تعبیر خواب برف

تعبیر خواب برف
تعبیر خواب برف

برف با سفیدی، زیبایی و سردی آن در خواب تعبیر های جالب و گوناگونی دارد.

وضعیت آب و هوایی که در رویا مشاهده می‌کنید، استعاره‌ای از وضعیت فکری شماست. هوای سرد و برفی می‌تواند اشاره به ذهنی سرد یا اندوهگین داشته باشد. ذهنی که حقایق زیادی را درک نکرده و ممکن است از او پنهان مانده باشد. هوای برفی می‌تواند به وضعیتی اشاره داشته باشد که دیگر توانایی رسیدن به مدارک و شواهد بیشتری را ندارید و احساس می‌کنید که بسیاری از پرسش‌های ذهنی شما بی جواب مانده است. این پرسش‌های بی جواب، ممکن است در شما نوعی ناامیدی ایجاد کرده باشد. ممکن است هم اکنون احساس کنید که باید دوره‌ای طولانی صبر کرده و از تلاش دست بکشید. با دیدن این رویا از خودتان بپرسید که چه سوال‌های بی جوابی وجود دارند که هم اکنون و در زندگی بیداری، از پیدا کردن جواب مناسب برای آن ها، دچار ناامیدی شده اید؟

سمبل برف پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که از پیدا کردن جواب سوال‌های خود ناامید نشوید. فضای به وجود آمده می‌تواند به دلیل دست کشیدن از تلاش به وجود آمده باشد. ممکن است راه‌های زیادی برای رسیدن به مدارک و منابع مناسب وجود داشته باشد که در حال حاضر از آن‌ها بی اطلاع باشید. این رویا از شما می‌خواهد تا از غرایز پنهان خود برای دوام آوردن و حرکت دوباره و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

این خواب از شما می‌خواهد تا جسارت بیشتری به خرج داده و رسیدن به جواب پرسش‌های به وجود آمده را حق خود بدانید و به راحتی تسلیم نشوید. شما می‌توانید با استفاده از نیرو‌های درونی خود، در برابر شرایط موجود مقاومت کرده و به پیش بروید. ممکن است در این زمان احساس کنید که شرایط و دنیا به ضرر شماست و در حال متوقف کردن شما می‌باشند. به طور مثال فردی که احساس می‌کند در محیط شغلی، قربانی انسان‌های خودخواه و دروغ گو شده است و نمی‌تواند حقوق خود را به راحتی مطالبه کند. این رویا از شما می‌خواهد تا در مقابل این اشخاص سکوت نکرده و آن‌ها را به چالش بکشید. این حق شماست که درباره‌ی حقوق طبیعی خود با دیگران صحبت کنید و به این معنا نیست که به آن‌ها آسیبی برسانید. ممکن است دیگران متوجه سکوت شما نشده و در حال حاضر به آن بی توجه باشند. پس شاید زمان آن باشد که صحبت کنید.

هوای برفی می‌تواند به ذهنی ناامید اشاره داشته باشد. ذهنی که احساس می‌کند جست و جو درباره‌ی حقیقت زندگی، بی فایده شده است و دیگر قدرت و منابع لازم را در اختیار ندارد. این رویا به شما می‌گوید که تنها ممکن است برای مدتی دچار خستگی فکری شده باشید. ناراحتی درونی خود را شناخته و پرسش‌هایی که در طول روز به ذهنتان خطور می‌کند را سرکوب نکنید. اجازه دهید با این پرسش‌ها هدایت شده و به سمت منابع جدید بروید. انعطاف پذیری در این زمان می‌تواند شما را به مسیر‌های با ارزش‌تری هدایت کند.

تعبیر خواب برف

دیگر معبرین غربی گویند:دیدن برف در خواب بیانگر شروعی تازه و یا پاکسازی بخشی از زندگی شماست. در واقع برف نشان دهنده احساس جدیدی از امنیت، شانس دوباره و یا تجربه چیزی که در حال پایان یافتن است. هم چنین برف می‌تواند سمبل صلح معنوی و آرامش باشد. از جنبه منفی برف بازتاب تجربه پاکسازی شدید و سرد است. شروعی جدید همراه با احساسی ناخوشایند، بدین صورت که دارید تنبیه می‌شوید (انزوای عاطفی) احساس سرما می‌تواند نمادی از حس یک شانه سرد، یک شکست، جدایی و … باشد. بارش برف نمایانگر موانعی است که در حال انحلال است.

عالم خواب و رویا یکی از اسرار آمیز ترین و غیر شناخته ترین چیزهایی است که برای همه ما انسانها هم از جذابیت خاصی برخوردار است. به طوری که به محض دیدن خواب به دنیال تعبیر کردن آن خواب، روشهای مختلف و تعابیر مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم. از جمله اینکه ما ممکن است شرایط جوی را به خواب ببینیم.

مثل برف باریدن در خواب که بنا به تعابیر معبران مختلف در حالت کلی نشان از غم و عذاب است و این در حالی است که بارش این رحمت خداوندی در عالم واقع سبب خیر و برکت است.

اما تعبیر برف در خواب بنا به اینکه چگونه در خواب ما آمده است دارای تفاوت در تعبیر است. مثلا راه رفتن در برف دارای تعبیر خاص خود است و یا جاده برفی در خواب هم همینطور. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در خصوص تعبیر این خواب به طور کامل مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

برف در خواب غم و اندوه است. روزهایی که برف می بارد هوا گرفته ابر و مه غلیظ آسمان را پوشانده آمد و رفت و معاشرت کم می شود و بیشتر مردم اگر سر کار نباشند وقت خود را در خانه و در کنار آتش می گذرانند.

تعبیر خواب برف

در این حالت انسان غمگین می شود. همين حالت در خواب هست با این تفاوت که غمگین هست و آنگاه خواب برف می بیند زمینه غم در روح و ضمير او وجود دارد و با این زمینه چون می خوابد برف در خواب می بیند.

عموم معبران برف را غم و اندوه و کسالت تعبير کرده اند و فقط اين می ماند که برف را چگونه و کجا ببینیم. اگر در خواب ببينيد جايي برف می بارد که آنجا را نمی شناسيد ابن سیرین نوشته برای صاحب آن جا و مکان غمی می رسد ولی اين خواب گویای بیم از غم و اندوهی است که نمی دانيد عامل آن چیست. اما هست و در روزهای آینده نيز با شما همراه خواهد بود.

اگر ببیند که در تابستان برف جمع می کند بیان کننده یک غنیمت است و غنیمت چيزي است که رایگان و بی زحمت به دست شما برسد. اين خواب به بيننده مي گويد که سودی از جایی نصيب او مي شود که انتظارش را ندارد و اگر در زمستان ديديد که برف پارو مي کند و برف را دور می ريزد کسالت و غم و اندوه را از خود مي زدايد. بيرون بردن برف از خانه نيز دور کردن غم خانوادگی است.

از کرمانی نقل است که برف در سردسير خير و برکت است و در گرمسیر غم و اندوه.

جابرمغربی می‌گويد:

«ديدن برف به خواب لشگر هزيمتی است، خاصه كه با برف بيند».

کارل کوستاو یونگ:

دیدن برف در خوابتان بیانگر موانع، احساسات ابراز نشده و احساسات سرد و منجمد است. شما نیاز دارید که این احساسات و موانع را آزاد کرده و ابراز کنید. تعبیر دیگر این است که برف به این معنی است که شما حس بی تفاوتی، تنهایی و غفلت می کنید. اگر برف آب می شود، بیانگر این است که شما احساساتی که سرکوب کرده اید را تایید کرده و آزاد می کنید.

شما بر ترس ها و موانع خود غلبه می کنید. اگر شما در برف رانندگی می کنید، پس به این معنی است که نیاز دارید احتیاط بیشتری در مورد اینکه چگونه به سمت اهدافتان پیش می روید داشته باشید.

خواب دیدن اینکه شما چیزی در برف پیدا می کنید بیانگر این است که ظرفیت، توانایی و استعداد های بکرتان را کشف می کنید و دسترسی میابید. شما استعداد و توانایی نهفته درون خودتان را کشف می کنید. ممکن است به این اشاره داشته باشد که نیاز به بخشش وجود دارد. دیدن دانه برف در خوابتان بیانگر خلوص و کمال است. بیانگر فردیت و یگانگی شماست.

ابراهیم کرمانی گوید:

برف به خواب دیدن در سردسیر، دلیل بر خیر و نیکی کند و در گرمسیر، دلیل بر غم و اندوه و قحط است. اگر بیند برف به وقت خود می‌خورد، بهتر از آن است که بی وقت بود.

یوسف نبی علیه السلام گوید:

دیدن برف عذاب و فتنه بود.

آنلی بیتون می‌گوید:

دیدن برف در خواب، نشانه آن است که در آینده مصیبت یا بدبختی برایتان روی نخواهد داد.

محمد بن سیرین گوید:

برف به خواب دیدن، غم و اندوه و عذاب است، مگر اندکی دیده بود. اگر در زمستان برف بیند، یا به جایگاهی که پیوسته در انجا برف است، دلیل که اهل آن موضع را غم و اندوه رسد.

لوک اویتنهاو می‌گوید:

بارش برف: سستی زود گذر برف در کوهستان: قبل از رسیدن به اهدافتان باید مشکلات زیادی را فائق شوید

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن برف به خواب بر شش وجه است.

رزق و روزی زندگانی مال بسیار و ارزانی نرخ‌ها لشگر بسیار بیماری غم و اندوه

اگر بیند در تابستان برف جمع می‌کرد، دلیل که مال بسیار و حلال جمع کند. اگر به زمستان جمع می‌کرد، دلیل که به عیش خوش گذراند و منفعت بسیار یابد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

برف در خواب غم و اندوه است. روزهایی که برف می‌بارد هوا گرفته ابر و مه غلیظ آسمان را پوشانده آمد و رفت و معاشرت کم می‌شود و بیشتر مردم اگر سر کار نباشند وقت خود را در خانه و در کنار آتش می‌گذرانند.

در این حالت انسان غمگین می‌شود. همین حالت در خواب هست با این تفاوت که غمگین هست و آنگاه خواب برف می‌بیند زمینه غم در روح و ضمیر او وجود دارد و با این زمینه چون می‌خوابد برف در خواب می‌بیند. اگر در خواب بارش برف را ببینید، به این معنا است که باید در انتظار اخبار خوش باشید.

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید میان طوفان و برف راه می‌روید، نشانه آن است که در اثر شکست و نرسیدن به آرزویی که سال‌ها خواستار آن بودید، نومید و اندوهگین خواهید شد.

کارل کوستاو یونگ:

خواب دیدن اینکه شما بارش برف را تماشا می کنید بیانگر شروعی تمیز و چشم اندازی جدید، تازه است. بیانگر صلح و آرامش معنوی است.

مطیعی تهرانی می‌گوید:

عموم معبران برف را غم و اندوه و کسالت تعبیر کرده‌اند و فقط این می‌ماند که برف را چگونه و کجا ببینیم. اگر در خواب ببینید جایی برف می‌بارد که آنجا را نمی‌شناسید ابن سیرین نوشته برای صاحب آن جا و مکان غمی می‌رسد ولی این خواب گویای بیم از غم و اندوهی است که نمی‌دانید عامل آن چیست. اما هست و در روزهای آینده نیز با شما همراه خواهد بود.

مطیعی تهرانی:

تعبیر خواب برف

اگر ببیند که در تابستان برف جمع می‌کند بیان کننده یک غنیمت است و غنیمت چیزی است که رایگان و بی زحمت به دست شما برسد. این خواب به بیننده می‌گوید که سودی از جایی نصیب او می‌شود که انتظارش را ندارد

منوچهر مطیعی:

اگر در زمستان دیدید که برف پارو می‌کند و برف را دور می‌ریزد کسالت و غم و اندوه را از خود می‌زداید. بیرون بردن برف از خانه نیز دور کردن غم خانوادگی است. از کرمانی نقل است که برف در سردسیر خیر و برکت است و در گرمسیر غم و اندوه.

لوک اویتنهاو:

آدم برفی: عشق ریاکارانه؛ احساسات

لیلا برایت:

مشاهده‌ی آدم برفی در خواب، بیانگر آن است که برای مدتی روابطی سرد و بی‌تفاوت با دیگران خواهید داشت.

آنلی بیتون می‌گوید:

برف خوردن در خواب، نشانه آن است که به ایده آل‌های خود دست نخواهید یافت.

بیتون:

اگر خواب ببینید برف‌ها آب می‌شوند، نشانه آن است که دلهره شما مبدل به شادمانی می‌گردد.

آنلی بیتون:

اگر دختری خواب ببیند بر برف‌ها سورتمه سواری می‌کند، نشانه آن است که برای پذیرفتن خواستگار خود با مخالفت‌هایی بسیار مواجه می‌شود. اگر خواب ببینید با دیگران برف بازی می‌کنید، علامت آن است که پیرامون موضوع شرم آوری داوری خواهید کرد. اگر قضاوت شما بر پایه درستی استوار نباشد، یقیناً شکست خواهید خورد.

کارل یونگ: خواب دیدن اینکه در برف بازی می کنید بیانگر این است که نیاز دارید زمانی را برای شادی و آرامش بگذارید. تعبیر دیگر این است که خواب به این معنی است که شما نیاز دارید از فرصت هایی که ایجاد می شود استفاده کنید وگرنه این فرصت ها ناپدید خواهند شد.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

هوای برفی: دوران بسیار خوش در آینده زمین پوشیده از برف: خوشبختی برف کثیف: ناکامی و کسالت

دیدگاه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیرکلی   برف با توجه به فصل   برف با توجه به منطقه   سایر موارد   is_jame_برف

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

تعبیر خواب برف

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.



 

 

 

تعبیر خواب برف

 

 

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

ديدن برف به خواب بر شش وجه است. اول: روزي، دوم: زندگاني، سوم: مال بسيار و ارزاني نرخها، چهارم: لشگر بسيار، پنجم: بيماري، ششم: غم و اندوه. اگر بيند در تابستان برف جمع مي كرد، دليل كه مال بسيار و حلال جمع كند. اگر به زمستان جمع مي كرد، دليل كه به عيش خوش گذراند و منفعت بسيار يابد.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

برف به خواب ديدن، غم و اندوه و عذاب است، مگر اندكي ديده بود. اگر در زمستان برف بيند، يا به جايگاهي كه پيوسته در انجا برف است، دليل كه اهل آن موضع را غم و اندوه رسد. جابرمغربي گويد: ديدن برف به خواب لشگر هزيمتي است، خاصه با برف كه با برف بيند.

تعبير خواب به روايت ابراهیم کرمانی

برف به خواب ديدن در سردسير، دليل بر خير و نيكي كند و در گرمسير، دليل بر غم و اندوه و قحط است. اگر بيند برف به وقت خود مي خورد، بهتر از آن است كه بي وقت بود.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

برف در خواب غم و اندوه است. روزهايي که برف مي بارد هوا گرفته ابر و مه غليظ آسمان را پوشانده آمد و رفت و معاشرت کم مي شود و بيشتر مردم اگر سر کار نباشند وقت خود را در خانه و در کنار آتش مي گذرانند. در اين حالت انسان غمگين مي شود. همين حالت در خواب هست با اين تفاوت که غمگين هست و آنگاه خواب برف مي بيند زمينه غم در روح و ضمير او وجود دارد و با اين زمينه چون مي خوابد برف در خواب مي بيند. عموم معبران برف را غم و اندوه و کسالت تعبير کرده اند و فقط اين مي ماند که برف را چگونه و کجا ببينيم. اگر در خواب ببينيد جايي برف مي بارد که آنجا را نمي شناسيد ابن سيرين نوشته براي صاحب آن جا و مکان غمي مي رسد ولي اين خواب گوياي بيم از غم و اندوهي است که نمي دانيد عامل آن چيست. اما هست و در روزهاي آينده نيز با شما همراه خواهد بود. اگر ببيند که در تابستان برف جمع مي کند بيان کننده يک غنيمت است و غنيمت چيزي است که رايگان و بي زحمت به دست شما برسد. اين خواب به بيننده مي گويد که سودي از جايي نصيب او مي شود که انتظارش را ندارد و اگر در زمستان ديديد که برف پارو مي کند و برف را دور مي ريزد کسالت و غم و اندوه را از خود مي زدايد. بيرون بردن برف از خانه نيز دور کردن غم خانوادگي است. از کرماني نقل است که برف در سردسير خير و برکت است و در گرمسير غم و اندوه.

کدوم سهام در بورس واقعا پرسود هستند؟

خرید مشکین تاژ با 15% تخفیف

ماندگاری و بور نشدن لباس های تیره

مایع مشکین شوی رو ارزان تر از همه جا بخر!!

آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

ثبت نام لاتاری 2022 آمریکا

سیگاررا نه؛ وسوسه سیگارکشیدن راترک کنید!

مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک

برنامه های پولی رو به راحتی دانلودکن

بهترین فرصته الان برای سفر به کیش!

درمان انواع اعتیادبه موارد مخدر و محرک

تجویز انواع سمعک نامرئی و هوشمند

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

دیدن برف در خواب نشانه ی زندگانی، روزی بسیار و بیماری است. اگر در زمستان
برف بیند، یا به جایگاهی که پیوسته در انجا برف است، دلیل که اهل آن موضع را
غم و اندوه رسد.عموم معبران برف را غم و اندوه و کسالت تعبیر کرده اند و فقط
این می ماند که برف را چگونه و کجا ببینیم.در متن زیر تعبیر خواب برف را قرار
داده ایم.می توانید تعبیر خواب برف ما را در سایت پرشین وی بخوانید.

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق

دیدن برف به خواب بر شش وجه است. اول: روزی، دوم: زندگانی، سوم: مال
بسیار و ارزانی نرخها، چهارم: لشگر بسیار، پنجم: بیماری، ششم: غم و اندوه.
اگر بیند در تابستان برف جمع می کرد، دلیل که مال بسیار و حلال جمع کند.
اگر به زمستان جمع می کرد، دلیل که به عیش خوش گذراند و منفعت بسیار
یابد.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

برف به خواب دیدن، غم و اندوه و عذاب است، مگر اندکی دیده بود. اگر در زمستان
برف بیند، یا به جایگاهی که پیوسته در انجا برف است، دلیل که اهل آن موضع را
غم و اندوه رسد.برف به خواب دیدن در سردسیر، دلیل بر خیر و نیکی کند و در
گرمسیر، دلیل بر غم و اندوه و قحط است. اگر بیند برف به وقت خود می خورد،
بهتر از آن است که بی وقت بود.

تعبیر خواب برف

تعبیر خواب برف به روایت لیلا برایت

اگر خواب ببینید میان طوفان و برف راه می روید ، نشانه آن است که در اثر شکست
و نرسیدن به آرزویی که سالها خواستار آن بودید ، نومید و اندوهگین خواهید شد .

برف خوردن در خواب ، نشانه آن است که به ایده آل های خود دست نخواهید یافت .

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

برف در خواب غم و اندوه است. روزهایی که برف می بارد هوا گرفته ابر و مه غلیظ
آسمان را پوشانده آمد و رفت و معاشرت کم می شود و بیشتر مردم اگر سر کار
نباشند وقت خود را در خانه و در کنار آتش می گذرانند. در این حالت انسان غمگین
می شود. همین حالت در خواب هست با این تفاوت که غمگین هست و آنگاه خواب
برف می بیند زمینه غم در روح و ضمیر او وجود دارد و با این زمینه چون می خوابد
برف در خواب می بیند. عموم معبران برف را غم و اندوه و کسالت تعبیر کرده اند و
فقط این می ماند که برف را چگونه و کجا ببینیم.

دیدن آدم برفی از نظر لوک اوینتهاو

بارش برف : سستی زود گذر

برف در کوهستان : قبل از رسیدن به اهدافتان باید مشکلات زیادی را فائق شوید

آدم برفی : عشق ریاکارانه ؛ احساسات

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید جایی برف می بارد که آنجا را نمی شناسید  اما هست و در
روزهای آینده نیز با شما همراه خواهد بود. اگر ببیند که در تابستان برف جمع می کند
بیان کننده یک غنیمت است و غنیمت چیزی است که رایگان و بی زحمت به دست
شما برسد. این خواب به بیننده می گوید که سودی از جایی نصیب او می شود که
انتظارش را ندارد و اگر در زمستان دیدید که برف پارو می کند و برف را دور می ریزد
کسالت و غم و اندوه را از خود می زداید. بیرون بردن برف از خانه نیز دور کردن غم
خانوادگی است.

بانک جامع تعبیر خواب

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

مجله دلگرم: خواب برف ( تعبیر خواب تعبیر خواب آب شدن برف ، تعبیر خواب برف و کولاک ، تعبیر خواب بارش برف در تابستان ، تعبیر خواب برف و یخبندان و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد . ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

1- خواب برف در واقع به احساسات سرد و خستگی و بی تفاوتی شما نسبت به مسائل زندگی اشاره دارد.2- تعبیر خواب تابیدن نور خورشید روی برف نشانه صلح، احساس ارامش، خلوص و پاکی است. این خواب نشانه ای است برای شماست که از همه چیز قدردانی کنید و سپاسگزار باشید.

لیلا برایت می‌گوید :3- تعبیر خواب دیدن بارش برف به شما میگوید : در انتظار اخبار خوش باشید .

تعبیر خواب برف

محمد بن سیرین گوید :4- تعبیر خواب برف نشانه غم و اندوه و عذاب است ، مگر این که اندک باشد

حضرت امام جعفر صادق فرماید :دیدن برف در خواب شش تعبیر دارد .5- رزق وروزی6- زندگانی7- مال بسیار و ارزانی نرخها8- لشگر بسیار9- بیماری10- غم و اندوه

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : 11- تعبیر خواب برف بیانگر موانع، احساسات ابراز نشده و احساسات سرد و منجمد است. شما نیاز دارید که این احساسات و موانع را آزاد کرده و ابراز کنید.12- تعبیر خواب تماشای برف ،صلح و آرامش معنوی است ، دیدن دانه برف در خوابتان نشانه فردیت و یگانگی شماست13- تعبیر خواب پیدا کردن چیزی در برف، این است که ظرفیت، توانایی و استعداد های بکرتان را کشف می کنید ، ممکن است به این اشاره داشته باشد که نیاز به بخشش وجود دارد.

لوک اویتنهاو می گوید :14- تعبیر خواب بارش برف ، سستی زود گذر است15- دیدن خواب بارش برف در کوهستان نشانه آنست که قبل از رسیدن به اهدافتان باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید

آنلی بیتون می‌گوید :16- تعبیر خواب برف، نشانه آن است که در آینده مصیبت یا بدبختی برایتان بروز نخواهد داد .17- اگر خواب ببینید میان طوفان و برف راه می روید ، تعبیر ، آن است که در اثر شکست و نرسیدن به آرزویی که سالها خواستار آن بودید ، نومید و اندوهگین خواهید شد .18- تعبیر خواب برف خوردن ، نشانه آن است که به ایده آل های خود دست نخواهید یافت .19- اگر خواب ببینید از پشت پنجره به دانه های درشت برف نگاه می کنید ، نشانه آن است که در اثر فشار مالی با نامزد خود مشاجراتی خواهید داشت .20- تعبیر خواب دیدن کوههای برف گرفته در خواب ، نشانه آن است که افکار و تمایلات شما هیچ پیشرفت ارزشمندی به ارمغان نمی آورد .21- اگر خواب ببینید در منظره ای برفی ، خورشید می درخشد ، تعبیر ، آن است که بدبختی و سیاه روزی پایان خواهد یافت ، و روزهای خوشی آغاز خواهد شد .22- اگر دختری خواب ببیند بر برفها سورتمه سواری می کند ، تعبیر ، آن است که برای پذیرفتن خواستگار خود با مخالفتهایی بسیار مواجه می شود .23- اگر خواب ببینید در ناحیه ای برف پوش راه خود را گم کرده اید ، علامت آن است که غم و اندوه به زندگی شما راه خواهد یافت .

24- اگر خواب دیدید که برف همه چیز را پوشاند تعبیرش این است که چیزهایی وجود دارد که شما درباره آن چیزی نمی دانید. در واقع دیگران مسائل مهمی را از شما مخفی کرده اند.

25- اگر خواب دیدید که برف ها رفته رفته آب شدند تعبیرش این است که شما می خواهید همه چیز را از نو شروع کنید. به گفته برخی معبران این خواب نشان دهنده شروع دوباره زندگی و رشد و امید دوباره است.26- تعبیر آب شدن برف کوهستان در خواب این است که یک نقطه شروع و یک دوره کاملا جدید در زندگی تان ایجاد می شود. روزهای خوب در راه است.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : 27- اگر در خواب دیدید برف آب می شود، بیانگر این است که شما احساساتی که سرکوب کرده اید را تایید کرده و آزاد می کنید. شما بر ترس ها و موانع خود غلبه می کنید.

آنلی بیتون می‌گوید :28- اگر خواب ببینید برفها آب می شوند ، نشانه آن است که دلهره شما مبدل به شادمانی می گردد .

29- تعبیر دیدن برف و کولاک در خواب نشانه نا امیدی در زندگی است. شما در برقراری ارتباط با محیط اطراف خود با مشکل مواجه شده اید و نمی توانید با دیگران به درستی ارتباط برقرار کنید.30- کولاک در خواب نماد نا امیدی، تنهایی و تحمل سختی ها و مشکلات در زندگی است. شما تنها و افسرده شده اید و به حمایت های مالی و معنوی دیگران نیاز دارید. سعی کنید با خانواده خود رابطه بهتری برقرار کنید.

31- تعبیر دیدن برف به همراه سرما و یخبندان در خواب نشانه این است که قلب شما یخ زده و از همه چیز نا امید شده اید و به هیچ کس و هیچ چیز حسی ندارید. از همه فاصله می گیرد و تنهایی را انتخاب کرده اید.

32- تعبیر خواب بارش برف در تابستان این است که شخصی شما را شگفت زده خواهد کرد.

33- تعبیر خواب بارش برف در پاییز اینست که در کسب و کار و شغل خود موفق خواهید شد. احتمالا پروژه مهمی را شروع کرده اید و انتخاب درستی کرده اید.

34- تعبیر خواب بارش برف در بهار نشانه این است که در زندگی ، مشکلات کوچکی جلوی راهتان است که شما را کمی از مسیرتان منحرف کرده است.

35- تعبیر پیاده روی در برف و یا با رانندگی با ماشین در برف نشانه این است که باید بسیار محتاط باشید. مراقب باشید موانع زندگی را نادیده نگیرید زیرا در معرض خطر هستید.36- اگر خواب ببینید در حال رانندگی با ماشین در جاده برفی هستید اما ناگهان بهمن به سمت شما سقوط کرد تعبیرش این است که در زندگی نا امید شده اید و به بن بست رسیده اید. سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و مشکلات را از سر بگذرانید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : 37- اگر خواب دیدید که در جاده برفی رانندگی می کنید، تعبیر این خواب میگوید نیاز دارید احتیاط بیشتری در مورد اینکه چگونه به سمت اهدافتان پیش می روید داشته باشید

38- تعبیر خوردن برف در خواب نشانه بی گناهی است. مخصوصا اینکه برف سفید و خالص باشد. شما تلاش می کنید که گناه نکنید و کاری انجام ندهید که دچار مشکلات نشوید. درعین حال سعی می کنید تا مشکلات خود را حل کنید.

39- تعبیر ناپدید شدن در برف نشانه این است که شما سخت کار می کنید تا خود را به دیگران نشان دهید اما متاسفانه از بد شانسی این اتفاق نمی افتد.

40- تعبیر پارو کردن برف در هوای و تمیز کردن جاده برفی نشانه این است که یک فصل جدید از زندگی را شروع کرده اید و تلاش می کنید تا اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. از گذشته درس گرفتید و در آینده موفق خواهید شد.

41- تعبیر بهمن در خواب نشانه نیروی مرگباری است که همه چیز را نابود میکند. این خواب می تواند نشانه ای از بلاهای طبیعی باشد و یا از طرفی ناشی از رفتارهای پرخاشگرانه شما ایجاد شود.42- خواب بهمن و برف نوعی هشدار است که باید عادات و رفتارهای خود را تغییر دهید. 43- اگر خواب دیدید که برف زیادی مانند بهمن از جایی سقوط کرد تعبیرش این است که در احساسات خوود سردرگم هستید و کاملا گیج شده اید. سعی کنید دوباره بر روی اقدامات و افکار خود فکر کنید و عجولانه تصمیم نگیرید.

44- اگر خواب دیدید که در زیر بهمن و برف دفن شده اید تعبیرش این است که مسئولیت های زیادی بر دوش شماست که نمی توانید از پس آن بر بیایید.45- به گفته بعضی معبران دیدن خواب دفن شدن زیر برف نشانه حوادث و اتفاقات بسیار بد در زندگی است که نمیتوانید آن ها را مدیریت کنید تا بحران سپری شود.46- اگر خواب ببینید که کاملا در برف دفن شده اید نشانه این است که دوست دارید تنها باشید.

47- تعبیر خواب کوهنوردی در برف، اهداف شما را در آینده پیش بینی می کند. اگر بتوانید از کوه بالا بروید تعبیرش این است که به خواسته هایتان می رسید و اگر نتوانید این کار را انجام دهید تعبیرش این برعکس است.

48- تعبیر برف گل آلود در خواب نشان دهنده گناهکار بودن و آلوده بودن ذهن و مغز است.49- اگر خواب دیدید که از آسمان برف کثیف آمد تعبیرش این است که با یکی از اقوامتان بحث و جدل خواهید کرد.

آنلی بیتون می‌گوید :50- دیدن برف گل آلود در خواب ، نشانه آن است که شخصیت و غرورتان را کسی مورد تحقیر قرار خواهد داد . با این حال شما باز خواهید کوشید با همین فرد ارتیاط برقرار کنید .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید : 51- دیدن خواب برف کثیف نشانه آنست که جنبه ای از خودتان یا یک موقعیت، آلوده شده است

52- تعبیر دیدن برف سفید و خالص در خواب نشان دهنده عشق پایدار و جاودانه است.

ترجمه : معصومه راهی

تعبیرهای مرتبط :

تعبیر خواب برف بازی و دیدن آدم برفی در خواب

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

دیدن برف در خواب، در غیر فصل غم و اندوه است. اما اگر در فصل زمستان ببینید برف می آید، به شما روزی و خیر و برکت خواهد رسید. اگر دیدید برف می بارد و باد دانه های درشت برف را به اطراف می پراکند، نشانه تفرقه و دو دستگی است. اگر در زمستان دیدید که برف پارو می کنید و برف را دور می ریزید کسالت و غم و اندوه را از خود می زدایید. بیرون بردن برف از خانه نیز دور کردن غم خانوادگی است.

ابراهیم کرمانی می گوید: برف به خواب دیدن در سردسیر، دلیل بر خیر و نیکی است و در گرمسیر، دلیل بر غم و اندوه و قحط است. اگر ببیند برف به وقت خود می خورد، بهتر از آن است که بی وقت باشد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

تعبیر خواب برف

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

سحرم : سلام خانم هراتی عزیز.ممنون از تعبیر های خوبتون

فریبا هراتی : سلام. شما شخصیتی خالص و کامل دارید. هارمونی و لذت و عشق و شور و شوق به زندگی تان راه پیدا می کند. به ثروت و نعمت زیاد خواهید رسید. خداوند از شما حمایت خواهد کرد و شروعی تازه و تمیز به همراه صلح و آرامش خواهید داشت. شما استعدادها و توانایی های خودتان را کشف می کنید. شما بر ترسهایتان غلبه می کنید و حرف دلتان را می زنید و از کسانی که جنبه های بد خودشان را به شما نشان داده اند و یا خودخواه و یا مادیگرا بوده اند، یاد می کنید ولی سعی می کنید که افکار منفی را از ذهنتان پاک کنید و مثبت اندیش باشید. تشکر از همراهیتون.

farnaz249 : سلام پسر خالم بهم گفت خواب میدیدم یجا بشقاب برنج جلوم هس دوتا تکه گوشت هم روش بود داشتم میخوردم بعد بلند شدم که برگردم که توراه برف اومده بود جاده پر برف بود داشتن جاده رو باز میکردن منم پیاد شدم با بیل برفها میزدم کنار ماشین هم پشت سرم اروم میومدن یک خورده راه رو که باز کردم دیگه کل جاده تمیز بود برفی نداشت رفتم کنار یک پیکان بار دورش تعدادی سگ بود نان خشک ریختم جلوشون بخورن.پای یکیش تو زنجیری که۰دور گردنش بود گیر افتاده۰بود دلم سوخت همیجور که میترسیدم اومدم زنجیر براش با چوب از دور پاش آزاد کنم که بیدار شدم.(اینم بگم که پسرخالم با خانمش مشکل داره و همش دلش میخواد یه راهی براش باز شه جدا شه ازش)ممنون از تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. پسرخاله ی شما می خواهد که با انرژی تر و با نشاط تر باشد و به خواسته های احساسی و فیزیکی اش برسد. او با سردی روابط و مشکلات اقتصادی یا با مشکلاتی برای پیشرفت در زندگی مواجه است ولی خیلی زود این مشکلات از زندگی او رفع خواهند شد و مسیر پیشرفت به سمت موفقیت برای او باز می شود. او سعی می کند که به کسانی که نسبت به او وفادار هستند و مستاصل هستند کمک کند تا آنها هم مشکلاتشان حل شود ( حتی همسرش). تشکر از همراهیتون.

Kty : سلام. پدرم خواب دیده که یکی از اقوام که در شمال ایران ویلا دارد در ویلایشان همراه با خانواده اش و چند خانواده دیگر از اقوام بخاطر برف داخل ویلا گیر افتاده اند و چون برف سنگینی باریده نمیتوانند جایی بروند و در ویلا هم آذوقه و غذایشان تمام شده و خیلی گرسنه اند . تا اینکه پدر من را بطور اتفاقی میبینند که با یک ماشین وانت یخچال دار به ویلایشان نزدیک میشود و خیلی خوشحال میشوند و میگویند خدا تو رارسانده. پدرم هم میگوید من در یخچال ماشین غذا و خوراکی دارم ولی در خواب نمیداند چه جور خوراکیها بی در ماشین داشته است و همگی کمک کرده و خوراکیها را داخل حیاط میبرند و بعد از آن هم گویا از طرف شهرداری برفها پارو شده است . میشه تعبیرشو بگین .؟ سپاس از شما

فریبا هراتی : سلام. فامیل شما با سردی و رکود اقتصادی مواجه می شود و بار سنگینی از مشکلات را متحمل می شود و نیاز به راهنمایی و کمک و مشاوره پدر شما دارد. پدر شما شخصیتی خردمند است و نسبت به او احساس مسئولیت می کند و سخت کوش است و با کمک پدرتان، این فامیلتان به امنیت و رفاه خواهد رسید. حال او را بپرسید و متوجه باشید که او نیاز دارد به او توجه کنید. کم کم مشکلات اقتصادی و رکود از زندگی او محو خواهد شد. تشکر از همراهیتون.

مارال نقوی : سلام
وقتتون بخیر
من دیروزظهرخواب دیدم که با ی تعدادی ازخانواده ام درسفریم,وقتی به مقصدمیرسیم برای ساکن شدن ی خونه ای رو کرایه میکنیم, خونه ی کرایه ای خیلی عجیب دوقسمت شده و ی قسمت برای خانوم پیرصاحبخونس
خونه ای که توش هستیم ی آبنمای زیباداره ولی آبش یخ بسته وکلن همه جاروبرف پوشونده وآسمون گرفته وابریه,من وخواهرزاده ام ناراحتیم ولی ازدوتا دریچه(پوشونده شده)کوچیک توحیاط وقتی بیرونو نگاه میکنم ی دریا وساحل خیلی زیبا و گیاهایی رو میبینم که خیلی سبزوباطراوتن ولی روشون برفه وبااینکه آسمون آفتابیه
بعدش که دوباره برمیگردم به ساختمونون از قسمت اجاره ای خودمون میبینم که ی نوزادی دسته همون خانوم پیرصاحبخونس باخودم میگم که این نوزاددختربرای منه و ازخواب بلند میشم
(من ی دخترمجردهستم, قبلن هم توخوابم نوزاد دختر داشتم که ازم گرفتن ودنبالش کردم)
مرسی

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و خانواده تان می خواهید که شرایط زندگی تان بهتر شده و چشم انداز تازه ای در زندگی تان داشه باشید. می خواهید که نیازهای اولیه تان تامین شود و در زندگی تان به ثبات برسید. شما فکر می کنید که از لحاظ اقتصادی و یا از لحاظ احساسی با رکود و سختی و یا سردی روابط مواجه هستید ولی باید خوشبین باشید چون واقعیت این است که آرامش و امید و خوشبختی در زندگی تان وجود دارد بشرطی که آن را انکار نکنید و از ناامیدی دست بردارید. شما به ثروت و سرمایه ای خواهید رسید و دنیا به شما رو می آورد. از تلاش برای خوشبختی دست برندارید. تشکر از همراهیتون.

Narges : سلام خواهر شوهر من بارداره و الان ماه آخر هست و سونوگرافی جنسیت بچه رو دختر گفته دیشب خواب دیدم پسر بچه ای به دنیا آورده که خیلی بزرگ و تپل و خوشگل بود و من از بزرگی و زیبایی بچه خیلی تعجب کرده بودم میخواستم تعبیرشو بدونم ممنونم

فریبا هراتی : سلام. او به ایده آلهای خودش خواهد رسید و خواهد توانست شیطنت و جوانی و شور وشوق مجددی را در زندگی اش تجربه کند و گشایش کار خواهد یافت. اوضاع به نفع او به پیش خواهد رفت. تشکر از همراهیتون.

masumehh : سلام.من دیروز پنجشنبه خواب دیدم که جایی بودم که برف بود و همه جا سفید بود،ولی میدیدم که کلی گل های رنگارنگ قرمز زرد و‌… از بین برف ها زده بیرون و سبز شده،یعنی هم برف و میدیدم و سفیدی،هم گل های تازه مثل بهار،که با خودم گفتم چجوری میشه ک اینجوری شده از بین این برف ها این همه گل تازه و رنگی درومده ب این قشنگی.ممنون از زحماتتون.

فریبا هراتی : سلام. شما در حالی که فکر می کنید که ناامیدی و سردی روابط یا رکود اقتصادی زندگی تان را گرفته، ولی امیدهای تازه و عشق و نشاط و شادی به زندگی تان راه می یابد. تشکر از همراهیتون.

masumehh : ممنونم از تعبیر و زحماتتون.من واقعا قدرتونو میدونم.10 ماهه درگیره داستانی هستم و خیلی غمگینم ولی همیشه خواب هام فقط گفتن بهم که برام درست میشه و دلم شاد میشه و شادی برمیگرده سمتن.ولی 10 ماهه هنوز چیزی نشده.یعنی بعضی خواب ها تعبیرش دیر اتفاق میفته و امید میدن به آینده؟؟

فریبا هراتی : خواهش می کنم. به خدای بزرگ توکل کنید و ازاو بخواهید که آنچه که خیر و صلاح شماست، همان را به زندگی تان بیاورد. از نتیجه ی نهایی قطعا بسیار خوشحال خواهید شد.

Mahdis : سلام و درود خواب ديدم رفتم تو يه ساختمون كه مثله برج بود ديدم پسره يكي از همسايه ها حالش بده و بنا به كاري كه ميكنم الان مشاوره عمقي،شروع كردم به صحبت با اون پسر بچه و حالش خوب شد يه هو يه صداي نامفهومي شنيدم كه ميگفت ادامه بده روانشناسيتو ادامه بده،بعد پدر اون پسر شروع كرد به حرف زدن حالا يا پدرش بود يا يه اقايي بود كه اونجا بود به من گفت ميخوام ٥سطح ارتقا شغلي برات ايجاد كنم با كمكت الان،تو يه حالت خوشحالي و تريد بودم و از پنجره كه نگاه ميكردم ديدم برف اومده البته زياد نبود ولي بعضي جاهاي خيابون و رو همه ي ماشينا نشسته بود

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما می خواهید درک بالایی نسبت به موضوعی بدست بیاورید و ریشه و علل مشکلات اقتصادی تان را پیدا کنید. می خواهید که خردمندانه فکر کنید و از دلائل شرایط امروزتان سردربیاورید. اما برای من مفهوم نیست منظورتان از 5 سطح ارتقای شغلی چیست. حتی از خوابتان برای من مفهوم نیست که شما روانشاسید یا خودتان نیاز به روانشناسی دارید چون بخشی از خوابتان نوشته اید که کاری که الان می کنید روانشناسیست و بعد نوشته اید که کسی می خواهد برای شما 5 سطح ارتقای شغلی ایجاد کند. لطفا توجه داشته باشید که من شناختی روی شما ندارم و برای اینکه سردربیاورم چه می گویید لازم است که بفرمایید کدامیک از بخش های خوابتان خواب است و کدامیک بیداریست. به هر جهت رکود و مشکلات اقتصادی زندگی همه ی مردم را فرا گرفته و شما قادر نخواهید بود منابع مالی تان را افزایش دهید. تشکر از همراهیتون.

سیما سحرابی : سلام خانم هراتی
خواب دیدم فامیلامون خونمونن و اصلا به من محل نمیدن هرچی میگم روشونو ازم بر میگردونن
و یه برف خیلی شدیدی میگیره که تو خوابم به خواهرم میگم چله ی تابستون برفو ببین و اصلا از خونه بیرون نمیرم که سردم بشه یا چیزی و از پشت شیشه میدیدم
ممنون از شما

فریبا هراتی : سلام. فامیل شما به شما با سردی و بی تفاوتی برخورد می کنند و روابط بین شما سرد و بی روح خواهد شد. شما سعی می کنید که احساسات و افکارتان را با کسی در میان نگذارید تا بر علیه شما حرفی نزنند و از نقاط ضعفتان سو استفاده نکنند. تشکر از همراهیتون.

دریای بی پایان : ببخشید فراموش کردم بگم. من چند وقت پیش خبر ازدواج نامزد سابقم رو از کسی شنیدم. اون با وجود علاقه ما به هم، به خاطر افکار کوته بینانش مارو رها کرد و رفت و بعد هم خبر ازدواجش اومد که البته نمیدونم این خبر صددرصد درسته یا نه. ولی من از این خبر خیلی شوکه و ناراحت شدم.

دریای بی پایان : سلام. وقتتون به خیر. چند روز پیش بعد طلوع آفتاب خواب دیدم که در یک کلبه کوچیک و چوبی که انگار تو یه منطقه تقریبا کوهستانی بود، همراه با پدر و مادر و خواهر بزرگ و متاهلم هستم. ما در محوطه ی نسبتا کوچک و حیاط مانند جلوی کلبه که کف اون خاک خشک بود (موزاییک و سرامیک نبود) ایستاده بودیم و این محوطه رو با نرده های چوبیه افقی به چند باغچه تقسیم کرده بودم. انگار در باغچه ها چیزی کاشته بودم چون باغچه ها هنوز فقط خاک داشت و خالی از گیاه بودن و تازه گلهای ریز بنفش داشتند تو باغچه رشد میکردند. یه پرنده رنگارنگ خوشگل هم داشتم که تو محوطه حیاط بود که یک تخم هم داشت و من سوار بر دوچرخه دایره وار و با سرعت مادام به دور کلبه و حیاط میچرخیدم و از داشتن اون پرنده و گلهایی که تو باغچم تازه جوونه زده بودن خوشحال بودم.اما انگار پرندم خوشحال نبود. حداقل به اندازه من خوشحال نبود‌. وقتی با دوچرخه دور محوطه کلبه میگشتم انگار هوا تاریک شده بود و یه نوری فقط در محوطه زندگی پرندم بود. انگار پرندم رو تو یه قسمت از حیاط و نزدیک کلبه که یه درخت کوچولو و خوشگل با گلهای ریز بنفش هم توش بود نگه میداشتم و اون محوطه انگار از اطراف حصار کشی چوبی بود که پرنده فرار نکنه. بعد وقتی هوا دیگه روشن بود خواهرم با یه دوچرخه دیگه از روی گلهای کوچولوی باغچم رد شد که من بهش اعتراض کردم.البته باغچم و گلهاش آسیب ندیدن. لازمه بگم به جز کلبه ما و محوطه حیاط و باغچه ها (که رویه هم انگار یه زمین دایره شکل بودن) دیگه همه جا پوشیده از برف سنگین با رنگ سفید و پاک و درخشان بود‌. تو خوابم بارش برف و یا باد و سوز و سرما در کار نبود. فقط اطراف ما همه پوشیده از برف بود.حتی اسمان صاف و ابی و روشن بود و نور خورشید رو برفهای سفید می تابید. ولی برفها آب نشده بودن. یهو انگار خواهرم پرندم رو به اسمون پر داد و رها کرد. من به اسمون آبی و صاف نگاه کردم‌ پرندم رو دیدم که با جوجش تو اسمون در حال پرواز و رد شدن از بالای سرم بودن. همراه پرندم و جوجش‌، برادرم هم در حال پرواز بود. برادرم در واقعیت به تازگی عقد کرده و در خوابم با لباسی شبیه لباس ادم فضایی ها (با یک حباب شیشه ای روی سرش) در حال پرواز در اسمان بود. من به خواهرم اعتراض کردم که چرا پرندم رو پرواز داده و همش با ناراحتی میگفتم حالا دیگه پرندم میره و دیگه برنمیگرده. تو برفها به یه تخت سنگ با ناراحتی تکیه زدم و نشستم که یهو برادر و پرندم و جوجش از آسمون فرود اومدن. برادرم خودش سمت من اومد. هر چند هنوز اون لباس سفید عجیب با اون کلاه شیشه ای تنش بود ولی دیدم آلت برادرم زیر لباسش خیلی دراز شده و حتی کمی انگار متورم بود. در همین حین در حالی که هنوز رو برفها نشسته بودم، یهو یه بستنی سفید بزرگ تو دستم دیدم که بهش یه میک زدم(شیرین بود) و مابقی رو به داداشم که به سمتم می اومد دادم و خودم با عجله رفتم سراغ پرندم و جوجش که روی برفها نشسته بودن و انگار بی حال و خسته و ناراحت بودن تا حالشون رو بپرسم و جالبه که تا به پرندم رسیدم جلوشون نشستم و از اون و جوجش پرسیدم حالتون خوبه و یه چیزی هم که یادم نمیاد چی بود و تو دستم بود رو به پرندم و جوجش دادم.ممنونم از لطفتون.‌ فکر کنم توضیحاتم به ۴ خواب رسید. ببخشید.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

تعبیر خواب برف
تعبیر خواب برف
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *