به هر قیمتی سفر نرو

به هر قیمتی سفر نرو
به هر قیمتی سفر نرو

حالا پس از گذشت ۷ ماه از شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم می‌دانند که برای انجام کارهای ضروری چگونه باید از خود محافظت کنند. گرچه هنوز هم بهترین توصیه در خانه ماندن است اما اگر مجبور هستید خانه را ترک کنید، می‌توانید با رعایت نکات بهداشتی از ابتلا به بیماری جلوگیری کنید. اگر برای کار، درمان، تحصیل و یا سایر موارد ضروری دیگر قصد سفر دارید، می‌توانید با بهترین قیمت بلیت هواپیما را از اسنپ خریداری کنید. کافی است در اپلیکیشن اسنپ، به بخش «پرواز» بروید و با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ، پرواز مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید.

در ادامه توصیه‌های بهداشتی برای سفر را بخوانید و با رعایت آن‌ها از ابتلا به بیماری جلوگیری کنید:

۱. پرهیز از سفر در صورت داشتن هر گونه علایم بیماری مانند گلودرد و تب

۲. استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و دستکش (در صورت امکان)

۳. رعایت فاصله یک تا دو متری با دیگران خصوصا کسانی که علائمی از بیماری (مثل عطسه و یا سرفه ) دارندبه هر قیمتی سفر نرو

۴.همراه داشتن مایع ضدعفونی کننده در طول سفر و شستن مداوم دست‌ها با صابون و یا مایع ضدعفونی کننده حاوی الکل

۵. پرهیز از تماس دست آلوده با چشم، بینی و دهان

۶. پوشش دهان و بینی هنگام سرفه یا عطسه با دستمال یا آرنج

۷. خوردن غذاهای کاملا پخته

۸. استفاده از پرداخت‌های آنلاین تا حد امکان

۹. ضدعفونی کردن سطوح مختلفی که با آن‌ها در تماسید

۱۰. پرهیز از حضور در نقاط شلوغ

سلامتی شما اولویت ماست؛ امیدواریم با کمک هم بتوانیم از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

😁😁😁😁😁😂😂😂#خنده #جوک #شمال #سفر #طنز #کمدی #فان #جوک_جدید #استوری #اینستاگرام #اسنپ #ماشین #دوست_پسر

دانلود نرم‌افزار اندروید ویسگون
دانلود از
بازار

hessm3hm

دانلود نرم‌افزار اندروید ویسگون
دانلود از
بازار

شادترین نانوایی دنیا 😂✌#طنز #فان #کمدی #کلیپ #جوک #شوخیبه هر قیمتی سفر نرو

الهی از بس دل رحم هستن 😬😬#طنز #فان #کمدی #کلیپ #جوک

مانتوی بی دکمه 😎😁😁👌#طنز #فان #کمدی #کلیپ #جوک #ریوندی

پشمای ادبیات جهان ریخت😂😂#طنز #فان #کمدی #کلیپ #جوک #ریوندی

حمید معصومی نژااااد رمممم 😂👊#طنز #فان #کلیپ #جوک #کمدی #ریون…

این چجور زندگیه آخه؟😂#طنز #فان #کلیپ #جوک #کمدی #ریوندی

گارسون تویی بقیه اداتو در میارن 😃😂#طنز #فان #کلیپ #جوک #کمدی

کیا اینجورین 😂😂‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌…

دلار هورمونی 😂😂😂‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌…

به هر قیمتی سفر نرو
اسنپ‌تریپ با ارائه‌ی بهترین قیمت بلیت هواپیما تا ۱۰ درصد تخفیف، سعی کرده کسانی که در دوران کرونا دغدغه ی انجام سفرهای ضروری دارند دغدغه ی هزینه ی سفر نداشته باشند.
✈ خرید بلیت هواپیما از اسنپ تریپ✈
نکات بهداشتی سفر در دوران کرونا با هواپیما
۱ – همراه داشتن ماسک برای خود و همسفرانتان را فراموش نکنید.
۲ – در فرودگاه فاصله‌ی اجتماعی را با سایر افراد حفظ کنید.
۳ – سعی کنید سطوح اطرفتان مثل دسته، تکیه‌گاه سر را در حد امکان ضدعفونی کنید.
۴ – بهتر است تا حد ممکن از سرویس بهداشتی عمومی استفاده نکنید.
برای خرید بلیت هواپیما از اسنپ تریپ روی لینک زیر کلیک کنید.
http://l.snapptrip.com/7dd

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به هر قیمتی سفر نرو

ایمیل شما (الزامی)

عنوان پست

آدرس ویدیو

متن توضیحات

برچسب ها

دسته بندی ها
ورزشسرگرمیویدیوموزیکخبرتکنولوژیگوناگون

نام شما (الزامی)

ایمیل شما (الزامی)

موضوع

پیام شما

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

اسنپ تریپ در همکاری با اسنپ دکتر شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است که با خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل از اسنپ تریپ، کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی تست کرونا در منزل دریافت کنند.

اسنپ تریپ با هدف کمک به مسافران برای انجام سالم سفرهای ضروری، دادن تست کرونا را برای کاربران خود تسهیل می‌کند. این پلتفرم آنلاین حوزه گردشگری در همکاری با اسنپ دکتر شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است که با خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل از اسنپ تریپ، کد تخفیف 50 هزار تومانی تست کرونا در منزل دریافت کنند.

پس از شیوع کرونا و بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی کشورهای مختلف، تنها سفرهای خارجی نبودند که به واسطه شیوع کرونا لغو شدند. بلکه رعب و وحشت حاصل از شیوع این ویروس که در ابتدا به اندازه کافی شناخته شده نبود سفرهای داخلی را نیز با بن‌بست روبرو کرد. با گذشت زمان و خوگیری مردم به شرایط، احساس کنترل بیشتری بر حفظ سلامت در شرایط شیوع کرونا در افراد ایجاد شد. همچنین با چشم‌انداز طولانی حضور کرونا در کشور، تصمیم‌گیران شرایط را برای از سرگیری سفرهای داخلی فراهم کردند که نتیجه آن در بازگشت تدریجی میزان فروش بلیط‌ هواپیما قابل لمس بود.

همان‌طور که می‌دانیم پیش از کرونا نیز تمام سفرها مختص به سفرهای تفریحی و گردشگری نبود و سفرهای بسیاری برای اهداف کاری، پزشکی و تحصیلی انجام می‌شد. به همین دلیل مانند سایر ابعاد زندگی که با شیوع کرونا از زندگی انسان رخت بربسته بود، با تغییر رویکرد از قرنطینه به همزیستی سفرهای ضروری نیز دوباره به زندگی‌ها بازگشت.به هر قیمتی سفر نرو

در این میان پروتکل‌های بهداشتی مشخصی برای انجام سفرهای سالم نظیر تست کرونا پیش از انجام سفرهای خارجی در نظر گرفته شد. اسنپ‌تریپ در کنار سایر شرایطی که برای تسهیل سفرهای ضروری در دوران کرونا به وجود آورده تصمیم گرفته به کاربران خود برای انجام سالم سفرهای ضروری با ارائه تسهیلات برای انجام تست کرونا اطمینان بیشتری دهد. در همین راستا اسنپ تریپ در همکاری با اسنپ دکتر به افرادی که از 16 مهر تا 15 آبان 99 از این پلتفرم گردشگری اقدام به خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل کنند کد تخفیف 50 هزار تومانی انجام آزمایش کرونا (PCR) در منزل هدیه می‌دهد تا از سلامت خود پیش از سفر مطمئن شوند.

برای دریافت این کد تخفیف کافی است افراد با ورود به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما کنند تا پس از انجام مراحل پرداخت یک پیامک حاوی کد تخفیف اختصاصی برای کاربران ارسال ‌شود. پس از دریافت کد تخفیف افراد با ورود به اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌دکتر و یا انتخاب گزینه‌ی پزشک و مشاور در اپلیکیشن اسنپ، می‌توانند گزینه‌ی تست کرونا در منزل را انتخاب کنند. پس از تکمیل مراحل سفارش با وارد کردن کد تخفیف فوق، 50 هزار تومان از هزینه‌ی قابل پرداخت کسر خواهد شد.

گفتنی است اسنپ تریپ پیش از این نیز برای تسهیل سفرهای ضروری در دوران کرونا با توجه به پررنگ شدن دغدغه اقتصادی مردم برای انجام سفر شرایطی را برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با بهترین قیمت در قالب طرح‌های «به هر قیمتی سفر نرو» و «گشتیم نبود نگرد نیست» فراهم کرده بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دریافت کد تخفیف تست کرونا به وبلاگ اسنپ تریپ مراجعه کنید.

 


دیدگاه

نام (اختیاری)

ایمیل (اختیاری)

طبق برخی شنیده‌ها احتمال این وجود دارد که از هفته آینده در ممنوعیت خرید و فروش روزانه سهام بازنگری‌ شود و به مانند گذشته مثلا هر سهامدار امکان فروش سهمی که همان روز خریده را داشته باشد.

انتخابات آمریکا هفته‌هاست مهم‌ترین عامل برای نوسانات در بازار ارز معرفی می‌شود. حالا که کم‌تر یک هفته به این انتخابات باقی مانده مردم منتظر چه اتفاقاتی در بازار ارز هستند؟

نوسانات و افزایش قیمت مرغ و گوشت قرمز باعث شده است که اسکلت مرغ و گوسفند وارد سفره برخی از مردم شود. حالا آنها به جای مرغ ۲۷ هزار تومانی یک کیلو اسکلت مرغ را ۴ هزار تومان می‌خرند.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1399

mbaNEWS

ام بی ای نیوز: اسنپ تریپ چندی‌ست کمپینی را با شعار به “هر قیمتی سفر نرو ” اکران کرده است.

به گفته روابط عمومی اسنپ تریپ: اسنپ شرایط ویژه‌ای را برای خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت مهیا کرده است. در حالی که دغدغه‌های اقتصادی انجام سفرهای ضروری را برای بسیاری از مردم به چالشی جدی تبدیل کرده است، اسنپ شرایطی به وجود آورده که از این پس کاربرانش بتوانند بلیت هواپیما را از طریق این سوپراپلیکیشن ارزان‌تر از سایر تامین‌کننده‌ها تهیه کنند.به هر قیمتی سفر نرو

با گذشت ۷ ماه از شیوع کرونا در ایران، حالا دیگر بسیاری از مردم می‌دانند که برای انجام کارهای ضروری‌ چطور باید از خودشان محافظت کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا چه حد در عدم ابتلا به ویروس کرونا موثر است. با این حال همچنان به نظر می‌رسد که شاهد تغییراتی در رویکرد مردم نسبت به انجام سفر هستیم، طبق تازه‌ترین بررسی‌های تیم بازاریابی اسنپ‌تریپ، بیشترین دغدغه افراد برای انجام سفر در دوران کرونا مشکلات اقتصادی بوده است و نگرانی از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی پس از دغدغه اقتصادی در جایگاه‌ بعدی قرار دارد. تحقیقات بازار اسنپ‌تریپ نشان می‌دهد که کاربران در شرایط شیوع کرونا از یک سو برای سفرهای خود اقامت در هتل‌ها را بیش از اقامتگاه‌ و ویلا ترجیح می‌دهند و از سوی دیگر نتایج این پژوهش نشان از استقبال مردم از سفر با هواپیما نسبت به قطار و اتوبوس دارد.

این روزها بسیاری از افراد به منظور کار، درمان، تحصیل و یا سایر موارد ضروری ناچار به انجام سفر هستند. اسنپ‌ تلاش می‌کند، با اقدامات جدید خود بر پایه نتایج تحقیقاتش در بازار گردشگری، خدماتی را مطابق با نیاز و اولویت‌های مردم برای سفر در دوران کرونا ارائه دهد و به افراد در انجام سفرهای مقرون به صرفه کمک کند.

احتمالاً خیلی از ما همین چند سال پیش را به خاطر داریم که هنوز امکان رزرو آنلاین هتل فراهم نبود؛ در آن زمان مجبور بودیم بعد از رسیدن به مقصد هتل‌مان را رزرو کنیم. اگر هم در فصل‌های پرمسافر سفر می‌کردیم، کار مشکل‌تری پیش روی داشتیم؛ ظرفیت هتل‌های آشنا تکمیل بود و ناچار بودیم برای پیداکردن محل اقامت چندساعتی در شهر بگردیم؛ البته درنهایت هم فقط با تکیه بر بخت‌واقبال‌مان هتلی را انتخاب می‌کردیم.

حالا این روزها وضعیت فرق کرده است و کارها راحت‌تر پیش می‌رود؛ به‌کمک وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل، به‌راحتی، می‌توانیم هتل‌های مختلف شهر را از نظر قیمت، امکانات و دسترسی به دیدنی‌های مهم شهر با هم مقایسه کنیم، نظر مسافرهای قبلی درباره اقامت‌شان در هتل‌ها را بخوانیم و مناسب‌ترین گزینه برای اقامت‌مان را انتخاب کنیم. همه این موارد دست ما را باز می‌گذارد که هتل دلخواه‌مان را با اطمینان بیشتری انتخاب کنیم؛ از طرفی با این روش می‌توانیم نظرمان درباره هتل را با دیگران به اشتراک بگذاریم و به مسافرهای بعدی کمک کنیم از تجربه ما استفاده کنند و هتلی مناسب را برای اقامت‌شان در نظر بگیرند.

در سال‌های اخیر شتاب زندگی روزمره بالا رفته‌است و به‌تبع آن، ما زمان کمتری برای چیدن مقدمات سفر در اختیار داریم؛ مجبوریم از کمترین زمان‌هایمان بهترین استفاده را ببریم، چه برای برنامه‌ریزی سفر و چه در خود سفر. رزرو اینترنتی به ما کمک می‌کند در سفرهایمان زمان را صرف پیداکردن محل اقامت نکنیم و دردسرهای رزرو هتل به‌شیوه سنتی را نداشته‌باشیم.

یکی از مهم‌ترین مشکلات رزرو محل اقامت به‌شیوه سنتی بی‌اطلاعی از ظرفیت هتل‌هاست؛ ما از راه دور امکان رزرو هتل را نداریم و نمی‌توانیم مطمئن باشیم وقتی به مقصد می‌رسیم هتل دلخواه‌مان هنوز ظرفیت داشته‌باشد. رزرو آنلاین هتل نگرانی ما را در این مورد هم برطرف می‌کند؛ با این روش می‌دانیم وقتی به مقصد رسیدیم، جای ما در هتل دلخواه‌مان محفوظ است.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، رزرو اینترنتی هتل به ما کمک می‌کند تمامی هتل‌های شهر را در یک نگاه ببینیم و ویژگی‌هایشان را بررسی کنیم و در یک کلام، هتل مناسب و دلخواه‌مان برای اقامت در سفر را با آگاهی انتخاب کنیم؛ همه این مزایا وقتی پررنگ‌تر می‌شود که به یاد داشته باشیم هیچ‌یک از این امکان‌ها در شیوه آفلاین رزرو هتل فراهم نیست.

این ‌روزها رزرو هتل به‌کمک اینترنت از رایج‌ترین روش‌ها برای برنامه‌ریزی سفر است. بیشتر کسانی که قصد سفر دارند پیش از هر تصمیمی ابتدا درباره شهر مقصد و اقامتگاه‌هایش جست‌وجو می‌کنند که بتوانند از پیش برنامه‌ سفرشان را بچینند. اسنپ تریپ یکی از کامل‌ترین وب‌سایت‌های رزرو آنلاین هتل است و با بیش از ۸۰۰ هتل در شهرهای مختلف ایران همکاری می‌کند. شما در اسنپ تریپ به اطلاعات کاملی از هتل‌ها دسترسی دارید؛ می‌توانید موقعیت جغرافیایی هتل‌‌ها را روی نقشه ببینید و امکانات عمومی هتل و امکانات هر اتاق را به‌تفکیک مشاهده کنید؛ درنهایت هم با چند کلیک ساده در وب‌سایت اسنپ تریپ، به‌راحتی، اقامتگاه دلخواه‌تان را رزرو می‌کنید.

اسنپ تریپ در ابتدا برای رزرو هتل طراحی شده‌بود، اما حالا خدمات این سامانه فقط به رزرو هتل محدود نمی‌شود. اسنپ تریپ، علاوه‌بر رزرو هتل های داخلی، امکانات دیگری هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد که فرایند سفر را برای آن‌ها بسیار ساده‌تر می‌کند؛ خرید اینترنتی بلیط هواپیما یکی دیگر از خدمات اسنپ تریپ برای مسافران است؛ به‌این ترتیب شما برای گرفتن بلیط هواپیما مجبور نیستید به سامانه دیگری سر بزنید و راحت‌تر از همیشه و البته با قیمتی مناسب‌تر از هر جا هم هتل محل اقامت و هم بلیط هواپیمایتان را رزرو می‌کنید.

یکی دیگر از خدمات اسنپ تریپ بلاگ این سامانه است. پیش از رزرو آنلاین هتل می‌توانید از بلاگ اسنپ تریپ به‌عنوان راهنمایی استفاده کنید که به شما درباره‌ی صفر تا صد سفرتان کمک می‌کند. بلاگ اسنپ تریپ درباره‌ی چگونگی سفر و شهر مقصد شما، هر جای ایران که باشد، اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار می‌دهد. کافی است پیش از سفر به بلاگ اسنپ تریپ سر بزنید تا با جاذبه‌ها، خوراکی‌ها، مراکز خرید و مکان‌های تاریخی و گردشگری و همه‌ خصوصیات شهر مقصدتان آشنا شوید و درنهایت، برای سفرتان بهتر برنامه بریزید و سفری بهتر را تجربه کنید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند هتل آپارتمان‌ها نسبت به هتل‌ها سطح پایین‌تری دارند، اما واقعیت این‌طور نیست. شاید برای شما هم پیش آمده‌باشد که هنگام انتخاب محل اقامت، این دو نوع اقامتگاه را با هم مقایسه کنید و در قیمت‌شان تفاوتی نبینید؛ احتمالاً این مسئله شما را در انتخاب میان این دو گزینه مردد می‌کند. درواقع بزرگ‌ترین تفاوت این دو در اندازه واحد‌های اقامتی‌ است؛ شما با رزرو هتل آپارتمان واحد اقامتی بزرگ‌تری در اختیار خواهید داشت و امکاناتی مانند یک واحد آپارتمانی برایتان فراهم خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم هتل آپارتمان‌ها همیشه واحدهای اقامتی ارزان‌تری نیستند، بااین‌حال از آنجا که این اقامتگاه‌‌ها امکان آشپزی را برای مهمانان فراهم می‌کنند، انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند؛ طبیعتاً اینکه خودمان بتوانیم آشپزی کنیم و مجبور نباشیم برای صرف غذا به رستوران برویم هزینه‌هایمان را به‌مراتب کمتر می‌کند.

از طرفی مسافرها بسته به شهر و نوع سفرشان اقامتگاه‌شان را انتخاب می‌کنند. کسانی که خانوادگی سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند همه اعضای خانواده در یک واحد و کنار هم اقامت داشته باشند، بنابراین در بعضی شهرها اولویت با اقامتگاه‌هایی است که واحدهای بزرگ‌تری دارند، مثلاً در شهری مانند مشهد که بیشتر افراد خانوادگی و اغلب با هدف زیارت به آن سفر می‌کنند، هتل آپارتمان‌ها واحد‌های اقامتی محبوب‌تری هستند.

اپلیکیشن اسنپ تریپ را دانلود کنید و با موبایل رزروتان را آسان‌تر انجام دهید.به هر قیمتی سفر نرو

در اسنپ تریپ با چند کلیک می‌توانید پروازها و اقامتگاه‌های مختلف را بررسی کرده و با انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها سفر خوشی را تجربه کنید.

برای بازیابی رمز عبور شماره موبایلی را که با آن ثبت‌نام کرده‌اید، وارد کنید.

حداکثر تا یک دقیقه دیگر کدی ۵ رقمی برای تأیید هویت به شماره موبایلتان ارسال می‌شود. لطفا کد را در کادر پایین بنویسید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.

لطفاً یک رمز عبور جدید (حداقل ۶ کاراکتر) وارد کنید.

با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید.

حداکثر تا یک دقیقه دیگر کدی ۵ رقمی برای تأیید هویت به شماره موبایلتان ارسال می‌شود. لطفا کد را در کادر پایین بنویسید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.

سرویس‌دهی به کاربران سازمانی از آدرس http://business.pintapin.com انجام می‌شود. تا ۱۰ ثانیه دیگر شما به صفحه راهکارهای سازمانی اسنپ تریپ منتقل خواهید شد

به هر قیمتی سفر نرو
به هر قیمتی سفر نرو
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *