تعبیر خواب دریا

تعبیر خواب دریا
تعبیر خواب دریا

تعبیر خواب دریا ( دریای آرام ، دریای طوفانی ، خوردن آب دریا ،شنا کردن و غرق شدن در آب دریا و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

محمد بن سیرین میگوید : 1-تعبیر دیدن خواب دریا پادشاهی یا عالمی است .2- اگر کسی در خواب ببیند که از دور به دریا می نگریست و نزدیک دریا نشد ، تعبیرش آن است که به هر آنچه امید دارد نرسد .3- اگر خواب ببیند که وارد دریا شد ، اما پای او خیس نشد ، نشانه آنست که از آتش دوزخ ایمن شود و کارهای دنیا بر او آسان شود .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :4- تعبیر خواب ایستادن در کنار دریا هم نشینی با بزرگان است .5- اگر کسی در خواب ببیند که روی آب دریا راه می رود نشانه آنست که در کار خطرناکی مداخله می کند که احتمال لغزش و سقوط او می رود ولی موفق می شود .6- معبران نوشته اند در ساحل دریا بودن و منظره تلاطم دریا را مشاهده کردن نشانه ای است از بیماری فرزندان .7- اگر در خواب ببینید که از کشتی بیرون می آیید و به ساحل قدم می نهید فرزند بیمار یا عزیز دیگری که بیمار دارید شفا می یابد .

تعبیر خواب دریا

لوک اویتنهاو می گوید :8- خواب کشتی رانی در دریا نشانه شهامت ریسک کردن است9- خواب افتادن در دریا نشانه ضرر و زیان و بدبختی است10- دیدن خواب دریای شفاف نشانه شادمانی است

ابراهیم کرمانی گوید :11- اگر کسی در خواب ببیند که در دریا است ، نشانه آنست که به خدمت پادشاه شود ، یا مطیع مردی عالم و فاضل شود .12- اگر کسی در خواب ببیند درمیان دریا متحیر مانده است ، نشانه آنست که کار او پر خطر است .13- اگر کسی در خواب ببیند که از دریا بیرون آمد ، نشانه آنست که بی غم شود .

جابر مغربی گوید :14- اگر کسی در خواب ببیند که در آب دریا رفت ، نشانه آنست که توفیق طاعت یابد .15- اگر کسی خواب ببیند که آب دریا زیاد شد ، نشانه آنست که لشگر پادشاه زیاد شود .16- اگر کسی خواب ببیند که آب دریا کم شد ، تعبیر ، آنست که لشگر پادشاه هلاک شود .17- اگر کسی خواب ببیند که آب از دریاها و رودها جمع شدند ، تعبیر ، آنست که که پادشاه آن دیار مال و خزانه خویش را به یکجا جمع کند .18- اگر کسی خواب ببیند که از دریا موج ها برخاست و جهان پر از ابر تاریک شده بود . نشانه گناه و عصیان مردم آن دیار است.19- اگر کسی خواب ببیند که از دریا موجی برخاست تعبیر ، آنست که به اندازه آن ، روزی حلال به دست خواهد آورد

آنلی بیتون می‌گوید :20- تعبیر خواب شنیدن زمزمه دریا ، به شما میگوید زندگی ای ملال آور و بی ثمر را سپری خواهید ساخت ، زندگی ای تهی از عشق و محبت .21- دیدن دریا در خواب ، نشانه آرزوهای بی ثمر است .

لوک اویتنهاو می گوید :22- تعبیر خواب دریای آرام ، شادمانی است

محمد بن سیرین میگوید : 23- دیدن خواب دریای آرام ، روشن و صاف ، نشانه آنست که پادشاه ، عالم و فاضل است . اگر تیره و صاف بود ، دلیل که مفسد و ظالم است .

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :24- خواب بودن در کشتی در دریای آرام تعبیرش امنیت و آرامش زندگی است .

لوک اویتنهاو می گوید :25- تعبیر خواب دریای ناآرام و طوفانی ، ناراحتی وغصه است26- دیدن خواب دریای مواج ، نیکبختی در تمام اموری که در آن گام برمیدارید

ابراهیم کرمانی گوید :27- اگر کسی در خواب ببیند که آب دریا خورد و آن آب سرد بود ، اگر بیننده خواب عالم است ، علمش بیشتر شود .28- اگر کسی در خواب ببیند که آب دریا می خورد و آن آب گرم بود ،نشانه آنست که او گناه میکند و تعبیر آن بسیار بد است29- تعبیر خواب خوردن آب دریا که گنده و ناخوش است ، نشانه آنست که دشمن بزرگی در زندگیش نمایان میشود

محمد بن سیرین گوید :30- اگر کسی در خواب ببیند که از دریا آب خوشگوار می خورد ، تعبیرش آنست که به انداره آن ، مال و نعمت به دست آورد31- تعبیر خواب خوردن همه آب دریا آنست که پادشاهی همه جهان را بگیرد .32- اگر کسی در خواب ببیند که از آب دریا مقداری بخورد ، نشانه آنست که به اندازه آن چه خورده است عزت یابد .

جابر مغربی گوید :33- اگر کسی در خواب ببیند که آب دریا شور است و از آن خورد ، نشانه آنست که کسب مال حلال را میگذارد و به مال حرام میپردازد

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :34- اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را خورد به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می رسد .35- اگر خواب خوردن آب دریا را ببینیم قطعا متنفع می شویم و سود می بریم .

محمد بن سیرین گوید :36- اگر کسی در خواب ببیند که در دریا شنا کرد و بیرون آمد ، نشانه آنست که از زندان و خدمت پادشاه به سلامت بیرون آید .

آنلی بیتون می‌گوید :37- اگر زنی خواب ببیند با همسر خود در دریا شنا می کند ، نشانه آن است که به نخستین آرزوهای خود دست می یابد .

محمد بن سیرین گوید :38- اگر کسی در خواب ببیند که در دریا غرق شد و مرد و بعد از آن روی آب آمد ، تعبیر ، آنست که در کار دنیا با حرص و طمع غرق شود .39- اگر کسی در خواب ببیند که غرق شد ولی از دریا سالم بیرون آمد ، دلیل است که از کار دنیا خلاصی یابد .

لوک اویتنهاو می گوید :40- تعبیر خواب غرق شدن در دریا بدبختی که به دست خود موجب شده اید

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :41- اگر در خواب خود را در حال غرق شدن در دریا ببینید گرفتار مشکلاتی می شوید .

مطالب مرتبط :

تعبیر خواب آب : دیدن آب در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آب زلال : دیدن آب زلال و تمیز در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آب تیره : دیدن آب تیره و کثیف در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آب جاری : دیدن آب جاری در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب شناکردن و آبتنی : شناکردن و آبتنی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب آب چشمه : دیدن آب چشمه در خواب نشانه چیست ؟

خواب غرق شدن : خواب غرق شدن چه تعبیری دارد ؟

 




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیر کلی   کیفیت یا مقدار دریا   خوردن آب دریا   در دریا   سایر موارد   is_jame_اقیانوس   is_jame_آب دریا   is_jame_آرام   is_jame_دریا   is_jame_مَد   is_jame_کف دریا

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

تعبیر خواب دریا

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

دیدن دریا در خواب نشانه پادشاهی است، یا عالمی. چنانچه در خواب ببیند که آب دریا روشن و صاف است، یعنی که پادشاه عالم و فاضل می باشد. اگر دریا در خواب تیره و صاف بود، یعنی که مفسد و ظالم است. اگر در خواب بیند که از آب دریا برخی بخورد، تعبیرش آن است که که به قدر آن چه خورده است عزت می یابد.

 

اگر در خواب ببیند که از دریا به شنا بیرون آمد، بدان معنی می باشد که از زندان و خدمت پادشاه به سلامت بیرون آید. اگر در خواب ببیند که در دریا غرق شد و بِمُرد و بعد از آن وی را بالا افکند، دلیل که در کار دنیا به حرص غرق گردد. اگر ببیند در خواب که غرق شد و باز از دریا بیرون آمد، تعبیر خواب دریا آن است که از کار دنیا خلاصی یابد. اگر در خواب ببیند که از دور به دریا می نگریست و نزدیک او نرفت، دلیل که بدانچه امید دارد نخواهد رسید. اگر در خواب ببیند که بر روی دریا همی شد، چنانکه پای او خیس نبود، بدان معنی است که از آتش دوزخ ایمن گردد و کارهای دنیا بر او آسان گردد.

تعبیر خواب دریا

 

ابن سیرین گوید:اگر در خواب ببیند که از دریا آب خوشگوار می خورد، تعبیر خواب دریا آن است  که به قدر آن، از پادشاه مال و نعمت یابد و اگر در خواب ببیند که جمله آب دریا را بخورد، یعنی که پادشاهی همه جهان را بگیرد. و بعضی از معبران گویند که به قدر آن که از آب دریا خورده بود وی را بزرگی و مال و نعمت حاصل گردد، چون آب روشن و صافی بود.

 

ابراهیم کرمانی میگوید:اگر کسی در خواب ببیند که در دریا است، یعنی که به خدمت پادشاه شود، یا مطیع مردی عالم و فاضل گردد. اگر در خواب ببیند درمیان دریا متحیر و فرومانده است، یعنی که کار او بر خطر است. اگر در خواب ببیند که از دریا بیرون می آید، دلیل است بی غم شود. اگر در خواب ببیند که آب دریا بخورد و به غایت سرد است. در تعبیر خواب دریا اگر بیننده عالم است از علم بهره تمام یابد. اگر بیننده خواب از مردم پادشاه است، از پادشاه ایمن گردد، یا علم آموزد، لکن از علم بهره مند شود. اگر بیند که آب دریا در خواب می خورد و سخت گرم است، دلیل که گناه کند و تعبیر خواب آن بینهایت بد می باشد. اگر در خواب ببیند که آب دریا گنده و ناخوش است، دلیل که او را خصمی بزرگ پیش آید و او را آن خصم بیم سخت است.

 

جابر مغربی گوید:اگر در خواب بیند که در آب دریا می رفت، دلیل است توفیق طاعت یابد. اگر در خواب ببیند که آب دریا زیاده شد، دلیل که لشگر پادشاه زیاد گردد. اگر در خواب ببیند که آب دریا کم شد، دلیل که لشگر پادشاه هلاک گردد. اگر در خواب ببیند که برخی از آب دریا بخورد و بر وی هیچ پدید نیامد، دلیل که پادشاه یا عالمی را هلاک نماید. اگر در خواب ببیند که آب از دریاها و رودها جمع شدند، دلیل که پادشاه آن دیار مال و خزانه خویش را به یکجا جمع نماید. اگر در خواب ببیند که از دریا موج ها برخاست و جهان از ابر تاریک شده بود. دلیل باشد بر گناه و عصیان مردم آن سرزمین. اگر در خواب بیند که از دریا موجی برخاست یا از دریا شکار می گرفت، تعبیرش آن است که به اندازه و قدر آن، روزی حلال یابد و عیش بر عیال او فراخ و گشاد گردد. اگر در خواب ببیند که آب دریا شور است که خورد، دلیل که کسب حلال بگذارد و کسب حرام کند.

 

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید:دریا در خواب پادشاه است ولی به نظر من دریا را نباید صرفا پادشاه دانست چون در زمان های مختلف دارندگان قدرت نام های مختلف داشته اند هر صاحب قدرت و شوکتی می تواند در خواب ما به صورت دریا ظاهر گردد.

 

گاهی این صاحب قدرت پادشاه است و گاه رئیس اداره و یا به قول فروید امپراطور و امپراطریس و حتی مدیر کلی مقتدر که بیننده خواب از او رعب دارد و می ترسد و یا به لطف و محبتش امید بسته است. تمام کسانی که ما نسبت به آن ها ضعف شدید داریم در خواب های ما به صورت پدیده های عظیم جلوه گر می شوند مانند دریا، آسمان، توفان، رعد و برق و یا شیر و پلنگ. عقیده فروید نیز عینا همین است حال اگر در خواب ببینیم که کنار دریا ایستاده ایم با چنین شخصیتی مجاور می شویم و چنانچه ببینیم از آب دریا می نوشیم متنفع می شویم و سود می بریم.

 

اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می رسد. اگر بیننده خواب ببیند که روی آب دریا راه می رود در کار خطرناکی مداخله می کند که احتمال لغزش و سقوط او می رود ولی موفق می شود.

 

معبران در تعبیر خواب دریا نوشته اند در ساحل دریا بودن و منظره تلاطم دریار را مشاهده نمودن نشانه ای است از بیماری فرزندان. چنانچه در خواب ببینید که از کشتی بیرون می آیید و به ساحل قدم می نهید فرزند بیمار یا عزیز دیگری که بیمار دارید شفا می یابد. اگر خود را در دریا در حال غرق شدن ببینید گرفتار مشکلاتی می شوید. بودن در کشتی در دریای آرام نشان امنیت و آرامش زندگی است.

تعبیر خواب دریاچه:

آنلی بیتون می‏ گوید:

۱ـ اگر دختری خواب ببیند کنار دریاچه ای گل آلود و خروشان تنهاست ، نشانه ی آن می باشد که به زودی در زندگی او تحولاتی صورت می پذیرد و بخاطر نادیده انگاشتن آموخته ها و تجربه های ثمربخش خود تأسف خواهد خورد .

۲ـ اگر خواب ببینید با قایقی بر دریاچه ای می رانید و آب از کف قایق ناگهان به درون فوران می کند ، نشانه آن است که پس از مدتی که تحت فشار قرار می گیرید ، سرانجام موفق می شوید به شهرت و افتخار دست یابید .

۳ـ اگر در خواب ببینید زوج جوانی به قایق بر دریاچه ای می رانند و قایقشان ناگهان در آستانه خطر غرق شدن قرار می گیرد ولی آن دو می توانند به گونه ای خود را نجات دهند ، نشانه ی آن است که دوستی در حق شما مرتکب خطایی می گردد. اما با رفتار پسندیده خود می تواند بار دیگر دل شما را به دست بیاورد .

۴ـ اگر خواب ببینید با کشتی بر دریاچه ای آرام و زلال حرکت می کنید ، نشانه ی آن است که با به دست آوردن ثروت می توانید به آرزوهای خود برسید .

۵ـ دیدن دریاچه گل آلود که گرداگردش را صخره ها و درختان عریان فرا گرفته اند ، نشانه ی خاتمه ناخوشایند امور عاطفی می باشد.

۶ـ دیدن دریاچه گل آلود که گردش را درختان سبز فرا گرفته است ، نشانه ی آن است که با غلبه بر شهوات و هوا و هوس های مادی ، با فضیلت و تقوای فطری خود می توانید در راهی سالم و پرمنفعت گام بردارید .

۷ـ دیدن دریاچه ای با آب زلال و شفاف که گردش را زمینهای لم یزرع فرا گرفته است ، علامت آن است که برای کسب ثروت دست به اعمال غیراخلاقی خواهید زد .

۸ـ اگر در خواب صورت خود را بر آب دریاچه ای زلال ببینید ،علامت آن است که دوستان صمیمی ، خوشی و شادی را برایتان به ارمغان خواهند آورد .

۹ـ دیدن عکس درختان پرشاخ و برگ بر آب دریاچه در خواب ، علامت آن است که جاذبه های معشوق شما را هر دم سوی خود خواهد کشید .

۱۰ـ اگر خواب ببینید ساکنین جزیره دریاچه ای شما را تهدید می کنند ، علامت آن است که وقت خود را بیهوده تلف خواهید کرد و سلامت خود را برای لذتهای نامشروع به خطر خواهید انداخت .

 

لوک اویتنهاو می گوید :

دریا زدگی در خواب  : یعنی مشکلات جسمانی

دریا نورد:

آنلی بیتون می‏گوید:۱ـ دیدن دریانوردان در خواب ، نشانه ی رفتن به سفرهای هیجان انگیز و طولانی است .۲ـ اگر دختری ، دریانوردی را به خواب ببیند ،علامت آن است که با رفتار سبکسرانه خود موجب خواهد شد ، نامزدش از او چشم بپوشد . اما اگر خواب ببیند دریانورد است ، نشانه آن است که با رفتار نادرست خود موجب خواهد شد دیگران او را نادیده انگارند .۳ـ اگر خواب ببینید دریانورد هستید ، علامت آن است که بر کشورهای دوردست سفر خواهید کرد . و از سفرهای خود تجربیات گرانبهایی به دست خواهید آورد .۴ـ اگر خواب ببینید کشتی بدون دریانورد یا ناخدا حرکت می کند ، نشانه آن است که رقبا شما را گرفتار دردسر خواهند کرد.

دزد دریایی:

دیدن دزدان دریائی که به کشتی شما حمله می کنند وطلاها و جواهرات شما را می دزدند و شما را می کشند . اگر چه در بیداری وحشتناک به نظر برسد ولی در خواب به این معنی است .کسانی شما را از بیم وحراس نجات می دهند و غم واندوهتان را از شما دور می کنند . و به شما بقا و طول عمر می بخشند.

کف دریا:

ابن سیرین می گوید :

تعبیر خواب دریا

اگر در خواب کف دریا بیند، دلیل منفعت بود از بزرگی. آنلی بیتون میگوید : اگر زنی کف دریا را به ماسه های ساحل به خواب ببیند ، نشانه ی آن است که لذات دنیوی او را از راه راست منحرف می سازد.

 

مسافرت از طریق دریا:

آنلی بیتون م‏ی گوید :

۱ـ اگر خواب ببینید از طریق دریا مسافرت می کنید ، نشانه ی آن است که علاوه بر گرفتن پاداشِ کارهای دشواری که به ثمر رسانده اید ، پول بسیار زیادی نیز به دستتان خواهد رسید .۲ـ اگر خواب ببینید هنگام مسافرت از طریق دریا با فاجعه ای روبرو می شوید ، نشانه ی آن است که گرفتار عشقهای دروغین خواهید شد .

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر کسی در خواب دید که از دور دریا را تماشا می کند، با رسیدن به آرزوهای خود فاصله دارد. اگر دید در میان دریا گرفتار شده به بلایی دچار می شود. اگر آب دریا را صاف و زلال دید و از آن خورد، از عالم و دانشمندی سخنان حکمت آور می شنود و اگر از آب کثیف دریا خورد، بیمار می شود ولی از بیماری بهبود می یابد. اگر دید بدون هراس در دریا شنا می کند، ثروتمند می شود و اگر آب زلال بود ثروت حلال و اگر آب ناخالصی داشت، آن ثروت از راه حرام به دست او می رسد.

اگر کسی دید روی آب دریا به راحتی راه می رود، و در آب فرو نمی رود، از صراط می گذرد و ایمن می شود و توفیق طاعت می یابد. اگر کسی خود را با دریا یکسان دید، خدمت بزرگی می رسد که عالم و فاضل است و از وی بسیار علوم را می آموزد. اگر در آب گرم دریا شنا می کرد، در آموختن علم حریص است ولی اگر سرد بود، بی رغبت است. اگر آب دریا را نوشید و آن را بد بو یافت، دشمن قوی پیدا خواهد کرد. اگر از دریا شکار می گرفت، روزی حلال یابد و عیش و نوش او افزون شود. اگر ببیند که از دریا موجی برخواست و جهان از ابر تاریک شده بود، نشانه گناه و عصیان مردم آن دیار است.

بعضی معبران می گویند دیدن دریا در خواب پادشاه یا حاکمی است، یا عالمی. اگر ببیند که آب دریا روشن و صاف است، دلیل که پادشاه عالم و فاضل است. اگر تیره و صاف بود، دلیل که مفسد و ظالم است. اگر ببیند که از آب دریا برخی بخورد، دلیل که به قدر آن چه خورده است عزت یابد. اگر ببیند که از دریا به شنا بیرون آمد، دلیل است از زندان و خدمت پادشاه یا حاکم، به سلامت بیرون آید.

تعبیر خواب دریا

اگر ببیند که در دریا غرق شد و بِمُرد و بعد از آن وی را بالا افکند، دلیل که در کار دنیا به حرص غرق شود. اگر ببیند که غرق شد و باز از دریا بیرون آمد، دلیل است که از کار دنیا خلاصی یابد. اگر ببیند که از دور به دریا می نگریست و نزدیک او نرفت، دلیل که بدانچه امید دارد نرسد. اگر ببیند که بر روی دریا می شد، چنانکه پای او تر نبود، دلیل است از آتش دوزخ ایمن شود و کارهای دنیا بر او آسان شود.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر کسی ببیند که در دریا است، دلیل که به خدمت پادشاه یا حاکم شود، یا مطیع مردی عالم و فاضل شود. اگر ببیند درمیان دریا متحیر فرومانده است، دلیل که کار او بر خطر است. اگر ببیند که از دریا بیرون آید، دلیل است بی غم شود. اگر ببیند که آب دریا بخورد و به غایت سرد است، اگر بیننده عالم است از علم بهره تمام یابد.

اگر بیننده خواب از مردم پادشاه است، از پادشاه ایمن شود، یا علم آموزد، لکن از علم بهره یابد. اگر ببیند که آب دریا می خورد و سخت گرم است، دلیل که گناه کند و تاویل آن به غایت بد است. اگر ببیند که آب دریا گنده و ناخوش است، دلیل که او را خصمی بزرگ پیش آید و او را آن خصم بیم سخت است.

جابر مغربی می گوید: اگر ببیند که در آب دریا می رفت، دلیل است توفیق طاعت یابد. اگر ببیند که آب دریا زیاده شد، دلیل که لشگر پادشاه زیاد شود. اگر ببیند که آب دریا کم شد، دلیل که لشگر پادشاه هلاک شود. اگر ببیند که برخی از آب دریا بخورد و بر وی هیچ پدید نیامد، دلیل که پادشاه یا عالمی را هلاک کند. اگر ببیند که آب از دریاها و رودها جمع شدند، دلیل که پادشاه آن دیار مال و خزانه خویش را به یکجا جمع کند.

اگر ببیند که از دریا موج ها برخاست و جهان از ابر تاریک شده بود، دلیل است بر گناه و عصیان مردم آن دیار. اگر ببیند که از دریا موجی برخاست یا از دریا شکار می گرفت، دلیل است که به اندازه و قدر آن، روزی حلال یابد و عیش بر عیال او فراخ و گشاد شود. اگر ببیند که آب دریا شور است که خورد، دلیل که کسب حلال بگذارد و کسب حرام کند.

دیدن مَدِ دریا در خواب، علامت پیشرفتن مطلوب کارهاست.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

aaa : سلام،پريشب خواب ديدم كه با خانوادم رفتيم يه شهري كه مثل كيش ميمونه رفتيم كنار ساحل و يه مسافتي رو راه ميريم كنار دريا و حتي شايد سوار قايق شديم و به جاهاي بكر دريا رفتيم آب خيلي زلال و شفاف بود يه جا حالت غواصي من ميام تو آب و لاك پشت و ماهي هاي زيبا ميبينم موقع برگشت تو آب كنار ساحل راه ميرفتيم كه من تو بين شن ها دستبند نقره اي ميبينم برميدارم ولي بعد دوباره ميندازم تو آب.برميگرديم هتل ميفهمم كه اين شهر مشهده و مامانم ميگه يه استراحت كنيم بريم زيارت.ورودي اتاق هامون سردر هاش سبز رنگه نورانيه، براي چايي خوردن ميايم لابي هتل كه ميز كناريمون من پسري رو ميبينم كه دوسش داشتم خيلي ولي الان با هم نيستيم و خيلي دعا ميكنم دوباره با هم باشيم ،تعجب ميكنم ميگم اينجا چيكار ميكني و اون منو سر ميزش دعوت ميكنه صحبت ميكنيم و پيشنهاد ميده اگه ميتوني به خانوادت بگو ما ميريم بيرون يه خورده بريم قدم بزنيم

فریبا هراتی : سلام. شما شورو شوق زیادی در وجودتان احساس می کنید و می خواهید به آرامش برسید. سعی می کنید منطقی فکر کنید ولی گاهی احساسات شما به شما غلبه می کند. شما می خواهید عمیقا در ضمیر ناخودآگاهتان جستجو کنید و احساسات واقعی تان را نسبت به کسی یا موضوعی بررسی کنید. می خواهید که ریشه ی مشکلاتتان را پیدا کنید. نگرش های تازه ای به ذهنتان می رسد و سعی می کنید که خردمندانه، صبورانه و به آرامی همه چیز را بررسی کنید. شما از اینکه فقط کسی به زندگی شما راه پیدا کند که برایتان همیشه بماند، راضی نمی شوید و می خواهید کسی به زندگی تان بیاید که عمیقا عاشقش باشید. به این خاطر شما متوسل به امام رضا ع می شوید و به عادات و رفتارهای قدیمی تان پایان می دهید. سعی می کنید که هویت تازه ای به خودتان بگیرید. شما می خواهید از شما حمایت شود و خواسته هایتان را بدست بیاورید. کسی که دوستش دارید هم دست به دعا برداشته و تمایل دارد که شرایط شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. او می خواهد که پیشرفت ثابت و آرامی در کنار و همراه شما داشته باشد و شما را بیشتر بشناسد. تشکر از همراهیتون.

امید : سلام خواب دیدم دختری که دوستش دارم به طرف دریا میرود تا غرق شود من به سمتش رفتم تا جلوش رو بگیرم ولی وقتی رسیدم انگار بیهوش بود یا مرده بود نمیدونم دقیقا سرش رو رو پاهام گذاشتم ودر این لحظه متوجه شدم بدنش از جلو کاملا معلوم است

فریبا هراتی : سلام. کسی که دوستش دارید، ناراحت است و غرق در احساسات منفی است. او نمی خواهد منطقی فکر کند. بنابر این یا از اینکه مسئولیت عملکردش را به عهده بگیرد طفره می رود و یا اینکه از ترس اینکه مبادا شکست بخورد، نمی خواهد ریسک کند. او برای تغییر آماده نیست و احساس ناامیدی می کند. تمام احساسات زنانه ی او برای شما مشهود است و او می خواهد که نیازهای او بر حسب احساسات زنانه اش نادیده گرفته نشود. تشکر از همراهیتون.

عصمت : سلام. بعدازظهری خواب دیدم انگار توی کشور خارج کنار دریا هستم البته چند دریا کنار هم بودند و یک راه که از پیاده رو هم کوچکتر بود ولی اسفالت بود دریا ها رو از هم جدا میکرد و من از همون راهی که وجود داشت نشسته بودم و پاهام رو توی دریا گذاشتم و چند قدمی راه رفتم و باز از توی دریا اومدم بیرون و از راه اسفالت به راهم ادامه دادم و دوباره مثل قبل داخل اب رفتم و داشتم با خودم میگفتم این دریای سیاه و تک تک دریاهارو نام میبردم ولی الان اسمشونو یادم نمیاد و با 3تا از خواهرام بودم که انگار مسیر رو گم کرده بودیم و از توی دریا میخواستیم بیاییم داخل ایران که از هر دریایی که بیرون میومدیم یک نفر راهنماییمون میکرد و اخرین باری که از دریا اومدیم بیرون ما رو بردن داخل یک مسجد که بهمون بگن از کجا ادامه راهو بریم.از خواب بیدار شدم.ممنون

فریبا هراتی : سلام. شما احساس می کنید که زندگی تان دچار هرج و مرج شده و کسی شما را درک نمی کند. می خواهید که جاپای قرص و محکمی در رابطه با موقعیتی که در آن قرار دارید، داشته باشید ولی احساس می کنید که بدون هیچ جهتی، در زندگی تان بی اراده به این طرف آن طرف می روید. شما نمی خواهید که زیر بار احساسات له شوید و سعی می کنید که راه حل مشکلاتتان را بیابید. در نهایت به شما می گویند که به خدای بزرگ توکل کنید تا با هدایت و راهنمایی او گشایش کار پیدا کنید. تکیه ی شما به هیچ کسی نمی تواند راهگشای شما باشد الا خداوند. تشکر از همراهیتون.

آذر : خواب دیدم تو یه ویلا تنها نشستم نزدیک دریا و همسرم با دوستاش کنار دریا بودن و صداشون میومد داشتن حرف میزدن و خوشحال بودن،رفتم کنار پنجره دیدم آب دریا تیره است داره میاد بالا دوییدم درو باز کنم قفل بود آب توخونه پرشد منو برد نزدیک سقف،میخواستم داد بزنم صداش کنم گفتم ولش کن داره با دوستاش حرف میزنم
داشتم خفه میشدم ک از خواب پریدم

فریبا هراتی : سلام. شما در ذهن خودتان و خلوت خودتان به تنهایی آرامش دارید ولی روابط تان با همسرتان خوب نیست. شما به شدت احساساتی شده اید و حرفتان را در دلتان نگه می دارید. احساسات منفی شدیدی در زندگی شما در جریان است و همسرتان به شما اجازه ی دخالت در کارهایش را نمی دهد و شما احساس تنهایی می کنید. شما بیش از حد تحت فشار بوده اید و صبرتان دارد تمام می شود. خیلی حرفهای ناگفته هست که درون گلویتان مانده و دارد خفه تان می کند. تشکر از همراهیتون.

Vahideh : سلام خانم هراتی گرامی
خواب میدیدم/١/من و مادرم با مانتوی مشکی لب دریا نشستیم.دریاش شبیه دریای خارج بود که شن‌های سفید داره و رنگ دریا سبز و آبی روشنه.چند نفری از مردم هم دور و اطراف بودن.برادر و پدرم با لباسای سفید اومدن.پدرم گفت بریم.مادرم هنوز نشسته بود ولی من بلند شدم گفتم آخه میخواستم برم تو دریا.بعد برگشتیم خونه.خونه بزرگ و سفید بود که من اونجا اتاق شخصی داشتم!رفتم تو اتاق دیدم تخت با تخته‌‌هایMDFنیمه‌کاره‌س.برادرم داشت اونجاها رو درست میکرد.من رفتم تو آشپزخونه دیدم یه سری چیزای سبز و لوله‌ای ریخته رو زمین.گفتم جمعشون کنم/٢/(در واقعیت کنار ناخونِ شستِ پای راستم،اذیت شده و حالت التهاب داشت و چرک میومد ازش)میدیدم دارم همون ناخون پام رو فشار میدم،و بیشتر از حالت طبیعیش،ازش چرک خارج میشه/٣/میدیدم پدرم با لباس‌های سفید بسمت فلکه دوم صادقیه درحرکت و نزدیکه برسه.همسر سابقم هم کمی دورتر از فلکه بود روو به سمت منزلش.اونم لباسش سفید بود اما کثیفی‌هایی بود رو لباسش.انگار پدرم میخواست بره سمت او یا کاری با او داشت(اما چه کاری میتونه باشه؟!)/۴/الهام چرخنده (بازیگر)رو میدیدم که بدون حجاب کنج دیوار و کنار ٣-۴تا پله نشسته بود رو پاهاش و خیره به جلوش بود فکر کنم تلفن به دست، پدر و برادرم با لباس‌های سفید ایستاده بودن جلوش نمیدونم چی گفتم بهش
(بین یک قسمتش از خواب بیدار شدم عزیزم)

فریبا هراتی : سلام. شما و مادرتان سعی می کنید که منطقی باشید و در رابطه با مسائل احساسی تان با هم همفکری می کنید. شما امیدوار هستید که آینده ای روشن و چشم اندازی مثبت داشته باشید. پدر و برادرتان نسبت به شما مهربان و صادقند و می خواهند که شما احساس آرامش داشته باشید. فکرتان راحت خواهد شد و ایده های تازه ای به ذهنتان می رسد. خانواده تان سعی می کنند که خیلی پاپیچ شما نشوند و اجازه دهند که خلوت و آرامش خودتان را داشته باشید. برادرتان سعی می کند که با سیاست رفتار کند تا شما احساس امنیت کنید. شما هم سعی می کنید که روابط خوبی با خانواده تان داشته باشید. شما افکار منفی را از ذهنتان پاک می کنید و قادر خواهید بود که استقلالتان را حفظ کنید و روی پای خودتان بایستید. پدر شما سعی می کند که با شما صداقت داشته باشد و خوشرفتار و ملایم باشد. همسر سابقتان سعی می کند که رفتاری با کرامت از خودش نشان دهد ولی خصلت های کثیف فکرش از رفتارش مشهود است. پدر شما هرگز نمی تواند کارهای او را نسبت به شما فراموش کند و دوست داشت می توانست حرفش را به او بزند. یکی از دوستان شما برای شما نقش بازی می کند و هر بار طرف یکی است!! به یکباره ممکن است او 180 درجه تغییر موضع بدهد و اخبار شما را به کسی گزارش کند، در حالی که وانمود می کند که سرش به کار خودش گرم است. او رفتار پدر و برادرتان را هم گزارش می کند!! مراقب او باشید. تشکر از همراهیتون.

Ad0rina : سلام وقتتون بخیر. خواب دیدم با دختر خاله هام در یک اتاقی بودیم که فکر کنم محل کار یا زندگی دختر خالم بود و ایشان یک حالت خسته داشت و میخواست بخوابه . از پنجره که بیرون رو نگاه کردم دریا رو دیدم که با فاصله خیلی کمی از ما بود و از دیدنش کلی لذت میببردم.به دختر خالم گفتم منم تصمیم دارم محل زندگیمو عوض کنم و یهو زدم زیر گریه و کلی گریه کردم و گفتم ولی من کرمان خیلی اذیت شدم (من دوران دانشجوییم کرمان بودم و خودم هم کرمانی هستم)در همین اوضاع یه سری آقا دم در بودن که انگار من به یکیشون توجه داشتم.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما به وضعیت و شرایط دختر خاله هایتان فکر می کنید و کسی که خسته بوده از نظر احساسی دچار استرس شده و یا رابطه ی او با کسی قطع شده ولی شما احساس آرامش می کنید و می خواهید که زندگی تان را متحول کنید. آرامش و خوشی و شادی به زندگی تان راه خواهد یافت. شما اهداف تازه ای دارید که باعث نشاط شما و گشایش کارتان می شود. تشکر از همراهیتون.

Zahra : سلام استاد عزیز و دوست داشتنی . در یک پارک خیلی بزرگ بودم ترتمیز و سرسبز بود و دریاچه بزرگی در میان پارک بود که تا چشم کار میکرد امتداد داشت (صاف نبود پیچ و خم داشت )همه چیز لذت بخش و آرامش بخش و زیبا بود هوا، عطر ، نور، دریاچه… از روی یک پل سفید و زیبا روی دریاچه رد شدم و آن را نگاه میکردم و لذت می‌بردم .ممنونم.

فریبا هراتی : سلام عزیزم. زندگی شما تحولی مثبت خواهد داشت. به آرامش و خیال راحت می رسید. احساس پاکی در زندگی تان جریان می یابد و زندگی برای شما سورپرایزهای خوشایندی به همراه خواهد داشت. امید و خوشنامی و تغییراتی بسیار خوشایند را در زندگی تان حس خواهید کرد. همیشه خوشحال و سلامت باشید. تشکر از همراهیتون.

مهسا : سلام عزیزم.من با پسری چندبن سال توی رابطه بودم.به ی دلایلی چند ماهی کات کردیم.حالا ک بهم برگشتیم من احساس میکنم دوسم نداره و فکرای بد میکنم دائم.
خواب دیدم من و اون اقا توی ی کوهستان طوری ک واسه اینکه ک دریا داشته باشه خیلی جایی عجیبی بود هستیم‌.بین دوتا کوه دریای خیلیییییی عمیقی بود و آبشم بسیار آبی بود و فضا بوی رودخونه میداد .ما کنار ساحلش ک وایساده بودیم من از عمقش میترسیدم اما اون اقا کل دستمو گرفته بود و میگفت نترس.من دمپایی یا کفشی پام نبود زیر پامو ک نگا کردم ی ماهیای خیلی قشنگی توی آب بودن ک دوس پسرمم میگفت خیلی قشنگن وچندتا از ماهیا رو بگیریم ببریم خونمون توی اکواریوم بزاریم.دائمم تو خواب منو میبوسید ایشون

فریبا هراتی : سلام. شما با چالشهای بزرگی در زندگی تان مواجه می شوید و احساسات پاکی در زندگی تان جریان دارد ولی در عین حال این احساسات بسیار عمیق هستند و شما نگران هستید که منطقی فکر نکنید. شاید حس می کنید که جاپای قرص و محکمی در رابطه با موقعیتتان ندارید ولی دوست پسرتان می خواهد که موضوعات احساسی مهم، نگرش های ارزشمند و ثروت و موفقیت و ماجراجویی های خوشایندی را در کنار شما تجربه کند. او شما را دوست دارد و می خواهد ارتباطش را با شما حفظ کند. تشکر از همراهیتون.

shabnam : سلام خانم هراتی جان خسته نباشین
لطفا خواب نمایش داده نشه.ممنونم از تعابیر بی تقص تون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. دوست شما سعی می کند که منطقی فکر کند و تعادل و روحیه اش را در زندگی بدست بیاورد. روحیه ی او بهتر شده و افکار مثبتی به ذهن او می رسد و به این فکر می کند که چطور باید در زندگی پیشرفت کند. او می خواهد شروعی تازه داشته باشد و زمینه ی رشد و موفقیتش را فراهم کند. من از خطی که در باره ی دست ساخته های خواهرتان نوشته اید نمی توانم تعبیری بنویسم چون برایم مفهوم و روشن نشد که منظورتان چیست. بله روحیه ی دوستتان رو به بهبودیست. تشکر از همراهیتون.

العبد : سلام خواهرم خواب دیده است:
من، برادرم (من) و عمه‌ام در یک محیطی هستیم که روبروی ما دریایی مواج یا یک سد خیلی بزرگ است و تعدادی دلفین خودشون رو تو ساحل انداختند و خودکشی کردند، من و برادرم آمدیم یکی از این دلفین ها رو توی دریا بندازیم اما موفق نشدیم عمه ام یکی از این دلفین ها را برداشت و به سرعت دوید تا دلفین رو توی آب بندازه و نتونست خودشو کنترل کنه و افتاد تو آب در خواب من می دانستم او شنا بلد نیست خودم نپریدم چون خوب شنا بلد نیستم برادرم آمد بپره من به برادرم اجازه ندادم، من و برادرم هریک به طرفی دویدیم تا کسی را پیدا کنیم دیدم که برادرم با یک خانمی که چادر سرش بود او را نجات دادند و من باورم نمی شد که عمه من نجات پیدا کرده است.

فریبا هراتی : سلام. شما به اتخاذ یک تصمیم مهم در زندگی تان فکر می کنید و مانعی برای رسیدن شما به موفقیت وجود دارد. شما احساس می کنید که زندگی تان دارد از کنترل خارج می شود و از نظر احساسی بی قرار هستید. نیاز به راهنمایی روحی و تفکری درست و یا الهاماتی دارید که ذهن شما را باز کند ولی فکرتان به جایی قد نمی دهد. شما نسبت به حل مشکلتان بد بین هستید و احساس یاس و ناامیدی دارید. عمه ی شما فکری به ذهنش می رسد که سعی می کند آن را عملی کند ولی فکر او منطقی نیست و او در عملی کردن هدفش شکست خواهد خورد و غرق در احساسات منفی خواهد شد که البته با راهنمایی کسی قادر خواهد بود دوباره درست و منطقی فکر کند. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

معبران تعابیر متفاوتی برای دیدن دریا در خواب آورده اند .جابر مغربی می گوید خوردن آب دریا در خواب به معنای مرگ یک پادشاه یا فردی بزرگ است .منوچهر تهرانی درباره تعبیر خواب دریا می گوید خوردن آب دریا در خواب به معنای بزرگی و عظمت و مقام والا می باشد . با پرشین وی همراه باشید .

جالب است بدانید با تمرین های ذهنی که می توانید انجام دهید می توانید کنترل خواب هایتان را بدست بگیرید .فقط کافی است خوابی را که دیده اید به یاد آورید در بیداری با خود تمرین کنید که دوست دارید خوابتان چگونه ادامه پیدا کند با تکرار این مراحل به صورت مداوم شما می توانید خواب را به شکل دلخواه خود درآورید .

تعبیر خواب دریا به روایت جابرمغربی 

چنانچه در خواب بیند که  دریا زیاده شد، یعنی لشگر پادشاه زیاد شود.

جابر مغربی می گوید

تعبیر خواب دریا

اگر بیند که آب دریا کم شد، یعنی لشگر پادشاه هلاک شود.

جابر مغربی می گوید

اگر بیند که برخی از آب دریا بخورد و بر وی هیچ پدید نیامد، دلیل که پادشاه یا عالمی را هلاک کند.

اگر بیند که آب دریا شور است که خورد، دلیل که کسب حلال بگذارد و کسب حرام کند.

منوچهر تهرانی می گوید

چنانچه ببینیم از آب دریا می نوشیم متنفع می شویم و سود می بریم. اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می رسد.

محمد بن سیرین گوید :

اگر بیند که از دریا آب خوشگوار همی خورد ، دلیل کند که به قدر آن ، از پادشاه مال و نعمت یابد و اگر بیند که جمله آب دریا را بخورد ، دلیل کند که پادشاهی همه جهان را بگیرد . و بعضی گویند که به قدر آن که از آب دریا خورده بود وی را بزرگی و مال و نعمت حاصل شود ، جون آب روشن و صافی بود

تعبیر خواب دریا به روایت ابراهیم کرمانی 

اگر بیند که آب دریا بخورد و به غایت سرد است. اگر بیننده عالم است از علم بهره تمام یابد. اگر بیننده خواب از مردم پادشاه است، از پادشاه ایمن شود، یا علم آموزد، لکن از علم بهره یابد. اگر بیند که آب دریا می خورد و سخت گرم است، دلیل که گناه کند و تاویل آن به غایت بد است. اگر بیند که آب دریا گنده و ناخوش است، دلیل که او را خصمی بزرگ پیش آید و او را آن خصم بیم سخت است.

اگر بیند که از دریا موج ها برخاست و جهان از ابر تاریک شده بود. دلیل بود بر گناه و عصیان مردم آن دیار. اگر بیند که از دریا موجی برخاست یا از دریا صید می کرد، به معنای روزی حلال و گشایش روزی است .

لوک اویتنهاو می گوید :

دریای مواج نماد نیکبختی در تمام اموری که در آن گام برمیدارید است .

لوک اویتنهاو می گوید :

غرق شدن در دریا نماد بدبختی می باشد که به دست خود موجب شده اید

منوچهر تهرانی می گوید

اگر خود را در دریا در حال غرق شدن ببینید گرفتار مشکلاتی می شوید. بودن در کشتی در دریای آرام نشان امنیت و آرامش زندگی است.

لوک اویتنهاو می گوید :

دریای آرام نماد شادمانی است

دریای متلاطم نماد ناراحتی وغصه است .

افتادن در دریا به معنای ضرر و زیان و بدبختی می باشد.

دریای شفاف نماد شادمانی است .

آنلی بیتون می گوید :

دیدن دریا در خواب ، علامت آرزوهای بی ثمر است .

تعبیر خواب دریا به روایت منوچهر مطیعی تهرانی 

اگر بیننده خواب ببیند که روی آب دریا راه می رود در کار خطرناکی مداخله می کند که احتمال لغزش و سقوط او می رود ولی موفق می شود. معبران نوشته اند در ساحل دریا بودن و منظره تلاطم دریار را مشاهده کردن نشانه ای است از بیماری فرزندان. چنانچه ببینید که از کشتی بیرون می آیید و به ساحل قدم می نهید فرزند بیمار یا عزیز دیگری که بیمار دارید شفا می یابد.

آنلی بیتون می گوید :

شنیدن زمزمه دریا با ساحل در خواب ، نشانه آن است که زندگی ای ملال آور و بی ثمر را سپری خواهید ساخت ، زندگی ای تهی از عشق و محبت .

آنلی بیتون می گوید :

اگر زنی خواب ببیند با همسر خود در دریا شنا می کند ، نشانه آن است که به نخستین آرزوهای خود دست می یابد .

بانک جامع تعبیر خواب , عصر ایران

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

خواب دریا از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب دریا چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر خواب خوردن آب دریا: اگر در خواب ببیند که از دریا آب خوشگوار می خورد، به قدر آن، از پادشاه مال و نعمت یابد و اگر در خواب ببیند که جمله آب دریا را بخورد، یعنی که پادشاهی همه جهان را بگیرد.

تعبیر دیدن دریا در خواب: تعبیر دیدن دریا در خواب پادشاه است.

اگر آب دریا تیره باشد پادشاه ظالم و گناهکار است.

تعبیر خواب دریای آرام: اگر آب دریا صاف باشد پادشاه خوب و عالم است.

تعبیر خواب دریا

دیدن آب دریا فراخی روزی بود.

اگر کسی بیند که در دریا است، دلیل که به خدمت پادشاه شود، یا مطیع مردی عالم و فاضل شود.

اگر بیند درمیان دریا متحیر فرومانده است، دلیل که کار او بر خطر است.

تعبیر خواب بیرون آمدن از دریا: اگر بیند که از دریا بیرون آید، دلیل است بی غم شود.

اگر بیند که آب دریا بخورد و به غایت سرد است. اگر بیننده عالم است از علم بهره تمام یابد. اگر بیننده خواب از مردم پادشاه است، از پادشاه ایمن شود، یا علم آموزد، لکن از علم بهره یابد.

اگر بیند که آب دریا می خورد و سخت گرم است، دلیل که گناه کند و تاویل آن به غایت بد است.

اگر بیند که آب دریا گنده و ناخوش است، دلیل که او را خصمی بزرگ پیش آید و او را آن خصم بیم سخت است.

دریا در خواب پادشاه است ولی به نظر من دریا را نباید صرفا پادشاه دانست چون در زمان های مختلف دارندگان قدرت نام های مختلف داشته اند هر صاحب قدرت و شوکتی می تواند در خواب ما به صورت دریا ظاهر گردد.

تعبیر خواب ایستادن کنار دریا: گاهی این صاحب قدرت پادشاه است و گاه رئیس اداره و غیره، اگر در خواب ببینیم که کنار دریا ایستاده ایم با چنین شخصیتی مجاور می شویم و چنانچه ببینیم از آب دریا می نوشیم متنفع می شویم و سود می بریم.

اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می رسد.

تعبیر خواب راه رفتن روی آب دریا: اگر بیننده خواب ببیند که روی آب دریا راه می رود در کار خطرناکی مداخله می کند که احتمال لغزش و سقوط او می رود ولی موفق می شود.

تعبیر خواب دریا و کشتی: بودن در کشتی در دریای آرام نشان امنیت و آرامش زندگی است.

تعبیر خواب بالا آمدن آب دریا: زیاد شدن لشگر پادشاه است.

تعبیر خواب داخل دریا رفتن: توفیق عبادت است.

تعبیر خواب دریای طوفانی: بلند شدن موج ها و تاریک شدن جهان از ابر این است که مردم آن منطقه گناهکارند.

تعبیر خواب دریای مواج: تعبیر خواب بلند شدن موج دریا یا شکار از دریا رزق و روزی حلال است و روزگارش خوب می شود.

تعبیر کم شدن آب دریا این است که لشگر پادشاه کم می شود.

تعبیر خوردن آب شور دریا: این است که کار حلالش را رها می کند و سراغ کار حرام می رود.

تعبیر بی آب شدن آب دریاها و رودخانه ها این است که دارایی پادشاه خیلی کم می شود.

خوردن آب دریا بدون پدید آمدن حالتی جدید،هلاک کردن پادشاه یا عالمی است.

تعبیر خواب شنا در دریا: اگر ببینی شناکنان از آب دریا بیرون آمده‌ای و لباس پوشیده‌ای، یـعـنـی از کار برای پادشاه خلاص می‌شوی، ولی اگر بر خلاف این ببینی یعنی گرفتار آن کار دنیوی، یعنی کار برای پادشاه خواهی ماند.

تعبیر دریای طوفانی: ناراحتی وغصه

تعبیر خواب دریای موج دار: نیکبختی در تمام اموری که در آن گام برمی‌دارید.

کشتی رانی در دریا: شهامت ریسک کردن

تعبیر خواب غرق شدن در دریا: اگر بیند که در دریا غرق شد و بمرد و بعد از آن وی را بالا افکند، دلیل که در کار دنیا به حرص غرق شود. اگر بیند که غرق شد و باز از دریا بیرون آمد، دلیل است که از کار دنیا خلاصی یابد.

تعبیر خواب نگاه کردن به دریا: گر بیند که از دور به دریا می نگریست و نزدیک او نرفت، دلیل که بدانچه امید دارد نرسد.

آشپزی
بیوگرافی
تعبیر خواب
داغ ترین ها
دانلود آهنگ
دکوراسیون

سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
شعرهای زیبا
عکس

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

تماس با ما

تعبیر خواب به طور کلی کاری دشواری است و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد، حضرت یوسف نبی علیه السلام علم تعبیر خواب را از نزد پروردگارش دریافت کرده است و به خوبی خواب های آن زمان را تعبیر می ‌کردند.

ما در این مقاله می‌ خواهیم درباره ی تعبیر خواب دریا حضرت یوسف صحبت کنیم، لطفاً تا پایان با ما همراه باشید.

تعبیر خواب دریا از نظر حضرت یوسف به این صورت است که اگر پادشاه و یا عالمی این خواب را ببیند، بنا بر روشن و تیره بودن آب تعابیر متفاوتی دارد؛ اگر آب دریا روشن و صاف باشد دلیل بر آن است که پادشاه عالم و فاضل است و اگر آب آن تیره و صاف بود نشانه ی فساد و ظلم است.

اگر افراد خواب ببیند که از آب دریا می خورند، این را بدانند که به همان اندازه ای که از آن آب خورده اند عزت و احترام پیدا می کنند.

طبق تعبیر خواب دریا حضرت یوسف افرادی که خواب ببیند در دریا شنا می کنند و از آن بیرون می آیند، تعبیر آن به این گونه است که از زندان و خدمت کردن به پادشاه جان سالم به در می ‌برند.

تعبیر خواب دریا

اما اگر ببینند که در دریا غرق می شوند و بعد از دریا بیرون می آیند، این خواب تعبیرش این است که از کار دنیوی راحت می شوند.

اگر خواب ببینند که از دور به دریا نگاه می ‌کنند و به دریا نزدیک نمی شوند، نشانه ی این است که به آرزوی خود نمی رسند.

اگر ببینند که به دریا می روند اما پاهای آن ها خیس نمی شود، نشانه ی این است که از آتش دوزخ ایمن هستند و کارهای دنیوی بر آن ها راحت خواهد بود.

دیدن آب دریا در خواب فراخی روزی است، اگر فردی ببیند که از آب دریا که گوارا است می‌نوشد به همان قدری که از آب می نوشد از پادشاه مال و نعمت می گیرد. اما اگر ببیند که همه ی آب دریا را یک جا می‌خورد یعنی پادشاهی تمام دنیا را روزی در اختیار می ‌گیرد.

معنی دریا در خواب پادشاه است اما صرفاً نباید تعبیر آن را به پادشاه بدانیم، زیرا  در زمان های مختلف نام قدرت ها متفاوت است ما می ‌توانیم دریا را هر صاحب قدرت و شوکتی بدانیم.

اگر ببینید دریا یخ زده و یا آب جوش آمده است، نشانه ی این است که شما در زندگی نمی توانید احساسات خود را به خوبی بروز دهید و احساس ضعف می کنید.

طبق تعبیر حضرت یوسف می‌ توانیم این استدلال را داشته باشیم که صاحب قدرت ممکن است رئیس، امپراتور، مدیر و هر شخص صاحب منصبی باشد که بیننده ی خواب از او وحشت دارد و می ترسد و  یا این که به لطف و محبت او امید دارد.

از نظر روانشناسی تمام افرادی که بیننده ی خواب نسبت به آن ها ضعفی دارد، در خواب به صورت پدیده های عظیم مثل دریا، توفان، آسمان ابری و … ظاهر می شوند.

دریا تعابیر مختلفی در خواب دارد تعبیر آن نیز بستگی به بیننده ی خواب دارد، ما در این مقاله سعی کردیم که تعبیر خواب دریا حضرت یوسف را برا ی شما همراهان عزیز بیان کنیم.

اگر شما هم نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید زیر همین مطلب با ما در میان بگذارید از شما سپاسگزاریم که با ما همراه بودید.

اشتراک گذاری 

از “نکاتی کلیدی برای پخت برنج بهتر” می ‌توانیم به جلوگیری از وا رفتن برنج اشاره کنیم. وقتی افراد برنج می پزند به هر دلیلی ممکن است آن را فراموش کرده و به دنبال کار دیگر باشند. نتیجه این کار جوشیدن زیادی برنج است که آن را نرم و وارفته …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دریا و دیدن آن در واقعیت به ما آرامش می‌دهد اما دیدن آن در خواب تعابیر مختلفی دارد.

 دریا یکی از جاذبه‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و یکی از نعمت های خداوند برای ما محسوب می شود.تابستان بهترین فرصت برای سفر به شمال و جنوب کشور برای دیدن دریا و زیبایی های اطراف آن است.شاید شما هم مانند بسیاری از افراد با دیدن دریا و موج هایش به آرامش برسید، اما دریا در خواب تعابیر مختلفی دارد.

ابن سیرین خواب دریا را این طور تعبیر کرده است «اگر بیند که از دریا آب خوشگوار همی خورد، دلیل کند که به قدر آن، از پادشاه مال و نعمت یابد و اگر بیند که جمله آب دریا را بخورد، دلیل کند که پادشاهی همه جهان را بگیرد و بعضی گویند که به قدر آن که از آب دریا خورده بود وی را بزرگی و مال و نعمت حاصل شود، جون آب روشن و صافی بود.»

تعبیر خواب دریا

مطیعی تهرانی تعبیر دیگری نیز از خواب دریا دارد که در آن چنین می‌خوانیم: «چنانچه ببینید که از کشتی بیرون می‌آیید و به ساحل قدم می‌نهید فرزند بیمار یا عزیز دیگری که بیمار دارید شفا می‌یابد.»

2323

در شهر اصفهان و در محله حکیم آن، مسجد حکیم قرار گرفته است که دارای یکی از تاریخی ترین سردرهای ایران است.

شلوغی ، آلودگی ، استرس ، کاشانه نشینی و دغدغه های دیگر در شهرهای بزرگ و صنعتی باعث شده تا افراد در ایام تعطیل به دنبال مکانی برای سکونت موقت و سفرهای کوتاه برای خود باشند تا بتوانند اندکی از این تنش های محیطی دور شده و به آرامش روحی دست یابند. از همین رو بسیاری از کسانی که در مرکز و جنوب کشور زندگی می کنند به دلیل آب و هوا و عدم وجود طبیعت سبز در محیط زندگیشان ، محیطی دلپذیری را برای سکونت موقت و سفر انتخاب میکنند که از جمله این مکان ها میتوان خطه ی زیبای شمال را نام برد . آب و هوای خوب ، محیط بکر و آرام ، دور بودن از خطر خشک‌ سالی و بسیاری از ویژگی های دیگر ، بستری مناسب برای خرید و فروش ویلا در شمال میباشد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را در خرید ویلا و ویژگی های مهم برای خرید ویلا در شمال بیشتر آشنا کنیم.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

تعبیر خواب دریا
تعبیر خواب دریا
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *