تعبیر خواب سیل

تعبیر خواب سیل
تعبیر خواب سیل

تعبیر دیدن سیل در خواب چیست؟

از امام جعفر صادق علیه السلام نقل می کنند که سیل در خواب یا فتنه و بلاست یا لشکری غالب و دشمنی بزرگ که لشکر غالب، دشمن بزرگ و نیز فتنه است و بلا که ناخواسته و نا آگاه بر انسان ها نازل می شود.

سیل در خواب های ما حادثه ای است بزرگ و خانمان بر انداز که اگر انتظارش را هم نداشته باشیم قدرت مقابله با آن را فاقد هستیم زیرا سیل در بیداری بنیان کن و منهدم کننده می باشد.

چنانچه در خواب دیدید سیل حادث شده در زندگی آینده شما اتفاقی می افتد بزرگ و سهمگین که چنانچه در خواب دیدید سیل حادث شده در زندگی آینده شما اتفاقی می افتد بزرگ و سهمگین که خطر آفرین است و طبعا نمی تواند از هیچ جهت خوب و مفید باشد.

تعبیر خواب سیل

اگر دیدید دور از جریان سیل ایستاده اید و از محلی امن به آن نگاه می کنید از گزند حادثه در امان می مانید و با این که آن اتفاق مهم واقع می شود به شما گزندی وارد نمی آید.

اگر دیدید در سیل هستید و آب به سوی شما می آید حادثه شما را در بر می گیرد.

چنانچه در خواب دیدید سیل شما را فرا گرفت و دستتان به جائی استوار است و آب نمی تواند شما را بشوید و ببرد مهابت خطر کمتر است.

اگر در خواب ببینید سیل جاری است اما آب آن روشن است و ماهی آن در آن شنا می کند حادثه ای بزرگ چنان که گفتم اتفاق می افتد اما نیک فرجام است.

هرچه آب سیل گل آلود و کثیف باشد خطر بیشتر و غم و اندوه حاصله از وقوع حادثه پیش بینی نشده افزون تر می باشد.

اگر در خواب ببینید سیل جاری شده و شما جائی امن ایستاده اید ولی آب خرابی ایجاد کرد و منطقه ای که خانه شما نیز در آن واقع است ویران نمود نشان آن است که به علت همان حادثه بزرگ دگرگونی بنیادی به وجود می آید و اهالی آن منطقه از جمله شما زیان می برید ولی اگر دیدید سیل جائی را خراب نکرد و شما بیمناک ویرانگری آن بودید شما زیان نمی بینید.

آنچه در اینجا هم ترس بیشتر از ویرانی سیل اهمیت پیدا می کند و گویای تاثیر در آینده بیننده خواب است.

معبران نوشته اند که سیل در منطقه گرمسیر نشان شادی و فرج و خیر و برکت.

اگر در خواب ببینید سیل بدون خشم و خروش و حتی بی آنکه شما بترسید و بگریزید وارد خانه شما شد خوب است و سودی عایدتان می گردد اما اگر خشم و خروش داشته باشد نیکو نیست.

اگر بترسید و بگریزید حتی سیل به شما کاری نداشته باشد نیکو نیست.

اگر آب روشن و صاف اما سیل صدا داشته باشد خوب نیست.

شنیدن صدای سیل در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است.

اگر در خواب‌تان «سیل» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

سلام دیشب خواب دیدم که یک باران شدید و در منطقه مسکونی مان سیل اومده و خانه ما در امان بود وما تماشا میکردیم ولی سریع قطع شد و سیلاب ناگهان کم شد خورشید از بین ابر سیاه در اومد هر چی هم نگاه میکردم ابر سیاه میپوشیدش

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خوبی و بدی با هم دارد و اینکه سیل متوقف شده است و نابودی به همراه نداشته به معنی خیر است و اینکه ابر سیاه تعبیر به خوبی ندارد و نشان بر غم است که صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام .من خواب دیدم با خوانواده و چند نفر از اقوام رفتیم بییرون برای تفریح تو جایی که هیچ رود خونه ای نداشت.اما یکهو از کوه رود جاری شد ومن وهمه خوشحال بودیم اما من بادیدن اون رود یک لحظه یاد سیل افتادم .بعد دیدم که مردم دارن داد میزنن که داره سیل میاد و همه شروع به فرار کردن و دیدم که منو خواهرم داریم میدویم به سمت قله کوه وخواهرم جاموند ومن دستمو قلاب کردم به یه سنگ که دقیقا نوک کوه بود وشیل اونقدر زیاد بود که از من هم رد شد ولی به سرعت تموم شد.اب سیل صاف بود.اونموقع تنها کسی که حالش خوب بود من بودم وهمه بیهوش شده بودن ومن سریع دنبال مامانم گشتم که دیدم بیهوشه ولی چند بار که صداش کردم حالش خوب شد.به نظرم هیچکس نمرده بود فقط همه بیهوش بودن

با سلام تعبیر خواب شما نشان ب. آن دارد که ما احتی به اطرافیان وارد خواهد شد واما شما از آن ناراحتی مصون خواهید ماند و نیک است. سربلند و پیروز باشید.

با سلام من از پنجره خونمون که طبقه چهارمیم داشتم خیابون روبرومونو میدیدم که اول سیل خیلی قوی اومد و ماشین های مردمو برد و بعدش برف خیلی سنگینی اومد که سه چهار متر نشست!و همه اینها درصورتی بود که من نترسیدم و فقط داشتم نگاه میکردم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این است که شما مشکلی را بر دیگران خواهید دید و اما خودتان از آن آسیب به دور هستید و اینکه این نیک است برای شما. سربلند و پیروز باشید.

سلام، منطقه ای که توش زندگی میکنم روبروی خونمون یه میدون بزرگیه که اطرافش خونه و ساختمونه خونه ما از کوچه به میدان اصلی وصله چند بار خواب دیدم که از شدت بارون زیاد کل خونه ها حتی خونه خودمون تا طبقه پایین پر از آب باران شده، آب تمیز مثل موقعی که نم نم بارون روی دریا میزنه منم از طبقه بالا که یدونه تک اتاقه دارم از پنجره بیرون رو نگاه میکنم و لذت میبرم خیلی منظره آرامش بخشیه مثل سیل در اثر باران شدید میمونه . برام جالب بود چون بعد خواب حال خوبی داشتم گفتم در مورد خوابی که دیدم مطالعه کنم بعد متوجه شدم اصلا تعبیر خوبی نداره اگر کسی میدونه لطفا برام بگه. چطور از پاسخ میتونم مطلع شم…

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خیر است به آن علت که شما حس خوب از خوابتان داشته اید و اینکه معبران اولین تعبیر را حس افراد از خواب هایشان دانسته آندو اینکه احساس آرامش شما و نظاره کردنتان نیک است و اگر در خواب مکانی آسیب ندبدع است بهتر است و تعبیر بد ندارد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من خواب دیدم که میگن قراره سیل بیاد و مردم خیلی ترسیده بودن.اما من و یه گروه از مردم و خانوادم که با خودم بردمشون تو همون گروه، داشتیم میرفتیم توی یه برج خیلی بلند زندگی کنیم که میگفتن در برابر همه چیز مقاومه و در اخر سیل اومد و کل شهر رو برد و ما از داخل برج نگاه میکردیم تعبیرش چیه میشه کمک کنین؟

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر وضع کنونی جامعه و بیماری می‌تواند داشته باشد و اینکه شما و خانوادتان انشالله از آن به ذ دور هستید. سربلند و پیروز باشید.

یا سللم من چند شب خواب سیل میدیدم که از یک نقطه که در مسیر ُسیل نیست تنها یا با خواهرم ّبدون ترس آز ویرانگر بودن آن سیل را تماشا میکنیم، اما آینبار نزدیک ساعت۳صبح خواب دیدم سیل حادً شد و برج خاکی که من و پسرم با دست درست کرده بودیم خراب کرد،پسرم در آب ان بازی میکردو من از اوخواستم بیرون بیاید در اثر خراب شدن برج آب سیل بسیار گلآلود بود، پشت سرم خواهر زادهام که در خواب ۳ ساله بود اما۵ ساله است تا زیر سر داخل آب گل آلود سیل در حال خوردن چیزی بود جلو رفتم و از دستش گرفتم یک حبه انگور گل آلود بود و اورا در آغوش گرفتم گفتم نخورد.با اینکه تا زیر زانو پا داخل سیل بودم هیچ ترسی نداشتم البته سیل اصلی روبروی من داخل یک گودی رودخانه مانند می امد، خواهش میکنم تعبیر خواب من را بگوید در این برهه از زندگی برایم مهم است.

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد کهسیل نشان بر ویرانی است و خوب نیست و اینکه فرزندتان در آب کل آلود بوده است نشان بر نیکی ندارد و می‌تواند به معنی گرفتاری برای آن فرزندان باشد که باید بیشتر مراقب شان باشید. سربلند و پیروز باشید.

سلام خواب دیدم در امامزاده شهر مشغول روضه و دعا بودیم و خواستیم بیاییم بیرون که دیدیم همه شهر زیرآب رفته بود..شهرمون مثل دریا شده بود ..آرام و همه شهر زیر آب….بعد آب دریا کم کم توی خاک داشت فرو میرفت و تموم میشد….

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر مشکلی است که در آینده با آن روبرو خواهید شد و اینکه به شکلی قابل رفع می‌شود. صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام دم دمای صبح خواب دیدم که من و دو دوستم که هرسه دو اسمه هستیم به نام حسن ( شناسنامه ) اما در لقب رحیم و خلیل و لفته ( خانواده و دوستان صدا میزنند) هرسه سوار بر یک دوچرخه که خودم می راندم در حال مسابقه دادن و گذر از مسیر سرازیری سنگریزه ای کوهستانی بودیم که سیلاب اتفاق افتاد که چند جا گذر کردیم اما موج سطحی ناگهانی ما را درون رود انداخت و بعد از شنا به آن طرف رود کوچک برگشتیم که دوباره به مسیر برگردیم که فقط یک بدنه را داشتم و چرخ ها گم شده بودند و یکی از دوستان به یکباره آمد به نام کریم و یکی از چرخ ها را پیدا کرد و به ما داد.

با سلام تعبیر خواب شما بر چند وجح است و اینکه شما مسیر زندگی خودتان را به شکل منطقی پیش نخواهید گرفت و اما بر سره مسیر زندگیتان مشکلاتی سخت قرار خواهد گرفت که از آنها عبور خواهید کرد و اینکه شما از مشکلات نجات پیدا خواهید کرد و از ناپاکی ها هم مبرا خواهید شد و در این بین اگر مشکلی هم به وجود بیاید افرادی چه به صورت مالی چه معنوی و معرفتی شما را حمایت خواهند کرد. سربلند و پیروز باشد.

خواب دیدم در یک مسیر کوچه خاکی با یک سری ادم، خانمی رو یادمه که چندین بچه کوچک داشت، به سمت مقصدی میرفتیم، از یک جاای مسیر رو در اب باید میرفتیم که دیدم موج ابی با ارتفاع زیاد شبه سونامی داره به سمتمون میاد، من دست یکی دوتا از بچه ها رو گرفتم و چسبیدیم به یه دیوار، سیل اومد و لحظاتی کاملا درون اب بودیم (اب گل الود نبود)، از ما رد شد و کلا زمین هم خشک شد. در ادامه اش رفتم سمت تپه ای که پایین ان یه دره اتوبان مانند بود، در مسیر در حال قدم زدن بودم که از دور داره سیل عظیمی میاد، شروع کردم به دویدن به سمت تپه، در حین دویدن ابتدا از مامان بزرگم (مادر مادرم که چندین سال پیش فوت کرده) رد شدم و بعدش از مامان و رسیدم به تپه که در امان باشم. مادرم هم رسیدم ازش درباره مامان بزرگ پرسیدم گفت من هم ازش رد شدم و خبر ندارم. برگشتم به دنبال مامان بزرگم و دائم صداش میکردم با فریاد ولی صدام گم میشد. خاله ام رو دیدم که به سمت تپه میرفت ازش سراغ مامان بزرگ رو گرفتم، ندیده بوده اش. جالب اینکه بهش گفتم باید پیداش کنم چون سری پیش هم مامان بزرگ همینجوری و تو سیل فوت کرده، اذیت میشه این اتفاق دوباره براش بیفته!!! خاله ام رو هدایت کردم به مسیر تپه. در حین جستجو دختر خاله ام ویکی از اقواممادرم رو دیدم (ایشون هم خانم بود)، میدونستم اینها دیگه به تپه نمیرسن، از یه مسیر فرعی به یه برج شبیه نگهبانی هدایتشون کردم. خودم از پیدا کردن مامان بزرگ نا امید شدم و شروع کردم دویدن به سمت تپه. ولی دیدم نمیرسم. خودم هم رفتم در پاگرد برج. ولی مسیر خراب بود و نمیشد از برج بالا رفت. خیلی نگران دخترخاله امن بودم که نکنه اون برج هم اینجوری باشه و با راهنمایی غلط من غرق بشن. سیل اومد و کل مسیر رو تا ارتفاع زیادی گرفت (الان دیگه شبیه یه تونل بود مسیر تا دره) در بین من و سیل یه دراهنی بود بود که بالاش توری بود ولی اب ئاخل نمیومد و فقط قطراتی از توری رد میشد و من میتونستم جریان حرکت شدید اب رو ببینم. کلا اب زلال و شفاف نبود ولی گل الود هم نبود، ولی به خاطر حجم زیاد اب تیره رنگ بود. من خیلی خواب کم میبینم و معمولا جزئیات خواب اصلا یادم نمیمونه، ولی این سری خیلی با جزئیات و احساساتم یادمه خوابم

با سلام خوابتان را کامل و واضخگح بیان کردا اید و باید در جواب شما دوست گرامی عرض کنم که تنها خواب شما یک تعبیر دارد و اینکه خواب سیل نشان بر خوبی ندارد و اینکه اگر ویرانی غرق شدگی و.. به دنبال داشته باشد نشان بر وجود مشکلات است و خواب شما نشان بر مشکلی است که به شما وارد خواهد شد اما زود گذر است و اینکه برای مدتی شما و خانوادتان را اذیت خواهد کرد. و اینکه صدقه بدهید و به خداوند پناه ببرید. سربلند و پیروز باشید.

لب ساحل بودیم، من و همسرم تو لباس عروس و داماد. نمیدونم جشن چی بود. بعد ابرهایی از دور اومدن و ناگهان ریختن به سمت زمین و تبدیل به سیل شدن. من هر چی داد زدم همسرم نشنید، چون جلوتر بود. خواستیم با ماشین بهش برسیم ولی تا برسیم نبود. تو راه یه سری دختر بچه دیدیم که نجات پیدا کرده بودن.

با سلام تعبیر خواب شما نشان از مشکلی و یا ناراحتی برای شما و همسرتان دارد که گذرا است و به خیر هم ختم خواهد شد. صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام میشه تعبیرش کنین من خواب دیدم کع تو مسجد بودم و قرار بود نماز بخونیم که حالا طولانیه بعدش خواهرم امد و گفت بابا به حسین که(دوس پسرمه)زنگ زده حالا چی گفته نمیدونم حسینم گفته که دهاتمون سیل امده وگریع میکرده من از نمیدوم مسجد بود یا خونه یکی از همسایع ها امدم بیرون و رفتم خونه بابابزرگم که ببینم چه خبرع که بعدش دختر عمم زنگ زد گفت حسین دارع گریه امدع و سیل امده دهاتشون منم گریم گرفت و دنبالع گوشیم بودم که زنگ بزنم به حسین از خواب بیدار شدم این خواب و صبح دیدم ساعت ۸.۷

تعبیر خواب سیل

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این است که خبری به شما خواهد رسید از طرف آن شخص که شما را خوشحال خواهد کرد و خیر است. سربلند و پیروز باشید.

سلام عصر خواب دیدم انگار من و بچم هستیم و یه فردی که ظاهرا دشمنی داره با من و تو یک ساختمانی چند طبقه مثل مدرسه هستیم اب در حجم بالا وارد ساختمان میشه و همینجوری میاد بالا ما هم در حال فرار به طبقات بالاتر هستیم اما باز اب اروم اروم میاد بالا و طبقات غرق میشن اون کسی که دشمن ما بود وارد یکی از طبقات اخر میشه و نمیگذاره ما وارد بشیم من هم یک در رو میشکنم و یه چکش پیدا میکنم و تو همون اتاق بازم راه پله دیگه پیدا میکنم باز فرار میکنم میرم بالاتر تا میرسم به پشت بام در نهایت با در بسته و قفل شده پشت بام مواجه میشم چکش بدست کلیدامو در میارم اما نمیدونم قفل اونجا با کلید باز میشه فقط خدا خدا میکردم اب بالاتر نیاد که یهو از خواب میپرم

با سلام در تعبیر خواب شما چند المان برای تعبیر وجود دارد و اینکه احتمالا این گو تعبیر خواهد شد که شما در مسیر زندگیتان مراحل بالاتری را به سرعت پیش خواهید برد و اینکه در این بین دشمنی خواهید داشت که در سدد اذیت کردن و شکست شما است و اینکه برایتان مشکلی احتمالا پیش بیاید که این فرد این مسیر را بر شما تنگ خواهد کرد اما دیدن کلید برای شما نشان از حل مشکلات دارد که خیر است. سربلند و پیروز باشید.

سلام وخسته نباشید من خواب دیدم باران شدیدی می آید و بعد آن بلافاصله سیل بزرگی اومد که من رو با خودش غرق کرد احساس کردم دارم می میرم برای همین ذکر خدا و تشهدم رو می خوندم

با سلام. در تعبیر خواب سیل آمده است که اگر ویرانی به جای گزارد نشان از مشکل است که به بیننده خواب خواهد رسید واگر آبادانی در پس آن باشد نشان از خیر و برکت است ور در خواب شما هم غرق شدن نشان از خوبی ندارد و اینکه صدقه بدهید که به خیر رفع شود. سربلند و پیروز باشید.

باسلام من باخانمم وپسری۱۸روزشه داشتم جای میرفتیم درمسیرراییه دریاچه کوچکی بودنزدیکی اون شدم دیدم سیل آمده ولی بارسیدن ماسیل زیادبه خانمم گفتم برگردیم اونجا درخت زیادبوددمبالی درخت خوب میگشتم به اون پناه ببرم ولی بسمت مانیامدتوهمون رودخانه ماهم بمسیرکه آمده بودیم برگشتیم

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر بدی برای شما ندارد وه به معنی خوبی است برای شما که اسیب به شما نرسیده است. سربلند وپیروز باشید.

خواب دیدم چند نفریم از خانواده داریم از کوچه میگذریم ک اکثرن اشنا هستن داره سد خاکی درست میکنن ک یهو اب زیاد شد حتی از ته کوچه ک شیب زیادی داشت اب ب سمت بالا میمود اخر همرو برد 4تا ماهی2تا قرمزو سفید و مشکی از وسایلامون افتاد اب با فشار بردش سیل ب صورتی شد ک 2موج زد بهمون ولی ما راحت اومدیم بیرون ازش بعدش برگشتیم خونمون همگیم میخندیدیم ولی ابش گلی بود تعبیرش چیه ممنون میشم

با سلام این خواب ممکن است به این صورت باشد که شما در اینده ای نه چندان دور به واسطه ی موضوعی که دیگران و اطرافیانتان برای اصلاح کاری انجام خواهند دارد دچار مشکلی می شوید که این موضوع برای شما ممکن است دردسر ساز شود اما بدانید که در خواب شما به این صورت امده است ککه شما از این مشکل رهایی خواهید یافت اما باید بسیار اگاه باشید. سربلندو پیروز باشید

سلام من خواب دیدم که روب تختم تو اتاقم خوابیدم، بعدش انگار که کسی صدام کنه بیدار میشم و میبینم که یهو آب زیادی مثل سیل سایر اتقا ها رو گرفته و از یک طرف خونه میاد و از طرف دیگه هم میره ولی اصلا سمت اتقا من نمیاد و من بعد دیدن این صحنه بدون اینکه بترسم و نگران باشم دوباره خوابیدم. آب گل آلود بود و همراه خود کلی وسیله از جاهای دیگه اورده بود و با خودش میبرد، نه زیاد خروشان بود و نه آرام. ممنون میشم اگر تعبیری دارد بفرمایید. با تشکر

با سلام در تعبیر خواب سیل امده است که نشان بر خوبی ندارد و به معنی نابودی است و اینکه خواب شما به این شکل تعبیر خواهد شد که مشکلی را خواهید دید اما این ناراحتی به راحتی رفع خواهد شد و ارامش شما به هم نخواهد خورد.خواب شما نشان بر ویرانی و یا مشکل بزرگ ندارد. سربلند و پیروز باشید.

سلام من دیشب خواب دیدم داره سیل میاد منم زودی رفتم یه خونه که انگاری یه خرابه بود بعدش یه پیرمردی اونجا بود من اونجا داشتم از گرسنگی نون خشک میخوردم..بعدش یه دختری هم بود که انگاری کور بود یا لخت…بعدش پیر مرد رفت داشت قارچ میچید بعدش از اونجا زدم بیرون لطفا تعبیر این خواب رو بهم بگید ممنون

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر خوبی ندارد و اینکه به این صورت است که شما برای مدتی تنگی روزی خواهید داشت و المانهای خواب شما همگی از خوب نبودن این خواب است و اینکه حتما صدقه بدهید. سربلند و پیروز باشید.

سلام، تعبیر این خواب چیست؟

کوچه و گذر ما خیلی خاک داشت و من خواستم برای از بین بردن گرد و خاک آنرا آب پاشی کنم که ناگهانی از سمت دیگری کوچه و گذر سیل میاید.

خود را به منزل دوم اتاق مان میرسانیم. من و برادرم از بالا نظاره می کنیم که صحن حویلی از آب سیل پر شده است و از کوچه و گذر مان به شدت سیل می گذرد. سیل کثافات کوچه و گذر را با خود میبرد و در همین هنگام با همسایه ام به تماس می شوم و او می گوید که بر من آسیبی نرسیده است.

بلاخره سیل بدون کدام خسارت و آسیب تمام می شود.

با سلام دیدن این خواب نشان از خیر دارد به این صورت که کثافت را با خود برده است و ناراحتی و غم را به همراه خود برده و خوبی به جا گذاشته است و نشان بر خوبی دارد که خرابی به جا نزاشته است. سربلند و پیروز باشید.

سلام من در خواب دیدم سیل به سوی خانه اقوام هم میاد که ما در همه این خانه ها حضور داشتیم سیل هر خانه که در آن بودیم را خراب می کرد ما به خانه ای متروکه رسیدیم و کمی نشستیم سیل دواره به سمت ما امد هر کی که در سیل غرق میشد بعد گذر سیل خاک بروی آن فرد می نشست و روی انیمکت را به قبر تبدیل میکرد که یک دفعه ازندگی خواب بیدار شدم

با سلام تعبیر خواب سیل نشان بر ویرانی دارد و به معنی ضرر مالی و یا حتی جانی هم تعبیر خواهد شد و شما باید در اینده مراقب باشید. حتما صدقه بدهید . سربلند و پیروز باشید.

سلام من چند دفعه هست که این خواب رو میبینم…. خواب میبینم که سیل به سمتم میاد و من و خانوادم فرار میکنیم که غرق نشیم آب میرسه بهمون از پاهامون کم کم آب میاد بالا ما تو آب میدوییدیم آب کم کم میاد بالا تا میرسه به سرمون و کامل میریم زیر آب بعد یهو از خواب میپرم ( آبی که تو خواب میبینم آب زلال و پاک و آبی رنگ است) تعبیرش چیه؟

با سلام این خواب بیشتر به آن ماندکه دارای تعبیر نباشد و نباید از بابت آن نگران باشید و بدانید که تعبیر آن برای شما اگر هم دارای تعبیر باشد نشان از ان دارد که خانواده ی شما دچار مشکلی خواهد شد که دیگران را نیز درگیر خواهد کرد. سربلند و پیروز باشید

خواب دیدم یجاییم یه تیکش حالت اتاق بود اومدم بیرون یه سیل اومده بود ولی اب روشن بدون صداوبدون ترس وخطربودروی سیل هم یسری ابرسفید خوشگل بود روشون راه رفتم یهو یه قوی سفید توی ابربود پرواز کرد منم وایسادم چندتادیگ قو توی ابرها بودندخواهش میکنم جوابموبدید برام مهم

با سلام اصلا نباید از دیدن همچنین خواب خیری نگرانی وجود داشته باشد و باید بدانید که در تعبیر این خواب برای شما امده است که دیدن این سیل نشان از ان دارد که شما از مشکلی که ممکن است برای دیگران پیش بیاید و دردسر ساز شود خیر خواهید دید واین بسیار خوب است و نیکو. سربلند و یپروز باشید

سلام من خواب دیدم داریم باماشین کسی ک دوسش دارم جایی میریم ک تاپیچیدیم فهمیدیم سیله ترسیدیم ولی خیلی اروم سیل رد شد اصن نفهنیدیم کی تموم شد وخیلی اروم بود خروشانم نبود اصن اروم فقط درحد یه لحطه ک گفتیم سیل وماشین رفت تو اب و چند دقیقه بعدم دیدم هممون خیس شدیم پره برگ وخاشاک و یه خورده گل بعد پدرم ک فوت شده بود اومد وگفت لازم نکرده جایی برین ببین سرو وضعمون رو لطفا تعبیرشو بگین

با سلام در تعبیر این خواب اشاره ای ممکن است برای شما باشد و ان این است که ممکن است شروع راه شما با این شخص مشکلاتی به وجود بیاید واین خود برای شما به منزله ی تلنگر است و بدانید که این تلنگر برای شما انقدر بد نیست و اینکه در خواب شما هم پدرتان منع شما کرده اند اشاره ای به این موضوع می تواند باشد . در انتخابتان بسیار دقیق باشید سربلند و پیروز باشید

سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم یهو رعدو برق میزنه و سیل میاد میرم سمت خونمون دیدم بزرگتر میاد رفتم داخل خونمون درو پنجره رو بستم تا نبره و فقط به خدا توکل میکردم بعدش یهو دیدم تو عروسیم اونجا بهم گفتن که سیل بند اومده میشه تعبیرش رو بهم بگید ممنون میشم

با سلام در تعبیر این خواب باید بدانید که تعبیر خواب سیل هم در اینجا صادق است و بدانید که شما دراینده ممکن است با موضوعی دست و پنجه نرم کنید که برای شما مشکل ساز شود اما بدانید که از ان رهایی خواهید یافت و این رهایی برای شما فقط و فقط به واسطه ی ایمان و توکل به خدا خواهد بود و حتما برای شما خیر است . سربلند و پیروز باشید

سلام من خاب دیدم اب میاد سمتم من به خونه استم بلندی سیل هم تا به اسمان است ولی وقتی میاد من خونه اطاق خودمو محکم میگیرم میاد ولی هیچ ضرر نمیرسونه سه بار ای کار تکرار میشه تعبیرش چیه

با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما در معرض مشکلی عظیم قرار خواهید گرفت و اما آن را پس خواهید زد و به شما آسیب نخواهد رساند. سربلند و پیروز باشید.

سلام خواب دیدم با مادربزرگم رفته بودیم مسجد بعد من تو حیاط مسجد بودم ک متوجه شدم از دور داره سیل نزدیک میشه سریع دویدم داخل مسجد و درا رو بستیم به شدت هم من هم بقیه ترسیده بودیم سیل هم به شدت اومد اما اب کمی داخل ریخت و کسی آسیبی ندید بعد مدتی هم سیل فروکش کرد اما به شدت ترسیدم توی خواب

با سلام تعبیر خواب سیل همانطور که در بالاخوانده اید نشان بر نابودی دارد و اینکه خواب شما به این صورت تهبیر خواهد شد که شما در آینده مشکلاتی به طرف شما خواهد آمد اما شما از شر آن گرفتاری ها نجات پیدا خواهید کرد و امنیت خواهید دید و نشان بر خیر است انشالله. سربلند و پیروز باشید.

سلام روزای اخر مهاجرتم به ایران بود دیگه همه ی وسایلمو‌جمع کرده بودم که به ایران برگردم برای همیشه خواب دیدم سیل اومده از پنجره ی اتاقم بیرونو نگاه کردم دیدم سیل همینجوری با یه اب خیلی خوش رنگ داره جاری میشه و‌میاد سمت پنجره ی اتاقم خونه ی من هم کف بود و این ابی که داشت میومد نزدیک به ۳ متر ارتفاع داشت یعنی قشنگ من توش غرق میشدم منم رفتم توی نشین من خونمو چمدونامو که توی واقعیت جمع کرده بودم همونجوری میدیدم من حتی لباسایی که تنم بود همونایی بود که باهاشون خابیده بودم سریع لوازمای شخصیمو بردارم و رفتم به سمت ایستگاه اتوبوس زمین خیس بود ولی شلوارم و کفشام خیس نمیشد ولی احساس میکردم و میدیدم که کف کفشام توی ابه و یهو‌از خاب بیدار شدم

با سلام دیدن سیل در خواب به معنای ان می تواند باشد که شما را به مانند دیگران مشکلی فرا خواهد گرفت و اینکه در این خواب برای شما مشکلی نداشته است خیرست و به این معنا میتواند باشد که شما در اینده از این موضوع ضرری نخواهید کرد و این خود برای شما کافی است اما باید بدانید که آگاه باشید و از اطراف خود چشم برندارید و حتما هم به موضوعات به چشم آسانی ننگرید و بابت هرکاری که میخواهید بکنید دقیق باشید سربلند و پیروز باشید

با سلام من در خواب دیدم که سیلی در شهرمان آمده است و افردا زیادی در آن سیل غرق شدن و پسرم هم با آن بود و من با ترس وحشت از خواب بیدار شدم.

با سلام این خواب نشان بر خوبی ندارد و همانطور که بر خودتان آشکار است سیل نشان از نابودی دارد و بسیار مراقب فرزندتان باشید و برای او صدقه و نذر بدهید که انشالله بلا بر او رفع شود و خیر به جا بماند. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم داخل منزل بودم و یک دفعه صدای سیل وحشتناک و اتصالات شدید برق آمد. من رفتم داخل اتاق تا حداقل مدارک را حفظ کنم. اما سیل با سرعت آمد و زیاد خرابی نکرد. رنگ آب هم بسیار زلال و روشن بود.

با سلام این خواب برای شما خیر است و نشان از ان دارد که از اتفاقی که در اینده ممکن است دیگران را گزند دهد شما با خیر و سلامت بیرون خواهید امد. سربلندو پیروز باشید

من در خواب دیدم در یک شهری هستم ناگهان ازخیابان ها و کوچه سیل میآید مردمان آن شهر دچار سیل میشوندمن به جاههای امن پناه مبرم وسیل به من آسیب نمی رساند

با سلام همانگونه که قبلا هم بارها عرض کرده ام این خواب به این معناست که شما در اینده ی نزدیک از موضوعی که برای دیگران مشکل است و سبب آن خواهد شد که شما درگیر موضوعی و مشکلی شوید و این برای شما در این خیر است اما باید بسیار اگاه باشید. سربلند و پیروز باشید

سلام.ضمن تشکر در بعداز ظهر خواب دیدم در جایی که روی یک بلندی بود و شیب داشت یکدفعه از بلندی سیل با آب صاف ولی تند جاری شد من و همسر و فرزنداتم و یکی از برادرانم در اتاق مجاور جاده بودیم که متوجه سیل شدیم ولی سیل علیرغم نزدیکی به مکان ما برخورد نداشت فکر مبکنم کسی که جلوتر از ما داشت از بلندی بالا میرفت مرحوم پدرمان بود که اون را آب برد

برادرم سوار ماشین شد و در آب بدنبال او به سمت پایین رفت که اصطلاحا کمکش کند بعد خودم دو نفر که با آب سیل ازبالا به پایین می آمدند را از آب گرفتم و کمکشان کردم نفس بکشند و هدایت کردم به سمت اتاقکی که زن و بچه ام بودند یکیشون از ترس گریه می کرد در همان حین خودروهایی با راننده در سیل رو به پایین با سرعت ولی کنترل شده به پایین در حال حرکت بودند.

با سلام این خواب اشاره ای به مشکلی است که برای شما ممکن است اتفاق بیفتد و این امر سبب شودکه پدرتان نیز در این موضوع درگیر شوند و بدانید که انقدر برای شما بد نیست و نگرانی زیادی از بابت ان نداشته باشید و فقط بسیار اگاه باشیدو برای پدرتان خیراتی بدهید. سربلند و پیروز باشید

سلام من باماشینم در خیابان بودم که سیلی آمداولش ماشینها زیرآب میرفتم ولی من باماشینم به بالای آب که حدود5طبقه بودرفتیم من را طوری نشدولی بعداجساد رومردم ازداخل جوی هادرمی آوردن ممنون

با سلام در تعبیر این خواب باید عرض شود که شما از بلایی که برای دیگران دردسر ساز است رهایی خواهید یافت و یان خواب برای شما بسیار خیر است. سربلند و پیروز باشید

سلام خسته نباشید من خواب دیدم که تویه یه منطقه نیمه مسکونی با خانواده در حال راه رفتن بودیم که بدون هیچ دلیلی یه خونه نظر منو جلب کرد و رفتم توش(شبیه پارکینگ بود) یهو درش بسته شد و بیرون شروع شد سیل اومدن من میدیدم سیل تا بالایه خونه ها میرفت ولی تویه این خونه انگار زیاد تاثیر نداشت خیلیم سیل گل الود بود وقتی تموم شد گل همه جارو گرفته بود و من فقط نگران خانوادم بودم و دنبالشون میگشتم بعضی مردمم گیج مثل من تو خیابونا بودن ولی هرکاری میکردم نمیتونستم باهاشون حرف بزنم لال شده بودم این خوابم عصر دیدم

با سلام این خواب میتواند به این صورت تعبیر شود که در مسیر شما ممکن است بلایی و مشکلی باشد و شما بدون قصد جدی عملی در اینده انجام خواهید داد که سبب می شود که از این موضوع در امان باشید و بدانید که اگر کاری را در اینده اغاز کردید و برای شما توجیه منطقی نداشت حتما خیر شما در ان کار نهفته است. صدقه بدهید سربلند و پیروز باشید

سلام نجات یک نفر در سیل نشانه چیست

با سلام بسیار خیر است و دقیقا نشان از ان دارد که شما به جایگاهی می رسید که کسی را از چیزی نجات دهید و خیری را به کسی برسانید که برای خود شما هم بسیار خیر است سربلند و پیروز باشید

سلام خواب دیدم بالا پشته بون ایستاده بودم از سمت ساختمون بغل اب با فشار قوی سمت خیابون ب راه افتاده بود و ساختمون روبرویی‌ هم از تک تک پنجره هاش اب میومد و میریخت پایین نمیدونم سیل بود چی بود ولی من خیلی نگران اهالی اون خونه بودم و زنگ زدم ب صاحب ساختمون ک اینجوری شده و قضیه ازین قراره

با سلام تعبیر خواب شما نشان از نیکی برای اهل ان خانه دارد و خیری به اهل ان خانه خواهید رسید که مانند اب حلال و مبارک است و میتواند نشان از این باشد که سرچمه خیر و منفعت باشد . سربلند و پیروز باشید .

سلام من دیروز عمه ام سفره داشته شب که میخوابه خواب میبینه ما از تهران رفتیم خونشون عمه ام نبوده ما هم لاحاف و تشک و پهن میکنیم عمه ام تازه از حسینیه میاد پشت سرش یه اب مثل سیل که شن داخلش بوده میاد و میره عمه ام میترسه با خودش میگه وای خونه زندگیمو داغون شد ولی داخل خونه اتفاقی نیفتاد و همه چی سالم موند عمه ام که پاشو از خونه میزاره بیرون تو حیاط پاش تو شن فرو می ره از حیاط میاد بیرون میبینه همسایه هاشم همه بیرون هستن تو کوچه پر شنه تعبیرش چی میشه در ضمن خونشون نزدیکه آب هرازه

با سلام تعبیر خواب شما نشان از خیر دارد و تعبیر به گفته معبران اینگونه است که سیل اگر در خواب ویرانی به همراه بیاورد نشان از بدی دارد و اینکه در خواب شما نشان بر خیر دارد که یا خود شن به همراه داشته است نشان از مال و سود و منفعت است برای عمه و خانوادیشان و اینکه حتی معبران شن درشت را به سکه هم تعبیر کرده اند . سربلند و پیروز باشید .

متشکرم

سلام.من خواب دیدم تو یه خیابونی که مثلا خونه ی من اونجاست سیل اومده فقط من و شوهرم اونجا هستیم هردو رفتیم جای امن ایستادیم و نگرانیم که سیل مارو نبره و خونه رو خراب نکنه خونه ی بغلیه ما خراب میشه اما خونه ی ما چیزیش نمیشه.آب سیل گل آلود بود.

با سلام تعبیر این خواب بر اساس گفته ی معبرین برای شما خیر است اما ممکن است برای اطرافیان شما نباشد چرا که به مشکلی دچار خواهند شد که ممکن است به زندگی شما هم سرایت کند اما باید بسیار اگاه باشید که این اتفاق برای شما نیفتد که خدای ناکرده شما را متضرر کند. سربلند و پیروز باشید

خواب‌ دیدم تو خیابان هستم و اسمان شروع به باریدن باران میکنه خیلی شدید،دم خونه یکی از اشناها بودیم داشتم میرفتم داخل از بالای خیابون دیدم یه سیل با سرعت خیلی زیاد داره میاد پایین ث همه میگم برید تو خونه من و فامیل درو باز کردیم و رفتیم داخل من چفت درو بستم و سیل رسید و همینجور که طبقاتو میرفتم بالا سطح اب بالا میومد ولی اسیبی نمیرسوند بهم حتی چسبیده بود به شیشه های پنجره ولی نمیشکوندشون و من با دست گرفته بودم ولی در کل هیچ اسیبی بهم نرسوند

با سلام همانگونه که در تعبیر خواب سیل هم خوانده اید به معنای اتفاقی است که همه را در بر میگیرد و این برای شما هم صادق است و باید بدانیدکه معنای ان به این صورت میتواندباشد که چون شما را اسیبی نرسانده است پس در واقعیت هم به همین گونه است و خبر خوشی برای شماست . زیرا نشان از ان دارد که غمی و بلایی در راه است که شما از ان گزندی نخواهید دید. سربلند وپیروز باشید

سلام من خواب دیدم تویه کانال خشک بزرگ بودم یکی ام همراهم بود که انگار سید بود بعدش یکی از دور گفت سیا داره میاد سید فرارر کنید سیل داره‌میاد کسی نیست نجاتتون بده من در حال فرار بودم‌ هنورز سیل بهم‌مرسیده بود از‌خواب بیدار شم

با سلام تعبیر خواب سیل همانگونه که قبلا هم بارها به ان اشاره کرده ام و درمتن نیز موجود است به معنی بلایی است که همه را فرا گیرد و در این خواب شما از ان فرار کرده اید و این خیر است.به این معنا میتواند باشد که شما از ان مصون خواهید بود و باید بدانید که کسی و یا شخصی و یا عملی که متناسب با ان الگوی داخل خواب شما است که همان شخص سید است سبب نجات شما خواهد شد. سربلند و پیروز باشید

سلام شوهرم خواب دیده که روی تشک و لحافش روی پلهای خانه مادرش خوابیده است وبعد میرود در خانه میخابد بیدار که میشود میبیند باران باریده و سیل آمده و تشک و لحافش را برده است و به دنبال تشک و لحاف میرود تا اینکه به آبی زلال میرسد و میبیند مردم از سبزه های اطراف اب میکندن و دعا میکردند و به داخل اب(برای استجابت) می انداختن شوهرم هم مقداری سبزه میکنه و دعایی میکند و به داخل اب می اندازد و دراخر تشک و لحاف را پیدا نمیکند.

با سلام در تعبیر خواب لحاف و تشک آمده است که به معنی آرامش و آسایش است و اینکه سیل آمده است نشان بر این میتواند باشد که از طرف خانه پدری شخص همسر شما مقداری دچار ناراحتی می شوند که به واسطه همان ناراحتی برایشان خیر و برکت درنظر گرفته می‌شود. دیدن آب زلال در خواب نشان از آرامش و رزق و روزی است. و این خواب نشان از این دارد که همسر شما حاجتی بر در دارند که برای برآورده شدن آن تلاش می‌کنند که احتملا به زودی بر ایشان بر آورده می‌شود. سربلند و پیروز باشید.

من خواب دیدم سیل میاید خانه همه چیز و ما را میبرد اما همه ما زنده هستیم موبایلم طلا هایم ره سیل میبرد موبایلم ره پیدا می کنم اما طلا هایم گم شده

با سلام سيل در خواب هاي ما حادثه اي است بزرگ و خانمان بر انداز که اگر انتظارش را هم نداشته باشيم قدرت مقابله با آن را فاقد هستيم زيرا سيل در بيداري بنيان کن و منهدم کننده مي باشد. چنانچه در خواب ديديد سيل حادث شده و وسایل شما را برد نشان از ناراحتی است که احتمالا پیش می آید و این که طلای شما را برده و پیدا نکرده اید نیکو نیست و نشان بر خبر ناراحت کننده برای شما دارد که البته رفع میشود. صدقه بدهید که رفع بلا شود سربلند و پیروز باشید.

سلام .خواب دیدم توی باغ خودمون هستیم یهو اب زیاد اومد توی باغ مثل اینکه یهو ابیاری کنن ولی اب اندازه جوب اب بود یهو یه بچه رو دیدم که اب با سرعت برد نتونستم کمکش کنم همون لحظه دختر خودمو دیدم که داره اب میبرتش خیلی سریع برد نتونستم دستشو بگیرم دنبال اب راه افتادم ولی پیدا نکردم با صدای فریاد خودم بیدار شدم.

با سلام تعبیر خواب شما بر ایمن معنی میتواند باشد که شما مسولیتی بر عهده خواهید داشت که نمی‌توانید به درستی از آن مراقبت کنید و احتمالا موقعیتی برای پیشرفتتان است که از دست می‌رود و اینکه نشان از خبری به شما دارد که محتمل است دچار ناراحتی شوید که مدتی با آن درگیر باشید و و اگر آب زلال دیده باشد ناراحتی شما به شادی تبدیل خواهد شد و این که این خواب به صدقه نیاز دارد که رفع بلا شود. انشالله سربلند و پیروز باشید.

سلام بنده خواب دیدم از شهر سنندج به ارومیه در حال رفتن هستیم با افراد ناشناس یک دفعه تو مسیر و ماشین یک جای ناشناس سیل میاد و سیلی بزرگ با آب گل آلود که در وسط جاده ما به جایی که نمازخانه داره پناه می‌بریم و این جا در دل کوه قرارداده گاهی کوه خراب میشه و سیل ایجاد میشه ولی به ما اصلا چیزی نمیشه و ما جامون امنه ولی آدمها بیرون تصادف میکنند ، سیل با خودش می‌بره ،کوه می‌ریزه تو جاده و میمیرن ولی من جام امنه و در آخر سیل فروکش می‌کنه ولی من میبینم که همه رفتند و و از ترس تنهایی ا ز خواب بیدار میشم

با سلام این خواب از جهاتی خیر است و از جهاتی نه. از ان جهت برای شما خیر نیست که خبر از اتفاق بدی می دهد که همه را درگیر خواهد کرد و شما هم بدان دچار خواهید شد اما خبر خیری که این خواب برای شما دارد ان است که در این خواب به ان اشاره شده است که پس از ان که شما هم به ان مشکل دچار شدید تنها راه فرار و چاره ی شما ایمان به خداوند است که شما را نجات بدهد. سربلند و پیروز باشید

سلام نمیدونم چقدر از خوابم تعبیر داره چون گاها خواب های نامفهوم زیاد میبینم این خوابم خواب دیشبم که چندتا خواب نامفهوم رو که هیچ کدوم ربطی بهم نداره رو دیدم که یکیشم این بود خواب دیدم تو خونم هستم خیلی بارون زیبایی داشت میبارید خونه ما رو به دریاچه هست در واقعیت دیدم بارون که بارید این دریاچه ابش زیاد شد و باعث تیکه های کوچیک ازسِل شد رفتم بالکن از بالکن که تو خواب خیلی زیبا بود پایین رو نگاه کردم دیدم سبز بود من رفتم تو خونه در بالکن رو بستم ولی تو خواب یادم نمیاد سیل به خونمون بیاد چون تو خواب اومدم که خونه ترسیدم سیل بیاد هرچند سیل شدید نبود ولی ترسیدم خونه هم تنها بودم

با سلام تعبیر خواب شما نشان از فکر نارام شما می‌تواند باشد و اینکه دیدن باران نشان از رحمت و نعمت برای شماست و اینکه سیل به ویرانی تبدیل نشده است بسیار خیر است. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم که سیلی با عظمت داره میاد و انقدر شدیده که همه دنیارو نابود میکنه و همه میمیرن.ما(منظورم همه مردم شهر) میخواستیم فرار کنیم رفتیم توی یه کوچه خیلی قدیمی ایستادیم هر کی خودشو چسبونده بود به یه جایی نا وقتی آب اومد نبردش.اما توی راه رفتن به اون کوچه یه خانم با لباس سرتاپا سفید که چشمای زردی داشت و لاغر بود دیدیم که انگار از همه چیز خبر داشت،مامانم گفت برو از اون زن درخشان بپرس ببین واقعا رهی نیست که فرار کنیم من ازش پرسیدم و اون گفت همه انسانها نابود میشن ما هم نا امید راه افتادیم رفتیم تو اون کوچه.ولی من تا آخر خوابم سیلی ندیدم ینی سیل نیومدو من بیدار شدم.

با سلام تعبیر خواب شما نشان از جامعه ناارام کنونی ماست که همه گرفتار این بیماری هستیم و بدون شک افراد زیادی را از دست داده ایم اما انشالله آبادی را هم خواهیم دید. و خواب شما خیر است و خبر از تمام شدن وضعیت کنونی و نابودی این بیماری را می‌دهد. که انشالله این گونه شود. سربلند و پیروز باشید.

خواب دیدم جایی هستم دیدم سیل بزرگی داره میاد و خیلی‌ها را میبره. من تو مسیر سیل بودم اما جایی که من بودم خشک بود اما سعی داشتیم فرار کنیم تا سیل بهمون نرسیده یکدفعه دیدم جلومون چیزهایی مثل قطار بود دارن میدن.مادرم سوار یکیشون شد و رفت من دنبالش دویدم که بگم اونطرفی نره اما قطارش رفت و من بهش نرسیدم.با خودم میگفتم سوار یه قطار میشم میرم دنبالش اما نمیشد. بعد دیدم با برادرم تو ماشین هستیم و داریم میریم یه سیل خیای عظیم قرمز رنگ پشت سرمونه. منم هی میگفتم داداش تندتر برو اما اون خیلی آروم و بی عجله رانندگی میگرد. منم خیلی ترسیده بودم. بعد دیدم یه جای دیگه‌ام و با یکی دیگه که الان نمیدونم کی بود. تو مسیرمون که میرفتیم دو تا بچه کوچک دیدم با پدرشون بودند و سیل داره میاد طرفشون به همراهم گفتم بیا بچه‌ها رو هم با خودمون ببربم تا سیل بهشون نرسیده. بچه ها را بغل کردیم و از لبه مسیر باریکی که میرفتیم اونا را با خودمون بردیم. پدر بچه‌ها هم دنبالمون راه افتاد و میومد. (کلا شب تا صبح یکسره خواب سیل میدیدم و الان فقط همینقدرشو یادمه!)

با سلام تعبیر خواب سیل همانطور که در واقعیت نشان از ویرانی دارد در خواب هم نشان از آبادی ندارد و سیل در خواب نشان از حوادثی است که برای شما در راه است پس صدقه بدهید و مراقب خود و خانوادتان باشد و معبران گویند اگر سیل در مناطق گرم سیر باشد نشان از خیر و برکت است و اگر از آن نترسید حوادثی پیش نخواهد اما قطار اگر برود نشان نیکی ندارد و اینکه نگه داشتن بچه در خواب نشان از مسولیتی است که بر عهده خواهید گرفت. سربلند و پیروز باشید

سلام.خواب دیدم که سیلی روان شد وبه دنبال ماوچندنفردیگرمی آمد هرجامیرفتیم سیل میآمد.دربلندی ودرخت هم درامان نبودیم نزدیک.مسجدی رسیدیم گفتم بریم مسجد اونجادرامانیم بقیه گفتند فایده نداره سیل آنجاهم می آید مگرنمیبینی که درب مساجد رابستنه اند امامن به طرف مسجد رفتم دوگنبد بزرگ ویه درب بزذگ آبی رنگ که قفلی بزرگ روی در بود سیل داشت می آمد سمتم رفتم طرف درب مسجد ونگاه قفل کردم که یکباره درب مسجد باز شد من رفتم داخل ودرب مسجدبسته شدوآنجاازسیل درامان ماندم

با سلام همانطور که در متن بالا خوانده اید سیل در واقعیت بلایی خانمان بر انداز است ودر خواب هم همینطور است و نشان از اتفاقات ناخوشایند است و اینکه شما به مکانی پناه برده اید و در مسجد بر شما گشوده شده است نشان از این دارد که شما از اتفاقات در امان می‌مانید و در مشکلات به خداوند بزرگ پناه خواهید برد و امورات معنویان را همیشه به جا بیاورید. سربلند و پیروز باشید

با سلام پدر شوهرم تازه فوت کرده خواب دیدیم تو اتاق خوابیده و سرم می زند همین حالتی که مریض است و در حال سرم زدن است گفت بدون اصفهان سیل خواهد آمد. بنظرتون منظورش چیست. ممنون می شم

با سلام پدر شوهرم تازه فوت کرده خواب دیدیم تو اتاق خوابیده و سرم می زند همین حالتی که مریض است و در حال سرم زدن است گفت بدون اصفهان سیل خواهد آمد. بنظرتون منظورش چیست. ممنون می شم

با سلام تعبیر خواب اموات بر این معنی میتواند باشد که فردی از افراد خانواده همسر شما از رفتاری که شما انجام داده اید بسیار رنجور و ناراحت هستند و خبر سیل و ویرانی برای شهرنیست بلکه خدای ناکرده در پی رفتار شما از هم پاشیدگی خانوادگی احتمالا صورت بپزیرد پس هرچه بیشتر مراقب رفتار خود باشید و اگر کودورتی در این ایام صورت گرفته است ان را حل بفرمایید تا روح ان مرحوم ازرده خاطر نباشد. سربلند و پیروز باشید

با سلام در این خواب احتمالا ایشان دینی در این دنیا به جای گذاشته اند که باید ادا شود و از این بابت ایشان اذیت می شوند و حتما باید نسبت به رفع ان اقدام کنید و از طرف دیگر تعبیر خواب سییل به معنای مشکلی است که همه را در بر می گیرد.این یعنی که ممکن است ناراحتی ایشان هم نسبت به این موضوع باشد . سربلند و پیروز باشید

با سلام خواب دیدم سیل بزرگ وشفافی بی انکه به جایی اسیب بزند در حال گذر از رودخانه است و زنداداشم به حالت خوابیده روی سیل رفت ولی غرق نشده بود ومن ناراحت از این که زنداداشم را سیل برد

با سلام تعبیر سیل در خواب به معنای هرچیزی است که همه را در برگیرد و اگر این سیل حایی را خراب کند بسیار بد است اما در خواب شما به معنای چیز و یا موضوعی است که برای همه ی شما اتفاق خواهد افتاد و انشالله همه از ان منتفع خواهید شد و احتمالا همان خانم هم مسبب این اتفاقات خوب باشند. سربلند و پیروز باشید

سلام دیشب خواب دیدم که ابی از کوه سرازیر شده و تبدیل به سیل شده جایی رو خراب نکرد ولی منو شوهرمو و پسرم رو به در یابرد من کس دیگه ای رو ندیدم که اونا رو هم اورده باشه ولی تو خواب شنیدم که کل اقوامم هم به دریا کشیده شدن ولی منو همسرم وپسر از اب دریا به سلامت اومدیم بیرون دیگه متوجه نشدم که بقیه چی شدن لطفا اگه امکانش هست تعبیر خوابم رو بگین

با سلام تعبیر دیدن سیل در خواب به معنای حوادث است. اگر درخواب ببینید که سیل جایی را خراب نکرده است خیر است اما اینکه سیل با خود شما را نیز برده است به این معنا است که شما در گیر ان حادثه خواهید شد اما خود و خانوادیتان از ان سربلند بیرون خواهید امد و این به معنای نیک است.بسیار هوشیار باشید و صدقه دهید. سربلند و پیروز باشید

سلام. خواب دیدم که در بالای خانه ای به همراه چند نفر دیگر هستیم و می دانیم که قرار است سیل بیاید و گویی می دانیم که این سیل حصار های اطراف شهر را خواهد شکست . به هر حال ناگهان آبی با رنگی تیره از دور دست وبا سرعت می آید و خانه ی ما و دیگر خوانه هارا محاصره کرده و خانه به شدت می لرزد واز این نگران بودیم که خانه ی ما که از اطراف خالی بود فرو بریزد بعد از مدتی کارهایی را انجام دادم و اطرافیان را نجات دادم در حالی که هنوز آب طغیان می کرد. سپس گروهی از پهلوانان و بزرگان را در کنار خود دیدم که مرا امپراطور خود خطاب می کردند. آنها و من موانعی که در مسیر بودند را از بین بردیم تابه سران کشور هایی مانن چین و یونان و دیگر کشور ها رسیدیم و من توانستم اغلب انان را باروش های مختلف با خود همراه کنم و بقیه خواب را زیاد بی یاد نمی آورم

با سلام خوابی خیر دیده اید زیرا تعبیر سیل در خواب به معنای مشکلی و معضلی است که همه را در برمیگیرد و اینکه شما دربلندی ایستاده اید هم تعبیری دارد که به معنای بزرگی و بالا بودن شما نسبت به جایگاه فعلیتان است و این خود یعنی که شما احتمالا به موضوعی برخورد خواهید کرد که دیگران در حل آن مستاصل هستند اما شما ان را به راحتی هرچه تمام حل میکنید و دیگران را نیز کمک خواهید کرد. سربلند و پیروز باشید

با سلام خوابی دیدم خیر باشه در کارگاهی که قبلا کار میکردم آب گلی خیلی زیاد جمع شده صدایی ندارد خیلی آرام در حال تکان خوردن است من هم در همون کارگاه در بلندی ایستادم دارم نگاه میکنم. آب با کسی کاری نداشت تعبیرش چیست، با تشکر

با سلام تعبیر دیدن اب گل الود به معنای فاسد است و این میتواند به این معنی باشد که شما در مکانی که قبلا کار میکرده اید خیر و صلاحی برای شما نبوده است و این خواب تاییدی بر ان موضوع است و به همین علت شما این را در خواب به شکل اب گل الود دیده اید. سربلند و پیروز باشید

سلام وقت بخیر. ممنون میشم تعبیر خوابمو بگید. خواب دیدم که از زیر چرخهای یک تریلی اب گل آلود بیرون اومد و از توی اون آب گل آلود ماهی بیرون می پرید. و یه سگ یکی از اون ماهی هارو گرفت و رفت. ماهی ها سفید رنگ بودن. سگه هم سفید رنگ بود.

با سلام تعبیر سیل در خواب به معنای مشکلاتی است که همه گیر است و همه را دچار مشکل میکند و اینکه شما در خوابتان سگ و ماهی هم دیده اید بدین معناست که کسی از نزدیکانتان که بسیار به شما وفادار است میتواند از گزند این سیل به دور بماند و در این شرایط هم خیر ببیند. سربلند و پیروز باشید

سلام . من خواب دیدم که من و خانواده ام و فامیل و اقوام در یک پارک بسیار زیبایی هستیم که ناگهان از دریای نزدیک آنجا سیا میآید سیل آب روشنی دارد اما همگی در آن غرق میشویم اما ناگهان دستی سفید و شفاف از آسمان مرا میگیرد و به جایی امن میگذارد و ندایی از آسمان میآید و به من میگوید که تو از همه بلاها در امان هستی و لازم نیست نگران باشی اما من میگوییم خانواده ام را هم نجات دهید که از خواب بیدار میشوم آن ندایی که شنیدم احساس میکردم خداوند است

با سلام آن ندایی که شنیدید قطعا از نفس مطمینه بوده است و تعبیر این خواب بسیلر نیکو است و باید بدانید که سیل در خواب به معنای خوبی نسیت و اما آنکس که از سییل نجات مییابد به مانند کسی که نذرکرده است میتواند دیگران را نیز از برکت خود بی بهره نگذارد. سربلند و پیروز باشید

سلام من درخواب دیدم که درآپارتمانی هستم که صبح زود بلند میشم و اخبار رو میگیرم ،اخبار شهراهواز رو نشون میده که سیل زیادی اومده بطوریکه مردم روی پشت بام نشستند، بعد یهو میبینم تو خونه خودم هستم و مریم تو کوچمون و میبینم که تو کوچه و منطقه ما سیل نیومده! ممنون میشم تعبیرشو بگید ، خیلی اضطراب دارم؟چون قراره اثباب کشی کنیم!

سلام من خواب دیدم میروم خانه دوست پسرم وقتی میرسم دیگر اقاربش هم است با آنها قصه میکنم بیرون میبرایم جای نماز ادا کردن میپالم که سیل می آید همه جاه فرا میگیرذ من در یک نقطه بالا ایستاد میشم ولی عشقم با برادرش امده مرا پای مه بسته کرده به داخلش می اندازه میگه آب بازی کو نجات میابی تعبیرش چیست

تعبیرش اینکه به زودی به بلایی بزرگ گرفتار میشی

سلام من خواب دیدم سیل اومده و متاسفانه همون روز خواهر جوانمو در اثر ستکه قلبی از دست دادم هنوز عزادارم

خواب دیدم که داخل اتاق نشستم و پنجره بازه یک دفعه سیل میاد و خونه های اطرافمون کلا میرن زیر اب

خوب بود مچکرم

باسلام خواب دیدم سیلیکه قرار بود مهار شود واز طریق رودخانه برود وارد شهر شده ومن به همراه همکارم درسرویس کار به خانه برمیگشتیم ولی سیل درخیابانها بود وما مسیر عوض میکردیم که درسیل گرفتار نشویم ولی ترسی در دل نداشتم ..ممنون میشم تعبیرش رو بگید

سلام من خواب دیدم آسمان مثل دریا شده و آب زیادی اون رو در بر گرفته و از زمین به اون باران می بارد. بعد از چند لحظه یهو همه آب به پایین ریخت و من در داخل یک مکان امن پناه گرفتم. بعد از چند لحظه کوتاه از دریچه ای نگاه کردم دیدم آب کلا حرکت کرد و از مسیری رد شد و رفت و هیچ خسارتی هم به شهر وارد نکرد. تعبیرش چی میتونه باشه. انشاءالله خیر باشه.

با سلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم با خانواده رفتیم بیرون وتو یک فضای باز نشسته بودیم که یهو سیل اومد ومن بچه ها رو برداشتم رفتیم رو یه بلندی اما همش احساس میکردم یه چیزیو جا گذاشتم ولی نرفتم وپیش خانواده موندم لطفا تعبیرشو بگین ممنون

با عرض سلام و احترام من امشب یه خوابی خیلی بد دیدم خواب دیدم با چنتا دوستام که به یاد نمیارم داشتیم می رفتیم یه جای نمیدونم دقیقا کجا اونا دقیقا یادم نمیاد با یه چزی رانندگی میکردن من فقد ازش موکم گرفته بودم داشتم پرواز میکردم بعدش اومدیم خونه اون دوتا دستاشونو می شست همزمان تو همون آب شاشیدن منم گفتم عه این چیکاره بعدش یهویی دیدم دختره رفت داخل یه رودخونه همینجوری قدم میزد بهش گفتم این موقع شب تو آب نرو بده انگار اصلا صدام نمی شنید بعد به مادرش گفتم مادرشم بهش می گفت بیا بیرون نمی شنید من یهو احساسی ترس کردم انگار یه چزی رو درخت دیدم از خانمه موکم گرفته بودم داشتم قلوزوبیره بیناسو زیر لب میخوندم چند دقیقه تول نکشید که نگا کردم آب داره همین جوری بالا میاد بعدش همه داشتن فرار میکردن منم با دوتا بچه هام فرار میکردم یه اتوبوس بزرگ اومد همه سوارش شدن اتو بوس خیلی یواش میرفت آب داشت بالا میومد ما تو یه جای بلند بودیم من با بچه هام از اتوبوس پاین شدیم با پا فرار میکردیم بعدش رفتم خونه خواهرم که دوتا کوچه پاین تر بود به اونا هم گفتم بعد با هم داشتیم فرار میکردیم ولی چنتا زنو مرد بود نمیزاشت ما جای بریم تو یه بیابون مارو نگر داشته بود بعدش یه دختره بود خیلی بعد بود منم دویدم به جونش با دستام گلوشو اینقدر فشار دادم تا مرد همراهش هر کاری کرد نتونست دستامو ویل کنه بعد همینجوری ادامه داشت همه داشتن دنبالی غذا می‌گشتن بعد بیدار شدم گردنم با گوشم از درد نمیتونستم تکون بدم لطفا برام تعبیر این خوابو بگین خیلی نگرانم

سلام در تاریخ ۹۷/۸/۳۰ خواب دیدم با خواهرم و خواهرزادم تو یکی از خیابان های فرعی شهرمون تو ماشین نشستیم و من میبینم عقب ماشین تو خیابان اصلی شهر سیل اومده و خیلی شدیده و من خواهرزاده مو میگم حرکت کن سید اومده خیلی شدیده اما اون توجه نمیکنه مجدد داد میزنم سیل اومد حرکت کن تا اینکه من پیاده میشم میرم تو کوچه ها همه خونه ها دراشون بسته و اصلا جای پا نداره از دیوار خونه ها برم بالا و انتهای ی کوچه هم عقب دیوار اب زیادی جمع شده و چند نفر هم رو دیوار هستن کمی دور میشم از اون خیابانها یهو میرسم نزدیک ساحل و از دور میبینم تعدادی تو ساحل هستن میرم پیش اونا سیل رو از دور میبینم و تو دلم میگم حتما تا ساحل نمیاد دیگه و نگرانم گوشی همرام نیست و خبر خانوادمو ندارم . یهو میبینم سیل یه کامیون و تاکسی رو لب ساحل درهم کوبید و زیر و رو کرد و مطمعن شدم ما چندنفر تو ساحل هم غرق میشیم از خانمی میپرسم شنا بلدی میگن بله من کنار اون خانم ایستاده بودم اب اومد مارو کشوند به دریا وسیلاب و دریا یکسر شدن بعد میبینم من و اون خانم رو اب دریا رو پشت دراز کشیدیم اب دریا داره حرکتمون میده و من در حال فکر کردن به غرق شدنم که یهو بیدار شدم . جالبه رو اب دریا قدری احساس ارامش هم داشتم . من بیست سال قبل سیل زده شدم و غرش اب رو دیدم اب تو خونه مون اومد صدای شکستن دیوار حیاطمون رو شنیدم و با فرار خودمو به خونه همسایه رسوندم از اون تاریخ به بعد هرچند وقت خواب سیل میبینم .

با عرض سلام و احترام ! ضمن سپاس, امشب یه خواب خیلی عجیب دیدم ازتون خاهش میکنم تعبیرش را برام بگین خیلی ممنون. همین چند لحظه پیش تو خواب دیدم که من با دوستام تلویزیون میبینیم و به دوستام میگم که من از سیل خیلی میترسم بعد یهو خودمو تو سیل پیدا میکنم اما من با دوستام در یه کناره در امان ایستاده ایم اما چند لحظه بعد خودمو پرت میکنم تو آب که یکی رو نجات بدم. بعد به تعقیب این یه خواب دیگه دیدم که منم با همان دوستام تو دانشگا مون دیدم که همه دوستام ایستادن اما یه دوستم با دختری که دوسش دارم و اونم منو خیلی دوست داره ایستاده و با هم آروم حرف میزنن وقت من نزدیکشون رفتم بعد با خبر شدم که چیزی رو ازم پنهان میکنن از دوستم به زور پرسیدم گفت یه روز عشقتو با یه پسر دیگه دیدم توی کلاس عشقنگ میکرد وقتی من دیدمشون بلاخره منو گفتند که بیا تو هم کارتو باهاش بکن اینو که شنیدم دختره گفت که این کار مال یه سمستر قبل بود بعد تو خاب گریه گردم و بعداً بیدار شدم. لطفاً دوستان عزیز یکی این خوابمو برام تعبیر کند که خیلی پریشان شدم ممنون تون.

عشقم خواب دیده بود تو باغ عموش بودیم

بعدیهو سیل اومد اونو برد

من هم دستشو گرفته ول نمیکردم

همش میگفتم دیدی گفتم خودتو نابود میکنی

حالا دستتو ول نمی کنم

خلاصه انقد ول نکردم باهم غرق شدیم

بعد از خواب پرید ه ممنون میشم تعبیرشو بگین تشکر

این یعنی عشق تو نسبت به او خیلی محکم است تو نمی گذاری او هیچ وقت س دچار کدام غم و اندوه شود

منم خواب دیدم توی خیابان اصلی سیل اومده ومن از داخل کوچه با فاصله وایستادم و تماشا کردم ولی کوچه ی ماخشک بود و سیلی توش نیومد

من خواب ديدم ميدون آزادي رفته تقريبا از نصف كمتر توي آب منو خواهرم اون طرف ميدون مشغول آب بازي هستيم و عين خيالمونم نيست

این یعنی داریم نابود میشیم

سلام ضمن تشکرازشما …خواب عجیبی دیدم ازدورباشدت وخیلی ترسناک داشت سیل میومد مطمین بودم سیل اما وقتی رسید به شهردیدم خاک وساختمون زیرخاک موند البته مانمردیم اطرافیانم خیلی عادی برخوردمیکردن امامن متوجه چیزی بودم نمیتونستم به اونابیان کنم حتی ذهنمونمیتونم بنویسم خیلی وحشتناک وغم انگیز بود باصدای اذان بیدارشدم یعنی خوابم به اذان صبحنزدیک بود

چرا جواب سوالات نمیدید؟؟

من هم خواب سیل و سونامی دیدم ایشالا سیل میاد همه بهای ایرانو میبره خوبا میمونن با آرامش کنار هم زندگی کنند.

سلام و ممنون از زحماتتون صبح امروز خواب دیدم که شهرمون کاملا زیر آب رفته و چیزی ازش دیده نمیشه اما آبی ساکن مثل پشت سد، حس کردم که انگار سد نزدیک شهرمون شکسته باشه آبش اومده شهر رو گرفته. من جایی بودم در امنیت کامل به این آب نگاه میکردم نفهمیدم در آسمان معلقم یا تو بلندی تپه هستم. قایقی رو روی آب دیدم خانمی توش بود به سمت من اومد گوشیشو بهم نشون داد عکس پروفایل تلگرامشو عوض کرده بود و عکس یه دختر ده یا دوازده ساله گذاشته بود که هم خیلی خوشگل بود و هم خیلی محجوب با یه مقنعه سرمه‌ای حجاب کامل که فقط مثل عکس ۳ در ۴ بود. این خانم رو که تو قایق بود در بیداری مدتهاست میخوامش اما رابطه‌ام باهاش بگیر نگیر داره. ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید.

خواب دیدم سیل به خانه من اومده و خانه من را جابجا کرد و من بدون انکه بترسم از خانه خود به مکان خشکی پریدم و سیل خانه مرا جابجا کرد ولی انرا تخریب نکرد .

خواب دیدم سیل خلاف جهت جریان اب داره میاد . اگه همینطوری میومد ماشین من که اونجا بودم رو در بر میگرفت اما قبل از اینکه به ماشینم برسه از خواب بیدار شدم

خب منم دیدم سیل داره میاد رفتم تو خبر بدم از خواب بیدار شدم جواب چیه از کی پرسیدی.

من خواب دیدم ک مثلا کیش هستیم با خانواده بعد میفهمیم ک سیل داره میاد وسایل رو جمع کردیم و رفتیم دور شدیم وسط راه یادم اومد ک چیزی جا گذاشتم قصد برگشت داشتم ک یک موج بهم برخورد اما کاریم نشد و دیگ باز خشکی بود و سیل دور شد ازم

من دیشب خواب دیدم که از پنجره به کوهی که در منطقه ماست نگاه میکنم و متوجه میشوم که سیلابی هجیم و سهمگین پشت این کوه ایسناده و این کوه مانند سدی در جلوی آنست ولی آب تا لبه کوه بالا آمده بود و آماده ی فرود بر روی ما بود. من وحشت کردم. پس از فرود سیلاب، در آب غوطه ور بودم اما کیفیت آب به طوری بود که بدون تقلا به روی سطح آب میرسیدم اما سیلاب روان بود و من رو با خودش میبرد و من در تلاش برای رساندن خودم به منطقه ی بلندی بودم. وقتی که سیلاب رفع شد همه چیز تغییر کرده بود، شهر، مردم.. زنی با چشمان سبز را کنار خود دیدم و از او شنیدم که به زن دیگری میگوید که من پیش این مرد میمانم…

من خواب ديدم بين دورودخانه باخانواده نشسته بوديم كه ديدم كهيكى ازرودخانه ها سطح اب ارام بالارفت وبه خانواده گفتم فراركردند ولى منتااومدم فرار كنم نشد ورودخانه دوم هم سيل كرد ولى اب تميز وصاف بود ومن رفتم زير اب وخودم و رسوندم به بالا واز خواب پريدم

سلام. من خواب دیدم سیل آمد من و خوانواده ام همگی داخل یک کابین مثل اتوبوس بودیم صدایی شنیده نمیشد آب زلال بود داخل آب ماهی و… بود ولی گزندی به کسی نرسید بعد سیل فروکش کرد و تمام شد بدون خرابی .

من خواب دیدم یه نفرو اذیت کردم،فک کنم کشته بودمش،که اون یه نفر واسه خدا عزیز بود،بعد یه زن مسن رفت تو یه خونه ای،عصا هم داشت،اون خونه پر از آب بود،ولی کسی ازش نمیترسیو و باعث ناراحتی کسی نبود ولی اون پیره زن یه کاری کرد با عصاش که انگاری اون آبو از خواب بیدار کرد و اهالی خونه رو کشت بعد گفتش اینا همش بخاطر کاره تو بوده،خودشم مرد،دختر5 ساله شو ولی بیرون کرد که نمیره،بعد رفتم سمت خونه مون،ولی یجوری ترد شده بودم،کسی باهام حرف نمیزد،طرفای شب بود که بارون تندی میبارید،میدونستم قراره سیل بیاد به مردم میگفتم سیل میاد،همه اومدن بیرون به یه پسر بچه م گفتم به خونوادم بگه سیل میاد،انگار میدونستم همه قراره بمیرن ولی من زنده میمونم،اب سیل هم زیاد گل آلود نبود

خواب دیدم سیل روبروم بود با پسر داییم و سگم تو ماشین بودم زدم به دل اب اب صاف تمیزی بود ولی خروشان همه بدنه ماشینا اب برد پسر داییمم پرید از ماشین بیرون شنا کرد و رفت من گریه کنان برگشتم به دنبالش تا پیداش کنم و پیداش کردم ولی از ماشینم دیگه هیچی نموند ملی مردی امد گفت خسارت ماشینتا میدیم تعبیرش چیه؟

خواب ديگه واقعي كه نيست جدي نگيريد

سلام من سه شب هست که پشت سر هم سیل سبزی را میبینم که می آید آن در آن سو میبینم که یک نفر دیگری را کشته است ومن می رم که گوشیم را بیاورم و به پلیس زنگ بزنم و سیل مرا در بر میگیرد

سلام من بین ساعت هفت الی هشت این خواب دیدم. خواب دیدم تو خونه خودمون هستیم فامیلامون هم هستن بعد یهو سر صدا شد رفتم تو حیاط دیدم آسمون سیاه شده بعد یه سیل سیاه به اندازه ده متر بیشتر اومد من سفت دیوار حیاط گرفته بودم که سیل تمام شد .سیل که تمام شد دیدم خونمون کامل آب برده بعد دیدم خانمم نیست بعد خیلی ناراحت شدم فهمیدم که مرده ولی جنازه ای ندیدم.

سلام تعبیرش خیلی خوبه اما شاالله از دست همسرتون راحت میشود و یک زن خوب آیرتون میاد

سلام‌من خواب دیدم در یک روستا هستم که یک طرف ان کوه هست و طرف دیگرش دریا ..بعد سیل امد همه خانه هارو خراب کرد به سمت دریا برد اب سیل با دریا یکی شده بود ولی من و خانمم سمتی ایستاده بودیم که به ما سیل کاری نداشت فقط داشتیم به سمت بالا تپها میرفتیم که سیل به اونجا نرسد فقط یکم ترسیده بودم چون فکر میکردم جام امنه ..که یهو زن دادشم امد گفت ما اینجا باغ داشتیم ولی کسی نمیدونست و باغو نشون من داد گفت چیزیش نشده گفت خوب شد داخلش خونه نساختیم ..و هرکی باغش بزرگ و پولدار بود خراب نشده بود ولی مردم رعیت همه بی خانمان شده بودن ..نام اون منطقه هم تو خواب میگفتن هراز هستش ..که از خواب بیدار شدم

من خواب دیدم رعد و برق شدیدی در یک نقطه متمرکز رود امد با صدای سهم گین و پشتش اب زیادی امد و تمام کوچه ها تا نصف زیر اب رفت و من خودم را نجات دادم و حتی یک نفر را کمک کردم

سلام خواب ديدم تو يه باغ هستم كه شيب داشت و وست باغ با ديوار از هم جدا شده بود و با يك درب به هم راه داشت ، يكي از دوستان قديمم كه چند سالي ميشه نديدمش اون بالاي باغ به نظرم باغي داشت ، براي شوخي كردن اب زيادي رو جمع كرده بود و از بالاي باغ به پايين ريخت كه چيزي شبيه سيل شد زولي نه اب گل الود شد و نه چيزي خراب شد ، اما همين كار يك بار ديگه تكرار شد و اين بار با وجود كمتر بودن مقدار اب يه وسيله كم قيمت كه اونجا بود دراثر اي افتاد و شكست بعد تيكه هاش رو برداشتم زدم سر هم درست شد و گذاشتمش سر جاش اما با اين همه اب كه ازبالا ريخته شد پايين نه جايي اب گرفته بود و نه حتي جاي خيس بود ، حتي يه خانواده كه ميخورد سرايدار باغ باشن وسط باغ نشسته بودن و اصلا خيس نشده بودن و متوجه هم نشده بودن لطفا برام تعبيرش رو ارسال كنيد با تشكر

خواب دیدم سیل شهرو گرفته … روون بود آب صاف بود گاها موج داشت… خبری از ویرانی جایی نبود ولی همه رو داست میبرد من و خونوادم هم بودیم .. انگار همه رو آب خوابشون برده بود شناور بودن همه… خیلی ترسیده بودم تو خواب و همش دعا و گریه میکردم که خدا خونوادمو نجات بده سیلو تموم کنه .. بعد دیدم با یکی از خواهرام رفتیم خونه تا لباس گرم برداریم انگار خونوادم نجات پیدا کرده بودن …بیدار شده بودن یا از آب دراومده بودن دقیق نمیدونم چون فقط تو خواب با چشمام ندیدم فقط اینطوری فهمیدم…

من خواب دیدم که همه جا پر از آب شده اما کسی نمیگه که این سیله کاملا عادی بود و من دیدم که برادم تازه از آلمان با زن د پسرش برگشته و همه تو یه باغ که تا کمر پر آب هست با هم سلام و احوال پرسی میکنیم

خواب دیدم که آتش از منزل همسایه به منزل ما سرایت کرده و کل خانوادهدمشغول جمع کردن وسایل مورد نیاز هستن و به محض اینکه از خانه بیرون رفتیم سیلی بزرگ آمد و من به همراه خانواه با قایق بزرگ و راحت به جای امنی رفتیم که شبیه به خانه ای کامل با همه امکانات بود و تعدادی از بستگان هم حضور داشتن. لطفا تفسیر و تعبیر انرا بفرمایید سپاس

سلام من خواب دیدم که جلوی یه ساختمون بزرگ بودم بچه ی خواهرم و خواهرم باهام بودن گفتن که سیل اومده دقیق یادم نیست که دیدم داره سمت من میاد یا نه اما بچه رو محکم گرفتم و سرما پاین بردم ولی بعدش یه دفعه دیدم یه جای دیگه هستم اما اولش دیده بودم تویه کوچه ی بقلی که خیلی بزرگ بود موج آب میرفت تعبیرش چیه؟

سلام… من خواب دیدم سیلی عظیم و تمام باغمان را در بر گرفت و ویلای وسط باغ را هم دور زد. تمام فامیل را میدیدم که آنجا حاضر بودند.برخی در آب افتادند و برخی در نجات بقیه تلاش میکردند من هم خودم رو به آب زدم و برادرم را نجات دادم و از بقیه خانواده خبری نداشتم. بسیار منمنون….افسری.م.ج

باسلام .خواب دیدم که سیل عظیمی راه افتاده مثل سونامی وخیلی بزرگتر ازاون من باخانوادم وخواهرام وبرادرم وبچه هاشون فرار میکردیم سیل انقد عظیم بود که وقت فرود آمدنش طولانی ترمیشد وما همچنان فرار میکردیم سیل هم مثل یه دیواره بلند پشت سرمون بود به جایی خودمونو داشتیم میرسوندیم که میگفتیم دیگه به ما آسیبی نمیرسونه.باتشکر ازشما

سلام خاطره خیلی خوابت برام جالب بود چون منم یه همچین خوابی دیدم و از اون روز تا حالا از سرم بیرون نمیره خیلی ترسناک بود هنوزم بهش فکر میکنم احساس خفگی میکنم

سلام خواب دیدم سیل آمده بود ومن سوار دوچرخه بودم ومرا باخودش برد ولی من دوباره آب بازی کرده خودرا نجات دادم هیچ آسیبی به من نرسید ترس هم نداشتم لطفا بگویید تعبیر این خواب من چیست؟؟؟

سیل میاد و میره

سلام، خواب دیدم که آب گل آلودی در محلمون راه افتاده، و از دور صدای خاله ام را می شنوم که می گوید، ماشینت را داره با خودش می بره. با شنیدن این خبر برخلاف جهت آب و به سمت ماشین دویدم با خودم گفتم با این کار هم چکمه گلی خود را می شورم و هم ماشینم را نجات می دهم.لطفا” تعبیرش را بگویید. با تشکر.

خواب میبیم که درخانه با فامیل خود استم و کسی میگوید که سیل آمده دفعتا یک توده ای بزرگ از گل بشکل منظم ازطریق دروازه ورودی خانه داخل میشود قسمی که ازاندازه قد من چندین متر ارتفاع دارد مثل اینکه یک بلدوزر خاک را باخود میبرد اما بمن هیج آسیبی نمیرسد کوشش فرار دارم و خانواده ام خبر میدهم که خودشان را درجای امن کنار بکشند وخوشبختانه اسیبی به هیج یک ما نمیرسد بیدار شدم . سحت پریشان استم لطفا یک تعبیر که خوابم را بمن بشکل درست ان واضح سازد بنویسید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

آیا خوابهای ظهر هم تعبیر دارند یا باطل هستند؟

تعبیر به خیر کردن یعنی چی؟

آیا خوابها را هر طور تعبیر کنیم همونطور اتفاق می افتند؟

چرا جدیداً انقدر زیاد خواب میبینم؟

تعبیر خواب سیل

خوابهای من کی تعبیر میشن؟

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

دیدن آب در خواب تجربه ای رایج و متداول است. این خواب ها معمولا نمادی از احساسات شما و تغییراتی است که در زندگی شما روی خواهد داد. در این مقاله ما به بررسی چند تعبیر خواب سیل می پردازیم. دیدن سیل در خواب دارای تعابیر مثبت و منفی متعددی است. تعبیر این قبیل خواب ها در اکثر موارد بد و شوم است و بهتر است از این نشانه ها غافل نشوید. بهترین کار این است که سعی کنید تا پیام موجود در خوابی که دیده اید را درک کنید.

برخی اوقات دیدن سیل در خواب نشان دهنده آن است که شما در احساسات خوشایند یا ناخوشایند تان غرق شده اید.

همچنین این خواب ها نشان دهنده آن است که مرحله جدیدی در زندگی شما در آستانه شروع قرار دارد. خواب سیل دربردارنده تعابیر متعدد و گوناگونی است. به همین دلیل لازم است تمامی جزئیات و چگونگی خواب خود را با دقت به یاد آورید تا تعبیر دقیق تر و بهتری از خواب خود به دست آورید.

در ادامه برخی از نمونه های خواب سیل و تعبیر خواب سیل را با هم می خوانیم. اگر به این قبیل خواب ها علاقمند هستید و اگر پیش از این خواب سیل دیده اید، پس به شما توصیه می کنیم که با ما همراه باشید. بدون شک در اینجا با مطالب جذاب و مفیدی روبرو می شوید که به شما کمک می کنند تا درک بهتری از این قبیل خواب ها به دست آورید.

تعبیر خواب سیل

دیدن سرزمین یا شهر و دیاری سیل زده در خواب نشان دهنده آن است که شما اخیرا با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرده اید و اکنون به آرامش و استراحت نیاز دارید. این خواب نمادی از ضرورت آرامش و آسایش خاطر برای حرکت رو به جلو و پیش رفتن در مسیر زندگی تان است.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب گربه: ۱۴ تعبیر دیدن گربه در خواب

اگر در خواب ببینید که سیل شما را با خود می برد، این خواب نشانه خوبی نیست و تعبیر آن است که شما احتمالا در آینده ای نزدیک مشکلاتی در رابطه با وضعیت سلامتی خود تجربه می کنید و به همین دلیل بهتر است به پزشک مراجعه کنید. همچنین این خواب به این معنا است که شما در حرفه و شغل خود شاهد موفقیت نخواهید بود. دوره بدی پیش روی شما است و به این ترتیب تا جایی که می توانید باید مثبت اندیشی خود را حفظ کنید.

این خواب می تواند خواب بیننده را شدیدا مشوش و پریشان خاطر کند. این خواب تعبیر خوبی ندارد زیرا اتفاقات ناخوشایندی را در آینده نزدیک پیش بینی می کند. شما ناامیدی و بدبختی را تجربه خواهید کرد و به همین دلیل باید بدانید که دوره بسیار بدی را پیش روی خود دارید. مراقب باشید! احتمالا مشکلات کاری یا مشکلاتی در ارتباط با سلامتی یا حتی مسائلی در حوزه روابط عاطفی یا ارتباط با خانواده در انتظار شما خواهد بود.

دیدن سیلی از آب های شفاف و زلال در خواب نشان دهنده آن است که شما باید برنامه ها و کارهایتان را به تعویق بیندازید. احتمالا موانعی در مسیر اهداف شما ظاهر می شوند و بهتر است که ابتدا با آن ها روبرو شده و بر آن ها غلبه کنید. به یاد داشته باشید که در این صورت باید صبور باشید زیرا شکیبایی و صبر تنها راه برای رسیدن به اهدافتان است.

از طرف دیگر، این خواب تعبیر دیگری هم دارد. اگر سیلی که در خواب می بینید سیلی از آب آبی رنگ زلال و شفاف باشد، تعبیر آن است که تمامی مشکلات شما در زندگی برطرف می شوند و در آینده ای نزدیک موفقیت های بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. این خواب نشان دهنده خروج شما از موقعیتی دشوار و پاداشی است که برای تمامی خوبی ها و کارهای نیکی که انجام داده اید دریافت می کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب زایمان: ۱۶ تعبیر دیدن تولد و بچه به دنیا آوردن در خواب

اگر در خواب سیلی از آب های کثیف و گل آلود ببینید، تعبیر آن است که تغییراتی منفی در زندگی شما رخ خواهد داد. شما در شرایطی عجیب و غریب قرار خواهید گرفت و در آینده ای نزدیک احساس ناراحتی و نارضایتی بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد.

اگر در خواب ببینید که کاملا درون سیلی احاطه شده یا در آن گیر افتاده اید، این خواب نشانه ای خوب است و نشان دهنده آن است که زندگی بسیار راحت و در عین حال عجیب و غریبی دارید. شما کاملا از زندگی خود راضی هستید و وضعیت مالی بسیار خوبی دارید. اطراف شما پر شده است از افرادی که سرمایه و ثروت بسیار زیادی دارند و آینده ای سرشار از کامیابی و موفقیت در انتظارتان است.

اگر در خواب ببینید که دستخوش سیل شده و در آن گیر افتاده و قربانی آن شده اید، تعبیر آن است که غرایز شما نقش بسیار مهمی در زندگی تان دارند. به همین دلیل شاید شما مسئول درد و رنج برخی از اطرافیان خود باشید.

اگر در خواب خود را فقط در حال مشاهده کردن سیل ببینید، تعبیر آن است که کنترل برخی چیزها از دست شما خارج خواهد شد و شا احساس ناتوانی را تجربه خواهید کرد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خونریزی: ۷ معنی و تعبیر دیدن خون و خونریزی در خواب

اگر در خواب ببینید که سیل خانه شما را نابود و ویران می کند، احتمالا خانواده شما در آینده ای نزدیک با مشکلاتی روبرو خواهد شد و در نتیجه این مشکلات روابط شما با افراد خانواده تان تحت تاثیر قرار گرفته و اوضاع نابسامانی را در روابط خود مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب بهتر است آرامش خود را حفظ کنید تا اوضاع موجود در خانه را وخیم تر از این نسازید.

اما اگر در خواب ببینید که ماشین لباسشویی سیلی را در خانه به راه انداخته است، تعبیر آن است که شما مجبور هستید در آینده با افراد نامناسبی در ارتباط قرار بگیرید. افراد شرور بسیار زیادی شما را احاطه می کنند و احتمالا شما خودتان را در موقعیت دشواری خواهید یافت.

اگر در خواب خود آوار باقی مانده از سیل را ببینید و اگر مشاهده کنید که سیل این آوار را در امتداد خیابان با خود می برد، تعبیر آن است که در آینده ای نزدیک شایعه هایی در مورد شما پراکنده خواهد شد. شاید فردی حرف بدی در مورد شما بزند و شهرت و آوازه تان را بطور کلی نابود کند.

این خواب ترسناک نشان دهنده آن است که شما در آینده ای نزدیک با مشکلاتی در ارتباط با سلامتی خود روبرو می شوید. اگر در خواب ببینید که سیل شما را با خود می برد، تعبیر آن است که باید بیشتر احتیاط کنید و بیشتر از قبل مراقب سلامتی خودتان باشید. توصیه می کنیم که به پزشک مراجعه کنید و از وضعیت سلامت خود باخبر شوید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب انگشتر: ۱۹ مفهوم و تعبیر دیدن انگشتر طلا و نقره در خواب

این خواب نشانه ای بد و شوم است و تعبیر آن است که در آینده ای نزدیک مشکلات و گرفتاری های بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. شما درد و رنج بسیار زیادی را متحمل خواهید شد اما مجبور هستید که قوی بمانید تا خودتان را از این مشکلات نجات دهید.

دیدن چنین خوابی نشان دهنده آن است که شما باید پول خود را پس انداز کنید زیرا برای انجام کارهای مهمی در آینده به آن ها نیاز خواهید داشت. به یاد داشته باشید که نباید پول خود را در موارد غیرضروری هدر بدهید.

دیدن سیل بهاری در خواب نشانه ای بسیار خوب است. این خواب از تغییرات خوشایندی خبر می دهد که در آینده ای نزدیک در زندگی شما به وقوع می پیوندد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب رقصیدن: ۲۸ معنا و تعبیر رقص و پایکوبی در خواب

اگر در خواب ببینید که تلاش می کنید تا از سیل فرار کنید نشان دهنده آن است که به زودی سرگرمی جدیدی برای خودتان کشف می کنید. این سرگرمی شما را شدیدا مجذوب خود ساخته و شما را به شدت خوشحال می کند.

با این وجود باید در نظر بگیریم که آیا در خواب از سیل فرار کرده اید یا خیر زیرا فرار یا عدم فرار شما تاثیر بسیار مهمی در تعبیر خوابتان دارد. اگر در خواب از سیل فرار کنید و اگر خود را به مکان امنی برسانید، تعبیر چندان خوبی ندارد.

تعبیر این خواب آن است که شما از چیزی در گذشته خود احساس پشیمانی و ندامت می کنید. شاید در گذشته کار بدی انجام داده اید و اکنون نمی توانید به آن فکر نکنید. شاید کسی که دوستش داشته اید را مورد آزار و اذیت قرار داده اید یا آسیبی به او رسانده اید و به این ترتیب ارتباط شما با آن فرد هرگز دوباره مثل گذشته نخواهد شد. در این صورت، باید به اشتباهات خود فکر کنید و آن ها را در آینده اصلاح کنید.

با این وجود، این خواب می تواند دربردارنده تعبیری مثبت نیز باشد و نشان دهنده آن باشد که شما در آینده ای نزدیک قادر به حل تمامی مشکلات خود خواهید بود.

اما اگر قادر نباشید که در خواب از سیل فرار کنید، تعبیر آن است که شما طرفدار هیچ گونه تغییری در زندگی خود نیستید. سازش با تغییرات جدید برای شما کاری بسیار دشوار است و شما در چنین موقعیت هایی احساس راحتی و خوشحالی ندارید.

خوابی که در آن خودتان را در حال غرق شدن در سیل ببینید خوابی بسیار وحشتناک و آزار دهنده است. اما باید بدانید که این خواب تعبیری مثبت دارد و به این ترتیب دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این خواب نشان دهنده آن است که اوضاع مالی شما در آینده ای نزدیک بسیار بهتر از قبل خواهد شد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب ماهی: ۱۲ تعبیر دیدن ماهی کوچک و بزرگ در خواب

اگر در خواب ببینید که سیل زندگی شما را تهدید می کند، این خواب نشانه ای شوم و بد است و نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک با درد و رنج بسیار زیادی روبرو خواهید شد. شما فردی محبوب یا چیزی دوست داشتنی را از دست می دهید و به این ترتیب باید خود را برای وضعیت پیش رویتان آماده کنید.

اگر در خواب خبر سیل احتمالی به گوش شما برسد، نشانه خوبی برای شما نیست. این خواب نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک مشکلاتی سلامتی شما را تهدید می کند و همچنین با مسائل و مشکلاتی در سایر حوزه های زندگی خود روبرو خواهید شد.

از طرف دیگر، این خواب برای صاحبان کسب و کار و تاجران تعبیری متفاوت دارد. این خواب برای این دسته از افراد تعبیری مثبت دارد و نشان دهنده موفقیت های بسیار زیاد آن ها در مرحله بعدی زندگی شان است.

اگر در خواب خود را در حال رانندگی یا راه رفتن ببینید و متوجه شوید که سیل راه شما را مسدود کرده است، تعبیر آن است که شما در آینده با مشکلات عاطفی زیادی روبرو خواهید شد. بهتر است بدانید که برای رسیدن به اهداف خود باید صبور و شکیبا باشید.

همانطور که در این مقاله دیدید، دیدن سیل در خواب می تواند دربردارنده تعابیر متفاوتی باشد. مهمترین کار آن است که تمامی جزئیاتی که در خواب شما ظاهر شده است را به یاد آورید. همانطور که می بینید تعبیر خواب شما به موارد متعددی از جمله دیدن سیل در خواب یا قربانی شدن در سیل یا جزئیات بیشمار دیگری بستگی دارد. همچنین شاید در خواب خود را در حال فرار از سیل ببینید یا مشاهده کنید که همراه با جریان سیل شناور هستید و به این ترتیب تعبیر خواب شما در هر مورد با دیگری متفاوت خواهد بود.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا به درک بهتری از پیام و تفسیر این خواب ها دست یابید. حالا دیگر راحت تر از قبل می توانید خواب سیل را درک و تعبیر کنید.

تعبیر خواب سیل

منبع:dreamingandsleeping

برچسب ها تعبیر خوابتعبیر خواب سیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


معبران تعابیر متفاوتی درباره دیدن سیل در خواب آورده اند . امام صادق سیل را در خواب نشان از فتنه و دشمنی می دانند . جابر مغربی درباره تعبیر خواب سیل می گوید خراب شدن مکانی در سیل یعنی منفعتی به ان مردم می رسد .ابن سیرین هم سیل را در خواب دشمنی بزرگ می داند . با پرشین وی همراه باشید.

تعبیر خواب سیل به روایت امام جعفر صادق

دیدن سیل در خواب بر چهار وجه است.

اول: دشمنی بزرگ. دوم: پادشاهی ستمگر. سوم: لشگر غالب. چهارم: فتنه و بلا.

تعبیر خواب سیل به روایت جابرمغربی

تعبیر خواب سیل

اگر شخصی در خواب بیند سیل جایی را خراب کرد، به این معنا است که مردم آنجا را از پادشاه سودی رسد.

تعبیرگری می‌گوید:

اگر ببینی در حال مقابله با سیل هستی، یـعـنـی با دشمن درگیر می‌شوی.
اگر ببینی از سیل بیرون آمده‌ای، یـعـنـی بر دشمن پیروز خواهی شد.

بیشتر بدانید ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر ببینی در تابستان آب رودخانه باغ میوه‌دار و سرسبزی را به طور کلی خراب کرده و از بین برده است،
یـعـنـی احتمال نابودی و هلاکت پادشاه آنجا وجود دارد، یا اینکه پادشاهی بزرگتر او را از پادشاهی برکنار می‌کند.

تعبیر خواب سیل به روایت محمد بن سیرین

دیدن سیل به خواب، به معنای بر دشمنی بزرگ بود یا پادشاهی ظالم. اگر در خواب بیند با سیل در کوشش بود،
دلیل که با دشمنی درافتد. اگر در خواب بیند از سیل بیرون آمد، دلیل که بر دشمن ظفر یابد.

دیدن سیل در خواب در ملکِ سردسیر، دلیل ناراحتی و اندوه بود و در گرمسیر، دلیل سود و شادی بود.
اگر در خواب بیند که سیل به خانه یا به کوچه درشد، دلیل گشایش است.

اسماعیل بن اشعث درباره تعبیر خواب سیل می‌گوید:

اگر خواب ببینی آب رودخانه زمین تو را غرق کرده و کشت تو را از بین برده است،
یـعـنـی از پادشاه در امان می‌مانی و از او ایمن می‌شوی.

تعبیر خواب سیل منوچهر مطیعی تهرانی

از امام جعفر صادق علیه السلام نقل می کنند که سیل در خواب یا فتنه و بلاست یا لشکری غالب و دشمنی بزرگ
که لشکر غالب، دشمن بزرگ و نیز فتنه است و بلا که ناخواسته و نا آگاه بر انسان ها نازل می شود.

سیل در خواب های ما حادثه ای است بزرگ و خانمان بر انداز که اگر انتظارش را هم نداشته باشیم
قدرت مقابله با آن را فاقد هستیم زیرا سیل در بیداری بنیان کن و منهدم کننده می باشد.

چنانچه در خواب دیدید سیل حادث شده در زندگی آینده شما اتفاقی می افتد بزرگ و سهمگین که خطر آفرین است
و طبعا نمی تواند از هیچ جهت خوب و مفید باشد.

اگر دیدید دور از جریان سیل ایستاده اید و از محلی امن به آن نگاه می کنید از گزند حادثه در امان می مانید
و با این که آن اتفاق مهم واقع می شود به شما گزندی وارد نمی آید
ولی اگر دیدید در سیل هستید و آب به سوی شما می آید حادثه شما را در بر می گیرد.

چنانچه در خواب دیدید سیل شما را فرا گرفت و دستتان به جائی استوار است و آب نمی تواند شما را بشوید
و ببرد مهابت خطر کمتر است اگر در خواب ببینید سیل جاری است اما آب آن روشن است
و ماهی آن در آن شنا می کند حادثه ای بزرگ چنان که گفتم اتفاق می افتد اما نیک فرجام است.

هرچه آب سیل گل آلود وکثیف باشد خطر بیشتر و غم و اندوه حاصله از وقوع حادثه
پیش بینی نشده افزون تر می باشد.

اگر در خواب ببینید سیل جاری شده و شما جائی امن ایستاده اید ولی آب خرابی ایجاد کرد
و منطقه ای که خانه شما نیز در آن واقع است ویران نمود

نشان آن است که به علت همان حادثه بزرگ دگرگونی بنیادی به وجود می آید و اهالی آن منطقه از جمله
شما زیان می برید ولی اگر دیدید سیل جائی را خراب نکرد و شما بیمناک ویرانگری آن بودید
شما زیان نمی بینید. آنچه در اینجا هم ترس بیشتر از ویرانی سیل اهمیت پیدا می کند
و گویای تاثیر در آینده بیننده خواب است.

اگر در خواب ببینید سیل بدون خشم و خروش و حتی بی آنکه شما بترسید
و بگریزید وارد خانه شما شد
خوب است و سودی عایدتان می گردد اما اگر خشم و خروش داشته باشد نیکو نیست.

اگر بترسید و بگریزید حتی سیل به شما کاری نداشته باشد نیکو نیست. اگر آب روشن و صاف اما سیل
صدا داشته باشد خوب نیست. شنیدن صدای سیل در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است.

تعبیرستان , حرف تازه

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

خواب دیدن و تعبیر خواب برای هر کسی اتفاق افتاده است. برای برخی خواب های عجیب دیده می شود و برخی دیگر هم خواب های معمولی برگرفته از زندگی روزمره را تجربه می کنند.

از جمله خواب های تقریبا عجیب، خواب دیدن سیل است. تعبیر خواب سیل از منابع مختلف دارای معانی متفاوتی است. ما در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا تعبیر دیدن سیل آمدن در خواب را به طور مفصل برای شما گردآوری کنیم. از جمله تعبیر دیدن سیل شدید در خواب و … را می توانید در این مقاله دنبال کنید.

دیدگاههای مختلفی در مورد آمدن سیل در خواب وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

تونی کریسپ در کتاب فرهنگ تفسیر رویا می‌ گوید :

تعبیر خواب سیل

سیل: افسردگی را می‌توان به مثابه سیلی از عواطف منفی نگریست. اضطراب سیلی از ترس‌هاست، سر ریز شدن و طغیان کردن ناخودآگاه و احساسات مهار نشده به سوی آگاهی. البته تصویر طغیان می‌تواند به احساسات مثبت مانند عشق نیز اشاره کند. به هر حال اگر به درستی از عهده اداره طغیان برآییم، فرایند رشد را پرمایه خواهد کرد. در بسیاری از رویاها، سیل انرژی مثبتی است که رویابین بی تاب آن است.

کارل گوستاو یونگ می‌ گوید :

خواب دیدن اینکه شما در سیل هستید بیانگر این است که نیاز دارید برخی تمایلاتتان را آزاد کنید. اگر سیل مواج است، بیانگر مسائل و تنش‌های احساسی است. احساسات سرکوب شده‌ی شما دارد شما را له می‌کند.

جایی که سیل آمده را در نظر گیرید، نشانه‌ هایی در مورد جایی در زندگی‌تان دارد که استرس و تنش برای شما ایجاد می‌کند. تعبیر دیگر این است که خواب بیانگر این است که شما با تقاضا‌ها و نظر قوی‌تان، دیگران را تحت فشار می‌گذارید (زیر بار تقاضا‌های شما له می‌شوند). تفسیر دیگر این است که شما تمایل دارید که هر چیزی را تمیز کنید و یک شروع تازه داشته باشید. دیدن یک سیل ملایم در خوابتان بیانگر این است که در مورد یک مساله خاص نگرانید که به زودی رفع و رجوع می‌شود. خواب دیدن اینکه خانه تان را سیل برده (سیل گرفته) بیانگر این است که شما زیر بار احساساتتان له می‌شوید. دیدن خانه‌های زیر آب بیانگر این است که شما با احساساتتان خیلی راحتید. دیدن سیل در خوابتان بیانگر مشکل غیر قابل انتظار است. شما درگیر یک آشفتگی احساسی بزرگ می‌شوید.

ابن سیرین می گوید : دیدن سیل به خواب، دلیل بر دشمنی بزرگ بود یا پادشاهی ظالم. اگر در خواب بیند با سیل در کوشش بود، دلیل که با دشمنی درافتد. اگر بیند از سیل بیرون آمد، دلیل که بر دشمن ظفر یابد. دیدن سیل درخواب در ملک سردسیر، دلیل غم و اندوه بود و در گرمسیر، دلیل منفعت و شادی بود. اگر بیند که سیل به خانه یا به کوچه درشد، دلیل گشایش است.

جابر مغربی گوید : اگر در خواب بیند سیل درجایی خرابی کرد، دلیل که مردم آنجا را از پادشاه منفعت رسد.

حضرت امام جعفر صادق فرماید : دیدن سیل در خواب بر چهار وجه است. دشمنی بزرگ پادشاهی ستمگر لشگر غالب وپیروز فتنه و بلا منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : چنانچه در خواب دیدید سیل حادث شده در زندگی آینده شما اتفاقی می‌افتد بزرگ و سهمگین که چنانچه در خواب دیدید سیل حادث شده در زندگی آینده شما اتفاقی می‌افتد بزرگ و سهمگین که خطر آفرین است و طبعاً نمی‌تواند از هیچ جهت خوب و مفید باشد. اگر دیدید در سیل هستید و آب به سوی شما می‌آید حادثه شما را در بر می‌گیرد. چنانچه در خواب دیدید سیل شما را فرا گرفت و دستتان به جایی استوار است و آب نمی‌تواند شما را بشوید و ببرد مهابت خطر کمتر است.

آنلی بیتون می‌ گوید : اگر خواب ببینید سیل قسمتی از شهر را نابود ساخته است، نشانه آن است که بیمار خواهید شد و در حرفه خود زیان خواهید دید و هنگام ازدواج شما حوادثی باعث اغتشاش و هرج و مرج می‌گردد و شما را اندوهگین می‌سازد. دیدن سیل در خواب، نشانه آن است که به زودی نگرانی و اضطراب به طرف شما سرازیر می‌شود.

دیدن سرزمین یا شهر و دیاری سیل زده در خواب نشان دهنده آن است که شما اخیرا با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرده اید و اکنون به آرامش و استراحت نیاز دارید. این خواب نمادی از ضرورت آرامش و آسایش خاطر برای حرکت رو به جلو و پیش رفتن در مسیر زندگی تان است.

اگر در خواب ببینید که سیل شما را با خود می برد، این خواب نشانه خوبی نیست و تعبیر آن است که شما احتمالا در آینده ای نزدیک مشکلاتی در رابطه با وضعیت سلامتی خود تجربه می کنید و به همین دلیل بهتر است به پزشک مراجعه کنید. همچنین این خواب به این معنا است که شما در حرفه و شغل خود شاهد موفقیت نخواهید بود. دوره بدی پیش روی شما است و به این ترتیب تا جایی که می توانید باید مثبت اندیشی خود را حفظ کنید.

این خواب می تواند خواب بیننده را شدیدا مشوش و پریشان خاطر کند. این خواب تعبیر خوبی ندارد زیرا اتفاقات ناخوشایندی را در آینده نزدیک پیش بینی می کند. شما ناامیدی و بدبختی را تجربه خواهید کرد و به همین دلیل باید بدانید که دوره بسیار بدی را پیش روی خود دارید. مراقب باشید! احتمالا مشکلات کاری یا مشکلاتی در ارتباط با سلامتی یا حتی مسائلی در حوزه روابط عاطفی یا ارتباط با خانواده در انتظار شما خواهد بود.

دیدن سیلی از آب های شفاف و زلال در خواب نشان دهنده آن است که شما باید برنامه ها و کارهایتان را به تعویق بیندازید. احتمالا موانعی در مسیر اهداف شما ظاهر می شوند و بهتر است که ابتدا با آن ها روبرو شده و بر آن ها غلبه کنید. به یاد داشته باشید که در این صورت باید صبور باشید زیرا شکیبایی و صبر تنها راه برای رسیدن به اهدافتان است.

از طرف دیگر، این خواب تعبیر دیگری هم دارد. اگر سیلی که در خواب می بینید سیلی از آب آبی رنگ زلال و شفاف باشد، تعبیر آن است که تمامی مشکلات شما در زندگی برطرف می شوند و در آینده ای نزدیک موفقیت های بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. این خواب نشان دهنده خروج شما از موقعیتی دشوار و پاداشی است که برای تمامی خوبی ها و کارهای نیکی که انجام داده اید دریافت می کنید.

اگر در خواب سیلی از آب های کثیف و گل آلود ببینید، تعبیر آن است که تغییراتی منفی در زندگی شما رخ خواهد داد. شما در شرایطی عجیب و غریب قرار خواهید گرفت و در آینده ای نزدیک احساس ناراحتی و نارضایتی بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد.

اگر در خواب ببینید که کاملا درون سیلی احاطه شده یا در آن گیر افتاده اید، این خواب نشانه ای خوب است و نشان دهنده آن است که زندگی بسیار راحت و در عین حال عجیب و غریبی دارید. شما کاملا از زندگی خود راضی هستید و وضعیت مالی بسیار خوبی دارید. اطراف شما پر شده است از افرادی که سرمایه و ثروت بسیار زیادی دارند و آینده ای سرشار از کامیابی و موفقیت در انتظارتان است.

اگر در خواب ببینید که دستخوش سیل شده و در آن گیر افتاده و قربانی آن شده اید، تعبیر آن است که غرایز شما نقش بسیار مهمی در زندگی تان دارند. به همین دلیل شاید شما مسئول درد و رنج برخی از اطرافیان خود باشید.

اگر در خواب خود را فقط در حال مشاهده کردن سیل ببینید، تعبیر آن است که کنترل برخی چیزها از دست شما خارج خواهد شد و شا احساس ناتوانی را تجربه خواهید کرد.

اگر در خواب ببینید که سیل خانه شما را نابود و ویران می کند، احتمالا خانواده شما در آینده ای نزدیک با مشکلاتی روبرو خواهد شد و در نتیجه این مشکلات روابط شما با افراد خانواده تان تحت تاثیر قرار گرفته و اوضاع نابسامانی را در روابط خود مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب بهتر است آرامش خود را حفظ کنید تا اوضاع موجود در خانه را وخیم تر از این نسازید.

اما اگر در خواب ببینید که ماشین لباسشویی سیلی را در خانه به راه انداخته است، تعبیر آن است که شما مجبور هستید در آینده با افراد نامناسبی در ارتباط قرار بگیرید. افراد شرور بسیار زیادی شما را احاطه می کنند و احتمالا شما خودتان را در موقعیت دشواری خواهید یافت.

اگر در خواب خود آوار باقی مانده از سیل را ببینید و اگر مشاهده کنید که سیل این آوار را در امتداد خیابان با خود می برد، تعبیر آن است که در آینده ای نزدیک شایعه هایی در مورد شما پراکنده خواهد شد. شاید فردی حرف بدی در مورد شما بزند و شهرت و آوازه تان را بطور کلی نابود کند.

این خواب ترسناک نشان دهنده آن است که شما در آینده ای نزدیک با مشکلاتی در ارتباط با سلامتی خود روبرو می شوید. اگر در خواب ببینید که سیل شما را با خود می برد، تعبیر آن است که باید بیشتر احتیاط کنید و بیشتر از قبل مراقب سلامتی خودتان باشید. توصیه می کنیم که به پزشک مراجعه کنید و از وضعیت سلامت خود باخبر شوید.

این خواب نشانه ای بد و شوم است و تعبیر آن است که در آینده ای نزدیک مشکلات و گرفتاری های بسیار زیادی را تجربه خواهید کرد. شما درد و رنج بسیار زیادی را متحمل خواهید شد اما مجبور هستید که قوی بمانید تا خودتان را از این مشکلات نجات دهید.

دیدن چنین خوابی نشان دهنده آن است که شما باید پول خود را پس انداز کنید زیرا برای انجام کارهای مهمی در آینده به آن ها نیاز خواهید داشت. به یاد داشته باشید که نباید پول خود را در موارد غیرضروری هدر بدهید.

دیدن سیل بهاری در خواب نشانه ای بسیار خوب است. این خواب از تغییرات خوشایندی خبر می دهد که در آینده ای نزدیک در زندگی شما به وقوع می پیوندد.

اگر در خواب ببینید که تلاش می کنید تا از سیل فرار کنید نشان دهنده آن است که به زودی سرگرمی جدیدی برای خودتان کشف می کنید. این سرگرمی شما را شدیدا مجذوب خود ساخته و شما را به شدت خوشحال می کند.

با این وجود باید در نظر بگیریم که آیا در خواب از سیل فرار کرده اید یا خیر زیرا فرار یا عدم فرار شما تاثیر بسیار مهمی در تعبیر خوابتان دارد. اگر در خواب از سیل فرار کنید و اگر خود را به مکان امنی برسانید، تعبیر چندان خوبی ندارد.

تعبیر این خواب آن است که شما از چیزی در گذشته خود احساس پشیمانی و ندامت می کنید. شاید در گذشته کار بدی انجام داده اید و اکنون نمی توانید به آن فکر نکنید. شاید کسی که دوستش داشته اید را مورد آزار و اذیت قرار داده اید یا آسیبی به او رسانده اید و به این ترتیب ارتباط شما با آن فرد هرگز دوباره مثل گذشته نخواهد شد. در این صورت، باید به اشتباهات خود فکر کنید و آن ها را در آینده اصلاح کنید.

با این وجود، این خواب می تواند دربردارنده تعبیری مثبت نیز باشد و نشان دهنده آن باشد که شما در آینده ای نزدیک قادر به حل تمامی مشکلات خود خواهید بود.

اما اگر قادر نباشید که در خواب از سیل فرار کنید، تعبیر آن است که شما طرفدار هیچ گونه تغییری در زندگی خود نیستید. سازش با تغییرات جدید برای شما کاری بسیار دشوار است و شما در چنین موقعیت هایی احساس راحتی و خوشحالی ندارید.

خوابی که در آن خودتان را در حال غرق شدن در سیل ببینید خوابی بسیار وحشتناک و آزار دهنده است. اما باید بدانید که این خواب تعبیری مثبت دارد و به این ترتیب دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این خواب نشان دهنده آن است که اوضاع مالی شما در آینده ای نزدیک بسیار بهتر از قبل خواهد شد.

اگر در خواب ببینید که سیل زندگی شما را تهدید می کند، این خواب نشانه ای شوم و بد است و نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک با درد و رنج بسیار زیادی روبرو خواهید شد. شما فردی محبوب یا چیزی دوست داشتنی را از دست می دهید و به این ترتیب باید خود را برای وضعیت پیش رویتان آماده کنید.

اگر در خواب خبر سیل احتمالی به گوش شما برسد، نشانه خوبی برای شما نیست. این خواب نشان دهنده آن است که در آینده ای نزدیک مشکلاتی سلامتی شما را تهدید می کند و همچنین با مسائل و مشکلاتی در سایر حوزه های زندگی خود روبرو خواهید شد.

از طرف دیگر، این خواب برای صاحبان کسب و کار و تاجران تعبیری متفاوت دارد. این خواب برای این دسته از افراد تعبیری مثبت دارد و نشان دهنده موفقیت های بسیار زیاد آن ها در مرحله بعدی زندگی شان است.

تعبیر خواب سیل

اگر در خواب خود را در حال رانندگی یا راه رفتن ببینید و متوجه شوید که سیل راه شما را مسدود کرده است، تعبیر آن است که شما در آینده با مشکلات عاطفی زیادی روبرو خواهید شد. بهتر است بدانید که برای رسیدن به اهداف خود باید صبور و شکیبا باشید.

معبرین غربی گویند : سونامی و دیدن آن در خواب سمبل و نمادی از قدرت است. محل وقوع سونامی، اندازه موج‌ها و افرادی که در خواب همراه شما حضور داشتند در تعبیر و تفسیر خواب مؤثر است. به طورکلی دیدن سونامی و موج‌های بلند ناشی از آن بیانگر سرکوب کردن احساسات و عواطف بیننده خواب است. دیدن سونامی بدون اینکه در آن موقعیت قرار گرفته باشید نشانه تجربه اتفاقی تلخ و احساساتی ناپایدار در زندگی بیداری است. رویاهایی که در مورد حوادثی مانند سیل و سونامی‌های شدید دیده می‌شوند بیانگر رخ دادن اتفاقات مهمی هستند. اگر در خواب دیدید که از سونامی در حال فرار کردن هستید نشانه آن است که شما سعی در فرار کردن از پایمال شدن احساساتتان دارید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر دیدید دور از جریان سیل ایستاده‌اید و از محلی امن به آن نگاه می‌کنید از گزند حادثه در امان می‌مانید و با این که آن اتفاق مهم واقع می‌شود به شما گزندی وارد نمی‌آید

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید سیل جاری است اما آب آن روشن است و ماهی آن در آن شنا می‌کند حادثه ای بزرگ چنان که گفتم اتفاق می‌افتد اما نیک فرجام است. هرچه آب سیل گل آلود و کثیف باشد خطر بیشتر و غم و اندوه حاصله از وقوع حادثه پیش بینی نشده افزون تر می‌باشد.

اگر در خواب ببینید سیل جاری شده و شما جائی امن ایستاده‌اید ولی آب خرابی ایجاد کرد و منطقه ای که خانه شما نیز در آن واقع است ویران نمود نشان آن است که به علت همان حادثه بزرگ دگرگونی بنیادی به وجود می‌آید و اهالی آن منطقه از جمله شما زیان می‌برید ولی اگر دیدید سیل جائی را خراب نکرد و شما بیمناک ویرانگری آن بودید شما زیان نمی‌بینید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید سیل بدون خشم و خروش و حتی بی آنکه شما بترسید و بگریزید وارد خانه شما شد خوب است و سودی عایدتان می‌گردد اما اگر خشم و خروش داشته باشد نیکو نیست. اگر بترسید و بگریزید حتی سیل به شما کاری نداشته باشد نیکو نیست.

اگر آب روشن و صاف اما سیل صدا داشته باشد خوب نیست. شنیدن صدای سیل در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است.

باران شدید

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند : اگر ببینی فقط در یک جا باران شدیدی می‌بارد و در جای دیگر نمی‌بارد، یـعـنـی مردم آنجا دچار سختی و رنج و بیماری می‌شوند. اگر ببینی باران تیره و سیاه و شدیدی می‌بارد، یـعـنـی دچار بیماریی می‌شوی که در اثر آن از دنیا خواهی رفت.

ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی مثل طوفان بر سر مردم باران می‌بارد، یـعـنـی مرگ ناگهانی در آن سرزمین افزایش میابد (دفع بلا و گرفتاری).

اگر ببینی باران شدیدی می‌بارد، به طوری که جوی‌های زیادی از آن جاری شده، ولی به تو صدمه‌ای نرسیده است، یـعـنـی «پادشاه» خشم و غضب می‌کند، ولی شر او را از خودت دفع می‌کنی.

جابر مغربی می‌ گوید : اگر ببینی همراه ابر، باران و «رعد» سختی درگرفته است، تعبیرش این است که ترس و خطر نفرین پدر و مادر یا مسلمانان وجود دارد، ‌‌‌‌‌و اگر همراه رعد، برق نیز ببینی، عذاب‌هایی که گفته شد، شدیدتر می‌باشد،‌‌‌‌‌ یا اگر «صاعقه» نیز با آن‌ها باشد عذاب خیلی شدیدتر است. ابن سیرین می‌ گوید : اگر ببینی رعد همراه باران است، یـعـنـی بیم و ترس کمتری به مردم خواهد رسید و خیر و نعمت فراوان می‌شود، ‌‌‌‌‌ امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند: در آن سرزمین خیر و نعمت زیاد می‌شود [احتمالاً منظور رعد و باران خفیف و ملایم می‌باشد.

دیدگاه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهــم♥
کپی برداری فقط با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد.

Copyright Parsino.com © 2018 – Allrights Reserved

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

اگر کسی در خواب ببیند که باران شدیدی بارید و سیل جاری شد، نشانه غضب خداوند بر آن سامان است که یا به صورت سیل و یا فتنه جنگ و جدال خواهد بود و اگر دید سیل بدون خسارت گذشت، فتنه ای با کمترین زیان در می گیرد ولی زود می گذرد. اگر سیل ویرانگر بود، زیان بسیار خواهد بود و جاری شدن سیل نسبت به محل وقوع نیز بی تاثیر نیست. اگر در محل کوچکی همچون دهی کوچک سیل آمد، زیان کمتر است و اگر در جایی وسیعتر سیل آمد، زیان بیشتر خواهد بود.

اگر کسی دید که میان سیل گرفتار شده، به مشکل دچار می شود و اگر به سلامت از محل سیل بیرون آمد، از آن مشکل رهایی می یابد و اگر سیل او را با خود برد، خطر مرگ در کمین او است. اگر در خواب ببینید سیل جاری است اما آب آن روشن است، حادثه بدی اتفاق می افتد اما نیک فرجام است. هرچه آب سیل گل آلود وکثیف باشد خطر بیشتر و غم و اندوه حاصله از وقوع حادثه زیادتر است.

جابر مغربی می گوید: اگر در خواب ببیند سیل درجائی خرابی کرد، دلیل که مردم آنجا را از پادشاه یا حاکم، منفعت رسد.

تعبیر خواب سیل

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۷۵۰ کاراکترباشد، به ازای هر ۷۵۰ کاراکتر یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

ta : سلام خواب دیدم خونه قبلی مون بودیم داشتم با مامانم حیاط و گلدونا رو مرتب میکردم که نگاهی هم به بیرون انداختم دیدم سیل گل آلود مهیبی که شبیه سونامی بود نصف شهر گرفته و به سمت ما میاد از ترس زبونم بند اومده بود و با دست اشاره میکردم به خواهرم که فرار کنن و به مامانمم اطلاع بده ولی دیدم تا پایین خونه ی ما اومد وخونه ما رو نگرفت

فریبا هراتی : سلام. مسائل و تنش های احساسی شدیدی جامعه را در بر خواهد گرفت و فشار سختی های شدید زندگی، فکر همه را ناراحت خواهد کرد ولی شما از این مشکلات در امان خواهید بود. تشکر از همراهیتون.

فروغ : سلام . فروغ هستم . من خواب دیدم از یه جاده کوهستانی با ماشین با دوتا پسرام بودیم و همینطور که میرفتیم یکدفعه از یه کوه که ما پشتشو نمیدیدیم یه سیلی سرازیر میشد و میامد به سمت ما وفقط ماشین و تکان میداد ولی اتفاقی نمی افتاد و رد میشدیم . چند بار اتفاق افتاد و وقتی امدیم خانه ما توی اتاق بودیم برادم که 6 ماهه فوت شده امد تو خونه و بدون اینکه صحبتی بکنه یه جیزی مثل قایق پلاستیک خشک و محکم و تا شده بود اورد گفت تخته و یه روروک که صندلی غذای بچه هم بود گذاشت و بدون حرف رفت .

فریبا هراتی : سلام. شما سعی می کنید که با چالشهای زندگی تان مقابله کنید و در زندگی تان پیشرفت کنید. مسائل و تنش های احساسی در زندگی شما به وجود می آیدو شما خودتان را تا اندازه ای تحت فشار می دانید. شما به خاطر مسئله ی خاصی شاید نگران هستید ولی نگرانی شما به زودی رفع و رجوع خواهد شد. روح برادرتان شاد. او آمرزیده و روحش زنده است و دعای خیر او پشت سر شماست. او برایتان دعا کرده که با قدرت و موفقیت زندگی کنید، از زندگی تان لذت ببرید و جایگاهتان امن باشد و هرگز غرق مشکلات نشوید. صندلی غذای بچه اشاره به این دارد که شما باید از خودتان بیشتر پرورش و مراقبت بعمل آورید و از فرزندانتان حمایت کنید و فکر نکنید که تجاربی که در زندگی آموخته اید، کافی هستند. شما باید همیشه خودتان را آماده و قوی نگه دارید. تشکر از همراهیتون.

فرزان : سلام دیدم که تنها میخواستم برم دندانپزشکی ؛نزدیک دندانپزشکی که رسیدم پیش خودم گفتم نه الان میترسم برم چون کرونا هست از کنار پله های دندانپزشکی رد شدم دو تا پیرمرد نشسته بودن کنار جدول خیابان،همین طور که داشتم رد میشدم دیدم که آب گل آلود مثل سیل بود داره به سمتم میاد خیابان هم تقریبا شلوغ بود من رفتم روی بلندی ایستادم که خیس نشم (اصلا خیس نشدم)بعد توی خیابان رد میشدم و میخواستم سوار اتوبوس بشم (مادرم هم بود)یکدفعه متوجه شدم که کیفم که توش کارت بانکی و موبایل هم بود نیست همون مسیر را برگشتم و رسیدم به اون دو تا پیرمرد که کنار جدول نزدیک داندانپزشکی نشسته بودن ،و یکی از اونها گفت بیا کیفت و اینجا جا گذاشته بودی و من کیفم و گرفتم ،رفتم خونه.روی تختم دراز کشیده بودم و میخواستم بخوابم که متوجه یه پسر تو حیاط شدم (مثل اینکه دزد بود)من شروع کردم به دعوا کردن اون اقا

فریبا هراتی : سلام. رابطه ی شما با عده ای خراب یا قطع شده و شما نسبت به صداقت و افتخار عده ای در زندگی تان شک دارید و نیاز به راهنمایی دارید ولی نمی خواهید که خودتان را درگیر مشکلات عاطفی کنید. شما از اینکه با مسائل احساسی استرس زا مواجه شوید پرهیز می کنید. سعی می کنید که خردمندانه رفتار کنید و اعتبارتان و دوستانتان را از دست ندهید. بنابراین باید از پیروی از حرف جماعت و انجام هر چه که همه می گویند، دوری کنید و اصالت و ابتکار در کار و زندگی تان داشته باشید. شاید حس کنید که در زندگی تان عقب افتاده اید و اوضاع به نفعتان پیش نرفته است ولی برای شما هم خواستگار خواهد آمد و انشالله گذشته های سخت را فراموش می کنید. تشکر از همراهیتون.

Yeganeh : سللم وقت بخیر
خواب دیدم دخترم توی مهدکودکش گیر افتاده
مکان مهدکودکش همون همیشگی نبود و انگار توی مدرسه بود
درهای مدرسه باز شدو بچه ها اومدن بیرون و دختر منم دوید بیرون و من محکم بغلش کردم و گریه کردم
بعد شروع کردم تماس گرفتن با پلیس که دیدم چند نفر و من‌جمله مدیر مهد که توی خوابم معلم سابق خودم بود میگفت که زنگ نزن به پلیس
من همینجوری داد و بیداد میکردم که یه هو همون معلم سابق خودم که مدیر مهد دخترم بود توی خوابم یه کشیده محکم زد بهم و جوری که پرت شدم و افتادم زمین و در حد چند ثانیه بیهوش شدم و دوباره بلند شدم شروع به داد و بیداد کردم
صبحم که از خواب بیدار شدم حالم خیلی بد بود

فریبا هراتی : سلام. دوست عزیز خواب شما مربوط به سیلی زدن و کتک خوردن است و نه سیل!! :)))) لطفا خوابتان را همیشه در صفحه ی تعبیر خواب مربوط به خودش ثبت کنید. شما می خواهید که از دخترتان حمایت شود و درسهای زیادی هم هست که باید در این رابطه بیاموزید. شما نباید به مسئولین مهد کودک دخترتان اعتماد کنید. سیلی خوردنتان به بی احتیاطی شما و مورد خیانت قرار گرفتن شما اشاره دارد. مسئولین آنجا از مواجهه با پیامد کارهایشان خودداری می کنند. مهد کودک او را عوض کنید. تشکر از همراهیتون.

mohsen : با عرض سلام و خسته نباشید
صبح روز پنجشنبه بعد از نماز صبح خواب دیدم که اخبار اعلام میکند که یک روستا از روستای بالاتر از ما را سیل برده و من در تلوزیون میبینم که خانه ها را سیل میبرد. این خواب اول بود که به دلیل مرتبط بودن با خواب دوم تعریف کردم.چند دقیقه بعد که خوابم گرفت در خواب دیدم که من توی همین روستا هستم و اهالی روستا و پسر عمم نیز هست.توی روستا خرجا ما میریم سیل می امد و من احساس ترس داشتم. بعد یه جای بلندی پیدا کردم و به اونجا رفتم.ولی بعد چند لحظه اونجا رو هم اب گرفت و اب سیل هم گل الود بود و یادم نمیاد که اب با من تماس داشت یا نه و من بعدش به یه خونه پناه بردم که چند نفر از جمله پسر عمم هم اونجا بود و من به اونا میگفتم اگه سیل منو به اینور اونور نکوبه میتونم شنا کنم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. اگر شما با اخبار سیل در بیداری فکرتان را ناراحت کرده اید، خوابتان ممکن است بازتاب افکار شما در بیداری باشد و در این صورت باطل است. اما اگر به سیل فکر نکرده اید و این خواب را دیده اید؛ ضمیر ناخودآگاه شما به دل شما برات کرده است که مشکلات غیر قابل انتظاری در پیش است و شما باید برای مقابله با آن خودتان را آماده کنید. آشفتگی های احساسی باعث می شوند که مردم غصه خورده و نگران شوند. مشکلات زیادی در راه است. اگر سیل مواج نبوده، تعبیر این است که مسئله ی خاصی فکرتان را نگران می کند که به زودی رفع و رجوع می شود ولی اگر سیل شدید بوده؛ ممکن است حس کنید که زیر بار احساساتتان دارید له می شوید و شاهد آشفتگی های بزرگی خواهید بود که فکرتان را ناراحت می کند. برای دفع شر بگویید برایتان یک مرغ قربانی کنند و گوشتش را به فقرا ببخشید و یا صدقه بدهید. تشکر از همراهیتون.

شهرام : سلام و خسته نباشید دیشب خواب دیدم در مسیری که بیشتر شبیه کوچه باغ بود در کناره کوچه راه میرفتم که از طرف باغ ابی بصورت سیل وخیلی غلیظ به سمت مردمی که در حال عبور بودن سرازیر شد و هر کسی به فکر فرار بود که بچه ای باعث شد مسیر من تغییر کند برای نجات بجه به سمت سیل رفتم که بچه را از دست کسی که ندیدمش گرفتم و به یکی از دوستا که پدر بچه بود دادم اخر مسیر به پنجره یی زوشن میرسید که دو تا از دوستام که سید هستن بالای پنجره روشن و نورانی منتظر من بودن که مرا بالا بکشن در حال بالا رفتن بیدار شدم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. مردم با شرایط بغرنجی مواجه هستند که فکرشان ناراحت است و احساس محدودیت می کنند و این افکار ناراحت آنها به صورت موجی از احساسات طغیان خواهد کرد و همه را تحت تاثیر قرار خواهد داد. سختیهای اجتماعی شامل حال خیلی از مردم خواهد شد و شما از آن دسته از آدمهایی که فقط به فکر خودشان هستند نیستید و دلسوز دیگرانید. در نهایت همه ی مشکلات از بین می رود و به خاطر خوش قلبی هایتان، ائمه ی اطهار دستگیر و حامیان شما خواهند بود و از سختی ها و مشکلات زندگی تان رها می شوید. تشکر از همراهیتون.

زهرا : سلام
پریشب خواب دیدم با یکی از کارمندام (که به نظر خوب کار میکنه و من یه بار به خاطر دزدی مچش رو گرفتم و البته الان هم بهش مشکوک هستم)رفتیم روی پشت بام خانه مان که د خواب خانه ما حداقل دو طبقه بود همراهم رفت طرف دیگه پشت بام و گفت همه جا هوا خوبه و بارون میاد ولی اینجا نه منم حرفش رو تایید کردم ولی یکدفعه اون دورتر دیدم که ابرهای سیاه هست و ماشین هایی که عبور میکردند و آب از کنار لاستیکشان بیرون میزد بهش گفتم نگاه کن اونجا داره بارون میاد احتمالا بزودی طرف ما هم بارون میاد یه لحظه دیدم بدون اینکه طرف ما بارون بیاد مسیر رودخانه شهر که برای عبور آب باران هست پر از آب شد و به یکباره دیدم کل شهر رو آب گرفته و تا لب پشت بام ما آب هست و دیدم یه عده ای دارن خانوادگی شنا میکنند و من از اینکه اینهمه آب که آبش تمیز مثل آب دریا بود نزدیکم بود لذت میبردم و یه لحظه تصمیم گرفتم که برم تو آب شنا کنم ولی پشیمون شدم چونکه عمق آب زیاد بود یه لحظه دیدم که آب داره از لبه های پشت بام سرریز میشه و روی آن میریزه بلند گفتم وای باید به بچه ها بگم که داره سیل میاد ولی هنوز داد نزده بودم که دیدم آب بسیار زیبایی و تمیز که ته آن مشخص بود از راه پله وارد ساختمون ما میشه با خودم گفتم برم با این آب داخل خونه و به بچه هام کمک کنم اومدم بدم دیدم یه نوزاد زیر یکسال توی این آب که حالت جو داشت و داشت وارد خونه ما میشد خوابیده و من نمیدونستم زنده هست یا مرده گفتم نجاست بدم پشیمون شدم و دوباره برگشتم کنار دیوار پشت بام و نگران دختر ۴ ساله ام بودم که چطور نجاتش بدم و دنبال راهی می گشتم و درضمن این آب که وارد خونه میشد فقط زیر پای من رو خیس میکرد و اصلا قسمتی که من ایستاده بودم آب بالا نیومد فقط دو طرف پشت بام آب بالا بود و تو حیاط ما آبی نبود که بالا آمده باشه ممنون که تعبیر میکنید برام مهمه چونکه با شوهرم مجوز کار خدماتی گرفتیم و میخوایم تا آخر مرداد یه بخشش رو افتتاح کنیم و دو بخش دیگه سرمایه زیاد میخواد که فعلا نمیتونیم و باید وام بگیریم و اینکه خودمم یه مقداری پول در بورس گذاشتم و نگرانم در موردش

فریبا هراتی : سلام. شما و کارمندتان به درک بالایی راجع به امور اقتصادی کشور رسیده اید و از لحاظ درامد هم شرایط خوبی دارید ولی با این وجود معتقد هستید که درامد و حقوقتان خیلی خوب نیست و آنطور که باید و شاید موفق نیستید. اما در عین حال شما متوجه هستید که شرایط اقتصادی بدی در پیش است و خیلی از مردم در اثر این شرایط اقتصادی منفی، با مشکلات زیادی مواجه هستند و کنترل زندگی شان را از دست داده اند. شما تمایلاتی دارید که می خواهید آنها را عملی کنید ولی تنش و نگرانی های احساسی نخواهید داشت. شما شروعی تازه و تمیز خواهید داشت و نگرانی های مالی تان به زودی رفع و رجوع می شوند. شما به احساساتتان کنترل خواهید داشت و منطقی فکر خواهید کرد. پروژه ای بدست می آورید که به خاطر نگرانی از شکست در آن، به آن اهمیت نخواهید داد و سعی می کنید که مثبت اندیش باشید. شما به ثروت خواهید رسید. انشالله موفق باشید. تشکر از همراهیتون.

آسمان‌ : سلام، برادرم خواب دیده که بارون شدیدی آمده و آب باران وخاک مخلوط شده، بعد آب پدرم را از خانه بیرون کرد ودر حالی که زیر پیراهنی پوشیده بود، آب وخاک پدرم را با خودش می برد،و لباسش تقریبا بیرون میاد، بعد (یک خانه قدیمی قبلا بود که الان ساختمان شده، و دو پنجره داشت از بیرون،) در عالم خواب پدرم از راه پنجره وارد اون خانه میشه در حالی که در اتاق آن خانه که صاحبش مردی بود که الان مرحوم شده، آب وخاک نبود، پدرم را آب وارد اون اتاق می کنه، بعد پدرم قصد میکنه از اون خانه از راه در حیاط بیرون بیاد، که برادرم از خواب بیدار میشه،لطفا خواب را تعبیر بفرمایید. تشکر

فریبا هراتی : سلام. احساسات منفی شدیدی در جریان خواهد بود که مشکلات زیادی را به همراه می آورد و اذهان مردم را ناراحت خواهد کرد. پدر شما مجبور می شود که نظر و فکرش را عوض کند و روحیات او عوض خواهد شد و حتی رفتارش را مجبور می شود تا عوض کند تا از شر مشکلات پیش رو نجات پیدا کند. او در نهایت مانند آن فامیل مرحومتان ( روحش شاد) سعی خواهد کرد که افکارش را بهتر کند و نظرش را راجع به یک موضوع عوض خواهد کرد. دوباره آرامش به زندگی او بر می گردد. تشکر از همراهیتون.

Rahil : سلام خسته نباشین.خواب دیدم در یخچال باز کردم خیلی ظرف غذا بود و مخصوصا یه ظرف بزرگ گوشت خام بود به مامان گفتم این گوشت نذری بود که من برا خودم برداشتم و نگران بودم تو یخچال خراب شه میخواستم بذارمش تو فریزر
در ادامه خوابم تو حیاط بودم که دیدم از بالای تپه داره آب دریا میاد اما من میدونستم که این اول سیله یعنی یهو زیاد میشه به همه گفتم برین تو خونه اما پسرم موقع بازی یهو رفت زیر یه ماشین پارک شده تو مسیر سیلاب قایم شد اومدم بیارمش بیرون که متوجه شدم بازوی یه دستم مشکل داره و بسختی میتونم تکون بدم اما با هر سختی بود پسرمو دراوردم و سمت خونه دویدم

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما از رفتار کسی دلسرد شده اید و می خواهید ارتباط احساسی تان را با او فعلا کلا قطع کنید. احساسات منفی به زندگی شما جریان پیدا می کند و شما نمی خواهید که فرزندتان تحت تاثیر این احساسات که ناشی از رفتار زشت دیگران بوده است، ذهنش خراب شود. شما به حمایت بیشتر در زندگی تان نیاز دارید و انتظار دارید که از شما پشتیبانی کنند. اما خودتان به تنهایی از فرزندتان مراقبت می کنید تا روحیه اش خراب نشود. تشکر از همراهیتون.

محمد حسین : سلام بانو.این دومین باره که خوابی از این جنس میبینم.خواب دیدیم که یک خانه در غرب تهران خریده ایم.وقتی که به تهران امدیم دیدم یک سیل بزرگ امد و شهر را زیر گرفت و برج میلاد را از جای کند.من و پدر و مادرم(برادرم در خواب حضور نداشت که هم اکنون در حال خدمت در سربازی است)داشتیم غرق میشدیم که من خدا رو به حضرت عباس(ع) قسم دادم که خدایا سیل وایسه و به دادمون برس.دیدم یک قایق پیدا شد و ما سوار اون شدیم.جالب ابن جا بود وقتی به شهر برگشتم دیدم بعضی از جا ها اب از اب تکان نخورد بود و من با تعجب میگفتم اون سیل به اون بزرگی چرا تا اینجا نیومده.

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید که زندگی تان را متحول کنید و فرصت های تازه ای در زندگی کسب کنید. غرب در تعبیر بیانگر تکمیل، فرصت و رشد و نمادی از مرگ، پیر شدن و پایان چیزی است. تفکرات آدمها در تهران برخی نقاط تهران ، احتمالا شما را دچار استرس و تنش خواهد کرد و مسائل و تنش های احساسی و مخالفت های مردم و ترسهایشان به خاطر عدم امنیت در شرایط حاضر، شما را نگران می کند. تهران شهر بزرگیست و هر منطقه و محله افکار خاص خودشان را دارند. شما هرگز دچار این تنش ها در طولانی مدت نخواهید شد. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

دلگرم: تعبیر خواب سیل ( تعبیر خواب سیل بزرگ ، تعبیر خواب سیل آرام ، تعبیر خواب خانه در سیل ، تعبیر خواب سیل از نظر امام جعفرصادق ، تعبیر خواب سیل در شهر و … ) از نظر تعبیرکنندگان مختلف معناها و نشانه های متفاوتی دارد ما در این مقاله به جزئیات تعبیر این خواب می پردازیم

1- سیل در خواب نشانه فراوانی در هر چیز است.2- تعبیر خواب سیل آمدن نشانه اختلافات و نگرانی هاست.3- تعبیر دیگر دیدن خواب سیل همچنین نشانه سرکوب احساسات و علایق شماست. به احتمال زیاد شخصی در اطراف شما وجود دارد که مانع از پیشرفت شما در زندگی می شود.4- در برخی موارد تعبیر دیدن خواب سیل نا امیدی و عدم کنترل در زندگی است. احتمالا شخصی نظرات و عقاید خودش را به شما تحمیل کرده است.5- تعبیر دیگری از سیل به خواب دیدن ، دشمنی بزرگ یا پادشاهی ظالم است6- اگر در خواب بیند با سیل درگیر بود تعبیرش درافتادن با یک دشمن است و اگر در خواب دید که از سیل بیرون آمدن تعبیرش آن است که بر دشمنش پیروز خواهد شد 7- تعبیر خواب سیل آمدن در منطقه سردسیر ، غم و اندوه است8- تعبیر خواب سیل آمدن در منطقه گرمسیر منفعت و شادی بود .9- اگر خواب دیدید که سیل با سرعت بسیار بالا به سمت شما می آمد تعبیرش این است که شما قادر نیستید که تغییرات زندگی را کنترل کنید. این شرایط آنقدر سریع اتفاق افتاده که شما را گیج و سردرگم کرده است. این خواب نشان می دهد که زندگی شما در حال رکود است.10- اگر خواب دیدید که توسط سیل محاصره شدید تعبیرش این است که احساسات جنسی شما سرکوب شده است. این خواب نشانه عدم تعادل احساسی شماست.11- اگر خواب دیدید که سیل خانه ها را ویران کرد نشانه این است که در آینده ضرر مالی زیادی می بینید. این خواب همچنین نشانه حسادت کسی است که قصد دارد به شما آسیب بزند. اگر آب سیل پس از ویرانی کم شد تعبیرش این است که میتوانید دوباره از نو شروع کنید و مشکلاتتان را حل نمایید.12- اگر در خواب دیدید که در داخل خانه و از پنجره مشغول تماشای سیل بودید تعبیرش این است که شما به دلیل موضوعی، بسیار نگران و مضطرب هستید و با این احساسات نمی توانید به راحتی کنار بیایید.13- اگر در خواب دیدید که سیل در سر راه خود همه چیز را ویران کرد تعبیرش این است که به زودی در آن شهر بدبختی و بیماری و مشکلات گریبان گیر مردم خواهد شد. در واقع این خواب هشدار بزرگی به شماست. مشکلاتی مثل بیماری، مشکلات خانوادگی، مشکلات اقتصادی بسیار نگران کننده است.14- اگر در خواب سیل دیدید که زباله و مدفوع از فاضلاب بیرون آمد تعبیرش این است که به خاطر کارهای زشتی که انجام داده اید بسیار خشمگین و خجالت زده هستید.

تعبیر خواب سیل

جابرمغربی گوید :15- تعبیر خواب خرابی سیل آنست که مردم آن منطقه از فرمانرواشان سودی کسب خواهند کرد

حضرت امام جعفر صادق فرماید :تعبیر دیدن سیل در خواب بر چهار وجه است .16- دشمنی بزرگ .17- پادشاهی ستمگر .18- لشگر غالب وپیروز .19- فتنه و بلا .

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید: 20- دیدن سیل در خواب تان تعبیرش مشکل غیر قابل انتظار است. شما درگیر یک آشفتگی احساسی بزرگ می شوید

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :21- سیل در خواب های ما حادثه ای است بزرگ و خانمان بر انداز که اگر انتظارش را هم نداشته باشیم قدرت مقابله با آن را فاقد هستیم زیرا سیل در بیداری بنیان کن و منهدم کننده می باشد .22- تعبیر دیدن سیل آمدن در خواب آن است که در زندگی آینده شما اتفاقی می افتد بزرگ و سهمگین که خطر آفرین است و طبعا نمی تواند از هیچ جهت خوب و مفید باشد .23- اگر در خواب ببینید سیل جاری شده و شما جائی امن ایستاده اید ولی آب خرابی ایجاد کرد و منطقه ای که خانه شما نیز در آن واقع است ویران نمود نشان آن است که به علت همان حادثه بزرگ دگرگونی بنیادی به وجود می آید و اهالی آن منطقه از جمله شما زیان می برید ولی اگر دیدید سیل جائی را خراب نکرد و شما بیمناک ویرانگری آن بودید شما زیان نمی بینید .24- خواب سیل در منطقه گرمسیر نشان دهنده شادی و فرج و خیر و برکت .

آنلی بیتون می‌گوید :25- تعبیر دیدن سیلاب در خواب آن است که به زودی نگرانی و اضطراب به طرف شما سرازیر می شود

26- تعبیر خواب سیل بزرگ و عظیم در خواب نشانه عدم تعادل احساسات در زندگی است.27- بر اساس تعبیری دیگر دیدن سیل عظیم در خواب نشانه این است که اتفاقاتی بد در انتظارتان خواهد بود. اتفاقاتی که زندگی شما را کاملا زیر و رو خواهد کرد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :28- دیدن سیل بزرگ در خواب اگر بترسید و بگریزید حتی سیل به شما کاری نداشته باشد تعبیرش نیکو نیست .29- اگر در خواب سیل ، آب روشن و صاف اما سیل صدا داشته باشد خوب نیست .30- تعبیر شنیدن صدای سیل در خواب در معرض خطر و غم و رنج قرار گرفتن است .

31- تعبیر خواب سیل آرام و یا سیلی که جوش و خروش نداشت این است که به زودی مشکلات و نگرانی هایتان برطرف خواهد شد.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید: 32- تعبیر دیدن یک سیل آرام در خوا بتان این است که در مورد یک مساله خاص نگرانید که به زودی رفع و رجوع می شود

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :33- اگر در خواب ببینید سیل بدون خشم و خروش و حتی بی آنکه شما بترسید و بگریزید وارد خانه شما شد خوب است و سودی عایدتان می گردد

34- اگر خواب دیدید که از راه دور مشغول تماشای سیل بودید تعبیرش این است که اتفاقی در زندگی تان رخ می دهد که زندگی تان را کاملا تغییر خواهد داد. این اتفاق ممکن است شخصیت شما را کاملا تغییر دهد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :35- اگر دیدید دور از جریان سیل ایستاده اید و از محلی امن به آن نگاه می کنید تعبیرش آن است که از گزند حادثه در امان می مانید و با این که آن اتفاق مهم واقع می شود به شما گزندی وارد نمی آید

36- اگر خواب دیدید که مردم در سیل غرق شدند تعبیرش این است که چالش ها و موانعی در انتظار شماست که باید هر چه سریعتر آن ها را حل کنید. این چالش ها شما را بسیار اذیت می کند.

37- تعبیر دیدن سیل گل آلود در خواب هشداری است که به شما می گوید به افراد دور و برتان اعتماد نکنید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :38- دیدن خواب سیل گل آلود تعبیرش خطر و غم و اندوه بیشتر است

39- تعبیر خواب سیل آمدن در شهر این است که در آن شهر اتفاقات بسیار بدی خواهد افتاد.

آنلی بیتون می‌گوید :40- اگر خواب ببینید سیل قسمتی از شهر را نابود ساخته است ، تعبیرش آن است که بیمار خواهید شد و یا در شغل خود زیان خواهید دید و یا اینکه هنگام ازدواج شما حوادثی باعث اغتشاش و هرج و مرج می گردد و شما را اندوهگین می سازد .

41- اگر در خواب دیدید که در سیل ایستاده اید تعبیرش این است که با تمام توان و قدرت خود سعی می کنید موانع و چالش ها را از سر راه خود بردارید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :42- اگر دیدید در سیل هستید و آب به سوی شما می آید حادثه شما را در بر می گیرد .43- چنانچه در خواب دیدید در سیل فرورفته اید و دستتان به جائی استوار است و آب نمی تواند شما را بشوید و ببرد شدت خطر کمتر است

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید: 44- تعبیر خواب در سیل بودن این است که نیاز دارید برخی تمایلاتتان را آزاد کنید.45- اگر در خواب سیل مواج است، بیانگر مسائل و تنش های احساسی است. احساسات سرکوب شده ی شما دارد شما را له می کند. جایی که سیل آمده را در نظر گیرید، نشانه هایی در مورد جایی در زندگی تان دارد که استرس و تنش برای شما ایجاد می کند.46- تعبیر دیگر خواب در سیل بودن آن است که شما با تقاضاها و نظر قوی تان، دیگران را تحت فشار می گذارید (زیر بار تقاضاهای شما له می شوند).47- تفسیر دیگری هم هست، این است که شما تمایل دارید که هر چیزی را تر و تمیز کنید و یک شروع تازه داشته باشید

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید: 48- تعبیر خواب سیل بردن خانه این است که شما زیر بار احساساتتان له می شوید.49- تعبیر خواب سیل در خانه این است که شما با احساساتتان خیلی راحتید

ترجمه : معصومه راهی

تعبیرهای مرتبط

تعبیر کامل خواب باران : ۷۸ نشانه و تفسیر دیدن باران در خواب

تعبیر خواب رنگین کمان : ۲۳ نشانه و تفسیر دیدن رنگین کمان در خواب

تعبیر خواب چتر : ۵۱ نشانه و تفسیر دیدن چتر در خواب

تعبیر خواب گردباد : ۲۷ نشانه و تفسیر دیدن گردباد در خواب

تعبیر خواب سیل
تعبیر خواب سیل
0

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *