تعبیر خواب دوست

تعبیر خواب دوست
تعبیر خواب دوست

خواب دیدن درباره‌ی دوستان از جمله خواب‌های رایج است. دوستان بخش جدایی ناپذیری از زندگی هستند و تعجبی ندارد که ما حتی در خواب‌مان هم به آن‌ها فکر می‌کنیم. دیدن دوستان در خواب معمولا نماد دوستان در عالم بیداری است، اما ممکن است به بعضی از جنبه‌های شخصیت‌مان نیز اشاره داشته باشند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا از تعبیر خواب دوست و یار و رفیق نکات جالبی بدانید.

دیدن دوستان در خواب ممکن است نماد ترس‌ها و نگرانی‌های ما درباره‌ی یک دوست باشد. گاهی چنین خوابی ممکن است بعضی ویژگی‌هایی که دوست‌تان در خود دارد را بازگو و آشکار سازد ویژگی‌هایی که خودتان هم دوست دارید از آن‌ها برخوردار باشید.

معمولا این خواب‌ها نشانه‌ی بسیار خوبی هستند. هرچند اگر خواب ببینید دوست‌تان در شرایط ناخوشایند و ناجوری است معنی خوبی نخواهد داشت. در چنین مواردی این خواب ممکن است هشداری باشد به شما درباره‌ی اتفاق بدی که در آینده‌ی نزدیک برای دوست‌تان می‌افتد. گاهی این خواب‌ها نشانه‌ی اندوه ناراحتی است که درباره‌ی چیزی در حال حاضر تجربه می‌کنید. گاهی خوابی درباره‌ی یک دوست ممکن است حاکی از عصبانیت‌تان درباره‌ی وضعیتی در عالم بیداری باشد.

بعضی وقت‌ها هم ممکن است چنین خوابی نشانه‌ی فاصله از یک دوست باشد و نیاز به گذراندن زمان بیشتری در کنار هم. این خواب ممکن است حاکی از لحظه‌های خوشایند معاشرت و همراهی دوستان‌تان در آینده‌ای نزدیک باشد.تعبیر خواب دوست

اگر زیاد خواب دوستان‌تان را می‌بینید، شاید چنین خوابی نشانه‌ی نیاز به برقراری ارتباطات بهتر با آدم‌های اطراف‌تان باشد. خواب‌های مربوط به دوستان اغلب حاکی از دیدار و ملاقات است. اگر خواب دیدید با دوستان‌تان وقت می‌گذرانید، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی عایدات مالی باشد.

اگر یکی از دوستان‌تان را در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است حکایت از دیدار این دوست به زودی داشته باشد، چون ممکن است او به توصیه را کمک شما در رابطه با موضوعی نیاز داشته باشد.

اگر دوستی قدیمی را در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است به ملاقات مجدد بعد از مدت‌ها با بعضی از دوستان قدیم در آینده‌ای نزدیک اشاره داشته باشد.

اگر خواب دوستی را ببینید که فرسنگ‌ها دور از شما زندگی می‌کند، چنین خوابی ممکن است حاکی از آن باشد که این شخص به نوعی نیازمند کمک شما است. شاید او به دردسر افتاده یا مریض است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مسجد: ۱۱ تعبیر دیدن مسجد و مصلی در خواب

اگر در خواب انتظار ملاقات یکی از دوستان‌تان را می‌کشیدید، چنین خوابی نشانه‌ی بسیار خوبی است و ممکن است به دیدار با یکی از آشنایان‌تان در آینده‌ای نزدیک اشاره داشته باشد.

این خواب گاهی ممکن است خبر از ازدواجی بدهد که به زودی اتفاق می‌افتد.

اگر خواب دیدید با دوستی در منزل‌تان دیدار می‌کنید، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و به روابط خوب شما با مردم در حالت کلی اشاره دارد.

اگر خواب دیدید انتظار دیدار دوستی را می‌کشید و در نهایت به شما سر نمی‌زند، چنین خوابی نشانه‌ی پاداش و تقدیر از شما بابت سخت‌کوشی و تلاش‌های‌تان است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب آبشار: ۹ تعبیر دیدن آبشار در خواب

اگر خواب دیدید به دوستی سر می‌زنید، چنین خوابی ممکن است حکایت از نیاز به شکیبایی در راه پیشرفت یا ارتقاء شغلی داشته باشد.

اگر خواب دیدید با یک دوست خوب، دعوا می‌کنید چنین خوابی ممکن است به درگیری‌ با یا حتی جدایی‌ از یک دوست اشاره داشته باشد.

این خواب همچنین ممکن است به مشکلات مالی یا شکست در پروژه‌ی فعلی‌تان دلالت داشته باشد.

اگر خواب دیدید با دوستان‌تان دعوا می‌کنید چنین خوابی ممکن است به معنی آن باشد که از یک دوست خبرهای خوبی دریافت می‌کنید.

اگر در خواب دیدید که حال و روز دوست‌تان خوب است، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی است و به جمع شدن دوستان قدیمی دور هم در روزهای آتی اشاره دارد.

اگر در خواب دوست‌تان ناراحت بود، چنین خوابی نشانه‌ی خوبی نیست و ممکن است پیش بینی استرس و دردسر در آینده‌ای نزدیک باشد.

اگر خواب دیدید دوست‌تان غمگین و نا امید به نظر می‌رسد، این خواب نشانه‌ی بدی است و ممکن است حکایت از بیماری در آینده‌ای نزدیک داشته باشد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماهی قرمز: ۵ تعبیر دیدن ماهی قرمز در خواب

اگر در خواب دیدید که دوستی گریه می‌کند، چنین خوابی نشانه‌ی بدی است و حکایت از مشکلات و بد اقبالی‌هایی دارد که برای هر دو شما پیش خواهد آمد.

اگر در خواب دیدید دوست‌تان کمی بیمار به نظر می‌رسد، چنین خوابی ممکن است نشان از مشکلات سلامتی که قرار است او یا حتی خود شما در آینده‌ای نزدیک تجربه کنید داشته باشد.

اگر خواب دیدید دوست‌تان پاک مریض است، چنین خوابی ممکن است نشان از بدخلقی‌تان داشته باشد. شاید با اطرافیان‌تان بی هیچ دلیل مشخصی بحث و جدل کنید.

اگر در خواب ببینید یکی از دوستان نزدیک‌تان می‌میرد، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی آن باشد که او به زودی ازدواج می‌کند. این خواب ممکن است به فاصله گرفتن از این دوست در آینده‌ای نزدیک نیز دلالت داشته باشد شاید به خاطر آنکه او برای معاشرت با شما وقت کافی ندارد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دندان: ۴۸ تعبیر دیدن تمام خواب های مربوط به دندان

اگر خواب ببینید دوستی به شما خیانت می‌کند، چنین خوابی در واقع نشانه‌ی خوبی است و حکایت از رابطه‌ای خوب بین شما دو نفر دارد.

اگر خواب دیدید که در عروسی دوست نزدیک‌تان شرکت می‌کنید، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ای از مکالمه‌ی شما با دوست‌تان در ارتباط با رابطه‌ی رفاقتی باشد که با هم دارید. شاید یکی از شما می‌خواهد چیزی بیش از یک دوست باشد، در نتیجه ممکن در مورد احتمال یک رابطه‌ی متعهدانه بین شما دو نفر بحث در بگیرد.

اگر خواب ببینید دوست‌تان تمام مسیر را تا قله‌ی کوه می‌پیماید، چنین خوابی ممکن است به ضرورت اثبات چیزی به خودتان اشاره داشته باشد.

اگر خواب ببینید یک دوست در دامنه‌ی کوه ایستاده است، چنین خوابی ممکن است حکایت از آن داشته باشد که اخیرا به دوستان و خانواده‌تان بی توجه شده‌اید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب گوسفند: ۲۳ تعبیر دیدن گوسفند و میش و بره در خواب

اگر خواب دیدید با یک دوست مسافرت می‌کنید، این احتمالا نشانه‌ی خوبی نیست و نشان از جدایی احتمالی شما در‌ آینده‌ای نزدیک دارد.

اگر خواب دیدید اوقات خوشی را با دوستان می‌گذرانید، چنین خوابی ممکن است حکایت از شنیدن خبری خوش در آینده داشته باشد.

اگر در خواب دیدید به دوست‌تان دروغ می‌گویید، چنین خوابی ممکن است از تنفر شما یا عدم توانایی‌تان در تحمل کردن یک شخص حکایت داشته باشد.

اگر در خواب ببینید به دوست‌تان افتخار می‌کنید، چنین خوابی ممکن است به دستیابی به چیزی در آینده‌ای نزدیک اشاره داشته باشد که آرزوی‌اش را داشته‌اید اما در آخر این چیز مایه‌ی یاس و نا امیدی‌تان خواهد شد.

اگر خواب دوستی را ببینید که مدت‌ها است با هم دیدار نداشته‌اید، چنین خوابی ممکن است نشان از آن داشته باشد که این دوست به شما نیاز دارد.

منبع: mydreamsymbolism

 

تعبیر خواب دوست

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب دوست

 

در اینبخش نعبیر خواب دوست و رفیق را مرور میکنیم. خیلی وقتا دوستان مان را در خواب میبینیم، گاهی دوستان نزدیک و گاهی هم دوستان قدیمی کـه مدت زیادی اسـت خبری از آن ها نداریم، گاهی هم دوستانی در خواب میبینیم کـه در بیداری وجود خارجی ندارند، باید بگوییم دیدن دوستان در خواب بطور کلی تعبیر بدی ندارد اما بسته بـه نوع و ماجراهایی کـه در خواب اتفاق می افتند این تعبیر تغییر می کند.

 

معبرین غربی گویند:

تعبیر خواب دوست

دیدن دوستانتان در خواب، دلالت می کند بر جنبه هایي از شخصیت شـما کـه شـما را بعنوان یک شخص بزرگ کرده و توسعه یافته‌اند. دوستی‌ها بدلیل مشترکات و نزدیکی‌هایي کـه دوستان از لحاظ شخصیتی بـه یک دیگر دارند بـه وقوع می‌پیوندند بنابر این دیدن دوستان در خواب نیز بیانگر شخصیت خود شماست. در برخی موارد دیدن دوست در خواب نشان از خبر‌هاي خوشحال کننده‌اي از طرف آن‌هاست.

 

آنلی بیتون میگوید:

اگر خواب ببینید با دوستی کـه در حق شـما بد کرده، دست میدهید و او بی اعتنا و غمگین بـه راه خود می رود، نشانه آن اسـت کـه با یکی از دوستان خود اختلاف پیدا می کنید و ممکن اسـت نسبت بـه هم مایوس بشوید. اگر در خواب با دوست خود جرو بحث کنید و سر او فریاد بکشید، نشانه آن اسـت کـه دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهید شد.

اگر در خواب با دوست از دیدن دوستی احساس شرمساری کنید یا وی را در وقت نامناسبی ملاقات کنید، دلالت بر آن دارد کـه بخاطر مرتکب شدن خلافی، گناهکار شناخته خواهید شد و هم دستان شـما همه ی چیز را لو میدهند. اگر زن جوانی خواب ببیند دوستان فراوانی دارد، نشان می دهد کـه بـه منافع زیادی دست خوهد یافت. و محبوبش ارزش تصاحب دارد. اما اگر خواب ببیند دوستانی اندک دارد، از محبوبیت اجتماعی نصیبی نخواهد برد.

 

برايت مى‌گويد:

اگر خواب ببينيد كه با دوستان خود مى‌خنديد، بـه اين معناست كه از دوستان خود جدا مى‌شويد. اگر در خواب مشاهده كنيد كه دوستتان مرده، نشانه‌ى شنيدن اخبار مهم اسـت. اگر در خواب بـه كمك دوستتان برويد، بـه اين معناست كه براى انجام كارى نياز بـه كمك ديگران داريد. اگر در خواب با دوستان خود در جمعى حضور داشته باشيد، بيانگر آن اسـت كه با دوستانتان روزهاى خوبى را سپرى مى‌كنيد.

 

اگر در خواب دوستان خودرا شاد و سرحال ببینید، نشانه آن اسـت کـه بـه زودی از طرف دوستان اخبار ناخوشایندی بـه دست شـما میرسد. اگر در خواب دوستان خودرا عاجز ببینید، علامت آن اسـت کـه دوستانتان بیمار و پریشان خواهند شد.

 

اگر در خواب چهره دوستان خودرا سیاه ببینید، نشانه آن اسـت کـه بیماری یا حادثه بسیار بدی برای شـما یا دوستانتان اتفاق خواهد افتاد. اما اگر آن‌ها را در هیئت ببینید، علامت آن اسـت کـه دشمنان، شـما را از دوستان و نزدیکان جدا خواهند کرد.

اگر در خواب دوستان خودرا با لباسی تیره و آستین‌هاي قرمز رنگ ببینید، نشانه آن اسـت کـه برای شـما اتفاقات نامطلوبی رخ می دهد کـه اگر باعث زیانی مالی نشود نگرانی بـه همراه می‌آورد. اگر خواب ببینید دوستی پارچه سفیدی دور سرخود بسته اسـت، نشانه آن اسـت کـه فردی می‌کوشد رابطه اي دوستانه با شـما برقرار کند، همان شخص بشما لطمه خواهد زد.

دوست خوب: خبر هـای شادی بخش

نا دوست: اعلان خطر

دیدار اتفاقی دوست: اتفاق غیر منتظره

ترک کردن یار: عذابی مبدل بـه شادی خواهد شد

مرگ یک دوست: خبر غیر منتظره

خشمگین: بیماری

دوست جدید: خوشبختی

چند دوست: غصه‌هاي زود گذر

 

 

طبق معمول این خواب‌ها نشانه‌ي بسیار خوبی هستند. هرچند اگر خواب ببینید دوست‌تان در شرایط ناخوشایند و ناجوری اسـت معنی خوبی نخواهد داشت. در چنین مواردی این خواب ممکن اسـت هشداری باشد بشما درباره‌ي اتفاق بدی کـه در آینده‌ي نزدیک برای دوست‌تان می‌افتد. گاهی این خواب‌ها نشانه‌ي اندوه ناراحتی اسـت کـه درباره‌ي چیزی در حال حاضر تجربه میکنید.

گاهی خوابی درباره‌ي یک دوست ممکن اسـت حاکی از عصبانیت‌تان درباره‌ي وضعیتی در عالم بیداری باشد. این خواب ممکن اسـت حاکی از لحظه‌هاي خوشایند رفت و آمد با دوستان‌تان در آینده‌اي نزدیک باشد. اگر زیاد خواب دوستان‌تان را میبینید، شاید چنین خوابی نشانه‌ي نیاز بـه برقراری ارتباطات بهتر با آدم‌هاي اطراف‌تان باشد. اگر خواب دیدید با دوستان‌تان وقت می‌گذرانید، ممکن اسـت نشانه‌ي عایدات مالی باشد.

 

اگر یکی از دوستان‌تان را در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن اسـت حکایت از دیدار این دوست بـه زودی داشته باشد، چون ممکن اسـت او بـه توصیه را کمک شـما در رابطه با موضوعی نیاز داشته باشد.

 

اگر دوستی قدیمی را در خواب ببینید، چنین خوابی ممکن اسـت بـه ملاقات مجدد بعد از مدت‌ها با بعضی از دوستان قدیم در آینده‌اي نزدیک اشاره داشته باشد.

 

تعبیر خواب دوست

اگر خواب دوستی را ببینید کـه فرسنگ‌ها دور از شـما زندگی می کند، چنین خوابی ممکن اسـت حاکی ازآن باشد کـه این شخص بـه نوعی نیازمند کمک شـما اسـت. شاید او بـه دردسر افتاده یا مریض اسـت.

 

اگر در خواب انتظار ملاقات یکی از دوستان‌تان را می‌کشیدید، چنین خوابی نشانه‌ي بسیار خوبی اسـت و ممکن اسـت بـه دیدار با یکی از آشنایان‌تان در آینده‌اي نزدیک اشاره داشته باشد. این خواب گاهی ممکن اسـت خبر از ازدواجی بدهد کـه بـه زودی اتفاق می‌افتد.

 

اگر خواب دیدید با دوستی در منزل‌تان دیدار می کنید، چنین خوابی نشانه‌ي خوبی اسـت و بـه روابط خوب شـما با مردم در حالت کلی اشاره دارد.

 

خواب ببینید دوست‌تان بشما سر نمیزند

اگر خواب دیدید انتظار دیدار دوستی را می کشید ودر نهایت بشما سر نمیزند، چنین خوابی نشانه‌ي پاداش و تقدیر از شـما بابت سخت‌کوشی و تلاش‌هاي‌تان اسـت.

 

اگر خواب دیدید بـه دوستی سر می زنید، چنین خوابی ممکن اسـت حکایت از نیاز بـه شکیبایی در راه پیشرفت یا ارتقاء شغلی داشته باشد.

 

اگر خواب دیدید با یک دوست خوب، دعوا می کنید چنین خوابی ممکن اسـت بـه درگیری‌ با یا حتی جدایی‌ از یک دوست اشاره داشته باشد. این خواب هم چنین ممکن اسـت بـه مشکلات مالی یا شکست در پروژه‌ي فعلی‌تان دلالت داشته باشد.

 

اگر خواب دیدید با دوستان‌تان دعوا می کنید چنین خوابی ممکن اسـت بـه معنی آن باشد کـه از یک دوست خبر هـای خوبی دریافت می کنید.

 

اگر در خواب دیدید کـه حال و روز دوست‌تان خوب اسـت، چنین خوابی نشانه‌ي خوبی اسـت و بـه جمع شدن دوستان قدیمی دور هم در روزهای آتی اشاره دارد.

 

اگر در خواب دوست‌تان ناراحت بود، چنین خوابی نشانه‌ي خوبی نیست و ممکن اسـت پیشبینی استرس و دردسر در آینده‌اي نزدیک باشد.

 

اگر خواب دیدید دوست‌تان غمگین و نا امید بنظر می رسد، این خواب نشانه‌ي بدی اسـت و ممکن اسـت حکایت از بیماری در آینده‌اي نزدیک داشته باشد.

 

اگر در خواب دیدید کـه دوستی گریه میکند، چنین خوابی نشانه‌ي بدی اسـت و حکایت از مشکلات و بد اقبالی‌هایي دارد کـه برای هردو شـما پیش خواهد آمد.

 

اگر در خواب دیدید دوست‌تان کمی بیمار بنظر می رسد، چنین خوابی ممکن اسـت نشان از مشکلات سلامتی کـه قرار اسـت او یا حتی خود شـما در آینده‌اي نزدیک تجربه کنید داشته باشد.

 

اگر خواب دیدید دوست‌تان پاک مریض اسـت، چنین خوابی ممکن اسـت نشان از بدخلقی‌تان داشته باشد. شاید با اطرافیان‌تان بی هیچ دلیل مشخصی بحث و جدل کنید.

 

اگر در خواب ببینید یکی از دوستان نزدیک‌تان می‌میرد، چنین خوابی ممکن اسـت نشانه‌ي آن باشد کـه او بـه زودی ازدواج می کند. این خواب ممکن اسـت بـه دور شدن از این دوست در آینده‌اي نزدیک نیز دلالت داشته باشد شاید بخاطر آنکه او برای رفت و آمد با شـما وقت کافی ندارد.

 

اگر خواب ببینید دوستی بشما خیانت می کند، چنین خوابی در واقع نشانه‌ي خوبی اسـت و حکایت از رابطه‌اي خوب بین شـما دو نفر دارد.

 

اگر خواب دیدید کـه در عروسی دوست نزدیک‌تان شرکت می کنید، چنین خوابی ممکن اسـت نشانه‌اي از مکالمه‌ي شـما با دوست‌تان در ارتباط با رابطه‌ي رفاقتی باشد کـه باهم دارید. شاید یکی از شـما می خواهد چیزی بیش از یک دوست باشد، در نتیجه ممکن در مورد احتمال یک رابطه‌ي متعهدانه بین شـما دو نفر بحث در بگیرد.

 

اگر خواب ببینید دوست‌تان تمام مسیر را تا قله‌ي کوه می‌پیماید، چنین خوابی ممکن اسـت بـه ضرورت اثبات چیزی بـه خودتان اشاره داشته باشد.

 

اگر خواب ببینید یک دوست در دامنه‌ي کوه ایستاده اسـت، چنین خوابی ممکن اسـت حکایت ازآن داشته باشد کـه اخیرا بـه دوستان و خانواده‌تان بی توجه شده‌اید.

 

اگر خواب دیدید با یک دوست مسافرت می کنید، این احتمالا نشانه‌ي خوبی نیست و نشان از جدایی احتمالی شـما در‌ آینده‌اي نزدیک دارد.

 

اگر خواب دیدید اوقات خوشی رابا دوستان می‌گذرانید، چنین خوابی ممکن اسـت حکایت از شنیدن خبری خوش در آینده داشته باشد.

 

اگر در خواب دیدید بـه دوست‌تان دروغ میگویید، چنین خوابی ممکن اسـت از کينه شـما یا عدم توانایی‌تان در تحمل کردن یک شخص حکایت داشته باشد.

 

اگر در خواب ببینید بـه دوست‌تان افتخار می کنید، چنین خوابی ممکن اسـت بـه دستیابی بـه چیزی در آینده‌اي نزدیک اشاره داشته باشد کـه آرزوی‌اش را داشته‌اید اما در آخر این چیز مایه‌ي یاس و نا امیدی‌تان خواهد شد.

 

اگر خواب دوستی را ببینید کـه مدت‌ها اسـت باهم دیدار نداشته‌اید، چنین خوابی ممکن اسـت نشان ازآن داشته باشد کـه این دوست بشما نیاز دارد.

 

 

 

 

 

تعبیر خواب دوست

 

تعبیر خواب دوست به روایت بزرگان 

خوب : خبرهای شادی بخش

نادوست : اعلان خطر

دیدار اتفاقی : اتفاق غیر منتظره

ترک کردن دوست : عذابی مبدل به شادی خواهد شد.

مرگ یک دوست : خبر غیر منتظره

عصبانی : بیماری

دوست جدید : خوشبختی

چند دوست : غصه های زود گذر

۱ـ اگر در خواب دوستان خود را شاد و سرحال ببینید ، نشانة آن است که بزودی از طرف دوستان اخبار ناخوشایندی به دست شما می رسد .

۲ـ اگر در خواب دوستان خود را درمانده ببینید ، علامت آن است که دوستانتان بیمار و پریشان خواهند شد .

 

۳ـ اگر در خواب چهره دوستان خود را سیاه ببینید ، نشانة آن است که بیماری یا حادثه بسیار بدی برای شما یا دوستانتان اتفاق خواهد افتاد . اما اگر آنها را در هیئت ببینید ، علامت آن است که دشمنان ، شما را از دوستان و نزدیکان جدا خواهند کرد .

۴ـ اگر در خواب دوستان خود را با لباسی تیره و آستینهای قرمز رنگ ببینید ، نشانة آن است که برای شما اتفاقات نامطلوبی رخ می دهد که اگر باعث زیانی مالی نشود نگرانی به همراه می آورد .

۵ـ اگر خواب ببینید دوستانتان چون مجسمه روی تپه ای ایستاده اند ، نشانة آن است که عقاید خود را مبنی بر داشتن انصاف و آگاهی حفظ خواهید کرد . آن سوی فعلی خود به موفقیت می رسید . اگر سکویی که پیکر دوستان بر آن قرار گرفته ، بلند نباشد ، علامت آن است که پس از پیشرفت و ترقی در کار ، دوستان قبلی خود را از یاد می برید . اما اگر پیکر دوستانتان بر سطح زمین قرار گرفته باشد ، نشانة آن است که برای رسیدن به درجات بالاتر شکست می خورید . اگر در خواب بخواهید از کنار مجسمة دوستانتان بگذرید نشانة آن است که دوستی را مورد سرزنش قرار می دهید و او را وادار می کنید تا در زندگی خود تغییراتی بدهد .

۶ـ اگر خواب ببینید دوستی پارچة سفیدی دور سر خود بسته است ، نشانة آن است که فردی می کوشد رابطه ای دوستانه با شما برقرار کند ، همان شخص به شما لطمه خواهد زد .

۷ـ اگر خواب ببینید با دوستی که در حق شما بد کرده ، دست می دهید و او بی اعتنا و غمگین به راه خود می رود ، نشانة آن است که با یکی از دوستان خود اختلاف پیدا می کنید و ممکن است نسبت به هم دلسرد بشوید .

۸ـ ملاقات با یک دوست در خواب و گفتگو با او ، نشانة آن است که کارهایتان به شکل دلخواه انجام خواهد گرفت . اما در خانوادة خود دچار جر و بحث مختصری خواهید داشت .

۹ـ اگر در خواب با دوست خود جرو بحث کنید و سر او فریاد بکشید ، نشانة آن است که دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهید شد .

۱۰ـ اگر در خواب با دوست از دیدن دوستی احساس شرمساری کنید یا او را در وقت نامناسبی ملاقات کنید ، دلالت بر آن دارد که به خاطر مرتکب شدن خلافی ، گناهکار شناخته خواهید شد و هم دستان شما همه چیز را لو می دهند .

۱۱ـ اگر زن جوانی خواب ببیند دوستان فراوانی دارد ، نشان می دهد که به منافع زیادی دست خوهد یافت . و محبوبش ارزش تصاحب دارد . اما اگر خواب ببیند دوستانی اندک دارد ، از محبوبیت اجتماعی نصیبی نخواهد برد .


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


فروشگاه سیسمونی آنلاین


از همین حالا برنامه سفر نوروزت رو بچین!


لاکچری ترین نوع لمینت دندان

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


جذب فالوور واقعی وفعال در اینستاگرام

حرز امام جواد در چه صورتی اثرگذار می شود؟


دنبال نظافتچی مجرب ومطمئن هستی؟


ارزان ترین راه سفر به نقاط مختلف داخلی


کسب درآمد با سرمایه کم در خانه


زیباترین باغ رستوران فشم تهران

تعبیر خواب دوست

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر در خواب دوستان خود را شاد و سرحال ببینید درحالی که قهقهه خنده به راه انداخته اند، نشانة آن است که بزودی از طرف دوستان اخبار ناخوشایندی به دست شما می رسد.
اگر در خواب دوستان خود را درمانده ببینید ، علامت آن است که دوستانتان بیمار و پریشان خواهند شد.

اگر در خواب چهره دوستان خود را سیاه ببینید ، نشانه آن است که بیماری یا حادثه بسیار بدی برای شما یا دوستانتان اتفاق خواهد افتاد . اما اگر آنها را در هیئت ببینید ، علامت آن است که دشمنان ، شما را از دوستان و نزدیکان جدا خواهند کرد.

اگر خواب ببینید دوستانتان چون مجسمه روی تپه ای ایستاده اند ، نشانة آن است که عقاید خود را مبنی بر داشتن انصاف و آگاهی حفظ خواهید کرد . اگر سکویی که پیکر دوستان بر آن قرار گرفته، بلند نباشد، علامت آن است که پس از پیشرفت و ترقی در کار، دوستان قبلی خود را از یاد می برید.تعبیر خواب دوست

اما اگر پیکر دوستانتان بر سطح زمین قرار گرفته باشد، نشانه آن است که برای رسیدن به درجات بالاتر شکست می خورید. اگر درخواب بخواهید از کنار مجسمة دوستانتان بگذرید، نشانة آن است که دوستی را مورد سرزنش قرار می دهید و او را وادار می کنید تا در زندگی خود تغییراتی بدهد .

اگر خواب ببینید با دوستی که در حق شما بد کرده، دست می دهید و او بی اعتنا و غمگین به راه خود می رود، نشانة آن است که با یکی از دوستان خود اختلاف پیدا می کنید و ممکن است نسبت به هم دلسرد بشوید.
ملاقات با یک دوست در خواب و گفتگو با او، نشانة آن است که کارهایتان به شکل دلخواه انجام خواهد گرفت.

اگر در خواب با دوست خود جرو بحث کنید و سر او فریاد بکشید، نشانة آن است که دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهید شد ولی رابطه شما با دوستتان گرم و صمیمی خواهد شد.
اگر در خواب با دوست از دیدن دوستی احساس شرمساری کنید یا او را در وقت نامناسبی ملاقات کنید، دلالت بر آن دارد که به خاطر مرتکب شدن خلافی، گناهکار شناخته خواهید شد و هم دستان شما همه چیز را لو می دهند.

اگر زن جوانی خواب ببیند دوستان فراوانی دارد، نشان می دهد که به منافع زیادی دست خواهد یافت . و محبوبش ارزش تصاحب دارد. اما اگر خواب ببیند دوستانی اندک دارد، از محبوبیت اجتماعی نصیبی نخواهد برد.

لوک اویتنهاو می گوید :
دیدن دوست خوب در خواب، نشانه رسیدن خبرهای شادی بخش است. دیدن کسانی که به ظاهر دوست هستند، اعلان خطر و هشدار به شماست که مراقب اطرافیان خود باشید. اگر خواب ببینید با دوستی، دیدار اتفاقی دارید، اتفاقی غیر منتظره در پیش رویتان قرار می گیرد.
اگر خواب ببینید دوست خود را ترک می کنید، از سختی به شادی خواهید رسید. آشنا شدن با دوستان جدید نشانه خوشبختی و مرگ یک دوست نشانه رسیدن خبری غیر منتظره است.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید: لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

Saria : سلام وقت بخیر. خوابم مخفی بمونه ممنون.ساعت۱۰ صبح امروز

فریبا هراتی : سلام. تشکر. خواهر دوست پسر سابقتان، تقاص کاری که او با شما کرد را پس خواهد داد. تا بفهمد که هر جور با دختر مردم رفتار کند، سر خواهرش خواهد آمد. شما نمی خواهید احساسات تان و ناراحتی تان را در قبال او بروز دهید و شرایط سخت و بغرنج گذشته را برای خودتان مرور می کنید. شما می خواهید وانمود کنید که سرتان شلوغ است و به او فکر نمی کنید. او هم احساس خودش را صریح بیان کرده و شما می دانید که عملکرد او چگونه است. او مشغولیت هایی دارد که به شما فکر نمی کند. شما هم نباید به او فکر کنید! آنهایی که ادعای عشق می کنند بعد از ازدواج، با هم مشکلات زیادی را تجربه می کنند! کسی که اصلا به شما عشق نمی ورزد چه گلی می خواهد به سر شما بزند که به او فکر می کنید؟؟!! در دنباله ی خوابتان شما سعی می کنید که اشتباهات خودتان را بشویید برود و گناهان او را هم می بخشید. امیدوارید که او هم زمینه ی زندگی خوب و پاکی داشته باشد. او به کسب مال و ثروت مشغول است و خودش را متعهد کرده که متمول و پولدار شود. محمد فکرش راحت است و کاملا در آرامش زندگی می کند. شما نباید فکرتان را مشغول او کنید و نباید احساس محرومیت و عجز کنید. شاید خدا خواست شما خیلی زندگی تان بهتر از آن شد که انتظارش را دارید. شما از او یاد گرفته اید که خیانت و ماده گرایی چیست و چگونه کسی را فریب می دهند یا چگونه حقیقت را از کسی مخفی می کنند یا به کسی زور می گویند! اینها دستاوردهای دوستی شما با اوست! آیا باز برای او ارزش قائلید؟ خواب شما معادل 4 حق خواب بود. تشکر از همراهیتون.

Saria : سلام وقت بخیر. خوابم مخفی بمونه ممنون.

فریبا هراتی : سلام. دوست عزیز شما 2 خواب که در مجموع هر کدام دو حق خواب لازم دارند خواب اول 962 کاراکتر و خواب دوم 1015 کاراکتر هستند، ارسال کرده اید که در مجموع 3 حق خواب کم دارید. لطفا 3 حق خواب شارژ کنید و دوباره خوابتان را ارسال کنید چون نوشته اید مخفی باشد و بفرمایید تا تعبیر شود. ضمن اینکه اگر خوابهایتان به هم مربوط نباشند شما مجاز نیستید که هردوی آنها را همزمان ثبت کنید. تشکر.

نغمه : سلام، خواب دیدم توی یه خونه با یه آقای تقریبن…صحنه خوابم عوض شد بیرون اومده بودم داشتم میرفتم که دوستپسر سابقم دیدم از بغلم رد شد ولی منو ندید به دوستاشم گفت مواظب بچم (حیون خونگی اش) باشید و رفت.

فریبا هراتی : سلام. اگر این آقا را در واقعیت نمی شناسید، دور دور شماست و اوضاع به نفع شما خواهد شد. شما در انجام کارها و اهدافتان موفق خواهید شد. شما احساس می کنید که دیگران شما را به خاطر کارها و رفتارتان قضاوت می کنند ولی از شما حمایت خواهد شد. شما تمایل ندارید که کسی از کارهایتان با خبر شود. دوست پسر سابق شما به شما اهمیتی نمی دهد و برای او فقط حیوان خانگی اش مهم است و بس. تشکر از همراهیتون.

Saria : سلام وقت بخیر.مخفی بمونه.من دو سه روز پیش صبح خواب دیدم اما به طور واضح یادم نمیاد.
من تو خواب داشتم گریه میکردم تو تنهایی خودم اما یهو دوست پسر سابقم رو دیدم که داشت بهم نگاه میکرد بیرون از خونه هم بودم انگار نمیخواستم اون بفهمه از طرفی پسر همسایمون عاشقم شده بود و داشتم انار دونه دونه میکردم تو ظرف پوسته های سفید زیادی هم داشت. روز زن و مادر رو تبریک میگم‌بهتون خانوم هراتی عزیز

فریبا هراتی : سلام. تشکر عزیزم. روز شما هم مبارک. شما در خلوت خودتان به اینکه رابطه تان خراب شده فکر می کنید و غصه می خورید و اشک می ریزید و دوست پسر شما، کاملا از شرایط روحی و افکار شما با خبر است. شما نگران هستید که اگر خواستگار دیگری داشتید چه می شود! شما هم خصلت های مثبت دارید و هم منفی. ولی برای ایجاد یک رابطه ی خوب، لازم است که دو نفر در یک فاز فکری باشند و همدیگر را خوب درک کنند. اگر یک نفر مثل بز فقط بایستد و به دیگری زل بزند و نفر دوم التماس کند که مرا درک کن و دوست داشته باش، که این اسمش عشق نیست! همیشه عاشق کسی باشید که شما را درک می کند و تحمل ناراحتی تان را ندارد نه اینکه می داند که شما ناراحتید و از اینکه غصه بخورید لذت می برد و سکوت کرده است. هر قدر به خودتان کمتر اهمیت دهید، بیشتر از چشم او خواهید افتاد. تشکر از همراهیتون.

Saria : سلا وقت بخیر.با رفیقم بیرون بودیم اون نمیدونست که من کیم انگار خودم باید بهش میگفتم مطمئن نیستم اما انگار فک میکرد من دوست پسر اجتماعی سابقشم بعد همینطور که میرفتیم به ذهنم رسید برم سرکار و مجبور شدم به دوستم بگم که من سارام و رسیدیم در یه خونه که هم خونه صاحب کارم بود هم خونه ی همین دوست پسر اجتماعی دوستم(که فک میکرد باهاش اومده بیرون )دو طبقه بود انگار.بعد من نمیخواستم زنگ بزنمو برم سرکار انگار میخواستم بزارم بعدا اما رفیقم زنگ رو زد و خودش رفت پیش دوست پسر اجتماعیش و صاحب کار منم ک کچل بودو سفید از پنجره خواب الود سرشو اورد بیرون و بهش گفتم زود اومدم انگار ساعت ۹ونیم صبح اینا بود گفت نه به موقع اومدی و در رو باز کرد اما من مشغول جمع کردن تشک و پتو شدم بعدش روسری سرم کردم و زنگ خونه رفیق دوستمو زدم که رفیقم اومد و داداشه کوچیکمم بود بهش گفتم با داداشم برگردین و تو خواب سعی داشتم دوست پسر رفیقم منو نبینه چون من اونجا کار میکردم بعدش رفتم خونه صاحب کارم دیدم مادرمو داداشام نشستن و مشغوله بستنی خانوادگی خوردنن رنگش صورتی بود منم نشستم و بستنی خوردم اولش فک کردم سهمم کمه ولی در اخر دیدم که نه زیادم اومده اخه اونا بلند شدن و من همچنان نشسته بودم که متوجه شدم اون روز تعطیله و مرخصیه و صاحب کارم خواسته بود من برم بالا و از قصد بهم نگفته بود‌.

فریبا هراتی : سلام. خواب شما باطل است ( مطابق بعضی از خوابهای شب 21 ماه. ) مبلغ پرداختی به شما عودت داده می شود. تشکر از همراهیتون.

Maya : سلام وقتتون بخیر خاله بنده این خوابو برام دیدن ایشون خواب دیدم من و مردی که باهم همکاریم و بینمون علاقه وجودداره محرمیم و انگار بابت مراسمی ایشون قراره بیاد منزل ما خاله با گوشی موبایلی که برای خودشون نیست دارن با مرد مورد علاقم صحبت می کنن و بهش با لحن دوستانه و صمیمی میگه آقای فلانی خوب لحن شما با خواهرزاده من قشنگ نبود و مرد مورد علاقمم به خاله میگن که گوشیو بدین به مایا از دلش در بیارم خاله میگه مطمین بودم باهم محرم هستین ممنونم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و این آقا نسبت به هم احساس تعهد می کنید و او به شما فکر می کند. خاله شما به دلش برات شده که احساس این آقا نسبت به شما عاشقانه است و اینکه او می خواهد ارتباطش را با شما قویتر کند. تشکر از همراهیتون.

Ft : سلام دوستم دیدم درمسجدویک دفعه ی بوسیدمش ومنوهم بوسید وناراحت بودیم وبعدبغلش کردم اوحتی باصدای بلند گریه کردمنم گریه کردم.ازموقعی که ازدواج کردمثل قبل خیلی بام نیست.ومدتهادوستداشتم بغلش کنم ودل خالی کنم که صبح این خواب دیدم البته دیشب درمسجدباش حرف زدم ازش خواستم برم مهمانی خونه شون براتبریکش.وقراره بمن بگه کی برم دیدنش.من باین دوستم خیلی صمیمی هستم مثل دوخواهربهم

فریبا هراتی : سلام. شما و دوستتان دلتنگ هم هستید ولی شرایط زندگی او ایجاب می کند که کمی رفتارش را عوض کند. او مسئولیت هایی دارد که اگر بخواهد مانند گذشته آزادانه با شما تعامل کند، شاید برایش دردسرساز شود. اما او قلبش با شماست. امیدوارم همیشه دوستان خوبی برای هم باقی بمانید. تشکر از همراهیتون.

Rezvanin : بعد نماز صب مخفی بمونه

فریبا هراتی : سلام. خواستگار قبلی شما به آنچه که بین شما گذشته و خاطرات گذشته تان فکر می کند. شما به او علاقه دارید و می خواهید که شروعی تازه با او داشته باشید. او می داندکه شما به خوبی می توانید احساستان را به او انتقال دهید. ( شما برای رسیدن به خواسته تان متوسل به امام زمان ع می شوید و دعا می کنید. من متوجه نشدم که خواستگار سابق شما همان آقاییست که نوشته اید آمد پشت سرتان یا خیر. ولی به هر جهت، این آقا پشت سر شما خواهد گفت که شما برای رسیدن به خواسته تان بسیار مشتاق هستید و اصرار دارید که زود حاجت روا شوید. شما و او کاری ندارید که عملکردتان صحیح و عقلانی هست یا خیر، فقط می خواهید که به خواسته تان برسید.) تشکر از همراهیتون.

Nafis : سلام.لطفا مخفی بمونه.

فریبا هراتی : سلام. او احساس می کند که از او به اندازه ی کافی حمایت نمی شود و احساسات او را نادیده می گیرند. اقتدار و قدرت او یا مهربانی او به چشم نمی آید و توانایی های زنانه اش نادیده گرفته می شود. شاید او نمی خواهد که بعد از این مدت که شما را ندیده به یکباره شروع از بیان نابسامانی ها و مشکلات زندگی اش کند. خانواده ی همسر او برایش تعیین تکلیف می کنند و نظرات او را نادیده می گیرند. تشکر از همراهیتون.

Saria : سلام مخفی بمونه.

فریبا هراتی : سلام. کسی شما را دوست دارد و شما احتمالا بعدا از این مسئله با خبر خواهید شد. چنین چیزی به دلتان برات شده است. ولی اینکه دوست سابقتان است یا خیر، از خوابتان مشخص نیست. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

لوک اویتنهاو می
گوید :

دوست

خوب :
خبرهای شادی بخش

نادوست
: اعلان خطر

دیدار
اتفاقی : اتفاق غیر منتظره

تعبیر خواب دوست

ترک
کردن دوست : عذابی مبدل به شادی خواهد شد

مرگ یک
دوست : خبر غیر منتظره

عصبانی
: بیماری

دوست
جدید : خوشبختی

چند
دوست : غصه های زود گذر

آنلی بیتون می
گوید:

۱ـ اگر
در خواب دوستان خود را شاد و سرحال ببینید ، نشانه آن است که بزودی از
طرف دوستان اخبار ناخوشایندی به دست شما می رسد .

۲ـ اگر
در خواب دوستان خود را درمانده ببینید ، علامت آن است که دوستانتان
بیمار و پریشان خواهند شد .

۳ـ اگر
در خواب چهره دوستان خود را سیاه ببینید ، نشانه آن است که بیماری یا
حادثه بسیار بدی برای شما یا دوستانتان اتفاق خواهد افتاد . اما اگر
آنها را در هیئت ببینید ، علامت آن است که دشمنان ، شما را از دوستان
و نزدیکان جدا خواهند کرد .

۴ـ اگر
در خواب دوستان خود را با لباسی تیره و آستینهای قرمز رنگ ببینید ،
نشانه آن است که برای شما اتفاقات نامطلوبی رخ می دهد که اگر باعث
زیانی مالی نشود نگرانی به همراه می آورد .

۵ـ اگر
خواب ببینید دوستانتان چون مجسمه روی تپه ای ایستاده اند ، نشانه آن
است که عقاید خود را مبنی بر داشتن انصاف و آگاهی حفظ خواهید کرد . آن
سوی فعلی خود به موفقیت می رسید . اگر سکویی که پیکر دوستان بر آن
قرار گرفته ، بلند نباشد ، علامت آن است که پس از پیشرفت و ترقی در
کار ، دوستان قبلی خود را از یاد می برید . اما اگر پیکر دوستانتان بر
سطح زمین قرار گرفته باشد ، نشانه آن است که برای رسیدن به درجات
بالاتر شکست می خورید . اگر در خواب بخواهید از کنار مجسمه دوستانتان
بگذرید نشانه آن است که دوستی را مورد سرزنش قرار می دهید و او را
وادار می کنید تا در زندگی خود تغییراتی بدهد .

۶ـ اگر
خواب ببینید دوستی پارچه سفیدی دور سر خود بسته است ، نشانه آن است که
فردی می کوشد

رابطه
ای دوستانه با شما برقرار کند ، همان شخص به شما لطمه خواهد زد
.

۷ـ اگر
خواب ببینید با دوستی که در حق شما بد کرده ، دست می دهید و او بی
اعتنا و غمگین به راه خود

می رود
، نشانه آن است که با یکی از دوستان خود اختلاف پیدا می کنید و ممکن
است نسبت به هم دلسرد بشوید .

۸ـ
ملاقات با یک دوست در خواب و گفتگو با او ، نشانه آن است که کارهایتان
به شکل دلخواه انجام خواهد گرفت . اما در خانواده خود دچار جر و بحث
مختصری خواهید داشت .

۹ـ اگر
در خواب با دوست خود جرو بحث کنید و سر او فریاد بکشید ، نشانه آن است
که دچار حقارت و تزلزل و نگرانی خواهید شد .

۱۰ـ
اگر در خواب با دوست از دیدن دوستی احساس شرمساری کنید یا او را در
وقت نامناسبی ملاقات کنید ، دلالت بر آن دارد که به خاطر مرتکب شدن
خلافی ، گناهکار شناخته خواهید شد و هم دستان شما همه چیز را لو می
دهند .

۱۱ـ
اگر زن جوانی خواب ببیند دوستان فراوانی دارد ، نشان می دهد که به
منافع زیادی دست خوهد یافت . و محبوبش ارزش تصاحب دارد . اما اگر خواب
ببیند دوستانی اندک دارد ، از محبوبیت اجتماعی نصیبی نخواهد برد
.

در سر زمین
رویاها آمده:

دوستان
شما خوشحال هستند : خبرهای خوش

دوستان
شما پریشان هستند :بیماری بسیار نزدیک است .

با یک
دوست خداحافظی می کنید : سرنوشت برای شما تجارب تلخی انتخاب
کرده

با یک
دوست مشاجره می کنید : شادی

از یک
دوست جدا هستید :دوستان خواستار شکست شما هستند .

یک
دوست کاملاً برهنه :در یک نزاع بزرگ گرفتار می شوید .

یک
دوست را می بوسید یا بغل می کنید :به شما خیانت خواهد شد .

در یک
اطاق با یک دوست صحبت می کنید : شادی و آرامش خاطر

به
اتفاق دوستان می خندید : شرکت شما از هم پاشیده می شود .

دوستان
جدید پیدا می کنید : در غم و غصه غرق خواهید شد .

دوستان
شما در حالات عجیبی هستند : برای یک زن بسیار زیبا خودنمائی خواهید
کرد .

دسته: د |
تعداد بازدید: 6336

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

تعبیر خواب دوست

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

وب سایت تعبیر خواب یکی از قدیم ترین و جامع ترین وب سایت های تعبیر خواب کشور است که در سال ۹۲ آغاز به کار کرد و هم اکنون با معنی بیش از هزاران کلمه به منبعی قابل اطمینان برای هم وطنان عزیز تبدیل شده است.

برای تهیه معانی هر کلمه از معابر بزرگ اسلامی و همچنین از تعابیر روان شناسان بزرگ غربی خصوصا برای کلمه های جدید استفاده شده است.

© تمام حقوق گرافیک و محتوای این سایت متعلق به وبسایت xxs.ir می باشد.

هرگونه کپی برداری بدون اجازه مدیریت غیرمجاز می باشد.

 تعبیر خواب دیدن یک همکلاسی قدیمی اگر دوست و یا همکلاسی قدیمی را در خواب ببینید ، چنین خوابی ممکن است به ملاقات مجدد بعد از مدت‌ها با بعضی از دوستان قدیم در آینده‌ای نزدیک اشاره داشته باشد. تعبیر خواب دیدن دوست قدیمی  از دیدگاه لیلا برایت اگر در خواب دیدید که با دوستان خود بگو و […]

 

 

 

تعبیر خواب دوست

بیشتر بدانید: تعبیر خواب چاقو | تعبیر خواب چاقو از نظر یوسف نبی

 

 

 

 

منوچهر مطیعی تهرانی:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تعبیر خواب دوست ، دوستان اشنا و دوست پسر قدیمی برهنه و بوسیدن ابن سیرین همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب سفر ، رفتن دیگران امام صادق با هواپیما به خارج و مشهد و آمریکا و آینده

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب دوست

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب دیدید که با دوستان خود بگو و بخند می کنید معنی خواب شما جدایی از دوستان است.

اگر در خواب دیدید که دوست شما مرده است معنی خواب این است که خبرهای مهمی به شما می رسد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب سیب زمینی ، امام صادق و خرد شده و پیاز پخته خام بزرگ حضرت یوسف

اگر در خواب دیدید که به دوستی کمک می کنید معنی خواب این است که به کمک دوست خود نیاز دارید.

اگر در خواب دیدید که با دوستان خود در جایی جمع شده اید معنی خواب سپری کردن روزهای خوب با دوستان است.

اگر در خواب دوست خوب ببینید معنی خواب شما رسیدن خبرهای خوشحال کننده است.

اگر در خواب یک نادوست را ببینید معنی خواب شما اعلان خطر کردن است.

اگر در خواب یک دوست را اتفاقی ببینید معنی خواب شما اتفاقات پیش بینی شنده ای در اطراف شما رخ می دهد.

اگر در خواب دیدید که دوستی را ترک می کنید معنی خواب شما تبدیل شدن یک ناراحتی به خوشحالی است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب استخر ، یونگ پر از ماهی و شنا در استخر امام صادق به چه معناست

اگر در خواب دیدید که دوستی مرده است معنی خواب شما خبر غافلگیرکننده است.

اگر در خواب دیدید که دسوت شما عصبانی است معنی خواب شما بیماری است.

اگر در خواب دیدید که دوست جدید پیدا می کنید معنی خواب شما خوشبختی است.

اگر در خواب خود چند دوست را ببینید معنی خواب شما این است که غصه های زودگذر شما می گذرد.

اگر در خواب دوستان خود را ببینید معنی خواب این است که جنبه های از شخصیت شما به عنوان فردی بزرگ را نشان می هد.

دیدن دوستان در خواب بیانگر شخصیت خود شماست.

دیدن دوستان در خواب مب تواند نشان دهنده اخباری خوب از سمت آنها باشد

اگر در خواب ببینید که با یک دوست دیدار می کنید معنی خواب می تواند دیدار شما با او در واقعیت باشد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مار کبری سبز رنگ

این خواب نشان می دهد که دوست شما در رابطه ای به دوستی و کمک شما نیاز دارد.

اگر خواب می بینید که با دوستی که به شما خطا کرده است رابطه برقرار کرده اید و او بی احتیاط و غمگین راه می رود ، نشانه این است که با یکی از دوستان خود اختلاف دارید و ممکن است دلسرد شوید.

اگر در خواب با دوست خود مشاجره کنید و به او فریاد بزنید ، نشانه این است که شما مورد تحقیر و متزلزل قرار خواهید گرفت.

اگر از دیدن دوست در رویا احساس شرمساری می کنید یا در زمان اشتباهی با او ملاقات می کنید ، بدین معنی است که به خاطر ارتکاب جرم مقصر شناخته می شوید و دستان شما همه چیز را فاش می کند.

اگر زن جوان خواب ببیند که دوستان زیادی دارد ، نشان می دهد که فواید بسیاری پیدا کرده است. و محبوب او ارزش گرفتن دارد. اما اگر خواب ببیند که دوستان کمی دارد ، از محبوبیت اجتماعی برخوردار نخواهد شد.

ادامه دارد

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

تعبیر خواب دوست
تعبیر خواب دوست
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *