تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن
تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

یکی از رایج ترین خواب هایی که افراد می بینند خواب بوسه و بوسیدن است.چرا که بسیاری از خواب های ما افکار روزانه است که در خواب و رویا می بینیم. بوسیدن یک حس عاطفی است به همین دلیل بسیاری از افراد خواب بوسه می بینند. که دیدن چنین خوابی میتواند همراه با معنی خوبی باشد در جایی که در چند مورد اینگونه نیست و میتواند سبب گرفتاری و مصیبت باشد.بوسیدن به مفهوم امیال جنسی و غیرایز سرکوفته است. در حالت کلی طبق تعبیر معبران ، بوسه دادن و بوسه گرفتن نشانه خیانت است. حال اگر در خواب شخصی شما را ببوسد بدانید نسبت به شما خیانت می شود و اگر شما شخصی دیگر را ببوسید عامل خیانت خود شما خواهید بود.

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر در خواب ببینیم کسی را می بوسیم، موردی پیش می آید که حسن نیت خود را نسبت به او ثابت کنیم و اگر آن که می بوسیم ناشناس باشد نفعی از ما به او می رسد. اگر یک دختر دم بخت ببیند که محرمی او را می بوسد محبوبیت می یابد و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد خواستگار خواهد یافت و شوهر می کند و چنانچه خودش کسی را ببوسد نشان آنست که از او به نیکی یاد می کند.

اگر ببینیم مرده ای ما را می بوسد اگر آن مرده آشنا باشد نسبت به او دینی داریم چه اخلاقی و چه مالی و مادی و اگر ناشناس باشد سودی به ما می رسد زیرا بوسه مرده خیر و برکت است.

محمد ابن سیرین می گوید: اگر کسی ببیند کسی را بوسه داد، دلیل که آن کس را دوست دارد و خواستگار او است. اگر آن کس مجهول بود، دلیل که ازجائی که طمع ندارد، خیر و منفعت یابد. اگر ببیند شخص آشنایی او را بوسید، دلیل که از آن کس خیر و منفعت ببیند.

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببیند مرده ا ی را به شهوت بوسه می داد، تاویلش این است که برای آن مرده خیرات یا دعای خیر می فرستد. اگر ببیند مرده او را بوسید، دلیل که از مال یا از علم آن مرده چیزی به او می رسد. اگر ببیند کسی او را بوسه می داد، دلیل که طالب و خواستگار وی است.

برخی از معبران نوشته اند بوسه خیانت و سوء نیت و بد دلی است. چه بوسه بدهیم و چه بگیریم. اگر ما دیگران را ببوسیم ما عامل خیانت خواهیم بود اگر دیگری ما را ببوسد نسبت به ما خیانت می شود.
لوک اویتنهاو میگوید :بوسیده شدن تعبیرش جدایی ، بوسیدن تعبیرش عشق دو جانبه و بوسه دزدکی تعبیرش عشقی سوزان است.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

معصومه : سلام من به شخصی علاقه دارم ولی ابراز علاقه نکرده تا الان و فقط یه سری حرکات ازش دیدم ولی اطمینان ندارم اونم دوسم داشته داره یا نه
خواب دیدم که از برادرم اب میخواستم ولی اون شخص که دوسش دارم اومد بهم اب داد و گونه من رو بوسید حس خوبی بهم دادباهم رفتیم به جایی نمیدونم مشهد بود کجا بود
آخر خواب دیدم یه ادم خیلی چاق تو ماشینه که انگار همون شخص بود اطمینان ندارم خودش بود یا نه ولی به شدت چاق تو ماشین بود که کمکش کردم شلوارشو بکشه بالاتر چون شکمش خیلی بزرگ شده بود.

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید که روشنایی و آرامش به زندگی تان بیاید و از شما حمایت شود و این شخص، برای شما احترام و ارزش قائل است. اگر دیده اید که به مشهد رفته اید باید برای راهنمایی و گشایش کارتان متوسل به امام رضا ع شوید تا اگر انشالله این آقا قسمت شماست، خودش به شما ابراز علاقه کند و اگر نیست، محبت او از دلتان بیرون برود. ( از این جهت می گویم اگر قستم شماست که شما نمی دانید که آقای چاق درون ماشین خود اوست یا خیر). اما به هر جهت کسی به زندگی شما می آید که احساس خیلی خوبی به او دارید و او شخصی بسیار موفق و کامیاب خواهد بود که نمی تواند احساسش را نسبت به شما مخفی کند و مرتب به شما ابراز عشق خواهد کرد. تشکر از همراهیتون.

Marzieh : سلام خانم هراتی. خوبید؟ من پریشب خواب دیدم من مجردم هستم. خواب دیدم که یه مهمونی مثل مهمونی خداحافظی بود هستیم خونه دایی ام همه فامیل هستند من ازدواج کردم کنارم یه اقایی هست حتی اسمش رو هم صدا زدم رفتم طرفش از خواستم گفتم محمد قبل از اینکه بریم فرودگاه بریم از ایران منو ببر شهرم گفت باشه. تو خواب دیدم مامانم با زن دایی ام صحبت میکنه میگه عمو مرضیه پشت سرش حرف زده من رفتم تو اتاق به اون اقا که شوهرم بود دیدم خوابه بیدارش کردم گفتم قول دادی منو ببری گفت باشه بعد لپمو محکم بوسید به من گفت برو بخواب صبح زود میبرمت شب میریم فرودگاه. حتی دوباره منو بوسید گفت برو پیش مامانت بخواب.
من از تعبیر خواب میترسم چون هم قیافه و اسم اون شخص رو تو خواب دیدم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. من متوجه ی منظور شما از ترستان برای اینکه او را دیده اید؛ نمی شوم که کجای خوابتان ترس داشته. شما انشالله گشایش کار خواهید یافت و به انجام کاری متعهد می شوید که دیگران شما را تحسین خواهند کرد و برایتان احترام قائل خواهند بود. زندگی شما تحولی مثبت پیدا خواهد کرد و انشالله شروعی تازه خواهید داشت. تشکر از همراهیتون.

ava : سلام من خواب دیدم از طریق مجازی توجه یک فرد خیلی مشهور که رپر و خواننده هست به من جلب میشه فقط بخاطر یوز نیم عجیبی که داشتم بعدش نمیدونم چی میشه یکی از دوستای این اقا منو پیدا میکنه و میبره پیش این فرد مشهور.. خیلی با من صمیمی رفتار میکردند و خیلی بهم نزدیک میشدن و منم نتونستم مقاومت کنم و گذاشتم ببوسه منو نمیخواستم تو قرار اول بزارم منو ببوسه اما نشد بعدش دیگه همش همو بوس میکردیم بهم گفت میخواد واسه جشن تولدش کمکش کنم یه برنامه خیلی پیچیده ای داشت واسه تولدش که حدود 500 نفر و میخواست دعوت کنه دیگه درگیر کارای جشن تولدش شدم

فریبا هراتی : سلام. شما امیدوارید که او به شما توجه کند ولی او خیلی از شما دور خواهد بود و شاید به هیچ وجه امکان ملاقات شما مقدور نباشد. مضافا به اینکه زندگی او به زودی متحول خواهد شد و مثل این است که او تولدی دوباره را تجربه کند.. و خیلی ها از این تحولات زندگی او با خبر خواهند شد. شما به خاطر او فکرتان ناراحت است یا ناراحت خواهد شد. تشکر از همراهیتون.

ناشناخته : با سلام وعرض ادب. خواب دیدم که دارم با دختر خالم(که تو واقعیت چند ساله قهریم ) دارم حرف میزنم و یه برگه های که فکر کنم برای ازماشم بود از کیفم درمیارم که نشونش بدم که میبینم کتابی که میخوام به عشقم هدیه بدم که البته خودم این کتابو نوشته بودم (نویسندم)هم توی کیفم هست که دختر خاله ام میبینه می خواد نگاهش کنه ومیبینه بعدش میذاره توی یه جای دیگه ومنم که تو خواب میدونستم مال عشقمه پنهونی برش میدارم وتو کیفم دوباره میذارم بعدش میبینم که دخترخالم لب های منو عجیب میبوسه ومن هم میبوسم.بعدش میریم تو یه قسمت دیگه میبینم یه دختربچه ای که تو خواب مال خودم بود داشتم ارومش میکردم وبه فامیل هامون که اونجا بودند گفتم من نمیخواستم ازدواج کنم شما ها مجبورم کردیدحالا موقع نگه داری بچه تک وتنهام گذاشتید البته دختر رو تو بغلم اروم کردم. من دختر ومجرد

فریبا هراتی : سلام. عرض ادب متقابل. شما قبلا دختر خاله تان را آزمایش کرده اید و دست او برای شما رو شده و به این دلیل است که دوست ندارید احساسات و افکارتان و تصمیماتتان را راجع به عشقتان، با او در میان بگذارید. شما افکارتان را از او پنهان می کنید و بشدت از ارتباط با دختر خاله تان اجتناب می کنید کما اینکه او هم از شما خوشش نمی اید. شما سعی می کنید که از احساسات پاک و معصومانه ی خودتان و از عواطف خودتان مراقبت کنید چون می دانید که هیچ کدام از فامیل مراقب شما نیستند و خودتان باید هوای خودتان را داشته باشید. شما البته قادر خواهید بود که به خوبی از خودتان و کودک درونتان – ذات بی آزارتان ، مراقبت کنید. تشکر از همراهیتون.

fateme : سلام.لطفاخواب نمایش داده نشه..ممنون ازشما که اینقد سریع ودقیق تعبیر میکنید.۲خواب کم بشه

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید به مادرتان کمک کنید که حوادث به صورت مثبتی برای او تغییر پیدا کند و زندگی او تحولی مثبت داشته باشد. پدر و مادرتان با هم همفکری می کنند و شما برای رفاه پدر و مادرتان سخت می کوشید هر چند که شاید زحمات شما نادیده گرفته می شود و اصلا شاید به حساب هم نیاید. همسر شما به دنبال کسب ثروت و درامد است و به پول می رسد. زن غریبه در خوابهای شما همان ثروتی است که به دست می آورید و به معنی خیانت همسرتان به شما نیست. ولی چون رفتار شوهر شما اجتماعی و برون گراست، شما به او شک می کنید. تشکر از همراهیتون.

Azita : سلام و عرض ادب
خواب ديدم دوست پسرم در حال مسابقه پرتاب هدف است و من و خانواده ام در سالن مسابقه تماشا مي كرديم. بعد از اتمام مسابقه دم در او را ديدم طولاني من را بوسيد و با ماشين رفت. در صحنه ديگر خودم را در خانه او ديدم. از ديدن من خوشحال بود دوباره من را بوسيد اما مي خواست مرا در كمد مخفي كند تا كسي مرا نبيند. اما من بهم برخورد و بيرون آمدم. در همين حين پدرش كه (در واقعيت مرحوم شده و آنجا پدر دوست قديمي ام بود) از راه رسيد و مرا ديد و من با ادب سلام كردم و ايشان هم از من با مهرباني استقبال كرد و مادرش هم آمد و هردو بسيار مهربان بودند.
با تشكر از شما كه هميشه تعابيرتان عالي ست.

فریبا هراتی : سلام. عرض ادب متقابل. دوست پسر شما شخصیتی رقابتی دارد و اهداف بلندی برای خودش درنظر گرفته است و می خواهد که در طی زمان به آن اهداف برسد. او شما را دوست دارد ولی طول می کشد تا بتواند به شما برسد. شما به او فکر می کنید و او مجبور است از شما دور باشد و سعی می کند که شما را به صورت راز برای خودش نگه دارد و راجع به شما با کسی صحبت نمی کند. اما روح پدرش شاد؛ او از وجود شما با خبر است چون ارواح پاک زنده هستند و برای شما هم احترام قائل است. مادر او هم اگر از حضور شما با خبر باشد نسبت به شما مهربان خواهد بود. تشکر از همراهیتون.

Niloo : سلام.(معذرت میخوام بابت نوشتن این جملات).لطفا خوابمو نمایش ندین.ممنون

فریبا هراتی : سلام. شما گشایش کار خواهید یافت. می خواهید که احساسات خودتان را تایید کنید و به قدرت و مقام برسید ولی هنوز آمادگی کامل برای ابراز اقتدارتان را ندارید و نمی توانید احساساتتان را بخوبی بیان کنید. شما قلبتان پاک است و سعی می کنید که مصمم و قوی باشید ولی هنوز مجرب نیستید. تشکر از همراهیتون.

Shima : سلام خوابم نشان داده نشه

فریبا هراتی : سلام. کسی که باو علاقه دارید برای شما خیلی احترام قائل است و می خواهد همراه شما باشد، روابط دوستانه اش را با شما تعمیم دهد و همکار شما فکر می کند که شما وسواسی یا بدبین یا افسرده هستید ولی نظرات او در رابطه ی شما و این آقا تاثیری نخواهد داشت. تشکر از همراهیتون.

کیمیا : سلام و وقت بخیر
خواب دیدم توی یه جایی دور میز نشستیم و انگار غذاخوری یا نمیدونم کجا بود، مامانم هم کنار دست من نشسته( مادرم سالهاست فوت شدن) و لباس و شال مشکی تنش بود،نمیدونم چی شد که من دستمو دراز کردم و صندلی مامانمو خم کردم و به حالت دراز کشیدن در آوردم مامانمو و شال اونو که مشکی و توری بود گرفتم جلوی صورتمون که کسی نبینه و داشتم لبهاشو میبوسیدم و لبهاشو به حالت عشقی و هوس میخوردم، توی خواب یه جوری بودم از اینکارم ولی نمیدونستم چرا اینکارو میکنم و یه کسانی میدیدن مارو
ممنون از تعبیرهاتون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. روحشان شاد. شما نیاز به حمایت و پشتیبانی دارید و می خواهید شرایط تان را مورد ارزیابی و قضاوت قرار دهید. مادر شما نگران شماست و شما می خواهید که او آرامش داشته باشد. شما عاشق مادرتان هستید و دلتان برای او تنگ شده. عمرتان طولانیست. شما بسیاری از خصلت های خوب مادرتان را تصدیق می کنید و می خواهید مثل او باشید. تشکر از همراهیتون.

لیلا مردانی : خانم هراتی عزیز ؛ کسی که دوستش دارم تو واقعیت راننده نیست

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

تعبیر خواب بوسه دادن در خواب حاجت روایی و خیر و منفعت است.اگر بیند کسی
وی را بوسه می داد، دلیل که طالب و خواستگار وی است. اگر به خلاف این بیند،
دلیل که مراد و مقصود نیابد.اگر یک دختر دم بخت ببیند که محرمی او را می بوسد
محبوبیت میابد و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد خواستگار خواهد یافت و
شوهر می کند.در متن زیر تعبیر خواب بوسه را قرار داده ایم.
می توانید تعبیر خواب بوسه ما را در سایت پرشین وی بخوانید.

تعبیر خواب بوسه به روایت امام جعفر صادق

بوسه دادن، دلیلش بر چهار وجه است. اول: خیر و منفعت. دوم: حاجت رائی.
سوم: بر دشمن ظفر یافتن. چهارم: سخن خوش شنیدن.

تعبیر خواب بوسه به روایت محمد بن سیرین

اگر کسی بیند کسی را بوسه داد، دلیل که آن کس را دوست و خواستگار است.
اگر آن کس مجهول بود، دلیل که ازجائی که طمع ندارد، خیر و منفعت یابد. اگر بیند
معروفی او را بوسه داد، دلیل که از آن کس خیر و منفعت بیند.

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

تعبیر خواب بوسه به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیندمردی را به شهوت بوسه می داد، دلیل که از بهر مرده خیر کند، یا او رابه
دعای خیر یاد آورد. اگر بیند مرده وی را بوسه می داد، دلیل که از مال یا از علم
آن مرده چیزی به وی رسد.

بوسیدن مرده از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر ببینیم مرده ای ما را می بوسد اگر آن مرده آشنا باشد نسبت به او دینی داریم
چه اخلاقی و چه مالی و مادی و اگر ناشناس باشد سودی به ما میرسد زیرا بوسه
مرده خیر و برکت است.

بوسیدن دیگری از نظر ابراهیم کرمانی

اگر بیند کسی وی را بوسه می داد، دلیل که طالب و خواستگار وی است. اگر به
خلاف این بیند، دلیل که مراد و مقصود نیابد.

بوسیدن زمین از نظر لیلا برایت

اگر در خواب ببینید کسی شما را می‌بوسد ، نشانه‌ی آن است که باید بیشتر مراقب
اطرافیانتان باشید
بوسیدن زمین در خواب ، نشانه‌ی غم و ناراحتی است .
خواب بوسیدن دست ، دلالت بر موفقیت در عشقتان دارد .

تعبیر خواب بوسه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

برخی از معبران نوشته اند بوسه خیانت است و سو نیت و بد دلی چه بوسه بدهیم
و چه بگیریم. اگر ما دیگران را ببوسیم ما عامل خیانت خواهیم بود اگر دیگری ما را
ببوسد نسبت به ما خیانت می شود. در بیداری و زندگی روزانه ما بوسه وسیله ابراز
عشق و محبت است. وقتی کسی را می بوسیم می خواهیم محبت خود را در حد
اعلا به آن شخص نشان بدهیم و ثابت کنیم. در خواب نیز از این حد فراتر نمی رویم.

بوسه زدن به لب از نظر دانیال نبی

بوسه زدن به لب های مرد زن دختر و یا پسر دشمنی است دروغگو، بی‌اعتقاد،
فریبکار بی‌شرم و نا‌امید از خوبی‌ها و تیکی‌ها که همواره دیگران را به بدی و شر
می‌خواند و برخورد نکردن با او مناسب‌تر است.

تعبیر خواب از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

چنانچه در خواب ببینیم کسی را می بوسیم موردی پیش می آید که حسن نیت خود
را نسبت به او ثابت کنیم و اگر آن که می بوسیم نا شناس باشد نفعی از ما به او
می رسد . اگر یک دختر دم بخت ببیند که محرمی او را می بوسد محبوبیت میابد
و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد خواستگار خواهد یافت و شوهر می کند
و چنانچه خودش کسی را ببوسد نشان آنست که از او به نیکی یاد می کنند.

ساعد نیوز

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

صفحه اصلی » سرگرمی 🔥 » تعبیر خواب 🔥 » حرف ب » تعبیر خواب بوسیدن / بوسیدن نامحرم / آغوش گرفتن / بوسیدن مرده ای که زنده شده

تعبیر خواب بوسیدن : در این مقاله از بخش تعبیر خواب در وبسایت نایریکا به تعبیر خواب بوسیدن, تعبیر خواب کلی بوسیدن, تعبیر خواب بوسیدن ابن سیرین, تعبیر خواب بوسیدن امام جعفر صادق, تعبیر خواب بوسیدن دانیال نبی, تعبیر خواب بوسیدن نامحرم, تعبیر خواب آغوش گرفتن, تعبیر خواب روبوسی, تعبیر خواب بوسیدن دختر بچه, تعبیر خواب بوسه زدن, تعبیر خواب بوسیدن مرده ای که زنده شده می پردازیم.

با ما همراه باشید.

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تعبیر خواب بوسیدن, تعبیر خواب کلی بوسیدن, تعبیر خواب بوسیدن ابن سیرین, تعبیر خواب بوسیدن امام جعفر صادق, تعبیر خواب بوسیدن دانیال نبی, تعبیر خواب بوسیدن نامحرم, تعبیر خواب آغوش گرفتن, تعبیر خواب روبوسی, تعبیر خواب بوسیدن دختر بچه, تعبیر خواب بوسه زدن, تعبیر خواب بوسیدن مرده ای که زنده شده

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

برای دسترسی سریع به محتوای متن از لینکهای زیر استفاده کنید:

اگر در خواب دیدید که معشوق خود را درهنگام روز می بوسید نشانه آنست که شانس بر ضد شماست .

اگر در خواب دیدید که معشوق خود را در هنگام شب می بوسید نشانه خطر است

اگر در خواب دیدید که مادر خود را می بوسید نشانه موفقیت است

اگر در خواب دیدید که پدر خود را می بوسید نشانه شادی است

اگر در خواب دیدید که برادر یا خواهر خود را می بوسید نشانه خوشی و لذت است

خواب بوسیدن همسر نشانه خوشبختی در زندگی زناشویی است

تعبیر خواب بوسیدن / معنی بوسیدن در خواب

اگر در خواب دیدید صورت شخصی را می بوسید نشانه آنست که موفقیت شما به اوج می رسد .

اگر در خواب دیدید یک زن شوهردار را می بوسید نشانه آنست که ناکامی شما را تهدید می کند .

اگر در خواب دیدید که یک زن تنها را می بوسید نشانه آنست که به شما خیانت خواهد شد .

بوسیدن یک دوست در خواب نشانه شکست کامل در کارهاست

خواب بوسیدن زمین نشانه شرمساری است

اگر در خواب دیدید که پشت یکنفر را می بوسید نشانه آنست که یک زن شما را فریب میدهد

اگر کسی در خواب دید که کسی به او بوسه میدهد،نشانه آنست که آن شخص خواستگار او خواهد بود

بوسیده شدن در خواب نشانه جدایی است

بوسه در خواب نشانه شق، عاطفه، آرامش، هارمونی و رضایت است

اگر در خواب ببینید تسط یک غریبه بوسیده شدید ، نشانه این است که شما نیاز دارید که در مورد جنبه ای از خودتان، آگاه تر شوید

اگر خواب ببینید کسی تلاش می کند که علی رغم میلتان شما را ببوسد، به این معنی است که کسی ایده ها، باور ها و نظراتش را به شما تحمیل می کند.

اگر در خواب ببینیم کسی را بوسیدیم نشانه آنست که موردی پیش می آید که حسن نیت خود را نسبت به او ثابت کنیم

و اگر خواب ببینیم شخصی که می بوسیم ناشناس باشد نفعی از ما به او می رسد .

اگر یک دختر دم بخت خواب ببیند که محرمی او را می بوسد نشانه آنست که محبوبیت به دست خواهد آورد

و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد تعبیرش خواستگار است و شوهر می کند

و چنانچه خودش کسی را ببوسد نشانه آنست که از او به نیکی یاد می کنند .

اگر در خواب ببینید که مادر خود را می‌بوسید ، نشانه موفقیت در انجام کارها است .

اگر در خواب ببینید که خواهر یا برادر خود را می‌بوسید ، نشان‌دهنده‌ی شادمانی و نشاط است .

تعبیر خواب بوسیدن نامزد خود در تاریکی ، نشانه داشتن روابط نادرست است .

بوسیدن دشمن در خواب ، دلالت بر آن دارد با یکی از اطرافیانتان که قهر بودید آشتی می‌کنید .

در همین زمینه نوشته است بوس کرد معشوق در خواب دلالت بر این دارد که زندگی ما گشاده می‌شود و وسعت می‌یابد و روزیمان فراخ می‌یابد .

اگر چه در بیداری فاقد آن باشیم و برعکس اگر نامزدت نبود و یا درعقد تو نبود و روزیمان تنگ می‌شود و دنیا بر ما سخت خواهد گرفت.

تعبیر خواب بوسیدن دست کسی ، موفقیت در عشق است

تعبیر خواب بوسیده شدن ، مراقب اطرافیان باید باشید

تعبیر خواب بوسیدن زمین ، غم و اندوه است

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی کسی را بوسیده‌ای، یـعـنـی آن شخص را دوست داری و اگر آن شخص غریبه باشد، تعبیرش این است که از جایی که نسبت به آن چشم‌داشت و طمع نداری، خیر و منفعت به دست می‌آوری.

تعبیر خواب بوسیدن ابن سیرین

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی شخص آشنایی تو را می‌بوسد، یـعـنـی آن شخص به تو خیر و منفعت می‌رساند.

بوسه دادن، دلیلش بر چهار وجه است.

خیر و منفعت

حاجت روایی

بر دشمن ظفر یافتن

سخن خوش شنیدن

بوسه زدن به لب های مرد زن دختر و یا پسر دشمنی است دروغگو، بی‌اعتقاد، فریبکار بی‌شرم و نا‌امید از خوبی‌ها و تیکی‌ها که همواره دیگران را به بدی و شر می‌خواند و برخورد نکردن با او مناسب‌تر است.

تعبیر خواب دختری که نا محرم او را ببوسد پیدا شدن خواستگار است

بوسه بر مردان نامحرم در خواب دلالت بر این دارد که کسی در محدوده خانه شما یا محلی که کار می‌کنید با شما دشمنی و خصومت دارد و عداوت می‌ورزد و توطئه و سعایت می‌کند.

تعبیر خواب بوسیدن نامحرم

به‌طور‌کلی بوسیدن نامحرمان در خواب هم نمی‌تواند مفید باشد.

بوسه زدن به لب های مردی نامحرم در خواب دشمنی است

یک زن شوهردار را می‌بوسید: ناکامی شما را تهدید می‌کند.

یک زن نامحرم را می‌بوسید: به شما خیانت خواهد شد.

کسی را در آغوش کشیدن: نیکبختی در عشق

آغوش گرفتن اگر جنبه شیطانی داشته باشد تعبیر ندارد.

گرفتن بدون جنبه شهوی قابلیت تعبیر پیدا می‌کند و غالباً خوب است.

اگر آشنایی که محرم شما محسوب می‌گردد در آغوش بگیرید نشان صلح و دوستی است و صفا و نعمت در محیط خانوادگی.

اگر نا آشنا و بیگانه ای را در آغوش گرفتید که از جنس مخالف باشد نفعی عایدتان می‌گردد.

اگر یکی از آشنایان را که با شما محرم نیست در خواب در آغوش گرفتید بین شما و یک نفر برخوردی به وجود می‌آید که نامطلوب نیست و می‌تواند خیر داشته باشد.

اگر کودکی را در آغوش گرفتید نیازمند محبت اطرافیان خود هستید.

اگر زنی در خواب ببیند که کودک نا آشنایی را در آغوش گرفته جاری یا خواهر شوهرش از او بدگویی می‌کند.

اگر در درگاه خانه شخصی را در آغوش گرفتید که نمی‌شناختید مسافری به خانه شما وارد می‌گردد و اگر در درگاه خانه ای نا آشنا و غریب که به شما تعلق ندارد و آنجا را نمی‌شناسید کسی را در آغوش گرفتید به سفر می‌روید.

اگر کسی ازپشت شما را بغل کرد در روزهای آینده مورد اتهام قرار می‌گیرید که برای اثبات بی گناهی خود باید تلاش و تقلای زیادی بکنید.

اگر در خواب دیدید کسی را بغل می‌کنید، به این معنا است که در عشقتان دچار شکست می‌شوید

اگر زنی در خواب ببینید که شوهر خود را در آغوش گرفته، بیانگر آن است که دست به کارهای خطرناک می‌زند.

اگر خواب ببینید همسر خود را با بی تفاوتی در آغوش می‌گیرند، نشانه آن است که در اثر بی وفایی اختلاف و ناسازگاری رخ می‌دهد.

در آغوش گرفتن نزدیکان در خواب، علامت وقوع بیماری و ناراحتی است.

اگر عشاق خواب ببینند معشوق خود را در آغوش می‌گیرند، نشانه آن است که در اثر بی وفایی اختلاف و ناسازگاری رخ می‌دهد.

اگر خواب ببینید فرد بیگانه ای را در آغوش گرفته‌اید، علامت آن است که میهمانان ناخوشایندی به خانه شما خواهند آمد.

فامیل‌های نزدیکتان را در آغوش می‌کشید: مراقب خیانتکاران باشید.

زن یا نامزد شما، شخص دیگری را درآغوش می‌کشد: تنهایی و گرفتاری

شوهر یا نامزدتان شخص دیگری را درآغوش می‌کشد: عمر شما طولانی خواهد بود.

دیگران شما را درآغوش می‌کشند: پول

یک غریبه را درآغوش می‌کشید: یک میهمان ناخوانده بدیدنتان خواهد آمد.

غریبه‌ها شما را درآغوش می‌کشند: وقتش رسیده که نقشه‌هایتان را دنبال کنید.

اگر بیند که کودکی را در آغوش گرفت، دلیل بود که خواستار محبت فرزند بود.

اگر ببینی مرده را از روی شهوت بوسیده‌ای، یعنی با زنی ازدواج می‌کنی و به خواسته‌ هایت می‌رسی .

اگر ببینی مرده تو را می‌بوسد، یعنی چیزی از علم و یا مال و اموال آن مرده به تو خواهد رسید.

سلام من مجردم و خودم عاشق کسی هستم خواب دیدم فامیل خیلی نزدیکم ب من ابراز علاقه کرده و منو بوسیده و خاست ب خانوادش بگه که منو رو دوست داره تعبیر این خواب چیه؟

سلام و خسته نباشید
من خواب دیدم که با کلی پسر زشت و پیر در یک اتاق تاریک بودم تعداد آنها۵نفر بود آنها سعی میکردند من رو ببوسن اما من نمی خواستم تا اینکه یه پسر خوش تیپ اومد جلوم و ازم در برابر اونها محافظت کرد
تعبیرش چیه

👎👎👎👎👎

سلام.من مجرد هستم.و تا حالا عاشق کسی نبودم.
خواب دیدم که یکی از همکلاسی های دوران دانشگاهی از من خواستگاری کرد.من قبول نکردم.بعدش اون منو توی اتاق زندانی کرد و من رو بوسید
تعبیرش رو بگید خیلی ممنون میشم ازتون💓💓💓

من خواب دیدم همسرم یه زن شوهردارو میبوسه البته ازنوع شهوانی منم داشتم نگاهش میکردم این تعبیرش چیه

من خواب دیدم شوهرم دست زن نامحرم را میبوسدو من هم نگاه میکردم

سلام ‌،من خواب دیدم یه نفر که گفتن شهید شده منو بغل کرد و گونمو بوسید وقتی ازخواب بیدار شدم حس کردم گونم خیسه از بوسه اون شهید و توی خواب انگار ادم خیلی خیلس خوب بودن و همه از شهادتشون ناراحت بودیم,تعبیرش چیه؟

فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

فال روزانه : فال روزانه نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هشت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هشت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هشت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

خواب بوسه ( خواب بوسه مرده ، خواب بوسیده شدن ، خواب بوسیدن دست ، خواب بوسیدن گونه ، خواب بوسیدن پا و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم .

1- بوسه در خواب نماد عشق، صلح، رضایت و محبت است. شما نیاز به عشق بیشتری در زندگی دارید. در واقع این تعبیر برای زمانی است که از بوسه لذت ببرید اما اگر لذت نبردید تعبیرش این است که اضطراب و استرس دارید و از زندگی ناراضی هستید.

حضرت امام جعفر صادق فرماید :2- تعبیر خواب بوسیده شدن ، بر چهار وجه است .3- خیر و منفعت 4- حاجت رائی 5- بر دشمن ظفر یافتن 6- سخن خوش شنیدن

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

محمدبن سیرین گوید :7- اگر کسی در خواب دید که به کسی بوسه داد ، نشانه خواستگار بودن آن شخص است و اگر آن شخص غریبه بود نشانه آنست که به او از جایی که نمیداند ، خیر و منفعت میرسد ولی اگر آن شخص آشنا بود ،نشانه آنست که از آن فرد آشنا خیر و منفعت دریافت میکند

ابراهیم کرمانی گوید :8- اگر کسی در خواب دید که کسی به او بوسه میدهد،نشانه آنست که آن شخص خواستگار او خواهد بود

لوک اویتنهاو می گوید :9- بوسیده شدن در خواب نشانه جدایی است

لیلا برایت می‌گوید :10- اگر در خواب ببینید کسی شما را می‌بوسد ، نشانه‌ی آن است که باید بیشتر مراقب اطرافیانتان باشید

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :11- خواب یک بوسه نشانه یک غم بزرگ است

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :12- بوسه در خواب نشانه شق، عاطفه، آرامش، هارمونی و رضایت است13- اگر در خواب ببینید تسط یک غریبه بوسیده شدید ، نشانه این است که شما نیاز دارید که در مورد جنبه ای از خودتان، آگاه تر شوید14- اگر خواب ببینید کسی تلاش می کند که علی رغم میلتان شما را ببوسد، به این معنی است که کسی ایده ها، باور ها و نظراتش را به شما تحمیل می کند.

ابراهیم کرمانی گوید :15- اگر کسی در خواب ببیند مرده به او بوسه می داد ، نشانه آنست که از مال یا از علم آن مرده چیزی به او میرسد .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :16- اگر ببینیم مرده ای ما را می بوسد اگر آن مرده آشنا باشد نسبت به او دینی داریم چه اخلاقی و چه مالی و مادی و اگر ناشناس باشد سودی به ما میرسد زیرا بوسه مرده خیر و برکت است .

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :17- بوسیدن مرده در خواب نشانه آنست که عمر شما طولانی خواهد بود .

18- اگر در خواب دیدید که کسی را بوسیدید تعبیرش این است که عشق تازه ای را تجربه میکنید. گاهی این خواب نشانه این است که بیشتر مراقب خود و سلامتی تان باشید.19- اگر کسی درخواب ببیند که شریک زندگی خود را در جمع بوسیدید تعبیرش این است که شما فرد بی پروایی هستید و دوس دارید علاقه و احساسات خود را در جمع بیان کنید.20- اگر خواب دیدید که شریک زندگی خود را در تاریکی بوسیدید تعبیرش این است که درگیر کارهای مشکوکی هستید هستید. بهتر است با او روراست باشید و رفتار خود را با همسرتان اصلاح کنید.21- اگر در خواب دیدید که از روی اجبار کسی را بوسیدید تعبیرش این است که افرادی که به آن ها اعتماد دارید به شما خیانت میکنند. شاید برخی وانمود می کنند که دوست شما هستند ولی به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما می گردند. حواستان را جمع کنید.22- اگر خواب دیدید که فرد خارجی را می بوسیدید تعبرش این است که در برابر رقبا پیروز خواهید شد و همه آن ها را شکست می دهید.23- تعبیر بوسیدن دشمن در خواب نشانه خوبی است. احتمالا اختلافات و درگیری های اخیر شما به زودی حل و فصل خواهید شد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :24- اگر در خواب ببینیم کسی را بوسیدیم نشانه آنست که موردی پیش می آید که حسن نیت خود را نسبت به او ثابت کنیم و25- اگر خواب ببینیم شخصی که می بوسیم ناشناس باشد نفعی از ما به او می رسد .26- اگر یک دختر دم بخت خواب ببیند که محرمی او را می بوسد نشانه آنست که محبوبیت به دست خواهد آورد و اگر ببیند که نامحرمی او را می بوسد تعبیرش خواستگار است و شوهر می کند و چنانچه خودش کسی را ببوسد نشانه آنست که از او به نیکی یاد می کنند .

لوک اویتنهاو می گوید :27- خواب بوسیدن نشانه عشق دو جانبه است28- خواب بوسه دزدکی نشانه عشق سوزان است

آنلی بیتون می‌گوید :29- اگر در خواب ببینید که مادر خود را می‌بوسید ، نشانه موفقیت در انجام کارها است .30- اگر در خواب ببینید که خواهر یا برادر خود را می‌بوسید ، نشان‌دهنده‌ی شادمانی و نشاط است .31- تعبیر خواب بوسیدن نامزد خود در تاریکی ، نشانه داشتن روابط نادرست است .32- بوسیدن دشمن در خواب ، دلالت بر آن دارد با یکی از اطرافیانتان که قهر بودید آشتی می‌کنید .

لیلا برایت می‌گوید :33- بوسیدن زمین در خواب ، نشانه‌ی غم و ناراحتی است .

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :34- اگر در خواب دیدید که معشوق خود را درهنگام روز می بوسید نشانه آنست که شانس بر ضد شماست .35- اگر در خواب دیدید که معشوق خود را در هنگام شب می بوسید نشانه خطر است36- اگر در خواب دیدید که مادر خود را می بوسید نشانه موفقیت است37- اگر در خواب دیدید که پدر خود را می بوسید نشانه شادی است38- اگر در خواب دیدید که برادر یا خواهر خود را می بوسید نشانه خوشی و لذت است39- خواب بوسیدن همسر نشانه خوشبختی در زندگی زناشویی است40- اگر در خواب دیدید صورت شخصی را می بوسید نشانه آنست که موفقیت شما به اوج می رسد .41- اگر در خواب دیدید یک زن شوهردار را می بوسید نشانه آنست که ناکامی شما را تهدید می کند .42- اگر در خواب دیدید که یک زن تنها را می بوسید نشانه آنست که به شما خیانت خواهد شد .43- بوسیدن یک دوست در خواب نشانه شکست کامل در کارهاست 44- خواب بوسیدن زمین نشانه شرمساری است45- اگر در خواب دیدید که پشت یکنفر را می بوسید نشانه آنست که یک زن شما را فریب میدهد .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :46- دیدن اینکه دیگران در خوابتان همدیگر را می بوسند بیانگر این است که شما خیلی درگیر زندگی شخصی و روابط شخصی کس دیگری هستید.47- گر خواب در مورد این باشد که شما در پی این هستید که کسی را ببوسید، بیانگر این است که شما مطمئن نیستید که او چه احساسی در مورد شما دارد. شما به دنبال نوعی رابطه با او هستید اما مطمئن نیستید که چگونه به آن دست یابید.48- اگر شما به جنس مخالف علاقه مند هستید و خواب میبینید که هم جنس خود را می بوسید، بیانگر این است که خود را تایید می کنید49- خواب دیدن اینکه خودتان را می بوسید بیانگر این است که خود را قبول دارید و به خود عشق می ورزید. 50- خواب دیدن اینکه دوست پسر یا دوست دختر کسی را می بوسید بیانگر این است که دوست دارید در رابطه باشید و انرژی عشق را تجربه کنید. شاید شما یک جورهایی حسود هستید.51- خواب دیدن اینکه دوست پسر/دختر سابقتان را می بوسید بیانگر این است که به تجربه های مثبت و زمان های خوبی که با عشق قبلی تان به اشتراک گذاشته اید، دوباره نگاهی می اندازید. 52- بوسیدن یک دوست صمیمی در خواب نشان دهنده احترام و ستایشی است که برای دوستتان قائلید. 53- بوسیدن یک غریبه در خواب بیانگر تایید جنبه ای از خودتان است که سرکوب شده است.54- خواب دیدن اینکه شما یک شخصیت مشهور را می بوسید بیانگر این است که انگیزه برای موفقیت دارید. 55- خواب دیدن اینکه بوسه ای خونین م کنید یا بوسه ای خونین می شوید، نمادی از عمق شور و هیجان است. شما در رابطه تان جلوی خود را نمیگیرید و تمایل دارید که خود را تمام و کمال وقفش کنید56- اگر درخواب دیدید که شخصی که معروف است را می بوسیدید تعبیرش این است که دوست دارید در زندگی موفق شوید. به همین دلیل دوست دارید با افراد مشهور داشته باشید.57- اگر درخواب دیدید که کسی می خواست شما را به زور ببوسد تعبیرش این است که ممکن است شما را وادار به انجام کاری کند که دوست ندارید. شاید هم می خواهید نظر خود را به شما تحمیلی کنید.

58- اگر در خواب دیدید شخصی نامحرم را بوسیدید تعبیرش این است که کاری میکنید که باعث خجالت شما شود.

59- اگر خواب دیدید کسی را که خیلی دوستش دارید را بوسیدید تعبیرش این است که در آینده با آن فرد به کارهای بزرگی دست خواهید زد. این خواب شما را ترغیب می کند که تلاش بیشتری میکنید تا به اهداف مشترک خود برسید. اگر این شخص را نمی شناختید تعبیرش این است که در عالم واقعیت با این شخص ارتباط خواهید داشت.

60- تعبیر بوسیدن دوستان در خواب نشانه احترام و تحسین شما نسبت به آن شخص است. این خواب ممکن است نشانه این باشد که از لحاظ عاطفی نیاز دارید با کسی باشید. شاید هم عاشق او شده اید و خجالت می کشید با آن ها این موضوع را در میان بگذارید.

61- اگر خواب دیدید که دوست پسر و دوست دختر خود را بوسیدید تعبیرش این است که شما دوست دارید دوست جنس مخالف داشته باشید. شاید این خواب حسادت شما را در خوشبختی دیگران نشان می دهد.

62- اگر خواب دیدید که زن و شوهر یکدیگر را بوسیدند تعبیرش این است که اتفاقات ناگواری در انتظار شماست. شایدمجبور باشید چیزی ناخوشایند را تجربه کنید که تا مدت ها تحت تاثیر آن باشید.

63- اگر در عالم رویا دیدید که شخصی ناشناس را می بوسیدید تعبیرش این است که به دلیل رفتار دیگران با آن ها درگیر شده اید. سعی کنید به خودتان مسلط باشید تا بیشتر از این پشیمان نشوید. شاید کاری کنید که عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. اگر در خواب دیدید که آن غریبه بسیار جذاب بود تعبیرش این است که احساسات و خواسته های سرکوب شده تان را آشکار میکند.

64- اگر خواب دیدید که کودکی را می بوسیدید تعبیرش این است که در آینده لحظات آرامی را تجربه خواهید کرد. بوسیدنن کودکان در خواب بسیار خوب است و نشانه خوشبختی و رضایت در آینده است.

65- اگر خواب دیدید که دست کسی را بوسیدید تعبیرش این است خجالت زده و تحقیر خواهید شد.

لیلا برایت می‌گوید :66- خواب بوسیدن دست ، دلالت بر موفقیت در عشقتان دارد .

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :67- اگر در خواب ببینید که دستهای شخصی را می بوسید نشانه آنست که شانس به شما لبخند می زند .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :68- خواب بوسیدن دست کسی و یا بوسیدن دست شما توسط دیگری ، بیانگر احترام، تحسین و تکریم است.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :69- تعبیر خواب دیدن بوسیدن پا بیانگر احترام و فروتنی است.

70- اگر درخواب دیدید که صورت کسی را بوسیدید تعبیرش این است که روابط شما با دیگران در آینده بهبود پیدا خواهد کرد و در مورد شغلتان خبر مهمی خواهید شنید. شاید هم از دیگران سوالی پرسیدید و منتظر دیگران هستید.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی میگوید :71- اگر در خواب ببینید که صورت کسی را می بوسید یا کسی گونه شما را می بوسد، بیانگر ستایش، حسن نیت، دوستی و یا احترام است.72- خواب دیدن اینکه گونه کسی را می بوسید یا برعکس، نشانه آنست که شما درگیر تمایلات فیزیکی تان می شوید

73- اگر خواب دیدید که گردن کسی را می بوسیدید تعبیرش این است که شما تمایل جنسی شدیدی دارید و عاشق هستید. شما شدیدا نیاز دارید با کسی ارتباط برقرار کنید.

ترجمه : معصومه راهی

 

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن | بوسیدن معشوق، بوسه نامحرم

یکی از رایج ترین خواب هایی که افراد می بینند خواب بوسه و بوسیدن است.چرا که بسیاری از خواب های ما افکار روزانه است که در خواب و رویا می بینیم.

بوسیدن یک حس عاطفی است به همین دلیل بسیاری از افراد خواب بوسه می بینند.

 

نظرات و اطلاعات جالی را درباره تعبیر خواب بوسه گرفتن از لب دختر و یا پسر در این مطلب از توپ تاپ شاهد هستید خب خیلی از مردم تصور دارند

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

که دیدن چنین خوابی میتواند همراه با معنی خوبی باشد در جایی که در چند مورد اینگونه نیست و میتواند سبب گرفتاری و مصیبت باشد.

 

اگر کسی خواب ببیند لب های دختری را بوسه میزند که با او هیچ نسبتی ندارد امنیت دارید و خواب شما خبر می‌دهد که آسیب نمی‌بینید و دوستی از شما حمایت می‌کند

و اگر دوست نزدیکی دارید می‌توانید به او اعتماد کلی داشته باشید و اگر دیدی بر لب دختری بوسه زدی که اشنا هست و میشناسی اش بیگانه است و او را ندیده‌اید و نمی‌شناسید باید نگران اطرافیان خویش باشید

 

 

چرا که احتمالاً نسبت به شما حسن نیت ندارند اگر دیدی که کسی به قصد مزاحمت قصد داشت تا شما را ببوسد و شما از این عمل وی به خشم امدید خواب شما می‌گوید دشمنی پست و دون و آزار‌رساننده در کمین شما است که لازم است از او حریم بگریزیدو دور بمانید.

 

اگر دیدی پسری در حال بوسه گرفتن از لب های دوست دخترش است نشان آن است که از شما بد می‌گویند، غیبت می‌کنند و توطئه ترتیب می‌دهند بطور کلی لب گرفتن در خواب فحش و ناسزا است و خواب شما می‌گوید با یک نفر برخوردی نا مطلوب خواهید داشت که او نسبت به شما سخنان زشت می‌گوید و دشنام می‌دهد

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن| بوسیدن معشوق، بوسه نامحرم

اگر متاهل هستی و خواب دیدی زنی غریبه از شما میخواهد او را ببوسید باید خود را از خطر زنی فرومایه حفظ کنید که او زنی است آزار‌رساننده و خطرناک اگر دیدی بر لبهای پسری هم سن و هم جنس خودت بوسه زدی با کسی دوستی و موانست می‌کنید که در شان شما نیست.

 

 

ابراهیم کرمانی

در این باره نوشته است تعبیر خواب بوسه گرفتن از لب در اصطلاح حسرت‌خوردن است و اینکه در آینده حسرت چیزی را خواهیم داشت که تحصیل آن دشوار می‌باشد

اگر دیدی که دختر و پسری را نصیحت میکنی و آن ها را از این عمل باز میداری در واقع خواب شما می‌گوید امکانات متعددی در اختیارتان قرار می‌گیرد که کارها را پیش ببرید و موفق باشید و اگر به رهنمود شما گوش دادن امور متفرق خویش را سر و سامان می‌بخشید و کاری را بر روال مطلوب انجام می‌دهید.

 

 

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن| بوسیدن معشوق، بوسه نامحرم

اگر خواب دیدی زنی بدکاره که همگان او را میشناسند بر لب شما بوسه زد آن دشمنی است ضعیف و پست و حقیر که زحمت می‌آفریند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود می‌آورد و اگر مغلوب او نشدی و او را از خودت راندی و به خواسته اش نرساندی رفع زحمت است

و ایجاد خوشدلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد اگر نسبتی با ما نداشت و یا با او در نامزدی و عقد نبودیم و روزیمان تنگ می‌شود و دنیا بر ما سخت خواهد گرفت.

 

و اما اکثر معبران این خواب را خیر و خوب نمیدانند و ارتکاب گناه و تحصیل مال حرام است بازداشتن افراد از این عمل گناه مخصوصا برای مرد و زن نامحرم اقدام خیر و تحصیل مال حلال است و نعمت و فراوانی.

 

تعبیر خواب بوسیدن لب معشوق:

شیخ طوسی

در همین زمینه نوشته است بوس کرد معشوق در خواب دلالت بر این دارد که زندگی ما گشاده می‌شود و وسعت می‌یابد و روزی‌مان فراخ می‌یابد و به همین نسبت صدر و وسعت نظر خواهیم یافت

اگر چه در بیداری فاقد آن باشیم و برعکس اگر نامزدت نبود و یا درعقد تو نبود و روزیمان تنگ می‌شود و دنیا بر ما سخت خواهد گرفت

 

 

تعبیر خواب بوسیدن لب مرد نامحرم:

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن

ابن سیرین میگوید از غم فارغ می‌شوید و ناراحتی‌هائی که دارید از بین می‌رود.

اگر عمیق بوسیدی فراغت شما از غم و غصه بیشتر است و اما در جایی دیگر اشاره شده است بوسه زدن به لب های مردی نامحرم در خواب دشمنی است

چابک و هزار رنگ و پر مکر و فریب که دشمنی او از روی حسابگری نیست بلکه بر مبنای سرشت و طینت بد خود با همه دشمنی می‌کند به‌خصوص با بیننده خواب.

Sleeping Kiss And Kissing Kissing a lover, kissing not a man

همچنین ادوارد نوشته اند که بوسه بر مردان نامحرم در خواب دلالت بر این دارد که کسی در محدوده خانه شما یا محلی که کار می‌کنید با شما دشمنی و خصومت دارد

و عداوت می‌ورزد و توطئه و سعایت می‌کند.به‌طور‌کلی بوسیدن نامحرمان در خواب هم نمی‌تواند مفید باشد.

 

سوال: سلام خواب دیدم که لبای دوست پسرمو دارم میخورم و اومده بود خونه ما در جایی که تا به الان بهش چنین اجازه ای را ندادم و هر وقت ازم چنین خواسته ای را داشته مانع شدم تعبیرش چیه؟

پاسخ: با سلام این خواب تعبیر دقیقی ندارد چرا که بر اساس فکر و خیال های زیاد شما در مورد معشوقه تان اتفاق افتاده است.

 

 

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن | بوسیدن معشوق، بوسه نامحرم

تعبیر خواب بوسیدن لب همسر چیست:

اگر دیدی زنت را بوسیدی و او ناراضی از تو بود به هوای نفس گرفتار می‌آید.

ـ اگر دیدی مردی همسر دیگری را میبوسد تعبیر آن باشد که مردم در راه تباهی سیر می‌کنند‌.

بوسیدنبه مفهوم امیال جنسی و غیرایز سرکوفته است، خواب ابلیس بد طالع نیست و قاعدتاً در مواقعی ظاهر می‌شود که فرد تصمیم می‌گیرد از راه خلاف موازین اخلاقی به هدفی لذتبخش و پر سود برسد.

 

دانیال نیز گفته است بوسه زدن به لب های مرد زن دختر و یا پسر

دشمنی است دروغگو، بی‌اعتقاد، فریبکار بی‌شرم و نا‌امید از خوبی‌ها و تیکی‌ها که همواره دیگران را به بدی و شر می‌خواند و برخورد نکردن با او مناسب‌تر است.

Sleeping Kiss And Kissing Kissing a lover, kissing not a man

 

دختر جذابی که با یک بوسه زیبایی اش را از دست داد / تصاویر

روز جهانی بوسه/ عکس های داغ ترین بوسه های جهانی

اس ام اس های روز جهانی بوسه/ بوسه های عاشقانه

عکس های دیدنی انواع بوسه های عاشقانه در ملاعام

تعبیر خواب بوسه و بوسیدن
تعبیر خواب بوسه و بوسیدن
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *