده‌ترین شرح از شیوه کارکرد بیت‌کوین و بلاک‌چین آن بود ولی جزییات بسیار ریز و فنی وجود دارد که در بخش استخراج در ادامه می‌توانید آنها را بخوانید.

شاید مهمترین دلیل ایجاد ارزهای دیجیتال این باشد که نیاز به وجود سیستمی بهتر و کارآمدتر برای پرداخت‌ها، مدیریت پول و بطور کلی سیستم مالی احساس می‌شد.

وقتی همه‌چیز در حال دیجیتال شدن است، چرا یک پول و ارز، به شکل دیجیتال درنیاید؟

در واقع می‌توان دیجیتال شدن پول را سیر تکامل طبیعی پول دانست.

قرن‌ها پیش پول به شکل کنونی وجود نداشت و انسان رفته رفته از مبادله کالا در ازای کالا، به سکه، به اسکناس، به کارت بانکی و سپس به ارز دیجیتال رسیده است.

بسیاری از چیزها این سیر تکامل را طی می‌کنند.

مهم این است که ما آماده تغییر و پذیرش باشیم تا از سایرین جا نمانیم.

در کتاب ارزهای دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول به طور عمیق درباره ارزهای دیجیتال و شکل‌گیری آنها توضیح داده‌ایم. از اینجا بطور رایگان می‌توانید این کتاب PDF را دانلود کنید و بخوانید.

اولین قدم برای شروع استفاده از ارزهای دیجیتال این است که ابتدا نحوه کارکرد آنها را بدانید، با جنبه‌های مختلف آشنا شوید و ریسک‌ها را بشناسید.

در ادامه به این موضوعات خواهیم پرداخت.

اما اگر از مباحث تئوری خسته شدید و می‌خواهید با شیرجه زدن در این دنیا اولین تجربیات را بدست آورید، اولین قدم این است که یک کیف پول نصب کنید.

با کیف پول، می‌توانید این ارزهای دیچیتال را دریافت کنید، نگهداری کنید و یا برای دیگران بفرستید. (بخش کیف پول را در ادامه ببینید)

از ارزهای دیجیتال می‌توان برای پرداخت، سرمایه‌گذاری و معامله‌گری استفاده کرد. با این حال، فروشگاه‌های کمی در دنیا و اینترنت هستند که این ارزها را به عنوان روش پرداخت قبول می‌کنند.

آیا می‌توان مثلا با بیت‌کوین یک ماشین خرید؟ از نظر تئوری بله ولی همه‌چیز به این بستگی دارد که طرف مقابل شما بیت‌کوین قبول می‌کند یا نه! وقتی شخص مقابل حتی مفهوم بیت‌کوین را نداند، پس شما نیز چنین پیشنهادی نمی‌کنید.

اگر بیت‌کوین را مانند دلار، یک ارز در نظر بگیرید، بسیاری از مفاهیم برای شما ساده‌تر خواهد بود. اگر بخواهید با دلار معامله کنید، باید شخص مقابل شما دلار را به عنوان روش پرداخت بپذیرد.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

از طرف دیگر، وقتی بیت‌کوین یک ارز است، نمی‌توان انتظار داشت آنرا بدون هیچ بدست آورد. البته سایت‌هایی هستند که مقادیر خیلی کمی بیت‌کوین (مثلا 0.0000002 بیت‌کوین) را با هربار درخواست کردن می‌توانید بدست آورید. ولی آنها نیز در ازای این کار، تبلیغات زیادی به شما نمایش می‌دهند و برخی از آنها شما را تشویق می‌کنند با همین مقادیر کم وارد شرط‌بندی شوید.

پس بیت‌کوین رایگان وجود دارد ولی ارزش ندارند وقت خود را برای آن تلف کنید. اگر بخواهید بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال ارزشمند دیگری را داشته باشید یا باید آنرا بخرید یا استخراج کنید. برخی از ارزها قابل استخراج نیست ولی بیت‌کوین را می‌توان استخراج کرد.

استخراج بیت‌کوین در ابتدای راه‌اندازی آن در سال‌های 2009 و 2010 ساده بود و سرمایه‌ای لازم نداشت ولی امروزه دیگر فقط با دستگاه‌هایی که چندده میلیون قیمت دارند می‌توان آنرا استخراج کرد.

البته می‌توانید سیستم‌های زیرمجموعه‌گیری بیابید که شما را تشویق می‌کنند با معرفی افراد دیگر، بیت‌کوین بدست آورید. اینکه بتوانید از طریق این سیستم‌ها به بیت‌کوین برسید به مهارت شما در جذب افراد بستگی دارد که همه دارای این مهارت نیستند.

استفاده از ارزهای دیجیتال بحثی بسیار مفصل است. اگر در مورد این ارزها علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید با خواندن مطالب بیشتری از بورسینس به نحوه کارکرد این ارزها پی ببرید.

کریپتوکارنسی‌ خود دارای دو دسته توکن (Token) و کوین (Coin) است، اساسی‌ترین تفاوت این دو این است که توکن‌ها دارای بلاک‌چین اختصاصی نیستند و بر پایه یک بلاک‌چین دیگر همانند اتریوم (ethereum) ایجاد می‌شوند، اما کوین‌ها بلاک‌چین اختصاصی خود را دارند. با این حال برخی از افراد هستند که این دو مفهوم را برای ارزهای مختلف بکار می‌برند.

به هر حال، وقتی حرف از کوین و توکن می‌شود، منظور ما ارز دیجیتال است.

هر کریپتوکارنسی، چه توکن باشد و چه کوین، در واقع چیزی بیش از یک رشته کد روی بلاک‌چین نیست.

نکته جالب درباره کریپتوکارنسی‌ها این است که وقتی گفته می‌شود شخصی 1 بیت‌کوین دارد، این بیت‌کوین به شکل فایل موجود نیست. شما نمی‌توانید به یک شی فیزیکی یا حتی یک فایل اشاره کنید و بگویید “این یک بیت‌کوین است”.

بلکه فقط سوابق تراکنش‌ها و آدرس‌ها هستند که روی بلاک‌چین وجود دارند که موجودی‌شان کم یا زیاد شده است. با خرید بیت‌کوین از شخص دیگر یا هر انجام هر تراکنش، اطلاعات در یک دفتر کل عمومی که همان نام بلاک‌چین نام دارد نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: بلاک‌چین چگونه کار می‌کند

بسته به اینکه قصد دارید از ارزهای دیجیتال چه استفاده‌ای ببرید، مباحث مختلفی در خصوص این ارزها مطرح می‌شود.

پرش به بخش مرتبط:

همانطور که شما اسکناس و پول‌هایتان را در یک کیف پول جیبی نگهداری می‌کنید، نگهداری و مدیریت ارزهای دیجیتال نیز نیاز به یک کیف پول دارد. بنابراین اولین قدم برای استفاده از ارزهای دیجیتال این است که یک کیف پول مناسب، امن و مطابق نیازهای خودتان ایجاد کنید.

یکی از ویژگی‌های تکنولوژی بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکزسازی و تسهیل دسترسی همه افراد کره زمین به خدمات مالی است. به همین دلیل کیف پول ارزهای دیجیتال همانند یک حساب بانکی نیست که نیاز باشد فرمی پر کنید یا اینکه حداقل موجودی داشته باشید و یا اینکه کسی بر حساب شما نظارت کند.

این آزادی اما بهایی نیز دارد: مسئولیت شما بسیار بیشتر می‌شود. زیرا والت‌ها کلید خصوصی (Private key) شما را نگهداری می‌کنند و اگر این کلید خصوصی گم شود، به سرقت برود و به هر دلیلی از دسترس شما خارج گردد، موجودی ارز دیجیتال شما دیگر قابل بازیابی نخواهد بود. بنابراین در دنیای ارزهای دیجیتال، بسیاری از اشتباهات غیرقابل برگشت هستند.

بیشتر بخوانید: کلید خصوصی ارز دیجیتال چیست؟

با این حال در صورت دانستن نکات اساسی و رعایت چند نکته که در ادامه مطرح می‌کنیم، هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

 

والت‌ها انواع مختلفی دارند و اغلب آنها را به صورت رایگان می‌توان ایجاد کرد.

والت‌های تحت وب: سایت‌هایی که در آنها یک کیف پول می‌سازید و مدیریت کیف پول از طریق همان سایت انجام می‌شود. در برخی از این سایت حتی نیاز به وارد کردن نام و ایمیل نیست و می‌توان با چند کلیک ساده کیف پول را ایجاد کرد.

والت‌های موبایلی: بصورت اپلیکیشن‌های موبایل اندرویدی یا IOS وجود دارند که امکان مدیریت ارزهای دیجیتال را از طریق موبایل‌ها فراهم کرده‌اند.

والت‌های دسکتاپ: نرم‌افزارهای قابل نصب یا پرتابل هستند که روی کامپیوترهای ویندوزی، مک، لینوکس و… نصب می‌شوند. طبیعتا این نرم‌افزارها نیز برای ارسال ارز دیجیتال نیاز به اتصال اینترنت دارند.

والت‌های سخت‌افزاری: اغلب این والت‌ها تقریبا به اندازه یک فلش مموری هستند و جز امن‌ترین و بهترین والت‌ها محسوب می‌شوند. این والت‌ها را می‌توان به سایر دستگاه‌ها متصل کرد و موجودی ارز دیجیتال را مدیریت نمود.

والت‌های آفلاین: تکنولوژی ارزهای دیجیتال به صورتی است که حتی می‌توان مقادیر بسیار زیادی ارز دیجیتال را روی یک کاغذ نگهداری کرد. کافیست کلید خصوصی ارز موردنظر را از طریق سایت‌هایی که امکان ساخت کیف پول کاغذی می‌دهند پرینت بگیرید و جای امنی نگهداری کنید، سپس ارز دیجیتال را به آدرس آن والت ارسال کنید.

حتی اگر 10 سال بعد هم آن کاغذ را بیرون آورید موجودی آن در بلاک‌چین ذخیره شده و می‌توانید با Import کردن کلید خصوصی به یک والت، به موجودی آن دسترسی داشته باشید (اگر شبکه ارز ذخیره شده به کلی از بین نرفته باشد).

بیشتر بخوانید: لیست کیف پول‌های پیشنهادی را اینجا ببینید

.

 

به دلیل اینکه ارزهای دیجیتال دارای مرکزیت نیستند و هیچ‌کس به عنوان کلیددار یا مسئول یا مدیر این ارزها وجود ندارد، باید مکانیزمی باشد تا از طریق آن، کار تایید تراکنش‌ها، امن‌سازی شبکه و ایجاد ارزهای جدید در آن شبکه انجام شود.

استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال دقیقا همین کار را می‌کنند: آنها با دستگاه‌های مخصوص استخراج ارز، علاوه بر تایید تراکنش‌ها، کار تولید ارزهای جدید را نیز بر عهده دارند.

بنابراین فرایند استخراج ارزهای دیجیتال در واقع فرایند تایید تراکنش‌های انجام گرفته در شبکه آن ارز و تولید ارز است.

استخراج ارز از قوانین مشخص و ثابت ریاضی تشکیل شده و کسی که در حال استخراج ارز است، نمی‌تواند دسترسی غیرمجازی به تراکنش‌ها داشته باشد یا خارج از فرایند شکل گرفته، ارز را تولید کند.

استخراج‌کننده ارز فقط یک نرم‌افزار در حال اجرا و متصل به اینترنت را می‌بینید که معمولا به یک استخر استخراج (اصطلاحا mining pool) وصل شده و دستگاه نیز با سروصدای زیاد در حال کار است ولی در پشت این فرایند، محاسبات ریاضی در حال انجام است تا یک بلاک استخراج شود.

بنابراین استخراج‌کنندگان یا ماینرها با اجرا کردن نرم‌افزارهای خاصی روی دستگاه‌های استخراج ارز، فرایند ماینینگ را به پیش می‌برند.

استخراج ارز کاری نسبتا پیچیده است که البته وجود نرم‌افزارهایی با رابط‌های کاربری ساده این کار را تا حدودی آسان می‌کند، با این حال ورود به حوزه استخراج ارز نیازمند داشتن دانشی بالا از ارزهای مختلف، الگورتیم‌ها، دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و راهکارهای در دسترس و احتمالا داشتن مهارت در سرهم‌بندی ریگ‌ها و سخت‌افزارهاست.

در مورد جزییات فنی استخراج بخوانید: استخراج بیت‌کوین چگونه انجام می‌شود؟

شاید تبلیغاتی در مورد استخراج ارز با مرورگر یا با نصب یک نرم‌افزار روی کامپیوتر شخصی دیده باشید که ادعا می‌کنند از استخراج ارز روی کامپیوتر و لپ‌تاپ شخصی خود می‌توانید سود بدست آورید ولی در واقع استخراج سودآور ارزهای دیجیتال همانند بیت‌کوین و اتریوم نیازمند سرمایه‌گذاری بالاست و فعالیتی گسترده محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط: آیا استخراج بیت کوین سودآور است؟

پس انتظار کسب سود از استخراج ارز با کامپیوتر و دستگاه‌های معمولی را از سر بیرون کنید. اگر هم سودی حاصل شود یا بسیار ناچیز است یا از طریق زیرمجموعه‌گیری کسب شده است.

.

.

با تکنولوژی بلاک‌چین ارزهای به وجود آمده که ارسال پول از یک نقطه کره زمین به نقطه دیگر آن، بسیار سریع و با کمترین کارمزد ممکن انجام می‌شود. برخی تصور می‌کنند تسهیل ارسال پول و مجازی سازی ارزها تنها کاربرد بلاک‌چین است، در صورتی که اینگونه نیست و بلاک‌چین کاربردهای بسیار زیادی در انواع صنایع و حوزه‌ها دارد که در بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها و پلتفرم‌هایی که دارای قوانین و شرایط مختلف هستند معامله می‌شود. بیشتر ارزهای مطرح بازار دارای گردش روزانه و حجم معاملات بسیار زیادی هستند، بطور مثال در لحظه نگارش این مطلب حجم معاملات بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته 4.1 میلیارد دلار و اتریوم 1.6 میلیارد دلار بوده است.

این حجم معاملات فقط مربوط به صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی می‌شود که در سایت coinmarketcap.com لیست شده و قطعا حجم معاملات بسیار بیشتر این رقم‌هاست.

 

با در نظر گرفتن این حجم عظیم پول که روزانه جابجا می‌شود هر معامله‌گری که قبلا در سایر بازارها مانند بازار سهام، بازار ارزهای بین‌المللی، آتی سکه و… بوده به فکر کسب سود از معاملات این ارزها می‌افتد. به همین دلیل افراد زیادی به عنوان تریدر به خرید و فروش این ارزها مشغول هستند.

ویژگی‌های زیر باعث شده افراد زیادی وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوند:

به دلیل وجود ویژگی‌هایی که ذکر شد، بازار ارزهای دیجیتال برای بسیاری از تریدرها یک بهشت محسوب می‌شود. با این حال، بسیاری از افراد نیز به علت نداشتن دانش و تجربه معامله‌گری ضررهای سنگینی را متحمل شده‌اند.

این بازارها همانند همه بازارها نیازمند کسب دانش و مهارت لازم برای فعالیت است و کسی که صرفا با هدف یک‌شبه پولدار شدن وارد شود قطعا ضرر خواهد کرد. بنابراین مثل کسی نباشید که «از هول حلیم بیفتید توی دیگ.»

مطالب مرتبط:

آموزش خرید و فروش ارز در پلتفرم بایننس

یک پلتفرم برای معاملات ارزهای دیجیتال با کارمزد صفر

اما دسته دیگری از افراد هستند که معامله‌گر نیستند، تمایلی یا وقتی برای معامله‌گری ندارند و یا اینکه با هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت یا به کار بردن این ارزها برای پرداخت یا سایر مقاصد قصد دارند ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

.

.

اگر دارای حساب بانکی خارجی، ویزا یا مسترکارت، حساب پی‌پال و سیستم‌های مالی مشابه باشید، صدها و هزاران راه مختلف برای ارزهای دیجیتال وجود دارد زیرا صرافی‌های بسیار زیادی با انواع روش‌های پرداخت برای خرید و فروش و تبدیل این ارزها فعال هستند.

اما اگر هدف شما این است با ریال بتوانید ارز دیجیتال بخرید، شاید گزینه‌های زیادی در دست نداشته باشید.

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بیت‌کوین، استفاده از سایت localbitcoins است. این سایت دارای چندین میلیون نفر عضو از سرتاسر دنیاست و یک بازار بزرگ برای خرید و فروش بیت‌کوین محسوب می‌شود.

ایرانیان زیادی نیز در این سایت فعال هستند و به راحتی می‌توانید با ورود به بخش خرید یا فروش، آگهی‌های آنها را ببینید.

دلیل محبوبیت این سایت، وجود قابلیت‌هایی است که باعث می‌شود خرید و فروش‌ها با ایمنی و اطمینان خاطر در آن شکل بگیرد.

فرایند معامله در این سایت به این ترتیب است:

مزیت انجام معاملات در سایت لوکال‌بیت‌کوینز چیست؟

در حال حاضر این سایت بهترین راه‌حل برای خرید بیت‌کوین است.

بعد از خرید بیت‌کوین، می‌توان آنرا به راحتی به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرد:

آموزش خرید و فروش بیت‌کوین در localbitcoins

آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر

آیا ارزهای دیجیتال فقط برای فرار مالیاتی یا سایر کارهای مجرمانه است؟ آیا ارزهای رمزنگاری شده فقط برای انتقال سریع پول کاربرد دارند؟ نه، اینطور نیست.

تکنولوژی بلاک‌چین ( همان تکنولوژی که بسیاری از ارزهای رمزنگاری‌شده  بر پایه آن شکل گرفته‌اند) تحولی شگرف در بسیاری از صنایع ایجاد خواهد کرد و هم‌اکنون شرکت‌های زیادی در حال برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی این تکنولوژی شده‌اند.

بلاک‌چین در حوزه توریسم، پزشکی، تبلیغات آنلاین، لجستیک و انبارداری، صدور قبوض، رای‌گیری، ثبت احوال، آثار هنری و کلکسیونی، حریم خصوصی، امنیت فایل‌ها، بهینه‌سازی مصرف انرژی و بسیاری از صنایع و حوزه‌های دیگر کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

7 کاربرد بلاک‌چین که آینده را متحول می‌کند

5 تغییر بزرگ که بلاک‌چین در گردشگری و مسافرت به‌وجود می‌آورد

اتریوم، مانند بیت‌کوین یک ارز دیجیتال است، با این تفاوت که اتریوم قابلیت‌های بسیار زیادی دارد.

مثلا می‌توان ارزهای دیجیتال جدید (توکن‌ها) را روی اتریوم ایجاد کرد.

می‌توان اتریوم را بعد از بیت‌کوین، شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال دانست که در رده دوم بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد (از نظر ارزش بازار).

گرچه بیت‌کوین صرفا به عنوان یک ارز دیجیتال کاربردی مشابه پول دارد ولی بلاک‌چین اتریوم همانند یک شبکه محاسباتی جهانی است.

بلاک‌چین اتریوم مانند یک کامپیوتر غیرمتمرکز است که می‌توان اپلیکیشن‌های مختلف را روی آن توسعه داد. 

قراردادهای هوشمند شبکه اتریوم دارای پتانسیلی عظیم برای ساخت انواع اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هاست. قراردادهای هوشمند صرفا چند خط کد برنامه‌نویسی شده هستند که روی بلاک‌چین اتریوم اجرا می‌شوند.

با وجودیکه قراردادهای هوشمند یک تکنولوژی بسیار جدید محسوب می‌شوند، هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای رای‌گیری، زنجیره تامین جهانی، ثبت سوابق پزشکی، سیستم‌های مالی و فین‌تک و… با استفاده از این تکنولوژی شکل گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم کیست؟

اتریوم (ethereum) چیست؟

برخی از پروژه‌های بلاک‌چین برای پیشبرد برنامه‌های خود و ارائه یک محصول یا سرویس خاص، اقدام به جذب سرمایه از طریق فروش توکن ارز دیجیتال می‌نمایند. به این فرایند ICO گرفته می‌شود و از طریق ICO ها طی سال‌های 2017 و 2018 میلیاردها دلار سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها سرمایه جمع‌آوری شده است.

بسیاری از ICO ها بر پایه بلاک‌چین اتریوم ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: ICO چیست؟

به خاطر اینکه اغلب ICO ها در سطح جهانی و روی پلتفرم اتریوم اجرا می‌شوند، اغلب سرمایه‌گذاران در کشورهای مختلف می‌توانند روی این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

رشد بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال با هیجان زیادی همراه بود. نوآوری‌های حوزه تکنولوژی و پارادایم‌های جدید معامله‌گری، جمعیت زیادی را به سمت این بازار کشاند. وقتی چنین اتفاقی در یک حوزه رخ می‌دهد معمولا کلاهبرداران و افراد سوءاستفاده‌گر نیز جذب بازار می‌شوند.

از شکل‌گیری بیت‌کوین در سال 2009 تا نیمه اول سال 2018 جمعا بیش از 1.1 میلیارد دلار ارز دیجیتال دزدیده شده است!

کلاهبرداری‌ها و دزدی‌های بسیار زیادی در ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد، بنابراین اطلاع از ریسک‌ها و توجه به توصیه‌های امنیتی بسیار مهم است.

یک اشتباه کوچک می‌تواند سرمایه شما را از بین ببرد. پس به دلیل ویژگی‌هایی که این ارزها دارا هستند، باید به امنیت آنها توجهی ویژه داشت.

کلاهبرداری‌ها، بدافزارها و حملات فیشینگ سه تهدید عمده در حوزه امنیت ارزهای دیجیتال هستند.

 

 

نظر شما درباره ارزهای دیجیتال چیست؟

آیا سوالی دارید که نتوانستید جواب آنرا بیابید؟

در بخش نظرات بنویسید.

 

 

سلام وقت بخیر
این درسته که اگر ارز دیجیتالی و به میف پول خارجی انتقال بدیم یه درصدش بلوکه میشه؟
مثلا اگر ۱۰۰ریپل بخریم ۲۰تاش بلوکه و فقط ۸۰تاش قابل معامله میشه؟
اگر بله چرا؟
از معاملات که یه مقدار داره کم میشه کیف پول هم‌که یه ذرصد برداره دیگه چی میمونه؟!!!

سلام وقت بخیر
اشتباه میکنید، 1 درصدش بلوک نمیشه
فقط ارز دیجیتال ریپل این ویژگی رو داره که 20 ریپل برای فعالسازی کیف پول لازم داره.
یعنی بار اول که به یه کیف پول ریپل میفرستید، 20 ریپل از مقدار ارسال شده برای فعالسازی کیف پول اختصاص داده میشه (چه 100000 ریپل بفرستید چه 100 ریپل)

سلام مرسی سایت کاربردی و عالی شما
فرق بین دفتر کل توزیع شده با بلاک چین ؟
کیف دیجبتال کجای بلاک چین قرار میگیره
بلاک دیده میشه قابل هک نیست کیف پول هم دیده میشه ولی قابل هک هست

سلام جناب جهان دیده تازه با ارزهای دیجیتال آشنا شدم و دوست دارم مبلغی سرمایه گذاری کنم تو بیت کویین ولی اصطلاحات انگلیسی کیف پول و لوکال بیت کویین سخته واز طرفی میترسم بی گدار به آب بزنم و سرمایه ام از بین ببره آیا میتونم حضوری به جایی مراجعه کنم جهت مشاوره،لطفا راهنمایی ام کنید ،در ضمن برای شروع سرمایه گذاری چه مبلغی خوبه،آیا امکان داره مثلا من ۳۰ میلیون تومان بیت کویین بخرم بعد که بیشتر آشنا شدم دوباره خریدم رو بیشتر کنم یعنی تو چند مرحله خرید انجام بدم،با تشکر و سپاس

سلام وقت بخیر
پس بهتره بیشتر بخونید چون شاید جایی به مشکلی برخورد کردید که ندونید چکار کنید
کلاس حضوری سراغ ندارم اما دوره آنلاین برای آموزش مقدماتی هست که در این صفحه میتونید تهیه کنید
شما به میزان دلخواه میتونید بیت کوین بخرید و هر زمان که دوست داشتید مقداری رو بفروشید یا مقداری اضافه کنید
عوامل خیلی زیادی هست که باید توجه بشه، سرسری و با عجله کاری نباید کرد

سلام جناب . به فرض اینکه من رو یه قیمت خاصی مقداری بیت کوین خرید کنم ولی بعدش ارزش اون خیلی افت کنه پولم از بین میره یا میتونم صبر کنم دوباره ارزشش برگرده؟

سلام وقت بخیر
مثل هر دارایی دیگری، اگر شما بیت‌کوین خریدید و قیمتش کاهش یافت میتونید صبر کنید که قیمت رشد بکنه و بعد بفروشید.
البته تضمینی نیست که قیمت در آینده نزدیک به قیمتی که شما خریدید برگرده، مثل هر دارایی دیگه ای احتمال افت شدید قیمت وجود داره.

سلام، به نظرتون بیت کوین راه مناسبیه برای دریافت وجوه صادراتی از مشتری خارجی؟
تا جایی که من متوجه شدم کارمزدکمی داره، سرعت انتقال بالاست، دنگ و فنگ های شرکت های واسطه و صرافی رو نداره، انتقال پول سقف نداره.
ولی نوسانش نسبتا بالاست. مشتری ها هم ممکنه مقاومت کنن
آیا کسی از این روش واسه گرفتن پول محصولش استفاده میکنه؟ برای مبالغی مثلا هفته ای 5 هزار و ده هزار دلار
یا عیبی مونده که من جا انداختمش

سلام، درست متوجه شدید.
تقریبا دنگ و فنگ نداره ولی نوسانش بالاست
از طرفی مقدار دریافتی شما هم مهمه و اینکه بخواید به سرعت نقدش کنید یا نه.
مقادیر بالای بیت کوین مثلا 10 بیت کوین رو شاید یکجا نتونید به ریال نقد کنید و در طی چند روز نقد بشه. شاید هم شانس بیارید و یک خریدار بزرگ پیدا کنید.
مبالغی مثل 5 هزار و 10 هزار دلار رو به راحتی میشه نقد کرددر مورد نقد کردن بیت کوین در اینجا بیشتر شرح دادم

سلام وقت بخیر ببخشیدد ایا واقعا با این دست‌گاه ها میشه بین کوین استخراج کرد یا نه
سوال دوم اینکه در ماه چند تا بیت کوین استراخ میکنه
سوال سوم این دستگاه باید به برق سه فاز وصل بشه یا تک فاز
سوال چهارم ممکن هست دستگاه اصلا استخراج انجام نده

سلام،دلیل ایجاد شدن این همه کوین و توکن چیه؟هر کدومشون چه ویژگی های منحصر به فرد دارند؟

سلام، اکثرشون به قصد سودجویی هست و در نهایت ارزششون به صفر میرسه.
هرکی از راه رسیده یه توکن و کوین برای خودش ساخته.

و یه سوال دیگه جناب جهاندیده
اینکه برای گذاشتن ماینر داخل جعبه جهت کم کردن صدا ایا بهتره مدل هایی خریداری شوند که پاورشون جدا از دستگاه باشه که بیرون از جعبه قرار بدیم یا داخل هم باشه مشکلی پیش نمیاد؟

اطلاعاتی در این زمینه ندارم.

سلام
وقت بخیر
نظتون درمورد ماینرهای سری E چیه؟
بیشتر نظرم روی E10.3 هستش
و اینکه S9j بهتر هستش یا E10.3 ؟
ممنون را زاهنماییتون

سلام، در خرید ماینرها باید علاوه بر هش ریت، به توان مصرفی هم توجه کرد که چقدر برق مصرف میکنه
مطلب مرتبط: در خرید ماینر به این نکات توجه کنید

بله
مطالبتون و مطالعه کردم
ولی من هش ریت دستگاه برام مهمه و گرمای دستگاه که برای خنک کردن کارم راحتتر باشه.توان مصرفی دستگاه زیاد مهم نیس چون کشاورزی هستش.
برای همین e10.3 و f1 را پیشنهاددادن.بنظر شما مدلهای خوبی هستن؟

من تجربه عملی ماینینگ ندارم و پیشنهاد خاصی نمیتونم بکنم، یا باید از ماینرها بپرسید و اطلاعات تکمیلی بگیرید یا اینکه با توجه به اطلاعاتی که فروشنده میده و محاسبه خودتون انتخاب رو انجام بدید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر بسیاری از اوقات منبع قابل اطمینانی وجود ندارد.

شاید شما مقداری ارز دیجیتال از طریق استخراج یا خرید یا بصورت رایگان بدست آورده‌اید و قصد دارید آنرا تبدیل به اتریوم، بیت‌کوین، zcash ، مونرو (Monero)، بیت‌کوش کش (Bitcoin Cash)، دش (Dash)، ریپل (Ripple)، اتریوم کلاسیک (Ether Classic)، لایت‌کوین ( Litecoin) و… کنید.

مشکل اینجاست همیشه خطر تحریم برای ما ایرانیان وجود دارد و با هر پلتفرم و صرافی خارجی نمی‌توان کار کرد.

مثلا  سایت Bittrex که یک پلتفرم معاملاتی است و در آن ارزهای رمزپایه (cryptocurrency) معامله می‌شوند بطور ناگهانی حساب کاربران ایرانی را مسدود کرد.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

در این مواقع بهترین راه‌حل استفاده از سایت Changelly است.

این سایت یک صرافی آنلاین ارزهای رمزپایه است که مزیتی بزرگ دارد: تراکنش‌ها در آن به سرعت انجام می‌شود و شما با تبدیل ارزها به یکدیگر، آنها را در کیف پول مخصوص خودشان دریافت می‌کنید و چیزی در کیف پول صرافی باقی نمی‌ماند تا خطر مسدود شدن را داشته باشد.

نکته مهم: تبدیل ارز Tether در صرافی چنجلی نیاز به احراز هویت دارد و ایرانیان اجازه اینکار را ندارند. بنابراین برای جلوگیری از ضرر و زیان، ارز Tether را در این سایت تبدیل نکنید.

در صرافی Changelly ارزهای رمزپایه زیادی قابل تبدیل به یکدیگر است. لیست کامل ارزهایی که در حال حاضر می‌توانید به یکدیگر تبدیل کنید به شرح زیر است:

اتریوم، بیت‌کوین، zcash ، مونرو (Monero)، بیت‌کوین کش (Bitcoin Cash)، دش (Dash)، ریپل (Ripple)، اتریوم کلاسیک (Ether Classic)، لایت‌کوین ( Litecoin)، فانتوم‌کوین (Fantom Coin)، استیم (Steem)، اردور (Ardor)، بیسیک اتنشن (Basic Attention)، بایت‌کوین (Bytecoin)، بانکور نتورک (Bancor Network)، بیت‌کوین گلد (Bitcoin Gold)، سیویک (Civic)، دکرد (Decerd)، دیجی‌بایت (Digibyte)، ای او اس (EOS)، اکسپنس (Expanse)، بایت بال (Byteball)، گولم (Golem)، گاپی (Guppy)، ارز Humaniq ، ارز LBRY Credits ، ارز لیسک (Lisk)، لونیر (Lunyr)، میدسیف‌کوین (MaidSafeCoin)، موناکو (Monaco)، ملون (Melon)، متال (Metal)، میستریوم (Mysterium)، نوبیتس (NuBits)، نئو (NEO)، گلدن (Gulden)، ارز Numeraire، ارز Nxt، ارز OmiseGo، ارز TenXPay، ارز PIVX، ارز پات‌کوین (PotCoin)، ارز Patientory ، ارز رادیوم (Radium)، ارز Augur، ارز iEx.ec، ارز Salt، ارز SingularDTV، ارز Status Network، ارز Stratis، ارز Tether USD، ارز Waves، ارز دیجیتال نوت (DigitalNote)، ارز XEM یا (NEM)، ارز Verge

 

در ادامه بصورت قدم به قدم نحوه تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را شرح می‌دهیم.

ابتدا عضویت در سایت لازم است : اینجا کلیک کنید و در سایت Changelly عضو شوید.

(فرم عضویت با کلیک روی لینک Sign Up باز می‌شود.)

 

عضویت فقط با وارد کردن یک ایمیل انجام می‌شود. پس از وارد کردن ایمیل و کلیک روی دکمه Continuing signing up مستقیما به صفحه حساب کاربری‌تان منتقل خواهید شد.

رمز عبور نیز به صورت خودکار ساخته می‌شود و به ایمیل شما ارسال می‌گردد.

در این مرحله انتخاب می‌کنید چه ارزی را دارا هستید و مایلید در ازای آن، کدام ارز را دریافت کنید.

در فیلد You Have همان ارزی که موجود دارید را انتخاب می‌کنید و مقدار آنرا دقیقا درج می‌کنید

در فیلد You Get ارزی که قصد دارید دریافت کنید را انتخاب می‌کنید. مقدار آنرا سیستم بطور خودکار محاسبه می‌کند.

اصطلاحات:

EXCHANGE RATE : نشان دهنده نرخ تبدیل ارز انتخاب شده است

FEE INCLUDED : کارمزد صرافی را نشان می‌دهد

ESTIMATED ARRIVAL : زمان تقریبی که ارز را دریافت می‌کنید را نشان می‌دهد.

 

در این مرحله بسته به اینکه ارزی که مایلید دریافت کنید چیست، از شما خواسته می‌شود آدرس کیف پول آنرا وارد کنید. مثلا اگر قصد دارید اتریوم بفروشید و بیت‌کوین بگیرید، باید آدرس کیف پول بیت‌کوین‌تان را وارد کنید.

 

از شما خواسته می‌شود جزییات مبادله ارز را مشاهده کرده و در صورت درست بودن تایید کنید

در صورت درست بودن اطلاعات روی دکمه Confirm and make payment کلیک نمایید

 

یک آدرس به شما داده می‌شود که باید مقدار ارز مشخص شده را به آن ارسال کنید تا صرافی نیز ارزی که آنرا درخواست دادید را به آدرسی که وارد کردید انتقال دهد (تصویر زیر)

 

با پرداخت ارز به سایت، سیستم صرافی Changelly ارزی که درخواست داده‌اید را به کیف پول شما منتقل می‌کند. همانطور که ذکر شد، مدت زمان اتمام این فرایند در قدم دوم روبروی عبارت ESTIMATED ARRIVAL قابل مشاهده خواهد بود

نکته مهم: تبدیل ارز Tether در صرافی چنجلی نیاز به احراز هویت دارد و ایرانیان اجازه اینکار را ندارند. بنابراین برای جلوگیری از ضرر و زیان، ارز Tether را در این سایت تبدیل نکنید.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

تجربیات خودتان در استفاده از صرافی Changelly را در بخش دیدگاه بنویسید.

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.

سلام من یه مقدار بیت کوین کش داشتم میخاستم دلارشون کنم چجوری باید اینکارو بکنم؟؟؟

سلام وقت بخیر
در سایت نوبیتکس میتونید بیت‌کوین‌کش رو در ازای تتر (ارز دیجیتال معادل دلار آمریکا) بفروشید

سلام، با توجه به اطلاعیه انجمن بلاکچین ایران در خصوص بلاک کردن صرافی های ایرانی و کاربران اونها که با بایننس کار میکنن،برای کسانی که برای خرید تتر از صرافی هایی مثل نوبیتکس استفاده میکنن و توی بایننس ترید میکنن راهکارتون چیه؟

سلام وقت بخیر
برای احتیاط بهتره آدرس های کیف پولی که با صرافی های ایرانی در ارتباط هستن رو از کیف پولی که برای صرافی های خارجی استفاده میکنید جدا کنید.

سلام خسته نباشید
من مدتی پیش از یک صرافی ارز موناکو MOC خریداری کردم منتها ارز غیر فعال شده آیا میتونم به این صرافی ارسال و تبدیل کنم؟ ممنونم راهنمایی بفرماید. متشکرم

با سلام
چند وقت پیش مقداری ارز mco تو صرافی بایننس خریدم الان قابلیت تبدیل نداره تو سایت بالا هم نبود
شما میتونید راهنمایی بفرمایید چطور تبدیلش کنم

سلام.
خسته نباشید.
یه صرافی خارجی و امن می خواستم که مالیاتش در withdraw درصدی باشه نه مقدار ثابت.مثلا در بایننس برداشت بیت کوین 1 واحد مالیات داره ولی در صرافی دیگه 5% مالیات داره

سلام وقت بخیر
چنین صرافی سراغ ندارم.
درصدی که به ضرر شماست! اگه مبلغ ثابت باشه برای برداشت ارقام کم شاید به صرفه نباشه ولی برای ارقام بالا به صرفه‌تر هست.

سلام من داقل اتمیک اکسچینج زدم ترون به کاردانو مقدار 719 ولی هر کار میکنم تبدیل و حتی فروش هم نمیزه در چنجلی هم نشد باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام روزتون بخیر ببخشید به من یکی از دوستام پیشنهاد داده آیا من هم باید زیر مجموعه درست کنم و اینکه معتبر هست

سلام به همه دوستان / من از کیف پول Coinomi استفاده میکنم که واسه خرید اتریوم سایت اکس چنج98 از طریق ریالی رو پیشنهاد میده که اونم احراز هویت داره …. میخوام ببینم معتبره یا نه ؟؟؟ اگه نه پس من چطور میتونم یه مقدار اتریوم خرید کنم از طریق کارت بانکی ایرانی و انتقالش بدم به کیف پولم ………… ممنون میشم راهنماییم کنید .

سلام وقت بخیر
از طریق سایت نوبیتکس میتونید به راحتی اتریوم و بیت کوین و سایر ارزهای محبوب رو خریداری کنید

سلام چگونه یورو بخریم؟

سلام دوست عزیز ، یورو کاغذی که صرافی و دلال های ارزی و یورو الکترونیک که صرافی های آنلاین ، می تونید البته بیت کوین و … رو هم تبدیل کنید.

سلام من در سایت ارزینجا ثبت نام کردم و پنل کاربری برای من ایجاد شده
این سایت معتبره ؟
و اینکه قیمتی ک از من میخرن خیلی پایین تر از قیمتی ک خودشون اتریوم میفروشن
کدام سایت بهتره برای خرید و فروش

سلام من تو سایت بیاننس یه مقداری بیت کوین و ریپل دارم میخوام اونا رو بفروشم و بعد تبدیل به ریال کنم . چیکار باید بکنم دقیقا ؟

سلام، این مطلب رو بخونید:روش نقد کردن بیت کوین

سلام
آیا با سایت شما میتواند روبل به حساب پییر واریز و یا برداشت کرد؟ در ایام تعطیل امکان انتقال ارز وجود دارد؟

سلام، عیدتون مبارک.
سایت صرافی EXHADIسایت معتبری هست؟

سلام. من دنبال راهی میگردم که مستقیم بیتکوینم رو به دلار چنچ کنم و در حساب پرفکت مانی واریز کنم. آیا همچین سایتی هستت که با کارمزد کم تمام این کارها رو بکنه ؟ متاسفانه سایت چنجلی تمام کارها رو انجام میده ، غیرراز واریز به پرفکت مانی

سلام. جستجو کنید یه سری صرافی های آنلاین ایرانی اینکارو انجام میدن

با سلام
ایا امکان‌خرید بیت کوین از طریق کارگزاری های بورس‌هست؟

سلام، نه چنین امکانی وجود نداره
از طریق سایتهای ایرانی مثل بیدارز میتونید بیتکوین بخرید

سلام
میشه لطفا علاوه بر سایت bidarz یه 2/3 تا سایت صرافی آنلاین معتبر ایرانی دیگه که به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال رو خرید و فروش میکنن رو معرفی کنید؟ ممنون

با سلام
لطفا صرافی معتبری برای تبدیل ارز گرین به بیت کویین معرفی کنید واینکه کارمزدش در چه حدی هست ؟؟؟

سلام، نام ارز رو در سایت coinmarketcap جستجو کنید و در صفحه مشخصات ارز روی تب markets کلیک کنید. به این ترتیب لیست سایتهایی که ارز موردنظرتون داخلش خرید و فروش میشه رو میتونید ببینید.

باسلام
من تازه وارد هستم در زمینه خرید و فروش ارزها
میخواستم بپرسم که کدوم پلتفرم برای ما ایرانیها مجاز و بدون ریسک هست برای خرید و فروش؟ظاهرا بایننس رو تعریف میکنند
و اینکه شرایط خرید ارزها ازین پلتفرم ها دلار هست یا بیت کوین؟
یعنی منه ایرانی که حساب دلاری ندارم و هنوز هم بیت کوین نخریدم چطور میتونم خرید داشته باشم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
تشکر

سلام
برای ما ایرانی ها فقط امکان وارد کردن بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگه به بایننس وجود داره.در مورد بایننس و جزییات بیشتر این مطلب و فیلم رو ببینید

خسته نباشید
کیف پولهایی که چندین ارز رو ساپورت میکنن این امکان رو میدن که همونجا ارز ها رو به همدیگه change کرد؟
مثلا Exodus ؟

بله اغلب کیف پول ها یک اکسچنج داخلی دارند.

سلام و خسته نباشید
چجوری می تونم کد فوچرز رو به بیت کوین تبدیل کنم.

با سلام خدمت ادمین محترم و تشکر از سایت بسیار پرمحتوای شما
آیا این سایت در حال حاضر فیلتر شده در ایران؟
اگر اینطور هست آیا استفاده از فیلترشکن باعث ایجاد مشکل نمیشه؟
آیا استفاده از فیلترشکن هایی که با ای پی ثابت هستند می تواند این مشکل را حل کند؟
و آیا فیلترشکن خاصی رو توصیه می کنید که مطمئن تر باشه؟

سپاس از شما بابت پاسخگویی

سلام، بله متاسفانه فیلتر شده
من به مشکل برخورد نکردم
میتونید از آی پی غیر ثابت هم استفاده کنید
فیلترشکن خاصی برای پیشنهاد کردن سراغ ندارم

سلام وقت بخیر اقای جهاندیده میخواستم بدونم سایتfathercoin.tapمعتبر هست یا اسکم یا کلاهبرداری ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام، آدرس سایت رو هم اشتباه نوشتید، احتمالا منظور شما اینه feathercoin.top
بین این همه اکسچنج معروف و معتبر شما سراغ سایتی رفتید که مشخص نیست از کجا اومده، برای کیه و اعتبارش به چیه.
من شناختی ازش ندارم ولی بهتره با سایتهایی که همین الان شناخته شده هستن کار کنید تا برید یه سایتی ناشناخته از اعماق اینترنت پیدا کنید!

کیف پول Freewallet استفاده میکنم میخوام بدونم مطمن هستن و برای هر تراکنش انتقال اتریوم چقدر هزینه میگیرد؟

کارمزد تراکنش متغیره.برای انتخاب کیف پول مناسب این راهنما رو بخونید

سلام یه سوال دارم . من دیروز یه مقدار بیت و ریپل داشتم توی کیف پول کوینومی تبدیل کردم به تتر اومنی الان که میخوام بفرستم برای کیف پول دیگه بهم اجازه نمیده میدونید دلیلش چیه ؟؟

سلام، به خطایی که میده توجه کنید. شاید به اندازه کارمزد تراکنش در کیف پول موجودی ندارید.

سلام ، وقت بخیر و خدا قوت
برای انتقال پول بین ایران و آمریکا از چه کیف پولی استفاده کنیم و چه ارزی بخریم که هم اینجا و هم اونجا راحت و با کارمزد کمتر چنج بشه ؟
با تشکر فراوان.

سلام وقت بخیر
همه اینها خیلی ثابت و مشخص نیست دوست عزیز
شما میگید کارمزد کم باشه ولی نه مشخصه طرف مقابل با چه روشی میخواد نقد کنه نه چیزی.
صرافی های آنلاین کارمزدهای متفاوتی دارند باید یکی یکی بگردید مناسبش رو متناسب با شرایطی که داره و ارزی که میخواید بخرید انتخاب کنید
نوع ارز بیشتر بستگی به طرفین داره که با چه سهولتی و با چه قیمت مناسبتری میتونن خرید و نقدش کنن. در کل ارزهای محبوب تر و شناخته شده تر مثل بیت کوین و tether طبیعتا مناسب تره
کیف پول هم از نظر کاربرد فرق چندانی نداره

سلام خوب هستین میش اطلاعاتی که میدونین به من هم بگین

سلام
با توجه به تحریمها الان چه سایتی رو پیشنهاد میکنید و خطر کمتری داره؟؟

سلام. برای خرید از سایتهای ایرانی استفاده کنید
برای تبدیل هم با چیلترشکن در همین سایت و سایتهایی مثل بایننس، Kucoin و… میشه تبدیل انجام داد

درود وعرض ادب
وسپاس از مطالب مفیدتون
در مورد سایت والکس سوال داشتم؟چقدر این سایت معتبره؟

سلام وقت بخیر
در خصوص این سایت اطلاعاتی ندارم
برای بررسی اعتبار سایتها، توصیه میکنم این مطلب رو بخونید:https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

اگه کسی هیچ اطلاعی از بازار ارز نداشته باشه باید چه کلاسی بره وچطور اموزش ببینه در مورد ارز e2c هم لطفا اطلاع رسانی کنید

دوره هایی در این زمینه برگزار میشه
در مورد E2C این مطلب رو بخونید:https://www.bourseiness.com/38111/e2c/

سلام چجوری میشه ارز pvt خرید؟

سلام، در حال حاضر این ارز در coinmarketcap لیست شده و اکسچنجی هم نمیشناسم که این ارز دیجیتال در اون مبادله بشه

اقای شجاع الدین
دقیقا کدوم یک از ارز ها بهترین کاربرد رو داره میشه بگین ؟
با کدوم روش میش با صراف در ارتباط بود ؟
اصلا ارزش واقعی رو داره ؟من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم لطفاهرکس که میدونه کمک کنیه!
چقد باید ادامه بدیم؟
این active adivinces که نوشته به چه معنه هست ؟ اگ کم یا زیاد بود چی میشه لطفا جوابهتونو در ایمبلم بنویسین

مقدمات ارزهای دیجیتال رو در این صفحه بخونید

سلام
خيلي جالبه كه يكي از صرافي هاي داخلي هم دقيقا همين بكگراند رو براي خودش انتخاب كرده. و به راحتي ميتونيد ارز خودتون رو به تومان تبديل كنيد. سايته خوبيه. ميتونيد عضو بشيد.

***************

میتونید لطفا اون صرافی داخلی رو معرفی کنید؟

سلام. یه سوال داشتم. من حدود دو ساعته که مقدار نیم اتریوم رو به بیت تورنت تبدیل کردم داخل ولت اتمیک که با چنجلی همکاری میکنه. ولی هنوز بیت تورنت به حسابم نیومده. این طبیعیه؟

سلام، در این مورد اطلاع ندارم

معمولا 15 ساعت طول میکشه

milliEth
سلام ممنون از سایت خوبتون ،
این چه ارزی تو گوگل سرچ میکنم هیچی درباره اش نمیاره ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام، احتمالا نشان دهنده مقدار کمی اتریوم هست (مثل ساتوشی برای بیت کوین)
بنابراین ارز جدیدی نیست
با این حال ندیدم در جایی از این واحد شمارش استفاده بشه

سلام ممنون از سایت خودتون.من ازکوینومی ارز اتریوم خریدم و تبدیل به دینی دااوDGD کردم ولی بعداز۲۴ ساعت هنوز وارد کیف پول نشده.میشه راهنمایی کنید.ویک سوال دیگه : میخام این ارز DGDراحت تبدیل کنم منظورتان تبدیل به ارزدیگه کنم کاری دیگه را راحت تبدیل به این کنم.ممنون میشم جوابموبدیدباتشکر

سلام، اطلاعی ندارم باید از خود سایت پیگیری کنید

از 15 تا 48 ساعت طول میکشه

من 0/002 بیت کوین دارم. می خوام 0/001 بیت کوین انتقال بزنم به حساب شخص دیگری. مقدار 0/0035 بیت کوین کارمزد کم شد، ولی بلاک چین انتقال نمیزنه میگه ماکزیمم مبلغ انتقال 0/00025 بیت کوینه!!! چرا اینجوری؟؟

اگه مقدار 0.002 بیت کوین رو ریز ریز جمع کردید احتمالا به همین خاطر هست
وقتی مبالغ ریز ریز جمع بشن و بخواید این مبالغ رو انتقال بدید، کارمزد زیادی بابت انتقال کسر میشه

سلام وقت شما بخیر
خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون که اینقدر خوب کار میکنید و پاسخگوی جواب کاربرانتون مثل همیشه هستید؛واقعا مرسی
سوالی که از شما داشتم اینه که این صرافی هنوز هم کار میکنه و مشکلی در تبدیل و پرداخت ارز به ما رو نداره یعنی که ایپی ایران رو مسدود نمیکنه وایا اگر با فیلتر شکن هم وارد بشیم امکان مسدود شدن اکانتمون در صرافی هست یانه و اینکه برای تبدیل بهتره ارزدیجینال از ورژن سایت این صرافی استفاده کنیم یا آپ تلفن؟
و بهتر از این صرافی برای تبدیل یا همون چنج ارز های دیجیتال به هم هست یا نه ؟اگر هست که لطف کنید که اعلام کنید‌.
مرسی ببخشید که طولانی شد.

سلام دوست عزیز
بله این صرافی هنوز هم کار میکنه و مشکلی در تبدیل ارز نیست
این صرافی هیچ ارزی نگهداری نمیکنه و کار تبدیل ارز بصورت فوری انجام میشه
به عبارت دیگر شما به محض اینکه ارز دیجیتال رو به ادرسی که میده بفرستید، کار تبدیل رو بطور خودکار شروع میکنه و پس از تبدیل هم فورا ارز رو به ادرس کیف پولی که بهش دادید میفرسته.
بنابراین مثل سایر سایتها نیست که ارز در صرافی نگهداری بشه.
ورژن ها تفاوتی با هم ندارند.
از vpn استفاده کنید بهتره.

سلام میشه بگید چطور و در کجا میتونم cps coin رو به بیت کوین لایت یا دیگر ارزها تبدیل کنم؟
آیا اصلا cps قابل چنج یا فروش هست. کوینپیمنتز که فقط p2p داره اونم دکوریه؟ دو ماه گذاشتم چنج نشد

سلام، تا جایی که میدونم این کوین فعلا خرید و فروش نمیشه
باید دید در آینده بازاری براش ایجاد میشه یا نه

سلام،آیا برای وارد کردن آدرس کیف پول حتما باید آدرس کیف پول اصلی اون ارز باشه یا کیف پول هایی مثل کوین پیمنت یا جکس هم میشه استفاده کرد ؟؟

سلام، آدرس هر کیف پولی رو میتونید وارد کنید
بنابراین ادرس کیف پولهایی مثل کوین پیمنت و جکس هم قابل استفاده است

سلام و تشکر از راهنماییتون
می خواستم بذونم اگر من بیت کوین بخرم در کیف پول کاغذی نگه دارم. و به کیف پول دیگه ای انتقال ندم. ارز دیجیتال دیگه ای نخرم. و بزارم تا دو سال دیگه همون جور بمونه. مشکلی که پیش نمی اد؟؟؟؟؟؟

سلام، از این لحاظ که فرمودید مشکلی پیش نمیاد

سلام
من توی کیف پول coinomiخودم مقداری dash و litecoin دارم
برای فروختن اینا و واریز مستقیم به حساب بانکی خودم باید چیکار کنم ؟کجا برم؟کدوم صرافی؟

سلام، میتونید این ارزها رو از طریق سایت changelly به بیت کوین تبدیل کنید
سپس بیت کوین رو به ریال بفروشید
راهنمای صرافی changelly در همین صفحه وجود دارهراهنمای خرید و فروش بیت کوین با ریال

سلام من میخوام بیت کوین بفروشم چجوری باید بفروشم بیت کوینم الان0.00002 این قدر هست باید چیکار کنم که بفروشمش

سلام، این مقدار خیلی کم هست و قابل تبدیل نیست
حتی اگه قابل تبدیل هم باشه ارزشی نداره چون کارمزد تراکنش هم باید بدید

سلام آیا IP ایران بخاطر تحریم بسته است کسی به تازگی ارز تبدیل کرده یا نه؟

سلام، تا الان مشکلی با این سایت نداشتیم

سلام ایا سایت صرافیها مانند کیف پول های ریپل ۲۰ ریپل را نگه میدارند؟یا فقط کیف پول ها مقدار ۲۰ تا نگه میدارند.

سلام، نه، سایت‌ صرافی‌ها مثلا بایننس و kucoin و موارد مشابه، 20 ریپل رو نگهداری نمیکنن

سلام استاد. من اولین باری که توو پرفکت مانی حساب باز کردم 40 دلار با یه شماره عضویت داشتم که شمارش و شماره حسابمم دارم. چون تازه کار بودم نتونستم پولمو به سایت مورد نظرم بفرستم فک کنم همونجا اسم اکانتم. یا پسوردمو عوض کردم هنوزم مبتدی هستما آقا نشد دیگه برم توو حسابم😰😰 الان چطوری باید پولمو بگیرم😕😕😕😕. البته یه حساب دیگه دوباره باز ؟😬😬😬

سلام، بازیابی رمز عبور رو انجام دادید؟
البته کامنت شما ارتباطی به این پست نداره
در مورد پرفکت مانی اینجا نوشتیم:https://www.bourseiness.com/41095/perfect-money

سلام با این سایت می تونم رفرال بگیرم و در عوض دعوت دوستام چه چیزی به من می دهد ؟

سلام، میتونید رفرال بگیرید از بخش affiliates
در ازای تبدیل هایی که زیرمجموعه ها انجام میدهند مبلغی به معرف میرسه

سلام جناب جهاندیده
چرا کیف پول هایی که از ریپل پشتیبانی می کنند، حدود 20 تا ریپل رو کم می کنند از حساب؟ آیا کیف پولی برای این ارز هست که کاملن‌ رایگان باشه و از همه نظر خوب باشه؟

سلام، وقت بخیر
همه کیف پول های شخصی این مقدار رو کم میکنن
دلیلش به احتمال جلوگیری از اسپم و جلوگیری از ایجاد کیف پولهای خالی هست که برای فعالسازی کیف پول 20 ریپل رو کم میکنن
جزییات بیشتر:https://www.bourseiness.com/33221/whats-ripple

میشه من بیت کوین بدم بعد دلار یا ریال ایران بگیرم یا به حساب بانکی تو ایران معادلشو پول بگیرم؟

آره امکان خرید و فروش بیت کوین هست.راهنما را اینجا بخونید

سلام میشه یه صرافی ایرانی یا خارجی معتبر معرفی کنید که ارزهای دیجیتال مستقیم به دلار یا ریال بشه تبدیل کرد

سلام، برای تبدیل بیت کوین به ریال میتونید طبق این راهنما عمل کنید:روش خرید و فروش بیت کوین با ریال
ارزهایی که ناشناخته تر هستن رو میشه از طریق صرافی که در همین صفحه معرفی کردیم به بیت کوین تبدیل کرد و بیت کوین رو طبق راهنمایی که گذاشتم فروخت.

سلام من تازه در این سایت حساب باز کردم زیاد بلد نیستم فقط میخواستم بدونم من اگر از خارج برایم پول ارسال کنن میشه به بیت کوین انتقال بدن میشه راهنمای کنید ممنون میشم .؟

سلام، گزینه هایی که برای تبدیل ارزها هستن رو ببینید متوجه میشید برای شما مناسبه یا نه.
خرید ارزها با کارت اعتباری در سایت امکان پذیره

کارمزد کیف پول اتمیک بابت تبدیل بیتکوین به تتر یا بالعکس دقیقا چقدره؟

وارد بخش اکسچنج که شدید، مقداری که میخواید تبدیل کنید رو بنویسید
نرخش رو زیر فرم تبدیل مینویسه مثلا
1 BTC ~ 6639.257739 USDT

اون مقدار دقیقا چیزیه که من دریافت میکنم؟ یا اینکه کارمزد رو از اون کسر میکنه؟

مقداری کارمزد تراکنش باید پرداخت کنید.

درصدشو نتونسنم حساب کنم

درصدی بر چه اساس؟ مقایسه ساده بین دو قیمته.
اگه یکجا بیت کوین رو 6750 دلار بفروشن و جای دیگه 6700 دلار، معلومه کدومشو باید انتخاب کنید

سلام من میخوام از سایت کریپتو تب بیت کوین رو به پول‌نقد تبدیل کنم
میشه کمکم کنی‌که چه مراحلی داره و چجور انجام میشه

سلام، شما میتونید بیت کوین رو در سایت لوکال بیت کوینز بفروشید:راهنمای خرید یا فروش بیت کوین

سلام
جناب جهاندیده من منتظر پاسخ شما هستم.
سپاسگذارم

سلام، دوست عزیز من جواب میدم ولی شما دقت نمیکنید
اگه کامنتی که گذاشتم رو بخونید متوجه میشد که عرض کردم:
“ساده ترین راهکار چیه؟ از هرجایی که آدرس ریپل رو برداشتید ببینید destination tag میده یا نه
اگه destination tag رو نشون میده که باید در چنجلی وارد کنید، اگه نشون نمیده پس نیازی به destination tag نیست”

پس اگه والت توست destination tag رو میده بردارید و در چنجلی وارد کنید
که البته چون والت شخصی هست بعیده بهش نیاز باشه

ممنون بابت پاسخت دوست عزیز. اگر من اصرار داشتم بدونم بخاطر اینه که میترسم بیت کویین رو وقتی به ریپل تبدیل میکنم و میخواد بفرسته به والتم چون destination tag ندارم ریپل بپره و از بین بره. در هر صورت ممنونم بابت سایت خوبت و اینکه همیشه پاسخ کاربراتو میدی.
سپاسگذارم

خواهش میکنم. موفق باشید

سلام و عرض ادب
دوست عزیز من تو سایت چنجلی میخواستم بیت کوین رو به ریپل تبدیل کنم ولی تو قسمتی که باید آدرس والت ریپلمو وارد کنم پایینترش دستینیشن تگ هم میگه باید وارد کنی. باید از کجا بیارم اینو. ممنون میشم راهنمایی کنید.
سپاسگذرام

سلام
destination tag رو باید از کیف پول یا سایتی که میخواید ریپل رو بهش ارسال کنید بردارید
برخی از کیف پول ها و سایتها نیازی به destination tag ندارن
در مورد destination tag ریپل اینجا توضیح دادیم:https://www.bourseiness.com/33221/whats-ripple

سلام

عزیز من فکر کنم سوالمو بد مطرح کردم. یا شما متوجه منظورم نشدید. من تو سایت چنجلی میخوام ریپل دریافت کنم یعنی بیت کوین بدم ریپل بگیرم ولی با این حال بازم destination tag رو میگه وارد کن آخه من واسه دریافت مگه باید اینو وارد کنم.؟ بعد اصلا از کجا بیارمش.
واقعا ممنون بابت وقتی که برای جواب سوالها میذارید همیشه سایتتو دنبال میکنم یکی از بهترینهایی. 👍

سلام، اتفاقا کاملا متوجه منظور شما شدم اما مشخص نیست شما نگفتید قصد دارید ریپل رو کجا بفرستید.
خود سایت چنجلی که والتی نداره که بخواید در سایت چنجلی ریپل رو نگه دارید
پس بطور کلی دو گزینه دارید
1 – کیف پول شخصی بسازید، از طریق exarpy.com و یا edge.app و یا والت های دیگه
که در این صورت معمولا نیازی به وارد کردن destination tag نیست
2 – در یک صرافی حساب داشته باشید و بخواید ریپل رو برای معاملات خودتون به اونجا منتقل کنید
که در این صورت destination tag در همان صفحه Deposit که در صرافی واردش شدید و آدرس ریپل رو برداشتید موجوده

ساده ترین راهکار چیه؟ از هرجایی که آدرس ریپل رو برداشتید ببینید destination tag میده یا نه
اگه destination tag رو نشون میده که باید در چنجلی وارد کنید، اگه نشون نمیده پس نیازی به destination tag نیست
به طور کلی والت هایی که بطور شخصی نصب میشن (مثل اپلیکیشن ها یا نرم افزارهای نصبی) معمولا نیازی به destination tag ندارند ولی تمام پلتفرم های معاملاتی مثل بایننس، kucoin و همچنین کیف پول های تحت وب مثل coinpayments و…. همیشه destination tag رو به شما میدن.

با سلام و عرض ادب مجدد
عزیز تو کامنت اول عرض کردم که به کیف پول ریپلم میخوام انتقال بدم. کیف پول موبایلی توست والت دارم و میخوام تو سایت چنجلی بیت کویینی که دارم رو به ریپل تبدیل کنم ولی متأسفانه destination tag میخواد. بنظرت چیکار کنم.
واقعا سپاسگذار میشم کمکم کنی. ممنونم.

سلام
چطوری میشه دلار وارد این سایت کرد؟

سلام
باید ویزا یا مسترکارت داشته باشید

سلام آیا واقعا میشه از سایت localbitcoin به صورت آنلاین بیتکوین فروخت و به صورت ریالی و انلاین بیاد به ححسابت ؟؟ تحریم نیستیم تو این سایت ؟!! من مقداری بیت کوین دارم نمیدونم چطوری به ریال بفزوشم بیادحسابم بدون دردسر واقعا این سایت این کار میکنه شما کسی رو دیدید انجام.بده ؟

سلام، بله الان هم عده زیادی در این سایت بیت کوین خرید و فروش میکنن
انتقال وجه به عهده کاربران هست و خود این فقط یه بستری رو فراهم کرده که افراد بتونن با هم معامله کنن.
کافیه وارد این لینک ها بشید و خریداران و فروشندگان بیت کوین رو ببینید:مشاهده لیست قیمت فروشندگان بیت‌کوینمشاهده لیست قیمت خریداران بیت‌کوین

سلام وقت بخیر،من توی کیف پول بیت کوین مقداری دلار دارم،چجوری میتونم اون به ریال تبدیل کنم و تو ایران به دستم برسن

سلام، در صورتی که قصد فروش بیت کوین و دریافت ریال رو دارید میتونید از طریق این راهنما عمل کنید:روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

سلام
در صورتی که حد مجاز برداشت ارز مونرو رو داشته باشم و وقتی که اون رو تبدیل به ریال کنم، چطور میتونم این ارز رو به حساب بانکی داخل مثل بانک های ملی یا سپه بریزم؟
این کار شدنی هست؟
مطمئن ترین راه برای این کار چیه و چه پیشنهادی دارید؟

سلام، برای برداشت ارز میتونید اون رو مستقیما به صرافی های آنلاین ایرانی بفروشید
یا اینکه مونرو رو به بیت کوین تبدیل کنید، چون بیت کوین ارز محبوب تری هست خیلی بیشتر خرید و فروش میشه.روش تبدیل ارزها در صرافی بایننسروش خرید و فروش بیت کوین با ریال

سلام.
من برای تبدیل بیت کوینی که از یک سایت دریافت میکنم اگر بخواهم به ریال تبدیلش کنم نیاز به کیف پول دارم؟
چکار باید کنم؟
ممنون

سلام، شما میتونید مستقیما بیت کوین رو از سایت موردنظر به یک صرافی یا سایت معاملات بیت کوین انتقال بدید
بنابراین نیازی به انتقال به کیف پول شخصی و سپس انتقال به صرافی نیست
برای فروش بیت کوین میتونید طبق این راهنما عمل کنید:روش خرید و فروش بیت کوین با localbitcoinsراهنمای معاملات بیت کوین

سریعترین و مطمئا تین روش چیه.
چون در سایت گویا باید منتظر خریدار بمونیم

نیازی نیست منتظر خریدار بمونید.
سریعترین راه اینکه که با یک خریدار یا فروشنده که آگهی ارسال کرده وارد معامله بشید (با کلیک روی دکمه BUY یا SELL)

سلام بعد از اینکه به دلار تبدیل شد چطور باید به ریال تبدیلش کنم و استفادش کنم؟

سلام. چه ارزی منظور شماست؟
سوالتون رو واضح تر بپرسید

سلام
به دنبال یه صرافی میگرم که ارز هایی مثل t-coin و ZEITرو پشتیبانی کنه و برای کاربران ایرانی محدودیتی وجود نداشته باشه
اگه معرفی کنید ممنون میشم.💖💎

سلام.ارز t-coin در coinexchange.io معامله میشه.
ولی توصیه میکنم به دنبال این ارزهای گمنام نباشید، ریسک از دست دادن کل پول هست.
ZEIT رو هم میتونید توی cryptopia معامله کنید

من میخام پولم رو از بیت کویین به دلار تبدیل کنم باید چیکار کنم میشه کامل به من توضیح بدین؟

تبدیل بیت کوین به دلار از طریق حسابهای مختلف قابل انجام هست.
راهنما: https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins

من چجوری میتونم یک حساب بیت کوین با ۱۵ دلار ایجاد کنم؟

در اینجا یک از کیف پول ها رو انتخاب کنید و یه کیف پول بسازید:https://www.bourseiness.com/wallets
سپس میتونید از طریق این راهنما بیت کوین بخرید و به کیف پول منتقل کنید:https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins

سلام خسته نباشید

توی مرحله 2 تبدیل ارز، آدرس کیف پول BTC رو از کجا بگیرم

توی سایت بلاک چین یه گزینه داره به اسم request که وقتی میزنم روش یه آدرس بهم میده و یه گزینه دیگه ای هم هست توی همین سایت بخش setting->address که توش لیست کیف پول هارو نشون میده و یه آدرس هم دارن هر کیف پول

باید کدوم یک از این دو آدرس رو توی سایت چنجلی بزنم؟

سلام وقت بخیر
با کلیک روی دکمه request میتونید ادرس بیت کوین رو بگیرید.
بخش setting->address برای تنظیمات کیف پول هست.

سلام دوست عزیز
لطف میفرمایید بهترین سایت هایی که میشه با دلار ازشون بیت کوین خرید را معرفی کنید.
coinbase ظاهرا نمیشه اکانت ساخت،bitfinex هم ایران رو جزو کشورها نداشت، این سایت Changely هم خیلی کارمزد بالایی میگیره!

سلام. از طریق سایت cex.io هم ظاهرا امکان خرید بیت کوین با دلار هست.

درود بر شما
من دوژ رو توی حساب خودش دارم
چجوری بیارم اینجا که تبدیل شه؟؟

در فرایند تبدیل، یه ادرس به شما میده که باید دوژ رو بهش بفرستید.

سلام . توی یکی از پاسخ هایی ک داشتین در مورد کارمزد هنگام فروش بیت کوین گفته بودین . میشه بیشتر در موردش بدونم . اینک مثلا اگ ب اندازه نیم بین کوین انتقال بدم ب کیف پولم و بعدا بخوام اونو بفروشم و چ کارمزدی شامل میشه .

سلام. قیمت خرید و فروش بیت کوین در صرافی ها متفاوته.
اگر هم منظور شما کارمزد تراکنش هست، بستگی به شبکه بیت کوین داره.

همین تراکنش منظورمه . ینی چی شبکه بیت کوین . چجوری کارمزد مشخص میشه

کارمزد تراکنش های بیت کوین بستگی به تعداد تراکنش ها داره، وقتی شبکه بیت کوین شلوغه (یعنی تراکنش های زیادی در حال انجام هست) ماینرها یا همون استخراج کننده ها، تراکنش هایی که کارمزد بالاتری دارن رو سریعتر تایید میکنن. ممکنه تراکنشی با کارمزد کم تایید بشه ولی زمانش طولانی خواهد بود.
کارمزد صرافی هم جداست و بسته به اینکه چه ارزی رو بخواید به چه ارز دیگه تبدیل کنید فرق میکنه.

سلام آقای جهاندیده من دیجی بایت را به ریپل تبدیل کردم ولی خطا داد به پشتیبانی ایمیل فرستادم گفتن باید موقغ تبدیل به ریپل باید برجسب را هم وارد میکردی البته تو ریپل اینطوریه الانم نمیتونم برجسب را وارد کنم جون ارز از کیف کوین پیمنت رفته تو خود سایت دیجی بایت فکر کنم اونجا هم بلوکه شده .حالا نمیشه کاری کرد که ارزها بر گردن .در ضمن دوستان توجه داشته باشن در تبدیل ریپل حتما شماره برجسب را هم وارد کنن تا مثل من به مشکل برنخورند .از دوستان با این مشکل برخورد کردن .راه حلی هم هست .اگه برجسب را نتونم وارد کنم ارزها از بین میره ؟

قیمتاش خیلی بالاست اصلا ارزش خرید نداره از خود اکسچنجرای ایرانی بخریم ارزونتر تموم میشه ! لطفا اکسچنجری معرفی کنید که به قیمت روز بشه ازش خرید کرد.

قیمتش رو با قیمت بازار ارز توی سایت coinmarketcap.com مقایسه کنید.
اگه به قیمت روز بخواید بخرید از صرافی هایی مثل binance یا hitbtc یا cryptopia استفاده کنید

سلام
این سایت که معرفی کردید الان قیمت بیت رو معادل 20,465.609 دلار حساب میکنه در صورتی که همین الان قیمت بیت کوین در سایت coinmarketcap برابر 13,732.00 دلار است

سلام. توی کدوم بخش از سایت و برای تبدیل چه ارزی؟

سلام،من بيت كوينمو تبديل به اتريوم كردم.يك شك من اينه كه از كجا ميدونن من براشون پولو فرستادم يا نه،من نگران شدم نكنه كاري اشتباه انجام دادم و نبايد به اون صورت (از كيف پول خودم به ادرسي كه دادن)ميريختم،زمان تقريبيش هم ٥ دقيقه زده بود ولي يك ساعت شده نيومده،كلا بعد از اينكه صفحه اي كه ادرس كيف پول ميده چجوري بايد مرحله بعدش باز بشه

سلام. همه کارها اتوماتیک انجام میشه.

باسلام و درود
جناب مهندس در قسمت ۴ که باید ارز را به حساب صرافی واریز کنیم به چه صورت انجام میشه مثلا من ارزم توی کیف پیمنتز هستش…نمیتونم که سایت صرافی و ببندم و برم توی پیمنتز بریزم به آدرس صرافی…..لطفا بزرگواری کنید و راهنمایی بدین..ممنون

سلام، دوست عزیز هیچ کار پیچیده ای قرار نیست انجام بشه. شما همون ادرسی که از صرافی به شما داده شده رو کپی میکنید و در کیف پول تون مبلغ خواسته شده رو به ادرس ارسال میکنید. (اون ادرس رو به عنوان گیرنده میزنید)

سلام . من یه یک بیت کوین دارم و میخوام ب دلار تبدیل شه و لازمش دارم . توی این سایت ک تبدیل نمیشه ب دلار . میشه راهنمایی کنید ک تبدیل ب پول نقد بشه

سلام. از طریق این سایت بفروشید: آموزش خرید و فروش بیت کوین

سلام
از کیف پول ارزیمون میتونیم برای بازرگانی(واردات ) از شرکتهای خارجی مثل حواله های ارزی استفاده کرد؟
یعنی دیگه بعد از ثبت سفارش و گرفتن مجوز خرید ارز بجای اینکه بریم بانک یا صرافی ، با ولتمون خرید رو انجام بدیم؟

سلام، در حال حاضر ارزهای رمزنگاری شده اونقدر پیشرفت نکردن که بشه باهاش اینکارها رو کرد.
همه چیز به طرف مقابل داره که این ارزها رو به عنوان روش پرداخت قبول داشته باشه یانه.
اما پیش بینی میشه در آینده، مقبولیت این ارزها در بین افراد بیشتر بشه.

نمیاد بالا چرا این سایت

فیلتر شده

سلام .
کارکردن با ارزهای دیگه چ مزیت هایی داره یا بهتره بگم چ کاربردهایی داره که انقدر زیاد ایجاد شده اند
قبلا شنیده بودم مثلا گلفروش های جهان ارز مخصوصی دارند برای معمالات جهانیشون

ایاهنوزهم بیتکوین بهتره ؟ ایا وقتی 21 میلیون بیتکوین ایجادبشه رشدش متوقف میشه یا بیشتر ؟ کلاعاقبتشون چی میشه بعد اون تاریخ؟
لایتکوین و اتریوم اینچیزا … کلا واسه سرمایه گذاری کدومش رشدبهتری داشته تاحالا؟ کدومش اینده بهتری داره آیا؟

سپاس

سلام. بسیاری از ارزها هیچ ویژگی و تکنولوژی جدیدی ندارن
تعدادی هستن که ویژگی‌های خاصی دارن یا یک تیم قوی و شناخته شده پشتشون هست و تکنولوژی شون باعث میشه کاربردهای زیادی داشتن باشن.

باسلام من بیت کوین رو با بیت کوین کش چینج کردم اما در وضعیت تراکنش ضربدر خورده ونوشته تراکنش کامل نشد.الان دو روز گذشته.حدودا چقدر طول میکشه پول برگرده یا چینج بشه یا اصلا چی میشه؟ روی هش که چینجلی پرداخت کرده هم کلیک میکنم ارور 404 تو سایت بلاک چین میزنه

سلام. اگه کارمزد تراکنش رو پایین گذاشتید احتمال زیاد مبلغ برمیگرده به کیف پول.
دو روز هم زمان زیادیه، اگر برنگشت به پشتیبانی سایت چنجلی بگید

سلام
چرا ریپل و مونرو تو لیست نیست؟

سلام. احتمالا موقتی اینطور شد

Man meghdari bitcoin ferestadam adrese kife poole ripple ba tag ham dadam ama niomad

بیت کوین رو نباید به کیف پول ریپل بفرستید
هر ارزی باید به کیف پول مخصوص خودش (یا دقیقتر بگیم به آدرس بیت کوین دیگه) ارسال بشه.
شما نمیتونید یه ارز رو به کیف پول ارز دیگه ای بفرستید.

Bitcoin ro nafrestadam
Bitcoin ra ba ripple change kardam ama ripple hamo nafrestad…
Tag destination ham va ripple zade boodam
Chejoori mishe peigiri kard??

تراکنش های بیت کوین کمی طول میکشه تا تایید بشن.
احتمالا تراکنش شما هنوز تایید نشده، بهتره صبر کنید تا انجام بشه.

سلام من ارز ریپل را در سایت چنجلی نمی بینم چرا؟

سلام. مثل اینکه موقتا برداشته شده

سلام.. شما فرمودید ک این صرافی هیچ ارزی رو در خودش نگه نمیداره و ب کیف پول انتقال میده..سوال اینجاست آگه من بخام ی ارزی ک کمتر معامله میشه از این صرافی بگیرم باید ب چ کیف پولی انتقالش بدم یا ارزهایی ک کم اهمیت تر هستن آیا میشه کیف پولی براشون بسازیم؟

سلام. هر ارزکیف پول مخصوص به خودش رو داره و باید کیف پول مخصوص اون ارز رو بسازید و قبل از شروع فرایند خرید از این سایت، آدرس اون رو آماده داشته باشید

سلام ، چطور یک کیف پول ریپل میشه ایجاد کرد؟

سلام. میتونید از سایت cryptonator استفاده کنید
قابلیت ساخت کیف پول برای ارزهای دیجیتال مختلف رو داره

من میتونم از ویزا کریدی کارتم که دلاری هست بیت بخرم بره تو والتم از این سایت؟

بله میتونید از ویزا یا مسترکارت استفاده کنید

چرا دلار رو به پول های دیگه تبدیل نمی کنه

دلار به چه پول هایی؟
در این سایت فقط میشه دلار رو میشه به ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

مبالغ بالای دلار رو تبدیل نمیکنه که میگه حداکثر 200 دلار

شاید برای برخی از ارزها اینطوره.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

نگهداری بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال بسیار متفاوت از ارزهای سنتی است.

بیت‌کوین برخلاف سایر ارزهای سنتی، یک ارز دیجیتال است، بنابراین برای انتقال و نگهداری این ارز به رویکردی کاملا متفاوت نیاز داریم.

به دلیل اینکه بیت‌کوین فرم و شکل فیزیکی ندارد، آنرا نمی‌توان در جایی ذخیره کرد، بلکه فقط می‌توان کلید خصوصی (Private Key) آنرا که اجازه دسترسی به موجودی و امضای تراکنش‌ها را می‌دهد را در جای امنی ذخیره کرد.

نمونه کلید عمومی (آدرس بیت‌کوین): 1DJLdU8JXmwU3K98JttktFf58ktApGYwT7بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

نمونه کلید خصوصی (Private Key):L4izGfiCKU6GM7vrDkg7xog1RMox29DmrcZCS9W4NdnDe6nLzq4x

توجه کنید که موجودی کیف فوق، خالی است. هرگز نباید کلید خصوصی خودتان را در اختیار شخص یا سایتی قرار دهید.

ترکیب کلید عمومی (Public key) و کلید خصوصی (Private Key) است که امکان انجام تراکنش‌های بیت‌کوین را فراهم می‌کند.

انواع مختلفی از کیف پول‌های بیت‌کوین و کیف پول برای سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد و هر کدام نیازمندهای و مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

در ادامه این بخش از سایت بورسینس همه‌چیز درباره کیف‌پول ارزهای دیجیتال را می‌توانید بخوانید و لیست بهترین و معتبرترین کیف‌ پول‌ها (که اصطلاحا به آن والت نیز گفته می‌شود) را مشاهده کنید.

 

انتخاب یک کیف پول برای استفاده، از اولین کارهایی است که برای کار با ارزهای دیجیتال نیاز دارید.

در ادامه به معرفی انواع کیف پول‌ها می‌پردازیم. شما باید براساس نیازمندی‌ها، انتظارات و ویژگی‌های هر کیف پول، مورد مناسب را انتخاب کنید.

یک کیف پول کاغذی صرفا یک برگه کاغذ است که آدرس عمومی (آدرس دریافت بیت‌کوین) و کلید خصوصی کیف پول (Private Key) شماست.

کلیدهای عمومی و خصوصی این برگه کاغذ معمولا به شامل QR-code نیز روی کاغذ نقش بسته تا بتوان به سرعت از طریق اسکنرها آنرا اسکن کرد و موجودی را به یک کیف پول نرم‌افزاری انتقال داده و تراکنش را انجام داد.

برای ساخت کیف پول کاغذی می‌توانید از دو سایت زیر استفاده کنید:

https://www.bitaddress.org
https://bitcoinpaperwallet.com

در خصوص ساخت کیف پول کاغذی بیت‌کوین راهنمای کامل را بخوانید.

مزیت اصلی کیف‌پول‌های کاغذی، عدم ذخیره‌سازی کلیدها در فضای دیجیتال و آنلاین است. به این ترتیب خطر هک شدن و به سرقت رفتن کلید خصوصی از طریق بدافزارها، Keylogger ها و هرگونه دزدی از طریق فضای دیجیتال تقریبا صفر می‌شود.

با این حال، برای ساخت کیف پول کاغذی باید اقداماتی امنیتی را رعایت کنید که همه آنها در راهنمای ساخت کیف پول کاغذی بیت‌کوین ذکر شده است.

به یاد داشته باشید که شما در حال چاپ کلید خصوصی بیت‌کوین روی یک کاغذ هستید و هرکس این کاغذ را داشته باشد می‌تواند همه موجودی آنرا خالی کند. بنابراین در صورت از بین‌رفتن، گم شدن یا دزدیده شدن آن تکه کاغذ، همه موجودی بیت‌کوین یا ارز دیگری که ذخیره کرده‌اید از بین خواهد رفت و به هیچ عنوان امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت.

کیف پول‌های کاغذی برای نگهداری طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال مناسب هستند و اگر قصد برداشت زود به زود ارزها را دارید، بهتر است از کیف پول‌های دیگر استفاده کنید.

افرادی که روزانه نیاز به انجام تراکنش‌های بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال دارند، کیف پول موبایل یک ابزار ضروری به نظر می‌رسد.

این نوع از کیف پول‌ها در واقع یک اپلیکیشن هستند که روی گوشی اندروید یا IOS شما نصب می‌شوند و در آنها، کلید خصوصی شما نگهداری می‌شود. در این اپلیکیشن‌ها امکان ارسال بیت‌کوین یا سایر ارزها فراهم شده و معمولا رابط کاربردی ساده‌ای نیز دارند.

با وجود سادگی در استفاده و همیشه در دسترس بودن، کیف پول‌های موبایل همواره در معرض هک شدن قرار دارند. همچنین اگر گوشی موبایل شما به هر دلیل آسیب دیده یا از دسترس شما خارج شود یا دزدیده شود، شخص دیگری می‌تواند به موجودی بیت‌کوین شما دسترسی پیدا کند.

به دلیل احتمال آسیب‌ دیدن موبایل (ضربه، سوختگی و…) پشتیبان‌گیری از کیف پول‌های موبایلی اهمیت زیادی دارد.

از جمله کیف پول‌های موبایلی که توجه کاربران زیادی را جلب کرده Trust wallet، کوینومی و اتمیک والت هستند.

کیف پول‌های تحت وب، کلید خصوصی کیف پول شما را روی سرورهای خودشان نگهداری می‌کنند. سرور همیشه آنلاین است و توسط یک شرکت یا اشخاص نگهداری و کنترل می‌شود.

سرویس‌های متنوع کیف پول تحت وب، قابلیت‌های متنوعی را دارند و برخی از آنها به کیف موبایل یا دسکتاپ نیز متصل می‌شوند.

همانند کیف پول‌های موبایل، کیف پول‌های تحت وب و آنلاین به کاربران امکان دسترسی به مبالغ ارز و انجام تراکنش را از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم کرده‌اند.

اما در صورتی که بصورت درست پیاده‌سازی نشده باشد، ممکن است دسترسی شرکتی که سایت را اداره می‌کند به کلید خصوصی شما فراهم باشد و توانایی کنترل موجودی کیف‌ پول را داشته باشد. علاوه بر این، عملیات برخی از کیف پول‌های آنلاین برپایه برخی از صرافی‌هاست و احتمال اینکه آن صرافی بسته شود یا اینکه کلاهبردار باشد وجود دارد.

کیف پول‌های تحت وب از پایین‌ترین سطح اطمینان برخوردار هستند زیرا علاوه بر احتمال مسدودسازی حساب از سمت شرکت ارائه‌دهنده کیف پول، احتمال هک شدن نیز بسیار بیشتر از سایر کیف پول‌هاست.

بنابراین بورسینس استفاده از کیف پول‌های تحت وب مانند سایت بلاک‌چین (Blockchain.com) را توصیه نمی‌کند. به جای کیف پول‌های تحت وب، بهتر است از کیف پول‌های دسکتاپ و موبایلی استفاده شود.

کیف پول‌های دسکتاپ را می‌توان دانلود کرده و روی PC یا لپ‌تاپ نصب کنید. این نرم‌افزارها کلید خصوصی والت شما را روی هارد درایو کامپیوتر نگهداری می‌کنند.

این کیف پول‌ها از بسیاری از کیف پول‌های آنلاین و موبایل امن‌تر هستند، زیرا کلید خصوصی شما روی کامپیوتر خودتان نگهداری می‌شود و این کلید در اختیار هیچ شخص واسط یا سرور دیگری نیست.

با وجودیکه این کیف پول‌ها برای کار کردن به اینترنت وصل می‌شوند و به همین دلیل احتمال هک شدن‌شان وجود دارد، اما گزینه مطلوب برای کسانی است که قصد دارند مقادیر کم بیت‌کوین را از طریق کامپیوترشان منتقل کنند.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

انواع مختلفی از والت‌های دسکتاپ موجود است، برخی از آنها روی امنیت، برخی دیگر روی ناشناس بودن و… تمرکز کرده‌اند.

در خصوص محبوب‌ترین کیف پول‌های دسکتاپ می‌توان به atomic wallet، نسخه دسکتاپ کوینومی اشاره کرد.

یک والت سخت‌افزاری (Hardware Wallet) نوعی خاص از کیف پول ارزهای دیجیتال است که کلید خصوصی را در یک دستگاه سخت‌افزاری نگهداری می‌کند.

این والت‌ها امن‌ترین و بهترین روش برای نگهداری بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستند و هیچ گزارشی مبنی بر دزدیده شدن ارزها از این کیف پول‌ها ارائه نشده است. (در صورتی که این والت‌ها از جای امن و اصیل تهیه شود)

برخلاف کیف پول‌های کاغذی که باید برای انتقال وجوه آنها، باید آنرا وارد یک والت نرم‌افزاری کرد، کیف پول‌های سخت‌افزاری را می‌توان بطور امن برای انجام تراکنش‌ها به کار برد.

علاوه بر این، این والت‌ها در برابر ویروس‌های کامپیوتری مصون هستند و موجودی آنها نمی‌تواند از طریق دزدیده شدن کلید خصوصی سرقت شود.

حتی برخی از کیف پول‌های سخت‌افزاری دارای صفحه نمایش هستند و به این ترتیب امنیت بیشتری دارند، زیرا از طریق همان صفحه نمایش می‌توان برای تایید و نمایش جزییات کیف پول استفاده کرد.

بطور مثال از صفحه نمایش می‌توان برای تولید عبارت بازیابی (recovery phrase) و تایید مقدار و آدرس پرداخت استفاده نمود. بنابراین اگر روی یک والت سخت‌افزاری معتبر که توسط تولیدکننده اصلی و معتبر آن تهیه شده سرمایه‌گذاری کنید، موجودی ارز دیجیتال شما امن و مطمئن خواهد بود.

لیست کیف پول‌های سخت افزاری:

برای تهیه کیف پول‌های سخت افزاری می‌توانید با جستجوی نام آنها در گوگل، از قیمت‌ها و روش خریدشان اطلاع یابید.

ارزهای رمزنگاری شده زیادی وجود دارد و برای ارزهای شناخته شده‌تر مانند بیت‌کوین و اتریوم، کیف پول‌های زیادی ایجاد شده است.

در این صفحه هدف ما این است کیف پول‌های معتبر را با کمک شما لیست کنیم. امتیاز و تجربه شما به کیف پول‌ها به ما و سایرین کمک می‌کند سرویس‌های بهتر را بشناسیم.

در ادامه لیست کیف پول‌های شناخته‌شده برای ارزهای رمزنگاری شده (ارزهای دیجیتال) را مشاهده می‌کنید.

مهم: با وجودیکه این کیف‌ها با توجه به نظرات کاربران و بررسی بسیار انتخاب شده است، قبل از استفاده از کیف پول، خود شما مسئول تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص امنیت آنها هستید و بورسینس مسئول از دست رفتن سرمایه شما نیست.

.

کیف پول سخت‌افزاری

کول‌والت

کیف پول تراست والت

trustwallet.com

کیف پول Coinomi

coinomi.com/

کیف پول myetherwallet.com

myetherwallet.com

کیف پول جکس

jaxx.io

کیف پول اتمیک والت

atomicwallet.io

جناب یک سوال داشتم وقتی میگیم آدرس کیف پول یعنی میشه به اون آدرس هر ارز دیجیتال رو واریز کرد؟ اگه اینطور باشه که دیگه فرقی نمیکنه اون کیف پول چه ارزهایی رو پشتیبانی می‌کنه.
سوال دوم این هست که مثلاً من توی کیف پولی بیت کویین دارم و آدرس اون رو میدم تا یک نفر بهم استلار بریزه یا هر عرض دیگه ای اونوقت این میشه یا نه؟یه جورایی سوال دوم به سوال اول ربط داره

اگه دقت کنید هر ارز کیف پول جداگانه ای داره و هر ارزی رو نمیشه به اون ادرس ارسال کرد.
اگه همه ارزها یه ادرس داشت که اصلا نیازی به ساخت و ایجاد این همه کیف پول نبود.
البته در مواقعی خاص ادرس دریافت ارزها یکسان هستن، مثلا ادرس اتریوم که میتونید کلیه توکن های روی شبکه اتریوم رو به یک ادرس ارسال کنید و برای هر توکن نیازی به ادرس جداگانه نیست.
جزییات بیشتر: فرق توکن و کوین چیست کدام کیف پول برای شما مناسب است

با عرض سلام.من چند روز پیش از یکی از صرافی های داخل یه مقدار استلار خریدم.ولی فراموش کردم تگ آدرس استلار بایننسم رو بدم.اونا هم ارسال کردن ولی به کیف پولم منتقل نشده.حالا هم هر چی پیگیری میکنم به نتیجه ای نمیرسم. به من گفتن تو قسمت ساپورت بایننس درخواست بده ولی اون قسمتش یه مدته غیرفعاله..باید چیکار کنم؟ ممنون

سلام، فقط باید از طریق بایننس پیگیری کنید، راه دیگه ای نیست.

ببخشید من متوجه تگ آدرس نشدم برای انتقال مگه آدرس والت کافی نیست مگه?
دیگه تگ آدرس چیه

برای ارسال استلار به صرافی ها و بعضی کیف پول ها، وارد کردن stellar memo که بعضی ها بهش تگ میگن لازمه.
این اطلاعات رو باید از کیف پول مقصد بردارید.
stellar memo در کیف پول مقصد به همراه ادرس نشون داده میشه.

سلام میشه بگین از کجا استلار خریدین؟
….

برای خرید استلار چندتا راه هست:
1- بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال رو به استلار تبدیل کنید >>> راهنمای تبدیل ارزها
2- بطور مستقیم از سایتهای ایرانی استلار بخرید >>> یه سایت پیشنهادی برای خرید ارز دیجیتال با ریال

سلام خسته نباشید من از کیف پول lumi wallet استفاده میکنم نمیدونم که معتبر هست یا نه و این که چطور میتونم تویک استخر عضو شم و بیت کویین استخراج کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام، lumi wallet رتبه بدی نداره و به نظر معتبر میاد
در مورد استخراج بیت کوین:استخراج بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟بهترین سخت‌افزارهای استخراج بیت کوین

مهندس برخی از سایت ها پرداختی شون به صورت پیپال و.. هستش…سوالم اینه با توجه به محدودیت ها و تحریم ها سایت exchange…یا والتی وجود داره تا بشه راحت تبدیل کرد..و نیازی به دردسرها و ریسک های عضویت،تحریم،فیلترینگ و دیگر هزینه های جانبی نباشه؟؟؟

با سپاس

بستگی داره چه ارزی رو بخواید به چه ارز دیگه ای تبدیل کنید
بعضی از صرافی های غیرمتمرکز هستند مثلا idex.market که فقط برخی توکن های شبکه اتریوم در اون معامله میشه و به دلیل غیرمتمرکز بودنشون ریسک کمتری دارن.
فیلترشدن هم دست من و شما نیست.
اگه قصد معامله ندارید و مثلا فقط میخواید چندبار ارزها رو به هم تبدیل کنید، سایت changelly بهترین گزینه است چون وجهی در خود صرافی باقی نمیمونهراهنمای سایت changelly رو اینجا بخونید

تشکر مهندس، پیشنهاد اول متاسفانه به ایران سرویس نمی ده..دومی هم که اکسنچج ارزهای دیجیتاله..منظورم مشخصا دلارها و سرویس های پرداخت الکترونیک مثل paypal, western union و… هستش..سوالم اینه آیا سایتی وجود داره..که درامدهای حاصل شده این متدهای پرداخت را به بیت کوین و.. تبدیل کنه؟
و نیازی به تهیه ی کردیت کارت ، مستر و… نباشه؟؟

با سپاس

برای idex.market اگه با vpn واردش بشید فکر نمیکنم مشکلی به وجود بیاد، چون خودم دارم استفاده میکنم.
برای تبدیل این درآمدها به بیت کوین راهی سراغ ندارم
مگر اینکه از سایتهایی مثل payment24 اکانت پی پال تهیه کنید که اون هم در کل ریسکش بالاست.

ممنون بابت پاسخگویی بدون چشم داشت.
من تصمیم داشتم کیف پول jaxx رو انتخاب کنم ولی گویا ارز مونرو و استرلا رو پشتیبانی نمیکنه آیا کیف معتبری میشناسین که این دو ارز رو پشتیبانی کنه؟ البته دسکتاپ یا موبایل باشه.
در ضمن مناسب هست آیا هر ارز رو در کیف پول جداگانه نگهداری کرد؟

والت atomicwallet.io هر دو ارز رو پشتیبانی میکنه و رتبه مناسبی هم داره.
در حال حاضر نرم افزار ویندوزش هست، اپ موبایل قراره منتشر بشه.

باسلام خدمت آقای جهاندیده چندتا سوال داشتم:
در کیف پول موبایلی coinomi اگه کسی seed و password رو نداشته باشه آیا میتونه به ارزها دسترسی داشته باشه؟ و اگر با گوشی وارد سایتهایی که امکان هک وجود دارد بشویم و یا برروی لینکهایی که خطر هک شدن دارد کلیک کنیم با وجود این لایه های امنیتی آیا بازهم امکان هک شدن وجود دارد؟ و اینکه coinomi امکان دارد ایرانی ها رو تحریم کنه؟ باتشکر

سلام، همیشه احتمال این وجود داره با کلیک روی لینکهای ناشناخته کیف پول شما در معرض خطر هک شدن قرار بگیره
چون ممکنه یه لینک شمارو به سمت نصب یه اپ هدایت کنه که هدفش هک کردن گوشی شماست.
اما بطور کلی این کیف پول ها امنیت نسبتا خوبی دارن و اگه کار اشتباهی از سمت کاربر انجام نشه احتمال هک شدنشون خیلی پایینه.
احتمال تحریم شدن همیشه هست ولی اگه پشتیبان تهیه کنید بعیده نتونید موجودی رو خارج کنید

ببخشید اینکه که گفتید”اگه پشتیبان تهیه کنید بعیده نتونید موجودی رو خارج کنید” این پیشتیبان چی هست و چطور باید تهیه کنم؟!

پشتیبان گیری، یعنی از کلید خصوصی یا Seed کیف پول خروجی بگیرید. در کیف پول های مختلف این روند فرق میکنه .
اگه در منوها بگردید گزینه ای به نام backup یا export private key یا export keys یا show recovery phrase میتونید ببینید.

سلام ببخشید اینجا سوال میپرسم الان مثلاً من می‌خوام استلار استخراج کنم باید با کدوم نرم افزار اقدام کنم و توی هر کیف پولی میشه ریخت با مخصوص داره.
اگه کلا بگین برای استخراج هر ارز آیا به جای منبع هست که نرم افزارهاشو گذاشته باشه؟

سلام، استلار که قابل استخراج نیست
برای هر ارزی اول باید ببینید میشه استخراجش کرد یا نه
اگه قابل استخراج بود میتونید سرچ کنید
مثلا monero miner
یا ethereum miner

سلام.من یه مقدار ارز ریپل تو کیف پول کاغذی دارم.موجودیمو نشون میده اما 20 واحد کمتر قابل برداشته.علتش چیه؟دیگه اون 20 تا ریپل رو نمیتونم برداشت کنم؟و اینکه با چه برنامه ای میشه اون رو به کیف پول آنلاین منتقل کرد؟

سلام، 20 ریپل برای فعالسازی والت نیازه و قابل برداشت نیست
با اپلیکیشن هایی که قابلیت ایمپورت کلید خصوصی کیف پول رو دارن، مثلا toastwallet.com میتونید موجودی ریپل رو ایمپورت کنید

سلام .تعداد زیادی ریپل توی کیف پول کاغذی ریختم و فقط کلید خصوصی و کلید عمومی رو دارم متاسفانه کد QR کیف پولم رو ندارم .چطوری میتونم ریپل هام رو از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین منتقل کنم؟ خیلی ممنون

منظور از کد Qr همون کلید خصوصی شماست که تبدیل به Qr code شده:Qr code چیست؟
مهم اینه کلید خصوصی رو وارد والت کنید، چه با اسکن qr code باشه و چه بصورت دستی

سلام
کیف پول ها از نظر اکسچج باهم تفاوت دارن؟
چه از نظر کارمزد چه از نظر پشتیبانی از انواع ارزها
الان میخام کیف پول my ether wallet بسازم اگه بخام اتریوم رو تبدیل به یک عرض دیگه بکنم
داخل کیف پول میتونم انجام بدم یا ..؟
کارمزدش چه مقداره متلا 2 اتریوم رو تبدیل کنم به دش؟
کارمزد بر اساس نوع کیف پوله یا بر اساس شبکه

سلام
در سایت myetherwallet با کلیک روی گزینه swap میتونید برخی از ارزها رو به هم تبدیل کنید
کارمزد براساس ارزها متفاوته و خود شما باید بررسی کنید
معمولا کارمزد پایینه.

درود بر شما .میخواستم نظرتون رو درباره ی پلاگین یا مرورگرcryptotab بدونم که با گرفتن زیر مجموعه و استفاده از cpu بیت کوین استخراج میکنه.ایا مورد مشکوکی تو این نحوه ی استخراج هست یا خیر؟

کریپتوتب پرداختش با بیت کوین هست ولی بیت کوین استخراج نمیشه
در واقع ارزهایی که استخراجشون راحتتره مثلا مونرو استخراج میشه ولی همونطور که گفتم پرداختی رو با بیتکوین انجام میده

سلام. خسته نباشید.برای انتقال ریپل از کیف پول کاغذی باید از چه اپلیکیشنی استفاده کنم؟ ممنون

سلام.با اپلیکیشن coinomi چطور میشه اتریوم رو از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین منتقل کرد؟ممنون

سلام، میتونید علامت qr code رو در بالای اپ بزنید
و qr code کیف پول رو اسکن کنید

سلام الان با توجه به اینکه cryptopia دیگه از والت الکترونیوم پشتیبانی نمیکنه با کدکم صرافی میشه ترید کرد این ارز رو . ایا پیشنهادی دارین تا من استفاده کنم

سلام، الان etn داره روی cryptopia معامله میشه و مشکلی نداره
میتونید از kucoin هم استفاده کنید

ممنون مهندس جان شرمنده یه سوال دیگه اینکه تو کیف پول coinomi چطوری ایدی رو پیداکنمض

منظور شما از آی دی رو متوجه نشدم
در کیف پول coinomi آی دی یا نام کاربری وجود نداره

سلام مهندس جان تو ویژگی بعضی از کیف پول ها نوشتید که پشتیبانی از توکن ها ی erc20 یعنی چی متوجه نشدم اینجاش رو تشکر ازشما

سلام، منظور توکن هایی هستن که روی شبکه اتریوم ساخته میشن مثل توکن kwatt یا DigixDAO
تعداد این توکن‌ها هم خیلی زیاده

طبق گفتتون امن ترین کیف پول یکیش دسکتابه حالا یه سوال ما ارزمون رو توی کیف پول دسکتاب ذخیره کردیم و بک اپ گرفتیم احیانا اگه اون نرم افزار کلا جمع کرد به دلایلی کلا شرکتش تعطیل کرد تکلیف چیه؟ منظوز از بک اپ چیه یه فایل میده از ارز؟ لطفا یه اطلاعات کامل بدین شاید روشن نشد.

نقش بک آپ یا پشتیبان همینه که اگه نرم افزار به هردلیل باز نشد یا سیستم شما خراب شد یا هارد سوخت و یا… بتونید از این اطلاعات برای بازیابی موجودی ارز در یه کیف پول دیگه استفاده کنید.
بک آپ ممکنه فایل باشه یا یه کلید خصوصی که به شکل کاراکترهای تصادفی هستن یا mnemonic phrase

اونوقت ابن بک اپ که به صورت فایل یا کلید خثوصی هست باید نرم افزار یا کیف پول دیگه اون رو پشتیبانی کنه؟ منظورم اینه که باید نرم افزار مقابل باید فرمت اون یاپورت کنه یا این فایل پشتیبان رو همه کیف پول های دیگه میشناسن یا باید بگریم اونی که این فایل یا کلید رو میشناسه پیدا کنیم؟

فرمت خاصی نداره که کیف پول دیگه ای پشتیبان نکنه
اکثر والت ها امکان بازیابی موجودی با mnemonic phrase که از والت برداشتید یا ایمپورت کلید خصوصی رو دارن

سلام، من یه مشکل برای ساخت ولت بلاکچین دارم
وقتیکه ایمیل و پسوورد میزنم برای ساخت ولت به من پیام wallet could not be created رو میده ، دلیل چیه؟

سلام
احتمالا به دلیل فیلترشدنش هست
میتونید از سایر والتها استفاده کنید:https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام چون فیلتر شده مشکلی که ایجاد نمیکنه که؟؟
میشه به جاش از فیلترشکن استفاده کرد کارمون هم باهاش انجام بدیدم؟؟؟

سلام، نه بعیده مشکلی ایجاد بشه
آره میشه از ثیلترشکن استفاده کرد

آره منم همین مشکل دارم…به سایتش ایمیل زدم…یسری توصیه کرد..فایده نداشت….مشکل کماکان به قوت خودش باقیه….

یه سوول برام پیش اومد
اگه به طور مثال یه کیف پول در گوشی داشته باشیم میتونیم با یه کیف پول دسکتاپ به همون حساب دسترسی داشته باشیم ؟

سلام، بله اگه کلید خصوصی رو از والت موبایلی بگیرید و در والت دسکتاپ import کنید امکانش هست

سلام مجدد
دو تا سوال داشتم.
1- هزینه ارسال بیت کوین یا ارزهای دیگه چه درصدی از اون مبلغ ارسالی هست؟
2-هزینه تبدیل ارزها به یکدیگر حدودا چه درصدی از مبلغ تبدیل شده هست؟
ممنون

سلام، در مورد کارمزد تراکنش این مطلب رو ببینید:https://www.bourseiness.com/34766/bitcoin-transactions
در مورد هزینه تبدیل، بستگی داره با چه روشی تبدیل کنید
صرافی changelly کارمزد خیلی پایینی داره، راهنما:https://www.bourseiness.com/33142/cryptocurrencies-exchange

سلام من کیف پول جکس استفاده میکنم چند باز اتفاق افتاده که آدرس کیف پولم تو ارزهای مختلف خودکار عوض شده، اگه من بخام تو استخراج ابری باشم و آدرس کیف پولم عوض بشه چه اتفاقی میوفته???

سلام، همه آدرس های قبلی که از والت گرفتید معتبر هستن، بنابراین جای نگرانی نیست

سلام داخل کیف پول بلاک‌چین چجوری میشه بیت کوین کش تبدیلش کنم به بیت کوین؟؟؟
آیا این امکان داره؟؟

سلام، آره
از منوی exchange تبدیل کنید

سلام،خدا قوت
خواستم بدونم هر ارز رو داخل كيف پولي ك سايت خود ارز معرفي ميكنه نگهداري كنيم بهتره يا كيف پولهاي ديگه يا صرافي هاي معتبر

سلام، طبیعتا کیف پولی که سایت رسمی ارز معرفی میکنه معتبره
اما غیر از اون، والتهای معتبر دیگه هستن که چندین ارز رو پشتیبانی میکنن
نمونه:https://www.bourseiness.com/35178/jaxxhttps://www.bourseiness.com/36079/jaxx-chrome-extension

با سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم در مبادلاتی که از طریق سایت localbitcoins.net انجام میشه چجوری طرفین مبادله رو انجام میدن ؟بدون ترس از اینکه طرف مقابل واریز خودش رو انجام نده.

سلام وقت بخیر

معاملات در این سایت از طریق اقداماتی که انجام گرفته با سهولت و اطمینان انجام می‌شود.

فرایند معامله به این صورت است:

1 – فروشنده بیت‌کوین آگهی‌های خرید بیت‌کوین را بررسی می‌کند و با توجه به شرایط خریدار، همانند حداقل و حداکثر معامله، میزان اعتبار کاربر، تعداد و حجم معاملات گذشته، یکی از خریداران بیت‌کوین را انتخاب می‌نماید.
2 – با کلیک روی دکمه Sell در روبروی آگهی موردنظر، وارد صفحه معامله شده و معادل ریالی یا مقدار بیت‌کوین موردنظر برای فروش را وارد کرده و معامله را آغاز می‌کند. با اینکار موجودی بیت‌کوین از حساب فروشنده کسر می‌شود و به حالت سپرده در می‌آید (escrow)
3 – فروشنده بیت‌کوین از طریق پنجره چت، مشخصات کارت بانکی یا حساب را به خریدار بیت‌کوین می‌فرستد و خریدار پس از واریز مبلغ، مشخصات واریز را به فروشنده بیت‌کوین ارائه می‌دهد.
4 – فروشنده بیت‌کوین با بررسی حساب بانکی خود و اطمینان از دریافت پول، با کلیک روی release bitcoin، بیت‌کوین را برای خریدار آزاد می‌کند تا در حساب خریدار اضافه شود.

در صورتی که شخص با کاربر معتبری که احراز هویت انجام داده و دارای سابقه معاملات بالاست وارد معامله شود، می‌تواند اطمینان حاصل کند که مشکلی به وجود نخواهد آمد. اما در صورت بروز مشکل، می‌توان برای معامله موردنظر درخواست Dispute را صادر کرد تا پشتیبانی سایت به اختلاف موردنظر رسیدگی کند.

اطلاعات بیشتر: نحوه خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

فرض کنیم فروشنده پولش رو دریافت کرد ولی release bitcoin رو نزد و تایید نکرد که پولی دریافت کرده اونوقت چه؟

در اینجا بخش نظرات و خود مطلب توضیح دادیم:https://www.bourseiness.com/32686/make-money-bitcoin

سلام
بایننس ایرانیارو دیگه وریفای نمیکنه بلاک چین برای بایننس هست
الان تکلیف ما چیه؟ ارزی که تو بلاک چین داریم از دست میره؟
سوال بعدی اینکه بلاک چین حداقل چه مقدار بیت کوین رو انتقال میده؟

سلام، اگه منظور شما سایت blockchain.com هست، نه این سایت متعلق به بایننس نیست.
شما در هر جایی که والت میسازید اگه از کلید خصوصی و عبارت بازیابی (mnemonic phrase) پشتیبان بگیرید میتونید در صورتی که به هر دلیل والت از دسترس خارج شد این اطلاعات رو در والت دیگه ای وارد کنید و موجودی رو در والت جدید داشته باشید
با این حال، در بایننس و بطور کلی صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی متمرکز، کلید خصوصی و عبارت بازیابی (mnemonic phrase) قابل پشتیبان‌گیری نیست
بنابراین ریسک نگهداری ارزها در این صرافی ها بالاتره و نگهداری در کیف پول شخصی که قابلیت پشتیبان‌گیری رو داره امنیت بیشتری داره
تا جایی که میدونم حداقلی برای ارسال در کیف پول blockchain.com وجود نداره و تا زمانی که به اندازه کارمزد تراکنش در کیف پول موجودی باشه، امکان ارسال مابقی موجودی رو خواهید داشت

آقای جهاندیده سلام خسته نباشید
لطف می کنید مطلبی چیزی در مورد انت ماینرهای ASIC و کلا مزایا و معایب و قیمت او بقیه جزئیات و اینکه سایت معتبر برای خرید تهیه کنید؟
ممنون میشم

سلام، وقت بخیر
در مورد ASIC قبلا مختصر توضیحی داده شده:https://www.bourseiness.com/33776/bitcoin-mining-asic

سلام من دارم تو freebitcoin ساتوشی جمع میکم بعضی وقتا این هشدارو میده Someone has already played from this IP in the last hour. You need to wait for 30 minutes before playing the FREE BTC game again چیه مشکلش؟

سلام، سوال شما ارتباطی با این مطلب نداره
وقتی از یک وی پی ان اشتراکی استفاده میکنید گاهی اوقات چنین اروری نشون داده میشه

سلام ووقت بخیر میشه راهنمایی بفرمایید کیف پول مناسب برای سایکون چیه؟ و اینکه سرمایه گذاری روی سایکون در آینده میتونه مفید باشه؟

سلام، اسم ارز رو انگلیسی بنویسید.

سلام.من میخوام ارزهامو از بایننس به کیف پول دیگه ای منتقل کنم.قبلا sms اون رو فعال نکردم.الان هم که میخوام منتقل کنم.نمیشه.google authenticator رو خود بایننس معرفی کرده.که با اون هم نمیشه کار کرد؟ باید چیکار کنم؟ممنون

سلام، پس از درخواست برداشت ارز از بایننس، یه ایمیل تایید برای شما ارسال میشه که باید روی لینک درون ایمیل کلیک کنید
اگه google authenticator رو فعال نکردید پس نیازی هم به وارد کردنش نیست

سلام و خسته نباشید
لطفا راهنمایی بفرمایید برای ریپل چه والتی مناسبتره؟
و اینکه آیا ریپل برای سرمایه گذاری ارز مناسبی هست؟

سلام وقت بخیر
همه چیز رو در مورد ریپل اینجا توضیح دادیم:https://www.bourseiness.com/33221/whats-ripple

سلام خسته نباشید. یه سوال داشتم.من وقتی میخوام ریپل یا ترون رو از کیف پولم به یه کیف پول کاغذی منتقل کنم ازم تگ میخواد.تگ آدرس خودم رو باید وارد کنم؟ چون آدرس کیف پول کاغذی ریپل یا ترونم تگ نداره.باید چیکار کنم؟ممنون

سلام وقت بخیر
برای ارسال ریپل به کیف پول کاغذی، درج تگ لازم نیست.

سلام برای نگه داری بیت کویین سایت بایننس خوبه یا بلاکچین تا بشه بعدا فروخت؟

سلام، برای نگهداری طولانی مدت بیت کوین و بقیه ارزها، کیف پول شخصی مناسبتره
معرفی کیف پول ها: https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets
سایتهایی مثل بایننس و پلتفرم های معاملاتی دیگه برای زمانی مناسبه که شما بخواید بطور مرتب خرید و فروش (ترید) کنید

منظورتون همون کیف پول دسکتاپه؟اگه اینجوریه به صورت فایل ذخیره میشه؟ به نظرتون اگه مشکلی برای هارد پیش اومد دیگه نمیشه اون فایل رو نجات داد؟

بله کیف پول هایی که اجازه پشتیبان گرفتن از کلید خصوصی و عبارت بازیابی رو میدن.
اگه پشتیبان گرفته بشه از بابت حذف شدن فایل ها در هارد نگرانی نخواهید داشت.
نمونه کیف پولی که قابلیت پشتیبان‌گیری رو داره:https://www.bourseiness.com/36079/jaxx-chrome-extension

ببخشید که این همه سوال میپرسم من اگه بخوام بیت کویین رو داخل کیف پول بلاکچین یا بایننس نگه داری کنم ایرادی نداره؟ مقدار اونقدرا نیست.

توصیه ها رو در مورد والت ها نوشتیم، والت های تحت وب امنیت کمتری نسبت به بقیه دارن.

سلام
برای استعلام موجودی پول والت کاغذی راهی جز import هست؟

آقای جهاندیده سلام و عرض ادب
من برای فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتالی تحقیقات زیادی انجام دادم و منطقی ترین پاسخ ها رو تو همین سایت و از شخص شما دیدم و خوندم
خواستم بدونم امکان این وجود داره که بطور حضوری باهاتون ارتباط برقرار کرده و از مشاوره شما استفاده کنم؟

سلام وقت بخیر
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد

با عرض سلام و احترام
به نظر شما کیف پول کاغذی یا کیف پول لدجر نانو کدامیک امنتر و برای نگهداری دراز مدت مطمین تره؟ با تشکر

سلام وقت بخیر
کیف پول سخت افزاری امنیت بالاتری داره
ریسک از بین رفتن و یا گم شدن یه تکه کاغذ بیشتره

با سلام
فرض کنید من کیف کاغذی ساختم . برای پر کردنش باید اونو import کنم . برای اینکار و سایت بلاک چین کلید خصوصی‌ رو از ما میخاد. آیا این درخواست امنیت رو کاهش نمیده.

از طرفی اگر بخایم بدونیم واریز به کیف کاغذی انجام شده یا نه باید باز هم اونو ایمپورت کنیم و کلید خصوصی رو وارد کنیم . این کار نا امن نیس؟

سلام دوست عزیز
شما همه چیز رو اشتباه متوجه شدید
برای ارسال مقداری بیت کوین از یه کیف پول به یک کیف پول کاغذی، معمولا نیازی نیست کلید خصوصی کیف پول کاغذی رو جایی Import کنید (مگر اینکه کیف پول ارسال کننده هم کاغذی باشه)
اگر شما یا کسی بخواد به کیف پول کاغذی مقداری ارز ارسال کنه، کافی آدرس کیف پول بهش داده بشه
Import کیف پول کاغذی به معنای اینه که موجودی کیف پول کاغذی رو به یه اپلیکیشن یا والت آنلاین وارد کنید تا بتونید اون رو جابجا کنید

با سلام . میدونم سوال تکراریه ولی به نظرم خیلی مهمه
میخام بدونم چه کیفی برای بیت کوین ایجاد کنیم که بخاطر تحریم یهو بلوکه نشه
یه سوال شخصی دارم . ۱۵۰۰واحد پرفکت مانی دارم میخام تبدیل کنم . به نظرتون در پنج سال اینده اتریوم و بیت کوین چجوریه. محدود بودن بیت کوین به نظرم ارزششو بالا میبره ولی نامحدوذیت اتریوم تورم زا هست . اتریوم مثل بانک مرکزی میمونه هر وقت کم بیاره سکه میریزه تو بازار. البته نظر منه. ممنون

سلام، شما وقتی عبارت بازیابی یا کلید خصوصی رو داشته باشید مهم نیست کیف پول فیلتر بشه
میتونید اون رو در یک والت دیگه import کنید
در مورد کوین ها نظری ندارم

1.سلام من تازه با این بیت کوین اشنا شدم ایاcryptobrowse اصلا استخراج به صرفه ایی هست با cpuسیستم ومجموعه گیری
2.سرمایه گذاری واشنایی با این سیستم ودرامد زایی چطور هست چون الان بعد از14 سال سابقه از کاربعلت شرایط اقتصادی بیکار شدیم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، استخراج با کامپیوتر شخصی سودی نداره
مگر اینکه با زیرمجموعه گیری به درامدی بشه رسید

اقا دست شما درد نکنه که با حوصله جواب نظرات رو میدین. من تازه اشنا شدم میخواستم اگه کیف پول دسکتاپ بسازم رو یه لپ تاپی یا اگه آپ موبایلی باشه اگه لپ تاپ یا موبایل گم بشه یا هر اتفاقی بازم میشه به کیف پول دسترسی پیدا کرد یا نه ؟

اگه از والت پشتیبان گرفته باشید آره میشه موجودی رو روی یه والت دیگه جای دیگه بازیابی کرد

سلام توی بلاک چین چطور میشه آدرس بیت کوئین رو پیدا کرد من فقط آدرس wallet رو پیدا کردم که هر 10 دقیقه عوض میشه

سلام، منظور از آدرس بیت کوین، همون آدرس والت هست و تفاوتی نداره
عوض شدن آدرس یه ویژگی امنیتی هست تا افراد از یه ادرس برای همه جا استفاده نکنن

سلام ، چطور میشه یه آدرس بیت کوین بلاک چین ثابت داشت؟
تغییر کردنش مشکل ایجاد میکنه برای من و وقت گیره متاسفانه

دیدم که سایت های خرید و فروش آدرس حسابشون ثابته ، چطوریه؟

سلام وقت بخیر
بعضی کیف پول ها آدرس بیت کوین رو با هر بار درخواست تغییر میدن
این کار مشکلی ایجاد نمیکنه و فقط برای امنیت بیشتره
همه آدرس های قبلی معتبر هستن

با سلام و درود
ممنون از پاسخگوییتون ،ببخشید قربان سایت exchanging فیلتر شده حالا واسه شارژ کردن حساب وبمانیمون از کدوم صرافی استفاده کنیم بهتره

سلام، میتونید از payment24.ir استفاده کنید

سلام دوست عزیز خسته نباشید
دوست گرامی ی سوال داشتم میخوام تو سایت بلاک چین کیف پول بسازم این ارور رو میده Wallet could not be created هر کاری هم میکنم نمیشه
ممنون میشم راهنماییم کنید.
باتشکر فراوان

سلام، وقت بخیر
احتمالا باید با چیلترشکن وصل بشید

ممنون از راهنماییتون دوست عزیز مشکلم حل شد

با درود و تشکر
ایا لوکال بیت کوین هم کلید خصوصی دارد یا فقط مخصوص اپلیکیشن ها بوده و بجاش از همون ورود دو مرحله ای باید استفاده کرد!؟

سلام، لوکال بیت کوینز کلید خصوصی رو به کاربر نمیده.
ورود دو مرحله ای برای افزایش امنیت حساب هست

سلام. خسته نباشی . من کیف پول بلک چین دارم آیا میتونم از کیف پولم به حساب پرفکت مانیم بریزم ؟ و سوال اصلیم اینه وب مانی با بلوک چین چه فرقی میکنه ؟ وب مانی نمیتونه کیف پول باشه برا بت کویین و این سایت ها که ارز میفروشن ؟

سلام، وب مانی یه سیستم مالی کاملا جداست
وب مانی یه سیستم پولی آنلاینه و بیت کوین یه ارز رمزنگاری شده
بنابراین هیچ ربطی به هم ندارن
به همین خاطر تبدیل بیت کوین به وب مانی یا بالعکس، مثل سایر ارزها باید در صرافی ها انجام بشه
میتونید از طریق سایت localbitcoins کار تبدیل رو انجام بدید:راهنمای سایت localbitcoins

سلام خسته نباشید
آیا امکانش هست که شخص دیگری برای ما ارز دیجیتال بفرسته مثلا من کالایی میفروشم به جای پول، ارز دیجیتال ازش دریافت کنم مثل شماره کارت که بهشون میدیم برامون پول میریزن

سلام
بله امکانش هست
اما باید شخص طرف معامله شما با این ارزها آشنایی داشته باشه که الان متاسفانه افراد کمی با این ارزها آشنایی دارن

سلام می خواستم بدونم بهترین کیف پول چیه؟

سلام جناب جهاندیده
من تازه کارم.با توجه به وضعیت و زمزمه به رسمیت شناختن ارز دیجیتالی توسط دولت.میخوام اتریوم بخرم.
1-به نظر شما خوبه؟
2-کیف پول سخت افزاری چی؟و از کجا خریداری کنم؟

سلام وقت بخیر
1- من پیشنهادی ندارم
2 – کیف پول سخت افزاری همونطور که توضیح دادیم از امن ترین والت ها هستن. فروشنده خاصی نمیشناسم.

خدا وکیلی الحق و الانصاف دمت گرم خیلی هم دمت گرم که به همه احترام میذاری و به سوالاتشان جواب میدی

خسته نباشی مرد

سلامت باشی 🙂

سلام اقاي جهان ديده عزيز بنده واقعا نميدونم كدوم كيف پول رو انتخاب كنم…البته ميخوام مجموعي از ارز ها رو داشته باشم..لطفا راهنمايي كنيد كدوم كيف پول بهتره…البته من همه نظرات و راهنمايي هاي شما رو مطالعه كردم..لطفا واضح و مشخص تر بفرماييد چطوري و كدوم كيف پول رو انتخاب كنيم..باتششكر از وقتي و محبتي ك براي بچه ها ميزاريد.

سلام دوست عزیز
من فکر نمیکنم انتخاب خیلی سخت باشه
چون هرکس با توجه به کاربرد و استفاده ای که از کیف پول و ارز دیجیتال میکنه باید کیف پول مناسب رو انتخاب کنه
شاید یکی تریدره و مرتب باید مبالغ رو جابجا کنه، بنابراین کیف پول کاغذی براش مناسب نباشه
و شاید یک نفر دیگه میخواد مبلغی ارز بخره و هر از یک ماه مثلا میخواد ازش برداشت کنه، شاید اپ موبایلی و نرم افزار دسکتاپ براش مناسب باشه
برای انتخاب والت این مطالب هم کمک میکنه:https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام وقتتون بخیر من ی مدت کوتاهه تو ربات تلگرامcrypto farmer فعالیت دارم خواستم ببینم واقعی هستش یا نه؟

سلام، شناختی ندارم دوست عزیز

سلام من از طریق سایت https://minergate.com وارد عرصه ارز دیجیتال شدم آیا مورد تایید شما هست؟
و اینکه کدوم یک از کیف پول ها میتونه با این سایت ارتباط داشته باشه؟
ببخشید من تازه واردم سردر نمیارم از این موارد

سلام، اطلاعات بیشتر درباره ماینرگیت در این مطلب و بخش نظراتش هست:https://www.bourseiness.com/33051/cryptocurrency-mining

سلام جناب جهان دیده خداقوت
یک پیشنهاد دارم و اون اینکه لطفا برای سایت تون فروم یا چت روم درست کنید که کاربران سایت باهم بتوانند تبادل نظر داشته باشند و همین که قدری از زحمت شما برای پاسخ دهی و تکرار مکررات کاسته می شه.
سپاس از شما

سلام، وقت بخیر
درست میفرمایید، خیلی ها حتی زحمت خوندن کامل مطلب رو به خودشون نمیدن
در مورد گروه یا فروم، متاسفانه اغلب کاربران گروه تلگرام، فروم یا چت روم رو پر از تبلیغات و لینک زیرمجموعه گیری میکنن
حتی در همین بخش نظرات هم روزانه دهها تبلیغ ارسال میشه که تایید نمیشن
تجربه فروم رو هم داشتیم و اونجا قضیه بدتره چون هرکس از راه میرسه بدون جستجوی تاپیک، میخواد تاپیک جدید ایجاد کنه و بی نظمی زیادی ایجاد میشه
کار وقت گیری هست، به همین خاطر از خیر فروم و چت روم و گروه تلگرام گذشتیم

سلام.برای انتقال ارز ورج از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین راهی هست؟ ممنون

سلام، برای انتقال ارز از کیف پول کاغذی باید کلید خصوصی یا عبارت بازیابی رو در کیف پول هایی مثل coinomi وارد کنید (از طریق اسکن Qr code یا تایپ دستی)

سلام و وقت بخیر!
ممنون بابت پاسخ های روشن و با حوصله تون به سوالات دوستان! سوالم در مورد بلاک چین هستش ، اینکه برای اونهایی که تو ایران هستند امکان دریافت پیامک از بلاک چین وجود نداره ، و این امر باعث میشه نتونیم تو بلاک چین وریفای آیدنتی رو پاس کنیم ، آیا این اتفاق باعث میشه ارسال یا دریافت بیتکوین به مشکل بخوره؟ وریفای شدن اکانت و شماره تلفن همراه از شروط لازم ارسال و دریافت تو والت بلاک چینه !!! ؟؟ منتظر پاسخ تون هستم

سلام وقت شما بخیر
من ندیدم سایت blockchain.com نیاز به وریفای و احراز هویت داشته باشه
و برای فعالسازی ورود دو مرحله ای هم میشه از google authenticator استفاده کرد و الزامی به استفاده از پیامک نیست

سلام خسته نباشید.برای انتقال اتریوم موجود در کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین مثل coinpayments باید وارد چه سایتی شد؟ممنون

سلام وقت بخیر
اول باید اتریوم موجود در کیف پول کاغذی رو به یه والت آنلاین یا موبایلی import کنید
بعد از طریق اون والت میتونید به هر جا که مایل بودید اتریوم رو بفرستید
من ندیدم کوین پیمنت گزینه ای برای ایمپورت داشته باشه
ولی اپ coinomi این گزینه رو داره

سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
نظتون درباره ی کیف پول Guarda Wallet چی هست؟ قابل اعتماد هست؟ و کامزدهاش منصفانه است؟ سپاس

سلام، به نظر نمیاد چندان والت پرطرفداری باشه
این همه والت معتبرتر هست

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم تو چه سایتی کیف پول بسازم که بعدا بتونم بیت کوین هام رو بصورت ریالی بفروشم؟؟ و هم امن باشه کلا سایتی وجود داره که بشه معاملاتی انجام داد که بتونم بیتکوین رو به تومن تبدیل کنم و به حسابم ریخته بشه خیلی ممنون میشم اگه زود جواب بدین

سلام وقت بخیر
میتونید از سایت localbitcoins برای اینکار استفاده کنید:روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoinsروش ارسال آگهی خرید یا فروش در localbitcoins

سلام
آقای جهاندیده توی والت های وبی کدوم رو پیشنهاد میدید که هم کارکردن باهاش راحت باشه و هم بهترین باشه؟
واسه خرید بیت کدوم سایت برای ما ایرانی ها معتبر تره؟
و سوال بعدی اینه که کمترین مقداری که میشه باهاش بیت خرید چند دلاره؟
میشه به عنوان یک قلک ازش استفاده کرد که هر وقت یه پولی دستمون میاد بیت بخریم یا حتما باید دقیقا یک بیت یا بیشتر باشه؟

سلام دوست عزیز
والت هایی که در همین صفحه میبینید رو به همین خاطر پیشنهاد کردیم که بدونید کدوم والت بهتره.
برای خرید بیت کوین این راهنما رو بخونید:https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins
کمترین مقداری که میشه بیت کوین خرید بستگی به فروشنده بیت کوین داره. بعضی ها حتی به اندازه 100 هزار تومن هم بیت کوین میفروشن و نیازی نیست حتما 1 بیت کوین خریداری بشه.
باید شرایط و حداقل مبلغ خرید از فروشنده ها رو در سایتی که معرفی کردیم ببینید:localbitcoins

سلام ببخشید من موفق به ثبت نام در coinpot نمی شم….مشکل از چیه؟http://uupload.ir/files/k94_capture.png

و منظور از این گزینه چیه ؟http://uupload.ir/files/seic_capture2.png

سلام، ارور اولی نشون دهنده اینه که شما قصد داشتید وارد حساب کاربری بشید ولی مشخصات شما درست نبوده
ارور دوم هم مربوط به ورود کردن رمز برای دو مرحله ای هست
اگه ورود دو مرحله ای (2FA) رو فعال نکردید، فیلد 2FA Code رو نیازی نیست وارد کنید
البته من تعجب میکنم شما که هنوز چنین مواردی رو نمیدونید، چرا اصلا قصد دارید از این سایت استفاده کنید؟
این چیزها رو حتی اگه زبان هم بلد نباشید میشه با تجربه فهمید که کجا چه فیلدی لازمه، برای ثبت نام باید چکار کرد و…
در هر حال اگه باز هر جا به اروری برخورد کردید ساده ترین راه اینه از translate.google.com استفاده کنید

ممنونم …حدسم درست بود…خواستم مطمین بشم….احتمالا مشکل از سروره …اصلا ثبت نام انجام نمی شه و ایمیل فعال سازی دریافت نمی کنم…..بنا به ضرورت…به هرحال ممنونم

سلام خواستم برای خرید و فروش ارزهای دیجتال اقدام کنم بهم کیف پول Coinpayments معرفی کردن خواستم بددونم چجور کیف پولی هستش؟؟
ایا قابل اعتماد هستش خوبه برای انجام کار؟؟

سلام، بررسی کامل این کیف پول و درگاه پرداخت رو میتونید در این صفحه بخونید:https://www.bourseiness.com/35137/coinpayments

سلام . چرا موقع Sign up کرد تو سایت Blockchin.com پیغام خطا میده ؟ چرا کار به این راحتی انجام نمیشه. تمام مراحل و چندبار چک کردم ولی نمیشه؟

سلام، ظاهرا خیلی ها با این مشکل مواجه شدن
دلیلش مشخص نیست
میتونید از سایر والت ها استفاده کنیدhttps://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام خواستم بدونم من چهارتا ارز دیجتال کار میکنم خواستم بدونم برای فروش و خرید تو ایران بخوام اقدام کنم کیف پول exodus کیف پول خوبی هستش از نظر امنیت کارایی همه چیز ؟؟؟؟

بیت کوین.. لایت کوین.. بیت کوین کش…دش کوین

سلام، اگه قصد معامله دارید، میتونید از دو پلتفرم معاملاتی که معرفی کردیم استفاده کنید:سایت binanceسایت cobinhood
در مورد والت exodus طبق توضیحاتی که در سایتشون میتونستید بخونید، ارزهای موردنظر شما پشتیبانی رو میکنه.

سلام خسته نباشید من خودم کیف پول بلاک‌چین باز کردم دارم خواستم نظرتون بدونم

خودتون کدومشون پیشنهاد میکنید بهتره و امنیتش هم خوبه؟؟برای استفاده ارز دیجیتال بهتره تو ایران؟؟؟

و کیف پول coinpot چجور کیف پولی هستش؟؟ از نظر امنیت کارایی خوبه؟؟؟

سلام
دوست عزیز والت های پیشنهادی رو در همین صفحه معرفی کردیم
blockchain.com والت نسبتا معتبرتریه از نظر من.

ممنون از پاسختون
راجب کیف پول coinpot نگفتید چجور کیف پولی هستش؟؟ از نظر امنیت کارایی خوبه؟؟؟

والتی که اشاره کردید میکرووالت هست، یعنی برای تراکنش های کوچک استفاده میشه و همونطور که عرض کردم blockchain.com والت معتبرتریه

ممنون از راهنمایتون

سلام خسته نباشید یه کمکی میخواستم بهم بکنید و اونم اینه که اگه تو کیف پول بلاک چین ۱۵۰ دلار داشته باشم چجوری میتونم ازش استفاده کنم؟ میشه کشید بیرون و نقدش کرد ؟ یا میشه همون ۱۵۰ دلار اگه بهش اضافه تر شه بیتکوین خرید ؟ اگه یکی ازینا میشه لطفا بگین واقعا نیاز به کمکتون دارم…

سلام، وقت بخیر
تصمیم با خود شماست که بخواید بهش اضافه کنید یا بفروشیدشلینک راهنمای فروش بیت کوین به ریال

با سلام چگونه میتونم maza رو به بیت کوین تبدیل کنممن maza کار کردم الان میخوام بیت کوین کنم یا بفروشم

سلام، maza در اکسچنج cryptopia لیست شده، میتونید اونجا تبدیل به بیت کوین کنید

همین ارز رو ادامه بدم یا به بیت کوین تغییر کار بدم

به نظرم به بیت کوین تبدیل کنید بهتره.

جناب فرضا exodus , اجازه exchange نمی ده…alternative یا راه حلی دارید؟

اتفاقا exodus اکسچنج داخلی داره.
با این حال برخی از والت های دسکتاپ در این مطلب معرفی شده:https://www.bourseiness.com/35787/desktop-wallets

جناب می دونم این قابلیت و داره ولیکن ظاهرا به ایرانی ها سرویس نمی ده..یا شایدم همون داستان تحریم!!!http://uupload.ir/files/tkfa_c1apture.png

خب این قابلیت رو خودم تست نکرده بودم
احتمالا همینطوره و به ایرانی ها سرویس نمیده
با این حال میتونید از صرافی هایی مثل changelly استفاده کنید
البته والت jaxx.io هم اکسچنج داخلی داره.

سپاس از شما

سلام میخواستم کیف پول مجازی افتتاح کنم که نمیدونم کدومشون معتبرتر و با امنیت بالا هس و در ضمن تحت تحریم نباشه خواهش راهنمایی کنید

ی سوال دیگه فنی برام پیش اومده مگه نمی گن بلاکچین غیرمتمرکزه پس سایتش چرا فیلتره؟؟ مخلص کلام اینکه به نظر می رسه سایه ی فیلترینگ و تحریم همزمان ایرانیانو در این عرصه به زحمت انداخته….و امنیت روانی و مالی در معرض تهدیده !!!.لطفا راهنمایی کنید….

شما سایت بلاک چین رو با تکنولوژی بلاک چین اشتباه گرفتید، سایت blockchain.com فقط یه سایته و هر سایتی رو میشه فیلتر کرد.
اما خود تکنولوژی بلاک چین یه چیز کاملا متفاوته.
مثالی از غیرمتمرکز بودن تکنولوژی بلاک چین اینه که شما اگر کلید خصوصی کیف پول بیت کوین یا مثلا اتریوم خودتون یا هر ارز دیگه ای رو داشته باشید، فیلتر کردن یا بستن کیف پول های مختلف به هیچ عنوان نمیتونه دسترسی شما به موجودی کیف پول رو از بین ببره.
چون مهم، کلید خصوصی شماست که میتونید در سایر کیف پول ها که تعدادشون هم کم نیست import کنید و مبالغ ارز دیجیتال رو از طریق اون مدیریت کنید.
بنابراین فیلتر کردن سایتی مثل بلاک چین یا هر کیف پول دیگه، فقط یه تلاش بیهوده است.

سپاس

armory چطوره؟؟ من راه انداختم اما ی پیام می ده که انلاین نمی شه…و من موندم می شه اعتماد کرد یا نه!! تو سایتای خارجی زیاد پیشنهاد شده…electrum هم ارور می ده…و روش پیچیدش نیاز به نصب چند برنامه پیش نیاز داره و من از نصب اونها مطمین نیستم!! امنیت برام اولویته….لطفا راهنمایی کنید….

https://electrum.org/#download
Install PyQt__این چیه؟؟
Install Electrum-3.2.2.zip
In the electrum directory, run ‘python3 electrum’
Before you can build PyQt5 you must have already built and installed SIP

SIP Download___ و همین طور این یکی؟؟

armory و electrum از والت های معتبر هستن
ولی غیر از معتبر بودن باید به راحتی استفاده و کاربردش توجه بشه.

شما خودتون چه والتی پیشنهاد می کنید؟ فرضا این وبسایت معتبره؟؟https://www.bitcoin.com/

والت های پیشنهادی رو در همین صفحه میبینید.
بله معتبره.

ممنونم از لطفتون….

سلام چندتا سوال داشتم .من چند روزی هستش که تو یه سایتی دارم پول جمع میکنم به دلار اسم سایت هم هستش zalmoneyخواستم ببینم واقعیه یا نه و بعدش میخوام یه کیف پول توی blockchainدرست کنم نمیشه درست کرد میگهwallet could not be createdنمی دونم چکار کنم .میخوام پولی رو هم که از این سایت در اوردم با بیت کوین استخراج کنم.خواهشا کمکم کنید به بن بست خوردم

سایتی که شما اشاره کردید کلاهبردار هست.
کافیه با منطق خودتون بسنجید، کدوم سایت به خاطر یک کلیک روی تبلیغ مثلا 10 سنت به شما پول میده؟
میتونید به جای blockchain از والت greenaddress استفاده کنید:https://www.bourseiness.com/33458/greenaddress

خب شما سایتی سراغ ندارید بدون سرمایە و پول بشە درامد کسب کرد؟ یابیتکوین استخراج کرد؟ ممنون

بدون سرمایه و تخصص نمیشه پولی در اورد.
یا باید تخصص خاصی داشته باشید یا مقداری سرمایه اولیه.

سلام میخاستم بپرسم اگه کسی بخاد ..برای اولین بار در این فضا(یعنی خرید و فروش ارز دیجیتال ) شروع به فعالیت بکنه ..چه کاری باید انجام بده
و با ارز رایگان شروع بکنه

سلام، یک راهنمای مقدماتی در این صفحه وجود داره:سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالاز سایت‌های بیت کوین رایگان چقدر میتوان درآمد داشت؟

سلام عزیز ، برای مقدار پولی که در بلاک چین دارم و می خواهم به ریال تبدیل کنم فرمودید باید از Localbitcoins استفاده کنیم ، لوکال بیت کوینز هم والته ؟ یعنی در اونجا هم باید حساب باز کنیم و از بلاک چین انتقال به حساب لوکال بیت کوینز بزنیم ؟ و بعد تبدیل به ریال کنیم ؟؟ هزینه تراکنش هم که قاعدتا داره .. بهتر نیست کلا کیف پولمون همین لوکال بیت کوینز باشه تا این هزینه تراکنش رو نداشته باشیم ؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سلام، localbitoins یه بازار برای خرید و فروش بیت کوین هست که با انواع روش های پرداخت میشه معامله کرد.
چنین سایتهایی یه والت داخلی هم دارن، به خاطر اینکه برای فروش بیت کوین، باید کاربر اول بیت کوین رو به سایت منتقل کنه، بعد معامله انجام بده.
بله میتونید از کیف پول لوکال بیت کوینز استفاده کنید و گاهی اوقات راهکار کم هزینه تری هست. چون کیف پول لوکال بیت کوینز علاوه بر کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین، یه کارمزد deposit هم داره که معمولا 0.00050000 بیت کوینه.

لیست آگهی های خریداران بیت کوینلیست آگهی های فروشندگان بیت کوین

سلام
قربان من ۲۰۰دلار تو کیف پول بلاک چین ذخیره دارم چطوری به تومن تبدیلش کنم دقیقا نمیدونم از کدوم استفاده کنم

سلام، برای فروش بیت کوین و دریافت ریال، میتونید از طریق سایت localbitcoins اقدام کنید:روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

سلام خسته نباشید.اگه کسی تو یه کیف پول کاغذی ترون یا ورج داشته باشه و حالا بخواد بفروشه.طریقه ایمپورت کردن اون چطوره و تو چه سایتهایی امکان پذیره؟ممنون

سلام، معمولا برای ایمپورت کردن از کیف پول های موبایلی استفاده میشه، به خاطر اینکه این کیف پول ها امکان اسکن QR code رو دارند.
یکی از این والت ها coinomi هست که در این صفحه معرفی کردیم:https://www.bourseiness.com/35668/coinomi

با سلام و تشکر ویژه
جناب مهندس جهاندیده ، آیا مشاوره و آموزش خصوصی دارید ؟

سلام، فعلا نه دوست عزیز

با سلام
اگر من یک آدرس عمومی به همراه آدرس خصوصی ارز دیجیتال را پیدا نمایم ، آیا می توانم بفهمم این آدرس ها مربوط به کدام کیف پول است واصلا این موضوع اهمیتی دارد و اینکه این آدرسها چند بیت کوین را شامل می شوند و اینکه آیا می توانم آنها را به کیف پول خودم انتقال دهم ؟
با سپاس از شما

سلام، در صورت داشتن آدرس خصوصی (Private key) یک ارز دیجیتال، میشه اون رو به آدرس دیگه ای ارسال کرد و اهمیتی نداره مربوط به کدوم کیف پول هست.

سلام، کیف پول مناسب برای ارز neo چی هست ؟

سلام. در این رابطه این مطلب رو بخونید:https://www.bourseiness.com/34612/neo

سلام.این کیف پول چطورهwww.coinpayments.net

سلام. در این صفحه معرفیش کردیم:راهنمای coinpayments

سلام
چطور میتونم آدرس سایتی که پول بهش واریز کردم از روی حساب بیت کوین پیدا کنم که مربوط به چه سایتی بوده

احتمال داره coinpayments هم ایران رو تحریم کنه

سلام. من داخل سایت BTC.COM کیف پول مجازی ساختم آیا معتبر هست؟

سلام، گزینه بدی نیست

سلام راجب ارز ديجيتالي كين بنويسيد بگيد اسم كيف پول هاي كين چيه

سلام من تو یه والت تو نرم افزار armory درست کردم و از سایتی که بیت کوین برام درست میکرد انتقال دادم به اونالان از حسابم تو سایت کم شده ولی به اون کیفه نیومده و هر باری هم که وارد میشم یه آدرس کیف پول متفاوت درست میکنه لطفا راهنمایی کنید

سلام دو تا سوال دارم برای تبدیل ریال به دلاری که داخل پایر بتونم استفاده کنم باید چیکار بکنم
و اینکه پرفکت مانی فیلتر شده آیا خطر نداره با فیلتر شکن واردش بشیم برای واریز پول به سایت های کلیکی خارجی ؟
خیلی ممنون میشم جواب بدید

سلام.
میتونید با ریال بیت کوین بخرید و بعد وارد پایر کنید و همونجا تبدیل به دلار کنید.
فکر میکنم به این صورت بشه.
باز بررسی کنید خودتون

سلام محترم مقصد از کلید خصوصی همان wallet ID است در setting بلاک چین است ؟

سلام
خیر، Wallet ID همانطور که از اسمش مشخصه آی دی والت شماست و کلید خصوصی نیست.جزییات بیشتر در مورد کلید خصوصی

coinpaymentsنظرتون راجع به این والت چیه تحت وب هست

گزینه بدی نیست.
در این صفحه بررسیش کردیمhttps://www.bourseiness.com/35137/coinpayments

سلام خسته نباشيد ميشه يه وراهنمايي بكنيد كدوم والت راحت تَر ميشه با اسكن مبالغ رو انتقال بدم

سلام. اکثر والت های موبایلی چنین قابلیتی رو دارن.coinomi گزینه بدی نیست.

سلام آقای شجاع الدین جهاندیده من تازه وارد این ماجرا شده ام میخواهم خرید وفروش کنم لطفا راهنماییم کنید والت در چه سایتی درست کنم و ازچه سایتی خریدوفروش کنم هرچه سایتها را میگردم بیشتر گیج میشوم خیلی مطلب خوندم ولی چیزی زیادی نفهمیدم لطفا” راهنماییم کنید بهترین سایت ها راکه میشناسی معرفی کنید

ممنون از بابت پاسخ تان

سلام بر شما
ببخشید یک سوال غیر مرتبط دارم، به نظر شما در این سال 2018 کدام کوئین را با ااستفاده از CPU لبتاب رایگان استخراج کنم که آینده خوبی داشته باشد؟

سلام. من پیشنهاد خاصی ندارم.
شاید مونرو ارز خوبی باشه

والت Ledger Nano S
والت TREZOR
والت KeepKey
والت Ledger HW.1

اگر این والت گم بشه
چه مشه؟

اگه از والت پشتیبان گرفته باشید میتونید موجودی والت رو بازیابی کنید.

من قبلا نسخه ویندوز این کیف پول را که از این لینک دانلود کرده بودم داشتم که بدشانسی الان خرابش کردند چرا برای دستکاپ اراییه نمیدن الان با کلی مشکل روبه رو شدمhttps://beta.coinomi.com/desktopinstallers/coinomi_setup.exe

این نسخه رو ندیده بودم، چون نسخه بتا هست و نسخه نهایی نیست به همین دلیل وجود مشکل دور از ذهن نبوده.

من ویندوز خود را عوض کردم و خب طبیعتا کیف پول coinomiwallet به شکل دستکاپ ان قابل دسترس نیست ایا شما لینکی دارید که این کیف پول را به شکل دستکاپ نصب کنم

والت coinomi برای ویندوز ساخته نشده
فقط اندروید هست.
البته با نرم افزارهای شبیه ساز اندروید مثل BlueStacks میشه اپ های اندرویدی رو روی دسکتاپ هم نصب کرد ولی توصیه نمیکنم.
اگه از کیف پول خودتون بک آپ نگیرید و نرم افزار در درایو c نصب شده باشه و شما ویندوز رو عوض کنید، راهی برای برگردوند موجودی کیف نیست.

سلام. یه کیف پول امن با قابلیت تبدیل ارز ها میشه معرفی کنید. میخوام از ارز های زیادی پشتیبانی کنه. تشکر

سلام. بستگی داره بیشتر چه ارزهایی بخواید نگهداری کنید
همونطور که در لیست والت ها میبینید، coinomi و eidoo گزینه های خوبی هستن

سلام. یک کیف پول امن که کارمزد انتقال از اون پایین باشه برای لیتکوین یا اتریوم کدوم رو پیشنهاد میکنید و اگه نسخه موبایلی هم داشته باشه خیلی بهتره.

سلام. کارمزد انتقال معمولا به شبکه اون ارز بستگی داره و کیف پول ها دخالت چندانی توی کارمزد انتقال ندارن.
برای اتریوم، میتونید از eidoo استفاده کنید
coinomi.com هم گزینه خوبیه

سلام
ببخشید من یه سایت یا کیف پولی رو میخواستم که بتونم بیت کوینم رو مستقیم به دلار یا یورو تبدیل کنم .
میشه راهمناییم بکنید ؟!

سلام. به چه حساب دلاری میخواید تبدیل کنید؟
ویزا کارت یا مسترکارت دارید یا وبمانی؟
در هر حال از طریق این راهنما میتونید بیت کوین رو به انواع ارزها در حساب های مختلف تبدیل کنید:روش خرید و فروش بیت کوین
کافیه توی بخش سرچ، هر حسابی که دارید رو انتخاب کنید

از کلید خصوصی چطوری میشه خروجی گرفت
coinomiwallet

روی منوی بالا سمت راست کلیک کنید (سه نقطه)
گزینه export keys رو بزنید

سه نقطه وجود نداره منظورتون از کلید خصوصی اون کادر 12 کلمه ای هست اون که در بخش تنظیماته

سلام .چطور میتونم یک توکن جدید به کیف پول Eidoo اضافه کنم؟

سلام، در بخش preferences روی force token enrollment کلیک کنید و ادرس توکن رو وارد کنید

سلام.یه چندروزی هست که سایت بلاک چین فیلتر شده و حتی sms که برای وارد شدن به کیف پول به گوشی موبایل میفرستن به دستمون نمیرسه.الان تکلیفمون چیه؟چجوری میتونیم به سرمایمون دسترسی داشته باشیم؟آیا مشکلی تهدید میکنه سرمایمون رو یا خیر؟
ممنون

سلام. سرمایه شما رو مشکلی تهدید نمیکنه.
اگر کلید خصوصی رو داشته باشید میتونید موجودی رو وارد یه کیف دیگه کنید.
چاره ای نیست که با فیلترشکن وارد بشید.

ba salam mikhastam bedonam to binance vaghti masalan bitcoin mikharim chetor montaghel konam be blochchain chon hamonjor to wallet binance mimone merc

سلام. با در منوی funds روبروی btc دکمه withdraw رو بزنید
بعد ادرس کیف پول خودتون و مبلغ رو وارد و ثبت کنید

با سلام و خسته نباشید.
به نظر شما کیف پول دکستاپی https://github.com/stellarchat/desktop-client/releases استلار برای ذخیره سازی استلار مناسب است؟
احتمال دارد در آینده بلوک شود یا هویت کاربر را بخواهد؟ یا احتمال های دیگر؟
لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.
سپاس بیکران.

سلام. برای کیف پول استلار بهتره از مواردی که توی سایت خودش معرفی شده استفاده کنید:https://www.stellar.org/lumens/wallets

تشکر استاد جهاندیده از وقتی که میزارید..فقط عذر میخوام به چه حد نصابی باید برسه تا از طریق سایت وارد حساب بلاک چاین بشه؟

من استاد نیستم دوست من.
توی سایت دقت کنید با کلیک روی دکمه withdraw نوشته که موجودی به 30 هزار ساتوشی باید برسه.

سلام وقتتون بخیر.. خواهش میکنم من راهنمایی کنید. من فرد تازه کارم و دارم ساتوشی جمع میکنم رایگان و تو سایت بلاک چاین هم کیف پول ساختم. ولی واقعا نمیدونم منظورتون از کارکردن چیه؟باید چی کار کینم که بت کوین جمع کنیم؟ایا با رایگان جمع کردن به نتیجه ای میرسیم حالا چه دراز مدت و اصلا منظور از اینکه میگن بستگی به تلاش خودتون داره دقیقا چه تلاشی؟؟من الان تو خیلی از سایت های رایگان دارم همینطور بی هدف جمع میکنم ولی نمیدونم واقعا…یه توضیح کامل ولی به زبان ساده میخوام

سلام. متوجه نشدم کجا به کار کردن اشاره کردیم؟
جمع کردن بیت کوین رایگان در اکثر سایتها با معرفی سایر افراد و زیرمجموعه گیری هست.
خود شما اگه درازمدت هم از سایتهای faucet بیتکوین جمع کنید مقدار خیلی کمی میشه.
بطور کلی ارزش نداره وقتتون رو روی این سایتها بذارید.
البته کامنت شما ارتباطی با این صفحه نداره، بهتر بود در جای مرتبطی کامنت بذارید.

خب جمع کن بزار حسابت باشه اگه قیمتش بالا بره سود خوبی میکنی یا میتونی باهاش ارزهای دیگه بخری احتمالا قیمتشون بالا رفت کلی سود میکنی الان اونموقع طرف 150 دلار بیت کوین خرید الان با پولش لامبورگینی خریده فکرشو بکن اره اگر وقت وحووصله داری نیاز نیست بخری جمع کن البته مواظب باش حسابتو حک نکنن پسووردتو یک جایی کپی پست کن به سایتهای اسکم هم اعتماد نکن خطرناکه

نحوه انتقال به حساب رو میشه توضیح بدید؟من از سایت freebicoinچند وقتی میشه دارم ساتوشی جمع میکنم و همچنین از سایت faucetولی هنوز چیزی به حسابم تو بلاک چاین اضافه نشده

توی بخش Profile روی change withdraw address کلیک کنید و ادرس بیت کوین رو با پسورد حساب کاربری freebitcoin وارد کنید

کیف پول بلاک چاین به تازگی کارمزدش را زیاد تر هم کرده است مثلامن 4.5 دلار دارم نمیتوانم ان را بحساب دیگری انتقال دهم در قسمت تنظیمات کارمزد هم فقط regular و poririty وجود دارد که هیچکدام اجازه تراکنش نمیدهند واقعا نمیدونم چیکار کنم

انتقال این مبالغ کم با بیت کوین در حال حاضر به احتمال زیاد ممکن نیست چون الان کارمزد هر تراکنش برای تاییدشدن در 8 ساعت، حداقل 5.5 دلار هست. بنابراین امکان ارسال این مبالغ کم با بیت کوین وجود نداره.

سلام روز بخیر
من کیف پول toast wallet رو انتخاب کردم لطفا بهم بگید چطور میتونم ارز بخرم و به کیف پولم انتقال بدم

سلام. در مورد خرید و فروش ارز این مطلب رو میتونید ببینید:https://www.bourseiness.com/33285/binance

نظرات بسته شده‌اند.

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

موسس ایزی‌کوینکس (EzCoinEx.com) توسعه دهنده وب و بلاکچین (Blockchain)

تا چند سال پیش اگر شما به عنوان یک ایرانی می‌خواستید ارز دیجیتال بخرید یا بفروشید ناچار بودید این کار را در صرافی‌های خارجی انجام دهید ولی امروزه صرافی‌های ایرانی بسیاری وجود دارند که می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. در این مقاله به بررسی امکانات و نقاط قوت و ضعف ۶ تا از این صرافی‌های بومی می‌پردازیم. تعداد رمز ارزهای قابل معامله، سهولت انجام خرید و فروش و امنیت پلتفرم مهمترین پارامترهای مقایسه‌ای ما در این مقاله بوده است. ترتیب وب سایتهای ذکر شده صرفا بر اساس حروف الفبا می‌باشد. معامله گرانی که می‌خواهند از این وب‌سایتها برای انجام معاملات خود استفاده کنند لازم است خودشان شخصا تحقیقات لازم را در خصوص امنیت و اعتبار این صرافی‌ها بعمل آورند.

ارزجو یکی از نخستین و قدیمی‌ترین وب سایتها در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در این سایت می‌توانید رمز ارزهایی نظیر بیت کوین، اتریوم، استلار، ریپل و … را معامله کنید. همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال نظیر وب مانی (webmoney) و پرفکت مانی (perfect money) را نیز بخرید یا بفروشید.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

مزایا:

معایب:

اکسیر را می‌توان نخستین صرافی دارای پلتفرم معاملاتی در ایران دانست. این بدان معناست که قیمت ارزهای دیجیتال در این وب سایت بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود و خود سایت در تعیین قیمت خرید و فروش نقشی ندارد. این وب سایت از بهمن ماه ۹۶ کار خود را آغاز نمود و اکنون به عنوان یک شرکت دانش بنیان به کار خود ادامه می‌دهد. در این وب سایت امکان خرید و فروش حرفه‌ای در پلتفرم معاملاتی و خرید و فروش ساده وجود دارد. همچنین با استفاده از API آن می‌توانید بصورت خودکار و یا با استفاده از بات معاملات را انجام دهید.

مزایا:

معایب:

ایزی‌کوینکس را می‌توان نخستین exchange aggregator یا صرافی تجمیع کننده ایرانی به حساب آورد. در این روش صرافی‌ها به جای انجام معامله در پلتفرم خودشان، معامله شما را در صرافی‌های دیگر با استفاده از API آنها انجام می‌دهند. در حال حاضر صدها صرافی ارز دیجیتال در جهان فعالیت می‌کنند که نرخ مبادله جفت ارزها در آنها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. ایزی‌کوینکس در حال حاضر نرخ مبادله جفت ارزها را در بزرگترین صرافی‌های جهان نظیر  Binance, Houbi, KuCoin, IDEX و … مقایسه می‌کند و بهترین نرخ مبادله را برای شما پیدا می‌کند. این صرافی از بهمن ماه 98 کار خود را آغاز نموده و در همین ابتدا نزدیک به ۲۰ ارز دیجیتال در آن قابل مبادله هستند (بیش از 300 جفت ارز) و تعداد این ارزها به سرعت در حال افزایش است.

مزایا:

معایب:

بیت‌برگ یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی است که به شما امکان خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها را می‌دهد. یکی از نکات مثبت این وب سایت طراحی راحت و ساده آن است که امکان انجام معامله حتی برای کاربران تازه‌کار در این حوزه را فراهم می‌کند.

مزایا:

معایب:

این صرافی مانند اکسیر پلتفرم معاملاتی ارایه میدهد و قیمت ارزها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌گردد. در این پلتفرم معاملاتی حدود ۲۰ ارز قابل مبادله می‌باشد.

مزایا:

معایب:

والکس یکی دیگر از صرافی‌های ایرانی ارائه دهنده پلتفرم معاملاتی است. در این صرافی تنوع خوبی از رمز ارزها برای خرید و فروش ارائه می‌گردد و از تنوع جفت ارزهای خوبی برخوردار است. همچنین طبق اعلان بزودی اپلیکیشن اندروید و IOS آن نیز ارایه می‌گردد.

مزایا:

معایب:

منبع: ایزی‌کوینکس

موسس ایزی‌کوینکس (EzCoinEx.com) توسعه دهنده وب و بلاکچین (Blockchain)

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.


Jump to navigation

در صورتی که قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، دش، تتر و … را دارید، بسیار مهم است در صرافی آنلاین معتبری اقدام به خرید و فروش کنید.

قیمت بیت کوین و ارزهای دیگر هر روز در حال نوسان است. بنابراین بهتر است از قبل حساب کاربری خود را ایجاد کنید و آن را احراز هویت کنید. همچنین از سایت‌های معتبر استفاده کنید. اختلاف قیمت خرید و فروش سایت‌ها را نیز مقایسه کنید.

لیست بهترین سایت‌های خرید و فروش انواع ارز دیجیتال (بیت کوین، ریپل، اتریوم، مونرو و …) در ادامه آمده است. اگر سایت معتبر دیگری می‌شناسید برای اضافه شدن به لیست نام و آدس آن را در بخش نظرات ارسال کنید.

علاوه بر سایت‌هایی که به عنوان سایت خوب معرفی شد، تعداد بسیار زیادی صرافی آنلاین برای خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال وجود دارد. تقریبا همه‌ی سایت‌های معتبر و رسمی به احراز هویت نیاز دارند. در صورتی که دنبال کانال یا سایت بدون احراز  هویت می‌گردید باید به این موضوع توجه کنید که امکان سواستفاده و کلاهبرداری بسیار بالا خواهد بود.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

 

شما به دو دلیل ممکن است قصد خرید بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را داشته باشید. سرمایه گذاری یا انجام معاملاتی که به بیت کوین نیاز دارد. به دلیل قوانین سختی که بر روی بنگاه‌های اقتصادی در کشورهای مختلف اعمال می‌شود، در بیشتر سایت‌ها شما باید احراز هویت کنید. بنابراین اگر قصد مخفی کردن هویت خود را دارید باید بیشتر روی خرید از بازارهای غیر رسمی تمرکز کنید که موضوع این مقاله نیست.

اما اگر قصد سرمایه گذاری دارید استفاده از صرافی‌های رسمی پیشنهاد اول ماست. می‌توانید با اطمینان و اعتماد کامل به سایت‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند، خرید کنید.

یک سایت خرید بیت کوین خوب است اگر شرایط زیر را داشته باشد:

فعالان اقتصادی در بازار ارزهای دیجیتال به روش‌های مختلف در حال تلاش برای کسب منفعت هستند. نوسان گیری، سرمایه گذاری بلند مدت، دلالی، استخراج، خرید و فروش تجهیزات و …

در بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر نیز بیشتر این فعالیت‌ها با همان مفهموم سنتی خود، همچنان وجود دارند. با این حال باید در نظر داشته باشید که با توجه به نرخ بالای تراکنش‌ها، در صورتی فعالیت به عنوان نوسان گیر، برای شما سود آور خواهد بود که مبلغ پول در گردش شما، زیاد باشد. در غیر این صورت سرمایه گذاری بلند مدت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیت‌کوین” و “اکسچنج” به معنای مبادله ساخته شده است. هدف گروه نوبیتکس فراهم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت تبادل مستقیم بین خریداران و فروشندگان است. نوبیتکس یکی از محصولات باشگاه کارآفرینی تیوان در سال 1396 است.

درصد کارمزد در نوبیتکس با توجه به مبلغ سفارش از 0.35% تا 0.2% است. در صورت عدم احراز هویت کامل در سایت نوبیتکس همچنان می‌توانید در بازارهای آن فعالیت کنید، اما امکان برداشت بیت کوین و برداشت ریالی بیش از 20 میلیون تومان در زور را نخواهید داشت.

سایت نوبیتکس دارای اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید نیز  می‌باشد. همچنین برای دریافت اطلاعیه‌ها می‌توانید ربات تلگرام آن را فعال کنید.

رمزینکس پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال میباشد که توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف توسعه یافته و هدف آن تسهیل معاملات رمزارزها در ایران می‌باشد. مزیت رقابتی رمزینکس کارمزد بسیار پایین در آن است. میزان کارمزد معاملات در رمزینکس با توجه به مبلغ سفارش از 0.3% تا 0.12% است که به اندازه قابل توجهی کمتر از سایت‌های دیگری نظیر نوبیتکس است.

سایت رمزینکس دارای اپلیکیشن اندروید و همچنین api است.

تیم والکس متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران می‌باشد که در زمینه‌های گوناگون اعم از برنامه نویسی، مدیریت و مالی تخصص دارند. افراد این تیم در چندسال اخیر، در خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال فعال بوده‌اند. میزان کارمزد در والکس با توجه سطح کاربر از 0.4% تا 0.2% است.

والکس در حال حاضر اپلیکیشن اختصاصی ندارد.

در صورت داشتن هرگونه سوال مرتبط با خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با من در ارتباط باشید: https://t.me/mohamadaliakbari

اخبار داغ طرفداری:

 

کوین کده بهترین سایت خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها با امکان معامله حضوری و همچنین پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
coinkade.com

چطوری میشه باهاش پول درآورد؟

فقط صرافی سلیمی

پی98 شصت تومنه منو خورد چون مبلغ هم کم بود نتونستم شکایت کنم

از سایتای خارجی بخرید
به داخلی ها اصلا اعتماد نکنید

ماینر خواستید در خدمتیم

پیشنهاد من perfectmoney24 کارشون درست ا

متاسفم که تو کشوری هستم که برای شارژ حساب و غیره مجبورم از دلال کمک بگیرم …
امری کا هیچ غلطی نمیتونه بکنه 😐

pay98 سایت معتبریه خودم خرید کردم ولی خیلی ع و ض ی هستن

یهو میبینی دلار 13 تومنه
خرید دلار ازشون 15 تومن یهو قیمت میخوره !!!
بخوای بفروشی بهشون یهو میبینی 11 تومن ازت بیشتر نمیخرن
این همه اختلاف اخه ؟

پی۹۸کلاهبرداره قسمت فروش و خریدش زمین تا اسمونه

جهت خرید وبمانی و پرفکتمانی و همچنین ووچر پرفکت مانی به سایت اسنپ مانی که ارائه دهنده بهترین نرخ ارزهای الکترونیک هست مراجعه کنید. snappmoney

سایت جدید خرید و فروش، اکسچنج و ترید ارزهای دیجیتال بدون محدودیت و تحریم با قیمت جهانی
پشتیبانی خیلی خوبی هم داره لایو و ۲۴ ساعته هست.

protrade.gq

بهترین سایتی که در حوزه ارز دیجیتال دیدم بید ارز بوده، رابط بین خریداران و فروشندگان است و خریدار و فروشنده مستقیم و با امنیت مستقیم از یکدیگر خرید میکنند.

bidarz.ir

بسیاری از مواقع احتیاج دارید که ارز های دیجیتال و یا ارز واقعی خود را به بیت کوین و یا بالعکس تبدیل کنید. در این میان سایت‌های اکسچنج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال عملیات تبدیل را به راحتی برای شما انجام می‌دهند….

بسیاری از مواقع احتیاج دارید که ارز های دیجیتال و یا ارز واقعی خود را به بیت کوین و یا بالعکس تبدیل کنید. در این میان سایت‌های اکسچنج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال عملیات تبدیل را به راحتی برای شما انجام می‌دهند. تبدیل و یا اکسچنج ارزدیجیتال به امنیت بالایی احتیاج دارد و ممکن است وبسایت‌هایی جهت کلاهبرداری ایجاد شده باشند؛ بنابراین امنیت حرف اول را می‌زند. اکسچنج‌های ارزهای دیجیتالی هنوز هم جدید هستند و روز به روز بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش حجم معاملات در این اکسچنج‌ها بودیم و این روند همچنان ادامه خواهد یافت. اکسچنج‌ها به دو دسته اکسچنج‌های متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند. اکسچنج‌های بسیاری در جهان سعی در ربودن میدان رقابت از دیگر صرافی‌های ارزدیجیتال دارند و برای این کار تلاش بسیاری می‌کنند. در این پست از وبلاگ قبضینو به معرفی x-change های معروف دنیا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اکسچنج متمرکز، یک پلت فرم آنلاین و رایج ترین روش خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده است. در این اکسچنج‌ها امکان خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با فیات یا ارزهای رایج (جفت کریپتو/فیات) و خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با یک ارز دیجیتالی دیگر (جفت کریپتو/کریپتو) وجود دارد. در واقع این اکسچنج‌ها یک بازار آنلاین برای کل شبکه ارزهای دیجیتالی هستند. 

متمرکز بودن اکسچنج‌ها به این معنی است که یک واسطه معتبر برای رسیدگی به هر دارایی استفاده شده در معاملات، وجود داشته باشد. داستان‌های بسیاری از سرمایه گذارانی وجود دارد که به دلیل گم کردن کلید های خصوصی خود، صدها هزار دلار پول خود را از دست داده‌اند. اگر پول آنها در یک اکسچنج متمرکز بود، آنها نگران این موضوع نبودند و به راحتی با نشان دادن گذرنامه یا تأیید کارت شناسایی بازیابی پول‌هایشان ممکن بود.

ارزهای دیجیتالی و بلاک چین ذاتا غیر متمرکز هستند و این موضوع به اکسچنج‌‌ها اجازه می دهد که غیر متمرکز باشند. به عبارت ساده، یک اکسچنج غیر متمرکز ارزهای دیجیتالی یا Decentralized Exchange با ایجاد یک محیط بدون اعتماد و بسیار هوشمند، واسطه را از بین می برد. معاملات از طریق قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرد تا پول از دست واسطه‌ای عبور نکند؛ این یک سیستم همتا به همتا است. DEX هنوز هم در ابتدای راه است و چندان محبوب نیست.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

بسیاری از اکسچنج‌ها به کاربران اجازه می‌دهد بدون تایید هویت یک حساب کاربری را باز کنند، اما این حساب‌ها دارای محدودیت‌های واریز و برداشت از حساب هستند. تایید هویت پایه به طور کلی نیاز به تصویری از گذرنامه یا کارت شناسایی کاربر دارد و این کار، تایید هویت دو مرحله‌ای یا Two Factor Authentication را فعال می کند. ۲FA یک رمز عبور محرمانه است که هر سی ثانیه دوباره تولید می‌شود و هر بار که یک کاربر وارد حساب کاربری خود می شود، باید آن را وارد کند. تائید هویت دو مرحله‌ای معمولا بر روی گوشی کاربر نگهداری می شود.

کوین بیس علاوه بر یک وبسایت اکسچنج یک کیف پول هم هست که می توان در آن پول های دیجیتال را ذخیره کرد. کوین بیس از بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در ۳۲ کشور پشتیبانی می کند. این پلتفرم ۱۰ میلیون کاربر دارد و ۵۰ میلیارد دلار پول دیجیتال را مبادله می کند. اگر می خواهید وارد تجارت دیحیتال شوید اما نمی خواهید گرفتار شوید، محصولاتی مانند کوین بیس روش مناسبی هستند.

وبسایت اکسچنج بایننس امکان خرید و فروش بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند و با کارمزد پایین این معاملات را به انجام می‌رساند. این سایت اکسچنج معاملات ارزهای پایه شامل: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و Binancecoin را فراهم می‌کند. بایننس در هنگ کنگ پایه گذاری شده است. در حال حاضر بیشترین میزان معاملات در این اکسچنج انجام می‌شود. 

درحالی که داشتن تایید سطح دوم در این اکسچنج اجازه خروج تا ۱۰۰ بیت کوین را در هر روز می دهد، با داشتن تایید سطح اول تنها امکان برداشت کمتر از ۲ بیت کوین در روز وجود دارد.

 

این سیستم یگی از بزرگترین ابزارهای اکسچنج است. همچنین مخطبان زیادی دارد چرا که ظاهری ساده همراه با کاربری آسان دارد. علاوه بر این از یبش از  ۱۹۰ ارز دیجیتال رمز نگاری شده پشتیبانی می کند. روند ثبت نام شما در این سایت خیلی سریع انجام می شود. در حالی که محبوب ترین کوین‌هایی که با آنها ترید می‌شود بیت کوین و اتریوم هستند، بیترکس دارای بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتالی مختلف است.

وبسایت لوکال بیت کوینز با بیش از یک میلیون عضو از سرتاسر دنیا از جمله ایرانیان یک بازار بین المللی خرید و فروش بیت‌کوین به شمار می‌آید. این سایت اکسچنج با امکان روش‌های پرداخت متنوع از جمله کارت‌های شتاب بانکی و ارسال آگهی خرید و فروش یا خرید بدون ارسال آگهی را برای کاربران فراهم می‌کند.

این اکسچنج تابع CoinBase، یکی از محبوب ترین اکسچنج‌ها در جهان است. GDAX برای افراد تازه کار مناسب نیست، اما برای مارجین تریدینگ و همچنین معاملات جفت کریپتو/فیات و جفت کریپتو/کریپتو مناسب است. کاربران این اکسچنج توسط شرکت بیمه تا ۲۵۰,۰۰۰ دلار ، بیمه می شوند. معاون رئیس Coinbase گفته است: کوین‌بیس برای کاربران معمولی طراحی شده است، در حالی که GDAX برای تریدرهای پیشرفته و حرفه ای طراحی شده است.

اگر شما می خواهید بدون نگرانی در مورد محدودیت های سیستم مبادله را انجام دهید، وبسایت اکسچنج پولونیکس بهترین انتخاب است. این سایت قابلیت پشتیبانی از تمام ارزهای دیجیتال رمز نگاری شده را دارا می‌باشد.

یکی از بهترین و امن ترین و همچنین می توان گفت سریع ترین وبسایت های موجود در این زمینه هست که می توانید با استفاده از آن هر نوع ارز را به یکدیگر تبدیل کنید. به خصوص این سایت در زمینه اکسچنج بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی نیز کار می کند. می توان از چنجر به عنوان یکی از بهترین سایت های اکسچنج بیت کوین نام برد.

از جمله ارز هایی که می توان در این وبسایت به یکدیگر تبدیل کرد ، پول های پرفکت مانی، بیت کوین، پاییر، AdvCash، اتریوم، رایپل،دش، مونرو، زدکش،لایت کوین و بیت کوین کش هستند. همچنین اگر پرفکت مانی دارید می توانید تمامی ارز های نامبرده را خریداری نمایید.

قبض تلفن ثابت قبضینو 

این وبسایت هم همچون changer از پرفکت مانی پشتیبانی می کند اما از سرعت کمتری نسبت به وبسایت اول برخوردار است. از جمله ارز های که میتوان در این وبسایت تبدیل و یا خریداری کرد ریپل، اتریوم، بیت کوین، زدکش، لایت کوین و بیت کوین کش هستند.

این سیستم، می تواند گزینه مناسبی برای شما باید البته اگر مشکلی ندارید که معاملات شما با بیت کوین چند روز طول بکشد. مراحل فعال سازی اکانت در این سیستم، یکی دو روز طول می کشد، همچنین اولین معامله شما نیز چند روز طول خواهد شکید. البته بعد از آن کمی اوضاع بهتر می شود.

وبسایت اکسچنج کابین هود یک صرافی نسبتا جدید با کارمزد معاملاتی صفر (کارمزد واریز و برداشت وجود دارد) است و دارای سه سطح تائید مختلف با محدودیت‌های متفاوت است. ظاهر جذاب و رابط کاربری مناسب برای معاملات نیز از جمله ویژگی‌های این وبسایت به شمار می‌آید. 

وبسایت چنجلی یکی از بهترین نرخ‌ها در بین صرافی‌های خارجی را دارا می‌باشد و قابلیت تبدیل بیش از ۲۰ ارز دیجیتال را فراهم کرده است. در این سایت اکسچنج ارزها به صورت سریع و با مراحل آسان صورت می‌گیرد و کاملا برای تازه‌کاران مناسب است. البته حرفه‌ای‌ها نیز طرفدار این سایت اکسچنج هستند و از آن استفاده می‌کنند.

وبسایت کوین پیمنتز یکی از آن دسته وبسایت‌هایی است که هم به عنوان کیف پول الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان تبدیل ارز‌های دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین را در آن انجام داد. این وبسایت بیش از ۴۵ ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را پشتیبانی می کند.

این وبسایت اکسچنج یک صرافی و پلتفرم معاملاتی با نقدشوندگی بالا می‌باشد که امکان حداکثر برداشت ۲ بیت کوین را بدون احراز هویت فراهم می‌کند. با احراز هویت می‌توانید بیشتر از این مقدار نیز برداشت کنید. کایو کوین برای هر معامله ۰.۱ درصد کارمزد اختصاص می‌دهد و رابط کاریری مناسبی نیز دارد.

 

هنگام انجام معاملات در اکسچنج‌ها حتما به این نکات توجه داشته باشید:

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم قبضینو در وب سایت منتشر خواهد شد.
بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

نام و نام خانوادگی وارد نشده است

پست الکترونیک ورد نشده است

شماره موبایل جهت پیگری وارد نشده است

متن دیدگاه یا پیام وارد نشده است

ورود


نام کاربری:


رمز عبور:


وبلاگ

بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

با گسترش روز افزون طرفداران خرید و فروش ارز دیجیتال تعداد صرافی های ارز دیجیتال نیز در حال افزایش هستند. یکی از مشکلات اساسی برای ترید در ایران بحث تحریم ها و مشکلاتی است که در کار با صرافی های آنلاین ارز دیجیتال وجود دارد. ما در این مقاله بعد از کمی توضیح در مورد ارزهای دیجیتال و صرافی های ارز دیجیتال به سراغ معرفی 9 مورد از بهترین سایت ها برای خرید و فروش و ترید ارزهای دیجیتال و دیگر ارزها می پردازیم.

 

از آنجا احساس نیاز به یک سیستم کارآمدتر و بهتر برای مدیریت پول احساس می‌شد، ارزهای دیجیتال ایجاد شدند. در واقع پول نیز مانند تمام چیزهای اطراف ما، سیر صعودی خود را طی می‌کند و روز به روز پیشرفته‌تر می‌ شود. مهم ترین این ارزها Bitcoin است. ارزهای دیجیتال دارای ماهیتی غیر متمرکز هستند، به این معنی که هیچ سازمان یا نهادی توانایی نظارت بر آنها را ندارد.

در حال حاظر علی رغم تمام خطرهایی که در زمینه ارز دیجیتال وجود دارد به طور فزاینده‌ای سرمایه‌گذاران در این حوزه در حال افزایش است.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای سرمایه‌گذاران اهمیت ویژه‌ای دارد این است که روشی مطمئن برای نگهداری رمز ارزهای خود پیدا کنند، چرا که تعداد صرافی های ارز دیجیتالی که مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند، کم نیست. اگر شما نمی‌خواهید معاملات پی درپی و بزرگی را انجام دهید، بهتر است ارزهای خود را در صرافی های ارز دیجیتال نگهداری نکنید. چرا که اصولا پلتفرم این صرافی ها متفاوت از بانک‌ها هستند. به عبارتی دیگر صرافی‌ها فقط مکانی برای انجام معاملات است نه پس‌انداز و نگهداری ارز.

یکی دیگر از مشکلات بزرگ ما ایرانی‌ها این است که نمی‌توانیم خدمات مناسبی را از صرافی های ارز دیجیتال دریافت کنیم. دلیل این موضوع هم تحریم ایران است. یک کاربر ایرانی فقط می‌تواند در سیستم پرفکت مانی و وب مانی حساب کاربری ایجاد کند. البته باید بدانید که این دو پلتفرم خیلی معتبر نیست و در اکثر صرافی های ارز دیجیتال غیر قابل پذیرش است. به طور کلی اگر شما در یکی از بانک‌های خارجی حساب داشته باشید و یا ویزا یا مستر کارت در اختیارتان باشد وضعیت‌تان بهتر خواهد بود.

 

 

به طور کلی عوامل زیر افراد بسیاری را جذب معاملات ارزهای دیجیتال کرده است :

 

 

 

معاملات روزانه : در این روش سعی می‌شود از نوسانات کوتاه مدتی که در قیمت‌ها به وجود می‌آید، کسب درآمد شود.

اسکالپینگ : این روش بر معاملات بسیار کوتاه مدت و کوچک‌ترین تغییرات قیمتی تمرکز دارد. در این روش شما می‌توانید در طی یک روز ده‌ها و یا صد‌ها معامله انجام دهید.

معاملات سویینگ : در صورتی در این روش سود خوبی عاید شما می‌شود که بتوانید تغییرات قیمت‌ها را به صورت مطلوب پیش‌بینی کنید.

 

اولین صرافی ارز دیجیتال در سال 2004 در استرالیا تاسیس شد. اما به دلیل نداشتن مشتری کافی نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد. در ابتدا تمامی صرافی های ارز دیجیتال در تمامی کشورها به دلیل فعالیت غیر قانونی بسته می شدند. ولی در حال حاظر این صرافی ها به صورت قانونی اجازه فعالیت دارند، فقط باید از مراجع اقتصادی ذی صلاح مجوزهای لازم را بگیرند.

خدماتی که در صرافی های ارز دیجیتال ارائه می‌شود، عبارتند از :

 

 

بسیار خب، حالا که با نکات خرید و فروش و نحوه کار صرافی ها بیشتر آشنا شدید به سراغ معرفی 9 صرافی ارز دیجیتال مناسب برای خرید و فروش در ایران خواهیم رفت :

 

 

این صرافی به شما امکان خرید و فروش بیش از 100 ارز را می‌دهد. ارزهای پایداری که در این صرافی معامله می‌شوند عبارتند از: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین. این صرافی در هنگ کنگ پایه‌گذاری شده است. (در صورتی که علاقه به یادگیری کامل خرید و فروش در صرافی بایننس دارید دوره پکیج جامع کهکشان ارز دیجیتال را می توانید تهیه کنید.)

وبسایت : www.binance.com

 

در این صرافی شما امکان تبدلی بیش از 20 ارز دیجیتال را دارید. مراحل تبدیل ارزها باسرعت و به آسانی انجام می‌پذیرد. در بین صرافی‌های خارجی این مورد بهترین نرخ‌ها را دارا است. علاوه بر این مناسب‌ترین گزینه برای تازه‌کاران و حرفه‌ای‌ها می‌باشد. سیستم قیمت‌گذاری در این صرافی به این گونه است که قیمت‌های مختلف ارز در صرافی‌ها گوناگون را جمع می‌کند و سپس از میانگین آنها به عنوان قیمت مورد نظر استفاده می‌نماید. کارمزد ثابت این صرافی برای تمامی تراکنش‌ها با هر میزان نقدینگی 0.5 درصد است.

وبسایت : changelly.com

 

پلتفرم این صرافی به گونه‌ای است که نقدشوندگی بسیار بالایی دارد. همچنین هیچ گونه محدودیتی در واریز و برداشت‌ها برای شما در نظر گرفته نمی‌شود. این صرافی از سال 2013 فعالیت خود را شروع کرده است.

وبسایت : hitbtc.com

 

این صرافی نیز نقدشوندگی بالایی دارد ولی شما فقط روزانه می‌توانید حداکثر 2 بیت کوین برداشت داشته باشید. این صرافی برای هر معامله کارمزد 0.1 در نظر گرفته است. این صرافی در سال 2017 تاسیس شد و با اینکه یک صرافی تازه تاسیس است توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین صرافی‌های جهان برای خود پیداکند.بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

دفتر مرکزی: سنگاپور

وبسایت : www.kucoin.com

 

این مورد یکی از جدیدترین صرافی های ارز دیجیتال محسوب می‌شود که کارمزد معاملاتش صفر است. این مورد دارای 3 سطح مختلف است که برای هر کدام محدودیت‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته است.

وبسایت : cobinhood.com

 

در حال حاظر این صرافی یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال شناخته شده است. در اینجا شما امکان تبدیل دلار آمریکا به بیت کوین، لیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش را دارید. درصدی که از هر معامله از شما گرفته می‌شود 1.5 درصد برای بیت کوین و 2.5 درصد برای سایر تراکنش‌ها است. خدمات این صرافی در 30 کشور جهان ارائه می‌گردد. مزایای استفاده از این صرافی عبارتند از: کیف پول امن، ارائه بیمه برای سپرده‌ها، خرید و فروش با استفاده از کارت‌های اعتباری.

دفتر مرکزی: سان فرانسیسکو، ایالات متحده

وبسایت : www.coinbase.com

 

این صرافی در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد. در اینجا شما امکان معمله و ذخیره ارزهایی مانند بیت کوین، لیت کوین، ریپل، اتریوم، مونرو و غیره را دارید.

دفتر مرکزی: سان فرانسیسکو، ایالات متحده

وبسایت : www.kraken.com

 

 

این صرافی کار خود را از سال 2014 آغاز کرده است. یکی دیگر از بهترین صرافی های ارز دیجیتال این صرافی آمریکایی است که بالاترین نرخ مبادله را دارا است. استفاده از این صرافی بسیار آسان است. برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده و کلاهبرداری هر کاربر مجاز است فقط یک حساب کاربری داشته باشد.

دفتر مرکزی : ویلمینگتون، ایالات متحده

وبسایت : poloniex.com

 

در این صرافی فقط معامله رمز ارز انجام می‌شود. سیستم امنیتی این صرافی به قدری بالا است که تا به حال چندین حمله هکری را ناکام گذاشته است. معمولا به دلیل امنیت بالا اکثر افراد و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در این صرافی معتبر سرمایه‌گذاری می‌کنند. این صرافی نیز فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده است. ویژگی‌های این صرافی عبارتند از:

پلتفرم امن

عملکرد راحت و مناسب برای کاربر

امنیت بالا برای بودجه کاربران

دفتر مرکزی: سیاتل، ایالات متحده آمریکا

وبسایت : bittrex.com

 

 

یکی از نکات مهمی که در انتخاب صرافی‌ها باید به آن دقت نمایید حسن شهرت و سابقه آن صرافی است. بررسی اینکه اخیرا این صرافی هک شده است یا خیر، میزان شکایات مردم از این صرافی چقدر است و چقدر معاملات ایمن در آن انجام می‌شود از نکات حائز اهمیت می‌باشد. همچنین باید از این نکته آگاه باشید که نرخ مبادله در هر صرافی متفاوت است پس باید سعی کنید مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنید تا حداکثر سود نصیب‌تان شود.

صرافی‌های غیر متمرکز معمولا طرفداران بیشتری دارد. مهمترین مزیت این نوع صرافی‌ها این است که این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد که مستقیما با یکدیگر معامله نمایند.شما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کدام از صرافی ها معایب و مزایایی دارند. برای مثال برخی از معایب این صرافی‌ها عبارتند از: کمبود نقدینگی، نداشتن یک سیستم قوی پشتیبانی از مشتری، معاملات محدود.

به طور کلی در تمامی این صرافی‌ها قیمت ها بر ساس میزان عرضه و تقاضا به دست می‌آیند. واضح است که هر چقدر تقاضای یک ارز بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که عوامل متعدد دیگری در تعیین قیمت‌ها تاثیر‌گذار هستند.

با توجه به تمام این مواردی که در بالا ذکر شد، شما عزیزان باید توجه داشته باشید که باید بر اساس، میزان سرمایه، میزان معاملات و میزان ریسک پذیری خود و همچنین شرایطی که هر کدام از صرافی‌ها دارند، مناسب‌ترین‌شان را برای خود انتخاب کنید تا حداکثر سود را به دست آورید.

همچنین اگر تجربه، دانش و مهارت کافی در این زمینه را ندارید، بهتر است قبل از هر اقدامی با یک فرد حرفه‌ای مشورت کنید و از تخصص او استفاده نمایید. شما باید قبل از انجام هر گونه معامله‌ای تمامی شرایط و جوانب را در نظر بگیرید. در این مقاله ما سعی کردیم شما را با بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران آشنا کنیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم.

 

توجه : می توانید از دوره رایگان ” آموزش کسب درآمد با خرید و فروش ارز دیجیتال در بهترين صرافی های ایرانی ” برای یادگیری بیشتر استفاده کنید.

 

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

در حال حاضر این سایت بهترین است https://nobitex.ir/

سایت https://nobitex.ir/signup/?refcode=916949

سلام دوستان عزیز و ادمین جان عزیز
دوستان بهترین سایت صرافی ایرانی سایت https://nobitex.ir/signup/?refcode=12452
دارای عملکرد خوب واریز پرداخت . کارمزد کم . امکان ترید کردن . داری کیف پول. قیمت های خرید فروش به روز هستن خود سایت ه عنوان واسطه گر هستش نه به عنوان خریدار و فروشنده برا همین قیمت ها منصافانه و به روز هستن دارای سرور داخلی بدون هیچ نگرانی از تحریم یا چیز دیگر سرمایه گذاری کنید

باسلام.واقا بهترین سایت نوبیتکس است واسه خریدو فروش ارزهای دیجیتالی من خودم حدود43میلیون تومن سود بردم .بروید و درمورد نوبیتکس هم می توانید بخوانید ولی بهترین سایت است.برای ثبت و نام وارد سایت زیر شوید:https://nobitex.ir/signup/?refcode=28480

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

 


خرید بیت کوین

مسئله میزان فراگیری و محبوبیت بیت کوین در سه سال اخیر اصلاً تعجب‌آور نیست. این ارز دیجیتالی در سال 2017 میلادی طوفانی عجیب به پا کرد. بیت کوین توانست از مرزهای محو شدن و فراموش‌شدگی به ناگهان ارزش خودش را تا نزدیک به 20000 دلار در هر سکه بالا بکشد. گرچه این سرعت سرسام‌آور و عجیب رشد، اکنون کمی آرام‌تر شده است. اما هنوز هم کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند که بیت کوین ارز آینده است.

به همین دلیل بعید نیست که شما نیز تمایل داشته باشید بخت خود را در خرید بیت کوین بیازمایید. به نظر می‌رسد که این کار عقلانی و پر از منفعت باشد. اما به خاطر داشته باشید که هر وب‌سایتی که ادعا می‌کند بیت کوین می‌فروشد قابل اعتماد نیست.

به همین سبب این مطلب را بخوانید تا به شما بگوییم که سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین چه ویژگی‌هایی دارد؟! و شما از کدام سایت بیت کوین می‌توانید با خیال آسوده بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتالی را بخرید؟!بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

Coinbase بزرگ‌ترین و مشهورترین پلتفرم بیت کوین در کشور آمریکا است. کوین بیس هم ارز دیجیتالی و هم کیف پول مخصوص ذخیره سازی آن را به صورت یکجا ارائه می‌کند.

این سایت بیت کوین یکی از ساده‌ترین مکان‌ها برای آغاز فعالیت‌های شما در خرید و فروش بیت کوین خواهد بود. سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین Coinbase همچنین از Bitcoin Cashو Ethereum و litecoin پشتیبانی می‌کند.

برای آغاز به کار در Coinbase ابتدا باید در این سایت ثبت‌نام کنید. در قدم بعدی باید اطلاعات حساب بانکی خود را به شناسه کاربری خودتان وصل کنید. به این ترتیب می‌توانید به راحتی وجوه داخلی حساب خود را انتقال بدهید و آن‌ها را به‌صورت دلخواه از بیت کوین به دلار و از دلار به بیت کوین تبدیل کنید.

به چند دلیل موجه Coinbase در صدر لیست چندین سایت معتبر بیت کوین قرار دارد. اول آن‌که کیف پول بیت کوین آن بسیار ایمن است. این کیف پول از طریق گوشی تلفن همراه یا یک سیستم کامپیوتری قوی‌تر مانند لب تاپ قابل دسترسی است.

کیف پول Coinbase برای تائید هویت صاحب کیف پول از دو عامل شناسایی استفاده می‌کند. همچنین از نسخه‌های پشتیبانی دیجیتالی و کاغذی اضافه در صندوقچه‌های امنی که در سرتاسر جهان مخفی کرده است، استفاده می‌کند.

اگر مانده حساب مشتری در کیف پولش از مرز 250000 دلار عبور کند، Coinbase خود را موظف می‌داند که از دارایی مشتری به شکل ویژه‌تری مراقبت کند تا مورد حمله هکرها قرار نگیرد. همچنین این سایت چیزی در حدود 98 درصد از دارایی‌های مشتری‌های خود را به صورت آفلاین نگه‌داری می‌کند.

به این ترتیب پول مشتری‌ها از حمله مخرب هکرها بیشتر در امان می‌ماند. همه این دلایل نشان می‌دهد که چرا Coinbase به عنوان معتبرترین سایت بیت کوین در ایالات‌متحده شناخته ‌شده و عنوان پر افتخار رهبر ارزهای دیجیتالی در این کشور را به خود اختصاص داده است.

سایت Robinhood در ابتدا کار خود را به عنوان یک کارگزار سهام آغاز کرد. اما اخیراً فعالیت‌های خود را در زمینه ارائه خدمات در زمینه ارزهای دیجیتالی گسترش داده است.

بهترین قسمت کار کردن با سایت Robinhood این است که در ازای خدمات ارائه شده هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و یا خرید بیت کوین با کمترین کارمزد صورت می گیرد.. شما می‌توانید نه تنها بیت کوین که سایر ارزهای دیجیتالی مورد نظر خود را بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای در این پلتفرم خرید و فروش و حتی فروش فوری بیت کوین کنید.

Robinhood از معاملات Cryptocurrency و داده‌های درست بازار در برنامه خود پشتیبانی می‌کند. سکه‌های خریداری شده شما در همان حساب کاربری که در سایت Robinhood ساخته‌اید، ذخیره می‌شوند.

اساس کار سایت Robinhood بر ارائه خدمات روی گوشی موبایل است. البته که شما می‌توانید با یک تبلت نیز پول خود را مدیریت کنید.

دلیل آن‌که خدمات این سایت روی دستگاه‌های کوچک‌تر از کامپیوترهای معمولی ارائه می‌شود این است که مدیران این سایت اعتقاد دارند که به این ترتیب احتمال خطر لو رفتن اطلاعات و حمله هکرها به حساب مالی کاربرانشان کمتر می‌شود.

این یکی دیگر از پلتفرم‌های موبایلی است که می‌توانید خرید و فروش ارزهای دیجیتالی خود را بدون پرداخت هزینه در آن انجام دهید. البته این برنامه قابلیت انتقال سایر انواع پول به حساب‌های بانکی دیگران را نیز دارد. اما مردم دنیا این برنامه را دوست دارند.

یکی از ویژگی‌های کار کردن با Cash App این است که در این پلتفرم شما نیازی به ذخیره کردن ارز دیجیتالی در جایی به جز حساب کاربری خود ندارید. به این ترتیب می‌توانید به راحتی و هر زمان که بخواهید بیت کوین‌های خود را خرید و فروش کنید. البته اگر بخواهید در حساب کاربری خود پول ذخیره کنید، رقم خریدهای شما در هفته نباید از 10000 دلار تجاوز کند. گرچه برای میزان فروش بیت کوین‌های خود هیچ محدودیتی ندارید.

سایت Binance از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم و خود سکه Binance که به آن BNB میگویند، پشتیبانی می‌کند. سایت Binance خدمات رایگان نمی‌دهد. یعنی برای هر معامله بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتالی 0.10 % هزینه دریافت می‌کند.

اما این سایت از یک نظر دیگر انتخاب خوبی خواهد بود. اگر بخواهید روی ارزهای دیجیتالی دیگری به جز بیت کوین سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید خدمات لازم برای خرید و فروش را از این سایت دریافت کنید.

Binance از ارزهای دیجیتالی دیگری همچون EOS, Skycoin, TRON, ICON, Ethereum Classic, Litecoin, Ripple, Stellar Lumens, Bitcoin Cash پشتیبانی می‌کند.

همچنین ارزهایی که به ارزهای رمز پایه شهرت دارند نیز در این پلتفرم قابلیت خرید و فروش دارند. ممکن است تا به حال در مورد ارزهای رمز پایه چیزی نشنیده باشید. اما به زودی اخبار آن در جهان منتشر شده و طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد.

البته بد نیست این نکته را در خصوص Binance بدانید که در حالی که این پلتفرم ارزهای دیجیتالی مختلفی را پشتیبانی می‌کند، اما گزارش‌هایی از اشکالات پیش آمده در آن هنگام استفاده از گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید وجود دارد. همچنین برخی از کاربران ابراز کرده‌اند که هنگام برداشت ارزهای خاص خود شاهد تأخیر در عملکرد این سایت بوده‌اند.

همچنین سایت Binance سایتی بیمه نشده است. خود این موضوع می‌تواند تأمل برانگیز بوده و منجر به نگرانی شود. به هر حال در برخورد با ارزهای دیجیتالی و انتخاب پلتفرمی که می‌خواهید معاملات خود را در آن انجام دهید، رعایت جانب احتیاط همواره لازم است.

سایت Coinbase Pro که قبلاً با نام GDAX شناخته می‌شد، یک پلتفرم تجاری جدی با صفحه‌نمایش‌هایی است که برای کسانی که با ترمینال‌های Bloomberg یا سیستم‌عامل‌های فعال سهام کار می‌کنند، آشنا به نظر می‌رسد.

اگر بخواهید کار بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتالی خود را با این پلتفرم خرید و فروش کنید، باید برای هر تراکنش چیزی در حدود 0.04 تا 0.05 درصد حجم معاملات خود را به‌عنوان هزینه پرداخت کنید. Coinbase به دلیل همین رقم بالای دریافت هزینه است که مناسب کسانی است که رقم‌های بالایی از بیت کوین را معامله می‌کنند.

از آنجا که GDAX اکنون به Coinbase Pro تبدیل شده است، سایتی ایمن و بسیار مطمئن است. Coinbase Proنیز دقیقاً مانند Coinbase ، پول نقد کاربران خود را تا حداکثر 250،000 دلار بیمه می‌کند و اکثر سکه‌ها به منظور جلوگیری از سرقت، به صورت آفلاین و فیزیکی ذخیره می‌شوند.

Coinmama یکی از بهترین سایت‌های معاملات بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتالی دیگر است. یکی از مزیت‌های بهره‌گیری از این سایت آن است که تبدیل بیت کوین به دلار یا یورو در این سایت به سرعت و سهولت انجام می‌شود.

این سایت ادعا می‌کند که بیش از 2 میلیون مشتری فعال دارد که در 188 کشور جهان زندگی می‌کنند. این موضوع نشان دهنده اعتبار و قدرت این سایت در معاملات بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی است.

از دیگر ویژگی‌های سایت Coinmama این است که به شما اجازه می‌دهد با چند کلیک ساده تا هراندازه که مایل باشید، بیت کوین بخرید. البته سرعت بالا و سهولت کار با این سایت در انجام معاملات به صورت رایگان انجام نمی‌شود.

شما به ازای هر تراکنشی که انجام می‌دهید، یعنی هر معامله، باید چیزی از 0.90 تا 3.90 درصد مبلغ معامله شده را به عنوان هزینه تراکنش به سایت پرداخت کنید. همچنین اگر از کارت اعتباری برای انجام معامله خود استفاده می‌کنید، باید 5 درصد هزینه اضافی پرداخت کنید.

Coinmama به‌جای خرید و فروش در بازار آزاد، وجوه تجاری خود را از منبع دارایی‌های خود معامله می‌کند. همچنین این سایت در مقایسه با برخی از سیستم عامل‌های بازار آزاد از امنیت بالاتری برخوردار است.

البته یکی از اشکالات این سایت این است که هنوز هیچ برنامه موبایلی ارائه نکرده است که انجام معاملات برای کاربران ساده‌تر شود. اما وب‌سایت آن بسیار با کیفیت است. ضمن آن‌که کار با آن بسیار ساده است.باید توجه داشته باشید که برای تبدیل بیت کوین به پول نقد جای هیچ نگرانی نیست، ما در این مطلب به صورت کامل نحوه‌ی تبدیل بیت کوین به پول نقد را شرح داده ایم.

در خصوص سایت Coinmama این نکته را نیز باید اضافه کرد که این سایت در واقع یک مرکز تجاری ثبت شده در ایالات متحده آمریکا است. این مسئله به سایت مشروعیت بیشتری می‌بخشد و به آن اعتبار بالاتری می‌دهد.

برخی از سوالات رایج

بهترین سایت خرید ارز دیجیتال

بهترین سایت خرید و فروش بیت کوین معتبر کدام سایت ها هستند ؟

سایت Coinbase

سایت Robinhood

Cash App

سایت Binance

سایت Coinbase Pro

سایت Coinmama

ویژگی سایت  Binance که سایت معتبر خرید بیت کوین است چیست ؟

سایت Binance از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم و خود سکه Binance که به آن BNB میگویند، پشتیبانی می‌کند. سایت Binance خدمات رایگان و خرید بیت کوین ارزان ارائه نمی‌دهد. یعنی برای هر معامله بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتالی 0.10 % هزینه دریافت می‌کند.

دلیل اینکه سایت Coinmama بهترین سایت خرید بیت کوین می باشد چیست ؟

Coinmama یکی از بهترین سایت ‌های خرید بیت کوین و برخی ارزهای دیجیتالی دیگر است. یکی از مزیت‌های بهره‌گیری از این سایت آن است که تبدیل بیت کوین به دلار یا یورو در این سایت به سرعت و سهولت انجام می‌شود.

Prev Post

0 تا 100 “خرید بیت کوین بدون احراز هویت”

Next Post

اصول اولیه بیت کوین و بیش از 16 حقیقت جالب که باید در مورد آن بدانید

مشاهده موجودی بیت کوین [کاملاً امن]

اتریوم چیست ؟ ضعف Ethereum نسبت به بیت کوین!

0 تا 100 استخراج بيت کوين | رايگان در خانه پول بسازيد|

نمودار قیمت بیت کوین از ابتدا (2010) تا تابستان 1399

سلام وقتتون بخیر
بهترین سایت فروش بیت کوین از نظر شما چیست ؟

سلام وقتتون بخیر
چندتا از معتبرترین سایت بیت کوین در مقاله با توضیحات ذکر شده است.

سلام روزتون بخیر
خرید آنلاین بیت کوین امکانپذیر است ؟

سلام دوست عزیز
بله خرید آنلاین بیت کوین از طریق سایت هایی که ذکر شده وجود دارد.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.


https://buybitcoininiran.com/wp-content/uploads/2020/07/۶سایت-بیت-کوین-معتبر-برای-خرید-و-فروش،۱.mp3Downloads-icon

بهترین سایت خرید ارز دیجیتال
بهترین سایت خرید ارز دیجیتال
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *