تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان
تعبیر خواب افتادن دندان

دیدن افتادن دندان در خواب و یا شکستن دندان ، در بسیاری از نقاط جهان ، یک خواب نگران کننده محسوب می شود.محققان اعتقاد دارند بیشتر مردم روی زمین از دیدن خوابی که به نوعی به دندان ربط داشته باشد نگران شده و وحشت دارند.برخی از رایج ترین خواب های مربوط به دندان عبارتند از :

تعبیر خواب دندان چیست ؟ دیدن افتادن دندان ها در خواب چه معنی دارد ؟

بسیار جالب است که در اکثر نقاط جهان این خواب را به نوعی به اعضاء خانواده و عزیزان نسبت می دهند و معمولا اعتقاد دارند که دیدن هر نوع خوابی در مورد دندان می تواند نشانه ضرر رسیدن به نزدیکان و یا حتی مرگ پدر و مادر باشد !!

برخی از روانشناسان اعتقاد دارند دیدن خواب دندان به اعتقادات و احساسات شما نسبت به ظاهر و بدنتان ارتباط دارد .از دست دادن دندان ها نشان دهنده نگرانی شما از ظاهرتان و قضاوت دیگران در مورد زیبایی شماست .اگر به تازگی علائم پیری مانند سفید شدن مو و چین و چروک صورت را در خود مشاهده کرده اید اصلا جای تعجب نیست که بزودی خواب از دست دادن دندان هایتان را ببینید .ریختن دندان ها در خواب در زمانی که شما احساس پیری می کنید بسیار رایج است .

تعبیر خواب افتادن دندان

علاوه براین زمانی که شما به هر دلیلی دچار مشکل مالی می شوید ، ورشکست میشوید و یا کار خود را از دست می دهید ممکن است احساس کنید اعمال و رفتار نزدیکانتان نسبت به شما تغییر کرده است و دیگر آن احترام سابق را برای شما قائل نیستند.در این زمان نیز دیدن خواب افتادن دندان و یا شکستن آن بسیار رایج و محتمل است .

اگر در خواب ببینید که دندان مصنوعی در دهان دارید می تواند به این دلیل باشد که شما خودتان را طوری به دیگران شناسانده اید که با واقعیت اخلاقی و شخصیتی شما تفاوت بسیاری دارد. برای مثال ممکن است شما خودتان فرد بسیار ثروتمندی نشان داده اید در حالی که اصلا اینطور نیستید .یا ممکن است شما خودتان را فرد بسیار مومنی در جامعه نشان داده اید در حالی که اصلا اعتقادات محکمی ندارید. دیدن دندان مصنوعی در خواب نشان می دهد که شما بسیار نگران هستید که مردم و اطرافیانتان واقعیت شخصیت شما را متوجه شوند و اعتبار خود را نزد مردم از دست بدهید .

اگر در خواب ببینید که دندان های نیش شما رشد کرده اند و یا دندان هایی مانند دندان سگ و گرگ دارید می تواند نشان دهنده این باشد که شما معمولا زمانی که عصبانی هستید تصمیمات مهمی می گیرید و این تصمیمات شما باعث آسیب رساندن به خودتان و دیگران شده است . باید تلاش کنید تا از تصمیم گیری در زمان های عصبانیت خودداری کنید.

اگر در خواب ببینید که یک یا تعداد زیادی از دندان های شما لق شده اند می تواند به این معنی باشد که در اطرافیان شما کسانی هستند که آرامش روحی را از شما گرفته اند.این افراد کسانی هستند که به هر دلیلی نمی توانید از آنها دل بکنید. ماندن آنها در کنار شما می تواند باعث جلوگیری از پیشرفت شما در زندگی شخصی و کاریتان شود.شما دوست دارید از آنها دور شوید ولی نمی توانید.باید تمام تلاش خود را کرده و تا جایی که می توانید از این افراد دوری کنید.

از در خواب ببینید که هیچ دندانی در دهان ندارید و همه دندانهای شما ریخته اند می تواند به این معنی باشد که شما احساس می کنید کسی شما را جدی نمی گیرد و همه اعتبار خود را در بین اطرافیانتان از دست داده اید.شما احساس تنهایی می کنید و حتی ممکن است احساس کنید که دوستانتان در حق شما بی وفایی کرده اند. احتمالا در حال ورود به دوران پیری هستید. شما احساس می کنید فراموش شده اید و بود و نبود شما برای دیگران کوچکترین اهمیتی ندارد .

مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب سگ

اگر در خواب ببینید که در حال مسواک زدن دندان های خود هستید نشان دهنده این است که شما دوران سختی را پشت سر گذاشته اید و تلاش می کنید تا آثار مخرب آن دوران را از ذهن خود پاک کنید. اگر مسواک زدن با خونریزی لثه هایتان همراه باشد این خاطرات گذشته شما بسیار بد و دردناک بوده و ممکن است حتی یکی از عزیزانتان را در گذشته از دست داده اید که تحمل مرگ این عزیز برای شما بسیار سخت بوده است .احتمال دارد در حال حاضر دچار افسردگی خفیف یا حتی شدید هستید.توصیه می شود به یک روانپزشک و یا روانشناس مراجعه کنید.

اگر در رویا ببینید که چیزی و یا غذایی در بین دندان های شما گیر کرده است می تواند به این معنی باشد که کسی یا کسانی در زندگی شخصی شما مشکل ایجاد کرده اند و شما به دنبال راه حلی هستید تا آنها را از زندگی خودتان دور کنید.اگر در خواب ببینید که دندان هایتان کاملا تمیز و براق هستند به  این معنی است که شما روابط اجتماعی خوبی دارید و کاملا از لحاظ اجتماعی و مالی احساس امنیت و آرامش می کنید.

درد کردن دندان در خواب و دیدن ریشه دندان در رویا به معنی مشکل در روابط خانوادگی شما است.اگر ببینید که دندان شما درد می کند به این معنی است که مشکلاتی در زندگی خانوادگی و روابط خود با عزیزانتان دارید.اگر ریشه دندان شما درد می کند به این معنی است که دردسرهای زیادی در زندگی شخصی خود دارید و نیاز دارید که کسی شما را در این مورد راهنمایی کند.

اگر در خواب ببینید که یکی از دندان های شما افتاده است یادآور کسی است که شما در گذشته از دست داده اید.این خواب نشان می دهد که شما دلتنگ یکی از عزیزانتان هستید که در سال های قبل از دنیا رفته است . اگر ببینید که یکی از دندان های نیش خود را از دست داده اید نشان دهنده این است که شما احساس می کنید قدرت خود را از دست داده اید.

یکی از رایج ترین خواب ها در مورد دندان ، کشیدن دندان است.این خواب می تواند به این معنی باشد که شما در حال ایجاد تغییرات بزرگی در زندگی خود هستید . ممکن است در حال تغییر شغل هستید و یا ممکن است در حال ازدواج کردن و یا طلاق گرفتن هستید.در صورتی که کشیدن دندان با خونریزی و خروج چرک همراه باشد می تواند به این معنی باشد که این تغییر برای شما خیلی سخت و عذاب آور است.

اگر یک زن حامله خواب کشیدن دندان ببیند می تواند به معنی نزدیک شدن زمان زایمان باشد.به احتمال زیاد شما نگران از دست دادن فرزند خود هستید و یا از درد زایمان بسیار وحشت دارید.

مطلب مرتبط : تعبیر خواب سقط جنین

اگر در خواب ببینید که دندان های شما ریخته اند و از لثه های شما خون جاری شده است می تواند به این معنی باشد که شما بیماری خاصی در بدن خود دارید.در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و آزمایشات لازم را انجام دهید .اگر در خواب ببینید که با جویدن چیزی و یا گاز گرفتن چیزی دندان های شما میریزد ، می تواند نشان دهنده این باشد که شما از آینده خود اطمینان ندارید .ممکن است امنیت کاری ندارید و از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار ندارید .

اگر این خواب را یک زن ببیند به این معنی است که از لحاظ ظاهری احساس مشکل می کند و اعتماد بنفس خود را از دست داده است.دیدن سفید شدن موها و بوجود آمدن اولین چین و چروک پوستی می تواند باعث شروع دیدن این خواب ها و کابوس ها شود. ترس و نگرانی از اینکه زیبایی شما دارد از دست می رود و ترس از اینکه جنس مخالف و همسر شما درباره شما و ظاهر شما چه فکری می کند ، می تواند باعث دیدن این خواب شود.

همچنین دیدن دندان در خواب می تواند معانی زیر را داشته باشد .

مطلب مرتبط : تعبیر خواب مار

دیدن دندان پزشک در خواب می تواند بیانگر این باشد که شما احساس می کنید برای حل مشکلات خود باید از کسی کمک بگیرید .این مشکلات می تواند مشکل مالی ، خانوادگی ، کاری و حتی زیبایی شما باشد .اگر ببینید که دندانپزشک در حال کار کردن بر روی دندان شماست و شما از این موضوع رضایت دارید به این معنی است که کسی به کمک شما آمده است و در حال حل مشکل شماست .

اگر در خواب ببینید که دندانپزشک در حال کار کردن است ولی شما درد دارید می تواند به این معنی باشد که از فرد نادرستی کمک گرفته اید و آن فرد در حال بدتر کردن شرایط روحی شماست .بهتر است در انتخابتان تجدید نظر کنید.اگر ببینید که دندانپزشک دندان شما را کشید و احساس کردید که خون در حال خارج شدن است به این معنی است که کسی به شما آسیب وارد کرده است و شما دچار مشکل بزرگی شده اید ولی راه فرار از این مشکل را پیدا نمی کنید. شما احساس سردرگمی دارید .

اگر در خواب ببینید که دندانپزشک بجای شما بر روی دندان دیگران کار می کند به این معنی است که شما رازی داشته اید که همه از آن خبردار شده اند و شما به دردسر افتاده اید .

در ادامه این مطلب به برخی از تعبیر خواب های قدیمی در مورد دیدن دندان در خواب اشاره شده است .

زیگموند فروید در این مورد می گوید :این خواب نشان دهنده میل جنسی سرکوب شده شماست.ممکن است شما تجربه جنسی جدیدی داشته اید و از این مورد بسیار نگران و یا هیجان زده هستید. ممکن است جشن عروسی در پیش دارید و از بابت اولین رابطه جنسی خود نگران هستید . علاوه بر این ممکن است شما در مورد قدرت جنسی خود نگران هستید و احتمالا دچار ناتوانی جنسی و یا مشکلات دیگر جنسی شده اید .

سایر تعبیرها

گاز گرفتن زبان در خواب و یا فرو رفتن دندان شکسته در زبان می تواند به این معنی باشد که شما به شدت احساس ضعیف بودن می کنید.این احساس می تواند به این دلیل باشد که همسر شما به شما خیانت کرده است و شما در مقابل آن رقیب عشقی احساس کمبود و ضعف دارید .احساس می کنید او چیزی بیشتر از شما داشته است و به همین دلیل همسرتان به طرف او جذب شده است.این احساس می تواند زندگی شما را نابود کند.حتی ادامه داشتن این احساس می تواند شما را نیز به سمت خیانت بکشاند زیرا دوست دارید کس دیگری به شما بگوید که شما هیچ ایرادی ندارید

مطلب مرتبط : تعبیر خواب مرده .

اگر مرد باشید و در خواب ببینید که دندان شما درد می کند به این معنی است که شما مشکل بزرگی در زندگی خود دارید که حل کردن این مشکل بسیار دشوار است و زندگی شما را مختل کرده است . اگر یک زن باردار این خواب را ببینید به این معنی است که شما از زایمان و درد آن وحشت دارید

مردم معمولا بر این باور هستند که تعبیر خواب افتادن دندان و کلا دیدن دندان در خواب بسیار منفی است. اما همیشه اینگونه نیست. دیدن دندان در خواب می تواند بسته به عوامل متعدد تعبیری مثبت یا منفی داشته باشد. به یاد داشتن شرایطی که دندان را در خواب دیده اید و همچنین به یاد داشتن تمام جزئیات خوابی که دیده اید در تعبیر آن بسیار موثر است.

آیا خواب دیده اید که دندان تان افتاده و جایش خالی است یا در خواب دندان خود را در حال خراب شدن و ریختن دیده اید؟ آیا تاکنون دندان شکسته، دندان خراب یا دندان سالم را در خواب خود دیده اید؟ در این مقاله ما به تفسیر و تعبیر این قبیل خواب ها می پردازیم.

این خواب رایج ترین خواب دندان است. این باور وجود دارد که اگر در خواب دندان خود را در حال افتادن ببینید، این خواب نشانه ای منفی است.

اما خوشبختانه، می توانیم به شما بگوییم که این خواب ها می توانند تعابیری مثبت و منفی داشته باشند. در بیشتر موارد، دیدن افتادن دندان در خواب نشان دهنده تغییراتی است که در زندگی خواب بیننده رخ می دهد و نشان دهنده ترس های او است. فروید معتقد است که این خواب ها می توانند مفهومی جنسی هم داشته باشند و نمادی از احساسات و امیال جنسی سرکوب شده ما هستند.

تعبیر خواب افتادن دندان

یکی از متداول ترین تعبیر خواب افتادن دندان می تواند تغییراتی باشد که در زندگی شما در حال رخ دادن است. اگر یک  دوره گذار در زندگی شما وجود دارد، احتمالا در خواب می بینید که یک یا چند دندان شما در حال فرو ریختن است. همچنین، اگر در مورد چیزی در زندگی نگران، مضطرب یا آشفته باشید، احتمال دیدن چنین خوابی افزایش می یابد.

تحقیقات نشان داده اند زنان یائسه و کودکانی که در آستانه بلوغ قرار دارند اغلب افتادن دندان را در خواب می بینند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب تعقیب و گریز: ۶ تعبیر تعقیب شدن و تعقیب کردن در خواب

اگر شما در زندگی خود آشفته و پریشان خاطر هستید و در رابطه با خود یا زندگی تان احساس ناامنی و آشفتگی می کنید، احتمالا در خواب می بینید که دندان تان می افتد. همچنین شاید نگران تصویر ذهنی دیگران از خودتان هستید زیرا برای شما بسیار مهم است که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند. ثابت شده است که دیدن افتادن دندان در خواب نشان دهنده اضطراب و نگرانی شما در مورد ظاهر فیزیکی خودتان است. نظر دیگران در مورد شما برایتان بسیار اهمیت دارد. اگر احساس کنید که فردی رفتار ناخوشایندی با شما داشته است، احتمال دیدن افتادن دندان در خواب برای شما افزایش می یابد و این یکی دیگر از موارد تعبیر خواب افتادن دندان است.

یکی دیگر از متداولترین تعبیر خواب افتادن دندان این است که اخیرا فرد یا چیز گران بهایی را در زندگی از دست داده اید، و احتمالا در خواب می بینید که دندان تان می افتد. بعلاوه اگر شما از پیر شدن می ترسید، پس بدون شک چنین خوابی می بینید. شاید شما نگران از دست دادن توان جنسی و جذابیت های خودتان هستید. برخی از زنان در دوران یائسگی خود اغلب به همین دلیل خواب افتادن دندان هایشان را می بینند.

ترس شما از قرار گرفتن در برابر دیگران یا خجالتی بودن شما نیز دلیل دیگری برای این است که در خواب شاهد افتادن دندان تان هستید. اگر در موقعیتی خاص به شکل فردی احمق جلوه کرده باشید، به احتمال بسیار زیاد در خواب می بینید که دندان هایتان در حال افتادن است. در واقع تعبیر خواب افتادن دندان این است که شما در مورد مساله ای شدیدا نگران و مضطرب هستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب رابطه جنسی: ۱۰ نوع خواب جنسی و نشانه شناسی آن ها

پشیمانی نیز یکی دیگر از شایع ترین موارد تعبیر خواب افتادن دندان است. اگر اخیرا کار بدی انجام داده اید و اگر به دلیل انجام آن کار احساس گناه یا پشیمانی می کنید، احتمالا در خواب شاهد افتادن دندان هایتان خواهید بود. این خواب می تواند به این معنا باشد که شما با کسی که دوستش دارید درگیر شده اید و چیزی گفته اید که اکنون از گفتن آن پشیمان هستید.

اگر در زندگی خود اعتماد به نفس کافی نداشته باشید، احتمالا در خواب دندان های خود را در حال ریختن می بینید. اگر ابراز کردن خودتان برایتان کار بسیار سختی باشد و اگر در موقعیتی خاص احساس حقارت را تجربه کرده باشید، بدون شک در خواب می بینید که دندان هایتان می ریزد. این خواب در واقع هشداری برای شما است تا به خودتان بیشتر باور داشته باشید و عقاید و نظرات خود را بدون ترس ابراز کنید.

یک باور دیگر وجود دارد که خواب افتادن دندان را با رژیم غذایی نامناسب در ارتباط می داند. طبق این باور، دیدن چنین خوابی نشان دهنده تغذیه بسیار بد و نامناسب شما است. شما غذای کافی و سالم مصرف نمی کنید و به همین دلیل رژیم غذایی نامناسبی دارید.

همانطور که دیدید، دلایل بسیار زیادی برای دیدن افتادن دندان در خواب وجود دارد. نگرانی های شما در مورد وضعیت ظاهری، پیر شدن یا خجالت زده شدن در برابر دیگران موجب می شود که چنین خوابی ببینید. همچنین این خواب ها انعکاسی از اضطراب و ترس های شما هستند.

بعلاوه اگر در خواب دندان های خود را در حال افتادن دیدید، باید از خودتان بپرسید که آیا در حال پشت سر گذاشتن تغییراتی در زندگی خود هستید یا ترس از پیر شدن دارید؟ شاید در حال عبور از مرحله بلوغ یا یائسگی هستید و به این ترتیب دیدن چنین خوابی کاملا طبیعی است. اگر احساس می کنید دیگران با شما به خوبی رفتار نمی کنند، احتمالا در خواب می بینید که دندان های تان در حال ریختن است. همچنین، همانطور که گفته شد، از دست دادن کسی یا چیزی ارزشمند و گران بها در زندگی می تواند دلیلی برای دیدن اینگونه خواب ها باشد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب فیل: ۱۳ تعبیر و تفسیر دیدن فیل در خواب

خواب گم کردن یا نداشتن دندان خوابی بسیار شایع است و تعابیری شبیه به خواب افتادن دندان دارد. اگر در خواب دندان خود را از دست دادید و اگر تلاش می کنید تا آن را پیدا کنید، این خواب تعبیری منفی دارد.

تعبیر خواب گم شدن یا از دست دادن دندان این است که شما فرد یا چیزی را از دست داده اید که بسیار به او علاقمند بوده اید. به همین دلیل هم بسیار اندوهگین هستید و یکی از مراحل سخت زندگی خود را پشت سر می گذارید.

در بیشتر موارد، دیدن دندان شکسته در خواب تعابیری منفی دارد. این خواب ها نمادی از چیزی هستند که به زندگی واقعی شما آسیب می زند یا چیزی که باید توجه بیشتری به آن داشته باشید. با این وجود، لازم است که بیشتر جزئیاتی را که در این خواب دیده اید به یاد داشته باشید. در ادامه به بررسی بیشتر تعبیر و مفهوم این خواب ها می پردازیم. همچنین دلایل احتمالی دیدن این خواب را با هم بررسی می کنیم.

اگر در خواب دیدید که دندان تان می شکند، این خواب نشان دهنده نگرانی های شما در مورد وضعیت سلامتی یا ظاهر جسمانی تان است. همچنین این خواب می تواند نشان دهنده احساس گناه شما در مورد یکی از وعده هایی باشد که به آن عمل نکرده اید.

دیدن دندان شکسته در خواب نشان دهنده درد ناشی از از دست دادن کسی یا چیزی عزیز و ارزشمند در زندگی واقعی است. همچنین، می تواند نشان دهنده این باشد که تغییرات بسیار زیادی در این برهه زمانی در زندگی شما رخ می دهد. شاید شغل یا شریک عاطفی خود را عوض کرده اید یا شاید تغییر دیگری را در زندگی واقعی تان تجربه می کنید که با دردی عاطفی همراه است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب سوسک: ۹ تعبیر دیدن سوسک در خواب

دیدن دندان خراب در خواب هم بسیار رایج است. این خواب ها معمولا نماد عدم قدرت در خواب بیننده است اما می تواند دربردارنده تعابیر و معانی دیگری نیز باشد. در ادامه تعابیر و تفاسیر بیشتری از چنین خواب هایی را می بینیم.

اگر در خواب دندان یا دندان های خود را خراب دیدید، تعبیر آن است که در آینده مجبور به تصمیم گیری سختی خواهید بود. در واقع شما مجبور به توافق یا مصالحه ای خواهید شد که برای شما بسیار سخت خواهد بود. شما تصمیم می گیرید که با کسی در رابطه باقی بمانید که این رابطه دیگر شما را راضی نمی کند یا شاید در شغلی بمانید که نیازهای شما را برآورده نمی سازد. شما اگرچه این کارها را انجام می دهید اما از انجام آن ها راضی نخواهید بود. ممکن است ناامید و عصبی شوید و احساس کنید که در حال از دست دادن زمان خود هستید. انتخاب های غلط نیز برای شما چالش هایی را با دیگران و چالش هایی را درون خودتان با خودتان به وجود می آورد.

اگر در خواب دندان تان را خراب دیدید، می تواند تعبیر آن باشد که شما احساس می کنید قدرت خود را در بیداری و زندگی واقعی از دست می دهید. شما احساس می کنید گویی قادر به کنترل موقعیت هایی خاص در زندگی نیستید و این موقعیت ها از کنترل شما خارج می شوند. احتمالا موقعیت بسیار سختی را در زندگی پیش روی خواهید داشت و نمی دانید برای تغییر این وضعیت چه کاری انجام دهید.

بعلاوه، دیدن دندان خراب در خواب می تواند نشان دهنده ترس شما از پیر شدن باشد. شما از پیری جسمانی و از دست دادن زیبایی های خود می ترسید و کاملا احساس ناتوانی را تجربه می کنید.

همانطور که می بینید، دیدن دندان خراب در خواب می تواند تعبیرهای گوناگونی به همراه داشته باشد. این خواب تمامی عواقب یکی از تصمیم های آینده تان را به شما یادآوری می کند. به همین دلیل، بهترین راه حل این است که در آینده قبل از انجام هر کاری خوب فکر کنید. همچنین، دیدن دندان خراب در خواب می تواند به این معنا باشد که چیزهای مشخصی در زندگی شما در حال شکستن و از هم پاشیدن است. این خواب حاکی از این است که همه چیز در زندگی تان در حال تغییر است و شما قادر به کنترل این تغییرات نیستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب گریه کردن: ۱۴ تعبیر و تفسیر دیدن گریه در خواب

دیدن دندان مصنوعی در خواب نشان دهنده این است که کسی به شما دروغ می گوید و شما باید احتیاط کنید. شاید دوستان دروغین بسیار زیادی دارید که در هر لحظه به شما خیانت می کنند. سعی کنید به کسی اعتماد نکنید زیرا ممکن است ناامید و دلسرد شوید.

همچنین دیدن دندان مصنوعی در خواب می تواند به دروغ های شما در موقعیتی خاص اشاره کند. اگر کسی را فریب داده اید یا اگر اخیرا کار بدی انجام داده اید، آن را به یاد بیاورید. شاید عهد و پیمان تان با کسی را شکسته اید یا شاید رازی را بازگو کرده اید. همه این موقعیت ها در عالم بیداری می تواند منجر به دیدن دندانی مصنوعی در خواب شود.

دیدن دندان هایی سالم و سفید در خواب معمولا برای خواب بیننده بسیار خوشایند و دلپذیر است. این خواب ها تعابیری مثبت دارند. بنابراین، اگر دندان هایی سالم  در خواب دیدید، راحت باشید. این خواب نشان دهنده اعتماد به نفس و موفقیت های شما است. شاید در روزهای گذشته موفقیت های بسیار زیادی داشته اید و اکنون به خودتان افتخار می کنید.

دیدن کشیدن دندان در خواب هم بسیار رایج است و می تواند معانی متفاوتی به همراه داشته باشد. اگر در خواب دیدید که دندان هایتان را می کشید، تعبیر آن به عوامل بسیار زیادی وابسته است. باید به یاد بیاورید که آیا کشیدن دندان در خواب به راحتی انجام شده است یا به سختی. اگر در خواب دیدید که دندان شما به سختی در حال کشیده شدن است و با درد و ناراحتی بسیار زیادی همراه است، می تواند به این معنا باشد که شما مجبور هستید کاری را انجام دهید که چندان آسان نیست. شما دوره زمانی سخت و طاقت فرسایی را پیش روی خودتان دارید و مجبور هستید با موقعیت های دشواری روبرو شوید.

اما اگر در خواب دیدید که دندان تان به راحتی و بدون زحمت کشیده می شود، نشان دهنده آن است که شما نیز به راحتی به اهداف خود دست خواهید یافت. در اینصورت نیاز نیست سخت کار کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

گفته می شود دیدن دندان پوسیده در خواب تعبیری بسیار ناخوشایند دارد. این خواب نشان دهنده آن است که به زودی وضعیت ناخوشایندی در زندگی واقعی شما رخ می دهد. اگر چنین خوابی دیدید، حتما به یاد بیاورید که در این خواب تنها بودید یا چه کسانی همراهتان بودند و در مدت خواب چه احساسی داشتید. همچنین باید به این موضوع خوب فکر کنید که چه چیزی در زندگی واقعی شما خوب پیش نمی رود و شما را نگران می کند. آیا این موضوع شما را به دردسر خواهد انداخت و موقعیت سختی را برایتان رقم خواهد زد؟ آیا مشکلات و نگرانی هایی دارید که در تمام لحظات شما را آزار می دهند؟ اگر چنین است، به این معنا است که خواب شما تنها بازتابی از آنچیزی است که در زندگی واقعی تان رخ می دهد و شما آن را تجربه می کنید.

در این مقاله برخی از شایع ترین نمونه های خواب دندان را با هم خواندیم. همچنین شما دیدید که تعبیر خواب دندان با توجه به وضعیت دندانی که در خواب می بینید ( افتادن دندان، دندان شکسته، دندان مصنوعی، دندان خراب، کشیدن دندان و غیره) متفاوت خواهد بود. شما ممکن است هر یک از این حالت ها را در خواب ببینید و هر کدام از آن ها تعبیری جداگانه خواهد داشت. همانطور که دیدید، دیدن دندان در خواب در بیشتر موارد تعبیر مثبتی ندارد و بهتر است هرگز چنین خوابی نبینید.

دیدن دندان در خواب در فرهنگ های متفاوت تعابیری گوناگون دارد. در ادامه رایج ترین تعبیرهای خواب دندان در نقاط مختلف دنیا را با هم می خوانیم. در این مقاله به ذکر برخی از این تعابیر بسنده کرده ایم اما باید بدانید که تعبیرهای متفاوت دیگری در سایر قسمت های دنیا برای اینگونه خواب ها وجود دارد.

طبق یک باور چینی، اگر شما به کسی دروغی بگویید در خواب می بینید که یکی از دندان های خود را از دست داده اید. همچنین، دیدن دندان مصنوعی در خواب نشانه ای از دروغ گویی شما یا فردی است که به شما دروغ می گوید.

در برخی از فرهنگ ها از دست دادن و جای خالی دندان در خواب نشان دهنده این است که به زودی پولی را از دست می دهید. از طرف دیگر، برخی دیگر از فرهنگ ها از دست دادن دندان در خواب را تعبیری از پیدا کردن پول در آینده ای نزدیک می دانند و معتقد هستند که در نتیجه این خواب وضعیت مالی شما بهتر خواهد شد.

تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر بسیار معروف دیگری برای خواب دندان وجود دارد که بر اساس آن مردم بسیاری از فرهنگ ها بر این باور هستند که خواب دندان نشان دهنده یک بیماری جدی برای شما است و این بیماری شما یا یکی از عزیزان تان را تهدید می کند. پس اگر خواب دندان دیدید، بهتر است هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید.

امیدواریم با خواندن این مقاله مطالب زیادی در رابطه با تعبیر خواب دندان یاد گرفته باشید. در اینجا دیدید که دیدن دندان در خواب می تواند تعبیرهای مثبت و منفی زیادی داشته باشد که در بیشتر موارد نیز این تعبیرها مثبت نخواهد بود. البته، در نظر گرفتن تمامی جزئیات خواب دندان بسیار مهم است چون به شما کمک می کند تا آنچه در خواب دیده اید را به درستی تعبیر کنید. دیدن افتادن دندان در خواب شایع ترین خواب دندان است اما دیدن دندان خراب، دندان شکسته، دندان مصنوعی و دندان هایی سالم و زیبا در خواب نیز بعید و غیرممکن نیست که شما در اینجا با تعابیر هر یک از آن ها آشنا شدید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. ممکن است پیش از این با دیدن خواب دندان وحشت کرده یا ترسیده باشید اما اکنون می دانید که همیشه جای نگرانی وجود ندارد. دیدن دندان در خواب در بیشتر موارد بازتابی از جریانات زندگی واقعی شما است. اکنون اطمینان داریم که درک بهتری از خواب دندان به دست آورده اید و دفعه بعد که چنین خوابی دیدید تعبیر بهتری از آن خواهید داشت. موفق باشید!

منبع:dreamingandsleeping

 

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب افتادن دندان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


توی خیلی از کتاب‌های تعبیر خواب اومده که دیدن دندون در خواب اصلا چیز خوبی نیست به خصوص اگر ببینید که دندون ها دارن خراب می‌شن یا می‌ریزن. اما تعبیر دقیق و درست این خواب نیاز به دقت کردن به جزییات صحنه‌هایی داره که توی خواب دیده شده. طبق کتاب ملی رویاها روسیه، خواب دیدین در مورد دندون علامت سلامتی و انرژی زیادی می‌تونه باشه. این رویا همچنین می تونه نشانه تمایل به خشونت پنهان توی شخص خواب بیننده هم باشه. کتاب رویای مادیا این خواب رو به عنوان تغییرات بزرگی مربوط به سلامتی شخص خواب بیننده توضیح می‌ده.
به گفته میلر، دیدن تصویر دندون‌ها توی خواب می‌تونه مشکلات مربوط به سلامتی و مواجهه شدن شخص خواب بیننده با اشخاص بد ذات و ناجور رو توی زندگی واقعی شخص پیش بینی کنه. یه تعبیر دیگه رویایی که توی اون شما همون اندازه دندون دارید که توی واقعیت هم دارید اینه که، مال و چیزای با ارزش گمشده خودتون رو پیدا می‌کنید ولی بعد از زمان زیاد و سختی زیاد.

برای اطلاعات بیشتر “تعبیر خواب آنلاین، معرفی ۴ سایت معتبر برای تعبیر خواب🌙” را مطالعه کنید.

کتاب‌های تعبیر خواب اسلامی دیدن دندون توی خواب رو به اعضای خانواده مربوط می‌دونن: چهارتا دندون جلو فرزند و خواهر و برادر هستند، دندون های نیش نماد عموها و عمه‌ها هستند، سایر دندان‌ها نماد از فامیل‌های دورتر هستن. بسته به جزئیات خواب می تونید خواب رو تا تعبیر کنید. مثلا اگه توی خواب شخصی افتادن دندون رو ببینه می‌تونه تعبیرش این باشه که قراره توی خانواده‌اش بچه‌ای به دنیا بیاد.

بببینید خواب دیدم ک دندوم لق شده و با زبون و دستم کندمش و گذاشتمتش کف دستم بعدش هم پرتش کردم بیرون میشه بگین تعبیرش چیه نگرانم

مرسی ولی ما ایرانی ها به اون مرگ اتقاد داریم متاسفانه همیشه به چیز های بد میاریم

تعبیر خواب افتادن دندان

سلام. مرسی از مطالب خوبتون

سلام خواب دیدم دندان جلوم افتاده نگرانم

سلام دیدم دندونم لق شده کندمش دوندونم خونی شده بود خیلی نگرانم معنیش چی میشه

من خواب دیدم یکی از دندونای اسیابم شکسته داشتم نگاش میکروم ک یهو احساس کردم لق شده با دندونم و دستم کندمش😐
هیجا تعبیرش نبود کسی نمیدونه تعبیر این چی میشه😕💔

اقا من خواب دیدم دوتا دندون نیش و بغلیش روی هم افتادن از یک جا در اومده بودن.
کسی نظر یا تعبیری بلده آیا؟؟

توی خواب همش به جدا کردن اون دوتا دندون فکر میکردم

سلام.من خواب دیدم دندانم افتاد .تعبیرش چی می شه؟

خواب دیدم یکی از دندونام پایین چهارتایی اولی ن سمت چپ افتاده تعبیرش میشه بگید چی؟؟ خیلی نگرانم

سلام تو خواب دعوام در اومد ۵ تا یا۸تا دندونام افتاد بعد از دعوا تو دستم چیه تعبیرش

من خواب دیدم که ازدندون نیش بالامرتب یه چیزی روخارج می کنم وبه محض اینکه خرج می کنم بازیکی دیگه میادبیرون ومن دوباره خارج می کنم تعبیرش چیه

من خودم به شخصه هرچند ماه یکبار خواب افتادن یا کندن دندون میبینم و هر دفعه هم برام خوش یمن بوده و بهم خوشحالی و سفر و خوشگذرونی رسیده😌

خواب دندون افتادن خیلی خوبه نگران نباشید

سلام من خواب دیدم داشتم مسواک میزدم سه تا ازدندونای آسیابم دراومده ولی هیچ خونی نیومد.واینکه بازبونم داشتم میدیدم کدوم دندونامه ولی همشون سرجاش بود.

خواب دیدم دندون نیشم لق شده انقد با زبونم بازی کردم باهاش که خورد شد و تکه تکه از تو دهانم درآوردمش تعبیرش چیه؟؟

خواب دیدم دندون نیشم لق شده انقد با زبونم بازی کردم باهاش که خورد شد و تکه تکه از تو دهانم درآوردمش تعبیرش چیه؟؟

سلام خواب دیدم جلو اینه یه دندونم شکسته در واقعیت هم همین طور هست اومدم با دست بیینم چطوره هم اون دندون هم چندتا دندون بقیش هم زمان باهم افتاد تعبیرش چیه میشه بگین؟؟؟

سلام. خواب دیدم دندون نیشم از ریشه دراومد افتاده تو دهنم. در آوردم گرفتم دستم می خواستم ببرم دندانپزشک دوباره جا بزنه برام. خودمو تو آینه دیدم خیلی بد شده بود. تعبیرش چی میشه؟

سلام خواب دیدم دندان پنجمیم از بالا افتاد چه تعبیری داره خیلی نگرانم

سلام من خواب دیدم جلوی آینه بودم و فقط یک دست زدم به دندونم و افتاد و گریه میکردم امیدوارم تعبیرش خوب باشه

من تو خواب دیدم که دنددنه میشم افتاده

خیلی خوب بود تعبیر خواب افتادن دندان

سلام من خواب دیدم سه تا از دندونام افتادن و خون زیادی از ردی که دندون افتاده میاد دهنم در خون شده بود😔😔

سلام، یک دندان عقل خراب در فک بالا سمت چپ دارم که لق هم شده و به نظر می رسد که تاج آن از ریشه جدا شده، خواب دیدم که با دست نیمه بالایی را که لق می زند جدا کرده ام و دیدم که به همراه آن یک دندان سالم هم در دستم دیده می شود! چه تعبیری می تواند داشته باشد. با سپاس مسعود از کرمان

سلام خواب دیدم دندون جلوم افتاده تمام دهنم لخته خون بود جوری ک نمیشد پاکش کنم روی دندون بغلی هم یه تیکه گوشت چسبیده بود تو خواب خیلی ناراحت بودم واسه کسی هم مهم نبود ک من اینجور شدم میشه لطف کنید بگید تعبیرش چیه

اگر خواب ببینیم کسی دوتا دندون نیش پایین وبالاش افتاده وقتی خندید من تعجب کردم چرا افتاده تعبیرش چیه/؟

من خواب دیدم چندتا از دندونای جلوییم از دهنم با فشار کم زبونم بیرون ریختن و بعد دندان نیش سمت راستم همراه با تکه ای از لثه و بدون خونریزی کنده شده بود و همراه اونای دیگه بیرون افتاد. همش تو آینه نگاه میکردم که وقتی میخندم زشت نباشه عجیب اینکه خیلی پیدا هم نبود.

سلام خواب دیدم دندان جلوییم از بالا لق شده بعد خودش کنده شد دهنم پر خون شده بود اما یه دندون نصفه کنارش درومده بود میشه لطفا تعبیرشو بگین

من خواب دیدم که تک تک دندونام داره میفته همراه با خون ریزی

سلام من خواب دیدم یکی از دندونای اسیاب سالمم افتاد میشه بگین تعبیرش چیه

چند شب پشت سر هم خواب میبینم ک دندونام لقن و با زبونم انقدر تکونشون میدم تا میوفتن کف دستم بعد فاصله بین دندونام زیاد بودن انگار یکی یکی داشتن همین اتفاق براشون میوفتاد و دندونا سالم و تمیز بودن حتی خون هم نیومد ولی خیلی اتفاقی یکی یکی همین طکری میوفتادن معنی این خوتب چی میتونه باشه ک چند شب تکرار شده برام ^یا یک نشونس؟

منم این خواب رو میبینم

منم همین خواب و می بینم معنیش چیع

من خواب دیدم دندون های عقبیم ریخته کف دستم تعبیرش چی میشه
لطفا

دوستان من خواب دیدم که یکی از اقوام دو دندون جلوش در اثر ضربه شکست و با هم افتاد و خون اومد.تعبیرش چیه؟

من خواب دیدم که سه تا از دندونام افتا د پلاک گزاشتم خوب شد بد شانسی یا خوشاسی

تعبیر خواب افتادن دندان

سلام ، من دندانهایی سالم دارم ولی خواب دیدم دندانهای اسیابم را به راحتی و بدون درد و خونریزی میکنم درحالیکه پوسیده و خراب هستندو انها را دور می اندازم.

سلام من خواب دیدم که یکی از دندونام لق شده بود اونو در آوردم و بعد اون چهارتا دوندون جلویی پایین هم خود ب خود در اومدن دندوناهم سالم سالم .میشه تعبیر کنید

سلام من خواب دیدم ک ی دندون ندارم و انگاری اون دندون افتاده بود میشه تعبیرش بگید

خواب دیدم دندون جلو مامانم افتاده تعبیرش چیه

سلام من خواب دیدم که تموم دندون هام ریخت و بعد دوباره در اومد من دندون نیش خیلی تیزی دارم اون که افتاد دوباره در اومده بود خیلی تیز تر شد

سلام
من دندونم لق هستش ودر خواب هم دیدم که همون دندون لقم افتاد میشه بگین تعبیرش چیه

سلام من خواب دیدم یکی از دندان هام اول خود به خود تکه تکه شد وبعضی تکه ها رو تودهن نگه داشتم وچند تا رو هم بیرون ریختم تعبیرش چیه؟

سلام من توی خواب دیدم دندون اسیاب بالام که بسیار پوسیده و سیاه بود لق شده بود وبه اسانی با دست خودم درش اوردم وقتی تو اینه دندون هام رو نگاه کردم دیدم دندن اسیاب جدیدی بدونه سیاه و کثیفی جاش در اومده. لطفا بگید تعبییرش ڃی هست خیلی ممنون

سلام من خواب دیدم که دندونم یهویی افتاد ولی خون نیومد ازش تعبیرش هم درست بود ممنونم از مطالب خوبتون خیلیا میگن بده افتادن دندون تو خوابتون ولی برای خیلیها هم خوشیوم بوده ..‌‌

من خواب دیدم صاحب خونمون اومده خونمون یدفعه با خوردن حلوا
سوهانی دندوناشون افتادن تو دستشون

سلام من خواب دیدم داندانهای پایین در امده و می خواهم چسپش کنم

خواب دیدم دارم مسواک میزنم یکی از دندونام افتاد

سلام من خواب دیدم رفتم جلو آینه و دندان های پایینم ک سالم هم بودن چهار تا شون افتاد تو دستم بدون اینکه بندازمش زمین و خاکی شن ترخدا جواب بدید،نگرانم

اقا من هر وقت دندون درد میگیرم خوابشو میبینیم

من خواب دیدم که دندونم با ریشه از جاش در اومد تعبیرش چیه

سلام شبتون بخیر من خواب دیدم یکی از چهار دندون جلو افتاد اونم سالم و سفید بود ولی بجاش یه دندون دیگ بود تعبیل خواب چیه
مرسی از پاسختون

مرسی خیلی خوب بود مطالباتون

سلام،خواب دیدم،دندان جلوم بالایی، افتاد تو دستم و لثم خیلی خونریزی داشت ب حدی ک خونها لخته لخته میومد،تعبیرش چیه؟؟

سلام،خواب دیدم،دندان جلوم بالایی، افتاد تو دستم و لثم خیلی خونریزی داشت ب حدی ک خونها لخته لخته میومد،تعبیرش چیه؟؟ممنون میشم زودتر پاسخ بدین🙏

خواب دیدم تمام دندون هام ریخته و توی دستمه و با خون قاطی شده،اطرافیانم به بی دندون شدنم میخندیدند ولی خودم گریه میکردم به حدی خوابم وحشتناک بود که بعد از بیدارشدنم دندون هام درد میکرد

ای دوست این به این معنی است که یکی از نزدیکانت فوت میکند

ممنون

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

خواب دندان دیدن تعبیرش چه می شود؟ تعبیر خواب دندان های جلو و عقب چیست؟ انواع تعبیرهای خواب برای دیدن افتادن دندان چه تعبیری دارد؟ برای مشاهده تمام تعبیر  با موضوع دندان با ما همراه باشید

دیدن دندان در خواب به هر یک از اعضای خانواده اطلاق می‌شود و هر گونه آسیب و یا خرابی دندان در خواب نشانه مصیبت، بلا و گرفتاری بیننده خواب و یا اعضای خانواده اوست.

تعبیر خواب دندان جلو بالا پایین و عقب

تعبیر خواب افتادن دندان

محمدبن سیرین

اگر بیند دندان جلو او بر کف دستش افتاد یا بر کنار یا بر زمین افتاد و به خاک آلوده نگردید، دلیل که او فرزندی یا خواهری یا برادری آید، اگر بیند دندان جلو او بر زمین افتاد و در میان خاک ضایع گردید، دلیل که از این جماعت یکی هلاک شود، یا جدا شود، چنانکه هیچکس از وی نشان ندهد.

اگر بیند بعضی از دندان بشکست یا ضایع شد، دلیل که به یکی از ایشان بلا و آفتی رسد. اگر بیند دندان جلو او کوفته شد، دلیل که او را با چنان کسان خصومت افتد. اگر بیند یکی از دندان جلو او کنده شد، دلیل که یکی از این جماعت را سخنی زشت گوید و از وی مفارقت جوید. اگر بیند دندانهای جلو او زیاده شد یا خوب و پاکیزه شد، دلیل که یکی از کسان را خیر و خرمی و زیادی رفعت و منزلت است.

اگر بیند در جنب دندان جلو او دندان زیرین است، دلیل که او دختری آید. اگر بیند جمله دندانهایش بر دندانهای دیگر، چون تاویل دندانهای جلو باید کرد و هر دندانی که تعلق بدان کس دارد. اگر بیند دندانهای او از آبگینه بود یا از سیم یا از سفال و مانندآن، دلیل که اجل او نزدیک آمده باشد.

اگر بیند که از دل او دندان رسته است، دلیل که زود هلاک شود و بعضی از معبران گویند: افتادن دندان، گذاردن وام است و بعضی گویند، دلیل که زود هلاک شود و بعضی گویند، دلیل بر جنگ و خصومت است.

تعبیر خواب دندان لق چیست

مطیعی تهرانی:

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می‌کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می‌شود و وامدار می‌گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان‌هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می‌یابد و حادثه ای خوب برای او و خانواده‌اش اتفاق می‌افتد.

آنلی بیتون تعبیر گر معروف می‌گوید:
اگر خواب ببینید دندانهایتان خراب و کرم خورده است، نشانه آن است که سلامتی شما در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
اگر خواب ببینید یکی از دندانهایتان پوسیده و شکسته است، نشانه آن است که در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت.

طرح‌ها، نیمه تمام متوقف خواهد شد، بیماری گریبانتان را خواهد گرفت. و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.

اگر خواب ببینید دندانهای کرم خورده خود را می‌کشید، علامت آن است که به فقر و تنگدستی دچار خواهید شد.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند دندان او سیاه شد، او را غم و اندوه رسد

تعبیر خواب دندان خراب

آنلی بیتون می‌گوید
اگر خواب ببینید دندانهایتان لق شده است، نشانه آن است که در زندگی شکست تلخی خواهید خورد و به نومیدی دچار خواهید شد.

اگر خواب ببینید دندانهایتان را دکتر معاینه می‌کند، نشانه آن است که دشمنان مخفیانه به شما نزدیک می‌شوند.

اگر خواب ببینید دندانهایتان را به بیرون تف می‌کنید، نشانه آن است که یکی از اعضای خانواده شما بیمار خواهد شد.

ابن سیرین گوید: اگر بیند یکی از دندانهای جلو او کنده شد، دلیل که یکی از این جماعت را سخنی زشت گوید و از وی مفارقت جوید.

تعبیر خواب دندان کشیدن چه می شود؟

حضرت دانیال

دندانها به خواب اهل بیت صاحب خواب است و دندانهای بالا دلالت کند بر نرینه و دندانهای زیرین، دلالت کند بر مادینه و دندانهای جلو دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران کند یا بر مادر و پدر است.

دندانهائی که بر جنب آن باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان کند و دندانهائی که بر جنب دندانهای دیگر است که آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان کند و دندانهای دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال کند.

دندانهای پسین، دلیل بر کسی کند که از خویشان دور باشد و بعضی از معبران گویند: دندانهای جلو و آن چه از جانب دست است، دلیل بر پدر و مادر کند. اگر بیند دندانی از جلو او می جنبید، دلیل که از این جماعت که وصف کردیم یکی بیمار شود.

تعبیر خواب دندان شکسته چیست؟

آیا تعبیر خواب واقعیت دارد؟ نکات مهمی که باید بدانید!

تعبیر خواب مار دیدن چیست؟ انواع تعابیر نیش زدن آدم توسط مار…

ابراهیم کرمانی 

دندان بالا در مقابل چشم است، دلیل بر نرینه کند و دندان زیرین در مقابل پیشانی است، دلیل بر مادینه کند. اگر بیند دندانهایش جمله در کنارش افتاد، پس جمله را در کف خود گرفت، دلیل که خویشان خود را جمع کند و نگذارد که از او جدا گردند.

اگر بیند از دندانهای او بوی خوش می آمد، دلیل که خویشان بر وی ثنا گویند. اگر به خلاف این بیند، دلیل که خویشان بر وی غیبت کنند. اگر بیند دندانش درد می کرد و برکند، دلیل که مال یابد. اگر بیند دندان او سیاه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر بیند که دندانهایش افتاده بود و در کهنه بست، دلیل که او راعمری دراز است، چنانکه همه تبار خویش را در گور کند.

تعبیر خواب دندان افتادن در کف دست و تعبیر خواب دندان درآوردن نوزاد

جابر مغربی

اگر بیند که دندانش درد می کرد و در دست فرا گرفت، دلیل که منفعت یابد و منفعت از سی درم کمتر نباشد و زیاده از صد درم نباشد، به دست چپ گرفتن آن منفعت کم از سیصد درم نبوده و زیاده از ده هزار درم نباشد.

تعبیر خواب افتادن دندان

اگر به هر دو دست گرفت، دلیل که مال فراوان یابد. اگر بیند که از دهان دندانی خون آلود فرا گرفت، دلیل که منفعت را از آن کس است که آن دندان برگیرد، لکن او مصیبتی رسد.

اگر بیند که بعضی از دندانهایش ناپدید شد، دلیل که به عدد آن از خویشان وی به غربت روند و به سلامت باز آیند. اگر بیند که همه دندانهای وی در میان زبان جمع شد و دیگر باز جای خود نشست، دلیل که خویشان وی شکایت کنند از او.

یوسف نبی علیه السلام

دیدن افتادن دندان یکی از خویشان از او جدا گردد

دیدن شکستن دندان بزرگ مصیبت و جدل باشد

تعبیر خواب دندان عقل چه می شود و چگونه تعبیر می شود

امام جعفر(ع)  فرمود: «درباره خواب دیدن‌ها بیندیش ، خداوند راست و دروغ آن را با هم در آمیخته ، چرا که اگر همه آن خواب دیدن‌ها، راست باشد، همه انسان‌ها پیامبر خواهند شد، و اگر همه دروغ باشد، بیهوده و بى‌فایده خواهد گردید»

علامه مجلسی ( ره)

سقوط دندانهای بالا تعبیر شده به مرگ خویشان پدری و دندان پایین به خویشان مادری

منوچهر مطیعی تهرانی

در جائی دیگر نوشته ام که دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های فک بالا مردان خانواده هستند و دندان های فک زیرین زنان.اما نسبت دادن نرینگی و مادینگی به دندان ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان های بالا نر هستند و دندان های فک پائین ماده.

دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند.

این درست تر می تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانیم. به نظر من دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان. دندان های جلو زینت چهره به حساب می آیند و فرزندان نیز زیب و زینت زندگی ما محسوب می گردند.

تعبیر خواب دندان مصنوعی چیست؟ و تعبیر خواب دندان شکستن

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشانش بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می میرد.

با توجه به این که آن دندان کدام است. گفتم که دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان و خواهران و برادران. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود.

اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه ای خوب برای او و خانواده اش اتفاق می افتد.

اگر ببیند که دندانهایش کثیف و زشت است غمی به آن ها می رسد که جنبه خانوادگی دارد. اگر بیننده خواب ببیند که همه دندان هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان ها زیاد سفید و براق شده شخصی که دندان به او انتصاب می یابد شاخص می شود و ممتاز می گردد و اگر دندان کرسی شما درد می کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان اختلاف پیدا می کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک بیرون آوردید از همسرتان جدا می شوید. برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می شود.

تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خوابها دیده می‌شود، گفته می‌شود. در بسیاری از تمدن‌های باستانی خـواب دیدن به عنوان یک ارتباط فراطبیعی یا وسیله‌ای برای مداخلات نیروهای غیبی در نظر گرفته می‌شد که افرادی با نیروهای ویژه قادر به گره‌گشایی از مفهوم آن هستند. در دوران معاصر مکاتب مختلف روان‌شناسی تئوری‌هایی را در مورد معنا و مفهوم خوابها ارائه کرده‌اند.

در روان‌شناسی تحلیلی شیوه‌های تعبیر خواب برگرفته از روشی است که زیگموند فروید بنیان‌گذار مکتب روان‌کاوی در اثر مهم خود تعبیر خواب (۱۹۰۰) ارائه داده‌است. فروید در این کتاب تئوری خود را در مورد کارکردهای خوابها تشریح کرده‌است. بخش عمده‌ای از کتاب به شرح رویاهای شخصی خود فروید، نزدیکان و آشنایان و بیماران می‌پردازد. از نظر وی معنای هر خوابی در مورد تحقق یکی از آرزوهای و خواسته‌های انسان است. آرامشی که در خـواب به شخص خفته عارضه شده به وی اجازه بیان خواسته‌های سرکوب‌شدهٔ خود را می‌دهد. البته تعارض‌هایی که در ارضای خواسته‌ها و تحقق آنها وجود دارد ممکن است آن را تبدیل به یک رویای ناخوشایند سازد.

آیا تعبیر خواب واقعیت دارد؟ نکات مهمی که باید…

تعبیر خواب مار دیدن چیست؟ انواع تعابیر نیش زدن آدم…

تعبیر خواب سگ چیست؟ دیدن سگ سیاه سفید | گاز گرفتن…

تعبیر خواب گربه چیست و دیدن آن چه مفهومی دارد؟

تعبیر خواب مرده دیدن در حالت مختلف بصورت کامل…

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…

تعبیر دیدن دندان در خواب چیست؟

در جایی دیگر نوشته ام که دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های فک بالا مردان خانواده هستند و دندان های فک زیرین زنان. اما نسبت دادن نرینگی و مادینگی به دندان ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان های بالا نر هستند و دندان های فک پائین ماده.

دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند. این درست تر می تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانیم.

به نظر من دندان های آسیاب همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان.

تعبیر خواب افتادن دندان

دندان های پیشین زینت چهره به حساب می آیند و فرزندان نیز زیب و زینت زندگی ما محسوب می گردند.

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشانش بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می میرد.

با توجه به این که آن دندان کدام است. گفتم که دندان های آسیاب همسر و پدر و مادر هستند و دندان های پیشین فرزندان و خواهران و برادران. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود.

اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه ای خوب برای او و خانواده اش اتفاق می افتد.

اگر ببیند که دندانهایش کثیف و زشت است غمی به آن ها می رسد که جنبه خانوادگی دارد.

اگر بیننده خواب ببیند که همه دندان هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان ها زیاد سفید و براق شده شخصی که دندان به او انتصاب می یابد شاخص می شود و ممتاز می گردد و اگر دندان آسیاب شما درد می کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان اختلاف پیدا می کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک بیرون آوردید از همسرتان جدا می شوید.

برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر دندان آسیاب خود را بکشد از شوهرش جدا می شود.

اگر در خواب‌تان «دندان» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم احساس کردم دندون عقب سمت بالا انگار لاش چیزی گیر کرده نخ دندون کردم و متوجه شدم لقه با دستم کندمش‌ و دندون خیلی تیکه کوچیک و خرابی بود.تعبیرش چیه؟؟نگرانشم

با سلام خواب شما نشان بر آن است که به شما غم خانوادگی وارد می‌شود که باید بر آن پیشگیری کنید و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقتتون بخير من ديشب خواب ديدم دندون آسياب كوچك شماره ٢ فك بالا سمت راست لق بود و يكبار ك گرفتمش با دستمال يهو كنده شد ولي يه مقدار هم خون ميومد ازش ولي يهو از دستم اقتاد و گم شد . البته در واقعيت من دندون درد شديد دارم سمت راست فك بالا و پايين توي خواب هم كه اين دندونم افتاد به خودم گفتم پس تمام درد دندونام بخاطر اين دندون بود چون وقتي افتاد درد دندونم از بين رفت. تعبيرش چي ميشه؟ خيلي نگرانم الان كه خوندم بين كامنتا كه فك بالا پدر خوانواده هستن ميترسم لطفا تعبيرش كنيد

با سلام خواب شما به علت درد دندانتان بوده است و تعبیری نمی‌تواند داشته باشد و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید ، خوابی ک ساعت نه صبح ب بعد باشه تعبیرش مهمه؟؟؟ خواب دیدم دندان نیشم لق بود فشارش دادم کندمش و توی دستم بود و خیلی سریع ی دندان سفید و براق جای رشد کرد و چن تا از دندان های دیگم همینجور بود میشه لطفا تعبیرشو بهم بگید ممنونم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر نیکی است و اینکه به این صورت است که شما احتمالا مشکلی برایتان پیش خواهد آمد که بسیار زود آن رفع خواهد شد و اگر در خواب دندان زشت از دست داده اید و دندان زیبا و سالم جایگزین شده است نشان بر خیر است که به شما خواهد رسید و اینکه ساعت خواب در صادق بودن آن تاثیر دارد که معبران گفته اندکه بامداد صادق تر است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم یکی از دندان های عقبی ام در سمت راست و بالا که یک وقت ها در واقعیت هم درد میکنه توی خواب افتاد و ازش خون زیادی میومد.بصورت لخته. تعبیرش چیه نگران هستم ممنون

با سلام خواب شما می‌تواند به دلیل درد های مکرر دندانتان باشدو اینکه خواب فک بابا بر این تعبیر است که از افراد مرد خانوادتان که نسبت دور تر به شما دارد دچار ضرر مالی و یا جانی خواهد شد. و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام استاد لطفا سریع جواب بدید ممنون میشم خواب دیدم چند تا دندون جلوم که سالم هستن در واقعیت یهو 5 تاش میوفته کف دستم فقط ریشه دندون هام تو لثه خام سیاه شدن و فقط یه دونه از دندون هام از وسط نصف شده و سفیده الان که دارم می‌نویسم 2 تا از بزرگان فامیل بعلت کرونا فوت شدن طی 4 روز الان پدرم بیمارستان بعلت بیماری بستری کردنش از شما تعبیر خواب میخوام هر چند تسلیم تقدیر و مشیت الهی هستم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر آن است که پدرتان بهبود پیدا خواهند کرد چون ریشه وجود داشته است و نشان بر اصل شما است و خیر است و اینکه بیشتر مراقب خودتان و پدرتان باشید که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم که فقط دندانهای آسیاب فک پایینم پوسیده شده و اونا رو کشیدمو تو دستام هستن البته دندان هایی جلویی سر جاش بودن چه تعبیری داره؟ ممنون میشم جواب بدید

با سلام تعبیر خواب شما بد نیست و به معنی آن است که فرزندی به خانواده شما وارد خواهد شد که تیک است.. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم یک دندانم با یک فشار شکست و بعد با دست کنده شود بدون درد و خون ریزی سریع جاش یه دندون دیگه در اوند معنیش چی میشه

با سلام خواب شما به خیر رفع شده است و اینکه شکستن دندان نشان بر خوبی ندارد و به معنی مشکلاتی است که برای خودتان و یا اعضای خانوادتان پیش می آید و خیلی سریع هم رفع خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من خواب دیدم که سه تا از دندونهای بالا و عقبی که مصنوعی و روکش شده هستن در حین غذا خوردن افتادن توی دهانم و من اونهارو یکی یکی از دهانم خارج کردم ، میشه تعبیر خوابم رو بگید لطفا

با سلام تعبیر خواب شما به گفته معبران اسلامی به این صورت است که یکی از بزرگان فامیل شما یا به مسافرت می‌رود و یا فوت می‌شود.صدقه بدهید تا به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام و خسته نباشید به شما. من خواب دیدم که به دندونام نخ دندون وصل کردم و همینجوری اویزون بود. بعد از چند دقیقه نخ دندون رو کشیدم که دیدم تموم نمبشه همینجوری کشیدم یهو دیدم بدون هیچ دردی دندون اسیاب سمت راستم به نخ دندون وصل و خون هم نیومد و من آن را توی دستم گرفتم و از خواب بلند شدم. خیلی ممنون میشم تعبیر کنید خوابم رو. خیلی ممنون از شما.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر آن است که فرزندی یا خواهر و یا برادر به خانواده شما اضافه خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقتتون بخیر من حدود 10-15 دقیقه مونده به اذان مغرب خواب دیدم یک دندون اسیاب پایین سمت راست و یک دندون اسیاب پایین سمت چپ میوفته اولین دندونی که میوفته تا جایی که یادمه عادی بودش(قبل یا بعد افتادن اولین دندون احساس کردم خونه میلرزه و داره خراب میشه ولی پدرم تو خواب گفت که خیالاته و بعد در خواب متوجه شدم که همینطوره ) و دومی خیلی به افتادن نزدیک بود پدرم میخواست برام بکنه نزاشتم ،خودم بعد یا کندمش یا خودش افتاد دقیق یادم نیست بعد دیدم حدود نصفش خرابه و بعد رفتم انداختم سطل اشغال این اتفاقاهم در خونه قبلی ما افتاد (خونه اولمون) که طبقه پایینش مادربزرگم هستن و ما دیشب رفته بودیم اونجا ممنون میشم تعبیرشو به من بگین

با سلام تعبیر خواب شما می‌تواند به این صورت باشد که از خانمهای خانواده شما فردی بیمار خواهد شد و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید.امروز صبح یه سی ثانیه قبل از اذان و در صورتی که دختر ده ماهه ام منو واسه شیر سینم بیدار میکرد خواب میدیدم که دوتا دندون بهم چسبیده دارم و فک پایینی دندون سه تا مونده به خرگوشی دوتا دوندون بهم چسبیده داشتم و یکیشون میافته در دهانم وقتی دخترم بیدارم میکرد من داشتم تو دهانم دنبالش میگشتم.لطفا تعبیرشو بگید…

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خوبی ندارد و این صورت است که این خواب به زنان خانواده شما بر میگردد که دلیل بر اتفاق بد است و اما بهتر این است که در دهان افتاده و میتواند بر بیماری تعبیر شود و اینکه قابل رفع است و حتما صدقه بدهید که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام.من خواب دیدم هفده تا از دندانهای عقبم یکدفعه ریختند بدون خونریزی همه در دستم ریختند.ممنون میشم راهنماییم کنید.

با سلام دیدن افتادن دندان در خواب خوب نیست و نشان بر اتفاق و یا حادثه ای دارد. اینکه در دستتان افتاده است ضرر این خواب کمتر می‌شود. و اینکه صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

با سلام به تعبیر معبران اسلامی ریخت دندان نشان بر خوبی ندارد ولی اگر به دست بیفتد بهتر است و اینکه احتمالا گرفتاری بر شما وارد خواهد شد که شما برای حل آن تلاش خواهید کرد و فرد در حل موضوع به شما کمک خواهد کرد که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

تعبیر خواب افتادن دندان

سلام خدمت شما دوست عزیز دوست عزیز من ساعت نزدیک هفت صبح خواب دیدم که اولین دندان آسیای یاآسیاب بالا سمت چپ ام لق بود بادستم کشیدم داخل تفدانی انداختم، اگرلطف نموده تعبیر کنید ممنون میشم.

با سلام تعبیر خواب دندان به این صورت است که دندان آسیاب نشان از افراد مهم و درجه یک خانواده اعم از پدر،مادرو همسر دارد و اینکه معبران گفته اند افتادن دندان آسیاب نشان بر مشکلی است که بر اینان ایجاد می‌شود و و دیگر بعضی معبران افتادن دندان آسیاب را اختلاف بین شریک عاطفی و همسر هم دانسته اند و صدقه بدهید که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام مادر من چند شب پیش خواب دیده که دو تا دندونی که پر کرده بود از فک بالا دندون اخریا خرد شد و ریخت کف دستش تعبیرش چیه؟

با سلام تعبیر خواب دندان نشان بر مردان خانواده هستن و این که بر کف دست افتاده بهتر است و صدقه بدهید که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام،خواب دیدم یکی از دندانهای اسیاب بالایی سمت راست ک نصفش شکسته بود نصفه دیگشو خودم بادستم کشیدم دندان اسیابم کلا خراب وقتی دراوردم یکم زردی داشت منم تعجب کردم ک چطور وقتی دهنم بود کبود ولی الان یکم زرده،تعبیرش چیه

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خوبی دارد و اینکه احتمالا بیماری از شما رفع خواهد شد که نیک است. سربلند و پیروز باشید.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که مشکلی و یا ناراحتی به شما خواهد رسید اما این ناراحتی ریشه دار نیست و قابل حل است. جای نگرانی نیست صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام.وقتتون بخیر صبح حدود ساعت ۷ خواب دیدم که دندون پیش سمت فک پایین افتاده و زیر زبونم هست(ینی هنوز تو دهانمه)بعد دیگ نبودش داشتم فک میکردم دندونم کجارفت ک رو میز تو اتاق خواهرم دیدمش سالم بود؛میخواستیم بریم بیرون باخانواده عموم اینا همش جلو اینه وایساده بودم میگفتم خوب خداروشکر جاش طوریه ک کسی نمیبینه دندونم افتاده و زشت نیست پس میتونم برم…توروخدا بگید تعبیرش چیه خیلی نگرانم،ممنون میشم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر وجود عیبی و نقصی است که به خانواده شما و احتمالا زنان این خانواده وارد خواهد شد که خوب نیست و صدقه بدهید و اینکه شما این نقص را از دیگران پنهان خواهید کرد و برای اینکه به شما وخانوادتان زخم زبان نزنند دوست دارید پیدا نباشدو انشالله هم مورد آزار قرار نخواهید گرفت. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم دندان پایینی عقب سمت چپ افتاد و دوتا مونده به آخر هم لق بود و با دست خودم که ریشه هم داشت و اویزان بود افتاد. پدر و مادر من قبلا فوت شدن خواستم تعبیر خوابم را بگید ممنون

با سلام تعبیر خواب شما به این صورت است که نشان بر زنان خانواده شما دارند که احتمالا بر سر موضوعی با زنی از خانوادتان وارد مشاجره خواهید شد که نیک نیست و شما بر رفتارتان تجدید نظر کنید که خیر شود.صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام خوابم توی نظرات نبود متاسفانه خواب دیدم که دو تا از دندونا اسیاب سمت چپم که پر شده در واقعیت و ماده پرشدنش سیاهه کف دستمه و پدرم نیز که به تازگی فوت کردن کنارم بودند و یک دفعه از دهانم کامم رو برداشتم که سیاه و زشت بود طوری که به پدرم نشون دادم وذمی ترسیدم فقط بهم گفتن چیزی نیست نگران نباش و بعدش من و مادرم و دوتا از برادرام همراه پدرم قصد سفر داشتیم بقیه اعضا خانواده نیومدن. میشه تعبیر کنید لطفا ممنونم

با سلام خواب شما نشان بر بیماری است که به شما و یا افراد خانواده خواهد رسید و شما از این امر بسیار ناراحت و اشفته خواهید شد اما نگران نباید باشید و با صبوری ان را حل کنید.و اینکهصدقه بدهید که خوابتان به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم ک دوتا از دندان های جلوییم افتاده از فک بالا در صورتی ک اینا قبلا در 7 سالگی افتاده بود و من داشتم فکر میکردم ک آیا دوباره در میان یا ن؟

با سلام در تعبیر خواب دندان امده است که دندان فک لالا نشان بر مردان خانواده است و اینکه احتمالا شما فردی از مردان خانواده را در قدیم ازرده خاطر کرده اید اما نسبت به ان موضوع هنوز عذاب وجدان دارید که احساس شما به فکر جبران موضوع است. سربلند و پیروز باشید.

سلام و عرض ادب من خواب دیدم ک دندانهای عقب پایین هردو سمت افتاده و نبودش و من رفتم پیش دکتر ک برام دندان بکارد. ممنون از زحمات شما

با سلام تعبیر خواب شما احتمالا به این موضوع اشاره دارد که شما از موضوعی که به زنان خانواده شما مربوط است دخالت خواهید کرد و ناراحتی را به وجود خواهید اورد اما باز در پی جبران مشکل پیش امده و برای حل ان پیش قدم خواهید شد. سربلند و پیروز باشید

خیلی‌خوبه‌مرسی

خواب دیدم 14 تا از دندان های شیری ام کف دستم افتاد بدون درد و خونریزی و من از افتادن آنها خوشحال بودم همانطور که در بیداری از افتادن دندان شیری خوشحال میشویم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیر دارد و چون دندان شیری جایش دوباره دندان رشد میکند نشان بر مالی است که برای شما سود اور است. سربلند و پیروز باشید

سلام دیشب خواب دیدم دندوم اسیاب کوچیکه سمت چپ پایین راخودم بادست پیچوندم و دراوردم ودبعدباتعجب گفتم اینکه لیمپلنت بودچرادراوردمش و توتردیدبودم که دوباره میتونم جابزارم یاببرم دکترجابزاره بااین اوضاع کرونا.باخودم میگفتم دکتره گفته بودهروقت دراومدبیابزارم برات

با سلام تعبیر خواب شما بر دو موضوع دلالت خواهد کرد اول آنکه اگر همچین اتفاقی در بیداری بوده است و دندانتان ایمپلنت است و.. نشان بر یادآوری دارد و شک و تردیدی که در مورد خوب یا بد بودن دندانتان اگر غیر از این است که تعبیر خواب بر این شکل است که شما به واسطه عملتان دل اف اد زن خانوادتان را خواهید شکت و نا احت خواهید کرد اما زود پشیمان خواهید شد و به دلجویی از طرفتان اقدام خواهید نمود که به خیر رفع خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

سلام عزیز من خواب دیدم دوتا از دندان دندان جلویی وبغلیش قبلا پر کرده بودم یکیش موادش ریخته بود سوراخ شده بود واون یکیش هم من خودم کندم گفتم اینم شل شده بکنم دوباره ببرم درست کنم که داخل دوتاش هم سوراخ شد اون که خودم کندم خون امد دهنم پر از خون شد و ریختم بیرون هی میگفتم بشورم که دهنم نجس نشه لطفا جواب بدزد

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این امر دارد که شما برای خودتان مشکلی درست خواهد کرد که خودتان بذ ان امر واقف هستید و نشان بر خوبی ندارد پس بر رفتارتان اهمیت بیشتری بدهید . سربلند و پیروز باشید .

سلام خواهرم 7 سالشه درواقعیت دوتا دندون شیری جلویی فک بالاییش افتاده بعد خواب دیده خودشو تواینه نگامیکنه که همون دوتا دندونش دراومدن رشد کردن ولی خراب و سیاهن و لکه دار ولی بقیه دندوناش سالمن

با سلام خواب خواهر شما تعبیر خاصی ندارد چون که ایشان به علت افتادن دندانهایشان این خواب برایشان تصویر سازی شده است و باید خدمت شما عرض کنم که نباید ذهن کودک را با افکار منفی الوده کرد. سربلند و پیروز باشید.

سلام همین نیم ساعت پیش از خستگی خوابم برد ده دقیقه نگذشته بود که خواب دیدم انگشت کردم تودهنم دیدم یکی از دندونام لقه و براحتی در اومد نگاهش نکردم بقیه دندونای جلو هم تقریبا یکی درمیان از بالا و پایین با زبونم کنده شدن و همش رو بدون اینکه دندونام رو نگاه کنم و حتی تعدادش رو بدونم ریختم کف دستم وسعی کردم نیفته رو فرش ولی یکی دوتاش افتاد رو فرش یا بالش البته نگاهش نکردم یعنی با اینکه تو دستم بودن اصلا نگاهشون نکردم(تو خوابم میدونستم که نباید دندونام بیفته زمین چون میگن بده) حال ناراحتی داشتم که خواهرم رد شد از کنارم با حالت ناراحتی نگاهش کردم اما متوجه نشد که اتفاقی افتاده و رد شد در همین لحظه بیداررشدم معنیش چیه؟؟خیلی استرس گرفتم از خواب بهرتازگی در بورس پول با برادرام گذاشتیم ویه تومنی هم من و هم اونا ضرر کردن البته قبل خواب میتونه اون باشه؟؟؟

با سلام اینخواب برای شما دارای تعبیر نیست و نباید از بابت آن نگران باشید زیرا زمانی که این خواب را دیده اید هنوز به خواب عمیق نرفته اید و این خواب بیشتر می تواند تحت تاثیر استرسی باشد که شما نسبت به این قضیه داشته اید. سربلند و پیروز باشید

سلام؛ بنده خواب دیدم که خودم تمام دندان‌های دوستم را با انبر میکشم بدون درد و خون ریزی و خیلی راحت کشیده میشدند، اما بعد که متوجه شدم دیدم که تمام دندان‌های خودم را کشیده‌ام. همه بهم میگفتن چرا این کار را کرده‌ای زود برو دندان‌هایت را پیدا کن و بده دکتر وصلشان کند چون 12 ساعت بیشتر وقت نداری، و من هم همین‌کار را کردم، رفتم و دنبال دندان‌هایم گشتم که به دکتر بدهم. داشتم یکی یکی از توی ظرف اونا رو برمیداستم که از خواب بیدار شدم… ( زمان خواب هم تقریباً طرفای اذان صبح بود) باتشکر فراوان

با سلام در تعبیر این خواب بایدبدانید که ممکن است به این معنا باشد که شما در اینده ای نه چندان دور ممکن است نسبت به کسی و شخصی مشورت اشتباهی بدهید و این موضوع سبب شود که رابطه ی ایشان با اشخاصی خراب شود. اما باید بدانید که این کار شماممکن است سبب ان شود که همین اتفاق برای خود شما هم بیفتد و از این رو باید بسیار آگاه باشید که خدای ناکرده سخن اشتباهی و مشورت اشتباهی برای کسی نداشته باشید. سربلند و پیروز باشید

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که دندونم مطمعن نیستم کدوم دندونم بود ولی از دندونای عقب نبود یهو تو کف دستم افتاد سفیدو تمیز بود نسبت به دندونای دیگمم بزرگ تر بود اصلا خون یا دردیم نداشتم … لطفا تعبیرشو بهم بگین…..ممنون میشم

با سلام در تعبیر دندان های عقب اشاره به ان شده است که به پدر و مادر و همسر اشاره دارد و این خواب برای ایشان و بر اساس تعابیر خواب ممکن است به این تعبیر باشد که ایشان را مریضی در کمین است و باید بسیار نسبت به آن اگاه باشند و حتما هم صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید

سلام من چن مدت پیش خواب دیدم ک دندونم افتادع تو کف دستم و خیلی سفیدو براقع خوشحال میشم اگر تعبیر خوابو بفهمم

با سلام در تعبیر این خواب برای شما امده است که می تواند نشان از ان باشد که یکی از عزیزان شما دچار مشکلی خواهد شد و از این رو باید به ایشان تذکر دهید. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم ابتدا یکی از دندان های نیش بالام از جاش در اومد و وقتی دندون رو تو دستم گرفتم دیدم کاملا سالم بود. چند بار تلاش کردم دندون رو سر جاش بزارم اما یهو دیدم تمام دندونامو از دست دادم و هیچ دندوندنی ندارم. رفتم به خواهرم گفتم ببین دندونام نیست اما دیدم دندونهای جدیدی داره به جاشون درمیاد و دندون های جدید خلی کوچک بودن از سرشون از تو لثه ام بیرون زده بود. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

باسلام در تعبیر این خواب همانگونه که قبلا نیز گفته شده است به این تعبیر خواهد بود که شما با نزدیکانتان درگیر خواهید شد و این موضوع ممکن است سبب آن شود که رابطه ی شما با ایشان پایان یابد. پس از آن باید بدانید که ممکن است بعد از وقایا شما با کسانی اشنا شوید که برای شما بسیار کمتر از ایشان باشند. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم دندان کرسی بالا سمت راست را که درد میکرد با دست کشیدم و حدود سی چهل دندان از دهانم ریخت که همرو داخل پاکت ریختم اما بعد دیدم تمام دندان هام داخل دهانم سالم و بدون درد است.ممکنه تعبیرشو بفرمایید.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر تحول و تغییر جدیدی در خانوادتان است که نشان بر خیر دارد. سربلند و پیروز باشید.

باسلام من خواب دیدم دندان جلوبالا لق شده ورفتم جلو آینه یهو افتاد اما یه مقدار کمش تو لثه موند میشه لطفا بگید تعبیرش چیه خیلی ترسیدم حس بدی دارم

با سلام تعبیر خواب شما به گفته معبران نشان بر غم و ناراحتی است که برای افراد مرد خانواده شما است که اینکه ریشه دندان در لثه مانده است جای نگرانی نیست اما حتما صدقه بدهید که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من نزدیکای صب تقریبا ساعت هفت خواب دیدم رفتم دندون پزشک برا پرکردن دندونای جلوم بعد همینطوری که اونجا منتظربودم دو تا دندونای جلو بالام مرحله به مرحله خوردشدن و رفتن دهنم که من دراوردم ازدهنم، منم عجله داشتم تا تموم نشدن دندونام برم تو اتاق دکتر، اخر سر وقتی رفتم پیش دندان پزشک هیچکدوم از دوتا دندونام نبود تعبیرش چی میتونه باشه؟

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر افراد مسن و مرد خانوادتان میباشد که مرور زمان آنها را پیر و فرسوده کرده است و دیری نخواهد پاید که شما را ترک خواهند کرد و اگر شما آنها را ترمیم میخواهید بکنید نشان بر امر م اقبت و پرستاری از آن افراد را دارد. که خیر است انشاللهه سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من خواب دیدم در اینه نگاه کردم دو دندان خرگوشی من افتاده و جای ان دو دندان جوانه زده که یکی از انها کمی کج است

با سلام در تعبیر افتادن دندان همانگونه که در بالا هم امده است باید بدانید که به این تعبیر می تواند باشد که شما کسی را از دست خواهید داد که برای شما عزیز است اما به جای ان شخصی دیگر به همان درجه اما ممکن است پایینتر برای شما حاضر شود. بدانید که این تعابیر بر اساس تعابیر خواب است و لزوما قطعیتی برای ان ها وجود ندارد. حتما صدقه دهید سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم دندونهاب خاله م چند تاش ریخته و خودش از دردش ناراحت بود میگفت چیکار کنم میگفت دکتر رفتج دارو داده اینجوری شدم تعبیرش چیه

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این است که افرادی به خاله شما حرفه‌ای خواهند زد و او را با اعمالشان ناراحت خواهند کرد که احتمالا مورد اذیت قرار بگیرد برای رفع بلا صدقه بدهید که به خیر تعبیر شود انشالله. سربلند و پیروز باشید.

سلام ممنون از لطفتون جناب صداقت ، سلامت باشيد من به خواب ديدم در خانه اي كه آشنا نيست تنها نشسته ام و دنهايم يكي پس از ديگري شل شد وبدون هيچ درد و خونريزي بر روي فرش افتاد ٣دندان از بالا سمت راست و يك دندان پايين سمت راست تمامي دندان ها پيشين بودند (البته ٤دندان وسط نيفتاد) از روي فرش دندان هارو جمع كردم و به خاطر دارم سالم و تميز بودند ،

در دست راست مشت كردم و از خانه بيرون رفتم و به شخصي كه خاطرم نيست تماس تصويري گرفتم و با خنده نشان دادم صورتم را و مي خنديدم (من فرد شوخي هستم و معمول همه را مي خندانم ) از خواب كه بيدار شدم راجبش سِرچ كردم و به اين صفحه رسيدم ، پَريشانو نگرانم لطفا كمك كنيد ، ممنونم .

با سلام ممنون از لطف شما به بنده در این خواب برای شما امده است که در اینده ی نه چندان دور ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که پیش بینی آن را نمی کرده اید و این برای شما به این معنا است که شما در موقعیتی قرار خواهید گرفت که از قبل آن را پیش بینی نمی کرده اید و این خود برای شما سبب ان خواهد شد که امادگی هم برای ان نداشته باشید و بدانید که در ان موقعیت و بر اساس تعابیر خواب ممکن است که شما با تعدادی از بستگانتان دچار مشکل شوید که خود در ان تقصیری ندارید و این مشکل حتی ممکن است اسیبی برای ایشان باشد. از این رو بسیار در روابطتان با ایشان دقیق باشید و خدای ناکرده سعی بر ایجاد تنش نکنید حتما صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید

سلام خواب دیدم که دندان های عقبم لق شدند و داخل دهانم ریختند بدون اینمه یک ذره خون ریزی یا درد داشته باشند و من در خواب برای زیبایی آنها گریه میکردم اما هنگامی جلوی اینه لبخند زدم دندان هایم سر جایشان بودند در صورتیکه یک مشت از دندان های سالم و افتاده در دستم و چندتا در دهانم افتاده بود

با سلام در تعبیر این خواب باید بدانید که ممکن است به این صورت تعبیر گردد که شما کسانی را که در اطراف شما هستند اما برای شما منفعتی ندارند را از دست خواهید داد و ممکن است این خود جنبه ی مثبتی برای شما باشد و بدانید که از دست دادن ایشان در زندگی شما تاثیری نخواهد داشت. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که توی ماشین بودم داشتم میرفتم اما چهره راننده رو نمیدیدم، بعد زبون زدم به دندون نیش بالا سمت چپ نصفش شکسته شد و افتاد توی دستم. و نصفه باقیمانده خراب و سیاه بود. تعبیرش رو میشه بگین

با سلام این خواب اشاره ای به ان دارد که شما با کسی از نزدیکانتان مشکلی داشته اید و دارید که در اینده ی نه چندان دور و بدون خواست شما سبب ان خواهد شد که رابطه ای را از دست دهید. به همین جهت سعی بر ان کنید که نسبت به اتفاقات اطرافتان جانب منطق را رعایت کنید. سربلند و پیروز باشید

سلام من پیش آشنایی نشسته بودم ک سه از دندان های سمت چپم همزمان افتادم تو دستم ک مث یک تکه بهم‌چسپیده بودن و یکیشون یه کمی خراب بود ولی تو خواب قشنگ میشد بزاری سر جاش و تو دستم بود گزاشتم جیبم و زنگ زدیم به ی دکتر…دندونای پایین سمت چپم هم یکیشون افتاده بود و تو دستم بوود..من با این آشنا سر یک دختر چند وقته مشکل داریم..

با سلام در تعبیر این خواب اشاراتی شده است که ممکن است شما جواب ان را بدانید و اول انکه شما با کسی و خانواده ای از نزدیکانتان که 3 نفر هستند مشکل پیدا خواهید کرد و یا اینکه مشکل شما از ایشان است و این خود برای شما به منزله ی اگاهی است و بدانید که باید بر این موضوع بسیار دقیق باشید که بدانید که چه کسی از نزدیکانتان دوست شما و چه کسی دشمن شماست. سربلند و پیروز باشید

سلام،من خواب دیدم یکی از دندان های آسیاب بالا با ظاهر سالم و سفید لق شده و با دست کندمش و بقیه دندان های کناریش مثل دونه تسبیح کنده شدن و سالم و سفید و بدون خونریزی ریختن تو دهنم،بعد ریختمشون تو دستم که برم ی جایی درستشون کنن برام.در ضمن برادرشوهرمم سربازیه و از دیروز خبری ازش نیست و همه نگرانشیم

با سلام در تعبیر این خواب امده است که معبران گفته اند به معنای ان خواهد بود که شما با بستگانتان دچار مشکل خواهید شد و یا برای بستگانتان مشکلی ایجاد خواهد شد . انشالله که به ایشان مربوط نباشید ولی ممککن است این خواب برای ایشان هم باشد. حتما صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید

باسلام خواب دیدم ۸تاازدندونای عقب هم بالاهم پایین یکی یکی بازبونم خیلی راحت میفتاد توی دهنم وبادست برمیداشتم.خونم نمیومد.من فقط گریه میکردم.ازدندونام فقط چندتاجلو بالا چندتاهم جلو پایین بود.ممنون ک وقت میذارید جواب میدید

با سلام این خواب دقیقا اشاره ای به همان تعبیر خواب دندان است و باید بدانید که در این خواب برای شما امده است که بین شما و تعدادی مشخص از عزیزانتان به واسطه ی موضوعی مشکلی پیش خواهد امد که برای شما اصلا خیر نیست و باید از جانب ان بسیار اگاه باشید که خدای ناکرده برای شما اتفاق نیفتد و از این رو بدانید که تعبیر این خواب انچنان برای شما خیر نیست و باید بسیار نسبت به ان اگاه باشید و سعی بر ان کنید که شما اصلا در بحثی و یا مشکلی که ممکن است برایتان پیش بیاید شخصی نباشید که سعی در اداممه دادن موضوع دارد. سربلند و پیروز باشید

با سلام در خواب دیدم که دندانی را پیدا کردم که لثه دورش بود و فقط سر دندان بیرون بود و بقیه دندان داخل لثه بود. همکارم گفت این مال توعه؟ نگاه کردم دیدم دندون عقل خودم هست چون در حالت بیداری دندان عقلم به همین شکل هست و هنوز کامل بیرون نیامده.و دندان کاملا تمیز بود . ممنون میشم تعبیر خواب رو بدونم

با سلام از بابت این خواب نگرانی برای شما وجود ندارد و این خواب اشاره ای به همان دندان شماست و حسی که این دندان برای شما خواهد داشت و نباید به تعبیر این خواب قائل باشید و بدانید که این خیر است زیرا اگر این خواب دارای تعبیر می بود بدانید که تعبیر خوبی ندارد. سربلند و پیروز باشید

با سلام من خواب دیدم با شوهرم بیرون هستیم وقتی بهم لبخند زد دیدم دندون نیشش افتاده. با تشکر

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این امر است که شما نگران ظاهر همسرتان هستید و نمی‌خواهید بر او عیبی آشکار باشد و اینکه این خواب نشان بر ناراحتی که بر شما وارد خواهد شد خبر خواهد داد که قابل رفع است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من دیروز خواب دیدم یکی دندون آسیاب فک پایینمو با یه انبر میکشه و میزاره کف دستم در حالی که من نه دردی داشتم نه ازش خواستم … دیواره ها و دورو بر دندونم سفید بود اما توش یه جواهر سبزی بود که با اون توش پرشده برق هم میزد….

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که یکی از افراد مهم زندگیتان با مشکلی مواجه خواهد شد و یا احتمالا بیمار خواهد شد که به کمک شما سلامتش را به دست خواهد آورد سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم که دندون هام یکی یکی لق شدن و افتادن ولی هیچ کودوم دندون آسیاب نبودت همش دندون ها کوچیک بود

با سلام تعبیر خواب دندان به گفته معبران نشان بر این دارد که افرادی از خانواده شما با هم به جنگ و جدال می‌پردازند و اما سریع رفع خواهد شد. سربلند و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید خواب دیدم دندان فک پایینم کامل در اومد و شب دیگر خواب دیدم دندان سه تا مونده به آخری فک پایینم سیاه شده و دکتر اونو میکنه و من هی توشو که سیاه شده بود تمیز میکنم ممنون میشم بگید تعبیرش چیه

با سلام اگر در واقعیت با این موضوع دست و پنجه نرم نمی کنید و در واقعیت مشکلی با دندان هایتان ندارید این خواب برای شما خیر نیست و باید از بابت آن بسیار نگران باشید زیرا در تعبیر خواب دندان امده است که نشانه از عزیزان ماست و این برای شما به این معنای است که با عزیزانتان و یا برای عزیزانتان دچار مشکلی خواهید شد. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم دندون نیش فک بالام سمت راستم لق بود با دستم کندم و به همسرم نشون دادم گفتم ببین دوندنم افتاده و نصفش کردم و نصفش دادم به همسرم و خونی هم از دندونم نیومد و با توجه به اینکه همسرم بیماری سختی داره این خواب خیلی ذهنم درگیر کرده لطفا بگید تعبیرش چیه

با سلام در تعبیر خواب دندان امده است که این خواب ممکن است به این شکل تعبیر گردد که شما در اینده ای نه چندان دور با کسی از بستگان نزدیکتان دچار مشکل خواهید شد که ممکن است این موضوع به دست هم شما و هم همسرتان باشد و از این بابت و بیماری ایشان نگرانی نداشته باشید اما حتما صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید

سلام من اصولا بعدازظهرها نمیخوابم ولی امروز برای دوساعت خوابم برد و در خواب دیدم کمی دندانم لق است وقتی بهش زبون زدم دندان اسیاب فک بالایم چند تیکه شد و افتاد و بر روی کف دستم گذاشتم و خیلی خیلی دندونم سفید بود به مامانم ک نشون دادم گفتن اشکال نداره درستش میکنیمرو بیدار شدم تعبیرش چیه؟

با سلام دیدن این نوع خواب ها در ظهر دارای تعبیر نیست اما اگر هم ان را دارای تعبیر بدانید قبلا در نظرات عرض شده است. سربلند و پیروز باشید

سلام امروز عصر خواب دیدم یکی از دندونای بالا سمت چپ در حال افتادن هست ولی کامل نیوفتاده و به یه نخ ریشه وصله تعبیرش چیه؟

با سلام تعبیر خواب دندانبه گفته معبران دندان فک بالا بر مردان خانواده است و فک پایین نشان از زن های خانواده است و اینکه تعبیر شما نشان بر این است که مردی از خانواده شما با مشکلی بزرگ برخورد خواهند کرد اما درست خواهد شد و اینکه رفع خواهد شد . سربلند و پیروز باشید .

سلام خواب دیدم فک بالا اخرین دندان دست زدم تکان میخورد و شل بود ولی دندان کامل نبود یه تیکه کوچک بود به راحتی با دست خارجش کردم خون هم نداشت و بلافاصله دو سه تا دندون جلوتر همون فک بالا سمت راست نصف دندان خیلی دقیق گرد بریده شده امد تو دستم بقدری تمیز و شیک ومرتب بود که حد نداشت تمام جزییات روی دندان معلوم بود ولی اج دندان یه رنگ دیگه بود خود دندان مثل مروارید و بسیار شیک بود البته روز شب قبل شب قبلش به شدت مریض بودم

با سلام خواب شما به این شکل تعبیر خواهد شد که مردی از خانواده شما به مسافرت خواهد رفت و از شما و خانوادتان فاصله خواهد گرفت و اینکه احتمالا از مردان نزدیک شما هم دچار ناراحتی شوند که زود رفع خواهد شد. برای دفع بلا صدقه بدهید. و اگر بیماری داشته اید و این خواب را دیده اید خوابتان با بیماری می‌تواند مرتبت باشد و از نگرانی این خواب بر شما ظاهر شده است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم که دندان آسیابم سیاه شده و من دارم اون رو تیکه تیکه میکنم میدونید تعبیرش چیه؟؟؟؟

با سلام اگر شما فرد متاهلی هستید نشان بر اختلاف بین شما و همسرتان دارد و خوب نیست و حتما صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام من از دو سال پیش دندونی دارم که یه طرفش شکسته و آسیای ردیف پایین سمت چپه ، دیشب توی خواب دیدم که مهمونی خونه داییم هستیم و غذا هم خورش مرغ درست کرده ، قبل از شام جلوی روشویی دستشویی همین دندون افتاد و من دست کردم توی دهنم درش آوردم انداختمش سطل اشغال بغل روشویی ،

یه دفعه یه تیکه دیگشم افتاد اونم دراوردم و انداختم توی سطل اشغال ، بعد توی دهنم رو سه چهار بار پر از اب کردم و خالی کردم تا خون آبه هاش بره ، آخر هم غذا رو نخوردم ، وقتی برگشتیم خونه ، مادرم بهم گفت فردا میریم دندون پزشکی دندونه رو درست میکنیم

با سلام این خواب چون در واقعیت مصداق عینی و عملی دارد پس برای تعبیر شدن خیلی احتمال داشتن تعبیری نداردو از این رو بدانید که ممکن است در بدترین حالت به این معنا باشد که بین شما و کسی از عزیزانتان مشکلی پیش خواهد امد که باید نسبت به آن بسیار آگاه باشید سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم یکی از دندان خرگوشی هام و کناریش افتاد خون نیومد اوندوتا به هم چشسبیده بودن رفتیم پیش یکی از پزشکان زد دندونام رو سرجاش دندونام درد نگرفت تعبیرش رو بگید نگرانم

با سلام خواب شما نشان بر مشکلی می‌تواند داشته باشد که برای مردهای خانواده شما اتفاق می‌افتد و اینکه به وسیله شخصی حمایت گر و عالم آن را خیلی سریع حل خواهد نمود و جای نگرانی در این خواب نیست. سربلند و پیروز باشید.

سلام ممنون میشم کمکم کنید، دیشب خواب دیدم دست به یکی از دندان هایم زدم که لق بود بعد با دست خیلی راحت درش آوردم و یه نگاهی بهش انداختم و دوباره گذاشتم سر جاش.

با سلام تعبیر خواب دندان آمده است که اگر دندان آسیاب باشد نشان بر اختلافی دارد که با همسرتان پیدا خواهید کرد و حل خواهد شو و اگر مجرد هستید با شریک عاطفیتان و یا مردان خانواده و اگر مرد هستید با زن و یا زنهای خانواده که قابل حل است و جای نگرانی نیست. سربلند و پیروز باشید.

من خواب دیدم جلو اینه بودم داشتم رژ میزدم دهنمو باز کردم دیدم جای یه دندونم خالیه انگا ر انداخته بودمش منتظر بودم در بیاد بعد یه بار دیگه دهنمو باز کردم دیدم کل دندونام بود اما دندونام مثه گرگ یا حیونای وحشی که تیزن شده بود و دندون نیشم خیلی خیلی تیز بود بعدشم خواب دختر خاله مو دیدم که چند سال پیش فوت کرده که تو حیاط بودیم و دست از یه ستاره گرفت و رفت بالا بعدشم ترسیدم همسرم هم اینکلرو کنه دیدم همسرمم رفت بالا و ناپدید شد خیلی نگرانم حواب بدین

باسلام در رابطه با خواب اول شما باید عرض کنم که به این معنا میتواند باشد که با کسی از عزیزانتان دچار مشکلی خواهید شد که دلیل ان برایتان غیر قابل درک است و در ادامه بهتر شدن رابطیتان هم به دست و توان شما نیست و خود اتفاق خواهد افتاد واین موضوع فقط اگاهی از اینده ای احتمالی برای شما دارد . در خواب دوم هم بدانید که به این معنا میتواند باشد که برای همسرتان و ان مرحومه نشان از درون و نیت ایشان دارد که برای هردو خیر است و این خواب برای همسرتان مشکلی نداردو بدانید که ترس درون خواب شما نشان از قالب واقعیت های بیداری دارد که اینگونه در خواب هم فکر کرده اید. سربلند و پیروز باشید

مرسی

سلام خواب دیدم دندان اسیام افتاده کف دستم ن درد داشت ن سیاه بود ن کثیف،خون هم نیامد،خیلی ام سفید و درخشان بود دندونم،یعنی چی تعبیرش خیلیییی نگرانم

با سلام در تعبیر خواب امده است که دندان اسیاب میتواند به معنای همسر و پدر و مادر باشد واین خود نشان از ان است که ممکن است بین شما و ایشان مشکلی پیش اید که باید در جهت ان رفع تلاش کنید واین خواب انقدر برای شما بد و نگران کننده نیست و اینکه نسبت به ان اگاهی دارید میتواند سبب شود که شما خودتان این موضوع را کنترل کنید. سربلند و پیروز باشید

سلام ببخشید من خواب دیدم ک همه دندونام لق شد بعد همشون خودشون بدون درد یا خونریزی ریختن بیرون ینی دهنمو ک باز کردم افتادن رو فرش پیش مامانم و ینفر دیگم افتادن هشون سالم بودن فقد اون دندونیم ک پرش کرده بودم رنگ خاکستری داشت بعدخیلی گریه کردم بعد چن ساعت دیدیم همه دندونام دراومده از اول مثل قبلش بعد ب همه گفتم ک دندونم خودش در اومده مامانم گفت دیدی حالا چقدر گریه کردی و حرص خوردی خودش دراومد تعبیرش چیه ؟؟؟؟؟؟

با سلام در تعبیر خواب دندان همانگونه که از قبل هم گفته شده است به معنای نزدیکان شماست و این خواب ممکن است به این شکل تعبیر داشته باشد که شما در اینده ی نه چندان بدون انکه خودتان بخواهید با نزدیکانتان دچار مشکل شوید و این موضوع سبب ناراحتی شما باشد اما نگران نباشید زیرا که خودشان به اشتباه خود پی خواهند برد. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم یکی از دندون های جلوی فک پایینم نصفش شکسته… تعبیرش چیه؟!

با سلام این خواب به این صورت خواهد بود که شما در اینده ی نه چندان دور به واسطه ی کاری که شما و یا دیگری انجام خواهد داد با یکی از بستگانتان دچار مشکل خواهید شد که باید در رفع ان تلاش کنید. حتما صدق بدهید سربلند و پیروز باشید

سلام وقتتون بخیر تعبیر خواب من توی هیچکدوم از نظرات نبود من خواب دیدیم شب بود به همراه همسرم در کنار پارکی بودیم و دیدم یه سگ سفید که صورتش شبیه به موش بود به سمت من اومد و بهم فهموند دندونامو میخواد منم دندونای اسیاب سمت راست فک بالارو کندم براش پرت کروم ولی دستم و فکم خونی شده بود و بعد همسرم به کمکم اومد در ادامه خوابم … شب خوابیدمو از خواب بیدار شدم و دیدم یه سری دندونای دیگم افتادن و من همچنان خونیه صورتم و میخواستم برم دندون پزشکی… ولی دندونام شبیه صدفای کنار دریا بود. لطفا تعبیرشو بفرمایید

با سلام این خواب تعبیر خیر ندارد و بر اساس تعابیر خواب نشان از ان دارد که خدای ناکرده شما به دست خودتان برای شخصی که خیر شما را نخواهد فرصتی فراهم کنید که محبت و مهر عزیزانتان را از دل شما دور کند و نباید این اتفاق به دست خودتان بیفتد. از این رو بسیار در روابطتان دقت کنید و همچنین بسیار اگاه باشید که خدای ناکرده انتخاب اشتباهیی نکنید. صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید

سلام من امروز ساعت ۷ صبح خواب دیدیم دندونم افتاد رفتم سطل اشفالی خونه توف کردم دندون افتاد و خون هم میمد و فقط خاهرم پیشم بود

با سلام در تعبیر این خواب بدانید که برای شما و یکی از بستگانتان مشکلی پیش خواهد امد و بایدبسیار نسبت به آن اگاه باشید که خدای ناکرده سبب مشکل بزرگتری نشود. حتما صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید

سلام توروخدا خواب منم تعبیر کنین خیلی آشفته هستم دیشب خواب دیدم دندون فک پایینم بیست عدد کنده شد و روی زمین افتاد خاکی نشدن دندونام سالم بودن منم خم شدم و از رو زمین دندونامو برداشتم میشه تعبیر خواب منو بگین خدا خیرتون بده

با سلام در تعبیر خواب دندان امده است که فک پایین نشان بر زنان خانواده شما هستند و اینکه تعداد بالایی با هم دیگه افتاده است نشان بر این دارد که احتمالا زن های خانواده شما به صورت گروهی برای سفری اماده خواهند شد و احتمالا شما انان را همراهی نخواهید کرد . سربلند و پیروز باشید .

با سلام من خواب دیدم شخصی که حس میکنم یکی از معصومین بود اما مطمعن نیستم یکی از دندان های آسیایم فکر میکنم دندان بالا بود کف دستشان بود و آن را به من نشان دادند و خیلی سفید بود و میدرخشید و من میدونستم آن دندان من هست . تعبیر این خواب چی هست؟

با سلام در تعبیر این خواب باید بدانید که ممککن است با یکی از اعضای خانوادیتان بر سر ایمانتان دچار مشکل شوید که این سبب شود شما با ایشان قطع رابطه کنید که برای شما خیر نیست اما باید بدانید که موضوع مورد بحث چه بوده است که ممکن است همان باشد که عرض کردم. در انتخاب های خودتان بسیار دقت کنید. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب ديدم كه اول دوتا از دندان هاى عقب فك بالا لق شدن و افتادن بعد كم كم تمام دندان هاى اسيابى بالام يكى يكى افتادن و اونهارو توى دستم گرفتم و كاملا سالم بودن ولى خيلى ترسيده بودم و بعد فك پايينم هم دندان هاى اسيابيم لق شدن و افتادن ( درواقع من خيلى راحت و بدون درد اونهارو در مياوردم از توى لثم ) اما خيلى ترسيده بودم كلا . ممنون ميشم تعبيرشو بگين .

با سلام تعبیر خواب دندان نشان بر اهل خانه است و اینکه خوابتان به گفته معبران به این صورت است که شما برای مدتی از عزیزانتان دور خواهید ماند که برایتان میتواند خوب باشد . و شما از این دری ناراحتی نخواهید داشت . سربلند و پیروز باشید .

سلام من 17 سالمه من الان در واقعیت دندون آسیاب بالاییم افتاده. خواب ديدم که کسی ب من سمت لپ من شلیک کرد و اون یکی دندون آسیاب بالایمم افتاد، رفتم جلو آینه ولی دیدم که روی لپ من هیچ اثری از گلوله نبود حتی درد هم نداشتم ولی دیدم که اون یکی دندون آسیاب بالایمم افتاده، ینی تو خواب دیدم که دو تا دندون آسیاب فک بالام نیستند. لطفاً تعبیر خوابم رو بگين ممنون ميشم

با سلام در تعبیر این خواب باید خدمت شما عرض کنم که تیر در خواب نشانه از صداقت است و تعبیر این خواب به این صورت می تواند باشد که صداقت با کسی از اطرافیانتان سبب ان خواهد شد که رابطه شما با ایشان دچار مشکل بشود. از این رو اگاه باشید سربلند و پیروز باشید

سلام مادرشوهرم خواب دیده در منزل ما یه کاسه نخوداب سر سفره س .او آنرا میخورد و بعد همسرم به او میگوید اینها دندانهای همسرم (من)بوده و بعد ایشان میبینند که دندانهای آسیاب من افتاده ست و بعد حال بدی در خواب بهشون دست میده

با سلام تعبیر خواب شما اول از همه باید به خدمت شما عرض کنم که نخود در خواب نشان بر زحمت است و اینکه خواب شما نشان بر این دارد که شما مالی را به زحمت به دست خوواهید اورد که در ان مسیر غم و ناراحتی خواهید کشید و اما نتیجه ناراحتی خود را خواهید دید و شادی را خود و خانوادتان هدیه خواهید داد. سربلند و پیروز باشید .

سلام وقت بخیر من خواب دیدم آدامس میجویدم دیدم یکی از دندون‌های سمت راستم نمیدونم کدومش بود با کف دستم گرفتم سالم سالم بود یه دفعه لبم سر شد درد نداشتم ولی ناراحت بودم که چرا دندونم افتاد تعبیرش چی میشه

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر ناراحتی در رابطه میتواند با نزدیکانتان باشد و شما از بهم خوردگی این رابطه کمی دچار ناراحتی خواهید شد و اما سریعا فراموش خواهید کرد و حل ان را به گذر زمان خواهید گذاشت . برای ارامشتان صدقه بدهید . سربلند و پیروز باشید .

سلام وقت بخیر.خواب دیدم دندانهای ردیف بالا سمت چپ شکستنو وریختن توی دستم.بدون خونریزی.۴تاش کامل جدا شد وبقیه شکستن وفقط یه دونه سالم باقی موند.میشه تعبیر کنید لطفا؟

با سلام دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند.و اینکه خواب شما به تعبیر معبران بزرگ نشان بر بیماری برای اطرافیانتان میتواند باشد و اینکه میتواند از مردان خانواده شما یاشند که دچار بیماری شده که انشالله قابل رفع است برای دفع بلا صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید .

سلام من خواب دیدم که یکم دندون جلوم اومده پایین بعد بهش دست زدم دیدم لقه و دندونم افتاد ولی خون نیومد اصلا دندونمم خیلی سفید بود و سالم سالم دندونمو گذاشتم تو یخ تا ببرم دکتر جای دندونمم کامل خالی نبود انگار یکم از دندونم مونده بود مثل دندون بچه ها که تازه در میاد

با سلام در تعبیر خواب دندان همانگونه که قبلا هم به ان اشاره کرده ام به این معنا میتواند باشد که شما با یکی از بستگان بسیار نزدیکتان دچار مشکل خواهید شد. اما اینکه در خواب شما این دندان بسیار تمیز بوده است ممکن است به این معنا باشد که اشتباهیی از سمت شما در این رابطه رخ خواهد داد و همچنین بدانید که در خواب شما تا حدودی اشاره شده است که می توانید این مشکل را به روش صحیح برطرف کنید. سربلند و پیروز باشید

در خواب دیدم که دندان آسیای بالاتکه تکه شد و از هم جدا میشد و در دستم ریخت و خاله ام را دیدم که به من میگفت:چرا میخندی نخند اگه میشه جواب ما روهم ببدید ممنون تعبیرش چیه؟ممنون❤❤

با سلام در تعبیر خواب دندان همانگونه که در بالا هم خوانده اید به این معنا خواهد بود که شما با کسی ازنزدیکانتان دچار مشکل خواهید شد و در این خواب به گونه ای اشاره شده است که ممکن است این شخص خاله ی شما باشد و باید بسیار نسبت به روابطتان اگاه باشید که خدای ناکرده برای شما موضوعی پیش نیاید. حتتما صدقه بدهید. سربلندو پیروز باشید

میشه بگین بعدا چ اتفاقی افتاد تعبیرش جی شد عاخه منم دقیقا همین خوابو دیدم

سلام من خواب دیدم با یک آدم غریبه دعوام شده بعد اون دندان آسیاب پایین منو کنده بود ، یعنی سمت چپ فک پایینم از دندان آسیاب کوچک تا دندان آسیاب بزرگ جاشون خالی بود ولی باقیه دندان ها سر جاشون بودن ، لطف میکنید پاسخ میدید

با سلام تعبیر خواب به گفته معبران نشان از زنان خانواده اعم از مادر خواهر همسر دارد و اینکه جای انها خالی بوده است نشان بر این دارد که به سفری راهی خواهند شد که شما برای ان فرد دلتنگ و احساس دوری ایشان را حس خواهید کرد . سربلند و پیروز باشید .

.من خواب دیدم که دندان های آسیاب پایین دو طرف لق شد و ب راحتی کنده شد بعد دیدم که از جای خالی دندون ها داره دوباره دندون سبز میشه بعد که باز نگاه کردم دیدم حتی زیر زبونم هم داره دندون های بزرگی سبز میشه دیگه داخل دهانم جوری شد که نمیتونسم خ‌وب حرف بزنم و حس میکردم از همه جای دهانم دندون داره سبز میشه

با سلام با توجه به تعبیر خواب دندان که به این معنی است که برای افراد خانواده شما خیری خواهد رسید نشان بر زیادی ان است و بسیار نیک است و اینکه این خیر به مادر و پدرتان و همسرتان روا داشته میشود و این خواب نمادی از سلامتی و منفعت هم میتواند باشد . سربلند و پیروز باشید .

سلام و وقت بخیر من یک دندون پایین ام چندین سال میشود که از جای خود تکان میخورد، ولی هیج دردی ندارد. خواب دیدم که همین دندانم را خودم با دستم ور میدارم و نگاه میکنم که دندان سوراخ شده و از آن سوراخ چرک دارد و با خودم میگم عجب که در این چند سال درد نداشته اس. یعنی ورداشتن دندان خراب واقعی در خواب تعبیرش چیست؟

با سلام در ناخوداگاه موضوعاتی وجود دارد که در زندگی روزانه به مرور در ان رسوخ کرده اند و این خود باعث خواهد شد که هر از چندگاهی در خواب به انها اشاره شود و از این رو در خواب شما هم این موضوع به ان به این شکل اشاره شده است و این خواب دارای تعبیر نیست و نگرانی هم از بابت ان نداشته باشد. سربلند و پیروز باشید

عالی و تعبیرهاتون خیلی ب واقعیت نزدیکه

سلام من عرفان هستم 16 سالمه خواب دیدم تمام دندان های اسیاب سمت چپ پایین خراب شده و مادرمو صدا میکنم میاد میبینه

با سلام با نوجه به تعابیر گفته شده در مورد خواب دندان خواب شما نشان از این دارد که خبری ناراحت مننده به خانواده شما میرسد که باعث ناراحتی مادرتان میشودو جای نگرانی نیست که قابل رفع است برای دفع بلا صدقه دهید . سربلند وپیروز باشید .

سلام .من خواب دیدم ک یکی از دندونم افتاد بد کل دندونام افتاد. بد ی صدایی بهم گفت ک برو جلو خیلی پیشرفت میکنی. تعبیرش چیه؟ممنون

با سلام تعبیر خواب افتادن دندان به شکلی که در دهان شما دیگر دندانی نباشد نشان به تولد دوباره دارد و اینکه شما از اول مسیر خود را سر خواهید گرفت و با توان بیشتر و اینکه ان صدا هم میتواند از ناخوداگاه شما باشد که این توانایی را در شما ایجاد کرده است و اینکه شما این انگیزه را در خود میبینید و در پی ان هستید . وه قطعا به نتیجه مطلوب خواهید رسید . سربلند و پیروز باشید .

سلام خسته نباشید من خواب دیدم مامانم داشت شیرینی میپخت من یدونشو برداشتم رفتم تو حیاط دندون اسیای سمت چپ پایینم یذره لق بود زبون زدم بهش ولی کنده اونقدری نبود ک کنده شه بعد شیرینیو خوردم یذره حالت گز مانند داشت یهو حس کردم دندونم کنده شد شیرینیو در اوردم داخلش دندونم بود ک پوست پوستی کنده شده بود انگار خالی شده بود خیلی کمم خون اومد منم زبون زدم دیدم کامل کنده شد افتاد توی روشویی و خون اومد بعدش تو اینه نگاه کردم دندون کاملا کنده بود ولی میتونستم دندون عقلمو از تو لثه کناریش ببینم

ته دلم ن ناراحت بودم ن خوشحال ی لحڟه ک نگاه کردم تو اینه همه دندون بالاییام نبود خندیدم گفتم چقدر دلم تنگ شد برا کوچیکیام ک اینشکلی بودم بعد دوباره نگا کردم ب خودم ک کامل دندونامو بود گفتم چ زود بزرگ شدم و رفتم داخل ب مامانم گفتم دندونم کنده شد نگاه کرد بهش ولی هنوز ریشه داشت بعد انگار دوباره دندونم دست مامانم بود رفت پرتش کرد دستاشم شست.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که نغیر و تحولاتی در زندگی شما در جریان است و اینکه محتمل است از دختران نزدیک شما در فامیل در حال مراسمات ازدواج باشد که انشالله خیر است و نیک و اینکه دندان های بالا نشان از مردان خانواده شما دارد که فردی به سفر خواهد رفت و برای شما سوغاتی برای شما به همراه خواهد اورد که شما را به عالم کودکی خواهد برد و بسیار شیرین خواهد بود برای شما . سربلند و پیروز باشید .

در خواب دیدم که اومدم در چیزی رو با دندان باز کنم دندونم شکست ولی فقط روکشش شکست چون دندونام کامپوزیت بود

با سلام تعبیر این خواب ممکن است به این شکل باشد که شما کاری را باید انجام دهید ولی روشی اشتباه و غیر معمول برای ان انتخاب میکنید که سبب ناراحتی کوچکی با یکی از بستگانتان خواهدشد. سربلند و پیروز باشید

من خواب دیدم تمام دندونای جلوییم دارن کنده میشن از ریشه ک با زبونم نگهشون داشتم ک برم بیمارستان تعبیرش چیه؟

با سلام در تعبیر خواب افتادن دندان ها جلو امده است که به معنای خانواد ی نزدیک شماست و این برای خواب شما به این شکل تعبیر میشود که برای شما و ایشان بین هم مشکلی و کدورتی پیش خواهد امد که تنها راه چاره برای ان صحبت کردن با زباین شیرین و به دور از کدورت است. سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشید من خواب دیدم با زبان زدن به دندان فک پایینیم متوجه شدم لق شده ، با دست شروع کردم به کشیدنش که کنده شد و دچار خونریزی به صورت لخته لخته شدم

با سلام در تعبیر خواب دندان آمده است که نشان از خانواده همسر و فرزند است و این که بعضی معبران فک با لا را نرینه و فک پایین به ماده ها اشاره کرده اند و این که خواب شما خبری از ناراحتی است که می‌تواند برای خانواده باشد و به معنی بیماری هم تعبیر می‌شود که باید مراقب بود و اینکه شما به این ناراحتی خانوادگی التیام می‌بخشید و برایشان آرامش را مهیا می‌سازید و اینکه قابل رفع میباشد و برای آرامشتان صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر.من خواب دیدم که دندون جلویی ردیف بالام افتاد کنارم و دیدمش و مقداری خیلی کمی هم خون میومد ولی دندون که افتاده بود اصلا کثیف نشد و گرفتمش. بعد که جاشو نگاه کردم دیدم داره دندون درمیاد ولی درد نداشت. حالا خیلی نگرانم تعبیرش چیه؟ ؟

باسلام تعبیر خواب دندان بر این معنی ا ی ت که معبران دندان را خانواده. و همسر و فرزند می‌دانند و اینکه اگر دندان آسیبی ببیند به نشانه آسیب به این افراد است و اگر سالم و تمیز باشند نشان از سلامتی برای آنان است. و اینکه نشان بر مشکلی برای خانواده تان است که پیش می آید ولی گرفتاری بزرگی نیست و قابل حل است و اینکه دندان رشد کردن نشان از این است که نقصی به افراد خانواده شما نمی‌رسد و نشان نیک دارد. برای آرامشتان صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم موهای زیر بغلم بلند بود ومن همه انها را با دستم کندم وزیر بغلما تمیز کردم تعبیرش چیه

با سلام در تعبیر خواب کندن و تمیز کردن موی قسمت های مختلف بدن تعابیر متفاوت است و بستگی به حالت ان دارد ولی برای شما بسیار خیر است و باید قدر موقعیتی که را که ممکن است برایتان پیش بیاید کاملا بدانید و از این رو امری خیر در انتظار شماست. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که در دندان آسیاب من سوزنی فرو رفته هس من تلاش می کردم که آن سوزن را دربیاورم .که باعث شد دندونم بیرون شود و کف دستم قرار بگیره . و بعد از آن سوزن رو کاملا سالم تونستم دربیارم. کسی تعبیرش رو میدونه بگه ممنون میشم

با سلام این خواب به این شکل میتواند تعبیر شود که شما را با کسی از نزدیکانتان که ممکن است از خانواده ی درجه ی یک شما نباشد مشکلی پیش بیاید اما باید در جهت رفع آن بر ایید که کاملا قابل حل است اما اگر در ان سستی کنید سبب خواهد شد رابطیتان قطع گردد واین برای شما خیر نیست. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که یک دتدونم خراب هست توی واقعیت. توی خواب لق بود من بازبانم هی میزدم زیرش تا کنده شود . کنده شد افتاد کف دستم خونی بود بعد دونه دونه دندون هام کنده شدن افتادن کف دستم من نمیتونستم حرف بزنم تعیبیرش چیه . همشونم خونی بودن و مال فک پایینم بودن

با سلام تعبیر دندان ها در خواب به افراد خانواده ما برمی گردد. بعضی معبران عقیده دارند که دندان های فک بالا مردان فامیل هستند و دندان های فک زیرین زنان و اینکه دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان محسوب میشود که اگر از دندان های جلوییتان یکی کنده شد، یکی از جوانان فامیل ازدواج می کند و یا به مسافرت می رود. اگر از دندانهای کناری باشد، از اقوام دور کسی ازدواج خواهد کرد. اگر دندانهای عقب کنده شدند، یکی از بزرگان فامیلبه مسافرت می رودو ابنکه دندانتان در کف دستان افتاده است نشان بر بیماری یکی از اطرافیان شما دارد . و اینکه هیچ دندانی در دهانتان نیست نشان از این دارد برای پیش بردن اهدافتان توانایی کافی را ندارید و باید برای به دست اوردن نیرویتان مدتی به خود استراحت بدهید که بتوانید دوباره به مسائل زندگیتان رسیدگی کنید . و این خواب نیاز به صدقه دارد که رفع بلا شود انشالله . سربلند و پیروز باشید .

خواب دیدم که دندان نیش بالام سمت راست که کج دراومده بوده لق شده بود وبادستم کندم وهیچ خونی هم نیامد.

با سلام تعبیر این خواب به این شکل میتواند باشد که شما اححتمالا رابطه ای دارید که بسیار رابطه ی اشتباهی است و همان کج بودن دندان است و ممکن است در اینده ی نه چندان درو پایان یابد. سربلند و پیروز باشید

خوب بود

سلام من خواب دیدم که پدرم می خواهد جن احضار کند و با برادر و مادرم به اتاق رفتند که جن احضار کنند بعد با یک تابوت که روی شانه برادر و پدرم بود به پذیرایی امدند و ان را زمین انداختند و تابوت شکست چهره مردی عادی بود مرد بلند شد که انگار همراه او مشخصات او بود و انگار او کارمند شرکتی بوده و اکنون مرده است بعد از خواب پریدم لطفا تعبیر این خواب را بگویید

با سلام این خواب برای شما خیر نیست و باید به ان اگاه باشید زیرا ممکن است اشاره ای به ان داشته باشد که خانواده ی شما به عملی ناصالح دچار شوند و که نتیجه ی ان دشمنی دیگران با ایشان است و از این رو شما این خواب را دیده اید تا ایشان را راهنمایی کنید. سربلند و پیروز باشید

سلام وقت بخیر.من دیشب خواب دیدم داشتم دندون نیش فک بالا رو خلال میکردم با سوزن که کنده میشه از ته و تو کف دستم میبینمش تمیز بود اگه لطف کنید تعبیرش رو بگید ممنون میشم.

با سلام تعبیر خواب دندانبر این معنی است که ناراحتی بر شما میرسد که قابل رفع است و جای نگرانی نیست و باید مراقب سلامتی خانواده خود باشید که انشالله آسیبی نبینند و برای سلامتی خانواده صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام من مدت هاست دتدان عقلم پوسیده و شکسته شده و میخواهم به دندانپرشکی برای کشیدن ان مراجعه کنم دیشب در خواب دیدم خود دندان اق شده و بدون تلاش با دستم بیرون اوردم .حس راحتی در خواب داشتم چه تعبیری داره؟

با سلام در تعبیر خواب دندان آمده است که لق شدن دندان نشان بر این دارد که ناراحتی زود گذر شما را در بر میگیرد ولی رفع می‌شود و صدقه بدهید. و اینکه حس خوبی داشته اید نشان از خیر است چون به گفته معبران حسی که از خواب دریافت می‌شود مهمتر از تعبیر آن است. سربلند و پیروز باشید.

سلام،خواب دیدم دوتا دندان جلویی از بالا لق بود و حرکت میکرد میخواستم جا به جا شون کنم که سر جاشون قرار بگیرند اما جفتشون کنده شدند تعبیرش چیه؟

با سلام در تعبیر خواب دندان امده است که به معنای نزدیکان است و در این خواب هم این شرایط برای شما قایل است و باید بسیار مراقب باشید زیرا ممکن است به واسطه ی عملی که در اینده ممکن است انجام دهید بین شما و نزدیکانتان کدورتی پیش بیاید که اگر اگاهانه با ان برخورد نشود باعث قطع صله خواهد شد. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که دندونای اسیابم هردو طرف هم بالا هم پایین از جاشون کنده شدن و افتادن تو دهنم منم با دست وتو دستم بودن بعدش 2 تا از دندونای جلو و پایین هم با دست در اوردم دندونا سالمو سفید بودن بعدش خواهرو برادرمو دیدم رفتم سمتشون بعد یکی از دندونا که تو دهنم بود رفت سمت حلقم و دندونایی ک کف دستم بود افتادن رو فرش و بعدش من داشتم خفه میشدم که از خواب بیدار شدم ممنون میشم اگه جواب بدین

با سلام خوابی خیر نیست و باید حتما صدقه بدهید و ممکن است به این شکل باشد که برای اعضای درجه ی اولتان مشکلی پیش خواهد امد و باید شما از این موضوع اگاه باشد ولی صدقه هم بدهید که انشالله به دست شما خیر خواهد شد. سربلند و پیروز باشید

سلام عصر خواب دیدم که دندان جلو بالا سمت چپ لغ شده وزبانم که میخورد کمی لغ میزنه بعد که دست زدم افتاد در کف دستم وخونی بود کف دستم خونی شد .ممنون لطفا تعبیرشو بگید

با سلام تعبیر خواب شما نشان از ناراحتی است که برای یکی از افراد خانوادتان پییش می‌آید و قابل رفع است.صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من امروز بعد نماز صبحم خواب دیدم زبان به دندون اسیاهام میزنم لق بود،یکی یکی بدون هیچ دردی یا تلاشی خود به خود میفتادن تو دهنم منم میگرفتم دستم،سفید و سالم بودن و تعجب میکردم که چرا افتادن،فقط دندان های پیشم موند و با دندون اسیاب اخری(دندان عقل نه ها). و اینکه فقط یک مورد دندان از اسیاب هام بیرونش سالم ولی توش خالی بود ظاهرا کرم،خورده بود،تو خیالم از دکترم ناراحت بودم ک چندسال پیش کارشو خوب انجام نداده حالا کرم خوردتش!من تو اینه خودم رو نگاه میکردم عین پیرزنا جای دندونام خالی بود و لپام تو رفتگی داشت،همون حین میگفتم باید ببرم دندن برام بکارن حس و حال خوبی نداشتم ممنونم میشم برام تعبیرش کنید

با سلام خواب شما نشان از افکار و فعالیت روزانه شما میباشد و اینکه از وجود دندانتان ناراضی هستید و شب با خواب تصورات دیگری ساخته شده است. و اگر تعبیر آن را می‌خواهید بدانید خواب نیکی نیست و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام یکی از دندان های فک بالا سمت چپ دندان اسیباب من کمی از وقتها مشکل داشت که دکتور رفتم و الان پرکاری شده ولی کمی بو میدهد همیشه دیشب خواب دیدم همن دندانم خورد خورد شده روی کف دستم است کسی اگه تعبیرشو میدونه بگه خیلی ممنون از سایت زیبایتون

با سلام اگر در عالم واقع و جدیدا به این موضوع فکر کرده اید پس این خواب تعبیری ندارد و کاملا خوابی معمولی است زیرا طبیعی است و در غیر اینصورت بین شما و یکی از نزدیکانتان مشکلی بزرگ و مشاجره ای پیش خواهد امد که شما باید سعی کنید که اصلا به ان ادامه ندهید و طرف صلح جوی ماجرا باشد. سربلند و پیروز باشید

سلام یکی از دندان های فک بالا سمت چپ دندان اسیباب من کمی از وقتها مشکل داشت که دکترو رفتم و الان پرکاری شده ولی کمی بو میدهد همیشه دیشب خواب دیدم همن دندانم خورد خورد شده روی کف دستم است کسی اگه تعبیرشو نیدونه بگه خیلی ممنون از سایت زیبایتون

با سلام تعبیر خواب دندان نیکو نیست و احتمالا نشان از مریض شدن یکی از اطرافیانتان دارد. که هرچند خواب شما از افکار روزانه شما سرچشمه گرفته شده است اما به نیاز مند صدقه بدهید که بلا رفع شود انشالله سربلند و پیروز باشید

باعرضه سلام من یک بار خواب دیدم که بدون دلیل و دردی هنگامی که دست به دوتا دندون پیشین و اسیاب میزنم از ریشه کنده میشه این دندون سفیده و احساس میکنم جاش خالیه. مجددا چند روز بعد خواب میبینم که فکم قفل کرده و به دندون اسیاب بالا سمت چپ فشار میاد و خورد میشه و وقتی توف میکنم خورده های دندون که سفید هستند روی زمین میریزند اما کثیف نمیشند لطف میکنید اگه تعبیرشو بگید.

با سلام همان طور که در متن بالا خوانده اید .به گفته معبران تعبیر خواب افتادن دندان خیر نیست و خبر از پیشامدی ناراحت کننده برای اطرافیان نزدیک است. که خیلی سریع رفع میشود . به نیازمند صدقه بدهید که از بلا مصون باشید انشااله. سربلند و پیروز باشید .

سلام ببخشید من خواب دیدم دو تا از دندونای بزرگ عقبیم فک پایین افتادن و تو دستم بودن خیلی هم سالم و سفید بودن میشه بگید تعبیرش چیه؟

با سلام تعبیر این خواب خیلی خیر نیست و در تعابیر امده است که اگر شخصی دندان های اسیابش را افتاده ببیند رابطه ای نزدیک را پایان دهد و از همین رو شما باید بسیار اگاه باشید که خدای ناکرده شخصی که برای شما عزیز است را از خود ناراحت نکنید که خدای ناکرده این اتفاق نیفتد. سربلند و پیروز باشید

با سلام من صبح خواب دیدم توی یک غار رفتم که خیلی خنک و روشن است و نور آفتاب میومد داخل از بین درختان جلوی در. زیر پام یک آب تمیز و روان و خنک و فرحبخش بود و کف غار قلوه سنگها پیدا بود. من وسط این آب ایستاده بودم و تا مچ پام توی آب بود و لذت میبردم. دندان کرسی من، آخرین دندان بالا سمت چپ لق شد و تا زبون زدم بهش در آمد و افتاد توی دست چپم. وقتی دندان را نگاه کردم کاملا سفید و سالم و تمیز بود و ریشه های کرم رنگش که شبیه پنج انگشت بود به راحتی دیده میشد و سالم بود. از افتادن دندانم ناراحت نبودم چون میدانستم دندان شیری است و جای آن دندان در می اید. از غار بیرون آمدم و موقع عبور از خیابان ریشه دندان به دستم فرو رفت و گفتم به درد نمیخوره، و انداختمش زمین و از خیابان رد شدم. ممنون میشم تعبیر خوابم را بگید.

با سلام خوابی بسیار خیر است شما رابطه ای برقرار خواهید کرد ولی نه به علت بد بودن یا شر بودن طرف مقابل بلکه به علت تقاوت در دیدگاه های هردئ طرف مقابل به صلاح هردوی شما خواهد بود که تمام شود و همین اتفاق هم خواهد افتاد. سربلند و پیروز باشید

من خواب دیدم دندون اسیاب زن داداشم درد ناک هست و مواد داخلش ک دندونش رو پر کرده رو با خلال دوندون میریزه و بوی بدی هم میده….تعبیر خوابم چیه؟

با سلام دندان آسیاب در خواب نشان بر خانواده است و شاید بر این تعبیر باشد که فردی ازخانواده زن برادر شما به ناراحتی دچار میشود و بوی بد دندان نشان بر بدگوویی اقوام از طرف میباشد . برای تعبیر بیشتر لینک زیر را مطالعه فرمایید .

سلام وقت بخیر.بنده خواب دیدم داریم واسرمهموتی یامجلس شادی آماده میشیم یهومن حین رفتن لقمه ای دهنم میدارم که یهو حس میکنم انگاردندونم لای غذاست وخودم بادستم لقمه ودندونارودرمیارم که یهو این دندونت باعصب وهمه چی ولی بی دردکشیده میشن بیرون گمونم 2یا3دندون بود.ودرادامه خواب دیدم نوزادی که مال خواهرمه پیش منه ومن نگهداریش میکنم واس انگارتایمی توبیمارستان یایجای پزشکیه وهمه میگن بمن میاد مادروبچه باشیم.ضمنا توخواب خیلی ازاقوامم بودن حتی اسمشون هم آورده شد.ممنون میشم تعبیردرستوبگ بگید

با سلام تعبیر خواب شما از چند قسمت متشکل شده است که معبران بزرگ به این باورند که خبر ناخوشایندی به شما میرسد و اینکه شما دردی حس نکرده اید میتواند نشان بر این باشد که شما از این خبر یا اتفاق خیلی ناراحت نمیشوید و به خیر رفع میشود انشالله اما در مورد کودک تعبیر بر این است که شما مسولیتی بر عهده میگیریدکه از پس ان برمی ایید و اطرافیانتان در این امر به شما اعتماد دارن و تحسین همگان را بر می گزینید . سربلند و پیروز باشید.

من خواب دیدم ک پنجره رو باز میکنیم و از اسمون برف خیلی شدید میاد این که هر یک از برفا اندازه کف دسته بعد من ب خواهرم میگم وای واقعا خدا با ما قهر کرده و بعد این که انگار خوابیده بودم از خواب بیدار شدم و دیدم دندانام همه در میکننه چون تو واقعت من برای اومدن دندون عقلم نگرانم و تو خوابم دیدم چون اون داره بالا میاد و ب دندونام فشار اورده و همه لقن و میبینم میرم تو آیینه نگاه میکنم میگم وای چه دندونایی خوشگلی دارم ولی تو این من لق شدن و خیلی ناراحتم و یکی از دندونای جلوم اویزون شد و گذاشتم سرجاش و خواهرم گف دست نزن بهشون تا بری دکتر

با سلام با توجه به فرمایشات سرکار این خواب دارای تعبیر نیست و در اثر فکر به این موضوع این خواب رخ داده است.به هیچ وجه خبری بد برای این خواب وجود ندارد و اصلا نگران نباشید. سربلند و پیروز باشید

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم دندان مصنوعیم در دهانم است و یک دندان واقعی کرم خورده از اخرین دندان ردیف پایینم بیرون افتاد الان نگران این خواب هستم

با سلام تعبیر خواب دندان ها معمولا به معنای افراد نزدیک شماست و این یعنی اینکه شما در وهله ی اول در اینده ی نه چندان دور ممکن است که روابطتان با ان ها بسیار سرد شود و رابطیتان با یک نفر هم از ان ها در این بین که انسان خیری نیست کاملا از بین برود و مشاجره ای پیش بیاید. سربلندو پیروز باشید

سلام من خواب دیدم دعوا شده و بدون اینکه ضربه ای بخورم چهار یا پنج دندان آسیاب سمت راست به صورت سالم ریخت و در دستم نگه داشتم دندانها هم سالم بودند

با سلام تعبیر دعوا در خواب نزدیکی است و خیر است اما تعبیر افتادن دندان در دست به معنای مشکلی برای یکی از نزدیکانتان است و این خود به این مفهوم اشاره دارد که احتمال دارد که شما با یکی از بستکانتان بسیار نزدیک شوید ولی پس از آن به دلیل همین نزدیکی بین شما و ایشان مشکلی پیش بیاید.پس بسیار اگاه باشید. سربلند وپیروز باشید

سلام من خواب دیدم دوتا دندون جلوی فک پایینم افتاده بعد تو آینه که نگاه کردم داشت جاش دندون در میومد خیلی ولی درد داشت وقتی دندون داشت در میومد این تعبیرش چی میتونه باشه؟

با سلام برای شما با یکی از نزدیکانتان مشکلی پیش خواهد امد و بین شما مشاجره یا بحث و کدورتی پیش خواهد امد اما این موضوع رفع خواهد شد و احتمالا رابطه یا از قبل بهتر خواهید داشت. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که دندان های فک پایینم دندان های جلوم یکیش لق شده ودرد هم نمیکرد فقط لق بود و خون هم نمیومد

با سلام معمولا در خواب خون دیده نمیشود و این که دندان های یک نفر دچار مشکل بشوند به معنای کدورت و مشکل با یکی از بستگانتان است و این یعنی که شما با ایشان مشکلی خواهید داشت ،ولی درد نداشتن ان به معنای این است که یا این کدورت به صلاح شماست و یا اینکه موضوضع مهمی نخواهد بود و به اسانی رفع خواهد شد. سربلند و پیروز باشید

سلام تشکر از سایت بسیار خوبتون تو رو خدا جوابمو بدین خیلی اشفته ام اینروزا و دیشبم در کمال ناراحتی نا امیدی و گریه خوابم برد من در خواب دیدم سر کلاس درس بودم و وقتی نوبت من شد برای پاسخگویی به معلم ؛ یکباره احساس کردم تمام دندان های فک پایین داخل دهنم خورد شدن دویدم سمت دسشویی اما هرچی تف میکردم بیرون نمیومدن و باید حتما با دست میاوردمشون بیرون و به زمین میریختن اما هرچی اینکارو میکردم تمومی نداشتن و حتی بیشتر از قبل میشدن دوستام همه دورم جمع شده بودن و نگران بودن یکیشون بهم گفت منکه بهت گفتم باید این دارو رو بخوری گوش نکردی همه ما خوردیم و مشکلی نداریم و رفتن برای من اون دارو رو اوردن اما من از بس خورده های دندان داخل دهانم زیاد بود و تمامی نداشت موفق به خوردن دارو نشدم و مدام با دستم خورده های دندون رو به بیرون میکشیدم از دوستام پرسیدم دندون های جلوم هم‌ ریختن ؟؟ اونا با خوشحالی گفتن نه دندون های جلوت سالمه که از خواب پریدم

با سلام دیدن افتادن دندان در خواب به این تعبیر است که شما با یکی از نزدیگانتان وارد بحث خواهید شد و مابقی خواب بیانگر این خواهد بود که این فرد کیست و کیفیت این مجادله به چه شکل خواهد بود.در خواب شما میشود فهمید که احتمالا این اتفاق در فضایی که در خواب دیده اید برای شما رخ خواهد داد و با یکی از ایشان دچار مشکل خواهید شد و این مشکل به شکلی خواهد بود که در خواب نیز تفسیر شده است و ان به این معناست که ازین اتفاق شما هم ناراحت خواهید شد و این خود بیانگر شدت خادثه است و باید برحذر باشید تا دیگران از شما نرنجند و اگر شما حسن اخلاق را به جای آوردید ولی باز هم این مشکل وجود داشت قطعا صلاه شما در ان بوده است. سربلند و پیروز باشید

سلام.من خواب دیدم یکی از دندونای جلو قسمت پایین سمت چپ پوسیده و سیاه شده بود و دست زدم شکست.لطفا تعبیرش چی میتونه باشه.ممنون

با سلام انشالله که خیر است. دندان جلو در خواب تعبیری به این شکل دارد که دندان جلو نشانه ی زینت صورت و یا نزدیکان درجه ی دو شماست و خودای ناکرده ممکن است با یکی از ان ها رابطیتان مکدر شود و این کاملا پدیده ای احتمالی است زیرا خواب ها را خودمان در واقعیت میسازیم. سربلند و پیروز باشید

سلام بنده دوبار خواب دیدم البته با فاصله زمانی ک دندان نیشم افتاده فقط دیدم ک نیس

با سلام دندان نیش یا همان دندان های پیشین همانگونه که در متن نیز خوانده اید تعیبر خوبی برای افتادن ندارند و کلا افتادن دندان در خواب بسیار نیکو نیست اما برای شما باید بدانید که احتمالاچیزی را از دست خواهید داد و این دلیل بر ارزش آن موضوع ندارد.آگاه باشید و صدقه بدهید که انشالله از سر بد محفوظ خواهید بود. سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم با خانواده همسرم به دندانپزشکی رفتم و یکی از دندانهای کرسیم رو که خراب شده بود با بی حسی کشیدم ولی دکتر میگفت هنوز نصف دندان داخل لثه هست و دوباره میخواست بکشه که از خواب پریدم

با سلام این خواب در تعابیر به نیکی ز آن یاد نشده است ولی تعبیر خواب در هر حالتی وابسته به رفتار ما در اینده ی بعد از آن خواب است. احتمالا تعبیر این خواب به این شکل است که ممکن است همسرتان از شما دل نگران و ناراحت است و شما باید سعی کنید که ایشان را از خود زاضی نگهدارید. و تلاش دوباره برای کشیدن دندان به معنای اصرار شما بر این موضوع است. سربلند و پیروز باشید

,من خواب دیدم دندونایه فک پایینی تمامشون ریختن و کف دستم بودن ولی خونی نمی اومد و من گریه میکردم و هی ب لثه هام ک خالی از دندون بودن دست می‌کشیدم و میگفتم چرا دندونام انقد سست شدن و مث برگایه رو درخت می‌ریختند انگار ک با چسب چسبیده باشه راحت جدا میشن ولی معنی خوبی براش پیدا نکردم

با سلام همانگونه که در متن آمده است احتمالبسیار قوی دندان ها نشان از اعضای خانواده و نزدیان شما هستند ولی این موضوع که دندان های شما ریخته اند دال بر این نیست که حتما یکی از اعضای خاوادیتان را (ترجیحا از زنان) را از دست میدهید بلکه میتواند بدین معنی باشد که ممکن است بین شما و یکی از زنان نزدیک شما مشکلی پیش بیاید که باعث شود محبت و دوستی آن ها را از دست دهید و این لزوما به معنای این نیست که شما خیری را از دست داده اید بلکه ممکن است کاملا به صلاح شما باشدو پس حتما صدقه بدهید تا از شر بد به دور بمایند. سربلند و پیروز باشید

با سلام ، خواب دیدم کسی دهانم را فشرده وبعد تمام دندان های تختم ریختن در دهانم و من انها را تف کردم در دست راست خودم بعد از چند دقیقه دوباره دیدم که جای دندان های افتاده شده باز دندان در اوردم ، این خواب را روز چهارشنبه بعد از اذان صبح دیدم ، لطفا تعبیرش را برایم بگویید با تشکر

با سلام همان طور که در متن زیر خوانده اید .به گفته معبران افتادن دندان نیک نیست و خبر از پیشامدی ناراحت کننده برای اطرافیان نزدیک است . اما اینکه جای دندان های شما دوباره دندان رشت کرده است خواب شما را به خیر تعبیر میکند که مشکل و ناراحتی از اطرافیانتان دور میشود . به نیازمند صدقه بدهید که از بلا مصون باشید انشااله. سربلند و پیروز باشید .

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم دندونای کنار سمت چپ بالام یکی یکی لق میشدند و من از تو دهانم برمیداشتم تو دستم نگه میداشتم.خیلی ترسیده بودم.میخواستم بذارم تو مشما و زنگ بزنم دکترم که سریع ببرم دندونپزشکی همشو بذاره سرجاش.

با سلام دندان های لق نشان بر ترسها و مشکلات روزمره شما میباشد که توان مقابله با انها را پیدا کرده اید و در پی پیدا کردن راه حل برای انها هستسد تا انها را رفع کنید انشالله سربلند و پیروز باشید

مطالب خیلی خوبن.خیلی جنبه ها رو پوشش میدن.ولی من یکم خوابم فرق داشت.وهمیشه هم خوابم تعبیر داره.توی ی برهه زمانی متغیر هستم.صبح زود خواب دیدم دندان فک پایینیم یکی از دو تا جلویی و شایدم اصلا ی دندان اضافه اون وسط بود که مفقود شده بود.روی فرش افتاده بود گشتمو پیداش کردم و توی آب گذاشتمش.ریشه هاشم کاملا سالم بود‌.مادرم گفت بندازش دور ی دندون مصنوعی میزاریرولی مت گفتم ریشه هاش سالمه مال خودمو سر جاش میزارم.جالب اینجا بود که همه اقوام پدریم هم تو خواب بودن.

با سلام به تعبیر معبران بزرگ دندان در خواب اطرافیان نزدیک هستند و در اینجا تعبیر خواب شما مراقبت از بزرگان خانواده است و اینکه شما خواهان خیر و نیکی برای انها هستید و از انها محافظت خواهید کرد . سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم دندونم درد میکرد و لق بود خودم با دست کندمش ، تعبیرش چیه

با سلام دندان لق نشان بر امور روزمره شماست که از انها ترس دارید و شما را می آزارند و باعث خوف و هرس شما میشوند و اینکه شما دندان را جدا نموده اید بر این معنی است که شما جرات ایت را پیدا کرده اید با ترس های خود روبرو شده و انها را از بین ببرید . سربلند و پیروز باشید

باسلام عرض ادب ، بنده مذکرهستم و بعداز گذشت حدودآ ۹سال که هیچ خوابی نمیدیدم و یا صبح اصلا یادم نمیماند ۲شب پیش ازاتفاق خواب یکی ازدندانهای آسیاب بالایی که خرابه دیدم ودرخواب دیدم خودم باناخن انگشت کندمش و به صورت خورد شده کف دست راستم گذاشتم و بعداز کمی مکس و نگاه کردن همون خورهای دندانم رو ریختم . لطفا درصورت امکان تعبیر دقیق میخوام ، ممنون .

با سلام به گفته معبران بزرگ تعبیر دندان در خواب نشان بر خانواده و اطرافیان است و اینکه خراب بودن دندانتان احتمالا بر این است که فردی از نزدیکانتان که به شما ضرر میرسانند شما ان را از خود دور یا ان را ترد میکنید که برای شما خیر است انشاالله سربلند و پیروز باشید

دندانها هم ریخته شده بودند ولی قسمت انتهایی آنها همچنان در لثه بود یعنی نصف شده بودند . فقط دو دندان بزرگ جلو را داشتم که یکی از آنها نصف شده بود .

با سلام همانطور که در متن زیر خوانده اید . به تعبیر معبران دندان ها اطرافیان نزدیک هستند. وتعبیر خواب شما بر ان است که به اطرافیانتان صدمه کوچکی وارد میشود ولی بسیار زود رفع خواهد شد . سربلند و پیروز باشید .

من خواب ديدم كه دو دندون آسيابم (به طور قرينه)لق شد و افتاد بعد گذاشتمشون لاي دستمال كاغذي فقط يكيشون يه خورده پوسيده بود،البته پزشك باعث لق شدنشون شده بود،لطف ميكنيد تعبيرشو بگين؟

درخواب دیدم کل دندانهایم بدون درد داخل دهانم ریخت ودندانهای داخل دهان کف دستم روی لباسم ریختم لطف تعبییرش را بنوسید

من هم ديشب همين خواب رو ديدم دقيقا همين .. بدون درد دندونام ميريخت توي دهانم بعد هم كف دستام..

من جند سال پیش خاب دیدم تمام داندان ریخت و هی پیشتر و بیشتر مریخت که تو پلاستیک می‌گذاشتم بعدش مال خوری زیاد بهم خورد و خیانت بمن شود که در اثرش نا حق رفتم زندان و تمام زندگیم زیر سوال رفت

سلام من چندروز میش خاب دیدم دندونای سمت چپ بالام ازته چندتاش باهم بالثه افتادتودستم.بدون دردوخونریزی.باتعجب نگاه کردم سفید وسالم بودن ولی ضعیف وشکننده

خواب دیدم دندان آسیا که (قبلا توسط پزشک کشیده و پس از عفونت زدایی مجددا در محل خود گذاشته شده بود) در حین غذا خوردن کنده ودر دهانم افتاده

خواب دیدم دندان آسیا که (قبلا توسط پزشک کشیده و پس از عفونت زدایی مجددا در محل خود گذاشته شده بود) در حین غذا خوردن کنده ودر دهانم افتاده

سلام من خواب دیدم یکی از دندونام شکسته خورده هاشو از دهنم میاوردم بیرون با خون بود میشه تعبیرشو بگید

سلام من اردتودنسی دارم دیشب خواب دیدم خیلی ارتودنسیم دندونمو اذیت میکنه از شدت اذیت کردن دندونام اینقدر فشار دادم که دندون بالا سمت چپم افتاد تقریبا لق شد که به مویی بند بود بعد من گذاشتمش سرجاش نذاشتم در بیاد و دستگاه اردتونسیم دوباره وصل کردم میخواستم بدونم چه تعبیری داره؟ لطفا بهم پاسخ بدید

با سلام شما خوابتان به علت افکار روزانه تان شکل گرفته است و احتمالا تعبیر خوابتان خیر است و اینکه اجازه افتادن به دندانتان را نداده اید و برای درست شدنش و سالم ماندنش تلاش نموده اید نشان بر این است که به اطرافینتان نزدیکتان اهمیت میدهید و خیر خواه انها هستید تا مشکلی برایشان پیش نیاید . سربلند و پیروز باشید

سلام ببخشید من خواب دیدم که دندون نیش بالام لقه داشتم بازبونم فشارمیدادم ک بیفته دندونای بالا و پایینم یهو ریخت کف دستم ولی دندونای جلوی بالا و جلوی پایینم سالم بود فقط کناراش ریخت این تعبیرش چیه ممنون میشم بگبد

خواب دیدم توی یک مهمونیم دارم با دخترعمم حرف میزنم یهو دندونای سمت چپ بالا و پابینم ریخت ولی دندونای جلوم کاری نشدن این تعبیرش چیه

سلام خسته نباشید ببخشید من پدرم خواب دیدن که دندونای فک بالاشون دقیقا سمت راستشون لق شده و احساس لق بودن دندوناشون رو کرده بودن که خودشون دستشون رو میبیرن داخل دهنشون و یهو کل دندونای فک بالاشون رو میبینن افتاده کف دستشون که اصلا هم خون نیومده. ممنون میشم تعبیرش رو برام ایمیل کنید

سلام من صبح بین ساعت 7_10این خوابارو دیدم..یه خواب خوب دیدم یه خواب بد! کدومشون تعبیر میشه؟ خواب بدم این بود که دیدم که فک بالا و پایینم اونم غیرارادی رو هم فشار شدید شدیدی میاورد طوری که درد دندونام رو حس میکردم… بعد که اون فشار تموم شد دندونای پایین جلوییم (پیش و نیش) لق شده بود اونقد لق بود که دوتاش به راحتی افتاد و یکیشم تا انگشتم گذاشتم روش افتاد…سه تا دندونم تو دستم نگه داشتم و نگاشون کردم از ریشه دراومده بودن حتی ریشه هاشونم دیدم و با خودم گفتم چه دندونای تمیز و خوبی هستن وقتی داخل دهنم بودن فک نمیکردن اینقد تمیز و سالم باشن …یه مقدار کمی هم خون اومد اما خیلی خیلی کم بود خواب خوبم هم این بود که رفتم خونه یه نفر یه خونه خیلی قشنگ داشت خونه که نه، مثل یه قصر که تا حالا نمونش رو ندیدم وحشتناک قشنگ بود تمام در و دیوارش سفید بود من از یه بلندی رفتم بالا و از اونجا تمام قصر زیر نظرم بود اونقد قشنگ بود که تو خواب دلم آب شد به مردی که صاحب اونجا بود گفتم این زمینتون چندمتر؟ گفت800متر و 800 میلیون خرجش کردم منم گفتم ارزشش رو داشته توروخدا تعبیراشو برام ایمیل کنید

خواب دیدم دندون کرسی پایین سمت چپ دهنم درد میکنه با انگشتم دندونمو گرفتم و یهو کنده شد و خون زیادی اومد بصورتی ک دهنم پر خون شده بود ولی خونریزی زود بند اومد و منم دندونمو نگاه میکردم ک کرم خورده و خراب بود.تعبیرش چی میتونه باشه

سلام من خواب دیدم دندون جلوم افتادومن خیلی ترسیدم وتلاش میکردم اونوبذارم سرجاش وبعداتوسرجای خودش قرارگرفت خواهش میکنم ازتون اگه میشه زودترجوابموبدیدنگرانم

من ساعت ۳ صبح خواب دیدم تو یه کلاس درس نشستم استاد به طرف یه دانشجو گچ پرت کرد اما خورد به صورت من تمام دندونام ریخت کف دستم حتی اونا رو شمردم ۳۲ تا بود

خواب دیدم که یه جسم سختو گاز زدم تمام دندونام شکسته بعد دوباره در امدن تعبیرش چیه ممنون

خواب دیدم یکی از دندان های آسیابم یک تیکه اش شکست وافتاد رو زمین تعبیرش چیست.ساعت خوابم 3 نیمه شب بود.با سپاس فراوان

این مهنیش این میتونه باشه که یکی از بستگانت که مرده میخواد که بری سر قبرش و فاطحه بدی تا اروم بگیره روحش

خواب دیدم در حین صحبت کردن با کسی بودم که بدون هیچ دردی دندونهای سمت راست فکم هم بالا و هم پایین میافتادن . البته با دست خودم درشون میاوردم و بهشون نگاه میکردم . بعضی ها خراب شده بودند اما نه زیاد و بعضی ها سالم بودند و جالب اینجاست که توی خواب نگران زشت شدن لبخندم بودم البته به اینه نگاه نکردم

سلام خواب دیدیم داندن کرسی رو خودم در اوردم لق بود وداندن جلو هم همین حالت بود واحساس کردم یه مریضی گرفتم بود داندن این حالت شده بود میشه تعبیر خوابم بهم بگی ممنون میشم

خواب دیدم دندون نیشم لق شده ولی نیفتادتعبیرش چیه

سلام من خواب دیدم دندان جلو پایین را کندم و ریشه آن توی آسه ماند ولی رشته عصبی بلندی دارد که داخل لسه ام مانده و یک سر آن توی دستم است اگر میشه برام ایمیل کنید. با تشکر فراوان. خواب را هم صبح دیدم

دندان جلویی خودم رابا دست خودم کندم و وقتی که دندانم رانگاه کردم شکل دندان شیری بود

خواب دیدم تو ی مهمونیم دندون جلوم لق شد نصفیش کند نصفیش موند بعدش خون اومد

خواب دیدم داشتم لقمه میخوردم یهو دیدم دندون جلویی از ردیف پایین نیست.توروخدا زودتر زودتر زودتر تعبیرشو بگید بهم

سلام خواب دیدم دندونعقبیم البتع نه خیلی عقب دندونی ک زیر لپمه ردیف پایین کرم داشت کرم سیاه بقیه دندونام سفید بود با انگشتم کرمو از رو دندونم برداشتم خیلی زیاد ولی تمیزشش کردم میشه بگید چیه تعبیرش

سلام من خواب دیدم یکی خواهرام منو کتک میزنه دندانم میافته میشه بگید چه میشه تعبیرش

با عرض سلام… شب تو خواب دیدم که دندون پایینیم از لثه م جدا شده بعد دستمو میزنم به دندونم از ریشه ش جدا میشه و کنده میشه. خیلی خرسند میشم اگه جواب تعبیرشو زود بدین. با تشکر

من اصلا دندون خراب ندارم اما در خواب دیدم یکی از دندونای اسیابیم خراب شده

سلام من خواب دیدم دندان های از نیش اون ورتر فک بالا سمت راستم دو سه تاشون لق شدن و وقتی دست میزنم ی خورده ازش کنده میشه و میاد دستم و ی خورده از دندون تو دهنم باقی ميمونه. تورو خدا جواب بدید خیلی نگرانم. ممنون

من همیشه خواب میبینم که ریشه دندونهام لقه و میوفتن یا بعضی شب ها یهو همه میریزن تورو خدا به من بگین این خوابها یعنی چی؟؟ بعدش که خواب میبینم دندونهام میریزن یهو مشکل و غم بزرگی میاد تو زندگیم

متاسفانه با يه دوست قديمي و نزديك دوستيتون به هم خورده و اون در فكر ضربه زدن به شما مي باشه مواظب باشيد

سلام خیلی وقته که خواب میبینم دندونام لقه و خیلی هم درد میکنه و من هم همه تلاشم رو میکنم تا نیفتن حالا خواب دیدم که همون دندون لقم میفته و به همراه لثه ام کنده میشه با کلی درد نگران بقیه دندونام هستم که اونا هم تا بهشون دست میزنم تا مطمئن شم لق نیستن با لثه ام کنده میشن و من هم گریه میکنم بعد از اون هم یکی از دندونچهای ثنایام میفته خواهش میکنم تعبیرش رو بگید

سلام من خواب ديدم كه چند دندون اصافه توي دهانم درآوردم جلوي بقيه دندونام

منم دقيقا اين خوابو ديدم . خواب ديدم گلوم كلااا دندون شده و داخل دهنم توي سقف دهنم سه چهار رديف دندون اضافه شده . تعبيرش چيه؟؟

سلام خدمت دوستان گرامی من خوابی دیدم ک دندونام سالمند و سفید برق میزنه (قسمت دوندونای جلوی بالا) منظورم هست ک یه دفعه بی دلیل ترک میخورن و قشنگ با زبونم حس کردم ترک های دندونام رو و هی خدا خدا میکردم ک چرا اینجوری شد و الان نیفتن ، کلی شک زده شدم و دستم و بردم طرف دندونام و حس کردم ک هر لحظه ممکنه ک بیفتن ، چون الان خواستگاری دارم و ب خاطر همین میگفتم چرا اینطوری شد و نه دردی و نه خونی از طرف دندونام حس نمیکردم ممنون میشم ک جوابی بهم بدین با تشکر

با ارض ادب و احترام خدمت عزيزان : سپاس فراوان اگر تعبير خوابم را آشكار كنيد .

خواب ديدم در داخل چادري به همراه چمدان در كناره جاده نزديك يك روستايي كه نمي دانستم كجاست هستم ، وقتي سرم إز چادر خارج كردم ، ديدم سمت راست و چپ. دور تَر إز چادرمسافرتي چند تا مرد ايستاده به نظر كه نگهبان بودند در جاييكه محل مسكوني نبوده ولي دور بر چادر سر سبز بوده ، يكباره سر إز جلوي پيشخوان هتل سر در آوردم كه در حال پرداخت پول اتاق بودم ، با وخودم داشته ميگفتم من كه پول كافي ندارم ، يكباره در لابي هتل يك زن صدام كرد نه دقيقا نام من ولي منظورش من بودم چون وقتي سرم برگرداندم ديدم با خوش رويي و چهره اي خندان من نگاه ميكنه و صدام ميكنه ، با اشاره يك زني كه جلويش بوده اشاره كرد و گفت نصف كرايه هتل شمارو اين خانم ميده ، من هر چي پول اسكناس و خورد بود به پيشخوان هتل دادم ، و اون خانم گفتند بايد با اين خانم در يك اتاق بخوابيد ، وقتي قيافه خانمي كه نصف پول اتاق هتل من داد نگاه كردم ، صورتي زيبا ولي دندان هايش سفيد نبودند و خيلي مغرور به نظر ميرسيد ، و مسخدم هتل در حال جمع كردن وسائل من برأي رفتن به اتاق بود،

ایشالا که خیره

داداش چنوب حتما میخواستی بشی

من دندون اسياب سمت چپم خرابه اما خواب ديدم دندونام خيلي متورم شدن و كثيف بطوري كه نميتونستم دهنمو ببندم بعد دندون سمت راستم با زبون زدم بهش كنده شد افتاد كف دستم همين حال بود كه ناگهان كل دندونام سفيد و براق شدن حتي اوني كه تو دسم بود تورم اونا هم خوابيد.و خيلي هم سالم شدن تعبير كنيد برام لدفا يه اتفاق بدي برام افتاده

اگر خواب ببینید دوتا از دندانهای شما می افتد ، علامت آن است که ناخواسته به اوضاع بدی کشانده خواهید شد . میشه یه نفر بگه این حقیقت داره توی یه سایت دیگه این رو نوشته بود منم همین خواب رو دیدم. 🙁

سلام. من خواب دیدم دندونای فک پایین سمت راستم همشون نه نیش و یکی دوتا اونور اینورش ب همراه لثه و استخونای فکم انگار کرم خورده و رفته رسیده تاپایین و سمت چپم هم داشت همین اتفاق براش می افتاد.من خودم دندونام زردن ولی تو خاب سفید و براق بودن..بشرا خانوم خاهش میکنم خابمو تعبیر کنید.مرسی

خیلی میترسم توروخدا جواب بدید

سلام.توروخدااا هرکسی تعبیر این خواب و میدونه جواب بده.خواب دیدم توقبرستون بودم خیلی دندون رو زمین بود مال خودمم نبود معلوم نبود مال کیه منم همشونو جمع کردم ریختم تویه کاسه.الام خیلی میترسم خواااهش میکنم جواب بدید خیلی نمیترسم

سلام چرا تعبیر خواب “دست” اینجا نیست! خواب دیدم همکلاسیم (پسره) دستمو گرفت!نمیدونم معنیش چی بود!

من خواب دیدم تمام دندانهایم ریخته شده وهمگی کف دستم هستن و خیلی سفید و زیبا و زیادم هستند هیچ دردی راهم احساس نمیکنم عادی است مادرم میاد و میگه که فلان کس هم دندان نداره بیچاره..تعبیرش خوبه یا بد؟اگه میشه زودتر پاسخ بدید ممنون.

اگر چند دفعه خواب ببینیم که همه دندان‌هامون لق شده اند و تعداد زیادی از آن ها هم با هم افتادند، چه تعبیری داره؟

سلام،تعبیر خواب شکستن یکی از دندان های جلو،کهزینت چهره هم حساب میشه چی هست؟ممنون

با عرض سلام من خواب دیدم که دندان پایینم کنده شده تعبیرش چیه؟ با تشکر

ترخدا جواب بدید د د د د د د د د د د

سلام خسته نباشید.من خواهر زادم ۲قولوپسرداشت که یکی ازآنهاپارسال که حدودا۵سال داشت به رحمت خدارفت.حال خواب دیدم که این یکی پسرخواهرم که زنده است نیز فوت میکندومادرش درخواب یه پسر دیگر دارد وآن رابغل کرده واصلا نگران فوتی فرزندش نیس.درصورتی که درواقعیت پسرسومی ندارد.لطفاتعبیرکنید.بسیارنگران هستم.مرسی

چه اتفاقی افتاد ؟؟

شوهرم دیشب خواب دیدهمه دندوناش ریخته ودر دست گرفته وار جای دندوناش سوسک وخورده غذای خیلی بد در می اوردلطفا تعبیر خواب رو جواب بدین ممنون میشم

با سلام این خواب خیر نیست و ممکن است به این تعبیر باشد که ایشان را با خانواده ی درجه ی اولشان مشکلی بسیار پیش خواهد امدکه ایشان مقصر ان خواهند بود و به سبب ان متضرر خواهند شد و باید بسیار اگاه باشند و حتما هم صدقه بدهید. سربلندو پیروز باشید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

باید گفت که در تعبیر خواب افتادن دندان از حضرت یوسف مطالب خوبی نیامده است و تفاسیر این خواب در مجموع نشان از نامطلوب بودن این خواب دارد در ادامه انواع تفاسیر ممکن از تعبیر خواب دندان را به شما ارائه می کنیم.

با توجه به تفاسیر حضرت یوسف معنای این خواب این است که از سوی یکی از اطرافیان طرد خواهد شد و به عبارتی یکی از نزدیکان خود را از دست خواهد داد.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در خواب دیده شود شکستن دندان فردی دیگر است در این حالت به تفسیر حضرت یوسف در زندگی شما دعوایی به وجود خواهد آمد و زندگی شما وارد چالش هایی خواهد شد.

اگر در خواب خود دندان لق مشاهده نمودید به این معنی است که نزدیکان و آشنایان شما سبب از بین رفتن آرامش شما خواهند شد.

اگر که در خواب شما ریختن دندان اتفاق افتاد تعبیر آن از منظر حضرت یوسف ریختن آبروی شما در بین اطرافیانتان است.

تعبیر خواب افتادن دندان

با توجه به تفاسیر حضرت یوسف اگر در خواب دندان خود را بکشید به این معنی است که در زندگی شما تغییرات بسیاری اتفاق خواهد افتاد، یعنی ممکن است ازدواج یا طلاق و یا تغییر شغل برای شما اتفاق بیفتد.

به تعبیر حضرت یوسف اگر زن حامله ای در خواب دندان خود را بکشد به معنی زمان زایمان او است.

اشتراک گذاری 

Share on whatsapp
واتساپ
Share on telegram
تلگرام
Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on email
ایمیل
Share on linkedin
لینکدین

خیلی کامل بود تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیر کلی   نوع دندان   رویش یا پاکیزگی   دندان‌درد   ریختن دندان   آسیب یا از دست دادن   سایر موارد   is_jame_بی دندان   is_jame_دندان   is_jame_دندان نیش   is_jame_دندان پزشک

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

تعبیر خواب افتادن دندان

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر خواب افتادن دندان
تعبیر خواب افتادن دندان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *