بیوگرافی هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل
بیوگرافی هانده ارچل



 هانده ارچل، بازیگر معروف ترکیه ای

 

بیوگرافی هانده ارچل

یکی از مشهورترین بازیگران جوان ترکیه ای هانده ارچل می باشد که حتی اگر اهل فیلم های ترکیه ای نیز نباشید، قطعا اسم و عکس های او را در اینستاگرام و یا دیگر صفحات مجازی دیده اید. در ادامه قصد داریم تا درباره بیوگرافی این بازیگر جذاب و دوست داشتنی بیشتر صحبت کنیم.

بیوگرافی هانده ارچل

  

تصاویر هانده ارچل

 

هانده ارچل

هانده ارچل در روز 23  ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. از گذشته تا حالا منطقه محل تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مانند هانده معروف می باشد. رشته تحصیلی وی هنر می باشد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل باعث شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند.

 

خانواده ارچل دارای دو فرزند دختر به نام ها هانده و یک دختر کوچکتر به نام غمزه هستند. هانده به گفته خود، بیشتر دوران کودکی اش را در کنار پدربزرگ و مادر بزرگ خود سپری کرده است و علاقه ی خاصی به آنها دارد. هانده مادری آلمانی و پدری با اصالت ترکیه ای دارد. از ویژگی های ظاهری هائده می توان به رنگ چشم های عسلی، پوست روشن و قد 175 اشاره نمود. 

 

فعالیت هنری هانده ارچل

هانده ارچل در زمینه های مدلینگ، بازیگری و مجری گری فعالیت دارد. هانده اولین بار در سن 21 سالگی وارد دنیای بازیگری شد. او در ابتدا در سریال درخت زندگی نقش آفرینی نمود اما با بازی در مدرسه دیوانه در میان مردم بسیار محبوب و شناخته شد. اما شهرت او زمانی اوج گرفت که در فیلم دختران آفتاب، به عنوان کارکتر سلین به نقش آفرینی پرداخت. در کنار فعالیت های هنری، هانده ارچل به عنوان سفیر تجاری برخی برند های معروف ترکیه از جمله لورآل می باشد. 

   

 هانده ارچل و خواهرش غمزه

 

روابط عاشقانه هانده ارچل، بازیگر معروف ترکیه ای

معمولا یکی از جذاب ترین بخش های بیوگرافی بازیگران، بخش عاشقانه زندگی آنها می باشد که هانده آرچل نیز از این امر مستثنی نیست. آشنایی ارچل با اکین مرت دایماز در سال 2015 بسیار جنجالی شد اما بعد از دو سال از یک دیگر جدا شدند. این در حالی است که از سال 2018 هانده با یکی از خوانندگان مشهور در عرصه موسیقی پاپ در ترکیه به نام مورات دالکیلیج وارد رابطه شده و در حال حاضر نیز همچنان با یک دیگر می باشند. البته هانده و مورات برای مدتی از یکدیگر جدا شدند اما پس از فوت مادر ارچل، آنها بر دیگر به رابطه سابق خود باز گشتند.

 

 عکس غمزه، خواهر هانده ارچل

  

فیلم های ارچل کدام اند؟

هانده ارچل تاکنون در فیلم های مختلف و در مقابل بازیگران معروفی به نقش آفرینی پرداخته که از این میان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

1- در سریال حلقه، در نقش مژده در مقابل سرکان چای اوغلو به بازی پرداخت.

 

2- در سریال دختران آفتاب در نقش سلین در مقابل تولگا ساریتاش بازی نمود.

 

3- در سریال تکه های شکسته در مقابل علی پیری و دیگر بازیگران مشهور از جمله انگین اکیورک و ارکان پتکایا به بازی پرداخته است.

 

4- در سریال عشق حرف حالیش نیست در نقش حیات ازون در مقابل بوراک دنیز بازی نموده.

 

5- در سریال مروارید سیاه در نقش هازال سانجاک در مقابل تولگاهان ساییشمان به نقش آفرینی پرداخته است.

 

6- دیوانه در کلاس درس دانشگاه و … نیز از دیگر آثار معروف این هنرمند ترکیه ای می باشد.

 

  مورات دالکیلیج، نامزد هانده ارچل

 

بیوگرافی هانده ارچل

هانده در مصاحبه اش از آرزوهایش می گوید

هانده ارچل در مصاحبه اش از آرزوی کودکی اش که بازیگری است، می گوید. آرزویی که هر چه بیشتر می گذشت بزرگ تر می شد و بالاخره در دوران دانشجویی از تصمیم خود مطمئن شد. هانده ارچل می گوید، به یکی از بزرگ ترین آرزوهایم یعنی بازیگری رسیده ام اما این باعث نمی شود تا دست از تلاش بکشم و متوقف شوم. در حال حاضر یکی دیگر از آرزوهای بزرگ او، نقش آفرینی در مقابل دو ستاره هالیوود به نام، لئوناردو دیکاپریو و رایان گاسلینگ می باشد. وی می گوید. ارچل، سریال حلقه را بسیار متفاوت تر از دیگر سریال های خود می داند چرا که معتقد است زمانی که این فیلم به او پیشنهاد شد، از وضعیت روحی خوبی برخوردار نبوده و پس از این که به پیشنهاد مادرش در این سریال بازی می کند، حال روحی او نیز بهبود می یابد.

  

عکس های هانده ارچل

 

مصاحبه هانده ارچل

هانده ارچل در مصاحبه اش درباره علاقه زیاد خود به سفر و تفریح می گوید: حاضرم با هدفون، کتاب و کوله پشتی خود به کل دنیا سفر کنم. شخصیت من با تفریح آمیخته شده است. تقریبا همه افراد بعد از شنیدن کلمه مسافرت، یاد سفر به مکان های گردشگری میوفتن اما من عمق تفریح رو در یوگا و مدیتیشن میبینم اما به طور کلی، عاشق مسافرت و تفریح هستم.

 

 جدیدترین عکس های هانده ارچل

  

از هانده ارچل درباره صفحات مجازی پرسیدیم و پاسخ او شنیدنی بود: همیشه عکس هایی را با فالوور هایم به اشتراک میگذارم که حس و حال واقعی من را نشان می دهد. این افزایش فالوور برای خود من هم جالب و هیجان انگیز بود. صفحات مجازی گاهی باعث ترس من می شوند، چرا که  افرادی که در آنجا هستند، بدون شناسنامه اند و این موضوع برای من آزار دهنده می باشد. به همین دلیل به تازگی تلاش کرده ام تا کمتر از اکانت ها و حساب های کاربری خود در دنیایی مجازی استفاده کنم و اما هانده ارچل از دیگر علاقه مندی هایش در دنیایی هنر می گوید و آن هم، خوانندگی است. علاقه به هنری که قطعا وجود مورات در آن بی تاثیر نبوده!

 

 هانده ارچل و پدرش

 

هانده ارچل امروزه به دلیل جذابیت و زیبایی بی نظیرش و همچنین نقش آفرینی در سریال های معروف ترکیه ای به شهرت خوبی دست یافته و علاه بر کشور خود ترکیه، در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد که علاوه بر فیلم ها، بیوگرافی و  اینستاگرام او را نیز دنبال می کنند. 

 

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته

 

 

از بازیگران بیشتر بدانید

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

ست اسپرت مردانه جنس خوب*قیمت تولیدی

رزرو آلاچیق های اختصاصی شاخه نبات

اسپری خوشبوکننده و محافظ مو در برابر حرارت

کدوم سهام در بورس واقعا پرسود هستند؟

انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

همین حالا وکیل بگیر

سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

ارسال محرمانه محصولات جنسی

مشاور و راهنمای خرید دمنوش و جوشانده

اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

دنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟

درج آگهی خرید و فروش با بیشترین بازدهی

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020


Hande Erçel (born 24 November 1993) is a Turkish actress and model. She is known for her lead role as Hayat Uzun in the TV series Aşk Laftan Anlamaz and as Eda Yıldız in “Sen Çal Kapımı”.[2]

Erçel starred in the series Aşk Laftan Anlamaz (2016–2017) as Hayat Uzun, opposite Burak Deniz.The show gained her and Deniz wide popularity in South Asia.[3] She also played the role of Hazal in Siyah İnci on Star TV and had the role of Müjde in Halka on TRT 1. Her recent performance was the role of Azize Günay in Azize broadcast on Kanal D, opposite Buğra Gülsoy.[4] In 2020, Erçel was cast in a leading role in Sen Çal Kapımı together with Kerem Bürsin which opened with high ratings in Turkey and has received positive reviews in Latin America.[5]

Erçel will soon debut in her first feature film Mest-i Aşk which is an Iranian-Turkish film. She will be in the lead role alongside Shahab Hosseini, Parsa Pirouzfar, İbrahim Çelikkol, Selma Ergeç, Bensu Soral and Boran Kuzum.

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel) (زاده ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است.

هانده ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است.
در سال ۲۰۱۹ مادرش را به دلیل بیماری سرطان از دست داد. هانده از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ با بازیگر و مدل ترک اکین مرت دایماز رابطه داشت که بعدها به جدایی انجامید. از سال ۲۰۱۷ با مورات دالکیلیچ خواننده و کارگردان معروف ترکیه رابطه عاطفی داشت که آن هم به جدایی انجامید

در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید.
از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در سریال دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در سریال عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در سریال مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در سریال حلقه در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در سریال عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در سریال تو درم را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد. وی همچنین سفیر تجاری بسیاری از مارک‌ها از جمله لورئال پاریس در ترکیه است. اخیراً نشریه fillgap او و هم‌وطنش فحریه اوجن را به ترتیب به عنوان اولین و سومین زن زیبای مسلمان انتخاب کرده‌است.[نیازمند منبع]

مورات دالکیلیچ (انگلیسی: Murat Dalkılıç‎؛ زادهٔ ۷ اوت ۱۹۸۳) یک موسیقی‌دان و خواننده اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او در ازمیر به دنیا آمد و در کوش‌آداسی زندگی کرد و در ۱۵ سالگی شروع به یادگرفتن پیانو کرد و اولین گروه خود را تشکیل داد.

وی در سال ۲۰۱۵ با مروه بولگور بازیگر مشهور ترکیه ازدواج کرد ٬ اما در سال ۲۰۱۷ این دو از هم جدا شدند.مورات پس از ان با هانده ارچل بازیگر محبوب و پر طرفدار ترکیه رابطه داشت.او مدتی از هانده جدا شد ولی دوباره ٬ پس از مرگ مادر هانده به رابطه ی شان ادامه دادند.و حالا پس از گذشت ٤سال از آن رابطه آن ها اعلام كردند كه از هم جدا شدند

مست عشق فیلم سینمایی به کارگردانی حسن فتحی در حال ساخت است.

داستان فیلم، برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی است. …

در ۲ مهر ۱۳۹۸، خبرگزاری‌ها اقدام به انتشار استفتا از دو مرجع تقلید ایرانی کرد که با ساخت فیلم دربارهٔ شمس و مولانا مخالفت کرده بودند. مکارم شیرازی اعلام کرد که از آنجا که ساخت چنین فیلمی سبب اشاعهٔ فرقه صوفیه می‌شود، ساخت آن شرعاً جایز نیست و باید از آن خودداری کرد. نوری همدانی نیز در پاسخی مشابه، شمس و مولانا را از اعیان صوفیه دانسته و ساخت فیلم دربارهٔ آنها را به دلیل اشاعهٔ فرقه صوفیه، حرام اعلام کرد.[۱]

حسن فتحی و عوامل فیلم مست عشق، در واکنشی تلویحی به این مسئله، دو ویدئو از دیدگاه‌های سید علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی را در این باره منتشر کردند. این دو ویدئوی کوتاه که در کانال تلگرامی این فیلم منتشر شده، مربوط به دیدار رهبر انقلاب با شاعران در شهریور سال ۸۷ است که در آنها از مولانا و شمس به نیکی یاد شده‌است.[۲]


عشق حرف حالیش نمیشه (به ترکی استانبولی: Aşk Laftan Anlamaz) یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای است که در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از شبکهٔ شو تی وی پخش شد. این درام عاشقانه ۳۱ قسمت ۲ ساعته دارد.

محور اصلی داستان رابطهٔ حیات اوزون، دختری از طبقهٔ متوسط جامعه اهل منطقه‌ای در حاشیهٔ استانبول، با رئیسش مورات سارسیلماز در شرکت بین‌المللی تولید لباس و پارچهٔ سارته است. در ابتدای سریال حیات برای به دست آوردن شغل در شرکت سارته مجبور می‌شود خود را شخص دیگری معرفی کند و این سر آغاز همهٔ اتفاقات است! رابطهٔ حیات و مورات ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی بسیاری خلق می‌کند که از دلایل اصلی پر بیننده بودن این سریال است. در این بین شخصیت‌های فرعی از جمله خانوادهٔ مورات و دو دوست صمیمی حیات نیز هرکدام در شکل‌گیری و جهت دهی روند داستان نقشی دارند.

این سریال در کشورهای مختلف بسیار محبوب بوده و در بیش از ۸۰ کشور به زبان‌های مختلف از جمله زبان انگلیسی زبان هندی زبان عربی و زبان فارسی ، کره ای ترجمه و دوبله شده‌است.

بوراک دنیز (به ترکی استانبولی : Burak Deniz) (زاده ۱۷ فوریهٔ ۱۹۹۱ در استانبول) بازیگر اهل ترکیه است.

بوراک دنیز متولد ۱۷ فوریه در ۱۹۹۱ در استانبول است. او تنها فرزند خانواده بود. در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد. او از دانشگاه چاناک قلعه فارغ التحصیل شده است،.

از جمله سریال‌های مشهور او می‌توان به عشق حرف حالیش نمیشه و حکایت ما اشاره کرد که به ترتیب در مقابل هانده ارچل و هازال کایا قرار گرفته‌است.

وی دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می شوند) شد. در سال ۲۰۱۷ در بخش بهترین بازیگر کمدی/رمانتیک برای سریال عشق حرف حالیش نمیشه و در سال ۲۰۱۸ در بخش بهترین بازیگر درام برای سریال حکایت ما نامزد کسب جایزه شد. او از دروغ گو های کوچک زیبا با بشرا دولی دوست شد و آن ها تا سال 2019 با هم بودن تا اینکه از هم جدا شدند بوراک هم اکنون با دیلان دنیز همبازی خود در دروغ گو های کوچک زیبا و دوست صمیمی او در حال بازی در سریال عشق های ناتمام هستند او در ترکیه، با لقب مستر مژه شناخته میشود.

او هم اکنون با دیدم سویدان مدل ترک رابطه ای را پیش میبرد. دیدم حدودا ۸ سال از بوراک دنیز بزرگتر است.

چکیده ای از بیوگرافی هانده ارچل:

تولد : ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳

محل تولد: استانبول (ترکیه)

محل زندگی: استانبول، ترکیه

بیوگرافی هانده ارچل

ملیت: پدر (ترکیه) مادر (آلمان)

پیشه: بازیگر و مجری و مدل (ستاره سینمای ترکیه و بهترین مدل ترکیه)

شریک زندگی: مورات دالکلیچ

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل به انگلیسی Hande Ercel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در باندیرما، ترکیه به دنیا آمد. هانده ارچل دو ملیتی میباشد ، یعنی پدرش ترکیه ایی و مادرش آلمانی ست و تنها یک خواهر کوچکتر از خود به اسم غمزه دارد.

هانده ارچل دارای لیسانس هنر از دانشگاه دولتیه هنرهای زيبايي معمارستان ترکیه میباشد و بخاطر چهره جذابش علاوه بر بازیگری و اجرا بعنوان مدلینگ نیز فعالیت ميکند .

سریالهای هانده ارچل

از نقش های مهم هانده ارچل میتوان بـه بازي در نقش هازال سانجاک در سریال« مروارید سیاه» در مقابل تولگاهان ساییشمان و حیات اوزون در سریال« عشق حرف حالیش نمیشه» در مقابل بوراک دنیز و همچنين بازي در نقش سلین در سریال« دختران آفتاب» در مقابل تولگا ساریتاش ودر سریال« تکه های شکسته» در مقابل علی پیری و انگین آکیورک و ارکان پتکایا ایفای نقش کرده اسـت.

هانده ارچل چگونه مشهور شد؟

هانده ارچل بازي در سریال مدرسه دیوانه« Çılgın Dershane» مورد توجه مردم قرار گرفت و معروف شد. البته هانده ارچل پیش از این سریال، در سریال درخت زندگی« Hayat Ağacı» کـه از شبکه تی ار تی پخش شده بود نقش آفرینی کرده بود.

هانده ارچل در سریال Çılgın Dershane کارکتر مریم را بازي کرده بود اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنري او را می توان بـه سریال دختران آفتاب نسبت داد. دراین سریال هانده ارچل در نقش سلین حضور داشت و بازي دراین نقش باعث شد تا بـه شهرت فراوانی برسد. هانده ارچل یکی از پرطرفدارترین بازیگران ترک اســت.

هانده ارچل و صنعت مدلینگ

استایل و مینیک صورت هانده ارچل یکی از عوامل موفقیت او در امر مدلینگ اسـت. بسیار معتقد هستند او سیمایی کاملاً ترک گونه دارند و نمونه زیبای یک دختر ترکیه ای اسـت.

مشخصات ظاهری و علایق هانده ارچل

رنگ مو:رنگ سبز روشن، رنگ چشم:قهوه ای تیره. هانده ارچل یک رؤیا دارد کـه روزی با ستاره های هالیوود:رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو هم بازی شود. هانده ارچل مسافرت و خوانندگی علاقه دارد ودر دوران کودکی اش بیش تر کنار مادربزرگ و پدر بزرگ بوده اسـت.

ازدواج هانده ارچل و همسر هانده ارچل

تعداد زيادي از کاربران سوالات زيادي در مورد همسر هانده ارچل داشتند کـه باید بگوییم ایشان مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده. ولی حواشی زيادي پیرامون رابطه عاشقانه هانده ارچل و اکین مرت دایماز وجود دارد. هانده ارچل از سال ۲۰۱۵ بـه مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه رابطه عاشقانه داشت ولی درسال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

چندي نگذشت کـه لو رفتن رابطه عاشقانه جدید هانده با خواننده مطرح ترکیه جنجال رسانه ای به پا کرد. این رابطه زمانی برملا شد کـه تلوزیون ملي ترکی دربخش اخبار سراسری خود، عکس های هانده ارچل و همسرش را منتشر کرد. هانده ارچل و مورات دالکلیج هیچ واکنشی بـه این اخبار نشان ندادند و آن را تکذیب نکردند.

گردآوری: بخش بیوگرافی سرپوش

نرجس

۱۳۹۹/۸/۲۷ – ۱۴:۰۴

Permalink

ایسا

بیوگرافی هانده ارچل

۱۳۹۹/۸/۲۰ – ۹:۴۱

Permalink

لیلا

۱۳۹۹/۸/۱۶ – ۸:۴۵

Permalink

نازنین

۱۳۹۹/۸/۱۵ – ۱۴:۱۴

Permalink

پانیذ

۱۳۹۹/۸/۱۲ – ۲۱:۲۰

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۲۴ – ۱۳:۰۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۲۹ – ۸:۳۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۲۲ – ۱۶:۱۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۲۲ – ۱۲:۴۶

Permalink

parmida

۱۳۹۹/۷/۱۹ – ۱:۲۷

Permalink

مریم

۱۳۹۹/۷/۵ – ۱۳:۱۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۲۶ – ۱۶:۲۳

Permalink

شيلا

۱۳۹۹/۶/۲۴ – ۲۳:۵۸

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۸/۱۴ – ۱۸:۲۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۱۲ – ۳:۵۵

Permalink

شيلا

۱۳۹۹/۶/۲۴ – ۲۳:۵۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۲۴ – ۲۲:۴۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۶ – ۲۱:۰۴

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۱ – ۱۷:۰۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۹ – ۱۳:۱۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۱۱ – ۱۲:۵۷

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۱۰ – ۱۳:۵۷

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۱۶ – ۸:۵۱

Permalink

ی ایرانی

۱۳۹۹/۶/۲۰ – ۱۴:۱۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۱۵ – ۷:۳۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۱۱ – ۱۲:۵۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۸/۱۲ – ۲۱:۲۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۹ – ۱۳:۱۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۵ – ۸:۰۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۸ – ۱۲:۲۶

Permalink

ایناز

۱۳۹۹/۶/۶ – ۳:۴۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۸/۱۲ – ۲۱:۲۴

Permalink

مطهره

۱۳۹۹/۷/۳ – ۱۸:۲۰

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۷/۵ – ۸:۱۰

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۳۱ – ۱۴:۰۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۱۶ – ۱۵:۳۱

Permalink

نا شناس

۱۳۹۹/۶/۵ – ۲۲:۳۴

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۲۴ – ۸:۴۳

Permalink

نا شناس

۱۳۹۹/۶/۵ – ۲۲:۳۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۳ – ۱۱:۲۳

Permalink

امیرحسین

۱۳۹۹/۶/۱ – ۱۶:۴۶

Permalink

لیسا

۱۳۹۹/۵/۲۹ – ۱۷:۲۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۲۹ – ۱۳:۳۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۲۶ – ۱۰:۱۸

Permalink

مهناز

۱۳۹۹/۵/۲۴ – ۱۵:۵۳

Permalink

ه

۱۳۹۹/۵/۲۴ – ۱۳:۲۲

Permalink

سارا‌بنداد

۱۳۹۹/۶/۴ – ۱۵:۱۳

Permalink

ناشناس

۱۳۹۹/۵/۲۲ – ۰:۴۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۲۴ – ۱۳:۵۴

Permalink

یاسمن

۱۳۹۹/۵/۲۲ – ۰:۴۵

Permalink

رها

۱۳۹۹/۵/۲۲ – ۰:۴۴

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۳ – ۴:۱۲

Permalink

نادیا

۱۳۹۹/۶/۲ – ۲۲:۵۸

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۲۰ – ۱۲:۳۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۱۴ – ۱۶:۳۲

Permalink

یلدامیرزایی

۱۳۹۹/۵/۷ – ۱۵:۲۰

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۲۸ – ۱۹:۳۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۱۲ – ۱۵:۲۹

Permalink

آیدا

۱۳۹۹/۵/۸ – ۲۲:۴۸

Permalink

ملیکا

۱۳۹۹/۴/۲۶ – ۱۳:۰۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۵/۱۲ – ۱۵:۲۸

Permalink

مریم

۱۳۹۹/۴/۱۵ – ۱۸:۳۶

Permalink

ارشیا.رسولی

۱۳۹۹/۴/۱۱ – ۱۲:۵۹

Permalink

مریم

۱۳۹۹/۴/۱۰ – ۱۳:۱۴

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۴/۱۱ – ۱۲:۵۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۴/۸ – ۱:۵۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۴/۲۱ – ۲۰:۲۴

Permalink

ایانز سلجوقی

۱۳۹۹/۴/۸ – ۱:۵۲

Permalink

پری

۱۳۹۹/۴/۲ – ۲:۵۸

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۶/۳ – ۲۳:۵۸

Permalink

پری

۱۳۹۹/۴/۲ – ۲:۵۶

Permalink

الارا

۱۳۹۹/۵/۲۳ – ۱۶:۳۵

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۴/۲۳ – ۹:۳۸

Permalink

نینا

۱۳۹۹/۳/۳۰ – ۱۵:۲۷

Permalink

سارا

۱۳۹۹/۳/۲۵ – ۲۱:۰۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۲۵ – ۵:۰۴

Permalink

سونیا شعلی بر

۱۳۹۹/۳/۲۴ – ۱۵:۱۳

Permalink

اکسوال

۱۳۹۹/۳/۲۲ – ۲۳:۵۷

Permalink

امیرخان

۱۳۹۹/۳/۲۵ – ۵:۰۵

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۲۵ – ۱:۲۶

Permalink

نفس

۱۳۹۹/۳/۱۵ – ۱۷:۳۷

Permalink

فقط و فقط هانده…

۱۳۹۹/۳/۱۵ – ۱۴:۲۵

Permalink

N:E

۱۳۹۹/۳/۶ – ۲۲:۳۹

Permalink

لیلا قاسمپور

۱۳۹۹/۳/۵ – ۱۳:۴۸

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۳ – ۲۱:۴۶

Permalink

M

۱۳۹۹/۳/۳ – ۱۴:۱۰

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۱۲ – ۲۰:۳۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۱۲ – ۱۶:۰۹

Permalink

رباب

۱۳۹۹/۳/۳ – ۰:۰۵

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۳ – ۲۱:۴۹

Permalink

پریسا صالحی

۱۳۹۹/۲/۳۰ – ۱۹:۲۱

Permalink

دریا

۱۳۹۹/۲/۳۰ – ۱۶:۱۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۷ – ۱۴:۳۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۳۰ – ۱۷:۰۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲۹ – ۱۴:۰۵

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۳ – ۲۱:۴۳

Permalink

Nazli.‎ Ebrahimi

۱۳۹۹/۲/۳۰ – ۱۳:۳۲

Permalink

Akshin

۱۳۹۹/۳/۱۷ – ۰:۳۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲۹ – ۱۲:۱۰

Permalink

سپیده

۱۳۹۹/۲/۲۸ – ۱۹:۳۹

Permalink

علی

۱۳۹۹/۲/۲۸ – ۰:۵۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۳/۳ – ۲۱:۵۰

Permalink

هانیه

۱۳۹۹/۲/۲۶ – ۰:۲۴

Permalink

زهرا جلوه

۱۳۹۹/۲/۲۳ – ۱۶:۰۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۳۱ – ۶:۲۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲۳ – ۱۶:۰۷

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲۱ – ۱۷:۰۱

Permalink

الینا

۱۳۹۹/۲/۲۱ – ۱۷:۰۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۱۳ – ۳:۴۷

Permalink

هستی

۱۳۹۹/۲/۱۳ – ۳:۴۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۸ – ۱۶:۰۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲ – ۲۰:۵۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۲۹ – ۱۴:۳۲

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۱۳ – ۳:۴۳

Permalink

تنها

۱۳۹۹/۱/۱۶ – ۱۱:۰۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲۳ – ۱۳:۰۱

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۷ – ۱۲:۰۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲۳ – ۱۶:۰۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۱۳ – ۱۰:۲۳

Permalink

هستی

۱۳۹۹/۲/۱۳ – ۳:۴۵

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۱۴ – ۴:۲۸

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۱۰ – ۱۶:۵۷

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۱۰ – ۱۰:۱۳

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۱۰ – ۱۰:۱۳

Permalink

فاطمه زهرا زارعی

۱۳۹۹/۱/۱۰ – ۸:۳۴

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۹ – ۱۶:۰۶

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۲۴ – ۱۵:۵۰

Permalink

بهار

۱۳۹۹/۱/۱۴ – ۱۰:۲۰

Permalink

Maryam

۱۳۹۹/۱/۶ – ۲۰:۰۰

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۲/۲ – ۲۰:۵۴

Permalink

آزیتا

۱۳۹۹/۱/۶ – ۱۹:۲۱

Permalink

بهار

۱۳۹۹/۱/۱۴ – ۱۰:۲۲

Permalink

ایناز

۱۳۹۹/۱/۵ – ۲:۰۸

Permalink

بهار

۱۳۹۹/۱/۱۶ – ۲:۵۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۹ – ۱۶:۰۵

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۱ – ۱۳:۰۱

Permalink

سوگل اسلامی

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ – ۸:۳۵

Permalink

melina

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ – ۰:۰۹

Permalink

کاربر مهمان

۱۳۹۹/۱/۳ – ۰:۵۲

Permalink

باران

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ – ۲۰:۴۸

Permalink

تنها

۱۳۹۹/۱/۱۶ – ۱۰:۵۹

Permalink

صنم

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ – ۳:۵۱

Permalink

بهاره رستم زایی

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ – ۳:۳۱

Permalink

سارا

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ – ۸:۳۳

Permalink

باران

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ – ۲۰:۴۹

Permalink

ریحانه حامد

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ – ۱۵:۲۷

Permalink

باران

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ – ۲۰:۴۸

Permalink

تنها

۱۳۹۹/۱/۱۶ – ۱۶:۵۲

Permalink

هانده ارچل

۱۳۹۹/۱/۲ – ۲:۱۶

Permalink

هانده ارچل

۱۳۹۸/۱۰/۵ – ۱۳:۲۴

Permalink

باران

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ – ۲۰:۴۸

Permalink

  برای گرفتن وام یک میلیونی یارانه چه باید کرد با نحوه ثبت نام و دریافت کمک معیشتی کرونا در آذر ماه 99 را می خوانید   ثبت نام وام و یارانه کرونا     وزارت تعاوت کار و رفاه اجتماعی (دولت)  عد از ده ماه از شیوع ویروس کرونا با یک بسته معیشتی جدید […]

 

هانده ارچل و همسرش مرت دایماز و مورات دالکلیج با بیوگرافی کامل و عکس جدید با کرم بورسین تا ناگفته های زندگی اش را می خوانید

 

بیوگرافی هانده ارچل

 

 

هانده ارچل متولد 24 نوامبر 1993 در ترکیه ، بازیگر سینما و تلویزیون است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان می باشد که بخاطر زیبایی چهره اش از مدلینگ شروع کرد سپس تجربه اجرا هم بدست آورد

 

 

 

Hande Erçel روز 3 آذر 1372 در شهر باندیرما استان بالک حصار ترکیه بدنیا آمد 

 

می گوید در کودکی از نظر خانوادگی و دوستان بسیار خوش شانس بود به هر حال فقط یک سال بین من و خواهر بزرگم غمزه اختلاف سنی وجود دارد

 

می توانم بگویم ما دوقلو هستیم و با این بسیار متفاوتیم اما به همان اندازه هم شبیه همیم

 

 

 

من از بچگی در نمایش های تئاتر مدرسه شرکت می کردم و همیشه وقتی قرار بود نمایشی رو صحنه برود حرف اول را من می زدم

 

معلمم خام فیگن تشویقم می کرد و میگفت اگر روزی در این جاده حرکت کنم می توانم به جاهای خوبی برسم او بسیار به من اعتقاد داشت و بهم انگیز می داد

 

 

در سال 2011 وقتی 18 ساله بود دوره های مدلینگ را گذراند تا اینکه یکسال بعد در مسابقات زیبایی که در کشور آذربایجان برگزار می شود دومین دختر شایسته شد

 

عکس های هانده ارچل بازیگر

 

 

بعد از شهرت نسبی در مدلینگ در سال 2013 با سریال Çalıkuşu وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه در چهارمین کار خود در سال 2015 با سریال دختران آفتاب مشهور شد

 

 

من همیشه دختری با اعتماد به نفس بوده اما این پروژه نشان داد که من قدم محکم تری روی زمین برداشته ام

 

من کمی با تجربه ترم و اعتماد به نفس بیشتری حالا ادامه می دهم و از ان به بعد ارتباط من با مردم قویتر و زیباتر شد و افکارم نیز تغییر کرد

بیوگرافی هانده ارچل

 

هانده ارچل در کنار پدرش

 

 

هانده ارچل در سال 2018 به جمع بازیگرانی فیلم مست عشق حسن فتحی پیوست تا نقش کیمیا دختر مولانا را در کنار پارسا پیروزفر و شهاب حسینی ایفا کند

 

 

خانم بازیگر به غیر از بازیگری و مدلینگ ، سفیر نام تجاری بسیاری از مارک های معروف از جمله Loreal پاریس در کشور ترکیه است

 

بیوگرافی هانده ارچل بازیگر

 

 

هانده ارچل از سال 2015 به مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه رابطه عاشقانه داشت ولی در سال 2017 از هم جدا شدند

 

او از سال 2018 رابطه جدیدی با مورات دالکلیج (Murat Dalkılıç) خواننده ترکیه ای شروع کرد که پنج ماه بعد این رابطه به قهر و جدایی کشیده شد

 

هانده ارچل و همسرش مورات دالکلیج

 

 

مردی پر از عشق و دانش همیشه مرا به خود جلب کرده است ، من معتقدم که عشق همه جا است علاوه بر این باید مردی وجود داشته باشد که بداند چه می خواهد

 

 

من در تمام زندگی هنری ام فقط یک رویا دارد آنهم اینست که روزی با ستاره های هالیوود از جمله رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو همبازی شوم

 

در کنار خواهرزاده اش

 

 

من شخصیت آرامی ندارم و همیشه هیجان زده ام البته من در یک قسمتی از زندگی ام دچار مالیخولیایی (افسردگی) هستم که همیشه احساس تنهایی می کنم

 

با این حال بیشتر اوقات مثل دیوانه ها رفتار می کنم ، همه مردم را دوست دارم و از آنجا که مردم را دوست دارم لبخند می زنم و حس خوبی دارم

 

 

من میوه را خیلی دوست دارم اما متاسفانه نمی توانم در مورد سبزیجات همین حرف را بزنم ، عاشق گوشت و دسر هم هستم

 

عکس هانده ارچل و کرم بورسین

 

 

در سال 2020 رسانه های خبری ترکیه از ارتباط عاشقانه ای هانده ارچل و کرم بورسین نوشتند اما چند هفته بعد بورسین آنرا تکذیب کرد

 

 

خانم بازیگر 175 سانتی متر قد و 55 کیلوگرم وزن دارد ، رنگ چشمش قهوه ای تیره و دارای رنگ موی سبز روش می باشد

 

او به مسافرت و خوانندگی علاقه زیادی دارد و بیشتر کودکی اش را کنار مادر بزرگ و پدر بزرگ اش سپری کرده است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


سلام خوانده من توی سریال عشق حرف حالیش نمیشه بینزیر بازی کردی ولی من آسلی بودم و آجیم تو بود و دختر عموم ایپک بود

هانده من آرزوم اینه یه بارتوروببینم♥♥♥♥♥♥

خیلی نازی هانده جونم😍 هرکیم میگه نیستی خب چرامیاداینجانظرات بقیرومیخونه حسودایه بیریخت😒🙃😘

هانده ارچل و بوراک دنیز بهم میان خداکنه باهم ازدواج کنن

خب شماها که خیلی دوست دارین هانده رو ببینید مطمعنیدکه اونم دوست داره شماها هارو ببینه😂🙂

خودتون از همه خوشگل ترید فقط باید اعتماد به نفستون رو بالا ببرید

خوشگله هاااااااااا ولی قبول نکنیم یکمیش به کمک ارایشه😆😂😂😂

کاش هانده با کرم بورسین واقعا ازدواج میکرد آخه خیلی به هم میان این خوشگل اون خوشگل وای چی میشد 😱😍😍😍

من عاشق هانده ام ..به دو پسر میاد اول کرم دوم تولگا
ساریتاش

همچین میگیمن هانده خوشگل انگار زیبای خفته اس بجای اینکه از هانده تعریف کنید از خودتون تعریف کنید که دو روز دیگه ترشیده نشید وای داره بوی ترشی میاد😜

در سریال تو در خانه ام را بزن خیلی خوب بازی کردین
امیدوارم همیشه موفق باشین
🤗😘❤💋🌹🌟

من هانده را خیلی دوست دارم من ارزو دارم هانده را از نزدیک ببینم

عاشق هانده ام خیلی خیلی خیلی دوسش دار متویه سریال عشق حرف حالیش نمیشه با سریال تو درم خانه ام را به بزن خیلی خیلی خوب بازی کرده هروقت سریال تو در خانه ام را بزن رو میبینم که توش هانده داره بازی میکنه منم اعتماد به نفسم بالا میره عاشقشم مرسی که هستی ای کاش میتونستم از نزدیک بینمت عاشقتم

.Seni seviyorum.دوست دارم .
هانده ارچل.

هانده بهترین بازیگره ترکیه 😘
وخوشگل ترین زن ترکیه😍
اوناییم که میگن زشته حتما خودشون زشتن😂😂😍

هانده اون قدرم خوشكل نيس درسته خوشكله ولى تو همه جا نه فقد تو تركيه

من ارزو دارم یه روز هانده ارچل رو از نزدیک ببینم

اون هایی که میگن زشت هم معلومه دارن از حسودی میمیرن

هانده واقعا زیباست من ارزومه که یه روز ببینمش

زیباترین زن جهان و بازیشم حرف نداره نفسسسسمممه😍😍😍😍😍

عالی هستی همیشه هانده جونم 😘😘😘😘😍

من تو سال 97 وقتی رفته بودم جشن کریسمس سینما دیدمش

من اسمم چون از قبل هانده بود دوستام میگن انگار صورت تو رو با اون چاپ کردن میگن خیلی شبیهشی

من خیلی دوسش دارم و دوس دارم هانده و بازیگران دختران افتاب را از نزدیک ببینم 😍😍😍❤❤❤❤❤❤

هانده جونم توروخدا دوباره تپل شو مثل قبل

من هانده ارچل خیلیییییی خیلیییییی دوس دارم و ارزو دارم ی روزی برم ترکیه تا ایشون ببینم هیلی دوستون دارم💋💋❤❤❤❤❤❤

من مانده ارچل رو از نزدیک دیدم تو سال ۹۸ چون رفتم ترکیه

خیلی خوشگله و نازه

هانده رو خيلي دوست دارم يكي از آرزو عام ديدم بازيگر هاي تركي هست شايد اين آرزو برآورده نشه اما فكر كردن بهشم اميد وار ميكنه آدمو مخصوصا بازيگر هاي سربال دختران آفتاب (ساواش)(علي)(نازلي)و تو سريال عشق اين حرفا حاليش نميشه(سلين)(مورات)(دورك)(ايپك)اما ساواش تو رده اولمه با هانده اي كاش حداوقل همينطوري تو خواب ببينمشون مثل هميشه😂😂😑

خاص ترین دختر تو جهان 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عشق یعنی هانده
🍃🍂بعد از تو تمام عشق ها قلابی و قبل از تو تمام عشق گذران است 🍃🍂
با افتخار تقدیم به عشق زندگی من یعنی هانده ارچل ❤❤
خیلی دوست دارم هانده حالا نمی دونم خیلی رو چجوری بنویسم که
خــ❤ـــیـــلــی خوانده شود😍🍂🍃♥♥

به نظر من بازیگر شایسته ای هستش ولی ای کاش به جای حسرت دنبال حدف هامون داخل زندگی بریم تا مثل اون موفق بشیم

من تو را خیلی دوست دارم و ارزوم این هست که تو را از نزدیک ببینم من یک ایرانی هستم به همین خاطر هیچ وقت به ارزوم نخواهم رسید می دونم دوست دارم

هانده خیلی هم خوشگله لطفا بعضیا حسودی نکنن

خوش بحال اونایی که هانده رو از نزدیک دیدن من که فیلم عشق حرف حالیش نمیشه رو دیدم چند روزه رفتم تو فکرو آرزوم اینه از نزدیک ببینمش هانده و بوراک دنیز خیییییلی بهم میان

برو بابا هانده عمل نکرده

هانده دوستت دارم 😻😻😻😻😻

ادا اجه:لایک
شفق پکدمیر:لایک
هانده ارچل:زیبایی قلابی عملی
شوال سام:لایککککککککک

من خیلی تورو دوست دارم❤❤

من عاشق حرفه ی بازیگری درترکیه هستم وتنها ارزوم اینکه روزی درکنارتوهمبازی بشم دوست دارم خیلی خوشگلی عزیزم♥♥♥

واقعا خیلی خوشگله م

عاشقتم

عالی بازيگر خوب ودوست داشتنی مخصوصاً در فيلم عشق حرف حالیش نميشه عالی😘😘😘😘😘

عاشقشم خیلی نازه

واقعا زیباست

هانده عزیزم خیلی قشنگی بازیت که عالیه برات آرزوی موفقیت درتمام مراحل زندگیت می کنم ❤❤❤

هانده جون خیلی خوشگلی امید وارم خوشبخت باشی عزیزم♥♥♥♥

واقعااااا حرف نداره وقتی عکسشو یا فیلماشو میبینم ی حس خوبی بهم دست میده …مرسی ک هستی 😍😍😍

سعی کنید به جای این حرف ها الگوی خودتون بکنید
اما از نظر من جاش یک جا هستش فقط اینجا♥️♥️
تقدیم به الگو🌹🌹🌹🌹🌹🌹
دوستت داریم💋💋💋

من عاشقشم

به نظر منم عاليه واي واسه اينكه طرفداره تراكتور و آذربايجانه بيشتر دوسش دارمممم

چقدر طرفدار داره بابا😶

خیلی دوستت دارم خیلی خوگله

عالی است سریال عشق حرف حالیش نمیشه هانده حرف نداره

عالییییی

LOVE HANDE

خیلی فیلماش قشنگه مخصوصا فیلم عشق حرف حالی نمیشه

من عاشق فیلم عشق حرف حالیش نمیشه شده ام. خیلی فیلم قشنگی بود

هانده دختر خوشکلی ودرسریال دختران افتاب درخشش زیادی داشت من فیلم دختران افتاب را خیلی دوست دارم
کاش بوراک دنیززن رل واقعی هانده بود چون خیلی بهم می آین😍👌💋❤

هانده حرف نداری 💋

عالی ❤❤❤

بون آرایش هم زیباست زیباییش خدادادی و آرایش ملایم داره

خیلی ناره

دختر خوشگلیه
با نمکه خیلی هم میخنده اینه که جذابه 😊💕

اون کسایی که میگن هانده رو از نزدیک دیدن ، کجا رفتن اونم اونجا بوده ، کجا ملاقاتش کردین؟ لطفا جوابببببببب

من عاشق هانداروچل هستم خیلی دوسش دارم

من علاقه زیادبه هاندارچول دارم

هانده ارچل یکی ازبهتریبازیگرمعروف درترکه بود من خیلی دوسش دارم علاقه زیادی

خیلی خوشگله خدایی خیلی دوست دارم واسه یه بارم شده ببینمش از نزدیک

دخترزیباوجذابیه.کاش هانده ارچل وبوراک دنیززن وشوهرواقعی بودن

نفسه منه

خیلی خوشگله من دوسش دارم …❤

خیلی نااااااااااااز

سلام من از نزدیک دیدمش باورتون نمیشه یکی از بزرگترین آرزهام برآورده شد حتی باهاش حرف زدم‌ و بسیار باصمیمت جوابم داد🏵🏵🏵🏵🏵

عاشقشم

هانده ارچل واقعا خوشگله و بانمکه من خودم شخصا عاشقشم تمام پروفایلامم عکسشه

خوشگل مهربونه ولی منحرف نباشه که دیگه عالیه

شماییی که میگین صورتی ومشکی میگی که توسریالش اینارو می پوشه خوب آخه
بی سواد کارگردان بهش گفته بپوش

خیلیییییی چهره دلنشین ونازی داره

هرکیم بگه زشته خودش زشته منظورم اون سحره یکی نیست بهش بگه تو اگه حسودیت میشه لازم نیست نظر بدی

بعضیا خیلییییی حسودن مخصوصا همین سحرزشته که داره از حسودی میترکه

او خیلی زیبا است ومن دوست دارم حتی برای یک بار او را از نزدیک ببینم

هانده واقعا عالی هستی👌

چهره خیلی زیبایی داره

خییییییلی خوشکله و ناااااااز خیلی ازش خوشم اومد !!!!

سلام من دریا هستم و از هانده ارچل خیلی خوشم میاد و هانده واقعا زیباست و از چال گونش خیلی خوشم میاد

توبهترین Hande دوست ASKمن تویی

من هانده ارچل را از نزدیکی دیدم خیلی زیباست

هانده و مراد به هم میان

هانده ارچل واقعا زیباست ربطی به چال گونه یا آرایش نداره اون اخلاق خوبی هم داره که الان کمتر روی دخترا دیده میشه

خدایش منو دیوونه کرده آرزوم اینه باهم ملاقات کنیم

به نظرم اونایی که میگن تو زشتیی چشم دیدن تورو ندارن مثل اینم خانم زشت بی چشم و رو که بدم میاد اسمشو بیارم ولی خوب اسمش هس سحر زشت

الهی دورش بگردم کاش عشق من بودخیلی بانمکو باحاله…

خیلی چشمش قشنگه خشگله

خیلیم خشگله

هانده ارچل جز زیبا ترین دختران جهانه تو فقط به چال گونه گونه هاش نگاه کن بقیه شو کاری نداشته باش

من عاشقق هانده هستم و از نزدیک هم دیدمش دلتون بسوزه
تو 21 سالگیش دیدمش

خیلی زیاد ..من عاشقشم

بسیار زیباست

عشق منه آنقدر دوسش دارم که حد نداره

بعضی موقع ها آرایش لازمه

خیلی جذابو خشگله

هانده واقعا زیباترین کسی است که من دیدم

بسیار زیبا است

چون طرفدار تیراختور آزربایجان هست برای همین رنگ زرد رو دوست داره

من عاشق ها نده ار چل هستم فقط آرزو دارم از نزدیک ببینمش واقعا زیباست دختر بین زیبایی ندیدم

من عاشق هانده هستم خيلي زيباست

هانده واقعا زشته همش آرایشه

ميدونيد چرا جذابه ؟چون صورتش گرده خوش تيپ و بانمکه جذاب بودن به اين معنانيست كه چشات رنگى باشن سفيدباشى و… حتى هانده هم زياد سفيد نيست درواقع همه ى ما ميتونيو جذاب بشين

منم دوسش دارم

از نظر زیبایی فقط هیفا.هیشکی بهش نمیرسه

خیلی قشنگه دوسش دارم

هانده ارچل واقعا جذاب است

هانده ارچل واقعآزیباست خیلی دوستش دارم

خیلی نازه

فقط هانده

طرفدار هانده آرچل

اون زیباترین دختر ترکیه است

به نظرم هانده ارچل زیباست ولی بازیگر مردی که باهاش فیلم گار کرده زشت و بیرخته مراد

صورتی ومشکی چون تو سریال هاش این دو رنگ دا میپوشه

عالی بود

من میگم مشکی

واقعا ملکه زیباییه

سفید

بله همینطور هستند

هانده ارچل واقعا زیباست. بین بازیگرانی که دیدم. البته بازیگر و مدلینگ و…میگم منظورم مردم معمولی نیست.تکه واقعا. هیچ کس بهش نمیرسه تو زیبایی. هانده باید ملکه زیبایی باشه هرساله. نه فقط تو ترکیه بلکه همه جا.

قرمز

بنفش و سفید

آبی

خوبه ولی آیامیودنید هانده ارچل چه رنگی دوست دارد؟

هرگونه نشر، بازنشر و باز تولید تمام یا بخشی از محتوای سایت فتوکده برای (خبرگزاری ها) بدون اجازه کتبی ممنوع است

 

در اینبخش بیوگرافی هانده ارچل بازیگر مشهور ترکیه اي را مرور می‌کنیم. هانده ارچل بعنوان یکی از 10 زن زیبای جهان انتخاب شد، او بـه غیر از بازیگری مجری و مدل مشهوری نیز میباشد، صفحه اینستاگرام او نزدیک بـه 10 میلیون دنبال کننده دارد. هانده ارچل در رده بندی زیبایی امسال «واندر فهرست» رتبه 1 زیبایی را ازآن خود کرد، در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بیشتر با هانده ارچل آشنا شویم.

هانده ارچل متولد 3 / 9 / 1372 میباشد

بیوگرافی هانده ارچل

 

هانده ارچل بازیگر، مجری و مدل ترکیه اي، متولد سال ۱۹۹۳، اسـت. او دو ملیتی می باشد، یعنی پدرش ترکیه ایی و مادرش آلمانی ست.

از نقش‌هاي مهم او می توان بـه بازی در نقش هازال سانجاک در سریال «مروارید سیاه» در مقابل تولگاهان ساییشمان و حیات اوزون در سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» در مقابل بوراک دنیز و همچنین بازی در نقش سلین در سریال «دختران آفتاب» در مقابل تولگا ساریتاش ودر سریال «تکه‌هاي شکسته» در مقابل علی پیری و انگین آکیورک و ارکان پتکایا ایفای نقش کرده اسـت.

 

او در منطقه باندیرما در ترکیه بدنیا آمده، این منطقه بـه شهری مشهور اسـت کـه آنجا دختران زیبایی دارد. وی درسال ۲۰۱۲ در مسابقات زیبایی در کشور آذربایجان شرکت کرده بودو دراین مسابقات بعنوان دومی دست یافت.

هانده بازی در سریال مدرسه دیوانه «Çılgın Dershane» مورد توجه مردم قرار گرفت و مشهور شد. البته وی قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی «Hayat Ağacı» کـه از شبکه تی ار تی پخش شده بود نقش آفرینی کرده بود.

هانده در سریال Çılgın Dershane کارکتر مریم را بازی کرده بود اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری وی را میتوان بـه سریال دختران آفتاب نسبت داد. دراین سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی دراین نقش باعث شد تا بـه شهرت فراوانی برسد. هانده یکی از پرطرفدارترین بازیگران ترک اســت.

 

استایل و مینیک صورت هانده یکی از عوامل موفقیت وی در امر مدلینگ اسـت. بسیار معتقدند وی سیمایی کاملا ترک گونه دارند و نمونه زیبای یک دختر ترکیه اي اسـت. 

 

در مورد قد و وزن هانده ارچل باید بگوییم کـه قد وی ۱۷۵ سانتیمتر اسـت ودر زمان جمع آوری این مطلب وزن وی ۵۶ کیلو گرم در ویکی پدیا ثبت شده اسـت.

 

رنگ مو: سبز روشن، رنگ چشم : قهوه اي تیره. او یک رویا دارد کـه روزی با ستاره هاي هالیوود : رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو همبازی شود. تنها یک خواهر کوچکتر از خود بـه نام غمزه دارد. او مسافرت و خوانندگی علاقه دارد ودر دوران کودکی اش بیشتر کنار مادربزرگ و پدربزرگ بوده اسـت.

 

تعداد زیادی از کاربران سوالات زیادی درباره همسر هانده ارچل داشتند کـه باید بگوییم ایشان مجرد اسـت و تا کنون ازدواج نکرده. اما حواشی زیادی پیرامون رابطه عاشقانه هانده ارچل و دوست پسر “اکین مرت دایماز” وجوددارد. او از سال ۲۰۱۵ بـه مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه رابطه عاشقانه داشت ولی درسال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند.

چندی نگذشت کـه لو رفتن رابطه عاشقانه جدید هانده با خواننده مطرح ترکیه جنجال رسانه اي بپا کرد.  این رابطه زمانی برملا شد کـه تلوزیون ملی ترکی دربخش اخبار سراسری خود، عکسهای هانده ارچل و همسرش را منتشر کرد.  هانده ارچل و دوست پسرش مورات دالکلیج هیچ واکنشی بـه این اخبار نشان ندادند و آنرا تکذیب نکردند.

 

در آخر نیز مروری داریم بر صفحه اینستاگرامی خانم هانده ارچل و عکسهای اینستاگرامی وی را میبینیم. شـما می‌توانید با مراجعه بـه صفحه او تمام پست هایي کـه خانم ارچل درباره فعالیت ها و سبک زندگی خود منتشر میکند را ببینید.

 



هانده ارچل (Hande Erçel) از جمله بازیگران خوش چهره و بسیار جذاب ترک است که نه تنها در کشور موطن خود، ترکیه، طرفداران بسیار زیادی دارد بلکه تقریبا از تمامی نقاظ دنیا هوادارانی را مجذوب خود کرده است.

کسانی که به تماشای سریال های ترکی علاقه زیادی دارند حتما بازی هانده ارچل را در سریال های متعددی دیده اند. اما لازم نیست حتما سریال ترکی دیده باشید تا هانده ارچل را بشناسید زیرا او آن قدر شهرت دارد که اسم و عکسش در همه شبکه های مجازی مخصوصا اینستاگرام به چشم می خورد.

حالا خبر خوش برای طرفداران ایرانی او این است که این بازیگر زیباروی ترک به تازگی در فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در نقش کیمیا حضور پیدا کرده است.

بیوگرافی هانده ارچل

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه به تهیه کنندگی مهران برومند است که بازیگران مطرح ایرانی و ترک از جمله هانده ارچل (در نقش کیمیا)، شهاب حسینی (در نقش شمس)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا)، حسام منظور (در نقش حسام الدین چلپی)، سلما ارگچ (همسر مولانا)، ابراهیم چکلیک کول (در نفش اسکندر) بوراک توزکوپاران (در نقش سلطان ولد)، بنسو سورال (در نقش مریم) و چندین بازیگر مشهور دیگر در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «مست عشق» برشی از زندگی مولوی و شمس تبریزی است که ماجرای آشنایی این دو شاعر بزرگ ادبیات ایران را به روی پرده می آورد.

واندر لیست در فهرست زنان زیبای جهان، نام هانده ارچل را در جایگاه اول به عنوان زیباترین زن جهان آورده است. هانده نه تنها در صنعت بازیگری شهرت دارد بلکه هم مجری توانمندی است و هم در صنعت مدلینگ نام و آوازه ای دارد. در ادامه این مطلب روزیاتو، با هانده ارچل بیشتر آشنا خواهید شد.

هانده ارچل متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۹۳ است و در منطقه باندیرما در شهر بالکسیر، یکی از شهرهای بزرگ ترکیه ، به دنیا آمده. دوران کودکی او در کنار پدربزرگ و مادربزرگش سپری شده است.

هانده ارچل دو ملیتی است؛ مادر هانده آلمانی تبار بوده و پدرش ترک است. او فقط یک خواهر کوچک تر از خودش به نام غمزه دارد.  البته، سال گذشته، مادر هانده در اثر ابتلا به بیماری سرطان درگذشت.

رشته تحصیلی هانده هنر است. او در مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی هنرهای زیبایی معمارستان فارغ التحصیل شده است.

هانده ارچل چشم های عسلی، پوست روشن و قد ۱۷۵ سانتی متری دارد. آرزوی هانده ارچل این است که روزی بتواند با لئوناردو دی کاپریو هم بازی شود. او عاشق مسافرت و خوانندگی است.

همان طور که گفته شد، هانده ارچل دستی در هنر دارد و علاوه بر بازیگری ، در زمینه مدلینگ و اجرا نیز به فعالیت می پردازد. او اولین بار، وقتی ۲۱ ساله بود با بازی در سریال درخت زندگی قدم به دنیای بازیگری گذاشت. سریال دیوانه در مدرسه بود که باعث شناخته شدن هانده در بین مردم شد. اما اوج شهرت او به فیلم دختران آفتاب در نقش سلین مربوط می شود.

هانده ارچل در حال حاضر در نقش ادا در سریال تو درم را بزن کاراکتر مکمل کرم بورسین است.

هانده ارچل با چهره زیبای خود توانست در مسابقات زیبایی سال ۲۰۱۲ در کشور آذربایجان مقام دوم را کسب کند. خوش چهره بودن هانده را می توان یکی از عوامل موفقیت او در صنعت مدلینگ دانست. به نظر بسیاری از کارشناسان زیبایی ترک ، چهره هانده کاملاً ترک گونه است و نمونه یک دختر زیبای ترکیه محسوب می شود.

هانده در کنار فعالیت هنری، سفیر تجاری برخی برندهای معروف ترکیه مانند لورآل است.

هانده ارچل در فیلم ها و سریال های گوناگونی در مقابل بازیگران معروفی حاضر شده و به نقش آفرینی پرداخته است. از این میان می توان مواد زیر را نام برد:

هانده ارچل در حال حاضر مجرد اسـت و قبلا هم ازدواج نکرده اما حواشی زیادی در مورد رابطه عاشقانه او و اکین مرت دایماز وجود داشت. هانده ارچل در سال ۲۰۱۵ با او وارد رابطه عاشقانه شد اما در سال ۲۰۱۷ با او متارکه کرد.

او از سال ۲۰۱۸ هانده با مورات دالکیلیج که از خوانندگان مشهور موسیقی پاپ در ترکیه است وارد رابطه شده و در حال حاضر نیز با او به سر می برد. البته هانده و مورات مدتی از یکدیگر جدا شدند اما فوت مادر ارچل دلیلی برای رابطه مجدد آنها شد.

صفحه اینستاگرام به آدرس  instagram.com/handemiyy تا امروز ۱۴.۲ میلیون فالوور دارد. او همیشه عکس هایی را با فالوورهایش به اشتراک میگذارد که حس و حال واقعی او را نشان می دهد. هانده در مصاحبه اش گفته است که این افزایش فالوور برای خود او هم جالب و هیجان انگیز بوده است. او تلاش می کند تا کمتر از اکانت ها و حساب های کاربری خود در دنیایی مجازی استفاده کند.

کریم در سریال سیب ممنوعه را بهتر بشناسید؛ بیوگرافی گوکان آلکان

  بیوگرافی ابرو شاهین ؛ بازیگر نقش ریان شاداوغلو در سریال تردید

بیوگرافی سرا کوتلوبی ؛ بازیگر نقش جمره در سریال استانبول ظالم

بیوگرافی کایا ؛ باریش کیلیچ در سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی شاهیکا در سریال سیب ممنوعه ؛ با نسرین جوادزاده آشنا شوید

بیوگرافی نسلیهان آتاگول ؛ بازیگر نقش ناره چلبی در سریال ترکی دختر سفیر ، نیهان در اُکیا

بیوگرافی هانده ارچل

بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.



هانده ارچل Hande Erçel بازیگر ، مجری و مدل مشهور و جذاب ترکیه ای در تاریخ 23 نوامبر سال 1993 در منطقه زیبای باندیرما (Bandırma) شهر بالیکسر (Balıkesir) ترکیه بدنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. مادر هانده در سال 2019 از اثر سرطان از دنیا رفت. هانده هفتمین زن زیبای جهان و همچنین زیباترین زن ترکیه در سال 2018 شناخته شد. منطقه باندیرما در ترکیه به شهری معروف است که دختران زیبایی دارد. هانده در دانشگاه های هنر های زیبا و هنر های سنتی فارغ التحصیل شده است.

هانده ارچل بازیگر مشهور ترکیه ای

 

بیوگرافی هانده ارچل

به گزارش نیک شو، هانده در سال 2012 در مسابقات زیبایی در کشور آذربایجان شرکت کرد و مقام دوم را به دست آورد. در شروع بازیگری نیز هانده با بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفتبه شهرت رسید. البته وی قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) که از شبکه TRT پخش شده بود حضور داشت.

بیوگرافی هانده ارچل

 

هانده در سریال Çılgın Dershane نیز در نقش مریم ایفای نقش کرد اما اوج بازی و شهرت وی مربوط می شود به سریال دختران آفتاب که در ترکیه و کشورهای دیگر بسیار محبوب شد. هانده در این سریال در نقش سلین ظاهر شد. هانده در سال 2016 در سریال عشق حرف حالیش نیست (Aşk Laftan Anlamaz) در مقابل بوراک دنیز ایفای نقش کرد و در سال 2017 در سریال مروارید سیاه (Siyah inci) در نقش هازال بازی کرد.

گونش زنی 35 ساله است که به همراه سه دخترش در ازمیر زندگی می کند. دوقلوهای او نازلی و سلین که 17 ساله هستند و پری که 15 ساله است. او معلم ادبیات است و شوهرش وی را ترک کرده است. گونش مردی به نام هالوک را می بیند و به وی علاقمند می شود و این شروع ماجرا است. سلین با مادرش به عمارت هالوک در استانبول می روند در حالیکه نازلی از این کار خوشحال نیست و بعد از مدت زمانی به استانبول می رود. نازلی با ساواس که خواهرزاده هالوک است آشنا می شود ، از طرفی علی پسر هالوک که ابتدا با ورود گونش و سلین مخالف بود کم کم به سلین علاقمند می شود و ادامه ماجرا . . .

 

این سریال کمدی عاشقانه در 31 قسمت دو ساعته ساخته شد که در آن رابطه حیات اوزون، دختری از طبقه متوسط جامعه اهل منطقه‌ ای در حاشیه استانبول، با رئیسش مورات سارسیلماز (بوراک دنیز) است. ابتدا حیات برای به دست آوردن شغل در شرکت سارته مجبور می‌شود خود را شخص دیگری معرفی کند و این سر آغاز همه اتفاقات است! رابطه حیات و مورات ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی بسیاری خلق می‌کند که از دلایل اصلی پر بیننده بودن این سریال است. در این بین شخصیت‌های فرعی از جمله خانواده مورات و دو دوست صمیمی حیات نیز هرکدام در شکل‌گیری و جهت دهی روند داستان نقشی دارند. این سریال سال 2017 از تلویزیون ترکیه پخش شد.

 

این سریال سال 2017 از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد ، تولگاهان ساییشمان در نقش کنان و هانده ارچل در نقش هازال نقش های اصلی این سریال هستند. این سریال 20 قسمت دو ساعته دارد. خلاصه داستان : هازال در یکی از شهرهای کوچک استانبول به همراه مادر و ناپدری و خواهر نانتی اش زندگی می کند و مدت هاست که عاشق پسر ماهیگیری به نام کنان است این دو رابطه عاشقانه ای با هم دارند و پدر هازال راضی به این ازدواج نیست تا اینکه یک شب پس از بارها خواستگاری رفتن کنان ، مادر هازال راضی به این ازدواج شده و این دو را نامزد اعلام می کند و ادامه ماجرا . . .

هانده ارچل در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم به ایفای نقش می پردازد ، در این فیلم هانده با بازیگران ایرانی و ترکیه ای مشهوری همبازی است که می توان به پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، ابراهیم چلیکول و حسام منظور اشاره کرد. این فیلم داستان مولانا و شمس تبریزی را روایت می کند و هانده در آن نقش دختری به نام کیمیا خاتون را بازی می کند. همچنین شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را برعهده دارند.

 

سریال درام اکشن حلقه محصول سال 2019 است. هانده ارچل در نقش مژده در مقابل سرکان چای اوغلو در نقش جهانگیر بازی کرده است. حلقه داستان انتقام دو جوان به اسم های کاعان و جهانگیر است. جهانگیر پسر ایلهان تپلی که کارهای قانونی و غیرقانونی پدرش را ادامه می دهد تصادفی با کاعان آشنا می شود و با هم دوستان صمیمی می شوند. کاعان و جهانگیر جعبه های قرمزی دریافت می کنند که داخلش یک دی وی دی است و در پی اون وارد یه عملیات انتقام بزرگ می شوند. اسم حلقه از یک باند تبهکاری باقدمت زیاد به اسم سه حلقه گرفته شده که جهانگیر و کاعان سعی در نابودیش دارند.

هانده هر چند وقت یک بار با یکی از بازیگران یا افراد مشهور رابطه عاشقانه برقرار میکنه که آخرین رابطه او که توسط مجلات و سایت های ترکیه مطرح شده است مراد دیلکلیچ (murat dalkilic) خواننده مشهور پاپ است. این دو مدتی از هم جدا شده بودند اما بعد از مرگ مادر هانده مجددا به رابطه شان بازگشتند.

استایل و میمیک صورت هانده ارچل یکی از عوامل موفقیت وی در امر مدلینگ است. بسیار معتقدند هانده سیمایی کاملا ترک گونه دارند و نمونه زیبای یک دختر ترکیه ای است. وی در سال 2012 در باکو در مسابقات بهترین و زیباترین دوشیزگان شرکت کرد که در این مسابقات هانده ارچل مقام دوم را بدست آورد.

هانده یکی از پرطرفدارترین بازیگران ترک است. صفحه اینستاگرام هانده ارچل توسط بیش از 6 میلیون نفر فالو شده است. اما در مورد قد و وزن هانده ارچل باید بگوییم که قد وی 175 سانتیمتر است و در زمان گردآوری این مطلب وزن وی 56 کیلوگرم و رنگ مورد علاقه اش بنفش است.

 

خواهران بازیگر

غمزه ارچل دیگر بازیگر مشهور و زیبای ترکیه ای ، خواهر هانده است. این دو خواهر روابط بسیار صمیمی با یکدیگر دارند و تصاویر دونفره از این خواهران در اینستاگرام هر دو مشاهده می شود. خواهر هانده که در سال 2019 ازدواج کرد ، صاحب فرزند شد و به یاد مادرشان نام ایلین را روی دخترشان گذاشتند. بیوگرافی کامل غمزه ارچل را در این لینک دنبال کنید.

آدرس پیج اینستاگرام هانده ارچل: @handemiyy

عکسهای هانده ارچل hande ercel

هانده ارچل سفیر برند لورال در ترکیه است

عکسهای جذاب هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

عکسهای هانده ارچل بازیگر ترک

تصاویر هانده ارچل

استایل هانده ارچل

عکسهای جدید هانده ارچل

هانده ارچل زیباترین دختر ترکیه

 

مطالب بیشتر:

عکسهای اویکو کارایل Öykü Karayel بازیگر زن جذاب ترک

بیوگرافی فخریه اوجن Fahriye Evcen بازیگر زیباروی ترک

عکس های جدید لیلا هازل کایا بازیگر ترکیه ای

 

 

تصویر امنیتی *

کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Reserved – © 2020

تهیه و تولید : پارس وی پی

بهترین مراکز خرید ازمیر

بهترین مراکز خرید ازمیر

هانده ارچل در 24 نوامبر 1993 در بندیرما ترکیه متولد شد.

هانده ارچل یک دو ملیتی است به این معنی که پدرش ترک و مادرش آلمانی است و تنها یک خواهر کوچکتر به نام قمزه دارد.

به گفته هانده ، او بیشتر دوران کودکی خود را در کنار مادربزرگ و مادربزرگ و مادر خود گذراند و علاقه خاصی به آنها دارد.

بیوگرافی هانده ارچل

 

هانده ارچل مدرک لیسانس هنر  خود را از دانشگاه هنرهای زیبای ، معماری ترکیه گرفته است و به دلیل دارا بودن چهره جذاب علاوه بر بازیگری و اجرا ، به عنوان مدل نیز فعالیت می کند.

بیوگرافی هانده ارچل بازیگر ترک

 

نقشهای هانده ارچل در سریالهای ترکی تا به امروز شامل:

صفحه imdb هانده ارچل

صفحه اینستاگرام هانده ارچل

 

یکی از عوامل موفقیت هانده ارچل در امر مدلینگ استایل و مینیک صورت او میباشد. بسیاری بر این باورند که او ظاهر کاملاً ترکی دارد و نمونه زیبایی از یک دختر ترک است.

هانده ارچل به خاطر داشتن چهره زیبای خود با شرکت در یک مسابقه زیبایی که در سال 2012 در جمهوری آذربایجان برگزار شد ، مقام دوم را به دست آورد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

 

فروشی

فروشی

مناسب پاسپورت

پیشنهاد داغ

[mc4wp_form id=”2534″]

بیوگرافی هانده ارچل
بیوگرافی هانده ارچل
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *