تعبیر خواب حاملگی

تعبیر خواب حاملگی
تعبیر خواب حاملگی

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

همراه عزیز نی نی بان همانطور که می دانید سایت ما سایت تخصصی بارداری و کودکیاری است و توان پاسخ به سوالات خارج از موضوع را ندارد. از شما سپاسگزاریم

تعبیر دیدن حاملگی (بارداری) در خواب چیست؟

دیدن زن حامله در خواب رو به روئی با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست.

اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده اید غمی برای شما می رسد که به اندازه حمل جنین طول می کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله ای می گذرد خبر ناخوشایندی به شما می رسد.

به نقل از سایت ستاره: دیدن خواب های بارداری و حاملگی از جمله رویاهایی هستند که در بین زنان و به خصوص زنان باردار بسیار متداول است.

تعبیر خواب حاملگی

در اصل این خواب اشاره به توانایی‌های درونی فرد و یا جنبه‌ای از زندگی شخص بیننده رویا دارد. معمولا این خواب به صورت‌های زیر دیده می‌شود:

هنگامی که شما در زندگی واقعی باردار هستید، ممکن است خوابی که می بینید راهی برای آماده کردن ذهن شما برای زایمان و به دینا آمدن کودک باشد. ذهن شما مراحل و روش های بالقوه ای را که قرار است طی روند زایمان دنبال کنید، را مرور می کند.

ممکن است در رویا خود یا دیگران را حامله مشاهده کنید. این رویا می‌تواند توسط هر انسانی و با هر جنسیتی دیده شود. معمولا اینگونه خواب‌ها در کمتر مواردی به دغدغه‌های شما درباره‌ی تولید مثل یا پرورش فرزند در زندگی بیداری اشاره دارد.

سمبل حاملگی در تعبیر خواب روانشناسی با پیگیری اهداف جدید مرتبط است. اهدافی که ممکن است هم اکنون و در زندگی بیداری به سمت آن‌ها حرکت کرده باشید یا مراحلی از آن را پیش برده باشید.

اهداف در ذهن شما دارای ارزش و اهمیت هستند و گا‌ها ممکن است که هیچ نمودی نداشته باشند و جنبه‌های مادی زندگی را نیز شامل نشوند. حاملگی می‌تواند اشاره به نوعی سفر معنوی داشته باشد.

اگر در رویا بدانید که همسر شما کیست، باید بدانید که انسان‌هایی که در رویا با آن‌ها مواجه می‌شویم، سمبل بخشی از افکار و شخصیت خود ما هستند. انسان‌هایی که ممکن است در واقعیت نیز آن‌ها را به خوبی بشناسیم.

خاطرات، افکار و رفتار‌هایی که از انسان‌ها مشاهده و حفظ می‌کنیم، تاثیر عمیقی بر روی روان و افکار ما می‌گذارند و گا‌ها تبدیل به بخشی از هویت و شخصیت ما می‌شوند.

پس زمانی که آن‌ها را در رویا مشاهده می‌کنیم، در حال مواجهه با بخشی از شخصیت خود هستیم که ویژگی‌ها و افکار و صفاتش، با آن شخصیت خاص مشابهت دارد؛ و هنگامی که با نماد حاملگی نیز رو به رو باشیم، نشان دهنده‌ی این معناست که اهدافی که در پیش گرفته ایم، تا حد زیادی با ویژگی‌های شخصیتی آن فرد که در رویا به عنوان جفت ما در نظر گرفته شده است همپوشانی دارد.

دیدن رویایی با موضوع حاملگی به مسائلی اشاره دارد که هم اکنون در حال کسب آگاهی در مورد آن‌ها هستید. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که اهداف ارزشمند جز با سختی و صبر حاصل نمی‌شوند. پیش برای اهدافی تلاش کنید که واقعا به آن‌ها علاقه داشته و برای شما دارای ارزش عمیقی هستند.

معمولا ممکن است در رویایی با سمبل حاملگی، با انسان‌های دیگر در قالب خانواده یا دوستان خود رو به رو شوید. همانطور که گفته شد همه‌ی این افراد سمبل بخشی از شخصیت رویابین هستند.

اگر انسان‌های دیگر در رویا، از شنیدن خبر حاملگی شما دچار بهت و حیرت شوند، به این معناست که شما مسئولیت یا هدفی را بر عهده گرفته اید که احساس می‌کنید با شخصیت و زندگی شما همخوانی نداشته یا برای شما غیر معمول است.

اگر دیگران با شنیدن خبر حاملگی شما عصبانی یا ناراحت شوند، می‌تواند به این معنا باشد که شما خود را در مسیر اهدافی مشاهده می‌کنید که احساس می‌کنید برای شما خوشایند نبوده یا نمی‌توانید از پس آن‌ها برآیید.

اگر در رویا مشاهده کردید که دیگران از شنیدن خبر حاملگی شما خوشحال هستند، به این معناست که اهداف کنونی مطابق ارزش‌ها و هنجار‌های فکری شما هستند و مایل به پیگیری آن‌ها هستید.

اگر در رویا خود را به طور ناخواسته حامله ببینید و در تلاش باشید تا فرزند خود را سقط کنید، این رویا می‌تواند به تلاش شما برای کنار گذاشتن یک فکر و عقیده‌ی خاص در زندگی بیداری اشاره داشته باشد. این خواب بعضا می‌تواند به تلاش شما برای کنار گذاشتن یک رشته‌ی تحصیلی یا شغلی که با ارزش‌های شما در تضاد است نیز مرتبط باشد.

تعبیر خواب زن حامله

تعبیر خواب حاملگی و بارداری به زبان کتاب فرهنگ تفسیر رویا و کارل گوستاو یونگ

بارداری: بخش جدیدی از توانایی‌های بالقوه یا شخصیت شما در حال ایجاد و گسترش است، افزایش شناخت از ناخودآگاه که محیط جدیدی از تجربه را فراهم می‌کند – هنوز ابراز نشده و در حال گسترش است. طرحی نو یا ایده‌ای خلاق.

در رویای زنان: شاید به تمایل ایشان برای داشتن کودکی اشاره کند، ترس از بارداری

رویای بارداری در زنان باردار: تشویش و اضطراب فرد درباره بارداری و تولد. در یک تحقیق کارولین وینجت و فردریک کپ رویا‌های هفتاد زن باردار را مطالعه کردند.

زنانی که رویا‌هایی با زمینه اضطراب بیشتری داشتند فرزندان خود را در کمترین زمان، کمتر از ده ساعت به دنیا آوردند. نتیجه این تحقیق آن بود که با اجازه دادن به اضطراب در رویا، در بیداری کمتر دچار اضطراب می‌شویم و با اعتماد به نفس بیشتری از عهده شرایط سخت برمی‌آییم.

اگر شخص دیگر باردار بود: جنبه‌ای از وجود فرد در حال “زایش” خصوصیات شخصیتی جدید است. درک شهودی درباره آن شخص.

تام چت ویندرا گوید: تعبیر حاملگی زندگی پر بار تازه است. اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی حامله ببیند و یا خواب بیننده زن خود را حامله ببیند تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می‌برد که پر از مایه‌های امید و امکانات نیکو باشد.

خواب دیدن حاملگی به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می‌کند و چنین خوابی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن و پیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می‌کند.

لیلا برایت می‌گوید: اگر مردی در خواب ببیند که حامله است، به پول و ثروت فراوانی می‌رسد.

تعبیر خواب بارداری به زبان معبرین اسلامی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن زن حامله در خواب مواجه با گناه و بار غم است.

اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرس است.

اگر احیاناً در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده‌اید غمی برای شما می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله‌ای می‌گذرد خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد.

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند كه شكم او بزرگ شده بود چون زنان حامله، دلیل كند كه او را مال و نعمت دنیا حاصل گردد و هر چند كه شكم بزرگ‌تر بیند، مال دنیا بیشتر بود.

كرمانى گوید: اگر فرزند نابالغ خود را حامله بیند، دلیل كه اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بیننده‌ى خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

خواب زایمان ممکن است باهم دیده شود که در این صورت باید دقت کنید که کدامیک از این دو موضوع خواب اصلی شما را تشکیل داده است.

معبرین غربی: اگر شما باردار نیستید، دیدن زایمان در خواب اشاره به نگرانی در نتیجه تصمیمات گرفته شده و یا نتیجه پروژه و کارهای شما دارد. شما سعی در غلبه بر مشکلات و پیشرفت در امور زندگی خود دارید.

لوک اویتنهاو می‌گوید: زایمان کردن بر آورده شدن آرزو

جنین نیز مثل جفت از چیزهایی است که مردان کمتر در خواب می بینند یا اصلا نمی بینند. معمولا زنان در خواب جنین می بینند و چنانچه زنی در خواب جنین ببیند که…

تعبیر خواب حاملگی

متعلق به خودش باشد از غم و غصه نجات می یابد و اگر جنین متعلق به دیگری باشد غمی به زنگی او راه می یابد که انگیزه اش در وجود دیگری است.

دیدن جنین دیگران برای زنان گویای غمی است که دیگران به وجود می آورند ولی به شما می رسد. برای مردان دیدن جنین در خواب خوب نیست و شرمساری و ننگ و گناه است و تقریبا همان تعبیر را دارد که در مورد جفت گفته شد.

اگر زنی در خواب ببیند که جنینی حرکت می کند و حرف می زند به هیچ وجه خوب نیست زیرا شئامت دارد و بهتر است صدقه بدهد.

اگر در خواب‌تان «حاملگی (بارداری)» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

سلام من متاهلم .خواب دیدم رفتم بیمارستان برای اینکه بفهمم باردارم یا ن. تو حیاط بیمارستان ی دکتر ازم پرسید دختر میخوای یا پسر؟ منم گفتم پسر. منو برد آزمایشگاه . چند نفر توآزمایشکاه منتظر وایساده بودن. دکتره ب خانومی ک اونجا بود گفت ازم آزمایش بگیره.رو صندلی نشستم ازدست راستم با سرنگ خون گرف. بعدش رفتم تو حیاط منتظر جواب بودم یکم ک گذشت دیدم جوابم نیومد خودم رفتم آزمایشگاه. دیدم همون آقای دکتر داره با منشی بحث میکنه چرا زودتر جواب آزمایشمو نداده . منشی داشت برگه آزمایشمو میزاشت تو پاکت. دکتر پرسید دختره یا پسر؟ گفت پسر . وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم از بینارستان برگشتم ک برم زودتر خبربارداری رو ب مادر همسرم یگم. میشه لطفا تعبیر کنید. البته ما تصمیم ب بچه دارشدن هم داریم.

با سلام تعبیر خواب شما به گفته امام صادق اینگونه است و اینکه زنی اگر در خواب ببیند پسر باردار است دختر می زاید و برعکس و اینکه خواب شما بد نیست و نشان بر خیر دارد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من یه بچه ده ماهه دارم اما خواب دیدم باردار هستم وقتی دستم گذاشتم روی شکمم قشنگ حسش کردم که درون شکمم بچه هست و فک می کردم که سه یا چهار ماهه باشه تعبیرش چیه وجود بچه رو تو شکمم مث دوران هشت ماهگی کاملا واضح حس کردم

با سلام دیدن این خواب برای شما بسیار طبیعی است چون که ناخوداگاهتان آن این دوران را تجربه کرده است و احتمالا دیدن این خواب بر این دلیل است و تعبیری بد ندارد و حاملگی برای زن متاهل نشان بر خیر و برکت است. سربلند و پیروز باشید.

سلام تو خواب متوجه شدم حاملم ولی نمیدونسنم از کسی که ۳ سال قبل در واقعیت دوستیمون تموم شد یا کسی یه مدت با هم ارتباطمون و قطع کردیم ، بعد تو خواب فهمیدم که‌ از دومی هست ما تو‌ واقعا حتی زیاد همو نمیبییم و هیچ‌ ارتباط نزدیکی هم نداشتیم تو خواب فقط متوجه شدم حاملم و با هم خوب و صمیمی بودیم داشتیم میرفتیم‌یه جایی که ادمای دیگه هم بودن و اونجا انگار یک نفر مثل کسی دنبال ما بود اونو شناخت.. انگار ما داشتیم پنهون میشدیم ولی حس بدی از حاملگی‌ نداشتم

با سلام تعبیر خواب بارداری برای فرد مجرد بعضی از معبران آن را به خوب دانسته اند و بعضی به بد. معبران اسلامی و به گفته امام صادق اگر خواب ببینی که حامله ای معنی خواب این است که به اندازه ای که شکم تو بزرگ شده باشد به تو خیر و برکت می رسد. و اما به گفته آنلی بیتون نشان بر بدی دارد و به معنی غم و غصه برای فرد مجرد تعبیر شده است. صدقه بدهید و به خیر بدانید که خیر ببینید. سربلند و پیروز باشید.

سلام

من مجردم و دوست من خواب دیدن که من عقد کرده ام و باردارم ولی صورت همسرم رو ندیدن. ممنون میشم تعبیر خواب رو بگین

با سلام در تعبیر خواب عقد کردن آمده است که باید نگران حوادث آینده باشید و اینکه بارداری برای فرد مجرد هم خوب نیست و نشان بر امری است که شما آن را انجام خواهید داد و دیگران به شما زخم زبان خواهند زد و نشان از کار ناپسند است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من مجردم خواب دیدم چهارمین بچمم رو حامله ام سه تای قبلی به ترتیب پسر دختر و دختر بودن و من اون سه تا رو قبلا سقط کرده بودم و الان چهارمی رو که دختر بود ۵ ماهه از پسر خالم که تو واقعیت دوسش دارم حامله بودم.تو خواب خالم رو می بینم و اون به محض اینکه متوجه میشه من که تو خواب عروسش می شم حامله ام خیلی خوشحال میشه و من رو بغل می کنه و من و خاله باهم یه مسیری رو طی میکنیم و من بهش میگم که نگرانم از اینکه این چهارمی هم سقط بشه چون اصلا حسش نمی کنم والبته تو خواب حس نمیکردم بچه رو. توی صحنه ی بعدی پسر خالم رو میبینم اونم از من سه تا سوال می پرسه خوبی؟ خودت خوبی؟ بچه خوبه ؟ منم بهش میگم خودم خوبم ولی نمیدونم حاله بچه چه طوره. میشه این خواب رو لطفا تعبیر کنید.برام خیلی مهمه.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این امر دارد که شما در گذشته مسولیت های را بر عهده داشته اید اما انها را به سر انجام نرسانده اید و اینکه شما در مورد رابطه تان با پسر خالتان مسولیتی به عهده شما قرار خواهد گرفت و اینکه باید بیشتر اهمیت بدهید و اینکه ان را به نتیجه برسانید و این خواب برای زنان میتواند خواب طبیعی باشد. سربلند و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید ممنونم بابت سایت خوبتون من چند شب پیش دم دمای صبح بود که از خواب پریدم بعدش که خوابیدم خواب دیدم حامله هستم انگار هفته اول بارداریم بود چون شکمم بر آمده نبود و تاریخ دقیق ب دنیا اومدن این بچه رو مشخص کردن که نیمه اول فروردین هست و پدرشون هم متولد نیمه دوم فروردین (نکته جالب این خواب این بود که دیقا تا فروردین میشه 9 ماه) بعد من توی این خواب انگار پدرم خبر نداشت از ازدواجم و حاملگیم دیگ جای خودش و فقط مادرم خبر داشت، من خیلی تعجب کرده بودم که من با وجود اخلاق و طرز تفکرم چطوری بدون اجازه بابام ازدواج کردم و حالا حامله ام شدم بیشتر از شادی دوس داشتم راحت بشم از این شرایط و وقتی بیدار شدم خدا رو شکر کزدم خواب دیدم فقط اما اینم بگم که بابای بچم کسی بود که حدودا 4 ماه باهم دوست بودیم و 1 سالی هست که جدا شدیم آخرین خوابی که از این آقا دیدم بر میگرده ب ماه رمضون همون سال کات که این آقا ب من گردنبند هدیه دادن و من توی اون خواب هم اصلا خوشحال نبودم و بیشتر تردید داشتم و تعجب از نگاه های این آقا

با سلام تعبیر خواب بارداری برای دختر مجرد به گفته معبران اسلامی نشان بر خوبی ندارد و به معنی عملی است که شما انجام خواهید داد و با کسی مشورت نخواهید کرد و اما اطرافیانتان از دیدن این عمل ناپسند شما را سرزنش خواهند کرد صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم هفت قلو باردارم و بچه هام که به دنیا میان ،سرم شلوغ میشه ،باید دونه دونه ببرمشون حمام ،از همسرم کمک خواستم اما گفت خسته و کمکم نکرد و رفت سرکار ،منم شروع کردم بچه هامو بردم حمام .چهامین بچه رو که شستم و آوردم بیرون و خشکش کردم دیدم همسرم پشیمون شده برگشته داره میاد کمکم کنه میشه تعبیرشو بدونم ؟

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این است که شما مسئولیت سنگینی را به عهده خواهید گرفت و اینکه در این امر انتظار دارید همسرتان شما راهمراهی کند اما مقداری کوتاهی کرده و بعد از ان کوتاهی که خود متوجه و پشیمان خواهد شد و اینکه عمل درست را در قبال شما انجام نداده است مجددا در نصفه راه به شما خواهد پیوست. سربلند و پیروز باشید.

سلام من دختر مجردم و خواب دیدم حامله هستم وقتی حامله بودم احساس خیلی خوبی داشتم بعد از مدتی که بچم به دنیا اومد فهمیدیم که دختره.اسمش و زهرا گذاشتیم .ولی مادرشوهرم از اینکه بچه دختر بود می خواست من و بیرون کنه .تعبیرش چیه؟

با سلام دیدن خواب های از جمله بارداری برای زنان نشان بر امری طبیعی است و تعبیر خواب شما به این صورت است که شما عملی انجام خواهید داد که باعث خجالت شما خواهد شد و احتمالا اطرافیانتان از این رفتار شما ناراحت خواهند شد . حتما صدقه بدهید که رفع به خیر شود. سربلند وپیروز باشید.

سلام. خواب دیدم خواهر بیوه ام حامله داره. وای از شدت استرس دارم می میرم. خواهشا جواب بدین. تشکر

با سلام این خواب برای ایشان خیر است و در تعبیر خواب امده است که اگر در خواب بینید که دیگری باردار است نشان از ان دارد که ایشان خیری خواهند دید. سربلند و پیروز باشید

سلام من دیشب خواب دیدم حامله هستم درحالی که در واقعیت مجردم و درآستانه ی ازدواج هم نیستم . داشتم با مادرم درباره اسم بچه صحبت میکردیم که اسم فردی که من ازش باردار شدم هم گفته شد. با اینکه از بچه اصلا خوشم نمیاد ولی در خواب حس خیلی خیلی خوبی داشتم. احساسم هم این بود که حاملگیم بدون ازدواج بود در حالی که اسم اون فرد رو میدونستم ولی تو خواب حسم این بود که با هم ازدواج نکرده بودیم . ولی از این موضوع گله مند نبودم. میشه بگید تعبیرش چی میشه ؟ آیا خواب من به اون فردی که اسمش برده شد در خواب ربطی داره ؟؟

با سلام همانطور که در تعبیر بالا بارها گفته ام دیدن خواب باری برای بانوان امری طبیعی است و ربطی به مجرد یا متاهل بودن ندارد و اینکه شما این خواب را دیده اید احتمالا بر این موضوع دلالت میکند که شما عملی را انجام خواهید داد که از نظر دیگران ناپسند است و شما را به خاطر ان سرزنش خواهند کرد اما شما خودتان از ان عمل پشیمان نیستید. و نام فرد میتواند نشان بر ناخوداگاه و علاقه شما باشد به این موضوع با ان فرد. سربلند و پیروز باشید.

سلام.من خواب دیدم که با پسر عمم ( که قبلا نامزدم بود وبه علت اعتیاد ش نامزدیمو بهم زدم ) ازدواج کرده بودم و نمی‌دونستم کی این اتفاق افتاده و چطور قبول کردم اما ازش باردار بودم و پسر عمه م هم خیلی سر حال شده بود انگار که دیگه اعتیاد نداشت وتو خواب قلبا خیلی خوشحال بودم .انگار که ما تو خونه عمه م زندگی میکردیم وخونه عمه م به همون شکلی که در واقعیت هست بود اما تو روستا بود .برا منم یه کاسه بزرگ عسل آوردن وگفتن بخورم که بچه م پسر بشه روی عسل هم یه مقدار کمی دارچین ریخته بودند منو پسر عمه م هر کدوم یه مقدار ازش خوردیم و اون اصرار میکرد که من بیشتر از اون عسل بخورم…..ممنون میشم تعبیر کنید واسم

با سلام در تعبیر این خواب باید بدانید که دو حالت وجود دارد اول آنکه ممکن است عینا این حالت را در واقعیت ببینید و دوم انکه نشان از عاقبتی خیر هم برای شما و هم برای ایشان دارد زیرا در این خواب تمامی الگوهایی که آمده است نشان از خیر برای شما و ایشان دارد . سربلند و پیروز باشید

سلام من دختر مجردم خواب دیدم که حامله ام منتظر بدنیا اومدن بچه ولی شکمم کاملا تخت و اصلا جنین داخل شکمم هیچ حرکتی نداره هرچقدر منتظر وضع حمل بودم اصلا خبری نبود و هیچ دردی نداشتم تا گفتن ازمایشاتت اشتباه شده باردار نبودی ولی من همچنان برای احتیاط میگفتم شاید باردار باشم . تعبیرش چی میشه؟

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این است که شما عملی ناپسند انجام خواهید داد و اطرافیانتان از این امر ناراحت هستند و اینکه نفس این عمل رر اطرافیانتان آشکار خواهد شد و اطرافیانتان این رفتارشان پشیمان خواهند شد. سربلندو پیروز باشید.

سلام.من مادر ۲ تا پسرم.خواب دیدم باردارم ۹ ماهه،میخام برم زایمان کنم.لحظه اخر فهمیدم بچم دختره.بیمارستان نزدیک حرم حضرت معصومه بود اول رفتم گریه کردم و ازش تشکر کردم که بهم دختر داده.بعد رفتم بیمارستان برای زایمان.رو تخت خوابیده بودم که برم اتاق عمل.که بیدار شدم.تعبیرش چیه؟

با سلام این خواب برای شما خیر است اما بسیار هم طبیعی است که اینگونه خوابی دیده اید و باید بدانید برای شما که علاقه ی شدیدی به دختر دارید این خواب نشان از میل درونیتان است و نمی توان انرا صددرصد دارای تعبیر دانست و از این رو از خداوند و عزیزانش بخواهید که انچه را دوست دارید به شما اعطا کنند. سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشین من مجردم و خواب دیدم حامله ام وشکمم ام بالااومده بود تاحدی و فکر کنم تو بیمارستان بستری بودم مادرمم همراهم بود ومشکلی ام با قضیه بارداری نداشتم و اصلا اسمی و حرفی ازشوهرم نبود صبح قبل از دیدن خواب رفته بودم قسمتی از کارای فارغ التحصیلیموانجام بدم وخیلی خسته بودم جوری که معمولا خواب شب ندارم ولی اون شب از خستگی خوابم برد بنظرتون این خواب تعبیرداره?خیلی نگرانم اینم بگم که خوابم دقیق یادم نمونده فقط همین چیزا یادم مونده و خواب زیاد میبینم معمولا

با سلام در تعبیر این خواب امده است که ممکن است شما به مشکلی دچار شوید اما باید بدانید که این خواب اگر هم در اینده تعبیر شود به صلاحیت شما بستگی دارد که آیا مشکلی که برای شما پیش می اید قابل حل باشد ویا خیر و بدانید که خواب های ما از اینده ای ممکن است خبر بدهند اما اختیار ما در ان بی تاثیر نیست. سعی کنید پیش از هرکاری بسیار فکر و دقت کنید که انشالله برای شما خیر باشد سربلند و پیروز باشید

سلام. من دختری مجردم. خواب دیدم باردارم و دختر دارم. شکمم هم بزرگ بود.. از نامزد دوستم حامله بودم انگار. دختر که به دنیا اومد، پدرش اسم همون دوستم رو روی دخترمون گذاشت و بسیار هم خوشحال بود. تعبیرش چیه؟

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که در آینده به طریق دوستتان مسولیتی بر عهده خواهید گرفت اما از پس آن خوب بر نخواهید اند و موجب ناکامیتان خواهد شد پس قبل از اقدام بر عملی آن رابسنجید. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم از پسری که قبلا باهاش تو رابطه بودم 4 ماهه حامله ام و اون خوشحال ولی خیلی ناراحت از اینکه آبروم بره تعبیرش چیه؟

با سلام اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده اید غمی برای شما می رسد که به اندازه حمل جنین طول می کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله ای می گذرد خبر ناخوشایندی به شما میرسد و صدقه بدهید تا رفع بلا شود انشالله.

من خواب دیدم که باردارم از کسی ک دوسش دارم و این بچه رو 5 ماهه به دنیا اوردم و خیلی سریع با اون فرد ازدواج کردم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر آرزو و احساس شما است و تعبیر بدی ندارد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من دیشب خواب دیدم ک حامله ام و خیلی خوشحالم و همش بیرون بودم و اصلا خسته نمیشدم در حالی و هنو مجردم امیدوارم جواب منو بدین خ نگرانم!!!

با سلام این خواب یا نشان از وقوع این موضوع برای شماست و یا اینکه به صورت معمول دیدن این خواب برای زنان بسیار طبیعی است و نباید از بابت ان به هیچ وجه نگران باشید سربلند و پیروز باشید

سلام خواب دیدم پدرم که چند ماهه فوت کردن..دوقلو بچه دار شدن درضمن مادرم در قید حیاتن .این خواب آشفته ام کرده لطفا جواب بدید

با سلام تعبیر خواب شما به گفته معبران نشان بر این دارد که مسولیتی بر فرزندان مرحوم پدرتان گذاشته میشود و اینکه بچه در خواب نشان بر خیری است که برای شما است که بازماندگان ایشان هستید . بر پدرتان خیرات هدیه بفرستید . سربلند و پیروز باشید .

سلام. من خواب دیدم که همزمان خودم و خواهرم باردار هستیم و فرزند من پسره و فرزند خواهرم دختره. چون خواهرم در واقعیت دو دختر داره، توی خواب به این فکر میکردم که ای کاش فرزندش پسر بود و حالا که ناخواسته باردار شده و قصد بچه دار شدن نداشته کاش سقط کنه و یا اینکه خودم کاری کنم سقط کنه (فکر میکنم تلاش هم کردم که فرزندش سقط بشه) و دوباره برای بارداری پسر اقدام کنه.

با سلام این خواب بر گرفته از ناخوداگاه شماست و تعبیر ضمنی ندارد و به دلیل انکه در ذهن شما این اتفاق افتاده است و برای شما پسر داشتن ایشان ارزش محسوب می شود از این رو این خواب را دیده اید. به هیچ وجه نگران نباشید. سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم ازپسری که عاشقشم وباهاش دوستم حامله شدم وازدواج کردیم تعبیرش و پیدانکردم کسی میدونه تعبیرش چیه

با سلام تعبیر این خواب میتواند همان تعبیر وصال باشد که ممکن است به واقعیت بپیوندد و بسیار مواقع خواب هایی که عین واقعیت در اینده هستند را می بینیم. سربلند و پیروز باشید

باسلام خواب دیدم خبر بارداری به مامانم دادم اونم بلند بلند کل میزد و همه میشنیدن تعبیرش چی میتونه باشه البته من هنوز باکرم فقط عقدم

با سلام تعبیر این خواب بسیار خیر است و احتمالا به این معناست که شما دقیقا همانگونه که در خواب دیده اید ایشان را خبری مسرت بخش خواهید داد که برای خود شما منفعت دارد. سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم با کسی که دوستش دارم ازدواج کردم .ولی بچه نداشتیم و من دکتر می‌رفتم.خالم توی خواب بهم گفت وقتی بیست سال از ازدواجتون گذشت تو بچه دار میشی و این خبرو ب من رسوند.تعبیرش چیه؟

با سلام تعبیر خواب ازدواج برای خانمها نشان از رسیدن به هدف دارد و اینکه در بعضی مواقع نشان بر اختلاف نظر هم می‌تواند داشته باشد با شخص مورد نظرتان و اینکه عدد ها در خواب تعابیری دارند. و در اینجا برای شما عدد بیست مورد نظر است که نشان از افزونی مال است و نشان خیر برای شماست. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر پسرخاله شوهرم خواب دیده که ما پسر دار شدیم.. البته ما فرزندی نداریم و تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم..میشه لطفا بگیر تعبیرش چیه؟

با سلام تعبیر خواب برای شما خیر است و نشان از خبرهای نیک و خبر از مسئولیت پذیری برای شما می‌دهد. و برای کسی که این خواب را دیده نشان از مشاجره فامیلی است. سربلند و پیروز باشید.

سلام. خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم که مادرم که الان حدود ۶۵ سال سن دارن به تازگی باردار دوقلو پسر هستن. در خوابم انگار فرزند اول شون دوقلو دختر بوده و الان برای یک دوقلو پسر باردار شدن و به هر حال پدر و مادرم راضی هستن که بعد از دو دختر الان دو پسر خواهند داشت و موازنه برقرار میشه. در ادامه خواب که انگار مجزا از بخش بارداری مادرم بود، خانمی که از آشنایان هست سوالی از مادرم میکنه و مادرم هم جواب میده ولی برخورد و لحن اون خانوم با مادرم تند و باتحقیر هست که من بهش واکنش نشون میدم، بعد از چند دقیقه و در یک صحنه دیگه اون خانوم لحن اش رو ملایم میکنه و توضیح میده که خیلی از مسائل و رفتارهاش به خاطر همسرش هست و اون مقصره و دستاش رو به حالت رقص تووی جمع حرکت میده. قبلش هم مادرم یکبار دستاش رو شبیه به رقص در اون جمع حرکت داده بود.

با سلام تعبیر خواب دیدن اینکه کس دیگری حامله است بیانگر این است که شما ارتباط نزدیک تری با این فرد تجربه می‌کنید و اینکه تعبیر پسر دوقلو این خبر رابه شما می دهد که امنیت شغلی دارید و در زندگی خود محیط صمیمانه ای را تجربه می کنید.و مادرتان انالله عمر خوب و طولانی و با عزت را تجربه خواهند کرد. برخورد شما با پرستار ناشی از محبت و احترام شما به مادرتان است. و حالت دست به شکل رقص در خواب خوب نیست صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید

باسلام اگر در خواب دیده شود زنی حامله است و دچار درد زایمان بصورت منقطع و در این حین سعی داشته باشیم تا دوباره درد برنگشته به هر نحوی شده دکتر پیدا کنیم تعبیرش چیه ؟ (زن را نشناسیم و نسبتی هم نداریم)

با سلام از دیدگاه یونگ دیدن اینکه شخص دیگری در خواب باردار است و شما از ان رنج میبرید به این معناست که شما در حال زایش بخش جدیدی از وجودتان هستید که از ان ترس دارید و این برای هر فردی صحیح است و باید بدانید که به زودی زود بخشی از وجودتان برای شما اشکار خواهد شد که ممکن است برای شما انچنان خوشایند نباشد. سربلند و پیروز باشید

باسلام اگر در خواب دیده شود زنی حامله است و دچار درد زایمان بصورت منقطع و در این حین سعی داشته باشیم تا دوباره درد برنگشته به هر نحوی شده دکتر پیدا کنیم تعبیرش چیه ؟ (زن را نشناسیم و نسبتی هم نداریم)

با سلام به گفته ی یونگ تعبیر این خواب به معنای زایش حالت یا احساسی در شخصیت و و جود شماست و تمام ان مبارزه و تلاش برای بازنگشتن درد هم تلاش ناخوداگاه شما برای جلوگیری از روشن شدن حقیقت میتواند باشد. سربلند و پیروز باشید

دوست من متاهله من مجرد خاب دیده ک من باردار شده بودم از کسی ک دوستش دارم بعد بچمم بدنیا اوردم میشه بگین تعبیرش چیه

با سلام بارداری در خواب نشانه ای از این سمبل است که شما در حال زایش ایده ای یا فکری در مغزتان هستید که میتواند شما را موفق کند و این خواب بیشتر از دیدگاه روانکاوی برای بیننده خواب موثر است نه شخص دیگر که در خواب است. اما از دیدگاه عقبا نیز این امر وجود دارد که حاملگی در خوا برای فرد دیگر روزی و رزق نیکو است که به شما خواهد رسید. سربلند و پیروز باشید.

سلام خواب دیدم باردارم ولی تازه متوجه شدم که چند ماه از بارداریم میگذره که ضربان قلب فرزندم رو متوجه میشم ،ویه بشقاب میوه با نمک زیاد میخورم تعبیرش چیه ممنون؟؟

جواب بدید

مجرد باشی حامله بشی درخواب تعبیرش چیه؟

سلام من خواب دیدم 9ماهه حامله ام ولی شکمم اصلا بزرگ نشده معنیش چی میتونه باشه

من دختری هستم ک نامزد دارم خواب دیدم باردار هستم انگار وقت زایمانم بود اما شکمم خ بزرگ نبود وتوی بیمارستان دردمیکشیدم اما وقت زایمانم نمیرسید و خیلی درد میکشم دوس دارم تعبیرشو بدونم

من مجردم خواب دیدم حامله م

خواب دیدم برای وضع حمل رفتم و پشت اتاق عمل منتظرم نوبتم بشه برم داخل اتاق . ولی شکمم صاف بود و اصلا مشخص نبود حامله ام . مجردم . این خواب خیلی ذهنمو درگیر کرده !

سلام من خواب دیدم حامله شدم تو خواب درد زیادی داشتم بااینکه به نظر میومد چهارماهش بیشتر نباشه ولی انگار میخواستم زایمان کنم

مردی متاهل هستم و نامزد خواب دیدم که حامله شدم و نمیتونستم زایمان کنم و درد زیادی میکشیدم تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من در خواب دیدم دختری را حامله کردم و با آن ازدواج کردم این چه معنی دارد

تعبیر خواب حامله شدن مرد چیست؟

عجیبه .تو خوابم دیدم حامله شدم .بعد زایمان کردم .پسرم بود .تعبیرش ک خیلی بد در اومده ولی من هنوز دخترم و ازدواج‌نکرده .این تعبیر شما برای کساییه ک ازدوتج کردن یا خیر ؟

سلام من نامزد استم تا هنوز ازدواج نکردم خواب دیدم که حامله استم سه جنین در بطنم است پیش دکتور میروم آنها میگویند دو تا پسر است یک تا دختر زیاد خوش میباشم

سلام خواب ديدم باردار شدم و زنان اخر زايمانم هست توسط درست پسرم ميخوام بدونم تعبير اين خواب چيه

من دیدم تو ازمایش میگن مشکوک به بارداری هستی خودمم ازدواج کردم ولی جوابشو پیدا نکردم

خواب زن حامله در يك مهماني ديدم كه نميشناختم ميشه تعبيرش و بگيد

من خواب دیدم که خودم یک ماه حامله هستم میخواهم سقط کنم مادرم نمی گذارد ون. ر خواب دو بچه دیگر هم دارم یک دختر ششماهه

من خواب دیدم دخترعموم حامله شده شکمش هم تقریبا بزرگه خب این چ ربطی ب من داره ک خواب دیدم‌

من دیدم حامله شدم . ولی اینجا نوشته این تعبیر برای زنان است ولی من دخترم . ینی همون تعبیر میشه؟؟؟؟

من دیدم حامله شدم شکمم کجه…تعبیر نداره؟؟؟؟؟وااای غم بزرگ…

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خواب ها معانی مختلفی دارند لذا تعبیر رویا کار ساده ای نیست. اگر دائما خواب می بینید که باردار هستید و نمی دانید چرا، باید نگاهی به وضعیت زندگی خود بیاندازید. باردار شدن به معنی آغاز یک زندگی جدید، رشد و نمو یک انسان در وجود مادر و تولد او است. اما اگر خواب بارداری می بینید این قضیه بیشتر به نماد پردازی های خودتان مربوط می شود و ربطی به موقعیت واقعی ندارد. از این حیث حتی مردان نیز ممکن است “خواب بارداری” ببینند! ادامه مطلب را مطالعه کنید تا درمورد  تعبیر خواب بارداری بیشتر بدانید.

در این جا به 5 دلیل اشاره می کنیم که می توانند موجب شوند شخص خواب بارداری ببیند:

خانم هایی که به تازگی زندگی جدیدی را آغاز کرده اند، خواب بارداری می بینند، اگر شما هم چنین هستید، بدان معناست که می خواهید در زندگی شخصی خود، فردی خلاق باشید. 

باید ببینید خود را در چه مرحله ای از بارداری دیده اید؟

تعبیر خواب حاملگی

گاهی اوقات رویاها خبر از واقعیت می دهند:

خواب بارداری موضوع ساده ای نیست و به راحتی نمی توان آن را تعبیر کرد.

برای روشن شدن بیشتر تعبیر خواب بارداری و زایمان، خودتان را تجزیه و تحلیل کنید، تعبیر خواب بارداری معلوم می شود:

به این چند پرسش پاسخ دهید تا معلوم شود چرا خواب بارداری می بینید:

 

بیشتر بدانید:

1- خوابیدن زیاد و خواب دیدن مادر در بارداری چه تاثیری بر جنین دارد؟

2- بهترین روش خوابیدن در سه ماهه اول بارداری

3- آیا بی خوابی در دوران بارداری به جنین آسیب می رساند؟

4- خواب بد و آشفته دیدن در بارداری به چه معنی است؟

 

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

روند بارداری

این بخش در حال طراحی می باشد

اگر خواب‌ها در شرایط درستی دیده شوند، نشانه‌هایی را به دنبال دارند. خوابی که بعد از خوردن یک شام سنگین یا گذراندن یک روز پرمشغله دیده شود به دلیل بروز اضغاث احلام است و تعبیر درستی ندارد. برخی دیگر از خواب‌ها رویاهای صادقه‌ای هستند که نشانه‌هایی را به همراه دارند. اگر اخیرا خواب‌هایی پیرامون حاملگی دیده‌اید در این مقاله همراه من باشید چون می‌خواهم به تعبیر خواب حاملگی بپردازم.

دیدن زن حامله در خواب به معنای روبه‌رو شدن با گناه و غم است. اگر در خواب دیدید که همسرتان باردار است، تکلیفی سنگین به شما محول می‌شود که انجام دادنش بسیار سخت و قبول کردنش نامطلوب است. اگر خانمی در خواب ببیند که باردار است، تعبیر خواب حاملگی او رسیدن غم و اندوه فراوان است که این غم به اندازه حمل جنین طول می‌کشد. اگر در خواب ببینید که زن بارداری از کوچه شما می‌گذرد، قرار است، خبر بدی به شما برسد.

اگر در خواب دیدید که حامله هستید، تعبیر خواب حاملگی شما این است که ایده یا پروژه‌ای جدید ایجاد شده. بیشتر خانم‌های باردار، خواب حاملگی خود را می‌بینند. در اکثر موارد این خواب نشانه اضطراب و ترس مربوط به حاملگی است. خانم‌های باردار در سه ماهه اول بارداری خواب گل، حیوانات کوچک یا میوه‌ها را می‌بینند. در سه ماهه دوم بارداری، خواب به دنیا آوردن نوزادی را می‌بینند که انسان نیست. در سه ماهه سوم بارداری، خواب حیوانات بزرگتری مانند فیل یا دایناسور را می‌بینند.

اگر قصد بارداری در زندگی عادی خود را دارید، طبیعی است که خواب حاملگی ببینید. در صورتی که باردار نیستید و خواب حاملگی می‌بینید، تعبیر خواب حاملگی این است که از داشتن برخی وظایف جدید در زندگی‌تان می‌ترسید.

تعبیر خواب حاملگی

اگر در خواب دیدید که دوقلو حامله هستید، چند نشانه دارد: اول رحمت و نعمت‌های الهی، دوم زیاد شدن رزق و روزی و برکت، سوم کمک خواستن از کسی و چهارم برطرف شدن گرفتاری یا رفع بیماری است.

اگر در خواب دیدید، دختری دارید و به او شیر می‌دهید به این معنی است که به میزان شیری که به دخترتان می‌دهید، نعمت بر شما افزون می‌شود. اگر کسی دختر بچه‌ای به شما داد و شما به آن شیر دادید، تعبیرش همان است.

تعبیر خواب حاملگی یکی از نزدیکان در خواب به این معنی است به این فرد نزدیک‌تر می‌شوید. اگر مردی در خواب ببیند که نامزدش حامله است، یعنی رابطه‌شان در وضعیت بحرانی قرار دارد و ممکن است در آینده نزدیک از هم جدا شوند.

دیدن بارداری مادرتان در خواب، نشان‌دهنده رخداد یک وضعیت خطرناک یا بسیار بد است. ممکن است مادرتان به شدت مریض شود یا حتی بمیرد.

دیدن آزمایش حاملگی در خواب به این معنی است که وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده‌اید. این مرحله شاید یک رابطه جدید یا یک شغل جدید باشد. امتحانی پیش رویتان قرار می‌گیرد تا نشان ‌دهد، برای تغییراتی که قرار است در زندگی‌تان رخ دهد، آمادگی لازم را دارید یا خیر.

هرچند چنین خوابی معنا و مفهومی منفی می‌رساند اما منابع تعبیر خواب در مورد حامله شدن در اثر مورد تجاوز قرار گرفتن، نوشته‌اند که دوران سختی را پشت سر گذاشته‌اید و زندگی‌تان در حال بهتر شدن است. یکی دیگر از نشانه‌های تعبیر خواب حاملگی این است که دانش مهمی را کسب کرده‌اید یا مهارت جدیدی را آموخته‌اید که می‌تواند در رسیدن به وضعیتی رضایت‌بخش‌تر در زندگی به شما کمک کند.

دیدن خواب حاملگی دختر مجرد و دیدن از بین رفتن پرده بکارت در خواب، به معنای به دست آوردن مال حرام است.

اگر دختر پاکی در خواب ببیند که حامله شده نشانه این است که به رسوایی و بدبختی کشیده خواهد شد.

اگر دختر باکره‌ای در خواب ببیند نوزادی به دنیا آورده، به این معنی است که کار خوبی انجام داده و از او به خوبی و نیکی یاد خواهد شد.

در کل، چنین می‌توان گفت که تعبیر خواب حاملگی نشان‌دهنده تغییرات عمده‌ای است که پیش رویتان قرار دارد. همچنین می‌تواند، نشان‌دهنده حذف چیزی از زندگی‌تان باشد، چیزی مانند شرارت، اعتیاد یا عادت‌های بد.

«اگر زنی ببیند که پسر زایید و در همان لحظه پس از تولد با آن پسر حرف زد، یـعـنـی از دنیا می‌رود».

«تعبیرش این است که از نسل تو فرزندی به دنیا می‌آید که بزرگ‌تر خانواده خودش می‌شود».

سلام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

خیلی جالبه…

اینجا اصلا جای خوبی نیست صندوقدار فوق العاده بی ادب و بی اعص…

[…] ماه سال ۹۹ برایتان چه اتفاقی می افتد این مطلب از ق…

جالب بود…

[…] ماه سال ۹۹ برایتان چه اتفاقی می افتد این مطلب از ق…

نابرو راهنمای ناب گردش در ایران است. نویسنده‌ها و عکاسان نابرو در همه شهرهای ایران مستقر هستند تا گزارش‌های جذاب از بهترین و دنج‌ترین جاذبه‌های محلی هر شهر را برای شما آماده کنند. هر روز به روزیم. نابرو را هر روز بخوانید.




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   حاملگی   زاییدن دختر   زاییدن پسر   سایر موارد   is_jame_حابله   is_jame_زادن   is_jame_قابله   is_jame_ماما

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

تعبیر خواب حاملگی

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

 

تعبیر خواب حامله بودن و بارداری , بچه دار شدن نوزاد پسر و دختر تعبیر خواب زایمان و تعبیر خواب بارداری حاملگی
متداولترین خواب های حاملگی

 

تعبیر خواب حاملگی دختر باکره

تعبیر خواب حامله بودن از نظر امام صادق

تعبیر خواب حاملگی

تعبیر خواب دیدن زن حامله

تعبیر خواب حامله بودن دختر مجرد

تعبیر خواب حاملگی دیگران

تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد امام صادق

تعبیر خواب بارداری از حضرت یوسف، که هر کدام از این خواب ها تعبیر جداگانه ای دارد.

 

 

اگر زن باردار خواب ببیند

تعبیر خواب حاملگی و یا تعبیر خواب حامله بودن زن برای ۶۰ درصد بانوان در طول زندگی اتفاق میفتد اما اکثریت تعبیر خواب دیدن زن حامله در خواب رو به روئی با گناه و بار غم سنگین است.

 

 

۱_تعبیر خواب حاملگی منوچهر مطیعی تهرانی:

دیدن زن حامله در خواب رو به روئی با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببینید که همسرتان حامله شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست.

اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان حامله شده اید غمی برای شما می رسد که به اندازه حمل جنین طول می کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله ای می گذرد خبر ناخوشایندی به شما می رسد.

 

 

۲_تعبیر خواب بارداری ابراهیم کرمانی:

اگر فرزند نابالغ پسر خود را آبستن بیند، دلیل که پدرش را نعمت و مال حاصل گردد

اگر فرزند نابالغ دختر خود را آبستن بیند، دلیل که مادرش را نعمت و مال حاصل گردد.

 

 

۳_تعبیر خواب حاملگی لیلا برایت:

اگر مردی در خواب ببیند که آبستن است، به پول و ثروت فراوانی می‏رسد.

 

 

 

۴_تعبیر خواب حاملگی دختر مجردآنلی بیتون:

۱ـ اگر زنی خواب ببیند حامله است ، علامت آن است که با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت و صاحب فرزندانی مطیع نخواهد گردید .

۲ـ اگر دختری باکره و پاکدامن خواب ببیند حامله شده است ، علامت آن است که به بدبختی و رسوایی کشیده خواهد شد .

۳ـ اگر زنی باردار خواب ببیند که حامله است ، نشانه آن است که زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت.

 

 

۵_تعبیر خواب حاملگی ابن سیرین:

تعبیر خواب حاملگی

از ابن سیرین نفل شده است که اگر بیند که شکم او بزرگ شده بود چون زن آبستن، دلیل کند که او را مال و نعمت دنیا حاصل گردد و هرچند که شکم بزرگتر بیند، مال دنیا بیشتر بود.

 

 

۶_تعبیر خواب حاملگی تام چت ویند :

تعبیر آبستنی زندگی پر بار تازه است . اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی آبستن ببیند ویا خواببیننده زن خود را آبستن ببیند تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد

خواب دیدن آبستن به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می کند و چنین خوابی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن وپیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می کند.

 

 

تعبیر خواب حاملگی مادر:اگر مادر باشید و تعبیر خواب حاملگی دوباره مدنظر شما باشد با تعبیر خواب حاملگی کاملا یکسان است.

تعبیر خواب بچه / تعبیر خواب نوزاد /تعبیر خواب نوزاد پسر / تعبیر خواب نوزاد / تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد و تعبیر خواب شیر دادن به بچه:

 

 

مولف گوید :

اگر در خواب ببیند فرزند دختری دارد و به او شیر می دهد یعنی خرمی و نعمت براوافزون می شود به میزان شیری که به بچه دخترش داده (در بیداری چنین بچه ای نداشته باشد)

اگر کسی به او بچه دختری داد و او به آن شیر داد تعبیرش همان باشد

اگر بیند بچه پسر دارد دلیل بر غمگینی و اندوه می باشد.

 

 

 

تعبیر خواب بچه دار شدن/ تعبیر خواب زایمان:

 

زایمان طبیعی: زاییدن دختر

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی دختری زاییده و به دنیا آورده‌ای، تعبیرش این است که فرزند پسر به دنیا می‌آوری،

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرش این است که از نسل تو فرزندی به دنیا می‌آید که بزرگتر خانوادۀ خودش می‌شود.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر زن «پادشاه» در خواب ببیند که دختر زاییده است، یـعـنـی پادشاه گنج پیدا می‌کند.

اگر مردی در خواب ببیند که خودش دختر زاییده است، یـعـنـی غمگین و ناراحت می‌شود(دفع بلا و گرفتاری).

 

 

زایمان طبیعی:زاییدن پسر

تعبیر خواب زایمان ابن سیرین: اگر زنی در خواب ببیند که پسر زاییده است، تعبیرش این است که غمگین و نگران خواهد شد، ‌‌‌‌‌ و اگر مردی در خواب ببیند که زنش پسر زاییده است، یـعـنـی در مدت خیلی طولانی با رنج و سختی چیزی به دست می‌آورد.

 

تعبیر خواب بچه دار شدن ابن سیرین در جائی دیگر می‌گوید: اگر ببینی صاحب فرزند پسر شده‌ای، یـعـنـی صاحب فرزند دختر می‌شوی.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر زن «پادشاه» ببیند که پسر زاییده است، تعبیرش غم و اندوه و نگرانی می‌باشد.

 

تعبیر خواب نوزاد پسر امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر زنی ببیند که پسر زایید و در همان لحظه پس از تولد با آن پسر حرف زد، یـعـنـی از دنیا می‌رود (دفع بلا و گرفتاری).

تعبیر خواب بچه دار شدن مرد ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر مردی در خواب ببیند که پسر زاییده است، یـعـنـی کار خوبی انجام می‌دهد که به خاطر آن نامش به خوبی و نیکی در جهان منتشر می‌شود.

 

تعبیر خواب حاملگی و حامله بودن و بارداری , بچه دار شدن در خواب و زایمان

تعبیر خواب بچه دار شدن و حاملگی | معنای تعبیر خواب بارداری و آبستنی

تعبیر خواب بچه دار شدن و حاملگی | معنای تعبیر خواب دیدن بارداری و آبستنی

 

 

تعبیر خواب آبستنی

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند که شکم او بزرگ شده بود چون زن آبستن، دلیل کند که او را مال و نعمت دنیا حاصل گردد و هرچند که شکم بزرگتر بیند،

مال دنیا بیشتر بود.ابراهیم کرمانی گوید: اگر فرزند نابالغ خود را آبستن بیند، دلیل که اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بیننده خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

 

 

تام چت ویندرا گوید :

تعبیر آبستنی زندگی پر بار تازه است . اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی آبستن ببیند ویا خواب بیننده زن خود را آبستن ببیند تعبیر ش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد

خواب دیدن آبستن به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می کند و چنین خواب ی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن وپیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می کند.

 

 

 

 

تعبیر خواب آبستنی

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند که شکم او بزرگ شده بود چون زن حامله، دلیل کند که او را مال و نعمت دنیا حاصل گردد و هرچند که شکم بزرگتر بیند،

مال دنیا بیشتر بود.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر فرزند نابالغ خود را آبستن بیند، دلیل که اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بیننده خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

 

تام چت ویندرا گوید : تعبیر آبستنی زندگی پر بار تازه است . اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی آبستن ببیند ویا خواب بیننده زن خود را آبستن ببیند تعبیر ش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد.

 

خواب دیدن حامله به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می کند و چنین خواب ی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن وپیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می کند.

 

تعبیر خواب

تعبیر خواب رابطه جنسی یا جماع

تعبیر خواب واژن، دستگاه تناسلی زنان

تعبیر خواب حرف ح

تعبیر خواب ابراز عشق و خواستگاری

تعبیر خواب حرف ز

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر خواب ببینید که زنی حامله است و او در بیداری حامله نباشد، نشانه وجود ناراحتی و غمی در دل او و مشکلی است که از دیگران پنهان می کند. همینطور اگر خواب ببینید که خودتان حامله شده اید، از موردی دلگیر و غمگین هستید و یا سختی و مشقتی در راه است که باید برای رفع آن صدقه بدهید.

اگر دیدید همسرتان حامله است، یا نشانه غم پنهانی او است و یا اینکه احتمال دارد وظیفه سنگینی به شما محول گردد که انجامش برایتان دشوار است. اگر خواب ببینید که کسی که حامله است فرزندی به دنیا آورده، از غم رهایی می یابد.

اگر ببینید که کسی دختری به دنیا آورده یا خودتان صاحب فرزند دختر شده اید، ثروت به شما روی می آورد و مالی به شما می رسد. اگر ببینید که کسی که به دنیا آمده پسر است، حامی و کمکی برای انجام اهدافتان می یابید که باعث می شود در کارهایتان موفق باشید.

تعبیر خواب حاملگی

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

نرگس پورحاتمی : سلام . من مجرد هستم خواب دیدم که حامله شدم و از بچه خوشم نمیاد کلا ولی رفتم دکتر زنان و اونجا بابام وقتی مطمئن شد که باردارم خیلی خوشحال شد همش ذوق میکرد و میخندید و مامانمم خونه رو مرتب میکرد وسایل نو میخرید برای زایمانم . یه طرف دیگه خوابم این بود که دوتا حیون خونگی داشتیم یکی گربه یکی سگ و فقط ماهیچه میخوردن خیلیم اروم بودن و اصلا کاری باهم نداشتن فقط غذا میخوردن یا خودشونو لوس میکردن . ممنون میشم تعبیرشو بگین

فریبا هراتی : سلام. هدف یا کار یا پروژه ای به شما واگذار می شود که شما فکر عملی کردن آن هستید و پدر و مادرتان با این هدف شما موافق هستند. آنها برای رسیدن شما به موفقیت، زمینه سازی و برنامه ریزی می کنند. پدر و مادر شما معتقدند که موفقیت شما در اینکار باعث خواهد شد که آنان احساس قدرت بیشتری کرده، اعتماد به نفسشان بالاتر برود و به شما افتخار خواهند کرد. تشکر از همراهیتون.

لیلا : مادربزرگم حامله بود گفتم بابابزرگ که فوت کرده چه جوری حامله شدی گفت بابابزرگت بود اون موقع .گفت میخوام بچه رو بدم به تو .انگار بچه دختر هم بود

فریبا هراتی : سلام. مادر بزرگ شما به خاطر مرحوم پدر بزرگتان ناراحت و دلتنگ اوست و دچار افسردگی شده و غصه می خورد. او ممکن است فوت کند و ارثش را به شما ببخشد. تشکر از همراهیتون.

Dina : سلام وقت بخیر،من مجردم اما خواب دیدم باردارم و بعد فهمیدم تودوران عقدیا نامزدی هستم،بیشتر به عقد میخورد ،بعد یهو جنین تکون خورد و جوری فشار اورد که شکمم کش اومد و پاش بطور واضح سمت راست شکمم مشخص شد و برجستگی سرش هم سمت چپ شکمم ولی خیلی ذوق ژده شدم و دستم رو روی کف پاش از روی شکمم گذاشتم و انگار میدونست که داره کف دستم فشار میاره،بعدم زایمان کردم کمی سختی و درد داشتم اما خوشحال بودم هم خودم هم خانوادم هم همسرم، چهره همسرم واضح نبود اما بنظر میومد میشناسمش، اما مشخص بود کار و مشاغلش زیاده بعد از زایمان اینجور بنظر اومد که پنج ماه تا عروسی مونده اما نه کسی احساس خجالت میکزد نه ناراحتی،همه راضی و خوشحال بودن و واقعا حس خوبی داشتم که تو بیداری تجربش نکردم،بعد از زایمان کمی دیدم از کوه یا صخره بالا میرفتم هم خودم هم خواهرم اما کم بود، بعدش هم ک از خواب بیدار شدم و فکر کنم حدودا شش صبح بود،نکته دیگه اینکه جنسیت بچه رو نمیدونم اما بچه خندون و خوش اخلاقی بود یعنی گریه زیاد و اذیت نمیکرد

فریبا هراتی : سلام. تشکر. جنبه ای از شما یا زندگی شخصی تان، در حال رشد و توسعه است. ایده، پروژه یا هدفی را دنبال می کنید که راجع به آن با کسی صحبت نکرده اید. شما به انجام کاری متعهد خواهید شد ( یا شده اید) و کار و پروژه ای در این رابطه به شما واگذار می شود و یا هدفی را دنبال می کنید که به زودی به آن خواهید رسید. هر چند که این کار سخت باشد ولی شما می توانید از پس آن برآیید و هم گشایش کار پیدا می کنید و هم شرایط مالی تان بهتر خواهد شد. شما می توانید مسیر زندگی تان را به سمت بهتر شدن، هدایت کنید و با تمام احساستان به کارتان علاقمند خواهید بود. تشکر از همراهیتون.

لیلا : مادربزرگم حامله بود گفتم بابابزرگ که فوت کرده چه جوری حامله شدی گفت بابابزرگت بود اون موقع .گفت میخوام بچه رو بدم به تو .انگار بچه دختر هم بود

فریبا هراتی :
سلام. طبق قوانین سایت و به علت کثرت و ازدیاد کاربران عزیز و حجم بالای تعابیر، شما فقط مجاز به ثبت 1 خواب در 24 ساعت هستید و یک خواب شما برای تعبیر ثبت شد. ((در نوبت هستید)) و باید این خواب دومتان را یک روز دیگر ارسال کنید. این قوانین هنگام ثبت نام در سایت در جایی که علامت زده اید که با قوانین موافقم به شما اطلاع رسانی شده است. تشکر از همراهیتون.

Kosar : البته توی خواب میگفتن گه بچه دو سه ماهشه

Kosar : سلام وقت بخیر.
من خواب دیدم ک خوابیده بودم چن نفر هم پیشم بودن با دل پیچه از خواب پریدم و دیوم ک شکمم جلو اومده و باردارم و جرخش های بچه رو احساس میکردم اما بازم دلپیچه داشتم . بعد از چنددقیقه احساس کردم شکمم رفته داخل و میگفتم ک بچم سقط شده اما بازهم چرخشش رو احساس میکردم
چه تعبیری میتونه داشته باشه

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما به خاطر مسئله ای دلتان شور می رند و احساساتی و نگران هستید. شاید کار یا پروژه ای به شما پیشنهاد می شود که شما نسبت به اینکه آیا می توانید از پسش برآیید یا خیر دلتان شور می زند و نمی خواهید راجع به اضطرابتان با کسی صحبت کنید یا موضوعی دیگر مطرح است که به خاطرش ناراحتید و به روی کسی نمی آورید که دلتان شور می زند. حتی بعد از اینکه این مشکل حل شود، یا پروژه منتفی شود، شما از استرس مربوط به دورانی که ناراحت بودید، مضطرب می شوید. تشکر از همراهیتون.

Mehrsa : سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید خواب دیدم که توی خواب به من گفتن زنداداشم فرزند سومشو حامله اس و من این موضوع رو بهشون گفتم , اونم تایید کرد , گفتم تعبیر حامله گی تو خواب تشویش و دغدغه اس , ولی انگار تو خوابم گفتن نه این خواب مربوط به حضرت محمده ص  . من گفتم یعنی بچه اش حضرت محمده ص  ,گفتن 8 بعد , 8 خصلت و … از حضرت محمد ص هستش, بعد خودمونو تو حرم امام رضا ع دیدم که با زنداداشم نشسته بودیم تا برادرمو راضی کنیم این بچه رو سقط نکنن , چون اونا دیگه الان بچه نمیخوان, یه دفعه یه آقایی از داخل پنجره فولاد به سمت من دوید با لباس ساتن شیری رنگ ( مثل رنگ لباس فرشته ها بود که من قبلا خوابام دیده بودم ) و شلوارشو از پایین پاش بسته بود انگار شلوارش مچ داشت و سریع منو بوسید من نگاه مو به گنبد کردم و فقط اشک از چشمام میومدو از نوک بینی ام میریخت و   من به امام رضا ع میگفتم فقط شما رو میخوام و همونطور موندم و یه صدایی اومد که 3 بار گفت شهریور ( انگار بچه شهریور به دنیا میاد) و من ازخواب بیدار شدم ممنون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. حاملگی همیشه به معنی تشویش نیست. خانم برادر شما اهداف و آرمانهایی در سر دارد که می خواهد به آنها برسد ولی راجع به آن اهداف صحبت نمی کند و سعی می کند که حرفش را در دلش نگه دارد ولی به خاطر این پروژه هایی که در سر دارد، فکرش مشغول است. عدد 8 بیانگر قدرت، اختیار، موفقیت، کارما، دستاورد های مادی، احیا و ثروت است. وقتی که عدد هشت در خوابتان ظاهر می شود، باید به غرایز و شهود خودتان اعتماد کنید. او می خواهد که در رابطه با امور دینی موفق باشد و خودش را تکمیل کند و جوری رفتار کند که مطابق با آرمانهای رسول خدا ص باشد. شاید خانم برادرتان می خواهد درس فقه بخواند.. و شما می خواهید برادرتان را راضی کنید که او با این علاقه ی خانمش موافقت کند. یا شاید او می خواهد کار خیری انجام دهد که رسول خدا ص از او خشنود باشد و شما می خواهید موافقت برادرتان را نسبت به او کسب کنید. شما به این منظور متوسل به امام رضا ع می شوید و حاجت روا خواهید شد. شما در باره ی اهداف و آرمانهایتان پایبند هستید و می خواهید که قطعا اجرایشان کنید و خدای بزرگ از شما راضیست. شما به آنچه که کمال ذهنی شماست و باعث تعادل در زندگی تان می شود خواهید رسید. تشکر از همراهیتون.

IRAN : سلام خواهر دوستم که مجرده خواب دیده هر سه تا خواهر با هم حامله اند دو تا خواهر متاهل و یکیشون مجرده یکی از فامیلاشون میپرسه زهرا(دوستم) حاملست میگه آره اونم میگه خدا روشکر دوستم متاهله (تو یک ماه اخیر دوست و آشنا خواب حاملگی دوستمو دیدند ) ممنون از تعبیرتون

فریبا هراتی : سلام. دوست مجرد شما ایده و افکاری در سر دارد که عملی نشده و یا به فکر انجام پروژه ای است که هنوز انجام نشده و یا حتی از مسئله ای فکرش ناراحت است که نمی خواهد راجع به آن با کسی صحبت کند و رازش را در دل نگه داشته و غصه می خورد. خواهران متاهل او هم شاید واقعا حامله باشند و شاید آنها هم از مسئله ای نگران هستند و یا هدفی دارند که هنوز عملی نشده است. تشکر از همراهیتون

ستایش : سلام. سه بار تا حالا خواب دیدم که حامله هستم و روز زایمانم رسیده و هر سه بار مشکلی تو اون روز داشتم. بار اول می‌ترسیدم از نگه داری بچه، بار دوم استرس زایمان رو داشتم و بار سوم شکمم خیلی کوچک بود در حد سه چهار ماه در صورتی که میدونستم ۹ ماه کامله و می‌ترسیدم بچه خیلی کوچیک باشه.
و فقط تو خواب دوم بچه‌م دنیا اومد.
و توی همه‌ی خواب ها خاله‌ ام همراهم بود به نوعی انگار تو بیمارستان کنارم بود.
خواب سوم رو ۱۲ شهریور و ساعت ۵-۶ غروب دیدم.

فریبا هراتی : سلام. شما به خاطر مسئله ای ناراحت می شوید و یا هدف و پروژه ای قرار است به شما واگذار شود که شما به آن فکر می کنید یا حرفی در دل دارید که نمی خواهید راجع به آن صحبت کنید و مجبورید این را به صورت راز در دلتان نگه دارید. شما می ترسید که نتوانید هدفتان را بخوبی عملی کنید یا وظائفتان را به خوبی انجام دهید و خودتان را آماده ی تغییر شرایط زندگی تان نمی دانید. اگر بچه به دنیا آمده از غم رها خواهید شد و یا هدفی را عملی خواهید کرد. خاله ی شما با شما همفکری می کند و راهنمایی تان می کند یا شما به فرهنگ خانواده ی مادرتان وابسته هستید. نوشتن چند خواب در یک خواب آنهم به این صورت مختصر هم خلاف مقررات سایت است و هم ممکن است در تعبیر اشتباه به وجود بیاورد. شما فقط زایمان را ذکر می کنید ولی زوایای خواب است که تعیین کننده ی نوع مشکل شما و یا شاید نشان دهنده ی راه حل نجات شماست. لطفا هرگز چند خواب را در یک خواب تحت عنوان خوابهای مرتبط با هم ذکر نکنید تا خدای نکرده مدیون سایت و کارمندان آن نباشید. تشکر از همراهیتون.

Mohammad : سلام.امروز صبح خواب دیدم خانمم حامله است و خیلی شکمش بزرگه و کمی هم درد میکشه و قراره جایی بریم و من میگم با این شکم درد چجوری میتونی سوار ماشین بشی و اون میگه با اتوبوس بریم و من گفتم من اگه کنارت بشینم چون وضعیتت اینجوریه سر گیجه میگیرم.ممنون

فریبا هراتی : سلام. خانم شما به خاطر مسئله ای ناراحت است و راجع به آن حرف نمی زند. او می خواهد که شما از دیگران تبعیت کنید و هر چه که همه قبول کردند یا انجام دادند، شما هم همانکار را بکنید ولی شما تمایل دارید که خودتان کنترل زندگی تان را بدست بگیرید و می خواهید که از خودتان و خانمتان، به روش خودتان حمایت کنید. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

تعبیر خواب حاملگی
تعبیر خواب حاملگی
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *