تعبیر خواب سر بریدن

تعبیر خواب سر بریدن
تعبیر خواب سر بریدن



 

 

 

تعبیر خواب سر بریدن

 

 

تعبیر خواب سر بریدن به روایت بزرگان 

1ـ اگر خواب ببینید سراز بدن شما جدا شده است ، نشانة شکست در کار و مغلوب شدن است .

2ـ اگر خواب ببینید سر از بدن دیگران جدا شده است و خون از سر بریده جاری است ، نشانة تبعید و مرگ است .

درکوتاه ترین زمان پاسخ سوال پزشکیت روبگیر

خرید گیفت کارت

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر

کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

گیفت کارت بخروبه راحتی درفیسبوک تبلیغ کن

مهاجرت به ساده ترین و ارزان ترین روش

لباس های تیره و مشکی رو با چی بشوریم؟

مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک

خرید گیفت کارت اپل

بالاترین قدرت پاک کنندگی شیشه خودرو

ثبت نام لاتاری 2022 آمریکا

کدوم سهام در بورس واقعا پرسود هستند؟

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

بریدن و یا قطع کردن در رویا اشاره به قطع ارتباط، مستقل شدن، شفقت و محبت را از کسی دریغ کردن، تمایلات مازوخیستی یا خودآزاری دارد. این تصویر همچنین می‌تواند کم شدن ارزش و اعتبار شخص را نیز نشان دهد. 

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

محمد ابن سیرین می گوید: اگر دید او را گردن زدند و سرش از تن جدا شد، اگر بیننده بنده بود آزاد شود، اگر بیمار است شفا یابد. اگر وام دار است وامش داده شود و حج اسلام کند. اگر کافری ببیند مسلمان شود.
اگر ببیند در وقتِ گردن زدن سرش از تن جدا نشد، دلیل که آن چیزها که گفتیم از گردن زننده به وی رسد. فی الجمله دیدن گردن زدن به خواب، درویشان را نیکو و توانگران را بد است.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت تعبیر خواب سر بریدن

ناری : سلام وقت بخیر
خواب دیدم داخل پنجره اتاق م یه سر بریده شده بود برداشتم دیدم سر خودم هست با خودم میگفتم مواد مغذی بهش نمیرسه از گردن جدا شده اما خودم سر داشتم.
در ادامه خواب داشتم با بیل زمین باغچه خونه مون رو شخم میزدم.
با تشکر

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما بعضی وقتها با دقت فکر نمی کنید و بی خیال هستید و عقلتان را از دست می دهید و بعضی وقتها کاملا عاقلانه و خردمندانه رفتار می کنید. شما سعی می کنید که عقلانی فکر کنید و قبل از اینکه ایده ها و پروژه های جدیدی را شروع کنید، اول خوب راجع به آنها بررسی و تحقیق کنید. تشکر از همراهیتون.

سارا : سلام. من مجرد و خانم هستم و برا ی امتحان مهمی دارم درس میخونم
امروز صبح حدود ساعت 10 اینا خواب دیدم : موقع انجام ی کاری، یادم اومد باید برم محضر عقد کنم. انقد برام بی اهمیت بود ک اصن نمیدونستم با کی قراره عقد کنم. اونجا متوجه شدم با ی آقایی عقد کردم ک در واقعیت قبلا باهاش دوست و عاشقش بودم، ولی ب خاطر اهدافش رفت و منم دیگه عاشقش نیستم. بعد از عقد رفتیم خونه ک کنار هم استراحت کنیم، دیدم امتناع میکنه. متوجه شدم میخاد بهم اسیب برسونه. من سرشو از تنش جدا کردم ولی خون زیادی نیومد. میدونستم باز سرش ب تنش وصل میشه و میوفته دنبالم. برا همین بدون اطلاع خونواده فرار کردم سمت ی محله زاغه نشین. اونجا گیرم آورد و دنبالم میکرد، سرشم رو تنش سالم بود. دیگ از خواب بیدار شدم.
چند روز قبل هم خواب خواستگاری خودمو دیدم ولی اونو نمیشناختم. دو بارم خواب دزدی دیدم. بابام هم خواب دزدی دید.
اینا کنار هم تعبیرشون چیه؟
امروز بعد از اون خواب هم یکی آشناهامون زنگ زد برا خواستگاری.

فریبا هراتی : سلام. تعبیر خواب صبح شما این است که شما می دانید که برای رسیدن به موفقیت باید نسبت به کارتان متعهد باشید. بدون یک تعهد واقعی هرگز موفقیت در کارتان حاصل نخواهد شد. اما الان اصلا نمی دانید که باید تعهدی از خودتان نشان دهید یا خیر و فکرتان خسته شده و زیاد به امتحانات یا … به چشم هدفمند نگاه نمی کنید. به خاطر تصویر عقد که در خوابتان دیده اید به تعهدی که قبلا نسبت به عشقتان داشتید فکر می کنید. به اینکه او هدفش را به شما ترجیح داد و شما هم می خواهید که این فکر او را که موجب ناراحتی شما شد، از وجود او دور کنید. شما او را دوست دارید ولی بدون “آن فکری که داشت” بدون “هدفش” که شما را به خاطر آن رها کرد. برای همین دیده اید که سعی می کنید سرش را از تنش جداکنید چون شما با فکر “سر” او مخالف بودید. شما سعی می کنید برای حفظ خودتان از شر ناراحتی، ( آسیب او به روح شما) از فکر او بیرون بیایید. نمی خواهید مثل گذشته دچار افسردگی شوید و از افکار منفی فرار می کنید و این افکار را دور می ریزید. اما او هنوز با همان فکر و با همان سر زندگی می کند و هر وقت به او فکر کنید، ناراحت می شوید. دوست عزیز اینها کنار هم در یک کامنت تعبیر نمی شوند!!! خواب نیم خطی بابام دزدی دیدکه تعبیر ندارد خوابتان را درست بنویسید تا تعبیرش را عرض کنم. هرگز در یک کامنت هم چند خواب را ننویسید.خواب خواستگاری را در تعبیر خواب خواستگاری جدا ثبت کنید. تشکر از همراهیتون.

Amirmahdi : سلام ، آقا هستم ، قبل از اذان صبح خواب دیدم جایی هستم و یک نفر احتمالا زندانی را آوردند و با شمشیر گردن اونو زدند. کسی که گردن زد یک سرباز بود و یک شمشیر دسته دار بزرگی داشت و قبل از گردن زدن ، زندانی با او درگیر شد و آسیبی هم به سرباز رسید.

فریبا هراتی : سلام. شما با جنبه ای از خودتان در تقابل هستید و بین قلب و مغزتان فاصله می افتد. شما می خواهید با نظم و دیسیپلین رفتار کنید و خودتان را مقید کرده اید که کاری را با زور انجام دهید و احساس آزادی نمی کنید. اما دلتان می خواهد که فکرتان راحت باشد و اجازه ندهید که هر روز افکار منفی به ذهنتان راه یافته و بین احساس آزادی و بی خیالی و این احساس مسئولیت شناسی و نظم و دیسیپلین، شما تصمیم می گیرید که بی خیالی را انتخاب کنید و جاه طلبی ها و رقابتی فکر کردن و وجهه ی قاطعانه ی خودتان را خراب می کنید. اما دیگر مهم نیست که به شما بگویند که خیلی منظم نیستید چون از این همه قید وبند و افکار اضافه خسته شده اید و می خواهید مدتی بی خیال باشید. تشکر از همراهیتون.

Behnaz : سلام خانم هراتی عزیزم
عیدتون مبارک باشه
ارزو میکنم امسال و تمام سالهای پس از این برای شما و عزیزانتون سرشار از شادی و رحمت خداوند همراه با سلامتی به همراه داشته باشه
خواب من نمایش داده نشه و پیشاپیش ممنونم از تعبیر زیباتن

فریبا هراتی : سلام. عید شما هم مبارک. تشکر عزیزم همینطور برای شما. تصویر ذهنی شما از او این است که با وجودی که احساسات مثبت و پاکی بین شما در جریان است و امید زیادی دارید که رابطه تان شکل بگیرد، اما عملکرد او، نابخردانه خواهد بود و یا عملکرد او به پیروی از عقلانیت او نخواهد بود ! چون شما متصور هستید که او بی سر است و سرش بی بدن!! اگر عقل او راغب به ازدواج با شما باشد، توانایی انجام اینکار را ندارد و فکرش درست کار نمی کند. صورت سیاه او هم به این اشاره دارد که وجهه ی او پیش شما خراب می شود. اما از جهتی ممکن است که او از مادرش عصبانی باشد و خشم او به سیاه شدن چهره اش اشاره کند. در هر حال، روحیات او مثل سابق نیست و دلیل این رفتارش هر چه که هست، شما می دانید که تغییر رفتار در او به وجود آمده ولی از این خواب نمی توان به وضوح گفت که او شما را مقصر می داند یا مادرش را. باید صبور باشید تا ببینید که خودش کم کم چه می گوید و چه پیشنهادی به شما می دهد. نصیحت من در صورتی که قابل بدانید این است که اصلا از مادرش هیچ نکته ی مثبت یا منفی به او نگویید که بهانه ای داشته باشد که به خاطر اظهار احساسات شما نسبت به مادرش، تصمیم دیگری اتخاذ کرده است. کمی صبور باشید تا خودش تصمیمش را مطرح کند. تشکر از همراهیتون.

shirin : سلام و وقت بخیر خدمت شما.
دیشب زود خوابیدم.ساعت ده شب خواب دیدم که برای مراسمی رفته بودم که جزئیاتش یادم نیست اما یادمه اونجا مسخره بازی درمیاوردن و با خودم گفتم ارزش نداشت که امدم. بعد که امدم بیرون با یکی از دوستانم بودم که ی پسربچه با پوست سفید و قیافه معمولی منو را دید و شناخت (تو خواب حس کردم ده ساله هست. من سی سالم هست) و یهو میخواست بیاد منو بگیره بکشه، من خیلی ترسیده بودم و از دستش فرار کردم که یک مردی که نمیشناختم و ندیدمش سر پسره را با شمشیر قطع کرد. و من فرار کردم و خیلی ترسیده بودم و فکر میکردم الان یسریا برای اینکه انتقام پسره را ازم بگیرن میان سراغم. تو خونه قدیممون که تو زندگی میکردیم بودم با ی در قدیمی که جای فقل داشت، میخواستم در را قفل کنم با ی جوارب قهوه ای بلند که دست دوستم بود اون ترسیده بود و فاصله میگرفت اما من سعی کردم جوارب را از دستش بگیرم و درو ببندم و سفت کنم(تو واقعیت این دوست را نمیشناسم و یادم نمیاد). بعد هم از ترس و وحشت بیدار شدم.
ممنون میشم تعبیرش را بفرمائید.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما به خاطر یک سری مسائل احساس ناراحتی و تحقیر می کنید و دلتان می خواهد که قدرتان را بدانند. به خاطر کارهای بی ارزش شاید ناراحتتان کنند ولی اوضاع به نفع شما پیش خواهد رفت و از نگرانی بیرون خواهید آمد. شما سعی می کنید که غنی و ثروتمند باشید و با استفاده از گرمی و حمایتی که از جانب ثروتتان به شما می رسد، جلوی بعضی از ناراحتی ها و نگرانی هایتان را بگیرید. شما نباید به کسی اجازه دهید که به قلب با اصالت شما خیلی زود نفوذ کند و روی شما اثر بد بگذارد. باید روحیه تان را قوی نگه دارید. تشکر از همراهیتون.

soha : با سلام و خدا قوت. در خواب خودم رو تو خونه ای دیدم کوچیک که من و یکی از دوستانم که اسمش سارا هست اونجا هستیم، من ازونجا میرم چون گویا اون میخواد تنها باشه و بعد از مدتی دورادور متوجه میشم با دوستان دیگش خیلی سرگم هستند و خوش میگذرونند و تفریح میکنند، من هم یه کناری کاراشون و بگو بخندها و شیطنتهاشون رو تماشا میکنم و لبخند میزنم، یکی از کاراشون هم اینه که با لباس مبدلی میرند سر به سر یه اقایی که لباس مشکی و ظاهر خشنی داره میزارند و یکیشون میره سر وقت اون اقا ( من دقیقا در جریان کارهاشون و اینکه اون اقا کیه و دوستان سارا کی هستند و چرا دارند این کارا رو میکنند نیستم و فقط با خودم تصور میکنم که دارند تفریح میکنند که شایدم فکرم سطحی نگری باشه) بعد از همون دور میبینم که اون اقا سر اون شخص فرستاده شده با لباس مبدل رو می بره و سر رو در کناری گذاشته و یه لحظه سر بریده شده خونی رو میبینم و وحشت میکنم و احساس میکنم دشمنی و مشکلی بین اونها پیش اومده،انگار که تفریح تبدیل بشه به دردسر! بعدش اون مرد خشن مشکی پوش میاد بقیه گروهشون رو پیدا کنه که اونا از ترسشون تو خونه من قائم شدن و اون مرد خشن هم میاد توی خونه من، من و سارا و دوستاش جلوی اون مرد یه جوری فیلم بازی میکنیم که انگار نه اون رو میشناسیم و نه این افراد همون گروهی هستند که اون دنبالشون میگرده و سر بریده شده دوستشون رو هم داخل یخچال من قائم کرده اند، یادمه یه جایی اون مرد برای غذا درست کردن میخواد بره سر وقت یخچالم که من میگم من همین یه دونه یخچال رو دارم در حالیکه سر بریده شده داخل یخچال دیگه ای مخفی بود، اون مرد میره سراغ یخچال کوچیک من ته اتاق خواب و درش رو باز میکنه و میگه یخچالت شلوغ و یخ گرفته و کثیفه و من شروع میکنم به پاکسازی یخچالم از یخها و همینطور مواظب که اون نفهمه و ما رو نشناسه، انگار دردسر دوستم اومده توی خونه من در حالیکه من توی خوشیهاش نبودم و نظاره گر دور بودم… خانم هراتی عزیز این خواب چه معنایی داره؟ممنون از شما.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. دوست شما ترجیح می دهد که افکارش را با شما مطرح نکند و خودش برای حل مشکلاتش اقدام کند. او استرس دارد و نمی داند که چطور باید مشکلاتش را حل کند و همه چیز را به شوخی و مسخره بازی می گیرد. دوست او هم کلا آدم بی خیالی است که اصلا فکرش را به کار نمی اندازد و اینکار دوست سارا مشکلات بیشتری را برای او فراهم می کند. سارا دوست شما که زمانی نمی خواست که شما در کارش دخالت کنید و ترجیح می داد که تنهایی مشکلاتش را حل کند حالا دست به دامان شما خواهد شد که او را راهنمایی کنید. شما به او پیشنهاد می دهید که خونسردی خودش را حفظ کند و دنبال دردسر نرود. شما بعدا از اینکه او صمیمیت و رفاقتش را فقط زمانی که مشکلات به او رو می آورند، با شما حفظ می کند، از او ناراحت می شوید. خواب شما به شما می گوید که اگر کسی خوشیهایش را برای شما نمی آورد شما هم مشکلاتش را نپذیرید و به کارش کاری نداشته باشید. به بعضی مردم رو بدهید می خواهند از شما سو استفاده کنند. تشکر از همراهیتون.

فاطمه : سلام . من امروز صبح بعد از نماز صبح خواب عجیبی دیدم. ممنون می شم تعبیرشو بگید. خواب دیدم تو خونه مون مراسم عزاداری هست به نظرم مراسم عزاداری امام حسین بود چون هیات خونه ما اومده بودن همه بودن همه فامیلا و همسایه ها . تو اون حین خواهرمو دیدم که به من گفت قراره ما رو قربانی کنن یعنی من و خواهرمو من با عصبانیت و ترس پرسیدم یعنی چی مگه می شه خواهرم با آرامش جواب داد آره یهویی شد دیگه به جز ما هم کسی پیدا نشد بعد یه کاغذ به من نشون داد که اجازه داده قربانیمون کنن و امضا کرده یادمه امضای خودمو هم دیدم با اینکه یادم نمیومد کی امضا کرده بودم‌ من عصبانی بودم و ترسیده و با خواهرم مشغول جر و بحث که یکی از اعضای هیات که یه مردی بود گفت نترس یه جوری سرتونو می برم که دردتون نیاد تو اون حین انگار داشت نشون می داد گفت ببین اینطوری سر تو می برم دیدم سر خواهرمو برید و ازش خون اومد بعد اون آقا گفت اونقدر زود می میرین هیچی نمی فهمین خیلی راحته اصلن قبل از اینکه سرش کامل از بدنش جدا بشه جون از بدنش درمیاد تو هم همینطور هیچ دردی نمی فهمین.
من که انگار قبول کرده باشم به خواهرم گفتم حداقل بزار برای بار آخر بغلت کنم و محکم بغلش کردم و بوسش کررم ولی اون خودشو کنار کشید و گفت حالا اینقدر خودتو لوس نکن قراره سرمونو ببرن چیزی نیست که. خیلی بی خیال بود بر عکس من که ترسیده بودم.
تمام تلاشمو کردم جلوی اینکارو بگیرم با همسایه ها با فامیلا حرف می زدم واسطه بشن که سر ما رو نبرن اما انگار هیشوی محلم نمی زاشت حتی پدرم تو فکر تدارک شام برای مهمونا بود مهمونایی که بعد از شام به مسجدی که بغل خونمون بود می رفتن. بعد رفتم با شوهر خواهرم(شوهر خواهر دیگرم که اتفاقا از هم جدا هم شده اند) صحبت کردم که واسطه بشه اعضای هیات سر ما رو نبرن بهش می گفتم به دوستات بگو این کارو نکنن بریدن سر ما کار درستی نیست ببین اونا دارن می رن مسجد و اون با حرص نگام کرد انکار آرزوش بریدن سرهای ما باشه یا طوری که انگار اصلن بریدن سرهای ما فکر اون باشه بعد با اعضای هیات دعوا کردم اما تو اونهمه زن و مرد انگار همه راضی بودن سر ما بریده بشه هیشکی کمکم نکرد ولی من باز دعوا می کردم
تو اون حین یکیشون گفت ببین از خواهرزاده ات یاد بگیر رفته خون داده اصلن نترسیده دیدم پسر خواهرم از اهدای خون برگشته اون که تو واقعیت یه نوجوونه تو خوابم بچه شده بود نشسته بود سر سفره ماست می خورد و خواهرم به من گفت ببین از اینهمه غذا فقط داره ماست می خوره کاش غذاهای دیگه هم می خورد دیدم داشت با حرص و ولع چند پیاله ماست خورد
از خواب بیدار شدم

فریبا هراتی : سلام. شما حاجتتان را با توسل به امام حسین ع خواهید گرفت و از فکر و ناراحتی بیرون می آیید از غم فارغ می شوید و کاملا بی خیال خواهید شد ولی به شکرانه ی این حاجت روایی باید شما و خواهرتان متعهد شوید که به اندازه ی وسعتان گوسفند با مرغ قربانی کنید و گوشتش را یا نذری بپزید و بین فقرا تقسیم کنید . پسر خواهرتان کم عقلی می کند و باید یاد بگیرد که در فرآیندهای مختلف درست رفتار کند و روح او خسته است و نیاز به حمایت خانواده تان دارد. تشکر از همراهیتون.

رضا : سلام و تشکر،
من آقا هستم و سه شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۵ صبح خواب دیدم سر خانمی رو بریدم. به این صورت که من با آن فرد قبلا رابطه عاطفی عمیقی داشتم ولی یک طرفه بود و از سمت من بود. الان هم من با ایشون دوست صمیمی هستم و بهم کمک میکنیم و حتی احساس میکنم ایشون بدنبال داشتن و برقراری رابطه سابق هستن ولی خب به نظر میرسه از سمت من شدنی نیست. بگذریم… امروز هم به شهر دیگری میرن چون از مقطع دکتری قبول شدن. من خواب دیدم ایشون منزل سابق ما اومدن و بصورت نا معلوم باهم رفتیم زیر زمین که یکهو ایشون شروع کردن به سرفه کردن و بعدش بخاطر سرفه کردن مُردن، منم نمیدونم چرا ولی سرش رو بریدم اما قسمت سربریدنش رو اصلا ندیدم ولی توخواب کاملا احساس میکردم که من سرش رو بریدم. و داخل یک کارتن گذاشتم. چند روز بعد به خواهرم گفتم که ماجرا چیه و ما تو خواب بدنبال راهی بودیم که من از این قضیه تبرئه بشم. لازمه که بگم خونی دیده نشد و من چند باری به سر بریده هم سر زدم.
دیگه یکساعتیه از خواب بیدار شدم تن و بدنم میلرزه… خیلی نگرانش هستم.

فریبا هراتی : سلام. استدعا می کنم. شما خیال کسی را که سرش را بریده اید را راحت می کنید و او را از نگرانی بیرون می آورید. شما یاد گرفته اید که این رابطه ی یکطرفه ی خودتان را پایان دهید. از اینکه بدنبال عشق او بدوید دست می کشید و او تکلیف خودش را خواهد فهمید. ضمن اینکه او با رفتن از این شهر و با علم به این مسئله که شما دیگر به او احساسی ندارید، خیالش راحت می شود که یک مسئله ی فکری اش حل شده و نگرانی اش را راجع به ارتباط با شما کلا منتفی خواهد دانست. سرفه ی او به این معنی است که او نیاز دارد بین خودش و شما فاصله بیاندازد تا خیالش راحت شود چون او معتقد است که وقت ندارد که روی این مسائل فکر کند. شما هم قال قضیه را می کنید و خیالش را روشن می کنید که من هم به تو دیگر احساسی ندارم. شما این خاطره ی تلخ او را در قسمتی از ذهنتان نگه داری می کنید و گه گاهی به آن فکر می کنید. سربریده به منتفی شدن فکر و خیال و بی خیالی محض اشاره می کند. به هیچ وجه نگران نباشید. این عاقلانه ترین تصمیمی است که شما راجع به او گرفته اید. تشکر از همراهیتون.

Shima : سلام و خسته نباشید
خواب دیدم من رو دارن میبرن یه جایی همراهم داشتم ولی یادم نمیاد کی بود مرحله ب مرحله میرفتیم جلو رسیدیم یه جایی ک جلوی در یه سرباز وایساده که شمشیر به دست بود به همراهم گفت ک فقط من باید برم داخل از این به بعدش رو نمیتونین دیگ همراهیش کنید من رفتم داخل دو تا آقا بودن یکی انگار پادشاه بود(احساس میکردم زمانِ قاجار ایناس)شمشیر رو دادن دستِ پادشاه که من خیلی ریلکس و آروم بودم انگار نمیترسیدم گفتم بهشون من یه سوالی ازتون داشتم چرا منو میخواین بکشین ،اهمیتی ندادن ب حرفم،(منم تو دلم گفتم اینا منو میخوان بکشن به ظالما التماس نمیکنم که منو نکشن) آقایی ک همراهِ پادشاه بود گردنم رو آماده میکرد با شمشیر چندین خط ک موازی هم بودن رو گردنم کشید و ب پادشاه گفت از رو هر کدوم از خط ها خواستی گردن بزن، پادشاه اومد شمشیر رو گردنم گذاشت و آروم آروم داشت گردن میزد من فقط زبونم ذکر میگفت( الحمدالله الرب العالمین و یه ذکرهای دیگ ) ینی کامل حس میکردم(انقدی واضح حس میکردم ک ذهنم و بینیم یه جوری میشد) ک سرم داره بریده میشه ولی من خیلی خونسرد بودم اون آقایی که همراهِ پادشاه بود گفت این چرا آروم هست حرکتی نمیکنه تعجب کرده بودن بعدش گفتن تموم شده سر بریدن من تعجب میکردم که چرا هنوز زنده ام چرا سرم وصل هست به تنم.
یه کاسه خون از سرم رو ریختن تو کاسه ای خونم یه نقطه های سفیدی داشت میدادن ک پادشاه بخوره من گفتم خون نباید خورده شده آنزیم هایی داره نفهمیدم پادشاه خورد یا ن چون گفت نگه دارین خون رو حس کردم ب من هم گفتن بخورم من یه ذره خوردم تو دهنم نگه داشتم بعدش یه ذره فاصله گرفتم از همشون ریختم دور خون رو. بعد پادشاه اومد یه چیزی درست کرد بود که بذارن قسمتِ بریده شده سرم تا جوش بخوره من خوب شم گفتن بخواب الان خوب میشی

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما احساس می کنید که در مسیر زندگی تان اختیار دار خودتان نیستید و همیشه با زور و دیسیپلین دیگران خواسته اند که نظرات و احساسات و افکارشان را به شما تحمیل کنند. شما از اینکه نظرات منحط و قدیمی را بخواهید چشم و گوش بسته بپذیرید، احتراز و پرهیز می کنید. شما حاضر نیستید که منطق خودتان را کنار بگذارید و تصمیم و قضاوتی را که نسبت به موضوعی دارید عوض کنید. تا پای جان روی اعتقاداتتان ایستاده اید که البته این خودش نوعی بی فکری است!! اینکه سرتان را می زنند یعنی شما قادر نیستید که واضح فکر کنید و از سرتان استفاده کنید! شما نیاز دارید که غلیرغم میل باطنی تان با یک موقعیتی که ممکن است برایتان آزار دهنده باشد هم روبرو شوید. شما تمایل دارید که قبل از اینکه فکر کنید عمل کنید. ایمان شما قوی است و می دانید که نباید استرس و ترس را به وجودتان راه دهید و بنابراین سعی می کنید که تحت هر شرایطی آرامشتان را حفظ کنید. این آرامش شما و نقاط برجسته ای که در روح شما وجود دارد باعث می شود که کسانی که شما را غیر منطقی می دانند تحت تاثیر قرار بگیرند و افکار شما را دوباره بپذیرند. کلا خوابتان می گوید که نه باید بی منطق رفتار کنید و نه خودتان را غقل کل بدانید. تشکر از همراهیتون.

reza : سلام و خسته نباشید
امروز نیمساعت قبل از طلوع افتاب خواب دیدم که مکانی هستم چندین نفر بالای سرم هستند و من روی زمبن و زیر سرمن بصورت کج یک بالشت قرار دارد و قصد دارند من را سر ببرند و سر من را بریدند ولی سر بریده را ندیدم و حس کردم که وارد دنیای دیگر شدم و واقعا مرده ام، در ضمن بنده بدلیل مشکلاتم دیروز خیلی از خدا با گریه و عجز و اعتراض گله کردم که چرا جوابی به من نمیدهد،من مجرد هستم ولی عاشق دلباخته شخصی هستم که بسیار اذبتم از لحاظ روحی خواهشمندم تعبیر بفرمایید.(نکته قبل از اینکه سر من را ببرند گفتند بچه اش را بیاورید تا ببیند)

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما قضاوت نادرستی دارید و تصمیم بدی گرفته اید! واضح فکر نمی کنید و تمایل دارید که قبل از اینکه فکر کنید، عمل کنید و زود به خواسته تان برسید. بنابر این، طبق خواسته تان همان خواهد شد که می خواهید. به خواسته ی خودتان خواهید رسید و فکرتان راحت خواهد شد. از نگرانی بیرون می آیید و حاجتتان را خواهید گرفت. زندگی شما متحول خواهد شد و دیگر شما همان آدم سابق با همان زندگی سابق نخواهید بود. اما ممکن است در نهایت متوجه شوید که این آرزویی که شما دارید به ضررتان تمام شده است. ( دوست عزیز این خواب هشداری برای شماست. اگر بازور از خداوند چیزی بخواهید به آن خواهید رسید ولی فردا نباید گله کنید که خدایا تو که می دانستی ته موضوع به ضرر من است چرا راهنمایی ام نکردی و دوباره تقصیرها را گردن خداوند نیاندازید!!! درست ترش این است که بگویید که خداوندا با من همان کن که به نفع من است و تو صلاح می دانی نه آن که خودم بخواهم و به ضررم باشد). تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

فهرست این تعبیر:   تعبیر کلی   داشتن سر بریده   جدائی سر (یا بریدن گردن)   آسیب-درد-ضعف… سر   خوردن سر   سر مثل حیوانات   جنس سر   سایر موارد   is_jame_سر   is_jame_سره

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟تعبیر خواب سر بریدن

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

خالد بن علی بن
محد العنبری گوید:

سر
بریدن در خواب، بر ظلم و ستم به دیگران و خوردن حق آنها دلالت دارد.
اگر کسی در خواب ببیند که سرانسانی را می بُرد، به او ستم می کند و
بریدن سر تمام آن موجوداتی که سر بریدنشان جایز نیست، ظلم بر آنهاست.
اگر کسی غمگین باشد و در خواب ببیند که سرش را می بُرند، غم و غصههایش
برطرف می شود. سر بریدن به زن گرفتن نیز، تعبیر می شود؛ اگر کسی
ببیند جانوری را سر می برد که بر زن دلالت دارد، مانند کبوتر یا
هر جانور سفید و زیبایی، زن می گیرد. اگر کسی ببیند که سر پدر یا
مادرش را می برد، حق آنها را پایمال می کند.

آنلی بیتون می
گوید:

۱ـ اگر
خواب ببینید سراز بدن شما جدا شده است ، نشانه شکست در کار و مغلوب
شدن است .

۲ـ اگر
خواب ببینید سر از بدن دیگران جدا شده است و خون از سر بریده جاری است
، نشانه تبعید و مرگ است .
تعبیر خواب سر بریدن

در سر زمین
رویاها آمده:

سر شما
را بریده اند : کارهای شما با موفقیت کامل روبرو می شوند .

شما را
با گیوتین اعدام می کنند : زندگی برای شما بسیار آسان خواهد گذشت
.

جنایتکاران سر شما را می برند : ملک و دارائی خود
را از دست می دهید .

تاجرها
و سیاستمداران خواب ببینند که سرشان بریده شده : پول و شانس

سر
جنایتکاران بریده شده : علامت برآورده شدن آرزوهای شما

دسته: س |
تعداد بازدید: 54149

من خواب دیدم برادرم روی سینه ام نشست و لباسامو در آورد وبعد از آن سرم را به عقب برد و مثل قصاب ها گلویم را برید و من هم گلوم خرخر میکرد و برادرم بدنم را سلاخی کرد و به دست پدرم داد تعبیرش چی میتونه باشه!

وای چه وحشتناک …

شما روز قبلش فصابی کردن رو دیدی

خواهرم خواب دیده که دو نفر سر پدرمونو داشتن میبریدن و گلوشو خراش میدن خون میاد ولی نمیتونن کامل ببرن

حاملگی دختر مجرد که بچه اشم دختره

سلام من خواب دیدم تو یه کشور دیگ یه سری مواد غذای گندیده بودن منم برای پیدا کردن مقصر از اینو اون سوال میکردم بعد یکی رو دادم دست مادرم و مادرم سره اون طرف رو برید و خون جاری شد تعبیرش چی میتونه باشه

من خواب دیدم سر ناتنیاهو رییس جمهور اسراییل که خونمون خوابیده رو بریدم،و سرشو که کسی متوجه نشه کس بریده پشت بام پرت کردم و بدن شو جای دیگه میبرم و از این کار خوشحال بودم و از مادرم تشویق شنیدم که کار خوبی کردی،تعبیرش چی میشه.

سلام من خواب دیدم که به کمر دختر ۱۰ ، ۱۱ ساله ای که به خواهر کوچکم بی شباهت نبود با چاقو چند ضربه زدم و از آن خون آمد سپس روی سینه او نشستم و در حالی که به چشمانم زل زده بود شروع به بریدن گلویش کردم و رگ هایش را پاره کردم که از آن بسیار‌ خون می آمد ، واقعا در خواب ترسیده بودم و ……

من خواب دیدم برادرم سر کسی که مرا اذیت میکرد و با چاقو مرا میزد ، در میان مردم میبرد و همه برادرم را تشویق میکنند

من خواب دیدم که با پدر و مادرم جایی نشسته بودیم و یک به دار اویخته ای کنار ما بود مادرم خیلی بی تابی میکرد من فکر میکردم از دیدنه اعدامیه ست یهو همونی که دارش زده بودن اومد و با شمشیر سر پدرمو جدا کرد شوکه شده بودم منم سر اونو جدا کردم ، تعبیرش چی میتونه باشه ؟؟؟

خواب دیدم سر همسرم رو بریدم شبیه قربونی کردن همسرم

سلام وقت بخیر.خواب دیدم سر همسرم را بریدند.تعبیرش چی میتونه باشه

درود بر شما.. من چندین بار تا کنون.. خواب مادر بزرگ همسرم را دیده ام… یکبار اینکه دیدم سرش را می بریدند و از تنش جدا می کردند.. یکبار هم او را در حال گریه ی زیاد دیدم و یه بار هم از مقعد درد زیاد مینالید… لازم به ذکر است که این بنده ی خدا چهار سالی هست فوت شده اند.. لطفا راهنمایی کنید ممنون

اگر در خواب ببینیم در صحرایی پدر و مادرو گروهی دیگر با حالت آرامش و ایمان به پروردگار و قبول اینکه باید سر از تن جدا شوند توسط کسی سرشان جدا شد که( البته در میان انها کسانی بودند که شجاعت اینکار را نداشتند وبه میل خود میرفتند)؛ ومن شاهد بودم ودر خواب منقلب بودم وگریه میکردم طوری که وقتی بیدار شدم سخت گریستم تعبیر چیست

خواب دیدم بعد نماز همه از مسجد داشتن فرار میکردن و من نماز نخوندم. بعد متوجه شدم شیخی میخواد یه نفر رو سر ببره. پا به فرار گذاشتم ولی منو گرفت و سرم رو برید. بعدش تنم بلند شد و سر رو روی خودش گذاشت و شروع به حرف زدن کردم. .
تعبیرش چی میتونه باشه

تعبیرش این هست که ان شاء الله به دست شخص عالم یا دینداری از گناهان توبه میکنی و عاقبت به خیر میشوی. خواب خوبی هست.

خواب دیدم اقوام می خواهند حلالم کند و سر ببرند ولی چاقو کند است

خخخ. اینجا که خوابتون رو تعبیر نمیکنن… همتون خواباتون رو نوشتین ولی کسی نه میخونه نه جواب میده. خوابتون رو واسه هیچکس تعریف نکنید.!!

سلام
پدرم چن سال پیش فوت شده.مادرم خواب دیده که من دارم سرشو می برم و بعد تکه تکه میکنم و میبرم جایی میریزم.و یه زنی این صحنه رو میبینه و مادرم از ترس زندانی شدن من بهش میسپره به کسی نگه.

لطفا تعبییر خواب منو بگین

من خواب دیدم با داعشی ها وارد بازی شدیم با این شرط که هر کس ببازه.باید کشته بشه بازی کردیم باختند یکیشون که خود به خود کشته شد اون یکی را هم من اززمین شمشیر برداشتم و کشتمش بعد سرکرده اشون که توی مغازه داشت به مردم برنج ربا میداد افتاد دنبالم و جایزه برای سرم گذاشت منم بین یه عالمه دانشمند مخفی شده بودم. هی اعلامیه زده بکدنو اعلام میکردن اخرش گفتن اگه خودمو تسلیم نکنم مردم عادی را جلوی من میکشن میخواستند جلوی ضریح امام رضا یکی را بکشن به جای من منم با خودم میگفتم من که ازمرگ دراه ولایت امیرالمومنین نمیترسم یهو دیذم یه دختری کنارمه بهم گفت من فرشته ام ساعتو نشونم داد بعد گفت یادت باشه ساعت ۴ عصر روز ذوالفقار بعد دیدم داعشی ها هنوز میگن کی یار ما رو کشته رفتم جلو گفتم اون که کشته منم من در راه ولایت جانمم میدم منو از چی میترسونی اومدن جلو دست و پامو گرفتن لای کفن پیچیدنم بعد سر دسته اشون سرمو زد گردنم رفت بعد قبل اینکه بزنند با خودم میگفتم نترسیا دردش اندازه امپوله ترس نداره دووم بیار سرتو بزنند تمومه راحت میشی یهو دیدم یه چهره نورانی روبروم منو در آغوش کشید انگار امام زمان بود منم انگار اصلا سرم قطع نشده بود روتنم بود .اگه ممکنه بگید تعبیرشو تو رو خدا دیوانه شدم من میخوام کلا از راه خدا بیام بیرون ولی خوابا نمیزارن

تعبیرش إن شاء الله توبه از جمیع گناهان و بازگشت به راه خدا و عاقبت به خیری و رستگاری است.

سلام بین ساعات۷تا۹صبح خواب دیدم بابرادرم سریکی از اشناهای خیلی دور رابریدیم وسرشوتوگونی که خون ازش سرازیر بودیه مسافتی بردیم بیرون توسطل اشغال انداختیم وبعد خونواده اون ازطریق قانون افتادن دنبال قاتل بیشترمن توی کاردخیل بودم .این چه تعبیری داره؟

بیکاری ها

خواب دیدم با صدای مهیب طوری که اسمان صدایش رو تکرار کرد دوستم گوزید . بعد با قهقه

گفت جااااان منم گفتم ناز نفست قناری
شوخی نمیکنم تعبییرش چیست؟

سلام خواب دیدم یه پیر مرد سنّی سرم و از پشت گردنم برید و آیه قران میخوند تعبیرش چیه؟

در خواب دیدم سر دختر هفت ساله مو که امسال اول ابتدایی رو تموم کرده یه خانمی که انکار معلمشه برید و دو باره سر جاش گذاشت و اون کلاس هم در حیاط خانه ی بابابزرگم بود که پانزده سال پیش فروخته ایم اصلا همه ی خواب های بد و کابوس هام مربوط به خانه ی بابا بزرگم هست دلیل چیه نمیدونم؟؟تعبیر خواب سر بریدن

من خواب دیدم سه نفر که می شناختم به همسرم تعرض کردند و اورا به زور بوسیدند ومن سر دونفر را از گلو ویکی را از پشت با چاقویی که کند بود بریدم و خون کمی در حد سرخ شدن و مشخص بودن خون جاری شد تعبیر این خواب چیست البته من در حال جنابت بخواب رفته بودم

خواب دیدم که از یه جاده که باید عبور کنم نمیزارن رد شم ویهدسلاخ اونجا وایساده و میگه که هرکی بخواد رد سه باید یه جایشو بزنم ببینم کرم حرامی تو بدنش نیست نوبت من شد گردنمو گرفت و با چاقوو اروم برید قشنگ گرمای خونو حس میکردم و بدنم شل شد

من خواب دیدم ک همسرم ب یه شکل دیگه هست یه چاقو داره همش میخاد سر من رو ببره تهدیدم میکنه من راه میگردم از دستش فرار کنم

من خواب دیدم مادرم به دستور پدرم سرمو برید داداشم هم داشت نگاه میکرد.سرم کاملا بریده شد و روی زمین افتاد و خون زیادی هم ازش رفت.وقتی هم از خواب بیدار شدم چشمام پر اشک بود و داشتم گریه میکردم خیلی هم ترسیده بودم
کسی نیست پاسخگو باشه تعبیر خواب مارو بگه؟؟؟

خواب دیدم خواهرم با چاقو گلویم را برید خون که جاری شد از خواب پریدم… خشونت و زوری درکار نبود خودمم همکاری میکردم

من خواب دیدم که پدرم سر دو گوسفند رو هم زمان برید ولی سر انها را از تن شان جدا نکرد بعد ان گوسفند ها به یک باره شدند مثل برادرم و دوستش که سر انها هم بریده بود ولی از تنشان جدا نشده بود و خیلی خوب بودن و حرف میزدن انگار فقط یک زخم ساده دارن وقتی سر شان را بالا میبردن تمام رگ های خونی مشخص بود با جمله نه ازخواب پریدم

ببینید عزیزان اینکه خواب ها باید تعبیر بشن یعنی ناخالصی دارند، شیاطین می تونن تصویر ایجاد کنن به اسم خواب، لذا باید سره از ناسره جدا بشه تا بشه تعبیر کرد و حکمتش رو فهمید، ضمنا هر چی ما به آخرالزمان نزدیک می شیم، به دلیل اینکه شیطنت ها بیشتر می شن، خواب ها را نباید اصلا اعتنا کرد، یک صدقه انسان بدهد و از خیرش بگذرد، چه خواب مثبت و چه خواب منفی، وگرنه اگر شیاطین ببینن ما اعتنا می کنیم، بیشتر به سراغ ما میان و بیشتر ما رو دست می اندازن. یک وقتایی هم ممکنه به صورت یک انسان خوب دربیان و ما رو راهنمایی غلط بکنن که خیلی انسان باید مواظبت کنه به این چیزها مبتلا نشه، اونهایی که زیاد خواب می بینن، اراده کنن که به خواب اعتنا نکنن، خواب دیدن هاشون بسیار کم میشه. این اعتنا کردن به خواب یکی از روزنه ها به روی شیطونه که انسان باید اون رو ببنده تا شیاطین نتونن وارد بشن. اگر باز هم یک مقدار دیگه این خواب دیدن ها باقی بود، باید دید چه روزنه ای دیگر در ساختمان وجود ما باز هست به روی شیطون، اون ها رو انسان شناسایی کنه، ببنده. مثلاً ظلم نکنه، مال حروم رو مواظبت کنه نزدیک نشه و …

سلام من خواب دیدم نحوه درست ذبح کردن را یاد میدادم خودم سر خودم را بریدم و ذبح کردم تعبیرش چیه

سلام من خواب دیدم پسری غریبه درحال نگاه کردن از پنجره اتاق ما هست و من هم سرش را با کارد از بدن جدا کردم و خون آمد تعبیرش چیست؟

سلام من خواب دیدم سر برادر خودم و با گیوتین بریدم ولی سر کامل جدا نشد بعد نشستم گریه کردم اونم با سر بریده میگفت اشکال نداره غصه نخور ، تعبیرش چی میشه ؟

سلام من سه بار خواب دیدم سر ادم میبرم وبعد از بریدن سر به شدت میترسم تعبیرش چی میشه

سلام من در خواب دیدم به گناهی که مرتکب نشدم شخصی آمده وبه تهمت میزند و تهدید میکند که سر مرا میبرد تا واقعیت را بگویم قسمتی از گردن را با شمسیر برید ولی بقیه را نبرید و خون من به اطراف پخش شد و گفت تو آن کار خلاف را انجام ندادی و غیب شد تعبیرش چی میتونه باشه

سلام خواب دیدم سر دومرد بزرگ و بالغ رو با شمشیری که براق و تیز هم نبود بریدم و تو خوابم میدونستم اون دو نفر شمر و یزید هستن تعبیرش چی میتونه باشه‌؟

سلام و وقت شما بخیر
حوالی ساعت ۷ صبح روز جمعه خوابی دیدم که باعث شد با ترس بیدار بشم
خواب دیدم در منزل پدربزرگ مادری هستم و پدربزرگ و مادربزرگ و مادر و خانم یکی از اقوام هم هستن و به یک دلیل نامعلوم با شخص قدرتمند و درشت اندامی تماس گرفتن برای بریدن سر من که بعد از گذشت مدتی کوتاه اون شخص که بدن بسیار بزرگ و چهره ی پیر و شکسته و مخوفی داشت آمد و مدتی نشست و صحبت کردیم و چندباری من رو تهدید کرد و درنهایت درحالی که مشغول آماده کردن طناب دار بود از پشت سر چشماش رو گرفتم و با چاقو سرش رو بریدم و بدنش رو خوابوندم کف اتاق
همین لحظه با ترس و وحشت زیاد از خواب بیدار شدم
ممکنه محبت کنید راهنماییم کنید چه تعبیری داره این خواب؟

سلام پدر من خواب دیده سر پدرش رو بریده تو خواب ولی قبل بریدن پیشونیش رو بوسیده بعد مثل قربونی کردن بوده خوابش .پدرش هم چند سالی هست فوت کرده.

سلام خسته نباشید . مادربزرگم (مادره مادرم) سال ۱۳۸۹ به رحمت خدا رفته ، من خواب دیدم که خدابیامرز در خانه ما هست (فقط منو اون هیچ کس دیگه منزل نبود ) شب بود و هر دو روی یک تخت کنار هم خوابیدیم و اون تخت مثل یک سقف داشت ، من بلند شدم ببینم درب منزل قفله که مادربزرگم گفت من با قفل خانه خودم قفل کردم بعد دیدم تو حیاط یک دزد آمده یک پسره جوان . اون به داخل خانه آمد من به پلیس زنگ زدم و مادربزرگم ترسیده بود و گریه میکرد ، منو دزد دعوامون شد توی خواب اون آدم آرامی بود و کسی که مشاجره شروع کرد من بودم و یک چاقو برداشتم و اول به پشت اون فرو کردم به زمین افتاد من روی اون دراز کشیدم و شروع کردم به بریدن گردنش سه بار چاقو کشیدم گردنش برید و شروع کرد به جان دادن خون میآمد اما به زمین نمیریخت بعد من پیکرش بلند کردن بردم تو آشپزخانه که وقتی خون میاد از مجرای اب کف اونجا بره . این خواب خیلی واقعی بود یعنی زمانی بیدار شدم انگار واقعا تجربه سر بریدن یک انسان داشتم . ممنون میشم نظرتون در مورد این خواب من بگید
من کلا خواب زیاد میبینم و کامل با کوچکترین جزییات به خاطرم میمونه و بعد از چند روز ی اتفاق که به خوابم مربوطه میفته . خسته شدم انقدر خواب بد میبینم و اتفاقهای بد میفته

سلام من خواب دیدم که دو نفر مرد داشتن دعوا میکردن بعد یکی از اون مردا از روی عصبانیت به اون یکی گفت که بزنم؟اونم گفت بزن ک دیدم مرده یه داس برداشت گردن اون یکی مردو زد این تعبیرش چی میتونه باشه

من خواب دیدم سه نفر که به نظر فامیل بودن با مادرم برای نجات بچه ها موندن موقع حمله یه سری آدم مثل داعش بعد از اینکه من بچه ها رو بردم داخل اومدم بیرون و دیدم اون سه نفر به کمک شخصی اومدن که از پشت گردن سر مادرم رو قطع می‌کنه ولی سر کامل قطع نشد بعدش من بیدار شدم و خیلی ترسیده و نگران بودم

سلام شوهر من خواب دیده سر منو تو خواب زدن

سلام من حدود ساعت ۸ صبح خواب دیدم یه که ۲ نفر سر یه اقایی و با ساتور سعی میکنن بزنن بعد اون اقا هم زنده بود و درد میکشید تا اینکه یهو سرش جدا شد
الان این تعبیر خاصی داره؟؟؟

سلام من خواب دیدم خواهرم تو بغلم هستش و مادرم کنارم جلوتراز ما پدرم با یه ساطور رو سینه خواهرم نشسته و سرش را جدا کرد در صورتی ک خواهرم تو بغل من بود و پدرم با سر بریده در دست اومد سمت ما تعبیرش چی میشه؟؟

سلام.خواب دیدم بارضایت همسرم سرش را میبرم ولی تنه شبیه به گاو میباشد.کاردم نیز تیز نسیت. لطفا تعبیر کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

وب سایت تعبیر خواب یکی از قدیم ترین و جامع ترین وب سایت های تعبیر خواب کشور است که در سال ۹۲ آغاز به کار کرد و هم اکنون با معنی بیش از هزاران کلمه به منبعی قابل اطمینان برای هم وطنان عزیز تبدیل شده است.

برای تهیه معانی هر کلمه از معابر بزرگ اسلامی و همچنین از تعابیر روان شناسان بزرگ غربی خصوصا برای کلمه های جدید استفاده شده است.

© تمام حقوق گرافیک و محتوای این سایت متعلق به وبسایت «خواب نامه» می باشد.

هرگونه کپی برداری بدون اجازه مدیریت غیرمجاز می باشد.

تعبیر خواب کشتن و سر بریدن انسان ، و قتل انسان توسط انسان های دیگر چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب بلند شدن قد دیگران ، معنی قد بلندتر شدن دیگران در خواب چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب سر بریدن

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب دیدید که انسانی را قربانی می کنند معنی خواب تباهی و فساد در دین است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب جوی آب ، امام صادق و ابن سیرین و منوچهر مطیعی و سرسبزی

اگر در خواب دیدید که در جایی تعداد زیادی انسان را قربانی کردند معنی خواب فساد گسترده در آن منطقه است.

برای کامل شدن این بحث تعبیر خواب سر بریدن را از دید معبران بزرگ را برای شما آورده ایم.

منوچهر مطیعی

اگر در خواب قربانی کردن و ذبح ببینید معنی خواب نجات و رستگاری است.

اگر در خواب ببنید که ذبح انجام می شود و از گوشت قربانی به شما دهند معنی خواب این است که شما در زندگی سود و منفعت می برید.

دیدن قربانی کردن هر حیوان حلال گوشت چه شما قربانی کنید و چه ببینید معنی خواب شما خوب است.

دیدن قربانی کردن هر حیوان حرام گوشت و مکروه گوشت چه شما قربانی کنید و چه ببینید معنی خواب شما خوب نیست و به فساد و تباهی و گناه اشاره می کند.

اگر در خواب دیدید که گوسفند و یا گاوی را ذبح می کنید و از گوشتش به دیگران می دهید معنی خواب این است که از شما به دیگران خیر می رسد.

ابراهیم کرمانی

خوردن گوشت قربانی در خواب سود بردن در زندگی است.

اگر در خواب ببینید که گوشت قربانی در جایی تقسیم می کنید مفهوم خواب این است که مرد بزرگی آنجا می مکیرد و مالش را تقسیم می کنند.

امام جعفر صادق ع

دیدن ذبح و قربانی در خواب چهار معنی دارد.

اولین معنی دیدن قربانی در خواب این است که از ترس ایمن می شوید.

دومین معنی دیدن قربانی در خواب این است که به حاجت رسیدن و مراد است.

سومین معنی دیدن قربانی در خواب این است که خیر و برکت وارد زندگی شما می شود.

چهارمین معنی دیدن قربانی در خواب این است که قحطی و تنگی روزی از بین می رود.

تعبیر خواب سربریدن خروس ، معنی سر بریدن و ذبح خروس در خواب چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب افتادن نگین انگشتر ، و تعبیر خواب انگشتری که نگینش افتاده چیست

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر خواب سر بریدن

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

ذبح خروس در خواب خوب است و به پیروزی و موفقیت تعبیر می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب به دنیا آمدن بره ، معنی به دنیا آمدن بره در خواب های ما چیست

معنی دیگر این خواب برتری بر یک ادم بزرگ است.

برای کامل شدن این بحث تعبیر خواب سر بریدن را از دید معبران بزرگ را برای شما آورده ایم.

منوچهر مطیعی

اگر در خواب قربانی کردن و ذبح ببینید معنی خواب نجات و رستگاری است.

اگر در خواب ببنید که ذبح انجام می شود و از گوشت قربانی به شما دهند معنی خواب این است که شما در زندگی سود و منفعت می برید.

دیدن قربانی کردن هر حیوان حلال گوشت چه شما قربانی کنید و چه ببینید معنی خواب شما خوب است.

دیدن قربانی کردن هر حیوان حرام گوشت و مکروه گوشت چه شما قربانی کنید و چه ببینید معنی خواب شما خوب نیست و به فساد و تباهی و گناه اشاره می کند.

اگر در خواب دیدید که گوسفند و یا گاوی را ذبح می کنید و از گوشتش به دیگران می دهید معنی خواب این است که از شما به دیگران خیر می رسد.

ابراهیم کرمانی

خوردن گوشت قربانی در خواب سود بردن در زندگی است.

اگر در خواب ببینید که گوشت قربانی در جایی تقسیم می کنید مفهوم خواب این است که مرد بزرگی آنجا می مکیرد و مالش را تقسیم می کنند.

امام جعفر صادق ع

دیدن ذبح و قربانی در خواب چهار معنی دارد.

اولین معنی دیدن قربانی در خواب این است که از ترس ایمن می شوید.

دومین معنی دیدن قربانی در خواب این است که به حاجت رسیدن و مراد است.

سومین معنی دیدن قربانی در خواب این است که خیر و برکت وارد زندگی شما می شود.

چهارمین معنی دیدن قربانی در خواب این است که قحطی و تنگی روزی از بین می رود.

admin

ژوئن 17, 2019
تعبیر خواب

دیدگاه ها
33,155 بازدید

تعبیر خواب سر بریده شده انسان – دیدن بدن بی سر در خواب نشانه چیست

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com تعبیر خواب سر بریده شده انسان – دیدن بدن بی سر در خواب نشانه چیست را برای شما عزیزان قرار دادیم . کاملترین تعبیر خواب سر بریده شده دوست و بریدن سر فرزند و بریدن سر انسان با چاقو و سر بریدن دوست و بریده شدن سر فرزند و بریدن گلو با چاقو و ذبح انسان و گردن زدن و انداختن سر بریده شدن در زمین …

تعبیر خواب سر بریده شده انسان – دیدن بدن بی سر در خواب نشانه چیست,تعبیر خواب بریدن سر فرزند,تعبیر خواب بریدن سر انسان با چاقو,معنی و مفهوم سر بریده شده انسان رد خواب,تعبیر خواب در دست داشتن سر بریده,تعبیر خواب سر بریده شده مرده
تعبیر خواب سر بریدن

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند:

اگر در خواب ببینی سر بریده‌ای را فرا گرفته‌ای، با شخص بزرگی و مقام داری دوست خواهی شد و از آن شخص به تو منفعتی می‌رسد

اگر فردی در خواب ببیند که با چاقو و یا وسیله ای تیز سر کسی را میبرد دلیل بر افسردگی شکست های پی در پی ناامید فلاکت و بدختی باشد.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

بریده شدن سر در خواب، برای کسی که در ناراحتی و بدهکاری است، نشانه ی گشایش در امور زندگی است و اگر سر شخص، توسط صاحب خواب شناخته شده باشد، خیر زیادی از او به دست صاحب خواب میرسد.

ابن سیرین می گوید:

اگر کسی خواب ببیند که سری (در اینجا منظور کله) را میبرد و از قسمت گردن خون زیادی جاری شده و با دیدن خون میترسد و یا حال او به هم میخورد نشانه و دلیل بر مرگ باشد

اسماعیل بن اشعث می‌گوید:

اگر همسر شما باردار بوده و در خواب ببینی سری در کنار خودت داری، یـعـنـی صاحب فرزندی پسر می‌شوی.

خالد اصفهانی می‌گوید:

اگر ببینی سر جدا شده فردی بسیار مهم (در گذشته مهم‌ترین فرد در زندگی افراد پادشاه بوده است) بر روی دوش تو می‌باشد با رنج و سختی زیاد مقدار زیادی پول دریافت خواهی کرد.

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر ببینی سر بریده در دست داری مال و ثروت فراوانی بدست خواهی آورد.
اگر سر بریده مربوط به شخص غریبه‌ای باشد مقدار زیادی پول کسب می‌کنید.
اگر ببینی سر را به زمین انداخته‌ای، نشانه این است که مال را در راه خیر هزینه می‌کنی، یا اینکه مال را از دست می‌دهی.

حکایت

جوانی به نزد حضرت یوسف (ع) میرسد و خواب خود را اینگونه بازگو میکند خواب دیدم که سر یکی از دوستان صمیمی و نزدیک خودم را میبرم در حالی که من خنده بر لب داشتم وبا خوشحالی تمام اینکار را میکردم دیگران با دیدن این عمل من میگریختند و بعضی از آن ها قصد داشتند تا جلوی این کار من را بگیرند این خواب چه تعبیری دارد؟ حضرت پاسخ دادند خون در خواب دلیل بر مرگ است دیدن خون در خواب میتواند نشانه ای از فرا رسیدن مرگ زودرس برای جوان و یا یکی از نزدیکان شما در خانواده باشد.

تعبیر دیدن سر بریده خود

اسماعیل بن اشعث می‌گوید:

اگر ببینی سرت از تن جدا شده و دوباره آن را به جای خودش گذاشته‌ای و درست شده است نشانه به شهادت رسیدن تو در واقعیت است.

خالد اصفهانی می‌گوید:

اگر ببینی سر تو بریده می‌باشد، دلالت بر این دارد که از پدر و مادر خود جدا می‌شوی

ابراهیم کرمانی می گوید:

اگر ببینی سر خودت را در دست گرفته‌ای، یـعـنـی از فردی که دارای مقامی والاست به تو خیر و برکت می‌رسد،
اگر ببینی سر را دوباره به جای خودش بروی گردن قرار دادی، از کسی مال و اموال و سرمایه گرفته و یا وام و قرض می‌گیری.

تعبیر خواب سر بریده کباب شده

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی سر کباب و بریان شده خریده‌ای یا کسی به تو داده است، بیانگر این است که از شخصی به تو سود و منفعتی می‌رسد.

تعبیر خواب سر بریده شده مرده

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی سر مرده را با سرهای دیگر پیش تو آورده‌اند، یـعـنـی بزرگ آن گروه پیش تو می‌آید و از آن‌ها خیر و نیکی می‌بینی، مخصوصاً اگر ببینی گوشت سرها را می‌خوری، اگر این خواب را زنی ببیند یـعـنـی از شخص ثروتمندی خیر و نیکی می‌بیند.

تعبیر خواب گردن زدن

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ببینی در جنگ سر کسی را بریده‌ای، با شخص مهم‌تر از خود به تندی و تلخی صحبت خواهی کرد.

محمد ابن سیرین بصری گوید:

اگر دید او را گردن زدند و سرش از تن جدا شد،

اگر بیننده بنده بود آزاد شود،
اگر بیمار است شفا یابد.
اگر وام دار است وامش داده شود و حج اسلام کند.
اگر کافری بیند مسلمان شود .
اگر بیند در وقتِ گردن زدن سرش از تن جدا نشد، دلیل که آن چیزها که گفتیم از گردن زننده به وی رسد فی الجمله
دیدن گردن زدن به خواب درویشان را نیکو و توانگران را بد بود.

**************************************************

تعبیر خواب سر بریدن

بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

برچسبتعبیر خواب بریدن سر انسان با چاقو تعبیر خواب بریدن سر فرزند تعبیر خواب در دست داشتن سر بریده تعبیر خواب سر بریده شده انسان – دیدن بدن بی سر در خواب نشانه چیست تعبیر خواب سر بریده شده مرده معنی و مفهوم سر بریده شده انسان رد خواب

در خواب دیدم کسی کودکی را سربرید ولی خونی از آن جاری نشد و سر بر زمین نیافتاد

خواب دیدم سر خودم رو بریدم و کنار گذاشتم بعد از چند ساعت رفتم برشداشتم،پوستش خشک شده بودو بی حال بود بعد گذاشتمش رو گردنم و انقد چرخوندمو فشارش دادم تا صاف شد و درسپپت جا گرفت…..

سلام . من خواب دیدم با یکی از دوستام داشتیم تو یه خیابون سربالایی راه میرفتیم . یه دفعه دوستم گفت سرم گیح میره و تعادلش رو از دست داد. من بهش گفتم دراز بکش رو زمین و کمکش کردم که بخوابه رو زمین. ولی یه دفعه سرش از تنش جدا شد. من با استرس زیاد تلاش میکردم که سرش رو به بدنش که روی پاهام بود بچسبونم اما نمیشد. خون زیادی هم نمی اومد. من خیلی ناراحت بودم و نمیدونستم باید چیکار کنم

اگر خواب ببینیم یکی از اعضای خانواده مان سرش بریده است وفقط سر دارد ولی زنده است وغذا می خورد وصحبت می کند ومادر ازاو مراقبت می کند تعبیر چیست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

تماس از  10صبح الی 21

09108496864

09100439969

تعبیر خواب سر بریدن
تعبیر خواب سر بریدن
0

یک دیدگاه

  1. سلام.بابای من تو خواب دیده سر یه کسی رو بریده؛اونی که سرش بریده شده،سرش دست و پا در آورده و فرار کرده تعبیرش چیه؟؟؟لطفا جواب بدین

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *