تعبیر خواب دندان لق

تعبیر خواب دندان لق
تعبیر خواب دندان لق

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی


فرارو(تصاویر) اختتامیه لیگ تندرستی با ساز و رقصDownloads-icon

داشتن دندانهای زیبا و ردیف یکی از دلخواسته های هر فردی است و معمولا برای زیبایی آنها هم روشهای زیادی وجود دارد. اما گاهی اوقات در خواب و رویا خواب دندان به حالات منفی باعث اضطراب و نگرانی در فرد خواب ببینده می شود. و فرد معمولا برای تعبیر خواب دندان به روشهای مختلف متوسل می شود و تمامی تعابیر مختلف دندان در خواب را پیگیر می شود.

مثلا تعبیر خواب دندان شکسته شده در خواب متفاوت است با تعبیر خواب دندان درد و یا دیدن دندانهای افتاده در خواب می تواند دارای معانی متفاوتی باشد. دندان سیاه و کرم خورده در خواب دارای تعبیری متفاوت است به نسبت تعبیر دندان کثیف در خواب. ما در این مقاله از مجله تازه شو برای شما به طور کامل در این مورد مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.تعبیر خواب دندان لق

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق

دیدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بیت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خویشان.

دندان به خواب اهل بیت صاحب خواب است و دندانهای بالا دلالت کند بر نرینه و دندان زیرین، دلالت کند بر مادینه و دندان پیشین دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران کند یا بر مادر و پدر است و دندانهائی که بر جنب آن باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان کند و دندانهائی که بر جنبِ دندانهای دیگر است که آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان کند و دندانهای دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال کند و دندانهای پسین، دلیل بر کسی کند که از خویشانِ دور باشد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

دندان بالا در مقابل چشم است، دلیل بر نرینه کند و دندان زیرین در مقابل پیشانی است، دلیل بر مادینه کند. اگر بیند دندانهایش جمله در کنارش افتاد، پس جمله را در کف خود گرفت، دلیل که خویشان خود را جمع کند و نگذارد که از او جدا گردند. اگر بیند از دندانهای او بوی خوش می آمد، دلیل که خویشان بر وی ثنا گویند. اگر به خلاف این بیند، دلیل که خویشان بر وی غیبت کنند. اگر بیند دندانش درد می کرد و برکند، دلیل که مال یابد. اگر بیند دندان او سیاه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر بیند که دندانهایش افتاده بود و در کهنه بست، دلیل که او راعمری دراز است، چنانکه همه تبارِ خویش را در گور کند.

دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های فک بالا مردان خانواده هستند و دندان های فک زیرین زنان.اما نسبت دادن نرینگی و مادینگی به دندان ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان های بالا نر هستند و دندان های فک پائین ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما دارند. این درست تر می تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانیم.

بنا به گفته تونی کریسپ خالق کتاب فرهنگ تفسیر رویا دیدن دندان در خواب اشار به:

به طور کلی دندان: پرخاشگری، دفاع، توانایی ما برای “با چنگ و دندان چسبیدن به زندگی”، توانایی ما برای بدست آوردن آنچه می‌خواهیم، سخنانی که از دهانمان خارج می‌شوند یا “فرو داده می‌شوند”، نحوه‌ی حضور ما در اجتماع دارد. این رویا می‌تواند نشانه‌ای از سن و سال فرد رویابین نیز باشد. (مثلا دیدن دندان‌های شیری و غیره)

تصویر بی دندان شدن در خواب: اگر شخصی را بدون دندان یا با دندان‌هایی اندک مشاهده کنیم، معمولا این احساس در ما برانگیخته می‌شود که آن شخص قدرت و تاثیر خود را در حیات از دست داده است، او زندگی را “باخته است” و این دقیقا همان چیزی است که از دست دادن دندان‌ها در رویا به تصویر می‌کشند: از دست دادن و “باختن” حتی اگر موقتی باشد. این امر ممکن است به این صورت به تجربه نوعی مرگ، یا از دست رفتن نفس تا درجه‌ای خاص منجر می‌شود.

دندان فاسد: بخشی دردناک یا فاسد از احساسات، زندگی، یا روابط فرد، سخنان خشم‌آلود یا تاسف بار.

دندان مصنوعی: سخنان دروغ، نقاب‌های دروغین، پیمان شکنی، رو به پیری رفتن و از دست دادن زیبایی ظاهر.

به بیرون تف کردن مقدار زیادی دندان: چیزی شما را وادار به اعتراف؛ سخن گفتن و یا ابراز عواطف می کند.

ریختن دندان ها: اغلب حس از دست دادن را به تصویر می‌کشد، از قبیل از دست دادن اعضای خانواده یا عزیزان، روند پیری که به پختگی و جا افتادگی منجر می‌شود، بنابراین،‌ نگرانی‌های در مورد پیری و عوض شدن تصویر شخص را نیز به همراه دارد. وقتی نخستین دندان‌های ما در حدود هفت سالگی می‌ریزد، این امر احتمالا نخستین تجربه ما در زمینه‌ی از دست دادن بخش‌هایی از بدنمان است و گویا چیز غریبی روی می‌دهد، شاید بترسیم که سایر اعضای بدنمان نیز بیفتند و آن ها را از دست بدهیم. احساس از دست دادن چیزی، یا احساس اینکه پیر و ناخوشایند به نظر آییم.

اگر فقط یک دندان افتاد: این رویا ممکن است به از دست دادن چیزی، تغییر و یا مرگ کسی اشاره کند.

کشیدن دندان: به زعم یونگ، این رویا برای زنان به معنای زایمان است. به طور کلی، این رویا به فقدان و یا لطمه‌ای دردناک اشاره دارد.

همانطور که تونی کریسپ دندان‌ها و افتادن آن را نمادی از اعمال و رفتار هر یک از ما بیان کرد کارل گوستاو یونگ نیز دیدن این خواب را تصویری از حالات و روحیات ما در زندگی بیداری می‌داند. در ادامه به 7 موردی که باعث دیدن رویای افتادن دندان می‌شود اشاره خواهیم کرد.

یک تئوری این است که خواب در مورد دندان، منعکس کننده نگرانی های شما در مورد ظاهرتان است و اینکه به چشم دیگران چگونه میایید. دندان هاتان به شما کمک می کند تا تصویری جذاب ارائه کنید و نقش مهمی در فرآیند ارتباط با جنس مخالف دارند، خواه برق زدن دندان از سفیدی باشد خواه در فرآیند بوسیدن و نوازش کردن.

پس این خواب ها ممکن است ناشی از ترس از رد شدن، طرد شدن، حس کردن این مساله که جذاب نیستید، حس کردن اینکه از نظر جنسی فرد مطلوبی نیستید، یا ناشی از افزایش سن باشد. برای پشتیبانی ازین تئوری، یک تحقیق در مورد خواب، دریافته است که زن ها در دوران یائسگی، بیشتر در مورد دندان هاشان خواب می بینند. پس به نظر می رسد که ارتباطی است بین بالا رفتن سن و دیدن خواب های بیشتری در مورد دندان.

دندان ها، یک فاکتور مهم برای جذابیت شما هستند و اینکه چگونه به چشم دیگران میایید. توجه کردن به اینکه چگونه به نظر می رسید، یک حساسیت رایج است

وقتی که دندان ندارید، شما ممکن است سختتان باشد که حرف بزنید یا کلمات را ادا کنید. پس خواب دیدن افتادن دندان ممکن است ناشی از مسائل ارتباطی باشد. شما در مورد چیزی صحبت نمی کنید یا حس می کنید که از انجام کاری بازداشته می شوید. شاید شما مشکلاتی در ابراز عقیده، یا بیان منظورتان داشته باشید.

خواب دیدن اینکه دندان هاتان بیرون می افتد یا خراب می شود ممکن است برگردد به ترس هایتان در مورد شرمنده شدن از اینکه در برخی موقعیات، از خود حماقت نشان دهید. شاید شما حس می کنید که برای وظیفه ای که در دست دارید، آماده نیستید و می ترسید که دست انداخته شوید. این خواب ها، نگرانی های شما را خیلی بزرگتر از حد معمولی که هستند نشان می دهد. در بیشتر موارد، همه ی نگرانی شما بی دلیل است. برخی اوقات چیزی که تصور می کنید، بدتر از چیزی است که در واقعیت است

دندان ها برای گاز زدن، پاره کردن، جویدن و خرد کردن استفاده می شود. به همین خاطر، دندان ها سمبلی از قدرت هستند. و از دست دادن دندان ها در خوابتان ممکن است ناشی از حس بی قدرت بودن باشد.

آیا در موقعیت فعلی، قدرتی ندارید؟(روی موقعیت فعلی تسلط ندارید؟) شما حس ناامیدی می کنید وقتی که صدایتان شنیده نمی شود و کسی به حرفتان توجه نمی کند. ممکن است حس پست بودن (دون شان بودن) کنید و شاید حس می کنید که در برخی موقعیت ها یا روابط در زندگی تان، اعتماد به نفس ندارید.

این خواب ممکن است بیانگر این باشد که شما نیاز دارید با اعتماد به نفس تر باشید و به اهمیت چیزی که باید بگویید، باور داشته باشید

در کتاب های تفسیر خواب قدیمی، خواب های مربوط به گم کردن و از دست دادن دندان، به سو تغذیه یا رژیم غذایی بد اشاره داشت. این گفته ممکن است هنوز هم در مورد برخی از کسانی که خواب می بینند، کارا باشد. خواب می تواند نشانه ای از ناسالم بودن دهان و دندان باشد و اینکه شما نیاز دارید به دندان پزشک مراجعه کنید

ما معمولا باور نداریم که خواب ها، پیشگو یا پیش بینی برخی از وقایع آتی هستند. اگرچه افرادی هستند که اعتقاد دارند این خواب ممکن است به بیماری یا مرگ یکی از نزدیکان مربوط باشد. ما این مورد را هم به عنوان امکان تعبیر این رویا در اینجا قرار می دهیم. تصمیم با شماست.

خواب دیدن اینکه دندانتان می افتد بیانگر این است پولی به دست شما خواهد رسید. این گفته مبتنی بر افسانه ی قدیمی فرشته دندان است. اگر شما یک دندانتان بیفتد و زیر بالش گذارید، فرشته ی دندان برای شما پول بیاورد.

طبق گفته ی چینی ها، گفته می شود که اگر دروغ بگویید دندان شما می افتد. پس خواب ممکن است بیانگر این باشد که شما در مورد موضوعی، صادق نیستید یا حیله به خرج می دهید.

مطیعی تهرانی: اگر دندان کرسی شما درد می‌کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان اختلاف پیدا می‌کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک بیرون آوردید از همسرتان جدا می‌شوید. برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می‌شود.

لیلا برایت: اگر خواب ببینید که دندان‌هاى خود را پر مى‌کنید، به این معناست که باید مراقب خود باشید تا دچار اشتباه نشوید.

افتادن دندان در خواب

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید دکتر دندان شما را می‌کشد، نشانه آن است که به بیماری سخت و درد ناکی مبتلا خواهید شد. اگر خواب ببینید دکتر دندان شما را پر می‌کند، نشانه آن است که پس از نگرانی بسیار اشیاء قیمتی خود را پیدا خواهید کرد. اگر خواب ببینید تعدادی از دندانهای خود را پر کرده‌اید، نشانه آن است که با درگیری‌هایی شدید مواجه می‌شوید و می‌کوشید از کنار آن‌ها بگذرید. اگر خواب ببینید دندانهای کرم خورده خود را می‌کشید، علامت آن است که به فقر و تنگدستی دچار خواهید شد. اگر خواب ببینید یکی از دندانهای خود را می‌کشید و آن دندان را گم می‌کنید، نشانه آن است که به کاری رو می‌آورید که چندان دلپذیر و سودآور نیست.تعبیر خواب دندان لق

آنلی بیتون:

اگر خواب ببینید جرم دندانهایتان پاک می‌شود، نشانه آن است که موقتأ به بیماری دچار خواهید شد. وظایفی که به عهده شما گذاشته شده است عاقلانه به پایان خواهید رساند. مسواک زدن دندان‌ها در خواب، نشانه آن است که برای حفظ ثروت خود کوشش و تقلایی بسیار خواهید کرد اگر خواب ببینید دندانپزشکی، دندانهای شما را جرم گیری و تمیز می‌کند، نشانه آن است که در مقابل افراد مختلف اجتماع از منافع شخصی خود دفاع خواهید کرد. اگر خواب ببینید از تماشای دندانهای زیبا و سفید خود لذت می‌برید، نشانه آن است که در پی برآورده شدن آرزوهای خود به شادمانی بزرگی دست می‌یابید.

اگر خواب ببینید یکی از دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که خبرهایی بد به گوش شما خواهد رسید. اگر خواب ببینید دوتا از دندانهای شما می‌افتد، علامت آن است که ناخواسته به اوضاع بدی کشانده خواهید شد. و اگر خواب ببینید که سه تا از دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که اتفاقات خیلی بدی برایتان رخ خواهد داد. اگر خواب ببینید تمام دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که مرگ و قحطی در اجتماع رواج خواهد داد. اگر خواب ببینید در اثر ضربه ای دندانتان می‌شکند، نشانه آن است که با مرگ و میر و حوادثی تلخ روبرو خواهید شد. اگر خواب ببینید یکی از دندانهایتان پوسیده و شکسته است، نشانه آن است که در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. طرح‌ها، نیمه تمام متوقف خواهد شد، بیماری گریبانتان را خواهد گرفت. و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.

نظر من دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان. دندان های پیشین زینت چهره به حساب می آیند و فرزندان نیز زیب و زینت زندگی ما محسوب می گردند.

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشانش بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می میرد. با توجه به این که آن دندان کدام است. گفتم که دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های پیشین فرزندان و خواهران و برادران.

اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه ای خوب برای او و خانواده اش اتفاق می افتد. اگر ببیند که دندانهایش کثیف و زشت است غمی به آن ها می رسد که جنبه خانوادگی دارد.

اگر بیننده خواب ببیند که همه دندان هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان ها زیاد سفید و براق شده شخصی که دندان به او انتصاب می یابد شاخص می شود و ممتاز می گردد و اگر دندان کرسی شما درد می کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان اختلاف پیدا می کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک بیرون آوردید از همسرتان جدا می شوید. برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می شود.

ژوئن 27, 2018

سلام وقت بخیر من دیشب حدود ساعت چهار پنج خواب دیدم سر جلسه امتحانم و یهو دندان جلو ام افتاد شروع کردم گریه کردن تو دستم بود یهو به بقیه دندونام که دست میزدم انگار کاملا لق بودن با کوچکترین اشاره ای می افتادن دومیش هم افتاد با گویه رفتم سمت بوفه دانشگاه گفتم شیر بدین بهم دندونم افتاده به من یه پاکت شید دادن من دوتا دندونمو انداختم تو پاکت شیر خودمم جلو اینه داشتم دندونام نگاه میکردم یه نگاه به پاکت شیر انداختم دیدم دندونام شدن سه تا ولی خیلی بزرگ شده بودن اصن ریشه هم نداشتن از روی لثه کنده شده بودن تعبیرش چیه 😐

سلام من خواب دیدم یکی از دندانهای پایین ردیف جلو لق شده تعبیرش چی میتونه باشه

منم دیشب دقیقا همین خواب رو دیدم ک یکی از دندونای جلو ردیف پایینم لق شده،تعبیرش رو متوجه نشدین ک ب منم بگین؟!!!!میترسم اتفاق بدی بیفته😟

آقا منم دقیقا همین خوابو دیدم ، قضیه چیه؟!

من خواب دیدم که دندان آسیابم شیری وفاسد بود ولی شده بود و داشت می افتاد تعبیرش چیه؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام من خواب دیدم یکی از دندان های جلوییم کمی لق شده

سلام! خوابتان بسیار ناکامل تعریف شده است و ازین رو نمی توان تعبیر استواری را برایش آورد؛ ذکر جزئیات خوابتان باعث بهتر تعبیر شدن خواب می شود؛ اما با وجود این: خوابتان یعنی درباره ی موضوعی، درست صحبت نکرده اید. به پیامدهای حرف های تان یا آنچه درباره ی دیگران می گویید، اشاره دارد.

سلام دیشب خواب دیدم پسر ۱۵ سالم اومده به من میگه مامان ببین دندونم لق شده ؟؟؟ ی دندون جلو ی دونه هم عقب تر بود

سلام! خوابتان گویای آرمان، امیدها، گنجایش و بخش جوان شماست. ممکنست حس می کنید که برای وظیفه ای که در دست دارید، آماده نیستید و می ترسید که دست انداخته شوید. نگرانی هایتان را خیلی بزرگ تر از حد معمولی که هستند، می نمایاند. بیشتر نگرانی هایتان بی دلیل اند. گاهی آنچه تصور می کنید، بدتر از چیزیست که در واقعیت است. از دیدگاه تعبیر خواب سنتی: صدقه ای بدهید!تعبیر خواب دندان لق

با سلام

من خواب دیدم در جایی بودم شبیه استادیوم. از خانواده ام خداحافظی کردم و میخواستم به خانه بروم. ناگهان ساق پاهایم دچار مشکل شد و بد راه میرفتم.یک ماشین در کنارم ایستاد که راننده اش پسری بود که از نیم رخ چهره ی قشنگی داشت.من را به بیمارستان برد و ‌دکتر گفت باید آنژیو بشوم.متوجه شدم که چهره ی پسر اصلا زیبا نیست و فقط میخواستم از‌ او دور بشوم.در بیمارستان هفتمین دندان فک بالا سمت چپ کمی لق شد و من ان را با زبانم در سر جایش نگه میداشتم

تعبیرش چیست

سلام! خوابتان گویای عزم و اراده تان برای موفقیت و دستیابی به هدف هایتان است. لازمست فعال تر، تهاجمی تر و جسورتر باشید. یک رابطه یا فصلی از زندگی تان، پایان می دهید. به مرحله ی جدیدی از زندگی تان پا می گذارید. نمایانگر نبود تعادل، خودمختاری یا استقلال در زندگی تان است. ممکنست قادر یا مشتاق نباشید که روی پای خود بایستید. شاید جسارت ندارید و نمی خواهید روی پای خود بایستید. علامتی ازین است که لازمست سلامت فیزیکی یا ذهنی تان را شفا یا بهبود بخشید. لازمست به جریان زندگی روزمره تان برگردید. تعبیر دیگر: کنترل بدن تان را از دست می دهید. شاید ازینکه کنترل بدن تان را از دست دهید، می ترسید. درباره ی موضوعی، درست صحبت نکرده اید. به پیغامدهای حرف های تان یا آنچه درباره ی دیگران می گویید، اشاره دارد. نیاز به شفای روحی و احساسی دارید (روح و احساس تان را جلا دهید). می تواند روی نگرانی های پزشکی و درمانی تأکید کند. شاید زمان رفتن و یک معاینه ی فیزیکی است.

سلام من امروز صبح ساعت ۱۰ -۱۱ صبح خواب دیدم یکی از دندان های عقب و بالای من لق هست داشتم تکون میدادم کشیده شد و همراه اون پنج دندانم افتاد پنج دندون من دایمی نبود یعنی سه تا کنا هم بود دوتاش هم از بغلش چسبیده بود

سلام! خوابتان یعنی ممکنست حس می کنید که برای وظیفه ای که در دست دارید، آماده نیستید و می ترسید که دست انداخته شوید. نگرانی هایتان را خیلی بزرگ تر از حد معمولی که هستند، می نمایاند. بیشتر نگرانی هایتان بی دلیل اند. گاهی آنچه تصور می کنید، بدتر از چیزیست که در واقعیت است. تعبیر دیگر: درباره ی موضوعی، درست صحبت نکرده اید. به پیامدهای حرف های تان یا آنچه درباره ی دیگران می گویید، اشاره دارد.

سلام من امروز ساعت یازده یک خوابی دیدیم که دندان جلوی من پایین لق شد و وقتی بهش دست زدم افتاد و بهد از اون دو تا دیگه از دندان هایم لق شدن که دندان های عقب بودن و ارتودنسی داشتم

سلام! خوابتان یعنی ممکنست حس می کنید که برای وظیفه ای که در دست دارید، آماده نیستید و می ترسید که دست انداخته شوید. نگرانی هایتان را خیلی بزرگ تر از حد معمولی که هستند، می نمایاند. بیشتر نگرانی هایتان بی دلیل اند. گاهی آنچه تصور می کنید، بدتر از چیزیست که در واقعیت است. تعبیر دیگر: درباره ی موضوعی، درست صحبت نکرده اید. به پیامدهای حرف های تان یا آنچه درباره ی دیگران می گویید، اشاره دارد.

سلام

بنده دندون عقل پایینم خیلی پوسیده و خراب است وبخاطر این ویروس هفت ماهیه میترسم برم و بکنمش درخواب دیدم همون دندون لق شده وازش چرک میادومیریزه کف دستم

البته بگم چند روزیه حال روحی خوبی ندارم وهمش درفکر و گریه کردن هستم .ممنون میشم جواب بدید

سلام! خوابتان نمایانگر دانش جدید و پدیدار شده است. چیزی نو درباره ی خودتان می آموزید. تعبیر دیگر: ممکنست بگویدتان که درباره ی موقعیتی، هوشمندانه تر عمل کنید. مطمئن شوید که درباره ی چیزها بدرستی فکر می کنید! ممکنست چیزی گفته اید که نباید می گفتید. ممکنست حرف های احمقانه یا غلط را ادا کرده اید که بسوی خودتان بر می گردند. باید جنبه ای از احساس تان را بیان کنید. ممکنست از برخی تعصب ها، نگرش ها یا احساسات منفی دیگری که در تلاش برای رها شدن هستند، سرپناه داشته باشید. این احساسات را باید تصدیق کنید و با آنها کنار بیایید!

سلام من بعدازظهر خواب دیدم که دیوار خانه پدریم کلا کارگرها درآوردن دارن بجاش یه دیوار نو ومحکم میسازن واز اونور خودم داخل حیاط بودم وهی نگاه میکردم میدیدم دندانم لق شده درصورتی که ظاهرشون خیچ مشکلی نداشت وسفید بود وبعد خودم با دست خودم درش آوردم وگفتم خوب دوباره جاش درمیاد به خواهرم میگم من قبلا هم چنتا از دندونام همینجوری بودن خودم درشون اوردم ودوباره جاش دندون در آوردمممنون میشم تعبیر کنید

سلام! خوابتان نمایانگر تمایل تان برای ساخت خانه، خانواده و مرام های خانوادگی شماست. بازتابی از جنبه های خودتان است که در طی زمانی که در آن خانه زندگی کردید، مهم بوده یا رشد یافته اند. ممکنست احساساتی ناتمام را تجربه کنید که در پی موقعیتی در بیداری تان است. تعبیر دیگر: ممکنست نمایانگر تفکر قدیمی تان باشد. لازمست روی خودتان کار کنید و ذهن تان را کاوش کنید. جنبه ای از روان تان است که هنوز توسط شما پذیرفته یا استفاده نشده است. بر مسأله هایتان غلبه می کنید و بر مانع ها فائق می آیید. درباره ی موضوعی، درست صحبت نکرده اید. به پیامدهای حرف های تان یا آنچه درباره ی دیگران می گویید، اشاره دارد.

سلام من خواب دیدم که دندان نیشم درد میکند و لق هست بعد دندونم رو به سمت داخل فشار دادم که سرجاش برگرده و دردش یه دفعه بهتر شد ممنون میشم تعبیرش رو بگید

سلام! خوابتان یعنی سخنانی را گفته اید که برای دیگران، دردناک بوده اند. نمایانگر تردید و بی میلی در دنبال کردن هدف هایتان است. اگر خیلی منتظر بمانید، فرصت ممکنست از دست برود. تعبیر دیگر: حس می کنید توسط مسأله ای احساسی، ضعیف می شوید. علامتی از انرژی، کوشش، تشویق و انگیزه است. حرکتی تازه برای موفقیت در زندگی دارید. همچنین در نظر بگیرید که چگونه ممکنست شما یا کسی در زندگی تان ساده لوح باشد.

سلام خواب دیدم که دندون نیش بالام لق شده و باهاش بازی کردم که یهو کنده شد و کلی چیز سیاه رنگ ازش ریخت بیرون… میشه لطفا تعبیرش رو بگید؟

سلام! خواب‌تان نمادی از ناشناخته، ناخودآگاه، خطر، راز، تاریکی، سوگواری، طرد شدن، نفرت یا کینه‌توزی است. شما را به کنکاش ژرف‌تر در ضمیر ناخودآگاهتان وا می‌دارد؛ چون درک بهتری از خودتان کسب کنید. همچنین، گویای نبود عشق و نبود حمایت است. جنبه‌ی مثبت‌تر: گویای احتمال‌ها، فرصت‌ها و موردهای بالقوه است. مانند لوحی تمیز یا خالی است. اگر حس‌تان خوشی و لذت باشد، پس می‌تواند گویای ویژگی‌های معنوی و صفت‌های الهی نهفته باشد. درباره‌ی موضوعی، درست صحبت نکرده‌اید. به پیامدهای حرف‌های‌تان یا آنچه درباره‌ی دیگران می‌گویید، اشاره دارد. تعبیر دیگر: سخنانی را گفته‌اید که برای دیگران، دردناک بوده‌اند.

سلام

خواب دیدم ک دندان کرسی بالایی لق میخورد ولی نمیافتد

سلام! خواب‌تان بسیار ناقص است و ازین رو نمی‌توان تعبیر استواری را برایش آورد؛ اما با وجود این: خواب‌تان یعنی در مورد موضوعی، درست صحبت نکرده‌اید. به پیامدهای حرف‌های‌تان یا آنچه درباره‌ی دیگران می‌گویید، اشاره دارد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

با عضویت رایگان در خبرنامه ستاره به گلچینی از جدیدترین اخبار و معتبرترین منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دسترسی پیدا خواهید کرد.

سماتک

تعبیر خواب دندان لق

تعبیر خواب دندان لق
تعبیر خواب دندان خراب
تعبیر خواب دندان پوسیده
تعبیر خواب دندان درد
تعبیر خواب دندان افتادن
تعبیر خواب دندان سفید و تمیز
تعبیر خواب دندان کشیدن
تعبیر خواب دندان مصنوعی
تعبیر خواب دندان جدید درآوردن

تعبیر خواب دندان لق جلو
تعبیر خواب دندان لق و شکسته
تعبیر خواب دندان لق خونی
تعبیر خواب دندان لق افتاده
تعبیر خواب دندان لقی
تعبیر خواب دندان لق کشیدن
تعبیر خواب دندان لق دیدن
تعبیر خواب دندان لق بچه
تعبير خواب لقي دندان

تعبیر خواب لق شدن دندان جلو
تعبير خواب لق شدن دندان جلو
تعبیر خواب لق شدن دندان جلویی
تعبیر خواب لق شدن دندان های جلو
تعبیر خواب دندان لق شده جلو
تعبیر خواب لق شدن دندان جلو پایین
تعبیر خواب لق شدن دندان جلو بالا
تعبیر خواب لق شدن و افتادن دندان جلو
تعبیر خواب دیدن لق شدن دندان جلو

تعبیر خواب دندان درد
تعبير خواب دندان درد
تعبیر خواب دندان درد شدید
تعبیر خواب دندان درد مرده
تعبير خواب دندان درد مرده
تعبیر خواب درد دندان عقل
تعبیر خواب درد دندان نیش

تعبیر خواب دندان خراب بیفتد
تعبیر خواب دندان خراب کشیدن
تعبیر خواب دندان خراب افتاده
تعبير خواب دندان خراب افتادن
تعبیر خواب دندان خراب و لق
تعبیر خواب دندان خراب مرده
تعبیر خواب دندان خراب کنده شده
تعبیر خواب دندان خراب کندن
تعبیر خواب دندانهای خراب

تعبیر خواب دندان خراب
تعبیر خواب دندان خراب کشیدن
تعبیر خواب دندان خراب بیفتد
تعبیر خواب دندان خراب افتاده
تعبیر خواب دندان خراب شکسته
تعبير خواب دندان خراب افتادن
تعبیر خواب دندان خراب و لق
تعبیر خواب دندان خراب مرده
تعبیر خواب دندان خراب کنده شده

تعبیر خواب دیدن افتادن دندان خراب
تعبیر افتادن دندان خراب در خواب
تعبیر دیدن افتادن دندان خراب در خواب
تعبیر خواب افتادن دندان خراب چیست؟
تعبیر خواب افتادن دندان خراب جلو
تعبیر خواب افتادن دندانهای خراب
تعبیر خواب افتادن دندان آسیاب خراب
تعبیر خواب خراب شدن و افتادن دندان

 

ديدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بيت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خويشان.

 

دندان به خواب اهل بيت صاحب خواب است و دندانهاي بالا دلالت كند بر نرينه و دندان زيرين، دلالت كند بر مادينه و دندان پيشين دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران كند يا بر مادر و پدر است و دندانهائي كه بر جنب آن باشند، دليل بر عم و فرزندان و عمان كند و دندانهائي كه بر جنبِ دندانهاي ديگر است كه آن را ثنايا خوانند، دليل بر مهتر و بزرگ خاندان كند و دندانهاي ديگر، دليل بر خالان و فرزندان خال كند و دندانهاي پسين، دليل بر كسي كند كه از خويشانِ دور باشد

 

دندان بالا در مقابل چشم است، دليل بر نرينه كند و دندان زيرين در مقابل پيشاني است، دليل بر مادينه كند. اگر بيند دندانهايش جمله در كنارش افتاد، پس جمله را در كف خود گرفت، دليل كه خويشان خود را جمع كند و نگذارد كه از او جدا گردند. اگر بيند از دندانهاي او بوي خوش مي آمد، دليل كه خويشان بر وي ثنا گويند. اگر به خلاف اين بيند، دليل كه خويشان بر وي غيبت كنند. اگر بيند دندانش درد مي كرد و بركند، دليل كه مال يابد. اگر بيند دندان او سياه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر بيند كه دندانهايش افتاده بود و در كهنه بست، دليل كه او راعمري دراز است، چنانكه همه تبارِ خويش را در گور كند.

 

دندان ها افراد خانواده ما هستند. معبران سنتي اعتقاد داشتند که دندان هاي فک بالا مردان خانواده هستند و دندان هاي فک زيرين زنان.اما نسبت دادن نرينگي و مادينگي به دندان ها درست نيست چرا که هيچ دليلي وجود ندارد که ثابت کند که دندان هاي بالا نر هستند و دندان هاي فک پائين ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامي است که افراد نزد ما دارند. اين درست تر مي تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانيم. به نظر من دندان هاي کرسي همسر و پدر و مادر هستند و دندان هاي جلو فرزندان. دندان هاي پيشين زينت چهره به حساب مي آيند و فرزندان نيز زيب و زينت زندگي ما محسوب مي گردند. اگر بيننده خواب ببيند که دندانش کف دست يا روي زمين افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثيف و آلوده نشد و مفقود نگرديده باشد يکي از خويشانش بيمار مي شود يا آسيبي به او وارد مي آيد ولي اگر در خاک آلوده و يا مفقود شده او مي ميرد. با توجه به اين که آن دندان کدام است. گفتم که دندان هاي کرسي همسر و پدر و مادر هستند و دندان هاي پيشين فرزندان و خواهران و برادران. اگر بيننده خواب ببيند که دندانش را کرم خورده و درد مي کند گرفتار دشمني شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار قرض و بدهي مي شود و وامدار مي گردد. اگر بيننده خواب ببيند که دندان هايش سفيد و براق است زندگي خانوادگي رونق و جلا مي يابد و حادثه اي خوب براي او و خانواده اش اتفاق مي افتد. اگر ببيند که دندانهايش کثيف و زشت است غمي به آن ها مي رسد که جنبه خانوادگي دارد. اگر بيننده خواب ببيند که همه دندان هايش کثيف است يا حداقل عادي است يا يکي از دندان ها زياد سفيد و براق شده شخصي که دندان به او انتصاب مي يابد شاخص مي شود و ممتاز مي گردد و اگر دندان کرسي شما درد مي کرد و متورم و آماسيده شده بود با همسرتان اختلاف پيدا مي کنيد و اگر آن را کشيديد و به دست خود يا پزشک بيرون آورديد از همسرتان جدا مي شويد. براي زن نيز همين تعبير هست يعني اگر دندان کرسي خود را بکشد از شوهرش جدا مي شود.

 

تعبیر خواب دندان پوسیده در خواب چیست؟

دشمن است

 

تعبیر خواب دندان شکستن در دعواچیست؟

شما با خانواده قهر و جدل خواهید کرد

 

تعبیر خواب دندان درآوردن مرده چیست؟

جایگاه ان مرحوم عالیست

 

تعبیر خواب دندان لق و شکسته چیست؟

نزا و درسر و بلا است

 

تعبیر خواب دراوردن دندان عقل چیست؟

خیر و خوبی است

 

تعبیر خواب افتادن دندان چیست؟

مریضی و بلا است

 

تعبیر خواب لق شدن دندان جلو چیست؟

تعبیر خواب دندان لق

فرزند شما مریض خواهدشد

 

تعبیر خواب لق شدن دندان نیش چیست؟

خصومت و در گیری بافامیل

 

تعبیر خواب درآوردن دندان چیست؟

خیر و خوبی است

 

تعبیر خواب دندان درآوردن کودک چیست؟

بسیار نیکوست

 

تعبیر خواب کشیدن دندان لق چیست؟

بیماری و گرفتاری ست

 

تعبیر خواب دندان شکسته چیست؟

دعوا و نزا در خانواده است

 

تعبیر خواب دندان نیش چیست؟

فرزندان است

 

تعبیر خواب کشیدن دندان عقل چیست؟

بیماری است

 

تعبیر خواب کشیدن دندان لق چیست؟

از بیماری و گرفتاری رها میشوید

 

تعبیر خواب دندان لق چیست؟

بیماریست

 

تعبیر خواب کشیدن دندان پوسیده چیست؟

طلاق است

 

تعبیر خواب دندان مصنوعی چیست؟

از همسر فعلی جدا و همسر بدتری اختیار خواهی کرد

 

تعبیر خواب دندان عقل درآوردن چیست؟

دندان در اوردن تعبیرش نیکوست

 

تعبیر خواب دندان پایین چیست؟

زنان هستند

 

تعبیر خواب دندان بالا چیست؟

مردان هستند

 

تعبیر خواب شکستن دندان جلو چیست؟

مردی در خانه بیمار یا فوت میکند

 

تعبير خواب دندان های فک بالا مردان چیست؟

خانواده هستند

 

تعبير خواب دندان های فک زیرین چیست؟

زنان هستند

 

تعبير خواب دندان های کرسی چیست؟

همسر و پدر و مادر هستند

 

تعبير خواب دندان های جلو چیست؟

فرزندان هستند

 

تعبير خواب افتادن دندان ها در كف دست يا روي زمين چیست؟

مرگ و بيماريست و بستگي به اين دارد كدام دندان باشد

 

تعبير خواب دندان كرم خورده چیست؟

گرفتار دشمني ميشويد

 

تعبير خواب درد دندان چیست؟

گرفتار قرض و بدهي خواهي شد

 

تعبیر خواب دندان سفيد و درخشان چیست؟

رونق و جلا در خانواده است

 

تعبیر خواب دندان کثیف و زشت چیست؟

از خانواده غمی به او می رسد

 

تعبير خواب دندان های کثیف وتميز مختلط با هم چیست؟

دندانی که تمیز و درخشان باشد در جامعه ممتاز و موفق خواهد شد

 

تعبیر خواب دندان کرسی چیست؟

شما با همسر خود دعوا خواهید کرد

 

تعبیر خواب کشیدن دندان کرسی چیست؟

طلاق است

 

تعبیر خواب کندن و بیرون اوردن دندان چیست؟

از همسرتان جدا خواهید شد

 

تعبیر خواب لق شدن دندان چیست؟

بیماری است

 

دندان به خواب اهل بیت صاحب خواب است و دندانهای بالا دلالت کند بر نرینه و دندان زیرین، دلالت کند

بر مادینه و دندان پیشین دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران کند یا بر مادر و پدر است

و دندانهائی که بر جنب آن باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان کند

و دندانهائی که بر جنبِ دندانهای دیگر است که آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان کند

و دندانهای دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال کند و دندانهای پسین، دلیل بر کسی کند که از خویشانِ دور باشد
بعضی از معبراندر تعبير خواب دندانگویند:

دندانهای پیشین و آن چه از جانب دست است، دلیل بر پدر و مادر کند.

اگر بیند دندان پیشین او می جنبید، دلیل که از این جماعت که وصف کردیم یکی بیمار شود.

افتادن دندان، گذاردن وام است و بعضی گویند، دلیل که زود هلاک شود و بعضی گویند، دلیل بر جنگ و خصومت است.

اگر بیند دندان پیشین او بر کف دستش افتاد یا بر کنار یا بر زمین افتاد و به خاک آلوده نگردید،

دلیل که او فرزندی یا خواهری یا برادری آید، اگر بیند دندان پیشین او بر زمین افتاد و در میان خاک ضایع گردید،

دلیل که از این جماعت یکی هلاک شود، یا جدا شود، چنانکه هیچکس از وی نشان ندهد.

اگر بیند بعضی از دندان بشکست یا ضایع شد، دلیل که به یکی از ایشان بلا و آفتی رسد.

اگر بیند دندان پیشین او کوفته شد، دلیل که او را با چنان کسان خصومت افتد.

اگر بیند یکی از دندان پیشین او کنده شد، دلیل که یکی از این جماعت را سخنی زشت گوید و از وی مفارقت جوید.

اگر بیند دندانهای پیشین او زیاده شد یا خوب و پاکیزه شد، دلیل که یکی از کسان را خیر و خرمی و زیادی رفعت و منزلت است.

اگر بیند در جنب دندان پیشین او دندان زیرین است، دلیل که او دختری آید.

اگر بیند جمله دندانهایش بر دندانهای دیگر، چون تاویل دندانهای پیشین باید کرد و هر دندانی که تعلق بدان کس دارد.

اگر بیند دندانهای او از آبگینه بود یا از سیم یا از سفال و مانندآن، دلیل که اجل او نزدیک آمده باشد.

اگر بیند که از دل او دندان رسته است، دلیل که زود هلاک شود

 

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی دندان تو به کف دستَت یا روی زمین افتاده و خاکی نشده است یا اینکه به کناری افتاده است، تعبیرش این است که با توجه به نوع دندان صاحب یکی از آن‌ها خواهی شد، یعنی اگر دندان جلوئی افتاده صاحب فرزند یا برادر و یا خواهر می‌شوی. اگر ببینی همۀ دندان‌هایت در کف دست یا کنارت ریخته است، یـعـنـی عده بستگان تو بیشتر می‌شود. ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی همۀ دندان‌هایت در کنار تو ریخته است و تو هم آن‌ها را برداشته و در کف دست خودت قرار دادی، یـعـنـی بستگانت را جمع کرده و نمی‌گذاری از تو جدا شوند. اگر ببینی دندان‌هایَت افتاده و تو هم آن‌ها را در پارچۀ کهنه‌ای بسته‌ای، یـعـنـی عمر تو طولانی می‌شود طوریکه مرگ همۀ تبار و دودمان خود را می‌بینی و آن‌ها را به خاک میسپاری.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی دندان تو روی زمین افتاده و درمیان خاکها گم شده است، یـعـنـی با توجه به نوع دندان یکی از آن‌ها هلاک شده یا جدا می‌شود به طوری اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند. اگر ببینی همۀ دندان‌های تو روی زمین ریخته و در میان خاک‌ها گم شده است، یـعـنـی عده‌ای از بستگانت هلاک می‌شوند (دفع بلا و گرفتاری).
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی همۀ دندان‌های تو در زبانَت جمع شده است، ولی دوباره به جای خودشان برگشتند، یـعـنـی بستگانت از تو شکایت می‌کنند.
ابراهیم کرمانیدر تعبير خواب دندانگوید:

دندان بالا در مقابل چشم است، دلیل بر نرینه کند و دندان زیرین در مقابل پیشانی است، دلیل بر مادینه کند.

اگر بیند دندانهایش جمله در کنارش افتاد، پس جمله را در کف خود گرفت، دلیل که خویشان خود را جمع کند و نگذارد که از او جدا گردند.

اگر بیند از دندانهای او بوی خوش می آمد، دلیل که خویشان بر وی ثنا گویند.

اگر به خلاف این بیند، دلیل که خویشان بر وی غیبت کنند. اگر بیند دندانش درد می کرد و برکند، دلیل که مال یابد.

اگر بیند دندان او سیاه شد، او را غم و اندوه رسد.

اگر بیند که دندانهایش افتاده بود و در کهنه بست، دلیل که او راعمری دراز است، چنانکه همه تبارِ خویش را در گور کند.
جابر مغربیدر تعبير خواب دندانگوید:

اگر بیند که دندانش درد می کرد و در دست فرا گرفت، دلیل که منفعت یابد و منفعت از سی درم کمتر نباشد و زیاده از صد درم نباشد،

به دست چپ گرفتن آن منفعت کم از سیصد درم نبوده و زیاده از ده هزار درم نباشد.

اگر به هر دو دست گرفت، دلیل که مال فراوان یابد. اگر بیند که از دهان دندانی خون آلود فرا گرفت،

دلیل که منفعت را از آن کس است که آن دندان برگیرد، لکن او مصیبتی رسد.

اگر بیند که بعضی از دندانهایش ناپدید شد، دلیل که به عدد آن از خویشان وی به غربت روند و به سلامت باز آیند.

اگر بیند که همه دندانهای وی در میان زبان جمع شد و دیگر باز جای خود نشست، دلیل که خویشان وی شکایت کنند از او.
حضرت امام جعفر صادقدر تعبير خواب دندان میفرماید:

دیدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بیت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خویشان.
تعبير خواب دندان چیست؟

تعبیر کلی
تعبیر خواب دندان، خانواده و فامیل تو می‌باشد.
تعبیر خواب دندان‌های ردیف بالا به جنس مذکر و مرد، و ردیف پائین به جنس مونث و زن مربوط می‌شود.
تعبیر خواب دندان‌های جلو، مربوط به فرزندان و خواهران و برادران می‌شود،
تعبیرش به فرزندان و خواهران و برادران یا پدر و مادر مربوط می‌شود، ‌‌‌‌‌
دندان‌های جلو و دندان‌هایی که در طرف راست می‌باشد تعبیرش به پدر و بستگان پدر مربوط می‌شود ‌‌‌‌‌
دندان‌هائی که در طرف چپمی‌باشد تعبیرش به مادر و بستگان مادر مربوط می‌شود.
تعبیر خواب دندان‌های کنار دندان جلو به عمو و فرزندانش مربوط می‌شود.
تعبیر دندان‌های نیش به بزرگتر فامیل مربوط می‌شود.
تعبیر سایر دندان‌های کنار دندان‌های نیش، به خاله‌ها و فرزندانش مربوط می‌شود.
تعبیر دندان‌های عقب به بستگانش دور مربوط می‌شود.
تعبير خواب دندان چیست؟
اگر در خواب ببینی دندان‌های تو زیادتر شده یا خوب و پاکیزه هستند،
تعبیرش این است که با توجه به نوع دندان یکی از آن‌ها صاحب مقام و منزلت و خیر و خرمی خواهد شد.
اگر ببینی در کنار دندان تو دندان دیگری درآمده است، یـعـنـی اگر جزء دندان‌های ردیف بالا است با توجه به نوع دندان صاحب یکی از آن‌ها از جنس مذکر و مرد و اگر ردیف پائین باشد از جنس مونث و زن خواهی شد؛
مثلا اگر در کنار دندان جلوئی بالا باشد صاحب فرزند پسر یا برادر خواهی شد، ‌‌‌‌‌
یا اگر در کنار دندان جلوئی پائین باشد، صاحب فرزند دختر خواهی شد.
اگر ببینی از قلب تو دندان روییده است، یـعـنـی به زودی هلاک خواهی شد
دندان‌درد
اگر در خواب ببینی دندانی را که درد می‌کند را کنده‌ای، تعبیرش این است که مال و اموال به دست می‌آوری،
تعبير خواب دندان چیست؟
اگر ببینی دندانی را که درد گرفته، کشیدی و در دست گرفته‌ای،
یـعـنـی سود و منفعتی به میزان سی الی صد درهم به دست می‌آوری،
ولی اگر ببینی آن را با دست چپ گرفته‌ای، یـعـنـی به اندازۀ سیصد الی ده هزار درهم سود و منفعت به دست می‌آوری، یا چنانچه با هر دو دست خودت گرفته‌ای،
تعبیرش این است که مال و اموال فراوان به دست خواهی آورد .
اگر کسی که مرده است را در خواب خودت ببینی که از درد دندان ناله می‌کند،
یـعـنـی در زمان حیاتش فحش و ناسزای فراوانی به دیگران گفته است.
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی همۀ دندان‌های تو در زبانَت جمع شده است، ولی دوباره به جای خودشان برگشتند، یـعـنـی بستگانت از تو شکایت می‌کنند.
اگر در خواب ببینی قسمتی از دندان تو شکسته یا از بین رفته است، تعبیرش این است که با توجه به نوع دندان یکی از آن‌ها دچار آسیب و گرفتاری و بلا می‌شوند.
اگر ببینی دندان تو کوبیده شده است، یـعـنـی با توجه به نوع دندان با یکی از آن‌ها درگیری و دشمنی پیدا می‌کنی.
اگر ببینی دندان تو در جایش محکم نیست و لق شده است، یـعـنـی با توجه به نوع دندان یکی از آن‌ها بیمار می‌شود.
تعبير خواب دندان چیست؟
اگر ببینی بعضی از دندان‌هایت ناپدید شده است، یـعـنـی به تعداد آن دندان‌ها بستگانت به غربت می‌روند و با سلامتی برمی‌گردند.
اگر ببینی از بیخ و بُن دندانت خون بیرون آمده است، یـعـنـی بستگانت باعث اندوه و ناراحتی تو می‌شوند.
اگر ببینی دندان تو سیاه شده است، یـعـنـی دچار غم و اندوه می‌شوی
اگر در خواب ببینی دندان‌هایت بوی خوبی می‌دهند، تعبیرش این است که بستگانت تو را تحسین می‌کنند، ولی اگر ببینی بوی بدی می‌دهند، یـعـنـی بستگانت پشت سر تو غیبت و بدگوئی می‌کنند.
اگر ببینی دندان‌های تو از شیشه یا سفال و یا چیزهایی مثل آن‌ها شده است [منظور چیزهای شکستنی می‌باشد]، یـعـنـی به زودی از دنیا خواهی رفت
دندان‌درد
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینی دندانی را که درد می‌کند را کنده‌ای، تعبیرش این است که مال و اموال به دست می‌آوری، جابر مغربی نیز می‌گوید: اگر ببینی دندانی را که درد گرفته، کشیدی و در دست گرفته‌ای، یـعـنـی سود و منفعتی به میزان سی الی صد درهم به دست می‌آوری، ولی اگر ببینی آن را با دست چپ گرفته‌ای، یـعـنـی به اندازۀ سیصد الی ده هزار درهم سود و منفعت به دست می‌آوری، یا چنانچه با هر دو دست خودت گرفته‌ای، تعبیرش این است که مال و اموال فراوان به دست خواهی آورد .
ابن سیرین می‌گوید: اگر کسی که مرده است را در خواب خودت ببینی که از درد دندان ناله می‌کند، یـعـنـی در زمان حیاتش فحش و ناسزای فراوانی به دیگران گفته است.

 




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیر کلی   نوع دندان   رویش یا پاکیزگی   دندان‌درد   ریختن دندان   آسیب یا از دست دادن   سایر موارد   is_jame_بی دندان   is_jame_دندان   is_jame_دندان نیش   is_jame_دندان پزشک

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟تعبیر خواب دندان لق

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هشت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هشت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هشت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، چنانچه عضو سایت هستی ابتدا می بایست از طریق قسمت ورود به حساب وارد حساب کاربری خودت بشی و یا اگر عضو نیستی می بایست از طریق قسمت عضویت عضو سایت بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

تعبیر خواب دندان
لق,تعبیر خواب دندان لق شدن,تعبیر خواب دندان لق و شکسته,تعبیر خواب لقی
دندان,تعبیر خواب لقی دندان,تعبیر خواب کشیدن دندان لق,تعبیر خواب کندن
دندان لق,تعبیر خواب افتادن دندان لق,تعبیر خواب لق شدن دندان جلو,تعبیر
خواب لق شدن دندان نیش,تعبیر خواب دندان درآوردن,تعبیر خواب دندان درآوردن
بچه,تعبیر خواب دندان درآوردن,تعبیر خواب دندان درآوردن نوزاد,تعبیر خواب
دندان درآوردن کودک,تعبیر خواب دندان درآوردن مرده,تعبیر خواب دندان
درآوردن جنین,تعبیر خواب درآوردن دندان عقل,تعبیر خواب درآوردن دندان
جدید,تعبیر خواب درآوردن دندان اضافه,تعبیر خواب دندان شکسته,تعبیر خواب
دندان شکسته جلو,تعبیر خواب دندان شکسته شده,تعبیر خواب دندان شکسته,تعبیر
خواب دندان نیمه شکسته,تعبیر خواب ابن سیرین دندان شکسته,تعبیر خواب دندان
شکستن,تعبیر خواب دندان نیش شکسته,تعبیر خواب دندان های شکسته,تعبیر خواب
دندان آسیاب شکسته,تعبیر خواب دندان کشیدن,تعبیر خواب دندان کشیدن ابن
سیرین,تعبیر خواب کشیدن دندان جلویی,تعبیر خواب کشیدن دندان عقل,تعبیر خواب
کشیدن دندان لق,تعبیر خواب کشیدن دندان نیش,تعبیر خواب دندان کشیدن,تعبیر
خواب کشیدن دندان بالا,تعبیر خواب کشیدن دندان پوسیده,تعبیر خواب کشیدن
دندان آسیاب,تعبیر خواب دندان مصنوعی,تعبیر خواب دندان مصنوعی گذاشتن,تعبیر
خواب دندان مصنوعی,تعبیر خواب دندان مصنوعی مرده,تعبیر خواب افتادن دندان
مصنوعی,تعبیر خواب شکستن دندان مصنوعی,تعبیر خواب داشتن دندان مصنوعی,تعبیر
خواب افتادن دندان مصنوعی,تعبیر خواب شستن دندان مصنوعی,تعبیر خواب دیدن
دندان مصنوعی,تعبیر خواب دندان جلو,تعبیر خواب دندان جلو,تعبیر خواب دندان
جلو شکسته,تعبیر خواب دندان جلو بالا,تعبیر خواب دندان جلویی,تعبیر خواب
دندان جلو پایین,تعبیر خواب کشیدن دندان جلویی,تعبیر خواب شکستن دندان
جلو,تعبیر خواب کندن دندان جلو,تعبیر خواب افتادن دندان جلویی,تعبیر خواب
دندان نیش,تعبیر خواب دندان نیش بالا,تعبیر خواب دندان نیش پایین,تعبیر
خواب دندان نیش افتادن,تعبیر خواب دندان نیش شکسته,تعبیر خواب دندان نیش
بزرگ,تعبیر خواب دندان نیش,تعبیر خواب شکستن دندان نیش,تعبیر خواب افتادن
دندان نیش پایین,تعبیر خواب کشیدن دندان نیش,تعبیر خواب دندان عقل,تعبیر
خواب دندان عقل درآوردن,تعبیر خواب دندان عقل درآمدن,تعبیر خواب دندان عقل
پایین,تعبیر خواب کشیدن دندان عقل,تعبیر خواب افتادن دندان عقل,تعبیر خواب
شکستن دندان عقل,تعبیر خواب افتادن دندان عقل,تعبیر خواب کندن دندان
عقل,تعبیر خواب درآمدن دندان عقل,تعبیر خواب دندان پوسیده,تعبیر خواب دندان
پوسیده کنده شده,تعبیر خواب دندان پوسیده,تعبیر خواب کندن دندان
پوسیده,تعبیر خواب کشیدن دندان پوسیده,تعبیر خواب پوسیدن دندان,تعبیر خواب
کنده شدن دندان پوسیده,تعبیر دندان پوسیده در خواب,تعبیر خواب دندانهای
پوسیده,تعبیر خواب دیدن دندان پوسیده

اگر در خواب دندان دیده اید و دنبال تعبیر آن هستید توصیه می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید برای دیدن مطلب به ادامه مطلب بروید

دندان را
افراد خانواده می دانند. خواب گذاران سنتی دندان های بالا را به مردان
خانواده تعبیر می کنند و دندان های پایین را زنان. البته در تعبیر خواب
نوین این چنین تعبیری را درست نمی دانند. استحکام دندان ها نشانگر اعتبار و
ارزش  استحکامی است که افراد نزد ما دارند. از آنجا که فرزندان زیبایی
زندگی هستند دندان های جلو هم در زیبایی صورت بسیار موثر هستند، این دندان
ها را به فرزندان تعبیر می کنند. اگر در خواب ببینید دندانتان افتاده و در
دست شما یا روی زمین است دو تعبیر دارد: اگر دندان با خاک کثیف شده باشد
اما در خاک مدفون نشده باشد شخصی از نزدیکان شما به بیماری مبتلا می شود یا
آسیب جدی به او وارد می شود و اما اگر دندان در خاک مدفون باشد، آن شخص می
میرد. اگر شخصی در خواب ببیند دندان او خراب شده و درد می کند گرفتار
خصومت و دشمنی می شود. اگر فقط درد دندان
بود آن را قرض و بدهی می دانند. دیدن دندان های سفید براق، نشانگر اتفاقی
خوب در خانواده شماست و به نوعی زندگی شما رونق می گیرد. اگر دندانها کثیف
باشند غمی به شخص میرسد که احتمالاً جنبه خانوادگی دارد.کشیدن دندان کرسی
به دست خود یا پزشک  به معنی جدایی از همسر است و برای زن و مرد تعبیر یکسان دارد.تعبیر خواب دندان لق

 

تعبیر خواب دندان از دید امام جعفر صادق

یدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بیت. دوم: مال. سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خویشان.

اگر در خواب ببیند که کنار دندان های جلویی او دندانی درآمده چنانچه در ردیف بالا باشد صاحب پسر یا برادری می شود و اگر در ردیف دندان های پایین باشد صاحب دختری می گردد

نسبت دادن نرینگی و مادینگی به دندان ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که دندان های بالا نر هستند و دندان های فک پائین ماده. دندان ها
ازاعضا حساس بدن ما هستند و ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و
استحکامی است که افراد نزد ما دارند. این درست تر می تواند باشد تا آن ها
را نر و ماده بدانیم. به نظر من دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و
دندان های جلو فرزندان. دندان های پیشین زینت چهره به حساب می آیند و
فرزندان نیز زیب و زینت زندگی ما محسوب می گردند. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده دو حالت دارد:
اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردیده باشد یکی از خویشانش
بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی اگر در خاک آلوده و یا مفقود
شده او می میرد. با توجه به این که آن دندان کدام است. گفتم که دندان های
کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های پیشین فرزندان و خواهران و
برادران. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان
داشت گرفتار قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند
که دندان هایش سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه
ای خوب برای او و خانواده اش اتفاق می افتد. اگر ببیند که دندانهایش کثیف و
زشت است غمی به آن ها می رسد که جنبه خانوادگی دارد. اگر بیننده خواب
ببیند که همه دندان هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان ها
زیاد سفید و براق شده شخصی که دندان به او انتصاب می یابد شاخص می شود و
ممتاز می گردد و اگر دندان کرسی شما درد می کرد و متورم و آماسیده شده بود
با همسرتان اختلاف پیدا می کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک
بیرون آوردید از همسرتان جدا می شوید. برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر
دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می شود.

در جائی دیگر نوشته ام که دندان ها
افراد خانواده ما هستند. معبران سنتی اعتقاد داشتند که دندان های فک بالا
مردان خانواده هستند و دندان های فک زیرین زنان.اما نسبت دادن نرینگی و
مادینگی به دندان ها درست نیست چرا که هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند که
دندان های بالا نر
هستند و دندان های فک پائین ماده. دندان ها ازاعضا حساس بدن ما هستند و
ارزش و استحکام شان در دهان معرف ارزش و استحکامی است که افراد نزد ما
دارند. این درست تر می تواند باشد تا آن ها را نر و ماده بدانیم. به نظر من
دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو
فرزندان. دندان های پیشین زینت چهره به حساب می آیند و فرزندان نیز زیب و
زینت زندگی ما محسوب می گردند. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش کف دست یا
روی زمین افتاده دو حالت دارد: اگر دندان با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود
نگردیده باشد یکی از خویشانش بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی
اگر در خاک آلوده و یا مفقود شده او می میرد. با توجه به این که آن دندان
کدام است. گفتم که دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های
پیشین فرزندان و خواهران و برادران. اگر بیننده خواب ببیند که دندانش را
کرم خورده و درد می کند گرفتار دشمنی شود. اگر فقط درد دندان داشت گرفتار
قرض و بدهی می شود و وامدار می گردد. اگر بیننده خواب ببیند که دندان هایش
سفید و براق است زندگی خانوادگی رونق و جلا می یابد و حادثه ای خوب برای او
و خانواده اش اتفاق می افتد. اگر ببیند که دندانهایش کثیف و زشت است غمی
به آن ها می رسد که جنبه خانوادگی دارد. اگر بیننده خواب ببیند که همه
دندان هایش کثیف است یا حداقل عادی است یا یکی از دندان ها زیاد سفید و
براق شده شخصی که دندان به او انتصاب می یابد شاخص می شود و ممتاز می گردد و
اگر دندان کرسی شما درد می کرد و متورم و آماسیده شده بود با همسرتان
اختلاف پیدا می کنید و اگر آن را کشیدید و به دست خود یا پزشک بیرون آوردید
از همسرتان جدا می شوید. برای زن نیز همین تعبیر هست یعنی اگر دندان کرسی
خود را بکشد از شوهرش جدا می شود.

حضرت دانیال
گوید: دندان به خواب اهل بیت صاحب خواب است و دندانهای بالا دلالت کند بر
نرینه و دندان زیرین، دلالت کند بر مادینه و دندان پیشین دلالت بر فرزندان و
خواهران و برادران کند یا بر مادر و پدر است و دندانهائی که بر جنب آن
باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان کند و دندانهائی که بر جنبِ دندانهای
دیگر است که آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان کند و
دندانهای دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال کند و دندانهای پسین، دلیل بر
کسی کند که از خویشانِ دور باشد و بعضی از معبران گویند: دندانهای پیشین  و
آن چه از جانب دست است، دلیل بر پدر و مادر کند. اگر بیند دندان پیشین او
می جنبید، دلیل که از این جماعت که وصف کردیم یکی بیمار شود. محمدبن سیرین
گوید: اگر بیند دندان پیشین او بر کف دستش افتاد یا بر کنار یا بر زمین
افتاد و به خاک آلوده نگردید، دلیل که او فرزندی یا خواهری یا برادری آید،
اگر بیند دندان پیشین او بر زمین افتاد و در میان خاک ضایع گردید، دلیل که
از این جماعت یکی هلاک شود، یا جدا شود، چنانکه هیچکس از وی نشان ندهد. اگر
بیند بعضی از دندان بشکست یا ضایع شد، دلیل که به یکی از ایشان بلا و آفتی
رسد. اگر بیند دندان پیشین او کوفته شد، دلیل که او را با چنان کسان خصومت
افتد. اگر بیند یکی از دندان پیشین او کنده شد، دلیل که یکی از این جماعت
را سخنی زشت گوید و از وی مفارقت جوید. اگر بیند دندانهای پیشین او زیاده
شد یا خوب و پاکیزه شد، دلیل که یکی از کسان را خیر و خرمی و زیادی رفعت و
منزلت است. اگر بیند در جنب دندان پیشین او دندان زیرین است، دلیل که او
دختری آید. اگر بیند جمله دندانهایش بر دندانهای دیگر، چون تاویل دندانهای
پیشین باید کرد و هر دندانی که تعلق بدان کس دارد. اگر بیند دندانهای او از
آبگینه بود یا از سیم یا از سفال و مانندآن، دلیل که اجل او نزدیک آمده
باشد. اگر بیند که از دل
او دندان رسته است، دلیل که زود هلاک شود و بعضی از معبران گویند: افتادن
دندان، گذاردن وام است و بعضی گویند، دلیل که زود هلاک شود و بعضی گویند،
دلیل بر جنگ و خصومت است.

ابراهیم
کرمانی گوید: دندان بالا در مقابل چشم است، دلیل بر نرینه کند و دندان
زیرین در مقابل پیشانی است، دلیل بر مادینه کند. اگر بیند دندانهایش جمله
در کنارش افتاد، پس جمله را در کف خود گرفت، دلیل که خویشان خود را جمع کند
و نگذارد که از او جدا گردند. اگر بیند از دندانهای او بوی خوش می آمد،
دلیل که خویشان بر وی ثنا گویند. اگر به خلاف این بیند، دلیل که خویشان بر
وی غیبت کنند. اگر بیند دندانش درد می کرد و برکند، دلیل که مال یابد. اگر
بیند دندان او سیاه شد، او را غم
و اندوه رسد. اگر بیند که دندانهایش افتاده بود و در کهنه بست، دلیل که او
راعمری دراز است، چنانکه همه تبارِ خویش را در گور کند. جابر مغربی گوید:
اگر بیند که دندانش درد می کرد و در دست فرا گرفت، دلیل که منفعت یابد و
منفعت از سی درم کمتر نباشد و زیاده از صد درم نباشد، به دست چپ گرفتن آن
منفعت کم از سیصد درم نبوده و زیاده از ده هزار درم نباشد. اگر به هر دو
دست گرفت، دلیل که مال فراوان یابد.

اگر بیند
که از دهان دندانی خون آلود فرا گرفت، دلیل که منفعت را از آن کس است که آن
دندان برگیرد، لکن او مصیبتی رسد. اگر بیند که بعضی از دندانهایش ناپدید
شد، دلیل که به عدد آن از خویشان وی به غربت روند و به سلامت
باز آیند. اگر بیند که همه دندانهای وی در میان زبان جمع شد و دیگر باز
جای خود نشست، دلیل که خویشان وی شکایت کنند از او. حضرت امام جعفر صادق
فرماید: دیدن دندان ها در خواب بر شش وجه است. اول: اهل بیت. دوم: مال.
سوم: منفعت. چهارم: غم و اندوه. پنجم: مصرف. ششم: مفارقت از خویشان.

نمونه ای از سوالات شما در مورد تعبیر خواب دندان بهمراه جواب

تعبیر خواب دندان چیست؟

دندان در خواب به خانواده تعبیر می شوند

تعبیر خواب دیدن دندان های بالا چیست؟

دندان های بالا در خواب به مردان خانواده و فامیل تعبیر می شوند

تعبیر خواب دیدن دندان های پایین چیست؟

دندان های بالا در خواب به زنان خانواده و فامیل تعبیر می شوند

تعبیر استحکام دندان ها چیست؟

استحکام دندان ها به ارزش و اعتبار افراد تعبیر می شوند

تعبیر دیدن دندان های جلو چیست؟

تعبیر خواب دندان های جلو فرزندان که زیبایی های زندگی هستند می باشد

تعبیر خواب افتادن دندان روی زمین چیست؟

تعبیر خواب دندان لق

اگر دندان
بیفتد در خاک و کثیف شود تعبیر این خواب این است که یکی از نزدیکان شما
مریض می شود ولی اگر در خاک مدفون شود یکی از نزدیکان شما می یمرد

تعبیر خواب خراب شدن دندان و درد دندان چیست؟

تعبیر این خواب گرفتار خصومت و دشمنی شدن است

اگر در خواب ببینی دندان درد دارید تعبیر این خواب چیست؟

تعبیر این خواب قرض و وام است

تعبیر دیدن دندان های سفید و براق در خواب چیست؟

تعبیر این خواب این است که اتفاق خوبی در زندگی شما می افتد و بعبارتی زندگیتان رونق می گیرد

تعبیر دیدن دندان کثیف در خواب چیست؟

تعبیر این خواب این است که غمی به شما میرسد که از خانواده است

تعبیر خواب کشیدن دندان چیست؟

اگر در خواب ببینید خودتان یا دندانپزشک دندان شما را می کشد تعبیر این خواب این است که از همسرتان جدا می شوید

امام صادق ع دیدن دندان در خواب به چه چیزی تعبیر کرده اند؟

تعبیر خواب دندان از نظر امام معصوم ع 6 چیز است

خانواده-مال- سود-ناراحتی – مصرف کردن – دوری از نزدیکان

تعبیر خواب افتادن دندان به طور کلی چیست؟

 تعبیر این خواب تحول در زندگی است که می تواند خوب باشد یا بد

تعبیر خواب افتادن دندان جلو چیست؟

اگر دندان
شما بیفتد و خاکی نشود این خواب به شما مژده می دهد که صاحب فرزند یا خواهر
یا برادر می شوید ولی اگر دندان بیفتد و خاکی شود یا گم شود یکی از این
عزیزان می میرد یا به بیماری مبتلا می شود

تعبیر خواب شکستن دندان چیست؟

تعبیر این خواب این است که به یکی از اعضای خانواده شما آسیبی می رسد

تعبیر خواب شکستن دندان های جلو چیست؟

تعبیر این خواب این است که با یکی از اعضای خانواده به مشکل بر می خورید

تعبیر خواب کنده شدن دندان جلو چیست؟

تعبیر این خواب خوب نیست و این است که به یکی از اعضای خانواده خود حرف بدی می زنید و بینتان فراق و دوری می افتد

تعبیر خواب اضافه شدن دندان به دندان های جلو چیست ؟

تعبیر این خواب این است که به یکی از اعضای خانواده شما خیر و شادی می رسد

تعبیر خواب در آمدن دندان در دندان های جلو چیست؟

تعبیر این
خواب این است که اگر دندان در ردیف بالایی است شما صاحب فرزند پسر می شوید و
اگر دندان در ردیف دندان های پایینی شما است شما صاحب فرزند دختر می شوید

تعبیر خواب دندان های عقب مانند دندان آسیاب چیست؟

تعبیر خواب این دندان ها والدین هستند

تعبیر خواب دندان نداشتن چیست؟

تعبیر این خواب این است که به همان تعداد که دندان نمدارید نزدیکانتان از شما دور می شوند ولی به سلامت به نزد شما باز می گردند

مطالب مرتبط

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

تعبیر دندان ها در خواب به افراد خانواده ما برمی گردد. بعضی معبران عقیده دارند که دندان های فک بالا مردان فامیل هستند و دندان های فک زیرین زنان و اینکه دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان.

اگر کسی ببیند که از دندان های جلویی او، یکی کنده شد، یکی از جوانان فامیل ازدواج می کند و یا به مسافرت می رود. اگر از دندانهای کناری باشد، از اقوام دور کسی ازدواج خواهد کرد. اگر ببیند که دندانهای عقبش کنده شدند، یکی از بزرگان فامیل یا به مسافرت می رود یا فوت می کند. اگر ببیند که دندانش کف دست یا روی زمین افتاده و با خاک کثیف و آلوده نشد و مفقود نگردید، یکی از خویشانش بیمار می شود یا آسیبی به او وارد می آید ولی اگر دندان در خاک آلوده و یا مفقود شده، آن خویشاوندش می میرد.

اگر ببیند که دندانش کرم خورده و درد می کند، گرفتار دشمن می شود. اگر فقط درد دندان داشت، گرفتار قرض و بدهی می شود. اگر ببیند که دندان هایش سفید و براق است، زندگی خانوادگی او رونق و جلا می یابد. اگر ببیند که دندان هایش کثیف و زشت است، غمی به او می رسد که جنبه خانوادگی دارد. تعبیر خواب دندان لق

اگر دندان کرسی اش درد می کرد و متورم شده بود، با همسرش اختلاف پیدا می کند و اگر آن را کشید از همسرش جدا می شود. برای زن نیز همین تعبیر هست، یعنی اگر دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می شود. اگر کسی ببیند هیچ دندانی در دهانش نیست، برای پیش بردن اهدافش توانایی کافی نخواهد داشت.
اگر خواب ببیند که دندانش افتاد و لثه اش نیز شل شده و بیمار است، کسی از خویشاوندان، به نسبت دندان های جلویی و یا کناری مانند آنچه در بالا ذکر شد، خواهد مرد. دیدن افراد بی دندان در خواب، نشانه آن است که دشمنان برای بدنام کردن شما کوشش خواهند کرد.

حضرت دانیال می گوید: دندان به خواب، خانواده صاحب خواب است و دندانهای بالا دلالت کند بر نرینه و دندان زیرین، دلالت کند بر مادینه و دندان پیشین دلالت بر فرزندان و خواهران و برادران کند یا بر مادر و پدر است و دندانهائی که بر جنب آن باشند، دلیل بر عم و فرزندان و عمان کند و دندانهائی که بر جنب دندانهای دیگر است که آن را ثنایا خوانند، دلیل بر مهتر و بزرگ خاندان کند و دندانهای دیگر، دلیل بر خالان و فرزندان خال کند و دندانهای پسین، دلیل بر کسی کند که از خویشانِ دور باشد.

بعضی از معبران می گویند: دندان های پیشین و آن چه از جانب دست است، دلیل بر پدر و مادر کند. اگر ببیند دندان پیشین او می جنبید، دلیل که از این جماعت که وصف کردیم یکی بیمار شود.

محمد ابن سیرین می گوید: اگر ببیند دندان پیشین او بر کف دستش افتاد یا بر کنار یا بر زمین افتاد و به خاک آلوده نگردید، دلیل که او را فرزندی یا خواهری یا برادری آید، اگر ببیند دندان پیشین او بر زمین افتاد و در میان خاک ضایع گردید، دلیل که از این جماعت یکی هلاک شود، یا جدا شود، چنانکه هیچکس از وی نشان ندهد.
اگر ببیند بعضی از دندان بشکست یا ضایع شد، دلیل که به یکی از ایشان بلا و آفتی رسد. اگر ببیند دندان پیشین او کوفته شد، دلیل که او را با چنان کسان خصومت افتد. اگر ببیند یکی از دندان پیشین او کنده شد، دلیل که یکی از این جماعت را سخنی زشت گوید و از وی مفارقت جوید.
اگر ببیند دندانهای پیشین او زیاده شد یا خوب و پاکیزه شد، دلیل که یکی از کسان را خیر و خرمی و زیادی رفعت و منزلت است. اگر ببیند در جنب دندان پیشین او دندان زیرین است، دلیل که او را دختری آید. اگر ببیند دندانهای او از آبگینه بود یا از سیم یا از سفال و مانند آن، دلیل که اجل او نزدیک آمده باشد. اگر ببیند که از دل او دندان رسته است، دلیل که زود هلاک شود.

بعضی از معبران می گویند: افتادن دندان، گذاردن وام است و بعضی گویند، دلیل که زود هلاک شود و بعضی گویند، دلیل بر جنگ و خصومت است.

ابراهیم کرمانی می گوید: دندان بالا در مقابل چشم است، دلیل بر نرینه کند و دندان زیرین در مقابل پیشانی است، دلیل بر مادینه کند. اگر ببیند دندانهایش جمله در کنارش افتاد، پس جمله را در کف خود گرفت، دلیل که خویشان خود را جمع کند و نگذارد که از او جدا گردند.
اگر ببیند از دندانهای او بوی خوش می آمد، دلیل که خویشان بر وی ثنا گویند. اگر به خلاف این ببیند، دلیل که خویشان بر وی غیبت کنند. اگر ببیند دندانش درد می کرد و برکند، دلیل که مال یابد. اگر ببیند دندان او سیاه شد، او را غم و اندوه رسد. اگر ببیند که دندانهایش افتاده بود و در کهنه بست، دلیل که او را عمری دراز است، چنانکه همه تبارِ خویش را در گور کند.

جابر مغربی گوید: اگر ببیند که دندانش درد می کرد و در دست فرا گرفت، دلیل که مال فراوان یابد. اگر ببیند که از دهان، دندانی خون آلود فرا گرفت، دلیل که منفعت از آن کس است که آن دندان برگیرد، لکن او را مصیبتی رسد. اگر ببیند که بعضی از دندانهایش ناپدید شد، دلیل که به عدد آن، از خویشان وی به غربت روند و به سلامت باز آیند. اگر ببیند که همه دندانهای وی در میان زبان جمع شد و دیگر باز جای خود نشست، دلیل که خویشان وی از او شکایت کنند.

تعبیر دندان ها در خواب به افراد خانواده ما برمی گردد. اگر کسی در خواب دید که دندان او شکسته، با توجه به اینکه کدامیک از دندان ها شکسته، خواب او تعبیر می شود.
بعضی معبران عقیده دارند که دندان های فک بالا مردان فامیل هستند و دندان های فک زیرین زنان و اینکه دندان های کرسی همسر و پدر و مادر هستند و دندان های جلو فرزندان.

اگر ببیند هر کدام از این دندان ها شکست یا خراب شد، به این معنی است که به یکی از این افراد بلا و آفتی رسد.

اگر کسی خواب دید که یکی از دندان های او لق شده، اگر از دندان های جلویی بود، یکی از جوانان فامیل یا قصد ازدواج دارد و یا در تدارک سفر بوده و به زودی به مسافرت خواهد رفت. اگر دندان های عقب باشد، از بزرگان فامیل کسی قصد مسافرت دارد.

اگر کسی خواب ببیند که همه دندان های او لق شده اند، یکی از او بدگویی کرده و همه افراد فامیل را نسبت به او دلسرد کرده است و دیگران رابطه سردی را با او خواهند داشت.

دندان های بالا، فامیل مذکر و دندان های پایینی در خواب فامیل مونث هستند.
دندان های جلویی جوانان فامیل و دندان های کرسی همسر، پدر یا مادر بیننده خواب هستند.

اگر کسی ببیند که دندانش کرم خورده و درد می کند، گرفتار دشمن می شود. اگر فقط درد دندان داشت، گرفتار قرض و بدهی می شود.

اگر دندان کرسی اش درد می کرد و متورم شده بود، با همسرش اختلاف پیدا می کند.
اگر ببیند دندانش درد می کرد و آن دندان را برکند، دلیل که مال یابد.
اگر ببیند دندان او سیاه شد، او را غم و اندوه رسد.

اگر کسی خواب دید در فک بالایی خود دندان در آورده و آن دندان در ردیف دندان های جلویی است، یکی از جوانان مذکر فامیل نزدیک صاحب فرزند می شود.
اگر دندان های پیشین او زیاد شده بود، یکی از اقوام دور نوه دار می شود.

اگر در فک پایینی خود دندان جدیدی در آورد، از دختران فامیل از اقوام نزدیک و یا دور مانند توضیحی که برای فک بالا داده شد، صاحب فرزند می شود.

دندان های کرسی در خواب به بزرگان فامیل و یا همسر بیننده خواب بر می گردد.
اگر کسی خواب ببیند دندان آسیاب او افتاد، یکی از اقوام به مسافرت می رود یا با او ترک رابطه می کند.

اگر لثه او شل شده بود و دندان افتاد، یکی از اقوام فوت می کند.
اگر دندان کرسی او درد می کرد و افتاد، با همسرش اختلاف پیدا کرده و از او جدا می شود.

تعبیر خواب افتادن دندان نیش
اگر کسی خواب دید که از دندان های نیش او یکی افتاد، یکی از جوانان مذکر فامیل ازدواج کرده و یا به مسافرت می رود و روابط خانوادگی با او قطع می شود.

کشیدن دندان در خواب به تعبیر قطع روابط خانوادگی با کسی است که دندان به او نسبت داده شده است.
اگر کسی فامیل ندارد و خواب دید که دندان خود را کشید، قرض خود را ادا می کند و وامی را که بدهکار است پرداخت می کند.

دندان های بالا افراد مذکر و دندان های پایین افراد مونث هستند.
دندان های جلویی جوانان فامیل و دندان های عقبی بزرگترها محسوب می شوند.
دندان های کرسی به زن یا شوهر بیننده خواب بر میگردد.

اگر کسی خواب ببیند دندان کرسی خود را کشید، احتمالا از همسر خود جدا می شود و یا وی بنا به خواست خود به مسافرتی خواهد رفت که موجب می شود روابط با او قطع شود.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید: لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.

Mana : سلام مادرم خواب دیده ک دو تا از دندونای فک بالاش (دندونای کرسی) کوتاه شده

فریبا هراتی : سلام. روابط مادرتان با 2 تا از آقایان فامیلش کم رنگتر و ضعیفتر خواهد شد و شاید عمر آن اشخاص کوتاه شده باشد. تشکر از همراهیتون.

Mana : سلام خواب دیدم ک دندونای بالایی جلو ب حالت قبل برگشته یعنی دوتاش کوتاهه و یکیش بلند وتعجب کردم ک من ک تازه دندونامو رفتم درست کردم چرا اینجوری شده و رفتم دندانپزشکی و دوباره مثل حالا درشون آورد یعنی ترمیم کرد و خود دندانپزشکو هم تو خواب دیدم ک خانم بود و با تعجب از کلینیک امدم بیرون (تعجبم بخاطر این بود ک چرا وقتی دندونامو ترمیم کردم دوباره ب حالت قبل برگشته بوده و دوباره باس برم دندانپزشکی)

فریبا هراتی : سلام. شما اعتماد به نفستان کم است و درونگرا و خجالتی هستید و احساس می کنید که رابطه تان با بعضی از آقایان فامیلتان خوب نیست. شما در مورد صداقت و درستی رفتار این اشخاص نسبت به خودتان شک دارید و از کسی مشورت می گیرید که در قبال این اشخاص بتوانید درست رفتار کنید. تشکر از همراهیتون.

امين : سلام استادخسته نباشيد ديشب خواب ديدم دندانهام كه الان درواقع جرم گرفته يه كم ونقاط سياه دارندديشب توخوابم ديدم كه تميزشدن وسفيدوبيشترفك بالام توى خوابم بودوميديدم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. روابط شما با آقایان فامیل و یا دوستانتان ترمیم شده است و شما حالا اعتماد به نفس بالاتری دارید. تعبیر دوم این است که شما می توانید به شادی بیشتری در زندگی تان برسید و آرزوهایتان دست یافتنی تر خواهند شد. تشکر از همراهیتون.

Negar : سلام وقتتون بخیر
من خواب میدیدم که دهانم رو باز میکنم و دندانهام رو در اینه میبینم که فک پایین سمت چپ هیچ دندانی نداشتم. و دندانهای بچم هم در خواب همینجوری بود در صورتی که من در واقعیت بچه ای ندارم و در ادامه خواب میدیدم که به بچم شیر میدم.
ممنونم ازتون باتشکر

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما احساس می کنید که توانایی رسیدن به اهدافتان و پشروی به سمت علایقتان را از دست داده اید و خبرهای بد باعث شده که احساس ناامیدی به شما دست دهد. شما احساس می کنید که هیچ دوست خانمی ندارید که شما را دوست داشته باشد و خودتان را بدشانس می دانید. اگر بچه تان دختر بوده برای بالا بردن سرمایه تان تلاش می کنید و از جان و دل برای افزایش آن از خودتان مایه می گدارید. اما اگر بچه تان پسر بوده شما سعی می کنید که کاری که به شما واگذار شده است را بخوبی انجام دهید و اگر از جنسیت بچه خبر نداشته اید، تعبیر این است که شما دلتان برای خودتان می سوزد و سعی می کنید که با خودتان مهربان باشید. تشکر از همراهیتون.

آذر : سلام
من خواب دیدم که همکارم که مرد است به محل کار آمده و از دندان درد ( دندان کرسی ) نالان است دکتر بیحسی به دندان او زد حتی وقتی حس کرد بیحس نشده آمپولی را به پیشانی او (بالای ابروی سمت راست ) تزریق کرد و بعد دندان او را کشید.
همکارم به حمام‌رفت و دوش گرفت و وقتی بیرون آمد من دیدم که نسبت به زمان حال بسیار خوش پوش تر و خوش اندامتر شده بودند.

فریبا هراتی : سلام. همکار شما راجع به صداقت و افتخار کسی در زندگی اش شک دارد و فکرش به خاطر او ناراحت است. او نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد. شخص خردمندی به او پیشنهاد می کند که منطقی و خونسرد باشد و رابطه اش را با کسی که ناراحتش کرده است قطع کند. اگر دندان از فک بالای او را کشیده اند، ارتباط او با یکی از آقایان فامیل و اگر از فک پایین بوده، ارتباطش با یکی از خانمهای فامیل یا دوستان او قطع خواهد شد. همکار شما نگرانی هایش را از ذهنش پاک می کند و شروعی تازه خواهد داشت. او رفتار بهتری از خودش بروز می دهد و مردم از او بیشتر از زمانی که فکرش ناراحت بوده، تعریف و تمجید خواهند کرد. تشکر از همراهیتون.

shabnam : سلام روزگارتون شاد و تن تون سلامت
دیشب خواب دیدم دو تا دندان بزرگ جلو فک بالام تو رفته شدن (انحنای شدید رو ب داخل) بعد لکه قهوه ای هم گرفتن .چون من بعد خوردن دهنم رو نمیشستم .خواهرم گفت باید میشستی، دهانمو باز کردم روی همون دندونم تکه ای از کیک شکلاتی بود .خواهرم گفت دیدی غذا میمونه.
بابت یه پسری من ناراحتم ، خواهرم همیشه بهم میگه بندازش دور خودتو ناراحت نکن.
خیلی ممنونم بابت تعابیر عالی و خاص تونتعبیر خواب دندان لق

فریبا هراتی : سلام. تشکر. همینطور شما. کسی که شما دوستش دارید شخصیتی درونگرا و یا خودخواه دارد و به مسائل نگاهی مادیگرایانه و توام با محافظه کاری و دنیاپرستی دارد. حرفی بین شما و او رد و بدل شده که عواقب آن باعث شده رابطه ی شما خراب شود. شاید شما زیاده از حد از او حمایت کرده اید و به او عشق ورزیده اید و در مقابل او کوتاه آمده اید. زیاده از حد به او بها داده اید. او شما را به خاطر خودتان دوست ندارد. احتمالا حق با خواهرتان است. تشکر از همراهیتون.

Maya : سلام وقت بخیر خواب دیدم دوتا از دندانهای فک بالا از سمت راست و از دندانهای عقب اول لق شد بعد افتاد ولی خونریزی نداشت وقتی دندانو دستم گرفتم فقط ته دندان خیلی کم رده های سیاه داشت ولی دندان ها کاملا سالم بودن ممنونم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. احتمالا بین شما و بعضی از آقایان دوست یا فامیلتان حرفی رد و بدل می شود که پیامد این حرف به قطع ارتباط شما خواهد انجامید. شما اما از این بابت نگران نخواهید بود و دچار استرس نمی شوید. تعبیر دوم این است که اشخاصی از زندگی تان خواهند رفت و یا به مسافرت می روند و عدم حضور آنان برای شما مهم نیست. تشکر از همراهیتون.

Fatemr : سلام. وقت به خیر. خواب دیدم فک پایین دندان آسیاب کوچک اول سمت راست لق شد و افتاد کف دستم. ولی هیچ خرابی و پوسیدگی نداشت. جای دندونم هم تو خواب دیدم که زیاد خالی نشده بودم.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. خواب شما دو تعبیر متفاوت می تواند داشته باشد. اول اینکه یکی از خانمهای فامیلتان، به مسافرت می رود و یا ازدواج می کند و ارتباط او با شما قطع می شود و شما دلتنگ او نخواهید بود. تعبیر دوم این است که پیامد حرفی که بین شما و این خانم دوست یا فامیلتان، ردو بدل می شود؛ این است که ارتباط شما با او قطع می شود و شما اصلا به خاطر این موضوع هیچ نگران نخواهید شد. تشکر از همراهیتون.

Neda : با سلام
خواب ديدم شوهرم دندان آسياب دومم از فك بالا رو كشيد و وقتي گفتم چرا كشيدي نشونم داد و گفت ببين خراب بود و دندون پوسيدگي سياه داشت و وقتي دستمال گذاشتم جلو دهنم دستمال خوني شد.ممنون از تعبيرتون

فریبا هراتی : سلام. همسرتان می خواهد که رابطه ی شما با یکی از آقایان فامیل یا دوستانتان یا حتی با خودش، قطع شود. از نظر او این رابطه خراب و پوسیده و بی فایده است ولی شما تمایل ندارید که این اتفاق رخ بدهد. تشکر از همراهیتون.

Mana : سلام خواب دیدم ک همراه مادرم سوار اتوبوس شدیم و داریم میریم دندانپزشکی (البته تو خواب خودِ دندانپزشک و کلینیک دندانپزشکیو ندیدم) ک یا دندونامو معاینه کنه یا کاری انجام بده و خیلی هم خوشحال بودم ک داریم میریم دندونپزشکی
تعبیرش چیه

فریبا هراتی : سلام. شما سعی می کنید که در شرایط خاصی همرنگ جماعت شوید و کاری را بکنید که همه می کنند! برای شما مهم است که ظاهرتان و رفتار ظاهری تان جوری باشد که همه شما را بپسندند. شاید شما در مورد صداقت و درستی کسی، در زندگی تان مشکوک باشید ولی سعی می کنید که با سیاست رفتار کنید و جوری حرف نزنید که روابط تان با دیگران خراب شود. شاید در شرایط حاضر، نگرانی زودگذری را تجربه می کنید ولی به مرور زمان مجربتر و قویتر خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید. ورود عضویت برای دریافت تعبیر خواب از طریق تلگرام به آی دی @yotaabcom پیام دهید.

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

وقتی شما در عالم خواب و رویا ، دندان می بینید ، معمولاً به صورت گمشده ، افتادن ، شکستن یا حتی پوسیدگی در می آیند. این خواب های ناخوشایند اغلب اوقات شما را وحشت زده می کنند. دندانها به عنوان نمادی ممکن است حاکی از جنبه های درونی خودمان باشد که ما آنها را […]

وقتی شما در عالم خواب و رویا ، دندان می بینید ، معمولاً به صورت گمشده ، افتادن ، شکستن یا حتی پوسیدگی در می آیند. این خواب های ناخوشایند اغلب اوقات شما را وحشت زده می کنند. دندانها به عنوان نمادی ممکن است حاکی از جنبه های درونی خودمان باشد که ما آنها را نمی شناسیم ، احتمالاً نفس برانگیخته یا به چالش کشیده می شود. برخی خواب های دندان ناخوشایند ممکن است تعبیر کاملاً مثبتی داشته باشد و بر عکس. پس اگه علاقه مند هستید تعبیر خواب دندان را بطور کامل از معتبر ترین منابع بدانید تا انتهای این مقاله با ما در معلومات بمانید.

 

حضرت صادق (ع)می فرماید:اگر ببیند دندانش درد گرفت و آن را کشید مال به دست می آوردتعبیر دیدن دندان ها در خواب شش وجه است:

 

تعبیر خواب دندان لق

 

 

دندان های جلو و دندان های طرف راست آن دلیل بر پدر و بستگان پدری است، و دندان های طرف چپ دلیل بر مادر و بستگان مادری است، واگر ببینید دندان جلو شما لق شده است ، یکی از افراد  که در بخش بالا گفته شد ، بیمار می شود.

 

 

 

جابر مغربی گوید:

کرمانی می گوید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تعبیر خواب دندان لق
تعبیر خواب دندان لق
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *