بیوگرافی مریم وطن پور

بیوگرافی مریم وطن پور
بیوگرافی مریم وطن پور

مریم وطن پور متولد 1359 در تهران مجری و بازیگر است. خانوم وطن پور فارغ التحصیل رشته فیلمسازی است او با گذراندن دوره های فن بیان، گویندگی و اجرا وارد پشت صحنه اجرای کودکان شد سپس اجراهای زیبای او در تئاتر ویژه کودکان مانند ” آن مرد آمد، سیب خورها و آلو خورها ” توجه مجید قناد را جلب کرد. و توانست برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی قاصدک روبروی دوربین بازی کند. مریم وطن پور سه خواهر نیز دارد.

مجموعه تلویزیونی قاصدک و بازی زیبا، او را با نام خاله قاصدک در بین کودکان و بزرگسالان به شهرت رساند.

خانم مریم وطن پور متاهل است و صاحب یک فرزند پسر بنام مانی است.

مانی زیادی مَرد شده! پسرم گُلر نونهالان تیم استقلال، این روزها سخت مشغول کار برای رفتن به اردوست و برای اولین بار تنهایی و دوری از خانواده را تجربه می کند. دوست داشت بازیگری را تجربه کند و به همین خاطر در یک فیلم سینمایی با نام «کفش» بازی کرد که در عید غدیر پخش شد. گفتم که پسرم زیادی بزرگ شده!

خاله قاصدک ورزش کاراته رو حرفه ای تا مدتها ادامه میداد اما الان دیگر خیلی پیاده روی میکند، میگوید آشپزی خوبی دارد و لوبیا پلو های بسیار خوشمزه ای درست میکند از بزی پک کردن بیزار است و شستن ضرفا بهش آرامش میدهد در کار های فنی به خوبی سر در میاورد و میگوید : مثلا کولر را سرویس می کنم، شوفاژ را هواگیری می کنم، لامپ سوخته تعویض می کنم و همه این کارها را از پدرم یاد گرفته ام.بیوگرافی مریم وطن پور

روزی که دلی را به نگاهی، به صدایی، به قدومی بنوازی از عمر حساب است هر روز دگر هیچ

در ادامه با بیوگرافی کامل مریم وطن پور معروف به خاله قاصدک و خاله رعنا و مجری شب بخیر بچه ها شبکه پویا به همراه عکس های خانوادگی و سوابق مریم وطن پور با شما در نم نمک خواهیم بود.

مریم وطن پور متولد 24 آذر 1359 در تهران بازیگر و مجری تلویزیون ایران است.

فارغ التحصیل کارگردانی سینما در مقطع کارشناسی است است و با گذراندن دوره های فن بیان ، گویندگی و اجرا وارد پشت صحنه اجرای کودکان شد.

بیوگرافی مریم وطن پور

کودکی من از خیابان مجیدیه شمالی شروع شد. خیابانی که برای من با ساختمان پزشکانش معنی دارد . هنوز هم وقتی از آنجا رد می شوم ، یاد واکسن زدن می افتم.

مادرم مربی مهد بوده و سه خواهر دارم .فرشته وطن پور یکی از خواهرانش طراح صحنه است.

اجراهای زیبای او در تئاتر ویژه کودکان مانند آن مرد آمد ، سیب خورها و آلو خورها توجه مجید قناد را جلب کرد و توانست برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی قاصدک روبروی دوربین بازی کند.

اولین برنامه تلویزیونی ام خاله قاصدک نبودم ولی برنامه ای برای کودکان بود .اما اجرای من به طور حرفه ای برنامه ای با 150 قسمت با نام قاصدک بود که برای شبکه جام جم و دو ضبط شد و مورد استقبال و توجه زیادی قرار گرفت.

خانم مریم وطن پور متاهل است و یک فرزند پسر بنام مانی که متولد 21 بهمن 1385 دارد.

قبل از مادرشدن به کار تدوین و بازی مشغول بودم و در رادیو هم فعالیت می کردم ، شاگرد زنده یاد مهران دوستی بودم و که هنوزم باورم نمی شود که آن استاد عزیز را از دست دادیم.

خاله قاصدک ورزش کاراته رو حرفه ای تا مدتها ادامه میداد اما الان دیگر خیلی پیاده روی میکند ، میگوید آشپزی خوبی دارد و لوبیا پلو های بسیار خوشمزه ای درست میکند و شستن ظرفها بهش آرامش میدهد در کارهای فنی استاد است و میگوید : مثلا کولر را سرویس می کنم ، شوفاژ را هواگیری می کنم ، لامپ سوخته تعویض می کنم و همه این کارها را از پدرم یاد گرفته ام.

خیلی ها می گویند مریم وطن پور به پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون شبیه است و این شباهت مدتی است سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

فیلم دانشجویی ساخته ام. این روزها دغدغه ساخت فیلم کوتاه و جشنواره ای دارم. کارگردانی سینما خوانده ام و پیش از ورود به کار اجرا ، کار تدوین می کردم. به نظر من فیلمسازی ، کارگردانی ، بازیگری و اجرا بی ارتباط با همدیگر نیستند.

کار با بچه ها فوق العاده لذت بخش و به نوعی اکسیر جوانی ام است. کار با کودکان کمک می کند تا من حالم خوب باشد. من با بچه ها زندگی و عشق می کنم. این روزها که به دلیل کرونا بچه ها تو استودیو نیستند انگار با انرژی قبلی که از حضورشان در استودیو بود پرنشاطم . میدانم بچه های زیادی در خانه برنامه خاله قاصدک را تماشا می کنند. بچه هایی که دوستان دوست داشتنی من هستند.

خواهرزاده مریم وطن پور که ترنم کاظمی نام دارد و بازیگر است ، از شرکت کنندگان مسابقه عصر جدید بوده و مریم وطن پور هم با انتشار پستی در اینستاگرام برایش سنگ تمام گذاشت.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

بیوگرافی مریم وطن پور

خلاصه داستان سریال گیسو و سریال عاشقانه 2 و فصل دوم عاشقانه و بازیگران سریال گیسو و عکس پشت صحنه سریال گیسو و بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی گیسو و عوامل سریال گیسو را در نم نمک ببینید.

لاغری با بادام و ترفند لاغری با بادام و رژیم لاغری با مغز بادام تاره و برای لاغری روزی چند عدد بادام بخوریم و لاغری سریع با بادام و آیا بادام درختی چاق کننده است و کاهش وزن و تاثیر بادام در کاهش وزن و مهار گرسنگی و بادام برای کاهش وزن و ارزش غذایی بادام و کالری بادام را در نم نمک بخوانید.

All Rights Reserved – © 2016 – 2020

  متن غمگین تنهایی و دلتنگی کوتاه با عکس نوشته احساسی غمگین جدید بی کسی برای پروفایل را می خوانید   متن غمگین تنهایی و دلتنگی     باید جای من باشی تا بفهمی وقتی باران می ‌بارد تنهایی پشت یک پنجره چقدر عمیق می ‌شود!   ____________________   تنهایی من شکل فنجان چایی ‌ام […]

.

 

 

بیوگرافی مریم وطن پور

 

مریم وطن پور متولد 1359 در تهران مجری و بازیگر است

 

خانوم وطن پور فارغ التحصیل رشته فیلمسازی است او با گذراندن دوره‌های فن بیان، گویندگی و اجرا وارد پشت صحنه اجرای کودکان شد سپس اجراهای زیبای او در تئاتر ویژه کودکان مانند ” آن مرد آمد، سیب‌ خورها و آلو خورها ” توجه مجید قناد را جلب کرد

 

و توانست برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی قاصدک روبروی دوربین بازی کند

 

 

همین بازی زیبا او را با نام خاله قاصدت در بین کودکان و بزرگسالان به شهرت رساند

خانم مریم وطن پور متاهل است و صاحب یک فرزند پسر بنام مانی است

 

خاله قاصدک ورزش کاراته رو حرفه ای تا مدتها ادامه میداد اما الان دیگر خیلی پیاده روی میکند، میگوید آشپزی خوبی دارد و لوبیا پلو های بسیار خوشمزه ای درست میکند از بزی پک کردن بیزار است و شستن ضرفا بهش آرامش میدهد در کار های فنی به خوبی سر در میاورد و میگوید : مثلا کولر را سرویس می کنم، شوفاژ را هواگیری می کنم، لامپ سوخته تعویض می کنم و همه این کارها را از پدرم یاد گرفته ام

 

مریم وطن پور سه خواهر نیز دارد

 

 

روزی که دلی را به نگاهی، به صدایی، به قدومی بنوازی

از عمر حساب است هر روز دگر هیچ

 

عکس مریم وطن پور و خواهرش و همسر خواهرش

  عکس های جذاب و دیدنی از خاله قاصدک مجری کودک و نوجوان

  عکس خانوادگی مریم وطن پور معروف به خاله قاصدک

  عکس های شخصی مریم وطن پور مشهور به خاله قاصدک

  زندگینامه مریم وطن پور خاله قاصدک با عکس

 

عکس و بیوگرافی مریم وطن پور معروف به خاله قاصدک | منبع : سایت فتوکده

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیوگرافی مریم وطن پور


هرگونه نشر، بازنشر و باز تولید تمام یا بخشی از محتوای سایت فتوکده برای (خبرگزاری ها) بدون اجازه کتبی ممنوع است

خانم مریم وطن پور مجری خاله قاصدک برنامه کودک بچه ها ,سالهاست که برای کودکان برنامه می سازد. این مجری جوان متاهل است و یک پسر بزرگ دارد. او به تازگی در صفحه اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که او را در یک خانه لاکچری نشان می داد. با هم در پرشین وی خانه مریم وطن پور مجری را می بینیم

در این بخش عکسی از مریم وطن پور مجری خاله قاصدک را در خانه اش مشاهده می کنید

مریم وطن پور با انتشار عکسی از پسرش به مناسبت تولدش نوشت:

.من توام یا تو منی
آخ که شما جان منی
.تولدت مبارکم رفیقم ، پسرم ، نور چشمم و بهترین پاداش زندگی من

مریم وطن پور متولد ۱۳۵۹ در تهران مجری و بازیگر است. خانوم وطن پور فارغ التحصیل رشته فیلمسازی است او با گذراندن دوره های فن بیان، گویندگی و اجرا وارد پشت صحنه اجرای کودکان شد سپس اجراهای زیبای او در تئاتر ویژه کودکان مانند ” آن مرد آمد، سیب خورها و آلو خورها ” توجه مجید قناد را جلب کرد. و توانست برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی قاصدک روبروی دوربین بازی کند. مریم وطن پور سه خواهر نیز دارد.بیوگرافی مریم وطن پور

مجموعه تلویزیونی قاصدک و بازی زیبا، او را با نام خاله قاصدک در بین کودکان و بزرگسالان به شهرت رساند.

ازدواج

خانم مریم وطن پور متاهل است و صاحب یک فرزند پسر بنام مانی است.

مانی ورزشکار

مانی زیادی مَرد شده! پسرم گُلر نونهالان تیم استقلال، این روزها سخت مشغول کار برای رفتن به اردوست و برای اولین بار تنهایی و دوری از خانواده را تجربه می کند. دوست داشت بازیگری را تجربه کند و به همین خاطر در یک فیلم سینمایی با نام «کفش» بازی کرد که در عید غدیر پخش شد. گفتم که پسرم زیادی بزرگ شده!

خاله قاصدک ورزش کاراته رو حرفه ای تا مدتها ادامه میداد اما الان دیگر خیلی پیاده روی میکند، میگوید آشپزی خوبی دارد و لوبیا پلو های بسیار خوشمزه ای درست میکند از بزی پک کردن بیزار است و شستن ضرفا بهش آرامش میدهد در کار های فنی به خوبی سر در میاورد و میگوید : مثلا کولر را سرویس می کنم، شوفاژ را هواگیری می کنم، لامپ سوخته تعویض می کنم و همه این کارها را از پدرم یاد گرفته ام.

اینستاگرام و ساعد نیوز

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

مریم وطن پور متولد ۱۳۵۹ است و در رشته فیلمسازی تحصیل کرده و از سال ۸۱ وارد پشت صحنه کارهای کودک شده و بعد دوره‌های فن بیان، گویندگی و اجرا را گذرانده است. بازی‌های خوب او در تئاترهای ویژه کودکان مانند آن مرد آمد، سیب‌خورها و آلوخورها توجه مجید قناد را به خود جلب کرد تا آنجا که توانست برای بازی در مجموعه تلویزیونی قاصدک انتخاب شود و بازی و اجرا برای کودکان مقابل دوربین را تجربه کند.

 

 

بیوگرافی مریم وطن پور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

مریم وطن پور خاله قاصدک این روزها یکی از ستاره های بی بدیل برنامه های کودک است، در ادامه با این مجری پر طرفدار بچه ها گپی زده ایم که خواندنش خالی از لطف نیست.

دنیای بچه ها این قدر برای مریم وطن پور جذاب است که گاهی این لحن کودکانه را در تُن صدایش می توانی به وضوح پیدا کنی. وقتی از دنیای بچه ها از او می پرسیدم برق عجیبی در چشم هایش موج می زد. این همه محبوبیت واقعا کار سختی است اما مریم وطن پور ببخشید خاله قاصدک این سال های تلویزیون به خوبی آن را برای خودش حفظ کرده. دوست داشتم ذوق بچه ها وقتی با او همراه هستند را ببینم که نشد اما در قاب تلویزیون به راحتی می شود این همه هیجان خالص را دید.

شانزدهم مهرماه و روز جهانی کودک بهترین زمان برای گفتگو با کسی است که جانش به جان بچه ها وصل است. خودش مادر است و کودکی دارد به قول خودش قند عسل. «راستی، بچه ها چرا این قدر تو را دوست دارند مریم وطن پور؟»

چرا خاله قاصدک!؟

پیشنهادش را خودم دادم. زمانی که برای اجرای برنامه انتخاب شدم یک اسم ساده شبیه ایستگاه شادی برای برنامه انتخاب شده بود ولی من پیشنهاد اسم قاصدک را دادم.، اسم های دیگری هم به ذهنم رسیده بود، مثل باران یا سایه که اگر اون اسم ها انتخاب می شود من خاله باران بچه ها می شدم (خنده)، اما از آ«جایی که قاصدک همیشه برایم نماد خوش یمنی و خبرهای خوب را داشت با خودم فکر کردم که «خاله قاصدک» بهترین انتخاب ممکن است. اینجوری من شدم خاله قاصدک بچه ها، یادمه در بچگی هروقت قاصدکی را روی زمین، پله یا هرجایی می دیدم خیلی ذوق می کردم. هنوز هم همین طوره.بیوگرافی مریم وطن پور

کار برای بچه های شگفت انگیزه؟

به جرات می گویم به اندازه خود کلمه شگفت انگیز پر از اتفاقات نوستالوژی و منحصر به فرد. خودم پر از هیجانم به طبع، دلم می خواهد که همیشه دور و برم پر باشد از اتفاقات هیجان انگیز. فقط یک طیف و گروه سنی هستند که می توانند من را از همه دغدغه ها و اتفاقات پیش آمده حتی شده برای چند ساعتی خلاص کنند آن هم بچه ها!

کودک درون مردم وطن پور؟

امان از این کودک. همین الان هم دارم این کودک درونم را کنار خودم با شیطنت و بازیگوشی هایش می بینم. فقط الان با من لج کرده، قرار بود برای دخترکم پاستیل بخرم که نخریدم و حالا داره با اخم به من نگاه می کنه. کودک درونم را به شدت دوست دارم و همیشه سرحال نگهش می دارم. نمی دونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه که این دخترک بلا حتی دوست ندارد به مدرسه برود. انگار رشدش در همین پنج سالگی متوقف شده و با هم زندگی می کنیم.

و این علاقه به اجرا از کجا آغاز شد؟

خوب چهره مهربون خانم زهرا ادیبی را به خاطر دارم. یک خانم مهربون که چشم های روشنی هم داشتند. کلاس چهارم دبستان که بودم ایشان را دیدم و کلی ذوق کردم. با خانم گیتی خامنه استاد عزیزم که ازشون خیلی چیزها یاد گرفتم، در ماه رمضان امسال برنامه ای داشتم به نام«سحر اولی ها» که به همراه «مان» پسرم این برنامه را اجرا می کردم، تعریفی که خانم خامنه از من کردند که اجرات بی نظیر بود و «مانی» هم عالی، چنان به عمق وجودم نشست که هنوز با یادآوری اون روز ته دلم غنج می رود.

برای پسرت مامان مریمی یا خاله قاصدک؟

مامان مریم با خاله قاصدک فرق می کند، خاله قاصدک در سخت ترین شرایط هم لبخند از صورتش محو نمی شود. یک جاهایی احساس می کنم الان مادر بودن جواب نمی دهد و باید از یک روش مهربانانه تری استفاده کنم و برای مانی خاله قاصدک می شوم. با اینکه مانی من را خوب می شناسد و می داند که الان مریمم نه خاله قاصدک فرزند بزرگ کردن با فضای فانتزی تلویزیون واقعا فرق می کند. همیشه نمی شود لبخند زد و آفرین گفت، جاهایی بچه ها نیاز به یک سختگیری هم دارند.

عاشق این کار بودم. حتی تمرین اجرا هم می کردم. یادمه بچه که بودم خواهرهایم را دور خودم جمع می کردم و می گفتم به جای تلویزیون باید به من توجه کنید و براشون انگلیسی دست و پا شکسته حرف می زدم. اجرا و بازی جزء رویای کودکی ام بود. در همین بچگی لحن مهربانانه داشتم. الان هم سعی می کنم که به همان اندازه کودکی بلکه بیشتر مهربون باشم و اگر در این بین فرصتی هم باشد به کار بازیگری می پردازم.

انرژی بالایی در اجرا داری، چرا؟

وقتی بچه ها را در کنار خودم می بینم انرژی دوچندانی می گیرم. با این که یک پسر یازده ساله دارم اما وقتی با کوچک ترین ذوق مانی بالا و پایین می پرم و در خوشحالی بی نظیرش شریک می شوم حالم خوب می شود. این در برنامه های من به خوبی نشان داده می شود. فرقی نمی کند که برنامه چه باشد و من قرار است چه بکنم. تمام آن چیزی که از دستم بربیاید را برای خوبتر دیده شدن برنامه ام به کار می برم. چون خیالم راحت است که خود خدا بهم انرژی می دهد.

قبل از مادرشدن و کار اجرا چه کار می کردید؟

قبل از مادرشدن به کار تدوین و بازی مشغول بودم و در رادیو هم فعالیت می کردم، شاگرد زنده یاد مهران دوستی بودم و که هنوزم باورم نمی شود که آن استاد عزیز را از دست دادیم. از وقتی که خدا، مانی را به من داد و حس زیبای مادر شدن را چشیدم برای من یک تعلیم بزرگ شد. هر چقدر که مانی بزرگ می شد و قد می کشید به همان اندازه من هم باهاش بزرگ می شدم. از واکنش های مانی می فهمیدم که دارم کارم را درست انجام می دهم.

از مانی برای مان بیشتر بگو؟

مانی زیادی مَرد شده! پسرم گُلر نونهالان تیم استقلال، این روزها سخت مشغول کار برای رفتن به اردوست و برای اولین بار تنهایی و دوری از خانواده را تجربه می کند. دوست داشت بازیگری را تجربه کند و به همین خاطر در یک فیلم سینمایی با نام «کفش» بازی کرد که در عید غدیر پخش شد. گفتم که پسرم زیادی بزرگ شده!

مریم وطن پور ۲۷ آذر ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمده است ، وی فارغ التحصیل کارشناسی فیلم سازی می باشد و اکنون به عنوان مجری کودک صدا و سیما شناخته می شود . ( بیوگرافی مریم وطن پور خاله قاصدک + اینستاگرام )نام نام خانوادگیمریم وطن پورنام هنریخاله قاصدکتاریخ تولد۲۷ آذر ۱۳۵۹محل تولدتهرانمدرک تحصیلیکارشناسی فیلم سازیوضعیت تاهلمتاهلفرزندمانیقد۱۶۲ سانتیمترمهارت هابازیگریگویندگی تدوینبیوگرافی مریم وطن پور خاله قاصدک + اینستاگرام

مریم وطن پور سه خواهر دارد ، وی خاله ی « ترنم کاظمی » می باشد که در برنامه عصر جدید به عنوان ستندآپ کمدین شرکت کرد .

مریم وطن پور در مورد مادر شدنش گفته : وقتی خدا « مانی » را به من داد احساس زیبای مادر شدن را تجربه کردم و هر اندازه که پسرم بزرگ می شود من هم همان اندازه بزرگ می شوم …

مانی پسر خانم وطن پور می باشد و خیلی زود به فوتبال علاقه مند شد و اکنون دروازبان تیم نونهالان استقلال تهران می باشد ، مانی یک تجربه بازیگری هم داشته است او در فیلم « کفش » بازی کرده است .

خانم وطن پور فعالیت خود را از رادیو و زیر نظر مرحوم « مهران دوستی » آغاز کرده است در ادامه تدوین و بازیگری را نیز تجربه کرده است .بیوگرافی مریم وطن پور

بسیاری کودکان مریم وطن پور را با اسم « خاله قاصدک » میشناسند ، خاله قاصدک یکی از شخصیت های مجموعه تلویزیونی قاصدک می باشد که برای کودکان و نوجوانان ساخته می شود .

می گوید زمانی که پروژه دعوت شد نام « ایستگاه شادی » برای برنامه انتخاب شده بود اما من اسم قاصدک را پیش نهاد دادم چون قاصدک برای ما نماد خوش خبری و خوش یمنی می باشد در پی انتخاب این اسم من هم « خاله قاصدک » شدم .

وقتی در کوچه و خیابان بچه ها با خنده من را خاله قاصدک صدا میزنند بالاترین لذت را تجربه میکنم .

وطن پور سال ها پیش ازدواج کرده است و ثمره ازدواجش یک فرزند پسر به اسم « مانی » می باشد ، در مورد همسر وی اطلاعات خاصی در دست نیست .

مریم در دوران نوجوانی و جوانی ورزش کاراته را انجام میداد ، هنوز هم به ورزش های رزمی علاقه دارد ولی به دلیل مشغله ی زیادی که دارد از ورزش تخصصی خود دور شده است .

آشپز خوبی است و لوبیاپلو های خوش مزه ای میپزد ، بر خلاف بسیاری از افراد شستن ظرف ها را دوست دارد و آدم فنی به حساب می آید مثلا کولر و شوفاژ را خودش سرویس می کند .

می گوید کودک درونم را خیلی دوست دارم ، همیشه تلاش میکنم تا سرحال بماند ، این دختر ( کودک درونم ) همیشه ۵ ساله هست و نمی خواهد بزرگ شود و به مدرسه برود همیشه با شیطنت هایش در کنار من است .

خانم وطن پور از کودکی خواهرهایش را جمع میکرد و میگفت به جای تلویزیون به اجرای من نگاه کنید ، در همان دوران کودکی سعی میکردم در اجرایم با مهربانی مخاطبم که خواهرانم بودند را جذب کنم این موضوع هنوز در اجرای من باقی مانده است و دوست دارم مهربانانه مخاطم را جذب کنم چون همه ی انسان ها جذب مهر و محبت می شوند .

maryam_vatanpoor_tv

مریم وطن پور به عنوان بازیگر مهمان در یکی از قسمت های سریال ساختمان پزشکان بازی کرده است ، وطن پور نقش یک بیمار بد حال دکتر نیما را بازی کرد .

بیوگرافی مبینا نصیری + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید…

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 35

هنوز کسی رای نداده…

بازیگری رو رها کنید و به اجرا بپردازید


هرگونه کپی برداری از مطالب مجله نورگرام غیرقانونی و حرام می باشد.

مطالب پزشکی و دارویی صرفا جنبه ی اطلاعات عمومی دارد و برای اقدام عملی فاقد اعتبار می باشند .

 

 

 

بیوگرافی مریم وطن پور

 

 

از اینکه در واضح هستید بسیار خرسندیم . امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای دیدگان شما باشیم.
واضح با موضوعات مختلفی از جمله اخبار ورزشی , سلامتی , آشپزی , مد و زیبایی , آرایش , فال روزانه و قیمت خودرو میباشد .

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

از اینکه در واضح هستید بسیار خرسندیم . امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای دیدگان شما باشیم.
واضح با موضوعات مختلفی از جمله اخبار ورزشی , سلامتی , آشپزی , مد و زیبایی , آرایش , فال روزانه و قیمت خودرو میباشد .

براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

بیوگرافی مریم وطن پور
بیوگرافی مریم وطن پور
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *