تعبیر خواب اسب

تعبیر خواب اسب
تعبیر خواب اسب

 به طور کلی تعبیر  اسب سفید در خواب نشانه کامیابی و خلوص در زندگی بیننده خواب است. اگر خواب ببینید که مشغول تماشای اسب سفید هستید و یا سوار آن شدید نشانه معاشرت با مردان و زنان خوش برخورد خواهد بود اما اگر اسب سفید کثیف و لاغر باشد نشانه آن است که دوست یا زنی حسود از اعتماد شما سوء استفاده خواهد کرد.و اگر یک زن خواب ببینید که سوار بر اسبی سفید شده است نشانه این است که شوهرش نسبت به او بی وفا خواهد بود.

تعبیر خواب اسب به رنگ تیره:دیدن اسب هایی با رنگ تیره در خواب نشانه این است که برخی از لذت های زودگذر را تجربه خواهید کرد.

تعبیر خواب اسب خال دار:دیدن اسب خال دار در خواب نشانه آن است که دست به هر کاری که بزنید سودآور خواهد بود.

تعبیر خواب اسب از نژاد اصیل:اگر خواب ببینید که بر اسبی از نژاد اصیل و رنگ کهر سواری می کنید نشانه این است که به ثروتی دست خواهید یافت و اگر یک زن چنین خوابی ببینید نشانه آن است که او خود را تسلیم پیشرفت های زودگذر و مادیات خواهد کرد.

اگر خواب ببینید که بر اسبی دم دراز سوار هستید به اندازه درازی دم اسب طرفدار پیدا می کنید و اگر دم اسب کوتاه باشد طرفدارانش را از دست خواهید داد.تعبیر خواب اسب

تعبیر خواب اسب وحشی: دیدن یک گله اسب وحشی در خوابتان بیانگر حس آزادی و نبود مسئولیت و وظیفه است. شاید ممکن است بیانگر احساسات غیر قابل کنترل شما باشد. اگر شما یک اسب وحشی را می رانید، بیانگر تمایلات جنسی نامحدود (بی بند و بار) است.

تعبیر خواب اسب مرده: برخی معبران غربی تعبیر خواب اسب مرده را هجوم نومیدی‌ ها، کار زیاد یا رسیدن پول خوب تعبیر می کنند.

خواب دیدن یکی از کارهایی است که هر یک از ما در زندگی بارها ان را تجربه کرده ایم و اغلب هم به دنبال تعبیر کردن خواب خود هستیم. مثلا اگر خواب دیدن اسب برای کسی پیش بیاید، فرد به دنبال تعبیر آن می افتد.

در مورد تعبیر اسب در خواب باید بدانید که نوع خواب فرق دارد. مثلا تعبیر خواب اسب قهوه ای با تعبیر خواب اسب سفید بسیار متفاوت است. و یا تعبیر خواب اسب سواری متفاوت از تعبیر خواب های پیشین در مورد اسب است.

برخی ممکن است نعل اسب در خواب ببینند و برخی هم خوردن گوشت اسب در خواب را تجربه کنند. همه این ها تعابیر متفاوتی دارند که ما در این مقاله از پارسی نو به طور کامل آنها را گردآوری کرده ایم.

امام صادق (ع) فرمود : «درباره خواب دیدن‌ها بیندیش ، خداوند راست و دروغ آن را با هم در آمیخته ، چرا که اگر همه آن خواب دیدن‌ها، راست باشد، همه انسان‌ها پیامبر خواهند شد، و اگر همه دروغ باشد، بیهوده و بى‌فایده خواهد گردید»تعبیر خواب اسب

حضرت امام جعفر صادق (ع) می‌ فرماید : دیدن اسب در خواب بر پنج وجه است، اول: عز و احترام، دوم: مقام و مرتبت، دوم: فرمانروایی، چهارم: بزرگی و عظمت، پنجم: خیر و بركت.

حضرت دانیال می‌ گوید : اسب تازی را به خواب دیدن، دلیل بزرگی و عز و جاه بود. اگر دید بر اسب تازی نشسته بود و آن اسب مطیع و به فرمان او بود، دلیل كه عز و بزرگی دولت یابد، بر قدر نیكوئی و قیمت اسب.

اگر دید كه اسب را فرا گرفته یا كسی بدو داد و بر وی نشست، دلیل كه شرف و بزرگی یابد، لیكن كمتر از آن كه در اسب تازی گفتیم و اگر دید از آن اسب چیزی كم بود، یازین یا نمد زین یا لگام، دلیل كه بر قدر آن نقصان در بزرگی او بود.

اگر بیند اسب وی را دم انبوه و دراز بود، دلیل كه بر قدر آن وی را خادمان باشند و چاكران و اگر دم اسب او بریده بود، دلیل كه وی را خادمان و چاكران نباشند. اگر بیند چیزی از اندام اسب او ناقص بود، دلیل كه به قدر آن از عز و شرف او نقصان بود. اگر دید با اسب جنگ و نبرد همی كرد و اسب غالب بود و فرمانبر وی نبود، دلیل كه مصیبت و گناه نماید.

محمد بن سیرین می‌ گوید : اگر بیند بر اسب برهنه نشسته بود، دلیل كه مصیبت و معصیت و گناه او بیشتر بود. اگر آن اسب از شخصی دیگر بود،آن چه گفتیم خداوند اسب را بود. اگر دید اسب برهنه در خواب بود.

لكن مطیع او شد، دلیل بر بزرگی و شرف او بود. اگر بیند بر اسبی نشسته بود و آن اسب بر بام خانه یا بر دیوار ایستاده بود، دلیل آن چه گفتیم از گناه بیشتر و صعب تر نماید. اگر بیند بر اسبی نشسته بود و آن اسب بر هوا می‌پرید، یا بیند كه آن اسب را پرها بود و چون مرغ همی پرید، دلیل كه وی را شرف و بزرگی بود در دین و دنیا باشد كه خداوندش سفر نماید.

ابراهیم كرمانی می‌ گوید: اگر دید بر اسب ابلق نشسته بود، دلیل بر كاری كند كه بر وی گواهی دهند. اگر دید بر اسب سیاه نشسته بود، دلیل بر كاری نماید كه وی را مال و مهتری حاصل شود. اگر بیند بر اسب كمیت بود، دلیل كه از پادشاه قوت و بزرگی یابد.

اگر دید بر اسب اشقر (سرخ مو) بود، دلیل است بر صلاح دین و حرمت او از پادشاه. اگر دید بر اسب زرد بود، دلیل كه اندك بیماری یابد و بر اسب سمند همین دلیل بود.

اگر بیند بر اسب جرمه بود، دلیل است بر خیر و صلاح. اگر دید كه بر اسب سلیس بود، دلیل است زن خواهد. اگر دید از اسب فرود آمد، دلیل است از شرف و بزرگی بیفتد. اگر دید از اسب برهنه فرود آمد، دلیل كه از گناه و معصیت بازایستد. اگر بیند بر اسب نشسته بود و سلاح تمام پوشیده بود، دلیل كه شرفو بزرگی یابد، چنانكه شخص از آن مانع نباشد و دشمن بر او ظفر نیابد.

اگر بیند اسب را همی تاخت تا جنگ نماید، دلیل كه از وی گناهی در وجود آید با ترس و وهمی بدو رسد، بر قدر تاختن اسب. اگر دید بر اسب نشسته بود و اسب او را در مسجد برد، هیج خیر اندر این نبود، مگر بیند كه اسب او را از آنجا بیرون آورد.

اگر دید اسب او را مراغمه همی كرد، دلیل كه مال و دولت یابد. اگر بیند اسب با وی سخن گفت، دلیل بود كه كاری نماید كه مردمان از او به شگفت آیند. اگر دید اسب بیگانه در سرای وی درآمد، یا دركوچه وی، دلیل كه مدری شرف و نام دار در سرا یا در كوچه وی درآید، به قدر و قیمت اسب و در آنجا مقام سازد.

اگر دید اسبی از كوچه او بیرون رفت، دلیل كند كه مردی شریف از كوچه او غائب شود، یا بمیرد.

به طور کلی اسب در خواب نشان دهنده انرژی، فیض و بخشش لذت بخش است. اسب نمادی از وجد، شور یا احساس سلامتی است که به انسان کمک می‌کند به آسانی روزش را سپری کند، امیال جسمانی، انرژی فیزیکی و جریان حیات که ما را در بر گرفته و به پیش می‌راند همگی به صورت نمادی از اسب در رویا می‌توانند دیده شوند.

برای مثال، همین جریان زندگی ما که در جوانی با آن پیش می‌رویم و در سال‌های بعد ما را به دنبال خود می‌کشد. بنابراین، در سال‌های پیری این جریان توقف ناپذیر که به سوی مرگ پیش می‌رود ممکن است در رویا به شکل اسب و در نقشی تهدید آمیز جلوه کند.

برپایه تحلیل روانشناسی کارل گوستاو یونگ در مورد دیدن اسب در خواب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیدن اسب در خوابتان نمادی از نیرومندی، قدرت و تحمل است. بیانگر انرژی فیزیکی قوی است. شما نیاز دارید نیروهای وحشی درونتان را رام کنید. تعبیر دیگر این است که دیدن اسب در خوابتان بیانگر این است که شما نیاز دارید کمتر متکبر باشید و از خر شیطان پایین بیایید. اگر اسب، دو سر دارد( سر اسب یک سر دارد و تهش هم یک سر)، بیانگر این است که شما از دو طرف کشیده می شوید(گیر کرده اید). شاید قدرت یا نیروی شما تقسیم می شود یا شما در مورد یک مساله ی جنسی سردرگم هستید.

دیدن اسب سیاه یا اسب تیره در خوابتان بیانگر راز، درنده خویی و ناشناختگی است. شما روی یک موقعیت ناشناخته، شانس خود را امتحان می کنید یا قمار می کنید. ممکن است حتی به نیروهای غیبی اشاره داشته باشد. اگر اسب سفید باشد، بیانگر خلوص، کامیابی و شانس خوب است. خواب دیدن اینکه توسط یک اسب سفید تعقیب می شوید جناسی از پاکدامنی است. دیدن اسب مرده در خوابتان بیانگر این است که چیزی در زندگی تان که در ابتدا به شما قدرت داده است، دیگر الان نیست. دیدن یک گله اسب وحشی در خوابتان بیانگر حس آزادی و نبود مسئولیت و وظیفه است. شاید ممکن است بیانگر احساسات غیر قابل کنترل شما باشد. اگر شما یک اسب وحشی را می رانید، بیانگر تمایلات جنسی نامحدود(بی بند و بار) است. خواب دیدن اینکه شما اسب سواری می کنید بیانگر این است که شما در موقعیتی بالا یا جایگاه قدرت قرار دارید. تعبیر دیگر این است که شما از طریق یک سری روش های پنهانی و نادرست، به موفقیت دست خواهید یافت. اگر شما یک اسب می رانید که از کنترل خارج است، به این معنی است که شور و هیجانتان شما را در زندگی پیش می برد.

همچنین ببینید : عکس اسب های زیبا

دیدن اسب زره پوش در خوابتان به وحشی گری، پرخاشگری، قدرت و یا سفت و سختی اشاره دارد. شما ممکن است خیلی منطقی و اهل جدال باشید. تعبیر دیگر این است که شما ممکن تلاش کنید که از خودتان در مقابل تمایلات مادی و جنسی ضمیر ناخودآگاهتان که بروز می کند حفاظت کنید.

خواب دیدن اینکه شما یک اسب را می شویید بیانگر احیای قدرت و انرژی است. شما انفجار انرژی را در جنبه ای از زندگی تان تجربه می کنید. خواب دیدن در مورد اسبی که سخن می گوید، به دانش بالاتر اشاره دارد. اهمیت چیزی که اسب می گوید را در نظر بگیرید. اگر اسب سیاه است، پس پیغام ممکن است از طرف ضمیر ناخودآگاهتان باشد. اگر اسب، آبی باشد، پیغام ممکن است ناراحتی باشد. شما یا کسی که به دنبال کمک هستید، اما نمی دانید که چگونه آن را دریافت کنید.

اگر خوردن گوشت اسب در فرهنگ شما پذیرفته نیست، خواب به موقعیتی اشاره دارد که شما نمی خواهید جزئیات رادر موردش بدانید. اگر شما از خوردن گوشت اسب لذت می برید، بیانگر این است که شما آغوشتان را به سمت تجارب مختلف باز می کنید. اگر خوردن گوشت اسب از نظر فرهنگی برای شما پذیرفته است، پس خواب، اهمیت یکسانی مشابه خوردن گوشت دارد. خواب دیدن اینکه شما مسابقه اسب دوانی را نگاه می کنید، بیانگر قدرت و انگیزه ای است که برای پیش رفتن در زندگی نیاز دارید. شما نیاز دارید که باور کنید قادر به موفقیت در همه ی تلاش هایی که می کنید هستید(تلاش هاتان به نتیجه می رسد). خواب نمادی از انرژی جنسی یا ماهیت رقابتی شماست.

دیدن نعل اسب در خوابتان بیانگر شانس و موفقیت در تلاش هاتان است. ممکن است بیانگر عروسی در اینده ای نزدیک باشد. اگر نعل اسب به سمت پایین بچرخد، معنای برعکسی دارد و به عنوان بدشانسی است. همه ی انرژی ای که در یک پروژه می گذارید، ممکن است ارزشش را نداشته باشد.

اگر نیاز به تحلیل رویای خود (تعبیر خواب اسب) بر اساس تفسیر معبرین اسلامی همچون حضرت امام صادق (ع)، ابن سیرین و … دارید به لینک زیر رجوع نمایید.

حضرت دانیال (ع) می‌ فرمایند : اگر ببینی پشت اسب تازی نشسته‌ای و آن اسب هم رام و فرمانبردار تو می‌باشد، یـعـنـی به اندازه خوبی و قیمت اسب عزت و بزرگی و کامیابی و بهره‌مندی بدست می‌آوری . اگر ببینی اسبی را بدست آوردی یا کسی به تو داده است و سوارش شده‌ای، یـعـنـی شرافت و بزرگی بدست می‌آوری (البته نه به اندازه تعبیر اسب تازی). اسماعیل بن اشعث می‌گوید: اگر ببینی سوار اسب تندرو و خوش‌سواری شده‌ای، یـعـنـی با زنی ثروتمند و درستکار ازدواج می‌کنی، و اگر اهل ازدواج و زن گرفتن نیستی، یـعـنـی با چنین زنی ارتباط و مصاحبت برقرار می‌کنی و از او نیکی و منفعت می‌بینی.

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی سوار اسب شده‌ای و شلاق می‌زنی، یـعـنـی به جای کسی کار می‌کنی و به خاطر آن کار بر او منت می‌گذاری.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی روی محملی که بر پشت اسب یا شتر است نشسته‌ای و حرکت می‌کنی، یـعـنـی بزرگی و سود و منفعت به دست می‌آوری، ولی اگر ببینی که آن محمل افتاده است تعبیرش بر خلاف حالت قبلی می‌باشد. اگر ببینی سوار اسبِ برهنه و بدون زین شده‌ای، یـعـنـی گناه و معصیت و مصیبت تو بیشتر می‌شود، ‌‌‌‌‌ ولی اگر آن اسب برای کس دیگری است آن تعبیری که گفته شد به صاحب اسب می‌رسد. اگر ببینی سوار اسبِ برهنه و بدون زین ولی رام و فرمانبردار شده‌ای، یـعـنـی شرافت و بزرگی بدست می‌آوری.

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی روی اسب نشسته‌ای و کسی هم پشت سر تو نشسته، یـعـنـی آن شخص از تو پیروی می‌کند.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی سوار اسب «ابلق» شده‌ای، یـعـنـی برای تو گواهی و شهادت می‌دهند، یا اگر اسب سیاه بود، یـعـنـی بزرگی و ریاست و سروری و مال و اموال به دست می‌آوری، یا اگر «کمیت» بود، یـعـنـی «پادشاه» به تو قوت و بزرگی می‌دهد، یا اگر «اشقر» بود، تعبیرش درستی دین و ایمان و حرمت از پادشاه می‌باشد، یا اگر اسب زرد یا «سمند» بود، یـعـنـی کمی بیمار خواهی شد، یا اگر «جرمه» بود، تعبیرش خیر و نیکی و درستی است، و یا اگر اسب خوب و سلیس بود، تعبیرش این است که زن می‌گیری.

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی اسب مادیان به دست آورده‌ای یا کسی به تو داده است و بروی آن سوار شدی، یـعـنـی با زنی ازدواج می‌کنی و ازدواج شما مبارک و خجسته می‌شود، اگر ببینی آن مادیان سیاه رنگ است، یـعـنـی آن زن شریف و خوشنام نیست، یا اگر ابلق است، یـعـنـی پدر و مادر او از یک نسل نیستند، یا اگر جرمه باشد، یـعـنـی آن زن زیبا می‌باشد، یا اگر سبز رنگ باشد، یـعـنـی آن زن دیندار و پرهیزکار خواهد بود، یا اگر ببینی اشقر است، یـعـنـی آن زن بزرگ و عزیز و صاحب جاه و مقام است، یا اگر کمیت باشد، یـعـنـی آن زن خوش‌گذران و طرب‌دوست می‌باشد، ‌‌‌‌‌ یا اگر ببینی مادیان کره‌ای دارد، یـعـنـی آن زن فرزند دارد، طوری که اگر کره نر باشد، فرزندش پسر ولی اگر ماده باشد فرزندش دختر است.

اسماعیل بن اشعث می‌ گوید: اگر ببینی برعکس سوار اسب شده‌ای، یـعـنـی عمداً کاری زشت و ناپسند انجام می‌دهی که در اثر آن دچار ضرر و زیان و سرزنش خواهی شد.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی کاملاً مسلح هستی و سوار اسب شده‌ای، یـعـنـی شرافت و بزرگی بدست می‌آوری، طوری که که کسی نمی‌تواند مانع تو بشود و دشمن نمی‌تواند تو را شکست دهد. اگر ببینی با اسب میتازی تا جنگ کنی، یـعـنـی به اندازه‌ای که تاخته‌ای، گناه می‌کنی یا دچار ترس و وهم و خیالی می‌شوی.

ابن سیرین می‌ گوید: اگر ببینی سوار اسب شده‌ای و آن اسب هم برروی پشت بام خانه یا روی دیوار ایستاده است، یـعـنـی گناهان بزرگ و زیادی انجام خواهی داد.

ابراهیم کرمانی می‌ گوید: اگر ببینی سوار اسب شده‌ای و تو را به مسجد برده است، هیچ خیری در تعبیر آن وجود ندارد، مگر اینکه ببینی اسب تو را از آنجا بیرون آورده. اگر ببینی سوار اسب می‌باشی و اسب تو را به همراه خودش به خاک غلتانیده [اسب‌ها بعضی اوقات به خاک می‌غلتند و خود را خاک‌مال می‌کنند که اصطلاحاً به آن مراغه گفته می‌شود]، یـعـنـی مال و اموال و ثروت کسب می‌کنی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی از اسب پایین آمده‌ای، یـعـنـی شرافت و بزرگی خود را از دست می‌دهی. اگر ببینی از اسبِ برهنه پیاده شده‌ای، یـعـنـی گناه و معصیت را کنار می‌گذاری .تعبیر خواب اسب

ابراهیم کرمانی می‌گوید: تعبیر سُم اسب یا خر، مال و اموال می‌باشد. اگر ببینی سم خر یا اسب به دست آورده‌ای یا کسی به تو داده است، یـعـنـی به اندازه آن مال و اموال به دست می‌آوری.

تعبیرگری می‌گوید: اگر ببینی نعل اسب داری، یـعـنـی از «پادشاه» به تو سود و منفعت می‌رسد .

بعضی از تعبیرگران می‌گویند: اگر ببینی مثل اسب یا خر سم داری، یـعـنـی مقداری مال و اموال اندک به دست می‌آوری، ‌‌‌‌‌ کرمانی می‌گوید: تعبیرش این است که عمر خود را به شادی و خوشی می‌گذرانی،‌‌‌‌‌ ولی اگر ببینی سم‌های تو افتاده است تعبیرش بر خلاف حالت قبلی است.

تعبیرگری می‌گوید: اگر ببینی نعلبندی حیوانات چهارپا را انجام می‌دهی، یـعـنـی به مسافرت می‌روی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید : اگر ببینی گوشت اسب می‌خوری، یـعـنـی از «پادشاه» به تو سود و منفعت می‌رسد، جابر مغربی می‌گوید: یـعـنـی پادشاه خواستارت می‌شود و تو را به خودش نزدیک می‌کند .

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی کباب و بریان گوشت اسب می‌خوری، یـعـنـی از پادشاه به تو سود و منفعت می‌رسد. اگر ببینی قلیه‌ای از گوشت اسب می‌خوری، یـعـنـی از پادشاه به تو سود و منفعت می‌رسد. اگر ببینی گوشت اسب خشک کرده (قدید) داری، یـعـنـی مردم تو را غنیمت می‌نمایند.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : دیدن اسب در مجموع بسیار نیکو است. نفایش الفنون نوشته اسب ولایت و دولت است و در عین حال زن. نفایس الفنون تصریح دارد که اگر کسی در خواب بر اسب سفید نشسته باشد پادشاهی یابد. معبران به طور عموم دم اسب را به خدمتکاران تعبیر کرده‌اند یا کسانی که از شما حرف شنوی دارند و یا فرمان می‌برند. در میان رنگ‌های اسب که می‌شناسیم، اسب زرد و سمند چندان نیکو نیست چه این که بر بیماری دلالت دارد. اسب با رنگ غیر معقول نیز توفیق کاذب است. اسب سفید شرف و عظمت است. اسب سیاه امری است مخاطره آمیز و کاری است دشوار که سر راه شما قرار می‌گیرد. سوار بودن بر اسب نیکو است اما فرود آمدن از اسب خوب نیست مگر این که اسب زرد باشد در این صورت به شما نوید می‌دهد که از بیماری شفا می‌یابید. در صورتی که بیمار باشید. نوشته‌اند اسب سبز دین داری است و چنان چه کسی بر مادیان سبز رنگی نشسته در آینده با زنی متقی و پرهیزگار و دین دار رو به رو می‌شود. اجتماع اسبان نشان نزول باران است.

لیلا برایت می‌ گوید : دیدن اسب در اصطبل، نشانه‌ی سعادت و خوشبختی است. اگر در خواب سوار بر اسبی آرام باشید، نشانگر آن است که راه پیشرفت و ترقی را آرام آرام طی می‌کنید. اگر دیدید که سوار بر اسبی سرکش شده‌اید، بدین معنا است که به هدف خود نمی‌رسید. اگر در خواب خود را مشغول رم کردن اسب ببینید، نشانه‌ی آن است که از لحاظ مادی و معنوی در خطر هستید.

فروید گوید : اگر در خواب اسب بارکش بیند، بختش را دیده است که هرچه رام‌تر باشد کامرواتر است اگر بیند یک اسب بارکش وارد خانه ای شد، مردی غریب به آن خانه خواهد آمد اگر بیند بر اسبی دم دراز سوار است، به اندازه دازی آن طرفدار پیدا کند و اگر دم اسب کوتاه باشد طرفدارانش را از دست خواهد داد.

لوک اویتنهاو می‌ گوید : سفید: لذت سیاه: مشکلات سیاه و سفید: یک کار پر خطر

آنلی بیتون می‌گوید : اگر در خواب اسب سفیدی را تماشا کنید یا سوار آن شوید، علامت آن است که با زنان و مردان خوش بر خورد معاشرت خواهید داشت. اما اگر اسب سفید کثیف و لاغر باشد، نشانه آن است که دوست یا زنی حسود از اعتماد شما سوء استفاده می‌کند. اما اگر اسب سیاه باشد، نشانه آن است که بخت یار شما خواهد بود اما با این همه، متوسل به فریت و نیرنگ می‌شوید و دست به کاری خطا می‌زنید. اگر زنی خواب ببیند بر اسبی سفید سوار شده است، نشانه آن است که شوهرش نسبت به او بی وفا خواهد بود. دیدن اسب‌هایی با رنگ تیره در خواب، علامت آن است که برخی از لذت‌های زود گذر را تحربه خواهید کرد. دیدن اسب‌های خال دار در خواب، علامت آن است که دست به هر کاری که بزنید، سودآور خواهد بود. اگر خواب ببینید با اسبی از نژاد اصیل و رنگ کهر سواری می‌کنید، نشانه آن است که به ثروتی دست می‌یابید. اگر زنی چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که او خود را تسلیم پیشرفتهای زود گذر و مادیات می‌کند.

آنلی بیتون گوید : دیدن اسب زخمی در خواب، نشانه آن است که دوستان به دردسر خواهند افتاد. دیدن اسب مرده در خواب، علامت هجوم نومیدی‌هاست.

لوک اویتنهاو می‌ گوید : اسب مرده: کار زیاد اسب لاغر: مانع بالا رفتن بروی یک اسب: عزاداری

لوک اویتنهاو می‌ گوید : اسب سرکش: مرگ

آنلی بیتون : اگر در خواب اسب تندرویی ببینید یا بر آن سوار شوید، علامت آن است که زندگی ای راحت و آسوده خواهید داشت. سوار شدن بر اسبی سرکش در خواب، علامت آن است که در اثر حماقت زیر دستان یا دوستی از منافع شما سوء استفاده می‌کند. اگر خواب ببینید اسبی با اسب‌های دیگر در حال فرار است، نشانه آن است که خبر بیماری دوستی به گوش شما خواهد رسید. اگر در خواب اسبی از نژاد اصیل ببینید، نشانه آن است که در سایه زندگی بسیار آسوده دست به اعمالی غیر اخلاقی خواهید زد.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است: خواب یک اسب: یک ازدواج پر پول شما از روی اسب به زمین می افتید: در کارهایتان بسیار محتاط باشید. شخصی با اسب به ملاقاتتان می‌آید: خبرهای خوش اسبی را نعل می‌کنید: منفعت مالی اسب خودتان را نعل می‌کنید: پول بدست میاورید یک اسب رم می‌کند: مصیبت و بدشانسی یک مادیان: علامت یک زن زیبا چهره در زندگی بیننده خواب یک اسب که به درشتکه بسته شده است: امیدوار باشید که با انجام کارهایی که در مد نظر دارید می‌توانید موفقیت بدست آورید. اسب وحشی: بخوبی خواهید توانست از خود در کارها و معاملات مهارت نشان دهید. اسب‌های سفید: شادی اسب‌های سیاه: عذاب اسب‌های آتش: خوشبختی بزرگ اسب‌های تزئین شده: ارزوهایتان برآورده خواهد شد. اسب‌های خاکستری: در تمام طور عمرتان کمبود مالی نخواهید داشت اسب‌هایی به رنگ‌های دیگر: کارهای شما بطور فوق العاده ای پیش می‌روند. یک زن سوار بر اسب: دوباره با دوستانتان آشتی خواهید کرد. یک مرد سوار بر اسب: پول فراوان اسب مسابقه: با دوستانتان مشاجره و نزاع خواهید داشت. یک اسب نازا: خوشبختی یک اسب سواره نظام یک اسب با دم کوتاه: دوستانتان در موقع بی پولی شما را ترک می‌کنند یک اسب با دم بلند: دوستانتان کمک می‌کنند تا به هدفتان برسید. یک اسب مرده: برای شما پول خوبی فراهم می‌شود. اسب زخمی: نتایج بدی از کارهایتان خواهید گرفت شما یک اسب را در مسابقه به نمایش می‌گذارید: شانس خیلی بزرگ شما سوار یک اسب آرام هستید: شانس در عشق و پول سوار اسبی می‌شوید که متعلق به شمانیست: منفعت بزرگ یک اسب گم می‌کنید: دوستانتان را از دست می‌دهید. شما سوار یک اسب خطرناک می‌شوید: شما به سختی کار خواهید کرد و پول فراوانی بدست میاورید. اسبی را برای رام کردن می‌زنید: احترام و امتیاز دوستانتان سوار بر اسب‌اند: دوستانتان به شما حسادت و خیانت خواهند کرد. یک اسب در آب جویبار: فقر و فلاکت

اسماعیل بن اشعث می‌ گوید : اگر ببینی کسی اسب تو را دزدیده است، یـعـنـی احتمال دارد زن تو هلاک شود. اگر ببینی اسب تو گم شده است، یـعـنـی زن خود را طلاق می‌دهی. اگر ببینی اسب خود را فروخته‌ای، یـعـنـی از عزت و مقام تو کاسته می‌شود یا زنت از تو طلاق می‌گیرد.

ابن سیرین می‌ گوید : تعبیر گله‌بانی و چوپانی اسب، حکومت و بزرگی می‌باشد. تعبیر دیدن مدفوع و پِهِن اسب و گاو، مال و نعمت می‌باشد به طوری که اگر ببینی پهن‌های فراوانی داری، مال و نعمت فراوانی به دست می‌آوری .

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی اسب بانگ و فریاد می‌کند و شیهه می‌کشد، به تو بشارت و خبر خوبی می‌رسد،‌‌‌‌‌ ولی بعضی از تعبیرگران گفته‌اند: که مساله ناخوشایندی برای تو بوجود می‌آید (به خاطر اینکه چهارپایان دروغ نمی‌گویند).

ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی اسب با تو صحبت می‌کند، یـعـنـی کاری می‌کنی که مردم دچار شگفتی و حیرت می‌شوند.

اسماعیل بن اشعث می‌ گوید : اگر ببینی اسب زمین خورد و زود بلند شد، یـعـنـی کار تو دچار اشکال می‌شود، ولی دوباره درست خواهد شد.

امام صادق (ع) می‌ فرمایند : تعبیرهای اسب عبارتند از: ۱- عزت ۲- مرتبه و مقام ۳- فرمانروائی ۴- بزرگی ۵- خیر و برکت (رسول خدا (ص) فرموده‌اند: اَلْخَیْرُ مَعْقودٌ بِنَواصِی الْخَیْلِ، وَ الْبَرکَةُ اِلی یَومِ الْقِیمَةِ، وَ الذُّلُ فی اَدْبارِ الْبَقَر — تا قیامت خیر و برکت بر پیشانی اسب بسته شده و گره خورده و ذلت و خواری در پشت گاو) (تعبیرهای مختلف).

دیدگاه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

دیدن اسب تازی در خواب نشانه ی عزت و جاه است.اگر بیند بر اسبی نشسته بود و آن
اسب بر هوا می پرید، یا بیند کهم آن اسب را پرها بود و چون مرغ همی پرید، دلیل که وی
را شرف و بزرگی بود در دین و دنیا باشد که خداوندش سفر نماید.اگر ببیند اسب برهنه ای
رام او شد ، دلالت بر بزرگی و شرف برای او دارد.در متن زیر تعبیر خواب اسب را قرار داده ایم.
می توانید تعبیر خواب اسب ما را در سایت پرشین وی بخوانید.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

اگر ببیند بر اسبی برهنه سوار است ، فعلی را مرتکب می شود که گناه بسیار دارد.اگر
ببیند اسب برهنه ای رام او شد ، دلالت بر بزرگی و شرف برای او دارد.اگر ببیند بر اسبی
سوار است و اسب روی بام و دیوار ایستاده است ، دلالت بر کناه صعب در راه اوست که
گرفتارش می شود

تعبیر خواب به روایت حضرت دانیال

اسب تازی را به خواب دیدن، دلیل بزرگی و عز و جاه بود. اگر دید بر اسب تازی نشسته
بود و آن اسب مطیع و به فرمان او بود، دلیل که عز و بزرگی دولت یابد، بر قدر نیکوئی و
قیمت اسب. اگر دید که اسب را فرا گرفته یا کسی بدو داد و بر وی نشست، دلیل که
شرف و بزرگی یابد، لیکن کمتر از آن که در اسب تازی گفتیم و اگر دید از آن اسب چیزی
کم بود، یازین یا نمد زین یا لگام، دلیل که بر قدر آن نقصان در بزرگی او بود.تعبیر خواب اسب

فرود آمدن از اسب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

سوار بودن بر اسب نیکو است اما فرود آمدن از اسب خوب نیست مگر این که اسب زرد
باشد در این صورت به شما نوید می دهد که از بیماری شفا می یابید. درصورتی که بیمار
باشید. نوشته اند اسب سبز دین داری است و چنان چه کسی بر مادیان سبز رنگی
نشسته در آینده با زنی متقی و پرهیزگار و دین دار رو به رو می شود . معبران مادیان را به
زن تعبیر کرده اند و کره اسب را فرزند. اجتماع اسبان نشان نزول باران است.

تعبیر خواب اسب از نظر دانیال نبی

اگر بیند اسب وی را دم انبوه و دراز بود، دلیل که بر قدر آن وی را خادمان باشند و چاکران
و اگر دم اسب او بریده بود، دلیل که وی را خادمان و چاکران نباشند. اگر بیند چیزی از اندام
اسب او ناقص بود، دلیل که به قدر آن از عز و شرف او نقصان بود. اگر دید با اسب جنگ و
نبرد همی کرد و اسب غالب بود و فرمانبر وی نبود، دلیل که مصیبت و گناه نماید.

سوار شدن بر اسب بالدار از نظر محمد بن سیرین

اگر ببیند بر اسبی بالدار سوار است و در هوا می پرد ، دلیل آن باشد که در دین و دنیا شرف
و بزرگی اورار خواهد بود و امکان این نیز است که سفری در پیش داشته باشد

ایستادن اسب بر بام خانه از نظر دانیال نبی

اگر آن اسب از شخصی دیگر بود،آن چه گفتیم خداوند اسب را بود. اگر دید اسب برهنه بود.
لکن مطیع او شد، دلیل بر بزرگی و شرف او بود. اگر بیند بر اسبی نشسته بود و آن اسب بر
بام خانه یا بر دیوار ایستاده بود، دلیل آن چه گفتیم از گناه بیشتر و صعب تر نماید. اگر بیند بر
اسبی نشسته بود و آن اسب بر هوا می پرید، یا بیند کهم آن اسب را پرها بود و چون مرغ
همی پرید، دلیل که وی را شرف و بزرگی بود در دین و دنیا باشد که خداوندش سفر نماید.

تعبیر خواب اسب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر دید بر اسب ابلق نشسته بود، دلیل بر کاری کند که بر وی گواهی دهند. اگر دید بر
اسب سیاه نشسته بود، دلیل بر کاری نماید که وی را مال و مهتری حاصل شود. اگر بیند
بر اسب کمیت بود، دلیل که از پادشاه قوت و بزرگی یابد. اگر دید بر اسب اشقر (سرخ مو)
بود، دلیل است بر صلاح دین و حرمت او از پادشاه. اگر دید بر اسب زرد بود، دلیل که اندک
بیماری یابد و بر اسب سمند همین دلیل بود. اگر بیند بر اسب جرمه بود، دلیل است بر
خیر و صلاح.

دیدن اسب سلیس از نظر دانیال نبی

اگر دید که بر اسب سلیس بود، دلیل است زن خواهد. اگر دید از اسب فرود آمد، دلیل است
از شرف و بزرگی بیفتد. اگر دید از اسب برهنه فرود آمد، دلیل که از گناه و معصیت بازایستد.
اگر بیند بر اسب نشسته بود و سلاح تمام پوشیده بود، دلیل که شرفو بزرگی یابد، چنانکه
شخص از آن مانع نباشد و دشمن بر او ظفر نیابد.

دیدن اسب زرد از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

در میان رنگ های اسب که می شناسیم، اسب زرد و سمند چندان نیکو نیست چه این
که بر بیماری دلالت دارد. اسب با رنگ غیر معقول نیز توفیق کاذب است. اسب سفید شرف
و عظمت است. اسب سیاه امری است مخاطره آمیز و کاری است دشوار که سر راه شما
قرار می گیرد.

تاختن اسب از نظر حضرت دانیال

اگر بیند اسب را همی تاخت تا جنگ نماید، دلیل که از وی گناهی در وجود آید با ترس و
وهمی بدو رسد، بر قدر تاختن اسب. اگر دید بر اسب نشسته بود و اسب او را در مسجد
برد، هیج خیر اندر این نبود، مگر بیند که اسب او را از آنجا بیرون آورد. اگر دید اسب او را
مراغمه همی کرد، دلیل که مال و دولت یابد.

دیدن اسب سفید از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

نفایش الفنون نوشته اسب ولایت و دولت است و در عین حال زن. نفایس الفنون تصریح
دارد که اگر کسی در خواب بر اسب سفید نشسته باشد پادشاهی یابد. معبران به طور
عموم دم اسب را به خدمتکاران تعبیر کرده اند یا کسانی که از شما حرف شنوی دارند و
یا فرمان می برند. چنان چه دیدید اسبی در اختیار دارید که فاقد زین یراق و نمد و دهنه
است گواه نقصان در پیروزی شما است.

سخن گفتن با اسب از نظر دانیال نبی

اگر بیند اسب با وی سخن گفت، دلیل بود که کاری نماید که مردمان از او به شگفت آیند.
اگر دید اسب بیگانه در سرای وی درآمد، یا درکوچه وی، دلیل که مدری شرف و نام دار
در سرا یا در کوچه وی درآید، به قدر و قیمت اسب و در آنجا مقام سازد. اگر دید اسبی
از کوچه او بیرون رفت، دلیل کند که مردی شریف از کوچه او غائب شود، یا بمیرد.

تعبیر خواب اسب به روایت جابر مغربی

اگر بیند اسب مادیا فرا گرفت، یا شخصی بد داد و بر وی نشست، دلیل که زن خواهد
و بر وی مبار بود. اگر بیند آن مادیان به گونه سیاه بود، دلیل کند که آن زن شریف و
نامدار نباشد. اگر بییند آن مادیان ابلق است، دلیل کند که زن را مادر و پدر از یک نسل
نباشد. اگر آن مادیان جرمه باشد، دلیل که آن زن خوبروی و با جمال است. اگر آن مادیان
سبز رنگ باشد، دلیل کند که آن زن دیندار و پرهیزکار باشد.

دیدن اسب اشقر از نظر دانیال نبی

اگر اشقر بود، دلیل کند که آن زن عزیز و خداوند جاه بود. اگر کمیت بود، دلیل که آن
زن معاشر و طول دوست بود. اگر دید آن مادیان کره داشت، دلیل کند که زن را فرزند
بود، چنانکه اگر کره او نر بود، دلیل که آن زن را پسر است. اگر ماده باشد، دلیل کند
که فرزند زن دختر بود. اگر بیند گوشت اسب همی خورد، دلیل که پادشاه او را خواستار
شود و به خویشتن نزدیک نماید. اگر دید در پس کسی به اسب نشسته بود، دلیل کند
که آن مرد که در پس وی نشسته بود، تابع او شود، اگر بیند اسبان بسیار پیرامون سرا
یا کوچه او بودند، دلیل که در آن موضع باران بارد، یاسیلاب روان شود.

تعبیر خواب اسب به روایت اسماعیل بن اشعث

اگر بیند که بر اسب رهوار نشسته است، دلیل که زن توانگر با صلاح به زنی بخواهد
و اگر اهل آن نباشد، وی را به چنین زنی مصاحبت افتد و از او منفعت و نیکوئی یابد.
اگر دید گوش اسب او بریده بود، دلیل که پیغام مهتران از او بریده شود. اگر دید اسب
بسر درآمد و زود برخاست، دلیل که در بعضی از شغل وی خلل افتد و دیگر بار به صلاح
باز آید. اگر دید اسبی خرید بی دم و بر وی نشست، دلیل که زنی بی اصل را به زنی
بخواهد.

تعبیر خواب پریدن اسب از نظر دانیال نبی

اگر دید با اسب به هوا بر شد و بعد از آن از هوا فرود آمد، دلیل که بر دست پادشاه
هلاک شود. اگر دید اسب وی را بدزدید، بیم بود که عیالش هلاک شود. اگر بیند اسب
وی گم شد، دلیل که زن را طلاق دهد. اگر دید اسب خویش را بفروخت، دلیل که عز و
جاه او کم شود، یا عیال از وی جدا شود. اگر دید بر اسب بازگونه نشسته بود، دلیل که
از وی به قصد کاری منکر پدی آید، که در آن وی رامضرت و ملامت بود.

تعبیر خواب اسب به روایت جاحظ

جاحظ گوید: اسب در خواب، هوای نفس بیننده خواب بود و اگر اسب خویش را سرکش
بیند، دلیل که هوای نفس او سرکش باشد و اگر دید اسب خویش مطیع و فرمانبر بود،
دلیل که هوای نفس او صعب تر بود به بدی، و بدانکه هر اندامی از اندامهای اسب، نشان
بود از پادشاه. اگر خون پادشاه را بر اسب بیند عز و رفعت او بود و مردم عامه اسب به
خواب دیدن، عز و بخت بود.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن اسب در مجموع بسیار نیکو است. معبران اسلامی نوشته اند که دیدن اسب عربی
در خواب نشانی است از عزت و جاه و مقام . اگر کسی ببیند که بر اسب نشسته و اسب
رام او می باشد و به سهولت فرمان می برد نشان آن است که بیننده خواب به جاه و مقام
می رسد و به سهولت کامروا می گردد ولی اگر اسب نا آرام و خروشنده بود به زحمت و
تلاش بسیار پیروزی حاصل می شود. در مجموع اسب کام است و مراد و مقصود.

تعبیر خواب اسب از نظر جاحظ

اگر بیند اسبی مجهول از محلی بیرون آمد، دلیل که یکی از بزرگان محله از دنیا برود.اسب
پالانی به خواب، بخت مرد است و هر چند پالانی فرمانبردار باشد، بخت او مطیع تر و
فرمانبردارتر بود. اگر بیند که اسبی پالانی در شهری یا در دهی یا در سرائی شد، دلیل
که مردی غریب عجمی در آنجا پدید اید. اگر بیند بر اسبی درازدم نشسته بود. دلیل که
وی را تبع زیاده شود، به قدر درازای دم اسب. اگر به خلاف این بیند، دلیل که حال بر وی
بد شود و عیش بر وی تنگ گردد.

ساعد نیوز

تعبیر خواب اسب

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

خواب اسب از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب اسب چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر خواب اسب بالدار: اگر ببینی سوار اسب شده‌ای و پرواز می‌کنی، یا اسب مثل پرنده‌ها بالدار می‌باشد و پرواز می‌کند، یعنی در دین و دنیا به عزت و شرافت و بزرگی می‌رسی یا شاید صاحب اسب به مسافرت برود.

تعبیر خواب سوار شدن بر اسب: اگر ببینی روی محملی که بر پشت اسب یا شتر است نشسته‌ای و حرکت می‌کنی، یعنی بزرگی و سود و منفعت به دست می‌آوری، ولی اگر ببینی که آن محمل افتاده است تعبیرش بر خلاف حالت قبلی می‌باشد.

اگر ببینی سوار اسبِ برهنه و بدون زین شده‌ای، یعنی گناه و معصیت و مصیبت تو بیشتر می‌شود، ‌‌‌‌ ولی اگر آن اسب برای کس دیگری است آن تعبیری که گفته شد به صاحب اسب می‌رسد.

تعبیر خواب اسب رام و اهلی: اگر ببینی سوار اسبِ برهنه و بدون زین ولی رام و فرمانبردار شده‌ای، یعنی شرافت و بزرگی بدست می‌آوری.تعبیر خواب اسب

اگر ببینی سوار اسب شده‌ای و آن اسب هم برروی پشت بام خانه یا روی دیوار ایستاده است، یعنی گناهان بزرگ و زیادی انجام خواهی داد.

تعبیر خواب لگد زدن اسب: گر ببینی اسبی به تو لگد زده است، یعنی کار تو دچار اشکال و اختلال می‌شود.

اگر ببینی کباب و بریان گوشت اسب می‌خوری، یعنی از پادشاه به تو سود و منفعت می‌رسد.

اگر ببینی مثل خر و اسب و گاو دم داری، یعنی مال و نعمت تو زیاد می‌شود و زندگی را به شادی و خوشی می‌گذرانی، ولی دین و ایمان تو سست می‌شود.

اگر ببینی مانند اسب می‌روی، یعنی دچار تنگدستی می‌شوی ولی عمر طولانی خواهی داشت.

تعبیر گله‌بانی و چوپانی اسب، حکومت و بزرگی می‌باشد.

تعبیر دیدن مدفوع و پهن اسب و گاو: مال و نعمت می‌باشد به طوری که اگر ببینی پهن‌های فراوانی داری، مال و نعمت فراوانی به دست می‌آوری.

تعبیرهای اسب عبارتند از: 1- عزت 2- مرتبه و مقام 3- فرمانروائی 4- بزرگی 5- خیر و برکت

اگر ببینی اسب ناشناسی به خانه یا کوچۀ تو وارد شده است، یعنی مردی شریف و مشهور در خانه یا کوچه تو آمده و به اندازه ارزش آن اسب در آنجا جایگاه و مقام می‌سازد.

اگر ببینی اسبی از کوچۀ تو بیرون رفته است، یعنی مرد شریف و بزرگی از کوچه تو رفته یا از دنیا می‌رود.

اگر ببینی سوار اسب «ابلق» شده‌ای، یعنی برای تو گواهی و شهادت می‌دهند،

تعبیر خواب اسب سیاه: اگر اسب سیاه بود، یعنی بزرگی و ریاست و سروری و مال و اموال به دست می‌آوری،

تعبیر خواب اسب قرمز مایل به سیاه (کمیت): اگر «کمیت» بود، یعنی «پادشاه» به تو قوت و بزرگی می‌دهد،

تعبیر خواب اسب با یال و دم سرخ: اگر «اشقر» بود، تعبیرش درستی دین و ایمان و حرمت از پادشاه می‌باشد،

تعبیر خواب اسب زرد: اگر اسب زرد یا «سمند» بود، یعنی کمی بیمار خواهی شد.

تعبیر خواب اسب خوب و سلیس یعنی زن می گیری.

اگر ببینی کاملاً مسلح هستی و سوار اسب شده‌ای، یعنی شرافت و بزرگی بدست می‌آوری، طوری که که کسی نمی‌تواند مانع تو بشود و دشمن نمی‌تواند تو را شکست دهد.

تعبیر خواب تاختن اسب در جنگ: اگر ببینی با اسب می تازی تا جنگ کنی، یعنی به اندازه‌ای که تاخته‌ای، گناه می‌کنی یا دچار ترس و وهم و خیالی می‌شوی.

اگر ببینی سوار اسب شده‌ای و تو را به مسجد برده است، هیچ خیری در تعبیر آن وجود ندارد، مگر اینکه ببینی اسب تو را از آنجا بیرون آورده.

اگر ببینی سوار اسب می‌باشی و اسب تو را به همراه خودش به خاک غلتانیده یعنی مال و اموال و ثروت کسب می‌کنی.

تعبیر خواب پیاده شدن از اسب: اگر ببینی از اسب پایین آمده‌ای، یعنی شرافت و بزرگی خود را از دست می‌دهی.

اگر ببینی از اسبِ برهنه پیاده شده‌ای، یعنی گناه و معصیت را کنار می‌گذاری.

اگر ببینی دم خر یا اسب در دست داری، یعنی به اندازه آن مال و نعمت به دست می‌ آوری.

تعبیر خواب سم اسب: تعبیر سُم اسب یا خر، مال و اموال می‌باشد. اگر ببینی سم خر یا اسب به دست آورده‌ای یا کسی به تو داده است، یعنی به اندازه آن مال و اموال به دست می‌آوری.

تعبیر خواب شیهه اسب: اگر ببینی اسب بانگ و فریاد می‌کند و شیهه می‌کشد، به تو بشارت و خبر خوبی می‌رسد،‌‌‌‌‌

تعبیر خواب صحبت کردن اسب: اگر ببینی اسب با تو صحبت می‌کند، یعنی کاری می‌کنی که مردم دچار شگفتی و حیرت می‌شوند.

تعبیر خواب گله اسب: اگر ببینی اسب‌های زیادی اطراف خانه یا کوچۀ تو هستند، یعنی در آنجا باران می‌بارد یا اینکه سیل جاری می‌شود.

تعبیر خواب شلاق زدن اسب: اگر ببینی سوار اسب شده‌ای و شلاق می‌زنی، یعنی به جای کسی کار می‌کنی و به خاطر آن کار بر او منت می‌گذاری.

تعبیر دو نفر روی یک اسب در خواب: اگر ببینی روی اسب نشسته‌ای و کسی هم پشت سر تو نشسته، یعنی آن شخص از تو پیروی می‌کند.

تعبیر خواب اسب مادیان: اگر ببینی اسب مادیان به دست آورده‌ای یا کسی به تو داده است و بروی آن سوار شدی، یعنی با زنی ازدواج می‌کنی و ازدواج شما مبارک و خجسته می‌شود.

اگر ببینی آن مادیان سیاه رنگ است، یعنی آن زن شریف و خوشنام نیست، یا اگر ابلق است، یعنی پدر و مادر او از یک نسل نیستند، یا اگر جرمه باشد، یعنی آن زن زیبا می‌باشد، یا اگر سبز رنگ باشد، یعنی آن زن دیندار و پرهیزکار خواهد بود.

یا اگر ببینی اشقر است، یعنی آن زن بزرگ و عزیز و صاحب جاه و مقام است، یا اگر کمیت باشد، یعنی آن زن خوش‌گذران و طرب‌دوست می‌باشد.

خواب مادیان با کره: اگر ببینی مادیان کره‌ای دارد، یعنی آن زن فرزند دارد، طوری که اگر کره نر باشد، فرزندش پسر ولی اگر ماده باشد فرزندش دختر است.

اگر ببینی پای تو مثل پای اسب یا خر می‌باشد، یعنی قوت و جاه و مقام تو بیشتر می‌شود.

اگر ببینی سر تو مثل سر اسب شده است، یعنی از «پادشاه» به تو مال و نعمت می‌رسد.تعبیر خواب اسب

تعبیر خواب اسب وحشی: دیدن یک گله اسب وحشی در خوابتان بیانگر حس آزادی و نبود مسئولیت و وظیفه است. شاید ممکن است بیانگر احساسات غیر قابل کنترل شما باشد. اگر شما یک اسب وحشی را می رانید، بیانگر تمایلات جنسی نامحدود (بی بند و بار) است.

تعبیر خواب اسب مرده: برخی معبران غربی تعبیر خواب اسب مرده را هجوم نومیدی‌ ها، کار زیاد یا رسیدن پول خوب تعبیر می کنند.

تعبیر خواب اسب سفید: اسب سفید در خواب نشانه کامیابی و خلوص در زندگی بیننده خواب است.

آشپزی
بیوگرافی
تعبیر خواب
داغ ترین ها
دانلود آهنگ
دکوراسیون

سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
شعرهای زیبا
عکس

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

تماس با ما

دیدن اسب زنده یا مرده وحشی یا رام شده به رنگ سفید ، سیاه ، قهوه ای روشن ، زرد، سرخ و قرمز و اسب سواری با اسب سرکش و … می تواند از خواب های متدوال ما با اسب باشد. ما در ادامه در بارونک کامل ترین تعبیر خواب اسب را از دید معبرین بزرگ آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.

لیلا برایت می گوید : دیدن اسب در اصطبل نشانه خوشبختی و سعادت است. سوار شدن بر اسب آرام در خواب نشانه این است که راه پیشرفت و ترقی را آرام آرام طی خواهید کرد اما اگر سوار بر اسبی سرکش شده اید نشانه نرسیدن به هدف است. و اگر در خواب مشغول رم کردن اسب بودید نشان این است که از لحاظ مادی و معنوی در خطر هستید.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید :

ابن سرین می گوید : اگر خواب ببینید که سوار بر اسب شده اید و پرواز می کنید و یا اینکه اسب مثل پرنده ها بالدار می باشد و پرواز می کند نشانه آن است که در دنیا و دین به عزت و شرافت و بزرگی می رسید و یا اینکه صاحب اسب به مسافرت خواهد رفت.

اسماعیل بن اشعث می گوید : اگر خواب ببینید که با اسب پرواز کردید و بعد فرود آمدید یعنی اینکه به وسیله پادشاه هلاک و نابود خواهید شد.تعبیر خواب اسب

به گفته فروید دیدن اسب بارکش در خواب نشانه بخت است و هر چه اسب آرام تر باشد کامرواتر است. و اگر خواب ببینید که یک اسب بارکش وارد خانه ای شد نشانه آمدن مردی غریب به آن خانه خواهد بود.

اگر خواب ببینید که مشغول تماشای اسب سفید هستید و یا سوار آن شدید نشانه معاشرت با مردان و زنان خوش برخورد خواهد بود اما اگر اسب سفید کثیف و لاغر باشد نشانه آن است که دوست یا زنی حسود از اعتماد شما سوء استفاده خواهد کرد.

و اگر یک زن خواب ببینید که سوار بر اسبی سفید شده است نشانه این است که شوهرش نسبت به او بی وفا خواهد بود.

طبق گفته آنلی بیتون اگر در خواب مشغول تماشای اسب سیاه بودید و یا سوار بر آن اسب شدید نشانه آن است که بخت یار شما خواهد بود ولی متوسل به فریب و نیرنگ می شوید و دست به کاری خطا می زنید.

دیدن اسب هایی با رنگ تیره در خواب نشانه این است که برخی از لذت های زودگذر را تجربه خواهید کرد.

دیدن اسب خال دار در خواب نشانه آن است که دست به هر کاری که بزنید سودآور خواهد بود.

اگر خواب ببینید که بر اسبی از نژاد اصیل و رنگ کهر سواری می کنید نشانه این است که به ثروتی دست خواهید یافت و اگر یک زن چنین خوابی ببینید نشانه آن است که او خود را تسلیم پیشرفت های زودگذر و مادیات خواهد کرد.

آنلی بیتون می گوید :

آنلی بیتون می گوید :

لوک اویتنهاو می گوید :

آنلی بیتون می گوید :

لوک اویتنهاو می گوید :

اگر خواب ببینید که بر اسبی دم دراز سوار هستید به اندازه درازی دم اسب طرفدار پیدا می کنید و اگر دم اسب کوتاه باشد طرفدارانش را از دست خواهید داد.

اسماعیل بن اشعث می گوید : اگر خواب ببینید که اسب به شما لگد زد و یا تو را گاز گرفت یعنی یک زن به طور مخفیانه مشغول انجام کاری می شود.

ابن سیرین می گوید : لگد زدن اسب نشانه این است که کار شما دچار اشکال و اختلال می شود.

ابراهیم کرمانی می گوید : خوردن گوشت اسب در خواب نشانه رسیدن سود و منفعت از پادشاه یا مقام بالایی به تو است.

جابر مغربی می گوید : خوردن گوشت اسب یعنی اینکه پادشاه یا مقام بالایی تو را طلب می کند و تو را از نزدیکان خودش می کند.

ابن بن سیرین می گوید : خوردن قلیه ای از گوشت اسب یا کباب و بریان اسب ، نشانه رسیدن منفعت از پادشاه یا مقام بالایی به تو است و اگر خواب ببینی که گوشت اسب خشک کرده (قدید) می خوری نشانه این است که مردم تو را غنیمت می نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیرهای کلی   پرواز اسب   سوار اسب   پیاده شدن از اسب   درگیری اسب   دم اسب   سم و نعل اسب   گوشت اسب   نقص اسب   اندام و رفتار مثل اسب   سایر موارد   is_jame_اصطبل   is_jame_اسب سواری   is_jame_اسب   is_jame_تاجر اسب   is_jame_دهنه اسب   is_jame_سوارکار اسب   is_jame_مادیان

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟تعبیر خواب اسب

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

دیدن اسب در خواب مراد و آرزو و هدف است. اگر کسی ببیند که بر اسب نشسته و اسب رام و مطیع او است و به سهولت فرمان می برد، زندگی به کام وی خواهد بود ولی اگر اسب نا آرام و خروشنده بود به زحمت و تلاش بسیار پیروزی حاصل می شود. اگر نتوانست اسب را رام کند، رشته کارها از دستش خارج می شود.

اسب قهوه ای نشانه سلامت اخلاق بیننده خواب است. اگر خواب ببینید که اسب قهوه ای خوشرنگی را سوار شده اید، در زندگی ثبات اخلاق خواهید داشت.
اگر اسب سفید و قهوه ای بود، نشانه آن است که بیننده خواب، گاهی نمی تواند بر خشم خود غلبه کند.

اگر کسی خواب ببیند سوار اسب قهوه ای روشن شده، در زندگی امور چنان به کام وی خواهد بود که به نظر نمی رسد هیچ وقت بتواند عصبانی شده و یا مسئله مهمی فکر او را آزرده و ناراحت کند. زندگی بر وفق مراد بیننده این خواب خواهد بود خصوصا اگر اسب وی مطیع و رام او باشدتعبیر خواب اسب

سوار شدن به اسب سفید، رسیدن به تمام خواسته ها و آرزوها و مراد هاست. اگر سوار چنین اسبی باشید و اسب شما مطیع شما باشد، زندگی کاملا بر وفق مراد شما خواهد بود و در نظر اذهان مردم، جزو خوشبخت ترین مردمان خواهید بود.

اگر خواب ببینید اسب سفیدی دارید ولی هیچ وقت سوار آن نمی شوید، خوشبختی منتظر شما است ولی این خودتان هستید که مانع خوشبخت شدن خودتان می شوید. پس در این صورت بهتر است در امور خود کمی تامل کرده و مجددا به کارها و رفتار خود بیاندیشید و شیوه جدیدی را برای زندگی خود در نظر بگیرید.

سواری بر اسب سیاه، نشانه این است که با وجودی که مردم به شما غبطه می خورند و شما را صاحب جاه و مقام می دانند، زندگی دقیقا آن جور که شما می خواهید پیش نخواهد رفت و از آن چندان رضایت نخواهید داشت.

اگر خواب ببینید که سوار اسبی سياه هستید ، علاوه بر اینکه بخت يار شما خواهد بود اما با اين همه، متوسل به فريت و نيرنگ می شويد و دست به كاری خطا مي زنيد.

سوار شدن بر اسب سرخ مایل به زرد، نشانه دینداری بیننده خواب است. و اگر خواب ببینید که اسب شما کاملا سرخ است، با نشاط و خوش گذران خواهید بود. اگر زنی خواب ببیند که سوار بر اسب سرخ شده، او در زندگی خود، شادی بسیاری را تجربه خواهد کرد و اخلاق سرزنده و پر نشاطی دارد. اما اگر مردی خواب ببیند که سوار بر اسب سرخی شده، احتمال دارد که علاوه بر خوش گذرانی، آدمی پرخاشگرو ستیزه جو نیز باشد.

اگر کسی خواب ببیند که بر اسب زردی سوار شده است، به بیماری گذرایی دچار خواهد شد و بهبود خواهد یافت انشالله.

اگر خواب ببینید بر اسب دو رنگی سواری می کنید که سیاه و سفید است، در زندگی تلون مزاج خواهید داشت و گاهی بسیار خوش اخلاق و آرام خواهید بود و گاهی بد اخلاق و عصبانی خواهید شد و نمی توانید بر خشم خود غلبه کنید.

اسب در خواب مراد و آرزو است. اگر کسی خواب دید که اسب سواری می کند، و اسب او آرام حرکت می کند و مطیع او است، زندگی به کام وی خواهد بود.

اگر کسی خواب ببیند که اسب او وارونه حرکت می کند و به جای اینکه با سرعت به جلو بتازد، با سرعت به عقب حرکت می کند، تقدیر بر زندگی او حکمفرما خواهد بود و تلاش وی برای رسیدن به هدف، اثر چندانی برآینده او نخواهد داشت. زیرا این اسب است که اختیار امر حرکت را به عهده گرفته نه خود سوارکار.

اگر کسی خواب ببیند که سوار اسبی شده که مطیع نیست و کاملا وحشی بوده و کنترل آن سخت است، در زندگی با چالش های فراوانی روبرو خواهد بود و برای کنترل امور زندگی خود و اینکه به آرزوهای خود برسد، باید سعی و تلاش زیادی بکند.
اگر کسی خواب دید که نمی تواند اسبی را که سوار آن شده رام کند، رشته امور در زندگی از دست او خارج خواهد شد و تلاش او برای رسیدن به هدفی که در پیش دارد به جایی راه نخواهد برد.

اگر کسی در خواب ببیند که سواری می کرد و مانعی بر سر راهش نبود، به مقصود و مراد خود خواهد رسید ولی اگر مانعی بر سر راهش بود که نتوانست تمام راه را برود، تعبیرش عدم موفقیت در کارهاست. اگر در میان جمعی که از او اطاعت می کردند، سواری می کرد، به فرماندهی می رسد.
ولی اگر دید که فرمانده شده ولی سواران از او اطاعت نمی کنند، از کار خود معزول خواهد شد. اگر کسی دید که در میان سواران ناشناس اما مطیع اسب سواری می کرد، جمعی به وی می پیوندند و از او اطاعت می کنند.

محمد ابن سیرین می گوید: اگر ببیند درخواب سواری می کرد، دلیل که از پادشاه مال و نعمت یابد. اگر ببیند با سواران می گشت و آن سواران فرمانبر و مطیع وی بودند، دلیل که بر گروهی فرمانروایی یابد.
اگر ببیند سواران در محلی سواری می کردند، دلیل که در آن محل بارانی سخت آید. اگر ببیند سوارانِ مجهول از متاع دنیا چیزی به او دادند، دلیل که وی را از کسی غریب منفعت رسد. اگر آن سواران معروف باشد، منفعت از آشنا و دوست خواهد رسید. اگر سواران را در جامه ها ببیند بر اسبان لاغر، تاویلش به خلاف این است.
اگر دیدید اسبی دارید که دم پر پشت و انبوهی دارد، عده ای زیاد از شما اطاعت و پیروی می کنند. اگر اسبی فاقد زین یراق و نمد و دهنه داشتید، گواه نقصان در پیروزی شما است.

سوار بودن به اسبی که بال داشت و در هوا می رفت، علامت رفتن به سفر و زیارت است. سخنگویی اسب در خواب نشانه آن است که بیننده خواب، کارهای شگفت آوری می کند. اگر کسی را بر پشت خود بر اسب سوار کرده بود، آن شخص مطیع او خواهد شد. داشتن اسبی رهوار و خوش رفتار نیز نشانه ازدواج با شخصی توانگر و خوش رفتار است.
نفایش الفنون نوشته تعبیر اسب، خوشبختی و یا زن گرفتن است و تصریح دارد که اگر کسی در خواب بر اسب سفید نشسته باشد پادشاهی یابد.

معبران به طور عموم، دم اسب را به خدمتکاران تعبیر کرده اند یا کسانی که از شما فرمان می برند. مادیان را به زن تعبیر کرده اند و کره اسب را فرزند. اجتماع اسبان نشان نزول باران است. معبران اسلامی نوشته اند که دیدن اسب عربی در خواب نشانی از عزت و جاه و مقام است.

اگر خواب ببینید که اسب شما زایمان کرد، صاحب فرزند خواهید شد. کره اسب رسیدن به آرزو و ثروت نیز تعبیر می شود. اگر خواب ببینید که اسب شما کره های زیادی زاییده، به همه آرزوهای کوچک و بزرگ خود خواهید رسید و صاحب جاه و مقام و ثروت زیادی خواهید شد.

اگر خواب ببینید که اسب شما به شما حمله می کند، در زندگی به مشکل بر خواهید خورد و نشانه عدم موفقیت و سازگار نبودن امور زندگی با شما است. همینطور شما ممکن است به خواستگاری کسی بروید که شما را نپذیرد یا عاشق کسی باشید که او به شما علاقه ای نشان نخواهد داد. اگر اسب لگد محکمی به شما بزند، احتمال بیماری و ناراحتی در زندگی خواهد بود و بهتر است با صدقه رفع بلا کنید.

اگر کسی خواب ببیند که اسب او مرد، نا امیدی به زندگی وی خواهد رسید. اگر خواب ببینید که اسب شما زخمی است و به زودی خواهد مرد، به دوستان شما در زندگی سختی و مشقت خواهد رسید.

اگر دیدید اسبی دارید که دم پر پشت و انبوهی دارد، عده ای زیاد از شما اطاعت و پیروی می کنند. معبران به طور کلی دم اسب را به خدمت گزاران تعبیر می کنند.

اگر خواب ببینید که زین اسب شما بسیار عالی و راحت است، در زندگی پیروز خواهید بود. اما اگر ببینید که اسبی که سوار بر آن هستید، فاقد زین و یراق و دهنه باشد، این گواه نقصان درپیروزی شما در زندگی است.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

نیکی : روی کوهی ایستاده بودم و مناظر اونقدر قشنگ بود که فکر کردم توی بهشت هستم،همه چیز فوق زیبا بود و به همه چیز اشراف کامل داشتم،پرنده ها،اسمون گل ها همه جور دیگه ای بودن،ناگهان دو تا اسب سفید وحشی دیدم که مثالش رو جایی ندیده بود! یال های فوق العاده بلند و زیبا داشتن و هیچ لکی روی بدنشون نبود و نورانی بودن
این دو بهم حمله میکردن و همو دنبال میکردن و من اونها رو نگاه میکردم که دیدم توی دریاچه ای یکی از اسبها مغلوب شد و اون اسب تمام سر اسب دیگه رو توی دهانش کرد و خورد و تمام اسب مغلوب توی اب فرو رفت! و اسب وحشی برنده تمام مدت به من نگاه میکرد!

فریبا هراتی : سلام. شما به اوج موفقیت خواهید رسید و چشم انداز مثبت و تازه ای در زندگی تان پیدا می کنید. پاکدامنی، خلوص، کامیابی و شانس به شما رو می آورد و شما احساس قدرت و سربلندی خواهید کرد. صبر و نیرومندی و قدرت تحمل در شما بالاست. خوشبختی به شما رو می آورد و شما در زمینه ی خاصی، مجبور به انتخاب خواهید شد و هر انتخابی که داشته باشید، برنده هستید!! خوشبختی شما به گونه ای خواهد بود که همه حسرت تان را می خورند. دقت کنید که شانس تان را از دست ندهید، منفعل نباشید و دست به کار شوید. تشکر از همراهیتون.

Vanita : سلام وقت بخیر
من در خواب دیدم سوار اسب قهوهای رنگی بودم و اسب به فرمان من بود و به سرعت در حرکت بودم وارد یک خیابان عریض شدم ناگهان دیدم ته خیابان بن بست است و ته ان یک سربازخانه بود به اسب گفتم برگردیم انگار اسب حرف من را می فهمید ناگهان در انتهای کوچه سگی ها و قوی و چاق دیدم به اسب گفتم از کنار این ارام رد شو اول سگ بسته بود ما از کنارش رد شدیم ولی زنجیرش پاره شد و دنبال ما می دوید و به اسبم می زدم که سریعتر برود از ان کوچه بن بست که بیرون امدیم از اسبم پیاده شدم که استراحت کند اسبم در حال چرخ زدن بود دوباره ان سگ را دیدم اسبم را شقایق در خواب صدا می زدم و می گفتم بیا فرار کنیم ولی در خواب با من حرف می زد و می گفت اون سگ دیگه با ما کاری ندارد نترس ولی من با اصرار اسبم را سوار شدم و رفتم

فریبا هراتی : سلام. شما شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارید و صبر و تحملتان هم زیاد است و می توانید خیلی قوی و مصمم برای رسیدن به اهدافتان اقدام کنید و با کنترل کاملی که روی نفس خودتان دارید خوشرفتار باشید. شما در مسیر زندگی تان در جایگاه قدرت قرار می گیرید و موقعیتی بالا خواهید داشت. بینش و عقلانیت در وجودتان قویست و مهربان و دلسوز هستید. اما مرتکب اشتباهی می شوید که به ناکجا آباد می رسد و مجبور هستید که گزینه هایتان را دوباره ارزیابی کنید. شما در زمانی که تحت فشار و مشکلات قرار بگیرید، با خودتان کشمکش درونی پیدا می کنیدولی باز سعی می کنید که آرام باشیدو مثل همیشه خوش اخلاق رفتار کنید ولی نگران هستید که کسی به شما خیانت کند و یا عدم صداقت کسی در زندگی برایتان شر و ناراحتی به وجود بیاورد. اما نگرانی شما بی مورد است. شما جایگاه موفق خودتان را حفظ خواهید کرد و به سمت اهدافتان خواهید تاخت. تشکر از همراهیتون.

Tirdad : سلام خانم هراتی وقتتون بخیر
بنده علیرضا هستم مزاحمتون میشم.من امروز قبل از بیدار شدنم(حدود ۹/۳۰صبح) خواب دیدم با پسری که از همسایه های قدیمی و دوست من بود به سمت اسب قهوه ای رنگ بزرگی رفتیم. من متوجه شدم اسب کمی سرکش هستش و یک طناب به پای اسب پیچیده شده که اذیتش میکنه. دیدم دستم داره میره که سوارش کنه. خواستم به ایشون بگم که اول طناب رو از پای اسب آزاد کنه بعدش سوارشه اما خیلی سریع رفت سمتش و اسب این دوستم رو بلند کرد و این پسر به ناچار به حالت درازکش روی اسب پهن شد و محکم چسبید. منم داشتم همه اینارو میدیدم. اسب حدود ۵۰ متر آروم حرکت کرد و به یک باره خودش رو به سمت پهلوی چپش بصورت عمدی کوبید زمین و دوستم زیر اسب له شد. خواستم تعبیر این مورد رو بفرمایید. با عنایت به اینکه امروز به سفر کاری خارج از کشور حدود دو هفته میرم، کمی نگران شدم. ممنون از لطفتون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما می خواهید به قدرت و موفقیت در کارتان برسید و شرایط خیلی خوبی داشته باشید ولی خواب شما به شما می گوید که باید واقعگرا باشید و قبل از اینکه بخواهید اقدام به انجام کاری بکنید، هر قدر هم که شرایط خوب و موفقیت آمیز به نظر برسد، باید اول موانع و مشکلات موجود در راه موفقیت تان را خوب شناسایی کنید و بی گدار به آب نزنید. شما نباید سطحی نگر باشید و باید تمام جوانب و موانعی که در کارتان وجود دارد را به خوبی بشناسید. شما نیاز دارید که نیروهای وحشی درونتان را رام کنید، کمتر متکبر باشید و از خر شیطان پایین بیایید. شما روی یک موقعیت ناشناخته، شانس خودتان را امتحان می کنید و به نوعی ریسک می کنید. اگر بخواهید از طریق روش های پنهانی و نادرست به موفقیت برسید، و مطیع شور و هیجاناتتان در زندگی باشید و خردمندانه فکر نکنید، هر قدر هم که زرنگ و ماهر باشید، اما شکست خواهید خورد و تمام تلاشهایتان بی فایده خواهد بود. این تعبیر را با اهداف خودتان در کارتان مقایسه کنید و سعی نکنید که با زرنگ بازی و بدون اینکه جوانب امر را در نظر بگیرید، با غرور و قدرت کارتان را به پیش ببرید چون کاملا بی فایده خواهد بود. تشکر از همراهیتون.

Sepide : سلام من خواب دیدم تو حیاط قدیمی مامان بزرگم یه اسب بزرگ تقریبا سیاه که نمیشد گفت ولی تیره بود قهوه ای تیره شبم بود حتی با دخترخاله هام و پسرداییام کنارش وایساده بودیم وتماشاش میکردیم یکی تمیزش میکرد میشستش یکی نازش میکرد منم اوایلش میترسیدم ازش هی نکاه میکردم اونم بمن نکاه میکرد انگار من هی خودمو قایم میکردم ازش ک نبینه منو فکر میکردم ببینه میاد دنبالم بعد پسرداییم گفت تزس نداره که بابا منم اروم شدم و دیدم ک اسبم کاریم نداره بهش غذا دادم یادمه اسب خیلی بزرگ بود ولی من بهش با دستای خودم غذا میدادم و اونم دیگ مثل قبل نگام نمیکرد و. منم نمیترسیدم ازش وحس خوبی داشتم بهش اونم همینطور بمن بعد حتی یادمم هست نوازشش کردم و اونم. رفت سرجای خودش ک انگار بخوابه یا استراحت کنه

فریبا هراتی : سلام. شما و دختر خاله ها و پسر دایی تان به فرهنگ و اخلاقیات مادر بزرگتان احترام می گذارید و نسبت به خانواده تان احساس امنیت می کنید. همه ی شما شخصیت هایی قوی دارید و می خواهید به اهدافتان برسید. زندگی بر وفق مرادتان خواهد بود. قدرت و توانمندی و تحمل شما بالاست و می توانید نیروهای غریزی وحشی درونتان را به راحتی رام کنید، خوش اخلاق هستید و روی اعصابتان کنترل دارید. انرژی مثبت زیادی در زندگی شما ( یا کسی که اسب را می شسته) به وجود می آید و باید سعی کنید که تکبر نداشته باشید و به خودتان مغرور نشوید. موقعیتی پیش می آید که می خواهید شانستان را امتحان کنید و شما سعی می کنید که از همدیگر حمایت کنید. تشکر از همراهیتون.

Bahar11 : سلام امروز هفت صبح خواب دیدم تعدادی وسیله یا لوح نوشته و تعدادی مجسمه بودن یه نفر بدون اجازه برداشته بودشون من بهشون دست زدم بعد یکی اومد من پرتشون دادم رو زمین تو یه سبد کوچیک بودلوحها شبیه عتیقه یا جادو بودن.انگار که مال جنها بودن.من که از در خانه اومدم بیرون یه گله اسب آزاد شدن که به نظرم با انداختن اون سبد باعث شده بودم.اسبها عظیم الجسه بودن و قهوه ای روشن .من کنار ایستادم که رد بشن.از یه کوهی تعدادیشون میکشیدن بالا که یکیشون نظرمو جلب کرد که از پشت دیدمش موهای بسیار زیبا بلند داشت چهار نعل از کوه میکشیدن بالا.یه شتر که انگار صاحب اونا بود با موهای بلند خیلی بزرگ و عجیب و کج و کوله اومد دنبالشون بگیرشون ولی انگار نمیتونست چون سنش زیاد بود و کند.و من ترسیدم که بیاد دنبالم چون اسبهارو فراری دادم ولی اون با من کاری نداشت به فکر اسبها بود.

فریبا هراتی : سلام. شما به مسائل مختلف و به آرمانهای زندگی، از دیدگاهی تازه نگاه می کنید و می خواهید که شروعی تازه داشته باشید. شما می خواهید که آزادانه و بدون مسئولیت و حس انجام وظیفه به کارهایی دست بزنید که اجازه ی آن به شما داده نشده و انجامشان دشمنی کسی یا اشخاصی را نسبت به شما برمی انگیزد. می خواهید که بر مشکلات زندگی تان غلبه کنید و شاد و قوی و با اقتدار زیاد، به دنبال خوشی های خودتان بروید. کسی که بسیار مجرب و مسئولیت پذیر و در عین حال کینه ای و مقاوم است، سعی می کند که مانع رسیدن شما به آزادی تان بشود. تشکر از همراهیتون.

Stare : سلام خانم هراتی امیدوارم مرادرجمع خودتون بپذیریدمن تازه عضوشدم دخترم مدتی هست نامزدیش بهم خورده اختلاف فرهنگی داشتن چون فامیل بودهمه بامادشمن شدن من نیت کردم برای آینده دخترم چون واقعااکثرخوابهام تعبیرشده چندشب پیش خواب دیدم یه دسته گرگ دنبالم میکنن ومن به سرعت فرارمیکنم به طرف جاده ای که روستای پدرم هست وقتی تپه هاروردکردم رسیدم به یک چشمه یک اسب بسیاربزرگ سفیدباخالهای طوسی ولی انگارپیربودبایک الاغ اونجابودسواراسب شدم وابسارالاغ رودستم گرفتم گرگهاروهم دیگه ندیدم

فریبا هراتی : سلام. استدعا می کنم. خوش آمدید. الان آدمهای بد و موذی و بی رحم فامیلتان دارند شما را با رفتارهای بد شان آزار می دهند و با آبزیرکاهی برای شما دردسر درست می کنند. اما شما از آنها دوری می کنید و سعی می کنید که خردمندانه رفتار کنید و تا جایی که عقلتان می رسد از دردسر دوری می کنید. بعد از مدتی انفجار احساسات مثبت و خوشبختی بی حدی را در زندگی تان تجربه خواهید کرد. مردی بسیار بسیار موقر و با ادب و مغرور به زندگی شما خواهد آمد که شاید کمی اختلاف سنی او با دخترتان زیادتر باشد ولی او جوری دخترتان را خوشبخت می کند که همه ی دنیا حسرت دخترتان را بخورند و بگویند عجب شانسی آورده او که اینقدر ساده لوح بود این چه زندگی است که او پیدا کرده و همه به شما حسرت خواهند خورد. بی نهایت دخترتان خوشبخت خواهد شد و تمام مشکلاتتان تمام می شود. تشکر از همراهیتون.

Masihaa : سلام خانم هراتی عزیز انشالله که در پناه خدا سلامت و شاد باشید عزاداری هاتون قبول حق انشالله. این خواب نقل از خواهر شوهرم هست ایشون خواب دیدند در منزل پدربزرگشون هستند که مادر شوهر مرحومم را سوار بر اسب قهوایی که یال نداشته و شبیه اسب های معمولی نبوده می بینه که چادر مشکی سرش بوده و به سرعت از جلوش رد میشه و ایشان نگران میشن که نکنه مادرشون از روی اسب بیفته وقتی میان در کوچه و نگاه می کنه می بینه اسب نیست چند لحظه بعد اسب رو بدون سوار می بینه که میاد سمتش و می‌خواهد انگار چیزی بهش بگه اونم دنبال اسب میره بعد می بینه مادرشوهرم تو خیابون تکیه اش به دیواره و زخمی شده خواهر شوهرم میبینه که تعدادی خانم و بچه کنار مادرشوهرم نشستند ولی ساکتن و اونا حالشون خوبه بعد از مادرشوهرم میپرسه که مادر چی شده مادرشوهرم بهش میگه همه بدنم درد میکنه و ناله کرده.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. همینطور برای شما. خدا رحمت کند مادر شوهرتان را. او شخصیتی قوی و قاطع و گاهی متکبر داشته که خودش را در جایگاهی بالاتر از دیگران می دانسته و گاهی اخلاق او از کنترلش خارج می شده و شور و هیجانات او، او را در زندگی به پیش می برده در حالی که، اگر می خواست قادر بود بسیار هم خوش اخلاق و مهربان باشد و انگار که هیچ چیزی او را در زندگی نمی توانست عصبانی کند. اما با این وجود او ترجیح می داده که خونسرد و خوش اخلاق رفتار نکند و دیکتاتور مآبانه مثل خانم های قدیم خانواده شان رفتار کند. حالا او به خاطر بد اخلاقی و استبدادی که در رفتارش داشته، از موضع قدرت پایین افتاده و نیاز به حمایت و پشتیبانی شما دارد. از آنجایی که او ذاتی مهربان داشته، الان ارواح پاک دیگری که در جوار او، اجسادشان دفن شده است، از شرایط او با خبرند و او را تسلی می دهند. باید برای مادر شوهرتان خیلی خیرات و صدقات بدهید و او را حلال کنید تا خداوند از سر تقصیرات او درگذرد. تشکر از همراهیتون.تعبیر خواب اسب

فاطمه : سلام خانم هراتی جان ممنون از تعبیرهای زیبای شما ، ممنون میشم خواب رو نمایش ندیدن

فریبا هراتی : سلام. تشکر. خواهر شما بسیار خوش اخلاق است و یا نامزد او بسیار خوش اخلاق است و اگر اینها با هم ازدواج کنند، در زندگی امور چنان به کام ایشان خواهد بود که به نظر نمی رسد هیچ وقت بتوانند عصبانی شده و یا مسئله مهمی فکرشان را آزرده و ناراحت کند. خواستگار او زندگی با خواهرتان را ستایش می کند. تشکر از همراهیتون.

elmira : دیدم دو برادرم سوار اسب حنایی شدن ولی برادر کوچکتر گردن برادر بزرگ باهم سوار شدن ومن نگران اینم که اسب کمرش بشکنه در ضمن این دو برادر خیانت بزرگی در حق من وخانوادمون کردن وکارمون در دادگاهه

فریبا هراتی : سلام. برادران شما عملگرا و محافظه کار و نیز مادیگرا هستند و می خواهند که در موقعیت و جایگاه بالایی قرار داشته باشند. آنها متکبر هستند و می خواهند که از روش های پنهانی و نادرست به موفقیت برسند. شرایط آن ها متزلزل است. تشکر از همراهیتون.

سروناز : من تمديد كردم خانم هراتي جان

فریبا هراتی : تشکر عزیزم.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر خواب اسب
تعبیر خواب اسب
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *