بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر



تا به حال هنگام خرید کاندوم مدل خاصی مد نظرتان بوده است؟ اکثر افراد زمانی که به داروخانه مراجعه می‌کنند، قابل دسترس ترین نوع کاندوم را بدون در نظر گرفتن نیازشان انتخاب و خریداری می‌کنند.

امروز قصد داریم تجربه چندین ساله فروشگاه اینترنتی کادولین در زمینه فروش کاندوم را در اختیار شما بگذاریم و در این مطلب 13 مدل از بهترین و پرفروش ترین کاندوم های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

۱- کاندوم ساگامی ژاپنکاندوم ساگامی ژاپن تنها کاندوم خارجی بازار ایران است. کاندوم ساگامی به دلیل ساخته شدن از جنس پلی اورتان علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی می‌باشد و بهترین کاندوم نازک جهان به حساب می آید. اما به دلیل خارجی بودن قیمتش بالاست.

کاندوم ساگامی ژاپن

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

 ۲- کاندوم تاخیری دقیقه ۴۵ | یک نیمه کامل بازی کن!این مدل پیشتهاد اول کاپوت برای داشتن یک رابطه طولانی و لذت بخش است. اگر به دنبال داشتن رابطه جنسی طولانی تر هستید به شما بهترین کاندوم تاخیری کاپوت را معرفی می کنیم. ماده تاخیری موجود در این مدل بیش از تمام مدل های دیگر است. آیا آمادگی داشتن یک رابطه ۴۵  دقیقه ای رو دارید؟

 

کاندوم های تاخیری

 ۳- کاندوم های فضایی ، خاردار درشتاگر تا به حال نام کاندوم فضایی به گوشتان نخورده است بهتر است بدانید بهترین کاندوم خاردار از نظر بسیاری از مشتریان است. این کاندوم همانطور که از نامش پیداست کاملا متفاوت با سایر کاندوم هاست. وجود خارهای درشت و برجسته از جنس لاتکس بر روی نوک و بدنه کاندوم سبب تحریک حداکثری برای جنس مونث می شود. آقایانی که در به ارگاسم رساندن شریک جنسی خود دچار مشکل هستند با استفاده از کاندوم فضایی تجربه فوق العاده ای از رابطه را توصیف می کنند. 

کاندوم فضایی

 

4- کاندوم خیلی نازک کدکس به ضخامت 30 میکرون zero threeکاندوم فوق نازک 30 میکرون کدکس کاندومی است بسیار نازک با تکنولوژی ژاپن که فقط 0.03 میلیمتر ضخامت دارد. این مدل از جمله مقاوم ترین و نازکترین کاندوم های جهان به شمار می رود و مناسب برای زوجینی است که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند.این محصول حس گرما را به خوبی منتقل می کندو دارای رایحه لذت بخش برای ایجاد حس فانتزی می باشد.

 

کاندوم خیلی نازک کدکس

 کاندوم های vip کدکسبین کاندوم های برند کدکس 5 مدل از همه معروف ترند. این پنج مدل برترین های کدکس محسوب می شوند و بیشتر رضایت را بین مشتریان داشته اند.  

کاندوم های کدکس

 5- کاندوم دابل دیلی double delayحلقه تاخیری موجود در کاندوم دابل دیلی باعث فشار بر ناحیه ختنه گاه شده و با روش اسکونیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود. روش اسکونیزینگ در تحقیقات علمی بهترین روش برای تاخیر در انزال شناخته شده و فقد هیچ گونه عارضه جانبی است. همچنین در لایه داخلی کاندوم  پودر بنزوکائین استفاده شده است که سبب بی حسی موضعی و تاخیر در انزال می شود. این نوع کاندوم هیچ نمونه دیگری ندارد و منحصر به کدکس است.

6- کاندوم بیگ داتس big dotsپرفروش ترین و بهترین کاندوم بین این پنج نوع ، مدل بیگ داتس big dots است. این مدل دارای ۶۹۰ خار درشت بر روی بدنه اش می باشد که این خار ها تا سه برابر بزرگتر از بقیه کاندوم هار خاردار معمولی است.

7- کاندوم زیرو zeroکدکس از لاتکس بسیار نازک کاندومی فوق العادده به نام زیرو zero  طراحی کرده است. اگر تمایلی به استفاده از کاندوم ندارید حتما این مدل را امتحان کنید. احساس رابطه بدون کاندوم ویژگی متمایز مدل زیرو ناچ است. کاندوم زیرو ناچ برای ابتدای ازدواج و مقارمبت های دردناک یک گزینه عالی است. کاندوم زیرو خاصیت ضد قارچ هم دارد و باعث پیشگیری از عفونت های قارچی می شود.

8- کاندوم نوبل nobelمدل نوبل کدکس شاهکار همزمان کننده ارگاسم است. هم تحریک کننده و هم تاخیری می باشد. این مدل دارای خار های ریز روی بدنه خود است که تمام ویژگی های یک مدل برتر را تکمیل می کند. کاندوم نوبل شاید بهترین کاندوم بازار نباشد اما مورد استقبال بسیاری از مشتریان در این چند سال بوده است.

9- کاندوم کلاسیک  آلوورا classicهمیشه لازم نیست بهترین کاندوم از نوع تاخیری یا خاردار باشد. مدل کلاسیک همیشه از پرفروش ترین مدل های کاندوم در جهان بوده است. بدون هیچ ماده تاخیری و برجستگی. اما این مدل کدکس دارای رایحه مطبوع نیز می باشد که باعث افزایش لذت جنسی در رابطه می شود.

کاندوم های vip کاپوتدر این جا قصد داریم ۵ مدل از بهترین کاندوم های کاپوت و به اصلاح پلونوگرام این برند را به شما معرفی کنیم. این پنج مدل برترین های کاپوت محسوب می شوند و بیشتر رضایت را بین مشتریان داشته اند. 

کاندوم های کاپوت

 

10- کاندوم نان استاپ nonstopتاخیری فیزیکی و دو چندان توسط حلقه ای از جنس لاتکس ( تاخیر تریپلکس) برای حبس نمودن خون در انتها و ایجاد بی حسی موضعی در محل و در نتیجه تاخیر و لذت بیشتر ویژگی منحصر به فرد این مدل است. به همین دلیل اسم این مدل بدون توقف یا non stop است که یکی از بهترین کاندوم های تاخیری موجود در بازار است.

11- کاندوم بیگ داتس big dotsکاپوت این بار اقدام به ارائه کاندوم جدیدی با نام big dots کرده است. این محصول بهترین کاندوم در کشور هند بوده است. کاندوم خاردار درشت بیگ داتس big dots دارای  ۱۰۰۱ خار نقطه ای درشت است که ۸۰% بزرگتر از سایر کاندوم های نرمال است. این خار ها در سراسر کاندوم وجود دارند و سبب تحریک نقطه جی اسپات در زنان می شود.

12- کاندوم انرژی دیلی energy delayمحصول معروف کاپوت و یکی از پر فروش ترین محصولات سال این شرکت کاندوم  Energy Delay نام دارد. کاندوم انرژی دیلی دارای لوبریکانت و حاوی ال ارژین، نیاسین و عصاره سوماروت است که باعث بهبود اریکشن در آقایان می شود.کاندوم انرژی دیلی به ماده موثر تاخیری بنزوکایین آغشه است که سبب تاخیر در انزال و افزایش لذت جنسی می شود.

13- کاندوم ارگاسمیک Orgasmicاگر به دنبال ارگاسم با کیفیت هستید مدل ارگاسمیک کاپوت بهترین کاندوم همزمان کننده ارگاسم است. خاردار و حلقه دار با عصاره ساوپالمتو برای بیشترین احساس جنسی تحریک کننده و دارای ماده موثر تاخیری برای افزایش مدت رابطه.

14- کاندوم کلاسیک کاپوت classicهمیشه سادگی حرف اول را می زند. می رسیم به ساده ترین مدل کاپوت یعنی کاندوم کلاسیک. ساده ترین مدل کاندوم که سالهاست در جهان تولید می شود کاندوم کلاسیک Classic یا ساده می باشد که از بهترین کاندوم های کاپوت بوده که به خوبی از انتقال بیماری ها مانند ایدز (HIV) و بارداری ناخواسته با دقت بسیار بالا جلوگیری می کند.

چند نکته در مورد نحوه استفاده از کاندوماستفاده از کاندوم عوارض روش های هورمونی جلوگیری از بارداری را نداشته و روشی کاملأ غیر هورمونی است. همچنین برخلاف داروهای هورمونی، نیاز به تجویز پزشک ندارد و هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید کاندوم را برای برقراری رابطه جنسی محافظت شده و مطمئن تهیه کنید.

– هرگز کاندوم خود را بدون پوشش در سطل زباله نیاندازید. همیشه آن را در یک دستمال کاغذی پیچیده و در سطل قرار دهید.

– از یک کاندوم بیش از یک بار استفاده نکنید. در غیر این صورت، احتمال پارگی کاندوم در اثر اصطکاک افزایش می یابد.

– از کاندوم به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در حین رابطه جنسی دهانی استفاده نکنید. کاندوم مردانه تنها برای آلت طراحی شده است.

– به خاطر داشته باشید که از هر نوع روان کنندهای بر پایه چربی بر روی کاندوم استفاده نکنید. این روان کننده ها می توانند سریع موجب پارگی و تخریب کاندوم شوند. روان کنندهای بر پایه چربی از قبیل لوسیون، وازلین، کرم دست و صورت، روغن بچه و غیره می باشند.

–  اگر پوشش کاندوم قبل از استفاده خراشیده یا پارگی دارد، از آن استفاده نکنید.

–  فقط از کاندوم های لاتکس یا پلی اورتان استفاده کنید یا در مورد روش های دیگر جلوگیری با یک پزشک صحبت کنید.

–  هرگز یک کاندوم را مجدداً استفاده نکنید حتی اگر به نظر نمی رسد که کاندوم به مایعی آغشته نباشد، باز هم به هیچ وجه از آن دوباره استفاده نکنید.

برای خرید کاندوم و مطالعه مطالب زناشویی به سایت فروشگاه اینترنتی کادولین مراجعه کنید.

Kadolin.ir

 

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


موهات می تونه ساعت ها مثل حالت اول بمونه

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


نتیجه بخش ترین شیوه های ترک سیگار


مشاوره تلفنی طلاق


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!


انواع تشک طبی و خوشخواب/خرید مستقیم


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


به همسرت اعتماد نداری؟

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت


مشخصات و خرید آنلاین پنل خورشیدی


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

در این مطلب به معرفی یکی از انواع رایج کاندوم های مورد استفاده – کاندوم خاردار -می پردازیم  و  مزایا و معایب استفاده از کاندوم خاردار و کاربردهای های آن آشنا شویم.

کاندوم های خاردار  برای تحریک بیشتر دستگاه تناسلی زن و لذت بیشتر از رابطه جنسی  مورد استفاده قرار می گیرند
این نوع کاندوم ها ظاهرا برای مرد هائی  مناسب است  که فکر می کنند  آلت تانسلی  کوچکی دارند و نمیتوانند  شریک جنسی خودشان  رو بخوبی ارضاء کنند و با استفاده از  این نوع کاندوم میخواهند که احساس رضایت بیشتری به شریک جنسی خودشان بدهند غافل از اینکه فقط ۳۰% زنان از طریق مجرای رحم تحریک میشوند  و بیترین تحریک از طریق لمس و … ناحیه کلیتوریس می باشد

این نوع کاندوم در مواردی که زن مایل به دریافت تحریک بیشتر و خشن تری باشد استفاده می شود. استفاده  بیش از ۵ دقیقه در روز و ۲ بار در هفته می تواند سبب بیماری های عفونی بدنبال زخمی شدن واژن گردد. در کل برای افراد جوان نیازی به استفاده از این  نوع کاندوم نیست.

بهتر است زوج های جوان از کاندوم های زیر استفاده کنند:

کاندوم تاخیری

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

کاندوم تحریک کننده

کاندوم میوه ای

کاندوم نازک

کاندوم خاردار

همچنین می توانید در مقاله انواع کاندوم و بهترین نوع آن را بشناسیم بصورت کامل تر با انواع کاندوم آشنا شوید.

این  نوع کاندوم ها برای زوجهای مسنی که به دلیل دارا بودن واژن گشاد که موجب لذت کمتر از رابطه جنسی میشود  تعبیه شده است.

 

 

کاندوم طوقی فضایی تحریک کننده

خواص

خواص

خواص

کاندوم آمیزش کامل بونیتو

خواص

کاندوم تاخیری میوه های گرمسیری بونیتو

خواص

کاندوم بسیار نازک و مقاوم بونیتو

خواص

کاندوم ارگاسم داغ بونیتو

خواص

خواص

خواص

خواص

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فروش کاندوم ، اسپری تاخیری و ژل های آمیزشی
همواره پزشکان و صاحب نظران در زمینه مقاربت و برقراری ارتباط امن و کم خطر بر این امر تاکید می کنند که داشتن یک رابطه سالم و کم خطر تنها با رعایت برخی نکات، استفاده از دارو و قرص های ضد بارداری امکان پذیر نمی باشد، و با وجود قدمت طولانی استفاده از کاندوم، هنوز این روش جلوگیری از بارداری، یکی از موثر ترین روش ها می باشد. هر فرد برای داشتن رابطه ای زیبا،سالم و با نشاط باید از محصولاتی جهت مراقبت روزانه خود استفاده نماید. کاندومک با گردآوری و ارائه بروز ترین، بهترین و آزموده شده ترین برندهای اروپا و جهان در تمامی فصول سال با در نظر گرفتن نوع علایق، شرایط زندگی و مشکلات روزانه سعی در برآورده کردن این انتظار شما دارد.

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

از فروشگاههای دارای نماد اعتماد، با اطمینان خرید کنید.

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به شرکت آرایشی و بهداشتی اسکین کالا می باشد.

نام کاربری یا ایمیل *

یادآوری

رمز عبور *

فراموش کردید؟

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


به حساب کاربری خود وارد شوید

حساب کاربری ندارید ؟
یک حساب کاربری ایجاد کنید

ایمیل *

رمز عبور *


تنظیمات حساب کاربری شما


حساب کاربری دارید؟
از اینجا وارد شوید

هیچ نتیجه ای با جستجوی شما مطابقت ندارد.

برند های زناشویی

برند های آرایشی

برند های پوست

برند های مو

برند های بدن

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

برند های بهداشت شخصی

بهترین کاندوم کدام است؟ بهترین مارک کاندوم بازار چیست؟ با چه کاندومی می توان اوج لذت جنسی را تجربه کرد؟ بهترین کاندوم تاخیری کدام است؟ بهترین کاندوم خاردار چیست؟ بهترین کاندوم نازک چیست؟ این ها سوالاتی است که اکثر مشتریان هنگام خرید کاندوم از ما می پرسند. به همین دلیل امروز قصد داریم تجربه چندین سال خود در فروش اینترنتی کاندوم را در اختیار شما بگذاریم و در این مطلب 20 مدل از بهترین کاندوم های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

اینقدر تنوع کاندوم زیاد و متنوع هست که امکان ندارد بتوانید کاندوم مناسب خود را به این راحتی پیدا کنید. اما نگران نباشید. در ادامه بهترین کاندوم های بازار ایران معرفی می شود. با کلیک بر روی هر محصول قادر هستید آن را به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل به صورت محرمانه تحویل بگیرید.

1- کاندوم ساگامی ژاپن

کاندوم ساگامی ژاپن تنها کاندوم خارجی بازار ایران است. کاندوم ساگامی به دلیل ساخته شدن از جنس پلی اورتان علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی می‌باشد و بهترین کاندوم نازک جهان به حساب می آید. اما به دلیل خارجی بودن قیمتش بالاست.

2- کاندوم های فضایی ، خاردار درشت

اگر تا به حال نام کاندوم فضایی به گوشتان نخورده است بهتر است بدانید بهترین کاندوم خاردار از نظر بسیاری از کاربران سایت است. این مدل همانطور که از نامش پیداست کاملا متفاوت با سایر کاندوم هاست. وجود خارهای درشت و برجسته از جنس لاتکس بر روی نوک و بدنه کاندوم سبب تحریک حداکثری برای جنس مونث می شود. آقایانی که در به ارگاسم رساندن شریک جنسی خود دچار مشکل هستند با استفاده از کاندوم فضایی تجربه فوق العاده ای از رابطه را توصیف می کنند.

3- کاندوم تاخیری 45 دقیقه ۴۵minutes | یک نیمه کامل بازی کن!

این مدل پیشتهاد اول کاپوت برای داشتن یک رابطه طولانی و لذت بخش است. اگر به دنبال داشتن رابطه جنسی طولانی تر هستید به شما بهترین کاندوم تاخیری کاپوت را معرفی می کنیم. ماده تاخیری موجود در این مدل بیش از تمام مدل های دیگر است. آیا آمادگی داشتن یک رابطه ۴۵  دقیقه ای رو دارید؟

4- کاندوم کاندوم خیلی نازک کدکس به ضخامت 30 میکرون zero three

کاندوم فوق نازک 30 میکرون کدکس کاندومی است بسیار نازک با تکنولوژی ژاپن که فقط 0.03 میلیمتر ضخامت دارد. این مدل از جمله مقاوم ترین و نازکترین کاندوم های جهان به شمار می رود و مناسب برای زوجینی است که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند.

در این جا قصد داریم 5 مدل از بهترین کاندوم های ناچ کدکس که پرفروش و به اصلاح پلونوگرام کدکس هست را به شما معرفی کنیم. این پنج مدل برترین های کدکس محسوب می شوند و بیشتر رضایت را بین مشتریان داشته اند.

5- کاندوم بیگ داتس کدکس big dots

پرفروش ترین و بهترین کاندوم بین این پنج نوع ، مدل بیگ داتس big dots است. این مدل دارای 690 خار درشت بر روی بدنه اش می باشد که این خار ها تا سه برابر بزرگتر از بقیه کاندوم هار خاردار معمولی است.

6- کاندوم تاخیری دابل دیلی کدکس Double delay

اگر کاندوم تاخیری خوب مد نظر شماست بدون شک مدل دابل دیلی کدکس بهترین کاندوم پیشنهادی کمپانی کدکس است. حلقه تاخیری موجود در کاندوم دابل دیلی باعث فشار بر ناحیه ختنه گاه شده و با روش اسکونیزینگ موجب تاخیر در انزال می شود. روش اسکونیزینگ در تحقیقات علمی بهترین روش برای تاخیر در انزال شناخته شده و فقد هیچ گونه عارضه جانبی است. همچنین در لایه داخلی کاندوم  پودر بنزوکائین استفاده شده است که سبب بی حسی موضعی و تاخیر در انزال می شود. این نوع کاندوم هیچ نمونه دیگری ندارد و منحصر به کدکس است.

7- کاندوم نازک زیرو کدکس zero

کدکس از لاتکس بسیار نازک کاندومی فوق العادده به نام زیرو zero  طراحی کرده است. اگر تمایلی به استفاده از کاندوم ندارید حتما این مدل را امتحان کنید. احساس رابطه بدون کاندوم ویژگی متمایز مدل زیرو ناچ است. کاندوم زیرو ناچ برای ابتدای ازدواج و مقارمبت های دردناک یک گزینه عالی است. کاندوم زیرو خاصیت ضد قارچ هم دارد و باعث پیشگیری از عفونت های قارچی می شود.

8- کاندوم نوبل Nobel

مدل نوبل کدکس شاهکار همزمان کننده ارگاسم است. هم تحریک کننده و هم تاخیری می باشد. این مدل دارای خار های ریز روی بدنه خود است که تمام ویژگی های یک مدل برتر را تکمیل می کند. کاندوم نوبل شاید بهترین کاندوم بازار نباشد اما مورد استقبال بسیاری از مشتریان در این چند سال بوده است.

9- کاندوم کلاسیک آلوورا classic

همیشه لازم نیست بهترین کاندوم از نوع تاخیری یا خاردار باشد. مدل کلاسیک همیشه از پرفروش ترین مدل های کاندوم در جهان بوده است. بدون هیچ ماده تاخیری و برجستگی. اما این مدل کدکس دارای رایحه مطبوع نیز می باشد که باعث افزایش لذت جنسی در رابطه می شود.

در این جا قصد داریم 5 مدل از بهترین کاندوم های کاپوت و به اصلاح پلونوگرام این برند را به شما معرفی کنیم. این پنج مدل برترین های کاپوت محسوب می شوند و بیشتر رضایت را بین مشتریان داشته اند.

10- کاندوم خاردار درشت big dots

از مدل خاردار درشت شروع می کنیم. کاپوت این بار اقدام به ارائه کاندوم جدیدی با نام big dots کرده است. این محصول بهترین کاندوم در کشور هند بوده است. کاندوم خاردار درشت بیگ داتس big dots دارای  ۱۰۰۱ خار نقطه ای درشت است که ۸۰% بزرگتر از سایر کاندوم های نرمال است. این خار ها در سراسر کاندوم وجود دارند و سبب تحریک نقطه جی اسپات در زنان می شود.

11- کاندوم تاخیری نان استاپ non stop

تاخیری فیزیکی و دو چندان توسط حلقه ای از جنس لاتکس ( تاخیر تریپلکس) برای حبس نمودن خون در انتها و ایجاد بی حسی موضعی در محل و در نتیجه تاخیر و لذت بیشتر ویژگی منحصر به فرد این مدل است. به همین دلیل اسم این مدل بدون توقف یا non stop است که یکی از بهترین کاندوم های تاخیری موجود در بازار است.

12- کاندوم  Energy + Delay

محصول معروف کاپوت و یکی از پر فروش ترین محصولات سال این شرکت کاندوم  Energy Delay نام دارد. کاندوم انرژی دیلی دارای لوبریکانت و حاوی ال ارژین، نیاسین و عصاره سوماروت است که باعث بهبود نعوظ در آقایان می شود.

کاندوم انرژی دیلی به ماده موثر تاخیری بنزوکایین آغشه است که سبب تاخیر در انزال و افزایش لذت جنسی می شود.

13- کاندوم ارگاسمیک Orgasmic

اگر به دنبال ارگاسم با کیفیت هستید مدل ارگاسمیک کاپوت بهترین کاندوم همزمان کننده ارگاسم است. خاردار و حلقه دار با عصاره ساوپالمتو برای بیشترین احساس جنسی تحریک کننده و دارای ماده موثر تاخیری برای افزایش مدت رابطه.

14- کاندوم کلاسیک کاپوت classic

همیشه سادگی حرف اول را می زند. می رسیم به ساده ترین مدل کاپوت یعنی کاندوم کلاسیک. ساده ترین مدل کاندوم که سالهاست در جهان تولید می شود کاندوم کلاسیک Classic یا ساده می باشد که از بهترین کاندوم های کاپوت بوده که به خوبی از انتقال بیماری ها مانند ایدز (HIV) و بارداری ناخواسته با دقت بسیار بالا جلوگیری می کند.

15- کاندوم اسکارلت مدل MIGHTY ACTION

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

کاندوم های قدرتمند اسکارلت ساخته شده از لاتکس بسیار نازک و آغشته به روان کننده مناسب افرادی با آستانه تحریک بالا است. افرادی که سخت ارضا می‌شوند بهتر است از این کاندوم استفاده کنند. سطح بیرونی این کاندوم دارای حالت خاصی برای ارضای هر چه قدرتمند‌تر است. افزایش حساسیت و حجم دهندگی برای مردان از دیگر ویژگی های این کاندوم است. کیفیت و دوام بالای این کاندوم ها خیال شما را در طول رابطه راحت می‌کند. تمامی کاندوم ها تست شده است. افزایش سایز سلول های آلت و بهبود جریان خون در مردان باعث تحریک و نعوظ طولانی تر و قدرتمند‌تر است. این کاندوم آغشته به روان کننده است که خشکی و بوی نامطبوع واژن را از بین می‌برد.

16- کاندوم نازک و تاخیری زنون مدل skeyn control

کاندوم اسکین کنترل زنون با استفاده از گیاه تریبلوس، هرمون جنسی تسترون را در بافت اطراف آلت تناسلی افزایش داده و منجر به استقامت (نعوظ) در آلت تناسلی آقایان می­شود. همچنین ساختار لانه زنبوری با تکنولوژی لاتکس شش ضلعی، این محصول را به یکی از نازک­ترین و مقاوم­ترین کاندوم­ها موجود تبدیل کرده است که این موضوع منجر به انتقال حس بیشتر به طرفین رابطه جنسی می­گردد.

17- کاندوم رنگی لوتوس مدل TIP DIP

کاندوم رنگی لوتوس 12 عددی مدل TIPDIP، یک کاندوم حلقوی و ساخته شده از لاتکس طبیعی است. کاندوم لوتوس آغشته شده به ژل لیدوکائین جهت روان کنندگی بیشتر است. کاندوم های داخل جعبه به صورت کاملا متفاوت رنگی تهیه شده اند.

18- کاندوم لارگو ایکس دریم ، بزرگ کننده Xdream Largo

این مدل بسیار چرب و شفاف است سبب بزرگ شدن آلت تناسلی مردان در نزدیکی می شود.حاوی ماده گیاهی بنزوکایین جهت تأخیر در انزال می باشد. علاوه بر این حاوی L-arginine جهت بهبود و ماندگاری نعوظ در آقایان و همچنین تحریک بیشتر بانوان می شود. دارای بدنه با برجستگی های نقطه ای و شیاردار برای تحریک بیشتر بانوان است.

19- کاندوم ساده اورز با اسانس نارگیل Ours classic Oily

کاندوم کلاسیک با اسانس نارگیل یک کاندوم خاص از برند اورز است. برای تولید این محصول از تکنولوژی آلمان و استاندارد اتحادیه اروپا استفاده شده است.

20- کاندوم بزرگ کننده بونیتو مدل Bonito African

کاندوم های بونیتو همیشه به نازکی معروف بوده اند. مدل آفریقا دارای خاصیت بزرگ کنندکی است. همزمان کننده ارگاسم است و رایحه مطبوع میوه های وحشی در ان استفاده شده.

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

سلام. برای خریدن اینا باید چیکار کنم ؟ اصلا شما کاندوم هم دارید؟

سلام و عرض ادب
روی هر محصولی که مد نظر شماست کلیک کنید می توانید اقدام به خرید بکنید
با تشکر

من همه این کاندوم ها رو میخوام تست کنم. فعلا ۵ تاشو خریدم. توی بم هستم. به اسم صفری خرید کردم. ممنون

من تو استفاده از کاندوم مشکل دارم چون اون حس رو انتقال نمیده و من دیر ارضا هستم آیا ساگامی مشکلمو حل میکنه؟

سلام و عرض ادب
کاندوم ساگامی نازکترین کاندوم جهان هست و تا 4 برابر نازک تر از سایر کاندوم هاست و گرما را به خوبی انتقال می دهد.

Xdrean افتضاحه به راحتی پاره میشه!

سلام وقتتون بخیر . میخوام بدونم کدوم یکی از این برندها بهتره و احتمال پارگیش کمتره

سلام وقتتون بخیر .کدوم یکی از این برندها بهتره و احتمال پارگیش کمتره لطفا راهنمایی کنید

میشه بهترین برند از کاندوم ک به راحتی پاره نمیشه و معرفی کنید

سلام سایز بندی الت چگونه هست نرمال و بزرگ ؟؟ 19 سانت چه سایزی هست
17 سانت چه سایزی یه راهمنایی ریزی بکنید واسه خرید اشتباع نخریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پیگیری سفارش

راهنمای خرید از کادولین

سوالات متداول

مجوز ها

درباره ما

تماس با ما

قوانین و مقررات

رسیدگی به شکایات


کد تایید *

تماس بگیرید

05137238070

زنجبیل و همه چیز درباره خواص علمی – فواید و عوارض آن

خواص زردچوبه و عجیب ترین مطالب علمی آن که باید بدانید

خواص کاسنی و تاثیرات عجیب آن بر روی بدن و سلامتی

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

کبد چرب و مطالب علمی درباره علا‌ئم – علل ایجاد و درمان آن

روش های علمی جهت افزایش سرعت و تقویت اسپرم ضعیف

خارخاسک و هرچیزی که باید درباره خواص علمی آن بدانید

روغن منداب و مهمترین خواص و فواید آن

خواص روغن زرده تخم مرغ و روش علمی و صحیح مصرف آن

خواص دارویی مرزنجوش برای سلامتی

خواص سنجد و فواید دارویی اثبات شده عجیب سنجد بر روی انسان

تحویل اکسپرس

پرداخت مطمئن

ضمانت کیفیت

ضمانت بازگشت

تومان30,000

در این صفحه میخواهیم هر آنچه را که لازم است درباره کاندوم خاردار بدانیم را برایتان عنوان کنیم

سازمان غذا و دارو

درباره کاندوم خاردار و مزایای استفاده از کاندوم خاردار چه میدانید ؟ اصلا علت خرید کاندوم خاردار چیست ؟

یکی دیگر از محصولاتی که در مقاربت های جنسی سالم مورد استفاده قرار میگیرد کاندوم خاردار است در این صفحه میخواهیم درباره چگونگی این محصول و در نهایت خرید کاندوم خاردار توضیح دهیم .

بسیاری از افراد که سعی در تحریک خانم ها از طریق مجرای واژن دارند سراغ کاندوم خاردار می روند .

 

 

دقت نمایید از کاندوم های خارداری که از حاوی ترکیبات سیروسربی است استفاده نکنید !

 

نقش شاخک های کاندوم خاردار در ایجاد لذت بانوان :

کاندوم خاردار بوسیله خارهای اطراف آن و ۲ شاخکی که در راس آن قرار دارد موجب تحریک ناحیه امونج و کلیتوریس میشود .

ناحیه کلیتوریس ( نقطه اتصال دو لب کوچک الت تناسلی خانم ها می باشد ) مرکز تحریک خانم هاست .

ناحیه امونج ( نقطه ای واقع در واژن که به عنوان دومین نقطه دارای عصب فراوان ) .

در تمام کتب پزشکی آمده است که کلیتوریس خانم ها اصلی ترین ناحیه جهت تحریک میباشد .

کاندوم خاردار بوسیله شاخک هایی که در اطراف آن قرار دارد باعث تحریک کلیتوریس و مجراء رحم میگردد .

بدین صورت که با برخورد شاخک های کاندوم به ناحیه کلیتوریس در خانم ها نهایت لذت جنسی در حین مقاربت ایجاد میگردد .

اولین فایده کاندوم خاردار برای آقایان تاخیری بودن این محصول است .

بگونه ای که میتوان از آن به عنوان کاندوم خاردار تاخیری نیز نام برد .

یکی از فواید استفاده این محصول برای آقایانی است که به سختی میتوانند همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانند .

لذا استفاده از این محصول میتواند نقش بسزایی در این امر ایفا کند .

در حال حاضر مطابق با امار کشور حدود ۴۰٪ از طلاق کشورمان به سبب عدم رضایت زوجین از نزدیکی با همسر خود میگردند .

نتیجه این نارضایتی به مرور زمان به طلاق منجر میشود .

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

لذا آقایان هم باید همانند خانم ها بستری را فراهم نمایند که همسر خود احساس رضایت را از اعماق وجود حس کند و یک رابطه زناشویی تکراری و فاقد هیجان را ایجاد نکند .

یکی دیگر فواید استفاده از کاندوم خاردار برای آقایانی است که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند و عدم توانایی راضی کردن همسر خود برایشان کابوس شده است .

معمولا کاندوم های خاردار به دلیل وجود خار لذت را برای مرد کاهش داده و برای زن چند برابر میکنند .

اما این نوع کاندوم به سبب ایجاد سطح مقطع کم ( یک حلقه خار ) باعث گردیده که آقایان نیز از این لذت بی بهره  نمانند .

۲ شاخک موجود در راس کاندوم خاردار موجب ایجاد نهایت لذت در مقاربت میگردد .

بگونه این در هنگام نزدیکی زوجین علاوه بر عمل دخول که صورت میگرد شخص مونث میتواند ۲ برخورد ۲ شاخک را به مجاری واژن حس کند .

مطابق با مطالب کتاب دان درمورید لهستانی زمانی یک مقاربت به سر حد لذت میرسد که ۲ نفطه امونج و کلیتوریس همزمان باهم تحریک شوند .

این کاندوم بوسیله خارهای اطراف آن و شاخک های موحود در دور آن هر دو موضع را مورد تحریک قرار داده و سبب میگرد که همسر شما نهایت برخورداری از لذت را ببرد .

این کاندوم ها معمولا مورد استفبال زوجینی میگردد که قصد رسیدن به اوج لذت در مقاربت را دارند .

همچنین آقایان و خانم هایی که در مقاربت های خود میخواهند یک رابطه خشن را تجربه نمایند به سراغ این نوع کاندوم ها می آیند .

علاوه بر موارد بالا دسته ای دیگر که استفاده از این محصول به آنها توصیه میگردد آقایانی هستند که احساس میکنند دهانه واژن کمی عریض است و مورد تحریک واقع نمیشود .

موضوع بالا عموما برای بانوان مسن رخ میدهد که معمولا رساندن این افراد به اوج لذت برای همسر کمی دشوار خواهد بود .

 

خوشبختانه ترکیبات این کاندوم از نوع نانو میباشد و کاملا طبیعی است .

طبیعی یعنی در ترکیبات آن از موسول های طبیعی استفاده گردیده است .

 

دقت نمایید که پس از تهیه این محصول حتما در مقاربت اول در روز استفاده از این محصول صورت گیرد .

یعنی اگر در روز بیش از یک مقاربت صورت میگیرد استفاده از کاندوم خاردار در مقاربت اول باشد .

و از استفاده بیش از یکبار در روز اجتناب گردد .

نکته :  در صورت تمایل شما میتوانید برای داشتن مقاربت طولانی از اسپری های تاخیری یا کاندوم تاخیری کاملا طبیعی به همراه این محصول استفاده نمایید .

بهترین مقدار استفاده از این محصول هفته ای ۲ بار است .

علت قرار دادن این محدودیت از سوی سازمان FDA بخاطر عدم ایجاد دل زدگی در خانم ها میشود .

 

در حقیقت اگر به دنبال بهترین کاندوم برای لذت بیشتر همسر خود هستید رویکا به شما کاندوم Xdream را پیشنهاد میکند

 

ما شما از میان کلیه محصولات کاندوم خاردار Xdream را پیشنهاد می دهیم .

به جهت اینکه :

با یک بار استفاده از این کاندوم مطمئننا مشتری دائم این محصول خواهید شد

شما میتوانید با مراجعه به دسته لوازم زناشویی سایر محصولات رویکا را نیز مشاهده نمایید !

 

 

برای سفارش این محصول میتوانید بوسیله راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

 

شما میتوانید در هر زمان از شبانه روز با تماس با امور سفارشات فروشگاه رویکا سفارش خود را ثبت نمایید :

 

۰۲۱۲۸۴۲۳۳

 

شما میتوانید از بالای همین صفحه بر روی افزودن به سبد خرید کلیک نموده و سپس اقدام به خرید و در نهایت پر کردن فرم اطلاعات ؛ سفارش این محصول را ثبت نمایید

 

 

شما میتوانید علاوه بر ۲ روش بالا با مراجعه به تلگرام و ورود به کانال فروشگاه اینترنتی رویکا به ادمین کانال پیام داده و سفارش خود را درج نمایید

 

 

ROYKA_IR@

 

 

 

بروزرسانی : ۱۳۹۸/۰۹/۰۳

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Your Ratingرای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدVery Poor



فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

05137238070 – 021284233

info[@]royka[.]ir

پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

برای خرید کاندوم انار کلیک کنید

کاندوم ها امروزه در انواع مختلفی تولید می شوند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.تنوع کاندوم ها در زمینه بافت, رنگ, طول و عرض و ضخامت می باشد.با این تنوع ها هر فردی که به دنبال خرید کاندوم باشد می تواند بر اساس سلیقه و احساسات خود خرید نماید.این تنوع در تولیدات کاندم علاوه بر تامین سلیقهای مختلف باعث می شود تا شما بتوانید تجربه جنسی بهتری داشته باشید.شما می توانید برند های مختلف, اندازه های متفاوت و سبک های گوناگون را امتحان کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای بهترین تجربه جنسی تان داشته باشید.

 

۳ نوع کاندوم وجود دارد :

 

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

۱.کاندوم های که از جنس لاتکس درست شده است و در برابر بارداری های ناخواسته و بیماری ها و عفونت های جنسی مقاوم است.

 

۲.کاندوم های که از جنس پلی اورتان (Polyurethane) ساخته شده است و معمولا برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند استفاده میشود.این نوع از کاندوم ها از پلاستیک ساخته شده است و مانند کاندوم های ساخته شده از لاتکس در برابر بارداری و بیماریهای جنسی و عفونت ها مقاوم است.

 

۳.کاندوم های طبیعی که از غشاء حیوانات اهلی درست می شود. این نوع از کاندوم ها مانند دو مدل قبلی در برابر بارداری مقاوم هستند اما این محصولات مقاومتی در برابر بیماریها و عفونت های دستگاه تناسلی ندارند.
نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید کاندوم به خاطر داشته باشید :

 

کاندومی را انتخاب کنید که بزرگ تر از آلت شما نباشد این موضوع در حین رابطه جنسی باعث عدم کیفیت در رابطه و جدا شدن از آلت را دارد.
به نام و برند یک کارخانه اکتفا نکنید.در دنیای امروز هز شرکتی سالانه با صرف میلونها دلار از درآمد خوذ برای تبلیغات و بازاریابی به دنبال تصاحب بازار می باشد.سعی کنید مارکی و جنسی را انتخاب کنید که باعث افزایش کیفیت رابطه شما شود.گول بسته بندی و تجملات رو بسته را نخورید.زیبایی بسته بندی و تجملات آن باعث نمی شود تا شما حس بهتری به رابطه جنسی تان داشته باشید.

کاندوم های تهیه شده از لاتکس امروزه بیش از انواع دیگر کاندوم در دسترس قرار دارد.کاندوم های لاتکس نسب به دیگر جنسها قیمت مناسب تری دارند.لاتکس از ماده ای پلاستیک مانند ولی طبیعی از یک درخت خاص بدست می آید.درصد بسیار بالایی از کاندوم های موجود در بازار از جنس لاتکس می باشد.لاتکس در برابر مواد روان کننده ساخته شده از نفت واکنش نشان می دهد و باعث خرابی کاندوم می شود.بنابراین سعی کنید از مواد روان کننده ای که از نفت ساخته شده است (روغن بچه, وازلین یا لوسیون بدن) استفاده نکنید.

 

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد کاندوم ها انواع مختلفی از نظر جنس دارند.از جمله کاندوم های خاص و جالب, کاندوم های خاردار,میوه ای و یا کاندوم هایی که در تاریکی می درخشند (شب رنگ) برخی از انواع گوناگون کاندوم های خاص و جالب میباشد.همه این مدلها در زمینه مقاومت در برابر بارداری یا بیماری های جنسی و عفونی مقاوم هستند.نکته دیگری که باید در هنگام خرید کاندوم در مورد آن دقیق بود, بررسی تاییدیه سازمان بهداشت یا غذا و داروی کشورتان می باشد.

 

همانطور که گفته شد کاندوم ها انواع مختلفی دارند و شما باید بتوانید با توجه به احساسات و نیاز خود بهترین مدل را برای داشتن یک رابطه سالم و با کیفیت انتخاب نمایید.چیزی که در انتخاب کاندوم مهم است این مورد است که شما کاندومی را انتخاب کنید که باعث جلوگیری از بارداری های ناخواسته و انتفال بیماری های مقاربتی و عفونت های دستگاه تناسلی شود.این دو آیتم مهم در تمام کاندوم هایی که مورد تایید FDA هستند وجود دارد پس باید دقت کنید که کتندومی که تهیه می کنید این علامت را داشته باشد.نکته مهم بعدی در مورد خرید کاندوم تاریخ انقضای آن است. سعی کنید تاریخ انقضا را دقیقا بررسی کنید تا از سالم بودن کاندوم مطمئن شوید.

سوالات متداول

حریم خصوصی

حساب کاربری

قوانین و مقررات

درباره ما

فروشگاه اینرتنتی شب جمعه با هدف ارائه خدمات در حوزه ی زناشویی از سال 1395 شروع به فعالیت کرد.

رقابت در قیمت و ارسال اکسپرس از مزایای شب جمعه است.

همکاران ما 24 ساعته آنلاین و آماده ی پاسخگویی به انواع سوالات شما هستند.

فروشگاه اینترنتی شب جمعه رد کردن


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

اعتماد شما سرمایه ماست استعلام نماد اعتماد الکترونیک شب جمعه

کاندوم تاخیری xdream بسته 12 عددی

ژل ایموشن آبی تاخیری Emotion Extreme Love

برای همه افراد یک کاندوم مناسب جهت تجربه رابطه جنسی سالم و لذت بخش وجود دارد، فقط شما باید بتوانید آن را پیدا کنید 😊 !

در ذیل لیستی انواع کاندوم ها جهت کمک به شما در مسیر لذت بردن هرچه تمام از استفاده از کاندوم در زندگی جنسی تان ارائه شده است؛

این نوع کاندوم ها عالی هستند زیرا؛ آنها آمیزش را کمی راحت تر می کنند. اگر شریک جنسی شما نیاز به روان کننده بیشتری دارد این کاندوم عمل دخول را برای شما ساده تر می کند. این کاندوم بیشتر برای مواقعی که واژن تنگ می باشد یا تمایل به روابط مقعدی دارید، نیز توصیه می شود.

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر

اگر شما زودتر از آن زمانی که مد نظر دارید به انزال می رسید، این کاندوم به کمک شما می آید. این کاندوم با کاهش احساس تحریک اندام جنسی شما، زمان رابطه جنسی شما افزایش می دهد و انزال و ارگاسم شما را به تاخیر می اندازد. کاندوم های تاخیری می توانند جزء این دسته از کاندوم های باشند.

برای اضافه کردن چاشنی به زندگی جنسی خود می توانید از کاندوم طعم دار استفاده کنید. بدیهی است این کاندوم به دلیل ساختار منحصر به فرد خود می تواند مخصوص کسانی باشد که به رابطه جنسی دهانی علاقه دارند که البته می توانید از این نوع کاندوم برای مقاربت های معمولی هم استفاده کنید. انواع رایج این نوع دسته عبارتند از: موز، شکلات، توت فرنگی و یا برخی دیگر از انواع رایحه ها برای افراد خاص مانند سیر!

آیا تا کنون از کاندوم های خاردار در آمیزش خود استفاده کرده اید؟! کاندوم های خاردار درشت و یا دکمه ای مانند هر دو برای داشتن یک مقاربت پر از لذت انتخاب شایسته ای هستند چرا که؛ آنها با داشتن طراحی پر از دست انداز در بدنه خود به شما و شریک جنسی تان برای تجربه اوج لذت تلاش می کنند.

در بسیاری موارد افراد برای تحریک بیشتر دستگاه تناسلی و تجربه لذت بیشتر از مقاربت جنسی، از این دسته کاندوم ها استفاده می کنند اما توجه کنید استفاده مداوم می تواند مشکل زا باشد برای داستن عوارض استفاده از کاندوم کار دار خواندن  مقاله عوارض کاندوم خاردار توصیه می شود.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهند در هنگام رابطه جنسی احساس گرمی و داغی را بیشتر کنند و یا می خواهند میان آتش برانگیخته شده درون خود کمی احساس خنکی کنند، استفاده از این نوع کاندوم و انتخاب نوع ژل استفاده شده در آن به شما کمک می کند که به طور ایمن و سالم تحریک خود و شریک جنسیتان را بیشتر کنید.

جالب است بدانید درون کاندوم های گرم مننده لایه ی خاصی از روغن های معدنی وجود دارد که به تدریج و با حرارت بدن برای ایجاد احساس لذت بخش برای هر دو طرف رابطه گرم می شود و این گرمای ملایم و لطیف برای افزایش میل جنسی و قوای جنسی نیز می تواند مفید واقع شود.

برخی از افراد، هنگام استفاده از کاندوم احساس خوشایندی ندارد به علاوه تمام حواس آنها به کاندوم پوشیده شده است، این کاندوم ایجاد شد تا شما بعد از انتخاب صحیح اندازه کاندوم آن را بپوشید و به دلیل نازکی فوق العاده زیاد (همچنین امن) آن احساس نکنید که اصلا ابزار یا چیزی بر روی آلت تناسلی شما قرار دارد.

این نوع دسته دارای ترکیباتی در ساختار خود می باشند که با افزایش جریان خون علاوه بر افزایش نعوظ و عملکرد جنسی می توانند به ضخامت آلت تناسلی شما بیافزایند و در برخی از شرکت های تولید کننده ی این نوع کاندوم از عصاره های استفاده می شود که به تنگ کردن واژن نیز کمک می کند (در طول مقاربت).

اگر شما از رابطه جنسی خود لذت کافی را می برید، اما می خواهید با اطمینان بیشتری از اینکه بارداری ناخواسته پیش نیاید به لذت بردن ادامه دهید، این نوع کاندوم توصیه می شود.

این نوع کاندوم در مقایسه با دیگر انواع کاندوم ضخیم تر و قوی تر است.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
بهترین کاندوم برای لذت بیشتر
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *