بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز

بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز
بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز

او متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در بیمارستان شهدای تجریش و فرزند بزرگ خانواده است. برادر کوچک ترش امید نام دارد که در زمینه موسیقی فعالیت می کند. امین حیایی خوش مشرب و خوش محضر است و شوخ طبعی معتدلی در رفتارش دیده می شود. خودش تاکید دارد دنبال پول نیست و نقش ها را به این خاطر انتخاب نمی کند؛ پس باید بگوییم او عاشق بازیگری است و پرکاری اش گواه همین احساس! زمان کودکی با دوستان در محله اشان سیاه بازی راه می انداخت و در مدرسه هم پانتومیم اجرا می کرد. طی اجرای این پانتومیم ها در زمان خدمت سربازی بود که برای نخستین بار دیده شد و از او برای گروه تئاتر نیروی هوایی دعوت کردند.

دارا متولد 11 شهریور 1372 در تهران است و بخاطر چهره اش در حرفه مدلینک مشغول بود اما اکنون وارد کار بازیگری شده است و دوست دارد در این حرفه همانند پدرش به شهرت و محبوبیت برسد. دارا حیایی در فیلم شعله ور با امین حیایی همبازی شده است.

امین حیایی در مورد ازدواج زود به هنگام خودچنین می گوید : من از بچگی عاشق پیشه بودم اما همیشه در عشق و عاشقی شکست می خوردم و با هر کسی که دوست می شدم می خواستم بگیرمش و گمان می کردم این زن آینده من است. از 18 سالگی به بعد دیگر جدی تر شدم و دنبال کیس مناسب برای ازدواج بودم.

سرانجام در سال 71 با شخص بازیگری بنام مونا بانکی پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج پسری بنام دارا می باشد. زندگی مشترک امین حیایی با مونا بانکی پور به سال نرسیده به طلاق منجر می شود و به گفته امین حیایی اوایل جدایی سر حضانت دارا اختلاف نظر داشتیم و دچار مشکل شدیم تا اینکه با گذشت زمان مونا فهمید که چقدر من دارا را دوست دارم و با من راه اومد البته منم وقتی دیدم که مونا چقدر برای دارا زحمت می کشد تصمیم گرفتم حضانت دارا را به او واگذار کنم. مونا بانکی پور بعد از جدایی از امین حیایی از بازیگری فاصله می گیرد و پس از سال ها زندگی در خارج از کشور نهایتاً تصمیم می گیرد به ایران بازگردد.

امین حیایی بعد از جدایی از همسر اولش در سال 77 با شخصی بنام نیلوفر خوش خلق ازدواج می کند. خانم خوش خلق متولد 24 خرداد 1351 در آبادان است. او سال هاست که در تئاتر بازی می کند و دوست دارد در سینما هم همانند تئاتر به موفقیت برسد. از آخرین کارهای او می توان به بازی در سریال نفس گرم در سال 94 اشاره کرد.

بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز

امین حیایی در رابطه با همسرش نیلوفر می گوید : نیلوفر ستاره عشق من است او تمام زندگی من است و به بودن در کنار او افتخار می کنم. من بارها گفته ام و دوباره هم میگم اگر نیلوفر نبود این موفقیت ها هم نبود.

و نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : میدونم خیلی ها تصور می کنند که ازدواج من و امین بخاطر سینما بود اما این معرفت و منش اخلاق امین بود که مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و در سال ها زندگی مشترک با او این ویژگی بارها برای من اثبات شده است. من و امین روزگار بسیار خوشی را در کنار هم سپری می کنیم و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده بسیار خوش بین هستیم و دوست داریم زندگی با آرامش را تجربه کنیم که یاد خدا محور اصلی آن باشد.

خیلی از بازیگران ایرانی برای خود شغل دومی راه انداخته اند و امین حیایی هم جزو این بازیگران است. او و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی می شود که کافی شاپی زیبا و پرطرفدار بنام کافه وانیل در تهران راه اندازی کرده اند و آن را مدیریت می کنند.

نیلوفر خوش خلق می گوید : من و امین عاشق سفر و تفریح هستیم البته اگر وقت آزاد داشته باشیم. در ایران همیشه به منطقه خوش آب و خوا بنام دهکده مازیچال در شمال کشور می رویم و برای مسافرت خارج بیشتر به کشورهای اروپایی سفر می کنیم و دوست داریم بیشتر به فرانسه برویم.

امین حیایی 19 خرداد 1349 در بیمارستان شهدای تجریش متولد شد، امین حیایی بزرگ شده قیطریه تهران است. او فرزند بزرگ خانواده است. پدر و مادر امین حیایی افراد هنری نیستند، پدرش دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار بودهامین حیایی دیپلمه ریاضی و فیزیک است. برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می کند. و تنها خواهرش در سال 1370 فوت کرده است. بعد انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفت و در مرکز هنرهای نمایش عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش افتاد و از همانجا کارهای هنری خود را آغاز کرد.پدرش شغل آزاد و مادرش معلم بود.

سال 1370 در 21 سالگی زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود توجه ثریا قاسمی بازیگر را جلب کرد و همان سال با معرفی او به فیلم دو همسفر رفت و اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت

این فیلم اما به علت زمینه سیاسی به موقع اکران نشد تا اینکه در سال 1371 در فیلم دو روی سکه بازی کرد و با پخش آن از این طریق دیده شد.

در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (1378) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد 1379 بر روی پرده سینما رفت.
داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز

او در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و…

زنان ونوسی مردان مریخی فیلمی طنز به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی محمدرضا مفیدی ساخته سال 1389 است.

امین حیایی بازیگر بی نظیری در زمینه کمدی و طنز اسـت، فیلم اخراجی ها یکی از پولسازترین کارهای او می باشد. با این کـه سی دی هاي غیر مجاز در زمان پخش اخراجی ها روی پرده سینما دست بـه دست شدند، این فیلم در زمان خود رکورد شکنی کرد و یکی از پرفروش ترین هاي تاریخ سینمای کشور ایران لقب گرفت.

زندگی سفیده به همراه پدرام نصیری 1393

اوج پرواز به همراهی نیما نکیسا، کامران تفتی، کامبیز دیرباز، مازیار عصری، سیاوش خواهانی، مجید ادیب، پرهام امینی، بردیا صابری، علی ضیا و پویا امینی 1393

عشق تو 1397 (تیتراژ برنامه یک یک ویژه تحویل سال شبکه)

عکس جدید امین حیایی بازیگر معروف ایرانی درکنار همسرش نیلوفر خوش خلق

امین حیایی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. وی از سال ۱۳۷۰ فعالیت در عرصه بازیگری
را آغاز کرده و تاکنون در سریال خوب بد جلف، فیلم سینمایی پسر تهرونی و رژیم طلایی نقش آفرینی
کرده است. امین حیایی تاکنون دو بار ازدواج کرده که بار اول پس از تولد پسرش دارا به جدایی ختم شد، او
مجدد با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. به تازگی امین حیایی تصویری از خود درکنار همسرش منتشر کرده
است. تصویری از امین حیایی و همسرش را در Niksalehi ببینید.

عکس جدیدی که امین حیایی از خود درکنار همسرش در اینستاگرامش منتشر کرد را ببینید.

امین حیایی بعد از جدایی از همسر اولش در سال ۷۷ با شخصی بنام نیلوفر خوش خلق ازدواج
می کند. خانم خوش خلق متولد ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان است. او سال هاست که در تئاتر بازی
می کند و دوست دارد در سینما هم همانند تئاتر به موفقیت برسد. از آخرین کارهای او می توان به
بازی در سریال نفس گرم در سال ۹۴ اشاره کرد.

امین حیایی در رابطه با همسرش نیلوفر می گوید : نیلوفر ستاره عشق من است او تمام زندگی من
است و به بودن در کنار او افتخار می کنم. من بارها گفته ام و دوباره هم میگم اگر نیلوفر نبود این
موفقیت ها هم نبود.

بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز

و نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : میدونم خیلی ها تصور می کنند که ازدواج من و امین
بخاطر سینما بود اما این معرفت و منش اخلاق امین بود که مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی
است و در سال ها زندگی مشترک با او این ویژگی بارها برای من اثبات شده است. من و امین روزگار
بسیار خوشی را در کنار هم سپری می کنیم و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده
بسیار خوش بین هستیم و دوست داریم زندگی با آرامش را تجربه کنیم که یاد خدا محور اصلی آن
باشد.

اینستاگرام امین حیایی و ساعد نیوز




©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

باشه


بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز

فریبا نادری متولد 21 فروردین 1363 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است،

دنیای بازیگری

میگوید : دوران راهنمایی بودم که به طور خیلی اتفاقی پیشنهاد اجرا در برنامه نیمرخ به من داده شد اما مادرم مخالف بود. از این قضیه چند سالی گذشت تا اینکه به همراه دوستم که گریمور بود رفتیم دفتر آقای مسعود رسام. او مشغول تست از بازیگران برای سریال مروارید سرخ بود. من هم غافل از این ماجرا بودم که از اتاقشان بیرون آمدند و گفتند نوبت شماست. من گفتم ما برای تست بازیگری اینجا نیامدیم. گفت: حالا که آمدی بیا تست بده. آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالفت خواهند کرد. در قراردادم شرط کردم که خانواده‌ام هم باید پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ هم پذیرفتند. با این شرایط باز هم مادرم مخالفت کرد، اما سرانجام متوجه شد که علاقه من به بازیگری وصف‌ناپذیر است و نمی‌توانند مقابل علاقه‌ام ایستادگی کنند و این شد که به بازیگری روی آوردم و در حال حاضر هم در سریال «غیرمحرمانه» ایفای نقش می‌کنم و خوشحالم که مردم هم از آن استقبال کردند.

فریبا نادری اتفاقی وارد عالم بازیگری شده است؛ او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال گل بارون‌ زده باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه‌ای باز کنند.

فریبا نادری درباره آشنایی اش با زنده یاد مسعود رسام می‌ گوید : یادآوری روزهای آشنایی مرا اذیت می‌کند ما سر یک کار با هم آشنا شدیم اما ارتباط و ازدواج مان ربطی به کار نداشت

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم

یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، شاید خیلی‌ ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال 83 می‌ دانستم که مسعود سرطان دارد، سال 85 که با من ازدواج کرد دکترها می‌ گفتند :

کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال 88  با سرطان بجنگد

در چند سال گذشته بارها شایعه ازدواج او با بازیگران مشهور به گوش می رسید

خبر ازدواج او با شاهرخ استخری و مهدی سلوکی در حالی به می رسید که این افراد ازدواج کردند و این شایعات توسط نادری بارها تکذیب شده است و می گوید : به هیچ وجه با هیچ کدام از مردان سینما و تلویزیون ازدواج نخواهم کرد و سعی می‌ کنم زندگی خصوصی‌ ام خارج از حاشیه‌ ها باشد

فریبا نادری برای دومین بار پس از 8 سال در تیرماه 96 مجدد ازدواج کرد . اسم همسر دوم وی مهرداد طباطبایی است که مدیریت یک رستوران در تهران به نام دلیجان را برعهده دارد.

● مروارید سرخ ● گل بارون زده ● فاخته ● یلدا ● چک برگشتی ● پرستاران ● ستایش 2 ● ستایش 1 ● میلیاردر ● فاکتور هشت ● غیرمحرمانه ● آسمان همیشه ابری نیست ● من وپوتی ● بزرگمرد کوچک ● مثل شیشه ● پنجره

● دریا کنار (1394) ● من و شارمین (1394) ● سپید و سیاه ● مشکل گیتی (1394)

 

 

مراسم بهترین موزیک ویدیو سال و یا ام تی وی روز گذشته برگزار شد و گرچه به دلیل دوران قرنطینه ویروس کرونا طبق شیوه مرسوم فرش قرمز خاصی نداشت و سلبریتی های شرکت کننده هر کدام در روزهای و مکان های متعدد در برابر دوربین ها قرار گرفتند ولی با این حال باز هم دست کمی از فرش قرمز معمولی نداشت. در زیر گلچینی از بهترین میکاپ و آرایش های مو را در مراسم ام تی وی 2020 مشاهده خواهید کرد.
مراسم ام تی وی 2020

مایلی سایرس

گرچه ترکیب رژلب قرمز و خط چشم بالدار مایلی سبک میکاپ های کلاسیک را فریاد می زند ولی به گزارش پرشین وی مدل مو مولت او کاملا مدرن است.

مایلی…

مهراب قاسم‌خانی دو بار ازدواج کرده‌است، حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا بود. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم در سال 1383 با شقایق دهقان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود.

وی در فضای مجازی فعالیت جدی دارد و صفحه وی همواره برای هوادارانش به روز می شود، در حالیکه مدت هاست تصویری از همسرش شقایق دهقان منتشر نکرده است و در پست های آخر سال صفحه اش سال 98 را سال سخت جدایی خوانده است، برخی از صفحات مجازی به بازنشر عکس های خانوادگی مهراب قاسمخانی پرداخته اند.
شقایق دهقان، متولد اسفند ماه سال 1358 در شهر گیسن آلمان است. شقایق دهقان…

پشیمانی خانم مجری از تزریق ژل به صورتش!

  یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 1 دقیقه

 

ساعد نیوز : لجین عمران مجری 42 ساله سعودی از تزریق ژل و فیلر صورت خود ابراز پشیمانی کرده است

ظاهر جدید لجین عمران مجری عرب زبان
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از سیمرغ، لجین عمران مجری “صباح الخیر یا عرب”، گفت از این که فیلر و تزریق ژل روی صورتش انجام داده پشیمان است و از این که اطرافیانش بی پرده و صریح به او نگفته اند که با فیلر صورت زشت و بدقیافه شده، ابراز ناراحتی کرد.
او می گوید در برنامه صبحگاهی با بسیاری از جراحان زیبایی مصاحبه می کردم،…

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد
فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی است، در یک خانواده 6 نفری بدنیا آمد چهار خواهر دارد و در کودکی عاشق فوتبال و دروازه بانی بوده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است

دنیای بازیگری
در سال 1370 وقتی 17 ساله بود بخاطر علاقه به هنر، در کلاس های آزاد بازیگری تئاتر شرکت کرد و از همانجا به مجموعه نوروز 72 معرفی شد و تجربه کوتاهی بدست آورد

اولین تجربه رسمی او در سال 73 با ساعت خوش شانس مهران مدیری بود که هم منشی صحنه و هم بازیگر بود
فعالیت…

امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران، خواننده رپ است
تا دیپلم بیشتر درس نخواند تا اینکه وارد کارگری شد، بعد از شروع رپ زیرزمینی کم کم شناخته شد تا اینکه بارها جنجالی های بزرگ سیاسی درست کرد
نام اصلی اش امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو
امیر تتلو خوانندگی را از 17 سالگی در سبک پاپ شروع کرد
دو سال بعد یعنی سال 1379 با موسیقی رپ آشنا شد و در سال 1380 به دبی رفت و زیر نظر شاهرخ سالار سبک R&B را فرا گرفت و دوباره به ایران بازگشت
در سال 1383 که 21 ساله بود با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند
در سال 1389…

بهناز جعفری متولد 1353 در تهران و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون میباشد. او فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

دنیای بازیگری
کلاس های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوانان زیر نظر گلاب آدینه، رویا تیموریان و سپاه منصور در دوران دبیرستان گذرانده است

سال 72 در 19 سالگی با تئاتر سلطان مار گلاب آدینه فعالیت هنری اش در تئاتر آغاز شد
در کلاس های بازیگری بود که توسط رخشان بنی اعتماد برای فیلم روسری آبی انتخاب شد، بنابراین در سال 1373 با ایفای نقش کوتاه در این فیلم وارد عرصه جدی هنر شد

سال 1376 بعنوان بازیگر در نمایش های…

زیبا بروفه در سال 1354 و در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل حقوق قضایی از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ١٣٧٨ میباشد.

او از جمله هنرمندانی بود که فیلم عروسی اش لو رفت
انداکی بعد از عروسی انتشار فیلم عروسی زندگیشان را وارد حاشیه کرد

ماجرا هم از این قرار بود که آتیله فیلم بردار، فیلم عروسی خانوم بروفه رو بعنوان نمونه کار در اختیار مشتری قرار میدهد و او هم این فیلم رو پخش میکند
انتشار این فیلم تا مدت ها این زوج را درگیر مشکلات روحی و کاری کرد
یک خواهر و بک برادر کوچک تر از خود دارد

در دانشگاه حقوق قضایی می خواند و همزمان بخاطر علاقه اش به آموزشگاه بازیگری…

آناهیتا افشار متولد 7 هفتم مرداد ماه 1365 در تهران می باشد
رشته تحصیلی اصلی او نقاشی بوده است

دنیای بازیگری
آناهیتا افشار متولد 7 هفتم مرداد ماه 1365 در تهران می باشد
رشته تحصیلی اصلی او نقاشی بوده است
آناهیتا افشار متولد 7 هفتم مرداد ماه 1365 در تهران می باشد
رشته تحصیلی اصلی او نقاشی بوده است

دنیای بازیگری
آناهیتا افشار فعالیت خود را از سن 9 سالگی با تئاتر شروع کرتجربه بازیگری خود را برای اولین بار در سریال های طنز رضا عطاران کسب کرد و در سال 1384 نقش نه چندان پررنگ , در سریال “متهم گریخت” ایفا کرد و بعد از آن در سریال “ترش و شیرین” بازی کرد…

بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز

رامبد جوان متولد اول دی ماه سال 1350 در محله شهرآرا تهران است، او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون میباشد.تحصیلات خود را تا دیپلم بیشتر ادامه نداده است، یک خواهر بزرگ تر از خود بنام پوپک دارد خانواده اش اصالتا اهل تبریز و ترک زبان هستند

دنیای بازیگری
او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده و از سال 1373 به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است. اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع…

 

پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371 در تهران، بازیگر است
فارغ التحصیل نوازندگی موسیقی است تمایل به ایفای نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای دارد بجز هنر بازیگری به نوازندگی علاقمند است و آنرا بصورت آکادمیک دنبال میکند

دنیای بازیگری
من در هیچ کلاس بازیگری دوره نگذراندم. سال 86 حمید نعمت الله مرا برای ایفای یک نقش در فیلم «مقلد شیطان» به افشین صادقی معرفی کرد و البته این فیلم توقیف شد.
پس از بازی در فیلم مقلد شیطان  من دیگر به دنبال بازیگری نبودم و مشغول تحصیل بودم

تا اینکه در سال 90  برای نقش نیکی در فیلم کلاس هنرپیشگی انتخاب شدم‌. نقش نیکی و فیلم …

رابعه اسکویی متولد 1345 در تهران، بازیگر است
دیپلمه است

دنیای بازیگری
دوره های بازیگری را زیر نظر مرحوم حمید سمندریان گذرانده است
با مجموعه پلاک 14 در سال 1378 بکارگردانی مهران مدیری وارد تلویزیون شد و یکسال بعد با فیلم یکی بود یکی بکارگردانی ایرج طهماسب تجربه حضور در سینما را پیدا کرد
درخشش او در سال 79 در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی وی را کاندیدای بهترین نقش مکمل زن جشنواره فجر کرد، شهرت اش بیشتر در کارهای مهران مدیری و بخصوصی ویلای من در سال 91 بود

ازدواج
رابعه اسکویی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

مهاجرت به ترکه
در 13 دی 1394 خبر مهاجرت او به…

 

دارا حیایی متولد 11 شهریور سال 1375 در شهر تهران است او پسر امین حیایی و موا بانکی پور است.
مادر دار، مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت. مونا به همراه پسرش دارا سال ها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

شروع بازیگری
دارا حیایی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت راه پدر و مادرش را پیش گرفت. فرزانه داوری مادربزرگ او نیز یکی از بازیگران قبل از انقلاب بوده است.

پدرش به او پیشنهاد کرد که در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور…

سیما تیرانداز متولد سال 1349 در تهران از بازیگران تئاتر و سینمای ایرانی است. وی کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدۀ سینما و تئاتر دارد.

دنیای بازیگری
یک روز در دبیرستان همکلاسی پشت سریم می گفت: خواهرم در کلاس بازیگری ثبت نام کرده که من هم پرسیدم آدرس کلاس ها رو به من بگو، من هم می خواهم به آن کلاس بروم

آدرس را که که به من داد، دقیقا در خیابان دریای نور بود که یک کوچه با منزل ما فاصله داشت، اینطور شد که رفتن و در کلاس ثبت نام کردم

او با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی…

میترا حجار در 15 بهمن 1355 در مشهد متولد شد.مادر او مهری جاهد و پدرش محمد حجار می باشد. وی دارای یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار می باشد. 

دنیای بازگری
میترا حجار با مدرک ریاضی فیزیک از سال 76 و با فیلم غریبانه وارد سینما شد و دوره دوساله کارگردانی را در کلاس های بزرگمهر رفیعا گذراند.
در سال 1377 در فیلم فریاد درخشید و بازی قابل توجهی از خود ارائه داد. پس از آن با بازی در متولد ماه مهر ساخته احمد رضا درویش در سال 78 چنان بازی قدرتمندی را به نمایش گذاشت که هیئت داوران هجدهمین جشنواره فجر جایزه بهترین بازیگر نقش اول را به او دادند.

شبهای…

شبنم فرشادجو (زادهٔ 16 بهمن 1356، تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران می‌باشد و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

– فارغ‌التحصیل از آموزشگاه تئاتر با مدیریت حمید سمندریان؛ 1374 – کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری؛ 1380 – کارشناسی ارشد نمایش با گرایش کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری تهران؛ 1383 – داور جشن بازیگر خانه تئاتر؛ 1389

دنیای بازیگری
تئاتر را از سال 1374 آغاز کرد پدر و مادرش مشوق اصلی او بودند سپس…

لادن طباطبایی ایرانی (زاده 9 اردیبهشت 1349 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است
او برای درمان دخترش که مبتلا به بیماری اوتیسم است، مدتی در کشور ترکیه حضور داشت برای همیشه به آمریکا رفت
وی در توضیح مهاجرت خود نوشت :
سلام بر یاران مهربان در جریان مهاجرت من و سها ،سوالات زیادی برای تعدادی از دوستان پیش آمده و من به چند دلیل نمیدونم چکار کنم؛ حرف برای گفتن و تعریف کردن خیلی زیاده. دوستانی که از سال قبل در کنارم بودن، تا حدودی میدونن جریان چیه و یا آنقدر ارتباط قلبی دلنشینی با ماجراهای من و سها برقرار کردن که انگار در کنارم هستند. حرف زدن با اونها…

پانته آ پناهی ها متولد 9 آذر 1356 در تهران، بازیگر است
فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد، بطور اتفاقی بدلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد

دنیای بازیگری
یک روز در دانشگاه تهران فردی را صدا می زدم و آقای حسین کیانی (نمایشنامه نویس و کارگردان) صدای من را شنید و آنقدر خجالتی بود که از یک نفر خواست تا از من بپرسد کار تئاتر می کنم یا نه ؟ من هم گفتم نه، من تئاتر بلد نیستم ! از من پرسیدند دوست داری تئاتر بازی کنی ؟ من هم گفتم بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز آشنایی با تئاتر نداشتم

آقای کیانی من را سر تمرین های…

ژاله صامتی متولد 14 فروردین 1351 درتهران، بازیگر است
فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد، بجز بازیگری کارگردان تئاتر و متولی مدرسه بازیگریست

دنیای بازیگری
از کودکی عاشق بازیگری بودم، 3 ساله بودم که هر کس می پرسید می خواهی چه کاره شوی، پاسخ می دادم بازیگر و این عشق هنوز درون من زنده است
فعالیت هنری خود را با حضور کوتاه در فیلم دت یعنی دختر در سال 1372 وقتی 21 ساله بود آغاز کرد و بکسال بعد در سال 73 به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی انتخاب شد

در سال 1375 با سریال یحیی و گلابتون وارد قاب تلویزیون شد، و تجربه موفقی در آژانس دوستی…

هنگامه قاضیانی متولد 30 اردیبهشت 1349 در مشهد، بازیگر و خواننده است
فارغ التحصیل لیسانس رشته جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو آمریکا می باشد علاوه بر بازیگری، ترجمه کتاب و خوانندگی نیز می کند

دنیای بازیگری
شروع فعالیت هنری او از سال 1379 با فیلم سینمائی سایه روشن به کارگردانی حسن هدایت بود که پس از آن به تئاتر روی آورد و با نمایش مثل خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای اولین بار به روی صحنه تئاتر رفت. در تئاتر فعالیت های زیادی داشته و از جمله خرس ، مثل خون ، برای استیک ، دفتر یادداشت…

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و 4 برادر است.
تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است.

دنیای بازیگری
فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.
با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی…

بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز
بیوگرافی امین حیایی از ساعد نیوز
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *