بیوگرافی سیما سادات لاری متولد

بیوگرافی سیما سادات لاری متولد
بیوگرافی سیما سادات لاری متولد

در ادامه با بیوگرافی کامل سیما سادات لاری دندانپزشک و سخنگوی وزارت بهداشت به همراه عکس های خانوادگی و بیوگرافی حسن زائری لطف همسرش و سوابق و رزومه کاری سیما سادات لاری با شما در نم نمک خواهیم بود.

سیما سادات لاری متولد دهه 1360 در تهران دندانپزشک و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

سیما سادات لاری مدرک تخصصی دکترای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی همدان دارد. سیما سادات لاری در 14 آبان 98 به عنوان رئیس دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ نیز منصوب شده بود.

دکتر سیما سادات لاری دندانپزشک و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان است. وی پیش از این سمت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان را بر عهده داشت. دکتر لاری اولین دندانپزشکی است که طی ادوار جاری به سمت معاون در وزارت بهداشت منصوب شده است.بیوگرافی سیما سادات لاری متولد

وزیر بهداشت سال گذشته دکتر سیما سادات لاری را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد. وی جانشین دکتر محمدرضا فراهانی شده بود.

در خرداد 1399 وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد؛ انتصابی که به نوعی حکم عزل جهانپور ، سخنگوی نام آشنای وزارت بهداشت در ایام کرونا را دارد!

در مورد علت برکناری جهانپور صحبتی به میان نیامده است اما قسمتی از متن نامه سعید نمکی می توان نشانه ای از علت برکناری کیانوش جهانپور سخنگوی سابق باشد.

حواشی زیادی در دوران سخنگویی کیانوش جهانپور در وزارت بهداشت پیش آمد که از جمله احتمالا اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور در تاریخ 30 بهمن توسط جهانپور در توییترش و سپس مجادله با سفیر چین مواردی از این دست ، است.

سیما سادات لاری سالها پیش با دکتر حسن زائری لطف ازدواج کرده و متاهل است.

دی ماه سال 98 بود که سیما سادات لاری ، چند ماه پس از انتصابش به عنوان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، برای همسرش دکتر حسن زائری لطف ، حکمی صادر کرد و آقای همسر را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد!

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

در ادامه با بیوگرافی کامل پارسا خائف خواننده سنتی برنامه عصر جدید به همراه عکس های خانوادگی و شخصی پارسا خائف با شما در نم نمک خواهیم بود.

جشن تولد زهره حمیدی با حضور احمد ایراندوست ، ساناز سماواتی ، ساقی زینتی و جمعی از دوستان خانم بازیگر برگزار شد.

All Rights Reserved – © 2016 – 2020

بیوگرافی و عکس های دکتر سیما سادات لاری دندانپزشک جانشین کیانوش جهانپور و سخنگوی جدید وزارت بهداشت و همسرش و خانواده و سوابق و افتخارات و سن و محل تولد و مدرک تحصیلی و زندگینامه وی را در مجله حرف تازه میخوانید

 

دکتر سیما سادات لاری متخصص دندانپزشکی و متولد همدان ،دندانپزشک و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

در کارنامه مدیریتی و اجرایی لاری ،معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم
و اولین دندانپزشکی است که طی ادوار جاری به سمت معاون در وزارت بهداشت منصوب شده استبیوگرافی سیما سادات لاری متولد

دکتر لاری در دوران معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طی حکمی، دکتر حسن زائری لطف را به سمت سرپرستی مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد.

دکتر حسن زائری لطف پیش از این در مسئولیت های مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی همدان و مشاور معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت فعالیت می کرد.

خانم سادات لاری با حکم سعید نمکی وزیر بهداشت به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب شد.

دکتر سعید نمکی در حکمی دکتر سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

در متن حکم نمکی آمده است:«با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی ضروری است هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده‌اند و جناب آقای دکتر کیانوش جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته‌اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.»

در مورد علت برکناری جهانپور صحبتی به میان نیامده است اما قسمتی از متن نامه سعید نمکی می توان نشانه ای از علت برکناری کیانوش جهانپور سخنگوی سابق باشد.

حواشی زیادی در دوران سخنگویی کیانوش جهانپور در وزارت بهداشت پیش آمد که از جمله احتمالا اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور در تاریخ ۳۰ بهمن توسط جهانپور در توییترش و سپس مجادله با سفیر چین مواردی از این دست، است

 

منبع بیوگرافی: مجله حرف تازه


نام (required)

               ایمیل (نشان داده نخواهد شد, الزامی)





در اخبار روز
۲۰ خرداد ۱۳۹۹
۱ نظر
3,219 بازدید

سیما سادات لاری متولد دهه شصت است که روز سه شنبه ۲۰خرداد ۹۹ به سمت سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد. دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر سیما سادات لاری را به عنوان سخنگوی جدید وزارت بهداشت، جایگزین دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی سابق این وزارت خانه و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نمود. سیما سادات لاری مدرک تخصصی دکترای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی همدان دارد.  سیما سادات لاری در ۱۴ آبان ۹۸ به عنوان رئیس دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ نیز منصوب شده بود.

دکتر سیما سادات لاری قبلا عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان بود و اولین دندانپزشکی است که به سمت سخنگوی وزارت بهداشت منصوب می شود. اینستاگرام و توییتر دکتر سیما سادات لاری در این لحظه ارائه نشده است که امیدواریم بزودی در اختیار رسانه ها قرار بگیرید.

دکتر سیما سادات لاری با حفظ سمت، به عنوان سخنگوی جدید وزارت بهداشت معرفی شده است. ایشان در حال حاضر، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت بود و وزیر بهداشت در حمکم انتصاب این بانوی جوان آورده است که سوابق ارزنده اجرایی و حسن سلوک دارد. وزیر بهداشت از دکتر سیما سادات لاری سخنگوی جوان وزارت بهداشت خواسته تا از سیاسی کاری پرهیز کند و امانت دار باشد.بیوگرافی سیما سادات لاری متولد

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، روز ۲۹ خرداد ۹۸، در حکمی، دکتر سیما سادات لاری را به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد. وی جانشین دکتر محمدرضا فراهانی شد.

دکتر سیما سادات لاری دندانپزشک و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان است. وی پیش از این سمت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان را بر عهده داشت. دکتر لاری اولین دندانپزشکی است که طی ادوار جاری به سمت معاون در وزارت بهداشت منصوب شده است.

دی ماه سال ۹۸ بود که سیما سادات لاری ، چند ماه پس از انتصابش به عنوان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای دکتر حسن زائری لطف، حکمی صادر کرد و وی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد!

دکتر سیما سادات لاری در حکمش اورده بود که نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده حضرتعالی، شما را به این سمت منصوب می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد!

۲۴ آبان ۱۳۹۹

۲۴ آبان ۱۳۹۹

۲۴ آبان ۱۳۹۹

سلام،
چرا بدون تحقیق تهمت می‌زنید؟!
همسر خانم دکتر سیما سادات لاری آقای دکتر کهایی پزشک هستند.
از یک رسانه انتظار می‌رود پیش از انتشار موضوعی که با حیثیت افراد مرتبط است، دستکم مساله را با خود شخص مطرح کند تا پیش از نشر، صحت آن اثبات شود.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “7dea924bbe20e90d37ca477d47f2339d” );document.getElementById(“01f9ea8e2a”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2020, All Rights Reserved. | Powered by saten



دکتر سیما سادات لاری جوان دهه شصتی روز سه شنبه ۲۰خرداد ۹۹ به سمت سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد. دکتر نمکی وزیر بهداشت، دکتر سیما سادات لاری را به عنوان سخنگوی جدید وزارت بهداشت، جایگزین دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی سابق این وزارت خانه و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا نمود. سیما سادات لاری مدرک تخصصی دکترای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی همدان دارد.  سیما سادات لاری در ۱۴ آبان ۹۸ به عنوان رئیس دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ نیز منصوب شده بود.

دکتر سیما سادات لاری قبلا عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان بود و اولین دندانپزشکی است که به سمت سخنگوی وزارت بهداشت منصوب می شود. اینستاگرام و توییتر دکتر سیما سادات لاری در این لحظه ارائه نشده است که امیدواریم بزودی در اختیار رسانه ها قرار بگیرید.

دکتر سیما سادات لاری با حفظ سمت، به عنوان سخنگوی جدید وزارت بهداشت معرفی شده است. ایشان در حال حاضر، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت بود و وزیر بهداشت در حمکم انتصاب این بانوی جوان آورده است که سوابق ارزنده اجرایی و حسن سلوک دارد. وزیر بهداشت از دکتر سیما سادات لاری سخنگوی جوان وزارت بهداشت خواسته تا از سیاسی کاری پرهیز کند و امانت دار باشد.

وزیر بهداشت که از زمان اوج گیری کرونا، مطرح ترین چهره دولتی در رسانه های کشور محسوب می شود، از دکتر سیما سادات لاری در حکم انتصابش خواسته است تا قبل از بیان هر چیز در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، حتما با او رایزنی شود. موضوعی که شائبه عدم هماهنگی سخنگوی قبلی با وزیر بهداشت را تشدید می کند.بیوگرافی سیما سادات لاری متولد

اطلاعات دکتر سیما سادات لاری در سایت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان

دکتر سیما سادات لاری قبلا گفته بودکه آسیب های روانی، ۲۴ درصد جامعه دانشجویان علوم پزشکی کشور را تهدید می کند. دکتر سیما سادات لاری  معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت قبلا در مصاحبه جنجالی با ایرنا گفته بود که اگر کانال هایی به جز گروه های مجازی دارای مجوز، توسط فعالان دانشجویی راه اندازی شود و دانشجویان در آن اقدام به نشر اکاذیب کنند در کمیته انضباطی با آنها برخورد قانونی می شود.

لاری در گفتگو با ایرنا مثالی از تخلف مجازی نیز ارایه داده بود: اگر دانشجویی مسایل مرتبط با دانشگاه نظیر بودجه آن را نشر داده و فردی نسبت به این موضوع شکایت کند به پرونده او رسیدگی می شود. . . .

حکم خاص خانم دکتر و ارتباط با اجبار در یادگیری طب سنتی!

در حکم انتصاب دکتر سیما سادات لاری به معاونت دانشجویی وزارت بهداشت در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ ، وزیر بهداشت آورده بود:

متاسفانه عملکرد سال­ های گذشته مدیریت حوزه فرهنگ نتوانسته در علقه فرزندان این سرزمین در راستای ماندگاریشان موثر افتد و هر روز شاهد کوچ نخبگان رشته­ های مختلف دانشگاهی به کشورهای مختلف هستیم­. این شیوه غم­ انگیز که فرزندانمان را با خون دل و منابع محدود سال­ ها تربیت و در زمان ثمر­دهی تقدیم دیگران کنیم نیازمند واکاوی عمیق و یافتن راهکار مناسب است­.

تشکیل سر­یع کمیته­­­­ های بین­ بخشی جهت جذب نخبگان و بررسی راهکارهای فرهنگی و اقتصادی آن شدیدا” مورد نیاز است. شاید یکی از دلایل اصلی این کوچ بی­ وقفه و عدم پای­بندی و ماندگاری در سرزمین مادری در کنار سوء مدیریت­­ های دیگر عدم آشنائی جوانان با دیرینه فرهنگی غنی­ کشور است­­. دانشجوی ما با کلیه کتاب­ های مرجع علوم­ پزشکی جهان­ آشنا است ولی بزرگان علم و فرهنگ سرزمین خویش را نمی­ شناسد و این بی­ خویشتنی، ماندگاری در سرزمین­ های دیگر را تسهیل می­ کند. . . .

اینکه پس از گذشت یک سال از سر کار آمدن دکتر سیما سادات لاری در معاونت دانشجویی وزارت بهداشت، تا چه اندازه شرایط فرهنگی دانشجویان رشته های پزشکی افزایش یافته و با بزرگان علم و فرهنگ ایران زمین آشنا شدند، در هاله ای از ابهام است. اما الزام دیروز وزارت بهداشت مبنی بر گذراندن اجباری درس طب سنتی توسط دانشجویان رشته های داروسازی، دندان پزشکی و پزشکی، بخشی از این سناریو را بر ملا می کند.

حکم خانم دکتر برای همسرش!

دی ماه سال ۹۸ بود که سیما سادات لاری ، چند ماه پس از انتصابش به عنوان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای همسرش دکتر حسن زائری لطف، حکمی صادر کرد و آقای همسر را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت حوزه فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب کرد!

دکتر سیما سادات لاری در حکمش اورده بود که نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده حضرتعالی، شما را به این سمت منصوب می کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد! حکم دکتر سیما سادات لاری برای همسرش در حالی صادر شده بود که خود ایشان چند ماه بود که توسط وزیر بهداشت به معاونت دانشجویی وزارت خانه منصوب شده بود.

برای خانم سخنگو در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم شایسته سالاری و جوانگرایی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که یکی از تخصصی ترین وزارت خانه های کشور است در ایران عصر ۱۴۰۰، رونق یابد. اکنون سفیر ایران در مالزی و فنلاند نیز از بانوان توانمند هستند که به فال نیک میگیریم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تو مملکت ما عرف و باب شده و با این وضع می خواهیم جهش اقتصادی هم داشته باشیم خیلی جالبه !!!

دکتر لاری متولد اسفند ۱۳۴۷ هستن و همسرشون دکتر رامین کهایی متخصص کودکان در همدان هست.
من نمیدونم واقعا چرا مطالب دروغ رو منتشر می کنید. پیگیری صحت اخبار برای سایت های خبری مثل شما نباید چندان سخت باشه

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.


admin
ژوئن 9, 2020
بیوگرافی
ارسال دیدگاه
3,523 بازدید

بیوگرافی دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و دندانپزشک و همسرش + عکس و سوابق را در مجله نازی مشاهده نمایید.

دکتر سیما سادات لاری دندانپزشک و عضو هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان است. وی پیش از این سمت معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان را بر عهده داشت. دکتر لاری اولین دندانپزشکی است که طی ادوار جاری به سمت معاون در وزارت بهداشت منصوب شده است.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیما سادات لاری را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:بیوگرافی سیما سادات لاری متولد

5 روز پیش

7 روز پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


2020-08-15

بیوگرافی و سوابق دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت را به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خانم سادات لاری یکی از دندانپزشکان مطرح ایرانی بوده که تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر اروپا گذرانده است

ایشان دارای دکترای حرفه ای دندانپزشکی بوده و سوابق اجرایی و مدیریتی فراوان در کارنامه خود داردبیوگرافی سیما سادات لاری متولد

از سوابق مهم او می‌توان به عضویت در هیات علمی بخش رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان اشاره کرد همچنین مدتی به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت داشته است

این خانم دکتر را می توان به عنوان اولین دندان پزشک ایرانی نام برد که توانسته در وزارت بهداشت دارای سمت باشد

او در ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت کشور توسط دکتر سعید نمکی منصوب گردید و جای دکتر محمدرضا پناهانی را گرفت

سیما سادات لاری در ۲۰ خرداد 1399 توسط سعید نمکی در طی حکمی  به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب شد.

این در حالیست که آقای سعید نمکی گلایه‌هایی از سخنگوی سابق خود یعنی آقای کیانوش جهانپور داشت

حکم انتساب خانم لاری به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت توسط سعید نمکی به شرح ذیل است

سرکار خانم سیما سادات لاری
معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

با توجه به سوابق ارزنده اجرائی و حسن سلوک با دستگاه‌های اجرائی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگوئی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرکارعالی محول می‌شود.

امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هرگونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه‌های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.

از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می‌شود لذا قبل از طرح موارد در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ضروری است هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید. لازم به ذکر است قبلاً هیچ کدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب نشده‌اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رییس محترم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می‌شود.

در اینستاگرام پیجی از ایشان یافت نشد

….

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

برچسب هابیوگرافی دکتر سیما سادات لاری

2020-11-14

2020-11-14

2020-11-12

2020-11-08

2020-11-07

2020-11-05

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

بیوگرافی سیما سادات لاری متولد
بیوگرافی سیما سادات لاری متولد
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *