بچه مهندس 4

بچه مهندس 4
بچه مهندس 4

سریال بچه مهندس 4 با حواشی بسیار زیادی تصویربرداری خود را آغاز کرد. با تغییر کارگردان، داستان به کلی تغییر کرد و حالا حتی نقش اصلی هم دستخوش تغییر شده است.

سریال بچه مهندس یکی از سریال‌های محبوب ایرانی چند سال اخیر است که فصل اول آن در 30 قسمت در رمضان 97 از شبکه دوم سیما پخش شد. پخش فصل دوم این سریال نیز از دی 97 شروع و در بهمن 97 به پایان رسید. سپس ساخت بچه مهندس برای یک فصل دیگر تمدید شد و فصل سوم آن در رمضان 99 از سیمای ایران پخش شد. اگر تصویربرداری با همین سرعت پیش برود، تاریخ پخش فصل چهارم سریال بچه مهندس در ماه رمضان 1400 خواهد بود.

چندی پیش سعید سعدی تهیه کننده سریال اعلام کرد که به دلیل درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفه‌ای روزبه حصاری، بازیگر نقش جواد جوادی، این بازیگر از پروژه کنار گذاشته شده است. سعید سعدی «محمدرضا رهبری» را به عنوان نقش جایگزین انتخاب کرد و در اطلاعیه‌ای نوشت:

ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آن‌که ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه 20 روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم. در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و ان‌شالله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید.

در ادامه به بررسی اخبار مربوط به سریال بچه مهندس 4 و  بازیگران آن خواهیم پرداخت و به سوالاتی از قبیل « بچه مهندس 4 کی پخش میشود » پاسخ خواهیم داد.بچه مهندس 4

در ویدیوی زیر می‌توانید «بازخورد مخاطبان از بچه مهندس 3 و صحبت های بازیگران سریال» را تماشا کنید:

فهرست: 

در سه فصلی که از سریال بچه مهندس گذشته، بازیگران متعددی وارد آن شدند و تقریبا هر فصل با ترکیب بازیگران جدیدی رو به رو می‌شدیم.  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر از جمله بازیگرانی هستند که حضور آنها در فصل 4 بچه مهندس قطعی شده است.

خبرهای زیادی درباره بازیگران بچه مهندس ۴ منتشر شد اما آنچه از اولین تصاویر سریال مشخص شده این است که فرهاد قائمیان و مهشید جوادی قطعا در فصل چهارم حضور دارند. احتمال حضور دوستان جواد جوادی یعنی قاسم و مسعود بسیار کم است اما هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

محمدرضا رهبری به عنوان بازیگر جدید نقش «جواد جوادی» معرفی شده و قرار است به جای روزبه حصاری در این سریال حضور پیدا کند. محمدرضا رهبری در تاریخ 5 دی ماه 1361 به دنیا آمد و بیشتر به واسطه بازی در سریال «میوه ممنوعه» و «خانه امن» شناخته می‌شود

به تازگی خبری مبنی بر اضافه شدن «سیاوش چراغی پور» بازیگر با سابقه سینما، تلویزیون و تئاتر به سریال بچه مهندس 4 منتشر شد. این بازیگر که در فصل اول و دوم سریال هم حضور داشته به جمع بازیگران فصل چهارم پیوست. سیاوش چراغی پور در چند سال گذشته به خاطر ایفای نقش در سریال لیسانسه‌ها و فیلم سینمایی «جهان با من برقص» محبوبیت بالایی کسب کرد.

کوروش سلیمانی بازیگر دیگری‌ست که به تازگی جلوی دوربین احمد کاوری رفته است. سعید سعدی، تهیه کننده سریال با اضافه شدن کوروش سلیمانی گفت حدود 55 درصد از پروژه تصویربرداری شده و امیدوارند هرچه زودتر مراحل باقیمانده هم به پایان برسد.

بچه مهندس داستان کودکی و جوانی فردی به نام جواد جوادی را به تصویر می‌کشد که در پرورشگاهی به نام «خانه خورشید» بزرگ شد. نویسندگی فصل اول این سریال را سجاد ابوالحسنی انجام داد، اما فیلمنامه فصل‌های دوم و سوم این کار را حسین آراسته نوشت. بجه مهندس از فصل یک تاکنون به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شده است.

حسین وارسته همانند دو فصل گذشته برای نویسندگی سریال بچه مهندس فصل 4 انتخاب شده است. به نقل از وبسایت آخرین خبر، وارسته و تیم نگارشش در تلاش بودند تا فصل 4 سریال بچه مهندس را تا روزهای پایانی تیر 99 وارد مرحله نگارش کنند.

وارسته همچنین گفت که تیم نویسندگی در ابتدا درحال ایده پردازی در مورد داستان سریال بچه مهندس 4 بود و اولویت آن‌ها رسیدن به یک داستان اجتماعی و به روز بود. به احتمال زیاد داستانی مورد انتخاب وارسته و تیمش قرار گرفته است که به گفته او بیان کننده مشکلات امروزی جوانان باشد. پروسه انتخاب ایده اصلی برای بچه مهندس ۴ ، کمی بیشتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد طول کشید و مرحله نگارش فیلمنامه که طبق قرار پیشین بنا بود تیرماه آغاز شود، از اواسط شهریور آغاز شد. پس از تایید محتوای اولیه، کار نوشتن فیلمنامه هر قسمت سرعت بیشتری به خود گرفت به طوری که تیم نویسندگان این مجموعه در حال آماده‌سازی سناریوهای هر قسمت از این مجموعه هستند.

آقای وارسته که نویسندگی سریال «پایتخت» را نیز در کارنامه خود دارد همچنین اعلام کرد که ترکیب نویسنده‌ها برای بچه مهندس 4 تغییر کرده و در فصل چهارم سریال، سمیه تاجیک و فرید قبادی به تیم نگارش وی پیوسته‌اند.

کارگردانی سه فصل پیشین مجموعه بچه مهندس، بر عهده «علی غفاری بوده» است و پیش از این نیز سعید سعدی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده بود که کارگردانی سریال بچه مهندس ۴ نیز به عهده علی غفاری خواهد بود. به گزارش صبا،  خبری مبنی بر عدم حضور علی غفاری در فصل 4 بچه مهندس به گوش رسید.

طبق این خبر، علی غفاری بر خلاف سال‌های گذشته مجموعه بچه مهندس را کارگردانی نخواهد کرد و کارگردانی بچه مهندس ۴ بر عهده احمد کاوری خواهد بود. دلیل این تغییر و عدم حضور علی غفاری در مقام کارگردان، مشغولیت غفاری در پروژه سینمایی دیگری مطرح شده است.

احمد کاوری این روزها به یکی از پرکارترین کارگردان‌های تلویزیون تبدیل شده است. از سریال «وارش» و «شرم» گرفته تا سریال «بچه مهندس 4» همگی توسط احمد کاوری کارگردانی شده است. به نظر می‌رسد در حال حاضر، مطمئن‌ترین کارگردان برای صدا و سیما، احمد کاوری است و به همین دلیل در بسیاری از پروژه‌های تلویزیون نام این کارگردان را می‌بینیم.

احمد کاوری چندی پیش توسط نویسنده سریال «شرم» هم مورد هجمه واقع شده بود و حالا با تغییر بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 4 دوباره آماج حملات هوادارن این سریال قرار گرفت. به نظر شما کاوری چرا در چنین موقعیتی قرار گرفته است؟

طبق گفته مشاور رسانه‌ای سریال بچه مهندس، تصویربرداری بچه مهندس ۴ از نیمه دوم آبان شروع شد. با شنیدن این خبر، سوالی که برای طرفداران این مجموعه پیش می‌آید این است که « بچه مهندس 4 کی پخش می شود » در پاسخ به این سوال و با توجه به روند تصویربرداری این سریال، به نظر می‌رسد مانند سال قبل در ماه رمضان 1400 شاهد پخش فصل چهارم بچه مهندس باشیم. این خبر هنوز توسط صدا و سیما تائید نشده اما با توجه به کنداکتور شلوغ تلویزیون در نوروز 1400 احتمال زیاد ماه رمضان زمان مناسبی برای پخش این سریال است.

نظر شما درباره ساخت فصل 4 سریال بچه مهندس چیست؟ اگر این سریال ساخته شود، از بیننده‌های آن خواهید بود؟ برای خواندن نقد و بررسی فصل 3 سریال بچه مهندس هم می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

سریال بچه مهندس 4 به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی یکی از سریال های پربینده تلویزیون در سال های اخیر است که نگارش آن از اواخر تیرماه آغاز شد و این روزها در حال تصویربرداری است.

بچه مهندس روایتگر داستانی درباره جواد جوادی، شخصیت اصلی قصه است که ماجراهای مربوط به او و اتفاقات پیرامونش در دوره های زمانی مختلف در این سریال به تصویر کشیده می شود.

شیوا خسرومهر بازیگر سریال بچه مهندس4 در پیچ اینستاگرام خود با انتشار تصویر زیر نوشت:

گروهی مملو از عشق، مهربونی، حال خوب و خلاصه هرچی بهترین

احمد کاوری، کارگردان، مردی از جنس رفاقت، انسانیت، صداقت، دوستی و خستگی ناپذیربچه مهندس 4

گروه کارگردانی:حسن سالار عزیز دل و ایرج کریمی، بمب انرژی منشی صحنه ی کار بلد و مهربون و دوست داشتنی، ماه گل کرامتی نازنین و اما بهترین دختر دنیا مهشید جان جوادی که این سومین همکاری من با مهشید، به عنوان مادرش

دوست تون دارم، بهانه های حال خوب این روزهای من.

مهشید جوادی از فصل سوم بچه مهندس، به این مجموعه پیوسته و در شخصیت مرضیه توفیقی، نقش مقابل جواد جوادی را ایفا می کند.

سریال بچه مهندس در هر فصل خود، هنرمندان با استعدادی را به تلویزیون معرفی کرده است. مهشید جوادی که قبل از مجموعه بچه مهندس، در سریال آنام شناخته شده بود، نقش متفاوتی را در این مجموعه بازی کرده است.

محمدرضا رهبری بازیگر جدیدی است که به فصل چهارم بچه مهندس پیوسته است و در نقش جواد جوادی در این سریال ایفای نقش میکند.

سریال بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی این شب ها به عنوان سریال ماه رمضانی در شبکه دو سیما در حال پخش است.

با توجه به استقبال مردم و ساخت سه فصل از این سریال، بسیاری از مخاطبان مایلند که بدانند آیا فصل چهارم این سریال هم ساخته میشود یا خیر که علی غفاری کارگردان بچه مهندس در یک گفتگو به این موضوع اشاره کرد.

علی غفاری کارگردان سریال بچه مهندس در یک گفتگو درباره این سریال صحبت کرد و در بخشی از این گفتگو ضمن اشاره به ساخت سه فصل از این سریال، ساخت فصل چهارم را منوط به تصمیم مدیران و استقبال مخاطبان دانست.

محمود خسرومنش ،روزبه حصاری و سعید کریمی در سریال بچه مهندسبچه مهندس 4

بچه مهندس در سه فصل روایتگر ماجرای زندگی جواد جوادی شخصیت اصلی قصه است که این روایت از دوران کودکی،نوجوانی و جوانی او روایت میشود.

ثریا قاسمی در کنار محمود خسرومنش ،روزبه حصاری و سعید کریمی در بچه مهندس

یونا تدین، مانی رحمانی و روزبه حصاری بازیگران نقش جواد جوادی از دوران کودکی تا جوانی هستند.

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در بچه مهندس

سریال بچه مهندس در فصل سوم با معرفی شخصیت ها و بازیگران جدید همراه است که همگی از جوانان علاقه مند به بازیگری هستند که با این سریال دیده خواهند شد.

ثریا قاسمی در سریال بچه مهندس 3

بازیگران سریال بچه مهندس 3 عبارتند از:

روزبه حصاری،کامران تفتی، فرهاد قائمیان،ثریا قاسمی، مهشید جوادی،فرناز رهنما، کاوه سماک باشی، سعید کریمی، حدیث چهره پرداز، مانی رحمانی، اتابک نادری، آرش نوذری،سلمان فرخنده، فریده دریامج، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری، محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی پور، سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، افشین نخعی، شیوا خسرومهر، احسان امانی، احسان مهدی، حسن اسدی و… در سریال بچه مهندس 3 بازی میکنند.

روزبه حصاری و سعید کریمی در بچه مهندس

سریال بچه مهندس 4 به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی این روزها در تهران ادامه دارد و 50 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است.

این مجموعه تلویزیونی یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی بود که فصل اول آن ماه رمضان سال 97 پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت و همین اتفاق منجر به ساخت فصل های بعدی آن شد.

اولین فصل سریال بچه مهندس در ماه رمضان روی آنتن رفت و سومین فصل آن هم ماه رمضان 99 پخش شد و بچه مهندس 4 هم برای پخش در شب های ماه رمضان سال 1400 در حال ساخت است.

این سریال درباره پسری به نام جواد جوادی است که روایتی از زندگی او در دوره های زمانی مختلف از کودکی تا نوجوانی و جوانی او در این سریال به تصویر کشیده شد.بچه مهندس 4

بازیگران زیادی در نقش جواد جوادی در این سریال خوش درخشیدند که یونا تدین، مانی رحمانی، روزبه حصاری و محمدرضا رهبری نقش از کودکی تا جوانی او را در این سریال بازی کردند.

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در فصل چهارم این سریال است که جایگزین روزبه حصاری در این سریال شد.

بازیگرانی چون ثریا قاسمی، محمدرضا رهبری، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی فر، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی و شیوا خسرومهر به این مجموعه تلویزیونی پیوستند.

روزبه حصاری را همه مخاطبان تلویزیون با نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس به خوبی می شناسند. این بازیگر جوان دنیای هنر علاوه بر بازیگری دستی در دنیای موسیقی هم دارد و فعالیت هنری را موسیقی و نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد.

این بازیگر جوان که این شب ها با نقش جواد در سریال بچه مهندس حسابی محبوب و مشهور شده است به زودی آهنگ جدیدش را روانه بازار موسیقی میکند.

روزبه حصاری صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر انتشار آهنگ جدیدش و خوشحالی از این اتفاق به روز کرد.

بازیگر سریال بچه مهندس با انتشار ویدئویی از ضبط آهنگ جدیدش نوشت:

بی مقصد به زودی…

بچه مهندس 4

پ.ن:از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه هام بوده؛ تو این چندسال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی ام «میلاد جوزی» هم زمان با لطفِ بی دریغ شما به مجموعه «بچه مهندس» این برگ سبز را تقدیم تان می کنم. امیدوارم امانت دار خوبی برای گوش هایتان باشم.

روزبه حصاری پیش از آغاز بازیگری در زمینه موسیقی فعالیت داشت و با نواختن سازهای کوبه ای و نوازندگی خیابانی در این زمینه فعالیت داشت تا اینکه بعد از ورود به دانشگاه حضور در دنیای بازیگری را آغاز کرد.

بازی در سریال یادآوری تجربه موفقی در کارنامه هنری روزبه حصاری بود که بار دیگر در سریال سلام آقای مدیر تکرار شد اما بازی در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس نقطه عطفی در کارنامه بازیگری او محسوب میشود.

جواد جوادی شخصیت اصلی سریال بچه مهندس است که داستان این سریال براساس زندگی او در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی ساخته شده است.

سریال بچه مهندس 4 به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی این روزها در تهران ادامه دارد و 50 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است.

این مجموعه تلویزیونی یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی بود که فصل اول آن ماه رمضان سال 97 پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت و همین اتفاق منجر به ساخت فصل های بعدی آن شد.

اولین فصل سریال بچه مهندس در ماه رمضان روی آنتن رفت و سومین فصل آن هم ماه رمضان 99 پخش شد و بچه مهندس 4 هم برای پخش در شب های ماه رمضان سال 1400 در حال ساخت است.

این سریال درباره پسری به نام جواد جوادی است که روایتی از زندگی او در دوره های زمانی مختلف از کودکی تا نوجوانی و جوانی او در این سریال به تصویر کشیده شد.بچه مهندس 4

بازیگران زیادی در نقش جواد جوادی در این سریال خوش درخشیدند که یونا تدین، مانی رحمانی، روزبه حصاری و محمدرضا رهبری نقش از کودکی تا جوانی او را در این سریال بازی کردند.

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در فصل چهارم این سریال است که جایگزین روزبه حصاری در این سریال شد.

بازیگرانی چون ثریا قاسمی، محمدرضا رهبری، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی فر، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی و شیوا خسرومهر به این مجموعه تلویزیونی پیوستند.

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۳۹۹

احتمال ساخت سریال بچه مهندس ۴ (فصل چهارم بچه مهندس) از سوی عوامل و نویسنده و کارگردان، طبق تصمیم مدیران و بازخورد مخاطب در روزهای آینده میرود که در ادامه جزئیات و شرایط و زمان ساخت و تصویربرداری و زمان پخش “سریال بچه مهندس ۴” را در مجله حرف تازه میخوانید.

علی غفاری کارگردان درباره ادامه کار برای ساخت فصل های بعدی و ساخت فصل چهارم بچه مهندس را به بازخورد مخاطب و تصمیم مدیران عنوان کرد.

علی غفاری گفت: از ابتدا قرار بود سریال بچه مهندس در سه فاز کودکی و نوجوانی و بزرگسالی ساخته شود، البته سه فصل ۱۵ قسمتی که در کل ۵۴ قسمت باشد.

اما به دلیل جذابیت ماجرای کودکی، ادامه سریال هم ساخته شد؛ پیشنهاد تلویزیون این بود که حالا که از کودکی شروع کردیم نوجوانی و جوانی جواد را هم داشته باشیم.بچه مهندس 4

در حال حاضر تصمیمی برای فصل چهارم نداریم، اما ساخت فصل بعد به بازخورد‌های مخاطبان و تصمیم مدیران بستگی دارد.

همچنین حسن وارسته نویسنده سریال بچه مهندس ۳ اعلام کرد قصه سریال در این فصل تمام می شود.

ما قسمت دوم را با تم عشق به پایان رساندیم و با این تصمیم که جواد هدفی برای آینده‌اش دارد، وارد فصل ۳ شدیم و در این فصل سعی کردیم نبوغ جواد و درجه علمی او را به بیننده نشان دهیم.

وارسته در پاسخ به احسان بکایی مجری برنامه #۱۶۲ درباره ساخت فصل ۴ سریال گفت: قصه «بچه مهندس ۳» در این فصل به اتمام رسیده است اما ممکن است پتانسیل جواد به‌دلیل نخبگی، ماجراهای ۱۴۰۱ و اجتماعی را دنبال کند که البته این موضوع به اقبال عمومی و تصمیم مدیران صداوسیما دارد.

فصل اول “بچه‌مهندس” دسترنج سجاد ابوالحسنی است، قصه کودکان بی‌سرپرست که همیشه جذابیت دارد و همیشه جزو قصه‌های پرچالش و البته جذاب برای تبدیل به رمان سریال و فیلم سینمایی بوده است. مخاطب هم علاقه‌مند ترسیم دنیای کودکانه است؛ کاری به خوب بودن یا نبودن و بیننده داشتن و یا نداشتن این سریال ندارم، همیشه کودکان جادویی در جذب مخاطب دارند. حکایت نوزاد پسری که در یک شب بارانی توسط مادرش به یکی از مسئولین پرورشگاه سپرده می‌شود. هم کنداکتور رمضانی و هم قصه جذاب ابوالحسنی و کارگردانی با طمئنینه علی غفاری مزید بر علت شد تا فصل اول سریال دیده شود.

نویسنده سریال “بچه‌مهندس” درباره رسیدن به مفهوم بالاتر عشق در فصل سوم، توضیح داد: عشقی که در فصل دوم بچه مهندس ایجاد کردیم برای فصل سوم به آن نیاز داشتیم. زمانی که در ۱۸ سالگی موقع خداحافظی جواد جوادی با مژگان، جواد موقع قول و قرار می‌گوید من می‌روم درس می‌خوانم و هدفگذاری‌اش برای همه تلاش‌ها رسیدن به محبوبش است. قرار است در این فصل به مفهوم بالاتری از عشق برسیم؛ البته بیشتر توضیح نمی‌دهم تا قصه‌مان لو نرود.

گفتنی است که دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد. سریال بچه مهندس ۱ در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ روی آنتن رفت. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر، حمید شریف‌زاده از بازیگرانی‌اند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یونا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری از بازیگران جدید فصل سوم این سریال تلویزیونی‌اند.

اخبار جدید ساخت بچه مهندس ۴

سلام لطفا بچه مهندس ۴ رو پخش کنید
و لطفا بگید کی پخش میشه
و مسعود و قاسم و جواد رو حذف نکنید
با تشکر

عالی میشه اگه۴ فصل رو هم بسازیدولی باحضور آقای روزبه حصاری وخانم مهشید جوادی ودوست های جواد جوادی من ازآقای غفاری ممنونم که ای سریال جذاب روساختن. امیدوارم هرچه زود تر بچه مهندس۴روباحضور این دوستان بسازند وپخش بشه ممنون

عالی اگه میشه سریال فصل ۴هم بسازید حتما خانوم جوادی هم باشه

سلام اگه میشه فصل ۴بچه مهندس رو بسازید عالیه عالی مخصوصا خانوم جوادی

اگر در بچه مهندس ۴ بتوانید روزبه خصاری را متقاعد کنید که شرکت کند اثر بهتری در روحیه جوانان خواهد داشت وجلوگیری میشود از فرار نخبگان

من عاشق این فیلم هستم خواهش مندم هرچی سریع تر فصل ۴ را پخش کنید.من از اقای روزبه ی حصاری،مهشید جوادی و بازیگران دیگر.من مطمئنم اگر فصل ۴ پخش شود بیننده های زیادی خواهد داشت.من از همه ی عواملی که به ساخت بچه مهندس کمک کردند تشکر می کنم.

سلام من از سریال بچه مهندس خیلی خیلی لذت بردم من ازتون خواهش میکنم فصل ۴ بچه مهندس رو پخش کنین من از شما میخواهم که این سریال رو ادامه بدین اگه ادامه بدین این سریال پر بیننده تر خواهد شد من خیلی خیلی علاقه مند این سریال شدم که ۱۰۰۰ بار هم ببینم بازم میخواهم ببینم من از کارگردان علی غفاریان خیلی تشکر میکنم که این سریال رو پخش کنند من ا همه ی بازیگران سریال بچه مهندس ممنونم بازم ادامه بدین و من از جواد جوادی و مسعود تبش و قاسم همدم خیلی خیلی تشکر میکنم و خواهش مندم که فصل چهار بچه مهندس رو پخش کنین ممنون از همتون من مشتاقم این سریال رو سریعتر ببینم ممنون

باسلام وعرض ادب واقعا مجموعه ای مانند مجموعه بچه مهندس واقعا عالیه لطفا خواهشا فصل ۴ این سریال به زودی پخش کنید واقعا این سریال عالی هرچی فصل هاشو ادامه بدید بهتره

من از سریال بچه مهندس خیلی لذت بردم
وازتون یه خواهشی دارم اونم اینه که بچه مهندس چهار رو هم پخش کنید 🥰🥰

من از سریال بچه مهندس خیلی خیلی لذت بردم
و ازتون یه خواهشی دارم اونم اینه که فصل چهارم بچه مهندس رو پخش کنید ممنون ازتون😍😍

سریال بچه مهندس چهار وهم بسازید واقعا عالی وبی نقصه این سریال باور کنید بچه مهندس و سریال پایتخت که هر چی ببینم سیر نمیشم تورو خدا قسمت بعدی پایتخت روهم بسازید از تون خواهش میکنم این دوتا سریال یکی از جذاب ترین فیلم هایی هست که تو ایران پخش شده. از کارگردانهای این دوتا سریال خیلی متشکریم باور کنید که خدا هم از شما راضی هست امیدوارم بازیگران و کارگردان های این دوسریال همیشه موفق باشن

سریال بچه مهندس چهار وهم بسازید واقعا عالی وبی نقصه این سریال باور کنید بچه مهندس و سریال پایتخت که هر چی ببینم سیر نمیشم تورو خدا قسمت بعدی پایتخت روهم بسازید از تون خواهش میکنم این دوتا سریال یکی از جذاب ترین فیلم هایی هست که تو ایران پخش شده. از کارگردانهای این دوتا سریال خیلی متشکریم باور کنید که خدا هم از شما راضی هست امیدوارم بازیگران و کارگردان های این دوسریال همیشه موفق باشن

ســلام لطفا سری جدید بچه مهندس رو در ماه مبارک رمضان پخش کنین و اگر میشود بازیگر های اصلی(قاسم و مسعود و جوادی) رو خذف نکنید.اینطوری فیلم خیلی قشنگ تر میشود

بچه مهندس چهار حتما بسازید ما بی صبرانہ منتظر هستیم ک بچه مهندس چهار پخش شود

سلام بچه مهندس ۴ اگه مسعود وقاسم و تینا وصال نباشه من خانواده و فامیل که مایل به دیدن نیستیم بی معنی شد ….

سلام لطفا بچه مهندس ۴ را هم بسازید
همه ما بی صبرانه منتظر تماشا این قسمت هستیم
منتظر بچه مهندس ۴ هستیم😊👍🏻

سلام لطفاً بچه مهندس ۴ رو پخش کنید در شبکه ۳ سیما ،
من این سریال را بسیار دوست دار

سلام و ممنون از دستندر کاران مجموعه بچه مهندس این سریال واقعا عالی بود و با تمام سریال هایی که من دیدم متفاوت بود این مجموعه بی نظیر بود
لطفا فصل ۴ این مجموعه روپخش کنید

ممنون از دستندر کاران مجموعه بچه مهندس

سلام لطفا فصل ۴ بچه مهندس رو پخش کنید من این مجموعه رو خیلی دوست دارم و بچه مهندس یکی از بهترین سریال هایی بود که من دیدم این سریال با تمام سریال هایی که دیدم فرق داشت و بی نظیر بود

سلامممممم به همه عوامل ساخت بچه مهندس هرچند که فصل ۱و۲سریال بچه مهندس پر بازدید نبود اما بچه مهندس ۳بسیار دیده وپسندیده شد همه ی مردم ایران دوست دارن که فصل ۴این سریال هم مثل فصل ۳خوب وقشنگ ساخته وپخش شود ،در ضمن اگر آقای روزبه حصاری بازی کنند امکان نداره که فصل ۴خوب در نیاد………….امید وارم در فصل ۴این سریال (اگر ساخته میشود)از زندگی جواد جوادی ومرضیه مقدم نمایش داده شود با سپاس …….

این سریال واقعا خیلی جذاب وقشنگ بود ومن هر شب بی صبرانه منتظر پخش این سریال می شدم وخواهش میکنم فصل ۴ را باهمین بازیگران فصل سه بویژه آقای روزبه حصاری و خانم مهشید جوادی بسازید

ممنون که فصل ۳ بچه مهندس را ساختین نه من بلکه همه ی مردم ایرانیان این فیلم جذاب رو دوست دارند
خیلی خوشحال می شم که فصل ۴ بچه مهندس را بسازید ولی بازیگران تغییر نکنند

ممنون که فصل سوم بچه مهندس را ساختین نه من حتی تمام ایرانیان این فیلم جذاب را دوست دارند
ممنون میشم که فصل چهار رو هم بسازید
یاشاسین همه دستندرکاران این فیلم

نسازید مضخرفه…

بچه مهندس 4

باز مثل پایتخت خراب میشه…

درسته که در فصل سوم ماجرای جواد جوادی به اتمام رسیده ولی می توان با ماجرای جدیدی از جواد جوادی در فصل ۴ داشته باشد و بیننده را خوشحال و شگفت زده کند پس لطفا فصل ۴ سریال بچه مهندس ۴ را پخش کنید من بیننده قطعی فصل ۴ این سریال هستم و درخواست دارم به نظرات و درخواست های مردم عمل کنید و فصل ۴ را بسازید. ممنون

سلام لطفا فصل ۴ رو هم بسازید شبها با عشق این سریال درو هم جمع میشیم

خیلی قشنگ بود امیدوارم که فصل ۴ هم ساخته بشه

خاهش می کنیم سریال ۴ بچه مهندس را بسازید سپاس از کل مناتق ایران

خاهش میکنیم سریال ۴ بچه مهندس را بسازید

لطفا فصل ۴ هم بسازید خیلی خوبه

از سریال بچه مهندس خیلی خیلی راضی هستم
و از شما میخواهم که فصل ۴ را هم اضافه کنید ممنون از سریال خوب و عالی تون بچه مهندس
منتظر فصل ۴ بچه مهندس هستم.

لطفاً فصل های بیشتری اضافه کنید چون اینطوری پربیننده تر و جذاب تر و قشنگ تر هم میشود ممنون میشم👏🤗

نام (required)

               ایمیل (نشان داده نخواهد شد, الزامی)

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس 4» به کارگردانی احمد کاوری در تهران، کورش سلیمانی به عنوان بازیگر جدید این سریال به عوامل این پروژه تلویزیونی اضافه شد.

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال “بچه مهندس 4” ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون حدود 55 درصد از تصویربرداری به پایان رسیده و گروه در تلاش‌ است که سریال هرچه زودتر برای پخش از کنداکتور سیما آماده شود.

وی همچنین افزود: گروه در حال حاضر در لوکیشن فرودگاه سپهر مشغول تصویربرداری‌ است.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی بازیگرانی‌اند که تا به امروز مقابل دوربین سریال جدید احمد کاوری رفته‌اند. کورش سلیمانی به جمع بازیگران سریال “بچه مهندس 4” پیوسته و قرار است در روزهای پیش رو بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه شوند.

انتهای پیام/

با ادامه تصویربرداری «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری در تهران، یک بازیگر جدید به این پروژه اضافه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۴» ضمن اعلام خبری درباره روند تولید پروژه گفت: تاکنون حدود ۵۵ درصد از تصویربرداری به پایان رسیده و گروه در تلاش هستند که سریال هر چه زودتر برای پخش از کنداکتور سیما آماده شود.

وی همچنین افزود: گروه در حال حاضر در لوکیشن فرودگاه سپهر مشغول تصویربرداری هستند و کوروش سلیمانی به جمع بازیگران سریال اضافه شده است.

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی بازیگرانی هستند که تا امروز مقابل دوربین سریال جدید احمد کاوری رفته‌اند. قرار است در روزهای پیش رو بازیگران دیگری به این پروژه اضافه شوند.

دیگر عوامل «بچه مهندس ۴» عبارتند از: نویسنده: حسن وارسته، مشاور و ناظر کیفی: سیدعلی حمیدی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی‌مقدم، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: سعید نقدزاده، طراح صحنه و لباس: امیر ملک‌پور، طراح گریم: سیدجلال موسوی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: مهدی سعدی، آهنگساز: مسعود سخاوت‌دوست، مدیر تولید: جواد سلیمانی، مدیر برنامه‌ریزی: محمدجواد سعدی، گروه کارگردانی: فرانه نصری، حسن سالار، ایرج کریمی، منشی صحنه: ماه‌گل کرامتی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظرفصیحی، عکاس: امین مرادی‌راد، مشاور هوا و فضا: علیرضا حاجی‌زاده، گروه تدارکات: مراد خانه‌زاد، عبدالرضا بهرامی، کامبیز محمدی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.بچه مهندس 4

جدول سانس ها و ساعت پخش فیلم ها

جدول سانس ها و ساعت پخش فیلم ها

جدول سانس ها و ساعت پخش فیلم ها

جدول سانس ها و ساعت پخش فیلم ها

جدول سانس ها و ساعت پخش فیلم ها

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است


پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر

به گزارش تیتربرتر؛ روزبه حصاری، بازیگری که با فصل سوم سریال «بچه مهندس» به شهرت رسیده بود برای حضور در فصل بعدی این سریال، درخواست دستمزدی نجومی کرده که با واکنش تهیه کننده این سریال، منجر به برکناری او از این مجموعه شده است.


 

دیروز بسیاری از رسانه‌ها به نقل از سعید سعدی، تهیه کننده سریال «بچه مهندس ۴»، کنار گذاشته شدن «روزبه حصاری» بازیگر نقش «جواد جوادی» و در واقع نقش اول سریال را رسانه‌ای کردند.


 

بچه مهندس 4

سعید سعدی، درخواست‌های غیر متعارف این بازیگر را دلیل حذف او از این مجموعه عنوان کرد و اعلام کرد که بازیگر جایگزین این نقش بزودی انتخاب و اعلام خواهد شد.


 

پیگیری‌ها در این خصوص جزئیات این برکناری را مشخص کرده است. این بازیگر جوان که به گفته بسیاری با فصل سوم این سریال به شهرت رسیده است، برای حضور و بازی در فصل چهارم «بچه مهندس» درخواست حقوق ماهیانه ۲۰۰ میلیونی داشته (حقوق یک سوپراستار سینما) درصورتی که ابتدای پروژه با تهیه کننده سریال بر سر عدد ۴۰ میلیون تومان به توافق رسیده بود.

همه این‌ها به قول تهیه کننده سریال وقتی «غیر متعارف» می‌شود که دستمزد همین آقای بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون تومان در ماه بوده است.


 

ذکر این اعداد و ارقام شاید فقط تلنگری باشد به مدیرانی که با وسواس و مراقبت بیشتر نسبت به پروژه‌ها و سریال‌های اصطلاحا چند فصلی خود باشند که هنوز پخش آن‌ها به اتمام نرسیده، به بهانه رضایت مخاطب نگارش فصل بعدی را شروع می‌کنند که متاسفانه درخواست عدد‌های نجومی و لبخند مدیران ماحصل چنین اتفاقاتی شده است.


 

کارگردان فصل چهار سریال «بچه مهندس» تغییر کرده و علی غفاری جای خود را به یک کارگردان دیگر خواهد داد.

علی غفاری کارگردان سه فصل از سریال «بچه مهندس» به دلیل ساخت فیلم سینمایی «شکار شکارچی» نمی تواند گروه تولید این سریال را در فصل چهار همراهی کند.

به همین دلیل گروه تولید به دنبال کارگردانی برای جایگزین کردن او هستند.

یکی از گزینه های احتمالی احمد کاوری است که تاکنون سریال های وارش، بیدار باش،‌خواب بلند و … را برای تلویزیون کارگردانی کرده است و آخرین سریال او نیز «شرم» نام دارد که به تازگی تولید آن به پایان رسیده و در نوبت پخش قرار دارد.

تصویربرداری «بچه مهندس4» نیمه آبان آغاز می شود و بنا است تا در ماه رمضان سال آینده به پخش برسد.

همچنین تا الان روزبه حصاری و مهشید جوادی به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده بودند و در ادامه هر کدام از بازیگران که به ضرورت درام به قصه کمک کنند به فراخور به سریال اضافه می شوند. اما بعد درخواست 200 میلیونی روزبه حصاری با مخالفت تهیه کننده این بازیگر از ادامه کار کنار رفت.

حسن وارسته نیز که نگارش فصل دو و سه این سریال را به عهده داشته در فصل چهار هم نویسنده «بچه مهندس» است.


مطالب مرتبط:


 

از میان بازیگران نیز تاکنون حضور ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان ، مهشید جوادی ، نسیم باقریان ، کریم قربانی ، عباس جمشیدی ‌فر و شیوا خسرومهر در سری چهارم بچه مهندس قطعی شده است.


 

سری چهارم این سریال، در ۳۰ قسمت ساخته می ‌شود و مانند سری قبل، حسن وارسته به همراه یک گروه چند نفره کار نویسندگی را برعهده دارند. بچه مهندس ۴ برای پخش در اوایل سال آینده از شبکه دوم سیما آماده خواهد شد.


گردآورنده: علی اکبر رضایی


آنچه دیگران می خوانند: 

 

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به سایت تیتربرتر می باشد .
هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.

بچه مهندس 4
بچه مهندس 4
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *