تعبیر خواب سوسک

تعبیر خواب سوسک
تعبیر خواب سوسک

سوسک‌ها حشرات نفرت‌انگیزی هستند که غالبا در مکان‌هایی ظاهر می‌شوند که آن چنان تمیز نیستند یا بودن در آن ‌جا خیلی خوشایند نیست. سوسک‌ها حامل بسیاری از میکروب‌های بیماری‌زا هستند، و همین دلیل کاملا واضحی است که با دیدن‌شان به سرعت از جا بلند شوید و از روی ترس به بالای مبل و میز بروید. در ادامه این نوشتار با چند تعبیر خواب سوسک آشنا می شوید.

سوسک‌ها به دنبال مکان‌های تاریک و کثیفی هستند که مواد غذایی زیادی نیز در آن‌جا باشد؛ زیرا این حشرات از همان غذاهایی تغذیه می‌کنند که ما نیز به آن‌ها علاقه داریم. به همین دلیل نیز می‌توانیم آن‌ها را در اتاق‌های کثیف هتل، آشپزخانه‌های نامرتب، و حتی اگر آن‌چنان به پاکیزگی اعتنا نداشته باشیم، در خانه‌ی خودمان نیز بیابیم. ولی تعبیر خواب سوسک چیست، و آیا آن‌ها به همان شکلی که در واقعیت هستند، در خواب نیز نشانه‌های بدی به همراه دارند؟ برخی از رایج‌ترین خواب‌ها در مورد سوسک و تعبیرات مرتبط به آن‌ها را در این مقاله فهرست کرده‌ایم، و سعی می‌کنیم معانی پنهان در این نشانه‌ها را برای‌تان توضیح دهیم.

غالبا همیشه خواب سوسک نمی‌بینیم، و معمولا وقتی خواب این حشرات نفرت‌انگیز را می‌بینیم که جایی آن‌ها را دیده باشیم یا در موردشان چیزی شنیده باشیم. دیدن سوسک در خواب نشانه‌ی خوبی است. بر خلاف مشاهده‌ی سوسک در زندگی واقعی، دیدن سوسک در خواب به این معنی است که با فردی بسیار متمول و بانفوذ ملاقات خواهید کرد. این فرد ممکن است شخصیت بسیار قدرتمند و مهمی در اجتماع باشد، و شما فرصت نزدیک شدن به این شخص را خواهید داشت. اگر نقش‌تان را به درستی ایفا کنید، حتی ممکن است شانس ترفیع موقعیت شغلی‌تان یا به طور کلی، پیشرفت در زندگی‌تان را به دست آورید.

هم‌چنین، خواب سوسک ممکن است به این معنی باشد که شانس زیادی برای برنده شدن در لاتاری (بخت آزمایی) دارید و شاید بتوانید جایزه‌ی بزرگی برنده شوید. باید با خرید یک بلیط لاتاری یا شرکت در برخی بازی‌ها شانس‌تان را امتحان کنید. به علاوه، سوسک نشان‌دهنده‌ی پیشرفت یا ترفیع در کار است؛ به طور کلی، این خواب می‌تواند شانس زیادی برای‌تان ایجاد کند. با این‌ حال، دیدن خواب سوسک شاید اصلا دلچسب نباشد.

تعبیر خواب سوسک

مطلب مرتبط: تعبیر خواب گریه کردن: ۱۴ تعبیر و تفسیر دیدن گریه در خواب

اگر خواب ببینید سوسکی در غذای‌تان وجود دارد، ممکن است نشانه‌ای منفی به همراه داشته باشد. برخی آدم‌های اطراف‌تان به دستاوردها و موفقیت‌های‌تان حسادت خواهند کرد. آن‌ها پشت سرتان حرف می‌زنند، ولی در حضورتان وانمود می‌کنند با شما خوب هستند. در این شرایط، لازم است در مورد حرف‌ها و کارهای‌تان در مقابل برخی آدم‌ها، یا به طور کلی، همه‌ی آدم‌ها بسیار محتاط باشید. اگر در این خصوص، به فردی مشکوک هستید، بهتر است از شر وی خلاص شوید و از وی دوری کنید، و بدون ترس و نگرانی از خیانت به زندگی‌تان برسید.

اگر خواب ببینید خانه‌تان یا مکان دیگری مملو از سوسک است، شاید به این معنی باشد که خانه‌تان را با مقدار زیادی اشیا و وسایل غیر ضروری احاطه کرده‌اید. ممکن است این وسایل را پس از سال‌ها مسافرت یا خرید در خانه‌تان جمع‌آوری کرده باشید، و خودتان هم می‌دانید باید در اسرع وقت از شر آن‌ها خلاص شوید.

اشیا و وسایلی که در زندگی واقعی احاطه‌تان کرده‌اند، می‌توانند به دنیای خواب و رویای‌تان نیز منتقل شوند. به همین دلیل نیز باید این خواب را نشانه‌ای از استرس قلمداد کنید؛ استرسی که به خاطر عدم سازمان‌دهی درست زندگی‌تان ایجاد شده است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پلیس: ۱۲ تعبیر مختلف از دیدن خواب پلیس

دیدن خواب هزاران سوسکی که اطراف‌تان می‌خزند و حرکت می‌کنند، نشانه‌ای از بد شانسی است. ممکن است ثمره‌ی کاری را که مدت‌ها است برای‌اش وقت گذاشته‌اید، ‌از دست بدهید؛ و در آخر، دچار شکست شوید. این بد شانسی به داشته‌های‌ مادی‌تان مربوط می‌شود؛ از این رو، بعد از دیدن این خواب سراغ لاتاری یا شرط بندی نروید.

دیدن این خواب بسیار ناخوشایند است، و در زندگی واقعی نیز برای‌تان بار منفی به همراه خواهد داشت. بعد از دیدن این خواب از انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ پرهیز کنید. اگر بعد از دیدن این خواب دچار افکار منفی شوید، باید سعی کنید مثبت فکر کنید و درباره‌ی پول‌تان بسیار محتاطانه تصمیم بگیرید.

این خواب نیز دارای اثرات منفی است. این خواب نشان‌دهنده‌ی یک تصادف احتمالی است که شاید گرفتارتان کند، یا این‌که ممکن است نشانه‌ی این باشد که خودتان را در شرایطی قرار می‌دهید که به طرق مختلف دچار آسیب شوید. تا مدتی به شدت مراقب سلامتی‌تان باشید و اگر احساس می‌کنید جایی از بدن‌تان دچار مشکل شده است،‌ حتما به پزشک مراجعه کنید. بعد از دیدن این خواب، بهتر است از خروج بی‌مورد از خانه‌تان اجتناب کنید. برای انجام برخی کارهای روزانه از فردی دیگر کمک بخواهید و خودتان در خانه بمانید و کل روز را استراحت کنید.

این خواب دارای معانی مثبتی است. اگر در خواب سوسک قرمز ببینید، ممکن است هدیه‌ای دریافت کنید که بسیار خوشحال‌تان خواهد کرد. هم‌چنین، این خواب نشان‌دهنده‌ی مال و ثروت است، و نشان می‌دهد احتمالا از لحاظ مالی شانس زیادی در انتظارتان خواهد بود. اگر سوسک‌های بیش‌تری در خواب ببینید، به این معنی است که متناسب با تعداد سوسک‌ها در خواب‌تان، پول بیش‌تری نصیب‌تان خواهد شد. بنابراین، دست بجنبانید و سراغ لاتاری بروید؛ بخت با شما همراه خواهد بود.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب پنجره و شیشه: ۱۳ تفسیر و تعبیر دیدن شیشه و پنجره در خواب

اگر در خواب‌ سوسک سیاه ببینید، این خواب نشانه‌ای از بد شانسی به همراه خواهد داشت. ممکن است ترفیع شغلی‌تان طبق برنامه پیش نرود یا شاید از تکمیل پروژه‌ای که مدتی است به آن مشغول هستید، باز بمانید. اگر خواب یک سوسک سیاه بزرگ را ببینید، احتمالا فرد واقعا قدرتمندی سعی می‌کند کارهای‌تان را خراب کند و برنامه‌های‌تان را دچار شکست کند. بعد از دیدن این خواب، ‌به شدت مراقب باشید و به کسی بیش از اندازه‌ اعتماد نکنید و اطلاعات ارزشمند زندگی و پروژه‌تان را برای‌اش فاش نکنید.

این خواب نیز به شدت اثر منفی به همراه خواهد داشت. اگر سوسک‌ها در خواب به شما حمله کنند، نشان‌دهنده‌ی این است که به طرق مختلف دچار ناعدالتی خواهید شد. احتمالا اتفاق بدی در محل کار برای‌تان رخ خواهد داد، یا حتی ممکن است به نحوی دچار آزار جنسی شوید. امکان دارد فردی جرمی علیه‌تان مرتکب شود و به اشکال مختلف دچار استیصال و درماندگی شوید. افرادی که آزارتان می‌دهند، آن‌قدر قدرتمند هستند که در هر حال، می‌توانند شکست‌تان دهند و شرایط را جوری مهیا کنند که همه چیز به نفع‌شان باشد.

مطلب مرتبط:تعبیر خواب آب: ۳۹ تعبیر دیدن آب در خواب

این خواب دارای اثرات مثبتی است. کشتن این حشرات نفرت‌انگیز در زندگی واقعی باعث ایجاد حس آرامش می‌شود، و در خواب نیز این کار دارای نشانه‌های مثبتی خواهد بود. سرانجام اعتماد به نفس و انگیزه‌ی تکمیل پروژه‌هایی را پیدا خواهید کرد که مدتهاست مشغول‌ انجام‌شان هستید؛ و به طور کلی در زندگی‌تان احساس اعتماد به نفس و قدرت بیش‌تری می‌کنید. اگر درباره‌ی اهداف و آرزوهای‌تان دچار تردید هستید، این خواب آرزوها و سرنخ‌هایی را نشان‌تان می‌دهد که برای رسیدن به اهداف‌تان شما را به جلو وا می‌دارند. بعد از دیدن این خواب، به اتفاقات اطراف‌تان شدیدا دقت کنید؛ زیرا سرنخ‌های بیش‌تری را در اختیارتان می‌گذارند که بعدها معانی مهمی برای‌تان پیدا خواهند کرد.

هم‌چنین، این خواب اثر مثبت و غافلگیر کننده‌ای برای‌تان خواهد داشت که پیش‌تر انتظارش را نداشتید.

منبع:dreamingandsleeping

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب سوسکتعبیر خواب سوسک در غذاتعبیر خواب سوسک روی بدن‌تعبیر خواب سوسک سیاهتعبیر خواب سوسک قرمز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


فروشگاه خوابستان

ارائه دهنده کالای خواب

تعبیر خواب ها زاده ی تفکرات معبرین هستند. نمی توانیم بگوییم این تعبیرها حقیقت محض هستند یا این که آنها را به کلی تکذیب نماییم. اما تعبیر خواب سوسک که در برخی موارد بار معنایی مثبت و در برخی موارد بار معنایی منفی دارد، انسان را به این تفکر وا می دارد، که بهتر است فقط بار مثبت آن را ببینیم و آرامش خود را بر هم نزنیم.

سوسک حشره ی زشت و نفرت انگیزی است. در هر مکانی دیده می شود. حتی ممکن است به خواب شما نیز راه پیدا کند. در این صورت باید بدانیم تعبیر خواب سوسک در حالت های مختلف چیست. بدون تردید این موجود تنفرانگیز، در خواب می تواند نماد خوبی یا بدی باشد.

به صورت طبیعی کمتر کسی خواب سوسک می بیند. مگر این که درمورد این موجودات در طول روز با کسی صحبت کرده باشید. یا آنها را در نزدیکترین محل به خود دیده باشید. اما نکته ی جالب این است که تعبیر خواب سوسک خوب است.

تعبیر خواب سوسک

با این که این حشره نفرت انگیز است اما در خواب نماد و نشان خوبی برای شما خواهد بود. اگر در خواب سوسک ببینید به تعبیر، آن است که در دنیای واقعی با انسانی با نفوذ و قدرتمند و ثروتمند ملاقات خواهید داشت. این شخص ممکن است هر کسی باشد.

از بزرگان جامعه گرفته تا ثروتمند ترین فرد کشورتان. پس تعبیر خواب سوسک نشان از بدست آوردن یک موقعیت عالی برای موفقیت و صعود است. این که در ملاقات با آن شخص چقدر نقش خودتان را به درستی ایفا کنید، می تواند منجر به پیشرفت شما نیز شود.

تعبیر دیدن سوسک در خواب

آیا به شانس و بخت آزمایی اعتقاد دارید؟ آیا در فکر برنده شدن لاتاری هر شب می خوابید؟ اگر در خواب خود سوسک ببینید به تعبیر آن

است که، شما برنده ی خوش شانس لاتاری خواهید شد. این موجود چندش در دنیای واقعی موجب ترس افراد بسیاری است.

اما در تعبیر خواب سوسک، نمادی از موفقیت و شانس می باشد. بدست آوردن جایزه ای بزرگ در دنیای واقعی تنها با خواب سوسک دیدن. سوسک در خواب نشانی از پیشرفت و موفقیت است. شاید خواب سوسک دیدن برای شما چندان دلچسب و لذت بخش نباشد. اما زمانی که به نتیجه ی این خواب فکر میکنید ترجیح می دهید در خواب سوسک ببینید.

تعبیر خواب سوسک در غذا

اگر در خواب ببینید که در غذای شما سوسک وجود دارد، می تواند تعبیر خوبی نداشته باشد. تعبیر خواب سوسک که در غذا افتاده باشد نماد انسان های حسودی هستند که در اطراف شما زندگی می کنند. پیشرفت و موفقیت شما برخی را دچار حسادت می کند.

پشت سرتان حرف میزنند و در ظاهر با شما خوب هستند. اگر چنین شخصی را در اطراف خود دارید تلاش کنید آن را از خود دور نمایید. اگر در خواب سوسک دیدید که در غذای شما افتاده است. در تعبیر خواب سوسک می توانیم تنها به آن شخص اشاره نماییم. پس بهتر است مراقب انتخاب دوستان و آدمهای اطراف خود باشید.

ترس از دیدن سوسک در خواب

اگر در خواب ببینید خانه ی شما پر شده است از سوسک های ترسناک، یا این که به هر مکانی می روید سوسک ها به دنبال شما می آیند، تعبیر خواب سوسک در این حالت یعنی احاط کردن خانه ی خود با اشیاء غیر ضروری.

برخی از افراد عادت دارند به هر کجا سفر کنند چیزی خریداری نمایند. مثلا انواع تابلو ها، لوازم تزیینی و دکوراسیونی و … . در این حالت ممکن است به خاطر شلوغ بودن منزل خود، در شب خواب حمله ی سوسک ها را ببینید و بترسید.

این نوع خواب و تعبیر خواب سوسک های حمله کننده، نشان از استرس در زندگی شماست. استرسی که به دلیل احاطه شدن منزلتان توسط اشیاء غیر ضروری به آن دچار شده اید. بهتر است از این وسایل خلاص شوید.

تعبیر خواب سوسک بر روی بدن

اگر در خواب ببینید سوسک ها به بدن شما حمله کرده اند، تعبیر خواب خوبی نخواهد داشت. تعبیر خواب سوسک بر روی بدن نشان از یک تصادف احتمالی یا قرار گرفتن در یک موقعیت نامناسب است. موقعیتی که ممکن است به شما آسیب بزند. یا به نحوی سلامتی شما را به خطر اندازد.

پس اگر در خواب حمله ی سوسک ها به بدن خود را شاهد بودید، بهتر است از منزلتان غیر از موارد ضروری خارج نشوید. یا این که برای انجام کارهای روزانه ی خودتان از دیگران کمک بگیرید. در منزل استراحت کنید و تاثیر منفی این خواب را از بدن خود دور نمایید.

تعبیر خواب سوسک هایی که به بدن شما حمله کرده اند می تواند تاثیر عجیبی بر روی ذهن و فکر شما بگذارند از این رو بهتر است این خواب ها را در خود حل نموده و با انرژی مثبت جایگزین نمایید.

من معمولا” خواب میبینم سوسک بالدار رو بدنمه بعد از خواب میپرم 😭😥 گاهی اوقاتم پرواز میکنه. تو خونمون سوسک زیاد دیدم. شاید یکی از دلایلش اینه. به شدت سرش حساسم 🤐😩🤒😬

منم دقیقا همینم 🙁😢

سلام من خوابه یه سوسک رو دیدم که از زیر تخت یا تشک به رویه تخت میامد ویه حشره نسبتا بزرگ سیاه که اون هم تز زیر تشک به رویه تخت میدمو سوسکه رنگش قرمز بود ولی اون یکی حشره رنگش سیاه بود تعبیر این چیه؟

من خواب دیدم سوسک که خیلی بزرگ بود و همش دنبالم میمود اما من میخندیدم😐

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ایمیل : Info@khabestan.com

فروشگاه خوابستان ارائه دهنده انواع تشک خواب و بالش فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده. این فروشگاه برای آن که مطمئن باشد خواب خوبی را تجربه خواهید کرد به عرضه تشک استاندارد و با کیفیت از بهترین تولیدکنندگان به صورت نمایندگی مستقیم در مجموعه خود نموده که از انتخاب اشتباه در تهیه تشک نیز خدشه ای به خواب آرام و دلچسب شما وارد نکند .

با وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر در خبرنامه ما عضو شوید و اولین کسی باشید که از تخفیف های ما بهره مند می شوید 🙂

تعبیر خواب سوسک

کلمه‌ی مورد نظر خود را وارد کنید

سبد خرید شما خالی است.

تعبیر خواب سوسک ، سیاه زنده و مرده زیاد در خانه از دید امام صادق و حضرت یوسف همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

سوسک موجودی چندش آور است ولی این موضوع اصلا به این معنی نیست که خواب سوسک تعبیر بدی دارد.

همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گرگ ، و روباه خاکستری و فرار از گرگ و مدفوع گرگ

تعبیر خواب سوسک

روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.

خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

اگر در خواب خود ببنید که در خواب سوسکی را می کشید معنی این خواب این است که زندگی پر ثمری خواهید داشت و به سعادت خواهید رسید.

دیدن سوسک بالدار در خواب به این معنی است که دچار گرفتاری در زندگی خود می شوید.

اگر در خواب ببینید که سوسک روی بدن شما راه می رود به این معنی است که مدتی در زندگی بیمار می شوید و یا ممکن است تنگدست شوید و در هر دو صورت مشکل برای شما به وجود می آید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مارمولک ، بزرگ سبز خاکستری زیاد روی دیوار در خانه

کشتن سوسک در خواب به این معنا است که رفع زحمت می کنید و بر دشمن ضعیف خود پیروز می شوید.

اگر در خواب سوسک های زیادی را ببینید معنی این خواب این است که شما فکر مشوشی دارید به خصوص اگر این سوسک ها را در خانه خود ببینید.

کشتن سوسک در خواب فقط یک معنی دارد و آن این است که شما در کارهای خود موفق می شوید و بر مشکلات خود فایق می آیید.

اگر شما در خواب سوسک ببینید و از سوسک بترسید و فرار کنید معنی این خواب این است که خوار و ذلیل می شوید و دشمنانش بر او پیروز می شوند.

دیدن سوسک در خواب می تواند معانی زیادی داشته باشد که می توانیم به ترسو بودن ، حقیر بودن و تحقیر شدن اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب زلزله ، بدون خسارت در خانه چیست از نظر روانشناسی و شکافتن زمین

اگر در خواب سوسک را ببینید فرقی نمی کند که فقط ببینید و یا سوسک را بکشید معنی این خواب دشمنی است و یا ممکن است دوستانی داشته باشید که در کار شما خلل ایجاد می کنند.

اگر سوسک روی سر شما حرکت کند برای روابط کاری و عاشقانه زندگی شما خوب نیست ، اگر این سوسک سیاه بود علاوه بر اتفاقات بد احتمالا سحر و جادو در میان است.

اگر در خواب سوسک بالدار ببینید و یا ببینید که سوسک پرواز می کند معنی خواب خوب است و نشان دهنده شانس در کار و روابط عاشقانه شما است.

دیدن سوسک در خواب نشان دهنده این است که شما انسان خونگرمی هستید و با دیگران رفتار خوبی دارید.

دیدن سوسک در خواب گاهی نشان دهنده دغم و اندوه است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب فندق ، در بارداری برای زن باردار از حضرت یوسف و درخت فندق سبز

اگر سوسکی از بالا به پایین بیفتد معنی خواب این است که پروژه کاری که دارید متوقف می شود برای مدتی.

اگر در خواب خود سوسک های زیادر را ببینید معنی خواب این است که چیزی را که می خواهید به دست می آورید.

دیدن سوسک بالدار در خواب برای مسائل عشقی و کاری خیلی خوب است.

اگر در خواب دیدید که در غذای خود سوسک دارید معنی خواب شما این است که نشانه منفی در زندگی تان وجود دارد.

بسیاری از نزدیکان شما به توانایی ها و موفقیت های شما حسادت می کنند ولی در ظاهر ابراز دوستی می کنند.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب کوه ، و دشت سرسبز و دیدن دامنه کوه از دور و آتشفشان و کوهنوردی

سعی کنید در مقابل دیگران ادم محتاطی باشید تا ضربه نخورید.

اگر در زندگی خود به کسی شک دارید از او دوری کنید تا از شرش و فکرش خلاص شوید.

منوچهر مطیعی می گوید که اگر در خواب دیدید که سوسکی را می کشید معنی خواب شما رفع زحمت است و اینکه بر دشمن ضعیف خود پیروز شده و از شرش راحت می شوید.

آنلی بیتون می گوید که دیدن این خواب به زندگی پر ثمر و سعادت اشاره می کند.

لیلا برایت می گوید که اگر در خواب دیدید که سوسکی را می کشید معنی خواب شما این است که در کارهای خود موفق می شوید.

با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

از میان معبران بزرگ مطیعی تهرانی به تعبیر خواب سوسک پرداخته است . او معتقد است سوسک در خواب به معنای دشمنی ضعیف است .کشتن سوسک در خواب خوب است و به معنای پیروزی است و دیدن سوسک در خواب به معنای نگرانی است . با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب  سوسک به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

سوسک تعبیر دیگر حشرات را دارد و آن دشمنی است ضعیف و پست و حقیر که زحمت می آفریند
و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود می آورد.

کشتن سوسک رفع زحمت است و ایجاد خوش دلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد.

دیدن سوسک های زیاد تشویش و نگرانی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

تعبیر خواب سوسک

بیشتر بدانید حقیقت جالب درباره سوسک ها!

۱٫ همه آنها بد و زیان آور نیستند.

تنها یک درصد از گونه های روی زمین آفات هستند.

۲٫ نهایتا یک هفته می توانند بدون آب دوام بیاورند.

اگرچه آنها مدت زیادی بدون غذا می توانند زندگی کنند.

۳٫ هرچه می خواهید بگویید ولی در غذای شما سوسک هست.

پاها و شاخک های سوسک در هر قطعه شکلات، پنیر، کره بادام زمینی و پاپ کورن وجود دارد. اما نگران نباشید،
این حقیقت حال به هم زن هست ولی خطرناک نیست! ( البته اگر به سوسک حساسیت نداشته باشید)

۴٫ یک سوسک یک هفته می تواند بدون سر زنده بماند.

زندگی آن به دهان یا بینی بستگی ندارد، چرا که می تواند از سوراخ های ریز دیگر قسمت های بدنش تنفس کند.

۵٫ سوسک ها در دوره ی ژوراسیک بر روی زمین وجود داشتند.

بدون شوخی سوسک ها بیش از ۲۰۰ میلیون سال سن دارند!

۶٫ سوسک ها هر روز را بدون هیچ گونه خاطره از دیروزشان شروع می کنند.

این حقیقت به عنوان نتیجه ی آزمایش وانیل و نعنا به دست آمد. در این آزمایش به سوسک ها با موفقیت آموزش داده شد
که نعنا را به وانیل ترجیح دهند، اما روز بعد آنها دوباره به سمت وانیل رفتند.

با علم , برترین ها

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

خواب سوسک از جمله خواب های رایجی است که تعبیرهای مختلفی از عالمان بزرگ و معبران تاریخ برای آن گفته شده است. اگر می خواهید بدانید تعبیر خواب سوسک چیست در ادامه مطلب با پرشین استار همراه باشید.

تعبیر خواب ترسیدن از سوسک: اگر کسی در خواب ببیند سوسک را می بیند و با دیدنش وحشت می کند دلیل بر اینکه خوار و ذلیل می شود و کسانی که با دشمنی دارند برو او غالب میشوند ترسو بودن خقیر شدن خوار و خفیف شدن از دیگر معانی دیدن سوسک در خواب است.

امام صادق (ع) دیدن و یا چه کشتن سوسک را نشانه ی دشمن و یا دوستانی میدانند که میخواهند در زندگی شما خلل ایجاد کنند.

کشتن سوسک های زیاد و کوچک در خانه به علامت سعادت ، چیره شدن بر دشمنان، زندگی پرثمر است.

تعبیر خواب سوسک قهوه ای: سوسک کوچک یا بزرگ و به رنگ قهوه ای در خواب دلیل بر این است که یکی از یکی یا چند نفر از دوستان و آشنایان تو قصد دارند تا با کینه توزی تفرقه افکنی و یا حسادت ها و دخالت های بیجا در زندگی تو زحمت و سختی ایجاد کنند و میانه ی تو را با سایرین خراب کنند.

تعبیر خواب سوسک

سوسک تعبیر دیگر حشرات را دارد و آن دشمنی است ضعیف و پست و حقیر که زحمت می‌آفریند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود می‌آورد.

تعبیر خواب کشتن سوسک: کشتن سوسک رفع زحمت است و ایجاد خوش دلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد.

تعبیر خواب سوسک زیاد: دیدن سوسک‌های زیاد تشویش و نگرانی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

تعبیر خواب سوسک بالدار: اگر در خواب سوسک پردارى ببینید، به این معنا است که دچار گرفتارى می شوید.

تعبیر خواب سوسک روی بدن: اگر خواب ببینید سوسکی روی بدن شما راه می رود، دلالت بر آن دارد که مدت کوتاهی تنگ دست و بیمار خواهید شد.

اگر در خواب سوسکى را بکشید، نشانه آن است که در کارتان موفق می‌شوید.

تعبیر خواب کشتن سوسک بزرگ: کشتن سوسک بزرگ در اغلب موارد به علامت پیروزی و موفقیت بر کسانی است که نسبت به شما حسادت می ورزند و بیشتر این افراد از اقوام و اشنایان هستند.

تعبیر خواب سوسک سیاه بالدار: شیخ طوسی می گوید سوسک های بزرگ و با رنگ سیاه که دارای بال هستند در خواب به نشانه ی از دست دادن نیرو و توان و یا به هدر رفتن زمان و فرصت های شغلی مهم می باشد.

تعبیر خواب سوسک مرده: سوسک مرده در خواب معنی و یا تاویل خوبی دارد و نشان دهنده این است که تو دارای فرصت های مهمی از نظر کاری یا اقتصادی در زندگی میشود و اشتباهات گذشته را با جبران خواهی کرد.

تعبیر خواب کشتن سوسک سفید: از بین بردن سوسک های سفید رنگ سبب محو شدن و یا پاک شدن تدریجی مشکلاتی است که در زندگی زنانشویی بین یک زن و مرد و یا یک دختر و پسر وجود دارد.

تعبیر خواب سوسک سفید در دهان: به گفته شیخ طوسی اگر خواب دیدی سوسک سفید را میخوری نشان دهنده ی دور شدن آفات اشرار و یا اشخاص مزاحم از سمت شماست.

آشپزی
بیوگرافی
تعبیر خواب
داغ ترین ها
دانلود آهنگ
دکوراسیون

سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
شعرهای زیبا
عکس

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

تماس با ما

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

سوسک دشمنی ضعیف و پست، یا بیماری و ناراحتی است که موجب تکدر ذهن بیننده خواب می شود. کشتن سوسک خلاصی از ناراحتی و زحمت و پیروزی بر دشمن است ؛ اگر چه ضعیف و ناتوان باشد. دیدن سوسک های زیاد تشویش و نگرانی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

تعبیر خواب سوسک

yaseman : سلام. ان شاءلله که خوب و سلامت باشید خانم هراتی عزیزم. لطفا خواب را نمایش ندید. تشکر از تعبیر.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. آقای فامیل، می خواهد که شما به او تکیه کنید و روی او حساب کنید و سعی می کند که به شما نزدیک شود. او متمول است و می خواهد که شما نیازها و احتیاجات پیش رویتان را با تکیه بر او بدست بیاورید. شما شخصیتی مجرب دارید و می دانید که نمی توانید خیلی راحت پیشنهاد او را بپذیرید .شما نیاز دارید که جنبه های اصلی زندگی تان را دوباره ارزیابی کنید. جنبه ی نامطلوبی در رابطه ی شما هست که باید با آن مواجه شوید و واقعیت ها را بپذیرید. شما دوست ندارید که فکر کنند به خاطر مادیات و رفاه حاضرید هر اشتباهی را مرتکب شوید. این آقا سعی می کند که ذهنیت شما را پاک کند و خیالتان را راحت کند که می توانید به او تکیه کنید و شما می خواهید اگر حتی شده به آرامی در زندگی تان پیشرفت کنید و یکباره به اهدافتان نرسید، اما، خیالتان راحت باشد که به شما انگ مادیگرایی یا سود جویی نمی زنند. تشکر از همراهیتون.

Sepehr : سلام خسته نباشید من خواب دیدم کل بدنم ضخم های عمیق دارد و لباس تنم هست و کل بدنو موجوداتی مثل سوسک گرفتن و فوق العاده بدنم میسوزه یکی از دوستام کنارم هست بهش میگم کمکم کنه این سوسکارو از روی بدنم بردارم کمک میکنه که اینکارو انجام بدم ولی تعدادشون بیشتر میشه و باعث میشه من پیرهنمو در بیارم زمانی که پیرهنمو در میارم متوجه ضخم های عمیقی مانند کشیدگی روی زمین به روی شکمم میشوم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما شخصیتی خودخور و رنجور دارید که غمها، ناراحتی ها و استرستان را در خودتان نگه داشته و بروزشان نمی دهید. شما در مورد یک موقعیت یا رابطه ای احساس رنجش و دلچرکینی دارید و باید این احساسات منفی را رها کنید و راجع به آن صحبت کنید و از دلتان بیرون بریزید. باید رک و پوست کنده راجع به تمام مسائل منفی که موجب ناراحتی شما می شود و تاثیرات مخربی که این ناراحتی ها و جنبه های نامطلوب روی زندگی تان می گذارند با دوستتان یا کسی که شما را رنجانده صحبت کنید. باور کنید که حفظ این احساسات منفی مطلقا به نفع شما نیست. حتی اگر کسی را ندارید که با او حرف بزنید، احساسات منفی تان را بنویسید و آن را بلند بلند برای خودتان بخوانید. بگذارید این احساسات از دلتان بیرون بیاید. شاید با بازگو کردن این مشکلات فکرتان باز شود و اینقدر استرس به خودتان ندهید تا خدای نکرده بیمار نشوید. تشکر از همراهیتون.

Rozz : سلام خانم هراتی عزیز من دیشب سه بار خواب سوسک دیدم وبیدار شدم هیچ چیزدیگه ای یادم نمیاد فقط یدونه سوسک میومد طرفم بارسوم یه سوسک درست وکاملا سیاه بود که پایین تختم بود داشت میومد بالا

فریبا هراتی : سلام. اگر در بیداری سوسک دیده اید خوابتان بازتاب افکار شما در بیداریست. در غیر اینصورت شما نیاز دارید که جنبه های اصلی زندگی تان را دوباره ارزیابی کنید چون جنبه ی نامطلوبی از شما وجود دارد که نیاز دارید با آن مواجه شوید. شما باید ذهنتان را از افکار منفی و اشتباهات پاک کنید و کاری نکنید که بعدا پشیمان شوید. شاید ارزشها و باورهای شما در معرض خطر است یا نگران بیماری ها هستید. برای دفع شر صدقه بدهید. تشکر از همراهیتون.

Ad : سلام، وقتتون بخیر. دیشب خواب دیدم یک جایی بودم (مثل کلاس درس) که چند تا شاگرد هم بود که روی چند تا صندلی نشسته بودند، البته سه یا چهار نفر بیشتر نبودند. چند تا کتاب بهم داده بودند و قرار بود که من به این شاگردها درس بدم. دقیق یادم نیست، یکی از این کتابها مربوط به درس معارف یا مطلبی مشابه با اون (مثل تاریخ اسلام) بود. همون موقع کتاب رو بهم داده بودند و من کتاب رو نخونده بودم (دفعه اولی بود که کتاب رو می‌دیدم). اول پشت کتاب رو نگاه کردم، بعد کتاب رو باز کردم و میخواستم یه معرفی از کتاب بکنم. کتاب رو که باز کردم، چون چسب کناره کتاب کیفیتش خوب نبود قسمت اول کتاب ورق ورق شد، البته همه کتاب هنوز توی دستم بود. داشتم به شاگردها میگفتم که کتابتون رو منگنه کنید که ورق ورق نشه. بعد دیدم توی خونه خودمون توی اتاق پذیرایی بودم. دیدم یک سوسک نسبتا بزرگ، خرمایی رنگ، روی قالی بود. دنبالش کردم و سعی کردم با کفش بکشمش. مرتب با کفش میزدم روی سوسک، سوسک هم فرار میکرد. در همین حین که دنبال سوسک کرده بودم، دیدم یه سوسک خرمایی دیگه هم که از قبل مرده بود و خشک شده روی قالی بود. هنوز داشتم دنبال سوسک اولی میکردم که بکشمش و با کفش مرتب میزدم روش، که دیدم با ضربه‌ای که به پشتش زدم یه بچه سوسک از انتهای بدنش اومد بیرون، منم بچه سوسک رو کشتم. دوباره دنبال سوسک اولی کردم سعی میکردم که با کفش بکشمش، دیدم با ضربه‌هایی که خورده بود بیحال شده بود (یادم نیست ولی فکر میکنم که آخرش مرد). با تشکر

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما درسهایی از زندگی تان می اموزید و تجاربتان را با دیگران مطرح خواهید کرد. اما شما تا اندازه ای ظاهربین هستید و افراد را از روی ظاهرشان قضاوت می کنید بدون اینکه دانش و آگاهی کافی در این رابطه داشته باشید و باید سعی کنید که کلیت یک مطلب را درک کنید، کم کم اطلاعاتتان را بالاتر ببرید و رابطه ی بین موضوعات مختلف را از دست ندهید. ( حرف بی ربط را قبول نکنید و بیان نکنید). در غیر اینصورت نمی توانید مفهوم و منظورتان را به خوبی بیان کنید. شما باید سعی کنید که جنبه های اصلی زندگی تان را دوباره ارزیابی کنید و اشتباهاتتان را دنبال کنید و آنها را از بین ببرید و موفق به همین کار هم خواهید شد. تشکر از همراهیتون.

فاطمه : سلام
من خواب ديدم تو اتاقم خوابيدم يهو يك سوسك قهوه ايي خيلي بزرگ به اندازه ي خرگوش اومد تو اتاقم،من اول فكر ميكردم تنهام اما يكسري ادم كه انگار مهمانمون بودن و من چهرشون رو نميديدم(چند خانم و اقا)اومدن تو اتاق من و اون سوسك رو كشتن و موقع كشتن وقتي داشتن فشارش ميدادند سوسك با چشماش من رو نگاه ميكرد و يه صدايي از خودش در اورد و مرد،بعد من از اونها تشكر كردم و گفتم من فكر كردم خانه تنها بودم چه خوب كه شما برگشتين خانه ي ما وگرنه من خيلي ميترسيدم تنهايي با اين سوسك،بعد زنگ زدم به مادر پسري كه قبلاً باهاش دوست بودم و پرسيدم پسرتون اومده ايران؟گفت اره امروز ١١صبح اومد بعد من از پشت تلفن خانه ي اونهارو ميديدم،يه پرده ي زرشكي ديدم تو خانه شون وصل كردند اما يادم نيست رو ديوار وصل بود يا روي پنجره و عكس همون دوست پسر من هم رو ميز بود يك دست لباس مرتب پوشيده بود و يك دختري روي پاش نشسته بود،من خيلي گريه ام گرفت و گفتم چه سريع من رو فراموش كرد و جايگزين پيدا كرد برام،و تماس رو قطع كردم و گريه كردم.

فریبا هراتی : سلام. شما به خاطر مسائل مالی فکرتان ناراحت است و باید سعی کنید که جنبه های اصلی زندگی تان را دوباره ارزیابی کنید. شاید اگر در خودتان تغییری به وجود بیاورید بتوانید جنبه های نامطلوب زندگی تان را از بین ببرید. شما گشایش کار خواهید یافت و مشکلاتتان از بین می روند. شرایط زندگی تان دوباره خوب خواهد شد. کسی که قبلا دوستش داشتید زندگی پر شور و هیجانی دارد و به ثروت رسیده است. ( لازم به ذکر می دانم که حد مجاز برای ثبت 1 خواب نهایتا 10 خط مبایل یا 7 خط کامپیوتر است و نه حتی یک کلمه بیشتر). تشکر از همراهیتون.

فاطمه : سلام و خسته نباشيد
من خواب ديدم در خانه مان هستم،منزلمون بزرگتر از واقعيت بود،تلفني در حال حرف زدن با خواستگارم بودم يهو يك سوسك زير مبل ديدم و جيغ كشيدم مامانم رو صدا زدم اما ديدم همون خواستگارم تو خونه مون هست و سوسك رو گرفت و انداخت تو حياط،من ازش تشكر كردم و گفتم ببخشيد در گوش شما جيغ زدم و چه خوب كه سوسك را نكشتيد،بعد سه تا سيخ كباب و نان و گوجه و خورشت مرغ براش اوردم،يك سيخ كباب رابرداشت خورد و دستش خورد يك سيخ هم افتاد زمين و بعد كه اومد مرغ را بردارد يه تيكه از مرغ افتاد روي گوشه ي پايين بلوز من،بلوزم فقط يك لك خورشت كوچيك افتاد روش با خودم گفتم خوب شد زياد كثيف نشد و بهاون اقا گفتم عيب نداره ميشورمش،خيلي او اقا از من معذرت خواهي كرد و بعد خواستيم باهم بريم بيرون،من رفتم تو اتاق كه حاضر بشم ديدم خواهرم يك عالمه پَر كلاغ جمع كرده اورده تو سايز هاي مختلف بهم گفت ميخواي به توام بدم خيلي خوبه كه من گفتم نه از ملاغ خوشم نمياد ،بعد سوار ماشين شديم با اون اقا بريم بيرون،اون اقا زنگ زد به مامانش و گفت من غذا ريختم رو لباس فاطمه كمي لباسش كثيف شد خيلي ناراحتم چيكار كنم،كه من اشاره كردن ناراحت نباش پاك ميشه مهم نيست.ممنون.

فریبا هراتی : سلام. روحیات شما عوض خواهد شد و ایده های تازه ای به ذهنتان می رسد. نگرانی هایتان از بین خواهد رفت. سردی روابط بین شما کمتر می شود و ممکن است که او در روابطش با شما قدری بی توجهی و اهمال کند و یا ولخرجی کند و شما کمی ناراحت شوید. خواهرتان نسبت به دستاوردهای مالی و یا روابط اجتماعی بدبین است و شما به افکار منفی او توجهی نمی کنید. خواستگارتان از اینکه رفتار بدی با شما داشته ناراحت خواهد شد ولی شما او را می بخشید. تشکر از همراهیتون.

atrinV : سلام، خواب دیدم پدربزرگم میگف میخوام خونه رو بفروشم(در واقعیت خونه رو فروخته و بدون رضایت دختراش پولشو به پسرش و عروسش داد) اما بذار قبل فروش این دوتا سوسک برن خونه رو ببینن، دوتا سوسک زشت از پله‌های خونه با تقلا بالا میرفتن، رفتن خونه رو گشتن، آخرسر به داداشم گفتم اینا اینجا بمونن تخم میذارن و خونه پر سوسک میشه، پس سوسکارو کشتیم. بعدش مادربزرگم رو دم در خونه دیدم که بی حجاب با کت زرشکی،ریش بزی طلایی و موهای بلند قهوه‌ای مثه ژنده پوشا وایستاده بود. تشکر

فریبا هراتی : سلام. پدر بزرگ شما از افکار و ایده هایی که در ذهنش داشته پشیمان است و به اشتباهات خودش فکر می کند. او می داند که باعث شده افکار بدی به ذهن و زندگی او راه پیدا کند که همه، نتیجه ی اشتباهات اوست. شما نمی خواهید که این انرژی منفی که در اثر خطاها و اشتباهات پدر بزرگتان در زندگی او به وجود آمده، ریشه دوانیده و عقوبت کار او، باعث شود که گناه و خطایی برای او نوشته شود. شما شاید سعی می کنید که اثرات منفی اشتباهات پدر بزرگتان را از بین ببرید. مادر بزرگ شما از کسی ( شوهرش یا شما) به شدت عصبانیست و تندخویی می کند و به خاطر مسائل مالی فکرش ناراحت است و احساس ناراحتی و متضرر شدن دارد. تشکر از همراهیتون.

khorshid : سلام.خواب دیدم توی خونه ای ناشناسم که خیلی بزرگو قشنگ،توی پایین شهر بود.و فرشای کوچیک قرمز رنگی کنار هم انداخته بودن و بچه های صاحب خونه با پدر خانواده خوابیده بودن زمین،انگار خونه دوستم بود اونجا و دیدم با یکی از دوستام که قهریم و با دوتا دختر ناشناس دیگه انگار دوست بودیم و مدل دایره،وسط خونه وایسادیم و میرقصیدیم یا شادی میکردیم و دوستم واسم میگفتو میخندید،بعد با دو سه تا پسر۱۲ ساله دوست بودیم و میخواستیم باهاشون کار خلافی کنیم و توی باغ یا حیاطی بودیم که شلوغ بود و یه دکتر زیبایی هم اونجا بود و پلیس اومد همرو دستگیرکرد ولی پشیمون شدن مارو ببرن گفتن قانون عوض شده.بعد از پشت پنجره توی حیاطمون،عروسکای بزرگ دستساز قشنگی دیدم که راه میرفتن جون داشتن.انگار بابام درستشون کرده بود،یهو دیدم زیرکابینت یه سوسک کوچیک سیاه بود با پاهای زیاد که انگار فر خورده.بابام گفت سوسکه خورد به پات مواظب باش،دیدم یه حیوون زشت شبیه شترمرغ کوچیک با رنگای تیره،اومد بیرون از زیر کابینت.دوتا حیوون دیگه هم درومدن.و ساعت ۷:۷ دقیقه رو دیدم.ممنون

فریبا هراتی : سلام. شما ایده ی تازه ای به ذهنتان می رسد و به فکر انجام کاری می افتید که زیاد هم مثبت نیست. شما فکر می کنید که کسی به شما اهمیت نمی دهد و همه سرشان به کار خودشان گرم است و از شما غافل شده اند. فکر می کنید که شما دارید حرص و جوش می خورید و دور باطل می زنید و در زندگی تان به جایی نمی رسید و از این بابت ناراحت هستید. شما می خواهید شرایط تان را عوض کنید و از طریق ارتکاب گناه به اهدافتان برسید. فکرتان ناراحت است و می خواهید که روحتان شفا پیدا کند و عادات بد را از زندگیتان خارج کنید. نمی خواهید که زشت جلوه کنید. شما نمی خواهید که کسی باشید که پدرتان می گوید باش و هر کاری را بکنید که او می گوید و هر جور رفتار کنید که او می خواهد. بلکه می خواهید که آزاد باشید. هر چند که شما به سادگی تحت تاثیر پدرتان قرار می گیرید و نمی توانید استقلال تان را حفظ کنید و روی حرف خودتان بایستید. شما می خواهید که اشتباهات خودتان را بپذیرید و همانطور که پدرتان به شما گوشزد می کند مراقب باشید تا اشتباهاتتان را دوباره تکرار نکنید. شما در دنیای خودتان زندگی می کنید و نمی خواهید که واقعیت ها را بپذیرید اما همینطور که حقیقت رو می شود هر چند که تلخ باشد، عدالت هم دوباره برقرار خواهد شد هر چند که انتظارش را نداشته باشید. عدد هفت بیانگر کمال ذهنی، شفا، تکامل، هارمونی و دستیابی به معنویت بالاست. عدد ۷ ممکن است به ۷ گناه مرگبار اشاره کند. با گناهان مبارزه کنید و به آرامش و کمال ذهنی خواهید رسید و اهدافتان برایتان عملی می شوند. تشکر از همراهیتون.

Farid : با سلام من خواب دیدم در جایی هستم که یه سوسک خیلی کوچک هست ولی من بشدت از اون میترسیدم با وجود ترس دنبالش کردم که بکشمش بالاحره موفق شدم اونو بین لباسهام که رو زمین افتاده بود بکشم ولی کل اون لباسا رو که کهنه هم بود خراب کرده بود اون سوسک و لباسا رو باهم انداختم دور ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

فریبا هراتی : سلام. شما سعی می کنید که جنبه های اصلی زندگی تان را دوباره ارزیابی کنید و می دانید و تصدیق می کنید که یک جنبه ی نامطلوب و اشتباه در رفتارتان وجود داشته و سعی می کنید که آن را از بین ببرید. البته این جنبه ی بد و اشتباه، در رفتار قدیمی شما وجود داشته و الان شما دیگر مانند گذشته رفتار نمی کنید و اشتباهات گذشته تان را تکرار نمی کنید. پس اشتباهتان و رفتار بد گذشته را دور می ریزید و شروعی تازه خواهید داشت. تشکر از همراهیتون.

Rozz : سلام وقت بخیر
خواب دیدم توی حیاط خونه ی یکی از اشناهامون هستم اونا توخونه بودن ومن از توحیاط باهاشون حرف میزدم تعدا زیادی سوسک سیاه توی خونه وحیاط شون دیدم پرواز میکردن یکیشون وکشتم با کفشم بقیش فرار میکردن

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما با این خانواده خیلی صمیمی نیستید و روابط شما با آنها سطحی است. آنها مشکلات و ناراحتی های زیادی در زندگی شان دارند و شما اجازه نمی دهید که مشکلات ایشان فکر شما را خراب کند. نگرش شما و رویکرد شما نسبت به مسائل قویست و می توانید راهنمای آنها باشید تا مشکلاتشان را حل کنند. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

تعبیر دیدن سوسک در خواب چیست؟

سوسک تعبیر دیگر حشرات موذی خانگی را دارد و آن دشمنی است ضعیف و پست و حقیر که زحمت می آفریند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود می آورد.

کشتن سوسک رفع زحمت است و ایجاد خوش دلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد.

دیدن سوسک های زیاد تشویش و نگرانی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

تعبیر خواب سوسک

اگر در خواب ببینید سوسک ها به بدن شما حمله کرده اند، تعبیر خواب خوبی نخواهد داشت. تعبیر خواب سوسک بر روی بدن نشان از یک تصادف احتمالی یا قرار گرفتن در یک موقعیت نامناسب است. موقعیتی که ممکن است به شما آسیب بزند. یا به نحوی سلامتی شما را به خطر اندازد.

پس اگر در خواب حمله ی سوسک ها به بدن خود را شاهد بودید، بهتر است از منزلتان غیر از موارد ضروری خارج نشوید. یا این که برای انجام کارهای روزانه ی خودتان از دیگران کمک بگیرید. در منزل استراحت کنید و تاثیر منفی این خواب را از بدن خود دور نمایید.

تعبیر خواب سوسک هایی که به بدن شما حمله کرده اند می تواند تاثیر عجیبی بر روی ذهن و فکر شما بگذارند از این رو بهتر است این خواب ها را در خود حل نموده و با انرژی مثبت جایگزین نمایید.

سوسک در خواب، نمادی از موفقیت و شانس می باشد. بدست آوردن جایزه ای بزرگ در دنیای واقعی تنها با خواب سوسک دیدن.

سوسک در خواب نشانی از پیشرفت و موفقیت است. شاید خواب سوسک دیدن برای شما چندان دلچسب و لذت بخش نباشد. اما زمانی که به نتیجه ی این خواب فکر میکنید ترجیح می دهید در خواب سوسک ببینید.

اگر در خواب ببینید که در غذای شما سوسک وجود دارد، می تواند تعبیر خوبی نداشته باشد. تعبیر خواب سوسک که در غذا افتاده باشد نماد انسان های حسودی هستند که در اطراف شما زندگی می کنند. پیشرفت و موفقیت شما برخی را دچار حسادت می کند.

پشت سرتان حرف میزنند و در ظاهر با شما خوب هستند. اگر چنین شخصی را در اطراف خود دارید تلاش کنید آن را از خود دور نمایید. اگر در خواب سوسک دیدید که در غذای شما افتاده است.

در تعبیر خواب سوسک می توانیم تنها به آن شخص اشاره نماییم. پس بهتر است مراقب انتخاب دوستان و آدمهای اطراف خود باشید.

اگر در خواب‌تان «سوسک» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

میشه خوابم رو تعبیر کنین چون به جوابی نرسیدم خواب،دیدم با خانواده ام بالای یه تپه خاکی ایستاده بودم که میبینیم یه عالمه سوسک خیلی بزرگ حدود ده سانتی به سمتون میان ولی ما از بینشون رد میشیم بعضی ها رو هم لگد میکنیم و میرسیم پایین

با سلام تعبیر خواب شما خوب است و به آن علت که دشمنان ضعیف خود را بی اهمیت دانسته اید و از بین برده اید. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من خواب دیدم که حشرات مختلفی دارم که به من هدیه داده شده و ظاهر عجیب و زیبایی دارن و من اونا رو میخوردم میشه لطفا تعبیرشو بگید؟ ممنون

با سلام تعبیر خواب شما می‌تواند هم بر خوبی باشد و هم بر ردی و اینکه هدیه نشان بر خوبی دارد ولی خوردن حشره نشان بر خوبی ندارد و به معنی آن است که به وسیله عملی به خودتان ضرر خواهید د رساند. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم که حین خواب متوجه حضور یک سوسک در اتاقم شدم از خواب بلند شدم و اون سوسک رو با دستمال کاغذی گرفتم موقعی که میخواستم اون رو بندازم بیرون انگار که سوسک منو نیش زد و وقتی دستمو نگاه کردم دیدم که یه زخم خیلی ریز بین انگشتانم ایجاد شده و من گفتم که چیزی نیست یه زخم کوچیکه. تعبیرش همون طور که فرمودید میتونه وجود یک دشمن پست و ضعیف باشه؟

با سلام در تعبیر خواب سوسک آمده است که نشان بر دشمنی ضعیف و مزاحم دارد و اینکه شما از وجود همچین شخصی در زندگیتان احساس خوبی ندارید. و احتمالا به شما هم آسیبی کوچک وارد خواهد کرد و صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم محل کارم از لوله های آب چند تا سوسک سیاه میومد بیرون . و یک آلبوم اداره که وقتی به زمین زدم بالهای مرغ متعفن اومد بیرون و همکارا هم نگاه میکردند و مگس هم رو بالهای مرغ بود . لطفا تعبیرشو بهم بگید .

با سلام تعبیر خواب سوسک و مگس هر دو نشان بر دشمنانی هستند که برای شما در محل کارتان مزاحمت ایجاد می‌کنند و حتی ممکن است شما را در نزد دیگران تخریب کنند. صدقه بدهید و مراقب باشید. سربلند و پیروز باشید.

سلام وقت بخير من خواب ديدم موهاي بلند و مشكي دارم كه باز گذاشته بودم يه دفعه يه سوسك مشكي و بالدار اومد سمتم و نشست روي موهام اول خواهرم سعي داشت سوسك رو بزنه ولي موفق نشد.سوسك خيلي محكم چسبيده بود به موهام، خودم بدون اينكه ازش بترسم چند باري موهامو تكون دادم تا اخر پرواز كرد و رفت ممنون ميشم تعبير خوابمو بفرماييد

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما ده نزد دیگران محبوب خواهید بود و ابرویتان حفظ خواهد شد و اما در این بین دشمنی ضعیف به شما نزدیک خواهد شد که آسیبی نخواهد رساند و آن را با رفتارتان دور خواهید کرد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خوابی که دیدم درباره موضوع دیگری هست. خواب دیدم تلفن رو دادم به دست برادر بزرگترم و از ایشون خواستم عقد من و نامزدم رو که مدتهاست قصد ازدواج داریم رو بخونن، ایشون تلفن رو گرفتن و تا اومدن اقدام کنن من از خواب بیدار شدم

با سلام خواب شما نشان بر تغیر و تحول است که در زندگی برایتان رخ خواهد داد و نیک است. اما اینکه صیغه عقد خوانده نشده را به فال نیک بگیرید و بهتر است که ندیده اید. به این علت که عاقد و صیغه عقد نشان بر جدایی و تفرقه بین دو نفر دارد. سربلند و پیروز باشید.

سلام خاب دیدم کلی سوسک وملخ وعقرب پر خونم شده و من خیلی ترسیدم

باسلام در تعبیر این خواب باید عرض شود که ممکن است به این صورت باشد که شما در اینده ای نه چندان دور ممکن است مشکلاتی برایتان پیش بیاید که حاصل از افرادی است که با ان ها در ارتباط هستید و باید در روابطتان بسیار دقیق باشید که خدای ناکرده سبب مشکلاتی برای شما نشود. از این رو حتما صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که کلی سوسک بهم حمله کردن و من ترسیدم. یهو از خواب پریدم .

با سلام تعبیر خواب سوسک نشان بر دشمنی دارد که شما را به شکلی میازارد و شما از وجود ان ناراحت هستید. سربلند و پیروز باشید.

سلام بنده در خواب دیدم خانم ناشناسی غذا درست میکند که داخل آن چند تا سوسک دیده میشود و او سعی میکند اونها رو از غذا دور کند ولی نمی تواند لطفا تعبیر خواب مرا بگید.

با سلام در تعبیر این خواب امده است که شما را خیری در اینده قرار گرفته است اما انقدر کسان مزاحم در اطراف شما ممکن است زیاد باشد که رسیدن ان به دست شما سخت خواهد شد و از این رو بسیار سعی بر ان کنید که روابط خود را پالایش کنید. سربلند و پیروز باشید

آخرین چیزی که از خابم یادمه یه چیزی مثل یه حشره بزرگ دقیقا روی تشکم بین پاهام مرده افتاده بود بصورت دمر،، همون حالتی که من خاب بودم بین پاهای من مرده و افتاده اما بزرگ مثل حشره بزرگ بالدار نه سوسک،از خاب پریدم با ترس الله اکبر اذان صب بود، والبته از دوروز قبل خیلی از خدا یه نشونه درمورد یه مسئله خاسته بودم ، میشه تعبیرشو بگین

با سلام تعبیر خواب سوسک تعبير ديگر حشرات موذی خانگی را دارد و آن دشمني است ضعيف و پست و حقير که زحمت مي آفريند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود مي آورد. کشتن سوسک رفع زحمت است و ايجاد خوش دلي و … پيروزي و چيرگي بر دشمن اگر چه ضعيف و ناتوان باشد. ديدن سوسک هاي زياد تشويش و نگراني است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد. سربلند و پیروز باشید .

با سلام من خواب دیدم تو اتاقم دراز کشیدم یهو یه عالمه سوسک و حشرات موذی دارن به سمتم میان که پریدم حتی برقم روشن کردم

با سلام در تعبیر خواب سوسک آمده است که سوسک تعبير ديگر حشرات موذی خانگی را دارد و آن دشمني است ضعيف و پست و حقير که زحمت مي آفريند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود مي آورد. کشتن سوسک رفع زحمت است و ايجاد خوش دلي و … پيروزي و چيرگي بر دشمن اگر چه ضعيف و ناتوان باشد. ديدن سوسک هاي زياد تشويش و نگراني است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد. سربلند و پیروز باشید.

من درخواب دیدم بصورت دمر خوابیدم و جلوی چشمم مایل به چپ سوسک بزرگ سفید داره خودشو تمیز می‌کنه بعد روبروی همون سوسک سمت راست من یه سوسک دیگه که کمی کوچکتر و سفیدتره داره خودشو آماده می‌کنه بعد بهم نزدیک شدن همدیگرو بغل کردن و دستو پاشونو روی خط های روی شکم هم میکشند که من احساس کردم دارن جفت گیری میکنند و من از تعجب بزرگ بودن وسفید بودن سوسکها از خواب پریدم وساعت پنج صبح بود

با سلام خواب شما به این تعبیر است که شما در آینده افرادی را در زندگیتان ملاقات خواهید کرد که می‌توانند دشمنانی باشد که شما آنان را دوست بدانید و آزاری هم به شما نخواهند رساند و اینکه امکان بیشتر شدن دشمن شما در این خواب آشکار است. سربلند و پیروز باشید.

من درخواست دیدم بصورت دمر خوابیدم و جلوی چشمم مایل به چپ سوسک بزرگ سفید داره خودشو تمیز می‌کنه بعد روبروی همون سوسک سمت راست من یه سوسک دیگه که کمی کوچکتر و سفیدتره داره خودشو آماده می‌کنه بعد بهم نزدیک شدن همدیگرو بغل کردن و دستور پاشونو روی خط های روی شکم هم میکشند که من احساس کردم دارن جفت گیری میکنند و من از تعجب بزرگ بودن وسفید بودن سوسکها از خواب پریدم وساعت پنج صبح بود

تعبیر خواب سوسک

با سلام تعبیر خواب سوسک بر این معنی است که سوسک تعبير ديگر حشرات موذی خانگی را دارد و آن دشمني است ضعيف و پست و حقير که زحمت مي آفريند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود مي آورد. کشتن سوسک رفع زحمت است و ايجاد خوش دلي و … پيروزي و چيرگي بر دشمن اگر چه ضعيف و ناتوان باشد. ديدن سوسک هاي زياد تشويش و نگراني است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم از درو دیوار نزدیک حمام سوسک کوچک داره به تعداد زیاد میاد بیرون من طبق عادت بیداری چندتا کشتم بقیه رو هم میزدم شون ولی ضربه اصابت نمیکرد بعضیاشون فرار میکردن من در خواب با یه حالت گیجی بودم و همش به این فک میکردم عه مثل همیشه سوسکها از دستم فرار میکنن

با سلام تعبیر خواب سوسک بر این معنی است که سوسک تعبير ديگر حشرات موذی خانگی را دارد و آن دشمني است ضعيف و پست و حقير که زحمت مي آفريند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود مي آورد. کشتن سوسک رفع زحمت است و ايجاد خوش دلي و … پيروزي و چيرگي بر دشمن اگر چه ضعيف و ناتوان باشد. ديدن سوسک هاي زياد تشويش و نگراني است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد. سربلند و پیروز باشید.

تعبیر سوسک ماده در حال تولید مثل وبه دنیا آوردن سوسکهای ریز البته بالدار خارج شدن سوسک بالدار بزرگ از دهان سجده کردن سوسکهای بالدار ب صورت دسته جمعی کنار هم مانند دسته یا صف نماز جماعت تعبیر اینها چیست ممنونم

با سلام در تعابیر خواب برای سوسک امده است که شخصی است بسیار مکروه و مشمئز کننده. امادر این خواب هایی که فرمایش کردید در مورد اول به معنای ان است که شما به واسطه ی عملی در حال زیاد کردن تعداد انی افراد در اطراف خود هستید و در خواب دوم هم میتواند به این معنا باشد که دشمنان شما و یا همان اشخاصی که در ابتدا عرض کردم دیگر با شما کاری ندارند و این به واسطه ی ایمان شماست. سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم در مدرسه هستم و تو کلاس نشستم و یکدفعه یک عالمه سوسک وارد کلاس میشوند.

با سلام سوسک تعبير ديگر حشرات موذی خانگی را دارد و آن دشمني است ضعيف و پست و حقير که زحمت مي آفريند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود مي آورد. سربلند و پیروز باشید .

سلام میشه لطف کنین و تعبیر خواب منو بهم بگین چون من به جواب روشنی نرسیدم! من قصد سفر به مکانی رو داشتم و دارم، خوابی دیدم مبنی بر اینکه تو مکانی که قصد داشتم برم نشستم و یک دفعه زیر دستم رو نگاه میکنم و میبینم که پر از بچه سوسکه، تعدادی رو میکشم و بعد فرار میکنم به اتاقی توی راه زمین پر از سوسک های فاضلاب بود اما تو اتاق نبودن، ولی وقتی رسیدم تو اتاق از یک ورودی کوچک سوسک ها به داخل اتاق هجمه اوردن و شخصی توی اتاق بود و جلوی ورود اکثر سوسک هارو گرفت!! به دلیل وجود تعبیر های متفاوت بنده یه خورده گیج شدم میشه راهنماییم کنین و در صورت امکان بگین که تعبیرش چیه؟ ممنون

با سلام تعبیر دیدن سوسک در خواب نشانه پرحرارت بودن و احساس گرم شما در رابطه با دیگران می باشد و اطرافیان باید از وجود این هیجان و حرارت آگاهی داشته باشند تا به شما حسادت نکنند. سربلند و پیروز باشید .

سلام من خواب دیم که توی اتاقم خواب هستم یه دفعه می خوام برم بیرون ولی در اتاقم باز نمیشه یه دفعه کلی حشره مخصوصا یک نوع سوسک بهم حمله ور شدم ولی روم نیومدن یه دفعه یه حشره ی بال دار میاد پشت گردنم میشینه چون اتاقم تاریک بود نفهمیدم چی بود ولی یه ضربه به پشت گردنم میزنم ولی نمی دونم دیگه چی شد اون حشره ی بال دار مرده یا نه

خواب دیدم مامانم فرش و کنار زد و یه سوسک بزرگ اومد بیرون و من از ترسم دویدم تو اتاق و درو بستم

خواب دیدم یک سوسک روی دیوارمون بود رفت سمت ی گوشه دیوار و من حواسم به موش پرت شد دوباره اونجارو دیدم سوسکه نبود و موشه هم سیاه و بزرگ بود و از روی کسی که بغلم خوابیده بود رد شد و اومد سمته من و من از خواب پریدم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این نوشته از بخش تعبیر خواب پرتال دلبرانه قصد داریم تعبیر خواب سوسک را درج نماییم.

دیدن سوسک در خواب می تواند حالت های مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

در این مطلب شما میتوانید انواع تعبیر خواب در رابطه با این موضع را از نظران معبران مختلف مطالعه نمایید

با ما همراه باشید…

تعبیر خواب سوسک

دیدن سوسک در خواب نشانه چیست؟

دیدن سوسک در خواب سمبل این است که شما نیاز به تغییراتی در زندگی دارید تا بتوانید خود واقعی تان را بهتر بشناسید.

به عبارت دیگر باید شرایط را به طور کلی ارزیابی کنید تا بهترین راه را برای رفع مشکلات پیدا کنید.

علاوه بر آن سوسک نشان دهنده تعهداتی است که نسبت به افراد زندگی دارید. گاهی اوقات باورهای شما را نیز نشان می دهد.

دیدن این حشره در خواب می تواند با روحیه شاد شمانیز مرتبط باشد. متاسفانه اتفاقاتی در زندگی شما رخ می دهد که نیاز به افراد دیگر پیدا می‌کنید و فاصله شما با افراد خانواده بیش از حد زیاد می‌شود.

بنابراین سوسک می تواند به معنای این باشد که باید راهی را برای خارج شدن از رویا پیدا کنید.

علاوه بر آن سمبل سوسک به معنی این است که نتایج دلخواه خود را در سختی ها به دست می آورید.

بنابراین همه چیز خوب پیش خواهد رفت و مشکلات شما برطرف خواهد شد.

عموماً سوسک سیب زمینی سمبل ماهیت فرد می باشد.

گاهی اوقات این خواب نشاندهنده عشق به خود است.

بنابراین این حشره یادآور این است که باید مراقب سلامتی خود باشید و اهدافتان را با سرعت متعادل پیش ببرید.

به عبارت دیگر وزن‌کم‌کردن را نیز نشان می دهد. علاوه بر آن معنی این را می دهد که باید کمی فروتن رفتار کنید.

همچنین باید عشق به خود را افزایش دهید.

مثلاً می توانید برای زیبایی موهایتان وقت بیشتری صرف کنید یا بیش از همیشه به خرید بروید یا حتی ناخن هایتان را درست کنید .

به عبارت دیگر هر کاری کنید تا اعتماد به نفس شما دوباره سر جایش برگردد.

در چنین مواردی سوسک دانگ یاد آور این است که برای هر چیزی در زندگی فرصتی خواهید داشت.

زمانی که اتفاقات متفاوتی را در اطراف خود مشاهده می کنید، احتمالاً بهتر است که ایده های خود را بررسی کنید و بهترین آن را جدا کنید و از سردرگمی نجات پیدا کنید.

سعی کنید که در مورد احساس خود روی کاغذ بنویسید.

در مورد تمام خوبی ها و بدی های احساس خود صحبت کنید.

سعی کنید که به ایده های فکری که در سر دارید، جامه عمل بپوشانید. سپس ایده های بعدی را به اجرا در بیاورید و در زندگی این روش را در پیش بگیرید.با این روش شما برنده خواهید بود.

این خواب به شما می گوید که باید طرز فکر مثبت را در زندگی خود افزایش دهید و احساسات خوب را در خودتان پرورش دهید.

معنی سوسک دانگ نشان دهنده این است که قبل از متهم کردن دیگران به رفتار خود توجه کنید.

عموما زمانی که با یک سوسک بسیار زیبا در واقع جنگلی مواجه می‌شویم، یادآور این است که لحظات غیر منتظره ای سرشار از شادی و زیبایی و هیجان در زندگی شما به وجود می آید.

اگر چه ممکن است بسیار کوتاه باشد. بنابراین این حشره به ما یاد می دهد که باید نسبت به زیبایی های زندگی خود شکرگزار باشید.

زمانی که روی جنبه های زیبای زندگی خود تمرکز کنیم، می‌توانیم لذت دوباره را در زندگی به دست بیاوریم.

علاوه بر آن نشان دهنده این است که این حشرات می توانند خوش شانسی را برای ما به ارمغان بیاورند.

افراد معمولاً به سوسک توتم واکنش بسیار زیادی نشان می دهند و نسبت به آن حساسیت بالایی دارند.

البته در بعضی از کشورها این سوسک ها نماد خوش شانسی میباشند.

گاهی اوقات این حشرات را به دیگران نیز به عنوان کادو هدیه می دهند.

همیشه برای هر اتفاقی زمان و مکان مناسب وجود دارد.

اگر سوسک توتم را در خواب خود مشاهده کردید، یعنی اینکه از پروژه ای که در اختیار دارید، دست بکشید.

آنها نشان دهنده این است که این هستند که مطمئناً راهی برای تکامل پیدا خواهید کرد که با راه کنونی شما متفاوت است.

همچنین به شما هشدار می دهد که نباید وقت خود را تلف نکنید و باید سریعاً به ایرادات خود واقع شوید.

همچنین باید به نیازهای خود بیشتر توجه کنید. تغییرات پایداری در زندگی شما به وجود می‌آید که گاهی اوقات بهتر است که احساس بخشندگی را در زندگی افزایش دهید.

تعبیر خواب سوسک

افراد با قدرت حیوانی می توانند تمام ابعاد منفی زندگی شما را به مثبت تبدیل کنند. بنابراین دیدن حیوان در خواب سمبل کاملا مثبتی دارد.

اگر این مدل سوسک را در خواب ببینیم، یعنی اینکه شما انسان خودکفایی هستید اما نباید هرگز بدون شناخت به دیگران اعتماد کنید و از آنها درخواست کمک نکنید.

سعی کنید که مراقبت از خود را افزایش دهید. عاطفه خود را به دیگران بروز دهید.

سعی کنید که رفتارهایی را در پیش بگیرید تا حالات روحی شما بهبود پیدا کند. گشاده رو باشید و شخصیت خود را ارتقا دهید.

چنین حشراتی در خواب نشان دهنده این است که باید بیش از همیشه به منزل خود توجه کنید.

سعی کنید که در شغل های خلاقانه شرکت کنید که بر روی شما تاثیر مثبت دارد. هوشیاری درونی خود را ابراز کنید.

آنها را به جهان مربوط گره بزنید و سعی کنید که رفتار خوبی با انسان داشته باشید.

دیدن سوسک اسکاراب در خواب نشان دهنده احساس امنیت شما در زندگی است.

این سوسک ها اغلب نشان دهنده افراد ستایشگر می باشند که همیشه به دنبال گرما در زندگی هستند.

این افراد بسیار هوشیار می باشند و ماهیت محافظت کننده ای دارند.

این حشرات می توانند نشان دهنده این باشگد که شما مهارت های کافی برای رسیدن به اهداف و تغییرات در زندگی را دارید.

آنها همچنین نشان دهنده این هستند که می توانید در تاریک ترین لحظات نور امید را در زندگی خود ببینید.

سوسک اسکاراب نشان دهنده این است که شما دیپلمات‌های بسیار عالی هستید و می توانید رهبران دینی و هنرمندان خوبی باشید.

زمانی که سوسک اسکاراب را در خواب می بینید، این خواب به معنای این است که بشما توانایی پذیرش شرایط و تغییر کردن را دارید.

پس بهتر است که خودتان را در مسیر درست قرار دهید.

همچنین سمبل این است که اضطراب های شما به زودی به پایان خواهد رسید که بهتر است که قدردانی خود را در زندگی افزایش دهید.

زمانی که از سوسک اسکاراب را در خواب می بینید، این خواب نشان دهنده این است که باید به دنبال نتایج مثبت در زندگی باشی و شرایط فعلی خود را تغییر دهید.

سعی کنید که نگاه خود را از موارد منفی زندگی بردارید. به عبارت دیگر چنین چیزهایی در زندگی نشان دهنده امکاناتی است که در دسترس شما خواهد بود.

زمانی که سوسک های زیبا و جنگلی را در خواب می بینید، مثل لیدی باگ این نشان دهنده این است که این حشرات ممکن است اتفاقات خوبی را برای شما رقم بزنند و آینده خوبی را در زندگی به شما نشان دهند.

بهتر است که روی چیزهای زیبایی زندگی تمرکز کنید و سرعت رشد خود را بالا ببرید.

رنگ های مختلف سوسک در خواب

زمانی که سوسک قرمز را در خواب می بینید، این خواب به معنای یادگیری و پیشرفت در یک بازی می باشد.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که فعالیت های فیزیکی خود را افزایش دهید تا بتوانید موفقیت بیشتری را کسب کنید.

این خواب همچنین نشان دهنده اعتیاد می باشد. ب

هتر است که به ورزش کردن عشق بورزید و روی آن تمرکز کنید. همچنین نیاز دارید که فعالیت‌های مختلف انجام دهید تا عضلات شما آماده باشد.

بنابراین برای افزایش فعالیت‌های فیزیکی بهتر است تمرینات بیشتری داشته باشید.

زمانی که سوسک سبز را در خواب می بینیم، چنین خوابی یادآور این است که تصمیمات زیادی را در زندگی گرفته اید که نمی توانید آنها را دنبال کنید.

بنابراین زمان این است که دست به اقدام بزنید. تنها کار را شروع کنید.

سوسک سبز در خواب نشان دهنده این است که باید بر ناامنی های خود غلبه کنید.

جابر مغربی معتقد است که دیدن سوسک قهوه ای چه بزرگ باشد و چه کوچک نشانه این است که

یکی یا تعدادی از دوستان شما از روی کینه و یا حسادت می خواهند برای تو مشکل ایجاد کنند و رابطه دیگران را با تو خراب کنند.

کشتن سوسک سفید اشاره به این موضوع دارد که مشکلات بین زن و مرد و یا دختر و پسری که همدیگر را دوت دارند و قصد ازدواج دارند به تدریج از بین می رود.

شیخ طوسی می گوید که اگر در خواب دیدی که سوسک سفیدی را می خوری ، آفات اشرار و افراد مزاحم از شما دور می شوند.

سوسک سیاه در خواب نشان دهنده تغییرات در زندگی میباشد. گاهی اوقات نشان دهنده این است که باید به امور منزل بیش از همیشه توجه کنید.

سعی کنید برای رشد بهتر، شروع دوباره داشته باشید. این تغییرات به نفع شما خواهد بود.

کشتن سوسک رفع زحمت است و ایجاد خوش دلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد.

دیدن سوسک‌های زیاد تشویش و نگرانی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

اگر در خواب سوسک را بکشید، دلالت بر سعادت و زندگی پرثمر دارد.

اگر در خواب سوسک پردارى ببینید، به این معنا است که دچار گرفتارى می‌شوید.

اگر خواب ببینید سوسکی روی بدن شما راه می‌رود، دلالت بر آن دارد که مدت کوتاهی تنگ دست و بیمار خواهید شد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: 

سوسک تعبیر دیگر حشرات را دارد و آن دشمنی است ضعیف و پست و حقیر که زحمت می‌آفریند و در شما کراهت و اشمئزاز به وجود می‌آورد.

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید: 

چون سوسک بیشتر از آنکه به انسان زیان جسمی برساند موجب ترس یا وحشت می‌گردد می‌توان از آن به یک مزاحم حقیر و پست تعبیر نمود.

معبرین غربی:

دیدن سوسک در خواب اغلب نشانه احساس گرم و پر حرارت بودن شما در رابطه با دیگران است.

اطرافیان شما بایستی از وجود این حرارت و هیجان آگاهی داشته باشند تا به شما حسادت نورزند.

در بعضی موارد سوسک‌ها خبر از حادثه ای ناگوار و یا غم و اندوه می‌دهند.

اگر در خواب دیدید سوسکی از بالا به پایین افتاد پروژه کاری شما متوقف خواهد شد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی گوید: 

کشتن سوسک رفع زحمت است و ایجاد خوش دلی و پیروزی و چیرگی بر دشمن اگر چه ضعیف و ناتوان باشد.

از نظر آنلی بیتون:

اگر در خواب سوسک را بکشید، دلالت بر سعادت و زندگی پرثمر دارد.

از نظر لیلا برایت

اگر در خواب سوسکى را بکشید، نشانه آن است که در کارتان موفق می‌شوید.

از دید منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

دیدن سوسک‌های زیاد تشویش و نگرانی است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

از دید معبرین غربی:

دیدن سوسک‌های فراوان می‌تواند در خواب سمبل بدست آوردن باشند.

فروتنی شما عامل و محرک جذب شدن اطرافیانتان به شماست.

از دید معبرین غربی: 

اگر در خواب دیدید که سوسکی روی سر شما در حال حرکت است نشانه خوب و مناسبی برای روابط عاشقانه و یا کاری شما نخواهد بود.

اگر این سوسک سیاه باشد علاوه بر رخ دادن اتفاق بد یمن، خبر از سحر و جادو هم خواهد داد.

پرواز کردن سوسک (سوسک بالدار) نشانه شانس در کار و عشق است.

از دید آنلی بیتون:

به این معنا است که دچار گرفتارى می‌شوید.

اگر خواب ببینید سوسکی روی بدن شما راه می‌رود، دلالت بر آن دارد که مدت کوتاهی تنگ دست و بیمار خواهید شد.

کشتن سوسک های زیاد و کوچک در خانه به علامت سعادت ، چیره شدن بر دشمنان، زندگی پرثمر است.

محمد بن سیرین معتقد است که اگر کسی در خواب سوسک ببیند و از دیدن سوسک وحشت کند و بترسد ،

تعبیر این خواب این می شود که او خوار و ذلیل می شودو دشمنان او بر او چیره می شوند.

دیدن سوسک مرده در خواب خوب است و اشاره به این موضوع دارد که شما فرصت های خوبی نصیبتان می شود و می توانید گذشته تان را جبران کنید.

منوچهر مطیعی معتقد است که دیدن سوسک بالدار در خواب چه پرواز کند و چه پرواز کند اشاره به گرفتاری دارد.

شیخ طوسی معتقد است که دیدن سوسک های بالدار سیاه در خواب نشانه از دست دادن قدرت و نیرو و زمان و فرصت های شغلی مناسب هستند.

امام صادق (ع) می غرمایند که ترسیدن از سوسک در خواب نشانه این است که دشمنانی دارید که می خواهند برای شما مشکل به وجود بیاورند.

ترجمه اختصاصی سایت دلبرانه☚☚ spirit-animals

دیگر منابع: ستاره

بیشتر بخوانید

تعبیر خواب ماهی قرمز

تعبیر خواب گربه

تعبیر خواب عنکبوت بزرگ

تعبیر خواب عنکبوت

تعبیر خواب سگ سیاه

تعبیر خواب سگ سفید

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

تعبیر خواب سوسک
تعبیر خواب سوسک
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *