تعبیر خواب افتادن از بلندی

تعبیر خواب افتادن از بلندی
تعبیر خواب افتادن از بلندی

افتادن در خواب به طور کلی نشانه‌ای از تنزل و یا آسیب و زیانی است که به بیننده خواب و اطرافیان او وارد می‌گردد. خطراتی که زندگی ما را در دنیای بیداری تهدید می‌کنند می‌توانند به صورت نمادی از افتادن از جایی خود را نمایش دهند.این خواب تعبیری منفی دارد. اگر خواب افتادن را دیدید یا در خواب احساس کردید که در حال سقوط هستید، تعبیر آن است که برنامه ها و اهداف شما با شکست روبرو خواهد شد و شما قادر نیستید که آن ها را به اتمام برسانید.

در اینبخش انواع تعبیر خواب افتادن از ارتفاع و سقوط از بلندی را جمع آوری کرده ایم. بارها شده کـه همه ی مـا خواب افتادن و سقوط را دیده ایم و از خواب بلند شده ایم، انواع زیادی از این نوع خواب ها وجوددارد، بعنوان مثال ممکن اسـت از پشتبام سقوط کنیم و یا این کـه پل هوایی یا کوه و دره و یا… در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا انواع تعبیر خواب افتادن رابه شـما بگوییم.

 

این خواب تعبیری منفی دارد. اگر خواب افتادن را دیدید یا در خواب احساس کردید کـه در حال سقوط هستید، تعبیر آن اسـت کـه برنامه ها و اهداف شـما با شکست روبه‌رو خواهد شد و شـما قادر نیستید کـه آنها را بـه پایان برسانید. اگر بتازگی کار جدیدی را شروع کرده‌اید، باید بدانید کـه هرگز در اینکار موفق نخواهید شد.

تعبیر خواب افتادن از بلندی

این خواب هم چنین با حجم وسیعی از سرخوردگی و آگاه شدن نسبت بـه چیزی در ارتباط اسـت. برای عملی کردن اهداف تان باید خودرا آماده کنید تا از موانع پیشگیري کنید و بـه دنبال پیدا کردن راهی برای تحقق اهداف خود باشید.

 

این خواب هم تعبیری منفی دارد و نشان دهنده آن اسـت کـه شـما وادار خواهید شد تا در برابر کسی یا چیزی تسلیم شوید و بنابر این اهداف و آرزوهای تان بی نتیجه خواهد ماند. این خواب با روابط مـا با دیگران و سوءتفاهم هاي احتمالی ناشی از روابط نادرست و نادرست نیز در ارتباط اسـت.

فردی کـه با او دچار سوءتفاهم می‌شوید مقامی بالاتر از شـما دارد و هنگامیکه نوبت بـه اجرای برنامه هاي شـما می‌رسد همیشه او اسـت کـه حرف آخر را میزند. در جهت التیام روابط خود تلاش کنید و اگر چنین هدف یا موقعیتی برای شـما بسیار باارزش و بـه معنی تمام دنیایتان اسـت، تمام سعی خودرا بکنید تا در برابر آن گونه افراد تسلیم نشوید. این خواب بشما یادآوری می‌کند کـه مسئولیت پذیرتر باشید و وظایف خود رابه درستی انجام دهید.

 

این خواب هم تعبیری منفی دارد. در روزهای آتی زندگی خود باید بیشتر احتیاط کنید. شاید شـما تعهد خاصی را قبول کرده‌اید. مثلاً قول داده اید کـه چیزی را اصلاح کنید یا کار مشخصی را انجام بدهید. اگر چنین اسـت، باید هنگامیکه با چیزی کار میکنید شدیدا احتیاط کنید زیرا احتمال مصدوم شدن وجوددارد.

این خواب طبق معمول بعنوان یک هشدار تعبیر میشود و شـما باید شدیدا مراقب خودتان باشید. شاید هم احساس می‌کنید کـه از جانب دیگران طرد شده اید یا از دایره اجتماعی خود جدا مانده اید.

 

خواب افتادن از پشتبام نشان دهنده جدایی و انزوایی اسـت کـه در روزهای پیش روی خود آنرا تجربه میکنید. شـما حرفی میزنید یا کاری انجام میدهید کـه موجب میشود خانواده یا دوستان تان شـما را ترک کنند و بـه این ترتیب احساس تنهایی و اندوه و افسردگی را تجربه خواهید کرد.

برای بهتر کردن این شرایط سعی کنید علت رفتارتان را توضیح دهید یا برای گفتار یا کردارتان معذرت خواهی کنید. حتی اگر مـا از افراد پیرامون خود و عزیزانمان عصبانی و عصبانی شویم باید بدانیم کـه بیش از انچه فکر میکنیم بـه حضور آنها در زندگی احتیاج داریم.

 

این خواب نشان دهنده ضررها و اوضاع نامساعد موجود در شغل یا زندگی کاری شـما اسـت. شـما در انجام کار و وظایف شغلی خود با مشکل روبه‌رو می‌شوید و این زمان فرصت مناسبی برای شروع کاری جدید یا پرداختن بـه ایده هاي نو نخواهد بود. بهتر اسـت بر پیشگیری از موانع موجود در مسیر خود متمرکز شوید و بهترین نتیجه را رقم بزنید.

 

این خواب تعبیری منفی دارد. شـما مشکلاتی را در رابطه عاطفی خود تجربه خواهید کرد و حتی ممکن اسـت شریک عاطفی تان شـما را ترک کند. این زمان بـه هیچ عنوان فرصت مناسبی برای عشق و عاشقی نیست و هر رابطه جدیدی کـه دراین دوران شروع کنید نتیجه اي مشابه خواهد داشت.

بـه علاوه، این خواب می‌تواند با جدایی موقتی از شریک عاطفی تان بعلت سفر یا تعهدات کاری اجباری او در ارتباط باشد. برای کمک بـه رابطه تان لازم اسـت کـه وی را بیشتر درک کنید.

 

این خواب نشانه اي شوم و بد اسـت. در روزهای پیش رویتان بدشانسی بـه سراغ شـما می‌آید و بهتر اسـت از آغاز کاری جدید یا کارهای مخاطره آمیز خودداری کنید.

در اینروزها احتمالا درد و رنج بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد و بـه این ترتیب بهتر اسـت خودرا برای از دست دادن ها و خسارت هاي احتمالی آماده کنید.

 

این خواب تعبیری منفی دارد. شـما نمی‌توانید یکی از وظایف یا کارهای تان را انجام دهید یا پروژه هاي شـما بـه سرعت با شکست روبه‌رو میشود.

در روزهای پیش روی بخت یارتان نخواهد بودو بهتر اسـت هر چـه در فکرتان اسـت رابه زمان بهتری موکول کنید. بی شک مایوس خواهید شد و رویاها و آرزوهایتان با شکست روبه‌رو می‌شود.

 

این خواب تعبیری مثبت دارد و نشان دهنده ارتقاء شغلی یا دریافت پاداش کاری اسـت. اکنون زمان خوبی برای شروع کار یا پروژه اي جدید اسـت.

حتی ممکن اسـت برای انجام کار بسیار خوبی از جانب رئیس خود مورد تشویق و قدردانی قرار بگیرید و این زمان بـه دورانی مهم در زندگی کاری شـما تبدیل خواهد شد. از این فرصت برای حصول دستاوردهای بیشتر استفاده کنید زیرا فرصت ها همیشه بـه اسانی بـه دست نمی‌آیند.

 

این خواب هم دوباره پیامی منفی و ناخوشایند بـه همراه دارد. در روزهای آتی بدشانسی بشما روی میکند و مدتی با شـما باقی میماند.

احتمالا خسارت یا ضرری در ابعاد بزرگتر را تجربه می‌کنید و چاره اي جز روبه‌رو شدن با این خسارت ها و تلاش برای پیدا کردن راه حلی برای از بین بردن مشکلات بوجود آمده نخواهید داشت.تعبیر خواب افتادن از بلندی

 

این خواب بـه این معنا اسـت کـه خسارت یا ضرر کوچک تری در زندگی خود تجربه میکنید. شاید در روابط با دیگران مشکلاتی دارید. برنامه هاي تان آن طور کـه تصور میکنید پیش نمیروند.

اما باید بدانید کـه این وضعیت فقط برای مدت کوتاهی باقی می‌ماند و خسارتی جدی شـما را تهدید نمیکند. شاید چیزی را گم کنید یا بدلیل حواس پرتی چیزی را بشکنید. نترسید و بیشتر مراقب وسائل و چیزهایتان باشید.

 

این خواب نشان دهنده آن اسـت کـه چیزی مطابق برنامه پیش نمی‌رود و بهمین دلیل شـما شدیدا نگران و مضطرب هستید. شاید کسی وظایف کاری خود رابه خوبی انجام نداده و شـما را در موقعیت سختی قرار داده اسـت و بهمین دلیل آزرده خاطر و نگران هستید.

باید متمرکز بمانید و چیزهایی کـه شـما را نگران و مضطرب می سازد را نادیده بگیرید. برخی اوقات مـا نمیتوانیم یک وضعیت خاص را تغییر یا شکست دهیم بنابر این راهی بجز سازگاری با آن نداریم.

 

این خواب نشان دهنده رابطه شـما با فرد دیگری اسـت. احتمالا این فرد گرفتار مشکلات شخصی مربوط بـه خودش اسـت و شـما می‌توانید این مشکلات و سختی ها را احساس و درک کنید. اگر نمی‌دانید چطور باید بـه او کمک کنید، بهترین کار این اسـت کـه از او بپرسید چـه احساسی دارد و شـما چـه کاری میتوانید برایش انجام دهید.

این فرد یکی از نزدیکان شـما اسـت کـه بـه حمایت و توجه شـما نیاز دارد و شـما هم میتوانید احساس کنید کـه حمایت و توجه تان تنها چیزی اسـت کـه او بـه آن نیازمند اسـت. دیدن افتادن این فرد در خواب نشان دهنده درد و رنج او و نیاز او بـه کمک و حمایت اسـت.

 

این خواب مفهومی منفی دارد. شـما کاری انجام داده اید یا سخنی گفته اید کـه موقعیت اجتماعی تان را در دسترس خطر قرار داده اسـت. برای بهتر کردن اوضاع، وادار می‌شوید با مشکلات خود روبه‌رو شده و دست از فرار کردن از انها بردارید.

اگر همان‌ گونه بـه فرار کردن از مشکلات خود ادامه بدهید، انها ناگوار تر می‌شوند و موقعیت اجتماعی تان بطور کلی نابود می‌شود. هیچ مشکلی در زندگی وجود ندارد کـه راه حلی برای آن نباشد پس بلند شوید و کاری برای حل مشکل تان بکنید.

 

 

اگر در رابطه اي عاطفی قرار دارید و چنین خوابی ببینید، رابطه شـما در دسترس خطر قرار دارد. باید مراقب شریک عاطفی خود و چیزهایی کـه می‌گویید یا انجام میدهید باشید. این احتمال وجوددارد کـه رابطه شـما بـه سردی کشیده شده و شـما این را احساس می‌کنید و بـه این ترتیب رابطه تان در دسترس خطر قرار خواهد گرفت.

افتادن در خواب طبق معمول نشان دهنده ناامیدی و بیچارگی اسـت و هنگامیکه رابطه خودرا با عزیزی از دست میدهیم دقیقا چنین احساسی را تجربه می‌کنیم. بهترین راه حل این اسـت کـه قبل از این کـه خودمان نتیجه گیری کنیم، در مورد این موضوع با شریک عاطفی خود گفت و گو کنیم.

 

اگر شـما صاحب کسب و کاری هستید ودر خواب می‌بینید کـه در حال افتادن یا سقوط کردن هستید، این خواب نشان دهنده آن اسـت کـه درآمد شـما با بداقبالی روبه‌رو خواهد شد. اهداف کاری شـما طبق برنامه ریزی هاي انجام شده پیش نمیرود و احتمال خسارت هاي مالی برای شـما وجوددارد.

اکنون زمان مناسبی برای شروع کار جدید یا تمرکز بر طرح تجاری نو نخواهد بود. بهتر اسـت مدتی دست نگه دارید و از موانع احتمالی موجود در کسب و کارتان کناره بگیرید. این وضعیت چندان طولانی نخواهد شد و شـما می‌توانید بزودی روی پای خودتان بایستید.

 

این خواب نشان می‌دهد کـه شـما قادر خواهید بود بر موانعی کـه سر راهتان ظاهر میشوند غلبه کنید. شـما راهی را برای روبه‌رو شدن با انها پیدا خواهید کرد و هیچ چیز مانع شـما نخواهد شد.

هرکاری کـه دراین دوران شروع میکنید با موفقیت بـه انجام میرسد و اکنون زمان مناسبی برای شروع کارهای جدید و هیجان انگیز اسـت.

 

برخلاف خواب قبلی، این خواب تعبیری منفی دارد. احتمالا شـما چیزی را از دست می‌دهید یا متضرر می‌شوید. زندگی تان آشفته و بی نظم می‌شود و برای این کـه همه ی چیز رابه حالت عادی برگردانید وادار هستید کـه سخت کار کنید.

در چنین وضعیتی بهترین راه حل این اسـت کـه بر اهداف خود تمرکز کنید و حاشیه ها را نادیده بگیرید. پایداری، سرسختی و قدرت چیزهایی اسـت کـه باید آنها را فرا بگیرید و با دیدن نخستین موانع دست از تلاش برندارید.

 

این خواب نشانه اي مثبت اسـت. شـما دو نفر لحظات خوبی رابا یک دیگر تجربه خواهید کرد و حتی ممکن اسـت بـه سفری دو نفره بروید. شریک عاطفی تان شـما را شدیدا مورد ستایش و تحسین قرار می‌دهد و شـما نیز احساسی مشابه در مورد او خواهید داشت.

اکنون زمان مناسبی برای لذت بردن از عشق و جشن گرفتن هر لحظه اسـت. اگر مدتی اسـت کـه در رابطه عاشقانه قرار دارید، احتمالا تصمیم میگیرید کـه با شریک عاطفی خود ازدواج کنید.

 

این خواب نشان دهنده مشکلات مالی اسـت. شروع پروژه هاي کاری جدید شـما ضررهای مالی رابه همراه خواهد داشت یا ممکن اسـت در کسب و کارتان یا پروژه هاي کاری جدیدتان با شکست روبه‌رو شوید.

 

بطور کلی، این خواب نشان دهنده اوضاع نامساعد در مسائل و موضوعات مالی اسـت. در روزهای آتی مراقب پول و سرمایه خود باشید.

 

اگر فردی بیمار در خواب خودرا در حال سقوط یا افتادن ببیند، این خواب نشان دهنده وخامت و بدتر شدن اوضاع اسـت. اگر این فرد در وضعیت چندان بدی قرار نداشته اسـت.

پس اکنون زمان مناسبی برای مراجعه بـه دکتر و بررسی وضعیت سلامت عمومی وی اسـت. اگر می‌بینید اوضاع رو بـه وخامت میرود، درنگ نکنید و بـه دکتر مراجعه کنید.

 

این خواب تعبیری مثبت دارد. سلامت شـما در وضعیت مساعدی قرار دارد و اگر پیش از این بیمار بوده اید، تمامی مشکلات مربوط بـه سلامت تان پایان خواهد یافت.

 

اوضاع شـما بـه سرعت التیام می‌یابد و شـما قادر هستید پس از یک دوره طولانی کار نکردن و استراحت فعالیت هاي روزانه خودرا از سر بگیرید.

 

این خواب هم تعبیری منفی دارد. بویژه اگر پنجره در ارتفاع بالایی قرار داشته باشد نشان دهنده مشکلات مالی و بداقبالی موقتی برای شـما اسـت. کار جدیدی را شروع نکنید و از هر گونه کار مخاطره آمیز نیز دوری کنید زیرا در نهایت برایتان منفعتی بـه همراه نخواهد داشت.

 

این خواب تعبیری مثبت دارد. خبر هـای خوبی خواهید شنید کـه شـما رابه شدت خوشحال کرده و برایتان بسیار سودمند خواهد بود. از رفت و آمد با دیگران و بودن در بین آنها غافل نشوید زیرا در جامعه و محیط بیرون اسـت کـه خبر هـای مهم و هیجان انگیز بـه گوشتان خواهد رسید.

 

این خواب تعبیری منفی دارد و نشان دهنده یکی از ویژگی هاي شخصیتی شـما یا همان غرورتان اسـت. اگر فردی هستید کـه ازقدرت ثروت و موقعیت اجتماعی مناسبی برخوردار اسـت.

احتمالا از آنها در جهتی نادرست استفاده می‌کنید. شـما عادت دارید کـه دیگران را مورد توهین و تحقیر قرار دهید و اکنون فهم وآگاهی تان شـما را در خواب اذيت می‌دهد.

 

حتما شما هم در طول زندگی خود خواب افتادن از بلندی را دیده اید. در این حالت به سرعت از خواب میپریم و به تعبیر این خواب ترسناک فکر می کنیم. متخصصان میگویند که این مورد حاصل یک تحریک عصبی است و در صورت تکرار زیاد باید برای درمان اقدام کرد. بنابراین این مدل خواب تعبیر ندارد.

ولی در موارد دیگر که خواب افتادن از جایی را با سناریو و مقدمه و داستان وار می بینیم می¬توان گفت که این نوع خواب تعبیر دارد.

اگر از بلندی به روی شخصی بیافتیم، نشان دهنده اختلاف و منازعه با آن شخص است. بد نیست در روزهای پیش رو بیشتر مراقب خود باشیم و سعی کنیم خشممان را بیشتر کنترل کنیم.

افتادن از بلندی روی زمین نشانه ناکامی است. ناکامی به معنی نرسیدن به آرزو و هدف پیش روست. اما درجه و شدت این ناکامی به محلی بستگی دارد که در خواب به آنجا افتادیم. برای مثال افتادن از کوه بلند نشان دهنده شکست است و میزان شکست به ارتفاع کوه بستگی دارد، اما اگر از کوه و یا بلندی دیگری به پایین افتادید ولی دوباره برخواستید و به راه تان ادامه دادید، نشان دهنده اینست که شما بر این شکست غلبه خواهید کرد و ناکامی دیری نمی پاید. برخواستن مجدد در خواب نشان از شخصیت سرسخت و اهل کوشش و تلاش است.

تعبیر خواب افتادن از بلندی

اگر شما در خواب توسط شخص دیگری به زمین پرتاب شدید، شخصی موجب تحقیر و کسر شان و مقام شما می شود. اگر همین عمل را شما با شخص دیگری انجام دادید، معنی عکس دارد.

اگر در خواب افتادید ولی بطور آهسته و نرم بسان یک کاغذ به زمین رسیدید، به این معنی است که شما را خطری تهدید خواهد کرد ولی آسیبی از این تهدید نمی بینید. اگر از بلندی به پایین پرت شدید ولی زیر پایتان آب آبی و زلالی بود، نشان از این است که شما از حادثه ناخواسته ای به خشنودی خلاص خواهید شد و ضرری متوجه شما نمی باشد.

لرزیدن و افتادن از رسیدن رنج و بلا خبر می دهد. اگر دیدید که به روی درگاه و یا در خانه افتادید، برای شما نگرانی پیش خواهد آمد؛ اگر در نتیجه افتادن مجروح و زخمی شدید یعنی از نگرانی پیش رو آسیب خواهید دید.

روی هم رفته افتادن در خواب تنزل است و احتمال آسیب و زیان و خطرهایی که در زندگی ما را تهدید می کنند در خواب شبانه ما به صورت افتادن شکل می گیرند که روح ما از آن خطرها آگاهی می دهد.

تعبیر خواب افتادن از بلندی ، امام صادق و نجات یافتن دیگری ابن سیرین فرزندم همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب موی ران پا ، پای پر مو و رویش مو در پاشنه و انگشت پا و مو درآمدن کف دست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب افتادن از بلندی

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب دیدی که به رو و از جلو به پایین بیفتی معنی خواب تو این است که برایت پریشانی ایجاد می شود و ممکن است وارد جنگ و دشمنی هم شوی.

اگر در خواب دیدی که از جای بلندی مانند کوه پایین افتادی معنی خواب تو این است که به آرزوهایت نمی رسی.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مرده چیزی بخواهد ، چیزی بگوید و آب بخواهد و غذا خواستن مرده از زنده

اگر در خواب ببینی که از روی دیوار پایین می افتی معنی خواب تو این است که روزگارت دگرگون می شود.

اگر در خواب دیدی که از جایی پایین افتاده ای معنی خواب تو این است که به چیزی که می خواهی نمی رسی و نا امید می شوی.

اگر در خواب دیدی که پایت از جایی لغزید و افتادی پایین معنی خواب تو این است که دچار رنج و سختی می شوی.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب طلا برای دختر مجرد ، النگو طلا برای زن باردار امام صادق و دستبند

اگر در خواب دیدی که از کوه پایین می افتی معنی خواب تو این است که حالت بد می شود و هر چقدر بیشتر پرت شوی به همان اندازه به تو رنج می رسد.

اگر در خواب دیدی که از آسمان به پایین پرتاب می شوی معنی خواب تو این است که دچار خشم و غضب الهی می شوی.

اگر در خواب دیدی که در چاهی افتاده ای معنی خواب این است که دچار مکر و حیله می شوی.

اگر در خواب دیدی که در جایی پر از خون افتاده ای معنی خواب تو این است که گرفتار خون نا حق کسی می شوی.

اگر در خواب دیدی که از کوه افتاده ای معنی خواب تو این است که به خواسته خود نمی رسی.

اگر در خواب دیدید که از جایی می افتید معنی خواب شما این است که خطرات در اطراف شما هستند.

اگر در خواب دیدید که دیگران از جایی می افتند معنی خواب این است که بر دشمنان خود غلبه می کنید.

اگر در خواب دیدید که در یک قبر می افتید معنی خواب این است که به شما ضرر و زیان مالی وارد می شود.

اگر در خواب دیدید که از جای بلندی مانند کوه و برج به پایین افتادید معنی خواب شما این است که به خواسته های خود نمی رسید.

اگر در خواب دیدید که در جایی افتاده اید و زخمی شده اید معنی خواب شما این است که گرفتار غم و رنج می شوید.

اگر در خواب دیدید که از بلندی روی کی افتادید معنی خواب شما این است که منازعه و درگیری در روزهای آینده برای شما پیش می آید و باید از خشونت در روزهای آینده بپرهیزید.

به طور کلی افتادن از بلندی در خواب های ما ناکامی و شکست در زندگی است.

اگر در خواب دیدید که از کوه پایین می افتید معنی خواب شما این است که در کارها با شکست روبرو می شوید.

اگر در خواب دیدید که از بلندی افتادید و مجروح شدید معنی خواب شما این است که به همان اندازه ضرر و آسیب می بینید.

اگر در خواب دیدید که کسی شما را پرت می کند و از بلندی می افتید معنی خواب این است که کسی باعث می شود تا مقام شما نزول پیدا کند.

اگر در خواب دیدید که از بلندی افتادید و اسیب ندیدید معنی خواب این است که خطری شما را تهدید می کند ولی زیان نمی بینید.

اگر در خواب دیدید که از بلندی افتادید ولی زیر پای شما ابی صاف بود معنی خواب این است که اتفاقی می افتد که در نتیجه برای شما خوب است.

پاموه – مجله سلامت و پزشکی و دارویی – پاموه » سایتی جامع برای مطالب علمی ، آموزشی ، پزشکی ، خانواده ، موارد مصرف و عوارض جانبی داروها

خواب افتادن از بلندی و سقوط کردن ، یکی از خواب های عجیبی است که تقریبا همه انسان ها چندین بار آن را تجربه کرده اند.آیا تا بحال توجه کرده اید که زمانی که شما در خواب سقوط می کنید ، قبل از برخورد با زمین ، از خواب بیدار خواهید شد ؟ دانشمندان هنوز دلیل اصلی این اتفاق را نیافته اند و نمی دانند که چرا دیدن افتادن از جایی در خواب ، با بیدار شدن و از خواب پریدن همراه است .برخی از محققان اعتقاد دارند این بیدار شدن ، ناشی از یک واکنش غریزی است چراکه انسان های اولیه ممکن بود در بالای درخت و یا صخره های بلند بخوابند و این احتمال بسیار بود که در زمان خواب در اثر تکان هایی که می خوردند ، از بلندی پرت شوند. بیدار شدن از خواب در حین سقوط نوعی سیستم دفاعی بدن انسان های اولیه بوده است تا قبل از برخورد با زمین ، هوشیاری خود را به دست آورده و در صورت امکان ، اقدامی انجام دهند!!!

ولی از نظر روانشناسی غربی ، دیدن مکرر خواب افتادن از جایی و سقوط کردن می تواند بسیار پیچیده باشد.افتادن در جوامع مختلف نماد کاهش ارزش کسی یا چیزی است. معمولا زمانی فردی این خواب را می بیند که احساس کند ارزش او در بین اطرافیانش کمتر شده است و یا در خطر است . البته این تمام ماجرا نیست و دلایل بسیار پیچیده تری ممکن است در پشت پرده این خواب وجود داشته باشد .

فهرست

معنی خواب سقوط می تواند این باشد که شما قصد کنترل کردن چیزی و یا کسی را دارید که در واقعیت قدرت کنترل کردن او را ندارید .ممکن است شما می خواهید چیزی و یا کسی را برای خود نگه دارید در حالی که می دانید نمی توانید این کار را انجام دهید.تعبیر خواب افتادن از بلندی

می تواند به این معنی باشد که شما احساس می کنید در حال شکست خوردن در کاری و یا از دست دادن چیزی و یا کسی هستید و احساس درونی شما این است که قدرت کافی برای جلوگیری از این مشکل را ندارید. شما ترس این را دارید که هر لحظه این اتفاق بیافتد در حالی که از حل این مشکل درمانده هستید و بسیار از این اتفاق وحشت دارید .

زیگموند فروید می گوید « اگر در خواب ببینید که از پنجره به بیرون پرت شدید و سقوط کردید نشانه این است که به شما خیانت جنسی شده است و شما خودتان را در برابر آن ناتوان می بینید . شما احساس می کنید از لحاظ جاذبه های جنسی مشکلی دارید و رقیب شما از آن بابت ، قدرتمندتر از شماست » شما به شدت احساس ناامیدی می کنید و حتی ممکن است در فکر تلافی کردن باشید . شما اعتماد خود را نسبت به اطرافیان از دست داده اید و خودتان را در مقابل دشمنان و رقیبانتان بی دفاع و ضعیف می بینید.

قلب شما شکسته است و روح و روان شما در هم ریخته است .ممکن است حتی گاهی به خودکشی کردن هم فکر کرده باشید . احتمالا اولین روشی که برای خودکشی کردن در نظر داشته اید ، پرش از ارتفاع بوده است. یا ممکن است دوست داشتید با یک خودکشی نمایشی ، خود را در چشم اطرافیانتان عزیزتر کنید. گاهی احساس پوچی می کنید ، احساس می کنید چیزی برای از دست دادن ندارید . حتی ممکن است فکر کنید بودن و یا نبودن شما فرقی به حال دیگران ندارد و کسی از نبودن شما ناراحت و یا دلتنگ نخواهد شد.

می تواند به این معنی باشد که شما از روبرو شدن با ترس هایتان شدیدا وحشت دارید و حتی فکر کردن به آن نیز می تواند به شما استرس وارد کند .شما باید سعی کنید با ترس هایتان روبرو شوید و از آن فرار نکنید. سعی کنید ترسناک ترین و بدترین کاری که از آن وحشت دارید را اول از همه کارهای دیگر انجام دهید. این ترس به ذهن ناخودآگاه شما نیز نفوذ کرده است .حتی ممکن است شما در خواب ببینید که در لبه پرتگاه هستید و یا در پشت بام هستید و بدون اینکه از جایی سقوط کنید ناگهان حس سقوط به شما دست داده و از خواب بیدار می شوید.این مشکل به این دلیل است که شما ترس های خود را بیش از اندازه بزرگ کرده اید و گاهی از بابت اتفاقاتی که نیافتاده است نیز خیالبافی کرده و بیش از حد برای خود وحشت ایجاد می کنید.

آفرین !! شما فرد قدرتمندی هستید . مطمئن باشید اگر در خواب سقوط کنید و از خواب بیدار نشوید ، هیچگاه در خواب به زمین نخواهید خورد. در واقع خواب سقوط اگر به بیدار شدن ختم نشود معمولا با پرواز کردن و یا کلا عوض شدن صحنه خواب همراه است . شما هیچگاه در خواب با زمین برخورد نخواهید کرد. شما فرد قدرتمندی هستید و از رویارویی با مشکلات ترسی ندارید و همین ویژگی باعث شده است بسیاری از مشکلات خود را به راحتی حل کنید.

این حالت معمولا طبیعی است و می تواند به دلیل استرس . هیجان ، افسردگی ، ناراحتی شدید ، شوک ، ترس و حتی خواشحالی بیش از حد در طول روز باشد. در این حالت شما احساس می کنید درست زمانی که در حال فرو رفتن در خواب هستید ،‌از جایی می افتید و یا پایتان به چیزی گیر می کند و زمین می خورید.حتی مصرف بیش از حد شکر و کافئین نیز می تواند باعث این حالت شود.

به این معنی است که شما احساس می کنید اشتباهی انجام داده اید که برای شما مشکلی ایجاد کرده است . ممکن است به عشق خود خیانت کرده اید و او متوجه این خیانت شده و شما را ترک کرده است . یا ممکن است اشتباه و یا خیانتی در محیط کار خود کرده اید و شغل خود را از دست داده اید. ذهن شما کاملا متوجه است که اتفاق بدی که برایتان افتاده است حاصل اشتباه و ندانم کاری خود شما بوده است .

این می تواند به این دلیل باشد که شما احساس می کنید کسی کنترل زندگی شما را در دست گرفته است و شما اختیار زندگی خود را از دست داده اید . شما فکر می کنید او باعث شده است تا شما دچار مشکل شوید و یا آنطور که باید ، پیشرفت نکرده باشید. شما فکر می کنید کسانی در اطراف شما هستند که جلوی پیشرفت و آزادی عمل شما را گرفته اند.معمولا این فرد کسی است که شما به هر دلیلی نمی توانید او را از خود دور کنید . ممکن است شما عاشق او هستید و یا از لحاظ مالی به او وابسته هستید و منتظر هستید تا سر فرصت حساب او را برسید. یا ممکن است او مادر ، خواهر و یا یکی از عزیزان شماست .

شما در لبه مرز شکست خوردن هستید و تلاش می کنید به هر نحوی که ممکن است خود را نجات دهید . اشتباه نکنید .شما نباید به هر روشی برای جلوگیری از شکست دست بزنید. شاید شکست خوردن به این سختی ها که فکر می کنید نباشد و شما بدون دلیل در حال اذیت کردن خودتان و روحتان هستید. خودتان را رها کنید و با مشکل روبرو شوید. شاید قبل از زمین خوردن ، اتفاق بهتری برای شما بیافتد.

این خواب هم تقریبا با سقوط آزاد هم معنی است . با این تفاوت که شما احساس می کنید در این مشکل بزرگ شما کاملا دست بسته هستید و کسی یا چیزی و یا حتی تقدیر در حال کشاندن شما به این پرتگاه است . شما حس می کنید هیچ راهی برای فرار ندارید و یک قربانی هستید .

ممکن است در خواب ببینید که پدر یا مادر و یا هر عزیز دیگری ، از بلندی یا پرتگاه سقوط کرد. این خواب نشان می دهد شما وابستگی زیادی به پدر و مادر خود دارید و شدیدا نگران هستید که آنها را از دست بدهید.

این خواب نیز مانند دیدن سقوط پدر و مادر است .

توجه کنید. منظور ما این نیست که در خواب از جایی بیافتید و واقعا از خواب بیدار شوید. منظور این است که شما در خواب ببینید که از خواب بیدار شده اید ولی در واقع خواب هستید !!! این خواب نیاز به بررسی بیشتر دارد و شما باید سعی کنید جزئیات بیشتری از رویای خود را بیاد بیاورید. ولی به صورت کلی این خواب نشان دهنده این است که شما کاملا کنترل زندگی خود را از دست داده اید و خیانت ها و بدی ها و مشکلاتی که در زندگی شما وجود دارد باعث تسلیم شدن شما شده است . شما اعتماد بنفس خود را به صورت کامل از دست داده اید و برای هر شکست دیگری آماده هستید . احتمالا افسرده شده اید و مشکل روحی دارید. با یک متخصص مشورت کنید.

شما به حمایت روحی و یا حتی حمایت مالی اطرافیان خود شدیدا احتیاج دارید.

این رویا نشان می دهد که شما از دیدن مشکلات کسی بسیار ناراحت شده اید و در ذهن خود اینگونه تصور کرده اید که اگر یک روز شما هم دچار همان مشکل شوید واکنش شما نسبت به این مشکل چگونه خواهد بود. اشما قادر به تحمل کردن آن مشکل نیستید. ولی جای نگرانی نیست .چرا باید از بابت مشکلی که هنوز به وجود نیامده است از حالا نگران و مضطرب باشید ؟

اگر در خواب ببینید که از جایی سقوط کردید ولی آنجا به قدری بلند بود که مدت زیادی در حال سقوط کردن بودید ولی به زمین نمی رسیدید می تواند به این دلیل باشد که آن اتفاق وحشتناک که همیشه از آن می ترسیدید رخ داده است و شما در بین دو احساس متضاد گیر کرده اید. از طرفی فشار آن مشکل را تحمل می کنید و از طرف دیگر از ترس مبتلا شدن به آن مشکل خلاص شده اید و احساس راحتی می کنید. برای مثال ممکن است شما نگران از دست دادن پدر خود بوده اید و حالا پدر خود را از دست داده اید. شما در حال حاضر از مرگ پدر خود شوکه شده اید و ناراحت هستید ولی از طرف دیگر، ‏ ‏ دیگر نگران از دست دادن پدر خود نیستید !!!‌

این خواب نشان دهنده این است که شما در حال افتادن در یک مشکل بزرگ هستید که اگر به آن مشکل گرفتار شوید هیچ گونه اختیار و قدرتی برای حل آن مشکل ندارید. شما این نکته را به خوبی می دانید و در حال دست و پا زدن برای فرار از این مشکل هستید. بر خلاف بسیار از مشکلات که معمولا توصیه می شود به قلب خطر حمله کنید و از مواجه شدن با مشکل نترسید ، در این مورد خاص توصیه می شود به هر طریقی که می توانید از این مشکل فرار کنید.

این خواب اصلا جای نگرانی و حتی فکر کردن ندارد . این یک حس طبیعی به ارث رسیده از اجداد غارنشین ماست .

اگر در خواب ببینید که شوهر و یا همسر شما در حال سقوط کردن است به این معنی است که شما می دانید که او در حال انجام کاری است که می تواند به خود او و یا شما لطمه وارد کند. ممکن است می دانید که او در حال خیانت کردن به شماست و این خیانت می تواند زندگی شما را به کلی نابود کند.

به این معنی است که شما عاشق کسی و یا چیزی شده اید که می دانید در نهایت برای شما دردسر خواهد شد و حتی می تواند زندگی شما را نابود کند.

سقوط کردن در چاه نشان دهنده وجود یک بیماری حاد در بدن شماست . با پزشک مشورت کنید

در ادامه این مطلب به برخی از تعبیر خواب های قدیمی در مورد افتادن اشاره شده است .

این که در خواب ببینیم در حال افتادن هستیم و در این لحظه از خواب بیدار شویم بسیار رایج است . این خواب هیچ تعبیری ندارد و ناشی از یک ناراحتی عصبی است .اگر ببینید که بر روی کسی افتادید می تواند به معنی این باشد که در روزهای آینده با کسی دعوا و مشاجره خواهی کرد.اگر از افتادن وحشت داشته باشی نشان دهنده بلا و ناراحتی در آینده نزدیک است . اگر با زمین برخورد کنید یعنی شما مقام و ارزش خود را در بین مردم از دست خواهید داد.

محمد ابن سیرین : این خواب نشان دهنده دشمنی و جنگ و خصومت است .

این خواب نشان دهنده ناامیدی و بلا و مشکلات است .اگر ببینی که بدن تو زخمی شد به اندازه همان زخم ، ضرر و زیان خواهی دید .

سایر تعبیر های پیشنهادی :

تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب گربه 

تعبیر خواب سگ

تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب مار

 

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود و محرمانه است.در صورتیکه ایمیل معتبر و بدون www وارد کنید دیگران میتوانند به شما پاسخ دهند و این پاسخ برای شما ایمیل خواهد شد.

تعبیر خواب افتادن از بلندی

این نام و آدرس ایمیل را برای نظرهای بعدی من ذخیره کن.

سلام خسته نباشید من چند شب پیش خواب دیدم که از پنجره اتاقم خودم رو انداختم پایین (اون شب حالم زیاد خوب نبود و به فکر خودکشی افتاده بودم ) بین زمین و هوا بودم که یک نفر من رو گرفت و آروم آروم من رو آورد پایین اما چهرشو اصلا ندیدم میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟؟؟؟

با سلام
خواب دیدم که با مادرم از طبقات و پله های زیادی بالا میامدیم، کنار پله ها باز بود و اگر کسی می افتاد زنده نمیماند.
به آخرین طبقه رسیدیم که به مهمانی برویم، کفش هایمان را روی پله جفت میکردیم. من مراقب مادرم بودم، ولی عروسمان به مادرم راه نمیداد و باعث شد مادرم از چندیدن طبقه بیفتد، مادرم چون چاق بود بعد از سقوط به طبقه همکف نیفتاد و بین پله ها به مویی بند شده بود.
من میگفتم سر و صدا نکنین که برویم او را نجات دهیم، ممکن بود با یک ارتعاش کوچک بدتر سقوط کند. و معلوم نبود که زنده است یا نه! چون خیلی ضربه خورد
بعد از خواب پریدم، و وقتی میخواستم دوباره بخوابم، دوباره ادامه خواب را میدیدم. که یک ساعتی بیدار ماندم که خواب نبینم.
میشود لطف کنید تعبیر خوابم را بگویید؟

من خواب دیدم از یه بلندی پرت شدم ارتفاع زیادی داشت بعد در حال پرت شدن انگاری میدویدم و در آخر با کمر خوردم زمین و هیچیم نشد به‌ دوستام گفتم‌منو بلند کنید

خواب دیدم که در ماشین هستم و در حال افتادن درتاریکی ومانند دره عمیق که چهار تا پنج ثانیه شد. در حالی که می افتادم. حواسم بود. که کمربند ایمنی راببندم گفتم دیگه حتماً مرگم حتمی است پدر. این. حال بستن کمربند بدون. ضربه وبه راحتی فرود آمدم ازخواب پریدم . این خواب چه تعبیری دارد. مرسی

خواب دیدم که در ماشین هستم و در حال افتادن درتاریکی ومانند دره عمیق که چهار تا پنج ثانیه شد. در حالی که می افتادم. حواسم بود. که کمربند ایمنی راببندم گفتم دیگه حتماً مرگم حتمی است پدر. این. حال بستن کمربند بدون. ضربه وبه راحتی فرود آمدم ازخواب پریدم . این خواب چه تعبیری دارد. مرسی درحال افتادن گفتم مردم ولا اله الاالله را گفتم مطمعن بودم که حتما خواهم مرد که. به آرامی و بی ظربه فرود امدم

مرسی حسینی

دیگران می خوانند

تعبیر خواب نوزاد – 7+49 معنی دیدن نوزاد و بچه در خواب

تعبیر خواب خیانت – بیش از 37 معنی مختلف خواب بی وفایی و هوو

تعبیر خواب دزد – 24 معنی مختلف دیدن دزد و دزدیده شده چیزی در خواب

تعبیر خواب مار – تعبیر متفاوت – دیدن مار در خواب به چه معنی است؟

تعبیر خواب بارداری – 46 معنی حاملگی و باردار بودن در خواب

تعبیر خواب شیرینی – خوردن و درست کردن شیرینی در خواب

گریه کردن در خواب چه تعبیری دارد؟ – بیش از 39 معنی

تعبیر خواب عقرب – بیش از 29 معنی مختلف و متفاوت

جدیدترین ها


معرفی خدمات رشته های توانبخشی


مومو چیست ؟ همه چیز در مورد بازی…


تاثیر قارچ شیتاکه بر زگیل تناسلی…


ویروس کرونا | علائم ابتلا، روش‌ها و…


رایج‌ترین بیماری زنان را بشناسید

خرید بلیط هواپیما , تور مسافرتی و رزرو هتل با الی گشت

برای اطلاع از قیمت سمعک و یا خرید سمعک گوش بصورت اقساطی می توانید با کلینیک شنوایی تهران صفیر تماس بگیرید

تیک بان سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما

نکته بسیار مهم :

تمام توصیه های دارویی ، گیاهی و پزشکی موجود در این سایت فقط جهت افزایش آگاهی بوده و جایگزین تجویز پزشک نیست.شما به هیچ عنوان مجاز به خوددرمانی و مصرف خودسرانه داروها و گیاهان دارویی نیستید.این سایت هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.
قوانین | حریم شخصی | تماس با ما (بخش تبلیغات) : 09144029928 (فقط سوالات مربوط به تبلیغات)

هیچ محصول و یا دارویی برای فروش نداریم.لطفا سوال نفرمایید.

در صورتی که هرگونه مشکل پزشکی فوری و اورژانسی دارید این سایت هیچ کمکی به شما نمی کند.

آدرس بیمارستان های تهران و شماره هایی که ممکن است نیاز داشته باشید.(کلیک)

تعبیر دیدن افتادن از بلندی (سقوط) در خواب چیست؟

زمانی که در خواب می بینید از یک موقعیتی می افتید، ممکن است این موضوع نشان دهنده از دست دادن کنترل باشد. در این شرایط ممکن است در زندگی واقعی خود با مشکلی دست و پنجه نرم کنید و احساس نمایید امنیت ندارید یا نمی توانید با مشکل مواجه شوید و آن را کنترل کنید. بخشی از زندگی تان ممکن است از کنترل خارج شده باشد.

این مشکلات باعث می شود قدرت، کنترل و  وضعیت فعلی خود را از دست بدهید. ممکن است احساس عدم امنیت داشته باشید یا حمایتی که نیاز دارید را در زندگی واقعی به دست نیاورید. به احتمال زیاد در حال دست و پنجه نرم کردن با یک مشکل بزرگ و چالش خسته کننده هستید.

ترس از دست دادن یک چیز شما را به سمت احساس افتادن و شکست سوق می دهد. خواب افتادن می تواند نشانه هشداردهنده ای باشد که بیان می کند باید در مورد فعالیت های واقعی خود هوشیارتر عمل کنید. این شرایط می تواند منعکس کننده موقعیتی در زندگی باشد که احساس بحران در مورد آن دارید.تعبیر خواب افتادن از بلندی

در برخی از شرایط نیز رویای افتادن، می تواند نشانه ای از خستگی یا رسیدن به حداکثر ظرفیت موجود باشد. در این شرایط احساس می کنید دیگر نمی توانید برای رسیدن به اهدافتان کار بیشتری انجام دهید.  می توانید سرعت حرکت خود را کم کنید تا بتوانید خود را با شرایط جدید منطبق نمایید. از دیگران کمک بگیرید.

اگر در خواب، زمانی که می افتید حس ترس ندارید ممکن است این موضوع نشان دهنده نبود  جدیت یا اهمیت در مورد موقعیتی باشد که کنترلی بر روی آن ندارید. افتادن بدون ترس در خواب می تواند منعکس کننده درجه خطرناکی از نبود مسئولیت در زندگی باشد.

در برخی از شرایط افتادن در خواب به معنای شکست شما در رسیدن به اهدافی است که برای زندگی خود تنظیم کرده اید.

افتادن در آب نشان می دهد شما کنترل خود را از دست داده اید و قدرت کافی برای کنترل افکار و احساس منفی ندارید. ممکن است احساس کنید همه سیستم های حمایتی خود را از دست داده اید و تنها هستید.

خواب افتادن و زمین نخوردن نشانه حس از دست دادن کنترل با شکست دائمی است. این موضوع می تواند نشان دهنده یک شکست کامل باشد و هرگز به سرانجام نرسد.

افتادن در خواب و زمین خوردن نشان می دهد که شما از عواقب و خطرات کارهای خود آگاه هستید. این یک حس ناخوشایند از دست دادن وضعیت و قدرت است. حسی که از اشتباهات خود درس می گیرید. ممکن است احساس کنید نیاز به شروع مجدد دارید و بتوانید با شکست های خود دست و پنجه نرم کنید.

افتادن از بلندی یا یک آسمان خراش نشانه از دست دادن کنترل بعد از رسیدن به یک موقعیت عالی، قدرت و موفقیت است. ترس از شکست بعد از موفقیت در چنین شرایطی وجود شما را فرا می گیرد. افتادن از بلندی می تواند نشانه ورود به یک شرایط افسرده کننده بعد از مبارزه باشد.

برخی از اوقات ممکن است در خواب ببینید که در حال افتادن از پله ها هستید. این نوع خواب نشانه ی از دست دادن سطح بالایی از دست آوردها یا دست و پنجه نرم کردن با شرایط دشواری است.

به عنوان مثال امپراطوری رم یک شب قبل از ترور خود در خواب دید که در بهشت است و جلوی تختی ایستاده است. بعد از چند دقیقه خدا ضربه ای به او زد و  او را به زمین فرستاد. این رویا در مورد احساس امپراطور درباره از دست دادن موقعیت و قدرت وی بود.

مثال دوم: مرد جوانی  در خواب دید که در حال افتادن به یک موقعیت بی پایان است. در زندگی واقعی این مرد شهرت و اعتباری برای زیبایی اش داشت. اما بعد از چند وقت به خاطر بیماری لاعلاج خود شروع به از دست دادن موهای خود کرد.

اگر در خواب‌تان «افتادن از بلندی (سقوط)» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

سلام. خواب دیدم در مکانی قرار دارم مثل اتاق، ولی گویا به سرعت حرکت میکرد گویی داخل واگن هستم ولی قطار و یا هر نوع وسیله نقلیه ای را ندیدم. نوزادی در حد 5 تا 6 ماه که لباس سفیدی بر تن داشت و در خواب متعلق به من بود( من فرزند کوچک ندارم) درب اتاق را که به سرعت نیز حرکت میکرد را باز کرد و به بیرون پرت شد(از یک ارتفاعی) و روی زمینی افتاد از جنس خاک. بلافاصله خودم را برای نجاتش به بیرون پرت کردم ولی افتادن و پرت شدن خودم را ندیدم. فقط میدونم خودم و انداختم. بچه رو برداشتم و دیدم نفس می کشه. از روی تعدادی آدم که خوابیده بودند( در خواب این افراد ناآشنا نبودند ) رد شدم و به کودک آب دادم. حالش خوب بود. در او نشانه ای از بد حالی و یا آثار سقوط ندیدم. از خواب که بیدار شدم ساعت 6 صبح بود.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر آن است که شما مسئولیتی را بر عهده خواهید گرفت که از جانتان برای آن مایع می‌گذارید و آن را به نتیجه خواهید رساند. سربلند و پیروز باشید.

سلام خواب دیدم همسرم در جایی مثل ساختمان نیمه کاره در حال افتادن است و دست او را گرفتم اما همچنان که دست او داشت لیز میخورد و حس کردم در حال رها شدن از دستم میباشد از ترس از خواب پریدم

با سلام تعبیر خواب شما احتمالا به معنی از دست دادن کنترل بعد از رسیدن به یک موقعیت عالی، قدرت و موفقیت است. ترس از شکست بعد از موفقیت در چنین شرایطی وجود شما را فرا می گیرد. افتادن از بلندی می تواند نشانه ورود به یک شرایط افسرده کننده بعد از مبارزه باشد. سربلند و پیروز باشید.

سلام خوب هستید من خواب دیدم که در شیری نی فروشی هستم و در روستایی دور افتاده که کلیدم از دستم افتاد وقتی آمدم ان را بردارم همه ی شیرینی ها ی در ویترین روی زمین ریختند و من که پول آنها را حساب کرده بودم دست خالی از مغازه رفتم

با سلام این خواب ممکن است به این شکل تعبیر شود که شما در اینده ی نه چندان دور در مسیری قرار میگیرید که برای رسیدن به موضوعی تلاش مکنید و تا رسیدن به ان و سعادت و کمروایی ان فاصله ای نخواهید داشت اما به علت مشکلی که از قبل همراه شماست و ان را نادیده گرفته اید ان سعادت هم از دست خواهد رفت. پس اگر در حال انجام کاری هستید و مشکلی قبلی به همراه شماست سعی بر ان کنید که ان مشکل را حل کنید تا سعادت حقیقی را ببینید. سربلند و پیروز باشید

سلام تقریبا چند روز بعد از مرگه بابا بزرگم خواب اونو خواب دیدم تو یک مکان بسیار زیبا که آبشار خیلی قشنگ رودخانه دشت سرسبز بعد خواستم کمی بدوم و کیف کنم بعد که کمی دویدمو اشتیاقم بیشتر شد یه دفعه زیر پام خالی شد ومن داشتم به سمت زمین سقوط میکردم اول حس ترس به من دست داد ولی وقتی به یاد نام الله افتادم ترس سقوط و زمین خوردن از بین رفت و لذت بخش شد و چشمامو بستم و با ارامش گفتم یا الله و نزدیک زمین که شدم بیدار شدم و خیلی کیف داد.

با سلام این خواب نشان دهنده ی جایگاه بسیار خیر ان مرحوم دارد و این که قسمت دوم خواب قابل تعبیر نیست زیرا خیلی از خواب های رایج انسانی شامل افتادن از ارتفاع می شود. پس این خواب فقط اشاره به جایگاه ایشان دارد که از این منظر بسیار خیر است. سربلند و پیروز باشید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 

تعبیر خواب افتادن از بلندی

 

 

 

 

براثر افتادن مجروح می شوید:

اوقات سختی را خواهید گذارند و دوستانتان را از دست می دهید.

 

شـما می‌افتید و خیلی میترسید:

یاءس و ناراحتی

 

شـما می‌افتید بدون این کـه آسیبی ببینید:

در مبارزات و معاملات پیروز می شوید.

 

روی کف اتاق می‌افتید:

یک خطر شـما را تهدید میکند.

 

از روی یک پل می‌افتید:

دیوانگی و سبک مغزی

 

شـما می‌افتید ودر همین حال بیدارمی شوید:

شادی و ناخواسته و موقتی

 

در آب می‌افتید:

خطر برای بیننده خواب

 

در اقیانوس می‌افتید:

سلامتی شـما بخطر می‌افتد.

 

دشمنان شـما را بـه دریا می اندازند:

رنج خواهید برد.

 

اشخاص دیگر می‌افتند:

پیشرفت در کار

 

نزدیکان شـما می‌افتند:

تعبیر خواب افتادن از بلندی

بر دشمنان پیروز می شوید.

 

بچه‌ها می‌افتند:

شادی غیره منتظره

 

دشمنان شـما می‌افتند:

اسرارخود را بـه هیچ کس بازگو نکنید

 

دوستان می‌افتند:

بـه اشتباهات خود پی میبرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از یک مکان مرتفع بـه پایین می‌افتید: بد شانسی شـما را دنبال می کند.

از یک بلندی بـه پایین می‌افتید: احترامتان را از دست می دهید.

حتماً بخوانید:  تعبیر خواب آسمان و پرواز در آسمان + تعبیر خواب آفتاب و خورشید

 

 

 

 

 

 

تعبیر خواب افتادن از بلندی
تعبیر خواب افتادن از بلندی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *