به مازندران سفر نکنید

به مازندران سفر نکنید
به مازندران سفر نکنید

میزان نوشت: رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه مازندران در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد از مسافران خواست تا از سفرهای غیرضروری به استان پرهیز کنند.

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

شرایط و قوانین جدید طلاق توافقی در دوران کرونا چیست؟ شرایط طلاق توافقی از ابتدای آذرماه سال 97 دستخوش تغییر و تحولاتی شد که مهمترین آن انجام چند جلسه مشاوره خانواده بصورت اجباری است و از آن زمان تا کنون در عمل و رویه شاهد برخی تغییرات در شرایط آن بوده‌ایم، خصوصاً در شرایط کنونی که ویروس کرونا شیوع یافته این تغییر شرایط بیش از پیش مشاهده می‌شود. در این نوشته شرایط و قوانین جدید در خصوص طلاق توافقی در دوران کرونا را برای شما شرح داده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

ایسنا/مازندران مازندران همچنان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد و مسئولان ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، نگران هستند با توجه به تعطیلات پیش رو در ایام محرم و احتمال سفر به این استان، تعداد مبتلایان و بستری شده ها افزایش یابد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند، اظهار کرد: در همین مدت ۱۵۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی افزود: هم اکنون ۷۵۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۹۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد: کاهش مراقبت های اجتماعی، احساس امنیت کاذب در مقابل بیماری و رعایت نکردن فاصله گذاری مناسب از دلایل افزایش شیوع کرونا است.

آخرین آمار کرونا در بابل

به مازندران سفر نکنید

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۲۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بنا به آمار ارائه شده در این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار جدید بستری و ۳۳ بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین ۵۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، هم اکنون ۹۸۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ یا مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۵۰ هزار و ۲۷۹ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۰۲ هزار و ۵۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.به مازندران سفر نکنید

بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، ۳۸۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۹۳۹ هزار و ۸۴۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری در توضیح استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین درباره استانهای در وضعیت هشدار ادامه داد: استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در تشریح وضعیت مازندران گفت: این استان در اسفندماه خیز بیماری را در غلب شهرستانها تجربه کرد. در اوایل فروردین ماه با همکاری مردم در رعایت پروتکلها و تلاش کادر بهداشت و درمان و حمایتهای ستاد استان، نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه در این استان روند نزولی و در خردا به پایداری نسبی رسید. اما متاسفانه علیرغم توصیه های اکید بهداشتی، از تیر ماه شاهد افزایش ابتلا و بستری در کلیه شهرستانهای این استان هستیم و هم اکنون  کلیه شهرستانهای استان به جز یک شهرستان در وضعیت قرمز بیماری قرار دارند و نموادر ابتلا و بستری در شهرستانهایی نظیر رامسر، آمل، ساری و قائمشهر نگران کننده است. گرچه طی دو هفته اخیر شاهد کاهش نسبی در موارد ابتلا و بستری در برخی شهرستانها هستیم ولی وضعیت بیماری همچنان در این استان حساس و شکننده است.

وی در خصوص میزان استفاده از ماسک در مازندران گفت: میزان استفاده از ماسک توسط مردم در مراکز خرید، اماکن عمومی، ادارات و بانکها 82 درصد، در وسایل نقلی درون شهری و برون شهری 72 درصد است. همچنین میزان استفاده از ماسک توسط متصدیان شاغلان واحدهای صنفی و صنعتی 84 درصد است. میزان استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات و سازمانها و بانک 85 درصد است.

لاری همچنین ادامه داد: از زمان شیوع بیماری در استان مازندران بیش از 115هزار بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته است و بیش از یکهزار مورد به علت عدم رعایت پروتکل ها به مراجع قضایی معرفی شده و 988 واحد متخلف نیز پلمب شدند.

وی تاکید کرد: درخواست ما از هموطنان آن است که از هرگونه سفر غیرضروری به مازندران جدا خودداری کنند.

وی در پایان گفت: مهم ترین راه برون رفت از وضعیت بیماری تقویت عزم و اراده ما در رعایت اصول سه گانه بهداشتی شامل شست و شوی مرتب دستها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است و امیدواریم با رعایت این اصول شاهد قطع زنجیره بیماری در کشور باشیم.

انتهای پیام

سلام تو رو خدا جاده ها رو ببندین ما دیگه خسته شدیم ازین وضع .

.تو این شرایط بحرانی و قرمز ، یکسری افراد بی ملاحظه به مازندران سفر غیر ضروری می کنه
باید ورود و خروج مسافر را دو سه جاده اصلی کنترل کنند.

فقط ببینید آخر هفته جاده شمال چه خبرهههه….به مردم رحم کنید

ازاستاندار محترم خواهشمندیم جاده های استان روببندند وجلوی مسافراارو بگیرن بعضی ازمسافرا حتی ماسک هم نمیزنن وباعث درد سر شدن

خوب بمونید خونتون دیگه!
آخه چی داره مازندران شمالِ شرجیه گررررم

جهاد کشاورزی با استفاده از مهندسین کشاورزی باید کلاسهای رایگان بگذارد وکشت طبیعی و ارگانیک را به کشاورزان اموزش دهد وگرنه روز به روز الودگی هوا بیشتر میشود و بیماری های خطرناکتری به وجود میاید و هیچ قرص یا آمپولی تاثیر گذار نیست

اگه اجازه ورود مسافر نمیدانند اینقدر درگیر این بیماری نمیشدیم.

یعنی واقعا راهی وجود نداره که از ورود افراد بی ملاحظه به مازندران جلوگیری کنه؟

تورو خدا جاده مازندران ببندین ما دیگه خسته شدیم

نیایید دیگه آخه مردم مازندران چه گناهی دارن

اکثر مسافرها مال خود مازندران هستند که بخاطر کار ساکن تهرانن بیچاره ما تهرانیها که باید به چوب اینا بسوزیم

به مازندران سفر نکنید
به مازندران سفر نکنید
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *