بهترین صرافی آنلاین

بهترین صرافی آنلاین
بهترین صرافی آنلاین

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

اینها سوالاتی هستند که می‌توانند با توجه به مقدار خرید، هدف از خرید و حسابی که در اختیار دارید و سایر عوامل، پاسخ متفاوتی داشته باشند.

در ادامه با یک راهنمای کامل برای خرید و فروش ارز دیجیتال (کریپتو کارنسی‌ها) همراه ما باشید.

برای خرید ارز دیجیتال موردنظرتان با حساب بانکی شتاب (تبدیل ریال به ارز دیجیتال) می‌توانید از سایت نوبیتکس اقدام کنید.

پس از خرید ارز، می‌توانید آنرا در کیف پول نگهدارید یا اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر را دارید، آن ارز را در پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مانند بایننس معامله کنید:بهترین صرافی آنلاین

راهنمای پلتفرم معاملاتی بایننس

همه ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم معامله نمی‌شوند.

هیچ بازار مرکزی برای معاملات کل ارزهای دیجیتال تشکیل نشده است. در اکسچنج‌های بزرگ مانند سایت بایننس که محبوبیت و اعتبار بالایی دارند، ارزهایی که قابلیت معامله دارند (در صرافی پذیرفته شده‌اند) با توجه به سیاست‌های کاری خود صرافی انتخاب می‌شوند.

ممکن است در یک صرافی‌ یا پلتفرم‌، ارز دیجیتال مدنظرتان وجود نداشته باشد.

البته ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب مانند بیت‌‌کوین، اتریوم، تتر، لایت‌کوین، ریپل و موارد مشابه در همه صرافی‌ها یافت می‌شود.

اگر ارز دیجیتال موردنظر شما، ارزی غیر از ارزهای مشهور اشاره شده است، به احتمال زیاد صرافی آنلاینی را نخواهید یافت که ارز موردنظرتان را با تومان (پول ایران) خریداری کنید. در این مواقع ابتدا باید یک ارز رایج تهیه کنید ( پیشنهاد ما بیت‌کوین، تتر یا اتریوم) سپس آن ارز را در صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس به ارز موردنظر تبدیل نمایید.

توجه: در سایت نوبیتکس کلیه ارزهای زیر معامله می‌شود پس به راحتی می‌توانید این ارزها را با پرداخت ریال خریداری کنید:

>> ورود به سایت نوبیتکس

در صورتی که ارز موردنظرتان در لیست فوق وجود ندارد مراحل پیشنهادی زیر را طی کنید:

مراحل خرید سایر ارزهای دیجیتال:

قدم 1 – در سایت نوبیتکس بیت‌کوین، تتر یا اتریوم خریداری کنید.

قدم 2 – ارز را وارد همان صرافی کنید که ارز موردنظرتان در آن معامله می‌شود.

نکته: برای اینکه بدانید ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی معامله می‌شود، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، نام ارز را جستجو کنید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

به طور مثال ارز ترون در این صرافی‌ها لیست شده است:

 

3 – پس از عضویت در سایت صرافی، ارزها را به هم تبدیل کنید و موجودی موردنظرتان را وارد یک کیف پول معتبر نمایید (در صورتی که قصد نگهداری آنرا دارید)

مهم: تقریبا همه صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی خارجی اجازه فعالیت ایرانیان را نمی‌دهند و فقط در برخی آنها با تغییر آی‌پی می‌توان خرید و فروش کرد که در لیست پایین مطلب مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط: لیست کیف پول‌های معتبر ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در برابر دلار، بستگی به این دارد که حساب دلاری شما چیست.

برای یک شخص معمولی ایرانی، فقط امکان بازکردن حساب‌هایی در سیستم پرفکت مانی و وب‌مانی وجود دارد و گزینه‌های زیادی برای افتتاح حساب دلاری نیست. و این حساب‌ها نیز در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال معتبر پذیرفته نمی‌شوند.

اگر شما دارای حساب بانکی در یکی از بانک‌های خارج از کشور هستید و ویزا کارت یا مستر کارت در اختیار دارید، در برخی از صرافی‌ها مانند سایت cex.io و Binance.com امکان خرید بیت‌کوین و سایر ارزها با کارت‌های اعتباری وجود دارد.

این روزها ارزهای دیجیتالی که معادل دلار آمریکا هستند مانند تتر (Tether) در بین ایرانیان محبوب شده زیرا استفاده از آن با محدودیت کمی همراه است. بنابراین اشخاص به جای تبدیل ارزهایی مانند بیت‌کوین به دلار پرفکت مانی یا وب‌مانی یا دلار اسکناس، بیت‌کوین را به تتر تبدیل می‌کنند.

تتر در واقع ارز دیجیتالی است که هر 1 واحد آن معادل 1 دلار آمریکا ارزش دارد.

پس بطور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال با دلار، معمولا از طریق ارز Tether انجام می‌شود که یک ارز دیجیتال معادل دلار آمریکاست و بیشتر صرافی‌های معتبر به سمت این ارز رفته‌اند و با نماد USDT مشخص است.

بیشتر بخوانید: دلار تتر (Tether) چیست؟

اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت هستید و توانایی احراز هویت را دارید (برای خرید ارز دیجیتال با مستر و ویزاکارت نیاز به احراز هویت است)،  از صرافی‌های معتبر مانند Binance استفاده کنید، از آنجا امکان تبدیل بیت‌کوین و اتریوم به سایر ارزها به راحتی مقدور خواهد بود.

اما اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت نیستید، توصیه می‌کنیم از وب‌مانی یا پرفکت‌مانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوری کنید، چون علاوه بر قیمت نامتعادل و کارمزدهای بالا، در صرافی‌هایی که با این 2 سیستم کار می‌کنند احتمال کلاهبرداری بیشتر است.

در ایران، صرافی‌های آنلاین زیادی هستند که می‌توانید از آنها ارزهای دیجیتال شناخته‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، تتر، ریپل، بیت‌کوین‌کش و … را بخرید یا به آنها بفروشید.

اما به همه صرافی‌های آنلاین ایرانی نمی‌توان اطمینان کرد.

خرید ارز دیجیتال، به سادگی خرید اینترنتی است که با کارت بانکی پرداخت آنلاین را انجام می‌دهید. این صرافی‌های آنلاین نیاز به احراز هویت دارند به این معنی که باید تصویر کارت ملی، کارت بانکی و گاهی سلفی خودتان را برای آنها بفرستید. اینکار برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می‌شود.

با این حال، با فرستادن مدارک هویتی ممکن است از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده کنند.

و متاسفانه روشی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز وجود ندارد.

چاره این است که احراز هویت را در یک سایت معتبر انجام دهید، سایتی که شناخته شده و دارای حجم معاملات بالا باشد تا هربار نیاز نداشته باشید تصویر مدارک هویتی‌تان را به صرافی‌های آنلاین متفرقه بدهید.

از جمله سایت‌های ایرانی که خرید ارز دیجیتال را ساده‌تر کرده‌اند و اعتبار مناسبی نیز دارند سایت نوبیتکس است.بهترین صرافی آنلاین

 سایت نوبیتکس سیستمی طراحی کرده که افراد با هم وارد خرید و فروش می‌شوند ولی خود سایت است که احراز هویت را یکبار انجام می‌دهد و امکان معاملات بین خریداران و فروشندگان را فراهم کرده است.

پس یک راهکار برای اینکه هربار نخواهید تصویر مدارک شناسایی و کارت بانکی شما به دست افراد ناشناخته بیفتد این است که از پلتفرم‌هایی معاملاتی مانند سایت نوبیتکس استفاده کنید.

نکات قابل توجه در انتخاب صرافی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در ادامه چند سایت‌ که خرید و فروش ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، ریپل) در آنها قابل انجام است را لیست کردیم.

برخی از این سایت‌ها پلتفرم‌های معاملاتی برای معامله‌گران حرفه‌ای هستند که می‌توان در آنها به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت، البته می‌توان به عنوان صرافی و برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده هم از آنها استفاده کرد.

برای تشخیص نوع فعالیت به مشخصات هر صرافی توجه کنید. توجه داشته باشید سایت بورسینس در تلاش است سایت‌های معتبر را معرفی کند ولی در ادامه، مسئولیت تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص این سایت‌ها برعهده خودتان است.

.

.

در صورتی که تجربه یا نظری در خصوص این صرافی‌ها دارید در بخش دیدگاه بنویسید. نوشتن تجربه‌تان به سایرین کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشند.

سلام سایت صرافی خارجی مطمعن برای خرید وبمانی معرفی میکنید

سلام
بنده در نوبیتکس ارز بیت کوین و باینس کوین خریده ام اگه بخوام اون رو بفروشم پول به کیف پول بیت کوین یا باینس کوین منتقل میشه حالا که در کیف پولم هست میخوام پول به کارت شتابی ام به ریال واریز شه چکار کنم؟

سلام، باید ارزهایی که دارید رو در نوبیتکس بفروشید تا ریال بگیرید
هم امکان خرید در نوبیتکس هست و هم امکان فروش.

سلام ببخشید میشه دوبل یا دلار psyeer به ریال ایران از طریق سایت نوبیتکس تبدیل کرد یعنی میخواستم بدونم روششش چطوریه

سلام وقت بخیر. نه دوست عزیز شدنی نیست

سلام معتبر. ترین صرافی بین الملی که با ایران مشکلی نداره کدوم یک از صرافی هاست ?

سلام. ببخشید بیدارز چرا نماد اعتماد الکترونیک نداره؟ با توجه به اینکه این نماد باعث اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد…

سلام اقای شجاع الدین ببخشید سوالمو تو این قسمت میپرسم .من مبلغ 0.00035000 bchرو از ربات bchclickbot فرستادم تو کیف پول کوین پات ولی هنوز ده روزه نیومده تو رباته تراکنشه رو هم نشون داده ولی تو کیف کوین پات هیچی نیومده رباته معتبر هست از نظر شما اقای شجاع الدین مر30؟؟؟

سلام، اطلاعی از کیف پولی که گفتید ندارم.
این موارد رو باید از ارسال کننده پیگیری کنید
مشکلات متداول با کیف پول ها رو میتونید اینجا بخونید

سلام مرسی از وقتی ک میزارید میخواستم بدونم الان از صرافی باینسس میشه ترید کرد اگه از Ipیه کشور دیگ استفاده کنیم؟ و اینکه میشه تا دو بیت کوین خارج کرد در روز دقیقا ینی از هر مقداری تا دو بیت کوین یا باید به یک یا دو بیت کوین برسه ک خارج کنی؟

سلام وقت بخیر
بله از آی پی کشور دیگه ای استفاده کنید، ترجیحا کشورهای اروپایی.
حداکثر برداشت روزانه برای کسانی که احراز هویت نکردند 2 بیت‌کوین هست. یعنی هرچقدر کمتر از 2 بیت‌کوین باشه هم میتونید بردارید و الزامی نیست حتما 1 یا 2 بیت‌کوین باشه.

دلیل ارسال نشدن اینه که شما نباید مقدار ارزتون رو به کیف پول های واسطه مثلکوین پات ارسال کنید و فقط به کیف پول های شخصی مثل تراست ولت و …

سلام و درو
آیا کیف پول ATOMIC امنیتش بالاست؟ به پیشنهاد یکی از دوستام ارزهای دیجیتالیم رو در این کیف پول نرم افزاری موبایلی قرار دادم… لطفا راهنماییم کنید. باتشکر.

سلام بر شما
گزینه خوبیه.
در مورد انتخاب کیف پول مناسب این راهنما رو بخونید

سلام من این مقدار0.0020 بیت کوین دارم چطور بفروشم

سلام، از طریق بیدارز میتونید بفروشید

salam man az kodom sayt mitonam arz payeer bekharam

سلام. ممنون از شما بابت مطالبتون.
من میخوام در ارزهای دیجیتال سرمایه گزاری محدودی داشته باشم. لطفا بفرمایید که به نظر شما از بین اتریم بیت کوین و ریپل کدوم رو پیشنهاد میدید. ممنون

سلام، نظر شخصی روی بیت کوین و اتریوم.

یه سوالی که همیشه برای من و خیلی از تریدر های ارز دیجیتال پیش میاد اینه که از کجا دلار وبمانی میتونیم خرید و فروش انجام بدیم؟

سلام خسته نباشید من در سایت پایوت pvt کسب کردم چه جوری میتونم به ریال تبدیلش کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام
“نکته: برای اینکه ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی لیست شده، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.”

با سلام. سایتی یا صرافی سراغ دارید که بشه فوین رو فروخت یا تبدیل کرد ؟

سلام ایا تو ایران صرافی وجود داره بیت کوین بفروشه?

سلام، صرافی های ارزهای دیجیتال رو میتونید با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کنید.
این صرافی ها با صرافی هایی که دلار و ارزهای دیگه رو خرید و فروش میکنن متفاوته و فعالیتشون فقط بصورت آنلاینه.

سلام
من اگر بخواهم حدود 90 دش بخرم و نسبت به معامله مداوم این تعداد اقدام نمایم در فضای کدامیک از پلتفرمهای ایرانی به راحتی و به سرعت این خرید و فروش مداوم امکانپذیر هستش ضمنا در ساعات غیر اداری چطوری مبالغ ریالی در حجم فوق را میشه به حساب سایت واریز کرد . پیشنهاد دیگری غیر از دش دارین ؟
ضمنا چطوری میتونم در قبال پرداخت هزینه و بصورت حضوری مشاوره بگیرم ( ساکن مشهد هستم )

سلام وقت بخیر
ارزهایی مثل دش، محبوبیت و شهرت کمتری در ایران دارن بنابراین معاملات ریالی این ارزها (نسبت به بیت‌کوین) خیلی کمتره
اگه میخواید فعالانه ترید کنید مناسب‌ترین گزینه‌ها پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مثل binance و kucoin هست که البته باید با وی پی ان واردشون بشید و همیشه هم ریسک مسدود شدن حساب هست

سلام وقتتون بخیر ،میخواستم بدونم سایت معتبری خارج از ایران هست که بشه ازش بیت کوین خرید بدون محدودیت،در صورت وجود همچین سایتی لطفا معرفی کنید ممنون

سلام، با چه حسابی میخواید بخرید؟
در سایت لوکال بیت کوینز انواع روشهای پرداخت هست و چون فروشندگان زیادی وجود داره در حجم بالا میشه خرید و فروش کرد.

سلام من میخاستم حساب وب مانی خودموشارژکنم میشه یه صرافی معتبربهم پیشنهادبدید

سلام. وقتتون بخیر. میخواستم بدونم کسی میتونه یه نرم افزار خوب صرافی بهم معرفی کنه؟
نرم افزار صرافی واسه ثبت و گزارش گیری اطلاعات خرید و فروش.

سلام میشه مختصر بگید بیت کوین استخراج شده چه جوری و طی چه مراحلی میاد توی حساب بانکی ایران
پیشاپیش ممنون از وقتی که میزارید
ارادت

سلام
1. استخراج کننده با دستگاه های مخصوص استخراج بیت کوین (ASIC) بیت کوین استخراج میکنه
2. بیت کوین وارد کیف پول بیت کوین شخص (استخراج کننده) میشه
3. شخص بیت کوین رو از طریق صرافی های آنلاین یا سایتهایی مثل Bidarz و localbitcoins میفروشه و ریال دریافت میکنه

ممنون از پاسخ شما
چه جوری میشه چند دستگاه ماینر رو به هم متصل کرد و به یک کیف پول مرتبط بشه؟

در اینجا توضیح دادیم:
روش دریافت بیت کوین استخراج شده

سلام ایا میشه بطور آنلاین در همون سایت پول خود را برداشت کرد و به حساب بانکی انتقال داد؟

سلام، کدوم سایت؟

سلام در سایت cex.io ارزش اتریوم حدود 87 دلار قابل خریدە همچین چیزی مگە ممکنە مثلا من سە هزار دلار در سیستم سایت مذکور از طریق پی بال خواستم بزنم 34 اتریوم را در تعداد قابل فروش با سە هزار دلار نشون میدە، میشە توضیح بدید کە چرا اینطوریە

سلام، شما اشتباه متوجه شدید ارزش اتریوم مشخصه و کسی نمیاد ارزی که مثلا 200 دلار قیمت داره رو 87 دلار بفروشه!

سلام یک صرافی خوب خارجی ک بشه توش ترید کرد و ایران و تحریم نکرده باشه معرفی کنید لطفا

سلام، در سایتهای زیر میتونید ترید کنید ولی با تغییر آی پی:
پلتفرم Coinex
پلتفرم بایننس
پلتفرم kucoin
این سایتها نباید بدونن که ایرانی هستید پس نباید با آی پی ایران وارد بشید. شماره تماس ایرانی یا مدارک ایرانی ارسال نکنید.
اینها در ابتدای ثبت نام نیاز به احراز هویت ندارند. احراز هویت برای افزایش محدودیت برداشت هست.
مثلا در بایننس، بدون احراز هویت روزانه تا 2 بیت کوین میشه برداشت کرد.
ما از این پلتفرم ها با تغییر آی پی استفاده میکنیم و تاکنون مشکلی نداشتیم. ولی مسئولیت استفاده اش با خودتون هست.

Note:

Users are denied the access and the use of CoinEx Contracts if they are located in the following countries/regions: The United States, China, Iraq, Hong Kong, Cuba, Iran, North Korea, Sudan, Malaysia, Syria, East Samoa (United States), Puerto Rico, Guam, Bangladesh, Ecuador, and Kyrgyzstan.
این پیغام موقع ثبت نام در CoinEx میاد.

سپاس از تذکر شما

سلام
درسایت بایننس اگه با لوکیشن مثلا آمریکا ثبت نام کنی و با لوکیشن کشور های دیگه مثل آلمان،فرانسه و… وارد اکانت بشویم و خرید و فروش انجام بدیم
آیا امکان داره پول هامون بلوکه بشه؟؟؟!

سلام، ما از طریق آی پی های خارجی مختلف لاگین کردیم و مشکلی نداشتیم. البته اکانت ما احراز هویت نشده.

سلام دوستان وقط بخیر من یک سال تو کوینکس ترید میکنم مشگلی نداشتم با احراز هویت ایرانی همچنان دارم کارمیکنم خیلی خوبه

dobi . میتونید kyc رو هم با کارت ملی ایرانی تایید کنید

سلام
من خودم خبر های زیادی درباره این که بعضی صرافی های ایرانی فعال در ایران و خارج از کشور و کلاه برداریشون شنیدم
میخواستم نظرتونو درباره صرافی بیدارز بدونم و این که چقدر مورد تأیید شما است ؟

سلام، کلاهبرداری که بله بسیار زیاده.
سایت بیدارز صرافی نیست و صرفا واسط بین خریدار و فروشنده است.
ما مبالغ بالایی از طریق این سایت تبدیل کردیم و مشکلی نداشتیم.

سلام من میخواستم از سایت لوکال بیت کوینز خرید کنم اما موقع ثبت نام گفت به ایرانیا خدمات نمیدن میشه بگید(اموزش بدید) چجوری باید ازش خرید کنم داخل ایران ؟

سلام. افرادی با نام کشورهای دیگه ولی با ارز IRR (ریال) در حال خرید و فروش در این سایت هستن.
میتونید با انتخاب کشوری دیگه معامله کنید.
با این حال به دلیل محدودیت معامله ای که برای کاربران وریفای نشده اعمال کرده، خرید و فروش در این سایت مشکل‌تر شده.
توصیه میکنم از سایتهایی مثل Bidarz که سایتی ایرانی هست استفاده کنید.

سلام .از وقتیکه میذارید ممنون و سپاسگزارم.یه صرافی مطمئن داخل ایران که تتر رو به ریال تبدیل کنیم یا بالعکس رو لطفا معرفی کنید.

سلام، در سایت بیدارز میتونید این ارز رو هم خرید و فروش کنید.

سلام،عذر میخوام من فقط میخوام بیت کوین بخرم و برا سرمایه گذاری نگه دارم و بفروشم، بعد از خرید بیت کوین در سایت بیدارز نیاز به ولت هم هست؟

سلام، اولین چیزی که نیاز دارید یک ولت مناسبه.
لیست کیف پول های پیشنهادی
روش انتخاب کیف پول مناسب

سلام میشه برنامه بیت کوین رو روی موبایل نصب کرد؟

سلام، بله میشه. کیف پول موبایلی coinomi گزینه بدی نیست.
جزییات بیشتر

از چه نظر عالی نیست ؟

سلام برای کسی که تازه میخواد وارد این بازار بشه مقاله یا کتابی هست که معرفی کنید؟؟؟
سوال دومم اینه که برای ثبت نام در سایت بید ارز اعتبار اولیه چقدره یعنی چقدر باید پول بریزیم؟

سلام، این کتاب میتونه مفید باشه
اعتبار اولیه نیاز نیست، هر موقع خواستید خریدی انجام بدید مبلغشو به حساب سایت میریزید.

سلام
لطفا چند تا صرافی معتبر که با ایران مشکل ندارن و بهمون معرفی کنین

الان صرافی بایننس رو معرفی کردین ولی با ایرانی ها مشکل داره
ممنون

سلام، میتونید از پلتفرم nobitex استفاده کنید

سلام ، برای تبدیل بیت کوین به دلار یا مستقیم به ریال باید حساب ارزی داشته باشیم؟

سلام، نه دوست عزیز.
بیت کوین رو که خیلی ساده میشه فروخت و ریال در حساب بانکی دریافت کرد.
برای فروش بیت کوین در ازای دلار هم از ارزهای دیجیتال که ارزششون به دلار آمریکا گره خورده (مثلا Tether ارز TUSD یا USDC) میتونید استفاده کنید.
مطلب مرتبط: ارز تتر چیست؟

سلام.امکانش هست یه سایت خارجی هممعرفی کنید که مثل بایننس خوب باشه.
و اینکه بهترین پلتفرم ایرانی هم معرفی کنید ممنونم.

سلام، سایت خارجی kucoin امکانات و ویژگی های خوبی داره.
راهنمای سایت kucoin
پلتفرم های معاملاتی ایرانی اغلب حجم مناسبی برای ترید ندارند و به نظرم کسی که میخواد حرفه ای ترید کنه کاری نمیتونه از پیش ببره.
اما برای خرید بیت کوین، همونطور که بارها اشاره کردیم سایت بیدارز گزینه خوبیه.

سلام . میشه چندتا صرافی معتبر معرفی کنید که دلار پرفکت مانی رو بفروشیم و پولش رو مستقیم واریز کنه به حساب بانکی ما

سلام، از طریق سایت بیدارز میتونید پرفکت مانی و وبمانی هم بفروشید یا بخرید.

سلام من اکانت جدید تو باننس باز کردم ارز هم واریز کردم و زمانی که می خواستم ترید کنم میزنه اکانت شما تو بلک لیست هست
ازشون سوال کردم و گفتن که به کشور شما نمیتونیم خدمات بدیم
باننس هم تحریم کرده لطفا از لیست برش دارید

سلام، بایننس که مدتهاست تحریم کرده.
نباید موقعیت جغرافیایی تون رو لو بدید، با تغییر آی پی و…

لازم به استفاده از vpnهم هست؟

وقتی میگیم تغییر آی پی یعنی همین.

سلام مرسی از سایت خوبتون اگه بخوام یک بیت کوین رو به تومنه تبدیل کنم و به کارت بانکی بریزم کدو صرافی رو پیشنهاد میکنید؟

سلام میشه لطفا یه صرافی معرفی کنید که به قیمتی که الان ارز است بخره. مثلا من میخوام با اتریوم ارز ADXرو بخرم و این ارز هم الان قیمتش مثلا 0.004321 هست ولی وقتی سفارش میزارم نمیخره. میخوام یه صرافی باشه که به قیمت فعلی ارز رو بخرم نه قیمت فروشندگان رو.

سلام، متوجه منظور شما نشدم.
قیمت یک ارز در برابر ارز دیگه مرتبا در حال افزایش و کاهش هست. اگه شما قصد خرید و فروش در پلتفرم های معاملاتی مثل بایننس رو دارید، برای اینکه سریع ارز رو بخرید میتونید سفارش market order بذارید.
با این نوع سفارش، خرید یا فروش شما در قیمت بازار انجام میگیره.

سلام. میخوان 20میلیون دلار حدود 250میلیارد تومن از ترکیه بفرستن ایران، چه راهی وجود داره؟ و اینکه حدودا چقدر مالیات و مخارج نقل و انتقالش میشه؟

سلام، بستگی به ارسال کننده و دریافت کننده داره که به چه امکانات و حسابهایی دسترسی دارند و چه فاکتورهایی براشون اهمیت داره.

سلام من ارز TBC دارم ولی هیچ کدوم از این صرافی ها ندارن شما نمیشناسید؟

سلام، اساسا چنین ارزی در coinmarketcap.com لیست نشده

کلاهبرداره سمتش نرو

سلام.اطلاعاتی در مورد این ارز دارید؟

هر ارزی که توی کوین مارکت که لیست نشده نشون بر کلاهبرداری نیست بلکه برای لیست شدن یک هزینه ها و یک فیلترهایی وجود داره که در مورد اون ارز انجام نشده . شما این ارز و از کجا خریداری کردید همونجا بفروشید یا تبدیل به ارز رایج کنید . ولی در کل ارزهای کلاهبرداری هم وجود داره …بهتره ادم بیشتر تو ارزهای اول بازار خرید و فروش کنه…

میشه یه سایت بگین که ارزم رو به تومن تبدیل کنم و بریزم داخل کارتم و اینکه اون سایت احضار هوییت نخواد

سلام، آیا از میزان اعتبار ارز دیجیتالی فوین اطلاع دارید؟ سپاس

سلام ایا این سایت بیدراز که عکس کارت ملی و گواهی نامه و خود فرد رو میخواد مشکلی برای فرد پیش نمی یاد؟؟؟/ هر مشلی از نظر قانون؟؟؟

سلام، باید از خودشون بپرسید.

شما خودتون از بیدراز استفاده کردین مشکلی براتون پش نیومد؟؟؟

استفاده کردیم و تا به حال مشکلی نداشتیم.

سلام در این روزها افرادی در تلگرام با کانالهای حامی پروکسی وارد میشن وادعا میکنن در ازای کارت بانکی ورمز دوم وشبا واحراز هویت شما روزانه دویست هزار تومان به شما میدهیم واحتمالا خودشان هم در ایران نیستن آیا برای شخصی که اینکار رو درقبال روزی دویست هزارتومان انجام میده مشکل ساز نخواهد بود حتی در گزینه هایشان هم نوشته شده ما پول بحساب شما واریز میکنیم واز حساب شما بیت کوین خریداری میکنیم ومیفروشیم ویا این کار خیلی امن وراحت هست قدر موقعیتتون رو بدونید

سلام. به این پیام ها و درخواست ها توجه نکنید.
از حساب شما به احتمال قوی برای پولشویی استفاده میشه و خودتون توی دردسر می اندازید.
اگر از شما خواسته شد در صرافی های آنلاین حساب خودتون رو تایید و احراز هویت کنید تا با حساب شما معامله انجام بدند به این درخواست هم توجهی نکنید.
با استفاده از کارتهای سرقت شده برای خرید ارز دیجیتال از طریق حساب شما، باید جوابگو باشید.

سلام..آیا ارز دیجیتالی به نام دگ کوین (dagcoin) داریم؟ و ظاهرا بسترش بلاک چین نیست و دگ چین هستش…میشه اطلاعات معتبر از این ارز و یا منبع معتبر قید کنید؟ و یه سوال ..آیا سایتwww.ebr.org سایت رسمی مجوز های اتحادیه اروپاست؟

سلام، این ارز هنوز در coinmarketcap.com قرار نگرفته
به نظر میاد ارزی جدید هست.
اما یک نکته رو به خاطر داشته باشید: ایجاد ارز دیجیتال جدید کار سختی نیست. از طرف دیگه بیش از 95 درصد ارزهای جدید یا کلاهبردار هستند یا اینکه در نهایت به هیچ جا نمیرسن.
ارزهای دیجیتال مطرح مثل بیت کوین ذاتا ریسک بالایی داره، بعد شما بیاید روی ارز جدیدی که هیچ چیزش هم مشخص نیست هم سرمایه بذارید مثل اینه که هیچ ارزشی برای سرمایه تون قائل نیستید
به دلیل احتمال موفقیت خیلی کم، به طور کلی این ارزهای جدید رو نادیده بگیرید
ممکنه ارزی پیدا بشه که صد برابر هم رشد کنه ولی شانس و احتمال موفقیت سرمایه گذاری در پروژه های جدید اونقدر پایینه که بهتره ازش صرفنظر کرد

درودبرشما به نظرشما اتریوم برای سرمایه گذاری وپس انداز چطوره وتوایران ازکجا وکدام صرافی اتریوم بخریم مطمئن تره؟🙏لطفا راهنمایی کنید

سلام، برای پس انداز؟ نه. شما چیزی رو پس انداز میکنید که ارزشش ثابت باشه یا اینکه حداقل نوسان رو داشته باشه.
برای سرمایه گذاری چندساله گزینه خوبیه گرچه بالا و پایین های زیادی خواهد داشت

سلام لطفا یک صرافی خوب خارجی که بشه توش ترید کرد و ایران و تحریم نکرده باشه معرفی کنید

دوستان سلام کسی میتون درباره ارزدیجیتال tbc توضیح بده.ک ایا واقعی ایست یا کلاهبرداری؟

سلام دوست عزیزم tbc یک ارز دیجیتال که هنوز در مارکت کوین قرار نگرفته پس در نتیجه هیچ ارزشی هم نخواهد داشت

با سلام
استاد، کسانی که در خارج از کشور زندگی میکنند و مسترکارت دارند، میتونن در سایت بایننس با پاس ایرانی احراز هویت کنن ؟

سلام، فکر میکنم امکانش باشه ولی باید تست کنید.

سلام استاد جهاندیده برای این که یه شخص بخواد مبلغ بالای 100میلیون دلار به ایران انتقال بدهد چه کاری مناسب است که امنیت بالا باشه و سریعا این کار انجام شه و دلار به ریال به ایران منتقل شه

سلام. نمیدونم برادر

سلام ارز snbدر حال پیش فروشه تو صرافی syncrobit آیا خرید اون به صرفه هست؟

سلام، به نظرم روی ارزهای جدید سرمایه نذارید بهتره.

سلام آقای مهندس. پایین‌ترین و مناسبترین راه برای خرید بیت کوین رو معرفی میکنید. الان اکثر صرافی ها مبنای قیمتی ندارند. یا سقف گذاشتند. اگر جایی رو معرفی کنید ممنون میشم. صدای کوین تلگراف هم در اومده که در ایران صراف ها با دلار 4200 بیت می‌خرن و با دلار آزاد می‌فروشند تازه بعلاوه 20 درصد هزینه چنچ

سلام، قیمت بیت کوین در ایران در صرافی های مختلف کمابیش نزدیک هم هست. خود شما باید صرافی های آنلاین مختلف رو برای پیدا کردن مناسب ترین قیمت بررسی کنید.

سلام.
اولا واردات ارز به کشور کاملا آزاده
دوماً روش سریع و مطمئن استفاده از کارت خوان سیار متصل به حساب ایرانی.

سلام
استاد من بخوام ارز های رو بخرم که کمتر معروف هستن و تو رتبه بندی بالای هزارتا دو هزارتا قرار گرفته اند از کجا باید بهرم؟ کلا از کجا میتونم بفهمم فلان ارزی تو کدوم صرافی عرضه و خرید و فروش میشه؟

سلام، اول که به نظرم سرمایه ای روی این ارزها نذارید چون درصد و احتمال موفقیت شون خیلی پایینه.
به دنبال ارز مناسب گشتن، مثل اینه که بخواید سوزنی در انبار کاه پیدا کنید
در ابتدای همین مطلب نوشتیم “نکته: برای اینکه ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی لیست شده، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.”

سلام
وقت بخیر
ارز فوین در کدوم صرافی قابل تبدیل هست؟

سلام، این ارز هنوز در جایی لیست نشده.

ببخشید یکی بهم‌میگه این برنامه ها رونصب نمستونه سو‌استفاده ای‌کن؟؟

با سلام و احترام
انتقال یک ارزدیجیتال از یک کیف پول به کیف پول دیگر، فقط دارای هزینه transaction fee میباشد، که بعنوان مثلا برای بیت کوین چیزی در حدود 0.04 دلار است.
ولی وقتی میخواهیم یک ارز را از یک صرافی به کیف پول خود انتقال بدهیم، بغیر از هزینه transaction fee، باید چیزی حدود 3 دلار (0.00025 btc)دیگر پرداخت کنیم که صرافی ها آن را هزینه شبکه مینامند و میگویند از آن سودی نمیبرند.
1- چرا انتقال از صرافی به کیف پول دارای چنین هزینه ایی هست؟
2- این هزینه در کجای شبکه بلاک چین مصرف میشود؟
3- آیا این هزینه به ماینرها میرسد؟
4- و اینکه چرا این هزینه همیشه ثابت گرفته میشود(مثلا برای بیت کوین 0.00025)؟
5- و آیا این هزینه شامل دیگر ارزها؛ مانند اتریوم، ریپل و…هم میشود؟ یعنی برای خروج هر ارزی از صرافی بغیر هزینه کارمزد شبکه خود ارز، باید این هزینه اضافی را بدهیم؟

ممنونم از آموزش شما

سلام. مبلغی که بابت withdraw یا برداشت پول از صرافی ها میپردازید صرافی برای خودشون برمیدارن.
برای ارزها و صرافی ها مبلغ ثابتی نیست و متفاوت هست. باید خودتون بررسی کنید در هر صرافی این کارمزد چقدره.

سلام جهان دیده جان ما ی لجر خریدیم از کجا مطمعن شیم کلید سید ۲۰ کللمه ای رو کسی قبل از ما برنداشته بجز پلمپ بودن چون اکثر بسته ها تو گمرک باز میشن برای بررسی.ممنون میشم ی راهنمایی کامل بکنی

سلام، تنها راه اینه که ببینید پلمپ بسته باز شده یا نه.

دوستان صرافی والکس مارکت نزدیک ترین نمونه ایرانی به بایننس هست من ی هفته میشه باهاشون کار میکنم خریدو فروشا مستقیمه

یعنی با کردیت کارت بیتکوین بخری بفروشی حساب ایران واریز میکنن؟؟

سلام وقتتون بخير
من أرز Grin دارم و ميخوام به بيتكوين تبديل كنم به چه روشي ميتونم اين كار رو انجام بدم لطفا اگه راهنمايي ميتونيد بكنيد بهم زنگ بزنيد از خجالتتون در ميام

برای اینکه ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی لیست شده، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

سلام وقتتون بخیر
من کیف پول کاغذی ایجاد کردم از سایتیکه شما فرمودید فقط موندم تو این مسئله من ارز ریپل رو بخرم و ادرس همون کیف پول کاغذی رو بدم تا واریز کنن بهش از کجا بدونم واریز شده ب کیف پول یا نه یعنی چجوری میشه ب موجودیش نگاه کرد

سلام، اگه کیف پول کاغذی ریپل ساختید در گوگل جستجو کنید ripple explorer
ادرس ریپل رو در سایت explorer وارد کنید، جزییات تراکنش ها و موجودی رو میتونید ببینید

سلام بنده در سایت iqmining قرارداد خریدم که در نهایت متوجه شدم ضرر کردم…حالا برای برداشت پول کپی پاسپورت میخواد اعتماد کنم و کپیشو اپلود کنم؟چه خطراتی وجود داره؟

سلام، اطلاعی در این مورد ندارم

سلام برای خرید ارز بیت کویین از کدوم صرافی خرید کنیم که سود کمتر برداشت کنه ازمون؟؟؟

سلام، اگه میخواید با ریال بخرید بیدارز بد نیست

سلام در صرافی بیدارز میشه آدرس بیتکوین باز کرد (آدرس بیتکوین داشته باشیم)

سلام میشه چند سایت ایرانی که ارز payeer رو بفروشه به من معرفی کنید؟

سلام خسته نباشید از لیبرا اطلاعاتی دارید؟

سلام، در مورد لیبرا این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/40593/libra-facebook

سلام با توجه به اینکه حداکثر تا جولای 2020 همه صرافی‌ها باید احراز هویت کنن آیا این پایان کار برای ایرانیها یا راه حلی وجود داره و اینکه آیا صرافی هست که کلا وری فای نخواد ممنون از پاسخگوییتون

سلام، ممکنه برخی صرافی های غیرمتمرکز همچنان بدون وریفای امکان معامله جزئی وجود داشته باشه
منبع این خبر کجاست؟ “با توجه به اینکه حداکثر تا جولای 2020 همه صرافی‌ها باید احراز هویت کنن “

سلام استاد
ارزهاي که در coinmarketcap.com قرار دارند.امکان ارز کلاهبرداري وجود دارد؟ يا مورد تاييد هست؟

سلام، سایت coinmarketcap صرفا برای نمایش اطلاعات ارزهاست و وجود ارز در این سایت دلیلی برای معتبر بودنش نیست
خیلی از ارزهایی که در این سایت میبینید در نهایت به صفر میرسن و کاملا بی ارزش میشن

سلام به زودی پلتفرم ترید آریانا aryana وارد بازار خواهد شد که مشکل ایرانی ها رو با اکثر صرافی ها حل خواهد کرد.

سلام من الان بخوام مقدار ارز لیبرایی ک جمع آوری کردم و بفروشم باید ب کدام صرافی و سایت مراجعه کنم؟

سلام برای خرید بیت کوین سایت Localbitcoin.com معتبر هستش از اونجا خرید انجام بدم. همچنین امکان برداشت وجود دارد؟
با تشکر

سلام، بله معتبره

سلام سایت localbitcoin.com برای ایرانیها حساب باز میکند؟

سلام، مدتی پیش فعالیت ایرانیان رو محدود کرده بنابراین توصیه نمیشه.

من یک نفر رو میشناسم که قبلا همین کارو میکرد به عنوان پیمانکار اگه خواستین مشهد هست هماهنگش کنم

سلام
ارز ۴۲ کوین رو چجوری به تومن تبدیل کنم آیا صرافی هست که این ارز رو بخره؟ممنون

سلام وقتتون بخیر میخواستم تو کلاسهای حصوری بورس و ارزهای دیجیتالی شرکت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون

سلام، کلاس حضوری نداریم ولی دوره‌های آنلاین هست که در این صفحه می‌تونید ببینید.

چطوری توی سایت بایننس دلار رو به ریال تبدیل کنیم چطوری پولمونو ازش بکشیم بیرون

در سایت بایننس چنین کاری شدنی نیست، اگه میخواید ارز دیجیتال رو به ریال تبدیل کنید بهتره در سایت نوبیتکس بفروشید

سلام وقت بخیر من کیف پول coinomi‌ دارم داخل مقداری ارز دارم‌ میخوام از طریق صراف خود کیف پول بفروشمشون و یه مقدار ارز دیگ بخرم علینیاز ب مستر کارت و‌یزا کارت دارم؟؟

سلام، برای تبدیل ارز دیجیتال به یک ارز دیجیتال دیگه نیازی به ویزا یا مستر کارت نیست

با سلام. خسته نباشید. میخواستم بدونم سایت ارزجو Arzjoo صرافیه؟ و آیا قابل اعتماد و معتبره؟

باسلام
چطور باید میزان تتر موجود خود در بایننس را تبدیل به دلار امریکا کنم
من خارج ایران هستم و مسترکارت دارم
قصد خروج کامل تتر را از بایننس دارم
تبدیل تتر به دلار امریکا با withdraw در اپ binance مقدوره ؟

سلام خسته نباشید از کدوم صرافی میتونم وچر و پرفکت مانی بگیرم ممنونتون میشم جوابمو بدید

با سلام جناب جهاندیده .لطفا اطلاعاتی در مورد ارز TBC بفرمایید آیا میشه اعتماد کرد

سلام، اطلاعی ازش ندارم

سلام استاد
من حساب paypal فریفای با درآمد مستمر دارم. دنبال یک سایتی میگردم که بتونم فاند داخل اش رو به بیت کوین تبدیل کنم. به نظرتون از کجا حساب باز کنم؟

من میخواستم از شما در مورد کیف TRONLINK PROراهنمایی بگیرم که چطور میتونم انتقال بدم موجودیم بالاس از هر کسی هم سوال میپرسم میخواد یه کلاهی بذاره ممنون میشم پیام بدید به ایمیل

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم من مقداری بیت کوین از سایت btc_free_for_iran استخراج کردم می‌خوام ب کیف پول انتقال بدم چیکار کنم از چ کیف پولی استفاده کنم راهنمایی کنیدممنون میشم

سلام وقت بخیر من چند وقته دارم از سایتcryptofreeبیت کوین استخراج میکنم سایت معتبره و الان می خوام بیت کوین خودم ب کیف پول انتقال بدم چیکار کنم ممنون میشم جواب بدید

اسکم هست دوست عزیز وقت نذار

منظورتون از این که اسکم هست چیه آقای جهاندیده؟
یعنی از سایتش نمیشه بیت کوین گرفت؟

اسکم هست یعنی پرداختی نداره

سلام ی سوال داشتم
کدوم صرافی بنظرتون معتبرتره

اسکم یعنی کلاهبردار.سایت هایی که بدون هیچ کاری ارز دیجیتالی بدن

سلام جناب جهاندیده درمورد سایت (آدرس سایت توسط بورسینس حذف گردید) اطلاعی دارین؟!
اگه دارین بنظرتون سایت (-) بهتره یا (-)

سلام مهدی عزیز ، ماهیت بی طرف بودن ما در رسانه ایجاب می کنه از اظهار نظر های اینچنینی خودداری کنیم. اما برای این بدونید کدوم صرافی آنلاین ایرانی بهتر از بقیه است باید به چند عامل قیمت ، حجم معاملات ، سابقه ، اعضاء سازنده و بازخورد های کاربران دقت کنید. همینطور اگر نهایتا به نتیجه مشخص نرسیدید می تونی با مبلغ کمی آزمایش شون کنید و بهترین گزینه برای نیاز تون رو انتخاب کنید. موفق باشید.

صرافی (نام صرافی توسط بورسینس حذف گردید) خوبه؟

با این صرافی به خصوص آشنایی ندارم ارسلان عزیز اما چون فعلا تفاوت فناوری و امکانات زیادی بین صرافی های ایرانی نیست بهترین نرخ ، بهترین صرافی رو تعیین می کنه. البته بین صرافی های مطرح که مشخص باشه کلاهبردار نیستند.

سلام خوبی شما
میشه سایت هم واسه من معرفی کنیو

سلام ، متشکرم. ارسال شد

سلام
از مدتی قبل صرافی بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده و امکان خرید و فروش برایشان وجود ندارد. مهمتر اینکه این حرکت بدون اطلاع قبلی به کاربران ایرانی انجام شده و الان حجم زیادی از موجودی کاربران ایرانی بلوکه شده. آیا راهی برای انتقال موجودی از بایننس وجود دارد؟

سلام فرامرز عزیز ، توی تعامل ما با تحریم های ظالمانه آمریکا خیلی سئوال این نیست که آیا فلان صرافی و سرویس دهنده ایران رو تحریم کرده یا نه بلکه سئوال این هست کی این اتفاق می افته ! همانطور که دیدیم یک سرویس دهنده در زمینه رمز ارز ها که به نوعی غیرمتمرکز بودن و ضد دولت بودن رو در ذات خودش داره اون هم در کشور چین به خاطر آمریکا ما رو تحریم کرد !

تا جایی که بنده اطلاع دارم و تجربه کردم ، بایننس دارایی رو مسدود نمی کنه و امکان برداشت وجود داره صرفا نمیشه از دارایی برای خرید و فروش بهره گرفت پس به راحتی می تونید دارایی رو از بایننس مثل حالت عادی خارج کنید.

موفق باشید

سلام آقای جهاندیده عزیز…
استاد من شمارو تو همه شبکه های اجتماعی دنبال میکنم و قبولتون دارم و الان یه سوال مهم دارم که من چطور میتونم با ریال ایران،دلار و ارز بخرم و معتبرترین صرافی آنلاین که با ریال کار می‌کنه چیه؟آخه چرا شما همش اونایی رو اسم بردید که ریال رو پشتیبانی نمیکنن؟؟!! خواهش میکنم که اسم معتبرترین رو بگید و مثلا منظورتون رو (نام صرافی توسط بورسینس حذف گردید) یا (-) چیه؟چی پیشنهاد میدید؟

سلام آریا عزیز ، شما به رسانه ما لطف دارید و ما قدردان حمایت و دنبال کردن شماییم. متاسفانه اعلام یک صرافی مشخص می تونه در تعارض با اصول یک رسانه مستقل مانند بورسینس باشه اما بنده صرافی رو که شخصا استفاده می کنم و به دوستانم هم پیشنهاد می دم رو براتون ایمیل کردم. بدیهیه که این بر اساس نظر شخصی بنده است و نه موضع کلی وب سایت بورسینس.

سلام
لطفا نشانی یک صرافی مطمین را برایم ارسال کنید

سلام دوست عزیز ، ارسال شد.

سلام لطف صرافی که از نظر،شما معتبر هست به ایمیل بفرستید باتشکر

سلام امیر علی عزیز ، طی تصمیم مون با آقای جهاندیده بر این شد که صرافی نوبیتکس که بنده به صورت خصوصی اعلام می کردم رو از این به بعد عمومی معرفی کنیم. به علاوه قصد داریم در مذاکره با این صرافی مزایای ویژه ای هم برای کاربران بورسینس در نظر بگیریم. bourseiness.com/goto/nobitex

سلام لطفا یک صرافی که بتونم باهاش وب مانی رو با دلار شارژ کنم یا برداشت کنم .برام ارسال میکنید . ممنون

سلام لطفا صرافی هایی که مورد تاییدتون هست و ریالی ، ارز دیجیتالی خرید و فروش میکنند رو معرفی کنید.

سلام حمید عزیز ، متاسفانه به دلیل حفظ بی طرفی رسانه نمی تونیم اسم خاصی رو ببریم اما با جستوجو کمی توی گوگل می تونید موارد متعدد مناسبی رو پیدا کنید.

سلام لطفا یه صرافی خوب و معتبر انلاین که بتونم با ریال خرید و فروش ارزدیجیتال و دلار انجام بدم معرفی کنید .تشکر

سلام وقت بخیر
پیشنهاد ما سایت نوبیتکس هست

با سلام خدمت شما ، لطفا یک صرافی اینترنتی معتبر برای خرید اینترنتی دلار و انتقال به حساب پایر به ایمیل من ارسال کنید . با تشکر : کامران

سلام کامران عزیز ارسال شد.

سلام
لطفاً یک صرافی که بتوان به صورت ریالی کاردانو خریداری کرد معرفی کنید
و یک کیف پول اینترنتی برای ذخیره کاردانو به صورت امن

سلام سید عزیز یک صرافی معتبر ارز دیجیتال پیشنهاد میدید داخل ایمیلم ممنون موفق باشید

سلام حسین جان ارسال شد.

نوبیتکس عالیه بخدا
(لینک توسط بورسینس حذف گردید)

نوبیتکس ارز ترون رو پشتیبانی میکنه.میشه ترون واریزکرد.من صرافيها اکسکوینو دارم ولی نميتونم ترون واریز کنم يه مشکله بزرگيه.

سلام، ممنون از اطلاع رسانی خوب شما
لطفا صرافی ارز دیجیتالی که قابل اعتماد باشه رو محبت کنید، بفرمایید، ممنون میشم.

سلام مهدی عزیز ، زنده باشید.

پیشنهاد بورسینس استفاده از صرافی نوبیتکس هست. http://Www.bourseiness.com/goto/nobitex

فک کنم پیشنهاد بورسینس بیدارز باشه
خودشون توی پیج ایسنتا پیشنهاد دادن

سلام محسن عزیز ، در تصمیم اخیر بنا شد که در پاسخ سئوال دوستانی که خواستار معرفی صرافی هستند ، ما نوبیتکس رو پیشنهاد کنیم.

چنج کن

سلام آقای مهدی

برای اینکه مطمئن بشید کدوم صرافی ارز دیجیتال قابل اعتماده، یکسری مورد رو بررسی کنین؛ مثل:
1. سابقه و فعالیت های اون صرافی رو بررسی کنین.
2. چه تعداد کاربر به این صرافی اعتماد کردن و حجم معاملات روزانه شون چقدره (توی بعضی از سایت ها این اطلاعات هست).
3. بررسی کنین که صرافی موردنظر چقدر در بازار اعتبار داره.
4. تحقیق کنین که چه تیمی پشت این صرافی وجود داره و چه اقداماتی رو برای کسب و کارشون انجام میدن.
5. با مبلغ خیلی کم معامله رو در صرافی موردنظر شروع کنین تا مواردی مثلا پشتیبانی و کیفیت صرافی رو بسنجید. بعدش که مطمئن شدید، سرمایه گذاری ها و تریدهای بزرگتر انجام بدید.

سلام خوبی خانوم امینی یه مشکل اساسی توی برنامه آی ماینر دارم که نمیتونم بیت کوین هامو تبدیل به ریال یا خارج کنم آیا مقدور هست کمکم بدید لطفا

نوبیتکس اصلا راضی نبودم و از اونجا خارج شدم. خیلی مزخرف بود مردمداریشون صفره.

سلام خانم عادله گرامی ، متاسفم بابت تجربه بدتون اما صفت مردم داری برای یک صرافی خیلی شاید کاربرد نداشته باشه. یک بستر معاملاتی رو باید بر اساس قیمت ، کارمزد ، سرعت ، امنیت ، اعتبار و … قضاوت کرد.

سلام من کلا میخوام تازه خرید کنم ولی نمیدونم چی و با جند تومن خرید کنم میسه راهنمایی کنید؟

سلام ، آیا چیزی شبیه سبدگردانی در بورس و فروش سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال وجود داره برا کسی که وقت لازم برا خرید و فروش نداره و بتونه سرمایشو در اختیار اون شخص یا گروه بسپاره؟

سلام
تو کدوم اکسچنج توکن های جدیدکه میاد میشه خرید؟

سلام مجید عزیز ، به صورت انحصاری نیست که فلان اکسچنج همه رو داشته باشه. معمولا هر توکن با یه سری صرافی به توافق می رسه و اعلام می کنه.

سلام و عرض ادب
من مقداری بیت کوین دارم و قصد دارم آنها رو بفروشم لطف بفرمایید بنده رو راهنمایی کنید که کدام صرافی میتونم اینکار رو انجام بدم و مورد تایید جنابعالی هست
با تشکر از لطف و محبت شما

سلام و درود جناب احمدیان گرامی ، بهترین گزینه از نظر بنده صرافی نوبیتکس هست و ما در بورسینس همین صرافی رو پیشنهاد می کنیم : bourseiness.com/goto/nobitex
سربلند باشید.

باینانس از هم بهتره
(لینک توسط بورسینس حذف گردید)

سلام،صرافی ها بیشتر کدام ارزهای دیجیتال رو خریداری میکنند؟و میشه راهنمایی کنید چجوری باید بفروشیم؟ باید حضوری بریم؟

سلام خانم نفیسه گرامی ، بیشترین جفت ارزی که ریال یک سمتش هست طبیعتا بیت کوین هست و بعد اتریوم و ریپل اگر اشتباه نکنم. می تونید توی صرافی نوبیتکس که پیشنهاد ما هست حجم معاملات روزانه رمز ارز های مختلف رو مشاهده کنید.

سلام خسته نباشید میشه راهنمایی بفرمایید که ایا صرافی هایی که در سطح شهر تهران فعالیت میکنند به خرید و فروش بیت میپردازند یا نه باید با صرافی های انلاین معامله کرد

سلام موسی عزیز ، بله صرافی های فیزیکی هستند منتها تا جایی که بنده اطلاع دارم صرافی های آنلاین مثل نوبیتکس بهترن bourseiness.com/goto/nobitex

سلام من ارز CNTM دارم تو ولت ایدو…چند تا ارز دیگه هم تو این ولت و ولت ایمتوکن دارم کجا میتونم بفروشم؟

سلام چقدر طول میکشه نوتبیکس پول بزنه حساب؟

سلام دوست عزیز ، متوجه منظورتون نشدم لطفا بیشتر توضیح بدید.

سلام وقت بخیریه صرافی معتبرآنلاین داخل ایران بهم معرفی میکنین که ازحساب پایرهم خریدوفروش انجام بده ممنونم

سلام برای فروش ووچر پی اس چ سایتی معتبره؟

سلام صرافی ای که خودتون استفاده میکنید وازش راضی هستید رو ب من ایمیل کنید ممنون

سلام دوست عزیز ، ایرانی نوبیتکس و خارجی بایننس هست.
http://Www.bourseiness.com/goto/nobitex

سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم بهترین قیمت دلار پایر را کدام صرافی داراست
و کمترین کارمزد را برای نقد کردنش داره
ممنون

سلام معین عزیز ، زنده باشید

می تونید از طریق صرافی نوبیتکس که پیشنهاد ما هست اقدام کنید (لینک ورود)

سلام
یه صرافی میخواستم جهت خرید و فروش ارزهای متنوع تر مثل چین لینک و… و البته کارمزدش هم کم باشه؟

سلام
سایت کوین لند خوبه؟
چون میخوام چین لینک بخرم و اکثر سایتا یا ندارنش یا اینکه برای خریدنش، نیاز به دلار هست.

سلام سید عزیز ، اطلاعی ندارم متاسفانه.

ببخشید یک صرافی مثل آبان تتر آیا معتبر است؟

سلام دوست عزیز اطلاعی نداریم از اون اما پیشنهاد بورسینس استفاده از وب سایت نوبیتکس هست : https://www.bourseiness.com/goto/nobitex

سلام آقا سید راهنمای خرید بیت کوین و صرافی معتبر ایراتی معرفی کنید

نوبیتکس نه دفتری داره نه شماره پیگیری که زنگ بزنیم چجورمیشه بهش اعتماد کرد؟ لطفا اگر آدرس یا شماره تلفنی ازش دارین بزارین

سلام امین عزیز ، می تونید به مصاحبه شون با مجله شنبه مراجعه کنید منتها کلا صرافی های رمز ارزی در ایران قانون براشون تدوین نشده و مجوز و … در کار نیست ما هم بر اساس شناخت و تجربه مون معرفی می کنیم.

بخش تماس با ما هم نشانی شرکت هست هم شماره تماس :/

سلام به مدیریت وکارشناس محترم شما ارزsol رو هم خریداری میکنید یا تبدیل به اتریم وچطور میشه solرو نقد کنم ممنون میشم راهنماییم بفرمایید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام آرمین محترم،میخام ترون بفروشم کجا معتبر هست ک بتونم اطمینان کنم و آیا در همون لحظه وجه رو واریز میکنن؟

سلام وقت بخیر
ما برای خرید و فروش ها از سایت nobitex و bidarz استفاده میکنیم

سلام سایت های معتبر هست

خسته نباشین یه صرافی خوب معرفی برای خرید وفروش روبل روسیه ممنون میشم

سلام کیف پول تون چیه؟

payeer

سلام محمد خوبی میگم با چه چیزی روبه در آورده ای لطفاً بگو

ترون ولت _اتمیک

سلام.حداقل باید چقدر بیتکوین داشته باشیم تا بتونیم بفروشیم

سلام وقت بخیر
بستگی به خریدار و یا سایتی داره که قصد دارید بیت‌کوین رو در اون سایت بفروشید
اکثر سایتها واریز کمتر از 10 دلار رو قبول نمیکنن
در ضمن باید به کارمزد تراکنش هم توجه داشته باشید، اگه مثلا کارمزد تراکنش 4 دلار باشه طبیعتا ارزش نداره بخواید معادل 10 دلار بیت‌کوین جابجا کنید.

کجا میتونم ۱۰۰۰۰ بیتکوین بفروشم؟

اگر ده هزار بیتکوین داشتی، حتما عقلش را داشتی بدونی کجا بفروشی!
شک دارم حتی بدونی قیمش میشه حدود دو هزار میلیارد تومان

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

عجب پاسخ دندانشکنی ههه

👌👌👌ا

حاجی سرساقیت سلامت، معلوم که ساقیت اهل کسب حلاله.

سلام دوستان،فقط سایت بیدارز و نوبیتکس کفایت میکنه. عالی هستند.
به نظرم اگر تعدادمون بره بالا دیگ لازم نیست در صرافی های خرجی خرید و فروش کنیم و در چند دقیقه همینجا میشه بفروشیم.
بیدارز=راحت و اسان
نوبیتکس=خرید و فروش حرفه ای و سریع
از بیدارز شروع کنید
حواستون به کارمزد ها باشه
زیر ۲تومن معامله نکنید به نظرم

برای پرفکت مانی و وب مانی کدوم یکی از این صرافیها هستند

سلام من dogecoin دارم کدوم صرافی میتونم به ریال تبدیلش کنم ممنون.

سلام وقت بخیر
حتما باید حساب پایرم احراز هویت بشه ؟بعدا به مشکل نمیخورم ؟

سلام .یه صرافی خارجی معرفی کنید که با ما مشکل نداشته باشه. صرافی های ایرانی نوبیتکس وبقیه تمام ارزها رو ندارن

سلام، شنیده شده سایت kucoin و coinex با ایرانیان مشکلی ندارند
تحقیق بیشتر بر عهده شما…

با سلام خواستم ی سوال بپرسم آیا خرید وفروش ارزهای دیجیتال تو ایران ممنوع هست

سلام اگر بخوام تتر با مستر کارت بخرم بهترین صرافی کدومه ک بشه انلاین خرید کرد و قیمت و نسبتش خوب بیوفته

با درود
ضمن تشکر از مطالب مفید که در سایت منتشر می فرمایید. لطفا صرافی معتبری که بتوان ارز دیجیتال را به یورو و یا دلار تبدیل کرد، معرفی بفرمایید. ممنونم.

سلام و درود
برای تبدیل به یورو و دلار باید از صرافی های خارجی استفاده کنید ولی این صرافی ها نیاز به احراز هویت دارند و به ایرانی ها خدمات ارائه نمیدن.
اگه قصد تبدیل به ارز دیجیتال تتر رو دارید که ارزشش معادل دلار آمریکاست، میتونید از سایت ایرانی نوبیتکس استفاده کنید

سلام میخواستم ببینم چه سواستفاده هایی ممکنه از احراز هویتی که توی صرافی های ایرانی ارز دیجیتال میکنیم صورت بگیره یا اصلا میتونن کاری غیر قانونی با مدارکمون بکنن یا خیر….توی صرافی جیبیتکس والکس و نوبیتکس و بید ارز احراز هویت کردم میخواستم ببینم ممکنه تبعات بدی داشته باشه یا از حساب صرافیمون تراکنش های غیر قانونی انجام بدن یا خیر ..یخورده ذهنم درگیر شده لطفا پاسخ بدید..ممنون

سلام وقت بخیر
سوال شما خیلی کلی هست. میشه گفت احتمالات زیاده. بستگی به طرف مقابل شما داره که چقدر قابل اعتماده و یا از طرف دیگه چقدر دنبال سوءاستفاده است.

سلام میخواستم دلار پایر بخرم میخواستم بدونم کجا بخرم بهتره خیلی ممنون میشم جواب بدید

سلام.خسته نباشید.ارز تزوس به چه طریقی میتونم بفروشم.
3000 دلار دارم ارش

سلام وقت بخیر
دو راه دارید.
1. در صرافی‌هایی مثل binance و kucoin به بیت‌کوین، تتر یا سایر ارزهای محبوبی که در ازای ریال در ایران معامله میشن تبدیل کنید و سپس در صورت تمایل بیت‌کوین، تتر یا هر ارز دیگه‌ای که بدست اوردید رو در سایت nobitex بفروشید و ریال دریافت کنید
2. بگردید و صرافی آنلاین ایرانی که تزوس خریداری میکنه پیدا کنید
3.

چجوری بیتکوینمو بفروشم
به کی بفروشم

چقدر بیت کوین داری

سلام ببخشید ی سوال داشتم میخواستم بدونم میشه با برنامه coinomi ارز دیجیتال رو چنج کرد؟

👌👌👌ا

میشه راهنمایی بفرمایید ارز celr network رو از صرافی ایرانی به جز okex و bitbarg که قیمت رو خیلی بالاتر میدن کحا میشه تهیه کرد
چون pair اتریوم سلر تو بایننس هم نیست که اتر رو تبدیل کنم بهش
ممنون میشم

اکسچنج خاصی نمیشناسم. میتونید در بایننس اول اتر رو به usdt تبدیل کنید و بعد به celer network

سلام سایت لوتی بیتس برای جمع اوری بیت کویین معتبر است یان

سلام استاد
من میخوام تازه وارده سرمایه گذاری در بیت کوین بشم میشه مراحل ثبت نام رو کامل راهنمایی بفرمایین واینکه بیت کوین مثل بازار بورس ما نیاز به تحلیل و آموزش داره؟
بینهایت سپاسگزارم.🌹

سلام، بله نیاز به آموزش و تحلیل داره.
این صفحه برای شروع یادگیری مفاهیمه:
https://www.bourseiness.com/cryptocurrency

ببخشید میخاستم بدونم ممکنه با گیفت کارت مستقیم اتر یا بیت کوین بخرم؟ اگه میشه جواب بدین ممنونم

یه سوال درمورد اینکه اگه کسی هوش و ذکاوت کافی برای این کار رو نداشته باشه (ثبت نام و واریز و برداشت پول و …) مثلا سنش بالا باشه میشه مثل بازار بورس که سبدگردان داره کسی یا شرکتی رو برای کنترل خرید و فروش پیدا کرد یا نه .ممنون میشم هرکسی اطلاعات داره راهنمایی کنه.

خیر متاسفانه چون در حال حاضر قانون هایی برای این صنعت نوشته نشده و احتمال کلاهبرداری به آن شکلی که شما گفتید بالاست

عمو جون پنیر مفت در تله موشه، اگه علاقه‌داری تلاش کن یاد میگیری ، دیرتر از بقیه یاد میگیری و نشدنی نیست، و به مسی هم در این حوضه اعتماد نکن که سه سوت میبرنت رو هوا

سلام
در سایت تاپ چنچ میشه ارز دیجیتال خرید و فروش کرد،فرقش با بقیه سایتها که شما معرفی کردید چی هست؟

سلام. خشگسته نباشید.
دوتا سوال داشتم.
معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال؟
با کامپیوتر ماین کنم سیستمم رو جمع میکنن؟
بعضی ها میگن جمع میکنن بعضی ها میگن نه.
نمیدونم به حرف کدوم گوش بدم.

سلام وقت بخیر
ماین با کامپیوتر شخصی به صرفه نیست و استخراج حرفه ای با دستگاه های استخراج باید انجام بگیره.
برای خرید و فروش ارز دیجیتال با ریال میتونید از سایت نوبیتکس استفاده کنید.

سلام عمق مارکت نوبیتکس بیشتره یا بیدارز؟

سلام
من توی حساب payeer روبل دارم و می‌خوام به تومان تبدیل کنم
کدوم صرافی آنلاین برای این کار بهتره؟

سلام با چه برنامه ای روبل جمع کردی؟!

سلام چه قدر روبل

سلام روز خوش
صرافی های ایرانی ک معرفی کردید میتونند ب صورت آنی و همون لحظه ارز رو خریداری کنند ؟
چون بعضی اوقات همون لحظه قیمت ارز بالا میکشه و منم اگر بخوام همون لحظه بفروشم اون ها میتونند همون لحظه بخرند یا باید وایستم تا تایید بشه و با یه قیمت دیگه بفروشم ؟

سلام خسته نباشین ببخشن ایا استخراج بیتی کوین از server mining معتبر هس،و اگر هس تراهش ۴۵.۲۹تا چه مدت میتواند یه بی تی کوین استخراج کنه؟

باسلام،من میخامIO COIN بخرم بفروشم، اول اینکه هرچی گشتم جزصرافی HITTBTCوYObitجایی نتونسم پیدا کنم این دوتا اهم ک تحریمیم، شما میتونین راهنماییم کنین؟ ممنون

سلام.میشه لطفا یه صرافی ایرانی یا صرافی که با ایران مشکل نداره معرفی کنین که هم مارجین داشته باشه و هم بشه با خرید ارز و فروش ارز سود کسب کرد…ممنون میشم پاسخ بدید

در صرافی binance هر کاری که در مورد ارزهای دیجیتال هست، می‌تولنید انجام دهید.

سلام
میخواستم بپرسم سایت ها و صرافی های چنج کننده زیر آیا معتبر و واقعی هستند یا نه و می شود با آنها معامبع و چنج کرد . لطفا راهنمایی کنید و پاسخ را نیز به جیمیل من ارسال کنید . تشکر .
bitexchanger.live
changelly.com

سلام، توصیه هایی که به شناخت کلاهبرداری ها و سایتهای معتبر کمک میکنه رو در اینجا بخونید:
https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

سلام
آیا صرافی در تهران هست که دلار رابه بیت کوین فردی درامریکا بفرستد؟

شما همینجا توو سایت نوبیتکس بیت‌کوین بخر و آونو به آدرس کیف پول دوستت هر جای دنیا که هست بفرست.

سلام
من مقدار زیادی ارز Q دارم میخواستم بفروشم
کسی میدونه چطوری میتونم بفروشم ؟
با تشکر

این ارز خرید و فروش نمیشه

با سلام
صرافی کریپتولند از لحاظ ارزهای دیجیتال متنوع است. قبلا سایت خوبی بود ولی به تازگی موارد مشکوک در این سایت دیده می شود
به تازگی این سایت فیلتر شده است. برداشت های ریالی آن بر اساس پروتکل خود سایت نیست و هر طور که بخواهند پول رو واریز میکنند و ممکن هست تا 24 الی 30 ساعت پول بدستتان نرسد.
باگی در این سیستم هست که زمان انجام یک معامله موجودی حساب شما به ناگهان صفر میشود و جلوی ترید شما گرفته میشود و علیرغم کسر کارمزد ممکن است تا چندین ساعت موجودی حساب شما از دسترس خارج شود. و این امر بسیار خطرناک است و ممکن است در یک نوسان بیشتر سرمایه شما از بین برود چون به حسابتان دسترسی ندارید کسی هم پاسخگوی ضرر و زیان شما نمیشود.
شبها تیم پشتیبانی بسیار ضعیفی دارد ممکن هست جوابتان را ندهند
مواردی شده که تیم پشتیبانی تماس میگیرند و شما را تهدید به مسدود کردن حسابتان میکنند در حالیکه باگ سیستم خودشان را تعهد نمیکنند
ضمنا دفتر این سایت در مالزی هست و …. کابران بسیار مواظب باشند

سلام وقتتون بخیر باشه راستش من مدتی هست با بیت کوین آشنا شدم و بوسیله ی دوستم یاد گرفتم با لب تاب استخراج انجام میدم میخوام بدونم آیا ب میزان فروش رسید میخرن ازم؟ الان حدود 60 دلار شده . فعلا نمیخوام بفروشم فقط میخوام بدونم آیا میتونم بفروشم و از کجا بفهمم معتبر هست یا نه ؟

سلام وقت بخیر
بله به راحتی قابل فروش و نقد کردنه .
در این سایت میتونید بفروشید

درود متشکرم
از کجا بفهمم بیت کوینم معتبر هست؟

خدایا تو واقعا نمیدونی بیت کوین چیه!!!
بعد با لپ تاپ استخراج میکنی!!
شما مگه غار نشینی احیانا!؟

دوستان aitrades چیه

سلام . ممنونم
از کجا بفهمم معتبر هست ؟

سلام، در اینجا در مورد نحوه بررسی اعتبار سایتها کمی توضیح دادیم:
https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

خوشبین نباش. سایتی که داری استخراج میکنی فیکه. هیچ سایتی به راحتی 60 دلار نمیدن.

با سلام،ارادت،،
این والکس صرافی ایرانی،چطوره برا خریدو فروش ارز؟؟میشه اطمینان کرد از همه نظر بهش؟؟یا ک صرافی ایرانی کدومو مناسب تر میدونین؟

نوبیتکس بهترین قیمتارو داره و برنامسم عالیه حتما داخل بازار یا مایکت برنامشو دان کنین چون برنامش بسیار راحته و مثل مارکتهای خارجی طراحی شده بعد از اون رمزینکسم خوبه

آموزش ثبت نام وخرید فروش به صورت حضوری وجود دارد؟؟

سلام یه صرافی خوب برای وب مانی میخام

سلام

میشه بجز صرافی نوبیتکس چندتا صرافی ایرانی معتبر معرفی کنید

وایا شما امنیت صرافی نوبیتکس و تضمین میکنید به صورتی که از اطلاعاتمون سواستفاده نشه؟

وایا صرافی اکسیر و bit24 معتبر هستند ؟

ممنون

سلام وقتتون بخیر ب من پیشنهاد دادن ک برای خرید و فروش ارز دیجیتال کارت بانکیمو اجاره بدم و در عوض مبلغی هم بابت این کار بهم پرداخت کنن ایا امکانش هست کلاهبرداری صورت بگیره با کارتم؟ اگه ممکنه راهنمایی کنید …

سلام وقت بخیر
خطر کلاهبرداری و سوءاستفاده از حساب شما زیاده، به هیچ عنوان اینکار انجام ندید.

با سلام
من از طریق موبایل به راحتی وارد سایت نوبیتکس میشم ولی از طریق لپ تاپ نمیتونم.از من خطای لاگین میگیره.هرکاری هم میکنم نمیشه.از خودشونم پرسیدم نتونستن کاری بکنن.این خودش یه مشکل بزرگه.بگذریم.
ممنون میشم راهنمایی کنید تا بتونم وارد پنل کاربریم بشم.

سلام من هم همین مشکلو داشتم اگه vpnی پراسکی فیلتر شکن ی انتی ویروس نصب داری باید غیر فعال باشن تا بتونی تو سایت لاگین کنی

همونقدر که خرید راحت هستش فروش هم راحته در سایت نوبیتکس فروش آنیه یا زمانبر ؟

میتونید به راحتی بفروشید.
اگه بازار موردنظر، کشش نداشته باشه موجودی که قصد فروش دارید رو به چندسفارش کوچکتر تقسیم کنید و در قیمت های مختلف عرضه کنید.

سلام
ایکارد خریدارین ؟

سلام از معامله گران نوبیتکس هستم یه مشکلی با نمودار دارم میخواستم از شما همفکری بگیرم
1) نمودار کندلهای نوبیتکس چه ریال و چه بر پایه تتر با هیچ نمودار کندل جهانی هم خوانی ظاهری نداره مثال اتریوم -تتر ETHUSDT باهمین نمودار توی تریدینگ ویو و یا بروکر های متاتریدر هم خوانی نداره ایا درست متوجه شدم یاتنظیمات خاصی باید انجام بدم؟
2)چطور میتونم از نمودار نوبیتکس خروجی بگیرم و در متا تریدر استفاده کنم؟
3) باتوجه به موضوع عنوان شده بهتره با کدوم نمودار تحلیل و معامله کنم نمودار معادلETHIRT داخل نوبیتکس یا نمودار ETHUSDT نوبیتکس یا نمودار ETHUSDT سایت تریدینگ ویو یا نمودار ETHUSDT تریدینگ ویو ?

سلام وقت بخیر دوست عزیز
1. طبیعیه که همخوانی نداشته باشه.
بازار ارزهای دیجیتال یه بازار متمرکز مثل بورس تهران نیست.
ارز دیجیتال‌های در اکسچنج‌های مختلف با قیمت‌های کمی متفاوت معامله میشن که البته بسیار نزدیک به هم هستن مثلا اتریوم ممکنه در نوبیتکس با قیمت 463 دلار معامله بشه ولی آخرین معامله در binance روی 464 دلار باشه.
گاهی شکل گیری هیجانات شدید در بازار، نبود سفارشات کافی در اکسچنج و… باعث میشه تفاوت در قیمتهای بین اکسچنج ها بیشتر بشه. اما اغلب اوقات قیمت ارزها در پلتفرم های معاملاتی مختلف خیلی نزدیک به هم هستن.
قیمت هر اکسچنج هم که روی نمودار شمعی که اون اکسچنج نمایش میده منعکس میشه و به خاطر همین تفاوت جزئی قیمت در اکسچنج ها و نوسانات مقطعی که سریع اتفاق میفته، نمودار قیمتی که شما در نوبیتکس می‌بینید با سایر اکسچنج ها متفاوته.ی
از این موارد که بگذریم، بطور کلی در زمان بررسی نمودار به لگاریتمی بودن یا نبودن نمودار، تایم فریم و بازه زمانی که دارید بهش نگاه میکنید توجه داشته باشید
2. فکر میکنم برای کاربری که مسلط به کدنویسی نیست به راحتی شدنی نباشه. بخش مستندات API نوبیتکس رو بخونید
3. بستگی به این داره که کدوم جفت ارز رو در کدوم صرافی معامله میکنید. فرضا اگه در نوبیتکس جفت ارز ETHIRT رو معامله میکنید، طبعا باید همین نمودار رو برای تحلیل در نظر بگیرید. البته به خاطر تاثیر نوسانات قیمت دلار در قیمت ریالی اتریوم، تحلیل روی این نمودار مشکل‌تر خواهد بود.

خیلی ممنونم بابت پاسخگویی کامل و سریع.درسته نمودار ریال بخاطر نوسانات دلار علاوه بر خود ارز دیجیتال شامل نوسان ریال به دلار هم میشه آیا بهتر نیست مبالغ ورودی فقط اول که حسابو شارژ میکنم باریال انجام بدم ودر نوسان گیری های بعدی و فروشم و خرید ارز با نمودار تتر نوبیتکس معامله کنم؟مثلا اتریوم که خریدم میخوام بفروشم به تتر (ETHUSDT)انجام بدم که موجودی دو بار با دونوسان ارز فیزیکی تبدیل نشه یا (USDIRT) ریال نوسان گیری کنم بفروشم ونوسان گیری کنم یا در هر دو نمودار هربار نوسان ریال و دلار به هم محاسبه لحاظ میشه ؟

خواهش میکنم. تصمیم برای اینکه کدوم جفت ارز رو معامله کنید کاملا به خود شما بستگی داره.

سلام من برای ارسال ارز ترون به حسابم در نوبیتکس مشکل دارم پیام no connection available رو میده با فیلتر شکن هم امتحان کردم لطفا راهنمایی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر بسیاری از اوقات منبع قابل اطمینانی وجود ندارد.

شاید شما مقداری ارز دیجیتال از طریق استخراج یا خرید یا بصورت رایگان بدست آورده‌اید و قصد دارید آنرا تبدیل به اتریوم، بیت‌کوین، zcash ، مونرو (Monero)، بیت‌کوش کش (Bitcoin Cash)، دش (Dash)، ریپل (Ripple)، اتریوم کلاسیک (Ether Classic)، لایت‌کوین ( Litecoin) و… کنید.

مشکل اینجاست همیشه خطر تحریم برای ما ایرانیان وجود دارد و با هر پلتفرم و صرافی خارجی نمی‌توان کار کرد.

مثلا  سایت Bittrex که یک پلتفرم معاملاتی است و در آن ارزهای رمزپایه (cryptocurrency) معامله می‌شوند بطور ناگهانی حساب کاربران ایرانی را مسدود کرد.بهترین صرافی آنلاین

در این مواقع بهترین راه‌حل استفاده از سایت Changelly است.

این سایت یک صرافی آنلاین ارزهای رمزپایه است که مزیتی بزرگ دارد: تراکنش‌ها در آن به سرعت انجام می‌شود و شما با تبدیل ارزها به یکدیگر، آنها را در کیف پول مخصوص خودشان دریافت می‌کنید و چیزی در کیف پول صرافی باقی نمی‌ماند تا خطر مسدود شدن را داشته باشد.

نکته مهم: تبدیل ارز Tether در صرافی چنجلی نیاز به احراز هویت دارد و ایرانیان اجازه اینکار را ندارند. بنابراین برای جلوگیری از ضرر و زیان، ارز Tether را در این سایت تبدیل نکنید.

در صرافی Changelly ارزهای رمزپایه زیادی قابل تبدیل به یکدیگر است. لیست کامل ارزهایی که در حال حاضر می‌توانید به یکدیگر تبدیل کنید به شرح زیر است:

اتریوم، بیت‌کوین، zcash ، مونرو (Monero)، بیت‌کوین کش (Bitcoin Cash)، دش (Dash)، ریپل (Ripple)، اتریوم کلاسیک (Ether Classic)، لایت‌کوین ( Litecoin)، فانتوم‌کوین (Fantom Coin)، استیم (Steem)، اردور (Ardor)، بیسیک اتنشن (Basic Attention)، بایت‌کوین (Bytecoin)، بانکور نتورک (Bancor Network)، بیت‌کوین گلد (Bitcoin Gold)، سیویک (Civic)، دکرد (Decerd)، دیجی‌بایت (Digibyte)، ای او اس (EOS)، اکسپنس (Expanse)، بایت بال (Byteball)، گولم (Golem)، گاپی (Guppy)، ارز Humaniq ، ارز LBRY Credits ، ارز لیسک (Lisk)، لونیر (Lunyr)، میدسیف‌کوین (MaidSafeCoin)، موناکو (Monaco)، ملون (Melon)، متال (Metal)، میستریوم (Mysterium)، نوبیتس (NuBits)، نئو (NEO)، گلدن (Gulden)، ارز Numeraire، ارز Nxt، ارز OmiseGo، ارز TenXPay، ارز PIVX، ارز پات‌کوین (PotCoin)، ارز Patientory ، ارز رادیوم (Radium)، ارز Augur، ارز iEx.ec، ارز Salt، ارز SingularDTV، ارز Status Network، ارز Stratis، ارز Tether USD، ارز Waves، ارز دیجیتال نوت (DigitalNote)، ارز XEM یا (NEM)، ارز Verge

 

در ادامه بصورت قدم به قدم نحوه تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را شرح می‌دهیم.

ابتدا عضویت در سایت لازم است : اینجا کلیک کنید و در سایت Changelly عضو شوید.

(فرم عضویت با کلیک روی لینک Sign Up باز می‌شود.)

 

عضویت فقط با وارد کردن یک ایمیل انجام می‌شود. پس از وارد کردن ایمیل و کلیک روی دکمه Continuing signing up مستقیما به صفحه حساب کاربری‌تان منتقل خواهید شد.

رمز عبور نیز به صورت خودکار ساخته می‌شود و به ایمیل شما ارسال می‌گردد.

در این مرحله انتخاب می‌کنید چه ارزی را دارا هستید و مایلید در ازای آن، کدام ارز را دریافت کنید.

در فیلد You Have همان ارزی که موجود دارید را انتخاب می‌کنید و مقدار آنرا دقیقا درج می‌کنید

در فیلد You Get ارزی که قصد دارید دریافت کنید را انتخاب می‌کنید. مقدار آنرا سیستم بطور خودکار محاسبه می‌کند.

اصطلاحات:

EXCHANGE RATE : نشان دهنده نرخ تبدیل ارز انتخاب شده است

FEE INCLUDED : کارمزد صرافی را نشان می‌دهد

ESTIMATED ARRIVAL : زمان تقریبی که ارز را دریافت می‌کنید را نشان می‌دهد.

 

در این مرحله بسته به اینکه ارزی که مایلید دریافت کنید چیست، از شما خواسته می‌شود آدرس کیف پول آنرا وارد کنید. مثلا اگر قصد دارید اتریوم بفروشید و بیت‌کوین بگیرید، باید آدرس کیف پول بیت‌کوین‌تان را وارد کنید.

 

از شما خواسته می‌شود جزییات مبادله ارز را مشاهده کرده و در صورت درست بودن تایید کنید

در صورت درست بودن اطلاعات روی دکمه Confirm and make payment کلیک نمایید

 

یک آدرس به شما داده می‌شود که باید مقدار ارز مشخص شده را به آن ارسال کنید تا صرافی نیز ارزی که آنرا درخواست دادید را به آدرسی که وارد کردید انتقال دهد (تصویر زیر)

 

با پرداخت ارز به سایت، سیستم صرافی Changelly ارزی که درخواست داده‌اید را به کیف پول شما منتقل می‌کند. همانطور که ذکر شد، مدت زمان اتمام این فرایند در قدم دوم روبروی عبارت ESTIMATED ARRIVAL قابل مشاهده خواهد بود

نکته مهم: تبدیل ارز Tether در صرافی چنجلی نیاز به احراز هویت دارد و ایرانیان اجازه اینکار را ندارند. بنابراین برای جلوگیری از ضرر و زیان، ارز Tether را در این سایت تبدیل نکنید.بهترین صرافی آنلاین

تجربیات خودتان در استفاده از صرافی Changelly را در بخش دیدگاه بنویسید.

 

قصد خرید یا فروش ارز دیجیتال در ایران را دارید؟ در این سایت می‌توانید با اطمینان و با چند کلیک خرید کنید:

اگر مایل به مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب “ارز دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول” را در اینجا دانلود کنید و بخوانید…

در بورسینس با مقالات آموزشی، دوره‌های آنلاین و کتاب‌ها و… به شما کمک می‌کنیم درآمد بیشتری داشته باشید و سود بیشتری از سرمایه‌گذاری کسب کنید.

چرا دلار رو به پول های دیگه تبدیل نمی کنه

دلار به چه پول هایی؟
در این سایت فقط میشه دلار رو میشه به ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.

مبالغ بالای دلار رو تبدیل نمیکنه که میگه حداکثر 200 دلار

شاید برای برخی از ارزها اینطوره.

من میتونم از ویزا کریدی کارتم که دلاری هست بیت بخرم بره تو والتم از این سایت؟

بله میتونید از ویزا یا مسترکارت استفاده کنید

سلام.. شما فرمودید ک این صرافی هیچ ارزی رو در خودش نگه نمیداره و ب کیف پول انتقال میده..سوال اینجاست آگه من بخام ی ارزی ک کمتر معامله میشه از این صرافی بگیرم باید ب چ کیف پولی انتقالش بدم یا ارزهایی ک کم اهمیت تر هستن آیا میشه کیف پولی براشون بسازیم؟

سلام. هر ارزکیف پول مخصوص به خودش رو داره و باید کیف پول مخصوص اون ارز رو بسازید و قبل از شروع فرایند خرید از این سایت، آدرس اون رو آماده داشته باشید

سلام ، چطور یک کیف پول ریپل میشه ایجاد کرد؟

سلام. میتونید از سایت cryptonator استفاده کنید
قابلیت ساخت کیف پول برای ارزهای دیجیتال مختلف رو داره

سلام من ارز ریپل را در سایت چنجلی نمی بینم چرا؟

سلام. مثل اینکه موقتا برداشته شده

Man meghdari bitcoin ferestadam adrese kife poole ripple ba tag ham dadam ama niomad

بیت کوین رو نباید به کیف پول ریپل بفرستید
هر ارزی باید به کیف پول مخصوص خودش (یا دقیقتر بگیم به آدرس بیت کوین دیگه) ارسال بشه.
شما نمیتونید یه ارز رو به کیف پول ارز دیگه ای بفرستید.

Bitcoin ro nafrestadam
Bitcoin ra ba ripple change kardam ama ripple hamo nafrestad…
Tag destination ham va ripple zade boodam
Chejoori mishe peigiri kard??

تراکنش های بیت کوین کمی طول میکشه تا تایید بشن.
احتمالا تراکنش شما هنوز تایید نشده، بهتره صبر کنید تا انجام بشه.

سلام
چرا ریپل و مونرو تو لیست نیست؟

سلام. احتمالا موقتی اینطور شد

باسلام من بیت کوین رو با بیت کوین کش چینج کردم اما در وضعیت تراکنش ضربدر خورده ونوشته تراکنش کامل نشد.الان دو روز گذشته.حدودا چقدر طول میکشه پول برگرده یا چینج بشه یا اصلا چی میشه؟ روی هش که چینجلی پرداخت کرده هم کلیک میکنم ارور 404 تو سایت بلاک چین میزنه

سلام. اگه کارمزد تراکنش رو پایین گذاشتید احتمال زیاد مبلغ برمیگرده به کیف پول.
دو روز هم زمان زیادیه، اگر برنگشت به پشتیبانی سایت چنجلی بگید

سلام .
کارکردن با ارزهای دیگه چ مزیت هایی داره یا بهتره بگم چ کاربردهایی داره که انقدر زیاد ایجاد شده اند
قبلا شنیده بودم مثلا گلفروش های جهان ارز مخصوصی دارند برای معمالات جهانیشون

ایاهنوزهم بیتکوین بهتره ؟ ایا وقتی 21 میلیون بیتکوین ایجادبشه رشدش متوقف میشه یا بیشتر ؟ کلاعاقبتشون چی میشه بعد اون تاریخ؟
لایتکوین و اتریوم اینچیزا … کلا واسه سرمایه گذاری کدومش رشدبهتری داشته تاحالا؟ کدومش اینده بهتری داره آیا؟

سپاس

سلام. بسیاری از ارزها هیچ ویژگی و تکنولوژی جدیدی ندارن
تعدادی هستن که ویژگی‌های خاصی دارن یا یک تیم قوی و شناخته شده پشتشون هست و تکنولوژی شون باعث میشه کاربردهای زیادی داشتن باشن.

سلام . من یه یک بیت کوین دارم و میخوام ب دلار تبدیل شه و لازمش دارم . توی این سایت ک تبدیل نمیشه ب دلار . میشه راهنمایی کنید ک تبدیل ب پول نقد بشه

سلام. از طریق این سایت بفروشید: آموزش خرید و فروش بیت کوین

سلام
از کیف پول ارزیمون میتونیم برای بازرگانی(واردات ) از شرکتهای خارجی مثل حواله های ارزی استفاده کرد؟
یعنی دیگه بعد از ثبت سفارش و گرفتن مجوز خرید ارز بجای اینکه بریم بانک یا صرافی ، با ولتمون خرید رو انجام بدیم؟

سلام، در حال حاضر ارزهای رمزنگاری شده اونقدر پیشرفت نکردن که بشه باهاش اینکارها رو کرد.
همه چیز به طرف مقابل داره که این ارزها رو به عنوان روش پرداخت قبول داشته باشه یانه.
اما پیش بینی میشه در آینده، مقبولیت این ارزها در بین افراد بیشتر بشه.

نمیاد بالا چرا این سایت

فیلتر شده

باسلام و درود
جناب مهندس در قسمت ۴ که باید ارز را به حساب صرافی واریز کنیم به چه صورت انجام میشه مثلا من ارزم توی کیف پیمنتز هستش…نمیتونم که سایت صرافی و ببندم و برم توی پیمنتز بریزم به آدرس صرافی…..لطفا بزرگواری کنید و راهنمایی بدین..ممنون

سلام، دوست عزیز هیچ کار پیچیده ای قرار نیست انجام بشه. شما همون ادرسی که از صرافی به شما داده شده رو کپی میکنید و در کیف پول تون مبلغ خواسته شده رو به ادرس ارسال میکنید. (اون ادرس رو به عنوان گیرنده میزنید)

سلام،من بيت كوينمو تبديل به اتريوم كردم.يك شك من اينه كه از كجا ميدونن من براشون پولو فرستادم يا نه،من نگران شدم نكنه كاري اشتباه انجام دادم و نبايد به اون صورت (از كيف پول خودم به ادرسي كه دادن)ميريختم،زمان تقريبيش هم ٥ دقيقه زده بود ولي يك ساعت شده نيومده،كلا بعد از اينكه صفحه اي كه ادرس كيف پول ميده چجوري بايد مرحله بعدش باز بشه

سلام. همه کارها اتوماتیک انجام میشه.

سلام
این سایت که معرفی کردید الان قیمت بیت رو معادل 20,465.609 دلار حساب میکنه در صورتی که همین الان قیمت بیت کوین در سایت coinmarketcap برابر 13,732.00 دلار است

سلام. توی کدوم بخش از سایت و برای تبدیل چه ارزی؟

قیمتاش خیلی بالاست اصلا ارزش خرید نداره از خود اکسچنجرای ایرانی بخریم ارزونتر تموم میشه ! لطفا اکسچنجری معرفی کنید که به قیمت روز بشه ازش خرید کرد.

قیمتش رو با قیمت بازار ارز توی سایت coinmarketcap.com مقایسه کنید.
اگه به قیمت روز بخواید بخرید از صرافی هایی مثل binance یا hitbtc یا cryptopia استفاده کنید

سلام آقای جهاندیده من دیجی بایت را به ریپل تبدیل کردم ولی خطا داد به پشتیبانی ایمیل فرستادم گفتن باید موقغ تبدیل به ریپل باید برجسب را هم وارد میکردی البته تو ریپل اینطوریه الانم نمیتونم برجسب را وارد کنم جون ارز از کیف کوین پیمنت رفته تو خود سایت دیجی بایت فکر کنم اونجا هم بلوکه شده .حالا نمیشه کاری کرد که ارزها بر گردن .در ضمن دوستان توجه داشته باشن در تبدیل ریپل حتما شماره برجسب را هم وارد کنن تا مثل من به مشکل برنخورند .از دوستان با این مشکل برخورد کردن .راه حلی هم هست .اگه برجسب را نتونم وارد کنم ارزها از بین میره ؟

سلام . توی یکی از پاسخ هایی ک داشتین در مورد کارمزد هنگام فروش بیت کوین گفته بودین . میشه بیشتر در موردش بدونم . اینک مثلا اگ ب اندازه نیم بین کوین انتقال بدم ب کیف پولم و بعدا بخوام اونو بفروشم و چ کارمزدی شامل میشه .

سلام. قیمت خرید و فروش بیت کوین در صرافی ها متفاوته.
اگر هم منظور شما کارمزد تراکنش هست، بستگی به شبکه بیت کوین داره.

همین تراکنش منظورمه . ینی چی شبکه بیت کوین . چجوری کارمزد مشخص میشه

کارمزد تراکنش های بیت کوین بستگی به تعداد تراکنش ها داره، وقتی شبکه بیت کوین شلوغه (یعنی تراکنش های زیادی در حال انجام هست) ماینرها یا همون استخراج کننده ها، تراکنش هایی که کارمزد بالاتری دارن رو سریعتر تایید میکنن. ممکنه تراکنشی با کارمزد کم تایید بشه ولی زمانش طولانی خواهد بود.
کارمزد صرافی هم جداست و بسته به اینکه چه ارزی رو بخواید به چه ارز دیگه تبدیل کنید فرق میکنه.

درود بر شما
من دوژ رو توی حساب خودش دارم
چجوری بیارم اینجا که تبدیل شه؟؟

در فرایند تبدیل، یه ادرس به شما میده که باید دوژ رو بهش بفرستید.

سلام دوست عزیز
لطف میفرمایید بهترین سایت هایی که میشه با دلار ازشون بیت کوین خرید را معرفی کنید.
coinbase ظاهرا نمیشه اکانت ساخت،bitfinex هم ایران رو جزو کشورها نداشت، این سایت Changely هم خیلی کارمزد بالایی میگیره!

سلام. از طریق سایت cex.io هم ظاهرا امکان خرید بیت کوین با دلار هست.

سلام خسته نباشید

توی مرحله 2 تبدیل ارز، آدرس کیف پول BTC رو از کجا بگیرم

توی سایت بلاک چین یه گزینه داره به اسم request که وقتی میزنم روش یه آدرس بهم میده و یه گزینه دیگه ای هم هست توی همین سایت بخش setting->address که توش لیست کیف پول هارو نشون میده و یه آدرس هم دارن هر کیف پول

باید کدوم یک از این دو آدرس رو توی سایت چنجلی بزنم؟

سلام وقت بخیر
با کلیک روی دکمه request میتونید ادرس بیت کوین رو بگیرید.
بخش setting->address برای تنظیمات کیف پول هست.

من چجوری میتونم یک حساب بیت کوین با ۱۵ دلار ایجاد کنم؟

در اینجا یک از کیف پول ها رو انتخاب کنید و یه کیف پول بسازید:

لیست کیف پول (والت) ارزهای دیجیتال


سپس میتونید از طریق این راهنما بیت کوین بخرید و به کیف پول منتقل کنید:
https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins

من میخام پولم رو از بیت کویین به دلار تبدیل کنم باید چیکار کنم میشه کامل به من توضیح بدین؟

تبدیل بیت کوین به دلار از طریق حسابهای مختلف قابل انجام هست.
راهنما: https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins

سلام
به دنبال یه صرافی میگرم که ارز هایی مثل t-coin و ZEITرو پشتیبانی کنه و برای کاربران ایرانی محدودیتی وجود نداشته باشه
اگه معرفی کنید ممنون میشم.💖💎

سلام.ارز t-coin در coinexchange.io معامله میشه.
ولی توصیه میکنم به دنبال این ارزهای گمنام نباشید، ریسک از دست دادن کل پول هست.
ZEIT رو هم میتونید توی cryptopia معامله کنید

سلام بعد از اینکه به دلار تبدیل شد چطور باید به ریال تبدیلش کنم و استفادش کنم؟

سلام. چه ارزی منظور شماست؟
سوالتون رو واضح تر بپرسید

سلام.
من برای تبدیل بیت کوینی که از یک سایت دریافت میکنم اگر بخواهم به ریال تبدیلش کنم نیاز به کیف پول دارم؟
چکار باید کنم؟
ممنون

سلام، شما میتونید مستقیما بیت کوین رو از سایت موردنظر به یک صرافی یا سایت معاملات بیت کوین انتقال بدید
بنابراین نیازی به انتقال به کیف پول شخصی و سپس انتقال به صرافی نیست
برای فروش بیت کوین میتونید طبق این راهنما عمل کنید:
روش خرید و فروش بیت کوین با localbitcoins
راهنمای معاملات بیت کوین

سریعترین و مطمئا تین روش چیه.
چون در سایت گویا باید منتظر خریدار بمونیم

نیازی نیست منتظر خریدار بمونید.
سریعترین راه اینکه که با یک خریدار یا فروشنده که آگهی ارسال کرده وارد معامله بشید (با کلیک روی دکمه BUY یا SELL)

سلام
در صورتی که حد مجاز برداشت ارز مونرو رو داشته باشم و وقتی که اون رو تبدیل به ریال کنم، چطور میتونم این ارز رو به حساب بانکی داخل مثل بانک های ملی یا سپه بریزم؟
این کار شدنی هست؟
مطمئن ترین راه برای این کار چیه و چه پیشنهادی دارید؟

سلام، برای برداشت ارز میتونید اون رو مستقیما به صرافی های آنلاین ایرانی بفروشید
یا اینکه مونرو رو به بیت کوین تبدیل کنید، چون بیت کوین ارز محبوب تری هست خیلی بیشتر خرید و فروش میشه.
روش تبدیل ارزها در صرافی بایننس
روش خرید و فروش بیت کوین با ریال

سلام وقت بخیر،من توی کیف پول بیت کوین مقداری دلار دارم،چجوری میتونم اون به ریال تبدیل کنم و تو ایران به دستم برسن

سلام، در صورتی که قصد فروش بیت کوین و دریافت ریال رو دارید میتونید از طریق این راهنما عمل کنید:
روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

سلام آیا واقعا میشه از سایت localbitcoin به صورت آنلاین بیتکوین فروخت و به صورت ریالی و انلاین بیاد به ححسابت ؟؟ تحریم نیستیم تو این سایت ؟!! من مقداری بیت کوین دارم نمیدونم چطوری به ریال بفزوشم بیادحسابم بدون دردسر واقعا این سایت این کار میکنه شما کسی رو دیدید انجام.بده ؟

سلام، بله الان هم عده زیادی در این سایت بیت کوین خرید و فروش میکنن
انتقال وجه به عهده کاربران هست و خود این فقط یه بستری رو فراهم کرده که افراد بتونن با هم معامله کنن.
کافیه وارد این لینک ها بشید و خریداران و فروشندگان بیت کوین رو ببینید:
مشاهده لیست قیمت فروشندگان بیت‌کوین
مشاهده لیست قیمت خریداران بیت‌کوین

سلام
چطوری میشه دلار وارد این سایت کرد؟

سلام
باید ویزا یا مسترکارت داشته باشید

سلام و عرض ادب
دوست عزیز من تو سایت چنجلی میخواستم بیت کوین رو به ریپل تبدیل کنم ولی تو قسمتی که باید آدرس والت ریپلمو وارد کنم پایینترش دستینیشن تگ هم میگه باید وارد کنی. باید از کجا بیارم اینو. ممنون میشم راهنمایی کنید.
سپاسگذرام

سلام
destination tag رو باید از کیف پول یا سایتی که میخواید ریپل رو بهش ارسال کنید بردارید
برخی از کیف پول ها و سایتها نیازی به destination tag ندارن
در مورد destination tag ریپل اینجا توضیح دادیم:
https://www.bourseiness.com/33221/whats-ripple

سلام

عزیز من فکر کنم سوالمو بد مطرح کردم. یا شما متوجه منظورم نشدید. من تو سایت چنجلی میخوام ریپل دریافت کنم یعنی بیت کوین بدم ریپل بگیرم ولی با این حال بازم destination tag رو میگه وارد کن آخه من واسه دریافت مگه باید اینو وارد کنم.؟ بعد اصلا از کجا بیارمش.
واقعا ممنون بابت وقتی که برای جواب سوالها میذارید همیشه سایتتو دنبال میکنم یکی از بهترینهایی. 👍

سلام، اتفاقا کاملا متوجه منظور شما شدم اما مشخص نیست شما نگفتید قصد دارید ریپل رو کجا بفرستید.
خود سایت چنجلی که والتی نداره که بخواید در سایت چنجلی ریپل رو نگه دارید
پس بطور کلی دو گزینه دارید
1 – کیف پول شخصی بسازید، از طریق exarpy.com و یا edge.app و یا والت های دیگه
که در این صورت معمولا نیازی به وارد کردن destination tag نیست
2 – در یک صرافی حساب داشته باشید و بخواید ریپل رو برای معاملات خودتون به اونجا منتقل کنید
که در این صورت destination tag در همان صفحه Deposit که در صرافی واردش شدید و آدرس ریپل رو برداشتید موجوده

ساده ترین راهکار چیه؟ از هرجایی که آدرس ریپل رو برداشتید ببینید destination tag میده یا نه
اگه destination tag رو نشون میده که باید در چنجلی وارد کنید، اگه نشون نمیده پس نیازی به destination tag نیست
به طور کلی والت هایی که بطور شخصی نصب میشن (مثل اپلیکیشن ها یا نرم افزارهای نصبی) معمولا نیازی به destination tag ندارند ولی تمام پلتفرم های معاملاتی مثل بایننس، kucoin و همچنین کیف پول های تحت وب مثل coinpayments و…. همیشه destination tag رو به شما میدن.

با سلام و عرض ادب مجدد
عزیز تو کامنت اول عرض کردم که به کیف پول ریپلم میخوام انتقال بدم. کیف پول موبایلی توست والت دارم و میخوام تو سایت چنجلی بیت کویینی که دارم رو به ریپل تبدیل کنم ولی متأسفانه destination tag میخواد. بنظرت چیکار کنم.
واقعا سپاسگذار میشم کمکم کنی. ممنونم.

سلام
جناب جهاندیده من منتظر پاسخ شما هستم.
سپاسگذارم

سلام، دوست عزیز من جواب میدم ولی شما دقت نمیکنید
اگه کامنتی که گذاشتم رو بخونید متوجه میشد که عرض کردم:
“ساده ترین راهکار چیه؟ از هرجایی که آدرس ریپل رو برداشتید ببینید destination tag میده یا نه
اگه destination tag رو نشون میده که باید در چنجلی وارد کنید، اگه نشون نمیده پس نیازی به destination tag نیست”

پس اگه والت توست destination tag رو میده بردارید و در چنجلی وارد کنید
که البته چون والت شخصی هست بعیده بهش نیاز باشه

ممنون بابت پاسخت دوست عزیز. اگر من اصرار داشتم بدونم بخاطر اینه که میترسم بیت کویین رو وقتی به ریپل تبدیل میکنم و میخواد بفرسته به والتم چون destination tag ندارم ریپل بپره و از بین بره. در هر صورت ممنونم بابت سایت خوبت و اینکه همیشه پاسخ کاربراتو میدی.
سپاسگذارم

خواهش میکنم. موفق باشید

سلام من میخوام از سایت کریپتو تب بیت کوین رو به پول‌نقد تبدیل کنم
میشه کمکم کنی‌که چه مراحلی داره و چجور انجام میشه

سلام، شما میتونید بیت کوین رو در سایت لوکال بیت کوینز بفروشید:
راهنمای خرید یا فروش بیت کوین

سلام میشه یه صرافی ایرانی یا خارجی معتبر معرفی کنید که ارزهای دیجیتال مستقیم به دلار یا ریال بشه تبدیل کرد

سلام، برای تبدیل بیت کوین به ریال میتونید طبق این راهنما عمل کنید:
روش خرید و فروش بیت کوین با ریال
ارزهایی که ناشناخته تر هستن رو میشه از طریق صرافی که در همین صفحه معرفی کردیم به بیت کوین تبدیل کرد و بیت کوین رو طبق راهنمایی که گذاشتم فروخت.

سلام من تازه در این سایت حساب باز کردم زیاد بلد نیستم فقط میخواستم بدونم من اگر از خارج برایم پول ارسال کنن میشه به بیت کوین انتقال بدن میشه راهنمای کنید ممنون میشم .؟

سلام، گزینه هایی که برای تبدیل ارزها هستن رو ببینید متوجه میشید برای شما مناسبه یا نه.
خرید ارزها با کارت اعتباری در سایت امکان پذیره

کارمزد کیف پول اتمیک بابت تبدیل بیتکوین به تتر یا بالعکس دقیقا چقدره؟

وارد بخش اکسچنج که شدید، مقداری که میخواید تبدیل کنید رو بنویسید
نرخش رو زیر فرم تبدیل مینویسه مثلا
1 BTC ~ 6639.257739 USDT

اون مقدار دقیقا چیزیه که من دریافت میکنم؟ یا اینکه کارمزد رو از اون کسر میکنه؟

مقداری کارمزد تراکنش باید پرداخت کنید.

درصدشو نتونسنم حساب کنم

درصدی بر چه اساس؟ مقایسه ساده بین دو قیمته.
اگه یکجا بیت کوین رو 6750 دلار بفروشن و جای دیگه 6700 دلار، معلومه کدومشو باید انتخاب کنید

میشه من بیت کوین بدم بعد دلار یا ریال ایران بگیرم یا به حساب بانکی تو ایران معادلشو پول بگیرم؟

آره امکان خرید و فروش بیت کوین هست.
راهنما را اینجا بخونید

سلام جناب جهاندیده
چرا کیف پول هایی که از ریپل پشتیبانی می کنند، حدود 20 تا ریپل رو کم می کنند از حساب؟ آیا کیف پولی برای این ارز هست که کاملن‌ رایگان باشه و از همه نظر خوب باشه؟

سلام، وقت بخیر
همه کیف پول های شخصی این مقدار رو کم میکنن
دلیلش به احتمال جلوگیری از اسپم و جلوگیری از ایجاد کیف پولهای خالی هست که برای فعالسازی کیف پول 20 ریپل رو کم میکنن
جزییات بیشتر:
https://www.bourseiness.com/33221/whats-ripple

سلام با این سایت می تونم رفرال بگیرم و در عوض دعوت دوستام چه چیزی به من می دهد ؟

سلام، میتونید رفرال بگیرید از بخش affiliates
در ازای تبدیل هایی که زیرمجموعه ها انجام میدهند مبلغی به معرف میرسه

سلام ایا سایت صرافیها مانند کیف پول های ریپل ۲۰ ریپل را نگه میدارند؟یا فقط کیف پول ها مقدار ۲۰ تا نگه میدارند.

سلام، نه، سایت‌ صرافی‌ها مثلا بایننس و kucoin و موارد مشابه، 20 ریپل رو نگهداری نمیکنن

سلام استاد. من اولین باری که توو پرفکت مانی حساب باز کردم 40 دلار با یه شماره عضویت داشتم که شمارش و شماره حسابمم دارم. چون تازه کار بودم نتونستم پولمو به سایت مورد نظرم بفرستم فک کنم همونجا اسم اکانتم. یا پسوردمو عوض کردم هنوزم مبتدی هستما آقا نشد دیگه برم توو حسابم😰😰 الان چطوری باید پولمو بگیرم😕😕😕😕. البته یه حساب دیگه دوباره باز ؟😬😬😬

سلام، بازیابی رمز عبور رو انجام دادید؟
البته کامنت شما ارتباطی به این پست نداره
در مورد پرفکت مانی اینجا نوشتیم:
https://www.bourseiness.com/41095/perfect-money

سلام آیا IP ایران بخاطر تحریم بسته است کسی به تازگی ارز تبدیل کرده یا نه؟

سلام، تا الان مشکلی با این سایت نداشتیم

سلام
من توی کیف پول coinomiخودم مقداری dash و litecoin دارم
برای فروختن اینا و واریز مستقیم به حساب بانکی خودم باید چیکار کنم ؟کجا برم؟کدوم صرافی؟

سلام، میتونید این ارزها رو از طریق سایت changelly به بیت کوین تبدیل کنید
سپس بیت کوین رو به ریال بفروشید
راهنمای صرافی changelly در همین صفحه وجود داره
راهنمای خرید و فروش بیت کوین با ریال

سلام من میخوام بیت کوین بفروشم چجوری باید بفروشم بیت کوینم الان0.00002 این قدر هست باید چیکار کنم که بفروشمش

سلام، این مقدار خیلی کم هست و قابل تبدیل نیست
حتی اگه قابل تبدیل هم باشه ارزشی نداره چون کارمزد تراکنش هم باید بدید

سلام و تشکر از راهنماییتون
می خواستم بذونم اگر من بیت کوین بخرم در کیف پول کاغذی نگه دارم. و به کیف پول دیگه ای انتقال ندم. ارز دیجیتال دیگه ای نخرم. و بزارم تا دو سال دیگه همون جور بمونه. مشکلی که پیش نمی اد؟؟؟؟؟؟

سلام، از این لحاظ که فرمودید مشکلی پیش نمیاد

سلام،آیا برای وارد کردن آدرس کیف پول حتما باید آدرس کیف پول اصلی اون ارز باشه یا کیف پول هایی مثل کوین پیمنت یا جکس هم میشه استفاده کرد ؟؟

سلام، آدرس هر کیف پولی رو میتونید وارد کنید
بنابراین ادرس کیف پولهایی مثل کوین پیمنت و جکس هم قابل استفاده است

سلام میشه بگید چطور و در کجا میتونم cps coin رو به بیت کوین لایت یا دیگر ارزها تبدیل کنم؟
آیا اصلا cps قابل چنج یا فروش هست. کوینپیمنتز که فقط p2p داره اونم دکوریه؟ دو ماه گذاشتم چنج نشد

سلام، تا جایی که میدونم این کوین فعلا خرید و فروش نمیشه
باید دید در آینده بازاری براش ایجاد میشه یا نه

سلام وقت شما بخیر
خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون که اینقدر خوب کار میکنید و پاسخگوی جواب کاربرانتون مثل همیشه هستید؛واقعا مرسی
سوالی که از شما داشتم اینه که این صرافی هنوز هم کار میکنه و مشکلی در تبدیل و پرداخت ارز به ما رو نداره یعنی که ایپی ایران رو مسدود نمیکنه وایا اگر با فیلتر شکن هم وارد بشیم امکان مسدود شدن اکانتمون در صرافی هست یانه و اینکه برای تبدیل بهتره ارزدیجینال از ورژن سایت این صرافی استفاده کنیم یا آپ تلفن؟
و بهتر از این صرافی برای تبدیل یا همون چنج ارز های دیجیتال به هم هست یا نه ؟اگر هست که لطف کنید که اعلام کنید‌.
مرسی ببخشید که طولانی شد.

سلام دوست عزیز
بله این صرافی هنوز هم کار میکنه و مشکلی در تبدیل ارز نیست
این صرافی هیچ ارزی نگهداری نمیکنه و کار تبدیل ارز بصورت فوری انجام میشه
به عبارت دیگر شما به محض اینکه ارز دیجیتال رو به ادرسی که میده بفرستید، کار تبدیل رو بطور خودکار شروع میکنه و پس از تبدیل هم فورا ارز رو به ادرس کیف پولی که بهش دادید میفرسته.
بنابراین مثل سایر سایتها نیست که ارز در صرافی نگهداری بشه.
ورژن ها تفاوتی با هم ندارند.
از vpn استفاده کنید بهتره.

من 0/002 بیت کوین دارم. می خوام 0/001 بیت کوین انتقال بزنم به حساب شخص دیگری. مقدار 0/0035 بیت کوین کارمزد کم شد، ولی بلاک چین انتقال نمیزنه میگه ماکزیمم مبلغ انتقال 0/00025 بیت کوینه!!! چرا اینجوری؟؟

اگه مقدار 0.002 بیت کوین رو ریز ریز جمع کردید احتمالا به همین خاطر هست
وقتی مبالغ ریز ریز جمع بشن و بخواید این مبالغ رو انتقال بدید، کارمزد زیادی بابت انتقال کسر میشه

سلام ممنون از سایت خودتون.من ازکوینومی ارز اتریوم خریدم و تبدیل به دینی دااوDGD کردم ولی بعداز۲۴ ساعت هنوز وارد کیف پول نشده.میشه راهنمایی کنید.ویک سوال دیگه : میخام این ارز DGDراحت تبدیل کنم منظورتان تبدیل به ارزدیگه کنم کاری دیگه را راحت تبدیل به این کنم.ممنون میشم جوابموبدیدباتشکر

سلام، اطلاعی ندارم باید از خود سایت پیگیری کنید

از 15 تا 48 ساعت طول میکشه

milliEth
سلام ممنون از سایت خوبتون ،
این چه ارزی تو گوگل سرچ میکنم هیچی درباره اش نمیاره ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام، احتمالا نشان دهنده مقدار کمی اتریوم هست (مثل ساتوشی برای بیت کوین)
بنابراین ارز جدیدی نیست
با این حال ندیدم در جایی از این واحد شمارش استفاده بشه

سلام. یه سوال داشتم. من حدود دو ساعته که مقدار نیم اتریوم رو به بیت تورنت تبدیل کردم داخل ولت اتمیک که با چنجلی همکاری میکنه. ولی هنوز بیت تورنت به حسابم نیومده. این طبیعیه؟

سلام، در این مورد اطلاع ندارم

معمولا 15 ساعت طول میکشه

سلام
خيلي جالبه كه يكي از صرافي هاي داخلي هم دقيقا همين بكگراند رو براي خودش انتخاب كرده. و به راحتي ميتونيد ارز خودتون رو به تومان تبديل كنيد. سايته خوبيه. ميتونيد عضو بشيد.

***************

میتونید لطفا اون صرافی داخلی رو معرفی کنید؟

اگه کسی هیچ اطلاعی از بازار ارز نداشته باشه باید چه کلاسی بره وچطور اموزش ببینه در مورد ارز e2c هم لطفا اطلاع رسانی کنید

دوره هایی در این زمینه برگزار میشه
در مورد E2C این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/38111/e2c/

سلام چجوری میشه ارز pvt خرید؟

سلام، در حال حاضر این ارز در coinmarketcap لیست شده و اکسچنجی هم نمیشناسم که این ارز دیجیتال در اون مبادله بشه

اقای شجاع الدین
دقیقا کدوم یک از ارز ها بهترین کاربرد رو داره میشه بگین ؟
با کدوم روش میش با صراف در ارتباط بود ؟
اصلا ارزش واقعی رو داره ؟من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم لطفاهرکس که میدونه کمک کنیه!
چقد باید ادامه بدیم؟
این active adivinces که نوشته به چه معنه هست ؟ اگ کم یا زیاد بود چی میشه لطفا جوابهتونو در ایمبلم بنویسین

مقدمات ارزهای دیجیتال رو در این صفحه بخونید

سلام
با توجه به تحریمها الان چه سایتی رو پیشنهاد میکنید و خطر کمتری داره؟؟

سلام. برای خرید از سایتهای ایرانی استفاده کنید
برای تبدیل هم با چیلترشکن در همین سایت و سایتهایی مثل بایننس، Kucoin و… میشه تبدیل انجام داد

درود وعرض ادب
وسپاس از مطالب مفیدتون
در مورد سایت والکس سوال داشتم؟چقدر این سایت معتبره؟

سلام وقت بخیر
در خصوص این سایت اطلاعاتی ندارم
برای بررسی اعتبار سایتها، توصیه میکنم این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/46477/identify-scams

سلام خوب هستین میش اطلاعاتی که میدونین به من هم بگین

سلام یه سوال دارم . من دیروز یه مقدار بیت و ریپل داشتم توی کیف پول کوینومی تبدیل کردم به تتر اومنی الان که میخوام بفرستم برای کیف پول دیگه بهم اجازه نمیده میدونید دلیلش چیه ؟؟

سلام، به خطایی که میده توجه کنید. شاید به اندازه کارمزد تراکنش در کیف پول موجودی ندارید.

سلام ، وقت بخیر و خدا قوت
برای انتقال پول بین ایران و آمریکا از چه کیف پولی استفاده کنیم و چه ارزی بخریم که هم اینجا و هم اونجا راحت و با کارمزد کمتر چنج بشه ؟
با تشکر فراوان.

سلام وقت بخیر
همه اینها خیلی ثابت و مشخص نیست دوست عزیز
شما میگید کارمزد کم باشه ولی نه مشخصه طرف مقابل با چه روشی میخواد نقد کنه نه چیزی.
صرافی های آنلاین کارمزدهای متفاوتی دارند باید یکی یکی بگردید مناسبش رو متناسب با شرایطی که داره و ارزی که میخواید بخرید انتخاب کنید
نوع ارز بیشتر بستگی به طرفین داره که با چه سهولتی و با چه قیمت مناسبتری میتونن خرید و نقدش کنن. در کل ارزهای محبوب تر و شناخته شده تر مثل بیت کوین و tether طبیعتا مناسب تره
کیف پول هم از نظر کاربرد فرق چندانی نداره

کیف پول Freewallet استفاده میکنم میخوام بدونم مطمن هستن و برای هر تراکنش انتقال اتریوم چقدر هزینه میگیرد؟

کارمزد تراکنش متغیره.
برای انتخاب کیف پول مناسب این راهنما رو بخونید

سلام وقت بخیر اقای جهاندیده میخواستم بدونم سایتfathercoin.tapمعتبر هست یا اسکم یا کلاهبرداری ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام، آدرس سایت رو هم اشتباه نوشتید، احتمالا منظور شما اینه feathercoin.top
بین این همه اکسچنج معروف و معتبر شما سراغ سایتی رفتید که مشخص نیست از کجا اومده، برای کیه و اعتبارش به چیه.
من شناختی ازش ندارم ولی بهتره با سایتهایی که همین الان شناخته شده هستن کار کنید تا برید یه سایتی ناشناخته از اعماق اینترنت پیدا کنید!

با سلام خدمت ادمین محترم و تشکر از سایت بسیار پرمحتوای شما
آیا این سایت در حال حاضر فیلتر شده در ایران؟
اگر اینطور هست آیا استفاده از فیلترشکن باعث ایجاد مشکل نمیشه؟
آیا استفاده از فیلترشکن هایی که با ای پی ثابت هستند می تواند این مشکل را حل کند؟
و آیا فیلترشکن خاصی رو توصیه می کنید که مطمئن تر باشه؟

سپاس از شما بابت پاسخگویی

سلام، بله متاسفانه فیلتر شده
من به مشکل برخورد نکردم
میتونید از آی پی غیر ثابت هم استفاده کنید
فیلترشکن خاصی برای پیشنهاد کردن سراغ ندارم

خسته نباشید
کیف پولهایی که چندین ارز رو ساپورت میکنن این امکان رو میدن که همونجا ارز ها رو به همدیگه change کرد؟
مثلا Exodus ؟

بله اغلب کیف پول ها یک اکسچنج داخلی دارند.

سلام و خسته نباشید
چجوری می تونم کد فوچرز رو به بیت کوین تبدیل کنم.

باسلام
من تازه وارد هستم در زمینه خرید و فروش ارزها
میخواستم بپرسم که کدوم پلتفرم برای ما ایرانیها مجاز و بدون ریسک هست برای خرید و فروش؟ظاهرا بایننس رو تعریف میکنند
و اینکه شرایط خرید ارزها ازین پلتفرم ها دلار هست یا بیت کوین؟
یعنی منه ایرانی که حساب دلاری ندارم و هنوز هم بیت کوین نخریدم چطور میتونم خرید داشته باشم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
تشکر

سلام
برای ما ایرانی ها فقط امکان وارد کردن بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگه به بایننس وجود داره.
در مورد بایننس و جزییات بیشتر این مطلب و فیلم رو ببینید

با سلام
لطفا صرافی معتبری برای تبدیل ارز گرین به بیت کویین معرفی کنید واینکه کارمزدش در چه حدی هست ؟؟؟

سلام، نام ارز رو در سایت coinmarketcap جستجو کنید و در صفحه مشخصات ارز روی تب markets کلیک کنید. به این ترتیب لیست سایتهایی که ارز موردنظرتون داخلش خرید و فروش میشه رو میتونید ببینید.

سلام
میشه لطفا علاوه بر سایت bidarz یه 2/3 تا سایت صرافی آنلاین معتبر ایرانی دیگه که به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال رو خرید و فروش میکنن رو معرفی کنید؟ ممنون

سلام. من دنبال راهی میگردم که مستقیم بیتکوینم رو به دلار چنچ کنم و در حساب پرفکت مانی واریز کنم. آیا همچین سایتی هستت که با کارمزد کم تمام این کارها رو بکنه ؟ متاسفانه سایت چنجلی تمام کارها رو انجام میده ، غیرراز واریز به پرفکت مانی

سلام. جستجو کنید یه سری صرافی های آنلاین ایرانی اینکارو انجام میدن

با سلام
ایا امکان‌خرید بیت کوین از طریق کارگزاری های بورس‌هست؟

سلام، نه چنین امکانی وجود نداره
از طریق سایتهای ایرانی مثل بیدارز میتونید بیتکوین بخرید

سلام، عیدتون مبارک.
سایت صرافی EXHADIسایت معتبری هست؟

سلام
آیا با سایت شما میتواند روبل به حساب پییر واریز و یا برداشت کرد؟ در ایام تعطیل امکان انتقال ارز وجود دارد؟

سلام من تو سایت بیاننس یه مقداری بیت کوین و ریپل دارم میخوام اونا رو بفروشم و بعد تبدیل به ریال کنم . چیکار باید بکنم دقیقا ؟

سلام، این مطلب رو بخونید:
روش نقد کردن بیت کوین

سلام من در سایت ارزینجا ثبت نام کردم و پنل کاربری برای من ایجاد شده
این سایت معتبره ؟
و اینکه قیمتی ک از من میخرن خیلی پایین تر از قیمتی ک خودشون اتریوم میفروشن
کدام سایت بهتره برای خرید و فروش

سلام چگونه یورو بخریم؟

سلام دوست عزیز ، یورو کاغذی که صرافی و دلال های ارزی و یورو الکترونیک که صرافی های آنلاین ، می تونید البته بیت کوین و … رو هم تبدیل کنید.

سلام به همه دوستان / من از کیف پول Coinomi استفاده میکنم که واسه خرید اتریوم سایت اکس چنج98 از طریق ریالی رو پیشنهاد میده که اونم احراز هویت داره …. میخوام ببینم معتبره یا نه ؟؟؟ اگه نه پس من چطور میتونم یه مقدار اتریوم خرید کنم از طریق کارت بانکی ایرانی و انتقالش بدم به کیف پولم ………… ممنون میشم راهنماییم کنید .

سلام وقت بخیر
از طریق سایت نوبیتکس میتونید به راحتی اتریوم و بیت کوین و سایر ارزهای محبوب رو خریداری کنید

سلام روزتون بخیر ببخشید به من یکی از دوستام پیشنهاد داده آیا من هم باید زیر مجموعه درست کنم و اینکه معتبر هست

سلام من داقل اتمیک اکسچینج زدم ترون به کاردانو مقدار 719 ولی هر کار میکنم تبدیل و حتی فروش هم نمیزه در چنجلی هم نشد باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام.
خسته نباشید.
یه صرافی خارجی و امن می خواستم که مالیاتش در withdraw درصدی باشه نه مقدار ثابت.مثلا در بایننس برداشت بیت کوین 1 واحد مالیات داره ولی در صرافی دیگه 5% مالیات داره

سلام وقت بخیر
چنین صرافی سراغ ندارم.
درصدی که به ضرر شماست! اگه مبلغ ثابت باشه برای برداشت ارقام کم شاید به صرفه نباشه ولی برای ارقام بالا به صرفه‌تر هست.

با سلام
چند وقت پیش مقداری ارز mco تو صرافی بایننس خریدم الان قابلیت تبدیل نداره تو سایت بالا هم نبود
شما میتونید راهنمایی بفرمایید چطور تبدیلش کنم

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

نشست باطل شده است

لطفاً دوباره وارد شوید.
برگهٔ ورود در یک پنجرهٔ تازه باز خواهد شد. پس از ورود می‌توانید پنجره را بسته و به این برگه بازگردید.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

نگهداری بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال بسیار متفاوت از ارزهای سنتی است.

بیت‌کوین برخلاف سایر ارزهای سنتی، یک ارز دیجیتال است، بنابراین برای انتقال و نگهداری این ارز به رویکردی کاملا متفاوت نیاز داریم.

به دلیل اینکه بیت‌کوین فرم و شکل فیزیکی ندارد، آنرا نمی‌توان در جایی ذخیره کرد، بلکه فقط می‌توان کلید خصوصی (Private Key) آنرا که اجازه دسترسی به موجودی و امضای تراکنش‌ها را می‌دهد را در جای امنی ذخیره کرد.

نمونه کلید عمومی (آدرس بیت‌کوین):
1DJLdU8JXmwU3K98JttktFf58ktApGYwT7بهترین صرافی آنلاین

نمونه کلید خصوصی (Private Key):
L4izGfiCKU6GM7vrDkg7xog1RMox29DmrcZCS9W4NdnDe6nLzq4x

توجه کنید که موجودی کیف فوق، خالی است. هرگز نباید کلید خصوصی خودتان را در اختیار شخص یا سایتی قرار دهید.

ترکیب کلید عمومی (Public key) و کلید خصوصی (Private Key) است که امکان انجام تراکنش‌های بیت‌کوین را فراهم می‌کند.

انواع مختلفی از کیف پول‌های بیت‌کوین و کیف پول برای سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد و هر کدام نیازمندهای و مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

در ادامه این بخش از سایت بورسینس همه‌چیز درباره کیف‌پول ارزهای دیجیتال را می‌توانید بخوانید و لیست بهترین و معتبرترین کیف‌ پول‌ها (که اصطلاحا به آن والت نیز گفته می‌شود) را مشاهده کنید.

 

انتخاب یک کیف پول برای استفاده، از اولین کارهایی است که برای کار با ارزهای دیجیتال نیاز دارید.

در ادامه به معرفی انواع کیف پول‌ها می‌پردازیم. شما باید براساس نیازمندی‌ها، انتظارات و ویژگی‌های هر کیف پول، مورد مناسب را انتخاب کنید.

یک کیف پول کاغذی صرفا یک برگه کاغذ است که آدرس عمومی (آدرس دریافت بیت‌کوین) و کلید خصوصی کیف پول (Private Key) شماست.

کلیدهای عمومی و خصوصی این برگه کاغذ معمولا به شامل QR-code نیز روی کاغذ نقش بسته تا بتوان به سرعت از طریق اسکنرها آنرا اسکن کرد و موجودی را به یک کیف پول نرم‌افزاری انتقال داده و تراکنش را انجام داد.

برای ساخت کیف پول کاغذی می‌توانید از دو سایت زیر استفاده کنید:

https://www.bitaddress.org
https://bitcoinpaperwallet.com

در خصوص ساخت کیف پول کاغذی بیت‌کوین راهنمای کامل را بخوانید.

مزیت اصلی کیف‌پول‌های کاغذی، عدم ذخیره‌سازی کلیدها در فضای دیجیتال و آنلاین است. به این ترتیب خطر هک شدن و به سرقت رفتن کلید خصوصی از طریق بدافزارها، Keylogger ها و هرگونه دزدی از طریق فضای دیجیتال تقریبا صفر می‌شود.

با این حال، برای ساخت کیف پول کاغذی باید اقداماتی امنیتی را رعایت کنید که همه آنها در راهنمای ساخت کیف پول کاغذی بیت‌کوین ذکر شده است.

به یاد داشته باشید که شما در حال چاپ کلید خصوصی بیت‌کوین روی یک کاغذ هستید و هرکس این کاغذ را داشته باشد می‌تواند همه موجودی آنرا خالی کند. بنابراین در صورت از بین‌رفتن، گم شدن یا دزدیده شدن آن تکه کاغذ، همه موجودی بیت‌کوین یا ارز دیگری که ذخیره کرده‌اید از بین خواهد رفت و به هیچ عنوان امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت.

کیف پول‌های کاغذی برای نگهداری طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال مناسب هستند و اگر قصد برداشت زود به زود ارزها را دارید، بهتر است از کیف پول‌های دیگر استفاده کنید.

افرادی که روزانه نیاز به انجام تراکنش‌های بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال دارند، کیف پول موبایل یک ابزار ضروری به نظر می‌رسد.

این نوع از کیف پول‌ها در واقع یک اپلیکیشن هستند که روی گوشی اندروید یا IOS شما نصب می‌شوند و در آنها، کلید خصوصی شما نگهداری می‌شود. در این اپلیکیشن‌ها امکان ارسال بیت‌کوین یا سایر ارزها فراهم شده و معمولا رابط کاربردی ساده‌ای نیز دارند.

با وجود سادگی در استفاده و همیشه در دسترس بودن، کیف پول‌های موبایل همواره در معرض هک شدن قرار دارند. همچنین اگر گوشی موبایل شما به هر دلیل آسیب دیده یا از دسترس شما خارج شود یا دزدیده شود، شخص دیگری می‌تواند به موجودی بیت‌کوین شما دسترسی پیدا کند.

به دلیل احتمال آسیب‌ دیدن موبایل (ضربه، سوختگی و…) پشتیبان‌گیری از کیف پول‌های موبایلی اهمیت زیادی دارد.

از جمله کیف پول‌های موبایلی که توجه کاربران زیادی را جلب کرده Trust wallet، کوینومی و اتمیک والت هستند.

کیف پول‌های تحت وب، کلید خصوصی کیف پول شما را روی سرورهای خودشان نگهداری می‌کنند. سرور همیشه آنلاین است و توسط یک شرکت یا اشخاص نگهداری و کنترل می‌شود.

سرویس‌های متنوع کیف پول تحت وب، قابلیت‌های متنوعی را دارند و برخی از آنها به کیف موبایل یا دسکتاپ نیز متصل می‌شوند.

همانند کیف پول‌های موبایل، کیف پول‌های تحت وب و آنلاین به کاربران امکان دسترسی به مبالغ ارز و انجام تراکنش را از طریق هر دستگاه متصل به اینترنت فراهم کرده‌اند.

اما در صورتی که بصورت درست پیاده‌سازی نشده باشد، ممکن است دسترسی شرکتی که سایت را اداره می‌کند به کلید خصوصی شما فراهم باشد و توانایی کنترل موجودی کیف‌ پول را داشته باشد. علاوه بر این، عملیات برخی از کیف پول‌های آنلاین برپایه برخی از صرافی‌هاست و احتمال اینکه آن صرافی بسته شود یا اینکه کلاهبردار باشد وجود دارد.

کیف پول‌های تحت وب از پایین‌ترین سطح اطمینان برخوردار هستند زیرا علاوه بر احتمال مسدودسازی حساب از سمت شرکت ارائه‌دهنده کیف پول، احتمال هک شدن نیز بسیار بیشتر از سایر کیف پول‌هاست.

بنابراین بورسینس استفاده از کیف پول‌های تحت وب مانند سایت بلاک‌چین (Blockchain.com) را توصیه نمی‌کند. به جای کیف پول‌های تحت وب، بهتر است از کیف پول‌های دسکتاپ و موبایلی استفاده شود.

کیف پول‌های دسکتاپ را می‌توان دانلود کرده و روی PC یا لپ‌تاپ نصب کنید. این نرم‌افزارها کلید خصوصی والت شما را روی هارد درایو کامپیوتر نگهداری می‌کنند.

این کیف پول‌ها از بسیاری از کیف پول‌های آنلاین و موبایل امن‌تر هستند، زیرا کلید خصوصی شما روی کامپیوتر خودتان نگهداری می‌شود و این کلید در اختیار هیچ شخص واسط یا سرور دیگری نیست.

با وجودیکه این کیف پول‌ها برای کار کردن به اینترنت وصل می‌شوند و به همین دلیل احتمال هک شدن‌شان وجود دارد، اما گزینه مطلوب برای کسانی است که قصد دارند مقادیر کم بیت‌کوین را از طریق کامپیوترشان منتقل کنند.بهترین صرافی آنلاین

انواع مختلفی از والت‌های دسکتاپ موجود است، برخی از آنها روی امنیت، برخی دیگر روی ناشناس بودن و… تمرکز کرده‌اند.

در خصوص محبوب‌ترین کیف پول‌های دسکتاپ می‌توان به atomic wallet، نسخه دسکتاپ کوینومی اشاره کرد.

یک والت سخت‌افزاری (Hardware Wallet) نوعی خاص از کیف پول ارزهای دیجیتال است که کلید خصوصی را در یک دستگاه سخت‌افزاری نگهداری می‌کند.

این والت‌ها امن‌ترین و بهترین روش برای نگهداری بیت‌کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستند و هیچ گزارشی مبنی بر دزدیده شدن ارزها از این کیف پول‌ها ارائه نشده است. (در صورتی که این والت‌ها از جای امن و اصیل تهیه شود)

برخلاف کیف پول‌های کاغذی که باید برای انتقال وجوه آنها، باید آنرا وارد یک والت نرم‌افزاری کرد، کیف پول‌های سخت‌افزاری را می‌توان بطور امن برای انجام تراکنش‌ها به کار برد.

علاوه بر این، این والت‌ها در برابر ویروس‌های کامپیوتری مصون هستند و موجودی آنها نمی‌تواند از طریق دزدیده شدن کلید خصوصی سرقت شود.

حتی برخی از کیف پول‌های سخت‌افزاری دارای صفحه نمایش هستند و به این ترتیب امنیت بیشتری دارند، زیرا از طریق همان صفحه نمایش می‌توان برای تایید و نمایش جزییات کیف پول استفاده کرد.

بطور مثال از صفحه نمایش می‌توان برای تولید عبارت بازیابی (recovery phrase) و تایید مقدار و آدرس پرداخت استفاده نمود. بنابراین اگر روی یک والت سخت‌افزاری معتبر که توسط تولیدکننده اصلی و معتبر آن تهیه شده سرمایه‌گذاری کنید، موجودی ارز دیجیتال شما امن و مطمئن خواهد بود.

لیست کیف پول‌های سخت افزاری:

برای تهیه کیف پول‌های سخت افزاری می‌توانید با جستجوی نام آنها در گوگل، از قیمت‌ها و روش خریدشان اطلاع یابید.

ارزهای رمزنگاری شده زیادی وجود دارد و برای ارزهای شناخته شده‌تر مانند بیت‌کوین و اتریوم، کیف پول‌های زیادی ایجاد شده است.

در این صفحه هدف ما این است کیف پول‌های معتبر را با کمک شما لیست کنیم. امتیاز و تجربه شما به کیف پول‌ها به ما و سایرین کمک می‌کند سرویس‌های بهتر را بشناسیم.

در ادامه لیست کیف پول‌های شناخته‌شده برای ارزهای رمزنگاری شده (ارزهای دیجیتال) را مشاهده می‌کنید.

مهم: با وجودیکه این کیف‌ها با توجه به نظرات کاربران و بررسی بسیار انتخاب شده است، قبل از استفاده از کیف پول، خود شما مسئول تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص امنیت آنها هستید و بورسینس مسئول از دست رفتن سرمایه شما نیست.

.

کیف پول سخت‌افزاری

کول‌والت

کیف پول تراست والت

trustwallet.com

کیف پول Coinomi

coinomi.com/

کیف پول myetherwallet.com

myetherwallet.com

کیف پول جکس

jaxx.io

کیف پول اتمیک والت

atomicwallet.io

کیف پول بلاک چاین به تازگی کارمزدش را زیاد تر هم کرده است مثلامن 4.5 دلار دارم نمیتوانم ان را بحساب دیگری انتقال دهم در قسمت تنظیمات کارمزد هم فقط regular و poririty وجود دارد که هیچکدام اجازه تراکنش نمیدهند واقعا نمیدونم چیکار کنم

انتقال این مبالغ کم با بیت کوین در حال حاضر به احتمال زیاد ممکن نیست چون الان کارمزد هر تراکنش برای تاییدشدن در 8 ساعت، حداقل 5.5 دلار هست. بنابراین امکان ارسال این مبالغ کم با بیت کوین وجود نداره.

سلام روز بخیر
من کیف پول toast wallet رو انتخاب کردم لطفا بهم بگید چطور میتونم ارز بخرم و به کیف پولم انتقال بدم

سلام. در مورد خرید و فروش ارز این مطلب رو میتونید ببینید:
https://www.bourseiness.com/33285/binance

سلام وقتتون بخیر.. خواهش میکنم من راهنمایی کنید. من فرد تازه کارم و دارم ساتوشی جمع میکنم رایگان و تو سایت بلاک چاین هم کیف پول ساختم. ولی واقعا نمیدونم منظورتون از کارکردن چیه؟باید چی کار کینم که بت کوین جمع کنیم؟ایا با رایگان جمع کردن به نتیجه ای میرسیم حالا چه دراز مدت و اصلا منظور از اینکه میگن بستگی به تلاش خودتون داره دقیقا چه تلاشی؟؟من الان تو خیلی از سایت های رایگان دارم همینطور بی هدف جمع میکنم ولی نمیدونم واقعا…یه توضیح کامل ولی به زبان ساده میخوام

سلام. متوجه نشدم کجا به کار کردن اشاره کردیم؟
جمع کردن بیت کوین رایگان در اکثر سایتها با معرفی سایر افراد و زیرمجموعه گیری هست.
خود شما اگه درازمدت هم از سایتهای faucet بیتکوین جمع کنید مقدار خیلی کمی میشه.
بطور کلی ارزش نداره وقتتون رو روی این سایتها بذارید.
البته کامنت شما ارتباطی با این صفحه نداره، بهتر بود در جای مرتبطی کامنت بذارید.

خب جمع کن بزار حسابت باشه اگه قیمتش بالا بره سود خوبی میکنی یا میتونی باهاش ارزهای دیگه بخری احتمالا قیمتشون بالا رفت کلی سود میکنی الان اونموقع طرف 150 دلار بیت کوین خرید الان با پولش لامبورگینی خریده فکرشو بکن اره اگر وقت وحووصله داری نیاز نیست بخری جمع کن البته مواظب باش حسابتو حک نکنن پسووردتو یک جایی کپی پست کن به سایتهای اسکم هم اعتماد نکن خطرناکه

نحوه انتقال به حساب رو میشه توضیح بدید؟من از سایت freebicoinچند وقتی میشه دارم ساتوشی جمع میکنم و همچنین از سایت faucetولی هنوز چیزی به حسابم تو بلاک چاین اضافه نشده

توی بخش Profile روی change withdraw address کلیک کنید و ادرس بیت کوین رو با پسورد حساب کاربری freebitcoin وارد کنید

تشکر استاد جهاندیده از وقتی که میزارید..فقط عذر میخوام به چه حد نصابی باید برسه تا از طریق سایت وارد حساب بلاک چاین بشه؟

من استاد نیستم دوست من.
توی سایت دقت کنید با کلیک روی دکمه withdraw نوشته که موجودی به 30 هزار ساتوشی باید برسه.

با سلام و خسته نباشید.
به نظر شما کیف پول دکستاپی https://github.com/stellarchat/desktop-client/releases استلار برای ذخیره سازی استلار مناسب است؟
احتمال دارد در آینده بلوک شود یا هویت کاربر را بخواهد؟ یا احتمال های دیگر؟
لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.
سپاس بیکران.

سلام. برای کیف پول استلار بهتره از مواردی که توی سایت خودش معرفی شده استفاده کنید:
https://www.stellar.org/lumens/wallets

ba salam mikhastam bedonam to binance vaghti masalan bitcoin mikharim chetor montaghel konam be blochchain chon hamonjor to wallet binance mimone merc

سلام. با در منوی funds روبروی btc دکمه withdraw رو بزنید
بعد ادرس کیف پول خودتون و مبلغ رو وارد و ثبت کنید

سلام.یه چندروزی هست که سایت بلاک چین فیلتر شده و حتی sms که برای وارد شدن به کیف پول به گوشی موبایل میفرستن به دستمون نمیرسه.الان تکلیفمون چیه؟چجوری میتونیم به سرمایمون دسترسی داشته باشیم؟آیا مشکلی تهدید میکنه سرمایمون رو یا خیر؟
ممنون

سلام. سرمایه شما رو مشکلی تهدید نمیکنه.
اگر کلید خصوصی رو داشته باشید میتونید موجودی رو وارد یه کیف دیگه کنید.
چاره ای نیست که با فیلترشکن وارد بشید.

سلام .چطور میتونم یک توکن جدید به کیف پول Eidoo اضافه کنم؟

سلام، در بخش preferences روی force token enrollment کلیک کنید و ادرس توکن رو وارد کنید

از کلید خصوصی چطوری میشه خروجی گرفت
coinomiwallet

روی منوی بالا سمت راست کلیک کنید (سه نقطه)
گزینه export keys رو بزنید

سه نقطه وجود نداره منظورتون از کلید خصوصی اون کادر 12 کلمه ای هست اون که در بخش تنظیماته

سلام
ببخشید من یه سایت یا کیف پولی رو میخواستم که بتونم بیت کوینم رو مستقیم به دلار یا یورو تبدیل کنم .
میشه راهمناییم بکنید ؟!

سلام. به چه حساب دلاری میخواید تبدیل کنید؟
ویزا کارت یا مسترکارت دارید یا وبمانی؟
در هر حال از طریق این راهنما میتونید بیت کوین رو به انواع ارزها در حساب های مختلف تبدیل کنید:
روش خرید و فروش بیت کوین
کافیه توی بخش سرچ، هر حسابی که دارید رو انتخاب کنید

سلام. یک کیف پول امن که کارمزد انتقال از اون پایین باشه برای لیتکوین یا اتریوم کدوم رو پیشنهاد میکنید و اگه نسخه موبایلی هم داشته باشه خیلی بهتره.

سلام. کارمزد انتقال معمولا به شبکه اون ارز بستگی داره و کیف پول ها دخالت چندانی توی کارمزد انتقال ندارن.
برای اتریوم، میتونید از eidoo استفاده کنید
coinomi.com هم گزینه خوبیه

سلام. یه کیف پول امن با قابلیت تبدیل ارز ها میشه معرفی کنید. میخوام از ارز های زیادی پشتیبانی کنه. تشکر

سلام. بستگی داره بیشتر چه ارزهایی بخواید نگهداری کنید
همونطور که در لیست والت ها میبینید، coinomi و eidoo گزینه های خوبی هستن

من ویندوز خود را عوض کردم و خب طبیعتا کیف پول coinomiwallet به شکل دستکاپ ان قابل دسترس نیست ایا شما لینکی دارید که این کیف پول را به شکل دستکاپ نصب کنم

والت coinomi برای ویندوز ساخته نشده
فقط اندروید هست.
البته با نرم افزارهای شبیه ساز اندروید مثل BlueStacks میشه اپ های اندرویدی رو روی دسکتاپ هم نصب کرد ولی توصیه نمیکنم.
اگه از کیف پول خودتون بک آپ نگیرید و نرم افزار در درایو c نصب شده باشه و شما ویندوز رو عوض کنید، راهی برای برگردوند موجودی کیف نیست.

من قبلا نسخه ویندوز این کیف پول را که از این لینک دانلود کرده بودم داشتم که بدشانسی الان خرابش کردند چرا برای دستکاپ اراییه نمیدن الان با کلی مشکل روبه رو شدم
https://beta.coinomi.com/desktopinstallers/coinomi_setup.exe

این نسخه رو ندیده بودم، چون نسخه بتا هست و نسخه نهایی نیست به همین دلیل وجود مشکل دور از ذهن نبوده.

والت Ledger Nano S
والت TREZOR
والت KeepKey
والت Ledger HW.1

اگر این والت گم بشه
چه مشه؟

اگه از والت پشتیبان گرفته باشید میتونید موجودی والت رو بازیابی کنید.

سلام بر شما
ببخشید یک سوال غیر مرتبط دارم، به نظر شما در این سال 2018 کدام کوئین را با ااستفاده از CPU لبتاب رایگان استخراج کنم که آینده خوبی داشته باشد؟

سلام. من پیشنهاد خاصی ندارم.
شاید مونرو ارز خوبی باشه

ممنون از بابت پاسخ تان

سلام آقای شجاع الدین جهاندیده من تازه وارد این ماجرا شده ام میخواهم خرید وفروش کنم لطفا راهنماییم کنید والت در چه سایتی درست کنم و ازچه سایتی خریدوفروش کنم هرچه سایتها را میگردم بیشتر گیج میشوم خیلی مطلب خوندم ولی چیزی زیادی نفهمیدم لطفا” راهنماییم کنید بهترین سایت ها راکه میشناسی معرفی کنید

سلام خسته نباشيد ميشه يه وراهنمايي بكنيد كدوم والت راحت تَر ميشه با اسكن مبالغ رو انتقال بدم

سلام. اکثر والت های موبایلی چنین قابلیتی رو دارن.
coinomi گزینه بدی نیست.

coinpaymentsنظرتون راجع به این والت چیه تحت وب هست

گزینه بدی نیست.
در این صفحه بررسیش کردیم
https://www.bourseiness.com/35137/coinpayments

سلام محترم مقصد از کلید خصوصی همان wallet ID است در setting بلاک چین است ؟

سلام
خیر، Wallet ID همانطور که از اسمش مشخصه آی دی والت شماست و کلید خصوصی نیست.
جزییات بیشتر در مورد کلید خصوصی

سلام دو تا سوال دارم برای تبدیل ریال به دلاری که داخل پایر بتونم استفاده کنم باید چیکار بکنم
و اینکه پرفکت مانی فیلتر شده آیا خطر نداره با فیلتر شکن واردش بشیم برای واریز پول به سایت های کلیکی خارجی ؟
خیلی ممنون میشم جواب بدید

سلام.
میتونید با ریال بیت کوین بخرید و بعد وارد پایر کنید و همونجا تبدیل به دلار کنید.
فکر میکنم به این صورت بشه.
باز بررسی کنید خودتون

سلام من تو یه والت تو نرم افزار armory درست کردم و از سایتی که بیت کوین برام درست میکرد انتقال دادم به اونالان از حسابم تو سایت کم شده ولی به اون کیفه نیومده و هر باری هم که وارد میشم یه آدرس کیف پول متفاوت درست میکنه لطفا راهنمایی کنید

سلام راجب ارز ديجيتالي كين بنويسيد بگيد اسم كيف پول هاي كين چيه

سلام. من داخل سایت BTC.COM کیف پول مجازی ساختم آیا معتبر هست؟

سلام، گزینه بدی نیست

احتمال داره coinpayments هم ایران رو تحریم کنه

سلام.این کیف پول چطورهwww.coinpayments.net

سلام. در این صفحه معرفیش کردیم:
راهنمای coinpayments

سلام
چطور میتونم آدرس سایتی که پول بهش واریز کردم از روی حساب بیت کوین پیدا کنم که مربوط به چه سایتی بوده

سلام، کیف پول مناسب برای ارز neo چی هست ؟

سلام. در این رابطه این مطلب رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/34612/neo

با سلام
اگر من یک آدرس عمومی به همراه آدرس خصوصی ارز دیجیتال را پیدا نمایم ، آیا می توانم بفهمم این آدرس ها مربوط به کدام کیف پول است واصلا این موضوع اهمیتی دارد و اینکه این آدرسها چند بیت کوین را شامل می شوند و اینکه آیا می توانم آنها را به کیف پول خودم انتقال دهم ؟
با سپاس از شما

سلام، در صورت داشتن آدرس خصوصی (Private key) یک ارز دیجیتال، میشه اون رو به آدرس دیگه ای ارسال کرد و اهمیتی نداره مربوط به کدوم کیف پول هست.

با سلام و تشکر ویژه
جناب مهندس جهاندیده ، آیا مشاوره و آموزش خصوصی دارید ؟

سلام، فعلا نه دوست عزیز

سلام خسته نباشید.اگه کسی تو یه کیف پول کاغذی ترون یا ورج داشته باشه و حالا بخواد بفروشه.طریقه ایمپورت کردن اون چطوره و تو چه سایتهایی امکان پذیره؟ممنون

سلام، معمولا برای ایمپورت کردن از کیف پول های موبایلی استفاده میشه، به خاطر اینکه این کیف پول ها امکان اسکن QR code رو دارند.
یکی از این والت ها coinomi هست که در این صفحه معرفی کردیم:
https://www.bourseiness.com/35668/coinomi

سلام
قربان من ۲۰۰دلار تو کیف پول بلاک چین ذخیره دارم چطوری به تومن تبدیلش کنم دقیقا نمیدونم از کدوم استفاده کنم

سلام، برای فروش بیت کوین و دریافت ریال، میتونید از طریق سایت localbitcoins اقدام کنید:
روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

سلام عزیز ، برای مقدار پولی که در بلاک چین دارم و می خواهم به ریال تبدیل کنم فرمودید باید از Localbitcoins استفاده کنیم ، لوکال بیت کوینز هم والته ؟ یعنی در اونجا هم باید حساب باز کنیم و از بلاک چین انتقال به حساب لوکال بیت کوینز بزنیم ؟ و بعد تبدیل به ریال کنیم ؟؟ هزینه تراکنش هم که قاعدتا داره .. بهتر نیست کلا کیف پولمون همین لوکال بیت کوینز باشه تا این هزینه تراکنش رو نداشته باشیم ؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سلام، localbitoins یه بازار برای خرید و فروش بیت کوین هست که با انواع روش های پرداخت میشه معامله کرد.
چنین سایتهایی یه والت داخلی هم دارن، به خاطر اینکه برای فروش بیت کوین، باید کاربر اول بیت کوین رو به سایت منتقل کنه، بعد معامله انجام بده.
بله میتونید از کیف پول لوکال بیت کوینز استفاده کنید و گاهی اوقات راهکار کم هزینه تری هست. چون کیف پول لوکال بیت کوینز علاوه بر کارمزد تراکنش شبکه بیت کوین، یه کارمزد deposit هم داره که معمولا 0.00050000 بیت کوینه.

لیست آگهی های خریداران بیت کوین
لیست آگهی های فروشندگان بیت کوین

سلام میخاستم بپرسم اگه کسی بخاد ..برای اولین بار در این فضا(یعنی خرید و فروش ارز دیجیتال ) شروع به فعالیت بکنه ..چه کاری باید انجام بده
و با ارز رایگان شروع بکنه

سلام، یک راهنمای مقدماتی در این صفحه وجود داره:
سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
از سایت‌های بیت کوین رایگان چقدر میتوان درآمد داشت؟

سلام چندتا سوال داشتم .من چند روزی هستش که تو یه سایتی دارم پول جمع میکنم به دلار اسم سایت هم هستش zalmoneyخواستم ببینم واقعیه یا نه و بعدش میخوام یه کیف پول توی blockchainدرست کنم نمیشه درست کرد میگهwallet could not be createdنمی دونم چکار کنم .میخوام پولی رو هم که از این سایت در اوردم با بیت کوین استخراج کنم.خواهشا کمکم کنید به بن بست خوردم

سایتی که شما اشاره کردید کلاهبردار هست.
کافیه با منطق خودتون بسنجید، کدوم سایت به خاطر یک کلیک روی تبلیغ مثلا 10 سنت به شما پول میده؟
میتونید به جای blockchain از والت greenaddress استفاده کنید:
https://www.bourseiness.com/33458/greenaddress

خب شما سایتی سراغ ندارید بدون سرمایە و پول بشە درامد کسب کرد؟ یابیتکوین استخراج کرد؟ ممنون

بدون سرمایه و تخصص نمیشه پولی در اورد.
یا باید تخصص خاصی داشته باشید یا مقداری سرمایه اولیه.

armory چطوره؟؟ من راه انداختم اما ی پیام می ده که انلاین نمی شه…و من موندم می شه اعتماد کرد یا نه!! تو سایتای خارجی زیاد پیشنهاد شده…electrum هم ارور می ده…و روش پیچیدش نیاز به نصب چند برنامه پیش نیاز داره و من از نصب اونها مطمین نیستم!! امنیت برام اولویته….لطفا راهنمایی کنید….

https://electrum.org/#download
Install PyQt__این چیه؟؟
Install Electrum-3.2.2.zip
In the electrum directory, run ‘python3 electrum’
Before you can build PyQt5 you must have already built and installed SIP

SIP Download___ و همین طور این یکی؟؟

armory و electrum از والت های معتبر هستن
ولی غیر از معتبر بودن باید به راحتی استفاده و کاربردش توجه بشه.

شما خودتون چه والتی پیشنهاد می کنید؟ فرضا این وبسایت معتبره؟؟
https://www.bitcoin.com/

والت های پیشنهادی رو در همین صفحه میبینید.
بله معتبره.

ممنونم از لطفتون….

ی سوال دیگه فنی برام پیش اومده مگه نمی گن بلاکچین غیرمتمرکزه پس سایتش چرا فیلتره؟؟ مخلص کلام اینکه به نظر می رسه سایه ی فیلترینگ و تحریم همزمان ایرانیانو در این عرصه به زحمت انداخته….و امنیت روانی و مالی در معرض تهدیده !!!.لطفا راهنمایی کنید….

شما سایت بلاک چین رو با تکنولوژی بلاک چین اشتباه گرفتید، سایت blockchain.com فقط یه سایته و هر سایتی رو میشه فیلتر کرد.
اما خود تکنولوژی بلاک چین یه چیز کاملا متفاوته.
مثالی از غیرمتمرکز بودن تکنولوژی بلاک چین اینه که شما اگر کلید خصوصی کیف پول بیت کوین یا مثلا اتریوم خودتون یا هر ارز دیگه ای رو داشته باشید، فیلتر کردن یا بستن کیف پول های مختلف به هیچ عنوان نمیتونه دسترسی شما به موجودی کیف پول رو از بین ببره.
چون مهم، کلید خصوصی شماست که میتونید در سایر کیف پول ها که تعدادشون هم کم نیست import کنید و مبالغ ارز دیجیتال رو از طریق اون مدیریت کنید.
بنابراین فیلتر کردن سایتی مثل بلاک چین یا هر کیف پول دیگه، فقط یه تلاش بیهوده است.

سپاس

سلام میخواستم کیف پول مجازی افتتاح کنم که نمیدونم کدومشون معتبرتر و با امنیت بالا هس و در ضمن تحت تحریم نباشه خواهش راهنمایی کنید

جناب فرضا exodus , اجازه exchange نمی ده…alternative یا راه حلی دارید؟

اتفاقا exodus اکسچنج داخلی داره.
با این حال برخی از والت های دسکتاپ در این مطلب معرفی شده:
https://www.bourseiness.com/35787/desktop-wallets

جناب می دونم این قابلیت و داره ولیکن ظاهرا به ایرانی ها سرویس نمی ده..یا شایدم همون داستان تحریم!!!
http://uupload.ir/files/tkfa_c1apture.png

خب این قابلیت رو خودم تست نکرده بودم
احتمالا همینطوره و به ایرانی ها سرویس نمیده
با این حال میتونید از صرافی هایی مثل changelly استفاده کنید
البته والت jaxx.io هم اکسچنج داخلی داره.

سپاس از شما

با سلام چگونه میتونم maza رو به بیت کوین تبدیل کنممن maza کار کردم الان میخوام بیت کوین کنم یا بفروشم

سلام، maza در اکسچنج cryptopia لیست شده، میتونید اونجا تبدیل به بیت کوین کنید

همین ارز رو ادامه بدم یا به بیت کوین تغییر کار بدم

به نظرم به بیت کوین تبدیل کنید بهتره.

سلام خسته نباشید یه کمکی میخواستم بهم بکنید و اونم اینه که اگه تو کیف پول بلاک چین ۱۵۰ دلار داشته باشم چجوری میتونم ازش استفاده کنم؟ میشه کشید بیرون و نقدش کرد ؟ یا میشه همون ۱۵۰ دلار اگه بهش اضافه تر شه بیتکوین خرید ؟ اگه یکی ازینا میشه لطفا بگین واقعا نیاز به کمکتون دارم…

سلام، وقت بخیر
تصمیم با خود شماست که بخواید بهش اضافه کنید یا بفروشیدش
لینک راهنمای فروش بیت کوین به ریال

سلام خسته نباشید من خودم کیف پول بلاک‌چین باز کردم دارم خواستم نظرتون بدونم

خودتون کدومشون پیشنهاد میکنید بهتره و امنیتش هم خوبه؟؟برای استفاده ارز دیجیتال بهتره تو ایران؟؟؟

و کیف پول coinpot چجور کیف پولی هستش؟؟ از نظر امنیت کارایی خوبه؟؟؟

سلام
دوست عزیز والت های پیشنهادی رو در همین صفحه معرفی کردیم
blockchain.com والت نسبتا معتبرتریه از نظر من.

ممنون از پاسختون
راجب کیف پول coinpot نگفتید چجور کیف پولی هستش؟؟ از نظر امنیت کارایی خوبه؟؟؟

والتی که اشاره کردید میکرووالت هست، یعنی برای تراکنش های کوچک استفاده میشه و همونطور که عرض کردم blockchain.com والت معتبرتریه

ممنون از راهنمایتون

سلام خواستم بدونم من چهارتا ارز دیجتال کار میکنم خواستم بدونم برای فروش و خرید تو ایران بخوام اقدام کنم کیف پول exodus کیف پول خوبی هستش از نظر امنیت کارایی همه چیز ؟؟؟؟

بیت کوین.. لایت کوین.. بیت کوین کش…دش کوین

سلام، اگه قصد معامله دارید، میتونید از دو پلتفرم معاملاتی که معرفی کردیم استفاده کنید:
سایت binance
سایت cobinhood
در مورد والت exodus طبق توضیحاتی که در سایتشون میتونستید بخونید، ارزهای موردنظر شما پشتیبانی رو میکنه.

سلام . چرا موقع Sign up کرد تو سایت Blockchin.com پیغام خطا میده ؟ چرا کار به این راحتی انجام نمیشه. تمام مراحل و چندبار چک کردم ولی نمیشه؟

سلام، ظاهرا خیلی ها با این مشکل مواجه شدن
دلیلش مشخص نیست
میتونید از سایر والت ها استفاده کنید
https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام خواستم برای خرید و فروش ارزهای دیجتال اقدام کنم بهم کیف پول Coinpayments معرفی کردن خواستم بددونم چجور کیف پولی هستش؟؟
ایا قابل اعتماد هستش خوبه برای انجام کار؟؟

سلام، بررسی کامل این کیف پول و درگاه پرداخت رو میتونید در این صفحه بخونید:
https://www.bourseiness.com/35137/coinpayments

سلام ببخشید من موفق به ثبت نام در coinpot نمی شم….مشکل از چیه؟
http://uupload.ir/files/k94_capture.png

و منظور از این گزینه چیه ؟
http://uupload.ir/files/seic_capture2.png

سلام، ارور اولی نشون دهنده اینه که شما قصد داشتید وارد حساب کاربری بشید ولی مشخصات شما درست نبوده
ارور دوم هم مربوط به ورود کردن رمز برای دو مرحله ای هست
اگه ورود دو مرحله ای (2FA) رو فعال نکردید، فیلد 2FA Code رو نیازی نیست وارد کنید
البته من تعجب میکنم شما که هنوز چنین مواردی رو نمیدونید، چرا اصلا قصد دارید از این سایت استفاده کنید؟
این چیزها رو حتی اگه زبان هم بلد نباشید میشه با تجربه فهمید که کجا چه فیلدی لازمه، برای ثبت نام باید چکار کرد و…
در هر حال اگه باز هر جا به اروری برخورد کردید ساده ترین راه اینه از translate.google.com استفاده کنید

ممنونم …حدسم درست بود…خواستم مطمین بشم….احتمالا مشکل از سروره …اصلا ثبت نام انجام نمی شه و ایمیل فعال سازی دریافت نمی کنم…..بنا به ضرورت…به هرحال ممنونم

سلام
آقای جهاندیده توی والت های وبی کدوم رو پیشنهاد میدید که هم کارکردن باهاش راحت باشه و هم بهترین باشه؟
واسه خرید بیت کدوم سایت برای ما ایرانی ها معتبر تره؟
و سوال بعدی اینه که کمترین مقداری که میشه باهاش بیت خرید چند دلاره؟
میشه به عنوان یک قلک ازش استفاده کرد که هر وقت یه پولی دستمون میاد بیت بخریم یا حتما باید دقیقا یک بیت یا بیشتر باشه؟

سلام دوست عزیز
والت هایی که در همین صفحه میبینید رو به همین خاطر پیشنهاد کردیم که بدونید کدوم والت بهتره.
برای خرید بیت کوین این راهنما رو بخونید:
https://www.bourseiness.com/32666/localbitcoins
کمترین مقداری که میشه بیت کوین خرید بستگی به فروشنده بیت کوین داره. بعضی ها حتی به اندازه 100 هزار تومن هم بیت کوین میفروشن و نیازی نیست حتما 1 بیت کوین خریداری بشه.
باید شرایط و حداقل مبلغ خرید از فروشنده ها رو در سایتی که معرفی کردیم ببینید:
localbitcoins

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم تو چه سایتی کیف پول بسازم که بعدا بتونم بیت کوین هام رو بصورت ریالی بفروشم؟؟ و هم امن باشه کلا سایتی وجود داره که بشه معاملاتی انجام داد که بتونم بیتکوین رو به تومن تبدیل کنم و به حسابم ریخته بشه خیلی ممنون میشم اگه زود جواب بدین

سلام وقت بخیر
میتونید از سایت localbitcoins برای اینکار استفاده کنید:
روش خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins
روش ارسال آگهی خرید یا فروش در localbitcoins

سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
نظتون درباره ی کیف پول Guarda Wallet چی هست؟ قابل اعتماد هست؟ و کامزدهاش منصفانه است؟ سپاس

سلام، به نظر نمیاد چندان والت پرطرفداری باشه
این همه والت معتبرتر هست

سلام خسته نباشید.برای انتقال اتریوم موجود در کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین مثل coinpayments باید وارد چه سایتی شد؟ممنون

سلام وقت بخیر
اول باید اتریوم موجود در کیف پول کاغذی رو به یه والت آنلاین یا موبایلی import کنید
بعد از طریق اون والت میتونید به هر جا که مایل بودید اتریوم رو بفرستید
من ندیدم کوین پیمنت گزینه ای برای ایمپورت داشته باشه
ولی اپ coinomi این گزینه رو داره

سلام و وقت بخیر!
ممنون بابت پاسخ های روشن و با حوصله تون به سوالات دوستان! سوالم در مورد بلاک چین هستش ، اینکه برای اونهایی که تو ایران هستند امکان دریافت پیامک از بلاک چین وجود نداره ، و این امر باعث میشه نتونیم تو بلاک چین وریفای آیدنتی رو پاس کنیم ، آیا این اتفاق باعث میشه ارسال یا دریافت بیتکوین به مشکل بخوره؟ وریفای شدن اکانت و شماره تلفن همراه از شروط لازم ارسال و دریافت تو والت بلاک چینه !!! ؟؟ منتظر پاسخ تون هستم

سلام وقت شما بخیر
من ندیدم سایت blockchain.com نیاز به وریفای و احراز هویت داشته باشه
و برای فعالسازی ورود دو مرحله ای هم میشه از google authenticator استفاده کرد و الزامی به استفاده از پیامک نیست

سلام.برای انتقال ارز ورج از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین راهی هست؟ ممنون

سلام، برای انتقال ارز از کیف پول کاغذی باید کلید خصوصی یا عبارت بازیابی رو در کیف پول هایی مثل coinomi وارد کنید (از طریق اسکن Qr code یا تایپ دستی)

سلام جناب جهان دیده خداقوت
یک پیشنهاد دارم و اون اینکه لطفا برای سایت تون فروم یا چت روم درست کنید که کاربران سایت باهم بتوانند تبادل نظر داشته باشند و همین که قدری از زحمت شما برای پاسخ دهی و تکرار مکررات کاسته می شه.
سپاس از شما

سلام، وقت بخیر
درست میفرمایید، خیلی ها حتی زحمت خوندن کامل مطلب رو به خودشون نمیدن
در مورد گروه یا فروم، متاسفانه اغلب کاربران گروه تلگرام، فروم یا چت روم رو پر از تبلیغات و لینک زیرمجموعه گیری میکنن
حتی در همین بخش نظرات هم روزانه دهها تبلیغ ارسال میشه که تایید نمیشن
تجربه فروم رو هم داشتیم و اونجا قضیه بدتره چون هرکس از راه میرسه بدون جستجوی تاپیک، میخواد تاپیک جدید ایجاد کنه و بی نظمی زیادی ایجاد میشه
کار وقت گیری هست، به همین خاطر از خیر فروم و چت روم و گروه تلگرام گذشتیم

سلام من از طریق سایت https://minergate.com وارد عرصه ارز دیجیتال شدم آیا مورد تایید شما هست؟
و اینکه کدوم یک از کیف پول ها میتونه با این سایت ارتباط داشته باشه؟
ببخشید من تازه واردم سردر نمیارم از این موارد

سلام، اطلاعات بیشتر درباره ماینرگیت در این مطلب و بخش نظراتش هست:
https://www.bourseiness.com/33051/cryptocurrency-mining

سلام وقتتون بخیر من ی مدت کوتاهه تو ربات تلگرامcrypto farmer فعالیت دارم خواستم ببینم واقعی هستش یا نه؟

سلام، شناختی ندارم دوست عزیز

خدا وکیلی الحق و الانصاف دمت گرم خیلی هم دمت گرم که به همه احترام میذاری و به سوالاتشان جواب میدی

خسته نباشی مرد

سلامت باشی 🙂

سلام اقاي جهان ديده عزيز بنده واقعا نميدونم كدوم كيف پول رو انتخاب كنم…البته ميخوام مجموعي از ارز ها رو داشته باشم..لطفا راهنمايي كنيد كدوم كيف پول بهتره…البته من همه نظرات و راهنمايي هاي شما رو مطالعه كردم..لطفا واضح و مشخص تر بفرماييد چطوري و كدوم كيف پول رو انتخاب كنيم..باتششكر از وقتي و محبتي ك براي بچه ها ميزاريد.

سلام دوست عزیز
من فکر نمیکنم انتخاب خیلی سخت باشه
چون هرکس با توجه به کاربرد و استفاده ای که از کیف پول و ارز دیجیتال میکنه باید کیف پول مناسب رو انتخاب کنه
شاید یکی تریدره و مرتب باید مبالغ رو جابجا کنه، بنابراین کیف پول کاغذی براش مناسب نباشه
و شاید یک نفر دیگه میخواد مبلغی ارز بخره و هر از یک ماه مثلا میخواد ازش برداشت کنه، شاید اپ موبایلی و نرم افزار دسکتاپ براش مناسب باشه
برای انتخاب والت این مطالب هم کمک میکنه:
https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام جناب جهاندیده
من تازه کارم.با توجه به وضعیت و زمزمه به رسمیت شناختن ارز دیجیتالی توسط دولت.میخوام اتریوم بخرم.
1-به نظر شما خوبه؟
2-کیف پول سخت افزاری چی؟و از کجا خریداری کنم؟

سلام وقت بخیر
1- من پیشنهادی ندارم
2 – کیف پول سخت افزاری همونطور که توضیح دادیم از امن ترین والت ها هستن. فروشنده خاصی نمیشناسم.

سلام می خواستم بدونم بهترین کیف پول چیه؟

سلام خسته نباشید
آیا امکانش هست که شخص دیگری برای ما ارز دیجیتال بفرسته مثلا من کالایی میفروشم به جای پول، ارز دیجیتال ازش دریافت کنم مثل شماره کارت که بهشون میدیم برامون پول میریزن

سلام
بله امکانش هست
اما باید شخص طرف معامله شما با این ارزها آشنایی داشته باشه که الان متاسفانه افراد کمی با این ارزها آشنایی دارن

سلام. خسته نباشی . من کیف پول بلک چین دارم آیا میتونم از کیف پولم به حساب پرفکت مانیم بریزم ؟ و سوال اصلیم اینه وب مانی با بلوک چین چه فرقی میکنه ؟ وب مانی نمیتونه کیف پول باشه برا بت کویین و این سایت ها که ارز میفروشن ؟

سلام، وب مانی یه سیستم مالی کاملا جداست
وب مانی یه سیستم پولی آنلاینه و بیت کوین یه ارز رمزنگاری شده
بنابراین هیچ ربطی به هم ندارن
به همین خاطر تبدیل بیت کوین به وب مانی یا بالعکس، مثل سایر ارزها باید در صرافی ها انجام بشه
میتونید از طریق سایت localbitcoins کار تبدیل رو انجام بدید:
راهنمای سایت localbitcoins

با درود و تشکر
ایا لوکال بیت کوین هم کلید خصوصی دارد یا فقط مخصوص اپلیکیشن ها بوده و بجاش از همون ورود دو مرحله ای باید استفاده کرد!؟

سلام، لوکال بیت کوینز کلید خصوصی رو به کاربر نمیده.
ورود دو مرحله ای برای افزایش امنیت حساب هست

سلام دوست عزیز خسته نباشید
دوست گرامی ی سوال داشتم میخوام تو سایت بلاک چین کیف پول بسازم این ارور رو میده Wallet could not be created هر کاری هم میکنم نمیشه
ممنون میشم راهنماییم کنید.
باتشکر فراوان

سلام، وقت بخیر
احتمالا باید با چیلترشکن وصل بشید

ممنون از راهنماییتون دوست عزیز مشکلم حل شد

با سلام و درود
ممنون از پاسخگوییتون ،ببخشید قربان سایت exchanging فیلتر شده حالا واسه شارژ کردن حساب وبمانیمون از کدوم صرافی استفاده کنیم بهتره

سلام، میتونید از payment24.ir استفاده کنید

سلام توی بلاک چین چطور میشه آدرس بیت کوئین رو پیدا کرد من فقط آدرس wallet رو پیدا کردم که هر 10 دقیقه عوض میشه

سلام، منظور از آدرس بیت کوین، همون آدرس والت هست و تفاوتی نداره
عوض شدن آدرس یه ویژگی امنیتی هست تا افراد از یه ادرس برای همه جا استفاده نکنن

سلام ، چطور میشه یه آدرس بیت کوین بلاک چین ثابت داشت؟
تغییر کردنش مشکل ایجاد میکنه برای من و وقت گیره متاسفانه

دیدم که سایت های خرید و فروش آدرس حسابشون ثابته ، چطوریه؟

سلام وقت بخیر
بعضی کیف پول ها آدرس بیت کوین رو با هر بار درخواست تغییر میدن
این کار مشکلی ایجاد نمیکنه و فقط برای امنیت بیشتره
همه آدرس های قبلی معتبر هستن

اقا دست شما درد نکنه که با حوصله جواب نظرات رو میدین. من تازه اشنا شدم میخواستم اگه کیف پول دسکتاپ بسازم رو یه لپ تاپی یا اگه آپ موبایلی باشه اگه لپ تاپ یا موبایل گم بشه یا هر اتفاقی بازم میشه به کیف پول دسترسی پیدا کرد یا نه ؟

اگه از والت پشتیبان گرفته باشید آره میشه موجودی رو روی یه والت دیگه جای دیگه بازیابی کرد

1.سلام من تازه با این بیت کوین اشنا شدم ایاcryptobrowse اصلا استخراج به صرفه ایی هست با cpuسیستم ومجموعه گیری
2.سرمایه گذاری واشنایی با این سیستم ودرامد زایی چطور هست چون الان بعد از14 سال سابقه از کاربعلت شرایط اقتصادی بیکار شدیم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام، استخراج با کامپیوتر شخصی سودی نداره
مگر اینکه با زیرمجموعه گیری به درامدی بشه رسید

با سلام . میدونم سوال تکراریه ولی به نظرم خیلی مهمه
میخام بدونم چه کیفی برای بیت کوین ایجاد کنیم که بخاطر تحریم یهو بلوکه نشه
یه سوال شخصی دارم . ۱۵۰۰واحد پرفکت مانی دارم میخام تبدیل کنم . به نظرتون در پنج سال اینده اتریوم و بیت کوین چجوریه. محدود بودن بیت کوین به نظرم ارزششو بالا میبره ولی نامحدوذیت اتریوم تورم زا هست . اتریوم مثل بانک مرکزی میمونه هر وقت کم بیاره سکه میریزه تو بازار. البته نظر منه. ممنون

سلام، شما وقتی عبارت بازیابی یا کلید خصوصی رو داشته باشید مهم نیست کیف پول فیلتر بشه
میتونید اون رو در یک والت دیگه import کنید
در مورد کوین ها نظری ندارم

با سلام
فرض کنید من کیف کاغذی ساختم . برای پر کردنش باید اونو import کنم . برای اینکار و سایت بلاک چین کلید خصوصی‌ رو از ما میخاد. آیا این درخواست امنیت رو کاهش نمیده.

از طرفی اگر بخایم بدونیم واریز به کیف کاغذی انجام شده یا نه باید باز هم اونو ایمپورت کنیم و کلید خصوصی رو وارد کنیم . این کار نا امن نیس؟

سلام دوست عزیز
شما همه چیز رو اشتباه متوجه شدید
برای ارسال مقداری بیت کوین از یه کیف پول به یک کیف پول کاغذی، معمولا نیازی نیست کلید خصوصی کیف پول کاغذی رو جایی Import کنید (مگر اینکه کیف پول ارسال کننده هم کاغذی باشه)
اگر شما یا کسی بخواد به کیف پول کاغذی مقداری ارز ارسال کنه، کافی آدرس کیف پول بهش داده بشه
Import کیف پول کاغذی به معنای اینه که موجودی کیف پول کاغذی رو به یه اپلیکیشن یا والت آنلاین وارد کنید تا بتونید اون رو جابجا کنید

با عرض سلام و احترام
به نظر شما کیف پول کاغذی یا کیف پول لدجر نانو کدامیک امنتر و برای نگهداری دراز مدت مطمین تره؟ با تشکر

سلام وقت بخیر
کیف پول سخت افزاری امنیت بالاتری داره
ریسک از بین رفتن و یا گم شدن یه تکه کاغذ بیشتره

آقای جهاندیده سلام و عرض ادب
من برای فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتالی تحقیقات زیادی انجام دادم و منطقی ترین پاسخ ها رو تو همین سایت و از شخص شما دیدم و خوندم
خواستم بدونم امکان این وجود داره که بطور حضوری باهاتون ارتباط برقرار کرده و از مشاوره شما استفاده کنم؟

سلام وقت بخیر
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد

سلام
برای استعلام موجودی پول والت کاغذی راهی جز import هست؟

سلام برای نگه داری بیت کویین سایت بایننس خوبه یا بلاکچین تا بشه بعدا فروخت؟

سلام، برای نگهداری طولانی مدت بیت کوین و بقیه ارزها، کیف پول شخصی مناسبتره
معرفی کیف پول ها: https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets
سایتهایی مثل بایننس و پلتفرم های معاملاتی دیگه برای زمانی مناسبه که شما بخواید بطور مرتب خرید و فروش (ترید) کنید

منظورتون همون کیف پول دسکتاپه؟اگه اینجوریه به صورت فایل ذخیره میشه؟ به نظرتون اگه مشکلی برای هارد پیش اومد دیگه نمیشه اون فایل رو نجات داد؟

بله کیف پول هایی که اجازه پشتیبان گرفتن از کلید خصوصی و عبارت بازیابی رو میدن.
اگه پشتیبان گرفته بشه از بابت حذف شدن فایل ها در هارد نگرانی نخواهید داشت.
نمونه کیف پولی که قابلیت پشتیبان‌گیری رو داره:
https://www.bourseiness.com/36079/jaxx-chrome-extension

ببخشید که این همه سوال میپرسم من اگه بخوام بیت کویین رو داخل کیف پول بلاکچین یا بایننس نگه داری کنم ایرادی نداره؟ مقدار اونقدرا نیست.

توصیه ها رو در مورد والت ها نوشتیم، والت های تحت وب امنیت کمتری نسبت به بقیه دارن.

سلام خسته نباشید. یه سوال داشتم.من وقتی میخوام ریپل یا ترون رو از کیف پولم به یه کیف پول کاغذی منتقل کنم ازم تگ میخواد.تگ آدرس خودم رو باید وارد کنم؟ چون آدرس کیف پول کاغذی ریپل یا ترونم تگ نداره.باید چیکار کنم؟ممنون

سلام وقت بخیر
برای ارسال ریپل به کیف پول کاغذی، درج تگ لازم نیست.

سلام و خسته نباشید
لطفا راهنمایی بفرمایید برای ریپل چه والتی مناسبتره؟
و اینکه آیا ریپل برای سرمایه گذاری ارز مناسبی هست؟

سلام وقت بخیر
همه چیز رو در مورد ریپل اینجا توضیح دادیم:
https://www.bourseiness.com/33221/whats-ripple

سلام.من میخوام ارزهامو از بایننس به کیف پول دیگه ای منتقل کنم.قبلا sms اون رو فعال نکردم.الان هم که میخوام منتقل کنم.نمیشه.google authenticator رو خود بایننس معرفی کرده.که با اون هم نمیشه کار کرد؟ باید چیکار کنم؟ممنون

سلام، پس از درخواست برداشت ارز از بایننس، یه ایمیل تایید برای شما ارسال میشه که باید روی لینک درون ایمیل کلیک کنید
اگه google authenticator رو فعال نکردید پس نیازی هم به وارد کردنش نیست

سلام ووقت بخیر میشه راهنمایی بفرمایید کیف پول مناسب برای سایکون چیه؟ و اینکه سرمایه گذاری روی سایکون در آینده میتونه مفید باشه؟

سلام، اسم ارز رو انگلیسی بنویسید.

سلام من دارم تو freebitcoin ساتوشی جمع میکم بعضی وقتا این هشدارو میده Someone has already played from this IP in the last hour. You need to wait for 30 minutes before playing the FREE BTC game again چیه مشکلش؟

سلام، سوال شما ارتباطی با این مطلب نداره
وقتی از یک وی پی ان اشتراکی استفاده میکنید گاهی اوقات چنین اروری نشون داده میشه

آقای جهاندیده سلام خسته نباشید
لطف می کنید مطلبی چیزی در مورد انت ماینرهای ASIC و کلا مزایا و معایب و قیمت او بقیه جزئیات و اینکه سایت معتبر برای خرید تهیه کنید؟
ممنون میشم

سلام، وقت بخیر
در مورد ASIC قبلا مختصر توضیحی داده شده:
https://www.bourseiness.com/33776/bitcoin-mining-asic

سلام
بایننس ایرانیارو دیگه وریفای نمیکنه بلاک چین برای بایننس هست
الان تکلیف ما چیه؟ ارزی که تو بلاک چین داریم از دست میره؟
سوال بعدی اینکه بلاک چین حداقل چه مقدار بیت کوین رو انتقال میده؟

سلام، اگه منظور شما سایت blockchain.com هست، نه این سایت متعلق به بایننس نیست.
شما در هر جایی که والت میسازید اگه از کلید خصوصی و عبارت بازیابی (mnemonic phrase) پشتیبان بگیرید میتونید در صورتی که به هر دلیل والت از دسترس خارج شد این اطلاعات رو در والت دیگه ای وارد کنید و موجودی رو در والت جدید داشته باشید
با این حال، در بایننس و بطور کلی صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی متمرکز، کلید خصوصی و عبارت بازیابی (mnemonic phrase) قابل پشتیبان‌گیری نیست
بنابراین ریسک نگهداری ارزها در این صرافی ها بالاتره و نگهداری در کیف پول شخصی که قابلیت پشتیبان‌گیری رو داره امنیت بیشتری داره
تا جایی که میدونم حداقلی برای ارسال در کیف پول blockchain.com وجود نداره و تا زمانی که به اندازه کارمزد تراکنش در کیف پول موجودی باشه، امکان ارسال مابقی موجودی رو خواهید داشت

با سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم در مبادلاتی که از طریق سایت localbitcoins.net انجام میشه چجوری طرفین مبادله رو انجام میدن ؟بدون ترس از اینکه طرف مقابل واریز خودش رو انجام نده.

سلام وقت بخیر

معاملات در این سایت از طریق اقداماتی که انجام گرفته با سهولت و اطمینان انجام می‌شود.

فرایند معامله به این صورت است:

1 – فروشنده بیت‌کوین آگهی‌های خرید بیت‌کوین را بررسی می‌کند و با توجه به شرایط خریدار، همانند حداقل و حداکثر معامله، میزان اعتبار کاربر، تعداد و حجم معاملات گذشته، یکی از خریداران بیت‌کوین را انتخاب می‌نماید.
2 – با کلیک روی دکمه Sell در روبروی آگهی موردنظر، وارد صفحه معامله شده و معادل ریالی یا مقدار بیت‌کوین موردنظر برای فروش را وارد کرده و معامله را آغاز می‌کند. با اینکار موجودی بیت‌کوین از حساب فروشنده کسر می‌شود و به حالت سپرده در می‌آید (escrow)
3 – فروشنده بیت‌کوین از طریق پنجره چت، مشخصات کارت بانکی یا حساب را به خریدار بیت‌کوین می‌فرستد و خریدار پس از واریز مبلغ، مشخصات واریز را به فروشنده بیت‌کوین ارائه می‌دهد.
4 – فروشنده بیت‌کوین با بررسی حساب بانکی خود و اطمینان از دریافت پول، با کلیک روی release bitcoin، بیت‌کوین را برای خریدار آزاد می‌کند تا در حساب خریدار اضافه شود.

در صورتی که شخص با کاربر معتبری که احراز هویت انجام داده و دارای سابقه معاملات بالاست وارد معامله شود، می‌تواند اطمینان حاصل کند که مشکلی به وجود نخواهد آمد. اما در صورت بروز مشکل، می‌توان برای معامله موردنظر درخواست Dispute را صادر کرد تا پشتیبانی سایت به اختلاف موردنظر رسیدگی کند.

اطلاعات بیشتر: نحوه خرید و فروش بیت کوین در localbitcoins

فرض کنیم فروشنده پولش رو دریافت کرد ولی release bitcoin رو نزد و تایید نکرد که پولی دریافت کرده اونوقت چه؟

در اینجا بخش نظرات و خود مطلب توضیح دادیم:
https://www.bourseiness.com/32686/make-money-bitcoin

سلام،خدا قوت
خواستم بدونم هر ارز رو داخل كيف پولي ك سايت خود ارز معرفي ميكنه نگهداري كنيم بهتره يا كيف پولهاي ديگه يا صرافي هاي معتبر

سلام، طبیعتا کیف پولی که سایت رسمی ارز معرفی میکنه معتبره
اما غیر از اون، والتهای معتبر دیگه هستن که چندین ارز رو پشتیبانی میکنن
نمونه:

بررسی کیف پول مولتی‌کارنسی Jaxx


https://www.bourseiness.com/36079/jaxx-chrome-extension

سلام داخل کیف پول بلاک‌چین چجوری میشه بیت کوین کش تبدیلش کنم به بیت کوین؟؟؟
آیا این امکان داره؟؟

سلام، آره
از منوی exchange تبدیل کنید

سلام من کیف پول جکس استفاده میکنم چند باز اتفاق افتاده که آدرس کیف پولم تو ارزهای مختلف خودکار عوض شده، اگه من بخام تو استخراج ابری باشم و آدرس کیف پولم عوض بشه چه اتفاقی میوفته???

سلام، همه آدرس های قبلی که از والت گرفتید معتبر هستن، بنابراین جای نگرانی نیست

سلام مجدد
دو تا سوال داشتم.
1- هزینه ارسال بیت کوین یا ارزهای دیگه چه درصدی از اون مبلغ ارسالی هست؟
2-هزینه تبدیل ارزها به یکدیگر حدودا چه درصدی از مبلغ تبدیل شده هست؟
ممنون

سلام، در مورد کارمزد تراکنش این مطلب رو ببینید:

کارمزد و مدت‌زمان تراکنش‌های بیت‌کوین چقدر است؟


در مورد هزینه تبدیل، بستگی داره با چه روشی تبدیل کنید
صرافی changelly کارمزد خیلی پایینی داره، راهنما:
https://www.bourseiness.com/33142/cryptocurrencies-exchange

یه سوول برام پیش اومد
اگه به طور مثال یه کیف پول در گوشی داشته باشیم میتونیم با یه کیف پول دسکتاپ به همون حساب دسترسی داشته باشیم ؟

سلام، بله اگه کلید خصوصی رو از والت موبایلی بگیرید و در والت دسکتاپ import کنید امکانش هست

سلام، من یه مشکل برای ساخت ولت بلاکچین دارم
وقتیکه ایمیل و پسوورد میزنم برای ساخت ولت به من پیام wallet could not be created رو میده ، دلیل چیه؟

سلام
احتمالا به دلیل فیلترشدنش هست
میتونید از سایر والتها استفاده کنید:
https://www.bourseiness.com/category/bitcoin/wallets

سلام چون فیلتر شده مشکلی که ایجاد نمیکنه که؟؟
میشه به جاش از فیلترشکن استفاده کرد کارمون هم باهاش انجام بدیدم؟؟؟

سلام، نه بعیده مشکلی ایجاد بشه
آره میشه از ثیلترشکن استفاده کرد

آره منم همین مشکل دارم…به سایتش ایمیل زدم…یسری توصیه کرد..فایده نداشت….مشکل کماکان به قوت خودش باقیه….

طبق گفتتون امن ترین کیف پول یکیش دسکتابه حالا یه سوال ما ارزمون رو توی کیف پول دسکتاب ذخیره کردیم و بک اپ گرفتیم احیانا اگه اون نرم افزار کلا جمع کرد به دلایلی کلا شرکتش تعطیل کرد تکلیف چیه؟ منظوز از بک اپ چیه یه فایل میده از ارز؟ لطفا یه اطلاعات کامل بدین شاید روشن نشد.

نقش بک آپ یا پشتیبان همینه که اگه نرم افزار به هردلیل باز نشد یا سیستم شما خراب شد یا هارد سوخت و یا… بتونید از این اطلاعات برای بازیابی موجودی ارز در یه کیف پول دیگه استفاده کنید.
بک آپ ممکنه فایل باشه یا یه کلید خصوصی که به شکل کاراکترهای تصادفی هستن یا mnemonic phrase

اونوقت ابن بک اپ که به صورت فایل یا کلید خثوصی هست باید نرم افزار یا کیف پول دیگه اون رو پشتیبانی کنه؟ منظورم اینه که باید نرم افزار مقابل باید فرمت اون یاپورت کنه یا این فایل پشتیبان رو همه کیف پول های دیگه میشناسن یا باید بگریم اونی که این فایل یا کلید رو میشناسه پیدا کنیم؟

فرمت خاصی نداره که کیف پول دیگه ای پشتیبان نکنه
اکثر والت ها امکان بازیابی موجودی با mnemonic phrase که از والت برداشتید یا ایمپورت کلید خصوصی رو دارن

سلام مهندس جان تو ویژگی بعضی از کیف پول ها نوشتید که پشتیبانی از توکن ها ی erc20 یعنی چی متوجه نشدم اینجاش رو تشکر ازشما

سلام، منظور توکن هایی هستن که روی شبکه اتریوم ساخته میشن مثل توکن kwatt یا DigixDAO
تعداد این توکن‌ها هم خیلی زیاده

ممنون مهندس جان شرمنده یه سوال دیگه اینکه تو کیف پول coinomi چطوری ایدی رو پیداکنمض

منظور شما از آی دی رو متوجه نشدم
در کیف پول coinomi آی دی یا نام کاربری وجود نداره

سلام الان با توجه به اینکه cryptopia دیگه از والت الکترونیوم پشتیبانی نمیکنه با کدکم صرافی میشه ترید کرد این ارز رو . ایا پیشنهادی دارین تا من استفاده کنم

سلام، الان etn داره روی cryptopia معامله میشه و مشکلی نداره
میتونید از kucoin هم استفاده کنید

سلام. خسته نباشید.برای انتقال ریپل از کیف پول کاغذی باید از چه اپلیکیشنی استفاده کنم؟ ممنون

سلام.با اپلیکیشن coinomi چطور میشه اتریوم رو از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین منتقل کرد؟ممنون

سلام، میتونید علامت qr code رو در بالای اپ بزنید
و qr code کیف پول رو اسکن کنید

درود بر شما .میخواستم نظرتون رو درباره ی پلاگین یا مرورگرcryptotab بدونم که با گرفتن زیر مجموعه و استفاده از cpu بیت کوین استخراج میکنه.ایا مورد مشکوکی تو این نحوه ی استخراج هست یا خیر؟

کریپتوتب پرداختش با بیت کوین هست ولی بیت کوین استخراج نمیشه
در واقع ارزهایی که استخراجشون راحتتره مثلا مونرو استخراج میشه ولی همونطور که گفتم پرداختی رو با بیتکوین انجام میده

سلام
کیف پول ها از نظر اکسچج باهم تفاوت دارن؟
چه از نظر کارمزد چه از نظر پشتیبانی از انواع ارزها
الان میخام کیف پول my ether wallet بسازم اگه بخام اتریوم رو تبدیل به یک عرض دیگه بکنم
داخل کیف پول میتونم انجام بدم یا ..؟
کارمزدش چه مقداره متلا 2 اتریوم رو تبدیل کنم به دش؟
کارمزد بر اساس نوع کیف پوله یا بر اساس شبکه

سلام
در سایت myetherwallet با کلیک روی گزینه swap میتونید برخی از ارزها رو به هم تبدیل کنید
کارمزد براساس ارزها متفاوته و خود شما باید بررسی کنید
معمولا کارمزد پایینه.

سلام .تعداد زیادی ریپل توی کیف پول کاغذی ریختم و فقط کلید خصوصی و کلید عمومی رو دارم متاسفانه کد QR کیف پولم رو ندارم .چطوری میتونم ریپل هام رو از کیف پول کاغذی به کیف پول آنلاین منتقل کنم؟ خیلی ممنون

منظور از کد Qr همون کلید خصوصی شماست که تبدیل به Qr code شده:
Qr code چیست؟
مهم اینه کلید خصوصی رو وارد والت کنید، چه با اسکن qr code باشه و چه بصورت دستی

سلام.من یه مقدار ارز ریپل تو کیف پول کاغذی دارم.موجودیمو نشون میده اما 20 واحد کمتر قابل برداشته.علتش چیه؟دیگه اون 20 تا ریپل رو نمیتونم برداشت کنم؟و اینکه با چه برنامه ای میشه اون رو به کیف پول آنلاین منتقل کرد؟

سلام، 20 ریپل برای فعالسازی والت نیازه و قابل برداشت نیست
با اپلیکیشن هایی که قابلیت ایمپورت کلید خصوصی کیف پول رو دارن، مثلا toastwallet.com میتونید موجودی ریپل رو ایمپورت کنید

سلام ببخشید اینجا سوال میپرسم الان مثلاً من می‌خوام استلار استخراج کنم باید با کدوم نرم افزار اقدام کنم و توی هر کیف پولی میشه ریخت با مخصوص داره.
اگه کلا بگین برای استخراج هر ارز آیا به جای منبع هست که نرم افزارهاشو گذاشته باشه؟

سلام، استلار که قابل استخراج نیست
برای هر ارزی اول باید ببینید میشه استخراجش کرد یا نه
اگه قابل استخراج بود میتونید سرچ کنید
مثلا monero miner
یا ethereum miner

باسلام خدمت آقای جهاندیده چندتا سوال داشتم:
در کیف پول موبایلی coinomi اگه کسی seed و password رو نداشته باشه آیا میتونه به ارزها دسترسی داشته باشه؟ و اگر با گوشی وارد سایتهایی که امکان هک وجود دارد بشویم و یا برروی لینکهایی که خطر هک شدن دارد کلیک کنیم با وجود این لایه های امنیتی آیا بازهم امکان هک شدن وجود دارد؟ و اینکه coinomi امکان دارد ایرانی ها رو تحریم کنه؟ باتشکر

سلام، همیشه احتمال این وجود داره با کلیک روی لینکهای ناشناخته کیف پول شما در معرض خطر هک شدن قرار بگیره
چون ممکنه یه لینک شمارو به سمت نصب یه اپ هدایت کنه که هدفش هک کردن گوشی شماست.
اما بطور کلی این کیف پول ها امنیت نسبتا خوبی دارن و اگه کار اشتباهی از سمت کاربر انجام نشه احتمال هک شدنشون خیلی پایینه.
احتمال تحریم شدن همیشه هست ولی اگه پشتیبان تهیه کنید بعیده نتونید موجودی رو خارج کنید

ببخشید اینکه که گفتید”اگه پشتیبان تهیه کنید بعیده نتونید موجودی رو خارج کنید” این پیشتیبان چی هست و چطور باید تهیه کنم؟!

پشتیبان گیری، یعنی از کلید خصوصی یا Seed کیف پول خروجی بگیرید. در کیف پول های مختلف این روند فرق میکنه .
اگه در منوها بگردید گزینه ای به نام backup یا export private key یا export keys یا show recovery phrase میتونید ببینید.

ممنون بابت پاسخگویی بدون چشم داشت.
من تصمیم داشتم کیف پول jaxx رو انتخاب کنم ولی گویا ارز مونرو و استرلا رو پشتیبانی نمیکنه آیا کیف معتبری میشناسین که این دو ارز رو پشتیبانی کنه؟ البته دسکتاپ یا موبایل باشه.
در ضمن مناسب هست آیا هر ارز رو در کیف پول جداگانه نگهداری کرد؟

والت atomicwallet.io هر دو ارز رو پشتیبانی میکنه و رتبه مناسبی هم داره.
در حال حاضر نرم افزار ویندوزش هست، اپ موبایل قراره منتشر بشه.

مهندس برخی از سایت ها پرداختی شون به صورت پیپال و.. هستش…سوالم اینه با توجه به محدودیت ها و تحریم ها سایت exchange…یا والتی وجود داره تا بشه راحت تبدیل کرد..و نیازی به دردسرها و ریسک های عضویت،تحریم،فیلترینگ و دیگر هزینه های جانبی نباشه؟؟؟

با سپاس

بستگی داره چه ارزی رو بخواید به چه ارز دیگه ای تبدیل کنید
بعضی از صرافی های غیرمتمرکز هستند مثلا idex.market که فقط برخی توکن های شبکه اتریوم در اون معامله میشه و به دلیل غیرمتمرکز بودنشون ریسک کمتری دارن.
فیلترشدن هم دست من و شما نیست.
اگه قصد معامله ندارید و مثلا فقط میخواید چندبار ارزها رو به هم تبدیل کنید، سایت changelly بهترین گزینه است چون وجهی در خود صرافی باقی نمیمونه
راهنمای سایت changelly رو اینجا بخونید

تشکر مهندس، پیشنهاد اول متاسفانه به ایران سرویس نمی ده..دومی هم که اکسنچج ارزهای دیجیتاله..منظورم مشخصا دلارها و سرویس های پرداخت الکترونیک مثل paypal, western union و… هستش..سوالم اینه آیا سایتی وجود داره..که درامدهای حاصل شده این متدهای پرداخت را به بیت کوین و.. تبدیل کنه؟
و نیازی به تهیه ی کردیت کارت ، مستر و… نباشه؟؟

با سپاس

برای idex.market اگه با vpn واردش بشید فکر نمیکنم مشکلی به وجود بیاد، چون خودم دارم استفاده میکنم.
برای تبدیل این درآمدها به بیت کوین راهی سراغ ندارم
مگر اینکه از سایتهایی مثل payment24 اکانت پی پال تهیه کنید که اون هم در کل ریسکش بالاست.

سلام خسته نباشید من از کیف پول lumi wallet استفاده میکنم نمیدونم که معتبر هست یا نه و این که چطور میتونم تویک استخر عضو شم و بیت کویین استخراج کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام، lumi wallet رتبه بدی نداره و به نظر معتبر میاد
در مورد استخراج بیت کوین:
استخراج بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟
بهترین سخت‌افزارهای استخراج بیت کوین

با عرض سلام.من چند روز پیش از یکی از صرافی های داخل یه مقدار استلار خریدم.ولی فراموش کردم تگ آدرس استلار بایننسم رو بدم.اونا هم ارسال کردن ولی به کیف پولم منتقل نشده.حالا هم هر چی پیگیری میکنم به نتیجه ای نمیرسم. به من گفتن تو قسمت ساپورت بایننس درخواست بده ولی اون قسمتش یه مدته غیرفعاله..باید چیکار کنم؟ ممنون

سلام، فقط باید از طریق بایننس پیگیری کنید، راه دیگه ای نیست.

ببخشید من متوجه تگ آدرس نشدم برای انتقال مگه آدرس والت کافی نیست مگه?
دیگه تگ آدرس چیه

برای ارسال استلار به صرافی ها و بعضی کیف پول ها، وارد کردن stellar memo که بعضی ها بهش تگ میگن لازمه.
این اطلاعات رو باید از کیف پول مقصد بردارید.
stellar memo در کیف پول مقصد به همراه ادرس نشون داده میشه.

سلام میشه بگین از کجا استلار خریدین؟
….

برای خرید استلار چندتا راه هست:
1- بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال رو به استلار تبدیل کنید >>> راهنمای تبدیل ارزها
2- بطور مستقیم از سایتهای ایرانی استلار بخرید >>> یه سایت پیشنهادی برای خرید ارز دیجیتال با ریال

جناب یک سوال داشتم وقتی میگیم آدرس کیف پول یعنی میشه به اون آدرس هر ارز دیجیتال رو واریز کرد؟ اگه اینطور باشه که دیگه فرقی نمیکنه اون کیف پول چه ارزهایی رو پشتیبانی می‌کنه.
سوال دوم این هست که مثلاً من توی کیف پولی بیت کویین دارم و آدرس اون رو میدم تا یک نفر بهم استلار بریزه یا هر عرض دیگه ای اونوقت این میشه یا نه؟یه جورایی سوال دوم به سوال اول ربط داره

اگه دقت کنید هر ارز کیف پول جداگانه ای داره و هر ارزی رو نمیشه به اون ادرس ارسال کرد.
اگه همه ارزها یه ادرس داشت که اصلا نیازی به ساخت و ایجاد این همه کیف پول نبود.
البته در مواقعی خاص ادرس دریافت ارزها یکسان هستن، مثلا ادرس اتریوم که میتونید کلیه توکن های روی شبکه اتریوم رو به یک ادرس ارسال کنید و برای هر توکن نیازی به ادرس جداگانه نیست.
جزییات بیشتر:
فرق توکن و کوین چیست
کدام کیف پول برای شما مناسب است

نظرات بسته شده‌اند.

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.

بورس، سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار

ارزهای رمزنگاری‌شده، ارزهایی هستند که از رمزنگاری (Cryptography) برای امنیت، صحت پرداخت‌ها و عملکرد خود استفاده می‌کنند.

سایت‌های فارسی‌زبان برای اشاره به ارزهای رمزنگاری‌شده (Cryptocurrency) از نام‌های زیر نیز استفاده می‌کنند:

در واقع ارزهای دیجیتال دسته گسترده‌ای ارزها هستند و ارزهای رمزنگاری شده (یا اصطلاحا کریپتوکارنسی‌ها) به عنوان زیردسته این ارزها محسوب می‌شوند.

ارزهای دیجیتال ارزهایی هستند که فقط بصورت دیجیتال وجود دارند، به صورت دیجیتال نگهداری و منتقل می‌شود. این ارزها شکل فیزیکی ندارند، گرچه می‌توان کلید خصوصی آنها را بطور مثال روی یک کاغذ چاپ کرد. (کلید خصوصی، مانند یک رمز است)بهترین صرافی آنلاین

 نقل و انتقال ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌های نرم‌افزاری که روی موبایل و کامپیوتر نصب می‌شوند انجام می‌شود. البته کیف پول‌های سخت‌افزاری که برخی از آنها شکلی مشابه فلش مموری دارند نیز برای این ارزها ساخته شده است.

معروف‌ترین ارز دیجیتال، بیت‌کوین است که احتمالا نام آن را شنیده‌اید.

بیت‌کوین مانند تمام ارزهای دیگر دنیا دارای ارزش است. برخی کشورها بیت‌کوین را به عنوان کالا دسته‌بندی کرده‌اند و برخی دیگر به عنوان ارز دیجیتال، قوانینی برای آن وضع کرده‌اند.

اما چه بیت‌کوین را به عنوان یک کالا یا دارایی دیجیتال در نظر بگیریم و چه به عنوان یک ارز، بیت‌کوین ارزش بالایی پیدا کرده و حجم معاملات روزانه آن به میلیاردها دلار می‌رسد.

تکنولوژی ارزهای دیجیتال (و به خصوص تکنولوژی بلاک‌چین) استفاده‌ها و کاربردهای بسیار زیادی دارد که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد. 

بیشتر بخوانید: کوین چیست و چه تفاوتی با توکن دارد؟

اگر بخواهیم یک ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین را با ساختار فعلی پول و سیستم بانکی شرح دهیم، می‌توان گفت:

با این حساب برای ارسال بیت‌کوین، باید کیف پول‌تان را باز کنید، وارد بخش ارسال شوید، آدرس بیت‌کوین طرف مقابل را وارد فیلد گیرنده کنید، رقم را وارد کنید و ارسال را بزنید، به همین سادگی!

برای دریافت بیت‌کوین، باید کیف پول‌تان را باز کنید، وارد بخش دریافت شوید، آدرس بیت‌کوین را بردارید و آنرا به شخص یا سایتی که قصد دارد برای شما بیت‌کوین بفرستد بدهید.

در سیستم بانکی، کار پردازش تراکنش‌ها، نگهداری موجودی و همه کارهای مرتبط را سیستم بانکی و بانک مرکزی انجام می‌دهد.

اما بیت‌کوین دارای چنین سیستمی نیست. بیت‌کوین شبیه یک سیستم خودمختار است. شبکه بیت‌کوین شامل هزاران کامپیوتر و دستگاه ماینر است که در سرتاسر دنیا پراکنده هستند. تایید تراکنش‌ها و بروزرسانی موجودی‌ها توسط این سیستم انجام می‌شود.

در شبکه بیت‌کوین، همه کامپیوترهای متصل به شبکه یک نسخه از داده‌ها (بلاک‌چین بیت‌کوین) را دارا هستند.

زمانی که یک تراکنش بیت‌کوین به شبکه ارسال می‌شوند و توسط ماینرها (استخراج‌کنندگان) تایید می‌شود، این تراکنش در بلاک‌چین ذخیره می‌شود و غیرقابل تغییر باقی می‌ماند.

بنابراین بلاک‌چین را می‌توان یک پایگاه داده دانست که در هزاران دستگاه در سرتاسر دنیا ذخیره شده و برای اینکه تغییری در این دیتابیس ایجاد شود باید همه کامیپوترهای وصل شده به شبکه آنرا تایید کنند.

همین ساختار فوق‌العاده باعث شده تا سیستمی ایجاد شود که نیاز به بانک یا نهاد مرکزی برای پردازش و نظارت وجود نداشته باشد.

بیت‌کوین از سال 2009 توسط فرد یا گروهی ناشناس ایجاد شده که هنوز هویت واقعی آن مشخص نیست.

مطالب مرتبط:

بیت‌کوین چیست (شرح کاملتر)

نحوه کارکرد بلاک‌چین (شرح فنی)

این تعریف، ساده‌ترین شرح از شیوه کارکرد بیت‌کوین و بلاک‌چین آن بود ولی جزییات بسیار ریز و فنی وجود دارد که در بخش استخراج در ادامه می‌توانید آنها را بخوانید.

شاید مهمترین دلیل ایجاد ارزهای دیجیتال این باشد که نیاز به وجود سیستمی بهتر و کارآمدتر برای پرداخت‌ها، مدیریت پول و بطور کلی سیستم مالی احساس می‌شد.

وقتی همه‌چیز در حال دیجیتال شدن است، چرا یک پول و ارز، به شکل دیجیتال درنیاید؟

در واقع می‌توان دیجیتال شدن پول را سیر تکامل طبیعی پول دانست.

قرن‌ها پیش پول به شکل کنونی وجود نداشت و انسان رفته رفته از مبادله کالا در ازای کالا، به سکه، به اسکناس، به کارت بانکی و سپس به ارز دیجیتال رسیده است.

بسیاری از چیزها این سیر تکامل را طی می‌کنند.

مهم این است که ما آماده تغییر و پذیرش باشیم تا از سایرین جا نمانیم.

در کتاب ارزهای دیجیتال، سیر تکامل طبیعی پول به طور عمیق درباره ارزهای دیجیتال و شکل‌گیری آنها توضیح داده‌ایم. از اینجا بطور رایگان می‌توانید این کتاب PDF را دانلود کنید و بخوانید.

اولین قدم برای شروع استفاده از ارزهای دیجیتال این است که ابتدا نحوه کارکرد آنها را بدانید، با جنبه‌های مختلف آشنا شوید و ریسک‌ها را بشناسید.

در ادامه به این موضوعات خواهیم پرداخت.

اما اگر از مباحث تئوری خسته شدید و می‌خواهید با شیرجه زدن در این دنیا اولین تجربیات را بدست آورید، اولین قدم این است که یک کیف پول نصب کنید.

با کیف پول، می‌توانید این ارزهای دیچیتال را دریافت کنید، نگهداری کنید و یا برای دیگران بفرستید. (بخش کیف پول را در ادامه ببینید)

از ارزهای دیجیتال می‌توان برای پرداخت، سرمایه‌گذاری و معامله‌گری استفاده کرد. با این حال، فروشگاه‌های کمی در دنیا و اینترنت هستند که این ارزها را به عنوان روش پرداخت قبول می‌کنند.

آیا می‌توان مثلا با بیت‌کوین یک ماشین خرید؟ از نظر تئوری بله ولی همه‌چیز به این بستگی دارد که طرف مقابل شما بیت‌کوین قبول می‌کند یا نه! وقتی شخص مقابل حتی مفهوم بیت‌کوین را نداند، پس شما نیز چنین پیشنهادی نمی‌کنید.

اگر بیت‌کوین را مانند دلار، یک ارز در نظر بگیرید، بسیاری از مفاهیم برای شما ساده‌تر خواهد بود. اگر بخواهید با دلار معامله کنید، باید شخص مقابل شما دلار را به عنوان روش پرداخت بپذیرد.بهترین صرافی آنلاین

از طرف دیگر، وقتی بیت‌کوین یک ارز است، نمی‌توان انتظار داشت آنرا بدون هیچ بدست آورد. البته سایت‌هایی هستند که مقادیر خیلی کمی بیت‌کوین (مثلا 0.0000002 بیت‌کوین) را با هربار درخواست کردن می‌توانید بدست آورید. ولی آنها نیز در ازای این کار، تبلیغات زیادی به شما نمایش می‌دهند و برخی از آنها شما را تشویق می‌کنند با همین مقادیر کم وارد شرط‌بندی شوید.

پس بیت‌کوین رایگان وجود دارد ولی ارزش ندارند وقت خود را برای آن تلف کنید. اگر بخواهید بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال ارزشمند دیگری را داشته باشید یا باید آنرا بخرید یا استخراج کنید. برخی از ارزها قابل استخراج نیست ولی بیت‌کوین را می‌توان استخراج کرد.

استخراج بیت‌کوین در ابتدای راه‌اندازی آن در سال‌های 2009 و 2010 ساده بود و سرمایه‌ای لازم نداشت ولی امروزه دیگر فقط با دستگاه‌هایی که چندده میلیون قیمت دارند می‌توان آنرا استخراج کرد.

البته می‌توانید سیستم‌های زیرمجموعه‌گیری بیابید که شما را تشویق می‌کنند با معرفی افراد دیگر، بیت‌کوین بدست آورید. اینکه بتوانید از طریق این سیستم‌ها به بیت‌کوین برسید به مهارت شما در جذب افراد بستگی دارد که همه دارای این مهارت نیستند.

استفاده از ارزهای دیجیتال بحثی بسیار مفصل است. اگر در مورد این ارزها علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید با خواندن مطالب بیشتری از بورسینس به نحوه کارکرد این ارزها پی ببرید.

کریپتوکارنسی‌ خود دارای دو دسته توکن (Token) و کوین (Coin) است، اساسی‌ترین تفاوت این دو این است که توکن‌ها دارای بلاک‌چین اختصاصی نیستند و بر پایه یک بلاک‌چین دیگر همانند اتریوم (ethereum) ایجاد می‌شوند، اما کوین‌ها بلاک‌چین اختصاصی خود را دارند. با این حال برخی از افراد هستند که این دو مفهوم را برای ارزهای مختلف بکار می‌برند.

به هر حال، وقتی حرف از کوین و توکن می‌شود، منظور ما ارز دیجیتال است.

هر کریپتوکارنسی، چه توکن باشد و چه کوین، در واقع چیزی بیش از یک رشته کد روی بلاک‌چین نیست.

نکته جالب درباره کریپتوکارنسی‌ها این است که وقتی گفته می‌شود شخصی 1 بیت‌کوین دارد، این بیت‌کوین به شکل فایل موجود نیست. شما نمی‌توانید به یک شی فیزیکی یا حتی یک فایل اشاره کنید و بگویید “این یک بیت‌کوین است”.

بلکه فقط سوابق تراکنش‌ها و آدرس‌ها هستند که روی بلاک‌چین وجود دارند که موجودی‌شان کم یا زیاد شده است. با خرید بیت‌کوین از شخص دیگر یا هر انجام هر تراکنش، اطلاعات در یک دفتر کل عمومی که همان نام بلاک‌چین نام دارد نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: بلاک‌چین چگونه کار می‌کند

بسته به اینکه قصد دارید از ارزهای دیجیتال چه استفاده‌ای ببرید، مباحث مختلفی در خصوص این ارزها مطرح می‌شود.

پرش به بخش مرتبط:

همانطور که شما اسکناس و پول‌هایتان را در یک کیف پول جیبی نگهداری می‌کنید، نگهداری و مدیریت ارزهای دیجیتال نیز نیاز به یک کیف پول دارد. بنابراین اولین قدم برای استفاده از ارزهای دیجیتال این است که یک کیف پول مناسب، امن و مطابق نیازهای خودتان ایجاد کنید.

یکی از ویژگی‌های تکنولوژی بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکزسازی و تسهیل دسترسی همه افراد کره زمین به خدمات مالی است. به همین دلیل کیف پول ارزهای دیجیتال همانند یک حساب بانکی نیست که نیاز باشد فرمی پر کنید یا اینکه حداقل موجودی داشته باشید و یا اینکه کسی بر حساب شما نظارت کند.

این آزادی اما بهایی نیز دارد: مسئولیت شما بسیار بیشتر می‌شود. زیرا والت‌ها کلید خصوصی (Private key) شما را نگهداری می‌کنند و اگر این کلید خصوصی گم شود، به سرقت برود و به هر دلیلی از دسترس شما خارج گردد، موجودی ارز دیجیتال شما دیگر قابل بازیابی نخواهد بود. بنابراین در دنیای ارزهای دیجیتال، بسیاری از اشتباهات غیرقابل برگشت هستند.

بیشتر بخوانید: کلید خصوصی ارز دیجیتال چیست؟

با این حال در صورت دانستن نکات اساسی و رعایت چند نکته که در ادامه مطرح می‌کنیم، هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.

 

والت‌ها انواع مختلفی دارند و اغلب آنها را به صورت رایگان می‌توان ایجاد کرد.

والت‌های تحت وب: سایت‌هایی که در آنها یک کیف پول می‌سازید و مدیریت کیف پول از طریق همان سایت انجام می‌شود. در برخی از این سایت حتی نیاز به وارد کردن نام و ایمیل نیست و می‌توان با چند کلیک ساده کیف پول را ایجاد کرد.

والت‌های موبایلی: بصورت اپلیکیشن‌های موبایل اندرویدی یا IOS وجود دارند که امکان مدیریت ارزهای دیجیتال را از طریق موبایل‌ها فراهم کرده‌اند.

والت‌های دسکتاپ: نرم‌افزارهای قابل نصب یا پرتابل هستند که روی کامپیوترهای ویندوزی، مک، لینوکس و… نصب می‌شوند. طبیعتا این نرم‌افزارها نیز برای ارسال ارز دیجیتال نیاز به اتصال اینترنت دارند.

والت‌های سخت‌افزاری: اغلب این والت‌ها تقریبا به اندازه یک فلش مموری هستند و جز امن‌ترین و بهترین والت‌ها محسوب می‌شوند. این والت‌ها را می‌توان به سایر دستگاه‌ها متصل کرد و موجودی ارز دیجیتال را مدیریت نمود.

والت‌های آفلاین: تکنولوژی ارزهای دیجیتال به صورتی است که حتی می‌توان مقادیر بسیار زیادی ارز دیجیتال را روی یک کاغذ نگهداری کرد. کافیست کلید خصوصی ارز موردنظر را از طریق سایت‌هایی که امکان ساخت کیف پول کاغذی می‌دهند پرینت بگیرید و جای امنی نگهداری کنید، سپس ارز دیجیتال را به آدرس آن والت ارسال کنید.

حتی اگر 10 سال بعد هم آن کاغذ را بیرون آورید موجودی آن در بلاک‌چین ذخیره شده و می‌توانید با Import کردن کلید خصوصی به یک والت، به موجودی آن دسترسی داشته باشید (اگر شبکه ارز ذخیره شده به کلی از بین نرفته باشد).

بیشتر بخوانید: لیست کیف پول‌های پیشنهادی را اینجا ببینید

.

 

به دلیل اینکه ارزهای دیجیتال دارای مرکزیت نیستند و هیچ‌کس به عنوان کلیددار یا مسئول یا مدیر این ارزها وجود ندارد، باید مکانیزمی باشد تا از طریق آن، کار تایید تراکنش‌ها، امن‌سازی شبکه و ایجاد ارزهای جدید در آن شبکه انجام شود.

استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال دقیقا همین کار را می‌کنند: آنها با دستگاه‌های مخصوص استخراج ارز، علاوه بر تایید تراکنش‌ها، کار تولید ارزهای جدید را نیز بر عهده دارند.

بنابراین فرایند استخراج ارزهای دیجیتال در واقع فرایند تایید تراکنش‌های انجام گرفته در شبکه آن ارز و تولید ارز است.

استخراج ارز از قوانین مشخص و ثابت ریاضی تشکیل شده و کسی که در حال استخراج ارز است، نمی‌تواند دسترسی غیرمجازی به تراکنش‌ها داشته باشد یا خارج از فرایند شکل گرفته، ارز را تولید کند.

استخراج‌کننده ارز فقط یک نرم‌افزار در حال اجرا و متصل به اینترنت را می‌بینید که معمولا به یک استخر استخراج (اصطلاحا mining pool) وصل شده و دستگاه نیز با سروصدای زیاد در حال کار است ولی در پشت این فرایند، محاسبات ریاضی در حال انجام است تا یک بلاک استخراج شود.

بنابراین استخراج‌کنندگان یا ماینرها با اجرا کردن نرم‌افزارهای خاصی روی دستگاه‌های استخراج ارز، فرایند ماینینگ را به پیش می‌برند.

استخراج ارز کاری نسبتا پیچیده است که البته وجود نرم‌افزارهایی با رابط‌های کاربری ساده این کار را تا حدودی آسان می‌کند، با این حال ورود به حوزه استخراج ارز نیازمند داشتن دانشی بالا از ارزهای مختلف، الگورتیم‌ها، دستگاه‌ها، نرم‌افزارها و راهکارهای در دسترس و احتمالا داشتن مهارت در سرهم‌بندی ریگ‌ها و سخت‌افزارهاست.

در مورد جزییات فنی استخراج بخوانید: استخراج بیت‌کوین چگونه انجام می‌شود؟

شاید تبلیغاتی در مورد استخراج ارز با مرورگر یا با نصب یک نرم‌افزار روی کامپیوتر شخصی دیده باشید که ادعا می‌کنند از استخراج ارز روی کامپیوتر و لپ‌تاپ شخصی خود می‌توانید سود بدست آورید ولی در واقع استخراج سودآور ارزهای دیجیتال همانند بیت‌کوین و اتریوم نیازمند سرمایه‌گذاری بالاست و فعالیتی گسترده محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط: آیا استخراج بیت کوین سودآور است؟

پس انتظار کسب سود از استخراج ارز با کامپیوتر و دستگاه‌های معمولی را از سر بیرون کنید. اگر هم سودی حاصل شود یا بسیار ناچیز است یا از طریق زیرمجموعه‌گیری کسب شده است.

.

.

با تکنولوژی بلاک‌چین ارزهای به وجود آمده که ارسال پول از یک نقطه کره زمین به نقطه دیگر آن، بسیار سریع و با کمترین کارمزد ممکن انجام می‌شود. برخی تصور می‌کنند تسهیل ارسال پول و مجازی سازی ارزها تنها کاربرد بلاک‌چین است، در صورتی که اینگونه نیست و بلاک‌چین کاربردهای بسیار زیادی در انواع صنایع و حوزه‌ها دارد که در بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها و پلتفرم‌هایی که دارای قوانین و شرایط مختلف هستند معامله می‌شود. بیشتر ارزهای مطرح بازار دارای گردش روزانه و حجم معاملات بسیار زیادی هستند، بطور مثال در لحظه نگارش این مطلب حجم معاملات بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته 4.1 میلیارد دلار و اتریوم 1.6 میلیارد دلار بوده است.

این حجم معاملات فقط مربوط به صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی می‌شود که در سایت coinmarketcap.com لیست شده و قطعا حجم معاملات بسیار بیشتر این رقم‌هاست.

 

با در نظر گرفتن این حجم عظیم پول که روزانه جابجا می‌شود هر معامله‌گری که قبلا در سایر بازارها مانند بازار سهام، بازار ارزهای بین‌المللی، آتی سکه و… بوده به فکر کسب سود از معاملات این ارزها می‌افتد. به همین دلیل افراد زیادی به عنوان تریدر به خرید و فروش این ارزها مشغول هستند.

ویژگی‌های زیر باعث شده افراد زیادی وارد معاملات ارزهای دیجیتال شوند:

به دلیل وجود ویژگی‌هایی که ذکر شد، بازار ارزهای دیجیتال برای بسیاری از تریدرها یک بهشت محسوب می‌شود. با این حال، بسیاری از افراد نیز به علت نداشتن دانش و تجربه معامله‌گری ضررهای سنگینی را متحمل شده‌اند.

این بازارها همانند همه بازارها نیازمند کسب دانش و مهارت لازم برای فعالیت است و کسی که صرفا با هدف یک‌شبه پولدار شدن وارد شود قطعا ضرر خواهد کرد. بنابراین مثل کسی نباشید که «از هول حلیم بیفتید توی دیگ.»

مطالب مرتبط:

آموزش خرید و فروش ارز در پلتفرم بایننس

یک پلتفرم برای معاملات ارزهای دیجیتال با کارمزد صفر

اما دسته دیگری از افراد هستند که معامله‌گر نیستند، تمایلی یا وقتی برای معامله‌گری ندارند و یا اینکه با هدف سرمایه‌گذاری بلندمدت یا به کار بردن این ارزها برای پرداخت یا سایر مقاصد قصد دارند ارزهای دیجیتال را خریداری کنند.

.

.

اگر دارای حساب بانکی خارجی، ویزا یا مسترکارت، حساب پی‌پال و سیستم‌های مالی مشابه باشید، صدها و هزاران راه مختلف برای ارزهای دیجیتال وجود دارد زیرا صرافی‌های بسیار زیادی با انواع روش‌های پرداخت برای خرید و فروش و تبدیل این ارزها فعال هستند.

اما اگر هدف شما این است با ریال بتوانید ارز دیجیتال بخرید، شاید گزینه‌های زیادی در دست نداشته باشید.

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بیت‌کوین، استفاده از سایت localbitcoins است. این سایت دارای چندین میلیون نفر عضو از سرتاسر دنیاست و یک بازار بزرگ برای خرید و فروش بیت‌کوین محسوب می‌شود.

ایرانیان زیادی نیز در این سایت فعال هستند و به راحتی می‌توانید با ورود به بخش خرید یا فروش، آگهی‌های آنها را ببینید.

دلیل محبوبیت این سایت، وجود قابلیت‌هایی است که باعث می‌شود خرید و فروش‌ها با ایمنی و اطمینان خاطر در آن شکل بگیرد.

فرایند معامله در این سایت به این ترتیب است:

مزیت انجام معاملات در سایت لوکال‌بیت‌کوینز چیست؟

در حال حاضر این سایت بهترین راه‌حل برای خرید بیت‌کوین است.

بعد از خرید بیت‌کوین، می‌توان آنرا به راحتی به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرد:

آموزش خرید و فروش بیت‌کوین در localbitcoins

آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر

آیا ارزهای دیجیتال فقط برای فرار مالیاتی یا سایر کارهای مجرمانه است؟ آیا ارزهای رمزنگاری شده فقط برای انتقال سریع پول کاربرد دارند؟ نه، اینطور نیست.

تکنولوژی بلاک‌چین ( همان تکنولوژی که بسیاری از ارزهای رمزنگاری‌شده  بر پایه آن شکل گرفته‌اند) تحولی شگرف در بسیاری از صنایع ایجاد خواهد کرد و هم‌اکنون شرکت‌های زیادی در حال برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی این تکنولوژی شده‌اند.

بلاک‌چین در حوزه توریسم، پزشکی، تبلیغات آنلاین، لجستیک و انبارداری، صدور قبوض، رای‌گیری، ثبت احوال، آثار هنری و کلکسیونی، حریم خصوصی، امنیت فایل‌ها، بهینه‌سازی مصرف انرژی و بسیاری از صنایع و حوزه‌های دیگر کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

7 کاربرد بلاک‌چین که آینده را متحول می‌کند

5 تغییر بزرگ که بلاک‌چین در گردشگری و مسافرت به‌وجود می‌آورد

اتریوم، مانند بیت‌کوین یک ارز دیجیتال است، با این تفاوت که اتریوم قابلیت‌های بسیار زیادی دارد.

مثلا می‌توان ارزهای دیجیتال جدید (توکن‌ها) را روی اتریوم ایجاد کرد.

می‌توان اتریوم را بعد از بیت‌کوین، شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال دانست که در رده دوم بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد (از نظر ارزش بازار).

گرچه بیت‌کوین صرفا به عنوان یک ارز دیجیتال کاربردی مشابه پول دارد ولی بلاک‌چین اتریوم همانند یک شبکه محاسباتی جهانی است.

بلاک‌چین اتریوم مانند یک کامپیوتر غیرمتمرکز است که می‌توان اپلیکیشن‌های مختلف را روی آن توسعه داد. 

قراردادهای هوشمند شبکه اتریوم دارای پتانسیلی عظیم برای ساخت انواع اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هاست. قراردادهای هوشمند صرفا چند خط کد برنامه‌نویسی شده هستند که روی بلاک‌چین اتریوم اجرا می‌شوند.

با وجودیکه قراردادهای هوشمند یک تکنولوژی بسیار جدید محسوب می‌شوند، هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای رای‌گیری، زنجیره تامین جهانی، ثبت سوابق پزشکی، سیستم‌های مالی و فین‌تک و… با استفاده از این تکنولوژی شکل گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم کیست؟

اتریوم (ethereum) چیست؟

برخی از پروژه‌های بلاک‌چین برای پیشبرد برنامه‌های خود و ارائه یک محصول یا سرویس خاص، اقدام به جذب سرمایه از طریق فروش توکن ارز دیجیتال می‌نمایند. به این فرایند ICO گرفته می‌شود و از طریق ICO ها طی سال‌های 2017 و 2018 میلیاردها دلار سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها سرمایه جمع‌آوری شده است.

بسیاری از ICO ها بر پایه بلاک‌چین اتریوم ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: ICO چیست؟

به خاطر اینکه اغلب ICO ها در سطح جهانی و روی پلتفرم اتریوم اجرا می‌شوند، اغلب سرمایه‌گذاران در کشورهای مختلف می‌توانند روی این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

رشد بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال با هیجان زیادی همراه بود. نوآوری‌های حوزه تکنولوژی و پارادایم‌های جدید معامله‌گری، جمعیت زیادی را به سمت این بازار کشاند. وقتی چنین اتفاقی در یک حوزه رخ می‌دهد معمولا کلاهبرداران و افراد سوءاستفاده‌گر نیز جذب بازار می‌شوند.

از شکل‌گیری بیت‌کوین در سال 2009 تا نیمه اول سال 2018 جمعا بیش از 1.1 میلیارد دلار ارز دیجیتال دزدیده شده است!

کلاهبرداری‌ها و دزدی‌های بسیار زیادی در ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد، بنابراین اطلاع از ریسک‌ها و توجه به توصیه‌های امنیتی بسیار مهم است.

یک اشتباه کوچک می‌تواند سرمایه شما را از بین ببرد. پس به دلیل ویژگی‌هایی که این ارزها دارا هستند، باید به امنیت آنها توجهی ویژه داشت.

کلاهبرداری‌ها، بدافزارها و حملات فیشینگ سه تهدید عمده در حوزه امنیت ارزهای دیجیتال هستند.

 

 

نظر شما درباره ارزهای دیجیتال چیست؟

آیا سوالی دارید که نتوانستید جواب آنرا بیابید؟

در بخش نظرات بنویسید.

 

 

سلام
وقت بخیر
نظتون درمورد ماینرهای سری E چیه؟
بیشتر نظرم روی E10.3 هستش
و اینکه S9j بهتر هستش یا E10.3 ؟
ممنون را زاهنماییتون

سلام، در خرید ماینرها باید علاوه بر هش ریت، به توان مصرفی هم توجه کرد که چقدر برق مصرف میکنه
مطلب مرتبط: در خرید ماینر به این نکات توجه کنید

بله
مطالبتون و مطالعه کردم
ولی من هش ریت دستگاه برام مهمه و گرمای دستگاه که برای خنک کردن کارم راحتتر باشه.توان مصرفی دستگاه زیاد مهم نیس چون کشاورزی هستش.
برای همین e10.3 و f1 را پیشنهاددادن.بنظر شما مدلهای خوبی هستن؟

من تجربه عملی ماینینگ ندارم و پیشنهاد خاصی نمیتونم بکنم، یا باید از ماینرها بپرسید و اطلاعات تکمیلی بگیرید یا اینکه با توجه به اطلاعاتی که فروشنده میده و محاسبه خودتون انتخاب رو انجام بدید.

و یه سوال دیگه جناب جهاندیده
اینکه برای گذاشتن ماینر داخل جعبه جهت کم کردن صدا ایا بهتره مدل هایی خریداری شوند که پاورشون جدا از دستگاه باشه که بیرون از جعبه قرار بدیم یا داخل هم باشه مشکلی پیش نمیاد؟

اطلاعاتی در این زمینه ندارم.

سلام،دلیل ایجاد شدن این همه کوین و توکن چیه؟هر کدومشون چه ویژگی های منحصر به فرد دارند؟

سلام، اکثرشون به قصد سودجویی هست و در نهایت ارزششون به صفر میرسه.
هرکی از راه رسیده یه توکن و کوین برای خودش ساخته.

سلام، به نظرتون بیت کوین راه مناسبیه برای دریافت وجوه صادراتی از مشتری خارجی؟
تا جایی که من متوجه شدم کارمزدکمی داره، سرعت انتقال بالاست، دنگ و فنگ های شرکت های واسطه و صرافی رو نداره، انتقال پول سقف نداره.
ولی نوسانش نسبتا بالاست. مشتری ها هم ممکنه مقاومت کنن
آیا کسی از این روش واسه گرفتن پول محصولش استفاده میکنه؟ برای مبالغی مثلا هفته ای 5 هزار و ده هزار دلار
یا عیبی مونده که من جا انداختمش

سلام، درست متوجه شدید.
تقریبا دنگ و فنگ نداره ولی نوسانش بالاست
از طرفی مقدار دریافتی شما هم مهمه و اینکه بخواید به سرعت نقدش کنید یا نه.
مقادیر بالای بیت کوین مثلا 10 بیت کوین رو شاید یکجا نتونید به ریال نقد کنید و در طی چند روز نقد بشه. شاید هم شانس بیارید و یک خریدار بزرگ پیدا کنید.
مبالغی مثل 5 هزار و 10 هزار دلار رو به راحتی میشه نقد کرد
در مورد نقد کردن بیت کوین در اینجا بیشتر شرح دادم

سلام وقت بخیر ببخشیدد ایا واقعا با این دست‌گاه ها میشه بین کوین استخراج کرد یا نه
سوال دوم اینکه در ماه چند تا بیت کوین استراخ میکنه
سوال سوم این دستگاه باید به برق سه فاز وصل بشه یا تک فاز
سوال چهارم ممکن هست دستگاه اصلا استخراج انجام نده

سلام جناب جهان دیده تازه با ارزهای دیجیتال آشنا شدم و دوست دارم مبلغی سرمایه گذاری کنم تو بیت کویین ولی اصطلاحات انگلیسی کیف پول و لوکال بیت کویین سخته واز طرفی میترسم بی گدار به آب بزنم و سرمایه ام از بین ببره آیا میتونم حضوری به جایی مراجعه کنم جهت مشاوره،لطفا راهنمایی ام کنید ،در ضمن برای شروع سرمایه گذاری چه مبلغی خوبه،آیا امکان داره مثلا من ۳۰ میلیون تومان بیت کویین بخرم بعد که بیشتر آشنا شدم دوباره خریدم رو بیشتر کنم یعنی تو چند مرحله خرید انجام بدم،با تشکر و سپاس

سلام وقت بخیر
پس بهتره بیشتر بخونید چون شاید جایی به مشکلی برخورد کردید که ندونید چکار کنید
کلاس حضوری سراغ ندارم اما دوره آنلاین برای آموزش مقدماتی هست که در این صفحه میتونید تهیه کنید
شما به میزان دلخواه میتونید بیت کوین بخرید و هر زمان که دوست داشتید مقداری رو بفروشید یا مقداری اضافه کنید
عوامل خیلی زیادی هست که باید توجه بشه، سرسری و با عجله کاری نباید کرد

سلام جناب . به فرض اینکه من رو یه قیمت خاصی مقداری بیت کوین خرید کنم ولی بعدش ارزش اون خیلی افت کنه پولم از بین میره یا میتونم صبر کنم دوباره ارزشش برگرده؟

سلام وقت بخیر
مثل هر دارایی دیگری، اگر شما بیت‌کوین خریدید و قیمتش کاهش یافت میتونید صبر کنید که قیمت رشد بکنه و بعد بفروشید.
البته تضمینی نیست که قیمت در آینده نزدیک به قیمتی که شما خریدید برگرده، مثل هر دارایی دیگه ای احتمال افت شدید قیمت وجود داره.

سلام مرسی سایت کاربردی و عالی شما
فرق بین دفتر کل توزیع شده با بلاک چین ؟
کیف دیجبتال کجای بلاک چین قرار میگیره
بلاک دیده میشه قابل هک نیست کیف پول هم دیده میشه ولی قابل هک هست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ما در بورسینس به شما کمک می‌کنیم:

• منابع درآمد دیگری برای خودتان بسازید
• کسب‌وکارتان را رشد دهید
• ارزش پول‌تان را در برابر تـورم حفظ کنید
• از سرمایه‌تان برای کسب سود استفاده کنید
• سرمایه‌گذاری موفق‌تری داشته باشید

درباره بورسینس بیشتر بدانید

ایمیل‌تان را وارد کنید تا جدیدترین مطالب به ایمیل‌تان ارسال شود:

بعد از ثبت ایمیل لینک تایید برایتان ارسال می‌شود، لطفا روی آن کلیک کنید

سلب مسئولیت: در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری (اوراق بهادار، بازار آتی، طلا و ارز و…) ارزش دارایی‌ها ممکن است به سرعت تغییر کند و ریسک از دست رفتن سرمایه وجود دارد. محتوای موجود در سایت بورسینس صرفا جهت اطلاع‌رسانی است و نظرات شخصی نویسنده را منعکس می‌کند. بورسینس هیچ منفعت یا مسئولیتی در قبال سود و زیان کاربران ندارد و مسئولیت استفاده از تمامی مطالب و محتوای سایت بر عهده کاربران است.

Copyright © Bourseiness 2013-2019

کپی‌برداری از مطالب این سایت به هرشکل، غیرمجاز و غیرقانونی است.


{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “مهمترین نکته برای خرید ارز دیجیتال که باید بدانید”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال و تبدیل رمزارزها به یکدیگر به امنیت بالایی احتیاج دارد و ممکن است وبسایت هایی نیز در این میان جهت کلاهبرداری از کاربران ایجاد شده باشند؛ بنابراین امنیت همیشه شرط اول انتخاب یک صرافی است. صرافی های ارز دیجیتال هنوز در ابتدای راه قرار دارند و روز‌به‌روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، لذا باید در انتخاب صرافی ارز دیجیتال خود بیشتر دقت کنید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “معرفی انواع صرافی ارز دیجیتال”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “صرافی ها یا همان اکسچنج های ارز دیجیتال به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند: صرافی های متمرکز (Centralized exchange) و صرافی های غیرمتمرکز (Decentralized exchange).

اکسچنج‌های بسیاری در جهان سعی در ربودن گوی رقابت از دیگر صرافی های ارز رمزنگاری شده دارند و برای این کار تلاش بسیاری می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین و معتبرترین صرافی های خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال ایرانی و بین المللی خواهیم پرداخت و تفاوت صرافی های متمرکز و غیر متمرکز را برای شما شرح خواهیم داد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “برای خرید و فروش بیت کوین چه کار باید کرد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “برای خرید و فروش بیت کوین ابتدا باید به یک دارنده بیت کوین یا یک صرافی مطمئن رجوع کرد.

صرافی های ارز دیجیتال را میتوان به دو نوع متمرکز و غیر متمرکز تقسیم بندی کرد. بسته به اینکه به کدامیک از این صرافی‌ها رجوع می‌کنید، باید شرایط و مراحل مختلفی را طی نمایید. همچنین موضوع مهم دیگری که برای خرید و فروش بیت کوین مطرح می‌شود این است که صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز به صورت بالقوه بیشتر و بهتر از صرافی‌های غیر متمرکز امنیت مبادلات شما را فراهم خواهند کرد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “اکسچنج متمرکز چیست ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “صرافی یا اکسچنج متمرکز (CEX)، یک پلت‌فرم آنلاین و رایج‌ترین روش برای خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها به‌شمار میرود. در این صرافی‌ها امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال با ارز فیات و خرید و فروش رمزارزها با یکدیگر وجود دارد. در واقع این اکسچنج‌ها یک بازار آنلاین برای کل شبکه ارزهای رمزنگاری‌شده هستند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تفاوت اکسچنج متمرکز با اکسچنج غیرمتمرکز چیست ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “رمزارزها و شبکه بلاکچین ذاتاً غیرمتمرکز هستند و این موضوع به صرافی‌ها اجازه‌می‌دهد که غیرمتمرکز باشند. به عبارت ‌ساده، یک اکسچنج غیرمتمرکز ارزهای دیجیتالی (DEX) با ایجاد یک محیط بدون اعتماد و بسیار هوشمند، واسطه را از بین می‌برد.

پیگیری تراکنش های ناموفق در صرافی های غیرمتمرکز عملاً غیر ممکن است چراکه کنترل انسانی در این صرافی ها وجود ندارد و قراردادهای هوشمند بصورت اتوماتیک و مطابق برنامه کار خود را انجام میدهند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “معیارهای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “از نظر معامله گران مختلف، معیارهای متفاوتی برای انتخاب و استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال وجود دارد. اما مهمترین نکاتی که شما میتوانید در انتخاب خود به آنها توجه داشته باشید عبارتند از: گواهی های مربوط به گذراندن تست های امنیت، خوش نامی و اعتبار تیم فنی، کیفیت ارائه خدمات، سرعت پاسخگویی تیم پشتیبانی، مقدار کارمزد معاملات، پوشش رمزارزهای مختلف و غیره.”
}
}]
}

وجود یک منبع خوب برای معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال و پلتفرم های خرید و فروش بیت کوین (‌Bitcoin) برای کاربران تازه کار حوزه رمزارز، امری مهم و حیاتی است. همچنین یک اکسچنج یا صرافی ارز دیجیتال آنلاین به شما کمک خواهد کرد رمزارز خود خود را به ریال ، دلار یا یک ارز فیات معتبر تغییر دهید.بهترین صرافی آنلاین

پس اگر به دنبال پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و آنلاین هستید، باید بگوییم که جای خوبی آمده‌اید. ما در این مقاله شما را برای پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال خوب ، کاربلد ، منصف ، معتبر و ایمن راهنمایی میکنیم. شما در این مقاله خواهید خواند:

 

خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال و تبدیل رمزارزها به یکدیگر به امنیت بالایی احتیاج دارد و ممکن است وبسایت‌هایی نیز در این میان جهت کلاهبرداری از کاربران ایجاد شده باشند؛ بنابراین امنیت همیشه شرط اول انتخاب یک صرافی است. صرافی های ارز دیجیتال هنوز در ابتدای راه قرار دارند و روز‌به‌روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، لذا باید در انتخاب صرافی ارز دیجیتال خود بیشتر دقت کنید.

 

صرافی ها یا همان اکسچنج های ارز دیجیتال به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند:

اکسچنج‌های بسیاری در جهان سعی در ربودن گوی رقابت از دیگر صرافی های ارز رمزنگاری شده دارند و برای این کار تلاش بسیاری می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین و معتبرترین صرافی های خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال ایرانی و بین المللی خواهیم پرداخت و تفاوت صرافی های متمرکز و غیر متمرکز را برای شما شرح خواهیم داد.

 

برای خرید و فروش بیت کوین ابتدا باید به یک صرافی مطمئن رجوع کرد. صرافی های ارز دیجیتال را میتوان به دو نوع متمرکز و غیر متمرکز تقسیم بندی کرد.

 

صرافی یا اکسچنج متمرکز (CEX)، یک پلت‌فرم آنلاین و رایج‌ترین روش برای خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها به‌شمار میرود. در این صرافی‌ها امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال با ارز فیات و خرید و فروش رمزارزها با یکدیگر وجود دارد. در واقع این اکسچنج‌ها یک بازار آنلاین برای کل شبکه ارزهای رمزنگاری‌شده هستند.

متمرکز بودن اکسچنج‌ها به‌این‌معنی‌است‌که یک واسطه معتبر برای رسیدگی به‌ هر دارایی استفاده شده در معاملات، وجود داشته باشد. داستان‌های بسیاری از سرمایه‌گذارانی وجود دارد که به‌دلیل گم‌کردن کلیدهای خصوصی خود، صدها هزار دلار پول خود را از دست داده‌اند. اگر پول آنها در یک صرافی متمرکز بود، آنها نگران این موضوع نبودند و به‌راحتی با نشان‌دادن گذرنامه یا تأیید کارت شناسایی بازیابی پول‌هایشان ممکن بود.

 

رمزارزها و شبکه بلاکچین ذاتاً غیرمتمرکز هستند و این موضوع به صرافی‌ها اجازه‌می‌دهد که غیرمتمرکز باشند. به عبارت ‌ساده، یک اکسچنج غیرمتمرکز ارزهای دیجیتالی (DEX) با ایجاد یک محیط بدون اعتماد و بسیار هوشمند، واسطه را از بین می‌برد.

معاملات از طریق قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرد تا پول از دست واسطه‌ای عبور نکند؛ این یک سیستم همتا به همتا است. DEX هنوز هم در ابتدای راه است و چندان محبوب نیست.

پیگیری تراکنش های ناموفق در صرافی های غیرمتمرکز عملاً غیر ممکن است چراکه کنترل انسانی در این صرافی ها وجود ندارد و قراردادهای هوشمند بصورت اتوماتیک و مطابق برنامه کار خود را انجام میدهند.

 

از نظر معامله گران مختلف، معیارهای متفاوتی برای انتخاب و استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال وجود دارد. اما مهمترین نکاتی که شما میتوانید در انتخاب خود به آنها توجه داشته باشید عبارتند از:

 

از مواجهه با یک صرافی آنلاین اصلاً وحشت نداشته باشید. مخصوصاً اگر این صرافی یک برند ایرانی باشد. چراکه صرافی های ارز دیجیتال ایرانی همواره در دسترس کاربران قرار دارند.

تمامی صرافی های ارز دیجیتال بصورت آنلاین فعالیت میکنند. یک صرافی آنلاین دقیقاً همان کاری را انجام میدهد که یک صرافی فیزیکی داخل شهر آن کار را انجام میدهد. با این تفاوت که یک صرافی معمولی مبادلات فیزیکی را بر عهده دارد ولی صرافی های رمزارزی، یک تکنولوژی نوین را در پلتفرم خود ارائه میدهند. ولی ماهیت کار هر دو صرافی دقیقاً یکی است.

اما در زمان انتخاب یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش ارز دیجیتال باید دقت عمل بیشتری به خرج داد. اما ما کار را برای شما راحت کرده‌ایم. شاید این اولین باری است که شما به دنبال یک صرافی معتبر میگردید، اما ما چندین سال است که در این حوزه فعالیت میکنیم و بهترین صرافی های ایرانی و خارجی را برای شما شناسایی کرده‌ایم.

 

در حال حاضر صرافی های ارز دیجیتال معتبر مختلفی در ایران مشغول به فعالیت میباشند که صرافی ارز دیجیتال جیببتکس (JIBITEX) یکی از بهترین ، امن ترین و مطمئن ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است که به پشتوانه حضور یک تیم فنی قوی و تسلط کافی در حوزه ارز دیجیتال، امکانات فراوانی در اختیار کاربران کشورمان قرار میدهد.

در این پلتفرم شما به راحتی میتوانید توسط ریال اقدام به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها نموده و از بابت بلوکه نشدن حساب کاربریتان بخاطر شرایط تحریم کاربران ایرانی در صرافی های خارجی خیالتان راحت باشد.

صرافی ارز دیجیتال جیبیتکس ضمن اینکه کمترین کارمزد را در میان اکسچنج های ایرانی دریافت میکند؛ در ازای دعوت دوستانتان به این پلتفرم، شما را در منابع بدست آمده از هزینه کارمزدها شریک مینماید. برخی از قابلیت های موجود در جیبیتکس عبارتند از:

برای ثبت نام در این صرافی تنها کافی است روی گزینه زیر کلیک کرده و مشخصات خود را وارد نمایید.

خرید و فروش ارز دیجیتال

البته اگر نیازمند به راهنمایی بیشتری برای انجام خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستید، برای آموزش گام به گام و مرحله به مرحله انجام خرید اولین بیت کوین‌تان، مطالعه مقاله “خرید و فروش بیت کوین از صفر تا صد” رو به شما توصیه میکنیم. در این آموزش، شما به صورت مرحله مرحله برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال راهنمایی میشوید تا به دنیای ارزهای دیجیتال گام بگذارید.

 

پیش از معرفی اکسچنج های خارجی باید این نکته را یادآور شویم که امکان ثبت نام در بسیاری از این صرافی ها برای کاربران ایرانی وجود نداشته و یا با خطر بلوکه شدن دارایی های شما همطونان گرامی همراه است.

ممکن است در هنگام ثبت نام در این پلتفرم ها نیز مشکلی برای شما پیش نیاید ولی از آنجا که کشور عزیزمان در دوران تحریم به سر میبرد، لذا ممکن است پس از انتقال دارایی های خود به این صرافی ها، امکان برداشت و جابجایی دارایی دیجیتال شما به راحتی از شما سلب شود.

در ادامه ما ۱۹ صرافی آنلاین ارز دیجیتال خارجی که از بهترین صرافی های دنیا هستند را به شما معرفی میکنیم. شاید شما قصد استفاده از آنها را نداشته باشید ولی بد نیست که حداقل نام آنها را بدانید و بدانید که چه امکاناتی را در اختیار کاربرانشان قرار میدهند.

 

بهترین صرافی آنلاین

بایننس؛ غول مبادلات رمزازی. صرافی بایننس درحال حاضر به عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا از نظر حجم معاملات شناخته میشود. بایننس امکان خرید و فروش بیش از ۱۰۰ رمزارز را برای کاربران خود فراهم میکند و با کارمزد پایین این معاملات را به انجام می‌رساند.

این صرافی همچنین رمزارز مخصوص به خود را با عنوان بایننس کوین (BNB) در اختیار دارد که در حال حاضر در رده دهم بهترین رمزارزهای بازار کریپتوها جای دارد.

بایننس همچنین وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) را که مرجع قابل اعتماد بازار کریپتوها برای دنبال کردن قیمت رمزارزها است اخیراً خریداری کرده و تحت مدیریت خود قرار داده است.

 

کوین‌بیس علاوه‌بر یک صرافی ارز دیجیتال، یک کیف‌پول رمزارزی هم به‌شمار می‌رود که می‌توان در آن ارزهای دیجیتال را ذخیره کرد. کوین‌بیس درحال حاضر معاملات ۳۲ کشور را پشتیبانی می‌کند.

این پلتفرم امریکایی درحال حاضر در سراسر دنیا بالغ بر ۳۰ میلیون کاربر دارد. اگر می‌خواهید وارد تجارت دیجیتال شوید اما نمی‌خواهید گرفتار شوید، کوین‌بیس انتخاب مناسبی است.

آقای بریان آرمسترانگ مدیرعامل و بنیان‌گذار صرافی کوین بیس معتقد است که تا ۵ سال آینده، حدود یک میلیارد نفر در دنیا از ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد.

 

بیترکس یک پلتفرم برای برای تبدیل انواع ارز دیجیتال به یکدیگر است. به بیان دیگر، تنها افرادی مجاز به استفاده از این وبسایت هستند که صاحب یکی از انواع ارز دیجیتال باشند.

بیترکس با ایجاد ظاهری زیبا همراه با رابط کاربری ساده توانسته است هواداران فراوانی را در سراسر دنیا بدست آورد. روند ثبت نام شما در این سایت خیلی سریع انجام می‌شود. درحالی‌که محبوب‌ترین کوین‌هایی که با آنها ترید می‌شود بیت‌کوین و اتریوم هستند، بیترکس دارای بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتالی مختلف است.

 

وب‌سایت لوکال‌بیت‌کوینز با بیش از یک میلیون عضو از سرتاسر دنیا از جمله ایرانیان یک بازار بین‌المللی برای خرید و فروش بیت کوین به‌شمار می‌آید.

این وبسایت که یکی از پلتفرم های محبوب آنلاین مبادلات رمزارزی برای هموطنان ایرانی به حساب می‌آمده در سال گذشته با ارسال ایمیلی، از ادامه ارائه سرویس به کاربران ایرانی خودداری کرد. این اکسچنج با امکان روش‌های پرداخت متنوع از جمله کارت‌های شتاب بانکی و ارسال آگهی خرید و فروش یا خرید بدون ارسال آگهی را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

این اکسچنج نیز از محصولات حرفه‌ای کوین بیس است و یکی از محبوب‌ترین اکسچنج‌های حال حاضر بازار به حساب می‌آید. جی دکس (GDAX) برای افراد تازه کار مناسب نیست، اما برای مارجین تریدینگ و همچنین معاملات جفت کریپتو/فیات و جفت کریپتو/کریپتو مناسب است.

کاربران این اکسچنج توسط شرکت بیمه، تا سقف ۲۵۰ هزار دلار، بیمه می‌شوند. معاون کوین‌بیس در رابطه با جی دکس گفته است: کوین‌بیس برای کاربران معمولی طراحی شده است، در حالی که جی دکس برای تریدرهای پیشرفته و حرفه‌ای طراحی شده است.

 

اگر می‌خواهید بدون نگرانی در مورد محدودیت‌های سیستمی مبادله‌ای را انجام دهید، اکسچنج پولونیکس بهترین انتخاب است. پولونیکس یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال معتبر دنیاست که در کشور ایالات متحده واقع است. این وبسایت قابلیت پشتیبانی از تمام ارزهای دیجیتال را دارا است.

 

هوبی یکی از بهترین و امن‌ترین و همچنین می‌توان گفت سریع‌ترین وبسایت‌های موجود در این زمینه است که بیش از ۲۵۰ ارز مختلف را پشتیبانی میکند. می‌توان از هوبی به‌عنوان یکی از بهترین صرافی های بیت کوین و ارز دیجیتال نام برد. همچنین با ارز فیات نیز میتوانید از این صرافی خرید کنید.

 

این وبسایت هم همچون چنجر از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کند اما از سرعت کمتری نسبت به وبسایت اول برخوردار است. از جمله ارزهای که می‌توان در این وبسایت تبدیل و یا خریداری کرد ریپل، اتریوم، بیت‌کوین، زدکش، لایت کوین و بیت‌کوین کش هستند.

 

اگر مشکلی ندارید که معاملات شما با بیت‌کوین چند روز طول بکشد، کراکن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. مراحل فعال‌سازی اکانت در این سیستم، یکی دو روز طول می‌کشد، همچنین اولین معامله شما نیز چند روز طول خواهد کشید. البته بعد از آن کمی اوضاع بهتر می‌شود.

 

صرافی رابین هود در ابتدا فعالیت خود را به عنوان یک کارگزاری بورس با کارمزد صفر آغاز کرد. این کارگزاری سپس وارد حوزه ارزهای دیجیتال شد. رابین‌هود در ابتدا تنها در نسخه‌ی موبایلی ارائه شده بود ولی در حال حاضر نسخه وب هم ساپورت می‌کند.

 

وبسایت چنجلی یکی از بهترین نرخ‌ها در بین صرافی‌های خارجی را دارا است و قابلیت تبدیل بیش از ۲۰ ارز رمزنگاری‌شده را فراهم کرده است. در این سایت اکسچنج ارزها به‌صورت سریع و با مراحل آسان صورت می‌گیرد و کاملاً برای تازه‌کاران مناسب است. البته حرفه‌ای‌ها نیز طرفدار این صرافی هستند و از آن استفاده می‌کنند.

 

وبسایت کوین پیمنتز یکی از آن دسته وبسایتهایی است که هم به‌عنوان کیف پول الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم میتوان تبدیل ارزهای رمزنگاری‌شده مختلف از جمله بیت‌کوین را در آن انجام داد. این وبسایت بیش از ۴۵ ارز رمزنگاری‌شده مختلف از جمله بیت‌کوین، لایت کوین و اتریوم را پشتیبانی می‌کند. البته این وبسایت هم کاربران ایرانی را تحریم کرده است.

 

این وبسایت اکسچنج یک صرافی و پلتفرم معاملاتی با نقد شوندگی بالا است که امکان حداکثر برداشت ۲ بیت‌کوین را بدون احراز هویت فراهم می‌کند. با احراز هویت می‌توانید بیشتر از این مقدار نیز برداشت کنید. این صرافی برای هر معامله ۰.۱ درصد کارمزد اختصاص می‌دهد و رابط کاریری مناسبی نیز دارد.

 

بیت پاندا به کوین بیس اروپا مشهور است. در این صرافی ارز دیجیتال میتوانید بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره را با دلار، یورو، پوند و فرانک سویس خرید نمایید. بیت پاندا نیز از رابط کاربری ساده و جذابی استفاده میکند که میتواند برای افراد تازه کار مناسب باشد.

 

کوین ماما در واقع یک کارگزاری بزرگ بیت کوین است. کاربران در کوین ماما به کمک کارت اعتباری یا دبیت کارت میتوانند معاملات خود را انجام دهند. کوین ماما برای اکثر کاربران خود، آپلود مدارک احراز هویت را اجباری نمیداند ولی محدودیت بیشتری نسبت به دیگر صرافی ها برای سقف واریز و برداشت قائل است.

 

بیتیت یک صرافی ارز دیجیتال فرانسوی است. این اکسچنج به شما اجازه میدهد تا با ۱۴ واحد پول فیات از جمله یوان چین و ین ژاپن به خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود مبادرت ورزید. مشکل اساسی بیتیت این است که در این صرافی تنها امکان تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال وجود دارد و هیچ قابلیتی برای تبدیل رمزارزها به یکدیگر در آن دیده نشده است.

 

بیتمکس یک پلتفرم رمزارزی برای معامله گران حرفه‌ای است که امکان ترید با امکان برخورداری از لوریج را برای کاربران خود مهیا میکند. رمزارزهای مختلفی از جمله بیت کوین، بیت کوین کش، دش، اتریوم و … توسط پلتفرم بیت‌مکس پشتیبانی میشود. البته این صرافی نیز اخیرا به صورت شفاف به کاربران ایرانی خود جهت خروج از این صرافی هشدار داده است.

ضمناً بنابر گزارش های بدست آمده، مدیرعامل این صرافی آقای آرتور هیس و سایر مدیران ارشد این مجموعه به دلیل نقض قوانین پولشویی از مورخ ۱۰ مهر ۹۹ متواری شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته‌اند. لذا استفاده از این صرافی به هیچ وجه به کاربران ایرانی توصیه نمیشود.

 

جمینی یک اکسچنج آمریکایی است که توسط دوقلو‌های سرشناس بازار رمزارزها، یعنی برادران وینکلووس راه‌اندازی شده است. این اکسچنج نیز تنها به شهروندان آمریکایی خدمات ارائه میکند. نکته حائز اهمیت در مورد جمینی این است که این صرافی کارمزدی را برای عملیات واریز در نظر نمی‌گیرد.

 

بیت استمپ یک اکسچنج لوگزامبورگی است که خدمات مناسبی به کاربران اروپایی ارائه می‌دهد. این اکسچنج از ۲۰۱۱ مشغول به فعالیت بوده و یکی از معتبرترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است.

مطمئناً صرافی های آنلاین معتبر دیگری نیز میتواند در این لیست قرار بگیرد اما یقیناً همین صرافی های معرفی شده نیز کار شما را راه خواهد انداخت.

 

حتماً هنگام انجام معاملات در صرافی های رمزارزی به این نکات توجه داشته باشید:

در این مقاله تلاش کردیم که بهترین صرافی های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که برای انتخاب بهترین صرافی ایرانی یا خارجی، تنها بهترین قیمت خرید و یا بهترین قیمت فروش ملاک انتخاب شما نباشد و پارامترهای دیگری نیز در این میان وجود خواهد داشت که پیش از این بدان اشاره کردیم.

 

 

بازار ارزهای دیجیتال همچنان یک بازار تجاری نوپا و پر پتانسیل به شمار میرود که با سرمایه گذاری همراه با مطالعه میتوان از موقعیت های موجود در آن بهره برد. به یاد داشته باشید که مطالعه مستمر پیرامون اخبار این بازار از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

در مجموع شاید بتوان گفت که صرافی‌های ارز دیجیتال کوین بیس و بایننس بهتر از سایر اکسچنج‌های رمزارز هستند. اما در این میان می‌توان به صرافی هایی همچون بیترکس ، لوکال بیت کوینز ، جی دکس ، پولونیکس ، هوبی ، بیتمکس ، کراکن ، بیتفینکس نیز اشاره کرد.

 

هم اکنون برآورد دقیقی از تعداد صرافی‌های رمز ارز مشغول به کار در دست نیست. اما بنابر آخرین گزارش‌ها هم اکنون بیش از ۲۰۰ صرافی رمزارز از معاملات آنلاین کاربران پشتیبانی می‌کنند و برآورد می‌شود که حجم مبادلات ۱۰ صرافی ارز دیجیتال برتر هم اکنون از مرز ۶.۵ میلیارد دلار فراتر رفته باشد.

 

صرافی های ارز دیجیتال متمرکز دارای کیف پول‌های داخلی هستند که ذخیره سازی و تبادل رمزارزها درون صرافی را امکان پذیر می‌سازند. این کیف پول‌های درون صرافی دارای ساختاری مشابه با کیف پول‌های نرم افزاری هستند و در صورتی که کلید خصوصی شما در حالتی امن نگهداری شود وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

 

هنگامی که صحبت درخصوص امنیت باشد صرافی کوین بیس سابقه‌ای فوق‌العاده را از خود به نمایش خواهد گذاشت. چرا که تنها ۲% از دارایی‌های کاربرانش در هر لحظه از زمان به صورت آنلاین در دسترس است. این ویژگی در کنار قوانین امنیتی این اکسچنج، کوین بیس را به یکی از امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای کاربران تبدیل کرده است.

 

در میان صرافی های ارز دیجیتال خارجی ، بایننس تا ۰.۱ درصد از حجم مبادله را دریافت می‌کند. بعد از آن، به ترتیب اکسچنج‌های کراکن (از ۰ تا ۰.۲۶ درصد)، سکس آیو (از ۰ تا ۰.۲۵ درصد)، بیترکس (۰.۲۵ درصد)، کوین بیس (از ۱.۴۹ تا ۳.۹۹ درصد) در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

سلام کاملا مشخصه که این پست فقط و فقط جنبه تبلیغ داره
چون تیتر پست نوشته معرفی ۲۰ صرافی برتر ایرانی در صورتی که فقط یه صرافی رو معرفی کردید و تنها دلیلتون هم اینکه بقیه صرافی های معتبر ایرانی رو هم بعدا پست میکنید در صورتی که همین یه صرافی رو هم که معرفی کردید جزو پایین ترین رده ها رو داره و اصلا جزو برترین ها نیست
واقعا چرا همه تو ایران اینجوری کار میکنند ؟ آیا این درست است ؟

چون تشخیص دادیم همین یدونه از همه بهتره

سلام صرافی استار اکسچنج معتبره؟

اسمش رو تا حالا نشنیدم اصلا

حداقل تیتر را درست انتخاب کنید.چرا یک صرافی ایرانی معرفی کردید؟ مگر رپرتاژآگهی است؟؟؟

سلام به شما کاربر عزیز

ممنون از همراهی و نظر ارسالی شما.

ما در نظر داریم مقاله صرافی های ارز دیجیتال برتر ایرانی و خارجی رو با اضافه کردن صرافی های جدید بروزرسانی کنیم. ما در آینده نزدیک برترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی رو با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی همچون تیم پشتیبانی ، دسترسی فیزیکی ، کارمزد دریافتی ، پشتیبانی پاسخگو ، میزان حضور در رسانه های اجتماعی و غیره در ادامه همین مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سلام
یکی از صرافی های معتبر و ایرانی صرافی جیبیتکس است که کارمزد کمتری نسبت به بقیه صرافی ها دارد.
لینک سایت صرافی جیبیتکس
https://jibitex.com/invite/boy

با سلام،
با توجه به عنوان انتخاب شده برای گزارش (۲۰ صرافی ارز دیجیتال برتر ایرانی و خارجی)، انتظار می رفت چندین صرافی ایرانی در این لیست آمده باشد اما متأسفانه چنین نبود و تنها یک صرافی ایرانی معرفی شده بود که آن هم در ردۀ زیر ۲۵ در لیست صرافی های آنلاین ایرانی. در صورتی که این گزارش تبلیغاتی نیست بنظر می رسد لازم است در آن بازنگری صورت گرفته و دست کم ۱۰ صرافی برتر ایرانی را با توجه به پارامترهای گردش بالای و رنکینگ الکسا (تعداد بازدید منحصربفرد در ایران) لیست شود.
با تشکر

خیلی ممنون از سایت خوبتون

خرید و فروش ارز دیجیتال سود داره؟

سلام . آیا صرافی جیبیتکس مورد تایید یا اعتماد است؟! …..

بله مجموعه ما این صرافی رو تایید میکنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

خرید بیت کوین

 بهترین صرافی خرید بیت کوین ، انواعی از صرافی برای خرید و فروش بیت کوین وجود دارد، صرافی‌های سنترال (central exchanges) و صرافی‌های فرد به فرد (Peer-to-peer exchanges). در این مطلب ویژگی‌های این دو نوع صرافی را همراه با معرفی صرافی های برتر بررسی می کنیم و بهترین راه خرید بیت کوین در ایران از صرافی های معتبر آنلاین را معرفی می کنیم.

از نمونه‌های این نوع صرافی می‌توان به bincance.com ،coinbase.com، و kraken.com اشاره کرد. در این نوع از صرافی‌ها شما نمی‌توانید مستقیما با افراد دیگر معامله کنید و سایت به عنوان واسطه معامله، سفارش های خرید و فروش را با یکدیگر منطبق می‌کند.

در این مدل از صرافی‌ها باید در اولین قدم و قبل از انجام هرگونه معامله، احراز هویت انجام دهید. همچنین باید کارت اعتباری خود را نیز در مراحل احراز هویت به این سایت‌ها معرفی کنید، چون یکی از روش های احراز هویت این سایت‌ها، با استفاده از سیستم بانکی انجام می‌شود.بهترین صرافی آنلاین

پس از اینکه حساب کاربری شما در سایت تایید و فعال شد باید حساب خود را با پرداخت از کارت اعتباری که معرفی کرده‌اید، شارژ کنید.

بعد از اینکه حساب شما شارژ شد، سفارش خرید خود را به وبسایت ارسال می‌کنید، که با چه قیمتی و به چه مقداری بیت‌کوین می‌خواهید بخرید.

سفارش خرید شما در لیست سفارش‌های وبسایت قرار خواهد گرفت و وبسایت به طور خودکار سفارش های خرید و فروش را باهم تطابق خواهد داد.

پس از انطباق سفارش خرید شما با یک سفارش فروش، بیت‌کوین از کیف پول فروشنده به کیف پول شما منتقل می‌شود و در صورتی که سفارش شما با سفارش فروشی منطبق نشود معامله انجام نخواهد شد.

در صرافی‌های سنترال شما نمی‌دانید با چه کسی معامله می‌کنید و وبسایت به عنوان واسط معامله بین خریدار و فروشنده قرار می‌گیرد.

در این مدل از صرافی‌ها شارژ کردن حساب و یا خارج کردن بیت‌کوین معمولا زمان زیادی طول خواهد کشید ولی در صورتی که حساب شما شارژ شده باشد و بخواهید معامله کنید و پیشنهاد خرید خوبی ارسال کنید، معامله با سرعت بالایی انجام خواهد شد. چون سایت به طور خودکار سفارش‌ها را منطبق و تکمیل خواهد کرد.

در این مدل از صرافی‌ها برای هر معامله خرید یا فروش باید کارمزدی به صرافی بدهید. همچنین برای شارژ کردن حساب و یا خارج کردن بیت کوین نیز باید کارمزد جداگانه‌ای بپردازید که معمولا چون صرافی‌های سنترال تمایل دارند که شما دارایی خود را در آنجا نگه دارید کارمزد بالایی برای خروج در نظر می‌گیرند.

از نمونه‌های این نوع صرافی می‌توان به keepchange.io ،localbitcoins.com و hodlhodl.com اشاره کرد. در این مدل از صرافی‌ها شما به صورت مستقیم با کاربران سایت معامله می‌کنید و سایت به عنوان امین معامله، امنیت معامله را بین خریدار و فروشنده فراهم می‌کند.

 

این مدل از صرافی‌ها به طور معمول از شما مدارکی برای احراز هویت نمی‌خواهند. همچنین نیازی به معرفی کارت اعتباری و پرداخت به سایت نیز نیست. و چون شما مستقیم با اشخاص دیگر معامله می‌کنید، خود فروشندگان ممکن است از شما اطلاعات هویتی درخواست کنند.

در این صرافی‌ها می‌توانید آگهی‌های فروشندگان را ببینید و قیمت آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می‌توانید سابقه معاملات قبلی آنها را نیز بررسی کنید.

از هر فروشنده‌ای که اقدام به خرید کنید، سایت بیت‌کوین را از فرشنده بلاک و یا اصطلاحا اسکرو خواهد کرد تا پس از پرداخت کامل مبلغ به فروشنده، بیت‌کوین را به کیف پول شما واریز کند.

در مدل صرافی‌های فرد به فرد، شما مستقیما با کاربران دیگر معامله می‌کنید و سایت به عنوان امین معامله، امنیت معامله را بین خریدار و فروشنده فراهم می‌کند.

برای معامله در این مدل از صرافی‌ها، شما باید با فروشنده مستقیما در سایت چت کنید و پول را به حساب فروشنده واریز کنید. چون این فرایند خودکار نیست سرعت معامله در این صرافی‌ها معمولا پایین‌تر از صرافی‌های سنترال است.

برای خرید در این صرافی‌ها شما کارمزدی پرداخت نمی‌کنید و کارمزد توسط کاربری که آگهی فروش گذاشته است پرداخت می‌شود.

همچنین برای شارژ کردن حساب و یا خارج کردن بیت کوین نیز به نسبت صرافی‌های سنترال، کارمزد پایین‌تری پرداخت می‌کنید.

یکی از عوامل مهم برای انتخاب نوع صرافی برای ایرانی‌ها، امکان پرداخت ریالی است.

در صرافی‌های سنترال برای تایید هویت و شارژ حساب نیاز به کارت اعتباری مانند ویزاکارت یا مسترکارت است که دسترسی به آنها برای ایرانی‌ها امکان پذیر نیست.

اما در صرافی‌های فرد به فرد چون شما مستقیما پول را به فروشنده پرداخت می‌کنید امکان معامله با پرداخت ریالی وجود دارد. به همین دلیل صرافی‌های فرد به فرد گزینه مناسبت‌تری برای ایرانی‌ها هستند.

اگر تا به حال تجربه‌ معامله در صرافی‌های فرد به فرد را نداشته‌اید می‌توانید با خرید بیت‌کوین شناخت بیشتری نسبت به این مدل از صرافی‌ها بدست آورید. راهنمای تصویری خرید بیت کوین نیز می‌تواند برای شما مفید باشد.

بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال را می‌توانید از میان لیست صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی زیر با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

 

والکس از جمله صرافی‌های معتبر اینترنتی ایرانی است که به شکل واسطه‌ای عمل می‌کند. این صرافی برای کاربران خود بستر خرید و فروش امن بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است.

لازم به ذکر است والکس از جمله صرافی ارز دیجیتال در تهران است که ویژگی‌های برجسته ای دارد.

ویژگی‌های والکس عبارت‌اند از:

 

پی ۹۸ اکثر ارزهای موجود را پشتیبانی کرده و سفارش‌های خرید و فروش را می‌پذیرد، از همین رو بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال است.

با کمک پی 98 دانشجویان، گردشگران، وب‌مسترها و برنامه نویسان می‌توانند به آسانی هزینه‌های مربوط به دانشگاه، اقامت، خرید لاینس و سایر هزینه‌های خارج از کشور را بپردازند.

پی 98 از جمله صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال ایرانی است که شروط متعددی برای تائید هویت و احراز آن دارد. برای احراز هویت در پی 98 باید از طریق موبایل، تلفن، کارت شناسایی، کارت بانکی و درخواست نامه یا عقد قرارداد اقدام کنید.

در این صرافی می‌توانید علاوه بر خرید و فروش اغلب ارزهای دیجیتال اقدام به افتتاح حساب و مدیریت حساب‌های PayPal، اسکریل، پایونیر نیز کنید.

 

نوبیتکس در لیست صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی جایگاه معتبری دارد. این وب‌سایت بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال داخلی است که امکان سفارش دادن در بازار‌های رقابتی را دارد.

نوبیتکس هم از جمله صرافی ارز دیجیتال در تهران است که ویژگی‌های برجسته‌ای نسبت به رقبای خود دارد. این ویژگی‌ها شامل:

بهترین صرافی آنلاین

 

رمزینکس از جمله صرافی‌های معتبر اینترنتی است که علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال بخش مجزایی برای ترید هم دارد. از همین رو رمزینکس را می‌توان یکی از موارد بهترین صرافی برای ترید نیز معرفی کرد.

علاوه بر آن رمزینکس بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال برای مبتدیان و تازه‌کارها نیز هست. رمزینکس را می‌توان به طور خلاصه در خدمات زیر معرفی کرد.

صرافی‌های معتبر اینترنتی در جهان بسیار است که ویژگی‌ها و برتری‌های زیادی نسبت به یکدیگر دارند. مهم‌ترین عامل اما در انتخاب بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال اطمینان از امنیت و برخورداری از امکانات برای رفع نیاز کاربران است.

در فهرست زیر برخی از برترین سایت‌های تبادل ارز دیجیتال را معرفی کرده‌ایم.

 

 

یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های خارجی واسطه، برای تبادل ارزهای دیجیتال است که کاربران بسیار زیادی از سراسر جهان دارد.

جالب است بدانید که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی صندوق Binance SAFU است که در صورت هک شدن کاربر 10 درصد از کل هزینه‌های مبادلاتی دریافت شده را به او برمی‌گرداند.

همچنین این صرافی، ارز دیجیتالی مخصوص به خود، با نام BNB; Binance Coin را دارد که با استفاده از آن در هزینه‌های کاربر صرفه‌جویی می‌شود.

 

یکی از موارد در فهرست بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال است که بیش از 250 رمز ارز را برای خرید و فروش در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیترکس با در اختیار داشتن یکی از بزرگ‌ترین حجم‌های معاملات بیت کوین به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می‌کند.

در این سایت می‌توانید ارز دیجیتال خود را با قیمت دلخواه خریداری یا به فروش برسانید. تراکنش‌ها در بیترکس به سرعت تائید شده و نگرانی از بابت اتلاف وقت نخواهید داشت.

این روزها صرافی‌های معتبر اینترنتی بسیاری مشغول به کار هستند که هرکدام مزایا و معایبی دارند. صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال ایرانی را به سادگی با مراجعه به سایت آن‌ها و اطلاع از نظرات کاربران می‌توانید بررسی کنید.

همچنین بهترین صرافی برای ترید را می‌توانید به آسانی با بررسی ویژگی‌ها و قوانین آن، علاوه بر اطمینان از امن بودن معاملات شناسایی کنید.

در انتها بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در جهان و ایران در واقع سایتی است که علاوه بر امنیت بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

Prev Post

پشتوانه بیت‌ کوین چیست؟ طلا؟ نفت؟ + آشنایی با مفهوم ارز فیات

Next Post

5 روش “استخراج سریع بیت کوین” در یک ماه!

نمودار قیمت بیت کوین از ابتدا (2010) تا تابستان 1399

راهنمای “تبدیل بیت کوین به پول نقد” در ایران

6 کیف پول سخت افزاری بیت کوین | بهترین،خرید و ساخت کیف پول سخت افزاری

نصب کیف پول بیت کوین روی موبایل و کامپیوتر (لیست 15 برنامه + لینک دانلود)

# در صورت نیاز فوری به پول نحوه فروش بیت کوین و برداشت وجه راحت است یا پیچیدگی دارد ؟

نقدینگی بیت کوین بسیار بالا است معمولا برای فروش با قیمت مناسب کمتر از ۵ دقیقه زمان خواهد برد که بیت کوین را به پول تبدیل کنید

# حداقل میزان خرید بیت کوین در معاملات فرد به فرد چه مبلغی است ؟

بستگی به فروشنده دارد بعضی از فروشندگان کف فروش خود را ۱۰۰ هزار تومان گذاشته اند و برخی بالاتر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

فارسی

با دعوت از دوستانتان از نوبیتکس پاداش بگیرید! بیشتر بدانید

تغییر زبان

اولین و تنها پلتفرم دانش بنیان، صرافی ارز دیجیتال در ایران

معاملات انجام شده

بهترین صرافی آنلاین

مشتریان نوبیتکس

جمع مبادلات

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

بهترین و ساده‌ترین راه برای نگه‌داری، خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران که امنیت آن توسط نوبیتکس تضمین می‌شود.

ما در نوبیتکس از آخرین استانداردهای امنیتی وب استفاده کرده‌ایم و با انجام آزمون‌های دوره‌ای نفوذ، از امنیت پلتفرم اطمینان حاصل می‌کنیم. ذخیره سازی سرد رمزارزها، امنیت کیف پول کاربران را دوچندان می‌کند.

در نوبیتکس کیف پول اختصاصی و امن خواهید داشت که می‌توانید بدون نگرانی، دارایی‌های رمزاریتان را در آن نگه‌داری نمایید. کلید خصوصی شما به صورت آفلاین نگه‌داری می‌شود و در برابر هک ایمن خواهد بود.

نوبیتکس یک بازار 24 ساعته و تمام خودکار است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز معامله نمایید و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کنید. ‫مطمئن‬ باشید پشتیبانی نوبیتکس همیشه در کنارتان خواهد بود.

در نوبیتکس علاوه بر امکان مبادله رمزارزها با ریال، امکان مبادله با تتر با کمترین کارمزد هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به انتقال دارایی‌های خود به بازارهای خارجی، از ریزنوسان‌های بازار هم کسب درآمد کنید.

نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. مهمترین ویژگی نوبیتکس، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت. همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد. نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است.

کافیه که NOBITEXی رفتار کنی تا نیازهای مشتری برات اولویت داشته باشه نه رویاهای خودت یا رفتارهای رقبا. نوبیتکس بی سرو صدا شروع کرد، زحمت کشید و مسیر منحصر به فرد خودش را پیدا کرده . حالا هم الگوی شده برای ده‌ها گروه دیگه. من در اکثر سخنرانی‌هایم در خصوص “تجربه لمس پول دیجیتال” از پلتفرم نوبیتکس به عنوان یک نمونه موفق و کاربردی مثال می‌زنم.

@GaneMedi

من با تیم خوب نوبیتکس در نمایشگاه فین استارز ۲۰۱۸ آشنا شدم. و از همون روز اول این جوانان فعال و با استعداد قابل اعتماد یافتم. البته با کمترین میزان مجاز وارد مارکت نوبیتکس شما و پس از چندین و چند معامله در مقادیر کم و کنترل و مقایسه با دیگر اکسچنج ها به سلامت و درستی نوبیتکس ایمان آوردم. و به دوستانم بعنوان یک صرافی خوب و شفاف و مطمئن معرفی و توصیه میکنم.

@hojatassadi

نوبیتکس یک راه حل سریع و قابل اعتماد برای دریافت‌ها و پرداخت‌های بیت‌کوینی IranbyBit بوده و هست. تیم قوی و خوش فکر نوبیتکس سرعت عمل بالایی هم داشته و کار کردن با این تیم رضایت بخش است. ما از خدمات نوبیتکس همچنان استفاده خواهیم کرد.

@SetareShabani

لطفاً از دامنه اصلی سایت نوبیتکس با آدرس nobitex.ir استفاده کنید.

اگر به دنبال یک اکسچنج یا صرافی ارز دیجیتال برای خرید، فروش و نگهداری دارایی های رمزارزی خود هستید، باید بگوییم که این مقاله شما را در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال، با توجه به شرایط و معیارهای مدنظرتان کمک خواهد کرد. در ابتدا لازم است تا با مفاهیم پایه و همچنین معیارهای انتخاب آشنا شوید. در ادامه با بهترین صرافی های ارزدیجیتال در ایران و جهان آشنا خواهیم شد. در نهایت به شکل خلاصه، مقایسه ی شاخص های انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آورده شده است. برای بهترین انتخاب، با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

قبل از اینکه در مورد صرافی ارز دیجیتال بگوییم، یادآوری‌های زیر را ببینید؛

انواع صرافی ارز دیجیتال

بهترین صرافی آنلاین

صرافی ارز دیجیتال بر اساس مخاطبان به سه دسته تقسیم می شود:

همچنین صرافی ها و بازارهای رمزارزی بر اساس نوع معاملات قابل انجام، به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

از منظر دیگر اکسچنج ها یا صرافی ها بر اساس نوع مالکیت کیف پول کاربران به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

چه مواردی را برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال باید در نظر گرفت؟

در این بخش، به صورت خلاصه‌ در مورد معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال می‌گوییم. در مقالات بعد سعی خواهد شد تا مقایسه جزیی‌تری از امکانات هر اکسچنج ارائه شود.

امنیت یک صرافی شاید یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب یا حتی مهمترین به حساب بیاید تا حدی که شاید بتوان گفت بهترین صرافی یا بازار ارز دیجیتال، امن ترین آنهاست. در یک اکسچنج ناامن هرچقدر هم کارمزدها و هزینه ها پایین باشد، امکان از دست رفتن دارایی یا بلوکه شدن دارایی به واسطه نفوذ هکرها یا اختلال در سیستم معاملاتی، ریسک کار با آن را افزایش خواهد داد. البته برای یک کاربر هرگز شاخص روشنی برای سنجش میزان امنیت یک بستر وجود ندارد. تنها پارامتر قابل سنجش، سابقه معاملاتی در آن بستر خواهد بود. اینکه یک اکسچنج تا کنون مورد حمله قرار گرفته؟، آیا این حمله ها موفقیت آمیز بوده؟ در صورت موفقیت آمیز بودن، آیا اکسچنج جبران خسارت نموده؟ آیا معاملات در بستر به سرعت از سرگرفته شده؟ این سوالات همه چک لیست قضاوت در مورد امنیت یک بستر می باشد.

تمامی صرافی های ارز دیجیتال برای انجام مبادله در سایت، مبلغی را به عنوان کامزد دریافت می‌کنند. یکی از ابتدایی ترین مسائلی که برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال می‌بایست در نظر بگیرید، تمامی قوانین مرتبط با کارمزد در آن اکسچنج است.

بسیار مهم و حیاتی است که قبل از شروع به کار با هر صرافی یا بازار، با فرآیند احراز هویت آن آشنا شوید.

بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال از کاربران خود تقاضای ارائه مدارک هویتی نظیر پاسپورت، گواهینامه و کارت شهروندی می‌کنند. هرچقدر فرآیند احراز هویت دقیق‌تر باشد، می‌توان گفت که امنیت و سلامت معاملات نیز بالاتر خواهد رفت. اهمیت احراز هویت در صرافی هایی که تبدیل ارز دیجیتال به فیات را انجام می دهند، بیشتر است چرا که این صرافی ها بیشتر در معرض خطر پولشویی قرار می گیرند. البته احراز هویت همیشه مطلوب نیست. برای اتباع کشورهایی مثل ایران، اکسچنج های خارجی که در زمینه احراز هویت سهل گیرتر هستند، اطمینان خاطر بیشتری در مقابل بلوکه شدن اموال، ایجاد می کنند.

در برخی از صرافی ها احراز هویت شما به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود. یعنی شما زمانی احراز هویت کامل می‌شوید که بخواهید از حداکثر امکانات اکسچنج یا صرافی ارز دیجیتال استفاده کنید. در حالی که می‌توانید در حجم پایین فعالیت‌ها، مدارک شناسایی کامل خود را ارائه ندهید.

برای آگاهی بیشتر مقاله خرید بیت کوین بدون احراز هویت را بخوانید.

کارمزدهای انتقال نیز جزء مهمترین پارامترهای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال است. چرا که هزینه‌های برداشت و واریز کاربران، در هر تراکنش به همین فاکتور بستگی دارد.

یکی دیگر از مهمترین پارامترهایی که معمولاً کاربران حرفه ای مدنظر قرار می دهند، حجم معاملات بازار، سیالیت و همینطور شکاف قیمتی یا اسپرد (spread) در صرافی ارز دیجیتال است. حجم بازار، مواقعی که به دنبال معاملات بزرگ می گردید پارامتر بسیار مهمی است. در صورتی که در یک بازار قیمت ها یا کارمزدها مناسب باشند اما حجم مناسبی در سفارش ها وجود نداشته باشد مجبور خواهید شد برای یک خرید بزرگ تعداد زیادی از سفارش ها را بردارید و در اصطلاح رِنج بکشید و این مسئله هزینه های شما را به شدت افزایش می دهد.

همچنین در صورتی که حجم معاملات یک بازار یا صرافی پایین باشد (سیالیت پایین)، زمان مورد نیاز برای تبدیل دارایی بیشتر خواهد شد. بنابراین هرچقدر هم که کارمزدها در چنین صرافی کم باشد، هزینه زمانی آن را بی اثر خواهد کرد. شکاف قیمت یا اسپرد نیز پارامتر مهم دیگری است که برای ترید بسیار اهمیت دارد. شکاف قیمت به اختلاف میان بهترین سفارش خرید و فروش در یک بازار می گویند. در صورتی که شکاف قیمتی زیاد باشد، شما به محض خرید ارز دیجیتال، اگر به هر دلیل تصمیم به فروش سریع بگیرید، به اندازه این شکاف قیمت در ضرر خواهید بود.

تفاوت بین بازارها و صرافی های عامل در چگونگی تعیین قیمت است. بازارها این امکان را به کاربران می‌دهند تا سفارش خود را بر اساس قیمت مدنظر خود تعیین نموده و کشف قیمت به صورت رقابتی صورت می‌گیرد. اما صرافی‌ها خودشان به صورت مستقل قیمت را تعیین کرده و بر اساس آن، با کاربر معامله می‌نمایند. وجود دفتر سفارشات در یک پلتفرم نشان‌دهنده وجود امکان تعیین قیمت توسط کاربر است.

برای اطلاعات بیشتر تفاوت‌های بازار و صرافی در خرید و فروش بیت کوین را بخوانید.

تعداد کوینهایی که یک صرافی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، از جمله پارامترهای تصمیم گیری برای انتخاب بهترین گزینه به حساب می آید. همچنین تنوع در جفت های قابل معامله در یک بازار هم به جذابیت معاملاتی در آن بازار کمک خواهد کرد. اینکه مثلا شما بتوانید در شرایطی که یک رمزارز از رشد بازار جامانده، سایر ارزهای دیجیتال رشد کرده را به آن تبدیل کنید تا از آن کسب درآمد کنید نکته حائز اهمیتی است.

در صورتی که تنوع جفت های قابل معامله در بازار کم باشد، مجبور خواهید شد که تبدیل را در چند مرحله انجام دهید. به عنوان مثال، اگر استلار رشد کرده باشد ولی ریپل جا مانده باشد، موقعیت مناسبی خواهد بود تبدیل استلار به ریپل انجام شود ولی اگر امکان تبدیل مستقیم در صرافی فراهم نباشد نیاز هست تا یک مرحله استلار را به بیت یا تتر تبدیل و سپس بیت یا تتر را به ریپل چنج کنید. همین تبدیل چند مرحله ای ممکن است بخش زیادی از سود شما را از بین ببرد.

اگر بگوییم پشتیبانی سریع و دقیق بعد از امنیت، مهمترین پارامتر انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال است، بیراه نرفته ایم. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا کارمزدهای بالاتر پرداخت کنند ولی از پشتیبانی آنلاین و به لحظه استفاده نمایند. حضور پشتیبان در کنار یک تریدر به آرامش خیال و رفع به موقع موانع کسب درآمد کمک شایانی خواهد کرد.

آپشن هایی که یک اکسچنج برای شارژ حساب در اختیار کاربر قرار می دهد به سهولت استفاده از بستر کمک خواهد کرد. این امکان از این جهت که در ایران تنها راه انتقال پول، شبکه شتاب است خیلی مهم به نظر نمی رسد اما در خارج از کشور، به واسطه وجود ابزارهای مختلف نقل و انتقال پول نظیر ویزاکارت، مسترکارت، پی پال و …، پارامتر قابل تأملی برای انتخاب یک بستر به حساب می آید.

هرچقدر حس بهتری از کار کردن با یک صرافی ارز دیجیتال داشته باشید، میزان موفقیت معاملاتی شما هم بیشتر خواهد بود. پیچیدگی بیش از حد در یک صرافی، مانعی مهم بر سر راه استفاده افراد مختلف از آن و در نتیجه رشد آن صرافی خواهد بود. همچنین ممکن است به واسطه عدم طراحی مناسب یک اکسچنج، اشتباهات فردی در حین انجام معامله یا در مراحل واریز و برداشت به وجود بیاید که همگی باعث از بین رفتن بخشی از دارایی خواهد شد. البته به طور طبیعی صرافی های عامل از پیچیدگی پایین تری نسبت به بازارها برخوردارند ولی هزینه های بالاتری برای کاربر خواهند داشت. بنابراین ایجاد یک توازن در این پارامترها برای کاربر مهم خواهد بود.

بسیار مهم است که صرافی ارز دیجیتالی را انتخاب نمایید که به کشور یا منطقه محل زندگی شما خدمات ارائه دهد. مثلا برخی اکسچنج‌ها به کشورهای آمریکای شمالی خدمات ارائه می‌دهند، ولی در کشورهای آسیایی فعالیت اقتصادی ندارند. در صورتی که شما تابعیت ایران را داشته باشید، این مسئله بسیار حیاتی است.

بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال به واسطه تحریم‌ها، اعلام نموده‌اند که به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند. برای استفاده از امکانات چنین اکسچنج‌هایی باید جانب احتیاط را رعایت نمود! در حال حاضر تعداد زیادی از صرافی های ارز دیجیتال، در صورت شناسایی کاربران ایرانی، دارایی های آنها را بلوکه می کنند.

صرافی یا بازاری که در همه شاخص ها بهترین باشد در دنیا وجود ندارد. انتخاب شما بر اساس نیازتان شکل می گیرد. بهترین صرافی ارز دیجیتال، بستری است که با توجه به شناسایی نیازهای جامعه هدف خود، توازن مناسبی بین شاخص های مختلف به وجود آورد. دقت کنید در این مقاله،صرافی‌های ارز دیجیتال به صورت کلی معرفی شده‌اند و شرایط خاص مربوط به کاربران ایرانی در آن لحاظ نشده است!

در ادامه با برخی از مهمترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا آشنا می‌شویم:

در این بخش با بهترین صرافی های عامل یعنی صرافی های ارز دیجیتالی که کاربران با قیمت تعیین شده توسط خود صرافی، به معامله می پردازند، آشنا خواهید شد.

کوین بیس را می توان یکی از مهمترین و قابل اعتمادترین اکسچنج های دنیا دانست.

همچنین کوین بیس بزرگترین صرافی عامل ارزهای دیجیتال در دنیا می‌باشد. این صرافی ارز دیجیتال از بیش از 32 کشور در جهان پشتیابی می‌نماید و بیشتر از 4 میلیون کاربر فعال دارد. تمرکز اصلی کوین بیس روی چهار ارز دیجیتال اصلی است.

اما ارزهای دیجیتال دیگری از جمله XRP, EOS, XLM, ETC, ZEC, ZRX, REP, BAT, LINK, DAI, USDC را نیز پشتیبانی می کند.

کاربران می‌توانند در آن با استفاده از حساب بانکی خود، کارت اعتباری، پی پال و یا دیگر روش‌های پرداخت، ارز دیجیتال تهیه نمایند.

به منظور استفاده از Coinbase، شما می‌بایست در ابتدا یک کیف پول الکترونیک برای خود بسازید! همچنین کاربران نیاز دارند تا یک حساب بانکی معتبر برای خرید بیت کوین معرفی نمایند. در حال حاضر، هر شهروند احراز هویت شده آمریکایی، می تواند روزانه تا 25000 دلار بیتکوین نگهداری نماید.

کوین بیس از شهرت و اعتبار بالایی در میان تریدرها برخوردار است. کوین بیس روی انتقال پول از طریق بانک 1.49% و از خرید از طریق کارت های اعتباری 3.99% کارمزد برداشت می کند. کارمزد معاملات در کوین بیس نیز بر اساس حجم معاملات متغیر می باشد (اطلاعات بیشتر).

تعداد ارزهای دیجیتال قابل خرید و فروش در کوین بیس محدود است. بنابراین در صورت تمایل به تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال می‌بایست پس از خرید، آنها را به صرافی ارز دیجیتال دیگری مثل changelly (که در ادامه معرفی شده است) انتقال داده و تبدیل نمایید.بهترین صرافی آنلاین

خاصیت دیگر ثبت نام در کوین بیس، این است که شما می‌توانید از خدمات اکسچنج GDAX نیز در کنار آن استفاده نمایید. زیرا مالکیت هر دو بستر برای یک شرکت است. GDAX به شما ابزارهای حرفه‌ای‌تر ترید نظیر margin trading و market, limit, stop orders می‌دهد. GDAX همچنین کارمزد پایین تری نسبت به کوین بیس دارد.

بیت پاندا را کوین بیس اروپا نامیده اند. در این صرافی ارز دیجیتال می توانید بیت کوین، اتریوم، ریپل و غیره را با دلار، یورو، پوند و فرانک سویس خرید نمایید. بیت پاندا نیز از رابط کاربری ساده ای برخوردار است که می تواند برای افراد تازه کار مناسب باشد. روش های شارژ حساب در بیت پاندا متنوع است. شارژ از طریق واریز مستقیم بانکی، کارت اعتباری، skirill و Neteller امکان پذیر است. در بیت پاندا کارمزد خرید 1.49% و کارمزد فروش 1.29% می باشد.

موسسین چنجلی، ابتدا با پلتفرم استخراج ارز دیجیتال ماینرگیت (minergate) شروع به کار کردند. سپس آن‌ها تصمیم گرفتند با استفاده از تجارب کسب شده، در این سایت یک صرافی ارز دیجیتال راه اندازی نمایند.

چنجلی تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می نماید. بیش از 90 ارز دیجیتال در این بستر می تواند معامله شود. سایت طی یک فرآیند اتوماتیک بهترین نرخ تبدیل رمزارزها را انتخاب می نماید. هرچند کاربر می تواند نرخ تبدیل مدنظر خود را وارد نماید.

روش کاری که چنجلی برای خود در نظر گرفته است با باقی صرافی ها متفاوت است. به جای اینکه کاربر رمزارز خود را در کیف پول صرافی بریزد، ترتیب یک تراکنش دو جانبه را می دهند. کاربر ارز مبدأ و مقصد و مقادیر آنها را تعیین می کند. به عنوان مثال من 1 بیت کوین انتخاب می کنم برای تبدیل با مقدار مشخصی اتریوم. سپس چنجلی یک آدرس برای واریز بیت کوین به من می دهد و از من یک آدرس اتریوم برای واریز، می خواهد. چنجلی 0.5 درصد در هر معامله رمزارز به رمزارز، کارمزد دریافت می نماید. اشکال اساسی چنجلی کارمزد بالای آن برای واریز و خرید توسط طریق کارتهای اعتباری است. این هزینه معمولا 5% خواهد بود.

تمامی کاربران که نیاز به استفاده از کوین ماما دارند می بایست ابتدا یک اکانت ایجاد نموده، و سپس در ناحیه کاربری مشخصات خود را وارد نمایند. بعد از آن، کاربران به صفحه‌ای هدایت می شوند که به آنها اجازه می دهد تا تعداد بیت کوین مورد نیاز خود را وارد نمایند. پس از آنکه مقدار مشخص شد کاربران می توانند نحوه پرداخت خود را تعیین و آدرس بیت کوین خود را وارد نمایند. کاربران در این کوین ماما نیاز خواهند داشت تا شماره همراه و آدرس ایمیل خود را احراز کنند. بعد از تکمیل مراحل نام برده شده، کاربران قادر به دریافت بیت کوین خود از کوین ماما خواهند بود. ارزهای BTC, ETH, ETC, BCH, LTC, ADA, QTUM, XRP در کوین ماما قابل معامله است.

بیتیت یک صرافی ارز دیجیتال فرانسوی است. این اکسچنج اجازه خرید با 14 واحد پولی فیات شامل یوان چین و ین ژاپن را به خریداران می دهد.

کاربران می توانند وجوه خود را توسط کارت اعتباری، پول نقد، کیف پول الکترونیک یا واریز بانکی، واریز نمایند. ووچر های نقدی برای شارژ حساب در این صرافی، می تواند از برخی فروشگاه ها در اروپا تهیه شود. ارزهای دیجیتال قابل معامله در این صرافی عباتست از:

BTC, ETH, XRP, DASH, LTC, BCH, ETC, OMG, ZRX, CVC, BNT

با کارمزد معامله و برداشت صفر!

مشکل اساسی بیتیت:

بازار یا market بستر دیگری برای خرید و فروش بیت کوین و سایز ارزهای دیجیتال می‌باشد. خاصیت بازار این است که خود کاربران قیمت‌های پیشنهادی را مطرح می‌کنند. خریدار و فروشنده‌ای که قیمت‌های هم سطح داشته باشند، به یکدیگر Join شده و معامله صورت می‌گیرد. مقدار هزینه معامله در بازارها معمولا کمتر است. در ادامه درباره معروف‌ترین و بهترین بازارهای ارزهای دیجیتال بخوانید؛

صرافی ارز دیجیتال بایننس، با اینکه عمر کمی دارد ولی روند رو به رشد سریعی را طی نمود. این اکسچنج عمومی در چین شروع به کار کرد اما در حال حاضر به مالت در اتحادیه اروپا منتقل شده است. شهرت بایننس به دلیل معاملات کریپتو به کریپتوی آن است.

مزایای بایننس:

سه ویژگی زیر باعث شده خیلی‌ها بایننس را جزء بهترین گزینه‌های صرافی ارزهای دیجیتال بدانند.

بایننس در شروط استفاده از خدمات خود، کاربران ایرانی را از کار در سیستم خود نهی کرده است. اما با توجه به اینکه تا زمانی که نخواهید بیش از 2 بیت کوین در روز از این صرافی خارج کنید نیازی به احراز هویت نخواهید داشت، بنابراین تا زمانی که با آی پی ایران به این صرافی متصل نشوید، تا حد زیادی می توانید از بابت عدم بروز مشکل در این صرافی مطمئن باشید. هر چند در حال حاضر در صورتی که حساب کاربری شما متعلق به اتباع کشورهای ممنوعه از جمله ایران تشخیص داده شود، فرصت خارج کردن اموال از بایننس به شما داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله آموزش ثبت نام و کار با بایننس مراجعه کنید.

یکی دیگر از بزرگترین بازارهای مبادله ارز دیجیتال در دنیا بیت فینکس است. بیت فینکس یک اکسچنج هنگ کنگی است. کارمزد معاملات در بیت فینکس 0.1% برای سفارش گذار و 0.2% برای سفارش بردار است. بیت فینکس به شهروندان آمریکا خدمات ارائه نمی دهد. همچنین فعالیت شهروندان ایرانی نیز در این بستر ممنوع می باشد.

کوکوین یک پلتفرم جدید ولی با جذابیت بسیار بالا واقع در کره جنوبی است. عملکرد آنها به بایننس شباهت بسیار زیادی دارد با این تفاوت که لیست ارزهای دیجیتال جدید با سرعت بیشتر در این اکسچنج قرار می‌گیرد و قابلیت خرید و فروش به کاربران داده می‌شود.

بیتمکس یک اکسچنج برای تریدرهای حرفه است که امکان margin trading را به کاربران با نسبت‌های بالا متناسب با دارایی‌شان می‌دهد. در این اکسچنج با leverage 100x می‌توان سفارش گذاشت.

بیتمکس رمزارزهای مختلف نظیر بیت کوین، بیت کوین کش، دش، اتریوم و … را پشتیبانی می‌نماید.

این اکسچنج به کاربران آمریکایی و همچنین اتباع کشورهایی مثل ایران خدمات ارائه نمی‌دهد.

جمینی یک اکسچنج آمریکاییست که تنها به شهروندان آمریکا خدمات ارائه می دهد. بنابراین قبل از اقدام به ثبت‌نام در آن این موضوع می بایست در نظر گرفته شود.

نکته حائز اهمیت در جمینی عدم وجود کارمزد برای واریز (حتی فیات) است. جمینی از ارزهای دیجیتال BTC, ETH, BCH, LTC, ZEC پشتیبانی می کند. جمینی دارای اپلیکیشن ساده و کاربردی است. این صرافی در دو سطح به کاربران خدمات ارائه می دهد.سطح مبتدی که کاربر به شکل ساده در آن به خرید و فروش می پردازد. در این سطح کارمزد معاملات کاربر 1.49% است.سطح حرفه ای که کاربر از بازار جمینی می تواند استفاده نماید. در این سطح کارمزد بین 0 تا 0.35% درصد است که به وضعیت سفارش گذاری (سفارش گذار-سفارش بردار) بستگی دارد.

بیترکس یکی دیگر از اکسچنج های آمریکایی است که اجازه ی معامله بیش از 250 جفت رمزارز را به کاربر می‌دهد. بنابراین بسیاری از رمزارزها در یک بستر در اختیار کاربر خواهد بود.

البته اکسچنج بیترکس درمیان کاربران ایرانی بسیار بدنام بوده چرا که سال گذشته تمامی دارایی های کشف شده از کاربران ایرانی در آن بلوکه شد و هیچ سند قانونی نیز برای آن ارائه نشد.

بیت استمپ یک اکسچنج لوگزامبورگی است که خدمات مناسبی به کاربران اروپایی ارائه می‌دهد. گرچه در این اکسچنج امکان معامله به دلار وجود دارد ولی خدمات آن مبتنی بر روش پرداخت مختص اتحادیه اروپا یعنی SEPA می باشد. البته به تازگی این اکسچنج امکان خرید از طریق کارت اعتباری را نیز فراهم نموده است.  بیت استمپ از ارزهای دیجیتال BTC, BCH, LTC, ETH, XRP پشتیبانی می کند.

API قابل تنظیم بیت‌استمپ یکی از ویژگی‌های مثبت آن برای افرادیست که به شکل حرفه ای به ترید می پردازند. این اکسچنج از 2011 مشغول به فعالیت بوده و یکی از معتبرترین اکسچنج های دنیا است. گرچه رابط کاربری و نحوه استفاده از این اکسچنج برای کاربران تازه کار چندان مناسب به نظر نمی رسد و پیچیدگی های خاص خود را دارد. کارمزد معاملات در این بستر بین 0.1-0.25% می باشد.

گرچه محل فعالیت کراکن خارج از آمریکاست ولی سرمایه گذارانی از آمریکا، کانادا، اروپا و ژاپن دارد. به همین دلیل نیز امکان معامله با دلار، یورو، پوند و ین در آن امکان پذیر است.

لوکال بیت کوین، یک اکسچنج همتا-به-همتا است که برای اکثر شهرهای بزرگ دنیا در جهان خدمات ارائه داده است. ایده اصلی این صرافی ارز دیجیتال این است که شما می توانید افرادی را که در منطقه شما زندگی می کنند و قصد خرید و فروش ارزدیجیتال را دارند در آن پیدا و ملاقات کنید و به تبادل دارایی بپردازید.

پولونیکس یکی دیگر از اکسچنج های آمریکایی است و تلاش دارد تا از قوانین KYC و AML آمریکا تبعیت نماید. بنابراین کاربران نمی توانند در آن به صورت ناشناس فعالیت نمایند. اگر تصمیم به استفاده از پولونیکس دارید نیاز است تا کارت شهروندی، اسم کامل و ایمیل خود را در این سایت ثبت نمایید. اولین سطح احراز هویت به شما امکان برداشت 2000 دلار در روز را می دهد. گرچه در سطح دو به کمک شماره تلفن و عکس سلفی می توانید به محدودیت سقف 25000 دلار در روز برای برداشت، دست پیدا کنید.

ارزهای دیجیتال BTC, ETH, XRP, DOGE, XLM, ETC, STRAT, LTC, SC, DGB, BCH, LSK, XMR, LOOM, BAT و 50 رمزارز دیگر در این اکسچنج قابل معامله هستند. کارمزد معاملات در پولونیکس 0-0.15% برای سفارش گذار و 0.05-0.25% برای سفارش بردار می باشد.

فعالیت رابین هود به عنوان کارگزاری سهام بدون هزینه آغاز شد. و اخیراً در دنیای ارزهای دیجیتال گسترش یافته است.

رابین‌هود در ابتدا تنها در نسخه‌ی موبایلی ارائه شده بود ولی در حال حاضر نسخه وب هم ساپورت می‌کند. نکته مهم در مورد رابین هود عدم امکان واریز یا برداشت رمزارز در این بستر است.

نکته مثبت: شما می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بطور کامل و بدون هزینه در این پلتفرم خرید و فروش کنید. رابین هود غیر از معاملات بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، دوج، اتریوم کلاسیک و لایت کوین از داده های زنده و به لحظه 10 رمزارز دیگر نیز پشتیبانی می کند که ممکن است به زودی به لیست رمزارزهای قابل معامله در این بستر اضافه شوند.

نکته منفی: رابین هود تنها به 16 ایالت امریکای شمالی خدمات ارائه می‌دهد. البته قرار است به مرور زمان خدماتش را گسترش بدهد.

HitBTC یک صرافی ارز دیجیتال اروپایی است که قدمت چند ساله دارد و از سال 2014 در حال فعالیت است.

از امکانات عجیب آن امکان مبادله با مونرو است.امکان جالب دیگر، قابلیت استفاده از بستر دمو برای معامله است. کارمزد معاملات در هیت بی تی سی، 0.2% و کارمزد واریز فیات 2% در نظر گرفته شده است و از 17 ارزدیجیتال پشتیبانی می کند.

صرافی CEX.IO یکی از قدیمی‌ترین صرافی های ارزهای دیجیتال در دنیا به حساب می آید. هرچند در این سایت، تعداد محدودی از ارزهای دیجیتال (BTC, ETH, BCH, BTG, DASH, XRP, XLM و ZEC) قابل معامله هستند.

استفاده از این پلتفرم تنها با احراز هویت کامل امکان پذیر است. در حال حاضر امکان خرید ارز دیجیتال با کارت‌های اعتباری، انتقال مستقیم بانکی یا SEPA برای شهروندان اروپایی امکان پذیر است. خرید از CEX حتی با استفاده از ویزا کارت یا مسترکارت نیز ممکن است.

برای دانستن تفاوت شیوه‌های خرید ارزهای دیجیتال، می‌توانید به مقاله از کجا بیت کوین بخرم ؟ سری بزنید!

صرافی CEX.IO، هفت درصد کارمزد برای هر چیزی که شامل ارز فیات باشد را برمی دارد. به عنوان مثال در صورتی که 100 دلار واریزی داشته باشید تنها می توانید به اندازه 93 دلار بیت کوین دریافت نمایید.

جزئیات به این شکل است که معمولا به طور میانگین 3.5 درصد روی واریز سه درصد روی برداشت و چیزی بین 0 تا 0.25 درصد برای سفارش بردار و بین 0 تا 0.16% برای سفارش گذار، روی معامله کارمزد دریافت می شود. واریز مستقیم بانکی و واریز کوین کارمزدی ندارد.

صرافی CEX.IO امکان معاملات مارجین را نیز فراهم می کند.

نوبیتکس بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال از لحاظ حجم معاملات در ایران است. پیشروترین اکسچنج در بین صرافی‌های ارزهای دیجیتال خاورمیانه که می‌توان با ریال و تتر در آن معامله کرد.

ویژگی‌ها

اکسیر

والکس

انتخاب اکسچنج ها بدون در نظر گرفتن معیارها و شاخص های مورد نیاز، یک فرآیند زمانبر و سخت است. در جدول زیر تلاش شده است که خلاصه ای از شاخص های تصمیم گیری اشاره شده در مقاله، ارائه شود.

حتماً توجه داشته باشید که هنگام انتخاب اکسچنج، کارمزد، شهرت، امنیت، فرآیند احراز هویت و محدودیت‌های جغرافیایی در دریافت خدمات را مد نظر قرار دهید. در مجموع تمامی شاخص ها می توان گفت که در حال حاضر بهترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، بایننس می باشد. اگر کاربر تازه کاری هستید، صرافی کوین بیس را به شما پیشنهاد می کنیم. البته باید توجه داشته باشید که کوین بیس به شهروندان کشورهای محدودی، خدمات ارائه می دهد. اگر به دنبال خرید و فروش رمزارزهای جدید هستید، صرافی ارز دیجیتال کوکوین این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال معاملات با فیات با کارمزد مناسب هستید، کراکن برای شما مناسب خواهد بود.

اگر در ایران زندگی می کنید، تمامی صرافی های اشاره شده، ایران را در لیست تحریم خود قرار داده اند، بنابر این استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی مثل نوبیتکس را به شما پیشنهاد می دهیم. نوبیتکس همچنین می تواند راه ورود شما به بازارهای جهانی نیز، تلقی شود. جایی که به راحتی می توانید ریال خود را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و سپس آن را به حساب خود در بازارهای جهانی منتقل کنید. برای استفاده از بازارهای جهانی، همواره استفاده از سرویس های وی پی ان (VPN) امن را در نظر داشته باشید.

نکته:هیچگاه دارایی های خود را برای طولانی مدت در اکسچنج ها نگهداری نکنید.

برای اولین تجربه‌ی خرید و ورود به بازار معاملات ایرانی در گوشی های اندرویدی، اپلیکیشن رایگان نوبیتکس را دانلود کنید.

منبع: https://blog.nobitex.ir/انتخاب-بهترین-صرافی-ارز-دیجیتال/

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر در همین موضوع


مطلبی دیگر در همین موضوع

افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

سوال


15227

پاسخ


47088

کاربران

بهترین صرافی آنلاین


12584

توی نت سایت های مختلفی اومدن که خرید و فروش ارز رو دارن، و من واقعا گیج شدم که کدومشون معتبر و امنه، میشه چند تایی معرفی کنید؟

من اصلا نمیدونم از کجا بخرم؟

 

 

سلام

به ترتیب اعتبار ، از نظر من

http://payment24.ir

http://okex.ir

http://digiexchange.net

https://farhadexchange.com

 

 

 

exchanging.ir قیمتاش خوبه و خیلی سریع واریز میکنه

سلام
من با Okex.ir کار کردم و فعلا راضی بودم و

به نظر من بهترین سایت برای خرید سایت ارزینجا هست

شما برو سایت دیجی ارز اونجا صرافی های خوب با قیمت هاشون لیست شده ببین کدومش قیمتش بهتره از همونجا بخر من از اکثرشون خرید داشتم ولی نمی‌دونم چرا تو یه زمان مشخص هرکدومشون یه قیمت میدم پس بهتره براهر خرید چند جا روباهم مقایسه کنی من اکسچنجیگ پیمنت ۲۴ و درپی پیشنهاد میکنم

از همه بهتر این دوتا هستن

exchanging.ir

pay.wmiran.com

از همه بهتر        ارز دیجی۲۴

arzdigi24.info

هم قیمت خرید و فروش خوب و هم سریع

ارز دیجی ۲۴ 

صرافی های زیر بسیار عالی هستند و کارمزد کمی بابت معاملات میگیرند :
رمزینکس ۲.۵ دهم درصد کارمزد
نوبیتکس ۳ دهم درصد کارمزد
والکس ۵ دهم درصد کارمزد
گزینه های دیگه هم هستن ولی کارمزدشون خیلی بالاست و عملا ارزش ندارن
صرافی های خارجی هم :
بایننس با کمتر از ۱ دهم درصد کارمزد
کوکوین با کمتر از ۱ دهم درصد کارمزد
هیت بی تی سی با ۱ دهم درصد کارمزد
البته بنابر حجم معاملات بالاتر این کارمزدها هم کمتر میشه هم خارجی هم ایرانی بستگی داره که حجم معاملات ماهیانه چقدر باشه

فقط نوبیتکس راضی بودم

نمیخوام اسم بیارم اما یا در کارمزد خیلی گرون هستند و یا در نرخ فروش….

سوالات مرتبط با این بحث

سوال


15227

پاسخ


47088

کاربران


12584

بهترین صرافی آنلاین

کد تایید به شماره ارسال شد.

لطفا نام خود را وارد کنید.

با عضویت در استک، موافقت خود را با قوانین سرویس‌دهی آن اعلام می‌کنم.

صرافی آنلاین

خرید بیت کوین خود دارای پیچیدگی های بسیار زیادی میباشد و انتخاب یک صرافی آنلاین و مناسب جهت خرید به این دشواری های زیاد بسیار بیشتر افزوده است و انجام عملیات خرید و فروش رمز ارزها را برای افراد مبتدی و سرمایه گذار خرد بسیار سخت کرده است.

در این مقاله قصد این را داریم به صورت مبسوط نگاهی بر انجام عملیات خرید بیت کوین در صرافی های آنلاین داشته باشیم.

 

بهترین صرافی آنلاین

پیشنیازهای سرمایه گذاری در بیت کوین

خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند توانمندی های خاص و یا پیش نیازهایی میباشد. در این جا بحث ما صرفا خرید وفروش رمزارزها میباشد و هدف گرفتن کسب سود کاربر ناشی از خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. همانطور که مستحضر میباشید قیمت بیت کوین و سایر کریپتو کارنسی دارای قیمت ثابت نمیباشد و در قیمت متفاوتی خرید و فروش صورت میپذیرد لذا کاربران با توجه به بررسی هایی که انجام میدهند نسبت به خرید در قیمت های پایین و فروش در قیمت های بالاتر اقدام میکنند و نسبت به شناسایی سود از این طریق کسب منفعت خواهند کرد.

علاوه بر نوسان اصلی قیمت بیت کوین نوسانی دیگر نیز شامل ارزهای دیجیتال میباشد. نوسان قیمتی دلاری- ریال که باعث نوسان بر روی کل قیمت ارزهای دیجیتال میشود زیرا مبنای محاسبه کلیه ارزهای دیجیتال دلار آمریکا است و کاربران میتوانند با نگه داری ارزهای دیجیتال از دو سمت نسبت به کسب سود اقدام نمایند. در نتیجه با توجه به افزایش دو پارامتر اساسی دلار و قیمت بیت کوین یک کاربر میتواند نسبت به منفعت بردن از این بازار اقدام نماید.

صورت مسئله دیگری نیز وجود دارد. کاربر میخواهد بیت کوین خود را به یک ارز دیجیتال ثابت تبدیل کند و نمیخواهد در هر لحظه به ریال تبدیل شود. در این جا سکه های ثابت(استیبل کوین) ها معرفی میشوند. در واقع کاربران میتوانند با تبدیل دارایی دیجیتال در حال نوسان خود به یک دارایی ثابت نسبت به میزان شناسایی سود اقدام و در قیمت هایی پایینتر وارد بازار شده و خرید ارزدیجیتال خود را انجام دهند.

در هر دو صورت مسئله بالا نیاز اساسی کاربر به دو ابزار احساس میشود. 1- ابزار کیف پول 2- ابزار مراکز تبادل

ابزار کیف پول دیجیتال

نقش حساب بانکی را ایفا میکند. به منظور نگه داری دارایی دیجیتال نیاز به کیف پول دیجیتال خواهید داشت که میبایست دارای ویژگی های خاصی باشد. الزاما استفاده از هر گونه کیف پول یا والت میتواند سرمایه شما را در معرض خطر پذیری نسبتا بالایی قراردهد لذا توجه به نکات ذیل ضرروی میباشد.

انواع کیف پول دیجیتال: کیف پول های دیجیتال به دو دسته کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری طبقه بندی میشوند.

کیف پول سخت افزاری توسط شرکت های متنوع ساخته شده و در دسترس عموم قرار میگیرند و همانند یک فلش و یا یک کارت ویزیت میباشد که وظیفه نقش حساب بانکی کاربر را ایفا میکند. این امکان برای کاربر وجود خواهد داشت که با استفاده از یک کیف پول سخت افزاری دارایی های متنوعی که شرکت سازنده کیف پول ارائه میکند را در یک کیف پول نگه داری کند. در نگاه کلی نگر انجام تراکنش از یک کیف پول تنها با تایید ابزار سخت افزار امکان پذیر میباشد و معمولا این ابزار از یک نقش واسط نرم افزار جهت مبادلات بهره میگیرد.

کیف پول بیت کوین فرهادمارکت

کیف پول نرم افزاری توسط مجموعه ایی ساخته شده است و در دسترس کاربران قرار میگیرد. نکاتی که در ذیل به استحضار میرساند در نقش یک کیف پول نرم افزاری بسیار حائز اهمیت میباشد و همانطور که اشاره شد میتواند دارایی های کاربر را به خطر بیاندازد لذا انتخاب کاربر در گزینش کیف پول بیت کوین بسیار مهم میباشد.

امنیت: در کیف پول های نرم افزاری امنیت حرف اول را دارد. فرض کنید حساب بانکی شما به راحتی قابل دسترسی باشد در نتیجه دارایی شما در دسترس کلاهبرداران اینترنتی میباشد. شرکت های ارائه دهنده کیف پول نرم افزاری باید شناخته شده باشند و تجربه طولانی در زمینه بلاک چین و کیف پول بیت کوین داشته باشند تا بتوانند از دارایی دیجیتال شما محافظت کنند. پس سعی کنید دارایی خود را در هر مجموعه ایی نگه داری نکنید و حتما از مجموعه های معتبر و شناخته شده در این امر کمک بگیرید.

تحریم: در سال های اخیر استفاده از کیف پول های نرم افزاری نشان داده است امکان تحریم توسط ارائه دهنده همواره وجود داشته است در چندین مورد رخ داده طی سال های گذشته دارایی دیجیتال برخی از ایرانیان دچار شرایط تحریم شد و با مشکل مسدود سازی دارایی مواجه شدند. لذا توصیه دوم این است که از یک مجموعه در داخل کشور برای این امر کمک بگیرید که بتواند شما را در زمینه کیف پول بیت کوین راهنمایی کنند.

امکان واریز و برداشت در هر ساعت از شبانه روز: کیف پول دیجیتال در بستر اینترنت عرضه میشود و دسترسی در بستر دیجیتال مستلزم نگه داری و به روز رسانی سرورهای و زیر ساخت های دیجیتال میباشد. بهترین کیف پول نرم افزاری میبایست در هر ساعت از شبانه روز فعال باشد و به درخواست کاربر پاسخ مثبت ارائه دهد.

ارائه خدمات جانبی جهت افزایش امنیت: در یک کیف پول استفاده از خدمات جانبی جهت افزایش امنیت الزامیست. مهمترین آن ها رمز یکبار مصرف دو مرحله ایی میباشد که کاربر را الزام میکند در هنگام برداشت از کیف پول علاوه بر انتخاب رمز اول به یک رمز ثانویه نیاز داشته باشدکه این رمز به صورت تصادفی ساخته شده است و یک دقیقه زمان جهت استفاده به آن اختصاص داده شده است. طبق تحقیقات انجام شده استفاده از رمز یکبار مصرف امنیت حساب را تا مرز 95 درصد افزایش خواهد داد.

پشتیبانی از ده رمزارز اول: تعداد رمز ارزها با توجه به رویکرد انسان ها و کارایی و ایده های آن ها رو به افزایش میباشد و رمز ارزهای معروف روز به روز معرفی میشوند. کیف پول های رمز ارزها با هم تفاوت هایی دارد و دانش نصب و به روز رسانی و نگه داری هر بلاک چین که مختص به یک کیف پول قرار دارد که از لحاظ زیر ساخت با هم متفاوت میباشد. کیف پول های نرم افزاری میبایست همواره به روز رسانی هایی را در جهت پشتیبانی از رمز ارزهای جدید داشته باشند. به صورت معمول شما میتوانید از کیف پول حداقل ده رمزارز اول در جهان را در کلیه صرافی ها نگه داری نمایید.

علاوه بر معیارهای فوق در صورتیکه امکان؛ تبدیل در هر زمان توسط کاربران در کیف پول ها مطرح شده فراهم باشد که قابلیت جذابی را برای کاربران به وجود میآورد. در نتیجه کاربر بتواند نسبت به تبدیل دارایی ها اقدام نمایند.

 

ابزار صرافی ارز دیجیتال آنلاین

در بخش دوم نسبت به معرفی برترین ویژگی های صرافی آنلاین در کشور خواهیم پرداخت. ابزار مورد نیاز جهت خرید و فروش بیت کوین استفاده و انتخاب یک مرکز صرافی آنلاین در کشور میباشد که میبایست با معیارهای روز دنیا تطابق داشته باشد و اعتماد کاربر را به هر نوع مسئله ایی جلب نماید. نگاه مجموعه نباید صرفا کسب سود از کاربر بوده و میبایست به ارائه خدمات جانبی از جمله خدمات کیف پول رمزارزها که در بالا به آن اشاره شد توجه داشته باشد.

از سمتی خدمات صرافی آنلاین مبتنی بر دو نوع خدمات مستقیم و خدمات بازارهای معاملاتی تقسیم پذیر میباشد. در خدمات مستقیم کاربر به صورت مستقیم نسبت به خرید و فروش بیت کوین با صرافی اقدام میکند ولی در خدمات بازارهای معاملاتی کاربر به صورت مستقیم با دیگر کاربران بر سر قیمت خرید و فروش توافق به عمل میآورند و مانند بورس به آن نگاه میشود. معیارهای ذکر شده به منظور خدمات صرافی انلاین متفاوت میباشد.

پشتیبانی از هر دو نوع ابزار معاملاتی: با توجه به نیاز کاربران تجمیع هر دونوع مرکز تبادل در کنار هم میتواند گزینه انتخابی جذاب برای یک کاربر باشد. در واقع قرار گیری پلتفرم معاملاتی و خرید و فروش مستقیم میتواند بهترین گزینه جهت انتخاب کاربر ذکر شود.

احراز هویت سریع در جهت انجام معاملات: برای انجام هر گونه عملیات خرید و فروش رمزارزها نیاز به احرازهویت خواهید داشت. مجموعه ایی را انتخاب کنید که در این راستا احراز هویت شما را با سرعت پیش ببرد و زمان را برای شما ذخیره نماید.

به سابقه مجموعه دقت داشته باشید: از یک مجموعه با سابقه؛ خرید و فروش بیت کوین را انجام دهید. شما نمیتوانید به هر مجموعه ایی اعتماد کنید. معیار های اعتماد از شهرت تا سابقه متفاوت میباشد. توصیه ما این است از مجموعه ایی خرید انجام دهید که حداقل اعضای تشکیل دهنده ان بیش از ده سال در بازار فعالیت داشته و تجربه کافی را در زمینه کریپتوکارنسی ها در اختیار شما قرار دهند.

پشتیبانی در دسترس: شما در مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال به پشتیبانی نیاز پیدا خواهید کرد. فاکتور پشتیبانی یک بخش با اهمیت برای یک مجموعه به حساب میاید و شما میبایست به سرعت با یک تلفن؛ میل؛ تیکت به پشتیبانی دسترسی پیدا کنید. لذا در نظر داشته باشید مجموعه ایی که انتخاب میکنید دارای تلفن ثابت و دفتر فیزیکی و شرکتی با نام و نشان باشد.

بازارهای پویا: در صورتیکه قصد معاملات ارزهای دیجیتال را دارید توصیه میکنیم از بازارهای معاملاتی استفاده کنید در بازارهای معاملاتی کاربران میتوانند سریعتر و با قیمت بهتری نسبت به خرید و فروش بیت کوین خود اقدام نمایند فلذا کسب سود شناسایی شده ارتقا میابد. در نتیجه به موضوع بازارهای پویا و فعال و خرید و فروش های سریع دقت نظر لازم را مبذول فرمایید.

به روزرسانی های پیوسته: با توجه به جدید بودن فناوری بلاک چین در سطح جهان این تکنولوژی روز به روز آپدیت میشود. از مجموعه ایی استفاده کنید که همگام با دانش جهانی در حال به روز رسانی های متعدد باشد تا بتوانید از برترین تکنولوژی های روز دنیا همگام با پیشرفت دانش بهره بگیرید.

 

به صورت کلی و با توضیحات متعدد دیگر که امکان آن نیز فراهم میباشد مجموعه هایی زیادی در حال فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال میباشند ولی در اینجا با توجه به معیارهای ذکر شده و بسیاری از فاکتورهای دیگر شما میتوانید جهت خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از مجموعه معتبر فرهادمارکت استفاده نمایید و مشکلات رمز ارزهای خود را مرتفع نمایید.

 

خرید بیت کوین فرهادمارکت

ما مجموعه فرهادمارکت را در جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال به شما معرفی میکنیم. مجموعه فرهادمارکت با سابقه ایی طولانی در ارائه خدمات و با دانشی برجسته در زمینه بلاک چین یک مجموعه پیش رو میباشد که توانسته است دانش خود را به محصول تبدیل نماید و با استفاده از خلاقیت و نوآوری از امکانات موجود نهایت بهره برداری را در جهت استفاده کاربران انجام دهد.بهترین صرافی آنلاین

مقاله فوق توسط آقای سعید عبادتی جمع آوری گردیده است و امید است بتواند کمک شایانی را به خواننده مقاله انجام دهد.

با سپاس

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

ما را دنبال کنید.

بهترین صرافی آنلاین
بهترین صرافی آنلاین
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *