تعبیر خواب بادمجان

تعبیر خواب بادمجان
تعبیر خواب بادمجان

مجله دلگرم: تعبیر خواب بادمجان ( تعبیر خواب خریدن بادمجان ، تعبیر خواب کاشتن بادمجان ، تعبیر خواب پختن بادمجان ، تعبیر خواب پوست کندن بادمجان ، تعبیر خواب سالاد بادمجان و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

1- تعبیر خواب بادمجان فراوانی ، باروری و احساس رضایت در زندگی است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :2- تعبیر خواب بادمجان نیکو نیست بخصوص اگر پوست سیاه و براق داشته باشد .3- چنانچه در خواب ببینید که در دست خود بادمجان دارید و آن را به دیگری می دهید از جانب شما نسبت به آن شخص ستمی می شود و رنجی می رسد ولی اگر بادنجان را از دست به زمین بیافکنید یا از خانه بیرون بیاندازید گویای نجات از بلاست و راحتی و آسودگی نزدیک را بشارت می دهد .

تعبیر خواب بادمجان

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید 4- تعبیر خواب بادمجان ممکن است بیانگر فراوانی و باروری باشد.5- دیدن خواب بادمجان نمادی از وفاداری، عشق و شور و از خود گذشتگی است6- دیدن یا خوردن بادمجان در خوابتان بیانگر این است که از جایی که در زندگی قرار دارید راضی هستید.

7- خریدن بادمجان در خواب نشانه موفقیت و خوش شانسی است. ممکن است به این خاطر مردم به شما حسادت کنند.

8- تعبیر خواب کاشتن بادمجان این است که تمام آرزوهای شما به حقیقت می پیوندد. کسی در زندگی شماست که از بودن با او بسیار خوشحال و خوشبخت هستید و احساس فوق العاده ای دارید.

9- تعبیر پختن بادمجان در خواب نشان دهنده تلاش برای رسیدن به آرزوهاست. شما از زندگی خود بسیار راضی هستید و تلاشتان نتیجه خواهد داد.

10- تعبیر پوست کندن و خرد کردن بادمجان نشان دهنده انجام کارهای غیر منتظره است. به گفته بعضی معبران این خواب نشانه این است که از شخصی در خانواده ناراضی هستید زیرا شما اذیت کرده و ممکن است باعث دلشکستگی شما شود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :11- تعبیر خواب پوست کندن بادمجان پرداختن به کاری است که ناخشنودی همراه می آورد .

12- تعبیر بادمجان یخ زده در خواب نشانه این است که در یک دوره کوتاه مدت از بی پولی رنج می برید. با این حال با تلاش خود به زودی از این وضعیت خلاص می شوید و به تجارتی سود آور خواهید رسید.

13- تعبیر چیدن بادمجان در خواب نشان دهنده سود و زیان در کسب و کار است.14- تعبیر خواب چیدن بادمجان رضایت از کار و زندگی هم میتواند باشد.

15- اگر خواب دیدید که بادمجان می خورید تعبیرش این است که پول و ثروت و نعمت به دست می آورید. اما مراقب حسودان و کینه ورزان باشید.

محمد بن سیرین گوید :16- تعبیر خواب بادمجان خوردن ( اگر به وقت بود و اگر بی وقت و اگر پخته بود و اگر خام ) به میزان خوردنش ، غم و اندوه است

17- اگر خواب دیدید که از کسی بادمجان می گیرید تعبیرش این است که به زودی بچه دار می شوید.

18- تعبیر بادمجان خراب در خواب به این معنی است که از زندگی خود ناراضی هستید . ممکن است شکست عاطفی شدیدی خورده باشید و یا از شخصی که دوستش دارید دور باشید.

19- تعبیر فروش بادمجان در خواب نشان دهنده دید و بازدیدهای فامیلی است. این اقوام به دلیل موقعیتتان دوست دارند به شما نزدیک شوند شما نیز از این جهت راضی هستید.

20- تعبیر خواب سالاد بادمجان این است که به کمک عزیزانتان نیاز دارید. با کمک آن ها یک زندگی ایده آل برای خود خواهید ساخت . سعی کنید انرژی مثبت و کمک آن ها را فراموش نکنید و سپاسگزار آن ها باشید.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب سوپ : دیدن سوپ در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گوجه : دیدن گوجه فرنگی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب ماست : دیدن ماست در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب کدو تنبل : دیدن کدو تنبل در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر دیدن بادمجان در خواب چیست؟

نفایس الفنون تصریح دارد که خوردن بادمجان در در فصل خودش رای و اندیشه و تعقل است ولی در خارج از فصل نیکو نیست.

ابن سیرین می گوید خوردن بادمجان در خواب اگر به وقت باشد یا بی وقت و اگر پخته باشد یا خام نشان خوردن غم و داشتن غصه و اندوه است ولی همچنان که در مقدمه این کتاب توضیح داده شد ممکن است شما در خواب بادمجان ببینید اما بادمجان محور خواب شما نباشد و تعبیرش تحت شعاع چیز دیگری که اساس رویای شماست قرار بگیرد پس نباید بد به دل آورد و صرفا به دیدن بادمجان تعبیر نادرست داشت.

بادمجان نیکو نیست بخصوص اگر پوست سیاه و براق داشته باشد.

تعبیر خواب بادمجان

چنانچه در خواب ببینید که در دست خود بادمجان دارید و آن را به دیگری می دهید از جانب شما نسبت به آن شخص ستمی می شود و رنجی می رسد ولی اگر بادمجان را از دست به زمین بیافکنید یا از خانه بیرون بیاندازید گویای فرج از شدت و نجات از بلاست و راحتی و آسودگی نزدیک را بشارت می دهد.

پوست کندن بادمجان نیز پرداختن به کاری است که ناخشنودی همراه می آورد.

اگر در خواب‌تان «بادمجان» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

من در خواب دیدم که تمام خیابان پر از بادمجان بو کویفند بود که من از روی بادمجانها میپریدم و گوسفندها دنبالم میکردن

با سلام تعبیر بادمجان در خواب در اکثر مواقع نیکو نیست اما اینکه محوریت خواب شما چیست مهم تر است. در اینجا بادمجان نماد شر است و اینکه شما از ان فرار کرده اید نیکو است اما گوسفند در خواب نماد خیر و رزق حلال است و اینکه ان ها به دنبال شما امده اند میتواند بدین معنای باشد که شما در اینده ای نه چندان دور میتوانید با پشت سر گذاشتن شر و مشکلاتی که در زندگیتان پیش می اید به مال و رزق حلال دست یابید. سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشید من خواب دیدم با دوستام دورهم جمع شدیم و بادمجون میخوریم .واسه هم دیگه لقمه و میگرفتیم و با بگو بخند میخوردیم.نمیدونم دقیقا کی پخته بود لطفا بفرماید تعبیرش چی میشه،خیلی استرس دارم.

سلام خواب دیدم دارم از ی مغازه خرید میوه وتره بار میکنم در آخر از مغازه دار خواستم برام ی کیلو بادمجان تو کیسه بزاره و با دیدن بادمجان ها ک تو کیسه گذاشته بود و بدستم دادخودم رفتم بادمجان های بیشتری برداشتم میخواستم تعبیرش رو بدونم

سلام خواب ديدم مادرشوهرم داشت براي پدر شوهرم گوشت و بادمجان و پياز سرخ ميكرد منم يكي برداشتم كمكش كنم

یجا بادمجون زیاد دیدیم یکیش خیلی دراز بود شاید یک متر میشد فقط دیدم تعبیرش چیه لطفا

باسلام درخواب دیدم شخصی به من تعارف بادمجان کرد و گف از این بادمجانها بردارباتشکر

باسلام من خواب دیدم ۴تا بادمجان روی زمین دور ور خواهرم تبدیل به مار شدن ولی به خواهرم آسیبی نرسوندن منم خیلی ترسیده بودم از خواب بیدارشم میشه تعبیرشوبگین ممنون

خواب دیدم در باغچه ای از بادمجان هستم و به حیرت به یک دست و مرتب رویدنشان نگاه میکنم

خواب ديدم مقداري پوست بادمجان دست دخترمه ازش گرفتم ریز ریز کردم دادم مرغامون بخورنش

عالی بود

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر کسی در خواب دید که بادمجان می کارد یا برداشت می کند، دست به کاری بیهوده و بی فایده می زند.
در نفایس الفنون آمده که خوردن بادمجان در فصل خود، اندیشه و تعقل است ولی در خارج از فصل نیکو نیست. اگر ببینید به شخصی بادمجان می دهید، از جانب شما نسبت به آن شخص، ستمی روا می شود و رنجی به او می رسد ولی اگر بادمجان را از دست به زمین انداختید یا از خانه بیرون بیاندازید، گویای فرج از شدت و نجات از بلاست و راحتی و آسودگی نزدیک را بشارت می دهد. پوست کندن بادمجان نیز پرداختن به کاری است که ناخشنودی همراه می آورد.

ابن سیرین می گوید: خوردن بادمجان در خواب اگر به وقت باشد یا بی وقت و اگر پخته باشد یا خام نشان خوردن غم و داشتن غصه و اندوه است. بادمجان نیکو نیست بخصوص اگر پوست سیاه و براق داشته باشد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

تعبیر خواب بادمجان

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

ساحل : سلام وقت بخیر .من خواب دیدم تو حیاط تو خونمون نشستیم بعد انگار سگ داریم (,نمیدونم برا خودمون هس یا نه در واقعیت نداریم ها)بعد سگ رو میخوایم بفروشیم .چند نفر خریدار اومدن یکیش میخواد بخره یک مداد دست من هست سگ میاد رد بشه مداد دست من میره تو بدنش میگم وای چه کنم انگار ماده اس .خیلی آروم آروم هست سگ .من میرم گوشه میگم نکنه چیزیش بشه ولی خریدار میاد میخرتش و مداد هم میبینه از بدنش در میاره و میرن ..ولی دو سه نفر با بابام میرن تو اتاق حالت مهمان چای بخورن و‌…من یک لحظه سرم بالا میارم میبینم چقدر درخت تو حیاطمون هست و ثمر دادن یکیش یک چیزی مثل پرتقال یا آناناس نمیدونم ابن حالت هست چون هنوز کال هستن..تو دلم میگم کی اینها گل دادن که رسیدن به ثمر من ندیدم (درواقعیت باغ بزرگ داریم تو حیاط ولی این درخت ها فقط خرما و کنار )بعد وسط حیاط از بین سرامیک ها میبینم یک بوته خیلی بزرگ زده بیرون و این بادمجون هس و گوشه کنار حیاط هم یک نهال درخت کنار دیگه از سرامیک ها زده بیرون بلند بلند ولی هنوز جوون خب این ثمر نداشت‌.دویدم تو اتاق که بابام مهمان داشت میگم بیا حیاط ببین ..میاد تو حیاط بابام هم تعجب میکنه و ذوق مبگع چقدر قشنگن اون هم ولی نمیدونه چه میوه ایی هست پرتقال یا ..ولی بادمجون ها میبینه میگه وای اینها چه بزرگ و خوشگلن ..مبخواد نهال کنار رو بکش بیرون میگم نه میگه خب داریم تو باغ اینجا برا پارک ماشین‌.لش میگم ببین چقدر گوشه حیاط قشنگ کرده..بزرگ بشه و ثمر که عالیه..یک نگاه انداخت گفت اره خب بزارشون..داشتیم هر دو درختا و ثمرشون و بادمجون ها میدیدم و‌لذت که بیدار شدم‌..(من مجرد هستم),میدونمم دو تا خواب کم میشه…ولی مهم بود خوابم ممنون تعبیر کنید

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما شخصیتی مهربان و فداکار و بینشی قوی دارید و می خواهید ازدواج کنید. شما سعی می کنید که رفتاری تاثیر گذار داشته باشید و جوری صحبت کنید که به دل خواستگارانتان بنشینید. شما دست به کار می شوید و حرفها و عملکرد شما تاثیری مثبت در رابطه با ازدواجتان به جا خواهد گذاشت. شما با شخصی اصیل و نجیب ازدواج خواهید کرد و از زندگی تان راضی خواهید بود. عشق و شور و شوق و فراوانی و باروری خواهید داشت. شما و همسرتان به ثروت و سلامتی و موفقیت می رسید. مسافرت های خوبی خواهید رفت و خوشرو، با اعتماد به نفس و جاه طلب خواهید بود. تشکر از همراهیتون.

salarian : سلام وقت بخیر
من خواب دیدم دایی های همسرم با خانواده هاشون اومدن خونه ی ما زندایی بزرگشون گفت من. غذا درست می کنم رفتن اشپز خونه با بادمجون و گوحه یا رب عدا درست کردن غذاشون اصلا چهره ی خوبی. نداشت من گفتم زشته این غذا رو به مهمونام بدم و می خوام از بیرون عدا سفارش بدم و پول زیادی هم تو حسابم بود رفتم دستشویی که برگردم عذارو سفارش بدم دیدم که رفتن
ممنون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. خانواده ی همسر شما از نقطه نظر فرهنگی و سنت های خودشان، می خواهند سعی کنند که نصایح و راهنمایی هایی به شما بکنند که به خیال خودشان از شما حمایت کنند تا در زندگی تان با موفقیت و بهبودی و باروری، عشق و شور و از خود گذشتگی، به پیش بروید ولی روش نصایح آنها، برای شما خوشایند نیست. شما می خواهید که خودتان منوط به تفکرات و روشهای ذهنی خودتان مشکلاتتان را حل کنید و از خانواده تان حمایت کنید. شما تفکرات سنتی خانواده ی همسرتان را نمی پسندید و معتقدید که خودتان به اندازه ی کافی اعتبار و دانش و خرد دارید که مشکلاتتان را حل کنید. آنها هم در تحمیل نصایحشان به شما، اصرار و پافشاری نخواهند کرد. تشکر از همراهیتون.

فرزان : سلا و عرض ادب
من خواب دیدم که تو خونه مون من و مادرم هر کدام جداگانه در گلدان بادمجان کاشتیم( گلدان مادرم بزرگتر و مستطیل بود و مال من مربع وهردو سفید بود من پیش خودم گفتم کاش مال من بزرگتر و سفالی بود) اندازه بادمجانهایی که در گلدان مادرم بود بزرگتر بود واومی خواست انها را بچیند برای غذا (ندیدم که بچیند)یکی از بادمجانهای من دوقلو وکوچک بود.مثل اینکه رشدشون و با چشم میدیدم.و درگلدان هر کدام یه ساقه شاداب تقریبا بزرگ ریحان به رنگ سبز وبنفش بود ولی من ان را نچیدم (مادرم گفت نگاه چقدرقشنگن)دخترعموم به من گفت میرم نان بگیرم انها را نچین.وهمچنین روی یه برگه کنار اسم معشوقم کلماتی مثل رحمت یا نعمت (دوتا کلمه اضافه تر بود)کلمه رحمت را مطمین هستم.ممنون از تعبیرهای عالی تون

فریبا هراتی : سلام. عرض ادب متقابل. شما و مادرتان سعی می کنید که با قلبی پاک، و مادرتان با نگرشی مادیگرایانه تر و شما با نظم و دیسیپلینی بیشتر، عشق و محبت را به زندگی تان راه دهید. شما از جایی که در زندگی قرار دارید راضی خواهید بود و فراوانی و باروری ، وفاداری، عشق و شور و از خود گذشتگی به زندگی تان راه می یابد. مهربانی، شیرینی، عشقی عمیق خواهید و دستاوردهای مالی تان هم قویتر خواهند شد. تشکر از همراهیتون.

آذر : سلام خواب دیدم از پنجره اتاق به خیاط و باغچه نگاه می کنم. در باغچه بک بوته بررگ بادمجان نظرم رو جلب کرد که سه تا بادمجان تازه براق وبزرگ داشت که به ترتیب ردی بوته قرار داشتند. به حیاط رفتم و با تحسین نگاهشان می کردم و ناراحت بودم که چرا دوربین نیاوردم که ازش عکس بگیرم به سالندخانه برگشتم مادر و خواهرم در حال تمیز کردن اتاق مادرم بودند موضوع بادمجان ها را بهشون کفتم ولی هیچ توجهی نکردند

فریبا هراتی : سلام. دیدن بادمجان در خوابتان بیانگر این است که شما از جایی که در زندگی قرار دارید راضی هستید. ممکن است بیانگر فراوانی و باروري باشد. بادمجان نمادي از وفاداري، عشق و شور و از خود گذشتگی است. مادر و خواهرتان سعی می کنند که فکر مادرتان و خیالش راحت باشد و به اینگونه مسائل عاشقانه توجه ندارند. تشکر از همراهیتون.

sara : سلام خانم هراتی عزیز. به نقل از مادرم که امروز صبح خواب دیدند: من و مرحوم شوهرم در اتاق خوابمان و در حال صحبت کردن درباره مسائل زناشویی (فقط گفتگو) بودیم. شوهرم روی تخت خواب بود و تخت خواب خیلی مرتب بود. در این میان مرحوم پدرم که از دستشویی برگشته بود به اتاق خواب ما آمد. در اتاق خواب ما انگار بادمجان سرخ می کردند. پدرم بادمجان های سرخ شده را با دست از ماهیتابه برچید و از اتاق بیرون رفت. در این بین پسرم که در اتاق مقابل بود قصد داشت به طرف ما بیاید که من به طرف او و به اتاق او رفتم. پسرم (در واقعیت کمی چاق است) بسیار لاغر و قد بلندتر شده بود و به من گفت که خیلی از امتحانم راضی نبودم. با تشک از شما.

فریبا هراتی : سلام. روح همسر و پدرتان شاد. آنها هر دو آمرزیده شده و روحشان آزاد و در کنار شماست. همسر شما می خواهد که شما در کنار روح او احساس آرامش داشته باشید و وجود او را در زندگی تان جدی گرفته و باور کنید. پدر شما برای شما آرزوی خوشبختی دارد و می داند که شما مجبور هستید برای خوشبختی فرزندانتان از خودتان عشق و شور و شوق و از خودگذشتگی بیشتری نشان دهید و امیدوار است که برای او هم همینطور با دعای خیرتان در حق او، ابراز عشق کنید. پسر شما از درون احساس خالی بودن می کند و روحیه اش خراب شده است. او تجربه ی بیشتری در زندگی کسب کرده ولی احساس می کند که پیش مردم کم آورده و اعتماد به نفسش کم شده است. باید ببینید که چه مسئله ای فکر او را ناراحت کرده و به او کمک کنید. او خیال می کند که همه ی مردم چشمشان را روی او دوخته اند و می خواهد در زندگی اش خیلی موفق باشد. تشکر از همراهیتون.

Minoo1370 : سلام من خواب دیذم انگار تو خونه دوست بابامیم ولی انگار خونه خودمونه بعد انگار روی به میز یا به چیز بلندی نشستیم من و چند نفردیکه بعد انگار داریم اروم و صمیمی پچ پچ میکنیم و میخندیم بعد یهو عمم عصبانی و ناراحت میاد یه دست منو میگیره ک ازون جدام کنه بعدانگار میرم سر یخچال کشوی اخر انگار شش هفت تایی بادمجون ک هرکدوم انگار یک خط در میون پوستشون گرفته ظده هست بعد میام سینی و کارذ میگیرم ک پوستشونو بکنم یکمم پوست میگیرم بعد میگم بذار نصفی رو بذارم برا مامانم و نصفشونو ببرم خونه خودم اونجا یه کشک بادمجون خوشمزه درست میکنم،بعد سه تاشو گذاشتم تو کیفم و سه تاش موند برا مامانم،بعد اتگار میگم میدونم مامانمم فرداش قراره ی غذای خوشمزه ازین بلدمجونا دراره اون بلده باهرچیزی بهترین غذاذو درست کنه

فریبا هراتی : سلام. پدر شما و دوستش هم عقیده هستند و شما در شرایط خوبی در زندگی تان به سر می برید و از زندگی تان راضی هستید. فراوانی و باوروی، وفاداری و عشق و شور، از خود گذشتگی و صداقت به زندگی تان راه می یابد. شما و مادرتان به خوبی از همدیگر حمایت می کنید. تشکر از همراهیتون.

Amir : با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما؛
من خواب دیدم که ؛ توی یه منطقه ای در ورودی روستامون هستم که کنار جاده ی اصلی هست / بعد یه جایی شبیه یه حیاط اونجاست که داخلش بادمجون کاشتن [دورش فنس کشیده بودن] / توی خواب انگار من تازه از خواب بیدار شده بودم و تازه اول صبح بود (شاید موقع طلوع آفتاب)… من توی خواب احساس میکردم که مامانم بهم گفته بود اگه گُرسنه شدی برو توی اون حیاط بادمجون بکن و کباب کن و بخور…منم همینکارو انجام دادم و موقع چیدن بادمجون یه خانمه ای از اونجا رد شد که من دوست نداشتم متوجه ی من بشه و نشد هم…توی خواب انگار من اون بادمجونارو برای خواهرمم که منتظر بود هم میبردم ولی خودشو توی خواب ندیدم…
بعد از چیدن سه چهارتا بادمجون/ به افق نگاه کردم و آفتاب رو تماشا میکردم و به یاد مرگ افتادم اون لحظه…بعد یه اسب قهوه ای رو کنار خودم دیدم…من نگاهش کردم و اون یه دفعه شروع به دویدن کرد و به همون سمت افق دوید و رفت….توی خواب انگار یه چاه آب هم توی اون ناحیه بود برای رفع تشنگی….

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما از زندگی تان راضی خواهید بود، شروعی تازه خواهید داشت و حمایت روحی و عشق و ثروت، وفاداری و از خودگذشتگی به زندگی تان راه می یابد. شما هم از خواهرتان حمایت خواهید کرد. شانس دوباره و تغییر و تحولات بسیار مثبت و مهمی در زندگی بیداری شما به وجود خواهد آمد و تازه اول موفقیت های شما فرا رسیده است. شما بسیار قوی و خوش اخلاق رفتار خواهید کرد و به اوضاع زندگی تان مسلط خواهید بود. احساس مثبتی در زندگی تان جریان می یابد. تشکر از همراهیتون.

فرزانه76 : سلام فریبا عزیزم من یک سوال داشتم وامیدوارم بد برداشت بدنکین من و شوهرم درحال طلاقیم ویکسال خورده از هم جداییم وحدود یک ساله خواب هامو میفرستم که شما اینطوری تعبیر میکنین که به ثروت بسیارمیرسم وگشایش کار دارم حمایت امام رضا دارم و ازدواج مجدد دارم وهم احتمال اشتی هم دارم وموفقیت بسیاراما باور کنین همش بدشانسی میارم وشوهرم باوجود گناهان بسیار بیشتر خوش شانسی میاره وحق منو میخوره وبه ثروت رسیده اما خواب دیدم داخل حیاطم و شبم هست وسفره پهنه ومن نشستم ویک نفر فکر کنم اقا بهم پلو مرغ میده وبعدش نمیدنم میرزا قاسمی بود یا کشک ویاحلیم بادنجون که داخل ظرف شیشه ای که همراه بانون به شکل گل رزکه دوتا بود داد بابام ناراحت شد گفت چرا اینارو خریدی که من گفتم اینا از طرف دانشگاهمه ورایگانه وشروع کردم به خوردن وبعد رفتم داخل خونه دیدم داداشم داره عدسی میخوره انگار از طرف دانشگاهش داده بودن منم رفتم یک کاسه ریختم واما دیدم توش صدف پخته شده هست ومن اونارو جدا کردم وشروع کردم به خوردن میخواستم بدونم اینکه گاهی ازش متنفرم وگاهی دلتنگ تاثیر داره تو تعبیر خواب هام مثلا دوستم میگه بیاتجسم کن وخوب حس کن باهم زیر یک سقف زندگی میکنین وزندگی ایده ال داریم تا باهم اشتی کنیم واذییتم نکنه

فریبا هراتی : سلام. دوست خوبم شما فکرتان خسته است و تحت تاثیر عوامل منفی کم طاقت شده اید. روحیه شما مرتب در حال تغییر است و همانطور که می فرمایید یک روز دلتنگ او هستید و روز دیگر تنفر جای عشق را می گیرد. خوابهایی که شما می بینید فقط زمانی صحیح هستند که بدون اینکه به موضوعی فکر کنید خوابش را ببینید نه اینکه صبح تا شب به چیزی فکر کنید و شب تا صبح خواب همان چیز را ببینید. این قانون جذب هم که می گوید تجسم کن تا به دست بیاوری در مورد مسائلی شدنی و عملی است که فقط اختیار شما حاکم بر اوضاع باشد. تصور کنید که شما نشسته اید تجسم می کنید که همسرتان مطیع شما شود. حالا همسرتان هم می نشیند تجسم می کند که شما مطیع او شوید!! این به نظرتان منطقی است؟؟؟ که با تجسم کردن بتوانید کسی را وادار به انجام کاری کنید؟ الان اینطور بود رهبران ایران هم می نشستند تجسم می کردند که اسرائیل منفجر شود و ترامپ برود به کما!!! خرافات را با علم قروقاطی نباید کرد. من از زندگی شما خبر زیادی ندارم چز آنچه که خودتان در اختیار بنده قرار دهید و روزانه صدها خواب و صدها کاربر می آیند و می روند و من متاسفانه قادر به یاد آوردن همه ی مردم هم نیستم. نه علم غیب دارم نه جادوگرم من فقط خواب شما را بر مبنای محتوای نوشتارتان تعبیر می کنم. اگر شما به چیزی فکر کردید و خوابش را دیدید و فردا به چیز دیگری فکر کردید و خوابش را دیدید، من هیچ اطلاع و نظری در این مورد ندارم عزیزم. اما مثلا الان خواب صدف دیده اید و این معنی دارد. دیدن و خوردن صدف به این اشاره می کند که یک دوره ی تغییر و تحول در زندگی شما در جریان است ولی شما صدف را نخورده اید و به این معنی است که نمی خواهید این موضوع را باور کنید که زندگی تان عوض خواهد شد و از حمایت لازم برخوردار خواهید شد. شما و برادرتان شخصیتی اصیل دارید و رفتارتان با انسانیت و ایمان گره خورده است. برادر شما از شما در مقابل خصومت ها کمک می کند. اما پدرتان نمی خواهد که شما از معجون ها و راه حل هایی که دوستانتان برای دفع ناراحتی هایتان به شما پیشنهاد می کنند و هدفشان هم از روی عشق به شما و خیر خواهی است پیروی کنید. من معتقدم در شرایط شما، فقط باید کارتان را به خدای بزرگ بسپارید و صبور باشید. دوران طلاق اصلا دوران راحتی نیست و برای رهایی از این شرایط شاید شما به هر کاری متوسل شوید. اما تاجایی که به تعبیر خواب مربوط می شود، خوابها منوط به حالات روحی تان تجسم می شوند و بعضا راه کارهایی را هم به شما نشان می دهند. شرایط شما عوض شود، نوع خوابهایتان هم عوض خواهد شد. همه ی خوابها وحی نیستند. تشکر از همراهیتون.

shamim : سلام خانم هراتی خسته نباشید. در خواب دیدم که شخص مورد نظرم در خانه ما هست. و همه اعضای خانواده من هم هستند. و شخص مورد نظرم داشت بادمجان پوست میکند. من هم در حالیکه بلوز سفید و دامن مشکی پوشیده بودم اومدم توی جمعشون ولی روسری نداشتم و خودمم هم ازینکه پیش نامحرم پوشیده نیستم تعجب میکردم . ولی رفتم یه جا که در زاویه دید اون اقا بود ولی روبه رو نبود، نشستم. بدور خودم پتو پیچیده بودم و پتو رو روسرم هم انداخته بودم( نمیدونم از رو سرما بود یا به خاطر پوشش از نامحرم) بعد من انگار داشتم عکسای پروفایل این اقا رو میدیدم. ابتدا یه عکس از یه دفتر وکالت با نمایی از درون دفتر وکالت و کتاب ها و یه اقایی که به عنوان وکیل در ان دفتر نشسته بود رو دیدم که مثلا خود این اقا ،همین وکیله هست( در صورتی که در واقعیت مغازه داره) و اینکه عکس بعدی پروفایل یه نقاشی کارتونی بود که دوتا اقا بودند که یکی جوان تر و دیگری کمی سن دار تر و متنی که تقریبا مضمونی درباره فرار اقایان از ازدواج داشت و انگار داشت نشان میداد با فرارشون از ازدواج سنشون بالا میره. و عکس بعدی پروفایل نوشته ای بود با این مضمون که: اگه خوشت نیومد همون اولی. ممنون میشم از تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. کسی که دوستش دارید سعی می کند که وجهه ی خوبی از خودش نشان دهد و شورو شوق و عشقش را ابراز کند. شما افکارتان را صاف و بی پرده با او و دیگران مطرح می کنید. می خواهید به امنیت برسید. او شخصیتی عاقل و حمایتگرایانه دارد. او زندگی را سخت و جدی نمی گیرد و سعی می کند خوش باشد. او بی خیال است و به اشتباهاتش می خندد. اگر از این اخلاقش خوشتان نمی آید لااقل شخصیت حمایتی و عاقلانه ی او را که دوست دارید. تشکر از همراهیتون.

فاطمه زهرا : سلام خانم هراتی عزیز،ممنون میشم

فریبا هراتی : سلام. دوست خوبم قبل از تعبیر خوابتان خدمتتان عرض کنم که شما فقط مجاز به ثبت یک خواب در 24 ساعت و یک خواب در هر کامنت هستید و مثلا الان 2 خواب در یک کامنت ثبت کرده اید که خلاف مقررات سایت است و در صورت تکرار این مورد، خواب دومتان تعبیر نخواهد شد. تشکر از تعریفی که کردید ولی من اصلا متوجه نمی شوم که چطور می توانید عاشق کسی شوید که هم دوست دختر دارد و هم زن دارد و هم قلب ندارد و هم جنسش شیشه خورده دارد و بسیار آدم مزور و نامردی است! شاید شما حاضر باشید وفاداری و عشق و از خودگذشتگی از خودتان نشان دهید و به خاطر او خودتان را جزغاله کنید و به آرزوهای کوچکتان هم برسید و از لاک خودتان بیرون بیایید و شما را هم دوست داشته باشد ولی شما می شوید یکی از هزار نفری که او آمد و بوسید و رفت! با خودتان بازی نکنید و به خودتان احترام بگذارید. این آدم ذات خرابی دارد و ادامه ی رویایی فکر کردن شما به سوختنتان منجر خواهد شد. تشکر از همراهیتون.

فاطمه زهرا : خیلی ممنونم از تعبیرتون،اما اون زن نداره ومجرده،و تعبیرتون جالب بود ممنونم

فاطمه زهرا : راستشو بخواین ،لطف کردین

فریبا هراتی : شما خودتان نوشته بودید با دوست دخترش و خانمش و همکار دیگر جمع شده بودند. اما ننوشته بودید که خانمش واقعی نیست و فقط در خواب است و من از روی نوشته های شما تعبیر تان را می نویسم و علم غیب ندارم. اگر در واقعیت مجرد است زنی که در خواب دیده اید همسرش است، اوضاع اقتصادی خوب اوست ولی به هر حال این آقا عاطفی نیست و جنسش هم شیشه خورده دارد. پس با او خودتان را آزار ندهید.

فاطمه زهرا : واقعا متاسفم که بد نوشتم وباعث شد که مطلب رو درست به عرضتون نرسونم،از تعبیرتون ممنونم،

فریبا هراتی : اشکالی نداره. جز اون قسمت که تصحیح فرمودید باقی تعبیر همان است.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

دیدن یا خوردن بادمجان در خواب نشانگر رضایت از وضعیتی است که در حال حاضر در آن قرار دارید. ممکن است از فراوانی یا باروری حکایت داشته باشد. به خاطر فراوانی که در این خواب تعبیر می‌شود، احتمال دارد از سوی دیگران مورد حسادت و احساسات خشن قرار بگیرید؛ کسانی که معتقدید شایستگی سهیم شدن در خوش اقبالی شما را ندارد. در ادامه نکات مفصلی درباره تعبیر خواب بادمجان  ارائه می‌شود.

خریدن بادمجان در خواب نشان دهنده‌ی آن است که در زمینه‌ی مالی موفقیت‌هایی از خود نشان خواهید داد. شما اینکه مردم به بخت خوش‌تان حسادت در دستیابی به ثروت حسادت کنند دوست دارید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب چاه: ۱۵ تعبیر مختلف دیدن چاه در خواب

پرورش بادمجان به نحوی پیش بینی کننده‌ی آن است که رویاهای‌تان به حقیقت خواهد پیوست. به ویژه، اینکه کسی به شما هدایای خاصی پیشکش می‌کند که مطالبق آرزوهای‌تان بوده است، و بعد از دریافت چنین پاداش خوبی شگفت زده خواهید شد.

تعبیر خواب بادمجان

خواب پختن بادمجان نشانه‌ی آن است که اقداماتی هدفمند انجام می‌دهید و برای به سرانجام رساندن کارهای‌تان از جان و دل مایه می‌گذارید. این خواب نشان دهنده‌ی آن است که نهایتا از آنچه در زندگی‌ خواهید داشت احساس رضایتمندی می‌کنید.

اینکه در خواب ببینید بادمجان خرد می‌کنید و آن را به قطعات ریز می‌برید، نشان‌دهنده‌ی آن است که کارهای خانه‌ای سرتان خواهد ریخت که غیر منتظره، پر زحمت و ناخوشایند هستند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب چاله: ۸ تعبیر دیدن چاله و گودال در خواب

دیدن بادمجان یخ زده در خواب، نشان دهنده‌ی آن است که از دوره‌ی کوتاه کمبود پول رنج خواهید برد. با وجود این، متوجه خواهید شد که جای دیگری پول پس انداز کرده‌اید. شاید سرمایه‌ گذاری مرده‌ای دوباره برگردد و جان تازه‌ای به تجارت پرسود تان ببخشد.

اگر در خواب ببینید بادمجان برداشت می‌کنید، حاکی از آن است که ثروت و سود خوبی از کسب و کار نصیب‌تان می‌شود. این امر حس بی‌نظیری از رضایتمندی بابت سود بردن از کارتان به شما می‌بخشد.

خوردن بادمجان در خواب نشان دهنده‌ی آن است که از زندگی‌تان احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. شما سبک زندگی مرفهی را پیش می‌گیرید؛ راهی که روش زندگی‌تان را تعیین می‌کند. با وجود این، مراقب دور شدن از چرخه‌ی اجتماعی کنونی‌تان باشید چون ممکن است زندگی مرفه مالی که روز به روز در حال افزایش است شما را مغرور و از نزدیکان‌تان دور کند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دعا کردن: ۹ تعبیر دیدن دعا کردن در خواب

خواب دریافت بادمجان به عنوان هدیه، نشان می‌دهد کسی که می‌شناسیدش یا خودتان باردار خواهید شد.

دیدن بادمجان گندیده در خواب نشانه‌ی آن است که از زندگی عاطفی و صمیمانه‌ی خود رضایت دارید. ممکن است به خاطر جدایی از عزیزان‌تان در رنج و عذاب باشید که نهایتا شاید منجر به قطع رابطه شود.

فروش بادمجان در خواب نشان می‌دهد که با اقوام دورتان دیدار می‌کنید، و آن‌ها ممکن است به خاطر سبک زندگی مرفه و ثروتمندی که دارید مدت زیادی با شما بمانند. این خواب پیش بینی می‌کند که ورود آن‌ها مقدار قابل توجهی از رضایتمندی شما را در زندگی از بین ببرد.

دیدن سالاد بادمجان در خواب بازتاب آنچیزی است که بابتش به کمک عزیزان‌تان نیاز دارید. با کمک آن‌ها، به رضایتمندی بیشتری دست می‌یابید و زندگی پرباری سرشار از افکار و انرژی مثبت خواهید داشت.

مطلب مرتب: تعبیر خواب قرآن: ۲۴ تعبیر دیدن قرآن در خواب

اگر خواب یک عدد بادمجان را چه روی بوته چه روی میز آشپزخانه ببینید، نماد رویدادهای مهم زندگی است مثل پی بردن به هدفی مهم. هدفی که آن‌قدر بر زندگی‌تان تاثیر گذار است که تمام زمان و انرژی‌تان را صرف انجام آن‌ خواهید کرد.

اگر خواب چند عدد بادمجان ببینید، تصویرگر حیرت و شک و تردید تان در انتخاب اولویت‌های زندگی است. این خواب نشان می‌دهد شما از آنچه برای‌تان بهترین مورد به حساب می‌آید بی خبر هستید و بر این واقعیت تاکید می‌کند که به دردسر افتاده‌اید و ناشاد هستید چون قادر نیستید به نحو درستی اولویت‌های‌تان را در زندگی مشخص کنید.

اگر خواب ببینید بادمجان کال جمع می‌کنید، می تواند نماد رابطه‌ی فعلی‌تان باشد. رابطه‌ای که به بلوغ نرسیده است و فقط برای‌تان دلشکستگی و ناکامی به همراه خواهد آورد چون احتمال به هم زدن رابطه با این آدم وجود دارد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب لباس سفید: ۱۱ تعبیر دیدن پیراهن سفید زنانه در خواب

اگر خواب ببینید بادمجان‌های نرم و خیلی رسیده جمع می‌کنید، نماد آن است که رابطه‌تان با معشوق کنونی به بن بست رسیده است. یعنی هر دو شما علایق‌تان از هم سوا شده است و زمان آن رسیده که هر یک مسیر خودش را برود.

اگر خواب ببینید در باغچه یا مزرعه‌ای به بادمجان آب می‌دهید، یعنی قرار است تغییر عمده‌ای در زندگی‌تان رخ بدهد. قرار است اتفاقی هیجان انگیز و ماجراجویانه رخ بدهد. همچنین می‌تواند به معنی زمانی باشد که با یکی از عزیزان می‌گذرانید که شعف و شادمانی بسیاری برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

اگر در خواب ببینید مقابل چشم‌های‌تان بادمجان رشد و اندازه‌اش تغییر می‌کند، یعنی قرار است شاهد معجزه یا رویدادی خارق العاده باشید که باعث شگفتی‌تان می‌شود. چیزی که ممکن است تاثیری عمیف بر زندگی‌تان داشته باشد و همین طور تصمیم‌هایی را که در آینده می‌گیرید تحت‌الشعاع قرار بدهد.

خوابی که در آن ببینید به آسمان خیره شده‌اید نماد شیوه‌ی ادراک شما از مسائل در عالم بیداری است. مفهوم باریدن بادمجان از آسمان هم می‌تواند دلالت گر فرصتی باشد که در زندگی سر مسیرتان قرار خواهد گرفت. اما، انداختن بادمجان دلالت‌های منفی مشخصی دارد. حاکی از عدم توانایی بهبود وضعیت پیشرفت‌تان در زندگی است حتی به رغم اینکه شانس‌های فراوانی مکررا به شما روی می‌کند. شاید بهتر است بر روی بهبود توانایی تشخیص درست و غلط در خودتان کار کنید و آن را تمرین نمایید. سعی کنید ذهن بازتری داشته باشید و با تمرکز بر جنبه‌ های مثبت و خوب زندگی‌تان از افتادن به دام اندوه و افسردگی جلوگیری کنید.

منبع: dream-meaning

 

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب بادمجان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


در این مطلب با تعبیر خواب بادمجان از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

دیدن بادمجان در خواب بیانگر اندوه و غم برای بیننده خواب است.

اگر فردی در خواب ببیند که بادمجان های زیادی دارد و آن ها را به فردی می بخشد یا می فروشد و یا از منزلش بیرون می اندازد بیانگر این است که خواب بیننده از غم و اندوه رها می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که بادمجان را در فصل خودش می خورد بیانگر تعقل و اندیشه برای خواب ببینده است.
خوردن بادمجان در خارج از فصل خودش دارای تعبیر نیکویی نمی باشد.

تعبیر خواب بادمجان

در این مطلب تعبیر خواب بادمجان را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر نمایید.

منبع : آرگا



ساخت کاردستی های جالب با چوب


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده



چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟


جذاب ترین انواع مدل مانتو عید 99 رو اینجا ببین


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a3b52a30eb8e9ff6e20988fd9862cfe4” );document.getElementById(“j327fe84aa”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این قسمت از سایت شاخه شما را با تعبیر خواب بادمجان و دیدن بادمجان در خواب و همچنین خوردن بادمجان در خواب آشنا خواهیم کرد

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر خواب بادمجان
تعبیر خواب بادمجان
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *