تعبیر خواب جوراب

تعبیر خواب جوراب
تعبیر خواب جوراب

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

دیدن جوراب در خواب به انواع و رنگهای مختلف تعابیر مخصوص دارد. اگر ببینید جوراب نخی دارید، خدمتکاری اصیل می گیرید و اگر جوراب پشمی پوشیده باشید، با زنی زیبا ازدواج خواهید کرد. پوشیدن جوراب زرد، نشانه بیماری و جوراب قرمز برای مرد، نشانه داشتن همسری خوش مشرب است. جوراب قرمز در خواب زنان، نشانه زیبایی و سلامت و دلربایی آنان است و جوراب سیاه برای زن و مرد نشانه غم و اندوه است.

اگر جوراب خود را نشسته و بد بو ببینیم، متهم به فساد می شویم یا اگر متاهل هستیم، احتمال دارد همسرمان به ما خیانت کند. اگر دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده ایم که حتی از زانوی ما می گذرد، در امری مبالغه می کنیم و افراط ما زیان بخش است.
اگر جوراب ما کوتاه بود، نشان دهنده قصور و کوتاهی ما در انجام وظایف محوله است.

سوراخ یا پاره بودن جوراب، هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است. اگر مردی در خواب دید که جوراب زنانه پوشیده، کاری می کند که در نظر مردم سبک می شود و اعتبار و شخصیت او متزلزل می گردد. همین حالت است اگر در خواب ببینیم که جوراب پشت و رو پوشیده ایم و بالاخره اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم، رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود.تعبیر خواب جوراب

برخی از معبران می گویند: جوراب مال است و آبرو. اگر جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد، نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد، چشم داشت به مال دیگری است.

محمد ابن سیرین می گوید: اگر کسی ببیند جوراب دارد، به او مالی می رسد. اگرببیند بر پای خود جوراب دارد، به سفر می رود. اگر ببیند که پای تابه خویش بفروخت یا به کسی بخشید، دلیل که مال او ضایع شود.

اگر مردی خواب ببیند که جوراب خوب و تمیزی پوشیده، یا ازدواج می کند و یا به او به دیده یک مرد محترم نگاه می کنند.
جوراب کثیف و بد بو، هتک حرمت و بی آبرویی بیننده خواب را در پی دارد و یا به او خیانت خواهد شد.

اگر کسی خواب ببیند که جورابی به او هدیه شده، بسته به رنگ جوراب، و اندازه ساق پای جوراب که ساق بلند باشد یا ساق کوتاه، می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد که در بخش تعبیر خواب جوراب به طور کامل راجع به آن توضیح داده شده است.

هدیه گرفتن جوراب سالم و تمیز و نو، به معنی آشنا شدن با شخصی است که به زندگی شما خواهد آمد و می تواند خبر از ازدواج داشته باشد، یا شغلی جدید به شما پیشنهاد خواهد شد که برای شما مال و ثروت به همراه خواهد داشت و اجر و قرب و آبروی شما بین مردم بالا خواهد رفت و نزد دیگران محترم شمرده خواهید شد.

اگر کسی دید که جوراب نو می خرد، با شخص جدیدی آشنا خواهد شد که به زندگی او خواهد آمد. این می تواند خبر از ازدواج دهد و یا شغل جدید و آبرومندی به شما پیشنهاد خواهد شد. برای توضیح کامل در مورد چگونگی جنس و رنگ و اندازه جورابی که در خواب دیده اید، به بخش تعبیر خواب جوراب مراجعه کنید.

اگر کسی خواب ببیند که از مرده ای جوراب می گیرد، بسیار خوب است. اصولا هر گونه هدیه ای که از جانب مرده دریافت کنید تعبیر خوبی داشته و به افزایش مال و ثروت شما تعبیر می شود.

اگر جورابی که هدیه می گیرید تمیز و نو باشد، یا ثروت و کار جدیدی به دست خواهید آورد و یا با شخص جدیدی در زندگی خود روبرو خواهید شد که احتمال دارد با او ازدواج کنید.

اگر کسی خواب ببیند جوراب خود را می شوید یا آن را شسته است، احترام و آبروی او نزد مردم بالا خواهد رفت و جوراب کثیف، به معنای هتک حرمت و از بین رفتن آبروی بیننده خواب در نزد مردم است.

اگر کسی خواب ببیند که جوراب او گم شد، شغل یا ثروت یا همسر خود را از دست خواهد داد.
اگر کسی خواب ببیند که یک لنگه از جوراب خود را گم کرده و آن را لنگه به لنگه پوشیده، رازی را از مردم پنهان می کند که در رابطه با آبرو یا ثروت یا همسر اوست.

اگر کسی خواب ببیند که جوراب او شسته شده و خیس است، به او علاوه بر بالا رفتن احترامش نزد مردم، ثروت و مال هم خواهد رسید.
اگر کسی خواب ببیند که جوراب او کثیف ولی خیس است، با وجودی که به ثروت دست خواهد یافت، اما نزد مردم بی آبرو محسوب شده و یا روابط او با همسرش به مشکل برخواهد خورد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

فاطمه : سلام خانم هراتی. خواب نمایش داده نشود. تشکر فراوان.

فریبا هراتی : سلام. شما و خواهرانتان نمی دانید که در آینده چه پیش خواهد آمد. ولی نیاز دارید یک رفتار، عادت یا شخصیت را به زندگی تان وارد کنید و جنبه های مختلف رفتاری تان را با این رفتار و عادت جدید، وفق داده و درهم بیامیزید تا احساس کامل بودن کنید. شما تصور می کنید که فاطمه سعی می کند که افکارش را در مورد رضا به خواهر بزرگتان انتقال دهد و سعی می کند که سنگین رنگین تر و موقرتر از همیشه رفتار کند. شراره به شما فکر می کند. او معتقد است که شما مرموز، مادیگرا، پول پرست، فریبکار و خیانتکار هستید. در واقع او خصلت های خودش را به شما نسبت می دهد و قیاس به نفس می کند. دست شراره برای شما رو شده و اگر به این رفتارش ادامه دهد باقی مردم هم خواهند فهمید که او چگونه شخصیتی دارد. شما و مادرتان نمی خواهید که شخصیت تان مثل شراره باشد. شما با احساسات، باورها و ترسهای درونی تان آزمایش می شوید. زندگی تان متحول می شود و خودتان زا رابطه تان را با کسی تحت آزمایش قرار می دهید. شما کمی به خاطر حرفهای دیگران ناراحت می شوید و از اینکه بی ارزشتان بدانند خوشتان نمی آید. شما دوست ندارید حریم خصوصی تان شکسته شود کما اینکه در کار دیگران هم دخالت نمی کنید و احترام کسی را پایین نمی آورید. تشکر از همراهیتون.

محیا : سلام و عرض ادب، خواب می‌دیدم۷_۸جفت‌ جوراب مشکی‌ ضخیم(البته همیشه همین مدل جوراب رو می‌پوشم: مشکی و ضخیم) شسته‌ بودم‌ و داشتم روی بند مینداختم‌ تا خشک بشه، ممنون میشم‌ تعبیر بفرمایید

فریبا هراتی : سلام. عرض ادب متقابل. شما می خواهید به همه بگویید که چقدر پاک و با کرامت هستید و می خواهید به امنیت و گرمی و حمایت کافی در زندگی تان برسید. شما چیزی برای مخفی کردن ندارید. تشکر از همراهیتون.

Khamani : سلام.وقتتون بخیر دیروز صبح ساعت تقریبا ۷صبح خواب دیدم رفتم مغازه لوازم خانگی اونجامن یک دست جوراب وکلاه دیدم جوراب وکلاه خیلی کوچیک و فانتزی بودباخودم گفتم این اندازه بچه ایی که تازه به دنیا آورده‌است و پاش میشه ولی در واقعیت نمیشدبه اندازه عروسک بودمن اون کلاه وجوراب کوچیک رو خریدم رنگش سفید وصورتی بود ویک جفت جوراب دیگه بچه گانه هم که اونم صورتی بود خریدم با خودم آوردم خونه داشتم به زن برادرم نشون میدادم که کنار جوراب وکلاه دو تابلوز مردانه هم بودزن برادرم یکی ازبلوز مردانه روباز کرد وگفت این بلوزهاروهم خریدی؟گفتم آره جنسش و رنگش خیلی خوب بودخریدم رنگ بلوز هم سفید بود دیدم خانم برادرم بلوز رودرست تانمیکنه خودم ازش گرفتم ودرست تاکردم(من مجردم )اماتوی خواب جورابهای رو برای بچه آینده ام خریده بودم .وبلوز روهم انگار برای فرد خاصی خریده بودم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما دوست دارید که ازدواج کنید و صاحب فرزند باشید. دوست دارید که گرمی و امنیت به فرزندتان ببخشید ولی نگاهی سرخوشانه و معصومانه و صادقانه و پاک نسبت به زندگی دارید. شما دوست دارید که همسر آینده تان رفتاری با نظم و دیسیپلین و درست داشته باشد و این افکار و آرزوها را در قلبتان حفظ خواهید کرد. تشکر از همراهیتون.

Sevda : سلام خانم هراتی عزیز
من یه چند وقتی هست که با دوس پسرم حرف نمیزنم شب از خدا خواستم یه نشونه برام بفرسته تا من تکلیف رابطمو بدونم
خواب دیدم تو یه ماشین نشستم داداشه دوس پسرم به من یه جوراب نو هدیه داد من که جورابو گرفتم دیدم همون جورابیه که دوس پسرم داشت(تو واقعیتم همون جورابو داره و نپوشیده)بعد من یه هو گفتم این که جوراب داداشته بعد یه هو دیدم راننده دوس پسرمه منم عقب نشسته بودم که از عقب رفتم جلو و بوسش کردم
بعد احساس میکنم یازدهم ماه رو تکرار میکردم به زور داره یادم میاد انگار سالها پیش خواب دیدم به زور یادم میاد که میگفتم یازدهم…

فریبا هراتی : سلام. دوست پسر شما می خواهد که با شما آشتی کند و دوست دارد که شما به او اجازه دهید که شروعی تازه با شما داشته باشد. شما با او آشتی می کنید و دوباره به زندگی او برمی گردید. 11 بیانگر شهود، تسلط در یک زمینه خاص، معنویت، روشنگری و ظرفیت برای بدست آوردن است. نمادی از خلاقیت و دیدگاه شماست. 11 بیانگر دو فرد یا یک شراکت است و به این معنی است که شما به دنبال تعادل و برابری هستید. تشکر از همراهیتون.

الا : سلام
من دیشب خواب دیدم با جورابهای بلند سفید تا زیر زانو دارم از کوچه ای میدوم بیرون و دوست پسر قبلی من که الان سه سال رفته و من هنوز بهش فکر میکنم و دیگران بخاطر این موندن به پاش سرزنشم می کنند تو کوچه بوده
از کوچه اومدم بیرون یکی راهمو بست که هر چه داری بده
دزد بود
منم اسم دوست پسرمو فریاد زدم و اون اومد و نجاتم داد
تعبیر خوابم چیه؟
ممکنه برگرده؟

فریبا هراتی : سلام. تعبیر خوابتان این است که شما نسبت به گرمی و امنیت و حمایتی که دوست دارید از جانب او داشته باشید، خوشبین هستید و در محدودیت ها و شرایط بغرنجی قرار گرفته اید. می خواهید که راه تازه ای برای زندگی تان پیدا کنید. به محض اینکه اراده کنید که زندگی تان را عوض کنید، خواستگار تازه ای خواهید داشت که سعی می کند دلتان را بدست بیاورد ولی شما در گذشته و در سختی ها خودتان را نگه داشته اید و با یاد او خوش هستید. نه فکر نمی کنم او برگردد. ضمن اینکه در این سه سال او اگر دست کم 30 نفر دیگر را ملاقات نکرده باشد جای تعجب دارد! بروید زندگی تان را بکنید و آینده تان را خراب نکنید. کسی که شما را رها کرده و رفته ارزش ندارد که به خاطرش غصه بخورید. عشق هیچ کسی را گدایی نکنید. تشکر از همراهیتون.

shabnam : سلام خانم هراتی جان خسته نباشین
خواب دیدم جوراب سفید نو ساق بلند پامه بیشتر مر دونه میزد.کف جوراب نوشته ی ریزی داشت و از اونجا در رفته بود و من با نخ ابی داشتم میدوختمش طوری که تقریبا همرنگ نوشته بود و تابلو نمیشد.ولی داشتم میدوختم وسط راه دیدم اصلا در نرفته و نیازی ب دوختن نیست .اونجا یک مردی پشت میز نشسته بود.صندلی من چرخدار بود هل دادن منو سمتش که باهاش اشنا شم ولی من نخواستم و سریع قبل اینکه مرد ه بفهمه برگشتم سر جام.
فقط خانم هراتی ، اگه جوراب سفید ینی خوشبختی، ینی با دوستپسرم خوشبخت میشم؟ اخه اون خیلی میترسه که منو خوشبخت نتونه بکنه.ممنون از تعابیر عالی تون❤

فریبا هراتی : سلام عزیزم. تشکر. ترس شما و دوست پسرتان از اینکه رابطه تان از دستتان در برود و خدشه ای به رابطه تان وارد شود، کاملا باطل و بیجاست. شما سعی می کنید که روابط تان را با هم قویتر کنید و شما هرگز اجازه نمی دهید که کسی شما را به سمت علاقه به مسائل دیگری به جز دوست پسرتان، هول بدهد و همه ی فکر و ذکر و علاقه ی شما دوست پسرتان است. شما باید دقت عمل داشته باشید و رابطه تان را با دوست پسرتان به شدت درک کنید و از کوچکترین چیز در این رابطه نگذرید و حواستان را جمع کنید که آسیبی به روحیه ی حساس هیچ کدام از شما وارد نشود. جوراب سفید به امنیت و گرمی در زندگی اشاره می کند و اگر همیشه هوای همدیگر را داشته باشید، البته که خوشبخت می شوید. خوشبختی همیشه به پولدار بودن نیست. چه بسیارند آدمهایی که با ثروتشان می توانند چندین نسل بعد از خودشان را هم تامین مالی کنند ولی نه اعصاب و روان درست و حسابی دارند و نه جسم و حال و روز خوش. سلامتی روحی و بدنی بزرگترین ثروت انسان است. تشکر از همراهیتون.

نغمه : برام واقعن جالبه ، سرنوشت اینجور ادم‌ها چی میشه به خواسته‌هاشون میرسن یا نه!

نغمه : سلام، توی واقعیت یه دختری دوسال تمام زیر پای دوست‌پسرم نشست و هی بهش امار میداد …گذشت که چنباری من باهاش دعوا کردم گفتم تو چرا باهاش به صورت نتی کِرم میریزی دیدم خودشم بدش نمیاد و رابطمون تموم کردم بعد یه هفته دعوامون رفت بادختره دوست شد …. رابطشون از دور میبینم که هی آن و آف میشه و فکر میکنم الانم باز قهرن ولی هی قهر و آشتیمیکنن. توی خواب دیدم دختره یه جوراب نارنجی فسفری پوشیده و نو هست و توی خواب نمیدونم چرا به نظرم اومد انگشت‌های پاهاش زشته، همون موقع موبایل اش زنگ زد و یه زن بود من خیلی کنجکاو بودم که ببینم که دوس‌قبلی منه یا نه که یه زن بود همینجوری که داشت با تلفن حرف میزد رفت بیرون.تعبیرش اگه ممکنه؟

فریبا هراتی : سلام. اگر منظورتان از جوراب، جوراب ساق کوتاه است، او به دنبال حفظ گرمی و امنیت و راحتی خودش است و در ظاهر شخصیتی دوستانه، پر شور و هیجان، امیدوار، متواضع، سخاوتمند، سرزنده، اجتماعی و برونگرا دارد. او سعی می کند که احساسات دیگران را برانگیزد و نشان دهد که علایق بسیاری دارد و بسیار امیدوار است که به خواسته هایش برسد. اما زشت بودن انگشتان پای او اشاره به این دارد که راهی که او برای زندگی اش برگزیده، زشت است او سعی می کند که با ظرافت و دقت، مسیر زندگی اش را انتخاب کند و در تمام جزئیات زندگی، قدم به قدم تعمق کند اما او بسیار بسیار مادیگراست و فقط تنها چیزی که برایش مهم است کسب ثروت است. دوست شما اگر لیاقت شما را داشت که او را انتخاب نمی کرد. حالا که او را انتخاب کرده، خلایق هر چه لایق؛ شما چرا نگران او هستید. وقت خودتان را پای روابط ناقص و سرشار از ایراد با این افراد حرام نکنید. تشکر از همراهیتون.

Farid : با سلام من خواب دیدم راهی سفری هستم ولی یادم رفته جوراب اضافی بردارم از قضا یکی از جوراب هایی که پام بود پاره شده بود شخصی که همراهم بود در خواب میگفت مادرمه ولی در واقعیت نبودمادرم در واقعیت فوت شده منو راهنمایی کرد برم خونه و جوراب بردارم که وقتی رسیدم خونه جورابی که من داشتم مشکی بود ولی جورابهای اضافی که برداشتم همه رنگی رنگی بود که گذاشتمش داخل چمدان و راهی شدم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید که چشم انداز متفاوتی در زندگی تان داشته باشید، شرایط زندگی تان را عوض کنید و خودتان برای زندگی تان تصمیم بگیرید. اما احساس امنیت و رفاه و گرمی کافی برای شروع کارتان یا تغییر زندگی تان ندارید. شما توسط دوستی خردمند و دانا و مهربان، نصیحت می شوید که فکرتان را به کار بیاندازید و مراقب منافع و امنیت خودتان باشید. ( روح مادرتان شاد). شما سعی می کنید که مثبت اندیش و امیدوار باشید و با استفاده از تجاربتان در زندگی، آینده ی بهتری برای خودتان بسازید. تشکر از همراهیتون.

maryamazizi : سلام روزتون بخیر من خواب دیدم برام مهمون اومده مهمونم رفته دستشویی جورابهاشو شسته گذاشته داخل دمپاییای همون دستشویی و از خونه که رفتن من دیذم جورابهای خیسشون جامونده و اینکه جورابها هم نو بودن که شسته بودن انگار فقط همون شب پوشیده بودن ممنون میشم تعبیرشو بگید بهم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. اگر مهمان شما سرزده و ناخوانده بوده، برای شما خواستگار خواهد آمد ولی مهمان آشنا به تعمیم و گسترش رابطه ی شما با کسی اشاره می کند. او می خواهد که راجع به شخصیت او و گرمی و امنیت او در زندگی بد فکر نکنید و می خواهد که احترام و آبرویش پیش شما بالا برود و همین هم خواهد شد. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

جوراب درخواب، خادمی است از شمار زنان. اگر بیند جوراب نو از ابریشم یا از ریسمان پوشیده است، دلیل که او را خادمی است اصلی و از او بخرد، یا زنی با جمال بخواهد. اگر بیند جوراب زرد داشت، دلیل که او را خادمی بیمارگون پیدا گردد. اگر بیند جوراب او سرخ است دلیل که او را خادمی شر و بیشرم است. اگر بیند جوراب او سیاه است، اگر بیننده مصلح است، نیکو است، اگر مفسد است، بد بود، اگر بیند جورابش چرکین و کهن بود، دلیل که خادمش را به فساد متهم کنند. اگر بیند جورابش ضایع شد یا بسوخت، دلیل بر مرگ خادم بود، و بعضی از معبران گویند: جوراب، مال و خواسته است. اگر جوراب بوی خوش دهد، دلیل که زکوة مال بدهد. اگر بوی جوراب ناخوش بود، دلیل که زکوة مال ندهد و زبان مردم بر وی دراز شود.

 

اگر بیند که جوراب او از پوست بود و بینند که از کدام پوست است، اگر پوستین پوست شتر بود، دلیل که خادم او بزرگ همت و اصیل بود. اگر از پوست گوسفنداست، دلیل که خادم او از مردم عامه است. اگر از پوست اسب بود، دلیل که خادمش از اصل مهتر و سپاهیان است. اگر بیند از پوست نخجیر است، خادم او از مردمی بیابانی است.

 

اگر بیند جوراب در پای داشت، دلیل که مال نگاهدارد. اگر بیند جوراب سفید و پاکیزه در پای داشت، دلیل که زکوه مال داده بود.تعبیر خواب جوراب

 

جوراب پا مال مرد است.که حفظ کننده مال است.

اگر بیند از جوراب او بوی خوش می آمد، دلیل که در مرگ و زندگانی مدح وثنایش گویند.

اگر بوی ناخوش کند، او را ملامت و نفرین کنند.

اگر بیند جوراب او ضایع شد، دلیل که زکوة ندهد و مال او ضایع شود.

 

اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملا عادی و فقط وقتی اهمیت پیدا می کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد. جوراب در خواب های ما خدمتی است که انجام می دهیم و کاری است که می کنیم و طبعا انتظار پاداش و خیر را داریم. اگر دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده ایم که حتی از زانوی ما می گذرد خواب ما می گوید که در روزهای آینده در امری مبالغه می کنیم و افراط ما زیان بخش است. اگر جوراب ما کوتاه بود نشان دهنده قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله. در این حالت خواب می گوید که شکست می خوریم. برخی از معبران نوشته اند جوراب مال است و آبرو. اگر جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد چشم داشت به مال دیگری است. سوراخ یا پاره بودن جوراب نوشته اند هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است. باز هم نوشته اند که اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید. چنان چه در خواب ببینید جوراب خود را بخشیده یا فروخته اید بخشی از مال خود را از دست می دهید. یک لنگه جوراب به پا داشتن نگرانی مالی است. جوراب نو و تمیز به پا داشتن خبر از این است که به سفر می روید و حوادث خوبی برایتان اتفاق می افتد. اگر جوراب ما در خواب سوراخ یا پاره بود از شکست خبر می دهد و اگر کثیف بود از بیماری و گرفتاری. اگر جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت کاری می کنیم که مردم پشت سر ما بد می گویند. اگر جوراب ما بوی بد و ناخوش داشت مردم از ما متنفر و منزجر می شوند. اگر در خواب دیدیم که جوراب زنانه پوشیده ایم کاری می کنیم که در نظر مردم سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد همین حالت است اگر در خواب ببینیم که جوراب پشت و رو پوشیده ایم و بالاخره اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود.

 

مجله دلگرم: تعبیر خواب جوراب (تعبیر خواب جوراب پا کردن ، تعبیر خواب جوراب خوردن ، تعبیر خواب خریدن جوراب ، تعبیر خواب جوراب لنگه و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد . ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

1- تعبیر خواب جوراب گرمی و آسایش است.2- اگر خواب دیدید که در دستتان جوراب بود تعبیرش این است که دوست دارید بیشتر با مردم معاشرت کنید تا کارهای خود را پیش ببرید.3- اگر خواب دیدید که تعداد زیادی جوراب در یک جا جمع شده بود تعبیرش این است که در آینده با فردی مهربان و دلسوز دوستی خواهید کرد.4- تعبیر دیدن جوراب عجیب و غریب در خواب نشانه این است که تغییرات زیادی در زندگی تان ایجاد می شود که شما را شگفت زده خواهد کرد. ممکن است از شخصی پیشنهاد ازدواج داشته باشید و یا در قرعه کشی برنده شوید.

محمدبن سیرین گوید :5- تعبیر خواب جوراب ، کنیز استتعبیر خواب جوراب

حضرت امام جعفر صادق فرماید :6- تعبیر خواب جوراب مال و دارایی مرد است

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :7- اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملا عادی و فقط وقتی اهمیت پیدا می کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد .8- تعبیر خواب جوراب خدمتی است که انجام می دهیم و کاری است که می کنیم و طبعا انتظار پاداش و خیر را داریم .9- اگر در خواب جوراب به پا داشتید اما به خودتان تعلق نداشت تعبیرش چشم داشت به مال دیگری است .10- اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید11- چنان چه در خواب ببینید جوراب خود را بخشیده یا فروخته اید تعبیرش آن است که بخشی از مال خود را از دست می دهید .12- اگر در خواب جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت تعبیرش آن است که کاری می کنیم که مردم پشت سر ما بد می گویند .

13- تعبیر پوشیدن جوراب در خواب نشانه راحتی است. شما در محیطی زندگی می کنید که در آن راحت و آسوده هستید.

کارل یونگ ، پروفسور سوییسی میگوید : 14- تعبیر خواب پا کردن جوراب ، گرمی و راحتی است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :15- تعبیر خواب پوشیدن جوراب زنانه آن است که کاری می کنیم که در نظر مردم سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد

لوک اویتنهاو می گوید :16- تعبیر خواب جوراب زنانه فلاکت است

17- اگر خواب دیدید که به طرز عجیبی جوراب گاز می زنید و یا می خورید تعبیرش این است که دوست دارید به خواسته های خود برسید. شما بیش از حد انعطاف پذیر هستید و درک بالایی دارید شما نسبت به رفتارهای زشت اطرافیانتان صبور هستید و هیچ شکایتی نمی کنید.

18- تعبیر خواب خریدن جوراب سفر است. شما در تهیه و تدارک سفری در اینده هستید. این سفر برای شما بسیار آرام بخش است و برای سلامت روح و جسم شما مفید است.

19- اگر خواب دیدید که به دنبال جوراب خود می گردید تعبیرش این است که اخبار و اطلاعات شگفت انگیزی را خواهید گرفت. اگر جورابتان را دراوردید و به کسی دادید تعبیرش این است که دوست دارید دیگران نیز مانند شما شاد باشند.

20- تعبیر فروختن جوراب در خواب نشانه این است که دیگران شما را قضاوت می کنند و مردم در حال نظاره شما هستید و دوست دارند ببینند در زندگی چه تصمیمی می گیرید.

21- تعبیر خواب جوراب شلواری این است که برای سلامتی خود احتیاج به مراقبت بیشتری دارید. یا ممکن است نیاز باشد تا از اموال خود بیشتر نگهداری و محافظت کنید. سعی کنید بیشتر مراقب خود باشید.

کارل یونگ ، پروفسور سوییسی میگوید : 22- دیدن یا پوشیدن جوراب شلواری در خواب به معنی تمایلات جنسی است. رنگ جوراب شلواری را در نظر گیرید. اگر بی رنگ یا بژ باشد، بیانگر جدایی است. اگر مشکی باشد، سمبلی از تمایلات جنسی پنهان شده است که منتظر بیان شدن است.23- تعبیر خواب جوراب شلواری قرمز تمایلات جنسی آشکار است.24- تعبیر خواب جوراب شلواری پاره یا نخ کش نبود عزت نفس و اعتماد به نفس پایین است

25- تعبیر دیدن جوراب کثیف در خواب نشانه این است که ممکن است با شرایط سخت و دشواری مواجه شوید. سعی کنید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :26- تعبیر خواب جوراب کثیف بیماری و گرفتاری است

27- تعبیر خواب جوراب پاره و سوراخ این است که در مورد چیز مهمی با دیگران مخالف هستید. این مساله باعث شده که به مدت طولانی آسیب ببینید و اعتمادتان به دیگران را کاملا از دست بدهید.28- اگر خواب جوراب پاره و سوراخ ببینید و در خواب سعی کردید جورابتان را بدوزید تعبیرش این است که سعی می کنید یک راه منطقی را برای خود پیش بینی کنید.

لوک اویتنهاو می گوید :29- تعبیر خواب جوراب پاره این است که مقدا زیادی پول به دست خواهید آورد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :30- تعبیر سوراخ یا پاره بودن جوراب در خواب هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است .

31- تعبیر خواب جوراب نو وجود تغییرات جدید در زندگی و کار است. این خواب این نوید را به شما می دهد که تغییرات مثبتی را در زندگی ایجاد خواهید کرد و در آینده نیز خوش شانس خواهید بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :32- اگر در خواب جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال و ثروت است .33- تعبیر خواب جوراب نو و تمیز به پا داشتن این است که به سفر می روید و حوادث خوبی برایتان اتفاق می افتد .

34- اگر خواب دیدید که پابرهنه بودید و یا جوراب نداشتید تعبیرش این است که در زندگی باید بیشتر از خود محافظت کنید زیرا مشکلات زندگی شما را نا امید کرده است. سعی کنید امیدوار باشید و تلاش کنید. از طرفی این خواب به دلیل دلسوزی و اعتماد بیش از حد شما نسبت به دیگران است. سعی کنید تعادل را در زندگی حفظ کنید و دراین مورد هم زیاده روی نکنید.

35- تعبیر خواب جوراب بدبو نشانه این است که اطرافیانتان برای شما دسیسه کرده اند. سعی کنید این افراد را شناسایی کنید و از زندگی تان دورشان کنید. در غیر این صورت ضربه سختی به شما خواهد خورد.

حضرت امام جعفر صادق فرماید :36- تعبیر خواب جوراب بدبو آنست که بیننده خواب را ملامت و نفرین خواهند کرد .37- اگر خواب بیند از جوراب او بوی خوش می آمد ، تعبیر آنست که در مرگ و زندگانی مدح و ثنایش گویند .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :38- تعبیر خواب جوراب با بوی بد و ناخوش آن است که مردم از ما متنفر و منزجر می شوند .

39- تعبیر دیدن جوراب خیس در خواب به سوء تفاهم هایی در زندگی شما اشاره می کند که شما را بسیار ناراحت و اندوهگین خواهد کرد. به همین دلیل سعی کنید آن ها را برطرف کنید تا به آرامش برسید.

40- تعبیر دیدن جوراب گمشده در خواب نشانه این است که مشکلاتی میان شما و دوستانتان اتفاق افتاده که شما را بسیار ناراحت کرده است. سعی کنید حتی الامکان سوء تفاهم ها را برطرف کنید.

حضرت امام جعفر صادق فرماید :41- تعبیر خواب گم شدن جوراب آنست که زکات بیننده خواب چون مال نداده ، مال او ضایع شود .

42- تعبیر دیدن یک لنگه جوراب در خواب، نشان دهنده آسیب و ضربه های روحی به شماست.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :43- تعبیر خواب یک لنگه جوراب به پا داشتن نگرانی مالی است .44- اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم تعبیر این خواب رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود .

45- تعبیر خواب جوراب بچه نشانه این است که در سفر پول زیادی خرج می کنید و احتمالا از خرید های خود رضایت کافی ندارید.

46- تعبیر جوراب سیاه در خواب نشانه غرور و افتخار در زندگی است. احتمالا یک زندگی حرفه ای و مرفه دارید و از داشتن این زندگی لذت می برید.

47- تعبیر خواب جوراب صورتی به سبک زندگی شما اشاره دارد. این خواب همچنین نشانه عشق، شادی، شیرینی و آزادی است.

48- تعبیر دیدن جوراب قهوه ای در خواب نشانه این است که سعی می کنید بر روی کارها و یا چیزهایی تمرکز کنید که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد. متاسفانه تمام انرژی خود را صرف کارهای بیهوده می کنید و این موضوع جز درجا زدن سود دیگری برای شما ندارد.

49- تعبیر دیدن جوراب آبی در خواب به چیزهای نگران کننده در زندگی شما اشاره دارد. سعی کنید به خود آرامش داده و استرس را از خود دور کنید.

50- تعبیر دیدن جوراب سبز در خواب نشان دهنده تغییرات مثبت در زندگی است. ارتباط شما با دوستان نزدیکتان بهبود یافته و امیدتان به زندگی بیشتر شده است.تعبیر خواب جوراب

51- تعبیر دیدن جوراب بلند در خواب نشانه این است که شما بیش از حد دقیق و محتاط هستید. در نتیجه افکار و ایده های جدید خود را بیان نمی کنید و فرصت های زندگی خود را از دست داده اید.

52- تعبیر خواب جوراب سفید نشان دهنده شخصیت خونسرد و آسان گیر و آرام شماست . شما سعی می کنید کارهایی انجام دهید که رضایت دیگران را جلب کنید و خواسته های دیگران را برآورده کنید. این موضوع به دلیل انعطاف پذیری بیش از حد شما در زندگی است.

53- تعبیر دیدن جوراب قرمز در خواب نشان دهنده تجاوز گری است. شاید شما کسی را می شناسید که بسیار قدرتمند است و آرامش شما به این قدرت وابسته است.

54- تعبیر خواب جوراب ساق بلند سیاه اعتماد به نفس زیاد و تجربیات زیادی است که در زندگی دارید. شما فردی هستید که دیگران به راحتی به شما تکیه می کنند.55- اگر در خواب جوراب سفید ساق بلند دیدید تعبیرش این است که به راحتی می توانیی پول در بیاورید ، پس انداز کنید و به ثروت برسید. با این وجود روز به روز امنیت شما کمتر و کمتر می میشود.

آنلی بیتون می‌گوید :56- تعبیر خواب جوراب ساق بلند آن است که از روابط بی بندو بار با زنان لذت کسب می کنید .57- اگر دختری خواب ببیند نخ جوراب ساقه بلندش در رفته است ، تعبیر ، آن است که دست به اعمالی زشت و ناپسند خواهد زد .58- اگر دختری خواب ببیند جوراب ساقه بلندی پر نقش و نگار به پا کرده است ، تعبیرش آن است که در جهت جلب توجه مردان میکوشد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :59- اگر خواب دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده ایم که حتی از زانوی ما می گذرد تعبیر این خواب به ما می گوید که در روزهای آینده در امری مبالغه می کنیم و افراط ما زیان بخش است .60- اگر در خواب جوراب ما کوتاه بود تعبیرش پ قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله . در این حالت خواب می گوید که شکست می خوریم .

ترجمه : معصومه راهی

تعبیرهای مرتبط

تعبیر خواب کفش : دیدن کفش در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب لباس : دیدن لباس در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب کیف پول

 

بعضی از مردم برای خواب اهمیت فوق‌العاده‌ای قائل‌اند و باور دارند که بر اثر خواب
دگرگونی‌هایی در زندگی‌شان ایجاد می شود.دیدن یا ندیدن خواب در اختیار انسان
نیست ، به‌همین دلیل هیچ حکم و سزا و پاداشی برای آن نیست.در بین مردم  رواج دارد
که اگر کسی در خواب ببیند که شخصی فوت کرده است، عمر آن شخص فزونی
می‌یابد.در متن زیر تعبیر خواب جوراب را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب جوراب ما
را در سایت پرشین وی بخوانید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملا عادی و فقط وقتی اهمیت
پیدا می کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد. جوراب در خواب های ما خدمتی است
که انجام می دهیم و کاری است که می کنیم و طبعا انتظار پاداش و خیر را داریم. اگر
دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده ایم که حتی از زانوی ما می گذرد خواب ما می گوید
که در روزهای آینده در امری مبالغه می کنیم و افراط ما زیان بخش است.

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق

جوراب پای مال مرد است. اگر بیند از جوراب او بوی خوش می آمد، دلیل که مرگ
و زندگانی او را ثناگوید. اگر بوی ناخوش کند، او را ملامت و نفرین کنند. اگر بیند
جوراب او ضایع شد، دلیل که زکوه ندهد و مال او ضایع شود.تعبیر خواب جوراب

جوراب کوتاه از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر جوراب ما کوتاه بود نشان دهنده قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله.
در این حالت خواب می گوید که شکست می خوریم. برخی از معبران نوشته اند
جوراب مال است و آبرو.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

جوراب درخواب، خادمی است از شمار زنان. اگر بیند جوراب نو از ابریشم یا از ریسمان
پوشیده است، دلیل که او را خادمی است اصلی و از او بخرد، یا زنی با جمال بخواهد.

نظر منوچهر مطیعی تهرانی در مورد جوراب نو

اگر جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال
و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد چشم داشت به مال
دیگری است.

جوراب رنگی به روایت محمد بن سیرین

اگر بیند جوراب زرد داشت، دلیل که او را خادمی بیمارگون پیدا گردد. اگر بیند جوراب
او سرخ است دلیل که او را خادمی شر و بیشرم است. اگر بیند جوراب او سیاه است،
اگر بیننده مصلح است، نیکو است، اگر مفسد است، بد بود، اگر بیند جورابش چرکین
و کهن بود، دلیل که خادمش را به فساد متهم کنند. اگر بیند جورابش ضایع شد یا
بسوخت، دلیل بر مرگ خادم بود

نظر منوچهر مطیعی تهرانی در مورد جوراب سوراخ

سوراخ یا پاره بودن جوراب نوشته اند هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده
خواب است. باز هم نوشته اند که اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید
خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید. چنان چه در خواب ببینید جوراب خود
را بخشیده یا فروخته اید بخشی از مال خود را از دست می دهید. یک لنگه جوراب
به پا داشتن نگرانی مالی است. جوراب نو و تمیز به پا داشتن خبر از این است که
به سفر می روید و حوادث خوبی برایتان اتفاق می افتد. اگر جوراب ما در خواب سوراخ
یا پاره بود از شکست خبر می دهد و اگر کثیف بود از بیماری و گرفتاری.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی 

اگر بیند که جوراب او از پوست بود و بینند که از کدام پوست است، اگر پوستین
پوست شتر بود، دلیل که خادم او بزرگ همت و اصیل بود. اگر از پوست گوسفنداست،
دلیل که خادم او از مردم عامه است. اگر از پوست اسب بود، دلیل که خادمش از
اصل مهتر و سپاهیان است. اگر بیند از پوست نخجیر است، خادم او از مردمی بیابانی
است.

تعبیر خواب جوراب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

اگر جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت کاری می کنیم که مردم پشت سر ما
بد می گویند. اگر جوراب ما بوی بد و ناخوش داشت مردم از ما متنفر و منزجر می شوند.

تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب دیدیم که جوراب زنانه پوشیده ایم کاری می کنیم که در نظر مردم
سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد همین حالت است اگر
در خواب ببینیم که جوراب پشت و رو پوشیده ایم و بالاخره اگر در خواب ببینیم
که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم رازی هست که در پنهان کردنش
می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود.

آفتاب

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

دیدن جوراب در خواب عموما به گرما و راحتی مربوط می‌شود. بسته به کارهایی که انجام می‌دهید، به وضعیت جوراب‌ها، خواب‌های مربوط به جوراب ممکن است به نحو‌ه‌ّهای متفاوتی تعبیر شوند. در ادامه مروری خواهیم داشت به رایج‌ترین خواب‌های مربوط به جوراب و همچنین تعبیر خواب جوراب ؛ یعنی اینکه چه تاثیری بر آينده و سرنوشت‌تان خواهند داشت.

صرفا این که در خواب ببینید جوراب می‌پوشید نشانه‌ی راحتی است. این خواب نماد آن است که از محیط اطراف‌تان رضایت دارد، از شخصیتی که هستید، جایی که کار و زندگی می‌کنید، و کسی که برای وقت گذراندن کنار هم انتخاب کرده‌اید.

اینکه خواب ببینید جوراب می‌خورید اشاره به آن دارد که می‌خواهید تسلیم خواسته‌های دیگران بشوید. شما بیش از حد منعطف هستید و آن‌قدر آدم‌ها را درک و تحمل می‌کنید که شروع می‌کنند به سودجویی و سرسری گرفتن شما. شما بدون هیچ شکایتی کثافت‌کاری‌های آدم‌ها و رازهای مشمئز کننده در مورد آن‌ها را می‌بینید و می‌شنوید و دم نمی‌زنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب شیرینی: ۱۲ معنی و تعبیر دیدن شیرینی در خوابتعبیر خواب جوراب

خریدن جوراب در خواب دلالت بر آن دارد که خیلی زود به مسافرت خواهید رفت. این خواب نماد نوعی آمادگی و برنامه ریزی در آینده‌ای نزدیک است، به ویژه سفری که آرامشبخش و برای سلامتی‌تان مفید خواهد بود.

وقتی خواب می‌بینید آخرین لحظه‌ها به دنبال جوراب‌تان می‌گردید، یعنی اینکه اطلاعات یا خبر غافلگیر کننده‌ای به شما خواهد رسید. انتظار داشته‌ای کسب و کارتان طبق معمول پیش برود و این اطلاعات جدید شما را کمی از مسیر پرت خواهد کرد.

اگر خواب ببینید شما یا کسی جورابش را در می‌آورد، این خواب پیش بینی می‌کند که شما یا آن فرد ممکن است مردد باشید، و شاید درباره‌ی تصمیم‌های مشخصی که گرفتن‌شان راحت بوده است تجدید نظر کنید.

اینکه خواب ببینید جوراب می‌فروشید، نشان دهنده‌ی آن است که آدم‌ها بر اساس اعمال‌تان شما را قضاوت می‌کنند. مردم به دقت شما را زیر نظر دارند تا بتواند به خاطر نوع شخصیتی که در کل دارید به شما برچسبی بزنند.

شستن جوراب در خواب با صابون نشانگر آن است که لازم است مراقب سلامتی‌تان باشید. به فکر حفظ بهداشت روزانه‌تان باشید تا خودتان را در برابر بیماری‌ها در آینده بیمه کند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب کچل شدن: ۱۲ تعبیر دیدن ریزش مو و کچلی در خواب

جوراب کثیف در خواب پیش بینی کننده‌ی دردسری در خانه است. خانه‌ای که معمولا نماد گرمی و حمایت است، ممکن است با وضعیت‌ها و شرایط دشواری روبرو شود.

اینکه در خواب ببینید جوراب را به جای پا در دست‌های خود پوشیده‌اید، نشانگر آن است که آدم‌ها در عالم بیداری بیش از حد مراقب شما هستند تا حدی که باعث محدودیت برای‌تان می‌شوند. مردم مانع از آن می‌شوند که خودتان به تنهایی کاری بکنید و اسم آن را عشق، حمایت یا حتی تامین امنیت می‌گذارند. شاید برای آنکه بتوانید خودتان به تنهایی کار کنید بهتر باشد.

اینکه در خواب ببینید جوراب سوراخ و پاره پوشیده‌اید، نشانگر آن است که قرار است با همسرتان بر سر مسئله‌ای جدی مخالفت کنید. این مسايل ممکن است باعث آسیب‌های طولانی مدتی بشوند که اعتماد شما را به یکدیگر از بین ببرد. اگر خواب ببینید دارید جوراب پاره را وصله  پینه می‌کنید به معنی آن است که به راه حلی برای سازش دست پیدا خواهید کرد.

داشتن جوراب‌های تازه در خواب نمایانگر آن است که تغییرات تازه‌ای را در شغل یا تحصیلات‌تان تجربه خواهید کرد. این خواب دلالت بر آن دارد که این تغییر بیشتر مثبت خواهد بود و از این نظر خوش‌شانس خواهید بود.

این که در خواب ببینید جوراب ندارید آن هم با کفش‌هایی که معمولا باید با آن‌ها جوراب پوشید، نشان می‌دهد که باید برای انجام امور و کارهای‌تان خودتان را بیشتر آماده کنید. ممکن است به خاطر عدم آمادگی به اندازه‌ی کافی موثر نباشید، و سایرین می‌تواند از روی عملکرد ضعیف‌تان به ضعف شما پی ببرند.

دیدن جوراب‌های بدبو در خواب نشانگر آن است که نزدیکان‌تان ممکن است علیه شما کاری بکنند. این خواب دلالت بر آن دارد که آن‌ها ممکن است در درک شما دچار مشکل شده باشند. شما مجبور خواهید بود برای آن که نقطه نظرات‌تان را بفهمند سخت تلاش کنید. فرایندی که سخت خواهد بود اما نهایتا شما را آنگونه که هستید خواهند پذیرفت.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دمپایی: ۳۰ نکته درباره دیدن دمپایی در خواب

اینکه چندین جفت جوراب در خواب ببینید، نشانگر آن است که در آینده‌ای نزدیک دوستی تازه‌ای برقرار خواهید کرد.

جوراب‌های خیس در خواب نشانه‌ی آن است سوء تفاهم کوچک و توافقی آزاردهنده وجود دارد که ممکن است در خانواده و چرخه‌ی اجتماعی‌تان وجود داشته باشد. منطقه‌ی امن شما به خاطر این مسائل دم دستی در حال به خطر افتادن است.

اینکه در خواب ببینید جوراب‌های‌تان گم می‌شوند، نشان دهنده‌ی آن است که آرزوی گرمی و راحتی بیشتری از سوی دوستان و اقوام دارید.

دیدن یک لنگه جوراب در خواب از کتک خوردن یا کتک زدن کسی حکایت دارد.

اینکه در خواب ببینید جوراب‌های لنگه به لنگه پوشیده‌اید پیش بینی کننده‌ی تغییری بزرگ در زندگی‌تان است. ممکن است به زودی درگیر خواستگاری بشوید.

دیدن جوراب نوزاد در خواب پیش بینی کننده‌ی دقت کردن درباره‌ی نحوه‌ی پول خرج کردن در طول سفری است که پیش رو دارید. احتمال دارد موقع خرید، از حد و حدودی که برای خود تعریف کرده بودید فراتر بروید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پلنگ: ۱۲ تعبیر دیدن پلنگ در خواب

جوراب‌های سیاه در خواب به تکبر و غرور به گونه‌ای حرفه‌ای اما سازگار مربوط می‌شود. این خواب به آدم‌هایی در زندگی‌تان مربوط می‌شود که خیلی حرفه‌ای عمل می‌کنند.

خواب جوراب صورتی حکایت از آن دارد که سبک زندگی کنونی‌تان احساسات خوب فراوانی برای‌تان به ارمغان می‌آورد، به ویژه عشق، شادمانی و لذت.

خواب جوراب قهوه ای دیدن، نشان دهنده‌ی آن است که دیگر نباید به چیزهای زیاد و مختلف بپردازید، و باید به فکر متمرکز کردن انرژی‌تان بر روی کارهای پربارتر و مفیدتر باشید.

خواب جوراب آبی به شرایط نگران کننده در زندگی اشاره دارد. کمی به اطراف‌تان بنگرید تا چاله چوله‌های احتمالی را پیدا کنید که می‌توان از آن‌ها اجتناب یا برطرف‌شان کرد.

جوراب سبز در خواب به تغییرات مثبتی در زندگی اشاره دارد. رابطه‌تان با اعضای خانواده و دوستان نزدیک ممکن است با رشد کند و با امیدواری همراه باشد.

جوراب‌های بلند در خواب نمادی است که به میزان محافظت از خودتان در سفر زندگی اشاره دارد. این خواب نشان می‌دهد که احتمالا بیش از حد محتاط یا مراقب هستید. در نتیجه افکار و ایده‌های‌تان را ابراز نمی‌کنید، و به همین خاطر بعضی از موقعیت‌های زندگی را از دست می‌دهید.

پوشیدن جوراب‌های سفید را اگر خواب ببینید نشانگر شخصیت خونگرم شما است. شما منعطف هستید و همیشه برای خوشحال و راضی کردن دیگران کارهایی انجام می‌دهید. برای اطرافیان‌تان راحتی و رفاه به ارمغان می‌آورید. و به همین دلیل است که احتمالا آدم‌ها از انعطاف پذیری‌تان بهره برداری می‌کند.

مطلب مرتبط:تعبیر خواب هلو: ۲۲ تعبیر دیدن هلو در خواب

پوشیدن جوراب‌های قرمز در خواب نمادی است که به پرخاشگری ناشی از قدرت اشاره دارد. شاید شما یا کسی که می‌شناسیدش صاحب قدرت است، و راحتی خودتان را در داشتن شور و قدرت می‌دانید.

اگر خواب ببینید جوراب سیاه پوشیده‌اید نشانگر آن است که در زمینه‌ی اصول اخلاقی آدم منعطفی هستید. در موقعیتی قرار دارید که تجربه‌های جدیدی را در زندگی امتحان می‌کنید. این خواب همچنین به آن مربوط می‌شود که نسبت به درک‌تان از شخصیت خود اطمینان بیشتری پیدا کرده‌اید.

این خواب به نوعی پیش بینی کننده‌ی سفری سریع است.

چنین خوابی نشان دهنده‌ی آن است که وضعیت‌تان رو به بهتر شدن خواهد رفت.

چنین خوابی نشانه‌ی آن است که اگر کمی بیشتر تلاش کنید به موفقیت خواهید رسید.

این خواب از تغییری در زندگی شخصی‌تان حکایت دارد.

چنین خوابی پیش بینی کننده‌ی کارهای سخت و تکراری فراوان است.تعبیر خواب جوراب

چنین خوابی نشانگر آن است که نقشه‌های سری‌تان خیلی زود در معرض عموم منتشر خواهند شد.

چنین خوابی پیش بینی می‌کند که شما چیزی را که اضافه بوده از دست می‌دهید.

چنین خوابی نشان دهنده‌ی آن است که نقشه‌ی شما توسط کسانی تایید و حمایت خواهد شد.

چنین خوابی نشان دهنده‌ی احتمال دعوا و دردسر است.

چنین خوابی نشانگر آن است که شما از آدمی که هستید رضایت دارید و خوشحالید.

چنین خوابی پیش بینی می‌کند که به زودی در وضعیت مطلوبی قرار خواهید گرفت.

دیدن جوراب پشت و رو در خواب نشانه‌ی غم و اندوه است.

چنین خوابی پیش بینی کننده‌ی مشکلات است.

منبع: dream-meaning

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب جوراب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت





.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیر کلی   نوع جوراب   سایر موارد   is_jame_بند جوراب   is_jame_جوراب

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟تعبیر خواب جوراب

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

کفش و جوراب دو مورد از مواردی هستند که همیشه با هم گفته می شوند و یا همیشه با هم خریده می شوند.

گاهی اوقات خواب جوراب برای ما پیش می آید و برای ما جالب است تا بدانیم که جوراب در خواب چه تعبیری دارد؟ برخی اوقات تعبیر خواب جوراب هدیه گرفتن مورد نظر است. جوراب زنانه در خواب دارای تعبیر متفاوت از جوراب مردانه در خواب است. پوشیدن جوراب در خواب هم دارای معنی خاص خود است. اگر شما هم خریدن جوراب را در خواب تجربه کرده اید و یا می خواهید بدانید که تعبیر شستن جوراب در خواب چه می شود، ما را تا پایان این مقاله از پارسی نو همراهی کنید.

اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملا عادی و فقط وقتی اهمیت پیدا می کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد. جوراب در خواب های ما خدمتی است که انجام می دهیم و کاری است که می کنیم و طبعا انتظار پاداش و خیر را داریم.

اگر دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده ایم که حتی از زانوی ما می گذرد خواب ما می گوید که در روزهای آینده در امری مبالغه میکنیم و افراط ما زیان بخش است. اگر جوراب ما کوتاه بود نشان دهنده قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله. در این حالت خواب می گوید که شکست می خوریم.

برخی از معبران نوشته اند جوراب مال است و آبرو. اگر جورابی ببینید که نو است و قبلا پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد چشم داشت به مال دیگری است. سوراخ یا پاره بودن جوراب نوشته اند هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است.تعبیر خواب جوراب

باز هم نوشته اند که اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید. چنان چه در خواب ببینید جوراب خود را بخشیده یا فروخته اید بخشی از مال خود را از دست می دهید. یک لنگه جوراب به پا داشتن نگرانی مالی است. جوراب نو و تمیز به پا داشتن خبر از این است که به سفر می روید و حوادث خوبی برایتان اتفاق می افتد. اگر جوراب ما در خواب سوراخ یا پاره بود از شکست خبر می دهد و اگر کثیف بود از بیماری و گرفتاری.

اگر جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت کاری می کنیم که مردم پشت سر ما بد می گویند. اگر جوراب ما بوی بد و ناخوش داشت مردم از ما متنفر و منزجر می شوند. اگر در خواب دیدیم که جوراب زنانه پوشیده ایم کاری می کنیم که در نظر مردم سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد همین حالت است اگر در خواب ببینیم که جوراب پشت و رو پوشیده ایم و بالاخره اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود.

ابن سیرین می‌ گوید: اگر ببینی جوراب پشمی یا جورابی که طرح و نقش دارد پوشیده‌ای، یـعـنـی «کنیزک» زیبایی به دست می‌آوری یا با زن زیبایی ازدواج می‌کنی. ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب نو نخی یا ابریشمی پوشیده‌ای، یـعـنـی خدمتکار با اصل و نسبی خواهی داشت که از او بهره‌مند می‌شوی. ابراهیم کرمانی می‌ گوید : اگر ببینی جوراب تو از پوست جانوری می‌باشد، با توجه به نوع پوست تعبیر آن به این صورت است: پوست شتر: خدمتکار تو بلندهمت و اصیل خواهد بود، پوست گوسفند: خدمتکار تو از مردم عادی خواهد بود، پوست اسب: خدمتکار تو اصالتاً از بزرگان و روسا و سپاهیان خواهد بود، پوست شکار: خدمتکار تو از مردم بیابان‌نشین خواهد بود. ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب زرد پوشیده‌ای، یـعـنـی صاحب خدمتکاری می‌شوی که مثل آدم‌های مریض، رنگ پریده و زرد است. ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب قرمز پوشیده‌ای، یـعـنـی صاحب خدمتکار بی‌شرم و حیائی می‌شوی. ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی جوراب سیاه پوشیده‌ای، یـعـنـی اگر انسان درستکاری هستی، تعبیرش خوب است، ولی اگر درستکار نیستی، تعبیرش نیز بد می‌باشد.

تعبیر خواب جوراب صورتی به سبک زندگی شما اشاره دارد. این خواب همچنین نشانه عشق، شادی، شیرینی و آزادی است.

تعبیر دیدن جوراب قهوه ای در خواب نشانه این است که سعی می کنید بر روی کارها و یا چیزهایی تمرکز کنید که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد. متاسفانه تمام انرژی خود را صرف کارهای بیهوده می کنید و این موضوع جز درجا زدن سود دیگری برای شما ندارد.

تعبیر خواب جوراب سفید نشان دهنده شخصیت خونسرد و آسان گیر و آرام شماست . شما سعی می کنید کارهایی انجام دهید که رضایت دیگران را جلب کنید و خواسته های دیگران را برآورده کنید. این موضوع به دلیل انعطاف پذیری بیش از حد شما در زندگی است.

تعبیر دیدن جوراب آبی در خواب به چیزهای نگران کننده در زندگی شما اشاره دارد. سعی کنید به خود آرامش داده و استرس را از خود دور کنید.

تعبیر دیدن جوراب سبز در خواب نشان دهنده تغییرات مثبت در زندگی است. ارتباط شما با دوستان نزدیکتان بهبود یافته و امیدتان به زندگی بیشتر شده است.

محمدبن سیرین گوید : اگر بیند جوراب زرد داشت، دلیل که او را خادمی بیمارگون پیدا گردد. اگر بیند جوراب او سرخ است دلیل که او را خادمی شر و بی‌شرم است. اگر بیند جوراب او سیاه است، اگر بیننده مصلح است، نیکو است، اگر مفسد است، بد بود.

مطیعی تهرانی : اگر جوراب ما رنگی زشت و ناپسند داشت کاری می‌کنیم که مردم پشت سر ما بد می گویند.

تعبیر پوشیدن جوراب در خواب نشانه راحتی است. شما در محیطی زندگی می کنید که در آن راحت و آسوده هستید.

کارل یونگ ، پروفسور سوییسی میگوید : تعبیر خواب پا کردن جوراب ، گرمی و راحتی است.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب پوشیدن جوراب زنانه آن است که کاری می کنیم که در نظر مردم سبک می شویم و اعتبار و شخصیت ما متزلزل می گردد

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب جوراب زنانه فلاکت است

محمدبن سیرین گوید : جوراب در خواب، خادمی است از شمار زنان. اگر بیند جوراب نو از ابریشم یا از ریسمان پوشیده است، دلیل که او را خادمی است اصلی و از او بخرد، یا زنی با جمال بخواهد.

جابر مغربی گوید : اگر بیند جوراب در پای داشت، دلیل که مال نگهدارد. اگر بیند جوراب سفید و پاکیزه در پای داشت، دلیل که زکات مال داده بود.

مطیعی تهرانی : اگر در خواب ببینیم که جوراب به پا داریم امری است کاملاً عادی و فقط وقتی اهمیت پیدا می‌کند که حالتی غیر متعارف داشته باشد. اگر با لباس کامل ولی پای بدون جوراب باشید خوب نیست و باید مراقب سلامت خود باشید. چنان چه در خواب ببینید جوراب خود را بخشیده یا فروخته‌اید بخشی از مال خود را از دست می‌دهید.

اگر خواب دیدید که به طرز عجیبی جوراب گاز می زنید و یا می خورید تعبیرش این است که دوست دارید به خواسته های خود برسید. شما بیش از حد انعطاف پذیر هستید و درک بالایی دارید شما نسبت به رفتارهای زشت اطرافیانتان صبور هستید و هیچ شکایتی نمی کنید.

تعبیر خواب خریدن جوراب سفر است. شما در تهیه و تدارک سفری در اینده هستید. این سفر برای شما بسیار آرام بخش است و برای سلامت روح و جسم شما مفید است.

اگر خواب دیدید که به دنبال جوراب خود می گردید تعبیرش این است که اخبار و اطلاعات شگفت انگیزی را خواهید گرفت. اگر جورابتان را دراوردید و به کسی دادید تعبیرش این است که دوست دارید دیگران نیز مانند شما شاد باشند.

تعبیر فروختن جوراب در خواب نشانه این است که دیگران شما را قضاوت می کنند و مردم در حال نظاره شما هستید و دوست دارند ببینند در زندگی چه تصمیمی می گیرید.

تعبیر خواب جوراب شلواری این است که برای سلامتی خود احتیاج به مراقبت بیشتری دارید. یا ممکن است نیاز باشد تا از اموال خود بیشتر نگهداری و محافظت کنید. سعی کنید بیشتر مراقب خود باشید.

کارل یونگ ، پروفسور سوییسی میگوید : دیدن یا پوشیدن جوراب شلواری در خواب به معنی تمایلات جنسی است. رنگ جوراب شلواری را در نظر گیرید. اگر بی رنگ یا بژ باشد، بیانگر جدایی است. اگر مشکی باشد، سمبلی از تمایلات جنسی پنهان شده است که منتظر بیان شدن است. تعبیر خواب جوراب شلواری قرمز تمایلات جنسی آشکار است. تعبیر خواب جوراب شلواری پاره یا نخ کش نبود عزت نفس و اعتماد به نفس پایین است

محمدبن سیرین گوید : اگر بیند جورابش چرکین و کهن بود، دلیل که خادمش را به فساد متهم کنند. اگر بیند جورابش ضایع شد یا بسوخت، دلیل بر مرگ خادم بود، و بعضی از معبران گویند : جوراب، مال و خواسته است.

مطیعی تهرانی : اگر جوراب کثیف بود نشان از بیماری و گرفتاری دارد.

محمدبن سیرین گوید : اگر جوراب بوی خوش دهد، دلیل که زکات مال بدهد. اگر بوی جوراب ناخوش بود، دلیل که زکات مال ندهد و زبان مردم بر وی دراز شود.

حضرت امام جعفر صادق فرماید : اگر بیند از جوراب او بوی خوش می‌آمد، دلیل که در مرگ و زندگانی مدح و ثنایش گویند. اگر بوی ناخوش کند، او را ملامت و نفرین کنند.

مطیعی تهرانی : اگر جوراب ما بوی بد و ناخوش داشت مردم از ما متنفر و منزجر می‌شوند.

تعبیر خواب جوراب پاره و سوراخ این است که در مورد چیز مهمی با دیگران مخالف هستید. این مساله باعث شده که به مدت طولانی آسیب ببینید و اعتمادتان به دیگران را کاملا از دست بدهید.

اگر خواب جوراب پاره و سوراخ ببینید و در خواب سعی کردید جورابتان را بدوزید تعبیرش این است که سعی می کنید یک راه منطقی را برای خود پیش بینی کنید.

لوک اویتنهاو می گوید : تعبیر خواب جوراب پاره این است که مقدار زیادی پول به دست خواهید آورد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر سوراخ یا پاره بودن جوراب در خواب هتک حرمت و خدشه دار شدن آبروی بیننده خواب است

تعبیر خواب جوراب بچه نشانه این است که در سفر پول زیادی خرج می کنید و احتمالا از خرید های خود رضایت کافی ندارید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر دیدیم جورابی بسیار بلند پوشیده‌ایم که حتی از زانوی ما می‌گذرد خواب ما می‌گوید که در روزهای آینده در امری مبالغه می‌کنیم و افراط ما زیان بخش است. اگر جوراب ما کوتاه بود نشان دهنده قصور و کوتاهی ما است در انجام وظایف محوله. در این حالت خواب می‌گوید که شکست می‌خوریم. آنلی بیتون می‌ گوید : دیدن جوراب ساقه بلند در خواب، نشانه آن است که از روابط بی بند و بار با زنان لذت کسب می‌کنید. اگر دختری خواب ببیند نخ جوراب ساقه بلندش در رفته است، نشانه آن است که دست به اعمالی زشت و ناپسند خواهد زد. اگر دختری خواب ببیند جوراب ساقه بلندی پر نقش و نگار به پا کرده است، نشانه آن است که خواهید کوشید توجه مردان را به سوی خود جلب کند.تعبیر خواب جوراب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : اگر جورابی ببینید که نو است و قبلاً پوشیده نشده و به شما تعلق دارد نشان مال و پول است. اگر جورابی به پا داشتید که به خودتان تعلق ندارد چشم داشت به مال دیگری است.

تعبیر خواب جوراب نو وجود تغییرات جدید در زندگی و کار است. این خواب این نوید را به شما می دهد که تغییرات مثبتی را در زندگی ایجاد خواهید کرد و در آینده نیز خوش شانس خواهید بود.

اگر خواب دیدید که پابرهنه بودید و یا جوراب نداشتید تعبیرش این است که در زندگی باید بیشتر از خود محافظت کنید زیرا مشکلات زندگی شما را نا امید کرده است. سعی کنید امیدوار باشید و تلاش کنید. از طرفی این خواب به دلیل دلسوزی و اعتماد بیش از حد شما نسبت به دیگران است. سعی کنید تعادل را در زندگی حفظ کنید و دراین مورد هم زیاده روی نکنید.

تعبیر دیدن جوراب خیس در خواب به سوء تفاهم هایی در زندگی شما اشاره می کند که شما را بسیار ناراحت و اندوهگین خواهد کرد. به همین دلیل سعی کنید آن ها را برطرف کنید تا به آرامش برسید.

تعبیر دیدن یک لنگه جوراب در خواب، نشان دهنده آسیب و ضربه های روحی به شماست.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : تعبیر خواب یک لنگه جوراب به پا داشتن نگرانی مالی است . اگر در خواب ببینیم که جورابی را لنگه به لنگه پوشیده ایم تعبیر این خواب رازی هست که در پنهان کردنش می کوشیم و سعی داریم کسی از آن مطلع نشود .

دیدگاه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر خواب گم شدن جوراب ، معنی گم شدن جوراب در خواب های ما چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب النگو بچه گانه ؛ معنی دیدن النگو بچه گانه در خواب چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب جوراب

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

تعبیر دیدن جوراب گمشده در خواب نشانه این است که مشکلاتی میان شما و دوستانتان اتفاق افتاده که شما را بسیار ناراحت کرده است. سعی کنید حتی الامکان سوء تفاهم ها را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب قهوه جوش ؛ معنی دیدن قهوه جوش در خواب های ما چیست

حضرت امام جعفر صادق فرماید :

تعبیر خواب گم شدن جوراب آنست که زکات بیننده خواب چون مال نداده ، مال او ضایع شود .

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب جوراب را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

امام صادق ع

جوراب در خواب مشان دهنده مال و دارایی مرد است که از مال او محافظت می کند.

اگر کسی در خواب دید که جورابش بوی بسیار خوبی دارد معنی خواب او این است که در مزگ و زندگی او را ستایش می کنند.

اگر کسی در خواب دید که جورابش بوی بدی می دهد در مرگ و زندگی او را لعنت و نفرین می کنند.

اگر کسی در خواب ببیند جورابش سوراخ و یا تباه شده است معنی خواب این است که زکات مالش را نمی دهد و به همین دلیل مال او از بین می رود.

منوچهر مطیعی

دیدن جوراب در خواب نشان دهنده خدمتکاری است زن.

دیدن جوراب از جنس ابریشم یا خوب نشان دهنده این است که او زن زیبایی را می خواهد.

اگر در خواب جوراب زرد ببینید معنی خواب این است که زن مریضی در زندگی او وجود دارد و یا ورود پیدا می کند.

دیدن جوراب قرمز خادم و یا همسری است که شرور است و بی شرم است.

دیدن جوراب سیاه به خود فرد می گردد اگر اسنان خوبی است این خواب برای او خواب خوبی است و اگر انسان فاسدی است دیدن این خواب اصلا خوب نیست

اگر در خواب ببینی جوراب تو چرک است و قدیمی و کهنه ، معنی خواب این است که خادم او را به فساد متهم می کنند.

اگر جوراب پاره شد و یا سوخت معنی خواب این است که خادم تو می میرد

عده ای از معبران معتقدند که دیدن جوراب در خواب اشاره دارد به مال و آرزو.

ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید که جورابی از جنس پوست شتر بر پای خود دارید معنی خواب این است که شما خادمی دارید که پشتکار خوبی دارد و اصیل هم هست.

اگر در خواب دیدید که جوراب از جنس پوست گوسفند داشتید معنی خواب این است که تو خادمی داری که از مردم معمولی است.

اگر جوراب از پوست اسب باشد که خادمش بزرگ زاده است و از سپاهیان است.

اگر در خواب ببیند که جوراب از نخجیر است معنی خواب این است که خادم او از اهل عشایر و بیابانی است.

تعبیر خواب جوراب
تعبیر خواب جوراب
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *