ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی
ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ،مکانیسمی که ترامادول با تاخیر در انزال به دست می آورد مشخص نشده است .
آزمایش های انجام شده بر روی این قرص نشان می دهد که ترامادول به عنوان یک آگونیست خفیف مو افیونی ، آنتاگونیست گیرنده 5 هیدروکسی تریپامین و یک تعدیل کننده سروتونین و نوراپی نفرین عمل می کند.ممکن است یک یا ترکیبی از این اثرات منجر به تاخیر در انزال شود.
نتایج مطالعات نشان میدهد که این قرص یک درمان موثر برای زود انزالی است در نتیجه استفاده طولانی مدت مقدار قابل توجهی پیشرفت های بالینی در رضایت از روابط جنسی و کنترل انزال وجود دارد ، در پریشانی شخصی مربوط به انزال و مشکل بین فردی کاهش می یابد.
استفاده مزمن از عوامل مهار کننده باز جذب سروتونین و انتخابی سروتونین موثر در تاخیر در انزال است.( برای همین ترامادول باعث دیر انزالی می شود)

ترامادول ابتدا مانند یک ماده مخدر مانند هروئین ، کدئین و سایر مسکن های افیونی ، به گیرنده های مواد افیونی در مغز و نخاع متصل می شود.
این گیرنده ها مسئول هر دو اثر تسکین دهنده درد هستند که بیماران به آن احتیاج دارند و در دوزهای بالاتر نیز تاثیرات سرخوشی را که سوء استفاده کنندگان بدنبال آن هستند.
ترامادول اگر به صورت تزریقی مصرف شود قدرتش کم است و می توان جایگزین مسکن هایی مثل مرفین شود.
ولی وقتی مثل خوراکی مصرف می شود ترامادول تبدیل به ترکیب دیگری به نام O-desmethyltramadol می شود که یک فعال کننده بسیار قوی تر از گیرنده های مواد افیونی نسبت به خود ترامادول است.
دومین عملکرد مهم ترامادول این است که باعث افزایش انتقال دهنده های عصبی سروتونین و نوراپی نفرین ، مشابه داروهای ضد افسردگی مانند ونلافاکسین می شود.
ترامادول باعث کاهش اضطراب می شود به دلیل تغیر شیمیایی که در مغز بوجود می آورد.

عوارض ترامادول / عوارض وحشتناک ترامادول را بشناسید از آن استفاده نخواهید کرد.ترامادول دارویی ضد درد است است که با نامهای مختلف عرضه می شود این دارو خاصیت مخدری دارد که برای دردهای شدید از آن استفاده می کنند .در این نوشته عوارض ترامادول وهمچنین فواید آن را به صورت کامل توضیح خواهیم داد….

 

 

ترامادول یک داروی ضد درد است که با نام های تدامول ،بایومادول و…. شناخته می شود.این دارو در سال 1970 توسط شرکت آلمانی ساخته شد و پس از مدتی تولید آن توسط شرکت های تولید کننده در سراسر دنیا قرار گرفت.ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

این دارو ضد درد قوی می باشد که خاصیت مخدری دارد و بیشتر برای دردهای مفصلی ،بیماریهای زنان وزایمان و جراحی ها مورد تجویز قرار می گیرد.

این دارو به دوشکل خوارکی و تزریقی وجود دارد .ترامادول خوراکی به صورت کپسول وقرص عرضه می شود و ترامادول تزریقی آن در بیمارستانها وجود دارد ولی تا چند وقت قبل در داروخانه ها هم موجود بود.این دارو از مرفین ضعیف تر است ولی از بروفن و استامینافون قوی تر می باشد .این دارو را برای بیماران  بیشتر از دو هفته تجویز نمی کنند.

عوارض ترامادول

اگر دوز مصرف آن بالا برود مسمومیتی شبیه به مواد مخدر پدید می آورد و با مصرف طولانی مدت آن به اعتیاد تبدیل می شود .این دارو در ابتدا به عنوان یک داروی بیضرر برای تسکین درد برای موارد ضروری  مورد استفاده قرار می گرفت ولی آمارها نشان می دهد که این دارو در میان معتادان در مقادیر بالا استفاده می شود که باعث آسیبهای فراوان شده است .

دلایلی که بعضی از افراد ترامادول را به صورت خود صرانه استفاده می کنند و به آن معتاد می شوند:

1- کسانی که کار سنگین دارند وبرای رفع خستگی به اشتباه از این داروی مخدر استفاده می کنند .

2-بعضی افراد برای جلوگیری از بیماری زود انزالی از این دارو استفاده می کنند .

3-کسانی که در ابتدا برای بیماری و درد این دارو را استفاده کرده و سپس بعد از بهبودی به مصرف خود سرانه به مصرف این دارو می پردازند.

4-کسانی که معتاد به مواد مخدر هستند ودر حالت ترک برای کاهش علائم از این دارو استفاده می کنند که باعث دو چندان شدن مشکلشان می گردد.

ازعوارض این دارو می توان به افت فشار خون ،تشنج،اختلال در تعادل  اشاره کرد.همچنین باعث یائسگی زودرس در زنان ،ضایعات جلدی مانند خارش،اختلالدر دید،اختلال در خواب،بی اشتهایی نیز می شود.نگرانی ،ضعف عمومی ،گیجی،اختلال تنفسی،افسردگی هم از دیگر عوارض آن است.

این دارو برای کسانی که مشکل در کبد و کلیه دارند و زنان باردار(بروز ناهنجاری جنین) و کسانی که تشنج دارند ممنوع می باشد.و همچنین مصرف آن با الکل و داروهای خواب آور و مواد مخدر خطرناک وتداخل دارد .

پس از مصرف طولانی مدت این دارو اعتیاد به آن به وجود می آید و ترک آن بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد .

جالب این جاست که بیشتر پزشکان از تجویز آن خودداری می کنند ولی در داروخانه ها بدون نسخه به راحتی به فروش می رسد .

 

مصرف مواد مخدر بر روی اسپرم مردان تاثیر می گذارد .در پزشکی پی برده اند که مواد مخدر شکل اسپرم آقایان را تغییر می دهد و همچنین روی سرعت حرکت اسپرم نیز موثر می باشد و آنرا از حالت طبیعی خارج می کند شما می توانید در این زمینه از پزشکان اورولژیست و متخصص زنان وزایمان کمک بگیرید .

در زمینه ی ترک ترامادول چند فاکتور حائز اهمیت می باشد 1-سن 2-جنس3-مدت زمان مصرف4-مقدار مصرف5-میزان آمادگی بدنی فرد ترک کننده….

میزان درد و خماری در یک فرد جوان با چند ماه مصرف با یک فرد مسن تر با سالها آشنایی با مواد فرق می کند .

پزشکان توصیه می کنند که با کم کردن دوز مصرف به تدریج آن را قطع کرد و بعد از ترک نیز باید فرد را از لحاظ روحی و روانی درمان نمود تا دوباره به فکر مصرف نیافتد .

این را به یاد داشته باشید که درمان زود انزالی مصرف ترامادول نمی باشد و مصرف این داروباعث می شود که  مشکلی بر مشکلات شما افزوده شود بهترین کار برای درمان بیماری شما این است که بدون هیچ خجالتی به یک اورولوژیست (برای آقایان)و متخصص زنان و زایمان (برای خانم ها )مراجعه کنیدو همچنین به بعضی از متخصصان روانپزشک  را دارند می توانید مراجعه کرده و برای درمان خود اقدام کنید.

 

تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ است
سئو سایت توسط لینک 1

مدپلاس

ترامادول دارای اثرات اعتیادی شدیدی بوده و به هیچ وجه نباید بدون اطلاع پزشک مصرف شود . لطفا تجربیات خوانندگان عزیز را در انتهای این مطلب بخوانید .

 انزال زودرس (Premature ejaculation) یکی از متداول ترین مشکلات جنسی مردان است و بیست و پنج درصد از مردان دچار آن می شوند.

این مقاله صرفا نتایج یک تحقیق علمی ست  و به هیچ وجه توصیه به مصرف ترامادول برای درمان زودانزالی نمیکند .

انجمن بین المللی پزشکی جنسی (SIMS) تعریف جدیدی برای انزال زودرس ارائه کرده است که شامل زمان تاخیر انزال به مدت یک دقیقه یا کمتر، عدم کنترل انزال، و عواقب روانی منفی ناشی از انزال از جمله استرس، خستگی یا رفتارهای اجتنابی می باشد.ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

به عنوان یک فرآیند فیزیولوژیک، انزال پروسه ای پیچیده است که توسط شبکه ای از مسیرهای شیمیایی عصبی هماهنگ می شود

سروتونین نقش کلیدی در واکنش های عصبی ایفا می کند و شواهد زیادی مبنی بر اثر بازدارنده سروتونین در کنترل شهوت ، انزال، و ارگاسم وجود دارد .

درمان های دارویی زود انزالی شامل استفاده از بی حسی های موضعی (تاخیری) و درمان های سیستمیک از جمله استفاده از دارو های مهارکننده های گزینشی بازجذب سروتونین (SSRIS) و سایر مهارکننده ها میباشد هرچند که این درمان ها برای این منظور به طور کامل تائید نشده اند.

تنها در بعضی کشورهای اروپایی داپوکستین در موارد خاصی در درمان زود انزالی تائید شده است.

یکی از روش های درمانی جدید انزال زودرس (زیر نظر پزشک) کاربرد ترامادول است که نوعی مسکن مصنوعی مخدر با عملکرد مرکزی است که با دو مکانیزم می تواند انزال را به تاخیر بیندازد که عبارتند از : شبیه سازی گیرنده M1 یا متابولیت آن و با مهارکردن بازجذب سروتونین و نورآدرنالین .

در یک مطالعه بالینی که به بررسی کاربرد ترامادول برای جلوگیری از انزال زودرس پرداخته شده ؛ 823 بیمار تحت بررسی قرار گرفته اند .

مصرف کنترل شده ترامادول با دوز خیلی پایین٬ در مقایسه با تست های بی اثر و سوری باعث تاخیر انزال و هم چنین افزایش رضایتمندی زوجین از رابطه جنسی شد .(به طور موقت)

گرچه ترامادول یک آگونیست مخدر است اما در بسیاری کشورها به عنوان یک ماده زمانبندی شده طبقه بندی می شود.  از آنجایی که متابولیت M1 اگونیست اصلی برای گیرنده های مخدر μ محسوب می شود تاخیر آگونیست باعث کاهش وابستگی می شود.

اثرات بازجذب نورآدرنالین نیز ممکن است در کاهش وابستگی و اعتیاد به دارو نقش داشته باشد.

درست است که ترامادول برای درمان انزال زودرس استفاده می شود٬ اما ماهیت سالم و بی خطر ان هنوز مورد تایید قرار نگرفته و همچنین بیمارانی که به منظور کاهش درد ترامادول مصرف می کردند از تاخیر زمان انزالشان خبر دادند.

نتیجه ای که می توان از عمرکوتاه این ماده گرفت این است که ترامادول راه حل قطعی و همیشگی برای جلوگیری از (Premature ejaculation) نمیباشد ٬ مگر اینکه پزشک شما آن را به منظور راه حلی مقطعی توصیه کرده باشد.

عدم توانایی در کنترل و تسلیم انزال در حداقل پنجاه درصد از مقاربت های جنسی  تا زمانی که زوجه به ارضای جنسی برسد ، به عنوان انزال زودرس تعریف می شود چرا که تنها سی در صد از زنان طی مقاربت به ارگاسم می رسند البته بدون در نظر گرفتن میزان توانایی شریک جنسی شان در کنترل و به تاخیر انداختن انزال و بدون استفاده از داروی تحریک جنسی زنان و مردان .

استفاده از  ترامادول  برای درمان انزال زودرس در دوزهای خیلی کم در حدود 25 میلی گرم راه حلی مقطعی است که صرفا پزشک شما میتواند با توجه به آزمایشاتی که بر روی شما انجام می‌دهد آن را تجویز نماید.
مصرف خود سر و کنترل نشده این دارو می‌تواند اثرات سوء جدی در پی داشته باشد. به علاوه این مطالعه تحلیل های بیشتری را نیز برای تصدیق این روش لازم میداند .

⬛ آیا ترامادول مسکنی بی خطر است؟

⬛ عوامل روانشناختی در مصرف ترامادول

⬛ آیا مصرف ترامادول خطرناک است؟

این اطلاعات توصیه های پزشکی نمی‌باشد
از مصرف کردن خودسر و کنترل نشده ترامادول برای درمان انزال زودرس و دیگر شرایط پزشکی پرهیز کنید٬ شما مجاز به تصمیم گیری در مورد تجویز این دارو یا هرگونه داروی دیگری نمی‌باشید.
تنها پزشک شما دانش و اطلاعات لازم برای تجویز این دارو را دارد و مشخص می‌کند که آیا این دارو برای شما مناسب است یا خیر.

آپدیت : برای آگاهی از تجربه استفاده از ترامادول لطفا به کامنت های همین مطلب مراجعه فرمایید .

Tramadol Use in Premature Ejaculation
Update on Treatments for Premature Ejaculation
Safety and efficacy of tramadol hydrochloride on treatment of premature ejaculation

مطلب قبلی

عوامل روانشناختی در مصرف ترامادول

مطلب بعدی

آیا ترامادول مسکنی بی خطر است؟

بهبود یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در تایلند با ترکیبی از داروهای آنفولانزا و ضد اچ…

دارو های تایید شده در سال 2019 توسط FDA – دو

دارو های تایید شده در سال 2019 توسط FDA – یک

استاتین چیست؟

بنزودیازپین تاریخ گذشته باعث زوال عقل می شود

داروی جدید برای میگرن

من میخواستم یه نصف 100 برا رابطه مصرف کنم که بعد از خوندن کامنتا منصرف شدم.مرسی

سلام، نظرات کاربران خیلی کارساز بود. امشب بعد از رابطه نیم‌ساعته با همسرم به سرم زد یه تحقیقی در این مورد داشته باشم. ولی به‌نظرم یک رابطه ۵ دقیقه‌ای می‌ارزه به این‌همه مکافات و بدبختی در اثر مصرف قرص‌های مخدر و افیونی… خدا رو شکر که تا حالا سمت سیگار و مواد و عرق نرفتم

خب، من تو همین لحظه که دارم مینویسم ۴ روز از آخرین ترامادول میگذره و بعد از این نوشته میخوام یکی بخورم و برم سر کار؛ ساعت هم ۶:۳۰ صبحه
سعی میکنم خلاصه کنم
خیلی از نظرات مثل روز برام روشن بود که طرف همون لحظه که داشته مینوشته نعشه ترامادول بوده! که منو میخندوند
من دقیق نمیدونم ولی خیلی وقته مصرف میکنم
منم برای س ک س شروع کردم ولی نعشگیش منو کشوند به روزی ۱۰تا ۲۲۵میل
تو اوج مصرف این عوارضو داشتم:
۱-حرکات بی اختیار بدن
۲-فاز مثبت کاذب
۳-انزال بی اختیار زمان خواب که البته خواب نداشتم همش خلصه بود
۴-عدم تصمیم گیری درست هنگام حرف زدن
۵-ضعف جسمانی شدید
و از همه مهمتر، دیگه خودم فهمیدم که تو دامش افتادم و حس سرافکندگی در مقابل اعتماد به نفسم واقعا عذابم میداد
رفتم یه کیلینیک خوابیدم اونا هم با مسکنهای خیلی قوی کم کم منو از ترامادول جدا کردن
بعد از ۲-۳ ماه باز شروع کردم
البته الان از ترس بی آبرویی سعی میکنم از هفته ای ۲تا ۲۲۵ بیشتر نخورم چون دفعه قبل انقد فاز مثبت گرایی گرفته بودم که به همه عالم و آدم گفتم معتاد شدم دارم میرم ترک کنم
که بعد از ترک از اینکه به همه گفتم خیلی پشیمون شدم
خلاصه آقا، هر مواد مخدری رو میشه ترک کرد، جز این قرص لعنتی! ببین منو! زور نزن! نمیشه ترک کرد
میشه کم کرد
ولی نمیشه ترک کرد
و خطر زیاده روی و گرفتار شدن هر لحظه به طور جدی تا آخر عمر در کمینه
به دو دلیل:
۱- مصرفش خیلی راحته! میندازی بالا یه آب روش
۲- همه جا به وفور پیدا میشه و نسبتا ارزون هم هست
پس
اگه تا حالا نخوردی، نخور! این بزرگترین شانسیه که به زندگیت میدی
اگه هم خوردی، این واقعیت رو بپذیر که تا آخر عمر باید بترسی ازش! تازه اگه آدم قوی باشی کنترلش میکنی
وگرنه زمین خوردنت قطعیه
شرمنده بابت رک بودنم
الانم میرم که ترا رو بزنم و برم سر کار
در ضمن دلیلش هم بپرسی نمیدونم
فقط از دیشب همینطوری الکی افتاد تو سرم که بخورم
و چون این مرضو خوب میشناسم و میدونم الان نخورم فوقش شب میخورم، پس میرم میخورم که لااقل تا شب اثرش کم بشه بتونم بخوابم
چون یکی از خصوصیات بارز این قرص اینه که کلا دو حالته: یا نعشه‌ای و بیخوابی داری، یا خماری و یکسره خوابی!!
دوستان دوستانه میگم نخورین اگه زندگی رو دوست دارین!
من در حال حاظر هیچ انگیزه ی خاصی ندارم!
فقط خوبیش اینه از مرگ نمیترسم
کمکم کرد با این وضعیت کرونا کنار بیام
آقا ما رفتیم.

به ولله مصرف کنید بیچاره اید من اول بار یکی بهم گفت گفتم نمیخورم معتاد میشم گفت نه با یک بار هیچی نمیشه الان نمیدونم چندین سال وای میدونم برای دیر انزالی از یک دویس رسیدم به ۶ متادون در روز که الان با هزار بدبختی و درد و سرم ۸ روز مصرف نکردم. نکنید خریت منو تکرتر نکنید حتی با تجویز دکتر اولین مصرفتون یعنی اعتیاد بی برو برگرد

سلام دوستان مواد جماعت زندگی رو نابود میکنه باید سعی کنید در رابطه زناشویی با کمک همسرتون انزال رو به تاخیر بیندازید و هیچ دارو یا اسپری مصرف نکنید نزدیک انزال شد حالت رو عوض کنید و …. اما در موارد خارج از زنا شویی در حالت شیطونی میتونید ۱۰۰ رو نصف یا ۵۰ بیندازید بالا و استفاده کنید ولی همیشه نخورید مثلا یک بار در ماه ۳ ساعت قبل رابطه با آب فراوان

👏👏👏👌

ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

سلام، من همه مطالبو خوندم واقعا مفید و عالی بودن، امیدوارم هیچکس برای فرار از مشکلات و یا بعنوان راه حل آسون سراغ همچین موادی نره، من خودم از این مواد تا حالا مصرف نکردم و نخواهم کرد چون یکی از کسایی رو که واقعا دوست دارم بخاطر مصرف ترامادول با یه قرص دیگه که بخاطر زود انزالیش میخورد الان دچار مشکلات عصبی و تشنج شده و سمت چپ بدنش کاملا بی حس میشه، فقط یه سوالی که من دارم اینه که آیا ایشون به مرور زمان و مصرف نکردنش خوب میشه، ازتون ممنون میشم من رو راهنمایی کنید

دوستان من ١١ سال مصرف ترامادول داشتم ٥ سال اول كه ايران بودم قرصشو مصرف ميكردم اما اين اواخر قطره ترامادول كه به مراتب بدتر از قرصش هست از روز اول به خاطر طولانى شدن رابطه جنسى ببينيد ،بعد ١١ سال ديگه به نعوذ نميرسيدم كه بخواد رابطه اصن كوتاه باشه يا طولانى ، روزى ٢٠ ساعت خواب بودم ٤ ساعت بيدار اونم گيج و منگ ، چون شرايط مالى نسبتا خوبى داشتم فكر ميكردم مشكلى نيست ، تا اينكه همه زنديگم ( خونه ، ماشين ، محل كار) همه رو از دست دادم تو همين گيج و منگى ، الان كه اينو مينويسم زير صفرم اما ٨ روزه كه پاكم و از خدا ميخوام كه كمكم كنه كه ديگه نرم سمتش و از شما هم مى خوام به جوونى و آينده تون رحم كنيد واسه منم دعا كنيد.

فقط باید ماهیچه زیر بیضه رو تقویت کرد که خیلی سخته و تمرین کیگل رو انجام داد تو اینترنت در موردش بخونید ماهیچه رو همیشه تقویت کرد و تا آخر عمرتون ادامه بدین به تمرین😁😁😁

باسلام
بچه‌ها به هیچ‌وجه سمت ترامادول نرید
زندگی رو براتون جهنم میکنه اولش فکر میکنی بهتراز خودش وجود نداره ولی بعد یه مدت نابودت میکنه یا همش خوابی یا خماری یا حوصله کارکردن نداری
مطمئنم 99درصد فقط بخاطر انزالشون میرن سراغش
شاید باید بهشون حق داد ولی عاقبتش فنا شدن هس
ونمی دونم چطور پزشکها راه حلی بی‌خطر برای انزال زودرس پیدا نمیکنن واقعا انزال زود رس در رابطه جنسی و زناشویی خیلی مهمه و اگر رابطه خوب پیش نره باعث افسردگی و طلاق میشه و بازم در حیرتم یعنی علم پزشکی نمیتونه یه دارو بدون خطر برای مهم ترین رابطه زناشوئی پیدا کنه یا واقعا میخوان جوونا بسمت ترامادول رفته و نابود بشن،،،، کاندوم و اسپری اینارو بریز دور یه دارو درست و حسابی
بچه‌ها ترک ترامادول رو میشه آسونتر کرد کسی کمک خواست بگه کمکش کنم

من حدود دوسال میشه ترامادول مصرف میکنم چندبار هم گذاشتمش کنار ولی باز شروع کردم بخاطر رابطه جنسی میتونید کمک کنید که چجوری نرم دیگه سراغ این لعنتی

سلام همسر من به گفته خودش شش ماهه ک استفاده میکنه و تازه به من گفته من نمیدونستم ولی خودش خیلی پشیمونه و میخواد ترک کنه ولی میگه خیلی درد داره و میترسه چیکار باید بکنه میشه کمکم کنید

سلام
کم کم کمش کنه
اگه مثلا روزی یه دونه میخوره تا چند روز یک چهارم یه دونه بخوره دوره ی بعدی نصفش کنه دوره ی بعد یک چهارم
البته این منوط به اینه که خودشم بخواد

دم همه تون گرم ولی دیگه یه جوری همه فاز مثبت و موعظه گرفتن که انگار همه جا راحت گیر میاد آقا آدامس که نیست بشه راحت خرید من خودم چند تا داروخونه رفتم بخرم ندادن بهم دیگه بی خیال شدم

من ۵ سال مصرف میکردم بخاطر رابطه هربار اومدم ترک کنم نشد یااگرم شد چندروز من رفیقم بهم گفت بخور و ای کاش باهاش اشنا نمیشدم چون هم خودما دیگه نمیشناسم هم خانوادم بدبخت شدن الانم حاظرم کسی ک دوز پایین میخوره کمک کنم ک ترک کنه چون خیلی پول دکتر و روانپزشک دادم خودم روانپزشک شدم

سلام من چند ماهی هست ترامادول مصرف میکنم اول از دوز ۲۰۰ شروع کردم بعد کم کم به ۴۰۰ و ۶۰۰ رسید یه مدت کوتاه گزاشتم کنار و تازگیا دوباره شروع کردم و دوز بدنم اومده پایین و الان دوتا ۲۲۵ میخورم تا آروم بشم برای نیاز های جنسی بسیار خوبه من که تو ۲ یا ۳ دقیقه به انزال میرسم به ۱۰ یا ۱۲ میرسه اما من هم توسیه نمیکنم چون اعتیاد بسیار زیادی داره و استفاده از قرص های تخیری که مقدار کمی توش ترامادول داره بسیار بهتره.

سلام. بنده بدستور پزشک از دوز پایین یعنی برای هر بار مقاربت نصف ۵۰ شروع کردم و بعد از ۶ ماه شد ۵۰ و الان بعد از ۷ سال رسید به ۲۰۰ ورزشکار هستم تغذیم هم عالیه اما عوارضی که حین و بعد مقاربت پیدا کردم خیلی وحشتناکه بیشتر منزوی و استرسی و عصبی شدم واقعا غیر از اینکه مشکل جنسی پیدا کردم مشکل کمر درد وقلب و کلیه و مثانه و واریکوسل گرفتم هیچی مهمتر از سلامتی نیست. اوایل بدون قرص میتونستم مقداری خودمو نگه دارم ولی بدون قرص ضعیف و ناتوانم. خدارو شکر ترکش کردم و دیگه سراغش نمیرم و با خوردن کندر و زنجبیل و عسل استقامتمو پیدا کردم و از این دردها راحت شدم گاهی اسپره و کاندوم هم استفاده میکنم. توصیم اینه که هرچه زودتر بزارینش کنار چون هر چقد الان لذت ببری بعدش باید درد بکشی
منم بعد ۷ سال لذت یک سال درد و بدبختی کشیدم تا اینکه خودمو پیدا کردم. دوست عزیز شما هم میتونی بگو یا علی

چطوری ترک کردید میشه بگید

دقیقا
وقتی اویل شروع به مصرف کردم تا 20 دقیقه هم میتونستم دووم بیارم ولی بعد 5 سال نه تنها مشکلی زود انزالیم بدتر شد بلکه کل زندگیم به گند کشیده شد یه روز که دیرتر خوردم یه لحظه به خودم اومدمو دیدم تو این پنج سال انگار خواب بودم تو این پنچ سال کل دارآمدمو صرف خرید قرص کردم اویل که با 50 شروع کردم خیلی حال میداد ولی تو دو سال مصرف رسید به روزی 5 تا 200
خدا رو شکر حدود 5 ماهی میشه کذاشتم کنار اون لذت رو هم با باشکاه رفتن تجربه میکنم ولی این کجا و اون کجا
دوستانی که میخوان واسه زود انزالی ترامادل مصرف کنن به عنوان برادر کوچکتر توصیه میکنم به هیچ وجه ممکن تاکید میکنم به هیچ وجه ممکن طرف مواد نیان این همه راه واسه زود انزالی هست ولی من و امثال من بدترین راه مکنن رو انتخاب کردیم
سخن آخر
بعد 5 سال الان تمام تلاشمو میکنم که 5 سالی رو که از دست دادم جبران کنم بخاطر همین از تک تک لحظه هام دارم لذت میبرم
یا علی
کوچیک شما رامین

سلام من ٦سال ترمادل مصرف ميكنم البته تو اين ٦سال ٦ماه نميخوردم ٤ماه ميخوردم هميشه يه استراحت به بدنم ميدادم تا اينكه امروز تصميم گرفتم نخورم خدا كنه بتونم تحمل كنم فقط و فقط به خاطر اينكه تو رابطه كم نيارم

دوستان من اعتیادداشتم الان چندماه پاکی دارم.هیچ وقت فراموش نمیکنم که مصرف اولین قرص ترامادون چطورمنوبه دام اعتیاد انداخت.به خودتون رحم کنید که این قرص هاخیلی نامردند

سلام. میشه بپرسم چ مدت مصرف میکردین و روزی چندتا و چجوری ترکش کردین:(

قرص جماعت از مصرف مواد هم اعتیاد اورتره چه ترامادول چه هر قرص دیگه…من سنگ کلیه داشتم دکتر واسه دردم یه ورق ترامادول ۱۰۰تجویز کرد موقع درد نصفشو بخورم چهار بار ازش خوردم موقع درد چند روز بعد درد هم نداشتم ایقد حس خوبی بهم میداد میخوردم همون لحظه فهمیدم چه قرص مزخرف و اعتیاد اوریه دیگ نخوردم تا کار از کار نگذشته،
دوستان به هیچ وجه سراغ قرص نرین چ واسه دیر انزالی چه هردرد دیگه..

سلام،دوست من با اين كار داري ترشح هورمون تستسترون بدنت رو متوقف ميكني ، مصرف رو هرچه سريع تر قطع كن تا به حالت قبل از مصرف برگردي

باعرض سلام و احترام ،دوستان يه نصيحت برادرانه دارم من قرص ترامادول مصرف ميكردم از ٥٠ شروع كردم و رسيدم به ٢٠٠ خييلي هم مصرف نمي كنم ماهي يك يا دو بار بعدش كه ديدم اثرنداره رفتم سراغ متادون رفتم عطاري ٢تاقرص ٤٠ ميلي گرمي متادون گرفتم به تصور خودم كه مصرف متادون مثل مصرف ترامادول هست ،اومدمو ٢تا قرص متادون ٤٠ميلي انداختم بالا يعني هشتاد ميلي گرم متادون بعد از حدود يك ساعت چنان حالت تهوعي امد سراغم كه نگو تا دو روز حالم بد بود بالاي٢٠ بار بالا اوردم به خدا مرگ رو جلوي چشام ديدم چون به صورت حرفه اي ورزش ميكردم ،واسم افت داشت برم دكتر و بگم متادون مصرف كردم خلاصه الان ٥ ماهه به هيچ كدومشوت لب نزدم ،تو رو خدا الكي الكي خودتان را گرفتار نكنيد . از ليدوكائين بعلاوه سيلدنافيل كه داروخانه هم دارهاستفاده كنيد كنيد هفته اي يكبار از ليدوكائين استفاده كنيد چون در صورت مصرف مدارم اثرش رو از دست ميده

من هم مثل شما این یه نوع عادت جنسی هست .چون تو اون حالت فکرشو هم نکردم .مصرفش تاثیری نداشته واگر مدتها هم استفاده نکنی و مشکلی برات پیش نیاد مشکلی نداره بستگی به اورگانیسم بدن داره .خودم تجربه کردم.

سلام دوستان من فقط یه چیزی رو میدونم ترامادول چیزی نیست که کسی بره سراغش این از من به شما نصیحت

پسر خوب یا شما حالیت نیس یا اینکه پخش کننده ویاگادول هستی، ویاگادول یه عوارضی داره که عوارض ترا چیزی نیس پیشش

سلام دوستان . من قرصی که ۵۰ میل ترامادول و ۱۰۰ میل سیلدنافیلد داشته باشه را از میان همه قرص های دیگه که امتحان کردم ؛
هم موثر تر و هم کم عوارض تر دیدم .

دوستان حواستون باشه هرگز به ترامادول معتاد نشید.اعتیادش خیلی سخته.من الان ده روزه گذاشتمش کنار و خیلی خوشحالم.خیلی شب ها نتونستم بخوابم اما بالاخره گذاشتمش کنار و الان راحت شدم.البته منم پیشنهاد نمیکنم ولی اگه رفتین سراغش ۵۰ میلی گرم . دوز رو بیشتر نکنید که وابسته تون میکنه.با فاصله زمانی زیاد استفاده کنید ولی باز میگم اگه بخاطر لذت نئشگیش دوباره برید سمتش بدبخت میشین.بدبختتتنتتتتتتتتتتتتتتتتت

سلام.راستش من برای جلوگیری از زود انزالی کاندوم تاخیری استفاده میکردم.اما به پیشنهاد دوستان از ترامادول استفاده میکنم.راستش ارضا شدن من از یک دقیقه به نیم ساعت الی یک ساعت رسید‌ولی از لذت سک… به شدت کم شد.جدای این من گاهی به خاطر نئشگی لذت آورش ترامادول میخوردم.باورتون نمیشه توی یک هفته من رو معتاد خودش کرد.وقتی نمیخوردم پاهام مور مور میشد و بدنم درد میکرد.با اینکه هر ۲ روز یه قرص میخوردم.اما گذاشتمش کنار.بچه ها اگه مصرف میکنید با فواصل زیاد مصرف کنید.مثلا هفته ای یه قرص یا نصفش.و نزارید اون نئشگی و لذتش گولتون بزنه.که اگه بزنه بدجور باختین..کاش یه داروی قطعی برای انزال زودرس کشف بشه

چرا خوتان را شیمیای می کنید ؟ از کراویا استفاده کنید .

سلام
………………………
میشه فقط یه قرص 25 قبلش بخورم
فقط برا یه دفه ضرر داره ؟

بنده به هیچ وجه توصیه نمیکنم بدون نسخه پزشک .

به قول دوستمون دیر ارضا بشی به خاطر قرص ولی لذتش نمیبرین بعد معتاد ترامادل میشی حالا بیا درد بی احساس خیلی احساس بدیه

ترامادول نخورید تشنج بدی داره،فکر نمیکنم هیچ کدومتون به اندازه ی من ترا خورده باشید من تا حالا 3بار تشنج کردم کف بالا اوردم بیمارستان لقمان بردنم با اورژانس،نخورید

سلام من امشب متوجه شدم همسرم ترامادول ۱۰۰ مصرف میکنه خیلی ناراحتم ۲ ساله ازدواج کردم و شوهرم چند ماهه به شدت سرد مزاج شده آیا این عوارض رو داره؟ خواهش میکنم آگه میدونید جوابم رو بدید

بله. سردی مزاجی هم از عوارض مصرف ترامادول میباشه. در کنار دیر انزالی.

کی گفته ترامادول برای سک… خوبه؟؟؟؟
انزال رو به تاخیر میندازه
ولی لذتش رو از بین میبره
چون یه مخدر و مسکن هست و کار اصلیش اینه که موقع درد که خودش یه حسه دریافت پیام درد به مغز رو مختل و کوتاه میکنه
حالا وقتی سک.. میکنید هم همین اتفاق می افته طرف از درد سنگ کلیه داره میمیره بهش ترامادول میدن درد یادش میره
حالا انتظار دارید سک… یه حس َضعیفتری هست نسبت به اون درد رو مختل نکنه.
به طور کلی پس از مصرف انزالتون به تاخیر میافته ولی چه فایده وقتی حسی ندارید.؟
امتحان کنید بدون ترامادول اگر انزالتون ۵ ثانیه طول بکشه
لذتش بیشتر از اینه که با ترامادول انزالتون یک ساعت طول بکشه

دوستان عزیز هرچی با خودم فکر کردم دیدم خیلی نامردی کردم 6 ماه پیش اینجا کامنت گذاشتم گفتم از خود تریاک بدتر نیست و نترسین… هست اقا هست من برای درمان انزال یکبار مصرف کردم و بد نبود بعدش گاهی وقتا اخر هفته ها تفریحی میخوردم و روش چای قلیون میزدم(100 میل) کم کم تا تقی به توقی میشد و مشکل پیدا میکردم اینو میخوردم یه مدت به 150 میل رسیدم یک هفته ترک کردم ولی باز وسوسه شدم نخورید تورو جون هرکس دوست دارید به خدا اسپری و کاور تاخیری سگش شرف داره به این لعنتی. دارم بهتون میگم شیطان درون برگه های قرص منتظر شماست به هیچ عنوان طرفش نرید منم اول فکر میکردم خیلی باجنبه هستم اما بعد بهش دل بستم مرگ بر ترامادول.

درسته معتاد نمیشیم با یکی دوتا قرص تو یه هفته یا یک ماه.ولی اینو بدونید تاثیرش رو مغزه که نمیتونی تصمیم بگیری بعد یه مدت همیشه پریشان هستی.زود رنجی هم میاد سراغت.تو زندگی دچار مشکل میشی.

باسلام.من چند بار براب کنترل انزال از قرص مصرف کردم اما تاثیری نداشت از اسپری هم استفاده کردم بازم برام در حد یکی دو دقیقه جواب میدن .راح حل دیگه ای میشناسید معرفی کنید ممنون میشم

تحت هیچ شرایطی ازداروهای مخدر مثل متادون ترامادول وبی2براانزول زودرس استفاده نکنید که براهمیشه معتاد خواهید شد

ممنون از این پست خوب و ممنون از نظرات خوب دوستان
من زود انزالی ندارم
قصد مصرف ترامادول هم ندارم
اما با خوندن این مطالب برام سوالی پیش اومد…
وابستگی و اعتیاد به ترامادول در مقابسه با تریاک چطوره؟؟؟

دقیقا” عین همدیگست تازه ترامادول چون مسکن های دیگه هم قاطیش هست خطر اعتیاد بیشتری میتونه داشته باشه.

داداش ترامادول خیلی مزخرفه،من هشت سال درگیره ترامادول و تریاک و شیره بودم،ترامادول مستقیم رو مغز تاثیر میذاره،واسه همین بعد ترکم بازم آثار روانی و عصبی خودشو داره،نکنین ناموسا حیفه،ترامادول مزخرفترین چیزیه که دیدم،بجاش آب… یا شر… بزنین

با سلام. همسر منم 3_4ساله مصرف میکنه. هفته ای دو بار که سک… داریم یا 100یا200با این تفاسیرا. الان خیلی میترسم خدای نکرده ی وقت دور از چشممن ننخوره اینم بگم همسرم بدن‌سازه 5ساله. ی سوال به چند دقیقه کمتر میگن زود انزالی خواهشا کمکم کنید.چچیکار کنم دیگه مصرف نکنه به حرفمم گوش میده.

هر موقع دو طرف اطلاعاتشون راجع به نزديكي كامل و جامع باشه . همه جوانب و در نظر بگيرن احتياج به استفاده از هيچ مخدري نيست . درك كردن هم يعني نزديكي عالي و تايم خوب

تمام داروهاي مخدر بعد از مدتي استفاده انسان رو دچار زود انزالي شديد ميكنه استفاده نكنيد،مگر ماهي ١بار و البته خطر اعتياد رو واقعا ،واقعا ،واقعا جدي بگيريد

زودالزالی داشتم حتی سیگارم مصرف نمیکردم ب پینهاد ینفر ترامادول با دوز50 خریدم 2 ساعت قبل سک.. مصرف کردم.لذت سک… برام چند برابرشد.تو ابرا سیر میکردم اخه صیغه داشتمو تشنه سک… بود.الان ک دارم تایپ میکنم تقریبا6ساله مصرف میکنم ولی باید قبلش دوز رو برسونم به 300تا بتونم سک… کنم.لذت داره ولی ارزش نداره سلامتیت رو از دست بدی.شیرینه ولی تلخه…

سلام به دوستان من این بار بار چندممه که ترامادول رو ترک کردم و خدا کمکم کرده که این پاکیمو حفظ کنم از دوستان و عزیزانی که این پستو میخونید عاجزانه خواهش میکنم از مصرف ترامادول خوداری کنید ترامادول راه حلاین کار نیست من به جایی رسیده بودم که توان جنسیمواز دست داده بودم خواهش میکنم ترامادول مصرف نکنید عواقب خطر ناکی در پی داره ممنون

برای تاخیر زود انزالی چه چیزی را جهت جایگزین پیشنهاد میکنید؟

واقعا بخاطر این مطالب متشکرم
خیلی مفید واقع شد برام
من بشخصه ۳۰ الی ۴۰ دقیقه میتونم با همسرم رابطه داشته باشم بعدش یکی از دوستام گفت اگه میخای اینا حتی دو ساعتش کنی یه نیم ساعت قبل دخول ترامادول ۵۰ بخور

گفتم بیام ی تحقیق کنم

۱۰۰ درصد پشیمون شدم

ممنون✋

خوش بحالت که ۳۰ ۴۰ دقیقه میتونی رابطه داشته باشی. بیشتر از این میخوای چکار، همین تایم خودش عالیه

عاجزانه خواهش میکنم این افیون را مصرف نکنید. من زود انزال نبودم و توان جنسی خوبی داشتم اما برای لذت بیشتر و سکس طولانی تر استفاده کردم،خیلی تلاش کردم تحت کنترل مصرف کنم اما چون این قرص مخدر هست طبعا بعد از بالا رفتن تعداد دفعات مصرف ( چه با فاصله ی زیاد چه زود به زود) دوز مورد نیاز مصرف کننده بالا میره و متاسفانه من بعد از 1 سال مصرف کنترل شده و بدون اینکه معتاد بشم دیگه بدون ترامادل نتونستم با همسرم سکس کنم و قبل از دخول ارضا میشدم پس مجبور به مصرف مجدد شدم که این مساله باعث از هم پاشیدن زندگی مشترکم شد چون معتاد شدم و الان که ترک کردم حتی %10 از توان جنسی گذشته را هم ندارم از همه تقاضا دارم از راههای دیگری که مخدر ندارد مشکل زود انزالی را حل کنند مثلا به دکتر های سکس تراپیست مراجعه کنید چون استفاده از ترامادل راه برگشت پذیری نیست و در واقع هیچ فرقی با استفاده از تریاک یا مخدرهای مرفینی دیگر ندارد حتی مخربتر هم هست لطفا اشتباه من را تکرار نکنید.

شوهرمن میخاست واسه زود انزالیش مصرف کنه…گفت برم یه تحقیقی بکنم..ممنون ازهمتون..من غلط بکنم اصلا دیگه فکرشو بکنم….بازم ممنونم

اگه خدا بخواد تا چند هفته دیگه حالم خوب میشه و کامل برا همیشه میزارمش کنار .اخه من دیگه اخرش رو دیدم .مشت مشت قرص میخوردم و نعشه نمیشدم و قلیان هم مره نمیداد فقط میگفتم بگیرم بخوابم .دیگه رابطه جنسی که اصلا نداشتیم اون موقع ها شده بود هر دو ماه یکبار دیگه اصلا حسه جنسی نداشتم .اینهارو نوشتم براتون که به سرنوشت من دچار نشین .همیشه موفق و پیروز باشید

چند بار تصمیم به ترک گرفتم و با بدبختی گذاشتم کنار ولی دیگه روح و روانم اغشته به ترامادول شده بود انگار یه چیزی کم دارم و اصلا اعتماد به نفس نداشتم تا موقعه بازار خوبی که میشد مجبور میشدم دوباره شروع کنم .چند ماه پیش خوابیدم برا ترک که دکتر گفت اگه کامل بزاری کنار یک دفعه تشنج میکنی و احتمال مرگ هست. دوباره خوردم تا چند هفته پیش که دوباره شروع به ترک گرفتم ولی این بار به طریقه کم کردنه هفتگی .الان که دارم این مطالب رو مینویسم مصرفم شده روزی4عدد .یعنی از 20 تا اوردمش به 4 تا ولی با بدبختی و اراده

فقط تدریجی کمش کن کم کم ازش کم کن

من از دوز 50 میلی شروع کردم. یعنی 12 ساله پیش تا الان دارم مصرف میکنم .شاید باورتون نشه مصرفم به 2000 میلی رسیده یعنی روزی 2 خشاب ترامادول 100 میخورم،فقط زنده ماندنم تعجبیه .زن و دوتابچه دارم زندگی خوب و مرفه دارم کاسب هستم و تو کار مبل فروشی،اوایل برا نزدیکی میخوردم حالته خوبی بهم دست میداد ولی یواش یواش شد هرروز،بعد به خاطر اینکه تو مبل فروشی بتونم با مشتری هام خوب صحبت کنم هر روز مصرفم رفت بالاتر با اینکه خیلی خیلی رعایت میکردم،این یکی دو سال اخر دیگه خیلی مصرفم رفت بالا چون قلیان میکشیدم میخاستم حاله بیشتر بده مجبور میشدم خودمو با قرص فول کنم بعد قلیان بکشم تا حال بده

سلام ۳۲ سالمه در سن ۱۷ سالگی یک رابطه شروع کردم که همین رابطه باعث شد به روزی برسم که سه مواد مخدر رو باهم میزدم. روزهای اول رابطه چون نمیتونستم طرف مقابلم و رازی کنم بهم پیشنهاد قرص ترا رو داد بعدها بهم شیشه داد روزهای اول همش لذت بود ولی بعدش تبدیل شد به خفت و نفرت تو سن ۲۵سالگی دیکه توانم و از دست داده بودم روزی ۱۰ تا قرص دو گرم شیشه و بعدش هم پای تریاک و شیره شب تا صبح میشستم پنج سال ازخونه فقط برای تهیه مواد میومدم مشکل مالی ندارم ولی دیکه خسته بودم از اون زندگی تا اینکه در خونه رو قفل کردم همه چی قبلش تهیه کردم و هرچی مواد داشتم ریختم بیرون بجاش قرص ارام بخش و اب میوه گرفتم
سه روز اول درد زیاد داشتم قرص خواب میخوردم بعدش درست بیست شب بی حال بودم تا اینکه شروع کردم خودم و با نکاه کردن به سریال های طولانی تو سایت های انترنتی و سرگرم کردن خودم
دو ماه بیرون نیومدم الان یکساله مزه زندکی رو میچشم . بخاطر رابطه دچار این بلا نشید واقعا داغونتون میکنه
راستی میخوام یک کمپ تو کرج بزنم بدون اینکه از کسی یک هزاری بگیرم معتادها رو ترک بدم

درسته که نزدیکی با ترامادول لذت بخشه و باعثه دیر ارضایی میشه،ولی تاثیرات بسیار بدی هم داره که از هر 100 نفر یک نفر میتونه خودشو نگه داره و زیاد دنبالش نره چون این دارو نعشگی داره و باعثه سرخوشی میشه و ادم خیلی خوش صحبت میشه برا یک مدت

ترامادول اعتیادآور و خطرناک هستش،اگه بصورت کنترل شده ماهی دو تا سه بار نهایتا مصرف بشه احتمال اینکه بهش وابسته بشید کم هست ولی اگر مصرفتون بیشتر بشه شک نکنید که بهش معتاد میشید و خلاصی ازش نخواهید داشت .من برای سکس ترامادول رو توصیه نمیکنم ولی خواهش میکنم اگر مجبور به مصرف شدید نهایتا ماهی دو تا سه بار بیشتر استفاده نکنید.
در ضمن بدنها متفاوت هستن،یکی رو میبینی هر هفته مصرف میکنه و وابسته نمیشه ولی یه نفر دیگه با یه بار مصرف وابسته میشه و دیگه راهی واسه نجاتش نیس پس با احتیاط کامل با این دارو مواچه بشید.

سلام من نرس هستم و در کلینیک ترک اعتیاد مشغول به کار هستم چندین بیمار داریم که در شرح حال دلیل مصرف ترامادول را برای درمان زودانزالی مصرف کرده اند ولی چندین ماه بعد دوز پایین کارساز نبوده و با افزایش دوز اثر درمانی را گرفته اند که بعد از 2سال مصرفشان به 20 قرص در روز رسیده. ترامادول به هیچ عنوان برای درمان زودانزالی توصیه نمی شود. صد در صد اعتیادآور خواهد بود حتی با دوز پایین

در ضمن همین افراد بعد 1سال کاهش میل جنسی نیز داشته اند و طلاق حاصل این مصرف دارو بوده است.

این همه مواد غذایی و راه های درمانی بدون خطر برای افزایش میل جنسی و تاخیر ارضا…. آخه چرا ترامادول ک همه میتونیم فایده کوتاه مدت و مضرات خطر ناک و دراز مدتی داره

میشه چندتاشو بگید لطفا

درست ترامادول تاخیری داره ولی نمیشه به چشمه درمون بش نگا کرد
اکه مصرف دارو به صورت مستمر باشه بعد یه مدت باس دوز دار رو برد بالا ک این عواقب خوبی نداره …
اگرم فقط برا تاخیرم ازش استفاده بشه بعدا یه مدت وابستگی به دارو میاد و شرطی میشین به طوری ک اگه نباشه اعتماد به نفسه کافی برا انجام امیزش ندارین
موفق باشین .

هشدار:اگه واسه دیر… شدن میخواید استفاده و امتحان کنید، دست نگه دارید و بکل فراموشش کنید برید دنبال محصولات مربوطه، اصلاً شوخی بردار نیست کافیه طی دو سه بار مصرف تو مغزت بشینه دیگه کارت تمومه… من همه چیز مصرف کردم اما از این نمیتونم خودمو بیرون بکشم. در حد شیشه هستش.
جدی بگیر

باسلام، میخواستم بدونم مصرف تدریجی قرص ترامادول علاوه بر تاخیر در ارگاسم، باعث کاهش میل جنسی در درازمدت میشود؟

سلام . مصرف طولانی مدت تراما دول به احتمال بسیار زیاد به اعتیاد می انجامد . از مصرف ان پرهیز کنید .

داداش بیخیال متادون بشو تو رو خدا، متادون اثر مخربش همتراز با شیشه میباشه!

سلام من معتاد به ترامادلم بیشتر از ۱۰ بار ترک کردم ولی نمیتونم بدون ترامادل زندکی کنم چون ادم بی امیدی هستم بی حوسله تنبل از بچگی مشکل این مشکلو داشتم و نمیتونم ترک کنم به هزار دلیل چه راه حلی وجود داره مصرف زیاد نکنم من از روزب ۵۰ میل شروع کردم خیلی خواستم کنترلش کنم زیاد نشه ولی نمیشه بعدش باید بیشتر مصرف کنم که خمارو خواب الود نشم الان روزی ۸۰۰ میل استفاده میکنم ولی الان هم جواب نمیده لطفا کمکم کنید ممنون

سلام شما بايستى از همين الان براى هميشه بزارى كنار چون اين باعث ميشه بيشتر ضربه بخورى كافيه يك هفته مصرف نكنى بعدش برو كلاس انجمن معتادان مطمئن باش ميتونى🙏

سلام عزیزان، امیدوارم حالتون خوب باشه… توی سنین قبل از رفتن به خدمت سربازیم یه مدت استفاده میکردم ، اهل سکس و دختربازی نبودم ولی عشقِ فوتبال بودم.. یه دوست صمیمی فوتبالی‌م خاست این کارو بکنم.. خودش همیشه میخورد.. یبار استفاده کردم دیدم نفسم آخره بازی هم مثل اول بازی هست و بدنم کم نمیاره.. خوشم اومد.. از اون به بعد هروقت بازی میرفتم میزدم ، جالبش این هرروز باشگاه(سالن) میرفتیم..سالن سرپوشیده بازی میکردیم فقط و دوندگی زیادبود… هرروز استفاده میکردم، نفسم‌وکششِ بدنم بیست شده بود… یه‌روز قرص‌ دسترس‌م نبود همینجوری عادی رفتم بازی،متوجه شدم بازی های قبل از مصرف رو هم نمیتونم انجام بدم.. یعنی نفس و کشش قبل رو هم نداشتم دیگه.. اونجا دیگه یهو ازش استفاده نکردم فقط اینو میدونم فوتبال باعث شد سمتش برم… باز عشق به فوتبال باعث شد ازش بدم بیاد… عوارض مصرفِ بعد خوردن هم سرگیجه،پرحرفی،استفراغ،خماری،معده‌درد همه‌ی اینا باهم به سراغم نمیومد هرروز یکی‌دوتاش اذیتت میکرد… امیدوارم درگیرش نشید🌹❤

از ارائه این مطلب متشکرم

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد

مشخصات من را ذخیره کن

اطلاعات دارویی تصادفی


پروپانتلین بروماید Propantheline Bromide


استرپتومایسین سولفات Streptomycin Sulfate


پرزیستا | داروناویر


رابپرازول Rabeprazole


مبندازول Mebendazole


ويمووو Vimovo


ملفالان Melphalan


دپاکین| والپروات سدیم


مفنامیک اسید


سیتالوپرام Citalopram

مطالب تصادفی


روزانه شکلات مصرف کنید البته تلخ


گياهان دارویی هم بي عارضه نيستند


بواسیر یا هموروئید چیست ؟


کتاب وضعیت آخر | به سوی سلامت روان

راهنمای بارداری هفته به هفته , هفته اول تا هفته…


11 ضدچروک طبیعی و مفید برای پوست


تیپ شخصیتی ESFJ :مراقب


نوشیدن چای داغ سرطان زاست

همه چیز درباره بیماری پسوریازیس٬ درمان و پیشگیری


عوامل افزایش غلظت خون


خواص مصرف چای سبز


اختلال وسواسی جبری OCD

دیگوکسین٬ ترکیب سحرآمیز برای بیماران قلبی


مزایای دوچرخه سواری به مضراتش می ارزد

جلوگیری از چروک پوست با مصرف این ۱۰ ماده غذایی


تاثیر شیمی درمانی بر پوست و مو


تیپ شخصیتی ESTJ : نگهبان


نمونه سوالات برگزیده آزمون جراحی عمومی


دستگاه تناسلی زنان چگونه است

سی تی آنژیو گرافی: در این روش ماده حاجب از طریق ورید بیمار وارد جریان خون شده و دستگاه می تواند به وسیله یک نرم افزار رایانه اي، تصاویر سه بعدی دیجیتال را از عروق کرونری ثبت کند.

 آنژیو گرافی: در این روش ماده حاجب به مسیر شریانی دست ها یا پاها تزریق می شود و تصاویر عروق به صورت فیلمبرداری دیجیتال و از زوایای مختلف به دست می‌آید.

(بیشتر بخوانید : آنژیوگرافی)

قرص ترامادول توسط پزشک برای تسکین درد های شدید در بزرگسالان استفاده می شود اما متاسفانه ترامادول در بین جوانان رواج پیدا کرده است. ترامادول اعتیاد آور می باشد وترک آن بسیار مشکل است.

انزال زودرس (Premature ejaculation) یکی از متداول ترین مشکلات جنسی مردان است و بیست و پنج درصد از مردان دچار آن می شوند.

تاخیر انزال به مدت یک دقیقه یا کمتر، عدم کنترل انزال، و عواقب روانی منفی ناشی از انزال از جمله استرس، خستگی یا رفتارهای اجتنابی می باشد.ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

به عنوان یک فرآیند فیزیولوژیک، انزال پروسه ای پیچیده است که توسط شبکه ای از مسیرهای شیمیایی عصبی هماهنگ می شود.

سروتونین نقش کلیدی در واکنش های عصبی ایفا می کند و شواهد زیادی مبنی بر اثر بازدارنده سروتونین در کنترل شهوت ، انزال، و ارگاسم وجود دارد .

درمان های دارویی زود انزالی شامل استفاده از بی حسی های موضعی (تاخیری) و درمان های سیستمیک از جمله استفاده از دارو های مهارکننده های گزینشی بازجذب سروتونین (SSRIS) و سایر مهارکننده ها میباشد هرچند که این درمان ها برای این منظور به طور کامل تائید نشده اند.

در بعضی کشورهای اروپایی ترامادول در موارد خاصی در درمان زود انزالی تائید شده است.

یکی از روش های درمانی جدید انزال زودرس (زیر نظر پزشک) کاربرد ترامادول است که نوعی مسکن مصنوعی مخدر با عملکرد مرکزی است که با دو مکانیزم می تواند انزال را به تاخیر بیندازد که عبارتند از : شبیه سازی گیرنده M1 یا متابولیت آن و با مهارکردن بازجذب سروتونین و نورآدرنالین .

در یک مطالعه بالینی که به بررسی کاربرد ترامادول برای جلوگیری از انزال زودرس پرداخته شده ؛ 823 بیمار تحت بررسی قرار گرفته اند .

مصرف کنترل شده ترامادول با دوز خیلی پایین٬ در مقایسه با تست های بی اثر و سوری باعث تاخیر انزال و هم چنین افزایش رضایتمندی زوجین از رابطه جنسی شد .

گرچه ترامادول یک آگونیست مخدر است اما در بسیاری کشورها به عنوان یک ماده زمانبندی شده طبقه بندی می شود. از آنجایی که متابولیت M1 اگونیست اصلی برای گیرنده های مخدر μ محسوب می شود تاخیر آگونیست باعث کاهش وابستگی می شود.

اثرات بازجذب نورآدرنالین نیز ممکن است در کاهش وابستگی و اعتیاد به دارو نقش داشته باشد.

ترامادول سال هاست که حتی بدون برچسب برای درمان انزال زودرس استفاده می شود٬ اما ماهیت سالم و بی خطر ان هنوز مورد تایید قرار نگرفته و همچنین بیمارانی که به منظور کاهش درد ترامادول مصرف می کردند از تاخیر زمان انزالشان خبر دادند.

نتیجه ای که می توان از عمرکوتاه این ماده گرفت این است که ترامادول راه حل قطعی و همیشگی برای جلوگیری از (Premature ejaculation) نمیباشد ٬ مگر اینکه پزشک شما آن را به منظور راه حلی مقطعی توصیه کرده باشد.

عدم توانایی در کنترل و تسلیم انزال در حداقل پنجاه درصد از مقارت های جنسی تا زمانی که زوجه به ارضای جنسی برسد ، به عنوان انزال زودرس تعریف می شود چرا که تنها سی در صد از زنان طی مقاربت به ارگاسم می رسند البته بدون در نظر گرفتن میزان توانایی شریک جنسی شان در کنترل و به تاخیر انداختن انزال و بدون استفاده از داروی تحریک جنسی زنان و مردان .

استفاده از هیدروکلرید ترامادول در دوزهای خیلی کم در حدود 25mg برای درمان انزال زودرس راه حلی مقطعی است که صرفا پزشک شما میتواند با توجه به آزمایشاتی که بر روی شما انجام می‌دهد آن را تجویز نماید.

مصرف خود سر و کنترل نشده این دارو می‌تواند اثرات سوء جدی در پی داشته باشد. به علاوه این مطالعه تحلیل های بیشتری را نیز برای تصدیق این روش لازم میداند .

این را به یاد داشته باشید که درمان زود انزالی مصرف ترامادول نمی باشد و مصرف این داروباعث می شود که مشکلی بر مشکلات شما افزوده شود بهترین کار برای درمان بیماری شما این است که بدون هیچ خجالتی به یک اورولوژیست (برای آقایان)و متخصص زنان و زایمان (برای خانم ها) مراجعه کنید و همچنین به بعضی از متخصصان روانپزشک را دارند می توانید مراجعه کرده و برای درمان خود اقدام کنید.

اگر دوز مصرف آن بالا برود مسمومیتی شبیه به مواد مخدر پدید می آورد و با مصرف طولانی مدت آن به اعتیاد تبدیل می شود.

این دارو در ابتدا به عنوان یک داروی بیضرر برای تسکین درد برای موارد ضروری مورد استفاده قرار می گرفت ولی آمارها نشان می دهد که این دارو در میان معتادان در مقادیر بالا استفاده می شود که باعث آسیب های فراوان شده است .

دلایلی که بعضی از افراد ترامادول را به صورت خودسرانه استفاده می کنند و به آن معتاد می شوند:

از عوارض ترامادول می توان به افت فشار خون ،تشنج،اختلال در تعادل اشاره کرد. همچنین باعث یائسگی زودرس در زنان ،ضایعات جلدی مانند خارش،اختلال در دید ، اختلال در خواب،بی اشتهایی نیز می شود. نگرانی ،ضعف عمومی ،گیجی،اختلال تنفسی، افسردگی هم از دیگر عوارض آن است.

این دارو برای کسانی که مشکل در کبد و کلیه دارند و زنان باردار(بروز ناهنجاری جنین) و کسانی که تشنج دارند ممنوع می باشد.و همچنین مصرف آن با الکل و داروهای خواب آور و مواد مخدر خطرناک وتداخل دارد .

پس از مصرف طولانی مدت ترامادول اعتیاد به آن به وجود می آید و ترک آن بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد .

جالب این جاست که بیشتر پزشکان از تجویز آن خودداری می کنند ولی در داروخانه ها بدون نسخه به راحتی به فروش می رسد .

ترامادول معمولا فاقد عوارض جانبی خیلی شدید است و عوارض احتمالی آن هم به‌شکل موقتی بروز می‌یابند.

سایر عوارض جانبی کمتر شایع مصرف هم به‌شرح زیر است:

مصرف مواد مخدر بر روی اسپرم مردان تاثیر می گذارد .در پزشکی پی برده اند که مواد مخدر شکل اسپرم آقایان را تغییر می دهد و همچنین روی سرعت حرکت اسپرم نیز موثر می باشد و آن را از حالت طبیعی خارج می کند شما می توانید در این زمینه از پزشکان اورولژیست و متخصص زنان وزایمان کمک بگیرید.

جهت ترک مصرف ترامـادول توصیه شده است که از روش کاهش دوز مصرف در طی چند هفته استفاده شود.و برای کاهش دادن علایم احتمالی ترک ترامـادول ، مصرف داروهای ضد درد مانند ایبوبروفن بلامانع می باشد.ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

زیرا قطع ناگهانی ترامـادول پس از مصرف طولانی مدت آن سبب ایجاد علایم قطع مصرف(علائم شبیه ترک مورفین) در بدن مانند بی خوابی، تحریک پذیری، اضطراب، تعریق،تشنج، لرزش، تهوع، استفراغ،اسهال، رعشه، توهم، اختلال خواب و مشکلات تنفسی، درد عضلات و درد شکم و… می شود.

بهترین راه همینه که کم کم با پایین اوردن دوز مصرف دارو موفق به ترکش بشی. و بهتره وقتی مصرفتو نهایتا به روزی ۲ یا ۳ تا رسوندی از مسکن دیگه ای به همراه دیکلوفناک و کلونیدیوم سی جهت جلوگیری از اسهال و مشکلات گوارش و کلوندین برای جلوگیری از بقیه علائم ترک ترامـادول با دوز کم به جای مسکن ترامادوک استفاده کنی.

بیشتر بخوانید :

عوارض ترامادول: لیست کامل عوارض ترامادول + علائم اوردوز ترامادول

ترک ترامادول : چگونه مصرف ترامادول را ترک کنیم ؟

دکتر حسین کرمی متخصص ارولوژی –

امروزه درمان انزال زودرس یکی از دغدغه‌های مهم مردان به خصوص در سنین بالای ۴۰ سال محسوب می‌شود.  همان‌طور که می‌دانید روابط زناشویی یکی از پایه‌های استحکام روابط بین زوجین است. انزال زودرس یکی از مشکلاتی است که باعث نارضایتی زوجین می‌شود که غالبا منشا روانی دارد.

در قسمت قبل درباره انواع و علل انزال زودرس صحبت کردیم. در این مقاله به طور کامل به راه های درمان انزال زودرس می‌پردازیم.

به طور کلی درمان انزال زودرس به دو دسته ی رفتار درمانی (غیر دارویی) و درمان های دارویی تقسیم می شود.

فهرست موضوعات

ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

اولین قدم برای درمان انزال زودرس حذف و تعدیل عوامل ایجاد کننده زمینه ای انزال زودرس از قبیل خواب خوب، استراحت مناسب، تعدیل استرس های روزمره زندگی، درمان افسردگی ها، ایجاد نشاط و شادابی و تغذیه مناسب و به حداقل رساندن تنش های روزمره زندگی، ورزش مداوم و مستمر و تقویت رابطه روحی و روانی با همسر و ایجاد صمیمیت بیشتر است. توجه به این نکات در درمان انزال زودرس بسیار کمک کننده هستند.

زودانزالی در افرادی که تیپ شخصیتی A دارند بیشتر دیده می‌شود که مشخصات این افراد عبارتند از: افراد عجول، زودرنج، پرخاشگر، افراد استرسی و حساس که این افراد در تلاطم امواج روزمره زندگی بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند.  لذا جهت ریشه یابی و تعدیل و کنترل احساسات و بالا بردن آستانه تحمل خود و یا به عبارتی مدیریت احساسات در برخورد روزمره با مشکلات زندگی و روابط اجتماعی نیازمند روان درمانی و آموزش کنترل رفتاری دارند.

من همیشه این شعر حافظ که “هرگز حدیث حاضر غایب شنیده ای من در میان جمع و دلم جای دیگر است”را برای بیمارانم می‌گویم جهت به تأخیر انداختن انزال زودرس باید از هیجان اجتناب کرد و جهت کاهش هیجان و به تاخیر انداختن انزال بهترین راه منحرف کردن ذهن از صحنه مقاربت است. من به بیمارانم می‌گویم در هنگام مقاربت همزمان که مشغول معاشقه هستید فرض کنید که در محل کارتان هستید و یا در کنار دریا نشسته‌اید و یا قدم می‌زنید و غایب بودن ذهن در صحنه و عدم فکر کردن به انزال خودبه‌خود باعث به تأخیر افتادن انزال خواهد شد.

جهت انجام این تمرین باید صبر و حوصله داشته باشید و نباید زود سرخورده شوید. مدتی مقاربت و سکس را تعطیل کنید و سپس همزمان با تمرکز و بالا بردن حس اعتماد به نفستان از تکنیک start – stop استفاده کنید.

بر اساس مطالعات ثابت شده روانشناسی با تمرکز و تقویت ذهن و بالا بردن حس اعتماد به نفس و تلقین کار غیر ممکن وجود ندارد. Impossible is impossible یعنی کار غیرشدنی نداریم.

با همکاری همسر و یا در یک اطاق و به تنهایی باید حالت تحریک جنسی و نعوظ داشته باشید و سعی کنید تا احساس انزال دارید آن را متوقف و به تأخیر اندازید و یا زمان نعوظ تان را با هر تمرین طولانی تر نمائید. ممکن است در شروع تمرین موفق نباشید ولی توصیه می کنم با استمرار و پشتوانه قوی و اراده محکم این تمرین را ادامه دهید. روحیه دادن و همکاری توسط همسر بسیار کمک کننده است.

مکانیسم عمل این تکنیک کاهش خون رسانی موقتی به گلانز و یا نوک آلت تناسلی است که آستانه تحریک را بالا برده و به تأخیر افتادن انزال کمک می‌کند. در این روش وقتی که آلت کاملاً سفت است ثانیه‌هایی نوک آن (ناحیه حشفه یا گلانز) را با انگشت فشار داده و رها سازید.

 استفاده از کمپرس آب یخ در روی حشفه یا گلانز با دو مکانسیم انقباظ عروقی و کاهش حساسیت گیرنده‌های عصبی روی نوک آلت به تأخیر در انزال کمک کننده خواهد بود. این روش از سالیان سال و توسط مردان قدیمی به عنوان به تأخیر انداختن انزال استفاده می شده است. (تماس مستقیم با یخ و یا گذاشتن آلت در یک ظرف آب یخ لحظاتی می‌تواند انزال را به تأخیر بیاندازد.

همه موارد ذکر شده جزء موارد درمانی رفتار درمانی و غیر دارویی بوه که اساس درمان انزال زودرس را تشکیل می‌دهند.

به علت اینکه این مشکل از بدو تولد بشریت گریبان‌گیر مردان دچار زود انزال بوده است. به روش‌های سنتی که برای زودانزالی توصیه می‌شده و بعضی از آن ها در حال حاضر جزء درمان انزال زودرس است اشاره می‌کنم.

از قبیل دم کرده‌های گل شقایق، دارچین، گل گاوزبان، عرق بیدمشک و بهارنارنج و آویشن، تخم گشنیز، گلاب و غیره که با مکانیسم آرام بخشی و کاهش اضطراب و با ایجاد گرمی طبع را جهت توصیه انزال زودرس اظهار می‌دارند. اینجانب با تجربه 20 ساله در درمان انزال زودرس و به علت 90 درصد روحی و روانی بودن مشکل زود انزالی، نقش درمان‌های سنتی را بسیار کم‌رنگ می‌دانم ولی به علت گیاهی بودن و غیر مضر بودن آنها مخالفتی با مصرفشان ندارم.

علیرغم پیشرفت در تکنولوژی پزشکی و در دسترس بودن متدهای جدید از قبیل داروهای شیمیایی پیشرفته، کاندوم، اسپری های تأخیری و غیره به علت روحی و روانی بودن مشکل انزال زودرس و تیپ شخصیتی آن هنوز درمان اصلی انزال زودرس بر اساس رفتار درمانی بوده که کاملاً توضیح دادم و نقش داروهای شیمیایی به عنوان کمکی می‌باشد که به تک تک این‌ها می‌پردازم.

1- اسپری های تأخیری 

چون ماده اصلی تشکیل دهنده اسپری‌های تأخیری از لیدوکائین است مصرف خودسرانه آن ممکن است باعث اختلال در ریتم قلبی شده و چه بسا باعث مرگ و میر شود و لذا امروزه اسپری های مخصوص تأخیر با دوز کم در بازار وجود دارد که فقط مخصوص انزال زودرس می باشد و حتماً با تجویز پزشک انجام شود و کسانی که مشکل قلبی و عروقی دارند باید حتماً بررسی شوند. بهترین زمان مصرف اسپری یک ربع قبل از سکس و فقط سه الی چهار پاف به نوک آلت می باشد. اسپری با بی حس کردن نوک آلت آستانه تحریک پذیری اعصاب نوک آلت را بالا برده و باعث تأخیر می‌شود. به علت این بی حسی موضعی لذت ارگاسم یا انزال پائین می‌آید که بعضی از مردان آن را دوست ندارند.

2- کاندوم های تأخیری

اساس استفاده از کاندوم قبل از سکس این است که از تماس مستقیم آلت با واژن خانم‌ها جلوگیری و لذا آستانه تحریک را بالا می‌برد. کاندوم های تأخیری به ژل های بی حس کننده نیز آغشته شده‌اند که همزمان با دو نقش بی حس کننده و کاهش سطح تماس انزال را به تأخیر می‌اندازند.

3- مصرف ترامادول و تریاک

 بر اساس باور قدیمی غلط که تریاک جهت سفت کردن کمر مردان و درمان انزال زودرس مفید است علت اعتیاد خیلی از افراد به تریاک به همین باور بر می‌گردد و ترامادول نیز جزء داروهای مخدر می‌باشد که به عنوان مسکن امروزه در موقع خاص برای دردهای شدید و غیر قابل کنترل توسط پزشکان استفاده می‌گردد ولی متأسفانه به علت نقش اعتیادآور و ایجاد وابستگی شدید اینجانب مصرف تریاک و ترامادول را اصلاً توصیه نمی‌نمایم.

4- داروهای آرام بخش

با توجه به حساس و تحریک پذیر بودن شخصیت افراد مبتلا به انزال زودرس، مصرف داروهای آرام بخش از قبیل فلوکسین و اگزازپام، دیازپام و یا ضد افسردگی ها از قبیل ایمی پرامین، کلومیپر امین را استفاده می‌کنند. با توجه به عوارض طولانی مدت آن‌ها و نیاز به مصرف دوز بالا با گذشت زمان این داروها اثر بخشی چندانی در درمان انزال زودرس ندارند.

5- قرص های مهارکننده آنزیم فوسفو دی استراز

امروزه حتماً نام قرصٰ‌های ویاگرا، تادلافیل، سیلدنافیل و … را شنیده‌اید که این داروها با مکانیسم گشادکننده گی عروق بدن به خصوص آلت تناسلی مرد باعث ایجاد نعوظ سفت می‌شوند که امروزه به صورت روتین برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ و عدم سفت شدهٰ‌گی آلت تناسلی تجویز می‌شود. جایگاه مهم این قرص‌ها در انزال زودرس به نقش تقویت کننده‌گی نعوظ و افزایش توانائی مرد جهت انجام نعوظ مکرر است.

به صورت خلاصه این قرص‌ها انزال را به تأخیر نمی‌اندازند بلکه به فرد این توان را می‌دهند که بعد از انزال زودرس یک ربع و نیم ساعت بعد دوباره قدرت نعوظ داشته باشند که در بار دوم مطمئناً انزال با تأخیر انجام می‌شود که به آن dabble sex می‌‌گویند. مصرف این داروها عوارضی از قبیل سردرد، اختلال در دید و افروختگی ایجاد می‌کننند و لذا در بیماران مبتلا به قلبی و عروقی و سایرین حتماً با نظر پزشک تجویز شود.

6- داروهای مهارکننده سروتونوئین از جمله سرترالین یا آسنترا

 بعضی از محقیقن علت انزال زودرس را در اختلال در عملکرد انتقال دهنده‌های عصبی می‌دانند. مخصوصاً ماده‌ای به نام سروتونین که امروزه جهت درمان انزال زودرس جزء درمان های استفاده شده محسوب می‌شود.

شاید دوست داشته باشید بخوانید:

بهترین درمان زگیل تناسلی مردانه

در پایان عرایض باز اینجانب تأکید می کنم که 90 درصد درمان انزال زودرس رفتار درمانی می باشد و برای درمان آن باید

1- موارد ایجاد کننده و تشدید کننده انزال زودرس را که ذکر کردم شناسایی و تعدیل و درمان نمایید. (خواب خوب، استراحت بیشتر، استرس کمتر، کاهش مشغله و تنش ذهنی روزانه اجتماعی)

2- در درمان انزال زودرس صبر و حوصله داشته باشید و زود اعتماد به نفستان را از دست ندهید.

3- شریک جنسی باید همکاری صمیمانه و با حوصله داشته باشد و از عصبانیت و ابراز ناراحتی در موقع وقوع انزال زودرس اجتناب نمایید و در جهت حل مشکل شریک جنسی اش نقش مثبت و کمک کننده داشته باشد.

4- موارد رفتار درمانی و تکنیک های شروع و توقف start – stop و فشار را مداوم تمرین کنید.

5- از هیجان و ذوق زدگی هنگام سکس اجتناب نمایید. اگر می خواهید انزال زودرس نداشته باشد سعی کنید در شروع از سکس لذت نبرید و حواستان در جای دیگر باشد.

6- در دخول عجله ننمائید و مقاربت را با معاشقه و تحریک طرف مقابل و مدیریت احساس خودتان ادامه بدهید و اگر بتوانید هنگام معاشقه خانمتان ارضاء شود بار سنگین احساس زودانزالی از شما برداشته خواهد شد و اعتماد به نفستان بالا خواهد رفت پس سعی کنید دخول آخرین مرحله مقاربت باشد.

7- داروهای بی حس کننده و تقویت کننده نعوظ فقط نقش کمکی دارند و درمان انزال زودرس اصلی نیستند پس به رفتار درمانی این مشکل تکیه کنید نه داروها.ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی

8- طولانی کردن زمان سکس با مدیریت احساستان و به تدریج میسر است و لذا در نتیجه گیری عجله نکنید.

در صورت نیاز ،جهت اخذ نوبت با شماره تلفن 22642744-021 تماس بگیرید.

 

 دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی

پروفسور حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فلوشیپ فوق تخصصی درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی بیماریهای کلیه و مجاری ادراری و استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشند.

مطلب قبلی

انزال زودرس شایعترین مشکل جنسی مردان قسمت ۱

مطلب بعدی

علل و درمان بی اختیاری ادراری -قسمت اول

بهترین درمان زگیل تناسلی مردانه

علت ایجاد لکه های سفید روی دستگاه تناسلی زنان و مردان چیست؟

بهترین سن تزریق واکسن زگیل تناسلی + قیمت واکسن گارداسیل

دکتر حسین کرمی زگیل تناسلی سوال و جواب شما

آدرس مطب دکتر حسین کرمی تهران، خیابان شریعتی،قلهک،روبروی مسجد قلهک ،کوچه سجاد ، ساختمان پزشکان سجاد، پلاک 68

شماره های تماس مطب

02122642744 یا 02122647404

آخرین مطالب

درد مبهم پهلوی راست

۱۱ راه کار ساده برای افزایش کیفیت اسپرم

سندرم مثانه دردناک | درمان التهاب و ورم مثانه در خانم ها

ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی
ترامادول۲۰۰ برای زود انزالی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *